#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/07/2013 08:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χρήστος Χωμενίδης, το ευέλικτο παιδί

Ποιος είναι ο σεμνός μνηστήρας του εποπτικού φορέα της ΝΕΡΙΤ;



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη*

Τον θυμάμαι στην ραδιοφωνική εκπομπή του ΑΝΤΕΝΝΑ

«Πρωϊνές διαδρομές», με τον Βασίλη Αδαμόπουλο, όταν επαινούσε κι έδινε ως δώρο σε μερικούς τυχεράκηδες ακροατές το βιβλίο της Ρεπούση. Το γνωστό. Τώρα θέλει να το ξεχάσει και το αρνείται αλλά εγώ τον άκουγα στο αυτοκίνητο. Αν υπήρχε άλλος Χρήστος Χωμενίδης στο ραδιόφωνο του ΑΝΤΕΝΝΑ, στην ίδια εκπομπή, τότε κάνω λάθος.

Πιθανώς να υπήρχε κάποιος άθλιος που έκανε πλαστοπροσωπία.

Θα ήταν ο ίδιος που έσταζε μέλι υπέρ του Σχεδίου Ανάν, με αναφορές, χάριν επιχειρημάτων, ακόμη και στον …Μακάριο Δρουσιώτη, αυτόν που στα βιβλία του περίπου ισχυρίζεται ότι η ΕΟΚΑ έκανε … «εθνοκάθαρση».

Απαντώντας πέρυσι τον Οκτώβριο στο «Ερωτηματολόγιο του Προυστ» για το Lifo, ο Χρήστος Χωμενίδης, στην ερώτηση «τι απεχθάνεστε περισσότερο στην εμφάνιση σας;», απάντησε: «Το βάδισμα μου. Είναι μια διαρκώς αναβαλλόμενη πτώση». Με το ευφυολόγημα αυτό, ο  συγγραφέας του «Σοφού παιδιού», είπε απλά, πως περπατάει ατσούμπαλα. Ψεύδεται, αγαθώ κινήτρω, από μετριοφροσύνη.

Στην πραγματικότητα έχει κίνηση κι ευελιξία αίλουρου, ανακλαστικά ΕΚΑΜίτη και μύτη αγγλικού ιχνηλάτη bloodhound. Οσμίζεται τις αλλαγές του πολιτικού ανέμου και την δύναμη της εξουσίας από μίλια. Μπορεί δε και κάνει εκπληκτικά σλάλομ στο κομματικό δάσος σαν νορβηγικό τσαμπιόνι, ενώ, ως κολυμβητής, κάνει τον Μαρκ Σπιτς να βλέπει τις μπουρμπουλήθρες του. Κι εξηγούμαι.

Όταν ο ΓΑΠ ήταν στα ντουζένια του, ο Χωμενίδης ήταν, διορθώστε με αν σφάλλω, μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ και εκ των λογογράφων του ταξιδιάρη ποδηλάτη με την στολή του Μπάτμαν και τα αεροδιαστημικά γυαλιά.

Σήμερα, από τον λογαριασμό του στο Facebook έχει κατεβάσει όλες τις πολιτικά επίμαχες αναρτήσεις και σχόλια από τον Αύγουστο του 2009 έως τις αρχές του 2010. Όλα όσα έγραφε πριν και μετά τις μοιραίες εκλογές του 2009 υπέρ του Γιώργου κι όσα «γαλλικά» επιδαψίλευσε στον Αντώνη Σαμαρά στον αγώνα του για της προεδρία της ΝΔ και τους πρώτους μήνες από την νίκη του, μου είπαν πως τα έχει διαγράψει εσχάτως…

Μόλις το Κίνημα έφαγε την τορπίλη της λαϊκής ψήφου, ο συγγραφεύς, που συνέγραπτε κι ορισμένα από τα «τρελά» που έλεγε ο Γιώργος, σκαρφάλωσε στα ρέλια του πράσινου Τιτανικού και με χάρη Γκρεγκ Λουγκάνις εγκατέλειψε το σκάφος. Με δεινό αριστερόστροφο μακροβούτι την κοπάνησε και σκαρφάλωσε στην τράτα της ΔΗΜΑΡ, έχοντας από καιρό, μαθαίνω, σαν στόχο την ΕΡΤ.

Όταν ο Πρωθυπουργός έκανε την καταδρομική επιχείρηση κλεισίματος και διάλυσης της ΕΡΤ, ανακοινώνοντας την εντός μερικών εβδομάδων συγκρότηση του νέου φορέα της Δημόσιας Τηλεόρασης, ο ευέλικτος συγγραφεύς είδε με αδημονία εγγύτερα το όραμα του, το Ιερό του Δισκοπότηρο. Να τεθεί επικεφαλής του νέου φορέα.

Φευ, τα ψυχολογικά της ΔΗΜΑΡ και τα πολιτικά της αδιέξοδα οδήγησαν τον Φώτη Κουβέλη σε σύγκρουση με την ΝΔ και στην αποχώρηση από την κυβέρνηση, οδηγώντας την ΔΗΜΑΡ σε δημοσκοπική πτώση και χωρίς μερίδιο εξουσίας. Έτσι έμεινε μπουκάλα κι ο κοσμικός αριστερός Ανδρέας Παπαδόπουλος, που είχε την ίδια ευγενή φιλοδοξία με τον Χωμενίδη.

Δεν κατέστη όμως αμφίβολη μόνο η είσοδος της ΔΗΜΑΡ στην Βουλή στις επόμενες εκλογές. Ταυτόχρονα το χέρι της Ειμαρμένης και του Φώτη πήγαν να απομακρύνουν από το ευέλικτο παιδί έναν πιθανό σημαίνοντα ρόλο στην νέα Δημόσια Τηλεόραση.

Ενώ λοιπόν η αμήχανη σύγκρουση της ΔΗΜΑΡ με την κυβέρνηση ήταν εν εξελίξει, ο Χωμενίδης, γι’ άλλη μια φορά σκαρφάλωσε στα ρέλια και με σοφία και χάρη εγκατέλειψε κι αυτό το σκάφος. Έκανε και τις κατάλληλες ευπρεπείς δηλώσεις κατά Κουβέλη και Βενιζέλου, διαχωρίζοντας την θέση του και ευθυγραμμιζόμενος με την κυβερνητική επιλογή για την ΕΡΤ.

Τώρα προσπαθεί να πιαστεί από το μανίκι του Αντώνη Σαμαρά και ν’ ανεβεί στον ώμο του και στην κορυφή του εποπτικού φορέα της νέας Δημόσιας Τηλεόρασης. Το λένε τα τέλια, η πιάτσα και όλες οι έγκριτες και μη.

Πρέπει πάντως να είδε πολύ φως αληθινό τουλάχιστον σε σχέση με πέρυσι. Στις 26.05.2012 διαβάζαμε στην iefimerida του Χρήστου Ράπτη, με τίτλο «Χρήστος Χωμενίδης: Η χώρα θέλει Πρωθυπουργό έναν …Μπουτάρη», τα εξής:

«Ανειλικρινή χαρακτηρίζει τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ ενώπιον του ελληνικού λαού αλλά και των Ευρωπαίων εταίρων, ο συγγραφέας Χρήστος Χωμενίδης, εκφράζοντας παράλληλα τις φοβίες του για το έργο της «παρωχημένης πανστρατιάς» του Αντώνη Σαμαρά.

«Σήμερα, χρειάζεται περισσότερο από ποτέ ένα πρόσωπο αναφοράς. Εγώ πρότεινα πριν από λίγο καιρό το Γιάννη Μπουτάρη να ηγηθεί στις προσεχείς εκλογές ολόκληρου του δημοκρατικού και φιλοευρωπαϊκού τόξου, το οποίο ξεκινάει από το πεφωτισμένο τμήμα της Νέας Δημοκρατίας και φτάνει μέχρι τη μεταρρυθμιστική Δημοκρατική Αριστερά» δήλωσε στο Έθνος ο Έλληνας συγγραφέας.

Δικαιολόγησε δε την προτίμηση του προς το πρόσωπο του Δημάρχου Θεσσαλονίκης με αρκετά γλαφυρό τρόπο, «γιατί τον Μπουτάρη; Γιατί έχει δουλέψει σκληρά στη ζωή του και το αποτέλεσμα του μόχθου του πίνεται στο ποτήρι. Διότι είναι άνθρωπος που υπερέβη τα πάθη του και διατήρησε στο ακέραιο το πάθος του. Διότι είναι του λιμανιού και του σαλονιού» (iefimerida.gr).

Τώρα, που θέλει να προσχωρήσει στην «παρωχημένη πανστρατιά» του Αντώνη Σαμαρά, προφανώς εγκατέλειψε την ιδέα της σωτηρίας της χώρας υπό του επιφανούς θεσσαλονικέως κεμαλικού. Άλλο ένα δεινό σλάλομ ενός σινιέ αριστερού, μπαίνοντας ή βγαίνοντας, δεν έχει σημασία.

Θα μου πείτε, μα επειδή διαφωνεί σε πολλά ζητήματα με την ΝΔ και τον αρχηγό της, είναι ακατάλληλος για τον εποπτικό φορέα; Όλοι ίδιοι θα είμαστε; Πλουραλισμό δεν θέλουμε;

Καταρχήν, ο Χωμενίδης δεν διαφωνεί. Αντιθέτως. Κατά καιρούς έχει συμφωνήσει με όλους. Τους κατάλληλους κι όταν κι όπου πρέπει. Ο Τσίπρας και ο Μιχαλιολιάκος του λείπουν από τη συλλογή του.

Το κύριο ζήτημα όμως δεν είναι αυτό, ούτε η συγγραφική του αξία, για μένα μέτρια αλλά γούστα είναι αυτά. Κι εδώ δεν θα κάνουμε βιβλιοκριτική. Ας τον καλούν σε εκπομπές του νέου φορέα, άμα θεωρούν κάποιοι αξιοσημείωτη την άποψη του.

