#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/04/2012 08:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χτίζουμε την Ελλάδα από την αρχή



Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, υπάρχει ένα διαχρονικό ρητό: when the going gets tough, the tough get going...

Σε ελεύθερη απόδοση σημαίνει ότι «όταν τα πράγματα γίνονται δύσκολα, οι σκληροί συνεχίζουν να προχωρούν».

Ο Αντώνης Σαμαράς βρίσκεται πλέον αντιμέτωπος με τις επίμονες και συστηματικές προσπάθειες της διαπλοκής να υπονομεύσει την αυτοδυναμία της ΝΔ υποθάλποντας ακόμα και διασπαστικές κινήσεις στο χώρο της. Ως εκ τούτου, όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές του Antinews, είναι αποφασισμένος να προχωρήσει αφενός σε σκληρή αντεπίθεση και αφετέρου να θέσει σε νέα βάση το διακύβευμα των εκλογών επαναφέροντας στο προσκήνιο το όραμα για μια Νέα Ελλάδα και την δέσμευσή του να το εκπληρώσει.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο Σαμαράς θα κινηθεί στην προεκλογική εκστρατεία με βάση δύο συνθήματα που ενδέχεται να είναι και τα κεντρικά στην προεκλογική καμπάνια της ΝΔ:

- Νέα Δημοκρατία - Νέα Κοινωνία

- Χτίζουμε την Ελλάδα από την αρχή

Το αίτημα για μια «Νέα Κοινωνία» δεν είναι απλά επίκαιρο. Είναι το πραγματικό διακύβευμα των εκλογών.

Ποια θα είναι τα χαρακτηριστικά της ελληνικής οικονομίας στο μέλλον;

Ποιο θα είναι το παραγωγικό μοντέλο;

Ποια η μορφή και η έκταση του κράτους;

Ποια θα είναι η σχέση του πρωτογενούς τομέα προς τη μεταποίηση και τις υπηρεσίες;

Ποια θα είναι η οργάνωση των κατεξοχήν τομέων της Πολιτείας (Άμυνα, Ασφάλεια, Υγεία, Παιδεία);

Πως θα λειτουργούν οι θεσμοί;

Θα επεμβαίνει το κράτος  στην οικονομία και πότε;

Αυτά είναι τα πραγματικά ζητήματα που αφορούν το παρόν και το μέλλον της Ελλάδας κι αυτά θα φέρει στο προσκήνιο της εκλογικής αντιπαράθεσης ο Σαμαράς.

Αν η προεκλογική περίοδος αναλωθεί στο δίπολο «Μνημόνιο-Αντιμνημόνιο» θα είναι ανούσια και θλιβερή. Κακό, κάκιστο, επικίνδυνο το Μνημόνιο αλλά είναι πραγματικότητα εδώ και δύο χρόνια. Όταν έρχεται η βαρυχειμωνιά, κοιτάς πώς να προφυλαχθείς, δεν τα βάζεις με τον καιρό…

Το πραγματικό δίλημμα δεν είναι «Μνημόνιο - Αντιμνημόνιο».  Δεν είναι δηλαδή να εξηγήσουμε μόνο τις μας συνέβη. Το πραγματικό δίλημμα είναι ποιος μπορεί να αντιμετωπίσει την κρίση και να βγάλει την Ελλάδα από την οικονομική και κοινωνική τραγωδία την οποία βιώνει.

Από τη μέγκενη του Μνημονίου θα βγούμε όταν σταματήσουμε να κοιτάμε τις διατάξεις του ως τις δέκα εντολές. Θα βγούμε από την οδό των επενδύσεων, της διαφορετικής διαχείρισης, της διαφορετικής ματιάς στα κοινά…

Σε αυτό το πλαίσιο, οι ευθύνες του κατεξοχήν αστικού κόμματος είναι τεράστιες. Οι προσδοκίες από τον αρχηγό της ΝΔ ακόμη περισσότερες. Ένα μεγάλο κομμάτι της καλοπροαίρετης «γκρίνιας» των πολιτών οφείλεται στις μεγάλες προσδοκίες που έχει από τον Α. Σαμαρά.

Δεν πρέπει όμως απλά να παρουσιαστεί το συνολικό σχέδιο για τη χώρα. Πρέπει να ιεραρχηθούν οι ανάγκες, να μπουν προτεραιότητες. Μόνο έτσι θα πεισθεί ο πολίτης ότι κάτι θα αλλάξει, ότι η Ελλάδα θα κτισθεί από την αρχή.

Και θα πεισθεί με τομές, με ρηξικέλευθες προτάσεις, με στρατηγικές πέρα από τις  πεπατημένες μεθόδους, με άφθαρτα πρόσωπα, με μικρές αλλά ουσιαστικές «επαναστάσεις»…

Μόνο έτσι, όσοι επιμένουν να μεταθέτουν το πραγματικό διακύβευμα των εκλογών σε ιδεολογικού και μανιχαϊστικού τύπου διλήμματα τύπου «μνημόνιο - αντιμνημόνιο» θα εκτίθενται και η πλειοψηφία θα πείθεται για τη χίμαιρα των προτάσεων τους.

