#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/01/2011 08:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χαοτικό και εκρηκτικό προβλέπεται το 2011



Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους:

Η Πολιτική του Μνημονίου καταρρέει.

-- Πρώτον γιατί εξ αρχής υπήρξε λάθος. Δεν οδηγεί σε μείωση του ελλείμματος…

Για την ακρίβεια, οδηγεί σε ασήμαντη μείωση του ελλείμματος, αλλά οδηγεί και σε δραματική αύξηση του χρέους. Που πετάει την Ελλάδα μονίμως εκτός διεθνών αγορών, εκτός ομαλής αναχρηματοδότησης και την εξαρτά απολύτως και επ’ άπειρον από «σταθεροποιητικούς μηχανισμούς».

Μέχρι να τους βαρεθούμε, να μας βαρεθούνε και να χρεοκοπήσουμε κανονικά! Αφότου, στο μεταξύ έχουν διαλύσει την ελληνική κοινωνία. Και να αναγκαστούμε να ξεκινήσουμε, στη συνέχεια, από πολύ χαμηλότερο σημείο, απ’ ό,τι αν χρεοκοπούσαμε εξ αρχής, μια και καλή.

-- Δεύτερον, πέραν του λανθασμένου από οικονομικής πλευράς, είναι και «μη διατηρήσιμο» (non sustainable, το λένε οι αγγλοσάξονες), από πολιτική άποψη.

Αποδίδει ελάχιστα, αλλά κοστίζει πανάκριβα. Και σπαταλά ταχύτατα το «πολιτικό κεφάλαιο» της κυβέρνησης. Η οποία σε κάθε βήμα εμφανίζεται να μη γνωρίζει εκ των προτέρων τι υπέγραψε. Να λέει συνεχώς ψέματα. Να υπερασπίζεται πράγματα παράλογα. Να πραγματοποιεί και κάποια σωστά που, όμως δεν έχουν σχέση με το σημερινό πρόβλημα, αν και έρχονται σε πλήρη αντίθεση με όσα έλεγε μέχρι χθες και με όσα συγκρότησαν την σταθερή εκλογική της πελατεία.

Στην πραγματικότητα, αυτό που καταγγέλλει κάθε τόσο ο κ. Παπανδρέου για «πελατειακές σχέσεις» όχι μόνο αφορά κυρίως και πρωτίστως το ΠΑΣΟΚ και την διαχρονική ύπαρξή του. Αφορά και τη σημερινή «Αχίλλειο πτέρνα» του!

Η πολιτική του Μνημονίου χτυπά το ΠΑΣΟΚ αδυσώπητα και εξακολουθητικά στη σημείο που το ίδιο είναι πιο ευάλωτο και πιο ευπαθές.

Χωρίς αυτές τις «πελατειακές σχέσεις» που σήμερα καταστρέφονται από την κυβέρνησή του, το ΠΑΣΟΚ δεν θα υπήρχε!

-- Τρίτον, και τα όσα «σωστά» προβλέπει το Μνημόνιο, έχουν σχέση με κάποιες διαχρονικές παθογένειες της χώρας, τα τελευταία 35 χρόνια, αλλά δεν έχουν μεγάλη σχέση με το σημερινό πρόβλημα. Για παράδειγμα, το άνοιγμα των «κλειστών επαγγελμάτων» δεν πρόκειται να ωφελήσει στο ελάχιστο ούτε την ελλειμματικότητα του Προϋπολογισμού, ούτε την υπερχρέωση της χώρας. Στα περισσότερα από τα λεγόμενα «κλειστά επαγγέλματα» υπάρχει ήδη υπερπροσφορά. Αν τα «ανοίξουμε» πλήρως, δεν θα βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα, μπορεί τελικά να προκύψουν και φαινόμενα καρτέλ, εκεί που σήμερα δεν υπάρχουν.

-- Το Μνημόνιο λοιπόν, ήταν εξ αρχής λάθος και ήδη χρεοκοπεί στην πράξη.

Κι εδώ αρχίζει να φαίνεται το αδιέξοδο:

Η κυβέρνηση θα μπορούσε θεωρητικά να το αλλάξει. Αλλά αυτό θα σήμαινε πλήρη ομολογία αποτυχίας της. Διότι μέχρι τώρα εμφάνιζε το Μνημόνιο ως «μονόδρομο σωτηρίας». Και τώρα πρέπει να παραδεχθεί δημόσια ότι ήταν «αδιέξοδο χρεοκοπίας»!

Η ΠΑΣΟΚική προπαγάνδα σχεδίαζε να «παγιδέψει» τη Νέα Δημοκρατία σε αντιμνημονιακή πολιτική και να την αναγκάσει κάποια στιγμή να αλλάξει γραμμή, να συναινέσει στο Μνημόνιο, ώστε να τη διαλύσει. Υπέθετε, όμως, ότι στο μεταξύ θα «έβγαινε» η πολιτική του Μνημονίου…

Από τη στιγμή που το Μνημόνιο «δεν βγαίνει», η στρατηγική του ΠΑΣΟΚ γυρίζει μπούμεραγκ και το χτυπά κατακέφαλα: Τώρα είναι το ΠΑΣΟΚ που πρέπει να παραδεχθεί ότι αυτή η πολυδιαφημισμένη πολιτική του Μνημονίου υπήρξε λάθος και πρέπει να αλλάξει…

Όμως, το ΠΑΣΟΚ γνωρίζει ότι, αν τώρα κάνει τέτοια… «κωλοτούμπα», δεν θα αντέξει εσωτερικά. Κι αντί να διαλύσει τους αντιπάλους του θα διαλυθεί το ίδιο

Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα λοιπόν.

Το κύριο ζήτημα δεν είναι αν η Πολιτική του Μνημονίου μπορεί να αλλάξει δραστικά. Περιθώρια διαπραγμάτευσης υπήρχαν και υπάρχουν ακόμα. Δεν είναι μόνον ο φόβος από τα 320 δισεκατομμύρια από τα ελληνικά «τοξικά ομόλογα». Είναι και ο πολύ μεγαλύτερος φόβος των Ευρωπαίων μη γίνουν «τοξικά» και τα χρέη όλων των «περιφερειακών χωρών» τους, που πλησιάζουν τα δύο τρισεκατομμύρια ευρώ!

Και μια ανοιχτή χρεοκοπία κράτους-μέλους σήμερα εκεί θα οδηγούσε. Το έδειξε, άλλωστε, και η διαπραγμάτευση με την Ιρλανδία…

Το κύριο πρόβλημα είναι ότι το ΠΑΣΟΚ δεν αντέχει να ομολογήσει την αποτυχία της Πολιτικής του και να διαπραγματευθεί την αλλαγή της.

Έχει λοιπόν δύο επιλογές:

-- Είτε να ζητήσει συγκυβέρνηση με οποιαδήποτε μορφή.

-- Είτε να καταφύγει σε εκλογές.

Και οι δύο «κακές επιλογές»: Σε περίπτωση που ζητήσει συγκυβέρνηση, εξαρτάται απολύτως από το πώς θα «απαντήσει» η Νέα Δημοκρατία. Που είναι απίθανο να το βοηθήσει να βγει από τη δύσκολη θέση.

Και στην περίπτωση που πάει σε εκλογές, εξαρτάται από το αν η Νέα Δημοκρατία θα βάλει άμεσο στόχο την ανατροπή του ΠΑΣΟΚ.

Πράγμα που – ορθώςδεν έκανε στις αυτοδιοικητικές εκλογές…

Αλλά είναι πολύ πιθανό να το κάνει αυτή τη φορά.

Κι όλα αυτά μέσα σε ένα κοινωνικό περίγυρο που θα γίνεται όλο και πιο χαοτικός και εκρηκτικός ταυτόχρονα.

-- «Χαοτικός» που θα πει απρόβλεπτος και ανεξέλεγκτος.

-- Και εκρηκτικός που θα πει…εκρηκτικός!

Τα πράγματα θα χειροτερέψουν, λοιπόν, πριν αρχίσουν να καλυτερεύουν.

Δεν φοβόμαστε το πρώτο, γιατί ελπίζουμε το δεύτερο

Αίσιον κι ευτυχές το νέο έτος!

