#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/01/2014 18:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φαρμακονήσι: Δεν απολογούμεθα, δεν δεχόμεθα υποδείξεις



“Latvian”. Λεττονοί, Εσθονοί, Φινλανδοί... Όλες οι προτεσταντικές φάρες της παγωμένης Βόρειας Ευρώπης, οι νοσταλγοί της Waffen SS, οι αποκαταστήσαντες τους «ήρωες» της Μεραρχίας Nordland της Βέρμαχτ... Αυτοί που στελεχώνουν όλα τα κλιμάκια της ΕΕ, ειδικά στα ... των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων» και στα της μεταναστεύσεως. Σε σύναξη του FRONTEX που συμμετείχα πρόσφατα στην Πολωνία, σχεδόν όλοι οι εισηγητές ήταν “Latvian” και αντίστοιχοι γεννημένοι στις ΗΠΑ, με πατέρα Φινλανδο – Μογγόλο, μάνα Εσθονή, κάθε παιδί και πατέρας που έλεγε η συγχωρεμένη μάνα μου. Μετέωρες κουλτούρες, τυπικά δείγματα του παγκοσμιοποιημένου «κιμά» που έλεγε ο Μακαριστός Χριστόδουλος, βιογραφικά με «διπλώματα» από απίθανα πανεπιστήμια – βιτρίνες  ΜΚΟ του Σόρος από την Εσθονία έως τα Σκόπια και την Πολωνία, με ειδίκευση στην «Γεωγραφία των μεταναστευτικών ροών», «σύνθεση και αφομοίωση εθνοθρησκευτικών ομάδων», «οφέλη της πολυ-πολιτισμικής συμβιώσεως» κ.α. συναφή.

Σαν τον επίτροπο ανθρωπίνων δικαιωμάτων Μούζνιεκς !

Αυτοί λοιπόν κλαίνε με μαύρο δάκρυ για τους αδικοχαμένους  λαθρομετανάστες στο Φαρμακονήσι, αυτοί συντονίζουν την εκστρατεία λοιδορίας της Ελλάδος και  της Ακτοφυλακής της , αυτοί ανέλαβαν να εφαρμόσουν το νεοταξικό δόγμα των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων» στο Αιγαίο μας. Για να το διαλύσουν, να το διαμελίσουν, να το κάμουν Συρία, Λιβύη, να εφαρμόσουν την κακοχωνεμένη θεωρία του χάους τους σε μια θάλασσα δυο χιλιάδων χρόνων πολιτισμού και ελληνισμού.  Ανέλαβαν εργολαβία οι επίτροποι και οι κομισάριοι, από κοντά και η Πέμπτη Φάλαγγα των «αλληλέγγυων», να υβρίσουν, να καταγγείλουν, να αμαυρώσουν ότι φορά στολή, ότι παλεύει με τρείς κι’εξήντα να φυλάξει σύνορα και χωρικά ύδατα.

Αυτοί λοιπόν, οι απόγονοι των Φινλανδών SS, αυτοί οι νοσταλγοί του Χίτλερ και μαζί και οι ημέτεροι «αντιφασίστες» ξεσήκωσαν τα πρόθυμα ΜΜΕ, τις Μαγδαληνές των ΜΚΟ και τους πράκτορες των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων» για την απόπειρα λέει «βίαιου επαναπατρισμού», για την βαρβαρότητα του ΛΣ στο Φαρμακονήσι.

Κουβέντα για τα βίντεο και τα άλλα στοιχεία που δείχνουν την Τουρκική Ακτοφυλακή να ...ξεπροβοδίζει τους δουλέμπορους, κουβέντα για την υπό μνημόνιο χώρα με τα 8.000 χλμ. ακτογραμμή στο Αιγαίο που καλείται να υποδεχθεί καραβιές εξαθλιωμένων από τις Συρίες και τα Ιράκ που στήνουν τα “think tanks” των υπερμάχων των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων»  της αμαρτωλής, αποικιοκρατικής Δύσεως.

Βέλγοι ακρωτηριαστές χεριών στο Κογκό, Γάλλοι εξανδραποδιστές Μαλγάσιων και Αλγερινών, Άγγλοι που γέμιζαν πυροβόλα με ζωντανούς «στασιαστές» στην Ινδία, ανιστόρητοι Αμερικανοί με περγαμηνές στο ΜάϊΛάι και το Αμπού Γκραίμπ, «θλίβονται» και ανησυχούν για την «βάρβαρη συμπεριφορά» της Ελληνικής Ακτοφυλακής !  Κουβέντα για τα πληρώματα που θαλασσοδέρνονται, που καλούνται να κάμουν εξωτερική πολιτική γιατί οι καθ’ ύλην αρμόδιοι κλαψουρίζουν στην Κομισιόν, σαλιαρίζουν με Επιτρόπους και ΜΚΟ και αφήνουν τα δύσκολα, την καθημερινή πράξη στους βαδίζοντας επί συνοριακής ξυρού ακμής ενστόλους.



Αγανάκτησε και το ΠΑΣΟΚ του Σαμίνα  - Παπουτσή, το ΠΑΣΟΚ του διαλύσαντος ακτοπλοΐα, Λιμενικό και κάθε έννοια ναυτοσύνης Σουμάκη για το Φαρμακονήσι ! Αυτοί που άφησαν αθωράκιστα τα θαλάσσια σύνορα, που μπλόκαραν επί δέκα χρόνια την επέκταση του VTMIS στο Αιγαίο αιτιώνται φτωχόπαιδα που αποδεικνύουν κάθε μέρα πόσο σέβονται την ανθρώπινη ζωή στην θάλασσα, αυτούς που παλεύουν με δωρεές, χορηγίες σε καύσιμα και λιπαντικά, με ληγμένα αλεξίσφαιρα, με τα κινητά ΤΦ που πληρώνουν από την τσέπη τους γιατί το ΛΣ – ΕΛΑΚΤ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, να συγκρατήσουν ένα κύμα προσφύγων που  διογκώνεται με αδιάγνωστα, σοβαρότατα και ύπουλα κίνητρα.

 

Τα ευαίσθητα ΜΜΕ και οι ανθρωπιστές του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ γιατί δεν μας λέγουν ότι οι περισσότερες «επιχειρήσεις» της παγκοσμιοποιήσεως ξεκίνησαν από την απάτη της επιβολής των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων» ; Γιατί δεν μιλούν για τις «στρατηγικές μειονότητες», για τις προσφυγικές ροές που κατευθύνονται έντεχνα όπου «πρέπει» να υπάρξει «ανθρωπιστική καταστροφή» για να επέμβει το ΝΑΤΟ, ο ΟΗΕ, η ΕΕ, για να αποκατασταθεί η «δημοκρατία» και ο «ανθρωπισμός», για να περιορισθεί η Ρωσία, για να ανασχεθεί η Κίνα, για να επικρατήσει το χάος και η διάλυση ;

Πόσα χρόνια τώρα κρατά το παίγνιο με το Αγαθονήσι και το Φαρμακονήσι ; Όπου τουρκικά ΜΜΕ αμφισβητούν την ελληνικότητα του, προβάλλουν αστειότητες για «γκρίζες ζώνες» και δήθεν «ασάφειες» της συνθήκης αποδόσεως των Δωδεκανήσων στην Ελλάδα από την Ιταλία ; Πόσο έπαιξαν οι Τούρκοι το χαρτί των διαφόρων ανιστόρητων “Latvian” του FRONTEX με τα “warnings” του ραντάρ στο Dalaman και τις απειλές καταρρίψεως και αφού κουράσθηκαν πέρασαν στην στρατηγική κορεσμού με καραβάνια προσφύγων ; Καραβάνια που θα δημιουργήσουν μια ασφυκτική κατάσταση διαβιώσεως για ντόπιους και λαθρομετανάστες, που θα οδηγήσουν σε εμπλοκή των «άγρυπνων» ΜΚΟ, της «Διεθνούς Αμνηστείας» και λοιπών πρακτορείων με την καθοδήγηση των ημετέρων Εφιαλτών βεβαίως – και απλώς θα κηρύξουν την περιοχή «υπό ανθρωπιστική καταστροφή» με ότι αυτό συνεπάγεται για το διεθνές της στάτους ;

Πόσο μυαλό χρειάζεται για να αντιληφθούν οι ημέτεροι «ευαίσθητοι» και «αντικειμενικοί», οι Πιλάτοι - «να επέμβει η Δικαιοσύνη» - τι κρύβεται πίσω από τον θόρυβο και τα κροκοδείλια δάκρυα ; Αρκετά με τα «ανθρώπινα δικαιώματα» και την δικαστική αντιμετώπιση εθνικών προβλημάτων και αναθεωρητικών βλέψεων που άπτονται της εθνικής κυριαρχίας. Που κάθε ευνομούμενο Κράτος αντιμετωπίζει παραδοσιακά με Ισχύ και αξιοπρέπεια και δεν αναθέτει την λύση τους σε Διευθυντήρια, Δικαστήρια και “think tanks”.



«Ανθρώπινα δικαιώματα» δεν υπάρχουν. Υπάρχουν αστικά και πολιτικά δικαιώματα, που αναγνωρίζουν και εγγυώνται τα κράτη στους πολίτες τους, μέσα στα σύνορα τους. Αλλιώς, αν τα δικαιώματα είναι «ανθρώπινα», έτσι, επειδή οι φορείς είναι άνθρωποι, ισχύουν παντού. Ανοίξτε λοιπόν τα σύνορα κύριοι της ΕΕ, αφήστε «ανθρώπους» να εγκατασταθούν ελεύθερα στις πόλεις και τα χωριά σας, να ασκήσουν τα «ανθρώπινα δικαιώματα» τους. Έως τότε, το κάθε κράτος θα εκχωρεί αστικά και πολιτικά δικαιώματα σε όσους αυτό κρίνει σκόπιμο, σε όσους μπορεί να θρέψει και να προστατεύσει. Και κανένα  άλλο κράτος δεν νομιμοποιείται να υποδείξει ποιους και πόσους  «οφείλει» κάποιο άλλο να υποδεχθεί.

Αφήστε λοιπόν τις «απολογίες», αφήστε την «διερεύνηση», ΕΔΕ κάνουν οι προς τούτο εντεταλμένοι από την Υπηρεσία και όχι «υπερεθνικοί» τρίτοι και εγχώριοι υπάλληλοι τους και ασχοληθείτε με τα απαραίτητα : Αυτά που έπρεπε να είχατε κάμει ΧΘΕΣ.

Επιτήρηση συνόρων, σε ξηρά και θάλασσα ΤΩΡΑ
Εκσυγχρονισμό των υποδομών του ΛΣ – ΕΛΑΚΤ που καλείται να φυλάξει τα μακρύτερα θαλάσσια σύνορα της ΕΕ
Ξεκαθάρισμα ότι Δουβλίνα και άλλα δεν μπορούν να ισχύουν για την χώρα μας όταν ΤΙΠΟΤΕ δεν είναι πια ίδιο με την εποχή που υπογράφηκαν οι συμφωνίες. Η χώρα έχει υποστεί ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ καταστροφή και δεν μπορεί να υποδεχθεί και να συντηρήσει η να φυλάξει άλλοις λαθρομετανάστες και πρόσφυγες

Ας το πράξει η Latvia  του κ. Μούζνιεκς, ο ογκόλιθος αυτός του ευρωπαϊκού πολιτισμού, το εξέχον αυτό μέλος της ΕΕ...

Parsifal

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Λούκιος avatar
    Λούκιος 26/01/2014 18:31:44

    Την απόλυτη ευαρέσκεια μου άξιε συνάδελφε.

  2. Dim avatar
    Dim 26/01/2014 18:40:50

    Πω, πωωωωω.....

  3. Skeptikisths avatar
    Skeptikisths 26/01/2014 18:41:27

    Τα είπες όλα! Συγκλονιστικό κείμενο, με μέτρο και ρεαλισμό!

  4. πΔπ avatar
    πΔπ 26/01/2014 18:54:58

    Μπράβο Parsifal! Επί του τύπου των ήλων!
    Μπράβο και στους Ακτοφύλακες!

  5. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 26/01/2014 18:57:08

    Μπράβο!!!Επιτέλους, ένα κείμενο που εκφράζει, πιστεύω, τη σιωπηρή πλειοψηφία όλων αυτών που αγανάκτησαν με τις αηδίες της αριστεροκατευθυνόμενης θολοκουλτούρας.....Δυστυχώς όμως, ο Εφιάλτης είναι εντός των τειχών...

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ Γεώργιος 27/01/2014 12:33:36

      Φίλε Γιώργο +1000 σε αυτά που γράφεις ειδικά για το Εφιάλτη εντός των τειχών και δυστυχώς έχουμε πολλούς

    • Δημητρης avatar
      Δημητρης @ Γεώργιος 29/01/2014 12:11:08

      oλα καλλα....αυτο το [ αριστεροκατευθυνόμενης ] τι το θελεις ??? Δειχνη καποια ενοια αντιληψεις ενοιων........

  6. Ο Λούμπεν avatar
    Ο Λούμπεν 26/01/2014 19:13:13

    Το άρθρο είναι άριστο και εάν δεν κατέληγε όπως καταλήγει δεν θα έγραφα κι αυτό εδώ το σχόλιο.