Το ζήτημα είναι πως η εποπτεία της Δημόσιας Τηλεόρασης, η χάραξη πολιτικής γι’ αυτήν, η αισθητική της κι η στάση της απέναντι στην Ιστορία του Έθνους, απέναντι στην ταυτότητα, στον πολιτισμό του λαού μας, η επιλογή τηλεοπτικών παραγωγών και η συμμετοχή σε κινηματογραφικές, η θεματολογία τους, το όλο ύφος και ήθος της ψυχαγωγίας, επιμόρφωσης κι ενημέρωσης, είναι πολύ σημαντική εθνική υπόθεση.

Κι αυτή η υπόθεση απαιτεί μια προσωπικότητα μεγάλου κύρους και προσφοράς.

Μέσα στον χώρο και της ευρύτερης αριστεράς, αν θέλουμε τέτοια επιλογή, όπου να συμφωνήσει η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ αλλά και να νοιώσει μια θετική έκπληξη ο αληθινός πνευματικός κόσμος, υπάρχουν πολύ πιο αξιόλογοι άνθρωποι, με πολύ πιο μεγάλο ηθικό και καλλιτεχνικό εκτόπισμα, που ξέρουν κι από τηλεόραση κι από κινηματογράφο κι από μουσική και δεν θα γίνουν ρεζίλι στον καθρέφτη τους. Άνθρωποι που θα ήταν ευρύτερης αποδοχής και θα εγγυώνταν αυτή την άλλη δημόσια τηλεόραση που θέλουμε.

Ευέλικτοι «διανοούμενοι» υπάρχουν πολλοί. Τους πουλάνε σαν μανταλάκια σε ντουζίνες στο Κολωνάκι και στα Εξάρχεια.

Έναν Έλληνα Δημιουργό χρειαζόμαστε. Κρίμα που δεν ζει ο Χατζηδάκης και που ο Μίκης είναι μεγάλος. Υπάρχουν όμως άλλοι. Χρειαζόμαστε κάποιον με υψηλή αισθητική, ας είναι και αναρχοπατριώτης, ακομμάτιστος, ανένταχτος και ρομαντικός ή μάλλον καλύτερα να είναι όλα αυτά αλλά πάντως να είναι οραματιστής κι ελληνοκεντρικός. Κι ας μην ξέρει μακροβούτια. Άμα πνίγεται κανείς, θα φωνάξουμε τον Χωμενίδη…

*Μέλους της ΠΕ της ΝΔ

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. xzetta avatar
    xzetta 23/07/2013 09:15:30

    αισθητική θέλεις? Μαλέλης

  2. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 23/07/2013 09:34:14

    -Θα μπορουσε η Μπηλιω;
    -Τσου.
    -Καλα.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Μεγαλες στιγμες 23/07/2013 10:38:10

      Κι ἄν μποροῦσε;

      • ΑπυθιΑ avatar
        ΑπυθιΑ @ Κυθήριος 23/07/2013 21:04:08

        Αν μπορούσε, αν ήταν διαθέσιμη, θα την προτιμούσαμε φυσικά. Υπήρξε και φίλη του ΓΑπ. Αυτό, σίγουρα τη μοριοδοτεί επιπροσθέτως!

  3. Ραβινος avatar
    Ραβινος 23/07/2013 09:37:19

    Βρε τι μαθαινουμε !Βρε τι ευελιξιες ,τι κωλοτουμπες ειναι αυτες !Δεν υστερουν σε τιποτα και οι πνευματικοι ταγοι μας στις αλαμπουρνεζικες διατυπωσεις των αποψεων τους απο τους δακτυλοδεικονουμενες στρατευμενες πενες που μολυνουν το πολτικο περιβαλλον της Ελλαδας .Ας ειναι καλα ο Φαηλος με τις πληρως τεκμηριωμενες ενημερωσεις του προς γνωση των φυλακων αν και πολυ αμφιβαλλω οτι εχουν την ικανοτητα να προφυλαξουν τον Α Σαμαρα απο τις παγιδες -κακοτοπιες τοποθετησης λαθος στελεχων στον κρατικο μηχανισμο.Το συνεδριο της ΝΔ τελειωσε ,τα οργανα εξελεγησαν , ο κομματικος μηχανισμος της ερειπωμενης Συγγρου θα παρει μπροστα η συνεχιζεται η κομματικη ραστωνη με αποτελεσμα να εχει υποστει πλεον ανηκεστο βλαβη επενεκκινησης του ?

  4. M.O. avatar
    M.O. 23/07/2013 09:57:04

    Το "σοφό παιδί" ήταν αδύνατο να μην έχει μάθει καλά το βασικό μάθημα της Μεταπολίτευσης, των ευέλικτων απόψεων, των καλών δημοσίων σχέσεων, των προσωπικών επαφών.
    Ωα συγγραφέας είναι σαφώς άνω του μετρίου, ως διαφημιστής του εαυτού του είναι άριστος.
    Φαήλο είσαι τεράστιος, για την "ξεροκεφαλιά"σου να θίξεις το ζήτημα των επιλογών των προσώπων, για το οποίο μόνο δικαιολογίες ακούγονται...
    Τουλάχιστον στην περίπτωση του Χωμενίδη δεν θα ξεσηκωθεί ο κόσμος όπως με τον Παπουτσή...

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ M.O. 23/07/2013 10:01:17

      Νισαφι ομως πια...εχει απολυτο δικιο ο κ.Κρανιδιωτης
      Η Συγγρου η' σηκωσε ψηλα τα χερια η' δεν εχει φιλτρο υποψηφιων.
      Ποιος κυβερναει αυτον τον τοπο;;;

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μεγαλες στιγμες 23/07/2013 13:57:07

        Ούτε η Συγγρού, ούτε τοπ Μαξίμου, ούτε κανείς αποφάσισε κάτι. Απλώς σχολιάζω πληροφορίες και το πρόσωπο.

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/07/2013 10:09:25

    Ο Χωμενιδης και η Ρεπουση (ω ναι) ειναι μνημονιακοι,ευρωπαιστες κτλ αρα πιθανοι συμμαχοι.Ισως αμφιρρεποντες συμμαχοι ,ισως περιεργοι αλλά πιθανοι συμμαχοι και αρα μπορουν να εχουν ρολους στη μεγαλη συμμαχια των ευρωπαιστων της οποιας ηγειται ο Σαμαρας.
    Αντιθετα ο Λαφαζανης για να πουμε ενα ονομα που αναφερεται συχνα ειναι μονιμος και παντοτινος αντιπαλος ως αντιευρωπαιστης και μαρξιστης.
    Το κυριο μετωπο ειναι φιλελευθερισμος - σοσιαλισμος και οχι εθνικισμος - εθνομηδενισμος.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ψυχραιμια 23/07/2013 20:31:37

      Καλά, εσύ συμμάχησε μαζί τους κι ό,τι βρεις δικό σου.

  6. περιμπανού avatar
    περιμπανού 23/07/2013 10:32:29

    When you pay peanuts
    you get monkeys....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ περιμπανού 23/07/2013 20:55:54

      Καλό. Το κρατώ.

  7. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 23/07/2013 10:45:40

    +1.000! Τα βλέπουμε εμείς κ. Κρανιδιώτη, που δεν ξέρουμε τόσα, εκεί στο Μαξίμου δεν τα βλέπουν?...Έλεος...Είναι κι αυτό "θέμα" συνοχής της συγκυβέρνησης και κυβερνητικής σταθερότητας?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αιρετικός 23/07/2013 20:33:13

      Δεν έκανε τίποτα σχετικό το Μαξίμου, για να του κάνω κριτική.
      Απλά είδα μια σειρά δημοσιευμάτων περί του λεγάμενου και είπα; να τα πούμε ένα χεράκι.

  8. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 23/07/2013 11:05:50

    Εγώ να κάνω τον κακό και να ρωτήσω τι σκοπό έχουν αυτά τα άρθρα. Τελικά θα βολευτεί ο θολοκουλτουριάρης αριστερός με τον έναν ή άλλο τρόπο από την συγκυβέρνηση και θα συνεχίσει να πληρώνεται από τους φόρους μας ναι ή όχι; Το αν κάποιοι γκρινιάζουν καθόλου δεν μας ενδιαφέρει. Ή περιμένετε ότι με τέτοιου τύπου άρθρα θα ηρεμήσετε την βάση η οποία βράζει στην κυριολεξία βλέποντας όλους τους βαθυπασόκους να επιπλέουν και να βολεύονται. Κάντε ένα γκάλοπ εκεί στην Συγγρου να δείτε πόσο χάσατε από τον Παπουτσή και μόνο. Ο Σαμαράς είχε εξαγγείλει τα Ζάπεια Ι, ΙΙ, ΙΙΙ τα οποία είχαν μια αναπτυξιακή προοπτική και η μόνη μεταρύθμιση που βλέπουμε είναι τα μπόνους που δώσατε στους "απολυμένους" της ΕΡΤ υπό την επίβλεψη του συντρόφου Καψή και την γενιά του Πολυτεχνείου και της "Αλλαγής" να συνεχίζει να απομυζά τους φόρους μας. Και αυτό το ονομάζετε "καταδρομική επιχείρηση". Σιγά τα αίματα. Δεν είστε Θάτσερ κύριοι. Ούτε καν Μητσοτάκης δεν είστε ο οποίος τουλάχιστον τόλμησε και ιδιωτικοποίησε τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας απέναντι σε ένα πολύ χειρότερο παρακράτος. Εσείς έχετε απέναντι σας τον ολιγιστότατο πρόεδρο του δεκαπενταμελούς και φοβάστε και την σκιά σας την στιγμή που η κοινωνία είναι όχι απλά ώριμη να δεχθεί αλλά φλέγεται από επιθυμία να δει πολύ ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις. Αλλά η φύση απεχθάνεται το κενό.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μανώλης Πετράκης 23/07/2013 14:42:38

      Εδώ που τα λέμε, σίγουρα δεν είμαστε ο Μητσοτάκης! Φτου φτου!

  9. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 23/07/2013 11:23:23

    Προτείνω να προσλάβουν και τον Τσατσόπουλο ως Νο2.
    Όποιον "διαφωνούντα" δεν πείθει με τους ελιγμούς του ο ευέλικτος, θα τον "κανονίζει" με την υπερχειλίζουσα ορμή του ο πηδίκουλας.
    Έτσι η ραδιοτηλεόραση θα ελέγχεται απόλυτα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Uncle Stgm 23/07/2013 14:43:36

      Κι αν δεν τα καταφέρνει ούτε αυτός, στο πίσω δωμάτιο θα περιμένει η Ζωίτσα...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/07/2013 16:04:16

        ...κόκκαλο ο Μαρκογιαννάκης !

