#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/02/2013 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το σύνδρομο Τσόρτσιλ



Στο Μέγαρο Μαξίμου εσχάτως, κυριαρχεί μεγάλη αγωνία για τα μελλούμενα και κανείς δεν ξέρει τι θα ξημερώσει για την κυβέρνηση. Ο Αντώνης Σαμαράς καταβάλλει μεγάλο προσωπικό αγώνα, ενώ οι περισσότεροι υπουργοί είναι στα μετόπισθεν, είτε από ανικανότητα, είτε από επιλογή. Άρα, η μάχη είναι πρωτίστως προσωπική και αποτελεί και κεντρικό θέμα ενός ηγέτη, όπως είναι ο Πρωθυπουργός.

Από την εξέλιξη του σχεδίου του Σαμαρά, θα εξαρτηθούν πολλά. Ακόμα, και εάν το σχέδιο πετύχει, κανείς δεν ξέρει εάν θα το καρπωθεί ο Πρωθυπουργός. Το σύνδρομο Τσόρτσιλ παραμονεύει. Ο Βρετανός πολιτικός ήταν ο αρχηγός που εξήλθε νικητής από το Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο και παρά τα όσα θετικά έκανε, ηττήθηκε από τους Εργατικούς.

Αυτό φοβούνται στο Μαξίμου. Μήπως αυτοί κάνουν τη βρώμικη δουλειά και έρθει ο Τσίπρας και καρπωθεί τα οφέλη αυτής της επίπονης προσπάθειας. Ο Σαμαράς, προφανώς δεν θέλει να την πατήσει, όπως ο Τσόρτσιλ, αλλά και άλλοι ηγέτες στο διάβα της ιστορίας.

Αυτό το σύνδρομο θέλει να το εξουδετερώσει και εάν είναι δυνατόν να μην βιώσει μια αρνητική εξέλιξη. Εξάλλου, και στην Ελλάδα και στη σύγχρονη πολιτική ιστορία, υπάρχει παρόμοια περίπτωση, όπως π.χ. με τη ΝΔ και τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, που παρά το γεγονός ότι έβαλε τη χώρα στην ΕΟΚ, το ΠΑΣΟΚ του λαϊκιστή Παπανδρέου, πήρε με σαρωτική νίκη την εξουσία.

Ο Σαμαράς, αφήνει στο χρονοντούλαπο τα όσα θετικά έγιναν στη Σύνοδο Κορυφής της Ε.Ε. και τα κονδύλια που πήρε για τη χώρα και καλείται να αντιμετωπίσει, ένα βουνό προβλημάτων: από τη διαθεσιμότητα, έως τις αγροτικές κινητοποιήσεις, αλλά και το κίνημα "δεν έχω να πληρώσω".

Ο Πρωθυπουργός, θέτει ουσιαστικά την κυβέρνηση επί ποδός και η δράση του εισέρχεται σε μια περίοδο στην οποία θα προσπαθήσει με όλα τα μέσα να αντιστρέψει το πολιτικό κλίμα και να πείσει ότι μπορεί να κερδίσει την πιο δύσκολη παρτίδα σκάκι στην καριέρα του.

Η πρώτη μάχη θα είναι επικοινωνιακή και θα κατατείνει να δημιουργήσει την πεποίθηση ότι «κάτι αλλάζει». Ήδη, την Κυριακή είδαμε μια πρώτη διαφορετική επικοινωνιακή στρατηγική και τα ΜΜΕ προέβαλλαν ζητήματα στρατηγικής της κυβέρνησης, κάτι που συνδέεται άμεσα με την αλλαγή φιλοσοφίας στο πρωθυπουργικό γραφείο.

Η κυβέρνηση θα παίξει δυνατά, αλλά με στέρεα τη συναίσθηση ότι «τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα», όπως παραδέχονται κατ' ιδίαν σχεδόν όλα τα στελέχη της κυβέρνησης.

Στην κυβέρνηση έχουν νεύρα

Την ίδια στιγμή που ο Α. Σαμαράς προσπαθεί να βρει λύσεις για να σώσει την παρτίδα και να μην του κάνουν ματ, στο εσωτερικό της κυβέρνησης, όπως προκύπτει από τις παρασκηνιακές διαβουλεύσεις και διεργασίες, υπάρχει διάχυτος εκνευρισμός.

Ο λόγος; Κανένας δεν γνωρίζει τι θα επακολουθήσει. Οι αποφάσεις που ανάγονται στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Πρωθυπουργού, όπως ο ανασχηματισμός, κ.α. καλύπτονται από πέπλο μυστηρίου.

Το γενικότερο πολιτικό κλίμα χαρακτηρίζεται από τις απογοητευτικές διαπιστώσεις στην οικονομία, την υφέρπουσα κοινωνική αναταραχή και τη σύγκρουση κυβέρνησης και αντιπολίτευσης.

Και στο εσωτερικό μέτωπο, οι αδυσώπητες αναμετρήσεις στα ενδότερα της κυβέρνησης, η απογοήτευση των βουλευτών και οι πολύ κακές σχέσεις των περισσότερων μελών του Υπουργικού Συμβουλίου εκνευρίζουν το πρωθυπουργικό περιβάλλον, κυρίως όταν σκέφτονται το σύνδρομο Τσόρτσιλ και τι μπορεί να σημαίνει μελλοντικά για τον Πρωθυπουργό.

