#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/01/2013 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ως πότε θα "προσκυνάμε" την "ιερή αγελάδα" της αριστεράς;



Θα κάνουμε ένα χρονικό άλμα και θα πάμε μπροστά. Σε ένα – δύο χρόνια ο Αλέξης Τσίπρας αναδεικνύεται ο κορυφαίος πολιτικός και οδηγεί τον ΣΥΡΙΖΑ στην πρώτη θέση των εκλογών. Ζητά τη βοήθεια του ΚΚΕ για να σχηματίσουν από κοινού μια κυβέρνηση της μεγάλης αριστεράς, η πρώτη στην ιστορία της χώρας. Μια κυβέρνηση που σύμφωνα με τα λεγόμενα των κομμάτων που θα την συγκροτούν θα έχει στόχο να φέρει το λαό στην εξουσία, να σταματήσει τις επιβαρύνσεις στους γνωστούς φορολογούμενους και να επιτεθεί στο κεφάλαιο, αφού πρώτα κρατικοποιήσει τα πάντα.

Υπουργός Εργασίας αναλαμβάνει ο Παφίλης του ΚΚΕ ώστε να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας, να δώσει πίσω τους μισθούς και τις συντάξεις που κόπηκαν, να δημιουργήσει ένα κοινωνικό κράτος, σαν κι αυτό που υπήρχε εν πολλοίς στη Σοβιετική Ένωση.

Όμως, επειδή τα νούμερα δε βγαίνουν και η αριστερά δεν έχει πάντα επιτυχίες, η κυβέρνηση αναγκάζεται να κάνει κάποιες περικοπές που θίγουν μια μερίδα του πληθυσμού. Αυτή η μερίδα εισβάλλει στο υπουργείο κρατώντας πανό της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ ή ακόμη και της Χρυσής Αυγής, κάνει κατάληψη επί ώρες, δε βρίσκει τον υπουργό και αφού αποχωρεί αφήνει πίσω της κομμάτια και θρύψαλα. Η κυβέρνηση της αριστεράς, σεβόμενη τους αγώνες και την ιστορία της δε φέρνει τα ΜΑΤ, άλλωστε, αυτά έχουν καταργηθεί με προσωπική απόφαση του Α. Τσίπρα, ή καλύτερα του υπουργού Δημόσιας Τάξης, Βαγγέλη Διαμαντόπουλου, ο οποίος πρώτα πήρε την επιστημονική γνώμη της μεγάλης νομικού Ζωής Κωνσταντοπούλου.

Αντί για τα ΜΑΤ και προκειμένου να επικρατήσει η έννομη τάξη, καλεί τα ΚΝΑΤ που τώρα έχουν μετατραπεί σε στελέχη του ΠΑΜΕ. Έρχονται λοιπόν έξω από το υπουργείο πλακώνουν τους διαμαρτυρόμενους, γίνεται τζέρτζελο μεγάλο, συλλαμβάνουν και καμιά 30αριά νεοδημοκράτες, πασόκους, χρυσαυγίτες και τους στέλνουν στις… λαϊκές φυλακές της Κουμουνδούρου. Κι έτσι η Ελλάδα ζει τον σοσιαλιστικό της παράδεισο.

Μπορεί να είναι χρονικό το άλμα, δεν είναι όμως και απίθανο. Άλλωστε τα έχουμε δει όλα αυτά στις χώρες του "υπαρκτού σοσιαλισμού", γιατί όχι και εδώ; Όμως, αυτό που θέλουμε να πούμε μέσα από τη μικρή αφήγηση είναι ότι κάποιοι πιστεύουν ότι η «αριστεροσύνη», το «αριστερόμετρο» και η συμμετοχή στους «λαϊκούς αγώνες», είναι προνόμιο μόνο του ΠΑΜΕ, του ΚΚΕ και του –αίφνης- συμμάχου του ΣΥΡΙΖΑ.

Μόνο αυτοί κάνουν αγώνες για το λαό, μόνο αυτοί πολεμάνε την κακή κυβέρνηση που θέλει να καταλύσει τα πάντα και φυσικά μόνο αυτοί έχουν το δικαίωμα να τα σπάνε και να κάνουν το υπουργείο γης μαδιάμ.

Και για να πάμε λίγο πιο πέρα, μιας και είναι το θέμα στην επικαιρότητα, μόνο οι ακραίοι στα αριστερά της αριστεράς, οι γνωστοί μπαχαλάκηδες των δρόμων, έχουν το δικαίωμα να καταλύουν το κράτος χωρίς να τιμωρούνται ποτέ. 1.000 ημέρες ντροπής συμπληρώθηκαν από τη δολοφονία των παιδιών στη Marfin κι ακόμη το εδώλιο του κατηγορουμένου είναι άδειο. Πιστεύει κανείς ότι αν τα παιδιά αυτά δολοφονούνταν από κάποιον… μη αριστερό, κάποιον του συστήματος, δε θα είχε διαλυθεί η χώρα και δεν θα είχαν γίνει μπάχαλο τα πάντα προκειμένου να τιμωρηθεί ο φταίχτης; Θυμηθείτε μόνο τη δολοφονία του Νίκου Τεμπονέρα από τον Καλαμπόκα στην Πάτρα και τι είχε γίνει μετά σε βάρος της Νέας Δημοκρατίας που τότε ήταν στην εξουσία.

Τι σημαίνουν όλα τα παραπάνω; Ότι η Ελλάδα έχει ακόμη ένα κόμπλεξ απέναντι στην αριστερά. Φοβάται κάθε πολίτης να θίξει την «ιερή αγελάδα» της μεταπολίτευσης, την αριστερά, ακόμη κι αν αυτή έχει ξεφύγει από το στόχο της. Και τελικά ακόμη και ειδεχθή εγκλήματα ή ακόμη απλές καταστροφές σε ένα γραφείο υπουργού, μένουν ατιμώρητες.

Για όλους όσοι πιστέψαμε στις αριστερές ιδέες και στα οράματα για μια πιο δίκαιη κοινωνία, αυτά που βλέπουμε από τα σημερινά κόμματα της αριστεράς σε καμιά περίπτωση δεν μας ευχαριστούν. Ο μεν Τσίπρας λέει ανερυθρίαστα ότι θα συμμαχούσε ακόμη και με το διάβολο, η δε Αλέκα από τη μια απολύει εργαζόμενους στις επιχειρήσεις του ΚΚΕ και χωρίς αποζημίωση και από την άλλη ανεβαίνει στα τρακτέρ των αγροτών και την ίδια ημέρα μπαίνει μπροστάρισσα στο ντου του ΠΑΜΕ.

Και κάπως έτσι η Ελλάδα πάει προς το γκρεμό, αλλά οι «ιερές αγελάδες» δε θίγονται ποτέ. Τα τοτέμ δεν πειράζονται ποτέ, ακόμη κι αν έχουν μεγάλο μερίδιο της κατάρρευσης της χώρας. Άξιοι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 31/01/2013 07:08:13

    Εύστοχο άρθρο! Η αλήθεια με απλά λόγια!

    • alhimistis avatar
      alhimistis @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 31/01/2013 14:06:19

      Την ιερή αγελάδα της αριστεράς την προσκυνάτε γιατί κάνει τη δουλειά που θέλετε, κρατάει τον κόσμο στα σπίτια του η μαντρωμένο πίσω απο συντεταγμένες διαδηλώσεις του ΠΑΜΕ σε άσχετο τόπο και χρόνο η στις μαιμού συγκεντρώσεςι της ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ ΣΥΡΙΖΑ οπου σε συνεργασία με την αστυνομία διαλύονται στο αψε σβησε.
      Θα την προσκυνάτε όσο δεν παραπέμπει τους προδοότες πολιτικούς που διέλυσαν τη χώρα .
      Θα την προσκυνάτε όσο διαδηλώνει-δηθεν -εναντίον των απολυμένων την ώρα που απολύει εργαζομένους.
      Για όλα αυτά και πολλά ακόμη θα την προσκυνάτε, γιατί χάρι στην ΜΑΙΜΟΥαριστερά (ΔΗΜΑΡ) κυβερνάει με την ησυχία της η Μέρκελ

      • Τρίκαλα 07 avatar
        Τρίκαλα 07 @ alhimistis 31/01/2013 15:36:09

        Διαβάστε το Μυθιστόρημα : “Πλατεία Λένιν, πρώην Συντάγματος” Εκδόσεις ΕΣΤΙΑ του Δημ. Φύσσα.

  2. Ζ1 avatar
    Ζ1 31/01/2013 07:22:02

    Ευτυχώς κυβερνά σήμερα η Δεξιά μετά από 50 χρόνια κυριαρχίας της Αριστεράς...

  3. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 31/01/2013 07:50:38

    Και όλα αυτά που σωστά περιγράφετε έγιναν συνεπικουρούμενα από τις φωνές και το μεγάλο στόμα των αριστερών.. Στην Ελλάδα όποιος φωνάζει, έχει και δίκιο.
    Για να ανοίξουν και το στοματάκι τους και απ' την άλλη πλευρά, γιατί παραφλωρέψαμε, το' χω ξαναπεί. Για να τους κολλάνε στον τοίχο με επιχειρήματα, να τους εκθέτουν για τις ανοησίες που λένε, για να έρθει επιτέλους η ζυγαριά στα ίσα της..

  4. Νεστωρίδης avatar
    Νεστωρίδης 31/01/2013 08:13:42

    Δυστυχώς η συντηρητική παράταξη (δεξιά, κέντρο, κεντροδεξιά, κεντροαριστερά) έχει αφεθεί να είναι όμηρος ιδεολογικά της άκρας αριστεράς (στο Σταλινικό ΚΚΕ).
    ΔΕΝ τολμά να εφαρμόσει τον νόμο εναντίον της, έχει παραχωρήσει τα ΑΕΙ στις συμμορίες της, τα ΜΜΕ στους δημοσιογράφους της, υπάρχουν παρασιτικοί εργολάβοι του δημοσίου που είναι χορηγοί της, στα σχολεία πλαστογραφούν την ιστορία σε βάρος μας, καθηγητές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης κάνουν κατάχρηση εξουσίας και παράβαση καθήκοντος για να κάνουν προπαγάνδα.
    Προωθούν τον εθνομηδενισμό (λόγω διεθνισμού σε αυτό συμφωνούν με τους παγκοσσμιοποιητές του Σόρος).
    Μέχρι και την Ευρωπαϊκή ημέρα μνήμης των θυμάτων του ναζισμού και σταλινισμού (23 Αυγούστου) ΔΕΝ μας επιτρέπουν να τιμούμε.
    Ας σπάσουμε επιτέλους τα δεσμά της ιδεολογικής ομηρίας στην άκρα αριστερά και να σταματήσουμε την ιδεολογική της τρομοκρατία αν θέλουμε να έχουμε δημοκρατία και να είμαστε ελεύθεροι Έλληνες πολίτες

  5. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 31/01/2013 08:57:05

    Δυστυχως αγαπητε στην πατριδα μας υπαρχουν πολλες ιερες αγελαδες .

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ ΝΙΚΟΣ Π 31/01/2013 11:22:44

      Σωστά. Πολλές και πολύ πιο παχιές αγελάδες βρίσκονται διαχρονικά στο απυρόβλητο. Εφοπλιστές, Βιομήχανοι, καναλάρχες, εφημεριδοπώλες, μεγαλοεργολάβοι, κομματικοί υπάλληλοι-εγκάθετοι με υψηλά κασέ, θρασείς ακριβοπληρωμένοι βουλευτάδες, ατέλειωτη η λίστα των εκλεκτών.
      Η ...αριστεροπόδαρη αγελαδίτσα που μουγκρίζει χαρωπά στην εύφορη εν μέσω γενικής ξηρασίας κοιλάδα του Βουλη-στάν, είναι μιά γραφική καρικατούρα, τελείως ακίνδυνη σχετικά με τις προαναφερόμενες πληγές.

