#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/02/2010 21:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φτύστε κατάμουτρα την δικτατορία της πολιτικής ορθότητας

 

«Δεν υπάρχει ελεύθερος άνθρωπος χωρίς Ελεύθερη Πατρίδα!».

"Εμείς ξεκινήσαμε", έγραφε το πανώ που ύψωσαν στο Σ.Ε.Φ. οι «μουτζαχεντίν» από την Αργολίδα, όταν ο Αντώνης Σαμαράς ξεκίνησε να μιλάει για την Ελευθερία, την Δικαιοσύνη, την Ισονομία και την Ανταγωνιστικότητα, για το ξεκίνημα της νέας Νέας Δημοκρατίας, στο προσυνέδριο.  Δεν ήταν διορισμένα ρουσφέτια, ούτε επαγγελματίες της πολιτικής σαν τον θρυλικό Γκρούεζα της ταινίας. Ήταν Έλληνες του μόχθου, απλοί άνθρωποι. Ήταν κάποιοι από το Λαό, που δεν είναι απλώς πληθυσμός, από τη χώρα, που δεν είναι απλώς χώρος. Κάποιοι που ξέρουν από πού έρχονται και ξέρουν που πάνε. Ήταν από αυτούς που δεν επέτρεψαν το κόμμα να αμπαλαριστεί και να παραδοθεί στα σόγια με συνοπτικές διαδικασίες.

            Τέτοια ήταν η σύνθεση του κατάμεστου σταδίου. Χιλιάδες χιλιάδων Έλληνες κι Ελληνίδες, απλοί άνθρωποι που διαδήλωσαν ότι ο κινηματικός χαρακτήρας της 29/11 είναι ζωντανός. Στα πρόσωπα των ανθρώπων έβλεπες την ικανοποίηση που άκουγαν τον ηγέτη που επέλεξαν να μιλάει για Ελευθερία. Και πως μπορείς να μιλήσεις για Ελευθερία αν δεν μιλήσεις για Πατρίδα; Και τους μίλησε. Τους μίλησε και για την αληθινή Δημοκρατία, για την τυραννία της θρασείας μειοψηφίας που υπάρχει στη χώρα. Μίλησε για την φύλαξη των συνόρων και την Ημετέρα Παιδεία, το απαράδεκτο της με συνοπτικές διαδικασίες πολιτογράφησης κι όχι για τρίχες της πολιτικής ορθότητας.

            Αμήχανοι, κάποιοι, πολύ λίγοι, τον άκουγαν να μιλάει για Δικαιοσύνη, Συνείδηση και Ήθος. Για ηθικά πρότυπα. «Κάποιοι έχουν μπλέξει τα προνόμια με τα δικαιώματα», είπε. Μίλησε για κόμμα των αξιών και των αξίων κι αργότερα αναφερόμενος στις εξεταστικές επανέλαβε για πολλοστή φορά: «Όλα στο φως», «και προσέξτε όταν λέω δεν καλύπτουμε κανένα, το εννοώ! Δεν καλύπτουμε κανένα!». Κάποιοι και κάποιες μπορεί να ξεροκατάπιαν και να ίδρωσαν αλλά ας το βάλουν καλά στο μυαλό τους. Όλα θ’ αλλάξουν.

                Ξεκαθάρισε γι’ άλλη μια φορά την στάση του απέναντι στην διστακτική κυβέρνηση που κινδυνολογεί καταστροφικά, που αντί να κυβερνά φτιάχνει εξεταστικές και διαλύει τον κοινωνικό ιστό οδηγώντας στην κοινωνική έκρηξη: «Δεν συγκυβερνάμε, ούτε θα συγκυβερνήσουμε. Παρέα στα σφάλματα τους εμείς δεν θα τους κάνουμε!», «Στηρίζω τη χώρα, όχι την κυβέρνηση».

            Στηλίτευσε τον ολέθριο ερασιτεχνισμό των κυβερνώντων που δεν καταλαβαίνουν ότι λιτότητα σημαίνει κόβω τις σπατάλες κι όχι περικόπτω τις ζωτικές ανάγκες της Κοινωνίας και της Οικονομίας. Περιέγραψε με απλά λόγια πως η κυβέρνηση σκοτώνει την κοινωνία για να την … «σώσει».

            Ο Αντώνης μίλησε για τη Νέα Μεταπολίτευση, με πρωτοπορία το πλειοψηφικό ρεύμα που θα δημιουργήσει ένα προοδευτικό, λαϊκό, πατριωτικό κόμμα, η νέα Νέα Δημοκρατία.

 Είπε και κάτι άλλο πολύ σημαντικό: «Το διαδίκτυο είναι πια το νευρικό σύστημα της κοινωνίας. Μέσα στο οποίο όλοι είναι ίσοι, όλοι έχουν φωνή, όλοι ακούν, όλοι κρίνουν κι όλοι κρίνονται. Εκεί θα πείσουμε για τις ιδέες και τις αξίες μας».



Γράψτε λοιπόν, αδέρφια, και κρίνετε και τους άλλους που γράφουν. Μιλήστε. Συζητήστε.

Οι ιδέες μας, οι πατριωτικές και αυτονόητα δημοκρατικές ιδέες, πλειοψηφούν συντριπτικά στην κοινωνία. Να μην επιτρέψουμε άλλο την τυραννία μιας ασήμαντης μειοψηφίας.

Χλευάστε την μαϊμού «προοδευτικότητα», τον παρενδυτικό σταλινισμό που ντύνεται «διεθνισμός» και «πολυπολιτισμικότητα».

Επιτεθείτε. Φωνάξτε την γνώμη σας. Φτύστε κατάμουτρα την χούντα της παρακμής, την δικτατορία της πολιτικής ορθότητας. Όπλο μας ο λόγος, ο ελεύθερος λόγος, κι εδώ, στις φωτεινές οθόνες είμαστε αλήθεια όλοι ίσοι! Γιατί είμαστε Ελεύθεροι Άνθρωποι και θέλουμε Ελεύθερη Πατρίδα.

Και παράλληλα να μπούμε στη ζωντανή πολιτική δράση. Ας κάνουμε τις ιδέες και τις αξίες μας πολιτική πράξη. Είμαστε πλειοψηφία. Ας τους το δείξουμε!  Κι ο Γκρούεζας ας μείνει πίσω να πλύνει τα δυο βρώμικα λευκά του στο (γερμανικό) πλυντήριο του. Καιρός να μάθει και καμιά δουλειά.  

Ξεκινήσαμε λοιπόν κι εγώ λέω ν’ ακολουθήσω τα παιδιά απ’ την Αργολίδα. Πάντα απ’ τις στράτες του Μωρηά έρχονται ωραία και δυνατά πράματα…

 Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης  

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/02/2010 21:26:08

    Φτύνω κατάμουτρα την χούντα της παρακμής και της παραπλάνησης και του Ορουελιανού newspeak. Είμαι Ελεύθερος, και θέλω Ελεύθερη Πατρίδα.

  2. Στέργιος avatar
    Στέργιος 21/02/2010 21:32:48

    Αρχαιοπτέρυγα, κι εγώ μαζί σου στη ροχάλα, αλλά να πιάσει και τη ΝΔ με τους κουμπάρους, τους βατοπεδινούς, και τον Αλογοσκούφη που μας έκανε πλουσιότερους κατά 25% εν μία νυκτί. Η ΝΔ έχει ΤΡΟΜΕΡΕΣ ευθύνες για τα χάλια μας. Όχι όσες το ΠΑΣΟΚ και η εθνομηδενιστική-διεθνιστική Αριστερά, αλλά τρομερά πολλές.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Στέργιος 21/02/2010 21:49:46

      Η ΝΔ την πλήρωσε τα λάθη της και την μούχλα που έσερνε, και τους εκβιασμούς που ανέχτηκε, και δεν χαρίζομαι σε κανέναν.

      Ο ΓΑΠ μετά 4 μήνες ήδη συμπεριφέρεται παρακμιακά.