Μ.Α 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πέτρος avatar
    Πέτρος 11/02/2013 09:59:23

    Καλά ο παραλληλισμός του Τσώρτσιλ με τον Σαμαρά ήταν αυτό που λέμε to the point. Με κάτι τέτοια πιστεύει ο Αντώνης οτι θα κρατηθεί στην πρωθυπουργία? Ο Τσώρτσιλ είχε πίσω του ολόκληρο τον λαό από πίσω του. Η νίκη ήταν και των Συντηρητικών και των Εργατικών. Οι Βρετανοί δεν είχαν άλλη επιλογή, ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ. Στην Ελλάδα γίνεται το ίδιο. Ο Αντώνης έχει όλο το λαό μαζί του? Μήπως με αυτά που κάνει χωρίζει το λαό στα δύο? Ο Τσίπρας φυσικά του τραβάει το χαλί κάτω από τα πόδια, αλλά ποιο είναι το ΟΡΑΜΑ και ο ΣΤΟΧΟΣ που δίνει ο Σαμαράς στον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. Το μόνο σίγουρο για το μέλλον είναι ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΤΡΑ, ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ και στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ (βλ. μετενέργεια), ΑΝΕΡΓΙΑ. Γιατί να συνταχθεί πίσω από τον πρωθυπουργό του? Αντί για όλα αυτά υπάρχει σήμερα ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΓΚΗ για αλλαγή του νόμου περί ΑΠΕΡΓΙΑΣ. Λες και ο ΒΡΟΥΤΣΗΣ δεν έχει πιο σημαντικά θέματα να λύσει (Συμβάσεις, Μάυρη Εργασία, Τρύπες στα Ταμεία, κ.α.) Αφήστε λοιπόν αυτούς τους ατυχείς παραλληλισμούς και κοιτάξτε να μας δώσετε ΟΡΑΜΑ χειροπιαστό. Αυτό με το Διακύβευμα στο Ευρώ είναι πλέον ξεπερασμένο.

    • σταρατα avatar
      σταρατα @ Πέτρος 11/02/2013 14:11:22

      "Το γενικότερο πολιτικό κλίμα χαρακτηρίζεται από τις απογοητευτικές διαπιστώσεις στην οικονομία, την υφέρπουσα κοινωνική αναταραχή και τη σύγκρουση κυβέρνησης και αντιπολίτευσης.
      Και στο εσωτερικό μέτωπο, οι αδυσώπητες αναμετρήσεις στα ενδότερα της κυβέρνησης, η απογοήτευση των βουλευτών και οι πολύ κακές σχέσεις των περισσότερων μελών του Υπουργικού Συμβουλίου εκνευρίζουν το πρωθυπουργικό περιβάλλον, κυρίως όταν σκέφτονται το σύνδρομο Τσόρτσιλ και τι μπορεί να σημαίνει μελλοντικά για τον Πρωθυπουργό."
      Η κατάληξη του άρθρου περιγράφει ανάγλυφα την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η κυβέρνηση. ΑΝ σ' αυτά προσθέσουμε και τα μαύρα μαντάτα απο τις Βρυξέλλες :
      http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/756974/Article.aspx
      για νέα αναβολή της δόσης που έπρεπε να μας εγκριθεί χθές και για την άκαμπτη στάση της τρόικας για τις 25.000 απολύσεις πριν δοθεί η επόμενη δόση, δικαιώνεται πλήρως η πρόβλεψή μου οτι ο Σαμαράς δεν έχει πλέον χρόνο ούτε για ανατροπές ούτε για υπερβάσεις. Οι εκλογές είναι το τελευταίο του καταφύγιο στο δρόμο της φυγής και της υποχώρησης που επέλεξε. Και όπως πολύ σωστα παρατηρείς φίλε Πέτρο, η αποτυχία του δεν θα έχει καμμία σχέση με το σύνδρομο Τσώρτσιλ, αφού κάθε άλλο παρά σωτήρας της χώρας δεν θα προκάνει να ονομαστεί...

      • ANOTHER SOUL MASK avatar
        ANOTHER SOUL MASK @ σταρατα 11/02/2013 16:13:52

        '' δικαιώνεται πλήρως η πρόβλεψή μου οτι ο Σαμαράς δεν έχει πλέον χρόνο ούτε για ανατροπές ούτε για υπερβάσεις.''
        Ευσεβείς πόθοι σταράτα.
        Χρόνος υπάρχει. Διάθεση υπάρχει; Εδώ χρειάζεται απόφαση. Προσωπική. Ούτε σύμβουλοι, ούτε ειδικοί.
        Αν τολμάς, ανάτρεψέ τε όλα και κάνε τους να τρέχουνε.
        Τι έχεις να χάσεις έτσι κι αλλιώς;
        Καμμιάν ανάγκη δεν έχεις κανέναν τους.

        • Αριστος avatar
          Αριστος @ ANOTHER SOUL MASK 11/02/2013 22:54:49

          Ελα ντέ! Υπάρχει Διάθεση? 8 μήνες τώρα δε φαίνεται. Και χρόνος κερδιμένος με αίμα απομένει ελάχιστος...

  2. papanikolis avatar
    papanikolis 11/02/2013 10:06:22

    Και ο Βενιζέλος έχασε από το Γούναρη το 1920..μετά τη συνθήκη των Σεβρών..
    Ως προς το παράδειγμα που δημοσιεύετε και αναφέρεται στη Μεγάλη Βρετανία, ο Κλέμεντ Άτλη των Εργατικών που κέρδισε τις εκλογές του 1945 θεωρείται πετυχημένος Πρωθυπουργός. Συμμετείχε άλλωστε μεταξύ 1940 και 1945 στην κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας υπό τον Τσόρτσιλ, μαζί με άλλα στελέχη των Εργατικών.
    Φυσικά στην ιστορία έμεινε ο Τσόρτσιλ για την απαράμιλλη ηγεσία του στα χρόνια του πολέμου.
    Πάντως δεν νομίζω ότι έχει σχέση ο ΣΥΡΙΖΑ και η ηγεσία του με το Εργατικό Κόμμα της Βρετανίας..με τον βαθμό υπευθυνότητας που έχει επιδείξει στις δύσκολες στιγμές της χώρας.

  3. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 11/02/2013 10:09:12

    Ας κοιτάξει να σώσει την Ελλάδα ο Σαμαράς κι ας αφήσει τα σύνδρομα τσόρτσιλ...

    Όχι ότι δεν κινδυνεύει να βρεθει παραγκωνισμένος αφού κάνει την βρώμικη δουλειά. ΣΑΦΏς ΚΙΝΔΥΝΕΎΕΙ. Αλλά δεν μπορεί ν ακάνει τίποτα για αυτό.

