#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/08/2011 16:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το τελευταίο φασιστικό κράτος της Ευρώπης



Στην πολύπαθη χώρα μας είναι πολλοί αυτοί που έχουν εξισώσει αλλοτινά αυταρχικά ή μιλιταριστικά καθεστώτα, με τα αντίστοιχα φασιστικά της Ευρώπης του περασμένου αιώνα.  Υπάρχει όμως μια ιδιαίτερα σημαντική ειδοποιός διαφορά.  Σε αυτό που η ιστορία έχει ονομάσει φασισμό, το καθεστώς καταλαμβάνει την εξουσία με απολύτως δημοκρατικό τρόπο, στηριζόμενο σε μια μάζα πολιτών οι οποίοι στη συνέχεια μετατρέπονται σε δυνάστες της μειοψηφίας και γαντζώνονται στην εξουσία με οποιοδήποτε μέσον.  Κι αν κάποιοι αφελείς πιστεύουν ότι η Ελλάδα ξόφλησε με τα φαντάσματα του παρελθόντος, δυστυχώς η πραγματικότητα έρχεται να τους διαψεύσει.  Γιατί σήμερα η Ελλάδα είναι το τελευταίο φασιστικό κράτος της Ευρώπης και διαθέτει όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να ονομαστεί έτσι.

Η ιστορία ξεκινάει στις αρχές της δεκαετίας του 1980 όπου ένα εμφανώς καταπιεσμένο πλήθος καταλαμβάνει δημοκρατικά την εξουσία υπακούοντας τυφλά τα ανατρεπτικά εθνικιστικά συνθήματα ενός κατά τα άλλα χαρισματικού ηγέτη.  Κραδαίνοντας πράσινες σημαίες και τραγουδώντας Μίκη, οι μεθυσμένοι προλετάριοι καταφέρνουν ότι δεν κατάφερε ένας εμφύλιος και μια δικτατορία.  Είναι απόλυτοι κυρίαρχοι ενός ευρωπαϊκού κράτους, με στιβαρή οικονομία, διεθνείς σχέσεις υψηλού επιπέδου και μάλιστα χωρίς τα βαρίδια του παρελθόντος, χωρίς δηλαδή ένα παρεμβατικό παλάτι ή μια ανένδοτη αριστερά.

Οι ιδεολόγοι ηγέτες, αλλοτινοί αγωνιστές του Γράμμου, αντιφρονούντες της δικτατορίας και εξεγερμένοι του πολυτεχνείου, γρήγορα μαγεύονται από τις σειρήνες της εξουσίας.  Το ΝΑΤΟ είναι ακόμα εδώ, η Ελλάδα δεν εγκαταλείπει την ΕΟΚ, τα ζιβάγκο γίνονται Αρμάνι και τα κατσαριδάκια Μερσεντές.  Καταλαβαίνουν γρήγορα πως πρέπει να γαντζωθούν στην εξουσία.  Βλέπουν όμως ότι μόνο ένας τρόπος υπάρχει.  Αρχίζει τότε η οικοδόμηση του φασισμού.   Το δημόσιο κατακλύζεται από τα παιδιά των πράσινων αγωνιστών.  Και όχι μόνο ο στενός δημόσιος τομέας, αλλά και όλοι οι ελεγχόμενοι από την κυβέρνηση τομείς, τράπεζες, ΔΕΚΟ, ταμεία, κρατικοδίαιτες επιχειρήσεις.  Στην ύπαιθρο μοιράζεται αθρόα άφθονο ευρωπαϊκό χρήμα.

Εκατομμύρια άξεστων φασιστοειδών έχει καταλάβει το κράτος, το τρέφει και τρέφεται από αυτό.  Η νέα τάξη για να επιβιώσει οργανώνει συνεχή πογkρόμ ενάντια στις υπόλοιπες τάξεις και ιδιαίτερα στους ελεύθερους επαγγελματίες, οι οποίοι υφίστανται ανείπωτες ταπεινώσεις στις καθημερινές τους συναλλαγές.  Η νέα τάξη κατατρώγει σαν τέρας όλο τον παραγόμενο πλούτο και δημιουργεί ελλείμματα πάνω στα ελλείμματα.  Η φιέστα των Ολυμπιακών και η μαζική είσοδος των πολυεθνικών της δίνει νέα πνοή.  Οι φασίστες ξοδεύουν τα δανεικά τους μόνο στις ξένες πολυεθνικές, θαυμάζοντας την οργάνωση και το υψηλό γκλάμουρ που τους προσφέρεται απλόχερα, με μια χαιρεκακία απέναντι στους νεόπτωχους μαλάκες που δεν μπόρεσαν να προσαρμοστούν στη νέα εποχή.

Το τελευταίο φασιστικό κράτος της Ευρώπης έχει όλες τις απαιτούμενες δομές:

Ελέγχει σαδιστικά την πληροφόρηση.  Μπορεί οποιοσδήποτε να κάνει κριτική σε πρόσωπα, όχι όμως στις δομές του ‘’συστήματος’’.

Διαθέτει τους πραιτοριανούς του με τη μορφή των ΜΑΤ.  Οι πραιτοριανοί, ως νέα Ες Ες, δικαιούνται να μακελεύουν το πλήθος ατιμώρητα.  Μπορούν να γράφουν το σύνταγμα στα παπάρια τους.  Μπορούν να διαλύουν προληπτικά διαδηλώσεις, πνίγοντας τους πληβείους στα χημικά.

Αιχμή του δόρατος των φασιστών ήταν και παραμένουν οι υπάλληλοι του υπουργείου οικονομικών.  Άξεστοι, τσαμπουκάδες και λαδωνιάρηδες, βρίσκονται παντού και πάντα έτοιμοι να αποτελειώσουν το άτυχο θύμα που θα βρεθεί στο δρόμο τους.

Οι πολιτικοί κρατούμενοι σαπίζουν κατά εκατοντάδες στις φυλακές, μέσα από δίκες – παρωδία, όταν δε δολοφονούνται αδιακρίτως σε σκοτεινές συμπλοκές.

Ποιά η διαφορά ενός αυταρχικού καθεστώτος από ένα φασιστικό;  Το φασιστικό παραμένει μέχρι το τέλος προσκολλημένο στην εξουσία του.  Μετά την τραγωδία της Κύπρου, ακόμα και οι μισητοί συνταγματάρχες είχαν την ύστατη ευαισθησία να παραδώσουν την εξουσία στη δημοκρατία.

Όχι όμως η πράσινη λαίλαπα.  Ακόμα και μετά τη χειρότερη καταστροφή που υπέστη η χώρα μας και οι πολίτες της, που όμοια εξαθλίωση δεν υπέστησαν ούτε έπειτα από χαμένους πολέμους, η κυβέρνηση είναι εκεί, στη θέση της, ταμπουρωμένη πίσω από τα τείχη των ΜΑΤ, τα τάγματα εφόδου των εφοριακών και τους πληρωμένους προπαγανδιστές της.  Οι τραγωδίες  βαφτίζονται εθνικές επιτυχίες.  Η εξαθλίωση, ανάγκη εξόδου από την κρίση.  Οι εξεγερμένοι, ταραξίες.  Οι απελπισμένοι, τρομοκράτες.  Όποιος δεν έχει να πληρώσει τον τοκογλύφο, θα μπαίνει στη φυλακή, τώρα που τα κελιά των τοξικομανών πρόκειται να αδειάσουν.