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Uncle Stgm 23/07/2013 20:56:57

          Τι τράβηξε κι αυτός! Θα την θυμάται την Επιτροπή σαν τη βασική εκπαίδευση στη Λεγεώνα των Ξένων.

          • ΑπυθιΑ avatar
            ΑπυθιΑ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/07/2013 21:08:23

            Καλά να πάθει. Δεν τον λυπόμαστε. Τους χρυσοπληρώνουμε οι πτωχευμένοι, κι ακόμη έναν ένοχο για την κατάντια, δεν φάνηκαν άξιοι να ..δώσουν από το συνάφι τους. Ακόμα κι οι λίστες με τους ληστές, ήταν γεμάτες αθώους!

  10. εφήμερος avatar
    εφήμερος 23/07/2013 11:49:44

    Διαβάστε σήμερα στο protagon.gr. O Xωμενίδης υποδύεται τον πρόεδρο της Δημοκρατίας και απευθύνει διάγγελμα προς το έθνος. Αντε με το καλό και Ναπολέων.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ εφήμερος 23/07/2013 22:15:08

      Δεν μπορώ, μόλις έκανα μπάνιο.

  11. alex23 avatar
    alex23 23/07/2013 11:53:45

    η φιλοσοφια της επαναδημιουργιας της δημοσιας τηλεορασης ειναι οτι αυτη μεχρι τωρα δεν εκφραζει τον μεσο ελληνα, αλλα τον μεσο(προς ακραιο) αριστερο

    αρα τα ατομα που θα πρεπει να επιλεγουν να την οδηγησουν στην νεα εποχη, θα πρεπει να εχουν κατανοηση του ρολου τους, χωρις να αποκλειουν οποιαδηποτε αποψη και ιδεα κινειται στα συνταγματικα πλαισια

    αριστεροι, πασοκοι και δεξιοι ακροβατες ειναι προσωρινα χρησιμοι για επικοινωνιακους λογους, αλλα μεσο-μακροπροθεσμα ειναι και οι πρωτοι που θα σε πουλησουν για να παραμεινουν στην θεση τους ξαναφερνοντας το παλιο καθεστως στα πραγματα..
    χωρις να ειμαι νομικος, νομιζω οτι αν η νεα δημοσια τηλεοραση στον ιδρυτικο της σκοπο καθορισει και το πως θα πρεπει να λειτουργει σαν δημοσιο προιον, θα εμποδισει την επαναφορα της σε παρελθοντικες καταστασεις , ανεξαρτητος του οδηγου και των προθεσεων του..

  12. Mmm avatar
    Mmm 23/07/2013 11:54:05

    Όπως και να το κάνουμε υπάρχει παραδοσιακά μία αλληλεγγυη μεταξύ αποφοιτων του Αμερ. Κολλεγιου Αθηνων, ποιος εκπλήσσεται;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Mmm 23/07/2013 20:57:30

      Καμμία σχέση.

  13. Crocodile avatar
    Crocodile 23/07/2013 11:59:50

    Αφού τέτοιους θέλετε, ευέλικτους. Οι Ξαρχάκοι σας μουντζώνουν και φεύγουν.

  14. Zugzwang avatar
    Zugzwang 23/07/2013 13:11:12

    Ποιος ειπε οτι θελουμε να παψουμε να ειμαστε Ελληνες; Ποιος ειπε οτι θελουμε ρεπουσια "Ελλαδα"; Σαφως και κατηγορηματικως οχι στην Ρεπουση, στον Χωμενιδη και στους Μπουταροκαμινηδες!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Zugzwang 23/07/2013 16:48:13

      Δεν το ειπε κανεις .Εκεινο που ειπα ειναι ποιο ειναι το κυριο μετωπο.Μπορεις να γραφεις μια ζωη οτι ειναι εχθρος σου ο Χωμενιδης ή ο Καμίνης ή και η Μπακογιαννη αλλά την κρισιμη στιγμη που γινονται οι συμμαχιες αυτοι θα είναι συμμαχοι ενω ο "πατριωτης" Λαφαζανης αντιπαλος.
      Γιατι δεν μετραει ποιος ειναι "πατριωτης" και ποιος "εθνομηδενιστης" αλλά ποιος στηριζει ελευθερη οικονομια και ποιος σοσιαλισμο.

  15. Μυρμιδών avatar
    Μυρμιδών 23/07/2013 13:30:48

    Εγώ είχα διαφορετική άποψη για τον Χρήστο Χωμενίδη .Το κατέτασσα στην γνωστή αστική κοσμοπολίτικη αλλά πατριωτική ελίτ μαζί με τους Κωνσταντίνο Τζούμα, Ρένο Χαραλαμπίδη, Κική Δημουλά κλπ.
    Αλήθεια έχει κάνει όλα αυτά τα όποια περιγράφεις;
    Ρωτώ ειλικρινά γιατί δεν τον έχω παρακολουθήσει.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μυρμιδών 24/07/2013 22:39:20

      "Πατριωτική ελίτ"; Αυτός; Μπα.

  16. Μυρμιδών avatar
    Μυρμιδών 23/07/2013 13:37:44

    Εγώ είχα διαφορετική άποψη για τον Χρήστο Χωμενίδη .Τον κατέτασσα στην γνωστή αστική κοσμοπολίτικη αλλά πατριωτική ελίτ μαζί με τους Κωνσταντίνο Τζούμα, Ρένο Χαραλαμπίδη, Κική Δημουλά κλπ.
    Αλήθεια έχει κάνει όλα αυτά τα όποια περιγράφεις;
    Ρωτώ ειλικρινά γιατί δεν τον έχω παρακολουθήσει.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μυρμιδών 23/07/2013 13:55:47

      Ό,τι διαβάζεις.

  17. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 23/07/2013 14:38:17

    Μπραβο ρε Φαηλο , μπραβο ! αυτα που γραφεις περιμενουμε να τα πει ο Αντωνης και αυτος αργει, ενας ολοκληρος κοσμος γαμω τα πρεκια μου αυτα λεει , αυτα βλεπει , αυτα τον εχουνε κανει να ανεβει στα καγκελα και καποιοι να κανουν και τον σαλτο και να πανε απο την αλλη μεριά στην Χρυση Αυγη απογοητευμενοι... ποτε θα μπει το νερο στο αυλακι, ηταν ο Καψης ο καταλληλοτερος να κανει τα κουμαντα για την νεα δημοσια τηλεοραση, ειναι δυνατον να ακουμε για Μαλεληδες και Χωμενιδηδες παλι ? Ασικτιρι πια ! Δεν υπαρχουν εντιμοι ανθρωποι δημοκρατικοι που να αγαπουνε αυτον τον τοπο και την ιστορια του ? Που να εχουν μια αισθητικη ? τι στο διαολο πια κοντυευω να πιστεψω τον καταΚΑηΜΕΝΟ οτι μας ψεκαζουν σε αυτον τοπο !

  18. Τηλέμαχος Αναγνώστου avatar
    Τηλέμαχος Αναγνώστου 23/07/2013 14:44:18

    Ας ελπίσουμε ότι αυτή η παρέμβαση (και λίγα λες για τον αχώνευτο) θα έχει καλύτερη τύχη από αυτές για τα ΕΑΣ. Με την ευκαιρία, το Μέγαρο ζει και βασιλεύει ενώ η τύχη των ΕΑΣ, ΕΛΒΟ και ΛΑΡΚΟ θα εξαρτηθεί από το εξελάκι που θα φτιάξουν οι "ανεξάρτητοι σύμβουλοι" (και θα χρυσοπληρωθούν γι αυτό) μέχρι το τέλος Αυγούστου (Οι εργασίες των προπτυχιακών φοιτητών χρειάζονται περισσότερο χρόνο από ένα μήνα)! Στην καλύτερη δε περίπτωση (αν δεν τα κλείσουν λόγω προστίμων από την ΕΕ) θα ιδιωτικοποιηθούν και τότε φυσικά θα αρχίσει ο στρατός να δίνει παραγγελίες για να κένει κέρδη η μάλλον γερμανική εταιρεία που θα τα έχει αγοράσει. Δεν ξαναγράφεις κάτι σχετικό γιατί η ανακοίνωση της είδησης έχει μόλις δυο σχόλια;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Τηλέμαχος Αναγνώστου 23/07/2013 20:58:22

      Αύριο...

  19. roadrunner avatar
    roadrunner 23/07/2013 14:55:01

    Αυτή η κίνηση υψηλού ρίσκου με την ΕΡΤ, πρέπει να τελειώσει σωστά,
    με πολύ προσεκτική επιλογή άξιων προσώπων, στη διοίκηση της νεας Δημόσιας Τηλεόρασης.
    Με τη σάρα, τη μάρα και το κακό συναπάντημα, θα πάει στράφι και όλο το πολιτικό κόστος (που θα χρεωθεί κυρίως η ΝΔ στο κλείσιμο του ταμείου).
    Κι αυτό το κόστος βαρύνει περισσότερο, από τις προτιμήσεις του Χ ή Υ αρμόδιου για τις επιλογές αυτές.

  20. Σ/ς avatar
    Σ/ς 23/07/2013 15:58:37

    Πράγματι είναι κρίμα που σήμερα δεν ζεί ο Χατζιδάκης ή ο Μίκης είναι μεγάλος. Ζεί όμως ο Στ. Ξαρχάκος, ο Κατσαρός, η διεθούς φήμης Νανα Μούσχουρη, ή μήπως δεν κάνουν επειδή δεν έχουν αριστερή κουλτούρα. Εδώ που έφτασε η Ελλάδα μας χρειάζεται πανστρατιά.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σ/ς 23/07/2013 20:59:15

      Επίσης ο Κούνδουρος, ο Φέρρης, ο Θανάσης Βαλτινός κα.