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/01/2013 09:05:49

    Tα παραπονα στον Καραμανλη που "σεβοταν και τιμουσε τους αγωνες της αριστερας¨και την αφηνε να καιει τις πολεις μας ενω μοιραζε αβερτα χρημα εκτινασσοντας το ελλειμμα για να κανει τον καλο και σημερα να εχουν αντικειμενο "παλης" οι αριστεροι.
    Αντε γιατι πολλοι υποστηριζουν αυτο τον προδοτη της παραταξης εδω μεσα.
    Ειναι ο ιδιος που αφησε με τον Παυλοπουλο να μπουν μυριαδες μωαμεθανοι στη χωρα.Ως αλλοθι οι ανθρωποι του διεσπειραν ψευδεις ειδησεις οτι δηθεν η "Νεα Ταξη" τον πολεμαει και δεν τον αφηνει να βαλει ταξη.Δηλαδη δεν εφταιγε η αριστερα και ο ιδιος αλλα οι παραδοσιακοι συμμαχοι της χωρας που μας γλυτωσαν απο την τυχη των αλλων Βαλκανιων.
    Αρκεσε ομως να αναλαβει ο Σαμαρας και να δωσει διαταγη να κλεισει ο Εβρος και ο Εβρος εκλεισε.Που ειναι τωρα η "Νεα Ταξη" ;
    Ανοησιες επι ανοησιων.Το αν θα τελειωνουμε με τις ιερες αγελαδες ειναι αποφαση του Σαμαρα.Αν φυλακισει κουκουεδες ταραξιες θα ειναι ο μεγαλυτερος πρωθυπουργος εδω και 30 χρονια.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ψυχραιμια 31/01/2013 11:27:28

      Ο μεγαλύτερος Πρωθυπουργός θα είναι, ΑΝ και ΟΤΑΝ αποφασίσει οτι έφτασε η ώρα να θιγούν οι ΜπομπολοΨυχαροΒαρδινοΚοπελουζομπετατζηδοκαναλάρχες και οι λοιποί ''συγγενείς''. Οι ''ιερές αγελάδες'', δεν είναι κοκκινοπαρδαλοροδακινί. Έχουν το χρώμα της απληστίας, της κερδοσκοπίας και του αθέμιτου εις βάρος της πατρίδας και του Ελληνικού λαού, ανήθικου πλουτισμού.
      Πρέπει να στοχεύσει κανένας σωστά. Δεν αρκούν οι άσκοπες μπαλωθιές στον αέρα !!!!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ψυχραιμια 31/01/2013 14:15:05

      Τί μοῦ λές, Ψυχραιμία μου, ὅλη αὐτή ἡ καταστροφή ποὔ περιγράφεις ἐπετεύχθει σέ 5 χρόνια διακυβέρνησης ΚΚ;;  :lol:

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/01/2013 09:45:24

    Τα παραπονα στον Καραμανλη που "σεβοταν και τιμουσε τους αγωνες της αριστερας" και αφηνε τους αριστερους να καινε τις πολεις μας ενω ανοιξε τα συνορα στον Εβρο και εμπαιναν χιλιαδες μωαμεθανοι λαθρομεταναστες τους οποιους ο Παυλοπουλος ευχαριστουσε που μας διαλεξαν.
    Πολλοι υποστηρικτες του τυπου αυτου εδω μας ελεγαν οτι κανει οτι μπορει αλλα τον πολεμαει καποια φανταστικη "Νεα Ταξη" .Αυτα φυσικα τα διεδιδε ο ιδιος και οι ανθρωποι του για να φορτωσει την δικη του πολιτικη στους συμμαχους της χωρας που μας εσωσαν απο την τυχη των αλλων Βαλκανιων που ετοιμαζε η αριστερα.
    Λοιπον ο Σαμαρας ηλθε και ο Εβρος εκλεισε.Σε ακινησια η "Νεα Ταξη".Ο Δενδιας κινηθηκε και η βιλα Αμαλιας εκλεισε επισης.Αφαντες οι λεγεωνες του τρομερου Σορος.Ολα οσα γινονται αποδεικνυουν τι παραμυθι επεφτε απο τον κρυφοαριστερουλη Καραμανλη και τους ανθρωπους του για να αφηνει ασυδοτους του πασης φυσεως αριστερους.
    Το αν θα θιγουν οι ιερες αγελαδες ειναι αποφαση Σαμαρα.Εαν πραγματι θιγουν τοτε θα ειναι ο μεγαλυτερος πρωθυπουργος απο το 1974.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ψυχραιμια 31/01/2013 13:02:07

      Αφού ο Σαμαράς θα είναι ο μεγαλύτερος πρωθυπουργός μετά το 1974, ο τελευταίος «μεγάλος» ήταν ο Ανδρουτσόπουλος.
      Δηλαδή ο Σαμαράς θα συγκριθεί με τον Ανδρουτσόπουλο;
      Έτσι μάς λες.

      Το μένος σου για τον Καραμανλή, επειδή δεν υποστήριξε την αγαπημένη σου Ντόρα, σε κάνει πλέον γελοίο. Συνέχισε να ξεβρακώνεσαι.

      Τις ίδιες βλακείες περί σοσιαλμανίας έγραφε και η Εστία μετά το 74 και έχασε την αξιοπιστία της.

      "Έκλεισε" ο Έβρος αλλά η Αθήνα είναι γεμάτη. Απλά κρύβονται. 700.000 υπολογίζουν τους εναπομείναντες Αλβανούς οι Αμερικανοί, όχι εγώ. Και 2 εκατ. οι μαύροι. Ούτε 3 εκατ., στο σύνολο. Αδειάσαμε.

      Το λαθρομεταναστευτικό θα λυθεί όταν η Ελλάδα καταγγείλει το Δουβλίνο 2, και αποφασίσει ότι πρόκειται περί πολεμικής εισβολής και οφείλει να χρησιμοποιήσει όπλα – τα οποία θα απαιτήσει δωρεάν από την ΕΕ, διώχνοντας και τη Φροντεξ.

      Ή όταν άμα τη εισόδω τους φορτώνει απευθείας σε καράβια στέλνοντας τους στον προορισμό τους, τη Δυτ. Ευρώπη. Μόλις ο Μπερλουσκόνι φόρτωσε τους Λίβυους πρόσφυγες σε τραίνο με βίζα για τη Γαλλία, οι Γάλλοι βγήκαν στα παράθυρα.

      Οι αγαπημένοι σου Ευρωπαίοι, στους οποίους υπήρξαν πιστοί και οι δυο Καραμανλήδες, έχουν την Ελλάδα σαν buffer state, σαν μαξιλάρι απορρόφησης κραδασμών για τους ίδιους, από τα λαθρομεταναστευτικά κύματα που προκαλούνται και από τις πολιτικές τους σε Αφρική και Ασία - ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι τα προκαλούν γι' αυτό επέβαλαν στην Ελλάδα το Δουβλίνο 2.

      Όσον αφορά τις θριαμβολογίες για τη βιλλα Αμαλία, καλύτερα ρίξε μια ματιά στo Ιντυ ή μάλλον άντε μια βόλτα από τη Λελας Καραγιάννη. Άντε και στις φοιτητικές εστίες, πανελλαδικά, να χαρείς Σομαλούς να κόβουν την πρέζα για μοίρασμα. Άντε και στο ΑΠΘ, για σεμινάριο τρομοκρατίας. Άντε και στην ΑΣΟΕΕ, να αγοράσεις καμία τσάντα Λουι Βυτόν σε τιμή ευκαιρίας.

      Ο Σαμαράς κάνει πράγματα. Αλλά το μέγεθος του προβλήματος είναι τεράστιο.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Προφήτης 31/01/2013 14:22:02

        Προφήτη,

        !!!!!!!! Πάντα εὔστοχος καί καυστικός, κυριολεκτικά "ρουφάω" τά σχόλια σας καί τά ἄρθρα σας. Νά εἶσθε πάντα καλά.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Προφήτης 31/01/2013 15:03:14

        Αφου ειπες πολλα και διαφορα προσγειωθηκες : ο Σαμαρας κανει πραγματα αλλα το μεγεθος του προβληματος ειναι τεραστιο.Πραγματι ειναι. π.χ. 40 καταληψεις υπαρχουν και δεν μπορει η αστυνομια να τις φυλαει ολες οταν τις αδειασει.
        Συμφωνουμε σε αυτο.
        Δεν απαντας ομως γιατι ο Καραμανλης δεν εκανε τιποτα απο αυτα που κανει ο Σαμαρας.Τον εμποδιζε η "Νεα Ταξη" ή εκανε τα χατηρια στον Αλαβανο και την Αλεκα;

        • anonymous avatar
          anonymous @ ψυχραιμια 31/01/2013 21:47:25

          Ο Σαμαράς ανέλαβε μετά από μνημόνιο. Ο Καραμανλής ανέλαβε μια διαλυμένη χώρα αλλά κανείς δεν τον άφηνε να κυβερνήσει. Έμεινε 5,5 χρόνια διότι δεν έκανε περικοπές. Αν έκανε περικοπές θα έπεφτε σε 4 μήνες.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Προφήτης 31/01/2013 16:06:29

        Η Ελλάδα είναι πολύ μικρή (και πολύ Ευρωπαική) για buffer state, αγαπητέ Προφήτη. Διαβλέπω απόλυτη έλλειψη ρεαλισμού και αίσθησης των αναλογιών. Σιγά να μη "ταπώσει" η χώρα της φαιδράς αγγουρέας το κοχλάζον Μεσανατολικό και Προσω-Ασιατικό ηφαιστειο
        To buffer state "πάει γάντι" στην Τουρκία. Γι αυτό και ο παλιός φίλος υμών των "λαικο"-δεξιών ο Νικολάκης Σαρκοζύ, μαζί με την "ομόδοξή" σας CDU δεν την θέλουν με τίποτε στην ΕΕ. Της αναθετουν "ειδικό ρόλο", άρα "ειδική σχέση" με την ΕΕ. Εξ ού και το "στρατηγικό βάθος του Νταβουτογλου.
        Η Ελλάδα δεν είναι buffer state προς την Μεσανατολία και την Άφρικα, αλλά αυτο-αποτυχημένος βαλκανικός σύνδεσμος της Μεσογείου με την ηπειρωτική Ευρώπη. Ο ρόλος παραμένει, ο ηθοποιός "αναμορφώνεται". Ο Καραμανλής junior δεν είχε καταλάβει τίποτε, τα έκανε θάλασσα. Ο Παπανδρέας συνέχισε το έργο του.
        Ξεκολλήστε απο τις εμμονές σας με τη λαθρομετανάστευση. Και πάτε κανενα ταξιδάκι προς Άμστερνταμ, Μασσαλία, Βερολίνο ή Γενεύη, για να κάνετε τις συγκρίσεις σας. Τίποτε δεν έχετε καταλάβει. Ο Σαμαράς ενεργεί προληπτικά. Σειρά έχει η επόμενη οδός, αντί για τη διαδρομή μέσω Καστανιών ή Σουφλίου, θα πάνε μέσω Σβίλενγκραντ ή απο τις ακτές της Βάρνας. Συνιστώ σπουδή στην Βαλκανική τοπιογραφία....

        • arist.D avatar
          arist.D @ Uncle Stgm 31/01/2013 18:44:40

          Nαι αγαπητέ θείε, είμαστε μικροί αλλα όπως σου λέει σαφέστατα και ρεαλιστικώτατα ο Προφήτης χωρέσαμε περισσότερους "λάθρο" απ' όσους έχει ολη μαζί η υπόλοιπη ΕΕ. (δεν μιλάμε για τους νόμιμους που τους χρειάζονται και είναι απ' τις αποικίες τους).
          Οσο για την Τουρκία, το ξέρεις οτι αυτά που λές δεν θα τολμούσε κανένας πουλημενος στους τραπεζίτες χαρτογιακάς της ΕΕ να το διανοηθεί, απλούστατα διότι η Τουρκία αν προσπαθήσει "λάθρο"να μείνει στα εδάφη της εκτελείται επι τόπου και θεωρείται 'παράπλευρη' απώλεια στον αγώνα κατα της Κουρδικής "τρομοκρατίας". Οσο για τον Νικολάκη που σκέφτεται να πάρει την Αγγλική υπηκοότητα για να γλυτώση τον φόρο του Ολλάντ ξέρεις που τον είχε γραμμένον ο ΅Ερντογάν και του το είπε μάλιστα. Σιγά μην περιμένει να της αναθέσουν "ειδικό ρόλο" για να την βάλουν στο Ευρώ και να καταλήξει PIG ...Και αν ο Σαμαράς δεν κάνει αυτά που λέει ο Προφήτης στο μεταναστευτικό, η σειρά κατάταξής του μάλλον θα τον πάει κάτω απο τη βάση...

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ arist.D 01/02/2013 14:15:40

            Εμμονές...
            Άδικα γράφω...

        • MCA avatar
          MCA @ Uncle Stgm 01/02/2013 14:13:26

          Την εισβολή των ξένων τα τελευταία 25 χρόνια και πως αυτοί εξελίσονται στον χρόνο, την έχουμε αισθανθεί στο πετσί μας,γιαυτό έχουμε κολήσει και έχουμε εμμονές.Δεν χρειάζεται να πάμε έξω να δούμε τι γίνεται, μας φτάνει αυτό που ζούμε εδώ τώρα.

  8. Vrennus avatar
    Vrennus 31/01/2013 09:52:51

    "Αυτή η μερίδα εισβάλλει στο υπουργείο κρατώντας πανό της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ ή ακόμη και της Χρυσής Αυγής"

    Και πού είναι αυτή η "μερίδα" σήμερα για να 'χουμε το καλό 'ρώτημα; Μήπως είναι τελικά όλοι αυτοί που δεν τους έχει ακουμπήσει ακόμη το μηνημόνιο κι οι πολιτικές λιτότητας; Ξέρετε καλά ποιους λέω: φοροφυγάδες, μεγαλοστελέχη, προστατευόμενοι της εξουσίας, λαμόγια κλπ. κλπ. Όλοι αυτοί δικαίως θα κραδαίνουν αύριο σημαίες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ αφού σήμερα πίνουν νερό στο όνομά τους.

  9. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 31/01/2013 10:21:37

    Καλό το σενάριο αλλά πρόκειται για επιστημονική φαντασία ή κάτι σαν φαντασιώσεις καφετζούς.
    Συνεργασία του ΚΚΕ με τους χρωματιστούς; Μόνο στα όνειρα του Τσίπρα!
    Όσον αφορά τη νομιμότητα, μια συντεταγμένη [τρομάρα της] Πολιτεία που έχει κάνει το Σύνταγμα κουρελόχαρτο, τι απαιτήσεις πρέπει να έχει;

  10. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 31/01/2013 10:26:05

    "Και κάπως έτσι η Ελλάδα πάει προς το γκρεμό, αλλά οι «ιερές αγελάδες» δε θίγονται ποτέ"

    "Φυγή πρός τά μπρός" -καί δή μέ φάστ φόργουορντ- προκειμένου νά αποφευχθούν οι πολύ συγκεκριμένες ιερές αγελάδες καί βόδια τής τελευταίας τριακονταετίας τουλάχιστον;
    Κακός σύμβουλος ο δικαιολογημένος πανικός αλλά μή στεναχωριέσαι: Η αριστερά χείρ τών τραπεζιτών τά παίρνει από τό πόπολο καλύτερα από τήν δεξιά.

