#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/11/2012 09:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το υποκριτικό ταλέντο του Αρχηγού ΓΕΝ



Η περίοδος που διανύουμε είναι πέραν από κάθε αμφιβολία εξαιρετικά κρίσιμη για το μέλλον της Χώρας. Ο πρωθυπουργός δίνει ένα σκληρό και πολυμέτωπο αγώνα στην Ευρωπαϊκή ένωση αφενός για να εξασφαλίσει την οικονομική βοήθεια που χρειάζεται η Ελλάδα για να ανακάμψει και αφετέρου για να πείσει τους, δύσπιστους πια, εταίρους μας ότι ήμαστε πλέον μια χώρα αξιόπιστη και σταθερή στις δεσμεύσεις της.

Αντίθετα με ότι συμβαίνει στο εξωτερικό είναι αυτά που διαδραματίζονται στο εσωτερικό και μάλιστα από πρόσωπα που κατέχουν εξέχοντες θεσμικούς ρόλους όπως αυτός του αρχηγού του Πολεμικού Ναυτικού.

Μία εβδομάδα έχει περάσει από τότε που ο Αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού αποφάσισε να κάνει την «επανάσταση» του. Ο τρόπος που διάλεξε ήταν να στείλει ένα έγγραφο, στην ουσία,  προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου και να ζητά την παρέμβασή της στο υπουργείο οικονομικών για τη μη φορολόγηση του εφάπαξ των στελεχών.

Είναι σαφές, ότι  η τάξη των ένστολων και ιδιαίτερα των στρατιωτικών δοκιμάζεται απάνθρωπα σκληρά με τα νέα μέτρα και τα αναγραφόμενα στο έγγραφο του Α/ΓΕΝ είναι πέρα για πέρα σωστά και γνωστά σε όλους εδώ και καιρό. Όμως, η πράξη του αρχηγού είναι  το λιγότερο υποκριτική και κατακριτέα  γιατί γνώριζε, όπως και οι άλλοι αρχηγοί και ο ΑΓΕΕΘΑ, την κατάσταση που επρόκειτο να  διαμορφωθεί  στα οικονομικά των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, δεδομένου ότι ο ίδιος ο ΑΓΕΕΘΑ είχε ενημερώσει, πριν τα μέτρα, τα στελέχη λέγοντας ότι «…Διεξάγω αγώνα μαζί με τους Αρχηγούς των όπλων στο υπουργείο οικονομικών …».

Ο Α/ΓΕΝ, ως άριστος συνεχιστής των πρακτικών αυτών που τον διόρισαν αρχηγό, προσπαθεί με την πράξη του αυτή να διασώσει την υστεροφημία του και να ανεβεί στην εκτίμηση των στελεχών του Πολεμικού Ναυτικού τα οποία, στην πλειοψηφία τους,  δεν τον  εκθειάζουν ούτε ως άνθρωπο ούτε ως αρχηγό. Στο πλαίσιο αυτό είναι και η συνέντευξη που έχει δώσει σε αθηναϊκή εφημερίδα, οι οποία με τη σειρά της την έχει κάνει πρωτοσέλιδο, αδιαφορώντας για το μήνυμα που εκπέμπει κυρίως στο εξωτερικό και ιδιαίτερα στους εξ ανατολών συμμάχους. Απτή απόδειξη της μεθόδευσης του σκηνικού που στήθηκε αποτελεί το γεγονός ότι ο ίδιος δημοσιογράφος που πήρε την συνέντευξη μία ημέρα πριν να δημοσιευθεί η συνέντευξη ανάρτησε στο διαδίκτυο αυτούσιο το έγγραφο που Α/ΓΕΝ.  

Η παραδοχή από τον Α/ΓΕΝ, ότι ηγείται ενός όπλου που το ηθικό του  έμψυχου  υλικού του  έχει πληγεί  φανερώνει πρώτα απ’ όλα την δική του έλλειψη ηγετικών προσόντων , γιατί η βασική  δουλειά του κάθε αρχηγού είναι να διατηρεί το όπλο, που ηγείται, σε άριστη κατάσταση από πλευράς υλικού αλλά κυρίως από την πλευρά του προσωπικού. Υπογραμμίζουμε την ύπαρξη  παλαιότερων  δημοσιευμάτων που αναφέρονται σε πράξεις  του προαναφερόμενου αρχηγού που μάλλον επιβαρύνουν αισθητά  το πληγέν ηθικό του προσωπικού  του Πολεμικού Ναυτικού , το οποίο πρόσφατα θυμήθηκε να στηρίξει με το κοινοποιηθέν προς όλο το ΠΝ  έγγραφο του (Η παρακμή χτυπά την πόρτα του Πολεμικού Ναυτικού)

Ο Α/ΓΕΝ, θα έπρεπε να είναι συνετός όταν μιλά για «αδικία», «δυσπιστία», «άνιση μεταχείριση», «αμφισβήτηση», «έλλειψη προοπτικής» των στελεχών από τις επελθούσες αλλαγές στις αποδοχές, γιατί οι αλλαγές αυτές έχουν λειτουργήσει προσθετικά στην κατάσταση που ο ίδιος έχει δημιουργήσει ,εδώ και καιρό, με τις οδηγίες του για την χαμηλή βαθμολόγηση των ικανοτήτων των στελεχών, με τις μεταθέσεις τους, με τις διακρίσεις σε κομματικούς πελάτες αυτών που τον τοποθέτησαν στην θέση του,  με την ιδική μεταχείριση υμετέρων και με την σκανδαλώδη μεταχείριση συγγενών του (πρώτου βαθμού).

Η αναφορά του στη δεδομένη δημιουργία «μεγάλου κύματος φυγής» μοιάζει σαν να απευθύνει πρόσκληση στα στελέχη να το κάνουν. Θα ήταν πολύ πιο αντρίκειο  και θα φανέρωνε ηθικό ανάστημα αν τα δίδασκε διά του παραδείγματος υποβάλλοντας, έστω και τώρα την τελευταία στιγμή, την παραίτηση του. Με αυτόν τον τρόπο θα έδειχνε ότι αυτά που λέει τα εννοεί και δεν είναι χαμηλού επιπέδου λαϊκισμός   που του υπαγόρευσαν  οι ένστολοί ψευτοσυνδικαλιστές του επιτελικού του γραφείου.

Αναμένουμε την αντίδραση της  πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας , που είναι αποδέκτης του έγγραφου, πρωτίστως όσον αφορά την ουσία που είναι η διάσωση του εφάπαξ, αλλά και όσον αφορά την πράξη του Α/ΓΕΝ , στον οποίο δεν έχει κανένα λόγο να φέρεται με το γάντι όταν αυτός προσπαθεί να βγάλει την ουρά του απέξω εμφανιζόμενος στα στελέχη ως προστάτης  των δικαιωμάτων τους, τα οποία υπονομεύονται από τους πολιτικούς προϊσταμένους τους.

Ανεξάρτητα της αντίδρασης του ΥΕΘΑ , η άποψη μας είναι ότι το θέμα ξεφεύγει του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και αγγίζει πλέον τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, τον οποίον καλούμε να πράξει τα δέοντα για την περίπτωση ενός ανώτατου αξιωματικού που αψηφώντας τον θεσμικό ρόλο του παραχωρεί συνεντεύξεις που θίγουν την Εθνική άμυνα και προκαλούν ανεπανόρθωτη ζημία, γιατί υπονομεύουν την αποτελεσματικότητα της Ελληνικής αποτροπής.

Κύριε Πρωθυπουργέ  δεν έχετε πλέον κανένα  λόγο να διατηρήσει στη θέση του αυτόν τον Α/ΓΕΝ που ο ίδιος παραδέχεται με τα λεγόμενά του, στο  έγγραφο του, ότι  δεν έχει διατηρήσει ψηλά το ηθικό των στελεχών και  εμμέσως  τα εμβολιάζει με την σκέψη της φυγής, ενώ ταυτόχρονα κινδυνολογεί λέγοντας  ότι η φυγή  θα «ενεργοποιήσει σειρά άλλων παρενεργειών». Όμως, δεν πρέπει να του χαρίσετε την ευκαιρία μίας ηρωικής εξόδου που θα οδηγούσε στη διαδοχή του από τον επόμενο ή μεθεπόμενο στην ιεραρχία, δηλαδή σε έναν νέο Α/ΓΕΝ ευκαιρίας. Υπάρχει και η πρόβλεψη της διαθεσιμότητας, ώστε να τηρηθούν οι νομικές διαδικασίες  που θα δικαιώσουν ή θα καταδικάσουν τις ενέργειές του.

Κύριε Πρωθυπουργέ απαλλάξτε το Πολεμικό Ναυτικό από τα φαντάσματα του παρελθόντος και δώστε του έναν άξιο αρχηγό που θα αναδείξει την  υπερηφάνεια που το διακρίνει την οποία έχει κερδίσει με αγώνες και αίμα.

Ειδικός Συνεργάτης         

ΥΓ

Οι διορισμένοι, πρώην στρατηγοί/ναύαρχοι,  υφυπουργοί  τι κάνουν εδώ και μία εβδομάδα που έχουν λάβει το έγγραφο; Η απάντηση και αυτή τη φορά είναι απολύτως τίποτα και γενάτε το ερώτημα «ποιος ο λόγος της  ύπαρξής τους στο υπουργείο;».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΣΧΑΡΕΥΣ avatar
    ΕΣΧΑΡΕΥΣ 25/11/2012 07:49:05

    Ο Ειδικός Συνεργάτης ξεχνάει να μας πεί, αν το αίτημα του Α/ΓΕΝ για τη μη φορολόγηση του εφάπαξ των αξιωματικών, είναι ορθό, κατάλληλο και επίκαιρο.

    Επίσης δεν μας λέει αν το όσα αναφέρει ο Α/ΓΕΝ στην επιστολή του είναι πραγματικά περιστατικά, ή μήπως είναι μυθεύματα που τα έβγαλε από το μυαλό του.

    Το συνταγματικό δικαίωμα και νομική υποχρέωση του Α/ΓΕΝ είναι να κάνει, μεταξύ των άλλων, και όσα αναφέρει ο Α/ΓΕΝ στην επιστολή του προς τον προϊστάμενό του Υπουργό Εθνικής ‘Άμυνας.

    Ειδικέ Συνεργάτη ερωτάσαι:

    Είσαι υπέρ των περικοπών του εφάπαξ σε αυτούς που δεν μπορούν να αντιδράσουν (στρατιωτικοί);;;
    Εσύ τι έκανες, ή τι σκοπεύεις να κάνεις για αυτό;;

    Το κομματικό μίσος και η προσωπική εμπάθεια ποτέ δεν ωφέλησαν κανένα.

    Εσχαρεύς

    • ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ avatar
      ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ @ ΕΣΧΑΡΕΥΣ 25/11/2012 10:53:36

      ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΣΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΩΜΑ Ο κ. ΑΡΧΗΓΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΝΕΙ ΣΕΝΑΡΙΑ (ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΚΑΘΑΡΑ ΒΛΕΨΕΙΣ) ΕΙΣΑΙ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΣ. Ο ΙΔΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΣΕΠΩΣΕΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΠΑΞ , ΕΓΙΝΕ ΑΡΧΗΓΟΣ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ, ΒΟΛΕΨΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ .............. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΠΝ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ (ΟΠΩΣ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΙ). ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ. ΕΑΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΛΕΙΣΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΑΜΕΣΟ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΤΟΥ ΤΟΝ κ. ΑΓΕΕΘΑ ή και στον κ. ΥΠΟΥΡΓΟ. ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ. ΕΔΩ Ο ΚΣΟΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο κ. ΑΓΕΝ "ΠΑΙΖΕΙ" ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΓΡΑΦΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ. ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ.

    • KRITHS avatar
      KRITHS @ ΕΣΧΑΡΕΥΣ 25/11/2012 11:30:03

      ΦΙΛΑΡΑΚΟ, ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ. ΕΧΘΕΣ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ 45%. ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ. Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΔΙΑΣΩΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ. ΦΑΚΤΟΡΑ ΔΕΣ ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΕΧΘΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ.

    • Πέτρόπουλος avatar
      Πέτρόπουλος @ ΕΣΧΑΡΕΥΣ 25/11/2012 18:50:49

      Ότι γίνουν στα εφάπαξ των υπολοίπων δημοσίων υπαλλήλων ακριβώς τα ίδια θα πρέπει να γίνουν και στα εφάπαξ των στρατιωτικών, τα οποία είναι διπλάσια.
      Για να μην επανέλθουμε στο τι δουλειά κάνουν οι στρατιωτικοί και τι προνόμια έχουν.
      Άκαπνοι , λουφαδόροι , παρτάκηδες, χωρίς να έχουν υπηρετήσει θητεία , χωρίς οι πατεράδες τους να έχουν πληρώσει σπουδές, με προίκες παιδιών στην ενηλικίωση , με συνταξιοδότηση από τα 45 (τα χρόνια στις Μονάδες μετράνε διπλά!!!! είναι λέει πολεμικά (πολεμούσαν με τις μπριζόλες).
      Ευτυχώς έβαλαν χέρι (δεν κατάργησαν δυστυχώς) τις συντάξεις των "άγαμων" θυγατέρων στρατηγών (πολλές με παιδιά και εγγόνια).

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ Πέτρόπουλος 25/11/2012 23:55:21

        Από ασχετοσύνη τα γράφεις αυτά ή από .........

      • Θησειώτης avatar
        Θησειώτης @ Πέτρόπουλος 26/11/2012 07:40:32

        Έλα ρε ριψάσπιδα. Για πες κι άλλα, αλλά με το μαλακό γιατί θα μας πνίξει η μπριζόλα.

      • Λαμπροπουλου Καλλιοπη avatar
        Λαμπροπουλου Καλλιοπη @ Πέτρόπουλος 28/11/2012 19:30:06

        Eιμαι σιγουρη οτι δεν υπηρετησες στρατιωτικη θητεια,γι'αυτο εχεις τοση αγνοια για την ζωη των στρατιωτικων.Ειδικα για τους αξιωματικους ΠΝ[αυτους που αμοιβονται πλουσιοπαροχα]σε πληροφορω οτι οι οικογενειες τους εχουν πληρωσει με την μοναξια οταν αυτοι ταξιδευαν μερες πολλες και την αγωνια οταν αυτοι οι ακαπνοι οπως λες ηταν σε υποβρυχιο 18 μερες κατω απ'την επιφανεια ["κυπριακο" αν σου θυμιζει κατι αυτη η λεξη]. Οσο για τις προικοδοτησεις που λες ,αυτες ειναι πληρωμενες απο τους ιδιους και δεν τις δινει το κρατος αλλα το ΜΤΝ το οποιο ΔΕΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ απο το κρατος.Κριμα να εισαι τοσο ασχετος προκλητικος και κομπλεξικος.