Πότε έρχεται το τέλος ενός φασιστικού καθεστώτος;  Όταν εξωγενείς παράγοντες επηρεάζουν τη βιωσιμότητά του.  Η φοβερή οικονομική κρίση και η εξάρτηση του καθεστώτος από ξένα κράτη και τράπεζες είναι ο καταλύτης.  Οι δανειστές είναι έτοιμοι να κόψουν τον ομφάλιο λώρο.  Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να στερήσει από τους δημοσίους υπαλλήλους, όχι μόνο τους παχυλούς τους μισθούς αλλά ακόμα και τις σίγουρες θέσεις εργασίας τους.  Το καθεστώς, είτε θα γκρεμιστεί έξωθεν, λόγω οικονομικής ασφυξίας, είτε θα λεηλατηθεί από τα ίδια του τα σπλάχνα.

Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο.

kakofonix

ΣΧΟΛΙΑ

  1. blue nile avatar
    blue nile 10/08/2011 16:57:12

    Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο


    ...και πικρό...πολύ πικρό...φαρμάκι...

  2. herrk avatar
    herrk 10/08/2011 17:09:27

    Δύσκολα ένα τόσο πολεμικό άρθρο θα μπορούσε να είναι ακριβές. Η πρόβλεψη στο τέλος πάντως φαίνεται σωστή.

    • madprof avatar
      madprof @ herrk 11/08/2011 10:33:29

      Συμφωνώ απολύτως. Αφαιρετικό, υπερβολικό και άδικο εν πολλοίς.
      Το όλο σύστημα όπως είναι δομημένο από την ΠρασινοΚοκκινοΠορτοκαλοΜπλεΜαύρη Νομενκλατούρα του καθεστώτος είναι σάπιο και διεφθαρμένο.
      Προσυπογράφω τις 2 τελευταίες παραγράφους :
      "Πότε έρχεται το τέλος ενός φασιστικού καθεστώτος; ...........
      Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο."
      Είναι η μόνη ελπίδα των κομματοπολτοποιημένων πολιτών να απαλλαγούν από τα αιλουροειδή - ερπετά αρπαχτικά των κομματικών πανίδων και χλωρίδων του ΧουντοΦασιστοκαθεστώτος.
      Μόνο η Αγιαστούρα των πολιτών θα τους κάνει να συνειδητοποιήσουν την εθνική προδοσία που διέπραξαν και το υπαρξιακό αδιέξοδο στο οποίο οδήγησαν τους πολίτες, ενώ Αυτά τα Μιάσματα στηρίζουν το όλον σύστημα που θρέφει τα οικογενειακά τους δενδρύλλια, απολαμβάνοντας αποζημίωση χιλιάδων ευρώων τον μήνα και έξτρα παροχές.

  3. alakran avatar
    alakran 10/08/2011 17:11:21

    Kakofonix,
    Και λίγα είπες!

    • Mεσσήνιος avatar
      Mεσσήνιος @ alakran 12/08/2011 02:43:49

      Προσθέτω και την αξιολόγηση των εξωτερικών τζογαδόρων για την Ελλάδα. Διαβάστε την επόμενη σελίδα και ας κάνουμε μια σύγκριση. http://netakias.wordpress.com/2011/08/11/karamanlis_vs_gap/ ΝΔ ψήφιζα επί σειρά ετών (με εξαιρέσεις αποχής). Το 2009 δεν ξέρω πώς μου ήλθε και ψήφισα ΠΑΣΟΚ. Από τότε έχω επανειλημμένα καταράσει τον εαυτό μου λέγοντας "δε μου κόβονταν και τα δύο χέρια πριν την κάλπη"... Αυτό δε σημαίνει ότι θα επιστρέψω στη ΝΔ. Μέχρι να έλθουν οι επόμενες εκλογές έχω καιρό να ασχοληθώ με κάποια προσωπικά μου προβλήματα...

  4. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 10/08/2011 17:19:03

    Στη χώρα των φοροφυγάδων, σας φταίει (εκτός των άλλων) η εφορία.
    Για δουλέψτε μερικούς μήνες μισθωτοί με μπλοκάκι (όπως οι μισθωτοί πολλών της πολιτικής πελατείας σας), και τότε θα καταλάβετε τι εστί very-κοκό.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ο Θείος 10/08/2011 19:16:45

      Και τη γενικευμένη φοροδιαφυγή το ΠΑΣΟΚ την έφερε.

      Αποπασοκοποίηση, τώρα! Δεν θα μας φορτώσετε σε όλο το λαό τα αμαρτήματα του φασιστικού καθεστώτος!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Επώνυμος 11/08/2011 11:49:00

        Ψέμα είναι ότι η ΝΔ έχει πάμπολλους σταθερούς πελάτες από τη βαθειά φοροδιαφεύγουσα, μεταπρατική μαïμουδένια "αστική τάξη" ;

  5. man8os avatar
    man8os 10/08/2011 17:20:57

    Παρα την καταστροφικη διακυβερνηση η αντιπολιτευση δεν απειλει με δικες τους υπευθηνους της καταστροφης οταν ερθει η ωρα της!!!

  6. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 10/08/2011 17:25:21

    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-ΙΣΟΝΟΜΙΑ-ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ: Γράφει ο Κακοφωνίξ: "Το δημόσιο κατακλύζεται από τα παιδιά των πράσινων αγωνιστών." Φυσικό ήταν αυτό που έγινε γιατί μέχρι τότε δικαίωμα στην εργασία είχαν μόνο τα γαλάζια παιδιά. Το ΠΑΣΟΚ είναι μια μεγάλη απάτη των Αμερικανών. Έβαλαν μια δική τους οικογένεια και πούλησε στον Ελληνικό λαό "σοσιαλισμό" και δυστυχώς ο Ελληνικός λαός το έφαγε το παραμύθι. Η εκδίκηση όμως είναι, όπως γράφει και ο Κακοφωνίξ, κρύο πιάτο. Και γι αυτό όποιος δεν είναι φασίστας ας υποστηρίξει την Δημοκρατία. Και ο πιό σίγουρος τρόπος για να στηρίξει την Δημοκρατία είναι να στηρίξει ως μόνιμο εκλογικό σύστημα την ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ αφού δεν υπάρχει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ χωρίς ΙΣΟΝΟΜΙΑ.

  7. JTSANAS avatar
    JTSANAS 10/08/2011 17:34:41

    TON THROUMPA POY TON THYMITHYKATAI ASTETON STO XRONONTOULAPO TIS ISTORIAS , TON MAKETO THA THYMYTHOUME TORA , ARKETA TON EFAGAME STHN MAPA

  8. Γιαδικιάρογλου avatar
    Γιαδικιάρογλου 10/08/2011 17:42:59

    Σωστόςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!

    Εμείς που ζήσαμε εκείνη την εποχή στον στενό δημόσιο τομέα, βιώσαμε καθαρίστριες σε ρόλο γεν. διευθυντή υπουργείου, γαλατάδες διευθυντές σε
    γραφεία τύπου πρεσβειών (αλήστου μνήμης Γ.Τ. Σίδνεϋ) και άλλες ....αξιοκρα-
    τικές καταστάσεις.

    Επειτα ήρθε (γάντι θα έλεγα) η κυβέρνηση Μητσοτάκη, η οποία από την πρώτη μέρα στην υπηρεσία μας είπε: "προς Θεού όχι αντίποινα-για όσα είχαμε
    υποστεί. Συναίνεση και πάλι συναίνεση..."
    Ετσι φτάσαμε στη Ντόρα ως δεκανίκι του ΓΑΠ, του Καρατζαφέρη επίσης ως
    έτερον δεκανίκι κλπ.κλπ. ευχάριστα........