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/02/2010 21:36:33

    Κι εγώ, αλλά σήμερα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μου με κρέμασε και μου είπε να φάω στη μούρη τους μετανάστες ανεξαρτήτως θρησκεύματος κλπ. Και να τους εντάξουμε ανεξαρτήτως θρησκεύματος. Τεράστιο φάουλ, δυστυχώς ο Πρόεδρος δεν είναι μαζί μας σε αυτη τη μάχη και είναι πολύ κρίμα για τον αγώνα μας. Δεν μας πειράζει, θα πολεμήσουμε και εναντίον του, απλώς είναι κρίμα. Κρίμα, κρίμα, κρίμα. Μόνοι εναντίον του κατεστημένου.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Επώνυμος 21/02/2010 22:45:13

      Αυτό ήταν τεράστιο ατόπημα του Παπούλια. Και παρομοίασε τους έλληνες μετανάστες με τους λαθρομετανάστες που έχουν γεμίσει τις πλατείες και τους δρόμους με τις λινάτσες τους.
      Αλήθεια, ο κύριος Παπούλιας θα επέτρεπε τις λινάτσες στην Ηρώδου Αττικού; Θα του άρεσαν;
      Κρίμα να συμμετέχει και αυτός στη μαύρη νεοταξική προπαγάνδα. Να το έχουμε μήπως υπ' όψη από εδώ και πέρα ότι δεν είναι Πρόεδρος όλων των Ελλήνων;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Επώνυμος 22/02/2010 00:10:30

      Είπε και κάτι άλλο όμως σήμερα ο Παπούλιας. Απευθυνόμενος (νοερά) στη Μέρκελ, της είπε "κοιτάξτε και τα δικά σας προβλήματα, και όχι μόνο τα δικά μας". Αυτό, γιατί το παραβλέπουμε;

    • Shalai avatar
      Shalai @ Επώνυμος 22/02/2010 00:18:56

      Το παραβλέπουμε, γιατί είπε (σχετικά με την οικονομική κρίση) πως "εκτός από τους κατέχοντες που θα δώσουν πολλά, να δώσουν και οι μη κατέχοντες τον οβολό τους".

      Εκτός κι αν τα αυτιά μου έκαναν πεταλουδίτσες...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Επώνυμος 22/02/2010 00:21:09

      Δεν το παραβλέπουμε, επισημαίνουμε το βασικό που ήταν "φάτε τους λαθρομετανάστες στη μούρη και σκάστε"

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 22/02/2010 00:51:22

      O Πρόεδρος απογοήτευσε όλους τους Έλληνες σήμερα. Αντί να στηρίξει το λαό σε αυτές τις κρίσιμες ώρες, βρίσκεται στην αντίπερα όχθη. Αντί να στηρίξει την ελληνική οικογένεια σιωπά στην καταλήστευσή της. Τί θα πεί στην εορτή της 25ης Μαρτίου? Πόσο καλά καμωμένα τα κάνει η κυβέρνηση? Που ο κόσμος έχει παγώσει από τα αδιέξοδα?
      Πρέπει να φτάσουμε στον ξεσηκωμό για να το καταλάβουν όλοι πως με θρασύτητα προσβάλλουν όλους τους Έλληνες σε ημέρες εορτής?

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Επώνυμος 22/02/2010 09:38:33

      Η ιδεολογία της Άφρα Αλ Σάλεχ, προϊσταμένης του Βούγια και έμμισθης "προστάτιδας" των λαθρομεταναστών, εκπροσωπεί προφανώς και τον Παπούλια. Να το ξέρουμε από δω και πέρα, για να έχουμε και ανάλογη στάση απέναντί του.
      Όλοι μας έχουμε συγγενείς μετανάστες στο εξωτερικό, ξέρουμε ότι δεν πήγαν εκεί όπως μας έφτασαν οι αφροασιάτες ομόθρησκοι της Άλ Σάλεχ.

      Παρεμπιπτόντως: Προχτές το βράδυ λήστεψαν συνάδελφό μου στο φανάρι της οδού Αχιλλέως. Γυρνούσε από θέατρο, μπήκαν δύο στο αυτοκίνητο που ήταν σταματημένο στο φανάρι, από δυο μεριές και της πήραν την τσάντα με όλα τα χαρτιά μέσα, πέρα από τα χρήματα. Γύρω ήταν κόσμος, δεν έτρεχε τίποτα. Αυτό είναι καθημερινό φαινόμενο στην Αθήνα.
      Όχι φυσικά στην Ηρώδου Αττικού. Κύριε Παπούλια, κάντε καμιά βολτούλα και κάτω από την Ομόνοια, και εκεί δική σας "επικράτεια" είναι, ή μήπως όχι;

    • man8os avatar
      man8os @ Επώνυμος 22/02/2010 09:43:49

      Μαρκο,
      Τον εφαγε η ανοια τον κακομοιρο τον Παπουλια και αισθανεται υποχρεωση στον γιο του πρωην αφεντικου του.
      Οσο για την Αφρα σε λιγο θα δεις για συμβουλο υπουργου καμια νεαρη καφρα.

    • Dimi avatar
      Dimi @ Επώνυμος 22/02/2010 20:43:40

      Ο κ. Κ. Παπούλιας γιά να σώσει την υστεροφημία του, να παραιτηθεί οικειοθελώς τον Μάρτιο 2010. Πέραν των προσβλητικών υπαινιγμών περί Ελλήνων λαθρομεταναστών, θα παραμείνει εσαεί στη μνήμη των Ελλήνων, ως «Ο Δανειστής» του «κωλόσπιτου» του Ανδρέα και της αλήστου μνήμης Μιμής.

  4. Προφήτης avatar
    Προφήτης 21/02/2010 21:44:55

    Δεν θα φτύσουμε τα μούτρα τους.

    "Θα κατουρήσουμε στους τάφους τους"
    (δεν θυμάμαι αν το 'χε πει ο Βανεγκεμ ή άλλος).

    • PARSIFAL avatar
      PARSIFAL @ Προφήτης 21/02/2010 22:59:54

      "j'irai cracher sur vos tombes", Boris Vian και σημαίνει θα φτύσω στους τάφους σας οχι θα κατ...

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Προφήτης 21/02/2010 23:50:40

      με το άκου ανθρωπάκο του Βίλχεμ Ράϊχ κάποτε ήταν τα βασικά αναγνώσματα των δεκαπεντάχρονων...

  5. ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΕΦΑΛΟΣ avatar
    ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΕΦΑΛΟΣ 21/02/2010 21:45:00

    Από τους λίγους, μεγάλους και πάνοπλους εχθρούς της προηγούμενης εποχής πήγαμε στους εχθρούς που μας "χτυπούν" στην καθημερινότητά μας. Σε πολλούς και μικρούς "εχθρούς", εξίσου επικίνδυνους. Που μπορούν και έρχονται ύπουλα μέσα στα σπίτια μας. Που μπαίνουν στα σαλόνια μας. Που διαβρώνουν συνειδήσεις. Που αλλοιώνουν τρόπους σκέψης. Που αλλάζουν τα πρότυπά μας. Που μας χειραγωγούν και μας παραδίδουν σε "εμπόρους" όλων των ειδών.
    Σήμερα οι εχθροί της Δημοκρατίας χρησιμοποιούν την τεχνολογία. Τα ΜΜΕ και το ίντερνετ είναι πολύ πιο επικίνδυνα απ' ό,τι φαίνονται. Πίσω από τα "ανώδυνα" και τα "γυαλιστερά", που μας προβάλουν "δωρεάν", κρύβονται συμφέροντα τεράστια. Συμφέροντα, που έχουν άμεσο κέρδος από την ισοπέδωση των εθνικών κρατών. Συμφέροντα, που έχουν άμεσο κέρδος από την αποκτήνωση του ανθρώπου. Από τη μετατροπή του σε ένα απλό καταναλωτικό ζώο χωρίς πατρίδα και πολιτισμό.
    Παναγιώτης Τραϊανού
    ΣΧΟΛΙΟ
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΠΟΛΥΓΡΑΦΟΥ)ΠΟΡΤΑ -ΠΟΡΤΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΟΥΝΤΟΧΟΡΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΤΑΪΖΟΥΝ ΤΑ ΧΟΥΝΤΟΚΑΝΑΛΑ...Ο ΤΟΠΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΠΡΟΚΟΠΗ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ.

    ΤΙΘΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΧΟΥΝΤΟΚΑΝΑΛΑ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΝΕΥ ΑΔΕΙΑΣ.

    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΠΕΙΝΑΣ Κ.Λ.Π ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.

    ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!!!! ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΜΕΝΟΣ ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ.

    ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΔΕΛΦΙΑ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΝΤΙΜΟ ΑΓΩΝΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΛΑΘΡΟΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΟΛΩΝ ΜΑΣ

    ΒΑΛΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ INTERNETIKH ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ KAI ΑΠΟ ΛΑΪΚΗ ΣΕ ΛΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ.
    ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΣΤΑ ΓΟΥΝΑΡΑΔΙΚΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΩΝ.