    • Μακεδόνας avatar
      Μακεδόνας @ ΕΣΧΑΡΕΥΣ 26/11/2012 08:54:46

      "Είσαι υπέρ των περικοπών του εφάπαξ σε αυτούς που δεν μπορούν να αντιδράσουν (στρατιωτικοί);;;" Ότι θα ισχυσει για όλους τους ΔΥ να ισχύσει και για τις ένοπλες δυνάμεις.Όσο για τα πάγια οδοιπορικά ας καταλάβουν και οι ναυαρχοι ότι η εποχή των σκυλιών με τα λουκάνικα δυστυχώς για όλους μας πέρασε.Όσο για το "ναύαρχο" που δίνει συνεντεύξεις καλό θα ήταν να μάθουμε σε ποιες πόστα υπηρέτησε πριν φθάσει στη θέση που κάποτε κατείχε ο Κουντουριώτης!

  2. Sailor G. avatar
    Sailor G. 25/11/2012 08:18:00

    Μια VIP ναυτίνα του Πολεμικού Ναυτικού

    Με αεροπορική πτήση επέστρεψε η θυγατέρα του Αρχηγού του Πολεμικού Ναυτικού, η ναυτίνα ΕΕ/ΣΗΜ. αρ. Μητρ. Γ-2210, από το Τελ Αβίβ παλαιοτερα.
    Όπως προκύπτει από την σχετική αλληλογραφία που επισυνάπτεται η VIP ναυτίνα ήταν πλήρωμα στη φρεγάτα ΣΑΛΑΜΙΣ .

    ΥΠΟΨΗ Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΑΓΕΝ (ΝΑΥΤΙΝΑ ΠΕΝΤΑΕΤΟΥΣ) ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ TOΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ MHNES. ΖΑΛΑΔΕΣ, ΛΑΒΥΡΙΝΘΟ, ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ ΚΛΠ. ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 90 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΑΥΤΗ Η ΚΟΠΕΛΙΤΣΑ (ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΚΛΠ.) ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΩΡΑ?

    • arcane avatar
      arcane @ Sailor G. 25/11/2012 08:45:40

      Πως έπρεπε να γυρίσει από το Τελ Αβίβ, κολυμπώντας;

  3. Hrthe_to_telos avatar
    Hrthe_to_telos 25/11/2012 08:33:46

    Επειδη οποιος ειναι εξω απ το χορο πολλα τραγουδια ξερει.
    Να βαλουμε λιγο τα πραγματα στη θεση τους.
    Αυτο που ζηταει το εγγραφο ειναι να ξεκαθαριστει αν οι περικοπες αφορουν το εφαπαξ των ενστολων γιατι αν πραγματι τους αφορουν θα επακολουθησουν παρενεργειες οι οποιες αναφερονται.
    Τωρα αν εσυ κε ειδικε συνεργατη καθοσουν και παρακολουθουσες το στρατευμα να αδειαζει χωρις να εχεις κανει κατι γιαυτο παω πασο.
    Πως θα πεις στα στελεχη οτι εσυ που θα φυγεις τωρα στη συνταξη το εφαπαξ που θα παρεις θα ειναι 10-30000 λιγοτερο απ αυτον που παραιτηθηκε "εγκαιρα" και πριν την 35ετια?
    Δηλαδη θα επιβραβευσουμε αυτους που παραιτηθηκαν πριν τη συμπληρωση 35ετιας και οι υπολοιποι θα αισθανονται οτι διεπραξαν σφαλμα ?
    Ανεξαρτητα των ενεργειων του σε αλλα θεματα, σε αυτο το θεμα δεν νομιζω οτι διεπραξε ατοπημα.
    Αν θελει η πολιτικη ηγεσια να τον αποστρατευσει το Μαρτιο ας το κανει για αλλα θεματα για τα οποια "εσφαλε" και οχι με προσχηματα.

  4. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 25/11/2012 08:35:54

    Φίλτατε, τώρα πιστεύεις ότι ο "ειδικός συνεργάτης" θα σου απαντήσει; Αφού η κυβέρνηση σε ότι ρωτάς έχει ήδη δώσει την απάντηση της.

  5. Sailor G. avatar
    Sailor G. 25/11/2012 08:40:34

    Βράζει το Πολεμικό Ναυτικό και επίκειται η κατάθεση μεγάλου αριθμού προσφυγών, λόγω της χαμηλής βαθμολογίας που τέθηκε σε πολλούς από το προσωπικό του , σύμφωνα με τις προφορικές οδηγίες των Αρχηγών του. Βέβαια από τον κανόνα εξαιρέθηκαν οι προσκείμενοι, οι οποίοι έτσι είναι διπλά ευννοημένοι.

    Συγκεκριμένα, κατά παράβαση κάθε δεοντολογίας και των εν ισχύει διαταγών και θεσμικών κειμένων ο Αργηγός του Πολεμικού Ναυτικού έδωσε προφορικές οδηγίες να βαθμολογηθεί όλο το προσωπικό του Ναυτικού με μέσο όρο 94%, όταν το ΆΡΙΣΤΑ σύμφωνα με το νέο νόμο είναι άνω του 96. Έτσι μεγάλος αριθμός ανώτερων και ανώτατων αξιωματικών δεν θα έχει τη δυνατότητα να προαχθεί, αφού αποτελεί βασική προυπόθεση να είναι ΑΡΙΣΤΟΣ.

    Η αντιδεοντολογική αυτή συμπεριφορά προκάλεσε την αντίδραση μεγάλου αριθμού αξιολογούντων βαθμοφόρων αξιωματικών, οι οποίοι όμως απειλήθηκαν ότι θα βαθμολογηθούν με ιδιαίτερα χαμηλές βαθμολογίες στην κρίση και στο πνεύμα συνεργασίας άν δεν συμμορφωθούν με τις προφορικές οδηγίες του κ. Α/ΓΕΝ, ο οποίος όμως δεν ετόλμησε να εκδώσει εγγράφως την παράνομη οδηγία του.

    http://www.antinews.gr/2012/01/31/145335/

  6. Απλός Ναύτης avatar
    Απλός Ναύτης 25/11/2012 08:42:19

    Η περίοδος των ετήσιων μεταθέσεων έχει τελειώσει και οι περισσότερες εξ αυτών έχουν υλοποιηθεί. Τα αποτελέσματα των μεταθέσεων αυτών είναι πλέον ορατά και καθόλου κολακευτικά για την ηγεσία του ΥΕΘΑ, αφού μέρα με τη μέρα γιγαντώνεται η δυσαρέσκεια των στελεχών, ενώ η διασάλευση της εργασιακής ειρήνης στις ΕΔ αποτελεί γεγονός.

    Δεσπόζουσα θέση ανάμεσα σε αυτούς που συνέβαλαν στην κατάσταση, που λίγο πριν περιέγραψα, κατέχει ανώτατο διοικητικό στέλεχος του ΓΕΝ. Ο εν λόγω «κύριος» διακρίνεται για την περίσσια ψευτοαλαζονεία του την οποία βαφτίζει ενδιαφέρον για την πρόοδο του ναυτικού και στο πλαίσιο αυτό ασχολείται με την προώθηση των άξιων-κατά την άποψη του- στελεχών.

    ‘Όμως, τα άξια αυτά στελέχη, στην πλειοψηφία τους, τυχαίνει να έχουν τις ίδιες κομματικές προτιμήσεις με τους υποστηρικτές του – οι οποίοι των τοποθέτησαν στη θέση αυτή – ή να είναι «δικοί του άνθρωποι». Αυτό φαίνεται περίτρανα από αριθμό τοποθετήσεων, όπως γνωστού πλοιάρχου – υιού πρώην επανελθόντα Α/ΓΕΕΘΑ πρωταγωνιστή των Ιμίων - ο οποίος ενώ με κομματική παρέμβαση τοποθετήθηκε στο ΝΑΤΟ σε μάχιμη θέση για τα εθνικά μας θέματα απέδρασε- το ζήτησε με αναφορά του- χωρίς να ολοκληρώσει την θητεία του- αναμενόμενο λόγω οικογενειακής παράδοσης – και ανταμείφθηκε, για την πράξη του αυτή, από τη διεύθυνση με την τοποθέτηση του στη θέση του Διοικητή μοίρας φρεγατών παρακάμπτοντας μεγάλο αριθμό αρχαιοτέρων του – μία ολόκληρη τάξη- και διασαλεύοντας την εργασιακή ειρήνη στο ΠΝ .

    Πέραν αυτού, πλοίαρχος διευθυντής του επιτελικού γραφείου του ανώτατου στελέχους , διατηρητέος στη θέση αυτή από τη θητεία του σημερινού υφυπουργού κ. Ελευσινιώτη, τοποθετήθηκε στη θέση του Διοικητή ταχέων σκαφών. Ομοίως, τοποθετήθηκε διοικητής στο ΠΟΣΚΕΣΘΑΜ πλοίαρχος μέχρι σήμερα διευθυντής των μεταθέσεων μονίμων και στρατεύσιμων στελεχών του ΠΝ. Οι εν λόγω τοποθετήσεις πέραν της διασάλευσης της εργασιακής ειρήνης, λόγω των αδικαιολόγητων παρακάμψεων, επιφέρουν και μεγάλη αγανάκτηση και απογοήτευση στα στελέχη διότι ο μεν πρώτος συνοδεύεται από επιτελή του που είχε στο ΕΓΑ/ΓΕΝ, ο οποίος τοποθετήθηκε διοικητής σε μοίρα των ταχέων σκαφών και οι δύο στενοί συνεργάτες του διευθυντή μεταθέσεων τοποθετήθηκαν κυβερνήτες σε πολεμικά πλοία παρακάμπτοντας επίσης μεγάλο αριθμό άξιων αρχαιοτέρων τους αξιωματικών.

    Αλλά δεν είναι οι μόνοι, ο κύριος αυτός επιδεικνύοντας ευγνωμοσύνη- την οποία βαφτίζει επιλογή των ικανότερων- σε αυτούς που του χάρισαν την θέση του, τοποθέτησε κυβερνήτη τον υπασπιστή ανώτερου πολιτειακού άρχοντα -με καθόλου κολακευτική εικόνα ικανότητας-παρακάμπτοντας μεγάλο αριθμό αρχαιοτέρων του, τοποθέτησε κυβερνήτη αντιπλοίαρχο ο οποίος υπέβαλε προσφάτως παραίτηση και την ανακάλεσε λίγο αργότερα με την ίδια ευκολία που την υπέβαλε, φαίνεται αποτελεί ένδειξη ικανότητας για έναν αξιωματικό να είναι ρίψασπις και για αυτό τοποθετείται όχι μόνο κυβερνήτης αλλά και διοικητής μοίρας αρματαγωγών.

    Εκτός αυτών , χαρακτηριστική είναι η τοποθέτηση πλοιάρχου σε διευθυντική θέση υψηλής ευθύνης του ΓΕΝ, παρακάμπτοντας άλλους αρχαιότερους και με μεγαλύτερη επιτυχή προϋπηρεσία στην εν λόγω θέση, ο οποίος είχε διατελέσει κυβερνήτης έχοντας στο επιτελείο του στενό οικογενειακό πρόσωπο της υψηλότερης διοίκησης .

    Το αποκορύφωμα είναι η τοποθέτηση ανώτατου οικονομικού αξιωματικού σε καίριο πόστο του Υπουργείου με μόνο προσόν ότι αποτελούσε στο παρελθόν αποκλειστική «πηγή» μεγαλοστελέχους του ΠΑΣΟΚ.

    Ίδια γεύση επικρατεί και στις τοποθετήσεις εξωτερικού.

    Πλοίαρχος με εξαιρετικά βεβαρημένο ιστορικό υπηρεσίας στα πλοία…….(καταδικαστικές αποφάσεις για ατυχήματα, στασιμότητα..), ο οποίος εδώ και χρόνια περιφέρεται μετατιθέμενος μεταξύ γραφείου δημοσίων σχέσεων Αρχηγού ΓΕΕΘΑ και ΑΓΕΝ- προσφάτως τοποθετημένος στα πλοία μουσεία ΑΒΕΡΩΦ και ΒΕΛΟΣ –τοποθετείται ακόλουθος της Χώρας μας σε βαλκανικό κράτος.

    Έτερος πλοίαρχος, ο οποίος υπηρετεί συνήθως στο εξωτερικό με διαλείμματα υπηρεσίας στην Ελλάδα επανατοποθετείται στην στρατιωτική αντιπροσωπία στο ΝΑΤΟ (Βρυξέλλες). Επίσης πλοίαρχος με χρόνο παραμονής στην Ελλάδα λιγότερο των τριών ετών επανατοποθετείται ακόλουθος.

    Ακόμη αντιπλοίαρχος οικονομικός – αμφιβόλων προσόντων- η οποία διετέλεσε υπασπίστρια επανελθόντα ΑΓΕΝ από το ΠΑΣΟΚ, μετατίθεται, άλλη μια φορά στο εξωτερικό, στην πολιτική αντιπροσωπία της Χώρας στο ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες συνεχίζοντας την παράδοση του πλοιάρχου συζύγου της, ο οποίος είναι άρτι αφιχθείς από διπλή τοποθέτηση στο εξωτερικό. Άλλος οικονομικός αξκός(αντιπλοίαρχος), που δεν πληρούσε ούτε τα τυπικά προσόντα (χρόνια υπηρεσίας θαλάσσης, υγεία, επιτελικές σχολές ) και με “κατασκευασμένα” μόρια από την προηγούμενη κατάσταση τοποθετήθηκε σε καίρια θέση στις Η.Π.Α.

