#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/07/2010 05:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το τέλος του troktiko και της αφέλειας στο Διαδίκτυο

 

1) Η παρατεταμένη δυσανεξία του «συστήματος» για την «άναρχη» ελευθερία στο Διαδίκτυο

2) Η ανάπτυξη, με την κατάχρηση αυτής της ελευθερίας από μερικούς παραβατικούς, εγκληματικών πρακτικών, όπως εκβιασμοί και συκοφαντίες, σε επίρρωση των ισχυρισμών των «συστημικών»

3) Ο συνδυασμός των παράνομων διαδικτυακών δραστηριοτήτων με τη διολίσθηση της χώρας σε «αμερικανικού τύπου» κοινωνία με τη συμπτωματολογία της

4) Η διαρκώς επιδεινούμενη οικονομική κρίση και η «πτώχευση» της κοινωνίας που προκαλεί

5) Η ισχυρότατη πλέον ανάγκη και συνήθεια μεγάλου μέρους του πληθυσμού να εκφράζεται και να επικοινωνεί διαδικτυακά, γεγονός που δεν νομίζω ότι μπορεί να αναστραφεί με αστυνομικά μέτρα

Με οδηγούν προσωπικά στην διαπίστωση ότι οδεύουμε σε μια αναδιάταξη του σκηνικού στη διαδικτυακή δημοσιογραφία, ενημέρωση και έκφραση.

Δεν σημαίνει απαραίτητα χειρότερη ή δυσμενέστερη.

Εκτός αν η δολοφονία Γκιόλια επιδιώκεται –και πετύχει- να παίξει για την ελεύθερη έκφραση στο Διαδίκτυο το ρόλο που έπαιξαν οι δολοφονίες στη Marfin για την ανάσχεση των κινητοποιήσεων και την κατάπνιξη της οργής.

Τα έντιμα και ποιοτικά μέσα μετάδοσης ειδήσεων/γνώσης/γνώμης, είτε ατομικές, είτε επιχειρηματικές προσπάθειες, δεν νομίζω ότι θα επηρεαστούν. Τι να πάθει το antinews;

Η μυστηριώδης ανωνυμία, η μετά βδελυγμίας αλλά επαμφοτερίζουσα άρνηση του μακαρίτη ότι συμμετέχει, η με ροή πολυβόλου προβολή αποβλακωτικών ειδησαρίων είχαν προβληματίσει και ξενίσει όσους διερευνούσαν νέα έξω απ’ τον υπόνομο.

Κρίνω την περίσταση μια αφορμή για να ξεχωρίσει η ήρα απ’ το σιτάρι.

Στο Διαδίκτυο έχουν μαζευτεί καραβιές σκουπίδια. Δεν υπονοώ ότι η δολοφονία θα τα εξαφανίσει, αντιστοιχούν στη χυδαιότητα που συναντάται και στην πραγματική ζωή.

Αλλά ελπίζω ότι η τραγική εξέλιξη θα συνειδητοποιήσει αρκετούς για το τι αξίζει και τι όχι.
Δεν είμαστε/είναι όλοι/όλα το ίδιο.

Κυνικά, η ζωή προχωρά. Και θυμίζει, συντριπτικά, ότι κάθε εξέλιξη σφραγίζεται με αίμα. Η ευκολία της τελευταίας 30ετίας μάς έκανε να το λησμονήσουμε.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kinezos avatar
    Kinezos 23/07/2010 10:01:16

    Το αντινιούζ αν δεν κάνω λάθος είναι επώνυμο και λειτουργεί μεσα στην ελληνική νομοθεσία. Καμία σχέση με κάποια άλλα δηλαδή.

  2. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 23/07/2010 10:34:08

    Επειδή ήμουν καθημερινός αναγνώστης του τtroktiko.blog να σημειώσω δύο πράγματα:

    1. Η συνεχής ροή ειδήσεων έκανε ζημιά στις εφημερίδες και στην τηλεόραση.
    Διάβαζες την είδηση σήμερα κι όχι αύριο. Ακόμα και ραδιοφωνικοί παραγωγοί χρησιμοποιούσαν ως πηγή το troktiko.

    2. Το τελευταίο διάστημα στο troktiko γραφόταν θέματα και επιστολές αναγνωστών για τα εθνικά ζητήματα. Με εντυπωσίασε. Γιατί?
    Γιατί το troktiko θεωρείτο ΠΑΣΟΚΙΚΟ blog. Δηλαδή από εκεί μέσα μπορούσαν να ενημερωθούν και άτομα του "πράσινου" χώρου για σημαντικά θέματα που οι πράσινες εφημερίδες τα παρουσιάζουν αλλιώς.

    Τα blogs δεν πρέπει να φιμωθούν. Αν γίνει τέτοια προσπάθεια θα γίνουν portal ή θα βρουν servers του εξωτερικού.

    • Kinezos avatar
      Kinezos @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 23/07/2010 10:37:27

      Εθνικά ζητήματα; Όπως η γαλανόλευκη σημαία που απεικονίζεται στο βρακί της Πετρούλας; Τέτοια ζητήματα; Ή το σπουδαίο έργο της Βίσσυ στην ομογένεια; Κόψε κάτι.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Kinezos 24/07/2010 19:13:06

        Το τελευταίο εθνικό ζήτημα που ανέδειξε είναι ότι ετοιμάζουν να βγάλουν το σταυρό από αυτό το παλιόπανο κατά Πάγκαλο. Θα γίνει λένε με γραμμές μπλε και άσπρες.


        Το προτελευταίο ήταν το θέμα με τη σκοπιανή σημαία στο λευκό πύργο σε τρισδιάστατη απεικόνιση του google maps.

        Να μη γράφω κι άλλα. Που ήταν όλοι οι άλλοι;

      • syntaktis avatar
        syntaktis @ Kinezos 25/07/2010 19:22:46

        Αυτή η βλακεία με τη σημαία πώς ξεκίνησε άραγε και κάνει τον γύρο του Διαδικτύου; Ποιος έχει στοιχεία; Να τα φέρει επιτέλους. Αλλιώς, να σταματήσουμε να κυνηγάμε ανεμόμυλους και ιστούς- κοντάρια. Δηλαδή, πώς σας κατέβηκε ότι θα αλλάξει η σημαία; Και γιατί; Ποιος το είπε, ποιος το υπενόησε τέλος πάντων, ποιος το σχεδιάζει; Ο-νο-μα-τα.
        Η τρισδιάστατη απεικόνιση το λες και μόνος σου, ήταν από το google map. Αυτά είναι τα σούπερ εθνικά θέματα κατά τη γνώμη σου;

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/07/2010 10:40:48

    Προφήτη, ταυτίζομαι με το κείμενό σου. Δεν νομίζω όμως όσοι ταυτιστούμε με αυτό να είμαστε κάτι περισσότερο από μια δυναμική μειοψηφία - όχι εδώ στο antintews, αλλά στην κοινωνία γενικοτερα.

    Ας ελπίσουμε αυτή η δυναμική μειοψηφία να επαρκέσει για να αλλάξει τα πράγματα.

