#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/05/2012 11:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Υπάρχει άλλο σχέδιο στη Νέα Δημοκρατία;



Του Κώστα Ροδινού

Στην πολιτική, όπως και στη ζωή άλλωστε, αν δεν αναζητάς τις αιτίες των λαθών σου και  δεν διδάσκεσαι απ’ αυτά, είσαι σχεδόν καταδικασμένος να τα επαναλάβεις. Με μεγαλύτερο μάλιστα κόστος.

Απομένει λιγότερο από ένας μήνας μέχρι τις  εκλογές της 17ης Ιουνίου και στη ΝΔ, εκτός από τη ...μεταγραφολογία, δεν βλέπω να ασχολούνται με τίποτα άλλο. Μόνον οι μεταγραφές ποτέ δεν λύνουν   τα προβλήματα μιας ομάδα. Άσε που μερικές  στην πορεία αποδεικνύονται ... «παλτά». Να, για παράδειγμα πέρσι ο Ολυμπιακός στο ποδόσφαιρο έκανε καμιά δεκαπενταριά μεταγραφές. Μόνο 3-4 απεδείχθησαν χρήσιμες!

Κάντο όπως ο Ολυμπιακός

Ας δούμε και το παράδειγμα της ομάδος μπάσκετ. Έως πέρυσι, κάθε χρόνο, οι ιδιοκτήτες της  έκαναν  δυο-τρεις ηχηρές μεταγραφές και νόμιζαν ότι θα κατακτούσαν το πρωτάθλημα. Αποτέλεσμα: Βολευτήκαμε με ένα-δυο κυπελλάκια. Ο «βάζελος» έκανε περίπατο.

Ώσπου ξαφνικά οι αδερφοί Αγγελόπουλοι άλλαξαν γνώμη.

Ο  Ολυμπιακός, αντί για μεγάλες μεταγραφές, έκανε ..παιδομάζωμα.

Και είπαν: «πρώτα να κάνουμε ομάδα».

Δούλεψαν  σκληρά.

Δεν πτοήθηκαν από τα πρώτα αρνητικά αποτελέσματα.

Έπαιζαν με ενθουσιασμό.

Δεν φοβόταν να μη χάσουν.

Κρατούσαν χαμηλούς τόνους και δεν καλλιεργούσα υψηλές προσδοκίες

Σεβάστηκαν, αλλά  δεν τρομοκρατήθηκαν από τους αντιπάλους

-«Στα αποδυτήρια επικρατούσε καλό κλίμα».

Τέλος, η ομαδικότητα ήταν το χαρακτηριστικό τους. Δεν τα περίμεναν όλα από τον Σπανούλη.

Και στην αρχή στο γήπεδο πήγαιναν μόνο συγγενείς και φίλοι και μερικοί ….άρρωστοι.

Και ενώ όλοι τους είχαν ξεγραμμένους, πήγαν στην Πόλη και έφυγαν αγκαλιά με το τρόπαιο!

Οι μεταγραφές δεν φτάνουν

Τη Δευτέρα,  η ΝΔ έκανε μια….ηχηρή μεταγραφή.

Με…δανεισμό, όπως δείχνουν τα πράγματα. Είχαμε και άλλες ..μεταγραφές, αλλά  το …μεγάλο όνομα είναι η κ. Μπακογιάννη.

Πολύ φοβούμαι, πως αν νομίζουν ότι αυτό αρκεί για να αυξήσουν  τα της ΝΔ, μάλλον δεν έχουν διαβάσει το εκλογικό αποτέλεσμα και κινδυνεύουν να την …πάθουν πάλι!

Η ΝΔ δεν έπεσε στο 19% επειδή από τα ψηφοδέλτιά της απουσίαζε η κ. Μπακογιάννη. Κατά τη γνώμη μου το φτωχό αυτό ποσοστό οφείλεται, κυρίως, στο γεγονός ότι απέτυχε να πείσει το εκλογικό σώμα ότι είχε μια διαφορετική πρόταση εξουσίας με προοπτική εξόδου από τη σημερινή κρίση.

Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν είχε πρόταση εξουσίας ο κ. Σαμαράς. Δεν έπεισε όμως τον ελληνικό λαό ότι η πρότασή του έδινε απαντήσεις στα σημερινά αδιέξοδα της ελληνικής κοινωνίας.

Επομένως, όσες μεταγραφές και να γίνουν, το καταλυτικό ερώτημα των εκλογών της 17ης Ιουνίου παραμένει το ίδιο.

Υπάρχει άλλο σχέδιο;

Η ΝΔ καθόλη την προεκλογική περίοδο, αλλά και πρίν την έναρξή της ακόμα, ουδέποτε κατάφερε να απεμπλακεί από τα γρανάζια της κυβέρνησης Παπαδήμου. Συμμετείχε στην κυβέρνηση, διαφωνούσε με τις πολιτικές της, ενώ ήθελε και εκλογές. Δύσκολο το κουβάρι για το μέσο ψηφοφόρο.

Από την άλλη, προβεβλημένα στελέχη της απέπενεαν κυβερνητισμό και θύμιζαν το πρόσφατο παρελθόν για το οποίο οι ψηφοφόροι δεν είχαν και τις καλύτερες των αναμνήσεων.

Ακόμα και  τα σενάρια μετεκλογικής συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ, στα οποία πολλοί επένδυσαν, δημιούργησαν σύγχυση στη βάση.

Για την πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας, το ΠΑΣΟΚ οδήγησε την Ελλάδα στο ΔΝΤ.  Πως είναι δυνατόν να συγκυβερνήσεις με εκείνον που κατηγορούσες  για την καταστροφή; Στο ερώτημα  αυτό η ΝΔ απέτυχε να δώσει πειστική απάντηση και έτσι στα μάτια του κόσμου έδειχνε αναξιόπιστη.

Έτσι, το εκλογικό σώμα επιβράβευσε τα κόμματα που μιλούσαν πιό καθαρά. Δεν έχει σημασία, αν ο λόγος τους άντεχε στην κριτική. Οι νέοι ψηφοφόροι ίσως να ελπίζουν  ότι οι κύριοι Τσίπρας και Καμμένος θα  πετάνε πέτρες στην Καγκελαρία μέχρι ν’ αλλάξει γνώμη η Μέρκελ! Κάποιοι άλλοι πιστεύουν ό,τι με μαγκιές και λίγο τσαμπουκά, οι ευρωπαίοι μπορεί  ν’ αλλάξουν γνώμη! Τέλος, είναι και εκείνοι που ξέρουν ό,τι τα κόμματα σχεδόν ποτέ δεν κάνουν όσα λένε προεκλογικά, άρα δεν υπήρχε κίνδυνος να βγούμε απ’ το ευρώ, επομένως ας στείλουμε μια ψήφο διαμαρτυρίας για να μάθουν οτι δεν ...μασάμε!

Η ρεβάνς της αριστεράς και οι «βολεμένοι της μεταπολίτευσης»

Οφείλουμε να παραδεχτούμε ό,τι η πρόταση του κ. Τσίπρα για την «κυβερνώσα Αριστερά» ήταν μια έξυπνη ιδέα. Πρώτα-πρώτα γιατί μια κυβέρνηση της Αριστεράς για πολλούς είναι όραμα δεκαετιών! Η αποκατάσταση μια ιστορικής αδικίας.  Η επιβράβευση κοινωνικών και πολιτικών αγώνων! Για αυτό και ο κ. Τσίπρας κατάφερε να αποσπάσει ψηφοφόρους ακόμα και από τη «μπετοναρισμένη» βάση του ΚΚΕ.

Όμως, εκτός από το όραμα, οι ψηφοφόροι ταυτίζονται με τα  κόμματα και για ένα ακόμα ισχυρό λόγο: το προσωπικό συμφέρον.

Ο κ. Τσίπρας άντλησε από μια  μεγάλη δεξαμενή ψηφοφόρων. Αυτό που ο κ. Φλωρίδης απεκάλεσε «παρασιτικό ΠΑΣΟΚ», θα το διευρύνω περισσότερο για να συμπεριλάβω και  τους «βολεμένους της μεταπολίτευσης». Συνδικαλιστές, κρατικοδιαίτα στελέχη, υπάλληλοι των ΔΕΚΟ, εργαζόμενοι σε εταιρείες υπό ιδιωτικοποίηση και γενικώς όλοι εκείνοι που παραμένουν γαντζωμένοι  στο πλατειακό κράτος της μεταπολίτευσης. Που θέλουν πάση θυσία να επιβιώσει  το status quo. Που φαντασιώνονται κρατικοποιήσεις για να διατηρήσουν τα κεκτημένα.  Όλοι αυτοί προσβλέπουν στον κ. Τσίπρα ως σανίδα σωτηρίας.

Κοντά σ’ αυτούς  είναι  και εκείνοι που ελπίζουν σε μαζικές προσλήψεις στο δημόσιο για να αντιμετωπιστεί η μάστιγα της ανεργίας.

Ξέρετε τι μου είπε χτές ένας ταξιτζής που προπαγάνδιζε υπέρ του κ. Τσίπρα; «Ας προσλάβει την κόρη μου στο δημόσιο και ας την πληρώνει με ...ομόλογα!» Τέλος, δε είναι λίγοι και εκείνοι που ευελπιστούν σε μια  αποκατάσταση των αδικιών που υπέστησαν. Και είναι τόσο απελπισμένοι που θα ρισκάρουν ακόμα και την ελάχιστη πιθανότητα.

Όλα αυτά δημιουργούν μια κρίσιμη μάζα ψηφοφόρων, που δύσκολα αλλάζει γνώμη. Και αυτή είναι η πρόκληση των επόμενων εκλογών.

Συμπέρασμα: Η ΝΔ για να έχει ελπίδες για κάτι καλύτερο πρέπει να τολμήσει να είναι συγκεκριμένη, να απαντήσει σε όλες τις προκλήσεις λέγοντας ωμές αλήθειες, να αποκαλύψει τον ανέξοδο λαϊκισμό των αντιπάλων της και το κόστος που αυτός συνεπάγεται και τέλος να πείσει ό,τι θέλει και μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ioklitos avatar
    ioklitos 23/05/2012 11:42:33

    Η απορία των Ευρωπαίων εταίρων για τα συμβαίνοντα στη χώρα μας νομίζω πως δεν περιορίζεται μόνο στις αδυναμίες συγκρότησης κυβέρνησης ικανής για να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά την οικονομική κρίση που μαστίζει την Ελλάδα. Εμένα μου προκάλεσε πραγματικά έκπληξη η ορκομωσία ως Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, του κ. Παύλου Αποστολίδη.

    Ο κ. Παύλος Αποστολίδης το 2009 ως συνταξιούχος Πρέσβης ήταν Πρόεδρος του Ανώτατου Υπηρεσιακού Συμβουλίου του Υπουργείου Εξωτερικών, το οποίο, ομόφωνα και κατά τρόπο κραυγαλέο, σύμφωνα με τα πρακτικά, αρνήθηκε να συμμορφωθεί στο περιεχόμενο των ακυρωτικών αποφάσεων του Συμβουλίου Επικρατείας υπ’ αριθ. 2023/2003, 73/2005, 3554/2005, 3555/2005, 2307/2008, 2308/2008 που δικαίωναν υπάλληλο. Και ας μη πει κανείς ότι δεν υπάρχει ευθύνη επειδή είναι γνωμοδοτικό όργανο, αφού, σύμφωνα με το νόμο, η ομόφωνη απόφασή του ήταν δεσμευτική για τον Υπουργό Εξωτερικών, επομένως ήταν «εκτελεστή διοικητική πράξη» (αυτό ορίζει και η απόφαση 858/2011 του Σ.τ.Ε.).

    Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στην προδικαστική απόφαση παραδοχής που εξέδωσε με αριθ. 11949/09 τον Οκτώβριο 2010, αφού βεβαιώθηκε ότι πράγματι δεν υπήρξε συμμόρφωση του Ανώτατου Υπηρεσιακού Συμβουλίου του Υπουργείου Εξωτερικών, διατύπωσε το πολύ απλό ερώτημα στην Ελληνική Κυβέρνηση «Γιατί δεν τιμωρήθηκαν με τις ισχύουσες διατάξεις όσοι κρατικοί λειτουργοί δεν εφάρμοσαν τις αποφάσεις του Σ.τ.Ε. 2023/2003, 73/2005, 3554/2005, 3555/2005, 2307/2008, 2308/2008;». Δεν χρειαζόταν να μνημονεύσουν και το όνομα του συγκεκριμένου κρατικού λειτουργού μεταξύ των κρατικών λειτουργών στους οποίους αναφέρονταν, αφού αυτό προέκυπτε από τα σχετικά κείμενα.

    Και δεν είναι μόνο το … κακό Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που κατηγόρησε τις συγκεκριμένες ομόφωνες ενέργειες του 2009 του Ανώτατου Υπηρεσιακού Συμβουλίου του Υπουργείου Εξωτερικών. Στο ίδιο συμπέρασμα της μη συμμόρφωσης του Ανώτατου Υπηρεσιακού Συμβουλίου του ΥΠΕΞ στις προμνησθείσες αποφάσεις κατέληξαν στη συνέχεια και οι αποφάσεις 858/2011, 859/2011, 860/2011 και 861/2011 του Συμβουλίου Επικρατείας, τον πρόεδρο του οποίου έχει σήμερα την τιμή η χώρα να έχει Πρωθυπουργό.

    Ερωτάται: «Ο σημερινός Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, θα ασκήσει την αρμοδιότητά του να συμβουλέψει με εγκύκλιό του τους λοιπούς κρατικούς λειτουργούς της χώρας μας να συμμορφώνονται στις αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας; Κανονικά έτσι επιτάσσει το Σύνταγμα και η Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου;». Ή στην περίπτωση αυτή ισχύει το «Βάλαμε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα»;

    Γιατί με τη μη συμμόρφωση των κρατικών λειτουργών στις αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας και την ατιμωρησία των παραβατών, δεν δίνουμε μόνο την εντύπωση «μη σοβαρού κράτους». Προκαλείται και στο λαό το εύλογο ερώτημα αν όλοι οι Υπουργοί της σημερινής κυβέρνησης, ή αντίθετα μόνο ορισμένοι από αυτούς μόνο, συμφωνούν ότι πρέπει να συμμορφώνονται με το περιεχόμενο των αποφάσεων του Συμβουλίου Επικρατείας, ιδιαίτερα μάλιστα σήμερα που ο Πρόεδρός του Σ.τ.Ε. είναι και Πρωθυπουργός της Ελλάδας.

    Και τέλος παρατίθεται το τηλέφωνο της ΣΤ1 Διεύθυνσης Προσωπικού (210 3681198) όπου όσοι αμφιβάλουν, μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι από το 2009 μέχρι σήμερα κανένας Υπουργός Εξωτερικών, ούτε η Ντόρα Μπακογιάννη, ούτε ο Γιώργος Παπανδρέου, ούτε ο κ. Δρούτσας, ούτε ο κ. Σπύρος Δήμας δεν έχουν επιβάλει οιαδήποτε πειθαρχική ποινή, ούτε κάν επίπληξη, στα μέλη του Ανώτατου Υπηρεσιακού Συμβουλίου που ομόφωνα υπό τον κ. Παύλο Αποστολίδη αρνήθηκαν το έτος 2009 να συμμορφωθούν στο περιεχόμενο των αποφάσεων του Συμβουλίου Επικρατείας 2023/2003, 73/2005, 3554/2005, 3555/2005, 2307/2008, 2308/2008. Και ούτε θα κάνει το παραμικρό στην κατεύθυνση αυτή και ο νέος Υπουργός Σπύρος Μολυβιάτης, αφού είδαμε ότι και στην προηγούμενη θητεία του στο ΥΠΕΞ (2004-2006) δεν έκανε απολύτως τίποτα σε ανάλογες περιπτώσεις. Επίσης μπορούν να επιβεβαιώσουν στο τηλέφωνο της Διεύθυνσης Εθιμοτυπίας του ΥΠΕΞ (210 3683100) το γεγονός ότι «ακόμα και αν στο Υπουργείο Εξωτερικών δεν τιμωρούν τους παραπάνω θύτες, περιορίζονται στο να απονέμουν στο θύμα της υπόθεσης το παράσημο του Ανώτερου Ταξιάρχη του Φοίνικος».

    Y.Γ. Η προσθήκη όλων των παραπάνω στοιχείων και ιδιαίτερα των αριθμών των δικαστικών αποφάσεων θα σας δώσει τη δυνατότητα να επαληθεύσετε όσα αναφέρω.

  2. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 23/05/2012 11:45:24

    Τα πραγματα ειναι απλα η νδ μπηκε στο καδρο με το πασοκ και λαος κι απογοητευσε τους ψηφοφορους που κατακλυζονταν απο καναλια κι εφημεριδες για την συγκυβερνηση ετσι δεν ακουστηκε η επιχειρηματολογια της νδ,δεν μπηκε σε τηλεμαχιες που θα την εβλεπαν κι αλλοι εκτος απο τους λιγους οπαδους που πανε στις συγκεντρωσεις,και σε τοπικο επιπεδο τα στελεχη της ως επι το πλειστον ειχαν αναιμικη παρουσια,αν αυτ δεν αλλαξουν δεν υπαρχει προοπτικη.

    • coyote avatar
      coyote @ ΝΙΚΟΣ Π 23/05/2012 15:18:36

      ...Behold earthquake is coming,christoforakos's list.Take cover!

