#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/03/2011 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

κ. Πρωθυπουργέ, κάντε επιτέλους μια σωστή πράξη: Παραιτηθείτε!



Πολλά έχουν ειπωθεί σχετικά με την παροιμιώδη ανικανότητα του κ. Πρωθυπουργού ή τις αναιμικές του διαπραγματευτικές επιδόσεις.  Μάλιστα οι διαπιστώσεις αυτές δεν προέρχονται μόνο από την αντιπολίτευση, αλλά ακόμα και από φίλιες δυνάμεις.

Κάποιοι μπορεί να θεωρήσουν τα παραπάνω υπερβολικά, άλλοι να κάνουν λόγο για προσωπικές εμπάθειες και κάποιοι αφελείς να πιστεύουν ακόμα στην επάνοδο της χώρας προς τις αγορές.

Αυτό όμως που κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει είναι ότι:

Ο κ. Πρωθυπουργός έπειτα από έναν χρόνο εξαντλητικών πολιτικών για τη σωτηρία της πατρίδας, μας οδήγησε στην ίδια θέση από την οποία ξεκίνησε:  Μισό βήμα πριν τη χρεοκοπία.

Και όχι μόνο μας οδήγησε πάλι στο ίδιο σημείο, αλλά μας φόρτωσε και 45δις επιπλέον χρέος!

Εύλογα λοιπόν σκέφτεται ακόμα και ο πιο καλοπροαίρετος πολίτης:

Μα καλά, γιατί χρειάστηκε ένας ολόκληρος χαμένος χρόνος, για να φτάσουμε στο ίδιο σημείο;

Είναι φανερό ότι η οικονομική πολιτική απέτυχε παταγωδώς και είναι φανερό ότι τα περιθώρια στενεύουν και πλέον η διάσωση της χώρας επαφίεται στις βουλές της γερμανικής καγκελαρίας.  Ο περίφημος μονόδρομος του μνημονίου, που με τόσο ζήλο ψήφισαν και υπηρέτησαν οι κυβερνητικοί βουλευτές με τη σύμπραξη της κ. Μπακογιάννη και του ΛΑ.Ο.Σ., όχι μόνο δε βελτίωσε στο παραμικρό τα οικονομικά μεγέθη της χώρας και τη θέση της στις διεθνείς αγορές αλλά:

Εκτίναξε το χρέος της χώρας στο υψηλότερο επίπεδο της ιστορίας της
Βύθισε τον κοινωνικό ιστό στην απόγνωση, χωρίς να βελτιώσει τους οικονομικούς δείκτες
Κατέλυσε κάθε έννοια έννομης τάξης, με τη χώρα να θυμίζει αφρικανική δικτατορία
Κατέστησε ξένους υπαλλήλους ισότιμους συνομιλητές της εκλεγμένης κυβέρνησης ισοπεδώνοντας τις αρχές της δημοκρατίας μας

και το χειρότερο,

Σπατάλησε έναν ολόκληρο πολυτιμότατο χρόνο, μέσα στον οποίο θα μπορούσαν να εφαρμοστούν λιγότερο ουτοπικές πολιτικές.

Οι ευθύνες είναι τεράστιες.  Σύσσωμη η κυβερνητική παράταξη είναι υπόλογη στους Έλληνες πολίτες, για αυτήν την εθνική τραγωδία.  Μαζί της είναι υπόλογοι και όλοι όσοι υστερόβουλα πίστεψαν και προέβαλαν την αλόγιστη πολιτική του μνημονίου, δημοσιογράφοι, επιχειρηματίες και δημόσιοι λειτουργοί.

Δυστυχώς αυτή την κρίσιμη ώρα, ιδίως αυτή την κρίσιμη ώρα, ο κ. Πρωθυπουργός αποδεικνύεται για μία ακόμα φορά κατώτερος των περιστάσεων.  Εμπνεόμενος από τους φίλους του σοσιαλιστές, αρνείται πεισματικά να απαγκιστρωθεί από τη γλυκιά εξουσία.  Αυτή την ώρα, θα μπορούσε να προσφέρει έστω μια ύστατη υπηρεσία στην πατρίδα του και να παραιτηθεί, ώστε ο επόμενος Πρωθυπουργός να μπορέσει να επαναδιαπραγματευτεί την ατιμωτική σύμβαση.

Όσοι μελέτησαν την τελευταία επικαιροποίηση του μνημονίου έχουν εστιάσει σε δύο ανατριχιαστικές διατυπώσεις:

Στον αγγλικό όρο divest (εκποίηση) αναφορικά με τα 50δις δημόσιας περιουσίας
Στην πρόβλεψη για κατασχέσεις δημόσιας περιουσίας σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης λόγω απόκλισης των στόχων

κ. Πρωθυπουργέ, κάντε επιτέλους μια σωστή πράξη:

Παραιτηθείτε!

Κακοφωνίξ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spiros avatar
    spiros 07/03/2011 08:28:31

    Πρίτσ!!!!! Ποιός είσαι εσύ που θα μου πεις τι να κάνω. Έχω ακόμη έργο να κάνω...................... Εσείς οι Έλληνες δεν καταλαβαίνετε ότι μετά από μένα το ΧΑΟΣ.

    • 3birdssitting avatar
      3birdssitting @ spiros 07/03/2011 17:32:32

      προσθετω οτι ακομη η οικογένεια Παπ. δεν εχει κανει τις αρπαχτές ("επενδύσεις με αραβες") που προσδωκα.

      Ε...πως να το κάνουμε ...δεν μπορεις να αφήσεις στην μέση δουλιά με πολλά χρηματα. Πως θα εξασφαλίσεις μετα οικονομικως τα εγγονακια ;

    • NM avatar
      NM @ spiros 09/03/2011 14:58:29

      Μπάαααα...Έρχουμε αρχίσει και το καταλαβαίνουμε...

  2. kiki avatar
    kiki 07/03/2011 08:34:57

    #Κακοφωνιξ,
    καλα τα γραφεις αλλα δεν υπαρχει τετοια προοπτικη, καμμια.
    υπαρχουν και αλλα προς εκποιηση, δυστυχως, αν διαβασουμε σε ολα τα εντυπα τις μικρες ειδησεις που περνανε στο ντουκου , βλεπεις οτι το προκαθορισμενο σχεδιο εκετελειται κανονικα.
    θεσπρωτια, θρακη, Αιγαιο, 25 παραλληλος, προσφορα στην βορα των σχεδιων τους.
    Εκτος απο την καταστροφη του κοινωνικου ιστου, εκτος απο την διαλυση της χωρας οικονομικα και κοινωνικα για να μην μπορουμε να αντιδρασουμε, με τα ΜΜΕ τα τηλεοπτικα κυριως να μας τρομοκρατουν,υπαρχει στο σχεδιο και η εκχωρηση τμηματων της χωρας.Σαυτο κανεις δεν αντιδρα δυστυχως.Στην Θρακη γινεται το ελα να δεις με τους μουφτηδες, με την ενωση των τουρκων οπου μετεχουν βουλευτες και των δυο κομματων εξουσιας υπερ της αυτονομιας, χθες ηταν και στο Ευρωκοινοβουλιο, και κανεις απο τις ηγεσιες των δυο , καλα δεν περιμενα απο το Πασοκ, κατι, αλλα η ΝΔ μουγγα στην στρουγκα, λεξη.
    Λοιπον για να μην μακρυγορω , εμεις οι πολιτες αυτοοργανωνωμαστε, για την προστασια των κοινωνικα αδυναμων, για τον Ελεγχο Λογιστικου Χρεους, και ειμαστε απο ολους τους πολιτικους χωρους, και δεν μας ενδιαφερει τι ειναι και τι πιστευει ο καθενας, συνοχη κοινωνικη οργανωνουμε, γιατι αυτο που ερχεται ειναι ο αλληλοσπαραγμος.
    αυτο που ζητησαμε ,απο τα κομματα δεν γινεται, οι βουλευτες οι τοπικοι εχουν απαξιωθει και ουτε που πατανε,και δεν τους θελουμε κιολας.
    Μια αλλη Ελλαδα γεννιεται και αυτοι ειναι αλλου.

    • popolaros avatar
      popolaros @ kiki 07/03/2011 08:48:30

      Αυτοοργάνωση για τον έλεγχο χρέους.
      +1000

  3. kinesis avatar
    kinesis 07/03/2011 08:36:40

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο σου. Όμως, πιά ωριμότητα έχουμε δείξει και εμείς;
    Αποδεχόμαστε στωϊκά τις αποφάσεις μιάς ανίκανης κυβέρνησης, με το πρόσχημα ότι, "και τι μπορούμε να κάνουμε;".
    Αυτό είναι το ερώτημα που κυριαρχεί στις περισσότερες συζητήσεις. Ναι μεν αλλά. Γεγονός είναι, και πρέπει πιά να το ομολογήσουμε, ότι, έχει αλλοιωθεί η συνείδηση του μέσου Έλληνα. Μαθημένος να βουτά ότι βρίσκεται μπροστά του, δεκαετίες τώρα, μαθημένος να αρπάζει ευκαιρίες που του πρσφέρονταν και όχι να τις δημιουργεί ο ίδιος, μαθημένος να επιδοτείται η ρεμούλα (και η δική του φυσικά) και όχι η παραγωγικότητά του, πνευματική και υλική, διατηρήσαμε και εξελίξαμε αυτό το "σύστημα".
    Μάθαμε.
    Και φυσικά ακόμα καθόμαστε το καναπέ, και περιμένουμε τις αλλαγές να έλθουν θεόσταλτες.
    Αν δεν αλλάξει όμως η συμπεριφορά αυτή, γιατί άραγε περιμένουμε αλλαγές, για να βελτιωθεί η ζωή μας;
    Αγαπητέ
    Περιμένω κάποια στιγμή να διαβάσω ένα άρθρο σου, γι' αυτό ακριβώς το φαινόμενο.
    Δεν νομίζεις ότι είναι καιρός;;;

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ kinesis 07/03/2011 11:22:53

      Πιστεύω στη λεγόμενη ''περίοδο χάριτος''. Έχω την εντύπωση ότι αυτή λήγει οριστικά την 25η Μαρτίου.
      Δεν είμαι καθόλου σίγουρος για τα περί ''ανοχής'', που φορτώνουν στον Έλληνα. Έχω την εντύπωση ότι όταν ωριμάσει η κατάσταση, θα δούμε εξελίξεις. Άλλωστε είναι γνωστό ότι είμαστε της τελευταίας στιγμής.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ kakofonix 07/03/2011 14:39:45

        Μακάρι να τελειωνει το κακό στις 25 του Μαρτίου..και αλληγορικά έχει μεγάλη αξία...Ημερομηνία αποτίναξης του Ζυγού...

        • περήφανος δεξιός avatar
          περήφανος δεξιός @ Φακ Κωστας 07/03/2011 20:32:41

          έγραψες..

  4. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 07/03/2011 08:44:50

    Οχι μόνο δεν θα παραιτηθεί, αλλά, πιστός συνεχιστής των οικογενειακών του παραδόσεων, θα αγκιστρωθεί στην πλάτη της Χώρας, όπως ένας τυπικός ξενοκίνητος τριτοκοσμικός ηγεμόνας. Αλλωστε, πρέπει να είναι επιβεβαιωμένο, οτι η αποστολή - η εκμηδένιση της Χώρας - εξετελέσθη.