    Τα όσα αναφέρθηκαν είναι μόνο ένα μικρό δείγμα του τρόπου επιλογής και τοποθέτησης στελεχών σε σοβαρές θέσεις του ΠΝ από τα ανώτερα κλιμάκια . Δεν πρέπει όμως να απορούμε, γιατί κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια, καθώς έχουν την νοοτροπία αυτών που δεν κοπίασαν για να πάρουν τις υψηλές θέσεις , εφόσον κάθισαν ένα μικρό διάστημα, περίπου τέσσερις μήνες, υποναύαρχοι και στη συνέχεια με όχημα πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ γίνανε αρχηγοί. Έτσι λοιπόν με την ίδια ευκολία σκορπούν τις θέσεις στους υμετέρους με περίσσιο θράσος επικαλούμενοι το φίλτρο «ικανότητα» που οι ίδιοι παρέκαμψαν όταν κατέλαβαν τις σημερινές τους θέσεις.

    Γεγονός είναι, ότι μετά από όσα αναφέρθηκαν γενάτε το ερώτημα στον αναγνώστη «Τι κάνει η πολιτική ηγεσία που προΐσταται αυτών των ανωτέρων;». Η απάντηση είναι απλή, «τίποτα». Ο υπουργός ενδεχομένως δεν γνωρίζει την έκταση της πελατειακής αυτής δράσης. Οι δύο υφυπουργοί όμως τι κάνουν; Ειδικά ο υφυπουργός της ΝΔ που θεωρείται ο πλέον ενημερωμένος από τα στελέχη της ΝΔ .

    Η κατάσταση, που διαμορφώνεται στο ΥΕΘΑ είναι εκρηκτική και σε κάθε περίπτωση δυσμενής για την κυβέρνηση που προΐσταται πλέον ο Αντώνης Σαμαράς και η ΝΔ έχει τον πρώτο λόγο, γιατί το κόστος το εισπράττει το κόμμα ,ο πρωθυπουργός και υπουργός και όχι οι πρόσθετοι και μη εκλεγέντες υφυπουργοί, οι οποίοι σε διαφορετική περίπτωση θα έπιναν τσάι στο σπίτι τους – ότι έκαναν τους τελευταίους μήνες πριν τις εκλογές- απολαμβάνοντας τη σύνταξή τους. Εάν η κατάσταση συνεχίσει έτσι θα δούμε υπουργό άμυνας στέλεχος της «χρυσής αυγής» ή κάποιον κόκκινο διανοούμενο στη περίπτωση επικράτησης του ΣΥΡΙΖΑ.
    http://www.antinews.gr/2012/10/23/185496/

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Απλός Ναύτης 25/11/2012 18:58:13

      Οι λαλιστατοι οψιμοι υπερασπιστες του μουσατου Α/ΓΕΝ εχουν να πουν τιποτα επι των ανωτερω η απορια ψαλτου βηξ ?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Απλός Ναύτης 26/11/2012 10:50:14

      Έλα, ρε κληρούχα, ξέχασες να μας πεις για τον ικανότατο μπλα μπλα μπλα μπλα που δεν τον κάνανε κυβερνήτη κλπ. Σαν δεν ντρέπεσαι λέω εγώ. Στα 'γραψα και τότε.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/11/2012 10:53:09

        Αυτά έγραψα τότε, τα ξαναβάζω και τώρα:
        24/10/2012 στις 3:39 pm
        Ποτέ δεν χώνεψα ανώνυμα κείμενα με καταγγελίες ή “καταγγελίες” ,που βάλλουν κατά προσώπων στις Ένοπλες Δυνάμεις. Μου θυμίζουν την στήλη “Φαντάρε που πας” στην συγχωρεμένη την “Ελευθεροτυπία”, που κανονικά θα έπρεπε να λέγεται “ο ρουφιάνος του πικραμένου φαντάρου”.
        Εάν ο συντάκτης είναι πολίτης που γράφει την άποψη του σύμφωνα με πληροφορίες, ΄δικαίωμα του αλλά οι πληροφορίες ελέγχονται.
        Εάν ο συντάκτης είναι Αξιωματικός, λυπάμαι τα μέγιστα. Κι αν του αρνήθηκαν θέση κυβερνήτη, τότε ορθώς του την αρνήθηκαν. Ούτε βάρκα δεν θα ‘δινα σε Αξιωματικό, που γράφει τέτοια πράγματα ανωνύμως. Άλλους τρόπους προβλέπουν οι στρατιωτικοί νόμοι και κανονισμοί κι εν γένει το δίκαιο μας για όποιο στέλεχος των ΕΔ θεωρεί ότι αδικείται.
        Όποιος δεν έχει το θάρρος να πει επωνύμως στους ανωτέρους του την άποψη του ή το παράπονο του, τότε δεν κάνει για τη στολή. Αν φοβάσαι να διεκδικήσεις το δίκιο σου στην αναφορά θα τα βάλεις με τους Τούρκους;
        Αυτά τα γράφω ως θέση αρχής.
        Όσον αφορά τα καταγγελόμενα δεν μπορώ έχω άποψη γιατί δεν γνωρίζω τα πρόσωπα που “φωτογραφίζονται”. Απλά μου κάνει εντύπωση το μένος και η άποψη επί παντός με στόχευση τόσους ανθρώπους.
        Αναφέρεται όμως ονομαστικά ένας Αξιωματικός, ο γιος του Ναύαρχου κ. Χρήστου Λυμπέρη. Φίλοι Αξιωματικοί, και των δικών μου πολιτικών φρονημάτων, μου λένε με μια φωνή πως και οι δυο γιοι του Ναυάρχου, μάχιμοι Αξιωματικοί του ΠΝ, είναι, για να το πω λαϊκά, Αξιωματικάρες και δεν μου κάνει καμμία εντύπωση, γιατί ο Χρήστος Λυμπέρης δεν θα περίμενα να αναθρέψει άλλου είδους άντρες, τους οποίους στη συνέχεια ολοκλήρωσε η Σχολή Ναυτικών Δοκίμων.
        Οι πολιτικές διαφορές και προσωπικές πικρίες δεν πρέπει να μας τυφλώνουν και να οδηγούν σε σπίλωση στελεχών.
        Προβλήματα έχει το ΠΝ, όπως και όλα τα Όπλα. Δεν λύνονται όμως με “διαρροές” κι ανώνυμα λεβελογραφήματα. Δεν ταιριάζει σε άντρες, δεν ταιριάζει σε Αξιωματικούς. Και το ένα είναι προϋπόθεση του άλλου…

        Απάντηση
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης είπε:
        24/10/2012 στις 3:43 pm
        ..λιβελογραφήματα… (ο δαίμων του πληκτρολογίου

        • factorx avatar
          factorx @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/11/2012 11:01:43

          Τι εννοείς Φαήλο; Στον συντάκτη του άρθρου αναφέρεσαι; Ποιος δικαιούται τελικά να εκφέρει γνώμη για τις ΕΔ;

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ factorx 27/11/2012 00:13:43

            Στον συντάκτη του άρθρου αναφέρομαι. Οποιοσδήποτε δικαιούται να εκφέρει γνώμη κι οποιοσδήποτε δικαιούται να κρίνει την γνώμη αυτή.

  7. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 25/11/2012 08:53:56

    Δίκιο έχει ο αρχηγός ΓΕΝ. Μήπως και ημών, των δασκάλων, δεν περικόπτεται άγρια το εφάπαξ; Και αυτό συμβαίνει τη στιγμή που πληρώνουμε εισφορές για 2ο ή 25 χρόνια συνεχώς. Από 44.οοο ευρώ που ήταν πριν από τρία χρόνια θα απομείνει 18.000 λένε κάποιοι συνάδελφοι. Την ίδια ώρα άλλοι υπάλληλοι συνεχίζουν να λαμβάνουν γύρω στις 180.000 ευρώ, δηλ. δεκαπλάσια!

  8. nikos avatar
    nikos 25/11/2012 08:57:19

    ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΣ ΑΝ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΘΛΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΟΙ ΑΡΡΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ (ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΞ ΑΥΤΩΝ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ

  9. Κάποιος avatar
    Κάποιος 25/11/2012 09:40:54

    Αν ήταν η ΝΔ στην αντιπολίτευση τότε τα αιτήματα του αρχηγού ΓΕΝ θα ήταν "δίκαια" και ο τίτλος του άρθρου θα ήταν "ακούει κανείς" η κάτι τέτοιο. Τα έχουμε ξαναδεί αυτά.

  10. Aδέξιος Δεξιός avatar
    Aδέξιος Δεξιός 25/11/2012 09:57:11

    Οξω οι συνδικαλιστές από τις Ενοπλες Δυνάμεις....
    Πως καταδέχετε αυτός ο λαμπρός ηγήτωρ να ηγείται ενός Ναυτικού στην κατάσταση που το περιγράφει.
    Δηλαδή για τα λεφτά τα κάνουν όλα;
    Αίσχος...
    Να σπάσει και αυτό το απόστημα με τις δημοσιογραφικές διαπλοκές....

  11. tampakiotis avatar
    tampakiotis 25/11/2012 10:07:01

    από καιρό τώρα,είναι γνωστή η κατακριτική στάση του φάκτορα και του <> για τους στρατιωτικούς. την προηγούμενη φορά είχε πρόβλημα με την άσκηση που διέταξε ο Α/ΓΕΕΘΑ. τώρα με το έγγραφο του Α/ΓΕΝ. αύριο ...ποιός ξέρει........
    το ζουμί όμως είναι άλλο,όπως γράψατε μερικοί ,παραπάνω.και είναι ότι ακουμπάει τον σαμαρά.δια τούτο ,πρέπει να τον προστατέψει ,ο φάκτωρ με κάθε τρόπο.δεν είδα όμως τέτοια αντίδραση,για τους υπαλλήλους της βουλής......ίσως διότι είναι και ο ίδιος,ή μέλος της οικογένειας του.ως επίσης δεν είσα ,για τους εν δεή,οτέ ,ελτά ,και άλλες δέκο.εκεί μάλλον τελειώνει η ευαισθησία του.καταναλώνεται στους στρατιωτικούς.
    την προηγούμενη φορά που απάντησα για το θέμα με την άσκηση,διέγραψε το μήνυμα.ελπίζω τώρα ,να το αφήσει.
    εξ'άλλου,έξις εστί του φάκτορα να ασχημονεί......
    ΥΓ. μην βγάλεις συμπέρασμα,περί των πολιτικών πεποιθήσεων μου,διότι ......
    όταν την1η οκταετία του πασόκ,η πρασινη λαίλαπα τα κατέστρεφε όλα, και τα πλάκωνε η σκλαβιά, εγώ υπηρετούσα την πατρίδα σε κάποιο νησί του αιγαίου,όπου όταν φυσούσε ,μας έπαιρνε τα παιδιά από τα χέρια,ενώ εσυ αγαπητέ,θα έπαιζες ,να μην πω με τί......
    και είμαι σίγουρος ΄οτι υπηρέτησες και συ την πατρίδα ,από τα σύνορα του πενταγώνου,φτιάχνοντας καφέ στον προιστάμενό σου.
    ΥΓ2.χαμαιλεοντίζεις τώρα τελευταία...ή μου φαίνεται;;;;;;;

    • factorx avatar
      factorx @ tampakiotis 25/11/2012 14:52:54

      Να υποθέσω οτι υπηρετείς σε κανλεναν Α2 και εξασκείσαι σε τακτικές παραπληροφόρησης; Πιο ψευτη σχολιαστη δεν εχω διαβάσει. Οταν εμεις υπερασπιζόμαστε τις ΕΔ εσύ που ήσουν; Σε καμια κλαδική της ΝΔ και έγλειφες; Και σε πληροφορω οτι κανένα μελος της οικογενείας μου δεν καταδεχτηκε να αμειφθεί για τις υπηρεσίες του στην πατρίδα, ουτε να δουλέψει για το δημόσιο. Μόνο καταδίκες σε θάνατο εισέπραξαν, Σαν δεν ντρέπεσαι

      • tampakiotis avatar
        tampakiotis @ factorx 25/11/2012 15:29:55

        xxxxxxxxxx

        • Aδέξιος Δεξιός avatar
          Aδέξιος Δεξιός @ tampakiotis 25/11/2012 17:11:43

          τέτοιο ήθος σας δίδαξε η αεροπορία μας ....
          Εύγε!
          για...γατάκια, λαγούμια και άλλες ανοησίες.
          Συνεχίστε....

        • tak avatar
          tak @ tampakiotis 25/11/2012 17:18:08

          Αστεία και γελοία απάντηση... Αν ήσαστε ιπτάμενος, θα έπρεπε να είσαστε και κύριος... Να απαντούσατε στο Φάκτορα όπως θέλατε, όχι όμως έτσι... Απαράδεκτη και αστήρικτη εντελώς η απάντησή σας και όσα για τα στοιχεία σας, να τα χαίρεστε...

        • ΣΙΝΙΑΛΟ avatar
          ΣΙΝΙΑΛΟ @ tampakiotis 25/11/2012 18:52:55

          ΜΗ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ. ΟΙ Ε.Δ. ΕΙΝΑΙ Ο Α/ΓΕΝ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΣΟΥ ? ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ? ΤΑ 32 ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Ο ΦΑΚΤΟΡΑΣ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ 32? ΣΕ ΣΥΝΕΦΕΡΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ? ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΣ?

        • Πέτρόπουλος avatar
          Πέτρόπουλος @ tampakiotis 25/11/2012 19:02:01

          Θα πολεμούσες και εσύ με τις μπριζόλες , τα ΠΟΑ και τα ΣΕΠΑ , θα πήρες 140,000 εφάπαξ μετά από 20 χρόνια που τα βαφτίζετε πολεμικά και τα κάνετε 32 και δεν μοιάζεις για ιπτάμενος, το πολύ Στυατζής γρασσαδόρος.

