#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/09/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υπερχρεωμένοι κήνσορες κατά Σαμαρά



Δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να απορριφθεί η αιρετική θέση ενός συγγραφέα που δόξασε το περιθώριο : «Μας κυβερνούν οι πλαστές ιδέες που εμπορεύονται τα πανεπιστήμιά μας. Ο καθηγητής είναι σοβαρόν ζώον. Η σοβαροφάνεια κρύβει το καρδιοχτύπι της μηδαμινότητας».

 Ο λόγος είναι άρθρο του καθηγητή κ. Παγουλάτου στην «Καθημερινή» με τίτλο "Το χλιμίντρισμα των αλόγων και ο κ. Σαμαράς" - προφανώς ενόχλησε πολύ η αναφορά του προέδρου της ΝΔ από την Θεσσαλονίκη στον Μπίσμαρκ και το Έθνος- Κράτος

Ο καλός καθηγητής αφήνει εξ αρχής ελευθέρα τα άλογα των επιχειρημάτων του να «καλπάσουν».

Εκείνα όμως αποδεικνύονται ά-λογα.

«Από την ψήφιση του Μνημονίου μέχρι σήμερα, ο κ. Σαμαράς έχει «επανατοποθετήσει» τη Νέα Δημοκρατία σε έναν ρόλο δεξιού ΚΚΕ», δηλώνει ο κ. Παγουλάτος.

Οποία πρωτοτυπία ψυχροπολεμικής κοπής.

Τριάντα και πέντε χρόνια πίσω, κάποιοι πλιατσικολόγοι κατηγορούσαν τον Κωνσταντίνο Καραμανλή για «Σοσιαλμανία».

Αλλά, παρακάτω ξεδιπλώνεται ο αληθινός τρόμος.

Η διαπίστωση ότι ο Σαμαράς διδάχτηκε από τα λάθη των προκατόχων του.

Και δεν σκοπεύει να κρεμαστεί από τα όργανα του κάθε Τατούλη, Παυλίδη ή Κατσίκη.

Η πιο ανατριχιαστική για αυτούς στιγμή στην ΔΕΘ ήταν προφανώς όταν είπε ότι θα ξανακάνει εκλογές.

Ο κ. Παγουλάτος και το εκδοτικό συγκρότημα στο οποίο φιλοξενούνται οι απόψεις του δεν αποκρύπτουν ότι επιδιώκουν να παραμείνει το οικονομικοκοινωνικό status quo ως έχει.

Να παγιωθεί κοινωνικά η άρχουσα τάξη που δημιούργησε το καθεστώς ΠΑΣΟΚ, η οποία συναπαρτίζεται από τρεις αλληλοδιαπλεκόμενες ομάδες.

1.  Αυτούς που αποκλήθηκαν «νταβατζήδες» μαζί με  τον ευρύτερο επιχειρηματικό τους κύκλο, καθώς και τους εν γένει προμηθευτές του Δημοσίου.Αυτούς που καταλήστευσαν τους δανεικούς, κοινοτικούς και φορολογικούς πόρους του κράτους σε ένα όργιο σπατάλης και απληστίας.

2. Τους παρατρεχάμενους, τους υπηρέτες και τους γελωτοποιούς της πρώτης ομάδας, που νοείται ως η «οικονομική εξουσία». Πολιτικοί-χειραγωγοί της λαϊκής μάζας, πάσης φύσεως σύμβουλοι, στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, καθεστωτικοί κήρυκες, δημοσιογράφοι και ακαδημαϊκοί.

3. Δημόσιους υπάλληλους σε νευραλγικές θέσεις υψηλών αποδοχών ανήκοντες, κυρίως, στον στενό πυρήνα του «καθεστώτος ΠΑΣΟΚ». Οι πραγματικά «μαζί τα φάγαμε».

Όλοι αυτοί απαρτίζουν σήμερα «Το Σύστημα».

Μην αναζητάτε πολύπλοκες πολιτικές θεωρίες και βαθυστόχαστες εξηγήσεις.

Το "Σύστημα" λέει, απλά :

«Εμείς τα φάγαμε - εσείς θα πληρώσετε... Σαμαρά, βάλε πλάτη να σιγουρέψουμε όσα έχουμε στο μπαούλο».