    • neotera avatar
      neotera @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 07/03/2011 13:20:49

      Θα πρέπει μάλλον να εκλειφθεί ως επιβεβαίωση της περίπου εντολής της Μέρκελ “ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΤΕ” η ανακοίνωση υποβάθμισης της ελληνικής οικονομίας από τα αφεντικά του γιωργάκη μας. Οι αγγλοαμερικάνικοι “οίκοι” αυτές τις μέρες αντεπιτίθενται στη σθεναρή άμυνα του ευρώ προσπαθώντας με τις “αξιολογήσεις” τους να επιβάλλουν δανειστικό ζυγό συνολικώς στα “γουρούνια του ευρωπαϊκού νότου”. Αλλά μάλλον δεν τους βγαίνει... Μόνο εμείς θα την πληρώσουμε με χρεωκοπία από την πηγή των δεινών και της καταλήστευσης της ελλαδάρας, δια χειρός γιωργάκη. ))

  5. popolaros avatar
    popolaros 07/03/2011 08:45:57

    +1000
    ..και τα 45δις που μας φόρτωσε είναι πλέον Ενυπόθηκα!!
    Παραιτηθείτε κ. Jeffrey.

  6. george avatar
    george 07/03/2011 09:06:22

    Και να παραιτηθεί, τι θα γίνει; Θα αναλάβει ο Σαμαράς με το άλλο μείγμα πολιτικής και τις 0(μηδέν) ξεκάθαρες προτάσεις; Ή θα πέσει η βενζίνη στο 1 €, θα φθηνύνει το super market και η φορολογία για τον επιχειρηματικό κόσμο θα πέσει στο 10%, μπας και υπάρξει ανάπτυξη;

    Ας μη γελιόμαστε. Εναλλακτικές δεν υπάρχουν, ή αν υπάρχουν τουλάχιστον δεν τις βλέπω εγώ....

  7. Tem avatar
    Tem 07/03/2011 09:17:20

    Ελεος επιτέλους. Ο δοσίλογος Jeffrey Mineiko πρέπει να πληρώσει για τα 45δις που φόρτωσε στον ελληνικό λαό μέσα σε λίγους μόνο μήνες.

  8. koinos_nous avatar
    koinos_nous 07/03/2011 09:19:09

    "Για πρώτη ίσως φορά από τότε που συμφωνήθηκε το μνημόνιο υπάρχει διάχυτη ανησυχία ότι τελικά μπορεί και να μην τα καταφέρουμε, ότι δεν θα μπορέσουμε να αποφύγουμε τη χρεοκοπία. Την εκφράζουν οι πολίτες, τη συμμερίζονται όμως και πολιτικοί, ακόμα και ορισμένοι υπουργοί. Και είναι αλήθεια ότι η ύφεση αποδεικνύεται πολύ σοβαρότερη από ό,τι ορισμένοι τουλάχιστον περιμέναμε."
    Παντελης Καψης Το Βημα της Κυριακης.
    http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=388257&h1=true#commentForm
    Μεχρι και οι ορντινατσες ανακαλυψαν οτι δεν βγαινει ο λογαριασμος.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ koinos_nous 07/03/2011 11:35:20

      Δώστε βάση στη στάση των παπαγάλων:

      Η γραμμή έχει τώρα αλλάξει. Μέχρι τώρα έπρεπε να αναβληθεί η αναδιάρθρωση πάση θυσία για να προστατεύσουν οι ασπροκώληδες τις τράπεζές τους.

      Τώρα προέχει να σωθεί το ευρώ. Τυχόν οικειοθελής έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ θα σημάνει αλυσιδωτές αντιδράσεις που ενδέχεται να τινάξουν στον αέρα τον φρανκενστάιν.

      Θα δείτε τις επόμενες ημέρες τους παπαγάλους να θέτουν διλήμματα σχετικά με το ευρώ. Δηλαδή κάτι σαν ευρώ ή τανκς.

      Είναι κεφαλαιώδες για την τοπική ελιτ, αλλά και για τους Γερμανούς, να παραμείνουμε στο ευρώ. Μετά την μνημονιακή αποτυχία είναι πλέον η τελευταία γραμμή άμυνας της εγχώριας μπουρζουαζίας.

  9. spiros avatar
    spiros 07/03/2011 09:34:42

    Prits ............... Δεν ολοκλήρωσα την καταστρωφή.

  10. Αλλος Γιάννης avatar
    Αλλος Γιάννης 07/03/2011 09:36:14

    Κι όμως...Προηγείται στις δημοσκοπήσεις....
    Αυτός φταίει;

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Αλλος Γιάννης 07/03/2011 10:45:01

      Μη μασάς, φίλε Γιάννη.

      Το ερώτημα του καταλληλότερου πρωθυπουργού είναι μια κατάπτυστη δημοσκοπική αήθεια που μόνο στην Ελλάδα συναντά κανείς. Γιατί; Γιατί συγκρίνει μήλα με πορτοκάλια! Πώς μπορώ να κρίνω αν ο Σαμαράς είναι κατάλληλος πρωθυπουργός αφού ποτέ του δεν έχει υπάρξει πρωθυπουργός;

      Είναι σαν να ρωτάω εγώ, σε ποιον ταιριάζει πιο πολύ η καράφλα, στον Κότζακ ή στον Τζορτζ Κλούνεϊ; Ο περισσότερος κόσμος θα απαντήσει Κότζακ επειδή ο Κλούνεϊ δεν είναι φαλακρός, παρά το ότι θεωρητικά η φαλάκρα θα μπορούσε να ταιριάζει περισσότερο στον Κλούνεϊ.

      Τώρα, αν σχολιάζεις τα ποσοστά τού ΠΑΣΟΚ, εκεί δεν θα διαφωνήσω μαζί σου.
      Έχω γράψει στο antinews εκατό φορές, με πολλή απαισιοδοξία, ότι επειδή το ΠΑΣΟΚ λειτουργεί σαν μαφία δημιουργώντας ένα πλέγμα συνενοχής με τους ψηφοφόρους του, δεν πρόκειται ποτέ να πέσει κάτω από το 40%. Άντε να φτάσει σε κάνα 37-38% για κάνα χρόνο.

      Μόνο αν μια λαϊκή επανάσταση φέρει τα πάνω κάτω και διαλύσει το ΠΑΣΟΚ θα δούμε άσπρη μέρα σε αυτή τη χώρα. Αλλά για ποια λαϊκή επανάσταση μιλάμε, όταν το ΠΑΣΟΚ ελέγχει το 40% των συνειδήσεων των Ελλήνων;

      • drider avatar
        drider @ Στέργιος 07/03/2011 11:08:37

        Το αδιέξοδο το έχει αντιληφθεί η πλειονότητα του Ελληνικού λαού. Όπως και τις πραγματικές αιτίες της κρίσης.

        Η ανατροπή του τωρινού πολιτικού συστήματος και κομμάτων θα συμβεί, γιατί αποτελεί πλέον ιστορική αναγκαιότητα. Και θα συμπαρασύρει και το σύστημα εξουσίας που τόσα χρόνια έπινε στην υγεία του ελληνικού λαού...

      • Εnzo avatar
        Εnzo @ Στέργιος 07/03/2011 13:26:48

        μονο οταν βγει σε συνταξη και ο τελευταιος πρασινοφρουρος απο το δημοσιο θα τελειωσει το Παστοκ.
        τοτε θα εχει ξεμεινει απο καυσιμα.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Στέργιος 07/03/2011 14:51:59

        Συμφωνώ απόλυτα Στέργιε..
        Η λύση υπάρχει...Αρση της μονιμότητας στο δημόσιο...Έτσι σπάει η σχέση πασοκ-πασόκων..Ποιος το τολμάει? Μήπως ο Σαμαράς?...δεν νομίζω...γιατι θα πάρει οι μπάλα και αρκετούς δεξιούς..
        Εκτός αν ιερό δικαίωμα στην εργασία έχουν μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι..

      • ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
        ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ @ Στέργιος 07/03/2011 14:58:09

        Φίλε Στέργιε, θα έχεις δει σίγουρα τις δημοσκοπήσεις, σύμφωνα με τις οποίες τα δύο μεγάλα κόμματα αθροιστικά δεν ξεπερνούν το 45%. Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι η αποχή. Αν ο κόσμος πάει να ψηφίσει, θα φανεί η γύμνια τους. Αν απέχει μαζικά, όπως στις πρόσφατες δημοτικές- περιφερειακές, τότε θα δούμε πάλι αυτή τη μαγική εικόνα εκ της αναγωγής επί των ψηφισάντων. Έχει πρόβλημα ο δικομματισμός, που πάση θυσία το σύστημα προσπαθεί να κρύψει. Άσε τους βολεμένους Πασόκους στην κοσμάρα τους. Αυτοί δε φτάνουν. Τα "καύσιμα" τελειώνουν σιγά-σιγά. Α, by the way, που λένε και στη χώρα του Γιωργάκη. Σε τι ποσοστό πρέπει να φτάσει η αποχή, ώστε να τεθεί νομικά θέμα εγκυρότητας των εκλογών; Υπάρχει νομική- συνταγματική πρόβλεψη; Αν όχι, γιατί; Και αν δεν κάνω λάθος, προβλέπονται κυρώσεις για ό,σους δεν ψηφίζουν. Γιατί δεν εφαρμόζονται; Πολλή δημοκρατία ρε παιδί μου, πως να την αντέξουμε!

      • andronikos avatar
        andronikos @ Στέργιος 07/03/2011 18:20:10

        το πασοκ πηρε στις τελευταιες εκλογες 7000 ψηφους περισσοτερες απο τον σημιτη οταν εχασε απο καραμανλη
        το συμπαγες πασοκ εχει αυτες τισ ψηφους κανεις δεν το πλησιαζει ξανα
        τωρα η φθορα που εχει ειναι στον σκληρο πυρηνα ανθρωποι που ψηφιζαν παντα πασοκ γιαυτο η φθορα ειναι σχετικα αργη....
        το ζητουμενο δεν ειναι η φθορα του πασοκ αλλα η ενεργοποιηση αυτων που δεν πανε να ψηφισουν..
        πως τους πειθεις...οτι μπορεις κατι να αλλαξεις....

        • περήφανος δεξιός avatar
          περήφανος δεξιός @ andronikos 07/03/2011 20:34:04

          όλο το ζουμί αυτό είναι..

    • siakkas-gagauz avatar
      siakkas-gagauz @ Αλλος Γιάννης 07/03/2011 11:28:15

      Εάν μου πεις τι αποτέλεσμα θέλεις διαμορφώνω το κατάλληλο ερωτηματολόγιο.
      Ετσι λειτουργεί.

      • BΑΣΙΛΗΣ avatar
        BΑΣΙΛΗΣ @ siakkas-gagauz 10/05/2011 12:53:31

        Συνφονω

  11. Jef avatar
    Jef 07/03/2011 09:47:09

    Αυτός φταίει; :))

  12. irida avatar
    irida 07/03/2011 10:05:57

    Την περίπτωση να θέλανε να αποτύχουνε μην την αφήνουμε στην άκρη. Έτσι η χώρα καθίσταται πιο ευάλωτη. Δεν μπορώ να δεχτώ μέσα μου πως ήταν όλοι τόσο ανίκανοι. Διαχρονικά! Κι αυτή η σκέψη με κάνει να λυπάμαι πιο πολύ για όλους μας! Αλλά τα δίπολα κι η χαμηλή νοηση του Έλληνα και τα παραμύθια που χάφτουμε γενικώς μας φέραν εδώ κι ακόμα παραπέρα θα μας πάνε.Θα το δούμε σύντομα..

  13. stroumfaki avatar
    stroumfaki 07/03/2011 10:18:10

    Αυτοί καταφέρανε πολύ καλά να κάνουν αυτό που έπρεπε. Όσο συνεχίζουν να κυβερνάνε θα χαρακτηριστούν ακόμα πιο αποτελεσματικοί απο τα αφεντικά τους, εξωτερικά και εγχώρια. Αν μπορούσαν να περάσουν όλο το χρέος στη νέα κατάσταση που έχουν κανονίσει θα ήταν τέλειοι για το σύστημα τους. Για εμάς όμως ΟΧΙ.