  7. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 26/01/2014 19:22:53

    Συγχαρητήρια! "Δεν δεχόμεθα υποδείξεις". Τα λέει όλα. Οι "ανθρωπιστές" να εννοήσουν δύο στοιχειώδη πράγματα: (α) ότι τα σύνορα δεν είναι νοητές γραμμές στον χάρτη και η παράνομη διάσχισή τους συνιστά ποινικά κολάσιμη πράξη για την οποία κανονικά θα πρέπει να διωχθούν οι επιζήσαντες του ναυαγίου εκτός και αν αποδείξουν ότι τελούσαν σε "ομηρία" από τους μεταγωγείς των και δεν είχαν σκοπό να διασχίσουν τα σύνορα (λέμε τώρα), (β) όσο νωρίτερα πάρουν το μήνυμα στις χώρες αφετηρίας ότι δεν είμαστε ξέφραγο αμπέλι, τόσο λιγότεροι θα πνίγονται καθώς κανείς δεν θα τολμά να διασχίσει. Για τον λόγο αυτό περιστατικά σαν και αυτό θα πρέπει να λάβουν την μέγιστη δυνατή δημοσιότητα ιδίως στις χώρες αφετηρίας καθαρά για αποτρεπτικούς και άρα εν τέλει ανθρωπιστικούς σκοπούς. Δεν θα μας κουνάνε το δάχτυλο οι πρώην αποικιοκράτες της Αφρικής και της Ινδίας. Τέλος θα πρέπει (σε πρώτη φάση) να κοπεί πάραυτα η κρατική χρηματοδότηση σε όλες ΜΚΕ ενθαρύνουν την λαθρομετανάστευση ή δεν εξυπηρετούν με την δράση τους τα πολύ στενά εννοούμενα εθνικά και κρατικά συμφέροντα. Μόνο ΜΚΕ της τελευταίας κατηγορίας έχει νόημα να χρηματοδοτεί ο φορολογούμενος πολίτης.

  8. ΚΜ avatar
    ΚΜ 26/01/2014 19:45:19

    Εξαιρετικό άρθρο. Κατά καιρούς, σε άλλες συζητήσεις, έχω αναφερθεί μειωτικά στον συντάκτη του αλλα εδώ τον παραδέχομαι.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ΚΜ 26/01/2014 22:04:37

      Κι ἐμένα κάποτε μέ εἶχε στεναχωρήσει ἕνα μειωτικό του σχόλιο,ἀλλά ὁφείλω νά ἀναγνωρίσω τήν ὀξυδερκή του πένα καί τόν ἀνόθευτο πατριωτικό του λόγο.

  9. Operating Times avatar
    Operating Times 26/01/2014 19:46:06

    Πολύ καλη τοποθέτηση Parsifal είμαστε μαζί σου και νομίζω είμαστε πολλοί αλλα κρυμμένοι καπως

  10. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 26/01/2014 19:49:04

    Άψογος!

  11. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 26/01/2014 19:57:29

    ΑΨΟΓΟΙ!!!!!

  12. ελεος avatar
    ελεος 26/01/2014 19:57:40

    οταν ειχαμε δωσει θαρρος στον μουιζνιεκ επειδη ελεγε κατα της ΧΑ δεν μπορουμε σημερα να λεμε οτι δεν δεχομαστε υποδειξεις , επρεπε να το πουμε απο την πρωτη στιγμη που ο κυριος αυτος ασχοληθηκε με εσωτερικα μας θεματα ασχετα αν οτι ελεγε τοτε και εναντιον ποιοι βολευανε γιαυτο γινονταν πρωτοσελιδα

    το οτι οι αντρες του λιμενικου οπως και της αστυνομιας ειναι εκθετοι καθε φορα αποδειχθηκε και τωρα με το περιστατικο στο φαρμακονησι , χθες εκαναν πανηγυρι και ως οτι πυροβολουσαν ειπανε .... ποιοι ? αυτοι που δεν ελεγχθηκαν ποτε , κατι κοπριτες που παριστανουν τους αντιρατσιστες ... δεν ελεγχθηκαν ποτε γιατι η δεξια τρεμει μην την πουνε ακραια , μην τους πουνε ρατσιστες η οτι αλλο ... ετσι προτιμανε με το παραμικρο να κρυβονται και να πετανε στα σκυλια ανθρωπους που μεσα σε αντιξοες συνθηκες προσπαθουν να κανουν την δουλεια τους

    τι καναμε ? ουτε καν μεσα δεν τους δινει το κρατος , σκαφοι θερμικες καμερες ρανταρ εγκαταστασεις υλικα ... και αυτα αγοραζονται οι υποληψεις ομως που βιαζονται απο μια κλικα επαγγελματιων "αριστερων" αλητων οχι , ουτε αγοραζεται το ηθκο που καταρρεει ουτε η περηφανεια που τσαλακωνεται ουτε η αισθηση της εγκαταλειψης απο ενα δειλο κρατος που δεν τολμα να τα βαλει με οσους το ξεφτιλιζουν η το διαβαλλουν

    τα χειροτερα θα ερθουν οταν αυτοι οι ανθρωποι στα ΣΑ θα σταματησουν να ασχολουνται , και γιατι να ασχοληθεις οταν ξερεις οτι δεν θα σε καληψει κανεις ? οταν εχεις πολιτκους προισταμενους που τους νοιαζει μην γραψουν τιποτε κακο οι εφημεριδες για αυτους ? οταν τους νοιαζει η πολιτικη τους καριερα ?

    • ελεος avatar
      ελεος @ ελεος 26/01/2014 20:03:21

      θα ηθελα να μαθω ποτε ελεγχθηκαν οι διαφορες αντιρατσιστικες ΜΚΟ , ποτε ελεγχθηκε ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ , ποτε ελεγχθηκαν οι διαφοροι προεδροι οργανωσεων μεταναστων , απο που χρηματοδοτουνται ? ειναι νομιμες οι οργανωσεις ? τι σχεσεις εχουν με ΜΜΕ εξωτερικου και με διεθνεις οργανισμους που ντοπιοι επικεφαλεις τους ειναι Ελληνες του ιδιου ιδεολογικου σιναφιου ...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ελεος 27/01/2014 18:25:40

        Οι ΜΚΟ έπαψαν να χρηματοδοτούνται από το κράτος εδώ και ένα χρόνο με εντολή Σαμαρά. Μέχρι σήμερα κάποιες ΙΣΩΣ να ελέγχθησαν και ξαναπήραν κάποια χρήματα αλλά δεν είναι τα πράγματα όπως ήταν.

    • Μαρσελ Προυστ avatar
      Μαρσελ Προυστ @ ελεος 26/01/2014 21:48:04

      Οποιος ανακατευεται με Μουιζνιεκ τον τρωνε οι κοτες...

  13. Ήμερος Αγριόλυκος avatar
    Ήμερος Αγριόλυκος 26/01/2014 20:16:26

    Επί τέλους. Όλη η αλήθεια, χωρίς περικοκλάδες και δουλικές ενοχικές
    ψευτο ευγένειες. Μπράβο σας. Γιατί όμως όλα αυτά που γράφετε, τα τόσο σωστά, αυτονόητα και πασιφανή, δεν μπορεί να τους τα πεί άραγε επισήμως ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας ο κ. Αντώνης Σαμαράς, επ΄ευκαιρία και της Προεδρίας του στην Ε.Ε; Αν ούτε το δίκιο μας δεν έχουμε τα κότσια να υπερασπιστούμε (και να μας αναγνωρισθεί), εντός αυτού του βάρβαρου οικονομικίστικου μηχανισμού που παριστάνει την ΄Ενωση τάχα ...πολιτισμένων κρατών, τότε ποιό το νόημα να βρισκόμαστε εγκλωβισμένοι, εξευτελισμένοι και αδικημένοι, υπό την μπότα της αλαζονείας και της χυδαίας τους βαρβαρότητας;
    '' Δεν απολογούμεθα, δεν δεχόμεθα υποδείξεις '', δεν δειλιάζουμε και δεν αποδεχόμαστε να φορτωθούμε τις ενοχές και τις ευθύνες των άθλιων υποκριτών. Όσο για τους υστερικούς γηγενείς, τους κατ΄επάγγελμα ''φιλανθρώπους'' που η βλακεία τους τους καθιστά Εφιάλτες, εύχομαι σύντομα να καταλάβουν τη συμπαιγνία, πριν να΄ναι κι άλλο αργά.

  14. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 26/01/2014 20:20:11

    Ξεχάσατε τους Λάπωνες κε Πάρσιφαλ.
    (....μιας και οι αργόμισθοι εξασφαλισμένοι μας παρουσιάζουν ως τάρανδους)
    Στα παιδιά έχουν να απολογηθούν αυτοί οι προστατευμένοι κύριοι, που θα πάρουν και αναδρομικά.
    Και στο Θεό.
    Άν αυτοί οι ωραίοι τύποι έχουν έστω και εφαπτομενική σχέση με τον Ελληνικό πολιτισμό, του λόγου μου δηλώνω και Λεττονός και Λάπωνας, και Εσκιμώος άμα λάχει (αλλά ήδη το ξέρετε, δεν έχουν...)
    Και κακώς χρησιμοποιείτε το πρώτο πληθυντικό: Δεν είμαστε "εμείς", είναι "αυτοί" που πρέπει να απολογηθούν. "Συνένοχους στο φόνο δεν θα μας έχουνε", ούτε με σφαίρες.
    Τι νομίζετε πως είναι αυτοί που προστατεύετε; Οι καλοί μας άγγελοι;
    Κρίμα, χαμένο πάει το ωραίο nick σας ...

    • Μαρσελ Προυστ avatar
      Μαρσελ Προυστ @ Uncle Stgm 26/01/2014 21:38:09

      Εγω παντως θα ηθελα να εφαρμοζονταν και στην Ελλαδα οι δρακοντιοι νομοι για την μεταναστευση και την ιθαγενεια που ισχυουν στο Ισραηλ,

    • Cynthia avatar
      Cynthia @ Uncle Stgm 26/01/2014 21:50:00

      @uncle stgm .Αστα θείε , μην το ψάχνεις ! Οι "προτεστάντικες φάρες της παγωμένες Ευρώπης με την μετέωρη κουλτούρα , οι υποστηρικτές του Χιτλερ " είναι πολύ μικροί μπροστά στον "μεγαλειώδη συναισθηματισμό "των ημετέρων συμπατριωτών . Ειναι δύσκολο να επιχειρηματολογήσεις σε ένα τέτοιο άρθρο έμπλεο πάθους και παράπονου .Οι αντιπαραθέσεις χρειάζονται νηφαλιότητα κ κυρίως κοινό τόπο επικοινωνίας. Δυστυχώς , το εθνικό μας σπορ είναι άλλο.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Cynthia 26/01/2014 23:54:34

        Το παράπονο δεν είναι αμαρτία.
        Ο κυνισμός είναι. Όποιος μπορεί να έχει παγερά συναισθήματα και κυνισμό μπροστά στο χαμό μικρών παιδιών, είναι ικανός για το χειρότερο.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Uncle Stgm 27/01/2014 18:28:45

          Το θέμα είναι ότι κάποιοι χωρίς έρευνα και στοιχεία έριξαν ευθύνες στους λιμενικούς μας που έχουν διασώσει χιλιάδες ναυαγούς. Εκεί είναι η ουσία. Δεν είπε κανείς ότι καλώς πνίγηκαν. Επομένως άστοχο το σχόλιο.

      • Μαρσελ Προυστ avatar
        Μαρσελ Προυστ @ Cynthia 27/01/2014 00:04:32

        Το δικο σας σπορ ειναι να κατηγορειτε τους συμπατριωτες σας; Ξερετε τι ειναι επιχειρηση διασωσης ναυαγων σε θαλασσα με 7 μποφορ; Ρωτηστε καποιο ναυτικο να σας εξηγησει.

    • Ο Λούμπεν avatar
      Ο Λούμπεν @ Uncle Stgm 26/01/2014 22:02:45

      θα συμφωνήσω μαζί σου. Είσαι Λάπωνας!

  15. αργατεία avatar
    αργατεία 26/01/2014 20:25:15

    είχα καιρό να διαβάσω τόσο εύστοχο κείμενο σε αυτή την σελίδα! μπράβο!

  16. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 26/01/2014 20:25:27

    Να είχαν τουλάχιστον το ίδιο μένος και εναντίον των λαθρεμπόρων που πηγαινοέρχονται απέναντι με "ουσίες", θα ήταν ίσως ένα κάποιο (νομικό, άν και όχι ηθικό) ελαφρυντικό...

  17. cyprusnet avatar
    cyprusnet 26/01/2014 20:41:08

    Ορθότατο άρθρο..
    Η Λογική έχει προ πολλού χαθεί από την ζαλάδα του Λαϊκισμού και της Εμπορευματοποίησης πάσης φύσεως Λαϊκισμού. Αυτά πρέπει να στηρίζονται και στα Μ.Μ.Ε...

  18. Μιλτος avatar
    Μιλτος 26/01/2014 20:41:38

    Προτείνω να αποδεχτούμε όσες υποδείξεις θέλουν στις πιό κάτω προσφορές Frontex :
    - Τι μάρκα να είναι τα 10 πλεούμενα που χρειαζόμαστε αν καθορίσουμε εμείς το μέγεθος και τις προδιαγραφές
    - Από που να μας στείλουν 50,000 σωσίβια
    - Τι προδιαγραφές να έχουν τα κλινοσκεπάσματα που θα μας στείλουν
    - Τέλος, το χαλάλ φαγητό με το οποίο θα τους ταίζουμε να έρχεται από τον εγκεκριμένο προμηθευτή τους, μιά και αυτοί θα τον πληρώνουν

    Έλεος πια! Μπράβο Parsifal

  19. Δημήτρης Β. avatar
    Δημήτρης Β. 26/01/2014 20:43:23

    Ονειρεύομαι την ήμερα που θα βρεθεί ένας
    Ελληνας πολιτικός να πεί στις ξανθές λέρες
    αυτές τις αλήθειες. Εύγε

    • evan avatar
      evan @ Δημήτρης Β. 27/01/2014 01:52:08

      τι να πει? Να προσβαλει και να υποτιμησει ολοκληρους λαους και χωρες?

