#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/11/2010 22:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το τέλος του διαπλεκόμενου «δημοσιογραφικού» εργατοπατερισμού ήλθε



Ο Πάνος Σόμπολος, πρόεδρος της Ενωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ), σήμερα, ημέρα απεργίας των δημοσιογράφων και των υπόλοιπων εργαζομένων στον Τύπο και τα ΜΜΕ, εμφανίστηκε στη μεγάλη συγκέντρωση και πορεία τους στο κέντρο της Αθήνας, κρατώντας και αυτός το πανώ με το σύνθημα: «Στο σκοτεινό μέλλον που σχεδιάζουν, αντιτάσσουμε το αγωνιστικό παρών». Κι’αυτό, μια ημέρα μετά το ξεδιάντροπο ξεπούλημα των τριακοσίων εργαζομένων στα ηλεκτρονικά Μέσα του Συγκροτήματος Αλαφούζου, από την ίδια την ηγεσία του συνδικάτου τους, που την πλειοψηφία έχει η παράταξη του Σόμπολου και την στηρίζουν οι υπόλοιποι εργοδοτικοί, παλαιο-ΠΑΣΟΚοι και νέο-ΠΑΣΟΚοι.

Ως γνωστόν, προχτές, το Συγκρότημα Αλαφούζου, με το πιστόλι στον κρόταφο, και με το ανοικτό εκβιασμό «ή υπογράφεις ή απολύεσαι», ανάγκασε τους εργαζόμενους να βάλουν την υπογραφή τους σε επιχειρησιακή σύμβαση. Και βέβαια, με το νόμο που πέρασε η «κυβέρνηση του μνημονίου» να υπερισχύουν οι επιχειρησιακές συμβάσεις των συλλογικών και των κλαδικών, άνοιξε την όρεξη στους κάθε λογής «βιομηχάνους», τύπου Δασκαλόπουλου του ΣΕΒ, και σε όλους τους εκδότες-διαπλεκόμενους μεγαλοεπιχειρηματίες, οι οποίοι θέλουν να ακολουθήσουν το «παράδειγμα» του Αλαφούζου. Τέτοιοι είναι ο Ψυχάρης του Συγκροτήματος Λαμπράκη που ήδη έχει ανακοινώσει απολύσεις, σε πρώτη φάση 63-70 ατόμων, ο Μπόμπολας και η Μάνια Τεγοπούλου.

Η αγανάκτηση των συγκεντρωμένων σήμερα το μεσημέρι ήταν τόσο μεγάλη που αφενός δεν επέτρεψαν στον Σόμπολο να μιλήσει στους συγκεντρωμένους, αφετέρου τον πήραν με τους καφέδες και τα νερά (ελλείψει γιαουρτιών).



Τελικώς, με τη βοήθεια των ΜΑΤ, φυγαδεύτηκε στην προστατευμένη με ρολό ασφαλείας στοά του υπουργείου Εργασίας, απ’όπου και έφυγε κακήν κακώς. Αντί αυτού, στο πρόχειρο βήμα που είχε στηθεί μπροστά από το κτίριο του υπουργείου, στην οδό Σταδίου, το λόγο πήραν εκπρόσωποι των εργαζομένων του Βήματος (μπήκε λουκέτο στην καθημερινή έκδοσή του), της Απογευματινής (έκλεισε) και του Σκάϊ (όπου διαδραματίστηκαν οι απίστευτοι εργοδοτικοί τραμπουκισμοί).

Η περίπτωση του Σκάϊ και όσα θα ακολουθήσουν σε όλες τις «παράγκες» των διαπλεκόμενων εκδοτών, ουσιαστικά σηματοδοτούν και το τέλος της ΕΣΗΕΑ. Για την ακρίβεια, την κατάρρευση του συγκεκριμένου μοντέλου εργατοπατερικού και εργοδοτικού συνδικαλισμού, οι εκπρόσωποι του οποίου διατηρούσαν τις καρέκλες τους χάρις στην ισχύ που τους παρείχε η δυνατότητά τους να υπογράφουν κάθε χρόνο τη συλλογική σύμβαση, να «διορίζουν» σε διάφορα ΜΜΕ τα ρουσφέτια τους, να στηρίζουν πολυθεσίτες δημοσιογράφους και να πουλάνε εκδουλεύσεις στους εκδότες. Από τη στιγμή λοιπόν, που οι εκδότες τους αφαιρούν ακόμα και το στοιχειωδέστερο δικαίωμά τους, να υπογράφουν συλλογικές συμβάσεις, δεν τους μένει τίποτε άλλο παρά να πάνε σπίτι τους. Είναι όμως, αυτοί οι ίδιοι εκπρόσωποι του εργοδοτικού συνδικαλισμού που έβαλαν μόνοι χέρια τους και έβγαλαν τα μάτια τους.

Ι

Ιδού τι έκανε ο «κύριος Πάνος» στην περίπτωση Αλαφούζου. Παρ’ότι σύσσωμη η συνέλευση των εργαζομένων στον Σκάϊ είχε αποφασίσει να μην υπογράψει κανείς εργαζόμενος αυτές τις κατάπτυστες συμβάσεις, που μειώνουν δραματικά τις αποδοχές τους, και τους σπρώχνει σε συνθήκες εργασιακού Μεσαίωνα, τους άφησε παντελώς ακάλυπτους. Αυτός, βέβαια, μαζί με τις υπόλοιπες εργοδοτικές παρατάξεις (των παλαιο-ΠΑΣΟΚων και των νέο-ΠΑΣΟΚων, καθώς και κάποιους «επαναστάτες», αλλά και αριστερούληδες). Ενώ λοιπόν, ο Γιάννης Αλαφούζος είχε δώσει «διωρία» (που φτάσαμε!) έως προχτές στις τρείς μετά το μεσημέρι, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ δεν έδωσε καμμία σαφή οδηγία με επίσημη ανακοίνωσή του ότι δεν πρέπει να υπογράψουν. Αντίθετα, ο «κύριος Πάνος», όπως αναφέρουν άτομα που ήταν στη συνεδρίαση του ΔΣ, αντί να πάρει θέση, όπως επιβάλλεται σαν πρόεδρος, έλεγε ότι «πρέπει να συναντηθούμε με τον πρωθυπουργό» (!!!). Αν είναι δυνατόν. Τέτοια ώρα τέτοια λόγια. Η ώρα περνούσε, τα τηλέφωνα των εργαζομένων του Σκάϊ διαδέχονταν το ένα το άλλο. Οι απαντήσεις που έπαιρναν όμως, ήταν περιμένετε άλλα πέντε λεπτά. Ετσι, κύλησε ο χρόνος, πέρασε η «διωρία», και ο άλλοτε κρατικοδίαιτος πρόεδρος της ΕΡΤ επί ΝΔ (ανέκαθεν Αλαφουζάνθρωπος), Παναγόπουλος, άρχισε τις εκτελέσεις των … «ομήρων» της εργοδοσίας και των «συνδικαλιστών».

Τόσο ξεδιάντροπο ξεπούλημα σαν και αυτό της ΕΣΗΕΑ, δεν έχει τολμήσει να το κάνει ούτε η «πράσινη» ΓΣΕΕ του Παναγόπουλου. Τα μηνύματα που πήρε αυτή η ηγεσία της ΕΣΗΕΑ με τη σημερινή μεγάλη συγκέντρωση των εργαζομένων (αργά ξύπνησαν κι’αυτοί) ήταν σαφή. Και το σαφέστερο όλων δόθηκε μετά τη συγκέντρωση και πορεία, όπου εκατοντάδες άτομα συγκεντρώθηκαν στο κτίριο της Ενωσης για μια ανοικτή συνέλευση. Εκεί, αποφασίστηκε να προταθεί μεγάλη απεργιακή κινητοποίηση που στόχο θα έχει να μην βγούν Κυριακάτικα φύλλα. Αλλωστε, είναι το μόνο που πονάει τους εκδότες. Εξάλλου, από εκεί έχουν διαφημιστικά έσοδα. Στη συνέχεια να στηθεί μηχανισμός, ο οποίος θα βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση και θα παρεμβαίνει σε κάθε «μαγαζί», στο οποίο θα γίνονται αντεργατικές κινήσεις. Ειδικά δε, σε αυτά που από αύριο κιόλας (π.χ.Συγκρότημα Λαμπράκη) αναμένονται νέες επιθέσεις.

Το τέλος των «ευγενών» συντεχνιών, των ρετιρέ της εξουσίας και των εκπροσώπων τους, εργοδοτικών εργατοπατέρων, έχει έλθει εδώ και καιρό και τώρα πλέον σφραγίζεται και το φέρετρο. Τον ίδιο επιθανάτιο ρόγχο βγάζει και το κρατικοδίαιτο Μεταπολιτευτικό σύστημα των ΜΜΕ, το οποίο οικοδόμησαν διαπλεκόμενοι μεγαλοεπιχειρηματίες εκδότες. Αυτοί που τώρα σπρώχνουν όλη την Ελλάδα ολοένα βαθύτερα στο βούρκο του μνημονίου, και ζητούν από τους εργαζόμενους να πληρώσουν το κόστος. Λες και «μαζί φάγαμε» στα σκάνδαλα, στα περισσότερα εκ των οποίων είναι μέσα η πλειοψηφία των εκδοτών. Λες και μαζί βγάλαμε τις βίλες, σαν κι’αυτή που κτίζει ο Σταύρος Ψυχάρης στον Πόρο, με τα 2.5000 τ.μ., και τα ανεκτίμητης αξίας έργα. «Τόσα χρόνια φαγοπότι, και τώρα έχετε τα μούτρα να μας στέλνετε και το λογαριασμό;». Αυτό το σύνθημα που ήταν σήμερα τοιχοκολημμένο και απευθύνεται στους εκδότες, τα λέει όλα.