Οργισμένο και απογοητευμένο από τις πολύχρονες πρακτικές των κομμάτων εξουσίας ένα τμήμα του εκλογικού σώματος γοητεύεται από την “αντιμνημονιακή” ρητορική ορισμένων και δηλώνει έτοιμο να πάει στις κάλπες για να τιμωρήσει “όσους υπέγραψαν το Μνημόνιο ή την Δανειακή”.

Όπως όμως έχουμε επισημάνει ήδη σε προηγούμενη ανάρτηση συντελούνται παράλληλα και άλλες μεταβολές που είναι ήδη ορατές στα ευρήματα των δημοσκοπήσεων. Σύμφωνα με αυτά τα ευρήματα στις εκλογές αναμένεται να επικρατήσει το -κυρίαρχο πάντα- αίσθημα αυτοσυντήρησης και επιβίωσης της χώρας. Έτσι το δίλημμα «υπέρ ή κατά του Μνημονίου» πιθανότατα δεν θα αποτελέσει το κυρίαρχο διακύβευμα των εκλογών. Και οι Έλληνες θα ψηφίσουν αυτόν που μπορεί να τους βγάλει από την κρίση. Η ψήφος τους δηλαδή δεν θα είναι ψήφος εκδίκησης και τιμωρίας, όπως αναμένουν ορισμένοι, αλλά ψήφος σωτηρίας

Το σχέδιο εξόδου από την κρίση μπορεί να φέρει την αυτοδυναμία

FactorX - Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 04/04/2012 08:39:53

    Η αλήθεια είναι ότι ο Αντωνης Σαμαρας παλεύει σχεδόν μόνος του αυτός είναι το δυνατό χαρτί τις παράταξης γιαυτο άν βγει κ´ εξηγήση στον κόσμο το όραμα του πως θα βγούμε απο την κρίση τότε πάμε για αυτοδυναμία τους ντιντίδες που βγαίνουν κάθε μέρα στα κανάλια ούτε να τους βλέπω δεν Θέλω Όπως πιστεύω κ´ οι περισοτεροι απο εσάς

  2. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 04/04/2012 08:45:25

    Keep going and Get Tough Αντώνη Σαμαρά.

  3. thanos avatar
    thanos 04/04/2012 08:49:40

    Μόνο έτσι, όσοι επιμένουν να μεταθέτουν το πραγματικό διακύβευμα των εκλογών σε ιδεολογικού και μανιχαϊστικού τύπου διλήμματα τύπου «μνημόνιο – αντιμνημόνιο» θα εκτίθενται και η πλειοψηφία θα πείθεται για τη χίμαιρα των προτάσεων τους.
    Δυστυχώς, για εσάς και όσους όψιμα το ανακάλυψαν, το δίλημμα του τύπου «μνημόνιο – αντιμνημόνιο» είχε τεθεί ουσιαστικά από τό Σαμαρά και τη Ν.Δ. από την αρχή της ψήφισης του 1ου μνημονίου.
    Άρα, ή λάθος έκαναν τότε όλοι αυτοί που κατηγορούσαν το μνημόνιο (από την πορεία της χώρας φαίνεται ξεκάθαρα ότι είχαν δίκιο) ή σήμερα αλλάζοντας άποψη για τους δικούς τους λόγους, ΑΥΤΟΙ εκτίθενται και η πλειοψηφία θα πείθεται για τη χίμαιρα των προτάσεων τους.

  4. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 04/04/2012 09:03:12

    Διαπιστωσεις και μονο,προτασεις;δεν υπαρχουν μιας και ολα ειναι προκαθορισμενα.

  5. manolis avatar
    manolis 04/04/2012 09:09:22

    Οι μισοί έλληνες στον ιδιωτικό τομέα έχουν χάσει την εργασία τους και σε λίγο θα χάσουν το σπίτι τους και η εφορία θα τους πάρει ότι καταθέσεις έχουν στην τράπεζα
    Δεν μετρούν τώρα ούτε ονόματα ούτε ιδεολογίες πολιτικών και είναι αστείο να ζητούν αυτοδυναμία
    ΕΛΠΙΔΑ ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ όχι για το αύριο αλλά και για την επομένη δεκαετία
    Το ΠΑΣΟΚ θα έπρεπε να μην μπει στην βουλή και να διαλυθεί και να έχουμε μεγάλες αλλαγές μήπως αρχίσουμε πάλι να ελπίζουμε

  6. η Dimi avatar
    η Dimi 04/04/2012 09:15:17

    Νικούν μόνον όσοι στοχευμένα, μετρήσιμα και αταλάντευτα εργάζονται και πιστεύουν ότι μπορούν να Νικήσουν.

    Εμπιστοσύνη και ισχυρή αυτοδυναμία στον επερχόμενο ΕΛΛΗΝΑ Κυβερνήτη της Ελλάδας και Ηγέτη μας, κ. Αντώνη Σαμαρά, σημαίνει Πίστη στη Νίκη.