  4. Pankalos avatar
    Pankalos 23/07/2010 10:45:42

    Παρακολουθώ το Ελληνικό Δίκτυο εδω και μια δεκαετία (λόγω επαγγελματικής ενασχόλησης). Ενώ στο δυτικό κόσμο είναι πλέον κατεστημένο, στη δική μας γωνιά της βαλκανικής μόλις τα τελευταία 2 χρόνια αρχίζουμε να το εκλαμβάνουμε ως μαζικό μέσο, οπότε είναι φυσιολογικό η πορεία του να είναι ισχυρά εξελικτική, με στροφές και σκαμπανεβάσματα. Η ταπεινή μου άποψη είναι ότι ο Έλληνας αναγνώστης έχει ακόμα μπουτόν στον browser του όπως και στο τηλεκοντρόλ της τηλεόρασής του. Αυτά μπορεί να είναι το (π)τροκτικό, το in.gr, η ναυτεμπορική, η καθημερινή, το press-gr kai κάποιοi έχουν και το antinews και "οικονομικά" sites. Ο λόγος είναι ότι στον Έλληνα αναγνώστη ακόμα αρέσει να διαβάζει και να βλέπει αυτά που του αρέσουν και δεν ψάχνει πέρα από αυτά. Λίγοι σχετικά κάνουν βόλτα συνεχώς και ξεσκαρταρίζουν σε εβδομαδιαία βάση τα bookmarks τους, με λίγα λόγια πραγματικά αξιολογούν το τι διαβάζουν. Το (π)τροκτικό είχε και έχει ένα επιτυχημένο μείγμα από 90% χαβαλέ και 10% "επιλεγμένες", "αποκαλυπτικές" ειδήσεις εξυπηρετώντας τα καιροσκοπικά συμφέροντα των αφεντικών του, και φυσικά με πλήρη απουσία σχολιασμού. Στο ίδιο μοτίβο κινούνται τα μεγάλα ειδησεογραφικά πληρωμένα sites αναπαράγοντας τη γνωστή σούπα της έντυπη προπαγάνδας. Από την άλλη πλευρά, sites σαν αυτό που διαβάζετε αυτή τη στιγμή και μερικά άλλα (πχ taxalia, infognomon, olympia) διαφοροποιούνται εμφανώς, με κύρια χαρακτηριστικό την αξιοπιστία της πληροφορίας και γνώσης που φέρουν αλλά και τη σταθερότητα και ανεξαρτησία της φυσιογνωμίας των συγγραφέων. Σε πολλά πράγματα μπορεί να διαφωνούμε με αυτά, όμως τα διαβάζουμε και συμμετέχουμε στο διάλογο. Και εδώ είναι το μεγάλο στοίχημα: Να ωριμάσει ο αναγνώστης και να μάθει να επιλέγει από πού θα πληροφορηθεί με βάση όχι το πόσο αρεστή είναι η είδηση ή το σχόλιο, αλλά με βάση την αξιοπιστία και εν τέλει την ίδια την αξία της πηγής. Δεν είμαι αισιόδοξος ότι αυτό θα γίνει στο άμεσο μέλλον, 20 χρόνια τηλεαποβλάκωσης και διάλυσης της παιδείας έχουν επιτελέσει το στόχο τους, ωστόσο οι πιτσιρικάδες που τώρα βγαίνουν στη γύρα είναι περισσότερο μάγκες και καπάτσοι απ'όσο νομίζουμε. Γι'αυτό και ελπίζω.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Pankalos 23/07/2010 10:54:48

      !!!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Pankalos 23/07/2010 10:56:48

      Εγώ διαβάζω αυτό εδώ, το νονιους το τρωκτικο και το φιμωτρο.

      Από τα τρία τελευταία δεν εμπιστεύομαι κανένα. Θα μου πεις γιατί τα διαβάζω, ένα πέρασμα κάνω για να περνάει η ώρα.

      Να φανταστείς με τη δολοφονία Γκιόλια, είδα την είδηση στο Τρωκτικό, δε διάβασα τίποτε εκεί και αμέσως πέρασα από εδώ για να ενημερωθώ σε βάθος.


      Πάντως στο google reader το τρωκτικό έχει 7.500 συνδρομητές. Το νούμερο αυτό είναι δεκαπλάσιο από τους συνδρομητές των άλλων blogs.

  5. Paranoia avatar
    Paranoia 23/07/2010 10:56:22

    Παρατηρήσεις:
    Οι μόνες ουσιώδεις ειδήσεις που έβγαζε συνήθως ερχόντουσαν από άλλα blogs.
    Η ροή ήταν συνεχής και 24/7 που σημαίνει ότι υπάρχουν επαγγελματίες από πίσω.
    Για να προλαβαίνεις να το διαβάζεις έπρεπε να κάθεσαι όλη μέρα να ασχολείσαι με αυτό.

    Η δομή του ήταν "επιστημονικά" στημένη για να αυξάνει την επισκεψιμότητα στην νεολαία εκεί δηλαδή που χωλαίνουν όλα τα κόμματα εξουσίας σήμερα.

    Κυλλότες, τζούλιες, σελέμπριτις, μπάλλα και στο ενδιάμεσο κανένα μήνυματάκι για τον "καταραμένο", "ανήθικο" πολιτικό κόσμο για ξεκάρφωμα και μετά ακολουθούσε το όμορφα καλυμμένο φιλοπασοκικό μήνυμα. Ο γκαίμπελς θα κιτρίνιζε...

    Π.χ. ετούτο εδώ το μπλογκ τώρα είναι φιλοσαμαρικό δεν το κρύβει, ούτε κρύβεται πίσω από το δακτυλό του. Το τρωκτικό γιατί δηλαδή να το παίζει ουδέτερο και νεολαιίστικο ενω είναι πασοκ;

    Γενικώς δεν πρέπει στην μπλογκόσφαιρα να γίνει το ίδιο που έγινε στα κανάλια. Δηλαδή πρέπει το κάθε μπλογκ να ανήκει σε συγκεκριμένη κατηγορια, ειδησεογραφικο, άποψης, κοινωνικό και πάει λέγοντας.

    Τα υβρίδια σταδιακά θα οδηγήσουν στις γνωστές καναλοκαταστάσεις που το σήριαλ και οι ξεβράκωτες θα δίνουν καλό lead-in για να μας "ενημερώσει" ο κάθε Πρετεντέρης.

    • Νασος avatar
      Νασος @ Paranoia 24/07/2010 08:17:00

      @@@@@ Δηλαδή πρέπει το κάθε μπλογκ να ανήκει σε συγκεκριμένη κατηγορια, ειδησεογραφικο, άποψης, κοινωνικό και πάει λέγοντας.

      Εάν σε άκουγε ο Χίτλερ παιδί μου θα γινόσουν άμεσα υπαρχηγός του.

      Υποτίθεται ότι σε ένα Blog γράφεις αυτά που σκέφτεσαι όπως σου έρθουν χωρίς καν σειρά, εσύ τώρα μας λές να σκευτόμαστε ο καθένας από μια κατηγορία - τι λες ρε ΚΟΡΥΦΑΙΟ!!!!!!!

