Τρομοκρατήστε τους τρομοκράτες!
09/03/2015 14:49
Του Προφήτη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τρομοκρατήστε τους τρομοκράτες!

Όποιος γυρεύει συνέδρια αντί να ξεκινήσει μάχες, όποιος μαρκάρει με τα μάτια στο κέντρο αντί να βάλει τα πόδια στη φωτιά της μεγάλης περιοχής, όποιος θεωρεί ότι κάνει αντιπολίτευση εκδίδοντας μια ανακοίνωση ή κάνοντας μια δήλωση και μετά αράζοντας στο GB Corner, ας ψάξει να βρει κορόιδα που θα τον ψηφίσουν προσεχώς.

Η φωνή στο ακουστικό ακουγόταν σχεδόν έξαλλη : «Δεν μπορώ να καταλάβω το άχτι των σαμαροβενιζελικών, τις επιθέσεις από την πρώτη στιγμή, το να μην δίνουν ούτε ένα μήνα περιθώριο στον Τσίπρα. Ας τον αφήσουν επιτέλους ένα διάστημα να κυβερνήσει και μετά ας κάνουν αντιπολίτευση. Αν τα κάνει θάλασσα, πρώτος εγώ που τον ψήφισα θα βρεθώ απέναντί του!»

Απάντησα εξίσου οργισμένα: «Είσαι ηλίθιος; Όταν το μπουκάλι γράφει ‘ποντικοφάρμακο’ και το περιεχόμενο δείχνει ποντικοφάρμακο, πρέπει να πεθάνεις καταπίνοντάς το για να βεβαιωθείς ότι είναι ποντικοφάρμακο;».

Η ένταση στη συνδιάλεξη δεν ήταν ανησυχητική, η φιλική σχέση έχει μακροχρόνιο υπόβαθρο. Ανησυχητική είναι η καταλυτική επίδραση στην πολιτική συμπεριφορά των εντελώς λανθασμένων ιδεών οι οποίες κυριαρχούν στην ελληνική κοινωνία. Η περίφημη ιδεολογικοπολιτική ηγεμονία τη Αριστεράς.

Ο παλιός φίλος δεν αποτελεί τυπική περίπτωση κρατικοδίαιτου ΣΥΡΙΖΑίου ψηφοφόρου, το αντίθετο. Καλοπληρωμένο στέλεχος του ιδιωτικού τομέα, ο ίδιος και η γυναίκα του, ανήκουν στη μειοψηφία που ουσιαστικά δεν άγγιξε η κρίση. Εντιμότατος και ικανός, αν στην εργασιακή του καθημερινότητα είχε να κάνει με τύπους όπως για παράδειγμα ο Σακελλαρίδης, θα τους «εκπαραθύρωνε» πάραυτα. Και όμως τους επιλέγει ως πολιτική του εκπροσώπηση. Γιατί; Επειδή έχει μείνει συναισθηματικά προσκολλημένος στην εποχή που ως φοιτητής ανήκε σε μια αριστερή νεολαία. Δεν είναι δυστυχώς ο μόνος.

Από την εμφάνισή τους το 1920 μέχρι το 1974, το ελληνικό κράτος, υπό κοινοβουλευτική ή δικτατορική διακυβέρνηση, αντιμετώπιζε τους κομμουνιστές σαν αυτό που αντιπροσώπευαν για την ελληνική κοινωνία : ό,τι για έναν καλλιεργημένο αγρό τα παρασιτικά φυτά και τα ζιζάνια. Οι μέθοδοι αντιμετώπισης τους μπορεί να ήταν σκληρές και να δημιουργούσαν σε πολλούς αστούς συνειδησιακά προβλήματα, πλην όμως, αντικειμενικά, ιστορικά δικαιώνονται. Τι σταθμίζεται ως μεγαλύτερο δεινό, η προσωπική ταλαιπωρία 50.000 ανθρώπων, του 0,5% του πληθυσμού, ή η ταλαιπωρία που υφίσταται σήμερα σύσσωμη η χώρα; Όπου την έφερε η από το 1981 κυβερνητική πολιτεία με βάση τις αξίες της Αριστεράς. Υπερχρέωση για δημιουργία κομματικού καθεστώτος, καταδίωξη της επιχειρηματικής δημιουργικότητας, εν τέλει υποδούλωση και αναίρεση εθνικής κυριαρχίας. Και τώρα διεθνώς απομονωμένη από συμμάχους, 1-18 πρόσφατα στο Eurogroup, προ του κινδύνου να στραγγαλιστεί από έλλειψη ρευστότητας η οικονομική δραστηριότητα, ενώπιον απρόβλεπτων γεωπολιτικών εξελίξεων με την Τουρκία να απειλεί όταν η εθνική μας άμυνα στερείται πόρους.

Υπάρχει μια ανθρωπολογική σταθερά στον χάρτη των πολιτικών προτιμήσεων. Με ελάχιστες εξαιρέσεις, ουδείς πραγματικά άξιος και διακεκριμένος γίνεται αριστερός. Οι ικανοί αφιερώνουν τις δυνάμεις τους στην Επιστήμη, στην Τέχνη, στο Πνεύμα, στην οργάνωση και διοίκηση, στην καινοτόμο επιχειρηματικότητα, όχι στην κοινωνική ανατροπή. Όπως είχε πει ο μέγιστος Ρώσσος χορογράφος Igor Moiseyev «οι άξιοι δεν εξεγείρονται κατά της κοινωνίας, εξεγείρονται κατά του εαυτού τους», εννοώντας ότι τείνουν να ξεπερνούν διαρκώς τον εαυτό τους προάγοντας την κοινωνία.

Κι αν κάποιοι (ικανοί) γίνουν, συνήθως κατά τη νεότητα τους από επιθυμία κοινωνικής δικαιοσύνης, στην πορεία της ζωής εγκαταλείπουν τις ιδέες αυτές βλέποντας ότι συγκρούονται με την πραγματικότητα.

Από εκείνους που παραμένουν διαχρονικά πιστοί στον πολιτικό χώρο της Αριστεράς, εννοείται εκτός από τους επαγγελματίες, η συντριπτική πλειοψηφία είναι μετριότητες, μειονεκτικοί, ανώριμοι, διαδρομιστές, ιντριγκαδόροι, παραβατικοί. Και όσοι εγκλωβίστηκαν εκεί κοινωνικά και φοβούνται να δηλώσουν αλλαγή απόψεων διότι θα απολέσουν τον κοινωνικό τους περίγυρο. Ε, λοιπόν, αυτοί, μετά το 1974 και ιδίως μετά το 1981, επέβαλαν τις ιδέες τους μέσα από ανεξέλεγκτη πολιτική δράση στην Παιδεία και στους μαζικούς χώρους. Χιλιάδες παιδιά αστικής και μικροαστικής καταγωγής έγιναν δια προσηλυτισμού εχθροί της ίδιας τους της τάξης, ενστερνιζόμενοι το προλεταριακό ιδεώδες. Τρεις γενιές πλέον, η κοινωνική πλειοψηφία, δεν γνωρίζει πώς είναι το να μην θεωρούνται αυτονόητα αληθείς, και μαζικά αναμεταδιδόμενες, οι ιδέες που εκπορεύονται από την Αριστερά και με βάση τις οποίες κυβερνάται η ελληνική κοινωνία.

Ο Καραμανλής, για λόγους που χρήζουν περαιτέρω ιστορικής αναλύσεως, διέπραξε ένα βαρύτατο ιστορικό σφάλμα, μην πούμε έγκλημα. Και νομιμοποίησε την Αριστερά και ενέταξε τη χώρα στην ΕΟΚ-ΕΕ. Οι επιλογές μπορούσαν να λειτουργήσουν είτε η μια είτε η άλλη, και οι δυο μαζί ήταν ασύμβατες. Το «ευρωπαϊκό κεκτημένο» ήταν αδύνατο για την Ελλάδα, ένα πολιτικό σύστημα φερ’ ειπείν τύπου Γαλλίας, με δεξιά-σοσιαλιστές-κομμουνιστές, εκεί δεν είχε υπάρξει πρόσφατος εμφύλιος και ο Μωρίς Τορέζ δήλωνε πρώτα Γάλλος και μετά κομμουνιστής, ο Ζαχαριάδης και οι επίγονοι το αντίθετο.

Η ένταξη στην ΕΕ, σε μια υπερεθνική δομή ανώτερης αστικής ολοκλήρωσης, εταιρική μεν μορφή αλλά και πεδίο σκληρού ανταγωνισμού μεταξύ των μελών, επέβαλε την κινητοποίηση των πλέον ικανών αστικών δυνάμεων της ελληνικής κοινωνίας ώστε να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό. Δεν υπήρχε η πολυτέλεια της ελεύθερης δράσης στο εσωτερικό ενός διακηρυγμένου εχθρού του αστικού καθεστώτος, που θα υπονόμευε κάθε πτυχή της επιδίωξης και θα την οδηγούσε, μαζί με άλλους εξωγενείς παράγοντες, σε αποτυχία.

Αν επέλεγε να νομιμοποιήσει την Αριστερά, εξέλιξη που λόγω της λυσσαλέας πολιτικής της δράσης και της μανίας για ρεβάνς του 1949 αργά ή γρήγορα θα την έφερνε στην εξουσία, όφειλε να κρατήσει τη χώρα μακριά από τα «εύκολα» χρήματα της ΕΕ, που έγιναν όπλο και εργαλείο εδραίωσης της αριστερής εξουσίας. Χρήματα που ουσιαστικά ήταν αντισταθμιστικές παροχές για την καταστροφή του παραγωγικού ιστού της ελληνικής οικονομίας από το άνευ όρων άνοιγμά της στο ευρωπαϊκό, οικονομικό γίγνεσθαι, ευρωπαϊκά κονδύλια για τη βελτίωση των εγχώριων υποδομών, και δανεισμός διευκολυνόμενος από την συμμετοχή στην ΕΕ και κατόπιν στην Ευρωζώνη. Με την Αριστερά νόμιμη, αλλά εκτός ΕΕ, η Ελλάδα κοινωνικοοικονομικά θα ήταν ίσως κάτι μεταξύ Τουρκίας και Βουλγαρίας, όμως το πιθανότερο όχι αστρονομικά χρεωμένη και έχοντας αποφύγει μακρόχρονες, αριστερές κυβερνητικές θητείες.

Συζητείται ευρέως πως η αλλοπρόσαλλη πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ οφείλεται στο ότι λειτουργεί ως «Δούρειος Ίππος» εντός της ΕΕ για τον αμερικανικό παράγοντα, με στόχο την χαλάρωση της λιτότητας που θέτει σε κίνδυνο την παγκόσμια ανάπτυξη και την αμερικανική οικονομία. Μπορεί, αλλά θα πρότεινα πρώτα να εξετάσουμε το προφανές. Το 1981 ήρθε στη εξουσία ένα μείγμα από ηγεσία αστικής προέλευσης με αριστερά στελέχη και ακολούθους. Τώρα, έχουμε να κάνουμε με σύνολο ηγεσίας που ιδεολογικά κατάγεται καθαρά από τις κομμουνιστικές νεολαίες της Μεταπολίτευσης, με μυαλά σαπισμένα από ιδέες που έχουν εδώ και 25 χρόνια εκλείψει παντού εκτός από την Β. Κορέα.