    Προσπαθούν να μας βάλουν τα 110 ΔΙΣ του μνημονίου. Αυτά κανόνισαν τα υποκείμενα για να σώσουν το τομάρι τους για αρχή. Το μεγαλύτερο μέρος των 400 δις δεν τα χρωστάμε σε κανένα. Τα έχουμε ξαναπληρώσει αρκετές φορές.... Άρα τώρα ξυπνάμε, αλλάζουμε την κατάσταση διότι θα έχουμε αργότερα ολόκληρους λαούς απέναντι μας.

    Έξω απο το ΕΥΡΩ, πάμε σε δικό μας νόμισμα... π.χ. ΕΥΡΩΔΡΑΧΜΗ που θα τη ρυθμίζει το κράτος της Ελλάδας
    Στάση πληρωμών εξωτερικού δανείου, δηλαδη: "Δεν έχω να σας πληρώσω, και επιπλέον δεν δέχομαι μεγάλο μέρος του χρέους διότι είναι επαχθές και απαχθές για τους παρακάτω λόγους:....................
    Κρατικοποίηση των μεγάλων τραπεζών της χώρας, ακόμα και με το ζόρι αν τσινήσουν τα λαμόγια και οι μεγαλοεκμεταλλευτές της χώρας.
    Πάμε σε συμφωνίες με χώρες που μας έχουν ζητήσει ξανά συνεργασίες όπως Ρωσία, Κίνα κτλ.
    Ανανέωση της αγροτικής πολιτικής έξω απο τους κανόνες της ευρωπαϊκής-γερμανικής πολιτικής. Τα τρόφιμα είναι πλέον πιο ακριβά και απο το χρυσό. Δεν θα λένε σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, που σε Πελοπόνησο και Κρήτη μπορούμε να παράγουμε κηπευτικά που θα ταϊσουν όλη την Ευρώπη, τι θα παράγουμε και πόσο.
    Π.χ. μας κατάργησαν την παραγωγή ζάχαρης πριν απο χρόνια με το παιχνίδι των επιδοτήσεων και τώρα οι Γερμανοί παράγουν ζάχαρη πανάκριβα, αφού αυτοί δεν σταμάτησαν την παραγωγή γιατί την αγροτική πολιτική αυτοί την καθορίζουν.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ stroumfaki 07/03/2011 14:55:28

      Απλές σωστές σκέψεις..
      Καμιά φορά αδυνατό να πιστέψω ότι οι πολιτικοί ειναι τόσο άχρηστοι...Δεν μπορεί...επίτηδες το κάνουν...

  14. drider avatar
    drider 07/03/2011 10:20:55

    @Αλλος Γιάννης: Ας υποθέσουμε ότι μετά την επερχόμενη σύνοδο κορυφής δεν προηγείται πια η κυβέρνηση στις δημοσκοπήσεις; Ε και τί θα σημαίνει αυτό; Ότι θα πάμε για εκλογές;

    @kinesis: Συμφωνώ! Η μόνη απάντηση είναι μαζικά ο κόσμος να κατεβεί στο δρόμο για την ανατροπή της ακολουθούμενης πολιτικής!

    @kiki: Ναι στην ΕΛΕ για το χρέος! Και να κάνουμε όλοι ότι μπορούμε ώστε να υποχρεωθεί η κυβέρνηση (τωρινή ή διάδοχη) να συνδράμει, ώστε η επιτροπή, όταν συσταθεί, να έχει πρόσβαση στα απαραίτητα στοιχεία.

    @kakofonix: Η όποια διαπραγμάτευση πρέπει να έχει ως αφετηρία τη "σύσταση" του χρέους. Πάγωμα της εφαρμογής των μέτρων του Μνημονίου τώρα για να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τις εργασίες της επιτροπής. Ταυτόχρονη απειλή για στάση πληρωμών στους δανειστές μας, για να γίνει δεκτό το παραπάνω αίτημα.

    Τα παραπάνω μπορεί να ακούγονται ως ευχολόγια με δεδομένη την τωρινή κατάσταση. Αποφασιστικός παράγοντας όμως θα καταστεί αναπόφευκτα ο ίδιος ο λαός τους ερχόμενους μήνες...

  15. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 07/03/2011 10:39:59

    Άλλε Γιάννη, μου είπε πριν από καιρό ένας πρώην πασόκος :
    ¨μετά την εποχή Σημίτη, αυτοί που ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ είναι δύο κατηγοριών άνθρωποι : οι βλαμμένοι ή οι βολεμένοι¨.
    Κακοφωνίξ, Κική και όλοι σχεδόν οι σχολιαστές καλά τα λέτε, αλλά ....
    Διαβάζουμε στο antinews κατά καιρούς καταπληκτικά άρθρα και αναλύσεις, το επίπεδο γνώσεων είναι εξαιρετικό, ακόμα και οι αντιπαραθέσεις είναι ικανές να προβληματίσουν και σας πληροφορώ ότι τέτοιες αναλύσεις δεν συναντά κανείς εύκολα σε άλλες χώρες ( μιλάμε για διαπλοκή στην Ελλάδα, αλλά απλά σε εμάς γίνεται απροκάλυπτα και σε επαρχιώτικο στυλ - δεν ξέρουν να κρατούν ούτε τα προσχήματα, ενώ οι αγγλοσάξονες κυρίως τη διαπλοκή την έχουν θεσμοθετήσει και τη χειραγώγηση των μαζών την έχουν αναγάγει σε επιστήμη ). Αλλά ... το πρόβλημά μας είναι πως θα περάσουμε από τη θεωρία στη πράξη. Το πρόβλημά μας είναι ότι ενώ είμαστε στα πρόθυρα της χρεωκοπίας είμαστε στις πρώτες θέσεις στις καταθέσεις ιδιωτών στην Ελβετία, είμαστε πρώτοι στις καταπατήσεις δημόσιας γης, είμαστε πρώτοι στα τροχαία και στην έλλειψη σεβασμού ακόμα και της ζωής του συνανθρώπου μας - πόσο μάλλον της αξιοπρέπειάς του -, είμαστε πρώτοι στον ατομικισμό, στο ξεφτίλισμα όσων αμφισβητούν την αυθεντία μας και τελικά αυτή η διαχρονική έλλειψη δράσης - οργάνωσης - εφαρμογής ( των ωραίων ιδεών ) μας οδηγεί στη παθητικότητα και την ναρκισσιστική αυτοεπιβεβαίωση.
    Αναρρωτηθήκατε ποτέ γιατί οι Έλληνες που πηγαίνουν να ζήσουν στο εξωτερικό διαπρέπουν σχεδόν όλοι - ο καθένας στο τομέα του ; Άλλος στα πανεπιστήμια και στην έρευνα, άλλος στα greek restaurants, άλλος στις επιχειρήσεις, ακόμα και στη πολιτική. Γιατί παρόλες τις συστημικές τους αδυναμίες και την επικυριαρχία των πολυεθνικών, υπάρχει η στοιχειώδης έστω αξιοκρατία, η ισονομία και η διάκριση εξουσιών. Ο Έλληνας στο εξωτερικό, ακόμα και σε χώρες της Νότιας Αμερικής, έχει ένα σταθερό πλαίσιο αρχών μέσα στο οποίο ξέρει ότι πρέπει να κινείται και ότι ισχύει για όλους.
    Και πιστέψτε με, αυτός ο Έλληνας γίνεται ο πιο συνειδητοποιημένος πολίτης και σου προκαλεί εντύπωση η μεταμόρφωσή του και το πως σέβεται τους νόμους. Κι αν κάποιος από αυτούς , για συναισθηματικούς λόγους , κάνει το λάθος να φέρει λεφτά στη πατρίδα του με τη μορφή επένδυσης, του τη πέφτουν όλων των ειδών τα λαμόγια και οι γραφειοκράτες.
    Εν κατακλείδι, αν δεν θεραπεύσουμε πρώτα το δικό μας ατομικισμό και εγωπάθεια, αν δεν βρούμε γρήγορα το ¨εμείς¨που έλεγε ο Μακρυγιάννης, δεν έχουμε μέλλον. Περιττό νομίζω να θυμίσω από ποιές δυνάμεις εκπορεύεται ο ατομικισμός και ο φιλοτομαρισμός.

    • ΦωΚ avatar
      ΦωΚ @ παρατηρητής 07/03/2011 18:24:42

      Πολυμηχανος και πολυτροπος σαν τον ομηρικο Οδυσσεα πολυχρηστικος και πολυδυναμος σαν τα βλαστοκυτταρα , ειναι ταλεντα που δεν τα εχουν ευκολα αλλοι λαοι, ειναι αυτος ο λογος που οι Ελληνες διαπρεπουν στο εξωτερικο θα χωθουν σε ενα κομματι της μηχανης και θα δουλεψουν και για τους ιδιους και για το συνολο της κοινωνιας τους.Σε μια χωρα ομως , οπως και ο φιλος Παρατηρητης προειπε στην οποια δεν υπαρχει η στοιχειωδης αξιοκρατία, η ισονομία και η διάκριση εξουσιών το κυτταρο δεν θα διαφοροποιηθεί απο ενα ταλαντουχο κυτταρο θα καταληξει σε καρκινικο.

  16. aris. A avatar
    aris. A 07/03/2011 10:40:52

    Oσοι ζουν τον παλμό της ελεύθερης οικονομίας αντιλαμβάνονται ότι τα πράγματα δεν μπορούν να πάνε μακριά.

    Χωρίς πωλήσεις, χωρίς κερδοφορία πως θα εξυπηρετήσουν τα δανειά τους οι επιχειρήσεις.

    Ειναι τέτοια η πτώση του τζίρου που πλέον ούτε οι απολύσεις διορθώνουν τα οικονομικά στοιχεία μιας επιχείρησης.

    Εαν συνεχιστεί μέχρι τον Σεπτέμβρη η ατονία της αγοράς θα δούμε πολύ μεγάλες επιχειρήσεις να καταρρέουν απότομα με ότι αυτό συνεπάγεται για την ανεργία και τις επισφάλειες των τραπεζών.


    Παράλληλα είμαι σίγουρος ότι στο δημόσιο το πάρτυ συνεχίζεται. Η πράσινη νομεκλατούρα τρώει και πίνει στην υγειά των κορόιδων.

    Ακόμα και ο πρωθυπουργός δίνει το καλό παράδειγμα.

    Ταξιδάκια πολυάριθμοι σύμβουλοι χρηματοδότηση ΜΚΟ και τα λοιπά.

    Στην ουσία η χώρα έχει χρεωκοπήσει απλά δεν μας επιτρέπουν να το πούμε.

    Το ερώτημα είναι αν υπάρχει πολιτική δύναμη που μπορεί να μειώσει κατά 30% τα έξοδα του δημόσιου τομέα ώστε να υπάρχει ελπίδα ισοσκελισμένου προυπολογισμού.

    • drider avatar
      drider @ aris. A 07/03/2011 10:46:10

      Η πολιτική που ακολουθείται είναι αδιέξοδη!

      Δεν υπάρχει περίπτωση να ισοσκελισθεί ο προϋπολογισμός. Ειδικότερα δε σε συνθήκες μείωσης μισθών και κατανάλωσης που αναπόφευκτα οδηγεί και σε μείωση των κρατικών εσόδων από τη φορολογία.

  17. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 07/03/2011 10:44:55

    καλημερα. επειδη τα πραγματα ειναι ετσι ακριβως και χειροτερα, θα πρεπει αυτη την φορα να μην ισχυσει το '' οι πρωθυπουργοι πανε στα σπιτια τους και δεν πανε φυλακη'',αλλα να οδηγηθουν στην δικαιοσυνη και απο εκει ,χωρις να προδικασω, στην φυλακη.ως εδω το δουλεμα.

