#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/04/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φράουλες και αίμα



Το έγκλημα στην Μανωλάδα Ηλείας, είναι φυσικό αποτέλεσμα πολλών άλλων εγκλημάτων, τα περισσότερα από τα οποία τα έχει διαπράξει η ελληνική πολιτεία. Φυσικά το ελληνικό κράτος δεν όπλισε απευθείας το χέρι των δραστών, αλλά μέσω εγκληματικών παραλείψεων, ελλείψεων και ενεργειών του, έστρωσε τον δρόμο και έστησε το σκηνικό για την τελική πράξη του δράματος.

Αρχικά, η ελληνική πολιτεία εγκληματεί τόσο κατά των πολιτών της όσο και κατά των ιδίων των αλλοδαπών, όταν επιτρέπει λόγω πλημμελούς φύλαξης των συνόρων, την είσοδο τόσο πολλών παράνομων μεταναστών στην χώρα.

Κατόπιν, το ελληνικό κράτος διαπράττει ακόμη ένα εγκληματικό ατόπημα, επιτρέποντας σε όλους αυτούς τους παράνομους μετανάστες να ζουν και να κινούνται ανεξέλεγκτα στο εσωτερικό της χώρας, καθώς και να πηγαίνουν προς εργασία όπου τους «καπνίσει», ωσάν η χώρα να ήταν «ξέφραγο αμπέλι».

Τρίτο έγκλημα που διαπράττει το κράτος, αυτή την φορά δια ελλείψεων και παραλείψεων, αφορά την παντελή σχεδόν απουσία ελέγχων από τα αρμόδια όργανά του, όσον αφορά την νομιμότητα των εργαζομένων στις διάφορες επιχειρήσεις της χώρας (είτε αυτές είναι βιοτεχνικές είτε γεωργικές είτε τουριστικές), καθώς και όσον αφορά την απόδοση από μέρους των επιχειρηματιών που απασχολούν αλλοδαπούς εργάτες των νόμιμων ασφαλιστικών εισφορών στα ασφαλιστικά ταμεία των εργαζομένων τους.

Αυτές οι εγκληματικές ενέργειες της πολιτείας, επιβαρύνονται επιπλέον και λογίζονται κακουργηματικού χαρακτήρα, λόγω του γεγονότος πως διαπράττονται σε καιρό οικονομικής κρίσης, με την ανεργία στο αυτόχθον εργατικό δυναμικό να έχει ξεπεράσει το 27%. Ο μύθος (ή έστω η πραγματικότητα) πως οι Έλληνες δεν καταδέχονται να εκτελέσουν αυτές τις «ταπεινές» χειρονακτικές εργασίες, αργά ή γρήγορα θα καταρρεύσει κάτω από το βάρος της αδήριτης ανάγκης και τότε, με τόσες εκατοντάδες χιλιάδες παράνομους μετανάστες εντός της χώρας, οι καταστάσεις μπορεί να γίνουν ανεξέλεγκτες. Είναι φανερό πως οι επιχειρήσεις της αστυνομίας τύπου «ξένιος Ζεύς» δεν είναι αρκετές για να ελεγχθεί το πρόβλημα. Αντίθετα, η αυστηροποίηση της φύλαξης των συνόρων στον Έβρο μοιάζει να αποδίδει. Δεν αρκεί όμως.

Χρειάζονται αυστηρά και καθολικά μέτρα με πολύ βαριές ποινές, κυρίως για τους ντόπιους που νοικιάζουν καταλύματα, κρύβουν ή απασχολούν στην δούλεψή τους παράνομους μετανάστες. Ακόμη και για τους πελάτες των παράνομων εμπόρων του δρόμου, των εμπόρων της σάρκας και επίσης για τους εμπόρους της παιδικής δυστυχίας στα φανάρια και τις διασταυρώσεις των μεγαλουπόλεων. Εκεί βρίσκεται το κλειδί της αντιμετώπισης του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης, στην τιμωρία των ντόπιων και των δουλεμπόρων, οι οποίοι επωφελούνται με οποιονδήποτε τρόπο από την ύπαρξή τους. Μόνο τότε θα αναγκαστούν οι ίδιοι οι μετανάστες από μόνοι τους να ζητήσουν την επαναπροώθησή τους στις χώρες προέλευσής τους, όταν αντιληφθούν πως ακόμη και η διαμονή τους, η μετακίνησή τους και κυρίως, η μαύρη εργασία τους στην χώρα μας  είναι πια σχεδόν αδύνατη.

Δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό, την τακτική αυτή εφαρμόζουν σχεδόν όλα τα ευρωπαϊκά κράτη. Κάτι τέτοιο απαιτεί όμως την συνεργασία της πλειοψηφίας των πολιτών και την παροχή κάθε είδους διευκόλυνσης και απαραίτητης πληροφορίας προς τις διωκτικές αρχές. Όταν συγκαλύπτουμε έναν συμπατριώτη μας που παρανομεί απασχολώντας παράνομους μετανάστες, ίσως του στρώνουμε τον δρόμο αργότερα να σηκώσει την καραμπίνα και να τους πυροβολήσει κιόλας, όπως τα ανθρωποειδή της Μανωλάδας.

Όσον αφορά το συγκεκριμένο περιστατικό, πρέπει όλοι μας να το καταδικάσουμε δηλώνοντας τον αποτροπιασμό μας. Ας μην χάνουμε όμως και το μέτρο, πρόκειται για ένα στυγνό έγκλημα με ιδιαίτερα ομολογουμένως χαρακτηριστικά, αλλά τίποτε παραπάνω. Δεν μπορεί να χαρακτηρίσει συλλήβδην τους κατοίκους μιας ολόκληρης περιοχής, ούτε και να αποτελέσει αφορμή για υπερβολικές οριζόντιες προς την τοπική κοινωνία αντιδράσεις, όπως μποϊκοτάζ και άλλα τέτοια φαιδρά. Πρόκειται για έγκλημα του κοινού ποινικού δικαίου και η Ελληνική Αστυνομία, καλείται με κάθε μέσο να πράξει το καθήκον της και να οδηγήσει στην  Δικαιοσύνη τους ενόχους, χρησιμοποιώντας κάθε νόμιμο μέσον που διαθέτει. Οι άνθρωποι αυτοί θα λογοδοτήσουν στον φυσικό τους δικαστή και θα τιμωρηθούν όπως το δίκαιό μας επιτάσσει, αναλόγως της βαρύτητας της πράξης τους. Οποιαδήποτε άλλη σπέκουλα πάνω σε αυτό το γεγονός, δεν περιποιεί τιμή για την κοινωνία μας. Οι «προοδευτικούρες» που άρχισαν τους θρήνους, τους κοπετούς και τις επαίσχυντες γενικεύσεις, θα πρέπει να σκεφτούν πως ο αντιρατσισμός και ο αντιφασισμός δεν είναι αλά καρτ, αλλά έχουν εφαρμογή προς κάθε κατεύθυνση. Στην περίπτωσή μας στον ντόπιο πληθυσμό της περιοχής αυτής της χώρας μας, και ειδικότερα στον κλάδο των φραουλοπαραγωγών, που δεν είναι δυνατόν να διασύρεται συλλήβδην στο όνομα ατομικών εγκληματικών πράξεων που διώκονται ήδη αρμοδίως.

Akenaton             

ΥΓ. Ευθύνη φέρει κατά την γνώμη μου και η ίδια η Ευρωπαϊκή Ένωση που επιτρέπει την εφαρμογή λανθασμένων πολιτικών αποφάσεων που σε βάθος χρόνου έχουν αποδειχθεί καταστροφικές για τις περιφερειακές χώρες υποδοχής λαθρομεταναστών και κυρίως για την χώρα μας που αντιμετωπίζει επιπλέον το πρόβλημα της κακόπιστης γείτονος, της Τουρκίας. Αυτές οι αποφάσεις πρέπει να αλλάξουν όσο υπάρχει ακόμη χρόνος (υπάρχει αλήθεια;) και πριν η κατάσταση γίνει εκρηκτική και μεταδοθεί ως ανεξέλεγκτη πυρκαγιά και στις σχετικά «ασφαλισμένες» χώρες τους ευρωπαϊκού κέντρου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 19/04/2013 08:38:59

    Εδώ και τρεις μέρες όλα τα μέσα ενημέρωσης δίνουν και παίρνουν σχετικά με το θέμα. Διακυρήξεις ,ηθικολογίες στείρες, άνευ περιεχομένου. Λόγοι κρατικών λειτουργών, κ.λπ. Εμένα όλα αυτά μου μυρίζουν επιχείρηση συγκάλυψης. Δεν βλέπω χειροπέδες στα χέρια των γνωστών δραστών της περιοχής. Όλοι τους ξέρουν , αλλά φοβούνται να μιλήσουν . Υπάρχει δικαιοσύνη;

    • akenaton avatar
      akenaton @ Γεώργιος 19/04/2013 13:23:10

      Συνελήφθησαν οι δράστες. Ο εισαγγελέας τους περιμένει!

  2. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 19/04/2013 09:12:12

    Κάθε θάμα τρείς μέρες...
    Οπως συνήθως στο μπαχαλιστάν μας, σε 2-3 μέρες θα αρχίσουμε να φωνάζουμε αλλιώς.
    Το ότι ένας επικίνδυνος κυριολεκτικά κακοποιός θέλησε να παραστήσει τον...αγρότη επιχειρηματία και άρχισε να πυροβολεί όσους δεν συμφωνούσαν με τις αντιλήψεις του, είναι θέμα της αστυνομίας και της δικαιοσύνης και πρέπει να οδηγηθεί άμεσα στις φυλακές..Αυτό είναι το ποινικό σκέλος της ιστορίας και επ αυτού δεν μπορεί κανείς να έχει αμφιβολιες και αντιρήσεις αυτή την φορά, δεν προσφέρεται και επικοινωνιακά .
    Το δύσκολο είναι το μετά...
    Το κράτος μας θα επιπέσει δυναμικά , θα αρχίσει ελέγχους και...
    Οσοι είναι λαθραίοι και χωρίς χαρτιά θα μαζευτούν και θα...απελαθούν όπως είναι φυσιολογικό.
    Είναι?
    Οι παραγωγοί θα αρχίσουν να γκρινιάζουν και να διαμαρτύρονται γιατί θα στερηθούν τα αναγκαία χέρια αυτή την εποχή συγκομιδής που είναι απαραιτητα.Αντικατάσταση τους απο ελληνικά δεν φαίνεται εύκολη..ακόμη και η χρυσαυγίτες που φωνάζουν να τους διώξουμε δεν φαίνονται διατεθημένοι να εκδράμουν μαζικά σαν τους παλιούς κνίτες με τις μπριγκάτες του καφέ της νικαράγουας για να στηριχθεί η επανάσταση.
    Δύσκολη δουλειά η αγροτική.
    Το να πληρώνεις 20 ευρώ τον χειρώνακτα και άλλα 20 το ΙΚΑ για να είναι νόμιμα όλα, και αυτό δεν είναι λύση για τους αγρότες, ούτε για αστείο δεν μπορείς να πείς σε έναν αγρότη ότι θα του κοστίσει 40 ευρώ την ημέρα μέσες άκρες ο εργαζόμενος.
    Το να δώσει απο τα 20 ευρώ που πέρνει ο εργαζόμενος τα μισά στο ΙΚΑ για να ασφαλιστεί είναι ακόμη πιό δύσκολο,άσε που δεν γίνεται τυπικά και νόμιμα.
    Είναι μια δύσκολη εξίσωση αυτή της εποχικής αγροτικής ασχολίας, η ένταση και η μαζικότητα των αναγκών σε χέρια για συγκομιδή ή φύτευση διαρκεί πολύ λίγο.Παλαιότερα κάλυπταν πολλές τέτοιες ανάγκες των αγροτών συνήθως οι τσιγγάνοι ή ρομά επί το πολιτικώς ορθότερον.
    Δεν ξέρω αν για όλες τις καλλιέργειες μπορεί να εφαρμοστεί επιτυχώς η πλήρης μηχανοποίηση,όμως όπως δείχνει και η παγκόσμια εμπειρία πάντα θα υπάρχουν φάσεις και προιόντα που απαιτούν χειρονακτική δουλειά.
    Το ότι οι πακιστανοί για την ίδια δουλειά στην χώρα τους μπορεί να έπαιρναν 2ο ευρώ την εβδομάδα ή τον μήνα , είναι άσχετο μεν και δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε μια χώρα της ευρώπης, απο την άλλη το αντίσοιχο προιόν όταν έρθει στην ευρώπη θα έχει τόσο χαμηλή τιμή που θα είναι αδύνατον να το ανταγωνιστούν τα δικά μας ευρωπαικά προιόντα.
    Οι επιλεκτικές συνήθως εκστρατείες κατά ορισμένων εταιρειών ή χωρών για ρατσιστική ή εκμετάλευση κινούνται πιό πολύ επικοινωνιακά ,εξαντλούν το επίκαιρο συναίσθημα της κοινωνίας και απλά ωφελούν κάποιους άλλους ανταγωνιστές να χωθούν στην αγορά καλύπτοντας το πρόσκαιρο κενό.Γιατί μπορεί να βγούν απο το μόναχο πχ οι ελληνικές φράουλες με το μποικοτάζ που πολυ εντέχνως μερικοί προώθησαν ,αλλά οι φράουλες τουρκίας ή μαρόκου ή ινδίας πχ παράγονται τηρώντας την γερμανική εργατική νομοθεσία?
    Επι της ουσίας, δεν υπάρχει παραγωγική διαδικασία στην Κίνα,Ινδία κλπ όπου έχουν μεταφερθεί όλες σχεδόν οι βιομηχανικές αλλά και αγροτικές μονάδες της δύσης, που θα μπορούσε να σταθεί μιά μέρα σε λειτουργία εφαρμόζοντας την "δυτική" ή ευρωπαική νομοθεσία.
    Οι εκεί εργαζόμενοι που δουλεύουν σαν τα σκυλιά 15 ώρες και αμείβονται 1 ευρώ την ημέρα ,το να έρθουν στη ελλάδα και να δουλεύουν πάλι 15 ώρες αλλά να παίρνουν 20-25 ευρώ είναι σαν φεύγεις απο την κόλαση και να είσαι στον παράδεισο και γιαυτό μαζεύονται τόσοι πολλοί και εργάζονται και ζουν σε άθλιες συνθήκες.
    Οσους φράχτες και αν βάλουμε, όσες συμφωνίες και αν κάνουμε αυτοί θα προσπαθήσουν να έρθουν και πολλοί θα τα καταφέρουν γιατί το ιδιο θα κάναμε όλοι στην θέση τους.
    Δύσκολο θέμα έχουμε να λύσουμε.
    Το ότι είμαστε εντελώς μπάχαλο, διευκολύνει όσους θέλουν να έρχονται, αλλά και όλους όσους έχουν ανάγκη απο εργατικό προσωπικό για δύσκολες ή αγροτικές εργασίες, αφού η δική μας νεολαία δεν πρόκειται ποτέ να πάει να μαζέψει φράουλες για 20 ευρώ την ημέρα χαρτζιλίκι.Οσο το βρίσκει με άλλους τρόπους ,και φαίνεται ότι οι δομές της κοινωνίας μας κρατάνε ακόμη, πάντα θα υπάρχει ανάγκη κάποιος να δουλέψει στα χωράφια για λίγες μέρες που υπάρχει ανάγκη.
    .
    Οποιος έχει λύση για το δύσκολο πρόβλημα της διαφορετικής αμοιβής των εργαζομένων που παράγουν το ίδιο προιόν θα πρέπει να γίνει παγκόσμιος ήρωας.Παλαιότερα λύνονταν το πρόβλημα μέσα των δασμών και φόρων στα φτηνά εισαγόμενα..
    Πιθανως να αναγκαστούμε να ξαναγυρίσουμε πάλι πίσω αν φανεί ότι δεν μπορεί να υπάρξει λύση.
    Εκτός και αρχίσουν οι πολίτες της Κίνας, της Ινδίας και άλλων "χάρτινων" τίγρεων να ζητούν δικαιώματα όπως αυτά των δυτικών, γιατί το να επαναφέρουν στην δύση καθεστώς βιετνάμ και μπαγκλαντές δεν φαίνεται να είναι υλοποιήσιμο.
    Θα δείξει η ιστορία του μέλλοντος πιά πορεία θα ακολουθηθεί..Το τωρινό μοντέλο δεν έχει ούτε 20 χρόνια λειτουργίας και άρχισε να ρετάρει..Χρειάζεται επειγόντως ρεγουλάρισμα για να μην σπάσει και διαλυθεί...Ολα όσα γίνονται είναι αγωνιώδεις προσπάθειες να διορθωθεί εν λειτουργία..