  3. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 23/05/2012 11:49:07

    Ελπίζω να πέσαμε στον ίδιο ταξιτζή, γιατί αν είναι πολλοί...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αιζενχάουερ 23/05/2012 11:54:15

      Είσαι ο τρίτος άνθρωπος που μου λέει κάτι παρόμοιο, άρα θα διακινείται μεταξύ τους.

      • juliet avatar
        juliet @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 12:11:03

        Kώστα μου ,
        καλημέρα ,μάλλον όλοι περιμένουν ο καθένας το κόμμα του για να βολευτούν ....σου το λέω με μεγάλη απογοήτευση ,καταλαβαίνεις τι εννοώ...
        Δεν υπάρχει όρεξη για δουλειά ,για καλοπέραση είμαστε όλοι μέσα Τώρα που τελέιωσε το σοσιαλιστικό πάρε και εσύ ,αρχίζει το ροζουλί σοσιαλιστικό , κλέψε και εσύ.

        • Δεξιόχειρας avatar
          Δεξιόχειρας @ juliet 23/05/2012 12:14:35

          Από που να κλεψεις; Τέλειωσαν τα ψιλά.

          • juliet avatar
            juliet @ Δεξιόχειρας 23/05/2012 12:30:40

            Δεξιόχειρα μου,
            δεν κατάλαβες τι εννοώ ,να πάρουν από τους άλλους ....να στο πω πιο σικ, θα πάρουν ''δάνειο''από τους ...πλουτοκράτες δεξιούς ,γιατί οι άλλοι ειναι λαικές τάξεις ,λαός.

          • Δεξιόχειρας avatar
            Δεξιόχειρας @ juliet 23/05/2012 12:34:15

            Δεν γίνονται αυτά.

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 12:32:47

        Καλημέρα Κώστα.
        Θα μείνω στο« συμπέρασμα».
        Για ποιους λόγους δεν είναι συγκεκριμένη η Νέα Δημοκρατία;
        Εγώ μέχρι τώρα νόμιζα ότι η ΝΔ είχε συγκεκριμένο σχέδιο εξόδου από την κρίση.
        Εγώ μέχρι τώρα νόμιζα ότι μόνο ο Σαμαράς λέει τις ωμές αλήθειες,και γι'αυτό το λόγο δεν είναι αρεστός.
        Θεωρώ ότι έχει αναφέρει πολλές φορές που οδηγεί ο λαικισμός των αντιπάλων του.
        Θεωρώ επίσης αυτονόητο ότι θέλει να μας βγάλει επιτέλους
        σε κάποιο ξέφωτο.
        Δυστυχώς όλα αυτά δεν τα αμφισβητούν μόνο οι ψηφοφόροι
        του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και αυτοί που ψηφίζουν ΝΔ.

        • Ηλίας avatar
          Ηλίας @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 23/05/2012 14:04:04

          Και έχουν άδικο ??
          Για πες μου μια "συγκεκριμένη" άποψη για την έξοδο από το αδιέξοδο που είμαστε.
          Μήπως η "πάταξη της φοροδιαφυγής" ή η "μείωση των φορολογικών συντελεστών" που όμως με μαγικό τρόπο θα αυξήσουν τα φορολογικά έσοδα ??
          Πως να πιστέψει ο κόσμος σε κάτι που λες όταν είσαι στη απ' έξω και δεν το κάνεις όταν είσαι στην από μέσα. Γιατί η ΝΔ ήταν και αυτή κάποτε κυβέρνηση αν θυμάστε κάποιοι εδώ μέσα.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 23/05/2012 15:35:58

          Αγαπητέ Μακεδόνα,
          εκ του εκλογικού αποτελέσματος τεκμαίρεται ο,τι: οι θέσεις του κ. Σαμαρά είτε δεν βρήκαν απήχηση στο εκλογικό σώμα, είτε δεν επικοινωνήθηκαν με τρόπο αποτελεσματικό.
          Και στις δυο περιπτώσεις πρέπει να ξαναδούν τα πράγματα από την αρχή.

      • leleki avatar
        leleki @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 14:23:24

        Στις τελευταίες εκλογές μιλούσα με ταξιτζήδες συχνά πυκνά και τους ρωτούσα τι βλέπουν να γίνεται. Μού απαντούσαν πως δεν βλέπουν πουθενά τα ποσοστά που έδιναν οι δημοσκοπήσεις για τα κόμματα της συγκυβέρνησης Παπαδήμου, πώς όλοι βρίζουν Πασοκ-ΝΔ.
        Τα αποτελέσματα των εκλογών στο λεκανοπέδιο τους επιβεβαίωσαν πανηγυρικά.
        Το ίδιο θα συμβεί και τώρα.

        • juliet avatar
          juliet @ leleki 23/05/2012 14:35:11

          leleki ,
          εσύ δεν χρειάζεσαι ταχι ,εσύ πετάς .

  4. κατερίνα avatar
    κατερίνα 23/05/2012 12:01:16

    Εχει η ΝΔ στόχο και σχέδιο για την αναδιοργάνωση του κράτους στην Ελλάδα; Μάλλον όχι. Δυστυχώς.
    Γι αυτό στοχεύει το σύριζα, ενώ θα έπρεπε να αναδεικνύει το δικό της "πως"
    Εμφυλιοπολεμικές κραυγές για την επίτευξη της νίκης στην καλύτερη περίπτωση θα επιτύχουν μια "πύρειο νίκη"
    Και μετά τι; και με ποιόν;

    Φίλοι μισθωτοί που τόλμησαν να δοκιμάσουν να δουν το φόρο που τους αναλογεί με βάση τις αποφάσεις της "μη συγκυβέρνησης Παπαδήμου" έμειναν κάγκελο.

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ κατερίνα 23/05/2012 12:36:56

      Αναπτύσσεις ένα συλλογισμό που το συμπέρασμα βγαίνει αβίαστα:
      Ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ και δεν έχω πείσει τον εαυτό μου.

    • eco avatar
      eco @ κατερίνα 23/05/2012 13:30:17

      ΣΟΚ από το φόρο που μας αναλογεί!!!

  5. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 23/05/2012 12:03:44

    Αυτό που αδυνατούν ακόμα και οι πλέον συγκροτημένοι ΝΔκράτες να καταννοήσουν είναι ότι η σημερινή οικονομική κατάσταση δεν επιτρέπει σε κανέναν να αποκομίζει εκλογικά ωφέλη με μπουρδολογίες. Φτάσαμε στο δια ταύτα. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ κερδίζει τις εκλογές δεν θα μπορέσει ποτέ να εφαρμόσει τον κρατισμό γιατί τα ψιλά τελείωσαν. Αποτέλεσμα αυτού θα είναι να καταρρεύσει. Η ιδεολογική επικράτηση της φιλελεύθερης παράταξης είναι πραγματικότητα. Σήμερα αργά αλλά σταθερά ο Έλληνας διαπιστώνει ότι τα σοσιαλιστικά παραμύθια έχουν προ πολλού τελειώσει και επίσης μετα λύπης του αναγνωρίζει ότι η υποστήριξη που έδωσε κατα καιρούς στο ΠΑΣΟΚ φέρει την αμαρτία της. Το έργο αυτό ελπίζω να ολοκληρωθεί στις κάλπες της 17ης γιατί διαφορετικά θα πέσει σε περισυλλογή καλοκαιριάτικα και πιθανόν να μην απολαύσει όπως πρέπει τις θερινές του διακοπές. Σε κάθε περίπτωση είναι θέμα χρόνου η έναρξη της Νέας Μεταπολίτευσης, χαρακτηριστικό της οποίας θα είναι η επικράτηση της φιλελεύθερης δεξιάς παράταξης.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δεξιόχειρας 23/05/2012 12:20:28

      Μη υποτιμάς ποτέ τη ζημιά μου μπορεί να κάνει κάποιος.
      Θα εκπλαγείς!

      • Δεξιόχειρας avatar
        Δεξιόχειρας @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 12:32:42

        Δεν λέγεται ζημιά. Εάν κυβερνήσει ο Τσίπρας αντί για 150 χιλ απολύσεις θα έχει καταφέρει πολλαπλάσια εξοικονόμιση από την αντίστοιχη υποβάθμιση μισθών και συντάξεων με την πληθωριστική δραχμή. Η πολιτική ΣΥΡΙΖΑ απλά επιταχύνει τις οικονομικές εξελίξεις. Η επιτάχυνση δημιουργεί απώλειες. Οι αμερικάνοι τις λένε παράπλευρες.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Δεξιόχειρας 23/05/2012 13:27:08

          Ελπίζω να μην σοβαρολογείτε.

    • Dimitris avatar
      Dimitris @ Δεξιόχειρας 23/05/2012 12:46:59

      Δεν ξέρω τον τρόπο που θα κυβερνήσει η ΣΥΡΙΖΑ (αν), αλλά ότι ζήσαμε εναν ξεφτίλα κρατισμό, συνδυασμένο με κυβερνητισμό, ρουσφετισμό, πολιτική αλητεια και προσθέστε ότι αλλο θέλετε, δεν σημαίνει ότι πέθανε ο κρατισμός . Ποιος φιλελευθερισμός δικαιώθηκε ? των μεγαλοεργολάβων? των μεγαλοεκδοτών? των μεγαλομεγάλων? Αυτό το μοντέλο είναι που πέθανε με το ΠΑΣΟΚ, ο κρατικός φιλελευθερισμός.
      Η πλειοψηφία του κόσμου που στηρίζει σήμερα τον ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτοί που το 2004 συμφωνούσαν (οχι απαραίτητα ψήφισαν) με τον Κώστα Καραμανλή για την επανίδρυση του Κρατους. Αν η ΝΔ δεν μιλήσει σε αυτούς και απλά μιλάει για συνιστώσες (το 0,5% των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ) ή προσβάλει τους ανθρώπους που θέλουν ένα νεο Κράτος χαρακτηριζοντας τους παράσιτα και 'οπως αλλιώς φαντάζεται θα το χάσει το παιχνίδι. Δηλαδή το 13% του ΠΑΣΟΚ είναι το καλό κομμάτι του ΠΑΣΟΚ και τα παράσιτα πήγαν στον ΣΥΡΙΖΑ? Αυτό το 13% δεν είναι τα υψηλόμισθα λαμόγια που χρεωκοπήσαν το κράτος?

  6. dexihaf avatar
    dexihaf 23/05/2012 12:08:38

    Δυστυχώς δε φαίνεται να αλλάζουμε μυαλά...
    Συμπεριφερόμαστε λες και έχουμε στο τσεπάκι το 35% και παίζουμε τώρα για την αυτοδυναμία. Εκτός των μεταγραφών, τι άλλο έχει γίνει τις τελευταίες μέρες?
    Ακόμα και στις μεταγραφές, θάλασσα τα κάναμε. Αφήναμε να συζητιέται επί μία εβδομάδα η "πολυπόθητη" μεταγραφή της κυρίας, δίνοντας την εντύπωση ότι κάποιο παζάρι γίνεται. Θεμιτό θα πει κάποιος... Όχι, δεν είναι θεμιτό. Δεν είναι ορθό να φαίνεται ότι παζαρεύουμε με αυτούς που έβλαψαν το κόμμα, την παράταξη. Δεν είναι σωστό να υπάρχουν διαρροές σε τέτοιου επιπέδου συζητήσεις και διαπραγματεύσεις. Και σε τελική ανάλυση, έστω ότι δεν υπήρξε ευθύνη της από 'δω πλευράς και οι διαρροές γίνονταν από τους άλλους... Τι είδους διαπραγμάτευση ήταν αυτή που τελικά πέρασαν όλα τα θέλω της κυρίας?
    Επικοινωνιακά, κανένας δε διαθέτει κοινό νου για να αντιληφθεί ότι η ανακοίνωση έπρεπε να γίνει στα γραφεία μας? Τι κόλπα είναι αυτά ρε φίλοι μου?
    Επίσης, κανένας εκεί στον 3ο όροφο δεν αντιλαμβάνεται ότι ο πολίτης αδιαφορεί για την επιστροφή της κυρίας και ειδικά όταν δεν την ακολουθεί το μισό και παραπάνω κόμμα της?
    Κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ πιο ουσιαστικές οι "προσθήκες" των Πλεύρη, Βελόπουλου ενώ κορυφαία ήταν αυτή του Κου Σταυρίδη. Πολύ σοβαρός άνθρωπος, άριστος επιχειρηματίας και κορυφαίο στέλεχος του Μάνου. Επικοινωνιακά... το "θάψαμε" και αυτό.
    Στη συνδιάσκεψη θα ειπωθούν πολλά. Ας ελπίσουμε να λειτουργήσει σαν βαλβίδα εκτόνωσης...
    Και ας ελπίσουμε, ότι από το Σάββατο και μετά θα ασχοληθούμε με την προβολή των θέσεών μας και όχι με τις ματαγραφές και τον Τσίπρα. Ο κόσμος θέλει να δει (πάλι) μια ελπίδα, μια ουσιαστική πρόταση επίλυσης των προβλημάτων του. Δε θέλει να του πούμε πόσο κακή είναι η Αριστερά. Θέλει να του πούμε με αποδείξεις, πόσο καλοί είμαστε εμείς. Πόσο έτοιμοι είμαστε να κυβερνήσουμε και να βγάλουμε τη χώρα από το αδιέξοδο.
    Υ.Γ. Δοκιμάστε έστω κα αυτή την ύστατη ώρα, να βγάλετε μπροστά, νέα (και σε ηλικία και σε απόψεις), αύθαρτα στελέχη. Βαρέθηκε ο κόσμος τις ίδιες και ίδιες φάτσες. Το αντίδοτο στο νεανικό, συμπαθητικό λόγο του Αλέξη, δεν μπορεί να είναι ο ξύλινος πολιτικός λόγος των "καταξιωμένων" πολιτικών μας. Χρειάζεται ένα άλλο μείγμα (και εδώ...)

    • avanti avatar
      avanti @ dexihaf 23/05/2012 16:41:24

      Dexihaf, πιστεύεις ότι θα σε ακούσει κάποιος? χλωμό το βλέπω.
      Πάντως μπράβο σου και θα ήθελα να υπήρχαν πολλά δεξιά χαφ στην παράταξη.

      • dexihaf avatar
        dexihaf @ avanti 23/05/2012 19:18:16

        Avanti, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
        Υπάρχουν πολλοί που έχουν την ίδια άποψη με εμένα... και μάλιστα (για να το πω σωστά) και στον 3ο όροφο της Συγγρού αλλά και πολλοί βουλευτές και στελέχη. Το θέμα είναι να ακούσουν αυτοί που λαμβάνουν τις αποφάσεις.
        Δεν πιστεύω ότι εμείς έχουμε περισσότερο νου, από τον κοινό. Η ουσιαστική διαφορά μας είναι μάλλον (δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο) ότι συζητάμε με ανθρώπους του μόχθου, με ανθρώπους που δεν ξέρουν πως να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους αλλά και με κομματικά στελέχη της τοπικής κοινωνίας και όχι μόνον της Συγγρού. Προσωπικά, έχω την τύχη να μιλάω και με τα 2 μέρη (κομματικές οργανώσεις και στελέχη της Συγγρού).
        Έχω την τύχη να μιλάω με πολλούς από αυτούς που βρίσκονται κοντά στον Πρόεδρο και να εκφράζω τις απόψεις μου. Οι περισσότεροι συμφωνούν και μάλιστα αρκετοί είναι και πιο σκληροί. Δυστυχώς, δεν φτάνουν όμως όλα αυτά, με το σωστό τρόπο στους ανθρώπους που πρέπει...
        Ελπίζω πάντως πως έστω και την ύστατη ώρα, κάτι θα αλλάξει.
        Υ.Γ. (πάλι...) Αλήθεια, έχουν κάνει καμιά μέτρηση για την απήχηση των θέσεών μας στον κόσμο? Έχουν κάνει καμιά μέτρηση για την αποδοχή του Σαμαρά από τον κόσμο? Οι προσωπικές μου "στατιστικές" δείχνουν ότι αφενός ο πολίτης δεν ξέρει τις θέσεις μας σε βασικά ζητήματα, ενώ αφετέρου δε γουστάρει να ψηφίσει ΝΔ λόγω Σαμαρά (εννοείται ότι διαφωνώ αλλά σας λέω τι αντιμετωπίζω). Αν επιβεβαιώνονται οι δικές μου μετρήσεις από πιο επίσημες, μήπως θα έπρεπε να δουν μια άλλη στρατηγική? Προλαβαίνουν...