  11. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 31/01/2013 10:45:52

    1) Οι έκτακτες ανάγκες της παράστασης και το αφυπνισμένο ένστικτο της αυτοσυντήρησης, απαιτούν η ....αγελάδα να ξεκουνηθεί επί τέλους, κι εκεί που έβοσκε αμέριμνη στον ήλιο και ήρεμα μουγκάνιζε καμιά φορά μη και ξεχάσει την τέχνη, τώρα να βγάλει αφρούς απ΄τα ρουθούνια της και να σηκώσει σύννεφα σκόνης, χτυπώντας νευρικά τα πέλματά της στη γη..... (είναι πειστική; δεν είναι;)
    Το φιλοθεάμον κοινό χασμουριόταν κι είχε αρχίσει να εκνευρίζεται με τόση ακινησία στο ...πλάνο. Τόση συναίνεση, κατάντησε πια βαρετή :-) !! Ήρθε η ώρα για λίγη δράση, μη λένε [μην καταλάβουν :-)], πως παραιτηθήκαμε εντελώς από τα δρώμενα κι οτι αρκούμαστε στην επιδότηση με αντάλλαγμα τις εκ μακρών κι αφ΄υψηλού παραινέσεις του πόπολου σε ανυπακοή κι άλλες ...ακραίες επαναστατικές εκδηλώσεις !!!!
    Υποκρισία και γελοιότητα.
    2) Οι εγκληματίες της Μarfin όποιοι κι αν είναι, ήρθε η ώρα ν΄αποκαλυφθούν και να πληρώσουν. Να πάψουν και οι μύθοι, οι αλληλοκατηγορίες και το κυνήγι των μαγισσών. Συλλογική ευθύνη στις Δημοκρατίες, δεν υπάρχει.
    3) '' Τα τοτέμ δεν πειράζονται ποτέ, ακόμη κι αν έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης στην κατάρρευση της χώρας''
    Καλέ μου factora x, τα τοτέμ της μαϊμού ''αριστεράς'' θα μ΄ενοχλήσουν; Έκαναν γης μαδιάμ ένα Υπουργικό γραφείο; Αυτοί βρέθηκαν ήδη στον Εισαγγελέα, για ένα πταίσμα..... Αυτοί είναι έντομα. Τα συλλαμβάνει εύκολα ο ιστός της Αράχνης.
    Εγώ θυμώνω που ο προδότης-εγκληματίας Κ.Σημίτης, (αντί να βρίσκεται εν Κορυδαλλώ) γράφει βιβλία και άρθρα σε φυλλάδες, μας νουθετεί και μας κουνάει το δάχτυλο, οραματιζόμενος ηγετικό ρόλο στο εγγύς μέλλον. Θυμώνω που ο προδότης-εγκληματίας GAP οργώνει την υφήλιο και διδάσκει τα μυστικά της πιό επιτυχημένης καταστροφής, ενώ προ ολίγων μόλις ημερών ....αθωώθηκε, απ΄την πλειοψηφία του ελληνικού ΚΥνοβουλίου, λόγω σκοπιμοτήτων. Αυτά με εξοργίζουν. Τα άλλα είναι διασκεδαστικά κινούμενα σχέδια για να περνά ο καιρός......

    • arist.D avatar
      arist.D @ BLACKQUEEN 31/01/2013 18:49:40

      Τον αθώωσε ψηφίζοντας επιδεικτικά στην κάλπη μόνο για τον Ππακ. ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς. Ο οποίος επίσης αρνήθηκε την "μία και μοναδική εξεταστική" για το μνημόνιο. Οι Γερμανοί τον εξανάγκασαν πάλι, ή έχει μεγαλειώδες σχέδιο να τους βάλει στον ύπνο και σε κάμποσα τέρμινα να επιτεθεί επιτέλους?

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ arist.D 01/02/2013 08:40:33

        ''Το κατά .....λάθος ΛΑΘΟΣ, μπορεί να σε οδηγήσει και σε άλλα μεγαλύτερα, δε σε επαναφέρει όμως ποτέ στο ΣΩΣΤΟ. ''
        Οδυσσέας Ελύτης

        Τι να πω εγώ περισσότερο;

  12. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 31/01/2013 11:07:11

    Είναι κι αυτό ένα από τα αυτονόητα που καταστρατηγούνται σ αυτή τη χώρα. Η τήρηση της νομιμότητας όταν οι παραβάτες της είναι η αριστερά, και ιδίως το ΚΚΕ. Λέμε για την ασυλία των βουλευτών, μεγαλύτερη και πιο σκανδαλώδης είναι η ασυλία του ΚΚΕ. Μπορεί να κάνει ότι θέλει και να είναι στο απυρόβλητο, γι αυτό οι νόμοι δεν υπάρχουν. Θεωρείται "δημοκράτης" όποιος τάχει πάσει θυσία καλά με την αριστερά, ακόμη κι όταν καταστρατηγείται το κοινωνικό συμβόλαιο που έχει κάνει ο πολίτης με το κράτος και ζητεί την προστασία του έναντι αυτών που καταπατούν τα δικαιώματά του είτε με καταλήψεις δημόσιων κτιρίων, είτε με καταλήψεις κοινόχρηστων χώρων, είτε με παραβιάσεις την εργατικής νομοθεσίας, είτε με τραμπουκισμούς και βια στους χώρους εργασίας ("περιφρούρηση" το λένε οι δράστες), είτε με απόκρυψη των τρόπων χρηματοδότησης των κομμάτων και άλλα ων ουκ έστι αριθμός. Ο ΚΚ junior πρωτεργάτης σ' αυτή την παραβίαση του κοινωνικού συμβολαίου, όχι όμως ο πρώτος διδάξας.

  13. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 31/01/2013 11:10:17

    Όνειρα θερινής νυκτός η κυβερνητική συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ - ΚΚΕ.
    Πολύ πιθανότερη βλέπω μια κυβερνητική συνεργασία ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ, ως μέχρι το κόκκαλο πιστών ευρωπαιστών.
    Αυτό που άρχισε με τη συνεργασία ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ θα συνεχισθεί με άλλες μορφές, μην μας ξεγελούν οι σκληρές "οπαδικές" αντιδράσεις.
    "Αφήστε τα σκυλιά να γαβγίζουν, το καραβάνι συνεχίζει το δρόμο του".

  14. Hans avatar
    Hans 31/01/2013 11:12:47

    Στη Φιλανδία δε νοούνται να πάνε σε ιδιωτική ασφάλιση. Και γελάνε με την προοπτική αυτή. Στη Γερμανία το κράτος κάνει μπίζνες με βασικές για την οικονομία επιχειρήσεις. Βλ. Deutsche Bahn, Deutsche Bank, Deutsche Post, DHL, Volkswagen. Για πες στους Γερμανούς να ιδιωτικοποιήσουν τα τρένα...

    Και εμείς ομνύουμε κατά του "κράτους-επιχειρηματία".

    Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι αυτό το "για να δημιουργήσει ένα κοινωνικό κράτος, σαν κι αυτό που υπήρχε εν πολλοίς στη Σοβιετική Ένωση", είναι εκφοβιστικό και λειτουργεί απειλητικά και εις βάρος του πολίτη. Αντίθετα, πρέπει να έχουμε ως πρότυπο το κοινωνικό κράτος της Γαλλίας, της Αγγλίας, της Γερμανίας, της Φιλανδίας, της Ιταλίας, της Σουηδίας, της Δανίας και της Φιλανδίας.

    Και να βρούμε επιτέλους αυτήν την ισσοροπία ανάμεσα στην οικονομία της αγοράς και το ευρωπαϊκό κοινωνικό κράτος, χωρίς να το δαιμονοποιούμε και χωρίς να τα ξεπουλάμε όλα εξορκίζοντας την κακή αριστερά, τη στιγμή που η Μέρκελ εξυμνεί τις "συλλογικές συμβάσεις εργασίας" και τη στιγμή που τα ομόσπονδα κρατίδια και θεσμικοί φορείς έχουν στα χέρια τους επιχειρήσεις της αγοράς.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Hans 31/01/2013 13:04:33

      Φοβάμαι ότι επιχειρηματολογώντας για το τί συμβαίνει αλλού, ματαιοπονείς, αγαπητέ Hans.
      Ανέκαθεν η λεγόμενη "λαική" δεξιά στην Ελλάδα, ήταν ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ τσάμπιον του σκληρού νεοφιλελευθερισμού. Ο κακός δαίμονάς της ήταν πάντοτε το “κράτος-επιχειρηματίας”.
      Οι αντιδυτικές κραυγές της, "αντιαμερικανισμός", ο πρόσφατος "αντιγερμανισμός", είναι προκάλυμμα καπνού. Ταξικό αγώνα κάνουν και αυτοί, με όσα όπλα διαθέτουν.

      • Hans avatar
        Hans @ Uncle Stgm 31/01/2013 22:24:45

        Τί ωραία λέξη το "ματαιοπονείς'.

  15. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 31/01/2013 11:26:23

    1) Οι έκτακτες ανάγκες της παράστασης και το αφυπνισμένο ένστικτο της αυτοσυντήρησης, απαιτούν η ....αγελάδα να ξεκουνηθεί επί τέλους, κι εκεί που έβοσκε αμέριμνη στον ήλιο και ήρεμα μουγκάνιζε καμιά φορά μη και ξεχάσει την τέχνη, τώρα να βγάλει αφρούς απ΄τα ρουθούνια της και να σηκώσει σύννεφα σκόνης, χτυπώντας νευρικά τα πέλματά της στη γη..... (είναι πειστική; δεν είναι;)
    Το φιλοθεάμον κοινό χασμουριόταν κι είχε αρχίσει να εκνευρίζεται με τόση ακινησία στο ...πλάνο. Τόση συναίνεση, κατάντησε πια βαρετή :-) !! Ήρθε η ώρα για λίγη δράση, μη λένε [μην καταλάβουν :-)], πως παραιτηθήκαμε εντελώς από τα δρώμενα κι οτι αρκούμαστε στην επιδότηση με αντάλλαγμα τις εκ μακρών κι αφ΄υψηλού παραινέσεις του πόπολου σε ανυπακοή κι άλλες ...ακραίες επαναστατικές εκδηλώσεις !!!!
    Υποκρισία και γελοιότητα.
    2) Οι εγκληματίες της Μarfin όποιοι κι αν είναι, ήρθε η ώρα ν΄αποκαλυφθούν και να πληρώσουν. Να πάψουν και οι μύθοι, οι αλληλοκατηγορίες και το κυνήγι των μαγισσών. Συλλογική ευθύνη στις Δημοκρατίες, δεν υπάρχει.
    3) '' Τα τοτέμ δεν πειράζονται ποτέ, ακόμη κι αν έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης στην κατάρρευση της χώρας''
    Καλέ μου factora x, τα τοτέμ της μαϊμού ''αριστεράς'' θα μ΄ενοχλήσουν; Έκαναν γης μαδιάμ ένα Υπουργικό γραφείο; Αυτοί βρέθηκαν ήδη στον Εισαγγελέα, για ένα πταίσμα..... Αυτοί είναι έντομα. Τα συλλαμβάνει εύκολα ο ιστός της Αράχνης.
    Εγώ θυμώνω που ο προδότης-εγκληματίας Κ.Σημίτης, (αντί να βρίσκεται εν Κορυδαλλώ) γράφει βιβλία και άρθρα σε φυλλάδες, μας νουθετεί και μας κουνάει το δάχτυλο, οραματιζόμενος ηγετικό ρόλο στο εγγύς μέλλον. Θυμώνω που ο προδότης-εγκληματίας GAP οργώνει την υφήλιο και διδάσκει τα μυστικά της πιό επιτυχημένης καταστροφής, ενώ προ ολίγων μόλις ημερών ....αθωώθηκε, απ΄την πλειοψηφία του ελληνικού ΚΥνοβουλίου, λόγω σκοπιμοτήτων. Αυτά με εξοργίζουν. Τα άλλα είναι διασκεδαστικά κινούμενα σχέδια για να περνά ανώδυνα ο καιρός......

  16. Χρήστος avatar
    Χρήστος 31/01/2013 11:34:46

    Καιρός λοιπόν η ΝΔ να πάψει να προσκυνάει το ΚΚΕ και τις παραφυάδες του, και να καταλάβει ότι δεν είναι ντροπή να δηλώνει Συντηρητικό Δεξιό κόμμα, αλλά μέγιστη τιμή. Είμαστε περήφανοι για την Δεξιά και τις διαχρονικές της Ιδέες.