[30 δις € φημολογείται ότι έχει μόνο στο Λουξεμβούργο ένας εκ των «μεγάλων». Αν αληθεύει, το 1/9 του χρέους που παρέδωσε ο Καραμανλής]

Οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη συνιστά, γι’ αυτούς, εχθρική πράξη.

Ο κ. Παγουλάτος καταγράφει την κυνική επιταγή του «Συστήματος» ωραιοποιημένα, αλλά με ακρίβεια : "Η αξιωματική αντιπολίτευση …μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία κλίματος εθνικής ανοχής στις οδυνηρές πολιτικές που πρέπει να εφαρμόσει η χώρα, ή μπορεί να το καταστρέψει...."

Οι διαρκείς βολές εναντίον του Σαμαρά από καθεστωτικούς πολιτικούς, ή δημοσιολογούντες αποσκοπούν στο να τον έλξουν σε πολιτικές που στο βραχυπρόθεσμο μέλλον θα διασφαλίσουν τα κλοπιμαία, ώστε στο μεσοπρόθεσμο να προχωρήσουν στην επόμενη φάση του σχεδιασμού που περιλαμβάνει δυο στοχεύσεις.

Πρώτον, οριστική χωροθέτηση του οικονομικού χώρου της Ελλάδας από ισχυρά ιδιωτικά συμφέροντα, εν είδει φεουδαρχικής διευθέτησης.

Απόσπαση φιλέτων της δημόσιας περιουσίας μέσα από ένα πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων σε συνεργασία με τους αλλοδαπούς δανειστές.



Σερβάς Ντερούζ, μέλος της Τρόϊκα : «Οι πιο σημαντικοί άνθρωποι της Ελλάδας που βρίσκονται εκτός πολιτικής μου έχουν πει επανειλημμένως τους τελευταίους έξι μήνες “κάνεις λάθος και χάνεις τον στόχο, το πραγματικό στοίχημα της ελληνικής οικονομίας είναι εκείνο της καθολικής ιδιωτικοποίησης της δημόσιας περιουσίας”»

Ανάδειξη των εγχωρίων «νέο-φεουδαρχών» σε αποκλειστικούς συνομιλητές, επιχειρηματικούς εταίρους και υπεργολάβους του ξένου παράγοντα που θα ορίζει τα ελληνικά πράγματα, είτε αυτός είναι Γερμανικός είτε Αμερικανικός είτε, αδιάφορο γι’ αυτούς, Τουρκικός.

Δεύτερον, η εν τέλει εξάρθρωση του πολιτικού συστήματος και του δικομματισμού που παράγει ισχυρές κυβερνήσεις με αυτόνομες πολιτικές. Και η αντικατάστασή του από αδύναμα κόμματα που θα συγκροτούν πλήρως χειραγωγούμενους κυβερνητικούς συνασπισμούς, συνοδεία "τεχνοκρατών" που δεν έχουν εκλεγεί.

Όχι πια "Σαμαράδες" (ή "Καραμανλήδες").

Με όργανα κυρίως τους «πράσινους» πολιτικούς, επί 30 χρόνια, λεηλάτησαν αυτά που ήθελαν. Δημόσια έργα και προμήθειες, κοινοτικές εισροές.

Τώρα θέλουν την περιουσία που ανήκει σε κάθε Έλληνα λόγω καταγωγής και φορολογίας.

Οι δε εισρέοντες πόροι, τώρα, θα διανέμονται και θα ελέγχονται από τον ξένο παράγοντα, στον οποίο φιλοδοξούν να είναι οι ίδιοι προσκολλημένοι.

Το πολιτικό σύστημα, τα πρώην πουλαίν τους, τούς είναι πλέον άχρηστο. Και το απαξιώνουν. Μην απορείτε λοιπόν από τις επιθέσεις του Mega κατά "πρασίνων" πολιτικών. Μπορείτε μόνο να διασκεδάζετε από τη γνήσια έκπληξη των τελευταίων.