    • vachus avatar
      vachus @ ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΕΦΑΛΟΣ 21/02/2010 22:28:39

      ΣΥΜΦΩΝΩ & ΕΠΑΥΞΑΝΩ!

    • ο κερδοσκόπος της γειτονιάς avatar
      ο κερδοσκόπος της γειτονιάς @ ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΕΦΑΛΟΣ 22/02/2010 15:12:01

      Συμφωνώ κι εγώ ως κερδοσκόπος. Κάτι θα μείνει ως κέρδος μας. Εθνικό βέβαια.

  6. neotera avatar
    neotera 21/02/2010 22:18:52

    Δεν πήγα. Να αποχωρησουν τα λαμόγια που θενε αρπακτές και μετά...

  7. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 21/02/2010 22:31:21

    Φαήλο είσαι πάντα εύστοχος στην αρθρογραφία σου! Συνέχισε γιατί ενισχύεις καθοριστικά τη νέα προσπάθεια του Αντώνη μας. Ο πολιτικός πολιτισμός επιστρέφει στην πατρίδα που γέννησε τον Πολιτισμό και τη Δημοκρατία! Η ανάγκη όμως για εθνική αφύπνιση παραμένει διαρκής, αφού σε τούτο τον υπέροχο Τόπο απέναντι στον αγώνα των Μωραϊτών υπήρξαν δυστυχώς και οι εφιάλτες!

  8. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 21/02/2010 22:42:27

    Προσδοκούμε και δικαίως πολλά από τον Αντώνη Σαμαρά, γιατί είναι άνθρωπος με ήθος, κατάρτιση, γνώση της πραγματικότητας, σαφή ιδεολογία και πατριωτισμό. Θα πρέπει να πλαισιωθεί από άξιους ανθρώπους, με ήθος, καταρτισμένους, με γνώση της κοινωνίας - άρα, να έχουν δουλέψει στη ζωή τους, πραγματικά, και όχι παιδάκια της μαμάς και του κομματικού σωλήνα -, με σαφή ιδεολογικό στίγμα και με πατριωτισμό. Μόνος του δεν θα μπορέσει να κάνει τίποτα.

    Παρενθετικά: "γκρούεζα" στα αρβανίτικα είναι η γυναικούλα, άρα ο διαβόητος κινηματογραφικός κομματάρχης Γκρούεζας θα μπορούσε να αποδοθεί στα ελληνικά ως Γυναικούλας.

  9. nick avatar
    nick 21/02/2010 22:52:32

    Μπραβο στην ευστοχη αρθρογραφια σου και στην συγκεκριμενη σου παροτρυνση,ακομα μεγαλυτερο μπραβο.... Μηπως πρεπει να οργανωθουμε σε ομαδες για καλυτερη ιντερνετικη δραση σε συγκεκριμενους ιστοτοπους?

  10. enimerwsi avatar
    enimerwsi 21/02/2010 23:04:02

    Πολύ καλό...και αν δεν είσασταν εκεί για να δείτε το πανό ή δεν προλάβατε από τα δελτία ειδήσεων κρατήσαμε φωτό στο αρχείο μας. Δείτε τη φωτογραφία εδώ

    http://www.enimerwsi.com/2010/02/blog-post_22.html

  11. trochalos avatar
    trochalos 21/02/2010 23:10:23

    Γιά μιά ακόμα φορά ο Αντώνης απέδειξε ότι νείναι ΗΓΕΤΗΣ.

  12. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 21/02/2010 23:12:16

    Ωραία τα είπε ο Σαμαράς, προανήγγειλε και ο Αβραμόπουλος τα κατά αντικείμενο Προσυνέδρια αλλά έχετε καταλάβει εσεις κάπου να γίνεται μια οργανωμένη συζήτηση? Σε ΤΓ, ΣΤΗ ΔΑΚΕ,κάπου? Εχετε καταλάβει να συμμετέχει κάπως ή βάση σε υποβολή προτάσεων για συγκεκριμένα ζητήματα? Εχει μπει κανείς στον κόπο να γράψει δυο σελίδες για ένα θέμα και υπήρξε κάποιος που μπήκε στον κόπο να τις διαβάσει? Υπάρχει κάποια θεσμοθετημένη διαδικασία που ακολουθείται ή θα ακολουθηθεί? Αν είμαι άσχημα πληροφορημένος (παίζει κι αυτό) παρακαλώ ενημερώστε με!

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΑΡΗΣ Θ 22/02/2010 00:01:37

      ....έλα μου ντε.
      Ο κ Σαμαράς είναι μόνος του και θα είναι μόνος του όσο δεν ανοίγουν οι πόρτες του διαλόγου και της συμμετοχής στις 800,000 κόσμο.
      Κάποιοι μιλάνε για διαδικασίες κλπ. Να υπενθυμίσω ότι αν ακολουθούσαμε "διαδικασίες" κάποια άλλη θα ήταν Πρόεδρος σήμερα.
      Συμφωνώ με τον ΦΚ να φτύσουμε την φαυλότητα και την παρακμή, την ιδιοτέλεια της "κονόμας" και την αριστερή προοδευτικότητα που έχει όρια τις τσέπες ορισμένων.
      Αλλά θα πρέπει να αρχίσουμε να φτύνουμε από την αυλή μας για να ξεπλυθεί.
      Αν δεν καθαρίσεις την αυλή σου πως να προχωρήσεις στο πεζοδρόμιο και στο δρόμο;

      ΥΓ

      Το ξανά έγραψα εχθές: με νοοτροπίες και διαδικασίες του χθες, με αποκλεισμό της βάσης που κάποιοι επιθυμούν και επιδιώκουν μόνο οι "καρέκλες" επιβιώνουν και αυτές δεν προχωρούν παρά μόνο αν έχουν ρόδες και τσουλάν στην κατηφόρα.
      Ο Πρόεδρος μιλά για Αναγέννηση, ας καταλάβει το περιβάλλον του ότι δεν είναι μόνος υπάρχει κόσμος διψασμένος για συμμετοχή και όχι για συνενοχή, για διακαιώματα και όχι για προνόμια, που προς το παρόν μόνο στο διαδίκτυο μπορεί να εκφράζεται.
      Μόνο εκεί που δεν υπάρχουν οργανωτικές δομές καρεκλών και τομεαρχών αλλά φωνές πληκτρολογίων.
      Μακάρι να τον ακούσουν οι "υπεύθυνοι" γιατί ο απλός κόσμος τον ακούει και τον εμπιστεύεται.
      Ας καταρρεύσουν οι τοίχοι των γραφείων που κρύβουν σκοπιμότητες και ας ακουστεί μια φορά και η "βλακεία των ανωνύμων", στο κάτω κάτω της γραφής η "βλακεία των ανωνύμων" τον τοποθέτησε στη θέση του Προέδρου κόντρα σε καταστατικά, δομές, ΜΜΕ, συμφέροντα.
      Οπως είπα και εχθές δεν πήγα αρνούμενος να ικανοποιήσω συγγραφείς λιστών, αλλά όσα έμαθα και διάβασα για την ομιλία του, μου δίνουν την ελπίδα ότι ίσως αλλάξει κάτι, ίσως δημιουργηθεί κάτι από κάποιον που μιλά για Ελευθερία και Πατρίδα.
      Λέξεις και έννοιες που έχουν λοιδωρηθεί από την "επιχορηγούμενη διανόηση" αλλά που ζουν και κυλούν στο αίμα του κόσμου.
      Ας ελευθερωθεί από τα δεσμά των τυποποιημένων κατεστημένων για να κτίσουμε την Πατρίδα που αξίζουμε .
      Ας σβήσουμε την παρακμή της σιωπής με την συμμετοχή της φωνής.

  13. anonymous avatar
    anonymous 21/02/2010 23:29:01

    Καλά, την επόμενη φορά να πεις του Σαμαρά να περάσει στην αντεπίθεση και να υπερασπιστεί το υπερασπίσιμο έργο της ΝΔ.

    Ειδικά το θέμα που δημιούργησε το ΠΑΣΟΚ με τις στατιστικές είναι μαϊμού και θα τους πάρει τα σώβρακα.

