#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/01/2011 07:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το 2011 θα είναι το έτος μεγάλων αλλαγών



του Κώστα Ροδινού

Αν το 2010 ήταν το έτος της αποκάλυψης, με την πλήρη απομυθοποίηση του ΠΑΣΟΚ και του κ. Παπανδρέου, μπορεί το 2011  να αποτελέσει την απαρχή της ανάκαμψης;

Αν το 2010, «πιάσαμε πάτο», μπορούμε να αισιοδοξούμε ότι το 2011 θα πούμε «ως εδώ και μη παρέκει» και θα αποφασίσουμε να ξεφύγουμε από το θανατηφόρο εναγκαλισμό του μνημονίου;

Αν το 2010, γνωρίσαμε έναν νέο αρχηγό, μπορεί αυτός το 2011 να γίνει ο ηγέτης που θα σηκώσει στους ώμους του το μέλλον ενός ολόκληρου λαού που, παραζαλισμένου από τις απανωτές σφαλιάρες, δείχνει να παραδίνεται στο μοιραίο;

Η ξεκάθαρη απάντησή μου είναι ότι δικαιούμαστε και μπορούμε να ελπίζουμε ότι το 2011 θα είναι έτος μεγάλων αλλαγών! Θα είναι το έτος της ανατροπής.

Οι αρχές της νέας πλειοψηφίας

Καθώς φέτος συμπληρώθηκαν 2.500 χρόνια από τη Μάχη του Μαραθώνα, έχει σημασία να επαναφέρουμε στη μνήμη μας μια μικρή λεπτομέρεια. Ως γνωστόν, οι Αθηναίοι είχαν δέκα στρατηγούς και κάθε μέρα στρατήγευε ένας εξ αυτών. Ο Μιλτιάδης περίμενε τη σειρά του, παρατεταγμένος στο πεδίο της μάχης. Όταν ήρθε, έγινε ο Μαραθώνας!

Το μήνυμα είναι σαφές. Το 2011, πρέπει να μας βρεί παρατεταγμένους. «Ναι, αλλά για ποιο σκοπό;» θα αναρωτηθείτε δικαίως; Η Ελλάδα δεν χρειάζεται κούφιες μεγαλοστομίες και ξεθωριασμένα οράματα.  Να ποιά θα ήταν, κατά τη γνώμη μου, η  «πλατφόρμα» που θα δημιουργούσε την πλειοψηφία της ανατροπής.

Ι.  Να διεκδικήσουμε πίσω την πατρίδα μας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να καταγγείλουμε τη δανειακή σύμβαση της υποτέλειας, που μετατρέπει την Ελλάδα σε μια χώρα περιορισμένη εθνικής κυριαρχίας και την κοινωνία της σε ομάδες  «απελπισμένων». Υπάρχει και άλλη λύση.

ΙΙ. Να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση ότι λέμε όχι στην συνεκμετάλλευση και το μοίρασμα του Αιγαίου και δεν  παραιτούμεθα διεθνώς αναγνωρισμένων δικαιωμάτων μας. Ότι δεν θα εγκαταλείψουμε στην τύχη της την Μεγαλόνησο, δε θα μοιραστούμε το όνομα της Μακεδονίας μας με τους σκοπιανούς, ούτε θα επιτρέψουμε να γίνει η Θράκη ένα νέο Κόσσοβο. Τέλος, η Ελλάδα  δεν θα μετατραπεί σε οικόπεδο υποδοχής των λαθρομεταναστών.

ΙΙ. Με μια ευρεία Συνταγματική Αναθεώρηση, να οικοδομήσουμε ένα σύγχρονο κράτος δικαίου, το οποίο δεν θα το διαφεντεύουν οι οργανωμένες μειοψηφίες και τα μεγάλα συμφέροντα , αλλά θα έχει ως στόχο του μια κοινωνία συνοχής και θα είναι φιλικό προς τον πολίτη.

ΙII.  Να ανακαλύψουμε εκ νέου την πολιτική. Να μια απλή πρόταση.  Σύμφωνα με ένα νόμο του  Σόλωνος, στην Αθήνα κάθε πολίτης πριν αναλάβει δημόσια εξουσία,  έπρεπε να υποβληθεί σε δοκιμασία και να λογοδοτήσει (στη Βουλή και την Ηλιαία) για το σύνολο του μέχρι τότε βίου του («παντός του βίου λόγον διδόναι») προκειμένου να αποδειχθεί αν πληροί  τις προϋποθέσεις  να αναλάβει το αξίωμά του.  Αν ο υποψήφιος αποδοκιμαζόταν, του απαγορευόταν η συμμετοχή στις πολιτικές δραστηριότητες! Με τη λήξη της θητείας τους λογοδοτούσαν σε  επιτροπή λογιστών, η οποία είχε την ευθύνη της σύνταξης ειδικής απολογιστικής εκθέσεως! Στη συνέχεια η  έκθεση ελεγχόταν  από την   Ηλιαία,  η οποία είχε το δικαίωμα να επιβάλλει και ποινικές κυρώσεις! Προφανώς και δεν υπήρχε  ασυλία!

Αυτά αρκούν, δεν χρειάζονται περισσότερα!

Από αρχηγός, ηγέτης

Η κρίση που βιώνουμε σήμερα, μας αφορά όλους, ανεξαρτήτως κομματικών τοποθετήσεων. Για αυτό και τη λύση δε θα τη δώσει ένας στενά κομματικός αρχηγός. Η χώρα χρειάζεται ηγέτη που να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων, να κάνει την υπέρβασή του, και να δημιουργήσει μια νέα κοινωνική πλειοψηφία στην οποία μπορούν να συμμετάσχουν όλοι.

«Υπάρχει τέτοιος αρχηγός, που μπορεί να μεταβληθεί σε ηγέτη;» Κατά τη γνώμη μου ο μόνος πολιτικός αρχηγός που συγκεντρώνει αυτά τα χαρακτηριστικά είναι ο Αντώνης Σαμαράς.

«Που το στηρίζεις αυτό;» θα ρωτήσει ένας καλοπροαίρετος αντιρρησίας; Εξηγούμαι:

-Ο Αντώνης Σαμαράς, είναι ο μόνος πολιτικός αρχηγός που πιστεύει βαθύτατα τις αρχές της νέας πλειοψηφίας που εκθέσαμε ανωτέρω. Αρα μπορεί να δώσει όραμα και να ενώσει.

-Στο παρελθόν, έργω,  απέδειξε ότι βάζει τις αρχές του πάνω από θέσεις και αξιώματα.

-Πέρασε τον πολιτικό του χειμώνα, διέβη την πολιτική του έρημο και δεν κατάφερε απλώς να επιβιώσει, αλλά να επανέλθει νικητής.

-Λόγω αυτής ακριβώς της διαδρομής, είναι ο μόνος αρχηγός που δεν φέρει ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση.

Το προσωπικό παράδειγμα ενός ανθρώπου τον χαρακτηρίζει δια βίου. Εχει επομένως τα στοιχεία που απαιτούνται για να ηγηθεί του εγχειρήματος

Οι μάχες οπισθοφυλακής του συστήματος

Ποια είναι η συνήθης κριτική του συστήματος; Ότι ο Σαμαράς αμφισβητείται στο κόμμα του, δεν έχει συνεργάτες, δεν πείθει και τα γνωστά. Ας απαντήσουμε εν συντομία.

-Ο Σαμαράς είναι ο ισχυρότερος αρχηγός της  Ν.Δ. μετά τον ιδρυτή της. Ο ισχυρότερος! Όποιος στα σοβαρά πιστεύει ότι αμφισβητείται, ξέρει από πολιτική όσο ο αείμνηστος Κούλης Στολίγκας ήξερε από πυρηνική φυσική στη γνωστή ελληνική ταινία! «Μα κάποιοι εκφράζουν αντίθετες απόψεις;» Ε, και λοιπόν; Επειδή ενόψει αναδιανομής εσωκομματικών θέσεων, μερικοί  διαγκωνίζονται για να πλασαριστούν ως υποψήφιοι, αυτό σημαίνει ότι αμφισβητούν τον αρχηγό; Δηλαδή, εσείς όταν προσπαθούσατε να πάρετε αύξηση ή προαγωγή, αμφισβητούσατε τον Πρόεδρο της εταιρεία σας;

«Μα βαράνε στενούς συνεργάτες του Προέδρου;» Καλά τους κάνουν! Δηλαδή ποιόν να βαρέσουν; Το Επώνυμο, τον Μικρό Οδυσσέα,  το Strange ή εμένα, που δεν έχουμε κομματικά αξιώματα; Τους πύργους βαράνε! Και για να είμαι ειλικρινής θέλω να δώ  πόσο ανθεκτικοί είναι αυτοί οι πύργοι, γιατί αύριο-μεθαύριο θα κληθούν να διαχειριστούν εξουσία! Πρακτική εξάσκηση κάνουν στη διαχείριση κρίσεων! Ποιο είναι το πρόβλημα;

«Μα ο Σαμαράς δεν πείθει!» Δεν πείθεται όποιος δεν θέλει να πειστεί! Λυπούμαι, αλλά μερικοί φαίνεται να παραγνωρίζουν ότι πήρε ένα διαλυμένο κόμμα και  μόλις μέσα σ’ ένα χρόνο κατάφερε σχεδόν να εξανεμίσει τη διαφορά, να καταθέσει ένα πλήρες πρόγραμμα εξόδου από την κρίση και να συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα, αν και θα μπορούσε εύκολα να λαϊκίζει. Δηλαδή, τι  άλλο  περιμένουμε;

Τέλος, αυτό το παραμύθι με την έλλειψη στελεχών. Ναι και εμένα, όταν βλέπω τη Ν.Δ. που κληρονόμησε σε επίπεδο στελεχών, με πιάνει μελαγχολία. Όμως, ποιος σας είπε ότι θα κυβερνήσει μ’ αυτούς; Δηλαδή, σ΄ ένα προσκλητήριο για τη σωτηρία της χώρας, δεν θα βρεθούν μερικές εκατοντάδες έλληνες πατριώτες για να βοηθήσουν; Είμαι βέβαιος ότι θα βρεθούν πολλοί περισσότεροι!

Όλα αυτά είναι επιχειρήματα ενός παραπαίοντος συστήματος που θέλει να τους παρασύρει όλους στην πτώση του.  Τα τελευταία πυρά πριν την άτακτη υποχώρηση. Σε λίγο δεν θα πείθουν ούτε τους πρόθυμους παπαγάλους της τηλεόρασης.

Επίλογος: Το 2011 ίσως είναι το κρισιμότερο έτος μετά τη  μεταπολίτευση. Πρέπει να αποφασίσουμε ποιόν δρόμο θα ακολουθήσουμε και με ποια ηγεσία θα πορευτούμε.

Τον έναν δρόμο τον ξέρουμε: είναι ο δρόμος του Μνημονίου. Τα αποτελέσματα τα βιώνουμε ήδη και τα χειρότερα έρχονται.

Ο άλλος είναι ο δρόμος της ανατροπής. Και της ελπίδας.

Χρόνια πολλά και Καλή χρονιά σε όλους!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. εναον avatar
    εναον 01/01/2011 08:50:57

    Χρόνια πολλά σε όλους.
    Ήθελα μία παράκληση να κάνω. Ελπίζω να υπάρχει ο μέγας Βασίλης. Το είχα και παλαιότερα ζητήσει εδώ, αλλά το είχα κάνει να φανεί πιο δύσκολο, το είχα πει απότομα ίσως, και το είχα γράψει κοντά σε εκλογές.

    Είμαι μηχανικός από φύση. Μου αρέσουν τα προβλήματα, και στην πληροφορική αρκεί να είσαι μπροστά από μία οθόνη, για να βρεις όλα τα εργαλεία του κόσμου να προσπαθήσεις όποια λύση νομίζεις. Παράγεις έργο, δημιουργείς από το τίποτα, γενικά είναι πολύ ευχάριστα αν σου αρέσουν τα προβλήματα, και μπορείς να τα κάνεις και από το καναπέ σου. Ο λάκκος στην φάβα, είναι η αναγκαία αναγνώριση της αίσθησης του ματαίου, πάρα πολλές φορές. Η αιχμή του δόρατος του σήμερα, το επίτευγμα, γεννιέται, ακμάζει και παρακμάζει σε χρόνους πολύ σύντομους συγκρινόμενους με εκείνους του κανονικού, κοινωνικού μας κόσμου. Τους κύκλους, τα πεπερασμένα, τις επαναλήψεις, στον κόσμο της πληροφορικής δεν πρέπει να είσαι κοινωνιολόγος ή ιστορικός ή βιοπαλαιστής για να τα παρατηρήσεις, είναι αδύνατον να μην τα ζήσεις νομίζω.

    Από την άλλη, ο λάκκος είναι μικρός, πολύ μικρότερος από το απύθμενο πηγάδι που έχει ο λάκκος της ενασχόλησης με την πραγματική κοινωνία. Αν είσαι μηχανικός και σου αρέσει να λύνεις προβλήματα, ο κοινωνικός κόσμος δεν έχει καθόλου πλάκα. Χωρίς να μπορώ να δώ καλά το όλο πρόγραμμα, στο δικό μας κομμάτι που δεν διαφέρει πολύ από τα διπλανά του, έχουμε οικογένειες 35άριδων με 2 παιδιά και αλλοδαπή οικιακή βοηθό, θέλουμε να έχουμε εθνικό κράτος, να λαμβάνουμε σωστές πολιτικές αποφάσεις για θέματα που μόλις μάθαμε, να μας ενημερώνουν για τα κοινά ιδιώτες, να είμαστε σταθεροί στις απόψεις μας και στο κόμμα μας, και όλο αυτό θεωρείται λογικό. Δεν βγαίνει αυτό, δεν γίνετε, δεν είναι χαλασμένο καλά δουλεύει, δεν υπάρχει πρόβλημα όταν ρίχνεις ζάρια και δεν έρχονται πάντα εξάρες. Έτσι κι αλλιώς δεν ξέρουμε τι παιχνίδι παίζεται σε κάθε ζαριά, μπορεί να βολέψει ένα άσσο δυο.

    Επειδή το ζάλισα πάλι θα συντομέψω. Θεωρώ ότι όλοι εμείς που διαβάζουμε και γράφουμε εδώ και αλλού, οι περισσότεροι έστω, δεν φταίμε καθόλου για το μπάχαλο. Δεν ξέρουμε τι μας γίνετε, δεν είναι λογικό να ξέρουμε ποίος είναι τι, και ας θεωρείται αυτονόητο. Αν ξέραμε τι μας γινόταν, φράσεις όπως ξέσπασε σκάνδαλο κλπ, δεν θα είχαν νόημα. Σαν να λέμε ότι ξέσπασε μπόρα, με την έννοια ότι συζητάμε απανωτά και παρατεταμένα ξαφνικά για την βροχή που έριχνε 2 μήνες πέρυσι, πνίγηκαν 100 αλλά κανείς δεν το ήξερε, κανείς δεν είχε βραχεί έως σήμερα. Μερικοί από εσάς, για λόγους της δικής σας φύσης ελπίζω, έχετε αφιερώσει πολύ χρόνο και έχετε πολλά δεδομένα, που αν θέλατε θα μπορούσαν να γίνουν πληροφορίες για όλους. Θα ήταν φοβερό νομίζω, αν βάζατε σε ένα wiki τα δεδομένα αυτά, για να μπορούμε να αντλούμε τις πληροφορίες που νομίζουμε ότι χρειαζόμαστε για να σχηματίσουμε μια άποψη.

    Αν ο Άγιος Βασίλης έφερνε 2 wiki για αρχή, το μνημόνιο θα ήταν θεού έργο.
    Ένα wiki με τα κόμματα και τους 300 της βουλής.
    Να περιείχε της θεωρητικές θέσεις του κάθε κόμματος με μία ανάλυση κλπ, της πρακτικές αποφάσεις σε χρονοδιάγραμμα και σύνοψη, με περιγραφή και σχόλιο την στιγμή που συνέβησαν και επί του παρόντος, τους βουλευτές του, τις εκδηλώσεις τους κλπ.
    Να είχε τους βουλευτές με πεδία όπως: όνομα, από-έως, υποθέσεις που έχει αναλάβει, νόμους που έχει προτείνει-ψηφίσει, κατηγορίες που επαληθεύτηκαν, συμμετοχή σε επιτροπές, οικονομική κατάσταση σε χρονοδιάγραμμα, όχι πολλά πράγματα όχι αυτά ίσως, ότι καταλαβαίνετε ότι είναι νόμιμο και απαραίτητο να ξέρεις για κάποιον που θα έβαζες να σου φυλάει την Ελλάδα.

    Ένα ακόμα για τα μεγάλα ηχεία. Ακούγονται από άκρη σε άκρη, θα ήταν ωραία να μπορούσαμε να βλέπουμε τους ομίλους, τους ιδιοκτήτες, τους γενικούς, τους ειδήσεων, τους παρουσιαστές, και τους συσχετισμούς μεταξύ τους και με την πολιτεία που είναι επαληθευμένοι. Να είχαμε ένα πραγματικό τρόπο να μετράμε την επιμονή τους σε ορισμένα θέματα, να είχαμε για παράδειγμα στην πρώτη σελίδα τους το ποσοστό θέασης του μήνα και το κόστος σποτ διαφημίσεων στο δελτίο ειδήσεων, ώστε να βλέπαμε αν επιμένουμε να τους βλέπουμε και κερδίζουν, ή επιμένουν να μας τα λένε και ας χάνουν λίγο.

