#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/04/2011 14:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υπάρχει εναλλακτική πρόταση;




Του Κώστα Ροδινού

Οι  ανακοινώσεις της Eurostat , για όσους γνωρίζουν, δεν ήταν τίποτα άλλο παρά η αναμενόμενη εξέλιξη.  Σήμερα επιβεβαιώθηκε η συνολική αποτυχία της πολιτικής Παπανδρέου και η πλήρης κατάρρευση του μνημονίου.  Βέβαια, δεν χρειαζόταν Νόμπελ οικονομίας για να αντιληφθεί κάποιος ότι τα νούμερα του μνημονίου δεν έβγαιναν. Το ήξερε και ένας πρωτοετής φοιτητής οικονομικών.

Έγκλημα εκ προμελέτης.

Άρα αυτό που συνετελέσθη ήταν ένα έγκλημα εκ προμελέτης. Με πλήρη συναίσθηση μας οδήγησαν εδώ. Που βρισκόμαστε, μετά από  ένα χρόνο μνημονίου;

• Τα spreads ξεπέρασαν τις  1200 μονάδες!

• Το έλλειμμα έφτασε στο  10,5 %, όσο περίπου  το υπολόγιζε ο κ. Προβόπουλος τον Αύγουστο του 2009, αν δεν λαμβάνονταν μέτρα!

• Η  οικονομία μας βρίσκεται σε βαθιά ύφεση

• Η ανεργία ξεπέρασε το 15%

• Παρά τα  17 φορολογικά νομοσχέδια, τα έσοδα είναι εκτός  στόχων

• Οι δαπάνες έχουν εκτροχιαστεί

• Το  δημόσιο χρέος στο τέλος του 2010 έφτασε τα 328,5 δις ευρώ έναντι 298.7 δις ευρώ το 2009! Δηλαδή, αυξήθηκε  μέσα σ’ ένα χρόνο κατά 30 δισ ευρώ.

Και ποια είναι η απάντηση της κυβέρνησης; Πρόσθετα εισπρακτικά μέτρα!

Μετά απ’ όλα αυτά, υπάρχει στ’ αλήθεια κάποιος που πιστεύει ότι το μνημόνιο αποτελεί λύση;

Η οδός του μαρτυρίου

Με τα κοράκια να ακονίζουν τα νύχια τους, έτοιμα να στήσουν χορό, οι εταίροι μας, εν τη μεγαλοθυμία τους, μας κάνουν την τιμή να διαλέξουμε το τέλος μας: ένα διαρκές μνημόνιο που θα μας εξευτελίζει καθημερινά,  ή μια πτώχευση που θα μας οδηγήσει  δεκαετίες πίσω !

Οι λύσεις που μας  προτείνουν στηρίζονται στην περαιτέρω εξαθλίωση της κοινωνίας μας  και στο  ξεπουλήσουμε και μάλιστα με συνοπτικές διαδικασίες της  περιουσίας του δημοσίου.

Καμιά  δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα. Πρώτον γιατί η κοινωνία βρίσκεται ήδη στα έσχατα όρια της αντοχής της και δεύτερον γιατί με τις σημερινές τιμές το προσδοκώμενο τίμημα από την περιουσία του δημοσίου  δεν θα έχει κανένα ουσιαστικό αντίκρισμα! Μόνοι κερδισμένοι θα είναι οι αγοραστές!

Υπάρχει και μια άλλη παράμετρος: Η Ελλάδα σταδιακά μετατρέπεται σε χώρα περιορισμένης ευθύνης.  Ξένοι προτείνουν, αποφασίζουν, ελέγχουν. Μόνο την υλοποίηση ανέλαβε η Κυβέρνηση Παπανδρέου, αλλά και εκεί απέτυχε!

Ποιο είναι το πολιτικό συμπέρασμα από τα προαναφερθέντα; Ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου δεν μπορεί άλλο. Δέσμια των ιδεοληψιών, των εσωτερικών αντιθέσεων και της προφανούς ανικανότητά της  βρίσκεται στα όρια της πολιτικής παράλυσης.  Ανέλαβε την υποχρέωση να εφαρμόσει μια πολιτική   η οποία το φέρνει σε ευθεία ρήξη με τον σκληρό πυρήνα της εκλογικής της πελατείας. Αυτό σημαίνει πλήρες αδιέξοδο!  Ο κ. Παπανδρέου βουλιάζει στην ατολμία και την αναποτελεσματικότητά του. Η Ελλάδα βρίσκεται στο μέσον μιας θύελλας να πορεύεται χωρίς σχέδιο.

Υπάρχει εναλλακτική πρόταση;

Με δεδομένη την παταγώδη αποτυχία του κ. Παπανδρέου, είναι οξύμωρο για τη χώρα να προσδοκά λύση από τον ίδιο.

Άρα η λύση πρέπει να έρθει από κάπου αλλού.

Η Ν.Δ. έχει υποχρέωση να απαντήσει σύντομα, στα ερωτήματα που απασχολούν το μέσο πολίτη:

Πρώτον: υπάρχει άλλη πολιτική εξόδου της χώρας από την κρίση, ή έχει δίκιο ο κ. Παπανδρέου που επιμένει ότι το μνημόνιο αποτελεί μονόδρομο;

Δεύτερον, η Ν.Δ. έχει το πρόγραμμα, την τόλμη, τα στελέχη και την αποφασιστικότητα να εφαρμόσει αυτήν την πολιτική;

Αν η απάντηση στα ερωτήματα αυτά είναι καταφατική, τότε ο κ. Σαμαράς  μετά το πολυαναμενόμενο «Ζάππειο ΙI»,  οφείλει  να υποβάλλει πρόταση μομφής εναντίον της κυβέρνησης και να ζητήσει εκλογές. Βέβαια τις εκλογές τις αποφασίζει η Κυβέρνηση, αλλά υπάρχουν τρόποι για να εξαναγκασθεί μια κυβέρνηση να προκηρύξει εκλογές.

Η Ελλάδα πρέπει να σηκωθεί όρθια και να διεκδικήσει. Να αρνηθεί να υποκύψει σε πολιτικές που εξυπηρετούν μια χούφτα κερδοσκόπους.

Να στείλει ένα σαφέστατο μήνυμα: δεν ζητάμε από κανένα να μας χαρίσει ό,τι δικαιούται, αλλά ούτε πρόκειται να χαρίσουμε σε κανέναν ό,τι μας ανήκει.

Και κάτι τελευταίο: μια πολιτική που εξαθλιώνει τους ανθρώπους δεν είναι μόνο   πολιτικά απαράδεκτη.  Είναι προδήλως ανήθικη, ενώ έρχεται και σε ευθεία αντίθεσή με το  Σύνταγμά μας στο Άρθρο 25 ορίζει: «τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους της κοινωνικού συνόλου και η αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους

Διαφορετικά ο δρόμος θα είναι μακρύς και επώδυνος.  Πολύ φοβούμαι και ταπεινωτικός…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. panagiotis_argos avatar
    panagiotis_argos 26/04/2011 14:54:04

    ΟΛΑ ΚΡΥΒΟΝΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΛΕΞΗ : ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ - ΣΚΟΠΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΠΟΛΟ. ΣΥΝΝΕΦΑ ΚΑΠΝΟΥ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ. ΝΔ ΞΥΠΝΑ ΑΛΛΙΩΣ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ......

