#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/05/2011 16:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το σχέδιο Παπανδρέου δεν πέρασε



Αν κρίνουμε από την δήλωση Καρατζαφέρη έξω από το προεδρικό Μέγαρο απέτυχε το σχέδιο Παπανδρέου.

Ο κ. Καρατζαφέρης ήταν ο μόνος πολιτικός αρχηγός που έσπευσε να εμφανιστεί στις κάμερες.

Κάποιοι έβαλαν τις καρέκλες τους πάνω από την Ελλάδα, δήλωσε  ο αρχηγός του ΛΑΟΣ. Και προφανώς θα εννοούσε την δική του και εκείνων που μας οδήγησαν μέχρις εδώ.

«Δεν κατάλαβαν οι άνθρωποι ότι εάν ο Ευρυβιάδης με τον Θεμιστοκλή δεν τα είχαν βρει το 480 π.Χ. δεν θα τους είχε γράψει η Ιστορία " πρόσθεσε ο κ. Καρατζαφέρης.

Ξέχασε όμως να μας πει ότι υπήρχαν και οι 300, οι οποίοι παρά τις πιέσεις των Περσών δεν "συναίνεσαν". Και ότι ακολούθησε η μάχη των Πλαταιών

Π.Ζ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 27/05/2011 16:05:55

    Καρατζαφέρη, μέχρι και την ελληνική ιστρορία ξεφτιλίζεις..

    • vonchristoforakos avatar
      vonchristoforakos @ Γιωργος Χ 27/05/2011 16:37:24

      Γνωστός ς ο Καρατζαφύρερ. Καλά, ο Αδωνις, αυτός ο "τέλειος γνώστη" της αρχαιελληνικής ιστορίας του έκανε σεμινάριο προτού πεί τις αρλούμπες που αράδιασε;

    • vonchristoforakos avatar
      vonchristoforakos @ Γιωργος Χ 27/05/2011 16:42:01

      Αραγε, ο Καρατζαφέρης ως τι ομιλούσε; Ως "Εφιάλτης";

      • Γιωργος Χ avatar
        Γιωργος Χ @ vonchristoforakos 27/05/2011 16:47:00

        Ως Πούλος....

      • xbab avatar
        xbab @ vonchristoforakos 27/05/2011 17:38:05

        Σωστόοος!!!

  2. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 27/05/2011 16:06:09

    Πολύ ενθαρρυντική και ευχάριστη η δήλωση κολοτούμπα.
    Για να δούμε!

  3. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 27/05/2011 16:06:25

    Του Καρατζαφυρερ, του έφυγαν τα πούπουλα...

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 16:06:41

    "Η καρεκλα καποιων πανω απ την Ελλαδα" ειπε ο τουμπας !
    χαχαχα στο θερετρο! της παράλογης εχει λιακαδα.
    3 υπουργεια δε ζητησε να συναινεσει? παλια ειχαμε μια βρισια,
    "μαμω τα υπουργεια σου"

    ΠΠ

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 16:07:50

      Χαχα! Ζήτω!

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 16:16:06

      +1000 ΠΠ
      Ποιός μιλάει! Ο κύριος θέλω 3 καρέκλες.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 16:22:51

      +1000

  5. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 16:07:11

    Τι είπε ρε παιδιά; Πείτε μας για όσους δεν έχουμε τηλεόραση εδώ που είμαστε!

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Επώνυμος 27/05/2011 16:17:54

      Για τον Ευρυβιάδη και τον Θεμιστοκλή στο Αρτεμίσιο είπε, το 480 π.Χ. Αλλά η ιστορία εκεί γράφει και για μία δωροδοκία...

      • Heaven avatar
        Heaven @ Professor Moriarty 27/05/2011 16:30:25

        Ο Αδωνης τα υπαγορευσε?

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Heaven 27/05/2011 16:38:30

          Όχι, μόνος του τα σκέφτεται. Είναι και πρώην διαφημιστής άλλωσε, από εκεί οι φθηνές ατάκες.

  6. Ανοιξιάτικος avatar
    Ανοιξιάτικος 27/05/2011 16:07:39

    ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤΩΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΥΓΙΣΕΣ! ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟ Ο Χ Ι ΣΟΥ

    • μουρίνιο avatar
      μουρίνιο @ Ανοιξιάτικος 27/05/2011 16:11:47

      Σε λίγο θα το συγκρίνετε με το ΟΧΙ του Μεταξά. Τόσος είναι ο φανατισμός και η μικρόνοια ορισμένων σχολιαστών. Ο μόνος υπεύθυνος ηγέτης της Δεξιάς στη χώρα είναι ο Καρατζαφέρης. Μακάρι ο ΓΑΠ και ο Σαμαράς να είχαν τη μισή υπευθυνότητα και ευστροφία του.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ μουρίνιο 27/05/2011 16:18:30

        Τι, προσποιείσαι τώρα ότι δεν είσαι Πασόκος, Πασόκε;

        Θέση στο ελικόπτερο βρήκες; Αλλά τι λέω; Αν μας φύγεις με ποιον θα γελάμε εμείς μετά;

        • Ανοιξιάτικος avatar
          Ανοιξιάτικος @ Επώνυμος 27/05/2011 16:20:58

          Τι ασχολείσαι... με τους "τίποτα";

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Ανοιξιάτικος 27/05/2011 16:22:42

            Δεν μπορώ ρε συ, συγχύζομαι. Όπου βλέπω Πασόκο με πιάνει κάτι... Τους θεωρώ πια εχθρούς της χώρας...

        • μουρίνιο avatar
          μουρίνιο @ Επώνυμος 27/05/2011 16:39:45

          Θα μείνεις εσύ ο σοβαρός να γράφεις για τις καταθέσεις που έφευγαν απόπ την Ελβετία, για να έρθουν στην Ελλάδα του "εκβιαζόμενου". Επειδή τελείωσαν οι επαναλήψεις του Σεφερλή στο Άλτερ, δεν πας να κάνεις καμια εκπομπή;

          • Ανοιξιάτικος avatar
            Ανοιξιάτικος @ μουρίνιο 27/05/2011 16:45:41

            Ντοράκι σε κόβω εσένα... Ακόμα μετράς τους "πόντους" της διαφοράς της 29ης Νοεμβρίου ε;;;

        • one avatar
          one @ Επώνυμος 27/05/2011 17:31:37

          όπως λέει και το ανέκδοτο:
          Λέγεται ότι, όταν ο Θεός δημιούργησε τον κόσμο, αποφάσισε να τους
          δώσει δύο αρετές, ώστε να περάσουν καλά.
          Έτσι έκανε: ...
          - τους Ελβετούς μεθοδικούς και να σέβονται τους νόμους·
          - τους Εγγλέζους επίμονους και μελετηρούς·
          - τους Γιαπωνέζους εργατικούς και υπομονετικούς·
          - τους Γάλλους καλλιεργημένους και εκλεπτυσμένους·
          - τους Ισπανούς εύθυμους και φιλόξενους.

          Όταν έφτασε και στους Έλληνες, στράφηκε στον άγγελο που κρατούσε σημειώσεις και του είπε:
          «Οι Έλληνες θα είναι έξυπνοι, τίμιοι και ΠΑΣΟΚ».
          Μόλις τέλειωσε τη δημιουργία, ο άγγελος Του είπε:
          «Κύριε, σε όλους τους λαούς δώσατε δύο αρετές και στους Έλληνες τρεις. Έτσι θα υπερισχύσουν όλων των άλλων».
          «Να πάρει! Έχεις δίκιο! Μόνο που δεν μπορώ να τις αφαιρέσω! Ας έχουν οι Έλληνες τρεις αρετές».
          «Όμως, κάθε Έλληνας δεν θα μπορεί να έχει πάνω από δύο συγχρόνως».
          Έτσι Ο Έλληνας που είναι ΠΑΣΟΚ και τίμιος δεν μπορεί να είναι έξυπνος.
          Εκείνος που είναι έξυπνος και ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να είναι τίμιος.
          Κι εκείνος που είναι έξυπνος και τίμιος δεν μπορεί να είναι ΠΑΣΟΚ.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ μουρίνιο 27/05/2011 16:33:09

        να σου δωσω ενα "ΝΑΙ" τα εχω σε χονρτικη.. τσαμπα ειναι... παρε ενα !

        ΠΠ

      • Heaven avatar
        Heaven @ μουρίνιο 27/05/2011 16:34:31

        Μονο του Μεταξα?
        Το Οχι των 300 του Λεωνιδα, το ΟΧΙ του 1821, το ΟΧΙ στο Αναν!
        Η Ιστορια γραφεται με ΟΧΙ, αλλα που να το μαθετε εσεις οι κολωτουμπες!!
        Μουρινακο μου να δω που θα κρυφτεις οσονουπω...
        εχασες και το champions league, τιποτα δεν θα σου μεινει στο τελος!

      • Λιγότερος Άμλετ avatar
        Λιγότερος Άμλετ @ μουρίνιο 27/05/2011 16:37:42

        Αλαζονικέ υπερφίαλε, είναι σαν να σου λεει ο Γκουαρντιόλα πως θα παίξει η ομάδα σου. Κάτσε στο καναπέ να δείς τον Μέσι και τ' άλλα τα παιδια, τηρουμένων των αναλογιών...και που' σαι; μανικετόκουμπα και σηκωμένο φρύδι σαν τον γλαμουρο-κίτς Κωστόπουλο...Αει πάνε να πνιγείς!

      • loretta avatar
        loretta @ μουρίνιο 27/05/2011 17:34:15

        ...καλη η προσπαθεια...αλλα δεν μας πειθεις...!! εξαλλου η φαρσοκωμοδια ΚΑΡΑΤΖΑφυρερ ΓΑΠ εληξε σημερα και αδοξα!