    Βασικά ότι έχετε ευχαρίστηση σε μορφή πληροφορίας.
    Αν δεν το κάνετε για εμένα, κάντε το για τον πάγκαλο, που ξέχασε ότι μας πουλάνε τρέλα ότι η πολιτική δεν είναι ένα και το αυτό με το ποδόσφαιρο, και παραλίγο να το προδώσει όταν τα έβαλε με τους παίκτες, λες και μπορεί να μας διώξει να φέρει άλλους.
    Δεν έχω τζάκι οπότε αν τα φέρετε γράψτε τα url :)
    Καλή χρονιά.

  2. PIG avatar
    PIG 01/01/2011 08:55:18

    Υπέροχη έναρξη χρονιάς. Τολμηρή, ελπιδοφόρα, συσπειρωτική. Ευχαριστούμε κ. Ρ. Νά 'χαμε και μια σακούλα να αδειάσουμε του ψυγείου μας τα μουχλιασμένα, να δεις πώς θα ρόδιζε ταχύτερα η ανατολή για τον Αντώνη. Δεν πειράζει όμως, ας είναι κι 1 χρόνο μετά, με σύνεση, με μέθοδο. Υπομονές υπάρχουν

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ PIG 01/01/2011 11:56:13

      "Να πιστεύεις και να σχεδιάζεις το καλό. Και το καλό θα 'ρθεί"
      Κωνσταντίνος Τσάτσος.

  3. spiros avatar
    spiros 01/01/2011 09:08:38

    Ροδινέ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
    Συμφωνώ απόλυτα στο πλαίσιο αρχών όπως το τοπθέτησες στο άρθρο σου. Πολύ καλή αρχή. Επομένως αναμένουμε μια πολύ καλή συνέχεια.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ spiros 01/01/2011 12:01:16

      Ευχαριστώ όλους σας για τις ευχές.
      Για να μην απαντώ ξεχωριστά και γεμίσουμε σχόλια, εύχομαι πρωτίστως υγεία και κάθε καλό σε όλους τους τους τομείς.
      Στην απαρχή μιας νέας χρονιάς δε αρκεί να είμαστε αισιόδοξοι, πρέπει να δείξουμε οτι θέλουμε να αλλάξουμε τα πράγματα.
      Και να το δείξουμε με τρόπο εμφατικό για να καταλάβουν όλοι οτι δεν παραδοθήκαμε.
      Καλή χρονιά.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 01/01/2011 12:25:38

        Κώστα καλή χρονιά κι από μένα. Πάντα όλα να πηγαίνουν καλά. Υγεία και ευτυχία.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 01/01/2011 12:32:18

          Επώνυμε,
          Δε θέλω να κάνω διακρίσεις, αλλά ξέρεις οτι έχεις την άπειρη εκτίμησή μου και οτι με τα άρθρα σου πολλές φορές με βοήθησες να δώ τα πράγματα από διαφορετική οπτική γωνία.
          Κάθε καλό για το 2011.

  4. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 01/01/2011 09:52:39

    κ.ΡΟΔΙΝΕ χρόνια πολλά .
    Οι προσδοκίες σου είναι μεγάλες ,μακάρι να βγούν αληθινές ,γιατί αν κάνεις λάθος χαθήκαμε.
    Ούτος η άλλος ο ΣΑΜΑΡΑΣ την δεδομένη χρονική στιγμή είναι η μοναδική ελπίδα της χώρας μας και αυτό το κατανοεί όλος ο κόσμος ,ανεξαρτήτου πολιτικού φρονήματος ,ελπίζω να μην αποδειχθεί κατώτερος των περιστάσεων .

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αντάμ Παπαντάμ 01/01/2011 12:05:12

      δεν είναι απλώς θέμα προσδοκιών.
      Εκτιμώ οτι η παρούσα κατάσταση δεν πάει άλλο.

  5. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 01/01/2011 10:19:41

    ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ,ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΑΚΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩ
    ΝΕΙ,ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΟΥΤΟΦΡΑΓΚΩΝ,ΤΟ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ,
    ΟΣΟ ΚΙΆΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΛΕΥΟΥΝ.

    ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ,ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ,ΕΠΕΙΔΗ ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΕΦΙΑΛΤΕΣ.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ,ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ,ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΟΤΙ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ,ΕΣΤΩ
    ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ,ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΧΑΜΕΝΗ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ,δουλειά,δουλειά,
    γιά όλους,αλλιώς χαθήκαμε.....

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ ΣΠΥΡΟΣ 01/01/2011 10:46:24

      Μπράβο παιδί μου! Αλλά ρώτα και την γυναίκα σου, το παιδί σου, τον γείτονά σου για τις πέτρες... Υπάρχει περίπτωση να σου πουν ότι προτιμούν να τρώνε ότι απόμεινε από την υπερηφάνια.
      Άτιμη η συνήθεια...

      • Δ.Φ. avatar
        Δ.Φ. @ ΠΗΛΕΑΣ 01/01/2011 13:47:43

        καλη χρονια καταρχας αλλα λιγη αυτοκριτικη δεν βλαπτει στην σημερινη κατασταση...συγχωρεστεμαι εαν δεν καταλαβα καλα δλδ να βγαζουμε 10 κ να σπαταλουμε 12, αυτο μας λετε κ αν κανετε αυτο με την οικογενεια σας...αν ναι ειμαστε αξιοι της μοιρα μας...ευτυχως ευρεθη ο ΓΑΠ να βαλει ταξη στο ελληνικο γουοτεργκειτ οσο κ να μην το πιστευται...αλλα εαν εισθαι απο τους ευδαιμωνες καλα κανετε κ διαμαρτυρεσθαι κ θελετε εκλογες γιατι χασατε την κουταλα...υγεια κ υπομονη σας ευχομαι...

        • Petros avatar
          Petros @ Δ.Φ. 01/01/2011 13:53:10

          Τι παίρνεις;

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Δ.Φ. 01/01/2011 13:57:10

          Δ.Φ.
          Την αυτοκριτική που έκανε η Ν.Δ. αμφιβάλλω αν την έχει κάνει ποτέ άλλο ελληνικό κόμμα.
          Τώρα, στα σοβαρά πιστεύεις, οτι ο κ Παπανδρέου "βάζει τάξη";

          • Δ.Φ. avatar
            Δ.Φ. @ Κώστας Ροδινός 01/01/2011 16:54:32

            εγω βλεπω αλλα οτι προσπαθει,εργαζεται,δεν κλεβει επι του παροντος το παλευει μην ξεχνας οτι τα μεγαλυτερα λαμογια ταεχει μεσα στο κομα του κ βλεπω οτι συγκουεται...κ βλεπω οτι δεν κλεινει την βουλη οπως εκανε ο προηγουμενος αρχηγος της παραταξης που υπερασπιζεσαι τωρα...επιση βλεπω οτι ο νυν αγκαλιασε το προηγουμενο που μαζι με τον σημιτη μας φερανε σε αυτη την θεση...ο δευτερος φυσικα εχει λιγοτερες ευθυνες για να αποδιδουμε τα τω καισαρει τω καισαρει ...

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ Δ.Φ. 01/01/2011 18:07:24

            Δ.Φ
            Δεν έχεις καταλάβει ότι
            ο ΓΑΠ έβαλε τις μπολντόζες μέσα στο "οικόπεδο"
            να το καθαρίσουν και να το πουλήσει "περιφραγμένο"?
            Δε μπορούσε αυτή την "τάξη" να την βάλει χωρίς να προκαλέσει κρίση δανεισμού και εκχώρηση της Εθνικής μας Κυριαρχίας?
            Καλή Χρονιά!

          • Δ.Φ. avatar
            Δ.Φ. @ ΣΟΝ ΠΕΝ 01/01/2011 20:50:32

            αγαπητε μου τα 300δις χρεος κ 36δις ελλειματα ο ΓΑΠ τα δημιουργησε η ο εθναρχης που το 2004 παρελαβε 170δις χρεος κ 4,5% περιπου ελλειμα...εαν κανουμε οτι δεν καταλαβαινουμε τοτε πρεπει να παμε σε αλλη χωρα...εσυ μπορεις ομως να λες οτι θες ο κοσμος καταλαβαινει τι εχει συμβει...οσον αφορα την εκχωρηση της εθνικης μας κυριαρχιας το μονο που εχω να πω οτι οι εθνικησμοι με φοβιζουν αφανταστα γιατι εν ονοματους εχουν γινει τα περισσοτερα εγκληματα...λιγη αυτοκριτικη δεν βλαπτει...καλη σου χρονια

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Δ.Φ. 01/01/2011 19:22:13

            Δ.Φ.
            Η ιστορία με το Τ3 και τοΤ10 σου λέει τίποτα;

          • Δ.Φ. avatar
            Δ.Φ. @ Κώστας Ροδινός 01/01/2011 20:58:44

            πολλα μου λεει κ εκεινο που εχω να πω αν θυμαμαι καλα η βασω παπανδρεου το αποκαλυψε,αλλα εγω δεν θα απολογηθω για το πασοκ οπου ειναι φωλεα τρωκτικων...εκεινο μονο που βλεπω ειναι οτι κανουν προσπαθεια κ εργαζονται...εγω ανηκω στην κατηγορια των αναποφασιστων,αλλα δεν μπορω να μην βλεπω οτι κανουν προσπαθεια μειωσης του δημοσιου... τομεα

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Δ.Φ. 01/01/2011 21:11:33

            Μα δεν έχετε κουραστεί όλοι εσείς να επαναλαμβάνετε το ίδιο τροπάριο;
            Από τα 100 δις του χρέους, που καταλογίζεται στον Καραμανλή:
            -τα 62 δισεκατομμύρια είναι τόκοι. Από το 2004 έως το 2009 πληρώσαμε 62 δισ ευρώ για τόκους.
            - πληρώσαμε 10 δισεκατομμύρια ευρώ, τα οποία μας σύμφωνα με την Ε. Έ. δεν είχαν εγγραφεί στους Προϋπολογισμούς των Κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ από το 1996 έως το 2004!
            -15 δις σε προμήθειες των ενόπλων δυνάμεων.
            -6 δισ ευρώ για τα νοσοκομεία. Η Ε.Ε., μάλιστα, απαίτησε νομοθετική ρύθμιση το 2004 για να νομιμοποιηθούν οι ισολογισμοί των νοσοκομείων και να πληρωθούν αυτά τα 6 δισεκατομμύρια
            Όλα αυτά μας κάνουν 93 δις.

            Επιπλέον, οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ έκαναν και κάτι άλλο: προεισέπρατταν μελλοντικά έσοδα του δημοσίου.
            Να μερικά παραδείγματα.
            -Με το άρθρο 14 του νόμου 2801 του 2000, η κυβέρνηση προεισέπραξε έσοδα του ελληνικού δημοσίου 4.000.000.000 ευρώ.
            -Στις 13 Δεκεμβρίου 2001 εκχώρησε στην εταιρεία «ΑΙΟΛΟΣ» , 355.000.000 ευρώ και τα εισέπραξε τότε για το 2004 έως 2019!
            -Το 2000 προεισέπραξε έσοδα των κρατικών λαχείων, 650.000.000 ευρώ
            -Προεισέπραξε επίσης μελλοντικά έσοδα του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης, 2.000.000.000 ευρώ.

          • Δ.Φ. avatar
            Δ.Φ. @ Κώστας Ροδινός 01/01/2011 23:18:18

            βλεπω οτι προσπαθειται να δικαιολογησεται τα αδικαιολογητα, αλλα επειδη εγω ειμαι καλοπιστος δεχομαι τα νουμερα οπως τα παρουσιαζεται...ενα πες μου τοτε γιατι ο πρωην δεν ελαβε ουτε ενα μετρο για να αποτρεψει ολο αυτο το μπαχαλο που παρουσιαζε η χωρα, αλλα εκανε εκλογες για να τις χασει...ξεροντας οτι το ελλειμα ειναι οχι 6%, αλλα περισσοτρο κ για να μας φανει αξιοπιστος ειπε το περιφημο οτι θα παγωσει μισθους κ συνταξεις καθως κ οτι θα αυξηση τον φπα...με αλλα λογια να αγαπιομαστε...η χωρα ηταν υπο διαλυση κ μεσα στην διαφθορα κ στα χρεοι κ αυτοι προσπαθουσαν να μονοιμοποιησουν τα στειτσ κλπ...

          • Ermippos avatar
            Ermippos @ Κώστας Ροδινός 02/01/2011 11:21:30

            κ. Ροδινέ

            Αν είναι όπως τα λέτε είναι περισσότερο από βέβαιο ότι οι οικονομικοί εγκέφαλοι της ΝΔ θα έπρεπε να ήξεραν με ακρίβεια εβδομάδας, αν όχι ημέρας, την χρονική στιγμή που η οικονομία της χώρας θα έφτανε στο μη περαιτέρω. Όλες αυτές οι υποχρεώσεις, που αναφέρετε μονότονα εδώ και καιρό, δεν μπορεί παρά να ήταν γνωστές ακόμη και σε στοιχειωδώς οργανωμένες οικονομικές υπηρεσίες. Και ασφαλώς θα έπρεπε η γνώση αυτή να οδηγήσει σε έγκαιρη λήψη μέτρων που θα προλάμβαναν την καταστροφή. Αυτά τα μέτρα, όμως, δεν λήφθηκαν ποτέ.

            Το επιχείρημα σας, στον βαθμό που ισχύει, οδηγεί ευθέως στο συμπέρασμα για την θηριώδη ανικανότητα και την εγκληματική ανευθυνότητα τόσο του Κ.Κ. όσο και όλων αυτών που τον χειροκροτούσαν και τον προσκυνούσαν σαν θεό για μια ολόκληρη πενταετία (να προσθέσω εδώ παρεμπιπτόντως ότι ούτε από τον Σαμαρά ακούσαμε ποτέ έστω και την παραμικρή νύξη αμφισβήτησης του μεγάλου τιμονιέρη). Όλα όσα λέτε λοιπόν δεν μπορεί παρά να οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η ηγεσία της ΝΔ ήξερε πολύ καλά πως επρόκειτο να εξελιχθεί η κατάσταση (οι πληρωμές των τόκων, των δόσεων των εξοπλιστικών προγραμμάτων και όλα όσα είχαν αποκαλυφθεί με την περίφημη απογραφή -τα 10 μη εγγεγραμμένα δις που λέτε- ήταν γνωστά από την πρώτν στιγμή). Πως αντιμετώπισε τα πράγματα; Με πλήρη απραξία, με διορισμούς 100.000 νέων δημοσίων υπαλλήλων και με αλόγιστη άυξηση των δαπανών του δημοσίου τομέα για λόγους που σε καμία περίπτωση δεν είχαν να να κάνουν με βελτίωση της αποτελεσματικότητας του. Και ασφαλώς, με συστηματική απόκρυψη του δημοσιονομικού ελλείμματος, με την αναίσχυντη και ποινικά κολάσιμη εξαπάτηση των κοινοτικών αρχών, ώστε να μπορεί να συνεχίζεται απρόσκποπτα ο εγκληματικός δανεισμός και κατ¨ επέκταση η τεχνητή ευφορία και ο εξωραϊσμός της κατάντιας της χώρας.

            Αν λοιπόν έχουν κάποια βάση όλα όσα ισχυρίζεσθε τα 93 δις χρεών που κληρονόμησε η ΝΔ από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ θα έπρεπε ήδη από το 2004 να προκαλέσουν τα μέτρα, ή έστω μέρος των μέτρων, που λαμβάνονται σήμερα. Αντίθετα, μέχρι και την τελευταία στιγμή, ο Κ.Κ. η εγκληματική και μοιραία για την χώρα αυτή κωμική φιγούρα, μας μιλούσε για ισχυρή και θωρακισμένη οικονομία, χωρίς κανένας μέσα στην ΝΔ να τολμά να αρθρώσει την οποιαδήποτε αντίρρηση. Και είναι βέβαιο ότι υπήρχαν κάποιοι που ήξεραν πολύ καλά τι μας περιμένει στο τέλος του δρόμου.

            Λέτε ξανά και ξανά ότι το ΠΑΣΟΚ προκάλεσε κρίση δανεισμού. Μιλάτε σαν να πιστεύετε (και μάλλον το πιστεύετε, οπως η συντριπτική πλειοψηφία των συμπατριωτών μας) ότι τα δανεικά είναι εισόδημα. Την κρίση δανεισμού κ. Ροδινέ δεν την προκάλεσε καμία κυβερνητική αστοχία και καμία σειρά λαθών, παρά το γεγονός ότι υπήρξαν πολλές αστοχίες και έγιναν πάμπολλα λάθη. Την προκάλεσε το ίδιο το δυσθεώρητο ύψος του δημοσίου χρέους. Αυτού που επέτρεψε να δημιουργηθεί ο ΚΚ (έστω και αποπληρώνοντας τα χρέη του ΠΑΣΟΚ τηρώντας παθητική στάση πλήρους αδράνειας) και που για όποιον γνωρίζει έστω και μόνο τις τέσσερες πράξεις της αριθμητικής ήταν προφανές ότι πολύ σύντομα θα οδηγούσε την χώρα σε αδυναμία εξυπηρέτησης του. Ακόμη και χωρίς το ξέσπασμα της διεθνούς οικονομικής κρίσης. Η τελευταία απλά επιτάχυνε τις εξελίξεις.Σκεφθείτε λιγάκι. Μπορούσαμε να αποκρύπτουμε το έλλειμμα αλλά όχι και το δημόσιο χρέος. Μέχρι πότε, ακόμη και χωρίς την διεθνή κρίση, θα μπορούσαμε να το αυξάνουμε προσθέτωντας τα ορφανά ελλείμματα μέχρι να γίνει φανερό ότι οι΄πόροι της χώρας δεν θα επαρκούσαν για την εξυπηρέτηση του. Πόσο καιρό θα μπορούσαμε ακόμη να συνεχίσουμε να ζούμε όπως ζούσαμε με έλλειμμα ισοζυγίου πληρωμών ίσο 17% του ΑΕΠ;

            Και, σε κάθε περίπτωση, τι θα έπρεπε να κάνει ο Παπανδρέου; Να συνεχίσει να αποκρύπτει το θηριώδες έλλειμμα; Μέχρι πότε; Ας μην ξεχνάμε ότι από ένα σημείο και μετά η απόκρυψη δεν γινόταν πλέον με λογιστικές αλχημείες στα όρια της νομιμότητας αλλά με κανονικές, και με όλη την σημασία του όρου, απάτες. Να θυμίσω μόνον ότι εάν δεν υπήρχε ο νόμος περί ευθύνης υπουργών και η δικαιοσύνη μπορούσε να κάνει σωστά την δουλειά της οι Αβραμόπουλος και Παπαθανασίου, τουλάχιστον, θα έπρεπε να ήταν ήδη στην φυλακή μια και χειρίστηκαν μια από τις περιπτώσεις εκείνες της απόκρυψης (οφειλές νοσοκομείων) στις οποίες η Eurostat δεν λειτούργησε απλά σαν παθητικός αποδέκτης αλλοιωμένων στοιχείων αλλά διενήργησε ειδική έρευνα στο πλαίσιο της οποίας έλαβε δύο φορές ψευδείς απαντήσεις μέσω παρανόμως συνταχθέντων δημοσίων εγγράφων (μια εξόχως ενδιαφέρουσα ιστορία που ο τύπος, ο οποίος δεν εξυπηρετεί μόνον το ΠΑΣΟΚ όπως αρέσκεσθε να ισχυρίζεσθε, γνωρίζει ήδη αλλά αποκρύπτει συστηματικά).

