Το τέλος της κρίσης πλησιάζει
20/03/2014 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το τέλος της κρίσης πλησιάζει

Ο ελληνικός λαός έχει περάσει πολλά και είναι απαισιόδοξος. Ωστόσο, βλέπει πλέον φως στο τούνελ. Βλέπει όραμα και ελπίδα.

Όλες οι ενδείξεις για την ελληνική οικονομία δείχνουν ότι το τέλος της κρίσης πλησιάζει. Μακροοικονομικοί και μικροοικονομικοί δείκτες επιβεβαιώνουν ότι η χώρα επανέρχεται σε τροχιά ανάπτυξης αλλά και ότι η Ελλάδα είναι πλέον ικανή να βγει στις αγορές και να ξεκινήσει ένα πρόγραμμα δανεισμού με λογικά επιτόκια.

1. Η έκδοση ομολόγου της Πειραιώς που μάζεψε 3 δισ. προσφορές ενώ ζητούσε 500 εκατ. ευρώ είναι στοιχείο της καλής εικόνας που εμφανίζει η οικονομία γενικότερα και της ανάκτησης της εμπιστοσύνης των αγορών.

2. Χθες το Reuters αναφέρει ότι η Ελλάδα θα βγει στις αγορές με έκδοση ομολόγου για έσοδα 2 δισ. ευρώ.

3. Όλα τα μεγάλα διεθνή μέσα ενημέρωσης είχαν αναφορές στην οριστικοποίηση της συμφωνίας με την τρόικα και μάλιστα δεν τσιγκουνεύτηκαν καθόλου τα καλά λόγια προς την Ελλάδα και την ελληνική κυβέρνηση.

4. Σημαντικές επιχειρήσεις από το εξωτερικό σε πρόσφατα report τους λένε ότι υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για μεγάλες επενδύσεις στην Ελλάδα, γεγονός που θα φέρει χρήμα στη χώρα και θα ανοίξει χιλιάδες θέσεις εργασίας.

5. Η Eurobank σε εβδομαδιαίο δελτίο της αναφέρει ότι το πρώτο τρίμηνο η ύφεση θα είναι 0,8% και θα μπούμε σε τροχιά ανάπτυξης από το γ’ τρίμηνο του έτους.

6. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος, η εξάρτηση των ελληνικών τραπεζών περιορίστηκε το Φεβρουάριο στα 68 δισ. ευρώ από 70,8 δισ. ευρώ που ήταν τον Ιανουάριο. Πιο αναλυτικά η ρευστότητα που παρείχε η ΕΚΤ μειώθηκε στα 59,4 δισ. ευρώ από 60,7 δισ. ευρώ, ενώ μέσω του μηχανισμού ELA οι τράπεζες δανείστηκαν 8,6 δισ. ευρώ από 10,1 δισ. ευρώ αντιστοίχως.

7. Για πρώτη φορά η χώρα έπειτα από πολλά χρόνια έχει πρωτογενές πλεόνασμα το οποίο δεν είναι «λογιστικό» όπως επέμεναν κάποιες άθλιες Κασσάνδρες αφού θα μοιραστεί στους πολίτες, θα δουν δηλαδή κάποια λεφτά έστω και λίγα σε σχέση με τις θυσίες τους.

8 Για πρώτη φορά οι δανειστές μας όχι μόνο έκαναν πίσω σε όλους τους παραλογισμούς τους, αλλά και δέχθηκαν τις ελληνικές θέσεις και «κόκκινες γραμμές».

Πολλές φορές λέμε ότι οι αριθμοί ευημερούν όταν οι άνθρωποι είναι δυστυχισμένοι. Και πράγματι έτσι είναι. Ο ελληνικός λαός έχει περάσει πολλά και είναι απαισιόδοξος. Ωστόσο, πλέον βλέπει φωςστο τούνελ. Βλέπει ελπίδα και όραμα. Βλέπει ότι η Ελλάδα μπορεί να τα καταφέρει. Κρατήθηκε όρθια, δεν κατέρρευσε και τώρα κάνει βήματα προόδου. Κι αν πρέπει να πιστέψουμε κάτι είναι αυτό που είπε ο κ. Σαμαράς. Ότι το 2020 θα έχει καλυφθεί όλο αυτό το χάος που προκλήθηκε την εποχή των μνημονίων.

