#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/06/2011 07:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το τέλος του Homous Pasokikous!



της effie B.

Όταν το ’81 το ΠΑΣΟΚ ερχόταν στην εξουσία και προσπαθούσε να «ζαλίσει τον ήλιο «σίγουρα ναι», κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι εννοούσε τον διεγερτικό ήλιο της Μυκόνου και της Αράχοβας.

Κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι ο ήχος από το «νταούλι και το ζουρνά» του επαναστατικού πασοκικού άσματος πολύ γρήγορα θα μετατρεπόταν σε φτηνιάρικα ακούσματα στα «πολιτιστικά στέκια» της παραλιακής. Εκεί οι σεκλετισμένοι ταγοί του πασοκικού ονείρου ξέδιναν για δεκαετίες όταν δεν βρισκόντουσαν κλεισμένοι σε πανάκριβα club, ξεχαρμανιάζοντας με Cuban Cohiba, προφυλαγμένοι από τα αδιάκριτα μάτια του λαουτζίκου. Τα αρχικά ζιβάγκο πολύ γρήγορα αντικαταστάθηκαν από χειροποίητα κοστούμια Ermenegildo Zegna, πουκάμισα με μονογράμματα και πολύτιμα μανικετόκουμπα.

Και το όνειρο κράτησε τριάντα ολόκληρα χρόνια. Περίπου δύο γενιές!!

Ικανός χρόνος για πολιτισμική κοινωνική μεταμόρφωση. Homous Pasokikous!

Το όνειρο περιελάμβανε ακριβά σπίτια εις υγείαν των κορόιδων, που έγλειφαν κανένα κοκαλάκι διορισμού τύπου «αορίστου διαρκείας», ή σε πολύ «πράσινες» περιπτώσεις, βολεύονταν με το αζημίωτο σε διοικητικά συμβούλια και επιτροπές. Πανάκριβα σπίτια, πολλά, με πισίνες. Τεράστιες πισίνες σε αποχρώσεις του γαλάζιου μπλε. Κρίμα που το νερό δεν ήταν πράσινο! Θα έδενε καλύτερα με την όλη εικόνα του απόλυτου colour Pasokikous!

Περιελάμβανε ακριβά, πανάκριβα αυτοκίνητα. Από Porsche και πάνω. Με πολλά κυβικά. Και ακόμη περισσότερα άλογα. Που έτρεχαν μανιασμένα άλλοτε στην Κηφισίας και άλλοτε στην παραλιακή, συνοδεία προσφάτων ασμάτων του Φοίβου τραγουδισμένα από καλλίπυγους αοιδούς!

Περιελάμβανε ακριβά επώνυμα ρούχα. Παραρτήματα γαλλικών και ιταλικών οίκων που μόνο στη Νέα Υόρκη, το Παρίσι, το Λονδίνο και το Τόκυο μπορούσαν να ανθίσουν. Περιελάμβανε ακόμη ακριβότερα ρολόγια. Πολύ ακριβά ρολόγια. Στην Αθήνα γινόταν κάθε χρόνο έκθεση της διεθνούς ωρολογοποιίας όπου παρουσιαζόταν οι πιο ακριβοί ωροδείκτες του κόσμου. Και φυσικά ξεπουλούσε.

Περιελάμβανε κότερα που αρμένιζαν τα καλοκαίρια σ’ ένα Αιγαίο που δυσφορούσε στην όψη της πρόστυχης χλιδής τους. Μεγάλα κότερα, πολλά πόδια μήκος. Τόσο που οι ιδιοκτήτες και οι υψηλοί προσκεκλημένοι τους, στελέχη ενός ποταπού πολιτικού «γίγνεσθαι», κουράζονταν το πέρα-δώθε και την περνούσαν όλη μέρα στο ντεκ παίζοντας μπιρίμπα, σχεδιάζοντας την επόμενη κρατικοδίαιτη «επιχειρηματική» ρεμούλα.

Περιελάμβανε πιπεράτες ροζ ιστορίες με πρωταγωνιστές πρώην επαναστάτες, κόκκινους αρχηγούς, που αν δεν κατέληγαν σε υπερπολυτελείς γάμους σε εξωτικά νησιά και ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, έδιναν τροφή για πολλές εβδομάδες στα tabloids του κλεινού άστεως και στα φτηνιάρικα τηλεοπτικά πρωινάδικα.

Κανείς ποτέ δεν αναρωτήθηκε πόθεν το όνειρο! Κανείς ποτέ δεν αναρωτήθηκε πόθεν τα τόσα χρήματα! Τριάντα ολόκληρα χρόνια. Και μια μέρα, ξαφνικά, αυλαία. Τέλειωσαν όλα. Μα όλα. Γίναμε φτωχοί. Πάμφτωχοι.

Κυρίως όμως ελεεινοί και κλέφτες. Όλοι μαζί κλέφτες. Και οι ταγοί επαναστάτες και ο «κοπρίτης» λαός. Όλοι το ίδιο.

Και τότε οι ταγοί σκέφτηκαν ότι το δικό τους ευτελισμένο όνειρο δεν πρέπει να έχει τέλος. Και αποφάσισαν να ξεπουλήσουν τα πάντα: γη, αέρα, θάλασσα, λαό...

Θέλετε η μυρωδιά του χώματος που μας έπαιρναν, θέλετε η μοσχοβολιά των γιασεμιών του αέρα, θέλετε η αρμύρα της θάλασσας μας, θέλετε ο δικός μας σπόρος, ξύπνησε το δικό μας όνειρο.

Μας έβγαλε από ένα αποχαυνωτικό λήθαργο και έξαφνα γεμίσαμε πλατείες.

Διεκδικώντας το δικό μας αύριο.

Απαιτώντας την Ελπίδα.

Όλοι μαζί!

Περνώντας, βίαια, από την εποχή μιας αθωότητας που χάθηκε για πάντα, στη διεκδίκηση ενός μέλλοντος που μας αρμόζει.

Και που σίγουρα έρχεται...

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 08/06/2011 07:28:30

    Σωστά όλα τα παραπάνω.Ομως θυμίζω ότι τούτοι είχαν στο πάρτυ "μπουφέ" ενώ οι άλλοι της πενταετίας 2004-2009 το έκαναν "πριβέ".Για να λέμε το πράγμα με τ' όνομά του δηλαδή...Φίλε "factorx" τα δυό κόμματα εξουσίας δεν έχουν καταλάβει το εξής:ο κόσμος που μαζεύεται στις πλατείες δεν αποστρέφεται την δημοκρατία (με τα στραβά της όπως λειτούργησε τα τελευταία χρόνια), τον στρεβλό και μη δημοκρατικό τρόπο λειτουργίας των κομματικών μηχανισμών (εν όλω) σιχάθηκε γιατί αυτή τελικά είναι η πηγή του κακού (βλ."πρασινοφρουροί", "τα δικά μας παιδιά",συνδικαλιστάδες κλπ).
    Το μέγα έγκλημα του παπανδρεϊσμού ήταν ο εθισμός του έλληνα στο άκοπο,στην ήσσονα προσπάθεια και στο ότι μετέτρεψε την "μίζα" σε "λαϊκή κατάκτηση".Ετσι υλοποιήθηκε το σύνθημα "ο λαός στην εξουσία".Και δυστυχώς η νοοτροπία αυτή δεν συμμαζεύεται γιατί τακτοποιεί πολύ κόσμο και έτσι έχεις ανά πάσα στιγμή έτοιμο κομματικό στρατό.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/06/2011 07:32:13

    Καλημερα,
    θα το κρατησω το αρθρο !! απο τις καλυτερες περιγραφες...!

    ΠΠ

    • Cal avatar
      Cal @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/06/2011 09:54:32

      Όντως! Σαν να διάβαζα Nitro ή Esquire, αυτός έγραφε όλα αυτά που πήραν τόσο κόσμο στο λαιμό του

  3. kiki avatar
    kiki 08/06/2011 07:34:00

    Kαλημερα, Εφη,
    αμ ετσι ειναι οπως τα λες.Αμ ποσους ξερω πρωην ξεβρακωτους , σημερινους μεγαλοιδιοκτητες ακινητων, με πισινα διοτι ως γνωστον απο το βαρελι στο χωριο, η το πλυσιμο στο πλησταριο στην σκαφη, μια πισινα σε ανεβαζει ταξικα.
    Και εκτος απο τα ακριβα ρουχα και χειροποιητα παπουτσια, και αστραφτερο χαμογελο, τυπου Κολγκειτ, γινανε και εραστες, ακολουθοντας τας γραφας του Μεγαλου .
    Πληρωσαμε και πανακριβα διαζυγια, υπουργος πσοκος , εχοντας συλληφθει να κλεβει οπωρας εις Βουδαπεστη, -απλος δικηγορος πριν στην επαρχια του- εδωσε τεσσερα δις στο διαζυγιο στην τεως- αναρωτηθηκε κανεις πως και που τα βρηκε?
    Κουτσομπολιο οχι, απλα εξαλη ειμαι με δαυτους.
    Το Homus Pasokous ελπιζω να εκλειψει συντομα πριν εκλειψουμε εμεις, συντομα.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ kiki 08/06/2011 07:41:26

      εγινε κ αυτο??? για πες....

      ΠΠ

      • kiki avatar
        kiki @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/06/2011 08:02:08

        ΠΠ,
        απο νησι του Ιονιου Πελαγους, ο συγκεκριμενος εμπλεκεται σε αρκετα σκανδαλα , κοντος σαν σπινος, και με ακρατη λογοδιαροια.
        Η ιστορια ειναι οτι πηγε με το αμορε στην Βουδαπεστη,
        για" δουλειες" και στο ιδιο ξενοδοχειο φτασανε συντοπιτες του κανοντας εκδρομη,
        τον τσακωσαν , επεσε συρμα στην τεως και κοστισε το διαζυγιο, βασει του νομου τα αποκτηθεντα περουσιακα εντος γαμου δια δυο, τεσσερα δις , απο τους φορους μας μαλλον που τα ειχε τοσα ο γκομινος.

        • kiki avatar
          kiki @ kiki 08/06/2011 08:09:28

          Για να μην πουμε και για την Αγια Οικογενεια, ποσο μας κοστισε το διαζυγιο .

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ kiki 08/06/2011 19:15:05

      Κάτι λένε για μας του Έλληνες και την κατσίκα του γείτονα..... να δεις πως το λένε..........

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/06/2011 07:34:51

    Το ΓΑΠ-ΝΧ ειναι μανατζερ.
    Οι μανατζερς οργανωνουν "προιόντα"...
    οι Ηγετες ειναι για τους Ανθρωπους !

    ΠΠ

    • Pikis avatar
      Pikis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/06/2011 09:39:08

      Τι είναι το ΝΧ;

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Pikis 08/06/2011 09:48:03

        Νομοσχεδιο Χοντρικη !

        ΠΠ

  5. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/06/2011 07:49:23

    Ρεππας...
    " Μετέχουν επίσης, και όσοι ξεβολεύονται -και σημείωσε χαρακτηριστικά- ότι είναι πολλοί οι κρατικοδίαιτοι που ξεβολεύονται."
    χαχαχαα

    Εσεις ρε ΠΑΣΟΚΟΙ που ξεβολευτηκτε απο την ηρεμια της καρεκλοπρασινης εξουσιας θα κετεβετε μαζι μας πλατεια??? χαχαχαα

    ΠΠ

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/06/2011 16:02:20

      Πορτα Πορτα, είσαι απόλαυση !

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/06/2011 16:59:58

      ποιος σου είπε ότι "δεν είναι κατεβασμένοι;"

      πασόκια της περιοχής κατεβαίνουν στις συνελεύσεις με το Αμεσοδημοκρατικό Μανιφέστο του Εσσελ ανά χείρας με post it στις σελίδες από όπου έχουν ξεσηκώσει "γραμμή"

      το παίζουν ανεξάρτητοι βέβαια, απλώς θέλουν να "διδάξουν" στους ιθαγενείς βαρβάρους τα "προτάγματα της άμεσης δημοκρατίας"

      και αν τολμήσει κανένας άσχετος περαστικός που δεν είναι γνωστή τους φάτσα να ζητήσει το λόγο του βάζουν πάγο του θανατά...

      τι να λέμε τώρα...

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/06/2011 08:01:21

    Τωρα που ολοι θελουν μα μας "βοηθησουν" δινοντας μας ΝΕΟ ΔΑΝΕΙΟ !...
    εμεις να πουμε ΟΧΙ δε θελουμε !!!
    Ο Σοιμπλες ειπε " βοηθηστε αμεσα την Ελλαδα" ( αμεσως μετα τις Αμερικανικες φαπες στη Μερκελ ! )
    Αυτος ο τυπος πριν 4 μηνες μας την ελεγε, κ εγω του απαντουσα.... "θα ερθει η ωρα σου, δεν μπορω να σου βαλω τρικλοποδια, θα με πατησεις.... αλλα θα τη βρω την ακρη"...
    Αυτος και οι φιλοι του εχουν κλασει μεντες. ΜΑς παρακαλανε να παρουμε Δανειο! αχχαχαα και εμεις θα το παρουμε ???

    ΟΧΙ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ !! Δε θελουμε Δανειο !... Θελουμε να πεισετε τις Αγορες ΣΑΣ να ριξουν τα επιτοκια !! Αυτο να θελουμε !

    θελουμε να δανειστουμε ΜΟΝΟ τη διαφορα στο επιτοκιο μεχρι να πεσει το 15%.
    4% θελουμε! το 11% διαφορα εσεις με 1.25% ( ΕΚΤ ), μεχρι να στρωσετε ΕΣΕΙΣ τις αγορες...!
    Κεφαλαιο θα παιρνουμε οπως εσεις. Απο Αγορες ρε λαμογια. Χωρις προσημειωσεις και χωρις ξεπουλημα της Ελλαδας μας.
    Θα κανουμε και Φορολογικους Παραδεισους 6 νησια.

    Θα κυρηξουμε και ΑΟΖ. Οταν βγαλουμε τα τρις κυβικα Φ.Α. θα μας παρακαλατε να σας δινουμε να γλιτωσετε απ τον Πουτιν ρε... θα παγωσει ο ποπος σας !

    Θα Απαιτησουμε και τις αποζημειωσεις απο Διστομο!!! και αν γουσταρουμε τις εκχωρουμε ειτε στους Ισραηλινους ειτε στην Goldman Sachs να γινουμε συναιτερακια !! ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ?? χαρτογιακαδες της πλακας???