  17. Tonia G. avatar
    Tonia G. 31/01/2013 11:40:47

    Μέχρι να δούμε την Ιστορία των τελευταίων 80 χρόνων χωρίς παρωπίδες.
    Θα σας δώσω ένα παράδειγμα:
    Μετά το ΙΙ παγκόσμιο πόλεμο η Ανατολική Ευρώπη έπεσε σε καθεστώτα Αριστερής Δικτατορίας. Για 50 και πλέον χρόνια οι διανοούμενοι και οι καλλιτέχνες στις χώρες αυτές ήταν όλοι αντιφρονούντες των καθεστώτων, δηλαδή ήταν φιλελεύθεροι ή σοσιαλδημοκράτες ή βασιλικοί... Σήμερα το να δηλώσεις Κομμουνιστής στην Πολωνία ή την Τσεχία θεωρείσαι το ίδιο με το να δηλώσεις Χουντικός ή Μεταξικός στην Ελλάδα... Οι καλλιτέχνες των Κομμουνιστικών χρόνων στις χώρες αυτές έχουν όλοι απαξιωθεί σήμερα όπως ακριβώς και οι δεξιοί καλλιτέχνες στην Ελλάδα που μεγαλούργησαν από το ΄50 μέχρι σήμερα. Και ερωτώ δεν ήταν ο Αλέκος Αλεξανδράκης Κομμουνιστής; Δεν ήταν ο Κώστας Βουτσάς κομμουνιστής; Και τόσες άλλες εκατοντάδες σήμερα Αριστεροί!
    Πως δούλευαν ως πρώτα ονόματα μέσα στο Καθεστώς της Χούντας; Διότι στα χρόνια της Πασοκοκρατίας αν δεν ήσουν Πασοκοαριστερός δεν γινόσουν ούτε ταξιθέτρια ή κομπάρσος, όχι να πάρεις επιχορηγήσεις και πληρωμένες παραστάσεις!
    Φυσικά και τα Κομμουνιστικά καθεστώτα έφτιαξαν δρόμους, πήγαν το ηλεκτρικό και στο τελευταίο χωριό της Σλοβακίας κτλ... ότι δηλαδή έκανε κάθε Αυταρχικό Καθεστώς ανά τον κόσμο είτε Δεξιό είτε Αριστερό.
    Η νίκη στον εμφύλιο των Κεντροδεξιών Δυνάμεων στην Ελλάδα και η επιβολή πολλές φορές βίας (ενδεχομένως να μην υπήρχε βεβαίως άλλη επιλογή) δημιούργησε το μύθο της "Αριστεράς του Πνεύματος και της Καλλιέργειας", των "Αθώων σκοπών" και των "καλών ανθρώπων που πολεμούν για τα κοινωνικά δικαιώματα".
    Φυσικά πρόκειται για ΜΥΘΕΥΜΑΤΟΣ!
    Αν είχαν επικρατήσει οι Αριστεροί σήμερα θα είμασταν όπως οι Πολωνοί και οι Ούγγροι που οτιδήποτε Κομμουνιστικό είναι εκτός νόμου και διώκεται, όπως ακριβώς εδώ στην Ελλάδα γίνεται με τους Δεξιους επί 3 δεκαετίες.

    Δεν πρέπει όμως να επιστρέψουμε στο ρεβανσισμό. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι ότι περίπου έκανε η Ισπανία ή η Πορτογαλία, δηλαδή Συμφιλίωση (Reconciliation). Κι αυτό γίνεται όταν και οι δυο πλευρές είναι
    1. αξιοπρεπείς,
    2. πιστεύουν στο δίκαιο του αγώνα που έκαναν, αλλά
    3. τατοχρόνως επιθυμούν να συνυπαρξουν και να συμβιβαστούν για ένα καλύτερο μέλλον.
    Κανένα από τα παραπάνω δεν υπήρχαν επί 50 χρόνια εδώ στην Ελλάδα... Πρέπει συνεπώς να σταματήσει η προπαγάνδα εναντίον του Καθεστώτος Μεταξά! Να σταματήσει η προπαγάνδα εναντίον του Καθεστώτος Παπάγου και τέλος το πιο δύσκολο. Να σταματήσει η προπαγάνδα εναντίον του καθεστώτος της 21 ης Απριλίου (εξαιρώ φυσικά τον Ιωαννίδη). Κι αυτό πρέπει να γίνει μόνο από τη ΝΔ του Α. ΣΑΜΑΡΑ. Ας πούμε επιτέλους την αλήθεια για τους εαυτούς μας όλοι οι Κεντρώοι, οι Δεξιοί και οι Ακροδεξιοι... Ας παραδεχτούμε μαχητικά πως υποστηρίξαμε είτε ενεργητικά είτε παθητικά τις Κυβερνήσεις Μεταξά, Παπάγου, Παπαδοπουλου, γιατί αυτή είναι η αλήθεια. Γιατί η αλήθεια είναι πως οι Κεντροδεξιοί, οι Δεξιοί και οι Ακροδεξιοί αγαπάμε το ΝΟΜΟ, την ΤΑΞΗ, της ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Το Κράτος Δικαίου, την Πατρίδα, την Παράδοση, την Οικογένεια, Το ΣΤΡΑΤΟ κτλ. Ας βγει λοιπόν η ΝΔ ΣΗΜΕΡΑ κιόλας και να τα πει αυτά σταράτα και απλά όπως κάνει κάθε Ισπανός και κάθε Πορτογάλος ΔΕΞΙΟΣ. Για να μην πω κάθε ΧΙΛΙΑΝΟΣ και κάθε Αργεντίνος....
    Οι Κεντρώοι, οι Δεξιοί και οι Ακροδεξιοί και οι πρόγονοι μας ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΜΕ να περιορίσουμε τους Αριστερούς με όλες τους τις εκφάνσεις για να μην επιβάλουν ΑΡΙΣΤΕΡΟ Κομμουνιστικό Καθεστώς. Αυτή είναι η ΜΟΝΗ ΑΠΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!
    Οποιος δεν το καταλαβαίνει είναι ανόητος, ή ανιστόρητος ή φανατικός, η απλά είχε φαρδιά γεμάτη τσέπη από το 1980 έως σήμερα...
    Γι΄αυτό όλοι οι Κεντροδεξιοί και οι Δεξιοί πρέπει να μιλούμε ΑΝΟΙΚΤΑ για το παρελθόν μας όπως κάνουν και οι Αριστεροί. ΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, οι πρόγονοι μας πολέμησαν στην ΑΛΒΑΝΙΑ, στον ΕΔΕΣ, στον Εμφύλιο με τον Ελληνικό Στρατό.
    Να μιλήσει ΑΝΟΙΚΤΑ πρώτος απόλους ο Σαμαράς, δηλώνοντας πως από το ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟ φτάσαμε στο ΠΑΣ ΜΗ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ. Να πει ξεκάθαρα πως ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ είχε δυο πλευρές και οι ΕΛΛΗΝΕΣ της ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ είναι περίφανοι για τους προγόνους τους, για τους παπούδες τους και για τις γιαγιάδες τους που αντιστάθηκαν για να μη γίνει η χώρα μας Κομμουνιστική, για να μη γίνει η χώρα μας σοσιαλιστική. ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ. Και μετά να φτιάξει και το ΑΡΧΕΙΟ της ΕΡΤ που είναι μονόπαντο και αλήθωρο.
    Να το πει ο καθένας ΞΕΚΑΘΑΡΑ και πρώτος ο ΣΑΜΑΡΑΣ ότι το από το ΄62 έως ΄67 δεν υπήρχε αληθινά Δημοκρατία, ότι υπήρχε μια κατάσταση όπως είναι σήμερα η Αίγυπτος ή η Συρία, όπου οι πολίτες συνειδητοποιούν ότι τελικά ήταν πολύ καλύτερα με το Μουμπάρακ, παρά με το όποιο εκλεγμένο Μόρσι... Γιατί η Δημοκρατία δεν κάνει για όλες της χώρες και όλες τις περιόδους... Γιατί είναι άλλο η θεωρία και άλλο η ζωή...

    Υ.Γ. : για ΤΡΑΝΗ απόδειξη όσων γράφω παραθέτω απλά την εκπομπή του (δήθεν φιλελεύθερου) ΣΚΑΪ "Ανθρωποι της Τέχνης & του Πνεύματος"¨. Ολοι τους -πλην της Μ. Καλλάς και του Καβαφη που δοξάστηκαν στο εξωτερικό και όχι εδώ- είναι αριστεροί. Πάω Στοίχημα ότι έτσι θα συνεχιστεί αυτή η σειρά. Οσο για τους παρουσιαστές... μη το συζητήσουμε (εξαιρώ το Μ. Φραγκούλη).

  18. Ειλωτας avatar
    Ειλωτας 31/01/2013 11:44:14

    Ιερη γελαδα ειναι η δεξια
    Και το ΚΚΕ κυνηγημενο ποντικι τοχατε

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/01/2013 11:48:44

    Μολις εβγαλε ανακοινωση ο Καμμενος και οι ΑΝΕΛ οτι συμπαριστανται στο ΚΚΕ.
    Οσοι νομιζουν οτι το κομμα αυτο ειναι δεξιο καλουνται να βγαλουν τα συμπερασματα τους.

  20. mitsos avatar
    mitsos 31/01/2013 11:56:46

    δεξά, ζερβά και πράσινα άλογα. Ξυπνάτε ρε, πάνε αυτά.

  21. Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
    Θόδωρος XVII-VI-MMXII 31/01/2013 12:03:21

    Μου σπαράζεις την καρδιά...

  22. arcane avatar
    arcane 31/01/2013 12:05:02

    Σημειώνω την επικοινωνιακή στροφή της κυβέρνησης, ως τώρα έφταιγε μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ, τώρα φταίει όλη η αριστερά. Πάντως ότι και να κάνει ο Σαμαράς δεν θα καταφέρει να ενώσει ΚΚΕ με ΣΥΡΙΖΑ.

  23. Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
    Η Αλίκη των θαυμάτων 31/01/2013 12:11:06

    Η αλήθεια είναι οτι αυτό με τίποτε δεν θα το επιτρέψει η κυρΑλέκα.
    Δεν την αφήνει ο ...Στάλιν.

  24. Η Αλίκη των θαυμάτων avatar
    Η Αλίκη των θαυμάτων 31/01/2013 12:15:00

    Σωστά. Τα Παμεπαιδάκια ας παίζουν στις κούνιες να ξεμουδιάσουν. Αλλού είναι ο εχθρός κι αν δεν αντιμετωπιστεί, απλά χάνεται άσκοπα, χρόνος πολύτιμος.

  25. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 31/01/2013 12:41:36

    α) ''Γι΄αυτό όλοι οι Κεντροδεξιοί και οι Δεξιοί πρέπει να μιλούμε ΑΝΟΙΚΤΑ για το παρελθόν μας όπως κάνουν και οι Αριστεροί. ''
    Φυσικά και πρέπει ο καθένας να σέβεται το παρελθόν και τις επιλογές του, αρκεί να διαπιστώνει και τα λάθη, τις υπερβολές και τα τραγικές του εκτροπές ενάντια στην Εθνική ενότητα. Έτσι κερδίζεται η συμφιλίωση, πράγμα που εντός των ψυχών της πλειοψηφίας των Ελλήνων, (εκτός κάτι ακραίων κολλημένων και υπερηλίκων), έχει ήδη συντελεστεί από το 1981.
    β) ''Γιατί η αλήθεια είναι πως οι Κεντροδεξιοί, οι Δεξιοί και οι Ακροδεξιοί αγαπάμε το ΝΟΜΟ, την ΤΑΞΗ, την ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Το Κράτος Δικαίου, την Πατρίδα, την Παράδοση, την Οικογένεια, Το ΣΤΡΑΤΟ κτλ.''
    Πλάνην οικτράν πλανάσθε αγαπητή. Πατρίδα, Παράδοση, Οικογένεια, Στρατό, Νόμο,Κράτος Δικαίου, ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, όσο και αν το επιθυμείτε, ΔΕΝ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΤΕ με τίποτε. ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ και μας ενώνει η κοινή αγάπη και ο σεβασμός στα παραπάνω.
    Ας αυτοπροσδιοριζόμαστε ως αριστεροί, δεξιοί, κεντρώοι κ.λ.π. Μονοπώλιο...εθνικοφροσύνης κι Ελληνικότητας, ΔΕΝ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙΤΑΙ.
    γ) '' Και τέλος το πιο δύσκολο. Να σταματήσει η προπαγάνδα εναντίον του καθεστώτος της 21ης Απριλίου (εξαιρώ φυσικά τον Ιωαννίδη).''
    Δεν πρόκειται περί προπαγάνδας. Ο Αλέξανδρος Παναγούλης με τη στάση και τον ηρωϊσμό του, μας έχει καλύψει ΑΠΟΛΥΤΑ όλους εμάς τους επόμενους. Την ιεροποίηση της χούντας, κρατήστε την και μονοπωλήστε την λοιπόν. Η βίαιη κατάλυση της Δημοκρατίας και η επιβολή δικτατορίας, όσο και αν ο άβουλος όχλος την ανέχτηκε δουλικά, με τίποτε δεν αθωώνεται ούτε ποτέ νομιμοποιείται. Η Χρυσή Αυγή φυσικά, μπορεί δικαιωματικά να την έχει ήδη κάνει λάβαρο.
    Ο κ.Αντώνης Σαμαράς όμως, από πού και ως πού :-) ;;
    Από λάθος άνθρωπο λοιπόν το ζητάτε. Απευθυνθείτε στον κ. Μιχαλολιάκο.

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ BLACKQUEEN 31/01/2013 14:54:47

      Ακουσε αγαπητή Βlackqueen, o τίτλος του άρθρου είναι: Ως πότε θα “προσκυνάμε” την “ιερή αγελάδα” της αριστεράς;
      Σε αυτό το ερώτημα απαντώ με τη δική μου σαφή και κρυστάλινη γνώμη. Ελπίζω να σέβεσαι την γνώμη των άλλων. Σου λέω λοιπόν πως π.χ. οι Ισπανοι είχαν εμφύλιο μακρύτερο από το δικό μας και δικτατορία 40 χρόνια. Πηγαινε ρώτα τους δεξιούς Ισπανους να σου πούνε για το Φράνκο (που ήταν 1000 φορές σκληρότερος δικτατορας). Δεν έχουν κανένα κόμπλεξ. Όπως επίσης οι Αργεντίνοι και οι Χιλιανοι Δεξιοί.
      Αν θέλεις να ζεις με τους μύθους της Μεταπολίτευσης έχεις κάθε δικαίωμα.
      Αλλά το πρόβλημα με την αριστερά το έχουν οι Κεντροδεξιοί και οι Δεξιοί στη χώρα μας (προφανώς εσύ δεν ανήκεις εκεί) και το πρόβλημα είναι ψυχολογικό. Εφόσον οι Αριστεροί επαίρονται για τους αγώνες των προγόνων τους να εγκαθιδρύσουν Λαϊκή Κομμουνιστική Δημοκρατία στην Ελλάδα με τα όπλα ή μη, είναι ξεκάθαρο για μένα πως όλοι οι υπόλοιποι Ελληνες πρεπει να έιμαστε ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ που οι πρόγονοι μας τους απέτρεψαν (επίσης με τα όπλα ή μη) να το κάνουν.
      Και σε αυτήν την προσπάθεια που θα λύσει μια για πάντα τον κομπλεξισμό της Δεξιάς, μπροστά πρέπει να μπει ο ΣΑΜΑΡΑΣ και η ΝΔ που είναι ιστορικά η κύρια παράταξη της Δεξιάς.
      Μόνο έτσι θα νομιμοποιηθεί η Δεξια παράταξη και πάλι στη χώρα και θα ισορροπήσει το "σύστημα".
      Σε κάθε άλλη περίπτωση οι νεκροί του ΕΛΑΣ θα παρουσιάζονται ως ήρωες ενώ οι Στρατιώτες του Ελλ.Στρατού ως Ταγματασφαλίτες...