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/04/2012 09:19:19

    Όσο πιο γρήγορα πάρει αυτοδυναμία ο Σαμαράς τόσο καλύτερα. Γιατί αλλιώς, εκτός από τους μικρούς Ολλανδούς, θα γίνουμε και περίγελως των μικρών Σομαλών.
    ΥΓ- Μια μικρή διόρθωση στο αμερικανικό "ρητό":
    -When the going gets tough, the tough get going-.

  8. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 04/04/2012 09:25:41

    Tο πρόβλημα το έλυσε ο Καμμένο:
    ΟΧΙ ΣΤΙ ΦΑΒΕΛΟΠΟΙΗΣΗ!
    α, και κατώτατη σύνταξη 800 ευρώ!
    Την πάτησε!
    Το ΚΚΕ προτείνει κατώτατη σύνταξη 1400 ευρώ!
    Καμμένος ο ΓΑΠ του 2009!
    Λεφτά υπάρχουν!

    • VAGKALF avatar
      VAGKALF @ Αδέξιος Δεξιός 04/04/2012 11:28:22

      η ΝΔ πρεπει να αφησει τον Καμμενο να μιλαει συνεχως μα συνεχως!!!μεχρι και να του πληρωνει τις συνεντευξεις....!!!

    • vagkalf avatar
      vagkalf @ Αδέξιος Δεξιός 04/04/2012 11:29:57

      η ΝΔ πρεπει να σπρωξει τον Καμμενο να μιλαει συνεχως μα συνεχως!!!μεχρι και να του πληρωνει τις συνεντευξεις!!!!

  9. Anaconda avatar
    Anaconda 04/04/2012 09:49:43

    Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, υπάρχει και ένα άλλο διαχρονικό ρητό, το οποίο ταιριάζει καλύτερα στον Σαμαρά:
    Once you go black, you never turn back.

    Εξαιρετικό το κείμενό σας παιδιά, κρίμα που δεν έχει καμία απολύτως σύνδεση με το υπάρχον σύστημα της ΝΔ.

  10. JKAL avatar
    JKAL 04/04/2012 09:57:04

    " Όταν έρχεται η βαρυχειμωνιά, κοιτάς πώς να προφυλαχθείς, δεν τα βάζεις με τον καιρό…".
    Εκτός κι αν την καταιγίδα την έφερες εσύ, χορεύοντας τον χορό της βροχής, σαν Ινδιάνος.

  11. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 04/04/2012 10:05:47

    Καλό θα ήταν να χτίσουμε μια Νέα Ελλάδα όμως, για ποιόν θα τη χτίσουμε; Για τον Έλληνα που επιθυμεί αριστερά σχήματα με έντονα στίγματα σοσιαλισμού; Χωρίς τη συγκατάθεσή του; Με το ζόρι δεν γίνεται! Μήπως πρέπει να γίνει πραγματική δουλειά στην ενσυνείδητη επιλογή και όχι πάλι να κρύψουμε τη σκόνη κάτω από το χαλί; Γιατί αδιαφορούμε για τις επιλογές του Έλληνα και συμπεριφερόμαστε σαν να μη συμβαίνει τίποτα; Εδώ ο Έλληνας πιστεύει ότι καταλληλότερος πρωθυπουργός είναι ο κανένας! Θα χτίσουμε Νέα Ελλάδα για τον παράλογο που πιστεύει ότι ο κανένας αρχηγός είναι καταλληλότερος από οποιονδήποτε αρχηγό έστω και ανεπαρκή; Εδώ ο Έλληνας πιστεύει ότι δεν χρωστάει! Εδώ ο Έλληνας πιστεύει, ακόμη, ότι μπορεί να συντηρήσει τις δαπάνες του χωρίς δανεικά! Εδώ ο Έλληνας πιστεύει ότι μόνο οι πολιτικοί έφταιξαν και πως αυτός τα έκανε όλα σωστά! Εδώ ο Έλληνας στηρίζει κομματικούς σχηματισμούς που υποστηρίζουν ότι ο πλούτος του υπεδάφους αρκεί για να ζήσουμε σπαταλώντας εσαεί! Εδώ ο Έλληνας νομίζει ότι έπραξε σωστά το 2009 που δεν προσήλθε στις κάλπες και εξέλεξε τον ΓΑΠ! Διαφωνώ λοιπόν έντονα με την τακτική του θα χτίσουμε μια Νέα Ελλάδα. Νέα Ελλάδα χωρίς τους σημερινούς Έλληνες δεν γίνεται! Πέστε την αλήθεια στον ελληνικό λαό ακόμα και αν πονάει. Χτυπήστε τα λάθη του και μην χαϊδεύετε τα αυτιά, ό,τι ήταν να χάσουμε το χάσαμε. Ο Έλληνας μοιάζει με το παιδί που έπεσε στα ναρκωτικά. Για να λύσουμε το πρόβλημα πρέπει να πάρουμε δραστικά μέτρα και να μην του αποκρύψουμε το κακό που έχει υποστεί και έχει κάνει. Για να ευτυχίσουμε πρέπει να κόψει την κακιά συνήθεια. Εάν δεν το καταλάβει δεν γίνεται τίποτα. Με του να του λέμε ότι θα φτιάξουμε μια Νέα Ελλάδα είναι σαν να του λέμε ότι θα του βρούμε νέα ακίνδυνα ναρκωτικά!