    • juliet avatar
      juliet @ dexihaf 23/05/2012 22:01:54

      dexihal
      έχεις απόλυτο δίκιο αλλά ξέρεις όταν τα γεγονότα τρέχουν ,όταν ο κλοιός σφίγγει ,όταν πρέπει να λυθούν προβλήματα ζωτικά και γίνεται πρώτο θέμα η επαναφορά της κόρης ...πιστεύεις ότι ο κόσμος θα σκεφτεί ή θ'αγανακτήσει;
      Θέλει να θυμώσει ,θέλει να εκδικηθεί .Οταν έχεις επίπεδο πολιτισμού θα είναι διαφορετική η σκέψη .Εδώ όμως έχεις εχθρό όχι μόνο τα γεγονότα που τρέχουν αλλά και τα ΜΜΕ.Οταν ο κόσμος εγκλωβίζεται στο σπίτι και η μόνη ενημέρωση είναι το χαζοκούτι που είναι και ο καλύτερος προπαγανδιστής πες μου πω θα περάσεις θέσεις και μηνύματα;
      Αρα πρέπει να βγεις έξω .Παράπονα από βουλευτές που δεν εκλέκτηκαν ότι από το κόμμα δεν τπους πήραν ένα τηλέφωνο.Παιδιά ,το μαζαγί πρέπει εκτός από βιτρίνα πρέπει να έχει και πελάτες .Πρέπει να υπάρχει έμψυχο υλικό αλλιώς δεν έχει νόημα η πραμάτεια στα ράφια θα μείνει.
      Οσο για τις φάτσες ....φαίνεται η παροιμία ''η γρια κότα έχει το ζουμί'' δεν ήτανε τυχαία .
      Στη Β Αθηνών και στο υπόλοιπο βρήκαν νέοι ,η Α Αθηνών σκέτο γηροκομείο και ''δοκιμασμένα ''στελέχη.
      Το άλλο μείγμα είναι απλό ,πλησιάστε τον κόσμο ,αφήστε τον να μιλήσει και να του κτυπήσετε την πλάτη όχι για τους ψήφους αλλά γιατί δεν φταίει να ρημάζεται ..να περιφέρετε μές στους δρόμους και να ζητιανεύει το κομμάτι το ψωμί.
      Καλό βράδυ.

  7. Kargia avatar
    Kargia 23/05/2012 12:11:41

    Υπάρχει. Να φέρουμε πίσω Ανδριανόπουλο, Παλαιοκρασσά, Στεφανόπουλο, Κοντογιανόπουλο κ.λ.π

    • avanti avatar
      avanti @ Kargia 23/05/2012 13:41:09

      Ποιόν Στεφανόπουλο τον πρώην Πρόεδρο της Δημοκρατίας? Δεν είναι λιγουλάκι μεγάλος.............

      • Kargia avatar
        Kargia @ avanti 23/05/2012 14:34:36

        Στην πανστρατιά δεν υπάρχουν νέοι γέροι και παιδιά.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Kargia 23/05/2012 15:37:31

          !!!!!

  8. tak avatar
    tak 23/05/2012 12:12:37

    Κώστα Ροδινέ καλημέρα. Τα σχέδια της ΝΔ αρκετά, καλά και ικανοποιητικά είναι, πλην όμως, αυτό που υπέρ το δέον έχεις τονίσει, είναι ο μηχανισμός προπαγάνδας -ναι- και ενημέρωσης που λείπει, επειδή εγώ δεν δέχομαι το "δεν λειτουργούν ικανοποιητικά".
    Ο Αντώνης Σαμαράς δεν μπορεί να τα κάνει όλα, ούτε ένας εκπρόσωπός του, που όσο καλός και να είναι, απαντάει σαν εξυπνάκιας και ακυρώνει a priori την απάντηση.
    Υπάρχει ομάδα τεκμηρίωσης; Το έχω γράψει τόσες φορές, δεν πήρα απάντηση. Αναλύονται πληροφορίες (ας μη τα πω όλα ...) κλπ, κλπ.; Προφανώς όχι! Το να στήνουμε κουβεντούλα, δε μου λέει τίποτα, έπεα πτερόεντα...
    Δεν έχει ούτε λύσεις ούτε εναλλακτικά σχέδια η Νέα Δημοκρατία... Το μόνο πολύτιμο που έχει, είναι ο Αντώνης Σαμαράς και τίποτα άλλο. Και προφανώς δεν είναι η ώρα κατάλληλη να του κάνουμε -ας το πω έτσι- επισημάνσεις...

    • juliet avatar
      juliet @ tak 23/05/2012 12:24:45

      tak
      αν δεν μεταδοθούν τα σχέδια ,αν δεν γίνουν γνωστά ,το να τα ξέρω εσύ και εγώ ,δεν έχει νόημα.Αν υπήρχε συμπαγής ομάδα και βλάκας να ήτανε ο αρχηγός δεν είχε καμμία σημασία ....δεν είναι τυχαία η έκφραση ''πετάει η όμαδα''.
      Οταν ασχολείται ο καθένας με την δική του προβολή και το δικό του προφιλ ,πως θα πετύχεις κοινωνικό προφίλ;
      Και το σπουδαιότερο η ρημάδα η υστερόβουλη σκέψη που ζει και βασιλεύει..

  9. Ανδρομέδα avatar
    Ανδρομέδα 23/05/2012 12:21:37

    Το παρασιτικό ΠΑΣΟΚ και τους βολεμένους δεν τους κερδίζει με τίποτα η ΝΔ, γιατί ο μόνος τρόπος είναι να υποσχεθεί περισσότερα από τον Τσίπρα. Αδύνατον. Όσο και να τους λένε για λαϊκισμούς Tσίπρα και οτι δεν υπάρχουν τα λεφτά....αυτοί λεφτά υπάρχουν 4ever. Περιμένετε να κλείσει ο βιολογικός τους κύκλος. Ο Σαμαράς λέει όλα τα σωστά αλλά απευθύνεται σε ένα ακροατήριο που ψάχνει να ακούσει όλα τα λάθος πράγματα.

  10. Δανάη avatar
    Δανάη 23/05/2012 12:23:50

    Κύριε Ροδινέ, με όλο το σεβασμό θα ήθελα να σας πω ότι, όπως εσείς έτσι και πολλοί άλλοι, βρίσκεστε εκτός της ελληνικής κοινωνίας. Λέτε περί "παρασιτικού πασόκ", "αργόσχολων υπαλλήλων" κλπ που μετακόμισαν στον Σύριζα. Από προσωπική άποψη θα σας πω ότι όσους ανθρώπους γνωρίζω που φήφισαν και θα ξαναψηφίσουν Σύριζα ουδεμία σχέση έχουν με αυτούς που αναφέρατε. Πήρατε το παράδειγμα ενός ταξιτζή, για να το αναγάγετε σε χαρακτηριστικό εκλογικού σώματος. Κάνετε λάθος. Και επειδή πολύς λόγος έχει γίνει για το εκλογικό σώμα γενικότερα, ας αναλογιστείτε ποιο είναι το εκλογικό σώμα της ΝΔ. Σαφώς και θα έχετε δει απο τις δημοσκοπήσεις ότι το μεγαλύτερο ποσοστό της είναι στις μεγάλες ηλικίες, οι οποίες είναι και πιο ευάλωτες στις ειδήσεις των 8. Επίσης θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας σε σχέση με την πρωτοφανή στάση των ΜΜΕ σε προεκλογικό αγώνα. Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για τη συνεχή παρουσίαση πρώην στελεχών του ΛΑΟΣ στα παράθυρα, όπου και υπεραμύνονται τις θέσεις ενός κόμματος που μέχρι πριν λίγο το ξόρκιζαν. Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για την επάνοδο της Ντόρας, η οποία στις εκλογές είχε απειροελάχιστο ποσοστό. Εκεί το εκλογικό σώμα απαξιώνεται επίσης;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δανάη 23/05/2012 12:40:13

      Για "παρασιτικό ΠΑΣΟΚ" δεν μίλησα εγώ,αλλά ο κ. Φλωρίδης. Σίγουρα ξέρει παραπάνω απο εμένα. Σε "Αργόσχολοι υπαλλήλους" δεν αναφέρομαι, αλλά σε "κρατικοδίαιτους" . Για όλα τα άλλα έχω γράψει πολλές φορές, παρέλκει να τα επαναλάβω.

  11. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 23/05/2012 12:26:05

    "Ο Σαμαράς λέει όλα τα σωστά αλλά απευθύνεται σε ένα ακροατήριο που ψάχνει να ακούσει όλα τα λάθος πράγματα." !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 12:50:45

      πόσα χρόνια ακόμα θα διαβαζω το ίδιο επιγχείρημα ...και του Ράλλη το 81 και του Έβερτ το 96 και του Μητσοτάκη το 85 και το 93 , ο λαός τους έφταιγε !!!

      δε γίνεται να είναι σοφός ο λαός ΜΟΝΟ όταν επιλέγει τη ΝΔ και να "χαζεύει" όποτε της γυυρίζει την πλάτη ...

      όποτε και όποιος ηγέτης της ΝΔ "έπιασε" το λαικό σφυγμό (αντί να επιπλήττει τον κόσμο που δεν τον ακολουθεί) ο κόσμος ΕΤΡΕΞΕ να τον στηρίξει !!!

      • dim avatar
        dim @ EVANGELOS 24/05/2012 00:47:45

        Αν κάποιος σου πει ψήφισε με και θα έχεις μισθό 1300 ευρώ, και εσυ τον ψηφίσεις, ποιός φταίει μετά? Αυτός που σου πέταξε μια μπαρούφα, ή εσύ που πίστεψες ένα τόσο εξόφθαλμο ψέμα?

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 13:52:55

      Εἶναι ἀλήθεια ὃτι δέν εἶναι ὃλες οἱ ἀλήθειες καλές γιά νά λέγονται.
      Γιατί ἐμεῖς δέν εἲμαστε ὃλοι ἂξιοι γιά νά τίς ἀκοῦμε.

    • Χωρις Μασκα avatar
      Χωρις Μασκα @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 21:41:49

      Κε Ροδινέ συμφωνώ ιδιαίτερα μ'αυτό το σχόλιο .Όντως ο Σαμαράς λέει
      τα σωστά αλλά απευθύνεται σε ακροατήριο που ψάχνει να ακούσει πάλι όλα τα παραμύθια του κόσμου.Σαν να μην έχει περάσει ούτε μιά ώρα από το θλιβερό 2009 που τους πλάνεψε ο ΓΑΠ με τα ίδια "τα ψεύτικα τα λόγια
      τα μεγάλα.Δυστυχώς για όλους μας.

  12. Χρήστος Γαλανός avatar
    Χρήστος Γαλανός 23/05/2012 12:33:14

    Εκλογές, στην Ελλάδα της κρίσης, κερδίζονται μόνο από όποιον πείσει ότι διαθέτει το στοιχείο της ανατροπής, του νέου, της αντίδρασης, της ανανέωσης. Συνεπώς η ΝΔ και ο Σαμαράς πρέπει να επιλέξουν το πεδίο εκείνο στο οποίο ως "ανατροπείς" έχουν μεγαλύτερη δύναμη.
    Το Μνημόνιο είναι το θέμα. Όσο δεν επικεντρώνονται σε αυτό τόσο θα χάνουν. Η έννοια της "αναδιαπραγμάτευσης" δεν αρκεί! Ο κόσμος θέλει συγκεκριμένα να ξέρει τι πρεσβεύει η ΝΔ σε σχέση με το μεγαλύτερο ζήτημα της κοινωνίας.
    Επίσης, πρέπει να ταυτίσουν τον Τσίπρα με τον "Θαθανδρέου" του 1981 για να αντιληφθεί ο κόσμος πώς συγκροτείται το δίπολο. Και επειδή όλοι σήμερα γνωρίζουν πώς κέρδισε ο Ανδρέας το 1981 και τι έκανε στη συνέχεια, θα αντιληφθούν πόσο βάση έχουν τα ωραία λογάκια και τα οράματα του Αλέξη.
    Η ΝΔ πρέπει (επιτέλους) να σταθεί αντάξια των στελεχών και του κόσμου της και δυναμικά να αντεπιτεθεί στην επελαύνουσα Αριστερά.
    Δεν υπάρχει χρόνος ούτε πολιτικά περιθώρια. Αντεπίθεση τώρα. Ξυπνήστε επιτέλους...

  13. blue nile avatar
    blue nile 23/05/2012 12:36:44

    Καλημέρα κε Ροδινέ.

    Αυτό που βλέπω και με απογοητεύει είναι η μη προβολή των διατυπωμένων θέσεων της ΝΔ για έξοδο από την Κρίση.
    Θέσεις ρεαλιστικές που μόνο η ΝΔ εκπόνησε και αν εφαρμοστούν μπορούν να ανακουφίσουν. Αντίθετα παρατηρώ μια στείρα μεταγραφολογία που μένοντας σε επίπεδο εντυπώσεων και χρησιμοποιώντας παλιοκομματικούς όρους εγκλωβίζει το εκλογικό σώμα.
    Κεντρικό προεκλογικό σύνθημα έπρεπε να είναι ότι αντιμνημονιακός δεν είναι εκείνος που λέει ένα ξερό ΟΧΙ στο μνημόνιο. Μάλλον σε μεγαλύτερους κινδύνους θα μας βάλει.
    Κυρίως, αντιμνημονιακός είναι εκείνος που με το πρόγραμμα του μπορεί να μας απαλλάξει από μνημόνια και μηχανισμούς στήριξης.
    Μετά με απλό και κατανοητό τρόπο να προβάλονται οι θέσεις της ΝΔ για την οικονομία για να μην είναι δυσεξήγητες στο πολύ κόσμο.
    1) Να ειπωθεί γιατί η υστέρηση εσόδων , απόρροια της λιτότητας, εκτροχιάζει τους δημοσιονομικούς στόχους.
    2) Πως με την ύπαρξη ανάπτυξης οι στόχοι γίνονται εφικτότεροι και απομακρύνουν τον κίνδυνο εφαρμογής νέων αδιέξοδων μέτρων. Γιατί πια όλοι έχουν εθιστεί στην ακατάσχετη μετρολαγνεία θαωρώντας τα νέα μέτρα αναπόφευκτα.
    3) Και σημαντικότερο, πως η ΝΔ χρησιμοποιώντας το οικονομικό της πρόγραμμα και εκμεταλευόμενη τα ΕΣΠΑ θα μπορέσει να χρηματοδοτήσει τις αναπτυξιακές κινήσεις.
    Ως σπόντα σε κάθε ευκαιρία θα συμπεριλαμβάνει τις αρνητικές επιπτώσεις της λαθρομετανάστευσης στην υλοποίηση του σχεδίου εξόδου από την Κρίση. Για να κολλιούνται λίγο στο τοίχο οι Συριζαίοι και να δίνεται η ευκαιρία μεταφοράς σε άλλα επίπεδα αντιπαράθεσης όπως το μεταναστευτικό και τα εθνικά θέματα. Όχι για να πεταχτεί η μπάλα στην κερκίδα αλλά για να καταδειχτεί το συνολικό αδιέξοδο των ανεδαφικών λύσεων του ΣΥΡΙΖΑ.
    Παρόλα αυτά είμαι συγκρατημένα απισιόδοξος γιατί για να έρθουμε στην ουσία, ο Ολυμπιακός πέτυχε ότι πέτυχε επειδή παίκτες , προπονητές, διοίκηση έπαιξαν αποφασισμένα και ήθελαν την νίκη- επιβράβευση.
    Ισχύει το ίδιο σε μια ΝΔ που πολλά στελέχη της εύχονται να καταποντιστεί το κόμμα στις εκλογές για να ξεφορτωθούν τον Σαμαρά ;
    Στη Θεσσαλονίκη το σύνθημα σε πολλά μέλη της ΝΔ προεκλογικά ήταν ψήφος οπουδήποτε αλλού αλλά ΟΧΙ στο Σαμαρά...
    Τα ίδια στελέχη που φροντίσαμε να τους αναπτερώσουμε τις ελπίδες με την αποδοχή της θυγατέρας στο κόμμα. Πρώτη στο Επικρατείας μάλιστα...
    Θα μας χαλούσε να ήταν υποψήφια σε κρίσιμη εκλογική περιφέρεια, για να δούμε και ένα καλό στα ψηφουλάκια;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ blue nile 23/05/2012 15:52:24

      τι να πω τώρα;
      Ο,τι διαφωνώ;

  14. fwtias avatar
    fwtias 23/05/2012 12:38:18

    Ο Σαμαράς ένα πράγμα δε μας λέει.
    Θα πάει να επαναδιαπραγματευθεί το μνημόνιο.
    Αν όπως λέει ο Σόιμπλε ο φίλος μας δεν γίνουν δεκτές τροποποιήσεις τί θα κάνει?
    Πιστή εφαρμογή του ή καταγγελία του.Γιατί καλή η καραμέλα της επαναδιαπραγμάτευσης αλλά αν σου πουν όχι?
    Μετά τί?

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ fwtias 23/05/2012 12:52:36

      Ξέρεις κανέναν που θα έλεγε όχι στα περισσότερα;

  15. Inno avatar
    Inno 23/05/2012 12:40:26

    ποιό άλλο σχέδιο να υπάρχει? που ξεχάσαμε τι έκανε ο γαπ τα 2 αυτά χρόνια και τον έχουμε βγάλει τελείως απ την εικόνα? που δεχόμαστε στωϊκά και ενοχικά ακόμα το ότι "πασοκ και νδ είναι ένα"? το ότι κάθονται οι δικοί μας δίπλα δίπλα με τους πασόκους στα πάνελ, βάζοντας απέναντι τους άλλους, καδράροντάς μας έτσι ως ίδιους? που βλέπει ο κόσμος να μπαινοβγαίνουμε απ το μνημόνιο τόσους μήνες τώρα και στο τέλος φροντίζουμε με τις κινήσεις μας να περάσουμε ότι είμαστε φουλ μνημονιακοί, όταν την ίδια στιγμή δεν προτάσσουμε το τι είναι μνημόνιο, αλλά πέφτουμε στην παγίδα της συζήτησης του τσουβαλιάσματος που συμφέρει τους πακιστανολάγνους.