Όλα τα παραπάνω είναι δείγματα ότι η τρόικα μας τελειώνει και πάει στον αγύριστο. Κίνδυνοι υπάρχουν πάντα και κανείς δεν πρέπει να εφησυχάζει. Αλλά όσοι δεν πιστεύουν στην πρόοδο της χώρας είναι μικρόψυχοι και κακοπροαίρετοι. Για να μην πούμε ότι είναι ανθέλληνες καθώς θέλουν την Ελλάδα υπόδουλη, γονατισμένη και παράκλητη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 20/03/2014 10:21:44

    Το πρωτογεννές πλεόνασμα είναι επιτυχία: τέλος στα ετήσια δανεικά για ανάγκες του Δημοσίου. 'Ομως, πρέπει κάθε χρόνο να μεγαλώνει. ΜΟΝΟ μέσα από Ανάπτυξη μπορεί να γίνει αυτό: είναι καιρός ο Πρόεδρος να σημάνει αναπτυξιακή πανστρατιά, κινητοποιώντας τον έλληνα μικρομεσαίο εξαγωγέα. Πώς; Με ΕΝΑ μέτρο: εκμηδενίζοντας για 3 χρόνια τους φόρους σε εξωστρεφείς (μικρές, μεσαίες, μεγάλες) επιχειρήσεις.

    • ευρωΧαμάλης avatar
      ευρωΧαμάλης @ Κόνδωρας 20/03/2014 10:28:14

      σωστός ο falcon

    • ΑΛΕΚΟΣ avatar
      ΑΛΕΚΟΣ @ Κόνδωρας 20/03/2014 10:47:53

      Eννοείς υποθέτω εκμηδένιση και του φορου εισοδήματος των ιδιοκτητών των ατομικών ανταγωνιστικών εξωστρεφών επιχειρήσεων. Διότι αν εγω έχω μια τέτοια οικογενειακή επιχείρηση που εξάγει πχ. μαρμελάδα και έχω κέρδη (με 4 ενήλικα μέλη στην οικογένεια) πχ. 100.000 ευρώ και πληρώνω τα 60.000 σε φόρο εισοδήματος+χαράτσια, είναι προτιμώτερο να διοριστώ στο δημόσιο προεκλογικά μάλιστα...

      • Κόνδωρας avatar
        Κόνδωρας @ ΑΛΕΚΟΣ 20/03/2014 14:46:41

        Ακριβώς έτσι! Για 3 χρόνια, όλα τα καθαρά κέρδη δικά σου. Τί θα τα κάνεις εσύ; Μα φυσικά, επανεπένδυση/επέκταση της μπίζνας σου, και τα υπόλοιπα θα γίνουν τζίρος στην Ελλάδα για να τονωθεί η αγορά.

        • gonzilaus avatar
          gonzilaus @ Κόνδωρας 20/03/2014 15:14:45

          Ας πιάσουμε τα πράγματα από την αρχή. Αν έχεις εξαγωγική οικογενειακή εταιρία και έχεις 100.000 ευρώ κέρδος σημαίνει ότι έχεις πληρώσει όλα σχεδόν τα έξοδα σου (ενοίκιο, φαί, καύσιμα, ξενοδοχεία, κινητά, λογαριασμούς που όλος τυχαίως το σπίτι που μένεις ανήκει στην εταιρία κλπ εκτός από εξόφθαλμα όπως φροντιστήρια), έχεις καλύψει και τους μισθούς σου και περισσεύουν και 100 χιλιάρικα. Αν τώρα επενδύσεις ή "επενδύσεις" τα λεφτά τότε δεν περισσεύει τίποτα. Αλλά ακόμα με τα χαράτσια και τους φόρους πες μου ποια δουλειά του δημοσίου σου αποταμιεύει 40 χιλιάρικα; Άντε γιατί κάποιοι έχετε χάσει τελείως το μέτρο. Σας διαβάζουν και ιδιωτικοί υπάλληλοι με 3 και 60