Αυτό που βιώνουμε σήμερα είναι η διαχείριση του αστικού καθεστώτος από ορκισμένους εχθρούς του. Από ανθρώπους οι οποίοι, αξιωματικά, όφειλαν να αποκλείονται από την άσκηση εξουσίας – αυτοί είναι το «ποντικοφάρμακο». Από ανθρώπους θεωρητικά απροετοίμαστους και πρακτικά ανεπαρκείς να υπηρετήσουν ό,τι επιβάλλει η συνέχιση της εθνικής υπόστασης. Πού να μάθουν οι πεζοδρομιακές ντουντούκες την τεχνική των αστικών διαπραγματεύσεων; Φωνάζει ο Γιούνκερ ότι οι συνεχείς εχθρικές δηλώσεις απομακρύνουν τη λύση. Αλλά πού να μάθουν οι συνομιλητές κουκουλοφόρων τη σημασία του «φέρεσθαι»;

Έτσι, όλοι τους, λειτουργούν σαν άοπλοι, οιονεί τρομοκράτες. Με κριτήριο δράσης ιδεολογικές εμμονές, συνδυασμένες με λύσσα για εξουσία.

Ο Τσίπρας, τρομοκράτης της Ευρώπης.
Ο Λαφαζάνης, τρομοκράτης των επενδυτών.
Ο Μπαλτάς, τρομοκράτης των αρίστων.
Η Βαλαβάνη, τρομοκράτης των συνεπών φορολογουμένων.
Ο Πανούσης, τρομοκράτης των ιθαγενών Ελλήνων.
Η Χριστοδουλοπούλου, τρομοκράτης των νοικοκυραίων ιδιοκτητών.
Κι ο Βαρουφάκης, μια κλάση μόνος του, τρομοκρατεί τους επαγγελματίες κλόουν ότι θα τους αφήσει άνεργους.

Ο Τσίπρας πρώτα επιτίθεται σε Μέρκελ & Σόιμπλε, και μετά τους ζητάει δανεικά και πιστωτικές διευκολύνσεις για να ικανοποιήσει τις προεκλογικές του υποσχέσεις.

Ο Λαφαζάνης, στα 65 του χωρίς να έχει πάρει το πτυχίο μαθηματικού, περιφερόμενος μια ζωή σε κομματικά γραφεία, παίρνει στα χέρια του τον κρισιμότατο τομέα των υποδομών της χώρας με κριτήριο εσωκομματικό ισοζύγιο ισχύος, όπως ο Άκης είχε πάρει από τον Σημίτη, αντιπαροχή για το ότι τότε ήλεγχε περίπου το μισό ΠΑΣΟΚ, το Υπουργείο Αμύνης και τους εξοπλισμούς του.

Ο Μπαλτάς, ενδιαφέρουσα περίπτωση. Το πρώτο πράγμα που αποφάσισε ήταν να καταργήσει τις εξετάσεις για τα πρότυπα σχολεία. Οι μέτριοι απεχθάνονται τις διαδικασίες με τις οποίες πιστοποιείται η ανεπάρκειά τους. Οι άριστοι πρέπει να εκλείψουν.

Η Βαλαβάνη, αναγκάζεται να ομολογήσει ότι μόνη αυτή υποστήριζε το χάρισμα του κεφαλαίου φορολογικών οφειλών, διότι «έτσι νόμιζε καλύτερο», έχοντας εναντίον της όλους όσοι ασχολούνται επαγγελματικά με τη φορολογία, υπηρεσιακούς παράγοντες και φοροτεχνικούς, που φυσικά αντιλαμβάνονταν ότι με την πρότασή της εξαλείφεται και το τελευταίο ίχνος φορολογικής συνέπειας των πολιτών.

Ο Πανούσης, για τον οποίο θα επανέλθουμε αναλυτικά, αφήνει χωρίς όρους ελεύθερους τους λαθρομετανάστες, επειδή αυτός είναι «πονόψυχος», αγνοώντας την αγωνία των ιθαγενών, επειδή αυτοί είναι «φασίστες». Και για να αποφύγει ο ίδιος πολιτικό κόστος, δηλώνει ότι δεν γνώριζε τίποτα και διαπομπεύει έναν ανώτατο αξιωματικό της Αστυνομίας, δήθεν ότι λειτούργησε αυτόνομα, όταν το έγγραφο κοινοποιείται στο γραφείο του.

Η Υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής, εκτός από το να διατάξει δια της συμβούλου της ένα στρατηγό της ελληνικής αστυνομίας να εκδώσει διαταγή που απαγορεύει τη σύλληψη λαθρομεταναστών, ετοιμάζεται, λέει, να τους εγκαταστήσει σε άδεια διαμερίσματα, δηλαδή να φέρει την παραβατικότητα, τις επιδημίες και την ακαθαρσία δίπλα στις αστικές ιδιοκτησίες, στον ίδιο διάδρομο, να εντάξει στον ιθαγενή αστικό ιστό νησίδες αλλοτρίων, θεμελιώνοντας πολλαπλά εγχώρια Χάρλεμ.

Όλος αυτός ο συρφετός δεν αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά με ήπια θεσμικότητα. Τελεία. Πλανώνται πλάνην οικτράν όσοι πιστεύουν το αντίθετο και πράττουν αντιστοίχως.

Σε μια εποχή όπου ζητούμενο είναι η εθνική ενότητα φαντάζει ακραία διχαστικό το να επαναφέρεται η αναφορά σε «εσωτερικό εχθρό» και μάλιστα ως τέτοιος να καταγράφεται η εκλεγμένη κυβέρνηση, αυτός ο ίδιος ο πρωθυπουργός.

Ο Τσίπρας προσωπικά, με τη χαρισματικότητά του, θα μπορούσε με διαφορετική διαπαιδαγώγηση να αποτελέσει αποτελεσματικό αστικό ηγέτη. Όμως, όπως λένε όσοι γνωρίζουν, «διατηρεί πάντα τον Κνίτη μέσα του». Η σημειολογία κραυγάζει. Πρώτη του ενέργεια ήταν η τίμηση των εκτελεσθέντων κομμουνιστών και όχι η τίμηση στον Άγνωστο Στρατιώτη των χιλιάδων ελλήνων στρατιωτών, στο αίμα των οποίων οφείλεται η εθνική ύπαρξη και το ύπατο πρωθυπουργικό αξίωμα που ανέλαβε.
Οι άλλοι, δίπλα του, απλά είναι επικίνδυνοι.

Και μπορούν να αντιμετωπισθούν μόνο με σκληρή, ακάματη και ακατάπαυστη αντίδραση σε κάθε θέμα που πυροδοτεί η εφαρμογή της ατζέντα του ΣΥΡΙΖΑ. Αντίδραση που εμπλέκει άμεσα τους πολίτες, όχι χλιαρές κοινοβουλευτικές αψιμαχίες. Όπως είδατε, μετά τις αντιδράσεις στην κοινωνία και στο διαδίκτυο, Μπαλτάς, Βαλαβάνη, Πανούσης, αναδιπλώθηκαν εν όλω ή εν μέρει.

Απευθύνομαι όχι μόνο στην αξιωματική αντιπολίτευση, στην οποία αναλογεί η κύρια ευθύνη, αλλά σε κάθε, κοινοβουλευτική ή μη, αντιπολιτευόμενη πολιτική δύναμη που λογίζει εαυτόν στο αστικό στρατόπεδο.

Κυρίες και κύριοι, το μεταπολιτευτικό καθεστώς κατέρρευσε μαζί με τη χώρα, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν προέκυψε από το πουθενά αλλά από κραυγαλέες παραλείψεις, και ο ρόλος όλων σας έχει τεθεί από την κοινωνία εν αμφιβόλω. Σε δύσκολους καιρούς πρέπει καθένας να δικαιολογεί το ψωμί του. Εάν δεν δράσετε τώρα, θα σαρωθείτε. Ακριβώς γιατί σαρώσατε τη μεσαία τάξη, το εκλογικό στήριγμα των αστικών πολιτικών δυνάμεων. Αν δεν την στηρίξετε τώρα, την ύστατη στιγμή, από την νέα κοινωνική λαίλαπα του ΣΥΡΙΖΑ, από ποιον περιμένετε στο μέλλον στήριξη;

Το 1944 «καθάρισε» ο Σκόμπυ. Το 1949 ο Τρούμαν. Και το 1967, μετά το όργιο του 1965-67, λυπάμαι, ο Παπαδόπουλος. Σήμερα, απέναντι στους ερυθρόμυαλους, μην περιμένετε το ιππικό. Όποιος γυρεύει συνέδρια αντί να ξεκινήσει μάχες, όποιος μαρκάρει με τα μάτια στο κέντρο αντί να βάλει τα πόδια στη φωτιά της μεγάλης περιοχής, όποιος θεωρεί ότι κάνει αντιπολίτευση εκδίδοντας μια ανακοίνωση ή κάνοντας μια δήλωση και μετά αράζοντας στο GB Corner, ας ψάξει να βρει κορόιδα που θα τον ψηφίσουν προσεχώς.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. η Dimi avatar
    η Dimi 09/03/2015 15:04:29

    “Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας, που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά.” ~Οδυσσέας Ελύτης: Εν λευκώ (1992), «Μικρά έψιλον»

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ η Dimi 10/03/2015 00:28:32

      Ευχαριστώ Dimi

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Προφήτης 10/03/2015 00:48:11

        Ευχαριστίες, για την προστιθέμενης αξίας αρθρογραφία σου, που χτυπάει νεύρο.

  2. Λιψ avatar
    Λιψ 09/03/2015 15:09:51

    Αγαπητέ Προφήτη, οι πολίτες ακόμα κοιμούνται, τους κοιμίζουν τα κανάλια και τα ραδιόφωνα. Από το διαδίκτυο ενημερώνονται οι πιο "ψαγμένοι", γι΄ αυτό και το διαδίκτυο είναι κατά βάση εναντίον του νεο-τροτσκιστικού θιάσου που αποκαλείται "Κυβέρνηση Σύριζα", με ολίγη σως ανώδυνου, έως γραφικού εθνικοπατριωτισμού. Ξέχασες μία άλλη προσωπικότητα, την οποία εκτιμούσα. Εκτιμούσα, δεν εκτιμώ πλέον. Τον ΥπΠο κ. Νίκο Ξυδάκη, ο οποίος στην καταστροφή του ιστορικού κτηρίου του ΕΜΠ μίλησε όσο οι Μπαγκλαντεσιανοί που πουλάνε παραδίπλα λαθραία τσιγάρα. Ελπίζω να αισθανθεί κάποια στιγμή ντροπή στη ζωή του για τη στάση του αυτή. Υπενθυμίζω ότι οποιαδήποτε αυθαίρετη επέμβαση σε κτήριο κηρυγμένο μνημείο ενέχει ποινικές ευθύνες. Κανονικά θα έπρεπε να επέμβει εισαγγελέας αυτεπαγγέλτως. Αλλά είπαμε...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Λιψ 10/03/2015 00:34:51

      Μίλησε για "βανδαλισμό". Αλλά, πάλι, άρχισε να ψάχνει κοινωνικές εξηγήσεις για τους βανδάλους. Η ψυχοπαθολογία της Αριστεράς...

      • Λιψ avatar
        Λιψ @ Προφήτης 10/03/2015 11:18:53

        Από εσένα το πληροφορούμαι ότι ο Ξυδάκης μίλησε. Αν μίλησε (και δεν το αμφισβητώ), η ομιλία του πέρασε στα ψιλά, προφανώς επειδή αυτός το θέλησε να μιλήσει έτσι, ώστε να μην ακουστεί καθόλου... Δεν αναιρώ το ότι πρέπει να ντρέπεται ο κ. Ξυδάκης... Ο εισαγγελέας επενέβη, επίσης, με μερικές μέρες καθυστέρηση...