Σχετικά, και η έγκυρη, αλλά υποβαθμισμένη, κ. Ζήκου γράφει σε άλλη σελίδα της «Κ» : «Ο κλεπτοκρατικός, κρατικοδίαιτος τρόπος ανάπτυξης που μας χρεοκόπησε, τώρα εκδικείται τους πάτρωνες του, αλλά παρασύρει ολόκληρο το έθνος. Τώρα, πια, δεν υπάρχει καμία πιθανότητα σωτηρίας για τη χώρα και την οικονομία - ούτε καν για τον ίδιο τον πρωθυπουργό της κυβέρνησης του Μνημονίου».

 Μια και το Antinews προβαίνει διαρκώς σε αποκαλύψεις αφιερώνουμε άλλη μια στο Συγκρότημα του Φαλήρου : O κ. Μαΐλης κατηφορίζει στη Συγγρού για να αναλάβει τις διεθνείς σχέσεις της ΝΔ, ώστε να μην παραπονείται για την ποιότητα της διεθνούς εκπροσώπησης του κόμματος η Πανδώρα … με συγχωρείτε ο Φαληρεύς.

Στον δε κ. Παγουλάτο θα συστήναμε, αντί να «συμβουλεύει» τον κ. Σαμαρά, να συμβουλέψει αυτούς που του παρέχουν χώρο έκφρασης πώς να μην καταρρεύσουν επιχειρηματικά, και με μεγάλο βρόντο, υπό το βάρος συσσωρευμένων χρεών 88 εκατομμυρίων €.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kapoios avatar
    kapoios 27/09/2011 07:24:02

    εντάξει ρε παιδιά , την ακούσαμε και αυτήν την κριτική για τη ΝΔ.
    Νομίζω απλά ότι τώρα που το ΠΑΣΟΚ δε μπορεί να πάρει ψήφους από το ΚΚΕ έχει αναλάβει το ρόλο η ΝΔ,εξού και οι πομφόλυγες περί δεξιού ΚΚΕ κλπ . Δε στέκουν αυτά. Όσο ο Καραμανλής ο θείος ήταν σοσιαλιστής επειδή εθνικοποιούσε επιχειρήσεις για να γλιτώσει τους επιχειρηματίες απο τα χρέη και πληρώσει ο κοσμάκης τη χασούρα άλλο τόσο η ΝΔ έχει σχέση με την αριστερά. Απλά αυτά που λέει συμφέρουν ένα άλλο τμήμα της ελληνικής αστικής τάξης από εκείνο που στηρίζει το ΠΑΣΟΚ.

    Και σας παρακαλώ επειδή γίνεται συχνά και καταντάει προσβολή μην ξαναβάλετε σε ανάρτηση για τη ΝΔ το Λένιν ή το σφυροδρέπανο. Η μόνη σχέση που έχει ο Λένιν και το σφυροδρέπανο με το Σαμαρά είναι ότι από τότε που υπάρχουν κομμουνιστές στη σε όλη τη γη οι σαμαράδες και η τάξη τους πετσόκοβε και κατέστειλε τους κομμουνιστές για να μην υπάρξει ποτέ αυτό που εκφράζει το σφυροδρέπανο.

    • Νίκος π avatar
      Νίκος π @ kapoios 27/09/2011 12:52:36

      ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟ ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΟ ΤΟ ΕΖΗΣΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1917 ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΥΣΕ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΛΕΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ .ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΛΑ.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ kapoios 27/09/2011 15:10:45

      AYTA NΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΑΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΣΕΧΙΑ,ΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ ,ΤΗΝ
      ΠΟΛΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΒΑΛΤΙΚΗΣ.
      ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ
      ΜΕ ΑΡΘΡΑ ΠΕΡΙ" ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ".

  2. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 27/09/2011 07:38:30

    "Σε μια νέα περίοδο φιλόδοξης διακυβέρνησης Γ. Παπανδρέου, μια «καραμανλική» Ν. Δ. δείχνει να αναζητεί έμπνευση όχι στη δωρική αυστηρότητα του ιδρυτή της, αλλά στη λαϊκιστική παράδοση του πρώιμου ΠΑΣΟΚ.."