  20. Χου χου avatar
    Χου χου 26/01/2014 20:44:07

    Ωραία,δεν απολογούμαστε σ αυτούς που δημιούργησαν και διογκώνουν το πρόβλημα.Συμφωνώ.Εμείς όμως δεν πρέπει να βρούμε την Αλήθεια;
    Παιδιά μας τα παιδιά του Λιμενικού και ήρωες στις συνθήκες που δουλεύουν.
    Αν όμως κάπου έγινε ένα λάθος;Και οι ήρωες δεν κάνουν λάθη;Γιατί να μην το ψάξουμε;Η μήπως μας καλύπτει η αλήθεια του κυβερνητικού εκπροσώπου;Απο πότε οι κυβερνητικοί εκπρόσωποι όπου γης έχουν σχέση με την Αλήθεια;
    Και αν η Αλήθεια δεν είναι αυτή που θα θέλαμε,τι θα κάνουμε;θα την κουκουλώσουμε;
    Και κάτι τελευταίο.Την ρήση του Δ.Σολωμού περί Εθνικού και Αληθούς την θυμάται κανείς;

    • Practical Joke avatar
      Practical Joke @ Χου χου 26/01/2014 21:51:16

      Αν η αλήθεια δεν μας βολεύει κακό της αλήθειας!
      Έδωσε τίποτα αυτό το άρθρο εκτός από εθνικιστικές κορώνες; ΟΧΙ
      Καλώς πέθαναν τα παιδάκια; Καλώς ψόφησαν θα σου έλεγε κάποιος.

      • Μαρσελ Προυστ avatar
        Μαρσελ Προυστ @ Practical Joke 26/01/2014 23:58:53

        Και φταινε αναγκαστικα οι Ελληνες λιμενικοι που επιχειρησαν διασωση ναυαγων σε θαλασσα με 7 μποφορ?
        Ωραια λογικη ...

  21. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/01/2014 20:50:45

    Απλά εύγε.

  22. victoria (true) avatar
    victoria (true) 26/01/2014 20:54:16

    Αγαπητέ Parsifal βάλε στο λογαριασμό και τη Σουηδέζα επίτροπο Μάλμστρομ... (αρμόδια για τη Frontex)

  23. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 26/01/2014 20:57:14

    Μια χαρά τα λέει ο Πάρσιφαλ. Και δείτε και τη νεοταξική ανακοίνωση της "Ελληνικής "Καθολικής Εκκλησίας" (δηλαδή, του εν Ελλάδι παραρτήματος του Βατικανού) που μιλάει κατά της επαναπροώθησης και κατά της "Ευρώπης-φρουρίου". Εδώ η ανακοίνωση:
    http://www.agioritikovima.gr/arxeio/37463-ell-katholiki-e
    (προσέξτε ότι την ανακοίνωση των εν Ελλάδι Ρωμαιοκαθολικών την αναδημοσιεύει η νεοταξική "Αυγή").
    Δηλαδή, για την ισλαμοποίηση της Ευρώπης, κουβέντα οι καθ' ημάς Φραγκοπαπάδες (νεοταξίτες κανονικότατοι, όπως και μερικοί δικοί μας δεσποτάδες...). Και ας έχουν ξεσηκωθεί οι πιστοί ρωμαιοκαθολικοί σε όλη την Ευρώπη, τους οποίους βέβαια η ιεραρχία τους τούς έχει πουλήσει κανονικότατα, αφού σέρνονται πίσω από την αριστερή ψευδο-ανθρωπιστική ιδεοληψία και δεν βλέπουν το προφανές: Ότι τεράστια κυκλώματα χρηματοδοτούμενα από Κατάρ και Σαουδική Αραβία επιδιώκουν την ισλαμοποίηση της Ευρώπης χρηματοδοτώντας αδρά τυχοδιώκτες φουκαράδες.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ΒΙΣ 26/01/2014 23:35:54

      Φαντάζομαι τι αισθήματα τρέφετε για τον Απόστολο Παύλο
      (Ουκ ένι Ιουδαίος ουδέ Έλλην, ουκ ένι δούλος ουδέ ελεύθερος, ουκ ένι άρσεν και θήλυ πάντες γαρ υμείς είς εστέ εν Χριστώ Ιησού
      Προς Γαλάτας Κεφ. 3, στ. 28 )
      Στο τέλος θα αφορίσετε και τον Ιησού, μαζί με τους παπάδες, καρδινάλιους και δεσποτάδες. "Νεοταξιτης" ήταν και Εκείνος, έτσι που σεις εννοείτε τον μοντερνίστικο αυτό όρο.
      Το ξέρετε: Ο ολοκληρωτισμός, σταλινικός ή εθνικιστικός, δεν είναι δήθεν "καθυστερημένος" μεσαίωνας, αλλά παρακμιακός μοντερνισμός. "Καθαρός 20ός αιώνας", ο αιματηρός αιώνας της εθνικιστικής παρακμής. Αυτοί οι όροι, τύπου "νεοταξίτης" κτλ, είναι το απαύγασμα της μοντερνιστικής παρακμής.
      Παραφέρεστε.
      Και το πιό λυπηρό είναι ,ότι εσείς έχετε τα εφόδια, ώστε να γνωρίζετε που οδηγεί αυτή η παραφορά.

      • Μαρσελ Προυστ avatar
        Μαρσελ Προυστ @ Uncle Stgm 27/01/2014 12:17:47

        Η κουβελοειδης σοβαροφανεια και η προτεσταντικη ερμηνεια των ιερων κειμενων δεν μας εντυπωσιαζουν. Η Ορθοδοξια τιμουσε παντα και τιμα τους υπερασπιστες της Πατριδας και ευχαριστει την Yπερμαχο Στρατηγο μας που ειναι η Θεοτοκος:
        "Τῇ ὑπερμάχῳ στρατηγῷ τὰ νικητήρια,
        ὡς λυτρωθεῖσα τῶν δεινῶν εὐχαριστήρια,
        ἀναγράφω σοι ἡ Πόλις σου Θεοτόκε.
        Ἀλλ' ὡς ἔχουσα τὸ κράτος ἀπροσμάχητον,
        ἐκ παντοίων με κινδύνων ἐλευθέρωσον,
        ἵνα κράζω σοι· Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε."
        Ο προστατης του Λιμενικου, ο Αγιος Νικολαος, θα προστατεψει τα παιδια μας απο τις αισχρες συκοφαντιες .

        .

      • sender avatar
        sender @ Uncle Stgm 27/01/2014 14:19:59

        Uncle,''ο έχων ΔΥΟ χιτώνας μεταδότω τω μη έχοντι,και ο έχων βρώματα ομοίως ποιείτω''.Ελπίζω να χαρίσετε τον έναν ''χιτώνα'',εφόσον βέβαια εσείς έχετε ακόμα δύο.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ sender 27/01/2014 14:39:44

          Ξεχνάς ότι οι φαρισαίοι δεν χαρίζουν ποτέ και τίποτα. Κοιτούν μόνο να δουν αν χαρίζουν και, ιδίως, αν δεν χαρίζουν οι άλλοι.
          Σαν τον άλλο σχολιαστή εδώ μέσα που κοιτούσε τον Εσταυρωμένο και δεν έβλεπε τον εαυτό του (ο άγιος Νικολαος Βελιμίροβιτς λέει ότι ο Χριστός είναι ο καθρέφτης της δικής μας ψυχής), αλλά τον δικό μου μαύρο εαυτό!!!
          Γεμίσαμε από αντίχριστους φαρισαίους που παριστάνουν τους χριστιανούληδες και τους χριστανομέτρες (των άλλων).

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Uncle Stgm 27/01/2014 14:36:17

        Γιατί να είσαι τόσο εξώφθαλμα υποκριτής;
        Είναι απλή η απάντηση: Επειδή είσαι μεταλλαγμένος κομμουνιστής.

    • parsifal avatar
      parsifal @ ΒΙΣ 26/01/2014 23:57:50

      Θίγεις ενα τεράστιο θέμα, που προβάλλει ανάγλυφα στην Συρία. Τουμπεκί οι καθολικοί επίσκοποι για τις σφαγές χριστιανών, κάτι υποτονικές διαμαρτυρίες που και που. Ελληνορθόδοξοι είναι βρέ αδελφέ, αιρετικοί, ασε να καθαρίσει ο τόπος... Μπορεί να ελέγξουμε και τον Αγιο Τάφο σου λέει ο αλλος !

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ parsifal 27/01/2014 18:31:35

        Σωστός. Εκεί έχουμε νέα Γιουγκοσλαβία. Σφάζουν Ορθοδόξους οι σκληροί Ισλαμιστές και οι Ρ/Κ κάνουν τη στρουθοκάμηλο. Τυπικά κάποια ανακοίνωση για ξεκάρφωμα και τέλος. Εκεί ο Πάπας ο φιλάνθρωπος δεν έχει χρόνο να ασχοληθεί βλέπεις. Τα βαπτίσια μιας ανύπαντρης είναι σοβαρότερα.

  24. Πανος avatar
    Πανος 26/01/2014 20:59:06

    Μας τα είπες όλα αλλά μάλλον εσκεμένα ξέχασες να αναφερθείς στην συνθήκη Δουβλίνο 2, ποιοί την υπογράψαν, ποιοι την στηρίζουν, ποιοί τα πήραν, ποιοι τα πέρνουν και βεβαίως βεβαίως ποιοί καλύπτουν όλους τους παραπάνω.... Μη ψάξεις πολύ μακριά, ήταν και είναι "εξέχουσες πολιτικές προσωπικότητες" της χώρας μας!!!

  25. je ne regrette rien avatar
    je ne regrette rien 26/01/2014 21:04:19

    Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ !!! Πρώτη φορά τόσο σωστό, περιεκτικό και ρεαλιστικό άρθρο . PARSIFAL, ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ βαθειά !

  26. ελεος avatar
    ελεος 26/01/2014 21:05:04

    καποιος θα επρεπε να αναρωτηθει , γιατι οι λαθρομεταναστες επιλεγουν να ερθουν Ελλαδα οταν η Τουρκια μεσα απο την οποια περνανε και ποιο πλουσια ειναι και με μεγαλυτερη αναπτυξη ειναι ? μηπως πρεπει να αρχισει μια καμπανια με ενημερωτικο υλικο στις χωρες προελευσης τους και να τους λεμε οτι εδω δεν υπαρχει μια και δεν θα περασουν ουτε στην ευρωπη ? και ολο αυτο θα επρεπε να χρηματοδοτηθει απο την ΕΕ

  27. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 26/01/2014 21:10:56

    Στο Αντινεους κατά καιρούς έχουν δημοσιευτεί πολλά τεκμηριωμένα κείμενα (όπως αυτό το Πάρσιφαλ), αλλά και σοβαρά σχόλια που προτείνουν συγκεκριμένα πράγματα για την αντιμετώπιση του λαθρομεταναστευτικού. Πρόκειται για ένα σοβαρό δημόσιο διάλογο, διαφορετικό από αυτόν που βρίσκει κανείς στις ηλεκτρονικές εκδόσεις των εφημερίδων. Τα κείμενα και τα σχόλια αυτά έχουν μία λογική επιχειρηματολογία, που δεν έχει σχέση με ακρότητες, αγριότητες και φαιδρότητες του τύπου "όλοι νόμιμοι, κανείς παράνομος" ή "πνίχτε τους, σκοτώστε τους" ή "δώστε τους νομιμοποιητικά έγγραφα-διαβατήρια να φύγουν από εδώ".
    Σε ό,τι με αφορά, πρότεινα την εφαρμογή της καναδικής νομοθεσίας, κατά την οποία δεν νομιμοποιείσαι με κανένα τρόπο αν έχεις μπει παράνομα στη χώρα. Συνοψίζεται στο "άπαξ παράνομος, διαπαντός παράνομος". Εξακολουθώ να πιστεύω ότι αυτό 1. λειτουργεί ανασχετικά στις παράνομες και ανεξέλεγκτες μεταναστευτικές ροές και 2. λειτουργεί καθησυχαστικά απέναντι στην ελληνική κοινή γνώμη, που δεν διέπεται από μισανθρωπία και δεν είναι αναίσθητη απέναντι στο δράμα ανθρώπων που πράγματι έχουν ανάγκη, όποιας φυλής και θρησκεύματος και αν είναι (και φυσικά, δεν έχουν όλοι οι λαθρομετανάστες ανάγκη, να το ξεκαθαρίσουμε...). Δεν θέλει όμως ο Έλληνας ο σημερινός λαθρομετανάστης να γίνει ο αυριανός "Έλληνας", ειδικά αν αυτός είναι μουσουλμάνος.
    Μπορούν κάποιοι στη ΝΔ να συγκεντρώσουν όλες τις προτάσεις και σχόλια δημοσιευμένα κατά καιρούς στο Αντινεους, όσα από αυτά τα
    θεωρούν σοβαρά, και να επεξεργαστούν, με βάση και αυτόν τον δημόσιο διάλογο, μία πρόταση για το (λαθρο)μεταναστευτικό;
    Ελπίζω ότι κάποιος ¨αρμόδιος" (όπως λέγεται) θα διαβάσει το σχόλιο αυτό.

    • helios avatar
      helios @ ΒΙΣ 27/01/2014 01:44:51

      ''Μπορούν κάποιοι στη ΝΔ να συγκεντρώσουν όλες τις προτάσεις και σχόλια δημοσιευμένα κατά καιρούς στο Αντινεους, όσα από αυτά τα
      θεωρούν σοβαρά, και να επεξεργαστούν, με βάση και αυτόν τον δημόσιο διάλογο, μία πρόταση για το (λαθρο)μεταναστευτικό;
      Ελπίζω ότι κάποιος ¨αρμόδιος” (όπως λέγεται) θα διαβάσει το σχόλιο αυτό.''

      συμφωνώ απόλυτα και αν υπάρχει πρόβλημα να μαζευτούν επειδή είναι διασπαρμένα σε διάφορα θέματα-άρθρα να ανοίξει ένα καινούργιο και να ξανά τοποθετηθούμε όλοι μας με προτάσειες,σχόλια,ιδέες κλπ....

  28. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 26/01/2014 21:13:08

    Για όσους υβρίζουν το λιμενικό, να σας θυμίσω τι έκαναν οι Αθηναίοι στους νικητές στρατηγούς τους στις Αργινούσες το 406 π.Χ. (μόνο ο Σωκράτης είχε το σθένος να αντιταχθεί στον παραλογισμό) και τί έπαθε η Αθήνα το 404, δύο χρόνια αργότερα, στη ναυμαχία στους Αιγός Ποταμούς....
    Διαβάστε Θουκυδίδη, είναι πάντοτε επίκαιρος.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΒΙΣ 27/01/2014 18:39:31

      Έξοχο σχόλιο που δείχνει πόσο πολύτιμη είναι η ιστορία για το παρόν, και πόση ζημιά έγινε στη νεολαία μας από τη νοοτροπία του να μην δίνει βάρος σε μαθήματα που δεν είναι της κατεύθυνσης σπουδών...