            Για όσους ξέραν πέντε πράγματα και έβλεπαν χωρίς παρωπίδες και ιδεοληψίες κ. Ροδινέ, το μνημόνιο, αυτό ή κάποιο άλλο, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, ερχόταν αναπότρεπτα. Η φτώχια ήταν ήδη εδώ από το 2007 και μετά τουλάχιστον. Αυτό που βλέπουμε σήμερα είναι η επίσημη επιβεβαίωση της. Και η προσπάθεια να την χωνέψει ο κόσμος και να συμβιβασθεί μαζί της χωρίς να γίνουν πράγματα που θα προκαλέσουν ανεπανόρθωτες συμφορές στον τόπο.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 02/01/2011 12:05:02

            Εrmippos
            Κατ΄ αρχήν καλή χρονιά και χρόνια πολλά.
            Αντιπαρέρχομαι τους χαρακτηρισμούς γιατί χαρακτηρίζουν αυτούς που τους χρησιμοποιούν και όχι αυτούς προς τους οποίους απευθύνονται.

            Επι της ουσίας:
            1.Τα στοιχεία που αναφέρω, και χαίρομαι που θυμάσθε οτι τα έχω ξαναγράψει, είναι από τα πρακτικά της βουλής και περιέρχονται στους εθνικούς λογαριασμούς. Δεν τα επινόησα εγώ. Και κάτι επιπροσθέτως: ουδέποτε διαψεύσθησαν από την Κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου. Δεν θα μπώ στη διαδικασία να τα ερμηνεύσω γιατί μιλάνε από μόνα τους.

            2. Ο λόγος που τα επικαλούμαι συχνά, είναι για αυτούς που δεν έχουν "παρωπίδες και ιδεοληψίες". Οι άλλοι ούτως ή άλλως πείθονται από την αλήθεια που οι ίδιοι επέλεξαν να πιστέψουν.

            3. Στα σοβαρά πιστεύετε οτι στη σημερινή εποχή, είναι δυνατόν μια χώρα μέλος της Ε.Ε. να ...αποκρύπτει στοιχεία των εθνικών της λογαριασμών; Τόσο αφελείς θεωρούμε αυτούς τους ...κουτόφραγκους; Οπως αποδείχθηκε, ακόμα και από την ειδησεογραφία των τελευταίων ημερών, όλοι γνώριζαν την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Και πρώτοι-πρώτοι οι Ευρωπαίοι. Το επιχείρημα λοιπόν περί πολιτικής εξαπάτησης και απόκρυψης στοιχείων, έχει την ίδια αξία με το "¨λεφτά υπάρχουν".

            4. Θυμάσθε πόσες φορές αναθεώρησε το έλλειμμα του 2010, ο κ. Παπακωνσταντίνου; Δηλαδή εξαπατούσε τους ευρωπαίους;

            5. Θα είμαι ο τελευταίος που θα αμφισβητούσε τις ευθύνες του Καραμανλή για την οικονομία. Ομως, ουδείς καλοπροαίρετος μπορεί να αμφισβητήσει τα εξής:
            -Η κυβέρνηση Καραμανλή από το 2008 είχε ήδη πάρει μέτρα για τη διάσωση των τραπεζών. Θυμάσθε τι έλεγε τότε ο κ. Παπανδρέου; Και τι έκανε οταν ήρθε στην εξουσία; Οχι απλώς συνέχισε τα μέτρα Καραμανλή, αλλά έδωσε ακόμα περισσότερα λεφτά στις τράπεζες!
            -Θυμάσθε οτι από τον Μαϊο του 2009 κάλεσε τους πολιτικούς αρχηγούς και τους τόνισε την ανάγκη για τη λήψη μέτρων; Θυμάσθε την αντίδραση του κ. Παπανδρέου; Υποσχόταν αυξήσεις!
            -Θυμάσθε με ποιά ατζέντα πήγε στη ΔΕΘ ο Καραμανλής το 2009; Θυμάσθε προφανώς και το "λεφτά υπάρχουν" και τις "αυξήσεις πάνω από τον πληθωρισμό" και το "επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης";
            -Θυμάσθε ποιά ήταν τα πρώτα μέτρα που ...κατήργησε ο κ. Παπακωνσταντίνου, η κα. Μπιρμπίλη και η κα. Κατσέλη; Να τα υπενθυμίσω; Δεν υπάρχει λόγος νομίζω να ταλαιπωρούμε τους αναγνώστες του antinews;

            7. Θυμάσθε πόσο ήσαν τα spreads τον Οκτώβριο του 2009 με τον "ανίκανο Καραμανλή" και που πήγαν με τον ....ικανότατο κ. Παπανδρέου και που παραμένουν ακόμα, παρά το μνημόνιο;

            8. Τέλος, πιστεύετε στα σοβαρά οτι το μνημόνιο αποτελεί λύση για τη χώρα, όταν το 2013 θα έχει εκτινάξει το χρεός στα 450 δις, την ανεργία, ένας θεός ξέρει που;

            Για τα άλλα έχουμε γράψει τόσες φορές που όντως είναι μονότονο να τα επαναλαμβάνω.

            Καλή σας ημέρα και πάλι καλή χρονιά.

          • Ermippos avatar
            Ermippos @ Κώστας Ροδινός 03/01/2011 04:37:25

            κ. Ροδινέ
            Αντιπαρέρχεστε πλήρως την ουσία του σχολίου μου. Να επαναλάβω λοιπόν ότι όλα τα στοιχεία που επικαλείστε, για τους παλιούς λογαριασμούς του ΠΑΣΟΚ που πλήρωνε η φουκαριάρα η ΝΔ, ήταν γνωστα μέχρι τέταρτης υποδιαστολής πολύ πριν αυτή αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας. Και με βάση τα στοιχεία αυτά (τα ήδη από πολλου γνωστά επαναλαμβάνω) η χρεοκοπία ήταν απολύτως προβλέψιμη. Παρόλα αυτά εμείς ακούγαμε μεγαλόστομους πανηγυρικούς περί οχυρωμένης οικονομίας και βλέπαμε το κράτος να γίνεταιο μεγαλύτερο καιο ακριβότερο. Θηριώδης ανικανότητα λοιπόν ή τερατώδης εξαπάτηση από ανεύθυνους εγκληματίες; Και μην σας τρομάζουν οι χαρακτηρισμοί κ. Ροδινέ. Η πολιτική δεν είναι σχολική εκδρομή ούτε κοινωνική εκδήλωση σε κοσμικά σαλόνια, όπου επικρατούν οι καθωσπρεπισμοί και οι ψευτοευγένειες. Ρυθμίζει τις τύχες λαών ολόκληρων. Δεν μπορεί να καταστρέφεις μια χώρα με την ανοησία ή την εγκληματική του δράση και να ζητάς να μην κρίνεσαι, επικαλούμενος λόγους δήθεν ευπρέπειας.

            Σε κάθε περίπτωση, ένα πολύ κακό Πασοκ εγκληματιών κρύβεται πίσω από μια πολύ κακή ΝΔ εξίσου εγκληματιών και το αντίστροφο. Η ανάγκη για ατιμωρησία και απόκρυψη των ευθυνών των μεν οδηγεί ευθέως στην ατιμωρησία και την απόκρυψη των ευθυνών των δε. Η συνταγή είναι εκρηκτική και εγγυάται την πορεία μας προς τον όλεθρο τον οποίο προφανώς επιδιώκουμε.

            Και πολύ σύντομα. Ο Παπανδρέου και η δήθεν κυβέρνηση του είναι τόσο ανεπαρκείς ώστε κατόρθωσαν μέσα σε ένα μόλις χρόνο να φορτωθούν σημαντικό μέρος από τις ευθύνες της ΝΔκρατικής πενταετίας. Η αποκάλυψη των ευθυνών αυτών, όμως, ασχέτως από το πόσο θα ευνοούσε το ίδιο το Πασοκ, θα ήταν προς το συμφέρον του ίδιου του ελληνικού λαού. Ο οποίος είναι για άλλη μια φορά καταδικασμένος να συνεχίσει να κυβερνάται ως υπόδουλος από αυτους που τον οδήγησαν στην σημερινή κατάντια. Ας είναι όμως. Η κορύφωση του δράματος είναι μάλλον αναπόφευκτη. Οι φτηνές και ανώδυνες λύσιες υπάρχουν μόνο στα παραμύθια. Ας συνεχίσουμε λοιπόν να τρωγόμαστε μεταξύ μας στο όνομα του κομματικού πατριωτισμού που ευνοεί το οργανωμένο έγκλημα της πολιτικής ζωής, για να εξασφαλίσουμε τα συμφέροντα του κάθε αγύρτη που μας κατάκλεψε και φιλοδοξεί, πατώντας στην ανοησία μας, να συνεχίσει να μας κατακλέβει και ας περιμένουμε. Όταν θα ανακαλύψουμε ότι εθνικόν είναι ο αληθές και όχι το κομματικό θα είναι ήδη πολύ αργά.

          • Ermippos avatar
            Ermippos @ Κώστας Ροδινός 03/01/2011 04:45:46

            -6 δισ ευρώ για τα νοσοκομεία. Η Ε.Ε., μάλιστα, απαίτησε νομοθετική ρύθμιση το 2004 για να νομιμοποιηθούν οι ισολογισμοί των νοσοκομείων και να πληρωθούν αυτά τα 6 δισεκατομμύρια

            Και αυτό πάλι;;;; Το γράφετε και το ξαναγράφετε χωρίς να αντιλαμβάνεσθε προφανώς ότι δεν διαθέτει ίχνος αληθείας. Η ΕΕ δεν απαίτησε τίποτε από την ελληνική κυβέρνηση. Άλλωστε στα κράτη δικαίου, όπως είναι τα ευρωπαϊκά, σε αντίθεση με την ημετέρα μπανανία, οι παράνομες διοικητικές πράξεις δεν συνηθίζεται να "νομιμοποιούνται" με νομοθετικές ρυθμίσεις. Ελέγχονται δικαστικά και επισύρουν ευθύνες. Τα υπόλοιπα είναι εγχώριες πατέντες.

            Όσο για την υπόθεση της υγείας και την συμμετοχή της στην χρεοκοπία. Ας είναι καλά ο νόμος περί ευθύνης υπουργών. Περισσότερα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μου και θα χαιρόμουν ιδιαίτερα αν είχατε να προβάλλετε κάποιον αντίλογο.

      • ΣΠΥΡΟΣ avatar
        ΣΠΥΡΟΣ @ ΠΗΛΕΑΣ 02/01/2011 08:13:33

        Εισαι σοφός,επειδή ή έξις μας έγινε δευτέρα φύσης.

        Η ανάγκη όμως είναι πιό δυνατή από τή συνήθεια,ή ανάγκη επιβίωσης
        σέ καθεστώς στέρησης.

        Οσα είδη,πχ δεινόσαυροι,δέν προσαρμόστηκαν σέ καινούργιες συνθήκες
        εξαφανίστηκαν.

        Εάν επιθυμούμε νά επιβιώσουμε πρέπει νά προσαρμοστούμε μέ ότι παρά-
        γει ή Ελληνική γή καί μόνον μέ αυτά.

        Η Ελληνίδα μάνα,φίλη,σύζυγος είναι εκείνη πού θά προστατεύσει καί πάλι
        τήν εστία της.

        ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΙ,ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΣΤΕ,ΤΩΡΑ
        ΞΕΚΙΝΑ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ.....

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ ΣΠΥΡΟΣ 03/01/2011 15:49:03

          Έχεις δίκαιο. "Ανάγκα και Θεοί πείθονται". Και, όντας ολιγαρκής και πείσμων από τη φύση μου, δεν θα δυσκολευτώ να μπώ εγώ στο μονοπάτι, που περιγράφεις. Βλέποντας, όμως, αγαπημένα μου πρόσωπα να υποφέρουν, δεν έχει σημασία με υπαιτιότητα τίνος, θα αναγκαστώ να συμβιβαστώ και να μην τους επιβάλλω την συμπεριφορά, που θα θεωρούσα δέουσα για το άτομό μου. Λογική και αγάπη είναι έννοιες ασύμβατες. Δυστυχώς, γιατί με συγκινούν εξίσου.

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/01/2011 10:23:44

    Καλη χρονια.

  7. Νίκος avatar
    Νίκος 01/01/2011 10:39:32

    Κ. Ροδινέ, καλή χρονιά. και καλή αρχή. Εξαιρετικό το πλαίσιο με το οποίο ξεκίνησες.

  8. Petros avatar
    Petros 01/01/2011 10:57:27

    Κύριε Ροδινέ, χρόνια πολλά, καλή χρονιά.
    Πολύ εύστοχες οι επισημάνσεις και προτάσεις του άρθρου.
    Θα σταθώ στην τελευταία φράση.
    ''Ο άλλος είναι ο δρόμος της ανατροπής. Και της ελπίδας.''

    Έγραφα εχθές σε άλλο post του ANTINEWS
    ''Το ΠΑΣΟΚ πέφτει, ο Σαμαράς ανεβαίνει, η ΝΔ είναι κολλημένη και ο κόσμος παραμένει αδιάφορος'':

    ''Η μαγική λέξη για το 2011 είναι η λέξη ΑΝΑΤΡΟΠΗ.
    -ΑΝΑΤΡΟΠΗ του παλιού κομματικού κατεστημένου που μόνο αποτροπιασμό
    προκαλεί στη κοινωνία. Και βέβαια αλλαγή ονόματος , συμφωνώ με τον Μικρό Οδυσσέα.
    -ΑΝΑΤΡΟΠΗ και της κατοχικής επικίνδυνης κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ -Τρόικας.

    Ο λαός αναμένει από τον Αντώνη Σαμαρά, σαφή ηγεμονική πρόταση , ελπίδας , ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ και τότε μόνο θα συνταχθεί μαζικά μαζί του''

    Το 2011 να γίνει η χρονιά της ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ.
    ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΜΕ ΔΕΝ ..... ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Petros 01/01/2011 12:06:26

      Πέτρο,
      προφανώς και ο στόχος είναι η ανατροπή.

      • Petros avatar
        Petros @ Κώστας Ροδινός 01/01/2011 12:39:26

        Κώστα , προφανώς είναι η ανατροπή.
        Ο κόσμος όμως ακόμη ακούει ''αλλάξτε πολιτική.''
        Θα περιμένεις 4 χρόνια να αλλάξουν;
        Και στο τέλος η κατεστραμμένη κοινωνία να δικαιώσει αναδρομικά την κριτική σου;
        Μήπως τότε τα θύματα τιμωρήσουν και τους ''δολοφόνους'' και τους αμέτοχους;
        Και τι θα υπάρχει τότε για να διαχειριστείς;

  9. Ραβινος avatar
    Ραβινος 01/01/2011 11:04:13

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΤΡΕΧΟΥΣΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ .ΣΩΣΤΗ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ?Ο ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ 9 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΤΕΧΕ ΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ .ΑΝ ΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΔΕΝ ΠΕΙΘΑΡΧΕΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ραβινος 01/01/2011 12:17:06

      Ραβίνε,
      Κατά τη γνώμη μου ο χρόνος μετράει αντίστροφα πλέον.

  10. evan avatar
    evan 01/01/2011 11:10:23

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΙΚΟΥΣ

    http://www.gataros1.info/2011/01/blog-post_01.html

  11. TopGunZ avatar
    TopGunZ 01/01/2011 11:20:53

    Καλή χρονιά σε όλους τους συντελεστές, αρθρογράφους, σχολιαστές και αναγνώστες του Antinews. Ευχαριστώ εσάς κε Ροδινέ για το εμψυχωτικό αυτό άρθρο.

    Πρέπει να παλέψουμε όλοι μαζί αυτή τη χρονιά, καθείς από το μετερίζι του και με τις δυνάμεις του, για να στηρίξουμε όσους πύργους αντέξουν, να πείσουμε όσους ακόμα δεν έχουν πειστεί και, αν δεν είμαστε οι ίδιοι, να αναδείξουμε και να αφυπνίσουμε αυτή τη χούφτα πατριώτες που θα πλαισιώσουν τον Αντώνη στον επικείμενο αγώνα του... Καλή μας λευτεριά!

