#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/09/2011 11:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τώρα, γιατί αύριο μπορεί να είναι αργά…



Δεν νομίζω να περίμενε ο ελληνικός λαός τις χθεσινές ανακοινώσεις, της πανικόβλητης και κρυπτόμενης κυβέρνησης του κ. Παπανδρέου, για να πειστεί ό,τι με την ακολουθούμενη πολιτική η χώρα οδηγείται «ντογρού στην κατηφόρα της μεγάλη». Και μάλιστα ανεξέλεγκτα…

Επίσης, η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού, εδώ και καιρό, έχει πειστεί (και αυτό το επιβεβαιώνουν όλες οι δημοσκοπήσεις) ό,τι  ούτε ο κ. Παπανδρέου, ούτε το ΠΑΣΟΚ μπορούν πλέον. «Δειλοί μοιραίοι και άβουλοι αντάμα, προσμένουν ίσως κάποιο θαύμα».

Ακόμα και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, μπορεί φοβισμένοι και εκβιαζόμενοι να ψηφίζουν τα νομοσχέδια, αλλά μεταξύ τους το ερώτημα της καθημερινότητας είναι: «θα προλάβουμε να φύγουμε;»

Τούτων δοθέντων, η λογική απορία είναι «υπάρχει άλλη λύση ή έχουμε  έστω και μια πιθανότητα να μας σώσει ο Γιώργος; »

Η Κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου, μεθοδικά εδώ και μήνες, προσπαθεί να μας πείσει (και δυστυχώς ως ένα βαθμό το έχει καταφέρει) ότι ο δρόμος που ακολουθεί η χώρα είναι μονόδρομος. Επίπονος, ταπεινωτικός, αλλά αυτός είναι. Και όπως χαρακτηριστικά  μου έλεγε κάποιος από τους εναπομείναντες φανατικούς οπαδούς του ΠΑΣΟΚ (μην έχετε ψευδαισθήσεις υπάρχουν αρκετοί ακόμα) «της Αναστάσεως προϋπήρξε ο Γολγοθάς και η σταύρωση»!

Αρωγοί  στην προσπάθεια αυτή στέκονται  όλα τα μέλη της τρόϊκας, δηλαδή Ε.Ε, Δ.Ν.Τ., Ε.Κ.Τ. Δεν θα μπορούσαν να κάνουν  διαφορετικά άλλωστε! Τα δικά τους φωτεινά μυαλά συνέλαβαν το σχέδιο που εφαρμόζεται στην Ελλάδα! Δεν είναι εύκολο να ομολογήσουν την αποτυχία τους. Δεν ξέρω κάν, αν αυτό που συμβαίνει στη Ελλάδα το θεωρούν αποτυχία! Μπορεί  να στόχευαν εδώ εξ υπαρχής! Δεν μας είχε προειδοποιήσει, από νωρίς, ο Ντομινίκ Στρός Κάν, ότι οι «Έλληνες είναι in deep shit»; Και ότι η μόνη λύση ήταν μια μεγάλη εσωτερική υποτίμηση; Ε, δεν γίνεται αυτό;

Αναμφίβολα, έως λίαν προσφάτως, η Κυβέρνηση είχε μαζί της και τον ισχυρό μηχανισμό των διαπλεκόμενων ΜΜΕ. Ποιος ξεχνάει εκείνα τα θριαμβευτικά πρωτοσέλιδα κάθε φορά που ο Γιώργος μας έσωζε! Και δεν μας …έσωσε μόνο μια φορά!!!

Το μεγαλύτερο επίτευγμα, αυτού του πανίσχυρου μηχανισμού του μονοδρόμου, είναι ότι έχουν καταφέρει να πείσουν την ελληνική κοινωνία ότι αν δεν αποδεχθεί μια, ακόμα και δραματική, μείωση μισθών και συντάξεων, μπορεί την επομένη ημέρα  να μην έχει ούτε μισθό, ούτε σύνταξη! Ό,τι αυτή η ανελέητη  αφαίμαξη που υφίσταται καθημερινά είναι, όπως το τοποθέτησε ο κ. Βενιζέλος, «το ασφάλιστρο για το μέλλον»! Με άλλα λόγια ο κόσμος έχει πειστεί ότι μας …κλέβουν μεν, αλλά είμαστε τουλάχιστον «ακόμα ζωντανοί»!

Γιατί, αν ο ελληνικός λαός είχε πειστεί ότι υπάρχει μια άλλη εναλλακτική πρόταση, θα είχε σχηματίσει ένα ποτάμι οργής και ελπίδας και θα οδηγούσε τον Σαμαρά στα σκαλιά του Προεδρικού Μεγάρου για να ορκιστεί Πρωθυπουργός. Το έχει ξανακάνει αυτό και τρέχει μες το αίμα του.

Όμως, δυστυχώς, αυτή τη στιγμή κερδίζει ο φόβος! Ο Έλληνας είναι δέσμιος της  αγωνίας για το μισθό, έστω αυτόν τον κουτσουρεμένο, του άγχους για τη σύνταξη, έστω αυτή την πενιχρή. Αυτή η ξεδιάντροπη δήλωση του Πρωθυπουργού της χρεοκοπίας για «έναν εργαζόμενο σε κάθε οικογένεια» ξέρετε πόσο …καλά ακούγεται σε μια οικογένεια που δεν έχει κανέναν εργαζόμενο; Μπορεί εμείς να γράφουμε τα ..ηρωικά για ξεσηκωμούς και ανατροπές, αλλά ο άλλος έχει ως πρώτο μέλημά του τα έξοδα που τρέχουν. Και δυστυχώς,  έχει πεισθεί, πώς και αν ακόμα κατέβει στους δρόμους, τίποτα δεν θ΄ αλλάξει.  Έτσι,  «λουφάζει στη μιζέρια του και την απελπισιά του». Εκεί τον οδήγησαν! Γιατί διαφορετικά δεν θα είχε καμιά πιθανότητα επιτυχίας αυτό το ανάλγητο σχέδιο σ’ έναν ατίθασο λαό.

Με όλα αυτά, ουδόλως ισχυρίζομαι πως δεν υπάρχει άλλη λύση. Τουναντίον!

Με ρώτησε το πρωί ένας φίλος.  «Εντάξει να ψηφίσω και εγώ να φύγει ο Βενιζέλος. Και  ποιος θα αναλάβει την Οικονομία; Ο …Σταϊκούρας;»  Το ερώτημα είναι πονηρό και  άνευ αντικειμένου! Δηλαδή, ο κ. Παπανδρέου χρειαζόταν  τον Βενιζέλο, εκείνα τα δήθεν  αστέρια , τους διάσημους ξένους συμβούλους, τους νομπελίστες οικονομολόγους, για να φέρει τη χώρα στην καταστροφή;

Σε στιγμής κρίσης, οι λαοί στρέφουν το βλέμμα τους και αναζητούν τον ηγέτη στον οποίο και θα εμπιστευθούν τις τύχες τους.

Σ’ αυτές τις στιγμές το στοίχημα είναι προσωπικό. Όπως και το κάλεσμα.

«Ναι εμείς οι Έλληνες μπορούμε»!

Γιατί κανένας δεν είχε διαβεβαιώσει τον Μιλτιάδη και τους στρατιώτες του ότι θα κέρδιζαν στο Μαραθώνα!

Τώρα, γιατί αύριο θα είναι αργά.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ignoramus avatar
    Ignoramus 22/09/2011 11:23:28

    οι νεοι Δαντόν της πατρίδας μας ροδινος και στρειντζ. Αβαντι ρε ποπολο. ευγε σας όλους. ευγε στο αντινουζ

    • tsiftsidis elefterios avatar
      tsiftsidis elefterios @ Ignoramus 22/09/2011 12:18:12

      ναι ρε ο σταικουρας,αν δεν μπορει αυτος αλλος , αλλος που θα παει καποιος θα μπορει.εκει μας εφτασαν τα λαμογια του πασοκ

  2. βουλα ελευθεριαδου avatar
    βουλα ελευθεριαδου 22/09/2011 11:24:29

    δώστε το σύνθημα και μεις είμαστε μέσα, τώρα όμως όχι αύριο

  3. thanos avatar
    thanos 22/09/2011 11:35:57

    Όσο καθυστερεί η αλλαγή κυβέρνησης τόσο πιο βαθιά γίνεται η κρίση

  4. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 22/09/2011 11:40:54

    Να κάνει λοιπόν η Ν.Δ μια πρόταση μομφής, να τελειώνουμε. τί κάθεται και ψελλίζει εκλογές ο Σαμαράς;

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Bloody_Ophelia 22/09/2011 12:17:46

      Δυστυχώς, ο Σαμαράς δεν φαίνεται να αντιλαμβάνεται το μέγεθος της κοινωνικής αναστάτωσης...
      Εμένα, και άλλους γνωστούς, που είχαμε εναποθέσει ελπίδες ανάκαμψης στο Σαμαρά, μας χάνει σιγά σιγά...

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ Φακ Κωστας 22/09/2011 13:46:07

        Δεν πειράζει... Υπάρχουν εκατομμύρια άλλοι που τον πιστεύουν... Και πίστεψέ με, δεν θα του λείψετε...

        • Lampros avatar
          Lampros @ Χαλκιδέος 22/09/2011 14:01:07

          Όλοι θα λειψουν. Ας τα αφησουμε αυτά.
          Εχει δημιουργησει πολλές ελπίδες ο Σαμαράς. Μπραβο του. Πρέπει και να τις δικαιώσει όμως.

          • Theo avatar
            Theo @ Lampros 22/09/2011 15:25:36

            η τωρα η ποτε!!!

            ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ!!!!!!

            ο κοσμος χανεται και αυτοκτονει!!
            Ως ποτε???

          • ΗΛΙΑΣ avatar
            ΗΛΙΑΣ @ Theo 22/09/2011 19:21:28

            σωστος... ειναι εγκληματιες και δωσιλογοι στην κυβερνηση και η αντιπολιτευση δεν τους ριχνει τωρα ομως.... γιατι???

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Φακ Κωστας 22/09/2011 14:23:16

        μια αμφιβολία εξέφρασα και με κατατάσσεις απευθείας στους ανεγκέφαλους...
        μακάρι, για το καλό όλων, η σιγουριά σου για το Σαμαρά να επαληθευθεί..

  5. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 22/09/2011 11:44:44

    Παρών!
    Που, πότε, πως;

  6. tpe avatar
    tpe 22/09/2011 11:46:45

    Καλά...
    Από τον καναπέ μας, όλοι μας, θα κάνουμε την επανάστασή μας...

  7. ataktos avatar
    ataktos 22/09/2011 11:49:10

    η Αμερική ανακάλυψε πριν κάποια χρόνια τον Λαντεν .. εμείς εδώ στο Ελλαδισταν την παρέα του ....γιωργακη ..

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ ataktos 22/09/2011 11:54:05

      Μπορείς σε παρακαλώ να εξηγήσεις τον συσχετισμό;

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ ataktos 22/09/2011 11:55:55

      Ζητείται λογική και τεκμηριωμένη εξήγηση, φυσικά. Αν υπάρχει...

      • ataktos avatar
        ataktos @ StarPowerNone 22/09/2011 12:48:18

        το λέμε και εκβιασμό η τρομοκρατία

  8. katalytikos avatar
    katalytikos 22/09/2011 12:00:53

    ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!

  9. Απορία avatar
    Απορία 22/09/2011 12:01:32

    Η Ελλάδα δεν διασώζεται και μαθηματικώς.

    Εαν υποθέταμε ότι οι έλληνες είχαν την θέληση και την δυνατότητα για κινεζικού τύπου διψήφια ποσοστά ανάπτυξης η τεράστια εσωτερική και η συνεχιζόμενη διεθνής οικονομική ύφεση δεν επιτρέπει να γίνει κάτι τέτοιο ούτε για τον χρονικό ορίζοντα μετά από 3-4 χρόνια. Αλλά σε 3-4 χρόνια θα έχουμε ήδη χρεωκοπήσει...

    Δεν υπάρχει τρόπος πλεόν να μην πνιγεί η Ελλάδα στο χρεός της και να μην χρεωκοπήσει, είναι καθήκον της αντιπολίτευσης να το καταστήσει αυτό γνωστό και σαφές στον κόσμο ασχέτως του τι λέει και ισχυρίζεται το ΠΑΣΟΚ και η τρόικα.

  10. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 22/09/2011 12:10:19

    «υπάρχει άλλη λύση ή έχουμε έστω και μια πιθανότητα να μας σώσει ο Γιώργος; »
    Μα αυτό το ερώτημα νομίζω ότι τους απαντήθηκε με την ψήφιση του μνημονίου,πέρυσι.
    Από τότε μας «σώζει» ανά 3μηνο!!!

  11. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 22/09/2011 12:13:33

    Και μαλιστα,κε Ροδινε, σ ενα γρηγορο τωρα.Γιατι αν αφησεις να σερνεται αυτο το "τωρα"τοτε τα κατοχικα ΜΜΕ θα αναστησουν αυτο το πεθαμενο στην συνειδηση του κοσμου Θασοκ,τοχουμε ξαναδει το εργο πολλες φορες,αλλωστε σκυλια στο ιδιο μαντρι ειναι μ εμας τα προβατα.