    Γι΄αυτό όταν είπε ο Πάγκαλος "μαζί τα φάγαμε" εννούσε όλο το πράσινο αληταριό που νέμετο την εποχή εκείνη θέσεις(αναξιοκρατικά), χρήμα και φήμη.
    Είχε δίκιο ο άνθρωπος......
    Μαζί τα φάγανε.

  9. apis22 avatar
    apis22 10/08/2011 17:48:08

    ΕΥΓΕ kakofonix

  10. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 10/08/2011 17:48:37

    Kakofonix
    το φασιστικό καθεστώς για ακόμα μια φορά δεν θα παραδόσει έτσι εύκολα την εξουσία. Ας μην εκπλαγούμε αν καταφέρει να ανοίξει μια ακόμα γαλάζια παρένθεση. Ας μην εκπλαγούμε αν δούμε τους πράσινους συνδικαλιστές να βγαίνουν στους δρόμους για να διώξουν την "επάρατη" δεξιά.
    Τότε θα φανεί τι ρόλο παίζουμε όλοι εμείς οι πολίτες αυτής της χώρας. Αν θα ανεχθούμε κι άλλο την παρακμή, τη σήψη και τον κατήφορο της Πατρίδας μας.

  11. Phedra avatar
    Phedra 10/08/2011 17:56:47

    Μράβο Kakofonix! Πολύ πολύ σωστά! Τώρα τι γίνεται? Θα περιμένουμε να ... γευτούμε το πιάτο??

  12. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 10/08/2011 18:00:42

    Κοίτα ρε ...

    Είναι γνωστό πόση αντιπολίτευση κάνω, από άλλο χώρο, όχι τη ΝΔ, στο ΠΑΣΟΚ, ότι θεωρώ μειοδοτικές (με την κυριολεκτική έννοια) πολλές πολιτικές των ηγεσιών του ΠΑΣΟΚ (1996-2011) στα εθνικά και ότι θεωρώ πως ένα μέρος της ηγετικής του ομάδας και των συμβούλων του ΓΑΠ ίσως απαιτεί και ψυχιατρική εκτίμηση.

    Όμως... για να πούμε τα ίσα και των δυο κομμάτων εξουσίας

    Ούτε Μητσοτάκης και Μπακογιάννη υπήρξαν, με την θριαμβευτική αποδοχή όλης της ΝΔ, ούτε οικογένειες δοσιλόγων που έβγαιναν βουλευτές με τις λίστες της ΝΔ, ούτε ταξική επιλογή των μεγαλοστελεχών της, ούτε η υπόθεση Κεφαλογιάννη επί Καραμανλή, ούτε οι ντιρεκτίβες της ΕΕ στα οικονομικά που υπάκουε μέχρι κεραίας ο Καραμανλής....

    Ούτε 35 δις χάθηκαν σε ομόλογα εν όψει οικονομικής κρίσης επί ΝΔ, ούτε η ΝΔ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ αρνείται τον Λογιστικό έλεγχο του χρέους σε αγαστή σύμπνοια με τους κυβερνώντες προδότες.

    Ούτε φυσικά με πρόσχημα του Βορειοηπειρώτες ο Σαμαράς δεν κάλεσε όλους τους δυστυχισμένους της Αλβανίας για να μπουν στην κρεατομηχανή των Ελλήνων εργολάβων, χωρίς οργάνωση της μεταναστευτικής πολιτικής και χωρίς δικαιώματα, για να χτυπηθεί ο εργατικός-αγροτικός μισθός, να μένουν άμορφα κοπάδια ξένων εργατών από όπου κάθε μέρα να ψαρεύουν οι εργολήπτες με έκπτωση και να επιτευχθεί η "ανάπτυξη" που μας τίναξε τα μπρίκια...

    και - φυσικά- ούτε λέξη η ΝΔ για τις συμφωνίες Παπανδρέου- Σημίτη για το Αιγαίο (χάθηκαν τα διπλωματικά αρχεία;)- αυτό το "μας γ.. οι Τούρκοι, όχι και οι Σκοπιανοί" του Π.Μολυβιάτη στον αμερικανό πρέσβη (Wikileaks) το θυμάστε;

    Ή τις διεθνείς συμφωνίες Μητσοτάκη - Μπους για ένα σωρό ζητήματα, όπως π.χ.ο αποκλεισμός του Ιράκ και ο θάνατος 1.000.000 παιδιών και αρρώστων από πείνα, δίψα και βασικές ασθένειες; Που ήταν τότε η σημερινή ηγεσία της ΝΔ και που ήταν ο Α. Σαμαράς προσωπικά (ΟΧΙ οι φίλοι του στο Δίκτυο 21, ο ίδιος) τις παραμονές του Σχεδίου Ανάν;

    Κοίρα ρε...

    Λες και η ΝΔ μιλάει για τα 300 δις σε αφορολόγητες παράνομες εταιρείες χαρτοφυλακίου, όυτε για τα 700 δις σε ακίνητα, ούτε για το 1 τρις εκτός Ελλάδας.... Λες και ο Σαμαράς δεν λέει ότι θα μηδενίσει το έλλειμμα σε ένα χρόνο, κάτι που δεν θα τολμούσε να πεί ούτε ο Αντρέας (στη σημερινή Ελλάδα).......

    Λές και η ΝΔ δεν ήξερε τίποτα για το C4I , για τη Ζήμενς, για τα υποβρύχια, για το Χρηματιστήριο (το κοινό χρηματιστηριακό γραφείο Αλογοσκούφη - Χριστοδουλάκη το θυμάστε; )

    Αν είναι δυνατόν να κοιτάτε ακόμα μόνο τον ένα μειοδότη και να χαιδεύετε τον άλλο, επειδή το παίζει "καλός, "συντηρητικός" μπάτσος". . .

    Στο όνομα της Ελλάδας, να ψηφίσουμε δηλαδή τους πιο μακρόπνοους νεκροθάφτες που θα μας θάψουν με τη γαλανόλευκη στο φέρετρο αντί για την όποια σημαία με αστεράκια; Δεν είναι καλύτερο να ζήσουμε με τη γαλανόλευκη;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Giorgos_T 10/08/2011 19:18:55

      Πωπω, εσύ ρε φιλάρα είσαι πολύ κομπλεξικός.

      Θα μπορούσα να σου καταρρίψω ένα προς ένα όλα αυτά που λες, αλλά ειλικρινά, βαριέμαι και δεν θα είχε και νόημα, διότι πάλι δεν θα καταλάβαινες τίποτε.

  13. Μάρκος avatar
    Μάρκος 10/08/2011 18:15:43

    Σοβαρά το λες ότι μέχρι να ανέβει το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, δικαίωμα στην εργασία είχαν μόνο τα γαλάζια παιδιά; Την εκδούλευση του Καραμανλή του γέρου στην Αριστερά με όλους όσοι διορίστηκαν στο δημόσιο, αλλά και πολλές αριστερές κόρες δεξιών, δεν την έχεις ακούσει ποτέ;

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ Μάρκος 10/08/2011 19:27:12

      Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ: Μάρκο τα δύο μεγάλα κόμματα μας δεν είναι κόμματα εξουσίας αλλά μηχανισμοί εξουσίας που εναλλάσονται στην κυβέρνηση και υπηρετούν την ίδια πλουτοκρατία. Αυτή η πλουτοκρατία είναι η πραγματική εξουσία και η εξουσία αυτή είναι φασιστική από την φύση της. Και τα δύο κόμματα έχουν τους δικούς μηχανισμούς διαπλοκής και φυσικά τα δικά τους παιδιά. Όσους αριστερούς και να διόρισε ο Καραμανλής τα γαλάζια παιδιά ήταν λιγάκι πιό ίσα από τα υπόλοιπα παιδιά. Και όπως καταλαβαίνεις συμφέρον όλων μας είναι η δημιουργία μιας κοινωνίας στην οποία θα υπάρχει πραγματική αξιοκρατία.