    Ακόμη κι αν τα κάνει όλα τέλεια, σώσει την ελλάδα, κάνει την οικονομία να ορθοποδήσει, το πιο βέβαιο είναι ότι θα ηττηθεί πολιτικά.

    Αυτό θα συμβεί διότι ακόμη κι αν δωσει θετική τροπή στην οικονομία με ανάπτυξη έστω και μικρή και τόνωση των εσόδων, τα θετικά συνεπακόλουθα για τους πολίτες θα αργήσουν να φανούν. Για παράδειγμα η ανεργία μπορεί να χρειαστεί 20 χρόνια για να αποκλιμακωθεί από το εξωφρενικό, από το τριτοκοσμικό, απο το απίστευτο 30% ή απο το 40% που ίσως θα βρίσκεται σύντομα, εφόσον ακόμη και τώρα ακολουθούμε αναγκαστικά υφεσιακή πολιτική.

    Ο πόνος των πολιτών είναι αφόρητος και όσο κι αν το επιχείρημα ¨διαφορετικά θα ηταν χειρότερα'" είναι σωστό θα πειθει όλο και λιγότερους τους προσεχείς μήνες.

    Φαντάζομαι το 1 εκατομμύριο μικροοφειλέτες που θα τους σταλούν ραβασάκια με την απειλή της κατάσχεσης, της δήμευσης ή δεν ξέρω τι άλλο. Με το μαχαίρι στο λαιμό ανεξαρτήτως αν βιώνουν μια έτσι κι αλλιώς δύσκολη κατάσταση. Φαντάζομαι την απογοήτευση ή την οργή τους.

    Ή την οργή ενος οδηγού που πέρασε στα κρατητήρια ώρες ή μέρες μετά από έλεγχο της τροχαίας (!!!) εξαιτίας μίας ξεχασμένης οφειλής 500 ευρώ τα οποία δεν μπορούσε να πληρώσει άμεσα! Πιστεύω πως ακόμη κι ο Φαήλος να ήταν κάποιος, αν του συνέβαινε κάτι τέτοιο θα είχε πλέον την ΝΔ στο μυαλό του σαν ανάλγητο πολιτικό σχηματισμό και η θετική προσφορά του Σαμαρά θα ήταν έπεα πτερόεντα...

    Ή μου ερχεται στο μυαλό η αγανάκτηση των ιδιοκτητών ακινήτων που τους έβαλαν ένα εξωφρενικό χαράτσι, προσωρινό τους είπαν, για 1 -2 χρόνια τους είπαν, και μετά ένας υπουργός της τωρινής κυβέρνησης προσπάθεί να μας ηρεμήσει λέγοντας "ότι εισπράτουμε θα εισπράτουμε". Δηλαδή, το χαράτσι θα μείνει για πάντα; ΓΙΑ ΠΑΝΤΑΑΑΑ;;;;;;;; Και εντάξει το πλήρωσε ο κσμος την μία χρόνιά, άντε την δεύτερη, δεν είναι δεδομένο ότι θα μπορεί να το πληρώνει πάντα... Μετά τι; Κατάσχεση;;;;

    Ή φαντάζομαι τον 18άρη ή τον άνεργο που πλήρωσε ή θα πληρώσει φόρο βάσει τρελών τεκμαρτών, τεκμηρίων, συντελεστών και σεντελεστών - εκτελεστών.

    Δεν τα λέω αυτά γιατί δεν επιθυμώ την διάσωση της χώρας. Κάθε άλλο. Αυτό που λέω είναι ότι ακόμη κι αν σωθεί η χώρα το πολιτικό τίμημα σαμαρά θα είναι τεράστιο γιατί και το τίμημα της διάσωσης που πληρώνουμε όλοι είναι κτηνώδες.

    Μπορεί τώρα λοιπον η ΝΔ να έχει δημοσκοπική άνοδο καθώς η αποτελεσματικότητα, η στιβαρόητα, η σοβαρότητα και το επικοινωνιακο χάρισμα σαμαρά, μας έχουν βγάλει φαίνεται απο το καθημερινό "χρεοκοπάμε δεν χρεοκοπάμε" στο οποίο μας εχει βάλει ο απίστευτος ΓΑΠ. Αλλά αυτή η πρώτη επιτυχία Σαμαρά θα ξεφτίζει σιγά - σιγά στο μυαλό των πολιτών και η διάσωση θα θεωρείται πλέον δεδομένη ή και εύκολη ΕΝΩ Ο ΠΟΝΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ.

    Ελπίζω να μην επιβεβαιωθώ στα παραπάνω, όχι 100% τουλάχιστον.

    • WY avatar
      WY @ Γιώργος Αχαιός 11/02/2013 20:57:43

      Ή μου ερχεται στο μυαλό η αγανάκτηση των ιδιοκτητών ακινήτων που τους έβαλαν ένα εξωφρενικό χαράτσι, προσωρινό τους είπαν, για 1 -2 χρόνια τους είπαν, και μετά ένας υπουργός της τωρινής κυβέρνησης προσπάθεί να μας ηρεμήσει λέγοντας “ότι εισπράτουμε θα εισπράτουμε”. Δηλαδή, το χαράτσι θα μείνει για πάντα; ΓΙΑ ΠΑΝΤΑΑΑΑ;;;;;;;; Και εντάξει το πλήρωσε ο κσμος την μία χρόνιά, άντε την δεύτερη, δεν είναι δεδομένο ότι θα μπορεί να το πληρώνει πάντα… Μετά τι; Κατάσχεση;;;;
      ............................................................................................


