#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/01/2013 16:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

"Ήρωες" οι φασίστες;



Θα τρελαθούμε τελείως σ' αυτή τη χώρα. Ήρωας ο Ντερτιλής εφάμιλλος του Κολοκοτρώνη ή ακόμη και του... Σωκράτη. Έτσι είπε ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, γνωστός για τις χουντικές του καταβολές, χωροφύλακας άλλωστε ο ίδιος την Επταετία. Είναι ο ίδιος που έφτιαξε στα Καλάβρυτα μεζονέτες για να καλοπερνά αυτός και η παρέα του. Εν πάση περιπτώσει.

«Έφυγε ένας ήρωας, όπως ήρωας ήταν και ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Γεώργιος Παπαδόπουλος. Στην τελευταία σου επιστολή μου έλεγες πως μείναμε οι δυο μας. Εγώ σου λέω πως είμαστε χιλιάδες». Ποιος τα είπε όλα αυτά; Ο καταδικασμένος για κακουργήματα εκδότης της Ελεύθερης Ώρας, Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, χουντικός από την πρώτη του μέρα.

Κάποιοι μάλιστα έριξαν και πυροβολισμούς για να τιμήσουν τον «ήρωα» Ντερτιλή. Άλλωστε γιατί να μην το κάνουν και στην Κρήτη μπαλωθιές ρίχνουν.

Φυσικά στην πρώτη γραμμή της «ηρωοποίησης» ενός δολοφόνου, σύμφωνα με την καταδίκη που έχει ο Ντερτιλής, βρίσκεται η Χρυσή Αυγή και κάποιοι κρυπτοφασίστες στα δεξιά και άκρα δεξιά. Βεβαίως αυτοί θα πουν ότι είναι «πατριώτες». Άλλωστε, πατριώτες είναι μόνο κάποιοι που το κάνουν κατ' επάγγελμα, όλοι οι άλλοι είναι προδότες, ευρωλιγούρηδες, φιλότουρκοι και ότι άλλο μπορεί κανείς να φανταστεί.

Δεν έχει, όμως, σημασία ότι κάποιοι τελειωμένοι πήγαν να τιμήσουν τον Ντερτιλή στο τελευταίο του ταξίδι. Πάντα θα υπάρχει ένας φασιστικός εσμός που θα ονειρεύεται πραξικοπήματα και στρατιωτικούς στην εξουσία. Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο όπου υπάρχει έντονη πολιτική απαξίωση, θα βγαίνουν διάφοροι φανεροί και κρυφοί χουντικοί, χρυσαυγίτες και άλλοι εκπρόσωποι της πιο μαύρης σελίδας της ιστορίας και θα στήνουν σενάρια κατάλυσης της δημοκρατίας.

Το πιο ανησυχητικό είναι ότι στις νέες γενιές, της αφασίας, την ημιμάθειας ως προς την ιστορία της χώρας και της απολιτίκ συμπεριφοράς, ο Ντερτιλής και οι χουντικοί υποστηρικτές του θα παρουσιάζονται ως κάτι το νέο, το αντισυστημικό, το διάφανο. Όπως ακριβώς και η Χρυσή Αυγή δηλαδή που βγαίνει τρίτο κόμμα στις δημοσκοπήσεις διότι εμφανίζεται ως ο πολέμιος του σαθρού πολιτικού συστήματος.

Το πιο επικίνδυνο απ' όλα λοιπόν είναι ότι ο φασισμός δε μας έχει χτυπήσει απλά την πόρτα. Δε ρίχνει απλά μπαλωθιές στην κηδεία ενός δολοφόνου ο οποίος έχει κατηγορηθεί για σαδισμό και βασανισμούς και κατά τη θητεία του στην Κύπρο. Ο φασισμός βρίσκεται μέσα στη χώρα μας, τη χώρα που γέννησε τη Δημοκρατία. Τη χώρα που έβγαλε το Σωκράτη και τον Κολοκοτρώνη που κάποιοι άθλιοι τους εξισώνουν με τον Ντερτιλή.

Εκεί καταντήσαμε. Να ξεχνούμε όλους τους υπόλοιπους αφανείς ήρωες της χώρας, που πολέμησαν τους Γερμανούς ή υπηρέτησαν την πατρίδα όπου κι αν χρειάστηκαν, και να υμνούμε ένα από τα βασικά γρανάζια της χουντικής μηχανής.

Κι αν είναι επικίνδυνος ο «κόκκινος» φασισμός που εμφανίζεται και από τις «εκδηλώσεις» του ΠΑΜΕ, τα γιούρια του ΣΥΡΙΖΑ ή τις μολότοφ του Διαμαντόπουλου, το ίδιος επικίνδυνος είναι και ο «μαύρος» φασισμός, του Μιχαλολιάκου, του Πλεύρη, του Αμβρόσιου ή των κρυφοχουντικών που νομίζουν ότι ήρθε η ώρα να πάρουν τη ρεβάνς.

Ότι κι αν κάνουν θα μας βρουν μπροστά τους. Η Δημοκρατία μπορεί να έχει πληγεί, να είναι κουτσή, να βιάζεται καθημερινά αλλά είναι Δημοκρατία και ο καθένας λέει ότι θέλει και δυστυχώς πολλές φορές κάνει ότι θέλει.

Όμως, οι σκεπτόμενοι πολίτες αυτή τη Δημοκρατία θέλουμε, όχι ότι εκπροσωπούσε ο Ντερτιλής. Τελεία και παύλα.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lambros avatar
    Lambros 31/01/2013 15:57:26

    "Όμως, οι σκεπτόμενοι πολίτες αυτή τη Δημοκρατία θέλουμε, όχι ότι εκπροσωπούσε ο Ντερτιλής."

    Αγαπητέ Φάκτορα η "δημοκρατία" που θέλεις, δεν ανέχεται έναν ΓΓ (Θεοχάρη) που είχε την εντιμότητα να πει την αλήθεια σ' έναν δεκαοχτάχρονο και τον αποπέμπει επειδή τάχα ξημεροβραδιάζεται στα κανάλια. Υποκρισία

    • th avatar
      th @ Lambros 31/01/2013 19:59:59

      δεν είναι ή ήταν φασίστες, αφού δεν αυτοαποκαλούνταν, δεν αυτακαθορίζονταν έτσι, όπως ο Fini.
      αντιχουντικοί υπήρξαν οι βασιλικοί, που δεν τιμώνται.
      τι να πούμε για την "δημοκρατία" (Repubblichetta), που είχε ανάγκη την "χούντα" για να απαλαγεί απ' τον βασιλιά;? και στο τέλος χρεοκόπησε!

      • άναρχος βοσκός avatar
        άναρχος βοσκός @ th 01/02/2013 19:11:31

        και τί πάει να πει αυτό; ούτε οι πασόκοι αυτοαποκαλούνται τομάρια.

  2. DemetrisThe Great avatar
    DemetrisThe Great 31/01/2013 16:04:52

    Αφού "είναι Δημοκρατία και ο καθένας λέει ότι θέλει" ποιος ο λόγος του άρθρου;

  3. Ίδας avatar
    Ίδας 31/01/2013 16:06:23

    Φάκτορα,
    μη μπερδεύεις την Εξαετία (και όχι Επταετία), τον Κυπριακό Αγώνα(ΕΟΚΑ Α',Β'), τον καταδικασθέντα Μιχαλόπουλο, τον Μιχαλολιάκο και τον Καλαβρύτων....
    Όπως πιστεύω ότι πρέπει να γίνει -από κάποιον που γνωρίζει- μια ιστορική αναδρομή στην εξωκοινοβουλετική Δεξιά για να αποδειχθεί περίτρανα ότι ο σκληρός πυρήνας της Χ.Α (Μιχαλολιάκος δηλαδή) είχε διαφοροποιηθεί από τα υπόλοιπα κόμματα (ΕΠΕΝ,ΕΝΕΚ, Πρώτη Γραμμή κτλ). Και αν σήμερα είναι τρίτο κόμμα βάσει δημοσκοπήσεων είναι καθαρά κατά τύχη, αφού τα υπόλοιπα κόμματα διελύθησαν στο πέρας των χρόνων.
    Στο ερώτημα γιατί η Χ.Α έχει πάρει το μέρος των "Απριλιανών" σήμερα, η απάντηση είναι απλή: για μικροκομματικούς λόγους, γιατί ξέρει ότι υπάρχει κόσμος που πίστεψε και πιστεύει στην Εξαετία.

  4. Tassos avatar
    Tassos 31/01/2013 16:09:03

    Πρέπει οι πιστοί στο Αίγιο να ξυρίσουν τον Αμβρόσιο.