    • drider avatar
      drider @ λαικη δεξια 07/03/2011 10:51:29

      Η σύσταση ΕΛΕ για το χρέος θα είναι κόλαφος για όλες τις μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις. Γιατί η ρεμούλες έγιναν από όλους! Και ναι συμφωνώ να σταλούν στη φυλακή και οι νυν και οι πρώην πρωθυπουργοί που θα διαπιστωθεί ότι έχουν εμπλοκή σε ότι έγινε!

    • lyzard avatar
      lyzard @ λαικη δεξια 07/03/2011 14:01:42

      δεν μου κανει η φυλακη. δημευση περιουσιας και εκτελεση για εσχατη προδοσια

  18. man8os avatar
    man8os 07/03/2011 11:03:44

    Φακτορα, οπως βλεπεις επιβεβαιωνομαι, δεν θα εξαντλησει τετραετια.

  19. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 07/03/2011 11:07:57

    drider@,ετσι ακριβως. να ψαξουν για ολους και για ολα.κυκλοφορω με τα μεσα μαζικης μεταφορας ,και απο τον δεκεμβριο του 2009, βλεπω κοσμο με κατεβασμενο το κεφαλι, δεν χαμογελα, σφιγμενοι και πολλοι παραμιλανε.δηλαδη αυτοι που εχουν την ευθυνη για τη καταστροφη των ελληνων,τα λαμογια πολιτικοι,δημοσιογραφοι,επιχειρηματιες κλπ,βιωνουν τετοια κατασταση; μανα εκανε εμας , μανα και αυτους. γιατι ;

    • drider avatar
      drider @ λαικη δεξια 07/03/2011 11:35:26

      Γιατί, είχανε το σωστό DNA (οικογενειοκρατία).
      Γιατί, ανήκαν όλοι(;) στη γενιά του Πολυτεχνείου.
      Γιατί, και διεφθαρμένοι να μην ήταν υπέκυψαν τελικά στα δέλεαρ της (οικονομικής) εξουσίας.
      Γιατί, η Ελλάδα δεν είναι κράτος ισονομίας, αλλά ισχύει αποκλειστικά το δίκαιο του ισχυρού.
      Γιατί, πάρα πολλοί "γίνανε" με λαμογιές και λαμβάνοντας σκανδαλιστικές "επιδοτήσεις" από το κράτος.
      Γιατί δεν υπάρχει ανεξάρτητη δημοσιογραφία στα "παραδοσιακά" μέσα, αλλά μόνο κατευθυνόμενη προπαγάνδα.
      Γιατί ο ελληνικός λαός εγκατέλειψε "παραδοσιακές αξίες" του και προσκύνησε το χρήμα και αυτούς που το κατέχουν.
      Γιατί αυτές ακριβώς τις αξίες πρεσβεύει η ΕΕ των αγορών και όχι των λαών.
      Γιατί νανουριστήκαμε στην συλλογική αφήγηση περί "περιούσιου" έθνους, περί πολιτισμικής και ηθικής ανωτερότητας κτλ., αλλά μια χαρά στείλαμε τον πολιτισμό μας και τις αξίες του στα σκουπίδια με τις πρακτικές που ακολούθησε ο καθένας προσωπικά στην καθημερινότητα του.
      Γιατί γενικώς "αγαπάμε" τα παραμύθια, αρκεί να μη θίγονται τα στενά συμφέροντα μας.

      Πρέπει να οργανωθούμε σε συλλογικότητες βασισμένες στην προάσπιση πραγματικών αξίων, για να αντιμετωπίσουμε την "απαξία"που παράγεται από το πολιτικοοικονομικό σύστημα συμφερόντων.

  20. drider avatar
    drider 07/03/2011 11:10:39

    +1000

  21. saltcity avatar
    saltcity 07/03/2011 11:14:43

    +100000000

  22. Γιώργος- Θησείο avatar
    Γιώργος- Θησείο 07/03/2011 11:16:23

    Αυτό το σχόλιο του παρατηρητή για τις δύο κατηγορίες Πασόκων, τους βολεμένους και τους βλαμμένους ήταν φοβερό. Πρέπει να γίνει σύνθημα και να διαδοθεί στα χείλη όλων. Άραγε που είναι το "πατριωτικό Πασόκ", που λέγανε παλιά? ΔΕν βρίσκονται πέντε χριστιανοί Έλληνες Πασόκοι βουλευτές να τους πετάξουνε από την κυβέρνηση? Έλεος πια! Η υποκρισία και η δειλία έχουν και τα όριά τους.

  23. neos agrotis avatar
    neos agrotis 07/03/2011 11:32:50

    Ουτε να τους απειλησουμε με στάση πληρωμων δεν θα προλάβουμε με τα σαινια που μας κυβερνάνε. Υποβάθμιση σοκ απο την moody's σημερα κατα τρεις βαθμίδες σε B1 από Ba1 η αξιολόγηση. Αρνητικό το outlook. Προειδοποιεί μάλιστα και για νέα υποβάθμισης που θα στείλει την αξιολόγηση της χώρας μας σε "junk".

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ neos agrotis 07/03/2011 11:45:53

      Η αναμενόμενη υποβάθμιση έρχεται να επιβεβαιώσει πανηγυρικά τα σενάρια περί αναδιάρθρωσης 30%.

      Αυτή θα είναι και η επίσημη ομολογία αποτυχίας. Φυσικά θα φταίει η Μέρκελ.

      Για τις τράπεζες έχουν ήδη μεριμνήσει να δώσουν 30δις εγγυήσεις (όση δηλαδή και η χασούρα από το haircut).

      Οι τύποι είναι φοβεροί! Θα πληρώσουν όλοι τα σπασμένα εκτός από τις τράπεζες! Ουσιαστικά η αναδιάρθρωση θα πλήξει κυρίως τα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία και φυσικά συνταξιούχους και μισθωτούς (λόγω επερχόμενων μέτρων).

      Πληροφορίες από τη Φρανκφούρτη αναφέρουν ότι η Γερμανοί θα προτείνουν σχέδιο για αναδιάρθρωση εντός του ευρώ με αντάλλαγμα την πλήρη εκχώρηση της οικονομικής πολιτικής στα όργανα της ΕΕ, και με επιπλέον αφαίρεση της ψήφου του εμπλεκόμενου κράτους.

      • drider avatar
        drider @ kakofonix 07/03/2011 12:16:06

        Το δεύτερο ειδικά αποκλείεται, γιατί θα αυτοαναιρέσει την ίδια την έννοια της ΕΕ. Απλούστερα, θα χρησιμοποιηθεί ως μοχλός για την εκχώρηση της στρατηγικής της οικονομικής πολιτικής στα όργανα της ΕΕ (λες και δεν είχε γίνει αυτό στην πράξη τόσο καιρό - από την πολιτική στα αγροτικά μέχρι της πλήρους αποβιομηχανοποίησης της χώρας). Σύμφωνα με τα γραφόμενά σου, θα κινηθούν στο άξονα της εξασφάλισης της "βιωσιμότητας" των τραπεζών.

        Και εντάξει π.χ. οι γερμανικές και οι γαλλικές τράπεζες θα απαλλαγούν από αυτό το κομμάτι του ελληνικού χρέους. Δεν καταλαβαίνω όμως σε καμιά περίπτωση τη στάση των ελληνικών τραπεζών στο όλο θέμα: όσο λεφτά και βοήθεια λάβουν τελικά από την ΕΕ, η βιωσιμότητα τους δεν εξαρτάται από τη βιωσιμότητα του ελληνικού λαού;

        Τακτικιστηκά τους "βολεύει" αυτό που θα γίνει, "στρατηγικά" όμως;

        • kakofonix avatar
          kakofonix @ drider 07/03/2011 12:27:59

          Ο πνιγμένος, από τα μαλλιά του πιάνεται.

          Αν υποθέσουμε ότι δεν υπήρχαν ανώμαλες παρεμβάσεις, οι τράπεζές μας θα είχαν κλείσει τον 8/2008.

          Το πρώτο σοβαρό λάθος έγινε τότε. Πίστεψαν αφελώς ότι αν έσωζαν τις τράπεζες, θα επανεκκινούσε η οικονομία (και τα δημόσια έσοδα.

          Αν τις είχαν αφήσει στην τύχη τους, όπως άλλωστε προστάζει και η θεωρία του καπιταλισμού, πιθανότατα να είχαμε (επώδυνη) αυτορύθμιση και τα πράγματα να είχαν εξελιχθεί διαφορετικά.

          Εγκλωβιστήκαμε σε μια λάθος προσέγγιση από την αρχή και τώρα πληρώνουμε το κόστος.

          • drider avatar
            drider @ kakofonix 07/03/2011 12:58:50

            Άρα το λανθασμένο δόγμα καλά κρατεί ακόμα. Όμως η αναπαραγωγή και ο πολλαπλασιασμός αυτού του λάθους δεν μπορεί στην πράξη να συνεχισθεί στο διηνεκές σε ελληνικό αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο (συστημική αδυναμία, σε όλα τα φυσικά συστήματα ισχύει η αρχή διατήρησης της ενέργειας - το χρηματοπιστωτικό σύστημα έχει εφεύρει τη δημιουργία χρήματος από το "πουθενά" ως κύριο μέσο μεταφοράς πραγματικού πλούτου στις οικονομικές ελίτ από τους "απλούς" ανθρώπους με τη μορφή χρεών).

            Η κυρίαρχη (ελληνική) οικονομική τάξη αντιτάσσει ότι "οι δημοκρατίες δεν έχουν αδιέξοδα" και ήδη απεργάζονται σχέδια και σενάρια για την "αιμοδότηση" της αστικής τους δημοκρατίας.

            Το θέμα είναι ότι το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, γιατί ο κόσμος αντιλαμβάνεται πλέον το επίπλαστο αυτών των σχεδιασμών και των αδιεξόδων που αυτό συνεπάγεται. Αυτή είναι και η μέγιστη προσφορά της κρίσης που βιώνουμε σήμερα. Συνειδητοποίηση της κρίσης αξιών που είχε ως επακόλουθο την οικονομική κρίση.

          • Στάθης Δ avatar
            Στάθης Δ @ kakofonix 07/03/2011 13:08:09

            Αγαπητέ Κακοφωνίξ

            "Σοβαρό (αλλά ανθρώπινο υποθέτω) λάθος" από "αφελείς" πολιτικούς λοιπόν...Kάποιοι (γαλάζιοι) το διέπραξαν το 2008, κάποιοι άλλοι (βένετοι) το συνεχίζουν, μεσ' την τρελή χαρά, έως τώρα. How convenient...

            Υ.Γ Ο Γεννηματάς τουλάχιστον τα λέει λίγο έξω από τα δόντια: "Ο,τι ακούτε είναι ψέματα, οι Ισολογισμοί των Τραπεζών, οι Ελεγκτές της ΤτΕ, τα πολιτικά - αν τους πεις μια μικρή αλήθεια τσινάνε, είμαστε μία χώρα που ζεί μέσα στο ψέμμα, έχουνε ζυμωθεί όλοι με το ψέμμα"
            h--p://www.epicurus2day.gr/index.php/depressiondeflation/183-2011-03-04-18-24-04

          • kakofonix avatar
            kakofonix @ Στάθης Δ 07/03/2011 13:18:22

            Αυτή είναι πολύ μεγάλη κουβέντα και είναι εκτός σημερινής ατζέντας.

            Και είναι ίσως πολύ μεγάλη αλήθεια ότι μάλλον δεν την αντέχουμε.