Ποιος έχει λόγο να υπερασπιστεί αυτούς τους «τελειωμένους»; Κανείς, εκτός από τις ορντινάτσες τους. Εχουν όμως, όλοι οι δημοσιογράφοι και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ, κάθε λόγο να αγωνιστούν για να ξαναγίνει η δημοσιογραφία όπλο στα χέρια του λαού και για τον λαό. Πολύ περισσότερο, να μην επιτρέψουν στους διαπλεκόμενους εκδότες να περάσουν τη δημοσιογραφία στην «εποχή του μνημονίου», με τους όρους που θέλουν αυτοί. Η δημοσιογραφία δεν είναι εμπόρευμα. Οι δημοσιογράφοι πρέπει να είναι υπηρέτες των συμφερόντων του λαού. Η ύστατη μάχη που κρίνεται η έκβαση του πολέμου εργαζομένων-εκδοτών, είναι οι συλλογικές συμβάσεις. Ας κερδιθεί αυτή και τα υπόλοιπα θα είναι περίπατος στις πλάτες του σάπιου συστήματος που καταρρέει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 30/11/2010 22:54:30

    αυτό θα βοηθούσε τηνΔημοκρατία, αν δεν είναι ήδη αργά...

    • against New World order avatar
      against New World order @ archaeopteryx 01/12/2010 11:26:24

      πιστεύω ότι οι δημοσιογράφοι είναι αυτοί που εργάστηκαν σκληρά (με το αζημίωτο) για να φτάσουμε στα χάλια που βρισκόμαστε σήμερα. Που είναι η δημοκρατία; όταν ακούω τον Κώνστα στο alter να έχει τέτοιο μίσος όταν μιλάει για τους συνανθρώπους του τους Έλληνες; και να είναι μόνο υπερ της Τρόϊκας (των νέων του αφεντικών - αλήθεια τι μισθό παίρνει; έχει και τυχερά;) και υπερ των τραπεζών; (έχει και από εκεί άλλα τυχερά;) Αυτοί είναι οι Έλληνες (αν είναι Έλληνες και δεν είναι άλλη ράτσα) που πρέπει να κυνηγάμε με γιαούρτια και όχι μόνο.

  2. ζαπ-ζαπ avatar
    ζαπ-ζαπ 30/11/2010 23:03:33

    να μουν απο μία μεριά να δω τον Μπόμπολο να τρέχει...

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ ζαπ-ζαπ 01/12/2010 10:19:31

      Τον Μπόμπολο όχι, τον Σόμπολο ίσως... ;)

  3. O Mimikos o Giatros avatar
    O Mimikos o Giatros 30/11/2010 23:13:19

    Σας πιάσανε στον ύπνο η ''Κοιμήσου αγγελούδι μου, παιδί μου νάνι, νάνι Να μεγαλώσεις γρήγορα σαν το ψηλό πλατάνι. Να γίνεις άντρας στο κορμί και στο μυαλό. Για να 'σαι πάντα μες στον δρόμο τον καλό ...'',μα τώρα πήρατε χαμπάρι τους Ελληνας "εκδοτας" χαχαχα? Καλά ξυπνητούρια και χαιρετα μου τον πλάτανο .

  4. man8os avatar
    man8os 30/11/2010 23:29:20

    Φακτορα,
    Με τους Καψηδες τι θα γινει?

  5. Στέργιος avatar
    Στέργιος 01/12/2010 01:10:46

    Μίλησε κανείς από τους απεργούς δημοσιογράφους για την ανελευθερία τής ελληνικής δημοσιογραφίας; Η Ελλάδα κατατάσσεται στην 75η θέση ανάμεσα σε 150 χώρες όσον αφορά την ελευθερία τού τύπου, επειδή οι δημοσιογράφοι μας είναι ως τα μπούνια διαπλεκόμενοι με μεγαλοεργολάβους και πολιτικούς.

  6. NTINOS avatar
    NTINOS 01/12/2010 01:34:07

    Δεν καταλαβαινω τον θόρυβο για τους απολυμένους δημοσιογράφους.
    Ποιον υπηρετουσαν αυτοί οι κυριοι μεχρι σημερα και απο που αντλούσαν μισθους και μπόνους.
    Ποιους υποστηρίζαν με το αξημιωτο και ποιους δουλευαν τόσα χρόνια για τα επιτεύγματα των Σημητηδων και των Τσουκάτων.
    Τωρα ήρθε η ωρα,δεν σας απολυουν οι εργοδότες σας κυριοι ΕΜΕΙΣ σας απολυουμε οπως θα απολυσουμε και τους ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ σας που τρέχαν με τσουβάλια γεμάτα χαρτονομισματα στην Ευρωπη ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥς ΜΕ 7 ΜΗΔΕΝΙΚΑ.

    • pizza avatar
      pizza @ NTINOS 01/12/2010 04:44:46

      Πεστα χρυσοστωμε.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ NTINOS 01/12/2010 10:20:46

      >ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥς ΜΕ 7 ΜΗΔΕΝΙΚΑ

      Ευκαιρία να τους κάνουμε σκέτα μηδενικά...

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ NTINOS 01/12/2010 10:56:47

      Συμπληρώνω το σκεπτικό τού Ντίνου... και ποια τσουτσέκια 22-23 χρονών έγραφαν εγκωμιαστικά ρεπορτάζ για την πέστροφα από τα ορεινά τής Ιαπωνίας με αφρό χαβιαριού που έτρωγαν στα σούπερ-ντούπερ εστιατόρια των Βορείων Προαστίων πληρώνοντας 100-120 ευρώ το κεφάλι, όταν στην πραγματική Ελλάδα έκλεινε το ένα μαγαζί μετά το άλλο από την κρίση;
      Θα μου πείτε, δεν είναι όλοι οι δημοσιογράφοι έτσι. Σύμφωνοι, δεν είναι, αλλά κι αυτοί που δεν είναι, πού ήταν η αντίδρασή τους όταν έγιναν ΡΟΜΠΑ ως κλάδος τότε με τη συναισθηματική περιγραφή τής συνάντησης Καραμανλή-Ερντογάν στα εγκαίνια τού Μουσείου τής Ακρόπολης, μια συνάντηση που δεν έγινε ποτέ;

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ NTINOS 01/12/2010 11:37:08

      NTINO το σχόλιο σου είναι εντελώς άκυρο.
      Με την ίδια λογική δεν πρέπει να δείξουμε καμιά συμπάθεια στους απολυμένους του τραπεζικού τομέα για οι μεγαλοτραπεζίτες πίνουν το αίμα του λαού, στους απολυμένους των εμπορικών καταστημάτων, γιατί οι μεγαλέμποροι αισχροκερδούν δουλεύοντας με υπερκέρδος, στους απολυμένους των σουπερμάρκετ γιατί οι ιδιοκτήτες τους συνεργάζονται με τα διάφορα καρτέλ προμηθευτών και πάει λέγοντας.
      Η αρχή της συλλογικής ευθύνης είναι κατεξοχήν ισοπεδωτική και φασιστική αντίληψη.
      Πριν αρχίσουμε να γράφουμε κάποια άποψη ας παιδεύουμε λίγο περισσότερο το μυαλουδάκι μας.
      Εκτός κι αν είσαι φαν του Πάγκαλου και των θέσεων του τύπου ότι όλοι μαζί τα φάγαμε, οπότε μετά συζητάμε σε άλλη βάση.

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ Κάποιος 01/12/2010 12:48:58

        Αγαπητέ κάποιε,

        Διαφωνώ με τη θέση σου και να γιατί:

        Οι δημοσιογράφοι αποτελούν την 4η εξουσία, όπως και οι ίδιοι αρέσκονταν να αυτοχαρακτηρίζονται. Ο έλεγχος της εξουσίας είναι ο προοορισμός των δημοσιογράφων και όχι ο συναγελασμός μαζί της. Η αντιπαραβολή με π.χ. τους εργαζόμενους στα σούπερ μάρκετ είναι παντελώς άστοχη γιατί οι εργαζόμενοι βρίσκονται εκεί για να εργάζονται (ή για να γίνονται αντικείμενα εκμετάλλευσης αν θες) ΚΑΙ ΟΧΙ για να ελέγχουν τους ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ !!!

        Θα συμφωνήσω όμως μαζί σου ότι το τσουβάλιασμα όλων των δημοσιογράφων δεν είναι σωστό.

        Για μένα, και εδώ νομίζω θα συμφωνήσουμε, το πρόβλημα ξεκινά από τη μετατροπή των "εφημερίδων των δημοσιογράφων" σε "εφημερίδες των επιχειρηματιών". Τέλος, στη βάση του προβλήματος βρίσκεται επίσης, η ανεξέλεγκτη ιδιωτική τηλεόραση και η διαπλοκή των ιδιοκτητών της, με την ανοχή - συνενοχή της Ευρ. Ενωσης, που σε μία ξεκάθαρα αντιδημοκρατική - φασιστική - επικίνδυνη - ανελεύθερη - κατεδαφιστική - υποταγμένη πολιτική, απαγορεύει τον (πραγματικό) έλεγχο του μετοχολογίου των ΜΜΕ καθώς και το ποιος μπορεί να έχει στην ιδιοκτησία του την ΔΗΜΟΣΙΑ περιουσία των ραδιοσυχνοτήτων.

