Ψηφίστε Τσίπρα για να μάθετε...
22/09/2014 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ψηφίστε Τσίπρα για να μάθετε...

Να ψηφίσουμε όλοι Αλέξη, να βγει πρωθυπουργός και σε έξι μήνες από τώρα να έχει διαλυθεί όλο αυτό το συνονθύλευμα των άθλιων κρατιστών και πρώην λαμόγιων του ΠΑΣΟΚ.

Όσο περνάει ο καιρός και ο Τσίπρας πλασάρεται ως μεγάλος ηγέτης και εν δυνάμει πρωθυπουργός, μια κρυφή επιθυμία μας έρχεται στο μυαλό. Να ψηφίσουμε όλοι Αλέξη , να βγει πρωθυπουργός και σε έξι μήνες από τώρα να έχει διαλυθεί όλο αυτό το συνονθύλευμα των άθλιων κρατιστών, πρώην λαμόγιων του ΠΑΣΟΚ, «Αγανακτισμένων» της πλατείας Συντάγματος και ανεπάγγελτων μπαχαλάκηδων που κινούνται στα όρια του αντάρτικου πόλεως.

Να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ πρώτο κόμμα για να μάθει και ο ελληνικός λαός. Να μην αφήνει τα παθήματά του να περνούν έτσι, χωρίς να γίνονται μαθήματα. Αφού ένα μεγάλο μέρος του κόσμου (πάνω από 20%, όπως λένε οι δημοσκοπήσεις) επιμένει να ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ, ε λοιπόν ας τους κάνουμε τη χάρη να ψηφίσουμε κι εμείς και να βγει κυβέρνηση. Αν και θα πληρώσει ακριβά η χώρα αυτό το… απονενοημένο διάβημα, εντούτοις, θα ξεμπερδέψουμε μια και καλή με αυτή την άθλια Αριστερά των τεμπέληδων της εύφορης κοιλάδας που πλασάρονται ως «σωτήρες» και φίλοι του λαού.

Δεν είναι καθόλου κινδυνολογικό κι όποιος μιλάει με σοβαρούς ανθρώπους της αγοράς και της κοινωνίας γενικότερα, καταλαβαίνει τι λέμε. Δεν είναι μόνο το bank run που θα συμβεί, δεν είναι μόνο η γενικότερη οικονομική και επιχειρηματική αναστάτωση που θα προκληθεί με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και πιθανώς ορισμένων ψεκασμένων. Είναι ότι η αξιωματική αντιπολίτευση είναι βαθιά διχασμένη ιδεολογικά, κάτι που την καθιστά επικίνδυνη για τον τόπο.

Στην οικονομία, οι μισοί πιστεύουν ότι πρέπει να σκίσουμε τις δανειακές συμβάσεις και να φορέσουμε μονομερώς «φέσι» στους ξένους. Αδιαφορούν για το αν θα μας πετάξουν έξω από το ευρώ, αν θα κλείσουν τα οικονομικά σύνορα για τη χώρα, αν θα αυξηθούν υπέρογκα οι τιμές των εισαγόμενων προϊόντων. Δεν τους νοιάζει καθόλου αν θα φύγουν όσες καταθέσεις έχουν μείνει στις τράπεζες ούτε αν οι επιχειρηματίες θα απολύσουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες για να καλύψουν τη «χασούρα» τους.

Ακόμη χειρότερα: Δεν τους νοιάζει αν η Ελλάδα θα μείνει στη συνείδηση των ξένων και των αγορών ως χώρα μπαταχτσήδων που παίρνει δάνεια, πληρώνει το υπέρογκο και σπάταλο δημόσιο και στη συνέχεια αποφασίζει χωρίς να ρωτήσει κανέναν να διαγράψει το χρέος της.

Το είπε χθες το πρωί ο Χρ. Λαζαρίδης το Mega: Πως αυτό που λέει ο αρχηγός του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, «είναι φυγή κεφαλαίου».

Μάλιστα, μίλησε για «μεγάλη ανοησία» του ΣΥΡΙΖΑ που -όπως ανέφερε- οδηγεί σε χειρότερη ανθρωπιστική κρίση.

«Δημιουργείται η προσδοκία στην αγορά ότι θα μου χαρίσουν όλα τα χρέη», ανέφερε ο κ. Λαζαρίδης.