      Πάντως ,όσοι από τούς ιδιοκτήτες ακινήτων διαμαρτύρονται διά τό χαράτσι,καλά θά έκαναν νά μάς μοστράριζαν καί τό έσχες/πόθεν έσχες των σέ βάθος 25ετίας τουλάχιστον καθώς καί τήν πραγματική αξία αγοράς τών ακινήτων (εμπορική/αντικειμενική καί τί φόρους έχουν πληρώσει).
      Δέν αναφέρομαι δέ σέ όσους ιδιοκτήτες πού ενοικιάζουν κατά προτεραιότητα σέ λάθρο τίς περιουσίες του,διά νά μήν δίδουν αποδείξεις κι έτσι νά φοροδιαφεύγουν!!
      Άντε διότι μέ τό ΦΠΑ (μή νόμιμη επιστροφή στό κράτος) ΚΑΙ μέ τό μαύρο 100% χρήμα,έχουν δημιουργηθεί τεράστιες περιουσίες ,διά τίς οποίες τά ##μή νομίμως καταβληθέντα## πρός τό κράτος,σέ βάθος 25ετίας,αγγίζουν τά 500 δισεκατομμύρια -plus.άν λάβωμεν υπ΄ όψιν μας,ότι ή συνολική αξία τής ακίνητης ιδιωτικής περουσίας,ξεπερνά τό 1 τρισεκατομμύριο ευρώ χωρίς νά συμπεριλαμβάνονται στήν συνολική αξία τών ακινήτων κι οί αυθαίρετες ιδιοκτησίες/κατασκευές/αγροτεμάχια/οικόπεδα κ.λ.π..

      Νά μήν αναφερθούμε δέ καί στίς ιδιωτικές καταθέσεις,πού σήμερα μόνον σέ Ελληνικές τράπεζες είναι περίπου 160 δισεκατομμύρια ευρώ κι άλλα τόσα σέ τράπεζες τού εξωτερικού!!!

      Υ.Γ.
      Σήμερα προέβησαν σέ διαμαρτυρία κάποιοι κάτοικοι από τήν Πάρο,διότι δέν έχουν δήθεν παιδίατρο στό νησί τους.
      Όσοι είχατε τήν ατυχία νά επισκεφθήτε τό συγκεκριμένο νησί (κι όχι μόνον αυτό φυσικά) θά γνωρίζετε,ότι ακόμη κι ή λέξη ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΜΗΧΑΝΗ είναι άγνωστη (χειμώνα/καλοκαίρι).
      Όποιος θεωρεί τέτοιες πρακτικές/απαιτήσεις/εκβιασμούς νόμιμους,άς σηκώση τό μπροστινό του........................ πόδι!!!!!!


      Τελικά ένας Tsi Pras μάς χρειάζεται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ WY 11/02/2013 22:00:01

        Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες.

        Ελπίζω, το πρώτο μου σχόλιο να μην σου δημιούργησε την εντύπωση ότι θα διαφωνούσα!

      • polites avatar
        polites @ WY 11/02/2013 22:01:17

        Ακαταμάχητα σωστός!

  4. sceptic avatar
    sceptic 11/02/2013 10:29:40

    Δεν θέλει και πολύ μυαλό για να καταλάβεις τι θα συμβεί...για πόσο καιρό μπορεί να κυβερνά κάποιος συνεχώς με εκβιασμούς;
    Kάποια στιγμή ο εκβιαζόμενος επαναστατεί και λέει "ρε άντε και @%&$@ ,σκότωσέ με να ησυχάσω..."

  5. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 11/02/2013 10:39:36

    Σύγκριση δε μπορεί να γίνει μεταξύ καταστάσεων σύγχρονων και μεταπολεμικών. Ο Σαμαράς έχει το μομέντουμ. Οι εξελίξεις θα προέλθουν αποκλειστικά από το πώς θα το χειρισθεί ο “ηγέτης και η ομάδα του” και όχι η “ηγετική ομάδα”

  6. πολιτης avatar
    πολιτης 11/02/2013 10:50:26

    η πιθανοτητα να καρπωθει ο τσιπρας ειναι υπαρκτη σε καποιο βαθμο. ο σαμαρας δυστυχως ειναι πρωθυπουργος μιας κυβερνησης τρικομματικης. οχι νδ. προσπαθει να κυβερνησει με αρχες και οραμα νδ αλλα ισορροπωντας σε τεντωμενο σχοινι. η προσωπικη αναγνωριση σε ενδεχομενο επιτυχιας δεν ειναι δεδομενη.
    αλλα...εδω που ειμαστε αυτο ειναι το τελευταιο που θα πρεπει να απασχολει και δεν νομιζω οτι απασχολει τελικα το νδ κυβερνητικο επιτελειο. η σωτηρια της χωρας ειναι το προταγμα και τα υπολοιπα αν ειναι να ερθουν καλως να ερθουν.
    σε καθε περιπτωση η παραταξη αυτη εχει διακριθει για την ουσια κι οχι την επικοινωνια ....αλλωστε νομιζω οτι εφτασε η ωρα και ξεχωριζει η ηρα απο το σιταρι πολιτικα......

  7. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/02/2013 11:12:28

    Το "σύνδρομο Τσόρτσιλ" ενδεχομένως παραμονεύει απο κομματική άποψη τον Πρωθυπουργό και την ΝΔ: Με το χειρισμό "λιστών" και φορολογικού που προτιμούν, εγκατέστησαν τον ...Άλεξ "Άτλη" μονίμως πρό των πυλών.
    Αλλά αυτό είναι το μικρότερο κακό για τη χώρα. Όπως και να το κάνουμε, και οι "Τories" και οι "Labors" κόμματα είναι, η δουλειά τους είναι να εναλλάσσονται.
    Το πραγματικό προβλημα για την "γηραιά Αλβιόνα" είναι πάλι, ότι στα πιό ουσιώδη επικρατεί το σύνδρομο "Τσάμπερλαιν - Νταλαντιέ". Αφήνουν τους "πεμπτοφαλαγγίτες" της λίστας Λαγκάρντ και των άλλων λιστών να αλωνίζουν ανενόχλητοι στο "αναδελφο Νησί".