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ ορεσείβιος 19/04/2013 12:00:45

      Αντί απάντησης στο περί απέλασης:
      "Ν. Δένδιας: Δε θα απελαθούν τα θύματα της επίθεσης

      Εξάλλου, στην Ηλεία έφθασε το πρωί ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Δένδιας, ο οποίος διαβεβαίωσε πως κανένα από τα θύματα της επίθεσης δεν κρατείται, ούτε πρόκειται να απελαθεί."

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ Lichnee 19/04/2013 12:08:30

        Γι' αὐτό γιατρέ μου,ὑπάρχει ἐλπίδα νά διορθωθεῖ κάτι σ' αὐτόν τόν τομέα στήν Ἑλλάδα...;
        Γιατί,νά μήν τούς περιθάλψουν γιά ὅσο χρόνο χρειαστεῖ καί μέ τό παραπάνω κι ὕστερα νά τούς στείλουν πίσω στίς χῶρες τους;
        Νά τό δεῖς,γιά τούς ἴδιους λόγους ἀπό δῶ καί πέρα,θά ἐπιδιώκουν οἱ λαθραῖοι νά δημιουργοῦνται τέτοια θέματα,γιά νά μή φεύγουν ποτέ καί μέ τό νόμο...

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ Κυθήριος Τ. 19/04/2013 19:39:50

          Ακριβώς Κυθήριε.
          Το σωστό θα ήταν να τους περιθάλψουν,να υποχρεώσουν το δίποδο που έβαλε τα μαντρόσκυλα του να να τους πυροβολήσουν,να τους πληρώσει όλα τα δεδουλευμένα καθώς και την περίθαλψή τους και μετά στην ευχή του όποιου Θεού πιστεύουν.
          Στη χώρα τους.
          Απλά και καθαρά.
          Και φυσικά να τιμωρηθούν παραδειγματικά και ο "εργοδότης" και οι 3 Ρίνγκο που νόμισαν ότι πρωταγωνιστούν στην "Καλύβα του Μπάρμπα Θωμά" σε αποτυχημένη έκδοση.
          Αλλά τί έγινε σωστά στο Ελλαδιστάν όλα αυτά τα χρόνια για να γίνει και τώρα;
          Λαϊκισμός,εντυπωσιασμός....Απογοήτευση!

        • ^Mara^ avatar
          ^Mara^ @ Κυθήριος Τ. 19/04/2013 21:39:32

          Είχε δεν είχε ο κ. υπουργός την είπε.....
          Ακούς εκεί... σε καμμία περίπτωση απέλαση.
          Αυτό που γράφεις Κυθήριε είναι το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ
          Έλεος πιά... έλεος....

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Lichnee 19/04/2013 12:32:41

        Στην περιοχή δουλέυουν 5000 τουλάχιστον μετανάστες. Πόσοι έχουν άδεια παραμονής και είναι μόνιμοι?
        Τα θυματα της επίθεσης είναι 35..
        Οι υπόλοιποι?
        Και μετά τις φράουλες, πρέπει να μαζευτούν τα κηπευτικά, τα πορτοκάλια,οι ελιές,τα ροδάκινα...
        Η γεωργική μας παραγωγή στηρίζεται στην εργασία των λαθρομεταναστων..
        Η στροφή προς τον πρωτογενή τομέα που επιβάλεται να γίνει, θα μας φέρει αντιμέτωπους με αδυσώπητα προβλήματα και δυσκολίες.
        Δυστυχώς , στη χώρα με με 60% ανεργία στους νέους δεν μπορείς να βρείς ούτε 10 νέους να θέλουν να δουλέψουν για δέκα μέρες σε αγροτικές δουλειές για να βγάλουν το χαρτζιλίκι τους..
        Πριν 30 χρόνια , πολλοί φοιτητές έλληνες έβγαζαν τα λεφτά των διακοπών και όχι μόνο, δουλεύοντας σε αντίστοιχες αγροτικές εργασίες.
        Σήμερα?
        Στενάζουν τα καφέ και τα άιφόουν ,κάλους πιάνουν τα ακροδάχτυλα απο τα πληκτρολόγια ,αλλά αν ζητήσεις μερικούς απο δαύτους για 2-3 μέρες με 25-30 ,το λιγότερο που θα πάθεις είναι σε βρίσουν ότι ψάχνεις κορόιδα.
        Η μόνη ελλακτική είναι οι μετανάστες..Και επειδή δεν μπορούμε να τους νομιμοποιήσουμε έρχονται λαθραία και παράνομα..
        Δεν φταίνε ούτε αυτοί ούτε όσοι τους πέρνουν στα χωράφια..Κλείνοντας τα μάτια και μην αναγνωρίζοντας το πρόβλημα , μόνο επικοινωνιακά μπορούμε να ασχολούμαστε με το θέμα.
        Νέοι,δικοί μας 18-20 χρονών που θα έπρεπε να στίβουν την πέτρα, περπατανε σαν ζόμπι μιλώντας στα κινητά ή πληκτρολογώντας στα αιφόνια,αλλά χώμα δεν έχουν πατήσει ,ούτε ξέρουν πως είναι ..

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ ορεσείβιος 19/04/2013 14:23:18

          Μα για αυτό και εγώ έγραψα "πού να τρέχεις στα χωράφια, μέσα στις λάσπες, με τις γόβες"...
          Ξέρω άπειρα παραδείγματα τέτοια. 20-25ρηδες που παραπονιούνται ότι είναι άνεργοι, αλλά δεν φαντάζονται ότι θα βρεθούν μέσα στο χωράφι.
          Και νά'ναι μόνο οι δικοί μας. Και οι ελληνοποιημένοι νεαροί Αλβανοί, μια από τα ίδια.
          Μητέρα 21χρονου νεαρού Αλβανού που παραπονιέται ότι δεν μπορεί να ζήσει την οικογένειά της (μόνο αυτή δουλεύει), έχει τον γιο της να αρνείται να δουλέψει σε κρουαζιερόπλοιο, όπου του βρήκε έλληνας γνωστός τους δουλειά. Αλλά ο πιτσιρικάς είναι κολλητός με τρέντυ κάγκουρα Έλληνα, wannabe ηθοποιό (ξέρετε, σκουφάκι, γυαλάκι ηλίου τελευταίας μόδας, επιμελημένα αξύριστιο λουκ, αυτοκίνητο) που του τάζει ότι θα γίνει και αυτός ηθοποιός και θα βγάζει 3000 το μήνα (!!!).

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ ορεσείβιος 19/04/2013 19:40:59

          Δεν φανταζόμουν ότι θα συμφωνούσα σε κάτι μαζί σου βουνίσιε,αλλά εδώ βαράς διάνα.
          +1000

    • leak avatar
      leak @ ορεσείβιος 19/04/2013 12:56:37

      Όπως πάντα είσαι σωστός.
      Μια λύση βλέπω στην εξίσωση.
      Θεσμοθέτηση της 4ώρης εργασίας. Και ας μη φανεί παράλογο. Αντίστοιχα παράλογη και μη αναμενόμενη ήταν η θεσμοθέτηση 8ώρου..
      Οι Κινέζοι και οι Ινδοί είναι πάααρα πολλοί και το βιοτικό τους επίπεδο ανεβαίνει ταχέως. Τελειώνουν οι φτωχοί, μένει μόνο η Αφρική, που όμως δεν φαίνεται να μπορεί να σηκώσει το βάρος της παγκόσμιας παραγωγής κυρίως λόγω έλλειψης δομών.

    • Εθνικιστης avatar
      Εθνικιστης @ ορεσείβιος 22/04/2013 18:18:07

      Στην συγκάλυψη συμμετέχει ενεργά και το σύνολο των Μέσων Μαζικής Εξαπατήσως, όπου παρουσιάζεται πως οι “αγρότες” (που στην πραγματικότητα δεν είναι αγρότες) “αναγκάζονται να απασχολούν παράνομους αλλοδαπούς , διότι οι Έλληνες δεν ενδιαφέρονται για αυτές τις εργασίες” και ότι “εάν απελαθούν οι παράνομοι αλλοδαποί δεν θα μπορέσουν να καλύψουν το κόστος παραγωγής και θα καταστραφούν οικονομικά”....Την καλλίτερη απάντηση στα παραπάνω δίδει ανακοίνωση του ίδιου του “Ελληνικού” ΟΑΕΔ, ο οποίος έχει ορίσει ξεχωριστό υπεύθυνο υπάλληλο σε κάθε πόλη της Ελλάδος για να μαζεύει βιογραφικά Ελλήνων με εμπειρία σε αγροτικές εργασίες για να τους στέλνει να μαζεύουν φράουλες…. όχι στην Ελλάδα αλλά στην Ολλανδία!!! Ακολουθεί η περσινή προκήρυξη του ΟΑΕΔ, και αντίστοιχη θα υπάρξει και φέτος.

      ZHTOYNTAI ΕΡΓΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ και ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΦΡΑΟΥΛΑΣ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ
      Έναρξη 15/06/2012 και λήξη τέλος Οκτωβρίου 2012
      Η Εργασία διαρκεί από 7.00 μέχρι 12.30 και 13.00 -15.15 .
      Οι ακαθάριστες αποδοχές είναι 1.416 ευρώ, καθαρές 1.200 ευρώ.
      Ο εργοδότης καταβάλλει μέχρι 225 ευρώ για τα έξοδα ταξιδιού μετά τη λήξη της σύμβασης με την προσκόμιση των εισιτηρίων .
      Αφαιρούνται από τον μισθό 75 ευρώ τον μήνα για ασφάλιση υγείας , καθώς και 50 ευρώ την εβδομάδα για διαμονή . Είναι απαραίτητη η προϋπηρεσία σε αγροτικές εργασίες και η γνώση αγγλικών .
      Βιογραφικά στα αγγλικά αποστέλλονται με email:

      Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής φράουλας στην Νέα Μανωλάδα εξάγεται και μάλιστα κυρίως σε χώρες όπως η Ολλανδία και η Γερμανία. Οι αντίστοιχες Ολλανδικές επιχειρήσεις πωλούν την φράουλα στην ίδια ακριβώς τιμή με τις “Ελληνικές” και έχουν τεράστια χρηματικά κέρδη ενώ παρέχουν 1200 Ευρώ τον μήνα καθαρές αποδοχές, με ασφάλιση και διαμονή πληρωμένα!

      Βλέπουμε επομένως ότι, εάν τα καθεστωτικά κόμματα της φαυλοκρατίας εφάρμοζαν απλώς τους νόμους, την στιγμή που η ανεργία των Ελλήνων φθάνει στο 30% , θα μπορούσαν να απελάσουν τους παράνομους αλλοδαπούς και, ως εργάτες γης στην Μανωλάδα αλλά και σε κάθε άλλη αγροτική περιοχή, να προσλαμβάνονταν μέσω του ΟΑΕΔ αρκετοί από τους εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες ανέργους των περιοχών αυτών.

  3. Αριστερός Ψάλτης avatar
    Αριστερός Ψάλτης 19/04/2013 09:15:28

    Δεν είναι προοδευτικούρες ότι επί 6 χρόνια γνώριζαν οι αρχές για τον εργασιακό μεσαίωνα και δεν έκαναν κάτι. Δεν είναι προοδευτικούρα ότι η συγκεκριμένη περιοχή έχει πρόβλημα που κατ' επανάληψη το έχουν επισημάνει όλοι. Ασφαλώς δεν είναι σωστές οι γενικεύσεις, όμως, να με συγχωρείς αλλά δεν είναι ένα απλό έγκλημα του κοινού ποινικού δικαίου και η Αστυνομία θα επιληφθεί. Είναι ρατσιστικό έγκλημα κατ' εξακολούθηση. Και ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα δεν είναι αλα κάρτ. Νόμιμος μετανάστης, να τον προστατεύσουμε, παρόνομος να τον πυροβολήσουμε. Αυτά είνι για τους Χρυσαυγίτες και τον υπόλοιπο φασιστικό εσμό.
    Οσο για τις γενικεύσεις περί μποικοτάζ, μέχρι να ξεκαθαρίσουν οι αρχές αλλά και οι ντόπιοι ότι δεν είναι όλοι ίδιοι, ας υποστούν τις συνέπειες. Ολοι οι καλοί παραγωγοί της περιοχής δεν έπρεπε να κλείνουν τα μάτια στο έγκλημα. Γιατί δεν το κατήγγειλαν κι έκλειναν τα μάτια; Μήπως γιατί οι παράνομοι Πακιστανοί είναι υπάνθρωποι και σκλάβοι που λέμε κι ένα «δε βαριέσαι»;

    • akenaton avatar
      akenaton @ Αριστερός Ψάλτης 19/04/2013 13:30:22

      Κάτι δεν διαβάσατε σωστά στο σημείωμα. Ο νόμιμος μετανάστης δεν μπορεί να δουλεύει ανασφάλιστος αλλά μπορεί κι αυτός να μένει απλήρωτος, όπως και ο Έλληνας εργαζόμενος άλλωστε. Ξέρετε πόσοι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι στην περιοχή μου; Προχθές απέκλεισαν ένα εργοστάσιο που έχει 1,5 χρόνο να τους πληρώσει. Αν ο ιδιοκτήτης έβγαζε καραμπίνα και τους την "μπουμπούνιζε" θα ήταν ρατσιστικό έγκλημα;
      Για μένα ρατσισμός είναι να επιτρέπεις την είσοδο στην χώρα τόσων δυστυχισμένων υπάρξεων χωρίς να έχεις σχέδιο για την τύχη τους. Και συνεπώς, να τους αφήνεις έρμαια στα χέρια επιτήδειων δουλεμπόρων ή εμμέσως να τους υποδεικνύεις τον δρόμο της παρανομίας για να επιβιώσουν. Το έχετε σκεφτεί ποτέ έτσι;

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ akenaton 19/04/2013 15:42:18

        Akenaton
        Εχω διαφωνησει καποιες φορες μαζι σας. Σημερα ομως προσυπογραφω και με τα δυο χερια αυτα που γραφετε!

      • Αμφιβολία avatar
        Αμφιβολία @ akenaton 19/04/2013 17:07:17

        @Αριστερός Ψάλτης: Είναι ρατσιστικό έγκλημα κατ’ εξακολούθηση.