          • ACP avatar
            ACP @ gonzilaus 20/03/2014 19:28:04

            Δε νομίζω ότι εννοεί αυτό. Όταν λέμε κέρδος 100χιλ εννοείται ότι από αυτά θα πληρωθούν οι "μισθοί" της οικογένειας και όποιο άλλο ατομικό ή οικογενειακό ή επιχειρηματικό έξοδο. Μετά τους φόρους, τις εισφορές ασφάλισης κλπ μόνο ότι περισσεύει πάει πια για μη υποχρεωτικά έξοδα.
            Και ναι, είναι προφανές ότι αν για να βγάλεις καθαρό κέρδος πχ 10χιλιαδες (που τόσο χρειάζεται για μια στοιχειώδη αξιοπρέπεια) πρέπει να κόψεις το λαιμό σου να έχεις έσοδα 20 και 25χιλ σε καιρό κρίσης, χωρίς ρευστότητα κλπ, τότε είναι σκέτο δράμα. Το πρόβλημα είναι μεγάλο ειδικά σε ατομική επιχείρηση όπου αντί να βρεθεί κίνητρο να θέλει κάποιος να βγάλει 5-10χιλ με κάτι που μπορεί να κάνει, έχουν βρεθεί αντικίνητρα γιατί με το καλημέρα σας θα βρεθεί να μην έχει καθόλου καθαρό κέρδος και να χρωστάει πχ στον ΟΑΕΕ. Είναι αμαρτία δε να υπάρχουν χιλιάδες που θέλουν να είναι νόμιμοι και δε το κάνουν ότι γιατί ηδονίζονται με το να είναι μαύροι αλλά γιατί αν κάνουν πχ έναρξη εργασιών για μια μικροδουλειά που υπολογίζουν ότι θα έχουν ένα έσοδο πχ 500 ευρώ το μήνα, θα βρεθούν όλο το 500άρικο τελικά να φεύγει οπουδήποτε αλλού εκτός από τη τσέπη τους.

    • Μαρκος2 avatar
      Μαρκος2 @ Κόνδωρας 20/03/2014 11:11:13

      μα άμα μηδενιστούν οι φόροι έστω και σε αυτές τις επιχειρήσεις θα χαθούν έσοδα. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αλλά δεν το βλέπω να γίνεται και θεωρώ ότι το πλεόνασμα, όσο τελικά είναι αυτό, οφείλεται στην υπερφορολόγηση. Αν ισχύει αυτό, σημαίνει ότι δε θα υπάρχει τις επόμενες χρονιές μιας και η φοροδοτική ικανότητα των πολιτών και των μικρών ειδικά επιχειρήσεων έχει πέσει κατακόρυφα

      • Κόνδωρας avatar
        Κόνδωρας @ Μαρκος2 20/03/2014 14:55:51

        Ακριβώς για τον λόγο που λες (πλεόνασμα=υπερφορολόγηση) και επειδή η φοροδοτική ικανότητα εξαντλήθηκε (ο Προβόπουλος το είπε) μόνο φρέσκο χρήμα από εξαγωγές θα φέρει τζίρους. Για 3 χρόνια, ο εξαγωγέας κρατάει όλα του τα κέρδη, άρα έχει κίνητρο να αναπτύξει τη μπίζνα του και (ό,τι περισσεύει) να το ρίξει στην ελληνική αγορά. Χωρίς εξωστρεφή ανάπτυξη, τα έσοδα του Κράτους θα μειωθούν νομοτελειακά. Είναι προτιμότερο για 3 χρόνια να υπερφορολογηθεί (ως αντιστάθμισμα) ο μη-παραγωγικός Δημ.Υπάλληλος ή συνταξιούχος, ώστε να αναπτυχθεί ο ιδιώτης εξαγωγέας και, μετά 3 χρόνια, να αρχίσει να συνεισφέρει, με φόρους, στο Δημόσιο: οι φόροι του επιχειρηματία που παράγει πλούτο, τρέφουν το Δημόσιο...

        • gonzilaus avatar
          gonzilaus @ Κόνδωρας 20/03/2014 15:16:21

          Κάνεις ένα λάθος. Όλα τα λεφτά για ανάπτυξη και επένδυση στην εταιρία αφαιρούνται από τα κέρδη ως έξοδα.

