#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/05/2011 08:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φοβούνται τους Αγανακτισμένους




Η απρόσμενα  μαζική συγκέντρωση των αγανακτισμένων Ελλήνων  τους έχει τρομάξει όλους. Πρόκειται ακριβώς γι’ αυτό που φοβάται το σύστημα: Το αυθόρμητο, μη ελεγχόμενο ξέσπασμα του κόσμου, την αυτοοργάνωση του ελληνικού λαού μακριά από κόμματα, εργατοπατέρες και κυβερνητικούς συνδικαλιστές.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τον χειμώνα που μας πέρασε κυβερνητικά στελέχη έλεγαν ότι «όσο έχουμε το ΚΚΕ, τον Συνασπισμό, τη ΓΣΕΕ και την ΑΔΕΔΥ δε φοβόμαστε τίποτα». Κι αυτό γιατί όλοι οι παραπάνω τόσο καιρό προσπαθούν να «μαντρώσουν» και να καθοδηγήσουν αυτή την αγανάκτηση μέσα στα δικά τους καλούπια, κάτι που φυσικά δεν ενοχλεί  καθόλου το σύστημα γιατί είναι πάντα εντός των ελεγχόμενων ορίων.

Τι έκαναν κάθε φορά η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ; Ότι και τώρα. Μετά από κάθε κυβερνητική απόφαση για μέτρα που πίνουν το αίμα του λαού εξαγγέλλουν κινητοποιήσεις, για καμιά δεκαπενταριά μέρες αργότερα, να έχει ξεθυμάνει και η οργή του κόσμου, να μην είναι εν θερμώ, και τους πάνε μία βόλτα από την Ομόνοια μέχρι το Σύνταγμα και πριν καλά καλά φτάσουν έξω από τη βουλή, τους ζητάνε να διαλυθούν ησύχως και να πάνε στα σπίτια τους. Τα ίδια κάνει και ο Συνασπισμός και το ΚΚΕ. Η Αλέκα έσπευσε κιόλας χθες να κάνει το άσπρο μαύρο λέγοντας ότι, τάχα, το σύστημα δε φοβάται από τέτοιες συγκεντρώσεις.  Αλήθεια; και με τι τρομάζει  κυρία Παπαρήγα το σύστημα ; Με τη νεκρανάσταση του υπαρκτού σοσιαλισμού; Μάλλον αυτή φοβάται ο Γιώργος Παπανδρέου κι έχει χάσει τον ύπνο του. Μην τυχόν και το ΚΚΕ κηρύξει την επανάσταση. Μόνο που δεν το βλέπουμε πολύ πρόθυμο, τελευταία, ούτε γι’ αυτό.

Τέλος πάντων, αυτό που η συστημική αριστερά έχει κρυφό καμάρι, ο κόσμος πλέον το χει τούμπανο. Τους έχει καταλάβει και τους έχει σιχαθεί όλους ο κόσμος.  Η συγκέντρωση των αγανακτισμένων ήταν ένα ηχηρό χαστούκι σε όλο το πολιτικό προσωπικό, συμπεριλαμβανομένης της αριστεράς. Στέλεχος του Συνασπισμού (από τα σκληροπυρηνικά)  υποστήριζε εχθές ότι «στο Σύνταγμα κατουράνε στον τάφο της Αριστεράς και η Αριστερά νομίζει ότι βρέχει». Παρ’ όλα αυτά ο Συνασπισμός κρατάει τουλάχιστον πιο φιλική  στάση από το ΚΚΕ και δεν καταδικάζει τις συγκεντρώσεις για τις οποίες το ΚΚΕ σε λίγο θα μας πει ότι …διοργάνωσαν πράκτορες του ιμπεριαλισμού. Τα έχει ξανακάνει όμως αυτά. Τον περσινό Μάιο όταν αγανακτισμένοι απλοί πολίτες επιχείρησαν να μπουκάρουν στη Βουλή, το ΚΚΕ ήταν αυτό που τους απέτρεψε προστατεύοντας το κοινοβούλιο. Την επομένη μάλιστα μίλησε για ακροδεξιούς.

Αλλά και παλιά,  το 1973 στο Πολυτεχνείο τα ίδια έκανε. Το ΚΚΕ όταν άναψε η σπίθα ήταν αρνητικό. Μόνο όταν είδε τη  σπίθα να γίνεται φωτιά μπήκε μέσα και προσπάθησε να το ελέγξει.

Η χώρα έχει ανάγκη από το καινούργιο. Και αυτό μπορεί να γεννηθεί μόνο από την ανεξέλεγκτη ιερή αγανάκτηση των Ελλήνων, όταν  από ιδιώτες αποφασίσουν να γίνουν ξανά πολίτες.

Αριστερόχειρ



 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kiki avatar
    kiki 26/05/2011 08:43:23

    Σημερα εξηγγειλε το ΚΚΕ οτι θα κανει συγκεντρωση και αυτο.
    Θλιβεροι, εισαστε συντροφοι.
    Αμφισβητουν τα παιδια την πρωτοπορια σας στην αντισταση.Τελικα για τα μπαζα εισαστε, κριμα.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ kiki 26/05/2011 08:55:12

      Κική καλημέρα.
      Το ΚΚΕ έχει το μονοπώλιο της επανάστασης, το ξέχασες (χαχαχα)?

      Και επειδή πολύς λόγος γίνεται για τις ελληνικές σημαίες, εγώ είδα πολλούς που τις φόραγαν. Και ο εθνικός ύμνος ακούστηκε πολλές φορές από διαφορετικά πηγαδάκια.

      Γιωργάκη κάνε στη χώρα ένα καλό
      Πάρε το ποδήλατο και πέσε στο κενό

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 26/05/2011 11:22:19

        Γιάννη, αν είναι έτσι, την επόμενη φορά θα κατεβώ και εγώ, λόγω τιμής. Ο μόνος λόγος που δεν κατέβηκα είναι επειδή φοβήθηκα το καπέλωμα από τα αδέσποτα του ΣΥΡΙΖΑ (Αλ Σάλεχ και λοιπά απόβλητα). Και με χάλασε βέβαια που είδα εκείνα τα καθυστερημένα της Εργατικής Αλληλεγγύης με τα πλακάτ (του άεργου "χαρούμενου" τζύμπριου Πέτρου Κωνσταντίνου δεν είναι και αυτοί;) ενώ είχε ειπωθεί να μην υπάρχουν πλακάτ οργανώσεων. Ελπίζω να μην κουβάλησαν μαζί τους και τα λαθρο-πετ τους για μαντρόσκυλα...
        Αλλά την επόμενη φορά θα κατεβώ και, βέβαια, αν δω τέτοιους τύπους μπροστά μου, θα τους πω ότι τα πλακάτ τους δεν έχουν θέση σε τέτοια συγκέντρωση.
        Η λύσσα της Αριστεράς να καπελλώνει τα πάντα είναι απίστευτη, ολοκληρωτισμός μέχρι το μεδούλι, μισούν την ανθρώπινη ελευθερία.
        Από αυτό το δηλητήριο θα απαλλαγεί η ελληνική κοινωνία μόνο αν καταδειχθεί η ολοκληρωτική φύση της Αριστεράς.

        • Δημήτρης avatar
          Δημήτρης @ ΒΙΣ 26/05/2011 15:00:45

          Μα και μόνο που η αριστερά θέλει να αλλάζει τις κοινωνίες ενάντια στη θέληση των μελών τους (γιατί ξέρει, φυσικά, καλύτερα το 'καλό' τους χάρη στη γνώση των 'ιστορικών νομοτελειών', κ.λ.π.) δείχνει ότι απαρνείται την ιδιότητα και το δικαίωμα του ανθρώπου να ορίζει τη ζωή του.
          Πρόκειται για θεμελιώδες γνώρισμα της ιδεολογίας της, δεν είναι κάτι μπορεί ποτέ να αλλάξει.

  2. kiki avatar
    kiki 26/05/2011 09:03:15

    Καλημερα Φαιλτορα,
    Απελπιστικη η κατασταση και οι αντιδρασεις των κομματων,φαινεται οτι ηταν πολυ σιγουροι οτι κατεχουν ολοι το αλαθητο του Παπα.
    Τωρα το πρωι και με το συμπαθιο εβλεπα Αντ1, και ηταν ο Χρυσογονος, και ελεγε για την αντισυνταγματικη συμβαση, λυπαμαι που το λεω ο εκπροσωπος της ΝΔ, για την αναπτυξη ελεγε, ετσι διαπιστωνεις οτι μενεις μονος, πεστο βρε παιδι μου οτι θα το κοιταξουμε εστω .
    Τοσοι συνταγματολογοι το λενε πια, βγητε και υπσοστηριξτε το.
    Και τωρα συνεχιζει η Κανελη, αλλη θλιψη.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ kiki 26/05/2011 09:20:22

      και η ΝΔ θα μεινει μόνη της εάν δεν πάρει τα μηνύματα. Ξέρει η ΝΔ ότι η Χίος είναι ανάσταστη; Ξέρει η ΝΔ ότι μιλάνε για 2,5 δις πεταμένα σε καιρό φτώχιας για να καταστρέψουν το μισό νησί; Ξέρει η ΝΔ ότι κατηγορούν την ΝΔ και τον βουλευτή της φωναχτά και στους δρόμους; Δηλαδή τι περιμένει η ΝΔ;

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 26/05/2011 09:24:54

        εγω αν ημουν μαστιχα δε θα μασουσα !

        ΠΠ

      • Δάσκαλος avatar
        Δάσκαλος @ archaeopteryx 26/05/2011 15:42:15

        και η ΝΔ θα μεινει μόνη της εάν δεν πάρει τα μηνύματα +++++
        Τότε θα αναζητήσουμε άλλους δρόμους

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 26/05/2011 09:16:36

    Στην επόμενη, το σύνθημα θα είναι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.

    10.000 άτομα που ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ για 3 μήνες θα το καταλάβει και θα το παρακαταλάβει το σύστημα. ΔΕΝ ΕΧΩ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Και με χαμόγελο

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 26/05/2011 09:19:05

      ΘΑ φυγουν οι Βασεις απο την Ελλαδα !! ΝΑΙ !
      Ο Χυτηρ δεν εχει ποιημα, ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ ?? εεεεεεεεεεεεε ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ !!
      Πρασινη Ποιητικη αδεια ........χαχαχαα

      ΠΠ

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ archaeopteryx 26/05/2011 14:17:53

      Όταν το είχες πρωτοπεί, έλεγα " τι λέει, τοειχα και σε εκτίμηση"...
      Τώρα ομολογώ ότι ειναι το απόλυτο σύνθημα..
      Χτυπάς το σύστημα με το όπλο που θα το σκοτώσει..το "μη πληρώνειν"

      Και αν γίνει απότομα και μαζικά δεν έχουμε να φοβηθούμε από κυρωσεις (φορολογικες ασφαλιστικες ενημερότητες κλπ)...

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/05/2011 09:17:45

    καπέλο στο καπέλο και καπάκι καπελο , μονο στην ποκα ! χαχαχααα
    οχι και στο γαμο του ντιντη..
    δουλεια δεν εχει ο Διαολος μαμουσε τα παιδια του..

    ΠΠ

  5. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 26/05/2011 09:20:49

    Τις τελευταίες μέρες τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες, όπως στην Ισπανία χιλιάδες πολίτες κατέβηκαν στους δρόμους προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τα σκληρά μέτρα λιτότητας των κυβερνήσεων που υποτίθεται ότι δρουν εκ μέρους εκατομμυρίων ανθρώπων.
    Στην Ελλάδα η ένταση της κοινωνικής κρίσης και τα νέα μέτρα της κυβέρνησης έχουν ανησυχήσει μεγάλα τμήματα του πληθυσμού που καταπιεσμένα από τις πολιτικές εξελίξεις, την φτώχεια, την ανεργία και την υψηλή φορολογία δεν μπορούν να συνεχίσουν να ανέχονται να αφήνεται περιθώριο στις αρπακτικές διαθέσεις και στα σχέδια της διεθνούς οικονομικής ελίτ να βάλει στο χέρι τα όνειρα μιας ολόκληρης χώρας.
    Ωστόσο, το νέο κίνημα δεν έχει προς το παρόν κάποια σαφή κατεύθυνση απάντησης με ανταλλακτική πολιτική αξία, όπως είχε για παράδειγμα το e-G8, που έληξε την τετάρτη 25 Μαΐου στο Παρίσι και αποφάσισε, απουσία της κοινωνίας των πολιτών, οι προσπάθειες να εστιαστούν στις ανάγκες του επιχειρηματικού κόσμου.
    Τα οκτώ πιο βιομηχανοποιημένα κράτη του πλανήτη για την παραγωγή ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου ζητούν περισσότερες εγγυήσεις, λιγότερο περιοριστικούς νόμους, δλδη μειωμένο έλεγχο και δωρεάν Internet για τις επιχειρήσεις.
    Συνεπώς, το ερώτημα που προκύπτει είναι πως ένα κίνημα διαμαρτυρόμενων με ασαφή κατεύθυνση θα εξελιχθεί σε μια παρεμβατική κοινωνία που θα προκαλέσει πολιτικά γεγονότα τα οποία θα ωθήσουν και θα αλλάξουν τα πολιτικοοικονομικά πράγματα προς όφελος των 2/3 της κοινωνίας.
    Διαφορετικά, ο πρωθυπουργός που έφερε την χώρα σε αυτό το σημείο θα συνεχίσει για πολλά ακόμη χρόνια να λέει , όπως είπε χθες στην ομιλία του στη διάσκεψη του ΟΟΣΑ ότι «Η Ελλάδα έχει μεγάλες δυνατότητες, αλλά ήταν κακοδιοικούμενη» για να βγάλει ευατόν και το διεφθαρμένο πολιτικοοικονομικό σύστημα που εκπροσωπεί εκτός κάδρου» Με αλλά λόγια, η κοινωνία των πολιτών χρειάζεται να καταλήξει σε κάτι, τελικά. Να βρει τέλος πάντων το δρόμο της.