  29. Δημήτρης Β. avatar
    Δημήτρης Β. 26/01/2014 21:14:15

    Οντως παραμεθόριος κ δη βουνίσιος,
    έχεις μπεί σε βάρκα;
    Ο Αφγανός δεν είχε ξαναμπεί, ήξερε
    όμως να χειρίζεται εξάντα και έβγαλε
    στίγμα, πορεία, απόσταση.
    Μήπως σ' αυτόν τον τόπο πρέπει όλοι
    μα όλοι να ανεβάσουμε το επίπεδο σεβασμού στην νοημοσύνη των άλλων;

  30. Ελλην Πολίτης avatar
    Ελλην Πολίτης 26/01/2014 21:15:28

    Σωστό το άρθρο.
    Πρώτα από από όλα πρέπει να ασχοληθούμε σοβαρά με την πέμπτη φάλαγγα.
    1) Να ελεγχθεί η νομιμότητα των διαφόρων ξενοκίνητων ομάδων και τα οικονομικά τους (ΜΚΟ, παρατηρητήρια). Η υπερήφανη Ρωσσία τις έχει απαγορεύσει.
    2) Να διωχθούν οι Έλληνες πολίτες που συκοφαντούν τις δυνάμεις επιβολής του νόμου (πχ η κουτοπόνηρη γριά Φωτίου του ΣΥΡΙΖΑ που μίλησε για δολοφονίες μεταναστών απο το Λιμενικό στο ΜΕΓΑ). Που είναι η αστυνομία και ο εισαγγελέας, μήπως έχουν μυωπία ή περιμένουν την άνοδο της ΧΑ;
    3) Επιτέλους ας μην απολογείται η κυβέρνηση για κάθε μαλακία που θα εκστομίσουν οι εθνομηδενιστές
    4) Να ενισχυθεί με μεγάλα περιπολικά άμεσα η Ακτοφυλακή (με θερμικές κάμερες και ραντάρ), χρήματα μπορεί να πάρει απο την ΕΕ. Απορώ γιατι δεν το κάνουμε και κρυβόμαστε πίσω απο την Frontex
    5) Nα κατανοήσουν όλοι ότι η διάβαση συνόρων αποτελεί έγκλημα. Το Λιμενικό /Ακτοφυλακή μαζί με το Πολεμικό Ναυτικό περιπολούν εκεί για να εμποδίδουν την είσοδο και όχι να τους μεταφέρουν στον Πειραιά.
    6) Ας αντιμετωπίσουμε σοβαρά σαν κράτος την ύπουλη τακτική των Τούρκων δουλέμπορων που συνεργάζονται με το Τουρκικό κράτος για να μας προωθούν με σαπιοκάραβα σύγχρονους σκλάβους (τους βουλιάζουν συνήθως το σκάφος για να μετατρέψουν την παράνομη είσοδο σε ΔΙΑΣΩΣΗ). Μια καλή τακτική είναι οι Λιμενικοί να καλούν την Τουρκική Ακτοφυλακή να τους μαζεύει.

    • evan avatar
      evan @ Ελλην Πολίτης 27/01/2014 08:44:58

      "η διάβαση συνόρων αποτελεί έγκλημα" Επειδή ετσι σας αρεσει εσας? Σε ποια νομικη σχολή το διδάσκουν αυτο? Τοτε η δολοφονια τι ειναι? Τα μεγαλα οικονομικα εγκλήματα? Αμα τιμωρείς την παρανομη μεταναστευση σαν εγκλημα στα αλλα τι θα κανεις? Λιγη λογικη χρειάζεται.
      Και σιγα το μεγαλο εγκλημα! Εκατομμύρια άνθρωποι στην ιστορία μεταναστευουν νόμιμα ή παράνομα (ανάλογα με το τι δυνατότητα εχει ο καθένας και τη χώρα που...ετυχε να γεννηθεί) και θα συνεχίσουν να το κανουν. Δεν ειναι αυτοι περισσοτερο η λιγοτερο κακοι ανθρωποι απο τους ντοπιους και δεν πανε ολοι με σκοπο να σκοτώσουν. Εχω γνωρισει πολλους τέτοιους και εδω και στις ΗΠΑ που ειχα ζήσει και ηταν μια χαρα παιδιά πολυ ανωτεροι απο κατι ντοπια λαμογια.

      • sender avatar
        sender @ evan 27/01/2014 13:38:56

        evan,το να συγκρίνετε τις ΗΠΑ με την Ελλάδα είναι αστοχία.Οι γεωπολιτικές και οικονομικές παράμετροι της χώρας πρέπει να μας καθιστούν εξαιρετικά προσεκτικούς και αναλυτικούς,όσον αφορά τα αίτια και τις επιπτώσεις της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης.Κανείς δεν τα βάζει με τους ανθρώπους αυτούς,αλλά ανησυχεί για το ότι τα ελάχιστα που υπάρχουν δεν φθάνουν ούτε για την αυτοσυντήρηση των Ελλήνων.Το μόνο που μένει είναι να δούμε την Ελλάδα αποθήκη ψυχών,αγριεμένων από την πείνα.Ενα πραγματικό κολαστήριο,που η ''ουμανίστρια''Δύση το κρατά μακρυά της,με την δική μας υπογραφή.

  31. Πανος avatar
    Πανος 26/01/2014 21:16:18

    Recpect

  32. Kράντωρ avatar
    Kράντωρ 26/01/2014 21:20:05

    MKO τύπου Διεθνής Αμνηστεία, Green Peace, Γιατροί ...άνευ συνόρων να καταγραφούν ως πιθανοί στρατιωτικοί στόχοι.
    Άρνηση οποιασδήποτε αρμοδιότητος του «διεθνούς ποινικού δικαστηρίου», που κατασκεύασαν οι νεοταξίτες και απειλούν με αυτό τα θύματα τους.
    Να μη φοιτούν νέοι μας σε αγγλοσαξωνικά πανεπιστήμια με αποστολή κατασκευής νεοταξιτών πρακτόρων.
    Τύποι σαν τον Μούζνιεκ να αντιμετωπίζωνται δεόντως... Είναι ντροπή να κυκλοφορεί ελεύθερος ο γενίτσαρος Δημητράς ή να εκδίδωνται ακωλύτως νεοταξικά έντυπα σαν το Lifo και το Athens Voice.
    Να τεθή φραγμός στην προπαγάνδα της ιδεολογίας των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων».

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Kράντωρ 27/01/2014 00:18:12

      "Να μη φοιτούν νέοι μας σε αγγλοσαξωνικά πανεπιστήμια".
      Υπάρχει άραγε ακόμη το "Λομονόσωφ";
      Υπάρχουν τα Ιταλικά - φυτώρια των Brigatte Rosse - για τους Έλληνες σκράπες των δεκαετιών 1960 - 1970;
      Τι ωραία που ήταν τότε, χωρίς Αγγλοσάξωνες, όταν μας έρχονταν απ' έξω τα διδακτορούχα σταλίνια και οι "φίλοι του Τσουτσουβή";
      Τώρα είαι γεροφρικιά βέβαια, και μερικοί απο αυτούς πέρασαν στο "άλλο άκρο" απο πίσω, απο τον αόρατο δεόμο...

    • Greco avatar
      Greco @ Kράντωρ 27/01/2014 03:21:28

      Ο Kράντωρ θεικο τρολ

  33. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 26/01/2014 21:37:34

    Μπράβο Parsifal.

    Δυστυχώς ,προς υα έξω ,η ψοφοδεής Ελλάδα δεν τολμάει να μιλήσει με αυτή τη γλώσσα.

  34. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 26/01/2014 21:40:48

    Πού ἀκριβῶς προτείνεις νά ψάξουμε γιά τήν ἀλήθεια,στό τραγικό γεγονός,ἤ στά αἴτια πού δημιουργοῦν τέτοια γεγονότα;...

  35. Ελλην Πολίτης avatar
    Ελλην Πολίτης 26/01/2014 21:41:28

    Δυστυχώς ο υπουργός μας που άφησε να καεί η Αθήνα τον Δεκέμβριο του 2008 ΔΕΝ σπούδασε σε Αγγλοσαξονικό αλλά σε Γαλλικό πανεπιστήμιο. Πολλοί απο την πολιτική μας ελίτ έχουν σπουδάσει σε Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια. Επομένως δεν είναι κριτήριο οι σπουδές σε Αγγλοσαξονικό πανεπιστήμιο.

  36. πολίτης avatar
    πολίτης 26/01/2014 21:42:14

    Θα παραδεχόμουν τον τίτλο, αν δεν είμασταν τόσο οσφυοκάμπτες όταν πρόκειται για τη δόση μας.
    Εκεί, οι απόγονοι του Χίτλερ, γίνονται προηγμένος δυτικός πολιτισμός.
    Ώστε δεν υπάρχουν ανθρώπινα δικαιώματα; Πρέπει το κράτος να τα παραχωρεί για να θεωρείσαι άνθρωπος;
    Σαν άθεος, ανατρίχιασα διαβάζοντας τις χριστιανικές σας απόψεις.
    Για το τραγικό γεγονός τώρα, ασφαλώς και όλο το λιμενικό σώμα δε θα χρεωθεί το θάνατο δώδεκα ανθρώπων.
    Δε θα έπρεπε όμως να περιμένουμε τις υποδείξεις άλλων και ούτε φυσικά να ακούσουμε τις δηλώσεις Βαρβιτσιώτη που προσπάθησε μετά να το μαζέψει.
    Αμέσως έπρεπε να γίνει έρευνα, μήπως κάποιοι από τους λιμενικούς φάνηκαν "υπερπατριώτες" με τραγικές συνέπειες.
    Αν όχι, θα αποδειχτεί με στοιχεία. Καθαρός ουρανός, αστραπές δε φοβάται.
    Το λιμενικό έχει πολλές φορές κάνει διασώσεις σε παρόμοιες περιπτώσεις. Επειδή όμως εσχάτως αλωνίζουν οι χρυσαυγίτικες ευαισθησίες και επειδή είναι πολύ παράξενο να σου καταλογίζουν τέτοιες κατηγορίες άνθρωποι που προσπάθησες να σώσεις, η έρευνα γίνεται επιτακτική.
    Το μεταναστευτικό δε λύνεται με τέτοιες μεθόδους. Η προεδρία είναι ευκαιρία να το αναδείξουμε και να πιέσουμε με κάθε δυνατό τρόπο να γίνουν αλλαγές στις συνθήκες που εγκλωβίζουν στη χώρα μας τους μετανάστες.
    Τα παιδιά που πνίγηκαν στη θάλασσα, άνθρωποι ήταν. Αθώοι άνθρωποι. Αλλά με ένα τραγικό ελάττωμα. Φτωχοί.
    Είναι σίγουρο ότι αν η Ελλάδα με κάποιο τρόπο γέμιζε χιλιάδες σκούρους ισλαμοφασίστες σεΐχηδες που θα σκορπούσαν το χρυσάφι τους, η καθαρή μας φυλή όχι μόνο κίνδυνο αλλοίωσης του πολιτισμού μας δε θα έβλεπε, αλλά θα έριχνε ροδοπέταλα στους επενδυτές.
    Γιατί και ο ρατσισμός έχει την ταξική του οπτική.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ πολίτης 26/01/2014 23:51:01

      Πολίτη, άν και δηλώνετε άθεος, είστε πιό κοντα στο Χριστό από τους Φαρισαίους.
      Όσο για πατριωτισμό και Ελληνικότητα, αντί να τα ξαναγράφω για πολλοστή φορά, άς παραπέμψω:
      http://www.antinews.gr/2014/01/24/243122/#comment-1274511

    • Varavas avatar
      Varavas @ πολίτης 27/01/2014 08:09:51

      Δημοψήφισμα κύριοι, να αποφασίσει ο Ελληνικός λαός εάν επιθυμεί να αναμειχθεί είτε με τις ορδές των ισλαμοπτωχών είτε με τις δολαριούχες των ισλαμοσεϊχηδων. Δημοψήφισμα για να σωπάσετε δημοκρατικά.
      Ως τότε, κλάψτε κάπου αλλού για τα καημένα τα ...φτωχά, αθώα παιδιά. Κάθε δευτερόλεπτο που εσείς ρεύεστε την αστακομακαρονάδα σας, πεθαίνουν από πείνα, ΧΙΛΙΑΔΕΣ. Δεν βλέπω να σας κόβεται η όρεξη....Όλο και χοντραίνει ο @@λος σας άπληστοι και φαύλοι, παχύσαρκοι υπερασπιστές των ... αδυνάτων!
      Αστείοι Φαρισαίοι υποκριτές κι ανθέλληνες. Αυτό είσαστε. Μονάχα αυτό.

    • Ο Λούμπεν avatar
      Ο Λούμπεν @ πολίτης 28/01/2014 06:48:43

      "Το μεταναστευτικό δε λύνεται με τέτοιες μεθόδους."

      αλλά μόνο με τον τρόπο με τον οποίον αντιμετωπίστηκε μέχρι σήμερα...

  37. Μαρσελ Προυστ avatar
    Μαρσελ Προυστ 26/01/2014 21:44:56

    Ξερετε τι σημαινει διασωση ναυαγων σε θαλασσα με 7 μποφορ?

  38. Kimon avatar
    Kimon 26/01/2014 21:46:35

    Και ο Παυλόπουλος ποιούς θα ευχαριστεί ρε παιδιά; Ο Μαγγίνας ποιούς θα φιλοξενεί; Το «καλόπαιδο» ποιούς θα παροτρύνει να καίνε την Ελληνική σημαία;

  39. Cynthia avatar
    Cynthia 26/01/2014 21:59:52

    Δυστυχώς Parsifal , καταφέρνετε με τον τρόπο σας κ θρυμματιζετε τις ίδιες τις αλήθειες σας . " βλέπομεν γαρ άρτι δι'εσόπτρου εν αινίγματι".

