#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/01/2011 16:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το Antinews είναι το επίσημο όργανο της συνείδησης μας



[caption id="attachment_79768" align="alignnone" width="600" caption="What We Do In Life Echoes In Eternity"][/caption]



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Κοιτάξτε καλά κάτω από τον τίτλο. Τ΄ όνομα μου. Το αληθινό. Δεν γράφω ως «Αλέξης Καψοπρετεντέρης», ούτε ως «Πάσχος Παπαχελοτρέμης». Έχω λοιπόν και την ευθύνη. Μόνο εγώ.

Ένας  σκιώδης ψηφοφόρος είμαι, που γράφω αυτό που πιστεύω. Δουλεύω 10 με 16 ώρες την ημέρα, με το χειρότερο αφεντικό, τον εαυτό μου, οπότε, εκτός από το να παίρνω, σπανίως, άδεια από τη σημαία, διατηρώ το δικαίωμα να γράφω τους Χατζηαβάτηδες της σκυφτής «δημοσιογραφίας» και τους φουλαράτους ταβλαδόρους αναλυτές στα κάκαλα μ’, που λέει κι ο φίλος μου ο Σάββας. Οι αμερικάνοι, ο σοφός λαός που εφηύρε το εξάσφαιρο colt peacemaker και το μπιφτέκι ανάμεσα σε δυο ψωμάκια, λένε πως αν κλωτσάς τα σκατά, μόνο εσύ λερώνεσαι. Γι’ αυτό οι «λειτουργοί» της μαζικής αποκολοκύνθωσης μπορούν να μας πουν ότι μα ότι θέλουν, αρκεί, προς Θεού, να μην μας πουν ότι είμαστε σαν τα μούτρα τους.

Όποιος θέλει κομματικές οδηγίες προς ναυτιλομένους, αυθεντικές ερμηνείες ή να ζητήσει τα ρέστα, γιατί κάποιος ή κάτι δεν του κάνει κέφι, λυπάμαι, ας απευθυνθεί στους αρμοδίους, στην γνωστή διεύθυνση. Η υπογραφή μου χαράζει την νοητή κόκκινη γραμμή που ορίζει την αυτόνομη άποψη μου. Ελεύθερος άνθρωπος είμαι και απευθύνομαι σ’ ελεύθερους ανθρώπους.

Το κύριο για μένα, και πιστεύω και για σας, είναι ένα: η Πατρίδα. Όλοι κι όλα πρέπει να την υπηρετούν. Είπα πάλι την κακιά λέξη και διατρέχω τον κίνδυνο να μου πετάξει κανένας γενναίος κανά μπουκαλάκι νερό ή καμμιά «προοδευτικιά» παρόλα από την εξέδρα επισήμων, εκεί που κρύβονται τα σκληρά ανιστόρητα αγόρια και τα παχουλά αφεντικά τους, αλλά εδώ κάτω, στην Θύρα 7, μαζί σας, δεν φοβάμαι τίποτα. Γιατί εδώ, στην Θύρα της αληθινής ζωής, των απλών ανθρώπων, είναι όλα τα ωραία και οι ζόρικες αλήθειες.

Όπως κι εσείς ανήκω στον κόσμο της εργασίας, όπως οι γονείς κι οι παππούδες μου. Και τ΄ όνειρο μου, αν ποτέ τα καταφέρω, είναι να γυρίσω στο σύστημα κλειστής οικιακής αγροτικής οικονομίας των προπατόρων μου, κάνοντας το πιο οργανωμένο κι αποτελεσματικό.

Εργασία, αυτάρκεια, Ελευθερία.

Ένα κτήμα, όπου να ‘χω μόνο τρεις «δικονομικές» προθεσμίες: να οργώσω, να σπείρω, να θερίσω.

Άλογο, αλέτρι, σκύλο και ντουφέκι. Και Σημαία.

Πιστεύω πως η εργασία είναι αξία από μόνη της.

Αγωνίζεσθαι.

Φιλία. Μπέσα.

Δεν πουλάω τους φίλους μου. Ποτέ. Για τίποτα.

Αυτά που πιστεύετε κι εσείς, όπως σας έμαθαν γενιές και γενιές, που ανατράφηκαν με το μάννα της Φιλοτιμίας.

Η ταυτότητα μας είναι το πρόσωπο μας στον κόσμο. Δεν είμαστε μετέωρα, ούτε αθύρματα στον άνεμο. Έχουμε ρίζες, γλώσσα, θρησκεία, ζωή χιλιετιών. Πρόσωπο.

Πιστεύω στον ανθρωποκεντρισμό, που αποκλείει την βαρβαρότητα.

Πιστεύω στις Ιδέες και στα Σύμβολα. Οι άνθρωποι, ζουν, αγωνίζονται, πεθαίνουν γι’ αυτά.

Και βέβαια πιστεύω στην ηγεσία, στην ιεραρχία που βασίζεται στο δίκαιο και την αξιοκρατία, με γνώμονα πάντοτε το κοινό καλό. Αυτά όμως θα τα πούμε άλλη φορά…

Κι όλα μα όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν ελεύθερη συνείδηση και θάρρος.

Γιατί νυν και αεί, ελεύθερον το εύψυχον...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. perldion avatar
    perldion 13/01/2011 16:32:00

    @k. Κρανιδιώτη, συμφωνώ κι επαυξάνω: Όταν ΔΕΝ έχουυμε συνείδηση... Άντε και να δω αν θα με σβήσετε πάλι...

  2. kallitzakis avatar
    kallitzakis 13/01/2011 16:40:50

    Φαήλο μιλάς στις συνειδήσεις όλων μας. Να είσαι γερός.

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/01/2011 16:44:57

    ...Όπως κι εσείς ανήκω στον κόσμο της εργασίας, όπως οι γονείς κι οι παππούδες μου. Και τ΄ όνειρο μου, αν ποτέ τα καταφέρω, είναι να γυρίσω στο σύστημα κλειστής οικιακής αγροτικής οικονομίας των προπατόρων μου...

    Έτσι.
    Μόνο που γεννηθήκαμε από φτωχά κοχόνες, και πρέπει να τρώμε στη μάπα τον αστικό και στρεβλό τρόπο ζωής, προς εξασφάλιση του επιούσιου.

  4. george avatar
    george 13/01/2011 16:49:11

    Όλα καλά Φαήλο, αλλά το ντουφέκι τι το ήθελες; Τώρα θα τ' ακούσεις κι απ' τον Τρεμόπουλο!

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ george 13/01/2011 17:19:37

      Καλύτερα. Τώρα που φλεβαρίζει και ζορίζει η κατάσταση γενικώς, καλό είναι να το έχουνε τα παπαγαλάκια υπόψη.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Bodinus1576 14/01/2011 21:25:10

        Δεν τρώγονται.

  5. Ιωνίδας avatar
    Ιωνίδας 13/01/2011 16:56:01

    Α, ρε Φαήλο.
    Επιτέλους... ένας Έλληνας με καρδιά που κλείνει μέσα της αισθήματα αιώνων και θάρρος που έχουμε καιρό να δούμε...
    Αν είσαι τόσο κόντά στον απόγονο της Δέλτα όσο λένε ότι είσαι γιατί δεν βλέπουμε να κινείται κάτι νέο στην πατριωτική δεξιά. Γιατί συνεχίζουμε να μένουμε αδέσποτοι και ακρέμαστοι με μόνους τους πατριδοκάπηλους να μιλούν περιστασιακά γι αυτά που πρεσβέυουμε και μας πονούνε μέσα στο κοινοβούλιο.
    Αν είσαι τόσο κοντά του όσο ακούγεται πως είσαι πες μας γιατί να ελπίζουμε ρε Φαήλο, σε ποιον και γιατί.. Πού είναι ο πατριωτικός λόγος του Αντώνη Σαμαρα? Δεν βλέπω να αλλάζει κάτι σε αυτή τη γωνιά της γης αν δεν αποφασίσει να μιλήσει, και να μιλήσει πατριωτικά...

    • nick avatar
      nick @ Ιωνίδας 13/01/2011 20:23:32

      Απόσπασμα ομιλίας του Α. Σαμαρά στην ΟΝΝΕΔ τον Ιανουάριο του 2010:

      "Έγινε προσπάθεια να απαξιωθεί η ιδέα της Πατρίδας. Το Σύνταγμά μας, λέει ρητά: «Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα». Και στο ακροτελεύτιο άρθρο του, αναφέρει επίσης ρητά: «Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων…». Κι ενώ ο Λαός και το Έθνος αναφέρονται ως πηγή εξουσίας στο Σύνταγμά μας, κι ενώ ο Πατριωτισμός αναφέρεται ως η έσχατη άμυνα για τη Δημοκρατία μας, κάποιοι προσπαθούν να «απαγορεύσουν» την έννοια του Έθνους να μετατρέψουν το Λαό σε «πληθυσμό» χωρίς ταυτότητα και να «αποδομήσουν» τον Πατριωτισμό!

      Τους προειδοποιούμε ότι θα αποτύχουν. Κι όσο προσπαθούν να κάνουν τον Ελληνικό Λαό να ξεχάσει την ταυτότητά του και την Ιστορία του, τόσο περισσότερο θα τον συσπειρώνουν γύρω από τις αξίες και τα ιδανικά του."

      Ο ορισμός του πατριωτικού λόγου από τον Α. Σαμαρά.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
        ΓΙΩΡΓΟΣ @ nick 13/01/2011 21:54:37

        ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΑΥΤΟΣ .ΟΜΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΜΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΕΩΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ. ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΟΝΟΜΕΡΟΥΣ ΑΝΑΚΗΡΥΞΗΣ ΤΗΣ ΑΟΖ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ? ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΟΖ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΓΙΩΡΓΟΣ 14/01/2011 08:42:50

          Θα δεις σε λίγες μέρες...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ nick 13/01/2011 22:08:51

        Γι' αυτό είναι Αρχηγός μου.-

        • nick avatar
          nick @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/01/2011 22:53:08

          Γι' αυτό είναι και δικός μας...

        • Brain avatar
          Brain @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/01/2011 23:32:37

          Και δικός μου!!!

        • Tem avatar
          Tem @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 07:09:48

          κι εγώ πιστεύω στον Αρχηγό αυτόν

        • xenios avatar
          xenios @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 10:37:10

          Αν δεν πιστέψουμε και εκεί, να σας δείξω τον δρόμο για το Ζάλογγο.

          Μπράβο σας!

  6. Kennan avatar
    Kennan 13/01/2011 17:04:06

    Το site το οποίο αποτελεί τελευταία και την προτίμηση του γραφείου τύπου της ΝΔ για να κάνει τις διαρροές του, προβάλει την υποτιθέμενη απάντηση του Σπηλιωτόπουλου στον Φαήλο. Προφανώς εκεί στη ΝΔ έχουν κοντή μνήμη…

  7. Misha avatar
    Misha 13/01/2011 17:18:31

    Γειά σου ωρέ αλάνι Φαήλο.
    το κείμενο σου θα το υπέγραφα από την αρχή μέχρι το τελευταίο «και», με εξαίρεση εκείνο το «οι αμερικάνοι , ο σοφός λαός» , που θα έγραφα με εισαγωγικά στο «σοφός».
    Μού φαίνεται πως σε παίζουν στενό μαρκάρισμα...
    Με αφορμη τον τίτλο, θέλω να φχαριστήσω δημοσίως τους διαχειριστές για την ανοχή τους στις παρεμβάσεις μου, που συχνά πυκνά δε συμπίπτουν με τις δικές τους απόψεις για τα πράγματα.
    Επειδή δεν είμαι νιούμπης στο σπορ, ξέρω από εμπειρία πως σε ιστοχώρους μεγάλης επισκεψιμότητας πρέπει να έχεις πολλά γκάτς για να αντέξεις την άλλη άποψη...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Misha 14/01/2011 00:30:09

      Δεν έχω πρόβλημα με το στενό μαρκάρισμα. Το 'χω ξαναπεί, άμα μάθεις να παίζεις μπάλα σε κατηφορικό χωμάτινο γήπεδο με πέτρες, όλα τα μπορείς!
      Συχνά δε στις αμφισνητούμενες φάσεις καταλήγαμε να παίζουμε ξύλο, οπότε όπως καταλαβαίνεις ο συνδυασμός ποδοσφαίρου, πυγμαχίας και ελευθέρας πάλης, σφυρηλατεί χαρακτήρα.

      • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
        ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 21:33:27

        !!!!

  8. φωτεινη avatar
    φωτεινη 13/01/2011 17:19:35

    η μαμα μου,θεος σχωρεστηνε,ειχε μια αδερφη την θεια αντωνια,θεος σχωρεστηνε κιαυτην,την επονομαζομενη μπελεκω.μου δηιγιοτανε λοιπον το εξης περιστατικο απ οταν πηγαιναν σχολειο στη μανη.ηρθε ο επιθεωρητης και μπηκε στην ταξη,μια ειχε το σχολειο τοτε ολη κι ολη.εκανε λοιπον μια ερωτηση στη θεια μου η οποια ειχε κλεισει πεισματικα το στομα και αρνιοταν να απαντησει.κανοντας προσπαθειες καποια στιγμη για να την πεισει της ειπε«μιλα κουκλα μου να σου δωσω ενα λουκουμι».η θεια μου ητανε πανεμορφη οπως και ολη η οικογενεια της,αλλα ...μιλαγε δυσκολα,ενω συν της ομορφιας της ητανε και πανεξυπνη,αποδεδειγμενο αυτο.τωρα τελευταια διαπιστωνω οτι το «μιλα κουκλα μου να σου δωσω ενα λουκουμι»εχει αναχθει σε μειζων συνδρομο της πολιτικης ζωης του τοπου μαζι με το «απο την πολη ερχομαι και στην κορφη κανελλα...»που πλητει μια αλλη ομαδα,πολυπληθεστατη και αυτη.

    • kiki avatar
      kiki @ φωτεινη 13/01/2011 18:51:31

      @ Φωτεινη ωραιοτατο.

  9. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 13/01/2011 17:22:26

    Φαήλο, our conscience is alert !
    Μπράβο σου.

  10. Ιωάννης ο Μεσσήνιος avatar
    Ιωάννης ο Μεσσήνιος 13/01/2011 17:39:06

    Κε Κρανιδιώτη συνεχισατε παρακαλώ, όπως αισθάνεστε έτσι ακριβώς σας θέλω, έντιμο, καθαρό, γνήσιο πατριώτη δεν είναι υποχρεωτικό να αρέσετε, είναι όμως αναγκαίο να υπάρχετε και να εκφράζετε λόγο χωρίς φόβο αλλά με πάθος. Keep walking my friend, keep walking....

  11. kiki avatar
    kiki 13/01/2011 17:44:57

    @ Φαηλο,
    Οταν τα καταφερεις δουλεια στα χωραφια υπαρχει, απαγορευεται ρητα το κυνηγι, επιτρεπεται η εκτροφη σκυλων γαλων, διοτι οτι αλλο απλως θα το κοιταμε, κραταμε ακομα τις ευαισθησιες των αστων, καντο πραξη, εμεις την εχουμε καταβρη, ευτυχεις στο πουθενα, καλλιεργωντας τις ελιες μας, και κοιτωντας απο μακρια αλλα στενα τα πραγματα.
    Ο συζυγος αντι για χλεμονιαρης γερος μια χαρα,η συζυγος γελαστη αγροτισα, και φανατικη στο κυνηγι των δοσιλογων.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kiki 13/01/2011 22:11:05

      Μπορούμε να το συνδυάσουμε με τα αγγλικά αριστοκρατικά σπορ. Αντί για κυνήγι αλεπούς, να κυνηγάμε με άλογα και σκυλιά δοσίλογους, μαλάκες κλπ.

      • kiki avatar
        kiki @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/01/2011 22:39:23

        @ Φαηλο,
        μεσα ,μαζι σου.
        Τετοιο κυνηγι ναι !!!!!!!!!!

        • kiki avatar
          kiki @ kiki 13/01/2011 23:06:18

          @ Φαηλο,
          μονο να το ξανασκεφτηκα, γιατι αγγλικο κυνηγι ,ασε που στην Μανη δεν εχουμε και πολλα αλογα, απο σκυλους αυθονους, καλυτερα με τα ποδια.
          Αλλωστε ειμαι της γαλλικης κουλτουρας, σαν την Ολγα ενα πραμα.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kiki 13/01/2011 23:28:08

          Δεν θα τους σκοτώνουμε, θα τους πιάνουμε και θα τους ξανααμολάμε, σαν αλεπού πολλαπλών χρήσεων.

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 10:59:22

            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!! άπαιχτο !
            "αλεπού πολλαπλών χρήσεων" ! χαχχαχα... μυαλό ξυράφι, γειά σου Φαήλο!