            Αν αρχίσουμε να αναλύουμε greekbank statistics, δεν πρόκειται να μείνει ευρώ στη χώρα και αυτό δε συμφέρει κανέναν. Ας μείνουμε στα γενικά...

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ Στάθης Δ 07/03/2011 20:03:44

            Όσο μιλά για τα τραπεζικά, ο Γεννηματάς είναι αποκαλυτπτικός.

  24. nick avatar
    nick 07/03/2011 11:34:56

    Έταξαν αυξήσεις στους Έλληνες και ελάττωσαν την αγοραστική τους δύναμη κατά 40% μέχρι τώρα (και ποιος ξέρει πόσο ακόμα).
    Μίλησαν γαι κοινωνικό κράτος και κατακτήσεις και ισοπέδωσαν τις έννοιες εντελώς.
    Είπαν ότι δε θα αυξήσουν το ΦΠΑ και τον αύξησαν κατά 4% σε λίγους μήνες (οι ίδιοι που φώναζαν όταν από 18 είχε πάει 19%). Επίσης αύξησαν συνολικά όλους τους φόρους.
    Είπαν το Φεβρουάριο του 2010 ότι δε θα πάρουν νέα μέτρα και από τότε έχουν πάρει νέα μέτρα 200 φορές.
    Είπαν ότι θα επανακρατικοποιήσουν Ολυμπιακή, ΟΤΕ κ.ά. και αυτοί ετοιμάζονται να εκποιήσοουν τα πάντα (divest: εκποίηση).
    Τέλος, είπαν ότι τα παραπάνω τα έκαναν όχι γιατί τα ήθελαν αλλά για να αποφύγουμε τη χρεοκοπία. Και τελικά με τα παραπάνω μας οδηγούν στη χρεοκοπία, υποθηκεύοντας μάλιστα τη χώρα σε διεθνείς τοκογλύφους.

    Εκπληρώσατε την αποστολή σας. Προδώσατε τη χώρα σας.
    Αρκετά. Πάτε σπίτια σας.

  25. Poisonous avatar
    Poisonous 07/03/2011 11:35:48

    Ένα έχω να πω μετά από την υποβάθμιση από την Moodys: Τις καημένες της Τράπεζες μας και κατά συνέπεια, του Ελληνικού Δημοσίου και ημών των ιδίων...

  26. anemos uk avatar
    anemos uk 07/03/2011 12:03:02

    Χωρις να θελω να δικαιολογισω τον ΓΑΠ θα πρεπει ολοι να γνωριζουμε οτι η κατασταση αυτη ηταν και θα ειναι για ολα τα κομματα και αρχηγους πρωτογνωρη, και κανενας δεν εχει/ειχε την γνωση και την εμπειρια ως το πως πρεπει να αντιμετωπιστει μια τετοια κριση, η προσωπικη μου αποψης ειναι οτι ο ΓΑΠ ξεκινησε με μια ερασιτεχνικη ομαδα ανθρωπων για να παιξει ενα πολυ δυσκολο παιχνιδι με ορους πολυ υψηλοτερους των ικανοτητων τους.
    Ο προγραμματισμος βασιστηκε στους συμβουλους που οσο και ικανοι να ηταν δεν ειχαν την γνωση της Ελληνικης πραγματικοτητας και οχι μονον, οταν οι δικοι μας Managers δεν γνωριζαν την κατασταση της χωρας πως θα μπορουσαν οι ξενοι να την γνωριζουν, το αποτελεσμα ειναι τελικα φανερο οτι το μονο που μας μενει ειναι να προχωρησουμε προς το Ζαλογγο και να δεχθουμαι την χρεωκοπια... λυπηρο αλλα αληθινο

  27. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 07/03/2011 12:13:26

    Από όπου κι αν το κοιτάξεις, είναι σκέτη απελπισία.
    ●Οι μεγάλες αυξήσεις στα καύσιμα και στα τρόφιμα αναγκάζουν τους πολίτες να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη.. για να βρουν χρήματα που δεν υπάρχουν.
    ●Η ιδιότυπη στάση πληρωμών που έχει κηρύξει το δημόσιο είχε ως αποτέλεσμα την αναστολή των χρηματοδοτικών προγραμμάτων Θησέας κ. άλλων με αποτέλεσμα πολλά έργα στους δήμους να μένουν ημιτελή.
    ●Ο αριθμός των ανέργων αυξάνεται την ώρα που ο αριθμός των επιδοτούμενων ανέργων μειώνεται, όπως και οι αναγγελίες προσλήψεων.
    ● Η απόσυρση των αυτοκινήτων που ξεκίνησε των προηγούμενο μήνα είναι σύμφωνα με τα στοιχεία των αρμοδίων υπηρεσιών μειωμένη κατά 80% σε σχέση με την προηγούμενη εφαρμογή του μέτρου, κυρίως επειδή οι τράπεζες έχουν σταματήσει να χορηγούν δάνεια.
    ● Το Πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον» αν και τα κτήρια που οικοδομήθηκαν πριν το 1980 και αντιμετωπίζουν προβλήματα θερμομόνωσης ή έχουν ανεπαρκή συστήματα θέρμανσης είναι πολλά, η αναβάθμιση των κτηρίων με το εν λόγω πρόγραμμα δεν προχωρά επειδή η διαδικασία για την υποβολή αίτησης και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά όπως το πιστοποιητικό της επιθεώρησης από ενεργειακό επιθεωρητή κοστίζει ακριβά και η χρηματοδότηση μέσω τράπεζας είναι αυτή την εποχή για τον μέσο πολίτη δύσκολη εξαιτίας του αυστηρού πλαισίου που έχουν θέσει οι τράπεζες ακόμη και για τη χορήγηση άτοκου δανείου για την αναβάθμιση των κτηρίων .
    ●Οι συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων που σχεδιάζει η κυβέρνηση στο όνομα της εξοικονόμησης ανθρώπινων και υλικών πόρων θα υποβαθμίσει σημαντικά το επίπεδο της εκπαίδευσης, θα αυξήσει σημαντικά το κόστος μεταφοράς των μαθητών και θα οδηγήσει σε απώλεια οργανικών θέσεων και ερημοποίηση της υπαίθρου από τη στιγμή που οι γονείς των μαθητών για να μην επιβαρύνουν τα παιδιά τους με μετακινήσεις χιλιομέτρων με ότι κόστος αυτό συνεπάγεται θα αναγκαστούν, ιδιαίτερα στην περιφέρεια να μετακομίσουν στα περιφερειακά αστικά κέντρα .
    Την ίδια ώρα έρευνα του Ινστιτούτου Μεταφορών που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα για τη μεταφορά των μαθητών αναφέρει ότι με βάση τα 500 ευρώ ανά μαθητή το χρόνο, που προβλέπει ο νόμος, το κόστος σε αρκετές περιπτώσεις ξεπερνά τα 3.500 ευρώ. Εδώ αξίζει να αναφερθεί πως η δαπάνη για τη μεταφορά των μαθητών έχει περάσει λόγω “Καλλικράτη” προσωρινά στις αιρετές περιφέρειες και από 1 Ιουλίου 2011οριστικά στους νέους δήμους, με άλλα λόγια από το νέο σχολικό έτος οι δήμοι θα είναι υποχρεωμένοι να μεταφέρουν τους μαθητές χωρίς να έχουν τους ανάλογους πόρους δλδη τα 700 περίπου ευρώ ανά μαθητή το χρόνο που είναι ο μέσος όρος στη χώρα.
    ●Η πολιτική κρίση στις χώρες της Μέσης Ανατολής και Βόρειας Αφρικής υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να φέρει τουριστικά οφέλη, η Ελλάδα όμως μετά την υπαγωγή της στις ρυθμίσεις του ΔΝΤ έχασε στη διεθνή κοινή γνώμη την αξιοπιστία της, γεγονός που απαξιώνει και τη δυναµική του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Σε αυτή την κατεύθυνση συνέβαλαν σημαντικά και οι δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών περί «ένοχου λαού», «διεφθαρμένης χώρας» και αλλά περί «Τιτανικού που βυθίζεται» «μαζί τα φάγαμε»κ.α..
    ●Η συνεχιζόμενη αποβιομηχάνιση της χώρας, με τελευταίο θέμα την υπόθεση πώλησης της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης (μετά την απόφαση της ΑΤΕ να πουλήσει την ΕΒΖ) θα οδηγήσει στον καιάδα της ανεργίας χιλιάδες οικογένειες στην αγροτική παραγωγή τευτλοκαλλιέργειας και συνεπώς, θα αυξήσει το έλλειμμα της χώρας σε ζάχαρη. κ.α.
    ●Ο οίκος αξιολόγησης Moody's Investors Service ανακοίνωσε σήμερα πως υποβαθμίζει κατά τρεις μονάδες την πιστοληπτική ικανότητας της Ελλάδος, από το Ba1 στο Β1, μη αποκλείοντας να προβεί και σε ακόμη μεγαλύτερη υποβάθμισή της, εξαιτίας των επίμονων οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζει η χώρα και τον αμείωτο κίνδυνο χρεωκοπίας της.
    Την ώρα που συμβαίνουν όλα αυτά που συμβαίνουν και αναγκάζουν την ελληνική κοινωνία να «κολυμπά ανάμεσα σε καρχαρίες» η κυβέρνηση προσπαθεί να αποπροσανατολίσει την κοινωνία με προπαγάνδα και με την τακτική της υπερπροβολής ασήμαντων ή αρνητικών γεγονότων .
    Μπορεί όμως μια εκλεγμένη κυβέρνηση να συνεχίσει να εφαρμόζει ένα πρόγραμμα που δεν ετέθη στην κρίση του λαού ή να παραγραμματίζει την αναθεώρησή του με όρους που θέτουν υπερεθνικά κέντρα όπως το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ;

  28. pink floyd avatar
    pink floyd 07/03/2011 12:15:48

    Λυσεις (Πρεπει να γινουν σχεδον ταυτοχρονα )
    1. Αφου καθορισουμε το χρεος ερχομαστε σε συμφωνια με τους ξενους πιστωτες για τη διαρκεια αποπληρωμης
    2. Κρατικοποιηση ολων των ελληνικων τραπεζων. Εχουν αποτυχει στον ρολο τους
    3. Προυπολογισμος με μηδενικο ελλειμα .Ειναι εφικτος αν πληρωνουμε λογικους τοκους.
    4. Αναπτυξη γεωργικης παραγωγης με στοχευση στην διετια η Ελλαδα να ειναι αυταρκης στα βασικα διατροφικα της προιοντα.Αυτο μπορει να γινει με δανεια σε ανεργους πολιτες που θα γινουν αγροτες φευγοντας απο τα αστικα κεντρα (Αθηνα και Θεσσαλονικη) για να εγκατασταθουν σε μικρες πολεις
    5. Χρηματοδοτηση ιδρυσης εταιρειων απο τα δημοσια ΑΕΙ και ΤΕΙ για δημιουργια η αντιγραφης τεχνολογιας.Αυτες οι εταιρειες θα μπορουν να πωληθουν σε ιδιωτες που θα ενδιαφερθουν
    6. Επιστροφη ολων των καταθεσεων των Ελληνων απο το εξωτερικο.Οποιος Ελληνας εχει χρηματα σε τραπεζα του εξωτερικου χωρις να εχει δοσοληψιες με το εξωτερικο (πχ εμπορος,εφοπλιστης εισαγωγεας) πρεπει να φερει τα χρηματα του πισω αλλιως χανει την ιδιοτητα του Ελληνα πολιτη
    7. Ανοιγμα ολων των τραπεζικων λογαριασμων ολων των Ελληνων που εχουν καταθεσεις πανω απο 100.000 ευρω και διασταυρωση τους με τις φορολογικες τους δηλωσεις αν δικαιολογουνται αυτες οι καταθεσεις σε βαθος 15 ετιας
    8. Σκοτωμα καθε παρεμποριου και αμεση απελαση καθε παρανομου αεργου μεταναστη . Οσοι εχουν εργασια ταυτοποιηση και διακρατικες συμφωνιες για εργασια συγκεκρμενου χρονου.Οσοι θελουν να γινουν Ελληνες εξεταζονται στην γλωσσα και στην ιστορια μας και αποκτουν ελληνικα χαρτια
    9. Επανεξεταση για το αν πρεπει να μεινουμε στο ευρω
    10. Συνταγματικη αναθεωρηση με μειωση σε 150 των βουλευτων, λιγοτερων υπουργων.Κανεις ειτε αιρετος ειτε διορισμενος δεν καθεται στην θεση του περισσοτερο απο 2 θητειες αν ειναι αιρετος η μια αν ειναι διορισμενος. Καθε διεφθαρμενος υπαλληλος απολυεται και κατασχονται υπερ του κρατους τα περιουσιακα του στοιχειαΚαθε αιρετος που κλεβει εξοριζεται και χανει ολη την περιουσια του

  29. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/03/2011 12:35:46

    Δεν είναι τεχνικό το ζήτημα, πολιτικό είναι το ζήτημα...
    Η υποβάθμιση της Moody's τους τσάκωσε στον ύπνο...