  5. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 31/01/2013 16:11:05

    Μωραίνει Κύριος όν βούλεται απωλέσαι...
    Και ώ τι ισοπέδωση...
    Λέει καμμιά μακακία ο κ. Διαμαντόπουλος για να περνά η ώρα, ρίχνει και καμμιά μολότωφ (με κοντό φυτίλι)...
    Κινδυνεύει ίσως και ο υπόλοιπος μισός πληθυσμός - άρρενες και θήλεις - απο τον κ. Τατσόπουλο.
    Αλλά τάνκς δεν βγάλανε οι αθεόφοβοι, όπως ο εκδημήσας...
    Που να τα λέω τώρα, στου κουφού την πόρτα !

    • http://chomatery.blogspot.com avatar
      http://chomatery.blogspot.com @ Uncle Stgm 01/02/2013 18:01:02

      ο τεθνεώς δεν ήταν καν πραξικοπηματίας... Ένας στυγνός δολοφόνος ήταν και σαν τέτοιος καταδικάσθηκε σε ισόβια! Διότι την 18 (!) Νοεμβρίου 1973 έξω από το ήρεμο πλέον πολυτεχνείο σκότωσε εν ψυχρώ έναν εικοσάχρονο που περνούσε από εκεί...
      Αλλά για να φανεί πόσο ανελέητος εγκληματίας ήταν η είδηση είναι αλλού. Δε λύγισε ούτε πριν δύο μήνες και δεν παρέστη στην κηδεία του γυιού ου!!!!!! για να μη δείξει ότι ζητά την ελάχιστη χάρη από το Υπουργείο Δικαιοσύνης.!!! Αυτός δεν ήταν άνθρωπος αλλά δίποδο θηρίο χωρίς καν τα βασικά κτηνώδη αισθήματα συγκινήσεως!!!!!

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Uncle Stgm 01/02/2013 21:51:47

      Πράγματι, μωραίνει Κύριος!
      Γιαυτό δεν είδες τα tunks, που ισοπέδωσαν αξίες, ιδανικά, νόμους, κάθε έννοια ευνομίας, αλλά προ πάντων την ψυχή μερικών !

  6. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 31/01/2013 16:27:35

    Εύγε Φάκτορα!
    Να λέγονται τα πράγματα με το όνομά τους.

  7. Διογενης (ο αλλος) avatar
    Διογενης (ο αλλος) 31/01/2013 16:32:30

    ε, κοιτα. να λεμε και την αληθεια. μ'αυτους που εχουμε μπλεξει, κ εννοω ολους και τους σημερινους, εννοειται οτι θα κανουν ηρωες κ τους φασιστες.

  8. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 31/01/2013 16:34:24

    Η επι 40 χρόνια υποταγή της Δημοκρατικής Δεξιάς στην ιδεολογική τρομοκρατία της Αριστεράς είναι μιά απο τις βασικές αιτίες τέτοιων φαινομένων.

    Οταν η Ν.Δ φοβόνταν να τιμήσει τους αγωνιστές του Γράμμου και του Μακρυγιάννη (αγωνιστές που πολέμησαν εκπροσωπόντας , αποδεδειγμένα, την συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού λαού!) πως να μην καλύψουν κάποιοι "ακραίοι" το κενό?

    • ΠΕΛΙΑΣ avatar
      ΠΕΛΙΑΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 31/01/2013 18:12:02

      Το λες λακωνικά. Συμφωνώ απόλυτα .

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ΣΤΕΛΙΟΣ 31/01/2013 19:18:13

      Οχι μονο δεν τους τιμουσε, τους πολεμουσε κιολας παντοιοτροπως. Μη μας πουνε δεξιους...... αυτο ηταν το κομπλεξ.

    • KYRIAKOS avatar
      KYRIAKOS @ ΣΤΕΛΙΟΣ 01/02/2013 13:59:38

      Προφανως δεν αισθανονταν και πολλοι περηφανοι που οι "δικοι τους " "αναγκαστηκαν "να σκοτωσουν αυτους με τους οποιους αγωνιστηκαν εναντια στον φασισμο -ναζισμο .Ηθελαν να ξεχασουν τις μαυρες για τους περισσοτερους σελιδες του εμφυλιου και καλα εκαναν .Εσυ ομως .....?

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ KYRIAKOS 01/02/2013 20:20:36

        Αλλα η Αριστερά (και οι παρατρεχάμενοι) δεν είχαν πρόβλημα να κάνουν..."γιορτές μνήμης" και πανηγύρια στη Μακρόνησο κι'αλλου.

        Αυτοί δεν είχαν προβλημα να θυμούνται πως αιματοκύλισαν την Ελλάδα!

        Ασε μας ρε φίλε ,μέχρι εδώ τα παραμύθια σας!

  9. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 31/01/2013 16:52:54

    ΕΛΛΗΝΑΣ από τους μεγαλύτερους των τελευταίων 10ετιών.
    ........Δεν έχει, όμως, σημασία ότι κάποιοι τελειωμένοι πήγαν να τιμήσουν τον Ντερτιλή στο τελευταίο του ταξίδι........
    Το μυαλό σου και μια λίρα. Τελειωμένη είναι η καταστροφική μνημονιακή συντεχνία.

  10. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 31/01/2013 17:00:55

    Προς factorx:
    Αυτό που έχουμε τώρα είναι δημοκρατία; ποιά από τα χαρακτηριστικά της
    είναι σε ισχύ;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΠΕΛΙΑΣ 31/01/2013 19:36:58

      Ότι Σύριζα, ΚΚΕ και ΧΑ υπάρχουν ως κόμματα, κάνουν εκδηλώσεις, κατεβαίνουν στις εκλογές και λένε ότι θέλουν. Σε μια χούντα θα ήταν όλοι τους μέσα ή τελείως έξω αν με εννοείς. Όπως έκανε ο Στάλιν ή ο Χίτλερ ή η δικήμας χούντα. Είναι εύκολο να μπερδεύουμε έννοιες όταν δεν ξέρουμε την ιστορική τους πορεία. Να μελετήσουμε λοιπόν λίγο.

  11. Ελληνορθόδοξος avatar
    Ελληνορθόδοξος 31/01/2013 17:01:57

    Αληθεια, για την σημερινη μαυρη επετειο της προδοσιας των Ιμιων θα μας πειτε κατι; Ή φοβαστε μην θιγει το "παιδι" του Σημιτη, ο Στουρναρας;

    • stamoschios avatar
      stamoschios @ Ελληνορθόδοξος 31/01/2013 19:29:28

      Και η ρεπούση ελληνορθόδοξε και η ρεπούση φοβούνται μην στενοχωρηθεί.

  12. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 31/01/2013 17:07:34

    ...και χαροποίησε άλλους!

  13. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 31/01/2013 17:07:52

    Aγαπητέ factora x, ακόμη μιά φορά βάζετε τα πράγματα στη σωστή τους θέση. Οι νοσταλγοί του φασισμού και της δικτατορίας, αποτελούν φαιδρή μειοψηφία. Η προβατοποίηση, η άγνοια της Ιστορίας, η ανύπαρκτη Εθνική συνείδηση που εξασφάλισε η αφελληνισμένη δημόσια παιδεία, είναι αυτά που προσφέρουν ...πελάτες-ψηφοφόρους στη Χρυσή Αυγή και στους θιασώτες του φασισμού. Εδώ και αν χρειάζεται γενναία παρέμβαση, ώστε να επέμβει διορθωτικά η πολιτεία και μέσω του κατάλληλου εκπαιδευτικού προσανατολισμού, να παράξει τους υπεύθυνους, δημοκρατικούς, ελεύθερα σκεπτόμενους και συνειδητοποιημένους Έλληνες πολίτες. Διαφορετικά, η κατάληξη είναι προδιαγεγραμμένη. Οι άξεστοι, αμαθείς, απολίτιστοι, ακαλλιέργητοι και βυθισμένοι στη μιζέρια άνθρωποι, γίνονται εύκολη βορά των πονηρών και των κάθε είδους φασιστοειδών που στοχεύουν επιτυχώς, στα ταπεινότερα ένστικτα των κολασμένων....

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ BLACKQUEEN 01/02/2013 21:59:34

      Να χαρώ την μετριοφροσύνη σου, για μια ακόμα φορά, ξεσμένο, πολυμαθές, πολιτισμένο, καλλιεργημένο, ( πλην - φευ - καβαλλημένο), "βασιλόκαρδο" αγλάΐσμά μου !!!!!