    ΝΑ παρετε το Δανειο και τα παρακαλια σας και να τα βαλετε κλισμα με τοκο.

    ΠΠ

    • kiki avatar
      kiki @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/06/2011 08:07:30

      Μην απειλεις τον Σκρουτζ απο το Λουξεμβουργο, οτι δεν θελεις δανειο.
      Αφου ολοι θελουν να σου δωσουν,
      Εκατο βρηκα που υπογραφουν την Μηνυτηρια Αναφορα ,
      θα βρω και δικηγορο , Γυθειο καλει τους 165 πρωτουπογραψαντες.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/06/2011 08:18:17

      Πώς να του βάλεις του Σόιμπλε τρικλοποδιά, βρε ΠΠ? Είναι αδύνατο! Μπαίνει τρικλοποδιά σε αναπηρικό καροτσάκι? Αν του ξεβίδωνες τη μια ρόδα όμως...

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΙΩΝΑΣ 08/06/2011 09:12:28

        χαχχαχα
        γι αυτο λεω " θα με πατησεις " χαχα
        οι παλιοκουφαλες.. εκβιαστες υπαλληλοι των Τραπεζων.

        ΠΠ

  7. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 08/06/2011 08:09:16

    Homus Pasokikous, its the end of the line. Κοινώς, στα αγύριστα.

  8. player avatar
    player 08/06/2011 09:10:30

    ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΘΑ ΤΟΝ
    ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ..........
    ΡΕΦΕΝΕ

  9. irida avatar
    irida 08/06/2011 09:21:00

    Θα συμφωνήσω με την περιγραφή που κάνει το άρθρο. Πολύ σωστή κι απόλυτα ρεαλιστική. Όμως έχει σημασία να δούμε την αφετηρια όλων αυτών των συμπεριφορών. Ποιες δυνάμεις συνήργησαν ώστε να υπάρξει ολη αυτή η κατάσταση. Θυμάμαι πως πριν το 81 η αστική τάξη, το αστικό κόμμα της ΝΔ, 'ηταν για λίγους κι είχε μεγάλη αλαζονία. Συσσωρευμένος θυμός και τότε αντάμα με την προσδοκία για κάτι καλύτερο και υλικά σε συνδυασμό με τς ρητορικές ικανότητες του πατέρα Παπανδρέου έσπρωξαν πολύ κόσμο στο μεθύσι του "ήλιου". Τα αποτελέσματα ορατά κι απτά σήμερα περισσότερο από ποτέ. ΟιΈλληνες, όχι όλοι, χτίσανε σπιτάκια στην άμμο και σήμερα τα παρασέρνει ο βοριάς.
    Μένει να δούμε το πέρασμα στο νέο, στο άλλο, απροσδιόρστο ακόμα, τι θα φέρει σε καμιά τριανταριά χρόνια.
    Θεωρώ ως ένα από τα μεγαλύτερα λάθη του παρελθόντος ΠΑΣΟΚ το διχασμό των ελλήνων για μια ακόμα φορά με ιδιοτελή σκοπό. Ποιος εξάλλου μπορεί να ξεχάσει τα πράσινα και τα μπλε καφενεία!!
    Αυτοί που σχεδίασαν την εκστρατεία του Παπανδρέου τοτε αξίζουν πολλά μπράβο μια και κατάφεραν να ψυχολογήσουν τον Έλληνα και να του δώσουν ό,τι επιθυμούσε για να εισπραξουν σήμερα τα αποτελέσματα των τότε κόπων. Το Πασοκ μπηκε βαθια στο πετσι του νεοέλληνα τοσο μέσα που ίσως ο θάνατος ή η έσχατη χρεία μπορεί να αποκόψουν ή να εξαφανίσουν αυτο το δεσμό. Κανένα άλλο κόμμα δεν θ έπειρνε έστω ένα 20% με τέτοια μέτρα!Πουθενά στον κόσμο..
    Εννοείται πως ποτέ στη ζωή μου δεν ψήφισ Πασόκ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ irida 08/06/2011 12:56:31

      Το ΠΑΣΟΚ "πάτησε" πάνω στο εαμογενές ή κεντρογενές κοινωνικό σώμα, τους παλιούς βενιζελικούς (που πολλοί είχαν προσχωρήσει στο ΕΑΜ) και στους πιο μετριοπαθείς ή καιροσκόπους της ΕΔΑ. Το 1981 ήταν ακόμα σε παραγωγική ηλικία πολλοί από αυτούς ή, εν πάση περιπτώσει, ήταν τα παιδιά τους στην αρχή της καριέρας τους. Ήταν η αναμενόμενη ρεβάνς μετά το 1965. Η ΝΔ του Ράλλη βρισκόταν σχεδόν σε ιδεολογικό κενό. Το ΠΑΣΟΚ έκλεινε το μάτι στους κομμουνιστές και τη Σοβιετική Ένωση (ο Μπόμπολας εξέδιδε τη Μεγάλη Σοβιετική Εγκυκλοπαίδεια, το "Εθνος" ήταν κάργα φιλοσοβιετικό), στον Εμβέρ Χότζα, στον Σαντάμ, κολάκευε το συναίσθημα, δικαιολογημένο ή αδικαιολόγητο, αδικίας του Ελληνα από τους ξένους, κολακευε την τάση του Έλληνα προς την απείθεια και την αυθαιρεσία. Το ΠΑΣΟΚ έκανε την ανομία από διαδεδομένη αλλά κολάσιμη κοινωνική συμπεριφορά που ήταν, αρετή και μαγκιά προς επίδειξη.
      Τώρα έρχεται το ίδιο το ΠΑΣΟΚ να εμφανίσει ως σύνεση την ανεύθυνη υποταγή στον τελευταίο χρυσοπληρωμένο υπάλληλο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Δεν υπάρχει λύση από το ασπόνδυλο αυτό κόμμα, καλά θα κάνει να αυτοχειριαστεί και να διαλυθεί.

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ irida 08/06/2011 14:18:00

      "Θυμάμαι πως πριν το 81 η αστική τάξη, το αστικό κόμμα της ΝΔ, ‘ηταν για λίγους κι είχε μεγάλη αλαζονία. Συσσωρευμένος θυμός και τότε αντάμα με την προσδοκία για κάτι καλύτερο και υλικά σε συνδυασμό με τς ρητορικές ικανότητες του πατέρα Παπανδρέου έσπρωξαν πολύ κόσμο στο μεθύσι του “ήλιου”

      +1000

      "Αυτοί που σχεδίασαν την εκστρατεία του Παπανδρέου τοτε αξίζουν πολλά μπράβο μια και κατάφεραν να ψυχολογήσουν τον Έλληνα και να του δώσουν ό,τι επιθυμούσε"
      +1000

      Μια ζωή στο "θυμικό" στόχευαν οι Παπανδρέου (και "λαοκρατίαν θέλομεν", "ανένδοτοι" -τρομάρα μας- "τρίτοι δρόμοι" και "πράσινες αναπτύξεις" και φυσικά πράσινα άλογα)

  10. karamanlikos avatar
    karamanlikos 08/06/2011 09:56:41

    Ξέρετε πόσοι κνίτες ή ρηγάδες πιάσανε στασίδι την ώρα που μοιράζανε από τον κρατικό κορβανά; Ξέρετε πόσοι απ' αυτούς οσμίστηκαν εξουσία και γίνανε pasokus; Πολλά ονόματα!!! Δεν τα γράφω... Κουιζ! Ξέρετε πόσοι απ' αυτούς ήταν παρένθετα πρόσωπα σε πορείες μιζών;
    Το φοβερό όμως είναι ότι κάποιοι απ΄ αυτούς έχουν διαλέξει όλα αυτά τα χρόνια το λάθος τραίνο!!! Τι θα συμβεί αν αυτό το τραίνο πλησιάσει στο σταθμό;
    Μπορείτε να σκεφτείτε αριστερό να κάνει ιδιωτικοποιήσεις;;;;;;;;;

  11. Pikis avatar
    Pikis 08/06/2011 10:02:18

    Τις επιδοτήσεις για άραγμα και φραπεδάκι τις έπαιρναν όλοι οι νεοέλληνες, δεξιοί-πασόκοι-αριστερούληδες. Όσο οι επιδοτήσεις-όπιο έμπαιναν στις τσέπες όλοι ήταν ευτυχισμένοι. Με αυτά τα κόλπα γίναμε έθνος καταναλωτών και τεμπελχανάδων. Η δουλειά είναι για τα κορόιδα ενώ η λαμογιά επιβραβεύεται. Αυτό ήταν το σύνθημα της Ελλάδας τα τελευταία 30 χρόνια.
    Η "ανάπτυξη" ήταν το κλέισιμο της βιομηχανίας, η εξαφάνιση της έρευνας και η υποστήριξη επαγγελμάτων με υψηλό δείκτη φοροδιαφυγής (βλ. οικοδομή, ταξί, rooms to let και άλλα πολλά). Πριν 5-6 χρόνια σε επιδοτούσαν να ανοίξεις αυτόματο πλυντήριο αυτοκινήτων (!) και καφετέρια-τυροπιτάδικο!!! Φοβερή ανάπτυξη με στόχο και προοπτική!
    Το ΠΑΣΟΚ κατάφερε να κάνει και τον πιο παραδοσιακό δεξιό να σκέφτεται πασοκικά έστω και αν δεν διανοήθηκε ποτέ να το ψηφίσει!
    Στο σημείο αυτό πρέπει να αποδώσω φόρο τιμής στα περιοδικά ΚΛΙΚ και ΝITRO τα οποία διαπεδαγώγησαν άριστα τον νεοέλληνα. Του έβγαλαν την άσπρη κάλτσα από το μαύρο σκαρπίνι. Του αφαίρεσαν την τσάκιση και την πιέτα από το τζιν και του έδειξαν ότι εκτός από τον Τσεκλένη υπάρχει ο ARMANI και ο Zegna. Στα κοριτσάκια έδειξε τον δρόμο της γρήγορης επιτυχίας στριγκάκι-ξεπέτα στην τουαλέτα του club-γκάστρωμα-γάμος (όχι με τον Μητσάρα τον υδραυλικό αλλά με τον άλλο, αυτόν ντε με το κάμπριο που όλη μέρα πίνει καφέδες και δεν ξέρω τι δουλειά κάνει αλλά έχει πολλά λεφτά και περνάμε super).
    Το ΠΑΣΟΚ ήταν εδώ αλλά θα κάνει πολλά χρόνια να βγει απο το πετσί μας. Κάτι σαν τη ραδιενέργεια. Έχει πολύ μεγάλο χρόνο ημιζωής (30-40 χρόνια λένε κάποιοι).

  12. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/06/2011 10:11:27

    Δε κσέρο τι λαίτε εσύς μάγκες αλλά εγό τον Αντρέα κωρόνα στο κεφάλη μου. Πριν το 81 ύμουν αιργάτις σε βιομοιχανεία, ένεκα λόγο που αιπειδής η ανάγκη, δε πήγα σχολήω να μάθο γράματα.

    Μώλις ήρθαι ο μεγάλως επάνο, με δηόρισαι Προηστάμενω Προμοιθηόν σε οργανηζμό του ευρήταιρου δημώσιου τομαία και άρχισα να κονομάο. Αίκανα καλώ μπαγιόκω, θεός σχωρέσ' τα πεθαμένα του μεγάλου, πήρα αμάξι Μπέμπα στην αρχοί και Μερσεντέ μετά γιατή η Μπέμπα πολύ κοικλοφόρυσαι. Στα σκυλάδηκα όλει Μπέμπες ήχαναι. Τους αίβλεπα ώταν πύγαινα με τη γκώμενα. Πήρα δυαμαίρισμα και έχτισα εκσοχικώ στο χοργιώ τις γυνέκας μου, πάνο σε κάτη αρχέα, αλλά καθάρισαι ο τοπάρχης με την Πωλεοδωμεία.

    Μετά, θεός σχωρέσ' το μεγάλω, ήρθαι ο Σημίτεις. Αχώναιφτος μου φάνοικαι αρχηκά, αλλά να λέμαι και τα καλά. Αιπηδής ίμουνα λέοι Παλαιοπασόκος, φοβύθοικα τους αικσυχρωνισταίς ώτι θα με φάναι, αλλά επυδής ίμουνα καλώς στη δουλοιά, και κουμπάρος με αίνανε βουλεφτή, με κάνανε Γενικώ Διεφυντεί σε άλλω οργανιζμό. Και το μπαγιόκο όλο και μεγάλονε. Και τακσίδια με τη Σούλα, τη γραμματέφς μου, επαγκελλματικά.

    Από χρηματειστήργιω εγό δεν οίκσερα. Αλλά ο κουμπάρος ο βουλεφτής που ήχε γείνι ηφηπουργός, μου ίπαι να πέξω κάτι χαρτηά γιατή λαίει θα αναίβουναι. Δείκηο ίχαι ο μπαγάσας. Ποίρα σπίτη στη Μήκονο και σταμάτισα να ντοίνομε στον Καρούζο. Α, ώλα κι ώλα, σοσιαλησταίς είμασται αλλά αίχουμε και γούστω. Με πείγαι το ναίο έσθοιμα σε ένα κινέζικω μαγαζή, αφού νώμηζα με κωρώιδευαι στιν αρχεί, στο Μαχ Τσόνγκ, που φαίρνοι τα κουστουμάκηα Κίττον (6.000 εβρώ το κομμάτη) διαγόνια κάτο στο Ντα Κάπα, την καφαιτερήα λέο, στο Κωλωνάκι. Πείρα και γραβάταις Ερμής, αυτή με το συματάκη αμαξάκι, πείρα και Κόλ Χαν, Τζέγκις Χαν, πως στο διάολο τα λαίνε αυτά, παπούτσια. Πείρα και αυτώ το κακομούτσουνο το τσιποηδείς της Πόρσες, αυτώ που έχει ώνωμα από πιπέρη.

    Και τόρα σας διαβάζο να βρήζαιται το μεγάλω. Τι κωρώιδα που οίσασται μωρ' αδερφάκηα μου. Δε το ύχαται πηάσυ το νώοιμα. To ΠΑΣΟΚ δεν οίνε ηδεολωγία, επαίνδησι είνε. Γι'αυτώ σας λαίο δεξηούραις κωρόιδα η όραις σας ήναι μετροιμένες. Το βλαίπο στο Τζιχάντ Περεγκάουξ ρολόη μου. Κωρόιδα…

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αυριανιστής 08/06/2011 11:50:16

      Έτσι ακριβώς Αυριανιστή!