        Δηλαδή, αν ήταν Έλληνες ...ΔΕΝ θα τους βάραγαν;

      • MCA avatar
        MCA @ akenaton 19/04/2013 20:31:03

        Ο ορισμός που δώσατε για το τι είναι ρατσισμός με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Αριστερός Ψάλτης 19/04/2013 16:56:10

      Αριστερος Ψαλτης
      Οπου οι "φασιστιζοντες" ειναι οσοι δεν συμφωνουν με μας;
      Εξ ισου υπευθυνοι με τους δουλεμπορους ειναι τα κομματα της Αριστερας, το ΠΑΣΟΚ και οι ΜΚΟ των "ανθρωπινων δικαιωματων". Ειναι συνυπευθυνοι γιατι ενθαρρυνουν (υποσχομενοι υποστηριξη) τους δυστυχεις να ερχονται σε μια κατεστραμενη χωρα οπου δεν μπορουν τιποτε να ελπιζουν. Και προσπαθουν να ερθουν στην Ελλαδα οι ανθρωποι αυτοι, απο τα τουρκικα παραλια (με την υστεροβουλη βοηθεια της Τουρκιας), αψηφωντας τους κινδυνους του Αιγαιου. Εξ ου και τα τραγικα ναυαγια (τα οποια συχνα προκαλουν οι ιδιοι οι δουλεμποροι), οπου χανονται και παιδακια. Ναυαγια για τα οποια δεν γινεται και πολυς λογος γιατι δεν συμφερει αυτο την "ιντελιγκεντσια" των "ανθρωπινων δικαιωματων".

  4. B.Q avatar
    B.Q 19/04/2013 09:22:41

    Κράτος ξέφραγο αμπέλι, με ελλιπή και ...επιλεκτική εφαρμογή των νόμων, αστυνομία ανεκτικός συνεργός και συμμέτοχος σε κάθε ανομία, τοπικές κοινωνίες βουλιαγμένες στην υποκρισία, εθισμένες στην αισχροκέρδεια, κυριευμένες από την ξενοφοβία και το ρατσισμό μεν, αλλά πανέτοιμες να εκμεταλλευθούν ανήθικα και προς το συμφέρον τους τους παρείσακτους, όπου και όποτε αυτό τις βολεύει.... Πολίτες ασυνείδητοι, μικροπρεπείς, μίζεροι ευροφονιάδες φτωχοδιάβολοι, που δεν διαθέτουν το ηθικό ανάστημα να απαιτήσουν από την πολιτική ηγεσία να τολμήσει εκείνες τις βαθιές τομές και τις αυτονόητες συγκρούσεις που χρειάζονται, ώστε να γκρεμιστεί το σάπιο και ρυπαρό οικοδόμημα του αηδιαστικού εφησυχασμού και της κουτοπόνηρης αυταρέσκειάς μας.
    Τώρα είναι η στιγμή των παρδαλών ρητόρων κάθε απόχρωσης, να δώσουν την παράσταση που τον καθένα τους εκφράζει. Οι μεν εξουσιάζοντες μουζίκοι θα αυτοσχεδιάσουν περί της τάξης, της ασφάλειας και της εφαρμογής τάχα των νόμων, οι δε άφρονες υπερφιλάνθρωποι, περί της μη υπόστασης ''λαθραίων ανθρώπων'', παρά μονάχα δυστυχισμένων...μεταναστών που αναζητούν μια καλύτερη μοίρα.....Καθήστε αναπαυτικά να τους απολαύσουμε, λίγες ημέρες θα διαρκέσει η κωμωδία, μετά θα ξεχαστεί, μέχρι το επόμενο ενδιαφέρον ...περιστατικό, που θα' χει αίμα και δάκρυα και θα πουλάει και στις ειδήσεις των 8.00 μ.μ.....
    Υ.Γ : Η επαναπροώθηση στις χώρες προέλευσης ΟΛΩΝ των παρανόμων λαθροεισβολέων(δυστυχισμένων, πτωχών και αδικημένων κ.λ.π.) αλήθεια, πως πάει; Γιατί από τους προβληματικούς γηγενείς και τους κάφρους, δύσκολα θ΄απαλλαγούμε. Τουλάχιστον να μην ...εισάγουμε ανεξέλεγκτα, εξτρά προβλήματα που αδυνατούμε ν΄ αντιμετωπίσουμε.

    • Je ne regrette rien avatar
      Je ne regrette rien @ B.Q 19/04/2013 23:18:52

      Φίλτατη Βασίλισσα,καλησπέρα! Πάντα συμφωνώ μαζί σου.
      Γιά ποιά "επαναπροώθηση" μιλάμε; ποτέ δεν έγινε επίσημα λόγος γι'αυτό,παρά μόνον μεταξύ μας... η αστεία δικαιολογία είναι ότι τάχα δεν μπορούμε να βρούμε από πού αληθινά κατάγονται,γιατί δεν το λένε...χα,χα.
      Βεβαίως και εγώ συμφωνώ να τους περιθάλψουμε, να τούς πληρώσουμε και απέλαση!!! Είναι η χρυσή ευκαιρία να μην έρθουν άλλοι...
      Οσο γιά την συνήθη υποκρισία των αποικιοκρατών Ευρωπαίων...τι να πώ ;;; μόνον αηδία μου προκαλούν πού "συγκινήθηκαν" με το περιστατικό... Εχουμε ζήσει έξω και ξέρουμε τι βιώνουν οι μετανάστες σε κάτι Ολλανδίες και Γερμανίες...
      Υ.Γ Αυτός ο Δένδιας πότε θα διωχθεί,επιτέλους ;
      Καληνύχτα σας

      • B.Q avatar
        B.Q @ Je ne regrette rien 20/04/2013 10:56:36

        Καλή σας ημέρα αγαπητή Je ne regrette rien.
        Ευκαιρία ήταν οι φιλάνθρωποι Ευρωπαίοι ...εταίροι, αντί να μας επιτεθούν με τόση υποκρισία, να προσφερθούν να απορροφήσουν μερικές χιλιάδες από αυτούς τους δυστυχείς που με τα Δουβλίνα τους έχουν εγκλωβίσει εδώ σ΄εμάς, τους ...αγρίους!!! Γιατί δεν τους το προτείνουμε; Σίγουρα εκείνοι δύνανται να τους αξιοποιήσουν - περιθάλψουν επιτυχέστερα από εμάς, που ούτε στους συνταξιούχους και στα παιδιά δεν είμαστε ικανοί να προσφέρουμε αξιοπρεπή ζωή, έτσι που καταντήσαμε από τα ΤροϊκανοΝαζιστικά τους μνημόνια....
        Όσον αφορά τον κ. Δένδια, αλήθεια πιστεύετε πως είναι ζήτημα προσώπου και όχι έλλειμμα πολιτικής επιλογής, αυτή η ...ακινησία και η ...λογοεκτόνωση-σπατάλη-κοροϊδία;

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/04/2013 09:23:48

    Δεν ειναι μυθος οτι οι Ελληνες δεν καταδεχονται αυτες τις εργασιες.Δεν υπαρχει κανεις εργατης γης Ελληνας στη Μανωλαδα.Υπαρχουν πανω απο ενα εκατομμυριο ανεργοι,υπαρχουν αναφορες για υποσιτισμο αρκετων ανεργων,υπαρχουν πολυ περισσοτεροι που δεν εβαλαν πετρελαιο στο σπιτι τους για το χειμωνα,αλλοι που παρεδωσαν τις πινακιδες του αυτοκινητου τους,άλλοι που χρωστανε δανεια και δεν πληρωνουν,αλλοι που δεν πληρωνουν το χαρατσι και τους κοβεται το ρευμα,ακομη και μερικοι που αυτοκτονουν αλλά κανεις απο αυτους δεν σκεφθηκε να παει να δουλεψει στις φραουλες.

    • νεφέλη avatar
      νεφέλη @ ψυχραιμια 19/04/2013 11:26:11

      ...ή δεν τον προσέλαβαν, γιατί θα ήθελε και να πληρωθεί!

      • B.Q avatar
        B.Q @ νεφέλη 19/04/2013 11:38:19

        ...Ή και να ασφαλιστεί..... Πράγμα εντελώς ...ασύμφορο!!

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ B.Q 19/04/2013 12:00:03

          Μηπως η μαφια των δουλεμπορων που φερνουν εργολαβικα τους παρανομους μεταναστες δεν επιτρεπουν στους Ελληνες να πλησιασουν αυτες τις δουλειες;

          • B.Q avatar
            B.Q @ Zugzwang 19/04/2013 13:12:41

            Λέτε; Μπααααα... Αφήστε. Δε... βολεύει αυτή η αλήθεια!

          • mara avatar
            mara @ B.Q 19/04/2013 18:25:10

            Mπράβο βασίλισσα μου έτσι ακριβώς είναι!!!!!!!!!!!!!!!!
            Αρχίσαμε πάλι το ίδιο παραμύθι ότι φταίνε οι γονείς ότι είναι κακομαθημένα τα παιδιά και τα γνωστά αυτοενοχικά.
            Ε οχι κύριοι δεν είναιείναι έτσι.
            Υπάρχουν παιδιά που εργάζονται σκληρά για ένα πενιχρό μεροκάματο σε σκληρές και απάνθρωπες συνθήκες εργασίας, παιδιά με πτυχία, που δεν ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ πλέον στον ιδιωτικό τομέα, που με μόχθο απέκτησαν πολλά απ'αυτά, σπουδάζοντας και δουλεύοντας ταυτόχρονα. Και αντί να θίξετε αυτή την αναλγησία και βιασμό των ονείρων τους βρήκατε δυο παραδείγματα και μας τα τσαμπουνάτε. Εσείς αγαπητέ ΒΙΣ με τον αλβανό ξέρετε άλλο παράδειγμα; γιατί σε άλλο post τον ίδιο μας αναφέρατε. Οι υπαίτιοι σύμφωνα με σας δεν είναι αυτοί που με μετέτρεψαν τη χώρα σε τριτοκοσμική, φταίνε αυτοί που αναζητούν εργασία και όχι δουλεία, ένα καλύτερο μέλλον, αντιστεκόμενοι στα κονέ πολιτικών - εργοδοτών διδοντάς τους γή και ύδωρ είς βάρος των εργαζομένων. Αυτή την Ελλάδα ονειρεύεστε; Εμείς όχι κι επιτρέψτε μας να έχουμε ένα καλύτερο όραμα και την Ελλάδα και το λαό της.
            Ακόμα και για τους αλλοδαπούς, κάποιοι έχουν "κλείσει τα ματια" και επιτρέπουν αυτή την άθλια μεταχείριση.

      • Φρέσκα Κουλούρια avatar
        Φρέσκα Κουλούρια @ νεφέλη 19/04/2013 11:58:19

        Και εκτός από το να πληρωθεί θα ήθελε
        και ένσημα στο ικα, έστω και τα λίγα για να δικαιούται γιατρό και φάρμακα
        και άδειες
        και να πληρώνεται αν αρρωστήσει
        και όλα τα (πετσοκομμένα τελευταία) δικαιώματα κάθε νόμιμα εργαζόμενου.

        Ποιός «εργοδότης» (σε εισαγωγικά γιατί εργοδότης είναι αυτός που δίνει εργασία επί αμοιβή και όχι με σκάγια) θα προσλάβει έλληνα για να του δουλέψει στα χωράφια όταν έχει έτοιμους σκλάβους που δεν τους πληρώνει καθόλου, που κοιμούνται σε τσίγκους ανά πενήντα, που τους δίνει ένα πιάτο φαί και άν, που μόλις κάνει την δουλειά του φωνάζει την αστυνομία και τους μαζεύει απλήρωτους και άμα πουν και καμμιά κουβέντα τους δέρνουν ή τους πυροβολούν κιόλας και βρίσκονται πεταμένοι άγνωστοί και νεκροί στα χαντάκια;
        Δεν είναι λοιπόν εμφανέστατο το ποιούς εξυπηρετούν όλοι όσοι άνοιξαν τα σύνορα και όλοι όσοι υποστηρίζουν την αθρόα είσοδο λαθρομεταναστών στην Ελλάδα;
        Όλοι οι πολιτικοί χώροι (νδ, πασοκ, δημάρ, σύριζα, κκε, εξωκοινοβουλευτικοί κλπ) εξυπηρετούν τους σύγχρονους εκμεταλλευτές σκλάβων.
        Κάποιοι από αυτούς σκόπιμα και εσκεμμένα και σχεδιασμένα (κυβερνητικά κόμματα, ΕΕ) και κάποιοι άλλοι λόγω αδυναμίας λειτουργίας του νοητικού τους κέντρου, δηλαδή του εγκεφάλου τους (οι πάσης φύσεως αριστεροί, ανθρωπιστικές οργανώσεις κλπ).
        Αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι για τους δυστυχείς αυτούς ανθρώπους και δεν προσπαθείς απλώς να επωφεληθείς πολιτικά, ή με διάφορες επιδοτήσεις ως οργάνωση, ή εξυπηρετώντας τους μεγαλο«εργοδότες», τότε θα πρέπει πριν επιτρέψεις σε κάποιον να περάσει τα σύνορα να του έχεις εξασφαλίσει:
        εργασία νόμιμη και αμειβόμενη
        ασφαλιστική κάλυψη
        ιατροφαρμακευτική περίθαλψη
        στέγαση
        νόμιμη άδεια παραμονής στην χώρα για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
        Αν δεν μπορείς να εξασφαλίσεις αυτά τα στοιχειώδη για μια αξιοπρεπή διαβίωση δεν θα πρέπει να επιτρέπεις την είσοδο στην χώρα.
        Αυτό προστάζει η κοινή λογική.
        Που τα τελευταία χρόνια στον βωμό του Μολώχ έχει πάψει πια να είναι και τόσο κοινή.
        Και για τους κυβερνώντες και για τους αντιπολιτευόμενους.

        • νεφέλη avatar
          νεφέλη @ Φρέσκα Κουλούρια 19/04/2013 12:20:36

          Μην παρεξηγείς όσους ενισχύουν την δουλεμπορική παράνομη διείσδυση μεταναστών ... το κάνουν για να εμφυσήσουν το αίσθημα και τη σημασία του εθελοντισμού στον Ελληνα!

          • B.Q avatar
            B.Q @ νεφέλη 19/04/2013 13:19:12

            Σωστά. Τι σημασία έχουν τα Ευρά, μπρος στην ανυστερόβουλη, ανυπόκριτη, ιδεαλιστική προσφορά μας;
            Η... απασχόληση είναι το ζητούμενο. Όχι η εργασία, που είναι πια .....πολυτέλεια!
            Εγώ ήξερα οτι η ικανοποιητικά αμειβόμενη εργασία που εξασφαλίζει την αξιοπρεπή διαβίωση των πολιτών, αποτελούσε ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ. Όχι προνόμιο! Λάθος βιβλία περιελάμβανε η ...δωρεάν Παιδεία.