Θέλετε να μιλήσουμε για τη δημόσια διοίκηση. Με αίμα και πολλές ανθρωποθυσίες είναι η αλήθεια και πολλά λάθη, γίνεται μια προσπάθεια να μαζευτεί ο δημόσιος τομέας. Να φύγουν αυτοί που δεν χρειάζονται, να αξιολογηθούν οι υπόλοιποι και να μπουν κάποιοι κανόνες στις δημόσιες υπηρεσίες, όπως ισχύουν και στον ιδιωτικό τομέα. Όχι, πλαστά πτυχία για παράδειγμα και πλήθος βεβαιώσεων «μαϊμού» για τίτλους σπουδών. Δείτε τι κάνει η Δούρου και η «κλαδική δημάρχων» του ΣΥΡΙΖΑ. Αντιδρούν σε κάθε αλλαγή, χαϊδεύουν τα αυτιά των υπαλλήλων που οι ίδιοι διόρισαν και φτιάχνουν το δικό τους ανεξάρτητο «κρατίδιο» μέσα στη χώρα. Έτσι θα κάνει και ο Τσίπρας όταν εκλεγεί; Θα διορίσει μερικές χιλιάδες ακόμη, θα διατηρήσει την ανομία για την οποία βεβαίως φταίνε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ; Δεν χρειάζεται και πολύς χρόνος να για να καταλάβουμε τι θα κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ. Λίγοι μήνες και θα γίνει μπάχαλο το δημόσιο. Αυτά ως προς την οικονομία και το κράτος, ας δούμε και την κοινωνία και την καθημερινότητα.

Τι θα κάνει ο Αλέξης με τους εκατοντάδες χιλιάδες μετανάστες που δεν έχουν χαρτιά; Εντάξει, να μην τους λέμε λαθραίους γιατί προσβάλλεται το «αριστερό πολιτικώς ορθόν» αλλά επί της ουσίας τι θα γίνει; Θα ανοίξει τα άδεια δημόσια κτίρια και θα τους βάλει μέσα; Θα δημιουργήσει συνθήκες προκειμένου ένα νέο κύμα προσφύγων να έρθει στη φιλόξενη Ελλάδα; Και πώς θα τους ταΐσει; Εδώ καλά – καλά δεν έχουν χρήματα για τα κέντρα κράτησης; Κι αυτό το θέμα μέσα σε έξι μήνες θα αναδειχθεί και θα αποκαλύψει την πολιτική απάτη της… κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

Όσο για τον τομέα της δημόσιας ασφάλειας εκεί τι να πει κανείς; Όταν ακόμη στον ΣΥΡΙΖΑ επιμένουν ότι οι αστυνομικοί είναι «εχθροί του λαού», όταν ακόμη συμπαθούν τον Μαζιώτη και τον Ξηρό κι όταν πιστεύουν ότι οι μπαχαλάκηδες, στις πλατείες ή στα γήπεδα μπορούν να ραίνονται με λουλούδια κι όχι να τους σπάνε τα κεφάλια προς παραδειγματισμό, αντιλαμβάνεται κανείς τι πρόκειται να συμβεί τους πρώτους μήνες διακυβέρνησης της χώρας.

Μπορεί το τίμημα για την πατρίδα να είναι μεγάλο αν γίνουν άμεσα εκλογές και γίνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ. Όμως, υπάρχει και το μεγάλο καλό. Θα καταλάβει ο κόσμος μια και καλή με ποια άθλια δήθεν αριστερά έχει να κάνει. Θα αντιληφθεί η Ελλάδα ότι όλο αυτό το αριστερό «μπουλούκι» πρέπει να επιστρέψει στο 4% και να μείνει εκεί για πάντα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 22/09/2014 06:18:48

    Προτιμώ να μη το δοκιμάσω...

  2. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 22/09/2014 06:23:52

    Έτσι λέγαμε και για τον Ανδρέα και μας κατσικώθηκε για 30 χρόνια, με τις γνωστές συνέπειες! Έτσι λέγαμε και για τον Γιωργάκη και αποτελείωσε την Ελλάδα! Η ευθύνη ανήκει στον Σαμαρά, ώστε να μην ανοίξει την πόρτα της εξουσίας στον Τσίπρα, αλλά τα μέχρι τώρα φαινόμενα , άλλα δείχνουν!

  3. JIM BEAM avatar
    JIM BEAM 22/09/2014 07:03:17

    Δεν χρειάζονται 6 μήνες για να διαλύσουν την Ελλάδα , 6 εβδομάδες είναι αρκετές. Το θετικό είναι ότι θα τελειώσουμε με την αριστερά στην Ελλάδα . Θα ντρέπονται να κυκλοφορήσουν όλα αυτά τα άτομα που έχουν σαν πρώτυπο τον Τσέ, τον Μαο κλπ. Που δεν έχουν δουλέψει ποτέ τους αλλά είναι σύμβουλοι και παραγοντίσκοι. Νομίζουν ότι θα ζουν με την ποιότητα ζωής των Αμερικανών και των Γάλλων, χωρίς να παράγουν τίποτα θα μπουρδολογούν για το κεφάλαιο και τον Σοσιαλισμό ....

    • Ρίγανη avatar
      Ρίγανη @ JIM BEAM 23/09/2014 09:00:38

      6 ημέρες...τη δε εβδόμη

  4. Νίκος avatar
    Νίκος 22/09/2014 07:44:30

    Το έχω σκεφτεί πολλές φορές αλλά τις συνέπειες τις τρέμω

  5. Γιωργάρας avatar
    Γιωργάρας 22/09/2014 07:48:59

    Βλέπω κανένας δεν τολμάει να αναφερθεί στις εκλογές που έχασε ο Βενιζέλος το 1920 και την εθνική τραγωδία που ακολούθησε. Βλέπετε και τότε ήταν κουρασμένος και διχασμένος ο Ελληνικός λαός. Όχι ο Σαμαράς δεν είναι Βενιζέλος, αλλά το περιβάλλον που διαμορφώνεται στη γειτονιά μας αρχίζει να θυμίζει 1920.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Γιωργάρας 22/09/2014 08:39:16

      Δεν είναι το ίδιο η σύγκριση είναι ατυχής. Πρόκειται για πολύ επιφανειακή προσέγγιση.