ΝΖ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Petros avatar
    Petros 02/01/2011 09:02:12

    Η ανάλυση όσο αφορά τα αδιέξοδα του ΠΑΣΟΚ και του μνημονίου είναι ακριβής.

    Επειδή όμως πίσω και πάνω από αυτές τις αναλύσεις υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι που αυτά τα αδιέξοδά οδηγούν στην εξαθλίωση και δραματικές συνθήκες διαβίωσης....
    Η ΝΔ απαγορεύεται
    να παραμένει παθητικός παρατηρητης της καταστροφής.
    Οφείλει να να παράγει πολιτικά γεγονότα αντί να τα ακολουθεί.

    Αν λοιπόν με το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση '' τα πράγματα θα χειροτερέψουν, λοιπόν, πριν αρχίσουν να καλυτερεύουν.'' ,
    η ΝΔ οφείλει τώρα να επιταχύνει τις πολιτικές εξελίξεις.
    Για να πληγούν όσο το δυνατόν λιγότεροι Ελληνες.
    Για να δώσει ελπίδα σε αυτούς που ήδη έχουν πληγεί.
    Για να μην είναι η καταστροφή μη αναστρέψιμη......
    Η Νέα Δημοκρατία οφείλει να βάλει ΑΜΕΣΟ στόχο την ΑΝΑΤΡΟΠΗ του ΠΑΣΟΚ.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Petros 02/01/2011 19:48:56

      Ευγε Πετρο.....
      ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΗΣ, ΜΑΦΙΟΖΙΚΗΣ,ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. gdp77 avatar
    gdp77 02/01/2011 09:42:39

    Χθες! όχι αύριο...

  3. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 02/01/2011 10:18:09

    Αφήστε το ΠΑΣΟΚ, κοιτάξτε και λίγο στον καθρέφτη, τα μούτρα μας !

    Η ΝΔ έπρεπε να πεί οτι μετάταξη = πρόσληψη, πολύ πρίν το πεί το ΔΝΤ. Η ΝΔ έπρεπε να βάλει χοντρό χέρι στις εισφορές υπερ τρίτων και στα προνόμια οθωμανικού τύπου - χαράτσια - των "αγαπημένων" της κομματοκρατίας δικηγόρων και συμβολαιογράφων (και άλλων καλόπαιδων) πολύ πρίν έρθει η μπόρα.

    Το κόμμα μας έπρεπε να ξέρει τί είναι και τί δύναμη έχουν οι αγορές απο την εποχη που γκάριζε ο Αλμούνια στ'αυτιά της, κι όχι να τις ξορκίζει με θρησκευτικούς όρους, όπως η αφελής αριστερά ! Να κοιτάξει λοιπόν να κάνει μιά αυτοκριτική της προκοπής και σε βάθος κι όχι να τα ρίχνει όλα σ'έναν νοματαίο - είναι αηδιαστική αυτή η τακτική.

    Εμείς πάντως δεξιά θα ψηφίσουμε, κοινή λογική, αυστηρότητα, ρεαλισμό, ψυχρό και χωρίς συναισθηματισμούς σχεδιασμό. Πείνα και δάκρυα θα ψηφίσουμε κι όχι κανέναν Αγιατολλάχ του προστατευτισμού, που μιξοκλαίει για τον 14 ο μισθό, και τις ΔΕΚΟ, και τους τριτεκνους, και τους άνεργους δικηγόρους που δέν έχουν δουλειά και χρειάζονται το "παράβολο" και το "μέρισμα". Δέν του αξίζει μιά τέτοια προοπτική του Αντώνη, μόνο και μόνο για να γραφτεί στο λίμπρο ντ'όρο των Πρωθυπουργών αυτής της έρημης χώρας - θα τον φτύνουν κι αυτόν στο δρόμο όπως και τον πρώην εργοδότη του που μπάταρε το κόμμα κεντροαριστερά, την ώρα που ο συντηρητισμός φουσκώνει σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας.

    • χρυσηίς avatar
      χρυσηίς @ τσώφλι πασατέμπου 02/01/2011 12:16:04

      πες τα ! γιατί κάποιοι νομίζουν ότι θα καταλάβουν τα χειμερινά ανακτορα !

      Καλή Χρονιά σε όλους

  4. Ασφαλτος avatar
    Ασφαλτος 02/01/2011 10:24:43

    Στην κυβέρνηση Καραμανλή επιρρίπτει αποκλειστικά τις ευθύνες για την ελληνική κρίση ο πρώην υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας κ. Χανς Αϊχελ, ο οποίος υπέγραψε την ένταξη της χώρας μας στο ευρώ το 2000. Σε συνέντευξή του στο «Βήμα της Κυριακής» ο κ. Αϊχελ τονίζει ότι «κανείς δεν ξεγέλασε τις Βρυξέλλες το 2000, αλλά αυτό που συντελέστηκε το 2009- όταν πριν από τις εκλογές η κυβέρνηση έλεγε ότι το έλλειμμα είναι 6,4% ενώ αμέσως μετά αποδείχθηκε ότι ήταν 13,6% και ύστερα μάλιστα από την πρόσφατη διόρθωση της τρόικας 15,4% του ΑΕΠ- δεν είναι πια τέχνασμα, είναι καραμπινάτη απάτη».

    • Petros avatar
      Petros @ Ασφαλτος 02/01/2011 10:57:49

      Η πιο καραμπινάτη απάτη ήταν η μεθόδευση για την ένταξή της Ελλάδας στην Ευρωζωνη μεταξύ των κυρίων Σημίτη Σρέντερ- Αϊχελ.
      Ακολούθησε το γερμανικό πάρτι εξαγωγών με την μέθοδο δανείζω -αγοράζουν. Αγοράζουν -πτωχεύουν-κατέχω- υποθηκεύω.
      Τα τρία τελευταία ανιδιοτελής προσφορά ΓΑΠ.

      • JOHN avatar
        JOHN @ Petros 02/01/2011 12:03:46

        Ευστοχο Πετρο.Απλα να προσθεσω οτι αυτο ειναι το δογμα των Γερμανων για μια¨Γερμανικη Ευρωπαικη Ενωση¨.Η Μερκελ σημερα υλοποιει μερος του σχεδιου υποθηκευσης και κατοχης ουσιαστικα,που αρχισε δειλα με τη διευρυνση της ΕΕ,και επιταχυνεται με την ενταξη στην Ευρωζωνη χωρων με λογιστικα μαγειρεματα ωστε η παγιδα να πιασει το δυνατον περισσοτερα θυματα.Αυτο που λεμε ¨ο σκοπος αγιαζει τα μεσα!¨.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Petros 02/01/2011 19:51:26

        Πετρο
        "Η πιο καραμπινάτη απάτη ήταν η μεθόδευση για την ένταξή της Ελλάδας στην Ευρωζωνη μεταξύ των κυρίων Σημίτη Σρέντερ- Αϊχελ"....
        Αυτοι ακριβως οι ψευτοσοσιαλιστες που υποστηριζονται μεταξυ τους....

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ασφαλτος 02/01/2011 11:22:28

      Η πραγματική δήλωση Άιχελ το Φεβρουάριο του 2010 στο Focusonline, όταν κατηγορήθηκε στη Γερμανία ότι είναι υπαίτιος για το πρόβλημα και παραδέχθηκε ότι ναι, ΕΞΑΠΑΤΗΘΗΚΕ:

      MÜNCHEN - Ex-Finanzminister Hans Eichel hat die Aufnahme Griechenlands in die Eurozone im Jahr 2001 als FEHLER bezeichnet.
      Η ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ
      © ANP"Rückblickend betrachtet muss man sagen: Ja, es war ein Fehler, weil die Finanzdaten wohl nicht gestimmt haben", ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΑ sagte Eichel FOCUS Online.
      Die EU sei einem "offenkundigen Schwindel" aufgesessen. Η Ε.Ε. ΕΧΑΨΕ ΜΙΑ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ ΑΠΑΤΗ SCHWINDEL - ΕΞΑΠΑΤΗΘΗΚΕ.

