#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/07/2009 21:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υστερία μισαλλοδοξίας (με αφορμή την επέτειο αποκατάστασης της δημοκρατίας)

 

Τι ακριβώς έπαθαν στο ΠΑΣΟΚ;

Διαμαρτύρονται για μια εκδήλωση του Ινστιτούτου Δημοκρατίας, για την επέτειο αποκατάστασης του Κοινοβουλευτισμού στην Ελλάδα.

Τι ακριβώς τους πείραξε;

Ότι γίνεται προσπάθεια, λέει, «αγιοποίησης» του Κωνσταντίνου Καραμανλή;

Κι αυτά τα λένε ποιοι;

Αυτοί που έχουν «αγιοποιήσει» εκατό φορές των Ανδρέα Παπανδρέου. Και ουδείς τους έψεξε ποτέ γι’ αυτό…

Το Ίδρυμα Καραμανλή δεν είναι δημόσιο. Είναι ιδιωτικός φορέας κι έχει δικαίωμα να κάνει ό,τι εκδηλώσεις θέλει.

Ούτε λέει ψέματα…

Ο Καραμανλής όντως έπαιξε ρόλο στην αποκατάσταση της Δημοκρατίας.

Και το αναγνώρισαν αυτό όλοι, όσο βρισκόταν εν ζωή.

Τώρα, δέκα χρόνια μετά το θάνατό του, γιατί κάποιοι του το αμφισβητούν;

Πώς;

Δεν το αμφισβητούν;

Τότε γιατί γκρινιάζουν;

Αυτή η πάθηση έχει όνομα: Λέγεται μισαλλοδοξία!

Οι οπαδοί της Νέας Δημοκρατίας έχουν κάθε δικαίωμα να εξαίρουν το ρόλο του ιδρυτή της παράταξής τους.

Και οι οπαδοί του ΠΑΣΟΚ έχουν κάθε δικαίωμα να εξαίρουν το ρόλο του δικού τους «γενάρχη»

Κι εμείς οι υπόλοιποι έχουμε κάθε λόγο να κρατάμε τις αποστάσεις μας από τέτοια «μνημόσυνα» και να αποκαθιστάμε την αλήθεια όποτε λέγονται τερατολογίες.

Αλλά δεν μπορεί κανείς να αμφισβητεί σε κανένα το δικαίωμα να μνημονεύει όποιον θέλει, όσο θέλει, όποτε θέλει.

Θα ζητάμε την άδεια από το ΠΑΣΟΚ για το πότε θα μνημονεύσουμε ποιόν;

Είμαστε στα καλά μας;

Μέχρι πρόσφατα αρνούνταν τη συμβολή «της δεξιάς» στην θεμελίωση της Δημοκρατίας.

Σήμερα δεν αρνούνται τη συμβολή της ΝΔ,  αλλά το δικαίωμά της να τη μνημονεύει!

Σκεφτείτε και να κυβερνήσουν.

Ή μάλλον ας σκεφτούν οι ίδιοι: Αν τέτοιο «πρόσωπο» δείχνουν από τώρα, πάει να πει ότι μυαλό δεν έβαλαν.

Περίοικος


(Factorx: H δική μας θέση για όλα αυτά και την μεταπολίτευση είναι εδώ: http://www.antinews.gr/?p=8799)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sinn avatar
    sinn 23/07/2009 21:51:20

    "Σκεφτείτε και να κυβερνήσουν."

    ΓΑΠ=Σωτήρ, Καραμανλής=Χούντα, Δεξιοί=Υπάνθρωποι, ΠΑΣΟΚ=Ελλάδα.
    Με τη φόρα που έχουν πάρει σε λίγο θα υπερηφανεύονται για τις σφαγές στα διυλιστήρια της Ούλεν.

  2. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 23/07/2009 22:58:36

    Επίσης κάποιος να πεί στον Παπακωσταντίνου ότι έχει υιοθετήσει εδώ και καιρό υφάκι Ρουσσόπουλου και αν συνεχίσει με αυτό το αυτογκόλ για πολύ ακόμα, δεν το βλέπω καθόλου καλά. Ο λαός έχει αναπτύξει εδώ και καιρό έντονη δυσανεξία απέναντι στο σηκωμένο φρύδι, ας τον ενημερώσει κάποιος από τους φωστήρες του επιτελείου.

  3. Χι avatar
    Χι 23/07/2009 23:57:12

    Αμήν.

  4. Tsertos avatar
    Tsertos 24/07/2009 00:14:02

    H εκδηλωση για την αποκατασταση της Δημοκρατιας,
    θα γινει αυριο το πρωι στο προεδρικο μεγαρο,
    χωρις γυναικες και χωρις αλκοολουχα ποτα.
    ΘΑ προσφερθουν χυμοι και αναψυκτικα.
    ΤΕΛΙΚΑ ΟΣΟ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΞΕΝΕΡΟYA ΓΙΝΕΤΑΙ.
    ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΠΑΝΑΝΕ ΠΡΩΙ- ΠΡΩΙ ΧΥΜΟΥΣ ΞΕΡΟΣΦΥΡΙ, ΣΑΝ ΤΡΟΦΙΜΟΙ ΤΟΥ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ;
    http://www.youtube.com/watch?v=fl0XysPMxZQ

  5. anagnostis avatar
    anagnostis 24/07/2009 01:55:33

    Κοιταξτε τι γράφουν τα παπαγαλάκια του Μπομπολιστάν που το παίζουν και δημοσιογράφοι στο Πρώτο Θέμα:

    Συνθήκες πολιτικού διχασμού διαμορφώνει ο πρωθυπουργός

    Σε μείζον πολιτικό ζήτημα ανάγει η κυβέρνηση το θέμα της εκλογής του Προέδρου της Δημοκρατίας σε μία προσπάθεια να αξιοποιήσει την υψηλή αποδοχή του κ. Κάρολου Παπούλια και να καταφέρει πλήγμα στο ΠΑΣΟΚ για την επιλογή του να αξιοποιήσει την δυνατότητα που παρέχει το Σύνταγμα για να προκαλέσει εκλογές.

    Το θέμα αναβάθμισε ο πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής μιλώντας σε εκδήλωση του Ινστιτούτου του κόμματος του για την επέτειο της αποκατάσταση της Δημοκρατίας. Ο στόχος της εκδήλωσης του Ινστιτούτου ήταν να ταυτίσει την αποκατάσταση της Δημοκρατίας με τον θείο του πρωθυπουργού Κωνσταντίνο Καραμανλή.

    Ο πρωθυπουργός εξαπέλυσε σκληρή επίθεση στην αξιωματική αντιπολίτευση παραλληλίζοντας την επιλογή του ΠΑΣΟΚ να προκαλέσει εκλογές με αφορμή την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας με τις συνθήκες πτώσης της Δημοκρατίας στο παρελθόν: «Η 24η Ιουλίου υπενθυμίζει ότι οι ακρότητες, οι απόπειρες που συνιστούν αμφισβήτηση των θεσμών, οι λογικές της απαξίωσης και του μηδενισμού επιφυλάσσουν σοβαρούς κινδύνους. Το υπογραμμίζω διότι, τις ημέρες αυτές, έχει έρθει στην επιφάνεια ένα κρισιμότατο ζήτημα. Αφορά το σεβασμό του Συντάγματος και την αξιοπιστία του ευρύτερου χώρου της πολιτικής. Αναφέρομαι στην εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας. Ο Κάρολος Παπούλιας είναι καταξιωμένος στο ρόλο του. Οφείλουμε να τον τιμήσουμε, όπως και ο ίδιος τίμησε και τιμά το θεσμό που υπηρετεί. Στηρίζοντας, ξεκάθαρα και άμεσα, την επανεκλογή του. Οφείλουμε όλοι να πορευόμαστε με απόλυτο σεβασμό στο Σύνταγμα. Η ηγεσία όμως της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης παίρνει μια θέση που παραβιάζει απροκάλυπτα την ουσία του Συντάγματος. Με απλά λόγια, το ΠΑΣΟΚ λέει το εξής πρωτοφανές: Ότι δεν ψηφίζει τον σημερινό Πρόεδρο, για να εκβιάσει τη διεξαγωγή εκλογών και μόνο μετά θα τον ψηφίσει. Η θέση αυτή είναι και ουσιαστική παραβίαση του Συντάγματος και απόπειρα ευτελισμού των θεσμών. Και αυτό δεν το δικαιούται κανένας πολιτικός, κανένα κόμμα. Η στάση του ΠΑΣΟΚ αποτελεί ακραία ανευθυνότητα».

    Με μία πρωτοφανή αντιδημοκρατική πρακτική ο πρωθυπουργός προσπαθεί να ταυτίσει την αποκατάσταση της Δημοκρατίας με τον καραμανλισμό αποσιωπώντας βέβαια ότι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής –που είχε διαφύγει από την χώρα ως Τριανταφυλλίδης- όπως και τα περισσότερα στελέχη της Δεξιάς ήταν απόντες από τους αντιδικτατορικούς αγώνες. Και ενώ η εκδήλωση καπηλεύεται την επέτειο της αποκατάστασης της Δημοκρατίας και υποβαθμίζει την αυριανή εκδήλωση που οργανώνει η Προεδρία της Δημοκρατίας ο κ. Καραμανλής επιτίθεται στο ΠΑΣΟΚ. ...

