#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/11/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τρέμουν τον Λαό και τα αποκαλυπτήρια της Πτώσης.



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Όλοι οι λύκοι αλυχτούν, μέσα κι έξω απ΄ την Πατρίδα. Η πέμπτη Φάλαγγα της υποταγής, οι ίδιοι που προχθές, πιστεύοντας πως ο Παπανδρέου θα ανατραπεί, τον λοιδορούσαν και του έκαναν μνημόσυνο, σήμερα έχουν πιάσει εργολαβία εκβιασμών κατά του Αρχηγού της Ν.Δ.  Η ίδια ομοχειρία, που ενάμιση χρόνο τώρα προσπαθούσε λυσσαλέα να μας πείσει για την σωτηρία μας με το Μνημόνιο κι εκβίαζε την συνενοχή του Αντώνη, τώρα ξανάπιασε το πηλοφόρι και το μυστρί.

Για την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ τι να πει κανείς; Τι να πεις για την διαστρέβλωση του Συντάγματος και την παρωδία των δημοκρατικών θεσμών; Η φυλή μαζεύτηκε και του έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης, όχι για να κυβερνήσει αλλά για να…φύγει, όπως υποσχέθηκε. Αυτός όμως μένει και να δείτε που θα προσπαθήσει να ρίξει και τον Ιζνοκούντ. Παραμύθι στο Λαό, παραμύθι και στους συνενόχους.

Για να μην το πάμε γύρω – γύρω, ας πούμε ωμά και ντρέτα την αλήθεια. Στο ΠΑΣΟΚ υπερασπίζονται το πορτοφόλι τους, την νομή της εξουσίας και τα εξ αυτής ωφελήματα. Δεν κοκκινίζουν, γλύφουν εκεί που έφτυναν και κάνουν συναλλαγές και συμφωνίες μεταξύ τους, που καμία σχέση δεν έχουν με την Πατρίδα, το Λαό και τα συμφέροντα του, το Σύνταγμα. Νυν υπέρ πάντων η πασοκάρα κι ας καεί το σύμπαν.

Όλοι αυτοί οι ηρωικοί αμφισβητίες, που βρυχώνταν ανησυχούντες στα παράθυρα και τους κοινοβουλευτικούς διαδρόμους, κατάπιαν αμάσητη την απίστευτη τυχοδιωκτική αθλιότητα του δημοψηφίσματος κι ύστερα σήκωσαν το χεράκι τους, ψέλλισαν ναι και στρογγυλοκάθισαν στο αυγό τους. Κότες πράσινες λειράτες. Διότι αν είχαν λίγη τσίπα, θα τον έστελναν σπίτι του, θα εξέλεγαν άλλο αρχηγό κι αφού έπαιρνε αυτός ψήφο εμπιστοσύνης θα οδηγούσε ταχέως την χώρα σε εκλογές, ενώ παράλληλα θα δέχονταν ό,τι επίμονα προτείνει ο Αντώνης για την κύρωση της συμφωνίας της 26/10 και την εκταμίευση της 6ης δόσης.

Έτσι θα προκύψει νέα κυβέρνηση με καθαρή εντολή που θα μπορέσει να δώσει τον αγώνα για τα εφαρμοστικά μέτρα, την αλλαγή της συνταγής που μας οδήγησε σε οικονομική και κοινωνική ασφυξία, να κάνει αυτό που δεν έκανε ο τύπος που φεύγει για να μείνει: να διαπραγματευτεί.

Ο μνημονιακός τουρίστας του Μαξίμου, αφού προκάλεσε τη θύελλα με την τυχοδιωκτική γκέλα του περί δημοψηφίσματος, τώρα θέλει να μας σώσει από το θηρίο που έφερε στην αυλή μας κι αλυχτάει μπρος στα μούτρα μας. Η αλήθεια είναι πως τρέμει τον Λαό. Προλαβαίναμε να κάνουμε δημοψήφισμα με διχαστικό κι αυτοκτονικό ερώτημα αλλά δεν προλαβαίνουμε, δεν πρέπει, τάχα, να γίνουν εκλογές. Ξέρετε γιατί; Γιατί το ΠΑΣΟΚ θα πάρει το πολύ 15%. Γιατί θα φύγουν από τα Υπουργεία κι όσους φακέλους κι αν κάψουν, η αλήθεια των πεπραγμένων τους θα μας τραβάει απ’ το μανίκι. Κι είπαμε, το Γουδί δουλεύει υπό έκτακτες συνθήκες, αλλά ο Κορυδαλλός είναι πάντα εκεί. Τρίτη – Πέμπτη μακαρόνια, φάτε μάγκες βγάλτε χρόνια. Ο Αντώνης Σαμαράς έχει καθαρό βλέμμα κι αυτό τρομάζει αυτούς που έχουν μάθει στον αμοραλισμό και την κυνική αρπακτικότητα. Ο Αντώνης δεν μετείχε στο πάρτυ της μεταπολιτευτικής παράγκας. Παρά την ρήση του Μπιθικώτση, «όλοι στην ίδια σκάφη πλένουμε τα ρούχα μας», εκείνος τα πλένει χώρια. Εκεί που τα πλένουν οι τίμιοι άνθρωποι. Δεν είναι σαν τα μούτρα τους και δεν πρόκειται να γίνει τώρα.

Το πρόβλημα, αδέρφια, του Γιώργου είσαστε εσείς, ο Λαός. Η πολιτική φάμπρικα που στήσανε αυτά τα καλόπαιδα, τα σόγια, τα εξαπτέρυγα και οι συμπαρομαρτούντες, δεν αντέχει στην λαϊκή ετυμηγορία, στην γνώμη και στην ψήφο σας. Από πίσω είναι ο «μεταμφιεσμένος Έλληνας με την αμερικάνικη καρδιά» κι ένα σωρό περίεργοι τύποι, που μιλάνε φραγκοχιώτικα, αγγλικά του μιντγουέστ και γερμανικά. Αυτοί που ακολουθούσαν τις επίσημες αποστολές στο εξωτερικό άδολα κι ανιδιοτελώς.

Αυτό το βαλκανικό οικόπεδο, την ρωμιά γελάδα γι’ άρμεγμα, δεν θα την εγκαταλείψουν εύκολα.

Λοιπόν, αφέντης σε αυτόν τον τόπο είναι ο Λαός, είναι το Έθνος των Ελλήνων. Όχι οι αντζέντηδες της χρεωκοπίας, όχι τα νεοφιλεύθερα ανεπάγγελτα τσογλάνια, που ως γύπες μαζεύονται σε παρακάμαρες, συνωμοτούντες για λίγη εξουσία πάνω στην ενδεχόμενη καταστροφή.

Εδώ κουμάντο κάνουν οι Έλληνες κι αυτοί πρέπει να ερωτηθούν και ν’ αποφασίσουν. Όχι μια Βουλή που εξελέγη τον Οκτώβριο του 2009 με παραμύθια για «λεφτά υπάρχουν» και που τώρα καμία αντιστοιχία δεν έχει με την λαϊκή βούληση.

Ο Αντώνης Σαμαράς δεν ζητάει υπουργεία, δεν ζητάει την πρωθυπουργία μιας κυβέρνησης χωρίς λαϊκή εντολή, δεν υποδεικνύει καν τα πρόσωπα αυτής της βραχύβιας κυβέρνησης. Το αφήνει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο οποίος θα πρέπει πάντα να θυμάται ότι είναι Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κι όχι της οδού Ιπποκράτους. Ο Αντώνης απαιτεί να ερωτηθούν τα αφεντικά του τόπου: οι Έλληνες.

Παράλληλα στέλνει σαφές και κρυστάλλινο μήνυμα στην Ευρώπη. Φυσικά και συμφωνεί με την δανειακή σύμβαση. Που αλλού θα βρει σήμερα πόρους η Ελλάδα, εδώ που μας έφεραν οι σκιντζήδες του Μνημονίου; Φυσικά και συμφωνεί με τους δημοσιονομικούς στόχους. Δηλαδή το να επιδιώξουμε πρωτογενές πλεόνασμα, το να έχουμε έξοδα λιγότερα από τα έσοδα μας, δεν θα έπρεπε να ήταν διαχρονικός και υπερκομματικός στόχος μας; Πρέπει να μας τον υποδείξουν οι εταίροι μας; Στο σπίτι μας τι διαφορετικό προσπαθούμε να κάνουμε, όσοι είμαστε νοικοκύρηδες κι όχι ρεμάλια και μπαταξήδες; Έ, λοιπόν το να νοικοκυρέψουμε και το σπίτι του Έθνους, την Πατρίδα, δεν είναι συμβατική υποχρέωση αλλά κοινή λογική, αυτονόητο καθήκον.

Χρειαζόμαστε όμως αναπτυξιακή συνταγή κι όχι θηλιά ύφεσης κι ανεργίας, υστέρησης εσόδων. Ποιος θα το διεκδικήσει αυτό; Ο Παπανδρέου; Ούτε τον σκύλο μου να πάει βόλτα δεν θα του εμπιστευόμουν. Στην Ευρώπη θα τους λέει «καλημέρα» και θα κοιτάνε απ’ το παράθυρο μήπως είναι νύχτα. Θα το κάνει ο λεξιλάγνος, φλύαρος κι ευλύγιστος σαν τον Καρατζαφέρη, ο Βενιζέλος, που ανερυθρίαστα έλεγε πριν λίγες μέρες ότι οι Έλληνες θα πρέπει να διαλέξουν ανάμεσα στην Ελλάδα του ευρώ και την Ελλάδα της δραχμής, να διαλέξουν αν θέλουν να γυρίσουν στην Ελλάδα του 1960 ή και του 1950; Κι ύστερα τον πόνεσε η κοιλίτσα του και πήγε στο νοσοκομείο. Και μετά έγινε κι αυτός διαφωνών, με προφυλακή τον κολοσσό που λέγεται Μιλένα. Τα ξεχάσατε, λείπατε; Εγώ εδώ ήμουν και τον άκουγα. Ρε σαν δεν ντρεπόμαστε!

Λοιπόν, να ερωτηθεί το Αφεντικό για το δια ταύτα: οι Έλληνες. Κι οι Έλληνες ξέρουν πλέον ότι το διακύβευμα είναι η Ελευθερία μας και επίσης ξέρουν ποιος θα την υπερασπιστεί με σθένος και ποιοι είναι γιουσουφάκια της υποταγής, σαράφηδες της χρεωκοπίας και επενδυτές στο κοινωνικό χάος. Γκεσέμι χρειάζεται η Πατρίδα κι όχι συνεργαζόμενες κότες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αγρινίου Νικόδημος avatar
    Αγρινίου Νικόδημος 06/11/2011 07:25:40

    Φαήλο, "όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται, ζυγόν δουλείας ας έχωσιν. Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία"! Υ.Γ: Ναι, του έχουμε επιστοσύνη, ανεπιφύλακτα!

  2. spiros avatar
    spiros 06/11/2011 07:34:19

    Φαήλο Καλημέρα
    Πολύ καλά τα λές . Ο ΑΣ. υφίσταται αφόρητες πιέσεις να αποδεχθεί κάτι που είναι εχθρικό για την Ελλαδα . Επιβάλλεται η στήριξή του . Να αποδειχθεί ότι ο Λαός τον Πιστεύει τον Στηρίζει τον ακολουθεί στην παρούσα φάση για τα ΙΔΑΝΙΚΑ των Ελλήνων. Αυτά που έχει στο πετσί του. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ.

  3. κράτιστος avatar
    κράτιστος 06/11/2011 07:35:40

    όλα αυτά είναι ωραία , όμως πιστεύω ότι μεγάλη ευθύνη έχει και ο κόσμος.
    όχι μόνο γιατί τους ψήφισε, αλλά και γιατί εδώ και ενάμιση χρόνο βλέπει τον ιό της Μαργαρίτας , μαζί με τους άσχετους που τον περιβάλουν, να καταστρέφει την Ελλάδα και δεν τους ορμάει

    ΝΤΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!!!

  4. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 06/11/2011 07:44:35

    Φαήλο καλημέρα!
    Εξαιρετική και η σημερινή περέμβαση! Ο εσμός των εθνομηδενιστών της υποτέλειας, που έχει αλώσει την πλειονότητα των μέσων επηρεασμού της γνώμης και της σκέψης του λαού μας, θα τα δώσει όλα, για να σώσει το κόμμα του και το θλιβερό αρχηγό του, που για κακή μας τύχη είναι πρωθυπουργός της Ελλάδας ακόμη...
    Σε διαδύκτιο, τηλεόραση, ραδιόφωνο και εφημερίδες όλοι αυτοί οι παραγωγοί πομφολύγων, αγωνίζονται να φορτώσουν στον Αντώνη ό,τι κακό υπάρχει.
    Το δυστύχημα είναι όμως ένα. Ο λαός δεν έχει ξυπνήσει ακόμη στο βαθμό που πιστεύεις, ώστε το ΠΑΣΟΚ να πάρει 15% σε εκλογές. Δυστυχώς θα πάρει πολύ περισσότερο, γιατί το ΠΑΣΟΚ - όπως εύστοχα λέει συχνά και ο Γιανναράς- δεν είναι κόμμα. Είναι λοιμική...

    • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
      ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 06/11/2011 11:38:09

      Το πασοκ φίλε είναι επάγγελμα. Κόμμα λιμοκοντόρων, κοπριτών, κουστουμαρισμένων τίποτα.