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/01/2011 17:47:26

    Μια χαρά τα λες και αναρωτιέμαι γιατί δεν είναι αυτονόητο ότι η Πατρίδα είναι πρώτο μέλημα. Ποιός ανεγκέφαλος πιστεύει ότι ο Γάλλοι παρέδωσαν τον πατριωτισμό τους, ή οι Γερμανοί ή οι Πολωνοί... Η Ευρώπη... συλλογή από έθνη είναι και όποιος αμφιβάλει βαυκαλίζεται (ή ας πάει μια βόλτα στο Μόναχο να δει)

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ archaeopteryx 13/01/2011 18:54:19

      Πολύ σωστά τα λες κι εσύ κι ο κ. Κρανιδιώτης.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ archaeopteryx 14/01/2011 00:21:19

      Το πιστεύει ο ΓΑΠ και οι συν αυτώ.

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ archaeopteryx 14/01/2011 09:30:26

      Δεν πιστεύουν, εμάς προσπαθούν να μας κάνουν να πιστεψουμε. Διότι ειναι προς συμφέρον τους για να δρουν ανενόχλητοι. Χωρος δράσης η Ελλαδα, όχι χώρα. αυτο να θυμόμαστε.

  13. 13 avatar
    13 13/01/2011 17:56:05

    Άλλο ένα κείμενο στα όρια της τέχνης τους λόγου από το πολυμηχανο Φαηλο!!Η πλάκα είναι ότι ο Φαηλος γράφει, το Σαμαρά ψάχνουν να βρούν-πίσω από τα λόγια του... Το κειμενο αυτό πάλι θα δημιουργήσει προβληματισμό και νέο κύκλο συζητήσεων...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ 13 13/01/2011 18:06:22

      Μακάρι να δημιουργήσει κύκλο συζητήσεων. Αν και δεν νομίζω, αυτή τη φορά...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 13/01/2011 18:06:54

        Διότι ο στόχος τους (της απαξίωσής μας) δεν επετεύχθη και το πιθανότερο είναι να σταματήσουν να μας κάνουν τζάμπα διαφήμιση...

        • spiros avatar
          spiros @ Επώνυμος 13/01/2011 19:31:17

          Γελάστηκες. Περίμενε μην βιάζεσαι.

  14. κωστας β. avatar
    κωστας β. 13/01/2011 18:18:46

    Tι είναι αυτό που σε ζόρισε πολύ Φαήλο;;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ κωστας β. 13/01/2011 22:11:51

      Μπα, τίποτα. Δεν ζορίζομαι εύκολα.

  15. enianos avatar
    enianos 13/01/2011 18:30:55

    Welcome to the clup

  16. mixalios avatar
    mixalios 13/01/2011 18:37:07

    ολα τα λεφτα η απαντηση της φωτεινης.

  17. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 13/01/2011 18:46:42

    ΦΑΗΛΟ ,μας έλλειψες ,μην κολάς σε Πρετεντέρηδες και θεοδώρες .Οι φίλοι σου είναι εδώ και περιμένουν με ενδιαφέρον τα άρθρα σου .
    Βάλε και την θύρα 13 φίλε μου ,τι να κάνουμε και εμείς οι βάζελοι.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αντάμ Παπαντάμ 13/01/2011 23:29:39

      Εγώ την Θεοδώρα την αγαπώ. Συμπάσχω μαζί της.

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 00:22:40

        Σε πιστεύω

  18. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 13/01/2011 18:48:09

    ΕΥΓΕ....ΠΕΣΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΣΟΥΖΕΙ....

    • ΟΤΙ avatar
      ΟΤΙ @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 14/01/2011 18:05:46

      Εσένα σε τσούζει ρε νεούδι;

  19. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 13/01/2011 18:54:06

    Καλησπέρα Φαήλο,
    Μαζί με όλους τους άλλους σχολιαστές προσυπογράφω και υποστηρίζω και εγώ το άρθρο σου (ασπόνδυλα καρτούν φαντάζομαι εξαιρούνται). Αφού κάνεις και αναφορά σε "δικονομικές προθεσμίες" και "αυθεντικές ερμηνείες" να μου επιτρέψεις και εμένα μία παραβόλή με νομικούς όρους: Μια συμπεριφορά έχει (έννομες) συνέπειες, επωφελείς ή επαχθείς, μόνο εάν μπορεί να υπαχθεί σε κάποιον κανόνα. Έτσι και με τις ιδέες που εκφράζονται εδώ πέρα, με αιχμή τα άρθρα σου: Εάν δεν μπορέσουμε να τις εντάξουμε σε κάποιο γενικότερο ιδεολογικό- φιλοσοφικό πλαίσιο, θα αντιμετωπίζονται από τους Παπαχαλοτρέμηδες στην καλύτερη περίπτωση ως μεμονωμένες απόψεις προσώπου ή προσώπων (πολλών ή λίγων δεν έχει σημασία), τις οποίες θα αντιμετωπίζουν με την τακτική "κοιτάω το δάχτυλο που δείχνει το φεγγάρι και όχι το φεγγάρι", ώστε να εγκλωβίζουν την (δυστυχώς αδρανή) κοινωνία επικαλούμενοι έναν ψευτοκαθωςπρεπισμό. Πιστεύω επίσης πως ο όρος "κοινωνικός φιλελευθερισμός" είναι και πολύ γενικός και σχετικά πρόσφατος, για να έχει αναλυθεί σε βάθος. Πρέπει επομένως να διαδοθούν οι θεμελιωτές των αξιών που επικαλείσαι και ιδίως οι πιο πρόσφατοι. Πρέπει να γίνει αναφορά στην "Νομαρχία" του Ανώνυμου, να δούμε αν οι Έλληνες θέλανε κράτος ρουσφετολογικό ή Κράτος αξιοκρατικό. Πρέπει να γίνει αναφορά στον Κονδύλη, ο οποίος αναλύει τη σημασία των Ιδεών και των Συμβόλων, και αποδεικνύει ότι η δυναμική αντιπαράθεση σε επίπεδο κρατών δεν είναι πράξη βίας, είναι πράξη κατεξοχήν πολιτική και ότι σε μια Δημοκρατία η καθολική στράτευση είναι κατεξοχήν έκφραση της άσκησης της κυριαρχίας από τον ίδιο το λαό. Πρέπει να γίνει αναφορά στους Λόγους του Καποδίστρια, ώστε να δούμε άν διανυκτέρευε, όταν ταξίδευε στο εξωτερικό, σε σουίτες φίλων τρώγοντας ποταμίσιες καραβίδες ή προτιμούσε φτωχικά πανδοχεία επειδή ο "λαός του πεινούσε". Είναι εμφανές ότι δεν μιλάω με κομματικούς, αλλά με ιδεολογικούς όρους, καθώς την Ελλάδα δεν θα την σώσει η πολιτική αλλαγή καθεαυτή, αλλά ο ιδεολογικός προσανατολισμός της κοινωνίας προς τις αξίες που ανέφερες, π.χ. εργασία και επίδοση.
    Νά σαι πάντα καλά και δυναμική συνέχεια.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Bodinus1576 14/01/2011 11:16:25

      αγαπητέ Bodinus1576, επειδή συμφωνώ σε όσα γράφεις, θα ήθελα να προσθέσω μιαν επέκταση του προβληματισμού σου, που με απασχολεί ιδιαίτερα: εφόσον ο έντυπος και ηλεκτρονικός τύπος, στη μεγάλη του πλειοψηφία, αγωνίζεται προς την αντίθετη κατεύθυνση ιδεολογικά, και δεδομένης της υποτονικής λειτουργίας των οργανώσεων βάσης, με ποιόν τρόπο ευελπιστεί η ΝΔ να επιτύχει τον προσανατολισμό της κοινωνίας, στον οποίον αναφέρθηκες? Γιατί το αντινιουζ, δυστυχώς, δεν είναι ακόμη προσβάσιμο από το πλατύ κοινό ... Υποψιάζομαι ότι το ίδιο θα ισχύσει και με την προαναγγελθείσα διαδραστική ιστοσελίδα της ΝΔ...

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ δρόμος 14/01/2011 12:34:24

        Ισως μία λύση για την διάχυση των απόψεων των αρθρογράφων του antinews να ήταν μία μορφή free press συλλογής των καλύτερων άρθρων μία φορά την εβδομάδα και το μοίρασμά τους έξω από επιλεγμένους σταθμούς του μετρό.

        Για αρχή

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ Α.Κ. 14/01/2011 12:42:38

          αλήθεια, θυμάσαι τον πάταγο που έκανε το άρθρο για την (τότε) επικείμενη αγορά της ΑΤΕ από τον Σάλλα, όταν κάποιος το φωτοτύπησε και το μοίρασε στους υπαλλήλους?

          • Α.Κ. avatar
            Α.Κ. @ δρόμος 14/01/2011 14:44:13

            Δυστυχώς όχι δεν το θυμάμαι, αλλά θυμάμαι το θέμα με το βιντεάκι του Κακογιάννη για το Μουσείο της Ακρόπολης και τα σχεδόν 600 σχόλια !

            Θέλω να πω με αυτό, ότι είναι κρίμα πολλά άρθρα με τα σχόλιά τους να μην κυκλοφορούν στο μετρό για να τα διαβάζουν όλο και περισσότεροι.

            Πριν από μερικές εβδομάδες έδειξαν νέους συγγραφείς που μοίραζαν δωρεάν διηγήματα (ή μήπως ολόκληρα βιβλία τους ;!) έξω από το σταθμό του μετρό στο Σύνταγμα ! Γιατί όχι και το antiews;

          • Bodinus1576 avatar
            Bodinus1576 @ δρόμος 14/01/2011 14:58:21

            Αγαπητέ δρόμε,
            Όπως είπες και εσύ το πρόβλημα είναι ιδεολογικό και όχι πολιτικό. Αυτό φάνηκε ξεκάθαρα επί ΚΚ, ο οποίος είχε μια πολιτική νομιμοποίηση, ισχυρή με όρους πολυκομματικής δημοκρατίας (45,6%), αλλά ιδεολογικά η κοινωνία ήταν αντίθετη: Όσα laptop και αν μοίρασε τα Πανεπιστήμια παρέμειναν γιάφκες και τεκέδες και οι επαγγελματικές τάξεις αντί να επιδιώξουν ανταγωνιστικότητα συμπεριφέρθηκαν όπως οι συντεχνίες επί Οθωμανικής αυτοκρατορίας, όταν 350.000 γραφιάδες διαδηλώσανε στην Πόλη το 1800 κατι κατά της εισαγωγής της τυπογραφίας! Η ιδεολογία, επειδή συνιστά προϊόν σκέψης, αναγκαστικά προέρχεται από λίγους, οπότε η μη προβολή από τα ΜΜΕ είναι απλά φυσιολογική. Η ΝΔ, καθότι μαζικό κόμμα όπως και όλα τα κόμματα, δεν μπορεί επομένως από τη φύση της να παράξει σκέψη μπορεί όμως να την προβάλλει. Εκεί είναι οι ευθύνες της όταν μέσω της ιστοσελίδας της προβάλλει τα άρθρα του Νικ (αδερφός του Άντι, του Τζεφ, της Γκαίηλ και γιος της Μάμυ) και της Πυργιώτη και αγνοέί τον Κονδύλη, τον Καποδίστρια, που μέχρι και ο Βερέμης του αφιέρωσε εκπομπή κοκ..

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ Bodinus1576 14/01/2011 15:10:09

            Συμφωνώ απολύτως. Και στην ιστοσελίδα, και στην ΟΝΝΕΔ, και στη σχολή στελεχών, κάποιος χρειάζεται να επιλέγει ΣΩΣΤΑ τις ιδεολογικές κατευθύνσεις. Αλλά και να βρεθεί ένας τρόπος προσέγγισης ευρύτερου κοινού.

            Η πρόταση του Α.Κ. για την αρθρογραφία του αντινιουζ μου κινεί το ενδιαφέρον. Έστω και σε 1-2 πόστα μόνο (Ομόνοια-Σύνταγμα) μαζί με τις δωρεάν εκδόσεις, τι λες? Αν το έκανε καθένας μας αυτό στην πόλη του, έστω μία φορά το μήνα, δεν θα είχε απήχηση?

          • Bodinus1576 avatar
            Bodinus1576 @ δρόμος 14/01/2011 15:23:53

            Είναι πολύ καλή ιδέα καθώς ύπάρχει απευθείας επαφή με τον λήπτη του μηνύματος και η μετάδοση της πληροφορίας είναι δωρεάν. Η ιδέα του Α.Κ. αναφέρεται στην τακτική΄, που πρέπει να ακολουθηθεί. Η τακτική όμως έπεται της στρατηγικής. Φαντάσου εμείς να μοιράζουμε τα άρθα του Αντινιουζ και να βγει ο Βαρβιτσιώτης, που βγήκε και να πει "αυτά είναι χύμα πράγματα και δεν μπορούμε να διολισθήσουμε στη δεξιά, χρειαζόμαστε το μεσαίο χώρο". Αυτόματα θα σου κολλήσουν τη στάμπα του παράταιρου, στην καλύτερη περίπτωση. Πρέπει η ιδεολογική γραμμή να τεθεί από την Ηγεσία. Όταν ο ΓΑΠ έχει το θράσος να συστήνει "μακεδονικά αναγνωστικά" και να αναρτά στην ιστοσελίδα του φωτογραφίες από το Gay pride, δεν μπορεί να απαντάς με Πυργιώτη και Νικ και ο βουλευτής Καραγκούνης να υπερθεματίζει υπέρ της μόνιμης διοργάνωσης τηε εν λόγω παρέλασης στην Ελλάδα

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Bodinus1576 14/01/2011 21:43:08

      Φίλε Bodinus, θα σου θέσω υπ' όψιν έναν απλό στοιχείο: το Antinews το διαβάζουν πλέον πολύ περισσότεροι απ' όσοι διαβάζουν το Βήμα, τα Νέα και την Καθημερινή μαζί.
      Είναι πολύ απλό, η δύναμη του λόγου και η πνευματική και πολιτική ακεραιότητα πολλών αρθρογράφων και σχολιαστών, εξαιρουμένου φυσικά εμού του αισχίστου, λειτουργεί σαν προβολέας που φωτίζει το ψωραλέο αληθινό πρόσωπο ορισμένων από τους εκπροσώπους της τσιμεντομεσιτοκρατίας.
      Αγοράζω, στηρίζω, τις κατάφωρα αδικημένες εφημερίδες της παράταξης. Αφού κι επί ΝΔ, , όταν είχαν θέμα, δεν το έδιναν π.χ. στον "Ελεύθερο Τύπο" αλλά το διέρρεαν στον ΔΟΛ! Τί να πεις;
      Από τον καθεστωτικό τύπο διαβάζω σκόρπιους αρθρογράφους. ΄Λυγερό, Στάθη, Κύρα Αδάμ, Τριάντη, Γιανναρά, Δέλαστικ κλπ. Γουστάρω πχ, όσο κι αν σε παραξενεύει, την ευφυή δηλητηριώδη γραφή του Κασιμάτη. Τουλάχιστον δεν είναι ηλίθιος σαν κάτι ντουβάρια που παριστάνουν τους δούκες από την Κολοπετινίτσα και τους τάχα μου αναλυτές με επίπεδο προοδευτικιάς καφετέριας.
      Συμφωνώ με όσα λες. Το διοικείν δια του παραδείγματος είναι το Α και το Ω της χρηστής διοίκησης που μπορεί να εμπνέει. Άντε να σου πω και άλλον έναν λόγο που αγαπώ τον Αντώνη. Έχει παιδεία, ακεραιότητα, διαβάζει, δεν είναι ψευτογκλαμουριάρης, δεν του αρέσει η εκζήτηση κι η επίδειξη, μιλάς μαζί του και ξέρει τα θέματα, έχει ευρύτητα γνώσης και κάτι πολύ σημαντικό για τα γούστα μου: ξέρει Ιστορία. Αν δεν ξέρεις, δεν μπορείς να κάνεις πολιτική. Πιστεύω ότι θα δώσει ένα άλλο παράδειγμα Ηγεσίας, που είναι τόσο αναγκαίο.
      Και θα πρέπει εκτός από τις Ιδέες, να αναδεικνύουμε τους Ήρωες και τα Σύμβολα μας. Αυτά εμπνέουν...

  20. Θεωρείο avatar
    Θεωρείο 13/01/2011 18:59:24

    Φαήλο, είσαι σαν κατάφυτη νησίδα στο πέλαγος.
    Προσυπογράφω όσα τοιχοκολάς.
    Το μόνον που... δεν βλέπω εδώ μέσα πολλούς ακομμάτιστους και αυτό μου λέει ότι η φιλία σου το προσπερνάει. Συμφωνώ και είναι προς τιμή σου!

    Πέτρος Σαμαράς
    Θεσσαλονίκη
    Ακαπέλωτος

  21. danaos avatar
    danaos 13/01/2011 19:05:48

    Γεια σου ωρέ Φαήλε!Τι "αληταριό" μυαλό είναι αυτό που τρυπώνει στα δικά μας και τα συντονίζει σε παλμό και ξυπνάει ναρκωμένα κύτταρα μεταφοράς χιλιόχρονων αξιών;

  22. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 13/01/2011 19:07:54

    Ειμαι μαζί σου Φαήλο.