    • danaos avatar
      danaos @ TopGunZ 01/01/2011 11:41:05

      Kώστα, σ'ευχαριστώ για μια ακόμα φορά για τα γραφόμενά σου!" Το 2011, πρέπει να μας βρεί παρατεταγμένους"ΑΚΡΙΒΩΣ!
      Καλή Χρονιά από καρδιάς!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ danaos 01/01/2011 12:15:43

        Δαναέ,
        Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
        Αναλάβαμε καθήκοντα για να αρχίσουμε την κριτική πρός την ....εξουσία;
        Δεν έχεις περίοδο ...χάριτος!

        • danaos avatar
          danaos @ Κώστας Ροδινός 01/01/2011 12:34:39

          Αύριο η πρώτη συνεδρίαση!Πήρα κομμάτια απ' τα κείμενά σας και τα έκανα θέσεις μου!Με όλο το θάρρος!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ danaos 01/01/2011 12:37:48

            Δαναέ,
            Νομίζω οτι την ευθύνη για τα πνευματικά δικαιώματα την έχει αναλάβει ο Strange και τα έσοδα, είπε, οτι θα τα διαθέσει για την αναστήλωση της Ολύνθου!
            Σιδεροκέφαλος και καλή χρονιά και πάλι.

          • danaos avatar
            danaos @ Κώστας Ροδινός 01/01/2011 12:51:47

            Α, γι αυτό προχθές που βρεθήκαμε στη Χαλκιδική μου ζητούσε κάτι ποσοστά!Και όταν του είπα τέρμα οι μίζες ήπιε απανωτά τέσσερα τσίπουρα διπλοβρασμένα και έγραψε τα άρθρα με τις επεξηγηματικές αναλύσεις!
            Να 'σαι καλά βρε Κώστα!!!

  12. Περδικιδης Βασιλειος avatar
    Περδικιδης Βασιλειος 01/01/2011 11:38:28

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΙΣΤΟ κ.ΡΟΔΙΝΕ.

  13. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 01/01/2011 11:38:56

    Η μεταστροφή του λαού έρχεται - με αργά βήματα μεν, αλλά έρχεται. Οι Ωρες Ευθύνης γιά τον Αντ. Σαμαρά διαφαίνονται στον ορίζοντα. Η πολιτική δραστηριοποίηση και η οργανωτική εντατικοποίηση του κόμματος μπορούν να δώσουν στις εξελίξεις ταχύτερο βηματισμό. Καλή Χρονιά σε όλους.
    Δημήτρης Κοκκαλάκης.

  14. Misha avatar
    Misha 01/01/2011 11:44:04

    Δυό άνθρωποι δέχτηκαν τις επιθέσεις του συστήματος ΔΟΛ -Μπόμπολα τα τελευταία 24ωρα του 2010.
    Ο ένας είναι ο ανταρτόπαπας Μητροπολίτης Πειραιά, ο οποίος ακολουθώντας την γραμμή του αντιστασιακού Νίκου Ψαρουδάκη, «τα έχωσε χοντρά» στή φράξια των σιωνιστών και των μασόνων που κουμαντάρει την πατρίδα.
    Ο άλλος είναι ο Φαήλος ο οποίος «τα έχωσε χοντρά» στους ντιντήδες και τους Τιποτίστας του λάιφ στάιλ.
    Σημαντικό ποσοστο στον ΔΟΛ κατέχει το επιφανές στέλεχος της εν Ελλάδι εβραϊκής κοινοτητος, Βίκτωρ Ρέστης, ομόφυλος και ομόθρησκος του Στρος Καν.

    Τα συμπεράσματα για το εύρος , το βάθος και την σημασία της σύγκρουσης που θα κορυφωθεί και στους δρόμους τους μηνες που έρχονται, βγαίνουν αβίαστα.

    Είθε ο Α.Σαμαράς να τιμήσει το αίμα της γιαγιάς του.

    Χρόνια πολλά, καλή χρονιά σε όλους.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Misha 01/01/2011 11:47:30

      "Τιποτίστας": δικό σου είναι αυτό Μίσα ή το πήρες από αλλού; Αν είναι δικό σου μπράβο!

      Καλημέρα και καλή χρονιά και πάλι σε όλους.

      • Misha avatar
        Misha @ Επώνυμος 01/01/2011 11:50:49

        Δικό μου Επώνυμε.
        Δεν είδες το © στο πλάι; :p
        Επηρεασμένο από τους ατενίστας-εξαπατίστας και σε αντιπαράθεση με τους παλλήκαρους ζαπατίστας.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Misha 01/01/2011 12:27:27

          Πολύ καλό Μίσα

        • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
          ΣΟΝ ΠΕΝ @ Misha 01/01/2011 19:25:55

          Θα μπορούσε να παίξει και τι τι(υ)ποτίστας.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Misha 01/01/2011 23:59:35

      Μίσα, γλωσσοπλάστη, συνεχίζεις την Παλαμική παράδοση.
      Καθιερώνεται.

    • dimitris hamenos avatar
      dimitris hamenos @ Misha 02/01/2011 00:28:23

      Kαλη Χρονια, υγεια και κουραγιο σε ολους.
      Αγαπητε Misha το να συγκρινετε τον κ. Κρανιδιωτη με τον αμορφωτο απανθρωπο σκοταδιστη παπα, ειναι κατ εμε τουλαχιστον ατυχες. Ειλικρινα δεν το περιμενα απο εσας. Σας θελω λιγο πιο υποψιασμενο, για δειτε λιγο για ποτε ο Θεσσαλονικης εβαλε νερο στο κρασι του! Παντα συνηστω λιγη μελετη της ιστοριας, στην προκειμενη περιπτωση θα βοηθουσε να κατανοησουμε τον ρολο του "ανταρτικου'. Ημαρτον!

      • Misha avatar
        Misha @ dimitris hamenos 02/01/2011 10:47:53

        dimitris

        O μητροπολίτης Πειραιά τηρεί μια σταθερή γραμμή έναντι της μασωνίας όσο και έναντι του σιωνισμού, ακολουθώντας την γραμμή του αείμνηστου ιδρυτή της Χριστιανικής Δημοκρατιας Ν.Ψαρουδάκη.
        Δεν εμπίπτει στις υπόνοιες περί συναλλαγής μεταξύ Μπουτάρη-Άνθιμου.

  15. panos33 avatar
    panos33 01/01/2011 12:10:59

    ΧΡΟΝΙΑΠΟΛΛΑ ΑΔΕΡΦΙΑ!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ,που μασ λειπει......ο προβλημαισμος μου για το 2011 ειναι οτι σημερα δουλεβα,η μαλλον εχτες σε μπαρ ρεστοραντ στο μαρουσι,σκεφτομουν με ποσους εχουμε ανταλαξει γνωμες,εδω και αλλου,με ποσους εχουμε συμφωνησει,με ποσους εχους διαφωνησει.......και αν σε σερβιρα θα ηξερα οτι εισουν εσυ?το νετ οσο καλο τοσο κακο!Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΚΟΥΜΠΙΑ.η σκεψη ναι,αλλα η αλλαγη ΟΧΙ!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!

  16. Orestios avatar
    Orestios 01/01/2011 12:26:05

    Κώστα Ροδινέ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
    Καλή χρονιά

  17. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 01/01/2011 12:31:03

    Καλή χρονιά Κώστα.

    Αντί άλλου σχολίου ας θυμηθούμε με ποιά λόγια ο Μιλτιάδης κέρδισε την ψήφο του πολέμαρχου Καλλίμαχου πριν από τη μάχη. Ο σημερινός Καλλίμαχος, ας ακούσει τη φωνή του αφυπνιζ'όμενου λαού. Η Ελευθερία δεν χαρίζεται αλλά κερδίζεται. (Τα παρακάτω λόγια είναι ακατάλληλα για "ντιντήδες")

    Από σένα, Καλλίμαχε, εξαρτάται ή να υποδουλώσεις την Αθήνα ή να την κάνεις ελεύθερη πολιτεία και να αφήσεις έτσι μνήμη δοξασμένη, τέτοια που ούτε ο Αρμόδιος και ο Αριστογείτων δεν άφησαν. Γιατί από τότε που υπάρχουν οι Αθηναίοι, ουδέποτε διέτρεξαν μεγαλύτερο κίνδυνο. Αν υποκύψουν στους Μήδους, είναι φανερό τι θα πάθουν όταν παραδοθούν στον Ιππία. Αν όμως η πόλη νικήσει, τότε μπορεί να αναδειχθεί η πρώτη από τις ελληνικές πόλεις. Και τώρα θα σου πω πώς είναι δυνατόν να γίνουν αυτά και πώς από σένα εξαρτάται η τελική απόφαση. Είμαστε δέκα στρατηγοί και οι γνώμες μας έχουν διχαστεί· οι μεν θέλουν να δώσουμε μάχη, οι άλλοι όχι. Αν δεν δώσουμε μάχη, φοβάμαι ότι θα ξεσπάσει μεγάλη διχόνοια, που θα κλονίσει το φρόνημα των Αθηναίων και θα μηδίσουν. Αν δώσουμε μάχη προτού ξεσπάσει τέτοια διχοστασία ανάμεσα στους Αθηναίους, τότε, εφόσον οι θεοί δεν μεροληπτήσουν, θα νικήσουμε στη σύγκρουση αυτή. Όλα τούτα είναι τώρα δική σου ευθύνη και από σένα εξαρτώνται. Αν δεχτείς τη γνώμη μου, τότε η πατρίδα σου θα είναι ελεύθερη και η πόλη σου θα είναι η πρώτη ανάμεσα στις ελληνικές –αν πάλι δεχτείς τη γνώμη των αντιθέτων, τότε θα σου συμβούν τα ενάντια από όσα σου απαρίθμησα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 01/01/2011 12:34:48

      Καλή χρονιά Γιάννη,
      Ως συνήθως, πάντα κάτι καλό προσφέρεις στη συζήτηση.
      Εξαιρετικό το απόσπασμα.

  18. Σταύρος avatar
    Σταύρος 01/01/2011 13:15:14

    "...«Μα ο Σαμαράς δεν πείθει!» ... Δηλαδή, τι άλλο περιμένουμε;..."

    Να τον δούμε στο πεζοδρόμιο ή στα κεραμίδια κ. Ροδινέ!
    Μνημόνιο, Αγγλικό Δίκαιο, Υπερχρέωση, Λαθρομετανάστευση, “Ιθαγένια”, Εγκληματικότητα, Αιγαίο, Θράκη, Άγιος Παντελεήμονας, Κερατέα, Αιγύπτιος, Βόμβες, Μαρφίν, κ.α. ων ουκ έστι αριθμός.
    Τι πράττει η ΝΔ και ο Αρχηγός;
    Λόγια κ. Ροδινέ.
    Έπαια πτερόεντα!
    Όπως σωστά έχει γραφεί εδώ, ο κ. Σαμαράς ένα χρόνο κοιτά τον Γόρδιο Δεσμό.
    Καιρός δεν είναι να τον κόψει;
    Ακούγεται εδώ στην βλογόσφαιρα ότι στις 7 Ιανουαρίου θα ανακοινωθεί η "συνεκμετάλλευση" του Αιγαίου με τους Μογγόλους.
    Από πέρσι θα έπρεπε να φωνάζει, να κάνει καταγγελίες και ντόρο για το θέμα.
    Αντ' αυτού, στον κόσμο περνάει το "η Ελλάδα θα τιμήσει την υπογραφή της στο Μνημόνιο"!
    Αν σας αρκεί το 20% ως ΝΔ, εμένα μου φτάνει και μου περισσεύει.
    Έτσι κι αλλιώς δεν υπήρξα ΝΔ ποτέ!

  19. Γιάννης Π avatar
    Γιάννης Π 01/01/2011 13:23:28

    Είναι καιρός που διαβάζω το antinews και όλα τα άρθρα των ανθρώπων που παιδεύονται εδώ μέσα.
    Δεν έχω σχολιασει ποτέ αλλά ήρθε η ώρα να το κάνω...
    Ας γίνει κύριε Ροδινέ το άρθρο σας η αρχή για την ανατροπή του συστήματος, το εφαλτήριο της ανόδου του ξεχωριστού Αντώνη Σαμαρά στην εξουσία.
    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΧΡΟΝΙΑ

  20. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 01/01/2011 13:31:00

    Καλή Χρονιά,

    Είμαι και εγώ σίγουρος ότι το 2011 θα είναι ένα έτος μεγάλων αλλαγών. Αν θέλετε, δείτε μία ανάλυση στο http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2255.aspx

  21. Θασίτης avatar
    Θασίτης 01/01/2011 13:36:16

    Καλή χρονιά αδέρφια και καλή λευτεριά.
    Σας ευχαριστώ από την καρδιά μου για την αγάπη και την γνώση που απλόχερα προσφέρετε καθημερινά μέσα από αυτές τις ιστοσελίδες. Ήμαστε έτοιμοι από καιρό και περιμένουμε το σάλπισμα. Είμαι σίγουρος ότι αυτό θα έρθει μέσα σε αυτόν τον χρόνο. Όσο για τον Αντώνη τον πίστεψα και τον στήριξα με την Πολιτική Άνοιξη. Ή μεγάλη μας ελπίδα. Είναι ο μόνος αυτή την στιγμή που θα με έκανε να ψηφίσω ΝΔ. Οι Ντιντίδες άλλωστε είναι σίγουρο ότι θα φύγουν από μόνοι τους όταν αγριέψουν τα πράγματα.
    Καλόν αγώνα.

  22. blue nile avatar
    blue nile 01/01/2011 13:44:22

    Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...

    Ο αντίπαλος που αρχίζει και κατανοεί την επερχόμενη ήττα του είναι ο πιο επικίνδυνος.
    Η σημερινή κυβέρνηση άνοιξε τα χαρτιά της το 2010 και έγινε πλέον κατανοητό τι υλοποιεί:

    1) Την οικονομική εξαθλίωση της μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών ενώ την ίδια στιγμή μένουν στο απυρόβλητο κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και το εκδοτικοκατασκευαστικό κατεστημένο που φέρουν μαζί με τους διεφθαρμένους πολιτικούς τη κύρια ευθύνη για τη κρίση.
    2) Την εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας σε καιρό ειρήνης.
    Η συνεκμέτάλευση στο Αιγαίο είναι η πρώτη προτεραιότητα ακολουθεί ευνοική λύση για τους Σκοπιανούς, ανανιστικού τύπου λύση στην Κύπρο ενώ σε βάθος χρόνου αχνοφαίνεται η Μουσουλμανική δημοκρατία της Δυτικής Θράκης.
    3) Την υποβάθμιση της παιδείας από δίαυλο επικοινωνίας που σκοπό έχει την ενσωμάτωση των ετερόκλητων ομάδων που περάσαν τα σύνορα μας με την κυρίαρχη εθνική κουλτούρα σε αναμεταδότη εκσυγχρονιστικών κουρελουργημάτων με σκοπό την αποδοχή μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας.
    4) Την ανεξέλεγκτα αθρόα εισαγωγή και αποδοχή λαθρομεταναστών που θα αλοιώσουν τα πληθυσμιακά δεδομένα στην επικράτεια.

    Το παρήγορο είναι ότι η κυβέρνηση χάνει γοργά σημαντική μερίδα των ψηφοφόρων της με συνέπεια οι επόμενες εκλογές όποτε και αν αυτές πραγματοποιηθούν να τη φέρουν εκτός νυμφώνος.
    Ο πασοκικός μηχανισμός, μανούλα στην πρόβλεψη των μελλοντικών εξελίξεων, έχει καταλάβει τι επέρχεται μόνο που πλέον συνειδητοποιεί ότι δεν του απομένουν πολλά να κάνει. Έχει ρίξει στη μάχη εδώ και μήνες το βαρύτερο επικοινωνιακό του οπλοστάσιο που αρχικά κατάφερε να ισορροπήσει κάπως τα πράγματα αλλά από τη μία η καλπάζουσα επερχόμενη ύφεση και από την άλλη η ευκρίνεια των αντιπολιτευόμενων φωνών θα ξετινάξει την όποια εναπομείνουσα αποτελεσματικότητα του.
    Από τη στιγμή που η επερχόμενη ήττα είναι πλέον αναμενόμενη ο ΓΑΠ θα επιχειρήσει να ολοκληρώσει τους στόχους του.
    Να αναμένονται σημαντικές εξελίξεις στα ελληνοτουρκικά τους πρώτους μήνες του 2011.
    Η συμφωνία για τη συνεκμετάλευση έχει ήδη εκπονηθεί τώρα απομένει να κατοχυρωθεί και να δημοσιοποιηθεί.
    Με κάποιο τρόπο θα επιχειρηθεί η προώθηση των τουρκικών θέσεων για το Καστελόριζο και η δημιουργία τετελεσμένων που θα βλάπτουν το εθνικό συμφέρον.
    Μέσα στα κυβερνητικά πλάνα είναι η μέσω Καλλικράτη περεταίρω αναβάθμιση του τουρκικού προξενείου της Θράκης..

    Η δική μας αντίδραση είναι επιβεβλημένη και απαραίτητη.

    Εκτός και αν θεωρηθεί ότι σε πρόωρες εκλογές μπορεί να ξαναβγει το ΠΑΣΟΚ πρώτο οπότε τα εν λόγω θέματα θα μετατεθούν για μετά απ΄'αυτές.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ blue nile 01/01/2011 13:54:28

      Blue Nile,
      δεν νομίζω οτι θα προλάβουν.