  5. ikaros avatar
    ikaros 06/11/2011 08:05:15

    Οι πιέσεις προς τον κ. Σαμαρά είναι τεράστιες. Αυτό το έχουν καταλάβει όλοι άσχετα με τα πολιτικά τους "πιστεύω". Σήμερα όμως παρά ποτέ οι ευθύνες του ΠτΔ είναι ακόμα μεγαλύτερες. Πρέπει να μπει και αυτός στο κάδρο. Σήμερα το μεσημέρι ο κ. Σαμαράς πρέπει να είναι ξεκάθαρος και να έρθει σε ρήξη ακόμα και με τον κ. Παπούλια ο οποίος κάνει πως δεν έχει καταλάβει τίποτα. Δεν μπορεί η Προεδρία της Δημοκρατίας να δεχθεί να ορκίσει νέο πρωθυπουργό χωρίς εκλογές όταν ο λαός στενάζει. Αυτά είναι ανήκουστα πράγματα.

  6. Quid avatar
    Quid 06/11/2011 08:14:39

    Ο αδίστακτος κος. Παπανδρέου θα εκβιάσει τώρα πια τη χώρα με την καταστροφή της. Το υπερτροφικό του εγώ δεν μπορεί να δεχθεί την ήττα και την αποδόμηση των πιστεύω του. Δεν μπορεί να μείνει άλλο στην εξουσία, αλλά θέλει να ελέγχει τα πάντα από το παρασκήνιο και να συνεχίσει να σπρώχνει τα πράγματα προς την καταστροφή, ηδονιζόμενος για τη δική του υπεροχή έναντι αυτής της "θλιβερής" χώρας, που μια κακιά μοίρα έταξε σε αυτόν, τον παρεξηγημένο μεγάλο ηγέτη, να την κυβερνά.

    Ο κος. Αντώνης Σαμαράς πρέπει να αντέξει και σε αυτόν ακόμη τον εκβιασμό. Η πραγματική καταστροφή της χώρας είναι η παραμονή του κου. Παπανδρέου στην εξουσία. "Βρείτε τα γιατί δεν θα πάρετε την έκτη δόση". "Βρείτε τα γιατί αλλιώς θα φύγετε από το ευρώ". Όπως σωστά έλεγε χθες αυτή εδώ η ιστοσελίδα, πόσα ακόμη μπορούμε να δεχτούμε για να μην μας κάνουν το ένα ή το άλλο;

    Αν ήταν τόσο εύκολο να μας σκοτώσουν, θα το είχαν ήδη κάνει. Δεν μπορούν να το κάνουν, για αυτό μας λένε "αυτοκτονήστε, για να μην σας σκοτώσουμε". Ευτυχώς, ο κος. Παπανδρέου δεν έχει τη δύναμη να σκοτώσει τη χώρα. Θα αποδειχθεί αυτό στην πορεία. Θα προσποιείται ότι θα το κάνει, μήπως και υποκύψουμε έως την τελευταία στιγμή. Όμως στην πραγματικότητα, ο μόνος δρόμος για να καταστραφεί η χώρα, είναι να δηλώσει την αιώνια υποταγή της στους εις βάρος της σχεδιασμούς, που προωθεί μέσα στην Ελλάδα ο κος. Παπανδρέου.

    Μεταξύ του να αποφασίσουμε να καταστραφούμε μόνοι μας και του να μας καταστρέψουν άλλοι, μη δίνοντας την έκτη δόση, βγάζοντάς μας από το ευρώ κλπ., η επιλογή είναι, χωρίς καμία αμφιβολία, να τους γυρίσουμε τον εκβιασμό και να πούμε "αν θέλετε, καταστρέψτε μας". Και τότε θα αποδειχθεί ότι, όχι μόνον ότι δεν θα μας καταστρέψουν, αλλά και ότι, αν το επιχειρήσουν, οι δυνάμεις του έθνους θα ενεργοποιηθούν, όπως πάντοτε ενεργοποιούνταν σε κρίσιμες περιστάσεις, και θα αντισταθούμε αποτελεσματικά στη μεθοδευμένη καταστροφή μας.

    Εδώ θα είμαστε και θα το δούμε. Οι ευχές μας με τον κο. Σαμαρά, να ανθέξει την ισοπεδωτική πίεση που θα του ασκήσουν τις επόμενες μέρες.

    Αν αντέξει, το πρόβλημα Παπανδρέου θα επιστραφεί πίσω στο ΠΑΣΟΚ. Δεν θα μπορέσουν να τον ρίξουν, όμως η μεγάλη μεταβολή θα έρθει όταν το ΠΑΣΟΚ γίνει τρίτο ή τέταρτο κόμμα στις δημοσκοπήσεις. Αυτή θα είναι και η πολιτική του εξαφάνιση και πιθανότατα τότε θα έλθει και το τέλος αυτής της κυβέρνησης.

  7. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 06/11/2011 08:19:26

    Πρόκειται για τη χειρότερη κυβέρνηση όχι μόνο της Ελλάδας, αλλά και της Ευρώπης των τελευταίων δεκαετιών. Είναι επικίνδυνοι για το λαό και την Ευρώπη. Είναι αλήθεια πως σήμερα κυριαρχούν μονεταριστικές δυνάμεις σε Γαλλία ,Γερμανία που νομίζουν πως η λιτότητα λύνει τα προβλήματα. Θα πέσουν έξω. Η μόνη λύση είναι οι εκλογές.

  8. Justice avatar
    Justice 06/11/2011 08:21:44

    Στην Ευρώπη είναι σαφές και κρυστάλλινο το "μήνυμα".
    Στην Ελλάδα δεν μας δίνει να καταλάβουμε τι θέλει.
    Η επιχειρηματολογία του: "συμφωνώ να πάρουμε τα λεφτά γιατί δεν θα πληρωθούν μισθοί και συντάξεις, αλλά δεν δέχομαι τα υπόλοιπα" , δυστυχώς θυμίζει Καρατζαφέρη και Ντόρα και τους λόγους που επικαλέστηκαν για να ψηφίσουν το πρώτο μνημόνιο πριν 1,5 χρόνο.

    • S.R. avatar
      S.R. @ Justice 06/11/2011 08:29:59

      Κοιτα justice, η ειλικρινης απαντηση προς την Ευρωπη, θα ηταν .."Η ελλαδα θελει ενα προγραμμα που να "βγαινει" " ... Αυτο που θα επρεπε να ειχαν διαπραγματευθει οι ανικανοι το 2010, οταν ολο το χρεος ηταν σε ιδιωτικα χερια, και η πιθανη μας χρεωκοπια, διελυε τις τραπεζες τους...

  9. S.R. avatar
    S.R. 06/11/2011 08:23:00

    Αν τωρα υποχωρηση ο Σαμαρας, καηκαμε και καηκε... Απο χτες το βραδυ σαν να διακρινω μια ταση απολογιας στο υφος του και δεν μ'αρεσει... Αν δεν αντεξει τωρα ,παρα τις πιεσεις της διαπλοκης, χανει το ηθικο πλεονεκτημα....

    • of8almos avatar
      of8almos @ S.R. 06/11/2011 11:38:13

      Αν κάνει πίσω ο Σαμαρας ανοίγει το κουτί της Πανδώρας με ότι σημαίνει αυτό

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ of8almos 06/11/2011 12:24:47

        Δεν πρόκειται να κάνει πίσω.-

      • seven avatar
        seven @ of8almos 06/11/2011 12:36:24

        Ωραία όλα αυτά και εμείς που είμαστε εδω και διαβάζουμε και γράφουμε τα ξέρουμε , τα υποστηρίζουμε. Δεν νομίζετε όμως ότι αυτό θα πρέπει να γίνει πιο εθνικό ??? Ασχολούμαστε αν θα φύγει ο Μητσοτάκης και ο Βαρβιτσώτης ??? Ας φύγουν η Ντόρα είναι εκεί .Το θέμα είναι εθνικό .Θα πρέπει να μάθουν όλοι οι έλληνες τι ακριβώς παίζεται . Και αφού δεν τους λέει κανείς ας το κάνει ο ΑΣ. Ας σηκώσει επανάσταση ( με την καλή έννοια) ο ΑΣ να σηκώσει το λάβαρο και να φροντίσει να είναι όλη η Ελλάδα εκεί να τον ακούσει. Οι πολίτες της χώρας χρειάζονται ΑΡΧΗΓΟ - ΗΓΕΤΗ . Για αυτό μιλάμε, όχι για αρχηγό της ΝΔ. Για να συμβεί αυτό πρέπει να μιλήσει στο λαό τώρα ο ΑΣ. Να του εξηγήσει ποιός τον πιέζει , γιατί τον πιέζει , και φυσικά τι προτίθεται να κάνει ο ίδιος . Αν φύγουν βουλευτές δεν πειράζει αν έρθει ο λαός όμως τότε θα τους πειράξει όλους . Το ξαναλέω γιατί το νιώθω ο κυρίαρχος λαός χρειάζεται ΑΡΧΗΓΟ κράτους και ο ΑΣ μετά τα όσα έχουν συμβεί στην Ελλάδα είναι απλά ένας ακόμα αρχηγός της ΝΔ. Καλά τα λέει αλλά τα σκάνδαλα ( που δεν μας λείπουν σαν κόμμα) και η ατιμωρησία κατάντησαν τον κόσμο καχύποπτο με όλους. Ποιος μπορούσε να αντισταθεί στο Κωνσταντίνο Καραμανλή ??? Ήταν ναι η όχι ο αδιαμφισβήτητος ο ΑΡΧΗΓΟΣ της χώρας ? ακόμα και για τον Ανδρέα Παπανδρέου. Είναι μεγάλο βήμα αυτό αλλά αυτό χρειάζεται η χώρα . Εμπρός λοιπόν βγείτε από την Συγγρού και μιλάτε στον κόσμο . Σαν Έλληνες μπορούμε να τα βάλουμε με το σύμπαν και το ξέρουμε και το ξέρουν και στο εξωτερικό αρκεί κάποιος να μας εμπνεύσει. Πιστεύει κανένας ότι ο κόσμος δεν ξέρει ότι έχουν πάρει φωτιά τα τηλέφωνα από εσω και από έξω ??? Τι παίζεται δεν ξέρουν και ακούν τον καθένα που βγαίνει στην τηλεόραση και λέει ότι νάνε και ότι τον συμφέρει .
        Αλήθεια - Ντομπροσύνη - Σχέδιο - Όραμα - Στόχους.
        Αν εξηγηθούν με σωστό τρόπο το 30 % μπορεί να γίνει εύκολα 55% .

  10. JOHN avatar
    JOHN 06/11/2011 08:23:36

    Για να υπαρχουν πλεονασματικοι προυπολογισμοι,πρεπει απο καπου να τα παρει και απο καπου να κοψει.Το ερωτημα ειναι απο που θα τα παρει και που θα κωψει.Οριζοντια χαρατσια παλι σε ορημους και αγουρους που εξοντωνει κυριολεκτικα τα χαμηλα εισοδηματα και περικοπες χωρις σχεδιο;Ποιος εναι ο αλλος δρομος υπαρχει;Παντως ενα ειναι σιγουρο οτι με την υφεση που φαιρνουν τα νεα μετρα ασπρη μερα δεν προκειται να δουμε.Η συνταγη που ακολουθειται μεχρι σημερα ειναι θανατηφορο δηλητηριο και οχι φαρμακο σωτηριας,απο οποιουσδηποτε κι αν εφαρμωστει!

  11. ΑΝΤΩΝΙΟΣ avatar
    ΑΝΤΩΝΙΟΣ 06/11/2011 08:35:00

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!!
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΧΩΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΛΛΕΙ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΑΠΟ 151 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΙΣ ΝΔ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 5 ΒΟΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΝΔ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ , ΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ!!!! ΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΚΟΥΝ!!!ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΕΠΕΝΕΚΛΕΓΟΥΝ ΟΣΟ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟ ΤΖΑΚΑΤΟΙ ΚΙΑΝ ΕΙΝΑΙ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΙΤΑΛΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΔΝΤ.
    ΑΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΜΙΑ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ Ή ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑ. ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΠΙΕΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!

  12. ataktos avatar
    ataktos 06/11/2011 08:35:57

    ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ, ΘΑ ΤΣΑΝΤΙΣΤΩ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ, ΘΑ ΝΕΥΡΙΑΣΩ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΑΣ ΣΠΑΣΩ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΩΡΙΌ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΓΑ@@@Ω ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ

  13. Mara avatar
    Mara 06/11/2011 08:36:47

    KΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΑΝΤΩΝΗ!!!!
    Η ελευθερία της πατρίδας είναι στα χέρια σου.
    Βήμα πίσω μην κάνεις.
    Θα αναγκαστούν να δεχθούν τους όρους σου.
    Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο...
    Οι απειλές τους δεν θα κρατήσουν για πολύ.
    Πρέπει να αντέξεις.

    Αγαπητέ μου Φαήλο,

    Οι πόροι βρίσκονται στην πόρτα μας..... (θα γνωρίζεις βέβαια το παρακάτω)

    "Ξεπαγώνει" το "οχυρωματικό" έργο του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς-Αλεξ/πολη!
    Μία πραγματικά καλή είδηση επιτέλους: Θετική αξιολόγηση έλαβε από το υπουργείο Περιβάλλοντος της Βουλγαρίας, η νέα περιβαλλοντική μελέτη του αγωγού για το λιμάνι του Μπουργκάς, το οποίο αποτελεί την βάση του αγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη!

    Το "εν υπνώσει" σχέδιο που έχει πολεμηθεί από τις κυβερνήσεις Γ.Παπανδρέου και Μ.Μπορίσοφ, τελικά, παρά το γεγονός ότι η βουλγαρική κυβέρνηση, σε απόλυτη συμφωνία με την κυβέρνηση Παπανδρέου (ποιος μπορεί να ξεχάσει την προεκλογική ομιλία του στην Αλεξανδρούπολη τον Σεπτέμβριο του 2009) έθεταν ανύπαρκτα ζητήματα περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, τελικά απέσπασε θετική περιβαλλοντική γνωμοδότηση από τον σχετικό ανεξάρτητο βουλγαρικό φορέα!

