#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/04/2013 11:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τρία χρόνια με τη θηλιά στο λαιμό



23 Απριλίου. Μια ακόμη εθνική επέτειος προστέθηκε τα τελευταία χρόνια στο ελληνικό καλεντάρι. Δεν είναι όμως, κάποια επανάσταση ενάντια στον εχθρό ή κάποιο μεγάλο ελληνικό κατόρθωμα. Είναι μια «μαύρη» επέτειος και μπαίνει στη λίστα με αυτές που θυμόμαστε με πόνο. Όπως την Άλωση, τη Μικρασιατική Καταστροφή, την Κυπριακή τραγωδία, τα Ίμια κ.λπ.

Πρόκειται για την επέτειο του… Καστελόριζου. Τέτοια μέρα το 2010 ο Γ. Παπανδρέου έπαιρνε το ύφος του αποφασιστικού και με φόντο το γραφικό λιμανάκι του ακριτικού νησιού μας ανακοίνωνε την προσφυγή στο Μηχανισμό Στήριξης.

Αφού μας αράδιασε τα τραγικά λάθη των προηγούμενων κυβερνήσεων ξεχνώντας φυσικά ότι «λεφτά υπήρχαν» μέχρι που εξελέγη, αφού μας είπε ότι η Ελλάδα θα τα καταφέρει είπε και το αποτέλεσμα: «Είναι ανάγκη, ανάγκη εθνική και επιτακτική, να ζητήσουμε επισήμως από τους εταίρους μας την ενεργοποίηση του μηχανισμού στήριξης, που από κοινού δημιουργήσαμε στην Ε.Ε.». και συνέχισε:

« Όλοι μας κληρονομήσαμε -η σημερινή κυβέρνηση και ο ελληνικός λαός- ένα σκάφος έτοιμο να βυθιστεί. Μια χώρα χωρίς κύρος και αξιοπιστία, που είχε χάσει τον σεβασμό ακόμα και των φίλων και των εταίρων της. Μια οικονομία εκτεθειμένη στο έλεος της αμφισβήτησης και των ορέξεων της κερδοσκοπίας».

Και κατέληξε: «είμαι βέβαιος πως η Ελλάδα θα τα καταφέρει».

Τι κατάφερε η Ελλάδα μέχρι σήμερα όλοι το βλέπουμε, όπως κι όλοι έχουμε αναρωτηθεί αν θα έπρεπε να μπούμε στο Μηχανισμό Στήριξης ή υπήρχαν άλλες λύσεις. Δεν έχει νόημα να κάνουμε ξανά αναλύσεις για το πόσο… βοήθησε η τρόικα. Από τη μια τα 400 δις ευρώ που έχουν δοθεί, εξασφάλισαν τη διατήρηση της χώρας στο ευρώ και το γεγονός ότι δεν χρεοκόπησε… επισήμως.

Από την άλλη το τίμημα είναι βαρύτατο. Χάθηκε το 30% του εισοδήματος των πολιτών. Η ανεργία έχει φτάσει το 30% από 10% που ήταν πριν λίγα χρόνια. Πάνω από τους μισούς νέους δεν έχουν να εργαστούν κάπου. Περισσότερες από 300.000 επιχειρήσεις έβαλαν λουκέτο.

Εκατοντάδες χιλιάδες σε απόγνωση, εκατομμύρια εργαζόμενοι φτωχοί. Που έχουν δηλαδή κάποια δουλειά αλλά με τα λεφτά που παίρνουν δεν φτάνουν ούτε μέχρι τις 15 του μήνα.

Ασφαλιστικά ταμεία που έχουν καταρρεύσει από το κούρεμα. Ομολογιούχοι που κλαίνε τα λεφτά τους ενώ έπεται το κούρεμα των καταθέσεων. Μια οικονομία σε απόγνωση με 5ο χρόνο ύφεσης και μάλιστα εκρηκτικής.

Όλα αυτά ήταν το τίμημα του Καστελόριζου, κι όπως λένε τώρα ιστορικοί και οικονομολόγοι, θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί με διάφορους τρόπους η τραγωδία.

Οι υποσχέσεις για γρήγορη έξοδο από την κρίση έχουν διαψευστεί πολλές φορές και οι Έλληνες ζουν με μια μικρή ελπίδα ότι κάποτε θα μπορέσουν να δουν φως στο τούνελ. Η χώρα κινείται σε τεντωμένο σκοινί κι αν δεν υπήρχε η συναίνεση των τριών κομμάτων της κυβέρνησης θα είχε καταρρεύσει προ πολλού.

Αυτά τα τρία δραματικά χρόνια «γιορτάζουμε» σήμερα. Να ανάψουμε κεράκια όπως στα μνημόσυνα ή να κάνουμε… τρελό πάρτι για να ξεχάσουμε; Ο καθένας όπως το βλέπει. Ο πρωταγωνιστής εκείνης της ημέρας, πρώην πρωθυπουργός μοιάζει με τουρίστας που σπάνια επισκέπτεται τη χώρα του.

Άραγε, πόσο καλύτερα θα ήταν τα πράγματα αν αντί για το Καστελόριζο ο κ. Παπανδρέου πήγαινε… αυτοεξόριστος στις ΗΠΑ. Ίσως είχαμε γλιτώσει πολλά.

Δείτε το βίντεο της αποφράδας ημέρας:



ΣΧΟΛΙΑ

  1. euagelos avatar
    euagelos 23/04/2013 12:45:27

    Ο Γ.Α.Παπανδρέου θα είναι προσκεκλημένος στο αποψινό πάρτυ της τρικομματικής?

  2. Περικλής avatar
    Περικλής 23/04/2013 13:26:39

    Καλά γιατί ήταν κακό που ο Παπανδρέου ανακοίνωσε το μνημόνιο από το Καστελόριζο δεν καταλαβαίνω. Δεν συμφωνούμε ότι τα μέτρα του μνημονίου είναι στην πλειοψηφία τους (όχι όλα) ορθά και στη σωστή κατεύθυνση;

    Να κατηγορήσουμε τον Παπανδρέου γιατί έκλεισε το υπουργείο Ναυτιλίας φυσικά, ή για το "λεφτά υπάρχουν". Αλλά για το μνημόνιο γιατί;

    • B.Q avatar
      B.Q @ Περικλής 23/04/2013 13:43:35

      Έεεεεετσιιιιιιι!! Πολύ σωστά τα λέτε. Το μνημόνιο είναι ευλογία, αν δεν υπήρχε θα΄πρεπε να το εφεύρουμε, δε θέλαμε, δε θέλαμε, μα τελικά μετανοήσαμε οι ...αμαρτωλοί και το ενστερνηστήκαμε μετά πάθους, ο ΓΑΠ είναι μέγας διδάσκαλος και οι επιλογές του κάθε μέρα δικαιώνονται απ΄τους χρωματιστούς φωστήρες-συγκυβερνώντες!! Γι αυτό και τον αθώωσαν, τον χρηματοδοτούμε ώστε να ταξιδεύει και να διαφημίζει το έργο του και όπου να΄ναι το βλέπω,θα κάνουμε κι έρανο, για να φιλοτεχνήσουν την προτομή του.
      Αλήθεια εκείνη η ...υποσχεμένη (μόνη) εξεταστική για το πως φτάσαμε στον Παράδεισο των Μνημονίων τι απέγινε; Την έφαγαν οι σκοπιμότητες κι η τρικομματική αρμονία εεεε;;;;
      Ας είναι....Χαλάλι τους! Αρκεί που φτάνουμε επί τέλους στο ...ξέφωτο, με οδηγό μας τον πάνσοφο ...γλόμπο του Εθνάρχη ΓΑΠ!!

  3. Λιογκος avatar
    Λιογκος 23/04/2013 13:44:15

    Προς την ίδια κατεύθυνση δεν κινούμαστε και τώρα 3 χρόνια μετά?

  4. Περικλής avatar
    Περικλής 23/04/2013 13:45:48

    Συγνώμη για να καταλάβω. Εσείς που βρίζετε τον Παπανδρέου για το μνημόνιο (όχι για άλλους λόγους έτσι;) είστε υπέρ ή κατά του μνημονίου; Μνημόνιο και σιγουριά ή όχι μνημόνιο και ανασφάλεια; Ή είστε υπέρ του μνημονίου του Σαμαρά και κατά του μνημονίου του Παπανδρέου; (εγώ είμαι υπέρ και των δύο)

    • B.Q avatar
      B.Q @ Περικλής 23/04/2013 13:55:56

      Μα τι λέτε τώρα; Δεν υπάρχει τίμιος, σοβαρός, αντικειμενικός, γνήσιος και ρεαλιστής Έλλην που να μην είναι ΥΠΕΡ ΟΛΩΝ των Μνημονίων, αναφανδόν. Αστειεύεστε τώρα κύριε Περικλή (Άδωνη) Γεωργιάδη μου;

      • White knight avatar
        White knight @ B.Q 23/04/2013 19:11:54

        Κανένας δεν είναι υπέρ των μνημονίων, στα λόγια. Υπάρχουν όμως εκείνοι που πραγματικά είναι ενάντια στο μνημόνιο και κάποιοι οι οποίοι απλά γαυγίζουν από το πρωί ως το βράδυ, χωρίς να μας λένε τί πρεσβεύουν (ή πολύ χειρότερα υποσκάπτουν την κατάσταση εσκεμμένα).
        Για εξήγησε μου. Τί ακριβώς εστί το "αντι-μνημόνιο"? Προφανώς, τυχοδιωκτισμούς με κατάληξη ένα μνημόνιο τρις χειρότερο (βλ. Κύπρο). Εκτός και αν θέλουν να φτάσουν την κατάσταση στα άκρα με έξοδο από το ευρώ, κάτι το οποίο θα σημαίνει γεωπολιτικές περιπέτειες.
        Άρα όσοι αυτοπροβάλονται ως "γνήσιοι αντιμνημονιακοί" μάλλον δεν έχουν καταλάβει ότι η κρίση (που έφερε το μνημόνιο και όχι αντίθετα) δε λύνεται με κατάρες και διαδηλώσεις, αλλά με σχέδιο. Και προφανώς μόνο ένα υπάρχει αυτή τη στιγμή.