    Έχουν γίνει ΠΟΛΛΑ λάθη, με μεγαλύτερο την μαζική διαγραφή βουλευτών και την απόσχιση έτσι ενός ποσοστού σχεδόν 10%. Και στα καπάκια, φέρνουμε ντόρα και βάζουμε και τους ανύπαρκτούς της σε εκλέξιμες θέσεις.

    Έχουν γίνει πολλά λάθη, τραγικά λάθη και μέχρι τη στιγμή που μιλάμε δεν βλέπω φως στο να διορθωθεί το οτιδήποτε.
    Και αν "καταφέρουμε" μετά την λαίλαπα γαπ να εξισωθούμε στην ευθύνη και να βγάλουμε και τον Τσίπρα πρωθυπουργό, τότε μιλάμε για το τραγικότερο μανατζάρισμα κόμματος που έχει υπάρξει στην Ιστορία.

    Μακάρι να γίνει το θαύμα και να επέλθει φώτιση στους κρατούντες το τιμόνι και να κερδίσουμε στο νήμα. Γιατί έτσι όπως τα χουμε καταφέρει, περί θαύματος θα πρόκειται, αφού επικοινωνιακά πάσχουμε και δεν βλέπουμε και δεν ακούμε την κοινωνία.

  16. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/05/2012 12:42:36

    Έχει και η ΝΔ (όπως και τα λοιπά κόμματα), μέρος της ευθύνης, για τις αυταπάτες πολλών πολιτών.
    Εδώ και 2,5 χρόνια δεν έκαναν τίποτε για να στραφεί η συζήτηση προς εποικοδομητικές και ρεαλιστικές λύσεις αναπροσανατολισμού της οικονομίας προς βιώσιμη κατεύθυνση, με δημιουργία θέσεων εργασίας, με εξωστρέφεια και εκμετάλλευση συγκριτικών πλενεκτηματων.
    Όταν π.χ. "πέφτουν" προτάσεις για άμεση εξωστρεφή στροφή προς εναλλακτικές και διατηρήσιμες μορφές τουρισμού, προς παραγωγή αναενώσιμης ενέργειας, προς σύγχρονες και ανταγωνιστικές εξαγωγικά τάσεις στη γεωργία (π.χ. προιόντα που ζητούνται στις διεθνείς αγορές, βιοκαλλιεργειες), τα κόμματα, μαζί και η ΝΔ, "αγρόν αγοράζουν". Ή και τα απορρίπτουν , "διότι αυτά τα προτείνουν οι Γερμανοί, ο Σόιμπλε, οι εξωγήινοι, ο Βαμβακούλας..."
    Το παλιό παρασιτικό μοντέλο οικονομίας αμύνεται και δεν θέλει μεταρρυθμίσεις στην παραγωγική βάση. Δεν φταίει γι αυτό μόνον ο ΣΥΡΙΖΑ. 'Ας είμαστε ειλικρινείς.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 23/05/2012 12:54:07

      Αγαπητέ Κώστα, δεν γίνεται ομελέτα άν δεν σπάσεις αυγά.
      Αλλά μέχρι τώρα, 3 χρόνια κρίσης, οι κυβερνώσες πολιτικές δυνάμεις (και όχι μόνον αυτές), το μόνο που έσπαγαν ήταν η ραχοκοκκαλιά των χαμηλόμισθων του ιδιωτικού τομέα, των "μπλοκακιών", των μικροεπεγγελματιων και μικρεμπόρων, της χαμηλόμισθης μερίδας ΔΥ, των χαμηλοσυνταξιουχων. Μείωσαν τον κατώτατο μισθο του ΙΤ στο πίτς φυτίλι. Αντίθετα, οι "εξασφαλισμένες" κοινωνικές ομάδες έτυχαν σκανδαλώδους υπερκομματικής προστασίας (βλ. υψηλόμισθους ΔΕΚΟ, βλέπε τις ομηρικές μάχες στη βουλή για το ωράριο των φαρμακείων, για τις άδειες βυτίων και ταξί, βλέπε και τα ανέγγιχτα ακόμη πραγματικά κλειστα επαγγέλματα, π.χ. συμβολαιογράφοι).
      Η ψήφος στον ΣΥΡΙΖΑ έχει σε μεγάλο βαθμό τέτοια κίνητρα, αμθρώπων που αδικήθηκαν και αδικούνται. Φορτώνοντας στο κόμμα αυτό το πελατειακό ΠΑΣΟΚ, μάλλον ψάχνετε για εύκολο άλλοθι.
      Ναι πήγαν και "πελάτες" του παρηκμασμένου μαγαζιού, αλλά ως ποσοστό ελάχιστα μετράνε. Ο κύριος όγκος, κατά τη γνώμη μου, είναι οι άδικα "ριγμένοι": Οι άδικα "ριγμένοι" τόσο στον παλιό καιρό της παραφουσκωμένης φούσκας, όσο και στον τωρινό καιρό της σκασμένης φούσκας

      • φριξος avatar
        φριξος @ Ο Θείος 23/05/2012 13:08:24

        Ομολογώ ότι είναι από τις λίγες φορές που θα συμφωνήσω πλήρως μαζί σου!

    • aris avatar
      aris @ Ο Θείος 23/05/2012 12:54:10

      Θείε έχεις απόλυτο δίκιο.
      Εδώ και 2,5 χρόνια δεν έκαναν τίποτε. Τώρα είναι πλέον πολύ αργά. Ομως αγαπητέ θείο, κάπως έτσι προχωράει πάντα η εξέλιξη...
      Ενα ωραίο πρωί το παληό αντιλαμβάνεται οτι δεν μπορεί πλέον.
      Και τό καινούριο έρχεται ορμητικό σαν κύμα και το σαρώνει.
      Ας του προσφέρει τουλάχιστο ανιδιοτελώς την πείρα του πρό όφελος της Πατρίδας αντί να αντιστέκεται πεισματικά σαν ξεροκέφαλος γέρος,
      που δεν αντιλαμβάνεται οτι τα ψωμιά του τελείωσαν...

    • tak avatar
      tak @ Ο Θείος 23/05/2012 13:47:11

      "Συγκριτικά πλεονεκτήματα", φοβερή έκφραση και περισσότερο ουσία. Οι "επιτελείς" της ΝΔ μπορεί να τη γνωρίζουν ως θεωρία, οι μπακάληδες όμως τη γνωρίζουν στην πράξη... Και ξέρουν πόσο πουλάει...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ tak 23/05/2012 14:02:50

        Ξέρω πόσο πουλάει στην πελατεία των "μπακάληδων". Καθόλου. Δεν έχω αυταπάτες.
        Το πρόβλημα για τους μπακάληδες είναι πιά, ότι την χάνουν την πελατεία. Πάει δίπλα, στο "24-hours shop".

    • leleki avatar
      leleki @ Ο Θείος 23/05/2012 14:10:30

      Πιο παρασιτικός τομέας από τον τραπεζιτικό δεν υπάρχει.
      Ποιό «φιλοευρωπαϊκό κόμμα» τολμά να μιλήσει για τους αεριτζήδες τζογαδόρους των τραπεζών ;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ leleki 23/05/2012 14:31:29

        Σωστό. Ιδιαίτερα με την απορρύθμιση (1980 - 2008), που δεν λέει να επαναρρυθμιστεί.
        Με το σκάσιμο της στεγαστικής φούσκας, τα "κουρέματα" κτλ, ο τραπεζικός τομέας έχει υποστεί πανωλεθρία, κυρίως από την πλευρά της επάρκειας ιδίων κεφαλαίων, σε πολλές Ευρωπαικές χώρες. Βλ. όχι μόνον Ελλάδα, αλλά Ισπανία, Ιρλανδία, Μ. Βρετανία...
        Μοναδική λύση που απομένει είναι η προσωρινή κρατικοποίηση.
        Πάμπολλα φιλοευρωπαϊκά κόμματα προτείνουν μέτρα κατά των τζογαδόρων managers, από φόρο Tobin μεχρι σπάσιμο των πολύ μεγάλων τραπεζών, διαχωρισμό εμπορικής τραπεζικής από επενδυτική, κάνουν προσωρινές κρατικοποιήσεις - βλ. Άγγλοι Εργατικοί κτλ. Δυστυχώς, όχι τα 2 τέως μεγάλα, εγχώρια «φιλοευρωπαϊκά κόμματα". Το τραπεζικό σύστημα ήταν η ιερή αγελάδα του πελατειακού και παρασιτικού κομματισμού. Δεν θέλουν να την "σφάξουν". Άν θέλουν οι νεοεισερχόμενοι, άγνωστο.

        • leleki avatar
          leleki @ Ο Θείος 23/05/2012 15:16:35

          Τα «2 τέως μεγάλα, εγχώρια «φιλοευρωπαϊκά κόμματα» έχουν δεσμούς αίματος με τους εγχώριους τραπεζίτες, τόσο ισχυρούς όσο αυτούς που διατηρεί η «πανστρατευθείσα» Ντόρα με τον Χριστοφοράκο.

          • tasos1 avatar
            tasos1 @ leleki 23/05/2012 17:13:20

            Δεν κερδίζεις τίποτα με την τακτική σου. Απλά γίνεσαι φοβερά ενοχλητικός, πέρα από το ότι δείχνεις και το χαρακτήρα σου...

  17. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 23/05/2012 12:47:41

    Πέρα από το είδος των επιχειρήσεων που προτείνεις, την αποτελεσματικότητα των οποίων αμφισβητώ ευθέως, θα σου επισημάνω ότι το πρώτιστο είναι η χρηματοδότηση αυτών να έρθει από υγιές πλεόνασμα και όχι από χρέος. Ή θα πέσει χρήμα από επενδυτές ή δεν γίνεται τίποτα. Το ΠΔΕ δεν δίνει λύση γιατί οι πόροι του είναι δανεικοί.

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ Δεξιόχειρας 23/05/2012 12:55:30

      Οι κατευθύνσεις μίας αναπτυξιακής πολιτικής θα πρέπει να συζητηθούν σοβαρά και σε επίπεδο περιφέρειας, πράγμα που δεν έχει γίνει.

      Από εκεί και έπειτα, μη ξεχνάς ότι είμαστε σε κρίση όπου η ιδιωτική πρωτοβουλία και επενδύσεις είναι πεσμένες (όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά γενικά και στην ΕΕ και στις ΗΠΑ). Η στοχευμένη αναπτυξιακή πολιτική με επενδύσεις θα δώσει την ώθηση ώστε να πάρουν το χέρι οι ιδιώτες ξανά. Φυσικά, παράλληλα θα πρέπει να βάλουμε σε τάξη τα του οίκου μας ..

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Δεξιόχειρας 23/05/2012 13:23:00

      Θα πέσει χρήμα από επενδυτές μόνον άν:
      1. Εμφανισθεί ένα αξιόπιστο σχέδιο αναστροφής της πτώσης και αλλαγής πορείας.
      2. Πέσει ο πρώτος σπόρος με τον δοκιμασμένο σε άλλες κρίσεις τρόπο και τα εργαλεία του John Maynard Keynes - για όσους καταλαβαίνουν από μακροοικονομικα.
      Γνωρίζω επίσης, ότι η αμφισβήτησή σας του δρόμου που προτείνω είναι στη χώρα αυτή πλειοψηφική. Και η πρότασή μου μειοψηφική. Αυτό άν δεν είναι ισχυρότατο αντικίνητρο για επενδύσεις...
      Αλήθεια, σε ποιόν από τους παραδοσιακούς "κινητήρες της Ελληνικής οικονομίας" θα μπορούσαν να επενδύσουν;
      Στην υπερκορεσμένη και υπεραγορασμένη αγορά νεόδμητης κατοικίας;
      Σε περισσότερες εγκαταστάσεις τουρισμού του 2μηνου τύπου που έχουμε - και που χρειάζονται ...μαζική απόσυρση;
      Σε περισσότερα στρέμματα με καλλιέργειες βαμβακιού στη Θεσσαλία (αφού εκτρέψουν ...τον Αχελώο) ή πορτοκαλιών στην Άρτα;
      Μήπως ν' αποκτήσουμε περισσότερους εφοπλιστές, για να μεταφέρουμε (και διυλίζουμε) περισσοτερο πετρέλαιο - ..."διορθώνοντας" με τον γνωστό τρόπο το εμπορικό ισοζύγιο μιας χώρας με άφθονο άνεμο, ήλιο και υδατοπτώσεις;

      • aris avatar
        aris @ Ο Θείος 23/05/2012 14:26:20

        Aγαπητέ Θείο,
        Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την ηλίθια επιμονή μας να ανακαλύπτουμε ξανά τον τροχό.
        Το πρότυπο ανάπτυξης είναι μέσα στο σπίτι μας .
        Αν ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
        δεν χρειάζεται να ψαχνόμαστε. Αν ποτέ φτάσουμε την Κύπρο σε ανάπτυξη, τότε θα σκεφτούμε και περαιτέρω βήματα...
        Ο κινητήριος μοχλός της Κυπριακής οικονομίας είναι οι offshore. Eκεί βρίσκονται τα πολλά λεφτά του συστήματος. Αν δεν μπείς στο σύστημα, θα παραμένεις ψωροκώσταινα . Πτωχή και τίμια, στην καλύτερη περίπτωση, γιατί τώρα έχουμε χάσει και την τιμιότητα...

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ aris 23/05/2012 15:13:36

          Ως ειρωνεία, καλό.
          Αλλά offshore είναι από τη δική μας οπτική.
          Από την οπτική της Κύπρου (η άλλων μικρών χωρών, αλλού μακριά σε άλλες θάλασσες), δεν είναι offshore.
          Είναι in-shore.
          Υπάρχει ουσιαστικότατη διαφορά. Απο δώ βγαίνουν, εκεί μπαίνουν.

        • avanti avatar
          avanti @ aris 23/05/2012 16:27:19

          Πόσες Offshore θα δημιουργήσουμε για να απασχοληθούν το 1 εκατ. άνεργοι? Εχουν όλοι αυτοί τα εχέγγυα να εργασθούν σε αυτές τις επιχειρήσεις?
          Εχω διαβάσει ένα σωρό σχόλια & σκέψεις, αλλά το δικό σας πραγματικά με εξέπλιξε.
          Να στείλετε την πρόταση στην κομισιόν...

          • aris avatar
            aris @ avanti 23/05/2012 18:47:11

            Ημουν φαίνεται πολύ συνοπτικός...
            Θα τα πώ αναλυτικά .
            Τα πλουσιώτερα κρατη στον κόσμο σήμερα είναι κάτι μικρά κράτη, το μισό ή το 1/3 απ' το δικό μας . ¨Οπως το Λουξεμβούργο, τα νησιά Κέυμαν, η Κύπρος, η Ελβετία, το Μονακό κλπ.
            Τα κράτη αυτά δεν παράγουν σχεδόν τίποτε! ή μάλλον παράγουν χρήμα!!! Είναι κόμβοι του διεθνούς δικτύου της Αυτοκρατορίας του χρήματος που λέγονται φορολογικοί παράδεισοι κατά την Γαλλική έκφραση (Tax havens Αγγλιστί). Ο κ. Ροδινός την εποχή του Μνημονίου Ι και του ΖαππείουΙ είχε κάνει αυτή την πρόταση που επναλαμβάνω και εγώ εδώ γιατί την βρήκα πολύ έξυπνη, αρκεί να γίνεται. Εκείνος λέει επειδή είναι ειδικώτερος εμού, οτι είναι εφικτό και σχετικά εύκολο αν υπάρχει πολιτική βουληση. Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες. Αλλά αφού το έκανε η Κύπρος γιατί όχι και εμείς?
            Η πρόταση αυτή δεν έχει σχέση με την κομισσιόν, στούς Ελληνες εφοπλιστές και τραπεζίτες πρέπει να την απευθύνουμε με πρώτο και καλύτερο τον κ. Παπαδήμο...

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Δεξιόχειρας 23/05/2012 14:48:45

      Διόρθωση: το ΠΔΕ δεν είναι δανεικά.
      Οι Κοινοτικοί πόροι μέσω ΠΔΕ, δεν έχουν τόκο, δεν επιστρέφονται, είναι δωρεάν πόροι προς την Ελλάδα.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ victoria (true) 23/05/2012 15:39:45

        Ο Δεξιόχειρας μάλλον αμφισβητεί το ΠΔΕ γενικά. Άν κάνω λάθος, άς με διορθώσει.
        Μάλλον υποστηρίζει την παλιά Νεοδημοκρατική συμβατική "σοφία" της πρό 2004 εποχής, ότι "το κράτος δεν πρέπει να γίνεται επιχειρηματίας" - δηλαδή δεν πρέπει να επενδύσει.
        Εντελώς λάθος "σοφία" κατά τη γνώμη μου. Χωρίς ΠΔΕ, η αντικυκλική πολιτική είναι αδύνατη.
        Το ΠΔΕ έχει πολλούς δυνητικούς πόρους (φυσικά στη σημερινή περίοδο σχεδόν αποκλειστικά Κοινοτικούς, δεδομένου ότι το υποχρεωτικό ποσοστό συμμετοχής των εθνικών πόρων περιορίσθηκε δραστικά): Δωρεάν Κοινοτικούς - Διαρθρωτικά Ταμεία, δανεικούς Κοινοτικούς (ΕΤΕπ) κτλ
        h**p://www.ggea.gr/ap/pde.htm

        • juliet avatar
          juliet @ Ο Θείος 23/05/2012 16:08:51

          Θείε,
          σωστός ,η έλλειψη χρήματος -ιδία συμμετοχή-είναι ο κύριος λόγος για την μη υλοποίηση προγραμμάτων.