  6. danas avatar
    danas 22/09/2014 08:21:28

    Την ελλάδα την κυβερνούν 10 οικογένειες. Αν αυτές έχουν αποφασίσει οτι με τσίπρα θα το κλείσουν το μαγαζί θα γίνει φυγή κεφαλαίων κλπ. Αν έχουν σκεφτεί και βρεί λύση και σ' αυτό δεν θα γίνει τίποτα.Όλα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίους.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ danas 22/09/2014 08:40:52

      Δεν ισχύει αυτό. Όπως ακριβώς και το 2009-2010, όλοι θα "μαζευτούν", θα κάνουν τα τελευταία τους λεφτά "μασουρια" και είτε θα μείνουν να περιμένουν το μοιραίο, είτε θα φύγουν για άλλες πολιτείες. Εντάξει και να στηρίξουν τον Τσίπρα οι 10 οικογένειες. Σε ποιον θα πουλάνε μετά την όποια πραμάτειά τους; Δεν επιβιώνουν από μόνες τους, χρειάζονται και καταναλωτές.

    • Καλημέρα . avatar
      Καλημέρα . @ danas 22/09/2014 09:18:10

      Αυτά τα περιβόητα κεφάλαια που φοβόμαστε μην φύγουν ,που είναι αυτές τις δύσκολες στιγμές ; Επενδύσεις να ανοίξουν δουλειές δεν γίνονται,φορολογική ασυλία έχουν ,οπότε στο κράτος δεν προσφέρουν τίποτα ,εκτός αν εννοείτε τον φόρο στους τόκους ,αυτό αντιμετωπίζεται με έναν μεγαλύτερο φόρο στην φυγή για έξω,μην μου αναφέρετε Ευρωπαϊκές οδηγίες και άλλα κουραφέξαλα προστασίας των ισχυρών οικονομικά. Συμπέρασμα, επικαλείστε ως φόβητρο κάτι το οποίο δεν αγγίζει το 98% της κοινωνίας .

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Καλημέρα . 22/09/2014 14:17:40

        ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ . ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ? ΑΣΘΕΝΗΣ Η ΜΝΗΜΗ. ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΔΩ ΓΙΑΛΑΤΖΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ "ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ" ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ" ΕΙΤΕ ΠΑΣΟΚ ΨΗΦΙΖΑΝ ,ΕΙΤΕ ΣΥΡΙΖΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΩΡΑ, ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ,ΜΕΣΩ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ, ΣΤΗΝ Ε.Κ.Τ. ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΙ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΛΕΣ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ "ΦΥΚΙΑ " .

  7. Διογένης avatar
    Διογένης 22/09/2014 08:46:10

    Υπάρχει μια αχνή ελπίδα ότι ο κόσμος θα σκεφθεί ψύχραιμα και δεν θα ψηφίσει Τσίπρα. Πολύ αχνή. Διότι υπάρχει η τάση η αγανάκτηση κατά της κυβέρνησης Σαμαρά να υπερισχύσει της λογικής. Η αγανάκτηση και η διάθεση τιμωρίας. Η μόνη περίπτωση όμως για να υπερισχύσει αυτή η ελπίδα είναι να φερθεί με "σεμνότητα και ταπεινότητα" η κυβέρνηση, πραγματική και όχι προσποιητή. Αν πάει με τη λογική "στο τέλος θα λογικευθούν και δεν θα ψηφίσουν Τσίπρα", θα δούμε με τρόμο ότι στο τέλος δεν θα "λογικευθούν" και θα καταψηφίσουν Σαμαρά. Τόσο απλά. Να πάνε λοιπόν συντετριμμένοι, με συναίσθηση της αβυσσαλέας ανοησίας τους και με επίγνωση ότι ο λαός έχει κάθε δικαίωμα να τους καταψηφίσει και να φέρει τον Τσίπρα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να τους διακρίνει αυτοπεποίθηση έναντι του Τσίπρα και βεβαιότητα για την ορθότητα της ψήφου στη ΝΔ του Σαμαρά, αλλά θα πρέπει να γίνεται αυτό με πολύ σεβασμό στην κρίση του λαού και επίγνωση του τι πραγματικά έχουν κάνει αυτά τα δυόμιση χρόνια. Ειδικά από τον ανασχηματισμό και μετά, δεν χρειάζεται να χύσει κανένας Τσίπρας την καρδάρα. Μια χαρά την χύνει και μόνη της η κυβέρνηση.