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Λιψ 10/03/2015 15:35:50

          http://www.antenna.gr/news/Society/article/393030/xydakis-to-gkrafiti-sto-polytexneio-bandalise-to-arxitektoniko-mnimeio

  3. Παράξενος avatar
    Παράξενος 09/03/2015 15:25:02

    Προφήτη, μπράβο για το θάρρος σου να τα βάζεις με το Τοτέμ. Ένα από τα λίγα σωστά που είπε ο Νίτσε ήταν ότι ο σοσιαλισμός είναι το μέσο των μαζών να κατεβάσουν στο επίπεδό τους τους πιο ικανούς. Oι αρχαίοι είχαν το μύθο του Προκρούστη για να προειδοποιούν για την καθολική εφαρμογή της ισότητας. Με το σοσιαλισμό καμιά χώρα δεν αναπτύχθηκε, απεναντίας από αυτόν προέκυψε ένας από τους νεώτερους ολοκληρωτισμούς της ιστορίας. Όμως έχει σημασία το γιατί ο Έλληνας έγινε τόσο πρόθυμα αριστερός στη μεταπολίτευση. Γιατί έχασε την ταυτότητά του; Ποια ήταν αυτή η ταυτότητα; Υπόψιν ότι ο αστικός πολιτισμός και στη Δύση, που τον γέννησε, είναι στα τελευταία του. Η λύση δε θα έρθει από εκεί, παρόλο που εργαλειακά μπορούμε να πάρουμε από τη Δύση κάποια θετικά στοιχεία. Αυτά όμως θα μας ωφελήσουν μόνο αν τα προσαρμόσουμε στους δικούς μας στόχους. Αρκεί να έχουμε δικούς μας στόχους. Που με τη σειρά του προϋποθέτει ότι υπάρχει το 'εμείς' και ξέρουμε ποιοι είμαστε 'εμείς'. Κάτι που σήμερα, στη γενικευμένη αποχαύνωση, ηδονιστική παράλυση και σύγχυση της ελληνικής κοινωνίας, δεν ισχύει. Και πάλι συγχαρητήρια.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Παράξενος 10/03/2015 00:37:13

      Εξαιρετική η τελευταία παρατήρησή σου για τον αστικό πολιτισμό της Δύσης, απασχολούσε ιδιαίτερα το έργο του Παν. Κονδύλη. Έχω κάτι σχετικό υπ' όψιν. Να δω αν θα προκύψει...

  4. roadrunner avatar
    roadrunner 09/03/2015 16:32:15

    Μπράβο, εξαιρετικό κείμενο Προφήτη. Έστω και τώρα δεν είναι αργά για να το διαβάσουν και να συνέλθουν, όσοι παρασύρθηκαν στην ανοχή απέναντι στο Σύριζα.

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/03/2015 17:44:02

    Για να τελειώσει η κυριαρχία της αριστεράς πρέπει πρώτα και πάνω απ όλα να τελειώσει το συστατικό στοιχείο της ιδεολογίας της,ο αντιμερικανισμός. Όταν κάποιος που είναι αντίθετος προσπαθεί να αποδώσει τα όσα κάνουν αυτοί που μια ζωή ήσαν πράκτορες της Μόσχας στον αμερικανικό παράγοντα κάνει μια τρύπα στο νερό. Οι Αμερικανοί ξέρουν ποιοί είναι αυτοί που ανέλαβαν ακριβώς.Προσπαθούν να τους προσεγγίσουν για να διατηρήσουν την Ελλάδα στο ΝΑΤΟ και πιέζουν γιαυτό την Ευρώπη να χαλαρώσει την πίεση.Τίποτε άλλο. Και η Ευρώπη τους απαντά σε αυτό πληρώστε τους εσείς.Εκεί είναι η κατάσταση.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ψυχραιμια 10/03/2015 00:48:52

      Για να τελειώσει η κυριαρχία της αριστεράς πρέπει να διαλυθεί το αριστερό παρακράτος.

  6. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 09/03/2015 18:30:41

    Μήπως έφθασε ο καιρός νά σπάσει καί η φούσκα τής μεταπολιτευτικής δεξιάς; Μέχρι τό 2012 είχαμε δύο κυρίαρχα κόμματα (ΠΑΣΟΚ καί ΝΔ) τής αριστεροδεξιάς, τών οποίων η μόνη «ιδεολογική» διαφορά ήταν τό χρώμα καί τά διαφορετικά ονόματα τών πρωτοκλασάτων στελεχών τους. Η κυριαρχία τού ΣΥΡΙΖΑ στόν «αριστερό» χώρο καί η άνοδός του στήν εξουσία, μπορεί νά «παγιώσει» καί στήν χώρα μας τό μοντέλο διαχείρισης μαζών τών βόρειων «ανεπτυγμένων» κρατικών δομών. Ήτοι ανεξέλεγκτη κυριαρχία κράτους καί οικονομίας από τούς υπερεθνικούς παγκοσμιοποιητές, μέ παράλληλη «στήριξη» τών εξαθλιωμένων ανθρώπινων μαζών, ακριβώς στά όρια διαχείρισης αυτής τής εξαθλίωσης (π.χ. εγγυημένο κατώτατο εισόδημα, μέ παράλληλη πίεση γιά παροχή από τούς εξαθλιωμένους συγκεκριμένης «κοινωνικής εργασίας» καί γενικά αποδοχή τής «κοινωνικής» τους μοίρας). Τήν όποια «μικρο-μεσοαστική» τάξη θά τήν εγγυώνται οι υπερεθνικοί παγκοσμιοποιητές (στήν υπαλληλική διαστρωμάτωση, πού μόνο αυτές θά μπορούν νά εξασφαλίσουν) καί η κρατική δομή εξυπηρέτησής των (πολιτικοί καί κρατικοί υπάλληλοι-επιστάτες). Αυτό τό μοντέλο είχε αποδεχθεί (δύσθυμα είναι η αλήθεια) η προηγούμενη κυβέρνηση καί αυτό καλείται (στήν ουσία) νά φέρει σέ πέρας η σημερινή κυβερνητική μεταπολιτευτική αριστερά. Η φορολογική εξόντωση (αυτονόητα μή ανταποδοτική -η ανταποδοτικότητα είναι ένας ευφημισμός κενού περιεχομένου-) τοπικών Warlords καί τών παρατρεχάμενών τους, αυτήν τήν σκοπιμότητα εξυπηρετεί καί όχι τήν «απελευθέρωση» τής ανάπτυξης. Η ουσιαστκή εξόντωσή τους είναι η αναγκαία προϋπόθεση ένταξης τής χώρας μας στό παγκόσμιο (μέσω ΕΕ) σύστημα «ανάπτυξης», όπως αυτό τό ορίζουν οι υπερεθνικοί παγκόσμιοι παγκοσμιοποιητές. Η ουσιαστική ερώτηση (πού δέν τίθεται) είναι: Υπάρχει άλλη ζωή εκτός τού πλαισίου, όπως τουλάχιστον αυτό προωθείται, από τόν παγκόσμιο καταμερισμό εργασίας ή η εθελοντική δουλεία είναι η μοναδική μας επιλογή; Καί άν υπάρχει, ποιά ιδεολογία κοινωνικής δόμησης μπορεί νά αποτελέσει «ανεκτή» εναλλακτική πρόταση; Θά αποτολμούσα νά εκφράσω τήν άποψη, ότι μόνο ο εθνισμός μπορεί νά αντιταχθεί σέ αυτή τήν πορεία τής ανθρώπινης δούλωσης. Ο εθνισμός όμως καί όχι ο εθνικισμός, ο οποίος αποτελεί μιά συνιστώσα πού χρησιμοποιούν εντέχνως οι διεθνείς παγκοσμιοποιητές γιά νά πετύχουν τούς σκοπούς τους. Άν ο αριστερισμός, μέ τήν ταξική ισοπέδωση τών μαζών στά όρια τής σωματικής επιβίωσης είναι τό «εμφανές» (τό «καλό», όπως θά λέγαμε) προσωπείο τού Ιανού τών παγκοσμιοποιητών (τού θεού τους), ο εθνικισμός είναι τό σκιώδες (τό «κακό») προσωπείο τους. Μακάρι η κρίση νά εξαφανίσει τήν μεταπολιτευτική δεξιά καί μεταπολιτευτική αριστερά (η μία αντίποδας τής άλλης) καί νά δημιουργήσει μία εθνική δεξιά καί μία εθνική αριστερά. ΥΓ: Θαυμάστε δηλώσεις αστού πολιτικού (γνωστότατος ελευθεροτέκτονας), επίδοξου μνηστήρα γιά τήν αρχηγία τής συντηρητικής παράταξης
    «Να πάει ο λογαριασμός σε αυτόν που επέτρεψε στην κοινωνία να μας θεωρεί ακροδεξιό μόρφωμα» δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο βουλευτής της ΝΔ Νίκος Δένδιας, ο οποίος εξέφρασε την ελπίδα να μην διασπαστεί η ΝΔ, προειδοποιώντας ότι «δεν έχει σημασία ποιος είναι πρόεδρος της ΝΔ, αν είναι ακροδεξιό γκρουπούσκουλο».
    «Πρέπει να ξαναδούμε το ιδεολογικό μήνυμά μας, δεν πρέπει να γίνουμε ακροδεξιό γκρουπούσκουλο του 4- 5%, όχι φασιστικό, αλλά δημοκρατικό...» ανέφερε.

    • Fotini avatar
      Fotini @ Ιαπετός 09/03/2015 21:25:08

      Νομίζετε ὅτι ἡ δήλωση τοῦ δένδια ἀπευθυνόταν στόν κόσμο τῆς ΝΔ τοῦ ΑΣ; Στόν τσίπρα ἀπευθυνόταν γιά πιθανή οἰκουμενική ἤ κυβέρνηση ἐθνικῆς σωτηρίας ὄπως τήν βαφτίσουν. Μόνο ἀηδία προκαλοῦν οἱ δηλώσεις τῶν μνηστήρων γιά τήν ἀρχηγία τῆς ΝΔ. Θά μείνουν στίς διχαστικές δηλώσεις τους. Βέβαια στόν συριζα τρίβουν τά χέρια τους ἀπό αὐτές καί παρόμοιες δηλώσεις ἀλλά μόνο μέ τήν χαρά θά μείνουν! ΥΓ. Γαλουγήθηκα μέ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΠΑΤΡΙΔΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ῎Αν μέ ἀποκαλεῖ ὁ κάθε δένιας ἀκροδεξιά, so be it!!!!!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Fotini 09/03/2015 22:11:52

        Μπράβο σου! Αυτό έλειπε, να είμαστε ένοχοι που είμαστε Πατριώτες. Σε ενδεχόμενο πόλεμο κάποιοι με τα μυαλά του Δένδια και της Ντόρας θα έφευγαν από τη χώρα και εμείς θα μέναμε να πεθάνουμε για την Ελλάδα μας. Επομένως ας φύγουν τώρα. Δε θα λείψουν...

        • Fotini avatar
          Fotini @ Γεώργιος Τ. 10/03/2015 01:32:46

          Παρέλειψες τόν "ἀόρατο" ἀβραμόπουλο. Γιά εὐνόητους λόγους τά ὀνόματα αὐτά δέν ἀξίζουν νά γράφωντε μέ κεφαλαῖα. Διόρθωση: "δένδια" vs "δένια"

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Fotini 10/03/2015 00:27:14

        Γεια σου Φωτεινή!

        • Fotini avatar
          Fotini @ Προφήτης 10/03/2015 01:26:27

          Εὐτυχῶς πού ὑπάρχουν ἀκόμα "Προφῆτες", Προφήτη, στήν ῾Ελλάδα. Μέχρι πότε ὅμως; Θά μᾶς "ρουφήξη" ἡ παγκοσμιοποίηση;;; ᾿Εξαιρετικός ὅπως πάντα!

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Fotini 10/03/2015 01:40:02

            @ Φωτεινή
            Θα μάς ρουφήξει; Όχι βέβαια. Κάποιος σπόρος θα μείνει, έτσι γίνεται πάντα. Μόνο η λαθροεισβολή είναι θανάσιμος κίνδυνος.

          • Fotini avatar
            Fotini @ Προφήτης 10/03/2015 02:01:20

            Λαθροεισβολή, τό καρκίνωμα τῆς ῾Ελλάδας πού κατά τήν γνώμη δέν μπορεῖ νά ἀντιμετωπισθῆ ἀποτελεσματικά.