    Οι εξελίξεις έχουν αυτονομηθεί και αναρωτιέμαι τι σημαίνει "τήρηση των υπογραφών της χώρας" όταν οι πιστωτές έχουν υπογράψει με σινική μελάνη.

    Η πρόταση για σύσταση ΕΛΕ αύριο θα μοιάζει παλαιωμένη, άσε που ενσωματώθηκε ήδη στην πρόταση της Λ. Κατσέλη για "επιτροπή σοφών".
    Τι Γιάννης τι Γιαννάκης.
    Η "αλλαγή όρων του μνημονίου" τι διαφορά έχει από την "αναδιαπραγμάτευση όρων του μνημονίου";

    Το Κατοχικό Σύμφωνο πρέπει να καεί στο Σύνταγμα μπροστά από 1 εκ. κόσμο και στις κεντρικές πλατείες όλων των μεγάλων πόλεων.

    Ποιος θα συγκεντρώσει όλον αυτό τον κόσμο που περιμένει έτοιμος και που είναι πολύ μπροστά πλέον από τον οιονδήποτε πολιτικό σχεδιασμό;

    • drider avatar
      drider @ αλλενάκι 07/03/2011 15:31:08

      Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Πολλά θα εξαρτηθούν από τη σύνθεση της επιτροπής (η οποία θα πρέπει να είναι και διεθνής αλλά ταυτόχρονα να συμμετέχουν μη τεχνοκράτες, δηλαδή απλοί Έλληνες πολίτες).

      Επίσης δεν μπορεί εκ φύσεως της να λειτουργήσει ως αμορτισέρ στις αντιδράσεις. Αν γινόταν λογιστικός έλεγχος του χρέους μπορούμε να φανταστούμε τι λαγούς θα έβγαζε (και δεν αναφέρομαι σε πολιτικά πρόσωπα μόνο).

      Συμφωνώ να καεί στο Σύνταγμα το Μνημόνιο, αλλά αυτό που επιθυμώ διακαώς είναι να "καεί" το σύστημα εξουσίας που μας έφερε εδώ (έστω και αν τόσα χρόνια το νομιμοποιούσαμε στις εκλογές, όπου οι ευθύνες μας συλλογικά είναι τεράστιες). Ας μην ξεχνάμε ότι δεν είναι το μνημόνιο ο στόχος αλλά αυτοί που μας το επιβάλλανε (όχι μόνο αυτοί που μας το ανακοινώσανε).

      Τέλος, αυτός ο κάποιος που θα μπορούσε να συσπειρώσει τον κόσμο δεν μπορεί να ανήκει στην πολιτική νομεκλατούρα, και θα πρέπει να έχει το θάρρος να πει όλες τις αλήθειες που μας κρύβουν εντέχνως οι άλλοι...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ drider 07/03/2011 17:21:58

        Το κάψιμο ή το σχίσιμο του κατοχικού συμφώνου θα ήταν μια συμβολική πολιτική πράξη.
        Δεν αναγνωρίζουμε το μνημόνιο, δεν αναγνωρίζουμε το χρέος όπως μας το παρουσιάζουν.

        Μετά, επαναδιαπραγμάτευση του χρέους από μηδενική βάση: πόσο είναι το επαχθές, πόσο το πραγματικό, πόσο το διογκωμένο χρέος, που θα είναι το αποτέλεσμα της ΕΛΕ.

        Πολιτικός εξοστρακισμός όσων με τις υπογραφές τους οδήγησαν ως εδώ.
        Απόδοση ποινικών ευθυνών; Ναι. Πως; Δήμευση δυσανάλογων περιουσιών.

        • drider avatar
          drider @ αλλενάκι 07/03/2011 17:35:44

          Δεν έχω να προσθέσω κάτι, με κάλυψες πλήρως.

        • kiki avatar
          kiki @ αλλενάκι 07/03/2011 19:06:04

          @ αλλενακι,
          απολυτως ,ετσι ειναι και ετσι να γινει.

  30. Jeffrey avatar
    Jeffrey 07/03/2011 12:45:34

    Kakofonix είσαι προδότης…
    ‘Όποιος δεν είναι μαζί μου, είναι εναντίον μου!
    Και ξέρεις τι θα πει «εναντίον» μου;
    Θα πει ενάντια στο «Σύστημα», ενάντια στους «δυνατούς», ενάντια στους «προστάτες» μας…
    Όποιος είναι εναντίον μου είναι βλάκας! Έτσι λέει η μαμά…
    Εγώ για το καλό σας πασχίζω. Θέλω να σας κάνω ανθρώπους (βλ. αμερικανάκια). Αν με ακούτε και δεν είστε ατίθασοι, τότε θα σας κάνω σε λίγο να τρώτε δυο δυό τα BigMac και θα μειώσω και την τιμή της Coca Cola. Η τιμή της Βενζίνης να μη σας απασχολεί… εξάλλου οι πολλές μετακινήσεις είναι άσκοπες. Τις περισσότερες ώρες θα βρίσκεστε ξαπλωμένοι στους καναπέδες σας παρακολουθώντας reality στην TV και ενημερωτικά/εκπαιδευτικά προγράμματα (τώρα τις λένε ακόμα «ειδήσεις»). Αυτό θα πει «ποιότητα ζωής. Ποιο άλλο ζώο απολαμβάνει αυτά τα luxus;
    Αχάριστοι…

    • kiki avatar
      kiki @ Jeffrey 07/03/2011 19:12:58

      Η τιμη της βενζινης ειναι ενα ερωτημα που μου εχει τεθει ,εδω στην επαρχια απο πολλους, διοτι εμεις οι δυστυχεις συνελληνες, δεν εχουμε μαζικα μεταφορικα μεσα, ωστε να τα χρησιμοποιουμε μετακινουμενοι στις δουλειες μας ,σχολεια, φροντηστηρια.Οι διαδρομες γιαυτες τις εργασιες ειναι απο 100 χιλ ημερησιως εως και παραπανω.Επισης η τιμη του πετρελαιου , με το οποιο δουλευουμε τα αγροτικα μας εργαλεια ακριβηνε υπερβολικα.
      Ρωταμε λοιπον αν ειναι σωστο η τιμη ναναι ιδια σε ολη την ελλαδα και να μην προβλεπεται καποια μειωμενη για τις αγροτικες , η ημιαστικες περιοχες.

    • Jeffrey avatar
      Jeffrey @ Jeffrey 07/03/2011 21:23:53

      «Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα…»

  31. ΕΡΡΙΚΟΣ avatar
    ΕΡΡΙΚΟΣ 07/03/2011 13:15:36

    Είναι διαχρονικά διαπιστωμένη η εμμονή που έχουμε οι Ελληνες να επιρρίπτουμε σ' άλλους τις ευθύνες μας. Και το ίδιο κάνουμε φυσικά και τώρα. Πρώτος και ευκολότερος αποδιοπομπαίος τράγος είναι οι πολιτικοί. Οχι πως δεν φταίνε για πολλά, αλλά δεν φταίνε για όλα. Και δεύτερος, και εξίσου βολικός αποδιοπομπαίος τράγος, είναι οι ξένοι που, σύμφωνα με τους θιασώτες της άποψης αυτής, δεν κάνουν τίποτα άλλο παρά ν' αναζητούν καθημερινά τρόπους για να μας βλάψουν.

    Ωστόσο, εκείνο που καμία προσπάθεια μετάθεσης ευθυνών δεν μπορεί να μεταβάλει είναι το γεγονός ότι εμείς και μόνο ευθυνόμαστε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Η τρόικα δεν είναι εδώ επειδή εκείνη το αποφάσισε. Είναι εδώ επειδή εμείς την καλέσαμε. Και μπορεί οι παρεμβάσεις και τα μέτρα της να μη μας αρέσουν ή να θεωρούμε ότι δεν είναι τα σωστά και δεν θα μας βγάλουν από την κρίση, αλλά αυτή είναι η συνταγή της, δεν την έφτιαξε ειδικά για μας, σ' αυτή πιστεύει και αυτή εφαρμόζει. Εμείς ποια συνταγή αντιπροτείνουμε;
    Ακούω τους διάφορους μυαλοφυγόδικους της πολιτικής και των καναλιών να πιπιλίζουν την καραμέλα πως για όλα φταίει το μνημόνιο. Μα δεν είχαμε μνημόνιο όταν οδηγούσαμε το ασφαλιστικό σύστημά μας στη χρεοκοπία, όταν ξοδεύαμε λεφτά που δεν είχαμε, όταν στήναμε κυκλώματα διαφθοράς σε κάθε τομέα της δημόσιας ζωής, όταν συνταξιοδοτούσαμε πεθαμένους ως ζωντανούς και αρτιμελείς και υγιείς ως ανάπηρους ή δεν ξέραμε πόσους πληρώνουμε στο Δημόσιο, πόσα τους πληρώνουμε και γιατί τους πληρώνουμε. Το μνημόνιο είναι η συνέπεια των άθλιων πρακτικών και επιλογών μας. Πρωτίστως των κυβερνώντων και δευτερευόντως όλων μας.
    Αλλωστε, το μνημόνιο δεν είναι υποχρεωτικό. Αν θέλουμε το καταργούμε. Και μάλιστα και ακίνδυνα, αλλά όχι με τους τρόπους που υποδεικνύουν ο Τσίπρας, ο Αλαβάνος ή η Παπαρήγα. Ή ακόμη κι ο Σαμαράς. Πανεύκολα το καταργούμε ως περιττό αν οι καταληστεύοντες τον ΦΠΑ και γενικά οι φοροδιαφεύγοντες αποφασίσουν να καταβάλουν στο Δημόσιο, αν όχι τα 30 ή 20, τουλάχιστον τα 15 από τα δισεκατομμύρια ευρώ που ενθυλακώνουν κάθε χρόνο.
    Κι αυτό δεν το λέω εγώ. Το λέει η μισητή τρόικα που θέλει το κακό μας, σύμφωνα με τους μουεζίνηδες της πολιτικής και των καναλιών.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ ΕΡΡΙΚΟΣ 07/03/2011 18:36:57

      Αυτή είναι η εύκολη άποψη. Το άλλοθι του συστήματος. Είναι το ''αυτή είναι η Ελλάδα'' του Σημίτη και το ''μαζί τα φάγαμε'' του Πάγκαλου, πακέτο.

