Υπόγειο ντιλ Τσίπρα – Καραμανλή;
29/08/2015 06:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υπόγειο ντιλ Τσίπρα – Καραμανλή;

Το παιχνίδι είναι στημένο και από πριν ξεπουλημένo;

(Ανανεωμένο) Η υπηρεσιακή κυβέρνηση ορκίστηκε και θα κυβερνά για τις επόμενες ημέρες μέχρι τις εκλογές ή μπορεί και περισσότερο, ποιος ξέρει τι μας επιφυλάσσει η ζωή (όχι η Ζωή); Μια κυβέρνηση που για πολλούς είναι διακοσμητική αφού δεν μπορεί να πάρει σημαντικές αποφάσεις και απλά υπάρχει για να κάνουν το κομμάτι τους κάποιοι που είχαν κολλητούς κι έγιναν πρωθυπουργοί ή υπουργοί. Για παράδειγμα ποιος θα γνώριζε τον Πικραμένο αν δεν γινόταν πρωθυπουργός ; Μόνο ως… κολλητός του Μητσοτάκη ήταν γνωστός στα πολιτικά στέκια.

Ποιος θα γνώριζε την Βασιλική Θάνου αν δεν είχε κολλητούς στον ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος έπαιξε καλά το χαρτί της. Ο Τσίπρας είχε πάντα στο νου του τις πρόωρες εκλογές, την τοποθέτησε προ μηνών στη θέση του Προέδρου του Αρείου Πάγου ώστε να γίνει υπηρεσιακή πρωθυπουργός και να παίξει ο ΣΥΡΙΖΑ το επικοινωνιακό παιχνίδι του εναλλακτικού κόμματος που έκανε την πρώτη γυναίκα επικεφαλής κυβέρνησης, έστω και υπηρεσιακής.

Αν και δεν έχει μεγάλη σημασία η θητεία της νέας κυβέρνησης, υπάρχουν πολλοί συμβολισμοί στην επιλογή των προσώπων. Άλλωστε αρκετοί από αυτούς μπορεί να παίξουν και ενεργό μετεκλογικό ρόλο. Υποτίθεται ότι είναι κυβέρνηση κοινής αποδοχής, αλλά αμφιβάλλουμε αν ρωτήθηκαν οι υπόλοιποι, πόσω μάλλον η πρωθυπουργός κ. Θάνου που ζει το μύθο της στο Μαξίμου.

Μεταξύ μας, ωραία σκηνή η αποχώρηση του Τσίπρα από το Μέγαρο. Άντε και να μην τον ξαναδούμε εκεί.

Η σύνθεση της νέας υπηρεσιακής κυβέρνησης έχει ως εξής:

Στο υπουργείο Εξωτερικών, τοποθετείται ο Πέτρος Μολυβιάτης, πρόεδρος του Ιδρύματος Κωνσταντίνος Καραμανλής, στενός συνεργάτης του ιδρυτή της ΝΔ αλλά και του Κ. Καραμανλή του νεότερου, αφού ήταν στο ίδιο υπουργείο επί των ημερών της πρωθυπουργίας του, την περίοδο 2004-2007. Βεβαίως ακραιφνής Καραμανλικός και κολλητός του επίσης Καραμανλικού Πρ. Παυλόπουλου.

Καραμανλικοί είναι και οι υπουργοί, Εθνικής Άμυνας, Δημοσίας Τάξεως και Δικαιοσύνης. Στο Πεντάγωνο πάει ως υπουργός Εθνικής Άμυνας, ο πρώην αρχηγός ΓΕΕΘΑ, Ιωάννης Γιάγκος, ενώ στο υπουργείο Δημοσίας Τάξεως τοποθετείται ο καθηγητής Αντώνης Μακρυδημήτρης που διατηρεί φιλικές σχέσεις με τον Πρ. Παυλόπουλο, αλλά και με τον Κ. Καραμανλή, ο οποίος βλέπει τον πρώην εισαγγελέα Δημήτρη Παπαγγελόπουλο, που επί των ημερών της διακυβέρνησής του ήταν διοικητής της ΕΥΠ, να ορίζεται υπουργός Δικαιοσύνης.

Η έκπληξη είναι ο Χρήστος Ζώης, υφυπουργός Εσωτερικών επί κυβερνήσεων Καραμανλή και στενός πολιτικός φίλος του Προέδρου της Δημοκρατίας που τοποθετείται υπουργός Ναυτιλίας. Ο Χρ. Ζώης, είχε φύγει από τη ΝΔ με το δεύτερο μνημόνιο, ακολούθησε τον Πάνο Καμμένο στους ΑΝΕΛ και στη συνέχεια έκανε δικό του σχηματισμό, τη Νέα Μέρα και τον περασμένο Ιανουάριο στήριξε τη ΝΔ, ενώ διατηρεί τακτική επικοινωνία με τον Πρ. Παυλόπουλο.

Επίσης, επιλογή του κ. Τσίπρα είναι ο Γιώργος Χουλιαράκης που ορίζεται υπουργός Οικονομικών. Πρόκειται για πρόσωπο της απολύτου εμπιστοσύνης του Αλ. Τσίπρα και του απερχόμενου αντιπροέδρου της κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη.

Ένα άλλο πρόσωπο που έχει καλή σχέση με τον Αλ. Τσίπρα είναι ο πρώην υπουργός Οικονομίας επί κυβερνήσεων Κώστα Σημίτη, ο καθηγητής Νίκος Χριστοδουλάκης που ορίζεται υπουργός Οικονομίας. Ο Ν. Χριστοδουλάκης είχε κάνει στροφή στον ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα ήταν από τους προνομιακούς συνομιλητές του Τσίπρα ειδικά για το χώρο των τραπεζών.

Φιλικός προς τον ΣΥΡΙΖΑ είναι και ο καθηγητής Νομικής, ο Αντώνης Μανιτάκης που ορίζεται υπουργός Εσωτερικών, ο οποίος κινείται στον ευρύτερο χώρο της κεντροαριστεράς. Στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ορίζεται υπουργός ο καθηγητής Μιχάλης Σπουρδαλάκης. Η Φρόσω Κιάου, σύζυγος του δημοσιογράφου και πρώην προέδρου της ΕΣΗΕΑ Νίκου Κιάου που ανήκει στις τάξεις του ΣΥΡΙΖΑ, τοποθετείται, όπως και σε άλλη υπηρεσιακή κυβέρνηση, υπουργός Παιδείας, ενώ στο υπουργείο Υγείας τοποθετείται ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών Θάνος Δημόπουλος. Ιατρός ο ίδιος με αρκετούς κολλητούς στη ΝΔ αλλά χωρίς να έχει πρόβλημα πρόσβασης σε άλλους χώρους. Γενικώς… όπου φυσάει ο άνεμος.

Η επιλογή της Άλκηστις Πρωτοψάλτη στο Τουρισμού μάλλον σχετίζεται με το ότι μια κυβέρνηση που επιλέγει ο Τσίπρας πρέπει να έχει και έναν… σόουμαν.

Τι βλέπουμε από τη σύνθεση της κυβέρνησης; Το πρώτο ότι έχει πολλούς Καραμανλικούς και το δεύτερο ότι έχει πολλούς αριστερούς και κεντροαριστερούς της επιλογής Τσίπρα. Για τους δεύτερους ήταν αναμενόμενο, για τους πρώτους όμως; Επανέρχεται το ερώτημα: Δεν βρίσκει ο Τσίπρας στελέχη που μπορούν να σταθούν σε μια κυβέρνηση από την αριστερά και καταφεύγει στη Νέα Δημοκρατία που έχει βγάλει άξιους; Ή μήπως κάποιοι που μιλούν για προσέγγιση Τσίπρα – Καραμανλή εδώ και μήνες επιβεβαιώνονται; Μια κυβέρνηση με ένα σωρό Καραμανλικούς και Πρόεδρο της Δημοκρατίας Καραμανλικό πόση σχέση μπορεί να έχει με την αριστερά;

Δεν θέλουμε να πιστεύουμε ότι έχει γίνει κάποιο υπόγειο ντιλ των δύο πλευρών. Δεν πιστεύουμε ότι έτσι ο Τσίπρας βάζει πόδι και στον συντηρητικό χώρο και στρώνει το χαλί σε Καραμανλικούς πλην νεοδημοκράτες, ψηφοφόρους να στηρίξουν ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές αποστερώντας και την τελευταία ελπίδα της ΝΔ.

Τα συμπεράσματα δικά σας για το τι συμβαίνει κι αν υπάρχει «γάμος». Όμως, πρέπει κάποια στιγμή να ειπωθούν τα πράγματα με το όνομα τους στη ΝΔ. Ποιοι είναι με ποιους και σε τι στοχεύουν. Απλά πράγματα. Η δημιουργική ασάφεια των… συνιστωσών της ΝΔ κάνει πολύ κακό και πριμοδοτεί τον χειρότερο πρωθυπουργό της ιστορίας, τον Αλ. Τσίπρα. Αφήστε που δημιουργεί πρόσφορο έδαφος και για «ανώμαλες» προσεγγίσεις.

Η νέα κυβέρνηση:

Πρωθυπουργός: Βασιλική Θάνου

Υπουργός Εξωτερικών: Πέτρος Μολυβιάτης

Αναπληρωτής Υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων: Σπύρος Φλογαΐτης

Υπουργός Εσωτερικών: Αντώνης Μανιτάκης

Αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη: Αντώνης Μακρυδημήτρης

Αναπληρωτής Υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής: Ιωάννης Μουζάλας

Υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης: Φίλιππος Τσαλίδης

Υπουργός Οικονομικών: Γιώργος Χουλιαράκης

Αναπληρωτής Υπουργός: Τρύφων Αλεξιάδης

Υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού: Νίκος Χριστοδουλάκης

Αναπληρωτής Υπουργός Ναυτιλίας: Χρήστος Ζώης

Αναπληρωτής Υπουργός Τουρισμού: Αλκηστις Πρωτοψάλτη

Υπουργός Εθνικής Αμυνας: Ιωάννης Γιάγκος

Υπουργός Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων: Αγγελική Ευφροσύνη Κιάου

Αναπληρωτής Υπουργός Πολιτισμού: Μαρίνα Λαμπράκη Πλάκα

Υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας: Ιωάννης Γκόλιας

Αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος: Κωνσταντίνος Μουσουρούλης

Αναπληρωτής Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης: Δημήτριος Μελάς

Υπουργός Δικαιοσύνης: Δημήτρης Παπαγγελόπουλος

Υπουργός Εργασίας: Δημήτρης Μουστάκας

Υπουργός Υγείας: Αθανάσιος Δημόπουλος

Υπουργός Επικρατείας για τη Διαφθορά: Παναγιώτης Νικολούδης

Υπουργείο Επικρατείας: Ελευθέριος Παπαγεωργόπουλος

Υφυπουργός παρά τη πρωθυπουργώ - Κυβερνητικός Εκπρόσωπος: Ξενοφών Ροδόλφος Μορώνης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. George N avatar
    George N 28/08/2015 07:04:38

    Πέρα από υπόγεια deals μετά την μεγάλη στροφή Τσίπρα από τους χορούς και τα πανηγύρια στα μνημόνια και την πολύ μικρή της ΝΔ στα κοινωνικά/εθνικά από ελαφροδεξιά στο κέντρο πάντως δεν τους χωρίζει και άβυσσος! Ενα ποταμάκι το λες :-) Στα οικονομικά πάντα τα βρίσκανε κάπου μέσα στο κράτος.