  6. Αγγούρι avatar
    Αγγούρι 24/07/2009 04:34:19

    Δέν καταλαβαίνω για ποιόν λόγο πρέπει να αγιοποιηθεί ο εθνάρχης Καραμανλής.
    Για τις εκλογές βίας και νοθείας του 1961?
    Για διάφορα εκλογικά συστήματα που έδιναν στις Σέρρες 10 βουλευτές και σε νομούς που δέν τον πήγαιναν κανέναν?
    Για τις μπαλωθιές του με την Φρειδερίκη?
    Δέν αντιλέγω πολύ μεγάλος πολιτικός έκανε την Ελλάδα υπολογίσιμη δύναμη στον κόσμο, καμιά σχέση με τον ανιψιό του αλλά όχι και να τον θεωρούμε σάν την προσωποποίηση της δημοκρατίας.

  7. Alex avatar
    Alex 24/07/2009 06:16:57

    "Σκεφτείτε και να κυβερνήσουν."

    Με δηλώσεις σαν και αυτές του ΓΑΠ " Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερα να έχουμε μερικά στρέμματα γης λιγότερα από εκείνα που μας ανήκουν, και να κοιμόμαστε τα βράδια ήσυχοι και ασφαλείς, παρά να έχουμε ότι μας ανήκει και να μην μπορούμε να κλείσουμε μάτι από τον κίνδυνο κάποιας ξαφνικής επίθεσης κακόβουλων γειτόνων εναντίον μας."

    ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ; (O άνθρωπος είναι επικίνδυνος)

    ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΗΛΩΣΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ !!!!!
    (Πηγή http://politis-gr.blogspot.com/2008/09/blog-post_08.html )

  8. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 24/07/2009 07:07:53

    ποια αποκάτασταση? ποια δημοκρατία? γλυτωσαμε από τα λιονταρια και μας φαγαν οι κοριοί.

  9. tiramola avatar
    tiramola 24/07/2009 07:35:48

    Εσύ φάκτορα που όπως με πληροφορούν ήσουν αριστερός στα νιάτα σου έχεις άποψη επί του θέματος ή η αποκατάσταση της Δημοκρατίας είναι αποκλειστική υπόθεση της Νέας Δημοκρατίας όπως εμφανίστηκε στην εκδήλωση?
    Και σε μία τέτοια μέρα επιτρέπεται ο πρωθυπουργός να βάλει εναντίον των άλλων κομμάτων και κυρίως κατά του ΠΑΣΟΚ?
    Μήπως θυμάσαι έναν , έστω έναν απο τα στελέχη της ΝΔ σήμερα ή κανένα συγγενή τους που να ανέπτυξαν αντιστασιακή δράση επί χούντας?
    Γιατι εγώ μπορώ να σου βάλω ένα κατάλογο με εκατοντάδες ονόματα που ανήκουν σήμερα στην κεντροαριστερά και την ευρύτερη αριστερά που φυλακίστηκαν , βασανίστηκαν και έχασαν δικούς τους ανθρώπους για να μπορούμε σήμερα να μιλάμε ελεύθερα...
    Η άποψη του antinews τελικά περιορίζεται στο αρθράκι περί "τόλμης" στην μεταπολίτευση?
    Θα ξαναγράψετε την ιστορία επειδή πήρατε κρατική διαφήμηση?

    • sinn avatar
      sinn @ tiramola 24/07/2009 07:53:24

      Αχός βαρύς ακούγεται, πολλά τουφέκια πέφτουν,
      μήνα σε γάμο ρίχνονται, μήνα σε χαροκόπι;

    • mareli avatar
      mareli @ tiramola 24/07/2009 08:46:09

      Ρε kaxrimola, τον ΒΡΕΝΤΖΟ το βουλευτή του ΠΑΣΟΚ τον ξέχασες; Για ρώτα να μάθεις τι ξύλο έριχνε επί χούντας; Μετά έγινε ΠΑΣΟΚΟΣ εξομολογήθηκε και συγχωρέθηκαν οι αμαρτίες του αλλά οι κλωτσιές του... είναι ιστρικές!!

    • Factorx avatar
      Factorx @ tiramola 24/07/2009 11:09:44

      Tiramola, είπαμε να είσαι γραφικός κεντροαριστερός, αλλά οχι κι έτσι ρε παιδί μου. Να σου στο στείλω e-mail όλα τα άρθρα που έχω γράψει εναντιον του Καραμανλή του παλαιότερου; Το θέμα αυτό είναι όμως; Η οτι δεν μπορεί να έχει άλλο διαφορετική αντίληψη για την Δημοκρατία απο αυτήν του ΠΑΣΟΚ; Και σε πληροφορώ οτι τον συντάκτη του άρθρου του πήγαινα τσιγ΄λαρα στο ΕΑΤ ΕΣΑ όπου οι περισσότεροι απο το αριστερό ΠΑΣΟΚ δεν είχαν παει

      • tiramola avatar
        tiramola @ Factorx 24/07/2009 12:18:09

        Μισό για να καταλάβω αφήνοντας στην άκρη την πασοκική αλήθεια και αντίληψη....
        Εσύ Φάκτορα , και καλά κάνεις , υπερασπίζεσαι το δικαίωμα κάθε ενός να λέει την άποψή του και φυσικά είναι δικαίωμα ακόμα και της χρυσής αυγής να εμφανισει μετά από κάποια χρόνια ακόμα και τον Παττακό σαν αντιστασιακό...
        Πρόσφατα όλη η αγροφυλακή ψήφισε τον ΚΚ τον Ά σαν τον σπουδαιότερο Έλληνα...

        ΕΣΥ εκτός από το να υπερασπίζεσαι το δικαίωμα στο καθένα να λέει ότι ανιστόρητη μαλακία του κατεβαίνει στο κεφάλι , τι άποψη έχεις για την ιστορική αλήθεια?
        ΕΣΥ με ενδιαφέρεις!

  10. christos avatar
    christos 24/07/2009 07:56:43

    Το ξαναλέμε...το Μπομπολοπασοκισταν αντεπιτίθεται….

    • GIO avatar
      GIO @ christos 24/07/2009 08:32:01

      Εχεις δίκιο τιραμολα , όπως επίσης και ο όρος ,"δημοκρατικές δυνάμεις" που τον οικιοποιούνται οι σύντροφοί σου, λες και οι άλλοι είναι αντι-δημοκράτες.Μόνο όταν νικούσε το ΠαΣοΚ νικούσε η Δημοκρατία...
      Αλλα για να επενέρθουμε στο θέμα δυστυχώς για το ΠΑΣΟΚ ,ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ανέλαβε την ευθύνη ,με κίνδυνο της ζωής του , της αποκατάστασης της δημοκρατίας.Αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ,είτε σας αρέσει είτε όχι. Γιατί η ιστορία δεν αλλάζει!

      Quiz:
      Πότε επέστρεψε ο Ανδρέας στην Ελλάδα μέτα την πτώση της Χούντας;

      • tiramola avatar
        tiramola @ GIO 24/07/2009 08:42:01

        Εκτός του ότι είσαι άσχετος είσαι και ανιστόρητος...
        Ποιοί την κοπάνησαν στο εξωτερικό , ποιοί συνελήφθησαν , ποιοί βασανίστηκαν ποιοί εκδιώχθηκαν από τη χούντα και ποιοί έκαναν αντίσταση τοποθετώντας ακόμα και βόμβες κατά του Παπαδόπουλου είναι καταγεγγραμμένα ακόμα και στην wikipedia...
        Που θα μας πεις ότι ο Καραμανλής ήρθε με κίνδυνο της ζωής του...
        Άσχετε ε άσχετε

      • tiramola avatar
        tiramola @ GIO 24/07/2009 08:49:10

        Εκτος του ότι είσαι άσχετος είσαι και ανιστόρητος...
        μέχρι και στην wikipedia μπορείς να βεις την αλήθεια!
        Που θα μας πεις ότι ήρθε με κίνδυνο της ζωής του ο Καραμανλής...
        Άσχετα ε άσχετε...

      • Δωδωναίος avatar
        Δωδωναίος @ GIO 24/07/2009 08:52:02

        Ένας - ένας οι επίορκοι χουντικοί αξιωματικοί πριν την 21/4/67, ήτανε στρατολογημένα «πρακτοράκια» της CIA, βασιλικοί και φιλοκαραμανλικοί.
        Μετά την κήρυξη της δικτατορίας, μπορεί κανείς σας παρακαλώ να αναρτήσει εδώ έστω και μια ενάντια στην χούντα δήλωση του Κωνσταντίνου Καραμανλή, από το Παρίσι???

  11. Αγγούρι avatar
    Αγγούρι 24/07/2009 08:11:22

    Φάκτωρα γιατί μου κόβεις τα μηνύματα?

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 24/07/2009 08:22:40

    εγώ συμφωνώ με τον Σοβοκάη αφ' ενός, αφ' ετέρου που την είδατε την αγιοποίηση του ΑΓΠ; Μάλλον το αντίθετο (και όχι αδικαιολόγητα). Όσο αγιοποιημένος είναι (εν ζωή) ο επίτιμος, άλλο τόσο είναι ο ΑΓΠ.

    ΚΟΡΙΟΙ.