          • Fotini avatar
            Fotini @ Fotini 10/03/2015 02:02:19

            γνώμη "μου".

    • chp avatar
      chp @ Ιαπετός 09/03/2015 21:29:59

      Ιαπετέ, Συμφωνώ με την άποψη σου εάν και μόνο την περιορίσεις στην Ε.Ε. Ο υπόλοιπος κόσμος εκτός ΕΕ πάει μπροστά και έχει πολύ μικρότερα προβλήματα σαν αυτά που αναφέρεις. Ακόμη και η μικρή και μεσαία ιδιοκτησία αλλά και η χαμηλή φορολόγηση ωθούν τις οικονομίες σε μια δημιουργική πανδαισία. Το λάθος που κάνουν οι οικονομολογούντες στην πατρίδα είναι οτι ισοπεδώνουν την οικονομική πολιτική του κακού παιδιού (όπως παρουσιάζουν την Ελλάδα,η οποία παραδόθηκε εκ των έσω ) ,της ΕΕ (η οποία ακολουθεί αυτοκαταστροφική πολιτική που έχει οδηγήσει σε αποπληθωρισμό) και του άλλων πολιτικών που απογειώνουν την ανάπτυξη και την δημιουργικότητα σε πολύ μεγάλη ομάδα κρατών .

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ιαπετός 09/03/2015 22:15:16

      Ο Δένδιας κατάντησε γελοίος! Πρώτη φορά επί Σαμαρά έχουν ψηφίσει τόσοι κεντροαριστεροί τη ΝΔ λόγω πατριωτισμού του Σαμαρά. Αυτός είναι ο βασικότερος λόγος που κράτησε το ποσοστό του μετά από τόσο πόλεμο και οικονομική πίεση. Οι δεξιοί της τσέπης πήγαν αλλού ή δεν ψήφισαν καν. Η γνησιότητα, η ειλικρίνεια και η υπευθυνότητα του αρχηγού της έσωσε τη ΝΔ. Και σε όποιον αρέσει...

      • airman avatar
        airman @ Γεώργιος Τ. 10/03/2015 08:09:43

        "Οι δεξιοί της τσέπης ..." Αυτοί και οι αριστεροί με τη "δεξιά τσέπη" πρέπει να αντιληφθούν ότι κάποιοι δεν σκέφτονται με την τσέπη. Αυτόχθονες και "ένοικοι" των βορείων προαστείων και γενικότερα των glamorous περιοχών, που "επένδυσαν" στην προοπτική να πάρουν ανάσα από τον ΕΝΦΙΑ, μια και οι τραπεζικοί τους λογαριασμοί εντός Ελλάδας είχαν "στεγνώσει", ας λουστούν τους εκλεκτούς τους. Το δυστύχημα είναι ότι άλλοι είναι εκείνοι που ζορίζονται. Αλλά ας είναι, εμείς μαθημένοι είμαστε!

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ airman 10/03/2015 17:53:20

          Απόλυτα σωστός!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ιαπετός 10/03/2015 00:58:34

      @Ιαπετός, όποιος φορέσει κιπα προοδεύει
      https://tinyurl.com/p6f5e4h

  7. in medias res avatar
    in medias res 09/03/2015 21:04:24

    Αίσθησή μου είναι ότι, αν ήταν στο χέρι του Καραμανλή, θα είχε νομιμοποιήσει το ΚΚΕ πολύ πριν από το 1974. Ήταν ο μοναδικός πολιτικός που είχε καταλάβει εγκαίρως τί "άδεια μύδια" είναι. Ολόκληρο το υπόλοιπο αστικό κατεστημένο γεμάτο φοβικά σύνδρομα και αντανακλαστικά, όπως πάντα. Φοβικότερη, δε, η σκωληκοειδής απόφυσή του, η δικτατορία. Οπότε, όχι μόνο δεν "καθάρισε" ο Παπαδόπουλος, κύριε Προφήτα, όπως (λυπάσθε, αλλά) ισχυρίζεσθε, αλλά ακριβώς το αντίθετο έκανε -μας τους φόρεσε "καπέλο" μέχρι σήμερα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ in medias res 09/03/2015 22:17:16

      Συμφωνώ απόλυτα ότι η χούντα κατάφερε να απενοχοποιηθεί η αριστερά για τα εγκλήματα του εμφυλίου και να περάσει στις γενιές από εκεί και μετά ως η αδικημένη και κυνηγημένη. Μου θυμίζει το Χίτλερ με τους Εβραίους που έκαναν κράτος λίγο μετά τον Β ΠΠ.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ in medias res 10/03/2015 00:22:30

      @inmedia
      εκεί στα media συνήθως τοποθετείσθε αφού παίξετε την κολοκυθιά;
      Ή αφού μιλήσει ο μεγάλος Μανιτού στην αίσθησή σας;

      Η αίσθησή σας είναι ότι, αν ήταν στο χέρι του Καραμανλή, θα είχε νομιμοποιήσει το ΚΚΕ πολύ πριν από το 1974.
      Πότε δηλαδή;

      Το 1955; Όταν οι Τούρκοι μας έσφαζαν στην Πόλη αλλά δεν απέλασε αμέσως όλους τους μουσουλμάνους της Θράκης, επειδή είχε να περάσει τον Νόμο περί Πολεοδομίας στις 30 Σεπτ 1955 για τα φιλαράκια-εργολάβους;

      Το 1958; Όταν οι Αμερικανοί μαζί με το Παλάτι έστηναν πολιτικό ανάχωμα στην ΕΔΑ-ΚΚΕ αναδεικνύοντας τον Παπατζή ηγέτη του Κέντρου, ανοίγοντας το δρόμο στην φαυλότητα του Ανδρέα;

      Το 1959; Όταν στην ευτυχέστερη μέρα της ζωής του υπέγραφε τις Συμφωνίες Ζυρίχης-Λονδίνου, με μυστικό πρωτόκολλο « Συνεφωνήθη μεταξύ των δύο πρωθυπουργών (Ελλάδος και Τουρκίας) ότι θα παρέμβουν παρά τω προέδρω και αντιπροέδρω της Δημοκρατίας της Κύπρου, αντιστοίχως, επί τω σκοπώ όπως τεθούν εκτός νόμου το Κομμουνιστικόν Κόμμα και η κομμουνιστική δράσις».

      Το 1963; Όταν η Μπέτυ Αμπατιέλου μάδησε τη Φρειδερίκη στο Λονδίνο και όταν το ΚΚΕ έλεγε τον Καραμανλή δολοφόνο του Λαμπράκη;

      Μήπως το 1965; Όταν έκοβε τη θέα στο απέναντι Παρισινό πάρκο, ενώ το ΚΚΕ μαζί με το τέρας Ανδρέα βύθιζαν την Ελλάδα στο δίχρονο χάος;

      Θα μας βοηθήσετε με την αίσθησή σας;
      Κι αφού σας βάζουμε σε κόπο :
      Γιατί δεν ήταν στο χέρι του «πολύ πριν το 1974»; Και γιατί ήταν το 1974;

      «Άδεια μύδια»; Είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Μπερδεύεις την ατομική τους μετριότητα με την σιδερένια, συλλογική, πολιτική τους δράση. Η αδιάλειπτα υπονομευτική δράση του ΚΚΕ σφράγισε (αρνητικά) όλη την ελληνική ιστορία. Από τη Μικρασία και το «Μακεδονικό» μέχρι το «όπλο παρά πόδα» και τους Λαμπράκηδες. Ο Παπαδόπουλος με τα τανκς απλά ανέβαλε για λίγο τη διάλυση, μόλις τα σκυλιά αφέθηκαν ελεύθερα το 1974 η διάλυση επήλθε.

      Πολύ πιθανόν, είσαι ένας καραμανλικός που δεν θέλει να ακούει την αλήθεια, δεν είσαι κακός άνθρωπος, κι ο πατέρας μου σαν εσένα ήταν. Αλλά τα γεγονότα κάνουν σκόνη κι εσένα και τις αισθήσεις σου. 350 δις χρέος, δουλεία, εθνική παρακμή. Μέσα σε 40 χρόνια. Το μεταπολιτευτικό καθεστώς Καραμανλή ήταν μια εθνοδιαλυτική κλεπτοκρατία με ηθικό αυτουργό τον ίδιο και φυσικό τον Ανδρέα. Και με ιστορική κορωνίδα τον Τσίπρα πρωθυπουργό και τα σκύβαλά του υπουργούς.
      Καληνύχτα

      • in medias res avatar
        in medias res @ Προφήτης 10/03/2015 01:39:14

        Δεν ήταν στο χέρι του πριν το 1974, διότι στην κορυφή της κρατικής εξουσίας υπήρχε το Παλάτι. Τα όσα περί "σιδερένιας" πολιτικής δράσης κλπ. γράφετε, απλώς υπογραμμίζουν το σχόλιό μου για τα φοβικά αντανακλαστικά του προδικτατορικού αστικού κόσμου (εμπλουτισμένα με μιαν υποψία θαυμασμού ...). Κατά τα λοιπά, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Ούτε κι εσείς φαίνεσθε κακός άνθρωπος.

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ in medias res 10/03/2015 02:07:54

          Τα γεγονότα δεν τα θαυμάζεις. Τα αποτιμάς και τα αποδέχεσαι, εφόσον είσαι οξυδερκής. Το πόσο αποτελεσματική υπήρξε η πολιτική δράση του ΚΚΕ δεν απαιτεί απόδειξη. Παρήγαγε πρωθυπουργό. Όσο για την επιμονή στο σχόλιο περί "φοβικών" προδικτατορικών, είναι πάλι λάθος ανάγνωση. Ήταν παρακμασμένοι, που δεν είχαν την παραμικρή διάθεση να μπουν σε φασαρίες για να αντιμετωπίσουν το ΚΚΕ, ή φαύλοι, που για λόγους νομής της εξουσίας δεν άφηναν τις ζωτικές εκείνες εθνικές δυνάμεις (που είχαν τη διάθεση) να δράσουν.

          Δεν τον άφηνε το Παλάτι...Το ίδιο Παλάτι που τον έκανε πρωθυπουργό. Ε, δεν μπορείς να τα'χεις και όλα στη ζωή.

          • in medias res avatar
            in medias res @ Προφήτης 10/03/2015 02:31:50

            1. Συγνώμη, αλλά εσείς γράψατε για "σιδερένια" πολιτική δράση. Τα γεγονότα δεν δρουν. Οι άνθρωποι δρουν. Και τους ανθρώπους μια χαρά τους (κρυπτο)θαυμάζεις. 2. Η δική σας "ανάγνωση" είναι, λοιπόν, ότι η πολιτική δράση του ΚΚΕ είναι αυταπόδεικτα αποτελεσματική επειδή "παρήγαγε πρωθυπουργό". Κανείς θα αντέτεινε ότι "παρήγαγε" μόνον έναν πρωθυπουργό, ανάμεσα σε καμμιά εκατοσταριά (?). Όχι και κανένα σπουδαίο κατόρθωμα. Και μάλιστα, τον "παρήγαγε" μόνον αφού το εγκατέλειψε. Αν αύριο τα φέρει έτσι ο Θεός και γίνει πρωθυπουργός π.χ. ο Κύρτσος (χτύπα ξύλο ...), θα τον λογαριάσουμε ως προϊόν ΚΚΕ? 3. Αμφισβητείτε ότι υπήρξε σύγκρουση και ρήξη με το Παλάτι?

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ in medias res 10/03/2015 16:18:08

            Αν αμφισβητείς την αποτελεσματικότητα της συλλογικής δράσης του ΚΚΕ ως απότοκο της ατομικής δράσης των μελών του, επειδή δεν το/τους συμπαθείς, υποτιμάς τον εχθρό. Ο Μανιαδάκης το 1941 άφησε το ΚΚΕ με 330 μέλη και το 1944 είχε 200.000.