      O " Eichel war von 1999 bis 2005 Bundesfinanzminister ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

      • Misha avatar
        Misha @ αλλενάκι 02/01/2011 13:16:38

        άλλα λέει ο λεγάμενος εντος του Ράιχ και άλλα στο Βήμα;

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Misha 02/01/2011 14:06:01

          Η δήλωση στο Focus Online ΔΕΝ αμφισβητείται.
          Την έχω παραθέσει πολλάκις.

          Οι δηλώσεις στο Βήμα είναι στα πλαίσια της έκστρατείας
          αποδαιμονοποίησης του ΔΝΤ από εξωνημένους-πρακτοράκια.

          Τώρα γραφίδες είναι αυτοί, υπουργοί χωρών είναι αυτοί,
          το καλό το ΔΝΤ όλα τα αλέθει.

  5. Petros avatar
    Petros 02/01/2011 10:41:26

    ''Εμείς πάντως δεξιά θα ψηφίσουμε, κοινή λογική, αυστηρότητα, ρεαλισμό, ψυχρό και χωρίς συναισθηματισμούς σχεδιασμό. Πείνα και δάκρυα θα ψηφίσουμε''

    τσώφλι πασατέμπου,
    εσύ μπορείς να ψηφίσεις τη νεοφιλελευθερη μπουρδολογία του ΠΑΣΟΚ ή της Ντόρας για ''πείνα και δάκρυα ''
    Εμείς λέμε να ψηφίσουμε Αντώνη Σαμαρά.

  6. Misha avatar
    Misha 02/01/2011 10:50:31

    «Βάλε φωτιά σε ό,τι σε καίει, σε ό,τι σου τρώει την ψυχή. Έξω οι δρόμοι αναπνέουν διψασμένοι, ανοιχτοί.»

  7. φωτεινη avatar
    φωτεινη 02/01/2011 11:08:47

    παντως εγω αυτο που βλεπω ει ναι οτι το συστημα 2σε 1 καλα κρατει.κυβερνηση και αντιπολιτευση στο πασοκ.δεν ειναι τυχαιες οι δηλωσεις παγκαλου και παπουτση.αλλωστε παντα ετσι ηταν το πασοκ και η οικογενειακη παραδοση των παπανδρεου[βλεπε γεωργιος παπανδρεου παπους,που με εξι οχτω μηνες πρωθυπουργιας,μεγιστο ιστορικο χρεος την εξολοθρευση του κομμουνισμου ,καταφερε και περασε στην ιστορια ως γερος της δημοκρατιας.δεν ειμαι σιγουρη αλλα νομιζω ανοιξε και τα ξερονησια για τις εξοριες].καιρος να ξυπνησει και η ν.δ.μια καλη αρχη εγινε με το φαηλο κρανιδιωτη.ελπιζω να συνεχιστει και να πολλαπλασιαστει.βοηθουν σ αυτο και τα μμε που προσπαθωντας να περασουν μυνηματα διασπασης και εσωτερικων διαφωνιων στο κομμα .

  8. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 02/01/2011 11:28:04

    Πολύ σωστές οι επισημάνσεις σας. Εάν δεν φύγει το ΔΝΤ το συντομότερο, η κατάσταση θα γίνει εκρηκτική. Η κυβέρνηση μας οδηγεί σε δρόμους χωρίς επιστροφή και μας παραπλανεί με πολούς τρόπους, Τα ευροομόλογα που υπόσχεται και τα πεκέτα εξυπηρετούν μόνο τους τοκογλύφους http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2255.aspx Πάντως πρέπει όχι μόνο να ελπίζουμε, αλλά να αγωνιζόμαστε για το καλύτερο.

  9. Petros avatar
    Petros 02/01/2011 12:49:48

    Το δίλημμα είτε πείνα και δάκρυα είτε Αγιατολλάχ του προστατευτισμού είναι δίλημμα που κατασκευάζει το σύστημα κατοχής.
    Απευθύνεται δε σε φοβικούς και ραγιάδες.
    Πως σας φαίνεται απλά να επιλεγεί η στάση της Ισλανδίας της Ουγγαρίας και της Κύπρου;
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΘΝΙΚΑ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΡΑΤΟΣ

    • Misha avatar
      Misha @ Petros 02/01/2011 13:04:30

      κλασσικές μέθοδοι προπαγάνδας γνωστές από τον καιρό της κατοχής , όταν τα κατοχικά ΜΜΕ κατηγορούσαν σαν υπέυθυνους των δεινων όσους αντιστέκονταν!

      Δουλεύει σε όλο τον κόσμο το κόλπο, αναπάράγεται από τους παπαγάλους και όλα υπο έλεγχο , για να θησαυριζει ο Στρος Καν και η συμμορία του εις υγεία των κορόιδων γ

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/01/2011 14:10:32

    «Χαοτικός» που θα πει απρόβλεπτος και ανεξέλεγκτος, ειναι οι εγκεφαλοι του ΓΑΠ και του Παγκαλου !!
    «Αχίλλειος πτέρνα» του ΠΑΣΟΚ ειναι ο Τσουκρατος !!! οσο σφυραμε αδιαφορα θα μας πανε π.κ.

    ΠΠ

  11. karenin avatar
    karenin 02/01/2011 14:18:52

    Χαοτική και εκρηκτική κατάσταση παραπέμπει στο, κατά τον Λένιν, όταν οι πάνω δεν μπορουν, και οι κάτω δεν θέλουν να κυβερνηθούν άλλο έτσι, έχουμε προυποθέσεις επανάστασης. Αλλά επειδή θέμα κοινωνικού μετασχηματισμου της κοινωνίας δεν μπαίνει απο κανέναν, υπάρχει ο κίνδυνος το ορμητικό ποτάμι της λαικής οργής και έκρηξη να μη βρει διέξοδο πουθενά, και να στριφογυρίζει γύρω μας, πνίγοντας και συμπαρασυρωντας όλους μας.

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ karenin 02/01/2011 15:03:25

      Σωστότατο.!!!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ karenin 02/01/2011 15:20:27

      Γιατι δεν μπαινει απο κανεναν;Aπο το ΚΚΕ μπαινει.
      Εκατο φορες τα εχει πει η Παπαρηγα.Οποιος θελει σοσιαλισμο ξερει που πρεπει να παει.

  12. Aggelos avatar
    Aggelos 02/01/2011 14:47:11

    "Όμως, το ΠΑΣΟΚ γνωρίζει ότι, αν τώρα κάνει τέτοια… «κωλοτούμπα», δεν θα αντέξει εσωτερικά. Κι αντί να διαλύσει τους αντιπάλους του θα διαλυθεί το ίδιο…"

    ειναι σαν την αποτομη στροφη μαχητικου με πολλα g και ταχυτητα..
    κομματια..

  13. koinos_nous avatar
    koinos_nous 02/01/2011 15:20:37

    Διαβασα οτι οι Αργεντινοι εκτος απο την αρχικη διαμαρτυρια με τις κατσαρολες, μετα βγηκαν με χαντζαρια και τσεκουρια στους δρομους (τα ξερουν αραγε οι μεγαλοι πολιτικοι μας ανδρες ; σας διαβεβαιω οτι κατα τη γνωμη μου θα συμετασχουν παρα πολλοι οταν θα γινει το ιδιο και εδω, ενω αρκετοι απο αυτους διαθετουν και πρακτικη μπειρια σφαξιματος απο κοκορια και αρνια που εσφαζαν στα χωρια τους (στο γονατο εννοειται)) .
    Εσφαζαν οποιον εβρισκαν μπροστα τους πολιτικους τραπεζιτες δημοσιογραφους κλπ. Υπολογιζονται σε 25,000 τα θυματα. Τα ΜΜΕ μιλησαν για 27 νεκρους.
    http://www.pyles.tv/Blogs/Supernatural-Team/December-2010/Argentina-was-nothing.aspx
    Προταση καθαρη εξοδου απο την κριση δεν εχω ακουσει. Η προταση Σαμαρα απαιτει χρονο για να αποδωσει καρπους ο οποιος δεν υπαρχει. Και με τον χωροφυλαξ και με τον αστυφυλαξ δεν γινεται.
    Πιστευει αληθεια κανεις οτι βγαινει ο λογαριασμος μενοντας στο ευρω-μνημονιο και ανταλλασσοντας τα παλια δανεια με εμπραγματες εξασφαλισεις για να εξασφαλισουμε τους δανειστες?
    Αν εσεις πιστευετε οτι θα βγει ο λογαριασμος με τον Σαμαρα (με μνημονιο εννοειται, "θα τιμησουμε την υπογραφη μας" ειπε?) ειστε βαθια νυχτωμενοι.
    Αν βγει με "βρωμολογο" η με επιμηκυνση της επιμηκυνσης ω επιμηκυνση, τον βγαζει το λογαριασμο και το ψηλο παιδι απο τη Μινεσοτα (α ρε Φαηλο εγραψες).
    Υπαρχει αλλη λυση απο την εξοδο μας απο το ευρω και σταση πληρωμων?
    Περιμενω να την ακουσω.