    • parsifal avatar
      parsifal @ Cynthia 27/01/2014 00:10:32

      "Ἐὰν ταῖς γλώσσαις τῶν ἀνθρώπων λαλῶ καὶ τῶν ἀγγέλων, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, γέγονα χαλκὸς ἠχῶν ἢ κύμβαλον ἀλαλάζον."
      Ετσι αρχίζει η πρός Κορινθίους επιστολή αγαπητή Υακίνθη... Σκεφθείτε το.

  40. roadrunner avatar
    roadrunner 26/01/2014 22:10:14

    Η μεροληψία σε βάρος της Ελλάδας, των Διεθνών Οργανισμών, που υπερασπίζονται επιλεκτικά τα ανθρώπινα δικαίωματα είναι εξόφθαλμη και πολύ σωστά και δίκαια, τα όσα γράφεται στο άρθρο σας, σχετικά.
    Θα συμπλήρωνα (ξεφεύγοντας ίσως, λίγο από το πνεύμα του κειμένου σας),
    τη φράση "Η χώρα έχει υποστεί ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ καταστροφή ...", προσθέτοντας
    "...εξαιτίας των ομολογούμενων λανθασμένων τακτικών οικονομικής διάσωσής της, που επιβλήθηκαν στην Ελλάδα από τους δανειστές-διασώστες της... χωρίς να επιδεικνύεται η αντίστοιχη ευαισθησία, από τους διεθνείς οργανισμούς,
    για την διερεύνηση και απόδοση των ευθυνών, για την εσωτερική ανθρωπιστική καταστροφή που υπέστη η Ελλάδα".

  41. AR86 avatar
    AR86 26/01/2014 22:48:21

    ως λιμενικός που ήταν χρόνια παραμεθώριο, δουλεύοντας κυρίως στο αντικείμενο της αντιμετώπισης της λαθρομετανάστευσης, σε διαβεβαιώνω ότι το έχεις πιάσει 100% το νόημα. μπράβο!

  42. elli avatar
    elli 26/01/2014 22:49:39

    Απλά ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ άρθρο!!!

  43. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/01/2014 22:56:31

    Άρνηση οποιασδήποτε αρμοδιότητος του «διεθνούς ποινικού δικαστηρίου», που κατασκεύασαν οι νεοταξίτες και απειλούν με αυτό τα θύματα τους.

    Bασικα η ΕΕ το κατασκευασε.Εαν ως "νεοταξιτες" εννοεις τις ΗΠΑ,αυτες δεν αποδεχθηκαν ποτε την αρμοδιοτητα του και ψηφισαν νομο που υποχρεωνει τον προεδρο να απελευθερώσει με στρατιωτικα μεσα οποιονδηποτε Αμερικανο συλληφθεί από το δικαστηριο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ψυχραιμια 27/01/2014 18:42:16

      Κάτι είπες τώρα. Μιλάμε για τη χώρα του Γκουαντάναμο;

  44. ΥΠΕΡ avatar
    ΥΠΕΡ 26/01/2014 23:28:48

    Συγχαρητήρια για το άρθρο. Η γρήγορη αντίδραση των πεμπτοφαλαγγιτών στο να καταδικάσουν τους Λιμενικους για έγγλημα, χωρίς να γνωρίζουν τα γεγονότα τους κατατάσει στους ανθέλληνες. Ήταν σαν να εύχονταν να φταίει το λιμενικό.

  45. Vee avatar
    Vee 27/01/2014 00:09:33

    Kαι από εμένα ένα μπράβο Parsifal! Οι ψυχοπονιάρικες ευαισθησίες μερικών δεν τους αφήνουν να δουν το No. 1 κατ'εμέ Εθνικό πρόβλημα, που είναι η λαθρομετανάστευση.

  46. sender avatar
    sender 27/01/2014 00:57:10

    Parsifal,σας ευχαριστώ γι'αυτά που γράφετε.Το μέγα θέμα είναι,μήπως ήρθε η ώρα,αυτή η Ευρώπη που μας αλυσόδεσε,να εφαρμόσει όσα συμφωνήθηκαν στα Δουβλίνα.Με υπογραφές ελλήνων πολιτικών,που εμείς ψηφίζαμε,με μόνο κριτήριο τις οικονομικές απολαβές που μας έταζαν.Αποφασίσθηκε φαίνεται,η περιοχή αυτή της Μεσογείου,με τους θησαυρούς της,να περιχαρακωθεί,φρουρούμενη από τους σύγχρονους σκλάβους,που φέρνουν από εξωτικά μέρη.Ρόλο που ανέλαβε ευχαρίστως η Τουρκία.Τα τελευταία γεγονότα αυτό δείχνουν.Μοιάζει σαν να στήνεται το νέο γεωστρατηγικό σκηνικό που μας εμπλέκει άμεσα.Τα πράγματα εξελίσσονται γρήγορα και η χώρα μας βρίσκεται σε μεγάλο κίνδυνο.Και εκτός από τους εξωτερικούς εχθρούς της,έχει και στο εσωτερικό της εχθρούς,από τις παρυφές του πολιτικού φάσματος,που αλυχτούν και υποσκάπτουν ο,τι θεμέλιο της έμεινε.Οι πρακτορίσκοι.Ας έχουμε γενναία ψυχή και πίστη σ'αυτό που είμαστε.Και να κοιταχτούμε καλά στα μάτια με τους πολιτικούς,απαιτώντας να μας πουν όλη την Αλήθεια.Και οι πολίτες,αν έβαλαν μυαλό,να δημιουργήσουν ένα αδιαπέραστο τείχος εθνικής άμυνας,απομονώνοντας τις ύπουλες και πανούργες φωνές.Διότι,οι εχθροί γνωρίζουν πολύ καλά ψυχολογία της μάζας.Και τον τρόπο να παραλύουν έναν φιλότιμο λαό,ψιθυρίζοντας του,ότι είναι ένοχος,ένοχος,ένοχος και απάνθρωπος.

  47. Ο Λούμπεν avatar
    Ο Λούμπεν 27/01/2014 02:22:38

    Συμφωνώ μαζί σου. Κανονικά θα έπρεπε τέτοιες ενέργειες αποτροπής να είχαν γίνει νωρίτερα και οπωσδήποτε ανεξάρτητα από τα ποσοστά του Λαϊκού Συνδέσμου. Αλλά έστω κι έτσι, ποτέ δεν είναι αργά...

  48. ΚΜ avatar
    ΚΜ 27/01/2014 03:04:33

    Δηλαδή, όχι μόνο ήσουν εκεί μεσοπέλαγα και τα είδες όλα με πάσα λεπτομέρεια, αλλά είσαι και μέντιουμ και διάβασες τη σκέψη των «αργόμισθων» (sic); Ως πού θα φτάσει ο κατήφορός σου;

  49. Greco avatar
    Greco 27/01/2014 03:09:43

    ο κυριος αρθρογραφος που γραφει "δεν υπαρχουν ανθρωπινα δικαιωματα" εχει ενημερωθει για τη γαλλικη επανασταση? και συμμετεχει και σε "συναξεις" της frontex (!), με τετοιο στυλ-μπαλκαν φανταζομαι θα σαρωσουν τα ελληνικα δικαια τις ξανθες λερες της βορειας ευρωπης

    • parsifal avatar
      parsifal @ Greco 27/01/2014 11:53:28

      Ενημερώθηκα απο πρώτο χέρι αγαπητέ, στο γαλλικό κολλέγιο και το λύκειο που φοίτησα παιδί, στην ιδια την χώρα των "Droits de l'homme et du citoyen". Ωραίο για την εποχή που εγινε, αλλά μήπως μπορείς να μας πείς που τα εγραψαν οι απόγονοι της επαναστάσεως στην Αλγερία, στην Μαδαγασκάρη και αλλού ; Οπου τα εγραψαν ολα τα αποικιοκρατικά κράτη για να κάμουν την πρωτογενή συσώρευση που τους επέτρεψε να γίνουν η "πολιτισμένη Δύση".
      Βλέπεις λοιπόν πόσο σχετικά είναι τα "ανθρώπινα δικαιώματα" ; Αστικά και πολιτικά είναι απλώς, εξαρτώνται δε απο τον εκάστοτε συσχετισμό Ισχύος. Οπως ολα !

  50. Ήμερος Αγριόλυκος avatar
    Ήμερος Αγριόλυκος 27/01/2014 07:17:23

    Κι εσείς όμως Θείε μου, επιδεικνύετε μία ανεξήγητη βεβαιότητα όσον αφορά την περιγραφή των γεγονότων η οποία από τη στιγμή που δεν ήσασταν παρών, δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση, ούτε τη δικαιούστε μόνο και μόνο εξ αιτίας της αγανάκτησης που σας κυρίευσε για το χαμό των ''μικρών παιδιών''. Εγώ αυτό που καταλαβαίνω, είναι οτι όσοι κρατούσαν από πριν καλά κρυμμένη μέσα στην τσέπη τους την πέτρα κι έψαχναν ευκαιρία να την πετάξουν κατά των ''προστατευμένων κυρίων, που θα πάρουν και αναδρομικά'' όπως τους αποκαλείτε, βρήκαν την ευκαιρία να ξεσαλώσουν, καταπίνοντας αμάσητες τις κατηγορίες που εκτοξεύονται εναντίον της Ελλάδας (αν δεν το καταλαβαίνετε), από κάθε αναξιόπιστη και υστερόβουλη πλευρά. Όσο για τα ''μικρά παιδιά'', για να μην ...ψυχοπονάμε ανέξοδα ανεμοπερπατώντας, πείτε μας έναν αριθμό παρακαλώ. Πόσα εκατομμύρια ''μικρά παιδιά'' υπολογίζετε οτι μπορούμε να περιθάλψουμε ως χώρα; Για να βάλουμε ένα φρένο, γιατί με τη δική σας λογική και απολύτως σύμφωνα και με τα σχέδια των Τούρκων και των Ευρωβαρβάρων, είναι ατέρμων ο αριθμός. Τα λοιπά που με τόση σιγουριά ενστερνίζεστε και για τα οποία με τόσο πάθος ...ξιφουλκείτε, αφού δεν έχετε δει τίποτε με τα μάτια σας είναι υποθέσεις κι αφήστε τα καλύτερα κατά μέρος. Είναι όντως δουλειά Άλλου να κρίνει, να δικάσει, να τιμωρήσει ή ν΄αθωώσει. Όλοι εμείς, περισσεύουμε.

  51. Ήμερος Αγριόλυκος avatar
    Ήμερος Αγριόλυκος 27/01/2014 07:24:29

    Θα πεθάνουν και πολλά άλλα παιδάκια κύριε, όσο οι Ευρωφονιάδες αυτοπροστατεύονται υποκριτικά ορθώνοντας τα τείχη του Δουβλίνο 2. Ξυπνήστε επί τέλους, φυσήξτε τη μυτούλα σας, σκουπίστε και τα ματάκια σας, καταπιείτε και τον αβάσταχτο ...πόνο, να δούμε τι θα γίνουμε.
    Έλεος πια με την τζάμπα σας κλάψα.

  52. Ήμερος Αγριόλυκος avatar
    Ήμερος Αγριόλυκος 27/01/2014 07:30:58

    Η τραγική σας εμπάθεια Θείε μου κατά των ''εξασφαλισμένων αργόμισθων'' που ''οι αγριάνθρωποι ήθελαν να προκαλέσουν πολύ πόνο'', θολώνει την κρίση και υποβιβάζει εντελώς το επίπεδο του γραπτού σας. Χρήζει πλέον περαιτέρω διερεύνησης, από ειδικούς επιστήμονες!! Τι να πω; Δεν το περίμενα ειδικά από εσάς. Μιλάμε για μίσος ενάντια στους ένστολους!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ήμερος Αγριόλυκος 27/01/2014 14:52:31

      Το πόσο στρεψίδικος και εμπαθής είναι το είχα καταλάβει από καιρό του την είχα πει άγρια. Απλά πετάει λίγη "σινική μελάνη" κάθε τόσο και ξεφεύγει. Αλλά ο μεταλλαγμένος κομμουνισμός του δεν τον αφήνει να ξεφύγει και πολύ, τον προδίδει....

      • κανενας avatar
        κανενας @ ΒΙΣ 29/01/2014 20:19:31

        ο χρυσαυγιτικος αντικομμουνισμος του (πρωην συριζαιου) ΒΙΣ μπορεί να εξηγηθεί περίφημα με την θεωρία των δύο άκρων (και ολίγην ψυχανάλυση)

  53. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 27/01/2014 07:52:22

    Τελικά είναι μέσα στο DNA του Έλληνα, να ηδονίζεται λοιδορώντας την Πατρίδα του;
    Έχοντας επαφή με πολλές χώρες του εξωτερικού, ειλικρινά δεν έχω συναντήσει τέτοιες εκδηλώσεις μίσους μεταξύ των γηγενών και να πορεύονται προς τα έξω, δίνοντας τροφή για ύπουλα χτυπήματα και άσκηση προπαγάνδας, στους κοινούς εχθρούς μας!
    Χωρίς να ανατρέξω στα παλιά, έχουμε απτά και συγκλονιστικά πρόσφατα παραδείγματα.
    Ποτέ δεν θα ξεχαστεί η λοιδορία της Ελλάδας και συλλήβδην όλων των Ελλήνων, από τον ΓΑΠ, ότι είναι κλέφτες , λαμόγια και λωποδύτες!
    Ή η ανακοίνωση του Παπακωνσταντίνου, προς τους Ξένους, περί Τιτανικού και επικείμενης κατάρρευσης της Ελλάδας!
    Ή η ρήση της Ρεμπούση περί .."Συνωστισμού", στη Σμύρνη!
    Ή οι θέσεις πολλών ..."Συνιστωσών" που αναφέρουν , το "Κράτος της Βόρειας Κύπρου", την καταπάτηση των δικαιωμάτων των Τσάμηδων, τον στραγγαλισμό της αυτοδιάθεσης, των εθνικών μειονοτήτων της Θράκης , ακόμα και τις έντονες αναφορές για τις ... καταπατήσεις των των εθνικών και ...δικαίων διεκδικήσεων, του κρατιδίου των Σκοπίων!
    Αλλά και το τελευταίο εξοργιστικό φαινόμενο, στις αναφορές για την Ανεξάρτητη ..Κρητική Δημοκρατία !!!