    Μου ήρθαν στο μυαλό, δύο βιβλία που περιγράφουν αυτή την επιστροφή, όχι απαραίτητα στην φύση, μια έκφραση που έχει γίνει του συρμού, με το αζημείωτο, από τους ΟΙΚ-Ω-ΛΟΓΟΥΣ, αλλά στις αυθεντικές σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων. Την ειλικρίνια, τον λόγο τιμής που είχαμε, το φιλότιμο.

    Τα θυμίζω για τους αναγνώστες σου.

    Είχα γράψει αυτό προ μηνός (μπορείς να το αναδημοσιεύσεις αν θέλεις)
    "Η πνευματική αναπηρία της ανελλήνιστης Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ."
    http://wp.me/p9GCU-oH

    Κι έχω να προτείνω δύο βιβλία που γράφτηκαν, σε αντίστοιχες με το σήμερα, δύσκολες περιόδους:

    Τζάκ Λόντον : "Η Κοιλάδα του Φεγγαριού"
    http://www.protoporia.gr/product_info.php/products_id/41828

    Κνουτ Χάμσουν : "Η ευλογία της Γής"
    http://www.diavasame.gr/book.cfm?itemID=437

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ netakias.wordpress.com 13/01/2011 22:12:48

      Εκπληκτικά και τα δύο. Τα διάβασα πολλά χρόνια πριν.

  23. Maximilien avatar
    Maximilien 13/01/2011 19:09:17

    Ωραία λόγια. Αλλά τα μπράβο και τα ζήτω εγώ προσωπικά θα τα δώσω όταν δω πράξεις και όχι εκστρατείες επί χάρτου και διακηρύξεις. Όλοι θα κριθούν από αυτά που κάνουν ΤΩΡΑ.

  24. boanerges avatar
    boanerges 13/01/2011 19:15:10

    Άκου Φαήλε:

    http://www.youtube.com/watch?v=I78AVYUEGz8&feature=related

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ boanerges 13/01/2011 22:14:26

      Ευχαριστώ!

  25. thanasis avatar
    thanasis 13/01/2011 19:16:06

    η συνειδηση μας ειναι ολα τα μπλογκ που τολμουν
    τολμηστε λοιπον και θα δουμε

  26. boanerges avatar
    boanerges 13/01/2011 19:21:06

    Και ένα ακόμα:

    http://www.youtube.com/watch?v=Urh6HwG1yVU&feature=related

  27. evan avatar
    evan 13/01/2011 19:22:47

    Επιτέλους ένας να τους λέει έτσι όπως τους αξίζουν όλους αυτούς τους αηδιαστικούς...

  28. κίτσος avatar
    κίτσος 13/01/2011 19:24:44

    το άλλο με τον Κούρκουλο και την Καρέζη είναι πιο αληθινό !!

  29. αρχαίος avatar
    αρχαίος 13/01/2011 19:25:54

    Αγαπητέ Φαήλο.
    Εξαιρετικά όσα γράφεις ,σχόλια ομως για την σκιώδη δεν είδα ακόμη.
    Σε περιμένω 3 ημέρες για τοποθέτηση

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αρχαίος 13/01/2011 22:32:47

      Έδωσε ρόλους σχεδόν σε όλους. Κανείς δεν έχει άλλοθι ότι αγνοήθηκε. Πεδίο δόξης λαμπρόν για όποιον/α θέλει.
      Η δε μαντάμ πρέπει να μην άφησε ποτήρι και φλυντζάνι. Πάνε τα όνειρα για κοινοβουλευτική ομάδα. Σνιφ!
      Οι αρχές, οι θέσεις της πολιτικής του Αντώνη και της ΝΔ είναι συγκεκριμένες. Αυτές καλούνται υπηρετήσουν.
      Θα πω μόνο κάτι για τον νέο εκπρόσωπο. Τον κ. Μιχελάκη δεν τον γνωρίζω, τον ξέρω ως αναγνώστης και θυμάμαι την παρουσία του, τον λόγο του σε τηλεοπτικές συζητήσεις. Άριστος. Δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ αλλά έχουμε κάποιους κοινούς φίλους και ξέρω πως είναι ικανός κι έχει την έξωθεν καλή μαρτυρία. Εύχομαι δύναμη κι επιτυχία
      Τις ενστάσεις και τις γκρίνιες τις ξέρω μία μία. 1. Αυτούς έχει. 2. Όποιος δεν κάνει καλά την δουλειά του ή διανοηθεί να παίξει με προσωπική ατζέντα κόντρα στην πολιτική του κόμματος και την τεράστια νομιμοπόίηση της βάσης στον Αντώνη, υποθέτω θα υποστεί τις συνέπειες. Δεν πιστεύω ότι θα γίνει κάτι τέτοιο, ότι θα υπάρξουν πολιτικοί αυτόχειρες, απλώς θα αξιολογηθεί η προσφορά καθενός κι από τον Αρχηγό αλλά και από την βάση, που βάζει ψηλά τον πήχυ.
      ΕΔώ είμαστε και θα δούμε...

      • Samarikia avatar
        Samarikia @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/01/2011 22:57:04

        Αμήν και πότε δηλαδή......

  30. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 13/01/2011 19:28:34

    "Πιστεύω πως η εργασία είναι αξία από μόνη της.

    Αγωνίζεσθαι.

    Φιλία. Μπέσα.

    Δεν πουλάω τους φίλους μου. Ποτέ. Για τίποτα."

    Εργασία = Αξιοπρέπεια
    Φιλία, Μπέσα = Πρόσωπο

    Συγχαίρω και Προσυπογράφω

  31. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 13/01/2011 19:39:00

    "
    Το κύριο για μένα, και πιστεύω και για σας, είναι ένα: η Πατρίδα. Όλοι κι όλα πρέπει να την υπηρετούν.

    Εργασία, αυτάρκεια, Ελευθερία.
    Πιστεύω πως η εργασία είναι αξία από μόνη της.
    Φιλία. Μπέσα.
    Δεν πουλάω τους φίλους μου. Ποτέ. Για τίποτα.
    Πιστεύω στον ανθρωποκεντρισμό, που αποκλείει την βαρβαρότητα.
    Πιστεύω στις Ιδέες και στα Σύμβολα. Οι άνθρωποι, ζουν, αγωνίζονται, πεθαίνουν γι’ αυτά.
    "

    Πατρίδα, ελευθερία, εργασία, φιλία, ανθρωπος, ιδέες, σύμβολα.

    Λίγες λέξεις και τα είπες όλα πατριώτη. Δεν άφησες τίποτε απέξω. Λίγες λέξεις. Τόσο ελληνικές και τόσο παλιές, που τρομάζει να το αναλογιστεί ο νους του ανθρώπου...

    Νάσαι καλά.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Θραξ Αναρμόδιος 14/01/2011 00:32:23

      Θράκα, το μυαλό μου είναι όλο και περισσότερο στην πατρίδα σου τελευταία...

  32. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/01/2011 19:39:55

    Κeep Colting...!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αλλενάκι 13/01/2011 23:31:36

      "Ο Θεός έκανε τους άντρες άνισους αλλά ο κύριος Samuel Colt τους έκανε ίσους".

  33. General V avatar
    General V 13/01/2011 19:47:54

    '' 'Ας μέ διώξαν. Τούς δοξάζω . 'Εγώ είμαι
    γλώσσα της ωραίας αλήθειας,
    δε με σέρνει εκδίκηση λαοπλάνα
    και για τούτο σήμερα μπροστά σας
    έτσι με γρικάτε να χτυπώ
    μιάν αργή και σα νεκρώσιμη καμπάνα! ''
    Κ. Παλαμάς . Ο Δωδεκάλογος του Γύφτου.

  34. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/01/2011 19:49:55

    ... συμπληρώνω μιας και αναφέρεις το Πρόσωπο...

    Πρόσωπο=Άνθρωπος και Άνθρωπος=Πρόσωπο και όχι αριθμός/ψηφίο.

    Όχι στην Φακελο-Κάρτα του Πολίτη,
    όχι στην "Ψηφιοποίηση του Πληθυσμού..." (έτσι αποκαλούν το σχέδιο νόμου-Οδικός χάρτης που έβγαλαν στη διαβούλευση) για πληθυσμούς και άμορφες μάζες από τη διεύθυνση Πληθυσμών του υπες.

    • Misha avatar
      Misha @ αλλενάκι 13/01/2011 21:13:35

      Aλλενάκι

      Αυτή την μάχη θα την δώσουμε μέχρι τέλους.
      Όσοι κι αν είμαστε... 100-200-300 ή 10 εκατομμύρια.
      Και θα την δώσουμε με πείσμα κι επιμονή, χωρίς καθωσπρεπισμούς , νομιμοφρουφρού κι ευρωαρώματα.
      Άτσαλα, ναϊφ και με μπρουτάλ τρόπους.
      Τα καρτολίνια της συμφοράς να τα βάλουν εκεί που ξέρουν οι νταλάρες ...

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Misha 13/01/2011 21:18:40

        Η αντίσταση στην κάρτα θα διαμορφώσει πραγματικό αντιπαλο δέος στο Πασόκ. Θα ενώσει τις πιο απίθανες ομάδες ανθρώπων.

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ αλλενάκι 13/01/2011 21:43:03

      Πρόσωπο=Πρός καί Ωψ δηλαδή ''Βλέπω πρός''
      Ωψ είναι ομηρική λέξη , η έσχατη τής γλώσσας.
      Οντως σημαίνει τήν προσωπική σχέση μέσω τής οποίας ξεπερνιέται η ''περαιτέρω μή τεμνόμενη'' ατομικότητα και η διαρκής ενδοσκόπηση του διαλυμένου μετα-νεωτερικού ανθρώπου.
      Υπάρχω επειδή σχετίζομαι καί δέν είμαι ένα αφασικό μεταμοντέρνο μαλάκιο .
      Το πρόσωπο δέν έχει καμιά σχέση μέ τήν λατινική ''περσόνα'' πού είναι τό προσωπείο μέσω τού οποίου εκπαιδεύτηκαν νά ''υπάρχουν'' ..
      Ομως και η σημερινή ''δική'' μας κοινωνία έχει ξεχάσει νά αποτελείται από πρόσωπα καί οφείλει νά ξαναβρεί τήν χαμενη της συλλογικότητα..
      Αλλοιώς θά μένει ο καθένας μόνος του και πολύ πιό ''ευάλωτος'' απέναντι στούς Επικυρίαρχους..
      Γιά νά δούμε άν ποτέ αυτό θά ξαναγίνει κατανοητό....πέρα απο κάρτες και οτιδήποτε άλλο παρόμοιο.

    • Monocultural avatar
      Monocultural @ αλλενάκι 13/01/2011 22:32:44

      Μπράβο Αλλενάκι και Misha για την επιμονή στη στάση που πρέπει ως Ορθόδοξοι να κρατήσουμε!

  35. skeptiki avatar
    skeptiki 13/01/2011 19:51:05

    "Το κύριο για μένα, και πιστεύω και για σας, είναι ένα: η Πατρίδα. Όλοι κι όλα πρέπει να την υπηρετούν."
    Πατρίδα είναι οι άνθρωποι, Πατρίδα είναι η γή. Ναι τα κλείνει όλα.
    Άντε να ξαναθυμηθούμε την παλιά γνώση: άνθρωπος-πρόσωπο είναι ο ελεύθερος άνθρωπος. Άντε μπράβο, σιγά σιγά να ξαναμπαίνει στα κείμενα η αξία του Προσώπου.

    • ΑΛΕΚΟΣ avatar
      ΑΛΕΚΟΣ @ skeptiki 06/05/2013 19:43:05

      Πατρίδα, Ελλάδα και Κτηνωδία, δεν συνδυάζονται.
      Πατάτε σε κάτι μαλακό. Είναι αυτοί που πέσανε από τις πατριωτικές σας κορώνες όπως τότε το '40.
      Έτσι να ξυπνάμε σιγά σιγά.

  36. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 13/01/2011 19:53:57

    Φαήλο, αυτή η παράταξη, με όλες της τις αμαρτίες και τα σφάλματά της, είχε πάντοτε ένα ήθος και πάντοτε έβαζε ψηλά την έννοια της πατρίδας. Με όλα της τα αμαρτήματα, το τονίζω. Αλλά αυτή την αξία, της πατρίδας την έβαζε ψηλά. Την πατρίδα με ό,τι αυτή φέρνει πάνω της, τη θρησκεία μας, τη γλώσσα μας (και ακόμα και για τους συνέλληνές μας Αρβανίτες και Βλάχους, αλλά και τους σλαβόφωνους Έλληνες, τα ελληνικά, τα ρωμαίϊκα, ήταν ανέκαθεν η "επίσημη", η "καλή" γλώσσα, η γλώσσα του σχολειού και της εκκλησίας).
    Αυτή η έννοια της πατρίδας έπεσε θύμα αφελών πατριωτών, εμπόρων πατριωτισμού, πατριδοκαπήλων, όλα αυτά μαζί. Και βρήκαν ευκαιρία να θέσουν τον όρο υπό απαγόρευση, αφού πρώτα τον χλεύασαν, οι μεταπράτες της ιδεολογίας της Νέας Αριστεράς, που νόμισαν ότι αυτούσια μπορούσαν να μεταφέρουν εδώ πράγματα από την Αμερική του '60 και του '70.

    Πότε έγινε αυτό σε εμάς; Επί Σημίτη. Ας δούμε τα πρόσωπα που τον περιστοίχιζαν και τον λιβάνιζαν. Παλιοί Εσωτερικάκηδες οι περισσότεροι (το έχω ξαναγράψει κάμποσες φορές), που χλεύαζαν το κεντρογενές ΠΑΣΟΚ, που με τις όποιες και μεγάλες αμαρτίες του, δεν είχε απεμπολήσει τον πατριωτισμό (όπου το συνέφερε...). Η νεομαρξιστική και μεταμαρξιστική Αριστερά, μαζί με τους ελάχιστους ταλιμπάν του νεοφιλελευθερισμού (αυτοί προστέθηκαν αργότερα), πολλοί από τους οποίους είχαν επίσης αριστερή προέλευση, ήρθαν στα πράγματα, κόλλησαν στην εξουσία σαν τις βδέλλες (δες τον Βερέμη, που καμιά κυβέρνηση δεν τολμάει να κουνήσει, λες και δεν υπάρχει άλλος πανεπιστημιακός στον τομέα του με κύρος). Κατέλαβαν και εξουσία και "ανεξάρτητες αρχές" και ΜΚΟ. Τα πάντα. Και αποφάσισαν να μας επιβάλουν τον ιδεολογικό μονόδρομο. Εδώ έδειξαν και το πραγματικό, απεχθές, ολοκληρωτικό πρόσωπο που από τη φύση του έχει ο σοσιαλισμός. Διότι δεν ανέχονται την παραμικρή κριτική στις απόψεις τους, που είναι οι μόνες "επιστημονικές" (να θυμηθούμε εδώ το ότι ο "ιστορικός υλισμός" στη Σοβιετία ήταν η μόνη αποδεκτή και έγκυρη επιστημονική θεώρηση της ιστορίας).

    Αυτή η δικτατορία της "πολιτικής ορθότητας", των bien-pensants, έχει διαβρώσει τα πάντα. Ερήμην της κοινής γνώμης, την οποία περιφρονεί βαθύτατα (βλέπεις, το ΚΚΕ Εσ ανέκαθεν έπαιρνε ελάχιστες ψήφους, και αυτές ήταν σχεδόν αποκλειστικά μεσο- και μεγαλοαστικής προέλευσης). Οι άνθρωποι αυτοί έχουν την ίδια περιφρόνηση προς το έθνος όση είχε ο Βερχοβένσκυ των "Δαιμονισμένων" του Ντοστογιέφσκυ και ο ίδιος ο Λένιν απέναντι στον ρωσικό λαό και τις παραδόσεις του.
    Όλα έχουν τεθεί στην υπηρεσία της ιδιότυπης αυτής νεοαριστερής δικτατορίας. "Έγκυρες" εφημερίδες και τα κυριακάτικα περιοδικά τους, τα βδομαδιάτικα τζάμπα έντυπα που κυκλοφορούν στις πλατείες (βλ. Athens Voice, Lifo), την ίδια τη ΝΔ επί ΚΚ του Εξαφανισμένου (που πίστευε ο αφελής ότι οι σχέσεις ενός πρώην αριστερού, του Ρουσόπουλου, με το κατεστημένο θα του εξασφάλιζαν την ασυλία, αφού την ιδεολογική ηγεμονία την είχε επισήμως εκχωρήσει στη μεταμαρξιστική Αριστερά).
    Πρέπει να τελειώνουμε με τη δικτατορία αυτή. Αλλά η μάχη θα πρέπει να δοθεί ιδεολογικά και συγκροτημένα. Και θα πρέπει να υπάρξει ένα βήμα για τη μάχη αυτή πέρα και από το διαδίκτυο. Θα ήταν ευχής έργο να υπήρχε μία εφημερίδα του κύρους της "Καθημερινής" να εκφράζει τις ιδέες του συντηρητικού φιλελευθερισμού. Γιατί όχι και ένα κανάλι; Θα ήταν ευχής έργο να γινόταν κάτι τέτοιο στο μέλλον.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΒΙΣ 14/01/2011 00:37:52

      Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Υπάρχει ένας τύπος που υποδύεται τον "τουρκολόγο", χωρίς να ξέρει τούρκικα. Οι καλύτερες δυτικές πηγές για την Τουρκία είναι στα γερμανικά. Ούτε γερμανικά ξέρει. Τον ρώτησε λοιπόν, αυτόν τον "προοδευτικό" κοπρίτη, που είναι κι από σόϊ, τί σκατά γράφει για τους Τούρκους τότε κι απάντησε κατακόκκινος ότι "μελετάει αυτά που γράφουν οι αγγλογάλλοι για την Τουρκία". Φαντάσου! Κι αυτός ο τύπος λέει ότι είναι ότι κι φίλος μου ο Νεοκλής Σαρρής, μπροστά στον οποίο οι Τούρκοι κάθονται σούζα, παίζει την γλώσσα τους στα δάχτυλα και τους ξέρει σαν κάλτσα, μέσα έξω.