  2. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 28/08/2015 07:17:47

    ᾿Απογοήτευση καί ὀργή ἄν πράγματι ὑπάρχει τέτοιο ντήλ! ᾿Αρνοῦμαι νά πιστέψω ὅτι ὁ ΚΚ ἔγινε ἕνας ὕπουλος ὑπονομευτής τοῦ ΑΣ. ῎Αι σιχτήρ πού θέλεις νά ἐπιστρέψης ὡς σωτῆρας τῆς χῶρας καί τῆς ΝΔ. Κρῖμα καί πάλι κρῖμα. Μίλησε ΑΣ καί φῦγε ἀπό τό ἀχάριστο κόμμα. Δημιούργησε ἕνα καθαρό Κεντροδεξιό κόμμα καί θά σέ ὑποστηρίξουν χιλιάδες ῞Ελληνες πού ἀναζητοῦν ΗΓΕΤΗ τοῦ βεληνεκοῦ σου.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Φωτεινή 28/08/2015 16:33:13

      Δεν πιστεύω ότι πράγματι υπάρχει υπόγεια συμφωνία. Η συνεχής υπονόμευση του Σαμαρά από κάποιους καραμανλικούς όμως επί χρόνια είναι γεγονός. Αν ήμουν ο Καραμανλής θα τους έκραζα δημοσίως και θα τους έκοβα την καλημέρα. Αυτή είναι μια γκρίζα σελίδα στην πολιτική του καριέρα. Όπως και η μη εφαρμογή της επαναφοράς του θρησκεύματος στις ταυτότητες ενώ κυβέρνησε 5 χρόνια και είχε υπογράψει την αίτηση για δημοψήφισμα.

  3. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 28/08/2015 07:34:47

    Καλά τώρα το καταλάβατε; Τα τρία-τέσσερα σόγια που κυριαρχούν στην ΝΔ θα αφήσουν τα πράγματα έτσι στην τύχη τους; Η κατάσταση στη χώρα θυμίζει τα τελευταία χρόνια της παρακμής του Βυζαντίου, όπου οι φεουδάρχες κατασπαράζονταν για την εξουσία, καταπνίγοντας όμως εν τη γενέσει της κάθε φιλελεύθερη φωνή, στρώνοντας παράλληλα όλοι μαζί, και με την εκκλησία, το χαλί για την Οθωμανική σκλαβιά και τον εξισλαμισμό του Βυζαντίου. Για όποιον ψάχνεται να βρει μια άκρη, για το τι συμβαίνει στη χώρα, προτείνω ένα καλό βιβλίο που διάβασα το καλοκαίρι του «Παναγιώτη Γεννηματά : Ελλάς : Δύση ή Ανατολή», που πρέπει να διαβασθεί μετά ή πριν το: «1922 του Γιώργου Καραμπελιά». Καλό διάβασμα, και μην ασχολείσθε με τις εκλογές, φτιαχτά είναι όλα.

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Κώστας Σταματάκης 28/08/2015 08:22:07

      Αγαπητέ Κώστα Σταματάκη Είμαστε και θα παραμείνουμε ενεργοί (χρήσιμοι) πολίτες. Κρατάμε (και σεβόμαστε) προσωπικές πικρίες. Ως ενεργοί πολίτες θα ασχοληθούμε ενεργά και αυτή τη φορά με τις εκλογές. Αυτό δεν μας εμποδίζει να διαβάσουμε τα βιβλία που μας προτείνεται

      • Κώστας Σταματάκης avatar
        Κώστας Σταματάκης @ Σωκράτης 28/08/2015 11:22:14

        Αγαπητέ Σωκράτη, θα συμφωνούσα μαζί σου για το θέμα των εκλογών αν δεν υπήρχαν μερικά θεμελιώδη ερωτήματα για το οποία οι εκλογές δεν δίνουν καμία απάντηση και μάλλον δεν θα δώσουν και οι επόμενες που θα γίνουν πάλι πολύ σύντομα. Πως είναι δυνατό σαν άτομα μεμονωμένα οι Έλληνες, αλλά και σαν κοινωνία να δίνουμε την δυνατότητα σε άτομα χαμηλού πνευματικού επιπέδου, ηλίθια κατά κοινή ομολογία, με μόνο εφόδιο το όνομα του πατέρα τους, όπως ο ΓΑΠ, να κυβερνήσουνε την χώρα αυτή, βασιζόμενη στον άκρατο λαϊκισμό και την υποσχολογία; Πως είναι δυνατό σαν άτομα μεμονωμένα οι Έλληνες, αλλά και σαν κοινωνία να δίνουμε την δυνατότητα να κυβερνήσουνε σε αδίστακτα άτομα, που το μοναδικό τους προσόν είναι η εξουσιολαγνεία, η απάτη και η ψευτιά να ανέρχονται στην εξουσία, υποσχόμενοι λαγούς με πετραχήλια, όπως ο Τσίπρας, να χρησιμοποιούν το υπέρτατο δημοκρατικό δικαίωμα του λαού το δημοψήφισμα για παραπλάνηση και εσωτερική ίντριγκα, να προκαλούν αλλεπάλληλες εκλογές σε μια οικονομικά καταρρέουσα χώρα με μοναδικό κριτήριο να κρατηθούν στην εξουσία; Πως είναι δυνατό σαν άτομα μεμονωμένα οι Έλληνες, αλλά και σαν κοινωνία να απεχθανόμαστε την ατομική και ιδιωτική πρωτοβουλία και την καινοτομία, και να επαναπαυόμαστε στο δημόσιο και κρατικομονωπολιακό ελληνικό οικονομικό σύστημα, με μοναδικό όραμα και στόχο το πότε και πόσα θα πάρουμε σύνταξη; Και για να προλάβω μερικούς να υπαινιχτούν ότι αυτό που προτείνω είναι μια δικτατορία, θα ήθελα να πω ότι αυτό που έχω προτείνει και σε άλλα σχόλια μου εδώ στο antinews, είναι η λειτουργία μιας πραγματικής δημοκρατίας στη χώρα μας με διάκριση των τριών εξουσιών και συνταγματικό δικαστήριο που δεν υπάρχει στη χώρα μας. Αυτό που προτείνω είναι εκείνη η δημοκρατία που παραίτησε τον Νίξον, με το σκάνδαλο Watergate, και παραλίγο να παραιτήσει και τον Κλίντον γιατί λέρωσε το φουστανάκι της Λεβίνσκι. Φανταστείτε λοιπόν σε ποια σοβαρή χώρα ο απερχόμενος πρωθυπουργός της, να την έχει ζημιώσει γύρω στα 60 δις και να βάζει πάλι υποψηφιότητα να επανεκλεγεί πάλι με μεγάλες πιθανότητες να επανεκλεγεί. Αυτά μόνο στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας μπορεί να συμβούν, με πρόεδρο το Πάκη.

        • Σωκράτης avatar
          Σωκράτης @ Κώστας Σταματάκης 28/08/2015 13:20:06

          Αγαπητέ Κώστα Σταματάκη Πως είναι δυνατό σαν άτομα μεμονωμένα οι Έλληνες, αλλά και σαν κοινωνία να εξορίζουμε τον Αριστείδη (τον Δίκαιο) και να καταδικάζουμε σε θάνατο τον Σωκράτη; Στη Δημοκρατία "οι λαοί έχουν τον ηγέτη που τους αξίζει"

          • Βιεννεζος avatar
            Βιεννεζος @ Σωκράτης 28/08/2015 19:45:05

            Και στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα...Κώστας Σημήτης,έτσι για να μην ξεχνάμε τους σοφούς γέροντες της πολιτικής...

          • Τρίκαλα 07 avatar
            Τρίκαλα 07 @ Βιεννεζος 28/08/2015 23:27:28

            Αυτό φίλε μου το είπε άλλος ... Είναι γραμμένο και στον τάφο του... αυτή δεν είναι κριτική!

          • Μ.Β avatar
            Μ.Β @ Βιεννεζος 29/08/2015 09:11:15

            κ.Βιεννέζο, το μόνο που ...κατέθεσε στην Ιστορία ο Σημίταρος, είναι εκείνο το κλασσικό ''Ευχαριστώ τους Αμερικανούς'', ξέρεις, τότε που ξεπούλησε τα Ίμια. Δεν ήταν ποτέ ικανός για κάτι θετικό. Ούτε να το διανοηθεί, μα ούτε και να το εκφράσει.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Μ.Β 29/08/2015 16:52:50

            Το ξαναείπε ο Δραγασάκης πρόσφατα μετά την υπογραφή Τσίπρα στη νέα μνημονιακή συμφωνία.