  2. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 26/04/2011 14:58:05

    "Η εγκατάσταση του μονοπωλιακού καπιταλισμού στη Βολιβία δρομολογήθηκε από μία σοσιαλιστική κυβέρνηση – με τα μέλη του κόμματος της να αγνοούν εντελώς ότι, ο ηγέτης τους είχε κλείσει μία συμφωνία πολύ πριν στο «παρασκήνιο». Με εξαίρεση τον υπουργό οικονομικών, καθώς επίσης τον υπουργό σχεδιασμού, οι οποίοι ανήκαν στην ενδοτική «μυστική ομάδα», ο σοσιαλιστής πρωθυπουργός δεν είχε καν αναφέρει στο νεοεκλεγμένο υπουργικό του συμβούλιο την ύπαρξη της «ομάδας έκτακτης ανάγκης» - της «σκιώδους εξουσίας» δηλαδή στη χώρα του, ισχυριζόμενος ότι ό ίδιος λαμβάνει ελεύθερα τις τελικές αποφάσεις" (http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2335.aspx )

  3. antanistimi avatar
    antanistimi 26/04/2011 15:37:21

    Oι προβλέψεις τού Προβόπουλου ήταν ότι τό έλλειμμα του 2010 θά ήταν άνω τού 9,1% του ΑΕΠ, έναντι πρόβλεψης 8% πού είχε το μνημόνιο καί η κυβέρνηση!!!!
    Πρέπει για νά τελειώνει (η καλύτερα γιά νά αρχίσει) η ιστορία,νά γίνει πλέον ο διαχωρισμός σέ μνημονιακούς και αντιμνημονιακούς .Κι ο Τιτανικός δέν έστριψε και τόν έχουν κάνει θαλάμι τά χταπόδια............

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ antanistimi 26/04/2011 17:09:46

      αναφέρομαι στην εκτίμηση του κ. Προβόπουλου για το έλλειμμα του 2009.

  4. SAS avatar
    SAS 26/04/2011 15:47:02

    Προσπαθώ να καταλάβω τόσο καιρό γιατί υπάρχουν τόσο λίγες αντιδράσεις στην κοινωνία μας και πώς είναι δυνατόν να ανεχόμαστε με τόση ευκολία τα συνεχή ψέματα και τους εξευτελισμούς .
    Λοιπόν προχθές μου ήρθε μια σκέψη που τα ξεκαθάρισε όλα . Οι Έλληνες δεν εκτιμούν την χώρα τους , ούτε την ζωή τους , ούτε την οικογένειά τους , ούτε την δουλειά τους , ούτε τον κόπο τους .
    Η ευκολία με την οποία μας έχουν υποδουλώσει δείχνει πως έχουμε την εντύπωση πως μας χαρίστηκαν όσα έχουμε και τώρα έχουν το δικαίωμα να μας τα πάρουν αφού δεν μας αξίζανε .
    Υπήρξε άραγε άλλη στιγμή στην ιστορία που τόσο ανίκανοι και προδότες κυβέρνησαν με τέτοια ευκολία ; Όχι μόνο οι εγχώριοι αλλά και οι Ευρωπαίοι .

    Η Ελλάδα καίγεται και εμείς μιλάμε ακόμα για το Ζάππειο και για το αν θα πρέπει να καταθέσουν πρόταση μομφής .

    • Enzo avatar
      Enzo @ SAS 26/04/2011 15:56:02

      το τελευταιο που ακουγεται και το εχω ακουσει απο πολλους ειδικα το τελευταιο δεκαημερο ειναι : " να ερθουν καλυτερα οι ξενοι να μας κυβερνησουν μπας και φτιαξουμε κρατος"!!!!

      αυτα ειναι ηδη τα πρωτα συμπωματα της μαλακυνσης εγκεφαλου.

      • skeptiki avatar
        skeptiki @ Enzo 26/04/2011 18:57:51

        Ένας λαός με χαμηλή αυτοεκτίμηση που τον έπεισαν όλα τα χρόνια ότι αν δεν συρθεί χαμογελώντας δουλικά πίσω από κάποιο βουλευτικό γραφείο δεν μπορεί να κάνει τίποτα, περιμένεις να σηκώσει ανάστημα? Ένας λαός που κοκορευότανε ότι αυτός είναι μάγκας και με κομπίνες πήρε την μερσεντές, γι αυτό είναι διπλά μάγκας περιμένεις να είναι περήφανος για τη δουλειά του? Χρόνια τώρα όλοι κοκορεύονται για την καπατσοσύνη τους να γλυτώνουν φόρους, να παίρνουν μίζα και να έχουν "άκρες". Αυτοί και μόνο αυτοί!!! Κανείς δεν πρόσεξε την εξαθλίωση του κοινωνικού ήθους τόσα χρόνια? Τώρα περιμένετε εξεγέρσεις? Από ποιούς. Τους κομματικούς ακολούθους που περιμένουν οδηγίες?

    • SAVAS avatar
      SAVAS @ SAS 26/04/2011 19:06:42

      ο ΦΟΒΟΣ είναι βασικό στοιχείο στη ζωή μας και μας έχει κατακλήσει. Οι Έλληνες φοβούνται τα πάντα και το τίποτα που τους δώσανε σαν καραμέλα. Αυτό μας μάθανε, να φοβόμαστε και τώρα το πληρώνουμε.

      • l
        l' ami du peuple @ SAVAS 26/04/2011 21:42:53

        δεν ειναι απο αυτα που το εμαθες και καθαρισες φιλε μου..ειναι κατι που σου δινουν μια μικρη δοση συντηρησης καθε μερα, αλλιως πεταξε το πουλι...

        εξου και καθε, μα καθε κινηση που σπαει τον τρομο ειναι καλη.

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/04/2011 15:52:30

    Δεν ειναι αυτο.Ειναι οτι το εργο το ανελαβε το ΠΑΣΟΚ.Δεν υπηρχε περιπτωση να γινει κατι παρομοιο με τη ΝΔ.Ενας αιωνας ψεματων της ψευδοδημοκρατικης παραταξης εχει δημιουργησει εξαρτημενα ανακλαστικα.

    • SAS avatar
      SAS @ ψυχραιμια 26/04/2011 16:47:43

      Εάν αυτός που του κόβουν την σύνταξη , αυτός που χάνει την δουλειά του , αυτός που του μειώνουν το βιοτικό του επίπεδο και τον κάνουν ξένο στην χώρα του αντιδρά σαν σκυλάκι του Παβλόφ ε τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας .

  6. Πέτρος Μ. avatar
    Πέτρος Μ. 26/04/2011 15:54:46

    ''...τότε ο κ. Σαμαράς μετά το πολυαναμενόμενο «Ζάππειο ΙI», οφείλει να υποβάλλει πρόταση μομφής εναντίον της κυβέρνησης και να ζητήσει εκλογές.''

    Συμφωνώ και επαυξάνω κε Ροδινέ.

    Ο Αντώνης ο Σαμαράς είναι αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
    Δεν είναι ουδέτερος επιστήμονας-δημοσιολόγος.
    Αν δεν το κάνει χάνεται σπουδαίο πολιτικό timing.
    Οι δε δημοσκοπήσεις θα συνεχίσουν να καταγράφουν αυτό που σταθερά μέχρι σήμερα βρίσκουν.
    Ανύπαρκτη κυβέρνηση - ανέτοιμη και φοβισμένη αντιπολίτευση.
    Με άλλα λόγια ακυβερνησία....
    Μα αυτό δεν επιδιώκουν και οι θιασώτες της Νέας Κατοχής;

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Πέτρος Μ. 26/04/2011 22:24:15

      Η Νέα Δημοκρατία έχει να ασχοληθεί με άλλα σοβαρότερα αυτόν τον καιρό. Αυτομαστιγώνεται για την εγκληματική απογραφή που έκανε η κυβέρνησή μας. Και το κάνει αυτό, για να καλλιτερέψουν τα δημοσκοπικά ποσοστά της!!!!!

  7. ο ξένος avatar
    ο ξένος 26/04/2011 16:06:25

    Αν το μνημόνιο ήταν επιτυχία ή αποτυχία, δεν θα το μάθουμε ποτέ, γιατί πολύ απλά ποτέ δεν εφαρμόστηκε.

    • xmmε avatar
      xmmε @ ο ξένος 26/04/2011 16:22:49

      οι δανειστες μας αλλα λενε. μεχρι στιγμης δεν εχω δει να εχουν βγαλει καμια κοκκινη καρτα, εκτος αν εχεις δει κατι εσυ. επομενως στο μετρο της εποχης οντως εφαρμοστηκε.