    • Pikis avatar
      Pikis @ o βουνίσιος 26/05/2011 10:05:05

      Ο broker ξέχασε να πει στον ΟΟΣΑ ότι ο αρχι-κακοδιαχειριστής ήταν ο πατέρας του και ο παππούς του!

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ o βουνίσιος 26/05/2011 10:42:05

      Πες τα ρε βουνίσιε! Καλές οι ειρηνικές διαμαρτυρίες, αλλά πρέπει να έχουν μια κατεύθυνση, μια πρόταση.

      • Εφιαλτης avatar
        Εφιαλτης @ firiki2010 26/05/2011 11:29:02

        Αντε παλι με την προταση.......:)Θελεις να μου πεις λιγακι πως σκεφτεσαι την ιδανικη κατ εσε,εκδηλωση διαμαρτυριας? θελεις κατι ποιο ενταγμενο σε κομματικες αλυσιδες? κατι ποιο σπιτικο,οπως να ποσταρουμε σχολια? εννοεις την ψηφο? τι ακριβως????

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ Εφιαλτης 26/05/2011 15:42:54

          H πρόταση μπορεί να είναι οτιδήποτε: "Θέλουμε εκλογές", "Θέλουμε δραχμή", "Θέλουμε δημοψήφισμα", "Θέλουμε τον ..Μήτσο" για να δούμε κι εμείς που "ποστάρουμε σχόλια" ή την ημέρα των εκλογών δεν καθόμαστε σπίτι μας αλλά χρησιμοποιούμε την ψήφο μας αν μπορούμε να συμπαραταχθούμε ή όχι. Τόσο απλά ! Δεν είναι καμμιά φιλοσοφία. Οσα για το στιλ της εκδήλωσης σαφώς και το προτιμώ 1000 φορές από το να σπάνε τζαμαρίες, να πέφτουν μολότωφ κλπ και το θεωρώ και πιο αποτελεσματικό ( εφ΄ όσον υπάρχει εκ των προτέρων η "πρόταση" που τόσο ακατανόητη σου φαίνεται).

          ΥΓ Αν ρίξεις μια ματιά στη χθεσινή μου ανάρτηση ίσως καταλάβεις ότι το πρόβλημα μου δεν είναι το "κάτι πιο σπιτικό"

    • Redim avatar
      Redim @ o βουνίσιος 26/05/2011 22:37:56

      Δυο μέρες τώρα μου ήταν αδύνατο να κατέβω στο Σύνταγμα αν και το ήθελα πολύ.
      Συζήτησα όμως με ανθρώπους που πήγαν και που δεν έχουν σχέση με τέτοιου είδους συγκεντρώσεις.
      Τα συμπεράσματα είναι τα εξής:
      1. Η αποδοχή των συνθημάτων γίνεται δια βοής. Ο καθένας μπορεί να φωνάζει ότι θέλει επειδή δεν υπάρχει ινστρουχτορας. Η αποδοχή όμως κάθε συνθήματος από τον κόσμο και η συμμετοχή του είναι που καθορίζει και την απήχησή της αντίστοιχης άποψης. Αυτή είναι η πλησιέστερη μορφή άμεσης δημοκρατίας που έζησε ο τόπος εδώ και 2500 χρόνια. Ελπίζω ότι, μέσα από αυτή τη διαδικασία, σε μερικές μέρες ακόμα θα αποκρυσταλλωθούν και οι κατευθύνσεις και οι στόχοι του κινήματος. Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια είναι να μην καπελωθούν οι συγκεντρωμένοι από κόμματα και ιδεοληψίες.
      2. Ο καθένας έχει κατέβει για τους δικούς του λόγους. Είτε γιατί τον παράτησε η γκόμενα, είτε γιατί έχασε το πρωτάθλημα, είτε γιατί θέλει να γίνει πρωθυπουργός. Η επιτυχία του κινήματος έγκειται στο γεγονός ότι όλοι θίχτηκαν από την απαξιωτική αναφορά των Ισπανών προς τους Έλληνες. Αποδεικνύεται, έτσι, ότι ενώ μας χωρίζουν πάρα πολλά, ενώ μπορούμε να αντέξουμε πρωτόγνωρα οικονομικά μέτρα, ενώ μπορούμε να αγνοούμε επιδεικτικά και να γελάμε με τους έμμισθους δημοσιογράφους που θεωρούν τεμπέληδες, ένα πράγμα δεν μπορούμε να αντέξουμε ούτε για μια μέρα. Μόλις θίχτηκε ο εγωισμός μας, αντιδράσαμε ακαριαία.
      Τα δυο αυτά στοιχεία συνθέτουν τη βάση πάνω στην οποία μπορεί βασιστεί η λύση του προβλήματος που αντιμετωπίζουμε. Ελπίζω κάποιος να καταφέρει να διαμορφώσει και να προτείνει μια ορθολογική λύση, που δεν αγνοεί την κοινωνία αλλά αγγίζει το φιλότιμο των πολιτών.

  6. enianos avatar
    enianos 26/05/2011 09:38:14

    Η απραξία τους φοβίζει πιο πολύ από τις εκδηλώσεις, γιατί η εκδήλωση είναι μετρήσιμο μέγεθος και αντιμετωπίζεται με εκτόνωση, ενώ ο βουβός θύμος είναι απρόβλεπτος, ξεσπά από ένα τυχαίο γεγονός και προς όλες τις κατευθύνσεις !

    • Δάσκαλος avatar
      Δάσκαλος @ enianos 26/05/2011 15:02:10

      enianos: Συμφωνώ και φοβάμαι μήπως κι αυτές οι εκδηλώσεις διαμαρτυρίας προκλήθηκαν για να καούν.

  7. Hercules! avatar
    Hercules! 26/05/2011 09:42:55

    Αυτο το ΚΚΕ 100 χρονια λαθη λαθη λαθη. Πως καταφερνανε και καταφερνουν παντα να βρισκονται την καταλληλη στιγμη με τις λαθος επιλογες; Δογματικοι και φοβικοι ειναι και οπως εχουν πει και οι ιδιοι δεν τους ενδιαφερει να κυβερνησουν αλλα μονο να διαμαρτυρονται. Ευτυχως, εχουν τη στοιχειωδη αυτογνωσια... το καλυτερο, μονο και μονο γι αυτους που πηραν κατα καιρους στο λαιμο τους, ειναι να το διαλυσουν εκει στον Περισσο και να γινουν αποστακτηριο...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Hercules! 26/05/2011 11:28:11

      Θα βγάζουν το εκλεκτό λικέρ Staline (ο τόνος στη λήγουσα, όπως Napoléon), από μυαλά που έχουν "ωριμάσει" 80 χρόνια σε ατσάλινο βαρέλι...
      Ο τελευταίος κουκουές να κλείσει το καπάκι από το φέρετρο...

  8. ΔΗΜΟΣ avatar
    ΔΗΜΟΣ 26/05/2011 09:42:57

    Ο ΜΑΙΜΟΥΔΙΣΜΟΣ, ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!! ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΨΟΥΝ ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΗΛΘΕ Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ.
    ΜΗΠΩΣ ΞΑΝΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ;
    ΚΑΙ ΕΔΩ ΞΑΦΝΙΚΑ ΗΡΘΕ Η ΕΠΙΦΟΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΕ 20.000 ΑΤΟΜΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΠΟ ( ΟΧΙ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΙ;;) . ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΧΥΤΡΑ ΠΙΕΣΕΩΣ ( ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ Τ ΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΡΑΓΕΙ)
    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ¨ ΟΤΙ ΣΤΗΝ , ΙΣΤΟΡΙΑ, ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ( ΟΡΟΦΙΚΑ ΚΛΠ).
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΥΠΑΡΚΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΝΑΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ( ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ).
    ΑΛΛΛΩΣΤΕ ,ΚΑΙ Ο Ο ΦΟΒΟΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ, ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε. ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΙ ΖΗΤΑΓΑΝ ΟΙ " ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ". ΑΡΑΓΕ ΖΗΤΑΓΑΝ ΤΙΠΟΤΑ Η ΕΚΛΕΓΑΝ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ.
    ΝΕΟ ΔΟΓΜΑ
    ΕΛΛΑΣ - ΙΣΠΑΝΙΑ - ΣΥΜΜΑΧΙΑ

    • Theo avatar
      Theo @ ΔΗΜΟΣ 26/05/2011 10:24:42

      Εσυ μεγαλε που γραφεις με κεφαλαια και μας ζαλιζεις οχι μονο το μυαλο αλλα και τα ματια,
      Εχεις καταλαβει οτι ο κοσμος γινεται βουβο ποταμι που θα πνιξει τα παντα.
      Δεν θελει καμμια καθοδηγηση. Καθενας ξερει ο ιδιος τα προβληματα του. Αυτο κατεβηκαν να πουν ολοι. "Δεν παει αλλο".
      Το με ποιους η με ποιον θα πανε στο τελος αυτο μενει να διαμορφωθει.
      Σε καθε περιπτωση δεν θα το καπελωσει κανενα ΚΚΕ και κανενας ΣΥΝ γιατι το δικαιωμα στην διαμαρτυρια, μεγαλε Δημο, ειναι δικαιωμα ολου του ΔΗΜΟΥ!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΔΗΜΟΣ 26/05/2011 10:33:24

      Δεν είναι καθοδηγούμενοι οι 20.000, άλλο συμβαίνει, η καθεστωτική προπαγάνδα απλώς προμοτάρει έντεχνα το γεγονός και ο κόσμος πηγαίνει.

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ ΔΗΜΟΣ 26/05/2011 10:58:39

      Ότι δεν μπορείς να κατανοήσεις ή δεν σε βολεύουν τα συμπεράσματα το αποδίδεις σε... ύποπτη καθοδήγηση.
      Όπως πολλοί δεξιοί ειδαν απόπειρα "πορτοκαλί επανάστασης" στους διαδηλωτές (ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ είπα, όχι μπάχαλους)

      Μάλλον κάποιος δεν σου είπε πως λαμβάνουν χώρα μέσω twitter και facebook οι αναγγελίες των εκδηλώσεων και η οργάνωσή τους.
      Καλό θα είναι στην αριστερά και στο ΚΚΕ ειδικότερα (όπου φαίνεται ότι ανήκεις ή απλά στηρίζεις) να κατανοήσουν τις νέες συνθήκες αλλιώς ...

  9. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 26/05/2011 09:57:49

    “Αλλά και παλιά, το 1973 στο Πολυτεχνείο τα ίδια έκανε. Το ΚΚΕ όταν άναψε η σπίθα ήταν αρνητικό. Μόνο όταν είδε τη σπίθα να γίνεται φωτιά μπήκε μέσα και προσπάθησε να το ελέγξει”

    Όχι φίλε μου ούτε καν μπήκε μέσα για να το ελέγξει. Έδωσε σήμα στα στελέχη του από την προηγούμενη μέρα να φύγουν (την Πέμπτη), γιατί θεώρησε ότι ήταν προβοκάτσια της χούντας. Ας μας πει το ΚΚΕ ποια από τα μέλη της τότε συντονιστικής επιτροπής κατάληψης ήταν μέλη του τότε. Η απάντηση: ΚΑΝΕΝΑ

    Έτσι προέκυψε και η εκφωνήτρια της τελευταίας στιγμής, η κόρη του ταξίαρχου της χωροφυλακής, που δεν ήταν εκλεγμένη πουθενά, ούτε καν στη σχολή της, την τότε σχολή Χημικών Μηχανικών, από την οποία ξεκίνησαν οι συνελεύσεις για την κατάληψη. Δεν είχαν κανένα για να αποδείξουν ότι τα ηγετικά τους στελέχη συμμετείχαν στην εξέγερση και ανακάλυψαν την Μαρία.

    • kiki avatar
      kiki @ Κώστας Σταματάκης 26/05/2011 10:07:55

      Μπραβο Σταματακη πες τα, ετσι εγινε.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κώστας Σταματάκης 26/05/2011 10:48:24

      Και βοποία, τελικά, από εκφωνήτρια του Πολυτεχνείου κατάντησε ντελάλης της ευρωτρομολαγνείας...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 26/05/2011 10:48:44

        Και η οποία

  10. ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΣ 26/05/2011 10:07:53

    ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΙΔΕΕΣ. ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ! Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑΞΕ. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΤΑ ΠΑΡΟΝΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΕΛΠΙΔΑ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΗΓΕ ΕΚΕΙ ΧΩΡΙΣΑΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ ΠΑΜΕ. Η ΝΕΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΑΓΩΝΙΟΥΝ. ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΟΥΝ. ΘΑ ΒΡΙΣΟΥΝ, ΘΑ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ, ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΧΑΣΟΥΝ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΞΥΠΝΑΕΙ! ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΑΙ!

  11. tzager avatar
    tzager 26/05/2011 10:09:53

    Οποιοδήποτε πολιτικό σύστημα θα φοβόταν αυθόρμητες και μαζικές αντιδράσεις αγανακτισμένων πολιτών...

    Οχι μόνο η κυβέρνηση αλλά και τα υπόλοιπα κυρίαρχα κόμματα στο πολιτικό spectrum..

    Θα τους πάρουν όλους με τις λεμονόκουπες!!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ tzager 26/05/2011 11:02:48

      Όλους, ποιους όλους;

  12. Y. avatar
    Y. 26/05/2011 10:21:49

    Σήμερα, πάλι εκέι. Έστω και για ένα πέρασμα. Έχει την αξία του
    (..ας δουλέψουν και λίγο οι καντίνες. Για το μεροκάματο πάνε, όχι για την Ελβετία)

    • Εφιαλτης avatar
      Εφιαλτης @ Y. 26/05/2011 11:31:39

      Μεσα..και εγω εκει θα ειμαι...γιατι τοσα χρονια που δεν ειμουν εκει,δεν εγινε κατι καλυτερο.......ξυπναμε και παιρνουμε τον freddo στο χερι,δεν ειναι αναγκη να τον πιουμε στα καφε...