    Αυτά τα...προφητικά έλεγε ο κος Παγουλάτος το Νοέμβριο του 2009 σε άρθρο του με τίτλο "Η ηθική του λαϊκισμού" στο e-rooster. Προφανώς η μετριοπαθής, φιλοευρωπαϊκή, εκσυγχρονιστική πτέρυγα της κεντροδεξιάς παράταξης, η φωνή της λογικής, δεν εισακούσθηκε από τους ξεβράκωτους απλούς ψηφοφόρους της παράταξης.

    Ο τεχνοκρατικός μεσσιανισμός της πολιτικής είναι η νέα θεότητα που πλασσάρουν οι "ελίτ". Οι τεχνοκράται θα μας σώσουν. Δεν θέλουμε αντιπροσώπους πια. Οι εκλογές δεν θα καταργηθούν, αφού πάντα θα χρειάζεται ένα μέσο νομιμοποίησης του συστήματος και μια ψευδαίσθηση δημοκρατίας στις μάζες. Η νέα Επανάσταση των Διευθυντών έχει ξεκινήσει για την ολοκληρωτική νίκη. Άρατε πύλας!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/09/2011 09:50:11

      Αφου θεωρουσε ¨φιλοδοξη" τη διακυβερνηση Γ.Παπανδρεου επιβεβαιωνεται οτι ειναι βλακας.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/09/2011 13:55:11

      Γιάννη, αγγίζεις το νέο μεγάλο κόλπο : "τεχνοκράτες".
      Ανεξέλεγκτοι άρχοντες.

      Το e-rooster φιλοδόξησε να γίνει η κυψέλη των "μελισσών του Friedman" στην Ελλάδα.

      Κι ύστερα, το 2008 και μετά, ήρθαν οι μέλισσες, που γράφει ο Ξανθούλης.
      Οι πραγματικές, που φτιάχνουν μέλι αλλά και τσιμπάνε όσους απειλούν το έργο που τούς έχει αναθέσει η Φύση.
      Οι μέλισσες-οικονομικές πραγματικότητες.

      e-rooster, Μάνοι και σια, για όσους δεν τους ήξεραν βέβαια, αποδείχθηκαν σφήκες.

  3. Pikis avatar
    Pikis 27/09/2011 07:41:55

    Προσωπικά έχω βαρεθεί τις αναλύσεις του κάθε καθηγητή οικονομίας που βρήκε την ευκαιρία να μοστράρει τη φάτσα του και να ανεβάσει το κασέ του. Εδώ και 2 χρόνια ακούμε για αναλύσεις και αμφιβάλω αν έστω ένας Έλληνας έχει καταλάβει τι είναι χρεοκοπία και τι σημαίνει επιστροφή στη δραχμή. Λένε, λένε, λένε και τίποτα δεν λένε. Οι δημοσιοκάφροι μιλάνε λες και είναι νομπελίστες. Μας αναγγέλλουν τις "σίγουρες" πληροφορίες μηδιάζοντας. Τους αρέσει να μας μαστιγώνουν με χαράτσια (άραγε, τα παπαγαλάκια δηλώνουν όλα τα εισοδήματα τους;) λες και αυτοί ζουν σε άλλη χώρα. Ας πει κάποιος στον Μπάμπη και στα άλλα ασπόνδυλα ότι αν είχαν τις γνώσεις και το κύρος που μας πλασάρουν, θα έπρεπε να είναι CEO στην Coca-Colla και όχι αρλεκίνοι των ΜΜΕ.

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ Pikis 27/09/2011 08:22:02

      Καλόν θα είναι να γνωρίζουμε και το ποιόν του «καθηγητή», που σπούδασε, τι έρευνα και τι δημοσιεύσεις έχει κάνει (όχι στη Καθημερινή και στο Ρομάντσο), για να κρίνουμε με τι έχουμε να κάνουμε.

      Το πλείστον των καθηγητών των Ελληνικών Δημόσιων Πανεπιστημίων είναι κομματικοί σφουγκοκολάριοι, συνήθως της αριστεράς και της προόδου, λάτρεις του εκσυγχρονισμού, με μηδαμινές επιστημονικές περγαμηνές.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Κώστας Σταματάκης 27/09/2011 11:34:46

        Αυτο ειναι ιδιαιτερο ειδος σοσιαλφιλελευθερου αφου γραφει στο e-rooster για τη φιλοδοξη νεα κυβερνηση Παπανδρεου.