    • Α.Κ. avatar
      Α.Κ. @ Αυριανιστής 08/06/2011 16:14:56

      Γέλασε το χείλι μου ! Να' σαι καλά !

  13. anarcholiberal avatar
    anarcholiberal 08/06/2011 10:31:24

    Να προσθέσω, στην όντως εξαιρετική, απλή και συμπυκνωμένη ανάλυση και την εξής καραπληκτική επιτυχία του ΠΑΣΟΚ: Ο νέος μεαλοπασόκος καπιταλιστής μεγαλοεργολάβος, μεγαλοεκδότης, μεγαλομεσάζων κλπ κλπ (ιδέ, Μπομπολας, Κόκκαλης, Τερζόπουλος κ.ο.κ) ΕΨΗΦΙΖΕ ΤΟ ΑΥΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΑΝ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΝΩ ΤΟΥ 40% ΣΤΗΝ Β ΠΕΙΡΙΑΩΣ!!! Δλδ οι άνθρωποι στα Καμίνια, Δραπετσώνα κλπ, εψήφιζαν ό,τι ψήφιζε και ο Μπομπολας!!! Τι κοινό είχαν αυτοί οι δύο τυποι πασοκανθρώπων;;; Ποια η συγκολλητική ουσία που τους συνέδεε;; Είναι πράγματι εκπληκτικό και πρωτοφανες νομίζω άνθρωποι τόσο διαφορετικοι, να ψηφίζουν το ίδιο Κόμμα εδώ και δεκαετίες!! Καθαρά από πλευράς της Πολιτικής Επιστήμης δεν μπορώ παρά να συγχαρώ τους πρωτοπόρους πρωτομάστορες αυτού του φαινομένου!! Ένα τοσο ετερόκλητο πλήθος, που από το "ΕΟΚ ΚΑΙ ΝΑΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ" κατέληξε να "παίζει" από τις παραλίες στο Χρηματιστήριο, αντιφάσκωντας βεβαίως στα όσα πιστευε μόλις προς 15 ετών (!), ΕΨΗΦΖΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΜΜΑ!!! Μένω ενεός........

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ anarcholiberal 08/06/2011 11:45:50

      Βάλε μέσα και τους δήθεν προοδευτικούς Κρητίκαρους, που ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ με τόση θέρμη, με όση περιέβαλαν και την Δικτατορία...! Κατά την οποία δεν έπεσε ούτε μια πιστολιά από τους...δημοκράτες Κρητικούς...!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Μάρκος 08/06/2011 12:54:02

        +1000

  14. Greco avatar
    Greco 08/06/2011 10:33:25

    πολυ ευστοχη η ταυτιση με τη ραδιενεργεια...

    ακομα και το βαθυ πρασινο χρωμα --σημειωτεον οτι παντοτε για καποιο λογο το πρασινο ηταν το πιο μισητο χρωμα στους ελληνες απο την αρχαιοτητα-- παραπεμπει σε ραδιενεργεια

  15. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 08/06/2011 10:36:24

    :) Καλό και πολύ έυστοχο..

    Αλλά δεν μας λές... τί έκανες κατά τη περίοδο της γαλάζιας "νεας διακυβέρνησης" όπου σαν να μη συνέβη τίποτα, το πάρτυ συνέχισε με την τεχνογνωσία που είχε προσφέρει το πασόκ..

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 08/06/2011 10:43:28

      η μεταλλαξη του Homous Pasokikus ηταν καθολικη!!!!!!!!!!!!!!

  16. anonymos avatar
    anonymos 08/06/2011 10:58:33

    Οι ληστές ετοιμάζουν έκτακτη εισφορά 3%. Μην πληρώσει κανένας.

    • anarcholiberal avatar
      anarcholiberal @ anonymos 08/06/2011 11:22:31

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!! ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙΕΙ!!! ΕΔΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ "ΚΙΝΗΜΑ" ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ!!!!

  17. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/06/2011 10:59:57

    Noμίζω ότι η επιτομή του νεοπλουτίστικου homo pasokicus είναι ο Πέτρος Κωστόπουλος. Ανοιξε καινούριους δρόμους:
    Life Style, γκλαμουριά, χυδαιότητα, καταναλωτισμός, απουσία αξιών, περιφρόνηση αξιών, απολιτίκ ή αριστερούλικος προοδευτισμός σε φόντο λαμέ.
    Ακολούθησαν οι Lifo και Athens Voice, όπου διαπρέπουν, μεταξύ άλλων, ογκόλιθοι του πνεύματος, του ιδίου πάντοτε πνεύματος, όπως ο μεγαλο-εστιάτορας Σταύρος Θεοδωράκης, η Σύρια αρτίστα Άφρα Αλ Σάλεχ, ο Αλβανός γιδοβοσκός Νίκο Αγκό, η all-time-classic ξινισμένη γεροντοκόρη Νίκος Δήμου και άλλοι αστέρες του προοδευτισμού.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 08/06/2011 11:03:38

      Διότι, να μην το ξεχνάτε, το παιχνίδι κερδίζεται ΠΡΩΤΑ στο επίπεδο της ιδεολογίας. Η κοινωνία διαπλάθηκε από έντυπα τύπου "Κλικ" και "Νίτρο".

      • Γιαννης 3 avatar
        Γιαννης 3 @ ΒΙΣ 08/06/2011 14:02:46

        Ξεχασες να προσθεσεις την ΑΥΡΙΑΝΗ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΣΜΟ με 450.000 φυλλα ημερισιως η οποια ειναι και το ευαγγελιο καθε PASOCOUS που σεβοταν τον εαυτον του κατι σαν τους Ιεχωβαδες με τα εντυπα στο δρομο ρε παιδι μου.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 08/06/2011 11:08:00

      Μία φιλολογική διόρθωση για τον τίτλο της ανάρτησης: Το ορθό είναι Homo Pasokicus.

      • Arianos avatar
        Arianos @ ΒΙΣ 08/06/2011 11:38:36

        Το Homous αντί του Homo προφανώς υποδηλώνει ξεχωριστό είδος υπόστροφης εξέλιξης!!!

      • effie B. avatar
        effie B. @ ΒΙΣ 08/06/2011 11:47:52

        To Homous Pasokikus υποδηλωνει αλλο ειδος: παντως οχι Homo!!!!
        (με απολυτη συναισθηση η φιλολογικη γραφη)
        Ευχαριστω ΒΙΣ

  18. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 08/06/2011 11:17:41

    ΤΟ ΧΟΜΟΥΣ ΠΑΣΟΚΙΟΥΣ είναι Ο ΔΟΛ , Ο ΠΗΓΑΣΟΣ , ΤΟ ΜΕΓΚΑ , ΤΟ ΣΚΑΙ, δέν υπάρχει ΠΑΣΟΚ εδώ και πολλές δεκαετίες, απλά είναι μια βιτρίνα καλοπερασάκιδων

  19. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/06/2011 11:28:05

    Έξοχη περιγραφή μιας ολόκληρης εποχής που στιγματίστηκε από ξέφρενη σπατάλη, πλαστή ευμάρεια, κουλτούρα Ρούλας Κορομηλά, ΝΙΤΡΟ, και Βασίλη Καρρά, αλλά και πολλά άλλα φτηνά μπιχλιμπίδια.
    Μπράβο Έφη.
    Θυμίζω και το περσινό h__p://www.antinews.gr/2010/05/02/43376/

  20. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2011 12:04:16

    Σας παραθέτω, για χάρη της συζήτησης, μια πιο θεωρητική προσέγγιση του φαινομένου, από ένα δοκίμιο του Θ. Ζιάκα που γράφτηκε 12 χρόνια πριν με τίτλο "Το ΠΑΣΟΚ και ο ελληνικός ατομισμός".

    "Κυ­ρί­αρ­χος αν­θρω­πο­λο­γι­κός τύ­πος εί­ναι στην Ελ­λά­δα σή­με­ρα το καταναλωτικό παράσι­το. 
Ο πα­ρα­σι­τι­κός κα­τα­να­λω­τι­σμός α­πο­τε­λεί εγκαθιδρυ­μέ­νο σύ­στη­μα. Στο κέντρο του βρί­σκε­ται ο πε­λα­τεια­κός κοινοβουλευτι­σμός, η βα­σι­κή λει­τουρ­γί­α του ο­ποί­ου εί­ναι να εκ­ποιεί το κρά­τος στους ψη­φο­φό­ρους του και το έ­θνος στους δα­νει­στές του. Γύρω του τα ποι­κί­λα «δια­πλε­κό­με­να» και οι «στρα­τοί κα­το­χής» (συ­ντε­χνί­ες, κομ­μα­τι­κές νομενκλα­τού­ρες, συν­δι­κα­λι­στι­κές μα­φί­ες). Ό­λοι μα­ζί συ­γκρο­τούν έ­ναν ιδιόμορφο ορ­γα­νι­σμό, ο ο­ποί­ος χρη­σι­μο­ποιεί το κρά­τος σαν κέ­λυ­φός του και τρέφε­ται α­πό τα πα­ντο­ει­δή ελ­λείμ­μα­τα (στην ά­μυ­να, στην οι­κο­νο­μί­α, στην παιδεί­α, πα­ντού) - ελ­λείμ­μα­τα που το ίδιο δη­μιουρ­γεί. Ο οργανι­σμός αυ­τός διασω­λη­νώ­θη­κε μά­λι­στα τό­σο κα­λά με τα ευ­ρω­κοινο­τι­κά Τα­μεί­α που ελ­πί­ζει να βγει σώ­ος και α­βλα­βής α­πό τη «λαί­λα­πα της παγκοσμιοποίησης».
    Προ­έ­κυ­ψε α­πό τη συγ­χώ­νευ­ση κοι­νω­νι­κού πα­ρα­σι­τι­σμού, ε­θνι­κού γραικυλισμού και πε­λα­τεια­κού πο­λι­τι­κού συ­στή­μα­τος, αλ­λά η αν­θρω­πο­λο­γι­κή του βά­ση βρί­σκε­ται στον α­χα­λί­νω­το μη­δε­νι­στι­κό α­το­μι­κι­σμό, που χα­ρα­κτη­ρί­ζει το δια­χρο­νι­κό ελ­λη­νι­κό ά­το­μο στη φά­ση της ο­λο­κλή­ρω­σής του. Εί­ναι το ε­θνι­κό μας βα­μπίρ, το γνω­στό κι α­πό άλ­λες ε­πο­χές της ελ­λη­νι­κής ι­στο­ρί­ας. Οι­κο­σύ­στη­μά του: το «τέ­λος των ι­δε­ο­λο­γιών» (ε­θνι­κών και κοι­νω­νι­κών).
    Η λέ­ξη «κρί­ση» εί­ναι πο­λύ φτω­χή, α­θώ­α και προ­πα­ντός πα­ρα­πλα­νη­τι­κή, για να αποδώσει το φαι­νό­με­νο. Μι­λά­με για έ­να α­παί­σιο γλοιώ­δες ον, που τρέ­φε­ται α­πό το αί­μα του έθνους και του ο­ποί­ου το δό­ντι έ­χει την ι­διό­τη­τα να εξουδετερώ­νει την α­ντί­στα­ση του ξε­νι­στή του, δη­μιουρ­γώ­ντας του αρ­χι­κά ροζ ψευ­δαι­σθή­σεις και στη συ­νέ­χεια κοινωνι­κή α­πά­θεια. Το ον αυ­τό, αν και διαμορφώ­θη­κε στα πλαί­σια του ΠΑ­ΣΟΚ, α­φο­μοί­ω­σε ό­λα τα κόμ­μα­τα, τα ΜΜΕ και α­πο­σά­θρω­σε και τα τρί­α βά­θρα της πα­παν­δρε­ϊ­κής δη­μο­κρα­τί­ας".

    • drider avatar
      drider @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2011 12:32:11

      12 χρόνια πριν! Καταπληκτική ανάλυση.
      Που να τη διαβάσει όμως ο νεοέλληνας; Δεν δημοσιεύτηκε ούτε στο Νίτρο ούτε στο Κοσμοπόλιταν...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2011 12:48:18

      O Θεόδωρος Ζιάκας είναι από τους σημαντικότερους σύγχρονους έλληνες στοχαστές. Αλλά επειδή δεν είναι αυτού του βρώμικου γκλαμουράτου συστήματος, προτιμώνται άλλοι στοχαστές από τα λαϊφστυλάτα ΜΜΕ, όπως η Σώτη Τριανταφύλλου και ο Γκαζμέντ (και ουχί Γκαζμάς) Καπλάνι....

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2011 12:48:21

      Κάποιος ακόμη που τα έλεγεαπό πολύ παλιά όλα εκείνα τα χρόνια, περιγράφοντας τον νεόπλουτο αγράμματο μπουζουκόβιο συρφετό, ήταν και ο Τζίμης Πανούσης μέσα από τις μουσικές ταξιαρχίες.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 08/06/2011 13:08:51

        Ένα μωρό με δυο κεφάλια
        και δυο κεραμίδια στα δυο του τα φρύδια
        Ο δότης μπαμπάς του ήταν στο Ε.Κ.Κ.Ε
        κι έχει λατέρνα που παίζει ρέγκε.

        Αν καταφέρει να μπει στο κόμμα
        θα 'ναι κι πρώτη κι ας είναι σε κώμα
        Το κόμμα μοιράζει κρατικό οξυγόνο
        τρεις μήνες το χρόνο στα μέλη του μόνο

        Το παιδί του σωλήνα, Τζιμάκος αθάνατος.

        Και ο Χάρυ Κλυνν βεβαίως, βεβαίως τα έλεγε ήδη από το 82-83. Ο χαρακτήρας του ο Βασίλης με τη φραπεδιά και τις τριανταπέντε ζάχαρες είναι αυτός ο συγκεκριμένος τύπος.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2011 13:12:50

          Ακριβώς. Με τη σαγιονάρα Πήγασσος.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 08/06/2011 13:14:40

            Και το νύχι στο βγάλσιμο μεγάλε!

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2011 15:16:32

          Μπραβο βρε Γιαννη !

          ΠΠ

      • ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
        ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ @ Strange Attractor 08/06/2011 13:20:09

        Ντίσκο, τσιφτετέλια
        κι Αμερικανάκια
        νεοέλληνες χορεύουνε στα τέσσερα
        με κουδουνάκια...

    • effie B. avatar
      effie B. @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2011 13:40:35

      αυτο ακριβως το ον εννοουσα γραφωντας το κειμενο! αλλο ειδος!!!
      ευχαριστω Γιαννη

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ effie B. 08/06/2011 14:12:11

        Η ισχύς εν τη ενώσει.