  37. johnnythespecs avatar
    johnnythespecs 13/01/2011 19:56:26

    Εξαιρετικός όπως πάντα κε Κρανιδιώτη!!! Συγχαρητήρια και συνεχίστε να αφυπνίζετε "αποκολοκυνθωμένα" μυαλά και συνειδήσεις -το κάνετε με μαεστρία.
    Ένας φανατικός αναγνώστης σας...

  38. Παρμενίων Κορβέσης avatar
    Παρμενίων Κορβέσης 13/01/2011 19:59:14

    Αλήθεια πέστε μου μετρήσατε
    πόσοι άλλοι πέρασαν απ' (το νησί) την πατρίδα
    πριν από εσάς πανίσχυροι κι επιφανείς
    κι ούτε για δείγμα καν δεν έμεινε κανείς;
    Παραφράζοντας τον Κύπριο ποιητή Κώστα Μόντη
    Αδέλφια τα ονόματα στην πρώτη γραμμή να μας μετρήσουν να σκιαχτούν

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Παρμενίων Κορβέσης 13/01/2011 22:35:40

      Γεια σου παλιέ συναγωνιστή!

  39. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 13/01/2011 19:59:28

    Ο Θεός μαζί σου Φάηλο.
    Μας συγκινείς όπως πάντα. Τα ίδια ονειρευόμαστε και ποθούμε λίγο
    πολύ όλοι μας. Τελικά πιστεύω θα τα καταφέρουμε οι Έλληνες, όταν
    παλέψουμε και πάλι "υπέρ πίστεως και πατρίδος"...σαν το μέγιστο Θεόδωρο Κολοκοτρώνη ή τελευταίως τον Ευαγόρα Παλληκαρίδη...
    "Θα πάρω μιαν ανηφοριά θα πάρω μονοπάτια
    να βρω τα σκαλοπάτια που παν στη Λευτεριά.
    Θ΄ αφήσω αδέλφια συγγενείς, τη μάνα, τον πατέρα
    μεσ΄ τα λαγκάδια πέρα και στις βουνοπλαγιές.
    Ψάχνοντας για τη Λευτεριά θα ΄χω παρέα μόνη
    κατάλευκο το χιόνι, βουνά και ρεματιές."

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δημήτρης 13/01/2011 22:37:55

      Δημήτρη, αφιερωμένο:
      http://www.youtube.com/watch?v=pN3iWfuBmEE

  40. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 13/01/2011 20:01:31

    Φαήλο, σε χεραιτώ.
    Παρ' ότι στο συγκεκριμένο σχόλιο συμφωνώ 800%, φαίνεται εξ άλλου σε δεκάδες σχόλια που έχω αναρτήσει, εν τούτοις θα συμβούλευα να συστήσεις τους αναγνώστες σου, όλους εμάς δηλαδή, να ΜΗΝ δέχονται αβλεπί, χωρίς δεύτερη ανάγνωση, αυτά που γράφεις, διότι φοβούμε αρκετοί δεν καταλαβαίνουν το ακριβές νόημα αυτών που γράφεις.
    Διότι διαβάζοντας όλα τα δημοσιευμένα σχολια όλων των συμμετεχόντων σε διάφορα θέματα, διαπιστώνω μια ανακολουθία, σε αρκετούς...
    Και πολύ φοβούμαι τους χειροκροτητές...
    Όσο για τους άλλους... κουκιά τρώνε, κουκιά μαρτυράνε... χ.... τους...
    Φιλικά

    Χαρίλαος

  41. Maximilien avatar
    Maximilien 13/01/2011 20:02:41

    Διότι διαβάζοντας όλα τα δημοσιευμένα σχολια όλων των συμμετεχόντων σε διάφορα θέματα, διαπιστώνω μια ανακολουθία, σε αρκετούς…

  42. Maximilien avatar
    Maximilien 13/01/2011 20:03:06

    Διότι διαβάζοντας όλα τα δημοσιευμένα σχολια όλων των συμμετεχόντων σε διάφορα θέματα, διαπιστώνω μια ανακολουθία, σε αρκετούς…

    +1

  43. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 13/01/2011 20:34:41

    "Δεν πουλάω τους φίλους μου"

    Το σημαντικότερο δευτερογενές χαρακτηριστικό γνώρισμα των ανδρών.

    Συγνώμη κορίτσια.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 13/01/2011 20:35:42

      Των πραγματικών ανδρών, εννοείται.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ΣΟΝ ΠΕΝ 13/01/2011 20:36:44

        Βλέπε Γλέτσο;

        • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
          ΣΟΝ ΠΕΝ @ Strange Attractor 13/01/2011 21:07:04

          Παράξενε ελκυστή

          Ο Γκλέτσος γιατί?

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ ΣΟΝ ΠΕΝ 13/01/2011 21:31:13

            Τελευταία όταν ακούω για πραγματικούς άνδρες πάει σ αυτόν το μυαλό μου. Βλέπω πολύ σταρ τσάνελ μάλλον.

    • FRESCO avatar
      FRESCO @ ΣΟΝ ΠΕΝ 13/01/2011 20:52:02

      Η ανδρεία είναι ανθρώπινη αρετή και ως τέτοια δεν μπορεί να είναι αποκλειστικά ανδρικό προνόμιο.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ FRESCO 13/01/2011 20:57:11

        Πάντως οι γυναίκες πουλάνε πάρα πολύ εύκολα τις φίλες τους.

        Και η αγάπη είναι ανθρώπινη αρετή, αλλά την έχουν πιο ανεπτυγμένη οι γυναίκες. Έτσι και την ανδρεία την έχουν πιο ανεπτυγμένη οι άνδρες.

        • Misha avatar
          Misha @ Επώνυμος 13/01/2011 21:24:18

          Επώνυμε,

          Από Νενέκους κι Εφιάλτες έχουμε φλομώσει..
          Ρουφιάνες γυναίκες με μείζονα ρόλο , δεν έχει καταγράψει η ιστορία μας...
          Αντίθετα :

          «Πρόθυμα και με χαρά ζυγώνει ο Μπόσινας, μανιάτης συνεργός των Αιγυπτίων του Ιμπραήμ , να πάρει τα άρματα. Ο Σταθάκος, που προηγουμένως προσποιήθηκε πως ήταν έτοιμος να παραδοθεί, τον βλέπει από τις πολεμίστρες και ετοιμάζεται να τον τουφεκίσει. Όμως, τον προλαβαίνει η νύφη του, Λιουνίτσα. Είναι θείος της ο προδότης. Τον σημαδεύει ψύχραιμα με το καριοφύλλι της και με μία βολή τον ρίχνει νεκρό. Και η Λιουνίτσα ατάραχη ακούγεται με σφιγμένα χείλη να ψιθυρίζει: «-Παλιόσκυλο! Ιούδα! Αυτό το τέλος σου ’πρεπε!».
          Για την Ιστορία δε, ας αναφερθεί ότι η συγκεκριμένη προδοσία δεν είχε το τραγικό αποτέλεσμα μιάς άλλης, περιώνυμης προδοσίας, εκείνης της μάχης των Θερμοπυλών: Ο Ιμπραήμ, φτάνοντας τελικά στον Πολυάραβο, συνάντησε ένα αποφασισμένο σώμα 2.000 Μανιατών, που μετά από υπεράνθρωπη μάχη δύο ημερών ανάγκασε τα αιγυπτιακά στρατεύματα να υποχωρήσουν άτακτα προς τον κάμπο του Μαλευριού.
          Η δε Λιουνίτσα Σταθάκου, αν και αιχμαλωτίστηκε στη Δεσφίνα, δραπέτευσε μέσα στην αντάρα της μάχης του Πολυαράβου και, πλέον, έζησε στην Δεσφίνα έως το θάνατό της το 1867, σε ηλικία 64 ετών.»

          (αφιερωμένο στις αμαζόνες που απ΄ότι φαίνεται είναι πολλές εδώ)

          • kiki avatar
            kiki @ Misha 13/01/2011 21:35:38

            @ Μισα,
            πες τα , ας πουμε οσες δεν μαθαμε κεντημα, και κουμ καν τι ? δεν μπορουμε να φερουμε τον κοσμο γυρα.
            Η απαντηση της Κασσιανης τους πρεπει.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Misha 13/01/2011 22:27:00

            Τέλειο!

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ FRESCO 13/01/2011 21:10:42

        FRESCO

        Oι μάνες είναι για να κλαιν κι οι άντρες για να παλεύουν.

        ΟΔ. ΕΛΥΤΗΣ

        • kiki avatar
          kiki @ ΣΟΝ ΠΕΝ 13/01/2011 21:49:39

          @ Σον Πεν,
          Δεν ξερω τι λεει ο Ελυτης,
          αλλα εγω πλακωνα στο ξυλο τον αδελφο μου και αυτος με καρφωνε.
          Πιο μεγαλος απο μενα, και παρα πολυ πιο ψηλος.

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ kiki 13/01/2011 23:38:04

            Είμαι Μανιάτης και θα ήμουν ο τελευταίος που θα υποτιμούσα τη γυναίκα της μάχης του Διρού ή τη Σπαρτιάτισσα μάννα.
            Όμως μεγάλωσα με τις αξίες του τόπου μου όπου δε θα περιελάμβανα στα επίθετα της ιδανικής γυναίκας μεταξυ των πρώτων το "ανδρεία" ενώ θα το είχα πρώτο στον ιδανικό άνδρα.
            Έμαθα να αναλαμβάνω την ευθύνη να προστατεύω μια γυναίκα και ότι χρειάζεται να προστατευθεί στον τόπο μου.

          • kiki avatar
            kiki @ ΣΟΝ ΠΕΝ 14/01/2011 07:46:07

            @ Σον Πεν,
            Τι γινεται εδω μεσα οι μισοι ειμαστε μανιατες?

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ kiki 14/01/2011 13:28:19

            Γεια σου κορώνα Kiki!!!

          • occultist avatar
            occultist @ kiki 14/01/2011 19:31:11

            Τα 3/4 και περισσότεροι.

          • Misha avatar
            Misha @ kiki 14/01/2011 20:47:35

            Ωραίοι Μανιάτες ήταν αυτοί που ξεβράκωναν τους υπασπιστές του Κώθωνα, πουλώντας μια πεντάρα τους ξεβρακωμένους αιχμάλωτους στρατιώτες και μια εικοσάρα τους αιχμάλωτους αξιωματικούς, λέγοντας πως αν τους ξαναστείλει ο Κώθωνας πάλι θα τους ξεβρακώσουν.

          • Misha avatar
            Misha @ ΣΟΝ ΠΕΝ 14/01/2011 12:16:15

            Και αι Σανταίαι γυναίκες φημίζονται ως συνεταί, ανδρείαι και εργατικαί. Κατά την απουσίαν των ανδρών, αυταί φροντίζουσι περί πάντων εν τω οίκω και ταις έξω εργασίαις.

            Φορούσι δ' αυ­ταί, εν ώρα ανάγκης, τα όπλα των ανδρών προς φύλαξιν της τι­μής αυτών και προς υπεράσπισιν και άμυναν της οικογενειακής περιουσίας. Και κατά τάλλα δε κέκτηνται αι Σανταίαι γυναίκες απάσας τας αρετάς των καλών συζύγων.

            Αύται μοι ενθυμίζουσι την ενθουσιώδη εκείνη απόφανσιν του σοφού Σολομώντος περί των καλών γυναικών και ενάρετων συζύγων: "Γυναίκα ανδρείαν τις ευρήσει; Τιμιωτέρα δε έστι λίθων πολυτελών η τοιαύτη. Θαρσεί επ' αυτή η καρδία του ανδρός αυτής. Ενεργεί γαρ τω ανδρί αγαθόν και ου κακόν πάντα τον βίον".

            (από περιηγητική αναφορά για την Σάντα του Πόντου, πριν την καταστροφή)

          • FRESCO avatar
            FRESCO @ Misha 14/01/2011 13:24:58

            Εξαιρετικό!

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ Misha 14/01/2011 13:31:48

            "Γυναίκα ανδρείαν τις ευρήσει;"

  44. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 13/01/2011 21:20:30

    Φαήλο
    Εύχομαι να μη μείνει η ύστατη ελπίδα μας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΟΝ ΠΕΝ 13/01/2011 22:40:32

      Όλα καλά θα πάνε...

  45. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 13/01/2011 21:23:32

    Αγαπητέ Φαήλο,

    Δεν θα επαναλάβω και εγώ το πόσο συμφωνώ σχεδόν με κάθε τι που γράφεις, και το πόσο σε θαυμάζω για τις ικανότητές σου, το ήθος σου και την μαχητικότητα σου. Προσωπικά, πάντα έψαχνα, και ψάχνω δίπλα μου για άξιους ανθρώπους και όταν αυτό συμβεί αναγνωρίζω δημοσίως την αξία τους χωρίς να φοβάμαι τι θα σκεφθεί και τι θα πει ο καθένας. Δυστυχώς όμως, είναι πολύ περισσότεροι αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, ότι κανένας δίπλα τους δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερος και πιο τίμιος από αυτούς, και βολικά καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι «όλοι ίδιοι είναι».

    Και εφόσον κυριαρχεί αυτή η λογική’ (mentality) είναι επόμενο να υπάρχουν πολλοί που ενδιαφέρονται να αποδημήσουν τον ‘ηρώα’ Φαηλο Κρανιδιώτη (θυμίζω το Αμερικάνικο: ‘Ο αδελφός μου κάθε φορά που περνούσε δίπλα μου μου έριχνε και μια καρπαζιά για να μην γίνω πιο ψηλός από αυτόν….)

    Για να μην μακρηγορώ λοιπόν, έχει αρχίσει και δημιουργείται από ‘καλοθελητές’ μια «παραφιλολογία» γύρω από το όνομα σου.

    Διαβάζοντας λοιπόν: “Κοιτάξτε καλά κάτω από τον τίτλο. Τ΄ όνομα μου. Το αληθινό”,

    Σκέφθηκα ότι ίσως θα ήταν χρήσιμο να δώσεις μια εξήγηση για το ασύνηθες, του ονόματος σου: Φαήλος
    πριν αρχίσουν τα υπονοούμενα (Ανήκει και το Φαήλος, στην ιδία κατηγορία με το Ριχάρδος, Κάρολος, Αμπραχάμ, και Μπάμπης!....) και γίνονται πρωτοσέλιδα στις φυλλάδες.

    Όσο για τα άλλα, πάντα υπάρχει μια θέση για όλους στην αγροτιά, έλα εσύ και θα βρεις την μηχανή του τρακτέρ αναμμένη, το νερό στο αυλάκι του, και το τραπέζι στρωμένο, δίπλα στο τζάκι.