    • in medias res avatar
      in medias res @ Διογένης 23/09/2014 12:31:03

      Όταν (πιστεύεις ότι) καίγεται το σπίτι σου, οι φλόγες σε ζώνουν και η Πυροσβεστική αργεί, τότε πηδάς απ' το παράθυρο, έστω κι αν μένεις στον 10ο όροφο.

  8. Ρηνα avatar
    Ρηνα 22/09/2014 08:51:41

    Το κλιμα δημιουργειται απο τους ανεργους νεους που δεν μπορουν να περιμενουν. Δεν μπορουν να καταλαβουν οτι στις οικονομιες και δη τις πτωχευμενες τα πραγματα κινουνται απελπιστικα αργα. Εκτος απο τις καθαρα οικονομικες προϋποθεσεις, χρειαζεται και χρονος για να αποκατασταθει η εμπιστοσυνη στη χωρα του "Τιτανικου" και της "διαφθορας' που διατυμπανισε ανα την υφηλιο ο ΓΑΠ....Ο αλλος εκτος απο ηρεμια και αποκατασταση στη χωρα θελει να δει και διαρκεια αυτων των συνθηκων για να ερθει να βαλει τα ωραια του λεφτα. Εδω οι αυτοχθονες και αναβιωσαν τα σεντουκια και τα παπλωματα οπως διαπιστωνουμε καθημερινα απο τα συμβαντα. Ποσο μαλλον οι απ εξω. Το κακο ειναι οτι σφιγγουμε το ζωναρι και κατι συμμαζευεται και μετα σαν τους αφρονες αλλαζουμε μυαλα και ερχεται αλλος και τα σκορπιζει. Εγω αυτο, επειδη ειμαι και καποιας ηλικιας, το θυμαμαι πολλες φορες στη ζωη μου αλλα το ακουγα και απο τους γονεις μου με τον Κων/νο Καραμανλη και τον Γεωργιο Παπανδρεου. Ο ενας μαζευε κι ο αλλος σκορπαγε και εμεις ΞΕΧΝΑΓΑΜΕ παρα πολυ ευκολα η για να το πω πιο ωμα ξεπουλουσαμε τη ψηφο μας ευκολοτερα.... Οι συνεπειες ομως της σημερινης καταστασης μπορει να μην ειναι αναστρεψιμες, τουλαχιστον για πολλα χρονια. Και μεσα στην αναμπουμπουλα που θα δημιουργηθει με μια ανωμαλια μπορει να χασουμε ακομα και εδαφη. Το διακυβευμα αυτο δεν περναει μεσα απο το μυαλο πολλων αλλα ειναι κατι που για μας τους παλιους ποναει πολυ περισσοτερο απο την οικονομικη κατασταση που ερχεται και παρερχεται. Απλα ας δουμε τη Κυπρο και ποσα χρονια τραβιεται αυτη η κατασταση, για να μην αναφερθω καθολου στο ματωμενο σκηνικο της Μεσογειου που εκει νομιζουμε οτι αφορα σε αλλο πλανητη......

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Ρηνα 22/09/2014 09:18:17

      Εξαιρετικό σχόλιο, εύγε. Διαφωνώ μόνον με το ότι οι συνέπειες "μπορεί" να μην είναι αναστρέψιμες για πολλά χρόνια. Ναι, "μπορεί", αλλά μπορεί και να είναι. Τα πάντα θα εξαρτηθούν από το αν θα αφήσουμε την οικονομία να ανασάνει ή αν θα μείνουμε στη λογική των "δημοσιονομικών κενών" που θέλουν εξωφρενικά μέτρα τύπου ΕΝΦΙΑ δήθεν για να κλείσουν. Αν αφήσουμε τα νούμερα και κρατήσουμε μια δημοσιονομική πειθαρχία και αυστηρότητα χωρίς "λογιστικούς" στόχους, τότε η οικονομία θα παραγάγει πλεονάσματα πολύ πιο γρήγορα από ό,τι νομίζουν οι δανειστές μας. Ας ακολουθήσουμε το παράδειγμα της πολιτικής των Μπους (πατέρα) - Κλίντον το 1992-2000. Που έφθασε στο σημείο η αμερικανική οικονομία να κανει πλεόνασμα ύψους 206 δις δολαρίων με μέτρα παλαιά 6 έως 8 χρόνια. Το πλεόνασμα το κατέστρεψε μετά αφρόνως ο Μπους υιός. Όμως το παράδειγμα παραμένει. Δεν αποδίδουν τα εισπρακτικά μέτρα και οι περικοπές σε ένα-δυο χρόνια, θέλει να αφήσει την οικονομία να αναπτυχθεί μετά.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Ρηνα 22/09/2014 13:37:33

      ' Και μεσα στην αναμπουμπουλα που θα δημιουργηθει με μια ανωμαλια μπορει να χασουμε ακομα και εδαφη. Το διακυβευμα αυτο δεν περναει μεσα απο το μυαλο πολλων αλλα ειναι κατι που για μας τους παλιους ποναει πολυ περισσοτερο απο την οικονομικη κατασταση που ερχεται και παρερχεται.'