        Όπως ξέρεις, η σωστή διάγνωση είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη θεραπεία. Αν και στη δική μας περίπτωση ο Homous Pasokikous θα πεθάνει γιατί κατέστρεψε τον ξενιστή του.

    • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
      Νίκος Παπαδημητρίου @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2011 13:58:54

      η τελευταία παράγραφος συμπυκνώνει άριστα πολλά από τα οποία θέλει ποστς 200 ανθρώπων εδώ για να τα εκφράσουμε. Και καλά, εμείς προλάβαμε το ξύπνημα έστω των λίγων, λυπάμαι για όσους είχαν καταλάβει πριν 20 χρόνια τη σαπίλα κ δεν π[ρόλαβαν να δουν την Κυριακή.

  21. dacord avatar
    dacord 08/06/2011 12:22:30

    Καπου θα πρεπει να υπαρξει ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ γαμωτο..
    ΔΕΜ ΜΠΟΡΕΙ ετσι αυτα τα σκυλια να την βγαλουν χωρις καμμια τιμωρια και να μας δουλευουν απο πανω..

    Δεν μπορει..
    Κατι πρεπει να γινει.
    (ας ειναι και δεκανεας,αρκει να αποδωσει δικαιοσυνη) ..

    • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
      Νίκος Παπαδημητρίου @ dacord 08/06/2011 13:55:14

      έχει συμβεί να κάνει τη διαφορά δεκανέας. Ποτέ μη λες ποτέ.

  22. Giorgos avatar
    Giorgos 08/06/2011 13:29:49

    Η αληθεια ειναι οτι ναι μεν το πασοκ θα πεσει, αλλα θα παρει μαζι του και αλλες παραταξεις. Αυτο θα ειναι μια απο τις συνεπειες επειδη ολα τα κομματα εχουν ευθυνες για την τραγικη κατασταση στην οποια βρισκεται η πατριδα μας.

    Να μην ξεχναμε οτι την εξουσια την μοιραζοταν τα δυο μεγαλα κομματα.

  23. victoria (true) avatar
    victoria (true) 08/06/2011 13:57:54

    Σωστή η effie

  24. mind trap avatar
    mind trap 08/06/2011 13:59:13

    Δεν είναι άκρως λυπηρό να βλέπεις κάποιους βολεμένους πασόκους από αυτούς που περιγράφεις Έφη (σε επιτροπές και διάφορες αδηφάγες ομάδες) με ύφος χιλίων καρδιναλίων, να μην έχουν καταλάβει ακόμα το λάθος που έχουν διαπράξει έναντι των συμπολιτών τους?
    Δεν είναι λοιπόν άξιο μελέτης γιατί αυτοί οι άνθρωποι (επί το πλείστον μορφωμένοι) δεν μπορούν να δούνε πέρα από τη μύτη τους?
    Τη μύτη που είχε ευαισθησία να μυρίζει μόνο το μαύρο χρήμα. Πολλοί εξ' αυτών είχαν κόψει και ποσοστό υπέρ του κόμματος ΠΑΣΟΚ, κάτι σαν το συγχωροχάρτι.
    Η νοοτροπία της ατομικής καβάτζας σε όλο το μεγαλείο.
    Το κακό παράγινε φυσικά επί Σημίτη, του ανθρώπου που για να παραμείνει στη καρέκλα ακούνητος σε μια ταραχώδη πασοκική περίοδο δελφίνων, τους έστρεψε όλους στη μάσα για να έχουν μπουκωμένο το στόμα τους. Και ως γνωστόν όταν τρώμε δε μιλάμε!
    Το πλήρωμα του χρόνου θα δείξει ότι η μοίρα του homus Pasokikus είναι να γερνάει μόνος και αβοήθητος, γιατί το μόνο που θα έχει καταφέρει καλά είναι να έχει διώξει τα παιδιά του. Τη νεολαία αυτού του τόπου.

  25. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/06/2011 14:11:33

    Aυτή η Αληθινή Χούμα Πασόκα, η Νεοχουντικιά Γκεμπελάρα, Μαρά και Ροβεσπιέρα, έχει φάει τα ΠΡΑΣΙΝΑ ΛΥΣΣΑΚΆ της να μείνουν αναρτημένοι οι πίνακες με τους φοροαποφύγαντες γιατρούς για ικανοποιήσουν ορισμένοι τα ζηλιάρικα ένστικτά τους και να ψάχνουν όλη μέρα σαν γριές κουτσομπόλες για το όνομα κανενός γιατρού που τους εγχείρισε και να ικανοποιηθούν χαιρέκακα.

    Οι γιατροί φοροαποφύγαντες προσέφυγαν βεβαίως στην αρχή προσωπικών δεδομένων και κέρδισαν, διότι είναι άλλο θέμα η "πάταξη" της φοροδιαφυγής και η απόδοση στο κράτος των οφειλομένων και πολύ σωστά, με δέσμευση περιουσιακών στοιχείων/καταθέσεων ως το ύψος του ποσού της φοροαποφυγής, και άλλο θέμα είναι να δίνεις παράνομα βορά ιδιώτες πολίτες πριν εξαντληθεί το ζητημα στα φορολογικά δικαστήρια.

    Ένα κράτος που έχει εξαπολύσει στοχευμένη φορολογική εξόντωση σε όλους τους ΕΛΛΗΝΕΣ ανεξαιρέτως δεν ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ στη συλλογή φόρων.

    Επομένως, σωστά το Φορολογικο Ζήτημα που εγείρει ο Α.Σαμαράς ειναι το Υπ. Αριθμόν ΕΝΑ προαπαιτούμενο για να αντιστραφεί το κλίμα στην οικονομία.

    Η λυσσαλέα Φοροεπιδρομή ΣοβιετικήςΈμπνευσης Επιβολής Ουκρανικού Λιμού τύπου ΓΟΛΟΝΤΟΜΟΡ (νάσαι καλά Ορέστιε) επί φτωχών και πλουσίων εντείνει τη Φοροαποφυγή και τη Φοροδιαφυγή από ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ, και ΔΕν την καταπολεμά.

  26. kanenas avatar
    kanenas 08/06/2011 14:27:10

    ζητώ απο το φίλο αυριανιστή άδεια να δημοσιεύσω την τοποθετηση του σε τοπικές εφημερίδες και ιστότοπους

  27. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 08/06/2011 14:27:14

    Προσέξτε τώρα "διαπλοκές" και "ρουσφέτια" των επαγγελματιών της πολιτικής: ο Βουλγ.είχε στο υπουργείο του τον νύν εκπρόσωπο τύπου του ΥΕΘΑ ο οποίος υπέβαλε παραίτηση (που δεν έγινε δεκτή) όταν αποκαλύφθηκε ότι "έπαιζε" σε πονηρές ιστοσελίδες δοθέντος ότι έχει "ιδιαίτερα γούστα" (δικαίωμά του αναφαίρετο, κάνω πως δεν ξέρω τι έγινε στο ταξίδι της Πορτογαλίας, λήξις εδώ...).Φεύγοντας από β-Ο-υλευτής/Υπουργός ο Βουλγ. παρακάλεσε τον Βενιζέλο να τον κρατήσει στη "δούλεψή" του.Παράλληλα, ο τυπάκος αυτός "λύνει και δένει" στην εκπομπή της Ε.Ρ.Τ. (Με Αρετή και Τόλμη) μοιράζοντας αντιμισθίες τσάμπα ενώ αποκλείει από τον χώρο τους επαγγελματίες στρατιωτικούς συντάκτες (ιδιαίτερα τους μη πράσινους).Είπατε κάτι, δεν άκουσα...

    • TED avatar
      TED @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 14/06/2011 16:17:16

      ο Βουλγ. στο ΥΕΘΑ; Πότε έγινε αυτό;

  28. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/06/2011 14:27:52

    Mιλάνε όλοι μιλάν κ Ε.Coli ο ψωραλέος αγωνιστής του Μάη και νύν Υπερπλούσιος Ευρω-Οπλο-CO2-Λομπίστας Κ0ν Βandit λιγουρεύεται τις περιουσίες των Ελλήνων.

  29. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 08/06/2011 14:34:40

    Αν αυτό που έρχεται το αφήσουμε στα χέρια των δήθεν διαφωνούντων πασόκων είμαστε άξιοι της τύχης μας.
    Σήμερα όλοι μ' αυτούς ασχολούνται.
    Δείτε τα πρωτοσέλιδα(Ελεύθερος Τύπος κ.λ.π).
    Δηλαδή άλλη φωνή δεν υπάρχει;
    Αυτοί είναι η αντιπολίτευση στην Ελλάδα;

  30. tiramola avatar
    tiramola 08/06/2011 14:53:17

    Μάλιστα, και όλοι εσείς εδώ ήσασταν οι αδικημένοι του συστήματος με τραγική φιγούρα την συντάκτρια του άρθρου.
    Σνιφ, συγκινήθηκα...
    Όπως είχα συγκινηθεί και για την μεγάλη προσπάθεια που κάνατε πολλοί από εσάς να δικαιολογήσετε την αθλιότητα της Καραμανλικής εξαετίας.

    Αλλά είπαμε, πάντα φταίει κάποιος άλλος και αυτός είναι πασόκος...

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ tiramola 08/06/2011 17:02:05

      βλεπεις πολλες ομοιοτητες στο Homous Pasokikous, tiramola!!
      Τι ειδος και σεις ρε φιλε?

  31. Κώστας avatar
    Κώστας 08/06/2011 15:24:37

    Όλα τα κόμματα έχουν ευθύνες αλλά όχι στο αυτό επίπεδο, Το ΠΑΣΟΚ έχει τα πρωτία γιαυτό άλλωστε βγήκε και με 10% διαφορά γιατί νόμιζαν ότι θα πίασουν πάλι τις κουτάλες τους παρέσυρε βέβαια και ο ΓΑΠ με το περίφημο "Λεφτά υπάρχουν".
    Βέβαια τις ρεμούλες και το "Homous Paskikous life style"κάποιοι συνεχίζουν να τα κάνουν χωρίς φυσικά να τους έχει αγγίξει το τσουνάμι που έχει παρασύρει τους απλούς ανθρώπους, Μήπως δεν θα γεμίσει πάλι η Μύκονος το καλοκαίρι ή Αράχοβα τον χειμώνα!! Θα σταματήσει ο Κωστόπουλος και Πασοκοκικές Γλαμουρο-σκατόφατες να ξοδεύουν ασύστολα !! Δεν Νομίζω....

  32. BlueSky avatar
    BlueSky 08/06/2011 15:28:39

    ΜΠΡΑΒΟ ΤΖΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΠΑΣΟΚ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!!!!

  33. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 08/06/2011 15:32:19

    ΔΕΙΓΜΑ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΠΑΣΟΚΟΥ
    Κοτλέ καμπάνα παντελόνι, πουκαμισάκι ξεκούμπωτο ην τρίχα βιτρίνα και τον παχύ σταυρό απ' τα βαπτίσια του.
    Έλεγε ιστορίες στους θαμώνες για την εξορία που τον έστειλε η χούντα. 'Αυτοεξορισμένος' κι αυτός στη Σουηδία. Δεν ήταν κι άσχημα τελικά. Έλεγε και ξανάλεγε την ιστορία για τα κορόιδα τους σουηδούς που του αγοράσανε αμάξι επειδή είχε κάνε δήλωση πως το δικό του κάηκε. Κρατική ασφάλεια, κοινωνικό κράτος εκεί. Ένα πλαστό χαρτί απώλειας και να σου ο λαζός με το καινούριο volvo.

    Mε το volvo ήρθε στην Ελλάδα το 1976 και με την ιδιότητα του αντιστασιακού, αυτοεξόριστου, κατατρεγμένου αντιφρονούντα, κι αμέσως έπιασε δουλειά. Ένας κολλητός του δούλευε στη νομαρχία, τμήμα πολεοδομίας. Κάτι μαγειρέψανε με ένα οικόπεδο, κάτι άδειες πλαστογραφήσανε και με μια αντιπαροχή βρέθηκε με δυο τρία διαμερίσματα στην κατοχή του. Νοίκιασε τα τρία σε φοιτητές της σχολής που άνοιξε στην πόλη και κάαααθονταν. Τώρα είχε χρόνο να σώσει τους συμπολίτες του από την κατάρα της αντιπαροχής που τσιμέντωσε τα πάντα.

    Στις αρχές του 1980 το... σχέδιο των κυβερνόντων πήγαινε καλά. Μαζέψανε όλο τον πληθυσμό στις πόλεις, τον ένα πάνω στον άλλο. Φθηνά εργατικά χέρια. Το Σπύρο τον συνάντησα τότε πάλι στην Αθήνα. ,κρατούσε κάτι αφίσες με τον πράσινο ήλιο. Μόλις είχε κερδίσει τις εκλογές ο μεσιέ με το ζιβάγκο και η χώρα έμπαινε στη νέα εποχή. Ο Σπύρος ήταν πια πρόεδρος πολιτιστικού συλλόγου στα Πατήσια, αλλά και παράγοντας σε ποδοσφαιρική ομάδα. Έδωσε το volvo και πήρε μια 318, Μπεμβέ με καθίσματα από δερματίνη, χαμηλωμένη. Τα λεφτά έρχονταν μόνα τους από τότε που οργανώθηκε στο κόμμα.

    Τον χώσανε οι κολητοί σε κάτι επιτροπές, και ρούφαγε το μερίδιό του από τα πακέτα που έρχονταν από την Ευρώπη. Ο "μεγάλος", ο Ανδρέας, δεν γούσταρε την Ευρώπη, αλλά μια χαρά τα πήγε μαζί τους τελικά. Το σύνθημα "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ, το ίδιο συνδικάτο" ήταν καλή ατάκα για τα αντανακλαστικά του λαού, αλλά μέχρι εκεί. Ο Ανδρέας ήταν όσο Ευρωπαίος ήταν κι ο Κωνσταντίνος. Όσο ο λαός στην Ελλάδα είχε χούντα, αυτοί και οι κουστωδία τους ήταν 'εξορία'. όχι. όχι Μακρόνησο. πιο δύσκολη, στην ξενιτειά. Παρίσια, Στοκχόλμες, Τορόντα, Μανχάταν. Oπου υπήρχαν αμερικάνικες και αγγλικές πρεσβείες, ακριβώς δίπλα κάνανε τα σπίτια τους.