    Ο γεωπόνος, που ξαναέγινε αγρότης

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Agrofylakas 13/01/2011 22:52:31

      Χαχαχαχα! Αυτό δεν θα το φανταζόμουν! Άκου λοιπόν:
      Όλο το όνομα μου είναι Γαρουφαήλ, το όνομα του παππού μου από την μητέρα μου. Ο παππούς μου λοιπόν, Γαρουφαήλ Πελώνης του Ιωάννη και της Βαρβάρας, εκ Μαυρομματίου Θηβών ορμώμενος, ήταν αγρότης και πολεμιστής της Στρατιάς της Μικράς Ασίας, τον οποίο φώναζαν με το υποκοριστικό Φαήλος ή Φαήλης (πως λέμε Γαβρήλος ή Γαβρήλης από το Γαβριήλ;). Τον έμαθε να γράφει στα χαρακώματα του Εσκή Σεχήρ και του Σαγγαρίου ο Λοχαγός του και με αυτόν περνούσα όλα τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας.
      Το όνομα Γαρουφαήλ, όπως βρήκα εγώ από παλιό συμβόλαιο του παππού μου είναι παραφθορά του Γαρύφαλλος. Έλεγε το συμβόλαιο: "...ενεφανίσθη ενώπιον μοι ο γνωστός και μη εξαιρετέος από τον νόμο Γαρουφαήλ ή Γαρύφαλλος Πελώνης του Ιωάννη...".
      Το δε όνομα δεν ανήκει σε κάποιον προπάππου. Κανονικά τον παππού θα τον βάφτιζαν Σωτήρη, όπως τον δικό του παππού. Γαρουφαήλ ή Γαρύφαλλος ήταν το όνομα κάποιου Αξιωματικού του Στρατού (νομίζω) υπό τις διαταγές του οποίου υπηρέτησε ο νονός του παππού μου (ο παππούςν γεννήθηκε το 1902) και ο οποίος συνδεόταν πια και με φιλική σχέση με την οικογένεια του Αξιωματικού . Ο Αξιωματικός σκοτώθηκε, ίσως στον πόλεμο του 1897 ή αλλού, και η χήρα του ζήτησε από τον νονό του παππού μου όταν απολυόταν, εάν ποτέ βαφτίσει κάποιο αγόρι, να δώσει το όνομα του άντρα της, όπως και έγινε λίγα χρόνια μετά. Ο παππούς ήταν ένας τίμιος, γενναίος και σκληροτράχηλος αρβανίτης, όπως όλοι οι Μαυρομματαίοι. Δουλευταράς και μάγκας. Το πολυτιμότερο από τα υπάρχοντα μου, είναι μια σπάθη του τουρκικού ιππικού, λάφυρο από την Μικρασιατική Εκστρατεία. Ο παππούς μου σκότωσε τον τούρκο και την πήρε. Τώρα κοσμεί το δικηγορικό μου γραφείο στην Αθήνα. Όλα μου τα καλοκαίρια τα περνούσα μαζί του ώσπου πέθανε το 1977. Έτσι φέρω υπερηφάνως το όνομα και το υποκοριστικό του παππούλη μου, που όχι μόνο πολέμησε αλλά ξεχέρσωσε και έκανε ελαιώνα δυο πλαγιές λόγγο, ανάθρεψε 3 παιδιά, έχασε το ένα για την Πατρίδα, τον θείο μου τον Χρήστο, σε ατύχημα κατά την θητεία του στην Πολεμική Αεροπορία και μου 'μαθε τι πάει να πει μπέσα κι ότι καλύτερα να σε φοβούνται, παρά να σε λυπούνται.
      Θα μπορούσα να γράψω σελίδες αλλά νομίζω σε κάλυψα. Θέλω μια μέρα να πάω να ψάξω στο ληξιαρχείο του χωριού και στην Στρατολογία στην Θήβα ή την Λειβαδιά να βρω σε ποια μονάδα υπηρέτησε κλπ.
      Τι υπονοούν, ότι είμαι ...εβραίος; Χαχαχα! Πες τους πως είναι πολύ εύκολο να μάθουν if you know what I mean...
      Φιλικά

      • Αγροφύλακας avatar
        Αγροφύλακας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 00:12:45

        Ευχαριστώ Φαήλο,
        Ετσι,... γιατί καμία κριτική δεν πρέπει να μένει αναπάντητη. Τιμή μου να συνομιλείς μαζί μου.

      • koxakis avatar
        koxakis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 04:16:51

        Και.ο.δικος.μου.ο.παπους.αγροτης...αλλα.αφου.βγηκε.στην.
        συνταξη!!
        και.εκανε.και.μενα....μου.εδινε.250.δρχ.για.καθε.αλαγη.(μεταφορα.αγωγου)!!
        Ηταν.απο.εκεινους.τους."χαζους".που.σηκωνε.το.τουφεκι.
        να.βαρεσει.τα.στουκας.το.΄40...ζει.ακομα.και.ειναι.στα.92...
        Τωρα.περημενει.να.40ντισουν.τα.διδυμα.δισεγγονα.του.που.ειναι.και.τα.πρωτα.του...
        Το.σπιτι.στο.χωριο.ειναι.σε.καλη.κατασταση.σε.
        αντιθεση.με.το.ιδιο.το.χωριο.που.σβηνει...
        Σε.πολη.μεγαλωσα.τους.χειμωνες.τα.καλοκαιρια.στο.χωριο..και.σκεφτομαι.σοβαρα.να.παω.να.το.ζωντανεψω...
        Θα.πω.και.στους.φιλους.μου.να.ερθουν.αν.και.ειναι.δυσκολα...
        Εχω.καποια.σχεδια.αλλα.παντα.περναει.απο.το.μυαλο.ενα.
        τραγουδι.που.λεει.ο.παπαζογλου.τον.υδροχοο...!!
        Εχεις.καμια.ιδεα.αν.θα.εχω.τον.χρονο.ή.θα.μας.
        προλαβουν."άλλα"?

        Υ.Γ.Θελω.πισω.την.χωρα.μου.οπως.ηταν.
        καθαρη.και.πανεμορφη..ποσοι.ειμαστε.και.τι.κανουμε?

        εχω.και.ονομα...αλλα.μου.αρεσει.να.το.λεω...οχι.να.το.γραφω!!
        Πολυ.καλη.σου.μερα!!

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ koxakis 14/01/2011 12:19:18

          να πας, να πας στο σπίτι στο χωριό ... έννοια σου και δεν θάσαι μόνος ... το σκέπτονται πολλοί ...

  46. apis22 avatar
    apis22 13/01/2011 21:27:06

    ΕΥΓΕ.

  47. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/01/2011 21:29:02

    ή ταν ή επι τας οι Σπαρτιάτισσες μάνες έλεγαν στους γιους

    ΝΙΚΗ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ

    και όχι ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ

    Απάτητα μανιάτικα λημέρια

  48. Μάρκος avatar
    Μάρκος 13/01/2011 21:31:02

    Φαήλε, η κακιά λέξη που είπες δεν ήταν η λέξη πατρίδα, αλλά η Θύρα 7..:-)

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μάρκος 13/01/2011 22:55:09

      Ε, πειραιώτης είμαι, ο πατέρας μου μεγάλωσε στην Αμφιάλη κι εγώ γέννημα θρέμμα Κορυδαλλό, τι να 'λεγα; Δεληκάρης, ρε!

      • koxakis avatar
        koxakis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 04:19:59

        Θύρα 4.ή.τπτ...!!!

      • Νίκος avatar
        Νίκος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 09:40:43

        Και Υβ Τριαντάφυλλος, θα πρόσθετα.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νίκος 14/01/2011 19:53:32

          Και Γιούτσος, Παπαδόπουλος (το πιο δυνατό πλάγιο, "αράουτ" που λέγαμε μικροί, χέρι όχι μαλακίες), Αγγελής και στα δίχτυα Κελεσίδης!

    • koxakis avatar
      koxakis @ Μάρκος 14/01/2011 04:18:40

      +10000000000000000000

  49. φωτεινη avatar
    φωτεινη 13/01/2011 21:31:28

    στην ιταλια η λεξη πατριδα ητανε ταμπου,λογω μουσολινη και Β.παγκοσμιου πολεμου.πριν λιγο καιρο την ανεφερε για πρωτη φορα ο προεδρος της δημοκρατιας προκαλωντας ενθουσιασμο και απειρες συζητησεις στο τ.β..ενας πολιτολογος ο Sartori μεσα στα πολλα που ειπε και που η ηλικια του επιτελους του επιτρεπει να λεει τα παντα,ηταν οτι η ελλειψη της πατριδος εχει κανει τους ιταλους ασπονδυλα,μαλακια,χωρις σπονδυλικη στηλη.

  50. ierofantis avatar
    ierofantis 13/01/2011 21:33:31

    Καλησπέρα Συνέλληνες,

    Χαίρε Φαήλε, προσυπογράφω.

  51. Samarikia avatar
    Samarikia 13/01/2011 22:08:49

    Αν ήσουν συγγραφέας θα σου δινα το Νόμπελ,αν ήσουν ηθοποιός θα έπαιρνες το Οσκαρ,μα είσαι ο Φαήλος ο σοφός και'γώ σου δίνω σεβασμό με μόνο αυτοσκοπό,το νού να μ'αφυπνίζεις και τοίχους ασυνειδησίας να γκρεμίζεις....

  52. GEORGE KAR. avatar
    GEORGE KAR. 13/01/2011 22:16:46

    MPRAVO SOY PAIDARA MOY AXIOS!!!!! SWSTOS!!!!!! KAI PRWTA PRWTA EISAI PRAGMATIKOS ELLHNAS KAI OXI "" FLOY""" OPWS MERIKA RETZELOLAMOGIA TOY OPOY FYSAEI O ANEMOS KAI TA PAIRNOYME, OLA KALA. NASE PANTA GEROS KAI DYNATOS STON DROMO THS ZWH SOY.

    • Epikouros avatar
      Epikouros @ GEORGE KAR. 13/01/2011 23:01:53

      Προς George Kar.

      αν μου επιτρέπεται, θα ήθελα να σας δώσω μία φιλική συμβουλή.
      Μιλώντας για Ελλάδα και Πατρίδα, "χτυπάει" άσχημα να γράφεις με greeklish!
      Φιλικά.

  53. φωτεινη avatar
    φωτεινη 13/01/2011 22:34:46

    σημειωτεον misha,οι μποσιναιοι ακομα και τωρα δεν εχουν καλο ονομα στους μανιατες,χωρις να λενε και κατι κακο συγκεκριμενα.π.χ.δεν τους θελουνε για γαμπρους.

  54. φωτεινη avatar
    φωτεινη 13/01/2011 22:37:01

    κικη εσυ εισαι μανιαουρι.ειχανε οι ελιες?

    • kiki avatar
      kiki @ φωτεινη 13/01/2011 22:47:48

      @ φωτεινη,
      ναι, ευτυχως τις μαζευουμε αγουρες και βγαλαμε λαδι ,ηταν και η χρονια μας, γιατι κατα τις 15 επεσε παγος, και καηκανε σ ολη την περιοχη. Πανε οι ανθρωποι, και ποιος ΕΛΓΑ.
      Αλλα το παγωμενο ηρθαν αμεσως με 160 και το πηραν οι φιλοι γειτονες απατεωνες Ιταλοι ως γνωστον, και το πουλανε αγνο παρθενο , αλλα νομιζω και οι ντοπιες εταιρειες, καποια κομπινα θα κανουν.

  55. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/01/2011 22:41:21

    Στην Ελληνικη γλωσσα η λεξη ΠΑτριδα εχει ιδιεταιρη σημασια. Στα γονιδια μας.
    Ολοι ή σχεδον ολοι εδω μεσα σκεφτομαστε οπως περιγραφει ο Φαηλος.
    Καμια Χωρα του κοσμου δεν εχει Πρωθυπουργο ο οποιος να καλει σε Global Finacial Govenance NOW..! Δηλαδη σε σκλαβια ΤΩΡΑ. Εαν βρειτε εστω μια δε θα ξαναγραψω σχιλιο εδω μεσα και θα σας λειψω.. αχχα Δεν ειναι για γελια αλλα για κλαμματα.
    Καμια Χωρα δεν εχει πρωθυπουργο του Τιτανικου και των λαμογιων και κλεφτων υπηκοων του !! ακουσε ακουσε...
    Καμια χωρα δεν εχει αντιπροεδρο να αποκαλει αντιπαραγωγικους τα παιδια της που υπερασπιζονται την Πατριδα την οικογενεια και το σπιτι τους!
    Καμια χωρα δεν εχει Υπουργο Δημ Τακης οποιος "δινει" τις υπηρεσιες του Κρατους σε ξενους. ΚΑΜΙΑ τουλαχιστον στην οποια να μενει στη θεση του και να το παιζει υπερανω !!

    Σ αυτη τη Χωρα στη χερσονησο του Αιμου εχει χυθει ΠΟΛΥ ΑΙΜΑ !! μα παρα πολυ ΑΙΜΑ για να εχουμε τοσους πολλους εναλλακτικους ηγετες. ( ειμαι κοσμιος για να μην εχει προβλημα ο Μπιλ..) Αυτο το ΑΙΜΑ περιεχει το DNA ενος λαου με Ψυχη, Μπεσα και Φιλοτιμο. Ευσυγκινητου, Ευαισθητου, Αγαπησιαρη. Ενος Λαου που κρατα τα παιδια του κοντα του οσο μπορει!!
    Ενος ΛΑου που εχει ιδιοκτησια σε σπιτι και χωραφι και εχει και Χωριο των προγωνων του να επισκεφθει και να τιμησει με τον τροπο του τον Τοπο του.
    Χιλαδες, Εκκατομμυρια στιχοι και προτασεις σε εργα τεχνης. με ουσια, με βαθος.

    Αυτος ο Λαος, ολοι μας φυσικα δεν ειναι τελειος. Αλλα δεν ειναι και ρομποτ. Εχει μαθει να Σκεφτεται και να Φιλοσοφει. Αντιδρα. Αναλυει. Ειναι ο καλυτερος εμπορος στον κοσμο. Ειναι πολυμηχανος.

    Δεν αντεχω τους φιογκους και τους εναλλακτικους ηγετες.
    Φαηλο με αφορμη τα οσα γραφεις και ολα οσα κρυβονται πισω απο τις λεξεις σου ακουμπας ολους τους Ελληνες. Συνεχισε.

    Προορισθαι να ζησει..

    ΠΠ

  56. Monocultural avatar
    Monocultural 13/01/2011 22:44:44

    Η ψήφος μου πρώτη φορά ΝΔ στη ζωή μου στον β γύρο στην περιφέρεια Αττικής οφείλεται στον λόγο σου Φαήλε! ΚΚΕ στον πρώτο ΝΔ στον δεύτερο! Μια ψήφο, μια πετρούλα. Ο λόγος μας ένα νταμάρι. Αρκεί να έχουμε δυναμίτες να το σκάβουν...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Monocultural 13/01/2011 23:25:14

      Έχω περάσει και Σχολείο Καταστροφών στη Ρεντίνα!

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/01/2011 23:34:22

        σειρα???!!!! .... με τα παγώνια.. και Σχολειο Αιχμαλωτων κλπ..

        ΠΠ

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/01/2011 00:44:54

          Στο ΣΣΟΕΚ/ΕΔ (Σχολείο Σωμάτων Όπλων Ετέρων Κλάδων/Ειδικών Δυνάμεων) που ήταν 6 εβδομάδες δεν είχε Σχολείο Αιχμαλώτων το 1990. Αυτό το περνούσαν παλιά στο Σχολείο Καταδρομών, το οποίο ήταν 8 εβδομάδες για τους μονίμους. Πιο παλιά μόνιμοι κι έςφεδροι Αξιωματικοί περνούσαν μαζί το Σχολείο Καταδρομών. Αλλά και στο ΣΣΟΕΚ/ΕΔ "φάγαμε" καλά, ειδικά τις 2 τελευταίες εβδομάδες που φύγανε οι τυφεκιοφόροι του Πεζικού και μείναμε μόνο οι Καταδρομείς. Μας σκίσανε!
          Τα παγώνια πάντα εκεί, παλιοσειρές.

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 00:48:00

            1986... καλοκαιρι. "αραπης" κλπ μια χαρα!!
            ;)
            παντως ξεσηκωσες και τη σκονη απ τους τοιχους. Ναρκοπεδιο το ΑΝΤΙΝΕΑ.

            ΠΠ

          • Θραξ Αναρμόδιος avatar
            Θραξ Αναρμόδιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 11:45:24

            Το εταίρων όπλων και σωμάτων που πέρασα το 1982 ήταν 4 βδομάδες. Και ήμασταν χωριστά από το καταδρομών.

            Θραξ Αναρμόδιος

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Θραξ Αναρμόδιος 14/01/2011 11:47:22

            να κι αλλος !!!...

            ΠΠ

          • Θεωρείο avatar
            Θεωρείο @ Θραξ Αναρμόδιος 14/01/2011 12:03:25

            Είμαστε και σειρά αλλά από άλλο σώμα!
            Μοδίστρες!