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ juliet 23/05/2012 19:36:45

            Όχι μόνο dear juliet...
            Όχι μόνο.

            Θείε μας, κι εγώ του Keynes είμαι, αλλά εδώ δεν υπάρχει αντίφαση: όντως άλλο το κράτος να παίζει το ρόλο του επιχειρηματία και άλλο να επενδύει χρήματα σε δημόσιες υποδομές που είναι οι βασικοί αποδέκτες του ΠΔΕ (συν ένα σκέλος προς επιδοτήσεις σε μικρομεσαίες, όμως σε συντριπτικό ποσοστό πρόκειται για υποδομές δημόσιου χαρακτήρα, σχεδιασμένες ώστε να υποβοηθούν την αναπτυξιακή πορεία της χώρας υπό την ομπρέλα στρατηγικής του εθνικού στρατηγικού πλαισίου αναφοράς - λέει η θεωρία...).

  18. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 23/05/2012 12:55:53

    Η επιστροφή της Ντόρας στη ΝΔ έγινε για να έρθουν περισσότερες ψήφοι στις 17/6; μου φαίνεται πολύ σουρεαλιστική αυτή η κίνηση γιατί πιστεύω οι ψήφοι που θα φύγουν γι'αυτό το λόγο θα είναι πολύ περισσότερες από αυτές που θα έρθουν! τόσο καιρό μιλούσαμε για κάθαρση κτλ και το γεγονός αυτό μόνο κάθαρση δε δείχνει... δεν ξέρω τι στρατηγικές υπάρχουν στο παρασκήνιο αλλά σαν απλή ψηφοφόρος μόνο μια μεγάλη απογοήτευση ένιωσα μόλις το άκουσα και για να πώ την αλήθεια ακόμα δεν το έχω χωνέψει. θα προτιμούσα ο Αντώνης Σαμαράς να ακολουθούσε άλλη τακτική. αυτή του ακολουθώ αυτό που πιστεύω από την αρχή και παλέυω για αυτό μέχρι τέλους. η εμπιστοσύνη των περισσοτέρων αρχίζει να κλονίζεται και μακάρι να κάνω λάθος...

  19. Γιώργος avatar
    Γιώργος 23/05/2012 12:55:58

    "Αναρχικοί" επιτέθηκαν στον Πλεύρη (που τώρα είναι στην ΝΔ αν δεν κάνω λάθος). Καμία ανακοίνωση; Τίποτα; Όλα καλά;

    • Inno avatar
      Inno @ Γιώργος 23/05/2012 13:05:46

      πρόλαβε και έβγαλε ο σύριζα, που ουσιαστικά επιβεβαιώνει ότι ήταν "αντιεξουσιαστές". τα πάντα όλα οι άνθρωποι με τις δηλώσεις τους και παρ όλα αυτά κάνουν γλέντι και εμείς τους κοιτάμε!!

  20. 1kris avatar
    1kris 23/05/2012 12:57:00

    μακραν το καλυτερο σου ροδινε.ειναι σιγουρο πως το ποδοσφαιρο ειναι ο ιδανικος χωρος να μιλησεις για μεταγραφες.Δυστυχως ομος ενας προεδρος που κανει και το κουμαντο ακουει διαφορους ςκαουντερ και με συνενοησι με τον προπονητη φερνουν παιχτες.εχοντας ωφελη απο τα λεφτα της μεταγραφης αλλα και εχουν αυτι και ματι στα αποδυτηρια.ο πρεδρος παντα πληρωνει και τρωι και το βρισιμο.γιαυτο ο γιγαντας ο Σωκρατης ειχε διπλα του τον καλυτερο της αγορας.Λουβαρης κυριοι .γιαυτο και τα παλτα στον θρυλο ηταν πολυ λιγα.ε λοπον ο Σαμαρας ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΥΒΑΡΗ .

  21. coik avatar
    coik 23/05/2012 12:57:50

    Αγαπητέ μου φίλε καλημέρα. Μην ανησυχείς άδικα, το αποτέλεσμα είναι προδιαγεγραμμένο. Αυτή την στιγμή το ρεύμα λέει Συριζα. Το πιο πιθανό είναι να βγει πρώτο κόμμα και να κάνει κυβέρνηση. Αν μου επιτρέπεις, θα πω και εγώ εμπειρία με μια γνωστή μου (εργάζεται σε μεγάλη Εταιρεία στην επαρχία με σχετικά καλό μισθό), η οποία προσπαθώντας να με πείσει γιατί είναι καλύτερα να ψηφίσουμε Τσίπρα, είπε τα εξής : «Κοίταξε να δεις, το πιο σημαντικό είναι να βγει ο Τσίπρας για να πάρει όλα τα αρνητικά μέτρα πίσω (κυρίως για την μετενέργεια και την μείωση στο βασικό μισθό). Μετά βλέπουμε, έτσι και αλλιώς δεν θα αντέξει πάνω από 6 μήνες.. Εν ολίγοις βλέποντας και κάνοντας». Όπως κατάλαβες, συμφωνώ απόλυτα με το σκεπτικό σου. Οι σημερινοί ψηφοφόροι του Συριζα είναι οι ίδιοι που μας οδήγησαν ως εδώ. Βλέποντας να καταρρέει το σύστημα ΠΑΣΟΚ, είναι έτοιμοι να συμμαχήσουν με τον οποιοδήποτε αρκεί να διατηρήσουν τα κεκτημένα. Για να μην αδικώ τον Τσίπρα, στο ίδιο μετερίζι αγωνίζεται και ο φίλος Καμμένος. Μας την έχουν πέσει από παντού δημαγωγοί και λαϊκιστές. Δεν υπάρχουν πολλές ελπίδες να ξεφύγουμε.

  22. φριξος avatar
    φριξος 23/05/2012 13:00:19

    Με όλο το σεβασμό κύριε Ροδινέ κάνετε ένα λάθος και απορώ πως το ίδιο λάθος συνεχίζεται... Γράφετε: <>

    Μου δίνετε την εντύπωση ότι μειώνετε το βασικό πρόβλημα... είναι πολλοί μα πάρα πολλοί αυτοί που ελπίζουν σε μια αποκατάσταση των αδικιών, που έχουν φτάσει στα όρια τους. Αυτό είναι το ζητούμενο και η ΝΔ δεν κατάφερε να δώσει πειστικές απαντήσεις σε αυτό, το χειρότερο δε, είναι ότι ακόμα και τώρα ασχολείτο με άλλα ζητήματα που σίγουρα δεν αγγίζουν τους απελπισμένους, αγανακτισμένους, αδικημένους Έλληνες. Και αυτοί δεν είναι λίγοι αλλά μερικά εκατομμύρια!

  23. Φελίζα avatar
    Φελίζα 23/05/2012 13:08:40

    Δεν είναι όλοι οι Έλληνες που αποσκοπούν με τις επιλογές τους, στο προσωπικό συμφέρον. Δεν είναι η πλειοψηφία που σέρνεται πίσω από κομματικούς μηχανισμούς ...για μια θεσούλα . Αυτή η μειοψηφία του λαού που το ζητά,ποτέ δεν θα ακολουθήσει την σημερινή ΝΔ .
    Στο 40% ή ακόμα και 30% πολιτών, που δεν ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές ποιός έδωσε μετά την 6η Μαίου, ένα λόγο για να ψηφίσουν στις επόμενες?
    Ακόμα για να φτάσουμε στο αύριο .... πρέπει να περάσουμε το σήμερα που είναι τραγικό!

    • tak avatar
      tak @ Φελίζα 23/05/2012 13:51:34

      Φελίζα, αν αποφασίσουν αυτοί, που δεν πήγαν να ψηφίσουν τον Καραμανλή το 2009 και αυτοί, που δεν πήγαν να ψηφίσουν το Σαμαρά στις 6 Μαΐου, να ψηφίσουν, οι κάλπες θα πουν την αλήθεια... Ειδάλλως, ότι πει ο λαός...
      [Θυμάσαι τους στίχους του Σαββόπουλου: Φταίνε τα τραγούδια τους, φταίει κι ο λυράρης, φταίει κι ο ίδιος ο λαός, που είναι μαραζιάρης].

    • juliet avatar
      juliet @ Φελίζα 23/05/2012 14:23:08

      Φελίζα,
      αφιερωμένο σ'όλους ακόμη αγωνίζονται ....Φάκτορα ,εννοώ και σένα που παραμένεις ονειροπόλος ...όσο και να το ''παίζεις'' σκληρός.
      :)
      www.youtube.com/watch?v=o4326RVQSQ8&feature=related

      • Factorx avatar
        Factorx @ juliet 23/05/2012 14:42:35

        ε οχι και το παίζω σκληρός.'Πολύ σκληρός για να ..πεθάνει" έπρεπε να γράψεις. και βάλε κανένα σωστό άσμα. θα ξενερώσω μ αυτό που έβαλες

        • Φελίζα avatar
          Φελίζα @ Factorx 23/05/2012 15:12:38

          ..ανταποδίδω ....και στους τρεις σας ....με αγανάκτηση
          www.youtube.com/watch?v=A-CWK-f4vFY

        • juliet avatar
          juliet @ Factorx 23/05/2012 15:45:52

          Γιά όσους είναι πολύ σκληροί για να ....πεθάνουν...εμείς οι Πατρινοί είμαστε μάγκες (ισσες).
          www.youtube.com/sliaSXxnNcg&feature=related

  24. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 23/05/2012 13:15:29

    Ο κ. Ροδινός όπως πάντα διακρίνεται για τις συγκροτημένες αναλύσεις του.
    Από τα σχόλια πολλών εδώ αλλά και την παραδοχή “Ο Σαμαράς λέει όλα τα σωστά αλλά απευθύνεται σε ένα ακροατήριο που ψάχνει να ακούσει όλα τα λάθος πράγματα”, αποκομίζει κανείς την εντύπωση ότι, αναμένουν μοιραία, για να μην πω ότι εύχονται, την επέλαση του Παπατζή-Αλέξη ως καταλυτήριο/ εξαγνιστήριο/λυτρωτικό του παρελθόντος και του πολιτικού συστήματος.
    Πολλοί απλοί άνθρωποι το λένε βέβαια με την πίστη κι αποτρεπτική διάθεση για να μην επαληθευθεί: "η καταστροφή θα μας συνεφέρει".
    Φοβάμαι το τίμημα μιας τέτοιας εξέλιξης δε θα είναι απλώς "παράπλευρες απώλειες" όπως ένα "Δεξιόχειρας" αφελώς η κοινώς λόγω ιδεολογικοκομματικής μυωπίας ανέφερε ...

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ Εύμηλος 23/05/2012 13:24:45

      Γιατί τότε δεν λέμε ότι η μόνη συμφέρουσα για τον ελληνικό λαό λύση είναι η Ν.Δ; Η έκφραση ¨παράπλευρες¨ χρησιμοποιήθηκε για να δώσει ειρωνική χροιά στα δυσάρεστα αποτελέσματα. Επιτέλους πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι η φιλελεύθερη πρόταση είναι προς το συμφέρον του λαού. Αυτό εξάλλου είναι η Ν.Δ. Είναι φιλελεύθερο λαϊκό κόμμα. Φιλελευθερισμός για όλους.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Δεξιόχειρας 23/05/2012 13:31:37

        Συνετό θα ήταν να έχει η ΝΔ και ένα plan B.
        Συγκεκριμένα, για την περίπτωση που έλθει δεύτερο κόμμα, ή δεν μπορεί να σχηματίσει κυβέρνηση χωρίς τον ΣΥΡΙΖΑ.
        Χωρίς plan B, η έκφραση σας για ¨παράπλευρες¨ δεν θα έχει ειρωνική χροιά, αλλά προφανώς θα είναι αυτοεκπληρούμενη προφητεία.
        Δεν παίζουμε με τη φωτιά μέσα σε πυριτιδαποθήκη.

      • eco avatar
        eco @ Δεξιόχειρας 23/05/2012 13:44:09

        H φιλελεύθερη πρόταση είναι προς το συμφέρον του λαού. Μπακογιάννη ίσον σκληρή οικονομική πολιτικοί και νέοι φόροι. Προσοχή στις λογικές αυτές

    • Ανδρομέδα avatar
      Ανδρομέδα @ Εύμηλος 23/05/2012 14:38:16

      Εγώ το είπα. Αυτό πιστεύω αυτό λέω. Δεν εύχομαι την επέλαση του Αλέξη, αλλά βλέπω τους Έλληνες να το θέλουν.
      Μνημόνιο: Ναι πιστεύω οτι πρέπει να εφαρμόσουμε ένα μνημόνιο. Να εφαρμοστούν οι διαρθρωτικές αλλαγές, να περιοριστούν τα υφεσικαά μέτρα (φόροι, οριζόντιες περικοπές) και να προστεθεί η αναπτυξιακή παράμετρος. Αυτή είναι η λύση. Από τη στιγμή που δε μας δανείζει κανείς δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει ως συζήτηση η καταγγελία των μνημονίων και την ψηφίζουν κιόλας οι Έλληνες. Δεν μπορώ να κατεβάσω εγώ από τα δέντρα αυτόν που νομίζει οτι μπορεί να βρει κάποιον που θα τον δανείσει για να κάνει προσλήψεις στο δημόσιο και επανακρατικοποιήσεις για να αυξήσει τα ελλείμματα
      Οι πολύ αδικημένοι της πολιτικής του ΠΑΣΟΚ πρέπει να στηριχτούν, όχι για να ψηφίσουν τη ΝΔ, αλλά γιατί καμία σωστή πολιτική δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε μια κοινωνία που καταρρέει. Βρήκαν ισοδύναμα γιαυτούς. Αν βρουν κιάλλους ρεαλιστικούς τρόπους για περισσότερη κοινωνική ανακούφιση είναι καλό να γίνει.
      Η κρατική σπατάλη πρέπει να μειωθεί. Μικρότερη κυβέρνηση. Φεύγουν οι υπεράριθμοι του δημοσίου και βγαίνουν στην εργασιακή εφεδρεία (μια πολύ κοινωνική πρόταση που θα πρέπει και αυτοί να εύχονται να την πετύχουμε, εκτός αν προτιμούν απευθείας απολύσεις)
      Δεν συντηρούμε ελλειμματικούς δημόσιους οργανισμούς. Δε διορίζουμε κομματικό στρατό. Δε δημιουργούμε νέους δημόσιους οργανισμούς.
      Από εκεί και πέρα εφόσον δουλεύουν για ένα σταθερό κ ανταγωνιστικό φορολογικό σύστημα, τον έλεγχο της φοροδιαφυγής και τη μείωση γραφειοκρατίας (έχουν κάνει για όλα προτάσεις) χρήμα και θέσεις εργασίας θα έρθουν μόνο με αυτά που λέει ο Σαμαράς (παραχώρηση λιμανιών, αεροδρομίων- ξένες επενδύσεις,οι μεγάλοι οδικοί άξονες/έργα υποδομής-ΕΣΠΑ, ορυκτός πλούτος, αγορτική παραγωγή, εξαγωγές, τουρισμός-αρχιπελαγικός τουρισμός, θρησκευτικός τουρισμός-αγροτουρισμός, ενίσχυση της οικοδομής, ναυτιλία).