    Ο Ανδρέας λοιπόν έφερε λεφτά από την Ευρώπη με το σύνθημα 'αλλαγή'. Πακέτα Ντελόρ. Λεφτά, πολλά λεφτά. Από αυτά τα λεφτά ο Σπύρος ζούσε καλά. Συνδικαλίζονταν στα πράσινα στέκια μαζεύοντας ψήφους για το κόμμα. Με το πακέτο μάλμπορο να εξέχει απ την κωλοτσέπη, τα κλειδιά της μπέμπας σε ρόλο κομπολογιού, το μαλλί μπούκλα μπριγιαντομένο, έτρεχε από σύναξη σε σύναξη πρασινίζοντας τον τόπο. Τα βράδια συνήθως άφηνε στο σπίτι την κυρά, και πήγαινε να 'σηκώσει' το το κοινωνικό του προφίλ με κολλητούς από κάτι υπουργεία.

    . ΛεΠά, Χριστοδουλόπουλος, ουίσκι και σαμπάνια μαζί, πιάτα και γαρύφαλα, γκόμενες να κωλοτρίβονται στις γραβάτες, τσιφτετέλια στην πίστα με το χέρι στον αέρα να μοστράρει το μακρύ νύχι του μικρού δακτύλου με το δαχτυλίδι. Παχύς χρυσός με πράσινη πέτρα πάνω.

    Αρχές δεκαετίας του 1990. Ο γιος του Σπύρου μεγάλωσε και ήταν πια στο Λύκειο. Από το Γυμνάσιο όμως ήταν 'ενεργός' πολίτης. Πρόεδρος του 15μελούς που 'κατέβαινε' στις σχολικές εκλογές με το κόμμα. Το κόμμα ήταν παντού. Όχι στα νηπιαγωγεία ακόμα, αλλά από το γυμνάσιο μπορούσες να διαλέξεις το κοπάδι σου. Ο γιος ήταν άξιο τέκνο του Σπύρου. Είχε μάθει τα κόλπα πως να βγάζει λεφτά από τις μίζες στις εκδρομές στήνοντας την κατάσταση ανάμεσα στους λεοφωρτζήδες και τους καθηγητές. Όλοι κάτι βάζανε στην τσεπούλα κι όλοι μια χαρά.

    Ο γιος είχε εξαντλήσει το όριο των απουσιών αλλά κανένα πρόβλημα, όλα με λίγο λάδωμα από τον μπαμπά κυλάνε καλύτερα. Ο διευθυντής του σχολείου άλλωστε είχε βλέψεις για προϊστάμενος δευτεροβάθμιας και χρειαζόταν πλάτες στο κόμμα. Ο Σπύρος είχε καημό ο γιος του να πάει στο Κολέγιο Αθηνών αλλά δεν του κάτσε. Ήταν σημαντικό να είσαι συμμαθητής με τον γόνο του εφοπλιστή, του εφημεριδά και του μεγαλέμπορου. αργότερα οι μπίζνες με ποιους θα γίνονταν άλλωστε. με άγνωστους; Με τους συμμαθητές φυσικά! Αλλά κι έτσι όλα τακτοποιήθηκαν.

    Στις αρχές του 1990 ο γιος του Σπύρου αφού πήγε δυο χρόνια διακοπές στην Αμερική και γύρισε με πτυχίο μάρκετινγκ. Έμαθε απ' έξω όλα τα καφέ του Γιέιλ και τις μαζορέτες των αδελφάτων, αλλά τα αγγλικούλια του ήταν επιπέδου Ελεμέντρι.
    Γύρισε στην Ελλάδα λοιπόν πτυχιούχος κι άνοιξε με κάτι μαγειρεμένες επιδοτήσεις διαφημιστική εταιρία, ξήγα του μπαμπά. Το μαγαζί πήγε καλά από την αρχή καθώς έπαιρνε 'αβέρτα' δημόσια έργα. Τουριστική προβολή Νομού τάδε 150.000, οργάνωση εκθέσεως Υπ. Τουρισμού 900.000, έντυπα Περιφέρειας 1.200.000, κονκάρδες για το Δήμο 500.000 . . και πάει λέγοντας.
    Πουλούσε και μίντια στα κανάλια που γέμισαν τον τόπο. ελεύθερη τηλεόραση γαρ. Είχε κάνει κολλητούς μερικούς Νομάρχες και Δημάρχους και έπαιρνε τη δουλειά. Με διαγωνισμό πάντα. Διαφανέστατα. Ήξερε καλά πως αν δεν χώσεις μαύρα, δεν θα πάρεις τη δουλειά. Έτσι, ένας δούλευε, δέκα πληρώνονταν. Ένας έσκαβε (κι αυτός με stage επιδοτήσεις) και δέκα κονομάγανε. Η πιο κερδοφόρα δουλειά στην Ελλάδα έγινε ο αέρας.

    Χρυσοπληρωμένοι αεριτζήδες, πετυχημένοι και κονομημένοι. Έτσι κι ο γιος του Σπύρου. Άλλαξε το φοιτητικό κόκκινο celica με το μπουρί από πίσω και πήρε μια καγιέν μαύρη. Την τούρμπο με φιμέ τζάμια επίσης. Αριθμός κυκλοφορίας ...-7777. Ήθελε να τον καταλαβαίνουν όλοι και ένας κολλητός στο συγκοινωνιών του έδωσε το νούμερο. Δεν ήθελε όμως να φαίνεται στην εφορία, γι αυτό και το καγιέν το 'έβαλε' στην οφ-σορ του που είχε έδρα την Κύπρο. Εταιρικό το αμάξι, όπως και η γκαρσονιέρα που αγόρασε για γαμηστρώνα στο Κολωνάκι κοντά στου Σημίτη για να τον χαιρετάνε οι μπάτσοι της φρουράς.
    Στις γκόμενες που ξεμονάχιαζε εκεί έλεγε πως ήταν σύμβουλος του ΥΠ.ΠΟ, έτσι για φιγούρα. Ψέματα βεβαίως, δεν ήταν σύμβουλος, πελάτη τον είχε.

    Ο μπαρμπα Σπύρος ήταν περήφανος για το βλαστάρι του. Είχε βγει στη σύνταξη από τα πενήντα του "δουλεύοντας" το ΤΕΒΕ με πλαστά παραστατικά εργασίας από τη Σουηδία, αλλά έβγαζε χοντρά φράγκα από τότε που το κόμμα τον έβαλε σύμβουλο στο κρατικό κανάλι. Πολλά λεφτά! Και δεν πατούσε και το πόδι του εκεί. Από τη Μύκονο τηλεφωνικώς οι πολύτιμες συμβουλές του μέσα από την πισίνα ή το τζακούζι που φερε απ΄ τη Σουηδία να του θυμίζει την ξενιτειά.
    Έφερε και μια σάουνα αλλά την πήγε στο άλλο εξοχικό στην Αράχοβα. Από τη Μύκονο ερχόταν στην Αθήνα μόνο για τα συμβούλια με Υπουργούς, για να ζεσταθεί το κονέ. Έτσι κι αλλιώς με το σκάφος μια ώρα ήταν η Γλυφάδα από τη Μύκονο και τρως και καμιά αστακομακαρονάδα στο διάμεσο να διαπιστευτεί το στάτους. Και τα σκυλάδικα κοντά, λίγο αλλάξαν από το ηρωικό 80. Το κόλπο του χρηματιστηρίου τους άφησε πόλλλλλλλά κέρδη.
    Ήταν μέσα στις κομπίνες που φούσκωναν ανύπαρκτες εταιρίες πιο γρήγορα κι από φαρίνα γιώτης. Όταν δόθηκε το σύνθημα, τα φράγκα μεταφέρθηκαν στην Ελβετία με τσουβάλια και είναι εκεί για τα γεράματα. Ο μπάρμπα Σπύρος έμαθε πως ο καλύτερος φίλος του στο πατρικό του δίπλα αυτοκτόνησε από την απόγνωση. Έχασε τα πάντα. O Σημίτηs που είχε ψηφίσει τον είχε διαβεβαιώσει πως το χρηματιστήριο θα τον κάνει πλούσιο και εκσυγχρονισμένο. Ο Σπύρος έστειλε στεφάνι μια που δεν μπόρεσε να πάει στην κηδεία, είχε επιτροπή.

    Στα μέσα του 2000 μπήκε πατέρας και γιος στο μεγαλύτερο φαγοπότι όλων των εποχών. Αρμέγανε από παντού, ήταν πια κολλητοί με τους πάντες και διαχειρίζονταν μίζες και λάδια. Σι Φορ Άι, Αντίρια, Ολυμπιακά Έργα, κατασκευές. ότι μπορεί και δεν μπορεί να φανταστεί κανείς. Η Ολυμπιακή φλόγα έφερε πολύ χρήμα. Ο Σπύρος έχει ακόμα τη δάδα της φλόγας, την μετέφερε κι αυτός για 50 μέτρα. αλλά οι φωτογραφίες βγήκαν 'καμένες' επειδή γυάλισε στον ήλιο το ολόχρυσο ρόλεξ και το δαχτυλίδι με την πράσινη πέτρα στο μικρό δάχτυλο με το μακρύ νύχι.

    Κάπου σ' αυτή την εποχή έχασα τα ίχνη του Σπύρου και του γιου του. Είχα κι εγώ τα δικά μου προβλήματα επιβίωσης. Έμαθα πως αγόρασαν σπίτια στο Σαν Φραντζίσκο και στο Λονδίνο για τις δύσκολες ώρες. Μάλλον είχαν την πληροφορία πως η Ελλάδα θα γίνει επικίνδυνος τόπος για την κάστα τους και έφυγαν νωρίς. Όπως οι καλοί κλέφτες, μια καλή μπάζα κι εξαφανιζόλ.
    Οι κολλητοί τους όμως είναι ακόμα εδώ, άπληστοι, αδίστακτοι, ψεύτες απέναντι σε εκατομμύρια φτωχών πια Ελλήνων. Στις αρχές του 2010 ο τελευταίος της δυναστείας Παπανδρέου αποφάσισε να ποντάρει σε λάθος άλογο, και να κερδίσει τις εκλογές πέφτοντας στην παγίδα που έστησε ο ελληνικός λαός. Σπύρος και γιος ΑΕ ίσως τη γλυτώσουνε. Ίσως αποφύγουν αυτό που δεν απέφυγαν οι Λουδοβίκοι του παρελθόντος.

    Στην Ελλάδα μπορεί το 90% να κοιμάται νανουρισμένο από το σκυλάδικο, τους πληρωμένους τελάληδες της δημοσιογραφίας, και τη χαζομάρα του μεσημεριού, αλλά το 10% είναι γνήσιο τέκνο του Λεωνίδα, του Θεμιστοκλή και του Αλεξάνδρου. Πιο γνήσιο δεν γίνεται.

    Καλή σου τύχη Σπύρο. Χαιρετίσματα στο γιο και στην κυρά."

  34. nasos avatar
    nasos 08/06/2011 15:46:19

    δεν υπάρχει κανένα ΠΑΣΟΚ ως ιδεολογικά συντεταγμένο κόμμα,είναι απλώς ένας μηχανισμός εξουσάις που μοιράζει κρατικό χρήμα και οφίτσια
    η τύχη(ή ο Καραμανλής αν προτιμάτε) τε έφεραν έτσι ώστε σήμερα το ΠΑΣΟΚ να πρέπει να εφαρμόσει μια πολιτική(το Μνημόνιο) η οποία στην ουσία το οδηγεί στην πολιτική αυτοκτονία(no money,no honey που λένε και στο Αμέρικα)
    γι'αυτό και σκούζουν στο Βαθύ ΠΑΣΟΚ,σου λέει εδώ βγάζουμε τα ματάκια μας με τα ίδια μας τα χέρια
    ο ΓΑΠ απ'την αλλη ουδόλως ενδιαφέρεται,επιθυμεί να γίνει πολιτική μορφή σε διεθνές επίπεδο,ο βαλκάνιος Αλ Γκορ,γι'αυτό και εφαρμόζει το μνημόνιο αδιαφορώντας για τις αγωνίες των πλήβειων Πρασινοφρουρών

  35. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 08/06/2011 16:09:27

    Καταπληκτικό απόσπασμα από την ταινία του Χάρρυ Κλύνν "Made in Greece" (1987), απολαύστε το:
    h**p://www.youtube.com/watch?v=lBeGGRIYGIk&feature=share

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Απολλώνιος 08/06/2011 18:45:31

      Όντως, η επιτομή της Ελλάδας του παπανδρεϊσμού! Πολύ καλό!!!

  36. kinesis avatar
    kinesis 08/06/2011 16:14:32

    Το σχόλιό σου βρίσκεται σε γενικές γραμμές στη σωστή κατεύθυνση. Όμως ο επίλογος και ιδιαίτερα εκείνο το "Περνώντας, βίαια, από την εποχή μιας αθωότητας που χάθηκε για πάντα, στη διεκδίκηση ενός μέλλοντος που μας αρμόζει.", μας έβαλε όλους στον ίδιο κουβά.
    Ισοπέδωση λοιπόν;
    Όχι αγαπητέ, αν αυτό πρεσβεύεις.
    Υπήρχε και μερίδα, μικρή δε λέω, του κόσμου, που, προσπαθούσε με συνέπεια να δουλεύει και να ζει. Και οι οποίοι μάλιστα έβλεπαν τις εξελίξεις αυτές ήδη από τη δεκαετία του '90. Και τα έλεγαν, όπου, μπορούσαν και τους ανταπαντούσαν οι άλλοι με εκφράσεις, όπως, γκρινιάρη, μουρμούρη... κ.λπ.
    Σήμερα λοιπόν, είναι άδικο, για μια φορά απέναντι σε αυτό το κομμάτι του πληθυσμού να αναφέρεσαι με αυτό τον τρόπο, και, φυσικά να ταυτίζεσαι με τη ρήση του απαράδεκτου Πάγκαλου, "μαζι τα φάγαμε"

    • ZXSpectrum avatar
      ZXSpectrum @ kinesis 08/06/2011 22:47:55

      +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  37. kiki avatar
    kiki 08/06/2011 16:34:02

    Δικιο εχεις , στην αλλη την κλασσικη πληρωνε ο αρχηγος.
    Σαυτην την αμερικαν-λαιφ πληρωνε ο λαος.