      • ο ξένος avatar
        ο ξένος @ xmmε 26/04/2011 16:35:04

        Είσαι υπερχρεωμένο μαγαζί. Οι τράπεζες σου δίνουν περίοδο χάριτος (αναλαμβάνουν να χρηματοδοτήσουν τα δάνεια σου), για να συμμαζέψεις τα του οίκου σου. Κι εσύ κλαίγεσαι. Ξέρεις πόσες μεγάλες επιχειρήσεις παρακαλάνε για ένα τέτοιο μνημόνιο;

        • l
          l' ami du peuple @ ο ξένος 26/04/2011 21:46:29

          ναι ισως, προκειμενου για επιχειρησεις. εδω ομως τα δανεια σου δινονται ακριβως για να μην συμμαζεψεις τα του οικου σου, ακομη και με το ζορι, ορα περιπτωση πορτογαλιας...

          μονη προϋποθεση ειναι να μην κανεις τιποτε το αντιθατσερικο, αν κανεις τερμα το δανειο...αν ομως κανεις, ειναι βεβαιο οτι χρειαζεται το δανειο;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ο ξένος 26/04/2011 20:31:14

      Ναι, ε; Και πώς θα ήσουν ικανοποιημένος να "εφαρμοζόταν" δηλαδή; Με το να έβλεπες να πεθαίνουν σωρηδόν άνθρωποι από πείνα, όπως στην πρώτη Κατοχή;

      • σκαθάρι avatar
        σκαθάρι @ Αυριανιστής 29/04/2011 08:21:45

        φαίνεται ότι ενστερνίζεσαι τη θέση του ΓΑΠ ότι λεγφτά υπάρχουν...όταν λοιπόν θα έρθει τι κανόνι (που τόσο ονειρεύεσται οι οπαδοί του "δις ιζ πάρτα") τότε να δεις τι θα γίνει και το πιό σκληρό μνημόνιο θα γαντάζει παραδεισένιο σενάριο...

  8. Kώστας Β. avatar
    Kώστας Β. 26/04/2011 16:16:23

    "Μετά απ’ όλα αυτά, υπάρχει στ’ αλήθεια κάποιος που πιστεύει ότι το μνημόνιο αποτελεί λύση;" Υπάρχει υπάρχει.Ο Παπανδρέου η Μπακογιάννη!!!!! ο κωλοτούμπας και κάμποσοι δικοί μας βουλευτές!!!!.Είναι αυτοί που συνωστίζονται στα μέσα μαζικής παραπληροφόρησης τρομοκρατούν τον κόσμο ότι δήδεν θα πτωχεύσουμε ,πουλάνε ειδήσεις,προς ιδίον όφελος.Δεν κατάλαβαν τίποτε μου φαίνεται.Άκου θα πρωχεύσει η Ελλάς!!!!!!!!Μα ήδη μεγάλα κομμάτια πληθυσμού έχουν πτωχεύσει.Οι χιλιάδες άνεργοι,οι χαμηλοσυνταξιούχοι,οι πτυχιούχοι και εν δυνάμει μετανάστες νέοι και πόσοι άλλοι.Βέβαια δεν θα φτωχύνουν όλοι,οι εφοπλιστές οι πολιτικοί,οι ανώτερες τάξεις,οι τοκογλύφοι,οι απατεώνες,οι λεηλάτες του δημοσίου χρήματος,οι άρπαγες του χρηματιστηρίου κ.ά.Το ζήτημα είναι καθαρά ταξικό.Ο Σαμαράς εάν δεν βρεί εξωσυστημική λύση μαζί με όλους τους κατατρεγμένους της φτωχής ευρώπης, εάν δεν πείσει πρώτα τους δικούς του βουλευτές,εάν δεν δώσει ελπίδα στους νέους χειροπιαστή,εάν τελος δεν κάνει πράξη το αίτημα του λαού ότι αυτή την κρίση πρέπει να την πληρώσει αυτός που πραγματικά την δημιούργησε, πολύ φοβάμαι ότι θα φορτωθεί ευθύνες που ίσως δεν έχει,και θα είναι κρίμα κι άδικο.

  9. Κάρπος avatar
    Κάρπος 26/04/2011 16:18:32

    #...μια πολιτική που εξαθλιώνει τους ανθρώπους δεν είναι μόνο πολιτικά απαράδεκτη. Είναι προδήλως ανήθικη...#
    Ενώ μια πολιτική που 'αποβλακώνει' τους ανθρώπους με παροχές επί παροχών και φυσικά ΜΟΝΟ με δανεικά είναι ηθικότατη και καλοδεχούμενη;; Τι να πει κανείς!!
    Ο κ. Ροδινος τα έβλεπε ρόδινα όλα, τις τελευταίες δεκαετίες, πριν σκάσει η 'φούσκα'; Αν ναι, δε δικαιούται να μιλά!

    Το σωστό είναι να γυρίσουμε σε μισθούς που αξίζουμε. 600 ΕΥΡΩ ας πούμε. Ή κάτι σα τους Αλβανούς ή τους Βούλγαρους. Να γυρίσουμε εκεί απ’όπου ξεκινήσαμε!
    Να τρώμε μια φορά τη βδομάδα κρεατάκι μπας και κάψουμε κανένα ξύγκι που εναποτέθηκε από την πολύ μάσα. Να ξεχάσουμε τις σουλάτσες με αυτοκίνητα(ακούς εκί 2 και 3 αυτοκίνητα σε μια οικογένεια) ή με το πλαίιν που έγινε τόσο της μοδός. Κακομαθημένα γίναμε και μαλθακά και κλαψιάρικα...

    • diaftharmenos avatar
      diaftharmenos @ Κάρπος 26/04/2011 17:43:57

      Πες μας τι πίνεις ρε φίλε για να ξεχαστούμε!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ diaftharmenos 26/04/2011 20:32:49

        Νεοφιλελευθερισμό πίνει. Η ντρόγκα των νεογραικύλων.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κάρπος 26/04/2011 20:41:54

      Κάτι τέτοια νομιζω οτι λέει και ο κ. Μητσοτάκης!

    • l
      l' ami du peuple @ Κάρπος 26/04/2011 21:48:42

      δεν πας να σκληραγωγηθεις μονος σου σε κανα βιετναμ ή πεκινο καλε μου ανθρωπε; αφου τη βρισκεις με αυτα, ελευθερα!!!

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ Κάρπος 27/04/2011 13:18:28

      Από σοσιαληστικά σύνδρομα πάσχεις, και το μοντέλο που προτιμάς πάλι σε σοσιαλισμό θες να καταλήξει.. για τους ιθαγενείς όμως.
      Εσύ καθότι πιο έξυπνος όμως πιστεύεις οτι θα αρπάξεις κανα φιλετάκι τώρα λόγω ξεπουλήματος ..έλα πέστο δεν είναι ντροπή.
      Το κερασάκι του νεοφιλελευθερισμού αποτελεί το φετίχ σου.

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/04/2011 16:38:26

    Θα πρεπει να διαλεξουν.
    Ασυλια στο Λαο ή Ασυλια για παρτη τους...!!!???

    ΠΠ

  11. Enzo avatar
    Enzo 26/04/2011 17:08:41

    επειδη τα πρασινα τρωκτικα διελυσαν το κρατος εμεις τι φταιμε? ας πανε αυτοι που τα φαγανε μαζι να πληρωσουν τον λογαριασμο. δεν εχουμε καμια δουλεια εμεις οι υπολοιποι.

  12. Μisha avatar
    Μisha 26/04/2011 17:53:57

    Kώστα είναι σαφές πως η ΝΔ είναι απολύτως ανεπαρκής και δεν «έχει το πρόγραμμα, την τόλμη, τα στελέχη και την αποφασιστικότητα να εφαρμόσει αυτήν την άλλη πολιτική».
    Και πώς να την έχει ,όταν θεωρείται και είναι το κατ εξοχήν ευρωλιγουρικό κόμμα εξουσίας , την στιγμή που όλοι οι ευρωπαίοι αξιωματούχοι (μα ΟΛΟΙ όμως, ανεξαρτητως πολιτικής προέλευσης ) πιέζουν ασφυκτικά να εφαρμοστει πιστά το κατοχικό μνημόνιο...