    • zackii avatar
      zackii @ koinos_nous 02/01/2011 20:07:53

      OXI..100% ΣΩΣΤΟΣ

      • zackii avatar
        zackii @ zackii 02/01/2011 21:49:48

        Το άλλο δεν άρεσε?

  14. karenin avatar
    karenin 02/01/2011 15:46:58

    Οχι, ψυχραιμία, πάει καιρός που το ΚΚΕ δεν βάζει τέτοιο θέμα γιατί γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν μπορεί να επιβιώσει σοσιαλιστικό κράτος απομομονωμενο, σε παγκόσμιο εχθρικό περιβάλλον. Η περίπτωση της Κουβας τα λέει όλα. Περιορίζεται λοιπόν στην καταγγελία και στην πάλη κατά του συστήματος , και καλά κάνει. Σε έκτατες καταστάσεις μαλον θα παίξει τον ρόλο που επαιζε παλιά η σοσιαλδημοκρατία, τον κυματοθραυστη του λαικού κινήματος. Για αυτό λοιπόν ηρέμησε, προς το παρόν το σύστημα δεν κινδυνεύει, και εσυ δεν προβλέπεται να ζήσεις στον σοσιαλιστικό παράδεισο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ karenin 02/01/2011 15:54:46

      Ισως να μη μπορω να αποκρυπτογραφησω αυτα που λεει.
      http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=48918948
      και την αντεπίθεση με στόχο την εξουσία για την αποδέσμευση από την ΕΕ και τις αναγκαίες ριζικές αλλαγές στην οικονομία και στο κράτος.
      Εμενα δεν μου φαινεται τοσο αναχωμα.Νομιζω οτι υπαρχει αμηχανια των εκτος ΚΚΕ αριστερων τωρα που φαινεται οτι το διλημμα ειναι καπιταλισμος ή Βορεια Κορεα.

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ ψυχραιμια 02/01/2011 16:38:13

        Χαχαχα...Απλουστευτικές ψυχροπολεμικές φανφάρες.
        Καπιταλισμός ή Β.Κορέα???

        Αλλαξε λίγο προφίλ..Αυτό πάει στά μαθήματα ακροδεξιού νεοφιλελευθερισμού γιά νήπια καί γιά άλλα sites..

        Πάντως άμα σέ ακούσει ο Σαμαράς θά πέσει στό 10%..
        Εχεις γίνει η Παπαρήγα τής Ν.Δ.

  15. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/01/2011 16:32:34

    *Την εκτίμηση ότι η Ελλάδα κινείται σε καλό δρόμο εξέφρασε ο γερμανός οικονομολόγος Ντ. Σουμάχερ, senior european economist στην Goldman Sachs, σημειώνοντας ωστόσο ότι η χώρα θα χρειαστεί χρόνο για την ανάπτυξη της οικονομίας της. Προέβλεψε ότι η κρίση του ευρώ θα συνεχιστεί και τάχθηκε κατά της έκδοσης ευρωομολόγου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    *Σύμφωνα με εκτιμήσεις τραπεζών, οι εκδόσεις ομολόγων από χώρες της Ευρωζώνης μπορεί να φθάσουν τον Ιανουάριο τα 80 δις. ευρώ σε σχέση με ένα συνολικό δανειακό πρόγραμμα ύψους 814 δις. ευρώ για το 2011.
    .... δεν ειναι πολλα αν αναλογιστουμε οτι τα 811 Δις Χρεη θα γινουν 3 Τρις Δανεια σε αλλους...

    *Πρόσκληση στα ευρωπαϊκά κράτη που ζορίζονται, ώστε να υπαχθούν στο μηχανισμό στήριξης της τρόικας, απηύθυνε ο Ολιβιέ Μπλανσάρ, στέλεχος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.
    ... πως το ελεγε ο τεραστιος..Βεγγος?? πεελαααααααααααατεεες ΜΟΟΟΥ!!

    «Πλην Ελλάδας και Ιρλανδίας, και άλλα ευρωπαϊκά κράτη θα έχουν όφελος να βοηθηθούν οικονομικά από το ΔΝΤ και την Ε.Ε. στον αγώνα τους για την περιστολή του υπέρογκου κρατικού χρέους τους», υποστήριξε.

    ΠΠ

  16. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/01/2011 16:34:36

    *Σε νέο πακέτο τραπεζικών εγγυήσεων ύψους από 15 έως 20 δισ. ευρώ οδηγείται το υπουργείο Οικονομικών σύμφωνα με πληροφορίες, προκειμένου να αποτρέψει κάθε συστημικό κίνδυνο που ενδέχεται να προκληθεί στις τράπεζες από τις υποβαθμίσεις των οίκων αξιολόγησης.
    ......χαχαααα να που ειναι τα λεφτα ΓΑΠακο!

    *Μειωμένος κατά 7,3% σε ετήσια βάση ήταν τον Οκτώβριο του 2010 ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στο Λιανικό Εμπόριο, χωρίς τα καύσιμα. Αντιστοίχως, ο Δείκτης Όγκου στο Λιανικό Εμπόριο, χωρίς τα καύσιμα, μειώθηκε κατά 10,3% τον Οκτώβριο 2010, σε σύγκριση με τον Οκτώβριο 2009. Σε αντίθεση, οι λιανικές πωλήσεις στην Ευρωζώνη αυξήθηκαν με τον ταχύτερο ρυθμό από τον
    Μάιο του 2008 τον τελευταίο μήνα του 2010, σύμφωνα με έκθεση της Markit. Ο δείκτης των λιανικών πωλήσεων ΡΜΙ βελτιώθηκε σε 52,9 μονάδες από 51,3 που ήταν τον Νοέμβριο.

    *Σύμβαση συνολικού ύψους 51,6 εκατ. ευρώ υπέγραψε η Intrakat με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την εκτέλεση του έργου «Κατασκευή Οδικού Τμήματος Ποτίδαια-Κασσανδρεία του Οδικού Κυκλώματος Κασσάνδρας Ν. Χαλκιδικής».
    .... ομορφααααααααα ειδες η περιφερειες???!!! τι Καλλικρατης τι Σωκρατης

    ΠΠ

  17. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 02/01/2011 18:55:54

    "Και στην περίπτωση που πάει σε εκλογές, εξαρτάται από το αν η Νέα Δημοκρατία θα βάλει άμεσο στόχο την ανατροπή του ΠΑΣΟΚ.
    Πράγμα που – ορθώς – δεν έκανε στις αυτοδιοικητικές εκλογές…"

    Μας δουλεύεις;Από πότε τα κόμματα εξουσίας δεν την επιδιώκουν;
    Γι'αυτό αμφισβητεί ο κόσμος τη ΝΔ και τη χαρακτηρίζει συνένοχη με το πασοκ.Γιατί στην ουσία αρνείται να αντιπολιτευτεί.
    Ξεκόλλα Σαμαρά και βάλε το κόμμα να τρέξει .Εδώ καταστρέφονται οικογένειες και εμείς το έχουμε ρήξει στην φιλοσοφία.
    Ή νομίζει κανείς ότι ο κόσμος θα περιμένει για πάντα το Σαμαρά;

    • ΝΖ avatar
      ΝΖ @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 02/01/2011 19:38:47

      Διάβασε σε παρακαλώ και την επόμενη φράση. Που λέει ακριβώς ότι τώρα πρέπει να το κάνει. Να θέσει θέμα ανατροπής της κυβέρνησης!
      Μπορείς να είναι πολύ βιαστικός, αλλά δεν δικαιούσαι να είναι ολότελα στραβός! Και να μη διαβάζεις ούτε την επόμενη σειρά του αποσπάσματος που απομονώνεις. Και...κατακεραυνώνεις, τρομάρα σου...