          • Κόνδωρας avatar
            Κόνδωρας @ gonzilaus 20/03/2014 15:33:32

            ... μιλάω για τα κέρδη που επανεπενδύονται την επόμενη χρονιά, αντι να διανεμηθούν στους μετόχους

  2. Aegean times avatar
    Aegean times 20/03/2014 11:27:22

    Και φυσικά θα μπορούσε να είχε πάει ακόμη καλύτερα αν δεν επικρατούσε αυτό το μπάχαλο που επικρατεί στις Βρυξέλλες. Μας πέταξαν στην μούρη τα μνημόνια και τα προγράμματος λιτότητας για να μας δανείσουν όχι για να σώσουν εμάς αλλά για να μην καταρρεύσουν οι τράπεζές τους και όλο αυτό το διάστημα μας κουνούσαν το δάχτυλο απειλητικά, λες και δεν επρόκειτο για χώρα με ανθρώπους αλλά για playmobil. Σίγουρα η Ελλάδα έχει κάνει πολλά λάθη για να φτάσει στο σημείο που έφτασε αλλά και εμείς δεν ξεχνάμε την απαράδεκτη συμπεριφορά τους & τους εκβιασμούς τους όλο αυτό το διάστημα, ας μην περιμένουν ευχαριστώ λοιπόν.

  3. Petronius avatar
    Petronius 20/03/2014 11:58:46

    "Το τέλος της κρίσης πλησιάζει"; Μακάρι, αλλά κάτι μου λέει ότι το μόνο που πλησιάζει είναι οι εκλογές.

  4. Zizel avatar
    Zizel 20/03/2014 12:05:25

    Δεν είμαι ξαδέλφη του Τσίπρα, δεν είμαι κολλητή της Δούρου, ούτε καν, βαφτισιμιά του Σκουρλέτη. Δεν είμαι φυσικά ούτε κι εχθρός της πατρίδας, ούτε μία μικρόψυχη και μίζερη ...κακοπροαίρετη. Απλά από εδώ που εγώ στέκομαι, το τέλος της κρίσης συγνώμη, αλλά δεν το βλέπω. Το τέλος το δικό μου είναι μονάχα ορατό κι αυτό κάθε στιγμή φοβάμαι.... Δυστυχώς, ποτέ δεν ανατρέπεται με λόγια η σκληρή πραγματικότητα και η ζωή του καθενός μας, έχει πεπερασμένη διάρκεια....

  5. sos avatar
    sos 20/03/2014 12:18:47

    Ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Λεωνίδας Γρηγοράκος απέσυρε πριν λίγο την επίμαχη διάταξη που προέβλεπε απέλαση μεταναστών σε περίπτωση που είχαν προβεί σε ψευδή καταγγελία για ρατσιστική βία από όργανα της τάξης.
    Σημειώνεται ότι ο κ. Γρηγοράκος είχε αποσύρει και χθες τη ρύθμιση, καθώς είχε προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και τη διαφωνία του ΠΑΣΟΚ, ενώ λίγο αργότερα την επανακατέθεσε βελτιωμένη. Ωστόσο, οι αντιδράσεις συνεχίστηκαν και ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών σήμερα ανακοίνωσε τελικά ότι την αποσύρει.
    Αιτιολογώντας την απόφασή του, ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών τόνισε ότι προχώρησε στην κίνηση αυτή μετά τον θόρυβο που δημιουργήθηκε και τη λάθος εντύπωση που δόθηκε ως προς τη σκοπιμότητα της ρύθμισης. «Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε ότι δεν έχουμε καμία πρόθεση να αποτρέψουμε καταγγελίες για ρατσιστική βία για αυτό και την αποσύρουμε» συμπλήρωσε ο κ. Γρηγοράκος. Ποιός κυβερνάει τελικά; Η κυβέρνηση ή ο σύριζα.
    Το παραπάνω είναι απαράδεκτο. Το αιτιολόγησε χθες ο Μιχελάκης και σήμερα ξανααποσύρετε.