  14. ορεινός avatar
    ορεινός 21/02/2010 23:39:11

    Η ελπίδα γεννήθηκε ,
    Η πίστη είναι δυνατή ,
    Οι ιδέες υπάρχουν και μας εμπνέουν ,
    Η παρακμή και οι φορείς της βρήκαν πολύ έφορο έδαφος μέχρι σήμερα
    Αρκετά τους παρακολουθήσαμε άβουλοι
    Απόφαση για δράση τώρα.
    Να βγούμε μπροστά
    Και στο διαδίκτυο
    και προ παντώς στην κοινωνία
    με συμμετοχή
    να γίνουμε πολίτες στην πολιτεία μας
    έτσι θα χτιστεί η Νέα Μεταπολίτευση

    • Shalai avatar
      Shalai @ ορεινός 22/02/2010 00:00:11

      Ναι, ναι.
      Οκ.

      Μη σας χαλάσω το όνειρο, αλλά τα ίδια λέγαμε και νιώθαμε και το 2004.

      Δεν υπάρχει ελπίδα όταν η χώρα είναι δέσμια των επιχειρηματιών.
      Αυτοί κάνουν κουμάντο, αυτοί ελέγχουν τα μίντια, αυτοί ελέγχουν την οικονομία, αυτοί ελέγχουν την ψυχαγωγία, αυτοί ελέγχουν τα μυαλά μας, αυτοί ελέγχουν και την πολιτική.

      Το ξέρεις ότι ο Σαμαράς είχε υπογράψει για να προχωρήσει ο Κοπελούζος στην Βοιωτία?

      Προφανώς μπροστά στον καρκίνο που λέγεται ΠΑΣΟΚ, δεν υπάρχει σύγκριση. Αλλά όταν έχεις μια κατάσταση δεδομένη, οφείλουμε να είμαστε ρεαλιστές.

      Ας μην μένουμε στα λόγια και σε ό,τι δημιουργεί μια συγκέντρωση. Ας περιμένουμε να δούμε στην πράξη τι θα γίνει.

      Πχ εγώ θα περίμενα πολύ πιο ισχυρή αντιπολίτευση από τη μεριά του, όταν έχει απέναντί του το ΠΑΣΟΚ που βγήκε με το σύνθημα "λεφτά υπάρχουν" και τώρα μιλάμε για 14ο και 13ο μισθό. Όταν έχει μια τέτοια αλητεία, περίμενα κάτι καλύτερο, ειδικά όταν σαν ΝΔ έλεγες πως "λεφτά δεν υπάρχουν".
      Και εντάξει, ίσως είναι επειδή τα ΜΜΕ δεν σε παίζουν, αλλά εσύ πάλι, τι ακριβώς κάνεις γι' αυτό?

  15. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 21/02/2010 23:45:55

    ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΡΩΤΟΦΤΥΣΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΛΙΟ.....36 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΜΕ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΤΕΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ,ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 136 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΑΛΙΟ ΝΑ ΦΤΥΝΩ ΜΟΛΥΒΙ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ......

  16. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 22/02/2010 01:18:10

    Ο Σαμαράς την ώρα που είπε πως δεν θα καλύψει κανέναν έπρεπε την ίδια στιγμή, στην ίδια αποστροφή του λόγου του να προκαλέσει και τον Παπανδρέου να πράξει το ίδιο. Έπρεπε να είναι σαφής και συγκεκριμένος για τις δημιουργικές λογιστικές του Σημίτη, έπρεπε εν τέλει να είναι απειλητικός. Το διεφθαρμένο πασοκ μόνον από απειλές καταλαβαίνει, το αδιάφθορο, αν υπάρχει, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. όπως και ο Σαμαράς δεν έχει να φοβηθεί τίποτα αλλά όπως ξέρει πως η μισή οικονομία είναι ψυχολογία, τό ίδιο δυστυχώς ισχύει και στην πολιτική. Μπορεί να το έχει ανάγκη ο ταπεινωμένος νεοδημοκράτης να ακούει τον αρχηγό του να μιλάει στιβαρός με το Εγώ, αλλά εγώ το ακούω και βγάζω καντήλες. Αφενός δεν του ταιριάζει στο ήθος του, αφετέρου άρχισε ήδη να εγκαλείται για φλερτάρισμα με την γελοιότητά, ουαί κι αλλίμονό του αν δώσει τέτοιο βούτυρο στα λαμόγια των μουμουέ.
    Και ανεξάρτητα εάν ο Παπανδρέου πάει για εξεταστική την περίοδο 2004-2009 μόνον, πρέπει να υποβάλλει άμεσα πρόταση δυσπιστίας της κυβέρνησης με αιχμή τον καταστροφικό ρόλο του Παπακωνσταντίνου σε όσα του καταμαρτυρά σήμερα ο Κοντοπυράκης. Αρκετά.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ B.K.Σ. 22/02/2010 08:13:38

      Διάβασε την ομιλία. Θα ψάχνεις με το ντουφέκι για "εγώ".

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ B.K.Σ. 22/02/2010 10:50:25

      το εγώ είναι το πρώτο προσωπικό. είμαστε στο εμείς.

  17. mara avatar
    mara 22/02/2010 07:14:45

    Τριακόσια δισ ευρώ έλλειμα. Είναι τα λεφτά που δεν μπόρεσαν να κρύψουν ότι λείπουν. Βάλτε ακόμα πόσα, κατάφεραν με λογιστικές αλχημείες να καλύψουν και υπολογίστε που φθάνει το πραγματικό έλλειμα. Θα μάθουμε ποτέ ποιοί τα πήρανε??? Θα πάει κανείς φυλακή??? Θα ελέγξει κανείς τις περιουσίες τους και πώς αποκτήθηκαν??? Θα δημευτούν περιουσίες που αποκτήθηκαν ύποπτα??? Θα ανοίξουνε οι λογαριασμοί αυτών των κυρίων... και των συγγενών τους από τότε που μπήκαν στην πολιτική για να δούμε από που βγάζανε "ποδαράκια" τα λεφτά και καταλήγανε στις τσέπες τους??? ΄Εκτός από τα λεφτά, αυτοί που άφηναν ανεξέλεγκτα να εισβάλουν στην χώρα μας λεφούσια λαθρομεταναστών θα μείνουν ατιμώρητοι??? Αυτόν τον ύπουλο εποικισμό θα τον αφήσουμε έτσι???
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΤΩΝΗ!!! ΘΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ.
    ΜΠΟΡΕΙΣ???
    ΘΕΛΕΙΣ ΣΤΗΡΙΞΗ, Ο.Κ. ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ...???
    ΘΕΛΕΙΣ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ.... Ο.Κ, ΤΟΛΜΗΣΕ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ... ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ. Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΑ ΜΙΣΑ.... ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΦΟΒΗΘΗΚΕ....
    ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ???

  18. άστεγος avatar
    άστεγος 22/02/2010 08:23:44

    Για ένα λαό που έχει κάνει κουλτούρα την επιδερμικότητα, το πολιτικά ορθό το καθορίζουν τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης.
    Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα ξυπνήσουμε μόνο όταν πραγματικά πεινάσουμε, όταν εξαθλιωθούμε.
    Όσο τρώμε το καναβούρι που μας σερβίρουν οι κάθε λογής καναλο-επιχειρηματίες τόσο δεν θα μπορούμε να αντιδράσουμε αποτελεσματικά στην πράσινη δικτατορία.

  19. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 22/02/2010 09:12:19

    Κάποτε γνώρισα ένα άνθρωπο που ήταν εξ απορρήτων στο σχεδιασμό αντιμετώπισης κρίσεων, παλιάς κυβέρνησης...(δεν νομίζω να ζει τώρα -ήταν ήδη υπέρργηρος πριν από 18 χρόνια)......
    ΣΕ μιά κουβέντα που κάναμε πήρε το λόγο και μου περιέγραψε πως:
    οι κυβερνώντες...δεν είναι αυτοί που φαίνονται σε καμία περίπτωση.....αυτοί που φαίνονται , διαχειρίζονται τον κόσμο για χάρη των κυβερνώντων....αυτοί που φαίνονται οι λεγόμενοι και πολιτικοί...μιλάνε και πράττουν έτσι ώστε να έιναι αρεστοί στον κόσμο...να τον βάλουν στην ρουτίνα και στην παραγωγή για να λειτουργήσει το σύστημα και το κράτος έτσι ώστε σε τελική ανάλυση να έιναι οφελημένοι όλοι....
    Σ'αυτό το σύστημα υπάρχουν διάφοροι μηχανισμοί...ένας είναι το σύστημα της προπαγάνδας...κάποιος βγαίνει μπροστά και αναμασώντας τα λόγια του "αρχηγού" ή "της πολιτικής γραμμής " ,βάζοντας και λίγη φαντασία προσπαθεί να προσεταιριστεί όσους μπορεί περισσότερους....για τους απέιθαρχους υπάρχουν και "πειθαρχικά" μέτρα....υπάρζει και η λεγόμενη δεξαμενή αποροών... εκεί δουλεύει πιο ύπουλα το σύστημα...βάζει σε ομάδες δυσαρεστημένων εμβόλιμα κάποιους δικούς της που το παίζουν οι πιό δυσαρεστημένοι,οι πιό επαναστάτες...οι μπροστάρηδες...οι οποίοι προσπαθούν να ανταγωνιστούν και εί δυνατόν να εκμηδενίσουν τους αυθενικούς μπροστάρηδες ...έτσι ώστε στην κατάλληλη για το σύστημα στιγμή οι αντιδράσεις ενός επαναστατημένου πλήθους να είναι ελεγχόμενες και εν τέλει να μην θίγουν τους πραγματικούς κυβερνώντες έτσι ώστε να μην χαλάσει η συνταγή και το γλυκό να είναι πάντα πετυχημένο....