    • Greco21 avatar
      Greco21 @ Dexi Extrem 04/04/2012 10:30:35

      Τα είπες όλα. Δεν έπεσε στα ναρκωτικά απλά. Έχει καταστραφεί από τα ναρκωτικά. Ο Έλληνας ζει σε ένα κόσμο που περιμένει πως και πως να του πουλήσουν ελπίδα και μιζέρια. Ειδικά στο δεύτερο είναι εξαιρετικά εθισμένος.

      Επειδή όμως εξαγγελίες και στρατηγικές έχουν ακουστεί πολλές σε αυτό τον τόπο. Τα ερωτήματα που εγώ υποβάλω κάθε φορά που ποστάρω στο antinews είναι τα εξής:

      1. Nομοσχέδια έτοιμα να κατατεθούν την πρώτη μέρα διακυβέρνησης της ΝΔ υπάρχουν; 30 μέρες ασυλία θα έχει η νέα κυβέρνηση

      2. Άτομα να ασκήσουν εκτελεστική εξουσία με αυταπάρνηση υπάρχουν; Σχέδιο πως θα αντιμετωπήσουν κρίσεις που θα ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια;

      • Dexi Extrem avatar
        Dexi Extrem @ Greco21 04/04/2012 11:28:22

        Η σαπίλα έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που πλέον τα κατάλληλα νομοσχέδια και γενικότερα τον τρόπο σωστής διακυβέρνησης τον ξέρουν και τα μικρά παιδιά. Αν είναι δυνατόν να μην τον γνωρίζει το επιτελείο της Ν.Δ! Το θέμα είναι εάν θέλει. Επομένως δεν χρειάζεται να ακούσω καμία εξαγγελία και δέσμευση. Εάν δεν γίνουν αυτά που πρέπει θα κυνηγηθούν άγρια. Ένα παραδειγματάκι:
        Αμφιβάλλει κανείς ότι πρέπει να καταργηθεί η κρατική επιχορήγηση των κομμάτων; Αμφιβάλλει κανείς ότι εάν η επιχείρηση έχει ελλείματα το αφεντικό δεν πληρώνεται; Οι πολιτικοί μας γιατί να πληρώνονται ανεξάρτητα από το οικονομικό αποτέλεσμα;

        • Greco21 avatar
          Greco21 @ Dexi Extrem 04/04/2012 12:56:16

          Ούτε εγώ θέλω εξαγγελίες. Χόρτασα. Όσο ακούω υποσχέσεις τόσο σταματάω να ελπίζω.

          Όσον αφορά το ευκόλως εννοούμενο και την κοινή λογική μην είσαι τόσο σίγουρος. Η πολιτική τάξη χρόνια είναι σχολιαστής και όχι οδηγός των εξελίξεων. Η προηγούμενη διακυβέρνηση ΝΔ ήταν μια συνεχή διαχείριση κρίσεων γιατί έχασε την πρωτοβουλία των κινήσεων (λόγω θέλησης αλλά και ήπιας στρατηγικής).


          Οπότε ελπίζω να υπάρχει πλάνο με χρόνους, πόρους, ρόλους κτλ. Αλλιώς εάν το ΓΑΠ με το Μπατσόκ έπεσε σε 2 χρόνια η ΝΔ σε μια αντίστοιχη κατάσταση δεν βγάζει 2 μήνες.

    • harry avatar
      harry @ Dexi Extrem 04/04/2012 15:16:12

      υποκλίνομαι...

  12. franc avatar
    franc 04/04/2012 10:10:55

    Aν ο λόγος που μας περιγελούν οι μικροί Ολλανδοί είναι το ότι ο Σαμαράς δεν έχει αυτοδυναμία, τότε έχουν δίκιο οι μικροί Ολλανδοί, διότι ο δικός τους Σαμαράς όπως και των υπολοίπων Ευρωπαίων ουδέποτε είχε αυτοδυναμία αλλά πάντα τα καταφέρνει. Αν ούτε ο Σαμαράς καταφέρει να κάνει τον Ελληνικό λαό "ώριμο" επι τέλους για ειλικρινείς πατριωτικές κυβερνητικές συμμαχίες μεταξύ ίσων και όχι με υπόδικους ΠΑΣΟΚΟΥΣ και υπαλλήλους της goldman Sachs, τότε θα είναι και αυτός άξιος της τύχης του.
    Αγαπητέ Strange Attractor εσύ τουλάχιστο είμαι βάβαιος οτι καταλαβαίνεις πως αν ο Σαμαράς δεν βρεί τον τρόπο ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ να πείσει και τον τελευταίο Ελληνα οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΚΑΘ' ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ με το Πασόκ, θα θεωρηθεί, όπως ήδη άρχισε να θεωρείται μετά το ΝΑΙ στο μνημόνιο, ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ του ΠΑΣΟΚ στην παράδοση της χώρας στους τοκογλύφους. Αρα δικαίως θα χάσει την αυτοδυναμία και ευτυχώς αν έχει σκοπό να μας πουλήσει στον Μπένι και τον Παπαδήμο...