            Αν το να αναγνωρίζει κάποιος την αποτελεσματικότητα αυτή το βαφτίζεις «(κρυφο)θαυμασμό» απλά πλανάσαι.

            Αν θεωρείς ασήμαντο το ότι ένα κομμουνιστικό κόμμα, που ήταν παράνομο το 1974, κατάφερε να δημιουργήσει κύκλο πολιτικής επιρροής τέτοιο ώστε μέλος του έγινε πρωθυπουργός στο αστικό καθεστώς, απλά αποδεικνύεις γιατί το ΠΑΣΟΚ, η κυβερνητική Αριστερά, πήρε τα σώβρακα της Δεξιάς μετά το 1981.

            Αν αποτιμάς πολιτικά τον Κύρτσο, που από την ΚΝΕ έγινε εκδότης και πολιτικός παράγων της (Κεντρο)Δεξιάς, ίδιο με έναν αμετανόητα αριστερό ο οποίος διακηρύσσει ότι πήρε την εξουσία εν ονόματι της Αριστεράς («Πρώτη φορά-Αριστερά), μάλλον, αγαπητέ φίλε, δεν υπάρχει πεδίο διαλόγου.

            Και όταν γράφεις «Αμφισβητείτε ότι υπήρξε σύγκρουση και ρήξη με το Παλάτι?» δεν αντιλήφθηκες την ειρωνεία. Όχι ότι θάπρεπε, αλλά για δες, συγκρούστηκαν δυο εξουσίες η μια των οποίων είχε αρχικά αντλήσει την εξουσία της από την άλλη. Και μετά ήθελε δική της την απόλυτη εξουσία. Σύνηθες ιστορικό φαινόμενο.

          • in medias res avatar
            in medias res @ Προφήτης 10/03/2015 16:43:02

            Πράγματι, "δεν υπάρχει πεδίο διαλόγου" ...

  8. cockpit2 avatar
    cockpit2 09/03/2015 22:00:54

    Καλά τα είπες αλλά που είδες την χαρισματικότητα του τεν τεν με το τσουλούφι

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ cockpit2 10/03/2015 00:25:48

      Μην υποτιμάς αυτόν που δεν εκτιμάς.
      Η μέσα σε δυομισυ χρόνια διεύρυνση και η εκλογική νίκη ΣΥΡΙΖΑ είναι επίτευγμά του.

      • Eva avatar
        Eva @ Προφήτης 10/03/2015 10:23:46

        Εξαιρετικό το αρθρο σας -επιτρέψτε μου όμως να διαφωνήσω ως προς το επίτευγμα. Τα μικρά και μεγάλα τρωκτικά προσκολλήθηκαν οικειοθελώς στον κατάλληλο χώρο. Ο ΣΕΒ, ο τέως,κλπ, κλπ υποθέτω, θα έχουν καλούς λόγους να τον στηρίζουν,αλλα τα σπασμένα θα τα πληρώσω εγώ κι όχι αυτοί.

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Eva 10/03/2015 16:22:00

          Αγαπητή φίλη, φυσικά εμείς θα πληρώσουμε τα σπασμένα αλλά δεν μπορείς να μην αναγνωρίζεις την πραγματικότητα : κάπως έτσι αναδεικνύονται οι ηγέτες. Συνήθως πατώντας επί ερειπίων και πτωμάτων. Το "ηγέτης" δεν έχει πάντα θετική έννοια.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Προφήτης 10/03/2015 17:58:56

            Ακόμη δεν έχει καθαρίσει με τις συνιστώσες και είναι και ηγέτης; Κυβερνήτης του χάους και μόνο μπορεί να γίνει αλλά θα τον καταπιεί και αυτόν σύντομα...

          • Eva avatar
            Eva @ Προφήτης 11/03/2015 08:03:11

            Με αυτή την έννοια συμφωνω μαζι σας. Φυσικά αναγνωρίζω στον συριζα χαμελαιοντισμό και ικανότητα ικανότητα παραπλάνησης. Αυτά ομως δεν είναι προσόντα του αρχηγού του αλλα γραμμή του κόμματος. Κι άλλοι θα μπορούσαν να παίξουν τον ρόλο αυτό.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Προφήτης 10/03/2015 14:58:05

        Δεν είναι θέμα υποτίμησης, αλλά θέμα ορθής ερμηνείας. Ο Τσίπρας δεν πρόοδευσε επειδή ήταν δήθεν "χαρισματικός". Χάνουν την έννοιά τους οι λέξεις! Ο Τσίπρας προχώρησε για ένα και μόνον λόγο (πέρα από το ότι τον ευνόηση οι συγκυρίες): Επειδή ήταν αδίστακτος! Αδίστακτος κατά του πολιτικού πατέρα του, του Αλαβάνου, κατά του Κουβέλη, κατά του Σαμαρά, κατά της χώρας, κατά του Αβραμόπουλου. Και είναι αδίστακτος με έναν τρόπο πολύ πολύ "κομψό" που πείθει τον άλλον ότι, δεν μπορεί, δεν γίνεται να με δουλεύει τόσο πολύ. Κι όμως. Αυτό δεν είναι "χαρισματικότητα". Είναι ακριβώς το αντίθετο. Έλλειψη οποιουδήποτε χαρίσματος. Ο Τσίπρας δεν έχει εμπνεύσει κανέναν μετά τις δημοτικές εκλογές του 2006 (υποψήφιος δήμαρχος Αθήνας, θυμίζω) και την επιλογή Αλαβάνουν να τον κάνει πρόεδρο του Συνασπισμού. Αυτή ήταν η τελευταία φορά, ίσως και η πρώτη. Από εκεί και πέρα έχουμε τέλεια χρήση του μηχανισμού κομματικής εξουσίας, εξουδετέρωση αντιπάλων με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο, απεριόριστη, όσο και συνειδητή χρήση του ψεύδους και της εξαπάτησης. Από τον (όντως χαρισματικό) Ανδρεά μπορούσες να αποσπάσεις και ένα "mea culpa" (και εδώ φαίνεται το χάρισμα!) από τον Τσίπρα τι μπορείς να αποσπάσεις; Τίποτα. Μόνο μπαρούφες. Ο ανθρωπος δεν έχει να πει απολύτως τίποτε. Τον ευνόησαν οι συγκυρίες και το κόμμα του έγινε κόμμα εξουσίας. Αν δεν ήταν ο ΓΑΠ και το Μνημόνιο ο Τσίπρας είτε θα ήταν ακόμη πρόεδρος του 4%, είτε ίσως και να τον είχαν φάει εσωκομματικές έριδες άλλου τύπου. Αυτά όλα δεν είναι τίποτα. Μέχρι να αποφασίσει ο Έλληνας να τον εμπιστευτεί έπρεπε να περάσουν δύο-δυόμιση χρόνια σκληρών μέτρων από την κυβέρνηση Σαμαρά. Δεν είναι έτσι ο χαρισματικός. Με τόσα σκληρά μέτρα και πάλι με το ζόρι πήρε ένα 36% και δεν έγινε καν αυτοδύναμη κυβέρνηση. Μην τρελαθούμε. Να μάθουμε να βλέπουμε τον αντίπαλο στις σωστές του διαστάσεις. Να μην τον υποτιμούμε, αλλά να μην τον υπερτιμούμε κιόλας.

        • amarilis avatar
          amarilis @ Διογένης 10/03/2015 18:32:30

          Συμφωνώ με τα όσα γράφετε. Η χώρα έχει καταλήξει να είναι ένα τρύπιο πουλόβερ που όλο και ξεχειλώνει και κάποιοι κάθονται και το κοιτάνε. Κι όταν δεν το κοιτάνε,κάνουν ένα σωρό ενέργειες που δυσχεραίνουν την ήδη πολύ δύσκολη θέση τους. Είναι αυτή συμπεριφορά χαρισματικού ηγέτη; Λίγη υπομονή να είχε στη διενέργεια εκλογών, όπως ήδη έχει γραφτεί, και μάλλον θα κυβερνούσε για μια εικοσαετία.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Προφήτης 10/03/2015 21:46:00

        Προφήτη , ο Τσίπρας δεν είναι χαρισματικός . Ο κόσμος στον οποίο απευθύνεται είναι χαμηλού επιπέδου , με ελλιπή ή ανύπαρκτη παιδεία , φθόνο για τον άξιο ή τον έχοντα , αδιάφορος για οτιδήποτε εκτός της πάρτης του . Αν απομονώσεις τον Τσίπρα από το γηγενές περιβάλλον και τον βάλεις σε ένα άλλο με ανθρώπους που έχουν στοιχειώδη κοινωνική συμπεριφορά, τρόπους και παιδεία , θα δεις πόσο απαρατήρητος θα περάσει . Αυτοί που καταλαβαίνουν κι έχουν ένα επίπεδο φέρεσθαι και γνώσεων , ούτε δεύτερη ματιά θα του ρίξουν . Ο Τσίπρας είναι δημιούργημα του ΚΚΕ και έχει μάθει και μετέρχεται όλων των μεθόδων για την εξουσία . Είναι αυτό που λέει , πολύ σωστά , ο Διογένης πιο πάνω : αδίστακτος . Και ως τέτοιος πρέπει να αναλύεται , αλλά χαρισματικός , δεν είναι . Ούτε χρόνος , ούτε χώρος πρέπει να τους δοθεί και η αντιπολίτευση να είναι σκληρή και συνεχής , να μη παίρνουν ανάσα . Πολύ καλό το άρθρο . Τροφή για σκέψη και συζήτηση !

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/03/2015 00:08:08

    Eπειδή λοιπόν βγαίνει από το άρθρο μαχητικός αντικομμουνισμός και έκκληση για μάχες μαθαίνω ότι κάποιοι "μεσαιοχωρίτες" έχουν ήδη αρχίσει τις μάχες ενώ άλλοι ασχολούνται με συνέδρια. Μετέφρασαν τα άρθρα που έγραφε ο ΥΠΕΞ Κοτζιάς τη δεκαετία του 80 με τα οποία δικαιολογούσε τα κομμουνιστικά τανκς του Γιαρουζέλσκι και τα έστειλαν στον Πολωνό πρόεδρο της ΕΕ που ήταν τότε υπό διωγμόν για να ξέρει με ποιόν έχει να κάνει. Ήδη έχει προκληθεί θόρυβος στην Ευρώπη με τον τύπο αυτόν.Αλλά δεν ξέρω εάν αυτό αρέσει σε όλους στη ΝΔ ή και στον Προφήτη.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ψυχραιμια 10/03/2015 01:10:59

      Ο Γιαρουζέλσκι ήταν κολλητός του Αντρέα που ήταν κολλητός των Αμερικανών. Και την Πολωνία παρέδωσε στον Στάλιν κατ' αρχήν ο Τσώρτσιλ, με αντάλλαγμα την Ελλάδα, με συμφωνία τον Οκτώβριο του 1944, γι' αυτό και επενέβη στην Αθήνα το Δεκέμβρη, συμφωνία που επικυρώθηκε και από τους Αμερικανούς στη Γιάλτα το Φεβρουάριο του 1945. Τι θέλουν λοιπόν οι Πολωνοί αναδρομικά; Να ήταν καπιταλιστική χώρα πριν να πέσει το σοβιετικό μπλοκ; Γιατί, η Ελλάδα θα μπορούσε να γίνει, πες ότι ήθελε, κομμουνιστική επί Ψυχρού Πολέμου; Γι' αυτό άλλωστε έγινε δικτατορία το 1967. Και οι Σοβιετικοί δεν έβγαλαν άχνα. Όπως δεν έβγαλαν άχνα οι Αμερικανοί για την Πράγα το 1968.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Προφήτης 10/03/2015 08:31:09

        To θέμα είναι εάν εσύ θεωρείς τον Κοτζιά και το Λαφαζάνη επικίνδυνους κομμουνιστές (και τον Καμμένο συνοδοιπόρο) που πρέπει να τους πολεμήσεις ή "αριστερούς πατριώτες" με τους οποίους να συνεργασθείς. Και τα δύο μαζί δεν μπορεί να συμβαίνουν.