  13. Pikis avatar
    Pikis 26/05/2011 10:23:09

    Αφήστε το ΚΚΕ να αναπολεί τον πατερούλη του και συγκεντρωθείτε στο τι έγινε χθες.
    Ο κόσμος ήταν από όλα τα ηλικιακά και μεσαία κοινωνικά στρώματα (όχι κολωνακιώτες και ΤΒΠ εννοείται). Νεολαίοι άνεργοι και 40άρηδες που κατάλαβαν το μάταιο της προσπάθειας τους (σπουδές, μεταπτυχιακά, μισθός 800 ευρώ και αύριο ίσως 600). Αρκετοί 50-60άρηδες και πολλά πιτσιρίκια με τους γονείς τους.
    Μου έκανε εντύπωση ότι δεν έγινε ούτε 1 επεισόδιο. Αυτόματα κατάλαβα ότι στις "οργανωμένες" συγκεντρώσεις των εργατοπατέρων και των επαγγελματιών επαναστατών (ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ) οι μπαχαλάκηδες είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία για να γίνει το μπάχαλο και όλοι να μιλάνε για τις ζημιές και όχι για το νόημα της απεργίας. Η αστυνομία ήταν ήσυχη και απροβλημάτιστη. Ούτε δακρυγόνα, ούτε προκλήσεις. Τίποτα.
    Ο κόσμος έδειξε πολλά χθες:
    1. Δεν είμαστε οι φοβισμένοι κοπρίτες του Πάγκαλου.
    2. Δεν τα φάγαμε μαζί
    3. Έχουμε επίπεδο και δεν μας εκφράζουν οι σύγχρονοι κοντογιαλούροι-ντιντίδες-τζιτζιφιόγκοι (αυτό ισχύει για όλα τα κόμματα).

    Υ.Γ. Ας μαζέψει κάποιος την κόρη του Χωροφύλακα. Δεν καταλαβαίνει ότι άλλο πράγμα το "μικρόφωνο" του Κιμούλη και άλλο της ευρωπαϊκής ένωσης;

    • Theo avatar
      Theo @ Pikis 26/05/2011 10:29:34

      ετσι ακριβως Pikis.
      Ειδα ομως και Κολωνακιωτες. Αληθεια. Και γιατρους και δικηγορους, και ανθρωπους που ακομη εχουν τη δουλεια τους. Ολοι ειμαστε μεσα σε αυτη τη δινη.

      Για το τελευταιο σχολιο με το μικροφωνο, εγραψες μεγαλε!!!!

      • Pikis avatar
        Pikis @ Theo 26/05/2011 10:47:29

        Αν είδες τότε ακόμα καλύτερα.
        Κι εγώ έχω τη δουλειά μου (δημόσιο) αλλά ανησυχώ αν θα την έχω αύριο και με τι μισθό (δεν είμαι σε ΔΕΚΟ, Βουλή, υπουργείο, ΟΤΑ). Ανησυχώ για τον αδελφό μου (ιδιωτικός τομέας), για την κοπέλα μου που είναι (και θα είναι) άνεργη και για τον πατέρα μου (συνταξιούχος). Δεν υπάρχει βολεμένος πλέον, ας το καταλάβουμε.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Pikis 26/05/2011 10:53:32

          Ούτε καν οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ δεν είναι τόσο βολεμένοι πλέον. Μπορεί μάλιστα να έχουν και μεγαλύτερη εργασιακή ασφάλεια από σένα, αφού σε αυτούς θα πέσει πρώτα το λεπίδι των απολύσεων στο ΔΤ.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Αυριανιστής 26/05/2011 10:53:55

            μικρότερη εργασιακή ασφάλεια από σένα εννοούσα

          • Pikis avatar
            Pikis @ Αυριανιστής 26/05/2011 11:57:33

            Εννοώ ότι είμαι από τους χαμηλόμισθους του δημοσίου (έκανα τη μαλακία και σπούδασα αντί να "χωθώ" κλητήρας στο υπ. οικονομικών ή οδηγός στην ΕΡΤ)!

        • Περιπτερας avatar
          Περιπτερας @ Pikis 26/05/2011 11:54:43

          Έχω μάτια και βλέπω pikis…έμαθα ήσουν και εσύ εκεί και ήμασταν πολύ εκεί απλά για να δώσουμε το μήνυμα ότι ούτε ασχήμιες χρειάζονται αλλά ούτε τις πλάτες της ΑΔΕΔΥ, του ΠΑΜΕ, της προ πολλού πουλημένης ΓΣΕΕ. Μου άρεσε που είδα, νέους, γέρους, δημόσιους, ιδιωτικούς, κουστουμάτους, επώνυμους, ποδηλάτες, αριστερούς, δεξιούς, Ελληνικές σημαίες να είναι όλοι μαζί μια οντότητα με ένα μόνο στόχο ένα καλύτερο αύριο, με ένα μονάχα στόχο να περάσουν το μήνυμα ότι δεν είμαστε πρόβατα, ότι κουραστήκαμε με το βρώμικο σύστημα τους. Καιρός λοιπόν είναι οι 300 και οι παρατρεχάμενοι τους να καταλάβουν ότι πλέων τίποτα δεν είναι δεδομένο, ότι ο Ελληνας δεν θα χαριστεί στα σινάφια τους. Ελπίζω αυτή η όμορφη αυτή αντίδραση να είναι τελικά σαν το κύμα που σίγα σίγα ξεκάνει το ταξίδι του και στο τέλος η ορμή του είναι χειμαρρώδης και όλα αυτά χωρίς βία, χωρίς φανατισμό, χωρίς κομματική ταυτότητα.

          • Pikis avatar
            Pikis @ Περιπτερας 26/05/2011 12:08:38

            Έτσι είναι Περιπτερά. Χθες στο Σύνταγμα ήταν η "Άλλη Ελλάδα" την οποία εδώ και πολλά χρόνια ΔΕΝ θέλουν οι πολιτικοί μας. Ο Καραμανλής (ο Ραφινιώτης) το είχε κάνει σλόγκαν της εκστρατείας του αλλά μόνο την "άλλη Ελλάδα" δεν κοίταξε.
            Όσο για τις Ελληνικές σημαίες ένα έχω να πω. Το 2004 η σημαία μας είχε γίνει μόδα στην Ευρώπη σε μπλουζάκια σχεδιαστών κλπ. Τώρα κατάντησε περίγελος των ευρω-πέων. Προσωπικά είμαι αντίθετος στην έννοια της σημαίας ως μέτρο Ελληνικότητας. Με ή χωρίς σημαία είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ και δεν θα ανεχτώ να με κοροϊδεύουν εγχώρια και διεθνή ανδρείκελα.

        • vangelis ... avatar
          vangelis ... @ Pikis 26/05/2011 15:22:02

          Σαφώς και δεν υπάρχει..
          Κι αν υπάρχουν βολεμένοι που δεν θέλουν να χάσουν τα προνόμια τους τους ξέρουμε και δεν θα τους αφήνουμε εφ εξη΄ς να κοιμούντε ύσηχοι .

          Είμαστε πολλοί φίλε μου και τοσοι άλλοι που προτιμούμε να μην μιλούμε πολύ και να μην εκδηλονόμαστε τουλάχιστον φανερά και σε πλήρη έκταση.
          Τις ιδέες μας τις κουβαλούμε πάντοτε μέσα μας σαν πολύτιμο φυλαχτό, ιδέες περι αναγέννησης της παλαιάς ελλάδας που πρόλαβα να βιώσω στα χρόνια της δεκαετίας του 80 που μεγάλωνα (λίγο πριν η πασοκοκρατία επιφέρει την πλήρη έλλειψη του φιλότιμου που κατείχε ο έλληνας τότε) και περιμένουμε κάποια στιγμή απο μία σπίθα οι ιδέες αυτές να ξαναέρθουν στο προσκήνιο.
          Εχουμε μάθει να περιμένουμε γιατι έχουμε πίστη οτι ο Ελλην είναι "σπόρος που δεν πεθαίνει!!" Μην το λυσμονείτε ποτέ αυτο.

          Δεν θα δημιουργήσουμε κανένα πρόβλημα με την ήρεμη μας παρουσία δεν θα αφήσουμε τις αγωνίες μας στον όμορφο καναπέ μας και δεν θα μας μπλέξει κανένα κόμμα στα διχτυα του για να μας υφαρπάξει καιροσκοπικά τα πιστευω μας και να τα οικιοποιηθεί.
          Ομορφα πολιτισμένα οπως αρμόζει πλέον στον Σύγχρονο ευρωπαίο Ελληνα θα δείξουμε οτι δεν είμαστε κουτοι εντελώς οπως πιστευουν.
          Δεν υπαναχωρούμε.. δεν σταματούμε. Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.
          Ζήτω η Ελλάδα !!!

  14. m.s avatar
    m.s 26/05/2011 10:25:40

    Σ΄αυτό τον τόπο η Κουκουβάγια έχει τουφεκιστεί εδώ και καιρό
    και στη θέση της βάλαμε τον Παπαγάλο, σύμβολο της παιδείας ,της οικονομίας , της διοίκησης...

  15. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 26/05/2011 10:30:49

    Καλημέρα κι από μένα.

    Πέρασα μια βόλτα χθες από τη συγκέντρωση της Θεσσαλονίκης και χάρηκα. Νεανικά πρόσωπα, χαρούμενα, ο κόσμος έχει συσσωρευμένη αγανάκτηση και την κατευθύνει σωστά, δεν κατευθύνει κατά "των πολιτικών" εν γένει, την κατευθύνει κατά του Γιωργάκη. Οι πρωταγωνιστές των συνθημάτων ΣΥΡΙΖόφατσες, αλλά δεν υπήρχε κομματικό καπέλωμα, δεν υπήρχαν επίσης (φανερά τουλάχιστον) αντιεξουσιαστές κλπ. Γενικά, δεν φαινόταν κανένα καπέλωμα, καμία προβοκάτσια.

    Όμως εγώ εξακολουθώ να είμαι τρομερά δύσπιστος. Σήμερα την προβάλλει τη συγκέντρωση όλος ο καθεστωτικός τύπος. Την προέβαλε και πιο πριν. Δεν χρειαζόταν κάτι άλλο για να δωθεί "καθεστωτική εύνοια" σε αυτή την ιστορία. Ας θυμηθούμε τι πατάτα αποδείχθηκε το getgreeceback, καθώς και άλλες παρόμοιες προσπάθειες. Τι πατάτες ήταν όσα προσπαθήσαμε να κάνουμε μόνοι μας.

    Κακά τα ψέματα. Σήμερα (χθες) πείσθηκα ότι υπήρχει μηχανισμός ελέγχου των μαζών και ο μηχανισμός αυτός μπορεί να είναι αρκούντως αδιόρατος, ώστε να μην κινεί ανοικτές υποψίες προβοκάτσιας.

    Αναφέρθηκε παραπάνω το Πολυτεχνείο. Πού οδήγησε το Πολυτεχνείο; Στη νέα χούντα του Ιωαννίδη και στην προδοσία της Κύπρου. Ήταν το Πολυτεχνείο αυθόρμητο; Ναι, ήταν. Όμως διοργανώθηκε (τι ύποπτο αυτό από μόνο του!) σε φάση εκδημοκρατισμού της χώρας, όπου τα αφεντικά θα έχαναν τον έλεγχο που είχαν πάνω στο δικτατορικό καθεστώς. Και, για δες σύμπτωση, λίγες εβδομάδες μετά που ο Παπαδόπουλος αρνήθηκε να δώσει χρήση της Σούδας στους Αμερικανούς για να βοηθήσουν το Ισραήλ... Και να ήταν μόνον η Ελλάδα, να πεις, μπορεί να είναι και σύμπτωση. Τα ίδια έκανε και η Τουρκία και ανατράπηκε ΚΑΙ εκεί η κυβέρνηση...

    Καμία αντίρρηση. Το πράγμα ξεκίνησε από τρεις δεκαεπτάχρονους. Εγώ σας λέω ότι πόσοι και πόσοι δεκαπτάχρονοι δεν ξεκίνησαν τέτοια πράγματα. Και μεγαλύτεροι και τόσοι και τόσοι. Ελάχιστοι άνθρωποι όμως έχουν την ικανότητα, τελικά, να δρουν ανεξάρτητα από τη μάζα. Και τα αφεντικά έχουν την ικανότητα να ελέγχουν τη μάζα.

    Πρόσφατα σχετικά έμαθα για το φαινόμενο του Asch. Το πείραμα του Asch ήταν το εξής: Έβαζε μπροστά στους μετέχοντες στο πείραμα (κανονικούς καθημερινούς ανθρώπους) τρεις γραμμές εμφανώς διαφορετικού μήκους και τους ρωτούσε ποια ήταν η μεγαλύτερη. Όλοι απαντούσαν σωστά. Μετά έβαζε τους ίδιους ανθρώπους μέσα σε ένα "μπούγιο" από περισσότερους ανθρώπους, όπου όλοι έδιναν (επίτηδες) μια λάθος απάντηση. Όταν ερχόταν και η σειρά του "πειραματόζωου" να απαντήσει, οι τρεις στους τέσσερις έδιναν την ίδια λάθος απάντηση! Σε κάτι που ήταν εμφανώς λάθος!