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Θραξ Αναρμόδιος 14/01/2011 20:13:38

            Μετά ήταν 4 εβδομάδες μαζί όλοι οι ΔΕΑ των Ειδικών Δυνάμεων και οι τυφεκιοφόροι του Πεζικού και ύστερα αποφοιτούσαν οι πεζικάριοι και συνεχίζαμε άλλες 2 βδομάδες οι Καταδρομείς και Πεζοναύτες. Γνώμη μου, πως θα 'πρεπε΄να είναι όπως παλιά, ενιαίο Σχολείο Καταδρομών για όλα τα στελέχη, μονίμους και εφέδρους, σκληρό και αποτελεσματικό.
            Θυμάμαι τον Σχόλαρχο, Λοχαγός Μαντέλας, ανακαταταγείς εφ. Ανθγός, καλή του ώρα, μόλις φύγανε οι άλλοι, μας λέει "και τώρα πουλάκια μου, μόνοι μας"! Μας έλειωσε ή όπως έλεγε μετά στη Μοίρα ένας γιαννιώτης κομμάντο, ονόματι Κοσινάς, μας ήπιε το μεδούλι αλλά ήταν η πιο ωραία, χρήσιμη και "πυκνή" εκπαίδευση. Εκεί γίναμε Καταδρομείς, στο "Ναό" = ΚΕΑΠ. 21 χρόνια μετά θυμάμαι σχεδόν όλα όσα μας μάθανε κι έχω ακόμη τις σημειώσεις μου!
            Όλοι ήταν ένας κι ένας αλλά υπήρχε τότε στο ΚΕΑΠ, 1990, ένας Λοχαγός Γιαννούλης, που μας είχε κάνει τρομερή εντύπωση. Θα το πω απλά κι αν διαβάσει αυτές τις γραμμές ας μάθει ότι επί 21 χρόνια λέω σε όλους που συχζητάμε πως εάν σε κάθε δημόσια υπηρεσία υπήρχε ένας (1) με το πάθος, την ικανότητα και την αγάπη με το αντικείμενο του, όπως ο Γιαννούλης, τότε η Ελλάδα θα ήταν Ελβετία! Είχε στήσει στην ΄δεξιά όχθιη του Ρήχειου με γελοία, πάμφθηνα μέσα (κοντραπλακέ, συρματόσκοινα κλπ) απεικονίσεις στόχων, είχε φτιάξει έναν στίβο σε μήκος 1,5 χλμ, τοπν οποίο έπρεπε να διασχίσουμε ενώ έπεφταν καπνογόνα αβόλίδωτα. Ήταν ΤΑΜΣ μικρτού κλιμακίου με πυρ και κίνηση, τραυματισμό και μεταφορά τραυματία, αναδίπλωση, αντεπίθεση κλπ. Ότανμ βγαίναμε από την άλλοι είχαμε χάσει από 2 κιλά ιδρώτα και κολυμπάγαμε στην αδρεναλίνη, ενθουσιασμένοι κι έχοντας ΜΑΘΕΙ. Κάπτεν, όπου και να 'σαι σε χαιρετώ και σε μνημονεύω ως υπόδειγμα Έλληνα Αξιωματικού.
            Πόρτα - Πόρτα, δεν ξαναπήγαινες ευχαρίστως;

      • koxakis avatar
        koxakis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 04:30:24

        Το.νερο.κατω.απο.την.καμηλα.απο.τοτε.το.εχουν.ουαχαχαχαχα
        και.γω.ρεντινα....εφεδρος....αρνητης.Δ.Ε.Α...αφου.περασα.ολα.
        τα.αθληματα.1ος.(πλιν.σφαιρας.που.ηρθα.2ος)
        Γουσταρα.στρατιωτης.
        Τιμη.μου.και.καμαρι.μου!!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ koxakis 14/01/2011 20:20:14

          Ο λοκατζίδικος μύθος, μάλλον σκέτος μύθος, έλεγε ότι κάποτε πετάγανε μέσα και κανένα ψοφίμι!

          • Θραξ Αναρμόδιος avatar
            Θραξ Αναρμόδιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 20:45:35

            Αν ο Ρήχειος είναι το ποταμάκι δεξιά της παλιάς εθνικής, πριν την στροφή για Σταυρό, εμείς την πρώτη φορά που τον περάσαμε ήμασταν με τα σώβρακα (λολ) και όλα τα συμπράγκαλά μας ξέρεις τυλιγμένα στο πόντσο πάνω απ' το νερό. Για ψοφίμι δεν ξέρω. Αλλά κατέβαζε σίγουρα κάτι "κακαράντζες" διάφορες από τα κοπάδια και τις στάνες, πολύ ευωδιαστές (λολ). Και επειδή ήταν και Σεπτέμβρης προχωρημένος, ξυλιάσαμε. Ψόφος πολύς. Είχαν βέβαια και οι εκπαιδευτές μας μια μεγάλη χαρά να μας εξοικειώνουν με το νερό και την υγρασία γενικώτερα (λολ), τη βροχή (μας έβρεχε και συνέχεια βέβαια), και ότι πράσινο και βρεγμένο (λολ δις). Μετά βέβαια το περάσαμε το ποταμάκι και ...εναερίως. Και μας άρεσε όλους, όπως και όλα τα υπόλοιπα τα "εναέρια" και τα "σκαρφαλωτά".

            Ερχόταν κι ένας από το διπλανό χωριό και μας τράβαγε φωτογραφίες, αλλά δεν φτάναν πάντα τα χρήματα για όλα τα έξοδα... Εχω κι εγώ αρκετές να θυμάμαι διάφορα...

            Ολα αυτά νομίζω είχαν έναν σκοπό: να μας δώσουν την ψυχική δύναμη να ξέρουμε ότι μπορούμε να το κάνουμε, πέρα από αυτή καθαυτή την τεχνική γνώση. Για υγεία και ευρωστία δεν συζητάμε, 20-25 χρονών νέοι ήμασταν όλοι (και μετά την πρώτη εβδομάδα σωματικής βελτιώσεως -λολ- είχαμε γίνει τούρμπο) και προερχόμασταν και από ένα Κρητικό 4-μηνο όπου απαγορευόταν το βάδην, ε, κι όσο νάναι, εκείνες οι γενιές ερχόταν κι από άλλη κοινωνία.

            Οσο για την εκπαίδευση ήταν η ρεαλιστικώτερη που είδα ποτέ μου. Και για τους εκπαιδευτές τι να πω; Τους θυμάμαι ακόμα όλους με τα επώνυμά τους, καλή τους ώρα, νάναι καλά οι άνθρωποι. Οτι και να πω είναι λίγο γι' αυτούς.

            Αλλά θ' αρχίσουν πάλι τα κορίτσια να παραπονιούνται που μας ακούνε "αμάν ρε παιδιά κι εσείς με τα στρατιωτικά σας, αμάν πια τόσα χρόνια, μεγαλώσατε φτάνει" (λολ)

            Θραξ Αναρμόδιος

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Θραξ Αναρμόδιος 14/01/2011 21:10:02

            Χαχαχαχα! Αλλενάκιιιιιιιιιιιιι!Αυτός που θυμάσαι είναι ο ποταμός Ρήχειος.
            Τους πλωτήρες που λες του κάναμε στην Βόλβη, με τα σώβρακα, όπως το περιγράφεις. Εγώ δε έπαθα κι άλλη νίλα. ΌΠως θυμάσαι τον πλωτήρα τον έφτιαχνες με το "ζευγάρι" σου, ενώναμε τα 2 μπέργκεν μας και τα τυλίγαμε με τα αδιάβροχα μας και τα όπλα από πάνω. Αν δεν το έδενες σωστά κι έπαιρνε νερό, βρεχόντουσαν όλα μέσα, ρούχα, κάλτσες κλπ, γινόταν ασήκωτο και θα βούλιαζε. Φτιάξαμε λοιπόν τον πλωτήρα με όλα τα συμπράγκαλα μας μέσα κι έπρεπε να μπούμε μέσα με το ζευγάρι μας και κρατώντας κι οι δυο τον πλωτήρα, να κολυμπήσουμε μέσα στη Βόλβη και να βγούμε σε άλλο σημείο, μερικέρς εκατοντάδες μέτρα παρακάτω. Εμένα ζευγάρι μου ήταν ένα καλό παιδί, μόνιμος Αρχιλοχίας των Διαβιβάσεων των Καταδρομών από την 480. Μπαίνουμε με τα σώβρακα μες το νερό τρέμοντας σαν σκυλιά από το κρύο και τον είδα ΠΟΛΥ ανήσυχο. Ξεκινάμε να κολυμπάμε κρατώντας τον μπόγο και σπρώχνοντας τον, με έγνοια τα FN. Άμα βούλιαζε και χάναμε κανένα θα απολυόμασταν το 2022. Γλυκό νερό, αρχ...α άνωση, τον βλέπω να 'χει αλλάξει χρώμα, ήδη δε ήμασταν στα άπατα της λίμνης. "Τι 'ναι ρε, του λέω, είσαι καλά;", δεν μίλαγε, "λέγε ρε, του ξαναλέω, είσαι εντάξει;". Μου λέει "δεν ξέρω μπάνιο", άρχισε δε να ψιλοπανικοβάλλεται!! "Καλά ρε μαλάκα, του λέω, γιατί δεν το 'πες;". "Ντρεπόμουνα". Και να 'μαι τώρα μες στη Βόλβη να σπτεώχνω τον μπόγο με τα λοκατζίδικα τσουμπλέκια μας με το 'να χέρι και να 'χω σβερκώσει με το άλλο το ζευγάρι μου μην μου πνιγεί! Έτσι κι έπαιρνε νερό ο πλωτήρας την είχαμε κάτσει! Όταν βγήκαμε ήθελα να τον βαρέσω αλλά ήταν ψυχάρα.

  57. απορία! avatar
    απορία! 13/01/2011 22:54:02

    Αχαχααχα! Έτσι..
    Γεια σου βρε φιλαράκι..δεν ήξερα ποιος είσαι, αλλά με τον ντόρο που έγινε κάτι πήρε το αυτί μου!! :p Σκιώδης κι εγώ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ απορία! 13/01/2011 23:23:46

      Τον καλύτερο ίσκιο τον κάνει η μουριά, λένε.

      • Brain avatar
        Brain @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/01/2011 23:31:00

        ειδικά η άγρια λένε, φίλε.

  58. chien andalou avatar
    chien andalou 13/01/2011 23:37:26

    κυρ φαήλο μου,
    η λέξη "μπεσα" ειναι αλβανική και βρωμιζει την εθνική καθαρότητα του κειμένου σας. Αλλη φορά να ειστε πιο προσεκτικός.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ chien andalou 13/01/2011 23:44:06

      Την χρησιμοποιούσαν όλοι οι αγωνιστές του '21.
      Οι Σουλιώτες ήταν αποκλειστικά Αλβανόφωνοι.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ chien andalou 14/01/2011 00:47:22

      Ανδαλουσιανέ μου σκύλε, κυνήγα κανένα αυτοκίνητο και μην κουράζεις το μυαλουδάκι σου με την Ιστορία της Αρβανιτιάς. Θα το "κάψεις".

    • Σπύρος Δούκας avatar
      Σπύρος Δούκας @ chien andalou 19/10/2011 13:33:12

      Προς "chien andalou"

      Καλημέρα,
      Καλά ρε φίλε, αφού διάβασες το απολαυστικό κείμενο του κ. Κρανιδιώτη και τα ενδιαφέροντα σχόλια των αναγνωστών,
      βρήκες να στείλεις την μικρόψυχη αυτή αναφορά;
      Η προσπάθεια για χιούμορ, όταν εμπεριέχει ειρωνεία, αποκαλύπτει έλλειμμα ψυχής.
      Χαμηλού επιπέδου και αισθητικής σχόλιο.
      Ευχαριστώ

  59. Samarikia avatar
    Samarikia 13/01/2011 23:40:24

    Αγωνιστή Φαήλε...άν συγκεντρώσεις όλα τα αριστουργήματα σου....σ΄ένα βιβλίο....θα σπάσεις ρεκόρ.....Μπορεί και να γίνει και να γίνει και οδηγός επιβίωσης στην κατεχόμενη Ελλάδα.....

  60. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/01/2011 23:49:44

    η Φυλη φτιαχνει το Εθνος. Δεν υπαρχει σε αλλη γλωσσα τη λεξη Εθνος. Υπαρχει το Γενος.
    Εμεις υπηρετησαμε το αιεν αριστευειν. Ψιλα γραμματα για το ΓΑΠ...

    ΠΠ

  61. Brain avatar
    Brain 13/01/2011 23:51:47

    "Φιλία. Μπέσα.
    Δεν πουλάω τους φίλους μου. Ποτέ. Για τίποτα".
    Με πήγες πολλά χρόνια πίσω φίλε μου, Φαήλο.
    Τότε που ο πατέρας μου ακόμα με νουθετούσε, που με ορμήνευε.
    Ήταν τα πρώτα που μου έμαθε: Μπέσα, Φιλία, Αξιοπρέπεια, Φιλότιμο.
    Και μια ευχή: μη γίνεις ποτέ ρουφιάνος, πρεζάκι και ντιντής!

    Μ αυτά μεγάλωσα. Αυτές οι αρχές ήταν πάντα ο οδηγός της ζωής μου. Αυτά μαθαίνω και στα παιδιά μου σήμερα.

    Μπέσα για μπέσα!!!

  62. Aggelos avatar
    Aggelos 13/01/2011 23:57:12

    ωραια τα λες..
    αλλα εκει στο ΔΟΛιο το Βήμα αφρούς θα βγαζουνε οταν σε διαβαζουνε..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Aggelos 14/01/2011 00:52:23

      Ε, και; Τί θα κάνουνε; Θα μου κάνουν μούτρα; Δεν θα΄πάνε στο Φίλιον σε ένδειξη διαμαρτυρίας; Δεν θα φάνε την πουτίγκα τους; Το πολύ πολύ να γράψουν πάλι σχόλια και ειρωνείες για κάτι που ΔΕΝ είπα και να σκίσουνε το "προοδευτικό" καλσόν τους. Αν δεν υπήρχανε αυτοί, πώς θα ξεχωρίζαμε εμείς;

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 13:15:50

        Αγαπητέ κ. Κρανιδιώτη

        Θα εκτιμούσα, και μάλλον όχι μόνο εγώ, ένα κείμενό σας σχετικά με το αναγνωρισμένο (φευ!) "δικαίωμα" της εναλλακτικής θητείας, ποια η σχέση "πολίτη-οπλίτη", πόσο συνταγματική είναι η άρνηση θητείας με όλπο για λόγους συνειδήσεως, πως αυτή συμβιβάζεται με την υποχρέωση των υπολοίπων εξ ημών να κρατάμε όπλο όποτε χρειαστεί, ποιες θα έπρεπε να ήταν οι κυρώσεις (π.χ. στέρηση διακιώματος ψήφου) κτλ.

        Θα βρείτε το χρόνο για ένα τέτοιο άρθρο συμπεριλαμβανομένων βεβαίως και των νομικών προεκτάσεων και εκφάνσεων;

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Α.Κ. 14/01/2011 21:12:01

          Στο εγγύς μέλλον. Υπόσχομαι.

  63. διηνεκης avatar
    διηνεκης 14/01/2011 00:15:04

    Βρε θηριο 11ο σχολια, τοσα που ειπαν οι προειγουμενοι εγω τι να πω τα ειπαν ολα,αντε σου ευχομαι να τα 1000λιασεις στο επομενο αρθρο σου.

  64. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 14/01/2011 00:17:06

    Μπράβο Φαήλο, συνεχίζεις την παράδοση της αυτονομίας του πολίτη, όπως τον είχε προσδιορίσει ο Ξενοφών, αλλά και οι νεώτεροι Αμερικανοί που έκτισαν την πατρίδα τους κατακτώντας την (ήταν ψαγμένη η αναφορά...).

    Πατρίδα, δεν υπάρχει τίποτε άλλο. Σήμερα, αύριο, πάντα. Και Αρχηγός μας ο Αντώνης Σαμαράς, ο άνθρωπος που θα δώσει Εθνικό Δόγμα στην Ελλάδα.

  65. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/01/2011 00:54:45

    Να επικεντρωσουμε το μυαλο μας και τις δυναμεις μας στο ζητημα των Πολεμικων Αποζημιωσεων !!! Εγω θα πω 1 και απλο.
    Στη δικη, στη Χαγη με τους Ιταλους, πρεπει να παραστει ο Υπουργος Δικαιοσυνης και ο Πρωθυπουργος της Χωρας. Αυτο το σημειο πρπει να το τονιζουμε καθε μερα και συστηνω στον κ Σαμαρα να το βαλει στην ατζεντα του επισης. Να κανει ερωτηση στη Βουλη και να δεσμευσει τους δυο να παραστουν στη Δικη.
    Δε θα μακρυγορησω, γινομαι κατανοητος και μιλω ως Ελληνας Πολιτης του οποιου οι Γερμανοι εχουν καψει το χωριο του Πατερα μου στην Ευρυτανια και εχουν εκτελεσει κοσμο.
    Η ΝΔ και ο κ Σαμαρας πρεπει να ειναι ιδιαιτερα προσεκτικοι και να απαιτησουν δεσμευση παραστασης και συνδρομη σε οτι χρειαστει.