  38. Μυρσινη avatar
    Μυρσινη 08/06/2011 16:37:18

    Οσο σκεπτομαι τι μεταθεσεις εχω υποστει κατα τη διαρκεια των ετων 1983-1994 ως υπαλληλος του ευρυτερου δημοσιου τομεα ,επειδη δεν ημουν homus pasokous! Τοτε ομως ακρα του ταφου σιωπη εβασιλευε εις τον καμπον, Ετσι ακριβως! ΤΣΑΛΑΚΩΝΑΝ ΚΑΙ ΕΞΩΝΤΩΝΑΝ ΨΥΧΙΚΑ ,ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΠΟΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥΣ,

  39. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2011 16:38:55

    Ο συνδυασμός των πάντων με τα πάντα, ο οποίος αποτελεί ουσιώδες γνώρισμα του μαζικοδημοκρατικού τρόπου σκέψης, καθώς και οι ηδονιστικές αξίες του αυθορμητισμού και της αυτοπραγμάτωσης, όπως τις διακήρυξε η πολιτισμική επανάσταση, στην Ελλάδα συμφύρθηκαν με τις παμπάλαιες και πασίγνωστες έξεις της πνευματικής νωθρότητας, του εξυπνακιδισμού και της ημιμάθειας· η σύμφυρση αυτή, επομένως, ήταν η φυσική και βολική είσοδος του μεταμοντερνισμού σ’ έναν τόπο όπου το αστικό εργασιακό ήθος είναι ουσιαστικά άγνωστο όχι μόνο στον τομέα της υλικής παραγωγής, αλλά και στον τομέα του πνεύματος, όπου δεν διαμορφώθηκαν επιστημονικές παραδόσεις με συνοχή και με μακρόβιους φορείς και όπου οι μίμοι και οι γελωτοποιοί εκπροσωπούνται με ποσοστά ιδιαιτέρως υψηλά στους κύκλους των διανοουμένων, στα πανεπιστήμια και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Όπως και να’ χει η τέτοια είσοδος του μεταμοντερνισμού αποτελεί την ολοκλήρωση, κι εν μέρει την κορύφωση, της κρίσης όλων των θεμελιωδών δεδομένων της ελληνικής εθνικής ζωής.

    Η εκποίηση του έθνους με την υλική έννοια θα συνοδευθεί και από την πλήρη πνευματική του στειρότητα, αν η μεταμοντέρνα σύμφυρση των πάντων με τα πάντα πραγματωθεί αποκλειστικά ως σύμφυρση μεταξύ κακοχωνεμένων δάνειων στοιχείων και αν η φθορά των ελληνικών, ή εν πάσει περιπτώσει εξελληνισμένων ιδεολογημάτων καταλήξει συν τοις άλλοις σε συρρίκνωση ή εργαλειοποίηση της γλώσσας τέτοια, ώστε να μην μπορεί να παραχθεί στον νεοελληνικό χώρο το μόνο προϊόν που – ακριβώς χάρη στη μοναδική δυναμική μιας πολυστρώματης και παμπάλαιας γλώσσας – έχει παραχθεί ως τώρα σε υψηλή ποιότητα: ποίηση.

    Απέναντι σε όλα αυτά τα φαινόμενα μπορεί κανείς να δοκιμάζει οδύνη, νιώθοντας μετέωρος και δίχως εθνικές ρίζες, ή μπορεί και να τα θεωρεί ασήμαντα, πιστεύοντας ότι πατρίδα του ανθρώπου, προπαντός σήμερα, είναι ο κόσμος κι ότι την τροφή που δεν μπορεί να του δώσει ό ένας τόπος του την παρέχει ένας άλλος. Οποιαδήποτε προσωπική στάση κι αν επιλέξει ο καθένας, γεγονός είναι ότι η νεοελληνική ιστορία, έτσι όπως τη γνωρίσαμε στα τελευταία διακόσια χρόνια, κλείνει τον κύκλο της.

    Π. Κονδύλης, Η καχεξία του αστικού στοιχείου στη νεοελληνική κοινωνία και ιδεολογία, από το βιβλίο Η Παρακμή του Αστικού Πολιτισμού, εκδόσεις Θεμέλιο, 1997

  40. Orestios avatar
    Orestios 08/06/2011 16:45:34

    άσε μας ρε λαμί.
    Οι Σοσιαλιστές, όπως έχει δείξει και η ιστορική πραγματικότητα, δεν συμπεριφέρθηκαν διαφορετικά από τους Ολιγάρχες.
    Ο Σοσιαλισμός είναι ένα παραμυθάκι για ρομαντικούς μόνο και μόνο για να επωφεληθεί μια μικρή συμμορία και να κυβερνά εις βάρος όλης της κοινωνίας.

  41. Orestios avatar
    Orestios 08/06/2011 16:49:43

    Τιραμόλα, ακόμη δουλεύεις στο εργοστάσιο καλωδίων?
    χο χο χο

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Orestios 08/06/2011 17:03:20

      χα χα χααα και τον είχαμε πιστεψει ...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 08/06/2011 17:04:12

        μόνο ο man8os τον είχε καταλάβει

        όλοι οι υπόλοιποι κοιμόμαστε με τα τσαρούχια

  42. loretta avatar
    loretta 08/06/2011 16:53:48

    Κοινώς παραδεχομαστε ποσο πεινασμενοι με αγορταγο ματι και αλιγδωτο αντερο (να μην αναφερθω στο πνευματικο και ηθικο τους επιπεδο) ηταν οι ελληνες και φαγαν την παραμυθα του ΠΑΣΟΚ απο το 81!!!! Ευγε τους...και τωρα πληρωνουμε ολοι εμεις τα σπασμενα !!

    Οταν βγαινει πολιτικος αρχηγος ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και φωναζει θα γκρεμισουμε τα τζακια (κοινως θα αλλαξουν τα λεφτα χερια ) και απο κατω οι οπαδοι χειροκροτουσαν και ουρλιαζαν σαν καννιβαλοι....τι περιμενες? πολυ μυαλο ηθελε να καταλαβουμε που θα καταληγαμε? Ετσι γεννηθηκε η πρασινη γενια της ρεμουλας της αρπαχτης που ειχε θεματοφυλακες τους ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥΣ (ποιος ξεχναει την επιδειξη των κομματικων καρτων του πασοκ)

    ...ελληνες...τελικα εχουμε κοντη μνημη??

    • irida avatar
      irida @ loretta 08/06/2011 17:42:26

      Loretta,είχες καμιά αμφιβολία πως οι Έλληνες δεν φάγαν παραμύθα; Κι ήταν έτοιμοι σαν από καιρό να τη δεχτούν!! Ήταν τόσο θυμωμένοι οι Έλληνες τότε που θα κατάπιναν αμάσητο οτιδήποτε. Υπήρχε ένα κενό κι ο έλληνας ένιωθε απροστάτευτος, όπως νιώθει και σήμερα. Γιατί δεν μπορεί, το σημερινό θυμό όλο και κάποιος θα τον οικειοποιηθεί. Ποιος είναι το θέμα και με τι σκοπό. Οι στόχοι του Παπανδρέου-πατρός έγιναν ξεκάθαροι μετά από πολλά έτη. Τώρα διακρίνουμε καλύτερα το τότε!! Σήμερα τα υπάρχοντα κόμματα δεν θα μπορέσουν να πάρουν με το μέρος τους το σύνολο των ανθρώπων. Δεν εμπιστεύονται πια τους ίδιους. Θα φανεί σύντομα ποιος θα ηγηθεί, ποιοί είναι πίσω από το φατσομπούκι κι ένα σωρό άλλα. Απλά έχω την απορία να δω το σύστημα τι συνέχεια θα επιφυλάξει στον υιό. Αν τον πατέρα τον ισοπέδωσε κάποια στιγμή το σύστημα για συγκεκριμένους λόγους που αναμφισβήτητα ήταν ικανότερος του υιού ο υιός τι πρόκειται να εισπράξει; Ελπίζω να χουμε επιβιώσει της πείνας για να το δούμε.

      • Ευμένης avatar
        Ευμένης @ irida 08/06/2011 21:40:29

        Ο Έλληνας δεν ψοφάει απλώς για παραμύθι. Ζει σε αυτό. Και γιατί όχι?
        Είναι λίγοι αυτοί που δεν κατόρθωσαν μόνοι τίποτα στη ζωή τους αλλά το κόμμα τους έβγαλε μπροστά και τους έκανε "ανθρώπους" εις βάρος φυσικά των κορόιδων που προσπάθησαν μόνοι τους?
        Το παραμύθι του Έλληνα Σταχτοπούτου που η καλή νεράιδα ΠΑΣΟΚ τον μεταμόρφωσε από ένα αχαίρευτο και ανεπρόκοπο τεμπέλη σε Πρόεδρο Σωματείου, Συνδικάτου, Ποδοσφαιρικής Ομάδας, Συλλόγου ακόμα και Δημοκρατίας..

  43. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 08/06/2011 16:59:24

    εν όλω και εν πολλοίς και εν γένει, κανείς δεν διαφωνεί για το καρκινικού τύπου κακό που έκανε ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ το ΠΑΣΟΚ στην Ελλάδα. Δεν διαφωνούν ούτε οι έντιμοι ψηφοφόροι του. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε τα ΕΓΓΕΝΗ ελαττώματα της ΝΔ:

    1. διότι η ΝΔ είναι το ένα από τα 2 μεγάλα κόμματα που (πάντα) θα καλείται να κυβερνήσει, αν δεν είναι το άλλο. Κατ'επέκταση, όσοι μέμφονται το ΠΑΣΟΚ (μαζί κι εγώ), οφείλουν να δείξουν πως από δω και πέρα τα πράγματα θα είναι διαφορετικά.

    2. Διότι ΔΕΝ γίνεται να μην είναι από δω και πέρα τα πράγματα διαφορετικά. Η χώρα έφτασε σε αισχρή κατάσταση (χωρίς βεβαίως να αποκλείεται χειρότερη), και η ΝΔ δεν είναι άμοιρη: το ΠΑΣΟΚ, πέραν της άμεσης λαμογιάς, ΠΑΣΟΚΟΠΟΙΗΣΕ τον πολιτικό λόγο (ακούστε 5 λεπτά τη Ντόρα να μιλάει κ βγάλτε συμπέρασμα) και τη σκέψη. Και η ΝΔ ευχαρίστως ακολούθησε (γενικά ακολουθούσε....) κ δεν επανέφερε την πολιτική ποιότητα την οποία ευαγγελίζονταν οι ψηφοφόροι της.

    3. Διότι αν το ΠΑΣΟΚ σε περιόδους δύναμής του είναι στον κόσμο του, η ΝΔ είναι στον δικό της ακόμα και ως αντιπολίτευση. Τα μέλη του ΠΑΣΟΚ είχαν πάντα έστω ένα ψευδοπολιτικό σχόλιο να κάνουν, η ΝΔ περηφανευόταν μόνο για ''καλές οικογένειες''. Ακούς τις γαλάζιες κυράτσες της πολυκατοικίας να σου μιλάνε για τον Κοκό και το γάμο του Αγγλού γαλαζοαίματου και σου'ρχεται ναυτία. Η ΝΔ έχασε κάθε πολιτικό προσωπείο και έμεινε ένας σύλλογος διοργάνωσης δεξιώσεων (που και σε αυτό η ΠΑΣΠ την πάτησε τη ΔΑΠ για χρόνια - ας μην σχολιάσουμε πως ΔΑΠίτικη ιδέα ήταν οι χαζοεκδηλώσεις στα παν/μια χωρίς συζήτηση κ πολιτική ουσία).

    4. Διότι ο Σαμαράς είναι η τελευταία φορά που οι Έλληνες ίσως πιστέψουν σε κάποιον. Και ίσως πιστέψουν ΧΩΡΙΣ να περιμένουν οικονομικό αντάλλαγμα (όχι δηλ. όπως πίστεψαν τον ΑΓΠ το '81). Αν ο Σαμαράς διαψεύσει ελπίδες, το επόμενο ''Σύνταγμα'' θα είναι ισχυρότερο και βιαιότερο. Αν συμβεί αυτό, ο Σαμαράς θα αποδειχθεί κομμάτι της Μεταπολίτευσης που πεθαίνει, αλλά η επαύριο θα είναι άγνωστος παράγοντας. Δεν είμαι σίγουρος εάν ο Σαμαράς αντιλαμβάνεται το βάρος της ευθύνης του. Επίσης δεν είμαι σίγουρος αν το αντιλαμβάνονται οι περί αυτόν. Βέβαια, αν ο ίδιος δεν το ''πιάνει'', δεν έχει σημασία αν οι γύρω του το πιάσουν. Αλλά όσο περνούν οι μέρες, βλέπω χαρά για την άνοδο των ποσοστών της ΝΔ: αυτό μας μάρανε; Κι όχι ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει καταλάβει τι ακριβώς θα κάνει με το Μνημόνιο η ΝΔ ως κυβέρνηση;;

    Αυτά τα λέω από ανησυχία. Φοβάμαι πως και ως αντιπολίτευση η ΝΔ ίσως είναι ακόμα στον κόσμο του χαρούμενου γαλάζιου παιδιού καλής οικογένειας. Ελπίζω να έχω άδικο κ ο παλμός των τελευταίων Ελλήνων να φτάνει κάπου και να τον ακούν. Ο Σαμαράς είναι ο τελευταίος πολιτικός που θα εμπιστευθώ. Συγγνώμη για την κατάχρηση του χώρου.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Νίκος Παπαδημητρίου 08/06/2011 18:49:51

      Συγχαρητήρια για το κείμενο! Τις ίδιες σκέψεις κάνω και εγώ, ακριβώς!
      Και να πούμε και κάτι άλλο; Αφού λες - ορθά - για τον εκπασοκισμό του πολιτικού λόγου της Ντόρας (μέχρι και για "πισογύρισμα" μίλησε, σε λίγο θα μας πει για...Ιούνη και Ιούλη), να πούμε και για τον εκπασοκισμό του πολιτικού λόγου του Κώστα Καραμανλή, αλλά και για την αρκετά πασοκική συμπεριφορά του. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, που θαύμαζε τον Ανδρέα, όπως λένε.

      • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
        Νίκος Παπαδημητρίου @ ΒΙΣ 08/06/2011 19:17:39

        Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο ΚΚ ξεκίνησε με τις καλύτερες των προθέσεων. Οι δηλώσεις ποερί νταβατζήδων στη σουβλακερί, ήταν ειλικρινείς, άλλο που τα ΜΜΕ τις ΄στρεψαν εναντίον του πολύ σύντομα.