      Υ.Γ. Οσο για το επιχείρημα σου ότι οι Αριστεροί (Συριζα, Ανταρσύα, ΜΛ, ΛΜ) αγαπάνε το ΝΟΜΟ, την ΤΑΞΗ, την ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Το Κράτος Δικαίου, την Πατρίδα, την Παράδοση, την Οικογένεια, Το ΣΤΡΑΤΟ κτλ, το αφήνω στη κρίση των υπολοίπων σχολιαστων του Αntinews....

      • assos avatar
        assos @ Tonia G. 31/01/2013 18:55:47

        Καλά τα λές, αλλά να που ο Σαμαράς μας έχει πουλήσει και συγκυβερνά με τους αριστερούς Μαρξιστές του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ και μάλιστα εμπιστεύεται απόλυτα τον βαμμένο πρασινοφρουρό Στουρνάρα στο πιό καίριο πόστο αυτής της κυβέρνησης...

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ assos 31/01/2013 21:36:48

          assos ,

          ". . .πρασινοφρουρό Στουρνάρα. . ."

          ῾Ο ὁποῖος εἶπε στήν ῎Ολγα τῶν 8:00 ὅτι τό ἔλλειμα τοῦ 09 ἦταν 15%!!!! ᾿Αθωώνει τόν Γεωργίου δλδ, go figure. . .

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Tonia G. 31/01/2013 19:19:31

        Aγαπητή Tonia G. , κατανοώ ότι ανήκετε σε κάποιο είδος…. συμπαθούντων (;) τα δικτατορικά καθεστώτα, αλλά γιατί να ρωτήσω τους Ισπανούς; Ως πλέον έμπειρους; Στην Ελλάδα οι συνοδοιπόροι και οι θαυμαστές των φασιστών-δικτατόρων υπήρξαν ανέκαθεν μειοψηφία, είναι ήδη υπερήλικες και ο καλός Θεός τους περισσότερους από αυτούς, τους έχει πάρει ήδη κοντά του. Άρα, γιατί να εμβαθύνω σε κάτι που κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτο; Η βία, ο φασισμός, η επιβολή ΄΄νόμου’’ με τα όπλα και ο διωγμός-φυλάκιση-βασανισμός-εξολόθρευση των ιδεολογικών αντιπάλων , στο δικό μου πλανήτη είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ, ΑΝΟΜΑ, ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΑ και όχι απλώς καταστάσεις των οποίων η μη αποδοχή αποτελεί ένδειξη ……κόμπλεξ. Περίεργες απόψεις έχετε για τα …κόμπλεξ. Ωστόσο, φυσικά αναγνωρίζω το αναφαίρετο δικαίωμά σας να διατηρείτε όποιες απόψεις επιθυμείτε. Είμαι φανατική υπέρμαχος της πλήρους ….ανεξιθρησκείας :-).
        Πρόβλημα …..ψυχολογικό με την αριστερά και τους αριστερούς, αλλά και με τη δεξιά και τους δεξιούς, δεν έχει κανένα ισορροπημένο, σκεπτόμενο και απελευθερωμένο από τα φαντάσματα του φρικτού μας παρελθόντος άτομο. Δηλαδή η πλειοψηφία των 50άρηδων Ελλήνων και κάτω !!!! Αυτά, αποτελούν εμμονές υπερηλίκων και προσωπικά ψυχικά κατάλοιπα περιορισμένου αριθμητικά πληθυσμού. Ο εμφύλιος τελείωσε πολλά χρόνια πριν, ξορκίσαμε τους δαίμονές μας και όποιος ονειρεύεται να τους …νεκραναστήσει, αδίκως κουράζεται και ματαιοπονεί. Στον εμφύλιο, αλληλοσκοτώθηκαν ΕΛΛΗΝΕΣ, παραπλανημένοι από υπηρέτες συμφεροντολόγους και παρασυρμένοι από τα πάθη τους. Τεράστια η συλλογική μας ΗΤΤΑ και όποιος θεωρεί ότι ανήκει στους ….νικητές, είναι απλά ανόητος κι επιφανειακός ερμηνευτής της Ιστορίας. 200 χρόνια πίσω μας πήγανε οι ‘’σύμμαχοι’’ κι οι καλοθελητές, με όλα αυτά…..
        Ο κ. Αντώνης Σαμαράς, εάν αποφασίσει τελικά να υπηρετήσει κάποιον σημαίνοντα ρόλο, αυτός οφείλει να είναι του ενωτικού, του εμπνευσμένου κι επαναστατικού μεταρρυθμιστή-ηγέτη και όχι του…επαρχιώτη, μικροκομματικού κουμανταδόρου, που θα ζητήσει για ….λογαριασμό σας ΄΄ψυχολογικές ρεβάνς’’ από το…παρελθόν. Τον υποτιμάτε με αυτό που προτείνετε. Δεν κατανοείτε π-όσο τον περιορίζετε και τον μικραίνετε;
        Και για να κλείσουμε, οι ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ και όχι οι σφετεριστές ιδεών, αγώνων και θυσιών, οι Έλληνες που αυτοχαρακτηρίζονται ως αριστεροί και προσπαθούν και με το καθημερινό τους παράδειγμα να είναι συνεπείς σε αυτό που δηλώνουν, όσο και ο φανατισμός σας να μη σας αφήνει να το αποδεχτείτε, μπορούν να σέβονται το ΝΟΜΟ, να επιθυμούν την ΤΑΞΗ και την ΑΣΦΑΛΕΙΑ, να απαιτούν Το Κράτος Δικαίου και ν΄αγαπούν όσο και οι …άλλοι, την Πατρίδα, την Παράδοση, την Οικογένεια, Το ΣΤΡΑΤΟ και Τη ΘΡΗΣΚΕΙΑ.
        Ξεκολλήστε αγαπητή Tonia G.!!!! Σημασία έχει να καταφέρουμε να αισθανθούμε ΕΝΩΜΕΝΟΙ και να παλέψουμε ΜΑΖΙ. Τα υπόλοιπα είναι άσκοπο χάσιμο χρόνου, από αυτόν που πλέον ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ.
        Φιλικά :-).

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Tonia G. 31/01/2013 20:26:58

        Aγαπητή Tonia G. , κατανοώ ότι ανήκετε σε κάποιο είδος…. συμπαθούντων (;) τα δικτατορικά καθεστώτα, αλλά γιατί να ρωτήσω τους Ισπανούς; Ως πλέον έμπειρους; Στην Ελλάδα οι συνοδοιπόροι και οι θαυμαστές των φασιστών-δικτατόρων υπήρξαν ανέκαθεν μειοψηφία, είναι ήδη υπερήλικες και ο καλός Θεός τους περισσότερους από αυτούς, τους έχει πάρει ήδη κοντά του. Άρα, γιατί να εμβαθύνω σε κάτι που κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτο;
        Η βία, ο φασισμός, η επιβολή ΄΄νόμου’’ με τα όπλα και ο διωγμός-φυλάκιση-βασανισμός-εξολόθρευση των ιδεολογικών αντιπάλων , στο δικό μου πλανήτη είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ, ΑΝΟΜΑ, ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΑ και όχι απλώς καταστάσεις των οποίων η μη αποδοχή αποτελεί ένδειξη ……κόμπλεξ. Περίεργες απόψεις έχετε για τα …κόμπλεξ. Ωστόσο, φυσικά αναγνωρίζω το αναφαίρετο δικαίωμά σας να διατηρείτε όποιες απόψεις επιθυμείτε. Είμαι φανατική υπέρμαχος της πλήρους ….ανεξιθρησκείας :-).
        Πρόβλημα …..ψυχολογικό με την αριστερά και τους αριστερούς, αλλά και με τη δεξιά και τους δεξιούς, δεν έχει κανένα ισορροπημένο, σκεπτόμενο και απελευθερωμένο από τα φαντάσματα του φρικτού μας παρελθόντος άτομο. Δηλαδή η πλειοψηφία των 50άρηδων Ελλήνων και κάτω !!!! Αυτά, αποτελούν εμμονές υπερηλίκων και προσωπικά ψυχικά κατάλοιπα περιορισμένου αριθμητικά πληθυσμού. Ο εμφύλιος τελείωσε πολλά χρόνια πριν, ξορκίσαμε τους δαίμονές μας και όποιος ονειρεύεται να τους …νεκραναστήσει, αδίκως κουράζεται και ματαιοπονεί. Στον εμφύλιο, αλληλοσκοτώθηκαν ΕΛΛΗΝΕΣ, παραπλανημένοι από υπηρέτες συμφεροντολόγους και παρασυρμένοι από τα πάθη τους. Τεράστια η συλλογική μας ΗΤΤΑ και όποιος θεωρεί ότι ανήκει στους ….νικητές, είναι απλά ανόητος κι επιφανειακός ερμηνευτής της Ιστορίας. 200 χρόνια πίσω μας πήγανε οι ‘’σύμμαχοι’’ κι οι καλοθελητές, με όλα αυτά…..
        Ο κ. Αντώνης Σαμαράς, εάν αποφασίσει τελικά να υπηρετήσει κάποιον σημαίνοντα ρόλο, αυτός οφείλει να είναι του ενωτικού, του εμπνευσμένου κι επαναστατικού μεταρρυθμιστή-ηγέτη και όχι του…επαρχιώτη, μικροκομματικού κουμανταδόρου, που θα ζητήσει για ….λογαριασμό σας ΄΄ψυχολογικές ρεβάνς’’ από το…παρελθόν. Τον υποτιμάτε με αυτό που προτείνετε. Δεν κατανοείτε π-όσο τον περιορίζετε και τον μικραίνετε;
        Και για να κλείσουμε, οι ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ και όχι οι σφετεριστές ιδεών, αγώνων και θυσιών, οι Έλληνες που αυτοχαρακτηρίζονται ως αριστεροί και προσπαθούν και με το καθημερινό τους παράδειγμα να είναι συνεπείς σε αυτό που δηλώνουν, όσο και ο φανατισμός σας να μη σας αφήνει να το αποδεχτείτε, μπορούν να σέβονται το ΝΟΜΟ, να επιθυμούν την Τάξη και την Ασφάλεια, να απαιτούν Το Κράτος Δικαίου και ν΄αγαπούν όσο και οι …άλλοι, την Πατρίδα, την Παράδοση, την Οικογένεια, Το Στρατό και Τη Θρησκεία.
        Ξεκολλήστε αγαπητή Tonia G.!!!! Σημασία έχει να καταφέρουμε να αισθανθούμε ΕΝΩΜΕΝΟΙ και να παλέψουμε ΜΑΖΙ. Τα υπόλοιπα είναι άσκοπο χάσιμο χρόνου, από αυτόν που πλέον ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ.
        Φιλικά :-).