    Η ΝΔ πρέπει να πεθάνει και να γεννηθεί ένα «Δίκτυο 21», μια πατριωτική παράταξη που δε θα κατουράει τα βρακιά της όποτε τηλεφωνάει ο κάθε Μπους,Κόλ ή Μπλερ... Το στοίχημα είναι εάν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτές τις ανάγκες των καιρών το στελεχιακο δυναμικό της,που φαίνεται πως ρολάρει γενικώς, σε ρυθμούς Κούλη...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Μisha 26/04/2011 20:36:22

      Υπάρχει κι άλλο στελεχιακό δυναμικό. Γιατί να είναι μόνο ο ΓΑΠ που θα λέει "θα προχωρήσω μόνο με τους πρόθυμους" και το κόμμα του τον κοιτάει αποχαυνωμένο; Γιατί να μην πει κι ο Σαμαράς κάτι αντίστοιχο και να στείλει για τσάι κάθε νεοφιλελεύθερο απολειφάδι που απέμεινε στη ΝΔ;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Μisha 26/04/2011 20:43:51

      Misha
      Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά,
      Αυτούς που περιγράφεις είναι υπαρκτοί, αλλά έχω την εντύπωση οτι αποτελούν μειοψηφία.

  13. Λίζα Αλεξίου avatar
    Λίζα Αλεξίου 26/04/2011 18:00:16

    Ο χρόνος που πέρασε μας απέδειξε οτι δεν μπορούμε να περιμένουμε απολύτως τίποτα από κανένα, μόνοι μας πρέπει να δράσουμε και να τους αναγκάσουμε να κάνουν πράξη όσα λένε.

  14. ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ 26/04/2011 18:02:58

    όχι πρωτοετής οικονομικών αλλά κι ο τελευταίος μπακάλης γνώριζε οτι το μνημόνιο δε βγαίνει. Πλήν βεβαίως των δύο εγκεφάλων Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου. Αστροπελέκια

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ 26/04/2011 20:34:06

      πέστο ψέμματα!

  15. phoivos avatar
    phoivos 26/04/2011 18:06:05

    Οταν ο Παπανδρέου έφερε το Μνημόνιο προς ψήφιση στο Κοινοβούλιο, το εισήγαγε ως απλό νομοσχέδιο που θα μπορούσε να υπερψηφισθεί από 151 βουλευτές και να γίνει νόμος του κράτους.

    Το Μνημόνιο όμως μετέβαλε το διεθνές status της χώρας και τις διεθνείς της σχέσεις στον βαθμό που παραχωρούσε εθνικές, κυριαρχικές αρμοδιότητες σε άλλες εθνικές και διεθνείς οντότητες. Με έναν λόγο ο Παπανδρέου πέρασε το Μνημόνιο κάνοντας κοινοβουλευτικό πραξικόπημα!
    Προχθές... (13-4) οι καθηγητές κύριοι κύριοι Κασιμάτης, Μπέης, Γεωργιάδης, Κοντιάδης, Χρυσόγονος και Κατρούγκαλος ανέδειξαν (σε επιστημονική ημερίδα) ακριβώς αυτό το πρόβλημα. Τα ερωτήματα είναι πολλά.

    Είναι πλέον τόσον αδύναμος ο κοινοβουλευτισμός;
    Ποιο κύρος διεκδικούν τα κόμματα για το Κοινοβούλιο;
    Ο κύριος Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν γνωρίζει το Σύνταγμα; Τι εποπτεύει, προσέχει και υπερασπίζεται;
    Τι νομιμότητα έχουν όλες οι πράξεις ενός Πρωθυπουργού που έχει κάνει κοινοβουλευτικό πραξικόπημα, τι νομιμότητα έχει η κυβέρνησή του -τα πρόσωπα που την απαρτίζουν- τι νομιμότητα έχουν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, όταν παρανομούν παραβιάζοντας το Σύνταγμα ;
    Αλλά, και ποιας νομιμότητας απολαύουν τα υπόλοιπα κόμματα της Βουλής;

    Η διαφθορά στο Δημόσιο συντηρεί τους φοροφυγάδες, τους καταπατητές δημόσιας γης και όλους τους παρανόμους που πλουτίζουν εις βάρος του κοινωνικού συνόλου. Η δουλεία της διαφθοράς είναι χειρότερη από την δουλεία της τυραννίας. Ένας τύραννος βρίσκεται πάνω από τον λαό, ενώ η διαφθορά βρίσκεται μέσα στον λαό. Κλαίγεται το ελληνικό κεφάλαιο για την κρίση και να προσπαθεί να πείσει ότι όλοι είμαστε στην ίδια βάρκα. Η επιχειρηματική τάξη απήλαυσε επί τουλάχιστον δεκαπέντε χρόνια διαρκή ανάπτυξη, σε σταθερό πολιτικό περιβάλλον, χωρίς κοινωνικές εντάσεις και εμπόδια. Μεγάλος αριθμός επιχειρηματιών εξασφάλισε απίστευτα επενδυτικά κεφάλαια. Αποδεδειγμένα, οι περισσότεροι αποθησαύρισαν σε εκείνα τα χρόνια της μεγάλης ευφορίας και δεν επένδυσαν, όπως είχαν υποχρέωση.

    Το χειρότερο όμως είναι ότι με την εκδήλωση της κρίσης, οι άλλοτε ευνοημένοι εφοπλιστές, κατασκευαστές, μεγαλέμποροι, μεγαλομέτοχοι, μεγαλοστελέχη, μεγαλογιατροί, μεγαλοδικηγόροι, τηλεοπτικοί και κάθε λογής αστέρες, το πρώτο που σκέφθηκαν ήταν να μεταφέρουν τους θησαυρούς τους σε ασφαλέστερους τόπους. Αφήνοντας τα βάρη και τις υποχρεώσεις τους, φορολογικές και άλλες, στους συνεπείς μισθωτούς και στις λαϊκότερες των τάξεων που δεν έχουν τρόπους να αποφύγουν τα βάρη.

    Όταν είναι να πάρουν επιδοτήσεις, άτοκα δάνεια και άλλες διευκολύνσεις δηλώνουν ΠΑΡΩΝ. Μόλις ζορίσουν τα πράγματα για φόρους σηκώνουν την επιχείρηση και την πάνε αλλού.

    Οι έλληνες εφοπλιστές μέσα στο 2010 έχουν επενδύσει για την κατασκευή νέων πλοίων και την αγορά μεταχειρισμένων περίπου 11 δισ. δολάρια.. Οι... πατριώτες εφοπλιστές έχουν λιγότερο από το ένα τρίτο των πλοίων τους σε ελληνική σημαία (31%), ενώ διεθνώς, πρώτος στις σημαίες ευκαιρίας είναι ο Παναμάς και ακολουθούν Λιβερία και τα νησιά Μάρσαλ.
    Από τις 117 νέες παραγγελίες πλοίων, οι 77 έχουν γίνει σε ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας, στην Κίνα έχουν παραγγελθεί 38 πλοία, ενώ στην Ιαπωνία δύο. Στην Ελλάδα; Μα φυσικά κανένα!

    Όταν λοιπόν σαν κοινωνία δεν περιθωριοποιούμε, αντίθετα επιβραβεύουμε τους λαδιάρηδες , από πού περιμένουμε την κάθαρση;
    “Το μαχαίρι θα φθάσει στο κόκκαλο”
    Διακομματικός ο οίστρος, πρόσωπα και καταστάσεις που κάνουν κύκλους στο πολιτικό σκηνικό, αδιαφορούν πλήρως για το συμφέρον του Ελληνικού λαού. Γιατί ποτέ δεν φτάνει το μαχαίρι στο κόκκαλο; Διοτι τα οντα που εμπλέκονται είναι ασπόνδυλα.
    Η Ν.Δ. έχει υποχρέωση να απαντήσει στα ερωτήματα που απασχολούν το μέσο πολίτη.

    • Μisha avatar
      Μisha @ phoivos 26/04/2011 20:06:29

      Φοιβο

      Οι πολιτικάντηδες μπορεί να λένε κάθε τοσο για μαχαίρι που θα φτασει στο κόκκαλο αλλά με την παρέμβαση σου για τον ρόλο των εφοπλιστάδων ξεβρακώνεις τον ρόλο του ΠΡΟΔΟΤΙΚΟΥ ελληνόκτητου κεφαλαίου (εφοπλιστές, τραπεζίτες, εργολάβοι κλπ), το οποίο σε καιρό κρίσης δεν δίνει καμμία χειρα βοηθείας στους έλληνες εργαζόμενους αλλά αναζητά τρόπους να πολλαπλασιάσει τα κέρδη του...