    Ούτε ο ΓΑΠ είναι σωτήρ, ούτε ο ΚΚ ο β', ο ΚΚ ο α' (με όλες τις συν πλην προκαταλήψεις περίπου γνωστός) και τα δύο μεγάλα κόμματα παγιδευμένα σε έλλειψη πολιτικής και ταυτότητας. Εμείς, τα κορόϊδα. Ο κάθε Μπό, Μυτ, Κοπ, Βαρ, οι τραπεζίτες, όλοι οι Κρταικοδίαιτοι (όπως του έλεγε ο εξάκτινος), την δουλειά τους. Οι Γερμανοί παίρνουν διακομματικά τα ανταλλάγματα (κομματάκια αυτού που λέμε "Πατρίδα μας" και εδώ τασκωνόμαστε για το ποιός είναι λιγότερο ανίκανος (ή ανέντιμος)

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ archaeopteryx 24/07/2009 08:40:31

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, τόσο για τις ικανότητες των σωτήρων, όσο και για τα κριτήρια επιλογής του λιγότερου κλέφτη.
      Εδώ όμως έχουμε κάτι διαφορετικό, την μισαλλοδοξία σε κάθε τι μη "πολιτικά" ορθό, ακόμα και στην διατύπωση μια διαφορετικής άποψης, από τους κύριους που ...ράβουν κουστούμια.

  13. Παλαιός Οννεδίτης avatar
    Παλαιός Οννεδίτης 24/07/2009 08:27:17

    Τι θα μπορούσε να περίμενε κανείς. Έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν...

  14. Ο Δηλών avatar
    Ο Δηλών 24/07/2009 08:32:38

    @tiramola 10.11

    βρε βρε καλως το το παιδι


    και πως ξεκινούσε η δηλωσούλα;

  15. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/07/2009 08:34:32

    Η χώρα όπου η λογική έχει μεταναστεύσει.
    Ένα Ιδιωτικό Ίδρυμα,διοργανώνει μια έκθεση έργων τέχνης τιμώντας παράλληλα, τον άνθρωπο που φέρει το όνομα του, την παραμονή της ημέρας της γιορτής της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο και ξεσπά ...αναταραχή.
    Για να τους καθ ησυχάσουμε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο ιδρυτής ενός κόμματος της κοινοβουλευτικής μας Δημοκρατίας:
    - για να τιμηθεί θα πρέπει να πάρει το Ίδρυμα του άδεια από το Ίδρυμα του Ανδρέα Παπανδρέου (...αλήθεια ποιοι πλήρωσαν στη Σύμη, περιμένω την ανάρτηση χορηγιών στο διαδίκτυο...)
    - καθώς δεν ήταν "πολιτικά ορθός" δεν πρέπει να μνημονεύεται
    - η διαφορετική άποψη (ανεξάρτητα αν είναι σωστή ή λάθος) στη χώρα θα πρέπει να τυγχάνει της έγκρισης και της αποδοχής των "πολιτικά ορθών"
    - καμία συμβολή δεν είχε στην αποκατάσταση της Δημοκρατίας ο εκλεγμένος πρωθυπουργός και πρόεδρος της χώρας μας Κωνσταντίνος Καραμανλής, αφού η καταραμένη Δεξιά που εκπροσωπούσε, ίσως φταίει για την πτώση της Πόλης (ερευνάται),δεν μας άφησε να γίνουμε Βόρεια και Νότια ...Αλβανία το 1945, δεν μας άφησε να μπούμε στο Σύμφωνο της Βαρσοβίας και μας έβαλε στην καταραμένη ΕΟΚ εξαιτίας της οποίας οι σύντροφοι διαχειρίστηκαν χιλιάδες δισεκατομμύρια και τους έμαθε ο ...θυρωρός του.

    ΥΓ

    Η Δεξιά έχει κάνει πολλά λάθη, αλλά έχει προσφέρει και πολλά στη χώρα.
    Ομως η μοντελοποίηση και κατηγοριοποίηση πολιτών σε πολιτικά ορθών και μη, επειδή κάποιοι έχουν εργολαβικά καρπωθεί τον μανδύα του πολιτικά ορθού ήρωα, αντιστασιακού, ευαίσθητου, καλλιτέχνη, ή ...μπουχέσα κρίνοντας κάποιον όχι για τις πράξεις ή τις απόψεις του, αλλά προχωρώντας ακόμα παρά πέρα απαγορεύοντας να έχει διαφορετική άποψη από τη "δική" μας, δείχνει πόσο ορισμένοι έχουν προοδεύσει και από ευκαιριακοί κλέφτες με ολίγη από Σύνταγμα ζητούν να ξανά κυβερνήσουν

  16. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/07/2009 08:49:30

    ...και για να σοβαρευτούμε λίγο, αν ορισμένοι, που ράβουν κουστούμια ενοχλούνται, την ημέρα που γιορτάζουμε την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, να μας εξηγήσουν πως ενοούν τη Δημοκρατία;
    Γιατί είναι λίγο υποκριτικό νομίζω να μιλάμε για :

    αποκατάσταση της Δημοκρατίας και της νομιμότητας, ενώ συγχρόνως να έχουμε εκφορά λόγων όπως:

    «το συμφέρον του τόπου είναι πάνω από κάθε νομικό κείμενο, ακόμη και το Σύνταγμα».

  17. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/07/2009 08:50:53

    τουλάχιστον γλιτώσαμε από το αντιαισθητικό θέαμα που προσφέρουν οι έξωμες και εξώπλατες βλαχαδερές τουαλέτες των κυριών και τα συντηρητικά κοστούμια των κυρίων

    δεκαετία ταινιών του '70 η αισθητική των "δεξιώσεων" λες και δεν πέρασε μια μέρα

  18. Fathan avatar
    Fathan 24/07/2009 08:52:44

    Στα περί αγιοποιήσεως Κ.Καραμανλή ,είδατε ποτε αφίσσες "Καραμανλή ζείς εσύ μας οδηγείς .

  19. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 24/07/2009 09:00:02

    Η συμβολη του Κωνσταντινου Καραμανλη στην εδραιωση της δημοκρατιας δεν μπορει να αμφισβητηθει απο κανεναν. Δεν κατανοω γιατι το ΠΑΣΟΚ μιλαει για καπηλεια. Ξεχναει το ποσο καπηλευτηκε ο Ανδρεας την Εθνικη Αντισταση, το Πολυτεχνειο, την Αριστερα και την ιστορια της παροτι δεν ειχε καμια σχεση με ολα αυτα γιατι -οπως και ο γιος του Γιωργακης- ηταν στην Αμερικη!!

  20. sinn avatar
    sinn 24/07/2009 09:06:28

    @tiramola και Αγγούρια Δωδώνης

    Mην χάνετε τόσο εύκολα την ψυχραιμία σας. Κανείς εκ των σχολιαστών δεν αμφισβήτησε την προσφορά σας στο Κίνημα, στην Αριστερά, στην Ελλάδα και στο Μπόμπολα.

  21. atom avatar
    atom 24/07/2009 09:14:06

    Αφήστε τη Δεξιά να μνημονεύει τον ηγέτη της. Είναι αποκαλυπτικό για όλη την παράταξη: έχει ανάγει σε εθνάρχη και πατέρα της δημοκρατίας τον ηγέτη της βίας και νοθίας, υπεύθυνο για μια δεκαετία πολιτικών διωγμών και βασανισμών, και προσωπικά υπεύθυνο για τη μετατροπή της Αθήνας σε τσιμεντένια κόλαση. Αν δεν είναι αυτό δημοκρατία, τότε τι;

    Επίσης, το κόμα που ίδρυσε προσέφερε στην Ελλάδα τα μέγιστα, από άποψη στήριξης και εμβάθυνσης των δημοκρατικών θεσμών. Απήγαγε πακιστανούς, έσκυψε το κεφάλι στις υποκλοπές, χάρισε τη μισή ελλάδα στα παπαδαριά, έκαψε την πελοπόννησο, και φυσικά περιλαμβάνει στις τάξεις του πυλώνες της δημοκρατίας, όπως τον Κων/νο Μητσοτάκη, τη Ντόρα, τον Βουλγαράκη, τον Παυλίδη, τον Ρεγκούζα...

    ΥΓ. Η Νατάσα Καραμανλή, ως μέλος της εθναρχικής οικογένειας αποτελεί το μοναδικό πρόσωπο παγκοσμίως με διδακτορικό στην ιατρική, χωρίς να έχει προηγηθεί πτυχίο. Η οικογένεια συνεχίζει τις δημοκρατικές της παραδόσεις. Ζήτω ο εθνάρχης!

  22. Τριανταφυλλίδης avatar
    Τριανταφυλλίδης 24/07/2009 09:19:51

    Λέγομαι και ήρθα να αποκαταστήσω την δημοκρατία, έτρωγα μαζί με τον Μητσοτάκη τα καλύτερα φιλέτα στο Παρίσι και το αποφάσισα, θα επιστρέψω για την εγκαθίδρυση...

    Εξιλεώθηκα ή ακόμα?