      Δεν έχουμε κομμούνα εδώ, για να φταίμε όλοι. Στο δικό μας σύστημα, καλό ή κακό, υπόλογοι είναι πολύ συγκεκριμένοι άνθρωποι οι οποίοι διαχειρίζονται κάθε φορά τις τύχες της χώρας.

      Και πάνω από όλα, υπόλογος είναι ο Πρωθυπουργός, επειδή το σύστημά μας, καλό ή κακό, του έχει δώσει αυτοκρατορικές εξουσίες.

      Και όπως γνωρίζεις, πρωθυπουργός δεν είναι ο Κακοφωνίξ αλλά ο GAP.

      Καλή λοιπόν η προσπάθεια, αλλά δε μασάμε.

  32. brankaleon avatar
    brankaleon 07/03/2011 13:41:50

    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ, ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΩΤΕΡΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΜΕΣ ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΕΣ "ΛΥΣΕΙΣ".
    ΑΝ ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ, ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ, ΤΟΤΕ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΘΑ ΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΩΤΕΡΟΙ ΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΦΙΛΟΥΣ".

    ΠΡΩΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΣΟΥΝ ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΣΚΟΛΟΠΗΣΟΥΝ.

    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ, ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ.

    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ.

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΜΟΝΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΗΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΜΑΞΑ.

    ΟΙ ΜΕΣΟΒΕΖΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΑΝΤΕΝΙΕΣ "ΛΥΣΕΙΣ" ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΟΛΙΟΤΕΡΕΣ.

  33. Σταύρος avatar
    Σταύρος 07/03/2011 14:06:30

    Τα ερωτήματα είναι απλά!

    ΧΡΕΟΣ
    b>ΠΟΥ χρωστάμε, ΠΩΣ χρωστάμε, ΠΟΣΑ χρωστάμε;

    ΧΡΕΟΚΩΠΙΑ
    ΠΟΙΟΙ έφαγαν, ΠΩΣ έφαγαν, ΠΟΣΑ έφαγαν;

  34. politiko on avatar
    politiko on 07/03/2011 14:22:31

    να προσθέσω μόνο ένα στη κουβέντα : το" αμετάκλητα και άνευ όρων" ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΊΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ , ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΕΚ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΝΑ ΔΙΚΑΖΟΜΕΘΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΜΕΘΑ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΟΠΟΥ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ Δ.Ν.Τ. ... παιδιά; : πότε ξεικνάμε αυτό που διακύρητε ο Εβερτ; Ειρηνική ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

    • kiki avatar
      kiki @ politiko on 07/03/2011 19:16:25

      @ πολιτικο ον
      Ειρηνικη επανασταση , μπορει να ξεκινησει με μια απεργια διαρκειας των υπαλληλων των τραπεζων εχει ξαναγινει, και επισης οι δημοσιοι υπαλληλοι κυριως οι εφοριακοι.Διαρκειας.
      Ποσο μπορουν οι κρατουντες να αντεξουν μια βδομαδα, δυο, ετσι που ειμαστε οχι παραπανω.

  35. ZXSpectrum avatar
    ZXSpectrum 07/03/2011 14:43:59

    ++++++++++++

  36. giorgos avatar
    giorgos 07/03/2011 14:54:28

    για την ελληνική οικονομία : http://malesinablog.blogspot.com/

  37. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/03/2011 15:00:20

    Η οικονομική πολιτική του ΓΑΠ έχει πετύχει πλήρως (συντονισμένη άψογα με τις υπόλοιπες πολιτικές του-εξωτερική, εκπαιδευτική, δημόσιας τάξης) αλλά δε θα το καταλάβετε ποτέ όσο νομίζετε ότι όλο το σύμπαν ξεκινάει και τελειώνει στην παραγωγική-καταναλωτική δραστηριότητα.

  38. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 07/03/2011 15:20:58

    Κακοφονίξ..
    Έχεις δίκιο σε όλα..

    Ο Σαμαράς τι περιμένει? Δεν πρέπει να ζητήσει άμεσα εκλογές? να προσεγγίσει διαφωνούντες του πασοκ και να ανατρέψει τον επικίνδυνο (όπως εξελίχθηκε) Παπανδρέου? Τι περιμένει? κανένα Χρίσμα και αυτός?

    Δυστυχώς αν συνεχίσει έτσι θα μείνει στο 20% και εμείς στην απόγνωσή μας...

    • drider avatar
      drider @ Φακ Κωστας 07/03/2011 15:39:40

      Δυστυχώς ο Σαμαράς δεν είναι κάτι παραπάνω από "εφεδρεία" του συστήματος. Ας τολμήσει να μιλήσει για το ρόλο που διαδραμάτισαν οι τράπεζες (και οι ελληνικές) στη σημερινή κρίση, και να ξεκαθαρίσει ποίος πρέπει να πληρώσει το "μάρμαρο". Μέχρι να συμβεί αυτό (μεγάλο ερωτηματικό), να μην περιμένουμε πολλά από τη μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη, όσον αφορά την ανατροπή του διαμορφωμένου στάτους κβο.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ Φακ Κωστας 07/03/2011 18:45:55

      Ας υποθέσουμε ότι ο Σαμαράς είναι θετικός. Τι γίνεται παρακάτω; Εγώ βλέπω συνεχώς βαρίδια τα οποία σέρνουν την παράταξη προς το μνημόνιο. Ξεπετάγονται όπως οι μπάμπουσκες. Εκεί που λες τελείωσε, να ένας ακόμα.

      Και βέβαια θα πρέπει να ζυγιστούν οι ισορροπίες. Δεν κυβερνάς με 20%. Χρειάζεται ιδεολογικό ξεκαθάρισμα, καθώς πλέον οι εξελίξεις έχουν ξεπεράσει τις βασικές ιδεολογικές γραμμές των μεγάλων κομμάτων. Έτσι θεωρητικώς μπορεί για παράδειγμα η Κατσέλη να είναι πιο κοντά στον Σαμαρά και ο Χατζηδάκης πιο κοντά στον GAP. Αυτό το ξεκαθάρισμα δεν έχει γίνει σε κανένα κόμμα. Ακόμα και στον ΣΥΡΙΖΑ πλακώνονται αναφορικά με το ευρώ. Είμαι της άποψης ότι όταν γίνει το μπαμ, τότε θα γίνουν νέες ζυμώσεις που θα ξεπερνούν το υπάρχον φάσμα και θα απαντούν σε πιο πρακτικά ζητήματα (ευρώ ή δραχμή, τράπεζες ή ανάπτυξη, Ε.Ε. ή βαλκάνια κλπ)

  39. sintonistis avatar
    sintonistis 07/03/2011 17:20:20

    τι σημαινει πτωχευση? τι συνεπειες θα εχει για τον απλο κοσμο? μπορει καποιος να απαντησει με απλο τροπο?

    • Εnzo avatar
      Εnzo @ sintonistis 07/03/2011 17:29:41

      δεν θα ξαναγορασεις armani παρα μονο ζητα ελλας και boxer φειδας.
      τα ταξιδια στο εξωτερικο θα τα βλεπεις με το μακαρονι.
      κατα τα αλλα θα εισαι ελευθερος.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Εnzo 07/03/2011 19:59:54

        Το να φοράω "Boxer Φειδάς" και να ταξιδεύω σπανιότερα, από πότε με καθιστούν ανελεύθερο;

        • Εnzo avatar
          Εnzo @ Αυριανιστής 07/03/2011 22:31:03

          ελευθερος απο τους δανειστες , φτωχοτερος δε.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Εnzo 07/03/2011 23:33:55

            Αν γίνει στάση πληρωμών (μισθοί, συντάξεις, κοινωνικά επιδόματα) και πάγωμα καταθέσεων σε περίπτωση πτώχευσης, θα δούμε πράγματα και καταστάσεις που δεν θέλουμε στα μεγάλα αστικά κέντρα.
            Αν δε η κατάσταση βγει πολιτικά εκτός ελέγχου και κλείσουν οι κάνουλες πετρελαίου και φυσικού αερίου ή εκτιναχθούν οι τιμές τους στα ουράνια, το Κάιρο και η Τύνιδα θα μοιάζουν με παιδική χαρά.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ sintonistis 07/03/2011 18:19:27

      Στάση πληρωμών απροσδιόριστης διάρκειας (μισθοί δημοσίου, συντάξεις κτλ), απώλεια πολλών κοινωνικών παροχών, πάγωμα καταθέσεων, κατάρρευση χρηματιστηρίου και πιθανώς όλου του τραπεζικού συστήματος, απολύσεις, συρρίκνωση παραγωγής και βλέπουμε...

  40. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 07/03/2011 18:29:21

    Γιατί δεν μαζεύονται μερικοί βουλευτές να τού κάνουν μήνυση?
    Γιατί νομίζω εμείς οι κοινοί θνητοί δεν μπορούμε.

  41. η Dimi avatar
    η Dimi 07/03/2011 18:30:32

    «Παραλάβαμε τη χώρα στο χείλος του γκρεμού και την πήγαμε ένα βήμα μπροστά!» ~Δήλωση Tιμονιέρη για το «εύπλοον» του Τιτανικού του

  42. NIKOS avatar
    NIKOS 07/03/2011 19:08:00

    ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΧΙ.ΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ Η ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΝ....ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΣΥΝΥΠΕΓΡΑΦΑΝ ΑΥΤΕΣ? ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΑΠΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΘΩΣΟΥΝ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ?ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΚΥΡΙΟΙ.....ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.ΑΥΤΟ ΣΑΝ ΑΡΧΗ.Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΦΘΑΡΤΟΥΣ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΘΟΥΝ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΕΥΘΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΜΑΣ.ΚΑΘΑΡΣΗ ΠΑΝΤΟΥ....ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΞΑΝΑ.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΣΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΩΣ ΑΤΟΥ ΤΟΥΣ.ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΣΦΕΥΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠΛΩΣ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ......ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΡΩΤΑΓΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ .ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Η ΚΥΠΡΟΣ.....ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΕΚΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΔΡΟΥΝ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΕΞΥΠΝΑ......ΔΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ.......ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΘΙΣΤΟΝΤΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΕ ΚΑΙ ΕΥΡΗΤΕΡΑ.ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΕΚΕΙ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ.ΠΡΟΣΕΛΚΥΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΜΗΛΗ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΑΖΩΝΤΑ....ΑΕΡΑ ΠΟΥΛΑΝΕ.ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΘΕΤΗ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ.ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ.ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΑΚΡΩΣ ΦΙΛΙΚΗ ΣΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΑΓΟΡΑ.ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΑΠΕΙΛΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΟΠΩΣ ΜΕ ΕΜΑΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ.ΕΜΕΙΣ ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΖΟΥΣ ΜΠΕΛΙ ΩΣ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ.ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΣΕ ΛΙΓΑ ΜΟΛΙΣ ΧΡΟΝΙΑ.ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΡΑΓΙΑΔΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΕΝΩ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΞΥΓΧΡΟΝΙΖΟΝΤΑΙ.....ΤΡΙΤΟΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ .....ΠΕΤΥΧΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΕ.ΠΩΣ? ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΝ ΤΗΝ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ.ΠΟΙΟΣ ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΕ ΜΕΣΑ?ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ? ΚΑΨΑΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΑΣ.ΑΦΟΥ ΤΣΑΛΑΚΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΓΕΩΣΤΡΑΤΙΓΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΚΟΝΑ ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΥΝΑΠΤΟΥΜΕ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΡΩΤΑΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΝ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΩΣΤΡΕΦΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΑ ΣΗΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΑΣ.ΤΟΣΟ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ.....ΤΕΤΑΡΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΜΕ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΡΕΚΟΡ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΝΤΟΛΩΝ..ΠΟΙΑΝΟΥ? ΦΥΣΙΚΑ ΤΩΝ ΑΛΗΤΑΡΑΔΩΝ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ.ΚΑΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΧΑΡΗΝ ΤΗΣ ΤΕΜΠΕΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ.ΜΑΣ ΕΔΙΝΑΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΓΑΝΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ.ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΙΣ ΜΟΙΡΑΖΕ ΑΦΟΙΔΩΣ.ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ? Η ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ.ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΓΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.ΠΕΜΠΤΟΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΑΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟΝ ΟΡΥΚΤΟ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΤΟ.ΧΩΡΑ ΜΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΥΝΑΨΕΙ ΣΗΜΦΩΝΙΕΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΥΠΕΔΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΕ ΤΙΣ ΑΟΖ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ.ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΑ ΑΕΡΙΟΥ ΣΤΟ ΥΠΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑΚΙΣ.ΕΜΕΙΣ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΝΑ ΣΚΑΨΟΥΜΕ Η ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΜΕ.....
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΟΥΡΑΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΣΟ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΜΑΣ ΣΑΝ ΛΑΟΣ.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΝΛΥΣΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΚΤΟΣ ΚΥΠΡΟΥ,ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩ ΣΤΟ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΙΝΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΙΛΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.Η ΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΕΙΑ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΤΟ.......ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ.
    ΑΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΔΡΙΚΕΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΠΙΣΩ.ΠΙΣΤΗ ΘΕΛΕΙ....ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΞΕΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΚΕΡΑΤΕΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ,ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΣΤΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.ΠΙΣΤΗ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ...ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΔΕΙΞΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ...ΜΑΥΡΟ ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.ΑΥΤΟ ΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ...

