#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/02/2012 20:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χρεοκοπία ... με το ζόρι



(Ανανεωμένο). Όπως έγραψε πριν από τρεις ημέρες ο "Κακοφωνίξ", το φιάσκο του Eurogroup συνεχίζεται

Μπροστά στους εκβιασμούς και τις αφόρητες πιέσεις για έξοδο από το Ευρώ και ασύνταχτη χρεοκοπία, η Βουλή αναγκάστηκε να ψηφίσει το PSI και την δανειακή διακηρύσσοντας έτσι την απόφασή της να παραμείνει στο Ευρώ. Αυτό όμως δεν έφτασε στους δανειστές - δυνάστες. Και τώρα επιχειρείται το ... "Plan B".

Όπως έχουμε γράψει κατά καιρούς, δεν υπάρχει μηχανισμός που να μπορεί να διώξει τώρα την Ελλάδα από την Ευρωζώνη. Μπορεί, όμως, να φύγει η Ελλάδα μόνη της από αυτήν. Φαίνεται ότι αυτό έχουν σχεδιάσει οι Ευρωπαίοι, με πρώτους – πρώτους τους Γερμανούς οι οποίοι μας σπρώχνουν στο γκρεμό, παρά το γεγονός ότι γνωρίζουν και οι ίδιοι ότι ο ελληνικός λαός έχει κάνει απίστευτες θυσίες.

Διότι ακόμη κι αν είχαν πρόβλημα με το ελληνικό πολιτικό σύστημα που δεν κάνει τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, τα αδιανόητα πράγματα που ζητούν συνεχώς στρέφονται σαφώς κατά του κόσμου που έχει φτάσει στα όριά του.

Γράφαμε σε προηγούμενη ανάρτηση ότι τα πάντα είναι στον αέρα καθώς οι απαιτήσεις των ξένων είναι πλέον πέραν πάσης λογικής. Παρά το γεγονός ότι ανάγκασαν τα μεγάλα κόμματα να ψηφίσουν το μνημόνιο και έβαλαν μπουρλότο στην ελληνική κοινωνία εντούτοις, λίγες ώρες μετά ζητούν πλήρη υποδούλωση.

Τώρα εγείρουν δύο βασικά θέματα: Τις υπογραφές των πολιτικών και την κάλυψη των 325 εκατ. ευρώ για φέτος. Μάλιστα, ήταν τόση η πρεμούρα τους να αναβάλουν το Eurogroup για τη Δευτέρα που δεν περίμεναν ούτε τις αποφάσεις του υπουργικού συμβουλίου το οποίο αποφάσισε: νέα μείωση στις συντάξεις ΟΤΕ, ΝΑΤ, ΔΕΗ κλπ, επίσπευση των περικοπών στα ειδικά μισθολόγια κατά δύο μήνες, περικοπές στις αμυντικές δαπάνες.

Εντούτοις, οι έγγραφες δεσμεύσεις μπαίνουν και πάλι στο τραπέζι ενώ υπάρχει και ένα περίεργο σχέδιο πίεσης της Ελλάδας ώστε να μη γίνουν οι εκλογές τον Απρίλιο.

Στην γραπτή ανακοίνωσή του ο πρόεδρος του Eurogroup Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, τονίζει ότι δεν έχουν εκπληρωθεί όλοι οι όροι που απαιτούν οι Ευρωπαίοι από την Ελλάδα, λέγοντας χαρακτηριστικά πως οι Ευρωπαίοι «δεν έχουν λάβει τις διαβεβαιώσεις που ζήτησαν από τους πολιτικούς αρχηγούς» και συμπληρώνοντας πως «εκκρεμεί περαιτέρω εργασία μεταξύ Ελλάδας και Τρόικας πάνω σε τεχνικά ζητήματα.

«Αν και έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος μετά και τη ψήφιση στη βουλή του νομοσχεδίου, διαφάνηκε από την συνεδρίαση της EWG ότι χρειάζονται περαιτέρω τεχνικές διαβουλεύσεις μεταξύ Ελλάδας και τρόικας σε συγκεκριμένους τομείς όπως το κενό των 325 εκατ. ευρώ και η ανάλυση για τη βιωσιμότητα του χρέους».

Ο κ.Γιούνκερ ότι «δεν έχω ακόμα λάβει τις απαραίτητες δεσμεύσεις από Παπανδρέου και Σαμαρά για την εφαρμογή του προγράμματος. Εχοντας λάβει αυτά υπόψη, αποφάσισα να καλέσω τηλεδιάσκεψη αύριο, ώστε να συζητηθούν οι εκκρεμότητες και να γίνει η προετοιμασία ενόψει του τακτικού eurogroup της Δευτέρας 20 Φεβρουαρίου».

Το θρίλερ διαρκείας συνεχίζεται και όπως όλα δείχνουν οι ξένοι επιδιώκουν δύο πράγματα:

Είτε να αποχωρήσει η Ελλάδα οικειοθελώς από την ευρωζώνη και να μην πάρουν αυτοί το αμάρτημα πάνω τους, είτε να υποδουλώσουν πλήρως τη χώρα μη αφήνοντας περιθώρια να ανασάνει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 14/02/2012 20:16:16

    Αναβλήθηκε.
    Οι Γερμανοί και τα τσιράκια τους δεν έχουν μία και το παίζουν σκληροί.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Orestios 14/02/2012 22:31:38

      Ακριβώς. Και γίνονται και καταγέλαστοι με τα 325 εκ. έναντι των 145 δις....

    • GREGORY KANΕΛ avatar
      GREGORY KANΕΛ @ Orestios 15/02/2012 01:24:56

      Θα δειτε οτι στο τελος θα ζητησουν υπογραφη απο ΚΟΥΒΕΛΗ ΔΗΜΑΡ!!!!!!!!!!!!

    • κωστας Α avatar
      κωστας Α @ Orestios 15/02/2012 16:07:26

      ΠΡΟΤΑΣΗ ΄΄Να στειλουμε μηνυμα σ ολες τις κυριες του ΒΟΡΡΑ οτι αν συνεχισουν αυτο το παιχνιδι ,κι εμεις αυτο το καλοκαιρι με βαρεια καρδια, θα στερησουμε απο τις βορειες τουριστριες το ΄΄sex alla ELLHNIKA ΄΄. Ας βγαλουμε επι τελους απο την φαρετρα μας ενα ενα τα οπλα που διαθετουμε ....................Μπορει οτι δεν κατορθωνουμε σε ΄΄σοβαρο ΄΄ διαπραγματευτικο επιπεδο να επιτευχθει μεσω αξιοποιησης αλλων ΟΡΓΑΝΩΝ ..

  2. ΜΠ avatar
    ΜΠ 14/02/2012 20:17:40

    Ωμή παρέμβαση Σόιμπλε στα εσωτερικά μας: δεν θέλει να κάνουμε εκλογές, μας είπε να δούμε τί κάνουν στην Ιταλία.
    Ο Ορλάν επίσης είπε ότι εφόσον ψηφίσαμε και τα δύο κόμματα εξουσίας στη Βουλή το μνημόνιο2, δεν υπάρχει λόγος για εκλογές !!!

    • GREGORY KANΕΛ avatar
      GREGORY KANΕΛ @ ΜΠ 16/02/2012 00:36:34

      Φιλε τον κ Σοιμπλε τον εβαλε στη θεση του Ο ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/02/2012 20:27:13

    ΜΟΝΟ από αυτά πουκυκλοφορούν στο διαδίκτυο:

    Δεν έχουν όλους τους ομολογιούχους που χρειάζονται
    ΔΕΝ θέλουν ρίσκο credit event
    Εχουν τον λαγό την Φινλανδία να νιαουρίζει για εγγυήσεις (δίων εγγύηση δύο κινητα που έχω για υπόθετα)
    Δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι σε αυτό το καθεστώς προσδοκιών τα μέτρα είναι εφαρμόσιμα (να έιναι καλά το "λεφτά υπάρχουν"
    Δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι προτιμούν να δώσουν παρά να την κάνουν
    Δεν είναι καθόλου σίγουρο τι κάνει η Πορτογαλία

    Και μάλλον είναι και έτοιμοι. Το έχουν πει στην ...αφοπλιστική ειλικρίνειά τους: Όταν είμαστε έτοιμοι.

    Εν τω μεταξύ, χάρη στις πονηριές των πονηρών που μπλόκαραν τις μονάδες λιθάνθρακα και τους δήθεν οικολόγους πράσινους ή παρδαλούς, και χάρη στους αγράμματους που πίστεψαν ότι μπορεί να έχει ρεύμα χωρίς ισχύ βάσης, ή πίστεψαν τους εισαγωγείς για τσάμπα εισαγόμενο ρεύμα ή αέριο, τι να πώ...... I told you so (και θα έιναι το πρωτο από πολλά). Το βιβλίο δεν λέει ψέματα, ούτε έχει ατζέντα. 100.000.000 αιολικά και άλλα τόσα φ/β, δεν ηλεκτροδοτούν το Παγκράτι. Και συγγνώμη που το θυμίζω, αλλά πακέτο πάνε οι κοροϊδίες. Ίδια χώρα προέλευσης.

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ archaeopteryx 14/02/2012 20:48:13

      Είναι σίγουρο οτι σ΄αυτο το μπαχαλο τα μέτρα δεν είναι εφαρμόσιμα.
      Είναι σίγουρο ότι προτιμούν να την κάνουν!

      Και είναι και έτοιμοι. Το έχουν πει στην …αφοπλιστική ειλικρίνειά τους:

      Αλλοίμονο μας!

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ archaeopteryx 14/02/2012 22:12:12

      όχι και ...λαγός ο Βενιζέλος ;-)

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 15/02/2012 00:53:39

      Mε τον Παπανδρέου κέρδισαν πολύτιμο χρόνο

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/02/2012 20:44:20

    Έτσι, για να καταλάβει κι ο τελευταίος "ρομαντικός" τι έπεα πτερόεντα είναι τα "εκλογές τώρα" και τα "δεν γινόμαστε δηλωσίες".

    Τελικά αυτοί οι ευρωναζί, αν μη τι άλλο θα βοηθήσουν να πέσουν πολλές μάσκες.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Αυριανιστής 14/02/2012 21:20:56

      αλλά να μην αλληλοφαγωθούμε.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ archaeopteryx 15/02/2012 00:57:56

        το δουλευουν κι'αυτο με τους μπαχαλάκηδες..

  5. yianna avatar
    yianna 14/02/2012 21:35:31

    Μπορεί να μου απαντήσει κάποιος, γιατί δεν σκέπτονται για οποιαδήποτε άλλη περιστολή δαπανών, αλλά το πρώτο που τους έρχεται στο κεφάλι είναι συντάξεις, το δεύτερο μισθοί, και το τρίτο επιπλέον φόροι. Μα αυτά δεν χρειάζεται να έχεις τελειώσει Wharton , London School of Economics ή Stanford. Τις περικοπές αυτές τις αποφασίζουν και οι απόφοιτοι Λυκείου.

    • Greekx avatar
      Greekx @ yianna 14/02/2012 23:09:47

      Γιατί υποτιμάτε τόσο τους απόφοιτους Λυκείου ;;;;;

      • Orestios avatar
        Orestios @ Greekx 15/02/2012 00:54:35

        +1000000000000000000 Greekx

    • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
      "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ yianna 15/02/2012 09:50:41

      Μια γρήγορη απάντηση, φίλε μου είναι ότι σε όλους τους Οργανισμούς, Γραμματείες και τα άλλα ευαγή Πρυτανεία της χώρας που κοστίζουν ένα μάτσο λεφτά και δεν παράγουν έργο, έχουν διορίσει τα κομματικά κωλόπαιδα και τους αφτιστικούς συγγενείς τους οι πολιτικοί και οι συνδικαλιστές!
      Τα επικουρικά Ταμαεία τα ίδρυαν το ένα μετά το άλλο για να βολεύονται οικογενειακώς οι συγγενείς των πολιτικών και των συνδικαλιστών οι οποίοι λόγω μειωμένων προσόντων δεν έκαναν ούτε για αγροφύλακες!
      Άκουσε κανείς ότι για μείωση του κόστους λειτουργίας ενός ταμείου έγινα, ας πόυμε, μείωση προσωπικού;
      Αντίθετα, πλασάρουμε στην κοινωνία τον όρο "ευγενή" ταμεία για να βγάλουμε από την κοινωνία το μίσος και την αντιπαλότητα, στοιχεία που είναι απαραίτητα για την επιβίωση της ανίκανης πολιτικής κάστας που επι 35 χρόνια, επειδή δε μπορούσε να δημιουργήσει μια κοινωνία υγιώς ανταγωνιστική, έκανε μια κοινωνία ισοπεδωτική!

  6. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 14/02/2012 21:35:52

    Οι υπογραφές πρέπει να είναι σε δήλωση του νόμου 105 ????
    Ασε ρε Σοϊμπλε τις κουτοπονηριές , σε τα μας ....
    δεν θέλουμε αλλο να μας σώσετε , θέλουμε τον ένδοξο γκρεμό , άσε ρε σωτήρα έλα να δεις πως ζουν οι Έλληνες , βρομοκοράκι

  7. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 14/02/2012 21:36:53

    Δέν θέλουν νά μᾶς διώξουν ἀπό τό εὐρώ. Θέλουν μόνοι μας νά πούμε,δέν πάει ἂλλο...