      Οι προηγούμενες ήταν αυτοδιοικητικές εκλογές. Και συνήθως οι κυβερνήσεις δεν πέφτουν από αυτοδιοικητικές εκλογές.
      Και επίσης ως τον περασμένο Νοέμβριο δεν είχε συνειδητοποιηθεί το αδιέξοδο του Μνημονίου. Η μεγάλη ανατροπή έγινε αμέσως μετά. Από τα πρόσθετα μέτρα που πάρθηκαν το πολύ τελευταίο διάστημα. Και τα οποία τα απέκλειε το ΠΑΣΟΚ αμέσως πριν τις εκλογές.

      Φίλε, αν βιάζεσαι και θέλεις "επανάσταση" να πάς στο ΚΚΕ. Και να περιμένεις μέχρι του Αγίου... Σουλπικίου ανήμερα.

      Αν θέλει ο Σαμαράς να αλλάξει τα πράγματα κι όχι να έλθει ως Πρωθυπουργός "μιάς χρήσεως" πρέπει να κάνει ό,τι έχει να κάνει τη σωστή στιγμή και με το σωστό τροπο.
      Με τη θέληση της κοινωνίας, κι όχι αγνοώντας την ή παρά τη θέλησή της.
      Κι αυτοί που σήμερα "δεν μπορούν να περιμένουν" είναι, εν πολλοίς, αυτοί που ψήφισαν Γιωργάκη για να πάρουν καμιά επιδότηση, καμιά πρόσληψη.
      Και θα τον ξαναψήφιζαν ευχαρίστως, αν επρόκειτο να τους δώσει κάποιοι ξεροκόμματο, ακόμα κι αν ξεπούλαγε τη Θράκη για να τους το εξασφαλίσει. Όλοι αυτοί που βιάζονται, λοιπόν, δεν είναι "αθώοι του αίματος αναγκαστικά"...
      Τα πράγματα μπορούν να γίνουν την κατάλληλη στιγμή.
      Οι "πολύ βιαστικοί" συνήθως σε σπρώχνουν να κάνεις το λάθος.
      Όπως και οι "πολύ διστακτικοί" να μην το κάνεις ποτέ.
      Σαν τον Οδυσσέα πρέπει να πορεύεσαι. Με τα μάτια καρφωμένα στο στόχο, και τα αυτιά βουλωμένα με κερί, δεμένος στο μεσαίο κατάρτι...

      • tiramola avatar
        tiramola @ ΝΖ 02/01/2011 20:02:45

        Κάνεις λάθος ΝΖ.
        Τον Παπανδρέου τον ψηφίσαμε για να βάλει τάξη στο χάος που άφησε πίσω της η ΝΔ.
        Και φυσικά για να μαυρίσουν κάποιους σαν τον Αβραμόπουλο, τον απίθανο αυτό πολιτικό και υπουργό υγείας που τώρα ο "σωτήρας" Αντώνης τον έκανε αντιπρόεδρο.
        Και εδώ θα είμαστε, αν ο Παπανδρέου εξαντλήσει την 4ετία, 6 μήνες πριν τις εκλογές επανέρχεται και η Ντόρα και όλοι μαζί βουρ για τις καρέκλες.

        ΥΓ.Και μεις αγαπήσαμε αλλά όχι και έτσι...

        • factorx avatar
          factorx @ tiramola 02/01/2011 21:28:16

          Τιραμόλα, μην μου πεις οτι ψηφισες για να φύγει ο Αβραμόπουλος!!!!!

          Οσο για την 4ετια ρωτα κανέναν τοπικό σου βουλευτή αν ψάχνει για εκλογικό κέντρο

          • tiramola avatar
            tiramola @ factorx 02/01/2011 21:48:01

            Δεν ψάχνουν ακόμα, σε διαβεβαιώ.
            Χθες το πρωί και πασοκοι και νδκράτες είχαν βγει βόλτα παίρνωντας σβάρνα πεζόδρομους και καφετέριες.

        • ΝΖ avatar
          ΝΖ @ tiramola 02/01/2011 23:47:32

          Καλά αν τον ψήφισες για να βάλει τάξη στο χάος απαλλάσσεσαι.
          Και ξέρεις για ποιό λόγο απαλλάσσεσαι.
          Ακριβώς γι' αυτόν που φαντάζεσαι...

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ ΝΖ 02/01/2011 20:13:35

        ΝΖ,
        συμφωνω απολυτα με το αρθρο σου,
        ΑΛΛΑ διαφωνω κάθετα με το
        "Κι αυτοί που σήμερα “δεν μπορούν να περιμένουν” είναι, εν πολλοίς, αυτοί που ψήφισαν Γιωργάκη για να πάρουν καμιά επιδότηση, καμιά πρόσληψη."

        Δεν ειναι ετσι.... Κι εγω αγωνιω και "βιαζομαι" οπως κάθε ενας που βάλλεται απο τα αντιλαικα μετρα,
        και την ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ της κυβερνησης πασοκ....
        ΟΛΟΙ εμεις ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ...που ΠΟΤΕ δεν ψηφισαμε πασοκ..
        ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ που πιστεψαμε/ ψηφισαμε τον Καραμανλη και ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ!! Οταν φωναζε
        "Ποια η κρυφη ατζεντα του κ Παπανδρεου?".....
        και το "Θα μπει η χωρα σε περιπετειες"
        "Να ξερει ο κοσμος τι διακυβευεται" κτλ κτλ....
        Τα ξεραμε και υποψιαζομασταν ΟΛΟΙ τι πρεσβευε και ποιοι προωθησαν τον παπανδρεου εδω και χρονια.....

        ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ ΣΑΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ, ΒΑΛΛΟΜΑΣΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΚΑΝΑΝ.... ΑΠΟΧΗ και ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ψήφισαν παπανδρεου!!!!!!

        ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΛΟΙ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΙ, ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΚΟΙ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ..
        ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ.....
        Απο την ΠΑΡΑΝΟΜΗ, ΚΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΥΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ που κανει καθε μερα εναν ΑΝΕΛΕΗΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ....
        Κανει "παιχνιδακια" με την οικονομια, θελοντας να καταστρεψει και την Ευρωζωνη αλλα και να καταστρεψει ΕΘΝΙΚΑ κι ΕΔΑΦΙΚΑ την Ελλαδα....
        Μ' ενα σμπαρο δυο τρυγονια....

        Δεν εχω τιποτε αλλο να πω....
        Οσοι βλεπουν, τα ζουνε καθημερινα, βλεπουν ανθρωπους γυρω που μενουν ανεργοι, αλλοι πεινουν πανε σε συσσιτια και ΔΕΝ το λενε ομως ουτε στα παιδια τους..., καταστηματα που κλεινουν, ανθρωποι που παιρνουν ηρεμιστικα γιατι εχουν σπασει τα νευρα τους, ανθρωποι ευκαταστατοι που εκαναν μεγαλη περιουσια ΜΕ ΚΟΠΟ και ΙΔΡΩΤΑ πολλων ετων τωρα τα .....χανουν απο την ΑΔΙΚΗ υπερφορολογηση.... ανθρωποι που χανουν κληρονομιες.... ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ......!!!!!!

        Ακομα κι αν καποιοι γελοιοι ισχυριζονται οτι ταχα οι
        "προωρες εκλογες ειναι καταστροφη" δηθεν.....
        να σκεφτουν ομως οτι Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ/ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ εχει μεγαλυτερη ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ για την Ελλαδα.... οχι μονο οικονομικα, αλλα
        ΕΘΝΙΚΑ ΚΙ ΕΔΑΦΙΚΑ.....!!!!

        ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ....δεν εχουμε τιποτε να φοβηθουμε....και
        ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΡΑ!!!!!

  18. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 02/01/2011 20:01:33

    Για λόγους κοινού συμφέροντος, όπως λένε, η κυβέρνηση έχει αποδοθεί σε ένα μπαράζ παρεμβάσεων στο σύνολο σχεδόν της οικονομίας.
    Στις πρώτες θέσεις του καταλόγου με τις παρεμβάσεις βρίσκονται οι μειώσεις μισθών και η αύξηση της έμμεσης φορολογίας. όπως όμως είναι γνωστό, ο έμμεσος φόρος είναι ο εύκολος τρόπος για να μεταφερθεί το φορολογικό βάρος από τον φορολογούμενο του άμεσου φόρου σε όλους. Όλα τα παραπάνω δεδομένα και οι συνέπειες που προκαλεί η εφαρμογή τους δείχνουν ότι η κυβέρνηση δεν συνυπολογίζει τις απρόβλεπτες επιρροές της ασκούμενης οικονομικής πολιτικής γεγονός που φανερώνει ότι, ή δεν έχει ή δεν θέλει να χρησιμοποιήσει βασικά πολιτικά εργαλεία που είναι απαραίτητα για να μπορέσει η ελληνική κοινωνία και οικονομία να ξεπεράσει τις πιέσεις που ασκούν οι πολιτικοοικονομικές εξελίξεις στο διεθνές περιβάλλον.
    Αν η κυβέρνηση εργάζονταν προς την κατεύθυνση της εμπέδωσης του κράτους Δικαίου και της κοινωνικής δικαιοσύνης θα περίμενε κανείς να απουσιάζουν οι δογματικές και ακραίες θέσεις και να υπάρχει ευελιξία στον τρόπο που αντιμετωπίζουν ζητήματα όπως, η φορολογία στα καύσιμα, τους συντελεστές ΦΠΑ, τις μειώσεις μισθών, κ.α.
    Δεν μπορεί, για παράδειγμα, οι τιμές στη διεθνή αγορά πετρελαίου να βρίσκονται λίγο πριν τα 100 δολάρια το βαρέλι και οι επιτελείς του υπουργείου οικονομικών να κρατούν το φόρο στα καύσιμα σε τόσο υψηλά επίπεδα, όταν μάλιστα το 60% περίπου στις τρέχουσες τιμές λιανικής είναι φόρος. Πως θα αντέξει; o Έλληνας καταναλωτής και κατ’ επέκταση η ελληνική οικονομία τιμή πάνω από το 1,80 ευρώ το λίτρο για την αμόλυβδη βενζίνη 95 οκτανίων, εφιαλτικό σενάριο, που όπως όλα δείχνουν δεν βρίσκεται μακριά από το να είναι πραγματικότητα σύμφωνα και με τις εκτιμήσεις των εμπειρογνωμόνων .
    Συνεπώς, αν η κυβερνητική πολιτική επιμείνει στην ίδια κατεύθυνση οδηγούμαστε στο συμπέρασμα να πούμε ότι στόχος των μεταρρυθμίσεων που προωθούν δεν είναι η ελευθερία της οικονομικής δραστηριότητας, όπως υποστηρίζουν.
    Σε μια τέτοια περίπτωση, δλδη να επιμείνουν στην ίδια κατεύθυνση σε σχέση με τους έμμεσους φόρους κ.α., θα είναι ολοφάνερο ότι η κυβερνητική παρέμβαση στην οικονομία έχει ως βασικό στόχο τον περιορισμό των κοινωνικών δικαιωμάτων και τον εξαναγκασμό της κοινωνίας να ζει σε συνθήκες φτώχειας, κατ’ επιλογή της κυβέρνησης, για να υποβοηθούν δυνάμεις που θέλουν να εκμεταλλευτούν τη συγκυρία για ίδιο όφελος και σε βάρος της κοινωνίας.
    Επίσης, μπορούμε να δεχτούμε, ως κοινωνία, το ολοκληρωτικό « δεν υπάρχει άλλος δρόμος» από την ψυχολογική και οικονομική προσαρμογή στη φτωχοποίηση μέσα από τα δομικά χαρακτηριστικά της ασκούμενης οικονομικής πολιτικής!.
    Όπως είναι φανερό από τις εξελίξεις, οδηγούμαστε μέσα από συνθήκες κοινωνικής κατάρρευσης σε μία κοινωνία μηδενικού αθροίσματος, με στρατιές ανθρώπων χωρίς sans, αύξηση των ανισοτήτων και περιορισμό της δημοκρατίας.

  19. ΠΕΤΡΟΣ Μ ΓΡΥΛΛΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ ΓΡΥΛΛΟΣ 02/01/2011 20:26:44

    ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΤΙ ΔΕΟΝ ΓΕΝΕΣΘΑΙ ΤΩΡΑ ... ΑΝ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΨΗΓΜΑΤΑ ...ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΓΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ..ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ , ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ . ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΡΟΒΑΤΑ . ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ . ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΜΙΟΣ

  20. tiramola avatar
    tiramola 02/01/2011 22:07:17

    @ΝΖ
    Εκλογές δεν γίνονται για διάφορους λόγους.
    Ο Παπανδρέου δεν ενδιαφέρεται να ξανανικήσει στις εκλογές, ενδιαφέρεται μόνο για το συμφέρον της χώρας και η φιλοσοφία του δεν έχει καμία σχέση με τα κολπάκια που έκανε ο Καραμανλής με το ντιντίδικο επιτελείο του που εσύ αν θυμάμαι προεκλογικά στήριξες με όλες σου τις δυνάμεις.
    Ένας άλλος λόγος είναι ότι η αντιπολίτευση στερείται επιχειρημάτων και εναλλακτικής πρότασης για αυτό και τελευταία το γύρισαν στο πατριωτικό τσάμικο.

    • Sta_a avatar
      Sta_a @ tiramola 02/01/2011 23:09:12

      "..Ο Παπανδρέου δεν ενδιαφέρεται να ξανανικήσει στις εκλογές, ενδιαφέρεται μόνο για το συμφέρον της χώρας..."

      Ενδιαφέρεται για το συμφέρον της χώρας;;; χα χα χα χα!!! Γέλασα με την καρδιά μου. Βλέπω, σας έχουνε πληρώσει αρκετά για να γράφετε αυτά τα υπέροχα σχόλια υπερ του ΓΑΠ σας (don't mind the..GAP ) . Αλήθεια πόσο παίρνετε; Περνάτε και απο το mega μια βόλτα πριν έλθετε εδώ;

      • Δ.Φ. avatar
        Δ.Φ. @ Sta_a 02/01/2011 23:53:59

        αγαπητε φιλε δεν αντεχω να μην το πω...εσυ κ οι φοροφυγαδες φιλοι σου μαζι με τον εθναρχη μας φερατε σε αυτη την κατασταση κ τωρα ζητατε τα ρεστα οχι γιατι σας ενδιαφερει η χωρα αλλα γιατι χασατε την κουταλα...γιαυτο σας ενχλει κ πολεματε καθε ματαρυθμιση ,δεν υπαρχει τιποτε να φατε γιατι δεν εχετε αφησει τιποτε...αυτα κ θα σου απαντησω εαν θες κ σε καθε απορια σου...

  21. The Saint avatar
    The Saint 02/01/2011 23:35:10

    Ο ΓΑΠ αγαπητέ Τιραμόλα, δεν πρόκειται να κάνει εκλογές απο μόνος του. Συμφωνούμε ότι δεν ενδιαφερεται να ξανακερδίσει. Διαφωνούμε όμως ως πρός το γιατί...
    Ολα αυτά που αναφέρονται στο άρθρο, είναι αληθή, εκτός απο μιά παράμετρο.
    Ο ΓΑΠ ΔΕΝ είναι ελληνας. ΔΕΝ ενδιαφερεται γιά την Ελλάδα και τα συμφεροντά της.
    Το μόνο που τον ενδιαφέρει, είναι να κάνει πράξη αυτά που τον έχουν προστάξει τα αφεντικά του, να πάρει την ωραία θεσούλα του σε κάποιον διεθνη οργανισμό και τέλος. Ουτε κάν γιά το ΠΑΣΟΚ δεν ενδιαφερεται. Τι θα απογίνει δλδ ώς κόμμα, μετα απο αυτά που κάνει στη χώρα. Οπως δεν ενδιαφερονται και οι βουλευτές του, γι'αυτό και δεν έχουν κάνει -επι του πρακτέου- τίποτα μεχρι τώρα, παρα τις γιά τα μάτια του κόσμου "αντιδρασεις".
    Γιατι ξερουν ότι έχουν ήδη τελειώσει πολιτικά, και δεν πρόκειται να ξαναδούν στον ήλιο μοίρα. Οτι φάνε λοιπόν, μεχρι το τέλος...