        Για μένα πρόκειται για την πιο τρανταχτή απόδειξη για το τι σημαίνει ΠΛΕΟΝ "Ευρωπαϊκή Ενωση".

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Α.Κ. 01/12/2010 13:46:18

          Η κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων κατά βάση πλήττει τους χαμηλόμισθους και όχι τους υψηλόμισθους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα που ούτως ή άλλως οι μισθοί τους είναι πολύ υψηλότεροι από αυτούς των συλλογικών συμβάσεων.
          Ενας λοιπόν δημοσιογράφος που αμείβεται με τον ελάχιστο μισθό (που αποτελεί την πλειοψηφία) και αναγκάζεται να τρέχει να καλύψει λοιμούς,σεισμούς,καταιγίδες και καταποντισμούς για να πληρώσει το νοίκι και τους λογαριασμούς του, δεν μπορεί να κρίνεται ως συνένοχος του Καψή,της Τρέμη, του Λιάγκα,του Σόμπολου,του Παπαδημητρίου κτλ.
          Γιατί είναι πολύ διαφορετικό να συμβιβάζεται κάποιος από βιοποριστική ανάγκη και διαφορετικό αν το κάνει για προσωπικό πλουτισμό ή για επαγγελματική φιλοδοξία.

          • Α.Κ. avatar
            Α.Κ. @ Κάποιος 01/12/2010 14:14:20

            Αγαπητέ κάποιε

            Συμφωνώ. Κανένα σχόλιο για όλα τα υπόλοιπα;

          • lampros avatar
            lampros @ Κάποιος 01/12/2010 15:29:15

            Γιατί είναι πολύ διαφορετικό να συμβιβάζεται κάποιος από βιοποριστική ανάγκη και διαφορετικό αν το κάνει για προσωπικό πλουτισμό ή για επαγγελματική φιλοδοξία.

            Παιδιά, οι περισσότεροι δημοσιογράφοι δεν κάνουν πολιτικό ρεπορτάζ, ούτε γράφουν επιφυλλίδες.

            Τι σχέση έχει ο άλλος που καλύπτει ειδήσεις π.χ. «ληστεία στο Παγκράτι» ―και παίρνει 700 ευρώ το μήνα― με τα λαμόγια δημοσιογράφους «γραφεία τύπου»;

            Οι πρώτοι απολύονται και χάνουν το μισθό τους, όχι οι διαπλεκόμενοι...

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Α.Κ. 01/12/2010 18:17:03

          Στα υπόλοιπα Α.Κ. συμφωνώ!

  7. Asterix13 avatar
    Asterix13 01/12/2010 04:22:29

    Και να μη ξεχάσουμε κάτι δημοσιογράφους που διετέλεσαν και κάποιους που διατελούν και σύμβουλοι υπουργών/υφυπουργών, ασχέτως αν δεν έχουν την παραμικρή σχέση και ιδέα με το αντικείμενο εργασίας του υπουργείου. Παρ' όλ' αυτά, τα τσεπώνουν τα ευρώπουλα. Και μετά ο ΓΑΠ μας μιλάει για αξιοκρατία και opengov.gr. Τώρα που μέτρησε τους δημοσίους υπαλλήλους, δεν κάθεται να μετρήσει και τους συμβούλους τους δικούς του και της παρέας του; Αλλά επειδή δεν πρόκειται να κάψει τον εαυτό του, Φάκτορα μπορείς να μας βρεις τα στοιχεία; Ήδη ξέρουμε 1-2 δημοσιογράφους που είναι σύμβουλοι υπουργών.

  8. aengus avatar
    aengus 01/12/2010 06:43:39

    «Αλήτες - ρουφιάνοι - ΔουΝουΤογράφοι»!
    ….
    «Μια πρόσθετη υπηρεσία η οποία μας ζητήθηκε κάποια στιγμή που οι εκπρόσωποι της τρόικας - μετά την υπογραφή του μνημονίου - θέλησαν να επικοινωνήσουν με τα Μέσα Ενημέρωσης, ήταν να μας αναθέσουν να πάρουμε τηλέφωνα κάποιους δημοσιογράφους και να τους πούμε να πάνε την τάδε ώρα στη "Μεγάλη Βρετάνια" για να τους μιλήσουν οι άνθρωποι του ΔΝΤ».
    *
    Πρόκειται για απάντηση που δόθηκε κατά την εξέταση μάρτυρα στην Εξεταστική για τη «Ζήμενς» τον περασμένο Ιούνη. Η τοποθέτηση αυτή και οι συζητήσεις που ακολούθησαν (για την παροχή υπηρεσιών, από εταιρείες δημοσίων σχέσεων και από δημοσιογράφους, ώστε το ΔΝΤ να «επικοινωνήσει» τα μηνύματά του στον ελληνικό λαό) έδωσαν την ευκαιρία σε ορισμένους να καμώνονται ότι... «έπεσαν από τα σύννεφα».
    *
    Οπως είχαμε σημειώσει και τότε, ας υποδύονται τους «έκπληκτους» όσο θέλουν. Η πραγματικότητα είναι πως «από τα σύννεφα πέφτουν» μόνο αυτοί που τους αρέσει να προσποιούνται ότι «ζουν στα σύννεφα».
    Εμείς οι υπόλοιποι, παρακολουθώντας στα ΜΜΕ, από το Σάββατο και μετά, αυτόν τον ανελέητο κατακλυσμό «ευτυχίας», επειδή λόγω «επιμήκυνσης» το ΔΝΤ δε θα μείνει στην Ελλάδα τρία, αλλά ...δεκατρία χρόνια, επαναβεβαιώσαμε ότι πατάμε σταθερά στο έδαφος. Και έτσι μπορούμε να βλέπουμε πεντακάθαρα όλα αυτά τα γυμνοσαλιαγκάκια που από τα στασίδια της ηλεκτρονικής λοβοτομής έχουν αναλάβει (με ή χωρίς επαφές με το ΔΝΤ) να λερώνουν την έννοια της αλήθειας και να μαγαρίζουν τη δημοσιογραφία καθιστώντας την τσανακογλείφτη της κυβέρνησης και της τρόικας.
    -------
    Νίκος Μπογιόπουλος -30/11/10

    • Misha avatar
      Misha @ aengus 01/12/2010 13:40:27

      Ο λόγος του Μπογιόπουλου είναι βάλσαμο τούτες τις μαύρες μέρες.

  9. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 01/12/2010 07:56:30

    Συγχωρήστε με αλλά δεν συγκινούμαι διόλου. Δεν πείθομαι με τίποτα, για τίποτε.

  10. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 01/12/2010 10:18:05

    "Nα ξαναγίνει η δημοσιογραφία όπλο στα χέρια του λαού . Η δημοσιογραφία δεν είναι εμπόρευμα. Οι δημοσιογράφοι πρέπει να είναι υπηρέτες των συμφερόντων του λαού".

    Πότε ήταν άραγε ; Και, τέλος πάντων, η εικόνα δημοσιογράφων με κόκκινες σημαίες, είναι άν μή τι άλλο παράξενη. Όσο για τον αριστερό και ψευτοεπαναστατικό λυρισμό... άστα καλύτερα - κανείς εδω μέσα φίλοι μου δέν πιστεύει οτι οι δημοσιογράφοι του Ριζοσπάστη π.χ. δέν έχουν εργοδότη και είναι απλά "υπηρέτες των συμφερόντων του λαού" ! Εκτός άν κάποιοι έχουν θρησκευτικές ή χίπικες ιδεοληψίες περι δημοσιογράφων - υπηρετών της αλήθειας, ιατρών - ιεραποστόλων, δασκάλων - λειτουργών και άλλες μπούρδες που μέσα τους μεγαλώσαμε.

    Άς γράφουν τουλάχιστον χωρίς λάθη συντακτικά κι ορθογραφικά - τα υπόλοιπα μεγαλόστομα δέν τα χάφτει κανένας. Υπηρέτες θα είναι έτσι κι αλλιώς, και η γνώμη τους και η "αλήθεια" τους θα ταυτίζεται με την αλήθεια του εργοδότη τους. Άν θέλει κανείς να γίνει ρομαντικός, άς αγοράσει καλύτερα ένα μπουκέτο χρυσάνθεμα και να διαβάσει λίγους στίχους.

    • aengus avatar
      aengus @ τσώφλι πασατέμπου 01/12/2010 11:42:51

      @τσώφλι

      Δεν είμαστε όλοι τσόφλια, εμπέδωσέ το αυτό. Και μάθε τουλάχιστον να γράφεις το «νικ» σου σωστά («ΤΣΟΦΛΙ») ---μετά κάνεις μαθήματα σε άλλους. Με όλη την εκτίμηση.