      • Paranoia avatar
        Paranoia @ Νασος 24/07/2010 10:42:48

        Στο δικό σου blog Νάσο πάντως ούτε κώλους, είδα ούτε celebrities. Αρα το δικό σου blog ανήκει στα blog πολιτικής άποψης. Αυτό εννοώ. Δεν λέω και να μην γράφεις ή να μην βάζεις και κανένα κοινωνικό που και που. Που τον είδες τον χίτλερ σε αυτά που γράφω;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Paranoia 24/07/2010 08:54:51

      Νάσο, άλλο θέλει να πει ο παράνοια, αλλά βέβαια αυτό που ζητάει δεν γίνεται. Και έχεις βέβαια δίκιο σε αυτό που λες.

      Ωστόσο, παράνοια, αυτό με την "επιστημονικότητα" που έθεσες είναι καταπληκτικό! Έχεις απόλυτο δίκιο. Θα έλεγα μάλιστα να βγάλουμε τα εισαγωγικά. Είναι όπως το λες. Ήταν σελίδα στημένη από επαγγελματίες της τηλεοπτικής ενημέρωσης και μάλιστα της προπαγάνδισης θα έλεγα εγω. Αυτό επαναφέρει και το ερώτημα της χρηματοδότησης της όλης προσπάθειας. Ο μακαρίτης ήταν κακοπληρωμενος υπάλληλος του ταρζάν στην περισσότερη ζωή του. Άρα τα λεφτά για τους ανθρώπους και τον 'επιστημονικό' σχεδιασμό τα έβαλε κάποιος άλλος. Ο Θέμος; Δεν έχει και τόση σημασία ποιος.

      Η ουσία είναι ότι το τρωκτικό ήταν ενημερωτικό παράρτημα ενός πολύ μεγαλύτερου μαγαζιού (π.χ. Πρώτου Θέματος και τα δάκρυα για το μπλογκινγκ είναι άνευ αντικειμένου. Δάκρυα, μόνο για το παλικάρι που φάγανε.

    • Νασος avatar
      Νασος @ Paranoia 24/07/2010 16:19:46

      Η αλήθεια είναι ότι το σχόλιο ήταν λίγο υπερβολικό.

      Αλλά μην ξεχνάς ότι όλοι μας είμαστε λίγο πού φορτισμένοι αυτή την εποχή.
      Διαφωνώ όσον αφορά τα blogs (ακόμη και με το δικό μου), υποτίθεται ότι κρατάμε ένα "δημόσιο" ημερολόγιο αυτών που σκεφτόμαστε, άρα μπορεί να περιέχει οτιδήποτε...Θεωρητικά κανείς δεν σκέπτεται συνέχεια το ίδιο πράγμα .. άσχετα που σε τέτοιους "καιρούς", λίγο πολύ κολλάμε με τα πολιτικά.
      Διαφωνώ το επαναλαμβάνω ακόμη και με τον εαυτό μου σχετικά με τα θέματα που γράφω - θα έπρεπε να είναι λιγότερο επικεντρωμένα σε ένα θέμα πχ πολιτική.
      Για αυτό το σκοπό πιστεύω ότι πρέπει να φτιάξει κανείς μια ιστοσελίδα - όχι Blog.....

  6. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 23/07/2010 11:00:57

    Ο προφήτης και όλοι οι προλαλήσαντες σχολιαστές πολύ καλά ανέπτυξαν το θέμα. Υπάρχει όμως μια διάσταση διατήρησης του μονοπώλιου στην ενημέρωση, που τίθεται αλήτικα από τους "δημοσιοκάφρους" φίρμες. Τα τελευταία χρόνια στο χώρο αυτό έχει επικρατήσει ολιγοπώλιο και αυστηρή λογοκρισία που κατευθύνει τις πολιτικές εξελίξεις σε σημείο νόθευσης του πολιτεύματος, ή και κατάργησής τους. Αφού όλοι τα ίδια "παίζουν" την ίδια ώρα, αγνοώντας όταν δεν τσαλαπατούν κάθε έννοια ενημέρωσης του πολίτη, προς το συμφέρον των "αγαπητών νταβάδων", τι να λέμε ? Ο καθένας καταλαβαίνει τι νόημα έχει η παραίνεση του Χατζηνικολάου στον Καστανίδη να βάλει τάξη στο διαδίκτυο φιμώνοντας τα μπλογκ και ειδικά να τιμωρούνται οι επαγγελματίες που γράφουν ανωνύμως, έτσι ?

  7. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 24/07/2010 07:08:52

    Οι εκβιασμοί έχουν και τα ρίσκα τους.

    Τί τις θέλετε τις αναλύσεις ; Το "εκβιασμός.blogspot.com" που αναβοσβύνει μπρός στά μάτια σας, δέν το βλέπετε ; Ή μήπως δέν βλέπετε το χρήμα.

    Τα υπόλοιπα είναι θρησκευτικού περιεχομένου συζητήσεις - περι "αυτοσυγκράτησης" και ηθικών κανόνων και σοβαρότητας... Ούτε να χαμογελάσω δέν αξίζει.

  8. Guxu avatar
    Guxu 24/07/2010 07:49:11

    "Γνώριζε ο Σωκράτης (από τα μέσα), ότι το σύστημα δεν χτυπιέται με «αποκαλύψεις». Ακόμη κι αν συνταράξεις το πανελλήνιο με την αποκάλυψη ενός σκανδάλου και «κάψεις» τους πρωταγωνιστές του, το σύστημα ουδόλως βλάπτεται. Την ίδια ώρα λαμβάνουν χώρα χιλιάδες άλλα σκάνδαλα και χιλιάδες άλλοι πρωταγωνιστές δρουν ανενόχλητοι.

    Επιχείρησε λοιπόν ο Σωκράτης κάτι αντισυμβατικό. Μέσα από το σύστημα, να διαμορφώσει συνειδήσεις. Υγιείς. Αγνές. Χρόνια στο κουρμπέτι, γνώριζε πολύ καλά ποιο είναι το ισχυρό όπλο του συστήματος: η πλύση εγκεφάλου, η αποβλάκωση, η προπαγάνδα. Γνώριζε άριστα ο Σωκράτης, την ψυχολογία του τηλεθεατή, του ακροατή, του αναγνώστη, του καταναλωτή εν τέλει: έλκεται από ό,τι δημιουργεί εντυπώσεις, από το ευτελές που διεγείρει τις αισθήσεις, το ελαφρό, το γρήγορο, το πικάντικο, το χαζοχαρούμενο. Γνώριζε επίσης ότι αυτό ακριβώς εκμεταλλεύεται η συστημική προπαγάνδα για να περάσει τα μηνύματά της. Μηνύματα καθεστωτικά, παγκοσμιοποιημένα, στην υπηρεσία της Νέας Τάξης. Σκέφτηκε λοιπόν να χρησιμοποιήσει αυτή την αδυναμία του κοσμάκη, προς όφελος του τελευταίου. Να χρησιμοποιήσει καλαμπόκι για να μαζέψει τις κότες, όπως όλοι, με σκοπό όμως, όταν οι κότες μαζευτούν, να τους περάσει μηνύματα δικά του, ώστε να πάψουν να είναι κότες.

    Θρήσκος, δημοκράτης και πατριώτης, εκμεταλλευόμενος τη δύναμη του διαδικτύου, έφτιαξε το «Τρωκτικό». Πετούσε «καλαμπόκι», δηλαδή σόου-μπιζ, κουτσομπολιό, καλλίγραμμες υπάρξεις, σκανδαλάκια, αξιοπερίεργα, ευτράπελα κτλ και μάζευε «κότες», δηλαδή νέους ανθρώπους, ευάλωτους, απογοητευμένους, απελπισμένους, πλανημένους.