  14. ΛΜ avatar
    ΛΜ 31/01/2013 17:13:10

    Μπράβο σας Φάκτορα. Η έλλειψη γνώσης της Ιστορίας, έχει τραγικά αποτελέσματα τελικά. Άγεται και φέρεται από τους φασίστες η αποπροσανατολισμένη νεολαία της ανεργίας του 50%.

    • Αποδημος Εθνικηστης avatar
      Αποδημος Εθνικηστης @ ΛΜ 31/01/2013 17:35:01

      .... η αποπροσανατολισμένη νεολαία της ανεργίας του 50%.......

      Στην οποια νεολαια ποιος της εκανε δωρο την ανεργια στο 50%? οι καταραμενοι "φασιστες"???? η επαρατη Χρυση Αυγη??? Η η Δημοκρατια σας και ολα τα "καλα παιδια " που εκαναν παρτυ στο κουφαρι μιας χωρας? Μια τεκμηριωμενη απαντηση,θα ηταν τελεια.

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ Αποδημος Εθνικηστης 31/01/2013 21:59:23

        H Xρυσή Αυγή και η αυξημένη της επιρροή στην αποπροσανατολισμένη νεολαία του 50%, είναι σημείο των καιρών, παρακμιακό επακόλουθο μιας ληστρικής διαχείρισης από ανήθικες συμμορίες εγκληματιών-κλεφτοκοτάδων-υποκριτών, που στο όνομα της Δημοκρατίας, κατασπάραξαν τη χώρα και εξευτέλισαν τον ανόητο Ελληνικό λαό, που προς χάριν εξυπηρέτησης μικροιδιοτελών του σκοπών, τους στήριξε, τους ανέχτηκε και τους αφήνει μέχρι σήμερα ατιμώρητους. Η φαυλότητα όμως των προηγούμενων αηδιαστικών υποκριτών, δεν δικαιώνει με τίποτε τα κάθε είδους φασιστοειδή, ούτε τους αφελείς, απελπισμένους ''οπαδούς'', που τα υπηρετούν τυφλάκαι άκριτα. Σε κάλυψα φαντάζομαι, .....εμπεριστατωμένα,όπως το ζήτησες.

        • ΛΜ avatar
          ΛΜ @ ΛΜ 31/01/2013 22:10:58

          του 50% ανεργίας

        • IOKLOS ZARAS avatar
          IOKLOS ZARAS @ ΛΜ 01/02/2013 10:54:51

          «όλβιος, όστις της ιστορίας έσχε µάθησιν»
          ΟΤΙ (ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΩΣ) ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ" ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΥΣ
          ΙΔΟΥ:
          - 1893: Τρικουπης
          - 1932: βενιζελος
          Ειδικά για τον δεύτερο καλό θα ηταν να ψαξουμε διάφορα επιτεύγματα των περιόδων του (από "περίεργες" ανακαινήσεις κτηρίων ως κλοπή δραστικών ουσιων για σοβαρα νοσηματα κοκ)
          Η λαμογια και η ανικανοτητα βεβαίως είναι ιδιον προοδευτικών πολιτών

  15. ΛΜ avatar
    ΛΜ 31/01/2013 17:14:01

    Δεν τους χρειαζόμαστε αν είναι φασίστες.

  16. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 31/01/2013 17:33:21

    "στην κηδεία ενός δολοφόνου ο οποίος έχει κατηγορηθεί για σαδισμό και βασανισμούς και κατά τη θητεία του στην Κύπρο"
    Όταν οι ΤουρκοΚύπριοι με την αρωγή της ΤΟΥΡΔΥΚ άρχισαν να δημιουργούν από το 1962-1963 σοβαρά προβλήματα με τρομοκρατικές ενέργειες σε βάρος των ΕλληνοΚυπρίων, ο στρατηγός Γεώργιος Γρίβας Διγενής, αρχηγός τότε της Εθνικής Φρουράς, με τη σύμφωνη γνώμη του προέδρου Μακαρίου, διέταξε τον τότε ταγματάρχη Νικόλαο Ντερτιλή όπως συγκροτήσει απόσπασμα επίλεκτων Κυπρίων και Ελλαδιτών και βαδίσει προς περιοχή Κόκκινα - Μανσούρα (καλοκαίρι 1964) για την προστασία των Ελληνοκυπρίων και την επιβολή της τάξεως. Οι τελικές οδηγίες προς τον αποσπασματάρχη ταγματάρχη Ν.Ντερτιλή θα εδίδοντο μέσω ασυρμάτου. Πράγματι έτσι θα εγένετο, επειδή όμως στην πιο κρίσιμη στιγμή ο ασύρματος άρχισε να κάνει «διπλωματικά παράσιτα» λόγω πιέσεων (ΟΗΕ κ.λπ.), και το απόσπασμα άρχισε να καθηλώνεται άπρακτο, ο Ν.Ντερτιλής ακολούθησε το από χιλιάδες χρόνια αλάνθαστο πολεμικό ένστικτό του Έλληνα αξιωματικού. Οι γόρδιοι δεσμοί δεν λύονται, κόβονται: ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕ ΤΟΝ ΑΣΥΡΜΑΤΟ. Έτσι άνοιξε ο δρόμος στη στιγμή. Διελύθησαν οι δυνάμεις της ΤΟΥΡΔΥΚ μαζί με τους ντόπιους Τ/Κ, τα τέσσερα βαριά οπλισμένα φυλάκια κατελήφθησαν (από όπου και 4 τουρκικές σημαίες, για τις οποίες υπάρχει αναφορά στο τέλος). Σύμφωνα με παρόντες, βεβαιώνεται ότι οι περισσότεροι Τούρκοι έπεσαν στη θάλασσα για να σωθούν γιατί όσοι έμειναν δεν σώθηκαν… Τοιουτοτρόπως απεκατεστάθη όχι μόνο η τάξη αλλά και η υπερηφάνεια και η σιγουριά που δίνει πάντοτε η παρουσία του Στρατού μας. Η πράξη του ταγματάρχου Ν.Ντερτιλή, εξετιμήθη δεόντως τόσο υπό των Κυπρίων αδερφών μας, όσο και από την τότε ηγεσία του Νησιού μας. Μάλιστα ελέχθη ότι ο πρόεδρος Μακάριος τον ευχαρίστησε δημοσίως λέγοντάς του "Μου έλυσες το Κυπριακό κατά 75%". Προς τούτο και του εζήτησε τη μία σημαία προς ανάμνηση της νίκης.
    ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΛΑΦΥΡΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ λοιπόν είναι 4 τούρκικες σημαίες: Οι δύο υπάρχουν σε ασφαλές και φυλασσόμενο μέρος, ενώ οι άλλες δύο εδόθησαν μετά τα γεγονότα στα Κόκκινα (1964), η μία τιμής ένεκεν στον στρατηγό Γρίβα Διγενή και η άλλη κατά παράκληση δική του τελικά στον Μακάριο. Αν υπήρχε σοβαρό κράτος θα έπρεπε οι κατακτημένες σημαίες να κοσμούν την αίθουσα λαφύρων και τροπαίων του Πολεμικού μας Μουσείου. Αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία...
    [να προσέχει ο κάθε αρθρογράφος –απόλεμος φαντάζομαι, όπως όλοι μας οι νεώτεροι- τι γράφει για Έλληνες που κοσμούν τα στήθη τους πολεμικά παράσημα από ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ εθνικούς αγώνες. Πάνω κι απ’ τη Δημοκρατία υπάρχει η Πατρίδα, το Έθνος των Ελλήνων. Κι όταν θα αποδράσουμε απ’ αυτή τη χαμοζωή με Έλληνες θα συγκριθούμε. «Τελεία και παύλα»!]

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 31/01/2013 17:50:21

      Ο τρόμος της μεταπολιτευτικής κοινοβουλευτικής ολιγαρχίας-αλήτ είναι τέτοιος που ακόμα και νεκρό τον φοβούνται.
      Όσο για τις πράξεις του ήρωα πολέμου στρατηγού Νικολάου Ντερτιλή,η ιστορία μιλάει από μόνη της.
      Όπως και όλων των "σωτήρων" της Ελλάδος μετά.

      Αλήθεια για τα Ίμια θα πείτε τίποτα ή και αυτή τη σημαία "την πήρε ο αέρας";

    • stamoschios avatar
      stamoschios @ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 31/01/2013 19:32:06

      Λάκωνα χωρίς τον πατριώτη Σαμαρά η Νουδούλα είναι ένα μίγμα εθνομηδενιστών και νεοφιλελευθέρων. Δεν αργεί η ώρα που θα είμαστε εμείς οι πολλοί και αυτοί οι λίγοι.