      • τσώφλι πασατέμπου avatar
        τσώφλι πασατέμπου @ aengus 01/12/2010 12:10:33

        Φίλε αενγκους, το "τσώφλι" προέρχεται απο το "εξώφλοιον" των αρχαίων. Άστα, ψιλά γράμματα για σένα... Για να λές τόσο εύκολα και "αγγλισιές", όπως το "νίκ" - χάθηκε μωρέ το ψευδώνυμο ; (ξέρεις τί σημαίνει, έ ; )

        • aengus avatar
          aengus @ τσώφλι πασατέμπου 01/12/2010 12:36:09

          @τσόφλι

          Αγαπητέ μου, δεν μιλώ παρά για ορθή γραφή.
          Όσο για το «νικ», ασφαλώς και θα προτιμούσα να πω «ψευδώνυμο», αλλά η χρήση «αγγλισιών» (της ξετσίπωτης αγγλικούρας) εδώ είναι τόσο συχνή ώστε (λόγω και της …ώριμης ηλικίας μου) αμφιβάλλω αν θα γινόμουν κατανοητός. Όσο για το «Άστα, ψιλά γράμματα για σένα», μάθε να μην είσαι αγενής, εγκατάλειψε τον άκρατο εξυπνακισμό τού συρμού, τον ιδεολογικό και λεκτικό τραμπουκισμό, και να μην υποτιμάς βάναυσα έναν συνομιλητή που δεν γνωρίζεις ούτε κατ΄όψιν. Δεν σου ζητάει κανείς να εγκαταλείψεις τις πολιτικές πεποιθήσεις σου βέβαια…

          Έστειλα ένα ξένο κείμενο, που κατά τη γνώμη μου λέει αλήθειες. Εσύ το θεώρησες σωστό, αντί να κρίνεις το κείμενο, να περιλούσεις τον ιδεολογικό φορέα του με αμετροέπειες «και άλλες μπούρδες». Δικό σου θέμα. Εσένα χαρακτηρίζει.

          Τέλος πάντων. Η ζωή είναι μικρή.

          Φρόντισέ την.

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ aengus 01/12/2010 12:43:13

            Μπογιόπουλος τα σπάει, όπως πάντα. Αλλά χαζός και αυτός. Δεν είχε μυαλό τη δεκαετία του '90 τότε που δεξιοί και αριστεροί αδελφώνονταν κάτω από τον εθνικό στόχο του Μάαστριχ και της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, να πάει σε καμια mainstream εφημερίδα και τώρα να έχει 5 σπίτια σαν το Ρουσόπουλο ή βίλα με τελεφερίκ σαν τον Χατζηνικολάου.

          • παγωτατζής avatar
            παγωτατζής @ aengus 01/12/2010 12:59:58

            @ aengus ,@ Maximilien
            Παλληκάρια ,μόλις κάποιος αναφέρει κάτι επιβαρυντικό εναντίον αρθρογραφίας του Ριζοσπάστη,π*δάτε σαν να σας πατούν τόν κάλλο.Καλά κάνετε.Ετσι στηρίζετε τό ΚΟΜΜΑ ΣΑΣ.
            Δηλαδή ο Ριζοσπαστης και οι αρθρογράφοι του είναι θέσφατο;
            Τίς συμπεριφορές σας αυτές σχολιάζει και τό τσώφλι.Φυσιολογικό.
            Εχετε αντίθετες ιδέες.
            Τό αλάθητο ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ όμως....

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ aengus 01/12/2010 13:15:40

            Ποια συμπεριφορά; Ο Ριζοσπάστης έχει κάτω από τον τίτλο του φαρδιά πλατιά την εξής φράση: "όργανο της κεντρικής επιτροπής του κομμουνιστικού κόμματος Ελλάδας". Δεν παριστάνει ούτε τον αντικειμενικό -όπως τα ΝΕΑ του ΠΑΣΟΚ ή Απογευματινή ή ο Αδέσμευτος της ΝΔ ούτε τον δήθεν ψυχρό εκτιμητή των γεγονότων. Οι αρχισυντάκτες του δεν τρώνε γεύματα εργασίας με τους προέδρους του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, ούτε παίρνουν εργολαβίες κατασκευαστικά έργα, ούτε βέβαια κρύβουν τις απόψεις του και την φιλοσοφία τους πίσω από επικοινωνιακά ξεφτίδια. Από αυτή την άποψη, εκείνο που κάνουν είναι να προβάλλουν την δική τους θέαση των πραγμάτων αντιμετωπίζοντας ολόκληρο τον φιλομνημονιακό ορυμαγδό που άγγιξε τα όρια παραληρήματος και υστερίας με δημοσιογράφους να ζητούν κήρυξη έκτακτης ανάγκης και παρανομία πολιτικών κομμάτων. Αυτό είναι το αλάθητο που θα φάμε όλοι μας στη μάπα σε λίγο και θα το φυσάμε και δεν θα κρυώνει.

          • aengus avatar
            aengus @ aengus 01/12/2010 13:29:47

            @παγωτατζής

            Διάβασε καλέ μου άνθρωπε τί γράφω: « Έστειλα ένα ξένο κείμενο, που κατά τη γνώμη μου λέει αλήθειες. Εσύ το θεώρησες σωστό, αντί να κρίνεις το κείμενο, να περιλούσεις τον ιδεολογικό φορέα του με αμετροέπειες “και άλλες μπούρδες”.»

            Όχι, ο Ριζοσπαστης και οι αρθρογράφοι του ΔΕΝ είναι θέσφατο! Έθεσα το κείμενο στην κρίση των αναγνωστών –ένα κείμενο που «κατά τη γνώμη μου λέει αλήθειες.»
            Είδες καμιά αναφορά σε αλάθητο;
            Ποιες συμπεριφορές λοιπόν σχολιάζει το τσόφλι;
            Τέλος πάντων, δικός του λογαριασμός.

            ΥΓ.: Μας αποκαλείς «παλληκάρια»! Δεν ξέρω για τον Maximilien, ωστόσο εγώ δεν εμπίπτω σε κανέναν πιθανό ορισμό της λέξεως. Ευχαριστώ πάντως ;)

          • τσώφλι πασατέμπου avatar
            τσώφλι πασατέμπου @ aengus 01/12/2010 13:30:37

            ...ενώ εσύ μου φέρθηκες ευγενικά ! Γιά ξαναδιάβασε τί μού'συρες !

            Κι αφού είσαι σε ώριμη ηλικία, αγαπητέ, πρέπει να την αντέχεις την ειρωνεία. Και να μήν την ανταποδίδεις με μπουνιές.

            Όσο για τη ζωή... δέν πιστεύω να μου εύχεσαι κάτι, έ ;

          • παγωτατζής avatar
            παγωτατζής @ aengus 01/12/2010 14:06:00

            @ Aengus

            " Δεν συμφωνώ με την άποψή σου αλλά θα υπερασπιστώ μεχρι θανάτου, τό δικαίωμά σου να την εκφράζεις "
            Βολταίρος

            Για μένα όποιος πληρεί τόν παραπάνω ορισμό ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ!!
            Από πάσης απόψεως......

          • aengus avatar
            aengus @ aengus 01/12/2010 16:16:06

            @τσόφλι (άντε και τσώφλι) πασατέμπου

            Σου εύχομαι να φροντίζεις τη ζωή, τη δική σου και των άλλων, γιατί είναι μικρή και πολύτιμη.
            Αυτή τη στιγμή που εσύ κάνεις αντιπολίτευση στο …..ΚΚΕ (και εγώ σου απαντάω) εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι, ιδίως νέοι, εξανδραποδίζονται. Δεν σου το εύχομαι, αλλά αύριο-μεθαύριο μπορεί να είσαι κι εσύ ανάμεσα σ΄ αυτούς, ή το παιδί σου. Εγώ θα είμαι στο δρόμο για να προστατεύσω με τις μικρές μου δυνάμεις αυτές τις ζωές, να τις φροντίσω. Όχι από γενναιότητα ούτε από κομματικό καθήκον (αφού δεν είμαι μέλος) αλλά από αξιοπρέπεια και πίστη στην αξία της σύντομης ζωής των ανθρώπων.
            Αυτό το νόημα έχει το «φρόντισε» τη ζωή σου. Ασφαλώς για τον εαυτό σου εσύ ξέρεις καλύτερα.
            Επίτρεψε μου όμως να σου πω, ως μεγαλύτερος, μια ιρλανδέζικη ρήση: «Από όνειρα και κόκκαλα είμαστε καμωμένοι». Χωρίς όνειρα, μένουν τα κόκκαλα. Η καλλιέργεια ονείρων, έστω και ουτοπικών, είναι απαραίτητη για τη συνέχεια της όρθιας ζωής. Η φροντίδα της ζωής έχει να κάνει και με τα όνειρα. Όχι απαραίτητα με τα δικά μου.
            Αλλά το «Πότε ήταν άραγε ;» (δλδ ποτέ), δεν είναι απάντηση στο «Οι δημοσιογράφοι πρέπει να είναι υπηρέτες των συμφερόντων του λαού”.
            Φρόντισε τη ζωή σου λοιπόν, αμφισβητώντας το φασισμό του «πραγματικού» ή του «ρεαλιστικού» που προκατασκευάζουν άλλοι, άνθρωποι με δειλή ανάσα, για σένα και για μένα.
            Φιλικά

          • τσώφλι πασατέμπου avatar
            τσώφλι πασατέμπου @ aengus 01/12/2010 21:45:34

            Ενγκους, φαίνεσαι καλό παιδί !

            Και προ πάντων αυθεντικός. Σου σφίγγω το χέρι.

            Λές οτι είσαι μεγάλος. Το ίδιο κι εγώ, φίλε. Είναι αργά και για τους δυό για ν'αλλάξουμε μυαλά...

          • aengus avatar
            aengus @ aengus 02/12/2010 06:37:22

            Κι εγώ!
            Σημασία έχει να μπορούμε να μιλάμε….. Αλλιώς, ας είναι ελαφρύ το ΠΑΣΟΚ που θα μας σκεπάσει :) --όλους!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ τσώφλι πασατέμπου 01/12/2010 12:40:43

      + 1000

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Προφήτης 01/12/2010 12:41:57

        Για τον "τσώφλι" και το αρχικό του σχόλιο για ρομαντισμούς και μπουκέτα.
        Ποτέ δεν υπήρξε δημοσιογραφία για το λαό.