    Ανάμεσα στους «κράχτες» (σοφτ τσόντα, ξεμαλλιάσματα, ξεκατινιάσματα, ανέκδοτα κτλ) περνούσαν (και περνούν) αυτά:
    Τολμούσε να κατακρίνει τους Τούρκικους τσαμπουκάδες και τις Σκοπιανές προκλήσεις, να στιγματίζει τη βεβήλωση σημαίας και ναών, να ενημερώνει για την εγκληματικότητα των αλλοδαπών, να αναπαράγει άρθρα από το «Ρεσάλτο», να φτύνει τους υποτιθέμενους τρομοκράτες κτλ. Μέσα στο συρφετό δηλαδή των «φτηνών» αναρτήσεων, εκεί που θα περίμενε κανείς να βρει μηνύματα αμοραλισμού, «πολιτικώς ορθά», αντεθνικά κτλ, περνούσαν μηνύματα δημοκρατικά, χριστιανικά, πατριωτικά. Προπαγάνδα μέσα από το σύστημα, μπούμερανγκ εναντίον του συστήματος, υπέρ πατρίδας και θρησκείας! Ευφυής σύλληψη, ευφυέστατη εκτέλεση."

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Guxu 24/07/2010 10:50:21

      Χμμμ, ξέρω και κάποιον άλλον, εκτός από το Σωκράτη, που όσο συστημικός και να είναι, είναι κατά βάθος θρήσκος και πατριώτης, και μάλιστα είχε πάρει ανοιχτά θέση υπέρ του Χριστόδουλου στην υπόθεση των ταυτοτήτων...

      • Τζώννη Μπη Γκουντ avatar
        Τζώννη Μπη Γκουντ @ Επώνυμος 24/07/2010 19:20:19

        ποιον;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Guxu 24/07/2010 10:50:31

      Συμφωνω.Αυτο τον εκανε επικινδυνο και ηταν ο λογος της δολοφονιας του.Στην Ελλαδα το παρακρατος ειναι οι αναρχικοι και οι αντιεξουσιαστες και το ενοπλο τμημα του οι τρομοκρατες της αριστερας.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ ψυχραιμια 24/07/2010 14:11:38

        το ερωτημα παραμενει ποιος τους καλυπτει και ποιος τους χρησιμοποιει - (μη μου πεις δεν μπορουν να τους εξαρθρωσουν, δηλ. μπορεις να το πεις αλλα ουτε εσυ το πιστευεις)

      • anonymous avatar
        anonymous @ ψυχραιμια 24/07/2010 18:36:04

        @ rally monkey

        Οι ίδιοι είναι το σύστημα φίλε μου και οι ίδιοι έχουν ανθρώπους παντού και μπλοκάρουν τα πάντα. Κάνουν προγραφές, σπιλώνουν εκτελούν κάνουν ότι γουστάρουν.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 24/07/2010 18:52:38

        @ Rally monkey

        Ποιοι τους καλυπτουν;Μια αρχικη ενδειξη ειναι αυτοι που δημοσιευαν τις προκηρυξεις τους οταν σκοτωναν τους αντιπαλους τους τη δεκαετια του 80.
        Αυτη τη στιγμη δεν εχουν αντιπαλους και σκοτωνουν δυνητικους αντιπαλους που μπορει να τους αμφισβητησουν.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ ψυχραιμια 25/07/2010 12:46:30

        αν και ο ψυχραιμια βαζει καποιες 'φυσιογνωμιες' στο καδρο
        (ιδιοι που κραυγαζαν 'πεφτει ο φαυλος' το '89)
        το ερωτημα ρητορικο - μαρκαρει ακριβως το σημειο που η κουβεντα σταματαει και αρχιζει η τυφλομυγα - και οπου τον οδηγει η διαισθηση του καθενος - αυτα ουτε στα μπαλκονια λεγονται ουτε στα παραθυρα - για τα μπλογκ ολο και δυσκολοτερο

  9. Olympia avatar
    Olympia 24/07/2010 08:49:39

    Ας μην παραμυθιαζόμαστε. "BLOG" χωρίς σχόλια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ BLOG. Είναι το δελτίο ειδήσεων του Άλτερ που σου σερβίρουν την προπαγάνδα και εσύ κοιτάς σαν χάνος χωρίς δυνατότητα ΑΝΤΙλόγου. (του κάθε Άλτερ εννοώ). "Μαζικές αποχωρήσεις αναμένονται σρο συνέδριο της ΝΔ!"... για φαντάσου να είχαν "σχόλια"!

    • tiramola avatar
      tiramola @ Olympia 24/07/2010 09:01:53

      Ενώ όταν κάνεις γαργάρα τα όργια του κόμματος που είσαι οπαδός γράφοντας ότι απίστευτη και "πιστευτή" δικαιολογία αναδεικνύοντας παράλληλα για ψύλλου πήδημα την "αθλιότητα" του αντιπάλου δεν είναι προπαγάνδα αλλά αντικειμενική πληροφόρηση...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ tiramola 24/07/2010 10:26:37

        Συ είπας...

      • Olympia avatar
        Olympia @ tiramola 24/07/2010 10:55:36

        Και είναι λίαν διαφωτιστικό όταν έχεις ελεύθερα σχόλια ΧΩΡΙΣ προέγκριση, το ποιοί ακριβώς αντιδρούν στις αναρτήσεις τύπου "για όλα φταίει το ΠΑΣΟΚ".

      • aurora3363 avatar
        aurora3363 @ tiramola 24/07/2010 11:24:39

        τιραμολα ειπε ο γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα!!???

    • anonymous avatar
      anonymous @ Olympia 24/07/2010 09:48:10

      Ναι αλλά του press-gr από σχόλιο του τη φέρανε. Αν θες μπορείς να τους σχολιάσεις κάνοντας δική σου ανάρτηση και παραπέμποντας. Αν το κάνουν αρκετοί αυτό τότε δε θα στέκονται πουθενά.

    • egka8etos avatar
      egka8etos @ Olympia 24/07/2010 10:08:46

      auto pou den katalavaineis einai oti i antidrasi mas den prepei na einai gia to troktiko san ena sugkekrimeno blog
      alla gia tin katantia tou na apofasizoun kapoioi na fimwsoun ena diaulo tou aplou kosmou stin epikoinwnia kai tin enimerwsi epeidi kapoioi to i8elan
      kai ola auta na servirontai me garnitoura tin epanastatiki tromokratia
      to an einai kalo h kako kapoio blog
      as to krinoun oi anagnwstes
      oxi ta opla

  10. tiramola avatar
    tiramola 24/07/2010 09:05:32

    Μήπως από την Ολυμπία δεν διαβάζεις ότι για όλα φταίει το ΠΑΣΟΚ?
    Στα πλαίσια της αντικειμενικής πληροφόρησης πάντα...

    • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
      ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ tiramola 24/07/2010 09:50:38

      Ναι αλλά το fimotro
      1.Δε μας δίνει δυνατότητα να απαντήσουμε.
      2.Το παίζει ανεξάρτητο

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ tiramola 24/07/2010 10:51:10

      Εχμ, έχουμε κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ νομίζω, ή μου φαίνεται;;;

  11. Tassos Karras avatar
    Tassos Karras 24/07/2010 09:31:47

    Infowars.com Censored in Greece
    Infowars.com
    July 23, 2010
    An Infowars.com reader sent an email today informing us that our website is no longer available in Greek public libraries. “Prisonplanet.com is still accessible, but it’s only a matter of time before the Greek censors notice attention has shifted to that website, and move in to ban it as well,” she writes. “This isn’t just a local library banning access to Infowars.com, but is a nationwide ban: the digital traffic filters, through which all traffic from and to Greek public libraries passes, are located in and controlled from Athens (National Technical University of Athens), so yes, THIS IS A NATION WIDE BAN!”
    Attempting to reach Infowars.com from a Greek public library produces the screen below.

    If Greek public library patrons want to protest to ban, they are out of luck. There is a page for this purpose, but it is only accessible to library workers with a special password and not library patrons.
    Patrons and others outraged by this blatant effort to prevent access to Infowars.com in Greece should contact National Technical University of Athens, the institution responsible for providing libraries with internet connectivity:
    National Technical University of Athens,
    Network Management Center,
    Heroon Polytechniou 9,
    Zografou 157 80
    email: nmc@ntua.gr
    tel: + 30 210 772 1865
    Fax: + 30 210 772 1866

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Tassos Karras 24/07/2010 13:38:46

      απο τον provider μου (Net One) δεν έχω κανένα πρόβλημα να δώ τον infowars.com

      επίσης για άλλους λόγους (ταχύτητας και αξιοπιστίας) χρησιμοποιώ και τους Open DNS, δεν ξέρω αν αυτό έχει κάποια σχέση στο ότι λαμβάνω σωστά το site.

    • Νασος avatar
      Νασος @ Tassos Karras 24/07/2010 16:25:55

      Μια χαρά το βλέπω και εγώ από otenet...

  12. ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 24/07/2010 09:52:05

    ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ

    1. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ

    2. ΚΑΚΗ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΗΝ ΣΥΒΙΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΛΛΕΣ ΣΤΗΛΕΣ ΕΞΗΜΕΡΙΔΩΝ?
    ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΑΝ?
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΑΝ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΑΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΑΚΡΗ?
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ.......

    3. ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΦΥΣΙΚΟ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΛΟΙΔΩΡΊΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΠΕΛΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.

    4. ΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΛΛΑ BLOGS ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.

    5. Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΑ BLOGS ΑΠΛΩΣ ΚΑΛΩΣ Ή ΚΑΚΩΣ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.

    6. ΨΑΞΤΕ ΜΗΠΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ BLOGS KAI TO ΒΡΑΔΥ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ........
    ΑΥΤΟΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ?
    ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ ΣΕ ΔΥΟ ΑΛΟΓΑ?
    ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ?

    7. ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΕΙΑ ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΚΙΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΦΤΕΙ ΘΥΜΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.......
    YΠΉΡΞΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΚΑΚΟΗΘΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΕΓΟΜΕΝΟΥΣ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΔΗΜΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΓΚΙΟΛΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ IMAGE ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΧΤΊΣΕΙ ΣΕ ΣΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ROOF GARDEN

    8.ΣΤΑ ΠΛΑΊΣΙΑ ΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΝΤΗΡΗΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ "ΒΟΗΘΑΜΕ"

    • Misha avatar
      Misha @ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 24/07/2010 11:51:35

      Στα πλαισια της οικονομικής κρίσης είναι αναμενόμενη μια ριζοσπαστικοποίηση της κοινωνίας, όχι συντηρητική στροφή.

      Βεβαίως αν εννοείς ως συντηρητική στροφή τον αντιευρωπαϊσμό και τον αντικαπιταλιστικό-αντιτραπεζιτικό προσανατολισμό των πολιτών, διαφωνούμε ριζικά.

  13. TopGunZ avatar
    TopGunZ 24/07/2010 10:43:27

    Μια και μιλάμε για τέλος της αφέλειας και τα συναφή, θα ήθελα να παραθέσω την άποψή μου. Ποτέ δεν ήμουν οπαδός της γνωστής φράσης του Βολταίρου: «Δε συμφωνώ ούτε με μια λέξη από όλα όσα λες, αλλά θα υπερασπίζω ακόμα και με το τίμημα της ζωής μου, το δικαίωμά σου να λες ελεύθερα αυτά που σκέφτεσαι». Και δεν ήμουν οπαδός γιατί ανέκαθεν είχα την έμφυτη ανάγκη να ξεχωρίζω τη δημοκρατία και την ελευθερία από την ασυδοσία, το δικαίωμα από το προνόμιο, την ελεύθερη βούληση, σκέψη, έκφραση από την προπαγάνδα.

    Το τρωκτικό έπεσε θύμα του συστήματος που υπηρετούσε, δυστυχώς αφού προηγήθηκε η θυσία ενός ανθρώπου. Δε με νοιάζει το ότι ήταν παιδί του συστήματος, με νοιάζει το ότι ήταν παιδί μιας μάνας, σύζυγος μιας κοπέλας και πατέρας δύο παιδιών.

    Το τρωκτικό και υπηρέτησε και πολέμησε, άθελα ή βάσει σχεδίου, το σύστημα: ήταν όργανό του στη διάχυση προπαγάνδας και στον έλεγχο της κοινής γνώμης, αλλά έσπρωξε εν τέλει και πολύ κόσμο στο διαδίκτυο και στην ενημέρωση από αυτό. Αυτό ήταν η μεγάλη του επιτυχία, αλλά και συγχρόνως ο δούρειος ίππος του συτήματος.

    Δε συμμερίζομαι όσους οδύρονται για το χτύπημα στη δημοκρατία, την ελευθερία έκφρασης και λοιπά δακρύβρεχτα. Το τρωκτικό κατά βάσει και ασχέτως των όποιων προτερημάτων του, ήταν ένα βαθιά συστημικό κατασκεύασμα, ενίοτε καθοδηγούμενο, ενίοτε με τη δική του ατζέντα. Και αν νομίζετε ότι τα συμφέροντα που τελικά εξυπηρετούσε δε θα το βοηθήσουν να ξανασυρθεί στην επιφάνεια απατάστε. Δεν νομίζω να περάσει η ερχόμενη εβδομάδα πριν δούμε ένα ανανεωμένο ή ολοκαίνουριο μοντέλο του τρωκτικού...

  14. kennan avatar
    kennan 24/07/2010 10:50:47

    Δεν ξέρω αν σε ορισμένους σχολιαστες τους αρέσει να παραμυθιάζονται αλλά τι είδους "ανεξαρτητος" μπλογκερ ειναι ο διευθυντής του σταθμού του Θέμου και του Κοντομηνα, ο οποίος φεύγοντας απο τον Ταρζαν του πήρε μαζί και την ...τεχνολογία της κλειδαρότρυπας; Κανένας δεν θεωρούσε το τροκτικό ανεξαρτητη φωνη. Όλοι έμπαιναν για το κουτσομπολιό και την λάσπη. Για τον ίδιο λόγο που έκανε αστερια τους γνωστους της τηλεόρασης

  15. provocateur avatar
    provocateur 24/07/2010 10:52:13

    Ποιος ανεξάρτητος μπλόγκερ πουλησε το μπλογκ του τρια εκατομμυριάκια αλλά επειδη είχε κρατήσει τους κωδικούς τα πήραν στο κρανίο οι αγοραστες;

    • Olympia avatar
      Olympia @ provocateur 24/07/2010 10:56:29

      ΜΕΓΑΛΕΕΕΕΕ!!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ provocateur 24/07/2010 10:59:02

      Δε μας λέτε κι εμάς που δεν ξέρουμε;

    • Orestios avatar
      Orestios @ provocateur 24/07/2010 11:04:22

      χο! χο!