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Tonia G. 31/01/2013 21:05:35

        Aγαπητή Tonia G. , κατανοώ ότι ανήκετε σε κάποιο είδος…. συμπαθούντων (;) τα δικτατορικά καθεστώτα, αλλά γιατί να ρωτήσω τους Ισπανούς; Ως πλέον έμπειρους; Στην Ελλάδα οι συνοδοιπόροι και οι θαυμαστές των φασιστών-δικτατόρων υπήρξαν ανέκαθεν μειοψηφία, είναι ήδη υπερήλικες και ο καλός Θεός τους περισσότερους από αυτούς, τους έχει πάρει ήδη κοντά του. Άρα, γιατί να εμβαθύνω σε κάτι που κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτο; Η βία, ο φασισμός, η επιβολή ΄΄νόμου’’ με τα όπλα και ο διωγμός-φυλάκιση-βασανισμός-εξολόθρευση των ιδεολογικών αντιπάλων , στο δικό μου πλανήτη είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ, ΑΝΟΜΑ, ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΑ και όχι απλώς καταστάσεις των οποίων η μη αποδοχή αποτελεί ένδειξη ……κόμπλεξ. Περίεργες απόψεις έχετε για τα …κόμπλεξ. Ωστόσο, φυσικά αναγνωρίζω το αναφαίρετο δικαίωμά σας να διατηρείτε όποιες απόψεις επιθυμείτε. Είμαι φανατική υπέρμαχος της πλήρους ….ανεξιθρησκείας :-).
        Πρόβλημα …..ψυχολογικό με την αριστερά και τους αριστερούς, αλλά και με τη δεξιά και τους δεξιούς, δεν έχει κανένα ισορροπημένο, σκεπτόμενο και απελευθερωμένο από τα φαντάσματα του φρικτού μας παρελθόντος άτομο. Δηλαδή η πλειοψηφία των 50άρηδων Ελλήνων και κάτω !!!! Αυτά, αποτελούν εμμονές υπερηλίκων και προσωπικά ψυχικά κατάλοιπα περιορισμένου αριθμητικά πληθυσμού. Ο εμφύλιος τελείωσε πολλά χρόνια πριν, ξορκίσαμε τους δαίμονές μας και όποιος ονειρεύεται να τους …νεκραναστήσει, αδίκως κουράζεται και ματαιοπονεί. Στον εμφύλιο, αλληλοσκοτώθηκαν ΕΛΛΗΝΕΣ, παραπλανημένοι από υπηρέτες συμφεροντολόγους και παρασυρμένοι από τα πάθη τους. Τεράστια η συλλογική μας ΗΤΤΑ και όποιος θεωρεί ότι ανήκει στους ….νικητές, είναι απλά ανόητος κι επιφανειακός ερμηνευτής της Ιστορίας. 200 χρόνια πίσω μας πήγανε οι ‘’σύμμαχοι’’ κι οι καλοθελητές, με όλα αυτά…..
        Ο κ. Αντώνης Σαμαράς, εάν αποφασίσει τελικά να υπηρετήσει κάποιον σημαίνοντα ρόλο, αυτός οφείλει να είναι του ενωτικού, του εμπνευσμένου κι επαναστατικού μεταρρυθμιστή-ηγέτη και όχι του…επαρχιώτη, μικροκομματικού κουμανταδόρου, που θα ζητήσει για ….λογαριασμό σας ΄΄ψυχολογικές ρεβάνς’’ από το…παρελθόν. Τον υποτιμάτε με αυτό που προτείνετε. Δεν κατανοείτε πόσο τον περιορίζετε και τον μικραίνετε;
        Και για να κλείσουμε, οι ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ και όχι οι σφετεριστές ιδεών, αγώνων και θυσιών, οι Έλληνες που αυτοχαρακτηρίζονται ως αριστεροί και προσπαθούν και με το καθημερινό τους παράδειγμα να είναι συνεπείς σε αυτό που δηλώνουν, όσο κι αν ο φανατισμός σας δεν σας αφήνει να το αποδεχτείτε, μπορούν να σέβονται το ΝΟΜΟ, να επιθυμούν την ΤΑΞΗ και την ΑΣΦΑΛΕΙΑ, να απαιτούν Το Κράτος Δικαίου και ν΄αγαπούν όσο και οι …άλλοι, την Πατρίδα, την Παράδοση, την Οικογένεια, Το ΣΤΡΑΤΟ και Τη ΘΡΗΣΚΕΙΑ.
        Ξεκολλήστε αγαπητή Tonia G.!!!! Σημασία έχει να καταφέρουμε να αισθανθούμε ΕΝΩΜΕΝΟΙ και να παλέψουμε ΜΑΖΙ. Τα υπόλοιπα είναι άσκοπο χάσιμο χρόνου, από αυτόν που πλέον ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ.
        Φιλικά :-).

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ BLACKQUEEN 31/01/2013 22:38:10

          "...Δηλαδή η πλειοψηφία των 50άρηδων Ελλήνων και κάτω !!!! Αυτά, αποτελούν εμμονές υπερηλίκων και προσωπικά ψυχικά κατάλοιπα περιορισμένου αριθμητικά πληθυσμού. Ο εμφύλιος τελείωσε πολλά χρόνια πριν, ξορκίσαμε τους δαίμονές μας και όποιος ονειρεύεται να τους …νεκραναστήσει, αδίκως κουράζεται και ματαιοπονεί..."

          Αγαπητη BLACKQUEEN, δεν εχετε ακουσει ποτε ομαδες νεοτατων διαδηλωτων να φωναζουν τα συνθηματα: ΕΑΜ, ΕΛΑΣ, ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ" και "ΦΑΣΙΣΤΕΣ, Κ......Σ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΡΕΜΑΛΕΣ"; Οπου "φασιστας" ειναι οποιος δεν συμφωνει με τον φωνασκουντα. Μηπως για να αντεξετε την βαρβαρη σημερινη πραγματικοτητα την ωραιοποιειτε;

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Zugzwang 01/02/2013 08:53:42

            Aγαπητέ-ή Zugzwang, πάντα θα υπάρχει μία μειοψηφία ''ταραγμένων'' (είτε δεξιών είτε αριστερών) που από ημιμάθεια; Από ηλιθιότητα; Από φανατισμό; Θα παρεκτρέπεται λεκτικά και θα αυτογελοιοποιείται. Τα ακραία συνθήματα δεν εκφράζουν την επικρατούσα άποψη της κοινωνίας, γιατί η κοινωνία τον εμφύλιο τον έχει αφήσει πίσω της, πολλά χρόνια πριν.
            Όσο για τη βάρβαρη πραγματικότητα, ότι και να κάνω, μάταιος ο κόπος μου. ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΩ με τίποτε.
            (Το κου....άλες έρχονται κρεμάλες, είναι... φρέσκο, σύνθημα των ''αγανακτισμένων'' και εκφράζει ακραία, την οργή του λαού που παρακολουθεί εμβρόντητος την αθώωση των ενόχων της καταστροφής που βιώνει. Δεν έχει να κάνει με εμφυλιοπολεμικά σύνδρομα).

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ BLACKQUEEN 01/02/2013 10:10:56

            Blackqueen, σκέψου μόνο το εξής απλό... Μήπως στο κόσμο σου ζεις τελικά εσύ; Μήπως τα επιχειρήματα σου δεν έχουν κάποια σοβαρή βάση;
            Οσοι επιθυμούμε δυνατό Α. Σαμαρά και ελεύθερη Ελλάδα θα την έχουμε όταν η ΕΡΤ προβάλει τον Μεταξά όπως του πρέπει, όταν προβάλει τους στρατιώτες του Ε.Σ. όπως κάνει για τους Ελασίτες, όταν εξηγήσει γιατί ο Ε. Βενιζέλος έκανε το Κομμουνισμό ιδιώνυμο και ο Γεωργιος Παπανδρέου συνέχισε όπως όλοι τη λειτουργία των "νησιών"... Τρελοί ήταν όλοι τους ή μήπως Ακροδεξιοί; Οταν ηρωποιούνται οι "Καπετάνιοι" ενώ ο Επίσημος Ελληνικός Στρατος εμφανίζεται ως εντολοδόχος ξένων συμφερόντων αποτελεί ΝΤΡΟΠΗ την οποία η ΝΔ ΟΦΕΙΛΕΙ να βγεί σε ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ να το επναναφέρει στη Αλήθεια. Ετσι θα νομιμοποιηθεί ψυχολογικά η Δεξιά επιτέλους και πάλι. Ας σοβαρευτούμε λοιπόν τουλάχιστον για να κρατάμε το επίπεδο της συζήτησης και του Antinews εκεί που πρέπει.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Tonia G. 01/02/2013 12:09:07

            Αρνείστε να κατανοήσετε όσα γράφω, αρνείστε και την ουσιαστική επικοινωνία πιστεύω, ''κολλημένη'' στο παρελθόν. Ποιός πραγματικά ενδιαφέρεται (κάτω των 60 χρόνων) για τους προβληματισμούς σας περί ...Καπεταναίων, ΕΛΑΣ, Ιδιωνύμων, ντοκυμαντέρ της ΕΡΤ, αποκατάστασης του ....ψυχολογικού προβλήματος κάποιων ηλικιωμένων δεξιών (ή και αριστερών), κ.λ.π. ξεπερασμένων από τη ζωή ''θεμάτων''?? Οι δεξιοί κι οι αριστεροί Έλληνες, έχουμε να αντιμετωπίσουμε το 30% της ανεργίας, τον εκπατρισμό της νεολαίας μας, την καθημερινή πνευματική, ψυχική και οικονομική μας υποβάθμιση, την απειλή της εξαθλίωσης και της προσβολής της αξιοπρέπειάς μας και τόσα άλλα δεινά, τα οποία είναι κοινά και καλούμαστε ΜΑΖΙ, να τα αντιμετωπίσουμε. Αφήστε τον λοιπόν τον κ. Αντώνη Σαμαρά να ασχοληθεί με τα παρόντα οδυνηρά και δυσεπίλυτα προβλήματα και παραιτηθείτε από την ανεδαφική, εκτός τόπου και χρόνου απαίτηση....ψυχολογικής υποστήριξης που προτάσσετε ως επείγουσα. :-)
            Ο κ. Αντώνης Σαμαράς, είναι σήμερα κατ΄αρχάς Πρωθυπουργός ΟΛΩΝ των ΕΛΛΗΝΩΝ και κατά δεύτερον αρχηγός της ΝΔ. Προέχει το σύνολο, έπεται η κομματική ...αναγκαιότητα.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Tonia G. 01/02/2013 12:25:51

            Αυτό δε το επίμονο και ανυποχώρητο ''κόλλημα'' !!!!!!!
            ''Ετσι θα νομιμοποιηθεί ψυχολογικά η Δεξιά επιτέλους και πάλι.''
            Αν....ψυχολογικά την βιώνετε εν παρανομία εντός σας, είναι δικό σας το πρόβλημα. Για όλους εμάς, μια χαρά νόμιμη είναι. Ποτέ δεν διώχθηκε από κανέναν. Η ιδεολογική αντιπαλότητα δεν αποτελεί ''διωγμό''. Είναι μιά αναπόφευκτη σύγκρουση, που ότι και να κάνετε, δεν μηδενίζει. Υπάρχει και γύρω μας παντού στη φύση η μέσω της αντίθεσης δημιουργία. με αμοιβαίο σεβασμό λύνονται αυτά. Είναι απλούστερο από όσο φαντάζεστε. [Εξαιρείται η εμμονή περί χούντας, φασιστών, δικτατόρων, η οποία ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ !! Με τίποτε όμως :-) ].

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Tonia G. 01/02/2013 13:44:17

            Αρνείστε να κατανοήσετε όσα γράφω, αρνείστε και την ουσιαστική επικοινωνία πιστεύω, ''κολλημένη'' στο παρελθόν. Ποιός πραγματικά ενδιαφέρεται (κάτω των 60 χρόνων) για τους προβληματισμούς σας περί ...Καπεταναίων, ΕΛΑΣ, Ιδιωνύμων, ντοκυμαντέρ της ΕΡΤ, αποκατάστασης του ....ψυχολογικού προβλήματος κάποιων ηλικιωμένων δεξιών (ή και αριστερών), κ.λ.π. ξεπερασμένων από τη ζωή ''θεμάτων''?? Οι δεξιοί κι οι αριστεροί Έλληνες, έχουμε να αντιμετωπίσουμε το 30% της ανεργίας, τον εκπατρισμό της νεολαίας μας, την καθημερινή πνευματική, ψυχική και οικονομική μας υποβάθμιση, την απειλή της εξαθλίωσης και της προσβολής της αξιοπρέπειάς μας και τόσα άλλα δεινά, τα οποία είναι κοινά και καλούμαστε ΜΑΖΙ, να τα αντιμετωπίσουμε. Αφήστε τον λοιπόν τον κ. Αντώνη Σαμαρά να ασχοληθεί με τα παρόντα οδυνηρά και δυσεπίλυτα προβλήματα και παραιτηθείτε από την ανεδαφική, εκτός τόπου και χρόνου απαίτηση....ψυχολογικής υποστήριξης που προτάσσετε ως επείγουσα. :-)
            Ο κ. Αντώνης Σαμαράς, είναι σήμερα κατ΄αρχάς Πρωθυπουργός ΟΛΩΝ των ΕΛΛΗΝΩΝ και κατά δεύτερον αρχηγός της ΝΔ. Προέχει το σύνολο, έπεται η κομματική ...αναγκαιότητα.
            Y.Γ : Αυτό δε το επίμονο και ανυποχώρητο ''κόλλημα'' !!!!!!!
            ''Ετσι θα νομιμοποιηθεί ψυχολογικά η Δεξιά επιτέλους και πάλι.''
            Αν....ψυχολογικά την βιώνετε εν παρανομία εντός σας, είναι δικό σας το πρόβλημα. Για όλους εμάς, μια χαρά νόμιμη είναι. Ποτέ δεν διώχθηκε από κανέναν. Η ιδεολογική αντιπαλότητα δεν αποτελεί ''διωγμό''. Είναι μιά αναπόφευκτη σύγκρουση, που ότι και να κάνετε, δεν μηδενίζει. Υπάρχει και γύρω μας παντού στη φύση η μέσω της αντίθεσης δημιουργία. Mε αμοιβαίο σεβασμό λύνονται αυτά. Είναι απλούστερο από όσο φαντάζεστε. [Εξαιρείται η εμμονή περί χούντας, φασιστών, δικτατόρων, η οποία ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ !! Με τίποτε όμως :-) ].

          • O Mίτος της Αριάδνης avatar
            O Mίτος της Αριάδνης @ Tonia G. 01/02/2013 14:05:16

            Tonia G. , έλα στην πραγματικότητα κι άσε τα ψυχολογικά προβλήματα στους ειδικούς.
            Ο κ.Α.Σαμαράς οικονομολόγος σπούδασε. Όχι ψυχαναλυτής.

          • O Zugzwang avatar
            O Zugzwang @ BLACKQUEEN 01/02/2013 15:33:01

            Με συγχωρειτε αλλα τον τελευταιο καιρο, με αυτα που συμβαινουν, εχω την εντυπωση οτι εχουμε κυβερνηση Στουρναρα-Ρουπακιωτη και οχι κυβερνηση Σαμαρα.

            Το συνθημα σημερα ειναι "φασιστες, κ......ς, ερχονται κρεμαλες" και το φωναζουν ομαδες εφοδου που δεν αστειευονται καθολου.