  23. anti.ΓΡΑΦΕΑΣ avatar
    anti.ΓΡΑΦΕΑΣ 24/07/2009 09:21:15

    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΤΕ.ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΜΠΕΙ ΤΑΞΗ.
    Οι πληροφοριες οτι στην τελετη για την αποκατασταση,(ποιων αραγε;)
    θα επιβληθει και ομοιομορφο ενδυμα, καθως και πιλικιο
    με το Εθνοσημο, ελεγχονται ως ανακριβεις.
    http://www.youtube.com/watch?v=SAS4U_pP3S0

  24. ataktos avatar
    ataktos 24/07/2009 09:22:14

    Tiramola- τελικά εσύ δεν διορθώνεσαι με τίποτα τέκνο...
    δεν μας λες( έτσι μεταξύ μας) το ΠΑΣΟΚ των Παπατζήδων πότε τίμησε,( όταν ήταν κυβέρνηση )τον πατριώτη μας ΚΑΡΑΜΟΥΖΗ , σου είναι γνωστό αυτό το επίθετο. Και τέλος πάντων το φάκελο της Κύπρου γιατί δεν τον άνοιξε ποτέ δεν ήταν δέσμευση του ………Άσε μας ήσυχους επιτέλους και στον κόσμο μας μην σου τον φέρουμε εμείς οι αδαείς και τρελοί αυτού του τόπου καμία μέρα …

  25. ataktos avatar
    ataktos 24/07/2009 09:23:48

    Tiramola- τελικά εσύ δεν διορθώνεσαι με τίποτα τέκνο...
    δεν μου λες( έτσι μεταξύ μας) το ΠΑΣΟΚ των Παπατζήδων πότε... τίμησε( όταν ήταν κυβέρνηση τον πατριώτη μας) ΚΑΡΑΜΟΥΖH , σου είναι γνωστό αυτό το επίθετο. Και τέλος πάντων το φάκελο της Κύπρου γιατί δεν τον άνοιξε ποτέ δεν ήταν δέσμευση του ………Άσε μας ήσυχους επιτέλους και στον κόσμο μας μην σου τον φέρουμε εμείς οι αδαείς και τρελοί αυτού του τόπου καμία μέρα …

  26. qez avatar
    qez 24/07/2009 10:08:05

    "οικειοποίηση", ρε παιδιά, έλεος πια με τα ορθογραφικά..κάνουμε και υψηλή κριτική..
    Ένς ιδιωτικός φορέας-ίδρυμα, τίμησε τον φερώνυμο πολιτικό.

    Σιγά τα λάχανα..

    • qez avatar
      qez @ qez 24/07/2009 10:08:33

      ένας..

  27. GIO avatar
    GIO 24/07/2009 10:10:24

    @tiramola
    ΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΘΑ ΜΕ ΕΒΑΖΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ...
    ΑΝΙΣΤΟΡΙΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ,ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ.
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΤΟΤΕ ΕΝΕΡΓΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΠΟΡΕΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΥΘΕΙ ΑΙΜΑ,ΕΡΓΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ.
    ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
    Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΤΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ.

    • GIO avatar
      GIO @ GIO 24/07/2009 10:14:22

      Factorx
      Υ.Γ. Συγγνωμη για τα κεφαλαια γράμματα...

  28. Βασιλική Σιάπκα avatar
    Βασιλική Σιάπκα 24/07/2009 10:37:35

    H αποκατάσταση της Δημοκρατίας στον τόπο μας είναι αποκλειστικό έργο του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Ήταν ο μόνος που εμπιστευόταν το κράτος και το παρακράτος της δεξιάς για να του παραδώσει τα ηνία. Και τα παρέλαβε με σωφροσύνη και ωριμότητα.
    Όσο για την ωρίμανση των συνθηκών που είναι άλλο πράγμα και μπορεί να το καταλάβει κι ένα επτάχρονο την απάντηση την έδωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας:
    ...εξήρε τον αγώνα των αντιστασιακών, σημειώνοντας ότι αυτοί είναι οι «πρωταγωνιστές της αποκατάστασης της δημοκρατίας». «Είναι» πρόσθεσε « πρότυπα αναφοράς, έδωσαν πολλά σε όλους χωρις ανταλλάγματα, τους ευχαριστώ για τα έργα, τα λόγια και τη σιωπή τους». (από το Νουζ)
    και μένω στην μετέπειτα σιωπή τους, διότι όλοι γνωρίζουμε πως η πίεση για την πτώση της δικτατορίας υπήρχε στο εξωτερικό από τους ανώνυμους πρωτίστως Έλληνες που πονούσαν τον τόπο τους και τον βλέπαν να καταβαραθρώνεται, να γελοιοποιείται και εν τέλει να λαβώνεται ανεπανόρθωτα με το κυπριακό, από μια χούφτα παραλληρηματικών και ανίκανων.

  29. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 24/07/2009 10:43:46

    Βαρατε βιολιτζηδες να χορευουν οι Ελληνες. Δυστυχως, εκει φτασαμε, εν μεσω μιας κρισεως, απο την οποια δεν ξερουμε αν θα μπορεσουμε να ξεφυγουμε τελικα, εμεις τσακωνομαστε για τον ενα και τον αλλον Τους παλιους, που πλεον δεν μπορουν να επηρεασουν τη ζωη μας, γιατι δεν υπαρχουν πια. Και τους νεους, που ολοι μας, κατα γενικη ομολογια, τους θεωρουμε ανικανους. Και τον εναν και τον αλλον και σ' αυτο δεν εχουμε αδικο. Οι ανθρωποι δεν δουλεψαν ποτε στη ζωη τους να βγαλουν ενα κομματι ψωμι, δεν εχουν ζορισθει, δεν εχει ιδρωσει ο πισινος τους, δεν ξερουν τι θα πει δουλεια ουτε και ανεργια, δεν εχουν νοιωσει αγωνια για το πως θα πορευθουν σημερα και τι μερα θα ξημερωσει αυριο, δεν εχουν δει τι γινεται στα σωθικα σου οταν δεν εχεις να δωσεις στο παιδι σου το φαρμακο που χρειαζεται για να γειανει και το φαγητακι που θα το κρατησει στη ζωη.
    Γι' αυτους, που δεν ξερουν που πανε τα τεσσερα και μας καθισαν στο σβερκο κληρονομικω δικαιωματι για να μας οδηγησουν στο μελλον, γι' αυτους τους ανικανους εμεις αρπαζομαστε, βριζουμε, απειλουμε και κοροιδευουμε ο ενας τον αλλον και ο χορος τους καλα κρατει, εις υγειαν ημων των ηλιθιων.

  30. διερωτώμαι avatar
    διερωτώμαι 24/07/2009 10:51:25

    Μήπως ολόκληρο το ΠΑΣΟΚ έμεινε στην Ελλάδα και έδωσε τον αγώνα τον καλό για την δημοκρατία που απλόχερα μας προσφέρει τα καλά της; Μήπως οι πλείστοι όσων έφαγαν ξύλο ή πραγματικά βασανίστηκαν, απέφυγαν επιμελώς να ασχοληθούν με την πολιτική, όπως διαμορφώθηκε αυτή μεταπολιτευτικά; Ποιά ήταν η επί εικοσαετίας ΠΑΣΟΚ οικολογική πρόταση και υλοποίηση αυτής απέναντι στην πραγματική τσιμεντοποίηση επί Καραμανλή; Όσο για τα "πρακτοράκια", μπορεί να ήταν και έτσι, οι ενδείξεις ακόμα και οι αποδείξεις είναι πολλές, αλλά οι σύγχρονοι "δημοκράτες" δεν πρέπει να αποδίδουν τέτοιους χαρακτηρισμούς,ειδικά με αφορμή τα εθνικά μας θέματα, στο σπίτι των κρεμασμένων δεν μιλάνε για σχοινί...

  31. christos avatar
    christos 24/07/2009 10:51:41

    όλοι καταλαβαίνουν πλέων το πως αντιλαμβάνεται το πασοκ την δημοκρατία...
    ότι είναι αντίθετο απαγορεύεται γιατί κάνει ζημιά στον "τόπο"...ότι εκπορεύεται από το πασοκ είναι "δημοκρατικός προοδευτισμός" και πρέπει να τον χειροκροτούμε...

    έτσι έτσι θα πάμε μπροστά...

    • Δωδωναίος avatar
      Δωδωναίος @ christos 24/07/2009 11:25:10

      @ Cristos
      Όχι φίλε μου δεν είναι έτσι. Γιατί άλλωστε να είναι έτσι?
      Προσωπικά, διαπνέουμε από αριστερές ιδέες που θέλω κάποτε να υλοποιηθούν και όχι να μείνουν διαβασμένα βιβλία στα ράφια της Βιβλιοθήκης μου.
      Για τον λόγο αυτό υποστηρίζω το ΠΑΣΟΚ. Είναι οραματικά και ιδεολογικοπολιτικά, πολύ κοντά σε μένα
      Όμως δεν είμαι δεδομένος σε κανένα. Πόσο μάλλον ένα φερέφωνο.
      Για μένα, η αντίθετη και τεκμηριωμένη άποψη είναι οξυγόνο του νου και της Πραγματικής Δημοκρατίας.
      Οικτίρω όλους αυτούς που ανήκουν στην δεξιά, και που ενώ αποδεδειγμένα έχουν δει και έχουν ακούσει τόσα και τόσα τα τελευταία 5 χρόνια, εν τούτοις δεν τολμάνε και δεν νοιώθουν την ανάγκη να αρθρώσουν έστω την αντίθετη άποψη.
      Αυτό είναι κάτι που πρέπει να ανησυχεί τον κάθε Έλληνα πολίτη, όλους μας…

  32. Αγγούρι avatar
    Αγγούρι 24/07/2009 11:08:13

    Κανείς δέν αναφέρει το γεγονός οτι ο παλιός θείος Καραμανλής δέν ήθελε να δεί τον oμόνυμο ανιψιό του στην πολιτική ούτε ζωγραφιστό, κανείς δέν αναφέρει οτι μονάχα τον Λιάπη θεωρούσε απο τα ανίψια του ικανό να ασχοληθεί με την πολιτική. Μιά οικογένεια ήταν γνώριζε καλά τον χαρακτήρα του δικαιώθηκε πανηγυρικά μετά θάνατο όταν ο ανιψιός αυτός κυβέρνησε την Ελλάδα.