          • Κώστας Σταματάκης avatar
            Κώστας Σταματάκης @ Σωκράτης 29/08/2015 13:18:49

            Αγαπητέ Σωκράτη μετά την Αθηναϊκή Δημοκρατία και τα προβλήματα της (ξέχασες να αναφέρεις ότι η δημοκρατία αυτή εμπιστεύτηκε και τον αδίστακτο λαοπλάνο Αλκιβιάδη), υπήρξε η Ρωμαϊκή republic που εισήγαγε τον νομοκανονιστικό τρόπο λειτουργίας του κράτους, αυτή που μας κληρονόμησε τους γραπτούς νόμους και τους κανόνες που νομοθετούνται από τους αντιπροσώπους του λαού που πρέπει να ακολουθούνται από τους κυβερνώντες και του κυβερνώμενους, υπήρξε η Γαλλική επανάσταση αλλά κυρίως η Αμερικάνικη Επανάσταση και το Αμερικάνικο Σύνταγμα (που άγνωστο γιατί δεν έχουν μελετηθεί δεόντως από τους Έλληνες) που προβλέπει την διάκριση των τριών εξουσιών και τον έλεγχο της εκτελεστικής εξουσίας. Σε όλη αυτή την εξέλιξη υπάρχει η διάκριση και η ανεξαρτησία των τριών εξουσιών της εκτελεστικής, της νομοθετικής και της δικαστικής, όπου η κάθε μία ελέγχει και ισορροπεί με τις άλλες δύο στη βάση του ορθού λόγου και τις εκάστοτε συνταγματικές επιταγές. Στις περιπτώσει αυτές ο αδίστακτος και λαϊκιστής ηγέτης ελέγχετε και ενίοτε παραπέμπετε και υποχρεώνεται σε παραίτηση από τις άλλες δύο εξουσίες, όταν ενσυνείδητα βλάπτει το κράτος του. Στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλαίας το Σύνταγμα που φτιάξαμε προβλέπει μονοκρατορία του κάθε πρωθυπουργού και δεν προβλέπει έλεγχο από τις άλλες δύο εξουσίες των ενεργειών της εκτελεστικής εξουσίας, αλλά και ούτε την ύπαρξη συνταγματικού δικαστηρίου

          • Σωκράτης avatar
            Σωκράτης @ Κώστας Σταματάκης 29/08/2015 14:45:25

            Αγαπητέ Κώστα Σταματάκη Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σου. Χάρηκα την ανταλλαγή απόψεων.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κώστας Σταματάκης 28/08/2015 16:35:54

      Το χαλί για την πτώση της Πόλης το είχε στρώσει ο Πάπας από το 1204 με την Άλωση των "Σταυροφόρων" του που ήταν πολύ χειρότερη αυτής των Οθωμανών. Διάβασε λίγο Σ. Ράνσιμαν και μετά έλα να μας πεις για βιβλία κάποιων τυχάρπαστων άθεων και ιδεοληπτικών. Η Ορθοδοξία κράτησε τη γλώσσα και την παράδοση και τη σπίθα του Έθνους αναμμένη. Μόνο άσχετοι και ιδεοληπτικοί δε το καταλαβαίνουν...

      • Κώστας Σταματάκης avatar
        Κώστας Σταματάκης @ Γεώργιος Τ. 29/08/2015 12:53:28

        «Μόνο άσχετοι και ιδεοληπτικοί δε το καταλαβαίνουν...» Αγαπητέ Γεώργιε Τ. μετά τις κοσμογονικές αλλαγές που εισήγαγε στον Δυτικό κόσμο η Αναγέννηση, ο Διαφωτισμός και ειδικότερα η Γαλλική Επανάσταση, στον δυτικό πολιτισμένο κόσμο οι άνθρωποι συζητούν με επιχειρήματα και όχι με αφορισμούς και βρισιές. Μόνο στις θεοκρατικές ανατολίτικες κοινωνίες, οι άνθρωποι επικοινωνούν με την ιερά εξέταση και τους αφορισμούς. Η ορθοδοξία δεν είναι Ισλάμ, αλλά συνέχεια της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφικής παράδοσης, του ορθού λόγου και της ανταλλαγής επιχειρημάτων. Η παρακμή του Βυζαντίου ξεκίνησε το 1071 (μετά την μάχη στο Ματζικέρτ), κατά άλλους το 1054 με τον θάνατο του τελευταίου Μακεδόνα αυτοκράτορα του Βασιλείου και διήρκεσε μέχρι την πτώση της Πόλης το 1453. Κύριο χαρακτηριστικό εκείνης της εποχής ήταν ο εφησυχασμός και η ομφαλοσκόπηση, η μετατροπή ολόκληρου του Βυζαντίου σε ένα τεράστιο μοναστήρι αμόρφωτων και άξεστων αναχωρητών που μισούσαν την αρχαία ελληνική παράδοση και φιλοσοφία. Στην εποχή αυτή κάθε ελεύθερη φωνή, κάθε αναφορά στην φιλοσοφία των αρχαίων ελλήνων φιμώθηκε και βιβλία φιλοσόφων, όπως του Πλήθωνα του Γεμιστού οδηγήθηκαν στην πυρά. Είναι μια εποχή που ξεκίνησε από τον Γεώργιο Παλαμά και τελείωσε με τον εκλεκτό πατριάρχη του Μωάμεθ του κατακτητή, του μεγάλου προδότη και ανθέλληνα Γενναδίου Σχολάριου. Είναι η εποχή που σύμφωνα και με το βιβλίο του Σπ. Βρυώνη «Η παρακμή του μεσαιωνικού Ελληνισμού στη Μικρά Ασία και η διαδικασία εξισλαμισμού», ολόκληρες περιοχές της Μ. Ασίας με πρωτοστάτες τους φεουδάρχες τους και μαζί με τους τοπικούς μητροπολίτες (!) ασπάστηκαν μαζικά τον ισλαμισμό (οι Κιοπρουλήδες). Είναι η εποχή του μυστικισμού και της ομφαλοσκόπησης στην ορθοδοξία, εποχή που η επίσημη εκκλησία και το πατριαρχείο προετοίμασε τους πληθυσμούς του Βυζαντίου για τον Οθωμανικό και Ισλαμικό σκοταδισμό που ερχότανε από την Ανατολή, ενώ εκείνοι περίμεναν να περισώσουν τα προνόμια και της εκκλησιαστικές και μοναστικές περιουσίες Και για να σε προλάβω, στην προσπάθεια σου να μου δώσεις μαθήματα ορθοδοξία, θα ήθελα να σου υπενθυμίσω ότι Ορθοδοξία είναι οι διδαχές των τριών παμμέγιστων Ιεραρχών του Μεγάλου Βασιλείου, του Γρηγορίου του Θεολόγου, και τον Ιωάννη του Χρυσοστόμου. Οι δύο πρώτοι σπούδασαν φιλοσοφία στις Σχολές της αρχαίας Αθήνας και διέδωσαν τα γράμματα στις περιοχές τους, δεν έκλεισαν το μοναδικό πανεπιστήμιο της Πόλης, το Πανδιδακτήριο και δεν αφόρισαν και κυνήγησαν τους φιλοσόφους και τους ανθρώπους των γραμμάτων όπως έκαναν οι ακόλουθοι του Γεωργίου Παλαμά. Ορθοδοξία είναι το γιαταγάνι και η αυτοθυσία του Παπαφλέσσα, το καριοφίλι και η αυτοθυσία του Αθανασίου Διάκου, είναι η θυσία του εθνεγέρτη τελευταίου Δεσπότη Σμύρνης του Αγίου Χρυσοστόμου Σμύρνης και των Συνοδών του 12 μητροπολιτών της Μικράς Ασίας. Τέλος ορθοδοξία είναι η ζωή και ο θάνατος του Εθνομάρτυρα Αγίου Κοσμά του Αιτωλού που ίδρυε σχολεία πρώτα και μετά εκκλησίες και όχι η στάση των πατριαρχών της περιόδου της παρακμής του Βυζαντίου και των ακολούθων του Γεωργίου Παλαμά που νάρκωσαν ολόκληρο λαό με τον αναχωρητισμό και τον εφησυχασμός και την ομφαλοσκόπηση, παραδίδοντας τον στα χέρια Οθωμανών ισλαμιστών σφαγέων. Ορθοδοξία δεν είναι το «σφάξε με αγά μου να αγιάσω», και ο αναχωρητισμός, αλλά η συμμετοχή στη ζωή και στις χαρές της, ο αγώνας για επιβίωση, όπως ο Ίδιος ο Κύριος μας δίδαξε με την συμμετοχή του στο γάμο της Κανά, όπου και χόρεψε, και κρασί ήπιε, αλλά και έκανε και το θαύμα της μετατροπής του νερού σε κρασί.

        • ΜΑΡΤΙΟΣ avatar
          ΜΑΡΤΙΟΣ @ Κώστας Σταματάκης 29/08/2015 21:29:13

          Αγαπητέ τα έχετε μπερδέψει.

        • Αναχωρητής avatar
          Αναχωρητής @ Κώστας Σταματάκης 30/08/2015 01:37:27

          "Είναι μια εποχή που ξεκίνησε από τον ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΛΑΜΑ"!!!!! Αγαπητέ Κε Σταματάκη, μιας και μπήκατε με σκοπό να μας διδάξετε, επιτρέψτε μου να αποτολμήσω και γω μια ταπεινή μικροδιδαχή: https://el.wikipedia.org/wiki/Γρηγόριος_Παλαμάς Όχι, δεν είναι lapsus linguae, το επαναλάβατε και παρακάτω, πιστοποιώντας μας την εμβρίθειά σας πάνω στα ζητήματα του Ησυχασμού.

          • Κώστας Σταματάκης avatar
            Κώστας Σταματάκης @ Αναχωρητής 30/08/2015 07:19:08

            Έχεις απόλυτα δίκιο ως προς το λάθος μου στην ονομασία: είναι Γρηγόριος Παλαμάς και όχι Γεώργιος Παλαμάς, και ζητώ συγνώμη για αυτό. Δεν έχω κανένα σκοπό να διδάξω κανένα, είμαι πολύ μικρός (όχι σε ηλικία) για αυτό το καθήκον, απλά ψάχνω να βρω μια άκρη γιατί αυτή η χώρα και η κοινωνία σαν σύνολο βρίσκεται σε συνεχή παρακμή τα τελευταία χρόνια, γιατί δεν δημιουργούμε τίποτε, γιατί δεν παράγουμε τίποτα, και δεν εννοώ μόνο υλικά προϊόντα αλλά και πνευματικά επιτεύγματα. Θεωρώ ότι το θέμα του ησυχασμού, όπως το ανάπτυξα πάρα πάνω ήταν η βασική αιτία της παρακμής του Βυζαντίου, και σαν τρόπος σκέψης και νοοτροπίας παραμένει μέσα στην Ελληνική κοινωνία. Μπορώ να κάνω λάθος. Περιμένω όμως επιχειρήματα και απόψεις. Ίσως έτσι βρούμε μια άκρη και μια απάντηση στον «καημό της Ρωμιοσύνης».