    • lampros avatar
      lampros @ τσώφλι πασατέμπου 01/12/2010 15:34:32

      Πότε ήταν άραγε ;

      Πάμπολλες φορές στην ιστορία του. Ψάξε, μάθε.

      Όσο για τον αριστερό και ψευτοεπαναστατικό λυρισμό… άστα καλύτερα – κανείς εδω μέσα φίλοι μου δέν πιστεύει οτι οι δημοσιογράφοι του Ριζοσπάστη π.χ. δέν έχουν εργοδότη και είναι απλά “υπηρέτες των συμφερόντων του λαού” !

      Για το άρθρο έχεις να πείς τίποτα συγκεκριμένο ―ή να αρκεστούμε στην έκθεση ιδεών;

  11. Max Stirner avatar
    Max Stirner 01/12/2010 10:29:57

    Αυτός στο κέντρο της φωτογραφίας ποιος είναι? Γιατί του μουτζουρώσατε το πρόσωπο?

  12. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 01/12/2010 10:46:52

    http://vimeo.com/17340566

  13. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 01/12/2010 10:54:32

    Πείτε μου στ αλήθεια συναναγνώστες αν πιστεύετε ότι απολύθηκαν από το Σκάι η Σία Κοσιώνη, ο Μπάμπης Παπαδημητρίου ή ο Άρης Πορτοσάλτε... Κανείς δεν πρέπει να επιχαίρει για απολύσεις,επειδή έτσι απλά, παίζουμε άθελά μας το παιχνίδι των νεοεποχίτικων καθαρμάτων. Και να θυμόμαστε όλοι μας την παροιμία για το σπίτι του γείτονα... Πρέπει να είμαστε έτοιμοι,με τη μάνικα και τους κουβάδες στο χέρι.

    • Misha avatar
      Misha @ ΙΩΝΑΣ 01/12/2010 13:39:28

      Η Σία κι ο Μπάμπης κι ο Αρης δεν θα απολυθούν.
      Κι αν απολυθούν , θα βρεθεί κάποιος που εκτιμά το ταλέντο τους στην κατά παραγγελία σιελόρροια .
      Την Ελληνοφρένεια, τον Κουφόπουλο ή τον Χατζηστεφάνου δεν τους βλέπω καλά.

  14. βαγόνι avatar
    βαγόνι 01/12/2010 11:04:43

    Μήν ισοπεδώνετε....σ'αυτά τα ελληνικά μμε υπάρχει,ακόμη,
    καλός κόσμος....παιδιά συγκροτημένα που δεν εκτελούν
    παραγγελιές....που επιμένουν σε συνέπεια και ακεραιότητα...
    ψάξτε σε κάποια άρτια ρεπορτάζ, στα διεθνή,σε επιλεκτική
    αρθρογραφία και ειδικές εκπομπές....ναι,είναι μειοψηφία....!
    οι πολλοί διεκπεραιώνουν και συμβιβάζονται, οι "επιλεγμένοι"
    των συμφερόντων-μικρών και μεγάλων-εκτελούν ανενδοίαστα..,
    ....οι λίγοι όμως υπάρχουν ακόμη....δεν ζητούν τίποτε,δεν
    προβάλλονται, δουλεύουν γιατί τους αρέσει.....όπως σ'όλες τις
    δουλειές, οι λίγοι συνιστούν το άλας της γής....προσοχή λοιπόν,
    είναι αυτοί που,αν ξηλωθούν τίποτε δεν θα μείνει όρθιο!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ βαγόνι 01/12/2010 12:43:21

      Μεστή και ακριβής περιγραφή της κατάστασης.

    • neotera avatar
      neotera @ βαγόνι 01/12/2010 13:52:42

      Αυτούς τους άξιους που αναφέρει κι ο Μίσα τους ψάχνουν να τους προσλάβουν με απώτερο σκοπό να τους αποδομήσουν ως προσωπικότητες και να φτιάξουν λινάτσες σαν τον ως άνω Μπάμπη, κάτι δηλαδή σαν αληθινά κοσμήματα ανάμεσα στα τόσα ψεύτικα που στολίζουν τους "νταβάδες" της Αλητ. Αν αυτοί αντισταθούν με όποιο τρόπο τους εξοντώνουν με αποδόμηση χαρακτήρα και απόλυση με ένταξη στις Μαύρες Λίστες. Μετά όσο και να προσπαθούν μοιάζει με σαδιστικό μαρτύριο κάθε προσπάθεια επανένταξης. Πρέπει να έχεις ισχυρή παρουσία και απασχόληση σε άλλο χώρο για να σκεφτούν να σε χρησιμοποιήσουν αλλού, φερειπείν ως άλλοθι (περίπτωση Δελαστίκ και συνοδοιπόρων).

  15. thanos avatar
    thanos 01/12/2010 11:11:43

    Είναι τρανό παράδειγμα ότι η προσφυγή στο ΔΝΤ και το μνημόνιο δημιουργήθηκαν για να περιοριστούν τα δικαιώματα και κυρίως οι αποδοχές των εργαζομένων και για να ΓΙΓΑΝΤΩΘΟΥΝ οι ΜΕΓΑΛΟΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ και μη μεγαλο - επιχειρηματίες.

  16. Tonia G avatar
    Tonia G 01/12/2010 11:12:36

    Άραγε τι πρέπει να γίνει για να ανοίξουν οι κρυφές λίστες μισθοδοσίας της ΟΕΟΑ "ΑΘΗΝΑ 2004" για να μάθει ο πολίτης όλους εκείνους τους "δημοσιογράφους" που πληρώνονταν επί 3-4 χρόνια κάθε μήνα (2000-2004) από την οργανωτική επιτροπή χωρίς να έχουν πατήσει ούτε μια μέρα για δουλειά...
    Εκεί να δει το μάτι σας ρεμούλα που έγινε.... Για να σταματήσουν οι "δημοσιογρα-φάρες" μας να εκβιάζουν για δήθεν καθυστερήσεις και άλλα, είχαν μπει από το 2000 και μετά ντουζίνες εξ αυτών στη μισθοδοσία του ΑΘΗΝΑ 2004 και ρούφαγαν από 1.500 εως 5.000 Ευρώ το μήνα έκαστος, ανάλογα με το βαθμό εκβιαστικής δύναμης που είχε. Επαναλαμβάνω χωρίς να πατάνε ποτέ στα γραφεία τους...
    Για να γίνει μια έρευνα, να ερωτηθούν οι τότε διευθυντές του 2004 στις διευθύνσεις Επικοινωνίας, Υπηρεσιών Τύπου και το Γραφείο Τύπου...

  17. fitsulas avatar
    fitsulas 01/12/2010 11:13:22

    Έχω από καιρό απορρίψει την ιδέα ότι η δημοσιογραφία είναι λειτούργημα που υπηρετεί την δημοκρατία. Το σύστημα υπηρετεί και οι δημοσιογράφοι είναι τα καρφιά στο φέρετρο του λαού. Λίγοτεροι δημοσιογράφοι, λιγότερα καρφιά στο φέρετρο των παιδιών μου.
    Θα 'θελα να είμαι απεναντί τους, την ώρα που κλαίνε σαν τις Μανιάτισσες, να ψήνω αρνιά και να χορεύω τσάμικα.
    Είναι όλοι πουλημένοι χαφιέδες. Ακόμα και αυτοί που δεν είναι, θα 'θελαν να είναι. Εν δυνάμει πουλημένοι χαφιέδες.
    Ας πουλήσουν τα παιδιά τους, ας βγάλουν στο κλαρί τις γυναίκες τους, δεν με απασχολεί καθόλου.

    • lampros avatar
      lampros @ fitsulas 01/12/2010 15:37:53

      Ας πουλήσουν τα παιδιά τους, ας βγάλουν στο κλαρί τις γυναίκες τους, δεν με απασχολεί καθόλου.

      Άντε, και στα δικά σου. Ανάλογα με την απασχολησή σου, μακάρι να κλείσει η επιχειρησή σου, να σε απολύσει ο εργοδότης σου ή το δημόσιο, να παραμείνεις άνεργος μέχρι να βρεθείς στους δρόμους, ή να μην σταυρώνεις πελάτη.

      Και τα παιδιά σου στα φανάρια.

  18. Nikitas avatar
    Nikitas 01/12/2010 11:17:52

    Σωστά. Δεν μπορώ να βάλω στην ίδια μοίρα τους χιλιάδες δημοσιογράφους που δουλεύουν για ψίχουλα, με τους λίγους χρυσοπληρωμένους τηλεαστέρες, συμβούλους υπουργείων/οργανισμών/πρεσβειών κλπ. Οι δεύτεροι δεν πρόκειται ποτέ να απολυθούν αλλά ακόμα και να απολυθούν, θα βρουν αλλού να συνεχίσουν τις εντεταλμένες υπηρεσίες τους.

  19. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 01/12/2010 11:34:43

    Ο τιτλος μου κανει ανεκδοτο !!
    Δηλ ο Κοντρα που τα λεει στα ισα κανει δημοσιογραφια οταν ο Κουρης βγαινει και λεει "αν ανοιξω το στομα μου θα πανε ολοι φυλακη!" ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ. Απλα στην συγκυρια μαθαινουμε και μια αληθεια.
    Δεν ελπιζω δε μη διαπλεκομενη Δημοσιογραφια EVER και πουθενα στον κοσμο!
    Οποιος εχει εξαρτηση απο τις κρατικες διαφημισεις και τα "εργα-προμηθειες" ειναι υπαλληλος της εκαστοτε κυβερνησης.

