11/03/2009 13:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το φιλί της γυναίκας-αράχνης


_________________________________________________________________________________________________
Και να μισείς τον Μητσοτάκη πρέπει να τον ακούς.

Και τι δεν έχει πει :

- «Στην Κατοχή αποκαλύφθηκε το τραγικό έλλειμμα της αστικής πολιτικής ηγεσίας».

- «Τώρα, με τις δεσμεύσεις της ΕΕ, δεν μπορείς να ασκήσεις δημοσιονομική πολιτική. Εμείς, παλιά, όταν ζοριζόμασταν με το ισοζύγιο, κάναμε μια υποτίμηση, τρώγαμε τις οικονομίες του ελληνικού λαού και λυνόταν το πρόβλημα».

- «Τι ήταν η ΝΔ; Καθυστερημένη, λαϊκή, δεξιά. Εγώ τους έφερα τον (νεο)φιλελευθερισμό».

- «Το 1981 ήρθαν στην εξουσία οι ανίκανοι της ελληνικής κοινωνίας».

Έχει αποφανθεί και για τον ΓΑΠ : «Δεν κάνει το παιδί».

Εύκολα μπορεί κανείς να πει ότι τον μειώνει επειδή θα είναι ο αντίπαλος πολιτικός αρχηγός, αν η κόρη του γίνει αρχηγός της ΝΔ, όπως φιλοδοξεί. Και επειδή είναι γιος του μισητού εχθρού του.

Μπορεί όμως ο Επίτιμος να είναι και ακριβής.

Όχι επειδή έχει βάση η απαξιωτική φιλολογία περί «Γιωργάκη» που συντηρούν κάποιοι άνοες - ο ΓΑΠ διαθέτει ικανότητες. (Και το έχει αποδείξει φέρνοντας σε πέρας, μεταξύ άλλων, την αποστολή «κατεδαφίστε τον Μιλόσεβιτς», μαζί με τον φίλο του Άλεξ Ρόντος).

Αλλά, επειδή δείχνει σε κρίσιμες στιγμές να κάνει κρίσιμα λάθη.

Όπως η υποψηφιότητα της Φώφης Γεννηματά, με την οποία γέλασε όλη η Ελλάδα.

Ή η υποψηφιότητα της Καραχασάν, με την οποία θύμωσε όλη η Ελλάδα.

Δεν ήταν αβλεψία του ΓΑΠ. Αυτή είναι η ατζέντα του, αφελληνισμός και πολυπολιτισμική κοινωνία.

Ήταν τακτικό πολιτικό λάθος.

Τώρα, συζητά με τον Σημίτη. Γιατί ;

Ο Σημίτης είναι πολιτικά τελειωμένος.

Και μόνη η υποψία σύμπλευσης μαζί του προδιέγραψε την ήττα του Ευάγγελου Βενιζέλου.

Σε πρώτη ανάγνωση, όταν ο ΓΑΠ τον ξαναβάζει στο παιγνίδι δείχνει απλά να διαπράττει λάθος.

Σε δεύτερη : ο ΓΑΠ αναγνωρίζει ότι δεν μπορεί να κερδίσει μόνος του. Και φοβάται.

Χρειάζεται να σιγουρέψει τις ψήφους των εκσυγχρονιστών, οι οποίοι πέρυσι μαζί με τους «βενιζελικούς» φούσκωσαν δημοσκοπικά τα πανιά του ΣΥΡΙΖΑ. Και φοβάται ότι μη ικανοποιητικό αποτέλεσμα θα είναι το τέλος του.

Στα ύπατα όμως κλιμάκια της εξουσίας ο εμφανής φόβος και η απώλεια του προσωπικού γοήτρου συνιστούν θανάσιμο ολίσθημα.

 
________________________________________________________________________________________________

Οι συγκρίσεις είναι συντριπτικές.

Ο Ανδρέας, όταν προσπάθησαν το 1990 στο «Πεντελικόν» να αμφισβητήσουν την πρωτοκαθεδρία του, αν και άρρωστος και βαλλόμενος, άστραψε : «ή ο Άκης (δηλ. η επιλογή μου δηλ. η απόδειξη ότι ως αρχηγός επιβάλλω τη θέλησή μου δηλ. δεν παζαρεύω το γόητρό μου) ή διαλύω το ΠΑΣΟΚ και ιδρύω νέο κόμμα».

Φυσικά, αυτοί «που τους έμαθε ο θυρωρός τους» λόγω Ανδρέα, λούφαξαν.

Αλλά ο Ανδρέας ήταν ικανός να κάνει νέο κόμμα, να επιτύχει μόνος του και αυτοί να περιπέσουν στην αφάνεια. Και το γνώριζαν.

Θα τους είχε δε εκδιώξει εντελώς, αν προλάβαινε να κάνει Συνέδριο το 1996.

Ο ίδιος ο Σημίτης, όταν αμφισβητήθηκε στο Εκτελεστικό, τους έφτυσε : «σας βαρέθηκα όλους, παραιτούμαι». Έσπευσαν να τον παρακαλέσουν να παραμείνει.

Ο Καραμανλής έδιωξε το Σουφλιά. Τον κάλεσε πίσω ύστερα από 5 χρόνια, όταν ήταν ήδη φανερό πως το ρεύμα έφερνε τη ΝΔ στην εξουσία, κάνοντάς το να φανεί σαν εκδήλωση ηγετικής μεγαλοθυμίας.    

Ο Γιώργος Παπανδρέου σπεύδει στον Σημίτη, 9 μήνες μετά την αποπομπή. Θα του φέρει «κεντρώους ψήφους» ;  Αμφίβολο.

Αυτό που εν τέλει εκπέμπει στην κοινωνία ο ΓΑΠ είναι ότι σκέφτεται ποσοτικά και όχι ποιοτικά, ακριβώς όταν χρειάζεται το αντίστροφο.

Μετρά ψήφους όταν η κοινωνία διψά για ελπίδα.

Όταν τηλεφωνεί στον Σημίτη, είναι σαν να εναγκαλίζεται μια γυναίκα-αράχνη.

Η ηδονή -τα οφέλη- στιγμιαία.
Και το φιλί της, τελικά, σκοτώνει.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. donaE avatar
    donaE 11/03/2009 13:51:35

    Τελικα,ναι ο ΓΑΠ παιρνει φορα,αγριευει αλλα... κουραζεται.Με το ζορι ηγετης!

  2. kanis avatar
    kanis 11/03/2009 14:00:25

    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΤΑΙΝΙΑ !!!!!!!!!!!!!

  3. kanis avatar
    kanis 11/03/2009 14:06:40

    Τόσο ο Σουφλιάς όσο κι ο Σημίτης, είχαν (στην διαπραγματευση ψήφων, κυρίως), ενα κοινό σύμμαχο: τον Μητσοτακη. Τις αποκαλούμενες κεντρώες ψήφους(κατά το πως βαπτίζεται το κρέας..ψάρι κι ο νεοφιλελευθερισμός..κέντρο).

    Αρα η γυναίκα αράχνη είναι η ...Ντόρα;

    Φακτορα τη Σόνια Μπράγκα τη θυμάσαι;

  4. Helmut avatar
    Helmut 11/03/2009 14:11:14

    Εγώ πάντως θυμώνω με όσους πιστεύουν ότι ως χώρα κινδυνεύουμε περισσότερο από την Καραχασάν και τη Ρουπέση παρά από τον Καραμανλή και τον Παπανδρέου.

  5. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 11/03/2009 14:13:36

    - «Το 1981 ήρθαν στην εξουσία οι ανίκανοι της ελληνικής κοινωνίας».
    -και το 90 προφανως οι ικανοί.
    - Ασε μας ρε φακτορα, που θεωρείς και πολύπειρο τον αυτοκαταστροφικό. Θα με κανει να αρχισω τις χριστοπανανίες μεσημεριάτικα

  6. kanis avatar
    kanis 11/03/2009 14:17:45

    Μήπως ο Γιώργος χρωστάει στον Σημίτη, την ευγενική χειρονομία παράδοσης δαχτυλιδιού;

    Μήπως αυτό ήταν το αίτημα στο γεύμα, αυτό το μήνυμα στήριξης κάποιων επιχειρηματιών;

    Τιραμόλα τι κάνεις, που χάθηκες;

  7. Μπλεκ avatar
    Μπλεκ 11/03/2009 14:39:43

    Με έχει κόψει ο φακτορ κανίς , με το τιραμολα δεν μπορώ να ποστάρω...

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/03/2009 14:41:02

    Ξεχάσατε την τοποθέτηση της Μαίρης Ματσούκα ως επικεφαλή του Ευρωψηφοδελτίου. Σπουδαία κίνηση.

  9. Μπλεκ avatar
    Μπλεκ 11/03/2009 14:43:04

    Είναι γεγονός ότι παρασύρθηκα σε κάποια φάση και ήμουν επιθετικός μαζί του.
    Ίσως να έχει και δίκιο...
    Δεν μου πάει να ποστάρω με άλλο ψευδώνυμο...
    Ήδη είμαι αναμονή moderation και με το Μπλεκ

  10. kanis avatar
    kanis 11/03/2009 14:45:10

    Τη Ματσούκα θα αντικαταστήσει ο Σημίτης δηλαδή;
    Ε, ας μπει η σωστή Ματσούκα (που λέει κι ο Θέμος) τουλάχιστον!