  22. ΝΖ avatar
    ΝΖ 02/01/2011 23:57:43

    Το κόμμα που πριν τις εκλογές είπε:
    -- Λεφτά υπάρχουν,
    Μετά τις εκλογές έκοψε τις συντάξεις των 800 ευρώ και ξετίναξε όλα τα λαϊκά στρώματα και τους μικρομεσαίους.
    Κι ύστερα τους είπε με αυθάδεια να μη διαμαρτύρονται γιατί:
    -- Μαζί τα φάγανε.
    Κι αποτελούν
    -- την πιο διεφθαρμένη χώρα στον κόσμο.
    Το κόμμα που μέσα σε ένα χρόνια τα είπε όλα αυτά, όταν θα πέσει δεν θα ξανασυνέλθει ποτέ.
    Κι όσοι κατά καιρούς "εκτέθηκαν" με το ΠΑΣΟΚ
    θα προσπαθούν να αποδείξουν ότι "γελάστηκαν" ή "δεν το εννοούσαν".
    Όπως κάποτε παλαιότερα όσοι "εκτέθηκαν με τη χούντα"
    προσπαθούσαν να αποδείξουν ότι δεν ήταν οι ίδιοι αλλά κάποιος... ξάδελφός τους με το ίδιο ονοματωπώνυμο
    κι οι ίδιοι έκαναν "αντίσταση".

    Ναι, ήταν τότε που οι 'Ελληνες κοιμήθηκαν 10 εκατομμύρια "εθνικόφρονες" (εκτός από μερικές εκατοντάδες "μιάσματα")
    και ξύπνησαν το πρωί 10 εκατομμύρια "αντιστασιακοί"
    (εκτός από μερικές εκατόντάδες χουντικά "σταγονίδια").
    Έτσι θα συμβεί και τώρα. Να μου το θυμάστε...
    Έτσι συμβαίνει σε κάθε μεταπολίτευση.
    Γι' αυτό το λένε μεταπολίτευση.
    Και γι' αυτο το ΠΑΣΟΚ τη φοβάται τόσο...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΝΖ 03/01/2011 00:04:01

      Μέσα στο μυαλό μου είσαι ΝΖ! Ακριβώς τα ίδια σκέφτομαι κι εγώ αυτές τις ημέρες. Ότι ζούμε μέρες χούντας Ιωαννίδη.

      Το μόνο κακό είναι ότι φοβάμαι μην δούμε πρώτα, πριν φύγουν, τον Αττίλα στην Κερύνεια.

      Όμως τώρα που ξέρουμε τι έγινε την προηγούμενη φορά, θα προσπαθήσουμε να το αποτρέψομε.

      Επίσης, θα κοιτάξουμε η αλλαγή που θα έρθει να μην είναι αυτή που θα θέλει ο σημερινός Κίσινγκερ. Αλλά αυτή που θα θέλουμε εμείς.

      Συγχαρητήρια για το εξαιρετικό άρθρο σου και καλή χρονιά.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΝΖ 03/01/2011 00:09:05

      Ναι, ήταν τότε που οι ‘Ελληνες κοιμήθηκαν 10 εκατομμύρια “εθνικόφρονες” (εκτός από μερικές εκατοντάδες “μιάσματα”)
      και ξύπνησαν το πρωί 10 εκατομμύρια “αντιστασιακοί”
      (εκτός από μερικές εκατόντάδες χουντικά “σταγονίδια”).
      Έτσι θα συμβεί και τώρα. Να μου το θυμάστε…
      Έτσι συμβαίνει σε κάθε μεταπολίτευση.
      Γι’ αυτό το λένε μεταπολίτευση.

      Πόσο δίκιο έχεις!!! +++++

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ ΝΖ 03/01/2011 00:29:13

      Απλά respect

    • Petros avatar
      Petros @ ΝΖ 03/01/2011 01:05:47

      ΝΖ , γενικά όπως έγραψα και παραπάνω συμφωνώ με τις διαπιστώσεις του άρθρου.
      Τρεις ερωτήσεις , αν θέλεις να μου απαντήσεις:

      1. Αυτά που έχουν συμβεί στην χώρα μέχρι σήμερα από αυτή την απερίγραπτη κυβέρνηση δικαιολογούν αίτημα ανατροπής ναι ή όχι.
      Αν όχι πότε άλλοτε μετά το 74 υπήρχαν απεχθέστερες συνθήκες που να δικαιολογούσαν αντίστοιχο αίτημα κάτι που άλλωστε συνέβη πολλές φορές ;
      2.Στην πολιτική το κατάλληλο timing το προσδιορίζουν τα δημοσκοπικά ευρήματα ή τα δημοσκοπικά ευρήματα διαμορφώνονται και από τις πολιτικές πρωτοβουλίες ;
      3. Η παράταση παραμονής αυτής της κυβέρνησης στην εξουσία παράγει
      ή όχι καταστροφικά αποτελέσματα που ο χρόνος αποκατάστασης τους θα είναι πολλαπλάσιος του χρόνου δημιουργίας τους και οι θυσίες του λαού απείρως μεγαλύτερες;
      4. Λαϊκή οργή που δεν αναγνωρίζει σαφή πολιτική πρόταση διεξόδου είναι πιθανόν να οδηγήσει μεγάλα στρώματα του λαού σε λουμπενοποιηση και άρα σε μη πολιτικές συμπεριφορές, που πάντα ευνοούν το υπάρχον σύστημα εξουσίας;

      Αναμένω με ενδιαφέρον τις απαντήσεις σου.

      • Petros avatar
        Petros @ Petros 03/01/2011 01:07:12

        4 ερωτήματα

  23. cobalt avatar
    cobalt 03/01/2011 00:26:30

    Η πρόβλεψη για το '11 είναι το δίλημμα που θα τεθεί και στον πιο ανίσχυρο Έλληνα: Ή στους δρόμους ή στα βουνά. Τρίτο δρόμο δε θά'χει.

    Αλλιώς η καταστροφή μας θα έρθει πολύ πριχού το Νιμπίρου.

  24. λαλακης avatar
    λαλακης 03/01/2011 00:32:16

    ΠΑΣΟΚ - ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ λαλακης 03/01/2011 10:49:48

      3 λέξεις που δεν έχουνε καμιά σχέση μεταξύ τους. Σωστός λαλάκη.