  13. juliet avatar
    juliet 04/04/2012 10:16:38

    Πριν από λίγο αυτοκτονία στο Σύνταγμα!!!Η Ελλάδα βυθίζεται ,πεθαίνει ,αυτοκαταστρέφεται....τώρα λύση ,όσο παιρνά ο καιρός δεν ξέρω αν θ΄αντέξουμε.
    Τι χτίζουμε; Δεν υπάρχει αντι- και μνημονιακοί ...υπάρχει Ελλάδα που αυτοκτονεί ,που γκρεμίζεται ,που σε λίγο θα είναι όλα ισοπεδωμένα .Κερδοσκόποι παντού σ΄όλα τα επίπεδα ,δύσκολα να πιστέψουν ότι η κάνουλα στέρεψε ,άνθρωποι που αγωνίζονται χωρίς να ξέρουν αν επιβιώσουν ,άνθρωποι που φεύγουν ,άνθρωποι που δεν ξέρουν που ν΄ακουμπίσουν.
    Η μέρα με την αυτοκτονία άρχισε άσχημα ...ας αναπαύσει ο Θεός την βασανισμένη του ψυχή ,δεν άντεξε...ποιός ξέρει πια ,τι του ξημερώνει.

    • Trulli avatar
      Trulli @ juliet 04/04/2012 10:37:20

      Δυστυχώς juliet όσο υπάρχουν άνθρωποι θα υπάρχουν και καθάρματα κερδοσκόποι. Η κάνουλα δεν έχει στερέψει. Απλά πλέον η κάνουλα τρέφει μόνο τους κερδοσκόπους. Και οι υπόλοιποι πέρνουν ότι ψίχουλο πέσει.

      • juliet avatar
        juliet @ Trulli 04/04/2012 11:27:08

        Αν πέσει κανένα....

  14. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 04/04/2012 10:52:44

    Τι νόημα έχει να αναπαράγουμε τα αυτονόητα;Πόσες φορές θα χτίσουμε την Ελλάδα σε άρθρα;
    Και νομίζω απαίτηση του λαού είναι όχι να χτίσει ο Σαμαράς.
    Να διαλύσει,να καθαρίσει και μετά να χτίσει.Νομίζω..

  15. restart avatar
    restart 04/04/2012 10:54:52

    "Ποιο θα είναι το παραγωγικό μοντέλο;
    Ποια η μορφή και η έκταση του κράτους;
    Θα επεμβαίνει το κράτος στην οικονομία και πότε;"
    *******************************************
    αυτα είναι ζητήματα ουσίας
    όχι όμως αοριστολογίες του στυλ "ανακαμψη οικοδομης"-"πρασινη ενεργεια"-"πρασινα άλογα"
    ένα πραγματικό business plan
    με νούμερα & χρονοδιαγράμματα υπάρχει??

    • GO avatar
      GO @ restart 04/04/2012 11:20:57

      Η πολιτική δεν πρέπει να είναι business και ευτυχώς δεν είναι.
      Η υποταγή της πολιτικής στις απαιτήσεις των αγορών (παγκοσμίως, όχι μόνο στη χώρα μας) δεν πρόκειται να μακροημερεύσει.

  16. Γριά avatar
    Γριά 04/04/2012 11:06:53

    Πριν χτίσουμε , θα γκρεμίσουμε το ανίκανο πολιτικό σύστημα που υπάρχει τη στιγμή αυτή.Δεν θα του δώσουμε κι άλλη ευκαιρία.Είναι ήδη παρελθόν αλλά δε το γνωρίζει.

  17. Τραπαμπούκης avatar
    Τραπαμπούκης 04/04/2012 11:14:10

    "Νέα Δημοκρατία – Νέα Κοινωνία

    - Χτίζουμε την Ελλάδα από την αρχή"

    ---------
    Φλυαρία.
    Δεν θα μπορούσε να πει κάτι πιο απλό? Π.χ. "αρχίζουμε"?
    Και αν το έχει κατοχυρώσει ο Βενιζέλος θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει η ΝΔ το "ξεκιναμε"...

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Τραπαμπούκης 04/04/2012 13:28:30

      Έχεις δίκιο, τεράστια φλυαρία δύο φράσεις. Τι θα έλεγες για ένα απλό και κατανοητό "ουγκ"

      • JKAL avatar
        JKAL @ Μ.Ο. 04/04/2012 18:33:06

        Να ποιος χορεύει γύρω απ' τη φωτιά και προσεύχεται στο μεγάλο Μανιτού.
        Μ.Ο σε βρήκαμε!!!

  18. tzager avatar
    tzager 04/04/2012 11:36:25

    Αντί για αοριστολογίες για νέα παραγωγικά μοντέλα, άλλους δρόμους και νέες κοινωνίες, καλό θα ήταν για ένα κόμμα εξουσίας που επιδιώκει την αυτοδυναμία (!!!) αυτές τις δύσκολες στιγμές να συγκεκριμενοποιήσει τα μέτρα του Ιουνίου ποσοτικά και χρονικά.