    Η Ρωσία σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα είχε απλά "παγώσει" την κοινή εταιρεία, δεν είχε πέσει στην παγίδα να την διαλύσει και δεν έπαψε ούτε μία στιγμή να πιέζει την βουλγαρική και δευτερευόντως της ελληνική κυβέρνηση για το έργο.

    Φαήλο, "Ανοίξανε.... και μας περιμένουνε..."

    Καλημέρα σε όλους !

  14. μπερδεμενος avatar
    μπερδεμενος 06/11/2011 08:43:27

    Το τραγικο ειναι οτι ο Σαμαρας και η ΝΔ πατησαν την μπανανοφλουδα του ΜΠΑΤΣΟΚ γιατι δεν εμαθαν μεσα στο χρονο οτι το πασοκ στις κολοτουμπες δεν πιανετα.
    Η αναγκη της πολιτικης αυτοσυντιρησης και επιβιωσης τους του ενωνει παντα στα δυσκολα σε σχεση με τη ΝΔ.
    Στο δια ταυτα για μενα ο Σαμαρας θα πρεπει να δει την ολη κατασταση με υπερβατικη οπτικη να δει το ολον και οχι το μερικον οφελος ,και να πει ενα πολυ μεγαλο οχι ,γιατι μονο ετσι μπορει στην παρουσα φαση να αντιμετωπιση τη στρατηγικη του πασοκ που τοσο επιτυχιμενα εφαρμοζει τοσα χρονια σαν τον χαμελαιωντα εοκ και νατο τοι διο συνδικατο , ναι στην ευρωπη ,ναι στο ευρω αλλα αυτα τελειωσαν.

  15. Aggelos avatar
    Aggelos 06/11/2011 08:43:55

    " Φυσικά και συμφωνεί με την δανειακή σύμβαση. Που αλλού θα βρει σήμερα πόρους η Ελλάδα, εδώ που μας έφεραν οι σκιντζήδες του Μνημονίου; "


    αυτο πονεσε..

    ο Σαμαρας αφηνει ανοιχτο το παραθυρο για να μην του πουν οτι φταιει οι ευρωπαιοι ,

    καλο παιχνιδι ,,

    αλλα να ευχομαστε να μην χρειαστει να βαλει την υπογραφη του σε αποφασεις αλλων..

    Σαμαρα μην υπογραψεις ..ασε το πασοκ να πεθανει,,μονο τοτε θα ξαναγεννηθει η Ελλαδα..

  16. Στρυμών avatar
    Στρυμών 06/11/2011 08:59:07

    Το νόημα του παραπάνω άρθρου , πρέπει να τύχει μεγάλης προσοχής από τον Α. Σαμαρά.
    Αν τέτοιες ιδέες , σαν τις παραπάνω , δεν είναι αυτές που καθορίζουν τις δράσεις του Α. Σ. , τότε είμαστε καμμένοι σαν χώρα και δεν υπάρχει λόγος να ακολουθούμε και να στηρίζουμε!!!

  17. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 06/11/2011 09:13:01

    Από τη στιγμή που άκουσα στη Βουλή τον ΓΑΠ να λέει ότι ΔΕΝ θα κοπούν στο μισό οι μισθοί και οι συντάξεις,ΔΕΝ κινδυνευουν τα ασφαλιστικά ταμεία,ΔΕΝ κινδυνεύουν οι καταθέσεις έχω πάθει ΠΑΝΙΚΟ.
    Ότι έχει διαψεύσει ,έχει επαληθευτεί λίγες μέρες αφού το είπε.

    ΠΡΕΠΕΙ να φύγει .Είναι άκρως επικίνδυνος..

  18. ataktos avatar
    ataktos 06/11/2011 09:14:23

    ΕΚΤΚΑΚΤΟΟΟΟ ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΦΡΑΧΤΕΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΕΚΑΝΑΝ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΤΕΤΣΙΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ 153 ΚΟΤΕΣ

  19. apis22 avatar
    apis22 06/11/2011 09:24:21

    ΕΎΓΕ Φαήλο.

  20. geothe avatar
    geothe 06/11/2011 09:25:11

    Καλημέρα Φαήλο και σε όλους τους φίλους.
    Σε μήνυμα που έστειλα (και δεν μπορώ να βρω) χθες αναφερόμουν σε αυτό ακριβώς. Υπάρχουμε κι εμείς που δεν μπορούμε να έχουμε άλλη πληροφόρηση πέρα από εσάς που είστε δίπλα - κοντά στον Πρόεδρο. Αυτό ζητάμε κρυστάλλινες, καθαρές και ακριβείς πληροφορίες για ό,τι σκέφτεται ο Αντώνης Σαμαράς. Στην τηλεόραση ακούμε κάθε πικραμένο και στελέχη της ΝΔ που δεν ανταποκρίνονται (εξαιρώ τον κ. Μιχελάκη). Έχουμε ξαναπεί και το επιβεβαιώνεις κι εσύ σήμερα: Οι πιέσεις τρομερές από το εξωτερικό (αυτός ο τύπο απο το SPD που θέλει η Μέρκελ να τιμωρήσει τον Πρόεδρο, πιωμένος ή χαμένος στα CDS είναι;) και από το εσωτερικό (Ο SKAI ανάστησε τον Ανδριανόπουλο σήμερα), το νιώθουμε, αλλά ο λαός που δεν αντέχει άλλο είναι εδώ. Μια βόλτα να κάνετε στα blogs και στα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα θα καταλάβετε. Ζητάμε μόνο να αντέξει ο Αντώνης, για να τρίψουμε στη μούρη του Καρατζαφέρη και της κοράκλας τα αποτελέσματα της συνέναισης μετά.

  21. Μυκηναίος avatar
    Μυκηναίος 06/11/2011 09:32:43

    Πολύ σωστά, γκεσέμι χρειάζεται η Πατρίδα κι όχι συνεργαζόμενες κότες.
    Η Πατρίδα δε χρειάζεται συνεργαζόμενες κότες που προεξοφλούν την ψήφιση δανειακών συμβάσεων τις οποίες δεν έχουν καν διαβάσει.
    Η Πατρίδα δε χρειάζεται ερπετά που ενάμισυ χρόνο δεν έχουν βγάλει τσιμουδιά για τη συνταγματικότητα της α' δανειακής σύμβασης (η οποία ουδέποτε κυρώθηκε από το ελληνικό κυνοβούλιο, φέρει μόνο την υπογραφή του βαψομαλιά) και του μνημονίου (που αποτελεί παράρτημα της α' δανειακής σύμβασης), που έχουν δια της σιωπής αποδεχτεί τις προβλέψεις της α' δανειακής σύμβασης (περί δικαιοδοσίας του αγγλικού δικαίου στις δανειακές συμβάσεις, περί παραίτησης από κάθε κρατική ασυλία, περί ενεχυρίασης της περιουσίας της Πατρίδας), που ομονόησαν στην άρνηση λογιστικού ελέγχου του χρέους της Πατρίδας.
    Η Πατρίδα δε χρειάζεται τα ζωύφια που ενάμισυ χρόνο ανέχονται, συνομιλούν και συνεργάζονται με τους προδότες της Πατρίδας.
    Η Πατρίδα δε χρειάζεται χαμαιλέοντες που ενάμισυ χρόνο παριστάνουν ότι καταψηφίζουν το μνημόνιο και τώρα δηλώνουν οι θρασύτατοι ότι αποζητούν την 6η δόση της α' δανειακής σύμβασης (η οποία διαλύει κάθε υποψία ελληνικής εθνικής κυριαρχίας και η οποία περιλαμβάνει το μνημόνιο ως παράρτημα), επειδή η Ελλάδα πρέπει να βρει σήμερα πόρους, εδώ που μας έφεραν οι σκιντζήδες του Μνημονίου.
    Φαήλο να σου πω ένα νέο;
    Πασοκιές και κωλοτούμπες μόνο το πασοκ και ο καρατζαφύρερ ξέρει να κάνει!

    h**p://www.radio9.gr/Media.aspx?a_id=1338&item=3578&prodId=5

  22. salmonellas avatar
    salmonellas 06/11/2011 09:35:31

    Επι πεντε δεκαετιες εχω παρακολουθησει ολων των ειδων μανιπουλαρισματα της λαικης βουλησης απο καθε ειδους παικτες, αλλα τετοιο πραγμα πρωτη φορα βλεπω. Μιλαμε για ανοικτη και απροφασιστη καταχρηση της λαικης ετυμηγοριας η οποια εκμαιευτηκε με εξαπατηση μα προφανη αδυναμια διορθωτικων δρασεων.

    Η δημοκρατια οπως βλεπουμε ολοι εχει ενα μεγαλο μειονεκτημα. Διαλεγεις με την ψηφο σου με καποια κριτηρια ενα κομμα και πιστευεις οτι θα οδηγησει τη χωρα κατα τροπο συνετο και χρηστο για τεσσερα χρονια. Οποία πλανη. Απο την επομενη της εκλογης εχεις ζαλωθει ενα αρχηγο που κανει οτι του κατεβη υποστηριζομενος απο χρυσωμενους επαγγελματιες εθνοπατερες που εχουν ως κυριο στοχο την παραμονη τους στα πραγματα κατα το δυνατον περισσοτερο ωστε να διαπλεκονται οριζοντια και καθετα.

    Δεν ειναι δυσκολο σ' αυτο το χωρο να πουλησει καποιος την ψυχη του στο διαολο και πολλοι στην Ελληνικη Βουλη το εχουν ηδη κανει. Αυτο το επαγγελμα εχει αποδειχθει περιτρανα οτι ειναι εξαιρετικα συμφερον και αποδοτικο κρινοντας απο την απαρεγκλικτη ταση να περνα απο γονιο σε τεκνο. Ομως, το αποδοτικο συχνα σημαινει και προδοτικο του εθνικου συμφεροντος το οποιο οι επιορκοι επαγγελματιες πολιτικοι δεν δισταζουν να αγνοουν οσακις αντικειται στο προσωπικο τους.

    Μετα απο αυτες τις διαπιστωσεις, θεωρω οτι το κατα τα αλλα εξαιρετο αρθρο βρισκεται στα ορια του πολιτικου ρομαντισμου. Οχι οτι δεν θα ηθελα να εχουν ετσι τα πραγματα, καθε αλλο, αλλα δεν θεωρω οτι οι συστημικες αδυναμιες της συγχρονης δημοκρατιας θα εξαφανιστουν ως δια μαγειας με αλλη μια προσφυγη στις καλπες. Απο την αλλη πλευρα ειναι ο σωστος τροπος για να αντιμετωπιστουν τα αμεσα διλημματα.

  23. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 06/11/2011 09:46:54

    Φαήλο αδερφέ πάλι έγραψες.Είπα να ρίξω μια ματιά στο antinews πρίν πάω στην εκκλησία και μετά για δουλειά και κατάλαβα από τον τίτλο του άρθρου,πρίν το ανοίξω ,ότι το έχεις γράψει εσύ και ότι θα δώσεις ρέστα.
    Το γκεσέμι χρειάζεται τη στήριξή μας τώρα ,να δούν όλοι ότι έχει εμάς τους Έλληνες δίπλα του και τον στηρίζουμε. Έγω, είμαι σαμαρικός από το ΄93 ,όταν ήμουν 15 χρονών και έψαχνα πρότυπα στη ζωή μου.Ο Αντώνης ήταν το πρότυπο για τη νεολαία μας τότε,εννοείται για όσους ψάχναμε ΈΛΛΗΝΕΣ για πρότυπα, και παραμένει ακόμη. Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ που τον έριξαν στην παγίδα να δώσει διέξοδο σωτηρίας στον Τσολάκογλου προχθές,μπορώ να πώ ότι αγανάκτησα .Βλέπω όμως ότι δεν υπήρχε άλλη λύση,απλά το timing ίσως να μην ήταν σωστό.Τέλος πάντων όμως, ο Σαμαράς είναι ο μόνος που μπορεί να κυβερνήσει τη χώρα . ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ με την κυριολεκτική έννοια του όρου και όχι τύπου Γιωργάκη,Μπέννυ και Κωλοτούμπα (πως κάνει έτσι για ένα υπουργείο ρε παιδιά;ας του δώσουν ένα να παίζει μέσα στην κούνια του μπας και σταματήσει τη γκρίνια ). Εγώ θα ανάψω τρία κεράκια στην εκκλησία .Ένα για την Πατρίδα,ένα για τον Πρόεδρο και ένα για όλους εμάς.Άιντε μπάς και σωθούμε.

  24. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 06/11/2011 09:48:12

    Πιστεύω ότι μία συγκέντρωση στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ με ομιλητή τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ θα διέλυε κάθε προσπάθεια υπονόμευσης της πλέον δημοκρατικής μας παράταξης της Ν.Δ. και πάνω από όλα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ. Γιατί δεν γίνεται;

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΣΠΥΡΟΣ 06/11/2011 12:35:34

      Επειδή θα γίνουν απίθανες προβοκάτσιες! Τέτοια ευκαιρία περιμένει ο Γιωργάκης - Τσολάκογλου και τα αφεντικά του.

  25. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 06/11/2011 09:49:52

    Καλημέρα Φαήλο!!
    Θα ήθελα πολύ να αισθάνομαι "αφεντικό αυτού του τόπου"....
    Προς το παρόν αναγκάζομαι να απολογούμαι για την ανοχή των "συνεταίρων " μου και των θεσμικών τους εκπροσώπων, και μάλιστα σε ποιούς, στους Γερμανούς!!!!!
    Για αυτό θα σε παρακαλέσω να κάνεις λίγες υπερωρίες αυτές τις κρίσιμες μέρες.
    Καλή Κυριακή!!