  33. Φελιξ avatar
    Φελιξ 24/07/2009 11:08:27

    12.10
    ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑΝ;

    ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ Ο ΦΑΙΔΩΝ ΓΚΙΖΙΚΗΣ... ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΣΤΟΥΣ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ; ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΝ ΠΑΡΕΔΙΔΑΝ ΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΛΛΟΥ ΘΑ ΧΥΝΟΤΑΝ ΑΙΜΜΑ ΧΟΥΝΤΙΚΟ;
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΜΕΤΑ Ο ΛΑΟΣ ΖΗΤΟΥΣΕ ΑΠΟΧΟΥΝΤΟΠΟΙΗΣΗ[ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΔ] ΚΑΙ Ο ΑΒΕΡΩΦ ΤΑΪΖΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΣΤΑΓΟΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ;

    ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ; ΗΤΑΝ 53 % ΗΤΑΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ...ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
    ΜΗΠΩΣ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΤΙΣ ΠΡΟΩΡΕΣ ΤΟΥ 1977; ΗΤΑΝ 41,7 %

    ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΣΚΕΠΑΣΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ.

  34. anti.ΓΡΑΦΕΑΣ avatar
    anti.ΓΡΑΦΕΑΣ 24/07/2009 11:17:47

    Με την μπακουροκατασταση στο Προεδρικο Μεγαρο σημερα,
    το μονο σουξε που παιζει απο το πρωι συνεχως ειναι...
    http://www.youtube.com/watch?v=Pr8gixhxQGA

    • Βασιλική Σιάπκα avatar
      Βασιλική Σιάπκα @ anti.ΓΡΑΦΕΑΣ 24/07/2009 11:30:46

      Πουθενά δεν είδα να συνδέεται το περσινό σώου του Τσίπρα με την σημερινή μπακουροκατάσταση...

      • anti.ΓΡΑΦΕΑΣ avatar
        anti.ΓΡΑΦΕΑΣ @ Βασιλική Σιάπκα 24/07/2009 11:59:34

        Εχεις δικιο, η κατασταση τα προηγουμενα χρονια ηταν
        εντελως φευγατη και κατι επρεπε να γινει.
        Ο ενας μπακουρος, πηγε με μια ξεμπαρκη αλλοδαπη μαυρουλα-κομμωτρια-σπουδαστρια και αργοτερα υποψηφια ευρωβουλευτη.
        Ενας αλλος, πηγε με τον ΄΄φιλο΄΄ του.
        Μια κυρια απο αυτες με τα ξωπλατα και τις 12ποντες γοβες,
        πηρε τα καναπεδακια στο ταπερ για το σπιτι, ενω μια αλλη
        ζηταγε μια πλαστικη σακουλα, για να παρει τα
        αποφαγια στο σπιτι για το σκυλακι.
        Αυτοι που λενε οτι, οι κυριες αυτες θυμωσαν που η συνοδος
        του Τσιπρα ηταν πιο μαυρισμενη απο αυτες, ειναι καταπτιστοι
        συκοφαντες.
        http://www.youtube.com/watch?v=adqbkcH3ZLI

  35. Φελιξ avatar
    Φελιξ 24/07/2009 11:24:21

    11.06
    ΣΤΙΣ 17-6-89 ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΧΑΣΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1993, ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟ ΞΕΣΚΙΣΑΝ. Η ΚΥΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ[ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ]. ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, Ο ΔΙΑΣΥΡΜΟΣ,Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΕΝΙΟΥ, Η ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΥΛΑΚΙΣΕΙΣ[Ο ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΓΙΑΤΙ ΒΑΦΤΙΣΕ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΚΟ ΚΑΛΑΜΠΟΚΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΕΟΚ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΡΟΤΕΣ[ΟΡΣΕ ΜΑΛΑΚΑ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΕ, ΟΡΣΕ]. ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟΠΟΣ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙΣ!!
    ΟΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΗΤΑΝ ΑΥΡΙΑΝΙΣΤΕΣ, ΤΟΜΠΡΙΣΤΕΣ, ΚΛΕΦΤΕΣ , ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΚΛΠ ΚΛΠ.
    ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝΙΣΤΟΡΙΤΕ 11.06 ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΟΥ ΄΄ΕΘΝΟΥΣ'' ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΣΤΙΣ 18-6-89 ΒΓΗΚΕ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ''ΕΠΕΣΕ Ο ΦΑΥΛΟΣ''
    ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΤΟΤΕ ΜΙΚΡΟΙ, 'Η ΦΟΡΟΥΣΑΤΕ ΚΟΝΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΚΙΑ.

    • Αρχίδαμος avatar
      Αρχίδαμος @ Φελιξ 24/07/2009 11:51:43

      ψεμματα ηταν ολα αυτα;

    • christos avatar
      christos @ Φελιξ 24/07/2009 14:49:45

      τι λες ρε παιδί μου; τόση συκοφαντία στο πασοκ τότε ε...που αγωνιζόταν για το καλό του τόπου...και του Κοσκωτά...που καταχρέωσε την χώρα...που διόρισε όλο το πασοκισταν στο δημόσιο χωρίς προσόντα...

      ίσα ρε κοπριά!!!

  36. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 24/07/2009 11:50:32

    Πω Πω πως γυαλιζει το ματι του διακου στη φωτογραφια;
    ΠΑΣΟΚ ειναι και μυρισε λεφτα πουθενα η απλα ειναι κιορης;

  37. Ιωνάθαν avatar
    Ιωνάθαν 24/07/2009 12:07:17

    Παιδιά, έχουμε παραβιάσεις στο Αιγαίο, οι Τούρκοι αμφισβητούν την κυριαρχία στα νησιά μας, η τουρκική Ακτοφυλακή φέρνει λαθρομετανάστες, το Κυπριακό πάει κατά διαόλου, το Μακεδονικό τα ίδια.

    Ο Κων. Καραμανλής απεβίωσε, ο Ανδ. Παπανδρέου το ίδιο, ο μικρός Γιωργάκης κάνει κανό και ετοιμάζεται για εκλογές (σαν νέος Γούναρης), ο Κωστάκης βλέπει την τουρκική φρεγάτα από τη Μάκρη, η Ντορούλα χτίζει το εξοχικό με κουζίνα/ψυγείο Ζήμενς και δίνει το όνομα στους Σκοπιανούς.

    Το ΙΣΤΑΜΕ και το ΙΔΚΚ κινούνται στο ίδιο μήκος κύματος με τη μαμά "εταιρεία" τους. Ο σουηδός υπουργός εξωτερικών θεωρεί ότι η Ελλάδα φταίει για την εισβολή στην Κύπρο και όχι η Τουρκία (ιδού γιατί... http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=8398&Itemid=87 ).

    Όταν τελειώσουμε με το αν η Δημοκρατία ήρθε χάρη στο ΠΑΣΟΚ ή τη ΝΔ, ας κάνουμε όλοι μαζί κάτι για τη ρημαδοκατάσταση που επικρατεί. Αλλιώς θα ψάχνουμε να βρούμε τόπο να εγκαθιδρύσουμε τη δημοκρατία μας.

    • ο νοών...νοείτω avatar
      ο νοών...νοείτω @ Ιωνάθαν 24/07/2009 14:48:28

      Τα συνόψισες όλα με τον καλύτερο τρόπο.
      Εύγε.

  38. rs avatar
    rs 24/07/2009 12:37:49

    .Η λήθη και ειδικά η ιστορική λήθη είναι επικίνδυνη!
    "Δανείζομαι" ένα σχόλιο της Σώτης Τρανταφύλλου σχετικά με τους πολιτικούς "ογκόλιθους" που μας κυβέρνησαν. Είναι λίγο μετατοπισμένο "χρονικά" αλλά όπως αναφέρει και στο κείμενο "Oι νεκροί δεν δεδικαίωνται........ όπως λέει ο ποιητής, το καλό που κάνουν οι άνθρωποι θάβεται μαζί με τα κόκαλά τους"

    21η Aπριλίου 1967: δεν θα είχε συμβεί αν ο Kωνσταντίνος Mητσοτάκης είχε παραμείνει στην Ένωση Kέντρου• ούτε αν ο Kωνσταντίνος Kαραμανλής, που αποχώρησε ένδοξος από την πολιτική ζωή (και τη ζωή γενικά), είχε εφαρμόσει στοιχειωδώς τις δημοκρατικές αρχές (όπως: ελευθερία του λόγου, ελευθερία της έκφρασης, ελευθερία της συγκέντρωσης...). Δεν τις είχε εφαρμόσει: ο Kωνσταντίνος Kαραμανλής (ο πρεσβύτερος) υπήρξε, στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής και της δράσης του, ένας Bαλκάνιος φασίστας. Oι νεκροί δεν δεδικαίωνται. Aδιαφορώ για το αν, στο πέρασμα του χρόνου, εξελίχθηκε, αν έμαθε γαλλικά, αν άλλαξε και προσαρμόστηκε: όπως λέει ο ποιητής, το καλό που κάνουν οι άνθρωποι θάβεται μαζί με τα κόκαλά τους• το κακό επιζεί. Eξάλλου, ποτέ δεν εκφράστηκε δημοσίως για την αυταρχική, αντιδημοκρατική του πολιτική• για το «κακό» που έκανε στην Eλλάδα και στους Έλληνες. Ποτέ δεν ζήτησε συγχώρεση για το ότι υπάκουε στο NATO και στους βασιλιάδες: ο «εθνάρχης» ευθύνεται για τον κατατρεγμό της αριστεράς και για την ακυβερνησία που προηγήθηκε του στρατιωτικού πραξικοπήματος του 1967. Άλλο τόσο ευθύνονται οι λεγόμενοι «αποστάτες» του Kωνσταντίνου Mητσοτάκη που προκάλεσαν την αστάθεια της Ένωσης Kέντρου και την ανατροπή τής κουτσά-στραβά δημοκρατικής κυβέρνησης που κέρδισε την απόλυτη πλειοψηφία στις εκλογές του 1964. Eυθύνεται και η ίδια η Ένωση Kέντρου που απέρριψε τη συνεργασία με την αριστερά. Διότι ο Γεώργιος Παπανδρέου (ο πρεσβύτερος) ήταν έξαλλος αντικομμουνιστής• και διότι φοβόταν για το κεφάλι του.