  11. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 11/03/2009 14:47:00

    Ο ανθρωπος τους εστειλε στα ειδικα δικαστηρια και παρολα αυτα έκανε τρεις εκλογες για να γινει βραχύβιος πρωθυπουργός. Από που κι ως που ειδηση το τι λεει?

  12. ataktos avatar
    ataktos 11/03/2009 15:06:23

    Helmut -Σε τετοιο συγκεντρωτικο συστημα εχεις απολυτα δικαιο ..

  13. donaE avatar
    donaE 11/03/2009 15:21:34

    Ενα σωρο ανικανοι και πελαγωμενοι που ψαχνουν απεγνωσμενα συνταγες μαρκετινγκ για να επιβιωσουν.Χορτασαμε εξυπνες κινησεις και ελιγμους.

  14. kanis avatar
    kanis 11/03/2009 15:26:02

    donaE

    ...γελάω πολύ, που η τελευταία συνταγή μαρκετινγκ που θα φάμε, μαγειρεμένη στο Καρπενήσι, είναι το "πατριωτικό προφίλ" πασπαλισμένο με άχνη γαλλικής ακαδημίας!

    Μα ΤΟΣΟ ζώα μας θεωρούν!

  15. donaE avatar
    donaE 11/03/2009 15:34:14

    Και εχω προβλημα στο στομαχι...Δεν πιστευω οτι μας θεωρουν ζωα.Μας αγνοουν κανονικα μιας και δεν μας χρειαζονται,οι εκλογες κερδιζονται απο αλλα κεντρα.Η ψηφοφορια εχει μετατεθει.

  16. Factorx avatar
    Factorx 11/03/2009 15:43:38

    Τώρα βρήκε καινούργιο κολπάκι ο Τιραμόλα

  17. Γιώργος Η. avatar
    Γιώργος Η. 11/03/2009 16:37:18

    Μητσοτάκης : Πολύ ιστορία που δε θα μάθουμε ποτέ.
    Πάντως, γνήσιος πολιτικός.

    Παράθεση
    "Δεν ήταν αβλεψία του ΓΑΠ. Αυτή είναι η ατζέντα του, αφελληνισμός και πολυπολιτισμική κοινωνία."
    Πές τα χρυσόστομε!! ΠΡΟΔΟΤΑΡΑΙΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΑΜΑΘΕΙΣ. αφήστε τα παιδιά σας να ζήσουν όπως τους αξίζει!!!

    παράθεση
    "Χορτασαμε εξυπνες κινησεις και ελιγμους."
    Πέστα donaE, αλλά πές τα για όλους ρε κομματοσκυλάκι μου!!

    @7 Εγώ θυμώνω με όλους. Με τη Ρεπούση όμως οργίζομαι, με αυτούς που την έβαλαν ή άφησαν να τα γράψει δε θυμώνω, αλλά περιμένω ...

    Όσο για το φαγητό "πατριωτικό προφίλ". ΕΡΕ κακομοίρες Έλληνες, ακούτε πατρίδα και νομίζετε πως είναι αρρώστια!
    Αρρώστια ρε ζώα είναι που ασχολείστε με το επαγγελματικό ποδόσφαιρο και τσακώνεστε, είναι που δουλεύεται κάθε μέρα για να αγοράσετε καινούρια ρούχα φανταχτερά, είναι που κοιτάτε τα περιοδικά μόδας, είναι που υποστηρίζετε τα κόμματα για να βολέψετε τη γύμνια σας, είναι που σπουδάζετε και δεν έχετε γνώσεις Γυμνασίου και το χειρότερο είναι πως δε το καταλαβαίνετε....Το ακόμα χειρότερο είναι πως δεν αντιδράτε και με κάνετε σα τα μούτρα σας τα βρώμικα.

  18. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 11/03/2009 17:03:27

    Ο Μιλόσεβιτς δεν χρειαζόνταν κατεδαφιστές. Τρελός ήταν, και σαν να μην έφτανε αυτό, ήταν και τσιράκι του Μπούς πατρός. Κατεδάφισε μόνος του όλη τη Σερβία και Γιουγκοσλαβία, και στο τέλος και τον εαυτό του.
    Κάποιοι έχουμε αυταπάτες, γιατί τα κλεμμένα του Σερβικού λαού στις "δικές μας", Ελληνικές και Κυπριακές τράπεζες τα "χάρισε" (με το αζημίωτο).
    Πρέπει να ντρεπόμαστε γι' αυτή την ιστορία.
    Άξιος ηγέτης ο Μιλόσεβιτς, ενώ στον Καιάδα ο Σημίτης! Να χαρώ τη σωστή κρίση!
    Ύστερα απορούμε που ψηφίσαμε πρωθυπουργό, που από την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ έγινε κατευθείαν πρόεδρος κόμματος, χωρίς ενδιάμεσα να διοικήσει ούτε κονικλοτροφείο!

  19. φιδακι avatar
    φιδακι 11/03/2009 17:12:34

    Μπραβο "Κόκκινε Πάνο", συμφωνώ.
    factorx μια χαρα χρησιμοποιείς τις βρωμιες του Μητσοτακη για να πλήξεις - όσο σε παίρνει - τον ΓΑΠ

  20. Μητσοτάκουλας avatar
    Μητσοτάκουλας 11/03/2009 17:15:28

    Όταν ο Μιλόσεβιτς αιχμαλώτιζε στο χακί τους Σέρβους (και στο σακί τα πλούτη τους), ήμουν κι εγώ εκεί.
    Ένώ κάποιοι εχθροί μου στην Ελλάδα φιλοξενούσαν Σέρβους λιποτάκτες της Otpor.

  21. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/03/2009 17:19:41

    Πέστα ρε συ Προφήτη Χρυσόστομε! Πέστα! Πήξαμε στη διαστρέλβωση της πραγματικότητας.

    Κόκκινε Πάνε, κανένας δεν χαρακτήρισε "άξιο ηγέτη" το Μιλόσεβιτς. Όμως ήταν επιλογή της Σερβίας να τον έχει επικεφαλής της και να ασκεί αυτή την πολιτική, έστω και αν υπονόμευσε τη δυνατότητά της να προασπίσει τα εδάφη της και τους σερβικούς πληθυσμούς. ΔΕΝ ήταν επιλογή της να φύγει, αλλά έργο του Άλεξ Ρόντου. Αυτό είναι γεγονός ομολογημένο, δεδομένο και καθόλου συνομωσιολογικό. Έφυγε με "πορτοκαλί τρόπο". Ο Σημίτης, όχι απλώς στον Καιάδα, αλλά στα Τάρταρα της ιστορίας. Αυτός που το τέχνη του καραγκιοζλικίου, που παρέλαβε από τον Ανδρέα, την ανήγαγε σε επιστήμη. Που η μόνη του οικονομική επιτυχία (η ΟΝΕ ήταν έργο Αλέκου Παπαδόπουλου) ήταν το "άσπρισμα" όλου του μαύρου χρήματος που κυκλοφορούσε.

  22. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/03/2009 18:05:34

    Κόκκινε Πάνο, δεν μπορείς να κρίνεις εσύ (ούτε εγώ κοκ) ποιος είναι άξιος ηγέτης μιας ΑΛΛΗΣ χώρας.
    Αυτή είναι η "δυτικόφρονη" αντίληψη που κυριάρχησε στην νεωτερική περίοδο, για να καλύψει τις ωμές αποικιοκρατικές επεμβάσεις.

    Οι Άγγλοι βάφτιζαν τους πάντες "απολίτιστους άγριους", τους οποίους αναλάμαβναν να "εκπολιτίσουν".

    Όσον αφορά Μιλόσεβιτς και Ρόντος, κι εμένα δεν μου άρεσε η πολιτεία Μπους ΙΙ.
    Νομιμοποιούμουν, αν μπορούσα, να τον ανατρέψω ;

  23. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/03/2009 18:26:20

    Χαχαχα
    Δεν είναι, λέει, "Αρχιερέας της Διαπλοκής" :

    "Στον μεγαλοεργολάβο και ιδιοκτήτη της «Πήγασος Εκδοτική» Γιώργο Μπόμπολα, πιστώνεται η ιδέα της αυριανής συνάντησης του Γιώργου Παπανδρέου με τον Κώστα Σημίτη, προκειμένου να πέσουν οι τόνοι της μεταξύ τους αντιπαράθεσης.
    Ο εκδότης του «Έθνους» είχε πρόσφατα συζήτηση εφ' όλης της ύλης με έμπιστο συνεργάτη του Γιώργου Παπανδρέου, στον οποίο μετέφερε την εκτίμησή του ότι
    «το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να κερδίσει τις εκλογές χωρίς τον Σημίτη».
    Ο συνεργάτης μετέφερε τη συζήτηση στον Γιώργο Παπανδρέου, και έκτοτε αναζητείτο φόρμουλα για να κλειστεί το ραντεβού. Η αφορμή δόθηκε από τη δημόσια πρόταση του Θεόδωρου Πάγκαλου για συμμετοχή του Κώστα Σημίτη στο ευρωψηφοδέλτιο, μέσω συνέντευξης στα «Νέα», εφημερίδα του Συγκροτήματος Λαμπράκη δηλαδή, ώστε να μην γίνουν συνειρμοί με το «Έθνος». Και σύμφωνα με τους γνωρίζοντες το εσωκομματικό παρασκήνιο του ΠΑΣΟΚ, οι δηλώσεις Πάγκαλου δεν ήταν τυχαίες".