        • B.Q avatar
          B.Q @ White knight 23/04/2013 20:39:58

          α) ''Κανένας δεν είναι υπέρ των μνημονίων, στα λόγια''. Ποιός είπε οτι είσαστε υπέρ των μνημονίων στα ...λόγια; Στα έργα σας είναι το πρόβλημα.
          β) Την Κύπρο κοράκια, σταματήστε να την πιάνετε επί τέλους στο στόμα σας. Δεν σας δικαιώνει επ΄ουδενί η δραματική εξέλιξη. Απλά αποδεικνύει κατάφορα τη διάσταση που υπάρχει πάντα ανάμεσα στη θέληση του λαού ν΄αντισταθεί στην υποταγή του και στην ανικανότητα-θρασυδειλία-ενδοτισμό των ασκούντων την εξουσία, να υπερασπιστούν τα αυτονόητα.
          γ) Σιγά μη σας υπογράψουμε και δήλωση...αντιμνημονιακής νομιμοφροσύνης για να εγκρίνετε και να ...σφραγίσετε με την αποδοχή σας τις ειλικρινείς μας προθέσεις!! Από την ευάλωτη, άδικη, απάνθρωπη και Γερμανοσυμφέρουσα νομισματική ένωση, θα βγούμε θέλετε δε θέλετε, όταν το πλήρωμα του χρόνου το ορίσει. Πάρτε τώρα τα πολύπλοκα και ευφυή ....σχέδιά σας και τυλίξτε κανένα κιλό σαρδέλες, ώστε να τα αξιοποιήσετε καταλλήλως.

          • White knight avatar
            White knight @ B.Q 23/04/2013 21:57:50

            Γλυκιά μου, αφού δε σας ενδιαφέρει τίποτα άλλο από την κατάληψη της εξουσίας, τί το κουράζεις? Πάντα αυτό σας ενδιέφερε-παλιά ήταν η ΠΑΣΟΚαρα τώρα είναι το νέο μόρφωμα. Παλιά ο αντίπαλος ήταν η επάρατος δεξιά, τώρα είναι αυτοί που εσείς βαφτίζετε "μνημονιακοί". Τουλάχιστο, πείτε το ανοιχτά: "έχουμε σχέδιο: κατάληψης της εξουσίας". Και αφήστε το πώς θα βγούμε από την κρίση για αυτούς που πραγματικά ενδιαφέρονται για το καλό της πατρίδας. Ξέρεις, και να "καταργήσετε", "αναστείλετε", "ακυρώσετε", καταγγείλετε", ή οτιδήποτε τέλος πάντων, η κρίση δε θα φύγει-μάλλον θα οξυνθεί. ...Όπως έδειξε η πρόσφατη εμπειρία της Κύπρου.

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Περικλής 23/04/2013 15:05:34

      ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΩΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝ Ο ΑΝΤ.ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΧΕ ΤΑ ΗΝΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΑΝΤΙ ΤΟΥ ............ΓΑΠ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΔΩΝΙΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΟΦΣΑΙΝΤ...........ΑΚΟΥ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ......ΓΑΠ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ? ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ. ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΕΛΙΔΑ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΟΣ............

      • ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ avatar
        ΓΚΙΑΟΥΡ ΚΙΟΪ @ Σαρακατσανος 24/04/2013 08:39:30

        ΤΡΑΧΑΝΟΠΛΑΓΙΑΣ...

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ Περικλής 23/04/2013 16:02:38

      Οι Δεξιοί άνθρωποι ήταν και είναι κατά του μνημονίου. Και τότε ο Σαμαράς, ήταν εναντίον και τον έβριζαν. Αλλά το μνημόνιο το έφεραν οι ΠΑΣΟΚοι και ο ΓΑΠ αυτοπροσώπως. Το μνημόνιο υπάρχει ακόμα και πρέπει να το ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ όσο το δυνατόν καλύτερα, αυτό είναι και τίποτα άλλο.

      • fe avatar
        fe @ Βατάτζης 23/04/2013 21:59:54

        αφου το εφεραν οι αλλοι ας το διαχειριστουμε εμεις οσο καλυτερα γινεται....παραλογο ;;;;;;που ελεγε και ο λαζοπουλος(φτου φτου λαικιστης).

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Περικλής 23/04/2013 16:07:02

      Άκου φίλε. Κάποιος άνοιξε την Κερκόπορτα και μπήκε ο εχθρός στην Πόλη. Αυτός που έπρεπε να πολεμήσει και να μην ανοίξει η Κερκόπορτα την άνοιξε ο ίδιος. Μπήκαν μέσα οι εχθροί και κατάλεβαν την Πόλη. Είπαμε να αντισταθούμε. Στο μεταξύ οι εχθροί είχαν καταλάβει τα πάντα, ήλεγχαν την Πόλη. Βλέπεις ότι πια δεν γίνεται τίποτε ουσιώδες, εξάλλου οι στρατιώτες σου είναι αποδιοργανωμένοι και δεν έχουν και μεγάλη διάθεση να πολεμήσουν και να κάνουν θυσίες. Οπότε λες, ας συμβιβαστώ με τον εχθρό, που είναι πια εντός των τειχών, διότι παίζοντας με τους κανόνες του κάπου φτάνω τελικά και ίσως μπορέσω μέχρι και να τον βγάλω έξω.

      Η ουσία είναι ότι δεν είναι το ίδιο πράγμα να ανοίγεις το κάστρο να μπει μέσα ο εχθρός και δεν είναι το ίδιο να είναι μέσα στο κάστρο ο εχθρός και να σου το κυβερνάει.

      Είναι δύο τελείως διαφορετικές καταστάσεις, ως προς την ευθύνη του ενός και του άλλου.

      Και η άμυνα του κάστρου ήταν η πιστοληπτική ικανότητα της χώρας. Αυτή την κατέστρεψε ο ΓΑΠ. Θα την ξαναβρούμε, αλλά μέχρι τότε είμαστε υπόδουλοι. Άλλο να είσαι ελεύθερος και να σε κάνουν υπόδουλο και άλλο να είσαι ήδη υπόδουλος και να προσπαθείς να γίνεις ελεύθερος.

      Είναι δύο ακριβώς αντίθετες καταστάσεις.

      • Μ.Γ avatar
        Μ.Γ @ Διογένης 23/04/2013 17:50:43

        Θα συμφωνησω και μ' αυτες τις παρατηρησεις σας (οπως και με αλλες, σχετικες με τις ιδιωτικοποιησεις, που διατυπωνετε σε αλλο σχολιο σας). Θα προσθεσω ομως κατι ακομα. Οχι μονο ειναι τελειως διαφορετικο να ειναι ο εχθρος μεσα κι οχι εξω απο το καστρο, αλλα ειναι επισης τελειως διαφορετικο να βρισκεται ο εχθρος μεσα στα μυαλα των ιδιων των ανθρωπων που υφιστανται την επιθεση. Κι αναφερομαι στο οτι υπαρχουν ακομα συμπολιτες μας που εχουν την εντυπωση οτι τα διαφορα μνημονια αποβλεπουν στην "σωτηρια" της οικονομιας και στην "εξυγειανση" του δημοσιου κι οτι απλως δεν εχουν εφαρμοστει μεχρι κεραιας τα συμφωνηθεντα γι αυτο εξακολουθουμε να εχουμε προβληματα. Αυτοι οι ανθρωποι δεν εχουν καταλαβει τιποτα. Δεν εχουν καταλαβει οτι ειναι αλλο πραγμα η αναγνωριση των χρονιων προβληματων του ελληνικου κρατους (απο την εποχη του Καποδιστρια) κι εντελως αλλο πραγμα η υποταγη της χωρας στις επιταγες του νεοφιλευθερισμου που εχει καταστρεψει τα παντα, οπου καταφερε να επιβληθει. Αυτοι οι ανθρωποι δεν καταλαβαν οτι το τεραστιο εγκλημα του ΓΑΠ ειναι οτι μετετρεψε ενα ιδιωτικο χρεος της χωρας σε δημοσιο χρεος κι οτι ετσι την εδεσε χειροποδαρα εναντι αλλων χωρων. Οι ιδιοι αυτοι ανθρωποι εφτασαν στο σημειο να επαινουν την Θατσερ που κυριολεκτικα κατεστρεψε την Αγγλια, διελυσε την δημοσια υγιεια και την εκπαιδευση, αυξησε την ανεργια και την υφεση προς οφελος μιας ελαχιστης ομαδας πλουσιων. Κι ακριβως επειδη ο εχθρος βρισκεται υπο μια ευρυτερη εννοια "εντος των τειχων" γι αυτο και η τωρινη κριση δεν ειναι μονο οικονομικη αλλα και βαθυτατα πολιτιστικη και φοβαμαι οτι θα δουμε ακομα πολλα χειροτερα πριν καταφερουμε να την ξεπερασουμε.