  39. rs avatar
    rs 24/07/2009 13:23:36

    !Η λήθη και ειδικά η ιστορική λήθη είναι επικίνδυνη!
    "Δανείζομαι" ένα σχόλιο της Σώτης Τρανταφύλλου σχετικά με τους πολιτικούς "ογκόλιθους" που μας κυβέρνησαν. Είναι λίγο μετατοπισμένο "χρονικά" αλλά όπως αναφέρει και στο κείμενο "Oι νεκροί δεν δεδικαίωνται........ όπως λέει ο ποιητής, το καλό που κάνουν οι άνθρωποι θάβεται μαζί με τα κόκαλά τους"

    21η Aπριλίου 1967: δεν θα είχε συμβεί αν ο Kωνσταντίνος Mητσοτάκης είχε παραμείνει στην Ένωση Kέντρου• ούτε αν ο Kωνσταντίνος Kαραμανλής, που αποχώρησε ένδοξος από την πολιτική ζωή (και τη ζωή γενικά), είχε εφαρμόσει στοιχειωδώς τις δημοκρατικές αρχές (όπως: ελευθερία του λόγου, ελευθερία της έκφρασης, ελευθερία της συγκέντρωσης...). Δεν τις είχε εφαρμόσει: ο Kωνσταντίνος Kαραμανλής (ο πρεσβύτερος) υπήρξε, στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής και της δράσης του, ένας Bαλκάνιος φασίστας. Oι νεκροί δεν δεδικαίωνται. Aδιαφορώ για το αν, στο πέρασμα του χρόνου, εξελίχθηκε, αν έμαθε γαλλικά, αν άλλαξε και προσαρμόστηκε: όπως λέει ο ποιητής, το καλό που κάνουν οι άνθρωποι θάβεται μαζί με τα κόκαλά τους• το κακό επιζεί. Eξάλλου, ποτέ δεν εκφράστηκε δημοσίως για την αυταρχική, αντιδημοκρατική του πολιτική• για το «κακό» που έκανε στην Eλλάδα και στους Έλληνες. Ποτέ δεν ζήτησε συγχώρεση για το ότι υπάκουε στο NATO και στους βασιλιάδες: ο «εθνάρχης» ευθύνεται για τον κατατρεγμό της αριστεράς και για την ακυβερνησία που προηγήθηκε του στρατιωτικού πραξικοπήματος του 1967. Άλλο τόσο ευθύνονται οι λεγόμενοι «αποστάτες» του Kωνσταντίνου Mητσοτάκη που προκάλεσαν την αστάθεια της Ένωσης Kέντρου και την ανατροπή τής κουτσά-στραβά δημοκρατικής κυβέρνησης που κέρδισε την απόλυτη πλειοψηφία στις εκλογές του 1964. Eυθύνεται και η ίδια η Ένωση Kέντρου που απέρριψε τη συνεργασία με την αριστερά. Διότι ο Γεώργιος Παπανδρέου (ο πρεσβύτερος) ήταν έξαλλος αντικομμουνιστής• και διότι φοβόταν για το κεφάλι του.

  40. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 24/07/2009 13:35:37

    Επειδή <> υπάρχουν ακόμη για ψάξτε να δείτε πόσοι φακελλώθηκαν επί Πρωθυπουργίας του <>, γιατί συμμετείχαν στην εξέγερση του Πολυτεχνείου.
    ΄Ηταν μεγάλος πολιτικός πράγματι, όχι όμως και Εθνάρχης.
    Ότι όμως και να ήταν ο ανηψιός του δεν δικαιούται τίποτα από τη δόξα του. Και το όνομά του που πήρε πολύ του πέφτει. Ο ίδιος άλλωστε ο θείος του προτιμούσε το Μιχάλη το Λιάπη και το έδειχνε με όλους τους τρόπους. Βέβαια και ο ΚΚ ο μικρός προτιμούσε τα μπαράκια και τις παρέες με το Ζαχόπουλο από το θείο του. Τώρα θυμήθηκε να τον τιμήσει; Αλήθεια εκείνος ο Ζαχόπουλος τι γίνεται; Πότε θα δούμε το ντιβιντί του; Μια καλή σκέψη που άκουσα είναι να μας το δείξει η ΝΕΤ με τίτλο Η μεγάλη αλλαγή.

  41. Νἰκος avatar
    Νἰκος 24/07/2009 14:39:23

    Οι Τούρκοι αμφισβητούν την κυριαρχία στα νησιά μας, οι ιθαγενεις εξωμοτες Ρεπουση και ΣΙΑ αμφισβητουν οτι ειμαστε Ελληνες, η τουρκική Ακτοφυλακή φέρνει λαθρομετανάστες, το Κυπριακό πάει κατά διαόλου, Τα Σκοπια μας λοιδωρουν, και μεις, ὡ εμεις φιλονικουμε γιατι....το ΠΑΣΟΚ ...διαμαρτυρεται.
    Για να βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους, αντικειμενικα, ο βιος του ΚΚ του πρεσβυτερου εχει δυο σταδια. στο πρωτο (~55-64) ηταν τυπικος "δεξιος" Ελληνας πολιτικος. Ως υπουργος δημοσιων εργων εκανε εργα αλλα και εβαλε τα θεμελια της οικοδομικης σκυροποιησεως των Ελληνικων -που δεν ειναι- πολεων. Ετσι, μπορουμε να πουμε ανευ φοβου, παθους και μαλακιας (με την αρχαια εννοια το τελευταιο) οτι ο ΚΚ ο πρεσβυτερος και οι εργολαβοι κατεστρεψαν οικοδομικα την ελλαδα και την μετετρεψαν σε ...Σοβιετικης εμπνευσεως τσιμεντοχωρα διχως προβλεψη για τιποτα στο μελλον, λες και δεν αγοραζε ο κοσμος αυτολινητα ή δεν γεννουσε παιδια, εστω 1,3 ανα ζευγαρι. Μαλλον διειδαν οτι δεν χει μελλον. Οσοι διαβιοιτε στο Αθηναϊσταν και στις αλλες τσιμεντοπολεις, ξερετε περι τινος μιλω.

    Η δευτερη φαση, μετα το 74, ειναι μαλλον καλυτερη εκτος της εμπνευσεως να αποχωρησει απο το ΝΑΤΟ για να επανελθει υπο χειροτερους ορους. Οπως βλεπετε δενε χουμε εξυπνους πολιτικους. Εβαλε την Ελλαδα στην τοτε ΕΟΚ, αλλα τι τα θες, ηταν ο καλυτερος λογος για να ξεσαλιωθουν οι επομενοι δυναστες αλλα με αριστερο προσωπειο πλεον και οι οποιοι συνεχιζουν να δυναστευουν (μην μπερδευεστε που "κυβερνα"η ΝΔ τωρα) την κοινη λογικη και τη χωρα. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ; Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ.

    Εν ολιγοις, μια ολοκληρη χωρα κτιστηκε και κυβενραται ΑΚΟΜΑ διχως πιστη στο μελλον και ιδιως στα παιδια της. Γι'αυτο και θα χαθει, μα με κανενα "θερμο" μα με τα εκατομυρθια μουσουλμανων που ΕΠΙΚΟΙΖΟΥΝ τον τοπο μας, θα γινουμε μειονοτητα στον ιδιο τον τοπο μας, ινα πληρωθωσιν τα υπο των αριστερων προφητων ρητα , οτι ολοι ειμαστε ισοι. αλλα δεν μας λεν τα χρησιμα βλακομουτρα με αριστερο κυροως προσωπειο ενωπιον ποιανου ειμαστε ισοι...

  42. Lavazza avatar
    Lavazza 24/07/2009 14:40:41

    Μάλιστα...

    Αποκαταστάθηκε η "Δημοκρατία της Βαλίτσας"...

    Από το 1974 και μετά διεξάγονται στη χώρα μας κάθε τέσσερα χρόνια Εκλογές (ενίοτε και νωρίτερα).

    Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πάμε συνέχεια σε Εκλογές με πρόσχημα κάποιες "Βαλίτσες" (ενίοτε και "Pampers")...

    Βαλίτσες του Κοσκωτά...

    Βαλίτσες του Τόμπρα...

    Βαλίτσες της ΑΓΕΤ...

    Βαλίτσες της Mayo...

    Βαλίτσες του Πορτο Καρρας...

    Βαλιτσες του Χρηματιστηρίου...

    Βαλίτσες του C4I...

    Βαλίτσες των ομολόγων...

    Βαλίτσες της SIEMENS (οι επόμενες)...

    Η Δημοκρατία σε πλήρη εξέλιξη και σε όλο της το μεγαλείο...