        Το παράδειγμα του Ντόρειου ''πολιτικού'' λόγου δεν είναι το μόνο, απλά είναι από τα πλέον εξώφθαλμα (ακριβέστερα, ''εξήκοα''), γι'αυτό και το έθεσα. Δε νομίζω ότ ο ΚΚ πασόκιζε στα λόγια, περισσότερο νομίζω ότι τα πολλά και μεγάλα κενά του ως προς ό,τι απαιτε΄πιται από έναν ηγέτη, φταίνει για τον τρόπο που μιλούσε. Δεν μου άρεσε ως ρήτορας, ακόμα και ο τρόπος που κινούσε τα χέρια του, ήταν φανερά υπαγορευμένος από image makers. Αμα χρειάζεσαι τους τελευταίους, τότε απλά δεν είσαι ηγέτης. Ακόμα κι έτσι όμως, μιλούσε πιο αληθινά από τον ΓΑΠ, ακόμα κι όταν ο τελευταίος δεν είχε κανέναν λόγο να μας πει ψέματα (πχ τις εκλογές θα τις κέρδιζε ακόμα κι αν έλεγε ότι λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν).

        Θαυμαστής του Ανδρέα μπορεί να δήλωνα κι εγώ ως πρωθυπουργός, για να δώσω ενοποιοητικό πνεύμα στον λαό (κι όχι διχαστικό, όπως το ''οι Δεξιοί'' του ίδιου του Ανδρεα - πιστεύω ότι κάπου υπάρχε το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ, όπως υπάρχουν και πατριώτες στη ΝΔ). Αλλωστε μπορείς να θαυμάζεις κάποιον για διάφορους λόγους, εγω πχ θαυμάζω και τον Λένιν. Ο άνθρωπος ήταν μυαλό, πως να το κάνουμε.

        Και δεν ξεχνώ ότι ο ΚΚ είπε ένα ΟΧΙ στη σύνοδο του ΝΑΤΟ, κι ότι στήριξε το ΟΧΙ στην Κύπρο, όταν ΓΑΠ, Ντόρα, Μπαμπάς, Δαμανάκη, Ανδρουλάκης και Συριζα/ΣΥΝ φώναζαν ''ΝΑΙ'' λες και το ερώτημα απευθυνόταν σε αυτούς.

        Αισχρή εθελουσία δήλωση υποτέλειας, την οποία ο Πλανητάρχης δεν τους ζήτησε καν.

    • ΑΠΕΝΑΝΤΙ avatar
      ΑΠΕΝΑΝΤΙ @ Νίκος Παπαδημητρίου 08/06/2011 19:28:38

      Πολλές πικρές αλήθειες έχει το κείμενο.
      Κι όσο δεν βγάζουμε τις παρωπίδες, να δούμε πως κι οι Άλλοι έζησαν τ' όνειρο, καβάλα θα μας έχουν (όποιοι κι αν είναι Επάνω) και θα το ζουν τ' όνειρό τους, και θα γκρεμίζουν τα δικά μας.

  44. SXOLIASTHS avatar
    SXOLIASTHS 08/06/2011 17:01:41

    ΛΥΠΑΜΑΙ! ΑΛΛΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΟ. ΔΥΣΥΧΩΣ!!!

    8/6/2011

    Θρίαμβος του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές συλλόγων γονέων με 63% !
    Οι γονείς των μαθητών της Θεσσαλονίκης, εμπιστεύθηκαν την παράταξη του ΠΑΣΟΚ με 63%. 11,57% πήρε η παράταξη της ΝΔ.
    (κι εσείς αναρωτιέστε: καλά, ακόμη και στους συλλόγους γονέων ψηφίζουν με κομματικά γυαλιά; Μείνατε άφωνοι; Κι εμείς !)
    Διαβάστε την ανακοίνωση:
    Θριαμβευτική επανεκλογή του ΚΙΣΣΥΠ
    Στη δυναμική επανεκλογή του Κινήματος Συνεργασίας-Συμμετοχής-Προόδου (ΚΙΣΣΥΠ) οδήγησαν τα αποτελέσματα των πρόσφατων (30/5) αρχαιρεσιών στην Ομοσπονδία Ενώσεων Συλλόγων Γονέων Μαθητών Νομού Θεσσαλονίκης.
    Στις εκλογές συμμετείχαν 190 αντιπρόσωποι, οι οποίοι εκπροσώπησαν 70.911 οικογένειες μαθητών από το νομό Θεσσαλονίκης. Πρώτη δύναμη αναδείχθηκε το ΚΙ.Σ.ΣΥ.Π., που πρόσκειται στο ΠΑΣΟΚ, με ποσοστό 62,63% (119 ψήφοι), 10 έδρες και εκλογή 40 αντιπροσώπων στην Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων. Ακολουθούν η Δημοκρατική Ενότητα Γονέων (Δ.Ε.Γ, ΚΚΕ) με ποσοστό 20% (38 ψ.), 3 έδρες και 7 αντιπροσώπους, η Δημοκρατική Κίνηση Γονέων (Δ.Κ.Γ., ΝΔ) με ποσοστό 11,57% (22 ψ.) και 2 έδρες, και η Αντίσταση-Αλληλεγγύη (Α.Α., ΣΥΡΙΖΑ)με ποσοστό 5,78% (11 ψ.) και καμία έδρα.
    Η συγκρότηση του 15μελούς Διοικητικού Συμβουλίου έγινε στις 5 Ιουνίου και το προεδρείο είναι διαπαραταξιακό κατόπιν πρότασης του επικεφαλής της παράταξης του ΚΙ.Σ.ΣΥ.Π., δημάρχου Νεάπολης-Συκεών, Σίμου Δανιηλίδη, την οποία υπερψήφισε η Δ.Κ.Γ., αλλά καταψήφισε η Δ.Ε.Γ.
    Πρόεδρος επανεξελέγη ο Γιώργος Θώμογλου, δημοτικός σύμβουλος Νεάπολης-Συκεών και αντιπρόσωπος της Ένωσης Γονέων Συκεών. Τα υπόλοιπα μέλη είναι: Έλενα Τριανταφυλλίδου (Α΄ αντιπρόεδρος, Ε.Γ. Α΄ Διαμερίσματος), Αντώνης Τασσόπουλος (Β΄ αντιπρόεδρος, Ε.Γ. Εύοσμου), Νικόλαος Σιδερόπουλος (γενικός γραμματέας, Ε.Γ. Σταυρούπολης), Χρήστος Χαβδούδας (ειδικός γραμματέας, Ε.Γ. Εύοσμου), Γρηγόριος Χαντώλιας (ταμίας, Ε.Γ. Σταυρούπολης), Ιωάννα Βουλγαράκη (υπ. δημοσίων σχέσεων, Ε.Γ. Θερμαϊκού), Σίμος Δανιηλίδης (μέλος, Ε.Γ. Συκεών), Νικόλαος Κωτσόπουλος (μέλος, Ε.Γ. Δ΄ Διαμερίσματος), Πολύχρονης Μακρίδης (μέλος, Ε.Γ. Θέρμης), Κατερίνα Τσουκαλά (μέλος, Ε.Γ. Νεάπολης), Αρίστος Παπαδόπουλος (μέλος, Ε.Γ. Δ΄ Διαμερίσματος), Θεοφανεία Τσαμπάζη (μέλος, Ε.Γ. Καλαμαριάς), Ειρήνη Γιαννούδη (μέλος, Ε.Γ. Χορτιάτη) και Αγγελική Ζαννίκου (μέλος, Ε.Γ. Εύοσμου).
    «Το γονεϊκό κίνημα επιβράβευσε με τον καλύτερο τρόπο τους αγώνες του ΚΙΣΣΥΠ, γι’ αυτό και το ανέδειξε πρώτη δύναμη για πέμπτη συνεχή φορά», επισημαίνουν ο πρόεδρος Γιώργος Θώμογλου και το και μέλος του Δ.Σ., δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών, Σίμος Δανιηλίδης, ευχαριστώντας όλους για την ψήφο εμπιστοσύνης.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ SXOLIASTHS 08/06/2011 17:08:01

      εδώ παίζει ρολο ο πληθυσμιακός αχταρμάς της Θεσσαλονίκης όπου τα πράγματα είναι χειρότερα από ότι στην Αθήνα

      το πασοκ ψηφίζεται από ελληνοποιηθέντες τσετσένους και άλλους μογγολοασιάτες την εικοσαετία 1990-2010 κυρίως

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ SXOLIASTHS 08/06/2011 17:45:44

      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ,ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.
      Ο ΚΟΣΜΟΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΩΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ.
      ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΝ ΑΛΙΜΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΠΡΟΣΚΕΙΜΕΝΟΙ
      ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ 80% ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ?

      • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
        Νίκος Παπαδημητρίου @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 08/06/2011 19:30:21

        Σωστός ο Πειραιώτης. Αν και πράγματι η Θεσ/νίκη έχει υπέρ του δέοντος ενδιαφέρουσα ανθρωπογεωγραφία, οι κατά τόπους εκλογές δεν υποδεικνύουν πρόθεση ψήφου στις βουλευτικές.

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Νίκος Παπαδημητρίου 09/06/2011 12:12:53

          ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΝΙΚΟΛΑ.
          ΕΠΕΙΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ. ΔΗΛ. Ο
          ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ Π.χ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
          ΠΑΣΟΚΟΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ? ΟΤΙ Ο ΕΥΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ
          100% ΠΑΣΟΚ ?

  45. ΠΑΝΟΣ avatar
    ΠΑΝΟΣ 08/06/2011 17:13:19

    Συμφωνώ, η περιγραφή των τυπικών γνωρισμάτων είναι πολύ καλή. Ξέχασες όμως να αναφέρεις πως οι "σοσιαληστικοί" εγκέφαλοι κατάφεραν να μεταλλάξουν ένα ολόκληρο λαό που ήταν μετρημένος, εργατικός, ανταγωνιστικός, αξιοπρεπής και περήφανος σε ανήθικο, βολεμένο υπαλληλάκο που γλύφει το κόκαλο, ράθυμο και ωχαδερφιστή που αρέσκεται σε συζητήσεις καφενείου. Είναι πράγματι ένα φοβερό επιτευγμα. Η συνταταγή είναι απλή : αναξιοκρατία και διαφθορά με ισχυρή δόση ηθικής εξαθλίωσης.
    Να θυμηθούμε και τον μεγάλο αρχηγό που για να δικαιολογήσει το πόθεν έσχες τότε, είχε πάρει "άτοκο δάνειο" από κάποιον συνεργάτη και καλό του φίλο. οπως λένε και στα κανάλια : "να τα λέμε όλα".

  46. nikolas avatar
    nikolas 08/06/2011 17:26:37

    Ειχε γινει πολυ καλη δουλεια στον φορολογικο τομεα την περιοδο 90-93
    που εκει πατησε το homouspasokikous και αντεξε μεχρι σημερα,αλλιως
    αυτα θα γινονταν το 1991.

  47. trian avatar
    trian 08/06/2011 17:37:38

    Δέν μπορώ παρά να συμφωνήσω με όλες αυτές τις περιγραφές που αποδίδονται στο υπάρχον πολιτικό μας σύστημα. Όμως θα ήθελα να πω πως με το να κατεβαί νουμε στις πλατείες το απογευματάκι μετά την δουλειά δεν ιδρώνει το αυτάκι ''τους'' ,αυτό είναι κάτι που όυτως ή αλλως το κάναμε έστω για καφέ και οχι τόσο μαζικά σε μια πλατεία, πρεπει επί ένα μήνα να κατεβαίνουμε στις πλατείες τα πρωινα , να μην πατάει κανενας στην δουλειά του, να παραλήσουν τα πάντα.
    Τότε ίσως να πονέσουν λιγάκι και αυτοί γιτί τότε θα αρχίσουν να χάνουν το πολυτιμότερο για αυτούς πράγμα ΧΡΗΜΑ.

  48. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/06/2011 17:43:42

    “Οι βάρβαροι.”

    Οι βάρβαροι δεν θα ξανάρθουν απ`τα σύνορα.
    Τους εκπαιδεύουν οι σοφοί με τηλεόραση.
    Κι οι ορδές τους απ`τα παιδικά δωμάτια θα ορμήσουν.

    Π.Α. Σινόπουλος

  49. λαλακης avatar
    λαλακης 08/06/2011 17:54:05

    Το κειμενο λεει πολλες αληθειες ομως νομιζω οτι το homo pasokikus
    βασιστηκε ως ενα βαθμο στη κληρονομια του δεξιου μετεμφυλιακου κρατους
    Γενικα η Ελλαδα ειχε και εχει σοβαρα θεσμικα προβληματα τυπου λατινικης Αμερικης .
    Η ιδεολογια του ελληνικου σοσιαλισμου βασιζεται στη λογικη δουλεια = δημοσιο
    Οτιδηποτε αλλο ειναι για βλακες.
    Το εμποριο πχ ειναι για παρακμιακους που δεν εγιναν ΔΥ αρα πρεπει
    να τιμωρουνται με φορους με τεβε κλπ
    Οποιαδηποτε ιδιωτικη προτοβουλια ειναι υποπτη.
    Η ομοιοτητα με τα καθεστωτα Μπααθ ειναι μεγαλη.

    Ακομα και η παιδεια μπηκε στην υπηρεσια παραγωγης ΔΥ.

    Το μεγαλυτερο επιτευγμα του Πασοκ ειναι οτι αλλαξε συνολικα τον τροπο σκεψης των πολιτων αυτης της χωρας ακομα και των λεγομενων κεντροδεξιων ,τους εκανε κι αυτους να κυνηγουν μια θεση στο δημοσιο

    Αρα το homo pasokikus ειναι ενα μαζικο κοινωνιολογικο ελληνικο φαινομενο και θα χρειαστουν πολλα χρονια για αλλαξει.