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Κώστας Σταματάκης 27/09/2011 14:24:02

        Ως συνήθως λέτε ανοησίες. Ο συγκεκριμένος ήταν δεξιός στο πανεπιστήμιο και έπειτα μαγεύτηκε από τον Σημιτικό εκσυγχρονισμό.

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ τηλέμαχος αναγνώστου 27/09/2011 16:43:28

          Άρα δεν ήταν δεξιός, αλλά ερμαφρόδιτος συμφεροντολόγος

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ Pikis 27/09/2011 09:11:00

      Πολύ σωστό σχόλιο...

  4. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 27/09/2011 07:52:07

    Mην ασχολείστε με καθηγητές, δε σκαμπάζουν τίποτε από πλιτική.

    • agitatoras avatar
      agitatoras @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 27/09/2011 11:11:02

      O BISMARK ΕΛΕΓΕ : ΤΡΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΕ Η ΠΑΤΡΙΔΑ.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ agitatoras 27/09/2011 13:59:11

        "O BISMARK ΕΛΕΓΕ : ΤΡΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΕ Η ΠΑΤΡΙΔΑ"

        Γι' αυτό ενοχλούνται όταν ακούνε για Μπίσμαρκ και τα άλογα του

      • anonymous avatar
        anonymous @ agitatoras 27/09/2011 22:30:06

        „Dreimal 100 Advokaten – Vaterland, du bist verraten; dreimal 100 Professoren – Vaterland, du bist verloren!“

        Δεν το έλεγε ο Bismark. Ήταν τραγουδάκι που σατίριζε το κοινοβούλιο της Φρανκφούρτης.

  5. tigris avatar
    tigris 27/09/2011 07:58:24

    Πολιτικός δεν είμαι και για αυτό γράφω: Μήπως ο Σαμαράς χάσει την ευκαιρία να κερδίσει με καλή πλειοψηφία την κυβέρνηση ή μάλλον επιτέλους έχει άπειρα σημεία από όπου μπορεί να πιαστεί ζητώντας επίμονα εκλογές να μας απαλλάξει από την πασοκοσυμμορία;
    Δείτε και εδώ:
    h..p://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=86163
    Που το πάνε, αυτό δεν θα είναι το ισχυρό χαρτί του Σαμαρά για να πείσει όσο περισσότερο κόσμο;
    Οι πασόκοι ετοιμάζονται να του το κλέψουν...

  6. Αμυδρός avatar
    Αμυδρός 27/09/2011 08:54:15

    «Από την ψήφιση του Μνημονίου μέχρι σήμερα, ο κ. Σαμαράς έχει «επανατοποθετήσει» τη Νέα Δημοκρατία σε έναν ρόλο δεξιού ΚΚΕ», δηλώνει ο κ. Παγουλάτος.

    Δηλαδή τώρα η ΝΔ θα πρέπει να αλλάξει το σήμα της και να βάλει το σφυροδρέπανο, αλλά ανάποδα;

  7. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 27/09/2011 10:03:52

    Ακριβώς έτσι κ. Προφήτη. Οσον αφορά το παρελθόν.
    Περιμένουμε με αγωνία ως Προφήτης που είστε........
    μια προφητεία για τα μελλούμενα.......

  8. Φαηλος Μ. Κρανιδιωτης avatar
    Φαηλος Μ. Κρανιδιωτης 27/09/2011 10:14:33

    Προφήτη, εύγε !

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Φαηλος Μ. Κρανιδιωτης 27/09/2011 14:06:03

      Φαήλο, ευχαριστώ και σού αφιερώνω ένα συγκινητικό βίντεο
      h**p://news247.gr/kosmos/news/otan_enas_skulos_thrhnei.1384052.html

      Μακριά από σένα παρόμοιες καταστάσεις ...
      Αλλά ο σκυλάκος είναι "ανθρώπινος".

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Προφήτης 27/09/2011 16:47:56

        Όχι απλά συγκινητικό, αλλά σπαρακτικό

  9. Stand avatar
    Stand 27/09/2011 10:23:29

    Ακριβώς έτσι είναι. Το οικονομικό κατεστημένο προσπαθεί να ελέγξει την κατάσταση με μπροστάρηδες διάφορες φιλιπινέζες-τεχνοκράτες.