    Το φαινόμενο αυτό είναι ένα απλό παράδειγμα που δείχνει πόσο επιρρεπείς είναι οι συμπολίτες μας στο να κάνουν ό,τι και ο διπλανός του. Ο Έλληνας από φυσικού του, βέβαια, έχει πολύ ισχυρότερα αντανακλαστικά ατομικής ανεξαρτησίας από τους άλλους λαούς. Όμως αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα και γι' αυτό ακριβώς εξαγγέλθηκε το δόγμα Κίσσινγκερ. Για να μας χαλάσει αυτή την ανεξαρτησία μας ως ατόμων και ως λαού. Και σιγά σιγά τα καταφέρνουν.

    Μου έκανε επίσης τρομερή εντύπωση η ΠΛΗΡΗΣ απουσία μπάχαλων! Ρε παιδιά, για πείτε μου, έχετε ξαναδεί εσείς συγκέντρωση με τέτοιο αντικείμενο ΧΩΡΙΣ μπάχαλους; Πού πήγαν οι μπάχαλοι; Γιατί δεν προσπάθησε η αστυνομία με παρακρατικές μεθόδους να τη διαλύσει; Και γιατί εξυμνείται σήμερα από παντού, από όλα τα καθεστωτικά μέσα η συγκέντρωση; Γιατί δεν έχουμε πάλι ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ και λοιπούς καθεστωτικούς να μπαίνουν στη μέση για να ελέγξουν τα πράγματα;

    Εμένα κάτι μου μυρίζει. Αυτή η "αγνότητα" της χθεσινής συγκέντρωσης είναι πολύ ωραία για να είναι αληθινή...

    • Theo avatar
      Theo @ Επώνυμος 26/05/2011 10:41:17

      οταν μπαχαλοποιουνται ολα παραπονουμαστε και βριζουμε, οταν ειναι ειρηνικα εχουμε υποψιες και φανταζομαστε διαφορα...
      η πιθανοτητα να περναμε σε αλλη εποχη παιζει?
      οσο για τις γραμμες, "ποια ειναι πιο μεγαλη", ανεξαρτητα απο τις απολτυτες μετρησεις και τιμες, πιο μεγαλη ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΑ, Επωνυμε, ειναι εκεινη που διαλεγουν οι πολλοι.
      Ετσι πορευονται οι κοινωνιες χρονια τωρα...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Theo 26/05/2011 10:58:42

        Δηλαδή επικροτείς την ψυχολογία των μαζών; Τι να σου πω...

        Εσένα δεν σου φαίνεται ύποπτη η πλήρης απουσία των πανταχού παρόντων σε τέτοιες περιπτώσεις μπάχαλων;

      • SAS avatar
        SAS @ Theo 26/05/2011 11:09:20

        +1000000

    • Pikis avatar
      Pikis @ Επώνυμος 26/05/2011 10:55:57

      Τα καθεστωτικά ΜΜΕ αναγκάστηκαν να προβάλουν τις συγκεντρώσεις γιατί ξέρουν ότι θα έτρωγαν κράξιμο αν δεν έδειχναν τίποτα.
      Οι μπαχαλάκηδες και οι εργατοπατέρες ΔΕΝ εμφανίστηκαν γιατί ήξεραν ότι θα έτρωγαν φάπες από τον κόσμο γιατί τους έχουμε πάρει και αυτούς χαμπάρι.

      Μην βλέπετε το δέντρο με τη μελίγκρα. Κοιτάξτε επιτέλους το δάσος.
      Στο κάτω-κάτω και στην περίφημη επανάσταση του 21 που τόσο βαυκαλιζόμαστε, αν αρχίζανε τα παλικάρια να σκέφτονται "χμμ ο Κολοκοτρώνης θα πάρει τη δόξα κι εμείς τα τρία, ωρέ δεν πάω να πιω κάνα τσίπουρο; κερνάει ο προεστός σήμερις" τότε τι ελεύθερη Ελλάδα και λοιπές φαμφάρες θα επικαλούμασταν σήμερα;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Pikis 26/05/2011 11:02:06

        Όχι ρε παιδιά, ποια δόξα, δεν είναι η δόξα το θέμα. Εμείς εδώ οι του διαδικτύου μπορούμε να διεκδικήσουμε πολύ μεγάλη δόξα με τέτοιες καταστάσεις, αλλά δεν είναι ΚΑΝ αυτό το θέμα μας. Το μεγάλο ερώτημα είναι, πού ακριβώς πάει το πράγμα. Στην Ισπανία μπορούσα να υποψιαστώ πού παει, εδώ όμως πέρα από την απλή αποσυμπίεση-εκτόνωση δεν μπορώ να υποψιαστώ. Θα μας δώσει σύντομα το σύστημα ένα κλου για να δούμε πού πάει (ή, αν θέλεις, για να ελέγξω σε ποιο βαθμό λάθος η σκέψη μου), αλλά μέχρι τότε κινούμαστε στο σκοτάδι σε σχέση με το σε ποια κατεύθυνση έχουν σκοπό να πετάξουν τη χειροβομβίδα της λαϊκής αγανάκτησης.

        Και όσο για το αν θα φάνε κράξιμο αν δεν δείξουν την αντίδραση, ε, παλιότερα ποτέ δεν είχαν τέτοιες αναστολές! Δεν έχει σχέση με το πώς σκέφτονται και το πώς αντιδρούν αυτοί οι άνθρωποι της καθεστωτικής προπαγάνδας...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Pikis 26/05/2011 11:38:14

        Επώνυμε, αν και δεν κατέβηκα (ή μάλλον ανέβηκα, γιατί μένω προς Πειραιά) στο Σύνταγμα χτες, πιστεύω πως οι μπάχαλοι δεν ήταν επειδή φοβήθηκαν τον κόσμο.
        Και εξηγούμαι.
        Οι μπάχαλοι είναι κότες. Ξέρω άτομα από τον χώρο αυτό, είναι καμμένα μυαλά, τεμπέληδες, συνήθως μαμούχαλοι ΒΠ που η μάνα τους γκομενίζει και ο πλούσιος πατέρας είναι απών ή κάτι προβληματικά από τα δικά μας, τα Δυτικά Προάστεια, από προβληματικές οικογένειες. Αυτός είναι ο μόνος λόγος για να πέσει κανείς στον αριστερισμό (όπως λένε "πέφτω στα ναρκωτικά"). Κυριολεκτώ. Είναι άτομα που φοβούνται την πραγματική σύγκρουση, θρασύδειλοι. Δεν είδες που στην Ηπείρου δεν τόλμησαν να πάνε να διαλύσουν τη συγκέντρωση των κατοίκων; Θα έπεφτε άγριο ξύλο εκεί. Σαπρόφυτα.
        Ως σαπρόφυτα, φυτρώνουν εκεί όπου το κλίμα τους ανέχεται, στη σαπίλα. Και πού εμφανίζονται οι μπάχαλοι; Οχι στις συγκεντρώσεις του ΚΚΕ, που μπορεί να με απωθεί ιδεολογικά, αλλά δεν γουστάρει το μπάχαλο, αλλά στις συγκεντρώσεις του ΣΥΡΙΖΑ. Από την άποψη αυτή, οι μπάχαλοι και ο προστάτης τους, ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι οι καλύτεροι πράκτορες του βαθέως κράτους, επειδή οι έντιμοι και εργαζόμενοι πολίτες απωθούνται από το να κατεβούν σε διαδηλώσεις.
        Αυτή είναι η αιτία, πιστεύω, που χτες οι μπάχαλοι δεν έκαναν κάτι. Φοβήθηκαν τους πολίτες και ήταν χωρίς τους φυσικούς τους προστάτες, δηλ. τους Συριζαίους.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ ΒΙΣ 26/05/2011 12:13:54

          Ναι, οι κανονικοί μπάχαλοι, οι "καμμένοι", όπως λες, έτσι είναι. Υπάρχουν όμως και οι προβοκάτορες, αυτοί που προσποιούνται τους αντιεξουσιαστές, πράκτορες είτε της Αστυνομίας, είτε ξένων δυνάμεων, που κάνουν άλλη δουλειά και κρύβονται πίσω από τους καμμένους.

          Αυτοί είναι που μπαίνουν στις πορείες, κάνουν ένα "ντου" και χαλάνε τις πορείες και τρομοκρατούν τον κόσμο.

          ΑΥΤΟΙ που εξαφανίστηκαν, είναι το ερώτημα.

          Αλλά και οι κανονικοί μπαχαλοι (τα "καμμένα μυαλά") κατευθυνόμενοι είναι, από ένα-δυο επιτήδειους εγκαθέτους που τους κατευθύνουν χωρίς να το αντιλαμβάνονται και πολύ.

          Θέλω να πω ότι το "σύστημα" εμμέσως πλην σαφώς ευνόησε τη χθεσινή συγκέντρωση και μέσα μου εμένα παραμένει αναπάντητο το μεγάλο ΓΙΑΤΙ! Πού το πάνε δηλαδή.

          • Μάνος στο Βουνό avatar
            Μάνος στο Βουνό @ Επώνυμος 26/05/2011 14:17:33

            Δέν τους παίρνει να κάνουν αλλιώς φίλε μου , μάλλον ήρθε η ώρα που χωρίζει η ήρα απ το στάρι και πρέπει ο καθένας να διαλέξει στρατόπεδο . Ξέρει το σύστημα απο ψυχολογία της μάζας και ακριβώς γιαυτό γνωρίζει ότι η μάζα εχει τεράστια δύναμη αν θέλει και η αντιπαράθεση μαζί της είναι απο χέρι χαμένη .

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Επώνυμος 26/05/2011 11:03:10

      "ΣΥΡΙΖόφατσες";;

      πόσο γελοίο...
      Οι ΝουΔόφατσες πώς είναι μπορείς να μου πεις;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 26/05/2011 11:12:06

        Με γαλάζια πουκαμισάκια πόλο και τζιν αρμάνι.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Επώνυμος 26/05/2011 11:19:34

          Εχμ... μήπως λειτουργείς λίγο στερεοτυπικά;

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Αυριανιστής 26/05/2011 11:26:05

            Όχι, απλώς επειδή με ειρωνεύεται ο φίλος, ήθελα να του διευκρινίσω ότι υπάρχει και ΝουΔόφατσα, όπως υπάρχει και ΣΥΡΙΖόφατσα.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Επώνυμος 26/05/2011 11:44:23

            Κάνεις λάθος. Αυτό το στερεότυπο, με το πόλο και τα ρούχα μάρκες, είναι ένας μπούλης των ΒΠ ή των καλών ΝΠ, μπορεί να είναι και πασόκος και απολιτίκ και ΝΔ και Ντόρα. Ο δεξιός κατά κανόνα δεν έχει συγκεκριμένη εμφάνιση και, πλέον, πασόκοι και δεξιοί δεν διαφέρουν εξωτερικά, όπως διέφεραν στη δεκαετία του '80. Εμφανισιακά εμένα μου λένε όλοι - μέχρι και αναρχικοί μου το έχουν πει - ότι από το ντύσιμο και το στυλ φαίνομαι για βαμμένος αριστερός, ΣΥΡΙΖΑ (χεχε, το τέλειο καμουφλάζ...). Οι καθεαυτό Συριζαίοι θέλουν να το δείχνουν ότι είναι Σύριζα. Δες την Πορτάλιου για παράδειγμα. Γυναικείο (τρόπος του λέγειν....) δείγμα...

          • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
            Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ ΒΙΣ 26/05/2011 12:02:58

            Έχουμε 2011 και θεωρώ τουλάχιστον ανόητο να χρησιμοποιούμε στερεότυπα που ίσχυαν ηλιθιωδώς κατά τις δεκαετίας 70 και 80. Ας κάνουμε update..
            Αν κάποιοι θέλουν η ιδεολογία τους να ...αποτυπώνεται και στο ντύσιμό τους δεν είναι ιδεολόgοι (είτε δεξιοί είτε αριστεροί) είναι απλά βλάκες...
            Αυτό ήθελα να πω ρε παιδιά... :)
            Λες και το δήθεν ατημέλητο ντύσιμο θα σε προετοιμάσει καλύτερα για την επανάσταση (για ΚΑΠΟΙΟΥΣ από τους μεν) ή λες και τα ...Αρμάνι -με την πιστωτική να βαριανασαίνει - θα σε κάνουν μέλος της ωραίας παρέας των wannabe επιχειρηματιών..

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Επώνυμος 26/05/2011 11:18:04

      Να προσθέσω και την δικιά μου απορία για το "που ήταν οι μπαχαλάκηδες". Μήπως δρουν όταν ξέρουν ότι θα βρουν κάλυψη και συμπαράσταση ; Κάτι που δεν τους διασφάλιζε από τη φύση της η χθεσινή συγκέντρωση. Μήπως δεν τους διευκόλυνε τεχνικά η μή ύπαρξη πορείας; Επειδή το "Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα " συνεχίζεται δεν είμαι σίγουρος αν θα συνεχίσουν να "λάμπουν" δια της απουσίας τους.

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ firiki2010 26/05/2011 11:33:37

        Το επιβεβαιώνω αυτό που λες επειδή ήμουν εκεί και βρέθηκα μπροστά στην μοναδική αψιμαχία που έλαβε χώρα με τα ΜΑΤ

        Λόγο της υπερσυγκέντρωσης και την πυκνότητας του κόσμου μπροστά στα ΜΑΤ (ελλείψει εμπειρίας στις συγκεντρώσεις..) μπροστά από την αλυσίδα τους κάποια στιγμή από το σπρώξιμο ενοχλήθηκε ένας ΜΑΤατζής και απώθησε και χτύπησε έναν από τους μπροστινούς με τον κόσμο να αρχίζει να φωνάζει.

        Εκεί πετάχτηκαν 2-3 μπουκαλακια προς τα ΜΑΤ και όλα έδειχναν πως κινδυνεύουμε να παμε σε διάλυση , τεχνητή διάλυση όπως κάθε άλλη φορά που το έργο το έχουμε ξαναδεί.