  50. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 08/06/2011 17:56:41

    Γράφτηκε και στάλθηκε κοντά ένα χρόνο πρίν, από Έλληνες αριστερούς. Ισχύει στο ακέραιο και σήμερα:

    "Προς την Πολιτική Γραμματεία του Συνασπισμού
    Προς τον Πρόεδρο του Συνασπισμού
    Προς τις Συνιστώσες του Σύριζα
    Καταλύεται το Σύνταγμα με σειρά νομοθετημάτων που προωθεί στην Βουλή των Ελλήνων το πλέον διεφθαρμένο κόμμα από καταβολής Ελληνικής Πολιτείας, κατ΄ ουσία καταλύει το πολίτευμα.
    Με την καταψήφιση των νομοθετημάτων ουδέν επιτυγχάνετε.
    Μόνον η διάλυση του ΠΑΣΟΚ θα απελευθερώσει τις κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις που είναι δυνατόν να ανασυγκροτήσουν την Δημοκρατία.
    Δεν θα επεκταθούμε σε άσκοπη επιχειρηματολογία σχετικά.
    Σας καλούμε ευθέως να πράξετε το αυτονόητο.
    Ο κ. Τσίπρας να απευθυνθεί στο σώμα κατά την κατεπείγουσα συνεδρίαση με θέμα το νομοσχέδιο για την περαίωση το οποίο καταγγέλλετε ως σκανδαλώδες και να καταστήσει γνωστό ότι η κοινοβουλευτική σας ομάδα θα καταμηνύσει προσωπικά όσους βουλευτές το υπερψηφίσουν ανεξαρτήτως κόμματος ενώπιον του Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου.
    Η αυτή στάση ήταν/είναι η ενδεικνυόμενη και για σειρά άλλων περιπτώσεων που αποτελούν πρόκληση για τους πολίτες.
    Επιπροσθέτως πρέπει να προωθηθεί τώρα η αναγκαιότητα της σύστασης Συνταγματικής Εθνοσυνέλευσης.
    Είναι απίστευτο να έχει προβεί σε δηλώσεις για διασπάθιση του δημοσίου χρήματος μέσω της σύστασης του κομματικού ή πελατειακού κράτους ο Πάγκαlος αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και να μην έχετε ζητήσει την ποινικοποίηση του πολιτικού οργανισμού που το ομολογεί δημοσίως και την διάλυση του. Υφίσταται και η περίπτωση Τσουκάτου βεβαίως.
    Γιατί δεν καλείτε το ΠΑΣΟΚ να επιστρέψει στο δημόσιο ταμείο τα χρήματα ;
    Είστε ανάξιοι να επικαλείστε την Αριστερά αν δεν κηρύξετε τον πόλεμο στην κομματική-πολιτική διαφθορά που κατέστρεψε οικονομικά και πνευματικά την χώρα.
    Δεν μπορείτε (και δεν είναι ευφυές) να στρέφεστε κατά του δικομματισμού. Είναι απλοϊκός ο συμψηφισμός. Το ΠΑΣΟΚ έστησε το σύστημα που κατέρρευσε.
    Η δεξιά και ιδίως στην Καραμανλική περίοδο μετά το 1981, ακολούθησε το σύστημα ΠΑΣΟΚ. Ειδάλλως δεν θα μπορούσε να σταθεί στην εξουσία.
    Απλουστευμένα τα γράφουμε; Και όμως έτσι είναι.
    Αν δεν αλλάξετε στάση δεν υφίστανται λόγοι να συνεχίσετε την πολιτική σας δραστηριότητα. Όχι μόνο δεν προτείνετε συγκεκριμένες λύσεις για την έξοδο από την καπιταλιστική κρίση σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά είστε και θύματα της γνωστής αριστερίζουσας ιδεολογίας περί μη ποινικοποίησης της «πολιτικής ζωής».
    Ο κοινοβουλευτισμός που αναπαράγετε είναι ελεεινής μορφής.
    Προχωρήστε σε μία σειρά ενεργειών στο πνεύμα που προτείνουμε, συγκρουστείτε με τα καθάρματα του ΠΑΣΟΚ που κατέστρεψαν την χώρα. Αντλείστε υλικό από τα άρθρα του Γιανναρά στην Κ. Αποκαθηλώστε τον Αντρέα Παπανδρέου τώρα. Στις δημόσιες συζητήσεις δεν είναι δυνατόν να τηρείτε δεοντολογία συναδέλφων. Σας βλέπουμε.
    Αποδοκιμάστε τους σε κάθε περίπτωση και σε όλους τους τόνους.
    Αν δεν το κάνετε ομολογείτε ότι είστε μέρος του συστήματος
    Εν συνεχεία καλέστε τον λαό να νομοθετήσει και να οικοδομήσει σε προσχέδιο το Δημοκρατικό πολίτευμα που επιθυμεί στα πλαίσια της πρότασης για Συντακτική εθνοσυνέλευση. Η επονομαζόμενη μεταπολίτευση που συν-οικοδομήσατε είναι ένα πτώμα που ζέχνει . Όσο το γρηγορότερο την θάψουμε, τόσο το καλύτερο.
    Αυτά είχαμε εν συντομία να σας πούμε. Καλό θα είναι να λάβουμε απάντηση σχετικά".
    (Ακολουθούν υπογραφές)

  51. Θετταλός avatar
    Θετταλός 08/06/2011 18:22:46

    effie B.
    Θα είχε ενδιαφέρον να μας έκανες και μια ανάλυση της ανθρωπογεωγραφίας του Πασοκ . Δηλαδή από ποιούς πολιτικούς χώρους προήλθαν οι ψηφοφόροι, για να στεγαστούν στο κίνημα, δεδομένου ότι στις βουλευτικές εκλογές του 1974 τα ποσοστά του πασοκ ήταν γύρω στο 13% και το 1981 48%.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Θετταλός 08/06/2011 18:54:56

      Οι περισσότεροι ήταν κεντρώοι Παπανδρεϊκοί (γέρος Παπανδρέου) και το 1974 ψήφισαν την Ένωση Κέντρου 2ο κόμμα. Οι Αντρεϊκοί ψήφισαν Πασόκ. Στη συνέχεια οι πρώτοι εντάχθηκαν σ αυτό, και η ΕΚ/ΝΔ εξαφανίσθηκε.

      • Θετταλός avatar
        Θετταλός @ Strange Attractor 08/06/2011 19:12:23

        Ναι αλλά δεν βγαίνουν τα ποσοστά. Η ΕΚ/ΝΔ πήρε 20%

  52. Delphi avatar
    Delphi 08/06/2011 18:38:31

    Sinxaritiria ston sigrafea, afti einai i pirki alithia, apo ta kalitera arthra pou exo diavasi sto Antinews. I istoria tis ekseliksis tou zivago, i gnosti ipokrisia ton aristeron me tis deksies tsepes mas eftasan os edo. To Pasokiko katestimeno, kai tous koprites pou diorisane ta fagane mazi, kai tora kaloumaste na plirosoume emis ta dika tous fagopotia kai xlides, emis pou den simetixame sto kratiko orgio oute ta fagame mazi.

    • Θετταλός avatar
      Θετταλός @ Delphi 08/06/2011 18:57:18

      Μη σκοτώνεις μια γλώσσα 3500 χρόνων με τα greeklish.

  53. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 08/06/2011 18:47:55

    @ Θετταλός
    Το πρόβλημα είναι βαθύ και δυσδιάκριτο, και η απάντηση καθόλου εύκολη. Στην δομή και στην λειτουργία του ΠΑΣΟΚ εικονίζεται η «πολιτική» ενοποίηση των Ελλήνων μικροαστών (πρώην γεωργών, εργατών, επιτηδευματιών κτλ.). Το «Κίνημα» ήταν μία λαϊκιστική προσαρμογή της ιστορικής αστικής ιδεολογίας στις νέες κοινωνικές προσδοκίες των Νεοελλήνων, και παράλληλα μία «αστική» προσαρμογή της αριστερής ιδεολογίας στους νέους «πολιτιστικούς» ρόλους που με μεθοδικότητα οικοδόμησε -και οι υπόλοιποι ενοχικώς ανεχθήκαμε- μετά τον εμφύλιο πόλεμο. Πρόκειται για μοναδική κοινωνική στρέβλωση, η κίβδηλη κοινωνική συνείδηση. Η προσαρμογή τόσο αλλοτρίων και αντιφατικών στοιχείων, όπως είναι η αστική και η αριστερή ιδεολογία, διέφθειρε την ιδεολογική ενδοχώρα και της μιας και την άλλης πλευράς, αφήνοντας εντελώς αλώβητο, τουλάχιστον έως σήμερα, το ενοποιητικό στοιχείο αυτής της ασύλληπτης ιστορικής διαδικασίας, το ΠΑΣΟΚ.

    • Θετταλός avatar
      Θετταλός @ Ανώνυμος 08/06/2011 19:04:21

      Ανώνυμε με εντυπωσίασες.
      "Η προσαρμογή τόσο αλλοτρίων και αντιφατικών στοιχείων, όπως είναι η αστική και η αριστερή ιδεολογία" Τί τους ένωσε στο βάθος βάθος;;;

      • Ανώνυμος avatar
        Ανώνυμος @ Θετταλός 08/06/2011 19:52:59

        Η κοινωνική προσαρμογή, σε ένα όλον (ΠΑΣΟΚ!), των νέων κοινωνικών προσδοκιών των Νεοελλήνων (ο νεοπλουτισμός) και νέοι ρόλοι, κυρίως πολιτιστικοί, των ηττημένων, αλλά και ανερχομένων -σιγά - σιγά- αριστερών σε μιά τύποις "αστική" κοινωνία .

        • Θετταλός avatar
          Θετταλός @ Ανώνυμος 08/06/2011 23:03:57

          Υποκλίνομαι !!!

  54. ΑΠΕΝΑΝΤΙ avatar
    ΑΠΕΝΑΝΤΙ 08/06/2011 18:54:21

    Σιγά που έρχεται το μέλλον που μας αρμόζει.. Που ακριβώς το είδες; Όσο για το 'όνειρο', ακριβής και ζοφερή η περιγραφή του, όσο όμως το έζησαν οι Πασόκοι άλλο τόσο το έζησαν κι οι άλλοι. Μην εθελοτυφλούμε.
    Εμείς (οι υπόλοιποι) τι πάθαμε και τι μας μέλλει ακόμα..
    Το 'μέλλον που μας αρμόζει', είναι ακόμη πολύ μακριά--αν έρθει ποτέ.

  55. pitbull avatar
    pitbull 08/06/2011 21:47:58

    Εκλογές ΟΤΕ 80% ΠΑΣΟΚ, εκλογές ΕΡΤ 85% ΠΑΣΟΚ, εκλογές ΕΥΠ 90+% ΠΑΣΟΚ.
    Καθαρές κουβέντες…

  56. lazaros avatar
    lazaros 09/06/2011 04:57:43

    δεν μπορω να καταλαβω γιατι τετοια ταμπου με τον κοινοβουλευτισμο και τη δημοκρατια. αυτο εκμεταλευονται τοσα χρονια. σημασια εχει (οπως ελεγε και ο αριστοτελης) να κυβερνουν οι αξιοι.(και μην ξεχναμε . τον ιουλιο καισαρα τον σκοτωσαν οι δημοκρατες. δηλαδη οι εμποροι των σκλαβων , οι μεγαλοι τσιφλικαδες και αλλα μπουμπουκια του ειδους.)

  57. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 09/06/2011 07:21:18

    Δηλαδή Λάζαρε τι πρέπει να επιζητήσουμε, "πεφωτισμένη δεσποτεία", αρχαιοελληνική "τυρρανία" ή κάτι άλλο;Παρά τα προβλήματά της η αστική κοινοβουλευτική δημοκρατία εξακολουθεί να παραμένει καλλίστη έναντι παντός άλλου πολιτεύματος.Την δική μας αδράνεια έχουν εκμεταλλευτεί τα πάσης φύσεως κομματόσκυλα και οι επαγγελματίες της πολιτικής.Και όταν λέω για αδράνεια εννοώ την μη ενεργό συμμετοχή μας στα δρώμενα (βλ.κομματικούς μηχανισμούς, συνδικαλισμό κλπ,κλπ) όπως και την απάθειά μας σε μπροστά σε διαλυτικά φαινόμενα (βλ.ασυδοσία εργοδοτών και επιχειρηματιών, "παρελάσεις" κάθε είδους "πικραμένου" και "αδικημένου" κάψιμο σημαίας κλπ,κλπ).Επαναλαμβάνω: πηγή του κακού ο τρόπος που είναι δομημένα τα κόμματα (βαθύτατα συγκεντρωτικός, αυταπόδεικτα αντιδημοκρατικός, προσωποπαγής μέχρι πρότεινος) τα οποία ταυτίζουν την ύπαρξή τους με τη νομή-ντε και καλά-της κρατικής εξουσίας.Οταν επί εποχής "Ανοιξης" ο Α.Σ. μίλησε για πλήρη διαχωρισμό εξουσιών (νομοθετικής-εκτελεστικής ούτως ώστε να ξεδοντιαστούν στο μέτρο του δυνατού οι κομματικοί μηχανισμοί) κάποιοι έπεσαν να τον κατασπαράξουν.Πόσο δίκιο είχε...

    • lazaros avatar
      lazaros @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 09/06/2011 10:10:10

      μηπως μπορεις να μου πης, ποτε η δημοκρατια λειτουργησε για το καλο της Ελλαδος, απο την ιδρυση του νεοελληνικου κρατους? ακομα και κατα την επανασταση του 21 δημιουργησε δυο εμφυλιους και εκτοτε τραβαμε ολα τα δεινα της ξενοκρατιας. (οχι οτι ειμαι αντιδημοκρατης η τιποτε αλλο σχετικο, απλα χρειαζεται και λιγος προβληματισμος)

  58. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 09/06/2011 12:24:40

    προσθέτει και η Τόνια Αντωνίου κάποιες κακοήθειες.

  59. Προφήτης avatar
    Προφήτης 09/06/2011 12:48:04

    Μπράβο Έφη!
    Το κείμενό σου ξεγυμνώνει το lifestyle της πασοκικής πλέμπας.
    30 χρόνια είναι πολλά. Νισάφι.

  60. Προφήτης avatar
    Προφήτης 09/06/2011 12:49:16

    Τιραμόλααααα
    Έπιασαν οι ζέστες και χάθηκες στη Μύκονο.

    • ataktos avatar
      ataktos @ Προφήτης 12/06/2011 14:22:13

      tiramola ....καλά .. ούτε ακούς ...ούτε βλέπεις ..xixxi

  61. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 09/06/2011 13:30:16

    Και η αποθέωση της πασοκικής κουλτούρας ήρθε και κάθισε στην επαρχία,κατά Θεσσαλία κυρίως μεριά,κάθε επιδότηση και ένα κολόμπαρο,μιλάμε για πολύ βαρβατίλα.....

  62. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 09/06/2011 16:10:11

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ

    http://greek-square.blogspot.com/2011/06/blog-post_09.html

  63. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 13/06/2011 01:49:33

    Όσο οι "δημοσκοπήσεις" θα δίνουν στα δύο "μεγάλα" κόμματα 45% και 50%, μην περιμένετε τίποτε..Οι "νεοέλλληνες" θα πάρουν στο λαιμό τους και τους εναπομείναντες ΄Ελληνες και την Πατρίδα ολοζούμπιτη..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.