    • LEWNIDAS avatar
      LEWNIDAS @ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 31/01/2013 20:27:41

      να ειστε καλα κε Λακων γιατι χωρτασαμε απο κορενες και πολιτικους καθωπρεπισμους. θα επρεπε αυτους που πολεμησαν για αυτην την χωρα να τους υποβαλουμε και τον αναλογο σεβασμο. ακομα και εαν το σκοτωσε τον φοιτητη δεν δεχτηκε να παρει ποτε χαρη-ακομα και οταν πεθανε ο γιος του δεν δεχθηκε να παει με χειροπεδες στην κηδεια του. Εζησε με εναν κωδικα τιμης (καλος κακος στραβος αναποδος) και αυτο πρεπει να του το αναγνωριζουμε.

      αληθεια ρε καρντασια ο καπεταν γιωτης στον εμφυλιο τι εκανε? εγραφε γραμματα και κουμουνιστικα μανηφεστα?

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 31/01/2013 20:34:06

      Δυστυχως τετοια γεγονοτα γεμιζουν ψειρες τους πανταχου παροντες και για τα παντα ομιλουντες μαιμουδες προοδευτικους δημοκρατες !

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 02/02/2013 21:15:18

      “Μου έλυσες το Κυπριακό κατά 75%”.
      Ευτυχώς που το έλυσε ο Ντερτιλής !
      Και τώρα απολαμβάνουμε το υπόλοιπο 60% !
      Κάποιοι τα έχουν χαμένα τελείως. Γι αυτό φτάσαμε εδώ σήμερα...
      Και όποιος δεν καταλαβαίνει τους συσχετισμούς μπορεί απλά να λέει μ@@@@@ες και να καμώνεται τον πατριώτη !

  17. m.s avatar
    m.s 31/01/2013 17:36:03

    είχε κάποιο ''προβληματάκι'' με τους άμαχους (ανεξαρτήτως εθνικότητας) ο μακαρίτης , ενίοτε τους πυροβολούσε και στο κεφάλι , κατά τ άλλα ήρωας . :(

  18. 1kris avatar
    1kris 31/01/2013 18:03:40

    Κυριοι ειλικρινα διαβασα και το αρθο του φακτορα και τα σχολια σας.
    τωρα εχω μια ερωτησι.
    τι ειναι φασισμος και τι ειναι δημοκρατια.
    παρακαλω με παραδειγματα της εξαετιας οπως πολυ ευστοχα γραφει καποιος και παραδειγματα της 35 ετιας μετα την χουντα .
    απλα λογια.να τα καταλαβω.
    ευχαριστω

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ 1kris 31/01/2013 19:37:45

      Πόσοι πηγαν εξορία ή μαρτύρησαν για τις απόψεις τους τότε και τώρα. Τέλος συζήτησης...

      • castoras avatar
        castoras @ Γεώργιος Τ. 31/01/2013 23:20:29

        Εξορία είναι αυτή την στιγμή πολλοί συμπατριώτες μας(εργασία εξωτερικό) , το 60 % αυτών που παρέμειναν η θα παραμείνουν στη χωρά μαρτυρούν ποικιλοτρόπως .
        Όσο αφορά το "Τέλος συζήτησης…" θυμίζει αυτό που κρίνεις (.-)!

      • Αποδημος Εθνικηστης avatar
        Αποδημος Εθνικηστης @ Γεώργιος Τ. 01/02/2013 00:56:44

        Για ελα να ρωτησεις και ΕΔΩ στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ πως η "Δημοκρατια σας",μας εχει στειλει "εκαπιδευτικο|" ταξιδακι.............Απλα να ξερουμε τι μας γινεται.....

        • ΛΜ avatar
          ΛΜ @ Αποδημος Εθνικηστης 01/02/2013 09:07:13

          Για το ...εκπαιδευτικό σας ταξιδάκι, δεν ευθύνεται η Δημοκρατία. Ευθύνονται οι αλητοσυμμορίες των καταχραστών που στο όνομά της και με την ανοχή-συνενοχή των γονιών, συγγενών, φίλων και μπορεί και τη δική σας, μας έφεραν στο χείλος της καταστροφής. Αφήστε λοιπόν τις απλουστεύσεις. Τον εαυτό σας μόνο κοροϊδεύετε.

          • Σπορέας avatar
            Σπορέας @ ΛΜ 01/02/2013 15:30:23

            Μήπως και με την ανοχή - συνενοχή κομμάτων και πολιτικού προσωπικού?
            Μήπως δηλαδή αυτό το ψάρι που εσείς ονομάζεται "Δημοκρατία" βρωμάει και από το κεφάλι και από την ουρά και από τα σπλάχνα του?

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ 1kris 01/02/2013 09:12:07

      Να διαβάσεις ένα βιβλίο εξωσχολικό, σχετικά με τη νεότερη Ιστορία της Ελλάδας, για να μάθεις. Από ένα σχόλιο δεν γίνεται να καταλάβεις.
      Όσο για το τι είναι φασισμός και τι Δημοκρατία, αν δεν ξέρεις, άνοιξε ένα λεξικό της Ελληνικής γλώσσας. Μην είσαι οκνός. Θα γεράσεις βυθισμένος στην αμάθεια, κολλημένος σε ανόητα ερωτήματα που θα σε ταλαιπωρούν.

  19. Pol Pot avatar
    Pol Pot 31/01/2013 18:29:25

    Στις 22 Μαΐου 2005 ο καπετάν Γιώτης (Χ. Φλωράκης) πεθαίνει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας διατάζει οι σημαίες να κυματίζουν παντού μεσίστιες. Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013 πεθαίνει ο άνθρωπος που, σ’ όλη του τη ζωή αγωνίστηκε για να μη γίνει η Ελλάδα Αλβανία του Χότζα και η Νέα Δημοκρατία μας λέει : "Θα κάνουμε ήρωες και τους φασίστες ;" . Και μετά φοβόμαστε μην έρθει ο Σύριζα στην εξουσία.

  20. σκέπτομαι, άρα υπάρχω avatar
    σκέπτομαι, άρα υπάρχω 31/01/2013 18:46:02

    Τα έγραψα και στην ανάρτηση σχετικά με το θάνατό του:

    Προς όσους μιλάνε για ήρωα. Το ότι ο θανών επέδειξε ανδρεία και φιλοπατρία στο πεδίο της μάχης κάποια χρονική στιγμή δεν αναιρεί (και δεν αναιρείται από) την μετέπειτα πραγματικότητα:

    - Είναι άτιμος (είχε ορκιστεί στην τιμή του να φυλά το σύνταγμα και τους νόμους και παρέβη τον όρκο του). Άνδρας που πατάει τον όρκο του λέγεται άτιμος.

    - Είναι καταχραστής (καταχράστηκε τα όπλα που του έδωσε το κράτος να φυλάει τα σύνορα, για να καταλύσει το ίδιο το κράτος). Αν ήθελε να κάνει την επανάστασή του για τις ιδέες του (στη χούντα των συνταγματαρχών άρεσε να αυτοαποκαλείται επανάσταση), ας παραιτείτο και ας εύρισκε μόνος του όπλα.

    - Είναι άνανδρος (πυροβόλησε εν ψυχρώ, άοπλο πολίτη, χωρίς φυσικά να βρίσκεται σε αυτοάμυνα).

    - Είναι εγκληματίας (επίσης επειδή πυροβόλησε εν ψυχρώ, άοπλο πολίτη. Μόνον το κράτος έχει το δικαίωμα να τιμωρεί, όχι οι ιδιώτες, ούτε καν οι οπλισμένοι λειτουργοί του κράτους).

    Άρα πρόκειται για έναν άτιμο, καταχραστή, άνανδρο εγκληματία με ηρωικό παρελθόν.Επειδή τα στερνά τιμούν τα πρώτα, καλώς πέθανε στη φυλακή του.