      Ισως η σημαντικότερη παράγραφος εδώ και πολλούς μήνες στο σάιτ. Πέτρα που χάνεται δεν ξανακερδίζεται. Τα άλλα έρχονται παρέρχονται, αργά, πολύ αργά ενδεχομένως, αλλά κάνουν τους κύκλους τους.

  9. toxo avatar
    toxo 22/09/2014 09:05:53

    Ο νεαρός Μήτσος μπάρκαρε ως μούτσος στα καράβια . Όταν γύρισε από το πρώτο του ταξίδι,είπε στον πατέρα του:Θέλω να γίνω καπετάνιος σε καράβι,μπορώ και εγώ να χτυπώ παλαμάκια και να λέω:Μήτσοοο,καφέεεεε.Όποιος θέλει ας βοηθήσει τον Μήτσο,είτε ενεργητικά (ψηφίζοντας),είτε παθητικά(απέχοντας),να γίνει καπετάνιος και να ταξιδέψει μαζί του,εμένα με συγχωρείτε,δεν θα ήθελα να δοκιμάσω ,επειδή ο Μήτσος (ΣΥΡΙΖΑ) δέν ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ποτέ και μπορεί ίσως να είναι καλός καπετάνιος.Και μην μου ειπεί κάποιος,ότι και ο Μιαούλης δεν πήγε στη ΣΧΟΛΗ ΝΑΥΤ.ΔΟΚΙΜΩΝ , αλλά αποδείχτηκε καλός καπετάνιος ή ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ δεν πήγε στην ΣΧΟΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ αλλά έγινε άριστος στρατηγός,γιατί άλλο είναι το επιχείρημα και άλλο η "δικολαβία".

  10. kostis avatar
    kostis 22/09/2014 09:38:34

    Το λεμε εδω και πολυ καιρο πως οι πολιτικη της κυβερνησης (κυριως η επικοινωνιακη διαχειριση), οι τοποθετησεις των στελεχων της κυβερνησης και του κομματος δικαιωνουν τον Συριζα.. Πως? Οταν "περνας" στον κοσμο την αντιληψη πως η πολιτικη του μνημονιου ειναι ο,τι το χειροτερο θα μπορουσε να μας προκυψει, η μη πληρωμη φορων και η παροχη υπηρεσιων κοινης ωφελειας δωρεαν ειναι εφικτες, πως ο κρατισμος και το υδροκεφαλο δημοσιο ειναι αναγκαιο κακο, οτι η απελευθερωσης αγορων επαγγελματων ειναι του σατανα, οτι οι Γερμανοι και λοιποι Ευρωπαιοι συμμαχοι ειναι τοκογλυφοι και πως μπορουμε να γυρισουμε στην εποχη που δεναν τα "σκυλια με τα λουκανικα" μπορει να ξαναγυρισει απλα γυρνοντας τον διακοπτη, τοτε γιατι ο ΣΥΡΙΖΑ και και λοιπες "λαικιστικες" δυναμεις να μην εχουν δικιο? Η κυβερνηση δεν τους εδωσε το ηθικο πλεονεκτημα να υποσχονται τα παντα στους παντες και να σχιζουν τα μνημονια στις πλατειες? Δεν γινεται να πατας σε δυο βαρκες.. Ειτε πιστευεις στις δανειακες συμβασεις που υπεγραψεις, τις εφαρμοζεις και τις προπαγανδιζεις, ειτε προσχωρεις στο στρατοπεδο των λαικιστων-κρατιστων και κανεις λιγο-πολυ αυτα που λεει ο Τσιπρας και ο Καμμενος.. Και οπου βγει.. Ετσι κι αλλιως στο γκρεμο οταν πεσεις, δεν εχει σημασια αν θα προσγειωθεις με το κεφαλι η με τα ποδια.. Εισαι χαμενος "απο χερι"..

  11. Seagull avatar
    Seagull 22/09/2014 09:50:47

    Το ότι οι συριζαίοι αν έλθουν στην εξουσία δεν έχουν την εμπειρία διακυβέρνησης ούτε οι ίδιοι δεν πρέπει να το αρνούνται, ότι υπάρχει μεγάλη πολυφωνία και αυτό θα είναι μεγάλο ζήτημα και θα ζήσουμε ταραχώδεις καταστάσεις είναι επίσης βέβαιο, το ότι δεν θα τους έλεγες και πολύ εργατικούς και αυτό ισχύει, αλλά όμως μήπως έχουμε αρχίσει πρόωρα το μοιρολόι, διότι σε τελευταία ανάλυση τι χειρότερο μπορεί να γίνει, μήπως να αυξηθεί ο ΕΝΦΙΑ, μήπως θα αυξηθεί περισσότερο η ανεργία, μήπως θα αυξηθούν περισσότερο οι άμεσοι και έμμεσοι φόροι, το πολύ πολύ να μην γίνει η αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων, ε και τι έγινε, άλλωστε όλοι οι διορισμένοι από ΝΔ & ΠΑΣΟΚ θα τρίβουν τα χέρια τους γι αυτό. ΄Η μήπως δεν θα προχωρήσουν οι αποκρατικοποιήσεις, είδαμε και τα αποτελέσματα του ΤΑΙΠΕΔ τόσα χρόνια και τι λεφτά έφερε στο ταμείο.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ Seagull 22/09/2014 10:00:18