    • Maria avatar
      Maria @ Σ/ς 23/07/2013 21:22:02

      Νάνα Μούσχουρη;;;;;
      Πλάκα μας κάνετε;...
      Τότε να μάθετε να εξοφλείτε τα χρέη σας.... Δεν το λέω εγώ...
      http://topontiki.gr/article/26564

  21. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 23/07/2013 16:41:06

    Δυστυχώς φίλε μου, κάποιοι από τα «πέριξ»… πιστεύουν πως είναι μεγάλη «πετυχεσιά» να προσεταιρίζεσαι πρώην δεδηλωμένους εχθρούς - ακόμα και υβριστές -, όπως ο κ. Ο.Φ.Α. στον οποίον αναφέρεσαι. Ο οποίος προφανώς το μόνο που φρόντισε ήταν να μη δηλώνει και «ορκισμένος»! Άμα ορκιστείς βαραίνεις και δεν πετάς εύκολα από κλαρί σε κλαρί. Γι’ αυτό θα έχεις ήδη διαπιστώσει, πως δεν ξεχάστηκαν καθόλου ούτε οι «λακίσαντες» στις δύσκολες εποχές, ούτε τα παιδιά της πρώην ατυχήσασας, όπως δεν θα ξεχαστεί και κανείς που μετά την 29/11 «αναγνώρισε» με θέρμη το αποτέλεσμα της βάσης! Θα μου πεις, η ενότητα και η διεύρυνση το επιβάλλουν! Ναι, αναμφισβήτητα, αλλά ως ένα λογικό βαθμό! Γιατί η πανάρχαια στρατηγική του πολυμήχανου Οδυσσέα είναι πάντα επίκαιρη και οι δούρειοι ίπποι αυξάνονται και πληθύνονται πλέον με γεωμετρική πρόοδο!

  22. Χρήστος Χωμενίδης avatar
    Χρήστος Χωμενίδης 23/07/2013 17:04:31

    κύριε Κρανιδιώτη,

    Με εντυπωσίασε ειλικρινά το γεγονός ότι ασχοληθήκατε τόσο εκτενώς μαζί μου. Εγώ, το ομολογώ, ποτέ δεν θα'μπαινα σε αντίστοιχο κόπο για εσάς. Αν και -τώρα που το ξανασκέφτομαι- στο μυθιστόρημά του "Το Ύψος των Περιστάσεων" (εκδόσεις Εστία) εις εκ των κεντρικών ηρώων, ο πλοίαρχος Π.Ν. Ματθαίος Καβαλλάρης μοιάζει πολύ, πιστεύω, με ό,τι θα λαχταρούσατε να είστε.

    Ο λίβελος, κύριε Κρανιδιώτη, συνιστά μια ιδιότυπη πλην ενδιαφέρουσα μορφή τέχνης. Εκτιμάται από τους μερακλήδες υπό έναν όρον: Να βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα. Οσάκις ο λιβελογράφος παραχαράσσει τα έργα και τις ημέρες εκείνου που έχει βάλει στο στόχαστρο, ο λίβελος αλλά και ο δημιουργός του ευτελίζονται, για να μην πω εξευτελίζονται, στη συνείδηση των αναγνωστών. Και αυτή ακριβώς είναι η σημερινή μας περίπτωσή.
    Οι ανώνυμες πηγές σας, κύριε Κρανιδιώτη σάς πληροφόρησαν πολύ κακώς και σας εξέθεσαν ιδιαιτέρως. Βάζουν συν τοις άλλοις τώρα -μεσημεριάτικα- εμένα στον κόπο να επανορθώνω. Προς χάριν του ευάριθμου πλην αξιοσέβαστου ούτως ή άλλως κοινού σας.

    α) "Λογογράφος" του κυρίου Γ.Α.Παπανδρέου -μέλος, για την ακρίβεια, της ομάδας που συνέτασσε τις ομιλίες του- διετέλεσα επί τρεισίμισυ μόλις εβδομάδες, κατά την προεκλογική περίοδο του 2004. Δεν θα σας κρύψω ότι έβρισκα το τότε πρόγραμμα του κυρίου Γ.Α. Παπανδρέου πολύ κοντά στις απόψεις μου. Η "πράσινη ανάπτυξη", το χτύπημα της γραφειοκρατίας, η ενθάρρυνση της καινοτομίας, η ηλεκτρονική διακυβέρνηση αποτελούσαν ιδέες που μπόλιασαν την ελληνική κοινωνία. Το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης είναι -όπως, υποθέτω, θα ξέρετε- από τα πλέον νευραλγικά σήμερα. Μετά τις εκλογές του 2004, επέστρεψα ευτυχής στις κανονικές μου ασχολίες.

    β) Όταν, το φθινόπωρο του 2007, ετέθη θέμα ηγεσίας στο Πασόκ, εγώ εκφράστηκα δημόσια και επανειλημμένα εναντίον της παραμονής τού κυρίου Παπανδρέου στην προεδρία. Το σκεπτικό μου επιβεβαιώθηκε πλήρως από τις κατοπινές εξελίξεις. Όταν, δυό χρόνια αργότερα, ο Γ.Α.Παπανδρέου εκλεγόταν πρωθυπουργός με θριαμβευτικό ποσοστό, εγώ δεν ήμουν μεταξύ εκείνων που πανηγύριζαν. Πόσω δε μάλλον, μεταξύ εκείνων που είχαν επενδύσει στη νίκη του.

    γ) Στη Δημοκρατική Αριστερά εντάχθηκα από την ημέρα της ίδρυσής της, τον Ιούνιο του 2010. Τότε, σας θυμίζω, οι συνέπειες του Μνημονίου δεν είχαν γίνει αντιληπτές από τους Έλληνες. Το Πασόκ διατηρούσε αλώβητη σχεδόν την ισχύ του και κανείς -μα κανείς- δεν ήθελε να τού γυρίσει την πλάτη.

    δ) Στο ιδρυτικό συνέδριο της Δημοκρατικής Αριστεράς, εξελέγην μέλος της Κεντρικής Επιτροπής και εν συνεχεία μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, κόντρα στη "γραμμή" Κουβέλη. Σε όλες τις κρίσιμες ψηφοφορίες για τον καθορισμό της πολιτικής της Δημοκρατικής Αριστεράς, ετάχθην με τη μειοψηφία. Στις εκλογές του 2012, αρνήθηκα να θέσω υποψηφιότητα για βουλευτής μολονότι το δικαιούμην ως μέλος της Ε.Ε. Γιατί;

    Διότι, κύριε Κρανιδιώτη, ούτε για μία μέρα στη ζωή μου δεν αντιμετώπισα την ενασχόληση με τα κοινά σαν καριέρα, σαν κυνήγι θέσεων και αξιωμάτων. Το ύπατο, κατά τη γνώμη μου, αξίωμα στη Δημοκρατία είναι εκείνο του ενεργού πολίτη. Προσωπικά, ζω γράφοντας και γράφω ζώντας. Η καλλιτεχνική μου δραστηριότητα με καλύπτει πλήρως. Τόσο υπαρξιακά, όσο και βιοποριστικά. Οι όποιες δημόσιες παρεμβάσεις μου γίνονται -άλλοτε εκ του περισσεύματος και άλλοτε εκ του υστερήματος μου- με μόνο γνώμονα την αντίληψή μου για το καλό και για το ωραίο. Από καθαρά πατριωτικό καθήκον.

    Τα όσα, τέλος, αναφέρετε σχετικά με την Δημόσια Τηλεόραση, βασίζονται σε ανεπιβεβαίωτες φήμες, με τις οποίες -για λόγους αρχής- δεν ασχολούμαι.

    Κλείνοντας, για να επανέλθω σε πιό ωφέλιμες ασχολίες, σάς συμβουλεύω πρώτον να αλλάξετε πληροφοριοδότες. Δεύτερον δε και σημαντικότερον, να εγκύψετε στα έργα και στις ιδέες του συνεπώνυμού σας, αδικοχαμένου Γιάννου Κρανιδιώτη. Θα είχατε πολλά να ωφεληθείτε, αφού -από ό,τι διαπιστώνω- σάς απασχολούν τα εθνικά μας ζητήματα.

    Ταύτα και μένω,

    Χ.Α.Χωμενίδης

    • ΑπυθιΑ avatar
      ΑπυθιΑ @ Χρήστος Χωμενίδης 23/07/2013 21:24:36

      Συνεχίστε το λογοτεχνικό σας έργο κ. Χωμενίδη μου και μην εμπλακείτε άλλο με την τρέχουσα πολιτική. Αφήστε. Απ΄ότι όλα δείχνουν, δε θα κάνετε εσείς τη διαφορά που χρειαζόμαστε. Άλλος ένας επιζήμια περιττός στο ετοιμόρροπο πάλκο. Ακούς εκεί λογογράφος του μεγάλου στοχαστή, από ...ιδεολογία! Δεν σας πιστεύω οτι διαβάζετε τα...προγράμματα των υποψηφίων Πρωθυπουργών και....επιλέγετε σύμφωνα με τα υποσχόμενα! Έλεος! Δηλώνετε αφελής, εύπιστος και προορισμένος να παραπλανηθείτε, άρα επικίνδυνος. Επειδή όμως αφελής δεν είστε, συμπερασματικά θεωρείτε αφελείς εμάς, που διαβάσαμε την ....εξήγησή σας.
      Τέλος πάντων, δικαίωμά σας να είστε ένας ανήσυχος, στρεψοδίκης γυρολόγος της πολιτικής, ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος. Κάτι σαν Γ.Ψαριανός ελεύθερης βοσκής! Καλή σας τύχη, αλλά όχι και επί κεφαλής της Δημόσιας τηλεόρασης αγαπητέ! Έγινε που έγινε το μπάχαλο. Ας μην το αποκάνουμε.......