  26. dimitrisj avatar
    dimitrisj 06/11/2011 09:54:18

    υπάρχει κάτι που κανείς δεν τολμάει ούτε καν να σκεφτεί.... ότι από το1981 που το ΠΑΣΟΚ ανέλαβε την εξουσία ο συχωρεμένος Ανδρέας με φιλοσοφία ,και πρακτικές , ανατολικής Γερμανίας , θεμελίωσε οικοδόμησε ένα κομματικό κράτος παρακράτος τέρας χωρίς προηγούμενο ,που μπορεί να κάνει οτιδήποτε , προκειμένου το ΠΑΣΟΚ ,να είναι στην εξουσία......και βεβαίως ,να καταστρέψει οποιωνδήποτε Σαμαρα , τολμήσει ,να ανεβεί στην εξουσία ,,,,,, οπότε οι ελπίδες ,για την σωτηρία της πατρίδας ,,,,,, είναι μάλλον αμυδρές

    • Aris avatar
      Aris @ dimitrisj 06/11/2011 11:58:14

      +1000!!!

  27. Aris. A avatar
    Aris. A 06/11/2011 09:56:28

    Κύριοι τα πράγματα θα γίνουν με τους όρους που θέλει ο Σαμαράς.

    Πολύ απλά γιατί έχει προτείνει την ποιο απλή λύση που συμφέρει όλους και είναι απόλυτα εφαρμόσιμη.

  28. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 06/11/2011 10:12:16

    Φαήλο,
    ο λαός λέει ¨μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη , τρεις και ... τζιιζζζζ
    Του δόθηκε μία ευκαιρία το περασμένο Ιούνη, άλλη μία τώρα, στη τρίτη που πλησιάζει τη πρωτοβουλία των εξελίξεων δεν θα την έχει αυτός, αλλά ο Λαός.
    Δεν μπορούν να φανταστούν καν τι έρχεται : μετά τις τελευταίες εξελίξεις οι μάσκες έχουν πέσει τελείως και η προοπτική της δεκαετούς και βάλε λιτότητας με την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας και ανεξαρτησίας με παράλληλο ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου δεν σημαίνει τίποτα λιγότερο ούτε περισσότερο από πόλεμο στους προδότες.
    Καλή δύναμη σε όλους, προσευχή, μετάνοια και ιδίως προσευχή υπέρ του Αντώνη Σαμαρά.

  29. S.K avatar
    S.K 06/11/2011 10:13:30

    Δεν πρόκειται να φύγει εύκολα και κυρίως δεν πρόκειται να φύγει ομαλά. Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια. Εκ των έσω να πέσει πλέον είναι πολύ δύσκολο έως και αδύνατο, ειδικά τώρα που μάντρωσε και όσους - έστω και στα ψεύτικα - είχαν αρθρώσει αντιρρήσεις. Το να ξαναφέρουν αντιρρήσεις αυτοί το θεωρώ αδύνατο. Θα λουφάξουν τώρα που τους ξαναπεράστηκε ο χαλκάς.

    Ο ΓΑΠ απέδειξε ότι κάποιοι του δίνουν πολύ επαγγελματικές συμβουλές (θεωρώ αδύνατον να είχε ενεργήσει έτσι εξ ιδίων) για τις τακτικές ελιγμού οι οποίες πλέον συνεχώς γίνονται και περισσότερο επικίνδυνες και αδίστακτες (όρα το δημοψήφισμα και τους κινδύνους εξόδου από το ευρώ, θέμα το οποίο μπήκε πλέον μία χαρά στην ατζέντα των θεμάτων). Δεν θέλω να σκεφτώ στο που μπορεί να φτάσει αυτή η καθοδήγηση που δέχεται ο ΓΑΠ, ειδικά όσο σκέφτομα ότι αυτός ο άνθρωπος μίλησε εξ ιδίων και με τους "απέναντι" - και ουδέποτε μαθεύτηκε το τι συζητήθηκε - και χειρίσθηκε απόρρητα θέματα της χώρας.

    Μακάρι να πέσω έξω και όλα να γίνουν ομαλά.

  30. ataktos avatar
    ataktos 06/11/2011 10:15:30

    http://aplhrotoiergazomenoi.blogspot.com/2011/11/blog-post_2233.html?spref=fb

  31. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 06/11/2011 10:22:11

    Καλημέρα Φαήλο. Τα λόγια είναι λίγα μπροστά στη δύναμη της ψυχής. Καλημέρα και με τα μάτια μας στο αύριο με ελπίδα.

  32. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 06/11/2011 10:30:32

    Κι όμως αγαπητέ /ή S.K. μάλλον δεν πέφτεις καθόλου έξω . Οι κινήσεις του και ό,τι έχει κάνει τα τελευταία δύο χρόνια δείχνουν ότι είναι αδίστακτος και ικανός για όλα : ακόμα και να καλέσει ο ίδιος τα μογγολοειδή με τα οποία συνομιλεί να εισβάλλουν στη χώρα αν δει ότι χάνει την εξουσία.

  33. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 06/11/2011 10:32:06

    Καλημέρα αδέρφια. Εγώ με τη σειρά μου να σημειώσω ότι οι πιο ύποπτοι του συστήματος είναι οι καθηγητάδες που εμφανίζονται στα ΜΜΕ. Ένας Θεός ξέρει πως έχουν πάρει την έδρα τους,πως εξελίχθηκαν, ποιος δημοσιογράφος τους καλεί στα παράθυρα.Δυστυχώς κε Κρανιδιώτη το σύστημα βαστάει γερά, έχει πάγκο, αναδιπλώνεται και έχει δημιουργήσει αμφίδρομη σχέση με τον "μέσο ηλίθιο". Γιατί σε αυτόν στηρίχθηκε τόσα χρόνια ,στον τεχνοκράτη αναρριχόμενο περιοριορισμένων ικανοτήτων.

  34. andreas avatar
    andreas 06/11/2011 10:39:25

    Kαλημερα κ. Φαηλο.Ολοι μας βλεπουμε τις πιεσεις που ασκουνται στον προεδρο αλλα το ερωτημα ειναι θα υποχωρησει?Η γνωμη μου ειναι πως δεν πρεπει.Πρεπει να υπαρχει καποιος που η σταση του να εμπνεει τον Ελληνικο λαο καποιον να ξεχωρισει απο τον σωρο.Μεχρι τωρα το κανει ο Σαμαρας δεν ξερω ποσες αντοχες εχει ομως.Προεδρε ΒΡΑΧΟΣ η μονη λυση εκλογες και στην περιπτωση κυβερνησης συνεργασιας αυτη να γινει υπο την σκεπη της ΝΔ και οχι υπο την σκεπη του Πασοκ.Εδω που φτασαμε στο φιναλε λιγα ειναι αυτα που εχουμε να χασουμε πλεον.Μονοδρομος λοιπον οι εκλογες κι οτι βρεξει κι ας κατεβασει.

  35. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 06/11/2011 10:40:22

    Βάστα Αντώνη! Οι εκφραστές του χρηματοπιστωτικού συστήματος παίζουν τα ρέστα τους για να υποτάξουν το πολιτικό σύστημα στις στρατηγικές τους επιδιώξεις.

  36. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 06/11/2011 10:40:23

    Θέλουν να εξισώσουν τα πάντα, το καταστροφικό ΠΑΣΟΚ με τη ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά που έδειξε συναίνεση εκεί όπου έπρεπε και έβαλε κόκκινες γραμμές υπερασπιζόμενος το συμφέρον του λαού.
    Θέλουν να εξισώσουν τον ανεκδιήγητο ΓΑΠ με τον Αντώνη Σαμαρά που δεν συμμετείχε στη λεηλασία και την απαξίωση της χώρας.
    Το Σύστημα παίζει τα ρέστα του, όμως έχουν υπολογίσει λάθος.

  37. αριστερος avatar
    αριστερος 06/11/2011 10:44:02

    Καλα κανει και δε μασαει ,εμεις πρεπει να δουλεψουμε σοβαρα και οι Ευρωπαιοι ,να βαλουν νερο στο κρασι τους.
    Η λογικη του να δεχτουμε κατι που δεν υπαρχει καν ακομα ,ειναι απολυταρχικη .
    Αν αντεξει ο ανθρωπος ,αν τα καταφερει ,δεν το ξερω ,παντως δειχνει οτι μπορει.

  38. machupichu avatar
    machupichu 06/11/2011 10:53:33

    Όποιος λέει ναι στη δανειακή , αθωώνει τον Παπανδρέου.
    Αν δε αυτός είναι και νομικός, τότε εγκληματεί διπλά.

    Αρθρο 14.5 Δανειακής Συμβάσεως Μνημονίου Ι

    «ο Δανειολήπτης αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει, όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, περιλαμβανομένων, χωρίς περιορισμούς, της ασυλίας όσον αφορά την άσκηση αγωγής, δικαστική απόφαση ή άλλη διαταγή, κατάσχεση, αναστολή εκτέλεσης δικαστικής απόφασης ή προσωρινή διαταγή και όσον αφορά την εκτέλεση και επιβολή κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν το απαγορεύει αναγκαστικός νόμος»

    http://www.soc.uoc.gr/econ/personal/marias/?p=297

  39. Ariadne avatar
    Ariadne 06/11/2011 10:53:59

    Καλημέρα Κε Κρανιδιώτη, καλημέρα σε όλους. Πολύ καλό άρθρο , με μία "ήρεμη αγανάκτηση" εναντίον εκείνων που θεωρούν οτι είμαστε "ο κυρίαρχος Λαός" μόνο την ημέρα που πάμε να ψηφήσουμε. Ε ! όχι κύριοι, Κυρίαρχος Λαός είμαστε πάντα, είμαστε κάθε ώρα, κάθε μέρα, κάθε μήνα κάθε χρόνο.Ναί! Εμείς είμαστε τα "αφεντικά" !
    Μπράβο κύριε Κρανιδιώτη!!

  40. ΜΝΗΜΟΝΙΟ avatar
    ΜΝΗΜΟΝΙΟ 06/11/2011 10:54:47

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΗΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ!!!!!!!!!!!!

  41. ΜΝΗΜΟΝΙΟ avatar
    ΜΝΗΜΟΝΙΟ 06/11/2011 10:59:16

    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ!!!!!!!!
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!!!!!!
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΑΠΙΛΑ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ!!!!!!!!

  42. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 06/11/2011 11:11:14

    Αντιγραφω απο real.gr:

    Έκδηλη είναι η ανησυχία πολλών βουλευτών της ΝΔ, οι οποίοι έπαιρναν συνεχώς τηλέφωνο τον εκπρόσωπο αλλά και τον γραμματέα του κόμματος, προκειμένου να ενημερωθούν για τη στάση που θα κρατήσει η αξιωματική αντιπολίτευση. Βλέπουν ότι η υπόθεση «κυβέρνηση συνεργασίας» αρχίζει και γυρίζει «μπούμερανγκ» για τη ΝΔ, η οποία βρίσκεται πλέον «με την πλάτη στον τοίχο». Τα περισσότερα τηλέφωνα προέρχονταν από βουλευτές της περιφέρειας, οι οποίοι δέχονταν τα παράπονα των ψηφοφόρων τους, για τη στάση του κόμματος, απέναντι σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή για τη χώρα. Η εξέλιξη της συνάντηση που θα έχει ο πρόεδρος της ΝΔ με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας θα κρίνει και τη συνοχή που θα υπάρξει μέσα στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης τονίζουν βουλευτές της ΝΔ.

    ΕΛΕΟΣ!!!! Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ!!!! Η ΨΕΥΤΙΑ ΕΠΙΣΗΣ!!!! Ειναι δυνατον να γραφουν τετοιες ανακριβιες? ΒΑΣΤΑ ΑΝΤΩΝΗ!!!! ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΟΧΙ!!! ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ, ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!!

  43. ΜΠ avatar
    ΜΠ 06/11/2011 11:15:36

    Άρθρο 37 του Συντάγματος, παράγραφος 3:
    "Αν οι διερευνητικές εντολές δεν τελεσφορήσουν, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας καλεί τους αρχηγούς των κομμάτων και, αν επιβεβαιωθεί η αδυναμία σχηματισμού Κυβέρνησης που να έχει την εμπιστοσύνη της Βουλής, επιδιώκει το σχηματισμό Κυβέρνησης από όλα τα κόμματα της Βουλής για τη διενέργεια εκλογών και σε περίπτωση αποτυχίας αναθέτει στον Πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας ή του Αρείου Πάγου ή του Ελεγκτικού Συνεδρίου το σχηματισμό Κυβέρνησης, όσο το δυνατόν ευρύτερης αποδοχής, για να διενεργήσει εκλογές, και διαλύει τη Βουλή".
    Ο ΠτΔ θα αποδείξει σήμερα τον πατριωτισμό του, αναθέτοντας στον Πρόεδρο του Αρείου Πάγου το σχηματισμό κυβέρνησης για να διενεργήσει ΆΜΕΣΑ εκλογές και ΑΜΈΣΩΣ να διαλύσει τη Βουλή καθώς σύμφωνα με το Άρθρο 35, παράγραφος 2 του Συντάγματος: "κατ' εξαίρεση δεν απαιτείται προσυπογραφή για τις ακόλουθες πράξεις: α) το διορισμό πρωθυπουργού, β) την ανάθεση διερευνητικής εντολής σύμφωνα με το άρθρο 37 παράγραφοι 2,3 και 4, γ) τη διάλυση της βουλής κατά το άρθρο 32 παράγραφος 4 και κατά το άρθρο 41 παράγραφος 1, αν δεν την προσυπογράψει ο Πρωθυπουργός, και κατά το άρθρο 53 παράγραφος 1, αν δεν την προσυπογράψει το υπουργικό συμβούλιο, ....".
    Αν δεν πράξει τα παραπάνω θα καταλάβουμε πλέον αν εξακολουθούμε να έχουμε Δημοκρατία.