  10. καθηγητής avatar
    καθηγητής 27/09/2011 10:23:36

    http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=313093
    ΜΠΑΤΣΟΚ ολε και π@@@@@@@@@ γιοι ματατζηδες

  11. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 27/09/2011 11:32:34

    Συμφωνώ με την ανάλυση σου ότι πίσω από όλη την φαινομενικά αλλοπρόσαλλη πολιτική τους, διαφαίνεται η σταθερή απόφαση να κρατήσουν άθικτα (ή να πέσουν στα μαλακά) οι προνομιούχοι που οι ίδιοι δημιούργησαν και είναι η σκαλωσιά της εξουσίας τους. Και είναι αυτοί που αναφέρεις. Οι άλλοι μπορούν να πεταχτούν σαν έρμα προκειμένου να διασωθεί η ιδιόμορφη νομενκλατούρα τους και το διαπλεκόμενο κεφάλαιο. Οι αξιωματούχοι που μιλούσαν για σοαισλισμό και τους στέγαζε ενίοτε και η τέντα του Καντάφι, σήμερα δεν διστάζουν να γίνουν οι νεοφώτιστοι γενίτσαροι του νεοφιλελευθερισμού (για τους άλλους).

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Professor Moriarty 27/09/2011 14:15:05

      Ο Σοσιαλισμός, όπως και ο Χριστιανισμός, χρησιμοποιήθηκαν, πολλάκις και από πολλούς, ως άλλοθι για την εξουσιομανία.
      Ο καταστροφέας ΑΓΠ δήλωνε "σοσιαλιστής".
      ΓΑΠ και λοιποί δήλωσαν πρόσφατα "πατριώτες". Αυτοί που κατάργησαν κάθε προσδιορισμό που προέρχεται από το "έθνος".
      Είναι ικανοί να δηλώσουν και Χριστιανοί, Μουσουλμάνοι, Βουδιστές, προκειμένου να μην χάσουν τα προνόμια.
      Προς το παρόν δηλώνουν Ιουδαίοι, για να καλύψουν τις άνομες συμφωνίες με τον Τούρκο.

  12. xbab avatar
    xbab 27/09/2011 12:07:14

    Προφήτη μου, υψηλή ανάλυση.
    Το πρόβλημα δεν είναι το γνωστό συγκρότημα.
    Ποιός όμως θα το αντιμετωπίσει;
    Ποιός θα υπερασπίσει τον κ.Σαμαρά και τη ΝΔ;
    Ο κ.Σαμαράς είναι δυσεύρετος...
    Και μιλάω βέβαια για πρόσωπα-προσωπικότητες.
    Απούσα η ΝΔ από παντού και σε επίπεδο αρχηγού και στελεχών και επικοινωνιακών μέσων...
    Που είναι;
    Φωνή βοόντος εν τη ερήμω...
    Οπότε αφού δεν υπάρχουν ΙΚΑΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ(σε αριθμό και ικανότητες), μια ζωή θα μας κυβερνούν οι νταβατζήδες, νέα και παλαιά τζάκια.
    Αλλοίμονο σε μας τους ΜΕΓΑΛΟΦΤΩΧΟΥΣ (είμασταν πριν περίπου ένα χρόνο μικροαστοί και γίναμε μεγαλοφτωχοί...αλλοίμονό μας)
    Έτσι απλά κύριοι....τα πράγματα είναι απλά και πρέπει να είμαστε ρεαλιστές: ΥΣΤΕΡΟΥΜΕ!