  24. kanis avatar
    kanis 11/03/2009 18:28:54

    @21 Γιώργος Η.

    Αλλο "πατριωτισμός" με την έννοια και την ουσία της λέξης κι,

    άααααλλο “πατριωτικό προφίλ” ως καρπενησότικη συνταγή τακτικής μάρκετινγκ!!!

    Νομίζω, ότι είναι ευδιάκριτη η διαφορά, σε όσους ζουν σε αυτή τη χώρα και θαυμάζουν τα έργα κι ημέρες της πολιτικού που διαχειρίζεται τα εθνικά μας θέματα!

  25. kanis avatar
    kanis 11/03/2009 18:29:55

    @ 21 Γιώργος Η

    "ζώα" να αποκαλείς τους ομοειδεάτες σου!

  26. ianos avatar
    ianos 11/03/2009 18:45:07

    Παρακολουθώ τα σχόλια για τον Σημίτη.Κατα πλειψηφία υβριστικά εως χυδαία.Ο φανατισμός διαβρώνει την κριση σας.Η ιστορία του Σημίτη μέχρι την ανάληψη της πρωθυπουργίας ήτανε ενος συνεπούς και έντιμου δημοκράτη.Εγινε πρωθυπουργός με την πλειοψηφία του βαθέος ΠΑΣΟΚ να τον υποσκάπτει.Τον ανέχθηκαν γιατι ητανε ο μόνος που θα τους εξασφάλιζε την εξουσία για να συνεχίσουν την μάσα.Παρέλαβε ενα κρατικο μηχανισμό διαβρωμένο απο τα κομματόσκυλα. Θυμηθείτε τους ανεκδιήγητους ηγέτες των ενόπλων δυνάμεων στη κρίση των Ιμιων.Κάποτε θα γίνει κατανοητό γιατι αναγκάστηκε να “ευχαριστήσει” τους Αμερικανούς.Ητανε μόλις δυό μηνών πρωθυπουργός.Δεν ήτανε ασφαλώς “μεγάλος” ηγέτης.Δεν μπόρεσε να ελέξει το κόμμα του .Δεν είχε την ικανότητα να επιλέγει τους καλύτερους(αν είχε και καλύτερους το ΠΑΣΟΚ).Ηταν όμως έντιμοςκαι όταν κατάλαβε τους Τσουκάτους κλπ τους πέταξε έξω.Είχε ακόμα ενα προγραμμα που προσπάθησε να υλοποιήσει.Μπήκαμε στην ΟΝΕ.Βάλαμε την ΚΥΠΡΟ στη ΕΕ.Διοργάνωσε η χώρα ΟΛ.ΑΓΩΝΕΣ.Εγιναν πολλα και σημαντικα έργα.Σιγουρα τα λαμόγια έκαναν πάρτυ.Όμως εγινε κατι.Πέντε χρόνια κυβερνά η ΝΔ.Τι αφήνει.Σκάνδαλα,και τον κρατικό μηχανισμό στα χέρια των μπλέ κηφήνων που τον παρέλαβαν απο τους πράσινους κηφήνες.Κάθε φορά που έρχεται μια νέα κυβέρνηση,τα κομματόσκυλα έχουν ενα και μοναδικό σκοπό.Πως θα διαφθαρούν γρηγορότερα και περισσότερο απο τους προηγούμενους.Και εμείς άβουλοι και μοιραίοι σχολιάζουμε στα blogς και αυτό μας αρκεί.

  27. osaperas avatar
    osaperas 11/03/2009 18:51:52

    Ο Καραμανλής έδιωξε το Σουφλιά. Τον κάλεσε πίσω ύστερα από 5 χρόνια, όταν ήταν ήδη φανερό πως το ρεύμα έφερνε τη ΝΔ στην εξουσία, κάνοντάς το να φανεί σαν εκδήλωση ηγετικής μεγαλοθυμίας.

    Έτσι το κατάλαβες προφήτη; "Εκδήλωση ηγετικής μεγαλοθυμίας"; Εγώ το κατάλαβα ως "καλές σχέσεις με τους νταβατζήδες".

  28. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 11/03/2009 18:54:28

    http://www.youtube.com/watch?v=7MZpezT0vjs


    Γιουγκοσλαβία!

    Πόλεμος πολιτισμών ή κάτι άλλο

  29. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 11/03/2009 19:20:19

    @ Επώνυμος 25
    Ήταν επιλογή της Σερβίας να τον έχει επικεφαλής της, σύμφωνοι, αλλά εξίσου, και οι δικοί μας ηγέτες που επέβαλε κάποτε ο Πιουριφόι, Παπάγοι και Καραμανλήδες Ά', ήταν Ελληνικές επιλογές.
    Ο Μιλόσεβιτς, πρίν γίνει πολιτικός, ήταν (επιτυχημένος) Διοικητής Τράπεζας στο Βελιγράδι. Επελέγη και αναρριχήθηκε (ως ισχυρός και "αναμορφωτής") στην πολιτική ηγεσία από τη Διοίκηση Μπούς πατρός. Καβάλησε το καλάμι, χρησιμοποίησε για την εξουσία του ένα "δυναμικό" τμήμα της πνευματικής ηγεσίας της Σερβίας (και εξίσου χρησιμοποιήθηκε από αυτό). Στη συνέχεια, "εκτός ελέγχου" του πατρός πλέον, επιχείρησε μετά το 1989 να ξεφύγει με τον δικό του παρανοικό τρόπο, από την τύχη των άλλων Ευρωπαίων ηγετών του "υπαρκτού σοσιαλισμού". Με τον τυχοδιωκτισμό του κατέστρεψε τη Γιουγκοσλαβία και τη Σερβία και έντυσε το Σερβικό λαό στα μαύρα.
    Κάποιοι δαιμονοποιείτε τις "πορτοκαλί επαναστάσεις" επειδή, άν και δεξιοί, κάπου σας αρέσει να είμαστε η τελευταία χώρα του "υπαρκτού σοσιαλισμού", δηλαδή χώρα με σταλινικά, ολοκληρωτικά χαρακτηριστικά (ακόμα είμαστε). Για μένα αυτό είναι και λίγο πολιτική σχιζοφρένεια.
    Με αυτά και με αυτά, πώς να κρίνετε (και να κατακρίνετε) μετά δίκαια και αντικειμενικά το Σημίτη; "Πατερούληδες" και "εθνάρχες" νοσταλγείτε, όχι πολιτικούς ευρωπαικού τύπου.

  30. kanis avatar
    kanis 11/03/2009 19:21:08

    @30osaperas

    Τι σύμπτωση!.“καλές σχέσεις με τους νταβατζήδες”, δεν έχει κι ο Σημίτης;
    .

  31. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 11/03/2009 19:33:01

    @ Προφήτης 26
    Τον Μιλόσεβιτς τον ανέτρεψε ο Σερβικός λαός, στη μεγάλη του πλειοψηφία. Ένας λαός πολύπαθος αλλά γενναίος και ευγενής, από τον οποίο ποτέ, παρόλα όσα τράβηξε, δεν ξεκίνησε ούτε μιά τρομοκρατική πράξη, ούτε μια βόμβα σε Ευρωπαική ή Αμερικανική χώρα, ούτε μια αεροπειρατεία. Να μη το ξεχνάμε αυτό.
    Κανένας άλλος δεν μπορούσε να τον ανατρέψει, ούτε Ρόντος, ούτε ο Μπάτμαν.
    Και όλοι έχουν δικαίωμα να κρίνουν τους ηγέτες των άλλων, όπως και όλοι οι ηγέτες κρίνονται απ' όλους. Δεν κατάλαβα; Δεν θα έκρινα, επειδή είμαι Έλλην, το Στάλιν ή τον Χόνεκερ ή τον Πινοτσέτ ή τον Φράνκο ή τον Πόλ Πότ; Η αντίληψη του "δεν κρίνω τους ηγέτες των άλλων", "δεν επεμβαίνω σε εσωτερικές τους υποθέσεις", είναι τυπική σταλινική σοφιστεία. Θυμάστε τον Βιντέλα, τον σώνει και καλά "κεντρώο" κατά ΚΚΕ δικτάτορα της Αργεντινής;
    Πώς θα σας φαινόταν άν δεν έκριναν οι Ιταλοί, οι Γερμανοί ή οι Βούλγαροι τον Παπαδόπουλο και τη χούντα "για να μην επεμβαίνουν σε εσωτερικές υποθέσεις μας";

  32. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/03/2009 19:40:16

    @31 osaperas, η Πολιτική διαδραματίζεται στη σφαίρα του "φαίνεσθαι".
    Τι κατάλαβα εγώ και τι πραγματικά έγινε έχει λίγη σημασία στο επίπεδο των εντυπώσεων.
    Γιατί παραβλέπεις τη διατύπωση : "...κάνοντάς το να φανεί σαν εκδήλωση ηγετικής μεγαλοθυμίας";