  44. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/11/2011 11:20:37

    Καλημέρα σε όλους.
    Ζούμε μέρες Σχεδίου Ανάν. Η ίδια ελεεινή συμμορία ρουφιάνων, πρακτόρων και δοσιλόγων διακινεί σε 24ωρη βάση κινδυνολογία, συκοφαντίες, εκβιασμούς και μαύρη προπαγάνδα κάθε είδους.
    Στην θέση του Τάσσου Παπαδόπουλου σήμερα είναι ο Αντώνης Σαμαράς.
    Θα λάβουν και πάλι την απάντηση που πρέπει.
    Αφήστε όλοι τις μεμψιμοιρίες και με κάθε μέσο και τρόπο δηλώστε την υποστήριξη σας στον Έλληνα Αρχηγό που αντιστέκεται και διεκδικεί για λογαριασμό σας το αυτονόητο: να αποφασίσετε εσείς για τον τόπο σας και την ζωή σας με την ψήφο σας.
    Να δείξουμε στους ρουφιάνους των ξένων συμφερόντων και στα φασιστοειδή, που τρέμουν την γνώμη και την ψήφο μας, ότι είμαστε μαζί του κι αυτοί είναι μόνοι τους στους σκοτεινούς προθαλάμους των κερδοσκόπων, της διαπλεκόμενης καμαρίλας.
    Ξεσκίστε τους με email τηλέφωνα, μηνύματα. Ό,τι κι αν έχετε ψηφίσει στο παρελθόν, δείξτε ότι σε αυτή την στιγμή τάσσεστε στο πλευρό αυτού που υπερασπίσεται την Ελευθερία σας και την Δημοκρατία.

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/11/2011 12:01:08

      ΦΑΗΛΟ, ΟΝΟΜΑΤΑ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ ΠΟΥ ΠΙΕΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΝΑ ΥΠΟΚΥΨΕΙ ΣΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ!
      ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ!

    • tsouska avatar
      tsouska @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/11/2011 12:10:39

      για την ελάχιστη πιθανότητα να σας έχει ξεφύγει, αναρτώ απόσπασμα από την ομιλία του Γ.Α.Π. στην Κ.Ο. την 31-10-2011.ηχητικά είναι στο 48' περίπου.
      "Απευθύνομαι και στη Νέα Δημοκρατία, στη συνεπικουρούμενη Νέα Δημοκρατία και από δυνάμεις της υπόλοιπης Αριστεράς. Περίμενα να μαθαίναμε από την ιστορία μας. Ας δουν πού οδήγησε κατά καιρούς η δημαγωγία, ας δουν πού οδήγησε η έξαψη του πάθους, του μίσους, σε κάθε κοινωνία. Ας δουν ότι, όπου διεθνώς παίχτηκαν τέτοια παιχνίδια, οδηγηθήκαμε σε ανώμαλες καταστάσεις.

      Πρώτα θύματα, οι αδύναμοι, όχι οι ισχυροί και οι παράγοντες. Η χώρα πάντοτε έχασε, όταν κάποιοι αποφάσισαν να παίξουν με τη φωτιά της λαϊκής οργής. Αναλαμβάνουμε όλοι μας τις ευθύνες μας, τις σημερινές ή τις χθεσινές. Θέλουμε να μπούμε σε μια αέναη συζήτηση; Ξέρει ο Ελληνικός λαός την ιστορία.

      Έχουν συζητηθεί πολλά. Έχει συζητηθεί η λογική της συγκυβέρνησης ή της «συγκατοίκησης», ορολογίες και πρακτικές που συζητήθηκαν, δεν πέτυχαν και που μένουν βέβαια στο τραπέζι, το δικό μας, από την αρχή. Προεκλογικά, εγώ ζήτησα από εκείνες τις δυνάμεις που θέλουν να πορευθούμε μαζί, να δουλέψουμε μαζί, ακόμα και στην Κυβέρνηση. Το είπαμε προεκλογικά.

      Αλλά μόνο σε μια βάση: της ειλικρινούς διάθεσης για ουσιαστική πολιτική συμφωνία για το πού πάει η χώρα. Όχι για να μοιράσουμε εξουσίες ή να παίξουμε τους κομπάρσους σε κάποιους παράγοντες. Και προφανώς, μια τέτοια πολιτική συμφωνία δεν φαίνεται στον ορίζοντα.

      Ο λαός, όμως, ζητά να βρούμε έναν κοινό τόπο. Θα έλεγα, ζητά τα αυτονόητα. Γι' αυτό, κάνω μια πρόταση: δεν θα θάψουμε τις πολιτικές μας διαφορές ή τις ιδεολογικές μας αφετηρίες, αλλά υπάρχουν τα αυτονόητα, για τα οποία πρέπει να συμφωνήσουμε. Τη διαφάνεια, την καταπολέμηση της διαφθοράς. Την υποχρέωση να πληρώνουμε τους φόρους μας, μέσα βέβαια από ένα ακόμα πιο δίκαιο και απλό εθνικό φορολογικό σύστημα, το οποίο σύντομα θα καταθέσουμε για συζήτηση στη Βουλή.

      Την αξιοκρατία στο Δημόσιο, που έχουμε φέρει εμείς, αλλά δεν αποδέχονται ακόμα στην καρδιά τους κάποιες πολιτικές δυνάμεις. Τις μεγάλες αλλαγές στην παιδεία. Ναι, καταφέραμε εδώ μια ευρύτατη συναίνεση. Θα χρειαστεί και άλλες αλλαγές η παιδεία. Να πάμε συναινετικά.

      Κι άλλες διαρθρωτικές αλλαγές στην οικονομία μας. Να γίνει βιώσιμη. Να αναπτύξουμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, να αποφασίσουμε από κοινού ποια είναι αυτά και πού θα επενδύσουμε. Όχι να επενδύσουμε, επειδή ο «άλφα» ή ο «βήτα» είναι φίλος, κολλητός ή έχει κάποιο ισχυρό μέσο.

      Να πούμε ότι αυτές είναι οι βασικές κατευθύνσεις της χώρας μας και όλοι εμείς μαζί να τις στηρίξουμε. Να χτυπήσουμε τη γραφειοκρατία, απελευθερώνοντας τις πραγματικές δυνάμεις του τόπου.

      Όλα αυτά, μαζί με δικαιοσύνη, μαζί με εμβάθυνση της Δημοκρατίας, μαζί με ένα πολιτικό σύστημα που πρέπει να αλλάξει. Ας αποτελέσουν, λοιπόν, αυτά κοινό τόπο, με δύο στόχους:

      Πρώτα απ' όλα, την αναθεώρηση τους Συντάγματος. Πιστεύω ότι εδώ μπορεί να υπάρξει ένας ουσιαστικός διάλογος και μία σύγκληση πάνω στα θέματα αυτά.

      Δεύτερον, να κάνουμε μια συμφωνία: ότι, στις επόμενες εκλογές, αυτές τις επιλογές που από κοινού θα κάνουμε, πέραν του Συντάγματος, όποια και να είναι η Κυβέρνηση που θα εκλεγεί, η Αντιπολίτευση και όποιες άλλες δυνάμεις που θα θελήσουν να συμμετέχουν, να στηρίξουν αυτές τις πολιτικές της όποιας Κυβέρνησης.

      Να πάμε, δηλαδή, σε κάποιες βασικές αρχές και στόχους και, άσχετα από το εκλογικό αποτέλεσμα, να έχουμε ένα κοινό πρόγραμμα βασικών αλλαγών για όλους. Ας συζητήσουμε, λοιπόν, προς αυτή την κατεύθυνση. Έξω και πέρα από τις διαφορές μας, να προχωρήσουμε μαζί στην αποκατάσταση κάποιων αυτονόητων πραγμάτων στη χώρα μας. Από τον εξορθολογισμό του κράτους, μέχρι την εμβάθυνση της Δημοκρατίας και την καταπολέμηση της ανομίας.

      Δεν αντέχει άλλο η Ελλάδα να διαιρείται από τις πολιτικές της δυνάμεις. Γι' αυτό αναφέρομαι και στη Βουλή, και στο ρόλο που πρέπει να παίξει, και στην αναβάθμιση αυτού ακριβώς του ρόλου.

      Ζητώ από όλους, να κάνουν αυτό που ειλικρινά ζητούν όλοι οι πολίτες της χώρας: το αυτονόητο. Όχι την ανοχή, ούτε την αποχή και την κριτική, αλλά τη στήριξη στα αυτονόητα, για να πάμε τη χώρα μπροστά."

    • Σοφια Γιαννατου avatar
      Σοφια Γιαννατου @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/11/2011 12:29:33

      Φαηλο σου εχω ξαναπει οτι ημουνα φιλο Πασοκ...περιμενω τον Σαμαρα να βγει απ τον Παπουλια και να σταθει με αξιοπρεπεια κοντρα στις συνομωσιες που τον φερνουν μερος του παιχνιδιου...να μην κανει ουτε ενα βημα πισω απ αυτα που υποστηριζει μεχρι τωρα...δεν υπαρχουν δεξιες αριστερες ιδεολογιες πια!υπαρχει η ζωη μας και το μελλον των παιδιων μας!!!!

  45. ΜΠ avatar
    ΜΠ 06/11/2011 11:23:06

    Καλημέρα σε όλους και Καλή Κυριακή :)

  46. ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ 06/11/2011 11:24:26

    Καλημέρα κ. Κρανιδιώτη,
    Πιστεύω πως ο Σαμαράς πρέπει να αντέξει τις πιέσεις και τους εκβιασμούς που ασκούν πάνω του τα κέντρα αυτών που θέλουν να κερδοσκοπήσουν από την υποδούλωση της χώρας τόσο σε οικονομικό όσο και σε εθνικό επίπεδο. Όλοι όσοι από τον χώρο της ΝΔ συζητούν θετικά τις προοπτικές συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ και την συμμαχία των προθύμων ας ξαναδιαβάσουν προσεκτικά τα όσα είπε ο ΓΑΠ στην Βουλή την Παρασκευή το βράδυ. Μίλησε για το όνομα των Σκοπίων, την ΑΟΖ, και τις γεωτρήσεις, όπως και για τη συνολική διευθέτηση των ζητημάτων με την Τουρκία. Άρα το διακύβευμα δεν είναι το οικονομικό τόσο πολύ όσο κυρίως το εθνικό. Και με ποιους καλείτε ο Σαμαράς να συμφωνήσει σε μια οικουμενική για αυτά τα θέματα; Με τον ΓΑΠ και την Ντόρα που το 2004 όταν συζητήθηκε το σχέδιο Ανάν, εκβίαζαν τον κυπριακό λαό με τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα που εκβιάζουν και μας τώρα; Τι έλεγαν τότε; Ότι αν δεν υπερψηφιστεί το σχέδιο τότε η διεθνής κοινότητα θα αποκλείσει διπλωματικά την Κύπρο και δεν θα μπει στην ΕΕ. Η Ντόρα δεν έλεγε για το σχέδιο, ότι είναι σχέδιο "ή το παίρνεις όπως είναι ή το αφήνεις"; Τα ίδια λέει και τώρα. Το μπαλάκι πια είναι στα χέρια του Ελληνικού Λαού. Θα στηρίξει την εθνική γραμμή Σαμαρά στέλνοντας στον αγύριστο αυτούς που υπηρετούν ξεκάθαρα ξένα συμφέροντα ή θα υποκύψει στους εκβιασμούς και στα ψευτοδιλήμματα υποδουλώνοντας την χώρα και το μέλλον του;
    Όμως και η αριστερά πρέπει να καταλάβει ότι δεν πρέπει να κάνει το λάθος στην προσπάθεια της να κερδίσει τον αγανακτισμένο από τα αντιλαϊκά μέτρα λαό, να βάζει σε ένα τσουβάλι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ γιατί έτσι ρίχνει νερό στον μύλο αυτών που επιθυμούν να ορίζουν παρασκηνιακά την μοίρα αυτού του τόπου. Νομίζω πως θα έπρεπε να έρθουν ανοιχτά σε συζήτηση με τον Σαμαρά και να δημιουργήσουν ένα μέτωπο σωτηρίας της χώρας από τα εξωελληνικά κέντρα γιατί και οι μεν και οι δε θέλουν την Ελλάδα ανεξάρτητη να μπορεί ορίζει την μοίρα της. Ας τελειώνουμε με τους πρόθυμους συνεργάτες των έξω και μετά εδώ είμαστε να πολεμήσουμε με πολιτικά όπλα για τις ιδεολογικές μας θέσεις.

  47. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 06/11/2011 11:25:54

    Φαήλο καλημέρα!! Αιχμηρή γραφή! Respect για την ανάρτηση!