    • Νεοδημοκράτης συνδρομητής avatar
      Νεοδημοκράτης συνδρομητής @ σκέπτομαι, άρα υπάρχω 31/01/2013 19:13:32

      αυτοί που νομοθετούν με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου τιμούν το σύνταγμα; άρα άτιμοι.
      αυτοί που πήραν 1 εκατ μάρκα και είναι ακόμη έξω με την ανοχή των προηγουμένων δεν είναι καταχραστές;
      αυτοί που εντέλουν τα ΜΑΤ σε χημικό πόλεμο εναντίον των άοπλων αγανακτισμένων πολιτών δεν είναι άνανδροι;
      αυτοί που εξαναγκάζουν τον πολίτη σε αυτοκτονία δεν είναι εγκληματίες;
      Μήπως είσαι ένας από αυτούς;
      Ακόμη και εάν τους υποστηρίζεις, σκέψου μπας και υπάρξεις.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Νεοδημοκράτης συνδρομητής 31/01/2013 19:38:52

        Γιατί πας αμέσως στη λογική της ζυγαριάς; Είναι ψέμματα όσα έγραψε ο προηγουμενος; Γιατί αλλάζεις συζήτηση;

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ σκέπτομαι, άρα υπάρχω 31/01/2013 23:04:53

      Πολύ σωστά τα τοποθετήσατε όλα ''σκέπτομαι, άρα υπάρχω''. ''Το ότι ο θανών επέδειξε ανδρεία και φιλοπατρία στο πεδίο της μάχης κάποια χρονική στιγμή'', με κάνει να λυπάμαι αφάνταστα για τη μετέπειτα κατάληξή του. Πως γίνεται ο ίδιος άνθρωπος που εμφανίζεται με αυτοθυσία να υπερασπίζεται ιδέες, αξίες και ιδανικά, να καταλήγει ένας ψυχωτικός εγκληματίας που εκτελεί 20άχρονα; (Η εθελούσια συμμετοχή του στον πόλεμο της Κορέας, δίνει όμως την απάντηση. Όταν μπορείς να σκοτώνεις ανθρλωπους χωρίς να υποχρεούσαι αμυνόμενος και υπερασπιζόμενος, κάτι δεν πάει καλά....) Κρίμα. Και γι αυτόν και για όλους. Κρίμα όμως και για την Ελληνική πολιτεία, που δεν επέτρεψε σ΄έναν 90άχρονο πατέρα (εγκληματία έστω), να παραστεί χωρίς απαίτηση καμιάς υπογραφής, στην κηδεία του γιού του. Η Δημοκρατία από θέση ισχύος, οφείλει να επιδεικνύει μεγαλοψυχία και ανωτερότητα.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ σκέπτομαι, άρα υπάρχω 01/02/2013 09:34:54

      Αγαπητε "σκεπτομαι αρα υπαρχω" και εγω εκανα μια σκεψη περι ατιμιας ενω σας διαβαζα. Οι περισσοτεροι εγγαμοι ορκιζονται ενωπιον Θεου και ανθρωπων οτι θα τιμησουν τον γαμο τους και θα φυλαξουν "την κοιτην αμιαντον" και οι πλειστοι ατιμαζουν τον ορκον τους. Σε μια κοινωνια λοιπον ατιμων ο καθενας ενεργει αναλογα με τη χρονικη στιγμη, τις πεποιθησεις του και τη συνειδηση του. Η κριση που του επιφυλασσεται απο τους ανθρωπους "τους ατιμους", ειναι κι αυτη επισφαλης.
      Απλα πεθανε ενας ανθρωπος που σε μια δεδομενη στιγμη εκανε αυτα που εκανε.Ουτε ηρωας ουτε τιποτα.Θα εξεταστει η χρονικη συγκυρια που εζησε. Το θεμα των βασανισμων ειναι αυτο που βαρυνει περισσοτερο ολων κατα τη γνωμη μου και οχι η πιστη στο Συνταγμα τη στιγμη που εχουν καταντησει πολυ κοσμο σημερα να νοσταλγει την εφταετια.Και βεβαια καποιοι το εκμεταλλευονται, ιδιως τα θερμοκεφαλα νεα παιδια....

  21. partyman avatar
    partyman 31/01/2013 18:47:44

    "Όμως, οι σκεπτόμενοι πολίτες αυτή τη Δημοκρατία θέλουμε"

    εδώ μας το χάλασες.. σιγά να μην έχουμε δημοκρατία σήμερα.. ή σιγά να μην υπάρχουν σκεπτόμενοι πολίτες! φοροτρομοκρατία και ευρωχούντα έχουμε και κομματικά-ιδεοληπτικά πρόβατα που μεταφέροντε πότε λίγο δεξιά και πότε λίγο αριστερά..

  22. Νεοδημοκράτης συνδρομητής avatar
    Νεοδημοκράτης συνδρομητής 31/01/2013 19:17:09

    εάν είναι κουμούνια; τους χρειάζεστε;
    40 χρόνια τώρα τιμούμε ως ήρωες ανύπαρκτους ΚΚΕδες. Γλέζος, Μερκούρη, Θεοδωράκης κλπ
    με τέτοιες χαζομάρες εξαφανίσατε τη δεξιά και την καπηλεύεται τώρα η ΧΑ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νεοδημοκράτης συνδρομητής 31/01/2013 19:40:25

      Δηλαδή να είμαστε όλοι στα άκρα και να χάσουμε το μέτρο της λογικής επειδή η αριστερά είναι ότι είναι; Να γίνουμε ναζί επειδή κινδυνεύει η χώρα; Έτσι έκαναν οι γερμανοί το 1939 και πέθαναν εκατομμύρια. Τέτοια τρέλα μακρυά από εμάς λοιπόν.

    • fitsoulas avatar
      fitsoulas @ Νεοδημοκράτης συνδρομητής 31/01/2013 23:00:32

      Τη συνδρομή σου την ανανέωσες;

  23. thΘymios avatar
    thΘymios 31/01/2013 19:54:52

    δεν είναι ή ήταν φασίστες, αφού δεν αυτοαποκαλούνταν, δεν αυτακαθορίζονταν έτσι, όπως ο Fini.
    αντιχουντικοί υπήρξαν οι βασιλικοί, που δεν τιμώνται.
    τι να πούμε για την "δημοκρατία" (Repubblichetta), που είχε ανάγκη την "χούντα" για να απαλαγεί απ' τον βασιλιά;? και στο τέλος χρεοκόπησε!

  24. Kanaiaris avatar
    Kanaiaris 31/01/2013 20:03:29

    Απλά συγχαρητήρια γιατί δεν μασάτε τα λόγια σας! Τούτος ο λαός θέλει πραγματικά και θυσιαστικά πρότυπα ηρώων για να εμπνευστεί και να μεγαλουργήσει, και όχι άναδρους ποινικούς δολοφόνους, που ούτε καν τις συνέπειες των πράξεων τους δεν αναγνώρισαν ποτέ.

  25. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 31/01/2013 20:03:55

    "Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο όπου υπάρχει έντονη πολιτική απαξίωση, θα βγαίνουν διάφοροι φανεροί και κρυφοί χουντικοί, χρυσαυγίτες και άλλοι εκπρόσωποι της πιο μαύρης σελίδας της ιστορίας"........

    ίσως έχεις δίκιο αλλά.....Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ γιατί δεν έχει ανοιχτεί τόσα χρόνια...???? Όχι τίποτα άλλο...αλλά για να βουλώσουν κάποια χουντικά στόματα.....ή φοβόμαστε οτι θα βουλώσουν "δημοκρατικά στόματα" και κάποιοι από Εθνάρχες θα γίνουν Εφιάλτες....??? Λέω εγώ...????

  26. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 31/01/2013 20:36:04

    οταν πεθανε ο καπεταν γιωτης πεσαμε σε εθνικο πενθος μεχρι που κατεβασαμε τις σημαιες...σημερα μας πειραξε που καποιοι εξυμνησαν τον ντερτιρλη...

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ LEWNIDAS 01/02/2013 10:22:21

      ++++++! Αφού φυσικά πριν "είχαμε βοηθήσει" και το παιδί του Πέτρου....

  27. aris. aold avatar
    aris. aold 31/01/2013 21:01:41

    Η χώρα γέμισε αδερφές (με την μεταφορική έννοια όχι με την σεξουαλική), ψεύτες απατεώνες και καταχραστές.

    Είναι φυσικό οι άνθρωποι που μένουν πιστοί μέχρι τέλους σε αυτά που πιστεύουν να προκαλούν την περιέργεια ή και να συγκινούν τους υπόλοιπους σε μια εποχή που το ψέμα και το ξεπούλημα των πάντων στο όνομα του χρήματος έχει γίνει θεσμός.

    Σε μια εποχή που άλλα λέμε άλλα πιστεύουμε και άλλα κάνουμε είναι λογικό να προκαλούν το ενδιαφέρον άνθρωποι που δείχνουν μεγάλη πίστη στις ιδέες και πληρώνουν το αντίστοιχο κόστος ακόμα και όταν αυτές είναι κατακριτέες.


    Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τον ανδρισμό που επέδειξε ο Ντερτιλής στην εμμονή του να πληρώσει το κόστος των ενεργειών του χωρίς να καταφύγει σε νομικά τερτίπια.