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ Μάρκος 10/08/2011 20:33:34

      @ Μάρκος

      Ναι, όντως ο γέρο Καραμανλής διόριζε και αριστερούς ενίοτε. Ποιούς αριστερούς όμως, γιατί και σε τι αναλογία;

      Διότι ξέρω προσωπικά για τον Κοντογιαννόπουλο, υφυπουργό Παιδείας του Ράλλη, το 77, να λέει σε νεαρή μάνα -διαμάντι με δυο μωρά παιδιά στην αγκαλιά και τον άντρα με υποτροφία στη Γαλλία: Αγαπητή καθηγήτρια, που πάτε χωρίς μέσον; Και, τη διόρισε στο τάδε νησί αντί για τον τόπο της, όπου θα τη βοηθούσε η οικογένειά της....

      Το ότι ο λοιπόν ο γέρο - Καραμανλής τα έκανε αυτά (τους διορισμούς κάποιων εμβληματικά -ή και μη- αριστερών) για να αναστείλει την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία (κόλπο που έκανε και ο φίλος του ο Ντε Γκωλ στη Γαλλία),

      το σκέφτηκε κανείς ποτέ;

      Κόλπο της εποχής, καθόλου παράξενο για τα ελληνικά ήθη....

      • jkr avatar
        jkr @ Giorgos_T 10/08/2011 21:21:18

        Την πόρτα ορθάνοιχτη τους άφησε...ο ΚΚ ο Α΄. Ό,τι μπορούσε έκανε να ανέβει ο Ανδρέας και να σαρώσει τα πάντα.

      • ό παγωτατζής avatar
        ό παγωτατζής @ Giorgos_T 10/08/2011 21:26:12

        Δεν είσαι απλά κομπλεξικός..
        Είσαι τό πρωτότυπο τού Homus Pasokous..
        Καί σαν γνήσια μήτρα παράγεις (όχι για πολύ ακόμη) γνήσια αντίγραφά σου...

        • jkr avatar
          jkr @ ό παγωτατζής 10/08/2011 23:31:01

          ????

  14. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 10/08/2011 18:36:34

    Kakofonix
    ''Τραγούδησες'' εξαίσια!

  15. stefanos avatar
    stefanos 10/08/2011 19:07:46

    Σε ορισμένα μικρά σημεία λίγο ακραίος, αλλά στα περισσότερα και λίγα λες. Επί της ουσίας πέτυχες διανα.
    Σημείωση: Οι φασίστες δίνουν και ιδεολογικό χρώμα για να πείσουν αλλά πιο φαύλο, ανήθικο, αναξιοκρατικο, εριστικό,θρασύτατο,αντιδημοκρατικό,λαϊκίστικο,αμοραλιστικό και ξεδιάντροπο ιδεόλογικό περιτυλιγμα από αυτό του φασισμού του Πασοκιστάν δεν έχει περάσει. Κατάφερε να φτάσει τη πατρίδα μας πραγματικά να κινδυνεύει ως κράτος και ταυτόγχρονα να κινδυνεύουν και τα εθνικά μας χαρακτηριστικά(γλώσσα, θρησκεία, ήθη και έθιμα). Αυτός ο εσμός πρέπει να εξαφανιστεί, προσβάλλει την υπαρξή μας.

  16. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 10/08/2011 19:19:50

    Εξαιρετικός, Κακοφωνίξ! Παρά τις επιμέρους ελάχιστες διαφωνίες, τα θερμά μου συγχαρητήρια!

  17. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 10/08/2011 20:21:09

    @ Επώνυμος

    Προσωπικά, δεν θα σε προσβάλλω όπως με προσβάλλεις.

    Το ζήτημα είναι ότι προς το παρόν, δεν έχεις επιχειρήματα, ενάντια στα γεγονότα που παραθέτω και όχι στις υποθέσεις και στα γενικόλογα κοσμητικά επίθετα που παραθέτεις στο δικό μου σχόλιο.

    Εκτός εάν για σένα π.χ. το σκάνδαλο των ομολόγων των ταμείων επί Καραμανλή έγινε για "ανταπόδοση" στο πράσινο φαγοπότι ή ήταν "ασήμαντο"...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Giorgos_T 10/08/2011 20:50:00

      Ποιο σκάνδαλο; Αυτό που υπέγραψαν πρώτοι-πρώτοι οι Πασόκοι;

      Αυτό που ξεκίνησε να συμβαίνει επί Σημίτη, όμως τα ΜΜΕ απέκοψαν ότι συνέβαινε και παλαιότερα και το περιόρισαν μόνον στην περίοδο Καραμανλή;

      Όταν λέω ότι είσαι κομπλεξικός, δεν το λέω για να σε προσβάλω. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Τείνεις να εξισώσεις ΠΑΣΟΚ με ΝΔ, μόνον και μόνον να μπορέσεις να φανείς "αντικειμενικός" και "ουδέτερος" παρατηρητής και, άρα, "καλύτερος" από τους άλλου, που είναι "φανατικοί" και "φορούν κομματικές παρωπίδες", ενώ εσύ φιλάρα είσαι "ακομμάτιστος".

      Δεν σε προσβάλλω, λοιπόν, απλώς αποτυπώνω αντικειμενικά την πραγματικότητα που αποπνέει το σχόλιό σου.

      Μπορείς να βαυκαλίζεσαι ότι "δεν έχω επιχειρήματα", αν αυτό κάνει το συμπλεγματικό εγώ σου να νιώθει καλύτερα, όμως ξέρεις κατά βάθος ότι αυτό δεν ισχύει.

      Απλώς δεν μπαίνω σε αντιπαράθεση "επιχειρημάτων" χωρίς νόημα. Διότι εσύ μέσα στο συμπλεγματικό σου μικρόκοσμο πάντοτε θα βρίσκεις μια διαφορετική εκδοχή.

      Γι' αυτό κράτησα μόνον το "κομπλεξικός" από όσα θα μπορούσα να σου πω.

  18. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 10/08/2011 21:02:34

    φασιστικο και μαλιστα με επαρσεις μισους σε καθε ελληνα.
    δυστυχως και σημερα θα αναφερω τον βρωμικο ρολο των προδοτικων μμε.
    με αρχη την νετ, που εχει επαναληψη ντοκιμαντερ του εξαντα, με τι θεμα λετε;
    κατασχεσεις στην αμερικη και δικαστικους επιμηλητες να λενε οτι κανουν την δουλεια τους...
    στο μεγκα επιθεση στην υποθετικη επιθεση του προεδρου της αδεδυ με αποσπασματα ακομη και σκαι, με δηλωσεις κυβερνητικου εκπροσωπου...
    στο αλτερ ο λατρης των αγορων, ο σκυμμενος στα τεσσερα στις αγορες ''χρηστος'' , ο γνωστος μπεμπης του γυαλιου, να πουλαει αερα και γνωσεις , την στιγμη που δεν εχει πεσει π ο τ ε μεσα στις προβλεψεις...
    το μονο που ξερουν ειναι να θελουν να τρομοκρατησουν την κοινωνια και τους ελληνες
    θα τους αφησουμε;;;
    προεδρε της αδεδυ τερμα τα λογια τα παχια.
    αποκαλυψε και συγκρουση τωρα με τα καθεστωτικα δοσιλογα μμε , πριν πουλησουν τα παιδια ολων των ελληνων για σκλαβους.
    ο εχθρος ειναι ενας και εχει 3 γραμματα : μμε

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ λαικη δεξια 11/08/2011 14:23:18

      Ο εχθρός είναι ένας και έχει πολλά γράμματα: νεοφιλελευθερισμός.