        • dim avatar
          dim @ Μ.Γ 23/04/2013 22:52:17

          Ο "εχθρός" δεν είναι οι δανειστές, ούτε φυσικά το μνημόνιο...

          Ο εχθρός, έτσι όπως τον χρησιμοποιήσατε στο παράδειγμα, είναι η διακοπή της χρηματοδότησης μας από τις αγορές... Η ενδεδειγμένη στρατηγική θα ήταν να "ξεγελάμε" τον εχθρό με τεχνάσματα, ώστε να μη καταφέρει να μπει μέσα (να διακοπεί η ρευστότητα από τις αγορές), ώστε να κερδίσουμε χρόνο και στο μεσοδιάστημα να φτιάξουμε τα του οίκου μας, και ο εχθρός να δει έτσι μετά ότι έχουμε ισχυροποιηθεί και να φύγει...

          Ο ΓΑΠ έκανε το λάθος και άνοιξε τις πύλες στον εχθρό, μειώνοντας τις άμυνες μας με δολιοφθορά εκ των έσω (τιτανικός, διεφθαρμένη χώρα, ψεύτικη διόγκωση του ελλείμματος κλπ)… Αφού λοιπόν μπήκε ο εχθρός σπίτι μας και μας κρατάει ομήρους, ήρθαν οι διαπραγματευτές (Ε.Ε.) να συζητήσουν με τον εχθρό… Μόνο που ο πρώτος διαπραγματευτής που έφθασε (τωρινή Ε.Ε.) έχει τη λάθος συνταγή, και έτσι το μόνο που καταφέρνει είναι να μην ικανοποιεί τον εχθρό – απαγωγέα (δεν έρχεται ανάπτυξη ώστε να πεισθει ο εχθρός – η αγορά, ότι η οικονομία μας και το χρέος μας είναι και πάλι βιώσιμο), να παρατείνει την ομηρία μας και στο μεσοδιάστημα να φέρνει πίτσες και αναψυκτικά για να τρεφόμαστε και να διατηρούμαστε στη ζωή… Τουλάχιστον όμως με τη διαπραγμάτευση κρατιόμαστε στη ζωή, αναμένοντας έναν καλύτερο διαπραγματευτή (η μελλοντική Ε.Ε.) που θα δώσει τη σωστή συνταγή και θα ικανοποιηθεί ο «εχθρός», βλέποντας ότι η χώρα ισχυροποιείται και αποφασίσει να μας αφήσει ελεύθερους (να ξαναβγούμε δηλαδή στις αγορές)…

          Εμείς φωνάζουμε: «Συνέταιροι φέρτε καλύτερο διαπραγματευτή (= αλλάξτε συνταγή), γιατί αλλιώς θα καθόμαστε εδώ καμιά δεκαριά χρόνια, εσείς θα ταϊζετε εμάς και τους εχθρούς, θα τα πληρώνετε από τη τσέπη σας, και άκρη δεν πρόκειται να βγάλουμε… Ως που να το καταλάβετε βέβαια, εμείς δε το κουνάμε από εδώ, δε θα σας κάνουμε τη χάρη να κάνουμε το απονενοημένο διάβημα να αποδράσουμε και να μας καθαρίσουν εν ψυχρώ, για να λέτε μετά εσείς ότι κάνατε ότι μπορούσατε και εμείς μόνοι μας ρίξαμε τη ζαριά και τα τινάξαμε (= έκλεισε και η χρηματοδότηση από την Ε.Ε. και αναγκαστήκαμε να γυρίσουμε στη δραχμή και την εξαθλίωση)… Κάντε γρήγορα, γιατί ο εχθρός θα μπουκάρει και σε άλλα σπίτια συνεταίρων μας (οι αγορές θα κλείσουν και αλλού), για αυτό φέρτε καλύτερο διαπραγματευτή (= αλλάξτε συνταγή) πριν είναι αργά για όλους μας, γιατί αν πέσει ο ένας συνέταιρος μετά τον άλλο στα χέρια του εχθρού, θα πέσει και η ίδια η Ε.Ε. στο τέλος…

          Για αυτό και η Ε.Ε θα αλλάξει, είναι δεδομένο αυτό, δεν τη συμφέρει να αυτοκτονήσει… Αλλά ώσπου να γίνει αυτό εμείς πρέπει να παραμένουμε εντός…

          • Αμφιδέξια avatar
            Αμφιδέξια @ dim 23/04/2013 23:32:51

            Στάχτη και μπούρμπερη να γίνει η Ε.Ε σας. Ας την ξετινάξει η Ιταλία να τελειώνουμε. Σταματήστε πια τις ανοησίες με τη δουλική προσκόλληση του τσανακογλύφτη φτωχοδιαβόλου. Κουραστικοί καταντήσατε.

          • Geros avatar
            Geros @ Αμφιδέξια 24/04/2013 09:01:54

            Φυσικά αγαπητέ , στάχτη και μπούρμπερη να γίνει , τι σε νοιάζει εσένα στην τελική? Εσύ ότι και να γίνει θα κάθεσαι στην καρέκλα του κριτή και θα κρίνεις.
            Με το μνημόνιο κριτικάρεις το πόσο είναι οι άλλοι δουλικοί και βλάκες ενώ εσύ είσαι πανέξυπνος και .... Κολοκοτρώνης.
            Αν τα τινάζαμε όλα στον αέρα πάλι σε μια γωνία θα καθόσουν και θα έλεγες ότι τελικά και οι καινούργιοι βγήκαν προδότες , ανίκανοι και καταστρέφουν την χώρα.
            Εσύ αναπαυτικά στην καρεκλίτσα σου , αυτοδιορισμένος κριτής των πάντων.
            Η ευκολία που το λες δίνει και άλλη μια διάσταση στην ψυχοσύνθεση του κλασικού Ελληνάρα προπονητή της εξέδρας , είναι πραγματική άγνοια κινδύνου ή μήπως και το ρουσφετάκι πέτυχε και είσαι χωμένος κάπου και τα λες εκ του ασφαλούς?
            Μακάρι να μπορούσα να τα έβλεπα όλα τόσο εύκολα όπως μερικοί εδώ μέσα , σας μακαρίζω πραγματικά. όλοι εσείς που "ξέρετε καλύτερα" από τους κυβερνώντες , που για εσάς η λύση είναι "απλά πράγματα".
            Μου θυμίζετε έναν φίλο που είχαμε πάει παλιά μαζί στο γήπεδο , στην συνεχόμενη εμμονή του να τους βγάζει όλους άσχετους , άμπαλους ,στα "εγώ θα το έβαζα" του , απάντησα με το γνωστό ρητό ότι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια. Τι μου απάντησε ο αθεόφοβος?
            "Αν προπονούμουν όσο αυτοί όχι μόνο θα το έβαζα , τρία πόδια θα είχα τώρα!"

            Έτσι Ελληνάρα μου , στάχτη και μπούρμπερη , όλα εύκολα είναι ....

          • Kostas nikolaou avatar
            Kostas nikolaou @ dim 24/04/2013 11:13:09

            Ο ΓΑΠ έκανε το λάθος και άνοιξε τις πύλες στον εχθρό, μειώνοντας τις άμυνες μας με δολιοφθορά εκ των έσω (τιτανικός, διεφθαρμένη χώρα, ψεύτικη διόγκωση του ελλείμματος κλπ)…

            για αυτό και εμείς θα τον τιμωρήσουμε όπως του αξίζει : προσεχώς έρχεται η μια και μοναδικη εξεταστική για το πως φτάσαμε ως εδώ ( ελπίζω πριν το 3000 μ.Χ)

      • mara M. avatar
        mara M. @ Διογένης 23/04/2013 18:38:47

        Oταν είσαι υπόδουλος και ακολουθείς πιστά τις εντολές του κατακτητή δεν προσπαθείς για την ελευθερία. Θέλει τόλμη η ελευθερία.
        Ο ένας άνοιξε την πόρτα και ο άλλος τους καλοδέχτηκε φροντίζοντας να ικανοποιεί κάθε παράλογη επιθυμία. Αυτή θα είναι φαίνεται καινούργια τακτική γιατί μέχρι τώρα ξέραμε ότι ο υπόδουλος μάχεται με κάθε μέσον για την ελευθερία του με οποιδήποτε κόστος. Το άλλο που περιγράφετε είναι εκδούλευση προς ίδιον όφελος.