    • angel avatar
      angel @ sos 20/03/2014 13:36:24

      http://www.capital.gr/News.asp?id=1977760 Οι άνθρωποι είναι για τα πανηγύρια,αντι να προχωρησουν σε μαζικες απονομιμοποιησεις(μεχρι και τον Μάρτιο του 2011 ειχαν νομιμοποιησει σχεδον 1εκ. αλλοδαπους http://old.casss.gr/PressCenter/Articles/2908.aspx) και να προστατευσουν την χωρα ,το εγχωριο εργατικο δυναμικο κλπ... ουσιαστικα προχωρανε σε περισσοτερες διευκολυνσεις και νομιμοποιησεις και φυσικα στο τελος την αποδοση της ελληνικης ιθαγενειας(πανω απο 100000 ιθαγενειες θα δωσουν μονο σε παιδια αλλοδαπων φανταστειτε λοιπον τι θα συμβει στο συνολο και θα νομιμοποιησουν ετσι τον εποικισμο της πατριδας μας). Ο νεος αυτος νομος επισημοποιει το τελος της πατριδας μας,νομιμοποιει τον εποικισμο της χωρας μας,οδευουμε σε μια τεραστια πληθυσμιακη αλλοιωση και σε μια αναιμακτη αντικατασταη του πληθυσμου μας. Στον καναδα χωρα απο τη φυση της πολυπολιτισμικη οποιος αλλοδαπος εισελθει παρανομα δεν μπορει να νομιμοποιηθει ποτε και απελαυνεται. Οι κοινωνικες εντασεις απλα θα ενταχθουν,το τι επιδοματα(ολων των ειδων) θα πληρωνουμε για αυτους τους ανθρωπους(τα χερια μας θα ειναι δεμενα χωρις να μπορουμε να κανουμε απολυτως τιποτα)δεν περιγραφεται αρκει να δει κανεις τι συμβαινει με διαφορες γενιες αλλοδαπων σε γερμανια,γαλλια κλπ... Αν θελετενα δειτε το μελλον της Ελλαδας αρκει να δειτε τον παρον της Γαλλιας,μια κατασταση που συναντας πλεον και στην Ελλαδα απλα με τον νεο μεταναστευτικο κωδικα θα ειναι χωρις επιστροφη: http://www.defencenet.gr/defence/item/%C2%AB%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B1%C2%BB-%CF%80%CE%BF%CF%8D%CF%84%CE%B9%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%B9%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C-20-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%C2%AB%CE%B7-%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%B8%CE%B1-%CE%B3%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CF%81%CF%8E%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%BA%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82%C2%BB Δεν θα πρέπει όμως να πέσουμε αμαχητί, θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε όλα εκείνα τα διαθέσιμα νομικά εργαλεία προκειμένου να προστατεύσουμε την εθνική κοινωνία, θα πρέπει ακριβώς γι' αυτόν τον σκοπό κάποιος από τον ευρύτερο πατριωτικό χώρο (κόμματα, δικηγόροι - νομικοί κλπ …) να αναλάβει μια τέτοια πρωτοβουλία. Ο νεος μεταναστευτικος κωδικας(στα ιδια πλαισια του λαθρονομου ραγκουση)δινει ακομη περισσοτερες νομιμοποιησεις και ιθαγενειες και αποτελει ταφοπλακα του εθνους μας,πρεπει να προσφυγουμε αμεσα και οργανωμενα στο στε οχι ομως μονο για την ιθαγενεια(γιατι δεν φτανει) αλλα και για την ακυρωση των νομιμοποιησεων οσων αλλοδαπων εισηλθαν παρανομα στην Ελλαδα οπως ακριβως προβλεπει ο νομος(οπως ισχυει π.χ. και στον καναδα που ανεφερα) Το τελος του εθνους μας ,πανω απο 100000 ιθαγενειες θα δωσουν μονο σε παιδια αλλοδαπων φανταστειτε λοιπον τι θα συμβει στο συνολο και θα νομιμοποιησουν ετσι τον εποικισμο της πατριδας μας.

      • sos avatar
        sos @ angel 20/03/2014 13:46:42

        Είμαι απελπισμένος. Από τη μια δε θέλω να ψηφίσω ΧΑ, αλλά από την άλλη δε βλέπω να ακολουθείται καμιά δεξιά πολιτική από τη ΝΔ.

        • Hunter avatar
          Hunter @ sos 20/03/2014 16:47:30

          Δεν είσαι μόνος σου με αυτήν την σκέψη...