        ΟΜΩΣ πολλοί ηρεμότεροι ΄φωναξαν σε όλους να ηρεμήσουν και μπήκαν μπροστά στα ΜΑΤ για να δώσουν τέλος στην ένταση.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Επώνυμος 26/05/2011 11:18:20

      ΟΚ. Ας το δεχτούμε για την οικονομία της συζήτησης. Αφού λοιπόν αυτό υπάρχει πιθανότητα να υποκινείται, κι αφού το άλλο είναι ούτως ή άλλως καπελωμένο από κόμματα και συνδικαλιστικές οργανώσεις, εσύ ποιον... τρίτο δρόμο αντιπροτείνεις;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 26/05/2011 11:24:29

        Όχι, δεν είναι θέμα αντιπρότασης αυτή τη στιγμή. Και να διευκρινίσω ότι ΔΕΝ είμαι αντίθετος με το να πάμε εκεί. Κι εγώ πήγα και ανακατεύτηκα με τις ΣΥΡΙΖόφατσες (που με ειρωνεύεται ο Αλώβητος) και είπα κάνα-δυο συνθήματα και μου άρεσε.

        Απλώς, θα πρέπει να είμαστε πολύ υποψιασμένοι. Και, κυρίως, να μην ενθουσιαζόμαστε, επειδή το να βλέπουμε "επιτέλους" μια αυθόρμητη (ή "αυθόρμητη", δεν έχει σημασί) αντίδραση, μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα ψυχολογικά.

        Ο Φάκτορας που ξέρει από τέτοια μας είπε "δεν έχει σημασία ποιος το υποκινεί, διδαχθείτε από την ιστορία των μαζικών κινημάτων". Εγώ πάω λίγο παραπέρα και λέω, ναι, να πάμε, αλλά όταν έρθει η ώρα να αντληθούν πολιτικές συνέπειες από αυτή την ιστορία, να είμαστε υποψιασμένοι ώστε να κατευθυνθεί το πράγμα προς τη σωστή κατεύθυνθση. Με λίγα λόγια: η χειροβομβίδα της λαϊκής αγανάκτησης να πεταχθεί προς τη σωστή κατεύθυνση και όχι προς τη δική μας! Γιατί εγώ νομίζω ότι αυτό που πάει αυτή τη στιγμή είναι να οπλιστεί η χειροβομβίδα της λαϊκής αγανάκτησης, να χαρούμε εμείς που επιτέλους θα πετάξουμε τη χειροβομβίδα στον εχθρό και, στη συνέχεια, πάνω που νομίζουμε ότι έχουμε όπλο στα χέρια μας, να μας την πάρουν και να την πετάξουν πάνω μας...

        • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
          Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Επώνυμος 26/05/2011 11:40:19

          Το βασικό και πολύ ελπιδοφόρο από χτες ήταν ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κατέβηκε στο δρόμο να διαδηλώσει κόσμος που δεν είχε κατεβεί ποτέ του.

          Φίλοι και γνωστοί μου που όλο "αγανακτούσαν" μπροστα στην tv ή στο facebook kaι ποτέ δεν είχαν φωνάξει για το δίκιο τους , βρέθηκαν εκεί. Αυτό είναι κέρδος.

          Κανένα κίνημα χωρίς στόχους και χώρις καλή οργάνωση δεν επιτυγχάνει. Κι αν αυτό το χτεσινό αποτύχει ή ξεθυμάνει , ελπίζω να έχει ρίξει τους σπόρους για συνειδητοποίηση του κόσμου, για την πολιτικοποίησή του (με την ακριβή έννοια του όρου) .

          • Μάνος στο Βουνό avatar
            Μάνος στο Βουνό @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 26/05/2011 14:22:00

            Το αυτό !!!!

  16. ΔΗΜΟΣ avatar
    ΔΗΜΟΣ 26/05/2011 10:46:16

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΦΙΛΕ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ
    ΟΠΕΡ ΕΔΕΙ ΔΕΙΞΑΙ!

  17. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 26/05/2011 10:48:39

    Καλή η συμμετοχή σε όσο το δυνατόν περισσότερες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας και μακρυά από ακρότητες.

    Ένα δε μπορώ να καταλάβω: Τα ΜΜΕ τί έρωτας τα έπιασε ξαφνικά με τη διαμαρτυρία του κόσμου. Τόσους μήνες οι καναλάρχες/εργολάβοι έβαζαν στο γύψο τις αντίθετες φωνές, η ΕΣΗΕΑ φρόντιζε να μην καλύπτονται δημοσιογραφικά οι πορείες, η αντίδραση ολόκληρης κοινωνίας στην Κερατέα λοιδωρήθηκε... και ξαφνικά ΣΚΑΪ, ΔΟΛ, άλλοι, προαναγγέλουν και καλύπτουν την ειρηνική αντιδραση.

    Τί άλλαξε στα μυαλά τους;

    • co avatar
      co @ ΝΙΚΟΛΑΣ 26/05/2011 10:55:39

      τιποτα. η μονη διαφορα με την υενεδ ειναι οτι δεν μπορουν να ριξουν στο προγραμμα εμβατηρια.

      απλα για να διατηρησουν ψηγματα σοβαροφανειας και επαφης με την πραγματικοτητα δεν μπορουν να ΜΗΝ τις παιξουν.

    • Εnzo avatar
      Εnzo @ ΝΙΚΟΛΑΣ 26/05/2011 11:15:12

      οταν με την οικονομικη κριση θα τους παρει ολους η μπαλα τοτε και αυτοι θα ειναι οι πρωτοι που θα στραφουν εναντιον του γαπ.
      οταν καιγεται το σπιτι του γειτονα....

  18. kprotop avatar
    kprotop 26/05/2011 10:50:59

    Αυτό το απολιτίκ και καλά χωρίς ιδεολογία άραγε ποιον εξυπηρετεί;

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ kprotop 26/05/2011 14:46:04

      Γιατί η "ιδεολογία" τόσα χρόνια και η "πολιτική" ποιόν εξυπηρέτησε εκτός από τους τραπεζίτες?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ skeptiki 26/05/2011 15:25:26

        Πολύ σωστά, αγαπητή "Σκεπτική". Δεν είναι το θέμα το "απολιτίκ" και δεν νομίζω να ήταν "απολιτίκ" το χθεσινό. Είχε μπόλικη πολιτική μέσα, αλλά απλώς στήθηκε ως ακηδεμόνευτο και έτσι παρέμεινε.

        Τελικά, όλες οι ιδεολογίες, καταλήγουν στην εξής επιλογή: Υπάρχουν αυτοί που θέλουν να ζουν εις βάρος των άλλων (οποιαδήποτε ιδεολογία και αν ασπάζονται, από σοσιαλισμό μέχρι φιλελευθερισμό και οικολογία) και αυτοί που δεν θέλουν να ζουν εις βάρος των άλλων. Υπάρχει ο εργάτης που θέλει να τον ταϊζει το αφεντικό και να κάαααθεται, με πρόσχημα το σοσιαλισμό, υπάρχει και ο εργοδότης που ξεζουμίζει τον εργάτη με πρόσχημα την "ανταγωνιστικότητα" και την ελεύθερη οικονομία. Οι ιδεολογίες, τελικά, είναι προπέτασμα καπνού και ψάρωμα για να ζουν κάποιοι εις βάρος των άλλων. Και έχει πολλές μορφές το να ζεις εις βάρος των άλλων. Καπιταλιστικές, φιλελεύθερες, σοσιαλιστικές, οικολογικές, θρησκευτικές, πατριωτικές.

        Εμείς οι υπόλοιποι που υποτίθεται ότι δεν θέλουμε να ζούμε εις βάρος των άλλων, πρέπει να πορευόμαστε με αυτό το κριτήριο κατά νου...

  19. marilou avatar
    marilou 26/05/2011 10:51:54

    Για ένα στόχο ζούμε: μια καλύτερη ζωή! Προσωπικά, δεν θέλω να μου το στερήσει κανένας, γι'αυτό κατέβηκα!Όπως κατέβηκαν και οι γονείς μου. Βαρέθηκα τα λόγια τα μεγάλα, καιρός για πράξεις. Αφού όλοι γνωρίζουμε ότι αν δεν ενωθούμε, δεν πρόκειται πετύχουμε τίποτα!Μένοντας σπίτι μαντρωμένοι αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε τίποτ' άλλο παρά πρόβατα!

  20. firiki2010 avatar
    firiki2010 26/05/2011 10:52:18

    "...Καθενας ξερει ο ιδιος τα προβληματα του...." Και καθένας έχει διαφορετικά προβλήματα και διαφορετικά τα ιεραρχεί και διαφορετικές λύσεις προκρίνει. Και η ουσία είναι αυτό που "ΘΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ" .... "με ποιούς ή με ποιον θα πάνε".

  21. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 26/05/2011 10:53:27

    "ΕΔΩ Δ.Ν.Τ.
    ΕΔΩ Δ.Ν.Τ.
    ΣΑΣ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ,
    ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ - ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ ".

  22. DefenceNews avatar
    DefenceNews 26/05/2011 10:55:15

    Αυτό που έγινε χθες σε όλη την Ελλάδα ήταν πράγματι συγκλονιστικό. Πιστεύω ότι οι Έλληνες άρχισαν να αντιδρούν. Δυστυχώς όμως άρχισαν προσπάθειες από γνωστούς "αριστερούς" να καπελώσουν την πανεθνική προσπάθεια λέγοντας ότι ότι έγινε έγινε από αυτούς. Βλέπω σε λίγο αυτός ο κόσμος που βγήκε στις πλατείες χθες να τους παίρνει με τις πέτρες.

  23. marilou avatar
    marilou 26/05/2011 11:01:13

    @ΝΙΚΟΛΑΣ: Δανείζομαι λόγια του Αριστερόχειρ : "Η χώρα έχει ανάγκη από το καινούργιο. Και αυτό μπορεί να γεννηθεί μόνο από την ανεξέλεγκτη ιερή αγανάκτηση των Ελλήνων, όταν από ιδιώτες αποφασίσουν να γίνουν ξανά πολίτες."
    Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα όμως αυτό προκαλεί φόβο σε κάποιους! Όταν κάτι δεν το ελέγχω, το φοβάμαι!!!

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ marilou 26/05/2011 11:32:14

      Συμφωνώ. Έχω επισημάνει σε άλλες συζητήσεις, ότι χρειάζονται άλλου είδους κινητοποιήσεις από τις συνηθισμένες.

      Όμως η "συμπαράταξη" των ΜΜΕ και κάλυψη του χτεσινού γεγονότος είναι ύπουλη.

  24. Νίκος avatar
    Νίκος 26/05/2011 11:11:53

    Κύριοι, "Αγανακτισμένο" δέχομαι μόνο τον ιδιωτικό υπάλληλο και τον άνεργο. Το να παρεισφρέει η ΓΕΝΟΠ και ο κάθε τρόφιμος του κρατικού κορβανά στη συγκέντρωση το θεωρώ απρέπεια και έπρεπε να τους διώξουν.
    Σε τελική ανάλυση οι μόνοι ΔΥ που θα την πληρώσουν είναι και οι μόνοι που δουλεύουν, οι συμβασιούχοι...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Νίκος 26/05/2011 11:34:35

      Αν το βλέπεις ατομοκεντρικά, κάπως πάει.
      Αλλά εν τέλει έχεις άδικο. Αγανακτισμένος μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε βλέπει τον συνάνθρωπό του και την πατρίδα του να υποφέρει. Αν θέλουμε να λεγόμαστε κοινωνία, οφείλουμε να αντιδρούμε και να αλληλοϋποστηριζόμαστε.

  25. Κρης avatar
    Κρης 26/05/2011 11:19:34

    Λοβέρδος .... σήμερα στο Ηράκλειο
    ...
    "Αστακός" το CANDIA MARIS για το Λοβέρδο!

    Ακόμα και τον κεντρικό δρόμο της Αμμουδάρας έχει αποκλείσει με κλούβα των ΜΑΤ(!) η Ελληνική Αστυνομία, για το φόβο ... των Ιουδαίων!

    Τα μέτρα είναι πρωτοφανή, λόγω της παρουσίας του υπουργού Ανδρέα Λοβέρδου στο candia maris, κι αν κάποιος θέλει να πάει προς το ξενοδοχείο καλύτερα να το ξανασκεφτεί!

    Το ξενοδοχείο δεν μπορεί να προσεγγιστεί ακόμα και από τους πελάτες του ξενοδοxείου και πολύ περισσότερο από κάποιους που θα ήθελαν να δουν τον υπουργό από κοντά και να του δώσουν ... τα συγχαρητήρια για τα νέα μέτρα!
    Μην ξεχνάμε πως είναι η πρώτη κάθοδος υπουργού μετά το μνημόνιο 2!

    h**p://www.cretalive.gr/new/36532/isawihear/΄΄Astakos΄΄_to_CANDIA_MARIS_gia_to_Lomberdo

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κρης 26/05/2011 11:24:41

      χαχαχαχαχαα
      φοβαται την Αληθεια που επικαλειται και δε μας λεει??? μας κανει ναζια ??
      χαχαα

      ΠΠ

  26. Καρανίκας Χρήστος avatar
    Καρανίκας Χρήστος 26/05/2011 11:22:27

    Εἶναι ἱστορικὲς οἰ στιγμὲς αὐτές. Ἡ συμμετοχὴ ἦταν πάνδημη, ἐὰν κρίνει κανεὶς ἀπ' τὶς δεκάδες χιλιάδες στὴν Πλατεῖα Συντάγματος καὶ στὶς ἄλλες πλατεῖες τῆς χώρας. Οἱ Ἕλληνες άντιδροῦν καὶ ζοῦν τὴν μεγάλη είρηνική τους ἐπανάσταση. Ἔτσι συμβαίνει πάντοτε στὴν ἱστορία, μόνο ποὺ χθὲς γιὰ ἀρχὴ ὁ κόσμος ἦταν πάρα πολύς, ποὺ σημαίνει ὅτι ἦταν ἕτοιμος καὶ περίμενε τὸ σύνθημα, "ἀπὸ καιρό..." Τὸ ἔδωσαν μερικὰ νέα παιδιά. Αύτὰ ζοῦν τὸν παλμὸ τοῦ λαοῦ μας, αύτὰ ἐκφράζουν τὴν νέα ἐποχή. Ὅποιος περπάτησε στὸ Σύνταγμα κι άνάπνευσε τὸν ἀέρα του, ἄκουσε τὴν φωνὴ τοῦ κόσμου, τὸ καταλαβαίνει. Τὰ ζεῖς αύτά!