  12. EPICOUROS avatar
    EPICOUROS 22/09/2011 12:15:58

    ΗΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΙ, ΕΤΕΛΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ ΜΗ ΟΥΣΗΣ.

  13. Tem avatar
    Tem 22/09/2011 12:16:35

    Ανατροπή τώρα. Γιατί και σήμερα μπορεί να είναι αργά....

  14. καινός avatar
    καινός 22/09/2011 12:17:44

    όπως είπαμε...

    Φτάνει πια το βρίσιμο στο ΠΑΣΟΚ και τους προδότες...
    Την ευθύνη για οτιδήποτε κακό συμβεί στη χώρα πλεον, την έχει 100% η Νέα Δημοκρατία.

  15. tzager avatar
    tzager 22/09/2011 12:19:05

    Κύριε Ροδινέ,

    Το ερώτημα του φίλου σας που επιμελώς προσπαθήσατε να το απαντήσετε με ρητορική ερώτηση.. είναι εύστοχο και ιδιαίτερα κρίσιμο.

    Με τον Σταικούρα και το Μηταράκη θα αποφύγει η Ελλάδα την καταστροφή??? Αυτοί θα διαπραγματεύονται με την τρόικα σε κρίσιμες στιγμές???

    Ο Βενιζέλος από την αρχή ξέραμε ότι μπήκε για να "καεί" και ότι θα ήταν ανεπαρκέστατος σε αυτό το κρίσιμο πόστο. Δε είναι αυτό το θέμα όμως. Το ζητούμενο είναι ότι αυτοί που επαγγέλονται ότι θα βγάλουν την Ελλάδα από το αδιέξοδο.. ούτε πείρα ούτε στελέχοι βελινεκούς διαθέτουν για να διεκπεραιώσουν κρίσιμες πολιτικές εξόδου από την βαθύτατη οικονομική κρίση που μαστίζει τον τόπο!!! Και όχι μόνο αυτό.. πίσω από αυτούς κρύβεται μία σειρά παλαιοκομματικών φθαρμένων στελεχών που κυρίαρχα ευθύνονται για τη σημερινή κατάσταση!!!

    Μόνο επιφανείς, εξοκοινοβουλευτικοί, καταξιωμένοι στον τομέα τους άνθρωποι που αγαπούν τον τόπο τους μπορούν να βγάλουν τον τόπο από τη δυστυχή θέση που τον οδήγησε το μεταπολιτευτικό πολιτικό σύστημα!!!

    Να το ξέρετε αυτό και να μην τρέφετε φρούδες ελπίδες....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tzager 22/09/2011 12:31:26

      επειδή ακριβώς θεωρώ κρίσιμο το ερώτημα και κρισιμότερη την απάντηση, για αυτό τα αναφέρω.

    • ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ avatar
      ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ @ tzager 22/09/2011 13:01:56

      Σήμερα πλέον η τεχνοκρατία επιβάλλεται της πολιτικής , το ηθικό και πρέπον όμως είναι οι τεχνοκράτες να αποτελούν τους συνεργάτες των πολιτικών οι οποίοι λαμβάνοντας υπ’ όψη τους τις προτάσεις τους να αποφάσιζαν τις πολιτικές τους πράξεις συνυπολογίζοντας πολλούς παραμέτρους και επιπτώσεις .
      Αυτό δυστυχώς σήμερα έχει ήδη ανατραπεί δεν υφίσταται χρόνια τώρα και οι τεχνοκράτες όχι μόνο καθοδηγούν τους πολιτικούς αλλά επιβάλουν και τις πολιτικές τους απάνθρωπες πρακτικές .

      Οι πολιτικές πράξεις δεν μπορούν να είναι αποτέλεσμα τεχνοκρατικών εισηγήσεων και πρακτικών αλλά οφείλουν να συνυπολογίζουν και τις κοινωνικές ανάγκες.
      Πολλές φορές οι πολιτικές αποφάσεις πρέπει να συγκρούονται με τα τεχνοκρατικά κελεύσματα. Αυτή είναι η πεμπτουσία χρησιμότητας της πολιτικής.

      Η εξυπηρέτηση των κοινωνικών αναγκών πολλές φορές προηγείται της εφαρμογής των τεχνοκρατικών μετρήσεων και αναλύσεων. Η κατά γράμμα εκτέλεση των τεχνοκρατικών προτάσεων καταλήγει στο παράδοξο-ανήθικο και εγκληματικό να ευημερούν οι αριθμοί και να δυστυχούν οι άνθρωποι.
      Οι τεχνοκράτες δεν λαμβάνουν υπ’ όψη τους τις κοινωνικές προτεραιότητες-ανάγκες ούτε τον απαιτούμενο χρόνο για την υλοποίηση των πολιτικών πράξεων. «Τώρα σ’ ήβρα τώρα στάκα».και τα φυσικά πτώματα των απονονοημένων να κείτονται διάσπαρτα ,άδικα φονευθέντα για να ευημερούν οι αριθμοί των αεριτζίδικων αγορών , κρίμα δεν ζητούσαν τίποτα παραπάνω από μια ταπεινή θέση στην επιβίωση μέσω της αληθινής παραγωγικής διαδικασίας και οι στυγνοί τεχνοκράτες τους το στέρησαν !!!!

      • Sackis avatar
        Sackis @ ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ 22/09/2011 13:27:24

        ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ 22/09/2011 14:51:26

        Εξαιρετικό!

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ 22/09/2011 16:57:59

        Συγχαρητήρια!

  16. Xartografos avatar
    Xartografos 22/09/2011 12:23:18

    Προσπαθώ να δώ το μέλλον. Παίρνω το δεδομένο του Σαμαρά πρωθυπουργού. Εκλογές, αυτοδυναμία ή συνεργασία, οκ. Η εξαγγελία λέει "Ίδιοι Στόχοι, Άλλος Τρόπος". Στη χειρότερη περίπτωση, η νέα κυβέρνηση αποτυγχάνει να γίνη δεκτή η επαναδιαπράγματευση, δεν γουστάρουν τα όρνεα οι δανειστές μας . Τι κάνουμε ? Plan B υπάρχει ?

    • factorx avatar
      factorx @ Xartografos 22/09/2011 12:34:28

      Διάβασε σε παρακαλω την ομιλία και την συνεντευξη στην Θεσσαλονίκη, υπάρχουν αναλυτικα

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ factorx 22/09/2011 14:05:07

        Αγαπητέ factorx,
        Ο xartografos "ζητάει να δει" το plan B.
        Οσοι Ελληνες δεν πείθονται ακόμη από τον Σαμαρά, είναι επειδή φοβούνται ότι δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια και θέλουν να ξέρουν τι θα κάνει μετά.
        Για να κυβερνήσει ο Σαμαράς, δεν θα πρέπει να υποτιμήσει την αξία της ερώτησης.
        Οταν λέμε "το τέλος της μεταπολίτευσης", εννοείται ότι κανένας πια δεν πιστεύει σε "μεσσίες"

  17. ataktos avatar
    ataktos 22/09/2011 12:29:00

    η φωτογραφία τα λέει όλα ..ποιος φταίει ...h..tp://www.coe.int/t/dghl/monitoring/socialcharter/complaints/CC30CaseDoc1_en.pdf

  18. kp8 avatar
    kp8 22/09/2011 12:35:02

    Πριν από όλους εμάς, που έχουμε πειστεί ήδη νομίζω, το πολυ καλό αυτό άρθρο πρέπει να απευθυνθεί και να πείσει τον ίδιο τον Αντώνη Σαμαρά. Γιατί τουλάχιστον ως προς το "τώρα" δεν βλέπω κίνηση. Ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι διαβάζει το antinews. Δε βλέπει το αίτημα του κόσμου και τις ανάγκες του τόπου, όλο αυτό το διάστημα ?

  19. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 22/09/2011 12:36:34

    Ο κ. Τσίπρας και η κα Κανέλλη είναι μάλλον απίθανο να σχηματίσουν κυβέρνηση. Αρα μπορούν ανέξοδα να λένε οτι θέλουν. Ακόμα και βασικό μισθό 1500 ευρώ!
    Ο Σαμαράς όφειλε να είναι προσεκτικός γιατί με πολύ μεγάλη χαρά θα του φόρτωναν την ευθύνη χρεοκοπίας της χώρας.
    Ακόμα και τώρα, αυτό προσπαθούν να κάνουν!
    Ο Σαμαράς ποτέ δεν θα βγεί να πεί λεφτά υπάρχουν και ούτε νομίζω πιστεύει κανένας οτι μπορούσε να ανατρέψει το ΠΑΣΟΚ πέρσυ.
    Οι συνθήκες ανατροπής άρχισαν να δημιουργούνται από την Ανοιξη.

    • ataktos avatar
      ataktos @ Κώστας Ροδινός 22/09/2011 12:54:30

      Αγαπητέ Κώστα ... έχουμε ακόμα.... μιάσματα στο Ελλαδισταν ... Σοβαρέψου !!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ataktos 22/09/2011 12:57:28

        Tα μιάσματα είναι μάλλον στο μυαλό σας.

        • ataktos avatar
          ataktos @ Κώστας Ροδινός 22/09/2011 13:00:38

          ας μας κρίνουν οι αναγνώστες .... ευτυχώς τα γραπτά μένουν !! ηρέμησε !!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ ataktos 22/09/2011 13:10:59

            είμαι ...ανήσυχος εκ φύσεως και αντιδρώ όταν παραφράζουν αυτά που γράφω.
            Πολύ δε περισσότερο όταν μου απευθύνονται ανοίκεια.
            Τα "σοβαρέψου" και "ηρέμησε", αλλού.
            Αν έχετε να αντιπαρατάξετε κάποιο επιχείρημα, πολύ ευχαρίστως να σας απαντήσω.

        • Sackis avatar
          Sackis @ Κώστας Ροδινός 22/09/2011 13:36:33

          Ροδινε, μη τα βλεπεις ολα "ροδινα"!Ασε να γινη συζητηση....Οταν γραφεις ενα αρθρο, μην εχεις την απαιτηση να συνφωνουν ολοι μαζι σου...

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Sackis 22/09/2011 23:02:51

            Είναι απαίτηση να θέλει κάποιος να του
            απαντούν με κόσμιο τρόπο;
            Δε νομίζω.Είναι προυπόθεση θα έλεγα.
            Αν το δεις και από την άλλη πλευρά,στον Κώστα Ροδινό απευθύνεσαι,κι όχι στον "Σάπιες τομάτες".
            Δείξε τον απαιτούμενο σεβασμό σε παρακαλώ,ο Κώστας Ροδινός έχει άψογη
            συμπεριφορά,εδώ μέσα!

    • avanti avatar
      avanti @ Κώστας Ροδινός 22/09/2011 13:42:50

      Κύριε Ροδινέ, πολύ φοβάμαι ότι τελικά θα αφήσουν να σκάσει η βόμβα της χρεοκοπίας στα χέρια του κυρίου Σαμαρά, είναι πέραν από βέβαιο ότι αργά και σταθερά το μεθοδεύουν... η ατμόσφαιρα μυρίζει έντονα μπαρούτι.

  20. Απορία avatar
    Απορία 22/09/2011 12:41:26

    Να μαζευτούν οι μέχρι στιγμής μόνον κραυγάζοντες και αλαλάζοντες αρχηγοί της αντιπολίτευσης, να πάνε στον πρόεδρο της δημοκρατίας και να του πουν ότι το ΠΑΣΟΚ έχει πλέον εκτραπεί συνταγματικά και ότι δεν εκφράζει την λαϊκή βούληση.

    Στη συνέχεια να του ανακοινώσουν ότι αποσύρουν τις κοινοβουλευτικές τους ομάδες από τη βουλή και ότι απαιτούν την άμεση διενέργεια εκλογών, υπενθυμίζοντας του παράλληλα και τις δικές του πολιτειακές ευθύνες και υποχρεώσεις.

    Αυτό κάνουν όσοι πραγματικά θέλουν να έχουν κάποια ευθύνη για το τι γίνεται στον τόπο και δεν μένουν απλώς στην διατύπωση εκθέσεων ιδεών.

    Επιτέλους ας αρθεί η αντιπολίτευση στο ύψος των περιστάσεων και ας κάνει πραγματικά ό,τι είναι στο χέρι της να διώξει αυτήν την ανίκανη και παρεκτραμένη κυβέρνηση.

    Και όταν λέμε αντιπολίτευση εννοούμε όλοι: ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ, ΚΚΕ και τους διαφόρους νυν αποσχισμένους.

    Αλήθεια τι νόημα έχει πλέον να είναι κανείς μέλος αυτής της βουλής. Ας βάλει το ΠΑΣΟΚ 300 μέλη του για βουλευτές για να πέσουν πλεόν και οι μάσκες.

    • Sackis avatar
      Sackis @ Απορία 22/09/2011 13:39:27

      Συνφωνω 100%!!!!

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ Sackis 22/09/2011 13:50:15

        "συμφωνώ" είναι...