  6. Θανάσης avatar
    Θανάσης 20/03/2014 12:49:01

    Το τέλος της κρίσης προφανώς πλησιάζει για αυτούς που κατ' ουσίαν δεν την ένιωσαν ποτέ... Όπως έστρωσε η παράταξη, έτσι και θα κοιμηθεί. Αγκαλίτσα με Βενιζέλο και σία. Ραντεβού στις κάλπες

    • GN avatar
      GN @ Θανάσης 20/03/2014 17:00:58

      Ποσό αστείοι τελικά είναι αυτοί που απειλούν με τις κάλπες... Κάντε ότι θέλετε ρε, ψηφίστε κάθε είδους καραγκιόζη που κυκλοφορεί και υπόσχεται να σας σώσει με μαγικά, το κεφάλι σας θα φάτε. Τόσο απλά . Αλλά μη μας σκοτίζετε άλλο.... θα τα πούμε στις κάλπες και στις κάλπες ...μπείτε και μέσα αν μπορείτε...

  7. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 20/03/2014 13:19:16

    Για να θυμηθούμε λίγο προβλέψεις της έγκυρης citibank: Ύφεση 8% το 2013 (έναντι 3,7 και μόλις 2,6 το τελευταίο 3μηνο)! Ύφεση 12% το 2014 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Ανεργία πάνω από... 40% μέχρι το 2020! 85% πιθανότητα εξόδου από το ευρώ. Πτώση της κυβέρνησης εντός του 12 ή του 13. http://blogs.wsj.com/brussels/2012/11/29/citis-grim-greece-forecast/ Μπορεί να πει κάποιος ότι αυτά ίσως είχαν συμβεί αν δεν υπήρχε ο Σαμαράς. Συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο ρόλος της συγκεκριμένης τράπεζας δεν είναι ύποπτος. Μπορεί βέβαια να είμαι υπερβολικά καχύποπτος και απλά στην citi να κρίνουν από τους εαυτούς τους, που έδιναν δάνεια με αφέλεια νηπίου με αποτέλεσμα να έχουν κλείσει το ένα μετά το άλλο τα καταστήματά τους.

    • riot avatar
      riot @ Άπαντα Επιστάμενος 20/03/2014 20:05:42

      Επειδή η "Citibank" δεν είναι έγκυρη την πήρε το ΤΑΙΠΕΔ ως ανεξάρτητο εκτιμητή της έκτασης του Ελληνικού.

  8. Rider avatar
    Rider 20/03/2014 13:20:23

    Όσοι δεν πιστεύουν στην πρόοδο της χώρας είναι μικρόψυχοι και κακοπροαίρετοι; Στη δήθεν πρόοδο που γίνεται πατώντας στα πτώματα εκατομμυρίων Ελλήνων; Με πλεόνασμα που κανείς δε μπαίνει στον κόπο να εξηγήσει πως υπολογίζεται, γιατί τότε θα βρεθεί αντιμέτωπος με ένα σωρό τραγικές λογιστικές του κράτους; Με προεκλογικά δωράκια στους δικούς μας, με μονιμοποιημένες έκτακτες εισφορές, με άδικους κεφαλικούς φόρους, με 1.5 εκατομμύριο ανέργους στον ιδ. τομέα, με το δημόσιο σχεδόν απείραχτο, με ατελείωτη πολιτική κοροϊδία; Όσοι διατηρούν το δικαίωμα της άλλης άποψης, το να μην πιστεύουν, διότι βλέπουν όλες τις παραμέτρους της κατάστασης είναι μικρόψυχοι και κακοπροαίρετοι; Και μάλιστα, εκτός από αυτά, είναι και ανθέλληνες (!); Δεν πειράζει. Προτιμώ να έχω τα μάτια ανοιχτά, να βλέπω την πραγματικότητα, να μην προπαγανδίζω και να μην εθελοτυφλώ κι ας με πουν και ανθέλληνα.