  8. Γιάννης avatar
    Γιάννης 14/02/2012 21:45:09

    Προφανώς ψάχνουν αιτία για να μας διώξουν και νομίζω πως μέχρι της εκλογές της Γαλλίας, όπου ελπίζουμε πως θα αλλάξουν οι συσχετισμοί, εφευρίσκουν συνέχως νέα εμπόδια.

    Τώρα λέει το έλλειμμα θα είναι 128%. Θέλουν να μας εξωθήσουν να τους πούμε όχι.

  9. Aris. A avatar
    Aris. A 14/02/2012 22:01:05

    Ολο το παιχνίδι γίνεται για αναβολή των εκλογών έως το 2013.

    Η ξαφνική και βιαστική δήλωση Καψή Δευτέρα πρωί πρωί για εκλογές τον Απρίλιο προκαλεί απορίες.

  10. factorx avatar
    factorx 14/02/2012 22:04:02

    Οι άνθρωποι ζητάνε τρελλά πράγματα. Και μάλλον αληθεύει η πληροφορία ότι ζητήσαν και υπογραφές της .... Παπαρήγα και του Τσίπρα

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ factorx 14/02/2012 22:17:31

      Μόνο αν δω αυτό θα πειστώ πως πραγματικά θέλουν να μας διώξουν. να ζητήζουν ψήφους από παπαρήγα και τσίπρα με τη δικαιολογία πως επειδή έχουν αυξημένα ποσοστά στα γκάλοπ τους υπολογίζουν για την επόμενη μέρα (αν μας αφήσει ο μπαρμπα σόιμπλε να κάνουμε εκλογές). Ολα τα άλλα, όλες τις πιέσεις, μπορώ να τα θεωρήσω μέχρι ενός σημείου και αναμενόμενα, έτσι δεν πάει η ιστορία 2 χρόνια τώρα ;

      Κρίμα μόνο να μην υπάρχει ένας πολιτικός με ... (κοχόνες) να βγει και να το πάρει πάνω του να πει κι' αυτός 2-3 κουβέντες, να σηκώσει λίγο το ηθικό μας. Εφτασε σήμερα μέχρι και η Τρέμη να μιλήσει για πολεμικές αποζημιώσεις, θέμα που μέχρι τώρα το θεωρούσαν λαϊκίστικο και δεν το άγγιζαν ποτέ των ποτών. Οταν όμως είσαι από κάτω, αναγκάζεσαι πολλές φορές να το βουλώσεις και να πνίξεις την οργή σου.

      Αλλά όταν βλέπεις το ΚΑΘΕ ναζιστοτσουτσέκι να κάνει δηλώσεις, το κάθε λουξεμβουργόπλασμα να έχει άποψη και να σε υποτιμά δείχνοντας στοιχειώδη έλλειψη ευγένειας, σεμνότητας και πολιτισμού, δεν ξέρω μέχρι πότε θα το βουλώνουμε. Και αν υπάρχει ένας από τον οποίο θα περίμενα κάποια στιγμή να ανοίξει το στόμα του είναι ο Σαμαράς.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ factorx 15/02/2012 00:38:19

      Φάκτορα, το ζήτησαν ήδη κάποιοι στο τέλος της προηγούμενης συνεδρίασης του Eurogroup (2 μέρες πριν την ψηφοφορία στη Βουλή). Είναι σαφές ότι προσπαθούν να δημιουργήσουν τεχνητό σκηνικό ρήξης.

  11. factorx avatar
    factorx 14/02/2012 22:08:48

    Δημοκρατία έχουμε ό,τι θέλουμε γράφουμε. Σεβαστό. Αλλά βρε aris, απορώ. Πως είσαι σίγουρος για το τι παίζεται;

  12. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 14/02/2012 22:09:46

    Όπου νάναι θα φανεί η γύμνια τους και η παταγώδης αποτυχία τους.
    Με φτηνά κόλπα, μη εφαρμόσιμα μνημόνια , θέλουν να πάρουμε μόνοι μας την απόφαση της χρεωκοπίας.
    Ευτυχώς δεν τους κάναμε τη χάρη, με την υπερψήφιση του νομοσχεδίου της Κυριακής. Δεν τους δώσαμε το πάτημα.
    Να δούμε τι άλλο θα βρούν ώστε να εκβιάσουν μια στάση δική μας, άρνησης των μέτρων που μας προτείνουν.
    Θα μπορούσε επίσης κάποιος να πει οτι και το κάψιμο της Αθήνας εναρμονίζεται τέλεια με την στρατηγική του εκβιασμού που ασκούν πάνω μας. ποιός ξέρει; Μένει ν΄αποδειχθεί.

    Ούτε το PSI δεν τους βγαίνει φαίνεται, ούτε τα χρήματα θέλουν να μας δώσουν και εφευρίσκουν προσχήματα και δήθεν κωλύματα, για να μας χρεώσουν την δική τους αποτυχία και στενομυαλιά.
    Αλλά δεν αποτυχαίνουν μόνον αυτοί, μαζί τους παρασύρουν και εμάς και όλη την Ευρώπη.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 14/02/2012 22:40:36

      Μέχρι προχθές έλεγαν, όλο χαρά: "η μπάλα είναι στο γήπεδο των Ελλήνων". Σήμερα όμως τσούζει, πήγε στο δικό τους ... ας είναι καλά ο Σαμαράς που τους την έστειλε, νάχουν να παίζουνε μπροστά σε όλους!

  13. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 14/02/2012 22:11:25

    .......και την κάλυψη των 325 εκατ. ευρώ για φέτος.
    Αυτό πότε προέκυψε? Ζητούν δηλαδή αποπληρωμή μέσα στο χρόνο?

  14. The Saint avatar
    The Saint 14/02/2012 22:15:20

    Ετσι οπώς βλέπω και πάνε τα πράγματα, ίσως τελικά αποδειχθεί ότι ο Σαμαράς είναι η μεγαλύτερη "γάτα" που έχει περάσει απο το ελληνικό πολιτικό σκηνικό...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ The Saint 14/02/2012 22:42:16

      μέχρι στιγμής έχει αποδείξει ότι ξέρει τι λέει και τι κάνει

    • franc avatar
      franc @ The Saint 15/02/2012 13:04:27

      Ετσι μου φαίνεται και εμένα Αγιε φίλε μου...

  15. AUD avatar
    AUD 14/02/2012 22:16:05

    Καλά για πόσο τεστάρουν την υπομονή μας??

  16. Τάκης avatar
    Τάκης 14/02/2012 22:16:06

    Μπα, μάλλον μας προετοιμάζουν για την υπογραφή δέσμευση Σαμαρά. Που δεν θα υπέγραφε γιατί ο λόγος του αρκεί.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Τάκης 14/02/2012 22:48:16

      Ωραία, να δεσμευθεί και να απαιτήσει να δεσμευθούν και οι υπόλοιποι. Αν καταρρεύσουν οι διαπραγματεύσεις, δεν θα ισχύει τίποτε από όλα αυτά. Αν παρ'ελπίδα μας δώσουν το χρήμα και γλυτώσουμε τη χρεωκοπία, θα γίνει πιθανότατα πρωθυπουργός, με υποχρέωση να πάρει τα μέτρα, γιατί να μην έχει εξασφαλίσει τη συμπόρευση των άλλων ? (και να μην κάνουν το κορόϊδο μερικοί, βλ. Κουβέλης κλπ.)

  17. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 14/02/2012 22:16:10

    Εξέχον στέλεχος της ΝΔ, που δεν κατονομάζεται, δήλωσε ότι το γεγονός ότι το κόμμα υποστήριξε το πακέτο στο κοινοβούλιο απέδειξε τη δέσμευσή του
    "Δεν υπάρχει μεγαλύτερη δέσμευση από την ψήφο μας σε σχέση με την εφαρμογή των μέτρων" δήλωσε στο Reuters

    "Κανένα από τα μέτρα που ψηφίσαμε δεν μπορεί να αναστραφεί. Αλλά θα εξετάσουμε με τους εταίρους μας τα μέτρα που δεν είναι αποτελεσματικά για να επιτύχουμε ταχύτερα τους στόχους μας. Το μόνο πράγμα που είπαμε είναι ότι στόχος μας πρέπει να είναι η ανάπτυξη"

    h--p://uk.reuters.com/article/2012/02/14/uk-greece-idUKTRE8120SU20120214

  18. Δικερως avatar
    Δικερως 14/02/2012 22:16:42

    Ισως τελικα να δικαιωθει και το Antinews και ο σχεδιασμος του Α.Σαμαρα.
    Η συμπεριφορα τους υποδεικνυει πως ενδεχομενα φοβουνται οτι :
    1ον δεν πετυχαινει το PSI
    2ον αρα δεν ενεργοποιειται η συμβαση
    3ον ετσι η Ελλαδα καταφευγει σε υποχρεωτικο κουρεμα
    4ον που σημαινει πως ενεργοποιουνται τα CDS
    5ον που σημαινει "γαια πυρι μιχθητω"
    6ον εαν "καποιος" δεν βαλει φραγκα.
    Για να μην αυτοκτονησουν πολιτικα,αποδεχομενοι τις λαθος επιλογες
    τους,προσπαθουν να σπρωξουν την Ελλαδα σε αδυναμια εκπληρωσης των εξωφρενικων ορων που θετουν ετσι ωστε να φανει πως την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ευθυνη για την καταστροφη φερει η Πατριδα μας.
    Η επιβεβαιωση εγκειται στο οτι ολο αυτο που περασαμε τις τελευταιες μερες
    και που αριστοτεχνικα χειριστικε ο Σαμαρας,δεν ηταν τιποτε αλλο απο ενα κλασσικο BLAME GAME.
    Τωρα που το συνειδειτοποιουμε ΟΛΟΙ,καλο θα ηταν να σταματησουμε τις αναρθρες κραυγες και την εντροπια και να ανασκουμπωθουμε για τον καλο αγωνα.

  19. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 14/02/2012 22:20:58

    φίλε μου όχι Blame Game ... game για Blammenoys εννοείς ...

  20. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 14/02/2012 22:21:13

    Με τίτλο «A Death Sentence for Greece» γράφει σε άρθρο του για το μνημόνιο 2, ο Αμερικανός αναλυτής, Mike Whitney, μεταξύ άλλων και το εξής:

    «Έτσι ακριβώς• σύμφωνα με τους συγγραφείς αυτού κατάμαυρου μνημονίου, ο μόνος τρόπος που θα μπορέσει η Ελλάδα να βγει από τον μαρασμό της, είναι να δηλητηριάσει τα παιδιά της με την εισαγωγή απαγορευμένων βρεφικών τροφών.»

    Στο πρωτότυπο: «That’s right; according to the author’s of this fuliginous memo, the only way Greece is going to be able to lift itself out of the doldrums is by poisoning its kids with banned baby food.»

    Ολόκληρο το άρθρο:

    hττp://www.informationclearinghouse.info/article30515.htm

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ StarPowerNone 14/02/2012 22:28:10

      Συγγνώμη!

      Ξέχασα να προσθέσω ότι όσοι ψήφισαν το μνημόνιο 2, προφανώς διαφωνούν με την ανάλυση του κ. Mike Whitney…

  21. kwstasK avatar
    kwstasK 14/02/2012 22:21:24

    Συγγνώμη αλλά το ότι ζητάγανε τις υπογραφές των ΓΑΠ και ΣΑΜ, όπως και την κάλυψη των 325 εκ. ήταν γνωστό πριν ψηφιστεί το νέο μνημόνιο. Γιατί πέφτετε απο τα σύννεφα λοιπόν; Όπως επίσης, κατά δήλωση του Μπένυ, ότι όντως του είχαν κάνει νύξη επίσης γιά υπογραφές Τσίπρα και Παπαρήγα. Όλα αυτά ήταν γνωστά πρίν την κυριακή.
    Όσο για τις εγγυήσεις που ζητάει η Φινλανδία (880 εκ.), κατά το euro2day αυτές τελικά θα δοθούν μέσω τραπεζών (Εθνική, Eurobank, Alpha Bank και Πειραιώς ):
    h**p://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/679995/Article.aspx

    Και όπως αναφέρουν σχεδόν όλα τα ειδησεογραφικά σάιτς, τελικά τα 325 εκ. όπως αποφάσισε το υπουργικό συμβούλιο,θα καλυφθούν από μειώσεις σε κύριες και επικουρικές συντάξεις:
    (ενδεικτικά απο in.gr, αλλά αναφορές και σε άλλα σάιτς)
    "Ειδικότερα, υπουργείο Εργασίας και τρόικα κατέληξαν, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, σε περικοπές 7% στις συντάξεις του ΝΑΤ και 20% στις συντάξεις των ειδικών ταμείων (ΔΕΗ, ΟΤΕ και τραπεζών) από ένα ποσό και πάνω το οποίο θα κυμαίνεται μεταξύ 1.200-1.300 ευρώ. Από τις περικοπές αυτές, αναμένεται να εξοικονομηθούν συνολικά 100 εκατ. ευρώ (50 εκατ. από τα ειδικά Ταμεία και 50 εκατ. από το ΝΑΤ).