  33. oμικρον avatar
    oμικρον 11/03/2009 19:49:07

    Oι περισσοτεροι Ελληνες δεν εχουν αντιληφθει σε ποιο πλαισιο διεξαγεται η πραγματικη πολιτικη σημερα. Καποιοι νομιζουν οτι η πραγματικοτητα ειναι οτι δειχνει η τηλεοραση, οτι γραφουν οι εφημεριδες,οτι λενε οι δημοσκοπησεις. Σημερα η αντιπαραθεση γινεται μεταξυ της Δημοκρατιας, δηλαδη των δυναμεων που που πηγαζουν απο τον λαο, συμπορευονται με το λαο και εργαζονται υπερ αυτου σε εθνικο, σε ευρωπαικο και σε παγκοσμιο επιπεδο, και στις δυναμεις της ολιγαρχιας. Ο Γεωργιος Παπανδρεου πολεμηθηκε οσο λιγοι απο τις δυναμεις αυτες και επικρατησε γιατι ετσι θελησε ο λαος. Εκλεκτηκε ο Κ.Παπανδρεου απο το Λαο για προεδρος του Πασοκ και ο ιδιος ο Λαος θα τον φερει στην εξουσια

  34. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 11/03/2009 20:01:05

    -Για τον Μητσοτάκη, έχετε άδικο, ο επίτιμος σε όσα λέει έχει απόλυτο δίκαιο γιατί όσοι μπορούν να τον διαψεύσουν ή να καταθέσουν αντίθετη επίκαιρη άποψη έχουν πεθάνει

    :-)

    -Έλεος μη συγκρίνεται τον ΚΚ τον Α και τον Ανδρέα με τους επίγονους, είναι σαν να συγκρίνεις τον Πτολεμαίο με τους...Αλεξανδρινούς Παλατιανούς.
    Οι δύο πρώτοι, ανεξάρτητα αν συμφωνεί ή τους "πάει" κάποιος ήταν πολιτικοί με αρχ@@@α ενώ οι υπόλοιποι το αντίστροφο

    -Μιλάτε για τον Σουφλιά και τον Σημίτη, συγνώμη αλλά ...τσάμπα μάγκας δεν γίνεσαι, στην αντιπολίτευση και εγώ διαγράφω όχι 1-2 αλλά 1002

    -Είναι αν μη τι άλλο τραγικό να έχουμε πολιτικούς Γκόρτζους που συνομιλούν εκεί που έφτυναν εχθές, προσθέτοντας κουκιά ...ουπς ψήφους.

    Προσωπικά είμαι έτοιμος ως συνειδητοποιημένο πρόβατο, ουπς πολίτης να ξαναψηφίσω.

    Μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε


    ΥΓ

    Αστο όπως έχω πει θα πάω για μπύρες, γιατί και ο αγαθότερος, τιμιότερος και ικανότερος (λέμε τώρα) άνθρωπος στο πλανήτη να είναι ο ΓΑΠ, στη κλαδική που ράβει κουστούμια θα στηριχθεί.....
    Άντε να φύγουν τα στρουμφάκια να ξαναδούμε τα καλικατζαράκια.....

    Παρεμπιπτόντως, εκεί η περιβόητη εσωτερική έρευνα για τον κ Τσουκάτο και SIEMENS, που είναι?

  35. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 11/03/2009 20:09:34

    34@ Κόκκινος Πάνος, σε σχέση με το ζήτημα της Γιουγκοσλαβίας έχεις απόλυτη αγνοία , ως αναφορά τους βαθύτερους λόγους του ζητήματος…

    O Milosevic κατέκτησε- έφτασε στην εξουσία με όχημα - αφετηρία το Κοσσυφοπέδιο, , ανέπτυξε, χωρίς ιδιαίτερο λογο ανέπτυξε έναν έντονο εθνικισμό με κύριο χαρακτηριστικό την προσπάθεια να παραμερίσει την μειονότητα των κοσοβαρων Αλβανών, πράγμα που οδήγησε χρόνο με το χρόνο σε αντίδραση της απέναντι πλευράς και όπως όλοι γνωρίζουμε η εξέλιξη των πραγμάτων οδήγησε στην απώλεια του Κοσσοβου για τη Σερβία.
    Όταν η Σερβία «έχασε» το Κόσσοβο ο Milosevic δεν είχε λογο ύπαρξης για τη Σερβία, κτλ κτλ. μεγάλη ιστορία όμως,
    ένα νομίζω ότι είναι το ερώτημα, θύμα ή θύτης.

  36. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 11/03/2009 20:27:28

    @ o βουνισιος 37
    Η γνώμη που έχω σχηματίσει, μετά και από πολλές συζητήσεις με φίλους Σέρβους:
    O Τίτο, έξω από το ΝΑΤΟ και το Σύμφωνο της Βαρσοβίας, χωρίς πάτρωνες, μπορούσε να ελέγχει μια χαρά τους πάντοτε απείθαρχους Αλβανούς Κοσοβάρους με το καρότο και το μαστίγιο, για 35 χρόνια.
    Ο Μιλόσεβιτς παρόξυνε τις συγκρούσεις αρχικά ως εντολοδόχος της πολιτικής του Μπούς πατρός (για να αποσταθεροποιήσει την Ευρώπη), αργότερα συνέχισε για δικούς του λόγους (για να επιβιώσει το καθεστώς του).
    Και δεν συγκρούστηκε μόνο με τους Αλβανούς, αλλά κατά σειρά με Σλοβένους, Κροάτες, Βόσνιους, όπως και ήταν σε συνεχή σύγκρουση με τους ίδιους τους Σέρβους που σκεφτόταν διαφορετικά.
    Θύτης ως εντολοδόχος της Αμερικανικής ηγεσίας, θύμα ως μετέπειτα αυτονομηθείς, που τράβηξε δικό του δρόμο. Αλλά το πραγματικό θύμα, αρχικά και μτέπειτα ήταν ο Σερβικός λαός.
    Ο Μητσοτάκης γιατί του προσέφερε στήριγμα;

  37. osaperas avatar
    osaperas 11/03/2009 20:37:58

    @34 προφήτης.
    Δεν παραβλέπω την διατύπωση.
    Γραφεις ότι ο ΚΚ έφερε το ΣΟυφλιά¨"κάνοντάς το να φανεί σαν εκδήλωση ηγετικής μεγαλοθυμίας”;¨

    Σε ποίούς το έκανε να φανεί σαν εκδήλωση ηγετικης μεγαλοθυμίας;

    Στους τρίτους.

    Η άποψη μου είναι ότι ανεξάρτητα ποιες ήταν οι προθέσεις του ΚΚ, " οι τρίτοι" δεν το πήραν σαν εκδήλωση μεγαλοθυμίας αλλά σαν συνειδητή επιλογή του ΚΚ να τα βρει άκρη με τους νταβατζήδες

  38. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 11/03/2009 20:49:49

    Γράφετε φίλοι μου για να έχετε μία διέξοδο ανοικτή. Το ίδιο κάνω και εγώ που πριν γράψω αποφάσισα να ρωτήσω μερικά πράγματα για τον Γιωργάκη, τον Σωτήρα μας. Και ιδού η σοδειά μου...

    ... τον έχουμε παρεξηγήσει το Γιωργάκη, ξέρει και οικονομικά και απ’ όλα ξέρει.

    Έχει και πτυχίο, το ξέρετε;

    Αληθινό, όχι μουσαντένιο.

    Επειδή οι περισσότεροι δεν ξέρετε τί πτυχίο έχει να σας πώ εγώ.

    Κοινωνιολογίας, μιλάω σοβαρά παιδιά.
    Μα την Παναγία.Κοινωνιολογίας.

    Δηλαδή όπως λέμε πατριδογνωσίας, οικοκυρικών, χαρτοκοπτικής, τιγκελού-κοπτοραπτού, και λοιπά.
    Ξέρει τα πάντα για τη διακυβέρνηση της χώρας, τώρα τελευταία μάλιστα κάνει και εντατικό μάθημα στα Ελλήνικος.

    Πέρασε από την ΑΣΟΕΕ (απέξω), από τη Νομική (απέξω) από το Πολυτεχνείο (απέξω), από την Ιατρική (απέξω) και λοιπά, άστα να πάνε, γελάνε και οι κατσίκες και τα πρόβατα στις μάντρες.

    ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΕΣ ΠΕΡΓΑΜΗΝΕΣ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΤΙ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ, ΤΑ ΟΥΦΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

    Παιδιά συγνώμη δεν αντέχω άλλο τη σκεψη αυτή, με έπιασε ταχυπαλμία.

    Τόσος κόσμος στο Πασόκ βρε παλληκάρια, που το ψωνίσατε αυτό το κουνουπίδι;

    Και άν τα παραπ΄νω σας στεναχωρούν άς σοβαρευθούμε λιγάκι.