        Συνεπως εκλεισε η μουσικη και ο καρατζαφυρερ εμεινε απο...καρεκλες!! μπλουμ παρτον κατω

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ μουρίνιο 27/05/2011 19:10:03

        Υπεύθυνος ο " θα λύσω την ανεργία με την ανασύσταση της ΜΟΜΑ" ;
        Ο "ελάτε χρυσαυγίτες να συγκυβερνήσουμε", υπεύθυνος;
        http://www.youtube.com/watch?v=lTU5Z_eGUH0

        Ο αγράμματος λούμπεν δημοκόπος; Ο αστείος ελλαδέμπορας; Ο "Δευτέρα-Τετάρτη- Παρασκευή" ζητάω εκλογές και "Τρίτη-Πέμπτη- Σάββατο" συγκυβέρνηση με ΓΑΠ; Ο διψασμένος για υπουργείο ; Ο πλασιέ υποβρυχίων; Ο ηχογραφών τους συνομιλητές του; Υπεύθυνος ο εκδότης του βιβλίου " η Λιάνη στηρίζει την Αλλαγή" με γυμνές φωτογραφίες της Δήμητρας;

        Ενα λούμπεν τυχοδιωκτικό στοιχείο είναι ο πρώην βιντεοκασσετάς , που προσωποποιεί την απαξίωση της ελληνικής πολιτικής ζωής και τίποτα παραπάνω. Θλιβερό δεκανίκι του ΓΑΠ. Οι οβιδιακές του μεταμορφώσεις δεν προκαλούν ούτε γέλιο πια.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Ανοιξιάτικος 27/05/2011 16:14:15

      Αν είναι έτσι, όντως έγραψε ιστορία..
      Μπράβο του, θα διαχ/στει κατάλληλα τη κρίση, όχι φτωχοποιώντας άγαρμπα τους έλληνες

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιώργος Μεσσηνία 27/05/2011 16:18:45

        αρκει μετα να μην στρογκυλεψυν τπτ !!!....
        το ΠΑΣΟΚ εχει βαλει τη Χωρα σε μεγαλους μπελαδες.
        Θα γινει πολεμος.... και δεν λεμε οσα πρεπει, διοτι δεν κανει !...τωρα...

        ΠΠ

        • Γιώργος Μεσσηνία avatar
          Γιώργος Μεσσηνία @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 20:22:40

          Προς το παρόν στρογγύλεψαν τααποτελέσματα της συνάντησης...
          Κατά το μεγκάλο κανάλι,τα βρήκαν Παπανδρέου-Σαμαράς!
          Ό, τι να 'ναι

  7. Μηνάς avatar
    Μηνάς 27/05/2011 16:07:57

    Αναμενόμενο ήταν να είναι αποτυχία η σύσκεψη! Αυτό φάνηκε και από τις συναντήσεις ΓΑΠ με του πολιτικούς αρχηγούς!

  8. alakran avatar
    alakran 27/05/2011 16:08:51

    "η καρεκλα καποιων πιο ψηλα απο την πατριδα" .Ταδε εφη κωλοτουμπας.
    αρα ο Αντωνης σταθηκε βραχος!!!!!
    μπραβο Προεδρε!

  9. xaris avatar
    xaris 27/05/2011 16:08:56

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΓΗΚΑΝ??????

  10. γουαρδιόλα avatar
    γουαρδιόλα 27/05/2011 16:09:45

    Παιδιά ο Σαμαράς είπε το μεγάλο οχι.

  11. Γιωργος Ασημένιος avatar
    Γιωργος Ασημένιος 27/05/2011 16:10:12

    Καλά γιατί ο ΓΑΠ δεν προχωρά με αυτόν που δεν ενδιαφέρεται για την καρέκλα του ;

  12. boanerges avatar
    boanerges 27/05/2011 16:12:21

    Κατ' αρχήν, μπράβο. Περιμένουμε και τις δηλώσεις για να χαρούμε περισσότερο. Το Mega έχει πολύ πλάκα αυτή την ώρα.

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/05/2011 16:12:46

    και τα ππαπαγαλάκια (του ΧΑ, όχι της Μιρμπίλη) του φούσκωσαν το ταμπλώ +1+2% και πουφ, ξεφούσκωσε... Ρε έχετε γίνει προβλέψιμοι...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 27/05/2011 16:15:26

      στον ΑΝΤ1 λενε οτι ναναι.. λες και διαβαζουν κειμενα του Σρεκ !!
      σε 2 τιβι βλεπω και ΣΚΑΙ στο νετ χαχαχααα...

      ΠΠ

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 16:20:59

        Ρε συ ΠΠ κοντεύεις να με στείλεις με ότι στέλνεις. Το γέλιο της αρκούδας, άκου κείμενα του Σρεκ

  14. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 16:13:49

    Τα ηττημένα μυαλά του καθεστωτισμού δεν μπορούν να αποδεχθούν ότι υπάρχουν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ!

    Για τα περαιτέρω, παραπέμπω στο σχόλιο του Προφήτη στην κεντρική ανάρτηση.

  15. alakran avatar
    alakran 27/05/2011 16:14:16

    μπραβο στον Αντωνη Σαμαρα!

  16. kopritis avatar
    kopritis 27/05/2011 16:14:22

    εννιαια γραμμη τσιπρα παπαρηγα σαμαρα.και οι 3 οχι σε εννιαιο μετωπο

  17. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/05/2011 16:15:41

    Δεν ήξερα ότι ο Μιλτιάδης και ο Θεμιστοκλής έπαιζαν για ...μουσικές Υπουργικές καρέκλες.

    Αχ βρε Αντώνη πάλι δεν θα γίνει Υπουργός ο Καρατζαφέρης.

    χαχαχα

    ΥΓ

    δεν ήξερα μέχρι σήμερα ότι η σωτηρία της χώρας εξαρτάται από που τοποθετείται η ΕΔΡΑ του καθενός πολίτη...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 27/05/2011 16:18:58

      Ας ρωτήσει δε τον ...Αδωνη

      Πριν το 480 πχ της Σαλαμίνας υπήρχε το 480 πχ των Θερμοπυλών...
      και στις δύο τοποθεσίες η απάντηση ήταν έλα πάρτα και όχι πάρτα όλα...

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 27/05/2011 16:21:06

        και Φάκτορα πες στον άνθρωπο και στο κόμμα του ΛΑΟΣ που ψήφισαν ΝΑΙ στο ΜΝΗΜΟΝΙΟ

        στις Θερμοπύλες στη Σαλαμίνα στις Πλαταιές στη Μυκάλη κλπ κλπ κλπ τα ΟΧΙ έγραψαν ΙΣΤΟΡΙΑ .

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Ιθαγενής 27/05/2011 16:22:55

        δε σε εχουν ενημερωσει σωστα !! πουλουσαν βιβλια και λεξικα και οι δυο στις λαικες της εποχης !!.. σε παρακαλω να εισαι ακριβης !
        Ο δε Θεμιστοκλης εκανε "μακρυ σταυρο" και στους 12 θεους.. ειχε κοψομεσιαστει...

        ΠΠ

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Ο Ιθαγενής 27/05/2011 16:25:48

      Μάλλον δεν διάβασε ο άνθρωπος πώς ακριβώς τα είχαν βρει. Ειδικά πώς πείστηκε ο Ευρυβιάδης και ο Κορίνθιος ναύαρχος να ναυμαχήσουν στο Αρτεμίσιο. Οι κάτοικοι της Εύβοιας δωροδόκησαν με μερικές δεκάδες τάλαντα τον Θεμιστοκλή, και αυτός με μέρος από αυτά δωροδόκησε τον Ευρυβιάδη και τον Κορίνθιο ναύαρχο. Και το κυριότερο, εκείνοι δεν κάθονταν σε καρέκλες αλλά σε τριήρεις....

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Professor Moriarty 27/05/2011 16:28:49

        +1000

        ...και εξάλλου δεν υπάρχει πρόβλημα, ας κάνουν το καθήκον με κυβέρνηση ΓΑΠ Ντόρας Καρατζαφέρη ΝΑΙ στο μνημόνιο ΝΑΙ στην ομοψυχία ...έλα Γιώργο θυσιάσου για το ...καλό μας

        Πάνω από 170 βολευτές δεν έχουν; Ορίστε που το πρόβλημα;

        • Heaven avatar
          Heaven @ Ο Ιθαγενής 27/05/2011 16:36:42

          τολμουν?
          οι πλατειες ειναι γεματες....

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 27/05/2011 16:43:19

          ...και ο Ευρυβιάδης ήθελε να λακίσει από τη Σαλαμίνα πές του....

          • kiki avatar
            kiki @ Ο Ιθαγενής 27/05/2011 19:16:22

            Ο ΓΑΠ ειναι ο Ανταλκιδας.
            Ανταλκιδεια Ειρηνη, παρεδωσε την Ελλαδα.

  18. sarkozi avatar
    sarkozi 27/05/2011 16:16:27

    ο αδόλφος καρατζαφύρερ εκτός του ότι έχασε την καρέκλα έχασε και τα αυγά και τα πασχάλια......ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ......GAP,IMF & συν αυτό λοιπά ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ.....κοινός sac Voyage.

  19. Orestios avatar
    Orestios 27/05/2011 16:17:12

    Τα παπαγαλάκια είναι αναστατωμένα!!!!!!!!!!

    Μπράβο Αντώνη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 27/05/2011 16:17:15

    "Κάποιοι έβαλαν τις καρέκλες τους πάνω από την Ελλάδα..."

    Ω ναι, Κε. Καρατζαφέρη, ενώ εσείς θα την βάζατε στην (ηλεκτρική) καρεκλα.
    Μα, ο Παπανδρέου και οι υν αυτώ δεν έβαλαν τις κα΄ρεκλες τους πανω...στην Ελλάδα;

  21. kiki avatar
    kiki 27/05/2011 16:18:01

    ολοι οι δημοσιοκαφροι διαλαλουν την μπουρδα και την λασπη του Καρατζατουμπα.
    Χε Χε , αυτος εχασε καρεκλα, και τωρα και ψηφοφορους.
    χαιρετα την Αλεξανδρεια που χανεις και εσυ , που ουτε δημοσιογραφος δεν εισαι, αλλα το αφηνεις να τρεχει, μανεκεν μωρε ειχες, υπουργος και πρωθυπουργος ονειρευοσουν.
    αντε τραβα να παρηγορησεις την ασπιλη κορη.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ kiki 27/05/2011 16:25:05

      ηθελε καρεκλα και εφαγε πορτα πορτα.
      τα κουφωματα ειναι στο δρομο προς παραδωση !