    Αυτά για την ώρα....

    Υ.Γ.:Τα σχόλια περί "επανάστασης" μου θύμισαν τον κύριο Νέστωρα αν και κατά τα άλλα "τα πρόσωπα που αναφέρονται είναι τυχαία, οπότε κάθε ομοιότης με πραγματικά πρόσωπα είναι τυχαία"

  20. mavro kounavi avatar
    mavro kounavi 22/02/2010 09:27:13

    Όταν ο Κολοκοτρώνης έλεγε «Ελευθερία ή Θάνατος» και «Φωτιά και Τσεκούρι στους προσκυνημένους» πόσο % εθνικής κυριαρχίας είχε στο μυαλό του άραγε; Η έννοια της εθνικής κυριαρχίας δεν είναι ΟΤΕ για να τον μετοχοποιούν και στο τέλος να τον ιδιωτικοποιούν. Αλλά αυτά είναι «ψιλά γράμματα» για τους πασόκους πατριώτες «Νέου Τύπου».

  21. mavro kounavi avatar
    mavro kounavi 22/02/2010 09:28:54

    Κακοφαίνεται στους πατριώτες «Νέου Τύπου» η δήλωση Σόρος; Όταν είσαι δεδομένος δεν εισπράττεις χρήματα. Εισπράττεις μόνο ροχάλες. Πες μετά, αν θες, ότι βρέχει.

  22. ataktos avatar
    ataktos 22/02/2010 10:00:14

    Άριστος ο τίτλος . Στη Ρόχαλα να πνιχτούν.

  23. panagiotis avatar
    panagiotis 22/02/2010 10:33:11

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΦΑΗΛΟ...!!!

  24. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 22/02/2010 10:46:06

    Μέσα στον τρόμο που σπέρνει η σημερινή κυβέρνηση και την παρακμή του συστήματος ψάχνουμε την ελπίδα, το φως! Θέλουμε να πιστέψουμε στην αλλαγή, στο καινούριο! Και αυτό πιστεύουμε θα μας φέρει η Ν.Δ. του Αντώνη Σαμαρά!

  25. Tassos avatar
    Tassos 22/02/2010 10:57:42

    Εγώ τον Σαμαρά τον βλέπω σφιγμένο. Δεν είναι ο Αντώνης της ΠΟΛΑΝ που πέταγε. Μεγάλωσε? έχει φρίξει με αυτά που βλέπει? έχει κουραστεί από τον βρώμικο πόλεμο που τον κάναν τόσα χρόνια? Πρέπει να βρει την περπατησιά του γρήγορα (τί περπατησιά δηλ. ο άνθρωπος είναι από την μοίρα του να πετάει) και αυτό θα γίνει αν μετά το συνέδριο εμπιστευτεί νέα στελέχη. Ρε παιδιά γι'αυτόν τον Πάκη δεν μπορεί να βγει μια ανακοίνωση από την ΝΔ να τον ευχαριστεί και να τον στείλει στην ευχή του Θεού?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Tassos 22/02/2010 11:20:06

      Είναι αγχωμένος ίσως επειδή είναι μια ευκαιρία που του δόθηκε εκεί που δεν την περίμενε. Άλλα τα μεγέθη, άλλες οι ευθύνες, άλλα τα προβλήματα. Δεν είναι κάτι που δεν έδινε λογαριασμό σε κανέναν. Τώρα αισθάνεται ότι πρέπει να πείθει για την κάθε του κίνηση. Είναι διαφορετικά. Ωστόσο, νομίζω ότι δεν του χρειάζεται να σκέφτεται έτσι. Πρέπει να απελευθερωθεί, για να γίνει ο Σαμαράς που στηρίξαμε και ψηφίσαμε.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Tassos 22/02/2010 13:33:27

      Eπώνυμε είναι σε άμυνα, αυτό δηλοί το πρώτο ενικό. Έχει ανθρώπους από την προηγούμενη διακυβέρνηση που πρέπει να στηρίξει, μεταξύ αυτών και η Μπακογιάννη. Και ΠΡΕΠΕΙ να τους στηρίξει, εδώ που φθάσαμε, πρέπει να περάσει στην αντεπίθεση για την διακυβέρνηση Σημίτη, να είναι απολύτως στοχευμένος. Και φυσικά η πρόταση μομφής θα έπρεπε ήδη να είχε γίνει!! τί περιμένει;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Tassos 22/02/2010 13:35:59

      Τη Μπακογιάννη δεν χρειάζεται να τη στηρίξει. Είναι για την οικονομία η όλη συζήτηση. Απλώς να διαβάσει τη συνέντευξη του Κοντοπυράκη χρειάζεται.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Tassos 22/02/2010 13:48:53

      δεν είναι εκτός κυκλώνα το Μητσοτακέϊκο λόγω Μήζενς. Εάν αναδειχθούν από τη ΝΔ οι συναλλαγές του πασοκ με την εν λόγω γερμανική εταιρεία φθάνει και περισσεύει ως στήριγμα στην Μπακογιάννη. Οφείλει να δει πανοραμικά το πρόβλημα της Οικονομίας στη χώρα μας το οποίο είναι άρρηκτα δεμένο με τη διαφθορά της πολιτικής. Το άθλιο παιχνίδι του Παπακωνσταντίνου εκεί στηρίχθηκε, τάχα μου αμόλυντοι και καθαροί ξεμπροστιάσαν αυτούς που τους ΚΑΛΥΨΑΝ το 2004. Η απογραφή ήταν προγραμματισμένη από την ΕΕ και ο άλλος ο χαλβάς ήθελε να το παρουσιάσει και ως επίτευγμά του. Άει στον κόρακα μ΄ αυτά που ζούμε!

  26. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 22/02/2010 11:05:40

    Ναι ήταν ωραία στο ΣΕΦ. Αφού με άφηναν όλοι να περάσω με τη μηχανή πηγαίνοντας ανάποδα!!!
    Όλα καλά, αλλά υπήρχαν και τα τρωκτικά της πενταετίας ΚΚ. Συνδικαλιστές, σύμβουλοι, παρασύμβουλοι, μυστικοσύμβουλοι,γραμματείς, φαρισαίοι΄κτλ
    Λαθρεπιβάτες στο νεότευκτο πλοίο. Θα τους ανεχθούμε?
    Γιατί δεν γουστάρω τέτοιους συνταξιδιώτες...

  27. pikaia gracilens avatar
    pikaia gracilens 22/02/2010 11:56:15

    Ας μην γελιομαστε, η Ελλαδα δεν εχει πιθανοτητες αναγεννησης τα επομενα 10-20 χρονια. Η διαφθορα και το πελατεικο συστημα ειναι βαθεια ριζομενα. Πηρε 30 χρονια για να φτασουμε σε αυτο το καταντημα και ακομα πατο δεν βλεπουμε.

    Καποιος που φτανει σε συνταξη αυτη την περιοδο, περασε 30 χρονια, δηλαδη ολη του σχεδον την εργασιακη και δημιουργικη ζωη με το συστημα ΠΑΣΟΚ-ΝΔ. Τωρα ειναι αργα για να αλλαξει. Μονη ελπιδα ειναι η γεννια που ακομα δεν εχει γεννηθει αλλα που θα ανδρωθει με αυτην που θα διαχειριστη την οικονομικη και πολιτιστικη χρεωκοπια.