    Ποιός είπε στον ελληνικό λαό να βάλει στο μπαλκόνι του γλάστρες με χασίς;

    Ποιός χειρίστηκε ελέω Σημίτη 180 δισ δραχμές του ελληνικού λαού για υποθέσεις του ΥπΕξ, χωρίς να αποδώσει λογαριασμούς; Θα πρέπει να πιστέψουμε όσα για την κατανομή των χρημάτων αυτών διαβάσαμε εκείνη την εποχή στα περίπτερα;

    Ποιός είπε στους θρακιώτες μουσουλμάνους να αυτοπροσδιορίζονται εθνικά όπως επιθυμούν; Ξέρει το άξεστο αυτό αμερικανάκι ή άκουσε ποτέ για την συνθήκη της Λωζάνης;

    Είχε κανένας άλλος Έλληνας πολιτικός τις ευχές της Μαντάμ Ώλμπράϊτ, που έλεγε ότι, ο μόνος που ξέρει το περιεχόμενο κάθε συρταριού στο Στέητ Ντηπάρτμεντ είναι ο Γιωργάκης;

    Μετράει αυτό περισσότερο απο το αμερικανικό του διαβατήριο και απο το ότι έχει ορκισθεί στο αμερικανικό σύνταγμα;

    'Η μήπως μετράει επίσης το ίδιο η δήλωση Κίσσιγκερ, όπου πολύ θα ήθελε να περάσει τα γεράματά του σε κάποιο νησί στο Αιγαίο, αλλά με την προϋπόθεση ότι, Πρωθυπουργός της χώρας μας θα είναι ο Γιωργάκης!

    Είναι όντως άξιο απορίας, πώς ακόμα υπάρχουν Έλληνες στην παράταξη του ΠΑΣΟΚ, που αποδέχονται αυτό το άτομο για αρχηγό τους.

    ΠΕΛΙΑΣ

  39. Aloisio Jose avatar
    Aloisio Jose 11/03/2009 20:53:26

    ........ ο ΓΑΠ διαθέτει ικανότητες. (Και το έχει αποδείξει φέρνοντας σε πέρας, μεταξύ άλλων, την αποστολή «κατεδαφίστε τον Μιλόσεβιτς», μαζί με τον φίλο του Άλεξ Ρόντος)..........

    Τι λες ρε μεγάλε??

    Δηλαδή όλες αυτές οι βιαιότητες, οι δολοφονίες, οι εθνοκαθάρσεις στην πρώην Γιουγκοσλαβία,

    που ξεκίνησαν και συνεχίστηκαν από τους Ορθόδοξους Χριστιανούς δεν έπεξαν ρόλο στην κατεδάφιση του Μιλόσεβιτς, της συζύγου και του υιού τους???


    αλλά έπεξε ρόλο ο ΓΑΠ?? για έλεγξε σε παρακαλώ μήπως ο ΓΑΠ απελευθέρωσε τον παλαιοκώστα, προκάλεσε τον αποκλεισμό του γαύρου και του βάζελου και έριξε στη β' εθνική τον ΟΦΗ!!

  40. Μπουγάτσα avatar
    Μπουγάτσα 11/03/2009 20:55:21

    Τι κρίμα που δεν είναι ο Κατσιφάρας στα πράματα

  41. Σπύρος Κρητικός avatar
    Σπύρος Κρητικός 11/03/2009 21:00:45

    δηλαδή οι απανταχού απόγονοι ελλήνων 2ης, 3ης, 5ης, 21ης κλπ γενεάς έχουν το δικαίωμα να αυτοπροσδιορίζονται έλληνες,

    αλλά εδώ στο ελλάδα ντεν υπάρχουν άλλες εθνικές ομάδες??


    ωραίος σεβασμός ανθρωπίνων δικαιωμάτων

  42. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/03/2009 21:11:55

    @41 osaperas
    οι τρίτοι που ενδιαφέρουν είναι το εκλογικό σώμα, απ' το οποίο ζητάνε ψήφο.
    Αυτοί είδαν "ενωτικό πνεύμα".
    Οι "τρίτοι" που εννοείς, οικονομικοί παράγοντες δηλαδή, δεν ασχολούνται με τις εντυπώσεις που προκαλούν οι ενέργειες των πολιτικών. Κάνουν απ' ευθείας συναλλαγές μαζί τους.

  43. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/03/2009 21:12:42

    @34 Κόκκινε Πάνο
    Το να δέχεται κάποιος ΜΟΝΟ "θεωρίες συνωμοσίας" που τον εξυπηρετούν συνιστά τυπική εκσυγχρονιστική, αμερικανική πρακτική.
    Το να επιβάλλει τη «δημοκρατία του» ή τη δικτατορία του, σε όσους θέλει να ελέγχει, επίσης.

    Λες
    1. Ο Μιλόσεβιτς "Επελέγη και αναρριχήθηκε στην πολιτική ηγεσία από τη Διοίκηση Μπούς πατρός". Ήταν ενεργούμενο, δηλαδή δοτός ηγέτης.
    2. "Τον Μιλόσεβιτς τον ανέτρεψε ο Σερβικός λαός ... κανένας άλλος δεν μπορούσε να τον ανατρέψει, ούτε Ρόντος, ούτε ο Μπάτμαν". Ειρωνεία.

    Για να καταλάβω : οι Αμερικανοί είχαν τη δυνατότητα να τον ανεβάσουν στην εξουσία αλλά δεν είχαν την δυνατότητα να τον ανατρέψουν ;

    Έγινε "ανεξέλεγκτος". Η θεωρία Mad Dog. Εκπονηθείσα στο Langley.

    Όταν θέλουμε να ανατρέψουμε κάποιον για να προωθήσουμε τα γεωπολιτικά μας συμφέροντα, ανεξάρτητα του αν υπήρξε φίλος ή εχθρός μας, ξεκινάμε από τα ελεγχόμενα ΜΜΕ καμπάνια ότι έγινε «λυσσαμένο (τρελλό) σκυλί», που πρέπει να ανατραπεί για «να απελευθερωθεί ο λαός».
    Εφαρμόστηκε σε Νοριέγκα, Σανταμ (Butcher of Baghdad) κ.λπ.

  44. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/03/2009 21:18:20

    Συνέχεια του 47
    Το στρατηγείο της ανατροπής του Μιλόσεβιτς βρισκόταν στη Βουδαπέστη.
    ΜΚΟ και άλλα ευαγή ιδρύματα οργάνωναν τις διαμαρτυρίες των φοιτητών και φρόντιζαν για το υλικό που χρειαζόταν.
    Οργανωμένα και πληρωμένα λεωφορεία κουβαλούσαν κόσμο από την επαρχία στο Βελιγράδι. Κλπ κλπ

    Δεν τα λέω εγώ αυτά. Τα είπε κάποιος Σέρβος, από το Νις αν θυμάμαι, που ήταν από τους «αρχηγούς» της «εξέγερσης», στην εκπομπή «Φάκελλοι» του Παπαχελά, 5 χρόνια μετά την ανατροπή Μιλόσεβιτς.
    Θεωρείς και τον Παπαχελά αντι-αμερικανό;
    Μπορείς να καλέσεις την εκπομπή και να ζητήσεις το λινκ για να το δεις.
    Το έψαξα, δεν το βρήκα.

    Ο Μιλόσεβιτς μπορεί να ήταν άγγελος ή τέρας, αλλά δεν δεχόμαστε να αποφασίζει η Αυτοκρατορία κατά το δοκούν τι είναι.
    Για την ιστορική πραγματικότητα έγραψε ο Βουνίσιος @38.

  45. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/03/2009 21:21:33

    Έλεος ρε Φακτορ, τα ανεβάζει λίγο λίγο, και πάλι όχι όλα.

  46. Factorx avatar
    Factorx 11/03/2009 21:44:01

    να μην γράφετε σεντόνια

  47. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/03/2009 21:48:07

    Kαλά ο ΄Κοκκινος Πάνος΄ξέχασε τούς Βομβαρδισμούς στην Γιουγκοσλαβία και θυμάται Μιλόσεβιτς σκέτο..
    Ουτε Τούτζμαν,ουτε Ιζετμπέκοβιτς ,ουτε τά Μουσουλμανικα Τάγματα Θανάτου,ουτε Χόλμπρουκ,ούτε U.C.K.,ούτε Ολμπράϊτ..
    Ο Ευτύχης Μπιτσάκης στην Ουτοπία απαντάει εξαιρετικά σέ διάφορους ΄αντι-εθνικιστές΄πού επι τής ουσίας αποδεικνύονται βαθύτατα Σωβινιστές τού Αμερικανικού Εθνους και τού Αλυτρωτισμού διαφόρων κρατιδίων τών Βαλκανίων..

  48. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/03/2009 21:51:45

    Ξέχασαν ξαφινικά ορισμένοι Απολογητές, τίς Μπόμπες Ουρανίου,την εθνοκάθαρση τού Κοσσόβου,τούς Συμμορίτες τού U.C.K.
    Oι ίδιοι πού έβριζαν τον Τάσσο Παπαδόπουλο(δηλαδή Μητσοτακαίικο ,Σημίτης και κάτι αριστερά απολειφάδια)και πού κράδαιναν ανα χείρας το Σχέδιο Ανάν και χειροκροτούσαν την παράδοση Οτσαλάν...
    Ιδια ομάδα ΄εκσυγχρονισμένων΄ Υποταγμένων..

  49. o kathigitis avatar
    o kathigitis 11/03/2009 22:02:55

    Στα τέλει του δεκάτου εννάτου αιώνα υπήρξε ένας Προθυπουργός της Έλλάδας που τον θυμούνται όλοι για τα έργα του και ας είπε την περίφημη φράση "Δυστυχώς επτωχεύσαμε" Ποιός είναι;
    Στα τέλει του εικοστού αιώνα υπήρξε ένας άλλος Προθυπουργός της Έλλάδας που τον θυμούνται όλοι για τα έργα του και μόνο, χωρίς να πεί τηn παραπάνω φράση. Ποιός είναι;
    Αυτές είναι δύο ερωτήσεις που θα γίνουν στους μαθητές του Σχολικού έτους 2109-20010.
    Δηλαδή μετά 100 χρόνια, είτε το θέλετε είτε όχι κύριοι επικριτές του Σημίτη.