    • kaτσεβρεστος avatar
      kaτσεβρεστος @ Απορία 22/09/2011 15:00:57

      “απορια”
      μενω αυτη τη στιγμη στην αυστραλια σε μια πολι χωρις να ξερω αλλους ελληνες,ετσι σκεπτομαι μονος μου τι λυση μπορει να υπαρχη για την ελλαδα.
      και καταληξα οτι η μονη λυση ειναι αυτη ακριβως που ανεφερες ανωτερως,τουλαχιστον να παρετιθουν ολοι οι βουλευτες τις νδ,
      εδω και τωρα
      αυτο το αθλιο κομμα ( πασοκ) πρεπει να εξιδιοχθη και να διαλιθη κυριολεχτηκα και να λογοδοτισουν στο ελληνικο λαο
      καλη σας μερα (εδω ειναι νυχτα)

      • Απορία avatar
        Απορία @ kaτσεβρεστος 22/09/2011 15:23:02

        Αρκετοί το'χουν σκεφτεί, αλλά βολεύει δυστυχώς πολλούς η παρούσα 'φλου' κατάσταση...

    • Ηφαιστίωνας avatar
      Ηφαιστίωνας @ Απορία 22/09/2011 15:03:55

      Πολύ σωστά! Αλλά ποιός από τους βουλευτές της αντιπολίτευσης θα στερηθεί (για το καλό της πατρίδας) τη... βουλευτική του αποζημίωση; Έτσι και κάνει τέτοιο καλό Σαμαράς, το... φάγανε όλοι οι άλλοι, βεβαίως και οι δικοί του. θα το τολμήσει;;;; Για να τελειώνουμε μιά και καλή με τούς πράσινους δοσίλογους !

    • φωνη avatar
      φωνη @ Απορία 22/09/2011 16:46:17

      @Απορία και άλλοι πολλοί
      Πρώτα από όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης δεν υπηρετούν ίδιους σκοπούς. Υπάρχουν κόμματα που στήριξαν εξ αρχής το μνημόνιο και ήξεραν πολύ καλά που πάμε και συνειδητά στήριξαν αυτήν την πολιτική για τη χώρα. Και κόμματα που δημιουργήθηκαν μετά για να στηρίζουν το ΠΑΣΟΚ.Η Ντόρα, ο Κουβέλης και ο Καρατζαφέρης υποστηρίζουν το ΠΑΣΟΚ και την πολιτική του ΠΑΣΟΚ. Αυτό δεν το ξέρεις, δεν το καταλαβαίνεις ή κάνεις ότι δεν το καταλαβαίνεις; Η αντιπολίτευση, λοιπόν, δεν είναι ενιαία εναντίον της πολιτικής της κυβέρνησης. Από τη στάση που κρατάει ο Παπούλιας το ίδιο συμπέρασμα βγάζω και γιαυτόν, δε διαφωνεί με την πολιτική της κυβέρνησης.

      Και υποτιμάτε την κατάσταση, νομίζω, και δεν καταλαβαίνετε, ότι εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με μια απλή κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ που θέλουμε να διώξουμε και δεν μπορούμε. Εδώ μιλάμε για μια ξένη ισχυρή κατοχή που πρέπει να διώξουμε, έχουμε ήδη χάσει κυριαρχικά δικαιώματα και απόδειξη αυτού είναι ότι δεν μπορεί το πολιτικό σύστημα να προκαλέσει εκλογές όπως θα μπορούσε παλιά. Ούτε ο Τσίπρας, ούτε το ΚΚΕ που είναι αντιμνημονιακά κόμματα προκάλεσαν ή θα προκαλέσουν εκλογές. Σκεφτείτε λίγο περισσότερο,γιατί ενώ παίζονται τεράστια συμφέροντα στη χώρα που αφορούν τη διεθνή οικονομία εσείς εξετάζετε τις πολιτικές κινήσεις και τις πολιτικές επιλογές αναλογιζόμενοι μόνο το δίπολο ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.

      Και μερίδιο ευθύνης γιαυτήν την κυβέρνηση έχουμε και εμείς και πρέπει αυτή τη στιγμή να βοηθήσουμε το αντιμνημονιακό κομμάτι του πολιτικού συστήματος να πετύχει εκλογές. Και θα το βοηθήσουμε αν αντιδράμε απέναντι στην κυβέρνηση και όχι αμφισβητώντας ακόμα και τώρα για το αν η χώρα πρέπει να ακολουθήσει τις μνημονιακές ή τις αντιμνημονιακές δυνάμεις. Γιατί βλέπω ότι δεν το έχετε ξεκαθαρίσει μέσα σας ποιός στηρίζει τη χώρα και ποιός στηρίζει την κερδοσκοπία. 3 κόμματα δε ψήφισαν το μνημόνιο ΝΔ-ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ.-

    • JOHN avatar
      JOHN @ Απορία 22/09/2011 17:48:00

      @ Απορια.Ειναι κι αυτο μια λυση ωστε ν ανατραπει ο μακαβριος θιασος του ΓΑΠ που μας κυβερνα!

    • akisenv avatar
      akisenv @ Απορία 23/09/2011 00:42:51

      Θα ηταν μια καλη αρχη....

  21. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 22/09/2011 12:46:07

    πατε ενα στοιχημα οτι το υπουργειο οικονομικων μολις γινει κυβερνηση η ν.δ. θα
    το παρει ο ιδιος ο σαμαρας?

    • Lampros avatar
      Lampros @ mhtsos karditsa 22/09/2011 16:35:08

      +100000

  22. EPICOUROS avatar
    EPICOUROS 22/09/2011 12:50:58

    Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ, 2.000.000 ΛΑΟΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΜΠΑΡΚΟ ΣΕ ΠΛΟΙΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΒΥΘΟ ΤΟΥ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ. ΡΙΖΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.

    • Lampros avatar
      Lampros @ EPICOUROS 22/09/2011 14:11:48

      Στο Σαρωνικό ψαρευσω απο μικρό παιδί. Μην τον γεμίζεις σκατ...

  23. Απορία avatar
    Απορία 22/09/2011 12:51:56

    Το ΠΑΣΟΚ πάντως πρέπει να είναι το μοναδικό κόμμα παγκοσμίως το οποίο να ευχαριστεί δύο φορές από βουλής δυνάστες της χώρας του!

    Πρώτα είχαμε τον Σημίτη που ευχαρίστησε τους αμερικανούς για το γκριζάρισμα του μισού αιγαίου. Σήμερα έχουμε τον Βενιζέλο που ευχαριστεί την τρόικα για την ευκαιρία που του έδωσε να αποτελείωσει οικονομικά το 80% του ελληνικού πληθυσμού.

    Το επίπεδο της ύβρεως ξεπεράστηκε ανεπιστρεπτί πλέον για το ΠΑΣΟΚ και όπως είναι γνωστό εδώ και 3 χιλιάδες χρόνια ακολουθεί στη συνέχεια η νέμεσις...

  24. φωνη avatar
    φωνη 22/09/2011 12:55:18

    H ΝΔ έχει έναν σπουδαίο και άξιο αρχηγό. Ο Σαμαράς είναι ο ηγέτης που πρώτα από όλα θα δουλέψει για το καλό της Ελλάδας και του λαού του, δεν είναι δοσίλογος. Και σε πείσμα όσων προσκυνάνε τη χούντα του ΠΑΣΟΚ, η ιστορία δίνει στην Ελλάδα, μέσω του Σαμαρά, την ευκαιρία να ανατρέψει τον κατήφορο και την καταστορφή.

    Μερικοί ρωτάνε τι θα αλλάξει με τον Σαμαρά. Πρώτα από όλα θα φύγει ο πρωθυπουργός της κατοχής. Θα αποκτήσει η Ελλάδα φωνή, γιατί τώρα δεν έχει.Ο Σαμαράς δεν είναι δοσίλογος, δεν είναι υπηρέτης ξένων αφεντάδων, δεν είναι προδότης. Δεν πάμε με τα καλά μας όταν δεν αντιλαμβανόμαστε τη διαφορά ανάμεσα σε έναν αρχηγό που υπηρετεί το λαό και τα συμφέροντα της χώρας και σε έναν αρχηγό που υπηρετεί τους κερδοσκόπους και την τσέπη του.

    Να έχετε και λίγο τα αυτιά σας και τα μάτια σας ανοιχτά, γιατί τα ΜΜΕ προσπαθούν να πλήξουν τη ρεαλιστικότητα των προτάσεων του Σαμαρά. Αυτό το κάνανε εξ αρχής με το Ζάππειο 1,2 αλλά δεν επιβεβαιώθηκαν. Το κάνουν και τώρα, αμφισβητούν συστηματικά τη δυνατότητα επαναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου, αλλά γιατί ακούτε τα ΜΜΕ; Τα ΜΜΕ δεν επαληθεύτηκαν πότε στις αναλύσεις τους: υποστήριζαν το μνημόνιο, ισχυρίζονταν ότι έτσι θα σωθούμε και απέρριπταν τις προτάσεις Σαμαρά. Τι έγινε όμως; Το μνημόνιο μας κατέστρεψε και οι προτάσεις Σαμαρά επιβεβαιώθηκαν. Ο Σαμαράς είπε ότι είναι δύσκολη υπόσχεση και δύσκολη υπόθεση η επαναδιαπραγμάτευση, δεν είναι όμως ανέφικτη.

    Τα ΜΜΕ και το ΠΑΣΟΚ θα κάνουν τη δουλειά που αυτοί θεωρούν ότι τους κάλεσε η ιστορία να κάνουν, δηλαδή, το ξεπούλημα της χώρας. Ο Σαμαράς είναι το αντίπαλον δέος σε αυτήν την ιστορία. Τον Πρόεδρο και τα μάτια μας όλοι, ειδικά οι δικοί του. Είναι η τελευταία ελπίδα αυτού του λαού. Τον Σαμαρά μην περιμένετε να τον στηρίξουν ούτε τα ΜΜΕ, ούτε κανείς, θα τον στηρίξουμε εμείς η βάση, ο κόσμος και οι δικοί του που είναι γύρω του. Ειδικά, οι δικοί του που είναι γύρω του να τον βοηθήσουν περισσότερο. Τον Πρόεδρο μας και τα μάτια σας κύριοι βουλευτές της ΝΔ.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ φωνη 22/09/2011 18:04:44

      Εγώ τώρα τι να προσθέσω; Μέσα σε 4 παραγράφους , έγραψες την ουσία της υπόθεσης! Καλησπέρα Φωνή της λογικής , ελπίζω σε ώτα..... ακουόντων!

  25. kanenas avatar
    kanenas 22/09/2011 12:56:35

    Η επανάσταση έχει τελιώσει πριν καν αρχίσει... η παρέα του Γιώργου αν τα πράγματα ήταν από την αρχή στημμένα, που μάλλον ήταν, είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από εμάς.
    Η κάποιος πρέπει να βγεί μπροστά, δεν πρόκειται να γίνει, ή απλά - Δειλοί μοιραίοι και άβουλοι αντάμα, προσμένουν ίσως κάποιο θαύμα -

  26. karenin avatar
    karenin 22/09/2011 12:57:33

    Αγαπητέ Κ.Ρ. θα συμφωνήσω μαζί σας ότι προέχει η απομάκρυνση των αννδρείκελων του ΠΑΣΟΚ και μετά βλέπουμε τι θα κάνουμε.
    Ωστόσω η κυρίαρχη αντίθεση παραμένει. Αποδοχή και αποπληρωμή του μη βιώσιμου χρέους με ότι αυτό συνεπάγεται, η χρεοκοπία και επιστροφή στην δραχμή απο μόνοι μας.
    Θεωρω ότι είναι ντροπή, για το πολικό συστημα που δεν έχουν εξηγήσει με απλες κουβέντες στον λαό που βρισκόμαστε, τι σημαίνει για τον καθένα μας
    αυτό, και πως τοποθετείτε το κάθε κόμμα στο κυρίαρχο δίλημμα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ karenin 22/09/2011 13:25:25

      Κarenin,
      κανένα σχέδιο δεν έχει πιθανότητες επιτυχίας, αν δεν στηρίζεται στην απόλυτη πλέον αλήθεια

  27. Dark Angel avatar
    Dark Angel 22/09/2011 13:01:40

    Kύριε Ροδινέ, καλησπέρα σας.
    Είστε εξοικιωμένος με την έκφραση "ανήκεστος βλάβη" ;
    Όσο καλές προθέσεις και να έχει ο κ.Σαμαράς και για τις οποίες δεν αμφιβάλλω καθόλου, η παραπάνω έκφραση, όσο αφορά την κατάσταση του λαού της χώρας και της ίδιας της χώρας, πλησιάζει με περισσότερο γοργά βήματα, από όσο νομίζουν ορισμένοι.Ψήγματα χρόνου έχουμε.Ψήγματα και , δυστυχώς, οι καλές προθέσεις δεν φαίνονται ότι μπορούν να αντιστρέψουν πια την κατάσταση.
    Η ελπίδα, βέβαια, πεθαίνει τελευταία, καλέ μου κύριε, αλλά πεθαίνει...

  28. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/09/2011 13:11:00

    έχω την απαισιόδοξη υποψία ότι από τον Απρίλο του 2010 ήταν πια αργά. Κάθε μέρα που περνάει, τα προσωπικά αδιέξοδα του καθενός θα οδηγούν σε αγωιστικές συμπεριφορές. Οι απατεώνες που είναι πίσω από όλη αυτή την διάλυση έχουν ήδη ανοίξει τα μαγαζάκια τους. Οι εξαθλιωμένοι θα παρακαλούνε. Κώστα Ροδινέ, πολύ φοβάμαι ότι ότι μετά την αμηχανία θα υπάρξει μοναξιά και φόβος εκεί έξω. Και απογοήτευση.