          • Νικόλαος avatar
            Νικόλαος @ Κώστας Σταματάκης 30/08/2015 20:52:09

            http://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/1806-o-agios-nikodimos-kai-i-pneumatiki-proetoimasia-tou-1821

          • ΜΑΡΤΙΟΣ avatar
            ΜΑΡΤΙΟΣ @ Κώστας Σταματάκης 30/08/2015 22:33:29

            Το 1453 επήλθε ο θάνατος του Βυζαντίου (Ρωμανίας), ο επιθανάτιος ρόγχος του οποίου είχε αρχίσει από το 1204 με την πρώτη άλωση και τον διαμελισμό της αυτοκρατορίας από τους Φράγκους ,πριν δηλαδή την εμφάνιση του ησυχασμού ο οποίος πρωτίστως στόχευε σε μια ''επιστημονική''-τρόπον τινά- εμβάθυνση στην ''νοερά προσευχή''(Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ του Θεού ελέησόν με).Εν κατακλείδι το ησυχαστικό κίνημα και ο μοναχισμός γενικώτερα'' ευθύνονται'' για την παρακμή του Βυζαντίου όσο ''ευθύνονται''και σήμερα για την κατάντια της πατρίδος μας.

  4. ΜΑΥΡΗ ΧΕΙΡΑ avatar
    ΜΑΥΡΗ ΧΕΙΡΑ 28/08/2015 08:28:59

    Την προειδοποίηση-εκτίμηση κινδύνου για επερχόμενες πιθανές αλλαγές συνόρων κράτησέ την. ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ.

  5. airman avatar
    airman 28/08/2015 09:32:31

    Κι αν κάποιοι "υπηρεσιακοί" υπουργοί παραμείνουν και στο επόμενο κυβερνητικό σχήμα; Με Πρωθυπουργό κοινής αποδοχής;

  6. Δρόμος avatar
    Δρόμος 28/08/2015 09:59:29

    Τί κάνει νιάου...νιάου.... Καραστημένο το παιχνίδι και με σημαδεμένη τράπουλα. Όσο για τις μεθόδους... κλασσικά εικονογραφημένα. Τουλάχιστον από το 2012 έχουν αρχίσει τα υπόγεια σχέδια... επανόδου Καραμανλή. Όπως ήταν δάκτυλος Μητσοτάκη η δημιουργία του κόμματος Καρατζαφέρη, για να χτυπάει στα δεξιά τον Καραμανλή, έτσι ήταν δάχτυλος και αναγκαστική συμμαχία Καραμανλή-Μητσοτάκη η δημιουργία του κόμματος Καμμένου, ώστε να κοντύνουν τον Σαμαρά και να τον φέρουν στα μέτρα που θέλανε για να διατηρούν τον έλεγχο της κατάστασης. Στόχος και των δύο ο Σαμαράς αργά ή γρήγορα να φύγει από την μέση και να μπεί στην γωνία. Την συμπεριφορά του Κωστάκη την είδαμε στις εκλογές του '12 και του '15. Ποτέ δεν βγήκε ανοιχτά να στηρίξει Σαμαρά, παρά περιοριζόταν στις γνωστές.... ανακοινώσεις "στήριξης" τους γραφείου του. Για το Μητσοτακέϊκο το καταλαβαίνω... οκ, υπάρχει έχθρα και κόντρα διαχρονική εκατέρωθεν. Αλλά ο Καραμανλής δεν δικαιολογείται με τίποτα. Διάσπαση της δεξιάς έγινε από τον Καμμένο το ΄12 κύριε Καραμανλή και δεν βγήκες να καταγγείλεις τίποτα? Ερχόμαστε τώρα στο ΄15. Προεκλογικά πάνω στην Θεσαλλονίκη όταν πήγε ο Καραμανλής έσερνε από πίσω του ένα τσούρμο κόσμο που φώναζε "...ήρθε η ώρα του Καραμανλή.... έεερχεται...." και άλλα τέτοια..... Όταν λοιπόν γίνονται αυτά προεκλογικά, ο ψηφοφόρος τί ακριβώς μήνυμα παίρνει??? Το μήνυμα που παίρνει είναι μην ψηφίζετα την Ν.Δ. του Σαμαρά, να χάσει να φύγει για να δρομολογηθεί η μεγάλη επιστροφή.... του "αδικημένου" όχι απλά ως αρχηγού του κόμματος, αλλά ώς εθνικού ηγέτη που θα τον θέλουν ΟΛΟΙ.... Πάμε τώρα στην εκλογή ΠτΔ. Ξαφνικά προτείνεται από τον Τσίπρα ο Προκόπης Παυλόπουλος. Αρχίζουν παράλληλα και οι διαρροές τύπου "...καλά τα πάει ο μικρός..." και καταλήγουμε στο προδοτικό δημοψήφισμα το οποίο υπέγραψε αντισυνταγματικά ο ΠτΔ, για να διευκολύνει τον πανούργο Τσίπρα να πάρει το πολυπόθητο ΝΑΙ, το άλλοθι.... δηλαδή για να καθυποτάξει τους πάντες. Και επειδή τα πράγματα βλέπανε ότι δεν πήγαιναν καλά..., ξαφνικά μετά από 6 χρόνια σιωπής εμφανίζεται ο Καραμανλής να μιλάει, να απευθύνεται στον λαό και να προειδοποιεί για τεράστιους εθνικούς κινδύνους. Το απρόβλεπτο αποτέλεσμα όμως του δημοψηφίσματος ανέτρεψε αυτούς και τα σχέδια τους σε χρόνο μηδέν.... Ξεσκεπάστηκαν άπαντες.... Το παιχνίδι πλέον δεν είναι υπόγειο. Είναι ξεκάθαρο και ανοιχτό. Ποιός είναι με ποιόν και τί συμμαχίες έχουν γίνει για την ρημάδα την εξουσία.
    Όσο για τον Μεϊμαράκη, συμφωνήσανε όλοι να τον βάλουν μεταβατικό, πιστεύοντας ότι είναι πολύ μικρός για το κοστούμι του αρχηγού, ώστε στις εκλογές εξπρές... που είχαν προαποφασίσει ότι θα γίνουν (εν αγνοία του Βαγγέλα) η Ν.Δ. να μην πάει καλά και να έρθει τσίμα τσίμα με τον καταποντισμένο Τσίπρα. Όμως ο Μεϊμαράκης από ότι φαίνεται δεν είναι τόσο κορόϊδο όσο νομίζουν. Αιφνιδιάστηκε με τις εκλογές που δεν τις περίμενε. Κατάλαβε ότι του την έχουν στήσει... και έχω την εντύπωση ότι θα τα δώσει όλα... για να μην ξευτιλιστεί...
    Αυτές οι εκλογές θα είναι οι εκλογές της απόλυτης ανατροπής. Θα δούνε τα μάτια μας, όσα δεν έχουνε δεί σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις της μεταπολίτευσης.

    • Frippertronics avatar
      Frippertronics @ Δρόμος 28/08/2015 11:18:49

      αλλά ώς εθνικού ηγέτη που θα τον θέλουν ΟΛΟΙ.... Ποιος σου είπε ότι ο κόσμος θέλει πίσω τον σουβλακοφάγο της Ραφίνας; Τόσο πολύ καμμένος δεν είναι ο λαός. Αν το δούμε κι'αυτό, ε τι να πω. Άξιοι της μοίρας μας. Έτσι θα πάμε μπροστά; Πηγαίνωντας προς τα πίσω;

      • Ο Ιππέας avatar
        Ο Ιππέας @ Frippertronics 28/08/2015 17:39:47

        Πως θα μπορέσεις να πάς μπροστά αν δεν γυρίσεις πρώτα στον ίσιο δρόμο ;

      • Δρόμος avatar
        Δρόμος @ Frippertronics 28/08/2015 21:16:05

        Kοίτα, μέχρι το δημοψήφισμα μιά απήχηση στον κόσμο την είχε. Μετά την 5η Ιουλίου άστα... Φανατικοί Καραμανλικοί και τον βρίζανε. Αποκαλύφθηκε η κολεγιά με τον Τσίπρα. Τώρα το μόνο που τον σώζει και αυτόν είναι να βγεί στο μπαλκόνι με τον Μεϊμαράκη και να στηρίξει ανοιχτά και ξεκάθαρα.

        • Ο Ιππέας avatar
          Ο Ιππέας @ Δρόμος 29/08/2015 04:22:56

          Ούτε κινδυνεύει, ούτε βάζει σε κίνδυνο κανέναν αλλά ούτε και χρειάζεται την βοήθεια ή το ψέμα κανενός.

  7. victoria (true) avatar
    victoria (true) 28/08/2015 10:01:18

    Δεν μπορώ να πιστέψω κάτι τέτοιο. O Τσίπρας δεν είχε ποιους να βάλει υπουργούς στην κανονική περίπτωση, τώρα του φύγανε και όλοι! Μπαίνουν από όλα τα κόμματα και εκτός ενεργού πολιτικής, εγώ αυτό καταλαβαίνω. Ο ΚΚ β γιατί να προμοτάρει Τσίπρα και δη τώρα την ώρα που διαλύεται; H ΝΔ να κάνει τον αγώνα για τις εκλογές, για τη χώρα, όποιος βγει αρχηγός να κάνει σωστά και έντιμα τη δουλειά του και να σταματήσουμε να φαγωνόμαστε επίσης. Τα συμφέροντα και τα σόγια να τα καταδικάσει ο λαός με την ψήφο του και στη συνέχεια κι ο αρχηγός του κόμματος που θέλει να είναι καθαρό και να τον εμπιστευτούμε.

    • Δρόμος avatar
      Δρόμος @ victoria (true) 28/08/2015 11:21:47

      Τί δεν μπορείς να πιστέψεις αγαπητή μου? Μην είμαστε αφελείς και ρομαντικοί. Έτσι παίζονται τα παιχνίδια εξουσίας σε όλες τις χώρες του πλανήτη. Ο καθένας έχει τις φιλοδοξίες του σε αυτά τα επίπεδα. Κοιτάζει πρώτα το πολιτικό του συμφέρον και μετά το κόμμα και την χώρα. Ο καθένας πιστεύει για τον εαυτό του ότι είναι ικανότερος από τον άλλον στο να κυβερνήσει την χώρα. Όλοι είναι παίκτες... σε αυτό το παιχνίδι. Αυτός που συγκεντρώνει τα περισσότερα προσόντα, την καλύτερη στρατηγική, φέρνει στα μέτρα του το παιχνίδι και κερδίζει. Απλά είναι τα πράγματα.