  50. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/03/2009 22:07:29

    Ο Σημίτης θά μπορούσε να είναι υπάλληλος σε Υπουργείο τής Θάτσερ..Εως εκεί.
    Αξιος συνεχιστής τού Μητσοτάκη .
    Ξαναέφερε την Δεξιά και τον Νεοφιλελευθερισμό στην Εξουσία..
    Ολοι οι Υμνητές του τωρα ,που το Νεοφιλελεύθερο Τέρας κατάπιε την Υφήλιο,κρύβονται...

  51. donaE avatar
    donaE 11/03/2009 22:14:57

    @ 53
    Γιατι δεν τους γραφει στα παλια του υποδηματα,λοιπον και καθεται και ασχολειται και βγαζει κακιες ο κ.καθηγητης.Την υστεροφημια του την εχει σιγουρη.

  52. hiong avatar
    hiong 11/03/2009 22:24:22

    @Πελίας
    Ενώ ο Καραμανλής που έκανε διδιακτορικό στο Tufts, γνωρίζει τα πάντα για τη διακυβέρνηση της χώρας. Έλεος, δεν βρήκες κάτι πειστικότερο να καταλογίσεις στον Παπανδρέου; Και ο Σημίτης Νομική τελείωσε, τι σημαίνει αυτό ότι δεν ήξερε από οικονομία; Ας κάνουμε τότε τον Μπαμπινιώτη πρωθυπουργό για να μας σώσει. Για τις χασισόγλαστρες τι να σχολιάσω; Μάλλον είσαι θολωμένος από την ψυχοπαθολογική συντηρητική σου παράνοια, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς. Πετάς στα σκουπίδια όλη την τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία για την αποποινικοποίηση των μαλακών ναρκωτικών. Για το αμερικανικό διαβατήριο τι να πω; Δλδ όλοι οι Ελληνες διιθαγενείς είναι β' κατηγορίας; Σιγά ρε Ελληνάρα χαλάρωσε λίγο! Για τις ρήσεις τις Ολμπράιτ και του Κισσιγκερ μάλλον σε κανένα βιβλίο του Βελοπουλολιακόπουλου τις διάβασες! Νεφιλίμ είσαι αγορίνα μου;

  53. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 11/03/2009 22:28:54

    40@ Κόκκινος Πάνος ετυχε να ζω στην Γιουγκοσλαβία ολόκληρη την εποχή του εμφυλίου, είχα έτσι βιώσει από κοντά (τρόπος του λέγειν) όλα τα γεγονότα, επίσης έτυχε να συζητήσω και με πρωταγωνιστές της εποχής, όλα όσα έκανε σε πολιτικό επίπεδο ο Milosevic είχαν ένα και μοναδικό στόχο την ενίσχυση την πολιτικής του εξουσίας, δεν θα κρίνω εάν ήταν λάθος η σωστό είχε όμως αρνητικές επιπτώσεις για την μετέπειτα πορεία της Σερβίας .
    Πρωταγωνιστικό ρόλο στην πτώση του είχε ο Zoran Djindjic που στη συνέχεια δολοφονήθηκε, από το 1996-1997, όταν και έγινε δήμαρχος του Βελιγραδιού, ο Djindjic είχε καλές σχέσεις με κάποιους πολιτικούς από την Ελλάδα και έρχονταν συχνά εδώ.
    Σε σχέση με τη Σλοβενία την Κροατία και τη Βοσνία υπήρξε μονομερής διακήρυξη της ανεξαρτησίας ως αποτέλεσμα η χρήση βίας ήταν, από τον ομοσπονδιακό στρατό στην αρχή, αναπόφευκτη, από κακή εκτίμηση των πραγμάτων, από συμφέροντα, από εμμονές, όλα μαζί και άλλα οδήγησαν σε όλα αυτά που γνωρίζουμε, κατά τη γνώμη μου εάν είχε επέμβει αποτελεσματικά ο ομοσπονδιακός στρατός στη Σλοβενία
    (ανεξαρτητοποιήθηκε πρώτη) δεν θα γίνονταν τίποτα, νομίζω ότι στην αρχή σκοτώθηκε ένας στρατιώτης! στη Σλοβενία, έγινε ζήτημα, φοβήθηκαν και έκαναν πίσω ( ο στρατός), έτσι άρχισαν όλα, πότε θα τελειώσουν, άγνωστο!.

    Ο τότε πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης μετέβη στο παλε να διαμεσολαβήσει ώστε οι σερβοβοσνιοι να δεχτούν το σχέδιο Βανς και Όουεν το οποίο αργότερα και μετά την καταρχήν συμφωνία στη σύνοδο της βουλιαγμένης απορρίφθηκε από τους Σερβοβόσνιους, στο παλε στη συνέχεια πήγε και ο νυν πρόεδρος της δημοκρατίας κ. Κ. Παπούλιας ως υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας την εποχή εκείνη, η τότε παρέμβαση του ήταν καταλυτική για τη συνέχεια των πραγμάτων( τότε τους Σερβοβισνιους τους είχε "αδειάσει" και ο milosevic)

  54. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/03/2009 22:43:00

    @53
    Ιστορικέ του μέλλοντος
    Εσύ που βλέπεις 100 χρόνια μπροστά.
    Το 2109 θα υπάρχει η πατρίδα μας;
    Αν υπάρχει, παρά τις προσπάθειες Μητσοτάκη-Σημίτη-ΓΑΠ, ας μαθαίνουν τα παιδιά ό,τι αγαπάς.

    Γιατί στη Γιουγκοσλαβία οι παππούδες ξεκινάνε τα παραμύθια στα εγγόνια με τη φράση "Ήταν κάποτε μια χώρα..."

  55. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 11/03/2009 22:47:07

    @ Προφήτης 48
    Νοριέγκα, Σανταμ (όπως και Μιλόσεβιτς) ήταν επίσης τυπικά κατασκευάσματα της Αμερικανικής "νεοσυντηρητικής" γραμμής Κίσσιγκερ - Ρέηγκαν - Μπούς Α' (ένα είδος εντολοδόχοι "διεθνείς προβοκάτορες"). Αυτό ακριβώς λέω. "Λυσσασμένοι", επειδή ήταν φυτευτοί από τους ίδιους τους Αμερικανούς. Αυτη ήταν η πολιτική των νεοσυντηρητικών Ρεπεπουμπλικανών των '80.
    Και το Παρίσι ήταν κέντρο της Ελληνικής αντιδικτατορικής πολιτικής το 1970. Τί σημαίνει αυτό; Κι εμείς κουβαλούσαμε κόσμο από την επαρχία στο Πολυτεχνείο. Κι εμείς είχαμε ΜΚΟ. Θυμάται κανείς την Ελληνοευρωπαική Κίνηση Νέων; Κι εμείς παίρναμε γραμμή από Deutsche Welle και BBC. Έχετε τόσο βραχεία μνήμη;

  56. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 11/03/2009 22:47:56

    @ Προφήτης 48
    Νοριέγκα, Σανταμ (όπως Μιλόσεβιτς) ήταν επίσης τυπικά κατασκευάσματα της Αμερικανικής "νεοσυντηρητικής" γραμμής Κίσσιγκερ - Ρέηγκαν - Μπούς Α' (ένα είδος εντολοδόχοι "διεθνείς προβοκάτορες"). Αυτό ακριβώς λέω. "Λυσσασμένοι", επειδή ήταν φυτευτοί από τους ίδιους τους Αμερικανούς. Αυτη ήταν η πολιτική των Ρεπεπουμπλικανών των '80.
    Και το Παρίσι ήταν κέντρο της Ελληνικής αντιδικτατορικής πολιτικής το 1970. Τί σημαίνει αυτό; Κι εμείς κουβαλούσαμε κόσμο από την επαρχία στο Πολυτεχνείο. Κι εμείς είχαμε ΜΚΟ. Θυμάται κανείς την Ελληνοευρωπαική Κίνηση Νέων; Κι εμείς παίρναμε γραμμή από DW και BBC. Έχετε τόσο βραχεία μνήμη;

  57. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 11/03/2009 22:48:14

    @ 48
    Νοριέγκα, Σανταμ (όπως Μιλόσεβιτς) ήταν επίσης τυπικά κατασκευάσματα της Αμερικανικής "νεοσυντηρητικής" γραμμής Κίσσιγκερ - Ρέηγκαν - Μπούς Α' (ένα είδος εντολοδόχοι "διεθνείς προβοκάτορες"). Αυτό ακριβώς λέω. "Λυσσασμένοι", επειδή ήταν φυτευτοί από τους ίδιους τους Αμερικανούς. Αυτη ήταν η πολιτική των Ρεπεπουμπλικανών των '80.
    Και το Παρίσι ήταν κέντρο της Ελληνικής αντιδικτατορικής πολιτικής το 1970. Τί σημαίνει αυτό; Κι εμείς κουβαλούσαμε κόσμο από την επαρχία στο Πολυτεχνείο. Κι εμείς είχαμε ΜΚΟ. Θυμάται κανείς την Ελληνοευρωπαική Κίνηση Νέων; Κι εμείς παίρναμε γραμμή από DW και BBC. Έχετε τόσο βραχεία μνήμη;