      ΠΠ

  22. προδικος avatar
    προδικος 27/05/2011 16:18:04

    σταθερος και απολυτος στις θεσεις του ο Σαμαρας !!!!

  23. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 16:18:08

    Άν το λεχθέν του Καρατζαφέρη είναι μία από τα ίδια του (οι συνήθεις αερολογίες), ποιός νοιάζεται;
    Άν παραδόξως - και παρ' ελπίδα - έχει κάποια σχέση με την πραγματικότητα, και ο Μπλάκ Τζάφ ποζάρει "επιτυχώς" ως μονόφθαλμος μεταξύ "κάποιων" θεότυφλων καρεκλοκένταυρων, τότε αλλοίμονο στους "κάποιους" καρεκλοκένταυρους.
    Οι πολίτες τους βλέπουν, τους παρατηρούν. Όλους.

    • Heaven avatar
      Heaven @ Ο Θείος 27/05/2011 16:39:26

      κυριως ομως τον Μπλακ Τζαφ. μπορει να καταληξει και Μουτζουρης!!
      αυτον ειδικα δεν τον θελει κανεις!!!

    • kiki avatar
      kiki @ Ο Θείος 27/05/2011 19:20:46

      Και γραφω παρα πανω οτι
      Ο Ανταλκιδας ,
      με την Ανταλκιδεια Ειρηνη του παρεδωσε την Ελλαδα
      Ο ΓΑΠ του μοιαζει , αν και δεν εχει την γνωση να τον αντιγραψει,
      παντως το αποτελεσμα ειναι το ιδιο.
      Παρεδωσε την χωρα , χωρις να εχει διαβασει κανενας τους την ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ,
      στα χερια Τοκογλυφων,
      Νεκροθαφτων,
      και Δολοφονων.

  24. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 27/05/2011 16:19:30

    @ Π.Ζ
    Η δήλωση ήταν "..ο Θεμιστοκλής με τον Ευβιδιάδη.."
    οι δε 300 ήταν πριν απο την ναυμαχία της Σαλαμίνας και η θυσία τους εσωσε την "παρτίδα" στα στενά του νησιού ....

    • Π.Ζ. avatar
      Π.Ζ. @ Enjoy Capitalism 27/05/2011 17:00:23

      Σημειολογική ήταν η αναφορά...

  25. alakran avatar
    alakran 27/05/2011 16:19:42

    αυτη τη στιγμη ο μπουμπουκος στο σκαι fm μιλαει για αναποφευκτες εκλογες!

  26. nick avatar
    nick 27/05/2011 16:20:19

    Μπράβο Αντώνη!
    Μέσα σε 1,5 χρόνο έχεις δικαιώσει πάμπολλες φορές τον αγώνα που έκανα για σένα στις 29/11/09.

    • ΗΠΕΙΡΟΣ avatar
      ΗΠΕΙΡΟΣ @ nick 27/05/2011 16:42:54

      ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤΩΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΥΓΙΣΕΣ!!!!ΝΟΙΩΘΩ ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΗ ΠΟΥ ΣΤΙΣ 29-11-09 ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΡΕΙΣ { 3} ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΩ!!!!!!!ΚΑΝΕ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ.ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!

  27. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 27/05/2011 16:20:38

    Ας μείνουν μόνοι τους αν θέλουν να ξεπουλήσουν την Ελλάδα.Είμαι περήφανος σήμερα ακόμα πιο πολύ που επέλεξα τον Σαμαρά για αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας.Τουλάχιστον η χώρα έχει αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.

  28. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 16:20:51

    Τρία υπουργεία ήθελε, τρία πήρε. Έκαστος στο είδος του.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 16:22:56

      ++++

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 16:23:56

      καρεκλας.. τι περιμενεις...

      ΠΠ

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 16:37:25

        ΠΠ ήταν λάθος του Παπούλια

        ας καλούσε Ντόρα ΠΑΣΟΚ ΛΑΟΣ θα είχε συναίνεση και ομοψυχία

        χαχαχα

        ΥΓ

        Θα πρέπει σε όλους αυτούς τους ανεκδιήγητους να θυμηθούν σε ποια χώρα βρίσκονται.
        Δεν έχουμε Δημοκρατία; Ας αποφασίσω εγώ που θα ματώσω τι θέλω. ΕΚΛΟΓΕΣ.
        Αν πτωχεύσω αν σωθώ ή αν πεθάνω εγώ που θα αγωνιστώ έχω δικαίωμα να ομιλώ.
        Αμάν πλέον με τους "εκπρόσωπους" που στην ευμάρια τρυγάνε και στους αγώνες λακάνε.
        Σε τελική ανάλυση κύριε Καρατζαφέρη εγώ δεν ισχυρίζομαι ότι έχω το αλάθητο: αν με την επιλογή της πλειοψηφίας, όπως θωρώ, έχετε μια στο εκατομμύριο δίκαιο και πτωχεύσω, εγώ θα πληρώσω τον λογαριασμό, το πλήθος των ανώνυμων πολιτών που πληρώνει και τις αποζημιώσεις σας.
        Αλλά τουλάχιστον θα έχω αγωνιστεί και θα έχω πέσει δείχνοντας τα όποια ...προσόντα μου και όχι προσκυνώντας σε κελεύσματα χρηματιστών.
        Η χώρα μπορεί να σωθεί
        Η χώρα μπορεί να καταστραφεί.
        Αλλά θα έχει αγωνιστεί και θα έχει προσπαθήσει.
        Δεν θα έχει πει άλλο ένα ΝΑΙ της ντροπής.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Ιθαγενής 27/05/2011 16:44:07

          μωρε.. παραλιγο να μας ζητησει το ΠΑΣΟΚ να του υποθηκευσουμε τη Χωρα για το καλο μας.. ολα προσημειωμενα στην Ιπποκρατους!!
          θα μας ρωτουσαν ποτε εαν τα πουλουσαν νυχτα?
          θα καλουσαν συσκεψεις πολιτικων αρχηγων?

          Ιθαγενη αυτη ειναι η διαφορα.. τι να γραψω!!! να τα ειχαν ολα με πληρεξουσιο στα χερια τους το ΓΑΠ και Σαμαραας τι θα αποφασιζαν?
          - με το ΓΑΠ θα εφευγαν νυχτα,
          - ο Σαμαρας θα εδινε μαχη μεχρις εσχατων!!!
          Τη βλεπεις τη διαφορα?? ο ικανος πολιτικος ξεχωριζει οταν εχει την ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ... οχι οταν μπαλαμουτιαζεται δεξια κ αριστερα.

          ΠΠ

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 16:47:21

            xaxaxa Γεωργιάδης στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ: ο Σαμαράς έλεγε μέσα ότι έλεγε και έξω...

            μικροπολιτική και ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ...τεράστια διαφορά

          • Orestios avatar
            Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 16:48:02

            +100000000000000000

        • vonchristoforakos avatar
          vonchristoforakos @ Ο Ιθαγενής 27/05/2011 17:35:19

          και τον Κουβέλη, μαζί με Ντόρα και Κατατζαφ, έπρεπε να καλούσε, Ιθαγενή

  29. Απορία avatar
    Απορία 27/05/2011 16:21:07

    Συναίνεση μόνον μετά από την παραίτηση της κυβέρνησης.

    Αποτύχατε φύγετε.

    Ο λαός θα αποφασίσει ποιος θα μας βγάλει από την κρίση.

  30. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 16:21:13

    Ωρε Καρατζαφέρ, ο Ευρυβιάδης και ο Θεμιστοκλής θέλαν και οι δύο να ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ! Εσύ θέλεις να υποταχθούμε, να δώσουμε γη και ύδωρ!

    Αν δεν τα έβρισκαν ο Εφιάλτης με τον Ξέρξη, δεν θα περνούσαν οι Μήδοι, Καρατζαφέρ.

    Όμως στο τέλος θα νικήσουμε εμείς, Καρατζαφέρ. Κι εσύ θα ψάχνει το δρόμο για τα Σούσα, για να σώσεις το καλοταϊσμένο σαρκίο σου...

  31. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 27/05/2011 16:21:52

    Τα "ΟΧΙ" θέλουν ηγέτες... !

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΠΙΛΟΤΟΣ 27/05/2011 16:40:12

      Τα ΟΧΙ θέλουν ...μπαλάκια
      Τα ΝΑΙ καρέκλες για ΕΔΡΕΣ

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ ΠΙΛΟΤΟΣ 27/05/2011 16:41:41

      με ειδικα οργανα!!

  32. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 27/05/2011 16:22:32

    "Κάποιοι έβαλαν τις καρέκλες τους πάνω απ΄την Ελλάδα".
    Θυμίζει SOS πριν το ναυάγιο. Πάει όλη η παρέα ΓΑΠ+εξαπτερύγων
    σούμπιτη στο βυθό.....
    Σαμαρά μπράβο. Θύμισες Τάσσο στο Σχέδιο Ανάν.
    Εύχομαι κουράγιο, υγεία και δύναμη, επειδή τώρα που ξεψυχάει το
    τέρας θα γίνει επικίνδυνο......

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 27/05/2011 16:37:23

      Κουμπάρα, ο αγώνας τώρα μόλις αρχίζει!

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Επώνυμος 27/05/2011 16:53:02

        Πανέτοιμοι-η από εδώ την ακριτική νησιωτική Ελλάδα.

  33. elena76 avatar
    elena76 27/05/2011 16:22:37

    Γιώργος Καρατζαφέρης : κυβερνητικός εκπρόσωπος................

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ elena76 27/05/2011 16:53:50

      μονο τοσο? αυτο το προοριζε για τον Αδωνουκο!!!!

  34. Κρης avatar
    Κρης 27/05/2011 16:23:35

    Ο Λιάρος και ο Ιορδάνης εχουν κατι φάτσες σαν παντζάρια στο
    μεγατσανέλε

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κρης 27/05/2011 16:29:10

      Μόλις βγήκαν στον αέρα ήταν έκδηλος ένας πανικός

  35. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 16:24:29

    Εντωμεταξύ, σε εξέλιξη είναι συνάντηση ΓΑΠ και Κάρολου. Χμμμ, ενδιαφέρον. Λέτε να έχουμε τελικά εκλογές; Ο Κάρολος, ό,τι είχε να προσφέρει στην υπόθεση "συναίνεση" φαίνεται να το προσέφερε. Δεν θα πρόσφερε περισσότερα αν γινόταν από εδώ και πέρα κομματικό φερέφωνο...