      • blue nile avatar
        blue nile @ Κώστας Ροδινός 01/01/2011 15:42:35

        Mακάρι κε Ροδινέ.
        Μακάρι.
        Υγεία και ευτυχία σας εύχομαι.

  23. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 01/01/2011 13:46:09

    Χρονια Πολλα και Καλη Χρονια Κωστα.
    Μου κανει εντυπωση που η ΝΔ δε φωναζει για τις αυξησεις στη ΔΕΗ !!! αχχα
    με 700 εκ Ευρω κερδη μετα φορων... και ανεβαζει τα τιμολογια ! Γιατι??
    Εγω γνωριζω... αλλα γιατι η πιο κερδοφορος ΔΕΚΟ ν αυξανει τα τιμολογια?

    το 2011 ειναι πολυ κρισημο ετος. ολα θα κριθουν τωρα. εχουμε προυπολογισμο τριμηνου με ελεγχο. Προυπολογισμο ΔΝΤ οχι Ελληνικο. Τα νουμερα οι ιδιοι τα φταχνουν και οι ιδιοι τα αναλυουν και μεταφραζουν. Στο τελος αποφασιζουν για τα περετερω .. οι ιδιοι ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ! πολυ επικινδυνο για τη Δημοκρατια μας.. ή οτι εχει απομεινει απο δαυτη.. απο την αλλη εμεις εχουμε ΕΝΑΝ υπογραφοντα τα παντα ολα.. τον Παπακωνσταντινου. Αντισυνταγματικα 100%. Ενας για ολους...

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 01/01/2011 13:53:13

      Π.Π.
      Χρόνια πολλά και καλή χρονιά επίσης.
      Τι γνωρίζεις για τη ΔΕΗ;
      Ο προϋπολογισμός είναι ήδη υπό αναθεώρηση!

  24. Δ.Φ. avatar
    Δ.Φ. 01/01/2011 14:28:03

    κ ροδινε καλη χρονια...συμφωνω με το αρθρο σας αλλα εχω μια απορια...που διαφερει αυτη τη στιγμη η πολιτικη του ΓΑΠ απο αυτη που προτεινεται να εφαρμοσει ο ΣΑΜ κ ζητατε ανατροπες κλπ...περιορισμος σπαταλων,ρουσφετια,διαφανεια,περιορισμος μισθων σε υψιλομισθους,φορολογικο,αποκρατικοποιησεις κλπ,κλπ...αναπτυξη θα μου πεις,απαντω, πως θα γινει αυτη με τραπεζες που δεν διδουν χρηματα αυφου δεν μπορουν να δανισθουν απο την διατραπεζικη...αξιοποιηση της ακινητης περιουσιας κλπ,αν γινει κατι τετοιο αυτη την στιγμη που οι αξιες ειναι στο ναδιρ, πρωτος εσυ θα βγεις να τον κατακρινεις κ θα μιλας για λαμογια κλπ...μα ακομα δεν εγινε τιποτε κ μιλατε για ανατροπες,οτι χανει ο ΓΑΠ κ κερδιζεις ο ΣΑΜ,πραγματι χανει αν κ η τελευταια αναμετρηση εδειξε αλλα πραγματα, ξερετε γιατι χανει γιατι αναμορφωνεται ολο το κρατος κ οι ευδαιμωνες χανουν τα προνομια κ μαλιστα καλουνται να πληρωσουν με το νεο φορολογικο...αλλα οτι και να πω το γνωριζω οτι δεν θα απαντησετε επι της ουσιας...κ αν αναλογιστω τον πρωην αρχηγο σας που ελεγε τα ιδια που λετε εσεις για τον νυν...θα σας ελεγα οτι κ λιγο αυτοκριτικη δεν βλαπτει...ο ελληνικος λαος εχει βαρεθει τους σωτηρες...καλη σου χρονια με ανατροπες στο κατεστημενο ντοπιο κ ξενο...οσο για το μνημονιο δεν μας υποχρεωνει κανεις να παρουμε την 4η δοση, αλλα πεστε στο ελληνικο λαο την αλληθεια τη θα παθει...αλλα εδω που μας φερανε οι εθναρχες μονοδρομος ειναι ολα...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δ.Φ. 01/01/2011 14:48:28

      Δ.Φ.
      Χρονια πολλά και καλή χρονια.
      Το έγραψα και παραπάνω.
      Η Ν.Δ. μέχρι τώρα έχει κάνει τόση αυτοκριτική που αγγίζει τα όρια της ......αυτομαστίγωσης.
      Οσον αφορά τώρα στον μονόδρομο περί μνημονίου, αυτό πλέον δεν το λένε ούτε οι υπάλληλοι της τροϊκας.
      Η πολιτική αυτή απέτυχε σε όλους τους στόχους της.
      Επεσαν έξω σε όλες τις προβλέψεις τους.
      Η πολιτική τους οδηγεί τη χώρα σε αδιέξοδο και την οικονομία μας στην καταστροφή. Οσο ταχύτερα το συνειδητοποιήσουμε και απαλλαγούμε απο το μνημόνιο, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχουμε για ταχύτερη ανάκαμψη.
      Διαφορετικά να περιμένουμε το μοιραίο.

      • Δ.Φ. avatar
        Δ.Φ. @ Κώστας Ροδινός 01/01/2011 16:11:36

        αγαπητε κ ροδινε δεν μου απαντας επι της ουσιας εισαι υπερ η κατα του μνημονιου κ εαν ναι οπως ειμαι κ εγω κ καθε ελληνας, τοτε γιατι δεν αναφερεις καθαρα την αποψη σου να μην παρουμε την 4η δοση κ αυτοματως ειμαστε εξω...κ να μας περιγραψεις ομως κ την συνεχεια...

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Δ.Φ. 01/01/2011 19:25:15

          Δ.Φ.
          Μάλλον είσαι νέο εδώ.
          Αυτά τα γράφουμε από την Ανοιξη.
          Προφανώς και είμαι εναντίον του μνημονίου.
          Για να είμαι ακριβής εξακολουθώ να πιστεύω οτι δεν υπήρχε λόγος να ενταχθούμε στο μνημόνιο.

          • Δ.Φ. avatar
            Δ.Φ. @ Κώστας Ροδινός 01/01/2011 21:18:17

            κ. ροδινε,μαλιστα ειμαι νεος εδω, αλλα αποφευγεις να μου απαντησης...εγω δεν ρωτησα εαν επρεπε να μπουμε στο μνημονιο κ αν καναμε καλα, υπαρχουν διαφορες αποψεις,η αποψη μου ειναι οτι ηταν αναγκαιο κακο...τελος παντων μπηκαμε τωρα απαντησε μου γιατι δεν προτεινεται να βγουμε κ να μην παρουμε την 4η δοση ,δεν μας πιεζουν,στο χερι μας ειναι...αλλα να εξηγησεται στο ελληνικο λαο τις συνεπειες...σε δυο βαρκες δεν μπορειται να πατατε, πιστεψετεμε...κ παλι σας προτεινω αυτοκριτικη με εργα κ οχι με λογια,γιατι η ανατροπη δεν θα ελθει...

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Δ.Φ. 01/01/2011 21:22:43

            Δ.Φ.
            Καλώς ήρθες λοιπόν και είσαι ευπρόσδεκτος.
            Πήγαινε στα δημοφιλέστερα άρθρα του Antinews.
            Θα βρείς αρκετά που απαντούν στα ερωτήματά σου.
            Και καλή χρονιά.

          • Misha avatar
            Misha @ Δ.Φ. 01/01/2011 21:28:36

            To 2010 σου έκαναν το μυαλό ποσέ ότι δηθεν μπήκαμε στο μνημόνιο επειδή το έλλειμμα μας ηταν 300 δις και 110% του ΑΕΠ και γι αυτο δε μας «δανειζαν» οι «αγορές»
            Συμφωνα όμως με τις προβλέψεις αυτων των ιδιων που μας επέβαλαν το κατοχικό μνημόνιο , το 2014 θα έχουμε χρεος 450 δις και μέχρι το 190% του ΑΕΠ.
            Αν περυσι ήμασταν στο χείλος της «χρεωκοπίας» όπως μας παραμυθιαζαν, το 2014 θα πρεπει να διαλυθούμε ως κράτος και να πουληθούμε για σκλάβοι ή σαν ανταλλακτικά για να ξοφλήσουμε τα «δανεικα».
            Η προπαγάνδα είναι τόσο μάυρη που πρεπει να ειναι κανείς ιδεολογικά τυφλος για αν μην αντιλαμβάνεται τις μεθοδεύσεις και τις στοχευσεις της

          • Δ.Φ. avatar
            Δ.Φ. @ Misha 01/01/2011 22:57:39

            τα νουμερα σου ειναι αυθαιρετα...την απαντηση διαβασετη ποιο κατω...καλη χρονια...

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Misha 01/01/2011 23:09:56

            Δ.Φ.
            Τα νούμερα είναι από τη συζήτηση που έγινε στη Βουλή για τον προϋπολογισμό του 2010.
            Παλιό το κόλπο: οτι δεν μπορούμε να αντικρούσουμε, το βαπτίζουμε αυθαίρετο και καθαρίζουμε!

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 01/01/2011 23:48:48

            ΔΦ

            Τα νουμερα αναφερθηκαν στην έκθεση του ΔΝΤ.
            «Το ΔΝΤ στην τελευταία έκθεσή του, που εκδόθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου με αφορμή την έγκριση της τρίτης δόσης του δανείου, προβλέπει ότι το χρέος της χώρας μπορεί να φτάσει ακόμη και το 192% του ΑΕΠ το 2014.»

            h--p://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=234549

            Καλή χωνεψη.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ Κώστας Ροδινός 01/01/2011 21:52:23

        Την ίδια όμως πολιτική ακολουθεί η Ιρλανδία, η Ισπανία και η Πορτογαλία. Αυτοί δεν ξέρουν δηλαδή;

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ mitsosms 01/01/2011 23:12:05

          Μάλλον εσύ δεν ξέρεις φίλε μου. Σε ποιο σημείο ακριβώς ακολουθούν την ίδια πολιτική?

          • Δ.Φ. avatar
            Δ.Φ. @ TopGunZ 01/01/2011 23:34:55

            αγαπητε φιλε θα σου απαντησω εγω σε πιοσημειο ακουλουθουν την ιδια πολιτικη...ενισχυουν τις τραπεζες,περιοριζουν την ζητηση για να σταματησουν τις εισαγωγες τους οσο μπορουν,περιοριζουν αυξησεις κοβοντας μισθους κ συνταξεις για να περιορισουν την καταναλωση εξισωνοντας τις εισαγωγες με τις εξαγωγες τους...περιοριζουν τις δαπανες τους για να χαλουν 10 κ οχι 12 που δεν εχουν...περιοριζουν τον δημοσιο τομεα στο ελλαχιστο κλπ...με λιγα λογια βαζουν ταξη στα κρατη τους...καλη χρονια...

  25. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 01/01/2011 14:38:41

    να σου πω 2 βασικα.
    1. Οι αυξησεις θα πανε στις ΑΠΕ στο ΔΕΣΜΗΕ !!... δε βγαινουν να πληρωνουν 90Ε/Μβω στα Αιολικα και 372Ε/Μβω στα ΦΒ !!! εγω κ εσυ τα πληρωνουμε.
    2. Εχουν 700 εκ κερδη μετα φορων ! το 09. Τους χρωσταει η Τραπεζα Κρητης !!! εκατομυρια, η Λαρκο.. επισης.. γιατι δεν τα μαζευουν?
    3. Πληρωσαν 50 εκ Ε σε CO2 !!!

    ΠΠ

  26. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 01/01/2011 14:49:42

    Καλή χρονιά και στο θέμα σου Κώστα Ροδινέ.Υγεία και δύναμη.

    Μακάρι το 2011 να είναι χρονιά αλλαγών και να πάρουμε πίσω την πατρίδα μας. Πολύ καλά στο άρθρο γίνεται διαφοροποίηση του αρχηγού ,με τον ηγέτη.
    Ηγέτης είναι αυτό που χρειάζεται η Ελλάδα. Το άρθρο με τους ΝΤΙΝΤΗΔΕΣ έβγαλε στο προσκήνιο το diktyo 21 και ο Έλληνας ψάχνει να βρει ποιοί είναι οι "σωτήρες"της Ελλάδας.
    Γνώμη μου είναι ότι ένας σωστός ηγέτης, δεν είναι προϊστάμενος
    και ξέρει να επιλέγει ηγετική ομάδα να τον πλαισιώσει. Αυτό με κάνει αισιόδοξο...

  27. Aris. A avatar
    Aris. A 01/01/2011 14:56:59

    Επίσης επίθεση από τα ΝΕΑ δέχθηκε η Χαρά Νικοπούλου η ηρωική δασκάλα που αντιστάθηκε στου τουρκικό προξενείο.

  28. LATIN AMERICA avatar
    LATIN AMERICA 01/01/2011 16:25:47

    Καλη Χρονια κυριε Ροδινε... Δεν πιστευω καθολου οτι ο ΓΑΠ και ο Αντωνης Σημαρας ειναι ηγετες? Δεν εχουν ανθρωπους να βοηθησουν τον Α. Σαμαρα.. καλα τα ελεγε ο Φαηλος Κρανιδιωτης... αλλα η ΝΔ ειναι κομμα προς διαλυση...
    Ελληνας Αργεντινης.

  29. oxi ki etsi avatar
    oxi ki etsi 01/01/2011 17:52:09

    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία κι ευτυχία!

  30. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 01/01/2011 18:22:26

    Κ.Ροδινέ
    Άριστα για το Μανιφέστο.

    Καλή χρονιά
    Με Ψυχή και με Ήθος για να ορίζουμε και όχι να μας ορίζουν.

  31. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 01/01/2011 19:03:47

    Έρχονται εκλογές!
    01/01/2011
    "Την κατασκευή φράχτη στον Έβρο, με στόχο να εμποδίζεται η είσοδος μεταναστών, σχεδιάζει η κυβέρνηση, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Χρήστος Παπουτσής.

    Ο φράχτης θα έχει μήκος 12,5χιλιόμετρα και θα κατασκευαστεί στο πρότυπο του αντίστοιχου ισπανικού που υπάρχει στην πόλη Θέουτα, η οποία ανήκει στην Ισπανία, αλλά βρίσκεται επί αφρικανικού εδάφους.

    Όπως τόνισε ο κ. Παπουτσής, καθημερινά περνούν τον Έβρο περίπου 200 με 250 μετανάστες αναζητώντας μια καλύτερη τύχη, στην Ελλάδα ή στην Ευρώπη. Υπογράμμισε δε, ότι μόνο μέσα στο πρώτο εννεάμηνο του 2010, ο αριθμός των μεταναστών που συνελήφθησαν να διασχίζουν τα ελληνοτουρκικά σύνορα αυξήθηκε κατά 372%, αύξηση που οφείλεται κυρίως στην καλύτερη φύλαξη των θαλασσίων συνόρων από την ευρωπαϊκή δύναμη Frontex.

    Ο κ. Παπουτσής, ανέφερε ότι «η ελληνική κοινωνία έχει ξεπεράσει τα όριά της όσον αφορά στη δυνατότητα υποδοχής παράνομων μεταναστών. Η Ελλάδα δεν αντέχει άλλο. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι στη χώρα μας θα παραμείνουν μόνο εκείνοι οι μετανάστες που έχουν δικαίωμα διεθνούς προστασίας ή δικαίωμα ασύλου. Παράλληλα, θα δώσουμε ένα αποφασιστικό χτύπημα στα δίκτυα διακίνησης των μεταναστών που εμπορεύονται τους ανθρώπους και την ελπίδα τους για μια καλύτερη ζωή. Η κυβέρνηση του Παπανδρέου έχει ισχυρή πολιτική βούληση.»"

    h..p://www.eklogika.gr/news/3628

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 01/01/2011 19:32:16

      Μας πρόλαβαν και σ'αυτό.
      Όταν δεν ακούς την κοινωνία αλλά 100 πληρωμένους κονδυλοφόρους και γιουσουφάκια του συστήματος αυτά παθαίνεις.
      "Αν το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνεσαι..."

  32. Apollonios avatar
    Apollonios 01/01/2011 19:27:44

    Ίσως και να είναι χρήσιμη λίγη αισιοδοξία χρονιάρες μέρες που είναι, αλλά με ευχές δεν βάφονται αυγά... Πολύ καλά τα είπε ο Χάρυ Κλύνν στην επιστολή του προς Σαμαρά: kastorianoblog.blogspot.com/2010/12/blog-post_4249.html

  33. hasu avatar
    hasu 01/01/2011 19:41:10

    Πρέπει επιτέλους να ξεφύγουμε απο αυτό το left-right paradime.

    Και τα δύο μεγάλα κόμματα έχουν αποτύχει οικτρά και οι υπόλοιπες παρατάξεις που κατέχουν έδρες στην βουλή κάνουν αυτό που έκαναν πάντα:βολεύονται και κάνουν δήθεν αντιπολίτευση παίρνοντας τους παχυλούς μισθούς τους.Ο Έλληνας κατα την γνώμη μου πρέπει να αναθεωρήσει εντελώς τις πολιτικές του πεποιθήσεις.Πότε θα το καταλάβουμε επιτέλους;Όταν θα έχου ξεπουληθεί τα πάντα και η Ελλάδα θα εχει γίνει προτεκτοράτο και στα χαρτιά;

    Δεν υπάρχει ούτε σοσιαλισμός ούτε καπιταλισμός ούτε κομμουνισμός κλπ.
    Όλα αυτά είναι στάχτη στα μάτια των λαών διότι απο πίσω κρύβονται όσοι κρύβοταν πάντα:Οι τραπεζίτες και οι άνθρωποι που έχουν συσσωρεύσει απίστευτο πλούτο όλες αυτές τις δεκαετίες.