    Τον Όκτώβριο του 2009 υπήρχε μία μικρή πιθανότηα διαχείρισης. Επώδυνης, αλλά διαχείρισης. Τον Απρίλιο του 2010 μας παρέδωσαν. Από τότε μέχρι σήμερα απλά περιμένουμε να δούμε πώς τα νέα μας αφεντικά θα κρίνουν το μέλλον μας. Δες πχ το ...ΧΑ: ανεβοκατεβαίνει βάσει της εκτίμησης μας έσωσαν δεν μας έσωσαν. Που τι να μας σώσουν; Το έχουν πει: "Όταν έχουμε μαζέψει τα του οίκου μας θα σας πούμε άντε γεια" που πιστέυω μας το έχουν πει, αλλά απλά δεν βολέυει τους λογιστές να το παραδεχτούν.

    Συφωνώ ότι "τώρα είναι καλύτερα από αύριο", αλλά προχτές ήταν πολύ πιο μανιτζέβιλο από προχτές. Και κάθε μέρα που περνάει...

    Η επόμενη μέρα θα απαιτήσει άλλου είδους προσεγγίσεις, αλλά δεν θα είναι συμβατικές. Φυσικά και μπορούμε. ΔΕΝ υπάρχουν αδιέξοδα. Αλλά κάποιος πρέπει να μιλήσει καθαρά, χωρίς διπλωματίες, χωρίς φόβο "πολιτικού κόστους". Δεν υπάρχουν αδιέξοδα, αλλά πολλή απογοήτευση και πολλή δυσκολία.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 22/09/2011 13:24:15

      Aρχαίε, συμφωνώ στα περισσότερα που επισημαίνεις με μόνη διαφορά στο χρονικό διάστημα που τοποθετείς το λεγόμενο "σημείο μη επιστροφής".
      Κατά την γνώμη μου το σημείο αυτό ήταν αρχές της Ανοιξης του 2011. Εννοείται, ότι όσο πιο πίσω πηγαίνουμε, τόσο περισσότερες ήταν οι πιθανότητες.
      Από την Ανοιξη και μετά τα πράγματα, και σ' αυτό θα συμφωνούσα με τον κ. Βενιζέλο, έχουν εκτροχιαστεί.
      Τώρα πρέπει όλα να τα δούμε σε άλλη βάση επειδή έχουν αλλάξει οι βασικές μας υποθέσεις.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Κώστας Ροδινός 22/09/2011 13:28:09

        αχ, βαχ, δεν υπάρχει σημείο μη επιστροφής. Σαν λαός έχουμε ζήσει πολύ χειρότερα. Ακόμα και το 1897 είχε χειρότερα. Χωρίς πλάκα όμως, και χωρίς να είμαι δημοσκόπος, η μύτη μου μου λέει ότι ο κόσμος περιμένει να ακούσει κάτι.

    • Απορία avatar
      Απορία @ archaeopteryx 22/09/2011 13:39:02

      Αυτό που αποφασίστηκε λέγεται:
      "Συντεταγμένη χρεωκοπία".

      Αυτό που δεν είπαν όμως στον κόσμο είναι τον προσδιορισμό "των τραπεζών".

      Εν ολίγοις ολόκληρο αυτό που αποφάσισαν λέγεται:
      "Συντεταγμένη χρεωκοπία των τραπεζών"

      Συντεταγμένη χρεωκοπία των τραπεζών όμως συνεπάγεται:
      "Ανεξέλεγκτη χρεωκοπία των πολιτών"

      Ούτε αυτό φυσικά το ανέφεραν στον κοσμάκη, που αν δεν το αντιλαμβάνεται ήδη, σίγουρα το διαισθάνεται.

      Πες αν θες σε παρακαλώ λοιπόν στον κ. Ροδινό, που δεν μιλάει σε αγνώστους, ότι καθήκον της αντιπολίτευσης είναι να λέει την αλήθεια στον κοσμάκη και να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της να διασώσει ό,τι απέμεινε από αυτή τη χώρα.

      Και διάσωση της χώρας δεν σημαίνει κατ'αποκλειστικότητα κάποια στιγμή να πάρει εκ των πραγμάτων την καρέκλα η ΝΔ.

      Κάπου στο κείμενο του ο κ. Ρόδινος ψελλιζει κάτι περί ηγεσίας. Αυτό που έχω να του πω είναι ότι ο ηγέτης δεν αυτοανακηρύσσεται αλλά αναδεικνύεται από τον λαό και μόνον εαν τον πείσει με τις πράξεις του ότι είναι ηγέτης.

      Θα συνοψίσω λοιπόν δύο παραπάνω σχόλια μου:

      1) Να πει η αντιπολίτευση την αλήθεια στον λαό.
      ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΑΜΕ. Δεν υπάρχει σωτηρία. Το μόνον που μπορεί να γίνει τώρα είναι διαχείρση της χρεωκοπίας προς όφελος του λαού. Αυτή τη στιγμή γίνεται διαχείριση της χρεωκοπίας προς όφελος, των ξένων κυρίως, τραπεζών.

      2) Να μαζευτούν όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης, να πάνε στον πρόεδρο της δημοκρατίας και να απαιτήσουν εκλογές. Εαν αυτός αρνηθεί να αποχωρήσουν οι κοινοβουλευτικές ομάδες τους από τη βουλή.

      Εαν το τελευταίο φαίνεται υπερβολικό να υπενθυμίσουμε το ότι με τις τελευταίες του δηλώσεις στο βήμα της βουλής ο Βενιζέλος ουσιαστικά παραδέχτηκε την κατάργησή της.

      h--p://www.antinews.gr/2011/09/21/123360/
      h--p://www.antinews.gr/2011/09/21/123395/

      • ο ξένος avatar
        ο ξένος @ Απορία 22/09/2011 14:53:38

        Η χρεοκοπία θα ανακοινωθεί μια ημέρα πριν λήξει η παρτίδα των CDS της οικογένειας Παπανδρέου.
        Αλλά, επειδή είναι πολλά τα λεφτά, όπως έχει διδάξει η ιστορία των υποτιμήσεων επί δραχμής, το παιχνίδι είναι δικομματικό αν όχι διακομματικό.

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ Απορία 24/09/2011 11:58:43

        δεν μου βγαινει απο το μυαλο οτι ο Σαμαρας ειναι το πολυ σοβαρα και αποτελεσματικα υπολογισμενο αντιβαρο των τρομολαγνων νεοταξιτων διεθνιστων της παγκοσμιας οικονομικης μαφιας απεναντι στον GAP, για να αποφυγουν τα χειροτερα: την οριστικη εκρηξη του κοσμου και τον ανεπιστρεπτι γενικευμενο ξεσηκωμο χωρις φοβο και παθος.

        το κοψιμο ανηθικα νεοπλουτισμενων λαιμων με σπασμενα μπουκαλια.

        σκεφτηκαν λοιπον, πολυ σωστα οπως αποδεικνυεται, οτι ολοι αυτοι που αγανακτουν με τον GAP και ξεπερνουν τα ορια τους καθημερινα, καλο θα ηταν να εχουν καποιον που θα μπορουσαν να πιστεψουν και να τους δωσει ελπιδα, ωστε να παραμενουν κλεισμενοι στα σπιτια και να μην κανουν "καμμια κουταμαρα".

        αν δεν ηταν ετσι, θα βλεπαμε σοβαροτερες κινησεις απο τον κο. Αντωνη.

        ο κοσμος δεν πειθεται - ως πότε θα φταιει αποκλειστικα ο κοσμος οταν δεν πειθεται; μιλαει ο Σαμαρας και ολα ακουγονται ωραια, αλλά πόσες φορες δεν συνεβη ακριβως το ιδιο στο παρελθον - τα ψευτικα τα λογια τα μεγαλα.

        πολλους τους εχουν πεισει. καποιοι ομως θελουν να δουν επιτελους εργα πριν χαρισουν την τελευταια σταγονα ελπιδας που τους απομεινε.

        καποιοι αλλοι, κατηγορουν τους ανθρωπους οτι ενδιαφερονται περισσοτερο για τα στηθη της Μενεγακη - υπαρχει κατι πιο ενδιαφερον αυτη την στιγμη, και αν ναι, ειναι αυτο το κατι η σημερινη πολιτικη αηδια; υπαρχει προοπτικη, θεσμοι που λειτουργουν, δικαιοσυνη; ο κοσμος ακουει ειδησεις, καλως ή κακως, και το μονο που βλεπει ειναι σκληρη φτωχια παντου, και τους Τουρκους αγκαλια με τους Γερμανους να αποφασιζουν για εμας και το μελλον μας σε βαθος 50 και πλεον χρονων, με ο,τι αυτο συνεπαγεται.

        δεν ειναι δουλεια του κοσμου να πειστει, δεν προλαβαινει, το κεφαλι των περισσοτερων ειναι γεματο με την αγωνια του "πως θα πληρωσω τις επομενες δοσεις, τι φαγητο θα φτιαξω στα παιδια" - αντιθετα ειναι η (καλοπληρωμενη) δουλεια της πολιτικης να πεισει και να δωσει ελπιδα, αλλά κυριως να κανει και να δειξει εργο.

        ειναι τουλαχιστον ανοησια να μην αντιλαμβανομαστε ολα αυτα. δεν εχω κατι εναντιον του Σαμαρα, αλλά αλλον εναν πολυλογα δεν τον ανεχομαστε - δεν μπορουμε αλλο.

        αν θελει να σωσει την χωρα και να γραφτει με χρυσα γραμματα στην ιστορια της Ελλαδας, ας δρασει αμεσα και κυριως σωστα!

        παρακαλω να δημοσιευτει. ενας πολιτισμος σχηματισμος που λεει οτι θελει και μπορει να σωσει την χωρα απο την χειροτερη περιπετεια της νεωτερης ιστοριας της δεν μπορει να θεωρει εμποδιο τις "οποιες μπουρδες" γραφω εγω.

        μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας.

        ευχαριστω

  29. Λιονταρι avatar
    Λιονταρι 22/09/2011 13:22:28

    Πάρα πολύ σωστά το θέτει εδώ το ζήτημα ο κυριος Ροδινός ...με τον Μηταράκη και τον Σταικούρα θα πορευτούμε ????
    Οχι βέβαια 1000 φορές ακυβερνησία τύπου Βελγίου παρά με τους γαλάζιους και πράσινους τενεκέδες

  30. Tonia G avatar
    Tonia G 22/09/2011 13:26:21

    κ. Ροδινέ,
    σε μια ώριμη χώρα με δημοκρατικές αρχές (αληθινά), η μόνη εφικτή λύση θα ήταν η ακόλουθη:
    O A. Σαμαράς επισήμως να συναντούσε τον Γ.Α.Π και να του έλεγε ακριβώς τα παρακάτω: Τα χεις κάνει μαντάρα και το ξέρεις. Το χειρότερο είναι πως το ξέρουν και οι φίλοι σου στην Τρόικα, ενώ ήδη αποκαλύπτεται μέσω ΕΛΣΤΑΤ τι έχει συμβεί. Μόνη επιλογή για όλους είναι οι εκλογές. Αν δεν τις κάνεις μόνος σου, η Λαϊκή έκρηξη θα καταστρέψει τη χώρα πριν τη καταστρέψουν οι έξωθεν δανειστές.
    Όμως καταλαβαίνω πως οι Τροϊκανοί και η ΕΕ είναι διστακτικοί με το να γίνουν τώρα. Γι΄αυτό Γιώργο σου επαναφέρω τη συμφωνία μας του Ιουνίου που ενώ την είχες δεχτεί τελικά "κότεψες"... Δηλαδή εκλογές σε 3 μήνες, έως τότε συμφωνούμε σε Κυβέρνηση με κοινά αποδεκτώς Πρωθυπουργό και Υπουργούς μη κομματικά στελέχη.
    Ταυτόχρονα ο Σαμαράς να του έθετε πάλι τους όρους:
    1. Ορίζοντας της θα είναι η επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου και του Μεσοπρόθεσμου και όχι άνω του τριμήνου.
    2. Μετά την επαναδιαπραγμάτευση εκλογές.
    3. Πρωθυπουργός πρόσωπο κοινής αποδοχής.
    4. Κατάργηση του νόμου για την λαθρομετανάστευση.
    Έτσι κ. Ροδινέ και εκλογές θα είχαμε προ του 2012, αλλά και οι έξωθεν παράγοντες θα συναινούσαν, αφήνοντας επιτέλους το περιθώριο να αναπνεύσουμε ως άνθρωποι και εργαζόμενοι. Εξάλλου είναι βέβαιο πως τις εκλογές με τους παραπάνω όρους ποιος θα τις πάρει.
    Ο κόσμος όμως δεν μπορεί να περιμένει άλλο πότε θα είναι έτοιμα τα μπράτσα κάποιων για να στηρίξουν την εξουσία που θα τους πέσει στα χέρια...
    Ο λαός περιμένει τώρα αυτόν που με τόλμη και ΘΡΑΣΟΣ θα πάρει τη πρωτοβουλία να κυβερνήσει για τον πολίτη.
    Άραγε δεν πρέπει εκεί στη ΝΔ να τους πει ο Σαμαράς πως οι Φιλικοί το '21 δεν λάμβαναν και κείνοι μηνύματα πριν την επανάσταση από δικούς τους ανθρώπους να μην τολμήσουν να ζητήσουν ελευθερία.... τελικά τους 'έγραψαν" εκεί που έπρεπε και έκαναν το καθήκον τους!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Tonia G 22/09/2011 14:30:24

      αγαπητή Tώνια,
      αυτά τα ορθά που επισημαίνεις προϋποθέτουν να υπάρχει ευήκοον ούς και από την άλλη πλευρά.
      Στο ΠΑΣΟΚ, όταν συνειδητοποίησαν οτι τα πράγματα δεν βγαίνουν, δεν αναζήτησαν συνεργασίες.
      Συνενόχους έψαχναν και ψάχνουν.
      Εγώ φωνάζω για εκλογές εδώ και πολύ καιρό, μεταξύ άλλων, για δυο βασικούς λόγους.
      Πρώτον, γιατί απαιτείται νωπή εντολή επειδή η σημερινή κυβέρνηση υφάρπαξε την ψήφο του ελληνικού λαού με το ¨λεφτά υπάρχουν".
      Δεύτερον, γιατί απαιτείται άλλη πολιτική. Το Μνημόνιο απέτυχε και άρχισαν να το αντιλαμβάνονται όλοι από τα τέλη του 2010.
      Θα είχαμε αποφύγει αυτή τη βαθειά κρίση, που παρατείνει την προσπάθεια ανάκαμψης και την καθιστά δυσκολότερη.