  43. Νἰκος avatar
    Νἰκος 24/07/2009 15:02:43

    Οι Τούρκοι αμφισβητούν την κυριαρχία στα νησιά μας, οι ιθαγενεις εξωμοτες Ρεπουση και ΣΙΑ αμφισβητουν οτι ειμαστε Ελληνες, η τουρκική Ακτοφυλακή φέρνει λαθρομετανάστες, το Κυπριακό πάει κατά διαόλου, Τα Σκοπια μας λοιδωρουν, και μεις, ὡ εμεις φιλονικουμε γιατι....το ΠΑΣΟΚ ...διαμαρτυρεται.
    Για να βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους, αντικειμενικα, ο βιος του ΚΚ του πρεσβυτερου εχει δυο σταδια. στο πρωτο (~55-64) ηταν τυπικος "δεξιος" Ελληνας πολιτικος. Ως υπουργος δημοσιων εργων εκανε εργα αλλα και εβαλε τα θεμελια της οικοδομικης σκυροποιησεως των Ελληνικων -που δεν ειναι- πολεων. Ετσι, μπορουμε να πουμε ανευ φοβου, παθους και μαλακιας (με την αρχαια εννοια το τελευταιο) οτι ο ΚΚ ο πρεσβυτερος και οι εργολαβοι κατεστρεψαν οικοδομικα την ελλαδα και την μετετρεψαν σε ...Σοβιετικης εμπνευσεως τσιμεντοχωρα διχως προβλεψη για τιποτα στο μελλον, λες και δεν αγοραζε ο κοσμος αυτοκινητα ή δεν γεννουσε παιδια, εστω 1,3 ανα ζευγαρι. Μαλλον διειδαν οτι δεν εχει μελλον. Οσοι διαβιοιτε στο Αθηναϊσταν και στις αλλες τσιμεντοπολεις, ξερετε περι τινος μιλω.

    Η δευτερη φαση, μετα το 74, ειναι μαλλον καλυτερη εκτος της εμπνευσεως να αποχωρησει απο το ΝΑΤΟ για να επανελθει υπο χειροτερους ορους. Οπως βλεπετε δενε χουμε εξυπνους πολιτικους. Εβαλε την Ελλαδα στην τοτε ΕΟΚ, αλλα τι τα θες, ηταν ο καλυτερος λογος για να ξεσαλιωθουν οι επομενοι δυναστες αλλα με αριστερο προσωπειο πλεον και οι οποιοι συνεχιζουν να δυναστευουν (μην μπερδευεστε που "κυβερνα"η ΝΔ τωρα) την κοινη λογικη και τη χωρα. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ; Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ.

    Εν ολιγοις, μια ολοκληρη χωρα κτιστηκε και κυβενραται ΑΚΟΜΑ διχως πιστη στο μελλον και ιδιως στα παιδια της. Γι'αυτο και θα χαθει, μα με κανενα "θερμο" μα με τα εκατομυρθια μουσουλμανων που ΕΠΙΚΟΙΖΟΥΝ τον τοπο μας, θα γινουμε μειονοτητα στον ιδιο τον τοπο μας, ινα πληρωθωσιν τα υπο των αριστερων προφητων ρητα , οτι ολοι ειμαστε ισοι. αλλα δεν μας λεν τα χρησιμα βλακομουτρα με αριστερο κυροως προσωπειο ενωπιον ποιανου ειμαστε ισοι...

  44. George Poulos avatar
    George Poulos 24/07/2009 15:08:23

    Δηλαδή για να καταλάβομε ,πιά ήταν η ηρωική πράξη του Κ.Καραμαλή ?
    Με ποιούς ήρθε σε ρήξη ,διώχθηκε ,φυλλακίσθηκε,κινδύνευσε,έστω εργάσθηκε όντας στην εξορία?
    Οχι κινήθηκε εκ του ασφαλούς. Βοήθησε στην αναίμακτη μετάβαση στην Δημοκρατία ως γεφυροποιός αποδεκτός απο μία παραπαίουσα χούντα και ένα λαό που σε αυτή την συγκηρία δεν είχε άλλη επιλογή.
    Ενα παθητικό σύμβολο,ένας ήρωας με παντόφλες.

  45. rs avatar
    rs 24/07/2009 15:14:40

    !Αν και γενικά συμφωνώ πως υπάρχουν σοβαρότερα θέματα για σχολιασμό και πως είναι καιρός να σταματήσουμε ν' ασχολούμαστε με τις "γαλαζοπράσινες κατινιές", παρ' όλα αυτά.......
    Η λήθη και ειδικά η ιστορική λήθη είναι επικίνδυνη!
    "Δανείζομαι" ένα σχόλιο της Σώτης Τριανταφύλλου σχετικά με τους πολιτικούς "ογκόλιθους" που μας κυβέρνησαν. Είναι λίγο μετατοπισμένο "χρονικά" αλλά όπως αναφέρει και στο κείμενο "Oι νεκροί δεν δεδικαίωνται........ όπως λέει ο ποιητής, το καλό που κάνουν οι άνθρωποι θάβεται μαζί με τα κόκαλά τους"

    21η Aπριλίου 1967: δεν θα είχε συμβεί αν ο Kωνσταντίνος Mητσοτάκης είχε παραμείνει στην Ένωση Kέντρου• ούτε αν ο Kωνσταντίνος Kαραμανλής, που αποχώρησε ένδοξος από την πολιτική ζωή (και τη ζωή γενικά), είχε εφαρμόσει στοιχειωδώς τις δημοκρατικές αρχές (όπως: ελευθερία του λόγου, ελευθερία της έκφρασης, ελευθερία της συγκέντρωσης...). Δεν τις είχε εφαρμόσει: ο Kωνσταντίνος Kαραμανλής (ο πρεσβύτερος) υπήρξε, στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής και της δράσης του, ένας Bαλκάνιος φασίστας. Oι νεκροί δεν δεδικαίωνται. Aδιαφορώ για το αν, στο πέρασμα του χρόνου, εξελίχθηκε, αν έμαθε γαλλικά, αν άλλαξε και προσαρμόστηκε: όπως λέει ο ποιητής, το καλό που κάνουν οι άνθρωποι θάβεται μαζί με τα κόκαλά τους• το κακό επιζεί. Eξάλλου, ποτέ δεν εκφράστηκε δημοσίως για την αυταρχική, αντιδημοκρατική του πολιτική• για το «κακό» που έκανε στην Eλλάδα και στους Έλληνες. Ποτέ δεν ζήτησε συγχώρεση για το ότι υπάκουε στο NATO και στους βασιλιάδες: ο «εθνάρχης» ευθύνεται για τον κατατρεγμό της αριστεράς και για την ακυβερνησία που προηγήθηκε του στρατιωτικού πραξικοπήματος του 1967. Άλλο τόσο ευθύνονται οι λεγόμενοι «αποστάτες» του Kωνσταντίνου Mητσοτάκη που προκάλεσαν την αστάθεια της Ένωσης Kέντρου και την ανατροπή τής κουτσά-στραβά δημοκρατικής κυβέρνησης που κέρδισε την απόλυτη πλειοψηφία στις εκλογές του 1964. Eυθύνεται και η ίδια η Ένωση Kέντρου που απέρριψε τη συνεργασία με την αριστερά. Διότι ο Γεώργιος Παπανδρέου (ο πρεσβύτερος) ήταν έξαλλος αντικομμουνιστής• και διότι φοβόταν για το κεφάλι του.

  46. christos avatar
    christos 24/07/2009 16:02:16

    δηλαδή αν δεν υπήρχε ο Καραμανλής θα ζούσαμε σε κανένα "Αλβανικό παράδεισο" ή σε κανα "Βουλγαρικό παράδεισο"...

    Δηλαδή οι "προοδευτικές-δημοκρατικές" δυνάμεις θα είχαν κάνει την Ελλάδα παράδεισο δημοκρατίας και ευημερίας...

    Και φυσικά θα είμαστε "ΕΞΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΟΚ ΚΑΙ ΈΞΩ ΑΠΌ ΤΟ ΝΑΤΟ"...

    ουφ τι να πει κανείς....

  47. tiramola avatar
    tiramola 24/07/2009 16:06:56

    Μας έχεις φλομώσει στα επιχειρήματα...

  48. christos avatar
    christos 24/07/2009 16:12:58

    Γιατί εσύ δεν φώναζες "ΕΟΚ ΚΑΙ ΝΑΤΟ ΤΟ ΊΔΙΟ ΣΥΝΔΗΚΆΤΟ" Ή "ΈΞΩ ΑΠ ΤΗΝ ΕΟΚ ΈΞΩ ΑΠ ΤΟ ΝΑΤΟ";

    έλα τώρα..ξεχνιόμαστε ξεχνιόμαστε...

  49. christos avatar
    christos 24/07/2009 16:18:27

    Κάτι μου θυμίζει...
    http://www.youtube.com/watch?v=fxZcLWAmdco&eurl=http://exastal.blogspot.com/&feature=player_embedded

  50. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 24/07/2009 16:37:15

    Και εγώ έχω βαρεθεί τις γαλαζοπράσινες κατινιές, και ειλικρινά φοβάμαι την λήθη. Η λήθη είναι η εθνική μας αυτοκτονία. Ας δούμε την ιστορία μας μετά το 1800. Διχόνοιες, προδοσίες και ελάχιστες αναλαμπές. Ναι είχαμε προδοσία. Ναι, είχαμε καταπίεση, ναι όλοι οι πολιτικοί μας έκαναν λάθη και μερικοί υπήρξαν αισχροί. Αλλά μην τσιμπάμε... Αν δεν δεχτούμε και εδώ το e pluribus unum, το έχουμε χάσει το παιχνίδι.

    ΥΓ @rs, μην ξεχνάς το Παλάτι, την δεκαετία του 60.