  48. Aris avatar
    Aris 06/11/2011 11:30:47

    κ. Κρανιδιώτη καλημέρα,
    Το δημοψήφισμα που πρότεινε ο γαπ για τη δανειακή σύμβαση που (ότι και να λένε στη ΝΔ) εκχωρεί κυριαρχικά δικαιώματα, το θεωρείτε τυχωδιωκτική γκέλα; Γιατί εγώ το θεωρώ πατριωτική κίνηση. Το δημοψήφισμα για ευρώ ή δραχμή επιβλήθηκε από Μέρκελ-Σαρκοζί. Η αλήθεια είναι (και πρέπει να το παραδεχτείτε, εάν θέλετε να ακούγεται ΟΛΗ η αλήθεια) ότι ο γαπ, ναι αυτός ο γαπ με όλα τα λάθη και τις εγκληματικές επιλογές του, τους έκανε άνω - κάτω και κατ' εμέ καλά τους έκανε του ευρωπαίους. Δυστυχώς αυτό κράτησε μόνο λίγες ώρες.
    Η ΩΜΗ παρέμβαση Μέρκελ- Σαροζί δεν σας ενόχλησε κ. Κρανιδιώτη; Ενόχλησε τον γάλλο δημοσιογράφο της Figaro και δεν ενόχλησε κανέναν Έλληνα! Τους έθεσε ο Γάλλος δημοσιογράφος το ζήτημα Δημοκρατίας που έχει ανακύψει με τα όσα κάνει το διευθυντήριο της Ευρώπης και εδώ το μόνο που καταλάβαμε είναι ότι το δημοψήφισμα έγινε ξαφνικά ευρώ ή δραχμή. Και φυσικά, μπροστά στον γκανγκστερικό γαλλογερμανικό εκβιασμό ο μικρός γαπ έκανε πίσω, πήρε πίσω το δημοψήφισμα που πήγαν να του επιβάλλουν, και δεν επέμεινε στο δημοψήφισμα που εκείνος είχε ανακοινώσει. Επειδή ξέρω πως δεν πρόκειται να λάβω απάντηση, καθώς είστε απασχολημένος για να σώσετε τον αρχηγό σας από τα επικοινωνιακά και πολιτικά λάθη της Πέμπτης, σας αφήνω να συνεχίσετε το έργο σας.
    Κάποια στιγμή όμως θα πρέπει σε αυτό τον τόπο να δώσουν κάποιοι ολόκληρη την αλήθεια στον ελληνικό λαό. Χωρίς παρωπίδες, απλά να δίδονται στο φως όλα τα γεγονότα. Πιστεύω ότι αυτή εδώ η διαδικτυακή γωνιά μπορεί να το κάνει...

  49. ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ avatar
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ 06/11/2011 11:34:18

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    Νομίζω πως ο Ανθέλληνας ΓΑΠ ( Jeffry), σύντομα θα παραιτηθεί από πρωθυπουργός. Είναι ο χειροτέρος, ψεύτης, αλαζόνας και δεν έχει καθόλου ηγετικότητα ( γατζωμένος στην εξουσία).
    Είμαι άνεργος εδώ και τρία χρόνια. ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ.

    • ΝΙΚΗ avatar
      ΝΙΚΗ @ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ 06/11/2011 11:45:48

      Δε θέλω να σε απογοητεύσω Βασίλη Έλληνα αλλά πλάκα κάνεις;;; ο Γιώργος δε φεύγει ούτε με σφαίρες!! Ειδικά τώρα μετά την ψήφο εμπιστοσύνης. Όσο για τις θέσεις εργασίας που σου έταξε προεκλογικά, άλλο τόσο και "Λεφτά υπάρχουν"!! Εδώ χιλιάδες απολύονται εσύ περιμένεις ακόμα αυτά που σου έταξε;; Δε σε κατηγορώ γιατί αν τον ψήφισες η απόγνωση που θα νιώθεις τώρα για τη βλακεία που έκανες πρέπει να είναι μεγάλο ζόρι!!

  50. sinemetu avatar
    sinemetu 06/11/2011 11:37:24

    Αν υποχωρήσει τώρα ο Σαμαράς ,τι θα μας ζητήσουν στην 7η δόση;
    Σχετικά για βάλτε στο κάδρο και κείνο το Gazzatta,που ΄εχει την κακιά συνήθεια να κόβει τα σχόλια που δεν ταιριάζουν στην "γραμμή"

  51. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 06/11/2011 11:43:39

    Για τη χώρα μας ο Αντώνης Σαμαράς είναι η τελευταία ευκαιρία.
    Στην Κύπρο το σχέδιο Ανάν αν και το έφεραν από την πίσω πόρτα πάλι, δεν πέρασε γιατί υπάρχει συνέχεια και ζωντάνια στον πατριωτισμό. Ο Τάσσος Παπαδόπουλος ήταν στην ΕΟΚΑ του Γρίβα, οι Κύπριοι συνεχίζουν να τιμάνε τους νεκρούς και την ιστορία τους. Πιστεύουν στη χώρα τους
    Στην Ελλάδα ο πατριωτισμός έχει αλλωθεί από την πολυπολιτισμικότητα και της διεθνιστικές μεθόδους κάποιων αριστερών.

  52. k_preve avatar
    k_preve 06/11/2011 11:46:47

    ¨.....Είμαστε Έλληνες! Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει! Μπορούμε!
    Και θα τα καταφέρουμε!!!....¨
    Ήρθε η ώρα βέβαια να αποδείξει ο καθένας πόσο έλληνας είναι!!!
    Όλοι δίπλα στον Αντώνη Σαμαρά, συντεταγμένα, για να διώξουμε τη σαπίλα!!! Από χθες το πρωι όλο το ¨ διαπλεκόμενο τίποτα¨ παρέλασε από SKAI και MEGA, για να μας πείσουν για την ανάγκη.....να παραμείνουν λίγο ακόμη στη βουλή!!!!! Μάλλον τους λοίπουν 4ων μηνών ένσημα, γιατί δεν πρόκειτε να την ...ξαναδουν! Ντόρα-Καραντζαφυρερ: δεν προλάβαιναν από εκπομπή σε εκπομπή! Μιλτιάδης-Αντώναρος....που(;) τους ξέθαψαν....δεν τους είχαμε ξαναδει τα τελευταία χρόνια.....καλά δε συζητάμε για κάτι ¨τελειωμένους¨.... παπανδρεοφρουρούς......

  53. A.Α.Α. avatar
    A.Α.Α. 06/11/2011 11:47:54

    κ. Κρανιδιώτη, το δημοψήφισμα που πρότεινε ο γαπ για τη δανειακή σύμβαση που (ότι και να λένε στη ΝΔ) εκχωρεί κυριαρχικά δικαιώματα, το θεωρείτε τυχωδιωκτική γκέλα; Γιατί εγώ το θεωρώ πατριωτική κίνηση. Το δημοψήφισμα για ευρώ ή δραχμή επιβλήθηκε από Μέρκελ-Σαρκοζί. Η αλήθεια είναι (και πρέπει να το παραδεχτείτε, εάν θέλετε να ακούγεται ΟΛΗ η αλήθεια) ότι ο γαπ, ναι αυτός ο γαπ με όλα τα λάθη και τις εγκληματικές επιλογές του, τους έκανε άνω - κάτω και κατ' εμέ καλά τους έκανε του ευρωπαίους. Δυστυχώς αυτό κράτησε μόνο λίγες ώρες.
    Η ΩΜΗ παρέμβαση Μέρκελ- Σαροζί δεν σας ενόχλησε κ. Κρανιδιώτη; Ενόχλησε τον γάλλο δημοσιογράφο της Figaro και δεν ενόχλησε κανέναν Έλληνα! Τους έθεσε ο Γάλλος δημοσιογράφος το ζήτημα Δημοκρατίας που έχει ανακύψει με τα όσα κάνει το διευθυντήριο της Ευρώπης και εδώ το μόνο που καταλάβαμε είναι ότι το δημοψήφισμα έγινε ξαφνικά ευρώ ή δραχμή. Και φυσικά, μπροστά στον γκανγκστερικό γαλλογερμανικό εκβιασμό ο μικρός γαπ έκανε πίσω, πήρε πίσω το δημοψήφισμα που πήγαν να του επιβάλλουν, και δεν επέμεινε στο δημοψήφισμα που εκείνος είχε ανακοινώσει. Επειδή ξέρω πως δεν πρόκειται να λάβω απάντηση, καθώς είστε απασχολημένος για να σώσετε τον αρχηγό σας από τα επικοινωνιακά και πολιτικά λάθη της Πέμπτης, σας αφήνω να συνεχίσετε το έργο σας.
    Κάποια στιγμή όμως θα πρέπει σε αυτό τον τόπο να δώσουν κάποιοι ολόκληρη την αλήθεια στον ελληνικό λαό. Χωρίς παρωπίδες, απλά να δίδονται στο φως όλα τα γεγονότα. Πιστεύω ότι αυτή εδώ η διαδικτυακή γωνιά μπορεί να το κάνει...

  54. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 06/11/2011 11:48:06

    φαηλο καλημερα,ο ζαβος βγηκε παγανιακαι ολα τα ξεπουλαει αυτο που ζω ειδικα τις προηγουμενες μερες με τον ζαβο εδω στο εξωτερικο δεν εχει προηγουμενο,γελοιογραφειες,αστειακια,και κοροιδια του στηλ τι τυπος ειναι ψυχολογικο προφιλ,θυμηθηκαν ακομα και το βραβειο που πηρε προσφατα απο τον ακερμαν τις μπουντεςμπανκ και σχολιαζαν με ειρωνια για τις υπηρεσιες που προσφερει στους κερδοσκοπους,ξεφτιλησμενος και ανιποληπτος σε ολο των κοσμο

  55. nik avatar
    nik 06/11/2011 11:51:03

    Aδερφια συγνωμη για την παραφωνια ,αλλα μαλλον δεν παρακολουθηται τις εξελιξεις.Για την ολοκληρωση της συμφωνιας Σαμαρα -παπαντρεου μενουν κατι ψιλα

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ nik 06/11/2011 12:07:55

      Θέλω να δω, όταν ακούσεις τις δηλώσεις του Αντώνη όταν βγει από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, αν θα βγεις να ζητήσεις συγγνώμη. Αν το κάνεις, σημαίνει απλά ότι είσαι έντιμος που μάσησε από την προπαγάνδα. Αν όχι, είσαι παπαγαλάκι.

      • nik avatar
        nik @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/11/2011 12:46:45

        E

      • nik avatar
        nik @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/11/2011 13:14:19

        Eυχομαι να μη χρειαστει να το κανω .Οχι για να μην "πεσει η μουρη μου"αλλα γιατι πιστευω οτι η κυβερνηση "εθνικης σωτηριας"ειναιλυτρωτικη για τη χωρα και για μενα. Ετσι νοιωθω.Διαφορετικα δεν θα "κοιμηθω καλα" αποψε

      • nik avatar
        nik @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/11/2011 14:38:23

        Aγαπητε συναδελφε
        Ο ΑΣ βγηκε πριν λιγο απο τον Παπουλια.Ο μονος ορος του. ας παραιτηθει (ο παραιτημενος) ΑΓΠ και ολα θα λυθουν.Εχασες . Δεν το λεω με κακια. Χαιρομαι για την εξελιξη.Φροντισε λοιπον και εσυ και ο Χρυσανθος να αξιολογησετε με νηφαλιοτητα τα νεα δεδομενα. Οι καιροι αλλαζουν φιλε μου . Ακουσε και μενα. Ειμαι παλια καραβανα στην ( μη κεντρικη -εξουσιαστικη) πολιτικη.

    • sofia or8h avatar
      sofia or8h @ nik 06/11/2011 12:12:12

      nik
      Οταν εγω λέω εμπιστοσύνη,το εννοώ,δεν είμαι εγω περισσότερο πατριώτης απο τον πρόεδρο,οτι και να αποφασίσει θα είναι το καλλίτερο για τον τόπο!!!!!!!

      • nik avatar
        nik @ sofia or8h 06/11/2011 13:18:22

        παροτι ο ΑΣ εν ειναι δικος μου προεδρος (δεν εχω) συμφωνω μαζι σου . Να αποφασισει το καλυτερο για τον τοπο και οχι για το κομμα. Τις εκλογες μπορει να τις κερδισει και αργοτερα.

    • Mara avatar
      Mara @ nik 06/11/2011 12:38:05

      Τα ίδια λέγατε και προχθές.... και μετά λουφάξατε....
      Και δεν εννοώ τους έντιμους και αγνούς που ανησύχησαν.
      Τους άλλους εννοώ... που καραδοκούν και εύχονται να υποκύψει ο Σαμαράς για να ικανοποιησουν τον αρρωστήμενο τους εγωϊσμό, τύπου,
      "Αφού κάηκε το σπίτι μας, να καεί και του διπλανού...", "Αφού εξευτελιζόμαστε να πάρουμε και τον άλλον μαζί μας", "Άν δεν είμαστε εμείς να μην είναι κανένας. Στο διάολο και η χώρα, στο διάολο όλα...."

      ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΙΓΟ? ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΩΡΕ...???

      • nik avatar
        nik @ Mara 06/11/2011 13:30:03

        Δ εν ξερω σε ποιους αναφερεσαι ,αλλα δεν με αγγιζει το σχολιο σου. Ανηκω σε εκεινο το 52% που (συμφωνα με σημερινες δημοσκοπησεις ) θελει κυβερνηση εθνικης αναγκης (η οπως αλλιως μπορει να ονομαστει)

        • Mara avatar
          Mara @ nik 06/11/2011 15:28:33

          Κατάλαβα... Μάλλον είσαι της σχολής των "...παρά πέντε...." που συνέταξαν και κείμενο προχθές στο γραφείο του Βρεττού.

          Για άμεσα εκλογές, γιατί χρυσέ μου τραβάς ζόρι...?

  56. S.R. avatar
    S.R. 06/11/2011 11:57:34

    Φιλε μου εχεις δικιο...Να το ψαξουμε, να δουμε αν ισχυει....Γι'αυτο το ανεβασα.... Αλλα εδω τα παλληκαρια, βαλθηκαν να θαψουν την αναρτηση, και μαλιστα με τον πιο αθλιο τροπο, λες και κοβουν κανα Πασοκο που τους βριζει.... Αρχιζει και βρωμαει και εδω ,μου φαινεται... Ειχα την αισθηση οτι κοβομαι απο τον "μπλε" Ριζοσπαστη, και απο μια Κεντρικη Επιτροπη, που γουσταρει λιβανισμα μονο και οχι προβληματισμο... Να δεις που θα κοψουν και σενα.... Ρεζιλικια......