    Τελικά δεν έχω λύσει ένα μεγάλο ερώτημα που με βασανίζει.

    Κινδυνεύουμε από τους ακραίους δεξιούς και αριστερούς που ξέρεις τι καπνό φουμάρουνε ή από αυτούς που ξυπνούν μπλε το μεσημερι τους βρίσκει ροζ και το βράδυ κόκκινους ανάλογα με το χρώμα που αλλάζει η τσέπη τους.

    • liapis avatar
      liapis @ aris. aold 01/02/2013 00:29:29

      Sostotatos!!!

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ aris. aold 01/02/2013 13:35:52

      Χωρίς αμφιβολία από τους κάθε είδους ....τραβεστί κινδυνεύουμε. Τραβεστί αριστεροδεξιοαναρχοεπαναστάτες, τραβεστί υπερασπιστές της δικαιοσύνης, της πατρίδας, της τιμής, του νόμου και της τάξης, του λαού, των δικαιωμάτων και της δημοκρατίας. Πάνσωστος!!!!!

  28. hellasatt avatar
    hellasatt 31/01/2013 21:40:49

    Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη εις την πατρίδα, ΥΠΑΚΟΗ ΕΙΣ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ....
    Ο εκλιπών κάποια πράγματα τα είχε διαγράψει...

    • Eθνικοφρων avatar
      Eθνικοφρων @ hellasatt 01/02/2013 00:40:04

      το οτι τα μνημονια το ενα μετα το αλλο με δικαστικες αποφασεις βγενουν αντισυνταγματικα δεν βλεπω να σε ενοχλει ετσι?

  29. Δημητρης avatar
    Δημητρης 31/01/2013 22:35:51

    Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη εις την πατρίδα, ΥΠΑΚΟΗ ΕΙΣ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, …

    αυτο εκανε πιστη στην πατριδα διοτι το συνταγμα και τους νομους το ειχαν κανει κουρελι οι Μητσοτακηδοπαπνδερειδες καλη ωρα σαν και τωρα.

  30. maquis avatar
    maquis 01/02/2013 00:01:39

    Μαυραγορίτες της κατοχής ζουν κατι λίγοι ακόμα. Χουντικοί κάτι περισσότεροι. Σε λίγο, όσοι απομείνουν, θα είναι κάτι γερόντια (σταγονίδια που έλεγε κι ο Αβέρωφ) που χάρη στο ίντερνετ κάνουν κάπως την παρουσία τους. Αλλοιώς θα καταγραφόντουσαν σαν αναγνωστικό κοινό των διαφόρων φυλλάδων των 270 φύλλων κυκλοφορίας. Εδώ το ιντερνετ παίζει το ρόλο του τενεκέ που όσο πιό άδειος είναι τόσο πιό πολύ θόρυβο κάνει.

  31. DI.KO avatar
    DI.KO 01/02/2013 00:22:12

    Ο Ντερτιλής καταδικάστηκε σε ισόβια γιατί σκότωσε εν ψυχρώ τον νεαρό(20χρονο) και άοπλο Μυρογιάννη. Κανένας πιστεύω δεν θα ήθελε να ήταν και να είναι στη θέση των γονιών αυτού του παιδιού. Να βλέπει τον δολοφόνο του παιδιού του να παρομοιάζεται με τον Κολοκοτρώνη και τον Σωκράτη. Που καταντήσαμε; Να υπάρχουν "ιεράρχες" που να εξυμνούν τα κατορθώματα όχι μόνο ενός χουντικού, αλλά πολύ περισσότερο, ενός στυγνού δολοφόνου για τον οποίον γνώριζαν το τι έπραξε. Η στυγνή δολοφονία δεν μπορεί να εξαλειφθεί με τα κατορθώματα του στην Κύπρο. Για μένα παραμένει μέχρι τέλους ο αμετανόητος εγκληματίας.
    Πολύ καλό το άρθρο Φάκτορα, ιδιαίτερα στην παρούσα κατάσταση. Μόνο αυτός που δεν ξεχνά μπορεί να έχει ελπίδες για ένα καλό μέλλον.

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ DI.KO 01/02/2013 13:49:43

      Συμφωνώ αγαπητέ ότι είναι τραγικό και εκνευριστικό για τους γονείς του παιδιού να παρομοιάζεται ο δολόφονος του με τον Κολοκοτρώνη.
      Καταλαβαίνεις τώρα πως νιώθουν οι γονείς, συγγενείς και φίλοι όλων αυτών που ''δολοφονήθηκαν'' (αυτοκτόνησαν) τα τελευταία χρόνια βλέποντας καθημερινά τους ''οικονομικο'υς δολοφόνους'' να παρομοιάζονται με σωτήρες των Ελλήνων και της Πατρίδας?
      άσχετο με την ανάρτηση αλλά με ποια λογική συνεργαζόμαστε με τα σκουπίδια του Πασοκ και τους ανθέλληνες της δημαρ? θα βοηθήσουν δηλαδή στη σωτηρία της χώρας αυτοί που την κατέστρεψαν?

  32. Probato avatar
    Probato 01/02/2013 01:53:18

    To παραμύθι του Μυρογιάννη
    h**p://deltio11.blogspot.gr/2013/01/to.html

  33. tzagerCrete avatar
    tzagerCrete 01/02/2013 07:22:29

    Φάκτωρα συγχαρητήρια για την ανάρτηση.

    Διάβασα προσεκτικά όλα τα παραπάνω σχόλια.

    Διαπιστώνω- και είμαι σίγουρος ότι το έχεις διακρίνει κι εσύ- ότι μέσα στον πυρήνα των υποστηρικτών της κυβέρνησης, των οπαδών της ΝΔ και των φανατικών Σαμαρικών υπάρχει ένας ακροδεξιούς θύλακας που εξυμνεί τη χούντα και τον 'ήρωα' Ντερτιλή.

    'Στα χώνουν' άσχημα.

    Γι' αυτό το λόγο η κυβέρνηση, οι σύμβουλοι του Σαμαρά και το επικοινωνιακό του επιτελείο δεν πρέπει να πέφτουν στην παγίδα της ΧΑ και να καταφεύγουν σε αμφιλεγόμενες και εξτρεμιστικές μεθόδους του τύπου 'Νόμος και Τάξη' για να χαϊδέψουν ακροδεξιά και ακραία συντηρητικά στοιχεία μέσα στην κοινωνία και να κερδίσουν πρόσκαιρα δημοσκοπικά ωφέλη.

    Θα θερίζουν θύελλες.

    Προκαλούν αρνητικά τα αντανακλαστικά της κοινής γνώμης με μεθόδους τύπου 'μπουκάρουν τα ΜΑΤ στο υπουργείο για να προστατεύσουν τον Υπουργό'.

    Δεν πρέπει ακροδεξιές λογικές να επικρατούν στην άσκηση μιας ούτως ή άλλως αντιδημοφιλούς πολιτικής.

    Η κυβέρνηση στρώνει το χαλί στη ΧΑ και δικαιώνει 'λογικές' και πρακτικές της.

    ΔΟΞΑ και ΤΙΜΗ στη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ μας με τα οποιαδήποτε τρωτά της.

    Ευχαριστώ.

    • cobalt avatar
      cobalt @ tzagerCrete 01/02/2013 09:47:35

      Η κυβέρνηση στρώνει το χαλί στη ΧΑ και δικαιώνει ‘λογικές’ και πρακτικές της

      Είσαι σίγουρος πως το χαλί το στρώνει για τη ΧΑ;

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ cobalt 01/02/2013 14:00:01

        Δεν ξέρω άν το "στρώνει για την ΧΑ", αλλά άν αυτό κάνει, μάλλον είναι σίγουρο ότι θα το "περπατήσει" ο κ. Τσίπρας.
        Πάντως ο φάκτορας πολύ καλά κάνει και αναδεικνύει το ζήτημα. Όχι μόνον ευρύτερα, εθνικά, αλλά και από την κομματική σκοπιά που υποστηρίζει.
        Δεν είμαι οπαδός κανενός, δεν μου πέφτει λόγος, ωστόσο ως πολίτης βλέπω ότι τμήμα υποστηρικτών της ΝΔ "δεν καταλαβαίνει". Όπως δεν καταλάβαινε πέρισυ, που το πήγαιναν Καμμένοι, Μαρκόπουλοι and Co.
        Αυτοκαταστροφική ροπή, τρομακτική ακαμψία. Για να "πάρουν στροφή" χρειάζονται ολόκληρο γήπεδο ποδοσφαίρου. Στο τέλος βρίσκουν την πεπονόφλουδα και πατούν επάνω της.