    • ΗΛΙΑΣ avatar
      ΗΛΙΑΣ @ ψυχραιμια 19/04/2013 13:13:03

      πριν 3 μηνες δουλευα σε μια τοπικη χαρτοβιομηχανια στην περιοχη μου μου εδινε το βασικο μισθο + υπερωριες εκανα μαζι με εμενα ηταν 3 ακομοι ελληνες οι υπόλοιποι ηταν πακιστανοι και ινδοι τους οποιους του εβριζε αισχρα για την μανα τους και τα λιοπα και εμαθα οτι τον εναν τον χαστουκισε κιολας με τα πολλα αυτος επειδη εμενα δεν μπορουσε να με βριζει η να μεχτυπησει με εδιωξε και πηρε εναν πακιστανο στην θεση μου

    • akenaton avatar
      akenaton @ ψυχραιμια 19/04/2013 13:32:40

      Ακόμη κι αν είναι έτσι (και έχω κι εγώ ενδείξεις πως είναι έτσι) αργά ή γρήγορα (όταν τελειώσει το "λίπος") αυτό θα ανατραπεί. Και θα σκοτωνόμαστε με τους λαθρομετανάστες για μια δουλειά, να μου το θυμηθείτε.

  6. παπαδοπουλος ηλίας avatar
    παπαδοπουλος ηλίας 19/04/2013 09:49:25

    Τόσα χρόνια αποδέχεσθαι το δουλεμπόρειο και το σκλαβοπάζαρο, με θυματα όλους αυτούς τους εξαθλιωμένους,και τώρα "πέφτετε από τα σύννεφα" για τις συνθήκες εργασίας και διαβίωσής τους.Τρέξατε όλοι να καταδικάσετε το έγκλημα ώς ρατσιστικό επειδή έτσι σας υπέδειξαν.Τι θα λέγατε αν οι επιστάτες δεν ηταν οπλισμένοι και εδέρνοντο αγρίως απο το πλήθος των ΔΙΚΑΙΩΣ αγανακτησμένων σκλάβων?Ο υπουργός και όλος ο συμφερτός των ΕΝΟΧΩΝ για αυτην την κατάντια θα ήσαν τόσο λαλήστατοι?Το έγκλημα θα ήταν "ρασιστικό"?

    • parsifal avatar
      parsifal @ παπαδοπουλος ηλίας 19/04/2013 12:00:43

      Εγραψες ! Απλώς τα πράγματα εξελίχθηκαν πρός την "σωστή" και πολιτικώς ορθή κατεύθυνση. Υπέστησαν βία οι πτωχοί, αδικημένοι, ξεριζωμένοι κλπ...

    • akenaton avatar
      akenaton @ παπαδοπουλος ηλίας 19/04/2013 13:33:43

      Εγώ τα έκανα όλα αυτά αγαπητέ; Που είδατε να λέω πως το έγκλημα ήταν ρατσιστικό;

    • B.Q avatar
      B.Q @ παπαδοπουλος ηλίας 19/04/2013 14:19:15

      ''Τι θα λέγατε αν οι επιστάτες δεν ηταν οπλισμένοι και εδέρνοντο αγρίως απο το πλήθος των ΔΙΚΑΙΩΣ αγανακτiσμένων σκλάβων;''
      Προσωπικά, θα έλεγα πολύ καλά τους έκαναν. Ο...συρφετός τώρα, πάλι ρόλο ερμηνεύει και μάλιστα, χωρίς ίχνος ταλέντου.

  7. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 19/04/2013 10:15:14

    Εκφράζω κι εγώ τον αποτροπιασμό μου. Δε θα ξαναφάω "Μανωλάδας" θα συνεχίσω όμως να χρησιμοποιώ αιφόν και να φοράω ζάρα, κι έτσι, η Ινδία, Μπαγκλαντές και Ουγκάντα θα συνεχίσουν να φιγουράρουν πάνω πάνω στα φωτεινά καντράν της "ανάπτυξης". Στην Ελλάδα, θα κάνουμε ...άλλου τύπου "ανάπτυξη" δε θα κάνουμε παγκοσμιοποιημένη κοόρποράτε ικόνομι
    Όποιος κατάλαβε...

    • kat avatar
      kat @ Ρύκιος 19/04/2013 19:58:33

      Μην ξεχάσεις και οπωροκηπευτικά Μαραθώνα και Μεσογείων και το
      καλοκαίρι διακοπές στο πεντάστερο στη Χαλκιδική που οι ανατολικοευρωπαίοι σπουδαστές τουριστικών επαγγελμάτων δουλεύουν
      18ωρα για 200 ευρώ...

    • ανάρχας avatar
      ανάρχας @ Ρύκιος 20/04/2013 09:59:39

      Σωστός.

  8. el greco avatar
    el greco 19/04/2013 10:25:34

    Εν τω μεταξύ ακόμα περιμένουμε να δημοσιοποιήσει η ασφάλεια φωτογραφίες των δραστών.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ el greco 19/04/2013 12:21:52

      Αυτό το παραμύθι καλά είναι να τελειώνει. Η δημοσιοποίηση των φωτογραφιών γίνεται για να διευκολυνθεί η έρευνα της αστυνομίας, όχι για να τους φτύνει ο κόσμος ή για να βγάζει το άχτι του ο κάθε πικραμένος. Έτσι έκαναν και οι Αμερικανοί για τους βομβιστές που αναζητούν, αυτό ζήτησε και η αστυνομία για τους τρεις της Μανωλάδος, αλλά στο μεταξύ συνελήφθησαν, άρα τώρα τι χρειάζονται οι φωτογραφίες, για να βρουν τις γιάφκες;

      • el greco avatar
        el greco @ MAYRO XABIARI 19/04/2013 19:50:37

        Θα συμφωνούσα μαζί σου αν αυτό που υποστηρίζεις ήταν ο κανόνας.

    • νεφέλη avatar
      νεφέλη @ el greco 19/04/2013 12:24:03

      ..... κι ονόματα και εθνικότητα!
      Επίσης ακούμε μόνο για τις ευθύνες των επιστατών.
      Ο γαιοκτήμων δεν εγνώριζε κάτω από ποιές συνθήκες μαζεύονται οι φραουλίτσες του;... μόνο να τις πουλάει και να εισπράττει ήξερε;;;;

      • Φρέσκα Κουλούρια avatar
        Φρέσκα Κουλούρια @ νεφέλη 19/04/2013 13:46:34

        Πολύ σωστά.
        Και εθνικότητα!
        Γιατί πολλοί επιστάτες δεν είναι παρά λαθρομετανάστες που «κατοχύρωσαν δικαίωμα» επιστάτη στην φυτεία και σε κάθε άλλη παράνομη ή εγκληματική δραστηριότητα εγχώριων εγκληματιών και μετατρέπονται στους χειρότερους καταπιεστές των ίδιων των συμπατριωτών τους.
        Σκοτώνονται μεταξύ τους για το ποιός θα είναι ο αρχηγός (κάτι βέβαια που βολεύει αφάνταστα τους εγχώριους «εργοδότες»).

  9. Zugzwang avatar
    Zugzwang 19/04/2013 11:54:56

    Αληθεια; Εχουμε αγανακτησει με το συμβαν της Νεας Μανωλαδας; Επομενως θα παμε τωρα, αμεσως, να συλλαβουμε ολους τους παρανομουντες τσιφλικαδες σε ολη την Ελλαδα; Γιατι τετοιες καταστασεις υπαρχουν σε ολα τα ελληνικα τσιφλικια που ασχολουνται με τα φρουτα και οχι μονο. Στην Κρητη εχουμε Ινδους στα χειροστασια γιατι οι μουσουλμανοι παρανομοι μεταναστες δεν δεχονται ν'ασχοληθουν με χειρους.
    Και ποιοι ειναι οι "νομιμοι" μεταναστες που καποιοι ισχυριζονται οτι απασχολουνται σε αγκρομπιζνες; Εχουν Α.Φ.Μ.; Η μηπως βαπτιζονται νομιμοι εχοντας το προσωρινο χαρτι της αστυνομιας με τα φανταιζι στοιχεια;

    • B.Q avatar
      B.Q @ Zugzwang 19/04/2013 13:21:57

      :-) ... χοίρους

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ B.Q 19/04/2013 15:50:42

        Παραλιγο να γραψω "χηρους"...

        • Je ne regrette rien avatar
          Je ne regrette rien @ Zugzwang 19/04/2013 23:33:49

          B Q και Zugzwang σας συμπαθώ ιδιαίτερα και με κάνατε και γέλασα απόψε...
          Φυσικά, συμφωνώ απόλυτα και με τους 2

          • B.Q avatar
            B.Q @ Je ne regrette rien 20/04/2013 13:08:35

            @ Je ne regrette rien : η συμπάθεια είναι αμφίδρομη :-)

    • akenaton avatar
      akenaton @ Zugzwang 19/04/2013 13:38:30

      Με ... χείρες θα ασχοληθούν; Τι λέτε; Είστε ο άσσος της πλάκας βλεπω αλλά παραβλέπετε ένα γεγονός: δεν είναι δική μας δουλειά να συλλάβουμε τους παρανομούντες. Είναι δουλειά της Πολιτείας. Όταν κάποιοι λοιπόν ζητούν αυτή η Πολιτεία να μεταρρυθμιστεί, να αλλάξει άρδην και να εφαρμόζει τους νόμους, κάποιοι άλλοι κάνουν "αντίσταση" κατά των "ναζί" της Μέρκελ.

      • B.Q avatar
        B.Q @ akenaton 19/04/2013 14:25:54

        ''Όταν κάποιοι λοιπόν ζητούν αυτή η Πολιτεία να μεταρρυθμιστεί, να αλλάξει άρδην και να εφαρμόζει τους νόμους, κάποιοι άλλοι κάνουν “αντίσταση” κατά των “ναζί” της Μέρκελ.''
        Η Πολιτεία οφείλει ν μεταρρυθμιστεί και να εφαρμόζει τους νόμους και ΟΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ οφείλουν να αντιστέκονται και να απαιτούν από την πολιτεία ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ, να μην υποκύπτει και να μη γλύφει τις βρώμικες μπότες των ΜερκελοΝαζί, για κανέναν λόγο και σε καμία περίπτωση. Μπορούμε να ...τρέχουμε και να μασάμε τσίχλα ταυτοχρόνως. Δεν είναι ... πολύπλοκο !!!!

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ akenaton 19/04/2013 16:02:08

        Akenaton
        Συγγνωμη για το λαθος! Καποιες φορες γραφω πολυ βιαστικα.
        Στην ουσια τωρα. Ο πληθυντικος ειναι τροπος του λεγειν. Οταν λεω "εμεις"εννοω τα αρμοδια οργανα της Πολιτειας. Η ουσια ειναι οτι η Ελλαδα ειναι γεματη απο Ν. Μανωλαδες και εαν η Πολιτεια θελει να ειναι συνεπης με την σημερινη αγανακτηση της και με αυτα που λεει και κανει, χθες και σημερα, θα πρεπει αμεσως να παρει αποτελεσματικα μετρα εναντιον της δουλεμποριας,της παρανομης εργασιας και του παρεμποριου. Δεν τραβαει αλλο η κατασταση αυτη

        • akenaton avatar
          akenaton @ Zugzwang 19/04/2013 19:08:21

          Συμφωνούμε!

  10. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/04/2013 12:05:54

    Αγαπητέ Akenaton, προσυπογράφω 100% το κείμενό σου. Μόνο που δεν πιάνεις όλην την έκταση του προβλήματος. Δεν μιλάμε μόνο για εργάτες γης, για δουλειές που κανείς Έλληνας δήθεν ή πραγματικά δεν θέλει να κάνει.
    Να σου πω πού αλλού δουλεύουν Πακιστανοί;
    1. Αντιπροσωπείες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων (πήγαινε στη Λεωφόρο Αθηνών, Νίκαια-Κορυδαλλό, και θα δεις).
    2. Οδηγοί και συνοδοί οδηγών σε φορτηγά.
    3. Υπάλληλοι σε καταστήματα γρήγορης εστίασης (ντελίβερυ, κ.ά.).
    4. Υπάλληλοι σε καφέ (στον κήπο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, για παράδειγμα).
    5. Βενζινάδικα, ακόμα και στο ταμείο.
    6. Υπάλληλοι σε εταιρείες καθαριότητας.
    7. Υπάλληλοι σε καταστήματα τροφίμων και μπαχαρικών (πήγαινε στην Ευριπίδου...).
    8. Υπάλληλοι σε πλυντήρια αυτοκινήτων. Εχω δει δύο-τρία στο Αιγάλεω και τη Νίκαια που απασχολούν ΜΟΝΟ Πακιστανούς.
    9. Σεκιούριτυ (έχω την πληροφορία, δεν το έχω διασταυρώσει).
    Το Πακιστάν έχει κάπου 180 εκατομμύρια, το Μπαγκλαντές κάπου 160, και γεννητικότητα τρελή. Και είναι φανατικοί ισλαμιστές μέχρι αηδίας, ειδικά οι Πακιστανοί. Αν δεν κάνουμε κάτι, θα μας τελειώσουν.
    Λυπούμαι που το γράφω έτσι ωμά, αλλά χρειάζεται: 1. Δίωξη στους Έλληνες που τους απασχολούν, 2. έμπρακτη απαξίωσή τους (εκφράστε τους τη δυσφορία τους και πείτε τους ότι αποχωρείτε από το κατάστημά τους χωρίς να αγοράσετε τίποτα, μποϋκοτάρετε τις επιχειρήσεις τους και αναρτήστε τις σε ειδικό σάιτι στο διαδίκτυο), 3. απέλαση των Πακιστανών και των Μπαγκλαντεσιανών κατά προτεραιότητα, επανέλεγχος των αδειών παραμονής (με διάθεση απόρριψής τους...), ώθησή τους προς έξοδο με κάθε νόμιμο ή νομιμοφανή τρόπο.
    Η Ελλάδα ούτε Καλύβες του Μπαρμπα Θωμά με αλήτες δουλέμπορους, δουλοκτήτες και "επιστάτες" ελληνάρες μπορεί να ανεχθεί, ούτε Ισλαμιστάν μπορεί να γίνει. Δεν διώξαμε τους Τούρκους για να υποδουλωθούμε στους τρισχειρότερους από αυτούς Πακιστανούς...
    Enough is enough...

    • νεφέλη avatar
      νεφέλη @ ΒΙΣ 19/04/2013 13:00:12

      ΒΙΣ
      Εντυπωσιακός κατάλογος κι είμαι βέβαιη ως έχεις παραλείψει πολλές ακόμη κατηγορίες, πχ ταβέρνες, εστιατόρια, ....

      Σύμφωνα με την παραπάνω άποψη της "ψυχραιμίας' , αυτό συμβαίνει γιατί οι έλληνες άνεργοι δεν καταδέχονται να κάνουν αυτές τις δουλειές!
      Κατά τα άλλα ξέρουμε μόνο να προπαγανδίζουμε την ιδιωτική πρωτοβουλία και την ηθική που την ενισχύει.... 'ωστε η ανεργία να γίνει ο κανόνας κι ο αιμοσταγής εργοδότης ...ο σωτήρ!

      • παπαδοπουλος ηλίας avatar
        παπαδοπουλος ηλίας @ νεφέλη 19/04/2013 18:26:53

        το σωστό είναι "οι ¨Ελληνες δεν θέλουν να εργάζοντε σε αυτές τις εργασίες με τους μισθούς τών λαθρομεταναστών"!!!ΟΙ ποιόμεγάλοι σε ηλικία θυμώμαστε οτι αυτά τα επαγγέλματα υπήρχαν και πριν την έλευση των σκλάβων,αλλά με άλλες αποδοχές.

    • ΗΛΙΑΣ avatar
      ΗΛΙΑΣ @ ΒΙΣ 19/04/2013 13:18:25

      συμφωνω απολυτως προσθετω στον καταλογο και την χαρτοβιομηχανια που δουλευα

    • νεφέλη avatar
      νεφέλη @ ΒΙΣ 19/04/2013 13:29:26

      ...τα πλοία ξέχασες... που ήταν κι από τους πρώτους διδάξαντες....