  25. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 23/05/2012 13:33:14

    Σε συνθήκες κοινωνικής κατάρρευσης, τα πολιτικά μηνύματα που αρθρώνονται πάνω σε λογικά επιχειρήματα δυστυχώς δεν έχουν καμία τύχη.
    Οι απελπισμένοι Έλληνες θέλουν να ακούσουν ότι θα καταργηθεί το χαράτσι, οι ότι θα καταρηγθούν οι έκτακτες εισφορές, ότι θα καταργηθούν οι μειώσεις των μισθών, ότι δεν θα απολυθούν, ότι δεν θα κοπεί το δώρο κλπ. Ανθρωπίνως είναι απολύτως λογικό μετά την ανελέητη λιτότητα των 2,5 χρόνων. Όλα αυτά συμπυκνώνονται στον αντιγερμανισμό και στην απαίτηση για κατάργηση του μνημονίου.
    Και ο Ιησούς Χριστός με τους δώδεκα Αποστόλους να συνέθεταν το τελειότερο πρόγραμμα οικονομικής και κοινωνικής ανάπτύξης, δεν θα είχαν καμία τύχη να ακουστούν. Πόσο μάλλον το εκλογικό...επιτελείο της ΝΔ.
    Βέβαια, τα προηγούμενα χρόνια ουδείς ένθερμος πατριώτης ενοχλείτο από τη γερμανική κυριαρχία στην πολιτική ζωή του τόπου, αφού η παροχή ρευστότητας συντηρούσε το νεοελληνικό όνειρο.
    Κανέναν δεν πείραζε το κομματικό κράτος, αφού έτσι είναι το ρωμέικο. Ας κάνω εγώ του δουλειά μου και ας πάνε οι άλλοι να κόψουν το λαιμό τους.
    Κανένας από τους όψιμους εθνικά υπερήφανους έλληνες που λατρεύουν, εσχάτως, την Ελλάδα δεν ενοχλήθηκε από το βιασμό της ελληνικής γης από πάσης φύσεως αυθαιρεσίες.(Αυθαίρετα, σκουπίδια, καταπάτηση δασών και αιγιαλών κλπ)
    Κανένας δεν ενοχλήθηκε, ούτε άλλαξε συμπεριφορά, από το γεγονός ότι μια μικρή κωμόπολη ξεκληριζόταν κάθε χρόνο στους ελληνικούς δρόμους.
    Κανένας δεν ενδιαφερόταν για το τι μαθαίνουν τα παιδιά του στο σχολείο. Παρά μόνο τους έπιανε υστερία για τις διαβόητες πανελλήνιες εξετάσεις αμάθειας.
    Και πόσα άλλα που συνθέτουν την μικροαστική Ελλάδα των "μη προνομιούχων"
    Όσοι στηλίτευαν αυτή την έλλειψη ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ χαρακτηρίζονταν να μην πως πως... Αρχαιοελληνικό φολκλόρ και παραλιακή. Ντάτσουν, Αντίντας και Χάνι της Γραβιάς.
    Αυτός ο παρασιτικός κόσμος είναι που επί δεκαετίες είχε στυλώσει τα πόδια σε κάθε είδους λόγο για κάθε είδους ορθολογική μεταρρύθμιση της κοινωνικής και οικονομικής ζωής. Αυτός ο ίδιος κόσμος τώρα αρνείται την πραγματικότητα (όχι του Μνημονίου) και βρίσκει καταφύγιο στον εύκολο καταγγελτικό λόγο. Γι' αυτό φταίει το ΠΑΣΟΚ. η ΝΔ, οι Γερμανοί, οι δωσίλογοι και οι προδότες κλπ.
    Αυτή η αντιαισθητική κοινωνική πλειοψηφία είναι όμως που πρόδιδε τη χώρα κατ' εξακολούθηση και κατά συρροή. Κάθε μέρα.
    Κατανοητή η απελπισία της ανεργίας, της ανασφάλειας, της πείνας, των άπειρων οικονομικών προβλημάτων. Αλλά νομίζω πως ταιριάζει στην περίπτωσή μας το παλιό εκείνο ρητό: «εν άλλοις πταίομεν και εν άλλοις παιδευόμεθα»
    Για άλλα, για τα οποία δε φταίμε, ταλαιπωρούμαστε αλλά έχουμε και πολλές άλλες απλήρωτες αμαρτίες.
    Συνεπώς τι μήνυμα να ακουστεί σε τέτοιες καταστάσεις; Απλώς θα περιμένουμε τα τελευταία επεισόδια της κατάρρευσης με την ελπίδα ότι το νέο που θα γεννηθεί δε θα είναι μια μετάλλαξη του παλιού που πεθαίνει.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/05/2012 14:48:24

      Προσυπογράφω την κάθε λέξη.

    • ERASMUS avatar
      ERASMUS @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/05/2012 15:07:47

      Αγαπητέ φίλε θα σου πρότεινα ένα πρόγραμμα που θα είχε απήχηση στον κόσμο έστω και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς

      1.Αμεση κατάργηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών
      2.Αμεση απέλαση του συνόλου των παρανόμων μεταναστών
      3.Αμεση σύνδεση του ύψους των συντάξεων με το ύψος των συνολικών εισφορών του εργασιακού βίου του εργαζόμενου με ίδιο και μοναδικό τύπο για όλα τα ταμεία
      4. Άμεση σύνδεση των καταθέσεων σε τράπεζες και των οποιονδήποτε άλλων χρηματοοικονομικών κινήσεων ( χρυσός , ομόλογα κλπ ) με το ΑΦΜ του καταθέτη και άμεση αναζήτηση χωρίς κωλύματα από τις τράπεζες ( με ποινή διακοπής λειτουργίας τους) των αδικαιολογήτων ποσών των φυσικών προσώπων .
      5.Φυλακιση χωρίς αναστολή σε εργοδότη που έχει ανασφάλιστο εργαζόμενο
      6 Άμεσο οριστικό κλείσιμο της επιχείρησης που φοροδιαφεύγει , δεν πληρώνει ΦΠΑ , δεν πληρώνει ασφαλιστικές εισφορές ,δεν εκδίδει αποδείξεις , δέχεται η εκδίδει εικονικά τιμολόγια ,αδυναμία των φυσικών προσώπων για 10 χρόνια να ξαναδημιουργήσουν νέα επιχείρηση και κατάσχεση από το δημόσιου του συνόλου της επιχείρησης
      5.Πληρες άνοιγμα χωρίς κριτήρια των συνόλου των κλειστών επαγγελμάτων
      6. Δημόσιος λειτουργός που χρηματίζεται φυλακίζεται χωρίς αναστολή και χάνει δια βίου κάθε είδους επαγγελματική άδεια ( γιατροί , μηχανικοί κλπ )
      7.καταργηση κάθε είδους υπολογισμού φόρου σε επιχειρήσεις και φορολόγηση αποκλειστικά βάση τζίρου χωρίς άλλο υπολογισμό
      8.Αμεση και δια βίου διακοπή συνεργασίας με το δημόσιο σε εταιρία που αποδειχθεί ότι εμπορεύεται υλικά με απόκλιση άνω το 20% από το μέσο ευρωπαϊκό όρο πώληση ( Βλέπε ιατρικά υλικά )
      9.Ιατρικη περίθαλψη μόνο σε ασφαλισμένους
      10. Συνθήκες ασφάλειας στους πολίτες – όλοι οι αστυνομικοί στους δρόμους –κανένας σε φύλαξη προσώπων

      Αυτά θα έχουν άμεση απήχηση ......................... Έλα ντε που δεν τολμάει κανένας να τα προτείνει …

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/05/2012 16:01:25

      Είσαι έτοιμος για την ΚΟΒΑ Βερολίνου Γιάννη ! Άψογος .

  26. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 23/05/2012 13:36:16

    Κε Ροδινέ, πράγματι οι μεταγραφές δεν αρκούν.
    Όμως, θα σταθώ στην τελευταία σας φράση-πρόταση: "η ΝΔ να είναι συγκεκριμένη...να ΠΕΙΣΕΙ ότι θέλει και μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα".

    Κατά την άποψή μου, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ. Δεν παίζουμε, πλέον, παιχνίδι πειθούς-επιχειρημάτων.

    9 στους 10 ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν διαβάσει το πρόγραμμά του. ΑΡΑ δεν πείστηκαν από τις θέσεις του. Απλά, θέλουν να τιμωρήσουν ΝΔ/ΠΑΣΟΚ για τις κλεψιές, τα ψέματα, την οικονομική εξαθλίωση του Μνημονίου.

    ΟΣΟ κι αν προσπαθήσει ο Σαμαράς, αυτοί οι άνθρωποι δεν πείθονται: το μόνιμο επιχείρημά τους είναι: "μπορεί ο Τσίπρας να είναι νέος και άπειρος, αλλά οι ΑΛΛΟΙ είναι κλέφτες/ψεύτες/αδιάφοροι στη φτώχεια". ΠΑΝΤΑ το επιχείρημα γυρίζει εναντίον των ΑΛΛΩΝ. Δεν πείθονται από λογικά επιχειρήματα: το 80% των κινήτρων του ψηφοφόρου είναι ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ.

    Πιστεύω ότι ΜΟΝΟ στο συναίσθημα μπορεί να στοχεύσει ο Σαμαράς, όπως σωστά κάνει:
    1. να βάζει το απόλυτο τρομο-δίλημμα "Ευρώ ή Δραχμο-Αρμαγεδών"
    2. να αποδομήσει ηθικά τον Τσίπρα ως καιροσκόπο/ανίκανο/επικίνδυνο/χωρίς στελέχη/κωλοτούμπα
    3. να προκαλέσει άλλη μια ΜΕΓΑΛΗ γκάφα του Τσίπρα (βλέπε "Ολαντ-ρέου") ειδικά σε Εθνικό Θέμα (π.χ. θα βγούμε από το ΝΑΤΟ; θα μειώσει το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων; θα παραχωρήσει συνεκμετάλευση στο Αιγαίο;)
    4. ΜΟΝΟ αφού γίνουν αυτά, συμπληρωματικά να προσθέσει τα βασικά σημεία του "Προγράμματος 100 ημερών ανόρθωσης της Οικονομίας" και να καλλιεργήσει το προφίλ του ως "Πρωθυπουργός εν αναμονή"

  27. rasputin avatar
    rasputin 23/05/2012 13:54:04

    Μα αυτή η άποψη αγαπητέ Κώστα Ροδινέ διακινείται παντού , εδώ και καιρό . Και η αλήθεια είναι ότι δεν έχουν πολύ άδικο οι άνθρωποι .
    Η εικόνα που έβγαινε προς τα έξω ήταν άθλια : βγάλτε μας πρώτο κόμμα για να έχουμε εμείς το πάνω χέρι στην συγκυβέρνηση που θα κάνουμε με το ΠΑΣΟΚ , χωρίς να σας λέμε τι θα κάνουμε την επόμενη μέρα . Και υπερασπίζονταν με σθένος τα πεπραγμένα της κυβέρνησης Παπαδήμου , που γονάτισε τον κόσμο, αλλά και το PSI , που ξάφρισε τα ασφαλιστικά ταμεία . Ε, και κάπου στο βάθος ακουγόταν και κάτι γενικά - αόριστα για μερική επαναδιαπραγμάτευση , χωρίς να πείθουν κανένα .
    Οπότε όσοι με χίλια ζόρια αντέχουν οικονομικά , απογοητεύονται και απλώς σου γυρνούν την πλάτη , ενώ όσοι είναι ήδη κατεστραμένοι/άνεργοι/φτωχοί εξοργίζονται από την στάση της ΝΔ και ψηφίζουν τελείως κόντρα .
    Προχτές τα έγραψα και σε άλλο τόπικ , δεν θέλω να γίνω επίμονος και κουραστικός , αλλά αν δεν αναπτυχθεί άμεσα προγραμματικός λόγος - συγκεκριμένες δεσμεύσεις , η μάχη είναι χαμένη .
    Ο φόβος για τον Σύριζα (που όντως τον θεωρώ πολιτικά επικίνδυνο και όλως απροετοίμαστο) λειτούργησε μέχρι εκεί που μπορούσε . Όσοι ήταν να φοβηθούν, έχουν ήδη ανασκουμπωθεί και φυσικά όχι γιατί το λένε τα στελέχη της ΝΔ , αλλά επειδή από μόνοι τους κατάλαβαν τον κίνδυνο .
    Από εκεί και πέρα αν για άλλες 25 μέρες βγαίνει ο Μιχελάκης να κάνει τον μπαμπούλα κάθε βράδυ , με το γνωστό προκλητικό και επιθετικό υφάκι του , η ΝΔ θα καταλήξει δεύτερη και με διαφορά .
    Ο λαός θέλει να του δώσεις μια ελπίδα , μια διέξοδο , κάτι να πιστέψει και να περιμένει . Και να εξηγήσεις επιτέλους ότι δεν θα συγκεβερνήσεις με το ΠΑΣΟΚ , αλλά θα δεχτείς ψήφο εμπιστοσύνης-ανοχής για να εφαρμόσεις το δικό σου πρόγραμμα .
    Τρέξε Σαμαρά τρέξε , σε μια εβδομάδα θα είναι αργά...

  28. dim avatar
    dim 23/05/2012 13:57:51

    Όλα θα κριθούν απόψε. Αν βγει γραπτή απόφαση του ΕΛΚ, ότι αποδέχονται τις προτάσεις Σαμαρά, η ΝΔ θα κερδίσει τις εκλογές.

    Αν επιμείνουν σε ευχολόγια, ο κόσμος θα πει: "αφού οι ευρωπαίοι έτσι κι αλλιώς δε δειχνουν πρόθεση να διαπραγματευτούν, οπότε και τα λόγια του Σαμαρά (για επαναδιαπραγμάτευση) και τα λόγια του Τσίπρα (για ακύρωση) είναι ανέφικτα, ας πάμε λοιπόν στο Τσίπρα για να τους δείξουμε τουλάχιστον ότι δε τους γουστάρουμε πια"

    Αν όμως uιοθετήσουν τις προτάσεις Σαμαρά, και τις ανακοινώσουν γραπτώς και με ξεκάθαρο τρόπο, πουν δηλαδή ότι η εισήγηση του Σαμαρά είναι η σωστή και θα προτείνουμε στη σύνοδο κορυφής τώρα και μετά τον Ιούνιο να ισχύσουν 1-2-3-4-5-6 πράγματα, ο Σαμαράς μπορεί μετά να το αξιοιποίησει στο έπακρον αυτό...

    Βγαίνοντας στον ελληνικό λαό και μιλώντας με χειροπιαστές αποδείξεις μετα, ότι εμεις θα πετύχουμε αυτό και αυτό και αυτό. Αν ελληνικέ λαέ προτιμάς τα νταηλίκια του Τσίπρα, τις ανεδαφικές του προτάσεις για κρατισμό που μόλις τις ακούσουν οι ευρωπαίοι θα μας πετάξουν έξω, ψήφισε Τσίπρα. Εμεις σε καλούμε να μας ψηφίσεις για να υλοποιήσουμε τη διαπραγμάτευση που ήδη έβαλα στο τραπέζι, που είναι ρεαλιστική, εφικτή και ήδη έγινε αποδεκτή από το ΕΛΚ, και θα έχει άμεσα ορατά αποτελέσματα μείωσης των φορολογικών βαρών, καμίας άλλης μείωσης μισθών και συντάξεων και σταδιακή – ρεαλιστική αποκατάσταση τους κλπ κλπ

  29. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 23/05/2012 13:59:28

    Οι προηγούμενες εκλογές, νομίζω ήταν περισσότερο ένα πεδίο επικοινωνιακής αντιπαράθεσης των κομμάτων, παρά αντιπαράθεση κυβερνητικών προτάσεων.
    Η ΝΔ, παρουσίασε ένα πρόγραμμα διακυβέρνησης, πάνω στον άξονα της ¨ανάπτυξης¨, που δεν πέρασε επικοινωνιακά.
    Τι έφταιξε; Γιατί δεν πέρασε;
    1.Μήπως δεν ήταν άρτιο και ολοκληρωμένο;
    2.Μήπως δεν απαντούσε στα άμεσα - επείγοντα προβλήματα του κόσμου;
    3.Μήπως δεν έδειχνε τον δυναμισμό που θέλει ο κόσμος για την ¨τροποποίηση¨ του αδιέξοδου μνημονίου που καταστρέφει αντί να χτίζει;
    4.Μήπως τα πρόσωπα δεν έπεισαν με τον δημόσιο λόγο τους;

    θα επιχειρήσω να δώσω τις δικές μου απαντήσεις μέσα από το πρίσμα του απλού ψηφοφόρου, που δεν διαθέτει οικονομικές γνώσεις, που ακούει, βγάζει συμπεράσματα και τοποθετείται στην κάλπη.
    1. ακούω ένα πρόγραμμα, που μιλάει για μείωση φορολογίας, για ρευστότητα στην αγορά , για μείωση της γραφειοκρατίας και λέω ότι όλα αυτά είναι καλά για να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο προσέλκυσης επενδύσεων.
    Φτάνουν όμως αυτά, για ν΄αρχίσει η μηχανή της οικονομίας να δουλεύει; Εδώ εγώ δεν μπορώ ν΄απαντήσω, πρέπει να με πείσουν αυτοί που έχουν την τεχνογνωσία.
    2.στο δεύτερο ερώτημα, δεν άκουσα απαντήσεις, παρά μόνο για τις κατώτερες συντάξεις. Φτάνει αυτό; Πως αντιμετωπίζεις το εκρηκτικό πρόβλημα της ανεργίας 1.200.000 ανθρώπων, πως τους κρατάς όρθιους μέχρι να έρθουν τ΄αποτελέσματα της ανάπτυξης;
    3. Το περιβόητο ¨μνημόνιο¨, που έπαιξε τόσο πολύ επικοινωνιακά, αλλά επί της ουσίας κανένα κόμμα δεν το προσέγγισε σωστά κατά τη γνώμη μου.
    Εδώ, μετράνε 2 πράγματα.
    1. μετά την διαπίστωση ότι το μνημόνιο έχει αποτύχει, ΤΙ ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ; ότι πρέπει ν΄αλλάξει,
    2. ή ν΄ακυρωθεί
    3. ή ΚΑΠΟΙΟΣ επιτέλους να καθίσει και να εκπονήσει ένα ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, το οποίο θα είναι το ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ;
    Δεν πιστεύω ότι η λύση είναι η αποσπασματική αντιμετώπιση του μνημονίου και η προσπάθεια ν΄αλλάξουν ορισμένα πράγματα μόνο απ΄αυτό, ούτε η καταγγελία - ακύρωσή του μονομερώς.
    Πιστεύω όμως στην τρίτη εκδοχή, της κατάρτισης ενός ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ , ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ, ολοκληρωμένου, που θα περιλαμβάνει όλες τις τεχνικές λύσεις για την επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων, όλες τις προτάσεις συγκράτησης της οικονομίας παράλληλα με τρόπους ενίσχυσης του ανενεργού ανθρώπινου δυναμικού που εξαθλιώνεται καθημερινά και τέλος να περιλαμβάνει άμεσα μέτρα ανάκαμψης που θ΄αποτελέσουν την σταθερή βάση από την οποία με άλλα μέτρα θα περάσουμε στην ανάπτυξη.
    Αυτό λοιπόν το νέο ΕΘΝΙΚΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, πρέπει ν΄αντιπαρατεθεί στο υπάρχον , το οποίο εκπόνησαν άλλοι ξένοι τεχνοκράτες, που δεν έλαβαν υπόψιν βασικές παραμέτρους τις Ελληνικής άρρωστης οικονομίας.
    2. Αφού λοιπόν εκπονηθεί αυτό το μνημόνιο, πρέπει να γίνει το αντικείμενο διαπραγμάτευσης. Και ποιος μπορεί να το διαπραγματευτεί και να το υπερασπιστεί καλύτερα;
    Εδώ η απάντηση είναι εύκολη: Αυτός που το εκπόνησε.