      Ξέχασες το βασικό. Δεν θα προχωρήσουν οι κατασχέσεις σε όσους τους απέμεινε ως μοναδικό περιουσιακό στοιχείο η Α' κατοικία (παράταση επ' αόριστο Νόμου Κατσέλη) και θα απαγορευτεί δια νόμου η πώληση ενυπόθεκων δανείων στα "όρνεα" και τους γύπες των αγορών (distress funds) που έχουν μαζευτεί πάνω απο την Ελλάδα και αναμένουν το τελικό κτύπημα για το οποίο η τρόικα πιέζει αφόρητα. (Δύο μέτρα με μηδενικό κόστος).Ηταν ο μονδικός δρόμος για να μπει πάτος στο τρύπιο βαρέλι και να σταματήσει η πτώση των τιμών των ακινήτων που θα φέρει νέα ύφεση το 2015 αν δεν ψηφιστούν αυτοί οι δύο νόμοι. Οι κτηματομεσίτες το τονίζουν σε κάθε ευκαιρία, γιατί το νοιώθουν στο πετσί τους.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Seagull 22/09/2014 10:05:21

      Αυτή τη στιγμή το κλίμα σε μέρος της οικονομίας έχει φτιάξει κάπως ή φτιάχνει αργά-αργά. Η διεργασία αυτή, προϋπόθεση και βάση της ανάπτυξης, θα διακοπεί απότομα και θα έχουμε καινούργιο "χαμηλό" εμπιστοσύνης στην οικονομία. Ναι θα αυξηθούν οι άνεργοι κι άλλο, ναι, θα έχουμε λουκέτα κι άλλα, ναι, θα έχουμε φυγή κεφαλαίων κι άλλη, ναι, θα έχουμε και άλλη υπερφορολόγηση, αδέξια και "σοσιαλιστική", διότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα έχει και αριστερές ιδεοληψίες να ικανοποιήσει. Κοινώς, θα έχουμε μια μεγαλοποιημένη επανάληψη του τρόπου διακυβέρνησης του ΓΑΠ στο πρώτο εξάμηνο, με τη μεγάλη διαφορά ότι ο ΓΑΠ είχε σχέδιο να μας βάλει στο Μνημόνιο, ενώ ετούτοι εδώ ούτε καν σχέδιο δεν έχουν. Πορεύονται ως μαθητευόμενοι μάγοι. Και όταν σύντομα μετά το μπάχαλο που θα προκαλέσουν θα έρθει η ώρα να πάει ο Αλεξάκης ταπεινά στη Μέρκελ για να την παρακαλέσει για νέο Μνημόνιο, αυτό θα είναι αδύνατον διότι δεν θα του επιτρέψει το κόμμα του. Θα είναι μια κατάσταση για γέλια για όποιον τη βλέπει από έξω και για κλάματα για όποιον τη βιώνει από μέσα. Όμως το γεγονός ότι φθάνουμε σε σημείο να λέμε ακριβώς όπως λέτε εσείς "τι χειρότερο μπορεί να μας συμβεί" είναι η απόδειξη του τεράστιου πολιτικού προβλήματος αυτής εδώ της κυβέρνησης. Είμαι βέβαιος ότι αυτά που σας λέω παραπάνω σε αυτό μου το σχόλιο δεν σας πείθουν και πολύ, όπως δεν θα πεισθεί και περισσότερος κόσμος από τέτοιου είδους επιχειρήματα.

      • Seagull avatar
        Seagull @ Διογένης 22/09/2014 10:19:36

        Δεν διαφωνώ με τα πιό πάνω διαφωνώ όμως ότι αυτό είναι τεράστιο πολιτικό πρόβλημα αυτής της κυβέρνησης, το πρόβλημα είναι η τρόϊκα και οι απαιτήσεις " συμμόρφωσης " των δανειστών. Η Κυβέρνηση σίγουρα βλέπει ότι οι απαιτήσεις και τα μέτρα επιφέρουν την προς τα κάτω μείωση της οικονομικής δραστηριότητας και της ασφυξίας που έχουν περιέλθει πολίτες και επιχειρήσεις όταν μόνο από τον ΕΝΦΙΑ θα φύγουν από τις τσέπες των Ελλήνων περί τα 3 δις, άρα θα φύγουν από την οικονομία, τι να κάνει όμως αφού έχει δεχτεί το μαχαίρι στον λαιμό? Το πρόβλημα λύνεται και τώρα αν θέλει ο Σαμαράς και το έγραψα και σε άλλη ανάρτηση, να πει μπάστα στην Μέρκελ, δεν πάει άλλο, δεν μπορεί να συνεχίζεται με τέτοιο ρυθμό η " προσαρμογή " της Ελλάδος, πρέπει να βρεθεί μία χρυσή τομή σε εύλογο χρονικό διάστημα μεταξύ δημοσιονομικής προσαρμογής και ταυτόχρονα ανάπτυξης αφού προηγουμένως γίνουν μερικά βήματα ως προς την μείωση του χρέους.