  9. Giorgos avatar
    Giorgos 20/03/2014 13:58:12

    Μια μέση μεγάλη επένδυση χρειάζεται 10 χρόνια περίπου για να υλοποιηθεί. Προϋπόθεση είναι το ευνοϊκό επιχειρηματικό περιβάλλον. Αυτό δεν υπάρχει ακόμα και απόδειξη είναι ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε αδιανόητα χαμηλή κατάταξη στην ανταγωνιστικότητα. Ένα κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο θα σας διαφωτίσει: http://www.weforum.org/reports/global-competitiveness-report-2012-2013 Ο λόγος είναι οι κυβερνόντες αρνούνται ηθελημένα να κάνουν τις διαρθρωτικές αλλαγές που χρειάζονται και να προσαρμοστούν στις διεθνείς πρακτικές. Θέλουν να διατηρήσουν τα συμφέροντα κάποιων ομάδων που εξακολουθούν να τους ψηφίζουν. Και θέλουν να κρατήσουν όσο γίνεται τις καρέκλες τους, ακόμα και αν αυτό είναι ενάντια στο συμφέρον της χώρας. Για να αλλάξει η Ελλάδα παραγωγικό μοντέλο πρέπει να γίνουν άμεσα όλες οι διαρθρωτικές αλλαγές και ύστερα να περιμένουμε περίπου μια δεκαετία για να δούμε αποτελέσματα. Αυτό γιατί δεν το λέει κανείς και κοροϊδεύουν τον κόσμο με φούμαρα, ότι δήθεν έρχεται ανάπτυξη; Με 30% ανεργία, με μετανάστευση επιστημόνων, με μισθούς που ίσα που φτάνουν για να φας, με φόρους που απομυζούν ότι έχει απομείνει με σκοπό τη χρηματοδότηση αντιπαραγωγικών μοντέλων, αυτό είναι το τέλος της κρίσης; Δυστυχώς το τέλος της κρίσης είναι ακόμα πολύ μακριά. Και η αρχή δεν έχει γίνει ακόμη. Οι πολιτικοί έχουν τα ίδια μυαλά όπως πάντοτε. Τίποτα δεν έχει αλλάξει.

  10. EVA avatar
    EVA 20/03/2014 14:01:59

    Μπράβο στο Antinews, γιατί κάθε μέρα παρατηρώ οτι γίνεται εκτός από καλύτερο, πιο ΕΛΕΥΘΕΡΟ και πλουραλιστικό στην αποτύπωση των αντικρουόμενων απόψεων.

    • ANNA avatar
      ANNA @ EVA 20/03/2014 21:50:59

      Μπορεί κάποιος να κατηγορήσει το Antinews για χίλιους δυο λόγους αλλα ειναι μακράν ο πλέον πλουραλιστικός ιστότοπος στα σχόλια τουλάχιστον. ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ.

  11. EVA avatar
    EVA 20/03/2014 14:04:40

    Όσον αφορά το υπεράνω άρθρο, αισθάνομαι την ανάγκη να καταθέσω τα λόγια της Κικής Δημουλά : Το ριψοκίνδυνο όραμα της φαντασίας (Κική Δημουλά) Η φαντασία –
    απόφοιτος του Πλάστη
    γόνος του παραλογισμού
    και της υπεροψίας – σε κοίταξε εξονυχιστικά και είπε : «δε μου ταιριάζεις είσαι αβλαβής.Σε κίνδυνο θα σε μεταμορφώσω με τον πιο ταχύ και αλάνθαστο τρόπο : αγαπώντας σε. Θηρίο θα σε σκηνοθετήσω
    σε απόσταση μάχης να μου ξεφεύγουν
    οι βρυχηθμοί των ελιγμών σου
    να υπερπηδούν το λάκκο που ‘χω σκάψει
    σκεπασμένον
    με απατηλή στερεότητα κλαδιών
    ζωώδους αγριότητας». Έτσι έγινε
    κι έρχεσαι τώρα εσύ επίπλαστο θηρίο
    και μου ζητάς εμένα το λόγο
    με ποιο δικαίωμα σε άλλαξα
    από λαγό σε σαρκοβόρο
    λες και σ’ ερωτεύθηκα εγώ. Τα παράπονά σου στη φαντασία.
    Αυτή εξευρίσκει λάλημα
    όταν δεν ξημερώνει. Να την ευγνωμονείς. Αν η φαντασία δε σκηνοθετούσε
    υπαρκτόν θηριώδη τον έρωτα
    ποτέ καμιά πραγματικότης
    δε θα μας είχε αγαπήσει.....

  12. DimZig avatar
    DimZig 20/03/2014 16:27:25

    Κύριοι, εσείς στο antinews.gr που έχετε και άκρες με τον Πρωθυπουργό: Τον Ιούνιο θα έχει νέα μέτρα; Το ρωτάω λόγω μεσοπρόθεσμου 2015-2018, και λόγω νέου μνημονίου που έρχεται εν όψει της τελικής ρύθμισης του ελληνικού χρέους.