  36. Δήμος avatar
    Δήμος 27/05/2011 16:25:42

    Ωραία η παρομοίωση Καρατζαφέρη, μόνο που ο Παπανδρέου δεν είναι Θεμιστοκλής, αλλά Εφιάλτης.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Δήμος 27/05/2011 16:28:37

      Τηρουμένων των αναλογιών, Θεμιστοκλής είναι ο Αντώνης και Ευρυβιάδης η Αλέκα και ο Τσίπρας.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Δήμος 27/05/2011 16:33:51

      Ο Παπανδρέου είναι ο Ισαάκιος Β. Του ταιριάζει πιο πολύ.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 17:32:34

        1204 ...

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 17:56:01

        θα μου κανετε ιδιαιτερα αι οι δυο !!
        δε θυμαμαι τπτ !! ρεζιλης!

        ΠΠ

  37. tzager avatar
    tzager 27/05/2011 16:25:50

    Μυρίζομαι ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!

    Κάτι μου λέει ότι τα πράγματα εξελίσσονται ακριβώς όπως στην Ιρλανδία και την Πορτογαλία...

    Δηλαδή συμφωνία με την Τρόικα των κυρίαρχων πολιτικών δυνάμεων πρίν τη διεξαγωγή των εκλογών για την διασφάλιση οικονομικής στήριξης δεδομένης της αδυναμίας άντλησης κεφαλαίων από τις διεθνείς αγορές.

    Νομίζω ότι τα επόμενα λεπτά 8α επιβεβαιωθώ... τουλάχιστον ως προς το πρώτο σκέλος της διαπίστωσης...

    12 ή 19 Ιουνίου μάλλον θα μιλήσουν οι πολίτες...!!!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ tzager 27/05/2011 16:34:42

      Θα 'θελες! Να συμφωνήσει σε προεκλογική περιόδο ο Αντώνης για την υποδούλωση της χώρας! Και να καεί σαν την πορτογαλική δεξιά!

      Μην ανησυχείς και οι ευσεβείς σας πόθοι δεν θα γίνουν πραγματικότητα. Έχουσιν γνώσιν οι φύλακες...

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Επώνυμος 27/05/2011 16:55:18

        Μέχρι χθες υποστηρίζατε ότι άλλα λέει μέσα και άλλα έξω και θα συναινέσει.
        Σήμερα ότι θα συμφωνήσει αύριο.
        Ας πάμε σε εκλογές λοιπόν και βλέπουμε.

      • tzager avatar
        tzager @ Επώνυμος 27/05/2011 17:01:09

        Καλά καλά εδώ θα είμαστε...

        Φαίνεται ότι δεν έχεις καταλάβει ΤΙΠΟΤΑ για την κατάσταση της χώρας αυτή τη στιγμή! Και απ'ότι φαίνεται κάνει πως δεν καταλαβαίνει και η επίσημη ΝΔ!!!!

        Κρείσσον ουδέν ανάγκας (τίποτα δεν είναι πιο ισχυρό από την ανάγκη) είχε γράψει ο Ευριπίδης...

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ tzager 27/05/2011 17:16:09

          Αυτό που έχουμε καταλάβει είναι ποιο είναι το σχέδιο των αφεντικών σας. Εδώ θα είμαστε (πρώτα ο Θεός) και θα τα πούμε.

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ tzager 27/05/2011 17:39:32

          Καλύτερα Κωνσταντίνος ΙΑ΄ Παλαιολόγος παρά Λουκάς Νοταράς...η ζωή επιλογές είναι ή

          όσο νικάς την ανάγκη σου άλλο τόσο δυναμώνεις Πυθαγόρας αν και προτιμώ Κυνικούς

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ tzager 27/05/2011 19:23:05

          Εσύ και η Ντόρα δεν έχετε καταλάβει πως το Μνημόνιο αύξανε τους φόρους και του μειώνονταν τα έσοδα. Αλλά μπροστά στην πρεμούρα να πείτε "ναι" σε οτιδήποτε ξεχάσατε αυτό που ο όλος ο κόσμος ξέρει: πως το Μνημόνιο απέτυχε. Οχι γιατί δεν το εφάρμοσε τάχα πιστά ο ΓΑΠ, αλλά γιατί ήταν αποτυχημένο από την αρχή. Διεθνώς ρεζίλι έγιναν οι μνημονιακοί με το κατόρθωμα " αυξάνω τους φόρους, μου μειώνονται τα έσοδα" αλλά ούτε αυτοκριτική δεν κάνετε. Και επιμένετε να ζητάτε συναίνεση στο οργιώδες φοροτσουνάμι του ΓΑΠ. Κατά τα λοιπά είστε φιλελεύθεροι...Τώρα φιλελεύθεροι και Σάντσο Πάντσα του αποτυχημένου φορομπήχτη ΓΑΠ πως συνδυάζονται, μόνο ο πολιτευτής και εξαίρετο πολιτικό στέλεχος της ΔΗΣΥ Αστυνόμος Θεοχάρης θα μπορούσε να μας το εξηγήσει....

  38. nick avatar
    nick 27/05/2011 16:27:55

    Οι δημοσιογράφοι στο μέγκα έχουν κλάσει μπάμιες...

  39. ευτυχια avatar
    ευτυχια 27/05/2011 16:29:54

    Ο Σαμαράς στάθηκε αντάξιος των προγόνων του και της Πηνελόπης Δέλτα.Δεν είχαμε ΚΑΜΜΙΑ αμφιβολία.

    • Eva avatar
      Eva @ ευτυχια 27/05/2011 16:56:05

      +++ 10000000000000!!!!!!!!!

  40. Aris. A avatar
    Aris. A 27/05/2011 16:30:28

    Νομίζω ότι κατέρρευσε το τελευταίο ανάχωμα ενός άθλιου εκβιασμού.

    Το νερό που ακολουθεί θα παρασύρει τα πάντα.

    Με την ηλίθια επιμονή του ο Παπανδρέου στην καραμέλα της συναίνεσης αδυνάτισε την θέση του και κυρίως οι πάντες κατάλαβαν το παιχνίδι.

    Τώρα θα πάρει τα μέτρα μόνος του όπως ήδη τα έχει συμφωνήσει.

    Τα σημαδεμένια χαρτιά τελείωσαν.

    Ο Παπανδρέου μετά από 1,5 χρόνια ψεμάτων εκβιασμών ηλίθιας και τυχωδιοκτικής πολιτικής είναι μόνος του.

    Αν άκουσα καλά τον Μάνο ζητάει αποκαθηλωσή του και νέο αρχηγό στο Πασόκ.

    Θα δοκιμάσουν τα πάντα για να κρατήσουν απόλυτα ελεγχόμενη κυβέρνηση στην εξουσία.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Aris. A 27/05/2011 16:36:43

      Ουδείς μεγαλύτερος εχθρός του ευεργετηθένος αχαρίστου. Τον έκανε βουλευτή επικρατείας από εκεί που δεν του έδινε πια κανένας σημασία και τώρα δεν τον θέλει κιόλας... Θα με κάνουν να συμπαθήσω τον ΓΑΠ, έλεος!

      Αυτά παθαίνεις όμως, ΓΑΠ, αν είσαι Υπάλληλος. Είναι η μοίρα όλων των Υπαλλήλων.

      Όταν δεν τους χρειάζονται πια, τους απολύουν.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Aris. A 27/05/2011 16:58:51

      Συναίνεση για την Ελλάδα, προς όφελος της Ελλάδας. Οχι συναίνεση εναντίον της Ελλάδας. Ποιός λογικός Ελληνας -αυτό κυρίως κι όχι υπάλληλος της Εσπερίας και της χώρας πέραν του Ατλαντικού- θα επέλεγε κάτι τέτοιο;

  41. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 16:31:08

    ΓΑΠ και σφουγγοκωλαριοι... εξερχονται.. συζητουν σοβαρα.. κουναει χερια ανοιχτα χαχαχαχαχαχαχ ρε δεν πιανουν αυτα!!! ανεκδοτα λετε... δε μασαμε.
    Το Σρεκ περπαταει κορδωμενο... το καταπιε το μικροφωνο μαζι με το ματσουκι.
    ο Δρουτσας ακολουθητης !!... "γιες μαστερ ΓΑΠ ετσι ειναι εαν ετσι νομιζετε"
    Χασαποπουλος σολο πρασινη αρκουδα... στεναχωρια μεγαλη τραβαει για τη Χωρα!


    ΠΠ - "ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ"

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 16:43:02

      ROFL. ROFL.
      Γράφεις!!!

  42. Γ.Τ. avatar
    Γ.Τ. 27/05/2011 16:33:07

    Οι εξελιξεις πλεον θα ειναι ραγδαιες! Θα ζησουμε ιστορικες στιγμες αδερφια! Μπραβο στον Αντωνη Σαμαρα! Ηρθε η ωρα να παρουμε την Ελλαδα πισω. Να διαλυσουμε το χειροτερο κομμα της ελληνικης ιστοριας το ΠΑΣΟΚ και να χτισουμε παλι την πατριδα μας με βαση την παραδοση μας. Ειμαστε Ελληνες! Ειμαστε πραγματι ο σπορος που δεν πεθαινει.