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΒΙΣ 19/04/2013 19:09:07

      Έτσι είναι .... Αλλά τι να πρωτογράψει κανείς σε ένα σημείωμα;

  11. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 19/04/2013 12:52:56

    Πριν από 30-35 χρόνια, μαθητές λυκείου δούλευαν στη συγκομιδή π.χ. αμυγδάλων στην περιοχή μου γιανα βγάλουν κανα χαρτζηλίκι. Τώρα στενάζουν οι καφετέριες.
    Πριν 3-4 χρόνια, απόφοιτος ΤΕΙ προσελήφθη, με τη μεσολάβηση γνωστού μου, σαν βοηθός (μαθητευόμενος) ηλεκτρολόγος με την αποφοίτησή του, με πρώτο μισθό 600 ευρώ από ανθούσα (τότε) βιομηχανία της περιοχής. Δεν παρουσιάστηκε ποτέ στη δουλειά, όταν λοιπόν ο γνωστός μου τηλεφώνησε στη μητέρα του, που την ήξερε, για να τη ρωτήσει, έλαβε την απάντηση: "Για 600 ευρώ θα σηκώνεται το παιδί από τις 6 η ώρα; Καλύτερα να πηγαίνει για καφέ και να του τα δίνω εγώ αυτά τα λεφτά".
    Το λέω συχνά ότι οι ίδιοι καταστρέψαμε τα παιδιά μας...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ MAYRO XABIARI 19/04/2013 14:26:30

      Ακριβώς έτσι είναι, όπως τα λες, και ακόμα χειρότερα. Λέω σε κάτι νέα παιδιά, παραγωγούς πορτοκαλιών από την Αργολίδα, γιατί παιδιά έχετε τους Πάκιδες και δεν παίρνετε κανένα παιδί έλληνα άνεργο; Ξέρετε τί μου είπαν; Θα παίρναμε και θα δίναμε και παραπάνω, αλλά δεν έρχονται, γιατί πρέπει να ξυπνήσουν από τις 4-5 για να έρθουν στη λαϊκή...
      Μας παρακάλεσε μητέρα παιδιού να πάρουμε το παιδί της που είναι άνεργος, 21 ετών. Μόλις αυτός άκουσε το ωράριο εργασίας, ούτε κουβέντα...

      • ^Mara^ avatar
        ^Mara^ @ ΒΙΣ 20/04/2013 06:15:29

        Αγαπητέ Βις, λές ότι δεν πάνε στα χωράφια λόγω ωραρίου?
        Αααα... υπάρχουν και χειρότερα....
        Εδώ δεν πάνε σε μεγάλη εταιρεία αυτο/των που ζητά προσωπικό για να πλένει αυτο/τα, δίνοντας καθαρά 700 ευρώ τον μήνα (...και ασφαλισμένοι φυσικά).
        Και σου κάνει εντύπωση που δεν πάνε στα χωράφια?
        Ο άνθρωπος μας έλεγε ότι έβαζε αγγελίες και ήθελε να πάρει Έλληνες και δεν ενδιαφέρθηκε ούτε ένας...
        Μόνο αλλοδαποί.
        Τί να λέμε τώρα????

        • Κυθήριος Τ. avatar
          Κυθήριος Τ. @ ^Mara^ 20/04/2013 13:51:43

          700 εὐρῶ καί δέν πήγαιναν!!!;
          Εἶναι βαθειά ριζωμένη ἡ ὠχαδελφική νοοτροπία,ἐκ κοιλίας μητρός ^Mara^ μου,καί δέ βγαίνει εὔκολα,ἄν δέ δοῦμε πραγματικά τά δύσκολα...

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ MAYRO XABIARI 19/04/2013 20:46:36

      Άγγιξεςν ένα μεγάλο, ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλαδικής κοινωνίας, και συμφωνώ. Αυτή η διάθεση και στάση διαπερνά τα πάντα.
      Από τους μαθητές που διαβάζουν ΜΟΝΟ για τίς εξετάσεις (όσο παραξενο και αν μας φαίνεται).
      Από τους φοιτητές που όχι μονο δεν εμφανίζονται στις παραδόσεις αλλά και δυσανασχετολυν όταν τους δίνουμε παραπάνω δουλειά, πχ διάβασμα, ασκήσεις κλπ.
      Αν αυτή κοινωνικά μοιραζόμενη άρρωστη αντίληψη για την ζωή δεν εξαλειφθεί, δεν πρόκειται να βγούμε από την ύφεση με τίποτα.
      "Θέλει δουλειά πολλή για να γυρίσει ο ήλιος".
      Σκεφτείτε όμως πως η δουλεία έγινε δουλειά, μονο στην Ελλάδα. Αυτό και μονο το κριτήριο αποτελεί τεκμήριο συνέχειας των Ελλήνων, ό,τι και αν λένε μερικοί...

  12. kas avatar
    kas 19/04/2013 13:20:05

    Οπότε κατά Δένδια και από κοντά και η Φώφη, η λύση νομιμοποίησης όλων είναι μία.

    Πυροβολείτε αρχικώς...και ο στόχος επετεύχθη τελικώς !!!

  13. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 19/04/2013 14:03:12

    Τέτοια να λέει ο Δένδιας , είναι αέρας στα πανιά της Χρυσής Αυγής. Όσο για τους ψυχοπονιάρηδες εκ του ασφαλούς και μακρυά από τους λάθρο , να τους πάρουν στο σπίτι τους , να τους βάλουν να κοιμούνται και με τις γυναίκες τους , κρίμα δεν είναι να στερούνται τόσο καιρό;
    Οι φράουλες συλλέγονται από αυτούς που είδαμε χθες , πολλοί έχουν μολυσματικές ασθένειες (φυματίωση , λοιμώδη ηπατίτιδα, βαριές μυκητιάσεις ) και όλοι όταν πάνε για την ανάγκη τους (σαν μουσουλμάνοι) σκπουπίζονται με τα χέρια και φυσικά χωρίς να τα πλύνουν συνεχίζουν την συγκομιδή. Αυτές οι φράουλες χωρίς ΚΑΜΙΑ επεξεργασία σε 1 με 2 ημέρες εμφανίζονται στις λαικές (1ευρώ το πλαστικό του μισού κιλού) και οι Ελληνες με λίγο ξέπλυμα (αν το κάνουν και αυτό) τις τρώνε!!!!!!!!!!!!
    Ο Δένδιας και τα κανάλια δεν καταλαβαίνουν ότι εξαγριώνουν τον κόσμο με αυτά που λένε και κάνουν; Κάκιστα πυροβόλησαν και να πάνε φυλακή οι νταήδες. Την άλλη πλευρά του νομίσματος γιατί την αποσιωπείτε; Τα ρόπαλα τα μαχαίρια και τις σιδηρόβεργες που κρατούσαν οι καημένοι και απειλούσαν τους επιστάτες αβα-βά; Πως θα προστατευτούν 3 έχοντας απέναντι 200; Τα σχόλια παντού και η συντριπτική άποψη των σχολιαστών παντού όπου υπάρχει σχετική ανάρτηση δεν σας ενδιαφέρουν; Εσείς χαϊδέψτε τον Σύριζα και τους θολούρες και εμείς μαύρο.Δεν έχετε καταλάβει ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα της υφηλίου και κάθε μέρα βουλιάζουμε μαζί τους; Είπε χθες ένας φραουλοπαραγωγός ότι όσα λεφτά παίρνουν φεύγουν την ίδια μέρα για Πακιστάν και Μπαγκλαντές και δεν ξοδεύουν τίποτα εδώ.

    • ΗΛΙΑΣ avatar
      ΗΛΙΑΣ @ Π. Ευθυμιάδης 19/04/2013 14:31:04

      πραγματι οι λαθρομεταναστες ουτε ενα φραγκο δεν αφηνουν εδω ολα εξω τα στελνουν

      • ΗΛΙΑΣ avatar
        ΗΛΙΑΣ @ ΗΛΙΑΣ 19/04/2013 14:38:47

        αυτο ειναι ενα προβλημα και μεταξύ τους στο εργοστασιο που δουλευα ενασ ινδοσ νομιμοσ με την οικογενεια του εδω στην Ελλαδα εβριζε τους αλλουσ ινδους γιατι δεν αφηναν ουτε ενα ευρω εδω ενω αυτος ειχε αυτοκινητο παιδια οικογενεια και τα λεφτα τα ξοδευε εδω παρραληλα κατηγορουσε το ελληνικο κρτατος γιατι δεν κανει κατι με αυτους που δεν χαλανε ευρω εδω και τα στελνουν ολα εξω μου ελεγε χαρακτηριστικα οτι ενα 50 συνολικα χαλανε το μηνα για καρτεσ τηλεφωνου και φαγητο τα υπολοιπα ολα εξω.

        • Περικλής avatar
          Περικλής @ ΗΛΙΑΣ 19/04/2013 14:41:12

          Αν είναι νόμιμοι μετανάστες ό,τι θέλουν κάνουν τα λεφτά τους. Ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων, το έχεις ακούσει ποτέ ξανά; Αν είναι παράνομοι δεν έπρεπε καν να βρίσκονται στη χώρα, άλλη ιστορία αυτή.

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ Π. Ευθυμιάδης 19/04/2013 14:40:18

      Αν θέλαν να προστατευτούν ας τους πλήρωναν. Αν δεν είχαν ας μην τους προσλάμβαναν εξ αρχής. Με τέτοιες απόψεις ατόμων που ψηφίζουν δεν είναι να απορεί κανείς για την κατάσταση της χώρας.

      • Π. Ευθυμιάδης avatar
        Π. Ευθυμιάδης @ Περικλής 19/04/2013 15:02:08

        Ας φάνε οι κυρίες των Β.Π. φράουλες με σκ... και όλα έρχονται στα ίσα τους. Βοηθάνε και στο αδυνάτισμα.

        • Περικλής avatar
          Περικλής @ Π. Ευθυμιάδης 19/04/2013 16:36:28

          Ουδέν σχόλιον... Βγάζουμε τα συμπεράσματά μας για το ποιόν σου.

  14. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 19/04/2013 14:06:55

    Δύο μόνον και μοναδικά μέτρα χρειάζονται, αλλά πρέπει να εφαρμοσθούν στην πραγματική (!) πραγματικότητα:
    Αυστηρότατη επίβλεψη άν τηρεί κάθε εργοδότης την υποχρέωση να ασφαλίζει κάθε απασχολούμενο στο ΙΚΑ, Έλληνα, Μπαγκλαντέζο ή από το Α' του Κενταύρου και να πληρώνει ανελλιπώς τις εργοδοτικές ασφαλιστικές εισφορές - ένσημα.
    Επίσης αυστηρότατη τήρηση της υποχρέωσης να πληρώνεται ο κατώτατος μισθός.
    Τίποτε άλλο.
    Και αυστηρότατη τιμωρία κάθε παραβάτη.
    Τι θα συμβεί άν εφαρμόζεται ο έλεγχος ;
    1. Κανείς δεν θα έχει οικονομικό κίνητρο να προσλάβει απασχολούμενο που προέρχεται από χώρα εκτός ΕΕ και δεν διαθετει άδεια παραμονής και εργασίας.
    2. Άν παρόλα αυτά θελήσει να το κάνει, δεν θα μπορεί να τον εγγράψει στο ΙΚΑ (ως μη έχοντα νόμιμη άδεια εργασίας), οπότε θα υποστεί ο ίδιος τις συνέπειες.
    3. Για τους έχοντες άδεια εργασίας, το μισθολογικό και ασφαλιστικό κόστος θα είναι τελικά ίδιο με τους Έλληνες και λοιπούς κοινοτικούς, δηλαδή δικαιοσύνη πρός όλους...
    Οι κυβερνώντες δεν θέλουν, γι αυτό "δεν μπορούν".

    • akenaton avatar
      akenaton @ Uncle Stgm 19/04/2013 19:10:44

      Όπως πολλάκις είστε σωστός. Να προσθέσω έλεγχο για ιδιοκτήτες σπιτιών και καταλυμάτων που τα νοικιάζουν σε αλλοδαπούς.

    • euagelos avatar
      euagelos @ Uncle Stgm 19/04/2013 20:39:21

      και πως θα έχετε "ανταγωνιστικότητα" για τις εξαγωγές μετά? Πως θα ανταγωνιστείτε τους "εταίρους"?

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ euagelos 19/04/2013 21:18:06

        Με καλή οργάνωση, με οικονομίες κλίμακας, συνέργειες με συναφείς επιχειρήσεις, με χαμηλά ποσοστά κέρδους (τέρμα τα συγκοινωνούντα δοχεία ταμείου επιχείρησης και προσωπικού πορτοφολιού των επιχειρηματιών)...
        Και φυσικά με υπηρεσίες και κράτος που δεν θα βάζουν τρικλοποδιές στις επιχειρήσεις ούτε θ' αλλάζουν τους κανόνες και τη φορολογία κάθε Δευτέρα και Τεταρτη, ούτε θα διέπονται απο γραφειοκρατική λογική...
        Πολλά ζητώ, έ...
        Άν δεν μπορούμε, άς το κλείσουμε αυτο το "μαγαζί", κι άς κάνουμε Επανίδρυση του κράτους, που έλεγε ο "Μεγάλος" (ο 2004-2009 "μεγάλος").
        Έλεγε, έλεγε (καλά έλεγε), αλλά δεν έκανε...

  15. WY avatar
    WY 19/04/2013 14:21:57

    Φράουλες καί......... Σάλια Εφιαλτικής Υποκρισίας!!!

    • Αμφιβολία avatar
      Αμφιβολία @ WY 19/04/2013 17:25:43

      Όντως!!!

      Είναι της μοδός, τελευταία, όλοι οι αναίσθητοι και ανάλγητοι, κοινωνικά, να το παίζουν ευαίσθητοι!

      Όρα, -κακή ώρα-, Σκάι! Με ποιους συνεργάζεται για τις κοινωνικές ευαισθησίες; μα με την... Αστυνομία, την Εκκλησία και τον Στρατό!!!

      Βάζουν και διαφήμιση- παγίδα για τα γερόντια και λοιπούς αδαείς, οι "Πρωτοσάλτες": "Το Ινστιτούτο τάδε των ΗΠΑ έκανε έρευνα που απέδειξε ότι, ...ΟΣΟΙ είναι φιλάνθρωποι ΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ" (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

      • ανάρχας avatar
        ανάρχας @ Αμφιβολία 20/04/2013 10:04:56

        Και κατά τη γνώμη σου, ποιοι είναι οι πραγματικοί φιλάνθρωποι; Μόλις βγάλει αποτέλεσμα το φιλανθρωπόμετρο σου, πες μας να ξέρουμε.

        • Αμφιβολία avatar
          Αμφιβολία @ ανάρχας 21/04/2013 02:20:03

          Αυτοί που "δεν βγάζουν σημαία". Που δεν ξέρει η αριστερά τους τι ποιεί η δεξιά τους...