    Συμφώνησαν επίσης οριστικά ότι το ποσό των 200 εκατ. ευρώ που υπολείπεται, θα αναζητηθεί από περικοπές μόνο στις επικουρικές συντάξεις, κάτι στο οποίο μέχρι τώρα υπήρχαν διαφωνίες μεταξύ των κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση. "
    h**p://news.in.gr/economy/article/?aid=1231166022

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ kwstasK 14/02/2012 22:38:41

      Ετσι είναι Κώστα, είναι αλήθεια αυτό, ισχύει αλλά αλλά προστέθηκε σιγά σιγά και κάτι επιπλέον που δεν υπήρχε στο τραπέζι. "Δείτε πως πάει ο Μόντι και ξανασκεφτείτε αν χρειάζεστε εκλογές' είπε ο σόιμπλε που δεν πρέπει να έχει άλλη έννοια κάθε μέρα από το τι να πει για να μας σπάσει τα νεύρα. Τι άλλο θα σκαρφιστεί αύριο άραγε ;

  22. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 14/02/2012 22:39:48

    Bενιζέλος στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής:
    "Αυτό το νομοσχέδιο πρέπει να έχει ψηφιστεί μέχρι την Κυριακή το βράδυ, ώστε το Euro Working Group, δηλαδή το Eurogroup με σύνθεση των εκπροσώπων των Υπουργών Οικονομικών, να διαπιστώσει την Τρίτη το μεσημέρι ότι η Ελλάδα έχει εκπληρώσει τις αναγκαίες προϋποθέσεις προκειμένου να συγκληθεί το Eurogroup σε Σύνοδο την Τετάρτη, να εγκρίνει οριστικά το νέο οριστικό το νέο Ελληνικό πρόγραμμα για να μπορέσουμε την Παρασκευή το αργότερο, που είναι η τελευταία μέρα, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, να κάνουμε την επίσημη δημόσια διεθνή προσφορά για το PSI."

    Γιούνκερ:"...δεν έχω ακόμα λάβει τις απαραίτητες δεσμεύσεις από Παπανδρέου και Σαμαρά για την εφαρμογή του προγράμματος. Εχοντας λάβει αυτά υπόψη, αποφάσισα να καλέσω τηλεδιάσκεψη αύριο, ώστε να συζητηθούν οι εκκρεμότητες και να γίνει η προετοιμασία ενόψει του τακτικού eurogroup της Δευτέρας 20 Φεβρουαρίου"

    Δηλαδή ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας είναι κοινός πολιτικός απατεώνας όταν δηλώνει πως η Παρασκευή (17/2) είναι η τελευταία μέρα για το PSI και δύο μέρες αργότερα ο επικεφαλής του Eurogroup λέει πως...θα το συγκαλέσει στις 20/2.

  23. Aggelos avatar
    Aggelos 14/02/2012 22:44:16

    η Ελλαδα παει προς τα δεξια τωρα ..ενω απο τη Γαλλια περιμενουμε να μας σωσουν οι σοσιαλιστες

    παντα αναποδα απο την ευρωπη παμε ρε παιδι μου..

  24. μαρια τσωνη avatar
    μαρια τσωνη 14/02/2012 22:45:19

    Νομίζω οτι πρέπει να αγοράσουμε χρόνο.Εαν αρχίσει μια κουβέντα διαφορετικού περιεχομένου ,μετά τις εκλογές στην Γαλλία,ίσως μαζευτούν και οι Γερμανοί.Ωστόσο όμως,πρέπει και εμεις κάποια πράγματα να τα δρομολογήσουμε.ΠΧ Τι τον θέλουμε τον ΟΣΕ στα χάλια που είναι.Για να πληρώνουν ένα σκασμό λεφτά οι συνταξιούχοι για να υπαρχει?
    Ας δούμε τα πράγματα out of the box ,οπου είναι εφικτό.

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ μαρια τσωνη 14/02/2012 22:52:16

      Tρία(3) εκατομμύρια ευρώ είναι το λειτουργικό ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ του ΟΣΕ για το πρώτο εξάμηνο του 2011.
      Μην διαβάζετε Ανδριανόπουλο...

      • μαρια τσωνη avatar
        μαρια τσωνη @ Kώστας ΜΠ 14/02/2012 22:59:39

        Δεν διαβάζω Ανδριανόπουλο αν και θαπρεπε,αλλά αυτο το διάδασα στις εφημερίδες κάτι για 300εκατ ελλειμμα.
        Αλήθεια τι είναι το λειτουργικό πλεόνασμα?Θα μου το εξηγησεις?

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ μαρια τσωνη 14/02/2012 23:12:15

          Ο σιδηρόδρομος απαξιώνεται συνειδητά και σκόπιμα από το πασοκιστάν (α. περιορισμός γραμμών, β. δρομολογίων, γ. προσωπικού, δ. πολύ μεγάλη αύξηση κομίστρου για να μην παραμείνει ως μέσο μεταφοράς φτηνότερο από το ΚΤΕΛ):

          1). για να αποκλειστεί ένα φτηνό, αξιόπιστο, ασφαλές και ενεργειακά οικονομικό μέσο μαζικής μεταφοράς ώστε να προκριθούν τα χαράτσια των διοδίων στους οδικούς άξονες.

          2). και να περιοριστούν δραστικά οι Συνταγματικά κατοχυρωμένες ελεύθερες μετακινήσεις των Ελλήνων και των Ελληνίδων στην επικράτειά μας.
          Αυτό οδηγεί στην καντονοποίηση της Ελλάδας.

          Υ.Γ. Το ίδιο είχε συμβεί και στην Αργεντινή (το memorias del saqueo ανάμεσα στα άλλα λέει για την απαξίωση του σιδηροδρόμου την παραχώρηση διοδίων στους ιδιώτες και φτιάξιμο καινούργιων).

          Υ.Γ.2 Αντιθέτως στην αναπτυσσόμενη Κίνα το σιδηροδρομικό δίκτυο επεκτείνεται όπως η διασύνδεση Κίνας και Θιβέτ, η διασύνδεση πόλεων της Κίνας με καινούργια σιδηροδρομικά δίκτυα, το υπερσύγχρονο δίκτυο που συνδέει την Σαγκάη με το αεροδρόμιο μέσω της ειδικά κατασκευασμένης & πανάκριβης υπερυψωμενης, σε σχέση με το έδαφος, σιδηροδρομικής γραμμής για την «φιλοξενία» των γερμανικής τεχνολογίας τρένων Maglev (Magnetic levitation).
          ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ αλλενάκι 14/02/2012 23:24:02

            Άμα άφηναν τον ΟΣΕ να αναπτύξει το κομμάτι μεταφοράς προϊόντων θα έπεφτε κατά πολύ το μεταφορικό κόστος. Που να τα βάλουν οι βουλευτές με τις μεταφορικές (χρόνια τώρα)
            Για φαντάσου να πήγαινε το τραίνο Αράχωβα, Δελφούς
            Για φαντάσου να πήγαινε με σωστό τρόπο στην Ολυμπία
            Για φαντάσου να συνέδε σωστά τις βιομηχανικές ζώνες με τον αστικό ιστό με συχνά και γρήγορα δρομολόγια.
            Έτσι ανεβαίνει το μεταφορικό έργο και τα έσοδα.

            Αλλά το τραίνο δε μετέφερε ψηφοφόρους προεκλογικά. Τα τουριστικά λεωφορεία και τα ΚΤΕΛ όμως...

            Άντε να μην το συνεχίσω γιατί, άντε...

          • franc avatar
            franc @ αλλενάκι 15/02/2012 11:52:54

            H διαφορά είναι οτι αυτλη η απαξίωση έχει αρχίσει απο το 1960 και ακόμα δεν τελείωσε...

          • μχ avatar
            μχ @ αλλενάκι 15/02/2012 16:04:21

            μαντεψε ποιοι ειναι μεταχοι στα ΚΤΕΛ ?

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Kώστας ΜΠ 14/02/2012 23:07:05

        Αστο μην κουραζεσαι:
        http://www.ose.gr/LinkClick.aspx?fileticket=Z0yRMk35jxk%3d&tabid=569

        • μαρια τσωνη avatar
          μαρια τσωνη @ Δικερως 14/02/2012 23:39:36

          Σ'ευχαριστώ .Τώρα κατάλαβα τι σημαίνει λειτουργικό πλεόνασμα.Ελλειμμα 900 και κατι εκατ ευρω

  25. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 14/02/2012 23:04:46

    Είναι χαζό αλλά..

    Αν υπογράψουν;

    Ποιο είναι το επόμενο στάδιο για να μας εξωθήσουν στο να φύγουμε μόνοι μας απο το ευρώ ;

    Ισχύει πως ζητάνε υπογραφές απο Τσίπρα και Παπαρήγα; (σαν ανέκδοτο μόνο μπορώ να το εκλάβω). Αν είναι έτσι να ζητήσουν και απο τον μεσιέ Κουβέλη που εμφανίζεται ως δημοσκοπική αξιωματική αντιπολίτευση, εκεί θα πέσει γέλιο, και μετά απο ΧΑ, Ντόρα, Δημαρά, Οικολόγους και....Ουράνιο Τόξο !

  26. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 14/02/2012 23:17:22

    Εχουν στη φαρέτρα τους οι "παγκόσμιοι φίλοι" της Ελλάδας, πολλά και διάφορα.
    Αυτοί δεν τσακώνονται μεταξύ τους, αυτοί κάθονται μελετάνε και αναλύουν κινήσεις.
    Ιστορικά πάντα αυτό έκαναν.
    Βλέπετε, οτι μεθοδικά επιλέγουν 2 χρόνια τώρα κλιμακούμενης βαρύτητας, σημασίας, οξύτητας, έντασης, εκβιασμού "όπλα"
    Τι θέλω να πω μ αυτά όλα: Τουλάχιστο μην εκπλήσσεστε και μην επαναπαυτείτε. Τον Ιούνιο, θα δούμε την επόμενη κίνηση.

  27. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 14/02/2012 23:25:47

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΑΠ΄ ΤΟΥΣ ΑΙΣΧΡΟΥΣ ΚΙΝΑΙΔΟΥΣ - ΤΟΓΛΥΦΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ...ΣΩΘΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ;;;;;; (ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ).

    Λουκιανός Κηλαηδόνης - Οι Συμβάσεις
    http://www.youtube.com/watch?v=DgyrhUNBdUc

  28. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 14/02/2012 23:33:40

    Υπάρχει μια δυσκοιλιότητα στους Ευρωπαίους εταίρους μας, ή μου φαίνεται...;

    Δεν πειράζει. Σε ένα μήνα και κάτι έρχεται ομολογάκι. Μικρό. 15 δις.

    Την Παρασκευή 17/02 είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει η δημόσια προσφορά για το PSI+.

    Το Eurogroup θα συνέλθει την ερχόμενη Δευτέρα. Την έγκρισή τους για το PSI+ θα την δώσουν την Δευτέρα, ή αύριο στην Τηλεδιάσκεψη;

    Και αν δεν έχουν μέχρι τη Δευτέρα τις έγγραφες εγγυήσεις, τί θα γίνει με το PSI+;

    Και αν δώσουμε εγγυήσεις εγγράφως, αυτές θα φτάσουν μέχρι αύριο; Έχετε ακούσει κάτι σχετικά;

    Και που είστε ακόμα...

    Υπάρχουν και άλλα. Αλλά αυτά, σε ευθετότερο χρόνο.

    Το παιχνίδι έχει μόλις ξεκινήσει.

    Υ.Σ. Η Γερμανία νομίζει ότι μπορεί να απλώσει απόλυτο imperium της, πάνω από την Ελλάδα. Λογαριάζει χωρίς τον Θείο Σαμ.

  29. Δικερως avatar
    Δικερως 14/02/2012 23:42:39

    Νασαι καλα.
    Ξερεις,καλα τα λογια αλλα οι αριθμοι ειναι αμειλικτοι.

  30. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 14/02/2012 23:43:39

    Σε ποια εφημερίδα το διαβάσατε περί 300 εκ ευρώ να τους δώσουμε Πούλιτζερ...
    Γιατί ΣΗΜΕΡΑ οι εφημερίδες γράφουν τα εξής:
    "Μεγάλη μείωση παρουσίασε το έλλειμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2011, ενώ το Δεκέμβριο του ίδιου έτους η εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά μηδενικό έλλειμμα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα.

    Συγκεκριμένα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2011 μείωσε το έλλειμμά της κατά 82% στα 33 εκατ. ευρώ από 187 εκατ. ευρώ που ήταν το 2010. Υπενθυμίζεται ότι τα προηγούμενα χρόνια οι ετήσιες ζημιές της έφταναν τα 240 εκατ. ευρώ.

    Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η θετική αυτή οικονομική εξέλιξη οφείλεται κυρίως στην υλοποίηση του σχεδίου εξυγίανσης σε συνδυασμό με τις μετατάξεις υπαλλήλων, την αναδιάρθρωση των δρομολογίων και την αναβάθμιση των υπηρεσιών.

    Οφείλεται επίσης στην κατάργηση των ζημιογόνων δραστηριοτήτων και στη νέα εμπορευματική πολιτική που εφαρμόζεται, στην περικοπή του μισθολογικού κόστους και τη μείωση των λειτουργικών δαπανών καθώς και στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου με παράλληλη αξιοποίηση του ηλεκτροκινούμενου δικτύου και την εξοικονόμηση για την εταιρεία τουλάχιστον 14 εκατ. ευρώ."