    Δεν υπαρχει ανεξαρτητη δημοσιογραφια και ουτε προκειτε. Μην ζουμε με ψευδαισθησεις.

    Φανταζοσαστε να εβγαινε ο Μπομπολας και να εκανε τη δηλψση του Κουρη? χαχαχαχαχααααααααα Σε αλλο Συμπαν ισως!

    ΠΠ

  20. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 01/12/2010 11:42:55

    Το βασικό προσόν για να προσληφθείς ως δημοσιογράφος, διοικητικός, στο μοντάζ κλπ ήταν ο "αριστερισμός" ,ο Μαρξισμός, το σύνθημα: ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά. Αυτή τη στιγμή όμως είμαστε μαζί τους ενάντια στο μεγάλο κεφάλαιο της αριστεράς (βαρώνων,τραπεζιτών,εργολάβων)

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 01/12/2010 11:53:11

      Ναι, πούροι "μαρξιστές" όλοι τους...

      • aengus avatar
        aengus @ Maximilien 01/12/2010 12:07:19

        Όπου «αριστερά» είναι το ακροδεξιό ΠΑΣΟΚ, φαντάζομαι.

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ Maximilien 01/12/2010 12:08:39

        Πράγματι, οι επιφανείς παρουσιαστές και
        διευθυντές -απο τον Παπαχελά ως τον Πρετεντέρη ,
        μέσω Τρέμη και Χατζηνικολάου, είναι όλοι τους
        ....διαπρεπείς Μαρξιστές! Το ίδιο και οι...επώνυμοι κεφαλαιούχοι,βαρώνοι και
        τραπεζίτες του ΠχΣύνορα!
        Είναι να μήν πάρει φόρα κανείς!

        • aengus avatar
          aengus @ βαγόνι 01/12/2010 12:11:27

          Τι; Το γελάς; Είναι κάτι μαρξισταράδες ο Γκαργκάνας, ο Προβόπουλος, ο Μπόπμολας…. :)

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ aengus 01/12/2010 12:14:57

            Μάρξ, Ένγκελς, Λένιν και μετά είναι ο Προβόπουλος. :D

          • O Mimikos o Giatros avatar
            O Mimikos o Giatros @ aengus 01/12/2010 13:48:16

            και ο παναγής ......μην το ξεχνας.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ βαγόνι 01/12/2010 12:13:46

          Ναι, αλλά οι περισσότεροι από αυτούς από το παλιό ΚΚΕ εσ και τον Ρήγα Φεραίο ξεκίνησαν. Αν βάλεις τα ονόματα των ανθρώπων που μας κυβερνούν και διαμορφώνουν την κοινή γνώμη, θα καταλήξεις στο συμπέρασμα ότι έχουμε κυβέρνηση ΚΚΕ Εσ.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ ΒΙΣ 01/12/2010 12:17:13

            Μου αρεσει που ο βλάκας εγώ στο σχολείο τα έβαζα με τους Κνίτες. Δεν είχα καταλάβει ότι οι Κνίτες ήταν απλά οι γραφικοί, oι άλλοι ήταν που πραγματικά διψούσαν για εξουσία. Και ήξεραν πώς να την πάρουν. Στο Πανεπιστήμιο τους κατάλαβα καλύτερα.

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ ΒΙΣ 01/12/2010 12:18:26

            Και το περίεργο (που δεν είναι καθόλου περιέργο βέβαια) ξέρεις ποιο είναι; Ότι το ΚΚΕ εσ. ενώ δεν κατάφερε ποτέ να γίνει κόμμα με εκλογική βάση, ανέδειξε όλες τις απεχθέστατες σοσιαλδημοκρατικές φιγούρες που πανευρωπαικώς και κυριάρχησε ιδεολογικά ως ιδεολογικός φερετζές μεγάλου τμήματος της ελίτ.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ ΒΙΣ 01/12/2010 12:26:14

            Η ένταξη ή η συνοδοιπορία με το ΚΚΕ εσ έγινε το διαβατήριο για να ανελιχθείς κοινωνικά και να έχεις κοινωνική αποδοχή. Οι ίδιοι αντιπαθούσαν βαθύτατα το ΠΑΣΟΚ, το θεωρούσαν τελείως τριτοκοσμικό και μπασκλασαρία, αλλά επί Σημίτη έσπευσαν να το πλαισιώσουν, επειδή μυρίστηκαν φαγητό και εξουσία.
            Δεν μου κάνει εντύπωση. Αφού είναι ιδεολογικά υλιστές, είναι φυσικό να επιδιώκουν με κάθε τρόπο την καλοπέρασή τους. Επιπλέον, έχουν και την ηλίθια εντύπωση οτι μόνοι αυτοί φέρνουν "ευρωπαϊκό αέρα" στην Ελλάδα, λες και η Ευρώπη σύμπασα ταυτίζεται με την ιδεολογία τους. Στο τέλος, έχουν καταλήξει κάτι γραφικοί μαραμένοι μαϊντανοί σαν τον Κουναλάκη, που φρόντισε όμως να διορίσει την κορούλα του στην "Καθημερινή" του επίσης παλιού εσωτερικάκια Παπαχελά. Μην τυχόν και χαθεί το "μετερίζι" (που λένε και οι παλαιο-αριστεροί) της ροζ προπαγάνδας.
            Οι του ΚΚΕ είναι στην πραγματικότητα περισσότερο ιδεαλιστές (όχι ότι και εκεί δεν υπάρχει η ιδιοτέλεια, αν κρίνω από κάτι μεγαλοπαράγοντες των "λιμενεργατών" που μόνο εργάτες δεν είναι...).

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ ΒΙΣ 01/12/2010 12:28:09

            ΒΙΣ έχεις μπερδέψει τον φιλοσοφικό υλισμό με την τρέχουσα σημασία του λεξικού.

          • aengus avatar
            aengus @ ΒΙΣ 01/12/2010 12:40:53

            @ΒΙΣ
            Το «συμπέρασμα ότι έχουμε κυβέρνηση ΚΚΕ Εσ.» δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα….

          • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
            ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ ΒΙΣ 01/12/2010 12:59:44

            @ΒΙΣ
            Οι αριστεροί περιμένουν να τους πει ο Χατζηνικολάου για τον ΜΑΡΞ και οι δεξιοί από την Αλέκα να κατηγορήσει τις τράπεζες!

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ ΒΙΣ 01/12/2010 13:13:19

            Ο φιλοσοφικός υλισμός από τον χυδαίο υλισμό της συμπεριφοράς συχνά δεν απέχουν πολύ, το λέω με την έννοια του αιτίου και του αιτιατού. Οταν ο αρχικός ιδεαλισμός κοπάσει, λόγω απογοήτευσης ή λόγω προσγείωσης στην πραγματικότητα, παραμένει το υλιστικό φιλοσοφικό υπόβαθρο για να κατευθύνει τη συμπεριφορά, ανεξέλεγκτα πλέον.
            Ο δυτικός μηδενισμός έχει πολλές όψεις και πολλές παραμέτρους.

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ ΒΙΣ 01/12/2010 13:23:25

            Δε θα συμφωνήσουμε σε αυτό. Ο όρος έχει να κάνει με την προτεραιότητα της ύλης στην μελέτη των φυσικών φαινομένων και όχι με την λατρεία των καταναλωτικών αγαθών ξέρω γω ή των υλικών απολαύσεων. Και αντίστοιχα ο ιδεαλισμός προκρίνει την Ιδέα σαν την πραγματική ουσία του κόσμου.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ ΒΙΣ 01/12/2010 13:26:01

            Ως "ιδεαλισμό" στο σχόλιό μου ανέφερα την ορμή για αλλαγή της κοινωνίας, κάτι που είναι σύμφυτο με την έννοια της Αριστεράς, δεν αναφερόμουν στην φιλοσοφία του Ιδεαλισμού.

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ ΒΙΣ 01/12/2010 13:28:29

            Α, δεν πρόσεξα ότι το είχε γράψει με μικρό το "ι".

        • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
          ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ βαγόνι 01/12/2010 12:53:47

          @βαγόνι
          Πουλώντας αριστερισμό κονομάνε όλοι τους!
          Ο δεξιότερος από αυτούς στην άποψη, είναι ο Αναγνωστάκης του mega. Στο φαϊ αλλάζει το πράγμα.πρώτα το cayenne.

  21. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 01/12/2010 12:04:54

    Ηρθε; Γιατί βλέπω τους κάποιους νταβάδες στην θέση τους;

  22. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 01/12/2010 12:11:47

    Εχουμε τον απλό, ανώνυμο δημοσιογράφο και έχουμε και τον μεγαλοδημοσιογράφο, που όπως σωστά είπε ο Σέργιος πιο πάνω, πληρώνεται για να κάνει δήθεν "ρεπορτάζ γευσιγνωσίας" σε πιασοκωλάδικα εστιατόρια, του πληρώνουν τα ταξίδια για δήθεν ρεπορτάζ (κατευθυνόμενα) στο εξωτερικό (βλέπε Γκαζμέντ Καπλάνι, που επειδή δεν υπάρχει "φιλελεύθερη Αριστερά" στην πατρίδα του, έσπευσε να τη βρει εδώ...), που κάνουν μαύρη νεοταξική προπαγάνδα, που θέλουν να διαμορφώσουν κοινή γνώμη, ενώ οι γνώσεις τους φτάνουν μέχρι το επίπεδο εγχειριδίου ιστορίας 6ης Δημοτικού, που το παίζουν φαν του μούλτι-κούλτι και κατήγοροι του "εθνικισμού" και του κοινωνικού "συντηρητισμού" (αλήθεια, πού τα βρήκαν αυτά τα δύο; εκτός και αν έψαξαν σε κανένα "κύκλο" για κυρήγματα σε γηραιές θρησκευόμενες κυρίες και αντιλήφθησαν εκεί τον κίνδυνο που απειλεί όλη την κοινωνία...).