      • Κ.Π. avatar
        Κ.Π. @ ΑπυθιΑ 23/07/2013 23:01:23

        ''Δεν σας πιστεύω οτι διαβάζετε τα…προγράμματα των υποψηφίων Πρωθυπουργών και….επιλέγετε σύμφωνα με τα υποσχόμενα! Έλεος! Δηλώνετε αφελής, εύπιστος και προορισμένος να παραπλανηθείτε, άρα επικίνδυνος. Επειδή όμως αφελής δεν είστε, συμπερασματικά θεωρείτε αφελείς εμάς, που διαβάσαμε την ….εξήγησή σας.'' ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΥΣΤΟΧΟ το απόσπασμα αυτό του σχόλιου σας, το οποίο θα πρέπει να έχει ως αποδέκτες και όλους εκείνους, τους λεγόμενους ως ''opinion leaders''

        • ΑπυθιΑ avatar
          ΑπυθιΑ @ Κ.Π. 24/07/2013 05:42:22

          Οι... «διαμορφωτές άποψης», κυκλοφορούν όπου συχνάζουν κοπάδια και απευθύνονται σ΄εκείνους που βαριούνται να σκεφτούν. Τη δουλειά τους κάνουν.

      • Hrthe_to_telos avatar
        Hrthe_to_telos @ ΑπυθιΑ 24/07/2013 06:02:41

        Υποκλίνομαι!!

    • Σπύρος Δούκας avatar
      Σπύρος Δούκας @ Χρήστος Χωμενίδης 25/07/2013 10:54:19

      Καλημέρα,
      είναι βέβαιον ότι εν γένει δεν χρειάζεται υποστήριξη ο κ. Κρανιδιώτης και ειδικά στην περίπτωση του "κ. " Χωμενίδη. Όμως, επιβεβαιώνω ως αυτήκοος μάρτυς, την προσπάθεια διανομής δωρεάν από ραδιοφώνου, του βιβλίου "ιστορίας" της Ρεπούση, άλλωστε ανήκουν στο ίδιο κόμμα. Επίσης επιβιβαιώνω, ότι ήταν ένθερμος υποστηρικτής του σχεδίου Ανάν.
      Η συγγραφική του αξία και κατά την δική μου άποψη, είναι πολύ κάτω του μετρίου. Κοινότυπος και επαναλαμβανόμενος , παρουσιάζει μια συνεχή αγωνία στήριξης του κειμένου του, από το κλαδί του ευφυολογήματος.
      Επί χρόνια κινείται στους χώρους της κάθε εξουσίας, υποστηρίζοντας τις αποστειρωμένες ιδέες της πολυπολιτισμικότητας και της παγκοσμιοποίησης άνευ όρων (κάτι σαν τις κατά τόπους πορτοκαλί επαναστάσεις), τις οποίες πολύ συχνά παρουσιάζει από τα ΜΜΕ, αφού του παρέχεται συχνά βήμα σε αυτά.
      Εκφράζει γενικά, με "γλοιώδη" τρόπο κατ' εμέ, τις απόψεις που εγώ προσωπικά απεχθάνομαι.
      Εύχομαι να μην υποστούμε τις απόψεις του και από θεσμική θέση.

  23. Zugzwang avatar
    Zugzwang 23/07/2013 17:33:20

    Οχι, φιλε μου! Το ζητημα ειναι αν πρεπει να συνεχισει να υπαρχει Ελλαδα και Ελληνισμος η οχι. Οσοι τιμουν τον γενοκτονο Κεμαλ δεν εχουν θεση στις γραμμες των πατριωτων.
    Στα οικονομικα και στα κοινωνικα, εχουμε να διαλεξουμε μεταξυ πολιτισμενου πατριωτικου φιλελευθερισμου και αγριου διεθνιστικου αναρχοφιλελευθερισμου! Οι Ελληνες πατριωτες διαλεγουν τον πρωτο!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Zugzwang 23/07/2013 20:19:26

      Kαλα ενταξει.Ο καθενας μπορει να βαζει τα διλημματα οπως τα νομιζει αυτος αλλά η πραγματικοτητα τα βαζει αλλιως.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ ψυχραιμια 23/07/2013 21:40:33

        Ακριβως! Και το πρωτο αντικειμενο στην ημερησια διαταξη ειναι η σωτηρια της Ελλαδας ΚΑΙ του Ελληνισμου.

  24. Χαράλαμπος avatar
    Χαράλαμπος 23/07/2013 17:42:41

    Η κεντρική ιδέα πίσω από ολα τα "επιχειρήματα" του αρθρου βέβαια είναι οτι ο κ. Χωμενίδης δεν ειναι ικανός για ενα υψηλό πόστο σε ενα νέο δημόσιο τηλεοπτικό φόρεα επειδή δεν εχει επιδείξει στο παρελθόν την απαραίτητη πατριωτική ευαισθησία απέναντι σε ζητήματα που ο γράφων θεωρεί αδιαπραγμάτευτα βαση της δικής του εθνικής συνείδησης; Αν είναι δυνατόν να εκτιμούσε ας πούμε το βιβλίο της Ρεπόυση ή να ήταν υπέρ του σχεδιόυ Αναν και να τον βάλουμε επικεφαλής της δημόσιας τηλεόρασης.. Το δικό μου συμπέρασμα βέβαια από το λίβελο που διάβασα καθώς και τα περισσότερα σχόλια είναι οτι πιο δεξιός πεθαίνεις..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Χαράλαμπος 23/07/2013 20:50:58

      Είσαι πάρα πολύ οξύνους για το Antinews. Μην χαραμίζεις το χρόνο σου εδώ μέσα. Lifo, protagon και ξερό ψωμί. Μεγαλώνουν ευέλικτα παιδιά.

      • Χαράλαμπος avatar
        Χαράλαμπος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/07/2013 11:11:52

        Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Πείτε οτι το έκανα ήδη.

  25. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/07/2013 17:47:16

    Είμαι του Στρατού Ξηράς, φίλτατε, ουδέποτε ζήλωσα δόξαν Πλοιάρχου. Παραμένω ταπεινός βουνίσιος Υπολοχαγός και πιστός στον βασιλιά των Όπλων.
    Εσείς προσωπικά, μου είσαστε αδιάφορος, όπως κι η γνώμη σας, όσο δεν θα φάμε στην μάπα χάραξη πολιτιστικής πολιτικής από την αφεντιάς σας. Το είδος σας είναι το ζήτημα.
    Πρώτος πληροφοριοδότης μου τ' αυτιά και τα μάτια μου. Είσαστε απλά ψευταράκος, ίσως απλά ζείτε την τέχνη σας τόσο πολύ, που κολυμπάτε στην μυθοπλασία και στην αληθινή ζωή.
    Σας θυμάμαι και στο Σχέδιο Ανάν και στο "σπρώξιμο" του ρεπούσειου πονήματος. Προσέξτε. Μας διαβάζουν κι ακροατές σας.
    Με την πείρα του δικηγόρου του ποινικού βλέπω μια μακροσκελή απολογία που επιβεβαιώνει με την φλυαρία κι αμηχανία της τα γραφέντα.
    Κάνατε μια γερή πολιτική γυροβολιά και πάντα φεύγετε την κατάλληλη στιγμή. Μην στεναχωριέστε, άλλοι το θωρούν ταλέντο.
    Με συγκινεί πάντως η ανιοδιοτέλεια της προσφοράς σας στο ΠΑΣΟΚ, στη ΔΗΜΑΡ και η τωρινή, θεματική, στήριξη σας στην κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά.
    Δεν μας είπατε όμως, δεν θέλετε πια να ηγηθεί ο Μπουτάρης της σωτηρίας της χώρας; Δεν είναι πια "παρωχημένη" η πανστρατιά Σαμαρά;
    Εύχομαι οι "φήμες" για την Δημόσια Τηλεόραση να μείνουν ανεπιβεβαίωτες, ώστε να συνεχίσετε απερίσπαστος την προσφορά σας στον πολιτισμό ως ιδιώτης.
    Απλά εγώ δεν θα την παρακολουθήσω, καθ' ότι αφενός κοιμάμαι εύκολα τα βράδια κι αφετέρου, όταν σας διάβασα προ ετών, όσο μπόρεσα, τρέξανε ποτάμι τα δάκρυα μου για τα δεντράκια που κοπήκανε για να γίνει το χαρτί του βιβλίου...

    • Δρυς avatar
      Δρυς @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/07/2013 18:07:32

      Πέστα Φαήλο. Και μόνο η αντιπαραβολή των θέσεων φτάνει για να καταλάβει ο καθένας.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/07/2013 18:50:28

      Φαήλε πρόσεξε γιατί ο εν λόγω ετοιμάζει το καινούριο πόνημά του με τίτλο: "Οι τρεις τερματοφύλακες".
      Γιατί εκτός από σκιέρ, δύτης, κολυμβητής είναι και δεινός τριπλαδόρος!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δαναός 23/07/2013 21:00:43

        Εγώ πάντα έπαιζα δεξί εξτρέμ.

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/07/2013 21:37:01

          Το ξέρω,γιαυτό σε προειδοποιώ να μάθεις να παίζεις και μπακότερμα!

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δαναός 23/07/2013 22:09:44

            Στο τέλος πάντως όλαι αι διαφοραί του αγωνιστικού χώρου επελύοντο με πειραϊκή ελευθέρα πάλη (κλωτσομπουνίδι). Αλήτες Κορυδαλλιώτες, φίλε μου, τί περίμενες;

    • Albert avatar
      Albert @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/07/2013 21:17:34

      Πάντως, ενώ ο κ. Χωμενίδης σας απαντά συγκεκριμένα και επι του προκειμένου, εσείς του επιτίθεστε γενικά για την "καριέρα" του και τις θέσεις του. Αυτό λέγεται αστοχία.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Albert 23/07/2013 22:14:01

        Πολύ συγκεκριμένα του έγραψα και αυτός απάντησε γενικώς ότι τα έκανε όλα ανιδιοτελώς κλπ, αποφεύγοντας επιμελώς να απαντήσει σε δυο - τρία ζητηματάκια, στην ουσία επιβεβαιώνοντας όλα τα υπόλοιπα.
        Καριέρα η τουρνέ ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ κλπ; Μάλλοβν δίκιο έχετε.
        Όποιοι διαβάζουν, καταλαβαίνουν...

      • Nikolaou avatar
        Nikolaou @ Albert 08/08/2013 16:19:15

        Ad hominem λέγεται. Από τα κλασσικότερα λάθη λογικής. Γίνεται είτε λόγω περιορισμένου πνευματικού εύρους, είτε λόγω δόλου για να αποφευχθεί απάντηση με επιχειρήματα επί του εκάστοτε ζητήματος.