  13. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 27/09/2011 12:40:06

    Ο τεχνοκράτης κ. Λούλης, εφευρέτης του ιδεολογήματος του ‘μεσαίου χώρου’, όταν εργαζόταν ως Γενικός Διευθυντής του Ινστιτούτου Δημοκρατίας από το 1998 ως το 2000, για την τεχνοκρατική του υπεραξία ελάμβανε τον μισθό του; Δεν ήταν ούτε τότε έμμισθα ενταγμένος στην Νέα Δημοκρατία, «ο πάντα ανεξάρτητος τεχνοκράτης;»
    Και αυτός ο ‘έγκυρος και αντικειμενικός’ δημοσιογράφος κ. Β. Χιώτης, δεν μπορούσε να ψάξει τα παραπολιτικά της εφημερίδας του το Φθινόπωρο του 2002, όταν μετά τις εκλογές εμφανίζεται ο κ. Πέτρος Μολυβιάτης να λέει για τον κ. Λούλη: «Τον πληρώνουμε ένα σωρό λεφτά για να μας πει πως θα κερδίσουμε τις εκλογές. Χάνουμε. Και του δίνουμε άλλα τόσα για να μας πει γιατί χάσαμε», αναφερόμενος τότε στις περίφημες δημοσκοπήσεις του κ. Λούλη για την υποψηφιότητα του κ. Γιάννη Τζανετάκου στην Νομαρχία Αττικής.
    Όλοι αυτοί οι Παγουλάτοι, οι Λούληδες, οι Φαληρείς και οι Χιώτηδες πως τα καταφέρνουν και συμφωνούν τόσο αρμονικά; Ταυτίζονται οι νευρώσεις τους, ή συντονίζονται από κάποιους; Με το αζημίωτο, φυσικά…

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ StarPowerNone 27/09/2011 14:18:35

      Ταυτίζεται κάτι πιο "πεζό" αγαπητέ/η.
      Η τσέπη. Που συντονίζει την κοσμοαντίληψη.

  14. SOTPAP avatar
    SOTPAP 27/09/2011 13:16:40

    από την ενασχόληση μου με την πολιτική όλα αυτά τα χρόνια ένα έχω καταλάβει
    οι καθηγητές είναι εντελώς άχρηστοι αν τους αναθέσεις να κάνουν πράξη αυτά που λένε, απόδειξη όλοι οι υπουργοί που πέρασαν απο τη χώρα και διέθεταν αυτόν τον τίτλο (π.χ. Χριστοδουλάκης, Παυλόπουλος, Αλογοσκούφης)
    επίσης, οι καθηγητές μια χρησιμότητα έχουν, να χρησιμοποιούν το κύρος της υπογραφής τους, έναντι πολύ ακριβού αντιτίμου, για να δίνουν κύρος και να νομιμοποιούν απόψεις που εξυπηρετούν συμφέροντα και σκοπιμότητες ( εδω δεν αναφέρω ονόματα, γιατί δεν μας φτάνει ο χώρος)

  15. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 27/09/2011 14:40:45

    Οι τρεις μερίδες της σύγχρονης κυρίαρχης τάξης είναι πολύ σωστά οριοθετημένες στο άρθρο. Το πρόβλημα είναι ότι ενώ κάποιος από την αριστερά θα έλεγε ότι για να κυβερνήσω θα στηριχτώ στα πλατιά λαϊκά στρώματα, η ΝΔ σε ποιές κοινωνικές δυνάμεις θα βασιστεί; Δεν περισσεύει καμία άλλη καθώς δεν υπάρχει πια ούτε έστω ένα μικρό κομμάτι εθνικά προσανατολισμένης αστικής τάξης.

  16. βαγόνι avatar
    βαγόνι 27/09/2011 15:27:30

    Λοπιπόν Προφήτη,

    Λίγο μετά τον πόλεμο και ότι άθλιο ακολούθησε, οι συσσωρεύσεις
    κεφαλαίου και εν πολλοίς,με ελάχιστες εξαιρέσεις, αδιέξοδης
    επιχειρηματικότητας,χρεώνονται, άν θέλεις, στις αντίστοιχες
    δεκαετίες...είναι όμως εκεί το θέμα;
    'Οσο για τη διαμάχη "νεοφιλελεύθερων" και "εθναμυντόρων" ή "πατριωτών",
    πίστεψε με, διεξάγεται ετεροχρονισμένα.....τα ταμπλώ των "επιχειρούντων"
    περιέχουν πιό σκοτεινές θεματογραφίες.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ βαγόνι 27/09/2011 16:24:05

      Φίλε βαγόνι, κάπου, σε ένα συρτάρι, υπάρχει ένα σεντόνι που στην ούγια γράφει "Πειραϊκή-Πατραϊκή". Σε πολύ καλή κατάσταση. Η ΠΠ έχει κλείσει 25;, δεν θυμάμαι, χρόνια. Το προϊόν της, απέθαντο.
      Και δεν ανήκει στις "ελάχιστες εξαιρέσεις".