  31. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 22/09/2011 13:45:06

    Αγαπητέ Κώστα καλημέρα

    Λυπάμαι, αλλά δεν έχω καμιά ελπίδα για το μέλλον της πατρίδας μας, του έθνους και της κοινωνίας. Αισθάνομαι βαθειά απογοητευμένος από αυτά που λαμβάνουν χώρα, από αυτά που μας κάνουν και μας επιφυλάσσουν ανάξιοι και ανεκδιήγητοι κυβερνήτες και από τη φτώχια και τη καταστροφή που έρχεται . Κυρίως όμως αισθάνομαι απογοητευμένος από τη μακαριότητα των Ελλήνων. Τι πάχος έχει λοιπόν αυτό το περιβόητο λίπος; Δεν θα τελειώσει επιτέλους; Η Ελλάδα εξευτελίζεται και σταυρώνεται, εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες οδηγούνται στην εξαθλίωση, πολλοί άλλοι που ούτε καν το υποπτεύονται θα ακολουθήσουν το δρόμο του μαρτυρίου, το κοινωνικό κράτος εκριζώνεται, ο κοινωνικός ιστός διαλύεται, το σύνταγμα παραβιάζεται, η λαϊκή κυριαρχία έχει αντικατασταθεί από κάτι ανόητους που το παίζουν σωτήρες (τι διαφορετικό έκαναν οι συνταγματάρχες) και όμως ο λαός αυτός αντί να ξεσηκωθεί και παρασύρει τα πάντα, μακαρίως κοιμάται..

    Πριν περίπου 14 μήνες, είχα υποστηρίξει από αυτό εδώ το χώρο (και βεβαίως συνέχισα και συνεχίζω να υποστηρίζω), ότι η μόνη λύση που έχει η Ελλάδα για να ξεφύγει από τη καταστροφή, είναι η στάση πληρωμών, η άρνηση του χρέους, στη συνέχεια η διαπραγμάτευση με τους δανειστές για ένα πολύ βαθύ κούρεμα και οπωσδήποτε η επιστροφή στη δραχμή, προκειμένου να υπάρχει κάποια αμυδρή ελπίδα για την Ελλάδα και τους αγέννητους. Σήμερα είναι πολλοί που υποστηρίζουν, έστω και δειλά την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα και ακόμη περισσότεροι που προτείνουν μια γενναία μείωση του Ελληνικού χρέους. Έλληνες και ξένοι. Και ακόμη είναι πάρα πολλοί που υποστηρίζουν ότι το Ελληνικό χρέος δεν είναι βιώσιμο. Αυτές οι φωνές όμως, μολονότι είναι κατά τη γνώμη μου οι μόνες λογικές, δυστυχώς δεν προβάλλονται και δεν ακούγονται. Ο ευρωλιγουρισμός και τα συμφέροντα που στηρίζονται πάνω του, είναι δυστυχώς πολύ ισχυρός, ακόμη… Τον απλό λαό όμως, που δεν διαθέτει και ούτε θα αποκτήσει ακριβά γούστα, ούτε θα μπορεί να ταξιδεύει ανά τον κόσμο ευχερώς, αυτό που τον ενδιαφέρει κυρίαρχα, είναι να έχει δουλειά, ψωμί, παιδεία για τα παιδιά του, ασφάλεια και υγειονομική περίθαλψη. Τον απλό λαό, τους περισσότερους πολίτες δηλαδή, ουδόλως τους ενδιαφέρει αν θα χρεοκοπήσουμε έχοντας δραχμή. Έχοντας δραχμή, ακόμη και στη κατοχή υπήρχαν μισθοί και συντάξεις. Με ευρώ, αυτά πλέον τίθενται σε αμφιβολία.

    Τότε λοιπόν, είχα υποστηρίξει σε κάποιο άρθρο που είχε αναρτηθεί εδώ, αυτά που γράφω παραπάνω και κάποιοι μόνο που δεν με έβρισαν. Κάποιος όμως που θα τον ονομάσω «ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ», με έβρισε χυδαιότατα. Δυστυχώς όμως εγώ επαληθεύομαι στις προβλέψεις μου. Στο τέλος της αντιπαράθεσης, είχα συνοψίσει σε ένα σχόλιο τα κύρια σημεία των σχολιασμών των δικών μου και του ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ, που αναρτήθηκε σαν ξεχωριστό σχόλιο. Αυτό το σχόλιο το έχω διασώσει σε κάποιο πρόχειρο που χρησιμοποιώ και το στέλνω στο σχόλιο που θα ακολουθήσει.

  32. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 22/09/2011 13:49:08

    Επειδή ΣΧΟΛΙΑΣΤΑ
    Είσαι πολύ προκλητικός στους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιείς και επίσης χρησιμοποιείς εκφράσεις μειωτικές για αυτούς που έχουν διαφορετική άποψη, συγκέντρωσα ένα απάνθισμα από τα σχόλια σου και τα παραθέτω. Με κεφαλαία γράμματα τα δικά μου, για να μη μπερδευτούμε.

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Και ποια είναι αυτή η πραγματικότητα παρακαλώ;;; Να μην πληρώσουμε τα χρέη μας;;; Ντρέπομαι να λέω ότι ανήκω στον ίδιο λαό με ανθρώπους που αφήνουν τέτοια υπονοούμενα (χωρίς να το λέτε βέβαια ανοιχτά, γιατί αντιλαμβάνεστε ότι αυτό δεν στέκεται, αλλά αυτό λέτε)».

    Αρματιστής: ΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΉ ΓΝΩΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΙΦΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΟΝ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΗ ΦΑΡΑ ΤΟΥΣ
    …………………………………………………………………………………

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Με τέτοια νοοτροπία, μην περιμένετε να πάμε πουθενά. Μια ζωή μίζεροι επαίτες, τεμπελχανάδες που αρνούμαστε να δυσκολευτούμε λιγάκι θα είμαστε»

    Αρματιστής: ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ; ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΙΖΕΡΟΙ ΕΠΑΙΤΕΣ ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΔΕΣ; ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΜΑΣ.
    …………………………………………………………………………………

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Αλλά φαίνεται ότι προτιμούμε να αρμέγουμε τις τροφαντές αγελάδες του δανεισμού, της ΕΟΚ, του μπαρμπα-Σαμ, κάποιους να μας ταϊζουν βρε παιδί μου αφού είμαστε απόγονοι του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη.»

    Αρματιστής: ΠΟΙΟΙ ΑΡΜΕΞΑΝΕ ΤΙΣ ΤΡΟΦΑΝΤΕΣ ΑΓΕΛΑΔΕΣ; Ο ΑΠΛΟΣ ΛΑΟΣ; ΟΙ ΜΙΣΘΟΣΥΝΤΗΡΗΤΟΙ; ΑΥΤΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΧΡΕΟΣ; ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΜΕΝΑ, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
    ΥΠΕΡΟΓΚΟ ΧΡΕΟΣ;
    ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ;
    ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΕΣ, ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΟΙ ΑΡΠΑΚΤΕΣ, ΟΙ ΛΑΜΟΓΙΕΣ, Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ, Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΑΓΩΝ, ΤΟ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, Η ΣΠΑΤΑΛΗ ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ;;; ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΣ;;; ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΜΗΛΟΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ; ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΔΕΣ; Ο ΑΠΛΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ; ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΛΑ;
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑ 45 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ 15 ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΗΔΗ ΤΟ 25% ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΟΥ, ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ Ως ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΤΟ ΑΡΝΟΥΜΑΙ.
    …………………………………………………………………………………

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Α, διαστρεβλώνουμε και λόγια τώρα; Πότε είπα αυτό που λες ΕΣΥ; Εκχωρείς δηλαδή τον “ελληνικό λαό” συλλήβδην σε αυτή την ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΉ, ανέντιμη, λωποδύτικη και μπαταχτσίδικη άποψη “δεν πληρώνω”;;;»

    Αρματιστής: Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΡΩΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΤΟΥΣ ΔΟΝΗΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΤΡΙΜΕΡΕΙΣ ΚΛΠ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ.
    ΕΠΕΙΔΗ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, ΣΟΥ ΔΗΛΩΝΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΜΕΓΑ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗ, ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ. ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟ ΑΡΝΟΥΜΑΙ. ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΩ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ.
    …………………………………………………………………………………

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Όταν υπερδανειζόμασταν για να κάνουμε “κοινωνική πολιτική” και τρώγαμε όλοι από αυτήν την “κοινωνική πολιτική”, δεν ξέραμε ότι έχει τόκο;»

    Αρματιστής: ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΔΕΚΟ ΚΛΠ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ. ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ. ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥΣ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΠΩΣ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΧΕΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ ΝΕ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΤΩΤΕΣ.
    ΕΓΩ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ. ΓΙΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΥΝ ΛΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ.
    …………………………………………………………………………………

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Δεν ξέρω αν έδινα τέτοια εντύπωση, πάντως ανέκαθεν θεωρούσα το να μην πληρώσουμε τα χρέη μας πολύ, πάρα πολύ βαθιά ανέντιμο και ότι δεν μας τιμάει ως λαό καθόλου»

    Αρματιστής: ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ Ο ΑΠΛΟΣ , ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ. ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΧΡΕΩΝ ΕΧΕΙ ΕΞΟΦΛΗΘΕΙ ΔΕΚΑΚΙΣ ΦΟΡΕΣ. ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΕ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΘΥΣΙΕΣ. ΝΑ ΜΗ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. 800.000 ΛΙΡΕΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΗΣΙΑΣ. ΕΦΘΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ 80.000 ΛΙΡΕΣ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΡΑΤΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟΚΟΥΣ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΑ, ΠΡΑΚΤΟΡΙΚΑ ΚΛΠ. ΠΟΙΟΙ ΠΡΟΚΑΛΑΕΣΑΝ ΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΥ 1897; ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΣΤΟ 1ο ΠΠ; ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΗ Μ. ΑΣΙΑ; ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΠΟΙΩΝ ΠΟΛΕΜΗΣΑΜΕ ΣΤΟ 2ο ΠΠ; ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ; ΓΙΑ ΠΟΙΩΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΤΑΧΡΕΩΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΜΕ; ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΦΘΑΝΕΙ ΠΙΑ.
    …………………………………………………………………………………

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Γιατί ακριβώς δεν είναι όλοι ίδιοι. Τώρα, είναι δυνατόν το οργανωμένο έγκλημα του ΓΑΠ να συγκριθεί με τη μέτρια διαχείριση Καραμανλή; Είναι δυνατόν το ακόμη πιο οργανωμένο έγκλημα του Ανδρέα Παπανδρέου να συγκριθεί με την αποτυχία των όποιων λίγων προσπαθειών της ΝΔ για ανάταξη; Είναι δυνατόν τα πραγματικά ψευδή στοιχεία του Σημίτη να συγκριθούν με την αποστολή αισιόδοξης ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ στην Ευρώπη για έλλειμμα 6% στις 2 Οκτωβρίου 2010;»

    Αρματιστής: ΣΤΟ ΕΓΡΑΨΑ. ΟΙ ΣΥΜΨΗΦΗΣΜΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ. Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΠΛΕΟΝ ΤΙΠΟΤΕ. ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ, ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΥΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΗΤΕΣ.
    …………………………………………………………………………………

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Μόλις θα αλλάξουμε κυβέρνηση, θα δεις για πότε θα φύγουμε από το μνημόνιο. Ούτε που θα το καταλάβουμε! Θα απορούμε πώς ήταν δυνατόν και ήμασταν τόσον καιρό στο μνημόνιο!»