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ S.R. 06/11/2011 12:14:10

      Φίλε S.R ας σου δώσει ο Φάκτορας το email μου να μου στείλεις σε παρακαλώ το κείμενο της ανάρτησης. Πρόλαβα και τη διάβασα και έχω σοκαριστεί. Το Κουτί της Πανδώραςθα ανοίξει εάν ισχύει. ΜΦΧ. ΜΠ.

      • S.R. avatar
        S.R. @ ΜΠ 06/11/2011 13:03:14

        Αν περασει, κοιτα στο www.deiktes.net και στο τοπικ "Ελλαδα ωρα μηδεν"...

      • S.R. avatar
        S.R. @ ΜΠ 06/11/2011 16:30:38

        Αν περασει, κοιτα στο http://www.deiktes.net και στο τοπικ “Ελλαδα ωρα μηδεν”…

  57. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 06/11/2011 12:10:29

    Το επικοινωνιακό παιχνίδι γίνεται από το Sky, ψάχνουν για πρόθυμους.
    Αν ο Σαμαράς συγκυβερνήσει με το ΠΑΣΟΚ, το ΛΑΟΣ, την Ντόρα και τον Κουβέλη τα 180 άτομα θα βρεθούν. Και μέσα από τη ΝΔ.
    To μεταβατικό στάδιο προς τις εκλογές, πρέπει να αποτελείται από μη πολιτικά πρόσωπα.Κάθε άλλη συμφωνία είναι άθροισμα.

  58. Χριστόφορος avatar
    Χριστόφορος 06/11/2011 12:12:06

    α) Εδώ κουμάντο κάνουν οι Έλληνες!!!!
    β)Γκεσέμι χρειάζεται η Πατρίδα κι όχι συνεργαζόμενες κότες!!!

    γειά σου Φαήλο!!!!!

  59. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 06/11/2011 12:15:02

    S.R. επιβεβαιώθηκες ... αιδώς ...

    • S.R. avatar
      S.R. @ παρατηρητής 06/11/2011 13:00:02

      Να δουμε θα υπαρξη αιδως ,εστω και στο τελος, η εχουμε να κανουμε με την γαλαζια Πανσπουδαστικη......

  60. ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ avatar
    ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ 06/11/2011 12:16:36

    ΝΙΚΗ.

    ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ "ΤΖΑΚΙΑ" ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΟΥΜΕ.
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ή ΣΕ ΑΛΛΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ( ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ) ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ.

    • ΝΙΚΗ avatar
      ΝΙΚΗ @ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ 06/11/2011 13:03:09

      Στις προηγούμενες εκλογές δηλαδή άφησες το αποτέλεσμα των εκλογών να το κρίνει άλλος για σένα. Άφησες όλους τους ευκολόπιστους που ψηφίσαν με γνώμονα "λεφτά υπάρχουν" να καθορίσουν το ποιος θα σε κυβερνήσει! ε τότε λυπάμαι βασίλη, έχεις μεγάλο μερίδιο ευθύνης γι'αυτό που συμβαίνει τώρα και θα έχεις ακόμα μεγαλύτερο αν δεν κάνεις κάτι να το αλλάξεις. αν ανοίξεις τα μάτια σου και θελήσεις πραγματικά να ακούσεις τι συμβαίνει γύρω και δεν καταπιείς αμάσητα όλα αυτα που μας σερβίρουν τα κανάλια δε θα ξαναμιλήσεις για συνεργασίες και σωτηρίες της ελλάδας από εκείνους που μας φέραν εδώ. πώς να βάλεις το λύκο να φυλάξει τα πρόβατα;;

  61. nick avatar
    nick 06/11/2011 12:20:29

    Αντώνη σε στηρίξαμε και σε στηρίζουμε γιατί ξέρεις να λες όχι. Μας ζήτησες να σου έχουμε εμπιστοσύνη. Τα συμφέροντα προσπαθούν να σε βάλουν στο κάδρο της προδοσίας, να πουν όλοι ίδιοι είναι και να συνεχίσουν το έργο τους. Είμαι βέβαιος ότι δε θα τους κάνεις τη χάρη. Είμαι βέβαιος ότι ακούγοντας τις δηλώσεις σου έξω από το προεδρικό, θα αισθανθώ άλλη μια φορά περήφανος που σε στήριξα και σε στηρίζω...

  62. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 06/11/2011 12:21:17

    δείτε ρε παιδιά πώς λειτουργούν οι ηγέτες που νοιάζονται για την πατρίδα τους.Θα μου πείτε,από αυτό ξεχωρίζει ο Ηγέτης ; Ε, ναι και από αυτό.Ας ξεκινήσουμε από τα μικρά πρώτα και μετά να δουν τα μεγάλα.Ο συμβολισμός μετράει.


    http://www.pentapostagma.gr/2011/11/blog-post_6924.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+pentapostagma+%28%CE%A0%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A3%CE%A4%CE%91%CE%93%CE%9C%CE%91%29&utm_content=Yahoo%21+Mail

  63. κώστας avatar
    κώστας 06/11/2011 12:21:54

    Αφού λοιπόν ο κύριος Σαμαράς "φυσικά και συμφωνεί με την δανειακή σύμβαση", προς τι οι πατριωτικές κορώνες; Ο/η Α.Α.Α. έχει απόλυτο δίκιο. Δυστυχώς ο κύριος Σαμαράς υπέκυψε. Δυστυχώς ορισμένοι προσπαθούν με θρασύτητα να μας παρουσιάσουν την άτακτη οπισθοχώρηση ως νίκη. Χωρίς ντροπή.

  64. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 06/11/2011 12:26:40

    Αυτοί τώρα θα προσπαθούν να εμβολίσουν την παράταξη προτείνοντας Μολυβιάτη κ.ά. Ελπίζω να είναι σε ανοιχτή γραμμή ο Σαμαράς με Μολυβιάτη, Καραμανλή αλλιώς θα βρεθούμε σε δύσκολη θέση. Ο Καρατζαφέρης παίζει πολύ βρώμικο παιχνίδι.

  65. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 06/11/2011 12:27:57

    Τι θα πεί: "Φυσικά και συμφωνεί με την δανειακή σύμβαση. Που αλλού θα βρει σήμερα πόρους η Ελλάδα, εδώ που μας έφεραν οι σκιντζήδες του Μνημονίου; Φυσικά και συμφωνεί με τους δημοσιονομικούς στόχους."?

    Στο τελευταίο G20 συζητήθηκε η δυνατότητα των χωρών BRICS (Brazil- Russia- India- China- South Africa) να βοηθήσουν τον Ευρωπαϊκό Νότο με χαμηλότοκα δάνεια, αλλά το μπλόκαραν Ευρωπαίοι και Αμερικάνοι. Η μήπως δεν είναι έτσι?? Να δανειστεί λοιπόν από κάποιους από αυτούς. Και ειδικά από τους Ρώσους, που το είχαν ουσιαστικά προτείνει στον ΓΑΠ πέρσι αλλά αυτός αρνήθηκε!! Η Κύπρος πήρε 2,5 δις τον Οκτώβριο από τη Ρωσία και γλύτωσε και το ΔΝΤ και την επιτήρηση...
    Τι έχετε να πείτε σε αυτό?

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ Βατάτζης 06/11/2011 12:54:02

      Τα λέμε και τα φωνάζουμε καιρό τώρα από αυτό το βήμα. Ποιό είναι το plan B του Α.Σ, για να αντιμετωπιστεί ΑΜΕΣΑ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ χωρίς τραγικές συνέπειες, η έξοδός μας από την Ευρωζώνη και το Ευρώ, διότι αυτά είναι ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΑΦΟΥ - ΟΠΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ - ΨΗΦΙΣΤΕΙ Η ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΥ ΔΙΕΠΕΙ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ. ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΘΑ ΔΙΑΠΡΑΧΘΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ !!!!!!

      Η απάντηση λοιπόν πρέπει να είναι το ηχηρό ΟΧΙ σε όλες τις δανειακές και τα μνημόνια. Και αν αυτό σημαίνει έξω από το ευρώ, τότε ο Α.Σ θα πρέπει να έχει ΕΤΟΙΜΟ PLAN B για συνεργασίες με άλλα κράτη εκτός Ευρωπαικής Ένωσης και Αμερικής ακόμη.

      ΜΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΝΙΑ!!

  66. A.A.A. avatar
    A.A.A. 06/11/2011 12:28:39

    Ο Σαμαράς προσπαθεί να διαχωρήσει τη δανειακή σύμβαση από τους εφαρμοστικούς όρους που τη συνοδεύουν. Πολύ φοβάμαι ότι το διευθυντήριο των Βρυξελλών δεν θα επιτρέψει να συμβεί κάτι τέτοιο, ποτέ...

  67. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 06/11/2011 12:40:33

    Αδελφέ Φαήλε, καλημέρα!
    Συναίνεση - συνενοχή - συγχωροχάρτι στους ΠΑΣΟΚους, στα αφεντικά τους και στους ...πρόθυμους, απλά, ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ!
    Μεσογείων ανεβαίνοντας, δεξιά είπες?

  68. machupichu avatar
    machupichu 06/11/2011 12:41:02

    Τους κινδύνους που ελλοχεύουν από το μνημόνιο και κυρίως τη δανειακή σύμβαση, υπογραμμίζει ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών με αφορμή το περιεχόμενο της πρόσφατης συνέντευξης της Τρόικας η οποία έκανε λόγο για άμεση αποκρατικοποίηση δημόσιας περιουσίας ύψους 50 δισ. ευρώ, προκειμένου να συνεχιστεί η δανειοδότηση.


    Ο Σύλλογος επαναλαμβάνει ότι το μνημόνιο και η δανειακή σύμβαση «μας δεσμεύει με μόνη την υπογραφή του υπουργού Οικονομικών, χωρίς να έχει κυρωθεί καν από τη Βουλή».

    Παράλληλα, επισημαίνει ότι «αυτό που δεν μπορεί να δεχθεί ο νομικός κόσμος και ο πρώτος επιστημονικός Σύλλογος της χώρας είναι η συνταγματική/πολιτειακή εκτροπή που σημειώθηκε με την προσχώρησή μας στον άγνωστό μας "μηχανισμό στήριξης", όταν μάλιστα παρακάμπτονται, στο όνομα της ανάγκης, οι συνταγματικοί θεσμοί, όπως είναι η Βουλή, που δεν της επιτρέπεται να ελέγχει τις δανειακές συμβάσεις, ενώ παράλληλα εκχωρούνται σε εξωθεσμικούς κρατικές λειτουργίες, αποκτά πραγματικό νόημα η ρήση "ποιος κυβερνά αυτό τον τόπο"».

    Ο Σύλλογος αφού αναφέρει τις ενέργειες στις οποίες έχει προβεί κατά του μνημονίου (προσφυγή στο ΣτΕ, εκδηλώσεις κ.λπ.) αναφέρει ότι «με τον πλέον επιστημονικό και υπεύθυνο τρόπο, όπως αρμόζει στην ιστορία του Συλλόγου και στην αποστολή του, έχει ενημερώσει εγκαίρως για το τι σημαίνει μνημόνιο και δανειακή σύμβαση».

    ********************************



    «ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ»

    Με το άρθρο 14 παρ. 5 της σύμβασης η Ελλάδα παραιτείται ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ και ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ από τις ασυλίες προστασίας της εθνικής κυριαρχίας. Τέτοιος πρωτόγνωρος όρος δεν συναντάται ούτε σε αποικιοκρατικές συμβάσεις.Είναι όρος που παραβιάζει θεμελιώδεις αρχές του δικαίου σε όλα τα επίπεδα: του διεθνούς, του ευρωπαϊκού και του εθνικού δικαίου. Πρόκειται για όρο ο οποίος παραβιάζει τη θεμελιώδη αρχή σεβασμού της κυριαρχίας του κράτους- απειλεί, θέτει σε κίνδυνο και προσβάλλει στον πυρήνα τους τα κυριαρχικά δικαιώματα, την ίδια την κυριαρχία και την υπόσταση της χώρας. Ο κίνδυνος καθίσταται άμεσος, αν συνδυαστεί με τον όρο της Σύμβασης, ότι οι Δανειστές, όλοι μαζί ή με συμφωνία όλων, μπορούν να μετα­βιβάσουν σε τρίτη χώρα τα δικαιώματα τους από τη Σύμβαση.

    Επιπλέον στη σύμβαση ρητά ορίζεται ότι διέπεται από το ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ.

    Αποκλειστικά Αρμόδιο Δικαστήριο συμφωνήθηκε να είναι το Δικα­στήριο της ΕυρωπαϊκήςΈνωσης, δηλαδή των δανειστών μας.

    Η δανειακή σύμβαση είναι Ε Κ Ν Ο Μ Η.

    ΚΑΛΟΥΜΕ την ελληνική Βουλή, να τοποθετηθεί επί της δανειακής σύμβασης η οποία από τις 4 Ιουνίου 2010 έχει κατατεθεί σε αυτήν.

    Χωρίς κάποιο προηγούμενο παραδώσαμε με μόνη μια υπογραφή την εθνική μας κυριαρχία, ολόκληρη τη δημόσια περιουσία μας.

    Από της συστάσεως του νεοελληνικού κράτους είμαστε συνη­θισμένοι να δανειοδοτούμαστε. Τέτοιους όρους, όμως, ουδέποτε αποδεχτήκαμε.