        • factorx avatar
          factorx @ tampakiotis 25/11/2012 19:19:32

          Ασε τα παχειά λόγια κοτούλα και γράψε με το όνομά σου να σου απαντήσω θρασύδειλε

  12. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 25/11/2012 11:02:59

    Πως φαινετε οτι η κεντροδεξια εχει σε εκτιμηση τον Στρατο και τα Σωματα Ασφαλειας...Αντι να ακουστουνε οσα λεει ο Αρχηγος, -εστω- και με τα μειονεκτηματα που μπορει να εχει ως Αρχηγος οπως αυτα αναφερονται στο αρθρο, τι γινεται ?Υπαρχει ενα μηνυμα γενικοτερου κραξιματος προς αυτον , επειδη ειπε καποια αυτονοητα πραγματα.Και μερικοι σχολιαστες (ευτυχως πολυ λιγοι) μου αρεσει που το παιζουνε και ηθικοι.Μην το παιζει κανεις ηθικος διοτι ΑΛΛΟΙ κρατανε τα οπλα και φυλανε την Πατριδα και αλλοι φτυνουνε και πινουνε φραπογαλα.
    Απλα ειναι ολα...Νομιζουνε μερικοι οτι με τα ψιχουλα για μισθο μπορει ο καθενας να εχει αριστο ηθικο να κανει την αποστολη του.Και οταν δεν συμβαινει αυτο (οπως ειναι φυσιολογικο) τι λενε μερικοι ?Α ωραια... ειναι κατα καποιο τροπο ανηθικο αυτο...Οχι κυριοι , δεν ειναι ουτε ανηθικο ουτε αρνηθηκε κανεις το Πατριωτικο του καθηκον.
    Αλλα δεν ειναι δυνατον σε αλλους τομεις με μια απεργια η μια σταση εργασιας να αλλαζουνε τα δεδομενα και στον Στρατο-Σωματα Ασφαλειας να πεφτει λεπιδα και συγχρονος να υπαρχει και η απαιτηση για ακομα καλυτερες προσφερομενες υπηρεσιες.ΔΕΝ γινεται αυτο , πως το λενε ?Ολα βασιζονται στο φιλοτιμο ορισμενων.Πρεπει να γινει κατανοητο αυτο πλεον.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Mπροστα και Δεξια 25/11/2012 17:15:47

      Την ισοδύναμη εκτίμηση θα εισπράξει η κεντροδεξιά από στρατιωτικούς/αστυνομικούς. Το φιλότιμο μας τελείωσε.

      • Φανη avatar
        Φανη @ Θησειώτης 26/11/2012 11:14:49

        Κοιμασαι δυστυχως Θησειωτη, δεν υπαρχει τιποτα να εισπραχθει, ουτε καλπες θα ξαναστηθουν.Οι επομενες .....εισπραξεις φοβαμαι οτι θα διεξαχθουν στους δρομους.

  13. Ραβινος avatar
    Ραβινος 25/11/2012 11:11:41

    Απο την μια μερια ο Κωσταρακος με την ντουντουκα να απευθυνεται στα πληθη των συνδικαλησταδων που ειχαν μπουκαρει στο ΥΕΘΑ απο την αλλη ο Α/ΓΕΝ με τις δηλωσεις του και την ολη του ηγετικη παρουσια στο ΠΝ με τις συνδικαληστικες δηλωσεις του και στην μεση ενας λαος που υπομενει τα πανδεινα για να ανορθωθει η χωρα δινουν την εικονα ενος Εθνους σε εγρηγορση ? Ειμαστε εγω και η γυναικα μου συνταξιουχοι με 40 χρονια υπηρεσιας ο καθενας στον ιδιωτικο τομεα και μας εχει περικοπει το 60 % των συνταξεων μας χωρις να μπορουμε να πουμε η να κανουμε τιποτα λογω θεσεως απομαχων της επαγγελματικης μας ζωης !Βλεπουμε ολους του δημοσιους υπαλληλους ενστολους η οχι να αληκτουν καθε φορα που τους περικοπτεται κατι !Ολοι αυτοι σιτιζονται απο τον δημοσιο κορβανα που συνεισφερουμε ολοι οι υπολοιποι και περαν τουτου εαν κανουμε εναν πινακα συσχετισμου συγγενικων σχεσεων των ΔΥ με το σοι τους που συνσιτιζεται απο το δημοσιο θα φριξουμε {πχ η κορη του κ Α/ΓΕΝ σιτιζεται κ'αυτη απο το ΠΝ }!Αιδως αργειοι !Οποιανου του αρεσει οποιου δεν του αρεσει στο σπιτι του !Εδω και τωρα !Αρκετα με τις λαμογιοκαταστασεις των ΔΥ !

  14. aris. aold avatar
    aris. aold 25/11/2012 11:49:23

    18+25=43

    Πόσο λογικό είναι να βγαίνει ένας άνθρωπος στην σύνταξη σε αυτή την ηλικία;;

    Και μάλιστα στελέχοι των Ενόπλων Δυνάμεων που αρκετοί από αυτούς έχουν λάβει πανάκριβη εκπαίδευση.

    Μια χώρα με προβλήματα ασφάλειας σεισμών πυρκαγιών λαθρομεταναστευτικού γιατί να μην απασχολούνται οι στρατιωτικοί μετά τα 43 σε θέση πολιτικής άμυνας ΕΥΠ αστυνομίας κλπ.

    Εννοείται ότι εξαιρούνται οι πιλότοι των μαχητικών.

    Η Αθήνα έχει τρια στρατιωτικά νοσοκομεία το ένα εξ αυτών στην πανάκριβη περιοχή του Κολωνακίου.

    Γιατί αυτή η υπερβολή;;

    Αντέχει η ελληνική οικονομία να έχει τρεις αεροπορικές σχολές για να εκπαιδεύονται οι ιπτάμενοι Αεροπορίας,Σ τρατού, ΝΑυτικού, με τις αντίστοιχες βάσης και έξοδα.

    Γιατί να μην δίνει η Πολεμική Αεροπορία που έχει και τέλεια τεχνογνωσία ιπτάμενους έτοιμους στην βασική εκπαίδευσης και στα άλλα όπλα;;

    Χωρίς να είμαι στρατιωτικός τα παραπάνω είναι μερικά από τις πολλές υπερβολές που βλέπει κάποιος όταν έχει υπηρετήσει φαντάρος.

    Ούτε σε αυτόν τον χώρο δεν έγινε ποτέ μια διάκριση στις αμοιβές όσων είναι πραγματικά μάχιμοι και όσων πέρασν την ζωή τους στα γραφεία των Αθηνών.

    Αξιωματικοί έλιωσαν σε Εβρο και νησιά σε πλοία και αεροπλάνα και έπαιρναν τα ίδια με άλλους που δεν πέρασαν τον Αγιο Στέφανο.

    Προφανώς και χρειάζεται εξορθολογισμός στις δαπάνες άμυνας και των μισθών των στρατιωτικών και κυρίως να αμοίβονται αυτοί που πραγματικά προσπαθούν.

    Από εκεί και πέρα η πράξη του Α/ΓΕΝ να μιλήσει για χαμηλό ηθικό άπαιτεί τιμωρία.

    Υπάρχουν κάποιες θέσεις σε αυτή την χώρα που όσοι τις κατέχουν δεν μπορούν να έχουν την λογική Φωτόπουλου.

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ aris. aold 25/11/2012 12:42:36

      18+25 ίσον 43?... χαχαχα

      Καταρχάς τα χρόνια υπηρεσίας στο στράτευμα είναι 40 πλέον για σύνταξη.

      Το ωράριο για όλους τους κρατικούς υπαλλήλους είναι 40 ώρες την εβδομάδα, άμα βρεις εσύ στρατιωτικό με λιγότερο από 60 ώρες την εβδομάδα, παίξε τζόκερ...

      Στα 25 χρόνια ο στρατιωτικός έχει δουλέψει σε εργατώρες μόνο,δεν συνυπολογίζω μετακομίσεις - άνεργες γυναίκες - αλλαγή σχολείων παιδιών κλπ,έχει δουλέψει επαναλαμβάνω τουλάχιστον 35 χρόνια.

      Τώρα με τα 40 υποχρεωτικά χρόνια θα έχει δουλέψει πάνω από 50 χρόνια σε ώρες και χωρίς υπερωρίες...

      Καταλάβετέ το οι στρατιωτικοί δεν είναι ζώα...

      Αλλιώς κλείστε το μαγαζί και βάλτε security να προασπίσουν τα σύνορα.

      Τα ίδια κάνανε και στις τελευταίες μέρες του Βυζαντίου με τους μισθοφόρους και στο τέλος δεν πήγε να πολεμήσει κανένας και έπεσε η Βασιλεύουσα στα χέρια των Μογγόλων.

      • Πέτρόπουλος avatar
        Πέτρόπουλος @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 25/11/2012 19:13:21

        Άσε την παραμύθα , σας έζησα 30 πραγματικά χρόνια (ευτυχώς χωρίς στολή). Άχρηστοι , κοπανατζήδες , λουφαδόροι. Οι εξαιρέσεις ελάχιστες. Μετά κάθε "υπηρεσία" ακολουθεί off!!! , οι ολιγόωρες με τον τόνο. Ποτέ δεν στάθηκε διοικητής που προσπάθησε να ελέγξει τις "πύλες", δηλαδή τις κοπάνες. Όσο για τα βυζάντια άστα , σας είδαμε στα Ίμια που τρέψατε σε άτακτη φυγή τους Τούρκους. Όλα για τον μπεζαχτά...... νυν υπερ πάντων ο αγών. ΝΤΡΟΠΗ

        • nostos avatar
          nostos @ Πέτρόπουλος 25/11/2012 21:10:30

          Είσαι αλητηριος και προκαλώ το φακτορα να το αφήσει.

        • zeladon avatar
          zeladon @ Πέτρόπουλος 25/11/2012 23:18:34

          Σε καταλαβαίνω... 30 χρόνια ίδρωσες την φανέλα. Κάθε μέρα στο γραφείο, ακούνητος. Όλοι την κοπανούσαν και εσύ δεν σήκωνες κεφάλι. Όταν συνταξιοδοτήθηκες σε κάνανε άγαλμα για να σε δείχνουν στις επόμενες γενιές.
          Σε ποιους τα λές αυτά ?

        • Giannis S. avatar
          Giannis S. @ Πέτρόπουλος 25/11/2012 23:36:33

          Εχεις δίκιο απολυτο κύριε Πετρόπουλε. Προφανώς διορίστηκες και εργάστηκες σε κάποιο γραφείο επί 30 συνεχόμενα έτη. Χωρίς μεταθέσεις, χωρίς ταξίδια, χωρίς ασκήσεις. Σαββατοκύριακα, αργίες, Χριστούγεννα Πάσχα, άδειες 30 ημέρες άνευ αργιών, απεργίες κλπ κλπ. Προφανώς έβλεπες τους στρατιωτικούς να την κοπανάνε κι εσύ τους κοιτούσες από το παράθυρο του γραφείου σου. Εργατώρες αμέτρητες,γεμάτες ιδρώτα και αγωνία αν θα φύγει το λεωφορείο στις 2.3ο. Εγώ για ένα πράγμα απορώ...πως άντεξες να εργάζεσαι μεταξύ ενστόλων αφού τους μισείς τόσο. Προφανώς δεν είχες τα "κότσια" να πας στον Ι.Δ να είσαι μεταξύ ιδίων να κοιτάτε απο μακριά και να κοροιδεύετε όλους τους ένστολους. 30 χρόνια μίσος και κακία είναι πολλά αγαπητέ μου. Κι εγώ θα είχα ψυχολογικά προβλήματα....

          • Πέτρόπουλος avatar
            Πέτρόπουλος @ Giannis S. 26/11/2012 00:11:36

            Για την ταμπακιέρα κάτι; Δεν είναι εδώ ο χώρος για προσωπικά θέματα , αλλά βήμα προβληματισμού στα θέματα που τίθενται και τα κακώς κείμενα που μας οδήγησαν σαν χώρα στο λουκέτο. Τα μαγαζάκια που έχουν στηθεί παντού (και στο στρατό) πρέπει να κλείσουν οριστικά να θέλουμε να ελπίζουν τα παιδιά μας τουλάχιστον. Εδώ στον ιδιωτικό τομέα έγινε σφαγή και εσείς σκούζετε για 80 ευρώ μείωση στο μισθό έχοντας προνόμια ανήκουστα τα περισσότερα των οποίων θεσμοθετήθηκαν από τη Χούντα. Λίγη γενναιότητα δεν βλάπτει όταν η δουλίτσα σας είναι σίγουρη.... Οι Αρχηγοί τι είναι , πρόεδροι συνδικάτων; Θα τους ψηφίσετε ; Τι είναι αυτά; Οι άλλοι με στολές παρίσταναν τους κρεμασμένους στο Σύνταγμα; Στρατιωτική Δικαιοσύνη υπάρχει;

          • λέων avatar
            λέων @ Πέτρόπουλος 26/11/2012 11:38:45

            Πετρόπουλε μ΄αρέσεις γιατί ένας κουρασμένος Δ.Υ σαν εσένα νοιάζεται για τους Ι.Υ. Είσαι προβοκάτορας και γράφεις ανόητα πράγματα.Δεν έχεις δουλέψει παλικάρι μου δευτερόλεπτο. Όλα αυτά που γράφεις δεν ισχύουν στο ελάχιστο. Είσαι τελείως αλλού.

        • Δραχμικός avatar
          Δραχμικός @ Πέτρόπουλος 26/11/2012 10:43:49

          Και εσύ κυρ Πετρόπουλε, περίμενες 30 χρόνια για να βγάλεις το μίσος σου για τους πρώην ένστολους συναδέλφους σου ??
          Ρέει άφθονο το φαρμάκι εκ των υστέρων.
          Πάλι καλά που δουλεύατε εσείς και οι όμοιοι σου, και κρατάγατε τις Ένοπλες Δυνάμεις όρθιες.

          • Πέτρόπουλος avatar
            Πέτρόπουλος @ Δραχμικός 26/11/2012 11:34:40

            Ωμές αλήθειες , ούτε φαρμάκι ούτε απωθημένα. Μια τάξη που λόγω παρατεταμένης ειρήνης ξέφτισε και έχασε τον στόχο της . Τα φαινόμενα αυτά δεν χαρακτηρίζουν μόνο τους στρατιωτικούς αλλά όλο τον ιστό της κοινωνίας και όλες τις τάξεις "οικονομικές κάστες" που θα έπρεπε να είναι υπόδειγμα. Ανάλογα φαινόμενα κάθε τόσο ανακύπτουν για διεφθαρμένους δικαστικούς , κληρικούς , Δημόσιους υπαλλήλους; Όταν όμως μέχρι τώρα τα μισθολόγια τους ελάχιστα έχουν θιγεί , είναι πάνω από τον μέσο όρο των μισθών του δημοσίου και απολαμβάνουν προνομίες προκλητικές (ελέω χούντας) , όπως αυτό με τις συντάξεις των αγάμων θυγατέρων είναι λογικό να επικαλούνται το αξιόμαχο που θα θιγεί αν τους φορολογήσουν το εφάπαξ ή μειωθεί ο μισθός κατά 100Ε; Ας κοιτάξουν γύρω τους τι γίνεται και ας σιγήσουν.