  43. anonymous avatar
    anonymous 07/03/2011 19:15:20

    Oι μπαγκλαντεσιανοι που διασωθηκαν αρχισαν απεργια πεινας με αιτημα τη νομιμοποίηση όλων των μεταναστών και καμία δίωξη των αλληλέγγυων,οπως γραφει το ιντυμεντια τουλαχιστον.

    Ειναι γνωστη η συμφωνια του Κανταφι με την ΕΕ για να δεχεται λαθρομεταναστες με χρηματικη αμοιβη.

    Μηπως το ελληνικο κρατος εχει κανει καποιου ειδους συμφωνια και εισπραττει χρηματικα ανταλλαγματα απο την ΕΕ για να τους δεχθει αυτο;
    Τι δουλεια ειχε το πλοιο με τους 1200 μπαγκλαντεσιανους στην Κρητη;

  44. ierofantis avatar
    ierofantis 07/03/2011 19:24:22

    Καλησπέρα φίλε Κακοφωνίξ

    Πρόκειται περί συνομωσίας... Δεν είναι δυνατόν η Moodys να μας υποβαθμίζει τόσο άγαρμπα την ημέρα που ξεκινάει ο χιονιάς στη χώρα...

    Δεν είμαι συνομωσιολόγος, αλλά κάποια πράγματα βγάζουν μάτι...

    Κατά τα λοιπά, μην αναρωτιέστε γιατί στηρίζονται οι Τράπεζες. Στο καπιταλιστικό - μονεταριστικό σύστημά μας αλλά και σε παγκόσμια κλίμακα, οι Τράπεζες είναι γνωστό ότι είναι το κράτος. Ίσως, για να είμαι πιο ακριβής, είναι... πάνω από το κράτος.

    Οπότε ή αλλάζουμε γενικώς το σύστημα ή αν δεν μπορούμε ή δεν προλαβαίνουμε, αξιοποιούμε τις αδυναμίες του προς όφελος της πολιτικής και οικονομικής επιβίωσης των πολιτών του κράτους...

    Υποσημείωση...

    Μιας και έχει αρχίσει να χιονίζει και πρέπει οι Έλληνες να πληροφορηθούν με πάσα λεπτομέρεια αν έχει κλείσει ο Δομοκός, ή χρειάζονται αλυσίδες στην Μαλακάσα και στο Καρπενήσι, είναι προφανές ότι η δραματική υποβάθμιση θα παίξει (αν παίξει) ψιλοτελευταία και φευγαλέα είδηση...

  45. κανενας avatar
    κανενας 07/03/2011 22:05:01

    Εγώ απλά αναρωτιέμαι; Ποιοι τελικά είναι υπεύθυνοι; ….και από ποιους θα πρέπει να ζητήσουμε εξηγήσεις; ...ίσως τώρα έχουμε την μοναδική ευκαιρία να πιάσουμε τους ένοχους ..πριν το σκάσουν για τις παραδείσιες νήσους! (ΑλαφουζοΜπομπολΑγγελοΜητσοΠαπανδρΤσοχαντζΒαρδινοΚοκαλΚαραμανΣημητΠαναντωνοπουλαιους)…διαφορετικά αν τους έχουμε και στην συνέχεα …αν φυσικά υπάρχει συνεχεία! …διαφορετικά η κατάσταση δεν θα αλλάξει στην χωρά μας ποτέ! ..άσε που αν τους δεσμεύσουμε τις περιούσιες θα ξεχρεώσουμε αναίμακτα και με την μαγκιά μας!

  46. Makedonas Thessalonikios avatar
    Makedonas Thessalonikios 08/03/2011 00:42:45

    Exeis apolyto dikio.

  47. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 08/03/2011 10:53:35

    Με την αριθμό πρωτοκόλλου Υ 293/15-12-10 απόφαση του Πρωθυπουργού (Αναδιάρθρωση και Σύνθεση στο Πολιτικό Γραφείο του Πρωθυπουργού) και συγκεκριμένα με το άρθρο 2 παράγραφος 4 εδάφιο δ συνέβη κάτι πρωτοφανές για τις οικονομικές και εργασιακές συνθήκες που βιώνουν οι ελληνίδες και οι έλληνες.... Μετετράπησαν 16 από τις 60 θέσεις μετακλητών υπαλλήλων σε θέσεις μονίμων υπαλλήλων διοικητικού και οικονομικού προσωπικού χωρίς διαδικασία ΑΣΕΠ. Η συνέχεια, όμως, υπήρξε εξίσου εντυπωσιακή. Με το ίδιο άρθρο άλλες δύο θέσεις καθαριστριών που μέχρι πριν είχαν σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου μετετράπησαν και αυτές σε θέσεις μονίμων υπαλλήλων ( και μάλιστα Π.Ε) διοικητικού και οικονομικού προσωπικού. Δηλαδή δύο καθαρίστριες στο γραφείο του Πρωθυπουργού που μέχρι πριν εργαζόταν με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου όχι μόνον μονιμοποιήθηκαν στο δημόσιο , αλλά από καθαρίστριες αναβαθμίστηκαν σε διοικητικές υπαλλήλους ( πανεπιστημιακού επιπέδου !) με ειδικότητα στα οικονομικά θέματα του πρωθυπουργικού γραφείου. Ερωτάται ο Πρωθυπουργός: 1. Ποιες είναι αυτές οι δύο καθαρίστριες που είχαν αυτήν την εντυπωσιακή εργασιακή και επαγγελματική εξέλιξη. 2. Ποιοι είναι οι άλλοι 16 μετακλητοί υπάλληλοι που με απόφαση του ιδίου και χωρίς την νόμιμη διαδικασία του ΑΣΕΠ μονιμοποιήθηκαν στο δημόσιο.

    http://www.preveza-info.gr

  48. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/03/2011 11:59:02

    Κακοφωνίξ έχεις δίκιο. Ο ΓΑΠ παγιδεύτηκε στο προεκλογικό του παραμύθι για 6 μήνες, μετά έγινε μόνιμο, είναι σε μήκος κύματος άσχετο με την πραγματικότητα και η δεν βλέπει ή δεν τον αφήνουν να πει την αλήθεια.

    Αν θέλει να σώσει την υστεροφημία του, παραιτούμενος, να πει και αυτός την "αλήθει" και πώς προτείνει να την αντιμετωπίσει. Εκχώρηση κυριαρχίας σε τρίτους λόγω φόβου, βραχυκυκλώματος, ανικανότητας, προμέλέτης ή λάθους, είναι εγκληματική, προδοτική πράξη.

  49. stroumfaki avatar
    stroumfaki 09/03/2011 00:42:51

    Μια είναι η λύση, και ας μου πείτε ότι θέλετε εμένα είναι η γνώμη μου και όσο περνούσε ο καιρός το πιστεύω ακόμα περισσότερο: .....
    Απειλήστε τους πολιτικούς σας πως θα ψηφίσετε ΚΚΕ τις επόμενες εκλογές.
    Στις δημοσκοπήσεις μη λέτε πως δεν θα ψηφίσετε τίποτα, να λέτε ότι θα ψηφίσετε ΚΚΕ.
    Στις εκλογές όταν με το καλό έρθουνε, η ψήφος σας θα πρέπει να πάει στο ΚΚΕ αν δεν έχετε τίποτα που να πιστεύετε.
    Κάνετε τους κουμουνιστές και ας μην είστε.
    Στα σωματεία σας πηγαίνετε να ψηφίσετε ανθρώπους που έχουν μειοψηφίες ή παρατάξεις του ΚΚΕ.
    Το σύστημα θα το τρομοκρατείσετε αν του δείξετε πως δεν αδιαφορείτε.


    Ας δείξουμε στη Χούντα ότι η τάση του κόσμου τείνει πρός μεγάλες αλλαγές που θα τους βάλουν στη γωνία αν δεν κάτσουνε καλά. Ότι είμαστε ικανοί να τουμπάρουμε το αμάξι που οδηγούμε προκειμένου να τουμπάρουνε και αυτοί μαζί μας.
    Χάσαμε την ευκαιρία στις δημοτικές και την πληρώνουμε ακόμα. Οδήγησαν το λαό να νοιώθει "επαναστάτης της αποχής" και την πάτησε.


    Ο Χρόνος τελειώνει ..... ας ξυπνήσουμε τώρα.

    Βάλτε όλοι αντιμνημονιακές εικόνες στο προφίλ σας σε όποιο δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης είστε. (Εδώ σας βάλανε να βάλετε καρτούν και το κάνατε όλοι).
    κλείστε τα αυτιά και τα μάτια σας τις επόμενες ημέρες που έρχονται αφού τα κόμματα θα ετοιμάζονται για τις προεκλογικές τους καμπάνιες και θα προσπαθούν να πάρουν το λαό με το μέρος τους γι' άλλη μια φορά.

  50. SPYROS T. avatar
    SPYROS T. 09/03/2011 07:47:17

    Γιατί να παραιτηθεί ο ΓΑΠ..???

    Όποιος θέλει ας ζητήσει Εκλογές...

    Να δούμε πόσα απίδια πιάνουν ο Παυλόπουλος, ο Σπηλιωτόπουλος, ο Νάκος, ο Χατζηδάκης, ο Στυλιανίδης, ο Αβραμόπουλος και η λοιπή παρέα της συμφοράς...

    Κάποτε ο Φάκτορας προσπαθώντας να κερδίσει χρόνο υπέρ του Σαμαρά (και ελπίζοντας όπως όλοι μας οτι επιτέλους θα δούμε φρέσκα πρόσωπα στο Κόμμα) έλεγε οτι ο Σαμαράς πρώτα θα γίνει πρωθυπουργός και μετά θα κάνει τις αλλαγές που όλοι περιμένουμε...

    Πολύ φοβούμαι οτι ΔΕΝ πρόκειται να γίνει ποτέ πρωθυπουργόε εαν πρώτα δεν κάνει τις αλλαγές που όλοι περιμένουμε...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.