    Αλλιώς έχω την εντύπωση ότι η ΝΔ θα μιμηθεί τον αυτόχειρα συμπολίτη μας με καθυστέρηση ενός μήνα...

  19. Μιχάλης Μάλαμας avatar
    Μιχάλης Μάλαμας 04/04/2012 11:53:38

    ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΗΡΥΧΘΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗ Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Η Ν.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΠΛΕΙΟΨΗΦΊΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗΣ ΕΑΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΞΕΘΕΤΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ή ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥς ΨΗΦΙΖΑΝ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΠΡΟΚΗΡΥΧΘΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ Η ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ 6 ΜΑΙΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ Ο κ. ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΑΝ ΘΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΕΚΛΟΓΩΝ
    ΜΙΧΑΛΗΣ

  20. Νικος Φακιτσας αρχιτεκτων μηχ/κος Τομεαρχης πολιτισμου ΝΔ ΑΡΤΑΣ avatar
    Νικος Φακιτσας αρχιτεκτων μηχ/κος Τομεαρχης πολιτισμου ΝΔ ΑΡΤΑΣ 04/04/2012 12:08:56

    Νεα Ελλαδα ! τι ομως σημαινει; Τι ηθελε να πει ο ποιητης ;
    "αν μισουνται αναμεσα τους δεν τους πρεπει ελευθερια".
    Ειναι ο Αντωνης Σαμαρας αυτος που θα ενωσει ολους τους Ελληνες,
    στον κοινο αγωνα για την ανασυγκροτηση της χωρας ;
    Μηπως χρειαζεται τωρα "η υπερβαση",
    ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ;
    Μηπως , η αναπτυξη που επικαλειται, ατονισε μπροστα στην κριση του μεταναστη ;
    Καποτε ο Σαμαρας μιλουσε για "αειφορο αναπτυξη" ,κι ετρεχαν ολοι στα λεξικα να δουνε τι σημαινει.
    Εδω, λιγο πριν την εισοδο του Καστρου της Αρτας, υπαρχει η προτομη του Μακρυγιαννη, με την επιγραφη "συναχτηκαν απ'ολουθε οι αρτινοι, και γυρευαν να με βαλουν κεφαλη τους, να τους παρω να παμεν εις τ'ορδι".
    Αν ετσι εχουν τα πραγματα, ας αναλαβει να αναχαιτησει τις ορδες των βαρβαρων που εχουν καταλαβει εδω και καιρο, την χωρα μας.

  21. Σταύρος Καρκαλέτσης avatar
    Σταύρος Καρκαλέτσης 04/04/2012 12:30:38

    To κομβικό και μείζον κατά τη δική μου άποψη, είναι το ΠΟΙΟΥΣ θα επιλέξει πέριξ του, ως ηγετική ομάδα, ο Αντώνης Σαμαράς ως πρωθυπουργός, για να το παλέψει και να εξέλθει κάποια στιγμή η πατρίδα από τα σημερινά άγκιστρα.

    Ο Κώστας Καραμανλής είχε καλές προθέσεις και ιδέες, από αυτό ακριβώς όμως "θάφτηκε'': Μια ομάδα ιδιοτελών ατόμων (όλοι τους θυμόμαστε...) που τον βραχυκύκλωσαν και στην τελική κυβερνούσαν ''αντ' αυτού''.

    Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στον αξιακό κώδικα του Σαμαρά και εκτιμώ πως οι αξιολογήσεις πριν τις τοποθετήσεις, θα γίνουν επί ρεαλιστικής-αντικειμενικής βάσης, με ένα και μόνο κριτήριο: Την Αξιοσύνη!

  22. franc avatar
    franc 04/04/2012 12:37:10

    Το πιό σημαντικό ομως απ' όλα είναι αυτό που είχε θέσει κάποτε ο Κώστας Ροδινός εδώ στο Αντινιούς: Δημιουργία φορολογικού παραδείσου και τραπεζοκαζινοτουριστικού "πριγκηπάτου" κατα τα πρότυπα του Λουξεμβούργου και του Μονακό. Η Ελλάδα έχει περισσότερα "προσόντα" απο αυτά τα κράτη για τέτοιου είδους παραγωγική βάση. Τραπεζοχρηματιστηριακές υπηρεσίες, Μόδα-Ντιζάιν,Τουρισμός,Ναυτιλία, Πολιτισμός,Υγεία, Ιχθυοκαλλιέργειες και ήπιες μορφές ενέργειας. Δεν χρειαζόμαστε περισσότερες βαρειές βιομηχανίες απ' αυτές, διότι θα μας κατέστρεφαν μακροπρόθεσμα αντί να μας σώσουν.

    • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ avatar
      ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ @ franc 04/04/2012 20:52:58

      Σωστά τα λέτε . Το πρόβλημα είναι η υλοποίησή των ...