  26. η Dimi avatar
    η Dimi 23/07/2013 17:59:29

    «Μην τον ρωτάς τον ουρανό»
    Στίχοι: Mάνος Χατζιδάκις
    Ερμηνείες: Μάριος Φραγκούλης & Lara Fabian («The United Nations of Singing»)
    http://www.youtube.com/watch?v=NnpPqiyoYfk

  27. Παναγιώτης Λιάκος avatar
    Παναγιώτης Λιάκος 23/07/2013 18:01:15

    Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω τμήμα από την ραδιοφωνική σταδιοδρομία του κ. Χωμενίδη (οι εκπομπές μας στον Antenna 972 "γειτνίαζαν" χρονικά), θέλω να βοηθήσω την διεξαγωγή ενός ειλικρινούς διαλόγου.
    Ο Φαήλος είναι ακριβής στην παράθεση των γεγονότων.
    Δωροθεσία του Ρεπούσειου βιβλίου έγινε από τον κ. Χωμενίδη, στην πρωινή εκπομπή του στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1.
    Οι δημόσιες και από μικροφώνου τοποθετήσεις του συγγραφέα για τα εθνικά θέματα είναι σχεδόν ταυτόσημες με εκείνες της κ. Ρεπούση και της ΔΗΜ.ΑΡ. (σχέδιο Ανάν, Μακεδονικό κ.λπ.).
    Δεν υπάρχει λόγος να αρνείται κάποιος όσα ισχύουν.
    Ούτε να καταδικάζει εκ των υστέρων ένα Μνημόνιο που υπερασπίστηκε σθεναρά.

    • Kimon avatar
      Kimon @ Παναγιώτης Λιάκος 23/07/2013 20:26:11

      Αγαπητέ φίλε ,
      Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός προς τι η αλληλοεξόντωση;Η πολιτική παράδοση της ΝΔ βασίζεται στην συνοδοιπορία με «προοδευτικούς και δημοκρατικούς» αριστερούς και εθνομηδενιστές, τουλάχιστον στα γόνιμα χρόνια της κονόμας και της νεοτητάς τους. Η ιστορία διδάσκει ότι έχουν εξασφαλισμένη εργασία από την «δεξιά», τοποθετημένοι ακόμη και σε θέσεις πρωθυπουργικών συμβούλων. Είμαι σίγουρος ότι ο κ. Χωμενίδης διαθέτει όλα τα προσόντα για μία λαμπρή καριέρα στους φιλόξενους πολιτικούς θώκους της ΝΔ.
      Ο φίλος σου
      Κίμων

  28. ΠΑΝΟΣ .Χ. avatar
    ΠΑΝΟΣ .Χ. 23/07/2013 18:44:03

    Θα προτιμουσα αυτον τον διαλογο να τον κανατε σε καποιο καταστημα παραλιακο πινωντας και κανα τσιπουρακι Αν δεν μπορειτε να βρειτε να πειτε εναν γλυκο λογο ο ενας για τον αλλον σαν νεοι ακομα ανθρωποι τι να περιμενω εγω απο ολους αυτους που εχουν κανει τη ζωη μας γιογιο Ποσο ευκολα βγαινει η ειρωνεια και ποσο δυσκολα η φιλια Σας ευχομαι δυναμη και αγαπη για την εποχη που ζουμε

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΠΑΝΟΣ .Χ. 23/07/2013 21:01:36

      Δεν τα πίνουμε με όποιον να 'ναι.

  29. δημης avatar
    δημης 23/07/2013 19:19:26

    Πάντα τα..."καλά αριστερά Παιδιά" είναι οι δεξαμενές των ...μορφωμένων των ...δημοκρατάω ,,, των ιδεολόγων ...και τελικά των προθύμων και των στημένων και πιστά υπηρετούντων .....
    Άς τους λουστούμε....

  30. Γιαννης Ζ. avatar
    Γιαννης Ζ. 23/07/2013 19:42:24

    Αγαπητοι μου, δεν φταιει ο Κος Χωμενιδης, ουτε ο Κος Παπουτσης κλπ κλπ (και δεν βαζω στην ιδια μοιρα κανεναν...). Φταιμε εμεις που οταν αυριο θα κληθουμε να ψηφισουμε θα κανουμε δυστυχως αυτο που σαν αποτελεσμα θα εχει να διοριστουν και αλλοι Κοι Χωμενιδιδες, Παπουτσιδες κλπ. Σας διαβαζω ολους με προσοχη και ανεξαρτητα απο τα "μπραβο" ή οχι στον Φαηλο (και στις προσωπικες αντιπαραθεσεις) δεν βλεπω πουθενα την ουσια του πραγματος η οποια - για μενα - ειναι μια...εαν δεν πιεσουμε με την ψηφο μας να αλλαξει η νοοτροπια της συναλλαγης ΔΕΝ προκειται να κανουμε τιποτα...εαν δεν αντιληφθουμε οτι εκει που αρχιζει το δικο σου δικαιωμα τελειωνει το δικο μου...ΔΕΝ προκειται να κανουμε τιποτα...!!

  31. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 23/07/2013 19:55:00

    Οι υπόλοιποι που θα μπουν στην ΕΡΤ είναι καλύτεροι; Ανθέλληνες είναι!
    Ας βάλουν κριτήρια ξένες γλώσσες,μεταπτυχικά,προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα κ.α για να μπουν και άξια άτομα.

  32. Χρήστος Χωμενίδης avatar
    Χρήστος Χωμενίδης 23/07/2013 20:16:12

    Έχετε πλάκα πάντως, κ.κ. Κρανιδιώτη και Λιάκο,

    Το σχέδιο Ανάν ετέθη σε δημοψήφισμα την άνοιξη του 2004. Εγώ είχα εκπομπή στον Αντ1 μετά το φθινόπωρο του 2005, όταν το όλο ζήτημα είχε καταστεί πλέον εντελώς ανεπίκαιρο. Δεν είχα συνεπώς κανένα λόγο να το σχολιάσω ούτε να τοποθετηθώ επ'αυτού.
    Κοντά στο νου κι η γνώση, καλοί μου κύριοι. Ό,τι κι αν απαντήσετε, δεν πρόκειται να επανέλθω.

    Χ.Α.Χωμενίδης

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Χρήστος Χωμενίδης 23/07/2013 21:01:43

      Σας τιμά το γεγονός ότι μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε, καθώς και το ότι θεωρείτε το κείμενο λίβελο.
      Δεν θα αντιπαρατεθώ επί της ουσίας μαζί σας, διότι αφενός δεν θα επενέλθετε, αφετέρου φοβούμαι μήπως έχετε την τύχη του Αδώνιδος και βρεθείτε με κανένα Υπουργείο στην πλάτη...
      (εις εκ του πολυαρίθμου κοινού του κ. Κρανιδιώτη)

    • Παναγιώτης Λιάκος avatar
      Παναγιώτης Λιάκος @ Χρήστος Χωμενίδης 23/07/2013 22:19:14

      Τα μοιρολόγια για το Ανάν και η χολή εναντίον του Τάσσου περίσσεψαν και για επόμενες χρονιές. Το στιλάκι σου φίλε το θυμάμαι, όπως το θυμούνται πολλοί συνάδελφοι στον ΑΝΤ1. Το έγραψα και στο F/B για σένα και το επαναλαμβάνω και εδώ:
      "Θυμάμαι ένα Σάββατο μεσημέρι στον ΑΝΤ1 που έσκασε μύτη άγνωστος σε εμένα παραγωγός (εσύ Χρήστο Χωμενίδη) και μας έβαλε πόστα γιατί κογιονάραμε τον ΓΑΠ! "Να βοηθάτε τους πολιτικούς πρέπει. Όχι να τους διασύρετε". Μνήμες πολλές, αυτόπτες μάρτυρες περισσότεροι".
      Την στάση σου την θυμούνται κι άλλοι συνάδελφοι. Αφού ξεκίνησες τον διάλογο και τις αναδρομές, ας μιλήσουμε.

    • Heaven avatar
      Heaven @ Χρήστος Χωμενίδης 24/07/2013 01:58:33

      δεν ξέρατε, δεν ρωτάγατε κε. Χωμενίδη;
      εδω είναι ANTINEWS, σκληρό νταμάρι...
      και σεις, πεδιο βολής δυστυχώς εξαιρετικά φτηνό...

  33. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/07/2013 20:47:40

    Πριν δεν μιλάγατε, ε; Θα χωνεύατε ακόμη την βαριά διανόηση σας σε κάποιο καναπέ.
    Η ουρά του σκύλου μου, στην οποία το ΄πε, αφού του το 'πα πως μας αφήνετε, λέει, αν επανέλθετε, να μας φέρετε τσιγάρα και τα πατριωτικά σας κείμενα.

    • ΑπυθιΑ avatar
      ΑπυθιΑ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/07/2013 21:30:52

      Δεν καπνίζουμε λέμεεεεεε! Καλύτερα να μας φέρει σοκολάτες και κανα παγωτάκι.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΑπυθιΑ 23/07/2013 22:06:58

        Ένα "Νιρβάνα", ε;

  34. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/07/2013 20:48:46

    Ή η κουκούλα σε στενεύει ή οι ζαρτιέρες. Και που ξέρεις βρε ποιοι θα μπουν, αφού ακόμη δεν μπήκαν;

  35. NIKAN avatar
    NIKAN 23/07/2013 21:00:29

    Ένα σημαντικό ποσοστό των ελλήνων κυττάει μονο τη βολεψή του ,έξω απο ιδέες και αρχές (εξαιρετικός ο Λεμπέσης στην Επαναστατημένη μάζα αν θυμάμαι καλά).Τό στενό συμφέρον καθορίζει τη στάση τους . Και το χειρότερο είναι ότι η στάση αυτή ποικίλλει ανάλογα με το περιβάλλον,σωστός χαμαιλεοντισμός .Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει κατακόρυφα όταν μιλήσουμε για κυβερνητικά στελέχη,κάθε επιπέδου.Αυτή είναι μιά απο τις μεγάλες δυστυχίες της πατρίδας και είναι διαχρονική.