      Τι πιο απλό από το να στηριχτουν τα ελληνικά ναυπηγεία κι οι έλληνεςναυτικοί; Καμμια 70 αριά φοροαπαλλαγές απολαμβάνουν οι εφοπλιστάδες κι ανάθεμα αν επιστρέφεται το 1% των παροχών αυτών προς την ελληνική κοινωνία....

  16. Θετταλός avatar
    Θετταλός 26/04/2011 19:20:29

    Κάποτε στα σχολεία μας μάθαιναν πως στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα και όπου πρόβλημα εκεί και η λύση.
    Αν οι δημοσκοπήσεις επαληθευτούν τότε θα έχουμε ένα ακόμη πρόσθετο πρόβλημα, την ακυβερνησία.
    Προσωπικά πιστεύω πως η μόνη λύση στην παρούσα φάση, για να επιβιώσει η δημοκρατία και η χώρα, είναι η ταχύτατη ενεργοποίηση της δικαστικής εξουσίας. Η διερεύνηση σε βάθους χρόνου των αιτιών και των προσώπων που μας οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση και η απόδοση εθυνών και ποινών, βαρβάτων ποινών όχι ποινών light.

    • Μisha avatar
      Μisha @ Θετταλός 26/04/2011 19:26:28

      Ας μην αυταπατώμεθα σχετικά με το πολίτευμα που έχουμε.
      Πρόκειται περί ολιγαρχικής δειμο-κρατίας και έχει σχέση με τη δημοκρατία , όση και οι δοσίλογοι της κατοχής μετον πατριωτισμό.

      • Θετταλός avatar
        Θετταλός @ Μisha 26/04/2011 19:53:09

        Ναι, αλλά ο "κυρίαρχος λαός" αυτούς ψήφισε.

  17. Μisha avatar
    Μisha 26/04/2011 20:01:03

    Φίλε Θετταλέ

    Ο δήθεν κυρίαρχος λαός,ψηφίζει στις εκλογές με ένα ληστρικό εκλογικό νόμο και υπό την επήρεια της πλύσεως εγκεφάλου από το σύστημα καθεστωτικής προπαγάνδας.

    Όσο έφταιγε ο κόσμος που εμπιστευτηκε τον τότε πρωθυπουργό και έβαλε τα λεφτά του στο χρηματιστήριο με αποτέλεσμα να τα χάσει, άλλο τόσο ευθύνεται για την εκλογή ΓΑΠ ή Μητσοτάκη κ.ο.κ

    • Θετταλός avatar
      Θετταλός @ Μisha 26/04/2011 20:49:16

      Σίγουρα ένας εκλογικός νόμος ξηλώνεται και ράβεται στο μπόι της εκάστοτε κυβέρνησης όταν οι διαφορές είναι προβλέψιμες. Στις προηγούμενες εκλογές ποιός πίστευε ότι η ΝΔ θα χάσει με 10%; Πόσο να τον τανύσεις τον εκλογικό νόμο;
      Σίγουρα υπάρχει πλύση εγκεφάλου από το σύστημα, αλλά στις μέρες μας υπάρχει πληθώρα εναλλακτικών πηγών ενημέρωσης, και ίσως εκεί να οφείλεται η μεγάλη αποχή στις εκλογές. Γυρίζουν την πλάτη στο σύστημα.
      Ο πρωθυπουργός έπρεπε να προστατέψει το λαό από τη λαίλαπα του χρηματιστηρίου, γι΄αυτό και μιλώ για ενεργοποίηση της δικαστικής εξουσίας σε βάθος παρελθοντικού χρόνου.

      Φίλε Misha,
      Kάποιοι παλιά μου έλεγαν πως το χρηματιστήριο ήταν σχέδιο για να μαζέψουν το ρευστό.
      Η επόμενη φάση του σχεδίου είναι να μαζέψουν τα ακίνητα (ιδιωτικά και δημόσια), κάτι που βλέπουμε να ξεκινά να υλοποιείται στις μέρες μας.

      Φοβάμαι όμως πως έχουμε ξεφύγει από το θέμα του άρθρου.

  18. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 26/04/2011 20:09:16

    Η απονομή της δικαιοσύνης προχωρά με ιδιαίτερα αργούς ρυθμούς, στα σχολεία προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί με 4 ώρες την εβδομάδα ή σε πολλές ειδικότητες οι ώρες δεν καλύπτονται, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί δεν έχουν το απαιτούμενο στη βάση των αναγκών προσωπικό να κάνουν σωστά τη δουλειά τους με αποτέλεσμα να υπάρχει φοροδιαφυγή, εισφοροδιαφυγή κ.α, τα δημόσια έργα έχουν κολλήσει, στα νοσοκομεία υπάρχει έλλειψη προσωπικού, γενικότερα υπάρχει μεγάλο έλλειμμα ανθρώπινου δυναμικού σε κλάδους με μεγάλη συμμετοχή στην αγορά εργασίας την ίδια ώρα που η ανεργία αυξάνεται αλματωδώς με οδυνηρές επιπτώσεις τόσο για τους ανέργους, όσο και για την οικονομία από την στιγμή που μειώνεται δραματικά το ΑΕΠ ανά κάτοικο με άμεση συνέπεια να συρρικνώνεται ο μέσος όρος φόρου ανά φορολογούμενο.
    Ιδιαίτερα προβληματική είναι και η κατάσταση στον ιδιωτικό τομέα καθώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καταστήματα, ο κλάδος των κατασκευών, κ.α. αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα ή κλείνουν επειδή δεν μπορούν να αντέξουν στον ανταγωνισμό κυρίως εξαιτίας της αύξησης των πάγιων εξόδων, τη μείωση των δαπανών και την πτώση της ζήτησης, γεγονός που περιορίζει σημαντικά την αυτοαπασχόληση καθώς οδηγεί στην συρρίκνωση παραδοσιακούς κλάδους της οικονομίας και αυξάνει την μακροχρόνια ανεργία.
    Στον πρωτογενή τομέα η έλλειψη στρατηγικής σε συνδυασμό με την συγκυρία αυξάνει το κόστος παραγωγής, ελαχιστοποιεί την παραγωγή και η έλλειψη στην παραγωγική βάση μεταποιητικών μονάδων επεξεργασίας και τυποποίησης αγροτικών προϊόντων αφαιρεί την υπεραξία του προϊόντος από τον παραγωγό.
    Από την άλλη πλευρά, τόσο σε επίπεδο κεντρικής κυβέρνησης, όσο και σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης οι πρωτοβουλίες που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην ανάπτυξη, υπό την έννοια της βαθμιαίας αντικατάστασης του παραγωγικού μοντέλου με νέους τομείς και νέες πρωτοβουλίες «εμποδίζονται» από τα σκληρά μέτρα δημοσιονομικής πολιτικής με αποτέλεσμα να προκύπτει σημαντικό ανθρώπινο κόστος που οδηγεί σε μετάθεση του προβλήματος και οικονομική διάλυση.
    Με βάση αυτές τις διαπιστώσεις ένα από τα βασικά ερωτήματα είναι αν μπορεί και κατά πόσο να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα χωρίς στρατηγικές ενέργειες, χωρίς δημιουργία περισσότερων και καλύτερα αμειβόμενων θέσεων εργασίας;
    ή μπορεί να θεωρείται πραγματικά αναγκαίο κάτι που δημιουργεί δισεπίλυτα προβλήματα σε οικονομία και κοινωνία;
    Αν ο χαρακτήρας των διαθρωτικών μεταρρυθμίσεων είναι τέτοιος που οδηγεί σε χειρότερο σημείο από ό, τι ήταν πριν την κρίση για πιο λόγo επιμένει η κυβέρνηση; στην λογική της «δημιουργικής καταστροφής» μόνο προς όφελος πολυεθνικών οικονομικών συμφερόντων.
    Με άλλα λόγια, "κλείδωσαν" τον τροχό της ανάπτυξης για τους Έλληνες .