    Αρματιστής: ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΓΙΚΑ. ΜΕ ΤΟ ΡΑΒΔΑΚΙ ΤΗΣ ΚΙΡΚΗΣ; ΚΑΙ ΠΑΛΙ… ΜΗ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΑΦΕΛΗ.
    …………………………………………………………………………………

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Από τις αλυσίδες του μνημονίου γλιτώνεις, δυστυχώς, τώρα πια μόνον με σκληρή δουλειά. Είναι κανονική σκλαβιά, από την οποία διαφορετικά μπορείς να ξεφύγεις μόνον αν ζήσεις σαν δραπέτης για πολλά-πολλά χρόνια και γίνει διεθνής παρίας για τα επόμενα τριάντα χρόνια, τουλάχιστον. Είστε έτοιμοι για πόλεμο, για ναυτικούς αποκλεισμούς και για πολλά άλλα;»

    Αρματιστής: ΝΑ Ο ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ. ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΙ. ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΩΝ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ; ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΑ; ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ; ΣΤΟ 1854 ΚΑΙ ΣΤΟ 1917; ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.
    …………………………………………………………………………………

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Αν νομίζεις από την άλλη ότι τόσο εύκολα μπορείς να τη σκαπουλάρεις απο τις υποχρεώσεις σου, είσαι γελασμένος. Πρέπει να βρεθείς σε κατάσταση παρόμοια με του Ιράν για να τα καταφέρεις να πεις “δεν πληρώνω”. Είσαι έτοιμος για κάτι τέτοιο;»

    Αρματιστής: ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΦΟΒΙΕΣ; ΤΟ ΙΡΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ; ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΠΥΡΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. ΕΓΩ ΟΜΩΣ, ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΡΑΝ, ΓΙΑΤΙ ΈΧΕΙ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΗΠΑ. ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑ.
    …………………………………………………………………………………

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Δουλειά χρειάζεται και να ξεφύγουμε από τη λαμογίστικη νοοτροπία ότι πάντοτε κάποιος άλλος θα μας ταϊζει. Ή θα μας χαρίζει τα χρέη μας επειδή είμαστε και πολύ μάγκες (που είναι το ίδιο πράγμα).»

    Αρματιστής: ΜΗ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑ. ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΤΙΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ.
    …………………………………………………………………………………

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Μπορεί να σημαίνει ναυτικό αποκλεισμό, σαν κι αυτό που μας έκαναν στον πόλεμο της Κριμαίας και ο κόσμος πείνασε, μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα. Αν θέλετε να πολεμήσουμε για το άδικό μας, για να μην πλρώσετε δηλαδή τα χρέη σας, είναι κι αυτό μια σκέψη. Ίσως να είναι ισχυρότερο κίνητρο από το να πολεμήσεις για κάτι παλιόβραχα που έτσι κι αλλιώς δεν σου αποφέρουν τίποτε»

    Αρματιστής: ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΚΟΛΗΣΕΙ Η ΒΕΛΟΝΑ. ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ. ΜΑ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ; ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΤΩΤΕΣ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΡΕΓΑΤΕΣ, ΝΑ ΠΛΑΚΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
    ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΛΙΟΒΡΑΧΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ; ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ; ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΝΟΗΜΑ;
    …………………………………………………………………………………

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Συνεπώς, όταν αλλάξει η κυβέρνηση, την άλλη στιγμή θα ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ η φιλολογία περί αναδιάρθρωσης! Και, συνεπώς, σε λίγους μήνες θα πέσουν καταλυτικά τα σπρεντς και θα ανακτηθεί η δυνατότητα χρηματοδότησης από τις αγορές. Όσο θα πέφτουν τα σπρεντες, τόσο θα δημιουργείται ενάρετος κύκλος εμπιστοσύνης.»

    Αρματιστής: ΝΑ ΠΑΛΙ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΒΔΙ!
    …………………………………………………………………………………

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Σταμάτα να τρως το κουτόχορτο του μνημονίου ότι πάμε ντε και καλά προς την καταστροφή. Είναι βασική τους προϋπόθεση για να πετύχουν όσα έχουν στο μυαλό τους.»

    Αρματιστής: ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΣΟΥ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ;
    …………………………………………………………………………………


    Αρματιστής: Εγώ στο σχόλιό μου έκανα μια συγκεκριμένη ερώτηση: Το 2013 που το χρέος θα είναι 150% του ΑΕΠ, θα μας δανείζουν οι αγορές; Και αν δεν μας δανείζουν τι θα γίνει;
    Εσύ μου απάντησες με αν και αφορισμούς:

    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ: «Να μη ακούω τα ψέματα που λέγονται, ότι δηλαδή το χρέος θα είναι 150%. Τα στοιχεία λένε. Και αν βγει ο Σαμαράς, θα αποδεσμευτούμε αμέσως από το Μνημόνιο και το χρέος θα πέσει.»

    Αόριστες απαντήσεις σε σαφές ερώτημα.

    Πάνω απ’ όλα όμως, θέλω να ζω σε μια χώρα ελεύθερη, ανεξάρτητη, ακηδεμόνευτη, χωρίς προστάτες νταβατζήδες και πάτρωνες. Δεν γουστάρω η κυβέρνηση της πατρίδας μου να υποτάσσεται σε γκαουλάιτερ. Δεν ανέχομαι να καταστρατηγείται το σύνταγμα της χώρας μου. Και πιστεύω ότι όπως σκέφτομαι εγώ, σκέφτονται οι περισσότεροι Έλληνες.

    Θα κάνει καλά ο Αντώνης Σαμαράς να ακούσει το κάλεσμα των καιρών.

  33. kwstas avatar
    kwstas 22/09/2011 14:07:42

    Η δικιά μου η απορία είναι η εξής μία: "πως ρίχνουμε αυτήν την (μη)κυβέρνηση?". Τα θρασύδειλα πασοκοβολευτάκια όσο και να φωνάξουν θα ρίξουν το κουκί τους και πάλι, το ίδιο και αν υπάρξει πρόταση μομφής. Ο απίθανος "πρόεδρας" θα μας μηνύσει να υπομείνουμε γιατί είμαστε σε πόλεμο (το ΠΑΣΟΚ εναντίον των Ελλήνων).
    Πάντως, στην απίθανη περίπτωση που τους ξεφορτωθούμε έγκαιρα, εκτιμώ ότι οποιοσδήποτε μαγαζάτορας γνωρίζει τις 4 πράξεις της αριθμητικής είναι επαρκώς καταρτισμένος για υπουργός οικονομικών. Για τα δυσκολότερα υπάρχουν & οι έμπειρογνώμονες.

  34. Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
    Ελλην (σχεδόν πτωχός) 22/09/2011 14:11:48

    Πολλοί για ακόμη μια φορά εδώ ασχολούνται με ονόματα. Αυτός μου κάνει, όχι η άλλη. Διώξτε τον ένα για αυτό το υπουργείο, φέρτε εκείνη.
    Κολλημένοι στο ρουσφέτι, τη φαυλότητα, οι πιο πολλοί νεοέλληνες.
    Κύριε Ροδινέ,
    Πριν από καιρό είχατε γράψει σε άρθρο σας για θέματα στελέχωσης. Σας βρήκα ένα λαμπρό παράδειγμα για διαδικασίες στελέχωσης αποδεδειγμένα αποτελεσματικές:
    http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&la=1&artid=1428293&catID=16
    Διαβάστε όλοι και όλες, φίλες και φίλοι … όχι τις προσωπικές πληροφορίες, αλλά εστιάστε προσεκτικά στις διαδικασίες. Έτσι εξασφαλίζεται η αξιοκρατία. Αυτές τις θεσμικές αλλαγές πρέπει να επιζητούμε, όχι να τρωγόμαστε για συγκεκριμένα πρόσωπα.
    Αξιοκρατία ναι, όχι κομματοκρατία.
    Εμείς οι Έλληνες μπορούμε, κύριε Ροδινέ.
    Ναι, μπορούμε ΜΟΝΟ για την Ελλάδα.

  35. Lampros avatar
    Lampros 22/09/2011 14:18:41

    Κωστα Ροδινέ μπράβο για το άρθο σου. Όμως εχω μαι ενσταση. Ειναι ήδη αργά, όπως αναφέρουν πολλοι φίλοι πιο πρίν απο εμένα. Απο την μερα που κέρδισαν τις εκλογές δεν ειχαν σκοπό να σώσουν τιποτε, και τώρα πλέον και να θέλουν δεν μπορούν. Λόγω επαγγέλματος μπορώ να στο υπογράψω κιολας αυτό.
    Πλέον εγώ διακρίνω μια φοβερή βιασύνη, να αρπάξουν όσα περισσότερα μπρούν πριν φύγουν (νυχτα) σαν τον κλέφτη που τον καταλαβαν, και μαζευει τα τλευταία, πρίν πηδηξει απο το παραθυρο να ξεφύγει.
    Ο Σαμαράς θα έχει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΆ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ και μαλιστα θα γίνεται ακόμα πιο δύσκολο γιατι το σάπιο μερος της κοινωνίας μας θα τον πολεμήσει, κάτι που δεν κάνει για το Πασοκ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Lampros 22/09/2011 14:24:14

      Λάμπρο,
      το "αργά" έχει σχέση με τις θυσίες που θα απαιτηθούν για την ανάκαμψη της οικονομίας.
      Οσο περνάει ο καιρός, τα πράγματα γίνονται δυσκολότερα.
      Για το δεύτερο που γράφεις, σε πολλούς πλανάται αυτή η εντύπωση.
      Την τελευταία παράγραφο, την προσυπογράφω αυτούσια.

  36. letta avatar
    letta 22/09/2011 14:52:05

    ΚΥΡΙΕ ΡΟΔΙΝΕ, Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΑΝ ΗΓΕΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΔΡΑΧΜΗ. ΕΑΝ ΟΙ ΚΑΦΡΟΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΔΕΝ ΔΕΧΤΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ, ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΥΠΕΓΡΑΨΕ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ; ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ. ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΓΕΝΝΑΙΟ "ΟΧΙ"ΑΛΛΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΔΡΑΧΜΗ. ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΔΥΣΤΥΧΙΣΟΥΜΕ ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΥΣΤΥΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΕΥΡΩΠΗ. ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!! ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΔΡΑΧΜΗ ΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ.

  37. Λάμπρος Παπαγεωργίου avatar
    Λάμπρος Παπαγεωργίου 22/09/2011 15:06:19

    Κώστα Ροδινέ , θα μιλήσουμε για OF SHORE και για καταθέσεις καθικίων στην Ελβετία και σε όποια άλλη φορολογική Παράδεισο που λεγε και Ο ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ ; Θα μπείτε στον κόπο εκεί στο ΑΝΤΙΝ(Ι)ΟΥΣ να πιέσετε τους αξιότιμους βουλευτάς της παράταξης να κάνουν 10934 επερωτήσεις στη βουλή γι αυτά τα δυο θέματα ; Θα δεσμευτεί ο αρχηγός σας να συντρίψει αυτά τα καρκινώματα ; Ή θα το σκεφτεί ; Αν δεν έχετε μαγική συνταγή για έξοδο από την κρίση είστε απλώς υλικό της ισχύουσας συνταγής .

  38. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 22/09/2011 15:14:56

    Η Ρώσικη επανάσταση του 1917 ξεκίνησε από εκεί που σταμάτησε η Γαλλική. Οι βασικές αρχές των δυο επαναστάσεων ήταν:
    1. Κατάργηση όλων των νόμιμων κυβερνήσεων
    2. Κατάργηση της κληρονομιάς
    3. Κατάργηση της ιδιοκτησίας
    4. Κατάργηση του Πατριωτισμού
    5.Κατάργηση της οικογένειας
    6. Κατάργηση της θρησκείας
    Σήμερα έχουμε τους αντιεξουσιαστές της εξουσίας που καταργούν όλα τα παραπάνω. Και στις δυο επαναστάσεις, ο σκοπός επιτεύχθηκε έπειτα από τεχνητό ξεσηκωμό του κόσμου. Μπράβο στον Αντώνη Σαμαρά για
    την ψυχραιμία του. Ωστόσο μια πρόταση μομφής που ανέφερε άλλος σχολιαστής, μπορεί να την κάνει.

  39. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 22/09/2011 15:17:23

    ΦΘΑΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙ ΜΙΣΘΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ. ΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΛΟΓΩ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΡΟΣΘΕΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ!!!!
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΘΑ ΚΛΑΙΝΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ Δ.Υ.
    ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΘΑ ΕΦΑΡΜΑΣΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ….ΥΠΟΜΟΝΗ…ΘΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ Δ.Υ. ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟΥ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ!!!!!!
    Υ.Γ1. ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΤΗΣ Ν.Δ. ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΧΤΕΣ ΒΡΑΔΥ;;;;; ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙ ΥΠΟΥΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΤΩΝ 5000 €;;;
    ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΕΚΜΑΡΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 55ΟΟ € ΤΟΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;;;; Ε;;;; ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;;;;
    ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΚΛΗΘΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ;;;;;
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ!!!! ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ.
    ΤΩΡΑ!!!! ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.
    ΥΓ2 ΟΤΑΝ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΕΔΩ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΛΟΙΔΩΡΗΣΑΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΞΕΦΡΑΣΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΤ. ΣΑΜΑΡΑ. ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΜΑΣ!!
    Υ.Γ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ;;; ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ;;;;

    **** ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΘΕΙ ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ****
    ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ!!!!!