  43. sp_athens avatar
    sp_athens 27/05/2011 16:33:38

    Ο Καρατζαφέρης, μεγάλος κερδισμένος της παρτίδας.
    Όσοι διαφωνούν με την παρατήρηση, θα διαψευστούν σύντομα.
    Καληνύχτα και καλή τύχη παιδιά...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ sp_athens 27/05/2011 16:38:19

      καλα πλακα με κανεις? ΔΙΑΦΩΝΩ !!!! διοτι μιλαει σαν την Πυθια λες και παυθυνεται σε σαυρες... ΔΙΑΦΩΝΩ διοτι μιλαει για τις καρεκλες των αλλων και οχι γ αυτες που δεν καταφερε να παρει να κατσει πανω αυτος και η παρεα του.
      ΔΙΑΦΩΝΩ διοτι ειναι οπορτουνιστης, κολοτουμπας και ξερολας... θελει να μας αγορασει σε χοντρικη, αλλα δε του καθεται... ο ποπος του ειναι γυμνος....
      εμεινε και ΑΚΑΘΙΣΤΟΣ... και μας πουλαει Πατριωτισμο.. ποιος??
      ΔΙΑΦΩΝΩ διοτι παιζει με τις λεξεις. Δινει χρησμους και οπου κατσει η μπιλια βγαινει τσουπ και λεει το ειπα!!!
      Ρε συ ΞΥΠΝΑ ! παρε θεση εσυ και οχι ο καθε ενας...
      Ο μιντια μαστερ μαν? συνελθε !!

      ΠΠ

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ sp_athens 27/05/2011 16:39:43

      Μην κοιτάς αυτό που πάνε να περάσουν τα μήντια. Τα μήντια έχουν πέσει σε γενική ανυποληψία. Η καθαρή και ανόθευτη ισχύς που ήδη εκπέμπει το "Όχι" του Αντώνη θα προσελκύσει πολύ περισσότερο κόσμο. Θα το δεις.

    • Orestios avatar
      Orestios @ sp_athens 27/05/2011 16:43:06

      Άδωνη (aka sp_athens) έχασες το υπουργείο?????
      αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Όλοι όσοι ψήφισαν το μνημόνιο της χρεωκοπίας θα πάνε φυλακή

    • Ευμένης avatar
      Ευμένης @ sp_athens 27/05/2011 16:47:19

      Απλά διαφωνώ.
      Όσο και να χτυπιέται ο κολοτούμπας , δεν θα διορθώσει ποτέ το ΤΕΡΑΣΤΙΟ πολιτικό λάθος του να ψηφίσει το Μνημόνιο.
      Αν ΔΕΝ το ψήφιζε, θα ήταν ο μεγάλος κερδισμένος του παιχνιδιού τώρα.
      Αλλά, στερνή μου γνώση να σ'είχα πρώτα.
      Και αν η ΝΔ το έπαιρνε απόφαση ότι ψήφους από λαθρομετανάστες δεν πρόκειται να δει ποτέ, γιατί τους έχουν καπαρώσει άλλοι, ο Καρατζαφύρερ ούτε 0.5% δεν θα έπαιρνε..
      Αλλά και στη ΝΔ πέρα βρέχει..

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ sp_athens 27/05/2011 16:52:54

      Για να μαθαίνεις και εσύ και ο ΓΚ Ιστορία:

      ο Ευριβιάδης ήθελε να την κάνει από τη Σαλαμίνα...πάταξον μεν άκουσον δε ...αν θυμάσαι και μόνο με μήνυμα του Θεμιστοκλή και αποκλεισμό του στόλου έγινε η ...αναγκαστική ναυμαχία.

      Το παράδειγμα που ανέφερε δεν ...πάει.
      Κατανοώ ότι θέλει εθνική ομοψυχία γιατί αποζητά την συλλογική ευθύνη με ένα καθολικό ΝΑΙ για να ξεχαστεί το δικό του ΝΑΙ στο Μνημόνιο το 2010.
      Αυτά πεθαίνει όμως κάποιος από τις αλλεπάλληλες κυβιστήσεις ...μπερδεύεται

      Ξανά ρωτώ λοιπό ότι ρωτούν πολλοί εδώ και ημέρες από πότε οι εκλογές σε μια Δημοκρατία είναι αδιέξοδο;
      Θέλει το ΛΑΟΣ ...ομοψυχία ας συνεχίζει να ψηφίζει ΠΑΣΟΚ, είμαστε σε σταυροδρόμι γιατί και το ΛΑΟΣ ψήφισε ΝΑΙ το 2010.

      Αυτά τα μικρά μαθήματα Ιστορίας.

  44. factorx avatar
    factorx 27/05/2011 16:36:26

    έντονη αντιπαράθεση Παπανδρεου - Σαμαρα

    Ο Παπανδρεου στην αρχή τα έδωσε όλα, όπως γράφαμε χθες

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ factorx 27/05/2011 16:39:02

      τι πηρε εχει σημασια !!! και πως θα πουλησει αυτα που πηρε !! χαχαχα

      ΠΠ

    • Orestios avatar
      Orestios @ factorx 27/05/2011 16:41:40

      Η τακτική του Παπανδρέου είναι να τα δίνει όλα.
      Εδώ ξεπουλά την Ελλάδα με δική του πρωτοβουλία.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ factorx 27/05/2011 16:41:49

      Καιρός ήταν. Θα πέσουν τώρα όλα τα σκυλιά πάνω του να τον φάνε, όμως τώρα αρχίζει η δύσκολη πορεία του Αντώνη προς την κορυφή. Και θα τα καταφέρει, διότι οι απέναντι είναι ήδη υπερβολικά υπονομευμένοι στην κοινή γνώμη. Έκαναν μια κίνηση απελπισίας με τον Κάρολο, όμως τώρα αυτό θα τους γυρίσει πολύ μπούμεραγκ, διότι για να εγκλωβίσουν τον Αντώνη, ομολόγησαν ότι δεν είναι σε θέση να κυβερνήσουν! Οι ανόητοι!

  45. Vtheod avatar
    Vtheod 27/05/2011 16:37:07

    Μεγάλε κωλοτούμπα δεν σούκατσε να υπουργευφτείς με τον Γιωργάκη τώρα κλάψε εξάλλου με τα 50 ακίνητα έχεις πρόβλημα? οδύρεσαι για ποιόν?

  46. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 27/05/2011 16:38:12

    Αν μπορέσει κα πάρει περισσότερες ψήφους απο τις φοιτητικές ...
    σίγουρα θα είναι κερδισμένος...

  47. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 27/05/2011 16:38:47

    Ο Λα(γ)ός...

  48. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 27/05/2011 16:39:54

    "Κάποιοι έβαλαν τις καρέκλες κ.λ.π. κ.λ.π."
    Μήπως εννοεί τον εαυτό του;

  49. factorx avatar
    factorx 27/05/2011 16:41:05

    Ο Σαμαράς πρότεινε να πάνε όλοι μαζί να επαναδιαπραγματευτούν το Μνημόνιο αλλά ο Παπανδρέου διαφώνησε, λεγόντας "η Τροικα απέρριψε το σχέδιό σου"

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ factorx 27/05/2011 16:42:55

      Καλός ελιγμός, το ακόμη καλύτερο ήταν ότι απορρίφθηκε η πρόταση. Δεινός σκακιστής ο Πρόεδρος, έστω και στο χείλος του γκρεμού στο οποίο επέλεξε να πορεύεται...

    • Orestios avatar
      Orestios @ factorx 27/05/2011 16:46:27

      Κρύβεται πίσω από την Τρόικα.
      Ο ίδιος ο Παπανδρέου μας ξεπούλησε

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ factorx 27/05/2011 16:48:11

      Θα το ακουσουμε σε δημοσιες δηλωσεις αυτο???
      Αιτια Πολεμου !!... δεν κανω πλακα τωρα !
      Αντι δλδ να παραδωσουμε τη Σημαια... προταθηκε να παμε ΟΛΟΙ μαζι να επαναδιαπραγματευτουμε και πηρε οχι??? με αιτολογια " η Τροϊκα απερριψε την προταση σου!"??? χαχαχαχχααα και ποιος τους μαμει δεν καταλαβα?
      Εγκρινουν και απορριπτουν οτι γουσταρουν σε ξενη κυριαρχη Χωρα??? δλδ αν μουν στ αεροπλανο τωαρ ολοι... δε θα τους δεχθουν??? χαχαχα

      καλα το ΓΑΠ.. μασαει και τα αμασητα και τα μασημενα.. οι υπολοιποι???

      Πως γνωριζουμε οτι το ΓΑΠ ειπε αληθεια?? ΦΞ ειναι πολυ σοβαρο αυτο το νεο!!

      ΠΠ

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 16:53:09

        +1000000000000000000000
        Ο Πρωθυπουργός είναι μαριονέτα και το παραδέχεται

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Orestios 27/05/2011 17:01:16

          δεν μπορεί να κρύψει τη ζήλεια του ...

          εκτός από εκβιαστής καθ' έξιν κατά φύσιν και κατ' εξακολούθησιν

          • Orestios avatar
            Orestios @ αλλενάκι 27/05/2011 17:07:41

            Έτσι είναι.
            Του αξίζει κάθε τιμωρία που θα του επιβάλλει σύντομα ο λαός.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ factorx 27/05/2011 17:03:52

      Εισαι πολυ μπροστα!!!... ετσι εγινε !
      ΑΛΛΑ
      υπαρχει τεραστιο θεμα ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ !! και θα γραψω κατι .......

      ΠΠ

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ factorx 27/05/2011 17:21:32

      Θα μάθουμε περισσότερα;

  50. Eυβοευς avatar
    Eυβοευς 27/05/2011 16:41:31

    Ας ψηφισουν το Μεσοπροθεσμο μονοι τους...

    ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΝΕΝΑΙΣΗ, ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ!!!

    Ναι μεν αλλά δε χωρανε τουτες τις ωρες

    Για να ξερουμε ποιους θα κρεμασουμε....

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ Eυβοευς 27/05/2011 17:18:19

      ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ.......ΑΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ .... ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΓΑΜΠΡΟ

  51. Matrix avatar
    Matrix 27/05/2011 16:43:18

    Παίδες το site της Εθνικης τραπεζας εχει πέσει!!!! Σημαίνει άραγε κάτι?

  52. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 16:44:48

    Όχι ρε συ, να μη φύγεις τελικά. Καλύτερα, να έχουμε να δείχνουμε ποιο διανοητικό επίπεδο οπαδισμού κατάντησε τη χώρα όπως είναι σήμερα, μουρίνιο.

  53. σίγουρος avatar
    σίγουρος 27/05/2011 16:45:19

    Ο ΓΑΠ ανθέλληνας βάσει σχεδίου, ο Καρατζαφέρης ανθέλληνας λόγω βλακείας...