      Τα ΜΜΕ είναι πιστά στρατιωτάκια του.

  19. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 10/08/2011 21:11:05

    έχεις απόλυτο δίκηο ..κακοφωνίξ . Ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία είναι νοοτροπία και ως τέτοια , συναντάται στο κυβερνών κόμα σήμερα.
    Έχει όλα τα φόντα να ονομασθεί φασιστικό .
    Είναι όμως δημοκράτες!!!! (..φασίστες είναι οι ...δεξιοί, έτσι δεν λένε τα ..γκεμπελάκια) )όπως αυτοαποκαλούνται όλοι οι τοιούτοι, βλέπε Ασαντ, Μουμπάρακ, Μπέν αλή κλπ.

  20. factorx avatar
    factorx 10/08/2011 21:19:33

    Όσοι επιχειρούν να απαντησουν στο άρθρο Του kakofonix με επιχειρήματα εναντίον της προηγούμενης ΝΔ - κυρίως εκείνης των Μητσοτάκη , Κωστάκη- είναι μάταιος ο κόπος τους. Επειδή ...συμφωνουμε σε πολλά μαζί τους. Πρώτοι εμείς άλλωστε γράψαμε για "γαλαζοπράσινη διαπλοκή" 'οταν το σημερινό μηντιακό συστημα υποστηριξης του ΠΑΣΟΚ στηριζε το συστημα Ρουσόπουλου. Και να μην επιχειρούν οι φίλοι αναγνώστες να αναφερουν το σκάνδαλο των ομολόγων επειδή κι αυτό εμείς το βγάλαμε. ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ;

    • ό παγωτατζής avatar
      ό παγωτατζής @ factorx 10/08/2011 21:30:50

      Ο Καλοφωνίξ τα λέει καλύτεραα!
      Καλοφωνίξ..!!
      Καλοφωνίξ..!!

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ factorx 10/08/2011 22:49:06

      Αφού συμφωνείς, όπως λες, με πολλά επιχειρήματα όσων υπενθυμίζουν ότι και οι γαλάζιοι δεν ήταν/είναι Παναγίες, τότε ποιό είναι το τελικό ζητούμενο; Να βάλουμε κάτω τον πράσινο και τον γαλάζιο φασισμό και να δούμε ποιος τον εχει μεγαλύτερο; Και εγώ σου λέω ότι με κάποια μέθοδο μέτρησης διαπιστώνουμε ότι ο πράσινος φασισμός είναι χειρότερος. Ας πούμε 60-40 ή 70-30. Ωραία λοιπόν, οι πράσινοι είναι πιο κακοί. Το δια ταύτα ποιο είναι;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Γιώργος 10/08/2011 22:53:18

        Δεν είναι θέμα ποσότητας, είναι θέμα ποιότητας. Όποιος δεν το βλέπει ή δεν βλέπει ή είναι κατά βάθος Πασόκος.

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ Επώνυμος 10/08/2011 23:54:46

          Ωραία λοιπόν, το ΠΑΣΟΚ έχει ποιοτικότερο φασισμό. Καμία αντίρρηση. Το δια ταύτα ποιο είναι;

          • Για να λεμε... avatar
            Για να λεμε... @ Γιώργος 11/08/2011 00:22:36

            Το θεμα ειναι ηθικης φυσεως γιατι ο νεοδημοκρατης νιωθει ηλιθιος γιατι λεει την αληθεια στο κοσμο και ο κοσμος τον τιμωρει, ενω ο πασοκτζης λεει ψεμματα και επιβραβεβεται.

            Μαλλον οι νεοδημοκρατες θα πρεπει να καταλαβουν καλυτερα την φυση της ηθικης... γιατι η ηθικη ειναι μια ψευδαισθηση!

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Επώνυμος 11/08/2011 01:57:03

          Α, ρε Επώνυμε,με τις θεωρίες του άσπρου και του μαύρου.........

  21. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 10/08/2011 21:32:25

    Πολύ καλό το αρχικό κείμενο.Τριάντα ΟΛΟΚΛΗΡΑ χρόνια το πασοκικό καθεστώς πολιτεύεται με ΧΥΔΑΙΟ τραμπουκισμό.Το ζήσαμε,το βιώσαμε και εξακολουθούμε να το ζούμε.Αυτό το πολιτικό κόμμα ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ τη πατρίδα,τη ΒΟΥΛΙΑΞΕ,τη ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ,τη ΤΣΑΚΙΣΕ σε κάθε επίπεδο...ΔΙΕΛΥΣΑΝ το σύμπαν....Ο πολιτικός τους λόγος ήταν και παραμένει ΓΕΜΑΤΟΣ με ΑΣΥΣΤΟΛΗ ΛΑΣΠΗ,ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΨΕΜΑΤΑ...Τι να πρωτοαναφέρει κανένας...Θα χρειαζόταν πλημμύρα γραπτών κειμένων...

  22. τάσος avatar
    τάσος 10/08/2011 21:57:24

    Ήδη από τις πρώτες εκδηλώσεις του κομματικού εργαλείου που διαμόρφωσε και χρησιμοποίησε ο Παπανδρεϊσμός για να αλώσει την εξουσία, μπορούσε κανείς να διαβλέψει όλη τη μετέπειτα πορεία του. Ο προσωποπαγής χαρακτήρας, η συγκεντρωτική δομή, οι διαρκείς και παλινδρομήσεις, ο κραυγαλέος λαϊκισμός, ο έκδηλος καιροσκοπισμός, ο απωθητικός βερμπαλισμός, ο διανοητικός πρωτογονισμός και η καταστρεπτική παρορμητική επιθετικότητα, καθόριζαν ευθύς εξ αρχής το ακριβές στίγμα του Παπανδρεϊσμού. Αν είναι σωστή η διαπίστωση ότι κάθε κόμμα αποτελεί το μικρομοντέλο σύμφωνα με το οποίο προσπαθεί να διαπλάσει την κοινωνία όταν καταλαμβάνει την εξουσία, τότε είναι προφανές ότι η συμπεριφορά του φαιοπράσινου κακοήθους αυταρχισμού στην αντιπολίτευση προεικόνιζε με ακρίβεια τη συμπεριφορά του στην εξουσία. Η προσχώρηση ενός μεγάλου μέρους του πληθυσμού στον αυταρχισμό στ’ όνομα της και της της δημοκρατίας, αποτελεί τη μέγιστη συμβολή του Παπανδρεϊσμού στη δραστική υπονόμευσή της, και συγχρόνως την έσχατη διαστροφή της πολιτικής συνείδησης ολόκληρης της κοινωνίας. Η προβολή της άκρως αντιδημοκρατικής θεωρίας και πρακτικής του Παπανδρεϊσμού ως πεμπτουσίας της δημοκρατίας, συνδυασμένη με την άκριτη αποδοχή και εσωτερίκευση αυτής της αντιστροφής από ένα μεγάλο μέρος του κοινωνικού σώματος, έκανε δυνατή τη σταδιακή εγκαθίδρυση ενός ιδιόμορφου δημοκρατικοφανούς αυταρχισμού, που σε κατάλληλες συνθήκες θα μετασχηματιζόταν σε τυπικό ολοκληρωτισμό, με την ενεργητική σύμπραξη των εν δυνάμει θυμάτων του. Επιτέλους, πρέπει κάποτε να συνειδητοποιηθεί ότι ο αυταρχισμός, ο συγκεντρωτισμός, η προσωπολατρεία, η αλαζονεία και η παρανοϊκή συνωμοτίτιδα που χαρακτηρίζουν τον Παπανδρεϊσμό, δεν αναπτύχθηκαν βαθμιαία σαν αποτέλεσμα της φθοράς του από την πολύχρονη άσκηση της εξουσίας. Αλλ’ ότι, αντιθέτως, ήταν οργανικά του στοιχεία, διαρκώς παρόντα στη γένεση και τη διαμόρφωσή του, που αποτελούσαν ευθύς εξ αρχής τον πυρήνα της ύπαρξής του. Ο φαιοπράσινος ολοκληρωτισμός ενυπήρχε στη θεωρία και την πρακτική του Παπανδρεϊσμού: ενσωματωμένος στην οργανωτική του δομή, αναπόσπαστο τμήμα της ιστορίας του και κυρίως διάχυτος στην κομματική ατμόσφαιρα και τη συμπεριφορά των φορέων του, ήταν διαρκώς ορατός και συνεχώς διαπιστώσιμος. Τουλάχιστον για όσους δεν αρνούνταν να τον δουν, από συμφέρον ή εθελοτυφλία... Όταν το δάχτυλο δείχνει το φεγγάρι, ο βλάκας κοιτάζει το... δάχτυλο. Αλλά όταν το χέρι του δείχνει την εξουσία και τα οφέλη της, ο βλάκας εξακολουθεί να ατενίζει το χέρι, ενώ ο καιροσκόπος επικεντρώνει τη σωληνοειδή του όραση στην εξουσία, και ο εθελότυφλος συνεχίζει να μη βλέπει τίποτε... Η κακοήθης νεοπλασία του φαιοπράσινου αυταρχισμού, από το 1974 και μετά, ήταν συνεχώς προ των πυλών μας. Αλλά, δυστυχώς, όχι και προ των ... οφθαλμών μας. Που έμελαν να ανοίξουν μετά την οδυνηρή εμπειρία της καθολικής ισοπέδωσης της κοινωνίας απ’την οκτάχρονη κυριαρχία του παραληρήματος των εξουσιοφρενών του .