      • Δρόμος avatar
        Δρόμος @ Δρόμος 28/08/2015 11:40:10

        (στα περισσότερα προσόντα, βάζουμε φυσικά την επιλογή χρόνου που ενεργείς και τις ισχυρότερες συμμαχίες εντός... αλλά κυρίως εκτός... συνόρων)

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Δρόμος 28/08/2015 12:19:53

        Δεν είστε ο πρώτος που το βλέπει ως αφέλεια και ρομαντισμό. Δεν θα είστε σίγουρα κι ο τελευταίος, το καταλαβαίνω. Αν πρέπει όμως να εξηγήσω λίγο βαθύτερα, θεωρώ πως η δική σας άποψη είναι ένα επικίνδυνο αδιέξοδο. Επικίνδυνο γιατί οδηγεί στην απάθεια. Γιατί αν δεχθούμε ότι υπάρχει τελικά τόση σαπίλα και πως όλα είναι μάταια, ΟΚ να μην κάνουμε τίποτα, δεν έχει νόημα. Φιλοδοξίες. Παιχνίδια. Ούτε ο Μειμαράκης ειναι χτεσινός στην πολιτική, ούτε ο Σαμαράς, ουτε ο Καραμανλής. Πού καταλήγουν όλα αυτά? Σε 40 στρατόπεδα εντός ΝΔ? Άλλο να υπάρχουν κάποιες στρατηγικές εντός πολιτικής και άλλο τα κίνητρα αγαπητέ. Προσωπικά σχολίασα ότι αν ο Καραμανλής πράττει όπως λέει το άρθρο, ξεπουλάει ηθικά μια παράταξη, δεν ασκεί απλώς φιλοδοξία ή παίζει παιχνίδι εξουσίας. Είναι σοβαρό. Δεν έχει τις αφετηρίες, τα κίνητρα που θέλουμε. Κι εμένα με νοιάζει τι αφετηρία είχε ο Καραμανλης, τι είχε ο Σαμαράς, τι έχει ο Μειμαρακης. Και θέλω να πιστευω ότι είχαν τη χωρα, όπως το έλεγαν. Πάνω από τις φιλοδοξίες και τα παιχνίδια. Άλλο ο σκοπός να αγιάζει -ενίοτε- τα μέσα. Το καταλαβαίνω αν και αφελής. Μιλάμε για τακτική. Για να πετύχω κάτι (σωστό). Και τελείως άλλο τα μέσα να είναι ο ίδιος ο σκοπός. Εδώ μιλάμε για αμοραλισμό. Δλδ να μην έχεις σκοπό, μόνο την πάρτη του ο καθένας. Είναι διαφορετικά λοιπόν τα παιχνίδια. Εξαρτάται ποιο παίζει ο καθένας μας.

        • Δρόμος avatar
          Δρόμος @ victoria (true) 28/08/2015 20:58:47

          Δεν είναι αγαπητή μου, προσωπική άποψη. Είναι η πραγματικότητα. Αυτά τα παιχνίδια εξουσίας μπορεί να φαίνονται αδιανόητα και ασύλληπτα αλλά δυστυχώς ισχύουν. Εμείς ώς λαός σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να μένουμε απαθείς. Πρέπει να είμαστε ψύχραιμοι χωρίς οργή, παρωπίδες και προσωπολατρείες, ώστε να μπορούμε να ζυγίζουμε σωστά (όσο μπορούμε) και να αποφασίζουμε τί συμφέρει την πατρίδα μας και ποιός από τους διεκδικήτες της εξουσίας μπορεί να την διαχειριστεί καλύτερα, για το καλό του λαού και της χώρας, ανεξάρτητα από τα παιχνίδια που παίζουν αυτοί. Το απρόβλεπτο και ο αστάθμητος παράγοντας ούκω ολίγες φορές έχει ανατρέψει σχέδια επί σχεδίων....

  8. νίκος avatar
    νίκος 28/08/2015 10:33:50

    Η κυβέρνηση είναι υπηρεσιακή. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κανένα πολιτικό πρόσωπο. Τι δουλειά έχουν στην κυβέρνηση πολιτικά πρόσωπα της Ν.Δ; Να βοηθήσουν; Ποιόν και σε τι;

    • δεξιος  αγωνιστης avatar
      δεξιος αγωνιστης @ νίκος 28/08/2015 16:47:31

      Μα ειναι ολοφανερο αγαπητη/ε,να βοηθησουν σιγα,σιγα την επανοδο προσωπων προσκειμενα στον καραμανλη(σαν τον εξαδελφο ας πουμε τον κωστα τον νεοτερο,τον γιο της ντορας,κλπ..)και ο λαος να το καταπιει ευκολοτερα το κωνειο που ετοιμαζουν μαζι στην κουζινα του συριζα.Εινα η μεθοδος του μιθριδατισμου,δηλ.δηλητηριο λιγο,λιγο,και οταν το καταλαβεις ,πεθαινεις.Ελπιζω να μην τους αφησουμε να επιτευξουν το στοχο τους.

  9. Βιεννεζος avatar
    Βιεννεζος 28/08/2015 12:56:15

    Επρεπε η ΝΔ να οργανώσει το συνέδριο αμέσως μετά το μνημόνιο Τσίπρα.Χάσαμε πολύ έδαφος αδέλφια...λες και το κάναμε επίτηδες...

  10. Μ.Β avatar
    Μ.Β 28/08/2015 12:59:22

    Ό,τι deal και να κάνουνε όποιοι, στα δικά μας χέρια βρίσκεται η απόφαση. Για να δούμε αν ωριμάσαμε αρκετά, ώστε να μην ποδηγετούμαστε από κανέναν.

  11. Φιλελεύθερος avatar
    Φιλελεύθερος 28/08/2015 14:11:06

    Για να μη ξεχνιόμαστε τα μνημόνια και τα χάλια της χώρας.....τα έφεραν οι κυβερνήσεις του πασόκ και η κυβέρνηση του κώστα Καραμανλή με τις ολέθριες συνέπειες για το Λαό.

  12. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 28/08/2015 14:26:17

    Aπογοητευση. Αλλα και ευκαιρια για ΑΣ. Νεο κομμα τωρα.

    • δεξιος  αγωνιστης avatar
      δεξιος αγωνιστης @ Παρατηρητής 28/08/2015 16:40:16

      Συμφωνουμε απολυτα για νεο κομμα τωρα.Επεσαν οι μασκες της υποκρισιας απο την ''κυρια ντορα''την εξερευνητρια.Ειναι δυνατον σε τετοια κρισιμη στιγμη για την ΕΛΛΑΔΑ αυτη το απωθημενο με τον ΑΣ?Αδιανοητο 60 χρονων γυναικα.Ποτε θα το ξεπερασει?Γιαγια εγινε και στο μυαλο της ο Σαμαρας.!!!!!Τοσα παιχνιδια του εστησαν με το καραμανλεικο,με τον Πακη,με το συριζα τωρα,μονοι τους το ομολογουν με τις πραξεις τους,και τολμουν να μιλανε για το καλο της παραταξης?Δυο δρομους εχουμε,και απευθυνομαι σε υγιη και δημοκρατικα αυτια.Νεο κομμα απο μας,η να φυγουν αυτοι που δεν τους αρεσει η ΝΔ και να δημιουργησουν νεο φορεα.Προεδρε ΑΣ ,παρε πρωτοβουλιες η μιλα μας.Ξεσκεπασε τους,πες την αληθεια των υπογειων διαδρομων τους.Μας το χρωστας.Περιμενουμε.

    • ΙΦΘΙΜΟΣ avatar
      ΙΦΘΙΜΟΣ @ Παρατηρητής 29/08/2015 16:09:48

      Μέγα λάθος να πάει σε ίδρυση νέου κόμματος! Για το καλό της Ελλάδας (αλλά και μακροπρόθεσμα της ίδιας της συντηρητικής παράταξης) Ο Σαμαράς μπορεί και πρέπει να "αλώσει" τη συντηρητική παράταξη εκ των έσω. Η κατά μέτωπον επίθεση (= η ίδρυση νέου κόμματος) εκτιμώ ότι μάλλον έχει τις λιγότερες πιθανότητες επιτυχίας. Και αυτό δεν το λέω εγώ ο ταπεινός ως απλή εκτίμηση, αλλά το διδάσκει η Ελληνική Ιστορία (και αν μη τι άλλο, ο ΑΣ γνωρίζει Ελληνική Ιστορία): Η Τροία δεν έπεσε από την καταμέτωπο επίθεση του Αχιλλέα, αλλά εκ των έσω από τον πολυμήχανο Οδυσσέα. Να παλέψει, λοιπόν, ως Οδυσσέας ο ΑΣ και η Ιθάκη του ανήκει. Αρκεί να εκμεταλευτή την"κραιπάλη" των "μνηστήρων".

  13. Bill avatar
    Bill 28/08/2015 15:07:33

    πρόσφατα ο κ. Κ. Καραμανλής παραβρέθηκε σε γάμο ,εκεί κάποιοι αγνοί νεοδημοκράτες τον πλησίασαν και του είπαν :πρόεδρε τι γίνεται με τον Τσίπρα μας καταστρέφει και η απάντηση:προσπαθεί να διορθωσει την Ελλάδα. Πατρόν που λένε στον γάμος σου να σου ευχηθεί και του χρόνου.

    • Λιψ avatar
      Λιψ @ Bill 28/08/2015 18:23:23

      Προφανώς ο άνθρωπος είναι απλά τραγικός...