  19. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/04/2011 20:28:40

    Που εχει ακουστει!! ΠΟΥ??????
    να περιμενει ενα Κρατος μια Γιουροστατ να του πει ποιο ειναι το Χρεος !!!!! του 2010... οχι το ελλειμμα!!! το ΧΡΕΟΣ !!!
    Το ακουσα κ αυτο αποψε !!!

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/04/2011 20:33:21

      ΠΠ
      Να συνηθίζουμε στην ιδέα να μας λένε και άλλα πράγματα.....

  20. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 26/04/2011 20:37:49

    @ΠΠ
    Αυτό λέγεται πλήρης οικονομική και πολιτική εξάρτηση της χώρας από Εξωγενείς οικονομικούς παράγοντες, αρχές, κ, α.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ o βουνίσιος 26/04/2011 20:39:40

      και όχι μόνο...
      Δυστυχώς....

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ o βουνίσιος 26/04/2011 20:49:29

      δεν παμε καθολου καλα !!! δλδ με εβγαλαν εκτος δερματος !! σαν τα φιδια!!!
      ακομη δεν πιστευω οτι το ειδα και το ακουσα!!
      εμεις λογαριασμους ομολογων που εχουμε εκδοσει=χρεος
      και δανειων που εχουμε υπογραψει = χρεος
      και swaps Σημιτη = Χρεος
      κλπ κλπ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ Γ@μω την τυχη μου μεσα?????

      ΠΠ

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/04/2011 20:57:13

        ΠΠ
        Ακουσες τι είπε απόψε ο Τσίμας;
        Τα 110 δις που δανειστηκαμε με το Μνημόνιο είναι το χρέος που δημιούργησε ο Καραμανλής!!!!

        • l
          l' ami du peuple @ Κώστας Ροδινός 26/04/2011 21:50:23

          αξιος ο μισθος του!!!

        • Νίκος Α avatar
          Νίκος Α @ Κώστας Ροδινός 26/04/2011 22:29:03

          Στο MEGA , όμως, είχαν πιάσει στασίδι το πρωί οι συνεργάτες του Προέδρου, για να αυτομαστιγωθούν για την απογραφή.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 27/04/2011 10:47:52

          ναι το ακουσα.. μιλησε και το ΚΚΕ εσωτερικου και το ΜΛ μαζι...
          αντε με τα ακεφαλα μουστακια.. μην πω καμια κουβεντα!!

          ΠΠ

  21. juliet avatar
    juliet 26/04/2011 20:44:35

    @Κ.Ροδινό
    Χρόνια Πολλά
    Κ.Ροδινέ,αν μου επιτρέπεις ,κάνω μια μικρή αναδρομή,
    Ο πολιτιστικός ιμπεριαλισμός άρχισε με τον ερχομό του Ανδρέα Παπανδρέου,ο ''ευφύης'' πολιτικός ήτανε κατασκεύασμα του Αμερικάνικου marketing.Υπάρχει ένας ευγενικός τρόπος προσέγγισης των ατόμων διαφορετικών εθνικοτήτων με σκοπό την αλλοίωση της πολιτισμική παραδοσιακής δομής των λαών που έχουν διεισδύσει.Το -81 ,ήτανε η χρονιά που ο σπόρος έπεφτε.Ο Ελληνας μαθαίνει τη μεγάλη ζωή,η κρυφή του ζήλεια για τον γείτονα που μπορούσε να σπουδάσει το παιδί του γίνεται πραγματικότητα,με λίγα λόγια ζει σαν Ευρωπαίος,σαν Αμερικάνος.Η ελληνικότητα μας ενοχλεί και οι παραδοσιακές μας αξίες δεν μας είναι αρεστές.
    Και οι άρχοντες της χώρας ,έτρωγαν και έπιναν και πρόσταζαν ''δώστα όλα''
    Και μετά όταν πέθανε ο άρχοντας του ''δώστα όλα'' με το πέρασμα του χρόνου ανέλαβε την αρχηγία του λαού ,ο γιός του οποίου ο ρόλος είναι ο πολιτικός ιμπεριαλισμός πια,και του ήτανε απ΄ότι φαίνεται εύκολο,να υποτάξει ένα λαό άδειο ,με λεξιλόγιο αγγλικό,γαλλικό,κλπ. ,ξέχασα τη γλώσσα του ,τη του Ομήρου ,όταν ο Αγγλος ,ο Γάλλος κλπ είναι περήφανος αν ξέρει έστω και μία αράδα απο την Οδύσσεια..
    Πες μου κ.Ροδινέ ,πως θα αφυπνίσεις ένα λαό που καίει τα πάντα για την δολοφόνια ενός παιδιού και δεν κουνάει φύλλο για τη'' δολοφονία'' τη δική του ,του παιδιού του,του γέροντα γονιού του,της γης του π,ανω απ΄όλα!!
    Πες μου,όταν ακούω και σήμερα να λένε φταίει ο .....,ο......,και ο μόνος που δεν φταίει είναι αυτός,και τι να κάνει ο ΓΑΠ,και να το λέει όταν δεν θα μπορούμε σε λίγο να ζούμε.
    Η λύση είναι μια, δημοψήφισμα και εφ΄όσο είναι διαφορετικό απο τη κυβέρνηση που ψήφισε το Μνημόνιο,εκλογές για αλλαγή κυβέρνησης,σε τελική ανάληση ο λογαρισμός είναι δικός μας.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ juliet 26/04/2011 20:50:36

      Χριστος Ανεστη.
      ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ !!!! εμεις οι 2 το φωναζουμε νομιζω !!!...

      ΠΠ

      • juliet avatar
        juliet @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/04/2011 21:05:11

        @Π.Π
        Αληθώς Ανέστη!
        ''Οι ξεκάθαρες ιδέες γεννιούνται όταν ο αέρας στον εγκέφαλο είναι ξηρός και καθαρός''.
        Σιγά -σιγά θα φωνάζουν όλοι το ίδιο,αρκεί να τους πείσουμε ότι είναι δική τους ιδέα!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ juliet 26/04/2011 20:51:41

      Xρόνια Πολλά Juliet,
      Συμφωνώ, σ' οσα περιγράφεις.
      Ομως, πριν την αφύπνιση προηγείται η συνειδητοποίηση του προβλήματος.
      Δεν έχουμε διέλθη ακόμα το πρώτο στάδιο, αλλά τελειώνουμε...

      • juliet avatar
        juliet @ Κώστας Ροδινός 26/04/2011 21:11:27

        @Κ.Ροδινό
        Μήπως πρέπει πρώτα να ξυπνήσουν και μετά πες -πες συνειδητοποιούν τι γίνετε....γιατί Ελληνες είμαστε.''Οι Ελληνες δεν υπόκειντο ούτε το πάλαι ,ούτε τα νυν εις τους νόμους της φύσεως''.

  22. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 26/04/2011 20:56:55

    Η ελλαδική πολιτική ηγεσία, από την σύγχρονη ίδρυση τού ελληνικού κράτους και εντεύθεν, δεν κατόρθωσε, εξαίρεση Βενιζέλος, να θέσει γενικούς στρατηγικούς στόχους, μεγαλεπήβουλους, διορατικούς, παράτολμα πραγματοποιήσιμους, στοχευμένους και στρατευμένους στο θυμικό συνειδητό και ασυνείδητο τού Ελληνα.

    Η ιστορία διδάσκει, ότι το όνειρο και η τόλμη είναι η κινητήρια δύναμη, πού μπορεί να οδηγήσει οργανωμένες ανθρώπινες ομάδες, να ξεπεράσουν την στατικότητα της διαχρονικής τους στασιμότητας και αέναης ανακύκλωσης τής καθημερινότητάς τους, οδηγώντας τους στην ιστορική πρωτοπορία ή και στον αφανισμό τους.
    Ελληνικός αποικισμός, Κύρος και Περσία, Μ. Αλέξανδρος και Ελληνες, Ρώμη, Ρωμανία, ορδές Οσμανλήδων, Μογγόλοι τού Τζέγκις Χάν,Κολόμβος και Ισπανοί, Αγγλοι και αυτοκρατορία, ΗΠΑκ.λ.π.. Η Ιστορία διδάσκει, ότι δεν είναι το μέγεθος ενός λαού, το κατ ανάγκην καθοριστικό για την παρουσία του στο ιστορικό δρώμενο της ανθρωπότητας. Είναι η λαική μέθη, πίστη και το χρονικό παράθυρο, πού επιτρέπει την παρουσία των λαών και το σφράγισμα ή στιγμάτισμα της ανθρώπινης ιστορίας.