    Κλεάνθης Γρίβας
    Θεσσαλονίκη, Ιούλιος 1989

    (απ’το τομίδιο Παπανδρεϊσμός, ένας φαιοπράσινος αυταρχισμός, εκδοτική Θεσσαλονίκης, με κείμενα που δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα )

    Κλ. Γρίβας (1944). Σπουδές: ιατρική, νευρολογία-ψυχιατρική, βασική κοινωνιολογία.

    • τάσος avatar
      τάσος @ τάσος 10/08/2011 22:01:00

      είχα κάτι λέξεις σε< και τις έφαγε η μαρμάγκα. δεν πειράζει, το feeling παρέμεινε.

  23. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 10/08/2011 21:58:17

    Χαλαρώστε λίγο φίλοι...

    Φασιστικό ως προς τις πρακτικές ναι,

    αλλά όχι φασιστικά εκλεγμένο - κάποιοι εξ ημών τους ψήφισαν και ενδεχομένως θα τους ξαναψηφίσουν στο μέλλον... Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Και για την κατάρρευση της (όποιας) δημοκρατίας έχουμε συμβάλει όλοι ανεξαρτήτως κομματικής απόχρωσης άσχετα αν οι ευθύνες κάποιων είναι μεγαλύτερες απο κάποιων άλλων...

    Σε γενικές γραμμές πάντως συμφωνώ με το άρθρο

    • τάσος avatar
      τάσος @ Κυαίστωρ 10/08/2011 22:22:19

      όταν είσαι πλέον φύσει δούλος, 2179 χρόνια, μην τη ψάχνεις.

  24. Foxy T. avatar
    Foxy T. 10/08/2011 22:04:46

    Ας είμαστε καλά που καθόμαστε ακόμα στα έδρανα της Βουλής νομιμοποιώντας τους τελευταίους Φασίστες της Ευρώπης, όπως λέει και το κείμενο...
    Ας τους αφήσουνε μόνους τους να δούμε πόσες μέρες θα κάθονταν.
    Άλλα υπάρχει και η ανησυχία κάποιων μεγαλόσχημων γαλάζιων: κι άμα πέσουν εγώ τι θα κάνω μετά;
    θα τα βάλω με τους χορηγούς μου;
    θα τα βάλω με τους συγγενείς μου;
    θα τα βάλω με τους τοπάρχες μου;
    Μπα.... κάτσε στην αντιπολίτευση κι ας τους σοσιαλφασίστες... να ..δανε τη χώρα και το λαό της.
    Ούτως η άλλως, μισθός, αυτοκίνητο και συνεργάτες, φρουροί, βουλευτικά ένσημα, μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει... στο τσεπάκι πάνε... σκέφτονται οι διορισμένοι κληρονομικοί κοτζαμπασαίοι της Ρωμιολάνδης!

  25. ανασχηματισμός μασόνων avatar
    ανασχηματισμός μασόνων 10/08/2011 22:29:17

    Αυτά είναι τα φανερά kakofonix. Τα όσα έγιναν στο παρασκήνιο είναι σημαντικότερα. Αναφέρω μερικά:
    1. Εκδιώχτηκε ο Μ.Δρετάκης γιατί ήταν Χριστιανός
    2. Καθιερώθηκε ο πολιτικός γάμος. Τα προβλήματα τα λύνει η κοινωνία και όχι η εκκλησία φώναζαν οι καταπιεσμένοι προοδευτικοί
    3. Έγινε ο νόμος για τις εκτρώσεις
    4. Το υπουργείο πολιτισμού ανέλαβε η Μελίνα και το 1985 οργάνωσε εκδηλώσεις για την πρώτη πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης. 500 παιδιά με άσπρες στολές τραγουδούσαν τον μασονικό ύμνο, της ισημερίας
    5. Το 1983 ο υπουργός δικαιοσύνης έφερε για τα "μάτια "νόμο όπου διεχώριζε τη μασονία από τη δικαιοσύνη. Κανένας δικαστής δεν δήλωσε μασόνος
    6.Η 17Ν καθάρισε όλους τους δεξιούς εκδότες
    7. Από την πρώτη στιγμή που ο Α.Παπανδρέου πήρε την εξουσία άρχισε να σπαταλάει χρηματικά αποθέματα και να σκορπίζει σε πρασινοφρουρούς , κοινοτικά πακέτα. Την ίδια μέθοδο είχε ακολουθήσει και ο πατέρας του το 1963.

    • ακρίτας avatar
      ακρίτας @ ανασχηματισμός μασόνων 11/08/2011 12:27:46

      Ο Γεώργιος Παπανδρέου Α΄μπορεί να ήταν δημαγωγός, λαοπλάνος κτλ., λλά στον ελάχιστο χρόνο που κυβέρνησε παρήγε απέραντο έργο. Και δεν ξόδεψε λεφτά για τα λαμόγια, όπως οι δεξιές κυβερνήσεις παλιότερα και ο γιος του μεταγενέστερα, αλλά για να μορφωθεί όλη η νεολαία, μέσω της θέσπισης της δωρεάν παιδείας και να ν΄ακουφίσει τον τότε πραγματικά δοκιμαζόμενο αγροτικό κόσμο. Για να μην αναφερθώ στην εθνική συνεισφορά του, τόσο τον Δεκέμβρη του 1944, όσο κυρίως στο Κυπριακό με τη βαθιά πατριωτική στάση του και την αποστολή της ελληνικής μεραρχίας το 1964. Ο " εθνάρχης" Καραμανλής-δις νεκροθάφτης της Κύπρου- όχι απλά δεν θα έπαιρνε τέτοια απόφαση, αλλά και μόνο με την ιδέα θα κυριευόταν από ναυτία. Να διαβάζετε λίγη ιστορία, πριν ορμήσετε στο πληκτρολόγιο και διαδώσετε τις μπούρδες σας.