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 28/08/2015 15:33:31

    @ Victoria O Kαραμανλής προμόταρε την αριστερά από τότε που μπήκε στην πολιτική και όχι απλώς τον Τσίπρα. Πότε μπήκε,θυμάσαι;τη δεκαετία του 90 την επαύριο της καταρρεύσεως του κομμουνισμού που η αριστερά ήταν ημιθανής και το Πασόκ είχε υποχρεωθεί από την παγκόσμια πραγματικότητα να γίνει σχεδόν δεξιά. Το 2002 συνελήφθη η 17Ν.Αμέσως αποκαλύφθηκε ότι επρόκειτο περί κομμουνιστικής τρομοκρατικής οργανώσεως.Ο Κ. συμφώνησε στο διακομματικό παραμύθι ότι οι δολοφόνοι ήσαν "κοινού ποινικού δικαίου" για να απαλλάξει την αριστερά από τη βαρύτατη κατηγορία ότι από αυτήν προήλθαν οι δολοφόνοι.Φαντάζεσαι ποτέ αριστερούς να δέχονται ότι ο Λαμπράκης δολοφονήθηκε για λόγους κοινού ποινικού δικαίου; Aκολούθησαν οι επισκέψεις του στον Αη Στράτη και διάφορα όλα μέρη όπου εκδήλωσε το σεβασμό του στους αγώνες της αριστεράς.Όλα αυτά ετυχαν ευμενών σχολίων δήθεν λόγω της ανάγκης για εθνική συμφιλίωση.Τώρα τι ανάγκη υπήρχε για εθνική συμφιλίωση το 2004 όταν ήδη από το 1989 με την κυβέρνηση Τζαννετάκη είχε ψηφισθεί ο νόμος της άρσεως των συνεπειών του εμφυλίου πολέμου και υποτίθεται είχε επέλθει η συμφιλίωση μόνο αυτός το ξέρει. Ως πρωθυπουργός υπερψήφισε νόμο με τον οποίο οι αντάρτες του εμφυλίου εξομοιώθηκαν με την αντίσταση και πήραν συντάξεις και μετάλλια.Παρέδωσε το σκοπευτήριο της Καισαριανής στα σωματεία της αριστεράς που το ήθελαν.Μετά από αίτημα της Παπαρήγα η ΝΔ ήταν το μόνο κόμμα μέλος του ΕΛΚ που καταψήφισε το ψήφισμα του Συμβουλίου της Ευρώπης για τα εγκλήματα του κομμουνισμού. Και αυτά όλα θεωρήθηκαν συμβολικά και συμφιλιωτικά.Το γιατί είναι απαραίτητο να αρνείται η ΝΔ κάποια εγκλήματα που έγιναν στην Α.Ευρώπη προκαλώντας δυσαρέσκειες για να συμφιλιωθεί στην Ελλάδα και αυτό ο ίδιος το ξέρει.Φαντάσου μια ξένη κυβέρνηση να καταψήφιζε ψήφισμα κατά της χούντας και να δικαιολογείτο σε μας λέγοντας ότι θέλει να συμφιλιωθεί με κάποιους δικούς της στο εσωτερικό. Ήλθε όμως και η ώρα της πραγματικής πολιτικής : το 2004 όταν ανέλαβε επικρατούσε λόγω και των Ολυμπιακών Αγώνων απόλυτη τάξη και ασφάλεια. Πολύ σύντομα όμως άρχισαν επιθέσεις αναρχικών και αριστεριστών σε αστυνομικά τμήματα.Τέτοιες επιθέσεις έγιναν ΜΟΝΟΝ επί Καραμανλή.Ποτέ και επί καμμιάς άλλης κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ.Και αυτό γιατί μόνο εάν ένας στρατός έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων μπορεί να τις αποτολμήσει και φυσικά ποτέ δεν είχαν οι αριστεριστές αναρχικοί.Εκτός και αν κάποιος έχει διατάξει την αστυνομία να τους αφήσει. Κάθε Πέμπτη δε είχαμε και την παράσταση του πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου του Αλαβάνου.Όλα αυτά προετοίμασαν το μεγάλο Δεκέμβρη του 2008 που κάηκε η Αθήνα με την αμυντική στάση του σημερινού προέδρου.Ο Καραμανλής ποτέ δεν μας είπε ΠΟΙΟΙ έκαψαν την Αθήνα.Έγινε συνεδρίαση της γαλλικής βουλής για τα επεισόδια στην Αθήνα όπου ο Σαρκοζύ κατήγγειλε τους ταραξίες αλλά όχι της ελληνικής γιατι ο Καραμανλής δεν μπορούσε να κατονομάσει τους υπεύθυνους.Αντί αυτού προτίμησε να διαδώσει φήμες ότι επρόκειτο για κάποιους ξένους όταν οργίαζε ο Αλαβάνος στα κανάλια και η "Ελευθεροτυπία" κυκλοφορούσε με πρωτοσέλιδο "Επίθεση στα αστυνομικά τμήματα".Οι πάντες γνωρίζουν ότι συριζαίοι καθηγητές συνόδευαν τα παιδιά στο πετροβόλημα της αστυνομίας. Όλα αυτά λοιπόν ήταν όσα έκανε.Ο Καμμένος απλά προχώρησε ως το τέρμα και έγινε κανονικό γιουσουφάκι της αριστεράς.Ο ίδιος έκανε το κορόιδο και είχε αποφασίσει κωμικούς σαν τον Αντώναρο να πουλάνε εκδούλευση στον Τσίπρα. Κωμικοτραγικός ο στρατηγός άνεμος Πολύδωρας που έβγαλε βιβλίο που πανηγύρισε τη νίκη του σύριζα και την ήττα της ΝΔ (επί λέξει) και το τέλος των μνημονίων λίγες μέρες πριν υπογραφεί το νέο μνημόνιο και όταν όλοι είχαν καταλάβει ότι έρχεται. Αυτά τα ολίγα και έπεται συνέχεια.Παρ όλα αυτά συνιστώ υπερψήφιση της ΝΔ και τώρα.Ο λαός πάντα μπορεί να ξεβρακώσει κάποιους και τόχουμε ξανακάνει. Θυμηθείτε το 2000.Η ΝΔ βγήκε πρώτη και εξετέθη η ηγεσία που εκρυψε την νοθεία του Πασόκ.Από αυτή την ιστορία έγινε το κόμμα Καρατζαφέρη που διεφώνησε και μέσω αυτού αποκτήσαμε τον Γεωργιάδη και τον Βορίδη που ακόμη δεν μπορούν να τους χωνέψουν.

    • δεξιος  αγωνιστης avatar
      δεξιος αγωνιστης @ ψυχραιμια 28/08/2015 16:59:35

      Συγχαρητηρια,για την εμπερειστατωμενη αναλυση,πραγματι ετσι ακριβως ο ΚΚ αρχισε να ξεπουλα την παραταξη,που κατ ουδενα τροπο ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ.Ανηκει σ αυτους που την στηριξαν,εκδιωχθησαν,πονεσαν με τις ηττες της,ΔΕΝ ΕΠΩΦΕΛΗΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ,δεν την προδωσαν οταν επεφτε και να ξεπουλιουνται στα φτηνα παζαρια του πασοκ παλια,η του συριζα τωρα,στηριξαν τον εκαστοτε προεδρο βαζοντας στην ακρη τα προσωπικα,δεν υπεστηλαν τη σημαια της δειλιαζοντας.Σ αυτος ανηκει η ΝΔ ,και δεν θα σας αφησουμε να τη σβυσετε απο τον πολιτικο χαρτη κανοντας την ουρα του καταληψια.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ ψυχραιμια 28/08/2015 17:38:34

      Προμόταρε, ή εννοείς δεν μπόρεσε να ορθώσει ανάστημα απέναντι στο φαινόμενο/styling αριστεράς? Το ένα δείχνει πρόθεση, το άλλο αδυναμία. Πρόθεση είναι βαριά κατηγορία και να τα δεχθώ ένα προς ένα αυτά που λες, πάλι δεν κολλάει, δηλαδή γιατί να υπονομεύει τον εαυτό του, τη διακυβέρνησή του. Να αποκρύψει νοθεία υπέρ του, δεν συμφωνώ αλλά να την καταλάβω, να αποκρύψει συνειδητά νοθεία σε βάρος του τι νόημα έχει?? Δλδ ο ανηψιός του ιδρυτή της παράταξης είναι ..κρυφοαριστερός πράκτορας αγωνιστής? Μπορεί να έχεις δίκιο σε αυτά που εννοείς και προφανώς συνεισέφερε γενικότερα στο σύνδρομο 'ενοχικής δεξιάς'. Όμως νομίζω η μπάλα δεν χάθηκε από συνειδητή άσκηση πολιτικής του Καραμανλή, νομίζω πως είχε ήδη χαθεί στα σχολεία, στα πανεπιστήμια και στις τηλεοράσεις... Ήδη στη δεκαετία του 2000 ήταν διαμορφωμένο σε συνειδήσεις 2 γενιών το παραμύθι της εξ ορισμού κακής δεξιάς, έναντι εξ ορισμού καλής αριστεράς (αντί των απλών ταραξιών που πολλοί εξ αυτών συμφωνούμε ότι είναι - όσοι δεν είναι, να μάθουν να κάνουν πολιτική και να μην εξαντλούνται στις μολοτώφ). Θυμάμαι πως αντέδρασαν πρόσφατα και τα μμε στη θεωρία των "δύο άκρων", με τι αποτροπιασμό, λες και είπε κανείς κανένα ψέμα.Πάντως αν κατηγορούμε για πρόθεση, συνειδητά, ε, ας άλλαζε κόμμα ο άνθρωπος! Γιατί να θέλεις την εξουσία για να την εκχωρείς, να εξαρτάσαι από τα κέφια του απέναντι, να σου καίει τρεις και μία το σπίτι, να σε βρίζει όλος ο κόσμος για άχρηστο. Δεν καταλαβαίνω. Με ξεπερνά όλο αυτό μάλλον.

    • Λιψ avatar
      Λιψ @ ψυχραιμια 28/08/2015 18:22:07

      Εκτός από τα παραπάνω, έχουμε επί Καραμανλή την πρώτη εμφάνιση της τριτοκοσμικής λαθρομετανάστευσης, μετά τους Ολυμπιακούς της Αθήνας, και την οχλοκρατική διαδήλωση με το δήθεν "σχισμένο Κοράνι", όταν καταστράφηκαν καταστήματα και οχήματα πολιτών από αλλαλάζοντα ανθρωποειδή, τα οποία, συν τοις άλλοις, βρίσκονταν παράνομα εδώ. Θυμάμαι τα τελευταία χρόνια της αποτυχημένης διακυβέρνησης Καραμανλή να έχει καταληφθεί το κέντρο της Αθήνας από λινάτσες λαθραίων "μικροπωλητών". Μέχρι και τα Προπύλαια και η Πλατεία Συντάγματος. Τότε Υπουργός Εσωτερικών ήταν ο κ. Παυλόπουλος, ο οποίος, ως ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ, επελέγη για να γίνει Πρόεδρος Δημοκρατίας. Καθότι στην Προεδρία της Δημοκρατίας τα τελευταία χρόνια είθισται να εκλέγονται είτε αποτυχημένοι, είτε ξοφλημένοι, είτε και τα δύο... Λοιπόν, όποιος μου παρουσιάζει τον Καραμανλή ως "ελπίδα του έθνους", του συστήνω να πάει να κοιταχτεί...

      • giorgosalexpoli avatar
        giorgosalexpoli @ Λιψ 28/08/2015 19:47:39

        ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΧΤΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!!!!!!!

        • Λιψ avatar
          Λιψ @ giorgosalexpoli 29/08/2015 10:27:45

          Ξέχασα να γράψω και για την περιβόητη ¨θωράκιση της ελληνικής οικονομίας", το έτος 2008, όταν ξέσπασε η κρίση στην Αμερική...