  54. evan avatar
    evan 27/01/2014 08:25:13

    "Βέλγοι ακρωτηριαστές χεριών στο Κογκό, Γάλλοι εξανδραποδιστές Μαλγάσιων και Αλγερινών, απόγονοι των Φινλανδών SS..". Δεν ξερει ο αρθρογράφος οτι ο καθένας ειναι υπεύθυνος για τις πράξεις του ιδίου και οχι για το τι έκαναν άλλοι άνθρωποι κάποτε? Κάντε μήνυση στους Βελγους" και "στους Φινλανδους" τοτε για ακρωτηριασμό χεριών, δολοφονίες και γιατί κάποιοι πρόγονοί τους ηταν SS.

    δεν εχει καταλάβει οτι ο πολιτισμός του καθενός εχει να κανει με τον ιδιο και οχι με την χώρα καταγωγής του?

    Δεν έχει καταλάβει οτι οταν μιλάει κάποιος δεν εκπροσωπεί απαραίτητα τη χωρα του, αλλα τον εαυτό του ή κάποιον οργανισμό που μπορεί ανήκει πχ. ο Μούζνιεκς. Τι σχέση εχει η Λετονια (που προσβάλει αγενεστατα) με την επιτροπή ανθ. δικαιωμάτων που εχει πρόεδρο ενα Λετονο που θα μπορούσε να ηταν και Πορτογαλος...

    Πάντως και ετσι οπως τα θέτετε τα πράγματα..εχετε παει στη Λετονια? Ο κόσμος εκει παραβιάζει τις διαβάσεις, ντουμανιάζει παράνομα με καπνό δημόσιους χώρους, βριζει στο δρομο, πετάει σκουπίδια και γόπες κατω και ακούει Παολα? Ας κοιτάξουμε τον δικο μας πολιτισμικό ογκόλιθο του νεο-Ελλαδισταν και αφήστε τους άλλους λοιπον.

    • L.E avatar
      L.E @ evan 27/01/2014 11:20:14

      Η σωστή βάση του σχολίου σας δεν σας άφησε να δείτε κάτι. Ο αρθρογράφος αμύνεται. Δια της επιθέσεως.
      Αμύνεται επιτιθέμενος σε όσους τολμούν να προσάπτουν κατηγορίες ρατσισμού σε έθνος προσφύγων και μεταναστών. Αμύνεται επιτιθέμενος σε όσους δυσφημούν μαχητές ενστόλους. Αμύνεται επιτιθέμενος σε όσους κρύβονται πίσω από ανθρωπιστικές πομφόλυγες προκειμένου να εξυπηρετήσουν άνομα συμφέροντα.
      Άπαντες οι ανωτέρω παίζουν βρώμικα. Η απάντηση σε δαύτους προϋποθέτει αντιρροπιστική χρήση κακοήθειας.
      Οι διάβολοι αντιμετωπίζονται διαβολικά.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ L.E 27/01/2014 20:21:48

        "Οι διάβολοι αντιμετωπίζονται διαβολικά".
        Όταν φοβόμαστε την αλήθεια, έτσι ακριβώς.
        Με τέτοιες κουτοπονηριές κατεστρεψαν την Ελλάδα. Οι γραικύλοι, οι πραγματικοι γραικύλοι: Αυτοί που έλεγαν "η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες" (και εννοούσαν ανήκει στους Πασοκάρες), αυτοί που έβλεπαν "ισχυρή Ελλάδα" (δηλαδή ισχυρά golden boys και πανίσχυρους μπετατζήδες και χωματουργούς), αυτοί που "επανίδρυσαν το κράτος" (δηλαδή το παρέδωσαν στους Φιλίπποβιτς και στους Κοντούς Μηνάδες).
        Έτσι εξυπηρετούνται τα άνομα συμφέροντα. Διαχρονικα, διακομματικά, διαβολικά. Σωστά το βλέπετε, αλλά με τη φόδρα έξω.
        Τέλειωσε, χρεωκόπησε, πέθανε η κακοήθης "Ελλάδα" που ξέρατε. Πνίγηκε μέσα στα ξερατά της από το πολύ ντερλίκωμα.
        Πάμε για άλλη, χειρότερη δεν γίνεται να είναι. Το θέμα είναι τώρα μη πεθάνουμε και όσοι δεν φάγαμε το "δηλητηριασμένο μήλο", από τις τοξίνες του πτώματος.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ evan 27/01/2014 14:47:10

      Η Εσθονία, αδελφάκι της Λετονίας, έχει καταδικάσει τους Ρώσους που ζουν εκεί εδώ και γενιές σε καθεστώς πολίτη β΄ κατηγορίας ή, μάλλον, "μη πολίτη". Και έχει υποχρεώσει την εκεί Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία να πληρώνει νοίκι για τις εκκλησίες που χρησιμοποιεί, διότι αυτές, κατά τον νόμο του κράτους, ανήκουν στη λιλιπούτεια εθνικιστική "Ορθόδοξη Αποστολική Εκκλησία της Εσθονίας". Η τελευταία έχει ως προκαθήμενο έναν Κύπριο από το Κονγκό μεγαλωμένο στη Γαλλία (τον Στέφανο) που υπάγεται στο Φανάρι. Εντωμεταξύ, αυτές τις εκκλησίες τις είχε χτίσει το ρωσικό κράτος προεπαναστατικά! Την ίδια ώρα, ο μητροπολίτης προκαθήμενος της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας της Εσθονίας, ο Κορνήλιος, που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειονότητα των Ορθοδόξων της χώρας, κάπου 80%, είναι γέννημα-θρέμμα Εσθονός.
      Μήπως δεν πάει πολύ να μας εγκαλούν για ρατσισμό οι βαλτικές χώρες;

      • Petra avatar
        Petra @ ΒΙΣ 27/01/2014 16:34:59

        Συγνώμη, φίλτατε, αλλά ρατσιστής είσαι, ετσι κι αλλιώς, ως Χριστιανός...

        Πιστεύεις σε έναν θεό που είναι ρατσιστής. Μάλλον, εφευρέτη του ρατσισμόυ, αφού είχε και... "περιούσιο λαό"! Και να μην πας να μας μπλέξεις με Χριστούς και Αγία Τριάδα, γιατί ΧΩΡΙΣ τον πατέρα- Θεό τής Παλαιάς Διαθήκης (= της ΕΒΡΑΪΚΗΣ προϊστορίας, -Ελληνάρες μου!), ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ο θεός της Καινής...

        Βέβαια, εσύ και οι όμοιοί σου, τωρα, ...σχίζετε τα ρούχα σας και μπαίνετε σε λινάτσες τσουβαλιών, πετώντας χώμα ο ενας στον άλλον, ότι: ΝΥΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!~!

        Αλλά "Έλλην", κατά τας Γραφάς, = άθεος, άπιστος του Θεού τού Ισραήλ, ειδωλολάτρης. Όπου "Έλλην" = όλοι οι άνθρωποι, ανεξαρτήτως ΦΥΛΗΣ, που ενστερνίζονταν τον ελληνικό τρόπο ζωής και την κοσμοθεωρία του: "Εν αρχή ην το ΧΑΟΣ', και όχι κανένας... θεός.

        Αλλά είπε και ο "νεοταξίτης" Roger Waters: "Το φαινόμενο της Ακροδεξιάς, γενικά, και της ΧΑ, ειδικά στην Ελλάδα, οφείλεται στην ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ"

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Petra 27/01/2014 18:50:54

          "Πιστεύεις σε έναν θεό που είναι ρατσιστής. Μάλλον, εφευρέτη του ρατσισμόυ, αφού είχε και… “περιούσιο λαό”! Και να μην πας να μας μπλέξεις με Χριστούς και Αγία Τριάδα, γιατί ΧΩΡΙΣ τον πατέρα- Θεό τής Παλαιάς Διαθήκης (= της ΕΒΡΑΪΚΗΣ προϊστορίας, -Ελληνάρες μου!), ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ο θεός της Καινής…"

          Πόση ασχετοσύνη πια; Το παίζεις ότι ξέρεις από Παλαιά και Καινή Διαθήκη ενώ αγνοείς τις ίδιες τις έννοιες των λέξεών τους. Ο ίδιος ο Χριστός λοιπόν, προ της Σταύρωσης και της Ανάστασης είπε στους 12 μαθητές να μην κυρήξουν τον ερχομό του σε ειδωλολάτρες αλλά ΜΟΝΟ στα πρόβατα του οίκου Ισραήλ. Ρατσιστής και ο Χριστός με βάση αυτό και τη λογική σου, έτσι; Μόνο που ταυτόχρονα έβριζε τους φαρισαίους που ήταν συμπατριώτες του, προφήτευσε την καταστροφή της Ιερουσαλήμ και το θάνατο χιλιάδων ως οργή του Θεού επειδή δε τον πίστευσαν, και μετά την Ανάστασή του έστειλε τους Αποστόλους του ΠΑΝΤΟΥ! Ξέρεις γιατί; Επειδή οι Εβραίοι πλέον ήξεραν. Και τον ενδιέφεραν όσοι δεν ήξεραν. Δηλαδή ΟΛΟΙ. Για ποιον ρατσισμό μιλάς; Και εσύ που κρίνεις τόσο λανθασμένα λόγω άγνειας για πες μας σε ποιον Θεό πιστεύεις ή αν είσαι άθεος και σε πιάνει η ρήση: "Είπε άφρων εν τη καρδία αυτού, ουκ έστι θεός".

    • τοξο avatar
      τοξο @ evan 27/01/2014 19:41:20

      Δηλαδή οι σημερινοί Γερμανοί δεν πρέπει να πληρώσουν το Κατοχικό Δάνειο ,που έλαβαν δια εκβιασμού ,οι παλαιότεροι Γερμανοί;

  55. evan avatar
    evan 27/01/2014 08:30:31

    Το ερώτημα του δημοφηφισματος είναι εντελώς κουλό.

  56. evan avatar
    evan 27/01/2014 08:34:35

    Η περήφανη Ρωσια? Η οπισθοδρομικη Ρωσια της βλαχιας και της συντηρητικούρας θα έλεγα. Αλλα δεν ειναι όλοι ετσι βελτιώνεται το πραγμα.

  57. evan avatar
    evan 27/01/2014 08:38:31

    Αν ο Ελληνας κρίνει το ποιος θελει να γινει συμπολίτης του απο την θρησκεια, αλλα κυριως απο την καταγωγή τι να του πω. Ειναι σε σωστο δρομο.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ evan 27/01/2014 14:48:55

      Κρίμα που δεν είσαι κυβερνήτης της χώρας να μας "προοδευτικέψεις" με τον βούρδουλα και τα γκουλάγκ....

    • liberal queer avatar
      liberal queer @ evan 27/01/2014 16:29:09

      Σε μια χώρα evan που κάποιοι προτιμούν τον Κασιδιάρη, τον Παναγιώταρο και τον Αμβρόσιο Αιγιαλείας για συμπατριώτη τους από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο μην περιμένετε τίποτα καλύτερο!

      • Μαρσελ Προυστ avatar
        Μαρσελ Προυστ @ liberal queer 27/01/2014 18:29:55

        Οπως γραφω και πιο κατω, οι νεοταξιτες οταν δεν εχουν επιχειρηματα κρυβονται αμεσως πισω απο την ασπιδα της Χρυσης Αυγης...

        • liberal queer avatar
          liberal queer @ Μαρσελ Προυστ 27/01/2014 23:02:02

          Αυτό το "νεοταξίτες" βγαίνει και καλά από το νέα τάξη πραγμάτων; Σε ρωτώ γιατί δεν είμαι γνώστης του "πατριωτικού" λεξιλογίου άλλωστε φαντάζομαι ήδη θα με έχεις κατατάξει στους...προδότες του έθνους!

      • Ο Λούμπεν avatar
        Ο Λούμπεν @ liberal queer 27/01/2014 21:08:53

        ενδιαφέρουσα ιδέα, να μπορείς να επιλέξεις τους συμπατριώτες σου. Σίγουρα έχεις ανάλογες ιδέες και για την επιλογή των συγγενών σου. Και καλά, αν δεν μου αρέσει ο αδερφός, βρήσκω άλλον...

        • liberal queer avatar
          liberal queer @ Ο Λούμπεν 27/01/2014 23:03:38

          Πάντως μακάρι να γινόταν, θα είχε φαντασία δε βρίσκεις;

          • Ο Λούμπεν avatar
            Ο Λούμπεν @ liberal queer 28/01/2014 01:15:55

            Πώς δεν γίνεται; Το έθνος είναι απλά μια επινόηση, γιατί να μην ισχύει το ίδιο και για την οικογένεια; Ή πιστεύεις μήπως και εσύ στην αντίστοιχη αιματολογική...καθαρότητα;

  58. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 27/01/2014 09:10:24

    Ένα "εύγε" από καρδιάς, σε ένα άρθρο που τακτοποιεί ξεκάθαρα τον Ανθρωπισμό απέναντι στους μισθοφόρους "ανθρωπιστές" της παγκοσμιοποίησης και των χρηματοδοτούμενων ΜΚΟ!

  59. elmatador39 avatar
    elmatador39 27/01/2014 09:25:01

    Εξαιρετικό άρθρο.Να μεταφρασθεί στι γλώσσες τωνξένων υποστηρικτών των λάθρο,και να αποσταλεί-αν είναι δυνατόν-στα γραφεία τύπου,των εδώ πρεσβειών των.Επί πλέον διαβάζω σε σημερινά πρωτοσέλιδα δύο τουλάχιστον εφημερίδων,ότι οτύπος λάθρο,με τις επιδεικνυόμενες δύο φωτιγραφίες παιδιών που έχασε,είναι από ρεπορτάζ Αγγλου στο Κόσσοβο,μη Θεέμου χειρότερα.