  12. George N avatar
    George N 22/09/2014 10:50:06

    Διαβολικό πλάνο! Και αν δεν βρουν τρόπο να μην μιλάει τόσο πολύ ο Λαφαζάνης, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα πέσει πριν ορκιστεί. Έξι μήνες μετά ακόμα θα σκάβουν για να βρουν τον δείκτη του ΧΑ και στα πρώην υποκαταστήματα των τραπεζών θα ανοίγουν σουβλατζίδικα και καφέ. Αρκεί το "on the job training" του Ελληνικού λαού να σταματήσει εκεί. Αν έχει συνέχεια με Οικολόγους, ΚΚΕ, ΧΑ θα είναι η πρώτη φορά που η εκπαίδευση θα αποδειχθεί θανατηφόρα.

  13. ΤΤ avatar
    ΤΤ 22/09/2014 11:06:18

    Το λαθραίος είναι πιο επιεικές από το παράνομος και σίγουρα επιεικές γενικώς. Παντού clandestini και clandestins λέγονται. Στο ΗΒ illegals. H απογραφή του 2011 βρήκε 1,7 εκατ. αλλοδαπούς, εκ των οποίων μόνο 5.000 Πακιστανούς, όσους έχει δηλαδή ο δήμος μου μόνο. Αν σκεφτούμε ότι έχουμε και πολλούς Ευρωπαίους, αλλά και ότι οι παράνομοι όπως φάινεται δεν απογράφηκαν, έχουμε καβατζάρει το εκατομμύριο από τρίτες χώρες. Πάντως σε αυτό το μέτωπο ο ΣΥΡΙΖΑ θα ωφελήσει, κανείς δεν θα μείνει εδώ για να στέλνει στη Λαχώρη πληθωριστικές δραχμές. Θα ψάχνουν μόνοι τους την έξοδο.

  14. ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ avatar
    ΑΛΥΤΗ ΕΞΙΣΩΣΗ 22/09/2014 11:16:23

    Για όλα τα παραπάνω λοιπόν τα γραφέντα αλλά και για πολλά ακόμη ομοειδή, δεν υπάρχει ουδείς λόγος ανησυχίας, ούτε και η παραμικρή αιτία τρομοκράτησης. Ας αφήσουμε τη ...φύση να δώσει τη λύση. Τίποτε δεν προχωρά αν κάτι δεν υποχωρήσει, η Ζωή σε πείσμα του θανάτου αενάως θα συνεχίζεται και στο τέλος τέλος ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ, δε θα μας τρομάξει τώρα ένας Αλέξης Τσίπρας !! Και αυτόν θα τον αναλώσουμε και αυτόν θα τον ξεπεράσουμε και αυτόν θα τον αποδραματοποιήσουμε. Αρκεί να είναι όπως όλοι οι προηγούμενοι..... Ψεύτης, λαοπλάνος, ξενόδουλος και απολύτως νταβατζηδοελεγχόμενος. Κουράγιο αδέλφια! Διαθέτουμε τα απαιτούμενα αντισώματα. ΤΟ ΤΡΕΛΟΒΑΠΟΡΟ (Ο ήλιος ο ηλιάτορας - Οδυσσέας Ελύτης) Βαπόρι στολισμένο βγαίνει στα βουνά
    κι αρχίζει τις μανούβρες «βίρα-μάινα»

    Την άγκυρα φουντάρει στις κουκουναριές
    φορτώνει φρέσκο αέρα κι απ' τις δυο μεριές

    Είναι από μαύρη πέτρα κι είναι απ' όνειρο
    κι έχει λοστρόμο αθώο ναύτη πονηρό

    Από τα βάθη φτάνει τους παλιούς καιρούς
    βάσανα ξεφορτώνει κι αναστεναγμούς

    Έλα Χριστέ και Κύριε λέω κι απορώ
    τέτοιο τρελό βαπόρι τρελοβάπορο

    Χρόνους μας ταξιδεύει δε βουλιάξαμε
    χίλιους καπεταναίους τούς αλλάξαμε

    Κατακλυσμούς ποτέ δε λογαριάσαμε
    μπήκαμε μέσ' στα όλα και περάσαμε

    Κι έχουμε στο κατάρτι μας βιγλάτορα
    παντοτινό τον Ήλιο τον Ηλιάτορα!

  15. αα avatar
    αα 22/09/2014 12:14:17

    Δεν νομίζω ότι τις χρειάζονται πια τις ψήφους μας οι Συριζαίοι. Μπορούν και χωρίς αυτές μόνοι τους...

  16. blue nile avatar
    blue nile 22/09/2014 13:52:59

    Λογικά όλα όσα γράφει το άρθρο. Όμως ο καμένος τη φωτιά δεν τη φοβάται. Όσοι έχουν καταστραφεί από το πενταετές μνημόνιο, τι έχουν πια να χάσουν από τον Τσίπρα; Δυστυχώς αυτοί αυξάνονται μέρα με τη μέρα. Μπορεί όχι με τους ρυθμούς του 2011 αλλά αυξάνονται.