      • leak avatar
        leak @ Διογένης 24/04/2013 01:34:59

        Ο εχθρός ήταν και παραμένει εντός...

      • Kostas nikolaou avatar
        Kostas nikolaou @ Διογένης 24/04/2013 11:06:11

        ανατρίχιασα διογένη
        1. μπήκαν στην πόλη οι εχθροί με τη βοήθεια του γαπ : σύμφωνώ 1000 % ( ποινή '' ισόβια'' από το ''δικαστήριο'', σύγχρονος ''τσολάκογλου'' που παρέδωσε τη χώρα στον εχθρό).
        2. ''Βλέπεις ότι πια δεν γίνεται τίποτε ουσιώδες, εξάλλου οι στρατιώτες σου είναι αποδιοργανωμένοι και δεν έχουν και μεγάλη διάθεση να πολεμήσουν και να κάνουν θυσίες. Οπότε λες, ας συμβιβαστώ με τον εχθρό, που είναι πια εντός των τειχών, διότι παίζοντας με τους κανόνες του κάπου φτάνω τελικά και ίσως μπορέσω μέχρι και να τον βγάλω έξω''
        αυτό εμένα αγαπητε ( και μιλώντας με όρους πολέμου όπως ξεκίνησες) μου θυμίζει κυβερνήσεις ράλλη επι κατοχής, κουίσλιγκ στη νορβηγία κτλ. θεωρείς αυτές τις κυβερνήσεις πιο αθώες ?

        να '' βγούμε στο βουνό '' αποκλείεται δηλαδή? Για να σε προλάβω με αρχικαπετάνιο τον τσίπρα και τον καμμένο ούτε εγώ θα έβγαινα '' στο βουνό ''

  5. B.Q avatar
    B.Q 23/04/2013 13:52:36

    Εσείς δηλαδή τον θέλατε να μείνει, για να...ολοκληρώσει; Με το ζόρι τον...ξεγαντζώσανε αν ενθυμούμαι από την εξουσία. Φοβόταν μη βγεί η θηλιά απ΄ το λαιμό μας και μπει στο δικό του. Όταν εξασφάλισε οτι δεν θα πληρώσει, έφυγε να πάει να βγάλει κανένα δολάριο... Πρακτικός.
    Ουδείς Προφήτης στον τόπο μας! Γι αυτό πήρε τα μάτια του κι αυτός και πήγε στο δικό του. Τον ...τόπο.

  6. Μηχανικός avatar
    Μηχανικός 23/04/2013 14:10:36

    Έλεος! Τι γράφετε;;;
    Αν το δάνειο σας το πάρει ο/η/το σύζυγος/ΔΣ εταιρείας κλπ, εσείς επειδή είσαστε εναντίον θα πάψετε να το πληρώνετε; Και τι θα επιτύχετε με αυτό;
    Θα σώσετε το σπίτι/εταιρεία έτσι;
    Και αυτός που το επέβαλλε δεν θα φταίει, αλλά θα φταίει ο προηγούμενος γιατί έτσι και ο επόμενος γιατί προσπαθει να το ξεπληρώσει και να βρεί λύση;
    Σταματήστε πια αυτό το ανύπαρκτο δίλλημα μνημονιακός ή αντιμνημονιακός, γιατί κανένας δεν θα ασχολείται με την λύση, παρά μόνο με την απόδοση ευθυνών.
    Και επιτέλους ποιος επιβεβαιώνει ότι εσείς που τα γράφετε αυτά είσασταν το 2010 εναντίον του μνημονίου και εμείς οι "άλλοι" υπέρ;

  7. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 23/04/2013 14:44:12

    Ἤξερε πολύ καλά τί ἔλεγε καί τί ἔκανε.Καί κυρίως ἤξερε γιατί βγῆκε...
    Ὅλα τελικά ἔγιναν γιά νά δοθεῖ τό ἰσχυρό μήνυμα στίς ἀγορές...

  8. νεφέλη avatar
    νεφέλη 23/04/2013 14:44:19

    Οταν προπαγάνδιζε την "παγκόσμια διακυβέρνηση" ( όχι η πανευρωπαική...) ως επιτακτική άμεση ανάγκη, ακόμη και προ καστελόριζου, τι ακριβώς εννούσε;

    • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
      ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ νεφέλη 24/04/2013 22:04:48

      Χαίρομαι που κάποιοι έχουν πολύ καλή μνήμη. Να αναφέρω ότι και ο Κουβέλης εύχεται/προσδοκά οι λαοί της Ευρώπης να έχουν ενισχυμένηη ευρωπαϊκή συνείδηση ώστε/και να υποχωρήσει η εθνική τους συνείδηση.

  9. takis400 avatar
    takis400 23/04/2013 15:03:37

    βλεπω το βιντεο και ριγη συγκινησης με διαπερνουν τρια χρονια μετα,ε εχω πιει και 5-6 τσιπουρα,λες να με πειραξαν?

  10. tpe avatar
    tpe 23/04/2013 15:28:30

    Νομίζω το πρόβλημα είναι πολύ συγκεκριμένο. Το "μνημόνιο" ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ. Οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις του, όμως, ΝΑΙ.

    Προσωπικά, τον βρίζω γιατί δεν είχε το κατάλληλο υπογάστριο για να περάσει τις αλλαγές. Κι έφερε το ΔΝΤ. Γιατί αν είχε το κατάλληλο υπογάστριο, όταν ο "μπούλης" τον φώναζε στου Μαξίμου, θα συμφωνούσε σε μία κυβέρνηση εθνικής ενότητας, με συγκεκριμένες, ΠΟΛΥ συγκεκριμένες μεταρρυθμίσεις και θα προχωρούσαμε.

    Δείτε την Ιρλανδία. Για ΑΚΟΜΑ μία φορά, παράδειγμα.

    • B.Q avatar
      B.Q @ tpe 23/04/2013 16:26:05

      ...Δεν του έλειπε το...υπογάστριο. ΠΡΟΔΟΤΗΣ σε διατεταγμένη υπηρεσία ήταν ο άνθρωπος!!!! Τι άλλο πρέπει πια να γίνει για να παραδεχτούμε τις πικρές αλήθειες;; Σημίτης-ΓΑΠ, έδρασαν βάσει προμελετημένων σχεδίων. Είναι πλέον ανάγλυφη η αλήθεια.
      **Υ.Γ : Οι ...''διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις'' για την ώρα, είναι η απίθανη ανεργία, η απύθμενη ύφεση και τα ατέλειωτα λουκέτα. Για να δούμε παρακάτω...

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ B.Q 23/04/2013 22:24:48

        Ἔτσι ἀγαπητή Βασίλισσα!
        Καθαρά πρἀγματα,τέλος οἱ εὐγένειες.
        Προδότες ἦταν καί πρέπει νά λογοδοτήσουν στόν Ἑλληνικό λαό.

        • Kostas nikolaou avatar
          Kostas nikolaou @ Κυθήριος Τ. 24/04/2013 11:15:32

          Θα λογοδοτήσουν σίγουρα αγαπητέ κυθήριε ( το υποσχέθηκε και ο πρόεδρος προεκλογικά). το κακό είναι πως δεν είπε το πότε θα λογοδοτήσουν. ελπίζω πριν το 3000 μ.Χ

          • Κυθήριος Τ. avatar
            Κυθήριος Τ. @ Kostas nikolaou 24/04/2013 13:44:16

            Tό θέμα φίλε Κώστα δέν εἶναι τό πότε,ἀλλά τό ἑάν λογοδοτήσουν..

  11. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 23/04/2013 16:11:39

    Δεν κατάλαβα το πνεύμα σας....το πρόβλημα είναι το Μνημόνιο,το Καστελόριζο ή ο Παπανδρέου;
    Πολλά εχουν ανακοινωθεί απο τότε εξίσου ...σωτήρια!!

  12. Σίμος avatar
    Σίμος 23/04/2013 16:12:13

    Φόραγε και μοβ γραβάτα για την περίσταση... (κηδεία)

  13. Hans avatar
    Hans 23/04/2013 16:20:46

    Δε βλέπω καμία απολύτως διαφορά στις πολιτικές του Παπανδρέου και όλων όσων ακολούθησαν. Δυστυχώς. Απλά έχουν το πλεονέκτημα ότι έπονται, οπότε έχουμε ήδη υπόστεί το σοκ και οι επόμενοι δεν εισπράτουν τη δυσαρέσκεια στον ίδιο βαθμό.

    Το μεγαλύτερο λάθος ήταν ότι δεν είπαν (ή δεν είδαν, αν και δεν το νομίζω) την αλήθεια για τη διάρκεια της κρίσης. Αντίθετα υπόσχονταν σύντομο απεγκλωβισμό.