    Αυτά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ(διαβάσατε ίσως πως "παρήγαγε" -παρελθόντας χρόνος-300 εκ. ευρω έλλειμμα προ ετών.Πλέον δεν παράγει έλλειμμα, ήδη από τον 12/11)
    Ο δε Όμιλος ΟΣΕ είναι πλέον πλεονασματικός.

    υγ: αν διαβάζατε Ανδριανόπουλο θα θεωρούσατε πως ο Σαμαράς δεν πήγε στη Μόσχα , πως είναι καλό να πουλάμε κερδοφόρες επιχειρήσεις που κυριαρχούν στην Ευρώπη(AΓΕΤ)και μετά να φωνάζουμε ¨μα δεν παράγουμε τίποτα σε αυτή τη χώρα", "θέλουμε παραγωγική ανασυγκρότηση" κλπ.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Kώστας ΜΠ 14/02/2012 23:49:24

      Διαβασε ακριβως κατω σε παρακαλω.
      Ειναι τα επισημα στοιχεια.

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ Δικερως 14/02/2012 23:57:37

        Tα είδα .
        "Ενδιάμεσες Οικονομικές Καταστάσεις της περιόδου από 1η Ιανουαρίου έως την 31η Μαρτίου 2011", αυτά είναι τα "επίσημα στοιχεία" που επικαλείσαι.
        Ξανά: έως Μάρτιο 2011.
        Ήδη έχουμε στοιχεία για όλο το 6μηνο του 2011 και ανακοινώθηκαν ΜΕΤΑ την έκθεση που παραθέτεις και δημοσιεύτηκαν σε όλο τον Τύπο.
        Η οποία έκθεση (Ενδιάμεσες Οικονομικές Καταστάσεις) αναφέρει:
        "Κατά την ημερομηνία σύνταξης των οικονομικών καταστάσεων υπήρχαν σημαντικές
        αβεβαιότητες σχετικά με τα ποσά του Ενεργητικού και Παθητικού τα οποία παραμένουν στην εταιρεία
        και τον όμιλο με συνέπεια να μην μπορεί να προσδιορισθεί η επίδραση αυτών των μεταβολών στην
        οικονομική θέση και την περιουσιακή διάρθρωση της εταιρείας και του ομίλου".

        Είναι γνωστά πράγματα, τα γράφουν όλες οι εφημερίδες, το πλεόνασμα πλέον του ΟΣΕ.

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ Κώστας ΜΠ 15/02/2012 00:14:36

          Με βαση το εταιρικο δικαιο,εαν δεν υπαρχουν επισημα δημοσιευμενα στοιχεια,δεν ισχυει τιποτε αλλο.Ακομη ομως και να ειχες δικιο,δεν αναφερεσαι στις αυξησεις μετοχικου κεφαλαιου(απο τον κυριο μετοχο που ειναι το Κρατος),ουτε και στα μετρα που εληφθησαν για να "εξυγειανθει" ο ΟΣΕ,τις
          ανελλειμενες υποχρεωσεις του Μετοχου(Κρατος),
          οπως ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ
          ΕΛΛΕΙΜΑ και αλλα πολλα.
          Τεσπα ειναι στενος ο χωρος
          τα λεμε αλλου.

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ Δικερως 15/02/2012 00:23:29

            Συγνώμη βρε Δίκερε, αλλά είναι επιχείρημα τώρα αυτό;:
            "Με βαση το εταιρικο δικαιο,εαν δεν υπαρχουν επισημα δημοσιευμενα στοιχεια,δεν ισχυει τιποτε αλλο"!!!

            Ο ΟΣΕ είναι κερδοφόρος πλέον, κάθε ενημερωμένος πολίτης το ξέρει. Το αρνήθηκες με μια πρωθύστερη τριμηνιαία έκθεση που είπαμε τι λέει , πανηγυρίσες με την κα Τσώνη που την παραπληροφόρησες ("Ξερεις,καλα τα λογια αλλα οι αριθμοι ειναι αμειλικτοι") και δεν παραδέχεσαι το λάθος σου.
            Τέλος πάντων...

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Δικερως 15/02/2012 00:30:57

            Τι να πω.
            Οι πηγες σου ως ενημερωμενου πολιτη ειναι ακαταμαχητες.
            Υποκλινομαι.
            Παντως παρε πισω το"πανηγυρισες",
            γιατι ποτε δεν πανηγυρισα για τα
            χαλια της
            Πατριδας μου.
            Κι ο ΟΣΕ ειναι
            ενα απο αυτα!

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ Δικερως 15/02/2012 00:41:19

            Δεν είπα πως πανηγύρισες για τα χάλια της πατρίδας.
            Έγραψα πως πανηγύρισες για τη διαφωνία μας αν είναι πλέον ελλειμματικός ή όχι η ΟΣΕ.
            Δεν είναι πλεόν , είχες άδικο και δεν το παραδέχεσαι γιατί δεν έχεις το θάρρος να πεις "έκανα λάθος".
            Σου απέμειναν οι ειρωνίες...

  31. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/02/2012 23:45:04

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ: ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟ ΠΕΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

    Φέρτε το τρένο πίσω σε κάθε πόλη που απομονώσατε επιτήδεια και “Καλλικρατικά” από τον κορμό της υπόλοιπης Ελλάδας, με το νου στα κέρδη των οδικών διοδίων και σε πιθανή -”κοσοβαρικης έμπνευσης”- καντονοποίηση Ελληνικών περιοχών.

    Η κίνηση “Φέρτε το τρένο πίσω στην πόλη μας”
    είναι τοπική δράση με Εθνική εμβέλεια, με δυναμική εξάπλωσης σε κάθε πόλη που της επιβλήθηκε τροϊκανή σιδηροδρομική αποσύνδεση.

    * ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
    Σε αυτό το ζοφερό περιβάλλον η κατάργηση της σιδηροδρομικής σύνδεσης κάθε πόλης με την υπόλοιπη Ελλάδα εντείνει την απομόνωση της περιοχής και υπονομεύει την προοπτική της βιώσιμης κινητικότητας για τους πολίτες και τους επισκέπτες.

    Πλήττει κυρίως τους φτωχότερους που στερούνται τη δυνατότητα οικονομικής μετακίνησης.

    Το τρένο είναι ένα προσιτό, άνετο και φιλικό στο περιβάλλον μέσο μεταφοράς που προσφέρει πολλά στην ποιότητα ζωής και την οικονομική ανάπτυξη κάθε περιοχής τώρα και επιβάλλεται η βελτίωση και επέκταση της σύνδεσης, να μας μεταφέρει στο μέλλον.
    Οι πιο προηγμένες χώρες του κόσμου διαθέτουν υπερσύγχρονες υπερταχείες.

    * Το τρένο είναι δικαίωμα και όχι πολυτέλεια
    * Η Ελλάδα δεν τελειώνει στην Αθήνα
    * Θέλουμε να αφήσετε το τρένο να μας πάει στο μέλλον.

    Απόσπασμα της εκδήλωσης "Φέρτε το τρένο πίσω στη Φλώρινα"

  32. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 14/02/2012 23:45:04

    Ο Σαμαράς έχει περίπου 15 λεπτά ακόμα στη διάθεσή του, πριν φύγει αυτή η άγια μέρα, να χαρίσει στη δυσκοίλια κα Μέρκελ ένα πακέτο Dulcolax, in advance αντίδωρο στο PSI.

  33. dimitris avatar
    dimitris 14/02/2012 23:45:14

    (Reuters) - Greek conservative party leader Antonis Samaras has not yet signed a written commitment to the country's international lenders on implementing an austerity package, a source close to negotiations on securing a new EU/IMF bailout said on Tuesday.

    "So far Samaras has not given a letter of commitment and this is a problem," the source told Reuters on condition of anonymity.

    His New Democracy party declined comment.

    A separate source at the PASOK socialist party said its leader, George Papandreou, had already provided a signed undertaking to support the measures passed by parliament early on Monday.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ dimitris 15/02/2012 00:05:45

      Τι καλό παιντί αυτός ο Papandreou που έχει ήδη παράσχει γραπτές δεσμεύσεις για την τήρηση του προγράμματος ... Ενώ ο κακός Σαμαράς δεν το έχει κάνει ακόμα. Προπαγάνδα επιπέδου δημοτικού. Για χαχόλους. Θα την πάρετε την επιστολή σας κι εσείς κ. Γιούνγκερ μην ανησυχείς. Απλά θα λέει αυτά που έλεγε και η προηγούμενη: Συμφωνούμε με τους στόχους του πρώτου και του δεύτερου μνημονίου αλλά όποιες πολιτικές δοκιμάζονται και αποτυγχάνουν θα πρέπει να το συζητήσουμε για να τροποποιηθούν. Για να μην στενοχωριέστε δεν θα κάνουμε επαναδιαπραγμάτευση. Μόνο τροποποίηση. Δεν είναι το ίδιο, διαφέρει. Έχει μόνο πέντε συλλαβές. Αν δεν σας αρέσει αυτό θα σας πει ότι οι πολιτικές που δεν πετυχαίνουν θα πρέπει να "μετατραπούν" αλλά όχι δεν είναι αυτό επαναδιαπραγμάτευση μην ανησυχείτε. Ή αλλιώς να "μεταλλαχθούν" αλλά όχι δεν είναι ούτε αυτό επαναδιαπραγμάτευση μάινε λίμπε Άνγκελα. Ή αλλιώς να "επανακαθοριστούν". Η ελληνική γλώσσα είναι πλούσια δυστυχώς κ. Σόιμπλε.

  34. μαρια τσωνη avatar
    μαρια τσωνη 14/02/2012 23:47:01

    Είδα με τι τρόπο βελτιώσανε τόσο καιρό τον ΟΣΕ και το πασοκισταν και το νουδουσταν .Γεμίσανε με κόσμο πελατείας τα τρένα ,χωρίς βέβαια να τους πηγαίνουν πουθενά.Ασε δε την Κινα.Ο τρόπος λειτουργίας του πολιτικού της συστήματος ειναι μόνο για τους κινέζους και στις αμοιβές και στις συνθήκες δουλειάς.Οχι τιποτα άλλο αλλά φωνάζουμε και για τα μνημόνια

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ μαρια τσωνη 14/02/2012 23:49:32

      και η Γερμανία το ίδιο;...

      και η Γαλλία;...

      και η Ιαπωνία;...

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ αλλενάκι 15/02/2012 00:12:34

        Δυστυχώς για την μεταφορά των εμπορευμάτων δεν υπάρχει και συνενόηση μεταξύ των ΟΣΕ των διαφόρων χωρών.
        Για παράδειγμα δεν μπορεί να ξεκινήσει ένα τραίνο του Ρώσσικου ΟΣΕ και να έρθει με εμπορεύματα στην Αθήνα.
        Λογικά κάποια στιγμή θα πάμε σε μια λογική διαχείρισης όπως γίνεται με τα εμπορευματοκιβώτια.
        Θα ιδιωτικοποιηθούν οι κρατικοί ΟΣΕ θα συνενωθούν και τότε θα μπορείς να μεταφέρεις από χώρα σε χώρα με ευκολία τα εμπορεύματα.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ μαρια τσωνη 14/02/2012 23:52:13

      Εσείς δεν φωνάζετε για τα μνημόνια.

      Είναι κάτι περισσότερο από σαφές.

      Όσο για τα τρένα, αν μπορούσατε θα τα ξηλώνατε.

      Αμ δε !

      • μαρια τσωνη avatar
        μαρια τσωνη @ αλλενάκι 15/02/2012 00:14:06

        Δεν χρειάστηκαν εμένα τα απαξίωσαν και τελικά τα ξήλωσαν .Δεν υπάρχει πια η προαναφερόμενη γραμμή όπως και πολλές άλλες.Και ξέρετε με ποια δικαιολογία ,δεν τα χρησιμοποιούσε ο κόσμος

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ αλλενάκι 15/02/2012 00:24:49

        Ρε συ,δεν ειναι τα τραινα το προβλημα,η διαχειριση του ΟΣΕ ειναι.
        Τοσα χρονια εκαναν "πολιτικη" προσλαμβανοντας
        αθροα,απαξιωνωντας τις υποδομες,δημιουργωντας
        γραφειοκρατια και τελικα
        φορτωνωντας τα χρεη του στον Λαο.
        Πλεον για να υπαρξει ΟΣΕ
        χρειαζονται απιθανες επενδυσεις που δεν θα μας
        δωσει ΚΑΝΕΝΑΣ.
        Τωρα να δω με τι μπουρδες θα ξαναχτιστει ενας απο τους βασικους πυλωνες των
        μεταφορων της Πατριδας μας.

  35. aurora3363 avatar
    aurora3363 14/02/2012 23:47:49

    ΚΥΡΊΩς!!!Το κερατό μου το τράγιο!!!!!!!!!!!!

  36. aurora3363 avatar
    aurora3363 14/02/2012 23:48:35

    χαχαχαχαχσωστο!!!!!!!!!!!!!!