  27. ThW avatar
    ThW 26/05/2011 11:35:12

    Πολύ καλή η προσπάθεια . Επιτελους κουνηθήκαμε. Θα ήθελα όμως να γινοταν πιο μαζικα. ΟΛΟΙ. Καταστηματαρχες, υπαλ.δημοσίου, περιπτεραδες, ταξιτζιδες, ναυτικοι, τραπεζικοι υπαλλ. , δασκαλοι, πανεπιστημιακοι, αστυνομικοι, εργαζομενοι σε βιοτεχν/βιομηχ (οσοι απεμειναν) , φοιτητες, ηθοποιοι, τραγουδιστες , οδηγοι , δημοσιογραφοι κλπ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Οπως χθες. Ομορφα και χωρις εκτροπα. Και ΟΛΗ ΜΕΡΑ. Να κλεισουν τα ΠΑΝΤΑ. Βρειτε μια ημερομηνια και κλειστε τα παντα. Να μην λειτουργησει ΤΙΠΟΤΑ. Ουτε τραπεζες , ουτε εφοριες, ουτε βενζιναδικα , ουτε τιποτα. Τι ειναι χασουμε ενα μεροκαματο , μπροστα σε αυτο που ερχετε? Ηδη χαθηκε πολυς χρονος............

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ThW 26/05/2011 11:42:24

      Έτσι. Και να λειτουργήσουν οι δημοσιογράφοι, όχι όπως τις άλλες φορές που "απεργούσαν" και το σύστημα αποσιωπούσε τις κινητοποιήσεις.

  28. fotini avatar
    fotini 26/05/2011 11:41:23

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ...ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΔΕΗ ΝΕΡΟ ΕΦΟΡΙΑ........ΟΥΣΤ ΑΧΡΗΣΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ

    • ThW avatar
      ThW @ fotini 26/05/2011 11:47:47

      οκ. θα συμφωνησω . Αλλα να το κανουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Τι θα κανουν θα κοψουν απ΄ολη την Ελλαδα το ρευμα?, το νερο? . Μονο ενωμενοι θα τα καταφερουμε. Μια αλυσιδα ειμαστε. Ο ενας εξαρταται απο τον αλλο.
      Τι να το κανω να μην πληρωνω εγω, και γειτονας να κανει το αντιθετο ?

  29. stefanos avatar
    stefanos 26/05/2011 11:50:06

    Στη διαδηλωση των αγανακτησμένων για την κάρτα του πολίτη στις 27 Μαρτίου το πλήθος του κόσμου ηταν παρόμοιο με το χθεσινό αλλά τα καθεστωτικά μέσα ενημέρωσης και οι καθεστωτικοί ιστότοποι μίλαγαν για κάποιες εκατοντάδες. Να είναι βέβαιοι ότι με αυτά τα τερτίπια δεν ξεγελούν τον κόσμο ο οποίος θα βρει τον τρόπο για να εκφράσει τα αρνητικά του συναισθήματα για τους άθλιους δούλους της παγκόσμιας διακυβέρνησης, όπως έγινε χθες. Θα πρέπει όμως όλοι μας να αγωνιστούμε και να αγανακτήσουμε για να μην απεμπολήσουμε τα ιδανικά και τις αξίες της ορθόδοξης Ελλάδας και όχι να διαμαρτυρόμαστε μόνο για τα οικονομικά μέτρα. Η μείωση της εθνικής κυριαρχίας, το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας , ο εκφυλισμός των αξιών της πατρίδας και της ορθοδοξίας και της οικογένειας είναι πολυ πιο σημαντικά θέματα από τους μισθούς ,τις συντάξεις και τους φόρους. Αυτή η προδοτική κυβέρνηση προσπάθησε να διαλύσει την Ελλάδα όπως μας την παρεδωσαν οι γονείς και οι παππούδες μας που έδωσαν το αίμα τους για αυτήν. Πρέπει να εξαφανισθούν από τη χώρα, οσο γρηγορότερα τόσο καλυτερα. Όλοι στους δρόμους,ειρηνικά, να γίνουμε ένα ελληνικό τσουνάμι και να τους πνίξουμε.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ stefanos 26/05/2011 12:10:07

      +100000

    • ThW avatar
      ThW @ stefanos 26/05/2011 12:18:23

      Και οχι μονο ελληνικο τσουναμι, ευρωπαικο μπορει να γινει? Μια μερα μαζικης ευρωπαικης διαμαρτυριας , μπορει να γινει?

  30. katalytikos avatar
    katalytikos 26/05/2011 12:15:56

    Η εγχείριση πέτυχε!!Τώρα πρέπει να προσέχουμε τον "ασθενή" για να μην αποθάνει!!!!!!

  31. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 26/05/2011 12:19:55

    Συμφωνώ pikis. Το περί σημαίας το ανέφερα γιατί πολλοί εχθές είχαν αναστολές εάν οι σημαίες θα είναι αποδεκτές. Ο καθένας κατέβηκε για τους δικούς του λογούς για τα δικά του όνειρα αλλά ήταν τρομερό ότι δεν έβλεπες να σε κοιτούν περίεργα επειδή φόραγες κουστούμι, επειδή φόραγες σαγιονάρες και ταγάρι, επειδή ήσουν μαλλιάς, επειδή ήσουν κοντοκουρεμένος. Ο κόσμος κατέβηκε σαν μια γροθιά χωρίς να τον ενδιαφέρει τι πιστεύω έχει ο καθένας. Ας το δοκιμάσουν και οι πλέων δύσπιστοι, δεν κοστίζει πολύ και δεν πονάει κυρίως.

    • Pikis avatar
      Pikis @ Περιπτερας 26/05/2011 13:27:12

      Και εγώ κουστουμάτος ήμουν. Δεν έχει στολή η αντίδραση και η απαίτηση να μας φερθούν όπως μας αρμόζει.

  32. Κρητικός avatar
    Κρητικός 26/05/2011 12:23:00

    Αμ το αλλο το πρωινο του Μιχελάκη για την δήλωση της Δαμανακης?
    "δεν ισχύουν τιποτα απο οσα ειπε η δαμανάκη "είπε
    και καλα απο πότε χρήστησκε αυτος εκπρόσωπος της .
    Αν δεν βγεί η ΝΔ μπροστα πλέον και να πεί ανοικτά ότι συντελείται τωρα και 18 μήνες έγκλημα και οτι οι υπεύθυνοι θα τιμωρηθούν ...εστω για πρωτη φορά στην Ελλάδα μηνη περιμένουν ουτε αυτοι εξουσία.
    ο Ακης Πάνου λέει κατι προφητικό στην Μαλβίνα πτιν 20 χρόνια περίπου
    www.youtube.com/watch?v=J-Vu6eDXEnY

    • eipa kai elalisa avatar
      eipa kai elalisa @ Κρητικός 26/05/2011 16:29:04

      Σιγά μην το πουν. Αφού και τα 9/10 της ΝΔ μέσα στη μίζα και στη ρεμούλα είναι.

      Απλά ελπίζουμε στον Σαμαρά γιατί είναι περισσότερο Έλληνας από το αμερικανάκι GAP. Δεν είμαστε ηλίθιοι να πιστεύουμε ότι μέσα στη ΝΔ κατοικούν αθώες περιστέρες.

  33. Pikis avatar
    Pikis 26/05/2011 12:23:22

    Επειδή είσαι κοντόφθαλμος μάθε ότι εκτός από τις ΔΕΚΟ, ΕΡΤ, υπουργεία και ΟΤΑ το υπόλοιπο δημόσιο (στενό) έχει μισθούς της πλάκας.
    Εξάλλου σκέψου πότε πάτωσε η εγχώρια αγορά;;; Μήπως όταν μείωσε τους μισθούς στο στενό δημόσιο και εξαφάνισε τα δώρα;
    Επιπλέον, πόσοι ιδιωτικοί υπάλληλοι δουλεύουν σε κρατικοδίαιτες ιδιωτικές επιχειρήσεις;
    Πόσοι ιδιώτες ΔΕΝ έκοβαν ποτέ τους αποδείξεις και δεν δήλωναν προσωπικό στο ΙΚΑ;
    Πόσοι ιδιώτες έπαιρναν τζάμπα αλβανούς για τις δουλειές τους και άφηναν τον Έλληνα άνεργο;

    Άσε τη διαίρεση σε κάστες και πάρε χαμπάρι ότι ΟΛΟΥΣ μας περιμένουν μαύρες μέρες.

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ Pikis 26/05/2011 15:45:58

      +1.000.000.000

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ Pikis 26/05/2011 18:45:27

      + 10000000

  34. Heaven avatar
    Heaven 26/05/2011 12:26:40

    Γιατι να μας φαινεται υποπτη?
    Ειναι μια αθροα προσελευση κοσμου με διαθεση να κανει γνωστο σε ολους οτι δεν ειμαστε προβατα.
    Τουλαχιστον με αυτη τη διαθεση κατεβηκαν ολοι οσους γνωριζω!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Heaven 26/05/2011 12:30:21

      Διότι πάντοτε σε τέτοιες περιπτώσεις πηγαίνουν εκεί για προβοκάτσια και χαλάνε τις συγκεντρώσεις. Επίτηδες. Τι έγινε χθες και δεν τους ενδιέφερε να τη χαλάσουν;

      • skeptiki avatar
        skeptiki @ Επώνυμος 26/05/2011 14:39:51

        Δεν είχαν πάρει εντολή γι' αυτό. Περίμεναν καμιά 300αριά το πολύ όπως τις άλλες μέρες στα προηγούμενα καλέσματα. Πολλές ομάδες καλούσαν τελευταία. Από αύριο η συνέχεια θα δείξει μην βιάζεστε όλοι να χαθείτε στην υποψία. Μέσα από μπερδέματα ακόμα και προβοκάτσιες θα βγει κάτι, από τον καναπέ τίποτα. Και μόνο που βγαίνει ο κόσμος και γνωρίζεται είναι σημαντικό

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ skeptiki 26/05/2011 15:20:08

          Αυτή η εξήγηση είναι η μόνη μέχρι στιγμής απο τις αντιρρήσεις που παραδέχομαι ως λογικό και ρεαλιστικό αντίλογο.

          Άρα, περιμένουμε και σήμερα και αν δεν τους δούμε και σήμερα, θα πρέπει να ενταθούν οι υποψίες ότι κάτι άλλο συμβαίνει.

  35. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 26/05/2011 12:32:40

    Μήπως άρχισαν ήδη;

    Είναι τυχαίο που ακόμα και τα αλαφουζομέσα "αδειάζουν" ανοιχτά πλέον τον ΓΑΠ από προχθές, και επικεντρώνουν αποκλειστικά στη μνημονιολαγνεία και στο "λιβάνισμα" της τρόικας;

  36. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 26/05/2011 12:36:55

    Δείτε εδώ τι λέει η γνωστή Σύρια "αρτίστα" και διά βίου |"φοιτήτρια-αντιρατσίστρια" Άφρα Αλ Σάλεχ του Ιμπραήμ για όσους κρατούσαν ελληνικές σημαίες στη συγκέντρωση στο Σύνταγμα:
    h++p://www.eglimatikotita.gr/2011/05/blog-post_9773.html

  37. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 26/05/2011 12:39:05

    Συμμετέχουμε όσο μπορούμε οργανωμένα και είμαστε υποψιασμένοι. Το διαδίκτυο είναι το όπλο μας για ενημέρωση. Αυτές οι συγκεντρώσεις είναι και καλή ευκαιρία να γωνριστούμε μεταξύ μας. Το πληκτρολόγιο μόνο δε φτάνει.
    Οι μυστικές υπηρεσίες σίγουρα λειτουργούν μέσα στα κοινωνικά δίκτυα του ίντερνετ.
    Η επικίνδυνη εξίσωση είναι η εξής: Όλοι ίδιοι είναι=Κυβέρνηση προσωπικοτήτων ή εθνικής σωτηρίας, ελεγχόμενη πλήρως από τους έξω με λαϊκή όμως νομιμοποίηση. Θέλει προσοχή.

  38. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 26/05/2011 12:40:48

    Εγώ μπαχαλάκηδες είδα στο πλήθος, είδα αναρχικούς, είδα και περιθωριακούς αλλά το αίσθημα που αποκόμισα ήταν ότι δεν τους έπαιρνε να κάνουν το παραμικρό …Μήπως τελικά αλλού είναι η παραμύθα? Μήπως τελικά οι μπαχαλάκηδες πάνε πακέτο με ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ?

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Περιπτερας 26/05/2011 13:11:17

      Απλά δεν τους έπαιρνε (και φυσικά δεν υπήρχαν εκεί με την οργάνωση που είναι σε άλλες διαδηλώσεις)
      Εάν ήσουν μπροστά στο περιστατικό που αναφέρω και το οποίο έγινε γύρω στισ 7:30 το διαπίστωσες και εσύ.

      Όποιος αμφισβητεί το γεγονός που αναφέρω ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ μπορεί να θυμηθεί απλά τη στιγμή (μετά από αυτό ακριβώς) που σιγα σιγα τα ΜΑΤ δημιούργησαν 2η και 3η αλυσίδα μπροστά από τους άνδρες της ΥΜΕΤ

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Περιπτερας 26/05/2011 13:38:53

      Πάντως δεν πήγαν οργανωμένα.