  58. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 11/03/2009 22:48:40

    @ Σπύρος 51
    Τύς Βομβαρδισμούς στην Γιουγκοσλαβία φυσικά δεν τους ξέχασα, ούτε και θυμάμαι Μιλόσεβιτς σκέτο: Μιλόσεβιτς = νεοσυντηρητική εξωτερική πολιτική Κίσσιγκερ - Ρέηγκαν - Μπούς. Οι Αμερικανοί πήγαν να ξεπλύνουν το δικό τους έγκλημα μ' ένα ακόμα μεγαλύτερο. Αποτέλεσμα ο σημερινός τραγέλαφος του "ανεξάρτητου" Κοσόβου. Ακριβώς όπως και σο Ιράκ, όπου ο δικός τους προστατευόμενος Σαντάμ έγινε το πρόσχημα για την εισβολή.
    Τούτζμαν,Ιζετμπέκοβιτς κτλ ήταν δευτερογενή παράγωγα του Μιλόσεβιτς, δηλαδή της ίδιας της πολιτικής του Μπούς Α' και Πενταγώνου. Έβαλαν τους λαούς να σκοτωθούν για να εξασθενήσουν την Ευρώπη.

  59. Κόκκινος Πάνος avatar
    Κόκκινος Πάνος 11/03/2009 22:51:41

    @ 48
    Tυπικά κατασκευάσματα της "νεοσυντηρητικής" γραμμής Κίσσιγκερ - Ρέηγκαν - Μπούς Α' (ένα είδος εντολοδόχοι "διεθνείς προβοκάτορες") ήταν επίσης Νοριέγκα, Σανταμ. Αυτό ακριβώς λέω. "Λυσσασμένοι", επειδή ήταν φυτευτοί από τους ίδιους τους Αμερικανούς. Αυτη ήταν η πολιτική των Ρεπεπουμπλικανών των '80.
    Και το Παρίσι ήταν κέντρο της Ελληνικής αντιδικτατορικής πολιτικής το 1970. Τί σημαίνει αυτό; Κι εμείς κουβαλούσαμε κόσμο από την επαρχία στο Πολυτεχνείο. Κι εμείς είχαμε ΜΚΟ. Θυμάται κανείς την Ελληνοευρωπαική Κίνηση Νέων; Κι εμείς παίρναμε γραμμή από DW και BBC. Έχετε τόσο βραχεία μνήμη;

  60. Κόκκινος Πάνος avatar
    Κόκκινος Πάνος 11/03/2009 22:52:32

    @ Σπύρος 51
    Τύς βομβαρδισμούς στην Γιουγκοσλαβία φυσικά δεν τους ξέχασα, ούτε θυμάμαι "Μιλόσεβιτς σκέτο": Μιλόσεβιτς = νεοσυντηρητική εξωτερική πολιτική Κίσσιγκερ - Ρέηγκαν - Μπούς, αυτοί πάνε πακέτο. Οι Αμερικανοί πήγαν να ξεπλύνουν το δικό τους έγκλημα μ' ένα ακόμα μεγαλύτερο. Αποτέλεσμα ο σημερινός τραγέλαφος του "ανεξάρτητου" Κοσόβου. Ακριβώς όπως και σο Ιράκ, όπου ο δικός τους προστατευόμενος Σαντάμ έγινε το πρόσχημα για την εισβολή.
    Τούτζμαν,Ιζετμπέκοβιτς κτλ ήταν δευτερογενή παράγωγα του Μιλόσεβιτς, δηλαδή της ίδιας της πολιτικής του Μπούς Α' και Πενταγώνου. Έβαλαν τους λαούς να σκοτωθούν για να εξασθενήσουν την Ευρώπη.

  61. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/03/2009 23:10:56

    Οχι μονον την εξασθενηση τής Ευρώπης ,Πάνο.Και μην ξεχνάς τον Ρόλο τών Γερμανών ,και φυσικά και τού Βατικανού,έστω και δευτερευόντως,ως πρός την Κροατία.
    Δημιούργησαν ένα καρκίνωμα σαν το Κόσσοβο στά Βαλκάνια,ενίσχυσαν την Τουρκική επιρροή στην περιοχή-βεβαια τα ιδια κάνει ο Ομπάμα τώρα και μάλλον οσοι έβγαλαν Αμερικανικες σημαιες,θα τις ξανακρύψουν-έφτιαξαν ένα Προτεκτοράτο σαν την Βοσνία μέ πλήρη καταπίεση τής Σερβικης Μειονότητας και ενίσχυσαν τον αλυτρωτισμό τών Σκοπιανών..
    Δεν ειναι και λίγα..
    Και τελικά επέτρεψαν στούς δεδηλωμένους Ναζιστές Τούτζμαν και Ιζετμπέκοβιτς να πεθάνουν σπίτια τους ενώ τον Μιλόσεβιτς τον έστελναν στην Χάγη..
    Υ.Γ.
    Οσο για τον Ζιζιτς ήταν το απόλυτο τσιράκι τών Αμερικανών..
    Τοσο εξόφθαλμο οσο και ο δικος μας ο Πιπινέλης...

  62. o kathigitis avatar
    o kathigitis 11/03/2009 23:19:56

    donaE @ 53 Αμφιβάλεις ότι την έχει;
    Προφήτης @58 Εγώ δεν είπα στους Έλληνες μαθητές.

  63. Σπύρος avatar
    Σπύρος 11/03/2009 23:25:59

    Μετά απο 100 χρόνια μπορεί να ανακαλυφθεί καμιά Αγιογραφία τού Βέλτσου για τον Σημιτη..
    Θαναι ο μοναδικός που θα ασχοληθεί μαζί του...
    Δυστυχώς ο έτερος θαυμαστής ο μέγας Πρετεντέρης ,άλλαξε γραμμή,αλλά ποτέ δεν ξέρει κανεις τι γινεται.
    Ισως στά 80 ξαναγράψει για τους πρωινους καφεδες που επινε με τον Σημίτη.

  64. donaE avatar
    donaE 11/03/2009 23:28:40

    @ 68
    Για μενα κακως παιζει στα παιχνιδια τους.

  65. Πολυφάγος avatar
    Πολυφάγος 11/03/2009 23:28:56

    Ο Σημίτης είναι σαν τις μετοχές. Όταν η τιμή τους έχει καταβαραθρωθεί και όλοι τις έχουν ξεγραμμένες, τότε και μόνο τότε όλοι σπεύδουν να τις αγοράσουν σαν τρελοί.

  66. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/03/2009 23:51:07

    Η συζήτηση ξέφυγε. Σε όσους το παρακολουθούν ακόμα, τι πιστεύετε :
    Μπορεί ο ΓΑΠ να κερδίσει εκλογές χωρίς Σημίτη;

    Ο Μπόμπολας δεν το πιστεύει.
    Γι' αυτό προκάλεσε την αυριανή συνάντηση.

    Η προσέγγιση βοηθάει τον ΓΑΠ;

  67. o kathigitis avatar
    o kathigitis 11/03/2009 23:52:09

    @70
    Συμφωνώ

  68. kanis avatar
    kanis 11/03/2009 23:58:09

    @72
    Αν τα βρει με το Σημίτη, θα έχει σημαντική διαρροή ψήφων προς ΣΥΡΙΖΑ κλπ

  69. Σπύρος avatar
    Σπύρος 12/03/2009 00:13:42

    Ο Γ.Α.Π. επαγγέλλεται στροφή πρός το Κράτος Δικαίου,πού επι τής ουσίας υποδηλώνει και αυτοκριτική μιας και υπήρξε και Υπουργός τού μόνιμου Βουλευτή Πειραιά..
    Ο μόνιμος Βουλευτής Πειραιά εκφράζει το ακριβώς αντίθετο,βάσει και τών πεπραγμένων του..
    Αυτά τά δυό πώς ταιριάζουν??

  70. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/03/2009 00:47:44

    Οι διαφωνίες, κατ' εμέ, είναι προσωπικές όχι πολιτικές.
    Και οι δυο επαγγέλλονται την εκσυγχρονιστική, φιλοαμερικανική, πολιτική που ακολούθησαν 1998-2004.
    Αν θα το επιτύχουν εκλογικά είναι το ζήτημα.
    Κι εγώ τείνω προς την άποψη του @74 kanis.
    Αλλά ο χωρος του ΠΑΣΟΚ ενώνεται στην προοπτική εξουσίας.

  71. Σπύρος avatar
    Σπύρος 12/03/2009 01:19:52

    Διαρροή ψήφων πρός ΣΥΡΙΖΑ δύσκολα θα υπάρξει..
    Ηδη το Αλαβαναίϊκο τμήμα θυμήθηκε τίς Σταλινικές πρακτικές και προσπαθεί να αποκλείσει την Ανανεωτική πτέρυγα ...
    Οταν στον ΣΥΡΙΖΑ κυβερνάνε Νταβανέλοι και Ρινάλντιδες και διάφορα άλλα παρακλάδια αριστερίστικου τύπου και εκδρομείς στον Γκρουέφσκυ δύσκολα θα υπάρξει ανάκαμψη..
    Πιθανώς μάλιστα να υπάρξει και μερική διάσπαση ή αποχώρηση στελεχών.