  23. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 04/04/2012 13:00:29

    Το παραπάνω σχόλιο δεν είναι του Dexi Extrem. Ζητώ τη συνδρομή του διαχειριστή. Κάποιος που δεν μπορεί να επιχειρηματολογήσει στα γραφόμενά μου χρησιμοποιεί το όνομά μου για να πεί αρλούμπες.

  24. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 04/04/2012 13:06:12

    Αυτός που χρησιμοποίησε το ψευδώνυμό μου γιατί ζορίζεται να ξέρει ότι το Dexi Extrem δεν αποκαλεί ποτέ τους άλλους ηλίθιους και δεν χρησιμοποιεί εκφράσεις του τύπου Γερμανοτσολιάδες και οι Αμερικανοασφαλίτες. Αυτός που χρησιμοποιεί τη μάσκα για να βάλει λόγια στο στόμα κάποιου που δεν τα είπε πως λέγεται;

  25. Αξεστος avatar
    Αξεστος 04/04/2012 13:07:25

    Η γνώμη μου ειναι οτι ο Α .Σ πρέπει να τονίσει μέ τόν πιο εκκωφαντικο τρόπο οτι πρέπει να εχει επάρκεια βουλευτων δια να κινήσει διαδικασία ερέυνης καί τιμωρίας για οσους μας εφεραν στο μνημόνιο, και χωρίς αυτοδυναμία θα την γλυτώσουν οι υπαιτιοι , αλλοιως οι πολυκομματικη βουλη θα καταντήσει μια χάβρα με πολυ πολυ μπλα μπλα και μικροσυμφέροντα γυρω γύρω που θα βραχυκυκλώνουν καθε προσπαθεια αναγεννησης του νεκρου Ελληνικου κράτους ,και πατε εαν μπορειτε μια βόλτα μέχρι Κωνσταντινουπολη και περάστε απο τα πανεπιστήμια απο εξω, μονο απο εξω , να κλαις για τήν καταντια μας

  26. karenin avatar
    karenin 04/04/2012 13:11:02

    Σχεδόν καθημερινά δειγματα γραφής για το πώς θα γίνει το κτίσιμο απο αρχή δίνει ο Βορίδης. Τρεις φορές έχει πιαστεί με το αρνί στην πλάτη, και το πασχα δεν έχει έρθει ακόμη.

  27. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 04/04/2012 13:14:51

    Αυτή είναι η τακτική των ανθρώπων που μας έφτασαν μέχρι εδώ. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που κυνηγούσαν τους αριστερούς για να ενοχοποιήσουν τη δεξιά. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που διέκοψαν τις παρελάσεις κρατώντας ελληνικές σημαίες. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που παρίσταναν τους τυφλούς. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που υπερασπίζονται τη δημοκρατία βάζοντας φωτιά στους δρόμους. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που υπερασπίζονται το κράτος για να το "αρμέγουν". Αυτοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν εθνική ανεξαρτησία με δανεικά.

  28. Μ.Ο. avatar
    Μ.Ο. 04/04/2012 13:19:37

    Εσύ δεν παίζεις έξω δεξιά, αλλά έξω φρενών...

  29. Γιώργoς Αχαιός avatar
    Γιώργoς Αχαιός 04/04/2012 13:23:00

    "Σύμφωνα με αυτά τα ευρήματα στις εκλογές αναμένεται να επικρατήσει το -κυρίαρχο πάντα- αίσθημα αυτοσυντήρησης και επιβίωσης της χώρας. Έτσι το δίλημμα «υπέρ ή κατά του Μνημονίου» πιθανότατα δεν θα αποτελέσει το κυρίαρχο διακύβευμα των εκλογών"

    Σίγουρα πολλοί που στις δημοσκοπήσεις εκφράζονται τιμωρητικά θα το ξανασκεφτούν στις εκλογές. Είναι λογικό κι επόμενο.

    Από την άλλη όμως υπάρχουν πλέον πάρα πολλοί συμπολίτες μας που δεν έχουν τίποτα να ξανασκεφτούν, που δεν έχουν τίποτα να χάσουν, που δεν ελπίζουν και κουραστεί να τους θέτουν διλήμματα συνεχώς επί 3 χρόνια.

  30. restart avatar
    restart 04/04/2012 14:25:04

    Με συνθήματα δε γινετε τπτ.
    Ο κόσμος τρέχει κι έμεις γυρναμε πίσω.
    Αναβάλουμε 2,5 χρόνια συγχωνεύσεις - καταργήσεις-αποκρατικοποιήσεις , καθυστερούμε τη μηχανοργάνωση, χαβαλεδιάζουμε με "εφεδείες", πετσοκόβουμε μισθούς, χειροτερεύουμε την γραφειοκρατία με λευκές απεργίες, σε έναν αγώνα του στυλ "έχουμε ελείψεις" δεν έχουμε περιθώρια για απολύσεις.
    Τα κόμματα τι κάνουν?
    "Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο"

    Ελά εδω ρε μπάρμπα. Η κατάσταση είναι στριμόκωλη. Εχεις μια χώρα υπερχερωμένη με δημόσιες υπηρεσίες του 17ου αιώνα. ΤΙ ΚΑΝΝΟΥΜΕ?
    Ποιές υπηρεσίες χρειάζονται , ποιές διαδικασίες πρέπει να καταργηθούν, ποιές να απλοποιηθούν.
    Πόσους χρειαζόμαστε και με ποίες δεξιότητες?
    Δε μπορούμε πλέον να πληρώνουμε για αχρείαστες υπηρεσίες.Πρέπει να αφαιρεθεί ο φόρος στα καύσιμα, να μειώθουν ασφαλιστικές εισφορές, να μειώθει το φπα, να παρει μπρός η πραγματική οικονομία.