    Ο Ελληνικός λαός πρέπει να πάρει την εξουσία στα χέρια του και να καθαιρέσει αυτή την "δήθεν" κυβέρνηση.Για να μην γίνουμε και εμείς ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ.Λύσεις υπάρχουν αρκεί να ξυπνήσουμε σαν λαός.

    • Δ.Φ. avatar
      Δ.Φ. @ hasu 01/01/2011 21:24:09

      πεστες κ σε μας τις λυσεις κρυφες τις κρατατε?καλη χρονια...

      • Misha avatar
        Misha @ Δ.Φ. 01/01/2011 21:30:22

        Λογιστικός έλεγχος του χρεους ,κήρυξη του ως επαχθούς και εθνικοποιηση των τραπεζων γι αρχη.

        • Δ.Φ. avatar
          Δ.Φ. @ Misha 01/01/2011 22:49:00

          θελετε κ τα λετε αυτα η δεν επικοινωνειται με την πραγματικοτητα...κ μετα τι, ποιος θα μας δανησει...ξερετε οτι η χωρα μας δεν παραγει τιποτε ολα εισαγωγης ειναι...συνελθεται η χωρα θελει αναδιαρθρωση αναπτυξιακη κ οχι δρομους,σπιτια κ μπετον...

        • Misha avatar
          Misha @ Misha 01/01/2011 23:50:50

          Παραμύθια, εχουν απαντηθει πολλάκις στο ΑΝΤΙ.
          Με τη δραχμουλα μας οριζουμε τα του οικου μας όπως λένε οι περισσότεροι οικονομολόγοι που δεν τα παιρνουν από το ΔΝΤ ή τις τραπεζες.

          • hasu avatar
            hasu @ Misha 02/01/2011 00:04:40

            1)Έξοδος απο την ΕΕ.ΝΑΤΟ κλπ.
            2)Επιστροφή στην δραχμή
            3)Ανατίμηση/υποτίμηση της δραχμής ώστε να είναι ανταγωνιστική η χώρα μας σε σχέση με τις άλλες οικονομίες.
            4)Εθνικοποίηση ιδιωτικών τραπεζών.
            5)ΑΡΝΗΣΗ πληρωμών δανείων.

            Και άλλα..είναι πράγματα που θα σας πεί οποιοσδήποτε οικονομολόγος/συνταγματολόγος/νομικός κλπ.

            Απλά διαβάστε τι έκανε η Ισλανδία για το ΔΝΤ και θα καταλάβετε τι εννοώ.Το μνημόνιο δεν θα έπρεπε ποτέ να είναι σε ισχύ γιατι απλά είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ.

            Καλή μας χρονιά :)

          • hasu avatar
            hasu @ hasu 02/01/2011 00:11:33

            [quote]θελετε κ τα λετε αυτα η δεν επικοινωνειται με την πραγματικοτητα…κ μετα τι, ποιος θα μας δανησει…ξερετε οτι η χωρα μας δεν παραγει τιποτε ολα εισαγωγης ειναι…συνελθεται η χωρα θελει αναδιαρθρωση αναπτυξιακη κ οχι δρομους,σπιτια κ μπετον…[/quote]

            Δ.Φ.

            Δεν απαλείφεις ένα χρέος με το να δημιουργείς ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ χρέος...αυτό το πράγμα γίνεται παντού και αυτό θα είναι και το τελειωτικό χτύπημα π.χ. για τις ΗΠΑ που σαν world reserve νόμισμά οι τυπάδες της FED απλά τυπώνουν δολλάρια απο ΑΕΡΑ.

            Και γιατί θα πρέπει η χώρα μας να δανείζεται απο την ΕΕ και να κάνουμε ότι μας λέει η ΕΕ. γιατί αυτό γινεται...Οι κυβερνήσεις μας δεν είναι απλα ανεπαρκείς είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ.

            Η λογική λέει οτι μια χώρα κανονίζει τα οικονομικά της,τις δουλείες της,τις συνεργασίες της με άλλες χώρες κοκ.

            Αυτο που πρέπει να καταλάβουμε και δεν μας λένε οι υποκριτές πολιτικοί μας είναι οτι το χρέος της Ελλάδας προς τους δανειστές της είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ και μπορεί να καταστεί ΠΑΡΑΝΟΜΟ.

          • Δ.Φ. avatar
            Δ.Φ. @ hasu 02/01/2011 11:08:53

            σας βρισκω αισιοδοξους κ προτεινετε να κανουμε οτι κ η αργεντινη αν δεν απατωμαι με μικρες διαφοροποιησεις,αλλα δεν μας λετε τι θα επακολουθηση,βγεστε στον κοσμο κ πες τους τα εξης που θα ελθουν με το που θα πουμε δεν πληρωνουμε κ επανερχομεθα στην δραχμη...1. οι μισθοι κ συνταξεις θα ειναι 300-500ε 2.δεσμευση των τραπεζικων καταθεσεων η στο υποιοτερον να επισταφουν μετα 20-30 ετη...χρειαζομεθα χρηματα για τηνκαλυψη των αμυντικων μας αναγκων γιατι κανεις δεν θα μας δανιζει,την αργεντινη την δανισανε μετα 10 ετη....3.μεγαλη ελλειψη τροφιμων κ πρωτων υλων,δεν θα υπαρχει σαλιο....4 .βενζινες κλπ,ρευμα με το δελτιο,ελλειψη ρευστου...5.μειωση ολων των περουσιακων μας στοιχειων κατω του 50% τουλαχιστον...κλπ...ποιους ευνοει αυτη η κατασταση,φυσικα τους πλουσιους κ τα λαμογια που εχουν βγαλει εξω τα χρηματα τους κ τωρα εχουν το προσωπιο του πατριωτη που καιροφυλακτουν μετα να ελθουν να αγοροσουν τσαμπα οτι βρουν κ να μας κανουν κ τους σωτηρες...δεν αναφερουμε στους αγωνιστες ψηφοφορους της νδ οι οποιοι αγωνιζονται για ενα καλυτερο αυριο για τις οικογενειες τους κ την πατριδα μας...αλλα τους σωτηρες αυτους φοβαμαι,γιατι τον τελευταιο καιρο πολλαπλασιαζονται σαν τα μανιταρια με λυσεις ευκολες...ας το παρουμε αποφαση ευκολες λυσεις δεν υπαρχουν...οσον αφορα για τα σωρευτικα χρεοι,ισως εχει εν μερει δικαιο κ θα συμβει εαν συνεχησουμε να ζουμε οπως ζουσαμε πανω απο τις δυνατοτητες μας,οικονομια οπως κανουν οι νυκοκυραιοι κ μειωση προτογενων ελλειματων οχι σπαταλες να βγαζουμε 10 κ να χαλαμε 9 κ οχι 15 οπως καναμε εως τωρα...επισης αναπτυξη οχι σπιτια κ μπετον αλλα παραγωγικες επενδυσεις που να δημιουργουν θεσεις εργα σιας στο μελλον κ οχι αντιπαραγωγικα εργα κλπ...τοτε το χρεος ειναι παιχνιδακι γιατι ολοι χρωστουν μη ξεχναται οτι ζουμε σε ελευθερη αγορα κ εχουμε αστικη δημοκρατια...εκτος εαν εισθε θιασωτες ολοκληρωτικων καθεστωτων...

          • Petros avatar
            Petros @ hasu 02/01/2011 11:20:23

            Για τις απαντήσεις που ζητάς ρώτα ποιον θεωρούν πλέον οι Αργεντινοί ως τον σπουδαιότερο εθνικό ηγέτη τους.
            Νέστορ Κίρχνερ.

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ hasu 02/01/2011 13:17:15

            Κατανοητοί οι προβληματισμοί σου, φίλε ΔΦ, αλλά, επειδή τα πράγματα χειροτερεύουν διαρκώς, το πρόβλημα τροποποιείται σε "Συμφέρει να κάνουμε θυσίες συντηρήσεως, και που θα μας φέρουν ή, εναλλακτικά, να κάνουμε ΟΔΥΝΗΡΕΣ τομές ΣΗΜΕΡΑ, αντί για ΟΔΥΝΗΡΟΤΕΡΕΣ μεθαύριο;"
            Και η έξοδος στην δραχμή, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΥΡΩ μας πνίγει, δεν σημαίνει ότι, όταν ανακτήσουμε την ανταγωνιστικότητά μας, (ή μάλλον, όταν αποκτήσουμε ΕΠΑΡΚΗ ανταγωνιστικότητα) δεν μπορούμε να επανέλθουμε επάξια στο Ευρώ.
            Πάντως, όλα αυτά που φοβάσαι αν βγούμε από το μνημόνιο, θα τα βιώσουμε και με το μνημόνιο. Γιατί, για θετικό ισοζύγιο ΚΑΙ ευημερία, δεν αρκεί, αλλά είναι και άδικο το "νοικοκύρεμα" εις βάρος των πολλών. Στην πράξη, είναι μονόδρομος η αναζήτηση ανταγωνιστικότητος και η έξοδος από το μνημόνιο είναι η ταχύτερη λύση. ΟΣΟ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΑΣ ΑΡΜΕΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ.

            ΥΓ. Η ορθογραφία σου πάσχει. Το ξέρεις;

  34. Θοδωρής Λακεδαιμόνιος avatar
    Θοδωρής Λακεδαιμόνιος 01/01/2011 21:47:19

    Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους και Καλή Ανάσταση-Α π α λ λ α γ ή απο τη Νεοταξίτικη Κατοχή.
    Κύριε Ροδινέ εύγε για το άρθρο σου.Σωστά επισημαίνεις την " «πλατφόρμα» που θα δημιουργούσε την πλειοψηφία της ανατροπής"αλλά η ανατροπή δεν γίνεται με το πληκτρολόγιο του Η/Υ, αλλά με αγώνα και συνεχείς οργανωμένες και στοχευμένες κινητοποιήσεις απεξάρτησης απο το Μνημόνιο. Χρειάζεται ένας νέος καθαρός ανένδοτος με τα γκεσέμια πρωτοστάτες (αλήθεια πού είναι τώρα και γιατί κρύβονται ως ...ντιντήδες και διαδρομιστές κατά την ...Φαήλειο ορολογία?) με καθαρές θέσεις απαλλαγής και αποδέσμευσης απο το Μνημόνιο και τις συνέπειες του( Η Ουγγαρία έδειξε το δρόμο,μπορούμε να τον εφαρμόσουμε?)

  35. Akyros avatar
    Akyros 01/01/2011 21:54:49

    Καλή -και αει στο καλό, γρήγορα- Χρονιά!

    http://3.bp.blogspot.com/_JwUCQiYCz70/TR9uYcfgFGI/AAAAAAAAAoU/HNb5HcEOrwk/s1600/xroniapolla.jpg

  36. Έρεβος avatar
    Έρεβος 01/01/2011 21:58:08

    Αγαπητέ κ. Ροδινέ απλά πείτε τα στον λαό. Δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Έχουμε και λέμε λοιπόν.

    Ελληνικέ λαέ σε 5-6 χρόνια θα έχεις γίνει Κούβα. Οι περισσότεροι μορφωμένοι Έλληνες θα έχουν φύγει να δουλέψουν στο εξωτερικό. Οι περισσότερες καλλιγραμμες Ελληνίδες θα έχουν πάει στο Ντουμπάι για πουτάνες. Από όσους έχουν απομείνει οι μισοί θα είναι άνεργοι και οι άλλοι μισοί θα δουλεύουν 14 ώρες την ημέρα για να θρέψουν και τους άλλους μισούς, ενώ στον ύπνο ο μόνιμος εφιάλτης τους θα είναι η απόλυση. Οι Τούρκοι θα έχουν πατήσει το μισό Αιγαίο και η Θράκη θα έχει αυτονομηθεί. Ο δε τότε επίτροπος-διοικητής του ΔΝΤ θα μας διαβεβαιώνει ότι είμαστε στον σωστό δρόμο...

    Απλά είναι τα πράγματα.
    Μα@άκα Έλληνα Ξύπνα.

  37. A.M. avatar
    A.M. 01/01/2011 22:58:13

    Με ΔΝΤ και τρόϊκα.
    Με ΓΑΠ.
    Με εθνικά θέματα στο «κόκκινο»
    Με τους τούρκους να αλωνίζουν στο Αιγαίο
    Με ανεργία στο «κόκκινο»
    Με ανάπτυξη ανύπαρκτη.
    Με ανεξέλεγκτη κυριαρχία των τραπεζών
    Με ανεξέλεγκτα τα μέσα παραπληροφόρησης
    Με αδιαφορία των περισσότερων πολιτών
    Με απαξιωμένο πολιτικό σύστημα
    Με ανυπαρξία θεσμών
    Με ανηθικότητα
    Με εκατοντάδες χιλιάδες ανεξέλεγκτους λαθρομετανάστες
    Με τα σύνορα της χώρας αφύλακτα
    Με την εγκληματικότητα να προβλέπεται στα ύψη
    Με μετανάστευση της νεολαίας στο εξωτερικό
    Με ανύπαρκτη παιδεία
    Με την υγεία ξεπουλημένη στις φαρμακευτικές
    Με τις τιμές να ανεβαίνουν συνεχώς
    Με τους μισθούς να μειώνονται
    Με τα εργασιακά δικαιώματα να εκμηδενίζονται
    Με.. με.. με...

    Αλήθεια.. πως θα προκύψουν οι «μεγάλες αλλαγές»;;;
    Εκφράζω ειλικρινή απορία..
    Παρακαλώ .. βοηθείστε με να καταλάβω!
    Πώς;;;

  38. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 02/01/2011 00:06:57

    .....ακόμη κι ο Γέρος Παπανδρέου θα ήταν Σαμαρικός!

    Είχε πει ο λοιπόν :

    "Κοινωνικαί μεταρρυθμίσεις, αι οποίαι, αν ονόματι του δόγματος, θα ελλατώσουν την παραγωγήν, είναι μεταρρυθμίσεις εχθρικαί προς τον Λαόν.
    Διότι δίκαια διανομή ηλαττωμένου εθνικού εισοδήματος δεν σημαίνει εξυψώσιν της ευημερίας, σημαίνει εξίσωσιν της αθλιώτητος"

    (Ομιλίες του Γεωργίου Παπανδρέου εκδ.Λιβάνη σελ.185)

    http://wp.me/pbW97-bdo

    (re-printed from TaXalia)

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Αγροφύλακας 02/01/2011 13:21:51

      Ο γυιός του και οι μετέπειτα όμως, ανακάλυψαν ότι, άν κλέψουν την κατσίκα του γείτονά σου, εσύ μένεις ικανοποιημένος και αυτοί κρατάνε την κατσίκα! Επομένως....

  39. Προφήτης avatar
    Προφήτης 02/01/2011 00:27:13

    Καλή Χρονιά, με Υγεία, Αντοχή και Πρόοδο.
    Και να καθαρίσουμε τους κακομούτσουνους.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Προφήτης 03/01/2011 09:19:53

      Διάβαζες και Μπορίς Βιάν Προφήτη?
      Συγχαρητήρια, απορώ πως κατάληξες ψηφοφόρος του Καραμανλή...

  40. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 02/01/2011 01:12:21

    Αληθεύει ότι δρομολογείται επίσκεψη του Σαμαρά στην Κίνα ή είναι ράδιο-αρβύλα;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 02/01/2011 11:13:59

      Καλή χρονιά.
      Δεν ξέρω. Από πού το έμαθες;

  41. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 02/01/2011 09:33:18

    Καλή Χρονιά!