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ Ν' ΑΠΑΛΕΙΦΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΙ ΟΡΟΙ ΠΟΥ ΘΙΓΟΥΝ ΤΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

    Ο Πρόεδρος Δημήτρης Χ. Παξινός

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ machupichu 06/11/2011 13:04:00

      Και με την απόφαση του ΣτΕ που έκρινε "συνταγματικό" το μνημόνιο τί έχετε σκοπό να κάνετε; θα παραπέμψετε τις συμβούλους Μαίρη Σαρπ και Σπυριδούλα Χρυσικοπούλου, εισηγήτριες; Να θυμίσω:

      Το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε συνταγματικό το Μνημόνιο, απορρίπτοντας την προσφυγή εναντίον του που είχαν καταθέσει η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ και άλλοι φορείς.

      Στην απόφασή του το ΣτΕ επισημαίνει ότι το Μνημόμιο δεν παραβιάζει το Σύνταγμα, την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και διεθνείς συμβάσεις. Σχετικές εισηγήσεις είχαν κάνει οι σύμβουλοι Μαίρη Σαρπ και της Σπυριδούλα Χρυσικοπούλου.

      Εξάλλου, κρίθηκε από τους δικαστές ότι οι διατάξεις του Μνημονίου δεν προσκρούουν -όπως υποστηρίζουν ο ΔΣΑ, η ΑΔΕΔΥ, κλπ.- σε άρθρα του Συντάγματος, όπως είναι το άρθρο 2 για την προστασία της ανθρώπινης αξίας, το άρθρο 4 που κατοχυρώνει την αρχή της ισότητας, το άρθρο 17 για την προστασία της ιδιοκτησίας, στην έννοια της οποίας περιλαμβάνεται και ο μισθός, το άρθρο 25 που αφορά την αρχή της αναλογικότητας και το άρθρο 28, που αναφέρει ότι οι διεθνείς συμβάσεις επικυρώνονται με την πλειοψηφία των 180 βουλευτών.

      Κατόπιν αυτών όλες οι προσφυγές απορρίφθηκαν.

      ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ; ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΡΙΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΥΦΛΗ.

      • machupichu avatar
        machupichu @ ΜΠ 06/11/2011 18:49:47

        Άλλο πράγμα οι οικονομικές πολιτικές του Μνημονίου και άλλο η δανειακή σύμβαση η οποία είναι ανύπαρκτη εφόσον δεν ψηφίσθηκε παρά μόνον από τον Παπακωνσταντίνου και για την οποία δεν έχει γίνει καμμία προσφυγή.


        Το Συμβούλιο της Επικρατείας δεν έχει εκδώσει ακόμα επισήμως την απόφαση με το σκεπτικό της.

        Νομικοί λένε πως αυτό συμβαίνει επειδή είναι αδύνατη η επαρκής τεκμηρίωση της.

  69. AKILE avatar
    AKILE 06/11/2011 12:41:03

    Mister KARATZA FLIP...........................................................................
    KARATZAFLIPAKOS..................................................................
    KARATZAFLIPARA.......................................................................

  70. amnimon avatar
    amnimon 06/11/2011 12:41:51

    Αυτό το καθαρό βλέμα το εμπιστευόμαστε εδώ και δεκαετίες εδώ στην Μακεδονία. Περιμέναμε καιρό και αναρωτιόμασταν αν θα αντέξει, κι άντεξε... Ο Αντώνης πέρασε την έρημο πριν από μας και ψήθηκε στην φωτιά της μοναξιάς πριν μας απειλήσουν οι δυνατοί πώς θα γίνουμε αποσυνάγωγοι... Εμείς είμαστε χλιαροί και καλομαθημένοι στην βόλεψη μας γι αυτό και κλονιζόμαστε εύκολα απέναντι του. Ελπίζω να το ξέρει και νάναι μεγαλόκαρδος απέναντι μας.
    Δεν μου είναι σημαντικό το αν θα αντέξει στις πιέσεις όσο το να μας διδάξει το πόσο θα πρέπει εμείς να αντέξουμε στις πιέσεις που θα ασκηθούν από δω και πέρα στην προσωπική μας ζωή.
    Αν ελευθερωθούμε απο το όνειρο της αρπαχτής, τότε ακόμα και οι στερήσεις για χάρι του γένους μας θα μας κάνουν να ξανανιώσουμε τίμιοι άνθρωποι, νοικοκυραίοι.

  71. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 06/11/2011 12:42:46

    Kαλημέρα κ. Κρανιδιώτη , ορθή αναλυση στην ουσία των πραγμάτων. Ο κινδυνος που ελλοχεύει είναι η ταυτιση της ΝΔ με τους προδότες του ΠΑΣΟΚ, η προπαγάνδα τους ήδη άρχισε να δουλευει, θεωρούν ότι δεν έπεσαν αλλά αποσύρονται για να κάνουν το πατριώτικό τους καθήκον!!!!!!!
    Ο λαός προσβλέπει στον Σαμαρά για μια καθαρη , δημοκρατικη ,πατριωτική σταση. Σαφώς και ασκουνται τεράστιες πιέσεις διανθισμένες με απειλες , όμως οι αποφάσεις της ΝΔ πρεπει να είναι μακρια από φοβικά σύνδρομα . Οι Ελληνες μεγαλουργουν με τα ΟΧΙ.

  72. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 06/11/2011 12:44:04

    Για άλλη μια φορά Φαήλο μίλησες τη γλώσσα που καταλαβαίνουν όλοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ.
    ΓΚΕΣΕΜΙ δηλαδή ΗΓΕΤΗ χρειάζεται η χώρα και το ΕΘΝΟΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ.
    Αυτός είναι ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ.
    Του έχουμε ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

  73. nik avatar
    nik 06/11/2011 12:52:28

    Eυχομαι να μη χρειαστει να το κανω .Οχι για μην "πεσει η μουρη μου" αλλα γιατι πιστευω οτι η κυβερνηση "εθνικης αναγκης" ειναι λυτρωτικη για τη χωρα και για μενα .Ετσι νοιωθω.

  74. ειδησεις avatar
    ειδησεις 06/11/2011 14:00:31

    Η κυβέρνηση "εθνικής ανάγκης ή σωτηρίας" είναι σαφώς απαραίτητη. Αλλά θα είναι για λίγο χρονικό διάστημα και δεν ξέρουμε τι θα γίνει πάλι μετά τις εκλογές

  75. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 06/11/2011 14:12:41

    Φαήλο,
    Σε συγκινησιακό άρθρο που είχες γράψει εδώ την 20 Ιουλίου (νομίζω) αναφερόμενος στις αναμνήσεις σου από την τουρκική εισβολή το 1974, είχε παρουσιαστεί μια πάρα πολύ σημαντική διαπίστωση: Η έλλειψη διερεύνησης και απονομής δικαιοσύνης για εκείνη την ελληνική τραγωδία, δηλαδή το κουκούλωμα της, ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.

    Σήμερα οι εξελίξεις τρέχουν, γίνονται ζυμώσεις…

    Εάν δεν τεθεί σαν πρωταρχικός στόχος η πλήρης διερεύνηση και απονομή δικαιοσύνης σχετικά με το τι μας οδήγησε εδώ που είμαστε, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΟΥΜΕ.
    Το ANTINEWS πρέπει να πρωτοστατήσει στην απαίτηση για πλήρη ΚΑΘΑΡΣΗ.

  76. μπερδεμενος avatar
    μπερδεμενος 06/11/2011 14:18:40

    ακομα ποιο μπερδεμενος ειναι αισχρο να μην δημοσιευονται σχολια και να λογοκρινονται
    ειναι η πρωτη φορα που ενιωσα την αναγκη να κανω σχολιο στο μπλοκ αν και το παρακολουθω καθημερινα
    αλλα ειμαι και εξισου σιγουρος πλεον ,ευχομαι και ελπιζω οχι μονο εγω, οτι στις επερχομενες εκλογες αν και απο 84 μεχρι και τωρα οικογενειακη παραδοση επεβαλε δεξια, ειρθε η ωρα να ξεπεραστουν τα ταμπου και θα προσπαθεισω να επιρεασω οσο περισοτερους μπορω.
    λυπαμαι πραγματικα
    σκετη απογοητευση

  77. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 06/11/2011 18:33:34

    γκεσέμι:

    μεγαλόσωμος τράγος ή κριάρι που οδηγεί το κοπάδι τα πρόβατα ή τα γίδια· συνηθίζεται να του κρεμούν ένα μεγάλο κουδούνι, τον κύπρο ή κυπρί

    (μεταφορικά) ο μπροστάρης, ο πρωτοπόρος, ο ηγέτης

  78. Δικερως avatar
    Δικερως 06/11/2011 19:37:03

    Κρανιδιωτη,αρχιζω να πιστευω πως εχεις βαλει τσιπακι στον μετωπιαιο λοβο μας.
    Συντασσομαι,και πιστευω,οπως σχολιασα και στο συναφες αρθρο του FactorX,
    πως η αντιστοιχιση με την εποχη του σχεδιου Ανναν ειναι ευφυεστατη και υπαρξιακα,πολιτικα και ιστορικα χρησιμη για να καταλαβουν οι εν συγχιση πατριωτες μας τι διακυβευεται.
    Σαμαρας ανυποχωρητος με τους Ελληνες να τον στηριζουν ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ
    ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ!

  79. apostolis-kastoria avatar
    apostolis-kastoria 06/11/2011 23:00:38

    Μήπως μετά τις πολιτικές κολοτούμπες και ακροβατισμούς των τελευταίων ημερών , θα πρέπει να τρέμει τον λαό και η ΝΔ ? Διαβάστε και λίγο Χάρυ Κλύνν. Καλά τα λέει νομίζω . Εκεί που έιχαμε κάποια ελπίδα , πάει χάθηκε κι αυτή .
    ΖΗΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ που ως τώρα εξορκίζαμε ?
    Ε ΟΧΙ λοιπόν ο λαός δεν μπορεί να σας πιστεύει όταν κάθε μέρα αλλάζετε θέσεις .

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ apostolis-kastoria 06/11/2011 23:30:08

      Αποστόλη, χαλάρωσε.
      Γιώργος καπούτ.
      Εκλογές.-

  80. Stefanos avatar
    Stefanos 06/11/2011 23:37:41

    πατερίτσες του gap!

  81. KΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ avatar
    KΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 07/11/2011 08:42:23

    Φαήλο , Καλημέρα. Σήμερα είναι μια Νέα ΜΕΡΑ. Αν και είμαστε στην καρδιά του Φθινόπωρου, ανθίζει μια καινουρια πολιτική άνοιξη. Το άρθρο καταπληκτικό και ιδίως η αλληγορία για τις " Πράσινες λυράτες κότες". Θα τολμούσα να προσθέσω "με δανεικό" λυρί.

  82. ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 07/11/2011 09:04:20

    Αγαπητέ Φαήλο, Απολαύσαμε άλλο ένα καταπληκτικό άρθρο σου. Η στιγμιαία αδράνεια της αντιπολίτευσης, θα μπορούσε να είχε στείλει τη χώρα στα αύτανδρη στο βυθό, σαν την ΣΑΜΙΝΑ, στις Πόρτες, πριν 10 χρόνια , καθώς η εικόνα της Ελλάδας προς τα έξω ξεπερνούσε την απλή ακυβερνησία και άγγιζε τα όρια του της κατάρρευσης της κυβέρνησης Ανδρουτσόπουλου τις ώρες της Εθνικής καταστροφής της
    Και ο Αντώνης Σαμαράς , διάλεξε , όχι εκείνο που συμφέρει το κόμμα αλλά εκείνο που προάγει την Πατρίδα. Η στάση του ήταν φυγή προς τα μπρός . Ήταν ένα άλμα πάνω από την φθορά, όπως θάγραφε κι ο φίλος τουΈλύτης Φαήλο, Καλημέρα . Σήμερα είναι μια καινούρια μέρα. Νικήσαμε και το μετεωρολογικό δελτίο .Αν και στην καρδιά του Φθινόπωρου , μια καινούρια πολιτική άνοιξη ανθίζει για τον λαό μας.Όπως γράφτηκε εδώ η αντίδραση της αξιωματικής αντιπολίτευσης υπήρξε ακαριαία και ενδεχομένως αμφίσημη. Πριν όμως ο καθένας μας βιαστεί να κρίνει και να κατακρίνει οφείλει να αφουγκραστεί τους κινδύνους που επικρέμονται πάνω από τα κεφάλια μας, Η στιγμιαία αδράνεια της αντιπολίτευσης, θα μπορούσε να είχε στείλει τη χώρα στα αύτανδρη στο βυθό, σαν την ΣΑΜΙΝΑ, στις Πόρτες, πριν 10 χρόνια , καθώς η εικόνα της Ελλάδας προς τα έξω ξεπερνούσε την απλή ακυβερνησία και άγγιζε τα όρια του της κατάρρευσης της κυβέρνησης Ανδρουτσόπουλου τις ώρες της Εθνικής καταστροφής της .Ο Αντώνης πρόλαβε και έκλεισε τα διπύθμενα.
    Διάλεξε , όχι εκείνο που συμφέρει το κόμμα αλλά εκείνο που προάγει την Πατρίδα. Η στάση του ήταν φυγή προς τα μπρός . «Ήταν ένα άλμα πάνω από την φθορά», όπως θάγραφε κι ο φίλος του ο Έλύτης.
    Υ.Γ. Φαήλο , καταπληκτική η αλληγορία σου για «πρασινες λειράτες κότες».Μόνο που το λειρί ήταν δανεικό. Και αν το πουλούσαν για χρυσό αποδείχτηκε φο μπιζού.

  83. Βαλκάνιος avatar
    Βαλκάνιος 07/11/2011 15:06:55

    Σωστός ο Φαήλος!!! Αντε να δούμε τι ''μέλι'' γεννέσθαι για τον χιλιοταλαιπωρημένο τούτο τόπο και τους ιθαγενείς του.Πάντως τα χειρότερα δεν έχουν έρθει ,πιστεύω, ακόμα.Περιμένω το επόμενο άρθρο σου ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.