    • Δρόμος avatar
      Δρόμος @ ψυχραιμια 28/08/2015 21:25:57

      Έτσι ακριβώς!

      • Δρόμος avatar
        Δρόμος @ Δρόμος 28/08/2015 22:36:01

        Για τον Ψυχραιμία το σχόλιο.

  15. V avatar
    V 28/08/2015 18:13:07

    Θέλω να θυμήσω την αντιμετώπιση που είχε ο ΑΣ από ορισμένους καραμανλικούς, κατ' ομολογίαν τους δημοσιογράφους και εφημερίδες

  16. Σόλοικος avatar
    Σόλοικος 28/08/2015 18:51:41

    Η προσωρινή κυβέρνηση που σκοπό έχει να οδηγήσει την χώρα σε ναρκοθετημένες εκλογές που επέβαλε ο ΣΥΡΙΖΑ, έχει συνταγματικά περιορισμένες αρμοδιότητες και αποσκοπεί κυρίως στην εδραίωση του αισθήματος νομιμότητας και ασφάλειας, με τα πρόσωπα που επιλέγονται, για την ομαλή άσκηση του εκλογικού δικαιώματος των πολιτών. Οι αμφισβητήσεις των ηγεσιών κάθε κόμματος μέσα από τα στελέχη του και τους ψηφοφόρους του είναι θεμιτή πράξη όταν γίνεται με κριτική σκέψη και με γνώμονα το καλό της παράταξης. Δεν μπορεί όμως σε κάθε πολιτική ενέργεια να προσπαθούμε να βρούμε ανεπαρκείς αιτιάσεις χωρίς απόδειξη για να την δαιμονοποιήσομε στο τέλος. Οι αρχηγοί των κομμάτων πρέπει να εκλέγονται με καθολική ψηφοφορία της λαϊκής βάσης τους. Για να υπάρχει σύνθεση και πιο απροσωπόληπτη αντιμετώπιση, με επιλογή των κατά τεκμήριο καλλίτερων. Οι ψηφοφόροι της Ν.Δ. λίγο νοιάζονται για τα μέλη της υπηρεσιακής κυβέρνησης των εκλογών. Περισσότερο οφελείται η παράταξη όταν δείχνει αρραγές μέτωπο ενότητας και όχι όταν διαφαίνονται υπονομευτικές τάσεις του εκάστοτε αρχηγού της από τα επιτελικά στελέχη του. Κανείς δεν είναι πολιτικά αναμάρτητος, αλλά δεν μπορούμε να αποδίδουμε δόλο σε ενέργειες που ουσιαστικά δεν αποφέρουν αποτελέσματα, πλην μικρής χρονικής διάρκειας και μόνο δικαίωση ματαιοδοξιών. Κανένας αρχηγός του κόμματος της Ν.Δ. δεν θέλει την καταστροφή ή την υπονόμευση του κόμματος, που τον ανέδειξε. Γιατί όποιος απομακρύνεται από το μαντρί τον τρώει ο λύκος. Θεμιτές είναι οι φιλοδοξίες όσων θέλουν την αρχηγία, έστω και αν λόγω συγκυριών ή λόγω του προσώπου που το επιδιώκει, αυτό είναι ανέφικτο. Όλοι οι ψηφοφόροι της Ν.Δ. χωρίς κανένα κέρδος ατομικό, αφού δεν γνωρίζομε κανένα βουλευτή της προσωπικά ούτε το επιδιώκουμε, γιατί προέχει το ιδεολογικό υπόβαθρο, έχομε προσωπικές εκτιμήσεις και πικρίες από τους κάθε φορά αρχηγούς μας, αλλά ομονοούμε, παρακάμπτοντάς τις, για το καλό της παράταξης και της κοινωνίας μας.

  17. Δήμητρα Μ. avatar
    Δήμητρα Μ. 28/08/2015 19:02:31

    Εγκαταλείπει τον Τσίπρα ακόμη και ο.. κουμπάρος του! ΜSN Πολιτική | Copyright: Newmoney.gr | 2 ώρες πριν http://tinyurl.com/nc8v43w

  18. chp avatar
    chp 28/08/2015 20:23:55

    Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ αλλά αναλογικά και τα μικρότερα κόμματα (ακόμη και ο Λεβέντης -πουλησε κανάλι) με το πρόσχημα οτι θα σώσουν την χώρα , φέσωσαν τις τράπεζες και διέλυσαν το δημόσιο με τους κομματικούς διορισμούς αλλά και με "χάρες". Αυτά τα μαγαζιά και τα μικρότερα(όπως ο ΣΥΡΙΖΑ παλιότερα ,το ΚΚΕ κ.α που μαζευαν τα ψίχουλα) ειναι επιχειρήσεις καλές. Γιατί λοιπόν κάποιοι που ΄κανουν την "μάνα" σε αυτά να μην βάλουν τους δικούς τους απογόνους ,τους φίλους,τον κύκλο τους ? Ειναι δυστυχώς η περίφημη πολιτική και επιχειρηματική τάξη της Ελλάδος,τους πληρώνει ο Ελληνικός λαός και πεθαμένους με τα ιδρύματα ,ούτε τους τάφους δεν πληρώνουν !!!

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 28/08/2015 21:37:42

    @ Victoria Δεν μπορω να ξέρω τα κίνητρα του κάθε ανθρώπου. Τα περί "ενοχικής δεξιάς" μετά το τέλος του ψυχρού πολέμου είναι για γέλια.Ενοχικοί είναι μόνο όσοι θέλουν να είναι ενοχικοί.Τα δύο μεγαλύτερα ΚΚ του κόσμου,της Ρωσίας και της Κίνας επισήμως ανέτρεψαν το σοσιαλιστικό σύστημα χωρίς να πιέζονται στρατιωτικώς - αδύνατον άλλωστε αφού πρόκειται για τεράστιες χώρες εξοπλισμένες με πυρηνικά - οικειοθελώς και δήλωσαν ότι ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ και εδώ αισθάνονται ενοχικοί αυτοί που δικαιώθηκαν ιστορικά; Υπάρχουν διάφορες εξηγήσεις. Μία εξήγηση είναι μικροκομματική. Κάποιοι εγκέφαλοι στη ΝΔ φοβήθηκαν ότι εάν εξαφανισθεί η ελληνική αριστερά μαζί με τον καταρρεύσαντα υπαρκτό σοσιαλισμό όλοι οι οπαδοί της θα προσχωρούσαν στο Πασόκ που θα γινόταν πανίσχυρο αγγίζοντας το 55-60% και θα ήταν αδυνατον να πέσει.Έτσι έγινε στόχος της ΝΔ να τους βοηθήσει να διατηρηθούν στη ζωή παρ ότι τα κεντρικά στη Μόσχα έκλεισαν.Δεν υπολόγισαν αυτό που έγινε ότι αυτοί θα απορροφήσουν το Πασόκ σε περίπτωση κρίσεως. Άλλη εξήγηση είναι εξωτερικής πολιτικής.Ο Καραμανλής είχε αποφασίσει άνοιγμα στη νέα Ρωσία και αυτοί τον πληροφόρησαν ότι για να τον βοηθήσουν πρέπει και αυτός να τα βρει με τους πιστούς διαχρονικούς της ανθρώπους στην Ελλάδα.Στην περίπτωση αυτή βέβαια αυτό σημαίνει ότι τα κεντρικά δεν έκλεισαν αλλά απλώς άλλαξαν όνομα. Ότι και να συμβαίνει εμείς δεν έχουμε κανένα λόγο να αισθανόμαστε καμμιά ενοχή. Είχαμε δίκιο στον εμφύλιο και αυτό αποδείχθηκε 40 χρόνια μετά όταν έπεσε ο κομμουνισμός. Είχαμε δίκιο στους αγώνες κατά του Πασόκ που υπερχρέωσε την χώρα. Είχαμε δίκιο όταν λέγαμε ότι ο σύριζα είναι σούργελα - καλά αυτό αποδείχθηκε μέσα σε ένα εξάμηνο. Η δεξιά δικαιώθηκε σε όλα τα τελευταία 70 χρόνια. Δεν έχουμε κανένα λόγο να τιμούμε τους αγώνες των αποτυχημένων εναντίον μας.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ ψυχραιμια 31/08/2015 09:21:55

      Δεν τιμώ κανέναν αγώνα υπονόμευσης της αστικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, για να μην παρεξηγούμαι. Ίσα ίσα τώρα που φεύγει η γενιά του Πολυτεχνείου από τα πράγματα, είναι η ευκαιρία να τελειώνουν όλα αυτά. Και η δεξιά να ανακτήσει το ρόλο της, με σοβαρότητα και διαφάνεια. Αν ναι, θα ηρεμήσει και θα ανακάμψει η χώρα μας για 50 χρόνια. Το πιστεύω ειλικρινά. Πρέπει πια να πάρουμε τη νέα γενιά από αυτούς που πάνε να την εκπαιδεύσουν στη βλακεία, την εκδικητικότητα, την επιθετικότητα (από το 2008 όπως λέτε).

  20. chp avatar
    chp 28/08/2015 22:29:58

    Πολύ ιδεολογικό χρώμα ! Αν εξαιρέσεις το ΚΚΕ μια ομάδα ανθρώπων με χαρακτηριστικά σέχτας απόλυτα ενταγμένοι στο σύστημα ,αριστερά με ιδεολογικούς όρους ,"μετασχηματισμούς" κτλ είναι ανύπαρκτη . Ουσιαστικά στον ΣΥΡΙΖΑ είχαν ένα προγραμμα ,δεν συζητάμε για το εάν μπορούσε να υλοποιηθεί ,το οποίο θα μπορούσε να εφαρμοστεί από μια δεξιά ή κεντροδεξιά δυτικοευρωπαική κυβέρνηση. Το ότι η ΑΕΚ ιδρύθηκε από προσφυγες ή ο Ολυμπιακός από ανθρώπους του λιμανιού δεν σημαίνει ότι είναι και πιο φτωχές από τις υπόλοιπες ομάδες ,το αντίθετο μάλιστα.... Μπορείς να πεις ότι τα αριστερά κόμματα είναι επικαλούνται κάποια ιδεολογήματα ,έχουν διαφορετικό τρόπο οργάνωσης κτλ αλλά αυτά είναι ασήμαντες λεπτομέρειες. Ακόμη και το επαναστατικό περί εθνικοποιησης των τραπεζών ή της μη ιδιωτικής Ττε ,το μεν πρωτο έχει συμβεί σε πολλές χώρες και στις ΗΠΑ,το δευτερο συμβαίνει στο ΗΒ και στις χώρες της κοινοπολιτείας . Αρα αριστερά είναι στύλ περισσότερο ,σε αντίθεση με τους εξιχρονιστές του Σημήτη που αποτέλεσαν την ραχοκκοκαλια ΟΛΩΝ των μετέπειτα κυβερνήσεων . (Αυτοί τί είναι αλήθεια ?)