    Το σημερινό οικονομικό πρόβλημα ακουμπά την μακαριότητα τού σύγχρονου Ελληνα και καταποντίζει την συνηθισμένη του καθημερινότητα της εύκολης κατανάλωσης. Το μέλλον διαγράφεται ζοφερό και αυτό ελλείψει στρατηγικού εθνικού στόχου. Μπόρα είναι και θα περάσει, σάν έκφραση, δείχνει και την πλήρη απουσία εθνικού οράματος-στόχου. Ο Ελληνας δεν έχει πιά στόχο. Ζεί μόνο γιά το σήμερα καί όχι καί γιά τό αύριο. Τον απασχολεί η ρυτίδα της σημερινής ευδαιμονίας και ατεκνίας (μεταφορικά) και όχι ο κόπος να δημιουργήσει ζωή (μεταφορικά καί κυριολεκτικά) καί να αποβιώσει πλήρης ημερών. Προτιμά το νέον και αποφεύγει τον ήλιο. Προτιμά το υπνωτικό χάπι και όχι τον ζωοδότη ύπνο. Προτιμά την άοκνη και άχαρη καταναλωτική ευδαιμονία και όχι την ευτυχία της χρήσης της ανθρώπινης δημιουργίας.

    Το πρόβλημα της χώρας, ανέκαθεν, ήταν εξόχως κοινωνικό. Αρα εξόχως πολιτικό. Καταδικάστηκε η χώρα και ο Ελληνας να ζεί την μιζέρια μιάς αενάως ανανεούμενης παρασιτικής και πνευματικής δούλωσης, από την κυρίαρχη ελλαδική αστική τάξη. Δεν είναι τυχαίο, ότι θαυμάζουμε και πιθηκίζουμε, ότι η διεθνική εξουσία μάς σερβίρει. Εκλάμψεις ατόμων ( τού πνεύματος και τής πολιτικής) εντάσσονται και παραμορφώνονται οικτρά στην λοβοτομημένη μας ύπαρξη. Θέλουμε να ονειρευθούμε και δέν μπορούμε. Θέλουμε να τρέξουμε και δεν μάς αφήνουν. Θέλουμε να ζήσουμε ως Ελληνες και δέν μπορούμε. Θέλουμε την πραγματική μας Ιστορία και μάς δίνουν το είδωλό της.

    Δωρίζουμε ζωή, γιά να δημιουργήσουμε αυριανούς δούλους. Ας κοιταχτούμε στόν καθρέφτη. Ολοι μας. Πλούσιοι και φτωχοί. Πληβείοι καί Πατρίκιοι. Είστε ευχαριστημένοι με αυτό, πού σάς έχει επιβληθεί, καί βιώνουμε; Αν ναί, συνεχίστε το. Αν όχι, αλλάξτε το. Και άν δέν το καταφέρουμε, να μπορούμε να πούμε στά παιδιά μας. Εμείς προσπαθήσαμε να ζήσουμε το όνειρο τής εφήμερης ζωής μας. Γιά μάς. Καί γιά σάς. Δέν το καταφέραμε. Αλλά σάς δείξαμε έναν άλλο δρόμο. Το δρόμο τού σεβασμού τής πορείας τού Ελληνα. Πολλούς αιώνες περιμέναμε. Εμείς αρχίσαμε. Εσείς συνεχίστε τήν πορεία. Και οι πατέρες σας και οι παππούδες σας, θα αισθάνονται ελαφρό το χώμα πού τούς σκεπάζει.

    • juliet avatar
      juliet @ Ιαπετός 26/04/2011 21:46:29

      @Ιαπετός
      ..................................................................................................
      Γίνε οργοτόμος,φυτευτής ,διαφεντευτής.Κι αν είναι
      κι ΄ρθουνε χρόνια δίσεκτα,πέσουν καιροί οργισμένοι,
      κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα,κι όσα δέντρα

      για τίποτ΄άλλο δε φελούν παρά για μετερίζια,
      μη φοβηθής το χαλασμό.Φωτιά!Τσεκούρι!Τράβα,
      ξεσπέρμεψέ το ,χέρσωσε,το περιβόλι κόφτ΄το,
      και χτίσε κάστρο απάνου του και ταμπουρώσου μέσα,

      για πάλαιμα,για μάτωμα,για την καινούργια γέννα,
      π΄όλο την περιμένουμε κι όλο κινάει για νάρθη,
      κι όλο συντρίμμι χάνεται στο γύρισμα των κύκλων.

      Φτάνει μια ιδέα να στο πη,μια ιδέα να σ΄το προστάξη
      κορώνα ιδέα,ιδέα σπαθί,που θα είν' απάνου απ΄όλα.
      Παλαμάς

  23. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 26/04/2011 22:02:40

    Από το βιβλίο "αδερφοφάδες" τού Καζαντζάκη

    Τρείς άνθρωποι, τρείς προσευχές.

    Πρώτος άνθρωπος. Πρώτη προσευχή
    Δοξάρι είμαι στά χέρια σου Κύριε. Τέντωσε με να μη σαπίσω.

    Δεύτερος άνθρωπος. Δεύτερη προσευχή
    Μή με παρατεντώσεις Κύριε, γιατί θα σπάσω.

    Τρίτος άνθρωπος. Τρίτη προσευχή
    Παρατέντωσε με Κύριε και άς σπάσω

  24. Θετταλός avatar
    Θετταλός 26/04/2011 22:35:32

    Μην είσαι κίνημα τρανό;
    Μην είσαι κόμμα κραταιό ;
    Μην είσαι του σοσιαλισμού το όραμα ;
    Της διεθνούς το όνομα ;

    Πριν βγεις μας έταξες πολλά
    Στο δρόμο για την εξουσία
    Φόρους, μισθούς, ακίνητα, συμβάσεις
    ΦΠΑ δεν θα πειράξεις
    Μνημόνια δεν θα μας φτιάξεις

    Λεφτά υπάρχουνε πολλά
    Ζαλίστηκαν με μιας τα μυαλά
    Στο 10% η διαφορά της Κυριακής το βράδυ
    Χαρά μεγάλη
    Βγάλε γυναίκα το χρυσό κουτάλι

    Πανηγυρίζουνε οι μαύροι μετανάστες στην πλατεία
    ΠΑ$Ο.Κ. σημαίες, λαός στην εξουσία
    Λεφτά για όλους, ακρίβεια τέλος
    Δουλειές για τα παιδιά μας
    Ανέμελα στροβιλίζεται η καρδιά μας
    Χαμόγελα πλατιά χαρά μεγάλη
    Τον φάγαμε τον βένετο μπακάλη

    Ο χρόνος γρήγορα κυλά
    Και πουθενά δεν σταματά
    Την ιστορία γράφει των ανθρώπων
    Τις αλήθειες τα ψέματα τα πάθη

    Τώρα τσιμπιέμαι συνεχώς
    Αν είμαι ακόμα ξυπνητός
    Ή εφιάλτη βλέπω

    Παντού ακρίβεια πολλή
    Οι φόροι πέφτουν σα βροχή
    Μας ήρθαν και οι τροϊκανοί
    Στου σοσιαλιστικού παράδεισου τη χώρα

    Μισθοί δώρα συντάξεις περικοπή
    Παντού να γίνουν περιορισμοί
    Ο ΦΠΑ να ανδρωθεί
    Ο αριθμός να ευημερεί
    Και ο λαός ας λιμοκτονεί

    «Μαζί τα φάγαμε» τ΄ακούς;
    Ανδρέα εσύ στους ουρανούς;
    ΠΑ$Ο.Κ. λαός στην εξουσία
    Ζήτω η πράσινη βασιλεία του παππού η δυναστεία

    Κυρά Γιώργαινα ο Γιώργος που μας πάει;
    Για αλλού μας έταξε και αλλού μας τριγυρνάει
    Αλλά και εκεί διόδια ζητάει.