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ ψυχραιμια 10/03/2015 17:54:45

          Οι Αμερικανοί, που όσον αφορά το ΣΥΡΙΖΑ γνωρίζουν με ποιους έχουν να κάνουν αλλά ρίχνουν γέφυρες λόγω ΝΑΤΟ, θεωρούν τον Καμμένο εχθρό τους και πράκτορα του Πούτιν;

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/03/2015 01:00:42

    Οι μόνοι που έκαναν κάτι για να τελειώσει το αριστερό παρακράτος είναι οι Αμερικανοί που πίεζαν και απειλούσαν με κυρώσεις τις ελληνικές κυβερνήσεις να συλλάβει τη 17Ν.Φυσικά το έκαναν επειδή σκότωναν και Αμερικανούς. Από τότε το παρακράτος αποφεύγει τους αμερικανικούς στόχους.Αλλά δεν μπορείς να κατηγορήσεις ξένη χώρα γιατί δεν σου λύνει και το πρόβλημα τρομοκρατών που έχει μόνο εσωτερικούς στόχους.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ψυχραιμια 10/03/2015 01:36:22

      Καλύτερα να μας πεις ποιοι άφησαν να στηθεί το αριστερό παρακράτος

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Προφήτης 10/03/2015 12:02:07

        Oι ελληνικές κυβερνήσεις μετά το 1974.

  11. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 10/03/2015 01:49:06

    Τα σέβη μου αγαπητέ Προφήτη. Η αβεβαιότητα σήμερα είναι η χειρότερη μορφή τρομοκρατίας. Το πού μπλέξαμε είναι γνωστό,το πόσο μπλέξαμε είναι το άγνωστο που μας παραλύει. Ο Θεός βοηθός μόνο.

  12. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/03/2015 12:19:01

    Έχεις παρατηρήσει καλέ μου φίλε ότι όταν τίθεται θέμα επιλογής στην κοινωνία μας, το δίλλημα είναι πάντοτε μεταξύ του "αδύνατου" και του "δυνατού"; Ποτέ μεταξύ άξιου και ανάξιου. Ο "αδύνατος" είναι πάντοτε ο καλός - αδιάφορο εάν είναι άξιος ή όχι. Η εξ ορισμού ηθική υπεροχή του "αδύνατου" και του "αδικημένου" είναι το θεμέλιο της γοητείας. Μεγάλο μέρος του πλήθους ταυτίζεται με αυτή την εικόνα. Η νεώτερη λαϊκή τέχνη αυτόν ύμνησε. Στη λαϊκή μουσική, στο λαϊκό σινεμά. Ο φτωχός είναι εξορισμού "καλός". Και φυσικά υφίσταται διωγμούς. Από το γεγονός αυτό αρύεται η ἐλλειψη αξιοκρατίας -το να κρατούν οι άξιοι δηλαδή! Η διονυσιακή πρόσληψη των ιστορικών γεγονότων (υπό την έννοια της επικράτησης του θυμικού έναντι του Λόγου) δημιούργησε ένα κοσμοείδωλο στη μεταπολιτευτική γενιά (η οποία δεν μπορεί να ισχυρίζεται ότι κακοπέρασε) σύμφωνα με το οποίο είναι γοητευτικά ηθικό να είσαι αριστερός. Έχει μια μεταφυσική καλοσύνη. Μια γλυκύτητα. Μια ευαισθησία. Την ευιασθησία της "Άπονης ζωής" που μας πέταξε στου δρόμου την άκρη, μας αδίκησε. Εκεί εδράζεται η γοητεία της λεγόμενης αριστεράς. Στην γοητεία της ηθική υπεροχής του θύματος. Σε μια χώρα μικροϊδιοκτητών, μικοραγροτών, μικροεπαγγελματιών και μικρουπαλλήλων, ο παραταξιακός διαφορισμός δεν εξηγείται με όρους "πάλης των τάξεων". Η ηχώ της οικογενειακής μικροϊστορίας του εμφυλίου καθορίζει την ένταξη εδώ ή εκεί, σαν φλόγα που δεν τρέμει από τον αγέρα. Είναι πιο γοητευτική η εικόνα του έφιππου αντάρτη στο βουνό από του μυστικαφόρου χωροφύλακα.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/03/2015 17:24:11

      Ο Νίτσε, Γιάννη, ο Νίτσε...
      Τα εξήγησε όλα, την αντιστροφή της κυρίαρχης ηθικής.
      Τον είπαν "φασίστα", χωρίς βέβαια να τον διαβάσουν, ετσι τους είπε ο καθοδηγητής.

      "Είναι πιο γοητευτική η εικόνα του έφιππου αντάρτη στο βουνό από του μυστακοφόρου χωροφύλακα"
      Φυσικά, αφού λόγω της χρονικής απόστασης, εκτός από λίγα γεροντάκια, κανένας από τους σημερινούς δεν έχουμε υποστεί τις συνέπειες της δράσης του έφιππου.
      Πόσα μου έχουν όμως αφηγηθεί όσοι τα έζησαν, νεκροί πιά...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/03/2015 21:59:00

      αυτή η πληγή - το ο'τι η αναξιοκρατία έγινε θεσμός - έχει περισσοτερες απο μία διαστάσεις - να μην παραβλέπουμε την τεράστια ευθύνη της μετεμφυλιοπολεμικής Δεξιάς σ'αυτό Η Δεξιά ήταν που "ξέπλυνε" τους δοσίλογους (βάσει αντι-κομμουνιστικών περγαμηνών) και κυνήγησε ανελέητα αποδεδειγμένα Έλληνες πατριώτες που πολέμησαν τον εισβολέα - αλλά"στη λάθος πλευρά", ήταν πάρα πολλοί που προσφεραν στην Πατρίδα και κυνηγήθηκαν ενω ήταν πρώτα Έλληνες και μετά ο'τοδήποτε άλλο

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ rally monkey 11/03/2015 00:41:11

        Αυτό ήταν πολιτική απόφαση του Τσώρτσιλ, η υπονόμευση-μη τήρηση της Συμφωνίας της Βάρκιζας. Οι μεταπολεμικές ελληνικές κυνερνήσεις απλά ακολουθούσαν εντολές, όπως περίπου με την τροικα.
        Δες http://www.theguardian.com/world/2014/nov/30/athens-1944-britains-dirty-secret

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Προφήτης 11/03/2015 02:17:44

          δυστυχώς και για τη χώρα και για την παράταξη που ανέλαβε να εκτελέσει την πολιτική απόφαση Τσώρτσιλ - δεν βρέθηκε αυτός που θα την "εξαγοράσει εκ της κατάρας.." όλα τα κακά ξεκινάνε απο εκεί (συγκλονιστικό το ντοκουμέντο στον γκαρντιαν - και τα σχόλια)

  13. S.A. avatar
    S.A. 10/03/2015 13:29:33

    Καλό το άρθρο αλλά πρώτα από όλα θα πρέπει να δει κανείς τις ευθύνες της δεξιάς αλλά και της "ψευτοδεξιάς" από το 1949 μέχρι και το 1967.Ουσιαστικά αυτή είναι η περίοδος που αναπτύχθηκε ο κεντρο-αριστερισμός στην Ελλάδα.Οι πραγματικοί κομμουνιστές ήταν πάντα στπ περιθώριο μετά την λήξη του εμφυλίου και δεν ήταν σε θέση να επηρεάζουν τις τύχες της χώρας.Ο πραγματικός καταστροφέας της χώρας είναι ο λεγόμενος προοδευτικός κεντροαριστερός χώρος που εκφράστηκε απο Ενωση Κέντρου, ΕΔΑ πριν τη δικτατορία και ήλθε στην εξουσία μέσω ΠΑΣΟΚ αλλά και μέσω της αστείας ΝΔ της μεταπολίτευσης.Ουσιαστικά αναπτύχθηκε πάνω στην εκμετάλλευση και εξευτελισμό του απλού εργαζόμενου από το κάθε λογής άξεστο και αμόρφωτο αφεντικό και φυσικά πάνω στην επιθυμία του απλού 'Ελληνα να ξεφύγει από την κακομοιριά και τη στέρηση. Τα υπόλοιπα όπως η οικονομική κατάρευση,ο απεμπολισμός των εθνικών δικαίων,η ανοχή στους λάθρο,ο ηθικός ξεπεσμός θα πρέπει να θεωρηθούν αναμενόμενα. Ολα τα άλλα είναι φιλοσοφίες από άνθρωπους που δεν έχουν ζήσει τη ζωή στο πεζοδρόμιο.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ S.A. 10/03/2015 18:27:29

      Η Κεντροαριστερά των παπατζήδων ηταν δημιούργημα ΗΠΑ & Παλατιού για να ανασχεθεί ο κίνδυνος της ΕΔΑ που το 1958 πήρε 24,5%. Η ΕΡΕ του Καραμανλή δεν μπορούσε να της αποσπάσει ψήφους. Όμως η ΕΔΑ ήταν μετωπική του ΚΚΕ συν ανένταχτοι αριστεροί. Μετά το 1974 Δεξιά δεν υπάρχει. Το ΠΑΣΟΚ είναι το μόρφωμα Ανδρεϊκών + Λαμπράκηδων του 1965-67, ενισχυμένο από απογοητευμένους δεξιούς του 1980 συν ιωαννιδικούς.