    ΠΠ

  66. dareios avatar
    dareios 14/01/2011 00:56:44

    Εδώ ο κόσμος καίγεται κι εγώ σε ζαλίζω για ένα ΚΟΜΜΑ...
    ό,τι μα ό,τι θέλουν...
    τον Τόλη να θυμάσαι, όχι για τα 5 μύρια που χρωστάει στην εφορία,
    αλλά για το κόμμα που ξεχνάς να βάζεις
    "ό,τι κι αν γίνει, θα'σαι για μένα πάντα εκείνη".
    Χαίρομαι πρώτον, γιατί μπορώ και μιλάω μαζί σου, συνήθως με τους ομοϊδεάτες σου είναι αδύνατος ο διάλογος, και δεύτερον γιατί είσαι γαύρος.
    Ίσως αυτό να είναι και η αιτία που μπορούμε να μιλάμε.
    Πως λέει το σύνθημα, στο υπόγειο της πολυκατοικίας ΣΑΣ,
    ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ Η ΕΛΛΑΣ,
    έτσι κι εμάς τους γαύρους μας ενώνει
    ένα δαφνοστεφανωμένο εφηβικό όνειρο.
    Μακάρι να βρούμε κι άλλα στοιχεία που μας ενώνουν.
    Τον Πολιτισμό και τον Τουρισμό θα σου πρότεινα εγώ.
    Δεν έχουμε άλλες διεξόδους, και το ξέρεις.
    Γι αυτό και η εμμονή μου με το ΚΟΜΜΑ,
    γιατί η ΓΛΩΣΣΑ είναι η μήτρα του Πολιτισμού.
    Περιμένω λοιπόν, από έναν οπαδό του συναπόφοιτου εγγονού της Πηνελόπης
    να φωνάξει και να ζητήσει από τον αρχηγό του
    να δώσει, στην έστω και σκιώδη κυβέρνησή του,
    στον Πολιτισμό και στον Τουρισμό
    την προσοχή που τους πρέπει.
    Αλήθεια, ποιούς έβαλε? Ό,τι καλύτερο είχε ή τον "κατιμά",
    όπως συνηθίζουν αμφότερες παρατάξεις.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ dareios 14/01/2011 08:50:53

      Έχεις απόλυτο δίκιο για το κόμμα. Γράφω κατά ριπάς κι εξ αυτού η εγκληματική παράλειψη. Όχι στα δικόγραφα, όπου τα διορθώνω ξανά και ξανά.
      Τους έβαλε σχδόν ΟΛΟΥΣ να δουλέψουν.
      Την προσοχή που ζητάς στα θέματα Πολιτισμού κλπ, την έχει από μόνος του και δεν χρειάζερται κανέναν να του την υποδείξει. Όταν έρθει η ώρα, θα δεις...
      Φιλικά

  67. Εκηβόλος avatar
    Εκηβόλος 14/01/2011 01:20:28

    Διαβάζω εδώ και καιρό τα κείμενά σου στο Antinews.Λόγος σπαθί.Λέξεις τσεκουράτες και κοφτές δίχως τους ακκισμούς των εκσυγχρονιστικών δυτικοφρενών δωσιλόγων που,όταν θέλουν να μας πηδήξουν, μιλούν για συναίσθηση του καθήκοντος και για το περίφημο πολιτικό κόστος.Μήπως πρέπει να ασχοληθείς πιο ενεργά με την πολιτική και να κεραυνοβολήσεις τους οπαδούς του ιδεολογήματος περί μεσαίου χώρου;Εννοείται με τον ίδιο λόγο και την ίδια συνέπεια.Οποιαδήποτε παρέκκλιση δε συγχωρείται.

    • rally mokey avatar
      rally mokey @ Εκηβόλος 14/01/2011 01:59:52

      να ξεφυγουμε απο τη λογικη του 'μεσαιου' και να αρχισουμε να μιλαμε για 'ενιαιο' πατριωτικο χωρο - την παραταξη (κομμα πες το οπως θες) του 80% (για την ωρα βαλε στο 20% οποιους νομιζεις)
      ο λογος του συντακτη εχει απηχηση και περα απο τα θεωρουμενα 'παραδοσιακα ορια' της ΝΔ - αυτη η νεα παραταξη δεν εχει βρει εκφραστη - ο Σαμαρας εμφανιζεται περιχαρακωμενος (οπως παντα.. κατα την αποψη μου).

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ rally mokey 14/01/2011 08:51:43

        Έγραψες! Ενιαίος Πατρωτικός Χώρος.

    • Θεωρείο avatar
      Θεωρείο @ Εκηβόλος 14/01/2011 02:28:57

      Αν μπορούσε να το κατορθώσει με τις παρούσες συνθήκες, είμαι βέβαιος ότι (ο Αντώνης) θα το είχε κάνει. Οι παλιότερες γενιές είναι γαλουχημένες μέχρι πλύσης εγκεφάλου) στο "αυτονόητο" του διαχωρισμού σε αριστερά, δεξιά. Όταν το πρωτακούει ένα μικρό παιδί νομίζει πως μιλάς για οδήγηση. Οι νεότερες γενιές έχουν περάσει ξώφαλτσα από αυτό. Η είναι πατριώτες, ή αδιάφοροι. Τα πρόβατα, φυσικά, πάντα υπάρχουν.
      Σήμερα αν βγάλει φιρμάνι ότι αλλάζει όνομα στο κόμμα, δίνει άλλη έννοια στην κοινοβουλευτική εκπροσώπηση και τον ρόλο των κομμάτων, είναι αρκετοί αυτοί που δεν θα τον ψηφίσουν, οπότε θα αποτύχει.
      Σιγά-σιγά ελπίζει (λέω...) να τους αλώσει από μέσα.
      (το αισιόδοξο σενάριο, το απαισιόδοξο δεν το λέω για να μη θυμώσει ο Φαήλος που γιορτάζει! - [λόγω του πανηγυρικού χαρακτήρα του άρθρου])

      ΠΣ

      • Θεωρείο avatar
        Θεωρείο @ Θεωρείο 14/01/2011 02:30:24

        Ουπς, καρφώθηκα... Τα μαρτύρησα γμτη μου...

  68. dareios avatar
    dareios 14/01/2011 01:33:00

    Υ.Γ. Θα χαρώ Φαήλο να ξαναμιλήσουμε για το ΚΟΜΜΑ, για τις προτεραιότητες που έχουμε όσοι βάζουμε πρώτη την Πατρίδα στη ζωή μας,
    και για τον αρχηγό σου ακόμα, αν με εμπιστεύεσαι.
    http://www.facebook.com/group.php?gid=24594614285
    http://www.facebook.com/group.php?gid=145074155504882
    ............................
    Το site του νέου Μουσείου της Ακρόπολης είναι προϊόν υπέρβασης της ελληνικής γραφειοκρατίας από τον τότε Υπουργό Πολιτισμού κ. Αντώνη Σαμαρά. Κάτι ανάλογο ζητάμε να γίνει και για τη Δήλο. Η επίσημη παρουσία της στο internet αυτή τη στιγμή είναι μόνο μία(1) στατική σελίδα_ ανάμεσα στις πολλές, στο http://www.culture.gr/ _ Θα θέλαμε, κι ας γίνει με τη Δήλο η αρχή, άλλη επικοινωνία και προώθηση της Πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Ξεκινάμε διάλογο για τη δημιουργία της ομάδας που θα πιέσει και θα απαιτήσει ένα site ΖΩΝΤΑΝΟ, που θα φέρνει, μπροστά στα μάτια του κάθε επισκέπτη, ελκυστική την πληροφορία για τη Δήλο,για αυτό το μοναδικό museum in the open air.

  69. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 14/01/2011 03:33:13

    Φαηλέ Μαζί σου, γιατί το αξίζεις !!!

  70. Tem avatar
    Tem 14/01/2011 07:43:05

    Μπράβο ρε Φαήλο. Σε θυμάμαι κάποιο πρωινό την άνοιξη του 1990 εκεί κάτω στην Σχολή στο Ηράκλειο στην Κρήτη. Μας έτρεξες λίγο μόλις μπήκαμε μέσα αλλά ήσουν ο καλύτερος. Να είσαι πάντα καλά Επιλοχία.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Tem 14/01/2011 08:53:30

      Καλημέρα συνάδελφε ΥΕΑ/Α!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 18:32:22

        Επιλοχίας της ΣΕΑΠ?
        Καλός μαθητής θα ήσουν, διαγωνίσματα και βολές.
        Και εγώ δεν πήγα πίσω, λοχίας...

        (Ουρλιάζοντας)
        ΚΥΡΙΕ ΕΠΙΛΟΧΙΑ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΕΦΕΔΡΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΑΛΦΑ, tiramola, ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ?
        χαχαχα τι μου θύμισες...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ tiramola 14/01/2011 20:29:28

          Α, ρε Τιραμόλα, έχω εισηγηθεί στον Φάκτορα να σε ανακηρύξουμε πράσινη μασκώτ μας! Τώρα που έμαθα ότι ήσουν και συ στη ΣΕΑΠ και στα Δυο Αοράκια κι έκανες αλληλοδιδαχή, σε γουστάρω ακόμη πιο πολύ! Ήξερες ότι στα Δυο Αοράκια ντουφεκίσανε τον Λυμπέρη, η τελευταία εκτέλεση θανατικής ποινής στην Ελλάδα; Το δε απόσπασμα δεν ήταν Χωροφύλακες αλλά ΥΕΑ! Ποιος μαλάκας το σκέφτηκε! Άντε ρε Λοχία ΥΕΑ/Β, γαμώ το μνημόνιο (με την καλή έννοια, μην αρπαχτείς) θα 'ρθουμε να σε βρούμε με τον Πόρτα - Πόρτα να κάνουμε αρίθμηση!

          • Θραξ Αναρμόδιος avatar
            Θραξ Αναρμόδιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 20:51:03

            Αυτό με τον Λυμπέρη, και τους ΥΕΑ που ήταν το απόσπασμα, ήταν από τα πρώτα που ακούσαμε κι εμείς. Πήγαινε από γενιά σε γενιά στη σχολή, μαζί με άλλες παραδόσεις. Τα Αοράκια ε; Πολύ τσαλί και πολύ αγκάθι...

            Θραξ Αναρμόδιος (σχεδόν συγκινημένος)

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Θραξ Αναρμόδιος 14/01/2011 21:19:03

            Στην 2α ΜΑΛ είχαμε έναν Λοχαγό, φοβερό Καταδρομέα, ψυχάρα και καλό Αξιωματικό, τον μακαρίτη πια Κυριάκο Χουρίδη.΄Ανήκε σε μια άριστη φουρνιά ανακαταγέντων εφέδρων Αξιωματικών μαζί με τους Μαντέλα και Κολλάτο. Ο Κυριάκος, με τον οποίο ήμασταν φίλοι στη Μοίρα, ήταν μέλος του εκτελεστικού αποσπάσματος και μας είχε περιγράψει πολλές φορές την εκτέλεση. Υπ' όψιν ότι δεν ήταν εθελοντές γι' αυτή τη βρωμοδουλειά. Διαταγή...

          • tiramola avatar
            tiramola @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 21:12:18

            Τι είπες τώρα!
            Όχι δεν το γνώριζα...

            Εγώ έκανα καψονάκια στους αλφάδες φτιάχνοντάς τους όμως και τη διάθεση.
            Ένα που έκανα συχνά ήταν να περιμένω χαιρετώντας στην κορυφή της σκάλας των μελετητήριων και όπως ανέβαινε τρέχοντας το τσούρμο μετά την αναφορά, κοκκάλωναν και άρχιζαν να αναφέρονται όλοι μαζί με αποτέλεσμα μιά απίστευτη βαβούρα, χαχα
            Θυμάσαι ήταν και κάποιοι που τα παράταγαν.
            Ήταν μιά περίοδος που ήμουν σε φοβερή φυσική κατάσταση μετά τις δεκάδες καθημερινές κάμψεις του πρώτου διμήνου.
            Νάσαι καλά που μου τα θύμησες...

  71. Πόντιος avatar
    Πόντιος 14/01/2011 09:37:05

    Μπράβο Φαήλο. Είμαι μαζι σου.

  72. Μαρκέτος Κωνσταντίνος avatar
    Μαρκέτος Κωνσταντίνος 14/01/2011 11:59:58

    Κ Κρανιδιώτη καταρχάς συγχαρητήρια για το άρθρο σας....Δεν θα μου απαντήσετε στο μήνυμά μου;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μαρκέτος Κωνσταντίνος 14/01/2011 21:21:45

      Κωνσταντίνε, απολογούμαι, λόγω δουλειάς. Θα σου απαντήσω σύντομα.

  73. Kennan avatar
    Kennan 14/01/2011 13:33:16

    κ. Κρανιδιώτη μπορείτε να μας εξηγήσεται πως μερικά παραπολιτικά σαιτς και μπλογκάκια που έβριζαν μέχρι την εποχή του περίφημου άρθρου σας για τους ντιντηδες εμφανίζονται τωρα σαμαρικότερα του σαμαρα και δημοσιευουν συνεχως ανακοινωσεις του Γραφειου Τύπου της ΝΔ;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kennan 14/01/2011 20:31:23

      Αγαπητέ, μάλλον θα πρέπει να απευθυνθείς στους αρμοδίους. Την γνώμη μου την ξέρεις...

  74. KA-BAR avatar
    KA-BAR 14/01/2011 13:35:22

    Ο Φαήλος έχει πάρει το όπλο του, έχει ακροβολιστεί και έχει αρχίσει τους πυροβολισμούς. Ότι κάνει το κάνει με ακρίβεια νευροχειρούργου αλλά είναι στρατιώτης. Τέτοιους Έλληνες χρειάζεται η Ελλάδα και τέτοιοι πρέπει να είμαστε όλοι. Χαίρομαι που ο Αντώνης έχει τέτοιο κόσμο δίπλα του.
    (Θα μπορούσε μόνο να μην ανέφερε αυτό το "θύρα 7" αλλά το κάνει για να καταλάβουμε όλοι ότι δεν υπάρχει κάτι το τέλειο).
    Γεια σου Φαήλο

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ KA-BAR 14/01/2011 20:32:09

      Είναι το κάτι για να μην μας πιάνει το μάτι.

  75. Kennan avatar
    Kennan 14/01/2011 13:35:39

    κ. Κρανιδιώτη μπορείτε επίσης να σχολιάσετε, σε σχεση πάντα με το γνωστό αρθρο σας για τους Ντιντήδες και τα παρακατω σημερινα δημοσιεύματα;
    «Σφαίρα επιρροής στη Ν.Δ. μετά τους ρόλους που τους έδωσε ο Α. Σαμαράς στη ‘σκιώδη’ κυβέρνησή του και μπροστά στο ενδεχόμενο των πρόωρων εκλογών που θεωρεί πιθανό η Ρηγίλλης, διεκδικούν οι εκφραστές του μεσαίου χώρου και πρώην υποστηρικτές της Ντ. Μπακογιάννη. Ορθώνουν τη φωνή τους απέναντι στη λαϊκή πατριωτική Δεξιά και είναι προφανές ότι αναζητούν έκφραση της τάσης τους στο υπό επεξεργασία κυβερνητικό πρόγραμμα της Ν.Δ. και ενίσχυση της θέσης τους στο κόμμα. Μόνο χθες, τουλάχιστον τέσσερις βουλευτές της Ν.Δ. (Σπηλιωτόπουλος, Γκιουλέκας, Καράογλου, Γιαννόπουλος κ.ά.) ανέλυσαν τους λόγους που τους κάνουν να πιστεύουν ότι ο Γ. Παπανδρέου μπορεί να πάρει σε πρόωρες εκλογές (νέες ανατροπές, αντιδράσεις κ.ά.). ’’Πολλοί κάνουν λάθος να πιστεύουν ότι, αναζητώντας τη διεύρυνση της Ν.Δ., το κόμμα χάνει την ιδεολογική του ταυτότητα’’, δήλωσε στον ‘real fm’ ο Α. Σπηλιωτόπουλος, στον οποίο ύστερα από πολλούς μήνες αποχής από τις κομματικές δράσεις, ο Α. Σαμαράς ανέθεσε στον τομέα της Παιδείας. ‘’Αυτό είναι πάρα πολύ μεγάλο λάθος, γιατί ο μεσαίος χώρος δεν είναι ένας αποϊδεολογικοποιημένος χώρος, όπως κάποιοι τον εμφανίζουν’’, συνέχισε» - Ελευθεροτυπίa. www.enet.gr

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kennan 14/01/2011 20:38:37

      Δεν νομίζω ότι λέει κάτι διαφορετικό. Εάν υπάρχει ιδεολογική ραχοκοκαλιά, τότε δεν μιλάμε για άνευρη επικοινωνιακή διαχείριση, δεν μιλάμε για "μεσαίο χώρο" που είναι συσκευασία χωρίς περιεχόμενο. Και η διεύρυνση θα έρθει ακριβώς όταν εκφραστούν αυτά που όντως ΥΠΑΡΧΟΥΝ: το ιστορικό, αληθινό, Κέντρο της Ιστορίας, η λαϊκή δεξιά και η πατριωτική αριστερά και το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ, τα δυο τελευταία ορφανά και άστεγα πλέον.

  76. dimitrios markou avatar
    dimitrios markou 14/01/2011 15:27:01

    Φαήλε για μια ακόμη φορά ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ!!! Μακάρι να σκέφτονταν και να ενεργούσαν όλοι έτσι,γιατί τότε δεν θα είχε γίνει η κοινωνία μας όπως σήμερα, καταρρέουσα από τον εκμαυλισμό των ηθών, των αξιών και των θεσμών και οι Εφιάλτες θα ήταν δακτυλοδεικτούμενοι και όχι η πλειοψηφία όπως δυστυχώς είνια σήμερα....
    ΠΑΤΡΙΣ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ!