  14. ΑντιΠΑΣΟΚ avatar
    ΑντιΠΑΣΟΚ 23/04/2013 16:31:17

    Η ΝΔ τότε αντιτάχθηκε πολύ ορθώς στο Μνημόνιο. Όσα διέγνωσε ως προβλήματά του αποδείχθηκαν όχι μόνο υπαρκτά αλλά συνεχίζονται μέχρι και σήμερα. Πώς είναι δυνατόν σήμερα, τρία χρόνια μετά, να συγκυβερνά με το ΠΑΣΟΚ, το κόμμα των λωποδυτών και κλεφτών, σε μνημονιακή βάση;

  15. euagelos avatar
    euagelos 23/04/2013 17:33:22

    Επειδή παρέλαβε "καμμένη γη".

  16. theo1611 avatar
    theo1611 23/04/2013 18:37:19

    Τρία χρόνια με τη θηλιά στο λαιμό!!!

    Ενώ είχαμε/έχουμε τη δυνατότητα να πηγαίναμε/πηγαίνουμε χαλαρά και άνετα!

    Όμως ότι έγινε, έγινε!

    Το θέμα είναι τι κάνουμε από δω και πέρα.

    Αλλά μόνο με αυτό δεν ασχολούμαστε παρά μόνο υπό το πρίσμα της κριτικής του λάθους (που έχει γίνει και δεν επανορθώνεται, στο χρόνο που έγινε)

    ΥΓ: Η ιστορική κριτική και αναδρομή έχει νόημα μόνο αν συνοδεύεται από προτάσεις/λύσεις για το σήμερα και το αύριο. Για τα άλλα (τα τότε, τα σήμερα και τα αύριο) θα αποφανθούν οι ιστορικοί του μέλλοντος.

    ΥΓ: Έβαλε κανένας μας τον εαυτό του στη θέση του Παπανδρέου τότε, του Σαμαρά σήμερα, για να μας αιτιολογήσει τι και πως θα έπραττε διαφορετικά και πως θα διασφάλιζε την επιτυχία του σχεδίου του?

  17. cp avatar
    cp 23/04/2013 18:50:29

    Ο ΓΑΠ έκανε τραγικά λάθη. Μπορούσαμε να πέσουμε ποιό μαλακα.
    Η Ελλάδα από το 2003 είχε χάσει την ανταγωνιστικότητα της .Υπάρχουν μελέτες .
    Η λύση του μνημονίου είναι η εσωτερική υποτίμηση . Δεν υπάρχει άλλος δρόμος εντός του ευρώ . Μόνο αν αυξηθούν οι μισθοί στις βόρειες χώρες ή υπάρξει αναδιανομή πόρων εντός ΕΕ. Οπως πληρώνουμε πχ τις άγονες γραμμές διότι θεωρούμε -και σωστά- ότι τα νησιά μας πρέπει να κατοικούνται. Αυτα όμως δεν τα αποδέχονται οι βόρειοι και δεν μπορούμε να τους "αλλάξουμε κεφάλι ".
    Προσωπικά είμαι υπέρ εθνικού νομίσματος και εξόδου από την ΕΕ όπως η Νορβηγία, Ελβετία ,Ισλανδία. Δεν είμαι αριστερός ,αλλά πιστεύω ότι ευρώ και μνημόνια είναι παντρεμένα. Και το ευρώ έχει κόστος και η έξοδος. Τα δύο κόστη πλέον είναι απόλυτα συγκρίσημα διότι χρειάζεται και άλλη εσωτερική υποτίμηση. Εχω άλλο τόσο δρόμο να διανύσουμε ! (Προς Βουλγαρία?)

  18. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 23/04/2013 18:56:15

    Αν οταν εφυγε ο Ανδρεας ειχε εκλεγει ο Τσοχατζοπουλος και ειχε τον Σημιτη ως ΥΠ.ΕΘ.Α. θα ειχε αλλαξει κατι ?

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Ο Χαζος του χωριου 23/04/2013 22:26:10

      Σέ σχέση μέ τά Ἴμια ἐννοεῖς;

  19. firiki2010 avatar
    firiki2010 23/04/2013 20:08:12

    Μερικοί σχολιαστές τα έχουν μπερδέψει τραγικά τα πρ4άγματα και επειδή η σημερινή κυβέρνηση εφαρμόζει "μνημόνιο" προσπαθούν να μας πείσουν ότι δικαιώθηκε ο κ Παπανδρέου. Από την συλλογιστική τους βγάζουν εντελώς την διάσταση που λέγεται "χρόνος". Σήμερα υπάρχουν εντελώς άλλες συνθήκες που μεγάλο μέρος τους προεκυψε από τις Γιωργοπαπανδρεϊκές ανοησίες.
    Ο Παπανδρέου έχει τεράστιες ευθύνες για το μνημόνιο και γιατί ως αξιωματική αντιπολίτευση έκανε ότι μπορούσε για να υπονομεύσει τις όποιες προσπάθειες (λίγες και καθυστερημένες) της κυβέρνησης Καραμανλή και γιατί με την προεκλογική του εκστρατεία εξέθρεψε ανόητες ελπίδες και γιατί ως πρωθυπουργός καθυστέρησε εγκληματικά να πάρει μέτρα και παρα τις προειδοποιήσεις της Ευρώπης επέμενε στο "εμείς θα εφαρμόσουμε το σχέδιο μας" διαδίδοντας παράλληλα παντού τα περί Τιτανικού. Η συμπεριφορά αυτή είχε σαν αποτέλεσμα να προκύψει ένα μνημόνιο κυριολεκτικά φτιαγμένο στο πόδι, στο οποίο μπήκαμε με το "μαχαίρι στο λαιμό" και το οποίο από τότε άλλαξε αρκετές φορές. Οσο για την εφαρμογή του μνημονίου ας μην μιλήσω. Εκανε αυτά που θα μπορούσα να κάνω ως πρωθυπουργός ... κι εγώ. Δεν θέλει μεγάλη ικανότητα να αποφασίσεις κόψιμο μισθών και συντάξεων. Και για την εν γένει ικανότητα του ως πρωθυπουργός ... τι να πω; Κατάντησε να του λένε οι δικοί του "Να σου δώσουμε ψήφο εμπιστοσύνης , αρκεί μετά ... να φύγεις !"

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ firiki2010 23/04/2013 20:43:17

      Με τη λογική σου και ο Σαμαράς έχει ευθύνες επειδή στην αρχή μιλούσε σαν αντιμνημονιακός και καθυστέρησαν τα αναγκαία μέτρα του ΔΝΤ τα οποία ελήφθησαν μετά. Και οι δύο περιπτώσεις όμοιες είναι απλά ευτυχώς άλλαξε γραμμή εγκαιρα ο Σαμαράς.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Περικλής 23/04/2013 23:23:12

        Ποια μέτρα καθυστερησε ο Σαμαράς;

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ firiki2010 23/04/2013 21:17:53

      Δεν έχεις δίκιο πιστεύω. Τα βλέπεις κάπως κομματικά και όχι τόσο αντικειμενικά τα πράγματα.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Περικλής 23/04/2013 22:15:17

        Eνδεχομένως. Αν δεν βαριέσαι εξήγησε μου όμως γιατί. (Εκτιμώ ιδιαιτέρως την ευθύτητα του "εγώ είμαι υπερ και των δυο μνημονίων και του Σαμαρά και του Παπανδρέου" )

        • Περικλής avatar
          Περικλής @ firiki2010 23/04/2013 22:22:19

          Ναι, με συγχωρείς. Θεωρώ ότι όντως έχεις δίκιο για το ΕΓΚΛΗΜΑ Παπανδρέου να πει "λεφτά υπάρχουν" με στόχο την υπονόμευση Καραμανλή. Αυτό είναι το έγκλημά του κατ εμέ και όχι το μνημόνιο. Και είναι έγκλημα το οποίο θα έπρεπε να τιμωρείται με φυλακή.

          Παρ' όλα αυτά δεν φταίει ο ίδιος αποκλειστικά για την κατάσταση της χώρας καθώς στη μεταπολίτευση διάφοροι αρχηγοί διόγκωσαν το χρέος. Μάλιστα αν και το μεγάλο φαγοπότι το έκανε εννοείται το ΠΑΣΟΚ, και η ΝΔ διόγκωσε δυστυχώς το χρέος (πολύ πολύ λιγότερο φυσικά από ότι το ΠΑΣΟΚ). Το να βρίσκουμε αποδιοπομπαίο τράγο για τις ευθύνες τόσων προσώπων και συμπατριωτών μας (μιλάς ανεξαρτήτως κόμματος τώρα) είναι κάπως αποπροσανατολιστικό.

          Συνοψίζοντας, θέλω να επαναλάβω ότι δε διαφωνώ ότι ο Παπανδρέου ήταν άχρηστος και λίγος. Εκεί όμως που φταίει δεν είναι επειδή έφερε το ΔΝΤ. Αυτό πιστεύω ότι ήταν αναγκαίο. Φταίει επειδή υπονόμευσε τον Καραμανλή με το "λεφτά υπάρχουν". Θα ήταν πολύ καλύτερη η εικόνα της χώρας αν ήσυχα και ωραία πηγαίναμε στο ΔΝΤ (αυτό το θεωρώ αναπόφευκτο και δε φταίει ο Καραμανλής παρά ελάχιστα) με Καραμανλή ή έστω με Παπανδρέου χωρίς δηλώσεις ξεφτύλας (βλ. "Τιτανικός").