  28. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 22/02/2010 13:33:40

    Ναι κε ΟΔΥΣΣΕΑ
    Ακριβώς αυτό..........
    Έχω το θλιβερό προνόμιο να έχω υποστεί "πολιτική" δίωξη από την Ν.Δ. με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ....κι αυτό για να μην διαταραχτεί το κεκτημένο (η καρέκλα.....)κάποιων ΝΔτων που ήταν και "στελέχη τοπικά" γιατί με εντόπισαν σαν "δυναμικό νέο" που θα μπορούσα με τις δυναμικότητά μου να τους αποσπάσω από την καρέκλα (άρα και από την μάσα-φάσα).....(άρα στο απόσπασμα μέσω κατασυκοφάντησης )
    Το έχω ξαναγράψει...οι κομματικοί μηχανισμοί ανεξαρτήτως κόμματος αξιοποιήσανε την 30ετία προς όφελος παντός κομματόσκυλου που ήταν πιστό "σκυλί"...υπήρξε μια θαυμαστή "συναδερφικότητα".....ο καθένας ήξερε τον άλλον και τα πράγματα καλά κρατούσαν...
    ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΡΕΖΙΛΙ....
    Οι κομματικοί μηχανισμοί στη υπηρεσία του "ροκανίσματος" δημοσίου χρήματος κάνανε "αξιομνημόνευτο" έργο....
    Και στο διά ταύτα:....έχει η Ν.Δ. του κου Σαμαρά βάλει μπροστά για εκκαθάριση ;γιατί για ήδη εκκαθάριση θα ήταν ουτοπικό και ανέφικτο...
    Έχει ο κος Σαμαράς την πρόθεση ,αρχικά, να ξεκαθαρίσει το τοπίο;
    Ο κόσμος έχει μάτια και βλέπει...
    Ο κόσμος περιμένει να δεί μια κίνηση επίδας από κάποιον που έχει προοπτική εξουσίας.....ο GAP αυτό έταξε και βγήκε μπροστά....(άσχετα το τί κάνει τώρα,που θα τα πληρώσει λίαν συντόμως).....
    Ο κόσμος θέλει κάποιον να στείλει τους καρεκλοκένταυρους αν όχι στην φυλακή, στα σπίτια τους....
    ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΠΡΟΤΑΣΗ: ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ....ΔΩΣΤΕ ΕΥΚΑΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.....Ο κόσμος σε προτίμησε κε Σαμαρά σε ψήφησε γιατί δεν είσαι από τα γνωστά κυκλώματα (τουλάχιστον δεν φαίνεσαι)...βγάλε και τα "πιστά σκυλιά " των κυκλωμάτων απ΄το κόμμα και θα δείς το αστέρι σου να απογειώνεται...........δώσε την ευκαιρία στους νέους να δράσουν, είναι η μόνη μας ελπίδα.....

    Υ.Γ.:Πάκης φυσικά αλλά και κος ΤΙΠΟΤΕ....(Δέστε τον πριν ένα περίπου χρόνο να δηλώνει:"η διαφθορά στα νοσοκομεία του ΕΣΥ από σήμερα είναι παρελθόν"......μην χέσω....

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ xrhxa65 22/02/2010 13:44:34

      Καινούργια πρόσωπα απλώς δεν μου λέει τίποτα. ΥΓΙΕΙΣ νοοτροπίες με ενδιοαφέρουν. Και δεν έχω καμμία αυταπάτη ότι οι αρρωστημένες νοοτροπίες δεν καθοδηγούν και αρκετούς ηλικιακά νέους και φρέσκους στην πολιτική.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xrhxa65 22/02/2010 13:54:10

      @ Αρη Θ: Έτσι ακριβώς! Πολύ σωστή τοποθέτηση.

    • ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
      ΟΔΥΣΣΕΑΣ @ xrhxa65 22/02/2010 23:54:27

      Δεν είναι ηλικιακό το κριτήριο. Ας βάλει τις γεροντάρες, ας βάλει νέους,΄γυναίκες, άντρες. αδιάφορο. Με μιά μόνο προϋπόθεση:
      ΤΗΝ ΕΞΩΘΕΝ ΚΑΛΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ.
      Δεν μπορεί να βοά το Πανελλήνιο για κάποιους για τον ξαφνικό πλουτισμό τους και τώρα να μπουν σημαιοφόροι...

  29. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 22/02/2010 13:54:43

    Κύριε Σαμαρά,σάς εύχομαι ολόψυχα,καλή τύχη,διότι ζωή πού νά μήν είναι εξαρτημένη από τήν τύχη,δέν υπάρχει.Οί καλλίτερες προθέσεις καί τά καλλίτερα σχέδια,θέλουν τύχη,καί σάς τήν εύχομαι,γιατί μαζί μέ σας θά είναι τυχερή και ή πατρίδα.

  30. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 22/02/2010 14:11:04

    @ shalai,
    Ο ρεαλισμός εκεί πού πρέπει,άλλως είναι εμπόδιο στά όνειρα,καί ό Μεγαλἐξανδρος δέν θά 'χε φτάσει στήν Ινδία,άν αντί γιά ονειροπόλος ήταν ρεαλιστής.

    @αυριανιστή,
    Αυτό πού είπε ό Πρόεδρος γιά τούς λάθρο,δέν συγκρίνεται μέ αυτό πού είπε γιά τήν Μέρκελ.
    Από αυτά πού είπε ή Μπενάκη,μπροστά του καί δέν αντέδρασε,φάνηκε τί είναι.
    Νεοταξίτης,καί όχι σάν τούς Ηπειρώτες πού πολέμησαν στά βουνά τής Ηπείρου τό '40 σάν τόν Πατέρα μου.Ντρέπομαι σάν Ηπειρώτις,καί ελπίζω πώς δέν βγάζουμε πολλούς αυτού τού είδους.Αλλά μήν περιμένει κανείς πολλά από Ηπειρώτη,ονομαζόμενο Κάρολο(νομίζω Κράουτσκι ή κάνω λάθος);

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Kὀριννα 22/02/2010 14:29:28

      Κόριννα, κι εγώ Ηπειρώτης είμαι (κατά το ήμισυ), αλλά έχω τη γνώμη ότι αδικείς τον συμπατριώτη μας Πρόεδρο. Και για όλη την μακρόχρονη πολιτική πορεία του (δεν είναι όλες της οι στιγμές άψογες, αλλά ποιανού είναι;), την οποία ως σύνολο απολογισμό βρίσκω ευπρεπή, υπερήφανη και με πολλή αγάπη για την ιδιαίτερη και την ευρύτερη πατρίδα του. Και για ότι εκπέμπει ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
      Όσο για το όνομα, πολλοί Ηπειρώτες και Ηπειρώτισσες γύρω στο 1800, λόγω σφοδρής επιθυμίας για ελευθερία και των ελπίδων από τη Γαλλική Επανάσταση, έδιναν στα παιδιά τους Γαλλικά όνόματα. Απέναντι ήταν άλλωστε οι Γάλλοι, στα Επτάνησα, καταφύγιο Ηπειρωτών αγωνιστών. Από τους παππούδες έφθασαν τα ονόματα ως τη γενιά μας. Και δεν θα εκλείψουν. Έχω δύο συγγενείς και περισσότερους γνωστούς συμπατριώτες με το μικρό όνομα Ναπολέων, το όνομα Κάρολος ήταν του Μεγάλου Βασιλιά του Κράτους των Φράγκων και μακρινού προπάτορα της Ενωμένης Ευρώπης. Όνομα πολύ ελκυστικό για τους τότε Ηπειρώτες.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Kὀριννα 22/02/2010 15:09:18

      stgm
      εγώ νόμιζα πως είναι του Μαρξ αλλά είναι έτερου Αυστριακού Μαρξιστή, αυτού που λέει η Κόριννα.
      (μήπως οι περισσότεροι στο Αντινέα είμαστε Ηπειρώτες;!)

  31. K. avatar
    K. 22/02/2010 14:29:24

    Πραγματικά τέτοια ομιλία δεν έχει ξαναυπάρξει.

    Μίλησε για την Ελευθερία, την Δικαιοσύνη, την Ισονομία και την Ανταγωνιστικότητα! Για την Πατρίδα!

    Κατηγόρησε το αντίπαλο κόμμα!

    Για Νέα Μεταπολίτευση! Για αλλαγή σα να λέμε ένα πράμα!

    Για Δικαιοσύνη, Συνείδηση και Ήθος! Μέχρι και για το ιντερνέτ είπε ρε!

    Αντώνη! Μαζί σου!

    Γεια σου και σένα αρθρογράφε με τη λεβέντικη τη πένα σου!