  34. akenaton avatar
    akenaton 01/02/2013 12:06:39

    Συντάσσομαι απόλυτα με τον αρθρογράφο.
    Ήρωες δεν είναι δυνατόν να θεωρηθούν οι χουντικοί, βασανιστές και δολοφόνοι. Ο πρότερος "έντιμος" βίος δυστυχώς ρίχτηκε στην λάσπη της καταπάτησης του όρκου του Αξιωματικού και στον βόθρο της εν ψυχρώ δολοφονίας άοπλου πολίτη.
    Ένας εγκληματίας μπορεί να είναι αμετανόητος και πιστός στις άνομες ιδέες του, αυτό όμως καθόλου δεν τον καθιστά "ήρωα". Αντιθέτως προσαυξάνει γεωμετρικά την επικινδυνότητά του για το κοινωνικό σύνολο.
    Όσοι τέλος λοιδωρούν την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ μας, φέρνοντας ως παραδείγματα τους φαύλους πολιτικούς και την έκπτωση των θεσμών της, ας αναλογιστούν πως η έκπτωση των θεσμών είναι συνήθως απόρροια της υπηρέτησής τους από λάθος ανθρώπους. Τότε, ας κοιτάξουμε όλοι στους καθρέπτες μας, καθώς εμείς είμαστε με την ψήφο μας που ορίζουμε κάθε τόσο, αυτούς που θα μας κυβερνήσουν και θα "διακονήσουν" τους ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ. Δεν φταίει η Δημοκρατία λοιπόν, ούτε οι θεσμοί αν οι εκπρόσωποι που εκλέγουμε τα έχουν κάνει μαντάρα! Φταίει ο τρόπος που ψηφίζουμε ως πολίτες.

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ akenaton 01/02/2013 16:11:50

      Akenaton μην είσαι τόσο απόλυτος στο συλλογικό φταίξιμο του εκλογικού σώματος.
      Σκέψου ότι εκλογικούς νόμους και εκλογικά μέτρα ποτέ δεν τα ψήφισε ο λαός αλλά μεταξύ τους τα ψήφισαν οι "εθνοπατέρες".
      Θυμήσου ότι 1600 ψήφοι έφτασαν για να γίνει βουλευτίνα η Ρεπούση.
      Θυμήσου ότι τη Γιαννάκου η βάση την "μαύρισε" και όμως αυτή διορίστηκε ευρωβουλευτής.
      Θυμήσου ότι μετά το 1974 Δημοψήφισμα δεν έγινε ποτέ ξανά ούτε για το αν θα μπούμε στην ΕΟΚ, ούτε για το αν θα υιοθετήσουμε το ευρώ.
      Θυμήσου τους κανονισμούς του Κακλαμάνη που ουσιαστικά νομιμοποίησαν τον επαγγελματία πολιτικό, όχι τον εκπρόσωπο της κοινωνίας.
      Τελικά πρέπει να ομολογήσουμε στους εαυτούς μας ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός.
      Μια κάστα, μια ολιγαρχία, κυβερνάει αυτή τη χώρα.
      Μια κάστα που μόνη της νομοθετεί, κανονίζει και εκλέγει τους εκλεκτούς της.
      Φυσικά όχι στο 100%, για να υπάρχει και το δημοκρατικό άλλοθι, αλλά σε συντριπτικό βαθμό.
      Σε μας μένει η υποχρέωση να πληρώνουμε τα σπασμένα της κάστας και να το βουλώνουμε.
      Το είχε πει και ο Βαγγέλης "...με στρατιωτική πειθαρχία..."

      • akenaton avatar
        akenaton @ Σπορέας 01/02/2013 16:26:41

        Ευτυχώς ζούμε σε περίοδο Δημοκρατίας. Θεωρώ απαράδεκτο να μην είμαστε σε θέση ως λαός να κάνουμε αυτό που έκαναν οι Τούρκοι. Σάρωσαν όλο το πολιτικό σύστημα εν μία νυκτί στις κάλπες !!! Ο λαός πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του αγαπητέ! Οι δικαιολογίες τελείωσαν. Ούτε παιδάκια είμαστε, ούτε πρόβατα ούτε κοπάδι γαλοπούλες. Εκτός αν είμαστε "πελατάκια", "συνεταιράκια" ή "συνένοχοι" όπως είπε ο Πάγκαλος. Σε τέτοια περίπτωση, δεν μας φταίει κανείς!

  35. μετανάστης 7 avatar
    μετανάστης 7 01/02/2013 13:33:32

    θα μπορούσα να σε αντικρούσω λέξη προς λέξη.Δε θα το κάνω.Τη δουλειά σου κάνεις ως κυβερνητικό όργανο,οπότε απαξιώ.Παροτρύνω όμως τους αναγνώστες να κάνουν μια άτυπη έρευνα για νοσταλγούς της 7ετίας,δεξιούς κι αριστερούς.Είναι σίγουρο ότι αν με κάποιο τρόπο μπορούσαμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε μια μετάλλαξη του Παπαδόπουλου[όχι σε γραφικούς ακροδεξιούς]και στους πολιτικάντηδες,προδότες των τελευταίων 40 ετών,το ωρέ Γιώργη Παπαδόπουλε θα ακουγόταν από τον Έβρο μέχρι και την Κρήτη .Τιμή και δόξα στους ήρωες που τα παντελόνια δεν τα φορούσαν μόνο για να μην κρυώνουν.

    • aristidis D. avatar
      aristidis D. @ μετανάστης 7 01/02/2013 13:41:19

      Eτσι κάνουν τα παλληκάρια φίλε μετανάστη 7.
      Οταν δεν μπορούν απο μπροστά, το γυρίζουν απο πίσω...

      • μετανάστης 7 avatar
        μετανάστης 7 @ aristidis D. 01/02/2013 19:58:24

        φίλε Aristidi παλικάρια που το γυρνάν από πίσω ψάξε στη δημοκρατική σου βουλή και σε προοδετικούληδες και όχι σε αυτούς που δεν προσκύνησαν ποτέ κανένα π.....

      • μετανάστης 7 avatar
        μετανάστης 7 @ aristidis D. 01/02/2013 20:02:57

        Φίλε Αριστείδη, αν ψάχνεις παλικάρια που το γυρνά από πίσω, ψάξε στη δημοκρατική σου βουλή και σε προοδευτικούληδες και όχι σε όσους δεν προσκύνησαν ποτέ κανέναν π@&τη.

  36. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 01/02/2013 14:06:49

    Ελπίζω, το πολίτευμά μας, το οποίο ο αγαπητός FactorX και άλλοι αρέσκονται, ψευδεπιγράφως, να ονομάζουν "δημοκρατία", να επιδείξει την ίδια σκληρότητα έναντι των πάσης φύσεως φαύλων του καιρού μας την οποία επέδειξε προς τον Ντερτιλή. Τότε, αυτό μεν θα γίνει δημοκρατία, ο δε Ντερτιλής δολοφόνος.

  37. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 01/02/2013 14:37:31

    Αγαπητέ Αkenaton, πρόκειται μάλλον για μία από τις σπάνιες φορές που θα διαφωνήσω μαζί σου. Με την ψήφο μας δεν ορίζουμε τίποτα - ίσως μόνο την εναλλαγή της φαυλοκρατίας στην εξουσία υπό τα διάφορα προσωπεία της. Σε επίπεδο προσώπων όμως είμαστε καταδικασμένοι να επιλέγουμε αγνώστους από λίστες ονομάτων που συντάσσονται σε φαύλα κομματικά επιτελεία υπό το σκότος πλήρους αναξιοκρατίας. Είτε με, είτε χωρίς σταυροδοσία, τα ίδια πρόσωπα θα αναδειχθούν. Ας μην αναπτύξω περισσότερο το επιχείρημα, αντιλαμβάνεσαι πλήρως τί εννοώ. Τραγική είναι και η ευθύνη σ΄αυτό των ΜΜΕ που ανακυκλώνουν και αναβαπτίζουν στις οθόνες μας τα ίδια πάντοτε - αναντικατάστατα προφανώς για το σύστημα - πρόσωπα.

  38. cobalt avatar
    cobalt 01/02/2013 14:45:13

    Τα στερνά τιμούν τα πρώτα.
    Κι ο Ντερτιλής ήταν ήρωας και ο Παττακός ήταν ήρωας του β' ΠΠ.
    Και;

    Με μια μονοκοντυλιά σβήσανε ό,τι καλό κάνανε για την Πατρίδα.