    • Orestios avatar
      Orestios @ σίγουρος 27/05/2011 16:47:11

      Δεν θα αποτελεί άλλοθι αυτό όταν θα έρθει η ώρα της απολογίας

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ σίγουρος 27/05/2011 16:49:18

      Μπα, βάσει σχεδίου και ο Καρατζαφέρ. Να είσαι σίγουρος!

      • σίγουρος avatar
        σίγουρος @ Επώνυμος 27/05/2011 16:56:57

        ξέρεις κάτι παραπάνω;

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ σίγουρος 27/05/2011 17:00:53

          Όχι, απλώς η πολιτική πορεία του συγκεκριμένου είναι που δείχνει κάτι τέτοιο. Αυτός είναι που ξεκίνησε την "κρυφή κάμερα", μην ξεχνούμε ότι αυτός έβγαλε πρώτος τη Λιάνη. Κάπου εκεί γνωρίστηκε με το Μητσοτάκη και στη συνέχεια έφτιαξε το κανάλι, έβγαλε λεφτά με εκβιασμούς, έγινε βουλευτής της ΝΔ και μετά, όταν πήρε εντολή από το Μητσοτάκη, έκανε το ΛΑΟΣ. Ενδιαμέσως (πέρυσι) απογαλακτίστηκε από το Μητσοτάκη και το παίζει ανεξάρτητος πόλος επιρροής της Νέας Τάξης στη χώρα. Δεν θα τα καταφέρει για πολύ, διότι είναι περιορισμένων δυνατοτήτων και χωρίς την προστασία του Μητσοτάκη θα βουλιάξει γρήγορα, έχοντας χάσει και κάθε αξιοπιστία μετά την υπερψήφιση του Μνημονίου.

          • Χαλκιδέος avatar
            Χαλκιδέος @ Επώνυμος 31/05/2011 12:47:33

            Δεν βαριέσαι... Το πολύ πολύ να τον κάνει τον κωλοτούμπα αντιπρόεδρο στο κόμμα της η Ντόρα! :)

        • σίγουρος avatar
          σίγουρος @ σίγουρος 27/05/2011 17:02:08

          ξέρει ο Μεϊμαράκης...

  54. Tasos avatar
    Tasos 27/05/2011 16:46:36

    Σε αδιέξοδο φαίνεται οτι οδηγήθηκε η σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών που ολοκληρώθηκε στις 4 το απόγευμα. Σύμφωνα με πληροφορίες κατά την διάρκεια της σύσκεψης ο κ.Σαμαράς φέρεται να είπε:

    - "Δεν φαίνεται να συμφωνούμε. Αυτό σημαίνει οτι πάμε σε εκλογές;"
    Και ο κ. Παπανδρέου φέρεται να απάντησε: "'Οχι! Σε καμία περίπτωση! Προχωράω μόνος μου και ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του!"

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η μεγάλη διαφωνία μεταξύ Παπανδρέου και Σαμαρά ήταν το φορολογικό. Ο κ.Σαμαράς φέρεται να είπε στον κ. Παπανδρέου να πάνε μαζί να επαναδιαπραγματευθούν με την τρόϊκα. 'Ομως ο κ.Παπανδρέου φέρεται να του απάντησε: "Αυτό δεν έχει νόημα από την στιγμή που η τρόϊκα δεν δέχεται κάτι τέτοιο".

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Tasos 27/05/2011 16:51:44

      "Προχωράει μόνος του"! Πράγματι. Ούτε η Κοινοβουλευτική του Ομάδα δεν θα τον ακολουθήσει...

      Έχουν σκάσει απο τη ζήλια τους οι Πασόκοι που τους παίρνει τη δόξα ο Αντώνης...

      • Tasos avatar
        Tasos @ Επώνυμος 27/05/2011 16:54:46

        Ο ανθρωπος ειναι τρελος δεν εξηγητε....ολοι τον φτυνουνε και λεει ΘΑ ΠΑΩ ΜΟΝΟΣ....μιλαμε θελει να παρει στο λαιμο του 3 γενιες.....

      • Iokasti@gr avatar
        Iokasti@gr @ Επώνυμος 27/05/2011 16:56:38

        απλα δεν χωρουν στο ελικοπτερο!

    • occultist avatar
      occultist @ Tasos 27/05/2011 20:03:18

      @Tasos
      Ο γιωργάκης ΔΕΝ μπορεί να πάει σε εκλογές πριν ολοκληρώσει το καταστροφικό του έργο. Του το απαγορεύουν οι τοκογλύφοι, τα αφεντικά του, που ξέρουν τι θα πάθουν από τον Α.Σ. Το μόνο που φοβάμαι είναι η φυσική εξόντωση. Μήπως έχει την τύχη του Καποδίστρια. Για όλα είναι ικανοί οι πτωματοφάγοι δανιστές.

  55. μουρίνιο avatar
    μουρίνιο 27/05/2011 16:52:23

    Καθήστε να καμαρώνετε για το γεγονός οτι το κόμμα σας έγινε ουρά της Αλέκας και του Τσύριζα. Αυτοί κάνουν βέβαια τη δουλειά τους, διότι μέρα με τη μέρα αποκτά σάρκα και οστά το όραμά τους να μετατρέψουν τη χώρα σε Αλβανία του Χότζα. Τώρα βρήκαν και "δεξιούς" ( και καλά) συμμάχους. Ο Λένιν είχε πει μια χρησιμότατη φράση περί χρήσιμων..., την οποία δικαιώνετε σήμερα. Οι αριστεροί πάντα παθαίνουν αλλεργία με πραγματικούς δεξιούς, όπως ο Καρατζαφέρης, διότι μόνο εκείνοι αποτελούν ανάχωμα στη συνεχή προσπάθεια τους να κυβερνήσουν με τη βία τη χώρα. Επίσης, δεν μπορούν να ξεχάσουν οτι ο παππούς του ΓΑΠ έσωσε τη Δημοκρατία και την ακεραιότητα της χώρας πριν 67 χρόνια. Τώρα εμείς πληρώνουμε τα κόμλεξ τους, την ανικανότητα του Βούδα και την ξεροκεφαλιά του Σαμαρά.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ μουρίνιο 27/05/2011 16:54:12

      Εγκάθετε της Νέας Τάξης, σύντομα τα αφεντικά σου δεν θα έχουν να σε πληρώσουν. Πώς το βλέπεις αυτό; Πώς θα ζήσεις αύριο; Και όταν σε πάρει χαμπάρι ο συνταξιούχος που του κόβει σήμερα τη σύνταξη η συμμορία σου, ποιος θα σε γλιτώσει από την έκρηξη της οργής του;

      • μουρίνιο avatar
        μουρίνιο @ Επώνυμος 27/05/2011 16:59:56

        Συνέχισε να αρλουμπολογείς και να προβάλλεις τον Ένα. Έχεις ξεφύγει εντελώς...Περμένεις κανα ξεροκόμματο, όταν γίνει πρωθυπουργός ο ένας; Πρώτα το ξεροκόμματο, μετά η πατρίδα για σένα κομματικέ κύον;

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ μουρίνιο 27/05/2011 17:01:34

          Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Αυτά τα κάνετε εσείς οι υπάλληλοι.

        • Arianos avatar
          Arianos @ μουρίνιο 27/05/2011 19:14:35

          ειμαι σιγουρος οτι εισαι ο Αδωνης. Σκυλακι το λεμε στα νεα ελληνικα!!

        • nostos avatar
          nostos @ μουρίνιο 27/05/2011 19:21:07

          Mathe prwta pas grafete o rhmado..kywn kai meta kaneis mathima ...

          • μουρίνιο avatar
            μουρίνιο @ nostos 27/05/2011 19:48:31

            Άσχετε και ανελλήνιστε στην πτώση που το έγραψα έτσι γράφεται. Με όμικρον. Εσύ μάθε πρώτα το ελληνικό αλφάβητο, παράτησε τα greeklish και μετά κάνε μου παρατήρηση για τα ελληνικά μου, κομματόσκυλο ( για να το καταλάβεις , στο έγραψα στη δημοτική)

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ μουρίνιο 27/05/2011 19:38:53

          Μουρίνιο πες στον αγράμματο αρχηγό σου πως η λέξη είναι "δικτατορία" και όχι "δικταΚτορία" όπως λέει σαν κακός μαθητής της 5ης Δημοτικού. Πες του να κάτσει να διαβάσει λίγο γραμματική στο αμφιθέατρο "Μαρίκα Μητσοτάκη" του λαθρόβιου σταθμού του και μετά να βγαίνει με το κορακί μαλλί να μιλάει στις κάμερες. Πες του επίσης να σταματήσει την γελοία στήριξη στον αποτυχημένο ΓΑΠ, γιατί το ελικόπτερο χωράει έναν μόνο.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ μουρίνιο 27/05/2011 16:55:10

      Στις εκλογές να φροντίσεις να είσαι ξεκάθαρος τι προτείνεις. Εσύ και ο καθένας

    • σίγουρος avatar
      σίγουρος @ μουρίνιο 27/05/2011 16:59:15

      Ρε μουρίνιο, ο μουρίνιο ξεκινάει απ΄ την άμυνα... Εδώ σε γλεντούν οι νεοδημοκράτες... Ούτε άξιος για moderation δεν είσαι...

      • Heaven avatar
        Heaven @ σίγουρος 27/05/2011 17:01:12

        σε παρακαλω οχι moderation. Τετοιο γλεντι δεν εχει ματαγινει!

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ μουρίνιο 27/05/2011 17:00:07

      εσυ που καμαρωνεις που το κόμμα σου έγινε ουρά του Πασοκ!
      Τιποτα δεν σας διασωζει τελικα!
      Αμειλικτος κανονας της φυσης: τα εξαμβλωματα τα αποσυρει αμεσως!

    • Nick avatar
      Nick @ μουρίνιο 27/05/2011 17:01:54

      Επίσης, δεν μπορούν να ξεχάσουν οτι ο παππούς του ΓΑΠ έσωσε τη Δημοκρατία και την ακεραιότητα της χώρας πριν 67 χρόνια.
      ---------------------------
      :lol: :lol: :lol: Το πιστεύεις σοβαρά αυτό!;

      • μουρίνιο avatar
        μουρίνιο @ Nick 27/05/2011 17:06:40

        Όταν διαβάσεις Ιστορία, θα το πιστέψεις κι εσύ.