      • Aetos avatar
        Aetos @ ακρίτας 11/08/2011 16:01:21

        Ο Γεώργιος Παπανδρέου Α΄δεν αθώωνε τους δοσιλογους, ενω τους ελληνες αντιστασιακους τους φυλακιζε διοτι "συνεργαζονταν με τους αγγλους" στην αντισταση?? Μη λεμε οτι θελουμε.

        • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
          Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ Aetos 12/08/2011 10:16:09

          Ο Γεώργιος Παπανδρέου έφερε τον εμφύλιο στην Ελλάδα. Ο Καραμανλής αντιθέτως δεν κυνήγησε ποτέ κομουνιστές.
          Επίσης ο Καραμανλής συνέχισε την αναπτυξιακή πορεία της οικονομίας της περιόδου Μεταξά. Ο Μιλτιάδης Έβερτ κυκλοφόρησε μια βιογραφία " Καραμανλής ο αναμορφωτής" όπου υπάρχουν τα σχετικά στοιχεία για την ανάπτυξη της χώρας. Ειδικότερα για την οκταετία 1955-1963
          Το 1963 ο Γεώργιος Παπανδρέου άρχισε τις παροχές, από τα έτοιμα. Το 1974, με τον Αττίλα 2, στο στρατό υπήρχε το σύστημα Ιωαννίδη ακόμη, μετέπειτα ΠΑΣΟΚ.
          Για το 1955, για τη βία και νοθεία, σημαία του ΠΑΣΟΚ υπάρχει η εξήγηση:
          Οι αστυνομικοί που έρχονταν από την επαρχία νοίκιαζαν σπίτια, που δεν ήταν αριθμημένα.Τους κατέγραφαν ανάλογα με του που έμεναν. Μερικοί έμεναν στα δέντρα. Το πήρε το ΠΑΣΟΚ και τόκανε.
          Τέλος για να κατστρέψουν πολιτικά τον Καραμανλή τον συνέδεσαν με τη δολοφονία Λαμπράκη

  26. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 10/08/2011 23:42:26

    Ήθελα να επιχειρηματολογήσω πολιτικά σε αυτό το έμπλεο μίσους άρθρο.
    Μίσος που στρέφεται κατά συν-πολιτών σου, ενώ θα έπρεπε να στοχεύει μόνο στους κυβερνώντες και στα τσιράκια τους, αλλά και σε αυτούς που έστρεψαν τόσο κόσμο σε τόση ανοησία, αλλά ποτέ δεν έκανες τον κόπο να ψάξεις να τους βρεις ή απλά δεν συμφέρει.
    Είναι οι ίδιοι που εξέθρεψαν αυτούς και τους έφεραν πολλάκις στην εξουσία.
    Και είναι το ίδιο μίσος που άλλοτε στρεφόταν προς την αντίθετη κατεύθυνση, την δική σου.

    190 χρόνια μίσους από πολιτική σκοπιμότητα επιτήδειων τοποτηρητών και ανόητων που έχουν βήμα.

    Και τολμάνε κάποιοι να μιλάνε για κοινωνικούς αυτοματισμούς.

    • Ratamahatta avatar
      Ratamahatta @ ο νοών...νοείτω 11/08/2011 00:00:46

      +1000
      μια χαρα δουλευει το συστημα"φαγωθειτε μεταξυ σας"

      υ.γ οποιος μιλαει για τους και τα τους ειναι πασοκος.....μαλιστα

  27. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 11/08/2011 00:16:26

    Α ρε Κακοφωνίξ, ο Θεός να αγιάσει το στόμα σου...

  28. ΔΚ avatar
    ΔΚ 11/08/2011 00:25:27

    Ορισμένα στοιχεία του άρθρου είναι καλά, άλλα υπερβάλλουν. Μην ξεχνάμε ότι πάρα πολλοί τους ψηφίσαν τα τελευταία τριάντα χρόνια και πολλοί βολεύτηκαν από αυτούς και είναι ακόμα βολεμένοι. Η λύση πρέπει να δοθεί στις επόμενες εκλογές (μακάρι να γίνουν όσο το δυνατόν γρηγορώτερα) και πρέπει να είναι λύση ολοκληρωμένη! Τέλος με τα "τζάκια" και τα μεγάλα ονόματα. Τέλος με τις βρωμιές και τισ λαμογιές. Θα έχει όμως ο Ελληνικός λαός τη δύναμη να απαγκιστρωθεί μετά από τόσα χρόνια δουλικής σχεδόν αφοσίωσης στα "τζάκια" και στα μεγάλα ονόματα;
    Εγώ το θέλω και το ελπίζω. Το θέλουν όμως οι περισσότεροι;
    Γεια χαρά σ' όλους σας.

  29. Εικονοκλάστης avatar
    Εικονοκλάστης 11/08/2011 00:41:16

    Όσο ακραίο και να φαίνεται το άρθρο του Κακοφωνίξ παρόλ’ αυτά είναι απολύτως σωστό. Κοιτάξτε απλά στο φασιστικό καθεστώς του Μουσολίνι στην Ιταλία και του Περον στην αργεντινή και αμέσως θα καταλάβετε τις ιδεολογικές καταβολές του πασοκ. Ακόμα και το οικονομικό σύστημα του φασισμού ( Κορπορατισμός), με τις κομματικές συντεχνίες και τους κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες, το πασοκ κατάφερε όχι μόνο απλά το εφαρμόσει αλλά και να το τελειοποιήσει…

    Έτσι χάσαμε την ελευθερία μας Κύριοι, αλλά δυστυχώς οι κεντροδεξιοί στην Ελλάδα τόσα χρόνια ανέχονταν αυτές τις καταστάσεις στο όνομα της συναίνεσης, και αυτά είναι που πληρώνουμε σήμερα.

  30. Γιώργος avatar
    Γιώργος 11/08/2011 01:28:32

    Άρα το ΠΑΣΟΚ έχει ποσοτικότερο και ποιοτικότερο φασισμό από τη ΝΔ και χαμηλότερη ηθική στάθμη. Άρα το δια ταύτα είναι ότι στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος.
    Καλά κρασιά

    • Για να λεμε... avatar
      Για να λεμε... @ Γιώργος 11/08/2011 16:11:21

      Καλό τρύγο μάλλον. Τώρα ειναι η εποχή του...

  31. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 11/08/2011 01:55:37

    Κακοφωνίξ,σε χάσαμε.....
    που είχες εξαφανιστεί τόσο καιρό;
    Μέχρι και ο Επώνυμος σε πεθύμησε!
    Νάσαι καλά.

  32. βαγόνι avatar
    βαγόνι 11/08/2011 07:29:03

    Το 1981 κατελύθη το δεξιό κράτος-με όλες τις μετεμφυλιακές
    ακροδεξιές αποχρώσεις του-και αντικαταστάθηκε απο ένα
    συντεχνιακό μόρφωμα, δυσλειτουργικό επίσης!
    Απο την δεκαετία '90 και εντεύθεν, αυτοί που παρίσταναν την
    "αστική τάξη" επι δεκαετίες ξανακέρδισαν το χαμένο χρόνο,
    με την επικουρία και της διεθνούς συγκυρίας...!
    Τώρα,η πολιτική δεξιά θέλει να αποκαταστήσει το χαμένο
    παράδεισο, προστατεύοντας το φοροδιαφεύγον τμήμα της
    μεσαίας τάξης και της "ακλόνητης" κλεπτοκρατίας!
    Τα περί "φασισμού" ανάξια αντεπιχειρημάτων....στην εποχή
    της παντοδυναμίας των "αγορών"....όλα αυτά μοιάζουν
    με ετεροχρονισμένα ξόρκια!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ βαγόνι 11/08/2011 11:43:07

      H αθάνατη μεσοπολεμική Ελλάς - σε έκδοση ζόμπι τσέπης !
      Πλαστήρας + Γονατάς + Πάγκαλος senior (σε ρόλο κατηγόρου) εναντίον Γούναρη, Πρωτοπαπαδάκη, Στράτου, Θεοτόκη, Χατζανέστη.