  32. Crash&Burn avatar
    Crash&Burn 22/02/2010 14:54:21

    Γιατι ολα αυτα μου θυμιζουν παρομοιες αναρτησεις πριν 6 μηνες οταν ο ΓΑΠ ηταν ο αγαπητος ολων?
    Τι θα αλλαξει μεν οποιοσδηποτε στην κυβερνηση και με τι εφοδια και με ποιες πλατες ?
    Ολοι ξερουμε ποια ειναι η κατασταση
    Ας μην κοροιδευομαστε και κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας

  33. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 22/02/2010 15:09:47

    @Sic transit.....(πολύ μακρύ όνομα βρήκες συμπατριώτη)!
    Δέν συμφωνώ μαζί σου,διότι αυτά πού είπε ενώπιόν του ή Μπενάκη ήταν πολύ βαριά,καί δέν πιστεύω ότι δέν ήξερε τί θά ακούση.
    Τί εκμπέμπει,ώς Πρόεδρος;Είναι άγχρωμος καί άοσμος,καί όσον αφορά τό όνομά του,έμαθα,χωρίς νά είμαι σίγουρη ότι είναι έτσι,ότι είναι,γιά τόν Κράουτσκι καί όχι γιά τόν βασιλιά Κάρολο.
    Τήν Ηπειρο σίγουρα τήν αγαπά,καί ομολογώ πώς δέν έχω συναντήσει ΕΝΑΝ Ηπειρώτη πού νά μήν αγαπά πολύ τήν Ηπειρο,είναι όμως,ώς φαίνεται,διεθνιστής,καί δέν μού κάνει.SORRY.

  34. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 22/02/2010 15:12:44

    @Β.Κ.Σ

    Λές;Εγώ είμαι από χωριό τού Γράμμου,κοντά στά Αλβανικά σύνορα.Εσύ;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Kὀριννα 22/02/2010 15:16:17

      Κόριννα, καμπίσια από την Ελεούσα, επτά χιλιόμετρα έξω από τα Γιάννενα προς Κόνιτσα, :) (και μέτοικος στην Αθήνα εικοσιπέντε χρόνια πλέον...)
      και η Ντόνα, και ο Πέτρος και άλλοι, έχει κολλήσει το μυαλό μου τώρα.

    • donaE avatar
      donaE @ Kὀριννα 22/02/2010 15:41:24

      Μιλαμε για Αργυροκαστρο Βασιλικη...κατα το ημισυ,αλλα τρεχα γυρευε που βρεθηκαμε.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Kὀριννα 22/02/2010 21:28:12

      Τού λόγου μου, Βούρμπιανη της Κόνιτσας, Γράμμος. Απέναντι η Σέλτσι, σήμερα Οξυά.
      Η μητέρα μου δραπέτης από το Γράμμο το 1948. Δεν ήθελε ούτε τους "Αθηναίους" ούτε τους "Λακεδαιμόνιους", που άφησαν εκεί τα κόκκαλά τους για ένα πουκάμισο αδειανό.
      "Άργησες, άργησες να φύγεις", της έλεγα όσο ζούσε. "Αφού τό ΄ξερες από πρίν, τα φαντάσματα του Γράμμου δεν θα βρουν ποτέ δικαίωση. Ούτε τα ερυθρά ούτε τα γαλανά".
      Υ.Γ. Δεν κατάλαβα ακριβώς άν ενννοείτε τον παλιό μεγάλο τσεχο-αυστριακό σοσιαλδημοκράτη ηγέτη Karl Kautsky ή τον περίφημο Βιεννέζο συγγραφέα και δημοσιογράφο Karl Krauss (που δεν ήταν σοσιαλιστής), αλλά τον νεότερο Αυστριακό σοσιαλιστή ηγέτη Κreiski αποκλείεται, το όνομά του ήταν Bruno.
      Έχω την εντύπωση πάντως ότι και ο παππούς του Προέδρου λεγόταν Κάρολος, άρα ίσως πάμε στα πολύ παλιά, της Ηπειρωτικής Γαλλοφιλίας.

  35. Βασίλης avatar
    Βασίλης 22/02/2010 15:16:38

    Η οικονομία είναι μόνο το μέσο.

    Τι είναι στην τελική η οικονομία? Εργαλείο επιβολής τρόπου ζωής και επιπέδου της, εργαλείο πίεσης και δημιουργίας κατασκευασμένων φόβων και ανασφαλειών, εργαλείο ύπνωσης και κάμψης κάθε αντίστασης στον συνεχή περιορισμό συλλογικών αλλά κυρίως ατομικών Ελευθεριών.

    Ζούμε οικονομική χούντα.

    Δηλώνω φανατικά ενάντιος στην παγκοσμιοποίηση με την ευρύτερη έννοια που περιλαμβάνει ομογενοποίηση, πολιτισμική ισοπέδωση, ξεθώριασμα της ιστορίας και θρησκευτική-φιλοσοφική ενοποίηση. Φυσικά αυτό αφορά όλα τα έθνη και όχι μόνο το Ελληνικό.

    Σε λίγο θα ξεπουλήσουν τα πάντα και θα πουν μετά ότι είναι 'προοδευτικό' ξεπούλημα.

    Υπάρχει ανάγκη για αντίδραση.

    Άμεσα


    Να είστε καλά,

    Βασίλης

  36. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 22/02/2010 15:23:13

    Εγώ από τίς Χιονιάδες,πολύ βόρεια από τήν Κόνιτσα.Καταλαβαίνεις από τό όνομα τί χωριό είναι!Είναι τά λεγόμενα Μαστοροχώρια,μέ πολύ καλούς ζωγράφους.Ετσι καί εγώ είπα νά πάω στήν σχολή Καλών Τεχνών(κληρονομικό βλέπεις),αλλά ό πατέρας είπε ότι θά πεινάσω σάν ζωγράφος,άλλαξα πορεία,καί μπήκα στήν Νομική.Πού κατέληξα;Μία μαμά πού ζωγραφίζει πολύ καλά!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Kὀριννα 22/02/2010 15:33:08

      αυτό για σένα και για την χιοναδίτικη τέχνη, :)
      http://xeirotexnein.blogspot.com/2009/10/blog-post.html

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Kὀριννα 22/02/2010 15:44:28

      Κόριννα, για να είμαστε και επί του θέματος: όπου ακούς να ΜΗ μιλάν για την παράδοσή μας και να μην την προτάσσουν δεν χρειάζεσαι άλλα τεκμήρια...
      (για την τέχνη σου: http://xeirotexnein.blogspot.com/2009/10/blog-post.html)

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Kὀριννα 22/02/2010 21:42:21

      Κόριννα από τους Χιονιάδες των ζωγράφων, με έργα σ' όλη την Ελλάδα Βαλκάνια και Μικρασία, τόσο κοντινή γειτόνισσα εμού του Βουρμπιανίτη! Δίπλα ο Γοργοπόταμος, άλλοτε Τούρνοβο, με τους ξυλογλύπτες που έφτιαξαν όλα τα τέμπλα της Βαλκανικής. Η Πυρσόγιαννη και το δικό μου χωριό, πατρίδες χτιστών, ψηλά Ασημοχώρι και Πληκάτι. Γράμμος, αφανισμένος από έναν ανόητο πόλεμο!

  37. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 22/02/2010 16:20:44

    Εχεις δίκιο!

  38. "ΟΦΙΣ" avatar
    "ΟΦΙΣ" 22/02/2010 18:42:02

    Τριανταπέντε χρόνια περιμένω καινοτόμες ιδέες!Μάταια!Θέλω να τα δω μέχρι το Συνέδριο "ΟΛΑ,ΤΩΡΑ"!