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ BLACKQUEEN 01/02/2013 15:56:28

            Για Blackqueen. Δεν θα συνεχίσω άλλο γιατί είμαστε σε άλλο μήκος κύματος. Θα σoυ πως μόνο το εξής: αναφέρεις "Αφήστε τον λοιπόν τον κ. Αντώνη Σαμαρά να ασχοληθεί με τα παρόντα οδυνηρά και δυσεπίλυτα προβλήματα και παραιτηθείτε από την ανεδαφική, εκτός τόπου και χρόνου απαίτηση….ψυχολογικής υποστήριξης που προτάσσετε ως επείγουσα" Και σας λέω απλά πως ο Αντώνης Σαμαράς που πρέπει να αντιμετωπίσει την ύφεση, την ανεργία και την μετανάστευση, ΤΙΠΟΤΑ δεν θα κάνει αν δεν ΜΑΔΗΣΕΙ τον ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΜΟ (ΝεοΠασοκισμό), γιατί κανείς δεν θέλει να επενδύσει σε μια χώρα υπό αριστεροκομμουνιστική ιδεολογία με συνεχείς πορείες, απεργίες, καταλήψεις και αστάθεια. Οχι Καταριανοί και Γερμανοί αλλά ούτε Περιστεριώτες και Αιγαλεωτες δεν θα ανοίξουν ούτε περίπτερο! Όσο ειναι μαγκιά και ¨δημοκρατικό δικαίωμα" του καθενός "κερδισμένο" μέσα από τη "λαϊκή πάλη" να κλεινει το δρόμο, το ρεύμα, να καταλαμβάνει επιχειρήσεις κτλ, ΚΑΝΕΙΣ δεν θα επενδύσει ΔΕΚΑΡΑ... Οσον αφορά τον πληθυντικό που χρησιμοποιείς ("Για όλους εμάς, μια χαρά νόμιμη είναι") για να δείξεις τη σπουδαιότητα των λόγων σου καλά θα κάνεις να μιλάς για τον εαυτό σου και όχι για άλλους, διότι αυτό μάλλον προδίδει ανασφάλεια από μέρους σου. Χαιρε!

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Tonia G. 01/02/2013 18:51:19

            Tonia G.: Πράγματι η επικοινωνία μεταξύ μας, είναι δύσκολη. Τώρα εμφανίσατε και νέα θέματα, απεργίες, πορείες, καταλήψεις, άσχετα με όσα συζητούσαμε. Ωστόσο, κάντε μία προσπάθεια να απαλλαγείτε από τα φαντάσματα του παρελθόντος και να αντιμετωπίσετε τους ιδεολογικά αντίθετούς σας, με ψυχραιμία, βλέποντάς τους στην πραγματική ανθρώπινη διάστασή τους και όχι ως αμείλικτους και επικίνδυνους εχθρούς. Θα σας κάνει καλό. “Για όλους εμάς, μια χαρά νόμιμη είναι η δεξιά”. ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ, είμαστε οι μη δεξιοί, αυτοί που εντός της φαντασίας σας σας απειλούμε και σας...πιέζουμε ψυχολογικά. Δεν χρησιμοποιώ το ''εμείς'' από ...ανασφάλεια, αλλά επειδή γνωρίζω οτι οι μη δεξιοί, έχουν ακριβώς τα ίδια προβλήματα με τους δεξιούς και κανέναν σοβαρό λόγο ουσιαστικής αντιπαλότητας μεταξύ τους. Περιττοί, πολυτελείς διαχωρισμοί που φιλοδοξούν να μας αποδυναμώσουν οι εμμονές σας. Καλό σας βράδι :-)

  26. GLAD avatar
    GLAD 31/01/2013 12:52:27

    Βέβαια δεν ξέρω ποιός υπογράφει το άρθρο , αλλά όποιος και αν είναι θα του έλεγα τα εξής :
    Η Ελλάδα δεν έχει κόμπλεξ απέναντι στην αριστερά.
    Κόμπλεξ και κομφούζιο στο μυαλό τους , έχουν οι συντηρητικοί και απολιτίκ άνθρωποι που απλά κάθε φορά περιμένουν άλλους να βγάλουν τα κάστανα από την φωτιά και μετά να δουν προς τα που γέρνει η πλάστιγγα για να πάνε και αυτοί προς τα εκεί.
    Η αριστερά δεν έχει ξεφύγει από τον στόχο της.
    Ήταν και είναι πάντα προσηλωμένη σε αυτόν . Απλώς έχει την δυνατότητα να αλλάζει κάθε φορά στρατηγική και εύκολα , διότι απέναντί της έχει σχεδόν πάντα ερασιτέχνες.
    Το δυστύχημα για την περίπτωση της Ελλάδας είναι η σημαντική -αλλά πάντα μειοψηφική- επιρροή κομμουνιστικών απόψεων σε μερίδα της κοινωνίας , κάτι που δεν υπάρχει σε καμμία άλλη χώρα της Ευρώπης και γενικότερα του δημοκρατικού κόσμου.
    Δυστύχημα επίσης είναι να διατυπώνονται ακόμη απόψεις του τύπου "...Για όλους όσοι πιστέψαμε στις αριστερές ιδέες και στα οράματα για μια πιο δίκαιη κοινωνία, αυτά που βλέπουμε από τα σημερινά κόμματα της αριστεράς σε καμιά περίπτωση δεν μας ευχαριστούν..." ή εκφράσεις του τύπου "ψευδοαριστεροί" ή "αυτό δεν είναι αριστερά - η αριστερά είναι κάτι άλλο " που στην ουσία αποθεώνουν την αριστερά
    Είμαι σίγουρος ότι στο μυαλό σας γυροφέρνει ακόμη η σκέψη του "πότε επιτέλους θα έρθει στα πράγματα η αριστερά των ονείρων μας ?".
    Δυστυχώς και για εσάς και για εμάς κύριε μου και κατά το παρελθόν κάνατε λάθος και συνεχίζετε και τώρα να κάνετε λάθος.
    *Παρεμπιπτόντως εχτές μόλις στο επεισόδιο της Βούλτεψη στην Βουλή , είδαμε το "ίδιο έργο".
    Η αναφορά στον πατέρα της άναψε κόκκινο (ούτως ή άλλως) , όχι διότι ήταν αυτός που ήταν και έκανε ότι έκανε στη ζωή του , αλλά διότι ήταν αριστερός.
    Και το πρόβλημα είναι όχι διότι το είπαν αριστεροί βουλευτές αυτό , αλλά ότι έτσι το πλάσαραν απόλυτα ευθυγραμμισμένα και τα κανάλια και φάνηκε ότι με την άποψη αυτή συντάχθηκαν και οι όντως "συντηρητικοί" βουλευτές.

  27. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 31/01/2013 13:26:48

    Πάντως, οι κατηγορίες ότι η "ιερή αγελάδα" έκανε ζημιές στο γραφείο του υπουργού, ούτε καν διατυπώθηκαν στο δικαστήριο.
    Ο εισαγγελέας αποδέχτηκε το προφανές. Ότι τις ζημιές τις προκάλεσαν....βόδια (τόσο κακότεχνες ήταν) και όχι η ιερή αγελάδα!!

    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231233139

  28. yellow avatar
    yellow 31/01/2013 13:28:42

    Ως πότε;
    Όσο υπάρχει δημοκρατία.
    Εκτός αν θέλουμε (θέλετε κάτι άλλο...)

    • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
      Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ yellow 31/01/2013 13:37:16

      "Όσο υπάρχει ασυδοσία" είναι το σωστό..
      Εκτός κι αν θέλουμε (θέλετε) κάτι άλλο...

      • yellow avatar
        yellow @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 31/01/2013 14:37:36

        Δηλαδή αυτό το άρθρο που κατευθύνει;
        Στο να δωθεί ένα τέλος στην αριστερή ασυδοσία;

        Ιστορικά τον περασμένο αιώνα μόνο με ... διώξεις και εξορίες έγινε εφικτό ... αν εννοείς...

        • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
          Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ yellow 31/01/2013 14:54:36

          Ακριβώς, ένα τέλος στην αριστερή ασυδοσία. Στην ασυδοσία, επαναλαμβάνω..

          Τις διώξεις και εξορίες τι τις αναφέρεις? Για να φοβηθώ? Δεν είμαι από τζάκι εγώ και δεν καταλαβαίνω από αυτά, αγαπητέ!
          Κι εγώ από λαϊκά στρώματα κατάγομαι (αγράμματα μάλιστα πριν 2 γενιές) και τις ξέρω και τις μαλ...ες των "λαϊκών στρωμάτων", γι' αυτό και δεν ιδρώνει τ' αυτί μου, όσο και να μου κοπανιέστε!

          Όχι με εξορίες και διώξεις λοιπόν, αλλά με τον εισαγγελέα και τα ΜΑΤ όπου δεν τηρείται ο νόμος.

          Και "ιστορικά τον περασμένο αιώνα" κάποιοι -πολλοί- τις εξαργύρωσαν καλά τις διώξεις και τις εξορίες. Και γι' αυτούς και για τα παιδιά τους..
          Στον Σφύριζα δεν θα πήγαινα ούτε με σφαίρες, τόσο πολιτική αντιπάθεια τους έχω τους υποκριτές!..

        • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
          Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ yellow 31/01/2013 17:28:37

          Ωπ, οι μαγικές λέξεις "διώξεις και εξορίες"..
          Στέκομαι προσοχή, γιατί αλλιώς θα θεωρηθώ φασίστας και δεν το θέλω με τίποτα!..

          • yellow avatar
            yellow @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 31/01/2013 19:59:49

            Αγαπητέ μου
            Δεν γνωρίζω αν είστε ή αν είμαι από λαϊκό στρώμα (που λέει και η Παπαρήγα..). Δεν με ενδιαφέρει τι πιστεύετε.
            Όμως :
            -- > Όχι από εσάς αλλά όταν διαβάζω σχόλια που υμνούν "διαπιστωμένους" φασίστες.
            --> Όταν διαβάζω άρθρα με καθαρή στόχευση! ήδη από τον τίτλο
            απλά .. τα παίρνω....!

            Χαίρομαι πάντως που είστε και εσείς εναντίον της υποκρισίας, κάτι που μας δίνει ένα έναυσμα για σοβαρή συζήτηση.

          • Θόδωρος XVII-VI-MMXII avatar
            Θόδωρος XVII-VI-MMXII @ yellow 31/01/2013 20:43:19

            Να συζητήσουμε αλλά δεν έχει και πολλά να πούμε.. Για μένα έτσι όπως αντιδράτε και από τα λεγόμενα σας, διαπιστώνω μια.. ελαφρά προκατάληψη: "εξορίες", "διώξεις", "καθαρή στόχευση", το ίδιο λεξιλόγιο με τους σύντροφους καθοδηγητές σας, ούτε ένα "και" να μην αλλάζει, ρε παιδί μου?!

            Όπως βλέπεις σας ξέρω καλά, αγαπητέ σύντροφε, και γι' αυτό η ένταση και η επιθετικότητα που σου μιλάω.
            Τα αθώα παιδάκια που παραμυθιάζετε λυπάμαι, που οι απατεώνες πολιτικοί μας και οι τρισάθλιοι φίλοι τους λαμογιο-επιχειρηματίες τους ρίχνουν στις αγκάλες σας.

            Να 'στε καλά!

          • yellow avatar
            yellow @ Θόδωρος XVII-VI-MMXII 31/01/2013 22:43:08

            Ξέρετε τι σκέφτομαι;
            Μάλλον όχι αν κρίνω από τα σχόλια σας.

            Πάντως μια και η αριστερά καθοδηγεί ιδεολογικά τις μάζες στην Ελλάδα (ισχύει άραγε;) μήπως θα ήταν καλύτερο να της δώσουμε την εξουσία ώστε να πάρει η δεξιά την ιδελογική καθοδήγηση των μαζών;

            Σχετικά με το κείμενο -ένα υπέροχο κείμενο επιστημονικής φαντασίας- ο συντάκτης θεωρεί και υποστηρίζει απόψεις και "γεγονότα" ότι:
            α) ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ στην ίδια κυβέρνηση (γελάω εδώ)
            β) Παφίλης υπουργός εργασίας (ξαναγελάω)
            γ) Αλήθεια έχετε πραγματικά "δέσει" ότι ήταν αριστεροί οι δολοφόνοι της Marfin;
            δ) Επειδή ο Καλαμπόκας ήταν δεξιός θα πρέπει να χαρακτηρίσω ως δολοφόνους τους δεξιούς; Πιάστηκε από την "αριστερή" αστυνομία μήπως; Μήπως δεν θα έπρεπε να πιαστεί;
            ε) Αλήθεια από την δεκαετία του 90 και μετά υπήρχε κάποιο ισχυρό αριστερό κίνημα που δεν επέτρεψε τις αλλαγές;
            στ) Πως συνδέεται στο κείμενο η πολιτική ενός αριστερού ευρωπαικού κόμματος με την πάλαι ποτέ κραταιά ΕΣΣΔ?
            και τέλος
            ζ) Σε ποιούς απευθύνεται το κείμενο; Ενισχύει τους δεσμούς μεταξύ των Ελλήνων ή διχάζει;
            Συζήτηση πάνω στα κείμενα αγαπητέ

            Υ.Γ. Εσείς πιστεύεται αυτό που πιστεύω ότι υπάρχουν ομάδες στην κυβέρνηση που θεωρούν ότι θα ήταν καλό να ξεμπερδεύουμε με την Αριστερά (με οποιοδήποτε τρόπο;)