  16. cp avatar
    cp 19/04/2013 14:29:04

    Εχετε ξεχάσει και τα ψαράδικα. Δουλεύουν με 1500+ μόνο Αιγύπτιοι .
    Νομίζω ότι φταίει και η ομαδοποίηση συν τοις άλλοις.
    Μπορεί ένας Ελληνας να ταξιδέψει με δέκα Αιγύπτιους ? Δεν το λέω ρατσιστικά .
    Μήμπως οι θέσεις είναι "κλεισμένες " ,όπως στην οικοδομή από Αλβανούς?
    Ως φοιτητής προ 30 ετών δούλευα το καλοκαίρι περιστασιακά ως βοηθός σερβιτόρου και παρέτεινα τον χρόνο των διακοπών μου μαζί με φίλους.
    Φυσικά δεν μας κολλούσαν ένσημα . Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα είναι μόνο το ΙΚΑ.

    • fe avatar
      fe @ cp 19/04/2013 17:59:56

      Λιγα λογια για τα πελατακια ....ριξε μια ματια στον εκλογικο χαρτη και θα καταλαβεις.

    • WY avatar
      WY @ cp 19/04/2013 20:35:10

      Σχετικά μέ τούς Αιγύπτιους ναυτικούς-ψαράδες,ισχύει διακρατική συμφωνία μεταξύ Αιγύπτου (Σαντάτ) καί Ελλάδος (Κωνσταντίνος Καραμανλής),από τά μέσα τής 10ετίας τού 1970.
      Εκτός τών άλλων δέ,οί Αιγύπτιοι θεωρούνται δεινοί ψαράδες κι άριστοι επαγγελματίες,είναι ασφαλισμένοι ή πρέπει νά είναι (υπεύθυνες οί λιμενικές αρχές),έχουν νόμιμη άδεια εργασίας/παραμονής,δέν είναι δλδ λάθρο καί δέν έχουν δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα τάξεως!!!
      Καμμία σύγκριση μέ τούς νωθρούς/λουφαδόρους,ψεύτες καί μή κατηρτισμένους επαγγελματικά αφγανο-πακιστανο-αφρικάνους,πού εκτός τών άλλων είναι κι άκρως επικίνδυνοι.

  17. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 19/04/2013 15:59:47

    το εχω ακουσει απλα λεω αυτο που εζησα

  18. leak avatar
    leak 19/04/2013 16:31:13

    Tολμάμε να πειράξουμε τους "ταλαίπωρους αγρότες"?
    Ας εισάγουμε και σε αυτούς το τεκμαρτό εισόδημα. Έχεις τόσα στρέμματα με φράουλες, άρα έχεις τόση τεκμαρτή σοδειά και επομένως τόσα τεκμαρτά ημερομίσθια για να τη συλλέξεις, άρα και τόσες εισφορές στο ΙΚΑ.
    "θάνατος" στους αγρότες, την 2η, μετά τους ΔΥ, ευνοημένη επαγγελματική κατηγορία του σύγχρονου πασοκιστάν.

  19. Αμφιβολία avatar
    Αμφιβολία 19/04/2013 17:29:35

    Ο Σαμαράς, άραγε, συμφωνεί με τον Δένδια, για την μη απέλαση των λαθρομεταναστών;

    Και με βάση ποιο νόμο παραχωρείται το ευεργέτημα αυτό;

    Όλοι για τα Χρυσαύγουλα δουλεύουν...

  20. Αριστερός Ψάλτης avatar
    Αριστερός Ψάλτης 19/04/2013 17:52:05

    Οχι, αν ήταν Ελληνες δεν θα τους βάραγαν. Τόσο και τόσοι Ελληνες είναι απλήρωτοι και διαμαρτύρονται αλλά οι εργοδότες δεν παίρνουν τις καραμπίνες. Πηγαίνουν στα δικαστήρια ωραία και πολιτισμένα. Επειδή ήταν εξαθλιωμένοι λαθρομετανάστες τους χτύπησαν. Τους θεωρούν χειρότερους από σκυλιά γι' αυτό τους πυροβόλησαν. Εκεί κατάντησε ο Ελληνας για το χρήμα. Αλλά όπως είπε και ο Δένδιας, ταιριάζει όλο αυτό στην ελληνική κουλτούρα;

    • Αμφιβολία avatar
      Αμφιβολία @ Αριστερός Ψάλτης 21/04/2013 02:17:40

      @Αριστερός Ψάλτης

      Εγώ λέω ότι, αν ήταν ΙΔΙΕΣ οι συνθήκες, δηλαδή, 200 εξεγερμένοι Έλληνες εργάτες οπλισμένοι με αυτοσχέδια όπλα (λοστούς, σοπάκια κλπ) που τους χρώσταγαν 6 μήνες και απαιτούσαν ή τα λεφτά ή λιντσάρισμα των μπραβο_προστατών, θα τους χτύπαγαν, επίσης.

      Έχουμε διαφορετική άποψη...

  21. fe avatar
    fe 19/04/2013 17:57:35

    Οι επιχειρηματιες εκ μανωλαδος πρεπει να αποτελεσουν προτυπο και για τους αλλους ελληνες επιχειρηματιες.Δεν καταφεραν απλα να ριξουν το εργατικο κοστος αλλα το εκμηδενισαν.Ετσι οι φραουλες εγιναν ανταγνωνιστηκες και εξαγονται στο εξωτερικο.Αρα μπορουμε να βγαινουμε στον πρετεντερη και να λεμε για το θαυμα των ελληνικων εξαγωγων.Και μην ακουσω κανεναν αριστερο η κανεναν δεξιο της λαικης δεξιας για συνθηκες γαλερας και τετοια γιατι δεν φτανει που οι εργατες εχουν δουλεια και ετσι ολοκληρωνουν την προσωπικοτητα τους και συμβαλουν στην κοινωνια θελουν και να πληρωνονται και να ασφαλιζονται...ντροπη τους.ARBEIT MACHT FREI!!

  22. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 19/04/2013 19:44:47

    Το χρήμα δεν έχει ούτε χρώμα ούτε πατρίδα.
    Εδώ ο αρχηγός της χρυσής αυγης έχει στο ξενοδοχείο του΄, η τέλος πάντων στο ξενοδοχείο των συμφερόντων του αλλοδαπούς , μην ψάχνετε άλλες γωνίες στο δίευερο, ελείψει δεκάρικου μεταλικού σε δραχμές.
    Οσο θα υπάρχουν άνθρωποι απο άλλες χώρες που αντί για 20-30 ευρώ την ημέρα εδω, παίρνουν 1-2 ευρώ στην χώρα τους , η λαθρομετανάστευση και το προβλήματα που απορέουν δεν πρόκειται να σταματήσει.
    Ακόμη και αν τους πυροβούμε στα σύνορα με πολύβόλα θα έρχονται.Εξ άλλου στις χώρες τους τους πυροβολούν πιό εύκολα και άνευ λόγου, όταν εργάζονται παίρνουν ψίχουλα, αυτά που σε μας φαίνονται απαράδεκτα σαν συνθήκες διαβίωσης είναι αποδεκτά ή ακόμη και πολύ καλά για τους ίδιους.
    Η σκληρή πραγματικότητα αυτό λέει.
    Οσο και αν φωνάζουν ευαίσθητοι περί τα δικαιώματα , αν τους δοθεί η ευκαιρία θα διαλέξουν όποιον είναι πιό φτηνός για να δουλέψει, εξαιρέσεις που υπάρχουν απλά τονίζουν τον σκληρό κανόνα.
    Δεν είναι ολοι ανάλγητοι ρατσιστές και κου κλου κλαν στην Ηλεία..Ούτε όλοι καραδεξιοί και ο τσίριζα με τους βουλευτες τους πέφτουν απο τα σύνεφα..
    Η ζωίτσα απο εκεί κατάγεται .
    Και ούτε το πρόβλημα της παράνομης απασχόλησης είναι ένα μικρό τοπικιστικό φαινόμενο που αφορά 1-2 προύχοντες της φράουλας.Οσοι καμώνονται ότι πέφτουν απο τα σύνεφα είτε υποκρίνονται είτε ζούν σε έναν γιάλυνο πύργο μακρυά απο την ελληνική πραγματικότητα.
    Ολη η ελληνική ύπαιθρος ,και όχι μόνο, κρατιέται απο την εργασία αυτή των παράνομων μεταναστών.
    Που στο διάολο υπάρχουν και ζούν νομίζετε οι χιλιάδες των μεταναστών?
    Αν δεν τους θέλουμε ,πρέπει να στείλουμε τους κανακάρηδες μας, ή να αρχίσει πάλι η εργασία στις φυτείες ,όπως της πάλαι ποτέ κνε, των πολιτικών σχηματισμών μας.
    Εκ του πληκτρολογίου όλα είναι ωραία και εύκολα.
    .
    Αυριο θα είμαι όλη την ημέρα στο αμπέλι να κόβω τα χορτάρια...Αν θελήσω να βρώ έναν βοηθό εξ ελλάδος δεν υπάρχει περίπτωση να βρω που να μπορέσει να είναι απλά παρών όχι να δουλέψει..Αν ήμουν επαγγελματίας και έπρεπε να γίνει η δουλειά μόνο σε αλλοδαπούς θα έπρεπε να απευθυνθώ.
    Ολα τα υπόλοιπα είναι ασκήσεις επι χάρτου και λόγια του αέρα αδέρφια...Δεν ύπάρχει σήμερα έλληνας κάτω των 35 ετων που να είναι διατεθημενος να κάνει χειρωνακτική εργασία,ακόμη και στα χωριά.
    Οσο αυτό αρνούμαστε να το δεχτούμε θα ασχολούμαστε με τον κάθε κακοποιό που την είδε υπεράνθρωπος εις βάρος των αλλοδαπών εργατών γής.Ομως κανείς εξ ημών δεν μπορεί και κυρίως δεν θέλει να τον αντικαταστήσει στην εργασία του στα χωράφια, και ας έχουμε ανεργία πάνω απο 60% στην νεότερη γενιά.
    Αποτύχαμε παταγωδώς.
    Ας στείλει η χρυσή αύγή τους μπρατσαράδες της στα χωράφια και οι λάθορ θα εξαφανιστούν.Ομως είναι πιό εύκολο να πουλάνε μούρη και τρομάρα δέρνοντας τους μετανάστες απο το μαζεύουν σπαράγγια , να κλαδεύουν αμπέλια ή να βγάζουν κοπριές απο τα χοιροστάσια.
    Είναι πιό έυκολα για τους τσιριζαίους να κατηγορούν εν μέσω φραπέ και τουίτες τους κακούς γεωργούς-εργοδότες επειδή δεν πληρώνουν τους εργαζόμενους 5000 ευρώ το μήνα .
    Αδιέξοδο και πλήρης αδυναμία κατανόησης της σκληρής πραγματικότητας απο μια κοινωνία που θεωρεί ότι τα ευρω βγαίνουν απο δένδρα , τα λαχανικά φυτρώνουν στους πάγκους του μανάβη, και το κρέας παράγεται στο ψυγείο.

  23. MCA avatar
    MCA 19/04/2013 20:01:22

    …..΄΄Χρειάζονται αυστηρά και καθολικά μέτρα με πολύ βαριές ποινές, κυρίως για τους ντόπιους που…….απασχολούν στην δούλεψή τους παράνομους μετανάστες΄΄…...και…..΄΄Εκεί βρίσκεται το κλειδί της αντιμετώπισης του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης, στην τιμωρία των ντόπιων΄΄….΄΄τότε θα αναγκαστούν οι ίδιοι οι μετανάστες από μόνοι τους να ζητήσουν την επαναπροώθηση τους στις χώρες προέλευσής τους΄΄….΄΄η μαύρη εργασία τους στην χώρα μας είναι πια σχεδόν αδύνατη΄΄….Ακριβώς αυτά. Οι ντόπιοι έχουν ονοματεπώνυμο, κατοικία, χώρο εργασίας, ταυτότητα και ΑΦΜ, είναι πολύ εύκολο για τις αρχές να τους εντοπίσουν. Εκεί θα βρουν και τους ξένους που απασχολούν παράνομα. Χωρίς εισόδημα κανένας λαθρομετανάστης δεν θα μπορέσει να μείνει για πολύ. Οι δε συμπατριώτες μας πρέπει να τιμωρούνται παραδειγματικά και να γίνεται έρευνα για το ύψος των αδήλωτων εισοδημάτων τους. Μαύρη εργασία ίσον μαύρο χρήμα.
    Αυτές οι καταστάσεις υπάρχουν στη χώρα μας πάνω από 20 χρόνια, πολύ πριν τις συμφωνίες του Δουβλίνου και πρέπει να λάβουν ένα τέλος. Πρέπει η κοινωνία μας να αλλάξει νοοτροπία και να μην τις δέχεται ως δεδομένες.

  24. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 19/04/2013 20:03:50

    Ίσως δε θυμάμαι καλά, αλλά πότε δεν τηρήθηκε;

    • el greco avatar
      el greco @ MAYRO XABIARI 19/04/2013 23:01:10

      Έλα που δεν θυμάσαι ,τι επιλεκτική μνήμη είναι αυτή;

  25. akenaton avatar
    akenaton 19/04/2013 20:18:22

    Τεκμαρτά φορολογούνται οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι!

  26. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 19/04/2013 20:40:11

    Akenaton, το έγκλημα στη Μανωλάδα ήταν ρατσιστικό. Για την ακρίβεια η μακροχρόνια ''αντιμετώπισή'' του από τις αρμόδιες αρχές και την τοπική κοινωνία ήταν ρατσιστική. Η Μανωλάδα και η εργασιακή εκμετάλλευση παράνομων μεταναστών είναι γνωστή από το 2006. Δημοσιογράφοι και φωτορεπόρτερς έχουν δεχθεί επιθέσεις από ντόπιους κατά τη διάρκεια του ρεπορτάζ. Η αδιαφορία του κράτους -σε ένα γνωστό θέμα- σχετίζεται με το γεγονός ότι οι εργάτες γης ήταν παράνομοι μετάναστες χωρίς χαρτιά και δικαιώματα. Φυσικά, η περίπτωση της Μανωλάδας καταρρίπτει και το ρατσιστικό μύθο της άλλης πλευράς(όσων το ισχυρίζονταν) ότι οι ξένοι εργάζονται στα χωράφια γιατί οι Έλληνες είναι τεμπέληδες. Φυσικά η χώρα χρειαζόταν εισαγωγή εργατικού δυναμικού για τον πρωτογενή τομέα της οικονομίας λόγω της διαρκούς μετατόπισης του εργατικού δυναμικού (κυρίως του νεανικού) προς τον τριτογενή τομέα. Η περίπτωση της Μανωλάδας -ευθέως- σχετίζεται με την έλλειψη μεταναστευτικής πολιτικής. Ωστόσο, η προσπάθεια να τίθεται στο δημόσιο διάλογο το υπαρκτό ζήτημα της παράνομης ή παράτυπης μετανάστευσης μετά από τραγικά συμβάντα (πχ περιπτώσεις Καντάρη,Μυρτούς,Μανωλάδας) φανερώνει και τις δυσκολίες διαλόγου σε αυτή τη χώρα. Όλα τα σημαντικά ζητήματα ανοίγουν ''πάνω στην τούρλα του Σαββάτου" και μετά κλείνουν απότομα, όπως τραγικά απότομα άνοιξαν. Η κριτική δεν έχει σχέση αποκλειστικά με το παρόν άρθρο αλλά είναι συνολικότερη, καθώς ένας σημαντικός λόγος που τα προβλήματα μένουν άλυτα σε αυτή τη χώρα είναι ο σπασμοδικός/εν θερμώ διάλογος. Μετά τη δολοφονία του Κανταρή, όλοι οι μετανάστες ήταν δολοφόνοι, και μετά τη Μανωλάδα όλοι οι Έλληνες ρατσιστές... Τέλος, η εξαγγελία του Υπουργού ΔΤ/ΠτΠ Ν. Δένδια για την ακύρωση απέλασης των θυμάτων της Μανωλάδας είναι σωστή και δίκαιη.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/04/2013 23:22:28