    Διάβασα όλο το κατεβατό των σχολίων και δεν έγινα σοφότερος... Λόγια...
    Ο αποδημήσας Καραμανλής είχε σύνθημα στις πρώτες εκλογές που ηγήθηκε της ΕΡΕ το "εργα και όχι λόγια". Και εκείνος ήταν ηγέτης... Καλό να ζητάμε από τον Σαμαρά ετούτο και κείνο αλλά εμείς τι κάνουμε?
    Ένα άλλο που δεν έχω καταλάβει τόσο καιρό, ίσως να φταίει και η χαμηλή μου νοημοσύνη, είναι αυτό πού σερβίρεται καθημερινά... ποιός θα μας δανείσει - δεν θα μπορούμε να δανειστούμε... και τα παρόμοια. Μιά καθαρή απάντηση παρακαλώ... ΓΙΑΤΙ να δανειζόμαστε?... Οι παλαιότεροι θυμόμαστε το περίφημο clearing... Έχοντας δουλέψει σκληρά σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι η πατρίδα μας είναι υπέρ-αυτάρκης σε σχεδόν όλα όσα χρειάζεται ένα κράτος για να ευημερεί... Από πρώτες ύλες, γεωργικά προϊόντα, μέχρι τον ανεπανάληπτο ήλιο μας και την θάλασσά μας. Αρκεί να τα εκμεταλευτούμε μόνοι μας! Δυστυχώς οι πολιτικές μας έφτασαν να εισάγουμε λεμόνια και σταφίδες...
    Δεν μου είναι αδιάφορος ο Σαμαράς... το αντίθετο! Εγώ ήμουν που τσακώθηκα με τον, αποδημήσαντα και αυτόν, Κακαουνάκη στα σκαλοπάτια της Πανδρόσου... Και σίγουρα πιστεύω πως χρειάζεται βοήθεια από Έλληνες που στίς αντωνυμίες να προτάσουν το "εμείς" και όχι το "εγώ" και στά πιστεύω τους την "Ελλάδα" και όχι το "κόμμα". Και θέλω να πιστεύω ότι είμαστε η πλειοψηφία!
    Καί μερικές πρακτικές συμβουλές "αντίστασης"
    1. Μηδενίζουμε, η ελαττώνουμε στό μέγιστο δυνατόν την αγορά ξένων προϊόντων. Τά πλεονεκτήματα πολλά!
    2. Προσπαθούμε να ξαναγίνουμε 100% Έλληνες απορρίπτοντας όλη την ξενόφερτη σαβούρα, κυρίως αμερικάνικη αλλά και εγχώρια, είτε σε μορφή του τι βλέπουμε στο βλακοσκόπιο, (βία, πορνό, προπαγάνδα), είτε τι ακούμε, είτε τι και πως τρώμε. (Το σουβλάκι και πιο φτηνό και πιο υγειηνό είναι), είτε τι διαβάζουμε. (Στημένες και έγκυρες αναλύσεις... ξαναγραμμένη ιστορία κλπ)
    3. Γνωρίζουμε την Ελλάδα μας αποφεύγοντας ξόδεμα χρημάτων στην, άχρηστη με τα δικά μου στανταρς, αλλοδαπή. Η ποικιλία που έχει η Ελλάδα είναι μοναδική παγκοσμίως! (Εδώ πιέζουμε τους ξενοδόχους να ρίξουν τις τιμές που όντως σε πολλές περιπτώσεις είναι απαγορευτικές για τους Έλληνες... γνωστα)
    4. Πιέζουμε όσοι και όπως μπορούμε τους "εκπροσώπους" μας, σε όλα τα κόμματα να... ισιώσουν. Στο κάτω-κάτω της γραφής, σε όλα τα κόμματα υπάρχουν πατριώτες.
    Αυτά για την ώρα και με καλό να μας βγεί και το 2011 και το... αγγούρι

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Χαρίλαος 02/01/2011 13:27:25

      Ξεκινάς απαξιώνοντας, σωστά, τα "λόγια" και καταλήγεις κάνοντας νουθεσίες, επίσης σωστές, αλλά προς όλους, δηλαδή κανέναν! Δηλαδή "έπεα πτερόεντα", λόγια του αέρα.
      Μέγιστος ει Έλλην και θαυμαστή η σκέψη σου!

      • Χαρίλαος avatar
        Χαρίλαος @ ΠΗΛΕΑΣ 02/01/2011 18:01:57

        Φίλε μου, οι "νουθεσίες", όσον αφορά εμένα τουλάχιστον, είναι ΕΡΓΑ. Αφήνω το προς όλους και απυθύνομαι σε σένα. Κάντα λοιπόν και εσύ... θα έχεις κάνει μια αρχή!

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ Χαρίλαος 02/01/2011 23:35:11

          Όπως έγραψα, βρίσκω σωστές τις προτροπές σου. Και τις εφαρμόζω από καιρό. Δεν μπορώ να πείσω όμως ούτε την γυναίκα μου να ακολουθήσει. Ξέρεις, η αντίληψη "εγώ θα σώσω την Ελλάδα;" διακατέχει σχεδόν τους πάντες. Πρέπει, φοβάμαι, να έχει διαβάσει κανείς την "ΑΣΚΗΤΙΚΗ" μικρός, να έχει γοητευτεί από τον φλογερό λόγο του Καζατζάκη και την προτροπή του "Εγώ θα σώσω τη ράτσα! Εγώ θα σώσω τον κόσμο!" για να ακούει, να κρίνει και να τάσσεται σωστά.

          • Χαρίλαος avatar
            Χαρίλαος @ ΠΗΛΕΑΣ 02/01/2011 23:48:44

            Και εγώ έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με την κυρία μου αλλά σιγά σιγά το καταλαβαίνει και προσαρμόζεται... Και, πίστεψέ με συνεχίζω τον αγώνα, 20 χρόνια τώρα, και... χωρίς να έχω, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, οικονομικό πρόβλημα...

  42. Γρηγόρης Ρουμπάνης avatar
    Γρηγόρης Ρουμπάνης 02/01/2011 12:09:30

    Καλημέρα και καλή χρονιά με ψυχική δύναμη. Πάνω απ' όλα, αυτή χρειάζεται. Είναι, φρονώ, το απαραίτητο συστατικό για να οικοδομήσουμε μια σύγχρονη, ειλικρινή και ουσιαστική δημοκρατία. Μέσα από την οποία θα αναδειχθούν οι άριστοι, ανεξαρτήτως ιδεολογικής καταβολής. Δυο μικρές παρατηρήσεις, και κλείνω:
    1. Εκτός από τον πάτο, υπάρχει και ο απόπατος. Δεν ξέρω, αν θα πέσουμε μέσα, αλλά ακούω το καπάκι και τρίζει...
    2.Αν θυμάμαι καλά, σύμφωνα με τον Ηρόδτο, ο Μηλτιάδης πήρε την αρχιστρατηγία, όταν μετά από δυο-τρεις μέρες οι άλλοι στρατηγοί παραιτήθηκαν του δικαιώματός τους να ηγηθηθούν της επίθεσης, αφήνοντας τον Μηλτιάδη να αναλάβει ως ικανότερος όλων. Και, αυτός επιτέθηκε, αν και σαφώς μικρότερες οι δυνάμεις των Αθηναίων. Με τη σωστή στρατηγική και τα γνωστά αποτελέσματα.
    ΥΓ:Όποιος θέλει, ας επισκεφτεί και το www.ripes.gr. Είναι μια νέα προσπάθεια ενημέρωσης με άποψη. Με πολλές δυσκολίες στην εκκίνηση, μα προχωράει

  43. Δ.Φ. avatar
    Δ.Φ. 02/01/2011 12:25:00

    καλη σου χρονια αγαπητε χαριλαε...επιτελους κ μια φωνη ψυχραιμη, μενουμε ελλαδα ψωνιζουμε κ παραγουμε ελληνικα προιοντα...εχω διαβασει πολλα τον τελευταιο καιρο κανεις δεν ανεφερε κατι για τις ελληνικες δυνατοτητες,εγω εσενα θεωρω πατριωτη κ οχι αυτους που εχουν σκοτεινα συμφεροντα κ μας αποπροσανατολιζουν με αποψεις κουρεματος, επαναφορα στη δραχμη κλπ...ζουμε μεσα στην ευρωπη κινουμαστε στην ευρωπη ,δανιζομεθα,πληρωνουμε,εισαγουμε κ το μονο που δεν κανουμε ειναι οτι δεν παραγουμε τιποτε,κυριολεκτω...εδω μονο διαφωνω μαζι σας δεν θα μας δανιζουν κ θα πρεπει να δανισθουμε για να μην πτωχευσουμε...γιαυτο το παθημα μας πρεπει να μας γινει μαθημα...παραγουμε 10 χαλαμε9 κ μαλιστα ελληνικα οχι εισαγωμενα,αλλα να μην αποκοπουμε απο το διεθνες περιβαλον...ας το καταλαβουν κ οι πολιτικοι μας καθως κ ο κοσμος που τα περιμενει ολα απο το κρατος...ειμαστε αστικη δημοκρατια ...ειμαι πολιτικα απο τους αναποφασιστους κ δεν με ενδιαφερει ο ΓΑΠ η ο ΣΑΜ αλλα αυτος που θα μας παει μπροστα κ αυτη την στιγμη βλεπω οτι κατι κινειται εστω κ την τελευταια στιγμη...περικοπες σπαταλων ,φοροδιαφυγη,ρουσφετια, αλλαγη αναπτυξιακης πολιτικης οχι σε ικανοποιητικο βαθμο,αλλα ισως να ωφειλεται κ στις τραπεζες που δεν μπορουν να δανιστουν στην διατραπεζικη αγορα για να δανισουν τον κοσμο ,μη ξεχνατε οτι υπαρχει μια επιφυλακτικοτητα σε ολο το κοσμο,αλλα βλεπω οτι προσπσθουν να αναμορφωσουν το κρατος της λαμογιας κ των τρωκτικων...οι εφοριακοι συναιτεροι του κρατους,φαινεται απο την περαιωση που εισεπραξε 2δις,ξερετε γιατι επειδη δεν μεσολαβησαν τα λαμογια κ ο κοσμος πειγε κ πληρωσε...αυτο ειναι αισιοδοξο μηνυμα, κουραστηκε ο κοσμος απο τους νταβατζηδες,πολεοδομιες,δεη,συγκοινωνιες,νοσοκομεια κλπ...μονο τους γιατρους εξαιρω πρεπει να πληρωνονται καλα κ νομιμα οχι κατω απο το τραπεζι... τελος παντων ...καλη σου χρονια...αισιοδοξια, αυτοκριτικη κ υπομονη...κ θα περασουμε κ αυτο τον καβο...

  44. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 02/01/2011 12:41:00

    Καλη χρονια , χρονια πολλα σε ολους και με νεα κυβερνηση το νεο ετος!!!

  45. Misha avatar
    Misha 02/01/2011 12:45:02

    ΔΦ

    Γιατί δεν παράγουμε άραγε; Μηπως γιατί εισαγουμε φτηνά κι αφορόγητα λόγω ΕΕ; Όσο για τους ισχυρισμούς «αν δε μας δανεισουν θα πεθανουμε» είναι αστείοι!
    Πέθανε η Αργεντινή, πέθανε ο Ισημερινός, πέθανε ακόμα κι η Κούβα;
    Αλοίμονο!
    Δε θα μας δανεισει για λίγο καιρό ο Σόρος και το σιναφι του, θα μας δανεισουν οι Κινεζοι που δάνεισαν και τον Ισημερινό.
    Μη πεφτεις στη λούμπα του δηθεν σπάταλου και χλιδάεργου έλληνα, των συλλογικών ενοχών που θέλει να μας περάσει το συστημα ΓΑΠ-ΔΝΤ ακολουθώντας τον δεκάλογο της προπαγάνδας που περιέγραψε ο Τσόμσκυ.

    Αυτό που χρειαζόμαστε το έχει περιγραψει ευφυώς ο Επώνυμος εδω και καιρό αλλά και άλλοι: σηκωνουμε το ανάστημα μας , στελνουμε στον αγυριστο τροικα και δντ ,χωρις σουξουμουξου και βαζουμε μπροστα την ανασυγκρότηση μας. Αυτα είναι πραγματα άμεσα εφαρμόσιμα, με προαπαιτουμενο ΕΝΑ και ΜΟΝΟ: την παρουσία μιας πολιτικής ηγεσίας που αγαπά τον τόπο και την παράδοση του, και είναι αποφασισμένη να κλεισει στη φυλακη τους τσουκατομαντέληδες και τους νταβατζήδες.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Misha 02/01/2011 13:45:42

      Επειδή, εκεί ανάμεσα στο "σουξουμούξου" και στην ανασυγκρότηση ελλοχεύει, με την παρούσα ψυχολογία, μία έκρηξη, που θα τα διαλύσει όλα, συνιστώ, μετά το "... αγαπά τον τόπο και την παράδοσή του" να βάλεις και ένα "και ικανό να εμπνεύσει αυταπάρνηση στον λαό". Που πιστεύω ότι, ο Σαμαράς το διαθέτει, αλλά θα το χάσει αν δεν απαλλαγεί σύντομα από την επίδραση των "ντιντήδων" του ΦΚ. Αλλά, πάλι, αν απαλλαγεί από τους ντιντήδες, τους επίδοξους ντιντήδες και του συν αυτοίς, δεν ξέρω πόσο από το σούργελο, που λέγεται "οργανωμένη" ΝΔ θα του έχει απομείνει. Ή μάλλον ξέρω: Αφού αυτοί δεν περνάνε τις 50000, αλλά κατέχουν τα πόστα, θα του μείνουν οι άλλες 750000, που θα ήθελαν να συνδράμουν ή και να επανδρώσουν τα πόστα (γι' αυτό έδωσαν το παρόν στην κάλπη), αλλά θέτουν σαν όρο να μην συνυπηρετούν με εμετικούς αρριβίστες.

    • Δ.Φ. avatar
      Δ.Φ. @ Misha 02/01/2011 14:37:41

      αγαπητε misha χαιρομαι που εχεις την αποψη κ να ακουλουθησουμε κ εμεις οτι εκανε η αργεντινη,ισημερινος,κουβα κλπ...απο οτι ξερω η κουβα ανοιγεται στις αγορες, η αργεντινη 10 χρονια υπεφερε κ εαν δεν ειχε δικη της παραγωγη προιοντων θα υπεφερε ακομη, για τον ισημερινο δεν γνωριζω...εκεινο που ξερω αυτες οι αποφασεις δεν περνονται στο ποδι...αλλα πρεπει να ρωτατε ο λαος αφου του εξηγησουν ολα τα στοιχεια κ εαν ειναι διατεθημενος να κανει θυσιες κ στερησεις μια δεκαετια...αλλα τα πραγματα στην ελλαδα εξελειχθησαν με τοση ταχυτητα κ αδιαφανεια που πηγαιναμε για εκλογες κ οι περισσοτεροι δεν γνωριζαν τιποτε κ ασχολουντα πως θα μονιμοποιηθουν οι συμβασιουχοι...γιαυτο το μνημονιο ηταν αναγκαιο κακο...αλλα τωρα που περασε ενας χρονος, μπορειτε να προτεινετε να μην παρουμε την 4η δοση,δεν μας υποχρεωνουν κ πεστε σε ολους να γινουμε αργεντινη,ισημερινος, κουβα κλπ...για να αισθανομεθα υπερηφανοι...εγω φυσικα δεν συμφωνω με αυτη την αποψη,προτιμω να πληρωσω κατι παραπανω κ να βαλω ταξη στο σπιτι μου κ να χαλαω 10 κ να βγαζω 12 με αναπτυξιακη καινοτομικη παραγωγικη πολιτικη κ οχι πολιτικη που εχει ως βασει τους δρομους κ το μπετον κλπ...κ μακρυα απο εθναρχες κ σωτηρες...καλη χρονια...

    • Χαρίλαος avatar
      Χαρίλαος @ Misha 02/01/2011 19:05:29

      Ειδικά για την Κούβα, έχω προσωπική εμπειρία και την περιγράφω.
      Έπιασα δουλειά τον Σεπτέμβριο του 93, όταν η Κούβα είχε μείνει τελείως ξεκρέμαστη και μόνη και κάτω από το αμερικάνικο εμπάργκο στο φόρτε του. Πρίν λίγο καιρό είχε γίνει η μοναδική επένδυση από τον Καναδά, μία εταιρεία με τουριστικό κυρίως αντικείμενο, η cubanacan... (τότε είχα πέσει και μεγάλη φαγωμάρα μεταξύ ηπα και Καναδά) Ενα μήνα πρίν το καθεστώς είχε επιτρέψει την ελεύθερη κυκλοφορία του δολλαρίου, και έβγαλε και τα περίφημα pesos turisticos με αξία 1:1. Από τα πρώτα μέτρα ήταν ο Φιντέλ να πετάξει όλους τους αξιωματούχους του κόμματος απο το Varadero και να μετατρέπει τα διάφορα καλής ποιότητος καταλύμματα σε μικρές τουριστικές μονάδες. Τέλος Δεκέμβρη, στην ετήσια συνεδρίαση του κόμματος, δέχθηκε σκληρή κριτική από διάφορα μέλη, που ακούγοντάς τα έλεγα στην παρέα. Ωχ... αυτόν/αυτήν θα τους φάει το ζαχαροκάλαμο. Αλλά διέκρινα ότι ο άνθρωπος ήταν σε απόγνωση και προσπαθούσε να βρή λύσεις, λύσεις πού δεν θα ξεπουλούσαν την Κούβα σε κανέναν όπως υπήρχαν πονηρές προτάσεις απο Γαλλία και Γερμανία... Και ο Γέλτσιν γύρευε τα μαλλιά της κεφαλής του. Δεν έφαγε κανέναν όμως. Και ο λαός πέρασε πολύ δύσκολες καταστάσεις... ηλεκτρικό στην Αβάνα 4 ωρες την ημέρα, κόψιμο των παροχών στόν λαό ακόμη και στα παιδιά... Γιά να το συντομεύω, ακόμη και υψηλά ιστάμενοι στην ιεραρχία σε ψιλοσυζητήσεις μου έλεγαν οτι το μεγαλύτερό τους λάθος ήταν ότι για πολλά χρόνια ήταν 100% εξαρτώμενοι από την Σοβιετική ένωση. Και λόγω αυτής της κατάστασης αναπτύχθηκε πάρα πολύ στον λαό η αλληλεγγύη που τόσο πολύ μας έχει λείψει εμάς τους Έλληνες τα τελευταία 35 χρόνια... που το σύστημα μας έχει διαιρέσει σε 15 κομμάτια... η παλιά επιτυχημένη π.......α, εγγλέζικη ήθελα να πω... συνταγή... διαίρει και βασίλευε. Ο λαός υπέφερε πάρα πολύ, και εξακολουθεί σε μεγάλο βαθμό να υποφέρει αλλά η κατάσταση συνεχώς βελτιώνεται. Και η Κούβα είναι ακέραια. Και εμείς, χωρίς να υποφέρουμε ούτε το 10% από ότι υπέφεραν οι Κουβάνοι, θά μπορούμε σε 15 χρόνια να πηγαίνουμε χωρίς βίζα στην Αλεξανδρούπολη η στό Καρλόβασι???

      (Εκτός θέματος, επειδή στην Κούβα δεν υπάρχουν πλέον αναλφάβητοι, ειναι όλοι τους πολύ καλοί γνώστες της Ελληνικής ιστορίας...).