  37. aurora3363 avatar
    aurora3363 14/02/2012 23:50:53

    απειρον!!!νομιζουν οτι ειμαστε τσόφλια!

  38. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/02/2012 23:53:21

    Πολλά ακαταλαβίστικα εξηγούνται εάν οι "Εταίροι" μας βασικά δεν θέλουν να "βοηθήσουν" εμάς, αλλά εαυτούς, και απλά αγοράζουν χρόνο για να καλύψουν τα νώτα τους., και ό,τι αρπάξουν κέρδος.

    Και πιθανότατα να πιέζονται από τον θείο ΟΜπάμα που έχει εκλογές και δεν θελει κακίες στην ΝΑ πτέρυγα, και που ακόμα κι αν είμαστε "άχρηστοι" σε σχέση με το 67, με τις τριβές Ιραν και Συρίας, τώρα δεν είναι ώρα να μας το θυμίζουν. Ίσως πάιζουν το παιχνίδι του κοτόπουλου, ποιός θα βάλει τον άλλο να πληρώσει, ή ποιός θα ζαλίσει πιο πολύ τον άλλο, με εμάς μπαλάκι πινγκ πονγκ.

    Εχω δει πολλές δουλειές να χαλάνε, και ελάχιστες να γίνονται. Αυτή μοιάζει με δουλειά που χαλάει.

  39. aurora3363 avatar
    aurora3363 14/02/2012 23:57:12

    απλή σκέψη..ετσι απλα..σε παραδέχομαι θέλουν να γινουν οι γερμανοί οι δικτάκτορες της ευρώπης..μεσω της οικονομίας και δη των εξαγωγων!! αν ξαναπάρω γερμανικό προϊον να μου κοπεί η χείρα...εκτός και αν είναι εν αγνοιαν μου (γιατί είναι πραγματικός όρκος)

    • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
      ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ aurora3363 15/02/2012 10:08:23

      H cosmote είναι γερμανική; πρέπει να την αλλάξω οπωσδήποτε. Ποιά εταιρεία δεν είναι γερμανική;

  40. μαρια τσωνη avatar
    μαρια τσωνη 14/02/2012 23:58:39

    Ξέρεις σ'αυτήν την χώρα ζούμε ολοι και γνωρίζουμε παραπολυ καλά το παρτυ των προηγούμενων χρόνων.Εμένα μη μου λες για σιδηρόδρομο και μεταφορες και ανάπτυξη και οραμα και διάφορα αλλα πολιτικάντικα.Εγώ ξέρω οτι το τρενο που πήγαινε απο Μεσσήνη κυπαρισσια,επειδη τυχαίνει να είμαι απο κει ηταν σαν τα τρενα της Ινδίας που βλέπουμε στα εργα.Τόσα χρονια μια γραμμή γιατι δεν την φτιαχνανε,τι περιμένανε?

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ μαρια τσωνη 15/02/2012 00:05:06

      Ασφαλώς, δεν διαφωνώ για τα πάρτι, παρόλο που δεν συμμετείχα σε κανένα.
      Πληρώνω όπως κι εσείς γράφετε.

      Όμως υπάρχει αυτό που δεν έγινε και αυτό που πρέπει να γίνει σε μια χώρα που σέβεται την υπόστασή της.

      Και το τρένο είναι δομικό στοιχείο αυτής της υπόστασης.

      Όμως όλοι από κάπου καταγόμαστε που έχει τρένα... Δεν είστε η μόνη...

    • μχ avatar
      μχ @ μαρια τσωνη 15/02/2012 16:06:42

      για να γραφεις αυτα που γραφεις για αυτο δεν την φτιαχνανε....

  41. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 14/02/2012 23:59:02

    Η Γερμανία μπορεί να απλώσει τα πόδια της μόνο μέχρι εκεί που θα την αφήσει ο Θείος Σαμ.Μην ξεχνάμε ότι κάμποσες αμερικανικές μεραρχίες σταθμεύουν σε Γερμανικό έδαφος. Η Γερμανία είναι μια μεσαίου μεγέθους δύναμη σε παγκόσμια κλίμακα, χωρίς μάλιστα εμπειρία ηγεμονίας αγγλικού ή γαλλικού τύπου.
    Α...κάτι ψυθιρίζεται για μια στρατιωτική επέμβαση το καλοκαίρι (;) προς Περσέπολη μεριά.
    Λες ο επιτιθέμενος να έχει αφήσει μπάχαλο την περιοχή πριν να επιτεθεί.

  42. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 14/02/2012 23:59:10

    Πόσους μήνες το φωνάζω πως θέλουν ή υποταγή μας ή την καταστροφή μας...

  43. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 15/02/2012 00:00:37

    Ο Γλέζος έχει δημοσίως δηλώσει πως μόνο ο ΑΣ συμφώνησε μαζί του για την διεκδίκηση των πολεμικών αποζημιώσεων!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γεώργιος Τ. 15/02/2012 00:01:17

      Εκτός αν βγάζουμε ψεύτη και το Γλέζο που το είπε για να βοηθήσει τον ΑΣ....

    • franc avatar
      franc @ Γεώργιος Τ. 15/02/2012 11:44:00

      Μα γι αυτό σκύλιασε ο ανάπηρος.
      Τι νομίζετε? Απ το Σαμαρά ζητάει μόνο ΥΔ του Ν. 105?

  44. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 15/02/2012 00:01:24

    Πρέπει να τους δώσουν γραπτή εγγύηση!
    Και μάλιστα όχι μόνο οι αρχηγοί των κομμάτων της συγκυβέρνησης, αλλά να την υπογράψουν όσο περισσότεροι Έλληνες πολίτες γίνεται.

    Η επιστολή πρέπει να αναφέρει μόνον τα εξής απλά:

    «Σας διαβεβαιώνουμε ότι από σήμερα και πάντα θα πράττουμε αυτό που είναι δίκαιο, νόμιμο και εξασφαλίζει τα κοινά συμφέροντα όλων των πολιτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.»

    Και να μην ξαναζητήσουν εγγυήσεις.

    • Ιεροφάντης avatar
      Ιεροφάντης @ StarPowerNone 15/02/2012 00:16:30

      Ότι θέλουν τα παιδιά στις Βρυξέλλες.

      Και υστερόγραφο στην Επιστολή.

      Show me the money...! Show me the 130 billions...!

      Υ.Σ. Είχες χαθεί για λίγο ή μου φάνηκε;

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ Ιεροφάντης 15/02/2012 00:22:35

        Και τα δυο...

        • Ιεροφάντης avatar
          Ιεροφάντης @ StarPowerNone 15/02/2012 00:28:55

          Δεν μπορεί και τα δύο, διότι χρησιμοποίησα διαζευκτικό "ή"....

          Υ.Σ. Καλώς ήρθες πάλι λοιπόν.

      • Fotini avatar
        Fotini @ Ιεροφάντης 15/02/2012 02:06:56

        Ιεροφάντης,

        COD (cash on delivery)!! :lol:

  45. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 15/02/2012 00:03:41

    Αν νομίζετε πως αυτός που έκανε θητεία στα σημαντικότερα υπουργεία με βάση τις καταστάσεις που ζούμε, δεν ξέρει τους κινδύνους που αντιμετωπίζει η χώρα, τι να πω... Θα έκανε πίσω αυτός που τα έβαλε με το μητσοτακέικο και τους οπαδούς της ΝΔ που τον έλεγαν τόσα χρόνια προδότη;

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Γεώργιος Τ. 15/02/2012 00:18:33

      Γεώργιος

      Οι πραγματικοί οπαδοί της ΝΔ όχι οι εκ Κρήτης περιστασιακοί δεν είπαν και δεν θεώρησαν ποτέ προδότη τον Σαμαρά.

      Το απέδειξαν στις εκλογές το 2009.

  46. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 15/02/2012 00:05:49

    Αυτό είναι το θέμα... Το μνημόνιο 1 & 2 θα ακυρωθούν άμα τη πτώχευση. Και πάνε και τα αγγλικά δίκαια και όλες οι φανφάρες που μας απειλούν. Εκλογές πάντως οι εχθροί μέσα και έξω δεν θέλουν...

  47. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 15/02/2012 00:06:24

    Θα την πάρετε την επιστολή του Σαμαρά, εννοείται

  48. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 15/02/2012 00:07:17

    Ήταν είναι και θα παραμείνει... ο μπένυ!

  49. μαρια τσωνη avatar
    μαρια τσωνη 15/02/2012 00:07:21

    Να ρωτήσω κάτι ?Συμμάχους σ'αυτήν την ιστορία εχουμε?Διότι βλέπω σχεδον ολες τις χωρες να μας πιεζουν και να περιμένουν να δουν πως θα εξελιχθει το παιχνίδι

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ μαρια τσωνη 15/02/2012 00:23:50

      Πολύ καλή ερώτηση.

      Αναμένουμε απαντήσεις από τους ειδικούς.

      • Ιεροφάντης avatar
        Ιεροφάντης @ Aris. A 15/02/2012 00:36:28

        Πιο μετριοπαθείς στη κατσάδα απέναντί μας φαίνεται να είναι οι Αμερικάνοι.

        Οι Ευρωπαίοι, μας έχουν μουρλάνει στο γαμοσταυρίδι.

        Εναλλακτικά, βλέπω να παίζουμε στο μέλλον μπάλα με Αμερική, Ρωσία, Κίνα. Ειδικά αν μας πεθάνουν οι Ευρωεταίροι.

        Αμερικανορωσοκινέζοι, θα είναι σούπερ ικανοποιημένοι με αυτή την εξέλιξη. Βολεύει όλους, βάζουν όλοι χέρι στους Ευρωπαίους, και οι Γερμανοί μένουν με το dick στο χέρι.

        Άντε με το helios, αλλά αυτό το έχει καταραστεί ο Αρχαιοπτέρυγας, οπότε του δίνω από ελάχιστες έως καθόλου πιθανότητες για να γίνει...!

  50. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 15/02/2012 00:11:16

    Ο επιτιθέμενος θέλει logistics. Θέλει να κάνει τη δουλειά του ελεύθερα. Δεν θέλει Γιούνκερ, να του χαλάνε τη ζαχαρένια κάθε τρεις και λίγο.

    Ο Γερμανός, "γείωσε", κατά το κοινώς λεγόμενον, τον επιτιθέμενο στην Περσέπολη, προ μερικών μηνών στη Λιβυή. Ο Θείος Σαμ δεν τα ξεχνά κάτι τέτοια.

    Έχω μια διαίσθηση ότι η πρώτη εταιρία που θα πάρει άδεια για έρευνες για υδρογονάνθρακες θα είναι σύντομα και θα είναι Αμερικανικών συμφερόντων. Τα πετρέλαια θα πάνε U.S of A.

    Ίσως δούμε τον Σαμαρά τις επόμενες εβδομάδες και προ ελληνικών εκλογών, στην Ουάσιγκτον. Αν το δούμε και αυτό, θα εξηγηθούν ίσως κάποια πράγματα.

    Στον τελικό λογαριασμό, οι Γερμανοί θα το φάνε το κεφαλάκι τους.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Ιεροφάντης 15/02/2012 00:27:43

      Αυτοί οι Γερμανοί πως καταφέρνουν και γίνονται τόσο αντιπαθητικοί;;

      • Ιεροφάντης avatar
        Ιεροφάντης @ Aris. A 15/02/2012 00:39:14

        Είναι ... άγαρμποι...!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Ιεροφάντης 15/02/2012 00:28:06

      Dear Angie

      It was difficult for me to write this letter. Last time we met you broke my heart but that's OK with me. No hard feelings!
      I am definitely committed to our common goal. I would never have imagined that this single, short letter would cost you 145bn.

      Well, love costs!

      Happy Valentines Day!

      Truly yours,

      Antonis

  51. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 15/02/2012 00:17:23

    Σου απάντησα πιο πάνω Δίκερε, για τα "επισημα στοιχεία" που παρέθεσες(έκθεση για το πρώτο τρίμηνο του 2011, έκθεση με "σημαντικές αβεβαιότητες" ) , αλλά δεν βλέπω να επανέρχεσαι...
    Προσθέτω:
    -ΟΣΕ: Πέρασε στην κερδοφορία
    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=111507527

    -

    • Geros avatar
      Geros @ Κώστας ΜΠ 15/02/2012 08:53:08

      Κατά την ταπεινή μου γνώμη τα στοιχεία της Grant Thornton είναι αδιαμφισβήτητα Κώστα. Είναι επίσημη έκθεση ορκωτών λογιστών με τις υπογραφές τους από κάτω , όπως και την υπογραφή του διοικητή του οργανισμού .
      Χωρίς να κάνω καμια σοβαρή μελέτη με μια ανάγνωση βλέπω ότι τα στοιχεία που παραθέτει η Ημερησία αφορούν ΟΣΕ όχι τον όμιλο , είναι προ φόρων , τόκων και αποσβέσεων και τέλος αυτό που αλλάζει την εικόνα των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων προς το θετικό είναι ένα έσοδο που αναφέρεται ως κρατική αποζημίωση που δεν υπήρχε το 2010.
      Δεν μπορούμε να βάζουμε στο ίδιο σακί την επίσημη έκθεση και το εν λόγω πινακάκι της Ημερησίας , το πρώτο είναι επίσημη διεθνής λογιστική το δεύτερο είναι .... ένα πινακάκι.
      Φυσικά το επίσημο έγγραφο πέρασε στο ντούκου , το πινακάκι διανεμήθηκε στις εφημερίδες και τώρα έχεις έναν κόσμο να πιστεύει ότι με λίγη οικονομία οι καταχρεωμένες κρατικές επιχειρήσεις γίνονται κερδοφόρες.
      Οι σημαντικές αβεβαιότητες αφορούν το κατά πόσο ο νόμος Ρέππα θα εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή θα θεωρηθεί παράνομη κρατική επιχορήγηση προς τον ΟΣΕ. Δεν νομίζω ότι εκεί στην ευρώπη συμφωνούν με τον Ρέππα και τους σχολιαστές του antinews που πιστεύουν ότι κερδοφόρα κρατική επιχείρηση είναι αυτή που ένας υπουργός της χάρισε τα χρέη και της έδωσε και μερικά μονοπώλια προς εκμετάλλευση. Έτσι (και με λίγη .... δημιουργική λογιστική) γίνονται κερδοφόροι οι πάντες.