    Δείτε όλη τη συντακτική ομάδα του "ΒΗΜΑgazino", αλλά και του "Κ" της "Καθημερινής της Κυριακής" (ειδικά το πρώτο). Ολοι - συγγνώμη αν αδικώ κάποιοιον - είναι αυτού του κλίματος. Ολοι τους! Ειδικά για το περιοδικο του "Βήματος" έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι αν δεν έχεις "πιστοποιητικό προοδευτικών κοινωνικών φρονημάτων" υπογεγραμμένο από τον Γκαζμέντ Καπλάνι και τον Σταύρο Θεοδωράκη δεν μπορείς να γράψεις εκεί μέσα...

    Δεν θα τους λυπόμουν αν έχαναν τη δουλειά τους, αλλά ξέρω ότι δεν θα χρειαστεί να φανώ τόσο κακεντρεχής. Δεν πρόκειται τέτοια μπουμπούκια να μείνουν άνεργοι. Οι κλίκες τους είναι πανίσχυρες.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 01/12/2010 12:15:01

      Και να μην ξεχνάμε, ΒΙΣ, και τα "τρίτου τύπου" κυκλώματα και στεγανά που τις τελευταίες δύο δεκαετίες είναι πλέον... προαπαιτούμενα για την εισδοχή στο "χώρο". Ρίξε μια ματιά στους "χαρούμενους" συντάκτες όλου αυτού του lifestyle τυπωμένου εσμού και θα καταλάβεις.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αυριανιστής 01/12/2010 12:19:24

        Δεν είναι απαραίτητο το "τρίτου τύπου" κύκλωμα. Η μαγική λέξη, γενικώς, είναι να κάνεις κρεβάτι. Με άντρες, με γυναίκες, με άντρες και γυναίκες, αδιάφορο. Όπου χρειαστείς. Αυτό είναι πασίγνωστο ότι ισχύει, τόσο στη δημοσιογραφία, όσο και στον χώρο του θεάτρου και του τραγουδιού.
        Ο Ψυχάρης δεν ήταν πάντοτε ραμολί, τί νομίζετε;

        • Misha avatar
          Misha @ ΒΙΣ 01/12/2010 13:48:46

          Παλιά ρετσέτα.
          Την είχε πει κι ο Χατζηδάκις σ΄εκείνη την μνημειώδη φράση του:
          «Για να πάς μπροστά πρέπει να είσαι ή κομμουνιστής ή ομοφυλόφιλος. Εγω δεν είμαι κομμουνιστής.»

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 01/12/2010 12:59:56

      Το περίεργο πάντως είναι ότι όλες αυτές οι στήλες για τα γκουρμέ εστιατόρια, τα τερψιλαρύγγια κρασιά και τους εξωτικούς προορισμούς για λίγους, ζουν και βασιλεύουν σε πείσμα (και ίσως και σε πρόκληση) της γενικότερης οικονομικής κατάστασης. Ειλικρινά απορώ που κυκλοφορούν ακόμα -και δεν έχουν κλείσει- περιοδικά όπως π.χ. το Passport της εθνομητρικής μας ταξιδεύτρας, ή διάφορα άλλα για τη διακόσμηση και τα λοιπά "εστέτ" ενδιαφέροντα. Ποιος αγοράζει; Μπορούν να συντηρηθούν από το ολιγάριθμο αγοραστικό κοινό τους; Ή μήπως η μασαμπούκα γίνεται "αλλιώς";

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αυριανιστής 01/12/2010 13:41:08

        Φυσικά, ο Σταύρος Θεοδωράκης είναι εστιάτορας. Επειδή έχει καταγωγή από την Κρήτη έφτιαξε και "γκουρμέ" πανάκριβο εστιατόριο, το "Αλάτσι" στο Χίλτον, με γνήσιες (;) κρητικές γεύσεις. Δεν ξέρω αν μαγειρεύει και ο ίδιος, θα σας γελάσω...
        Είχε πάει ένας γνωστός μου και έφυγε αγανακτισμένος με την απαράδεκτη σχέση ποιότητας-τιμών...

        Θεωρώ απόλυτο ευτελισμό του δημόσιου βίου να διαμορφώνουν την "ορθή" ιδεολογική γραμμή μία ομάδα 20 ατόμων (μήπως λέω πολλούς;), ευπορότατοι όλοι τους, διαπλεκόμενοι με τους πολιτικούς σε ανώτατο επίπεδο και όλοι να είναι της ίδιας και απαράλλαχτης ιδεολογικής γραμμής.

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ ΒΙΣ 01/12/2010 13:49:37

      Τώρα που βυθιζόμαστε στην απόλυτη εξαθλίωση, που πηδάνε οι άνθρωποι από τα παράθυρα, που μένουν στον δρόμο και χάνουν τα σπίτια τους, όλοι οι αστούληδες ευαίσθητοι αντιδογματικοί διανοητές δεν βρίσκουν ούτε μια κουβέντα παρηγοριάς και παραμυθίας των αναξιοπαθούντων, ούτε μια φωνή διαμαρτυρίας. Λούφαξαν οι "δημοκράτες". Η αρθρογραφία του Καπλάνι ασχολείται με τα πάντα εκτός από την οικονομική εξαχρείωση που απλώνεται παντού. Δεν συγκινείται η ευαισθητη ψυχή του από την παγκόσμια σκλαβιά που σιγά σιγά επιβάλλεται από τους αδηφάγους αυτού του κόσμου.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Maximilien 01/12/2010 13:53:18

        Αγαπητέ μου, δεν τον ξέρεις καλά τον Καπλάνι. Ρώτα και μένα που ξέρω κάτι παραπάνω...
        Ο άνθρωπος ήταν στην ομάδα υποστήριξης του Καμίνη και πριν την ψήφιση του λαθρονόμου έστελνε μέιλ σε φίλους και γνωστούς του (για να το προωθήσουν σε γνωστούς τους), ενώ την ίδια στιγμή η συμπατριώτες του στα Κάτω Πατήσια και τον Άγιο Παντελεήμονα στενάζουν κάτω από την αφροασιατική κατάληψη των συνοικιών. Αλλά ο κύριος Καπλάνι δεν ενδιαφέρεται ούτε για αυτούς (τους σνομπάρει), ούτε φυσικά μένει εκεί (αυτό εξυπακούεται).

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ ΒΙΣ 01/12/2010 13:57:24

          Όταν έφτασε στο ηλ. ταχυδρομείο μου το μέιλ του, από αφελή κοινό μας γνωστό, του έγραψα και εξέφρασα τη διαφωνία μου με το περιεχόμενό του. Εκείνος μου είπε (με το γνωστό δογματικό ύφος των ροζ αριστερών) ότι η Αθήνα έτσι και αλλιώς χάλια ήταν και δεν σας φταίνε οι λαθρομετανάστες από την Αφρική και την Ασία...
          Βλέπετε, ήξερε την Κυψέλη και την Πλατεία Αμερικής πριν από το 1990 ο "Γκάζι"(για τους φίλους)....

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ ΒΙΣ 01/12/2010 14:00:36

            Του χρειάζεται κάποια στιγμή να αναρτήσω τα μέιλ που ανταλλάξαμε στο διαδίκτυο, για να φανεί η εμπάθειά του και ο περίεργος ρόλος που παίζει ο κύριος αυτός...
            Στην Αλβανία, αν είχε εκφράσει αντίστοιχες απόψεις, θα τον είχαν κάνει, όχι άσπρο από το γιαούρτι, αλλά μαύρο από το ξύλο.

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ ΒΙΣ 01/12/2010 14:20:06

            Είναι έξυπνος όντως και παίζει μαεστρικά το παιχνίδι. Σε ένα άρθρο του για μια πορεία στην ΑΘήνα -αν θυμάμαι καλά- είχε σχολιάσει την παρουσία κάποιων αδέσποτων σκύλων που γαύγιζαν τους αστυνομικούς και ούτε λίγο ούτε πολύ είχε σκαρώσει μια παράλληλη εικόνα ναζήδων ξέρω γω φασιστών με τα σκυλιά τους όπως βλέπουμε στα φιλμ εποχής. Άρα ο παραλληλισμός είναι σαφής. Ο διαδηλωτής με τον Ναζί και ο αδέσποτος με τον στρατιωτικό σκύλο των Γερμανών. Και όλα αυτά με την καθάρια αθώα ματιά του καλλιτέχνη με την ευαίσθητη ψυχή.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ ΒΙΣ 01/12/2010 14:37:54

            @ Maximilien

            Ακόμα θυμάμαι μια εμετική "αγιογραφία", υπό τύπον "travelogue", που είχε κάνει στο μόρφωμα του μαφιοκοσόβου αμέσως μετά την ανακήρυξη της "ανεξαρτησίας" του.