          • Giannis S. avatar
            Giannis S. @ Πέτρόπουλος 26/11/2012 14:12:21

            Αυτά περί προνομίων, είναι το μέγα θέμα σου τελικά. Και άσε τα μεγάλα λόγια περί ιστού της ελληνικής κοινωνίας. Καλύτερα να ενημερωθείς τι ακριβώς προνόμια έχουν όλοι οι σύγχρονοι στρατοί του κόσμου και μετά να τα συγκρίνεις με τα προνόμια του ελληνικού στρατού. Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω ,αλλά θα εκπλαγείς αρνητικά!! Όσο δε, για την καραμελίτσα περί ελαχίστων περικοπών, κι εκεί φαίνεται ότι είσαι μακράν νυχτωμένος κύριε μου. Αλήθεια, για τα προνόμια των Δ.Υ που εργάζονται στις ΕΔ έχεις ακουστά???? Μήπως δεν κάνουν χρήση αυτών των προνομίων που εσύ κατηγορείς??(λέσχες, θέρετρα, σούπερ μάρκετ κλπ κλπ). Το μόνο που κάνεις, είναι να δείχνεις απίστευτη εμπάθεια και κακία. Δεν σε νοιάζει ο ιστός της κοινωνίας, σε νοιάζει να πληρώσει ο διπλανός σου γιατί έτυχε να κάνει διαφορετική δουλειά απο την δική σου και να πληρώνεται διαφορετικά. Μην το κουράζεις πλεον το θέμα. Απλά συνεχίζω να απορώ...πως άντεξες βρε άνθρωπε 30 χρόνια να εργάζεσαι με τόσο φθόνο???

          • Πέτρόπουλος avatar
            Πέτρόπουλος @ Giannis S. 26/11/2012 14:39:40

            Ποια προνόμια ΔΥ που εργάζονται στις ΕΔ; To πρατήριο και η Λέσχη; Στα θέρετρα μπορούν να πάνε; Οχι , μπορούν όμως να πηγαίνουν τα πεθερικά των εν στολή .Εχουν καμια σχέση οι μισθοί , τα εφάπαξ , τα μεταπτυχιακά με διπλούς μισθούς στο εξωτερικό , οι προίκες και οι συντάξεις. Ενοχλεί πολύ να γράφονται και να μαθαίνουν οι απ' έξω τι γίνεται . Δεν πειράζει θα συνηθίσετε .... Η κλάψα όμως δεν ταιριάζει σε στρατηγούς (χιλιάδες στρατηγοί , ακόμα και εξ αρβυλοφυλάκων που ο Αντρέας τους έκανε αξιωματικούς).

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ aris. aold 25/11/2012 17:26:05

      Καλά, είσαι άσχετος ή προβοκάρεις την κουβέντα. Τα 25 χρόνια των ενστόλων είναι τα ίδια 25 χρόνια με αυτά των λοιπών (ΔΥ & ΙΥ); Υπολογίζεις και τα σαβ/κα και τις αργίες ή τα αφήνεις εκτός;

    • Δραχμικός avatar
      Δραχμικός @ aris. aold 25/11/2012 17:33:17

      Γιατί δεν πήγαινες και εσύ βρε ξύπνιε στα 18, αφού είναι τόσο καλά.
      Αποκλείεται να μην είχες ακούσει ότι οι 'καραβανάδες' βγαίνουν πιο νωρίς στην αποστρατεία-σύνταξη και ότι περνάνε ζωή και κότα.

      Αλλά κάτι τυπάκια σαν και εσένα θυμάμαι μας κορόιδευαν τότε και μας είχαν για λύπηση.
      'Σιγά μην γίνω καραβανάς με 3 και 60, να έχω τον καθένα να με διατάζει και να μην είμαι ελεύθερος'.

      Τη δουλειά του Στρατιωτικού την χλεύαζαν και εμάς μας θεωρούσαν προβληματικούς, που επιλέξαμε αυτή τη καριέρα, αμούστακα παιδιά.
      Τη δουλίτσα δεν την θέλαμε, τα λεφτάκια όμως στο τέλος της καριέρας τα θέλουμε.
      Δεν γίνετε φίλε, αυτά τα 2 πάνε πακέτο.
      Ξυδάκι για το φθόνο.

      • aris. aold avatar
        aris. aold @ Δραχμικός 25/11/2012 18:45:38

        Αγαπητοί.

        Από ότι φαίνεται μπαίνετε στο site σποραδικά γιατί θα γνωρίζατε ότι εδώ δεν υπάρχουν βαμμένοι ούτε με την μια ούτε με την άλλη πλευρά, απλά οι περισσότεροι γράφουν με βάση την κοινή λογική και όχι με βάση τα συμφεροντά τους.

        Σχετικά με το θέμα.

        Οπως σε όλο τον δημόσιο τομέα που στηρίχθηκε όλα αυτά τα χρόνια στις άφρονες παροχές των πολιτικών για να παίρνουν τον ψήφο των πολιτών έτσι και στις ένοπλες δυνάμεις υπάρχουν υπερβολές περιττά κόστη και συντεχνιακή λογική.

        Ετσι δόθηκαν παροχές που δεν ανανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

        45 ετών συνταξιούχος δεν νοείται.

        Αν η δουλειά κάποιου δεν το επιτρέπει βιολογικά να εργάζεται στα 45 υπάρχουν άλλες δουλειές κρίσιμες στον δημόσιο τομέα που χρειάζονται τις γνώσεις και την εμπειρεία των στρατιωτικών
        και μπορούν να μετατίθενται εκεί.

        Προσωπικά θα στελέχωνα ακόμα και τα τελωνεία αν ήθελα να πατάξω κάποτε την διαφθορά.

        Από εκεί και πέρα κανείς δεν λέει ότι δεν πρέπει να γίνει ένας διαχωρισμός μεταξύ των πραγματικά μάχιμων και όσων φεύγουν καθημερινά απο το Πεντάγωνο και τον ναύσταθμο της Σαλαμίνας μόνιμα νυσταγμένοι στις δύο το μεσημέρι για το σπίτι τους.

        Προφανώς δεν έχετε δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα για να γνωρίζετε τι σημαίνει πίεση άγχος και ανασφάλεια. Κάθε δουλειά έχει τα δικά της.

        Και στους στρατιωτικούς περικόπηκαν συνταξιοδοτικά δικαιώματα όπως και σε όλους τους εργαζόμενους.

        Δηλαδή ο εργάτης της Χαλυβουργικής μετά από 35 χρόνια ενεργά στην φάμπρικα τι πρέπει να πει που δεν έχει στα γεράματα ούτε τα στρατιωτικά νοσοκομεία ώστε να έχει μια στοιχειώδη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

        Υπάρχουν παροχές που δόθηκαν στους στρατιωτικούς που δεν δικαιολογούνται.

        Οπως δεν δικαιολογείται ο μεγάλος αριθμός ανώτατων αξιωματικών και ο αριθμός όσων υπηρετούν σε θέσεις εντός των Αθηνών.

        Για μια ακόμη φορά ο κομματισμός κατέστρεψε και στις ένοπλες δυνάμεις την δημιουργία ενός αξιοκρατικού συστήματος αξιολόγησης όπου όσοι πραγματικά το αξίζουν θα προάγονται και θα αμείβονται.

        Οι επιθέσεις σας είναι σε λάθος κατεύθυνση.

        Ολοι διαλέξαμε το επάγγελμα που κάνουμε με τα συν και τα πλην που έχει αρκεί αυτά να έχουν στηριχθεί σε ρεαλιστική βάση και συνθήκες.

        • akenaton avatar
          akenaton @ aris. aold 25/11/2012 21:28:10

          Αγαπητέ aris A. θαυμάζω πραγματικά την αυτοσυγκράτησή σας !!!!!!!!

        • Δραχμικός avatar
          Δραχμικός @ aris. aold 26/11/2012 08:27:35

          Το μίσος ορισμένων αριστεριστών εναντίον του Στρατού και των Αξιωματικών είναι απύθμενο.
          Τους τρομάζει και έχουν απωθημένα με τις στολές.
          Ανάλογα με την προπαγάνδα της εποχής κάνουν την επίθεση τους.
          Τώρα η καραμέλα είναι τι σύνταξη παίρνουν και από πότε, αύριο κάτι άλλο.

          Πάρτε το απόφαση κύριοι, το πόλεμο τον χάσατε στο βουνό.
          Δεν καταφέρατε να μας 'κοκκινίσετε' και να μας διαμελίσετε με τα Πετρίτσια.
          Ασχολήσου λίγο και με τις χιλιάδες χαριστικές συντάξεις αγέννητων αντιστασιακών, χωρίς 1 δραχμή εισφορές και άσε το όψιμο ύφος δικαιοσύνης.

    • zeladon avatar
      zeladon @ aris. aold 25/11/2012 22:47:42

      ..Και ο " Ευαγγελισμός'' στο Κολωνάκι βρίσκεται, που την είδες την υπερβολή μήπως πληρώνουν ενοίκιο ?

  15. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 25/11/2012 12:06:00

    Διαφωνώ κάθετα με τον ειδικό συνεργάτη και το παρόν άρθρο του.

    Δε με ενδιαφέρει που πρόσκειται κομματικά ο ΑΓΕΝ, μιας και αν δεν κάνω λάθος ο νυν ΥΠΕΘΑ Παναγιωτόπουλος τον τοποθέτησε...τώρα άμα άρχισε να μιλάει και να τον χαλάει , ας πρόσεχε.

    Ο ειδικός συνεργάτης θέτει θέμα ΑΓΕΝ...γιατί δεν θέτει και θέμα Παναγιωτόπουλου?

    Ο Κος ΥΠΕΘΑ μιλούσε για ισοδύναμα μέτρα και 6% περικοπές και το τσεκούρι που έπεσε είναι πάνω από 35% οριζόντια και τα χρήματα του παγωμένου ΕΧΥ δεν θα δοθούν αναδρομικά από το 2011 που πάγωσε, αλλά από 1/8/2012 που ξεπαγώνει.

    Τα ισοδύναμα μέτρα έγιναν καπνός , υπέρ των δανειστών που δεν δέχθηκαν καμία περικοπή ή καθυστέρηση πληρωμής των χρημάτων της πολεμικής βιομηχανίας των δανειστών μας.

    Άρα φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο κος Παναγιωτόπουλος και οι λοιποί ΥΦΕΘΑ απέτυχαν στο έργο τους να προασπίσουν τα συμφέροντα των στελεχών που συνεπάγεται πλήγμα στο ηθικό και τη μαχητική ικανότητα.

    Στον ερχόμενο ανασχηματισμό είναι επιβεβλημένη η απομάκρυνση του Παναγιωτόπουλου,που να θυμίσω ότι όταν μπουκάρανε στο Πεντάγωνο , αυτός την είχε κάνει και έβγαινε ο ΑΓΕΕΘΑ με την ντουντούκα να συγκρατήσει τον όχλο...

    Οι αλήθειες όταν λέγονται είναι πικρές ...και δεν έχει συνηθίσει το πολιτικό σύστημα να ακούει τους στρατιωτικούς να μιλάνε.Γι'αυτό έφτασε ο ΑΓΕΕΘΑ να παίρνει λίγα παραπάνω ψίχουλα από τον Ανθυπολοχαγό ενώ οι βουλευτές και οι συν αυτώ μασαμπουκώνουν ακόμα χιλιάδες ευρώ.

    Με αυτά που έκανε στις ημέρες του ο κος Παναγιωτόπουλος , έστειλε κύριοι πολλούς από το στράτευμα σούμπιτους στην αγκαλιά της Χρυσής Αυγής.

    ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΝΑΝΕ!!!!

    • KRITHS avatar
      KRITHS @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 25/11/2012 12:50:05

      ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΕ ΤΟ "ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ" ΜΠΕΓΛΙΤΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΙΣΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

      • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
        Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ KRITHS 25/11/2012 13:01:46

        ΟΚ ευχαριστώ για την υπενθύμιση...

        Να σου θυμίσω ότι η ΝΔ προεκλογικά έλεγε ότι θα ακυρώσει το πραξικόπημα Μπεγλίτη στις Ένοπλες Δυνάμεις!

        Ο Παναγιωτόπουλος τους κράτησε...ας τους λουστεί τώρα!

        Πάντως να ξέρεις ότι τα στελέχη είναι απογοητεύμενα από τον κο Παναγιωτόπουλο έτσι κι αλλιώς.

        Στον ανασχηματισμό θα φύγει απ'ότι μαθαίνω γιατί δεν έκανε σχεδόν ΤΙΠΟΤΑ στο υπουργείο.