  8. βαγόνι avatar
    βαγόνι 11/02/2013 12:14:10

    Ο Churchill επανήλθε το 1950 ώς το '55 εν δόξη και τιμή!...δεν υπήρχε
    περίπτωση, η μέση συντηρητική συνείδηση να τον άφηνε ακάλυπτο!
    Το '45, έκαναν πολύ καλά οι Βρεττανοί και έφεραν τον Attlee...υπήρχε
    ανάγκη να τερματιστεί η υπόσχεση για blood,sweat and tears σε περίοδο
    ειρήνης με ανύπαρκτο κοινωνικό κράτος και μόνιμες φαντασιώσεις
    μεγάλης αποικιακής δύναμης...οι Βρεττανοί ψηφοφόροι είναι αρκετά
    ζυγισμένοι για να κάνουν χοντρά λάθη!
    Οι αναλογίες,οι δικές μας,είναι πολύ διαφορετικές...πιό πολύ κινδυνεύουμε
    απο αναπάνταχες περιπλοκές παρά απο την διαδοχή αυτού του τύπου της
    "αριστεράς",που δεν είναι,ακόμη,έτοιμη να σηκώσει τα αναγκαία βάρη...
    Σοβαρή,δίκαιη και στιβαρή πολιτική χρειαζόμαστε...τα υπόλοιπα είναι
    σχολιογραφική θεματολογία!

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ βαγόνι 11/02/2013 15:37:04

      Ψύχραιμη εκτίμηση.
      Εδώ η "διαδοχή" είναι πολύ δύσκολη, ο Σύριζα δεν είναι (ακόμη) Labors.
      Άν συνεχισθεί αυτό που βλέπω, θα έχει και αυτός "σπασίματα", όπως πέρισυ η ΝΔ. Ωστόσο δεν αλλάζει το βασικό σχήμα: Είναι πολύ πιό πιθανός ένας βραχυχρόνιος "compromesso storico αλά Ελληνικά", παρά καθαρή διαδοχή.
      ΝΔ + υπολείμματα ΠΑΣΟΚ δεν μπορούν μόνοι τους να βγάλουν το κάρο απο τη χαράδρα. Ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί, είναι προφανές. Η ΔΗΜΑΡ ούτως ή άλλως θα ήταν μέσα και στις 2 εναλλακτικές.
      Τα στενά ηγετικά επιτελεία το ξέρουν ήδη. Το πρόβλημα είναι τα στελεχιακά πληρώματα, τα μεσαία και κατώτερα στελέχη, ζούν στον κόσμο τους και ονειρεύονται τα πελατειακά κομματικά παρελθόντα, που χάθηκαν.
      Αυτή την άνοιξη τα επιτελεία θα πρέπει ν' αποφασίσουν, έτσι δεν πάει άλλο.

      • polites avatar
        polites @ Uncle Stgm 11/02/2013 22:18:04

        Τα στενά ηγετικά επιτελεία το ξέρουν ήδη.
        ~~~~~~~~~~~
        Συγνώμη, αλλά εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια, Uncle Stgm!
        Άμα ήταν ικανοί να κάνουν την ανάλυση τη δική σου, και δεν θα είχαμε φτάσει στην καταστροφική πτώχευση και θα είμαστε σε πολύ καλλίτερη μοίρα, ήδη.

        Παρεμπιπτόντως, ποιο είναι το ηγετικό επιτελείο του ΠΑΣΟΚ; Η... Γεννηματά με τον Κωνσταντινόπουλο και η Χριστοφιλοπούλου με τον Καρύδη;

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ polites 12/02/2013 16:37:22

          Δεν εννοούσα του ΠΑΣΟΚ, φυσικά. Απλός "λόχος" είναι πιά. Οι λόχοι δεν έχουν επιτελείο, μόνον λοχαγό και επιλοχία.
          Ξεχάστε το ΠΑΣΟΚ.
          Τρία είναι τα "τάγματα" που μας απέμειναν, δύο μεγάλα και ένα περιορισμένης σύνθεσης. Έχουν από έναν "αντισυνταγματάρχη", 2 - 3 "αξιωματικούς" και 3-4 "στρατιώτες - γραφείς επιτελείου", με ικανότητα στοιχειώδους σχεδιασμού μάχης.
          Το τέταρτο και πιό φασαριατζίδικο, με την φαιά στολή, το λέμε συμβατικά "τάγμα" αλλά είναι μόνον "εφόδου".
          Εντελώς ά-τακτο κατά τα άλλα...

    • σταρατα avatar
      σταρατα @ βαγόνι 11/02/2013 18:04:25

      Πολύ σωστά αγαπητέ βαγόνι.Οι αναλογίες,οι δικές μας,είναι πολύ διαφορετικές. Ο Αλέξης-Ατλη θα έρθει λόγω ανυπαρξίας άλλης επιλογής, αφου οι απέναντι στριμώχτηκαν στη συγκυβέρνηση σαν τελευταίο τους καταφύγιο, κι αν μάθει κολύμπι μπορεί και να σωθούμε. Αλλοιώς μαζί του θα πνιγούμε όλοι...

  9. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 11/02/2013 13:12:46

    Ιστορικά δεν είναι σωστή η αναλογία. Ο Τσώρτσιλ (όπως και ο George Bush senior to 1992) κέρδισαν πολέμους αλλα παραμέλησαν τα εσωτερικά και την οικονομία- η κυβέρνηση σε αυτά ακριβώς επικεντρώνεται.

    Οχι, ματ στον Α.Σ και στην κυβέρνηση μπορεί να κάνει μόνο... ο εαυτός τους.

    Και προπαντώς η αδυναμία (ατολμία; απροθυμία;) να βάλουν πραγματικά χέρι στην Ιερή Αγελάδα (Δημοσίους Υπαλήλους) .

    Οταν μου αλλάζουν τα φώτα στους φόρους, και τους χρησιμοποιούν για να πληρώνουν τους μισθούς... των επίορκων διεφθαρμένων , που ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΟΙ δεν έχουν απολυθεί, έ κάποια στιγμή θα πω "αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων" ... και θα ψηφίσω κι'εγώ Τσίπρα! (εντάξει , λέμε και καμιά μακακία για να περνάει η ώρα!)