  77. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 14/01/2011 15:36:30

    Αγαπητέ Bodinus1576

    Ενδιαφέρομαι για το ψευδώνυμό σου. Το 1576 ο Bodin δημοσίευσε το βιβλίο του για την κυριαρχία. Τι ακριβώς είναι εκείνο που σου έκανε εντύπωση και υιοθέτησες αυτό το ψευδώνυμο;

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ Α.Κ. 14/01/2011 18:51:39

      Η κυριαρχία, ως θεσμική έννοια, συνδέεται με την δημιουργία άυτού που αποκαλείται "σύγχρονο κράτος", το οποίο αντιδιαστέλλεται προς το φεουδαρχικό, πρώιμο κράτος. Τότε, αυτό που σήμερα αποκαλούμε κυριαρχία, ήταν τεμαχισμένη σε ξεχωριστά δικαιώματα και κατανεμημένη σε τοπικούς άρχοντες, ας τους πούμε "βαρώνους" ή "καπεταναίους" (στο πιο βαλκανικό). Η συνέπεια του κατακερματισμού ήταν είτε εμφύλιοι πόλεμοι είτε ακυβερνησία, καθώς ο εκάστοτε βασιλιάς χρειαζόταν τη στήριξη των "βαρώνων", οι οποίοι είτε ζητούσαν ανταλλάγματα, που εμπόδιζαν τη διακυβέρνηση, είτε αποσύρανε την εμπιστοσύνη τους στον εκάστοτε βασιλιά είτε "σκοτωνόντουσαν" μεταξύ τους με συνέπεια τον Εμφύλιο. Ο Bodin βλέποντας αυτή την κατάσταση έγραψε το σχετικό έργο, όπου ορίζει ως Κυρίαρχο εκείνον, ο οποίος είναι σε θέση να επιβάλλει τη θέλησή του στους άλλους, εκείνος δηλαδή, του οποίου η θέληση δεσμεύει όλους τους άλλους, οι οποίοι την αποδέχονται επειδή για αυτούς η θέληση αυτή επέχει θέση Νόμου. Προς Θεού δεν έχει καμία σχέση με τη ΝΔ και τον Σαμαρά

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ Bodinus1576 14/01/2011 20:40:01

        Ασφαλώς και δεν έχει σχέση με ΝΔ και Σαμαρά. Αλλά ούτε και με Δημοκρατία ή με την έννοια του πολίτη-φορέα δικαιωμάτων και υποχρεώσεων.

        Μάλλον επρόκειτο για μία προσπάθεια μείωσης της δύναμης των φεουδαρχών/τοπικών αρχόντων υπέρ της κεντρικής εξουσίας/βασιλιά.

        Ενδιαφέρον ψευδώνυμο πάντως.

  78. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 14/01/2011 15:57:16

    Αγαπητοί "δρόμος", "Bodinus1576" και λοιποί σχολιαστές

    Το θέμα που έθιξα προηγουμένως για την δωρεάν διανομή συλλογής άρθρων, του antinews μετά των σχολίων τους, έξω από σταθμούς του μετρό, είναι απλά μία πρόταση για την ευρύτερη διάχυση και ακτινοβολία του μπλογκ στον κόσμο.
    Και αυτό είναι αναγκαίο για τους εξής λόγους:

    1) Πάρα πολλοί συμπολίτες μας δεν ξέρουν τον χειρσμό των ηλ. υπολογιστών.
    2) Πρέπει να φανεί και να γίνει ΣΥΓΚΡΙΣΗ, της ποιότητας (κακής) των προσκυνημένων εφημερίδων με το antinews. Φοβίζει μήπως κανέναν η σύγκριση; Ασφαλώς και όχι. Αν δεν δει ο μεροκαματιάρης και ο μεσος αστός ότι υπάρχει και μία άλλη ενημέρωση που συμβαδίζει με τις αξίες με τις οποίες μεγάλωσε, πώς περιμένουμε να αντισταθεί; Υπάρχει κανένας που πιστεύει ότι οι αρθρογράφοι του antinews υπολείπονται εκείνων του π.χ. Βήματος;
    3) Η μάχη για τον επηρεασμό της νεολαίας διεξάγεται ΚΑΙ στο επίπεδο των free press. Δεν μπορεί η πλειοψηφική, πατριωτική (με κάθε αγνότητα νοούμενη) μερίδα του λαού, να μην έχει ένα free press εργαλείο και μέσο έκφρασης έξω από όλα τα πιθανά στέκια της νεολαίας. Καλό το διαδίκτυο αλλά δεν αρκεί.
    4) Μια free press έκδοση προσδίδει στην όλη προσπάθεια του antinews μία αύρα/επίφαση μοντερνισμού, στην οποία τόσο πολύ έχουν εθιστεί τα παιδιά μας και την οποία, δυστυχώς, εμπιστεύονται ενστικτωδώς πλέον.

    Για αυτούς τους λόγους, προτείνω ότι οι υπεύθυνοι και οι συντάκτες του antinews πρέπει να δουν σοβαρά την πρόταση αυτή.
    Κερδίσατε το διαδίκτυο, είναι ώρα τώρα για κάτι μεγαλύτερο.

    Φιλικά

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Α.Κ. 14/01/2011 19:08:32

      εγώ συμφωνώ, όπως είδες. Για την ακρίβεια, εδώ και καιρό κάνω ... επιμόρφωση στην τοπική μου, ελλείψει άλλου υλικού .... χαχαχα ...

      (έχω ένα βίτσιο με τους μαζικούς χώρους. Στη γειτονιά μου έχει και άπειρα καφενεία-στέκια νεολαίας, μόνο που εκεί χρειάζεται και ... καταδρομείς για ενίσχυση, και τσίγκινο σωβτακάκι ...)

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ δρόμος 14/01/2011 20:42:32

        Ευχαριστώ για την θετική γνώμη.
        Αν θυμάμαι καλά μένεις Εξάρχεια ή κοντά στα Εξάρχεια. Και κάνεις συζητήσεις χρησιμοποιώντας άρθρα του antinews; Χαρά στο κουράγιο σου !!

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ Α.Κ. 14/01/2011 21:26:04

          Στην Τ.Ο. βρίσκουμε απειλητικά σημειώματα, και φυσικά υπάρχει και προϊστορία εμπρησμών ... αλλά σε προσωπικό επίπεδο δεν μασάω, έχω αρκετά ... σωβρακάκια και προϋπηρεσία σε ιδεολογικές ανταλλαγές με ωργισμένους νέους ...

          Το θέμα είναι ότι εδώ μπορεί να είναι δύσκολες οι συζητήσεις, ακόμη και η επάνδρωση των οργανώσεων βάσης, αλλά το κλίμα τείνει ευήκοον ους στις αλλαγές, η ατμόσφαιρα μετά τον Άγιο Παντελεήμονα αρχίζει να μαζεύεται, νομίζω ...

  79. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 14/01/2011 16:26:12

    Αγαπητέ Φαήλο!
    Να σε πάντα καλά και να ξέρεις έχεις και την Original θύρα 21 μαζί σου :D

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ευθύμης 14/01/2011 20:42:34

      Ότι φέρει τον Δικέφαλο Αετό το αγαπώ εξίσου με την φαγνοστεφανωμένη κεφαλή του ΟΣΦΠ.
      Πιστεύω όμως ότι πρέπει να μπει ποσόστωση για τους Παναθναϊκούς στη Ν.Δ.. Εκεί στο ισόγειο της Ρηγίλλης, μπαίνοντας αριστερά, υπάρχει μια άθλια γιάφκα που μυρίζει φρεσκοκομμένο τριφύλλι.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 20:44:35

        Στους δε Γραμματείς θα πρέπει να αποτελεί κώλυμα, ειδικά αν συνδυάζετε με μουστάκι....

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 20:46:07

          ...συνδυάζεται... Ο δαίμων του πληκτρολογίου.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/01/2011 20:45:15

        ...δαφνοστεφανωμένη...

  80. ΠΟΛΑΤΣΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ avatar
    ΠΟΛΑΤΣΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ 14/01/2011 17:53:40

    Φαήλο είσαι άπιαχτος!Σου έχω πει οτι δεν χρειάζεται να δω το όνομα σου κάτω απο τον τίτλο της ανάρτησης σου.Μου φτάνει ο τίτλος για να καταλάβω ότι είσαι εσύ.

  81. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 14/01/2011 21:30:17

    Εμείς του "εταίρων" το 1982 το κάναμε στο ποτάμι. Στην Βόλβη δεν μας πήγαν ποτέ.

    Θραξ Αναρμόδιος

  82. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/01/2011 23:04:29

    Πω πω δηλώσεις αιώνιας πίστης και αφοσίωσης που διαβάζω!!!
    A re FactorX τι τους έχεις κάνει, αρρώστια αυτό το Antinews...
    :)

  83. nai avatar
    nai 15/01/2011 01:13:23

    ΟΛΟΙ ..ΟΙ Δ.Ε.Α ...ΜΑΘΑΜΕ ΟΤΙ...
    "ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΠΡΑΞΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΠΑΡΑΛΛΗΨΕΙΣ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙΣ"...
    ΗΓΕΤΗ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ "ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ" ΝΑ ΦΥΛΑΤΤΕΙΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΘΕΝΩΝΕΣ...ΗΞΕΡΕΣ ..ΞΕΡΕΙΣ...ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ...
    ΠΙΣΤΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ...

  84. Μαρκέτος Κωνσταντίνος avatar
    Μαρκέτος Κωνσταντίνος 15/01/2011 01:34:07

    Κ Φαήλο σας ευχαριστώ πολύ...περιμένω μήνυμά σας...

  85. TED avatar
    TED 03/02/2011 16:50:53

    Άκου αγαπητέ.

    Δεν είναι δυνατόν να είσαι σωρευτικά έντιμος, ευφυής και υποστηρικτής του τωρινού αντεθνικού καθεστώτος.

    Δύο απο τις ιδιότητες αυτές μπορείς να τις έχεις. Και τις τρεις, αποκλείεται.

    • Causantin avatar
      Causantin @ TED 03/02/2011 18:26:34

      Μπορείτε να μου γράψετε ένα βιβλίο με στοιχεία που αποδεικνύουν την αντεθνικότητα του καθεστώτος (όπως το συγκεκριμένο site ειδικεύεται στο να κάνει) και να σας βρω εγώ άλλα τόσα προς συγγραφή ενός άλλου που το στηρίζουν. Τονίζω πως ούτε φιλοκυβερνητικός είμαι, ούτε πρόσκειμαι πουθενά διότι δεν έχω κάποια τέτοια ανάγκη όπως οι περισσότεροι ανωτέρω.

      Το ποια καθεστώτα αποδεικνύονται αντεθνικά προκύπτει από την πρόσφατη ιστορία και οι πράξεις τους αξιολογούνται με το πέρασμα των χρόνων. Διότι τα αποτελέσματα των διαφόρων ενεργειών μόνο σε βάθος χρόνου και κατόπιν ανάλυσης της σχέσης αιτίου και αιτιατού είναι δυνατόν να αξιολογηθούν. Και η πρόσφατη ιστορία έχει πολλάκις αναδείξει το ρόλο πατριωτικών καθεστώτων και σχηματισμών ως φορείς μακροπρόθεσμων αρνητικών αποτελεσμάτων για το έθνος εντός και εκτός συνόρων. Και η βασική αιτία είναι η εμπάθεια και ο φανατισμός που απομακρύνουν οποιαδήποτε προσπάθεια δράσεων και ελιγμών βάσει λογικής. Διότι η εποχή των ηρώων έχει πια παρέλθει καθώς στις υπάρχουσες συνθήκες θα ήταν αναποτελεσματική.
      Την εντιμότητα και την ευφυία μου την αξιολογεί το κοντινό μου περιβάλλον. Δε θα χωρίσετε όμως εσείς την Ελλάδα σε πεφωτισμένους πατριώτες και αντεθνικούς ούτε και θα πάρετε τις τύχες των ανίδεων στα χέρια σας διότι υπάρχουν και πολίτες που ούτε πατριώτες είναι με το δικό σας ορισμό, ούτε φιλοκυβερνητικοί, ούτε όμως μετανάστες, ούτε προδότες και ούτε ηλίθιοι. Γεννήθηκαν στα εδάφη αυτά, έχουν δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού και η καλλιέργειά τους δεν τους επιτρέπει να συσπειρώνονται σε ομάδες κολάκων επιχειρώντας να φιμώσουν τη φωνή της λογικής. Πρόκειται όμως για καλλιέργεια βάσει της αλήθειας και όχι γνωστικό περιεχόμενο προς στήριξη του εθνικού ιδεώδους στο οποίο εσείς περιορίζεστε. Δεν κατέχετε κάποια αλήθεια που διαφεύγει από τους υπόλοιπους και δεν έχετε το δικαίωμα να δράτε εκ μέρους άλλων στο όνομα ιδανικών που αυτοί αγνοούν. Η αλήθεια είναι περίπλοκη και δε χωράει σε εγκεφάλους με χαρακτηριστικά εμμονής.

  86. TED avatar
    TED 03/02/2011 18:38:45

    "Την εντιμότητα και την ευφυία μου την αξιολογεί το κοντινό μου περιβάλλον."

    Ασφαλώς. Ουδείς εδώ μέσα είναι σε θέση να την αξιολογήσει.

  87. thanasis avatar
    thanasis 11/02/2011 22:05:49

    επιτελους και καποιο σαιτ που δεν υποδουλωθηκε στην τροικα
    επιτελους καποιο σαιτ που μας ενωνει.ιδιαιτερως ο φαηλος
    ο κρανιδιωτης μας κανει να ξυπναμε και να παψουμε
    να ειμαστε οι εφησυχασμενοι αστοι οπως θελει η
    παγκοσμιοποιηση.συνεχιστε το δυσκολο και
    ανηφορικο σας δρομο η δικαιωση ειναι κοντα

  88. Rex Romanorum(Βασιλεύς Ρωμαίων) avatar
    Rex Romanorum(Βασιλεύς Ρωμαίων) 02/05/2011 13:36:57

    γιατι ασχολειστε με τα κομματα τελικα; ειπαμε οτι αυτα ειναι "Αντιπερισπασμος" απο την αληθινη ζωη. δεν υπαρχει εκει η ευτυχια

  89. pan pan avatar
    pan pan 19/10/2011 12:51:44

    Kρίμα μας φοβίζεται κύριε Φαϊλο .Ποιό κοντά στην 7 ετία παρά στη δημοκρατία
    είναι οι απόψεις σας. Απλά υπάρχουν κι άλλοι πατριώτες να ξέρετε δεν είστε μόνο εσείς.Επιτρέψτε μας να αγαπάμε κι εμείς την πατρίδα που σας φοβόμαστε .

    • TED avatar
      TED @ pan pan 19/10/2011 12:53:23

      Βρε σας επιτρέπουμε. Το απαιτούμε κιόλας. Εσείς αποφασίσατε να μισήσετε την Πατρίδα.

  90. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΑΡΙΣΑ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΑΡΙΣΑ 24/09/2012 15:14:47

    με τέτοια πολιτική ηγεσία υπάρχει περίπτωση να λύσουν τα προβλήματα? αυτοί δεν τα δημιούργησαν? ετοιμάζει κανείς το λαό για την εναλακτική της δραχμής και γιατί αυτό να είναι ταμπού?

  91. popaia avatar
    popaia 09/02/2013 21:32:00

    Ευγνωμονώ το αντινιούζ. Έχει το... χάρισμα όπως κι ο κ. Κρανιδιώτης!
    Επ' ευκαιρία θα ήθελα να ρωτήσω, το κλασικό σύστημα αξιών δεν περιλαμβάνει και την πατρίδα; Πάντως έχω την εντύπωση πως αυτό το αξιακό σύστημα βυσσοδομούν ν' αντιστρέψουν οι αριστεροψυχάκηδες και αυτό είναι που πάνω απ' όλα χρήζει προστασίας. Εξού άλλωστε και πολλοί από δαύτους ανήκουν μεν στο λεγόμενο πατριωτικό ρεύμα, κατά τα λοιπά όμως πρωταγωνιστούν στην πολύχρονη εξαχρειωτική προπαγάνδα μέσω της προώθησης όλης της πολιτικώς ορθής σαβούρας (φιλομετανάστευση, ανοιχτά σύνορα, αντιρατσισμός, αντίφα,
    αντιεξουσιασμός, ανεκτικότητα, σεβασμός στο Άλλο, ταύτιση της δημόσιας αστυνόμευσης με το φασισμό, των βανδαλισμών με την αντίσταση, του λούμπεν με τους μετανάστες και την εργατική τάξη, του εγκλήματος με την ελευθερία ή την αλληλεγγύη, κλπ, κλπ).
    Η πατρίδα (όπως και τα εργασιακά θέματα) είναι το δέλεαρ για να προσελκύουν κόσμο στο νεοαριστερό βόρβορο γιατί οι κραγμένοι γενίτσαροι τύπου Ιού π.χ. δεν μπορούν να προσελκύσουν κανέναν.
    Κι επίσης διερωτώμαι αν μπορεί κάποιος κάφρος φερ' ειπείν ν' αντιληφθεί σωστά μιαν ευγενή έννοια όπως η πατρίδα.
    Κατά την ταπεινή μου γνώμη δηλαδή είναι ασφαλέστερο να δοθεί η έμφαση στο κλασικό ήτοι αντινεοταξίτικο σύστημα αξιών.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.