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Περικλής 23/04/2013 22:52:42

            Έτσι είναι εν ολίγοις.

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ Περικλής 23/04/2013 23:21:15

            Για την κατάσταση της χώρας προφανώς και υπάρχουν βαθύτερες ευθύνες που πάνε σε βάθος δεκαετιών. Οι ευθύνες μοιράζονται στο σύνολο του πολιτικού κόσμου (όχι βέβαια ισομερώς) και σε εμάς (και πάλι όχι ισομερώς). Οι Παπανδρεϊκοί χειρισμοί όμως πριν τις εκλογές, πριν το μνημόνιο αλλά και στη συνέχεια ήταν τραγικοί. Τον Απρίλιο του 2010.... ναι το μνημόνιο ήταν μονόδρομος (το είχε παραδεχθεί τότε και ο Σαμαεάς) αλλά υπάρχει και πριν και μετά.
            Χαίρομαι που δεν τα βλέπω "κάπως κομματικά".

          • Περικλής avatar
            Περικλής @ firiki2010 24/04/2013 00:07:22

            Απλά το δεύτερο σχόλιο το έκανα εν συντομία και δεν ήταν ακριβές γιατί κάποιο λάθος έγινε με το πρώτο. Το "κάπως κομματικά" όντως ήταν ατυχής έκφραση και εύκολα παρεξηγήσιμη. Τέλος πάντων, νομίζω ότι καταλάβαμε ο ένας τον άλλο.

            Απλά ήθελα να πω ότι ο Σαμαράς (κατ' εμέ) ίσως έπρεπε να μην ασκεί αντιμνημονιακή πολιτική και να μη λέει ότι το μνημόνιο καταστρέφει τη χώρα. Να κάνει εξ αρχής δηλαδή μια ώρα νωρίτερα αυτό που κάνει σήμερα.

            Αυτή είναι φυσικά προσωπική μου άποψη.

  20. Μαρία Παπαδάκη avatar
    Μαρία Παπαδάκη 23/04/2013 21:23:36

    Σημασία έχει,ότι θα έπρεπε να είναι στη φυλακή,για τα δεινά που περνάει ο Ελληνικός λαός.

  21. Αμφιβολία avatar
    Αμφιβολία 23/04/2013 22:19:13

    Για τον Καραμανλή λες, Νικήτα;

    • Αμφιδέξια avatar
      Αμφιδέξια @ Αμφιβολία 23/04/2013 23:33:56

      :-) Κολλάει!

  22. B.Q avatar
    B.Q 23/04/2013 22:20:21

    :-) Γλυκιέ μου, έχασες! Πάρε τηλέφωνο την κόκκινη φοβία που στοιχειώνει τα όνειρά σου, την απωθημένη φαντασίωση που απειλεί να σου αφαιρέσει την κουτάλα που κρατάς και θα συνεννοηθείτε μια χαρά. Είναι βέβαιο. Και οι μεν (Νεοφιλελευθεράντζες, μηνημονιολάγνοι,και λοιποί συγγενείς) και οι δε (Συριζο αντιμνημονιοαριστεράντζες γιαλαντζί), για το πάπλωμα τσακώνεστε και μόνο. Αλλάζετε χρώματα, ονόματα, δικαιολογίες και προφάσεις, αλλά η πονηριά στο μάτι κι η φτώχεια στο λόγο ΔΕΝ κρύβονται. Είσαστε οι δύο όψεις στο ίδιο νόμισμα. Εξουσιομανείς, υποκριτές, αστείοι και κάλπικοι. Την Κύπρο μην την λερώνετε άλλο με τα σάλια σας, σύντομα ίσως σας εκπλήξει πολύ δυσάρεστα. Καλή σας νύχτα και όνειρα γλυκά. Την κουτάλα γερά και στον ύπνο σας, γιατί όπου να΄ναι θ΄αλλάξει χέρια. Έτσι γίνεται πάντα. Εναλλάσσεστε. Όμως τώρα πονήρεψαν κι άλλο οι καιροί και το παίγνιο επίφοβο.....

    • White knight avatar
      White knight @ B.Q 23/04/2013 22:51:20

      α. Παρακολουθώντας τα σχόλια σου, περίμενα ότι κάπου εδώ θα πέταγες τα περί πνευματικής φτώχειας του αντιπάλου σου (δηλ. εμένα).
      β. Από το "γιαλαντζί" καταλαβαίνω ότι είσαι βασιλικότερη του βασιλέως. Πάντως λάθος δεν έκανα-ο χώρος αυτός έχει αλλάξει τόσες απόψεις όσες και οι διακυρηγμένες πολιτικοκοινωνικές θεωρίες (π.χ. το 5ετες πρόγραμμα οικονομικής ανάκαμψης του Λένιν, νομίζω ότι θα ονομαζόταν σήμερα "απελευθέρωση των αγορών"!). Στο μόνο που είναι σταθερός είναι η δίψα για κατάληψη της εξουσίας.
      γ. Όσον αφορά στην Κύπρο, εύχομαι να έχουν κάποια εξέλιξη θετική γιαυτούς. Δε βλέπω για ποιο λόγο κάτι τέτοιο θα με "εκπλήξει πολύ δυσάρεστα". Τώρα, αν η υποτιθέμενη εξέλιξη είναι καταστροφική και κάποιοι καυχηθούν γιαυτή αυτό δεν θα τους κάνει τίποτα άλλο από κολλημένους και δογματικούς.
      Τώρα, θα μου επιτρέψεις, γλυκιά μου, να μην ασχοληθώ άλλο-καληνύχτα!

      • B.Q avatar
        B.Q @ White knight 23/04/2013 23:19:47

        Ξεπερνώ τα α) και β) σας ως μη απαιτούντα απάντησης, μιας κι εσείς ...καταλαβαίνετε πάρα πολλά και την ώρα μου μόνο θα χάσω αν προσπαθήσω να σας...παραπλανήσω!! :-) Μάταιος θα ήταν ο κόπος μου. Δεν κοροϊδεύεστε εσείς. Πάμε λοιπόν στο γ) που τόσο σας ενοχλεί. Η Κύπρος λοιπόν, όσο κι αν συνεχώς επικαλείσθε την ''καταστροφή'' της, για να αυτοεπιβεβαιωθείτε, δεν αποτελεί τη δικαίωση των Μνημονιολάγνων, κι η όποια ευτυχής εξέλιξη της πορείας της, θα σας εκπλήξει δυσάρεστα γιατί θα σωριάσει σε θρύψαλα τις αστείες θεωρίες περί νεοφιλελεύθερων μονοδρόμων. Άντε τώρα ''γλυκιέ'' μου να κοιμηθείτε και να θυμάστε, οτι κανείς δε σας προσκάλεσε να ...ασχοληθείτε. Εσείς νομίσατε πως κάτι υπήρχε να μας πείτε, αλλά λάθος νομίσατε....

  23. η Dimi avatar
    η Dimi 23/04/2013 22:24:22

    «μικρό μου
    Καστελλόριζο» (αποσπάσματα)
    Του Νίκου Καρακώστα | Εκδόσεις Λούση Μπρατζιώτη – Αθήνα 1993

    .. Η θέση κλειδί που κατέχει το Καστελλόριζο προξενεί και άλλες ταλαιπωρίες στους κατοίκους του. Το κυριεύουν πάλι οι Τούρκοι μέχρι την άφιξη του Λάμπρου Κατσώνη, προδρόμου της Ελληνικής Επανάστασης που το πολιορκεί το 1788.
    Το κάστρο, γερά οχυρωμένο εκείνη την εποχή, διέθετε 115 στρατιώτες και 14 κανόνια. Οι οθωμανοί, μετά από πεισματική μάχη, ύψωσαν λευκή σημαία. Ο Κατσώνης γκρέμισε το κάστρο κι έχτισε ένα φρούριο στη νησίδα Ρω.

    Το σούρουπο έρχεται πάλι κι αν τύχει και πλησιάσει κανείς το νησί, θα ακούσει μέσα στη σιγαλιά ξεκάθαρα τους ήχους και τις ομιλίες που φθάνουν από το λιμάνι στο κλειστό, σαν αρχαίο θέατρο κόλπο. Μπορεί να είναι φωνές σημερινών ανθρώπων, μπορεί όμως να είναι και ο αντίλαλος του πλήθους που μοχθούσε, μερικούς αιώνες πριν, για το καθημερινό του ψωμάκι.

    Στο λιμάνι λοιπόν στηρίζουν τις ελπίδες τους οι Καστελλοριζιοί, μετά το γκρέμισμα του κάστρου, που όχι μόνο δεν τους προστάτεψε, αλλά ήταν η μόνιμη αιτία των δεινών τους.