    • leak avatar
      leak @ DimZig 20/03/2014 23:01:37

      Το τέλος επιτηδυεματος που μονιμοποιείται, για λογαριασμό των μονιμων ΔΥ, δεν είναι νέο μέτρο?

  13. Hunter avatar
    Hunter 20/03/2014 16:52:44

    Η κυβέρνηση ΔΕΝ λέει να καταλάβει ότι την "ανάπτυξη" μπορεί να την φέρει ΜΟΝΟΝ ο ιδιωτικός τομέας ΌΧΙ ο δημόσιος!!! Ήρθε η προηγούμενη δόση και το πρώτο που έκανε η κυβέρνηση ήταν να πληρώσει 23.000 εφάπαξ!!!!!!! Μαζεύτηκε τώρα το πλεόνασμα και θα πάρουν βοήθημα οι ένστολοι που βρέξει χιονίσει παίρνουν 8-10 κατοστάρικα από τα κρατικά ταμεία και βγαίνουν στη σύνταξη από τα 45!!!!!!!!!!!
    ΓΗΝ και ΥΔΩΡ στα συνδικάτα και στους δημοσίους υπαλλήλους οι οποίοι σημειωτέον ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ, Καμμένο και ειδικά τα σώματα ασφαλείας 70% Χρυσή Αυγή...

  14. ΜΒ avatar
    ΜΒ 20/03/2014 19:46:29

    Γιατί άραγε φέτος δεν θα γίνεται άμεση εκκαθάριση του φόρου (έστω και ενδεικτικά) κατά την υποβολή της φορολογικής δήλωσης; Γιατί ο υπολογισμός και η καταβολή των δόσεων θα γίνεται μετά τον Ιούνιο; Ποιο ήταν το ποσοστό του "π-π" που ο πρωθυπουργός είχε "δεσμευθεί" ότι θα επιστρέψει στους αναξιοπαθούντες; Μήπως 70% και, αν ναι, πού πήγαν τα υπόλοιπα; Στην άφεση χρεών του μεγάρου μουσικής και των κομμάτων ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, στους δανειστές, στους εργολάβους, στο κ@λόχαρτο του κ.κ. Γεωργιάδη; Το πραγματικό ραντεβού είναι τον Ιούλιο, Ελληνικέ Λαέ κι ελπίζω αυτή τη φορά να μην το ρίξεις στα ηρωϊκά μπάνια.....

  15. nick avatar
    nick 20/03/2014 20:52:04

    βλεπουμε οραμα και ελπιδα απο αδωνι βαρβιτσιωτη και κομματικους αυλοκολακες....δουλευομαστε μου φαινεται...

  16. Π.Κ. avatar
    Π.Κ. 20/03/2014 21:55:20

    Όποιος το πιστεύει πλανιέται πλάνη οικτρά. Η πραγματική οικονομία βυθίζεται διαρκώς και αντί οι τράπεζες να ρίξουν χρήμα στην αγορά κάνουν συνεχώς.....ανακεφαλαιοποιήσεις με απείραχτους τους τραπεζίτες μας(νομοθετικές ρυθμίσεις γαρ) και με λεφτα του κοσμάκη. Τα λουκέτα στον ιδιωτικό τομέα αυξάνονται συνεχώς και το κύριο μέλημα των πολιτικών μας είναι η προστασία των ρουσφετιών τους. Η κρίση θα τελειώσει μόνο όταν οι επαγγελματίες πολιτικάντηδες καταλάβουν ότι πρέπει να τελειώνει ο ΚΡΑΤΙΣΜΟΣ και κάνουν και καμία σοβαρή Ευρωπαική μεταρρύθμιση στο Κράτος που νομίζουν ότι είναι ιδιοκτησία τους.

  17. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 22/03/2014 03:17:39

    Είμαστε 4,5% φτωχότεροι από πέρυσι και ο δανεισμός μας αυξάνεται αλματωδώς. Βάλαμε απανωτά χαράτσια, αφήσαμε χρέη και δεν επενδύσαμε σε τίποτα, για να πετύχουμε ΠρΠλ. Εφάπαξ; Τόσην αισιοδοξία, λοιπόν, απο που την αντλείς;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.