        • tak avatar
          tak @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 25/11/2012 17:22:01

          Τι περιμένατε να κάνει ο κ. Παναγιωτόπουλος; Αυτός μόνο τρύπες στο νερό μπορεί να κάνει... Δε φαίνονται;

  16. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/11/2012 12:30:14

    Έχω άποψη περί του προσώπου και του τρόπου που βρέθηκε στην κορυφή της ιεραρχίας. Ούτε και χρειάζεται ν' αρχίσω τα "γαλλικά" για τις παλιές "καλές" μεθόδους με τα έγγραφα που βρίσκονται σε χέρια δημοσιογράφων.
    Μας αρέσει όμως ή όχι, έχει κι έναν θεσμικό ρόλο. Είναι ο Αρχηγός του Όπλου.
    Ας μείνουμε λοιπόν στην αλήθεια ή μη αυτών που λέει.
    Είναι αλήθεια ή όχι ότι έχει πληγεί το ηθικό σε όλες τις Ένοπλες Δυνάμεις;
    Όποιος θέλει μπορεί να βάλει το κεφάλι στην άμμο ή να γυρίσει την πλάτη γιατί δεν κάνει κέφι τον κομιστή του μηνύματος.
    Υπάρχει πρόβλημα λοιπόν. Κι αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με τις περικοπές στους μισθούς. ΔΕν υπάρχουν καύσιμα. Οι ελλείψεις σε ανταλλακτικά τεράστιες. Δεν υπάρχουν επαρκή χρήματα ούτε για το συσσίτιο και συχνά δίνονται άδειες ή έξοδοι μόνο και μόνο για να φάνε έξω ή σπίτι τους.
    Πόσες ώρες πετάνε οι πιλότοι μας πια;
    Η Τουρκία του χρόνου θα αρχίσει να παραλαμβάνει F 35.
    Εμείς καταργούμε μοίρες και παροπλίζουμε αεροσκάφη και πλοία, χωρίς να προβλέπεται αντικατάσταση τους.
    Και βέβαια εξακολουθούν οι βουλευτές και οι υπάλληλοι της Βουλής να παίρνουν περισσότερα από τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ! Οποίο παράδειγμα ηγεσίας...
    Τι λανθάνει πίσω από αυτή την συμπεριφορά; Η πεποίθηση της πολιτικής ηγεσίας και των στρατιών από ταβλαδόρους συμβούλους της πως δενμ πρόκειταιο να πολεμήσουμε, δεν θα τους χρειαστούμε ποτέ.
    Οπότε, σου λέει, γιατί να θίξουμς τις κόρες, γιους, γαμπρούς, νύφες, ανήψια, γκόμενες κι υποτακτικούς που διορίσαμε στον "ναό της δημοκρατίας";
    Γιατί να θίξουμε τους μισθούς μας οι πατέρες ή μήπως πατριοί του Έθνους;
    Στο κάτω - κάτω, ποιος προσφέρει περισσότερο στην Πατρίδα, ο διοικητής της 2ας ΜΑΛ, ο κυβερνήτης του αντιτορπιλικού, ο πιλότος του F-16 ή ο κουστουμαρισμένος φιόγκος, που αμπελοφιλοσοφεί από του βήματος κι έχει ως χούϊ να παίρνει σβάρνα τα κανάλια, από δελτίο μέχρι πρωϊνάδικο;
    Και βέβαια, αυτός που του πάει το ποτήρι με το νερό, όταν στεγνώνει το στόμα του περιηγητή των καναλιών, παίρνει περισσότερα από τους Λοχαγούς, τους Πλοιάρχους, τους Σμηναγούς.
    Δημοσιονομικά τι θα απέφερε η απόλυση 1500 υπαλλήλων της Βουλής, ώστε να έχουμε όσους και η δεκαπλάσια Γερμανία, και της στρατιάς των μετακλητών, πλην ενός ανά βουλευτή, υπουργό, γ. γραμματέα κλπ; Θα έλυνε το πρόβλημα;
    Όχι.
    Όμως θα έδινε το παράδειγμα...

    • Απλός Ναύτης avatar
      Απλός Ναύτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/11/2012 12:37:22

      Το έχεις κουράσει με τους "κουστουμαρισμένους φιόγκους", τους "ντιντήδες" και όλη αυτήν την δηθεν αντκρικιά δεξιά λεξιλαγνία που αναπαράγει την αντίστοιχη αριστερή. Για την κόρη του των τόσων κιλών τι έχεις να μας πεις; Για την πειθαρχία στο στράτευμα; Για τους αρχηγούς που ηγούνται;

      • nostos avatar
        nostos @ Απλός Ναύτης 25/11/2012 13:14:33

        Αν και δε συνηθιζω να στηρίζω πλήρως τις θέσεις του κ. Κρανιδιώτη ( είναι ικανοτατος να επιχειρηματολογισει ), φαντάζομαι ότι εκτός από τη κόρη του ΑΓΕΝ, θα μπορούσε να σου πει και για άλλες κόρες , βλέπε ειδικούς συνεργάτες , παρουσιαστριες στη ΝΕΤ και αλλα ιλαροτραγικα.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Απλός Ναύτης 25/11/2012 13:54:30

        Ε, αφού κουράστηκες, μην με διαβάζεις. Πήγαινε να πιεις ένα φρέντο ρε κληρούχα.

    • ΣΙΝΙΑΛΟ avatar
      ΣΙΝΙΑΛΟ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/11/2012 12:57:40

      H ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΒΛΑΠΤΕΙ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΟΡΡΙΠΤΩ ΤΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ) .ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΚΛΗΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΟΡΑΤΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ , ΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΝ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΠΟΙΟΙ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ, ΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ - ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ. ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ. ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ - ΑΟΡΑΤΟΙ GOLDEN BOYS, ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗ ΧΩΡΑΣ. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΑΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ.ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΡΡΟΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/11/2012 18:11:14

      Δεν ξέρω για το ηθικό των υπηρετούντων κ. Κρανιδιώτη αλλά το ηθικό των επίδοξων στελεχών των ΕΔ είναι ακμαιότατον, αν λάβουμε υπόψη την τεράστια αύξηση των βάσεων των στρατιωτικών σχολών (από την ΣΣΑΣ έως την ταπεινή "Σχολή Αστυφυλάκων"). Το να απαιτείται περισσότερο "μυαλό" (δηλαδή μόρια, δεν υπάρχει άλλο κριτήριο) για να γίνεις αστυφύλαξ παρά για να γίνεις Μηχανικός στο Πολυτεχνείο, κάτι υποκρύπτει ΚΑΙ για την οικονομική κατάσταση στις ένοπλες δυνάμεις σε σχέση με τα υπόλοιπα κομμάτια της κοινωνίας. Όποιος προσπαθεί να δει αποκομμένους τους μισθούς και τα μπόνους των στελεχών των ΕΔ από αυτούς των υπολοίπων εργαζομένων της κοινωνίας δεν προσφέρει καλές υπηρεσίες στο Έθνος. Και τελικά, έλεος πια με τους υπαλλήλους της Βουλής και τους Βουλευτές τους ιδίους. Άντε να τους μειώσουν κι αυτούς τον μισθό, να "ησυχάσουν" οι Πατριδοφύλακες και να ανέλθει και πάλι το πεσμένο ηθικόν τους....

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ akenaton 25/11/2012 19:54:42

        Η αύξηση στις στρατιωτικές σχολές οφείλεται στο ότι οι άλλοι είναι...άνεργοι από τις σπουδές τους ήδη...και στις στρατ. σχολές δίνουν κυρίως οι πιό αδύναμες κοινων. τάξεις (αλλά βέβαια έχοντας και νιονιό)...Αυτός που θα δει τα "μπόνους" των στελεχών των ΕΔ ας δει και τα "μάλους"...Και ναι όχι να περικοπούν αλλά να μειωθούν τώρα δραστικά υπάλληλοι της Βουλής και βουλευτές, διότι τόσοι που είναι "χαϊρι" δεν είδαμε...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ akenaton 25/11/2012 22:37:57

        Akenaton,
        προφανώς δεν έχεις και πολύ σχέση με το θέμα ή απλά είσαι κακόπιστος ή έχεις απωθημένα από την εποχή της θητείας σου.
        Βλέπω υπερασπίζεσαι την υφιστάμενη κατάσταση, τους 16 μισθούς και τα 220.000 ευρώπουλα εφάπαξ των υπαλλήλων της Βουλής.
        Υπερασπίζεσαι το όνειδος ο βουλευτής να παίρνει τριπλάσιο μισθό από τους Αρχηγούς των Ενόπλων Δυνάμεων και να έχει συνολικά έξι (6) έμμισθους συνεργάτες, όταν ο συνάδελφος τους της πανίσχυρης Γερμανίας έχει δύο (2).
        Αν εμείς που το θεωρούμε αυτό κατάπτυστο, είμαστε "πατριδοφύλακες", εσύ τι είσαι;
        Ναι, όχι να μειωθούν, να πετσοκοπούν οι μισθοί βουλευτών και υπαλλήλων της Βουλής.
        Ναι να απολυθούν 1500, να μειωθούν οι μετακλητοί σε 2.
        Και με όσα εξοικονομήσουμε, να έχουν λάστιχα οι μονάδες, φαγητό οι στρατιώτες, να πάρουν πίσω έστω 50 ευρώ τα στελέχη που φυλάνε την αφεντιά σου, για να έχεις την πολυτέλεια και την ελευθερία να τους λοιδορείς εσύ κι άλλοι όμοιοι σου.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/11/2012 22:54:11

          Χάσατε την ψυχραιμία σας, κρίμα. Καταλάβατε από το σχόλιο ότι υπερασπίζομαι τους υπαλλήλους της Βουλής και τους Βουλευτές; Διπλό κρίμα. Αλλά δεν μπορεί αυτοί οι ελάχιστοι σε αριθμό άνθρωποι να αποτελούν το άλλοθι για κάθε συντεχνιακό αίτημα και απωθημένο. Ας τους κόψουν επιτέλους τα προνόμια, δεν είναι δύσκολο, αυτό είπα. Να δούμε μετά τι δικαιολογία θα υπάρχει ώστε να μην υποστούν συνέπειες οι συγκεκριμένοι "Πατριδοφύλακες" (δεν περιέλαβα εσάς σε αυτούς, από ότι γνωρίζω δεν είστε επαγγελματικό στέλεχος των Ε.Δ.), όπως όλοι οι υπόλοιποι Έλληνες πολίτες. Όλα τα άλλα που λέτε, δεν με αγγίζουν καθόλου μιας και έχω ήσυχη την συνείδησή μου και κοιμάμαι τα βράδια χωρίς εφιάλτες ......
          Υ.Γ. Κατ' αναλογία, τα λόγια του ΑΓΕΝ μου προξένησαν τόση αλγεινή εντύπωση, όσην ακριβώς θα σας προξενούνταν κι εσάς αν σας μετέφεραν μεσάνυχτα με έμφραγμα στα επείγοντα κάποιου νοσοκομείου και σας έλεγε ο εφημερεύων καρδιολόγος πως με τέτοιο χαμηλό "ηθικό" που έχει λόγω περικοπής του μισθού του δεν σας βλέπει να τη βγάζετε τη νύχτα!!!!!!!!!

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ akenaton 25/11/2012 23:47:12

            Ψυχραιμότατος είμαι.
            Ώστε κατ' εσέ τα στελέχη των ΕΔ είναι "πατριδοφύλακες"; Με εισαγωγικά;
            Και το γράφεις χωρίς να κοκκινίζεις;
            Λυπάμαι για λογαριασμό σου.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/11/2012 00:13:08

            Μα, εσείς το γράφετε αυτό συνέχεια. Είναι αυτοί που φυλάνε την Πατρίδα, όλους εμάς, δηλαδή. Το έβαλα σε εισαγωγικά την δεύτερη φορά για να το εννοήσετε! Ουδέν μεμτόν. Πως αλλιώς να περιγράψω την εργασία τους;
            Νευράκια απόψε; Άλλως, δεν σας κατανοώ.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ akenaton 26/11/2012 10:30:49

            Φυλάνε την Πατρίδα χωρίς εισαγωγικά και μην παριστάνεις τον κινέζο, αφού την έγραψες την προσβλητική χοντράδα.
            Τόσο καιρό εδώ μέσα η απέχθεια σου για τις Ένοπλες Δυνάμεις υπερχειλίζει στα σχόλια που γράφεις.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/11/2012 12:29:38

            Αν ήθελα να προσβάλω θα το έβαζα από την αρχή (στο πρώτο σχόλιο) με εισαγωγικά. Έχω μάθει να μην φοβάμαι και να λέω την άποψή μου με θάρρος άρα δεν κάνω κι ούτε έκανα ποτέ τον "κινέζο". Δεν έχω απέχθεια για κανέναν και για τίποτε παρ' εκτός της αμβλύνοιας. Να είστε καλά.

          • Αιρετικός avatar
            Αιρετικός @ akenaton 26/11/2012 00:10:34

            O εφημερεύων καρδιολόγος (κατ΄αναλογίαν) κάνει ό,τι μπορεί για να σε σώσει, αλλά λέει στην διοίκηση (που δεν τον ακούει) ότι είναι στα όριά του...

          • akenaton avatar
            akenaton @ Αιρετικός 26/11/2012 00:37:16

            .... στην διοίκηση, όχι στον ασθενή!

        • akenaton avatar
          akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/11/2012 23:03:55

          Υ.Γ. 2: Και ναι, πιστεύω πως ο Βουλευτής πρέπει να παίρνει περισσότερα από τον ΑΓΕΕΘΑ εφόσον ο καθένας από τους 300 είναι ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ προϊστάμενός του !!!!!!!!!!

          • nostos avatar
            nostos @ akenaton 25/11/2012 23:43:28

            Προφανως η αρχαια αθηναικη δημοκρατια οπου οι βουλευτες-αντιπροσωποι αποτελουσαν εκλεγμενα απλα στελεχη απο τις ταξεις των πολιτων και οχι''εν δυναμει προισταμενοι'' τους θα σας ειναι ενα οχι τοσο προσφιλες πολιτικο συστημα.

            ΥΓ3: βεβαια εχει και την πλακα του να εχει ο οποιος αρχηγος των ενοπλων δυναμεων προισταμενο ας πουμε την Ε.Ρ.
            ΥΓ4: μην ξεχνατε τα αιρκοντισιον ανοιχτα στο μαγαζι......

          • akenaton avatar
            akenaton @ nostos 26/11/2012 00:40:57

            Ακούστε, είμαι της άποψης πως ο λαϊκισμός με τις αμοιβές των Βουλευτών πρέπει να πάψει κάποια στιγμή. Εντάξει, να περικοπούν κάποια υπερβολικά προνόμιά τους αλλά να ζητάμε να αφήνουν τις δουλειές τους για την Πατρίδα, χωρίς να τους εξασφαλίζουμε τον άρτον τον επιούσιον είναι τουλάχιστον υποκριτικό. Η Αθήνα ήταν γεμάτη δούλους τότε αγαπητέ! Ουδείς Αθηναίος Πολίτης εργαζόταν. Να τα λέμε όλα, όχι τα μισά .....