    • daresome avatar
      daresome @ ΣΤΕΛΙΟΣ 11/02/2013 23:23:28

      Και ο Τσίπρας θα βάλει χέρι στους δημοσίους υπαλλήλους ε ? χα χα ..!

  10. Πέτρος avatar
    Πέτρος 11/02/2013 13:19:19

    Με ''σωστή'' επικοινωνιακή διαχείριση της δυστυχίας μας, δεν αλλάζουν τα αρνητικά δεδομένα. Απλά αυταπατώνται οι διαχειριστές της εξουσίας και οι θύελλες έρχονται. Ας ετοιμάσουν τα ...δρεπάνια τους, να τις θερίσουν.

  11. CRYSTAL SHIP avatar
    CRYSTAL SHIP 11/02/2013 14:04:57

    Σημασία έχει, να κάνει ο κάθε Πρωθυπουργός το χρέος του απέναντι στον Ελληνικό λαό τον οποίο και υποχρεούται να υπηρετήσει. Το ποιός και πότε θα καρπωθεί τα οφέλη των προσπαθειών του, δεν πρέπει να ενδιαφέρει τον Ηγέτη.
    Ο μόνος του στόχος, οφείλει να είναι η ανταμοιβή των τεράστιων θυσιών στις οποίες υποβάλλονται οι Έλληνες.
    Οι φιλοδοξίες και οι προσωπικοί στόχοι, είναι πολυτέλειες, για τους καιρούς της ευημερίας και της ειρήνης. Σήμερα και για πολύ χρόνο ακόμα, θα έχουμε ΠΟΛΕΜΟ.

    • σταρατα avatar
      σταρατα @ CRYSTAL SHIP 11/02/2013 14:15:44

      Αγαπητέ CRYSTAL SHIP ,
      Εσύ πολύ καλά τα λές, όμως το άρθρο λέει ακριβώς τα αντίθετα:...
      "Αυτό φοβούνται στο Μαξίμου. Μήπως αυτοί κάνουν τη βρώμικη δουλειά και έρθει ο Τσίπρας και καρπωθεί τα οφέλη αυτής της επίπονης προσπάθειας. Ο Σαμαράς, προφανώς δεν θέλει να την πατήσει, όπως ο Τσόρτσιλ, αλλά και άλλοι ηγέτες στο διάβα της ιστορίας."
      Kαι νάσαι βέβαιος οτι ο αρθρογράφος ξέρει τι λέει. Δεν είναι τυχαίος...

      • CRYSTAL SHIP avatar
        CRYSTAL SHIP @ σταρατα 11/02/2013 15:25:39

        Kοίτα να δεις ''σταράτα''. Καταλαβαίνω απόλυτα ότι είναι πολύ ανθρώπινο όταν έχεις την ατυχία να αναλάβεις την εξουσία σε τόσο αντίξοες συνθήκες, όπου αν δεν αποφασίσεις να εναντιωθείς στις απαιτήσεις των...γνωστών ρισκάροντας τα πάντα, θα οδηγείσαι συνεχώς στην υποχρέωση να επιβάλλεις όλο και σκληρότερα μέτρα, κάποια στιγμή να αναρωτηθείς, γιατί να παίξεις εσύ το ρόλο του κακού κι αύριο κάποιος άλλος που σε πολέμησε κι όλας εκ του ασφαλούς , να καρπωθεί τα θετικά (ΑΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΘΕΤΙΚΑ - που εγώ δεν το πιστεύω-), των επιβεβλημένων αποφάσεών σου. Είναι απόλυτα κατανοητό. Δεν ψέγω τον κ. Αντώνη Σαμαρά. Απλά λέω, πως δυστυχώς, δεν υπάρχουν περιθώρια για αυτού του είδους τις ''πολυτελείς'' ανησυχίες. Προτείνω λοιπόν ο κ. Αντώνης Σαμαράς, να επιχειρήσει λέγοντας ΟΛΗ την αλήθεια στον Ελληνικό λαό αλλά και προκαλώντας τις απαραίτητες συγκρούσεις με τα διάφορα ΄΄καθεστώτα΄΄, να απαγκιστρωθεί από το άρμα της Δωροθέας και να επιχειρήσει να χαράξει ένα δρόμο περισσότερο ''δικό του'' και δικό μας. Κι αυτό να γίνει πολύ σύντομα, γιατί χρόνος δεν περισσεύει. Αν διστάσει, θα παίξει συντηρητικά κι εγώ στη συντήρηση , καθόλου δεν πιστεύω.... Εκείνος, εύχομαι να ξέρει καλύτερα.

        • σταρατα avatar
          σταρατα @ CRYSTAL SHIP 11/02/2013 18:17:00

          Και ποιός δεν θα συμφωνούσε σε μια τέτοια πρόταση-ευχή αγαπητέ CRYSTAL SHIP? Ακόμα και ο Τσίπρας! Αμήν...(Ακόμα και στην εποχή μας γίνονται θαύματα...)

          • Queen In Black avatar
            Queen In Black @ σταρατα 11/02/2013 21:21:04

            A, ναι; Θα συμφωνούσε κι ο Αλέξης;
            Ε, τότε ας συνεννοηθούν να το πραγματοποιήσουν από κοινού !!! :-)

  12. Queen In Black avatar
    Queen In Black 11/02/2013 14:16:43

    1) ‘’ Η πρώτη μάχη θα είναι επικοινωνιακή και θα κατατείνει να δημιουργήσει την πεποίθηση ότι «κάτι αλλάζει».’’

    Αγαπητέ Μ.Α , όταν επί τέλους ΄΄κάτι αλλάξει΄΄ επί της ουσίας, δε θα χρειαστούν τα επικοινωνιακά τρικάκια, που παρασύρουν πλέον μόνο τους …εμπνευσμένους εμπνευστές τους, σε ασυγκράτητους πανηγυρισμούς. Θα το εισπράξουμε ως θετική πραγματικότητα που θα βιώνουμε και θα το αποδώσουμε ως επιβράβευση, σ΄εκείνον που θα το έχει επιτύχει για λογαριασμό μας.
    Οψόμεθα λοιπόν, τον προκαλούμε να μας ενθουσιάσει και να υποχρεώσει εχθρούς και φίλους να αναγνωρίσουν την επιτυχία του. Δεν…΄΄δημιουργείται΄΄ η πεποίθηση της αλλαγής. Η αλλαγή επιβάλλεται διά της επαναστατικής της παρουσίας.