    • franc avatar
      franc @ Κώστας ΜΠ 15/02/2012 12:14:39

      Πέρασε στην κερδοφορία... μετά απο 50 χρόνια ελλειμμάτων. Και λοιπόν?
      Εχει τώρα που είναι κερδοφόρος κάποιο σχέδιο σαν αυτό πχ. που εφήρμοσε ο Ισπανικός ΟΣΕ το 1981 και τώρα ο έχει σύγχρονες σιδηροδρομικές ταχύτητες που κυναίνονται απο 200-500 χλμ/ωρα που είναι πλέον απαραίτητη σε έναν ευρωπαικό σιδηρόδρομο για να είναι βιώσιμος? Πότε υπολογίζεις να πιάσει τέτοιες ταχύτητες ο ΟΣΕ? Θα προκηρύξει ανοιχτό τίμιο διεθνή διαγωνισμό (να συμμετάσχει πχ.και η Alsthom με τοTGV των 580 χλμ/ωρα, που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον ή ο διαγωνισμός θα στηθεί πάλι υπερ κάποιου εθνικού προμηθευτή?)
      Διότι αν μείνει σε ταχύτητες κάτω των 200 χλμ ακόμα κι αν δεν έχει έλλειμα θα είναι μη ανταγωνιστικός. Δεν μας αρκεί πλέον να μένουμε στην κούρσα, πρέπει να ξεκολλήσουμε και απο την τελευταία θέση...

  52. Netosavros avatar
    Netosavros 15/02/2012 00:18:56

    Και δεν μου λέτε ρε παιδιά την στρατηγική των Γερμανών την ξερουμε ή θα μας αναγκάσουν να φύγουμε ή θα μας υποδουλώσουν πλήρως αναγκάζοντας μας να εκποιήσουμ,ε τα πάντα και να γίνουμε πρωτεκτοράτο περιορισμένης κυριαρχίας .... Ο πρόεδρος έχει πλάνο B ή το πλάνο είναι λέμε ναι μέχρι να τους αναγκάσουμε να πούνε οχι ώστε την χρεοκοπία να μην την χρεωθεί ο ίδιος και το Ελληνικό πολιτικό σ΄συστημα? Τον μουτζούρη παίζουμε????

  53. Aris avatar
    Aris 15/02/2012 00:35:51

    Τι ωραία που τα περιγράφετε... Και στο μεταξύ μια ολόκληρη κοινωνία διαλύεται.

  54. aurora3363 avatar
    aurora3363 15/02/2012 00:47:56

    ο Παπαδόπουλος ο δικτακτορας ήθελε να βγάλει τα πετρελαια σε δραχμές!! εφεραν τον ΙΩΑΝΝΊΔΗ!!(και την εισβολή στην Κύπρο)..τώρα που οι γερμανοί έχουν στριμωχτεί από Κίνα και Αμερική θέλουν οι γερμαναράδες τα κοιτάσματα πετρέλαιου μας!

  55. Orestios avatar
    Orestios 15/02/2012 00:50:15

    Στην επιστολή του που μπορεί να στείλει αύριο ο Σαμαράς θα πεί στην τρόικα ότι το -4% που προέβλεπε το εξαιρετικό σχέδιο της τελικά ήταν -7% και ότι η αποτυχία της πλησιάζει το 100%?????

  56. Προφήτης avatar
    Προφήτης 15/02/2012 01:32:11

    Greek conservative party leader to deliver letter Wednesday

    3:43pm EST
    ATHENS, Feb 14 (Reuters) - Greek conservative party leader Antonis Samaras is expected to deliver a letter of commitment to the country's international lenders on Wednesday, a government source said on Tuesday.

    "Samaras' letter of commitment is expected to be handed in tomorrow morning," the government official told Reuters on condition of anonymity.

    A senior official at the conservative New Democracy party confirmed that Samaras intended to sign the letter. There was no official comment from the party.

    http://www.reuters.com/article/2012/02/14/greece-letter-idUSL5E8DE8HD20120214

  57. akis51 avatar
    akis51 15/02/2012 02:04:33

    Κλεάνθη Γρίβα, άρθρο του προχθεσινό, στη Ζούγκλα, θα σχολιάσει κανείς σας ;

  58. panos-1924 avatar
    panos-1924 15/02/2012 02:28:23

    Ώρα είναι να ζητήσουν πως για να μπορέσουμε να ψηφίσουμε ως "ελεύθεροι" έλληνες-ευρωπαίοι στις επερχόμενες, κάπου στο βάθος, εκλογές πρέπει πρώτα να τους υπογράψουμε επιστολή-υπεύθυνη δήλωση προσωπικής συμμόρφωσης και υποταγής στα μνημονιακά τους κωλόχαρτα και να την επισυνάψουμε με το ψηφοδέλτιο στην κάλπη για να θεωρηθεί ως έγκυρο.
    Ζήτω η νέα κοινοβουλευτική ευρωδικτατορία!!!

  59. ΜΠ avatar
    ΜΠ 15/02/2012 02:40:30

    09.12.2011, xrimanews.gr:
    "CDS ή πως οι αμερικανικές τράπεζες και επενδυτικά κεφάλαια, κερδίζουν δισεκατομμύρια από την κρίση;

    Οι οίκοι αξιολόγησης είναι παραρτήματα των μεγάλων τραπεζών.
    Από τα τέλη του 2009 και μετά οι αμερικανικές τράπεζες και τα αμερικανικά επενδυτικά κεφάλαια φρόντισαν να πουλήσουν ελληνικά και άλλα ομόλογα της ευρωπαϊκής περιφέρειας για να μειώσουν το ρίσκο τους στην ευρωζώνη και αυτό αποτέλεσε έναν απ' τους λόγους που η κρίση έλαβε τόσο μεγάλες διαστάσεις.Την ίδια στιγμή, ωστόσο, μεγάλες αμερικανικές τράπεζες φρόντισαν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση πουλώντας και αγοράζοντας ασφάλιστρα των ομολόγων CDS που ξεφορτώθηκαν κερδίζοντας δισεκατομμύρια αλλά και ποντάροντας πως θα κέρδιζαν ακόμη περισσότερα στο μέλλον.

    Τα στοιχεία για τα CDS που κατέχουν οι τράπεζες δε δημοσιεύονται και έτσι μπορεί κανείς να κάνει μόνο υποθέσεις ή να προσπαθήσει να βγάλει συμπεράσματα από τα σύνολο των CDS για κάθε χώρα.

    Σε χτεσινή ομιλία του διευθυντή της JP Morgan ωστόσο έγινε η αποκάλυψη ότι
    η αμερικανική τράπεζα είναι εκτεθειμένη στην ευρωπαϊκή περιφέρεια με CDS ονομαστικής αξίας 100 δις δολαρίων τα οποία αγόρασε μετά το ξέσπασμα της ελληνικής κρίσης και έχει στην κατοχή της και ελληνικά CDS.
    Τί θα γίνει, λοιπόν, στην περίπτωση μιας ελληνικής πτώχευσης;

    Ποιός θα πληρώσει τα ελληνικά CDS;
    Αν σκεφτούμε πως γι' αυτό το σενάριο οι πιθανότητες με βάση τα CDS είναι της τάξης του 99% τότε η JP Morgan κυρίως ως πωλητής, δηλαδή ασφαλιστής CDS θα έπρεπε να πληρώσει τα ασφάλιστρα στους κατόχους των ελληνικών CDS και να καταγράψει ζημίες δισεκατομμυρίων.

    Υπάρχει, όμως, μια λύση ώστε η JP Morgan να αποφύγει να πληρώσει έστω ένα δολάριο σε ασφάλιστρα έχοντας πρώτα κερδίσει δισεκατομμύρια από το εμπόριο τους:
    Η Ελλάδα να κάνει ελεγχόμενη αναδιάρθρωση έτσι ώστε τα CDS να μην ενεργοποιηθούν.

    Τι ακριβώς προσπαθεί η Γερμανία να πετύχει μέσω του PSI ;

    Τι θα επιτύχουμε με το PSI ;
    Το πρόβλημα, δεν είναι να μειωθεί το ελληνικό χρέος και να βοηθηθεί η Ελλάδα μέσω του PSI. Αν ήταν αυτό το ζητούμενο τότε θα μπορούσε να γίνει ένα swap 30-50 ετών με επιτόκιο στο 2,5% και η Ελλάδα να αντάλλασσε παλιά ομόλογα ύψους 200 δις ευρώ με νέα, με τη στήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ώστε τελικά και το χρέος της να πλήρωνε αλλά και να είχε όλο το χρόνο να αναδιαρθρώσει την οικονομία της χωρίς να απειληθεί με οικονομική καταστροφή όπως συμβαίνει σήμερα.

    Στην πραγματικότητα, όμως, το PSI προσπαθεί να εξασφαλίσει ότι
    οι αμερικανικές τράπεζες δε θα πληρώσουν ούτε ένα σεντ σε ασφάλιστρα ελληνικών ομολόγων,
    να μεταφέρει τις όποιες απώλειες στις ευρωπαϊκές τράπεζες,
    να δημιουργήσει ένα προηγούμενο μη ενεργοποίησης των CDS σε περίπτωση ελεγχόμενης πτώχευσης,
    να φροντίσει ώστε η αναδιάρθρωση να γίνει με τους καλύτερους δυνατούς όρους για τις τράπεζες και
    τελικά να παράσχει άλλο ένα σωσίβιο στη Wall Street χρεώνοντας τον ευρωπαϊκό τραπεζικό και κρατικό τομέα.

    Η άμεση έκθεση των τραπεζών της Wall Street είναι της τάξης των 2,7 τρις δολαρίων, είπε σε συνέντευξη του στις 05 Οκτωβρίου ο πρώην υπουργός εργασίας των ΗΠΑ και καθηγητής πανεπιστημίου Robert Reich, προσθέτοντας “Πίσω απ' την ευρωπαϊκή κρίση κρύβεται άλλη μια διάσωση της Wall Street”.

    Και το ερώτημα που τίθεται άμεσα είναι γιατί η Ευρώπη να δεχτεί να βοηθήσει την Αμερική; Τί όφελος έχει η Γερμανία με το PSI και τί ανταλλάγματα έχει ζητήσει η Γερμανία από την Αμερική προκειμένου να στηρίξει όλο αυτό το άρρωστο πρόβλημα της τελευταίας;
    Μήπως το αντάλλαγμα είναι η απόσυρση του Αμερικάνικου ενδιαφέροντος για την εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων μας, του ορυκτού πλούτου (π.χ η TVX απεχώρησε από τη Χαλκιδική και τα μεταλλεία χρυσού εκεί), και της "πράσινης" ενέργειας και η παράδοσή τους ως λάφυρα στη Γερμανία για την "εξυπηρέτηση" να μην σκάσει μία δεύτερη Lehman Brothers με ολέθριες συνέπειες για τον πλανήτη;

    Μήπως για αυτό ο Σόιμπλε προσπαθεί τόσο πολύ να αποτύχει κάθε προσπάθεια που κάνουμε; Μήπως λοιπόν όλοι μας καταλαβαίνουμε ότι η "θυσία της Ιφιγένειας" θα έπρεπε να είναι ο τίτλος του δράματος που ζούμε;
    Μήπως όλα αυτά τα γνωρίζει καλά ο Α.Σ και μήπως η επίσκεψή του στη Ρωσία και το Ισραήλ είναι τελικά το κλειδί για να ανοίξει το κουτί της Πανδώρας και θα δώσει πολλά ρίχτερ στο άμεσο μέλλον σε παγκόσμια κλίμακα;
    Μήπως η Ιφιγένεια είναι η Ελλάδα και μήπως η θυσία της πρέπει να αποτραπεί;

    Και τελικά ποιός μας εγγυάται ότι εφόσον η Αμερική γλιτώσει εκείνη την χρεοκοπία, δεν θα επαναλάβει τις ίδιες τακτικές του παρελθόντος γιατί απλά η απληστεία είναι η μητέρα όλων των δεινών του πλανήτη;

    Τα παραπάνω μακάρι να ήταν σενάριο για το sequel της ταινίας Wall Street με τον Gordon Gekko να πρωταγωνιστεί. Δυστυχώς όμως, δεν είναι.
    Μακάρι όλα αυτά να είναι ένα τραβηγμένο σενάριο και μία θεωρία συνομωσίας!

    • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
      ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ ΜΠ 15/02/2012 10:01:27

      Η ΕΕ, φαίνεται ότι είναι παγιδευμένη στις αντιφάσεις της.
      Δεν ξέρει ποιό σενάριο συμφέρει καλύτερα την Γερμανία. Να χρεοκοπήσουμε ή όχι;
      Μάλλον, όμως έχει έρθει σε δύσκολη θέση, τα σαΐνια της Wall Street, της έκαναν κίνηση ματ. Ας ελπίσουμε να συνετιστεί και ν΄ακολουθήσει άλλη πολιτική για την Ελλάδα, χωρίς βαρβαρότητες, με στόχο την πραγματική βοήθεια για την Ελλάδα και τις άλλες χώρες του Νότου.
      Πάντως προς το παρόν, δεν φαίνεται να διακατέχεται από τις αρχές της Ευρωπαϊκής αλλυλεγγύης, αλλά από την ισχυρή προσκόλλησή της στο κτίσιμο μιας ηγεμονικής φυσιογνωμίας της Γερμανίας, χωρίς
      ενδοιασμούς, χωρίς όρια.
      Μ΄αυτόν τον τρόπο διολισθαίνει σε πολύ άσχημο δρόμο όλη η Ευρώπη. Η απληστία της Γερμανίας και ο πανικός της, διαμορφώνει ένα άλλο πρόσωπο της ένωσης, που καταλύει την ίδια την δημοκρατία και τις αρχές και τα ιδεώδη της ένωσης των Ευρωπαϊκών κρατών.
      Η παραφροσύνη της σημερινής Γερμανίας, δεν διαφέρει από την παραφροσύνη του Χίτλερ, που αιματοκύλησε τον κόσμο.
      Ας ελπίσουμε οτι το φαινόμενο αυτό δεν θα επαναληφθεί, οτι θα επικρατήσουν οι συνετές φωνές, για το καλό όχι μόνον της Ευρώπης αλλά όλου του κόσμου.

      • ΜΠ avatar
        ΜΠ @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 15/02/2012 12:40:08

        "...τα σαΐνια της Wall Street, της έκαναν κίνηση ματ".

        Η Wall Street έχει ως στόχο της - όπως όλες οι αγορές - ένα και μόνον πράγμα, την πραγματοποίηση κερδών εικονικών ή πραγματικών. Για να το κάνει αυτό χρειάζεται ένα κίνητρο να προωθεί αποκλειστικά: την απληστία και ένα τέτοιο προϊόν "έτυχε" να είναι και τα CDS (όπως περιγράφονται παραπάνω στην ανάρτηση).
        Η κίνηση ματ δεν έγινε, λοιπόν, από τη Wall Street προς τη Γερμανία ή την Ε.Ε, αλλά προς ολόκληρο το Αμερικάνικο κράτος, τους πολίτες του, τους πολιτικούς του και τους χρηματοδότες του. (Οι παραμβάσεις του Joe Baiden και τα ταξίδια του στην Ευρώπη προκειμένου να περάσει τις απαράιτητες γραμμές δεν έγιναν σε τυχαίες χρονικές στιγμές).
        Η Lehman Brothers όταν έσκασε ήταν απλά μία χειροβομβίδα κρότου-λάμψης, προκειμένου να εστιαστεί η προσοχή στο τί θα σήμαινε ένα παγκόσμιο ντόμινο κατάρρευσης. Ήταν η προειδοποίηση που εκβιαστικά έθεσαν οι Αμερικάνοι προκειμένου να οχυρωθούν μπροστά σε μία απειλή, την κατάρρευση της Αμερικάνικης δύναμης, ως παγκόσμιας ρυθμίστριας, με παράλληλη κατάρρευση όλων των υποστηρικτών - χρηματοδοτών της.
        Έπρεπε να βρεθεί μία λύση και γρήγορα. Η λύση βρέθηκε - ή προσφέρθηκε (;) - από τη Γαλλία αρχικά (βλέπε επίθεση στη Λιβύη) και από τη Γερμανία από κοινού, τις δύο ισχυρότερες δυνάμεις εντός της Ε.Ε.
        Το αντάλλαγμα για τη διάσωση της Αμερικής προς τη Γαλλογερμανική συμμαχία, είναι η ωμή παράδοση στο πιάτο μίας ολόκληρης Ευρώπης, του λαού της και του πλούτου της, στα πόδια των Μερκοζί και η απόσυρση κάθε έντονου πρωταρχικού ενδιαφέροντος από την Αμερικάνικη πλευρά, που αφορά σε επενδύσεις σε υδρογονάνθρακες, ορυκτό, ενεργειακό ή άλλον πλούτο.
        Για την πραγματοποίηση της διάσωσης κλήθηκαν εκτός από τους Μερκοζί, όλοι όσοι ήταν Αμερικανόφιλοι: Ηγέτες εντός της Ε.Ε, ταγμένοι οικονομολόγοι, δημοσιογράφοι και λοιπά παπαγαλάκια, όπως λένε και οι Αμερικάνοι τα "birds".
        Φυσικά έπρεπε να βρεθεί και ένα βολικό κράτος το οποίο θα είχε προϋποθέσεις για μία τεχνητή διόγκωση του χρέους και ανάπτυξη μίας ύφεσης βαθιάς και τρομακτικής για τα υπόλοιπα κράτη της Ευρώπης. Το χρεός αυτό θα έπρεπε να είναι σε κάθε περίπτωση διαχειρίσιμο εντός των κόλπων της Ε.Ε για την περίπτωση που κάποιος αστάθμητος παράγοντας θα υπονόμευε το όλο σχέδιο. (το οποίο σχέδιο, εφαρμόζουν από εποχής Καραμανλή ακόμη - ο οποίος σημειωτέον είχε καταλάβει τί συμβάνει και είχε ξεκινήσει τη συνεργασία του με τη Ρωσία, την οποία βίαια διέκοψε ο ΓΑΠ).
        Οι έντονες αντιδράσεις και οι δηλώσεις των τελευταίων 48 ωρών από κράτη μέλη της Ε.Ε και των εκπροσώπων τους, για τη στάση του Γαλλογερμανικού μετώπου απέναντι στην Ελλάδα (και την άρνηση για την έκδοση Ευρωομολόγου) είναι ενδεικτικές. Οι Ευρωπαίοι εταίροι μας ξυπνούν από το πρώτο σοκ που τους υπέβαλλαν οι Μερκοζί με την εξάπλωση του πανικού της διάλυσης της Ε.Ε. και αρχίζουν να βλέπουν πλέον όλη την εικόνα και την πιθανή τους κατάλληξη αν συνεχιστεί η επικίνδυνη πολιτική των Γερμανών και των Γάλλων.
        Η συνέχεια επί της οθόνης. Το έργο " Η Θυσία της Ιφιγένειας", βρίσκεται στην πιο κρίσιμη πράξη του.

    • franc avatar
      franc @ ΜΠ 15/02/2012 12:57:22

      Aγαπητέ ΜΠ, πολύ εύστοχη η σκέψη σου.
      Ομως τελικά μήπως γι εμάς δεν έχει την τραγική σημασία της Ιφιγένειας που δίνεις?
      1.Διερωτάσαι λογικά: "Μήπως το αντάλλαγμα είναι η απόσυρση του Αμερικάνικου ενδιαφέροντος για την εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων μας, του ορυκτού πλούτου (π.χ η TVX απεχώρησε από τη Χαλκιδική και τα μεταλλεία χρυσού εκεί), και της “πράσινης” ενέργειας και η παράδοσή τους ως λάφυρα στη Γερμανία για την “εξυπηρέτηση” να μην σκάσει μία δεύτερη Lehman Brothers με ολέθριες συνέπειες για τον πλανήτη; "
      Αν πούμε ναί, τότε με την επιτυχία του PSI, αποφεύγουμε το σκάσιμο της δεύτερης Lehman Brothers . Επομένως σωζόμαστε και εμείς.
      Αρα, αν ο Σόιμπλε έχει συμφωνήσει την επιτυχία του PSI έχει κάθε λόγο να το στηρίξει, οπότε η "γκρίνια" σε βάρος μας είναι θέατρο.
      2. Τι διαφορά έχει για εμάς αν την εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων μας, του ορυκτού πλούτου , και της “πράσινης” ενέργειας την έχουν οι Αμερικάνοι οι Γερμανοί ή οι Ρώσοι? Ποιοί θα μας έδιναν το μεγαλύτερο ποσοστό και πόσο? (μαζί με τη βοήθεια για να βγούμε απο την κρίση εννοείται)
      3.Διερωτάσαι: "Μήπως η Ιφιγένεια είναι η Ελλάδα και μήπως η θυσία της πρέπει να αποτραπεί;"
      Πως μπορει να γίνει αυτό κατά τη γνώμη σου?

      • ΜΠ avatar
        ΜΠ @ franc 15/02/2012 19:08:12

        Αγαπητέ franc, ευχαριστώ για την τοποθέτησή σου. Δεν είμαι οικονομολόγος, όμως πιστεύω ότι μπορώ να σου απαντήσω στα ερωτήματά σου, με την κοινή λογική που έγραψα και τις παραπάνω αναρτήσεις, σκεπτόμενη ότι το ένα και ένα κάνουν δύο.

        1) Λες: "Αν πούμε ναί, τότε με την επιτυχία του PSI, αποφεύγουμε το σκάσιμο της δεύτερης Lehman Brothers . Επομένως σωζόμαστε και εμείς. Αρα, αν ο Σόιμπλε έχει συμφωνήσει την επιτυχία του PSI έχει κάθε λόγο να το στηρίξει, οπότε η “γκρίνια” σε βάρος μας είναι θέατρο".

        Σου απαντώ λοιπόν ότι σίγουρα δεν σωζόμαστε εμείς, εφόσον οι όροι του μνημονίου2 είναι επαχθείς και αρνητικοί σε κάθε μέτρο που θα αποφέρει ανάπτυξη και θα μας οδηγήσει τελικά σε άτακτη (στημένη) χρεοκοπία, όπου σε μια τέτοια δυσμενή για τη Χώρα μας εξέλιξη, θα ενεργοποιηθεί και το Αγγλικό Δίκαιο με τις κατασχέσεις υπέρ των δανειστών μας (Γερμανών και Γάλλων πρωτίστως) και η Ελλάδα θα μπει σε νέες περιπέτειες.
        Σε ό,τι αφορά τη γκρίνια και το θέατρο του Σόιμπλε που παίζεται αυτή τη στιγμή, το μόνον λογικό που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι η Μέρκελ αντιμετωπίζει μία τεράστια δυσκολία να πείσει τον απλό λαό της για την ορθότητα της πολιτικής της, η οποία θα κριθεί άμεσα στις επόμενες εκλογές.

        2) Λες: "Ποιοί θα μας έδιναν το μεγαλύτερο ποσοστό και πόσο? (μαζί με τη βοήθεια για να βγούμε απο την κρίση εννοείται)". Θα σου απαντήσω ως εξής:

        Κατ' αρχήν, η εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων μας, του ορυκτού πλούτου , και της “πράσινης” ενέργειας πρέπει να παραμείνουν στην κυριαρχία του Ελληνικού Κράτους το οποίο θα είναι υπεύθυνο και υπόλογο να αποφασίσει πού και με ποιόν έχει συμφέρον να συνεργαστεί. Κατά συνέπεια, η διαπραγμάτευση των συμβάσεων εκχώρησης εκμετάλλευσης, θα πρέπει να γίνει α. όχι κάτω από καθεστώς εκβιασμών και πίεσης (βλέπε υπογραφή για μνημόνιο2) και β. κάτω από το πρίσμα ενός συνολικού αναπτυξιακού προγράμματος που θα ορίσει η επόμενη κυβέρνηση (του Α.Σ) με γνώμονα την έξοδό μας από αυτήν την κρίση.

        3) Διερωτάσαι πώς, κατά τη γνώμη μου, θα αποφύγουμε τη Θυσία της Ιφιγένειας. Σου απαντώ λοιπόν ότι αυτό για να συμβεί προϋποθέτει κατ΄αρχήν την άμεση προσφυγή μας στις κάλπες και την ανάδειξη ενός πραγματικού Ηγέτη, που θα αναλάβει να ανατάξει την Ελλάδα, όπως είναι ο Α.Σ. Στη συνέχεια θα πρέπει να επιμένουμε για ένα γιγάντιο, για τα μέτρα μας, πρόγραμμα ανάπτυξης, που θα αξιοποιήσει όλα τα όπλα που έχουμε στη φαρέτρα μας και τα έχουμε αναλύσει όλοι μας, εδώ μέσα, πολλάκις.
        Χρειάζεται η δημιουργία του Οράματος της Ελλάδας, των επόμενων δέκα ετών, η οποία να αποτυπωθεί ακόμη και σε ψηφιακή μορφή και να επικοινωνηθεί παντού:
        Στον Ελληνικό λαό, στα κράτη μέλη της Ε.Ε, σε όλες τις Χώρες που επιθυμούν συνεργασία μαζί μας και που θα τις καλέσουμε να ανταποκριθούν στο κάλεσμά μας αυτό. Θα πρέπει να ξανακερδίσουμε το ενδιαφέρον τους και να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους.
        Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν φωνές εντός και εκτός της Ε.Ε που αρχίζουν να βλέπουν την πραγματικότητα ποιά είναι, σε σχέση με την αντιμετώπιση της Ελλάδας από τους Γαλλογερμανούς, και όσο οι φωνές αυτές αυξάνονται και ενώνονται με τις δικές μας, τόσο θα ζυγώνει η ώρα της επαναδιαπραγμάτευσης που ζητάει ο Α.Σ , για να θέσει τα θέματα Ανάπτυξης της Χώρας μας.