    4. Για τα πρόσωπα της ΝΔ, που εξέφεραν τον δημόσιο λόγο: Αποδείχθηκε ότι σε μεγάλο βαθμό , ήταν ανεπαρκή , εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.
    Δεν θέλει ο κόσμος ν΄ακούει πλέον κοκορομαχίες, χωρίς να προσλαμβάνει ¨πραγματικές¨ απαντήσεις στα προβλήματα.
    Δεν θέλουμε ν΄ακούμε μόνο έναν λόγο που θ΄αποδομεί τον λόγο του αντιπάλου.
    Θέλουμε ν΄ακούσουμε τον θετικό λόγο της ΝΔ, γιατί αυτός τελικά θα εντυπωθεί στη συνείδηση του απλού πολίτη.
    Αυτές όλες οι μέθοδοι εκφοράς του πολιτικού λόγου, είναι παλιομοδίτικοι και δεν προσφέρουν τίποτα ούτε σ΄αυτόν που τις χρησιμοποιεί, ούτε σ΄αυτόν που ακούει.
    Προσωπικά, πιστεύω ότι πρέπει να βγουν μπροστά και να μιλήσουν, άνθρωποι που έχουν εργαστεί πάνω στο ¨πόνημα¨ του εθνικού σχεδίου της οικονομίας, με σοβαρότητα, χωρίς κανείς να μπορεί να τους αντιπαρατεθεί γιατί πολύ απλά θα είναι γνώστες του αντικειμένου.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Απλή σκέψη 23/05/2012 15:01:34

      Συμφωνώ κυρίως στο σημείο που μιλάτε για ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. Εϊναι και μια δική μου σκέψη συτό και απορώ που δεν έγινε ακόμη πράξη από τη ΝΔ.

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ akenaton 23/05/2012 17:21:27

        Κάτι ακόμη, με το ¨ εθνικό μημόνιο¨, θα ξεφύγουμε και από την ρητορική μνημονιακός - αντιμνημονιακός, που ισοπέδωσε την ΝΔ και την ταύτισε με το ¨μνημονιακό¨ πασοκ.

  30. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 23/05/2012 14:07:22

    ΔΕΝ πειθεται κανείς (δυστυχώς) από τον "θετικό λόγο" της ΝΔ, όσο καλός κι αν είναι: είναι σαν να μιλάς σε κουφούς! Ο κόσμος θέλει να "τιμωρήσει τους κλέφτες/ψεύτες/ανάλγητους": τον κινητοποιεί το συναίσθημα, ψηφίζει αρνητικά. ΜΟΝΟ ο τρόμος του Δραχμο-Αρμαγεδώνα θα τους ταρακουνήσει, και η ηθική αποδόμηση του Τσίπρα. Τίποτ' άλλο.

    • Ιωαννης Τ avatar
      Ιωαννης Τ @ Κόνδωρας 23/05/2012 19:00:31

      φιλε εχεις θεματακι με την τρομολαγνια. ειναι η 5η/6η φορα που το υποστηριζεις.
      θα σου πω πολυ απλα οτι ενας ΗΓΕΤΗΣ δεν μπορει να κυβερνησει εναν λαο με τον τρομο. αυτος δεν ειναι ηγετης. ειναι κατι αλλο. ειναι τυρρανος. κανεις πολυ κακο στο κομμα παντως!!!

      • Κόνδωρας avatar
        Κόνδωρας @ Ιωαννης Τ 23/05/2012 20:19:40

        Φίλε Ιωάννη, δεν με έχεις πιάσει και με στεναχωρείς.

        Δεν είναι θέμα κολήματος με τρομολαγνεία. Είναι θέμα ότι πρέπει ο Έλληνας να ξέρει 100% την αλήθεια για το τί θα επακολουθήσει αν πάμε στη δραχμή.
        Τρομολαγνεία θα ήταν το: "θα μας επιτεθούν εξωγήινοι". Το τρομο-δίλημμα ΕΙΝΑΙ πραγματικό, δυστυχώς, (όλοι το λένε) και το θέτω κάθε φορά (5η/6η ;) που βλέπω απόψεις του στυλ "η ΝΔ να πει στο λαό το πρόγραμμά της": αυτό στις 6/5 έφερε 19% και δεν αποδίδει άλλο.
        Ο ηγέτης κυβερνάει με αλήθειες, όσο δυσάρεστες κι αν είναι.

  31. Πέτρος avatar
    Πέτρος 23/05/2012 14:35:33

    Άντε να τα ξαναπούμε. Τα προβλήματα που απασχολούν τους Έλληνες σήμερα είναι α) η ανεργία β) η οριζόντια μείωση μισθών - συντάξεων γ) το χαράτσι και οι 20 φόροι στα ακίνητα (!!!) δ) οι νέες φορολογικές δηλώσεις με τα τεκμήρια και τις μειώσεις αφορολογήτου και τις παγίδες των αποδείξεων ε) το μπάχαλο στον ΕΟΠΠΥ και στα νοσοκομεία με γιατρούς και φάρμακα.
    Τα δύο πρώτα δεν διορθώνονται άμεσα.
    Στα άλλα η άμεση λύση είναι :
    α) Μείωση των συντελεστών για το χαράτσι στη ΔΕΗ στο μισό για τη πρώτη κατοικία για το 2012
    β) Υπαγωγή σε μειωμένο συντελεστή 1 ευρώ το τ.μ για όσους αδυνατούν να πληρώσουν το χαράτσι του 2011, για άμεση είσπραξη εκατομμυρίων ευρώ, έστω και μειωμένων.
    γ) Αναθεώρηση των τεκμηρίων, ώστε να είναι "μαχητά" από τους φορολογούμενους, αν αποδεικνύεται η ανεργία ή η μεγάλη μείωση στους μισθούς- συντάξεις.
    δ) Άμεση λύση στο πρόβλημα των φαρμάκων και ιατρών, με αλλαγές στον ΕΟΠΠΥ.
    ε) Συνέπεια του Κράτους = συμψηφισμός των οφειλών του Δημοσίου προς τους πολίτες μέσα στη τελευταία 3 ετία, με τους φόρους των πολιτών της χρονιάς που διανύουμε.
    Μπορεί το οικονομικό επιτελείο της Συγγρού να έχει κι άλλες λύσεις.
    Πάντως τα καθημερινά προβλήματα των ανθρώπων θα παίξουν ρόλο
    στη κάλπη. ΑΝ δεν βρεθούν λύσεις, τότε ετοιμαστείτε για το μοιραίο, δηλαδή
    πρώτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ και ... καληνύχτα. Υπάρχουν αυτιά στη Συγγρού ;

  32. rasputin avatar
    rasputin 23/05/2012 14:42:13

    Φίλε Γιάννη Φαίλτωρ ο καθένας μας βιώνει την σκληρότητα της σημερινής κοινωνικής-οικονομικής κατάστασης, με άλλη ένταση και με διαφορετικού βαθμού συνέπειες στον εαυτό του και την οικογένειά του .
    Όποιος είναι βουτηγμένος μέχρι τον λαιμό ή ακόμα χειρότερα , όντως δεν θα ακούσει τίποτα όπως σωστά αναφέρεις . Αν ήταν όλοι έτσι , η ΝΔ θα έπαιρνε 6% και το ΠΑΣΟΚ 2% .
    Υπάρχει όμως και μερίδα κόσμου που κάπως τα φέρνει βόλτα , αλλά περιμένει να ακούσει χειροπιαστά πράγματα . Που φοβάται τους πειραματισμούς και τα σχέδια στην άμμο του Σύριζα , αλλά φοβάται και την νωθρότητα και συντηρητικότητα της ΝΔ .
    Παρουσίασε ένα πρόγραμμα λοιπόν κι ας πάει χαμένο , να πεις ότι έπεσες μαχόμενος , αντί να πέσεις άδοξα . Αν η μικρότερη σύνταξη δεν επανέλθει π.χ. στα 600 ευρώ από τα 400+ που είναι σήμερα , η όποια κοινωνική συνοχή έχει απομείνει θα πάει στα τσακίδια . Πως θα κυβερνήσεις έτσι;
    Πρέπει οι χαμηλότεροι μισθοί-συντάξεις να πάρουν ανάσα άμεσα , για να έχεις χρόνο να εκτελέσεις τις όποιες μεταρρυθμίσεις . Αν δεν μπορείς να το κάνεις , ΟΚ δεν χρειάζεται να εκλεγείς .

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ rasputin 23/05/2012 16:44:29

      Αγαπητέ, δε διαφωνώ για τα βραχυπρόθεσμα μέτρα τα οποία πρέπει να ληφθούν για την ανακούφιση των χειμαζομένων. Το σχόλιό μου αναφερόταν γενικότερα στο γεγονός ότι μας έπνιξαν κυριολεκτικά οι "μη προνομιούχοι" που δεν είναι και λίγοι. Αυτοί δεν ακούνε κανένα μήνυμα πέραν το βολέματός του, έστω και μέσα στα ερείπεια των άλλων.
      Οι υπόλοιποι, άλλοι το παλεύουν με τις τελευταίες τους εφεδρείες, άλλοι φύγαμε, άλλοι δεν τους έχει απομείνει καμία ελπίδα.
      Για να μπορέσει κάποιος να εφαρμόσει ένα οποιοδήποτε πρόγραμμα, πρέπει να κερδίσειτις εκλογές για να σχηματίσει κυβέρνηση. Στις συνθήκες που υπάρχουν, δε βλέπω κάτι τέτοιο να είναι εύκολο. Η λογική έχει δώσει τη θεση της στο θυμικό.
      Αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλλων

  33. Joao avatar
    Joao 23/05/2012 14:42:57

    Συγνώμη,
    αλλά αν η ΝΔ καταφέρει να αυξήσει τα ποσοστά της και να έρθει πρώτο κόμμα θα οφείλετε κατά κύριο λόγο στα διαπλεκομενα μμε και στην τρομοκρατία που αυτά υποβάλουν στη χώρα μαζί με τους φίλους ευρωπαίους και τον πρώην πρωθυπουργό Παπαδημο προσφάτως. Φοβική ψήφος θα είναι..
    Από εκεί και πέρα στην κοινωνία και Από αυτά που μπορώ να αντιληφθώ μετά την πρώτη παγωμαρα και τον φόβο που επικράτησε περί επιστροφής στο Χάος στη κακία δραχμή την ακυβερνησια κλπ νομίζω ότι γυρνάει μπούμερανγκ στη ΝΔ και τους νταβατζήδες που θέλουν μνημόνιο και εύρο με κάθε κόστος.. Τα υπόλοιπα αναφέρονται και σε σχόλια πιο πάνω περί κοινής γραμμής με Πασοκ και μη μου πει κανείς ότι δεν θα συνεργαστούν μετεκλογικά...
    Πραγματικά η χειρότερη διαχείριση που έχει γίνει ποτέ με πλήρη υποστήριξη του μνημονίου... αυτή είναι η εικόνα έξω..

    • tas avatar
      tas @ Joao 23/05/2012 16:32:41

      Ετσι ακριβως....

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Joao 23/05/2012 19:09:35

      Τα έχουμε μπερδέψει εντελώς και κάποιοι έχουν υποβαθμίσει την "επίγνωση κινδύνου" σε "φόβο" και βαφτίζουν όποιον χτυπάει καμπανάκι προειδοποιώντας γι αυτά που έρχονται "τρομοκράτη".

  34. Inno avatar
    Inno 23/05/2012 14:51:20

    δείτε απέναντι τι γίνεται: ο τσίριζα γίνεται κόμμα για να πάρει το "κακό" μπόνους, κάνει το κοκκοράκι στην Ευρώπη και αυτό στους ΜΙΚΡΟΥΣ και 50% άνεργους ΠΕΡΝΑΕΙ, ρετουσάρει το πρόγραμμά του, επιδιώκει να χτίσει ένα μεγάλο αριστερό κόμμα, με πολλές φαμφάρες αλλά και εισπράτοντας θυμό, άρνηση, μικροσυμφέροντα υπερχρεωμένων, κρατοκοδίαιτων, κηφήνων.
    Συγχρόνως, τσουβαλιάζει νδ με πασοκ, ευνοοώντας προφανώς το πασοκ και εξαφανίζοντας τον γαπ από την εικόνα. "πασοκ και νδ μας κατέστρεψαν, επί γαπ δεν έγινε τίποτα ιδιαίτερο αφού τα 2 κόμματα συγκυβερνούσαν τα 2,5 τελευταία χρόνια. Τώρα το γιατί οι 5 μήνες "συγκυβέρνησης" έγιναν 2,5 χρόνια, αυτό το ξέρουν οι αριστερές πατερίτσες του πασοκ τα τελευταία 30 χρόνια.

    Το πασοκ από την άλλη, το σάπιο και το διαλυμένο όπως οι ίδιοι λένε, παίζει σε 2 ταμπλό, είναι ίσως το μόνο κόμμα που είναι σίγουρο ότι θα συγκυβερνήσει!
    Ο μουτζούρης, ο κατά τα άλλα δακτυλοδεικτούμενος, είναι έτοιμος να συγκυβερνήσει σε "φιλοευρωπαϊκή κυβέρνηση" αλλά και σε "κεντροαριστερή κυβέρνηση"!!

    Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος όχι μόνο να περάσει 2ο κόμμα η ΝΔ, αλλά και να μείνει στην αντιπολίτευση μόνη, μαζί με τον Καμμένο, σα να ήταν ο μόνος φταίχτης! Τον μουτζούρη τον κρατάμε εμείς πλέον, αν δεν το χουμε καταλάβει, μεγάλη επιτυχία ομολογώ.

    Αν γίνει αυτό, δεν θα μιλάμε μόνο για διάλυση της παράταξης, αλλά για την μεγαλύτερη ξεφτίλα που χει γίνει. Γιατί το αποτέλεσμα θα χει προέλθει από αυτοκτονικές, λανθασμένες επιλογές αυτοεγκλωβισμού που θα οδηγήσουν στην απομόνωση.

    Και θα κυβερνάει το σύνολο αυτών που ρήμαξαν τον τόπο τα τελευταία 30 χρόνια! θα μιλάμε για απίστευτο "κατόρθωμα"¨!

    • dim avatar
      dim @ Inno 24/05/2012 03:40:43

      Πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβει ένας μέσος Έλληνας ότι το πρόγραμμα του Σύριζα είναι μη εφαρμόσιμο σε οποιαδήποτε χώρα που δεν μπορεί να εφαρμόσει νομισματική πολιτική και που δε μπορεί να βγει σε αγορές για να δανειστεί? Είναι τόσο απλό, το πρόγραμμα Σύριζα εντός Ευρώ είναι ΑΚΥΡΟ ΑΚΥΡΟ ΑΚΥΡΟ.

      Δεν εξετάζω άν είναι ΣΩΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ή ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (για μένα είναι προφανές ότι είναι λαθος γιατι ο κρατισμός μας έφερε εδώ, και τωρα έιναι η ώρα να πάμε μπροστά, όχι να γυρίσουμε στις αποτυχημένες συνταγές του παρελθόντος), λέω το πολύ απλό, ότι το πρόγραμμα αυτό εντός ευρώ είναι ενα ΑΚΥΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

      Αμα ο μέσος Έλληνας ψηφίσει ένα ΑΚΥΡΟ πρόγραμμα, τότε είμαστε πραγματικά άξιοι της μοίρας μας...

      Ο Αλαβάνος τους το είπε. Ας είσαστε ειλικρινείς, μη εφαρμογή του προγράμματος αυτού οδηγεί στη δραχμή. Πρόγραμμα που αντί να μειώνει το δημοσιονομικό έλλειμμα, το αυξάνει, δεν θα γίνει ποτε αποδεκτό απο τους Ευρωπαϊους. Οπότε ο Τσίπρας είναι ξεκάθαρο ότι ή μας δουλευει όταν λέει οτι δε θα βγούμε από το ευρώ (γιατί αν θέλει να εφαρμόσει αυτά που λέει πρεπει να μας βγάλει από το ευρώ) ή μας δουλεύει όταν λέει οτι θα εφαρμόσει αυτό το πρόγραμμα (γιατί τέτοιο πρόγραμμα εντός ευρώ δεν εφαρμόζεται)

  35. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 23/05/2012 14:56:49

    Κι'ένα υποθετικό[;]σενάριο.Τα πιόνια στην πολιτική σκακιέρα έχουν ήδη στηθεί.Από την μιά πλευρά συσπειρωμένοι υπό το σύριζα,το εκφυλισμένο πασοκ,αυτοί που χρωστούν στις τράπεζες και ελπίζουν μέσα στο χάος να την γλιτώσουν,οι πολιτικά απολίτιστοι,οι πραγματικά πτωχοί και οι λαθρομετανάστες.Οπλο τους, στην κυριολεξία, οι ''αντιεξουσιαστές''και ινστρούχτορας η επαναστατική συνιστώσα του σύριζα.Από την άλλοι,πολίτες που πιστεύουν στην δημοκρατία και στην υγιή ανάπτυξη,αρκετά φοβισμένοι,συχνά παγιδευμένοι από συμφέροντα διαπλεκομένων,ανίσχυροι λόγω του μετριοπαθούς και πολιτισμένου προφίλ τους σ΄έναν άνισο αγώνα.Κι'αν δοθεί το σύνθημα;Κύριε Σαμαρά,γρηγορείτε!Κερδίστε τους εξαθλιωμένους Ελληνες με λόγο πειστικό,πρόγραμμα κοινωνικό,κατανοητό.κρυσταλλένιο.Αποψιλώστε τις γραμμές τους,αν υπάρχει ακόμα χρόνος!