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ yellow 01/02/2013 00:07:15

            Οὔχου οὑχου, γιά ΔΑΠ συζητᾶμε ἤ γιά τό indy καί πρυτάνεις;; :D

          • yellow avatar
            yellow @ yellow 01/02/2013 00:28:43

            Αγαπητή μου
            Επειδή τρολάρεις επικίνδυνα
            α) Μην αποκόπτεις φράσεις διάβαζες τις ολόκληρες
            β) Αν το κείμενο που διαβάσαμε(;) σου αρέσει τότε καλώς
            γ) αν θεωρείς ότι είναι επιστημονική φαντασία ... πες το μου
            Τέλος πως πιστεύεις ότι λύνεται το θέμα της ιδεολογικής ηγεμονίας της αριστεράς;

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ yellow 01/02/2013 11:09:43

            "Τέλος πως πιστεύεις ότι λύνεται το θέμα της ιδεολογικής ηγεμονίας της αριστεράς;"1. Νά μήν ἔχουν ΠΛΕΟΝ ΕΝΟΧΕΣ οἱ Δεξιοί!2. ΜΜ"Ε" νά σταματήσουν νά χαίδεύουν ἀριστερά αὐτιά!!3. Τρολλάρω;;; :D

          • yellow avatar
            yellow @ yellow 01/02/2013 23:36:29

            Αγαπητή Φωτεινή

            α) Ενοχές οι δεξιοί γιατί;
            β) Ναι πριν λίγο έβαλα Mega και χάιδευε τα αυτιά του Τσίπρα. Λόγω τιμής!
            ΝΑΙ τρολάρεις (ελαφρύτερα τώρα) :-))
            Μείνε στο κείμενο!
            Μη με κάνεις να τρολάρω και εγώ ;-)

  29. cp avatar
    cp 31/01/2013 13:40:55

    Συμφωνώ με τον Hans,άλλα εφαρμόζονται στις Βόρειες χώρες ,άλλα εφαρμόζονται εδώ.Μάλλον σε ανεπτυγμένες χώρες......
    Και γελά βεβαίως ο κάθε πικραμένος με τις υστερόβουλες κραυγές ορισμένων!
    Αριστερά και Δεξιά είναι πλέον ένας χώρος . Αν πάτε σε συγκέντρωση Δεξιού ,όλοι οι κρατικοδίαιτοι ,σε Αριστερού το ίδιο. Αφθονο χρήμα και στους μεν και στους δε από ΕΕ ,σε ΜΚΟ,ΕΣΠΑ κτλ. Ας κλείνουν εργοστάσια και επιχειρήσεις ,πέρα βρέχει.
    Δυστυχώς! Αν δεν αλλάξει ΟΛΟ το πολιτικό σύστημα και δεν κάνουμε "ταμείο" σε κάθε τομέα ,τα πραγματα θα χειροτερεύουν.....

  30. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 31/01/2013 13:52:42

    Εάν η Ελλάδα ήταν βασίλειο, θα ευχόμουν να είχε βασίλισσα και δη την BlackQueen. Δυστυχώς, είναι τιμοκρατική ολιγαρχία αρχόμενη από τον Σαμαρά τον οποίο αντιπολιτεύεται ο Τσίπρας. Φευ ώ Ελλάς! Ω τλήμον αρετή! O tempora, o mores!

  31. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 31/01/2013 14:01:15

    Μα δέν χρειάζεται να πάμε 2-2 χρόνια μπροστά!

    Αν οι 30 Κνίτες που τα έσπασαν χθές στο Υπουργείο ήταν , π.χ , Χρυσαυγήτες ή ΑΕροψεκασμένοι, τα ΜΕDΙΑ θα ούρλιαζαν, η κοινωνία θα..έφριτε ,και οι κρατικοί και κυβερνητικοί αρμόδιοι, φορτωμένοι ενοχές ,θα ζητούσαν συγνώμη που δεν προστάτεψαν την Δημοκρατία!

    Αλλα ήταν του ΠΑΜΕ! Ετσι ,ηταν απόλυτα φυσικό να κλείσει η Λεωφόρος Αλεξάνδρας απο διαμαρτυρόμενους...δημοκράτες (αλήθεια ,μόνο τις εθνικές οδους κρατάμε ανοιχτές? Τις κεντρικές λεωφόρους της πρωτεύουσας όχι?)

    Και βέβαια ,σήμερα ,το γνωστό..."μαγνητοφωνημένο μήνυμα" απο τη Δικαιοσύνη: "...και αφέθηκαν ελεύθεροι!"

    Νόμος είναι το δίκιο του Συνδικαλιστή!

  32. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 31/01/2013 14:04:25

    «Οι νόμοι ισχύουν έναντι όλων και κανείς δεν δικαιούται να καταλαμβάνει το γραφείο κάποιου άλλου και να ασκεί βία. Το ΚΚΕ θα δεχόταν με χαρά κάποιον που θα πήγαινε να κάνει κατάληψη στον Περισσό;» δήλωσε ο Κωστής Χατζηδάκης.
    «Το εργατικό κίνημα δεν είναι δυνατό να κάτσει στα αυγά του και να πει "αφού αυτοί είναι οι νόμοι, τι να κάνουμε"», απάντησε ο βουλευτής του ΚΚΕ ."Οι νόμοι, συμπλήρωσε, εκπροσωπούν την αστική τάξη, συντρίβουν τα δικαιώματα των εργαζομένων".
    Συμπέρασμα 1: Αν πάει ο Βρούτσης με τους απολυμένους το Ριζοσπάστη και καταλάβουν τον Περισσό, όλα καλά...
    Συμπέρασμα 2: Η λογική ότι δεν δεν πειράζει να καταπατούμε τους νόμους που δεν μας είναι αρεστοί, γιατί δεν είναι φασιστική; Τι παραπάνω κάνει η Χρυσή Αυγή όταν βιαιοπραγεί; Τι είναι η Δημοκρατία, Ομοιοπαθητική, να προσαρμόζεται η νομιμότητα (θεραπεία) στην ταυτότητα του παρανομούντος (ασθενούς);

  33. kostas avatar
    kostas 31/01/2013 14:44:45

    Όταν μάθει κανείς να προσκυνά είναι προφανές ότι δύσκολεύεται να πάρει την απόφαση να σταθεί όρθιος και να δει τους αφέντες του κατάματα, πόσο μάλλον την πραγματικότητα!

  34. Ελπιδοφορος avatar
    Ελπιδοφορος 31/01/2013 15:17:24

    Ως πότε;
    Έως ότου αποφασίσει όλο το δημοκρατικό τόξο της χωράς μας – κατά την προσφιλή έκφραση του Σαμαρά , και όποιος δεν το ασπαστεί να μην χαρακτηρίζεται δημοκράτης - να πει στο ΚΚΕ είναι ντροπή να έχετε την φωτογραφία του Στάλιν κρεμασμένη στα γραφεία σας.
    Θα τολμησει κανεις , αμφιβαλλω;

    Αναφέρομαι στον Στάλιν γιατί ο Χίτλερ ούτως η άλλως έχει καταδικαστεί από όλους τους προαναφερόμενους ως “δημοκράτες”.

  35. Τρίκαλα 07 avatar
    Τρίκαλα 07 31/01/2013 15:33:44

    Διαβάστε τοΜυθιστόρημα : "Πλατεία Λένιν, πρώην Συντάγματος" Εκδόσεις ΕΣΤΙΑ του Δημ. Φύσσα.

  36. rolling stone avatar
    rolling stone 31/01/2013 16:16:38

    Εχω εντονη την αισθηση οτι πλεον ο λαος κυριως υποφερει λογω ελλειψης οραματος και ελπιδας και κατοπιν απο ελλειψη χρηματων, δε του καιγεται καρφι για την αριστερα ή την ακρα αριστερα ή τη δεξια κλπ.
    Ο φοβος ειναι στη καρδια και του δεξιου και του αριστερου, πλεον δε τον ενδιαφερει ποιος θα τον βγαλει απο το καμινι που τον εβαλαν. Αρκει να τον πιστεψει, οτι μπορει να τον βγαλει.
    Ιερη αγελαδα η αριστερα μπορει να ηταν, αλλα οπως βλεπεις ολα ξεφτιζουν καποια μερα, ισως το επομενο εργο θα ειναι η πληρης απομυθοποιηση των ηγετων''αγωνιστων'' της αριστερας.
    Και τοτε ισως να ειναι πολυ χειροτερα απο οτι σημερα.
    Τουλαχιστον καποτε το συστημα ισορροπουσε και υπηρχε εστω μια πιστη σε ιδεολογιες κλπ. τωρα αν χανεται κι αυτο, υπαρχει μεγαλο κενο που αναρωτιεμαι (σχεδον φοβαμαι) , τι ειδους πολιτικη εξουσια θα το καλυψει?

  37. Νικ avatar
    Νικ 31/01/2013 16:26:35

    "Πολιτεία που έχει κάνει το Σύνταγμα κουρελόχαρτο, τι απαιτήσεις πρέπει να έχει;"

    Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη 8 στους 10 νόμους περιέχουν αντισυνταγματικές διατάξεις. Σε τέτοιο περιβάλλον μάλλον δεν ισχύουν τα περί αριστερός και δεξιός. Ψάξτε για άλλες ερμηνείες.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Νικ 31/01/2013 19:00:32

      Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη; Οι αντισυνταγματικοί νόμοι κρίνονται στα δικαστήρια, όχι σε διατατεγμένες μελέτες.

  38. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 31/01/2013 23:17:25

    Yellow,
    "Πάντως μια και η αριστερά καθοδηγεί ιδεολογικά τις μάζες στην Ελλάδα (ισχύει άραγε;)"

    IΣΧΥΕΙ!! Χωρίς ἐρωτηματικό, μιά ματιά στά πανεπιστήμια καί στούς συνδικαλιστάρες θά σέ πείση!

  39. δημης avatar
    δημης 31/01/2013 23:32:42

    "Ως πότε θα “προσκυνάμε” την “ιερή αγελάδα” της αριστεράς;"
    -ΜΑ...ΟΤΑΝ ΠΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ...ΤΗ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ,ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ,ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ-ΗΓΕΤΕΣ ΤΩΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...

  40. yellow avatar
    yellow 31/01/2013 23:50:15

    Το ποσοστό της ΔΑΠ πόσο είναι στα πανεπιστήμια;

    Ο κόσμος σταματάει στα πανεπιστήμια;
    Αλήθεια οι αγρότες στη Θεσαλία είναι ... συριζαίοι ;

    Λίγη σοβαρότητα παρακαλω...

  41. MCA avatar
    MCA 01/02/2013 12:54:20

    Μην μπερδεύετε το ΣΥΡΙΖΑ με το ΚΚΕ.Το πρώτο είναι ένα συστημικό κόμμα,το δεύτερο πιστεύει σε άλλο οικονομικοκοινωνικό σύστημα!Επειδή τα πράγματα μπερδεύονται συνέχεια τον τελευταίο καιρό και πιθανόν να συνεχίσουν να μπερδεύονται στο άμμεσο μέλλον,κοιτάξτε εκεί στο ANTINEWS μην έχουμε στο τέλος καμιά συνεργασία Τσίπρα-Σαμαρά για το ¨Εθνικό Συμφέρον" και να δω τότε τι θα γράφεται....

  42. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 01/02/2013 13:49:41

    Να προσέχουν οι της κυβέρνησης, γιατί ο κ. Τσίπρας άρχισε τελευταία να εκστομίζει (και) πολλές αλήθειες που οι πολιτικοί απέφευγαν και αποφεύγουν συστηματικά να ομολογήσουν. Στη Monde Diplomatique σήμερα:
    "Οι εστίες της ουσιαστικής και μεγάλης σπατάλης δημόσιου χρήματος παραμένουν άθικτες. Για παράδειγμα, το κόστος κατασκευής οδών ανά χιλιόμετρο είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη. Το μέγεθος των σχετικών κονδυλίων υποδηλώνει και την έκταση της σπατάλης. Και μάλιστα, τη στιγμή που τα δημόσια έσοδα από τα διόδια των εθνικών οδών της χώρας έχουν εκχωρηθεί από το κράτος στους εργολάβους".
    Υπάρεχουν πάμπολλα τέτοια ανομολόγητα: Θέλετε π.χ. να αναφερθώ ως μηχανικός σε τι τερατώδεις υπερτιμολογήσεις των Μελετών Δημοσίων έργων οδηγεί ο περιβοητος μαθηματικός τύπος προεκτίμησης αμοιβών Μελετών Δημοσίων έργων που εισήγαγε ο κ. Σουφλιάς το 2005; Και που ΙΣΧΥΕΙ ακόμη;
    Συνεχίζουν να αρμέγουν αυτή την σκελετωμένη "μη ιερή αγελάδα" που λέγεται Ελλάδα, σαν να μη συνέβη τίποτε: Μόνο που βγαινει αίμα πλέον, γάλα τέλος.
    Κατά τα άλλα, "προσκυνάμε την αριστερά"....

  43. kosvag avatar
    kosvag 01/02/2013 18:26:43

    Επίκαιρο το άρθρο, δεν χρειάζεται χρονικό άλμα ας δούμε το τώρα: κυβέρνηση ΔΗΜΑΡΟΠΑΣΟΚΟΝουΔου, υπουργός ανεργίας ο .. για να δώσει πίσω τα κομμένα και όλα τα κοινωνικά και Σοβιετικά που είχε υποσχεθεί ο Σαμαράς στα Ζάππεια. Όμως, επειδή τα νούμερα δε βγαίνουν (γιατί η αναδιανομή-φόροι φτάσαν το 120%) τι ΜΑΤ τι ΠΑΜΕ η ουσία ίδια είναι. Γενικά οι αριστεροί τους νόμους & το σύνταγμα δεν το σέβονται. Και για να πάμε λίγο πιο πέρα όντως η Ελλάδα έχει ακόμη ένα κόμπλεξ απέναντι στην αριστερά. Και η ζωή συνεχίζεται.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.