  72. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/03/2009 01:52:52

    Δεν έχει πραγματική βάση στην κοινωνία η ακλόνητη, δήθεν, πεποίθηση του δημοσιογραφικύ σιναφιού ότι ο ΓΑΠ είναι ο επόμενος πρωθυπουργός.
    (Κι ο Μπόμπολας συμφωνεί - κάτι θα ξέρει)
    Με αφετηρία αυτό ψάχνω πως θα διαμορφωθεί το πολιτικό σκηνικό.
    Έχεις δίκιο για Συριζα, ενδέχεται διάσπαση, αλλά αν γυρίσει ο Σημίτης και υπάρξουν διαρροές πασόκων -πράγμα δύσκολο γιατί συσπειρώνονται μόλις δουν εξουσία- που θα κατευθυνθούν;
    Στο ΚΚΕ δύσκολο έως απίθανο. Σε ΝΔ-ΛΑΟΣ ούτε. Μπορεί να έχουν τύχη οι "οικολόγοι".
    Αλλά, αν ο Συριζα εκδηλώσει ανοιχτά τα εσωτερικά προβλήματα, οπότε θα καταρρεύσει εκλογικά, πιθανό να ανέβει ο δικομματισμός. Πόλωση εκατέρωθεν.

  73. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 12/03/2009 07:33:29

    Τα έργα δεν τα έκανε όλα ο Σημίτης.

    Το μετρό το ξεκίνησε ο Μάνος, το ίδιο και την Εθνική. Το ζήτημα με το μετρό ήταν να ξεκινήσει, όπως απέδειξε και η περίπτωση της Θεσσαλονίκης. Τα Σπάτα τα είχε κλείσει ο Μητσοτάκης και τα άργησε για κανένα χρόνο ο Ανδρέας για να επαναδιαπραγματευτεί τους όρους της σύμβασης με τους Γερμανούς. Ξεκίνησαν τελικά το 1995. Αυτά που έκανε τελικά ο Σημίτης ήταν η Αττική οδός και το Ρίο-Αντίρριο, που ο Λαλιώτης το έδωσε ΣΥΝΟΛΙΚΑ στους Γάλλους και δεν χρειάστηκε να κάνει τίποτα. Δηλαδή απλώς το ανέθεσε χωρίς πολλά-πολλά. Η Εγνατία έγινε μόνον στα εύκολα κομμάτια της στις πεδιάδες. Τα περισσότερα δύσκολα έμειναν χωρίς να δημοπρατηθούν καν. Μόνον η παράκαμψη Καστανιάς και το Γιάννενα-Ηγουμενίτσα δημοπρατήθηκαν επί Σημίτη. Τα υπόλοιπα δύσκολα δημοπρατήθηκαν (δηλαδή: μελετήθηκαν κιόλας) επί μπαρμπα-Γιώργου Όσοι έχετε περάσει την παράκαμψη Καβάλας θα πάθετε πλάκα με την προχειρότητα στο σχεδιασμό του έργου. Πραγματική σκοτώστρα. Νομίζω ότι δεν υπάρχει άλλο έργο που να δείχνει περισσότερο από όλα την πραγματική ποιότητα ("πχιότητα") Σημίτη: να κάνουμε έργα να φανούμε, να φάνε και οι δικοί μας. Το είχε πει κι ο Λαλιώτης: να γίνουν κι ας μην είναι και πολύ καλά. Να γίνουν μόνο!

    Ο Σημίτης αυτό που έφερε είναι ηθική διάβρωση. Όχι με την έννοια του ηθικισμού και της "κατάπτωσης ηθικών αξιών", αλλά με την έννοια της αλλοίωσης των κοινωνικών αξιών. Ποτέ του δεν άκουσε το λαό, μόνον στο ασφαλιστικό όταν κινδύνεψε να χάσει την εξουσία. Φέρθηκε αλαζονικά σε όλα τα επίπεδα. Η ΟΝΕ είναι επιτυχία Στέφανου Μάνου και Αλέκου Παπαδόπουλου. Ο Σημίτης έδρεψε τους καρπούς του πενηντάρικου στη βενζίνη που έβαλε ο Μάνος και των αντικειμενικών κριτηρίων που έβαλε ο Παπαδόπουλος. Ξεπούλησε όλα τα εθνικά θέματα για να έχει σχέσεις με τον ξένο παράγοντα, ξεκίνησε την κατεδάφιση πατρίδας-θρησκείας στα σχολεία και την κοινωνική ζωή και ανέπτυξε στο έπακρο τα νεοπλουτίστικα χαρακτηριστικά του Νεοέλληνα. Η καταπίεση στην έκφραση ήταν παροιμιώδης. Δεν τολμούσες να κάνεις κριτική και έπεφταν να σε φάνε ότι "πώς μιλάς έτσι για τον πρωθυπουργό της χώρας" κι από απέναντι να μην υπάρχει κανένας να μιλήσει για την "αντίθετη άποψη".

    Ο δεξιός Σημίτης ένα καλό έκανε και αυτό ήταν ότι εμπέδωσε στο ΠΑΣΟΚ την αντίληψη ότι με τα σοσιαλιστικά καραγκιοζλίκια του Ανδρέα της δεκαετίας του 80 η χώρα δεν μπορεί να πάει μπροστά. Αυτό όμως το είχε κάνει και ο ίδιος ο Ανδρέας την περίοδο 1993-1995, που είναι κατά τη γνώμη μου η καλύτερη πρωθυπουργία που έχει γνωρίσει ο τόπος τουλάχιστον μεταπολιτευτικά και από τις καλύτερες ευρύτερα. Ο Ανδρέας βέβαια δεν αποκήρυξε το δικό του παρελθόν, απλώς φέρθηκε σαν σοβαρός ηγέτης επιτέλους και αν το είχε κάνει από τη δεκαετία του 1980 η Ελλάδα σήμερα θα ήταν διαφορετική και το Κυπριακό ίσως λυμένο υπέρ του Ελληνισμού, το δε Σκοπιανό δεν θα υπήρχε καν.

    Όσοι υποστηρίζετε τον Σημίτη καταλαβαίνω πολύ καλά γιατί το κάνετε γιατί πέρασα κι εγώ από φάση υποστήριξής του. Ήταν μια αναλαμπή στα γενικοτερα οικονομικά σκατά που έβγαζε τότε η χώρα (και που δεν είχε προλάβει να διορθώσει η διετής νέα διακυβέρνηση Ανδρέα). Ήταν δύναμη σύγκρουσης με το παλιό εκείνο ΠΑΣΟΚ που ήθελε συνέχιση της πολιτικής της δεκαετίας 80. Εξέφραζε το στόχο της ΟΝΕ, μόνο αυτός και κανένας άλλος στην πολιτική σκηνή και ήταν συνεπώς ο άνθρωπος που θα τραβούσε μπροστά. Υπάρχει όμως ένα μεγάλο αλλά: ότι η χώρα δεν ήταν και δεν είναι τα σκατά που άφησε πίσω του το ΠΑΣΟΚ του 80. Ο Σημίτης συγκρίνεται στην πραγματικότητα με εκείνο το ΠΑΣΟΚ γι' αυτό βγαίνει "ηγέτης" και όλα τα σχετικά. Όμως ο Σημίτης στάθηκε πολύ υποδεέστερος των περιστάσεων. ΔΕΝ ήταν αυτός που έβαλε τη χώρα στην ΟΝΕ, τελικά, γιατί δεν έκανε και πολλά για να γίνει αυτό. Σήμερα έχω μετανιώσει που πέρασα από φάση υποστήριξης Σημίτη. Είναι από τα πράγματα που αν είχα ξανά την ευκαιρία στη ζωή μου θα τα έκανα διαφορετικά. Κι έχω μετανιώσει γιατί κατάλαβα ότι δεν είναι "αυτή η Ελλάδα" που είπε ο κυρ-Σημίτης τότε. Είναι κατά βάθος πολύ καλύτερη, αλλά οι Σημίτηδες, οι κάθε Σημίτηδες, που την κρατάνε εκεί πίσω.

  74. Blue_coumparos avatar
    Blue_coumparos 12/03/2009 08:51:13

    Με τέτοια μυαλά που πορευόμαστε, αποδεικνύουμε ότι η Ελλάδα είναι κατά βάθος πολύ χειρότερη από αυτήν που είπε ο Σημίτης τότε....
    Ας είναι καλά ο άνθρωπος... Κάποιοι Έλληνες του χρωστάμε ακόμα την ελπίδα!...

  75. Σπύρος avatar
    Σπύρος 12/03/2009 10:23:07

    Ε φυσικά..
    Δεν ΄΄χωραγε΄ο Λογιστής στην Ελλάδα..
    Γι΄αυτό μαράζωσε ο δόλιος...
    Μόνον πού φέρθηκε σάν τον χειρότερο κλητήρα δημόσιας υπηρεσίας..
    Κράτησε την καρέκλα τού βουλευτάκου με νύχια και με δόντια..αυτός ο πρώην ΄τεράστιος΄πρωθυπουργός που ολη η Ευρώπη τον ήθελε γιά ΄Σοφό΄..
    Και μετά κατηγορούμε τον Κίμωνα Κουλούρη............

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.