  40. theo1611 avatar
    theo1611 22/09/2011 15:18:40

    Το άρθρο παραγνωρίζει το γεγονός ότι όλοι οι γνωστοί επίδοξοι πρωθυπουργοί και υπουργοί έχουν ήδη λάβει από τον ελληνικό λαό, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, την πρώτη ευκαιρία τους, σε διάφορες εκλογικές αναμετρήσεις, και αρκετοί και τη δεύτερη ευκαιρία τους.

    Αυτή τη φορά είναι η τρίτη και φαρμακερή.
    Το υφιστάμενο ή επίδοξο ηγετικό πολιτικό προσωπικό της χώρας θα πρέπει να το αντιληφθεί. Τα κριτήρια της τρίτης και φαρμακερής είναι, κατά τη γνώμη μου, πολύ διαφορετικά από από τα συνήθη της δοκιμής και σφάλματος (πρώτη ευκαιρία) ή έτσι που τάκανες κάτσε να τα διορθώσεις (δεύτερη ευκαιρία)

  41. aristeros avatar
    aristeros 22/09/2011 15:19:02

    Διαβάζω από την απόφαση της κυβέρνησης για τις αποδοχές του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ, 8/9/2011:

    "Α. Καθορίζουμε τη μηνιαία αμοιβή του Διευθύνοντος Συμβούλου του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΤ Α.Ε. στο ποσό των πέντε χιλιάδων οκτακοσίων πενήντα έξι ευρώ και οκτώ λεπτών μικτά (5.856,08 ).
    Β. Η απόφαση αυτή ισχύει από 19.11.2010."

    Αναδρομικά δωράκια στα στελέχη την ώρα που μειώνονται οι μισθοί και εκατοντάδες εργαζόμενοι της ΕΡΤ θα απολυθούν

    http://et.diavgeia.gov.gr/f/ggk/ada/4%CE%918%CE%9E6%CE%94%CE%9B-%CE%9A%CE%A7%CE%96

  42. Απορία avatar
    Απορία 22/09/2011 15:45:51

    Αγαπητέ Ρήγα,

    το πολύ μέχρι τον Οκτώβριο του 2012 (που θα ρθούν τα εκκαθαριστικά για το '11) θα έχει βαρέσει στάση πληρωμών σχεδόν όλη η μεσοαστική τάξη στην Ελλάδα.

    Η επίσημη ανεργία θα είναι στο τριάντα βγάλε τις εκατό. Για την πραγματική δε δεν συζητάμε καν.

    Τυχεροί θα είναι όσοι καταφέρουν και διατηρήσουν μέρος της περιουσίας που θα τους έχει απομείνει.

    Η πραγματική πείνα θα έχει εξαπλωθεί ευρέως και οι μάγκες που έβγαζαν έξω ευρώ σε σακκούλες τις "χρυσές εποχές" θα αγοράζουν πολυκατοικία ολόκληρη σε τιμές τριαριού του 2006.

    Η ΝΔ θα περιμένει να πέσει ο Παπανδρέου για να κυβερνήσει και τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης θα "αγωνίζονται" γενικώς για το καλό του τόπου, εισπράτοντας βέβαια παράλληλα τις βουλευτικές τους αποζημιώσεις και επιχορηγήσεις.

    Τέλος στο antinews θα έχουν πιάσει δουλειά ίσα με 30 moderators για να κόβουν τα μπινελίκια που θα πέφτουν σαν το χαλάζι. Αλλά θα πεις αυτό θα είναι καλό για να πιάσει δουλειά και κανένας άνεργος τότε...

    • avanti avatar
      avanti @ Απορία 22/09/2011 17:08:24

      +100000

  43. Theo avatar
    Theo 22/09/2011 15:55:28

    αυτα ολα με τον Πακη θα τα πειτε και θα τα κανετε, που θα σκυλιασετε (κατα σχολιο σας) για να τον ξαναβγαλετε βουλευτη?
    αλλοιμονο στην Ελλαδα μας, κυρα Λεττα!!!!!!

  44. Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
    Ελλην (σχεδόν πτωχός) 22/09/2011 16:12:30

    ΛΑΧΕΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ
    (Για να μην κουράζεστε με το άρθρο του ΕΣΠΡΕΣΣΟ)

    Ένα ελληνόπουλο 23 ετών, από την Μυτιλήνη μπήκε στο facebook και κέρδισε το λαχείο της αξιοκρατίας. Συνολικά κέρδισε $100.000 το χρόνο για όσα χρόνια θέλει και επιπλέον bonus $35.000. Για να πετύχει τον λαχνό της αξιοκρατίας, έκανε μια απλή αίτηση και έδωσε μερικές συνεντεύξεις στην αρχή μέσω skype, και σε δεύτερη φάση στην έδρα του facebook, in person, με όλα τα έξοδα πληρωμένα. Πριν κάνει την αίτηση βεβαίως είχε σπουδάσει, ήταν μελετηρός και επιμελής, αγαπούσε αυτό που έκανε και αυτή η αγάπη του έφερε και το ταλέντο. Κερδίζοντας το λαχείο, όμως, αν θέλει να αποδεχτεί τα ‘έπαθλα’, πρέπει να ξενιτευτεί. Έκανε αιτήσεις και στην Ελλάδα, αλλά επειδή δεν υπάρχει αξιοκρατία εδώ, δεν είχε πιθανότητα να κερδίσει ούτε καραμέλα. Έφαγε πόρτα παντού.
    Δείτε την λεπτομέρεια της ιστορίας του στο link του ανωτέρω σχολίου.
    Και αναρωτιέμαι, ο δύστυχος, αν είχαμε και στην Ελλάδα τέτοια κουλτούρα αξιοκρατίας.
    Αν την εφήρμοζαν οι επιχειρηματίες,
    Αν ίσχυε στο δημόσιο,
    Αν οι πολιτικοί αρχηγοί, οι κυβερνήσεις, τα κόμματα...
    επέλεγαν αξιοκρατικά τα στελέχη τους θα βρισκόμασταν στα χάλια που είμαστε;

    Και στην προκειμένη περίπτωση που συζητάμε εδώ. Αν προκήρυσσε, ο κ. Σαμαράς, τις θέσεις των πολιτευτών της Νέας Δημοκρατίας σε κάθε εκλογική περιφέρεια, όπως είχατε προτείνει κάποτε, κύριε Ροδινέ. Και αν είχαν τεθεί βασικές, σαφείς, απαραίτητες προδιαγραφές για την πλήρωση των ‘θέσεων’, και με αξιοκρατικές διαδικασίες, γινόταν διαφανείς συνεντεύξεις και είχε λόγο και η τοπική κοινωνία, οι πολίτες σε κάθε εκλογική περιφέρεια, στην επιλογή των τελικών υποψηφίων… Πόσο πιο εύκολη θα ήταν η δουλειά σας σήμερα, κ. Ροδινέ στο να απαντήσετε τις διάφορες ερωτήσεις και να ανταποκριθείτε στα αιχμηρά σχόλια;
    Μόνο αν αρχίσουν να γίνονται έτσι τα πράγματα, θα απογειωθεί το αεροπλάνο και θα το δούμε, θα το ζήσουμε όλοι.
    Αλλιώς … ποτέ «τα αεροπλάνα δεν απογειώνονται χωρίς να το καταλάβουμε»

  45. Lampros avatar
    Lampros 22/09/2011 16:35:35

    αυτό το δεχομαι

  46. rs avatar
    rs 22/09/2011 16:47:56

    Ποτέ κ. Ροδινέ!
    Ποτέ με τους ίδιους πολιτικούς!
    Ποτέ πιά ... σκυταλοδρομία!
    Θα καταποντιστούν όλοι τους με απίθανα ποσοστά!
    Και έλεος πιά με τον .. "μεσσιανισμό". Ποτέ δεν επαληθεύτικε!
    Τί μέλλει γενέσθαι; Μακάρι νάξερα.
    Σε καμμιά όμως περίπτωση δεν θάθελα να ξαναδώ τον .... Λυκουρέντζο τον Σταϊκούρα, την Πιπιλή και τον Καλαφάτη. Ούτε και τον Σαμαρά. Και φυσικά σε καμιά περίπτωση τον οιηματία Βενιζέλο και τους ολετήρες ομοϊδεάτες (λέμε τώρα) του!
    Κανείς δεν είναι αμέτοχος για το χάλι της χώρας. Κανέις δεν δικαιούται να είναι κήνσορας. Όλοι θεράποντες ήταν. Και είναι.
    Η σήψη η τσαπατσουλιά, η .. ασχετοσύνη η ιδιοτέλεια και χίλια δυό άλλα πρωτερήματα, είναι στο DNA των κομμάτων!
    Και μην βιαστεί κανείς να μιλήσει για ... ολοκληρωτισμό. Καμμία σχέση.
    Όραμα ψάχνω και διέξοδο!

  47. Lampros avatar
    Lampros 22/09/2011 17:04:21

    Να μου το θυμηθείτε. Ο ΓΑΠ, αυτή τη στιγμή ειναι αραχτός, και ξεκουράζεται, εχει τελειωσει ουσιαστικά την δουλειά που του εχουν βαλει να κανει. Πολύ συντομα, θα παρατήσει την Ελλάδα, θα φυγει, και επειδή μας θεωρεί "Ιθαγενεις" (η μανα του το λεει οχι εγώ) μολις παει στην Αμερική, θα ξεκινησει τις δηλωσεις - ειρωνίες για τους Ελληνες που δεν καταλαβαιναν το όραμα της "World governance"...

  48. Ελλην (σχεδόν πτωχός) avatar
    Ελλην (σχεδόν πτωχός) 22/09/2011 17:19:51

    Μπράβο Λάμπρο,
    Το μέλλον του ΓΑΠ το μάντεψες!
    Εμείς τι κάνουμε;

  49. φωνη avatar
    φωνη 22/09/2011 17:43:25

    Μόλις άκουσα την εμφάνιση του Ν.Μηταράκη στην εκπομπή του Ν.Χατζηνικολάου στο ραδιώφονό Real fm. Ήταν άψογος, άριστος. Προσωπικά του δίνω συγχαρητήρια, αυτή είναι εμφάνιση αντιπολίτευσης. Μακάρι κάθε μέρα να ακουγόταν αυτός ο λόγος εκ μέρους της ΝΔ στα ΜΜΕ. Ακούστε το όσοι δεν το πετύχατε αξίζει.
    *Πολύ σημαντική η επισήμανση του για τον αντιευρωπαϊκό χαρκτήρα του ΠΑΣΟΚ.

    • sp_athens avatar
      sp_athens @ φωνη 22/09/2011 21:20:57

      Επιτυχημένη;
      Ο Χατζηνικολάου ρωτά: Θα καταργήσετε το χαράτσι στα ακίνητα;
      Μηταράκης απαντά: Χμμμ, μάλλον αλλά δεν μπορώ να δεσμευτώ ότι θα το καταργήσουμε.
      Το τηλέφωνο κλείνει και ο Χατζηνικολάου μονολογεί με πίκρα "Δεν έχουν σχέδιο...".

  50. BlackWhite avatar
    BlackWhite 22/09/2011 17:51:10

    Αργεί ο Αντώνης,αργεί δείχνει να μην θέλει την καυτή πατάτα τώρα αλλά ο λαός υποφέρει και δεν μπορεί να περιμένει,μην δούμε σε διψήφιο ποσοστό το ΚΚΕ!

  51. factorx avatar
    factorx 22/09/2011 17:54:36

    http://www.antinews.gr/2011/09/22/122807/

    • np_complete_problems avatar
      np_complete_problems @ factorx 22/09/2011 18:52:15

      Αγαπητέ factorx,
      και εγώ και ο xartografos, ΔΕΝ ζητάμε να δούμε το plan B που ανέφερε ο Σαμαράς στην έκθεση. Αυτό καλό και άγιο ...

      Ζητάμε να "ξέρουμε" το σχέδιο του Σαμαρά, σε περίπτωση που η Τρόϊκα ΑΡΝΗΘΕΙ την επαναδιαπραγμάτευση.

      Απλά μπερδεύτηκαν τα plan - ξαναδιάβασε όμως το αρχικό post του χαρτογράφου ....

      • factorx avatar
        factorx @ np_complete_problems 22/09/2011 19:17:07

        Χα χα χαααα. Λίγα...ζητάς.

      • Xartografos avatar
        Xartografos @ np_complete_problems 22/09/2011 20:36:17

        Ευχαριστώ πολύ. Ακριβώς αυτό εννοούσα. Δεν έχω τίποτε με κανέναν. Ψάχνω μια στέρεα ελπίδα κάπου

  52. Απορία avatar
    Απορία 22/09/2011 17:59:11

    Η μνημονιολογία για τον πολύ κόσμο είναι πλέον παρελθόν.

    Από όσο γίνεται αντιληπτό τα περισσότερα κόμματα της αντιπολίτευσης, αν όχι όλα, διαφωνούν κάθετα με την τρέχουσα πολιτική του ΠΑΣΟΚ.

    Τα περισσότερα επίσης απ'εξω-απ'εξω σε δηλώσεις μελών τους μιλούν για συνταγματική εκτροπή.

    Τι να συζητάμε λοιπόν πλέον. Τι νόημα υπάρχει σήμερα, εκτός βέβαια από το οικονομικό όφελος, να είναι κανείς μέλος αυτής της βουλής μέσα στην πιο κατάπτυστη περίοδο της κοινοβουλευτικής μας ιστορίας.