    2) ‘’ Ο Πρωθυπουργός, θα προσπαθήσει με όλα τα μέσα να αντιστρέψει το πολιτικό κλίμα και να πείσει ότι μπορεί να κερδίσει την πιο δύσκολη παρτίδα σκάκι στην καριέρα του.’’

    Ο κ. Αντώνης Σαμαράς, καλείται να κερδίσει την πιο δύσκολη παρτίδα των τελευταίων 50 χρόνων, για την Ελλάδα. Δεν πρόκειται για την …καριέρα του, που δεν απασχολεί και την πλειοψηφία των πολιτών, αλλά για τις ζωές 10.000.000 Ελλήνων, καθώς και για τη διαμόρφωση των συνθηκών που θα αντιμετωπίσουν και οι ερχόμενες γενιές μας. Είναι μεγάλη η ευθύνη και της επιτυχίας και της αποτυχίας του και κατά την ταπεινή μου γνώμη, αυτού του είδους οι πόλεμοι, απαιτούν ρήξεις, συγκρούσεις, τομές, τόλμη και αποφασιστικότητα. Με τήρηση ισορροπιών, διστακτικότητα και χωρίς ρίσκο, μάλλον ο παίχτης θα υποχρεωθεί λόγω των ήδη διαμορφωμένων αρνητικών συνθηκών, στην καλύτερη για μας περίπτωση, σε ατιμωτική εκεχειρία ……
    Μόνο με ανατρεπτικές κινήσεις πια, μπορεί να κερδηθεί η παρτίδα και με κυρίαρχο το πνεύμα του ‘’ΟΛΑ Ή ΤΙΠΟΤΕ’’.

    Και σαν …ειδικός, ας αφιερώσω κι ένα ποίημα :

    Σκάκι, Νικόλαος Κάλας (1907-1988)

    Ένας κόσμος-ένας κόσμος τετράγωνος ο κόσμος μου.
    Στις απλοποιημένες του διαστάσεις χαρακώνονται οι ορίζοντες των
    ημερών, της ισονυκτίας η αντιθετική επιφάνεια.

    Όλα τα εγκλήματα της ζωής-πανουργίες φόνοι-ξαναζούν απάνου
    στο σιντέφι και στον όνυχα όπου επίπονα γλιστρούν άκαρδου
    νου τα φιλντισένια σύμβολα τα είδωλα από κοράλλι.

    Ο δρόμος τους, οι επικίνδυνοι σταθμοί των, οι απογοητεύσεις και
    τα λάφυρα-χαρές γι αυτό που ήτανε καρδιά.
    Τώρα με του χεριού τη σπάνια κίνηση να περιπλέξει το ξερό
    παιχνίδι.

    Το αίμα που κυλάει, οι βιασμοί, ό,τι κρυφό έχει η ψυχή, δε διακρίνεται
    στις αυστηρές του μεταβολές.
    Όσοι όμως ξέρουν τους κανονισμούς, στο κάτοπτρο βλέπουν τις
    φρικτές εικόνες που δύο παίκτες κλείσανε σ΄ εβένινο πλαίσιο
    και προσπαθούν με λιτές κούκλες να σκεπάσουν.

  13. tasos1 avatar
    tasos1 11/02/2013 17:36:15

    Τι προσπαθεί να ανιχνεύσει το σχόλιο; Τις διαθέσεις τίνων; Κι αν -ας πούμε- καταφέρει να ανιχνεύσει τις διαθέσεις των ανθρώπων, που κυκλοφορούν εδώ μέσα, πόσο σοφότερη θα γίνει η Συγγρού; Ή το Μαξίμου; Υπάρχει περίπτωση εγώ να μη ψηφίσω ποτέ Σαμαρά, ή το ζητούμενο του άρθρου, να στραφώ εναντίον του; Αυτό δεν πρόκειται να γίνει... Ποτέ! Συνεπώς;

  14. η Dimi avatar
    η Dimi 11/02/2013 17:50:09

    Αν δεν αποτύχεις ποτέ, δεν πρόκειται να επιτύχεις ποτέ!
    http://www.flickspire.com/m/WalkTheTalk/FailToSucceed?lsid=5547305094f8637b5a3f703801e4df86

  15. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 11/02/2013 18:04:18

    Για έναν πραγματικό ηγέτη, ισχύει ότι η σωτηρία της πατρίδος είναι ο υπέρτατος νόμος. Κάνει, λοιπόν, αυτό που θεωρεί σωστό για τον σκοπό αυτό, χωρίς να διερωτάται ή να ενδιαφέρεται, ποιος θα εισπράξει το όφελος.

  16. yianna avatar
    yianna 11/02/2013 18:09:29

    Μα αυτή κρίση αυτή θα ρίξει τέσσερις πέντε πρωθυπουργούς. Είναι δυνατόν ξεπερασθεί αυτός ο όλεθρος από μια κυβέρνηση μόνο? Τι είναι ο ΑΣ Θεός? Ό,τι μπορεί και ό,τι τον αφήνουν κάνει ο άνθρωπος. Όσο για τις συγκρίσεις με Τσώρτσιλ και Καραμανλή τις θεωρώ ατυχέστατες.

  17. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 11/02/2013 19:33:02

    Πάντα παιδαγωγική η Ντίμη!!

  18. βαγόνι avatar
    βαγόνι 11/02/2013 19:51:25

    είναι λίγο δύσκολο το κολύμπι σε τέτοιες θάλασσες...
    πολύ θέαμα βλέπω,λίγη ουσία!

    • σταρατα avatar
      σταρατα @ βαγόνι 11/02/2013 20:04:00

      Ασε τουλάχιστο νάχουμε μια τελευταία ελπίδα, μην προδικάζεις το πνίξιμο...