      Αυτό με το "πάνε πακέτο με ΓΣΣΕ και ΑΔΕΔΥ", καταπληκτικό ως σκέψη!

  39. Factorx avatar
    Factorx 26/05/2011 12:42:42

    !!!!!

  40. Νικηφηρος Φωκας avatar
    Νικηφηρος Φωκας 26/05/2011 12:52:07

    Απο ενα αθλιο κομμα οπως το ΚαΚαΕ ,μην περιμενετε τιποτα.... απλα σας υπενθυμιζω την παληα καλη συνταγη του 'βαθεος κρατους' οτι ''οταν θελετε να ξεφτισετε μια μεγαλη λαικη συγκεντρωση κατεβαστε τους κρεττινους με τα σφυροδρεπανα'...... ολος ο υγιης κοσμος παντα φευγει..... ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΗΣΩ ΠΩΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΟΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΛΑΟΥ (στον βομβαρδισμο του Βελιγραδιου) ΟΤΑΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΑΔΗΛΩΝΑΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΝΕΛΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΑΜΠΑ ΕΝΑ ΣΤΟΧΟ και ειχε αρχισει να γινεται ευρωπαικο σουσουρο και οι κοιμισμενοι της εσπεριας να αρχιζουν να ρωτανε ? ε ναι οι συγκεντρωσεις αυτες (ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ Μ-Ο-Ν-Ο ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ) εκφυλιστηκαν μολις τα 'καλοπαιδια' της προδοτικης αριστερας εμφανιστηκαν στο Συνταγμα με τα ερυθροφασιστικα τους φλαμπουρα....

    Τι καλυτερο να κατεβασει η νεα ταξη σημερα για να διαλυσει ευκολα και ειρηνικα τις συγκεντρωσεις αυτες ?

    Τωρα θυμηθηκε η μουμια του Περισσου να κανει 'πανελλαδικες' κινητοποιησεις απο το σαββατο.... μια ζωη κρεττινοι μια ζωη αχθοφοροι ξενων συμφεροντων..

    • Pikis avatar
      Pikis @ Νικηφηρος Φωκας 26/05/2011 13:32:07

      Έχει δίκιο.
      Δεν θα το ανεχτώ αν σε επόμενη διαδήλωση ακουστούν από τις ντουντούκες τα γνωστά μίζερα επαναστατικά του Νταλάρα και του Μίκη.
      Τέρμα οι βλακείες με τον ΣΠΙΘΑ και τα καπελώματα.

  41. Θετταλός avatar
    Θετταλός 26/05/2011 13:09:32

    Σήμερα θα κατέβει ο Γιώργος, ίσως και η Μαρία αν προβλάβει το αεροπλάνο, να συναινέσουν στην αγανάκτηση του λαού.

  42. Takis avatar
    Takis 26/05/2011 13:22:42

    Από ότι διαβάζω, αρκετοί βγάζουν τη χολή τους με το ΚΚΕ από το οποίο σημειώνω για να προλάβω τους διάφορους κακεντρεχείς ότι προ πολλού έχω διαγραφεί. Π.χ. κάποιοι τώρα μαθαίνουν ότι το ΠΑΜΕ είχε προκυρήξει προ πολλού για το Σάββατο διαδηλώσεις και το εμφανίζουν ότι το έκανε κατόπιν εορτής (προφανώς περιμένουν να διαφημίσει το MEGA εκδηλώσεις του ΠΑΜΕ, χα χα χα). Εν πάσει περιπτώσει, φίλοι αναγνώστες έστω και μετά από 1 χρόνο κατεβήκατε στον δρόμο και αυτό είναι θετικότατο, ακόμη και για εμένα και πολλούς άλλους που σας αναζητούσαμε τόσο καιρό.
    Αναρωτηθείτε όμως φιλικά τα κάτωθι, έτσι ώστε να γίνει ένα βήμα παραπέρα και όχι να ξεφουσκώσει η δίκαια οργή :
    1. Η διαφήμιση (πολύ περισσότερο από τις απεργίες) των τωρινών εκδηλώσεων από τα ΜΜΕ των Μπόμπολα, Αλαφούζου, κλπ, είναι "καπελωτική" ή πεινάνε ξαφνικά και αυτοί που κάθε μέρα μας πρήζουν με την αγάπη τους για το μνημόνιο;
    2. Στην εξουσία (με τα ΜΜΕ μέσα) υπάρχει μιά σχεδόν άριστη οργάνωση όσον αφορά το θάψιμό μας. Οι ανοργάνωτοι που κατεβαίνουν τώρα στο δρόμο είναι σε θέση να οργανώσουν αντίπαλο ΣΟΚ και ΔΕΟΣ ή περιμένουν να ...πιάσουν το Γιωργάκη οι τύψεις ; Εχουν τη διάθεση να το τραβήξουν μήνες, χρόνια, όσο απαιτηθεί ή στη πρώτη στραβή (δακρυγόνο, δημοψήφισμα, κλπ) θα "λακίσουν" ;
    3. Η ιστορία - εαν δεν γίνει ένα βήμα παραπέρα- μου θυμίζει Παναθηναϊκό. Πολλοί φωνάζανε να φύγει ο "κακός" Τζίγγερ και να έρθει ο "καλός" Βγενόπουλος. Το τι έγινε, πολλοί το ξέρετε...
    4. Το πρόβλημά σας είναι το ΚΚΕ ; Οι περισσότεροι από εσάς δεν θέλετε ούτε το όνομά του να λέτε και ξέρετε καλά τι ψηφίζατε τόσα χρόνια. Θέλετε "τεχνοκράτη" (Βγενόπουλο, Λάτση, Μίχαλο, Δασκαλόπουλο, κλπ) ή "λαϊκή εξουσία"; Εαν θέλετε το 2ο, στο χέρι σας είναι να το οργανώσετε-διεκδικήσετε, και όχι να βγάζετε φωτογραφίες λες και είναι ρεβεγιόν το Σύνταγμα. Η Μότορ Οϊλ ανακοίνωσε περίπου 400% αύξηση κερδών για πέρσι. Εχετε το σθένος να παλέψετε για διυλιστήρια στο λαό ή θέλετε βενζίνη στο π.χ. 1,1 ευρώ και μετά είστε ευχαριστημένοι ;
    5. Θα είμαι και σήμερα κάτω. Θα είμαι όμως και αύριο, όταν κάποιοι σας μπορεί να έχουν απογοητευθεί ή κάποιοι να βρήκαν χρήματα για φραπέ και Timberland. Θα διαμαρτύρομαι και για εσάς που τώρα ήρθατε αλλά και για εσάς που θα "λακίσετε" για σωστή παιδεία, υγεία, εργασία για όλους, αξιοκρατία, κλπ. Εσείς ;

    • Pikis avatar
      Pikis @ Takis 26/05/2011 13:44:20

      Το ΚΚΕ όπως και τα άλλα κόμματα είναι μέρος του προβλήματος και όχι της λύσης. Προσωπικά είτε το ΚΚΕ μιλάει είτε το ΛΑΟΣ το ίδιο μου ακούγεται. Επίσης δεν μπορεί να βγαίνει ο Παναγιωτόπουλος να πουλάει λύσεις και εξυπνάδες. Για τους σοσιαληστές δεν το συζητώ. Τα κόμματα απέτυχαν (φαίνεται και στα φέσια που χρωστάνε).
      Από τη στιγμή που όλοι τους είναι φαύλοι (ας κριθεί και ο Σαμαράς) εμείς συγκεντρωνόμαστε για να τους δείξουμε τη δύναμη μας. Ή βάζουν τον κώλο τους κάτω να μαζέψουν το ρημαδιό ή θα πέσει φάπα. Τέρμα τα ζεϊμπέκικα και τα αναψυκτήρια με τους Ινδούς φιλοξενούμενους. Οι πολιτικοί αποθρασύνθηκαν τόσο που θεωρούσαν μαγκιά να τα φάνε και να μας το διατυμπανίσουν στην τηλεόραση. Μην ξεχνάτε:
      "Νόμιμο και ηθικό"
      "Ένα δωράκι πήρε ο υπουργός"
      "Μαζί τα φάγαμε"
      "Τι είναι ο Χριστοφοράκος; Ποδοσφαιριστής της Μίλαν;"
      "Για την ευχή της Παναγίας έκανα τα συμβόλαια"
      "Το χρηματιστήριο θα πάει στις 10.000 μονάδες, παίξτε όλοιιιιι"
      Θέλετε κι άλλα;

      • Takis avatar
        Takis @ Pikis 26/05/2011 17:45:52

        Το πρόβλημα είναι ο ...καπιταλισμός και όχι τα πρόσωπα. Μήπως π.χ. ο Σαχινίδης, η Μπιρμπίλη, κλπ "νέο" πρόσωπο δεν είναι ; Εσύ βέβαια περιμένεις τον νέο Μεσσία Σαμαρά (έτσι τουλάχιστον κατάλαβα από τα γραπτά σου) οπότε απέχουμε χιλιόμετρα στη πολιτική σκέψη μας. Αυτό βέβαια δεν μας εμποδίζει στο να βρεθούμε στο δρόμο παρέα και να προσπαθήσουμε να "ζυμωθούμε". Κλείνω, φιλώ την κόρη μου και βούρ για Σύνταγμα...

    • beniz avatar
      beniz @ Takis 26/05/2011 15:01:03

      Μπράβο ....Τακις ...τα είπες όλα...

  43. ΛΕΩΝ avatar
    ΛΕΩΝ 26/05/2011 13:31:20

    ΤΟΥς ΣΥΝΤΡΌΦΟΥς ΤΟΥ κκε ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΚΟΥΛΑΓΚ ΤΗΣ ΣΙΒΗΡΙΑΣ....

  44. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 26/05/2011 13:50:15

    Τι μπούρδες λεέι το άρθρο.
    Κατ'αρχάς το ΚΚΕ ήταν αυτό πίσω από το Πολυτεχνείο.Και με συγχωρείς σύμφωνα με εσένα επρέπε το ΚΚΕ να αφήσει τον όχλο να κάψει την Βουλή...
    Τι ανοησίες λεέι οτι ο Παπανδρεού δεν θα κοιμάται ήσυχος, μια τέτοια ειρηνική διαδήλωση κουμαντέρεται ευκολότερα από μια απεργία.Μετά λέει οτι το ΚΚΕ και οι συνδικαλιστές είναι μέρος του συστήματος...
    Δεν είμαστε σοβαροί νομίζω

    • factorx avatar
      factorx @ Ανδρέας 26/05/2011 13:55:09

      Μην λες μεγάλα λόγια για το Πολυτεχνείο - επειδή εμείς είμαστε εκεί

      • beniz avatar
        beniz @ factorx 26/05/2011 15:04:30

        και πόσοι άλλοι ...που ξέρουν....!!!!

    • Νικηφoρος Φωκας avatar
      Νικηφoρος Φωκας @ Ανδρέας 26/05/2011 14:37:33

      Και μονο που λες κατι τετοιο δειχνει ποσο ξενοι στον τοπο ειστε... (εννοω του ΚαΚαΕ..) μαλλον μπερδευεις την (επιτυχημενη δεν λεω..) ΚΑΠΗΛΕΥΣΗ του πολυτεχνειου απο το κομμα του 'εγκληματος και της προδοσιας' (οπως ΣΟΦΑ ελεγε ο παππους του σημερινου -ατυχως- πρωθυπουργου μας) και δεν εννοεις να καταλαβεις οτι ο παναθλιος ερυθρος φασισμος (το χειροτερο ειδος φασισμου) εχει παρελθει ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ αφου διελυσε κρατη και εξαθλιωσε λαους ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕ...

  45. Αλητήριος avatar
    Αλητήριος 26/05/2011 14:27:53

    Κάποιοι παλάβωσαν τελείως. Η συγκέντρωση των "αγανακτισμένων" στο Σύνταγμα δεν είναι κάτι καινούργιο. Να υπενθυμίσω την "επανάσταση των Bloggers" για τις πυρκαγιές πριν 3-4 χρόνια. Πολύ κοντή μνήμη έχουν ορισμένοι που έχουν ξεχάσει τόσο τους επαίνους των ίδιων ΜΜΕ όσο και τα αποτελέσματα εκείνων των "ακομμάτιστων-ακαπέλωτων" κινητοποιήσεων. Αυτό δείχνει πόσο πολύ τις φοβάται εκδηλώσεις χωρίς ιδεολογική συγκρότηση και συγκεκριμένα αιτήματα η κυρίαρχη τάξη...

    To KKE λέει στον κόσμο να οργανωθεί. Όχι απαραίτητα σε αυτό. Να οργανωθεί όμως. Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό ...

    • Νικηφoρος Φωκας avatar
      Νικηφoρος Φωκας @ Αλητήριος 26/05/2011 14:45:19

      Η Κυριαρχη ταξη εδω και καποιες δεκαετιες ειναι η ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ στον τοπο αυτο... και για αυτο ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΕΤΑΙ τωρα που οι πολιτες της Ελλαδας αρχισαν να ξυπνανε...

      Μαθε αγαπητε οτι η κοινωνικη δικαιοσυνη δεν ανακαλυφθηκε απο αποτυχημενους θεωρητικους (Μαρξ και σια) ουτε απο φασιστοειδη τυπου Σταλιν, Λενιν, Τσαουσεσκου κλπ ΑΛΛΑ ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ (ευτυχως) και οτι την ερυθροφασιστικη μαρξιστικη κοινωνικη 'δικαιοσυνη' την γευτηκαν πολυ καλα δεκαδες λαοι που εξαθλιωθησαν απο τους σοσιαλισμους...