    Θα μου πεις, και ο Κατσιμήτρος ή ο Μιαούλης, αυτοί δεν κάνανε λάθη και παρ' όλα αυτά τιμώνται ως ήρωες;
    Εκείνων οι πράξεις, ό,τι λάθος και να έκαναν μετά, ήταν καθοριστικές για την επιβίωση του Έθνους. Έχουμε ανάγκη τα ονόματά τους στην ιστορία.
    Αλλά και πάλι, τους τιμούμε για το πριν και όχι για το μετά. Μισούς και όχι συνολικά. Βέβαια ο Μιαούλης μεταμελήθηκε για τα λάθη του και ο Κατσιμήτρος αποδέχτηκε την ποινή που του επεβλήθη απο την πατρίδα, και μόνον έτσι επανήλθαν στην ελληνική συνείδηση.
    Ενώ οι Ντερτιλής, Παττακός και λοιποί επέμεναν και επιμένουν στην ανοησία.

    Παρ' όλα αυτά, αν θέλετε να τιμήσουμε τον Ντερτιλή ως ήρωα της μάχης της Μασούρας (που του ζήτησαν να προσέξει τους αμάχους και πυροβόλησε τον ασύρματο, τεσπα) ή τον Πατακό ως ήρωα του β' ΠΠ (που όντως, γλύτωσε τη θέση της μονάδος του με μια ριπή από πυροβόλο να του έχει πάρει τα δεξιά πλευρά). Μόνο για τότε, σύμφωνοι.
    Αλλά τα τιμητικά λόγια θα τελειώσουν με τη φράση "Δυστυχώς μετά.." και δεν μπορείς να το αποφύγεις. Δεν μπορείς να τους τιμήσεις συνολικά.
    Είναι αμετανόητοι.

    Βέβαια και οι άλλοι είναι αμετανόητοι και χίλιες φορές πιο επικίνδυνοι, αλλά αυτούς τους θέλουμε φίλους και τους έχουμε συνηθίσει. Είναι και πιο νέοι, έχουν και Βεραντέρο, εξαρτήσεις...

    Είναι πιο συνεργάσιμοι, πλέον, ε;

  39. cobalt avatar
    cobalt 01/02/2013 15:11:27

    κόψε ράψε, βγήκαν τα κόμματα όπου νά 'ναι. Συμπαθάτε με.

  40. μετανάστης 7 avatar
    μετανάστης 7 01/02/2013 19:39:22

    Aristidi μου,αν ζητάς παλικάρια που το γυρίζουν από πίσω ψάξε στη βουλή και γενικώς στους πολύ ,θα βρεις άφθονους.Μην ψάχνεις σε ανθρώπους που δεν προσκύνησαν ποτέ κανένα π.....

  41. Α. Πέτρόπουλος avatar
    Α. Πέτρόπουλος 01/02/2013 20:50:09

    ΒΗΜΑ 6-3-2005
    «Το 1957 ο 30χρονος διάκονος Καλλίνικος Καρούσος έχει καταφέρει να συνδεθεί με δύο νέα τότε παιδιά, τον 18χρονο φοιτητή της Νομικής Σχολής Χρήστο Παρασκευαΐδη και τον 19χρονο Θανάση Λενή. Ο Χρήστος Παρασκευαΐδης είναι ψάλτης στην Αγία Ζώνη Κυψέλης όπου ο διάκονος πηγαίνει και λειτουργεί. Ο Θανάσης Λενής εργάζεται στο βιβλιοπωλείο της «Ζωής» στην Πάτρα στην οποία υπηρετεί ο κ.Καλλίνικος. Οι τρεις τους το 1958 εγκαθίστανται στην οδό Στέντορος στο Παγκράτι…» τα υπόλοιπα είναι ιστορία ίδρυσαν τη Χρυσοπηγή , πήγαν όλοι μαζί στα Μετέωρα να "αγιάσουν" έφυγαν (νύχτα λένε οι ντόπιοι) και άλλοι έγιναν Μητροπολίτες και ο Παρασκευαίδης Αρχιεπίσκοπος.

  42. TheEvian100 avatar
    TheEvian100 02/02/2013 03:25:17

    Ενδιαφέρον. Aναμένουμε και το: " 'Eθνάρχες' οι προδότες;"

    Μάλλον και οι δύο αποτυχημένες "σχολές σκέψης" καλά θα κάνουν να σταματήσουν το θέατρο και το παλαιολιθικό παιχνίδι με τις λέξεις και να κοιτάξουν να ξαναβάλουν τη χώρα μας (κι όχι κάποιο τσιφλίκι τους) στην ακμή.

  43. καπτεν avatar
    καπτεν 02/02/2013 17:53:34

    Οι ριζοσπαστικες εως παλαβές ακροδεξιές Ιδέες δεν κανουν κακό. Τουναντιον, λιπαινουν το εδαφος για μια στερεη κεντροδεξια. Η πολιτικη και ιδεολογικη παρουσια (οχι η εκλογικη) της Λεπεν κανει περισσοτερο κακο στη Γαλλία και την κεντροδεξια απο οτι η ηγεμονια του τρομερου Μαρσε και του λαικου μετωπου πριν ; Μπορούσε ο μετριοπαθης "ριζοσπαστικος φιλελευθερισμος" (χωρις συντηρητισμο, χωρίς νεοφιλελευθερισμο, χωρίς αναφορες στον εθνικισμο, στο αστικο κρατος εκτακτης αναγκης (προβιες κλπ), τον Μεταξα, κλπ) να αντιμετωπισει το ποταμό των "αυθεντιών" των μαοικων, των κουκουεδων, των ρηγαδων, των κυρκων, των "δαμανακηδων", των ευρωκουμουνιστων, των αυριανιστων, των συντεχν0-κρατιστων, των "σοσιαλιστων", των σοσιαλδημοκρατών και των "εκσυγχρονιστών", των νεοταξιτιων και των αναρχικών; Ενω, σημερα, οι "ακροδεξιες" ιδεες εχουν περιορισει την αριστερα (μαζι με Δημαρ) στο 37% ενω παραδοσιακα η αριστερα ήτο στο 60%.

  44. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 02/02/2013 20:02:36

    Κι εσύ τώρα δηλαδή είσαι σκεπτόμενος πολίτης υπερ της δημοκρατίας;
    Ποιας δημοκρατίας;
    Του Ράϊχενμπαχ και του μνημονίου;
    Συνέλθετε γιατί ακόμα δεν καταλάβατε ότι αρθρογραφείτε περι δημοκρατίας σε....αποικία

  45. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/02/2013 22:44:01

    Δεν είναι και πολύ ανδρείο να βρίζεις δεσμώτες και νεκρούς.
    Ο Ντερτιλής ήταν Αξιωματικός των Καταδρομών και γενναίος πολεμιστής. Όποιος έχει μιλήσει με άνδρες που υπηρετήσαν υπό τις διαταγές του, ξέρει, τα λέει όμως και το Μητρώο του στο ΓΕΣ.
    Δεν υποδύθηκε ποτέ τον φίλο της αστικής δημοκρατίας.
    Καταδικάστηκε αμετάκλητα για ανθρωποκτονία από πρόθεση κι εξέτισε ίσως την μακρότερη κάθειρξη στις ελληνικές φυλακές.
    Αν ήθελε θα μπορούσε να έχει αποφυλακιστεί εδώ και χρόνια, απλά αρνιόταν να το ζητήσει με την υπογραφή, πιστός στις δικές του ιδέες.
    Με το αρνηθεί ακόμη και να ζητήσει, που βέβαια θα του επιτρεπόταν, να πάει στην κηδεία του γιου του, ξεπέρασε τα ανθρώπινα μέτρα.
    Το ότι ήταν, αναντίρρητα, γενναίος πολεμιστής δεν εξαλείφει την πράξη για την οποία καταδικάστηκε, ούτε και θα κάνουμε "αναψηλάφιση" της δίκης του με πεζοδρομιακές αναλύσεις από το διαδίκτυο.
    Ούτε όμως και η αμετάκλητη καταδίκη του σβήνει το θάρρος που έδειξε απέναντι στα εχθρικά πολυβόλα οδηγώντας τους άνδρες του στη μάχη.
    Ο Ντερτιλής λοιπόν ήταν όλα: γενναίος Καταδρομέας, αμετάκλητα καταδικασμένος για ανθρωποκτονία από πρόθεση, πιστός μέχρι θανάτου στις ολοκληρωτικές ιδέες του.
    Τώρα έφυγε από τη ζωή. Ας αφήσουν λοιπόν οι μεν τις θρασύδειλες και μη ελληνικές ύβρεις και οι δε την καπηλεία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.