    Δε μπορεις φίλε, να ζεις σε έναν κόσμο οπου οι ανταγωνιστές προσέχουν εσοδα έξοδα, κι εσυ να πετάς χαρταετό. Ας κοιτάξει επιτέλους κάποιος τη χώρα σαν εταιρία -να λογοδοτεί στους μετόχους-, και όχι σα γελάδα για άρμεγμα.

    • GO avatar
      GO @ restart 04/04/2012 18:38:25

      Δε μου χρειάζεται η λογιστική διακυβέρνηση.
      Θέλω πολιτική διακυβέρνηση που εργαλείο της είναι και το λογιστικό μέρος.

  31. FALCON avatar
    FALCON 04/04/2012 16:04:28

    Το όραμα του ηγέτη Αντώνη Σαμαρά είναι συγκεκριμένο ρεαλιστικό και εφικτό. Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έχει όραμα και προτάσεις για το μέλον της χώρας. Πρόεδρε ένας κούκος όσο και να φωνάζει δεν φτάνει για να φέρει την άνοιξη, άνοιξε διάπλατα τις πόρτες σε όλους χωρίς δειλήματα, και ο λαός θα το εκτιμήσει αλλά και αυτοί που για διάφορες αιτίες μας λύπησαν . Όλοι μαζι θα ακολουθήσουμε το βήμα σου γιατί είναι μονόδρομος. ΕΝΑΣ ΗΓΕΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΓΩ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΠΙΤΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ μεταδίδοντας πρώτος ο ίδιος την σπίθα του αγώνα για τη λύτρωση της χώρας από τα δεινά. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΡΟΕΔΡΕ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ.

  32. victoria (true) avatar
    victoria (true) 05/04/2012 00:51:52

    Από την αρχή! Εντελώς όμως. Από το "α".

  33. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 05/04/2012 01:26:37

    Εγώ βλέπω τους γνωστούς ανίκανους, φαύλους, αποτυχημένους, γραφικούς και μαθητευόμενους του παρελθόντος να συνωθούνται ως υποψήφιοι στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ του νομού μου. Δεν ξέρω καν αν θα ψηφίσω κάποιον τους. Το πώς θα χτίσουν την Ελλάδα αυτοί (γιατί ένας Σαμαράς δεν θα φέρει μόνος του την άνοιξη, βέβαια) μου παραμένει άγνωστο. Αντίθετα, όσοι εκλεγούν, αποθρασυμένοι πιά, δεν θα αφήνουν τον ΑΣ σε χλωρό κλαρί. ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ! Πανστρατιά βρυκολάκων! Τώρα, για τον οίστρο σας..., μάλλον παίρνετε πολύ θάλιο. Θα ξαναρωτήσω τον ψυχίατρό μου:
    'Ισως πρέπει να κάνω το ίδιο...

  34. Tonia G. avatar
    Tonia G. 05/04/2012 10:03:00

    Καλό το χτίσιμο... ειδικά αν έχεις και μπόλικα ΤΟΥΒΛΑ!

  35. m.s avatar
    m.s 05/04/2012 10:36:16

    Πιστεύω ότι η λύση θα είναι πολιτική και οι άκρες της αχνοφαίνονται στις μεγάλες οικονομίες του νότου. Εκεί θα γίνει το κράχ και δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο να γίνει παρά ένα reset.
    Εύχομαι τότε στο τιμόνι της Ελλάδας να είναι ο Αντώνης Σαμαράς.

  36. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 05/04/2012 14:34:31

    Οι ηγέτες πράττουν χωρίς να μιλούν.

  37. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 05/04/2012 15:35:43

    Σωστά ο Σαμαράς θα παρουσίασει όλες τις παραμέτρους του συστήματος που θα πρέπει να αλλαξουν για μια νέα Ελλάδα. Για να πείσει όμως η Ν.Δ. πρέπει να καθαρίσει και αυτή απο τα λαμόγια που κυκλοφορούν στα σαλόνια της ( όχι μόνο στην Αθήνα παντου υπάρχουν νεοδημοκράτες του ΙΕΚ ΠΑΣΟΚ) και να δεσμευτεί ΣΟΒΑΡΑ οτι θα αποδώσει ευθύνες για το φαγοπότι των τελευταίων 30 χρόνων στην ΕΛΛΑΔΑ αλλιώς απλά θα λέμε στο λαό ωραία παραμύθια .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.