  60. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 27/01/2014 11:27:59

    1. Τα "πνιγμένα παιδάκια" χάθηκαν λόγω της ανικανότητας των γονιών τους να σκεφτούν λογικά (από όλες τις απόψεις και ειδικά του ρίσκου που είχε η επιβίβαση με αυτόν τον καιρό στο συγκεκριμένο δουλεμπορικό).
    2. Όποιος πιστεύει ότι μπορεί να κάνει καλύτερα την δουλειά, δεν έχει παρά να δώσει εξετάσεις για το Λιμενικό.
    3. Η δουλεμπορία είναι μεγάλη μπίζνα (συνδυασμένη ενίοτε με το λαθρεμπόριο πολύτιμων μετάλλων, όπλων και ναρκωτικών). Πολύς κόσμος ταίζεται για να προπαγανδίζει μακακίες.
    4. Το σχέδιο του Τουργκούτ Οζάλ είναι πολυεπίπεδο και δεν σταματά στα εδάφη της αυτοαποκαλούμενης "Τουρκίας", τα μεμέτια ταίζουν πολύ κόσμο διεθνώς. Ο Σβαρτς ή Σόρος έχει προ πολλού κολητέψει μαζί τους (follow the money και κυρίως τα Open Societies στην ανατολική Ευρώπη).
    5. Αφού τελικώς σύμφωνα με τα ευρωλιγούρια, είμαστε μια βαλκανική χώρα κατοικούμενη από βλάχους, με αστυνομία και λιμενικό εθνίκια - ναζί, τι στο διάολο θέλουν κι έρχονται προς τα εδώ οι μετανάστες και δεν κάθονται στην ανεπτυγμένη Τουρκία; (που ας μην ξεχνάμε, ανήκει στο G-20)

    Η προσωπική μου αίσθηση είναι ότι το Διευθυντήριο μας πάει σούμπιτους για έξωση._Κ.Π.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Κ.Π. 28/01/2014 14:59:40

      Κ.Π. Αυτο που λες οτι το Διευθυντηριο μας παει σουμπιτους για εξωση με βρισκει κα μενα συμφωνη. Ισως γι αυτο ο Σαμαρας συνεχεια μιλαει για succes story και για πρωτογενες πλεονασμα για να τους παιρνει τις δικαιολογιες για το εξωπεταγμα. Αν τωρα εμεις τους τις δωσουμε με αλλο τροπο, τι να πω, υπαρχουν και λαοι που αυτοκτονουν με τις επιλογες τους...Πρωτη φορα;

  61. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 27/01/2014 12:07:36

    Δεν χρειάζεται να "απολογούμεθα" αλλά τουλάχιστον ας "εξηγούμεθα"…

    Το Λιμενικό Σώμα ήδη έχει αποδείξει την ανεπάρκειά του στα θέματα λαθρεμπορίου πετρελαίου, ναυτικής εκπαίδευσης, ναζιστικών σταγονιδίων και συνθημάτων στις παρελάσεις, κατακτήριων εξετάσεων γόνων μεγαλοστελεχών της ΝΔ, εκμετάλλευσης και εκβιασμού μεταναστών στα λιμάνια Πάτρας και Ηγουμενίτσας.

    Τώρα αποδεικνύει την ανεπάρκειά του και σε θέματα ρυμούλκησης λεμβών.

    Πνίγηκαν τόσα παιδάκια από λέμβο προσδεμένη σε περιπολικό του Λιμενικού και δεν υπάρχει ΕΝΑ κεφάλι να πέσει;

    Μήπως φταίνε οι Τούρκοι, οι Τεύτονες ή η έλλειψη τηλεφώνων για αυτό;

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Thraphsorchis 27/01/2014 20:24:53

      Το κομματικό "χαρτάκι" (πράσινο, μπλέ, κόκκινο ή κανελλί με βούλες, δεν έχει σημασία) για το διορισμό ή για την προαγωγή του αξιωματικού, αυτό φταίει.
      Και κυρίως, το "υπηρεσιακό" τηλεφώνημα απο τον υπουργό, τον πολιτευτάκια ή την κομματική στελεχάρα...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Thraphsorchis 27/01/2014 20:27:30

      Μάθε πρώτα πόσα μποφώρ είχε και τί συνεπάγεται αυτό (έχουν γράψει εδώ μέσα κάποια πράγματα, άνθρωποι που γνωρίζουν) και μετά τα ξαναλέμε!

      Κι άν ακόμα επιμένεις, πέσε εσύ μέσα να τους σώσεις την επόμενη φορά. Και είμαι σίγουρος ότι τότε ο κόσμος που ζούμε θα γίνει λίγο καλύτερος (άν με πιάνεις)!

      • Megaliora avatar
        Megaliora @ ΚΜ 28/01/2014 07:12:01

        Ολοι αυτοί που κατηγορούν τους λιμενικούς γιατί δεν έπεσαν με 7 μποφώρ στη θάλασσα να ...σώσουν τα ''καημένα τα παιδάκια'' και ν' αφήσουν τα δικά τους ορφανά, ποτέ δεν έχουν σπάσει ούτε ένα νύχι για να βοηθήσουν άνθρωπο. Πάντα οι πιό δειλοί και παρτάκηδες παριστάνουν τους ...αδέκαστους τιμητές. Εμφανίζονται τόσο θρασείς δε, γιατί τους ωθεί η εμπάθεια, η αμετροέπεια, ο φθόνος κι η εγγενής κακία.

        • Thraphsorchis avatar
          Thraphsorchis @ Megaliora 29/01/2014 17:48:41

          Πράγματι δεν γλύτωσα κανέναν από πνιγμό διότι απλούστατα ποτέ κανείς δεν πνίγηκε μπροστά μου. Εάν βέβαια, ως επαγγελματίας, είχα να αντιμετωπίσω μερικές δεκάδες περιστατικά το χρόνο, θα φρόντιζα τουλάχιστον να είχα κάμποσα σωσίβια (έστω και ληγμένα) για την κακιά την ώρα. Ή θα ανέβαζα τα μικρά στο περιπολικό.
          Ξέρουμε εκ προοιμίου το αποτέλεσμα της ΕΔΕ. Φουρτούνα + σκότος +ψύχος = Αθώοι.
          Θα πρέπει βέβαια να ολοκληρωθεί πρωτού ο Αλέξης κάνει κυβέρνηση. Αλλιώς ίσως ρωτήσει κανείς και τους λαθρομετανάστες τι είδανε.

    • Ο Λούμπεν avatar
      Ο Λούμπεν @ Thraphsorchis 28/01/2014 06:41:00

      "Πνίγηκαν τόσα παιδάκια"

      άσ' τα αυτά. Αυτό που σε ενοχλεί είναι τα εθνικιστικά συνθήματα στις παρελάσεις. Κακός οιωνός αυτό για αυτό που ονειρεύεστε.
      Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες και εσείς να σκάσετε απ' το κακό σας!

      • Thraphsorchis avatar
        Thraphsorchis @ Ο Λούμπεν 29/01/2014 17:39:01

        Παρεξηγήσατε τις προθέσεις μου "Λούμπεν". Παραθέτω πέντε λόγους για τους οποίους το Λιμενικό βρέθηκε στην πρόσφατη ειδησιογραφία.
        Η πλήρης κατάρρευση της Ναυτικής εκπαίδευσης είναι ίσως το χειρότερο αφού μόνον οι Φιλιππίνες έχουν αντίστοιχη δομή - και κατάντια.
        Κατά τα λοιπά να σας θυμίσω πως το "Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες" είναι παλιοπασοκικό σύνθημα.

        • Ο Λούμπεν avatar
          Ο Λούμπεν @ Thraphsorchis 30/01/2014 02:30:25

          Λέτε για αυτόν τον λόγο να μην τολμάει να το πεί δημόσια στις μέρες μας ένας Νεοδημοκράτης βουλευτής;

  62. Μαρσελ Προυστ avatar
    Μαρσελ Προυστ 27/01/2014 12:35:37

    Ευγε Parsifal!

  63. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 27/01/2014 17:31:09

    Parsifal,
    άξιος αναζητητής του Ιερού Δισκοπότηρου .... σας συγχαίρω !

  64. Μαρσελ Προυστ avatar
    Μαρσελ Προυστ 27/01/2014 18:15:57

    Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια!
    Μπορει οι περισσοτεροι Προτεσταντες σημερα να εχουν επιστρεψει στο θεο των Γραμματεων και των Φαρισαιων. Μπορει οι Καθολικοι να πιστευουν σε ενα Θεο που να μοιαζει που και που σαν αγια δυαδα. Οι Ορθοδοξοι ομως συνεχιζουν να παραμενουν απολυτα πιστοι στην Αγια Τριαδα, τον Θεο που αποκαλυψε ο Χριστος και κανεις αλλος.

    ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ

    Πιστεύω εις ένα Θεόν, Πατέρα, Παντοκράτορα,
    ποιητήν ουρανού και γης, ορατών τε πάντων και αοράτων.
    Και εις έναν Κύριον Ιησούν Χριστόν,
    τον Υιόν του Θεού τον Μονογενή,
    τον εκ του Πατρός γεννηθέντα προ πάντων των αιώνων.
    Φως εκ φωτός, Θεόν αληθινόν εκ Θεού αληθινού γεννηθέντα,
    ου ποιηθέντα, ομοούσιον τω Πατρί, δι' ου τα πάντα εγένετο.
    Τον δι' ημάς τους ανθρώπους και διά την ημετέραν σωτηρίαν
    κατελθόντα εκ των ουρανών και σαρκωθέντα εκ Πνεύματος Αγίου
    και Μαρίας της Παρθένου και ενανθρωπήσαντα.
    Σταυρωθέντα τε υπέρ ημών επί Ποντίου Πιλάτου
    και παθόντα και ταφέντα.
    Και αναστάντα τη τρίτη ημέρα κατά τας Γραφάς.
    Και ανελθόντα εις τους Ουρανούς και καθεζόμενον εκ δεξιών του Πατρός.
    Και πάλιν ερχόμενον μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς,
    Ου της βασιλείας ουκ έσται τέλος.
    Και εις το Πνεύμα το Άγιον, το Κύριον, το Ζωοποιόν,
    το εκ του Πατρός εκπορευόμενον,
    το συν Πατρί και Υιώ συμπροσκυνούμενον και συνδοξαζόμενον,
    το λαλήσαν διά των Προφητών.
    Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν.
    Ομολογώ εν Βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών.
    Προσδοκώ ανάστασιν νεκρών,
    Και ζωήν του μέλλοντος αιώνος. Αμήν.

  65. ΘΟΔΩΡΗΣ avatar
    ΘΟΔΩΡΗΣ 27/01/2014 19:33:07

    Μπράβο και στον Βαρβιτσιώτη που δεν μάσησε!! δεν του το είχα αλλά το διαχειρίσθηκε άψογα!

  66. Γιάννης avatar
    Γιάννης 27/01/2014 22:06:59

    Αφού είσαι τόσο μορφωμένος όσο ισχυρίζεσαι θα γνωρίζεις ότι ο Σωκράτης δεν το ήπιε το κόνιο μετά τη Σαρακοστή για Θεία κοινωνία. "Άλλοι "του το έδωσαν

    Μην μπερδεύεις τη θρησκεία με την πολιτική. Είναι δείγμα ημιμάθειας

  67. parsifal avatar
    parsifal 27/01/2014 23:37:20

    Θα το βρούμε, που θα πάει !

  68. δημης avatar
    δημης 28/01/2014 02:01:21

    Να θυμίθούμε τους φίλουσ σύμμαχους Ιταλούς με τους μετανάστες από την Αλβανία όταν τους πέταγαν στα νερά και δεν άνοιξε μύτη ενώ ταυτόχρονα έστελνε την Εκκλησία στην Αλβανία για προσηλυτισμό;;;;;;

  69. evan avatar
    evan 28/01/2014 08:27:23

    «Ανθρώπινα δικαιώματα» δεν υπάρχουν. Υπάρχουν αστικά και πολιτικά δικαιώματα, που αναγνωρίζουν και εγγυώνται τα κράτη στους πολίτες τους, μέσα στα σύνορα τους.

    Πως είπατε?

    Την Οικουμενική Διακήρυξη για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα που υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών το 1948, δεν την έχετε ακουστά? Σας πληροφορώ οτι (πρέπει να) ισχύουν για όλους, ανεξαρτήτως συνόρων και νομιμότητας μεταναστευσης και επισης οτι είναι πάνω απο τα "αστικά και πολιτικά δικαιώματα, που αναγνωρίζουν και εγγυώνται τα κράτη στους πολίτες τους μέσα στα σύνορα τους" που αναφέρατε,
    Εδω ακομα και σε πολέμους κάποια πραγματα υποτίθεται οτι απαγορευονται.


    "αφήστε «ανθρώπους» να εγκατασταθούν ελεύθερα στις πόλεις και τα χωριά σας, να ασκήσουν τα «ανθρώπινα δικαιώματα» τους" λετε.

    Μα τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα δεν εχουν καμία σχέση με αυτα που λετε. Γιατι πολλοί τα μπλέκεται με τα διάφορα πολιτικά αστικά και άλλα "εξτρα" δικαιώματα που εχουν οι νόμιμοι πολίτες των κρατων δεν το καταλαβαίνω. Δεν μιλάμε για δωρεαν φοίτηση στο πανεπιστημιο, δικαίωμα ψηφου και,... κοινωνικό τουρισμο. Μιλάμε για βασικα πραγματα, οπως προστασια απο βια, ρατσισμό και διακρίσεις, αξιοπρεπείς συνθηκες διαβίωσης, πρόσβαση σε τροφη, νερο κλπ.