    θετταλός

  25. juliet avatar
    juliet 27/04/2011 06:26:00

    @Θετταλός
    καλήμερα,...όλα τα λεφτά...τι αναλύσεις και φούμαρα.Ετσι δημιουργήθηκαν τα δημοτικά τραγούδια,δεν ξέρω που να το κατατάξω,στα ιστορικά(ένεκα δυναστείας ),στα κλέφτικα(ενεκα φόρων),στα της αγάπης(ένεκα κομμάτικου έρωτα,Πασοκ και ξερό ψωμί),στα γνωμικά,στα εργατικά;
    Αγαπητέ ,κατόρθωσε και όλα αυτά τα έδωσες σ' ένα ..με λίγα λόγια είναι ΥΜΝΟΣ του κόμματος.Αντε να ακούσουμε και τη κυρα Γιώργαινα.......καλημέρα.

  26. Κάρπος avatar
    Κάρπος 27/04/2011 06:49:46

    Δε μας είπατε Κ. Ροδινε,
    πώς τα βλέπατε τα πράγματα τις τελευταίες δεκαετίες πριν σκάσει η 'φούσκα';; Ρόδινα;
    Και τώρα μόλις είδατε τις κατοχικές δυνάμεις; Τόσο καιρό που 'αρμέγαμε ' τους κατοχικούς, σας ήταν ευχάριστο;

    Ποιος από εσάς νομίζει ακόμη πως οι έλληνες φτάσανε με το σπαθί τους σε τέτοια ύψη βιοτικού επιπέδου; Κι αν δεν είχαν δικές τους δυνάμεις για τέτοια χλιδή γιατί κολλάτε όταν σας λέω να γυρίσετε στα 600ΕΥΡΩ ή να γίνετε σα τους Βούλγαρους και τους Αλβανούς;; Καλομάθατε παιδάκια; Περνιέστε ανώτεροι από τους βούλγαρους;; Τουλάχιστον αυτοί καλλιεργούν ακόμη σκόρδα! Ούτε σκόρδα δε καλλιεργούμε, οι ταλαίπωροι κι ας έχουμε, τάχα, ΑΕΠ στα 300 δις ευρώ. Παραμύθια τις χαλιμάς για παιδάκια!!

    Δεν είστε ικανοί να καταλάβετε πως όλοι όσοι ασχολούνται με την πολιτική τις τελευταίες και δεν αντέδρασαν αρνητικά σε όλες αυτές τις αδικαιολόγητες παροχές (αυξήσεις μισθών, επιδόμaτα κτλ) είναι συνυπεύθυνοι!! Είναι ίδιοι με τους ΠΑΣΟΚους ή τους ΝΔκράτες!!
    Γιαυτό δεν αντιδρά κανείς από το λαό παρά μόνο οι συνδικαλιστές. Κι όλοι ξέρουμε τι εστι συνδικαλιστές!
    Όχι μόνο ένα μνημόνιο μας αξίζει αλλά και δεύτερο και τρίτο και δυοτρεις σφαλιάρες μήπως και συνέλθουμε από την αφασία της καλοπέρασης!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κάρπος 27/04/2011 10:56:15

      Κάρπος,
      Καθ΄οτι με αφορά, τα πράγματα, εκ φύσεως, τα βλέπω πάντα με αισιοδοξία!
      Ακόμα και σήμερα!
      Χρόνια πολλά και καλή σας μέρα!

  27. berbantis avatar
    berbantis 27/04/2011 09:47:02

    Αφού όλοι νομίζετε ότι τα μέτρα είναι αισχρά τότε μήπως να οργανώσουμε την Πρωτομαγιά συγκέντρωση σε όλα τα αστικά κέντρα ενάντια στα εισπρακτικά μέτρα και την άνευ όρων υποδούλωση του κράτους από τα πιόνια που λέγονται πολιτικοί.
    Θα έρθει κανείς από εσάς (επαναστάτες του καναπέ) και αφήστε τα σχόλια στο blog. Να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος

  28. juliet avatar
    juliet 27/04/2011 10:10:58

    @Κάρπος
    Οι σκεπτόμενοι ,και όχι αυτοί που χειροκροτουσανε ότι κοτσάνα τους πετούσανε,ξέρανε ,αλλά μάλλον εσύ είσαι απο τους σκεπτόμενους,και απ΄ότι φαίνεται να έλεγες αλλά όλοι αυτοί του κόμματος ,ξέρεις πως είναι.....μάζες,ξεσκονίστρες,προκειμένου να καλοπεράσουνε ξέρουνε καλά να λένε, και ευχαριστώ και yes man.
    Εδώ έχουνε πρόβλημα,να φάνε σκόρδο γιατί η ελιτ δεν γίνεται να τρώει ότι οι ποπολάροι και να καλλιεργήσουν θες,πολλά ζητάς.
    Ειδες,εγώ καταλαβαίνω απόλυτα τι λέγεις......φταίει οτι εκτός απο το Ελληνικό αίμα κυλάει και Μαλτέζικο.
    Δεν ντρεπόμαστε να φταίνε όλοι εκτός απο μας τους ιδίους ,εσύ που ήσουνα όλα αυτά τα χρόνια;Οι συνδικαλιστές δημιουργήματα του συστήματος δεν είναι;
    Καραΐσκάκης Γιώργιος:''Οποιος θέλει να κουμαντάρει τους Ελληνες πρέπει να βαστάει ένα δισκάκι γεμάτο,εμπρός με τον Χριστό πίσω με διαόλους και στη μέση με χρυσάφι''.
    Αν θέλουμε να σωθούμε θα πρέπει να μονιάσουμε και να αναλάβουμε τις ευθύνες μας ,ο καθένας τις δικές του και μακρυά απο ανθρώπους που με τα λόγια τα ωραία, τα μεγάλα .......μας σέρνουνε δούλους των λουστράδων της Οικουμένης.
    Σαν Κάρπος παρουσιάζεσαι ,έτσι;
    Οι Κάρποι ήτανε λαός της Δακίας,πολεοχαρείς ,λεηλατούν την Θράκη με την βοήθεια των Γότθων,ιδίως Φιλιππούπολη και μετά τη Θεσ/νίκη ,έτσι για την ιστορία.

  29. stefanos avatar
    stefanos 27/04/2011 18:26:38

    Εναλλακτική πρόταση στο παγκοσμιοποιημένο καπιταλιστικό σύστημα των πολυεθνικών και των αγορών δεν υπάρχει.Χρειαζόμαστε ένα νέο Γουδή , έξοδο από την ΕΕ και νέα αρχη βασισμένη στις πατροπαράδοτες αξίες της Ελλάδας και της Ορθοδοξίας.Όποιος πιάσει το μήνυμα θα είναι πρώτος στην αφετηρία της νέας Ελλαδας που θα προκύψει. Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω!

  30. Απο Πλατεια Βαθης avatar
    Απο Πλατεια Βαθης 30/04/2011 17:04:05

    Πολλα και ακατασχετα τα λογια -εστω μετα Λογου-, ποταμια η μελανη θα μας πνιξει και θα λερωσει τους καναπεδες μας.
    Εγω ειμαι πεπεισμενος οτι "μνημονιο ή μη μνημονιο, περναμε ιστορικα κρισιμες και επικυνδεινες περιστασεις και θα ελθουν χειροτερες"
    Αρα... με το "μη μνημονιο" τουλαχιστον οτι μεινει θα ειναι δικο μας !!
    Εμπρος στους δρομους...
    Να μην δειλιασουμε μπροστα σε καποια νεα "Marfin".
    «Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,
    ζυγόν δουλείας ας έχωσι·
    θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία» Α.Κάλβος
    Να πεσουμε απανω στα κουκουλοφορα κορακια και να απαλλαξουμε την Δικαιοσυνη απο μια αλλη γραφειοκρατικη ακροαματικη διαδικασια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.