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ akenaton 26/11/2012 10:43:18

            Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις. Μην αρχίσω για πολλούς λεβέντες και γκόμενες του κοινοβουλίου να γράσφω τι δουλειές αφήσανε. Ποιές; Αυτές που δεν είχανε;
            Όταν απαιτείς από μια οικογένεια να επιβιώσει με 700, 800, 1000 Ευρώ, θα του πέσει ο απαυτός του του βουλευτή αν παίρνει 3000 το μήνα, ενώ θα του πληρώνουν γραμματέα κι έναν επιστημονικό συνεργάτη; Τώρα παίρνουν καθαρά τουλάχιστον 6000 ευρώπουλα το μήνα και τους πληρώνουν έξι (6) συνεργάτες.
            Για μπες σ' ένα καφενείο, σε μια παρέα απλών ανθρώπων και πες τα αυτά, να δούμε θα φτάσεις ζωντανός ως την πόρτα;
            Σημειωτέον, αγαπητέ, πως πλέον δεν υπάρχει ασυμβίβαστο. Έτσι, πχ για
            τους ελεύθερους επαγγελματίες το βουλευτιλίκι λειτουργεί ως κράχτης για πελάτες. Δηλαδή παίρνεις τα 6000 καθαρά το μήνα και μπορείς να βγάζεις κι άλλα τόσα απ' το επάγγελμα σου.
            Ούτε η ποιότητα του επιστημονικού, νομοθετικού έργου είναι τέτοια που να δικαιολογεί τους έξι (6) μετακλητοιύς, αποσπασμένους κι επιστημονικούς συμβούλους. Τα σόγια και τους κολλητούς τους διορίζουν κι αποσπούν. Συνολικά ο βουλευτής, ο μισθός του, ο μισθός των συνεργατών του και τα προνόμια, μας κοστίζει πάνω από 32.000 Ευρώ τον μήνα!
            Και μετά λες του Ανθυπολοχαγού, πάρε 700 ευρώ και κάνε οικογένεια, ζήσε αξιοπρεπώς, έχε ηθικό κι ας μην έχεις καύσιμα, ανταλλακτικά κλπ. Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος όμως, με πάνω από 1.500.000 Ευρώ καταθέσεις, το μητσοτακέϊκο με τεράστια περιουσία και κάτι πασόκοι με Ε 9 δυο μέτρα πρέπει να παίρνουν ακατέβατο τον μισθό τους. Δεν μπορούν να ζήσουν με 3000, ε;

          • Φανη avatar
            Φανη @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/11/2012 11:32:22

            Και στο κατω κατω αμα δε σ αρεσει το βουλευτηλικι μην πας....μεινε στο επαγγελμα σου.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/11/2012 12:34:28

            Δεν είπα πόσο να παίρνουν. Και είπα πως πρέπει να περικοπούν κάποια υπερβολικά προνόμια. Όχι όμως να τους ζητάμε να πληρώνονται λιγότερο από τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ! Είναι ο θεμέλιος λίθος της Δημοκρατίας το Κοινοβούλιο ή μήπως κάνω λάθος;

          • akenaton avatar
            akenaton @ nostos 26/11/2012 00:42:36

            Υ.Γ. Δυνητικά, μπορεί να την έχει! Δημοκρατία έχουμε, αν αποφασίσουν οι πολίτες να την έχει, θα την έχει. Έχετε άλλη άποψη; Αν ναι, παρακαλώ να την καταθέσετε και να μπει στην βάσανο της συζήτησης.

          • Αιρετικός avatar
            Αιρετικός @ akenaton 26/11/2012 11:32:08

            Ακριβώς έχουμε Δημοκρατία και για την ακρίβεια Κοινοβουλευτική, όπου δηλ. οι αντιπρόσωποι του λαού πρέπει να βουλεύονται υπέρ του λαού, που εκπροσωπούν και του έθνους (όχι υπέρ τους).

          • Δραχμικός avatar
            Δραχμικός @ akenaton 26/11/2012 08:33:21

            ακενατον πήγες φαντάρος ή την κοπάνησες?
            Το ότι έχεις πρόβλημα με τις στολές το έχουν καταλάβει και οι πέτρες.
            Δεν με πείθεις.

            Προφανώς εάν αναλάβει τη 'δουλειά' κανένας ξένος στρατός κατοχής ή καμιά Blackwater, θα χαρείς τα μάλα.
            Θα απαλλαγείς από τους καραβανάδες μια και καλή.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Δραχμικός 26/11/2012 15:21:11

            Εσείς πήγατε φαντάρος;

          • Δραχμικός avatar
            Δραχμικός @ akenaton 26/11/2012 22:32:15

            Μπα, μόνο κάποιες λίγες δεκαετίες.
            Πάντως μοιράσου μαζί μας το ψυχολογικό πρόβλημα που έχεις με τους ένστολους και το Στρατό.
            Σε 'πείραξε' κανείς στη θητεία?

            Ίσως κάποιος μπορέσει να σε βοηθήσει.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Δραχμικός 26/11/2012 23:02:12

            Άρα είστε Αξιωματικός. ΔΕΝ έχετε πάει φαντάρος επομένως! Και ρωτάτε ανερυθρίαστα αν πήγα εγώ! Καλό κι αυτό .....
            Υ.Γ. Κανείς δεν με "πείραξε" αγαπητέ μου. Δεν είμαι από το είδος που ορισμένοι από εσάς τους ενστόλους αρέσκεστε να "πειράζετε", ευτυχώς για μένα, δυστυχώς για τους άλλους φαντάρους που το υφίστανται.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δραχμικός 27/11/2012 00:09:14

            Μην κουράζεστε, αγαπητέ φίλε. Μάλλον έχει αλλεργία στη στολή, σαν κάτι Μπεγλίτηδες και σία.

  17. Nickdiver avatar
    Nickdiver 25/11/2012 13:52:40

    Το ανέκδοτο της ημέρας...

    O Άδωνις Γεωργιάδης σχολιάζοντας την συνέντευξη του αντιναυάρχου Κ. Χρηστίδη στην Real news μεταξύ άλλων ανέφερε πως οι ένστολοι «έχουν τις μικρότερες ποσοστιαία περικοπές έναντι όλων των άλλων» και συμπλήρωσε πως «ο Πρωθυπουργός της χωράς εγγυάται προσωπικά ότι όταν η χώρα θα επιστρέψει σε συνθήκες στοιχειώδους ευημερίας, οι πρώτοι που θα αποζημιωθούν θα είναι οι ένστολοι».

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Nickdiver 25/11/2012 17:22:25

      Αυτό το παραμύθι είναι η συνέχεια του προεκλογικού "θα αποκαταστήσουμε τους μισθούς των αστυνομικών/στρατιωτικών μετά τις εκλογές", που είπε ο Σαμαράς.

  18. Κογξ Ομ Παξ avatar
    Κογξ Ομ Παξ 25/11/2012 13:58:39

    Συμφωνώ απόλυτα με "Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ".
    Όχι μόνο στέλνει τους στρατιωτικούς στην αγκαλιά της Χ.Α, αλλά και στον
    σύριζα. Ο πεινασμένος δεν έχει να φοβηθεί τίποτα πλέον.
    Οι της Ν.Δ (ειδικός συνεργάτης ,τρομάρα μας) για μια ακόμη φορά πάνε να μας
    τρελάνουν και να μας πείσουν ότι ενδιαφέρονται πραγματικά για τους
    ένστολους.
    Πού είναι κύριοι τα ισοδύναμα και οι προεκλογικές σας εξαγγελίες για το
    στράτευμα.
    Κρίμα και πάλι κρίμα.
    Συνάδελφοι πιαστήκαμε κορόιδα για μια ακόμη φορά.
    Μας κυνήγησαν ανηλεώς οι πρασινοφρουροί επί πασοκικής δικτατορίας, επειδή
    δεν προσκυνήσαμε.
    Ναί να μας τιμωρήσει η Ν.Δ για αυτό είμαστε ένοχοι.
    Έτσι κι αλλιώς και τότε μόνοι και τώρα μόνοι.
    Το ΑΝΤΙΟ κύριοι θα γίνει είναι οριστικό.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Κογξ Ομ Παξ 25/11/2012 18:35:07

      Δηλαδή βρε πεινασμένοι εκεί που θα "μετακομίσετε" θα σας ταίσουν; Φαστφουντάδικο έχουν;

  19. Dimitris avatar
    Dimitris 25/11/2012 14:59:17

    Με όσα γράφετε κατά του αρχηγού Γ.Ε.Ν δίνετε την απόδειξη ότι η Ν.Δ. έγινε ΠΑ.ΣΟ.Κ . Δεν μου αρέσει αυτό που λες , φεύγεις κύριε αρχηγέ . Συγχαρητήρια σε όλους σας . Θα το φτάσετε το κόμμα στα επίπεδα του ΠΑ.ΣΟ.Κ . Δεν έχετε ιδέα τι επικρατεί στις ένοπλες δυνάμεις και τι μίσος επικρατεί κατά των πολιτικών . Οχι ότι θα βγουν πιστόλια . Απλά η χώρα θα ακρωτηριαστεί , αφού πρώτα φροντίσαμε να απαξιώσουμε τις ένοπλες δυνάμεις .Αλλά δεν πειράζει , το κόμμα και ο Σαμαράς να είναι καλά . Όλοι σας φταίνε , μέχρι και με τον Στρατό τα βάλατε , ντροπή σας

  20. kosmasindikopleustis avatar
    kosmasindikopleustis 25/11/2012 15:32:19

    Και μηνξεχνάμε, ανέκαθεν το ΓΕΝ (ειδικά οι αρχηγοί) ελεγχόταν από τους Βαρδήδες

    • Φανη avatar
      Φανη @ kosmasindikopleustis 26/11/2012 11:37:25

      Που στη δεκαετια του 80 κυκλοφορουσαν με την "Αυριανη" στο μπαρμπριζ της Mercedes........

  21. R.I.P avatar
    R.I.P 25/11/2012 16:27:07

    Σε 2 μήνες δεν θα υπάρχει άνθρωπος στο στρατό (λόγο συνταξιοδότησης) από Σμηναγό και πάνω (εξ υπαξιωματικών) η όσοι έχουν 26 χρόνια και πάνω. Μετά θα ανοίξουν τους φακέλους με τις μελέτες πού έχουν για μείωση μονάδων, αεροπλάνον, τανκς, καραβιών, και προσωπικού αφού θα έχουμε πιο λίγες μονάδες . Σε 6 ώρες οι γείτονες θα πίνουν καφέ στη πλατεία Συντάγματος !!!!. Δεν λέω τίποτε άλλο γιατί θλίβομαι...

  22. AM Παπαιωάννου avatar
    AM Παπαιωάννου 25/11/2012 19:00:02

    καταρχάς το ποσό του εφάπαξ φορολογείται κάθε χρόνο και συνεπώς ΔΕΝ μπορεις να φορολογήσεις το ήδη φορολογημένο ποσό και κατά δεύτερον ο κ Χρηστίδης είναι εξαιρετικός Αξκος (έχω προσωπική άποψη), γνώστης του Όπλου και συνεχιστής μια μακραίωνης παράδοσης που θέλει του Αξκους του Ναυτικού να είναι πρωτοπόροι...

  23. λέων avatar
    λέων 25/11/2012 20:17:03

    Εσύ Πετρόπουλε πόσες φορές έμεινες μέσα για υπερωριακή απασχόληση? Πότε έκανες υπηρεσία αργία (Χριστούγεννα-Πάσχα κτλ....)? Πότε τιμωρήθηκες για ανόητο παράπτωμα? Πότε έπιασες όπλο στα χέρια σου στα 30 χρόνια? Μήπως ήσουν κάποιο κομματόσκυλο για να παίρνει μόνο παρουσίες ? Κάθε πότε συμμετείχες στις συνελεύσεις των συνδικαλιστών σου? Πόσες μέρες έκανες απεργία? Με ποιο τρόπο διορίστηκες? Αν δεν μπορείς να απαντήσεις τότε είσαι εμπαθής και ολίγον ζηλιάρης με τους στρατιωτικούς.

    • Πέτρόπουλος avatar
      Πέτρόπουλος @ λέων 25/11/2012 22:55:32

      Χιλιάδες ώρες υπερωρίας έκανα και ποτέ δεν τις πληρώθηκα ούτε υπήρχε τρόπος να τις πληρωθώ. Τα κονδύλια των υπερωριών τα έτρωγαν στα επιτελεία (ΦΠ εξωτερικού , διανομή με ποσόστωση σε άτομα που δεν έκαναν ώρα υπερωρίας , μικροδεξιώσεις για ψύλλου πήδημα και στις μονάδες έφταναν ψίχουλα). Τις υπηρεσίες άστες 3 μέρες ύπνο μέσα και την επομένη ρεπό (off), φυσικά δεν ισχύουν τα ίδια παντού ούτε σε όλα τα όπλα. Όπλο έπιασα όταν υπηρέτησα την πατρίδα 28 μήνες που εσύ δεν υπηρέτησες ούτε μια μέρα (μισθωτή δουλίτσα να την πούμε ;). Δεν πήγα σε συνελεύσεις ούτε απήργησα ποτέ. Διορίστηκα με γραπτές εξετάσεις . Ζηλεύουμε τους καλύτερους και όχι αυτούς που παίρνουν κοροϊδίστικα λεφτά.....

      • Θησειώτης avatar
        Θησειώτης @ Πέτρόπουλος 26/11/2012 07:45:08

        Χα χα χα. Ψάξου ρε νούμερο, γιατί η άποψη σου, δείχνει άλλα πράγματα.