    Μετά τη νίκη του Κατσώνη, οι κάτοικοι του νησιού νοιώθουν ελεύθεροι αλλά εξουθενωμένοι και αδύναμοι από τις ταλαιπωρίες. «Καταλαβαίνουμε πόσο δυστυχείς είναι οι Ελληνες που κατοικούν αυτόν τον βράχο. Δεν μπορούν να σπείρουν ή να θερίσουν. Δεν υπάρχουν ούτε λάχανα, ούτε φρούτα ή δημητριακά. Μονάχα λίγες ελιές» (μάς πληροφορεί ο περιηγητής Σάβαρυ που φθάνει εκεί στα 1742).

    Οι Τούρκοι επιστρέφουν, κατακτούν πάλι το νησί, που μένει κάτω από την οθωμανική κυριαρχία μέχρι την Επανάσταση του 1821.

    Οταν ξεσπά η Επανάσταση στην κυρίως Ελλάδα, το Καστελλόριζο, είναι ήδη μια σημαντική ναυτική δύναμη. Οι κάτοικοι αμέσως μετατρέπουν τα εμπορικά καράβια τους σε πολεμικά και ρίχνονται στον αγώνα, αφού πρώτα εξασφαλίσουν τις οικογένειές τους σε άλλα νησιά. Κάνοντας έφοδο με τον μικρό στόλο τους στον κόλπο της Αττάλειας βυθίζουν δύο τουρκικά πολεμικά. Όμως παρ’ όλες τις ανδραγαθίες τους, για άλλη μια φορά δεν καταφέρνουν ν’ αποκτήσουν την ελευθερία τους. Το Πρωτόκολλο του Λονδίνου, στα 1830, τους αναγκάζει να επιστρέψουν στον οθωμανικό ζυγό. Οι Καστελλοριζιοί ζητούν αμνηστία. Όταν την εξασφαλίζουν, επιστρέφουν στην πατρίδα τους χαρούμενοι. Το λιμάνι γεμίζει πανιά και ξάρτια. Στη στεριά βασιλεύει ερημιά. Όμως έξαφνα παρατηρούν κάποια κίνηση. Όταν φθάνουν κοντά, λύνεται η απορία τους. Είναι ο μοναδικός φύλακας που είχε απομείνει στο βουνό, ο μοναχός που ασκήτευε στο μοναστήρι του Αϊ-Γιώργη. Τους χαιρετάει τρελός από τη χαρά του. Βλέποντας πως αργοπορούν ν’ αράξουν, πέφτει με τα ράσα στο νερό, για να τους προϋπαντήσει. Ο κόσμος που γυρίζει από την προσφυγιά, σπεύδει να τον μιμηθεί. Ήταν η 19η Ιουλίου, παραμονή του προφήτη Ηλία. Από τότε οι Καστελλοριζιοί δεν ξεχνούν ποτέ αυτή την επέτειο. Μια τέτοια μέρα, κανείς δεν μένει άβρεχτος και πρωταγωνιστής είναι πάντα ο ιερέας του νησιού.

    Το Καστελλόριζο υπέμεινε τη μοίρα του χωρίς να μειώσει τη ναυτική του δραστηριότητα. Αντίθετα, όλο πρόκοβε, όχι μόνο στο εμπόριο αλλά και στο πνεύμα. Εκείνη την εποχή ιδρύθηκαν σχολεία ονομαστά, όπως η Σαντράπεια σχολή και άλλα πνευματικά κέντρα και ιδρύματα, που μόρφωσαν και διέπλασαν πολλές γενιές του τόπου αλλά και πολλών άλλων νησιών του Αιγαίου. Στο νησί υπήρχε μεγάλη ακμή και φυσούσε κάποιος άνεμος ελευθερίας, γιατί οι Καστελλοριζιοί, αν και είχαν τούρκο διοικητή, ουσιαστικά κυβερνούσαν μόνοι τους, αφού τη διαχείριση των κοινών είχαν στα χέρια τους οι Δημογέροντες. Εχοντας εξασφαλίσει το ελεύθερο να διακινούνται χωρίς φόρους στα τουρκικά παράλια, αυξάνουν τον εμπορικό τους στόλο.

    Βρισκόμαστε στα μέσα του 19ου αιώνα και αυτός ο βασανισμένος βράχος, αυτή η κουκκίδα στο χάρτη της Ευρώπης, διαθέτει 500 μεγάλα καράβια, μεγάλη και υπολογίσιμη εφοπλιστική δύναμη για εκείνα τα χρόνια. «Η εντύπωσή μας, όταν φθάσαμε στο νησί, ήταν πως επισκεπτόμαστε μιάν άλλη χώρα. Εκατοντάδες Ελληνες συχνάζουν στην παραλία και τα καφενεία. Μου είπαν πως ζούσαν μόνο πέντε τούρκοι στη χώρα. Βάρκες και πλοία γέμιζαν το λιμάνι. Έφτιαχναν καράβια, έχτιζαν σπίτια, ο κόσμος ήταν όλο δραστηριότητα και εμπορικό πνεύμα». (Από το ημερολόγιο του περιηγητή Φέλλοους, που επισκέφθηκε το Καστελλόριζο στα 1841).

    Τι συνωστισμός τότε και τι ερημιά σήμερα, συλλογίζομαι. Και βέβαια υπήρχε μεγάλος συνωστισμός, αφού τα οικόπεδα μοιρασμένα με κλήρο, δεν ξεπερνούσαν τα 35τ.μ. Έτσι, με δυσκολία χωρούσαν τα νεοκλασικά σπίτια τους. Για να εξοικονομήσουν χώρο οι δραστήριοι νησιώτες, αφού δεν μπορούσαν να απλωθούν στη γή, υψώθηκαν στον ουρανό, έτσι που οι υπερήφανοι καραβοκύρηδες να μπορούν από τα παράθυρα των απάνω ορόφων των σπιτιών τους να καμαρώνουν τα πλεούμενά τους.

    Όμως, χρειάζεται μεγάλη φαντασία για να μπορέσει να αισθανθεί κανείς την ατμόσφαιρα και τη μεγαλοπρέπεια που είχαν αυτά τα αρχοντικά, με τα ζωγραφισμένα ταβάνια, τα ασημικά και τα βοημικά κρύσταλλα, τις χρυσές λαϊνες και τις ονομαστές πορσελάνες. Στο σκοτάδι τα αρχοντικά φάνταζαν σαν μικρά κομμάτια φεγγαριού σε καλοκαιρινή νύχτα.

    Στο Καστελλόριζο κυκλοφορούσαν χρυσά νομίσματα από διάφορες χώρες. Οι κοπέλες κρεμούσαν μέρος από αυτόν τον θησαυρό στον λαιμό τους, πάνω από την όμορφη τοπική ενδυμασία τους, σε κάθε γιορτή, επιδεικνύοντας έτσι με υπερηφάνεια την προίκα τους, που την ημέρα της συμφωνίας του γάμου, στις πλουσιότερες, μετριόταν σε κουβάδες χρυσού.

  24. Αμφιβολία avatar
    Αμφιβολία 23/04/2013 22:31:08

    Όσοι είναι Μνημονιακοί, πρέπει να κάνουν άγαλμα στον πουρομπεμπέ ΓΑΠ!

    Και κάτι ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ κλπ αντιμηνμονιακοί, θα πρέπει να μας εξηγήσουν γιατί ήταν κατά του Δημοψηφίσματος ΓΑΠ.

    Όλα τα άλλα είναι για κομματικές καταναλώσεις.

    Το πολιτικό προσωπικό στην Ελλάδα είναι ΠΟΛΥ κατώτερο των περιστάσεων. Γι' αυτό και το πήρε χαμπάρι και βγάζουν το παντεσπάνι τους, μέσω της Βουλής, ό,τι πιο κατάπτυστο υπάρχει στην Ελλάδα: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΗΘΟΠΟΙΟΙ...

  25. ΝΠ avatar
    ΝΠ 23/04/2013 22:52:17

    η Dimi:υπέροχο,
    παρότι δεν είναι στο κύριο θέμα...

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ ΝΠ 24/04/2013 08:32:05

      ΝΠ καλημέρα, συμφωνούμε. Θεώρησα αναγκαίο ν’ αναφερθώ σ’ αυτόν τον λιλιπούτειο, ακριτικό, μαρτυρικό τόπο-κλειδί τον οποίο Σημειολογικά επέλεξε ο άπατρις αδιάφθορος, για ν’ αναγγείλει τον εγκλωβισμό της Ελλάδας στον ολέθριο μηχανισμό στήριξης. Η κάμερα δεν δείχνει βεβαίως τις χαρές των αρπακτικών απέναντι, που στο πρόσωπό του βρήκαν τον ανέλπιστο, από μηχανής «σύμμαχο». Το Καστελλόριζο, αυτή η μικρή, ολόλαμπρη, νότια εσχατιά του Αιγαίου, έχει ανέκκλητα στοιχειώσει τη μίζερη ζωή του. Όποιος έχει επισκεφθεί το αρχοντικό Καστελλόριζο, εντυπωσιάζεται από την ομορφιά του, τα χρώματά του, τη βαριά ιστορία του, την Ελληνικότητά του. Το ερωτεύεται με τη πρώτη ματιά. Είναι αναπόφευκτο.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ η Dimi 24/04/2013 11:55:32

        Kαι εγω εδω θα προσθεσω κατι φαινομενικα ασχετο:
        Το μικρο Καστελλοριζο πριν μερικα χρονια ειχε και Εθνικη Τραπεζα με μοναδικο στοχο να υποδηλωσει την Ελληνικοτητα και κρατικη του οντοτητα. Δεν γνωριζω αν εχει ακομα.....
        Τα σχολια και οι σκεψεις δικες σας.