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ ΒΙΣ 01/12/2010 14:42:21

            @ Maximilien

            Ακόμα θυμάμαι μια εμετική “αγιογραφία”, υπό τύπον “travelogue”, που είχε κάνει στο μόρφωμα του μαφιοκοσόβου αμέσως μετά την ανακήρυξη της “ανεξαρτησίας” του.

            Μα ναι, όλοι υπέρμαχοι της ελευθερίας γίνανε.

        • Maximilien avatar
          Maximilien @ ΒΙΣ 01/12/2010 14:00:11

          Ακριβώς, ευαίσθητες ψυχές των γραφείων και διανοητές των σαλονιών.

          • Maximilien avatar
            Maximilien @ Maximilien 01/12/2010 14:04:47

            Αυτά που τράβηξαν οι δικοί του από τον Χότζα δεν δικαιολογούν την χούντα που επιδιώκουν να επιβάλλουν οι "νικητές". Εξακολουθεί να μου αρέσει το στυλ γραφής του και η δουλειά που κάνει στα γράμματα αλλά η άποψή μου γιαυτό είναι ότι πρόκειται για έναν από τα πιο αντιδραστικά στοιχεία του συστήματος, βαθιά συντηρητικός και φανατικός υποστηρικτής της νεοφιλελεύθερης βαρβαρότητας.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Maximilien 01/12/2010 14:07:38

            Ο Καπλάνι ειναι έξυπνος, έχει ταλέντο, αλλά είναι αλαζόνας και υπερτιμημένος. Πολύ υπερτιμημένος. Προσωπική μου γνώμη.
            Ξέρω συμπατριώτες του που τράβηξαν τα πάνδεινα αυτοί και οι οικογένειές τους από το καθεστώς, αλλά δεν το εξαργύρωσαν. Αυτός δεν ξέρω αν έπαθε τίποτα, συνήθως οι μεταλλαγμένοι όπως αυτός είναι παλιοί εμβερχοτζικοί.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ ΒΙΣ 01/12/2010 14:32:43

          Έχεις δει τον Καπλάνι φωτογραφημένο μέσα στο σπίτι του; Φωτογραφήθηκε για κάποιο περιοδικό, και το σπίτι του (στο φόντο) φαινόταν σαν να είχαν βγει τα δωμάτια από φωτογραφίες... περιοδικού διακόσμησης!

          Αυτά για να μη νομίζουμε ότι οι πεμπτοφαλαγγίτες της νέας τάξης τα φτιάχνουν όλα με τον ιδρώτα του προσώπου τους...

      • hope avatar
        hope @ Maximilien 01/12/2010 13:55:01

        Ούτε απο το ΚΚΕ βλέπουμε ανταπόκριση.

  23. ataktos avatar
    ataktos 01/12/2010 13:39:54

    o Μίκης Θεοδωράκης ..και πάλι τα λέει ξανά .. στο λαό μας ... Εύγε του !!!

    • neotera avatar
      neotera @ ataktos 01/12/2010 13:59:07

      Τσίμπα φίλε ένα Μικυ Μάους πρωτομάστορα της "ελληνοτουρκικής φιλίας" στο Αιγαίο, να τον έχεις να υποδέχεται τον Ερντογάν, να καταγγέλει την Μέρκελ στο Μέγαρο που τον τιμά, να καπελώνει "ανεξάρτητους" ...
      Εμείς κρατάμε τα τραγούδια, τα συμφωνικά αλλού, εδώ δεν περνάνε.. ))

  24. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 01/12/2010 13:46:57

    ΣΤΗΝ ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΟΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΣΤΕΥΣΟΥΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΣΟΜΠΟΛΟΣ ,ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ???.ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΡΑΒΙΞΕ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥ????.ΤΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΝΕ???.ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΙ??.

    • ErnestoChe avatar
      ErnestoChe @ ΓΙΑΝΝΗΣ 01/12/2010 14:37:25

      Δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα. Περιμένετε τον Ιανουάριο και τότε τα ξαναλέμε. Ακόμα υπάρχουν πολλοί που σκέπτονται πως θα ξοδέψουν το ..."δώρο"! Τα καφέ ηταν χτές γεμάτα ενώ σε μικρή απόσταση "πολιορκείτο" η ΕΣΗΕΑ. To XAA "ανεβαίνει" αυτή τη στιγμή. Ανακουφιστήκαμε με την επιμήκυνση του χρέους. Οπως και με την επιμήκυνση του πέους που υπόσχονται διάφορα πορνοσάιτς, πρόκειται για χοντρή απάτη. Αν για 30 μέρες δεν κατεβαίνουν σ΄όλες τις μεγάλες πόλεις ΟΛΟΙ κάθε μέρα στις κεντρικές πλατείες να διαδηλώνουμε, καλύτερα να έχουμε ήδη - όσοι μπορούν - τα διαβατήρια για αποδημία. Αλλοιώς να συνηθίσουμε στο οτι θα πρέπει να ζούμε με 275 ευρώ το μήνα (κι αυτά όσοι θα τα παίρνουν). Αξιοι της τύχης μας.

  25. Greg avatar
    Greg 01/12/2010 14:48:29

    Ποιο το αίτημα των δημοσιογράφων;
    Να συνεχιστεί η υπόγεια χρηματοδότηση των μίντια ώστε να συνεχίσουν να υπάρχουν!

  26. Enzo avatar
    Enzo 01/12/2010 18:32:47

    οτι κλεινει , και οταν απολυεται κοσμος ειναι κακο για ολους μας και για ολη την κοινωνια, οποιοι και αν ειναι αυτοι.να το καταλαβετε ολοι σας αυτο

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ Enzo 01/12/2010 21:49:50

      Είσαι σίγουρος, φίλε ;

      Γιά σκέψου λίγο...

      • Enzo avatar
        Enzo @ τσώφλι πασατέμπου 01/12/2010 21:56:48

        σιγουροτατος. υπαρχουν οικογενειες απο πισω

  27. Enzo avatar
    Enzo 01/12/2010 21:56:10

    σιγουροτατος, εσυ πρεπει να το σκεφτεις καλυτερα.υπαρχουν οικογενειες απο πισω.

  28. Pikis avatar
    Pikis 02/12/2010 15:22:04

    "Σιγά μη κλάψω" που λέει και ο Αγγελάκας σε ένα τραγούδι του. Οι δημοσιογράφοι είναι μια από τις φάρες που μας δουλεύει μαζί με τους πολιτικούς και τους νταβατζήδες. Πριν 7 χρόνια μας έλεγαν "καταλληλότερο" τον πρίγκηπα της Ραφήνας. Μετά μας παρουσίασαν τον ΓΑΠ. Σε 2-3 χρόνια ο μεσσίας θα είναι ο Σαμαράς και πάει λέγοντας.
    Δημοσιογράφοι τύπου Κακαουνάκη, Τράγκα, Τρέμη, Χατζηνικολάου, Πρετεντέρη, Αναστασιάδη και Κώνστα έχουν κάνει τους Έλληνες να τρέμουν να βγουν από το σπίτι τους. Τρομολάγνοι και τυραννίσκοι που τρώνε τα ξεροκόμματα που τους πετάνε οι αφέντες τους. Ποιος παίρνει πλέον στα σοβαρά τις ειδήσεις και τις εφημερίδες; Το πάρτυ τέλειωσε και τώρα τρέχουμε. Κάποιος είπε να γίνει έλεγχος στον ΑΘΗΝΑ 2004 για τους δημοσιογράφους-φαντάσματα που ΕΜΕΙΣ πληρώσαμε. Επειδή την εποχή εκείνη είδα πολλά, θα εκπλαγείτε με το όργιο που επί 8 χρόνια γινότανε (1996-2004). Όχι μόνο από δημοσιοκάφρους αλλά και από άλλα "φυντάνια". Τότε ο κάθε "διευθυντής" που είχε κάποια σχέση με την Ολυμπιάδα βάφτιζε την γκόμενα του "υπεύθυνη επικοινωνίας" με μισθό άνω των 6.000 ευρώ και κάθε Σαββατοκύριακο αλωνίζανε την Ελλάδα και την Ευρώπη με ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΦΤΑ. Ένα απλό παράδειγμα είναι η πολυπληθείς αποστολή που είχε επισκεφτεί το ΣΙΔΝΕΥ για να δει πως είχαν οργανώσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες οι Αυστραλοί. Αν δείτε τη λυπητερή που πληρώσαμε εμείς οι βλάκες θα χαζέψετε.
    Στην Ελλάδα, τη χώρα του φραπέ και της επιδότησης, βγάζοντας ένα ΙΕΚ δημοσιογραφίας μπορείς να κατακτήσεις τον κόσμο!!! Τι Αμερική και γη της ευκαιρίας μου λέτε. Είμαστε πολύυυυυυυ μπροστά εμείς...

  29. ruddock avatar
    ruddock 09/12/2010 17:50:03

    Φίλε Pikis δεν είναι ακριβώς "ξεροκόμματα' αυτά που καρπώνονται γλοιώδεις φυσιογνωμίες τύπου Αναστασιάδη ή Πρετεντέρη,είναι κανονικά κομμάτια,εδώ είχε βουίξει τότε η πιάτσα με τον ....πως τον λέγανε μωρέ τον χοντρό με το μουστάκι και το DVD,το ξέχασα τελείως...και ο Θέμος ακόμη εκπομπές κάνει,και εκατομμύρια τσέπωσε και φυσικά,δεν τον άγγιξε κανείς.
    Και φαντάσου πόσες άλλες τέτοιες φάσεις έχουν συμβεί όλα αυτά τα χρόνια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.