  24. mikro avatar
    mikro 25/11/2012 20:28:12

    Επιτέλους,

    Ας μιλήσουν οι διάφοροι επιτέλους βολεμένοι αρχηγοί και άλλοι που βρίσκονται
    στα στερνά της επαγγελματικής σταδιοδρομίας τους και ούτως ή άλλως δεν πρόκειται κανείς να τους θίξει ούτε τις κόρες (Φράγκος κλπ) μιας και έχουν βολευτεί αλλά ούτε τους ίδιους αφού αποστρατεύονται και παρκάρονται σαν συνταξιούχοι.
    Αυτό ισχύει για όλους όσοι βγαίνουν στο στο περιθώριο της σύνταξης όλων των επαγγελματικών ομάδων και περισσότερο για τους δικαστικούς, στρατιωτικούς, πολιτικούς και άλλους.
    Αλλά εκτιμούμε περισσότερο εκείνους που είναι ανιδιοτελείς και όχι με την εκάστοτε κυβέρνησηγαι να εξυπηρετούν τους άνομους στόχους τους.
    Αυτούς τους "ελληναράδες" εθνικόφρονες και μη, Μανιάτες, Μεσσήνιους και άλλους καθώς και -ακηδες κρητικούς "δημοκράτες" -διότι οι υπόλοιποι Έλληνες δεν είμαστε τέτοιοι - που κραδαίνουν τη ελληνική σημαία και την εξευτελίζουν μιλάνε για πατρίδες -λησμονιμένες και μη - και έτοιμοι να συμπράξουν μετους άνομους πασοκτζήδες και τους καρατζαφέρηδες της αριστεράς για να στήσουν την νέα ευρωπαική παράραξη. Κούνια που τους κούναγε. Μαζεύτηκαν οι γενίτσαροι γεωργιάδης βορίδης και άλλα υποκείμενα για να μας πουλήσουν ελλάδα - και οι ανόητοι τρώνε το παραμύθι τους.
    Αυτά ασύντακτα και θα επανέλθουμε . Ναστε καλά

  25. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 25/11/2012 21:21:23

    Και ναι συνέβη το εξής απίστευτο (για πολλοστή φορά) ......ο σύγχρονος νεοέλληνας με τη μνήμη χρυσόψαρου θυμήθηκε όλα τα μεμπτά και μελανά σημεία του Α/ΓΕΝ μόλις κοινοποιήθηκε επιστολή που θίγει τους εγκάθετους .
    Έχει επιλεκτική μνήμη και δεν θυμάται οτι για τους αρχηγους των 3 οπλων η παρούσα πολιτική ηγεσία έδωσε το πράσινο φως για την παραμονή ( μεταξυ των οποίων και του Α/ΓΕΝ, κ. Κ.Χρηστιδη. )
    Έχει επιλεκτική μνήμη γιατί δεν θυμάται οτι η πολιτική ηγεσία παρεμβαίνει και ανάλογα αποστρατεύει ή προάγει Αξκους απο το βαθμό του αντιπλοιάρχου ακόμη.
    Στρουθοκαμηλίζει γιατί εστιάζει επιλεκτικά στην "επανάσταση " του Α/ΓΕΝ ενω ξεχνά οτι η τάξη των στρατιωτικών δοκιμάζεται απάνθρωπα και σκληρά και βλέπει οτι η αποστολή του Α/ΓΕΝ είναι να διατηρεί το ηθικό του εμψυχου υλικού υψηλά συνεπώς έχει αποτύχει.
    Αλήθεια με ποιον τρόπο διατηρεί κανείς ψηλά το ηθικό με ψέματα και φρούδες ελπίδες;;;
    Και τι γίνεται όταν το προσωπικό των εν δυνάμει 45άρηδων συνταξιούχων, των στρατιωτικών που κάααααθονται και απολαμβάνουν το καφεδάκι τους ενώ ως δια μαγείας τα αεροπλάνα πετούν στον αυτόματο πιλότο τα πλοία μας και υποβρύχια μας αρμενίζουν στο Αιγαίο με τηλεχειρισμό επιστρέφει στο σπίτι του και καλείται να λύσει απλά ποταπά όχι άξιας συζήτησης θέματα όπως το αν δύναται να καλύψει τα λεφτά του ενοικίου του τον άρτον ημών τον επιούσιον το φροντιστήριο των παιδιών του;;;
    Μα αυτή είναι η αποστολή του Α/ΓΕΝ και του κάθε αρχηγού ..να παραμυθιάζει το προσωπικό του οικείου όπλου του να γεμίζει το στομάχι του με ελπίδες από το τίποτα να αποσπά την προσοχή του από τα καθημερινά προβλήματα του να τα εξαφανίζει με μαγικό τρόπο.
    Ο αρχηγός έκανε την "επανάσταση" του και δεν παραιτήθηκε να λύσει το πρόβλημα της πολιτικής ηγεσίας. Αυτός ήταν ο στόχος η εξαγορά της καρέκλας με την σιωπή . Δεν πρέπει να ακούγονται τέτοιες αλήθειες πρέπει να σιωπά έτσι για άλλη μια φορά ας κοιτάξουμε το δέντρο αφού το δάσος έτσι και αλλιώς το κάψαμε.
    Αιδώς, Αργείοι!

    • ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ avatar
      ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 25/11/2012 22:20:47

      O κ. Α/ΓΕΝ παραβίασε κάθε δεοντολογία αλληλογραφίας και διαχείρισης προβλημάτων. Το κυριότερο όμως απ'όλα είναι ότι παρέβη μία σειρά από άρθρα του Στρατιωτικού Ποινικού και Πειθαρχικού Κώδικα με τον τρόπο που δημοσοποίησε τις απόψεις του χωρίς (προφανώς) να έχει πάρει άδεια από πουθενά. Πως αυτός ο άνθρωπος θα ζητήσει πειθαρχία και ευνομία από το προσωπικό του. Όταν μάλιστα στο γραφείο του διατηρεί αξκούς, οι οποίοι συμμετέχουν ένστολα σε διαδηλώσεις και μάλιστα φιγουράρουν σε φωτογραφίες γνωστών blogs. Συμπεριφορά για την οποία έχει βγάλει απαγορευτικές διατάξεις ο ίδιος ο ΑΓΕΕΘΑ. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε συγκεκριμένη μεθόδευση και κατά πάσα πιθανότητα με συγκεκριμένη πολιτική συναλλαγή. Το ενδιαφέρον είναι σαφώς υποκριτικό για να αλώσει τις "ψυχές" του κατπονημένου προσωπικού. Αφού όμως έχει παραβεί διατάξεις γιατί δεν ελέγχεται? όταν ο ίδιος πρόσφατα διέταξε ΕΔΕ για ανώτατο αξκο (τον μόνο εκτός του περιβάλλοντος του) για ανύπαρκτο λόγο. Αξκοι που έφθασαν στο ανώτατο πόστο χωρίς ποτέ να ενοχληθούν και να διαμαρτυρηθούν για τόσα που γινόντουσαν γύρω τους (δυσωδία σκανδάλων), που έθιγαν άμεσα το αξιόμαχο των ΕΔ και τα δεδομένα του προσωπικού και που έφθασαν τη χώρα στη σημερινή κατάντια. Και τώρα που καταβάλλεται μία υπεράνθρωπη προσπάθεια για να σωθεί η χώρα βγαίνουν υποκριτικά και γίνονται οι τιμητές των πάντων. ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ.

  26. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 25/11/2012 22:43:37

    Αντί πολλών σχολίων που θα μπορούσα να κάνω, παρ' ότι γνωστή η άποψη μου για τις Ένοπλες Δυνάμεις, παραθέτω τον σύνδεσμο με το σημερινό μου άρθρο στην Κυριακάτικη Δημοκρατία" με τίτλο "Ο Στρατός μας και οι ταγοί":
    http://www.dimokratianews.gr/content/11590/%CE%BF-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CE%AF

  27. αδιάφορος avatar
    αδιάφορος 25/11/2012 23:11:46

    Συμφωνώ να τα λέει με κάθε τρόπο ο ΑΓΕΝ ή όποιος άλλος Αρχηγός
    Συμφωνώ ότι ο συγκεκριμένος ανέλαβε νύχτα ελέω του απαράδεκτου κηπουρού του ΓΑΠ Μπεγλίτη
    Διαφωνώ με τις απόψεις κομπλεξικών που αναφέρονται ρατσιστικά στο στρατιωτικό προσωπικό ,δεδομένου ότι είναι οι μόνοι που εισέρχονται στο Δημόσιο ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ μέσω των Πανελληνίων εξετάσεων και εάν υπάρχουν κατακριτέα περιστατικά αυτά είναι ανάλογα με τα αντίστοιχα που συμβαίνουν σε Δημόσιες Υπηρεσίες ή ΔΕΚΟ ή Τράπεζες κλπ.
    Για το εφάπαξ σημειώνω ότι το Δημόσιο δεν καταβάλει εισφορά εργοδότου για τους στρατιωτικούς και ότι έχουν δικά τους ταμεία που καταβάλλουν εισφορές κλπ και τώρα δεν πάνε και αυτά καλά λόγω PSI
    Tονίζω ότι για ότι συμβαίνει με αρχηγούς, μεταθέσεις κλπ οι κύριοι υπεύθυνοι είναι οι πολιτικοί που με την δική τους υπογραφή συμβαίνουν όλα αυτά ,εάν συμβαίνουν και μην ξεχνάτε ξήλωσε ο Μπεγλίτης τον Ελευσινώτη λόγω <> και έβαλε τον Χριστήδη και μετά το ΠΑΣΟΚ έκανε τον υποτιθέμενο υποψήφιο πραξικοπηματία Ελευσινιώτη Υφυπουργό ...................................................

  28. ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ avatar
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ 26/11/2012 07:00:33

    Ουδείς αμφισβητεί τα γραφόμενα σου. Αυτά τα ιδεώδη υπηρετούν τα στελέχη του στρατεύματος με ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ. Ο άνθρωπος αυτός (ΑΓΕΝ) τα υπονόμευσε με την συμπεριφορά του. Και μην μου πείς ότι δεν ευθύνεται αυτός για τις ελλείψεις

  29. μπακαλιάρος avatar
    μπακαλιάρος 26/11/2012 07:41:21

    και κάτι άσχετο αλλά σχετικό: το γεγονός οτι στους μόνιμους του ΠΝ επιτρέπονται τα γένεια από την εποχή του Νικ. Παππα, είναι κάτι σαν "ψευτοαντριλίκι" ας πούμε. Είναι τελείως ανόητο ο καραφλός και μεσήλιξ ΑΓΕΝ να εμφανίζεται δημόσια με γένεια χωρίς να υπάρχει κανένας απολύτως λόγος. Παλιά ο Κυβερνήτης του πλοίου μπορούσε να δώσει άδεια στο πλήρωμα όταν ταξίδευαν για πολλές μέρες στην θάλασσα να μένουν αξύριστοιι για να γίνεται οικονομία στο νερό. Όταν όμως γύριζαν στον Ναύσταθμο έπρεπε να ξυριστούν. Ο Παππας μετα την περιπέτεια με το "ΒΕΛΟΣ" σαν γενικός δερβέναγας του ΠΝ θέλοντας να τονώσει το ηθικό και το κύρος του ΠΝ έδωσε στους μόνιμους το δικαίωμα να έχουν γένεια. Ο Παππας όμως ποτέ δεν άφησε μούσια, ήταν πάντα ευπρεπής και γενναίος αν και έκανε αρκετά λάθη. Αυτά για την ιστορία.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ μπακαλιάρος 26/11/2012 10:24:38

      Ε, τώρα έπιασες τον Πάπα από τα γένια. Αυτό είναι το πρόβλημα μας;

    • Δραχμικός avatar
      Δραχμικός @ μπακαλιάρος 26/11/2012 10:49:07

      Βρε παναγία μου τι προβλήματα έχει ο κόσμος.
      Βλέπει τα γένια και χάνει το δάσος.

  30. Φανη avatar
    Φανη 26/11/2012 12:01:46

    Ξερετε τι καταλαβα εγω; Καπου διαβασα το Σαββατοκυριακο οτι επειδη για τη πισινα Ολυμπιακων διαστασεων που χρησιμοποιουν τα ΟΥΚ δεν υπαρχουν χρηματα να λειτουργησει, η εκπαιδευση ειναι ελλιπης....
    Κατα τα μεσα του 70 στο ΚΕΦΝ στις 7,30 το πρωι Γεναρη μηνα με τον αερα και τη παγωνια να ξυριζει, τα ΜΥΚ και τα ΟΥΚ βγαιναν απο τη θαλασσα του Σκαραμαγκα κραυγαζοντας ΟΥΚ ΟΥΚ σε πληρη εξαρτηση.....
    Τωρα εκπαιδευονται σε πισινα; Ομολογω το αγνοουσα και αν συνεκτιμησω ολα οσα ειπωθηκαν παραπανω δεν βλεπω να κοιμαμαι ησυχη....Γιατι ειναι γνωστο οτι η παρακμη δεν ειναι επιλεκτικη, χτυπαει παντου.
    Αυτο καταλαβα εγω και με φοβιζει, με φοβιζει πολυ.

    • ektoras49 avatar
      ektoras49 @ Φανη 26/11/2012 20:34:00

      Στην πισίνα που λέτε, εκπαιδεύονται οι ΟΥΚ του Λιμενικού. Οι ΟΥΚ του ΠΝ ... όπως τα ξέρατε ......

  31. sotos avatar
    sotos 26/11/2012 19:23:33

    Η αντίδρασή σου θυμίζει ανακοινώσεις και τακτικές "Δημοκρατικών καθεστώτων", όπως η πρώην ΕΣΣΔ, η Κούβα, η πρώην Τζαμαχιρία, η Λαική Δημοκρατία της Κίνας "και λοιπές Δημοκρατικές δυνάμεις".......
    Πρώτα "υποβιβάζουμε" κάθε τι αντί και μετά το "καρατομούμε" !
    Δηλαδή κ. "Ειδικέ συνεργάτα", ο Θεός να σε κάνει, δεν έχεις πάρει χαμπάρι αυτό που ξέρει όλος ο κόσμος και δη οι Τούρκοι;;;;
    Ότι η αποτρεπτική μας δύναμη, εδώ και 3 χρόνια μειώνεται;;;;;
    Σ' ενοχλεί το ποιός και πως το είπε και δεν σ' ενοχλεί αν αυτό που είπε ισχύει;;;;;;
    Και τώρα εσύ νομίζεις ότι προσφέρεις "υπηρεσίες" στην Κυβέρνηση......

  32. Φανη avatar
    Φανη 26/11/2012 20:53:37

    Αυτη ειναι η αξια της ενημερωσης μεσω διαδικτυου, σ ευχαριστω.

  33. Προκόπιος avatar
    Προκόπιος 27/11/2012 10:37:50

    Σπίτι του χωρίς δεύτερη κουβέντα. Γι αυτόν τα ευρουλάκια είναι θεός.Δεν πρόκειται τώρα να αλλάξει. Από τους στρατιωτικούς που γνωρίσαμε όλοι στον στρατό που μιλούσαν από τα 20 χρόνια τους μόνο για το εφάπαξα και την σύνταξη τους.Ούτε για δουλειά ,ούτε για ιδανικά,ούτε...Ευρουλάκια!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.