  14. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 10/03/2015 13:46:27

    Aγαπητέ μου Προφήτη, κατανοώ τον …υπερβάλλοντα ζήλο που χαρακτηρίζει το κείμενό σας μιας κι επιβάλλεται από τις έκτακτες αντιπολιτευτικές κομματικές ανάγκες, πλην όμως θεωρώ απαραίτητο να επισημάνω διορθωτικά ένα καίριο Ιστορικά σημείο. Γράφετε : ‘’Ο Τσίπρας προσωπικά, με τη χαρισματικότητά του, θα μπορούσε με διαφορετική διαπαιδαγώγηση να αποτελέσει αποτελεσματικό αστικό ηγέτη. Όμως, όπως λένε όσοι γνωρίζουν, «διατηρεί πάντα τον Κνίτη μέσα του». Η σημειολογία κραυγάζει. Πρώτη του ενέργεια ήταν η τίμηση των εκτελεσθέντων κομμουνιστών και όχι η τίμηση στον Άγνωστο Στρατιώτη των χιλιάδων ελλήνων στρατιωτών, στο αίμα των οποίων οφείλεται η εθνική ύπαρξη και το ύπατο πρωθυπουργικό αξίωμα που ανέλαβε.’’ 1)Όλοι οι ''καλοί Έλληνες'' λοιπόν, οι ταλαντούχοι, οι χαρισματικοί, οι ευφυείς, οι πατριώτες, όσο και αν αγωνιστείτε με περίσσιο πάθος για να το υποστηρίξετε, κανέναν λογικό δεν θα μπορέσετε να πείσετε πως άπαντες (ή και στην πλειοψηφία τους), ανήκαν και οπωσδήποτε και στο μέλλον θα ανήκουν, στην τιμημένη δεξιά παράταξη που σας εκφράζει και σας αντιπροσωπεύει. Πας μη δεξιός = προδότης, αποπροσανατολισμένος, ανίκανος, άπατρις, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ. Μάρτυράς μου η Ελληνική Ιστορία, όχι όπως σας βολεύει βέβαια να την ερμηνεύετε ιδιοτελώς, αλλά όπως θα την εμπεδώσουν και θα την οικειοποιηθούν οι απαλλαγμένες από τον στείρο φανατισμό και τις εμφυλιοπολεμικές αυτοκαταστροφικές εμπάθειες, ερχόμενες γενιές των Ελλήνων. 2) Στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής αγαπητέ, ΔΕΝ εκτελέστηκαν μονάχα Κομμουνιστές, αλλά αγνοί ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ κάθε ιδεολογικής ταυτότητας, που αντιστάθηκαν ηρωϊκά ενάντια στους Γερμανοφασίστες κατακτητές. ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΑΝ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ http://www.tovima.gr/society/article/?aid=674363 Απορώ που εσείς ειδικά, καταφεύγετε σε αυτού του είδους την απλοϊκή Ιστορική ανακρίβεια (γιατί άγνοια δεν πιστεύω πως έχετε), προκειμένου να…. αποδομήσετε και καλά τον κ.Τσίπρα, που προέταξε τάχα την κομματική του ιδιότητα και συνείδηση, έναντι της εθνικής …. Αγαπητέ Προφήτη, ο συμβολισμός ήταν σαφής και για τους αντικειμενικούς παρατηρητές, εύγλωττος : Και σήμερα ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ (και όχι μόνον οι ….κομμουνιστές), καλούνται να εναντιωθούν ολόψυχα στη νέα Γερμανική κατοχή που μέσω οικονομικής εξάρτησης, αισχρών εκβιασμών, προσβλητικών απαιτήσεων, παραχώρησης Εθνικής κυριαρχίας, Εθνικής αξιοπρέπειας κι Εθνικής περιουσίας φυσικά, επιχειρείται να μας επιβληθεί. Δεν ωφελεί κανέναν μας πια ο υστερόβουλος μυωπικός μικροκομματισμός, οι παράφωνοι διχαστικοί παιάνες κι οι επιζήμιες διαιρέσεις. Πόλεμο έχουμε και ας σφυρίζουν κάποιοι από εμάς τάχα αδιάφορα κι αβάσταχτα φάλτσα. Μακάρι να το καταλάβουμε ΟΛΟΙ, όσο ακόμα υπάρχει ελάχιστος χρόνος.
    Καλό σας απόγευμα αγαπητέ Προφήτη...... Είμαι σίγουρη πως καταλαβαινόμαστε.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Άλυτη Εξίσωση 10/03/2015 17:47:02

      Αγαπητή άλυτη εξίσωση
      Από διαίσθηση πιστεύω ότι ανήκεις στην Αριστερά λόγω αυξημένης προσωπικής ευαισθησίας απέναντι στα ανθρώπινα δεινά και στις κοινωνικές αδικίες. Δεν πιστεύω όμως ότι ο πολιτικός αυτός χώρος έχει την αποκλειστικότητα στην έκφραση των ευαισθησιών αυτών.

      Τι κι αν δεν είν' ο Κόσμος ό,τι ονειρεύτηκες
      τι κι αν σε ντύνει πάντα μ' ελπίδες ψεύτικες
      η νύχτα απόψε μοιάζει να είναι φίλη σου
      κόκκινο το φεγγάρι βάλτο στα χείλη σου

      Φιλικά

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Προφήτης 11/03/2015 11:37:01

        Ούτε κι εγώ το πιστεύω αγαπητέ Προφήτη. Κανένας πολιτικός χώρος δεν έχει την αποκλειστικότητα στην έκφραση, καμιάς απολύτως ''ευαισθησίας''. Όπως δεν διαθέτει παραδείγματος χάρη ο δεξιός χώρος, την αποκλειστική … αντιπροσωπεία της Εθνικοφροσύνης με την έννοια της φιλοπατρίας, ή και το copy right της ευσέβειας, του σεβασμού στην οικογένεια ή στην πίστη. Κι ήθελε ακόμη.... (Μ.Αναγνωστάκης) Κι ἤθελε ἀκόμη πολὺ φῶς νὰ ξημερώσει. Ὅμως ἐγὼ
        Δὲν παραδέχτηκα τὴν ἧττα. Ἔβλεπα τώρα
        Πόσα κρυμμένα τιμαλφῆ ἔπρεπε νὰ σώσω
        Πόσες φωλιὲς νεροῦ νὰ συντηρήσω μέσα στὶς φλόγες.
        Μιλᾶτε, δείχνετε πληγὲς ἀλλόφρονες στοὺς δρόμους
        Τὸν πανικὸ ποὺ στραγγαλίζει τὴν καρδιά σας σὰ σημαία
        Καρφώσατε σ᾿ ἐξῶστες, μὲ σπουδὴ φορτώσατε τὸ ἐμπόρευμα
        Ἡ πρόγνωσίς σας ἀσφαλής: Θὰ πέσει ἡ πόλις.
        Ἐκεῖ, προσεχτικά, σὲ μιὰ γωνιά, μαζεύω μὲ τάξη,
        Φράζω μὲ σύνεση τὸ τελευταῖο μου φυλάκιο
        Κρεμῶ κομμένα χέρια στοὺς τοίχους, στολίζω
        Μὲ τὰ κομμένα κρανία τὰ παράθυρα, πλέκω
        Μὲ κομμένα μαλλιὰ τὸ δίχτυ μου καὶ περιμένω.
        Ὄρθιος καὶ μόνος σὰν καὶ πρῶτα περιμένω. Φιλικά. --- Αυτό χρωστάμε. ΟΛΟΙ. ---

        • Fotini avatar
          Fotini @ Άλυτη Εξίσωση 11/03/2015 13:02:07

          Πάντα ὑπάρχουν ἐξαιρέσεις σέ ὅλους τούς κανόνες. . .

  15. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/03/2015 14:33:38

    Δεν υπάρχει κανείς πόλεμος.Υπάρχει μια δημαγωγική κυβέρνηση που προσπαθεί να αποπροσανατολίσει τον κόσμο εφευρίσκοντας εσωτερικούς και εξωτερικούς εχθρούς. https://twitter.com/_syntrofos_

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ ψυχραιμια 10/03/2015 14:52:15

      Αλήθεια; Πρόκειται περί ...οφθαλμαπάτης; Ελάτε τώρα. Ας μην κοροϊδευόμαστε άλλο πια. Τους δώσαμε την ευκαιρία, μας έπιασαν κορόϊδα. Ας ξυπνήσουμε λοιπόν έστω κι αργά, πρωτού μας αφανίσουν.
      http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/ta-yperkerdh-ths-germanias-sthn-plath-twn-ellhnwn.3292693.html Πώς η γερμανική μηχανή έβγαλε μέχρι και 80 δισ. ευρώ από την κρίση χρέους. Η "καραμέλα" ότι οι Γερμανοί φορολογούμενοι πληρώνουν τα "σπασμένα"

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Άλυτη Εξίσωση 10/03/2015 18:09:41

        Αν οι Γερμανοί κέρδισαν λόγω της κρίσης στο νότο της Ευρώπης 80 δις, αυτό δε σημαίνει πως τα πήραν από εσένα. Και αυτό δε σημαίνει πως πρέπει ντε και καλά να πας σε έξοδο από το ευρώ με το χάος και την καταστροφή που θα επιφέρει μόνο και μόνο για να το παίξουμε υπερήφανοι τη στιγμή που θα πεινάμε, θα κινδυνεύουμε από τους Τούρκους που περιμένουν την ευκαιρία και θα θέλουμε νέα δανεικά που θα μας δώσουν κατά τον Καμμένο οι ΗΠΑ με αντάλλαγμα τα κοιτάσματα και το μέλλον των επόμενων γενεών. Αν αυτό κάποιοι το βλέπετε ως καλύτερη κατάσταση της παρούσας και ως εθνική ανεξαρτησία, πολύ απλά έχετε χάσει τον μπούσουλα...

        • Να΄χαμε να λέγαμε avatar
          Να΄χαμε να λέγαμε @ Γεώργιος Τ. 10/03/2015 20:53:42

          Καλά. Εσύ Γεώργιε Τ. μάγκα, μπορείς να τους χαρίσεις τα δικά σου καθ΄ότι γνωστός κάργας καί πολύ άπλας. Εμείς δεν τους χαρίζουμε τίποτε και θα τους λέμε ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ όσο θέλουμε, απλά γιατί τέτοιοι είναι. Τα υπόλοιπα τρομολαγνικά παραμύθια, πες τα στα εγγόνια σου αν κι αυτά κάθονται ακόμα να σε ακούνε. ''Οι Γερμανοί παραδέχονται οτι κέρδισαν από το 2010 μέχρι το 2014 το Γερμανικό κράτος έχει βάλει στα θησαυροφυλάκιά του από τόκους που πλήρωσαν οι ελληνες φορολογούμενοι 360.000.000.'' https://www.youtube.com/watch?v=uertqPv2Vb8

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Να΄χαμε να λέγαμε 10/03/2015 21:13:04

            Κι αφού φτιάξανε τόσο κερδοφόρο μηχανή, από όσο μας λέτε, γιατί βγαίνουν οικειοθελώς και το παινεύονται ; Αν πράγματι κέρδιζαν τόσα πολλά δεν θα ρίσκαραν τα μελλοντικά κέρδη τους, με τέτοιες οικειοθελείς δημόσιες παραδοχές, ούτε θα πυροβολούσαν τα πόδια τους, υπονομεύοντας την ευκαιρία να μας δανείσουν ξανά !!!!

          • Να΄χαμε να λέγαμε avatar
            Να΄χαμε να λέγαμε @ roadrunner 11/03/2015 12:32:27

            Είναι τόσο το θράσος και η αλαζονεία τους, που δεν κάνουν τον κόπο να κρυφτούνε πια. Το κοστουμάκι του Μνημονίου 3, ο Σόϊμπλε μας το το έχει έτοιμο από το καλοκαίρι του 2014. Όσο εμείς αρνιόμασταν κι αρνιόμαστε να μας το ...φορέσουν, τόσο σκυλιάζουν και μας σπρώχνουν με μανία στο δοκιμαστήριο. Είναι πολλά τα λεφτά runner.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Να΄χαμε να λέγαμε 10/03/2015 21:24:27

            Από ποιά ακριβώς δεν τους χαρίζετε,από αυτά που περιμένουμε να μας δώσουν σε υποδόσεις,ή από αυτά που μας έδωσαν και έχουμε φάει; Τοκογλύφοι είναι βέβαια,αλλά βρές και κάποιον που δεν είναι...

          • George N avatar
            George N @ Να΄χαμε να λέγαμε 10/03/2015 23:48:47

            360εκ δανείζοντας δεκάδες δις για 5 χρόνια με το ρίσκο που έχει το Ελληνικό χρέος πέρα από τα λεφτά που ρισκάρουν μέσω ΕΚΤ? Λαχείο!

          • Να΄χαμε να λέγαμε avatar
            Να΄χαμε να λέγαμε @ George N 11/03/2015 12:34:50

            To Αγγλικό δίκαιο, ας μην το ξεχνάμε επιλεκτικώς. Κανένα ρίσκο.