  25. Θοδωρής Λακεδαιμόνιος avatar
    Θοδωρής Λακεδαιμόνιος 03/01/2011 01:10:39

    Εξαίρετο το άρθρο σας κύριε ΝΖ αλλά θα πρέπει ο Αντώνης Σαμαράς απο Αρχηγός της ΝΔ να γίνει Ηγέτης της Ελλάδος με καθαρές θέσεις και όχι ερμαφρόδιτες τοποθετήσεις, όπως σωστά επισημαίνει ο Αναρμόδιος Θράξ, και αφού αφουγκραστεί τη βάση, τον απλό λαό, να ηγηθεί προσωπικά του αγώνα ανατροπής της κατοχικής κυβέρνησης και της Άμεσης εξόδου απο την τρόϊκα-ΔΝΤ. Τελικά, έχει άδικο ο Αναρμόδιος Θράξ στην επισυναπτόμενη ανάρτησή του?( δεν νομίζω!!!)
    " Το 59% θέλει διαδηλώσεις, το 52% θέλει απεργίες, και η αξιωμ. αντιπολίτευση θέλει ευγένειες και κανέναν πολίτη στον δρόμο. Με ποιον είναι τελικά η ΝΔ;
    Posted on 31/12/2010 by anarmodios

    Μια τελευταία δημοσκόπηση που είδε το φως της δημοσιότητας, διότι ποιος ξέρει τι φρικτά πράγματα λένε οι κρυφές που δεν θα μάθουμε ποτέ, μας λέει ότι το 59% των ελλήνων πολιτών ζητάει να γίνουν διαδηλώσεις και πορείες εναντίον των μέτρων, το 52% προκρίνει απεργίες και ένα 35,5% είναι υπέρ της αποχής, απαξιώνοντας τις εκλογές ως τρόπο και μέσο που έχει ο λαός για να κάνει την θέλησή του σεβαστή. Ιδού

    * Διαδηλώσεις 59,2%
    * Απεργίες 52%
    * Αποχή από την κάλπη 35,5%
    * Καταλήψεις κτιρίων και εργοστασίων 31,6%
    * Κλείσιμο δρόμων 23%
    * Χρήση βίας 14,8%
    * Πρόκληση υλικών ζημιών 10,9%

    Και από την άλλη, έχουμε μια αξιωματική αντιπολίτευση που επιμένει να φέρεται με το γάντι στην κυβέρνηση, να μην καλεί τους πολίτες σε ανένδοτο στους δρόμους με πορείες και διαδηλώσεις, δεν μιλάει ΚΑΘΟΛΟΥ εναντίον του ΔΝΤ, παρά μόνον εναντίον της “κυβέρνησης του Μνημονίου”, δεν βγήκε ακόμη να ανακοινώσει ότι είμαστε χώρα υπό κατοχήν, και θέλει να κυβερνήσει “σεβόμενη την υπογραφή του κράτους” με τους Τροϊκάνους μπάστακες στα υπουργεία της όταν γίνει κυβέρνηση. Και επιμένει ότι κάνει και αντι-μνημονιακό αγώνα.

    Οχι κύριοι. Μην μας περιγελάτε άλλο.

    Αν αυτή είναι κυβέρνηση του Μνημονίου, το δικό σας κόμμα, η ηγεσία του δηλαδή, διότι ο μέσος Νεο-Δημοκράτης “τρίζει δόντια”, τότε το κόμμα σας λέω είναι ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ. Γιατί, παρά τα λόγια, εχθρός του Μνημονίου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

    Αν αυτός ο απελπισμένος και ρημαγμένος λαός έχει φτάσει να ζητάει, ΣΕ ΦΑΝΕΡΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ, διαδηλώσεις σε ένα 59% κι εσείς περιμένετε να έρθει ο λαός αυτός με τα “ευγενικά” και δήθεν “αντι-μνημονιακά” νερά σας, κάνετε λάθος. Κάνετε λάθος που τον περιγελάτε έτσι ανοιχτά.

    Ηδη, σύμφωνα με την δημοσκόπηση, ένα 11% προκρίνει πρόκληση υλικών ζημιών και ένα 14% προκρίνει χρήση βίας.

    Που στο καλό περιμένετε να φτάσουν αυτά τα ποσοστά για να αντιληφθείτε τον ρόλο σας και την ευθύνη σας στην καταστροφή που μας έρχεται;

    Και γιατί παραπονιέστε μετά, αφού ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ, όταν κάποιος δικός σας τρώει δυο-τρεις ψιλές; Θέλετε να σας εξαιρέσει ο λαός από την οργή του; Γιατί;

    Συνεχίστε να μας κοροϊδεύτε κκ της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Συνεχίστε να υποδύεστε τον “αντι-μνημονιακό” ιππότη.

    Με ποιον είσαστε τελικά;
    Με τον λαό ή με το ΔΝΤ;

    Οχι κύριοι. Σύμμαχοι του Μνημονίου είσαστε.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • ΝΖ avatar
      ΝΖ @ Θοδωρής Λακεδαιμόνιος 03/01/2011 13:22:58

      Δεν ξέρω αν είναι "αναρμόδιος".
      Αλλά άσχετος είσαι σίγουρα. Και άκριτος. Και ψιλο-ανεύθυνος.
      Ξέρεις, φίλε, μια ευκαιρία έχουμε να ανατρέψουμε το κωλο-καθεστώς. Μια μόνο.
      Κι εσύ θέλεις να τη χαλαλήσουμε με "γιούρια στο ταβά με τα κουλούρια".
      Δεν ξέρω τι ακριβώς έχει στο μυαλό του ο Σαμαράς.
      Ελπίζω, όμως, να μην ακούει τύπους σαν κι εσένα.
      Διότι την "κάτσαμε".

      Τον βαράνε λυτοί και δεμένοι, βαράνε ακόμα και τους συνεργάτες του, όλα τα τσογλάνια του συστήματος, κι έρχεσαι εσύ και τους λές σχεδόν... "πουλημένους". Ιππότες του Μνημονίου!!!
      Δεν ξέρω αν είναι "αναρμόδιος"...
      Αλλά στα καλά σου δεν είσαι.

      • Θοδωρής Λακεδαιμόνιος avatar
        Θοδωρής Λακεδαιμόνιος @ ΝΖ 04/01/2011 16:25:06

        Φίλε ΝΖ, η παρατηρηση μου στο άρθρο σου για το χαοτικο και εκρηκτικο 2011, ηταν οτι πρέπει οι απόψεις του Σαμαρά να εκλαϊκευθούν και να γίνουν κτήμα της βάσης οχι με μείγματα πολιτικής,αλλά με καθαρό και κρυστάλλινο λόγο.
        Παρέθεσαγια σχολιασμό άποψη του Αναρμοδίου Θράκα,με συγκεκριμένα ερωτήματα που απασχολούν τον νεοδημοκράτη ,όχι στα σαλέ και στις βαρωνίες,αλλά στους χώρους δουλειάς και στο δρόμο.Για την....ταμπακιέρα κουβέντα.Μούγκα στη στρούγκα?
        Το ύφος της απάντησης
        <>
        δεν νομίζω οτι συνάδει με την διαφαινομένη, στο όλως εξαίρετο κείμενό σου,ευπρέπεια.Ειναι δικαίωμά σου να διαφωνείς ,όχι όμως να υβρίζεις

      • Θοδωρής Λακεδαιμόνιος avatar
        Θοδωρής Λακεδαιμόνιος @ ΝΖ 04/01/2011 16:27:14

        Φίλε ΝΖ, η παρατηρηση μου στο άρθρο σου για το χαοτικο και εκρηκτικο 2011, ηταν οτι πρέπει οι απόψεις του Σαμαρά να εκλαϊκευθούν και να γίνουν κτήμα της βάσης οχι με μείγματα πολιτικής,αλλά με καθαρό και κρυστάλλινο λόγο.
        Παρέθεσαγια σχολιασμό άποψη του Αναρμοδίου Θράκα,με συγκεκριμένα ερωτήματα που απασχολούν τον νεοδημοκράτη ,όχι στα σαλέ και στις βαρωνίες,αλλά στους χώρους δουλειάς και στο δρόμο.Για την....ταμπακιέρα κουβέντα.Μούγκα στη στρούγκα?
        Το ύφος της απάντησης
        "Αλλά άσχετος είσαι σίγουρα. Και άκριτος. Και ψιλο-ανεύθυνος.
        Ελπίζω, όμως, να μην ακούει τύπους σαν κι εσένα.
        κι έρχεσαι εσύ και τους λές σχεδόν… “πουλημένους”. Ιππότες του Μνημονίου!!!
        Αλλά στα καλά σου δεν είσαι. "
        δεν νομίζω οτι συνάδει με την διαφαινομένη, στο όλως εξαίρετο κείμενό σου,ευπρέπεια.Ειναι δικαίωμά σου να διαφωνείς ,όχι όμως να υβρίζεις

  26. Gwgw avatar
    Gwgw 03/01/2011 01:58:17

    Πρέπει να τον αφήσουμε να διασυρθεί μέχρι το τέλος για να τελείωνουμε μια και καλή μαυτούς

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.