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Ρηνα 24/04/2013 14:07:48

          Ρήνα, καλό μεσημέρι. Η Εθνική Τράπεζα (της Ελλάδος ως γνωστόν απαλείφεται), υπάρχει και λειτουργεί στο λιμάνι του Καστελλόριζου.
          Κωδικός: 22460
          Εθνική Τράπεζα: 49054

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ η Dimi 24/04/2013 14:15:35

            Ε Dimi μου αμα την εξαγορασει κανας Γερμαναρας η Καταριανος θα δεις πως φευγει το Υποκαταστημα στο αψε σβησε....και πολλα αλλα βεβαιως.
            Γιατι ηταν οντως μεχρι τωρα: της Ελλαδος...

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Ρηνα 24/04/2013 21:28:36

            Πολύ αγαπητή Ρήνα, σε πείσμα των άφιλων καιρών και καταστάσεων, οι Καστελλοριζιοί λατρεύουν τον Tόπο τους και τον προστατεύουν.

            Από το 2010, κι αυτό το Πάσχα και όχι μόνο, στέλνουμε στο Καστελλόριζο μια πασχαλιάτικη κάρτα, ευχές, ένα γράμμα (όχι σε ηλεκτρονική μορφή), αλλά μέσω των ΕΛΤΑ πάντα, ώστε τα πλοία να μεταφέρουν με φυσικό τρόπο το ταχυδρομείο. Για να βλέπουν και να φρίττουν οι γείτονες οι καλοί απέναντι, για το έμπρακτο Ενδιαφέρον μας, για τη Ζωή, για τη Δραστηριότητα στο νησί.

            Θυμόμαστε το Καστελλόριζο. Κάνουμε τα λόγια πράξη. Στέλνουμε μια κάρτα. Ενημερώνουμε φίλους και γνωστούς.

            Δημαρχείο Μεγίστης ή Δημοτικό Σχολείο
            Μεγίστη
            851 11 Καστελόριζο
            Δωδεκάνησα
            ΕΛΛΑΔΑ

            Σημαντικό. Το Καστελλόριζο διαβάζει Antinews.gr

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ η Dimi 25/04/2013 00:38:38

            To ηξερα απο καιρο Dimi μου και στελνω και σε ανυποπτο χρονο και εκανες αριστα που το ξαναθυμισες....
            Να στειλουμε ολοι φετος το Πασχα, να πλημμυρισει το Κατελλοριζο Ελληνικες καρτες με ευχες στους ακριτες συμπατριωτες μας.
            Πολλοι θα το γελασουν αλλα ακομα και τα μικρα εχουν τη σημασια τους....

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ Ρηνα 25/04/2013 00:39:40

            διορθωση: Καστελλοριζο

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ Ρηνα 25/04/2013 00:44:47

            Dimi καμμια φορα γραφονται αρθρα επι αρθρων -ακομα κι εδω- περι πατριωτισμου. Ο καθενας ομως αναλογα με τα βιωματα του αναγνωριζει αμεσως εναν πατριωτη αμα τον συναντησει περα απο τις αναλυσεις και τις λεξικογραφικες περιγραφες.
            Ετσι δεν ειναι;

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Ρηνα 25/04/2013 01:53:02

            Σωστά Ρήνα. Εμείς κάνουμε αυτό που υπαγορεύει η συνείδησή μας και η αγάπη για τη πατρίδα μας. Βάζουμε τον εαυτό μας στη θέση των συμπατριωτών μας. Με πόση λαχτάρα θα περιμέναμε ν' ανοίξουμε και να διαβάσουμε τις κάρτες, τις επιστολές, τις ευχές. Να νοιώσουμε τη χαρά ότι μας θυμούνται ότι μας αγαπούν, ότι όλοι οι Ελληνες είμαστε μονιασμένοι γι αυτό ποτέ μόνοι, ποτέ
            ξεχασμένοι. Γι αυτό εμείς κάνουμε τα λόγια πράξη και αυτό είναι που τελικά μετράει. Υπέροχο που είσαι ενεργά ενήμερη επί του θέματος. Θερμά Συγχαρητήρια!
            *Το Καστελ(λ)όριζο γράφεται και με ένα και με δύο λάμδα.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Ρηνα 25/04/2013 02:18:36

            Οι Καστελλοριζιοί, εξαναγκάζονται ν’ αγοράζουν προϊόντα από τη τουρκια (το πανάκριβο ευρώ φεύγει από τα Ελληνικά χέρια!), επειδή όπως λέγεται τα προϊόντα από τη Ρόδο πωλούνται σε πολλαπλάσια τιμή. Οι ιθύνοντες του Υπουργείου Εμπορίου, ας το προσέξουν ιδιαίτερα και άμεσα το θέμα.

  26. roadrunner avatar
    roadrunner 23/04/2013 23:41:59

    Φλεβάριασε, ξαναφλεβάριασε και ακόμη με τη θηλιά στο λαιμό είμαστε.
    Πότε θα κάμει ξαστεριά ;

  27. ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
    ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 23/04/2013 23:46:39

    Την ίδια μέρα που έγινε το διάγγελμα Παπανδρέου βρισκόμουν με κάποια στελέχη της ΝΔ στον κεντρικό πεζόδρομο της πόλης μας. Ένας από τους πολιτικούς "φωστήρες" του τόπου μας (σημαντικό στέλεχος της τοπικής αυτοδιοίκησης) είπε στους υπόλοιπους της παρέας: "Τον Παπανδρέου θα τον γράψει η Ιστορία" (εννοώντας ότι είχε το θάρρος να κάνει κάτι που ο Καραμανλής δεν θα τολμούσε). Τέτοια είναι τα μυαλά τοπικών παραγόντων και παραγοντίσκων της ΝΔ στον τόπο μας. Ο κύριος αυτός παραμένει σημαντικό στέλεχος της τοπικής αυτοδιοίκησης (με τις δημοτικές εκλογές που διεξήχθησαν). Τι ελπίδες να έχει ένα κόμμα με τέτοια στελέχη;

  28. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 23/04/2013 23:57:09

    Κυθηριε, ενοω σε σεχση με τις μιζες...

    Μηπως π.χ. ο Ζηγρας λεγοταν Τσουκατος....

  29. rally monkey avatar
    rally monkey 24/04/2013 00:21:47

    την 'κυρίως δουλειά' την εκανε πριν την εξαγγελία του Καστελόριζου
    μονο 'on the tapes'..υπάρχει υλικό για πολλάκις ισόβια ..
    και για τον ίδιο και για συνεργάτες του
    όταν και όποτε η Ελλάδα ξαναγίνει κράτος φυσικά..
    προς το παρόν η συγχυση ζει και βασιλεύει
    και ο ίδιος απολαμβάνει υψηλής προστασίας..
    για πόσο ακόμα..

  30. Κυρκος avatar
    Κυρκος 24/04/2013 03:04:39

    Στο ΔΝΤ μπηκαμε για την τεχνογνωσια!!
    Ετσι μας ελεγε η εταιρεια πασοκ και το γαπας..

    Η τεχνογνωσια μας ελειπε ! Γιαυτο ζητησαμε το ΔΝΤ ..

    Τι μνημονια και πρασινα αλογα (αναπτυξη ηθελα να πω) μας λενε τωρα!!!

  31. Evangelos avatar
    Evangelos 24/04/2013 07:00:57

    και όμως BQ τα μιλάει πολύ σωστά !!! (y)

  32. Anonymous avatar
    Anonymous 24/04/2013 10:47:18

    Μαs πουλουσαν και μαs πουλαν σαπιλα.
    Μαs χαλουσε η δραχμουλα μαs θελαμε να γινουμε ευρωπαιοι ισχυροι.
    Τωρα φατε ευρω και πιειτε πετρελαιο !!!!!

  33. geocool avatar
    geocool 25/04/2013 10:02:01

    το αυτονοητο για τον μεσο Ελληνα δικαιωμα καποιας οργανωσης να χαριζει τροφιμα μονο σε Ελληνες αναδεικνυεται απο τα ΜΜΕ σαν μεγαλο εγκλημα.
    Σε συνδιασμο με την απαιχθεια μεγαλης μεριδας του κοσμου προς το εκδοτικο κατεστημενο ειναι δυνατον να οδηγησει την Χ.Α. μια παραταξη χωρις καμμια προταση για το οικονομικο προβλημα της χωρας σε ποσοστα 15 - 20%.

    Ειναι τοσο βλακες? Η μηπως ο σχεδιασμος τους ειναι το επομενο εκλογικο αποτελεσμα να ειναι τετοιο ωστε να γινει αναποφευκτη κυβερνηση συνεργασιας
    ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.