  36. ΤΑΚΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ 23/07/2013 21:22:01

    Η πολύ οσφυοκαμψια θα τον φάει τον εν λόγω κυριο

  37. αρέλεγος avatar
    αρέλεγος 23/07/2013 22:07:14

    Παρά τις μετακινήσεις του ο Χωμενίδης δεν φαίνεται από την δημόσια στάση του να εγκατέλειψε τις ιδέες του για τις οποίες κρίνεται. Μήπως άλλοι με την πολιτεία τους κάνουν την απευκταία σύμπλευση - με παραχώρηση δημόσιας πολιτικής θέσης- μαζί του να μοιάζει από πιθανολογούμενη έως επικείμενη ή και αναμενόμενη? Με απλό τρόπο : μήπως νέρωσε πολύ το κρασί , και το πίνει κι ο Χωμενίδης ?

    • Dimitrios K. avatar
      Dimitrios K. @ αρέλεγος 23/07/2013 22:50:56

      Ποιό κρασί να νέρωσε; Του Μπουτάρη; ;)

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Dimitrios K. 23/07/2013 22:52:53

        Όποιος νερώσει "Παράγκα" διαπράττει έγκλημα.
        Ως γόνος παλαιού ερασιτέχνη οινοποιού, το βεβαιώ.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Uncle Stgm 23/07/2013 23:55:05

          Έγκλημα. Συμφωνώ.

  38. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 23/07/2013 22:48:56

    Με τόσο βαρειά διανόηση εκεί στο υπουργείο, για να γλυτώσουν από τα εγχώρια κυκλώματα, πως και δεν σκέφτηκαν καμμιά καλή και με υπόληψη εισαγωγή από ΗΠΑ, π.χ. τον Τόμας Πίντσον;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Uncle Stgm 23/07/2013 23:54:35

      Who is Thomas Pidson?

  39. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 23/07/2013 22:51:17

    Καλός ο Πίντσον, θα την έπαιρνε τη θέση αξιοκρατικά.
    Αλλά τέλος πάντων, δειξτε κατανόηση στη ντόπια διανόηση.

  40. καπτεν avatar
    καπτεν 23/07/2013 23:03:00

    Ο Χωμενιδης ειναι ακαταλληλος για οτιδηποτε. Σε ενα βιβλιο του το μονο που θυμαμαι μεχρι να το "παρατησω" ειναι οτι ειρωνευοτανε ταυτοχρονα και εναν - δηθεν φουκαρα -ιδεαλιστη στρατιωτικο των 1200ευρω που κανει γυμναστικη "παιρνοντας καμψεις στο χωμα" και ενα στελεχος επιχειρησης με μισθο 5000 ευρω και με δωρεαν πολυτελεις παροχες γυμναστηριου, τζακουζι, αυτοκινητου κλπ. Ο συγγραφευς εδειχνε ανεξηγητη βαθεια ενοχληση και για τους 2 συγχρονους φυσιολογικους τυπους. Ο ενας ιδεαλιστης πατριωτης, ο άλλος κερδιζει λεφτα στην ελευθερη αγορα. Ο συγγραφευς πιστευει σε άλλους περιεργους θεους. Ειναι αντιδραστικος, μηδενιστης, συγκεχυμμενος, θολοκουλτουριαρης μπλαζε μποεμ ουτοπιστης (το εγγραμματον πασοκ του Γιανναρα). Εντελως ακαταλληλλος για οποιαδηποτε δημοσια θεση και βημα οπως απαντες οι περαν του κεντρου αριστεροί.

  41. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 23/07/2013 23:51:26

    "Λογογράφος” του κυρίου Γ.Α.Παπανδρέου -μέλος, για την ακρίβεια, της ομάδας που συνέτασσε τις ομιλίες του- διετέλεσα επί τρεισίμισυ μόλις εβδομάδες, κατά την προεκλογική περίοδο του 2004."
    X. Xωμενίδης.

    Ποιανού υπήρξε λογογράφος; Του ατόμου που έλαβε δαχτυλίδι διαδοχής χωρίς ανθυποψήφιο μέσα σε μια άθλια φιέστα του σκληρού καθεστωτικού Πασόκ; Πιο αντιδημοκρατική εναλλαγή αρχηγού από το όνειδος του δαχτυλιδιού Σημίτη στον ΓΑΠ δεν υπήρξε σε ολόκληρη την μεταπολίτευση. Ειλικρινά έναν πνευματικό άνθρωπο, έναν αριστερό, δεν τον ενόχλησε τότε ,αν μη τι άλλο αισθητικά, η διαδοχή-επιτομή της αντιδημοκρατικότητας στο Πασόκ;
    Και εν πάση περιπτώσει λίγη αυτοκριτική δεν έχει; Είναι δύσκολη; Μεγαλύτερος πολιτικός αγύρτης από τον ΓΑΠ δεν έχει υπάρξει. Καμιά συγνώμη από όσους συνέβαλαν , έστω και για λίγο, στο να μας κατσικωθεί στο κεφάλι αυτη η προσωποποιήση της Παρακμής, ο ΓΑΠ, όπως ο κ.Χωμενίδης θα ακούσουμε;
    Μάλλον όχι. Θέλει θάρρος...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kώστας ΜΠ 23/07/2013 23:58:01

      https://www.youtube.com/watch?v=LOPquKgDGu0

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Kώστας ΜΠ 24/07/2013 00:39:11

      εκεινα τα άτιμα τα λάπτοπ στην 'ψηφοφορία΄ έπεισαν πολλούς βαθυστόχαστους ...
      μετα ήρθε το Mac, γυμναστήριο, σουσι και 'πράσινη αναπτυξη' .. μιλάμε για την απόλυτη προγραμματική συγκλιση..

  42. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 24/07/2013 00:02:57

    Κύριε Φαήλο καλά τα λέτε. Είναι είδος. Καλά το γράψατε. Ας τους ξεμπροστιάσουμε επιτέλους αυτούς τους απιστευτους τύπους που αποπνέουν θλιβερή πνευματικοτητα των 80´ς, αλλά και υστερία βλαχάρας wannabe.
    ¨¨Η “πράσινη ανάπτυξη”, το χτύπημα της γραφειοκρατίας, η ενθάρρυνση της καινοτομίας, η ηλεκτρονική διακυβέρνηση αποτελούσαν ιδέες που μπόλιασαν την ελληνική κοινωνίᨨ Θεέ μου! τί απολογείται το άτομο!!! Ο Χωμεϊνίδης .....τς τς τς

  43. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/07/2013 11:29:11

    Παίδες, για να μην το κουράζουμε.
    Ο Χωμενίδης καμώνεται τον "διανοούμενο". Δεν είναι παρά άλλος ένας κομψευόμενος των λέξεων, που δεν έχει καν το θάρρος να υπερασπιστεί αυτά τα κολωνακιώτικα ψευτοπροοδευτικά που διαδίδει κατά καιρούς και τώρα τα αρνείται.
    Όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου τίποτα δεν θα αφήσει πίσω του.
    "Καλλιτεχνικές" πορδές στον άνεμο.

    • Δρυς avatar
      Δρυς @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/07/2013 11:50:51

      Α βρε Φαήλο, ένα σουτ έριξες, πέντε γκολ μπήκαν.

  44. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/07/2013 12:17:46

    https://www.youtube.com/watch?v=WT0jIBAUKZA

    • Gigi Riva avatar
      Gigi Riva @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/07/2013 13:08:12

      Το είχα έτοιμο! Με πρόλαβες και τό "έκαψες".
      Θεός ο Γιώργαρος, αυτός και ο Μπέστ... με πολλούς συμβολισμούς η ελευθερία κινήσεων του.

    • Δρυς avatar
      Δρυς @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/07/2013 13:14:56

      +++++

  45. Παναγιώτης Λιάκος avatar
    Παναγιώτης Λιάκος 24/07/2013 12:27:08

    κ. Χωμενίδη γράφετε τα ακόλουθα: "γ) Στη Δημοκρατική Αριστερά εντάχθηκα από την ημέρα της ίδρυσής της, τον Ιούνιο του 2010. Τότε, σας θυμίζω, οι συνέπειες του Μνημονίου δεν είχαν γίνει αντιληπτές από τους Έλληνες. Το Πασόκ διατηρούσε αλώβητη σχεδόν την ισχύ του και κανείς -μα κανείς- δεν ήθελε να τού γυρίσει την πλάτη".

    Με τα παραπάνω διακρίνω μια αποστασιοποίηση από το Μνημόνιο που διέλυσε την χώρα.
    Θα φρεσκάρω την μνήμη σας με ένα βίντεο που περιλαμβάνει ήχο από συνέντευξη που παραχωρήσατε την κρίσιμη περίοδο που ο προδότης ΓΑΠ σταύρωνε την Ελλάδα. Το αρχείο, ευτυχώς, είναι πλούσιο.

    Θυμηθείτε παρακαλώ τις απόψεις σας: http://youtu.be/1iywEZDiE4E

  46. γαλατης avatar
    γαλατης 24/07/2013 15:47:10


    Στον κ. Κρανιδιώτη έχω αναφερθεί στο παρελθόν σε αρνητικά μου σχόλια σχετικά με τις απόψεις του και βέβαια προς τιμή του μου είχε απαντήσει...επιμένω και σήμερα να τονίζω οτι είμαστε σε εντελώς αντίθετα στρατόπεδα...Ομως τα όσα γράφει για τον κ. Χωμενίδη με βρίσκουν σύμφωνο..ίσως να μην κρίνω αντικειμενικά, ίσως να είμαι εγω λάθος αλλά έτσι αισθάνομαι..ΑΚΡΙΒΩΣ...και δεν θα ασχοληθώ με τα όσα κατά καιρούς δήλωνε στις πρετεντέρ-ιες εμφανίσεις του...απλά να θυμίσω στους σχολιαστές το κατάπτυστο σχόλιο του για την κόρη του Μάνου Λοίζου οταν εκείνη δημόσια απαγόρευε στο ΠΑΣΟΚ να "παίζει" τραγούδια του πατέρα της...δεν το γράφω το σχόλιο γιατί ανατριχιάζω στη σκέψη και μόνο, αλλά αρκετοί θα το θυμηθούν...και μόνο για αυτό ο κύριος αυτός μου είναι αποκρουστικός απλά...και αν είναι δυνατόν να τον χαρακτηρίσει κάποιος "διανοούμενο"...έλεος..