        • Nick avatar
          Nick @ μουρίνιο 27/05/2011 17:13:03

          Δυστυχώς για εσένα ξέρω πολύ καλά την Ιστορία του "Γέρου της Δημοκρατίας" και το ρόλο που βάραγε...

        • Χαλκιδέος avatar
          Χαλκιδέος @ μουρίνιο 31/05/2011 12:52:20

          Χμμ... Εφόσον ξέρεις ιστορία, μπορείς να μας πεις αν ο παππούς του ΓΑΠ που εσφαλμένα αναφέρεται και ως "Γέρος της Δημοκρατίας" (α χα καλό!) ήταν τελικά "δημοκράτης" σαν τον γιό του και τον εγγονό ή άνθρωπος των Άγγλων το 1946;

    • γιωργος avatar
      γιωργος @ μουρίνιο 27/05/2011 17:05:19

      Φταινε ολοι εκτος απο τον ΓΑΠ και τον Καρατζαφερη δηλαδη;
      Δεν κυβερναει δηλαδη ο τζφρυ σχεδον 2 χρονια ή δεν αρχηγος της αντιπολιτευσης προηγουμενως;
      ΕΛΕΟΣ.ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!!
      Υ.Γ :Για πασοκεμον σε κοβω.

    • γιωργος avatar
      γιωργος @ μουρίνιο 27/05/2011 17:05:50

      Φταινε ολοι εκτος απο τον ΓΑΠ και τον Καρατζαφερη δηλαδη;
      Δεν κυβερναει δηλαδη ο τζεφρυ σχεδον 2 χρονια ή δεν ηταν αρχηγος της αντιπολιτευσης προηγουμενως;
      ΕΛΕΟΣ.ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!!
      Υ.Γ :Για πασοκεμον σε κοβω.

      • μουρίνιο avatar
        μουρίνιο @ γιωργος 27/05/2011 17:16:26

        Λοιπόν, για να ξεμπερδεύουμε. Ο ΓΑΠ ως αρχηγός αντιπολίτευσης ήταν τραγικός. ΟΧΙ σε όλα. Ακόμα και στην παραμικρή μεταρρύθμιση. Λαϊκιστής σαν τον πατέρα του. Υποσχέθηκε τα πάντα στους πάντες.
        Το γεγονός αυτό πρέπει να με κάνει να θεωρώ τον τεμπελχανά Βούδα μεγάλο πρωθυπουργό; Τον άνθρωπο που ήταν τόσο έκθετος, που εκβιαζόταν πανταχόθεν; Αν ήταν ηγέτης βαρβάτος, ας προχωρούσε μόνος του, όπως έκανε ο κουμπάρος του.
        Ως πρωθυπουργός ο ΓΑΠ έχει εξαιρετικά δύσκολο έργο.Έχει κάνει πολλές βλακείες, τουλάχιστον όμως σε λιγότερο από 2 έτη έχει κάνει 15 φορές το γύρο του πλανήτη, προωθώντας τις θέσεις του (πιθανόν λανθασμένες) Του αναγνωρίζω οτι προσπαθεί, οτι δεν είναι αδιάφορος, όπως ο προηγούμενος. Σαφώς και φταίει ως υπουργός των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ. Αλλά οι ύμνοι του Επώνυμου για τον Κανένα ( μπούλης) και τον Ένα -(προσωπολατρεία αισχίστου είδους- έχουν καταντήσει καταγέλαστοι.

        • Αίθρα avatar
          Αίθρα @ μουρίνιο 27/05/2011 17:32:32

          Μια χαρά! Αφού πηγαίνει ταξιδάκια και... προωθεί τις θέσεις του ("πιθανόν λανθασμένες" μάλιστα, κατά δήλωσή σου!), όλα εντάξει. "Ως υπουργός των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ σαφώς και φταίε", μάλιστα. Ως πρωθυπουργός να υποθέσω πως δε φταίει επομένως, πως όλα σωστά τα έκανε ως τώρα, έτσι;

          Μας περνάτε και για ηλίθιους κιόλας.

          • Αίθρα avatar
            Αίθρα @ Αίθρα 27/05/2011 17:33:09

            "φταίει" εννοούσα...

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ μουρίνιο 27/05/2011 17:37:25

          Στο ελικόπερο προτιμάς τις μπροστά θέσεις ή τις πίσω; Θα ζουλάρετε ελικόπτερα του κράτους ή τουλάχιστον θα έχετε την εντιμότητα να νοικιάσετε, όπως ο Παλαιοκώστας;

        • Λιγότερος Άμλετ avatar
          Λιγότερος Άμλετ @ μουρίνιο 27/05/2011 18:03:17

          Εμείς είμαστε προσωπολάτρες, όπως λες αισχίστου είδους και καταγέλαστοι. Να δεχτώ ότι πολλοί από την παρέα της ΠΟΛ. ΑΝ. δεν ενέπνεαν για την αναξαρτησία της σκέψης τους. Αλλά ΟΧΙ ο Αντρέας Λεντάκης και σίγουρα όχι ο Χρύσανθος. Αυτό, των παλιών μαχητών που δεν εξαργύρωσαν τίποτα για καμιά καρέκλα και που πίστεψαν- πιστεύουν σ΄αυτόν τον άνθρωπο που ξέρει απέξω τις αμερικανιές [γιατί εσφαλμένα πίστεψε στην ατλαντική ομπρέλα και εθήτευσε στο άρμα απ΄όπου ξωπετάχτηκε κλωτσηδόν γιατί δεν ήταν "συνεργάσιμος"] με κάνουν να λέω εμένα, τον ΠΟΤΕ πρότερα ΝΔ και ακόμη τώρα όχι κομματικό, ότι την ελπίδα την ενσαρκώνει καλύτερα ένας τέτοιος παρά ένας άνευ κόστους οδοφραγματάκιας της κοινωνικής δυσαρέσκειας, σκέψου το με όσους νευρώνες μπορείς να επιστρατεύσεις...

        • γιωργος avatar
          γιωργος @ μουρίνιο 27/05/2011 18:08:51

          Εκανε 15 φορες τον γυρο του κοσμου και τι πετυχε;;ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!Αυτα ειναι κουτοχορτο για να το τρωνε οι αφελεις και τα μογκολοειδη πασοκεμον.Δημοσιες σχεσεις κανει ο ανθρωπος!!Τιποτα παραπανω!
          Ο ¨κανενας¨ τουλαχιστον εβαλε και ενα βετο στο Βουκουρεστι χωρις να χρειαστει να κανει σοου ανα τον κοσμο οπως ο ανυπαρκτος τζεφρυ.Υπαρχει διαφορα....
          Το χρεος ειναι δημιουργημα του ΠΑΣΟΚ.Τον Καραμανλη σιγουρα μπορεις να τον κατηγορησεις οτι ακολουθησε την πεπατημενη στην οικονομια αντι να κανει σαρωτικες αλλαγες οταν ειχε την κοινη γνωμη με το μερος του.Βεβαια ξεχνανε πολλοι τον πραγματικό συσχετισμό ισχύος,στα ΜΜΕ και στα συνδικάτα.Ολοι θυμομαστε το τι γινοταν και λεγοταν την αμεσως επομενη της καταληψης της εξουσιας απο τη ΝΔ.
          Οσο δεν χρειαζονται οι υμνοι και οι προσωπολατρειες αλλο τοσο δεν χρειαζονται ο μηδενισμος και η υποκρισια απο μερους σου.

          • μουρίνιο avatar
            μουρίνιο @ γιωργος 27/05/2011 18:19:30

            Ο ανύπαρκτος Τζέφρυ πέτυχε αυτό που όλοι θεωρούσαν ακατόρθωτο : Να μπει η Κυπρος στην ΕΕ, όταν όλοι έλεγαν οτι είναι αδιανόητο πριν τη λύση του Κυπριακού. Σήμερα χάρη στο Σημίτη, τον Τζέφρυ , τον αείμνηστο Κρανιδιώτη και τον Κληρίδη υπάρχουν στην ΕΕ δυο ελληνικά κράτη και η Τουρκία είναι ακόμα έξω και σκουπίζει τα σάλια της ...Μη συγκρίνεις Τζέφρυ-Μπούλη σε θέματα εξωτερικής πολιτικής: Τεράστιος ο ένας, μηδαμινός ο δεύτερος...

          • γιωργος avatar
            γιωργος @ μουρίνιο 27/05/2011 19:12:30

            Κατα τα αλλα μπηκες παριστανωντας τον οπαδο του Κατατζαφερη....!
            Ο Επωνυμος σε μυριστηκε αμεσως...μπραβο του!!
            Δυστυχως εσκαψες τον λακο μονο σου.Διαβασε τι εγραφες λιγες γραμμες παραπανω.Αυτοφαπωνεσαι.Δεν χρειαζεται να γραψω τιποτα αλλο εκτος οτι καποιο μελος της Ιπποκρατους μας διασκεδασε και σημερα.Την περιοδο του Πασχα ηταν στη θεση σου ενας αλλος που εφυγε και αυτος με κατακοκκινο σβερκο.
            Υ.Γ ¨Τεραστιος¨...Ειναι για γελια και για κλαμματα η ολη φαση.
            Ελσινκι,Δουβλινο2,ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ.Τιττανοτεραστιος θα ελεγα.......αχαχαχα

          • Αίθρα avatar
            Αίθρα @ γιωργος 27/05/2011 19:21:40

            :)

          • μουρίνιο avatar
            μουρίνιο @ γιωργος 27/05/2011 19:52:46

            Επί της ουσίας τίποτα,ε; Μείνε κολλημένος στον μπουλούκο που δεν τον γούσταραν ούτε οι Αμερικάμοι ούτε οι Ευρωπαίοι ούτε οι Ρώσοι στο τέλος ( οταν κατάλαβαν περί τίνος επρόκειτο).

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ μουρίνιο 27/05/2011 19:42:26

            Αφού σε πειράζει το αλκοόλ, κόψτο το ρημάδι...