  19. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 11/02/2013 19:52:59

    Ο Σαμαράς ανέλαβε την κατάλληλη στιγμή λες και ήταν προγραμματισμένο από καιρό. Μετά από πολλά χρόνια αποκτήσαμε πρωθυπουργό με πυγμή και αποφασιστικότητα. Δεν είναι μόνο ο χαρισματικός Σαμαράς. Είναι και ο πολιτικός χώρος. Τα χαρακτηριστικά του οποίου επέτρεψαν την σημερινή κατάσταση. Αυτοί που τον ψήφισαν είναι πιστοί σε ιδέες, δεν γλύφουν και έχουν όραμα διαχρονικό. Η συζήτησή μας όμως έχει να κάνει με όλους τους άλλους. Το θέμα όμως μοιάζει να έχει προγραμματιστεί από καιρό και μου δίνει την εντύπωση ότι θα πάει καλά. Έχει μπροστά του χρόνο. Ας μη γελιόμαστε, για το μέγεθος του χρέους και την οικονομική εθνική γύμνια της παραγωγής καλά είμαστε. Διαφωνώ με το γεγονός ότι το μπαλόνι είναι στα όρια και με ένα μικρό φύσηγμα θα σκάσει. Αναλογιστείτε πόσοι Έλληνες πληρώνονται ακόμη από το κράτος! Ο Σαμαράς το γνωρίζει. Θα προχωρήσει με αποφασιστικά βήματα για να ξαναχτίσει Ελλάδα. Το πρόβλημα το έχουν οι απέναντι. Τί θα κάνουν όταν ο Σαμαράς προχωρήσει στο ζουμί και φέρει το νέο φορολογικό με χαμηλούς συντελεστές για φυσικά και νομικά πρόσωπα; Τί θα κάνουν όταν ο ΕΦΚ στο πετρέλαιο μειωθεί; Και αν αυτά επιβληθούν σε ένα πανευρωπαϊκό επίπεδο, τί θα πεί ο ΣΥΡΙΖΑ; Η νίκη Σαμαρά ήρθε ως αποτέλεσμα την νίκης του ορθολογισμού και ο ορθολογισμός δεν "κολλάει" στα τερτίπια των ξεγελασμένων από την αριστερά πολιτών.

  20. η Dimi avatar
    η Dimi 11/02/2013 22:05:42

    Ανώνυμε, σ’ ευχαριστώ. Να είσαι πάντα καλά.

  21. πολίτης avatar
    πολίτης 11/02/2013 22:52:56

    Το άρθρο έχει χιούμορ. Μόνο ως τέτοιο μπορώ να το εκλάβω.
    Δηλαδή με την αυτή την αγωνία ξημεροβραδιάζεται ο πρωθυπουργός;
    Μήπως εκεί που θα το έχει ζαλίσει έρθει ο Τσίπρας και το πετύχει;
    Δε θα επιτρέψουμε μια τέτοια αδικία...

  22. Dr. Tom Papadopoulos, Windsor, Ontario, Canada avatar
    Dr. Tom Papadopoulos, Windsor, Ontario, Canada 12/02/2013 03:26:14

    Πολίτη,
    Με πρόλαβες!
    Θέλω και εγώ να πιστεύω ότι ο Πρωθυπουργός της χώρας (ο όποιος πρωθυπουργός) δεν αναλώνεται αγωνιώντας για το προσωπικό του η πολιτικό του μέλλον αλλά αποκλειστικά και μόνο με το παρόν και το μέλλον του έθνους. Αν ένας Πρωθυπουργός δεν μπορεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων γιατί να πιστέψουμε ότι ο αρθογράφος και οι σχολιαστές αυτού του άρθρου μπορούμε, και γινόμαστε κάθε μέρα κριτές των πάντων.

  23. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 12/02/2013 08:13:56

    Καλά, από τό 'ουδείς αλάθητος' καί μετά, η εικόνα τού Σαμαρά σέ τηλεόραση καί τύπο φθείρεται όλο καί περισότερα, ώστε πλέον νά (μού) προκαλεί τήν ίδια αποστροφή μέ τούς ΓΑΠ, Βενιζέλο καί τά άλλα πολλά πολιτικά ρετάλια ενώ καί ο εκκολαπτόμενος Τσίπρας βιάστηκε καί ήδη μπήκε στό ίδιο, μέ τούς προηγούμενους, 'μνημονιακό' φέρετρο.
    Τό οικονομικό αδιέξοδο -τού ευρώ- ισοπεδώνει τούς πάντες καί τά πάντα.

  24. σταρατα avatar
    σταρατα 12/02/2013 10:16:22

    O μεγαλύτερος έχει τον λόγο !...

  25. kosvag avatar
    kosvag 12/02/2013 11:07:02

    Ο Έλληνας πολιτικός ας εξέλθει νικητής από το Γ΄Παγκόσμιο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ Πόλεμο (ας γίνει Τσώρτσιλ πρώτα) & να μην ασχολείται με τις επόμενες εκλογές. Άσε που κατά την άποψή μου μετά θα γίνει ''ισόβιος Πούτιν''.
    Δεν υπάρχει Τσίπρας, όπως πήγε στο 30% με φόρα για το 40% θα ξαναπάει στο 3%-4%.

  26. kosvag avatar
    kosvag 12/02/2013 11:07:02

    Ο Έλληνας πολιτικός ας εξέλθει νικητής από το Γ΄Παγκόσμιο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ Πόλεμο (ας γίνει Τσώρτσιλ πρώτα) & να μην ασχολείται με τις επόμενες εκλογές. Άσε που κατά την άποψή μου μετά θα γίνει ''ισόβιος Πούτιν''.
    Δεν υπάρχει Τσίπρας, όπως πήγε στο 30% με φόρα για το 40% θα ξαναπάει στο 3%-4%.

    • mara avatar
      mara @ kosvag 12/02/2013 18:59:23

      Φρούδες ελπίδες!!!!!!
      Το σχόλιο πάει στο kosvag

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.