      Στα μέρη μου αγαπητέ Χότζα, μετακαλούμε εργάτες γης από το εξωτερικό (κυρίως αλβανούς), δηλώνουμε ποιούς και για πόσο θα απασχολήσουμε και τους ασφαλίζουμε στον ΟΓΑ στην κατώτερη κλίμακα ως εργάτες γης. Με αυτόν τον τρόπο που θα μπορούσε να ισχύει πανελληνίως, καθώς το κόστος της ασφάλισης στον ΟΓΑ είναι μάλλον μικρό, καλύπτουμε τις πραγματικές ελλείψεις σε εργάτες γης. Φυσικά, πάντα υπάρχουν αγρότες που χρησιμοποιούν λαθρομετανάστες αλλά αυτοί είναι η εξαίρεση. Σπάνια έχουμε πρόβλημα με τις αποδοχές των ξένων αυτών αν και δεν θα ήταν περίεργο ένας ροδακινοπαραγωγός που δεν έχει πληρωθεί ακόμη την περσινή παραγωγή του, να χρωστά κάποια μεροκάματα και στους εργάτες που δούλεψαν στα χωράφια του. Είμαι βέβαιος πως το ίδιο θα γίνεται σε κάποιο βαθμό και στην Ηλεία, γι αυτό πιστεύω ότι το έγκλημα παρά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κατά βάση θα μπορούσε να αφορά και νόμιμους μετανάστες ή ακόμη και ντόπιους. Και πιστεύω πως δεν είναι ρατσιστικό, επειδή δεν τους πυροβόλησαν απλώς και μόνο επειδή ήταν απ΄το Μπαγκλα Ντες αλλά επειδή είχαν διένεξη μεταξύ τους. Βέβαια, τους ήταν πιο εύκολο ίσως να τραβήξουν την σκανδάλη, όμως αυτό δεν καθιστά το έγκλημα αυτομάτως ρατσιστικό. Θα επιθυμούσα τέλος μια εξήγηση, γιατί πιστεύετε πως έχει δίκιο ο κ. Δένδιας στο θεμα της μη απέλασης, καθώς εγώ διαφωνώ κάθετα σε αυτό το σημείο. Ευχαριστώ.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ akenaton 20/04/2013 00:50:30

        Akenaton, η περίπτωση της Μανωλάδας δε θα μπορούσε να αφορά ντόπιους ή μετανάστες με νομιμοποιητικά έγγραφα, καθώς η απειλή της καταγγελίας στις αρμόδιες αρχές για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες απέλασης ήταν το ''όπλο'' του ιδιοκτήτη της καλλιέργειας για να δουλεύουν κάτω από αυτές τις συνθήκες σκλαβιάς. Η μαύρη εργασία που είναι φαινόμενο που αφορά -και ένα σημαντικό- μέρος του νόμιμου εργατικού δυναμικού δε σχετίζεται με τετοιου είδους εργοδοτικές απειλές καθώς οι εργαζόμενοι ανά πάσα ώρα θελήσουν μπορούν να καλέσουν την Επιθεώρηση Εργασίας. Φαντάζομαι υπήρχαν μετανάστες με νομιμοποιητικά έγγραφα στην ευρύτερη περιοχή για να απασχοληθούν στη συγκεκριμένη καλλιέργεια, ο λόγος που δεν τους κάλεσαν για δουλειά είναι ότι ήταν πιο ακριβοί. Σύμφωνα με το Συμβούλιο της Ευρώπης, η έκρηξη του ρατσισμού στις μέρες μας λαμβάνει όλο και περισσότερο κοινωνικά χαρακτηριστικά παρά φυλετικά και βασίζεται στην υπεροχή μιας ομάδας έναντι της άλλης. Όταν είχε επιχειρηθεί η δολοφονική επίθεση κατά της Κ. Κούνεβα δεν αποδόθηκαν -και σωστά- ρατσιστικά κίνητρα καθώς το σωματείο που εκπροσωπούσε είχε μέλη από το νόμιμο εργατικό δυναμικό του κλάδου της και διεκδικούσε τα αιτήματά του. Η περίπτωση της Μανωλάδας είναι ρατσιστική καθώς οι παράτυποι μετανάστες ήταν αντικείμενο της απεχθέστερης μορφής εργασιακής σκλαβιάς (λόγω της έλλειψης νομιμοποιητικών εγγράφων) με πλήρη γνώση των συνθηκών εργασίας-διαβίωσής τους από την τοπική κοινωνία και τις αρμόδιες αρχές. Η περίπτωση της περιοχής σου αγαπητέ Akenaton, δείχνει ότι όλη η Ελλάδα δεν είναι Μανωλάδα, ούτε όλη η Ελλάδα είναι σαν την περιοχή σου. Γι'αυτό το λόγο και στο σχόλιό μου αναφέρθηκα αποκλειστικά στην περίπτωση της Μανωλάδας. Η απόφαση του κ. Δένδια για αναστολή απέλασης είναι σωστή γιατί τα θύματα θα έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν στο δικαστήριο όταν θα ξεκινήσει η δίκη με αποτέλεσμα να μειωθεί η πιθανότητα της μείωσης της αξιοπιστίας της μαρτυρίας των θυμάτων από την πλευρά των δικηγόρων των κατηγορουμένων.Κάτι το οποίο θα ήταν πολύ πιθανό. Επίσης, αν το κράτος έχει σκοπό να ασχοληθεί σοβαρά και σε βάθος με το ζήτημα της παράνομης εργασίας μεταναστών χωρίς νομιμοποιητικά έγγραφα, εντατικοποιώντας τους ελέγχους, αυστηροποιώντας τις ποινές στους ''εργοδότες'' και αυξάνοντας τις απελάσεις ύστερα από συλλήψεις σε χώρους δουλειάς ή δουλείας, η περίπτωση της Μανωλάδας και των θυμάτων μεταναστών της, θα αποτελούσε σε επίπεδο συμβολισμού την καλύτερη απόδειξη της αλλαγής πλεύσης του ελληνικού κράτους. Ένα κράτος που δε θα επιτρέψει πουθενά αλλού να γίνει μια νέα Μανωλάδα, αλλά πρώτα θα σεβαστεί τα πραγματικά θύματα της Μανωλάδας.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Συριζαλβανία του Χότζα 20/04/2013 11:23:55

          Οι παράνομοι εργάτες στη Μανωλάδα θα είχαν τη δυνατότητα να εργαστούν σε συγκομιδή φράουλας στην Τουρκία, ομόθρησκοί τους είναι άλλωστε και από εκεί πέρασαν για να κουβαληθούν εδώ (με τη συνενοχή διαφόρων πολιτικώς ορθών κυκλωμάτων, αριστερών, αριστεροφιλελεύθερων και φιλελεύθερων σκέτο..). Μόνο που στην Τουρκία το μεροκάματο θα ήταν 10 φορές κάτω από αυτό που υπάρχει στην Ελλάδα....
          Η προσπάθεια της συγκεκριμένης σέχτας αριστεροφιλελεύθερων-φιλελεύθερων να βγάλει το έγκλημα ρατσιστικό δεν είναι ηλίθια, είναι ύποπτη....

        • mara avatar
          mara @ Συριζαλβανία του Χότζα 20/04/2013 19:18:25

          @συριζαλβανία του χότζα
          Ολως παραδόξως αυτή τη φορά συμφωνώ απολύτως με τα σχόλιά σου με μια υποσημείωση μπορεί να μην είναι ακόμα όλη η Ελλάδα Μανωλάδα, σίγουρα είναι η μισή και σ'αυτό το δρόμο βαδίζει ταχύτατα και η υπόλοιπη.

      • cynthia avatar
        cynthia @ akenaton 20/04/2013 01:27:02

        Αγαπητέ Akhenaton , η επίθεση είναι ρατσιστική . Δεν θα τολμούσαν να το κάνουν αυτό σε διακόσιους εξεγερμένους Ελληνες , για να μην πω ούτε κάν Αλβανούς . Τους ένα λόγω εργάτες τους θεωρούν κατώτερους των κατωτέρων ,κι αυτό είναι ο ορισμός του ρατσισμού.
        Οσο αφορά την απόφαση της κυβέρνησης κ του κ. Δενδια ,για την οποία τόση διαφωνία εκφράστηκε ήδη από τους σχολιαστές του σημαίνοντος άρθρου σας , αυτή δεν είναι
        παρά η προσπάθεια του κράτους να " ξεπλύνει την ντροπή " της απανθρωπιάς κάποιων πολιτών του κ να αναλάβει έστω
        κ την ύστατη ώρα την ευθύνη του . Το παρακάνει ? Ισως , αλλά είναι κάποιες φορές που αυτό έχει μεγάλο ηθικό έρεισμα κ πρέπει να γίνεται.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ cynthia 20/04/2013 11:20:27

          Αν δεις τα αστυνομικά ανακοινωθέντα, θα διαπιστώσεις ότι οι εν λόγω λάθρο μεταχειρίζονται ανάλογες μεθόδους για να λύνουν τις διαφορές τους. Είναι ρατσιστές μεταξύ τους;
          Τα περί ρατσιστικού εγκλήματος είναι αριστερίστικες πολιτικώς ορθές αναμασημένες ανοησίες. Ρατσισμός υπάρχει κατά των λευκών όσο και ρατσισμός κατά των μαύρων. Και μάλιστα, ο πρώτος δεν διώκεται σήμερα.

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ ΒΙΣ 20/04/2013 11:47:16

            Η έννοια ρατσισμός έχει καταντήσει κλισέ και καραμέλα, όπως όλες σχεδόν οι έννοιες.
            Το όλο θέμα είναι απλό, πολύ απλό:
            Κράτος που σκόπιμα θέλει να είναι διαλυμένο και συμπαίκτης σε άνομο αλισβερίσι κρυμμένο σε έννοιες κλισέ.
            Τι οχλαγωγή! Δηλώσεις, ποιήματα, τραγούδια! Κυρίες και κύριοι αυτάρεσκα απαγγέλλουν το κενό στο κενό.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/04/2013 23:51:50

      Με ποιο δικαίωμα ένας υπουργός καταργεί τον νόμο!
      Η δήλωσή του είναι δείγμα της προχειρότητας, της εν θερμώ - όπως σωστά αναφέρεις - λήψης αποφάσεων, αλλά και το χειρότερο της αυθαίρετης αντιμετώπισης από την πλευρά της εκτελεστικής εξουσίας του Νόμου.
      Μήπως είμαστε τόσο συνηθισμένοι σε αυτό, ώστε πλέον να το θεωρούμε δεδομένο;
      Θεωρώ πως δεν πρόκειται για ρατσισμό - είναι έννοια με ιδεολογικό υπόβαθρο. Πρόκειται για την τσαπατσουλιά και την προχειρότητα με την οποία λειτουργούν η ίδια η κοινωνία μας και η πολιτική εξουσία.
      Το Κράτος συνειδητά είχε τεθεί σε διάλυση από τις πολιτικές εξουσίες. Η κοινωνία είχε αφεθεί να λειτουργεί παράνομα. Έτσι οι πολιτικές ηγεσίες και τα θεσμικά όργανα του Κράτους που λειτουργούν ως υποζύγια των πολιτικών ελίτ κρατούν την κοινωνία αιχμάλωτη. Πρόκειται για το γνωστό αλισφερίσι. Πολλές φορές, όμως, το σκηνικό αυτό βραχυκυκλώνει. Τότε όλοι βάζουν τα σχολινά τους.
      Μα πόσο χυδαία είναι η αισθητική των εραστών της Πολιτείας!

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Συριζαλβανία του Χότζα 20/04/2013 02:03:37

      Ακομα ενα Γαλατικο χωριο μετα την Χαλκιδικη, τα Ζωνιανα, το Κορωπι και προσεχως τον Σκορπιο

  27. helios avatar
    helios 19/04/2013 22:34:14

    www.youtube.com/watch?v=RKT351pQHfI&feature=related

    • helios avatar
      helios @ helios 19/04/2013 23:20:34

      www.youtube.com/watch?v=apRnqcBZHAc&feature=related

  28. Karenin avatar
    Karenin 19/04/2013 23:14:56

    Κλάματα απο μωρές παρθένες που μόνο θυμηδία προκαλούν. Μπορεί στην Μανωλάδα να κατάρευσε αυτό που λέμε συγκροτημένο κοινωνικό κράτος αλλά τόσα χρόνια τι δεν ξέραμε όλοι; Οι αγρότες αφεντικά με δουλοπάροικους στα χωράφια, τα βόρεια προάστεια με φούλ υπηρετικό προσωπικό, οι βιοτεχνίες με τζάμπα προσωπικό, τα ολυμπιακά έργα με ορδές απο αυτούς, ήταν παντού, ειμασταν εκει μόνο που μας αρεσε, ε πάει και πολύ να κάνουμε πως δεν ξέραμε.

  29. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/04/2013 00:01:04

    Μπορώ να σου αναφέρω και άλλα παραδείγματα. Απλά το ανέφερα επειδή είναι πολύ πρόσφατο. Η ελληνική κοινωνία έχει κακομάθει και από τους γονείς (και το κράτος που θέλει όλοι να πάρουν πτυχίο ΑΕΙ...) και από την ανεξέλεγκτη μετανάστευση, που μετέβαλε ορισμένα επαγγέλματα σε "απασχόληση για Αφροασιάτες".

    • B.Q avatar
      B.Q @ ΒΙΣ 20/04/2013 10:44:52

      H απεμπλοκή της... μονόδρομης και αποκλειστικής σχέσης πτυχίου-διορισμού-γραφείου, θα είναι αναπόφευκτη αλλά και σωτήρια. Όταν η βλαχομπαρόκ, κομπλεξική και παρελθοντολόγος νοοτροπία της Ελληνικής κοινωνίας ξεπεραστεί και μάθουμε επί τέλους να σεβόμαστε την εργασία γενικά, παύοντας να υποτιμούμε τον ''χειρώνακτα'' (εργαζόμενο) εργάτη έναντι του ....διανοητικού (άνεργου)εργάτη. Όταν ο αγρότης, ο Υδραυλικός, ο Ηλεκτρολόγος μας, κ.λ.π.,κ.λ.π., διαθέτουν παιδεία, κατάρτιση και πνευματική καλλιέργεια, όταν όλοι έχουν πια πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες και τα σύγχρονα μέσα παραγωγής, θα ...απαλλαγούμε και και από το ταμπού που ....υπερπαράγει ''ειδικότητες'', μη απορροφούμενες από την υπάρχουσα αγορά εργασίας. Πρέπει να σπουδάζουμε αυτό που αγαπάμε, πανέτοιμοι ψυχολογικά να εργασθούμε, πιθανότατα δραστηριοποιούμενοι σε εντελώς διαφορετικούς τομείς από αυτούς των σπουδών μας. Η μόρφωση είναι όπλο. Όχι διαβατήριο για διορισμό και βόλεμα.
      Η δε προτροπή της ενασχόλησης των νέων μας στον αγροτικό τομέα (εφόσον υπάρξει κρατικός προγραμματισμός και μέριμνα), μπορεί να αποδειχτεί αναγεννητικός για την Οικονομία και την ανάπτυξή μας. Για την ώρα πάντως και δυστυχώς, εκ των...θεόσταλτων Μνημονίων, έχουμε πάει 30 χρόνια πίσω και συνεχώς γλιστράμε προς τα κάτω.....