      • Χαρίλαος avatar
        Χαρίλαος @ Χαρίλαος 03/01/2011 13:39:21

        Φίλε ΔΦ δεν καταλαβαίνω που δεν συμφωνείς.
        Ούτε είπα ούτε και θέλω να σκεφτώ, ούτε υπάρχει περίπτωση να γίνουμε Κούβα. Απλά περιέγραψα μιά κατάσταση πού πέρασε και περνάει τα πάνδεινα εξ αιτίας των "φίλων μας" των αμερικάνων. Επί του θέματος να συμπληρώσω οτι ο Φιντέλ, που ΔΕΝ ήταν κομμουνιστής, στην αμερική πήγε και ζήτησε βοήθεια και όταν δεν του την έδωσαν για να προφυλάξουν τον ανδρείκελο που είχαν, τον μπατίστα, τότε στράφηκε στην εσσδ. Και επειδή μου αρέσουν οι καθαρές κουβέντες, προτιμώ να πηγαίνω χωρίς βίζα στην Αλεξανδρούπολη και ας μου λείψουν και ορισμένες πολυτέλειες που υπάρχουν γύρω μου, παρά να ζω και να... κοιμάμαι ήσυχος στο υπόλοιπον του κρατιδίου που θά λέγεται Ελλάς, και να θέλω βίζα.
        ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ.
        ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΥΑΓΗ ΙΔΡΥΜΑΤΑ.
        ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΙ.
        ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ.
        Εκεί το πάω, και η Κούβα ηταν απλά περιγραφή μιας δύσκολης περιόδου ενός λαού... Ξέχνα την.
        Φιλικά
        Χαρίλαος

  46. A.M. avatar
    A.M. 02/01/2011 13:51:10

    Αυτή η παρτίδα ΔΕΝ κερδίζεται.
    Τέλος!
    Η μόνη λύση είναι ένας οργισμένος «τρελός» που θα γυρίσει το τραπέζι ανάποδα και θα τινάξει τα πάντα στον αέρα και θα διαλύσει το σύμπαν.
    Και μετά ..φτού και απ την αρχή...
    Το τραπέζι στην θέση του, η σκακιέρα, τα πιόνια, οι παίκτες.
    Και .. καινούριο παιχνίδι.
    Απ την αρχή όλα.

    Η καταστροφή πάντα προηγείται της δημιουργίας.
    Και χρειαζόμαστε ΕΠΕΙΓΌΝΤΩΣ! μια ολική «καταστροφή».

  47. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 02/01/2011 13:57:52

    Καλή ανατρεπτική χρονιά σε όλους .
    Αυτό που απαιτούν οι καιροί που ζούμε είναι δουλειά και σκέψη,σχεδιασμός.
    Το fast food σε όλα αποδείχτηκε βλαβερό σε όλους μας.
    Όσο για το Σαμαρά θα σας θυμήσω μια βασική αρχή της διοίκηση:
    ΕΛΕΓΧΟΣ= ΠΟΙΝΗ ή ΕΠΑΙΝΟΣ
    Υγεία εύχομαι σε όλους.

  48. aspasia avatar
    aspasia 02/01/2011 17:35:08

    Σας διαβασα ολους. Λιγο πολυ ολοι θελουμε να πεταξουμε τον ΖΥΓΟ. Αρα, οπως στην ζωη, στα παιδια σας (δεν εχω) μαθαινετε να εχουν στοχους, ο στοχος μας ως λαος πρεπει να ειναι να φυγουν οι προδοτες και μαζι τους οι ξενοι. Εαν αυτος ο στοχος ειναι πραγματικα επιθυμητος απο ολους δεν εχει σημασια το κοστος. Στην μαχη ο πολεμιστης (οχι ο μισθοφορος) δεν πηγαινει με τον φοβο οτι απλα θα πεθανει, αλλα οτι θα συμβαλει στον ολο αγωνα για ενα νικηφορο αποτελεσμα. Θα πρεπει λοιπον να σκεφτομαστε με ΟΡΘΗ ΣΚΕΨΗ, σωστη λογικη και φυσικα ο φοβος των όποιων τυχον επακόλουθων να μην υπαρχει, αλλα να ειναι αποδεκτος στον βωμο ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ. Γιατι δεν σκεφτομαστε οτι, ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΕΛΕΓΑΝ για το σχεδιο Αναν στην Κυπρο. ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΤΥΧΕΡΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΧΑΝ ΗΓΕΤΗ ΜΕ ΕΘΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ. Ειδατε εσεις να γινει κατι τρομερο ? Μηπως επεσε καμμια ατομικη και δεν το πηραμε χαμπαρι ?
    Ο τροπος μενει, εφ οσον η πλειοψηφια ειναι ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ. Το μελλον του Δυτικου κοσμου ειναι σε χερια μας. Μεχρι σημερα γυρισαμε τον ρου της ιστοριας. Τωρα ποσο υπευθυνοι αισθανομαστε για το μελλον του Εθνους και του λαου ? Ειμαστε ικανοι να παραμερισουμε τον καναπε και να απαιτησουμε χωρις βιες και αισχρολογα, ΜΕ ΑΠΛΗ ΠΑΝΕΘΝΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ?. Τοπος ιερος που η ονομασια του τον θυμιζει. Ενας καλος φιλος λεει : ας παραδειγματιστουμε απο τον Καντι. Ενας ειρηνιστης που καταφερε να διωξει τον αποικιοκρατη. Εχουμε οργανωση να μαζευτουν ολες οι φωνες σε μια ? Αυτο ειναι το ζητουμενο και οχι περι Ευρω, δραχμης και χανουμε την ουσια , που ειναι ΜΙΑ Η ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΜΑ, ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ, ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ, ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ, ΜΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ. Βαζουμε φοβους ή χαμηλοτερους ταχατε στοχους και δεν προσανατολιζομαστε προς τα εκει που πρεπει. ΣΤΟ ΦΩΣ. Ακομα και αυτο να δει κανεις, θα πονεσει , αλλα μετα θα το θαυμαζει. ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ και παρακαλω θερμα μην με ξεχασετε.

  49. hasu avatar
    hasu 02/01/2011 21:32:20

    Χωρίς να είμαι απόλυτος...μία απο τις λύσεις που βλέπω να είναι doable είναι η άρνηση πληρωμών...ή η φορολόγηση τραπεζών για να πάρουμε και υπαρκτό παράδειγμα απο την Ισλανδία.

    Με ΔΝΤ πάνω απο το κεφάλι μας είμαστε καταδικασμένοι όχι απλα να πέρνουμε 200 ευρώ ή να παρακαλάμε για 10-15 % των καταθέσεων μας άν και εφόσον υπάρχουν....μιλάμε για καταστάσεις εξαθλίωσης..τριτοκοσμικές καταστάσεις.

    Λίγη ιστορία δεν βλάπτει.Απο όποια χώρα και να έχει περάσει το ΔΝΤ έγινε πάντα το ίδιο σκηνικό:οι πολιτικοί χρέωναν δηθεν το κράτος με τζόγο ουσιαστικά στην οικονομία,ξεπούλαγαν κρατικές επιχειρήσεις(ΔΕΚΟ),πέρναγαν νόμους για τους πολίτες ΧΩΡΙΣ τους πολίτες και όσο διάστημα το έκαναν αυτό έταζαν φύκια με μεταξωτές κορδέλες,έλεγαν στον λαό οτι όλα θα πάνε καλά,δεν θα υπάρχει ανεργία,θα ανακάμψουμε κοκ..το ίδιο σκηνικό έχει ξεκινήσει και στην χώρα μας.

    Ελπίζω να μην φτάσουμε να πεινάσουμε κυριολεκτικά για να το καταλάβουμε αυτό...

    Όσο για το αν ο Έλληνας θα ήταν καλύτερο να αγοράζει εθνικά προϊόντα ας αναλογιστούμε το εξής...Σε αυτή την περίοδο λιτότητας που όλα ακριβαίνουν ενώ οι παροχές προς τον πολίτη πετσοκόβονται/παγώνουν...κάποιος που έχει 3 στόματα να θρέψει για παράδειγμα,έχει υποχρεώσεις,έχει ενοίκιο και άλλα πολλά πράγματα...δεν πιστεύω οτι θα το σκεφτεί ιδιαίτερα με όλα αυτα τα προβλήματα που έχει στο κεφάλι του να στηρίξει Ελληνικό προϊόν κλπ.
    Αντιθέτως θα κοιτάξει να βρεί το ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ αγαθό για να μπορεί να βγάλει το μήνα.
    Όσο υπάρχουν media markt,lidl,praktiker και ένα σωρό άλλες πολυεθνικές εταιρίες που σίγουρα κάποια προϊόντα τους ΕΙΝΑΙ πιο φθηνά απο άλλα ανεξαρτήτως ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, νομίζω οτι είναι μονόδρομος για τους περισσότερους απο εμάς...

    Ξαναλέω όμως οτι το πρόβλημα στην ρίζα του είναι οτι πολλοί δεν γνωρίζουν τι γίνεται...και είναι καθήκον όλων μας πιστεύω να ενημερώσουμε και να προβληματίσουμε τους γύρω μας...

    • Χαρίλαος avatar
      Χαρίλαος @ hasu 02/01/2011 23:34:12

      Ο συλλογισμός σου φίλε περί φθηνότερου δεν είναι σωστός και να σου εξηγήσω γιατί... Όταν κλείσει μια επιχείρηση πού βγάζει ένα προϊόν π.χ. μακαρόνια που τα φτιάχνει με Ελληνικές πρώτες ύλες, και δουλεύουν 100 άτομα, η ζημία σου/μου είναι πολύ πιο μεγάλη από το (πρόσκαιρο) κέρδος των 10 λεπτων το πακέττο που κοστίζει λιγότερο το εισαγώμενο διότι τον άνεργο εμείς θα τόν πληρώσουμε για να ζήσει. Από μας πρέπει να τα πάρει το κράτος για να του δώσει το επίδομα ανεργίας. Αν του δώσει το επίδομα με δανεικά η κατάσταση πάλι χειροτερεύει για όλους. Και άν δεν τον πληρώσουμε, θα γίνει κλέφτης και δολοφόνος για να θρέψει τα παιδιά του και κατά την γνώμη μου καλά θα κάνει... Αν δεν κλείσει η επιχείρηση, όλος αυτός ο φαύλος κύκλος, με ταυτόχρονη συναίνεση όλων των συντελεστών, θα κλείσει. Μάλλον συνεχίζω τον κύκλο... Ο... Λιντλ, όταν δεν πουλάει μακαρόνια, η πουλάει λιγότερα θα σηκωθεί και θα φύγει... τότε θα χρειαστεί αύξηση της παραγωγής, νέες επιχειρήσεις, νέες θέσεις εργασίας. Το πρόβλημα, οπως και η λύση του έχουν πολλές παραμέτρους και δεν είμαι οικονομολόγος να κάνω πιο επιστημονική η έστω πιο σωστή ανάλυση. Χοντρό το παράδειγμά μου αλλά πιστεύω ότι... χοντρικά κάπου εκεί βρίσκεται η λύση.
      Φιλικά
      Χαρίλαος

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Χαρίλαος 03/01/2011 02:25:09

        Καλά τα λες, αλλά, όπως είπε ο HASU το πρόβλημα του καταναλωτή είναι "άμεσο όφελος ή ελπίδα ότι κάποτε, και αν και οι άλλοι κάνουν το ίδιο, θα ωφεληθούμε περισσότερο;". Και επιλέγει το άμεσο όφελος. Σχεδόν πάντα. Σχεδόν όλοι.
        Μην το κουράζεις. Δεν έχει σημασία πως θα έπρεπε να είναι. Σημασία έχει πως είναι!

        • Χαρίλαος avatar
          Χαρίλαος @ ΠΗΛΕΑΣ 03/01/2011 09:02:42

          Και εσυ έχεις δίκιο, αλλά ο συλλογισμός μου είναι ότι το "όλοι" αποτελείται από άτομα. Γι' αυτό ξαναλέω "εμείς τι κάνουμε". Οι παππούδες μας έλεγαν: "Συν Αθηνά και χείρα κίνει"
          Καλή βδομάδα.

        • aspasia avatar
          aspasia @ ΠΗΛΕΑΣ 03/01/2011 09:06:02

          Υπαρχει αληθεια στις αποψεις σας ((Xasu, Χαριλαος & Πηλεας). Για φτηνα προιοντα μπορει κανεις να πηγαινει στην αγορα και να περνει καποια βασικα αγαθα χυμα ΑΝΤΙ τυπωποιημενα. Ειναι μια λυση. Απο την αλλη δεν μπορει να κατακρινει κανεις τον ανθρωπο οταν προσπαθει να επιβιωσει σε χαοτικη κατασταση , οπως αυτη που ζουμε τωρα. Ειμαι ανεργη , χωρις εσοδα πλεον. Τι θα πρεπει να κανω. Ετσι οταν καποιος ομιλει εστω απο θεση ισχυος ή καλλιτερα ασφαλειας, μπορει να εκφραζει οπως θελει την γνωμη του. Απο την αλλη, πως θα σκεφτει καποιος να υποστηριξει Ελληνικο προιον, οταν οι επιχειρηματιες απεδειξαν, πως μονον την τσεπη τους ενδιαφερονται. Οταν επερναν τις επιδοτησεις ηταν καλα. μα οταν βρηκαν την ευκαιρια, εφυγαν και εκαναν εργοστασια ακομα και στην ΚΙΝΑ. Πχ. ELINAL βιομηχανια μαγιω, SEX FORM κλπ. και ανφερομαι σε αυτους μια και ανηκα στον παλαι ποτε υφαντουργικο κλαδο. Ετσι ολες οι αποψεις εχουν την βαση τους και τα επιχειρηματα τους και χανομαστε στην πολυλογια.
          Τι μενει λοιπον κατα την γνωμη μου ? Ο ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΛΑΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΦΙΠΝΥΣΤΕΙ Η ΣΥΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ.

          • Χαρίλαος avatar
            Χαρίλαος @ aspasia 03/01/2011 09:29:17

            Η πείρα του παθόντος είναι η πιό σωστή... δεν το συζητώ. Και το χειρότερο είναι ότι σήμερα που μιλάμε, συνεχίζεται το κακό...

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ aspasia 03/01/2011 16:27:03

            Αγαπητή Ασπασία, έχω ακούσει πολλές φορές να εκφράζεται η πικρία για τους "βιομήχανους" (μακάρι να φύτρωνε στην Ελλάδα αυτή η ράτσα) που παιρνουν τις επιδοτήσεις και μετά κλείνουν ή μεταφέρουν τα εργοστάσια. Και πιστεύω ότι, αν βάλεις τα πράγματα στη θέση τους, θα αντιληφθείς ότι είναι άτοπη αυτή, τουλάχιστον, η πικρία.
            Οι "βιομήχανοι" παίρνουν τις επιδοτήσεις, εδώ και παντού αλλού, γιατί αυτό συμφέρει και την Οικονομία μας και τους ίδιους. Αλλά σκοπός της βιομηχανίας είναι το Κέρδος. Απλό, άδολο και κυνικό, συνάμα. Αν οι επιδοτήσεις υπονοούσαν δέσμευση του βιομήχανου στο να μην παίρνει αποφάσεις που να μεγιστοποιούν το κέρδος του θα το έθεταν σαν όρο. Π.χ. "... δεν δικαιούται να βγεί εκτός Ελλάδος για 15 χρόνια". Εφόσον δεν το θέτουν, βάσει τινος πικραίνεσαι; Αφού, μάλιστα, πέρασες από τον υφαντουργικό κλάδο ξέρεις και το δίλημμα των επιχειρηματιών του: "Μένω στην Ελλάδα και παύω να πουλάω, ως μη ανταγωνιστικός, ή πάω στην Βουλγαρία, γίνομαι ανταγωνιστικός και φορολογούμαι και το μισό;".
            Ο ενημερωμένος λαός προϋποθέτει Παιδεία. Και η Παιδεία είναι ο μεγάλος σημερινός ασθενής, επειδή δόλιοι άνωθεν και συνδικαλιστές κάτωθεν συμφώνησαν να τον καταντήσουν έτσι. Και είναι η Μητέρα του Κακού.

          • Μisha avatar
            Μisha @ ΠΗΛΕΑΣ 03/01/2011 16:40:55

            Πηλέα

            Ο κυνισμός «κυνηγώ το μέγιστο κερδος και συνεπώς μπορώ να κάνω ό,τι μ αρεσει» είναι απαράδεκτος και οδηγει ευθεως στη σημερινή ολιγαρχία των απατεωνων.

            Οι βιομήχανοι με ή χωρίς «», πρεπει να εκπαιδευθούν ώστε να βάζουν το ατομικό κέρδος σε δεύτερη σειρά προτεραιότητας. Πρωτα θα έχουν δουλειά, φαγητό, περιθαλψη και εκπαιδευση όλοι οι πολιτες και κατόπιν ας βγαζουν κι οι βιομήχανοι το κατιτίς τους.

            Δυστυχως όμως υπάρχει ασυδοσία κι ετσι το κάθε λαμογιο βουτάει τις κρατικές επιδοτήσεις, το παιζει μεγαλοεπιχειρηματίας και μετά την κοπανάει μαζί με τα κλεμμενα γι άλλους τόπους μακρινους κι ονειρεμένους.

            Ποια παιδεια και πρασσειν άλογα...Απαγόρευση των ραδιοτηλεοπτικών διαφημίσεων δια νομου και να δεις πώς αλλάζει το τοπίο σε μια νυχτα...

  50. KAPETAN KEFALOS avatar
    KAPETAN KEFALOS 03/01/2011 14:09:50

    http://www.gopetition.com/petition/35993.html#fbbox

    ΑΣ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝΥΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ

    Ο ΔΗΜΙΟΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.