  51. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 24/07/2009 16:50:17

    Αν θα σε μαλώσω φάκτορα μου έθαψες την επιστολή του ΓΑΠ για την Γρίπη;; Σε τι κόσμο θα μεγαλώσουν τα παιδιά μας Νίκο Τσιαμτσίκα;

  52. Φελιξ avatar
    Φελιξ 24/07/2009 16:55:57

    6.12
    ΝΑΙ, ΤΟΤΕ ΝΑΙ..ΕΟΚ ΚΑΙ ΝΑΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ , ΔΙΟΤΙ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΑΝ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ-ΚΥΠΡΟ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ[ ΜΕ ΑΝΕΣΗ= ΑΤΤΙΛΑΣ Α, ΑΤΤΙΛΑΣ Β]. ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΕΟΚ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΟΝ ΒΙΑΣΜΟ ΑΛΛΑ ΚΑΜΩΝΟΝΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΑΝ.
    ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΗΘΗ ΠΡΟΣΤΥΧΟ ΚΡΥΦΟ ΤΡΟΠΟ. ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ.
    ΜΕΤΑ ΜΑΣ ...ΛΥΠΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΣΑΫΡΟΥΣ ΒΑΝΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΕΝΡΥ ΤΑΣΚΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ο ΑΤΤΙΛΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.ΧΑΡΗ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ.
    ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ Ο ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΟΥ ΨΗΦΗΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΤΕΡΥΓΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
    ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ[ΣΥΝΤΟΜΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ] ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ, ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ. Η ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ..ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ ΔΕΞΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΑΝΤΙΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    Η ΕΥΡΩΠΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΑΝ ΕΝΩΣΗ ΧΑΛΥΒΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΑΚΑ, ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ ΕΟΚ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΠ, ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ. ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΙΣΩ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΕΟΚ ΚΑΙ ΝΑΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ.

  53. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 24/07/2009 17:11:39

    Τα σωστα συνθήματα είναι "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο" "Οχι στην ΕΟΚ των μονοπωλίων ναι στην Ευρώπη των λαών""Εξω οι βάσεις του θανάτου" "Φονιάδες των λαων Αμερικάνοι" και ορθως τα φώναζαν εκατονταδες χιλιάδες μετά την μεταπολίτευση,ασε που μερικά είναι ακόμα επίκαιρα....αλλά τι να κάνουμε που επικρατησαν τωρα πια με το χειρότερο δυνατό τρόπο....

  54. kwstas avatar
    kwstas 24/07/2009 18:03:44

    αδικουμε τον αβερωφ ρε παιδια ετσι....αυτος εξασφαλισε την ατιμωρησια των χουντικων τζαμπα τον αποκαλουσανε τοτε γεφυροποιο ο καραμανλησς ηταν απλα η βιτρινα για να μην τιμωρηθουν ολοι αυτοι που βοηθησαν την χουντα και ηταν παρα πολλοι ε...το στιγμιαιο ποιος το ειχε εφευρει θυματε κανενας?οι μηνυσεις του λυκουρεζου που πηγαν στο αρχειο?με το να μην τιμωρω κανενα ...ουστη ταχα να μην αιματοκυλησω την χωρα δεν εχω δικαιωμα να αποκαλουμε καινα με αποκαλουν ο ανθρωπος που εφερε την δημοκρατια στην ελλαδα....

  55. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 24/07/2009 18:32:02

    Μια ακόμη παρέμβαση.

    Επειδή ο ΓΚΑΠ είναι γκαφατζής ολκής και χωρίς να θέλω να τον γρουσουζέψω τον άνθρωπο, αλλά φανταστείτε να αρρωστήσει με γρίππη... τι θα λεέι μετά ότι η κυβέρνηση επιχειρεί να τον εξοντώσει??

    Επειδή κάνει πολύ παρέα με Ελληνό-Αμερικανούς που μετακινούνται συνεχώς μεταξύ Νέας Υόρκης-Αθηνών το λέω και ανήκει έτσι σε ομάδα υψηλού κινδύνου.

  56. Ηellenic avatar
    Ηellenic 24/07/2009 18:41:08

    Eιναι απολυτη αληθεια οτι ο Κωσταντινος Καραμανλης αποκατεστησε τη δημοκρατια σε ωρες κρισιμες για ολο τον Ελληνισμο και η Νεα Δημοκρατια εχει καθε λογο να υπερηφανευεται για αυτο και να εχει μνημη. Σαν απο καιρο να περιμενε την στιγμη εκεινη του καθηκοντος ενος πολιτικου ανδρα προς την πατριδα. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι η Νεα Δημοκρατια μπορει να χρησιμοποιει τους θεσμους για να αποφυγει τις εκλογες το Μαρτιο, γιατι η αλλαγη ειναι πλεον λαικη απαιτηση.

  57. anagnostis avatar
    anagnostis 25/07/2009 12:57:02

    @αλλενάκι: αν κρίνω πάντως απο το μπλοκάκι σου, ο δικός σου δημόσιος λόγος δεν πρέπει να έχει και μεγάλη πέραση. Το δεξιό σύνδρομο σε μάρανε. Επειδή τα έκανε μαντάρα ο Καεραμανλής να ξαναφέρουμε τους ΠΑΣΟκους για να ειναι ήσυχες οι αριστερούλικες συνειδήσεις μας

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ anagnostis 25/07/2009 13:22:35

      αξιολόγησε όπως θέλεις το μπλοκάκι, εξάλλου είναι προσωπικός δημόσιος λόγος, όχι θεσμικός
      βιάζεσαι στα συμπεράσματα "αφού τα έκανε μαντάρα ο Καραμανλής να ξαναφέρουμε τους Πασόκους", από κέντρο και αριστερά δεν είναι μόνο το Πασόκ, και οι ζυμώσεις στην κοινωνία είναι ταχύτερες από όσο εμείς θεωρούμε, κυοφορούνται πράγματα αυτή τη στιγμή που ίσως δεν τα φανταζόμαστε,
      για φρένο μίλησα, όχι για γκάζι, ούτε διεκδίκησα "αριστερές" δάφνες, ζήτησα περισσότερη περίσκεψη, από αριστερούς που προσχώρησαν δεξιά, γιατί θίχτηκες; συνήθως αριστεροί προσχωρούν ή υποχωρούν δεξιά, το αντίθετο είναι πιο σπάνιο

  58. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 25/07/2009 13:08:17

    Η αναγνωσιμότητα ενός ιστολογίου, είναι τόσο σχετική, όσο και η αναγνωσιμότητα της συνείδησης.
    Πολλοί διαβάζουν, οι περισσότεροι ερμηνεύουν, και λίγοι καταλαβαίνουν
    Ιδιάιτερα "φυσιολογικό" στην εποχή που ζούμε.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ο νοών...νοείτω 25/07/2009 13:33:41

      δεν χρειάζεται, δεν είναι προσωπικό ρινγκ εδώ με φίλους και εχθρούς, απόψεις εκφράζονται, η μισαλλοδοξία που γράφει ο τίτλος της ανάρτησης διαχέεται παντού, αριστερά, δεξιά, κέντρο,

  59. mareli avatar
    mareli 25/07/2009 15:43:49

    35δισ κόστισε στον Έλληνα φορολογούμενο ο Κοσκωτάς!!!. Απ' αυτά 2.000.000δολ γνωρίζουμε ότι πήρε ο Κουτσόγιωργας. Τα υπόλοιπα χάθηκαν σε πράσινες πηγαδοτσέπες... τα πληρώνουμε ακόμα... Το GAP γνώριζε: "...ο νεαρός τότε Γιώργος τον έδωσε στεγνό στην δικαιοσύνη."!!!!
    GAP φέρε πίσω τα λεφτά... κι όταν τελειώσεις μ' αυτά φέρε πίσω τα λεφτά του Χρηματιστηρίου, του Κτηματολογίου και της siemens...
    Κατάλαβες τώρα karximola γιατί το παρελθόν κοστίζει;

  60. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 25/07/2009 16:21:45

    tiramola at 2:22 pm με την αναφορα σου στα περι Μαργαριτας μου θυμισες ενα αρθρακι που ειχα διαβασει προ ημερων στον "Ριζοσπαστη" με το οποιο κατακρινονταν ο πρωθυπουργος του Πακισταν επειδη προσπαθουσε να ωθησει τους Πακιστανους να επιστρεψουν στα σπιτια τους, στην κοιλαδα ταδε, που τα ειχαν εγκαταλειψει λογω των συγκρουσεων του πακιστανικου στρατου με τους Ταλιμπαν. Ειχε απολυτο δικαιο το δημοσιογραφικο οργανο του κουκουε. Με ποιο δικαιωμα εστελναν τους ανθρωπους σε περιοχες οπου θα κινδυνευαν αφου εξακολουθουν να υπαρχουν πολεμικες συγκρουσεις; Θα μπορουσαν να τους στειλουν στην Ελλαδα, οπου τους χρειαζεται μετα μανιας το κουκουε που εχει ξεμεινει απο Ελληνες οπαδους και χρειαζεται επειγουσα ενισχυση των μελων και οπαδων του για να μπορει να συνεχιζει τους αγωνες εναντιον της Ευρωπαικης Ενωσης και της πλουτοκρατιας.
    Κατι αναλογο κανεις και εσυ, φιλτατε tiramola, με την (με καθε τροπο) υποστηριξη οχι μονον του αρχηγου εκ κληρονομιας αλλα και της αρχηγικης μητερας Margaret...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.