  70. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 28/01/2014 09:46:14

    Τελικά ποτέ μην λες ποτέ: εύγε στον Βαρβιτσιώτη.
    Επί της ουσίας: πολιτική αντικινήτρων. Θανατηφόρα πρόστιμα στον απασχολούντα λαθρομετανάστες νεοελληναρά ψευτοπατριώτη. Απασχολείς λαθρο; Θα κλείσεις. Οχι μικρά πρόστιμα κλπ. Λουκέτο. Αλλά στην Ελλάδα όπου ο νεοελληναραδισμός έχει θριαμβεύσει ουδείς το προτείνει. Οι ψευτοεθνικιστές δε δουλεύουν τους αφελείς με το πασοκικικής κόπης ψέμα "μαζικές απελάσεις" , αλλά δεν τολμούν να πουν το πραγματικά ρηξικέλευθο "εξοντωτικά πρόστιμα στους εργοδότες λαθρομεταναστών-λουκέτο" , μια που η εκλογική τους πελατεία στα καφενεία φωνάζει για λάθρο "αγανακτισμένη" και στα χωράφια, τα σπίτια και τις οικοδομές μια χαρά ρίχνουν λίπασμα στη λαθρομετανάστευση.

  71. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 29/01/2014 05:26:39

    Εξαιρετικο κειμενο. Ευγε!
    Απλα να συμπληρώσουμε τον πολύ αρνητικο ρολο που εχει για την Ελλαδα η FRONTEX, η οποία το μονο που κανει είναι να ''μαζευει'' τα αποτυπώματα και τα λοιπα στοιχεια των Λαθρομεταναστών.

    Ωστε αν αργοτερα αυτοι μεταβουν σε καποια άλλη χωρα της Ε.Ε και τους εντοπισουν οι εκει αρχες, να υπαρχει η ''αποδειξη'' ότι η πρωτη χωρα εισοδου είναι η ΕΛΛΑΔΑ.

    Κι ετσι να ειμαστε υποχρεωμένοι να τους δεχτούμε αμεσα εδώ (αν δεν κανω λαθος, πληρωνοντας και τα εξοδα μεταφορας τους).

    Το τι μπορει πλεον να γινει στη πραξη, για να αλλαξει αυτή η κατασταση, δεν νομιζω ότι είναι δυνατον να συζητηθεί σε ένα ανοικτο ιντερνετικο ''διαλογο''.

  72. Spartakos avatar
    Spartakos 29/01/2014 11:20:48

    Πολλά μπράβο!!!
    Ο εφιάλτης είναι εντός των τειχών αλλά όπως και την άλλη φορά............εκτός απ' αυτόν υπήρχαν και οι 300 και πάντα υπάρχουν, η ιστορία το έχει αποδείξει.....

  73. xara avatar
    xara 29/01/2014 13:32:32

    ακριβώς αυτό. Όπως είπα και σε μία άλλη ιστοσελίδα, τον θυμό μας πρέπει να τον βγάλουμε στη ευρωπα'ι'κή ένωση και όλους αυτούς τους πολιτικούς ή ευρωπαίους και μη αξιωματούχους που δεν ασκούν αποτελεσματική πολιτική κατά της λαθρομετανάστευσης. Όχι στους ανθρώπους τους ίδιους που στο κάτω κάτω δεν έχουν στον ήλιο μοίρα. Ο καθένας από μας θα έκανε ότι μπορούσε για να προσφέρει στον εαυτό του και στο παιδί του μια καλύτερη ζωή. Η τουρκία είναι η κατ'εξοχήν υπεύθυνη χώρα για την τραγωδία στο φαρμακονήσι και πρέπει ο Ερντογάν να αναλάβει τις ευθύνες του γι'αυτό. Αλλά θα πρέπει να πέφτει πολύ μπαξίσι στους πολιτικούς εκεί, για να κάνουν τα στραβά μάτια. Αλλά σε ένα πράγμα είχατε απόλυτο δίκιο. Άνθρωποι που δεν έχουν ριζωμένη μέσα τους την εθνική τους ταυτότητα, είναι πολύ δύσκολο να καταλάβουν αυτό που νιώθουμε εμείς ως Έλληνες. Από την άλλη αυτό βέβαια είναι καλό, γιατί δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις αυτή την κατάσταση με συναισθηματισμό, θέλει ψυχρή λογική. Ο πόλεμος και η ανάγκη οδηγεί αυτούς τους ανθρώπους στην ξενιτιά. Πριν χρόνια όλοι αυτοί είχαν και οικογένειες και σπίτια. Μακάρι να μην βρεθούμε στην θέση τους.

  74. Μαρσελ Προυστ avatar
    Μαρσελ Προυστ 29/01/2014 18:46:53

    Σωστα, τι ειναι 7 μποφορ...Λιγο αερακι...
    Μαθε πρωτα να μην σε πιανει ναυτια στην μπανιερα του σπιτιου σου και ελα μετα να κουνησεις το δακτυλο στους ναυτικους.
    Οι παρανομοι μεταναστες ειπαν τι ειδαν στην καταθεση τους. Υστερα επεσαν διπλα τουσ οι ευγενικες ΜΚΟ και τους "εξηγησαν". τι ε π ρ ε π ε να πoυν για να μεινουν στην Ελλαδα...Τα μαθαμε πια αυτα.

  75. Γιώργης avatar
    Γιώργης 29/01/2014 21:20:10

    Συγχαρητήρια Parsifal
    Συντριπτικά επιχειρήματα απέναντι σε κάθε ημεδαπό και αλλοδαπό ψευτοδιανοούμενο,που δήθεν γνωρίζει το μεταναστευτικό από διηγήσεις και βιβλία.
    Αριστεροί της πεντάρας κρατικοδίαιτων Μ.Κ.Ο. που βλέπουν μετανάστη μόνο στα φανάρια αλλά τους ενοχλούν κιόλας τα κλαρίνα των Αλβανών και η φασαρία των Βουλγαρόπαιδων.
    Καλοί οι αλλοδαποί αλλά μακριά μας...

  76. Κριτική Σκέψη avatar
    Κριτική Σκέψη 29/01/2014 23:03:38

    Πολύ δυνατό άρθρο και συγχαρητήρια στον αναλυτή - συγγραφέα!!!
    Αλήθεια, το εξέχον μέλος του funclub της ΠΑΟΛΑ τι λέει? Τι θέση κρατάει μέχρι σήμερα επί του θέματος? Ξέρετε αυτός με τη σημαία που τη χαρακτήρισε πανί.
    Το πρόβλημα στη χώρα μας είναι:
    Μία φοβική και ευρωκομπλεξική ομάδα, που δεν θέλει να καλύψει τα δικά μας παιδιά, τους λιμενικούς, γιατί είναι δικά μας παιδιά (ανήψια, γιοί, ξαδέρφια, εγγόνια), που κάνουν καλά τη δουλειά τους, όπως απέδειξε και το video που απέσπασε το σεβασμό και τον θαυμασμό της Τριμερούς (Τρόικας) και του Προέδρου ΟΜΠΑΜΑ (σ.σ. μήπως αυτό ήταν το πρόβλημα?) .
    Τα κανάλια, τα οποία λαμβάνουν χρήματα δεν ξέρω και γω από ποιους, για να προωθούν διεθνιστικές θέσεις και νεοταξίτικες αντιλήψεις.
    Οι διάφορες ΜΚΟ (τρέχα - γύρευε), οι οποίες ξαφνικά απέκτησαν οντότητα, λόγο, θέσεις και φλερτάρουν έντονα με το ρόλο των "political supervisors" και "opinion makers".
    Οι πολιτικοί μας, οι οποίοι δεν έχουν πολιτικό λόγο και σταθερές θέσεις.
    Η Αριστερά, η οποία διακατέχεται από διεθνιστικά σύνδρομα, λες και η χώρα μας μπορεί να γίνει αποθήκη όλων των κατατρεγμένων ψυχών του πλανήτη, αυτών των ψυχών που τις κατάντησαν κατατρεγμένες, οι πολιτικές της Νέας Τάξης με τους βομβαρδισμούς, την οικονομική εξαθλίωση, τη φτωχοποίηση και τέλος πάντων με την ψεύτικη ηθικοπλαστική αντίληψη του political correct.
    Το ΛΣ - Ακτοφυλακή, από τη φυσική του ηγεσία μέχρι και τον τελευταίο λιμενοφύλακα- ακτοφύλακα, σε κάθε περίπτωση τυγχάνει της αμέριστης υποστήριξης και συμπαράστασης των σκεπτόμενων Ελλήνων, που στεναχωριούνται και πάσχουν για τους πάσης φύσεως κατατρεγμένους, μα κυρίως όμως αγωνιούν για την πορεία και το μέλλον αυτής της χώρας, ώστε να μην καταντήσει και αυτή "κρανίου τόπος", όπως οι χώρες καταγωγής των αναξιοπαθούντων.
    ΚΡΙΤΗΣ για όλους ......Ο ΘΕΟΣ και η ΙΣΤΟΡΙΑ!!!

  77. η Dimi avatar
    η Dimi 30/01/2014 21:48:36

    «Η ύψιστη αποστολή που επιτελεί καθημερινά το Λιμενικό Σώμα»
    http://youtu.be/TMUzt8upYnM

  78. El avatar
    El 31/01/2014 17:53:54

    Ωραίος ως Ελλην! Τέλεια επιχειρηματολογία, Αψογη περιγραφή συμπεριφορών και πράξεων. Ασ τα διαβάσει αυτός που εσπευσε να ζητήσει συγνώμη εκ μέρους των καθημερινών ηρώων που διοικεί αντι να απαιτήσει επί τόπου συγνώμη από τους σκόπιμους και προσχεδιασμένους κατήγορους.
    Μπράβο!!!!

  79. κώστας avatar
    κώστας 08/02/2014 19:07:46

    'Ερχονται εδώ με 3-5χιλιάδες ευρώ ή δολλάρια το κεφάλι, εκεί που ζουν αλλά και αμοίβονται με 1 δολλάριο τη μέρα... Οι λαθρολάγνοι επικαλούνται το εμπόλεμο-πολιτικό άσυλο-συνθήκες ζωής που έρχονται εδώ οι λαθρομετανάστες. Το φαινόμενο λαθρομετανάστευση υφίσταται πάνω από δέκα χρόνια στην Ελλάδα. Ποία είναι αυτά τα εμπόλεμα κράτη ??? Ερώτηση-απορία. Άμα στην Ελλάδα είχαμε πόλεμο κάποιος που θα έφευγε για να γλυτώση τον πόλεμο θα έφευγε μόνος του ? και τι εννοώ με αυτό: δεν θα έπερνε την γυναίκα-παιδία-ηλικιωμένους γονείς του για να γλυτώσουν όλοι από τον πόλεμο ? θα έφευγε μόνος του και τους υπόλοιπους θα τους άφηνε εδώ (γιατί οι περισσότεροι λαθρομετανάστες είναι σόλο )??? αλλά η μόνος του έφευγε ή μαζί με την οικογένεια του θα πήγαινε (με πλοίο-βάρκα-φουσκωτό-με τα πόδια-κ.λ.π.) για να γλύτώση τον πόλεμο ΌΧΙ στην Πορτογαλία-Φινλανδία-Αγγλία-Γερμανία-Λιθουανία , ΑΛΛΆ στην Σομαλία-Πακιστάν-Μπαγκλαντές ??? ΟΎΤΕ ΚΑΝ στα γειτονικά του κράτη.... Πολίτες από κράτη όπως π.χ. Πακιστάν, Μπαγκλαντές (και όχι μόνο αυτά) που έχουν γεμίσει-έρχονται στην Ελλάδα δεν βρίσκονται σε πόλεμο. Για το Πακιστάν που έχει 176.242.949 πληθυσμό και το Μπαγκλαντές που έχει 161.083.804 πληθυσμό μένει τότε σαν αφορμή μόνο το πολιτικό άσυλο-συνθήκες ζωής για να έρθουν εδώ. Απορίας άξιο είναι γιατί δεν έχουμε γεμίσει από Ινδούς ??? Στην Ινδία των 1.205.073.612 ψυχών είναι όλα καλά ??? Πόλεμο δεν έχουν και ο εργάτης εκεί ζεί σε άψογες συνθήκες αλλά και αμοίβεται πλουσιοπάροχα ??? Ποιό πάνω από αυτά τα κράτη π.χ. Καμπότζη, Λάος, Ταϊλάνδη, Βιετνάμ, Ινδονησία (248.216.193 πληθυσμό) , Κίνα (1.343.239.923 πληθυσμό), κ.λ.π. είναι όλα καλά ? μια από τα ίδια με την Ινδία και για αυτό δεν έχουν έρθει κατά εδώ ? Δεν ξέρουν που πέφτει η Ελλάδα ? δεν έχουν ακούσει τίποτα ή πότε κάτι για την Ελλαδα ? δεν ξέρουν ότι εδώ έιμαστε ανθρωπιστές ??? Δεν έχουν και δεν μπορούν να κάνουν κομπόδεμα τα 3-5χιλιάδες ευρώ ή δολλάρια το κεφάλι που χρειάζονται για να έρθουν εδώ όπως κάνουν π.χ. οι Πακιστανοί και οι Μπαγκλαντέζοι ??? Πως και δεν μας πήραν χαμπάρι οι Ινδουιστές , Ταοϊστές , Βουδιστές... Επίλογος. Οι "ανθρωπιστές" οι ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία/JP Morgan , δεν μιλάνε, δεν βγάζουν τσιμουδιά και δεν ασκούν βία-κριτική-διαμαρτυρία (έξω από την επιχείρηση ) - κατά κανενός «αντιρατσιστή» εργοδότη, που απασχολεί ανασφάλιστους μετανάστες για ένα κομμάτι ψωμί.
    Επίσης δεν ασκούν βία-κριτική-διαμαρτυρία κατά κανενός «αντιρατσιστή» ιδιοκτήτη, που πλουτίζει νοικιάζοντας για μια βραδιά το σπίτι του σε μετανάστες, που στοιβάζονται δέκα-δέκα σε ένα δωμάτιο σε άθλιες συνθήκες.
    Ανθρωπισμός α λα καρτ....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.