  30. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 20/04/2013 00:14:57

    Ζητώ Έλληνες εργάτες κατά τους μήνες
    1.Ιούνιο-Ιούλιο για συγκομιδή βερύκοκων
    2.Αύγουστο-Σεπτέμβριο για συγκομιδή σταφίδας
    3.Νοέμβριο-Δεκέμβριο για συλλογή ελαιοκάρπου
    Ημερομίσθιο 40 ΕΥΡΩ και ασφάλιση.Θα προτιμηθούν όσοι τα παιδιά τους λιποθυμούν από την πείνα στα σχολεία και νέοι μέχρι 25 ετών.
    Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.

  31. Zugzwang avatar
    Zugzwang 20/04/2013 00:33:32

    Αμοιβαια τα αισθηματα Je ne regrette rien

  32. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 20/04/2013 01:12:04

    Αχ, ποσα σωστα σχολια αναφερονται παραπανω. Και πολυ σωστη η αναρτηση Ακενατον. Αν τα νεα παιδια δεν πηγαινουν να δουλεψουν για λιγο τι να πουμε? Τα παντα αλλαξαν. Και το καλοκαιρι ακομα θα βλεπουμε σε κοσμοπολιτικα νησια σερβιτορους Αλβανους και Βουλγαρους 2ης γενιας παρα Ελληνες. Θα βλεπουμε Αλβανακια στα Πανεπιστημια να μενουν 3 και 4 μαζι και εμεις οι Ελληναρες θα νοικιαζουμε γκαρσονιερες για να μενουν μονα τους τα καμαρια μας. Αλλα οσον αφορα την Ηλεια εχω να παρατηρησω τα εξης>
    Εκλογες 2012 . ΝΔ 31%, ΣΥΡΙΖΑ 27,5 , ΠΑΣΟΚ 16%, ΧΑ 7%. Δηλαδη πανω απο 80% υποστηριζουν και θαβουν μια εκμεταλλευση φτωχων ανθρωπων. Αν αυτο δεν ειναι ομερτα τοτε τι ειναι? Στον Μαραθωνα και στην Ερμιονη Ινδοι, στην Μεσσηνια Αλβανοι, στην Αχαια και στην Ηλεια απο το αλλες ασιατικες χωρες. Στην Χαλκιδικη των επαναστατων Βουλγαροι εργατες, στα νησια Αλβανοι . Η εκμεταλλευση δεν εχει κομματα. Τα αφεντικα εχουν τα αυθαιρετα στην Ζαχαρω, καθε βραδυ με τα κοριτσια εξ Ανατολης στα καμπαρε και τους σκλαβους στα χωραφια. Ομερτα ....... και ο ΣΥΡΙΖΑ θα επαναστατησει παλι για τα ματια του κοσμου. Δυστυχως αυτοι ειμαστε. Η Ηλεια, η Αχαια, η Θεσσαλια, κλπ εκπροσωπουν την Νεα Ελλαδα

    • ανάρχας avatar
      ανάρχας @ Ρεαλιστης 20/04/2013 10:11:23

      Αυτό για τη Χαλκιδική ήθελα κι εγώ να το γράψω. Οι "επαναστάτες" που ξεσκίζονται για τα ορυχεία, απασχολούν κατά 99% ανατολικοευρωπαίους στις τουριστικές επιχειρήσεις τους, με 200 ευρώ το μήνα. Γνωστό αυτό στον κλάδο.

  33. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/04/2013 09:45:39

    Το έγραψα και πιο πάνω, ότι πρέπει να εντατικοποιηθεί η μηχανική καλλιέργεια και συγκομιδή. Ακόμα και αν δεν είναι δυνατόν αυτή η μηχανοποίηση να εξαλείψει την ανάγκη εργατικού δυναμικού, μπορεί ο αριθμός των απαιτούμενων εποχιακών εργατών για τη φράουλα να κατέβει στους 200 από τους 2000 που είναι σήμερα. Και οπωσδήποτε θα είναι και πιο εύκολο για νέους Έλληνες να εργαστούν εποχιακά εκεί.
    Αλλά στη χώρα που για να βγάλεις ένα αντίγραφο του εκκαθαριστικού σου πρέπει να πας στη ΔΟΥ που ανήκεις και όχι σε οποιαδήποτε άλλη ΔΟΥ, ούτε φυσικά σε ΚΕΠ, όλα αυτά έχουν ορίζοντα 50ετίας τουλάχιστον. Μέχρι τότε, θα ζούμε καταστάσεις όπως την προχθεσινή, με άλλους εισαγόμενους φυσικά, γιατί οι τωρινοί ισλαμιστές εισαγόμενοι θα έχουν κατσικωθεί και θα έχουν φέρει και τις οικογένειές τους εδώ. Ίσως μάλιστα είναι φραουλοπαραγωγοί, απασχολώντας, με ακόμα λιγότερα χρήματα, άλλους δούλους, συμπατριώτες τους αυτή τη φορά....

  34. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/04/2013 12:56:09

    Πολύ σωστά! Η κατάσταση στη λαθρομετανάστευση και την παράνομη απασχόληση είναι αυτή επειδή βολεύει αρκετούς να είναι αυτή που είναι...
    Λύσεις υπάρχουν. Κανείς δεν είπε να μην έρχονται στην Ελλάδα μετακλητοί εργάτες γης για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, δηλωμένοι, με εξασφαλισμένη αξιοπρεπή διαμονή σε κοντέινερ ή προκάτ. Και κανείς δεν είπε ότι δεν πρέπει, επιτέλους!, να εκμηχανιστεί η συγκομιδή. Τα βιντεάκια που ποστάρισε πιο κάτω ο helios είναι εύγλωττα.

  35. kat avatar
    kat 20/04/2013 15:29:01

    Στα 5στερα ξενοδοχεία το προσωπικό δεν ξέρει να φτιάξει καν φραπέ...Είναι μόνο φοιτητές απ' το ανατολικο
    μπλοκ και οι Έλληνες αναγκάζονται να πανε στη Νορβηγία για να απασχοληθον σαν μάγειρες...

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ kat 21/04/2013 23:09:04

      Το θεμα ειναι οτι οι Ελληνες φοιτητες δεν θελουν να δουλεψουν το καλοκαιρι!!!!! Οι εξαιρεσεις ειναι ελαχιστες

  36. helios avatar
    helios 20/04/2013 15:44:41

    Δεν πρόκειται για ελληναράδες αλλά για ανθελληνικά σκουπίδια που εκμεταλλεύονται τον εποικισμό της πατρίδας μας(με τεράστιο κίνδυνο για την δημόσια υγεία πέρα όλων των άλλων).Ο συγκεκριμένος εργοδότης απασχολούσε 200 αλλοδαπούς.Που είναι το κράτος να του στείλει 300 επιδοτούμενους έλληνες ανέργους με σίτιση και στέγαση όλα πληρωμένα;Επίσης στο εξωτερικό για την συγκομιδή επενδύουν συνεχώς στην τεχνολογία ενώ οι δικοί μας στους λαθρομετανάστες.

    Τα έχουμε πει χίλιες φορές, αλλά κάποιοι φαίνεται ότι δεν θέλουν να καταλάβουν.
    Η τεχνολογία έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό που επιτρέπει την πλήρη μηχανική συγκομιδή για σχεδόν όλα τα γεωργικά και αγροτικά προϊόντα. Μάλιστα πολλές καλλιέργειες καλλιεργούνται πλέον με νέo και διαφορετικό τρόπο ώστε να είναι εφικτή η μηχανική συγκομιδή τους. Το κόστος της επένδυσης είναι το τελευταίο που θα πρέπει να σε απασχολεί, καθώς μηδενίζει το εργατικό κόστος ,παράλληλα γίνεσαι πολύ περισσότερο παραγωγικός και ανταγωνιστικός με αποτέλεσμα η απόσβεση να γίνεται μέσα σε πολύ λίγα χρόνια. Από κει και πέρα εάν χρειάζονται λιγοστά εργατικά χέρια θα μπορούν να επιδοτούνται Έλληνες που είναι άνεργοι,Έλληνες που δεν είναι άνεργοι αλλά θέλουν να ενισχύσουν το εισόδημα τους που θα μπορούν να έρχονται οργανωμένα, και τελευταία τελευταία λύση αλλοδαποί (κυρίως από χώρες της Ε.Ε.) που θα εργάζονται ως εποχιακοί εργάτες για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και μετά θα επιστρέφουν στις πατρίδες τους και όχι φυσικά η μόνιμη εγκατάσταση τριτοκοσμικών λαθρομεταναστών.
    Εδώ για τη συγκομιδή της φράουλας :
    http://www.youtube.com/watch?v=t5-sME9I_t0
    http://www.youtube.com/watch?v=RKT351pQHfI&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=RCBQqEGp8Go&NR=1
    http://www.youtube.com/watch?v=cWSXrr6pZig&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=uef6ayK8ilY&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=V4HnFgqvIKk&feature=player_embedded

    Πάρτε ένα παράδειγμα και για την πατάτα:
    http://www.youtube.com/watch?v=apRnqcBZHAc&feature=related

    Υπάρχουν πλέον και υπερσύγχρονα θερμοκήπια όπου χρειάζονται πολύ λιγότερα άλλα εκπαιδευμένα εργατικά χέρια σε πολύ καλές ανθρώπινες συνθήκες εργασίας :
    http://www.agritex.gr/inst/redestos/gallery/Image/HF%20agritex%20esoteriko.JPG

  37. ^Mara^ avatar
    ^Mara^ 20/04/2013 16:05:49

    Τί να σου πώ Κυθήριε?
    Όταν μας το είπε ο άνθρωπος, έπαθα πλάκα...
    Και μετά σου λένε ανεργία....
    Κλαίγονται και αναθεματίζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ, λόγια... λόγια... λόγια..., όλοι τους φταίνε, όλοι θέλουν κρέμασαμα, αλλά το καθισιό... καθισιό....

  38. helios avatar
    helios 20/04/2013 16:40:53

    Τα έχουμε πει χίλιες φορές, αλλά κάποιοι φαίνεται ότι δεν θέλουν να καταλάβουν.
    Η τεχνολογία έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό που επιτρέπει την πλήρη μηχανική συγκομιδή για σχεδόν όλα τα γεωργικά και αγροτικά προϊόντα. Μάλιστα πολλές καλλιέργειες καλλιεργούνται πλέον με νέo και διαφορετικό τρόπο ώστε να είναι εφικτή η μηχανική συγκομιδή τους. Το κόστος της επένδυσης είναι το τελευταίο που θα πρέπει να σε απασχολεί, καθώς μηδενίζει το εργατικό κόστος ,παράλληλα γίνεσαι πολύ περισσότερο παραγωγικός και ανταγωνιστικός με αποτέλεσμα η απόσβεση να γίνεται μέσα σε πολύ λίγα χρόνια. Από κει και πέρα εάν χρειάζονται λιγοστά εργατικά χέρια θα μπορούν να επιδοτούνται Έλληνες που είναι άνεργοι,Έλληνες που δεν είναι άνεργοι αλλά θέλουν να ενισχύσουν το εισόδημα τους που θα μπορούν να έρχονται οργανωμένα, και τελευταία τελευταία λύση αλλοδαποί (κυρίως από χώρες της Ε.Ε.) που θα εργάζονται ως εποχιακοί εργάτες για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και μετά θα επιστρέφουν στις πατρίδες τους και όχι φυσικά η μόνιμη εγκατάσταση τριτοκοσμικών λαθρομεταναστών.

  39. Zugzwang avatar
    Zugzwang 21/04/2013 23:28:57

    Να πατε να τα πειτε αυτα στις Ελληνιδες καθαριστριες με συμβαση εργου, που πληρωνονται 150 με 569 Ευρω μεικτα το μηνα και εχουν να στηριξουν οικογενεια με ανεργο ανδρα και μικρα παιδια!

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Zugzwang 22/04/2013 22:34:05

      Εκτος θεματος ειστε. Και μαλλον δεν ξερευε τιποτα για το ταμειο ανεργιας που πληρωνονται εκτος τουριστικης περιοδου. Φυσικα δεν λεω οτι παιρνουν πολλα. Αλλα το σχολιο μου αφορα φοιτητες . Εγω 50 ετων σημερα απο τα 19 μου δουλευα και σπουδαζα. Και το καλοκαιρι ακομα στα νησια ειχα δουλεια. Για κοιταξτε σημερα ποσοι φοιτητες δουλευουν για το χαρτζιλικι τους? Και μετα συζηταμε

  40. Je ne regrette rien avatar
    Je ne regrette rien 22/04/2013 01:31:57

    Αχ, @Zugzwang εμείς βροντάμε στού κουφού την πόρτα..
    Οι συμπατριώτες μας αρέσκονται στο να αυτο-κατηγορούνται και να κάνουν τον συνήγορο του "διαβόλου"...Μιλάμε γιά Εθνική παράνοια.

  41. helios avatar
    helios 22/04/2013 23:31:08

    THRILOS4EVER
    23:09 | 22-04-2013

    Φερανε τους λαθροεισβολεις στην Ελλαδα οι δημοκρατες για να τα κονομανε!

    Την καλλίτερη απάντηση στα παραπάνω δίδει ανακοίνωση του ίδιου του “Ελληνικού” ΟΑΕΔ, ο οποίος έχει ορίσει ξεχωριστό υπεύθυνο υπάλληλο σε κάθε πόλη της Ελλάδος για να μαζεύει βιογραφικά Ελλήνων με εμπειρία σε αγροτικές εργασίες για να τους στέλνει να μαζεύουν φράουλες…. όχι στην Ελλάδα αλλά στην Ολλανδία!!!

    Ακολουθεί η περσινή προκήρυξη του ΟΑΕΔ, και αντίστοιχη θα υπάρξει και φέτος.

    ZHTOYNTAI ΕΡΓΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ και ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΦΡΑΟΥΛΑΣ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ
    Έναρξη 15/06/2012 και λήξη τέλος Οκτωβρίου 2012
    Η Εργασία διαρκεί από 7.00 μέχρι 12.30 και 13.00 -15.15 .
    Οι ακαθάριστες αποδοχές είναι 1.416 ευρώ, καθαρές 1.200 ευρώ.
    Ο εργοδότης καταβάλλει μέχρι 225 ευρώ για τα έξοδα ταξιδιού μετά τη λήξη της σύμβασης με την προσκόμιση των εισιτηρίων .
    Αφαιρούνται από τον μισθό 75 ευρώ τον μήνα για ασφάλιση υγείας , καθώς και 50 ευρώ την εβδομάδα για διαμονή . Είναι απαραίτητη η προϋπηρεσία σε αγροτικές εργασίες και η γνώση αγγλικών .
    Βιογραφικά στα αγγλικά αποστέλλονται με email:

    Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής φράουλας στην Νέα Μανωλάδα εξάγεται και μάλιστα κυρίως σε χώρες όπως η Ολλανδία και η Γερμανία. Οι αντίστοιχες Ολλανδικές επιχειρήσεις πωλούν την φράουλα στην ίδια ακριβώς τιμή με τις “Ελληνικές” και έχουν τεράστια χρηματικά κέρδη ενώ παρέχουν 1200 Ευρώ τον μήνα καθαρές αποδοχές, με ασφάλιση και διαμονή πληρωμένα!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.