    • Misha avatar
      Misha @ provocateur 24/07/2010 11:58:44

      Ενα πιτσιρίκι είναι ξαπλωμένο
      μες τα χορταράκια παραπονεμένο.
      Θέλει να φουμάρει ένα τσιγαράκι
      μα δεν έχει φράγκο, είναι μπατιράκι. (Χ2)

      Του 'ρθε μια ιδέα, κάπου να τη στήσει
      όποιος κι αν περάσει, τσιγάρο να ζητήσει.
      Μα κακή του τύχη, λίγο παραπάνω
      στη γωνιά του δρόμου τρακάρει πολιτσμάνο.

      Κάνει το κορόιδο, ζούλα τον κοιτάει
      και με κόλπο έξυπνο τον εχαιρετάει,
      δίχως να τα χάσει το πιτσιρικάκι
      απ' τον πολιτσμάνο ζητάει τσιγαράκι.

  16. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/07/2010 11:07:26

    διαβάζουμε και αυτό, προωθημένη άποψη μεν, ουχί αμελητέα δε:
    http://bostopel.blogspot.com/2010/07/blog-post_23.html

    • provocateur avatar
      provocateur @ αλλενάκι 24/07/2010 11:17:24

      Αυτή η προωθημένη άποχη είναι εκτός πραγματικότητας. Το τρωκτικό στηριζε καραμανλή επειδή είχε σχεσεις με τους Αγιορίτες. Γι αυτό και μόλις εφυγε ο Γκιόλιας άρχισαν να βριζουν τον Αγγέλου. Τόσο απαλά δημοκρατικά και ανεξαρτητα. Αναζητείστε τον Εφραιμ εις υγειαν των κοροιδων.

      (καλά το τρωκτικό βρηκαν ορισμένοι αειθαλείς του εξωτερικου να κανουν ....εισοδισμό;)

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ provocateur 24/07/2010 11:42:58

        Ο μπλόγκερ αυτός υποστηρίζει επώνυμα και πάγια αυτές τις προωθημένες οπωσδήποτε απόψεις, όμως δε νομίζω ότι διαφέρουν τόσο πολύ από όσους υποστηρίζουν με πολιτικά μόνο -και όχι συνομωσιολογικά επιχειρήματα- ότι εξελίσσεται συστηματική προσπάθεια τελειωτικής ηθικής εξόντωσης του ΚΚ με τον απώτερο σκοπό της απόσεισης του κέντρου βάρους της προσοχής του κόσμου από τα πραγματικά σημερινά προβλήματα.

        Θα επαναλάβω ότι τα τραγικά λάθη του ΚΚ ήταν LAST YEAR!!

  17. DrNo avatar
    DrNo 24/07/2010 11:14:59

    Δεν στέκομαι στο οτι το τρωκτικό αναρτούσε για πολιτική και μετά καπάκι για το βρακί της Τζούλιας.
    Θεωρούσα απορίας άξιο που είχε ασταμάτητα καταγγελίες για καφετέριες έως supermarket...από "αναγώστες". Αν το συνδιάσουμε με την επικοινωνία μέσω "Λιβερίας" (offshore) και τις φήμες περί φάμπρικας εκβιασμων....πρέπει να είμαστε υποψιασμένοι. Άλλο να χτυπάς ή να εκβιάζεις πολιτικούς κι άλλο να χτυπάς μαγαζάτορες.

    • Misha avatar
      Misha @ DrNo 24/07/2010 11:56:06

      H Λιβερία ήταν πλάκα.Και οι εκβιασμοί αστεία.
      Έγραφε φορα παρτίδα για τα 40 εκ χρεος στο Δημόσιο του Ραφτόπουλου της Εxpress Service και κουμπάρου του Ζούγκλα , και για τα πλαστά τιμολογια του Κουρή στο Άλτερ...
      Ααν ξανακούσει (και) γι αυτές τις υποθέσεις σφυρα μου...

      • Νασος avatar
        Νασος @ Misha 24/07/2010 16:27:53

        σφυρα μου…Κλέφτικα....

  18. panos33 avatar
    panos33 24/07/2010 12:57:21

    Το ατομο που εχει ελευθερη σκεψη ειναι προβλημα,το ατομο που διασπειρει την ελευθερη σκεψη ειναι απειλη,το ατομο που εχει την αποδοχη των υπολοιπων στην ελευθερη σκεψη πρεπει να διαγραφει απο το συστημα......δεν ξερω αν ο νεος μαρτυρας Σωκρατης Γκιολιας ειχε καποιο σκανδαλο να προβαλει,δεν ειμαι σιγουρος οτι θα μαθουμε ποτε,το πηρε μαζι του αν ειχε.αυτο που ξερω ομως ηταν πως ειχε το μεγαλυτερο μπλογκ σε αποδοχη,κατι που δεν μπορουσε να αντεξει το συστημα,κατι που φροντισαν να σταματησει,κατι που ειναι η κεφαλη της ουρας που ακολουθει.......Το συστημα δημιουργησε το ιντερνετ για να γινει ο απογονος της τηλεορασης.Το δημιουργησε ως μεσο αποχαυνωσης και υπνωσης,αλλα ξεφυγε απο τα χερια του.-Σήμερα οι Γερμανοί σέρνουν τους γείτονές τους σε αποπληθωρισμό, γεγονός που σημαίνει παρατεταμένη αποτελμάτωση της οικονομίας. Και αυτό θα οδηγήσει στον εθνικισμό, την κοινωνική αναταραχή και την ξενοφοβία. Η ίδια η δημοκρατία μπορεί να τεθεί σε κίνδυνο 23/6/2010 δηλωση ΤΖΩΡΤΖ ΣΟΡΟΣ.- Συνεχιζοντας στο να θυμωμαστε,η παρακατω δηλωσης ειναι η δηλωση του κ.Πεταλωτη:Όλοι όσοι λασπολογούν ακατάσχετα, πίσω από την ανωνυμία της τεχνολογίας θα πάρουν και την απάντησή τους(αραγε την πηραν?) .και συνεχιζουμε στο τοσο ομορφα δομημενο σχεδιο της νεας δηκτακτορικης-κατοχικης κυβερνησης,
    του ΠΑΣΟΚ. με την ραδιοφωνικη δηλωση-συνενετευξη του δημοκρατη-διανοουμενου Μ.Ανδρουλακη για υπαρξη αναγκης αναληψης υπερ εξουσιων απο τον Γ.παπανδρεου,την προσωρινη αρση των συνταγματικων ελευθεριων,την ελεγχομενη δημοκρατια. ο νεος νομος που ειναι στα σκαρια για την αρση της ανωνυμιας τον μπλογκ απο τον κ.Καστανιδη και τον κ.Χρυσοχοιδη,ο νεος ειδη σε ισχυ νομος στις ΗΠΑ για πληρη ελεγχο του ιντερνετ απο τον εκαστοτε προεδρο.....φιλοι η σφαιρες στον ΝΕΟ ΜΑΡΤΥΡΑ ΣΩΚΡΑΤΗ δεν ηταν για αυτον μονο.ηταν προς το σωμα ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ,στοχος ειναι το ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑ και ο νεος κοσμος που εχει βαλθει να αλαξει το ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ που διεπει ολους τους ανθρωπους πρεπει να πεθανει....ο βραχιωνας της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ το κατοχικο ΔΝΤ, χρειαζετε δουλους για να ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ και δουλοι με ελευθερο πνευμα δεν μενουν καιρο δουλοι.ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΗΣ,Η ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΜΕΣΩΝ δεν αντεχουν να χασουν την αποκλειστικοτητα του εμποριου της ΕΛΥΘΕΡΙΑΣ και μοιραζουν σφαιρες και αιμα για να μην χασουν την πελατεια που τους ταιζει με την αλυσιδα παρα ποδας....αλλα δεν μετρησαν κατι στο ΠΕΦΩΤΕΙΣΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ.ΟΤΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Τ ΑΚΟΥΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΕΙ......................
    Υ.Γ θα μαθουμε τους δολοφονους των τεσσαρων ψυχων στην marfin?
    κ.Παγκαλε η αριστερα επιθυμει αιμα?και εσεις θα βγαλετε τα τανκς να μας προστατεψετε?
    αγαπητα ΜΜΕ τοσο χρονο πηρε να ξεχασουμε τον δυστυχο υπασπιστη που εγινε κομματια,προς τερψιν του ΤΡΟΜΟΥ?