  47. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/07/2013 15:56:11

    "Εφόσον δεν θέλει με τίποτα να βάλει την υπογραφή του ο Σαμαράς, δεν βάζει τουλάχιστον το πουλί του;".
    Αυτό το έγραψε στις 21 Νοεμβρίου 2011 ο Χρήστος Χωμενίδης στον λογαριασμό του στο twitter.
    Αν τολμήσει, ας πει ψέματα και γι' αυτό, ας το αρνηθεί κι αυτό αλλά το έχω φυλάξει. Printscreen λέγεται.
    Καταλάβατε τώρα;

  48. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 24/07/2013 16:13:57

    Ενδιαφέρον ήταν και το tweet με το οποίο είχε σχολιάσει την απόφαση της κόρης του Μάνου Λοίζου για την χρήση των τραγουδιών του πατέρα της. Ήταν η επιτομή της νεοελληναράδικης χυδαιότητας.

  49. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 24/07/2013 20:20:24

    Ἀπό τό Χωμενίδη πῆρε τήν ἰδέα καί ὁ Τσατσό νά twittάρει τό μισό λεκανοπέδιο;...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κυθήριος 24/07/2013 22:33:53

      Α, μπορεί να έχει άλλα γούστα από τον Πέτρο...

  50. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 24/07/2013 23:07:08

    Κι έπεται συνέχεια, διότι μαθαίνω κι άλλα ωραία...

  51. laz avatar
    laz 25/07/2013 22:32:35

    θελω Γιανναρα υπευθυνο στην ΕΡΤ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ laz 17/08/2013 20:03:17

      Πάρε Χωμενίδη και κάτι ψηλά Δαμιανίδου. Ο Τατσόπουλος λείπει αλλά την άλλη φορά...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/08/2013 20:04:01

        ...ψιλά...

  52. braveheart nation avatar
    braveheart nation 07/08/2013 05:51:18

    "Το κύριο ζήτημα όμως δεν είναι αυτό, ούτε η συγγραφική του αξία, για μένα μέτρια αλλά γούστα είναι αυτά. Κι εδώ δεν θα κάνουμε βιβλιοκριτική".
    Λες και θα μπορούσατε να κάνετε βιβλιοκριτική αλλού... ή άλλη μέρα. Αν ήταν ας πούμε Τετάρτη ή Πέμπτη ή Σάββατο. Και το λέω αυτό γιατί πιο κάτω έρχεται η απόλυτη ατάκα-ερώτηση: "Who Is Thomas Pidson?"
    Βέβαια, κύριε Κρανιδιώτη δεν το έχετε σε τίποτα να μου απαντήσετε με κάποιον από τους κλασικούς σας αφορισμούς, ότι ας πούμε "η Λογοτεχνία είναι για αδερφές", αφήνοντας για τους άντρες τα ΟΥΚ, άντε και τον Στρατό Ξηράς εξ ανάγκης.
    Τέλος πάντων, και για να μη νομίζετε ότι είμαι κανένας συριζαίος που μπήκε εδώ για να σας κράξει, δεν διαφωνώ με την ουσία του άρθρου σας, αντιθέτως συμφωνώ. Ήθελα μόνο να σας υπενθυμίσω ότι αν ο Χωμενίδης και ο κάθε Χωμενίδης είναι τελικά στη Δημόσια Τηλεόραση-δεν παρακολουθώ καθημερινά το θέμα- μέρος ευθύνης θα φέρετε και εσείς: έτσι λεονταρίστικα, απολίτιστα, άκομψα και χρυσαυγίτικα που δράσατε, φέρατε την κατάσταση στα χέρια του Καψή. Λίγη αυτοκριτική καθόλου δεν θα έβλαπτε. Αλλά μπορεί και "η αυτοκριτική να είναι για αδερφές".

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ braveheart nation 15/08/2013 09:29:16

      Ε, κάνε αυτοκριτική.
      Πάντως έχεις πλάκα που νομίζεις πως μόνο εσύ διαβάζεις. Όποιος δηλαδή δεν γουστάρει τα πονήματα του Χωμενίδη, σημαίνει πως δεν διαβάζει γενικώς και η κριτική εναντίον του είναι "χρυσαυγίτικη". Ψηφίζεις εσύ, ε;

      • braveheart nation avatar
        braveheart nation @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/08/2013 06:51:18

        Σας απαντάω στον πληθυντικό, αντίθετα μ' εσάς, σε ένδειξη μιας ποιότητας πολιτισμού, που μάλλον δεν έχετε ποτέ φανταστεί. Δεν μ' αρέσει ο Χωμενίδης, ούτε τα βιβλία του ούτε η στάση του. Ούτε αυτός που δεν του αρέσει ο Χωμενίδης σημαίνει ότι δεν διαβάζει. Και γράφω μάλιστα, ότι με την ουσία του άρθρου σας, συμφωνώ.
        Αυτό που σημειώνω είναι ότι κάποιος που διαβάζει, ξέρει τουλάχιστον την ύπαρξη του Thomas Pynchon ακόμη κι αν δεν έχει τύχει να τον διαβάσει. Δεν απαντάει μ' αυτό το ανεκδιήγητο και στα όρια του λογοτεχνικού αναλφαβητισμού "Who Is Thomas Pidson?" που απαντάτε εσείς πιο πάνω.
        Και ναι, ψηφίζουν ακόμη κι αυτοί που δεν σας αρέσουν οι απόψεις τους. Αν και ποτέ δεν είναι αργά να βγάλετε νόμο να μην ψηφίζουν (στα 68 μου χρόνια έχω δει τόσα και τόσα). Αυτός είναι άλλωστε και ο μοναδικός τρόπος να μείνετε εκεί που είστε. Αν δεν είναι λοιπόν φασιστικού -άρα χρυσαυγίτικου- τύπου εκείνο το "Ψηφίζεις εσύ, ε;", τότε τι είναι;
        Καλά ξεμπερδέματα με τον Χωμενίδη στη ΝΕΡΙΤ. Αν και πιστεύω ότι θα τα βρείτε. Αντίστοιχης ποιότητας είστε.

  53. PA avatar
    PA 08/08/2013 13:06:12

    " Την πρότασή τους σε ότι αφορά τη συγκρότηση του Εποπτικού Συμβουλίου της «Νέας Ελληνικής Ραδιοφωνίας, Ίντερνετ & Τηλεόρασης» ανακοίνωσαν ο υφυπουργός για τη δημόσια ραδιοτηλεόραση, Παντελής Καψής και ο υπουργός Επικρατείας, Δημήτρης Σταμάτης.Συγκεκριμένα, η πρόταση προς το Υπουργικό Συμβούλιο, για τα μέλη του Εποπτικού Συμβουλίου, είναι η ακόλουθη: 'Αννα Δαμιανίδη, Ανδρέας Ζούλας, Τατιάνα Καραπαναγιώτη, Λουκάς Καρυτινός, Σίμος Σιμόπουλος, Θεόδωρος Φορτσάκης και Χρήστος Χωμενίδης."

    Δυστυχώς, αγαπητέ Φαήλε, τα γούστα της κυβέρνησης κλίνουν περισσότερο προς Protagon και Lifo παρά προς Antinews...

    • Η Αριστερά της Δεξιάς avatar
      Η Αριστερά της Δεξιάς @ PA 15/08/2013 09:26:36

      Αυτό είναι πρόβλημα της κυβέρνησης, όχι δικό μας.

      • PA avatar
        PA @ Η Αριστερά της Δεξιάς 18/08/2013 10:43:57

        Δεν διαφωνώ..ωστόσο γίνεται και δικό μας, διότι εμείς θα παρακολουθούμε τη "νέα" τηλεόραση που μας ετοιμάζουν...

  54. Ζωχιος Σπυριδων avatar
    Ζωχιος Σπυριδων 08/08/2013 18:08:48

    Ακου τι γνωριζω εγω. Homo, homini, lupus, αντιστοιχο του πλειστοι ανθρωποι κακοι. Οχι για να ανατρεψω τη δικη σου εκθεση, αυτο οφειλεις να το ψαξεις εσυ, αγιε μου,αλλα για να απορριψω τις θεωριες των χριστιανων περι '' αγαπατε αλληλους''.Βαρεθηκα να ακουω εμεις οι καλοι, αυτοι οι κακοι. Odi et amo. O ανθρωπος δεν αγαπα μονο, αλλα εξ ισου μισει. Δεν απαιτειταιπολυς χρονος για να το καταλαβεις . Λιγες λεξεις να πεις, δυο σειρες να γραψεις, και πρεπει να ειναι πνευματικα καθυστερημενος ο αλλος για να μην καταλαβει ποιος εισαι. Απαιτειται να διαμορφωσουμε πολιτικη συνειδηση με τον τροπο που αξιωνε ο θουκιδιδης δια στοματος Περικλεους. Και ακομη, κρινεις οταν κρινεις; Η εγκρινεις τα κατακρητα, και κατακρινεις τα εγκριτα. Με ποση πειθαρχια και υπευθυνοτητα πρεπει να δομουμε τη σκεψη μας πριν απευθυνθουμε στους ανθωπους;

  55. Θεοδωρος Νικολαιδης avatar
    Θεοδωρος Νικολαιδης 11/08/2013 03:52:13

    Θα μου χαρισετε και μενα λιγο χωρο για τα σχολια μου, πανω σε ολα οσα διαβαζω, τους διαλογους σας, τις απαντησεις κλπ. Ε! λοιπον ακουστε!!!
    "Φωτια και τσεκουρι σε ολους τους προσκυνημενους" γνωστη ρηση του Θοδωρη Κολοκοτρωνη. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. Α ναι και να μην ξεχασω και το αλλο.
    "ΠΑΤΗΡ ΠΑΝΤΩΝ ΠΟΛΕΜΟΣ" του αλλου του παιδιου αουτουνου που ακουει στο ονομα ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ.

  56. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 15/08/2013 09:44:06

    Μέγιστος ο κίνδυνος όταν:
    Μικρή χώρα με Μεγάλες Ιδέες...Μεγίστους Ήρωες!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.