  33. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/08/2011 08:54:48

    Μα δεν λέει κανείς ότι δεν υπάρχουν κοινά στοιχεία καθεστωτισμού στα δύο κόμματα. Φυσικά και υπάρχουν ιστορικές, ακόμη και παρούσες σήμερα ευθύνες από την πλευρά της ΝΔ. Όμως αυτά που αναφέρει το άρθρο τα έχει κάνει ΜΟΝΟ το ΠΑΣΟΚ και ΑΥΤΑ πληρώνει σήμερα η ελληνική κοινωνία. Σήμερα πληρώνει τις (πολύ περισσότερες και σοβαρότερες) αμαρτίες του ΠΑΣΟΚ και όχι τις (επίσης υπαρκτές) αμαρτίες της ΝΔ ή της παλιάς δεξιάς.

    Αν δεν υπάξει σωστή διάγνωση, δεν μπορεί να υπάρξει η κατάλληλη θεραπεία. Και η σωστή διάγνωση στην προκειμένη περίπτωση λέει ότι για το σημερινό χάλι της χώρας ευθύνεται ευθέως το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ και το κακό που έφερε στη χώρα.

    Τα περί λέπρας σου τα επιστρέφω. Οι μεγαλύτεροι εχθροί του λαού στην ιστορία, οι μαρξιστές, επιμένουν να μιλούν στο όνομά του.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Επώνυμος 11/08/2011 12:39:38

      I ami du people,άριστος!
      Κανένας δε θα μπορούσε να περιγράψει καλύτερα τον τρόπο που σκέφτεται ο φίλος Επώνυμος!

  34. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/08/2011 08:55:55

    Σωστά. Δεν ισχύει το άσπρο και το μαύρο. Εσύ ανήκεις σε άλλη κατηγορία.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Επώνυμος 11/08/2011 12:43:53

      Έχεις αρχίσει να βελτιώνεσαι βλέπω!
      Άρχισες να διακρίνεις κι άλλες αποχρώσεις.
      Μη σταματάς,πίστεψε στις δυνάμεις σου και θα τα καταφέρεις.
      Εμείς θα σε βοηθήσουμε όπως μπορούμε.

  35. Αρης avatar
    Αρης 11/08/2011 09:32:37

    Οι "πολιτικοι κρατουμενοι" που σαπιζουν κατα εκατονταδες στις φυλακες ποιοι ειναι?
    Ποιος "δολοφονηθηκε αδιακριτως" σε "σκοτεινη συμπλοκη"?
    Πιθανον να ειναι "εκατονταδες" και αυτοι σαν τους νεκρους του Πολυτεχνειου.....

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αρης 11/08/2011 12:25:12

      Μάλλον πρόκειται για τα παπαδοπαίδια, τον μελισσοκόμο και τον τύπο με το ροφό και τα βατραχοπέδιλα στη Χιλιαδού. "Έργο Χρυσοχοίδη" βλέπεις - κατέθεσε και η Μπακογιάννη ως μάρτυρας κατηγορίας (ενώ "δεν ώφειλε", χα χα): Άρα κάπου κολλά και το "δίκη παρωδία". Το "εκατοντάδες" είναι πιθανότατα ρητορικό σχήμα.
      Αλλά δυστυχώς δεν θυμάμαι άν οι "συμπλοκές" με τον Τσουτσουβή και τον Κασίμη (που μάλλον εννοεί), έγινε επί κάποιας κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ.
      Δεν θυμάμαι επίσης άν τον κυνηγούσε και η Εφορία ή είχε αδήλωτο ημιυπαίθριο.

  36. σβουρα avatar
    σβουρα 11/08/2011 10:45:33

    στα 36 χρονια μεταπολίτευσης, νομίζω οτι από την πίτα και τον χρόνο παραμονής στην εξουσία,τα 2 κόμματα,πήραν ίδιο κομμάτι,η ΝΔ άραγε,δεν φέρει μερίδιο ευθύνης;

  37. βασίλης avatar
    βασίλης 11/08/2011 22:08:23

    Οσα και να πούμε οσα και να γράψουμε το αποτέλεσμα δεν αλλάζει.
    Ο Γ.Α.Π οσο μένει στην εξουσία η ελλάδα δεν θα ανήκει στους ελληνες αλλά
    σ' αυτούς με οποίους εχει υπογράψει τα συμβόλαια θανάτου της χώρας.
    Τα γεγονότα είναι σαν το παζλ που οσο περνάει ο καιρός κοντεύει να κλείσει.
    Αλλάτι να κάνουμε ο σημίτης ελεγε η εγω η το χάος, ο γεωργάκης πήρε το
    δαχτυλίδι απο τον εκβιαστή και ετσι ηρθε και εδεσε το γλυκό.
    Αλλά υπάρχει ενας ακόμη που τον συγοντάρει στο ολο σκηνικό και αυτός
    δεν είναι αλλος απο τον Πρόεδρο της Ελληνικής "Δημοκρατίας" η ιστορία
    θα τον κρίνει και αυτόν οπως του αρμόζει.

  38. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 12/08/2011 01:53:06

    Καλέ Κακοφωνίξ τι θα έλεγες για "Το τελευταίο φασιστικό - σοβιετικού τύπου -
    κράτος στην Ευρώπη" Μήπως είναι πλησιέστερο στην αλήθεια ?
    Μακελάρηδες (!!!!!!) εδώ μακελάρηδες και εκεί, λέω τώρα ...... σε γλώσσα πάντως πάει με Οχτώβρη ένα πράμα .....
    Καλέ Επώνυμε συνεχίζεις να επιτίθεσαι με φροϋδικά επίθετα σε όποιον
    "τολμήσει" να διατυπώσει άλλη άποψη, φαντάζομαι θα οφείλεται σε
    δημοκρατικές καταβολές .......
    Θείε, πρώτο χιούμορ, νάσαι καλά

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γλαυξ 12/08/2011 13:12:43

      Πάει και με "Οκτώβρη", πάει και με Kristallnacht, πάει και με "Νοέμβρη".
      Και τι Νοέμβρη - με μπαγλαμαδάκια από το ρεμπετάδικο του Κολωνακίου.
      All in one solution !

  39. Τώρα avatar
    Τώρα 12/08/2011 18:33:52

    Ακραίο και επιλεκτικής μνήμης άρθρο.
    Όμως ο κόσμος 'δεν μασάει' πλέον
    και θα μαυρίσει τους πρασινογάλαζους.
    Περαστικά τους.

  40. νικολαου avatar
    νικολαου 15/08/2011 02:29:00

    η ευθυνη ειναι του ελληνικου λαου και μονο.
    ο καθρεπτης ενος λαου ειναι οι πολιτικοι του.
    αφου εμεις ψηφιζουμε αυτα τα λαμογια και τους μαφιοζους
    μετα λεμε οτι μας φταινε οι μαφιοζοι που μας ληστευουνε
    καλα να παθουμε ειμαστε αξιοι τις τυχης μας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.