  36. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 23/05/2012 15:30:39

    πολιτικοι αρχηγοι που σκοτωνονται για 50 εδρες bonus δεν εχουν καμια τυχη. αργα η γρηγορα ακομα και αν κερδισουν τις εκλογες, θα καταρευσουν με πολυ θορυβο. Ο Συριζα διοτι δεν εχει υπευθυνα ατομα να κυβερνησουν και η ΝΔ δεν εχει προγραμμα ,αλλα εχει Ανατολακη και Ντορα . μαλλον εχει προγραμμα η ΝΔ. Εχει το προγραμμα των πολιτικων του μνημονιου, πιθανως με 1-2 μικροαλλαγες που μεσα στην απολυτη υφεση δεν θα πετυχουν τιποτε. μες την απολυτη συννεφια, σορρυ δεν θα βρεξει αναπτυξη.

  37. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 23/05/2012 15:48:48

    Ο Ολυμπιακός έχει και τον ''Σοφό'' στον πάγκο για κουμανταδόρο,η ΝΔ ποιόν έχει;

  38. κυριακη avatar
    κυριακη 23/05/2012 15:52:32

    πολυ φοβαμαι πως στις 17 ιουνη θα φαμε τετοια κεραμιδα οπως αυτοι που περιμεναν το πασοκ στο 20%..Ακουω πολλους που φευγουν λογο ντορας στην ηλεια μιλαμε για μεγαλη συντριβη.....

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ @ κυριακη 23/05/2012 16:19:23

      Ο Κοντογιάννης θα βοηθήσει στη συντριβή. Αυτό είναι το μόνο βέβαιο. Άσε που οι ντορικοί δηλώνουν πως Ν.Δ δεν ψηφίζουν με τίποτα.

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ 23/05/2012 18:28:50

        Ο κοντογιάννης και ο κάθε κοντογιάννης αν είχε γραμμάριο τσίπας θα έπρεπε να πει 'παραιτούμαι, δεν θέλω τίποτα' αφού έχει γίνει πλέον βούκινο και ξεφτίλα. Ούτως ή άλλως στο σπίτι του θα πήγαινε, για εκεί είναι.

  39. theo1611 avatar
    theo1611 23/05/2012 16:56:40

    To ερώτημα πλέον δεν είναι αν υπάρχει "άλλο" σχέδιο.

    Το ερώτημα είναι αν υπάρχει καν σχέδιο και βέβαια απευθύνεται προς όλους τους διεκδικούντες την ψήφο του εκλογικού σώματος.

  40. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 23/05/2012 17:37:32

    Υπόθεση τού άρθρου (και τού Φλωρίδη):

    "Ο κ. Τσίπρας άντλησε από μια μεγάλη δεξαμενή ψηφοφόρων. Αυτό που ο κ. Φλωρίδης απεκάλεσε «παρασιτικό ΠΑΣΟΚ», θα το διευρύνω περισσότερο για να συμπεριλάβω και τους «βολεμένους της μεταπολίτευσης»."

    Γεγονότα και αριθμοί:

    Το ΠΑΣΟΚ είχε κάπου 43%. Τώρα έμεινε με 13%. Άρα τού έφυγε ένα 30%. Από αυτούς ο Τσίπρας πρέπει να τσίμπησε κανά 10%. Οι υπόλοιποι κατευθύνθηκαν σε ΔΗΜΑΡ, Αποχή, Καμμένο, ΝΔ, Χρυσή Αυγή, ΚΚΕ, κλπ (μ' αυτή τη σειρά).

    Συμπέρασμα (και ερωτηματικά):

    Άρα ποιό είναι το νόημα εδώ; Ότι το βολεμένο και παρασιτικό ΠΑΣΟΚ είναι το 10% που πήγε στον Τσίπρα;
    Και τότε αυτοί που έμειναν στο ΠΑΣΟΚ τι είναι; Το παραγωγικό και αβόλευτο ΠΑΣΟΚ;
    Και το υπόλοιπο 20% που πήγε στούς άλλους (από ΚΚΕ μέχρι Χρυσή Αυγή) τι ακριβώς είναι; Το τρελλαμένο ΠΑΣΟΚ;

    Ο όλος συλλογισμός δεν στέκει, εκτός αν παραδεχτεί κανείς ότι αφενός όλο το 43% τού ΠΑΣΟΚ τού 2009 ήταν είτε παρασιτικό και βολεμένο είτε τραλλαμένο (περίπου ένας στους δύο Έλληνες) και αφετέρου ότι το υπόλοιπο 57% που ψήφισε τούς άλλους το 2009 ήτανε υγιέστερο, αξιοκρατικότερο κλπ. Μόνο που τέτοιος κάθετος διαχωρισμός στην κοινωνία δεν υφίσταται...

    Και εφόσον κάτι τέτοιο δεν υφίσταται, ας δούμε και ένα εναλλακτικό συμπέρασμα:

    Αυτή η αυθαίρετη κατηγοριοποίηση τού συγκεκριμένου 10% πρώην Πασόκων που τώρα ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, εξυπηρετεί άριστα τη στρατηγική τού δικομματισμού (που απειλείται ευθέως από τον ΣΥΡΙΖΑ και επομένως πρέπει με κάθε τρόπο να τον δαιμονοποιήσει)...

    Υ.Γ. Εκτός τού ότι αυτός ο χαρακτηρισμός είναι προσβλητικός για 650.000 περίπου Έλληνες, συμβαδίζει επίσης άριστα και με το επικοινωνιακό όργιο που έχουν εξαπολύσει τα ΜΜΕ τής διαπλοκής, τών μπετατζήδων κλπ. Ξέρετε, αυτών που παλιότερα δαιμονοποιούσαν τον Σαμαρά έως ότου αυτός στηρίξει Παπαδήμο και ψηφίσει το μνημόνιο 2!

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 23/05/2012 20:55:26

      προσυπογράφω 100%

  41. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/05/2012 17:44:11

    Εν τω μεταξύ και στην Ιταλία Καίγονται μπιέλες: H γείτων απέκτησε τον χαïκάλη της.
    Ούνα φάτσα ούνα ράτσα, αλλά με διαφορά φάσης, προηγούμαστε σαφώς ...
    h**p://news.in.gr/world/article/?aid=1231197211

  42. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 23/05/2012 18:00:39

    ΜΗΝΥΜΑ ΥΓΕΙΑΣ:
    1. Αν το περπάτημα είναι καλό για την υγεία, οι ταχυδρόμοι θα ήταν αθάνατοι.
    2. Η φάλαινα κολυμπά όλη μέρα, τρώει μόνο ψάρι και πίνει σκέτο νεράκι, αλλά είναι χοντρή.
    3. Το κουνέλι όλο τρέχει και (χορό)πηδάει αλλά ζει μόνο 15 χρόνια.
    4. Ενώ η χελώνα που δεν τρέχει ούτε κάνει τίποτα ζει άνετα για 170 χρόνια. .

    • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
      ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 18:15:56

      Mπαρντον;;;;;;

    • juliet avatar
      juliet @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 18:22:09

      Kώστα ,
      απ'ότι κατάλαβα το τέταρτο μήνυμα χαρίζει χαρά και μακροημέρευση.
      Και κάπου κάπου να πετά και κανένα πυροτέχνημα να φωτίζει το σκοτάδι της μονοτονίας ....

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ juliet 23/05/2012 19:11:53

        Juliet,
        οι συμβουλές είναι προς τον Δαναό που ετοιμάζεται ενόψει Καλοκαιριού.
        Μην αναζητείτε πολιτικές προεκτάσεις.

        • juliet avatar
          juliet @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 19:17:19

          Mα και εγώ αυτό εννοούσα ....νύχτες μαγικές ,απλά τώρα ξεκουράζεται .....κάνει τον χελώνο!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ juliet 23/05/2012 19:19:45

            Ωχ!
            Χελώνος ο ....Δαναός;
            Το ....άτι της Χαλκιδικής;

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 19:24:53

            Ο Τζιμ Άνταμς των Βαλκανίων, μαζί με το άλογό του τον Κεραυνό, την πιστή του φίλη Ντόρα Μόρισσον και το Μασκοφόρο Εκδικητή, ατρόμητοι υποστηρικτές του Νόμου!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 23/05/2012 19:26:57

            Τα Βαλκάνια είναι μικρά για να χωρέσουν τον Δαναό!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 19:32:21

            Έμαθα ότι ανοίγει φροντιστήριο ξένων γλωσσών (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά κλπ)στις χώρες του πρώην ανατολικού συνασπισμού. Υπάρχει, λέει, ζήτηση. Θα τα ονομάσει ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΑΚΩΦ

          • juliet avatar
            juliet @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 19:44:58

            μάλλον στο μετά διδασκάλου θα καταλήξει...
            το άνευ δεν είναι αποδοτικό ,άσε που οι ρυθμοί θα είναι αργοί.
            :)

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 19:51:33

            αυτο πιστεύω και εγώ!

          • juliet avatar
            juliet @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 19:25:50

            Ατι ; δηλ.τρώει και καμμιά καμτσικιά ;
            :)












            ;

    • theo1611 avatar
      theo1611 @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 18:33:30

      Λευκή σημαία ή πετσέτα?

      Συγχαρητήρια!!!!

    • sotrod avatar
      sotrod @ Κώστας Ροδινός 23/05/2012 20:32:24

      χαχαχα.......καλοοο το κλεβω !!!

  43. theo1611 avatar
    theo1611 23/05/2012 19:01:50

    Σε περίοδο κρίσης οι επικοινωνιολόγοι, οι συμβουλάτορες και λοιποί παράγοντες (του γλυκού νερού) πάνε περίπατο!!!

    Παίρνεις τις αποφάσεις σου και πας μπροστά και ποτέ δεν είσαι μόνος σου, απλά οι πιό ανιδιοτελείς, οι έχοντες την αίσθηση του καθήκοντος χωρίς να αναμένουν τίποτα, συντάσσονται μαζί σου σχεδόν αυτόματα, ούτε τους ξέρεις ούτε σε ξέρουν ούτε θα τους μάθεις ποτέ!!!


    Αν δεν μπορείς ή δεν θέλεις έτσι να το κάνεις, δεν έχεις απλά τις ικανότητες!!!


    ΥΓ: Από ανθρώπους που σήμερα είναι στην αφάνεια, αλλά το έκαναν και απολαμβάνουν της εκτίμησης, χωρίς άλλα πάρε-δώσε!!!

  44. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 23/05/2012 19:35:13

    Μπά, μύθος!
    Μια μέθοδο εκμάθησης ελληνικών, άνευ διδασκάλου, ετοιμάζει για...ουκρανές, εδώ και μερικά χρόνια, αλλά έχει κολλήσει στο ...άνευ.....

  45. Ροζα Γλυξμπουργκ avatar
    Ροζα Γλυξμπουργκ 23/05/2012 19:37:09

    αγαπητε σεργκει
    πηρα προχθες εναν μαλακα συντροφο για την γιορτη του...μου λεει αστα ειμαστε πολυ πισω απο τον συριζα... του λεω σοβαρευτειτε-παρτε τουλαχιστον εναν ελληνοχριστιανο-εστω και ντεμεκ-γυριστε το εστω και τωρα λιγο προς τον καταφτυσμενο και καταπτοημενο νοικοκυραιο. σταματηστε να νομιζετε πως ειστε μονο οι 8-10 που μενετε στο κολονακι γιατι μονο αυτους θα παρετε. κουναγε το κεφαλι (το καταλαβαινα απο το τηλεφωνο) και μου λεγε "ειμαστε πολυ πισω απο τον αλεξη...".... θλιψη σεργκει.....για αυτους!

  46. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 23/05/2012 20:10:30

    Η ΝΔ είναι σε πολύ δύσκολη θέση.
    Η αρχική απόρριψη του Μνημονίου με την ταυτόχρονη δαιμονοποίησή του, ακολουθήθηκε από την υπερψήφιση του Μνημονίου 2 και της δανειακής των 130 δισ. Βέβαια ο Σαμαράς από την αρχή λέει σε όλους τους τόνους ότι το έκανε για να σώσει τη χώρα. Μα τα ίδια δεν έλεγε και ο ΓΑΠ;
    Ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Καμμένος είναι για τα πανηγύρια. Δεν χρειάζεται μεγαλύτερη ανάλυση.
    Το ΠΑΣΟΚ μου φαίνεται ότι το ξεχάσαμε, γιατί τώρα είναι τρίτη δύναμη, αλλά και γιατί περιμένουμε με τους βουλευτές του να κυβερνήσουμε στις 18/06.
    ΚΚΕ και ΧΑ χάνουν διαρκώς δυνάμεις λόγω έντονου φανατισμού.
    Μάνος και Τζήμερος παρέα με νεοφιλελεύθερες ιδέες, είναι μια μεγάλη απειλή για όλους όσοι δεν ανήκουν στην οικονομική ελίτ του 5% της ελληνικής κοινωνίας. (υπέρ τους γράφει κάθε μέρα η καθημερινή, όχι τυχαία).
    Τι ψηφίζουμε λοιπόν; Με ποιο κριτήριο; Μα αυτό που μας έθεσαν όλοι οι ξένοι.
    Ευρώπη ή απομόνωση. Ψευδέστατο μεν, υπαρκτό δε.
    Τι άλλο να πω. Μακάρι οι Ευρωπαίοι να μας βοηθήσουν, γιατί μόνοι μας δεν μπορούμε να διατηρήσουμε όχι μόνο το βιοτικό μας επίπεδο, αλλά και την κοινωνική μας συνοχή.
    Ας ψηφίσουμε μια φορά με τη σκέψη να ικανοποιήσουμε όλο τον πλανήτη (Ομπάμα, Πούτιν, Ευρώπη) που μας το ζητά. Τι μας ζητά ο κόσμος; να τηρήσουμε τις δεσμεύσεις (τις υπογραφές Σαμαρά - Βενιζέλου) του Ελληνικού Κράτους και να προχωρήσουμε επιτέλους στην ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ του ελληνικού κράτους, όπως θέλαμε το 2004.

  47. rasputin avatar
    rasputin 23/05/2012 21:35:10

    Σόρι που το γυρνάω σε νούμερα αλλά πιάνομαι από το σχόλιο της Ροζας Γλυξμπουργκ .
    Γιατί επικρατεί η αίσθηση ότι ο Σύριζα είναι πολύ μπροστά; Υπάρχουν πρόσφατες δημοσκοπήσεις που δείχνουν κάτι τέτοιο;
    Εκτός αν δεχτούμε ότι αυτές που δημοσιεύονται και μιλούν για ντέρμπυ είναι φτιαχτές και υπάρχουν κρυφές , που δείχνουν άλλα νούμερα .
    Εδώ η τελευταία δημοσκόπηση στο "μακελειό" (που ούτε για αστείο δεν αβαντάρει την ΝΔ) μας δίνει μισή μονάδα μπροστά .
    Όλοι ανησυχούμε για την συνέχεια , γι' αυτό και συζητάμε , αλλά όχι και πολύ μπροστά ο Τσίπρας . Έκανε τρελό ξεπέταγμα την πρώτη βδομάδα μετά τις εκλογές , αλλά μετά τις διερευνητικές το πράγμα ήρθε στα ίσια .
    Εκτός αν στην Αττική όπου μένετε οι περισσότεροι είναι τόσο άσχημα τα πράγματα . Στην Β. Ελλάδα πάντως οι περισσότεροι θεωρούν ότι έστω δύσκολα η ΝΔ θα νικήσει .
    Χτες βρέθηκα τυχαία με παλιό φίλο και γερά χωμένο στέλεχος του Σύριζα που μου έλεγε τα αντίθετα . Ήταν νευριασμένος που χάσανε την αρχική διαφορά και φοβόταν ότι όσο οι δικοί τους μιλάνε για δραχμή τα ποσοστά τους θα πέφτουν .
    Μου έλεγε ότι στην Α΄Θεσ/νίκης που την είχαν πάρει στις 6/5 , η ΝΔ είναι μπροστά πλέον .
    Δεν τους παίρνει από κάτω , δεν λέω κάτι τέτοιο , ότι νούμερο και να γράψει ο Σύριζα είναι άθλος γι' αυτούς , δεν έχουν τίποτα να χάσουν . Αλλά ας μην είμαστε τόσο ηττοπαθείς .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.