  39. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 22/02/2010 19:33:34

    Συγχαρητήρια Φαήλε για την ορμητική, γλαφυρή και εύστοχη πέννα σου ή μήπως να πω...πληκτρολόγιό σου;!
    Δυστυχώς Φαήλε, ο πολιτικός χρόνος τελειώνει ταχύτατα για τα κόμματα που κυβέρνησαν την χώρα τα τελευταία 30 χρόνια, ιδίως για το κυβερνητικό. Πλησιάζουμε το point of no return. Οι ραγδαίες εξελίξεις ξεπερνούν πλέον την δυνατότητα ανάσχεσης των συνεπειών των γεγονότων. Είναι θέμα χρόνου να ζήσουμε πρωτόγνωρες πάνδημες κοινωνικές εκρήξεις που θα αφήσουν ανεξίτηλη την σφραγίδα τους στα χρόνια που έρχονται. Ένα πρώτο σημάδι ήταν τα Δεκεμβριανά του 2008 για το νεαρό ελληνόπουλο που χάθηκε άδοξα. Ένα δεύτερο σημείο είναι το ξετσίπωτο και ψηφοθηρικό λαθρονομοσχέδιο του Πασόκ το οποίο, μαζί με τις δηλώσεις περί απώλειας εθνικής κυριαρχίας, αφύπνισε τα εθνικά αντανακλαστικά ενός μεγάλου τμήματος του ελληνικού λαού. Μια τρίτη σοβαρή ένδειξη είναι η δραματική αύξηση της εγκληματικότητας (κρυφής και φανερής σε συνδυασμό με την συνεχιζόμενη εισβολή ορδών εξαθλιωμένων λαθρομεταναστών) και η έντονη ανασφάλεια (αλλά και εσωτερική ψυχολογική πίεση) που προκαλεί σε ευρεία τμήματα του λαού μας. Για τελευταίο άφησα το σοβαρότερο όλων (ίσως): την κατακόρυφη αύξηση της φτώχειας και της ανεργίας και την απόγνωση που αυτές προξενούν στους πάμπολλους πληττόμενους. Η κοινωνική βόμβα είναι πανέτοιμη λοιπόν. Πλαστικά εκρηκτικά, συνδεσμολογία, ρολόι, πυροκροτητής. Ποιός και πότε θα πυροδοτήσει την βόμβα; ποιά θα είναι η σπίθα που θα τινάξει 30 χρόνια αλητείας, ληστείας και προδοσίας στον αέρα; Θα δούμε όλοι μαζί, ποιος και ποτε. Πάντως, η εκτόνωση της πίεσης δεν αργεί.

  40. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 22/02/2010 19:55:43

    AΡΗΣ Θ &επώνυμος
    Σωστά ΥΓΥΕΙΣ νοοτροπίες.....συμφωνώ....
    Και ποιός θα τις εφαρμόσει στη πράξη;Αυτός που έχει ποτίσει τριάντα τόσα χρόνια στην διαπλοκή ; μπορεί;
    Και άντε να πούμε ότι μπορεί....θέλει ; αυτούς που τον έθρεψαν και τον ανέβασαν να τους απεμπολήσει για το αόριστο γενικό καλό;
    Αν δεν είναι νέο πρόσωπο που δεν έχει εμπλακεί στο βούρκο δεν θα αποδώσει το σύστημα....δεν είναι απλά μια πολιτική απόφαση που παίρνεις κατόπιν "ωρίμου"σκέψεως.....είναι ολόκληρη νοοτρπία.....

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ xrhxa65 22/02/2010 20:04:12

      Εγώ κι εσύ θα τις εφαρμόσουμε, ο καθένας στο χώρο του. Δεν χρειάζεται να ανατρέχουμε στον πρωθυπουργό ή στους πολιτικούς. Είσαι εσύ ένας μικρός ήρωας εντιμότητας στο χώρο σου; Αν όχι, βρες τρόπους να γίνεις, χωρίς να γίνεις υπερφίαλος, ψώνιο δηλαδή, να κάνεις αυτό που θεωρείς σωστό ανεξαρτήτως κόστους.

      Δεν λέω ότι το κάνω εγώ πάντοτε, αλλά λέω ότι θα έπρεπε να το κάνω κι εγώ κι εσύ και όλοι μας. Αυτή είναι η λύση στα προβλήματά μας, να κοιτάζουμε ο καθένας κυρίως τη δουλειά μας.

  41. Dimi avatar
    Dimi 22/02/2010 21:25:56

    Γιά όσους ΔΕΝ είδαν το σημερινό εξώφυλλο του Γερμανικού περιοδικού "Focus" των Helmut Markwort και Hubert Burda, που ξεπερνά τα όρια της χυδαιότητας κατά της Ελλάδας http://www.focus.de/magazin/

    Αυτό το πρωτοφανές μπαράζ προσβολών από τους φονιάδες Ναζί και τους κοκκινοπρωκτούς Αγγλοσάξονες, προκαλεί την εξοργισμένη και νομοτελειακή αντίδραση των Ελλήνων Πολιτών, ώστε να επέλθει Επιτέλους! η χαμένη ισορροπία.

    Οι ένθεν-κείθεν Εθνικοί Ληστές έχουν ήδη χάσει τον ύπνο τους και νιώθουν καυτή την ανάσα μας στο σβέρκο τους..

  42. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 22/02/2010 23:07:38

    @Sic transit...κλπ,
    τό όνομά σου γιατί μού θυμίζει Κάρμινα Μπουράνα;

    Ο παππούς μου ήταν ξυλογλύπτης,αλλά δέν τό είχε γιά εργασία.Εζησε μακριά από τό χωριό του καί μού έμαθε νά τό αγαπώ.Τό πρώτο μου τραγούδι ήταν ό Μενούσης,λίγο άγριο γιά παιδάκι,αλλά πιστεψέ με,είναι τό αγαπημένο μου. Είχα τόν καλλίτερο παππού τού κόσμου.Μέ φώναζε,περδικούλα μ'.Τήν γιαγιά τήν έφαγαν οί Γερμανοί.Δέν τήν γνώρισα ποτέ.Εγώ τήν ανέστησα.

  43. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 23/02/2010 09:46:32

    @ Kὀριννα
    Ο δικός μου παππούς ο Νίκος φυσικά μάστορας, χτίστης. Γιάννινα, Αθήνα, Λάρισα, Τσέτινιε στο Μαυροβούνιο και αλλού. Πέθανε λίγο πριν γεννηθώ. Τη γιαγιά Αλεξάνδρα, πρόλαβα να τη δώ δύο φορές, ζωντανή τη μία. Ήμουν μικρός. Στην Αθήνα είχε υπέροχες ορτανσίες.
    Τον Μενούση μού τον τραγουδούσε η μάνα μου, πολύ συχνά, όπως και το "Γιάννη μου το μαντήλι σου". Έχω ακόμη τη στολή της της Βουρμπιανίτισας, με την πολύχρωμη ποδιά, τα λουλούδια και το χρυσάφι.
    Το όνομά μου: Στα λατινικά = Έτσι περνά η δόξα του κόσμου. Καμμία σχέση με (κομματική) πολιτική, αλλά "ζώον πολιτικόν". Άν και δεν είμαι φιλόλογος, αλλά του Πολυτεχνείου, σκέφτομαι ότι τους δικούς μας ανθρώπους (και τα υπέροχα χωριά μας), τους αδίκησε, τους βασάνισε και τους σφαγίασε η Ιστορία.
    Πολλή ματαιότητα.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Sic transit gloria mundi 23/02/2010 10:30:34

      O Μενούσης ήταν το αγαπημένο τραγούδι του πατέρα μου κι επειδή είναι νωπός ακόμα ο χαμός του ούτε που να τ΄ ακούω δεν αντέχω. Παιδιά μια μέρα θα ορίσουμε αντάμωμα στα πατρικά τα χώματα. Νά ΄στε καλά, :)

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 23/02/2010 10:48:00

      Κόριννα, σχετικά με τους στίχους των Κάρμινα Μπουράνα εχεις απόλυτο δίκιο που τους θυμήθηκες:
      Το πρώτο και το τελευταίο από τα άσματα των Κάρμινα Μπουράνα έχει τον τίτλο Fortuna Imperatrix Mundi.
      Η τύχη, αυτοκράτειρα του κόσμου, φέρνει πότε πότε την δόξα, αλλά πολύ γρήγορα την παίρνει πίσω. Η εγκόσμια δόξα, περνά και χάνεται πολύ εύκολα.

  44. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 23/02/2010 12:43:08

    ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ Θ'ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΗ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ(ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΟΥ-ΛΑΓΚΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ).ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑ "ΜΕ ΦΤΙΑΞΑΤΕ".ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΙ ΣΟΥ,ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟΥΣ,ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΚΑΜΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ(ΕΡΗΜΙΚΑ ΠΛΕΟΝ)ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ,ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΑ ΛΙΓΑΚΙ Η ΣΚΟΥΦΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΥΡΣΟΓΙΑΝΝΗ.
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ .

  45. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 23/02/2010 18:26:44

    Κάρμινα μπουράνα,είναι τό αγαπημένο τού συζύγου,καμμιά σχέσι μέ Ηπειρο ό ίδιος,αλλά όταν τόν πήγα εκεί,ήταν,love at first sight,καί επειδή τού αρέσουν οί πίτες(λέει πως οί ηπειρώτικες είναι οί καλλίτερες),βρέ παιδιά δέν κάνω άλλη δουλειά από τό νά φιάχνω πίτες,πολλές φορές δικής μου εφευρέσεως.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.