  17. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 22/09/2014 15:20:00

    Παρατηρώ ότι πολλοί το παίρνουν στη πλάκα για την άνοδο στην εξουσία του Τσίπρα με τις συνιστώσες και τούς παλαιοπασόκους. Η μεγαλύτερη ευθύνη....αυτού του εγχειρήματος ανήκει αποκλειστικά στον Αντώνη Σαμαρά και του περίγυρου όπου για δύο χρόνια χάθηκε η μεγάλη ευκαιρία των ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ και του συμμαζέματος του Κρατισμού και ότι άχρηστο περιέχει το Κράτος. Ο Αντώνης εύκολα θα γινόταν ηγέτης ήρωας αν δεν....μετρούσε το πολιτικό κόστος, το κομματικό συμφέρον, και την επιλογή άλλων ικανών προσώπων σε θέσεις μεγάλης ευθύνης στη κυβέρνηση και στόν κρατικό μηχανισμό. Είναι κρίμα για το τόπο να δούμε πάλι σε επανάληψη του 81 ενός πολιτικού που μιμείται αυτόν τον ανεκδιήγητο καταστροφέα της Ελληνικής κοινωνίας του Α.Γ.Π. Με μια μεγάλη διαφορά βέβαια ότι τώρα πλέον κανείς δεν δανείζει τη χώρα γιατί τα δανεικά τότε πήγαιναν σε κάθε τι αντιαναπτυξιακό και με μοναδικό σκοπό τον κρατισμό και το βόλεμα των ημετέρων μέσω της λεηλασίας του δημόσιου χρήματος. Η πλειοψηφία του κόσμου δεν φταίει σε τίποτα να πειραματίζεται μια Χώρα χωρίς πάτο και κάποιοι....μεγάλοι των ΜΜΕ και των κάθε λογής μεγαλονταβαντζήδων να περιμένουν πως και πως τη δραχμούλα, ώστε τα δανεικά που έβγαλαν στο εξωτερικό να τα επαναπατρίσουν και να αλώσουν τα πάντα και μάλιστα πληρωμένα από ένφιες και φόρους του Ελληνικού Λαού.

    • George N avatar
      George N @ Κ.Π. 23/09/2014 13:04:56

      Μόνο μια διαφωνία: Δεν μετρήθηκε το πολιτικό κόστος! Μετρήθηκε αυτό που πιστεύανε βάσει της αδράνειας ότι θα ήταν το πολιτικό κόστος. Υπάρχει διαφορά. Αν περιορίσεις την σύνταξη γήρατος ενός σαραντάρη σε συνθήκες 2012-2014 δεν έχεις πολιτικό κόστος αλλά κέρδος. Γιατί αν δεν το κάνεις πρέπει να βάλεις έναν ΕΝΦΙΑ (δύο για την ακρίβεια) και τα αποτελέσματα τα βλέπουμε. Μέχρι κι ο σαραντάρης συνταξιούχος δεν θα σε ψηφίσει. Πάει και πιο μακρυά. Με τον ΕΝΦΙΑ και τους συναφείς φόρους προκαλείς αλυσιδωτές καταστροφές. Εξαφανίζεις ένα κλάδο της οικονομίας που σου έδινε όσα και ο τουρισμός. Αφανίζεις έσοδα, αφανίζεις επιχειρήσεις, προκαλείς στρατιές ανέργων. Πάει και πιο μακρυά. Προκαλείς βίαιη υποτίμηση του κυριότερου περιουσιακού στοιχείου που έχουν το 99% των νοικοκυριών. Άρα εξαφανίζεις την εμπιστοσύνη τους. Και ακόμα πιο μακρυά. Κλονίζεις τις τράπεζες που μόλις ανακεφαλοποίησες. Οι δανειζόμενοι δεν έχουν κίνητρο να αποπληρώσουν και οι τράπεζες αφού δεν υπάρχει αγορά δεν μπορούν να τα πάρουν πίσω με το να τα πωλήσουν. Αν αυτή η κυβέρνηση μπορούσε να μετρήσει το πολιτικό κόστος δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Σε συνθήκες όπου τα ελλείμματα δεν καλύπτονται από δανεισμό, η αποφυγή πολιτικού κόστος και οι σωστές οικονομικές αποφάσεις συμβαδίζουν. Παίζει παντού κι αυτό είναι το μάθημα που μας λένε οι Βόρειοι ότι πρέπει να μάθουμε. Φυσικά το ξέρουνε γιατί και αυτοί τα ίδια κάνανε κάποτε (όχι βέβαια στον ίδιο βαθμό)...

  18. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 23/09/2014 11:27:39

    Πάρα πολλές φορές έτσι έχω σκεφθεί και εγώ. Ίσως μάλιστα στις επόμενες εκλογές να το πράξω. Συγχαρητήρια για το άρθρο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.