    • Νασος avatar
      Νασος @ panos33 24/07/2010 16:29:12

      Όλοι όσοι λασπολογούν ακατάσχετα, πίσω από την ανωνυμία της τεχνολογίας θα πάρουν και την απάντησή τους(αραγε την πηραν?)

      ΛΕΣ?????????

  19. mastihas avatar
    mastihas 24/07/2010 13:07:11

    σε καποιους δεν αρεσε το troktiko και λετε καλως που εκλεισε. καλως ή κακως ομως ηταν το μεγαλυτερο μπλογκ στην Ελλάδα. εκλεισε με φασιστικο τροπο και γι αυτο απορω με μερικους απο εσας εδω μεσα που συμφωνουν με το κλεισιμο. τα μεσημεριανα ομως των καναλιων που βγαζουν πορνοσταρ δεν εχω ακουσει κανεναν απο εσας οτι πρεπει να κλεισουν.

    δεν λεω οτι συμφωνουσα με οσα γραφοταν στο τροκτικο. με τα μισα διαφωνουσα. αυτο ομως δεν με κανει να θελω να κλεισει. ελευθερια εκφρασης ζητω. ασε που διακρινω μια μικρη ζηλεια στο θεμα επισκεψιμοτητας εδω μεσα.

  20. petros avatar
    petros 24/07/2010 13:11:22

    Μου κάνουν πολλά πράγματα εντύπωση,όπως για παράδειγμα η προσπάθεια ορισμένων, που γυρνούν από μπλογκ σε μπλογκ,για να σπιλώσουν τον Σωκράτη Γκιόλια,που- ας μη το ξεχνάμε- δολοφονήθηκε άνανδρα από "αγνώστους".Και σε μένα δεν μου αρέσουν πολλά πράγματα σε διάφορα μπλογκ, αλλά κάνω επιλογή θεμάτων που θα διαβάσω, όπως έκανα και στο τρωκτικό. Τώρα, πέρα από τη φοβερή δολοφονία, μου στέρησαν το δικαίωμα της επιλογής,ακόμα και για θέματα που διαφωνούσα.

    Μου κάνει φοβερή εντύπωση, επίσης, και θα ήθελα απαντήσεις. Όταν δολοφονήθηκε ο 16χρονος Γρηγορόπουλος κάηκε η Ελλάδα για ένα μήνα. Τώρα έχουμε τις δολοφονίες 3 ατόμων στη Μαρφιν, ενός παιδιού από τρομοκρατική επίθεση, ενός αστυνομικού στο Υπουργείο Προστασίας Πολίτη, και ενός δημοσιογράφου-μπλογκερ- οικογειάρχη, που αποδίδονται στον αντιεξουσιαστικό χώρο ή στην "αριστερή τρομοκρατία", αλλά η ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ και δεν αντιδρά.ΓΙΑΤΙ; ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ; Υπάρχουν "καλές" και "κακές" δολοφονίες ;

    Όταν, επι ΝΔ λαμβάνονταν κάποια σκληρά αντεργατικά μέτρα ( πολύ ήπια μπροστά στα σημερινά ) η Ελλάδα παρέλυε από απεργίες και από μεγάλες συγκεντρώσεις.Τώρα με, εκατοντάκις χειρότερα μέτρα, υπάρχει μια απάθεια και μια αποχή του κόσμου από τις διαδηλώσεις. Γιατί ; Τι συμβαίνει ; Μήπως ο κόσμος κατεβαίνει μόνο όταν τον φανατίζουν τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ και οι μεγαλοδημοσιογράφοι ;

    Κάπου άκουσα χτες οτι Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΠΕΦΑΝΘΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ.Ναι, αυτό που χρησιμοποίησαν τα ΜΜΕ και μεγαλοεκδότες για να "φάνε" τον Χριστόδουλο ( όπως και έγινε )και να τον κάνουν να "σιωπήσει". Ξόδεψαν εκατοντάδες ώρες σε εκπομπές ,τόνους μελάνι, και τώρα δεν υπάρχει αυτό που παρουσίαζαν.Γιατί ; Τι συμβαίνει ; Ποιοι είναι αυτοί που αποφασίζουν για το ποιους θα "στέλνουν" πρόωρα ,εξοντώνοντάς τους ηθικά και σωματικά ;

    Όλοι αυτοί που σήμερα έρχονται να κρίνουν το έργο του Γκιόλια ( ανώνυμα οι περισσότεροι ),το κάνουν επειδη διαφωνούσαν με τη θεματολογία τους ή μήπως κρύβονται άλλα συμφέροντα που θέλουν να "θάψουν" για άλλη μια φορά τον δολοφονηθέντα ; Τελικά, που βρίσκεται η αλήθεια ; Θέλουμε την επώνυμη αλήθεια των διαπλεκόμενων ΜΜΕ ή θέλουμε την ανώνυμη αλήθεια των μπλογκερς, με την υποψία ότι πάλι κάποιοι μπορούν να μας εκμεταλλευθούν και να πνίξουν τη φωνή του απλού κόσμου ; Μήπως με τη φίμωση του τροκτικού, θα σταματήσουν να φοβούνται όσοι κάνουν μικρές ή μεγάλες παρανομίες στην Ελλάδα ;Μήπως μπορεί να ακουστεί η φωνή του λαού,χωρίς να φοβόμαστε τα αντίποινα της πολιτικής ή άλλης εξουσίας,παρακρατικών ή άλλων αντιδημοκρατικών και εξωθεσμικών κέντρων ; Μήπως θα μπορέσει ξανά ο λαός να μάθει και τα σκάνδαλα των μεγάλων που κατευθύνουν τη ζωή του και τον έχουν προδώσει τόσες φορές ;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ petros 24/07/2010 13:27:59

      Τα συμφέροντα και οι μεγαλοεκδότες φάγανε τον Χριστόδουλο; Πάμε καλά; Σε λίγο θα μας τον βγάλεις και Τσε!!!
      Εκτός και αν δεν κατάλαβα καλά.