    • ΝΙΚΟΣ Π. avatar
      ΝΙΚΟΣ Π. @ chp 28/08/2015 23:26:54

      Το πρόβλημα αγαπητέ chp στην περίπτωση της Ελλάδας καθώς βεβαίως και των υπολοίπων PIIGS της Ε.Ζ. δεν είναι η ιδεολογική ανεπάρκεια ή η έλλειψη πνεύματος αυτοθυσίας του Τσίπρα. Και ο Τσέ Γκεβάρα να ήταν στη θέση του Τσίπρα Πρωθυπουργός της Ελλάδας θα είχε δύο επιλογές: Ή θα γινόταν ένας ακόμα μάρτυρας της Αριστεράς σαν τον Βελουχιώτη και τον Μπελογιάννη, ή θα υπέγραφε το μνημόνιο 3. Κρατικοποίηση τράπεζας στις ΗΠΑ γίνεται, αρκεί να το αποφασίσει ο Πρόεδρος. Οχι όμως στην Ε.Ζ., εκτός κι αν το αποφασίσουν οι 18...(Τα 4 ΚΡΑΤΗ, τα 4 κρατίδια και οι 10 "μικροί νέγροι, με πληθυσμό κάτω των 500.000 έκαστος...)Αλλοιώς, ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ η ρευστότητα της ΕΚΤ και ακυρώνονται τα εντός Ελλάδος Ευρώ. Κι αν "κλειδώσει" το Ελληνικό κράτος την ισοτιμία 1 Δραχμή=1 Ευρώ, δεν θα βρίσκει παρά μόνο τα ευρώ του τουρισμού για εισαγωγές που τόσο έχει ανάγκη. Χειρότερα απο την Κούβα δηλαδή. Ούτε το 10% των αναγκών σε συνάλλαγμα δεν θα μπορεί να καλύψει. Για εξαγωγές στην ΕΕ μετά απο την μονομερή διαγραφή του χρέους προς τα κράτη της ΕΕ ούτε να το συζητάμε. Καταλαβαίνουμε λοιπόν γιατί αιδημόνως ο Λαφαζάνης αποκρύπτει συστηματικά να μας πεί πώς θα πάμε στη Δραχμή και πως αυτή τη φορά θα έχουμε σχέδιο απάντησης στα ανελέητα χτυπήματα των Ευρωκρατών που τώρα όλοι τα θεωρούμε αναμενόμενα πλέον. Σαφώς και με ιδεολογίες δεν βάφονται αυγά, όταν βρίσκεσαι στη μέση ενός αδυσώπητου οικονομικού ταξικού πολέμου των πάμπολλων φτωχών κατα των ελαχίστων αλλά οικονομικά Παντοδύναμων Υπερπλουσίων.

      • Μ.Β avatar
        Μ.Β @ ΝΙΚΟΣ Π. 29/08/2015 08:58:19

        ....Είπε ο εσχάτως συμβιβασμένος, ο όψιμος φανατικός οπαδός της θεάς Τ.Ι.Ν.Α. Μα τότε, τι χρειάζονταν τόσοι τόνοι ψεύδη, τόσες αστείες ''επαναστατικές'' κορώνες, τόση συμπυκνωμένη αισχρότητα; Για να κλέψουνε την εξουσία ένα τσούρμο άσχετοι και να μας βυθίσουνε στη μιζέρια κι άλλο πιο βαθιά, καπηλευόμενοι την Ιστορία της αριστεράς; Άσε, δεν θα (ξανα)πάρουμε. Μαύρο στους κάλπικους ΠασοκοΣυριζολαμόγιους.

        • ΝΙΚΟΣ Π. avatar
          ΝΙΚΟΣ Π. @ Μ.Β 29/08/2015 12:16:44

          Για να αγανακτήσει ο Ελληνικός λαός, να επαναστατήσει κατά των 28 λαών της ΕΕ που είναι συμβιβασμένοι αλλά Τσίπρα, και έχοντας το ηθικό δίκαιο με το μέρος του, ενωμένος και άρα ποτέ νικημένος, ασχέτως δυνάμεως του εχθρού, να καταλύσει την Παγκόσμια Αυτοκρατορία των Banksters επιβάλλοντας τελικά τον Σοσιαλισμό, αλλά μη υπαρκτό αυτή τη φορά, για να μην πάθουμε τα ίδια όπως με την ΕΣΣΔ... *Μου αρέσουν οι ασυμβίβαστοι/τες, εκ του ασφαλούς...

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ ΝΙΚΟΣ Π. 31/08/2015 15:01:26

            Οι γιαλαντζί επαναστάτες, οι πάντα βολευόμενοι και αυτοδικαιολογούμενοι με θαυμαστή άνεση σε κάθε περίσταση, αλήθεια σας αρέσουν; Αυτοί που μέχρι προχθές έφτυναν εκεί που σήμερα σκύβουν και γλείφουνε χωρίς ντροπή; Κι αυτοί σας ...αρέσουν; Ok. Διαθέτετε μάλλον μεγάλη γκάμα ανοχής.

  21. makis avatar
    makis 28/08/2015 22:59:51

    Πέταξαν Αυγά σε Λαπαβίτσα και Αλεξάνδρα Τσανάκα [Video] https://shar.es/1vsXsG @

    • ΒΟΥΣΤΡΟΦΗΔΟΝ avatar
      ΒΟΥΣΤΡΟΦΗΔΟΝ @ makis 29/08/2015 09:44:44

      Τους πέρασε για...Συριζαίους ο αυγοβόλος και μίλαγε για ''κωλοτούμπες''. Χαχαχαχα. Καιρός είναι να τους πάρει ο κόσμος στο κυνήγι τους ψευταράδες.

  22. chp avatar
    chp 29/08/2015 13:50:10

    Αγαπητέ Νικο , Απλώς είπα ότι δεν υπάρχει αριστερή ιδεολογία πλέον , είναι εφευρημα για διακριτοποίηση κομματικών ομάδων. Η αριστερή ιδεολογία είναι μια συνιστώσα του κοινοβουλευτισμού σε κάποιες χώρες ως κομματική ομάδα οχι ως εφαρμογή στην πράξη της σοσιαλιστικής ή κομμουνιστικής ιδεολογίας . Αυτό που είπα για κεντρικές τράπεζες ή εθνικοποιήσεις αφορούσαν τα πιο ακραία στοιχεία προγραμμάτων κάποιων προγραμμάτων της αριστεράς ,τα οποία όμως λειτουργούν σε ανεπτυγμένες χώρες .. Οσο αφορά τον καπιταλισμό με μεικτό σύστημα οικονομίας φυσικά , όλοι τον εφαρμόζουν στα βασικά χαρακτηριστικά ,απλούστατα έγκειται στην Ελίτ κάθε χώρας εάν την οδηγήσει στον γκρεμό ή την δοξάσει. Για το εθνικό νόμισμα δεν αναφέρθηκα ,θα προτιμούσα να ονομάζεται Φοίνικας λόγω των καταστροφών που έχουν συμβεί στην χώρα και στον έντονο συμβολισμό του μύθου . Ούτε στον Λαφαζάνη ,συνήθως αυτά επιβάλλονται από συντηρητικά κόμματα όπως θα γίνει με το δημοψήφισμα για το BREXIT στο ΗΒ. Εγώ πάντως πάω στον οδοντίατρο όταν ουρλιάζω από τον πόνο και τα παυσίπονα δεν πιάνουν . "Ουάου" όλοι κάνουν το ίδιο?

    • ΝΙΚΟΣ Π. avatar
      ΝΙΚΟΣ Π. @ chp 31/08/2015 11:37:30

      Tελικά όλοι κάνουν το ίδιο φίλε chp. Τουλάχιστο όσοι δεν είναι βλάκες. Και ο Τσίπρας στον οδοντίατρο πηγε τελικά, αποδεικνύοντας οτι κάθε άλλο παρά βλάκας ή σούργελο είναι, όπως μάταια προσπαθούν να τον παρουσιάσουν οι κατ΄εξακολούθησιν ηττηθέντες απ' αυτόν αντίπαλοί του. Δεν έχουμε καμμιά ουσιαστική διαφορά νομίζω, Απλά διαφορετικές ίσως, πλην ενδιφέρουσες προτιμήσεις...Ευφυέστερος είναι ο εγκαίρως προσαρμοζόμενος στην Πραγματικότητα, όπως είπε και ο Δαρβίνος.

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ ΝΙΚΟΣ Π. 31/08/2015 14:49:44

        ''Ευφυέστερος είναι ο εγκαίρως προσαρμοζόμενος στην πραγματικότητα..'' Έτσι ε; Άρα αυτός ο άσχετος Τσιπροκουτεντές που του πήρε 5 ολόκληρα χρόνια για να ...καταλάβει όσα ο μέγας διανοητής ΓΑΠ εννόησε μέσα σε ελάχιστες ημέρες, οτι δηλαδή '' Τhere Is No Alternative'', but only Memoranda of Understanding , είναι είτε τελείως ...χοντροκέφαλος, είτε μεγάαααλοοοος πολιτικός απατεώνας. Συμφωνούμε. Δίκιο είχε λοιπόν ο Δαρβίνος. Ο καημένος ο Τσίπρας αποδείχτηκε είτε αργόστροφος, είτε αφερέγγυος, άρα οπωσδήποτε έτσι ή αλλιώς, δεν κάνει για Πρωθυπουργός. :-)

  23. λαέρτης avatar
    λαέρτης 29/08/2015 20:51:00

    ΚΩΣΤΑΚΗ ΠΩΣ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΡΧΗΓΗΛΙΚΙΑ ΕΝΩ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΑΦΗΣΕΙ ΕΡΜΑΙΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ????? ΘΑ ΡΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΣΩΤΗΡΑΣ ΕΠΙ ΚΡΑΝΙΟΥ ΤΟΠΟ??? ΚΩΣΤΑΚΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΙΑ ΤΕΛΟΣ ΒΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕ Ή ΜΗ ΒΑΛΕΙΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

  24. Κομνηνός avatar
    Κομνηνός 23/09/2015 17:46:17

    Γεια σας φίλοι μου. Το κείμενο είναι προφητικό!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.