      Ηρθε η ωρα να παει στα τσακιδια αυτη η ΛΕΠΡΑ που δημιουργησε τοση δυστυχια οπου ενεσκυψε. Αλλωστε Δημοκρατια ΚΑΙ κομμουνισμος ειναι πραγματα εντελως ΑΝΤΙΘΕΤΑ .

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Νικηφoρος Φωκας 26/05/2011 15:27:20

        Χα! Καταπληκτικό σχόλιο!

      • Κουμουνι avatar
        Κουμουνι @ Νικηφoρος Φωκας 26/05/2011 17:46:50

        Ενω δημοκρατια και Καρατζαφυρερ πανε χερακι χερακι

  46. Μάνος στο Βουνό avatar
    Μάνος στο Βουνό 26/05/2011 14:36:45

    ... άσχετο , αλλά πρώτη φόρα σε όλο αυτό τον καιρό που διαβάζω antinews , βλέπω 105 σχόλια όπου πουθενά δέν αναφέρεται ο Σαμαράς και η '' Σωτήρες " της ΝΔ !!! Πρέπει να σας πώ ότι χαίρομαι πολύ , είναι μιά καλή αρχή πρός την συνειδητοποίηση !

    • Νικηφoρος Φωκας avatar
      Νικηφoρος Φωκας @ Μάνος στο Βουνό 26/05/2011 15:03:19

      Eιναι που εισαι ακομη στο βουνο και δυσκολα φτανουν εκει τα νεα.... οταν κατεβεις προς τα καμποχωρια θα ενημερωθεις καλυτερα !

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Μάνος στο Βουνό 26/05/2011 15:28:03

      Τώρα εσύ ξύνεσαι στη γκλίτσα του τσομπάνη να αρχίσουμε να μιλάμε για αυτό...

  47. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 26/05/2011 14:40:46

    Αυτές οι διαδηλώσεις είναι που τις θεωρώ ανοήτες.Σχεδόν όλοι κατεβαίνουν απλά για να κατέβουν ή για χαβαλέ.
    Όταν διαδηλώνεις πρέπει να έχεις αιτημάτα, ρεαλιστικά.Αν πας και τους ρωτήσεις(δείτε ειδήσεις) γιατί διαδηλώνετε θα σου πουν είτε οτι ξυπνήσαμε, είτε είμαστε ενάντια στα μετρά(γενικά και αόριστα)είτε το είδα στο facebook.Τίποτα ουσιώδες δεν θα βγει από αυτό και ας λένε οτι θέλουν οι ''αυθόρμητοι''(στην ουσία αμόρφωτοι) νέοι και οι ουδέτεροι κομματικά

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ Ανδρέας 26/05/2011 14:59:03

      Πως την μετράς την μόρφωση Ανδρέα?

      • Ανδρέας avatar
        Ανδρέας @ Περιπτερας 26/05/2011 15:04:37

        από τις απαντήσεις που δίνουν.
        Παντώς συγνώμη ταιριάζει περισσότερο η λέξη ανενημέρωτοι

      • juliet avatar
        juliet @ Περιπτερας 26/05/2011 15:09:46

        Εννοεί μόρφωση επιπέδου....ΓΑΠ και παρέας του,πράσινης ανάπτυξης ,αιολικής .

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ανδρέας 26/05/2011 15:31:28

      Δεν είναι το θέμα αν είναι "ανόητες". Δεν μπορείς να πεις "ανόητη" την έκφραση της αγανάκτησης. Το μόνο θέμα είναι, πού θα καταλήξουν. Αυτός ο προβληματισμός είναι σωστός. Μπορούμε να πούμε "πάμε κι όπου βγει", αλλά εμένα δεν μου αρκεί, διότι θέλω να αποκλειστεί η δυνατότητα ελέγχου της αντίδρασής μας.

      Ο στόχος είναι να φύγει αυτή η κυβέρνηση. Νομίζω ότι αυτό ήταν πολυ σαφές χθες. Δεν έχει σημασία αν θα έρθει η ΝΔ μετά, το θέμα είναι φύγει ο πολύ συγκεκριμένος Γιωργάκης.

      Το ΠΑΣΟΚ πεθαίνει, αλλά μέχρι να πεθάνει θα μας βγάλει το λάδι...

  48. tpe avatar
    tpe 26/05/2011 14:59:40

    Πάντως τα "καλόπαιδα" του ΠΑΜΕ στο γραφείο σήμερα ψάχνονταν για πως θα το "οργανώσουν" και πως θα κάνουν το επόμενο βήμα... Καήκαμε δηλαδή.

  49. juliet avatar
    juliet 26/05/2011 15:13:05

    Με συναίνεση ,έτσι γιατί δεν αντέχουμε να πληρώσουμε και γ@μ@σ@@τ@κ@!

  50. Apollonios avatar
    Apollonios 26/05/2011 16:01:43

    Απολύτως δικαιολογημένες οι ανησυχίες πολλών, για το ποιοί μπορεί να κρύβονται πίσω από τις διοργανώσεις αυτές, ή για το ποιοί μπορεί να τις εκμεταλλευτούν.
    Αυτό όμως δεν είναι λόγος να μη συμμετάσχουμε, αλλά για να συμμετάσχουμε σε πιό ενεργό ρόλο.
    Υποψιασμένοι πρέπει να είμαστε σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά αυτό δεν πρέπει να μας οδηγεί στην αποχή και την παραίτηση, το αντίθετο.
    Προσωπικά, στην μικρή μου πόλη θα προσπαθήσω μαζί με οποιονδήποτε άλλο συμφωνεί, να προχωρήσουμε σε δημιουργικότερες μορφές το επόμενο διάστημα, ήδη προγραμμάτισα την προβολή ντοκυμαντέρ (χρεοκρατία) για μεθαύριο.
    Πρέπει ο κόσμος να παραμείνει στις πλατείες, να αυτο-οργανωθεί , να δράσει δημιουργικά.
    Αλλιώς το πράγμα θα λειτουργήσει ώς απλή εκτόνωση, προς όφελος τελικά της εξουσίας.

  51. Κουμουνι avatar
    Κουμουνι 26/05/2011 17:45:02

    Εγω λεω να βγαλουμε κυβερνηση τον Δασκαλοπουλο του ΣΕΒ που ειναι δημοκρατικος ανθρωπος,θελει και δημοψηφισμα, ή τον Αλαφούζο που σας αβανταρει απο την Καθημερινη, Αγανακτισμένοι. Φραγκα έχουνε, γνωριμιες εχουνε, σε κανενα κομμα δεν ειναι και χωρις ιδεολογια το σημαντικοτερο. Θα μας ξελασπωσουνε. Μια χαρα έτσι?
    Έλληνα δεν ξυπνησες ακομα ισα που ανοιξες τα ματια σου. Καιρος να ανοιξεις και τ αυτια σου τωρα, για να μην ανοιξεις στο τελος τα ποδια σου.

  52. corfiot avatar
    corfiot 26/05/2011 22:16:17

    ...και στο βάθος πορτοκαλί το χρώμα;.....................................................

  53. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 27/05/2011 00:06:23

    Ο ΣΚΑΪ εκτενή κάλυψη στη συγκένρωση.... θα τρελαθώ!

    Αν συνεχίσει έτσι το καθεστώς, σε λίγο θα δούμε και τον ΓΑΠ να συμμετέχει.

  54. Ευμένης avatar
    Ευμένης 27/05/2011 07:45:50

    Σωστά, όπως και η Ελληνική το 1821!!
    Σοβαρά τώρα, επαναστάσεις γινόντουσαν πριν εφευρεθεί η αριστερά και θα συνεχίσουν να γίνονται αφού ξεχαστεί απ όλους. Δεν είναι μονοπώλιό της όπως προσπαθεί να μας πείσει..

  55. Dimos Manou avatar
    Dimos Manou 30/05/2011 21:18:35

    Καταρχήν, θέλω να συγχαρώ όλους τους πολίτες που συμμετέχουν σε αυτήν τη Κίνηση. Κάθε άλλο παρά πρόσκαιρη και ανούσια είναι. Όμως αν πραγματικά θέλουμε να πάρουμε την ζωή στα χέρια μας και να κατακτήσουμε όλα όσα μας έκλεψαν και προσπαθούν να μας κλέψουν πρέπει να οργανωθούμε και να πολεμήσουμε το υπάρχον πολιτικό σύστημα με τα δικά του όπλα και μέσα. Μόνο τότε, θα μπορούμε να ελπίζουμε σε ενα καλύτερο αύριο, σε ένα καλύτερο μέλλον. Μόνο τότε θα μας υπολογίσουν και θα μας φοβηθούν τα πολιτικά τζάκια, τα οικονομικά λόμπι και μόνο τότε θα φύγουν απο την εξουσία, για την ακρίβεια δεν θα φύγουν απο μόνα τους αλλά εμείς θα τα διώξουμε. Αγαπήτοι φίλοι και συμπολεμιστές, όποιος νομίζει οτι ΜΟΝΟ με τους συγκεντρώσεις θα πάρει το μήνυμα η εξουσία και θα αλλάξει τακτική ή θα εγκαταλείψει την διακυβέρνηση της χώρας απατάται οικτρά. Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα επαναληφθεί το ίδιο σφάλμα που έγινε στην Αργεντινή όπου αιματοχύθηκε αίμα αθώων για να φύγει ο τότε πρωθυπουργός της χώρας και να αναλάβει η αντιπολίτευση (πουλημένη και αυτή!!!). Αυτή η Κίνηση πρέπει να μετατραπεί σε κόμμα, ένα κόμμα που θα προέρχαται απο τους απλούς πολιτές για τους απλούς πολίτες. ΠΡΟΣΟΧΗ! Κανένα πολιτικό πρόσωπο μέσα στη δομή αυτού του κόμματος αλλά ένα κόμμα από απλούς πολίτες, ένα κόμμα απο όλους εσάς.
    Μπόρει να γίνει αυτό, είναι εφικτό!!! Μόνο έτσι μπορούμε να αλλάξουμε την πορεία και το μέλλον της Ελλάδας, μόνο τότε μπορούμε να πάρουμε τις ζωές μας πίσω αυτο-κατευθύνοντας το μέλλον μας. Κανένας Γιωργάκης, δεν θα μας λυπηθεί ή φοβηθεί επειδή μερικές δεκάδες χιλιάδες πολίτες βγαίνουν στους δρόμους και μουτζούνουν τη βουλή. Το κόμμα θα πρέπει να απαρτίζεται απο νοικοκυρές, ανέργους, εργάτες, επιστήμονες και κάθε λογής άνθρωπο που θέλει να προσφέρει και θα είναι πάνω και πέρα απο κάθε κομματικό ιδεολογισμό. Η ιδεολογία του πρέπει να είναι βασισμένη στην Εθνική συσπείρωση και αναγέννηση της Ελλάδας!!!!
    Το καταστατικό θα πρέπει να γίνει με τοιούτο τρόπο ώστε να υπάρχει περιοδική εναλλαγή πρόσωπων στις επάλξεις του κόμματος και να διευκολύνεται ο έλεγχός τους απο κάθε άλλο πολίτη-μέλος του κόμματος. Δεν θα σας κουράσω άλλο, τέλος θα ήθελα να πώ ότι είμαι ένας απλός ενεργός πολίτης όχι κομματοποιημένος άνεργος επαγγελματικά, έχω σπουδάσει οικονομικά σε Ελλάδα και εξωτερικό και ξέρω οτι λύσεις υπάρχουν σε κάθε πρόβλημα και λύσεις υπάρχουν και για την πολύπλευρη κρίση που βιώνουμε σήμερα. Με τα χάρας μου να απαντήσω σε κάθε έρωτηση και να συμμετέχω σε κάθε συζήτηση. Θα με βρείτε και σήμερα στο Λευκό Πύργο. Σας χαιρετώ με τιμή απο την Θεσσαλονίκη.

  56. Ενας ακομα avatar
    Ενας ακομα 01/06/2011 18:24:39

    Ειμαστε ενας πανεξυπνος λαος με αστηρευτες δυνατοτητες και διεθνος αναγνωρισμενα μυαλλα. Γιατι δεν μπορουμε τοσα χρονια να παρουμε την κατασταση στα χερια μας και να δημιουργισουμε ενα ΕΛΛΗΝΙΚΟ κομμα οπου θα απαρτιζεται απο ΕΛΛΗΝΕΣ και θα ενδιαφερεται για το καλο της ΕΛΛΑΔΑΣ. Γιατι θα πρεπει να υποχρεωνομαστε να ψηφισουμε 1 απο τα 2 "μοναδικα" κομματα που μας πασαρουν και που δεν κανουν αλλο απο εσωτερικες μεταγραφες για να θολωνουν τα νερα και να μιλουν για αναγεννηση. Και λεω, 1 απο τα 2 "μοναδικα" κομματα, γιατι οταν ερθει η ωρα της ψηφου δεν πιστευω οτι εχει καποιο αλλο κομμα τη γνωση και την δυναμικη να κυβερνησει. Προσωπικα, δεν θελω να ψιφησω, γιατι δεν με αγγιζει κανενας τους. Γιατι ολοι τους, αποποιουνται τις ευθυνες οταν ερχεται η ωρα της κρισης και κριβονται πισω απο το βουλευτικο ασυλο που ΑΥΤΟΙ εχουν ψιφησει. Γιατι δεν μπορουμε να φτιαξουμε ενα " δικο μας" κομμα οπου θα εχει την ευθυνη των πραξεων του οσα χρονια και να περασουν. Ενα υγιες κομμα απο μορφωμενους ανθρωπους, ομως πανω απ'ολα....ΕΛΛΗΝΕΣ που θα πολεμησουν για τα δικαιοματα του Ελληνα, την Γλωσσα μας, την χωρα μας, την ιστορια μας, τα αγαλματα μας!!!
    Ζηταω συγνωμη για τα ορθογραφικα μου λαθη ομως δεν με κανουν λιγοτερο αγανακτησμενο...ουτε λιγοτερο Ελληνα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.