      • petros avatar
        petros @ Strange Attractor 24/07/2010 13:41:01

        Δεν ξέρω τι γίνεται.Απαντήσεις περιμένουμε όλοι.Χθες η δικαιοσύνη απεφάνθη ότι δεν υπήρχε παραδικαστικό κύκλωμα.Το ανέγραψε μόνο το www.olympia.gr ( http://olympia.gr/2010/07/23/%cf%84%ce%bf-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%ba%cf%8d%ce%ba%ce%bb%cf%89%ce%bc%ce%b1-%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%cf%85%cf%80%ce%ae%cf%81%cf%87%ce%b5/ ) και το έθαψαν όλα τα άλλα ΜΜΕ ή το είπαν στις ειδήσεις για 1΄.

        Και πάνω σε αυτό το "παραδικαστικό" κύκλωμα βασίζει την επίθεση που εξαπολύει κατά του δολοφονηθέντος Γκιόλια η ζούγκλα και το βέτο ( http://papatzides.blogspot.com/2010/07/da-vinci.html ). Και το ερώτημα είναι : ΠΟΥ είναι η αλήθεια ; Μήπως αυτό το "κύκλωμα" δεν χρησιμοποιήθηκε στις συνεχείς επιθέσεις των ΜΜΕ κατά του Χριστόδουλου ; Μήπως δεν ήταν ηθική εξόντωση,μαζί με άλλες "εκκλησιαστικές" επιθέσεις που δέχθηκε ; Και τώρα, παρότι η δικαιοσύνη αποφαίνεται ότι δεν υπήρξε, ακόμα και τώρα το χρησιμοποιούν για να λασπολογήσουν πάνω στο κουφάρι του Σωκράτη Γκιόλια ;
        Που είναι η αλήθεια ;

  21. antiochos avatar
    antiochos 24/07/2010 13:18:25

    Μηπως εφαγε το σκοταδι και το resaltomag ;
    Γνωριζει κανεις;

    • Misha avatar
      Misha @ antiochos 24/07/2010 13:41:03

      h==p://resaltomag.blogspot.com/2010/07/blog-post_23.html

  22. Βολευτής avatar
    Βολευτής 24/07/2010 13:57:56

    Το θέμα του τρωκτικού είναι λιγάκι περίεργο. Περνούσα και το διάβαζα τακτικά. Αλλά πάντα με καχυποψία. Ηθελε ιδιαίτερα ανεπτυγμένη κριτική ικανότητα από πλευράς χρήστη/αναγνώστη για να "φιλτράρει" τις ειδήσεις από την προπαγάνδα και τα "σκουπίδια".
    Δυστυχώς φοβάμαι ότι μεγάλο μέρος των Ελλήνων έχει πέσει θύμα της τηλεόρασης και της παιδείας μας, αφήνοντας έτσι την κριτική τους ικανότητα να ατροφήσει.
    Ετσι, προσωπικά θα μου λείψει η άμεση ενημέρωση που πολλές φορές παρείχε αλλά ταυτόχρονα χαίρομαι που θα πάψει να παρασέρνει κομμάτι της κοινωνίας μας υποδυόμενο το "ανεξάρτητο" μέσο.

  23. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 24/07/2010 14:08:51

    πάει και το ρεσάλτο; και εμένα δεν μου ανοίγει...

  24. Χρίστος Δ avatar
    Χρίστος Δ 24/07/2010 16:56:42

    Μα καλά, κανένας δεν πρόσεξε ότι πλέον αφαιρέθηκε από το troktiko η αναφορά στην off shore εταιρεία των αδερφών Γκιόλια; Εντάξει, οι τηλε-δημοσιοκάφροι παίζουν τα παιχνίδια τους, δεν περιμένω τίποτα από αυτους, αλλά από τους bloggers όμως περιμένω: περισσότερη έρευνα, τώρα που χοντραίνει το παιχνίδι. Τι να την κάνω την αναδημοσίευση των τηλεπαράθυρων;

    • anonymous avatar
      anonymous @ Χρίστος Δ 24/07/2010 19:26:27

      Όλες οι πλαϊνές παραπομπές εκτός από δύο έχουν καταργηθεί.

  25. papajohn avatar
    papajohn 24/07/2010 23:44:09

    Kineze, και το ΠΡΕΖΑTV επώνυμο είναι, ανήκει στον 22χρονο Νίκο Ρούσο κάτοικο Αγίων Αναργύρων, εντούτοις αυτό δεν στάθηκε αρκετό για να μην αναστείλει τελικά την λειτουργία του μπλογκ. Εδώ και 2 μέρες δεν υπάρχει καμιά ανανέωση και όλα τα σχόλια έχουν διαγραφεί. Υπήρχαν μάλιστα απειλές κατά της ζωής του ιδίου, ενώ κανείς δεν τον έχει δει τις τελευταίες ώρες. Εύχομαι να μην θρηνήσουμε άλλο ένα θύμα.

  26. IXNOS avatar
    IXNOS 24/07/2010 23:44:56

    Ισως είναι καιρός να καταλάβουν κάποιοι πως πάρα πολύ σοβαρές αποκαλύψεις βγαίνουν και απο τα λεγόμενα μικρά blogs και δεν δίνεται η ανάλογη έκταση.Δεν είναι μόνο τα μεγάλα των δημοσιογράφων που κακώς λέγονται blogs. Εαν έρθει το τέλος του blogging θα έρθει γιατί θα έχει αλλοτριωθεί το διαδύκτιο απο ..επαγγελματίες και οχι ..εραστές.

  27. depamekala avatar
    depamekala 03/08/2010 06:58:09

    "Στο Διαδίκτυο έχουν μαζευτεί καραβιές σκουπίδια. Δεν υπονοώ ότι η δολοφονία θα τα εξαφανίσει, αντιστοιχούν στη χυδαιότητα που συναντάται και στην πραγματική ζωή."
    Προφήτης

    Αν κατάλαβα καλά έχουμε τη δολοφονία αυτού του νεαρού bloger του troktiko πρόσφατη και το antinews την σχολιάζει με ανάρτηση σε άρθρο του με τίτλο "Το τέλος του troktiko και της αφέλειας στο Διαδίκτυο", παρομοιάζωντας με σκουπίδι τον δολοφονηθέντα?
    Πιστεύω οτι ΚΑΙ αυτή η ανάρτηση σας θα έπρεπε θα χαίρει των θετικών σχολίων απο το γνωστό indymedia, όπως φυσικά έχει γίνει και με άλλα παλαιότερα άρθρα σας.
    Τίποτε δε με εκπλήσσει προσωπικά στους διαβολικούς καιρούς που ζούμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.