    Ο κ. Παπούλιας οφείλει να θυμηθεί τον ρόλο του, δεν είναι μέλος της κ.ε. του ΠΑΣΟΚ είναι ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας.

    Κάποιος λοιπόν πρέπει να του τον υπενθυμίσει αυτόν τον ρόλο. Και αυτός ο κάποιος είναι σύσσωμη η αντιπολίτευση. Ξεκάθαρα λοιπόν πράγματα:
    ή εκλογές ή αποχωρούμε.

    Και κυβέρνα μετά εσύ με 300 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και τον ΓΑΠ για πρωθυπουργό. Για όσο κυβερνήσεις. Πάρε τις νομικές και ποινικές ευθύνες όλες πάνω σου εσύ και ο ΓΑΠ. Σώσε την Ελλάδα εαν πιστεύεις ότι έχεις δίκιο ή αντίκρυσε τις κάνες αν έχεις λάθος και αποτύχεις. Αντρίκια πράγματα.

    Αν στους επόμενους μήνες συνεχιστεί αυτό το πογκρόμ, αυτή η γενοκτονία, κατά της μεσοαστικής τάξης οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες.

    Κανένα υπάρχον κόμμα εντός βουλής δεν θα έχει την παραμικρή αξιοπιστία. Ο λαός θα είναι απελπισμένος και κατακερματισμένος. Και "λαός" είναι φυσικά και η αστυνομία και ο στρατός.

    Από ό,τι φαίνεται το ΠΑΣΟΚ θα το τραβήξει όσο πάει, μπορεί να πέσει αύριο από 3-4 βουλευτές του, μπορεί να κρατήσει και μέχρι το 2013 εξοντώνοντας το 80% του ελληνικού λαού. Σήμερα, τουλάχιστον, η δεύτερη περίπτωση φαίνεται η πιο πιθανή.

    Είναι καθήκον της αντιπολίτευσης να ρίξει μια κυβέρνηση της οποίας αμφισβητείται η δημοκρατική της νομιμότητα. Και ο μόνος τρόπος είναι αυτός που αναφέρθηκε πιο πάνω.

    Σε αντίθετη περίπτωση είναι όλοι συνυπεύθυνοι με το ΠΑΣΟΚ. Είτε ψήφισαν κάποια από τα μνημόνια είτε όχι.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Απορία 22/09/2011 18:46:55

      1. Η μνημονιολαγνία για τον κόσμο είναι παρελθόν. Για την πολιτική και δημοσιογραφική τάξη της χώρας δεν είναι ακόμη, ως εκ τούτου ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι τις πιέσεις που δέχεται ο κόσμος.
      2. Η αντιπολίτευση τηρεί την στάση που σου περιγράφω και είναι αφέλεια να νομίζεις ότι έχει αλλάξει στάση ο Καρατζαφέρης-κωλοτούμπας, η Ντόρα και ο Κουβέλης. Μέγα σφάλμα ανάγνωσης εκ μέρους σου. Μην κρίνεις μόνο από τις δηλώσεις τους σε παρακαλώ. Κρίνε τουλάχιστον και από τις υπογραφές που έχουν βάλει στα θεμελιώδη ζητήματα της χώρας αυτά τα 2 χρόνια. Αν κρίνουμε από τις δηλώσεις και μόνο πρέπει να πιστέψουμε και το ΠΑΣΟΚ που σώζει τη χώρα.
      3. Ναι πρέπει να πάμε το γρηγορότερο σε εκλογές γιατί ο χρόνος τρέχει σε βάρος μας, αλλά πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι με την κίνηση που θα κάνουμε θα πάμε σε εκλογές ομαλά και όχι σε κάτι που δεν επιθυμούμε. Δεν έχει σημασία μόνο να αντιδράς πρέπει να πετυχαίνεις και αυτό για το οποίο αντιδράς.
      4. Και ξαναλέω ότι δεν μπορείτε να εξετάζετε τις πολιτικές επιλογές που είναι στον ορίζοντα, αγνοώντας το διεθνές σύμπλεγμα στο οποίο με ευθύνη ΠΑΣΟΚ έχουμε βρεθεί. Τουλάχιστον, αν δεν το εξετάζετε συμπεριλάβετε στις σκέψεις σας και κάποιες επιφυλάξεις σχετικές με τον διεθνή παράγοντα και τον ρόλο του για τις πολιτικές εξελίξεις στη χώρα μας.

  53. JOHN avatar
    JOHN 22/09/2011 18:08:07

    Στα σχολια που γραφεις δεν εισαι μονος που συμεριζεται αυτες τις αποψεις.Θα ηθελα κατι να προσθεσω.Εδω που φτασαμε δεν υπαρχουν καλες λυσεις,αυτη που υποστηριζεις,και συμεριζομαι απολυτα,ειναι η λιγοτερο κακη γιατι δινει μια προοπτικη επανεκινησης και ελπιδας για κατι υγιες και καινουριο που θ αντικαταστησει τη συνταγη καταστροφης και αφανισμου που ακολουθειται σημερα.

  54. JOHN avatar
    JOHN 22/09/2011 18:24:04

    @Αρματιτη.Στα σχολια που γραφεις δεν εισαι μονος που συμεριζεται αυτες τις αποψεις.Θα ηθελα κατι να προσθεσω.Εδω που φτασαμε δεν υπαρχουν καλες λυσεις,αυτη που υποστηριζεις,και συμεριζομαι απολυτα,ειναι η λιγοτερο κακη γιατι δινει μια προοπτικη επανεκινησης και ελπιδας για κατι υγιες και καινουριο που θ αντικαταστησει τη συνταγη καταστροφης και αφανισμου που ακολουθειται σημερα.

  55. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 22/09/2011 19:22:46

    Οι συντηρητικοί ψηφοφόροι που δηλώνουν ακόμη και σήμερα πως θα ψηφίσουν το ΛΑ(Γ)ΟΣ και τον κωλοτούμπα αρχηγό του πρέπει να καταλάβουν την ευθύνη τους απέναντι στην πατρίδα και στην ιστορία. Αν δεν βοηθήσουν τον Σαμαρά συμβάλοντας στην αυτοδυναμία του, ας μην παραπονιούνται μετά για αυτά που θα ακολουθήσουν. Το αυτό ισχύει για πικραμένους πασόκους και τους ελάχιστους οπαδούς της πικραμένης κόρης..

  56. φωνη avatar
    φωνη 22/09/2011 22:13:22

    Είπε πιθανότατα ναι. Και νομίζω ότι κράτησε αυτή τη στάση από υπευθυνότητα και όχι από διάθεση να σε κοροϊδέψει. Έτσι, το εξέλαβα εγώ.
    Τώρα το τι σχολίασε μετά ο Χατζηνικολάου είναι η απόψή του, δεν είναι η απόλυτη αλήθεια.Άσε που ο Χατζηνικολάου αν τον προσεξες και για την ομιλία Σαμαρά στη ΔΕΘ, μια μέρα μετά τα ίδια έλεγε, ότι δεν ήταν συγκεκριμένος δηλαδή.

  57. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/09/2011 22:27:51

    Αχ βρε λαμι, έπρεπε να είχες ήδη βγει .
    Δεν είχε απόλυτα δίκιο ο Τρότσκι, ότι όσο περισσότερη η εξαθλίωση τόσο μεγαλύτερη η οργή.

    Από ένα (λεπτό) χρονικό σημείο και πέρα η εξαθλίωση βαραίνει και γίνεται παραίτηση και ψυχολογικός συμβιβασμός του ατόμου με την κατάσταση.
    Και αυτό σε συλλογικό επίπεδο γίνεται κοινωνικοπολιτική παγίωση.
    "Εκείνοι" κέρδισαν.

    Οι μεγάλοι αντιλαμβάνονται πότε η Ιστορία βρίσκεται "στην κόψη". Και δρουν ακριβώς τότε.
    Γι' αυτό ο Λένιν τρομάζει και σήμερα, ανεξαρτήτως κατάληξης του εγχειρήματος.

  58. Ιωάννης avatar
    Ιωάννης 22/09/2011 22:37:39

    Συνέλληνες επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια θα αναφέρω περιληπτικά τις απόψεις μου:
    1. H Eλλάδα μεγαλούργησε ΠΑΝΤΑ κάτω από την ισχυρή, ενωτική, εμπνευσμένη, πατριωτική αρχηγία ΕΝΟΣ όχι πολλών.
    2. Όχι πλέον λόγια από τηλεπαράθυρα, σαλόνια και αίθουσες ανακοινώσεων πράξεις, έργα ΤΩΡΑ, ΕΧΤΕΣ, ΠΡΟΧΤΕΣ.
    3. Όσο και εάν συμφωνώ με τους προλαλήσαντες περί απορριψης του Μεσσιανικού μοντέλου διακυβέρνησης στη δεδομένη χρονική στιγμή ας λάβουμε υπόψην μας και τη λαική ρήση ΄΄όπου λαλούν πολλά κοκόρια αργεί να ξημερώσει΄΄
    4. Τα πράγματα λοιπόν είναι απλά, ο μόνος που του αξίζει μιά ευκαιρία μπας και είναι ο Αντώνης Σαμαράς ο οποίος ήτο εξαιρετικός τόσο στην ομιλία του όσο και στη συνέντευξη τύπου στη ΔΕΘ. Δεν προέρχεται από πολιτικά τζάκια, δεν έχει κυβερνήσει ποτέ ξανά στο παρελθόν και στο κάτω κάτω εάν αποτύχει στην αποστολή του θα πέσει πολύ γρήγορα από τους ίδιους εκείνους που τον ψήφισαν οπότε τι είχαμε τι χάσαμε.
    5. Αντώνη κατήγγειλε τη παρούσα κυβέρνηση σαν ανίκανη, ανθελληνική και εχθρική απέναντι στον Ελληνικό λαό (στοιχεία δόξα τω Θεό υπάρχουν πάρα πολλά), κατέβα στο πεζοδρόμιο μπροστάρης του λαού στο Σύνταγμα και απαίτησε εκλογές εδώ και τώρα ειδάλλως φέρεις 100% την ευθύνη όλων όσων θα ακολουθήσουν, εσύ και όχι ο Τζέφρυ.

  59. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 22/09/2011 23:58:27

    Μην υποτιμάς την ισχύ των μπουγατσομάχαιρων!
    Οφείλω δε να σου υπενθυμίσω (Altzheimer) ότι
    γεννήθηκες στη Θεσσαλονίκη!

  60. akisenv avatar
    akisenv 23/09/2011 00:49:16

    Ετσι ακριβως!! Επιτελους το να επιμενουμε να αντιμετωπιζουμε την βλαχομπαροκ εν πολλοις κρατικοδιαιτη λαιφσταιλ νομεκρατουρα με τσαι και συμπαθια παρακαλωντας την να στηριξει εν ηδη ελεημοσυνης την ελληνικη οικονομια και κοινωνια, δεν εχει κανενα νοημα. Η αποδομηση της ελληνικης κοινωνιας θα συμπαρασυρει τους παντες και κακως ορισμενοι θεωρουν πως θα διασωθουν απο την καταστροφη του διπλανου τους.

  61. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 23/09/2011 00:58:50

    εχω ακούσει από πολλούς να λέγεται το "και μετά?"
    δηλαδή και να φύγει το πασοκ και μετά τι θα γίνει
    αφού όλοι οι πολιτικοί είναι τα ίδια σκουπίδια και πόσο μάλλον τα δύο μεγάλα κόμματα, (δεν συμφωνώ βεβαίως) αλλά αυτό κυκλοφορεί πολύ.....

  62. Pluto avatar
    Pluto 23/09/2011 07:58:31

    Εν πάση περιπτώσει ,αν είμαστε πλέον χαμένοι να πάρουμε μαζί στον βυθό και όσους από τους φταίχτες μπρέσουμε....

  63. Pluto avatar
    Pluto 23/09/2011 07:59:56

    αντί μπορέσουμε, γράψτε προλάβουμε!

  64. popolaros avatar
    popolaros 23/09/2011 10:27:30

    l' ami du peuple θα συμφωνήσω μαζί σου σχεδόν σε όλα.

    Δεν θα συμφωνήσω όμως στη λάθος αντιμετώπιση που έχεις απέναντι στους ένστολους.

    Τους θεωρείς λαμόγια και προνομιούχους και δεν τους συμπεριλαβάνεις στην πλειοψηφία των τίμιων Δ.Υ που δουλεύουν για 1000-1500 ευρώ.

    Αυτή η αλλεργία ορισμένων 'αριστερών' με τη στολή, μου θυμίζει λίγο εποχές εμφυλίου.
    Φοράς στολή...είσαι απέναντι.
    Δεν εξηγείται αλλιώς.

  65. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 23/09/2011 13:06:45

    Πολλά ερωτήματα τέθηκαν και πολλά επιχειρήματα παρατέθηκαν ως αποτέλεσμα αυτού του άρθρου. Πολύ δύσκολος ο διάλογος κάτω από συνθήκες βαθιάς απογοήτευσης. Από τη μια η σύνεση πνίγεται, από την άλλη η αγωνιστικότητα εξαντλείται. Η ασυγκράτητη βοή πολλών απογοητευμένων, δυστυχώς, δεν εξευμενίζεται από την σιγή των υποστηρικτών.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.