      Υπάρχει κάποια βάση στην κριτική που συνήθως γίνεται για την μεταπολεμική ανάπτυξη από αριστερή οπτική . Συμμερίζομαι κάποια πεδία της. Π.χ. για την ευνοιοκρατία (βέβαια είδαμε όταν έγινε αυτή εξουσία, το 81)

      Αλλά διαφωνώ με τον αρνητισμό, με την πλήρη ισοπέδωση των επιτευγμάτων της περιόδου, η οποία εκπορεύεται από τους ηττημένους του εμφυλίου που μίσησαν το ελληνικό κράτος επειδή τούς νίκησε και προσπάθησαν να το υποσκάψουν ηθικά και υλικά με κάθε μέθοδο. Έχω λάθος;
      Τα μισοκατάφεραν το 65-67 και τα κατάφεραν το 81.

      Αν οι δεκαετίες 50, 60, 70 δεν σ' αρέσουν, δεκτό.
      Αλλά δεν πτώχευσαν τη χώρα.
      Την πτώχευσαν οι δεκαετίες 80 (κυρίως) ,90 και 00.
      Και οι άνθρωποι που ήταν εξουσία αυτές τις δεκαετίες, καθώς και οι οικονομικοί πάτρωνες ή οι "αυτοδημιούργητοι" της περιόδου.

      Κατέθεσα απόψεις. Αν έχεις να προσθέσεις ή να τις ανασκευάσεις, ευχαρίστως.
      Μυστηριώδεις υπαινιγμοί "τα ταμπλώ των “επιχειρούντων”
      περιέχουν πιό σκοτεινές θεματογραφίες", συμπάθα με, δεν λένε κάτι.

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ Προφήτης 28/09/2011 08:03:15

        Το '80 ήταν η δεκαετία πρωτόφαντης κοινωνικής
        κινητικότητας και αναίμακτης αποκατάστασης των
        "ηττημένων"...για το '90 και το '00 σύμφωνοι......!
        Οι κάτοχοι των liberties και της επιδοτούμενης
        "βιομηχανίας"...η "αστική τάξη" των βορείων
        προαστείων,που επιβίωσε ως σήμερα αβρόχοις
        ποσί,αγοράζει ακόμη διαμερίσματα στο Hampton
        του Λονδίνου για τους κανακάρηδες της..΄μικρό
        ρόλο έπαιξαν όλοι αυτοί..;
        Οι "αυτοδημιούργητοι" που λοιδωρείς μπήκαν στο
        προσκήνιο άτακτα και αναπόφευκτα...και βεβαίως
        τα σκάτωσαν...σύμφωνοι επ'αυτού. Lebensraum
        μηδενικό πλέον γι'αυτούς, "τιμωρήθηκαν", οι
        περισσότεροι...οι "επιτυχημένοι" ενώθηκαν προ
        πολλού με τους προυπάρξαντες...η παραδοσιακή
        κλεπτοκρατία έμεινε άθικτη!
        Η "σκοτεινή θεματογραφία" αφορά την αναδίπλωση
        του Δυτικού Κόσμου, όπως την περιέγραψε εναργώς
        ο Οswald Spengler.....σώζονται οι πλέον άπληστοι!

        Υ.Γ Η πτώχευση έρχεται σε ώρες κρίσης,για τους
        περιφερειακούς και "στρεβλούς" όχι κάθε τόσο!

  17. armagedon avatar
    armagedon 27/09/2011 16:30:24

    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ,ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ...Η ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΦΥΡΕΡ...

  18. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 27/09/2011 16:47:05

    Για μια ακόμη φορά, εξαιρετικό..

  19. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ι. ΛΥΡΑΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ι. ΛΥΡΑΣ 30/09/2011 07:01:27

    Στο μυαλό μου όλες αυτές τις μετά ΔΕΘ ημέρες ήταν κάποιος επιτέλους να βρεθεί να πει τούτες τις ρημάδες τις αλήθειες!Προφήτη, δεν σε ξέρω αλλά σε ξέρω!!!!Μάς διάβασες....τους κολασμένους!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.