        • franc avatar
          franc @ ΜΠ 15/02/2012 22:07:30

          Σ' ευχαριστώ για την απάντηση.
          Ούτε εγώ είμαι οικονομολόγος. Απλά λογικές σκέψεις διατυπώνω παλεύοντας να βρώ αλήθειες.
          Λες λοιπόν " σίγουρα δεν σωζόμαστε εμείς, εφόσον οι όροι του μνημονίου2 είναι επαχθείς και αρνητικοί σε κάθε μέτρο που θα αποφέρει ανάπτυξη και θα μας οδηγήσει τελικά σε άτακτη (στημένη) χρεοκοπία".
          Συμφωνώ δεν σωζόμαστε οριστικά, όμως θα συμφωνήσεις οτι σωζόμαστε προσωρινά (ήδη φτάσαμε στην Πέμπτη και δεν φτάσαμε στην άτακτη χρεωκοπία που θα είχαμε φτάσει την Δευτέρα αν ο ΑΣ έλεγε ΟΧΙ.
          Επίτρεψέ μου να πιστεύω οτι θα οδηγηθούμε τελικά σε άτακτη χρεοκωπία σε αρκετούς μήνες απο σήμερα άν 1). Διακοπεί (για οιονδήποτε λόγο) η διακοπή της συμφωνημένης χρηματοδότησής μας απο την τρόικα. 2)Δεν καταστεί στο μεταξύ αναγκαία η έκδοση Ευροομολόγου
          και 3). Ο Α.Σ, που ελπίζω το Μάη να είναι Πρωθυπουργός έστω και με συνεργασία, δεν έχει φροντίσει να έχουμε άλλη εναλλακτικη πηγή χρηματοδότησης έστω και για τα απαραίτητα(Ρωσία, Αμερική,Κίνα κλπ). Σ' όλα τ΄άλλα ταυτιζόμαστε απόλυτα.

          Υ.Γ. Φιλική παραίνεση: μην γράφεις και 'σύ "να επικοινωνηθεί παντού" . Το επικοινωνώ δεν έχει παθητηκή φωνή...

  60. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 15/02/2012 02:43:04

    Υπογράψτε επιτέλους να πάρουν τον μισθό μου να πάει να κουρευτεί ο άνθρωπος! Επιτρέπεται Αρχηγός τέτοιας σπουδαίας χώρας όπως το λατρευτό Λουξ να γυρίζει στα Eurogroup, στα PLAN-B και στα PSI με τέτοιο μαλλί χίπι;; Σαν μπουζουκτσής σε παρισινό μπιστρό της δεκαετιας του '60 έχει γίνει από την ξεροκεφαλιά του ΑΣ και από την κακή του την τύχη. Επιτέλους πια: Ελεήστε στραβοί τον ανοιχτομάτη!

  61. SP avatar
    SP 15/02/2012 04:03:31

    Οι σχεδιασμοι των ναζιστων ειναι περα απο τη φαντασια του Ελληνικου πολιτικου συστηματος.

  62. SP avatar
    SP 15/02/2012 04:24:44

    Ο μονος τρωπος να το αποφυγουμε ειναι να γινουν γνωστα τα σχεδια τους σε ολη την Ευρωπη, ετσι ωστε να αντιδρασουν οι υγιης δυναμεις της Ευρωπης. Πρεπει να υπαρξει ενημερωση σε πολυυυυυ μεγαλη ενταση και εκταση οπουδηποτε στην Ευρωπη, στο Ευρωκοινοβουλιο οπου μπορουν.

  63. Γιάννης Στ. avatar
    Γιάννης Στ. 15/02/2012 07:02:21

    Στο Bloomberg ο υπεύθυνος επενδυτικών προγραμμάτων αξίας $3 δις της Wells Fargo ανέφερε ότι το κλίμα στην Ευρώπη δείχνει ότι σε όποια μέτρα και να συμφωνήσουν οι Έλληνες πολιτικοί, το κλίμα δείχνει ότι το τέλος αυτής της ιστορίας δε θα είναι καλό για την Ελλάδα.

  64. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 15/02/2012 08:47:04

    Φτάνουμε στο τέλος ενός δρόμου και πλέον μπροστά μας υπάρχει ένα κακοτράχαλο δρομάκι που οδηγεί σε κάτι ομαλότερο. Οι ευρωπαίοι εταίροι μας - προς το παρόν - θέλοντας να επιτύχουν το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα όσον αφορά το PSI αφήνουν να εννοηθεί ότι είναι πολύ πιθανή μια ενδεχόμενη χρεοκοπία της Ελλάδας ώστε να πιστούν οι κάτοχοι ομολόγων, εξάλλου αυτή η εξέλιξη διαφαίνεται αρκετά πιθανή με την επικράτηση στις επόμενες εκλογές της αριστεράς ο χρόνος διεξαγωγής των οποίων συνδέεται ευθέως ανάλογα με το μέγεθος της επικράτησής της.

  65. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 15/02/2012 08:56:46

    Οι Ευρωπαίοι κάνουν τώρα ο,τι κάνουν γιατί ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ (διάβαζε, επανακεφαλαιοποιήσουν) ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΟΥΣ. Το είπε ο Σόϊμπλε προχθές. Το έγραψε εδώ μέσα και η αφεντομουτσουνάδα μου πριν 10 και μήνες. Στοιχειώδη πράγματα. Όσοι μιλούν ακόμα για "εταίρους" και "ευρωπαϊκό κεκτημένο" (η αλήτ μας είναι πρώτη στους κενούς/καινούς ευφημισμούς και ΜΗΔΕΝ στην προστασία του εθνικού συμφέροντος) καλό είναι να συνέλθουν, αν και δεν βλέπω...

  66. Γιάννης Στ. avatar
    Γιάννης Στ. 15/02/2012 09:06:29

    Ο Μιχελάκης πλακώθηκε με τον Οικονόμου στο ΣΚΑΙ? Δε βγήκε καν ο Μιχελάκης στην προγραμματισμένη συζήτηση και ο Οικονόμου λείπει μετά τη συζήτηση με την Διαμαντοπούλου. Ο Λυριντζής είπε ότι ο λόγος είναι ότι τράβηξε πολύ η συνέντευξη της Διαματοπούλου. Κάτι έπαιξε στο ΣΚΑΙ...

  67. stelios69 avatar
    stelios69 15/02/2012 10:47:02

    Το βασικό πρόβλημα πλέον - εκτος των αλλων - είναι οτι κανενας απο τους καραγκιόζηδες που μας κυβερνούν ή εμπλέκονται με τα κοινά δεν έχει εκπονήσει σχέδιο για περίπτωση χρεωκοπίας. Θα βασιλεύσει ο νόμος της ζούγκλας προφανώς.

  68. στεφανος γραγας avatar
    στεφανος γραγας 15/02/2012 10:53:07

    τελικά βρε παιδιά τι γίνεται ???είναι αλήθεια αυτό που αναγράφεται σε όλες τις εφημερίδες ??αν είναι έτσι, τότε όλα έγιναν για το θεαθήναι..κοροιδίας το ανάγνωσμα...

    “Ναι σε όλα για την σωτηρία της πατρίδας” είναι απάντηση του Αντώνη Σαμαρά στις απαιτήσεις των ευρωπαίων εταίρων.

    Ο πρόεδρος της ΝΔ θα υπογράψει αύριο την επιστολή προς τους ευρωπαίους ηγέτες με την οποία θα δεσμεύεται ότι δεν θα παρεκλίνει από τις προβλέψεις του μνημονίου τώρα ή μετά τις εκλογές.

  69. avanti avatar
    avanti 15/02/2012 10:54:35

    Δουλεύουν χιλιάδες Ελληνες, αυτό είναι το ζήτημα...

    • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
      ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ avanti 15/02/2012 11:56:18

      σωστό κι΄αυτό.
      Αλλά απ΄την άλλη πόσες Ελληνικές εταιρείες έκλεισαν προκαλώντας μεγάλη ανεργία;
      Δεν είναι εύκολη η απάντηση.

  70. memas avatar
    memas 15/02/2012 12:01:49

    Ζαλίστηκα,καμμιά δραμαμίνη υπάρχει;

  71. XRHSTOS L avatar
    XRHSTOS L 15/02/2012 12:49:13

    Ο Σαμαράς νομίζω ακολουθεί την τακτική ΓΑΠ. Δεν ξέρει μάλλον οτι η κεντροδεξία δεν ΠΑΣΟΚ. Οι Ν.Δκράτες δεν είναι εύκολα κουκία.

  72. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 15/02/2012 12:55:50

    Εαν ήθελαν να φύγουμε μόνοι μας γιατί δεν μας άφησαν να κάνουμε δημοψήφισμα?

  73. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 15/02/2012 13:26:29

    Δεν μπορεί κανένας να μου βγάλει από το μυαλό ότι οι αρχηγοί προχθές δεν συνομιλούσαν τόσες ώρες για τα 325 εκ.€. Σε συνδιασμό με το θέατρο του κωλοτούμπα, και τις εξελίξεις που ακολουθούν, φοβάμαι μήπως πάρθηκαν αποφάσεις που θα τις μάθουμε σύντομα, μπορεί και μέσα στο σ/κ...
    Και θα είναι πολύ οδυνηρές...
    Ενα είναι βέβαιο , δεν μας λένε την αλήθεια !

  74. soulatsadoros bedouin avatar
    soulatsadoros bedouin 15/02/2012 13:35:50

    Μονον οσοι εχουν βρεθει αντιμετωποι με κρισιμες αποφασεις μπορουν να νιωσουν το διλλημα του Αντωνη και την αγωνια του. Δυστυχως για μια ακομη φορα οι πολιτικοι μας απογοητευσαν προτεινοντας στους πολιτες την λυση της αυτοκτονιας και αιωνιας φτωχειας, μιλωντας στο θυμικο του Ελληνα και οχι στην λογικη. Παραπλανουν τους πολιτες λεγοντας τους οτι δεν πρεπει να πουνε ναι στο μνημονιο στοιχηματιζοντας στο οτι οι Ευρωπαιοι δεν ειναι χαζοι να αφησουν την Ελλλαδα να πτωχευσει γιατι το κοστος θα ειναι πολυ υψηλο. Αλλοιμονο στην χωρα που εχει τετοια μυαλα, λυπαμαι για τους συμπολιτες μου μα περισσοτερο λυπαμαι για τους Νεοδημοκρατες που ανεχονται 1) να εχουν στο κομμα ατομα σαν τον ΑΓΩΝΙΣΤΑΡΑ κο Γιαννη Μανωλ(ακ)η και 2) να πεφτουν σ'αυτην την παγιδα και να κατηγορουν τον μοναδικο ισως ηγετη που μπορει να τραβηξει το καρο απο την βαθια λασπη που το εχουν σπρωξει οι ταγοι του. Κανεις μα κανεις δεν ρωτησε αν τα επιπεδα μισθων στην χωρα μας μπορουσαν να δικαιολογηθουν απο την παραγωγη της Χωρας μας. Κανεις δεν ειπε στους πολιτες αυτης της χωρας οτι εαν το μνημονιο δεν περνουσε απο την Βουλη αυτο θα επεφερε οχι μονο οικονομικες αλλα και εθνικες επιπτωσεις. Γιατι? Μα ειναι δυνατον η Ελλαδα, μια Ελλαδα ανισχυρη, καταχρεωμενη, αναξιοπιστη και περιγελος ακομη και την Μπαγκλαντεσιανων, να εμεινε αθικτη μετα απο μιας τετοιας εκτασης καταστροφη που θα ειχε επιφερει στη Ευρωπη? Και ας μην ξεχναμε οτι οι Ευρωπαιοι εχουν πολυ δυνατη μνημη.

  75. λόγος avatar
    λόγος 15/02/2012 13:36:15

    Ποιός τους αποθράσυνε?

  76. andreas avatar
    andreas 15/02/2012 13:47:49

    ΕΔΣΙΑΩ ΧΑΘΗΚΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ .ΚΑΛΑ ΚΡΑ

  77. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 15/02/2012 15:29:49

    Τί ὥρα εἶναι; 15.27- ὥρα γιὰ τὴν καθιερωμένη καθημερινὴ ὑπενθύμιση:

    ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΚΛΟΓΩΝ

    Κάθε μέρα θὰ τὸ λέω. Ἐλᾶτε, ἀγόρια καὶ κορίτσια, 5 Κυριακὲς ἔχει ὁ Ἀπρίλιος, ἡ 15η καὶ μᾶλλον ἡ 8η εἶναι πιασμένες, ἅρα διαλέχτε: 1η, 22η ἢ 29η; Ἀπόψε κληρώνει-πληρώνει!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.