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/03/2015 21:54:49

    @ Προφήτης Επειδή γυρίζει το θέμα θα το διασαφηνίσω : εφ όσον θεωρείς την κυβέρνηση ποντικοφάρμακο ποιές συμμαχίες προτείνεις για να αντιμετωπισθεί;Δέχεσαι συμμαχία με ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι και γενικώς το "μεσαίο χώρο" ή θεωρείς αυτούς - όπως κάποιοι άλλοι - χειρότερους από Λαφαζάνη και Κοτζιά που είναι "αριστεροί πατριώτες"; Διότι απλώς να βγάζεις πύρινους λόγους χωρίς τακτική δεν οδηγεί πουθενά. Και από ποιά πλευρά σκοπεύεις να κάνεις κριτική στην αριστερά;Από την πλευρά του εθνικισμού ή από την πλευρά του φιλελευθερισμού;Προφανώς εσύ από την πρώτη.Αλλά για να αντιπαρατεθείς σε μια οποιαδήποτε κυβέρνηση από εθνικής πλευράς πρέπει να ορίσεις άλλους εθνικούς εχθρούς από αυτούς που ορίζει αυτή. Εάν ορίζεις τους ίδιους - Δύση,Ευρώπη,Αμερικάνοι - κάνεις μια τρυπα στο νερό. Πολεμική κατά του κομμουνισμού με ταυτόχρονη καταγγελία όσων γκρεμίζουν τα αγάλματα του ιδρυτή του στην Α.Ευρώπη και τέως ΕΣΣΔ δεν συμβιβάζεται.Είναι τραγέλαφος.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ψυχραιμια 11/03/2015 00:26:47

      Τραγέλαφος είναι αυτό που κάνεις εσύ, στην Ελλάδα μεν να καταγγέλλεις τη ΧΑ ως ναζιστικό μόρφωμα αλλά στην Ουκρανία να σου πέφτουν τα σάλια για τη ναζιστική συμμορία δολοφόνων του Ντμιτρι Γιαρος, ακριβώς επειδή πατρονάρεται από τους Αμερικανούς ως σύμμαχος κατά του Πούτιν. Όπως οι ναζιστές επιστήμονες Βερνερ φον Μπράουν και σια βαφτίστηκαν μετά τον πόλεμο "επιστήμονες στην υπηρεσία του ελευθέρου κόσμου". Άστα "φίλε", η Ιστορία είναι πολύ πιο πολύπλοκη από ό,τι μπορεί να επεξεργαστεί ό μεσος αμερικανικός νους - δεν το λέω εγώ το λέει ο ιδρυτής της Stratfor, σύμβουλος της CIA.

  17. η Dimi avatar
    η Dimi 10/03/2015 21:59:35

    Γιάννης Βαρουφάκης: «H Ελλάδα είναι μία εξόχως φιλόξενη χώρα» http://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=27377 ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΑΝΘΗ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ, ΤΗΝ ΑΣΥΓΚΡΙΤΗ, ΤΗΝ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΤΡΟΪΚΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΦΕΡΝΟΥΝ ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ! Η μεγίστη κοροϊδία! Στα πρώτα λεπτά της συνέντευξής του να δηλώνει πως η Τρόϊκα τέλειωσε, πέθανε, ξεψύχησε (για λόγους εντυπώσεων) και στα αμέσως επόμενα να διατυμπανίζει πως Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΧΘΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ, που βάφτισε "Θεσμούς" και "Τεχνικά Κλιμάκια"! Και ο λαός παγώνει! Όλοι λοιπόν με άνθη και ροδοπέταλα, να υποδεχθούμε τους Θεσμούς του ΣΥΡΙΖΑ στην Αθήνα, να διασκεδάσουν, να ξεκουραστούν και να μάς τινάξουν τα πέταλα! Τι ΄χες Γιάνη (με ένα ν) - τι ΄χα πάντα... ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ/ 3 ώρες πριν

  18. rally monkey avatar
    rally monkey 11/03/2015 00:05:56

    Προφήτη, πιστεύω πως το σύστημα αναφοράς αριστερά/δεξιά είναι πλέον παρωχημένο και δεν επιτρέπει να δούμε καθαρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Έλλαδα η ιδεολογική ταμπέλα ή το “μπραντ νέιμ” δεν είναι το θέμα - η ατζέντα που προωθεί είναι αυτό που έχει σημασία Το διακύβευμα είναι αν θα εξακολουθήσουμε να υπάρχουμε το 2021 σαν εθνικό κράτος ισότιμο με τα άλλα Ευρωπαικά κράτη με εδαφική ακεραιότητα σε καθεστώς κοινωνικής ειρήνης - προφανώς δεν συζηταμε για οικονομικά μοντέλα ή "σοσιαλιστικό μετασχηματισμό" Εντός του πλαισίου Δύση/Ευρώπη/Αμερική που λέει και ο @ψυχραιμία έχει φανεί πως δεν υπάρχει μονολιθικός σχεδιασμός οσον αφορά τον ρόλο της Ελλάδας - υπαρχουν δυναμικοί σσχετισμοί και αλληλοσυγκρουόμενες “ατζέντες” (με εγχώριους αντιπροσώπους) - πάντα εντός πλαισίου - πλην όμως, δεν είναι όλες οι ατζέντες συμβατές με αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως “εθνικό συμφέρον” - η αριστερά συμφωνώ εξυπηρετεί ως “φορέας” τέτοιων εξελίξεων -αλλά όχι μόνον η αριστερά - όπως αποδεικνύει η συμμετοχή του “δεξιού τσέπης” στην συγκυβέρνηση

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ rally monkey 11/03/2015 08:49:23

      Eίναι ορατή η διάκριση των νέων εσωτερικών γραμμών με βάση τις διεθνείς εξελίξεις : Ευρωπαικά κόμματα είναι η ΝΔ,το ΠΑΣΟΚ,το Ποτάμι.Αντιευρωπαικά ο ΣΥΡΙΖΑ,οι ΑΝΕΛ,η ΧΑ και το ΚΚΕ.Η νέα διαχωριστική γραμμή οφείλεται στην αλλαγή καθεστώτος της Ρωσίας που της επιτρέπει να εντάσσει στις φίλιες δυνάμεις και καθαρά δεξιά κόμματα. Το πρόβλημα των ρωσοφιλων δεξιών είναι οι εξής λάθος εκτιμήσεις : α) νόμιζαν ότι στο φιλορωσικό στρατόπεδο θα έχουν αυτοί την ηγεμονία λόγω αλλαγής καθεστώτος.Αλλά οι Ρώσοι δεν έχουν λόγο να μην εμπιστευθούν τους δοκιμασμένους για δεκαετίες ανθρώπους τους.Το ίδιο κάνουν με όλες τις παλιές από τη σοβιετική εποχή συμμαχίες τους.Ο Καμμένος έχει αποδεχθεί αυτό το δορυφορικό ρόλο,άλλοι υστεροκαραμανλικοί τα έχουν χαμένα. 2) Δεν υπάρχει καμμιά εγγύηση ότι η προσέγγιση με τους Ρώσους θα φέρει κάποια οφέλη στα εθνικά θέματα. Δεν ζούμε στην εποχή της μεγάλης Αικατερίνης και οι σχέσεις Ρωσίας - Τουρκίας είναι πολύ καλές.

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/03/2015 01:21:10

    @ Προφήτης Δεν απαντάς για την εγχώρια σκηνή.Οι Αμερικανοί μπορεί να συνεργασθούν με αριστερές κυβερνήσεις (παραδείγματα Στάλιν στον πόλεμο,Τίτο,Μάο μετά) για ρεαλιστικούς λόγους.Εσυ που ζεις εδώ και δεν τους θέλεις τι θα κάνεις;Mε ποιον θα συμμαχήσεις για να τους διώξεις; Η ερώτηση είναι συγκεκριμένη : Δέχεσαι τη συμμαχία με ΠΑΣΟΚ,Ποτάμι και εν γένει το "μεσαίο χώρο" ότι και αν εννοείς με αυτό κατά του σύριζα ή τους θεωρείς όπως άλλοι "αριστερούς πατριώτες" και τους παραπάνω χειρότερους;

  20. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/03/2015 09:57:01

    Παράνοια στη βουλή όπου αναζητούνται πίνακες του Λένιν. http://dexiextrem.blogspot.gr/2015/03/blog-post_496.html Τώρα που ο "αριστερός πατριώτης" Κοτζιάς υποχρεώθηκε να πάει στην Ουκρανία και μάλιστα υπέγραψε και συμφωνία εκεί να δώσουμε τα φώτα μας σε θέματα κατάρτισης του νέου συντάγματος και ανθρωπίνων δικαιωμάτων ( άλλη παράνοια - η κυβέρνηση της αριστεράς θα δώσει συμβουλές συνταγματικού δικαίου σε κυβέρνηση που αποκαλεί "νεοναζιστική") μπορεί να ζητήσει αρκετά πορτραίτα και αγάλματα Λένιν που έχουν για πέταμα διότι υπάρχει μεγάλο στοκ.

    • KM avatar
      KM @ ψυχραιμια 11/03/2015 10:10:58

      Κωμικά ασφαλώς τα καμώματα με τους πίνακες του Λένιν στην ελληνική βουλή αλλά επειδή κατα πάγια τακτική σου μπερδεύεις πολλά θέματα για πες μας τρομάρα σου για νά΄χουμε το καλό ρώτημα; Αμφισβητείς ότι το καθεστώς του Κιέβου είναι νεοναζιστικό ή έστω ημιναζιστικό; Απάντησε ευθέως! Ευθέως απάντησε. Όχι μα-μου, το ένα το άλλο. Ευθέως!
      Άν σε παίρνει...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ KM 11/03/2015 10:59:07

        Όσο είναι "κομμουνιστικό" το δικό μας και λιγότερο.Εκλογές στην Ουκρανία έγιναν.Τα φασιστικά κόμματα "Δεξιός Τομέας" και "Σβόμποντα" δεν μπήκαν στη βουλή γιατί δεν συγκέντρωσαν το 5% ελάχιστο όριο ψήφων.Οι συνολικοί ψήφοι μπορεί να είναι και λιγότεροι ποσοστιαία από τη ΧΑ.Ο πρόεδρος Ποροσένκο είχε χρηματίσει και υπουργός σε προηγούμενες κυβερνήσεις. Το ίδιο και άλλοι πολιτικοί των κυριότερων κομμάτων,οι περισσότεροι είναι κλασικοί μετασοβιετικοί πολιτικοί. Εκείνο που αλλάζει από τη δική μας κατάσταση είναι ότι οι οργανώσεις της άκρας δεξιάς έχουν εκεί την ευχέρεια και την ανοχή που έχουν εδώ οι ανταρσίες και οι αναρχικοί και αυτό εξηγείται λόγω της ιστορίας της χώρας.Εδώ μεγαλώνουν τα παιδιά με ιστορίες για το ηρωικό ΕΑΜ και εκεί για το Χολοντόμορ.Επί μακαριστού Χριστόδουλου ζήτησε ο πρέσβυς της Ουκρανίας να γίνει μνημόσυνο για το Χολοντόμορ στην Αθήνα και το έκαναν σε μια συνοικιακή εκκλησία σχεδόν κρυφά για να μην αντιδράσουν οι προοδευτικές δυνάμεις που θιγόταν ο πατερούλης.

        • KM avatar
          KM @ ψυχραιμια 11/03/2015 11:35:33

          Ψευδέστατοι και παραπλανητικοί ισχυρισμοί, ανακατεμένοι ως συνήθως με κάποιες αλήθειες για ξεκάρφωμα. (Ο Δεξιός τομέας και το Σβόμποντα όντως πήραν κάτω από 5%, όμως εξέλεξαν βουλευτές - και όλως τυχαίως σου διέφυγε ότι το κόμμα του Γιατσενιούκ «Ναρόντνυ Φροντ» βγήκε πρώτο με 22%). Καθεστώς που στέλνει επισήμως ομάδες ναζί με σβάστικες να σκοτώσουν τους ομοεθνείς τους (γιατί αυτό συμβαίνει) είναι το λιγότερο ημιναζιστικό. Και τό άν βγήκαν από εκλογές (υπό τις συνθήκες που αυτές διεξήχθησαν, πχ trash bucket challenge) είναι έτερον εκάτερον - γιατί άλλωστε και ο Χίτλερ με εκλογές βγήκε (εκτός άν ούτε εκείνον τον θεωρείς Ναζί). ΥΓ: Σε ευχαριστώ που τσίμπησες.

  21. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/03/2015 22:10:58

    Εξαιρετική ακτινογραφία της νεοελληνικής παθογένειας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.