          • μουρίνιο avatar
            μουρίνιο @ Κώστας 27/05/2011 20:04:04

            Δεν μπορώ, γιατί κάνω παρέα στον πρώην αρχηγό σου.

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ Κώστας 27/05/2011 21:19:31

            Φαίνεται πως δεν μπορείς...
            Πίνε τουλάχιστον ελληνικά ποτά.

            Όταν συνέλθεις από το hangover πες μας πόσο αποτυχημένο ήταν το Βουκουρέστι, η στρατηγική των αγωγών( ξέρεις αυτούς που έθαψε ο ΓΑΠ μαζί με τον μποντιμπιλντερά της Βουλγαρίας), πες μας για τον Αλεξ Ρόντο και αν θυμάσαι πες για τις δηλώσεις Πάγκαλου όταν ήταν ΥΠΕΞ ο ΓΑΠ...
            Για ΑΟΖ δεν σε ρωτάω. Σου απαγορεύει να χρησιμοποιείς την λέξη ο Δρούτσας.

          • sceptical avatar
            sceptical @ μουρίνιο 28/05/2011 10:04:47

            ..Τελικά, όχι, δεν σας αξίζει σοβαρή απάντηση, δεν σας αξίζει καμία απάντηση. Είστε κομάτι μιάς αντίδρασης που η ιστορία αφήνει πάντα πίσω, σαν ασήμαντο, θλιβερό κατάλοιπο.

          • sceptical avatar
            sceptical @ sceptical 28/05/2011 10:06:01

            ...(αναφέρομαι φυσικά στον.. μουρίνιο)...

        • Χαλκιδέος avatar
          Χαλκιδέος @ μουρίνιο 31/05/2011 12:54:50

          Ο Καραμανλής τουλάχιστον δεν πήγαινε "ταξιδάκια" για να βρίζει τον λαό που κυβερνούσε. Κάτι για "διαφθορά" και "διεφθαρμένους πολίτες" που έλεγε ο Jeffry σου θυμίζει κάτι; Άντε παληκάρι μου να κάνεις κανά μπανάκι να σου φύγει η κάψα...

    • Γ.Τ. avatar
      Γ.Τ. @ μουρίνιο 27/05/2011 17:10:05

      Πονεσε πολυ το ΟΧΙ καταλαβαινουμε. Μην κουραζεσαι. Συνεχισε να τρως το πρασινο χορταρι του ΓΑΠ και κοιμησου ησυχος. Σιγουρα στο ελικοπτερο που θα ερθει θα εχει θεση και για σενα.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ μουρίνιο 27/05/2011 18:08:52

      Την χώρα πριν 67 χρόνια την έσωσε το αίμα ορισμένων και σίγουρα όχι όσων έκαναν κωλοτούμπες είτε στο Βερολίνο είτε στη Μόσχα.
      Οι "πραγματικοί δεξιοί" ποτέ δεν είπαν ΝΑΙ στα μνημόνια.
      Ας υποθέσουμε δε ότι έχεις δίκαιο.
      Πόσους βουλευτές έχει ο Καρατζαφέρης;
      +157 ο ΓΑΠ
      ...είναι και η Ντόρα

      Το ΝΑΙ του 2010 μας έφερε εδώ.
      Κοινοβουλευτική πλειοψηφία έχετε;
      Τι φοβάστε "περήφανοι δεξιοί" λοιπόν; Προχωρείτε...εκτός αν το καθήκον το προσδιορίζει σε εσά το πλήθος των ...καρεκλών.

      Πες στον μεγάλο αρχηγό σου δε τι φοβάται;
      την κάλπη; ΕΚΛΟΓΕΣ
      να μας σώσει; Ας ξανά ψηφίσει ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΝΑΙ...άλλοθι θέλει ή συγχωροχάρτι ...γιατί τα μεν τα θέλουν οι ένοχοι τα δε τα έκαψε ο ...Λούθηρος...

  56. eco avatar
    eco 27/05/2011 16:53:04

    Τα πασοκάκια συνεχίζουν το "όλοι το ίδιο είναι". Βγάλουν ηθοποιούς και τραγουδιστές να παπαγαλίζουν. Είναι αργά κύριοι. Μην πανικοβάλεστε ο Ελληνικός λαός είδε ποιος είπε το ΟΧΙ υπό πίεση.. Η Ελλάδα έχει τον ηγέτη που θα την πάει ψηλά.

  57. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/05/2011 16:53:08

    αν μου επιτρέπετε, εγώ δεν πανηγυρίζω, γενικώς, αλλά αισθάνομαι ανακούφιση που δεν έπεσε σε παγίδα αντιδημοκρατικού μπουρδουκλώματος. Δεν είμαι κατα της συναίνεσης, είμαι κατά του μπουρδουκλώματος. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κυβέρνηση ξεκινήσει χωρίς απόλυτη ειλικρίνεια (και δεν εννοώ Τιτανικούς και αρλούμπες) εννοώ "ειλικρίνεια" θα κρεμαστεί ανάποδα.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 27/05/2011 16:54:38

      Και την Κυβέρνηση Παπανδρέου, που συνεχίζει τα ψεύδη?
      Θα την αφήσουμε απλά να φύγει μετά την καταστροφική πολιτική της?

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Orestios 27/05/2011 16:56:03

        θα βουλιάξει μόνη της... και όσο το καθυστερεί τόσο πιο βαθιά. Είμαστε σε όχι νορμάλ καιρούς.

        • Orestios avatar
          Orestios @ archaeopteryx 27/05/2011 16:59:41

          Αιτιότητα Αρχαίε.
          Οι Μαύροι κύκνοι είναι μύθος.
          Οι καιροί είναι πολύ νορμάλ με βάση τα δεδομένα.
          Απλά έχουμε μια ανώμαλη Κυβέρνηση

  58. geoka avatar
    geoka 27/05/2011 16:53:41

    Τους πολιτικους δεν τους παω γενικα,αλλα για ενα πραγμα ειμαι σιγουρος,οτι το αιμα νερο δεν γινεται,Ο ΕΓΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ ΔΕΛΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

  59. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 16:55:14

    Παιδιά, σε 50 λεπτά από την ώρα που ανέβηκε η ανάρτηση, έχουμε 123 σχόλια. Πρέπει να είναι παν-αντινιουζιακό ρεκόρ αυτό σε τόσο λίγη ώρα τόσα πολλά σχόλια...

    • Heaven avatar
      Heaven @ Επώνυμος 27/05/2011 17:03:37

      παντα ειχε ρεντα το site. Ευτυχως που ο Φακτορας προβλεψε και δεν πεφτει απο την τεραστια επισκεψιμοτητα!!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Heaven 27/05/2011 17:13:52

        Ναι, θυμάμαι πολύ καλά ότι όταν είχε πει το "όχι" στο Μνημόνιο ο Αντώνης είχε καταρρεύσει ο σέρβερ στη στιγμή! Τι χαρά είχαμε ζήσει τότε! Κι ας μην είχαμε αντινιουζ για λίγη ώρα!

  60. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 27/05/2011 16:58:13

    ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ! - Η΄Ο κ. Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Η΄ Ο κ. Κ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Πως τολμούν να αναλαμβάνουν την ευθύνη να δεσμεύσουν τις επόμενες γενεές των Ελλήνων πολιτών ή να - προδιαγράφουν - την τύχη της Ελλάδας , πέρα από τις βασικές αρχές του Συντάγματος των Ελλήνων και χωρίς την λαϊκή ετυμηγορία, είτε με την μορφή Δημοψηφίσματος , είτε με την μορφή εκλογών ;

    Επειδή δεν υπάρχει ¨αιτιακή βάση¨ να επικαλεσθώ την ΝΤΡΟΠΗ ( από ποιόν ; ), θα φωνάξω ΑΙΣΧΟΣ . Τελικά θα μπορέσουν ν΄αναλάβουν όλες τις συνέπειες ;

    Υ.Γ. Ένα ερώτημα : Την Τρίτη η κ. Αλ. Παπαρήγα αρνήθηκε την συνάντηση με τον κ. Γ. Παπανδρέου . Ο κόσμος το εξέλαβε αυτό σαν μια φανταχτερή δήλωση ότι ¨δεν αναγνωρίζει την νομιμότητα της κυβέρνησης Παπανδρέου¨ , συνεπώς ο μόνος δρόμος ήταν ο ¨ανένδοτος¨ απέναντι σε παράνομους. Και αυτό είχε ένα καλό ¨μιντιακό αντίκτυπο¨ για την ίδια και το κόμμα της.

    Σήμερα γιατί δέχτηκε να παρακαθίσει και να συνομιλήσει σε τραπέζι με τον Ακόμα - Πρωθυπουργό , έστω και εάν τυπικά την πρόσκληση την έκανε ο κ. Κ. Παπούλιας ;

    Τι είχε αλλάξει μέσα σε διάστημα τεσσάρων ημερών , τι καινούργιο περίμενε να ακούσει ;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΝΤΑΝΤΟΝ 27/05/2011 17:14:35

      ειναι ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ και μονος μου φωναζω !!!..
      οχι Συνταγμα,, ουτε συνταγη μαγειρικης να ηταν... κουρελι ! κριμα! αλλα θα πεσει πολυ ξυλο ...

      ΠΠ

  61. eco avatar
    eco 27/05/2011 16:58:24

    Η Παπαρήγα ξεκίνησε προεκλογική εκστρατεία ...

  62. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/05/2011 16:58:33

    Μπερδεύτηκαν
    ΝΑΙ περίμεναν
    ΝΑ πήραν

    ...αυτά τα φωνήεντα ....

  63. firiki2010 avatar
    firiki2010 27/05/2011 16:59:56

    Στην πολιτική τα πάντα κρίνονται εκ του αποτελέσματος.
    Μέχρι στιγμής δεν ξέρουμε σχεδόν τίποτα για το που πάμε.
    Το μόνο που θα μπορούσα αυτή τη στιγμή να σχολιάσω είναι ότι ο Καρατζαφέρης συνεχίζει να ποντάρει στο χαρτί της "σωφροσύνης". Με το πολιτικό σύστημα κατακερματισμένο και απαξιούμενο και τους πολίτες μπερδεμένους και φοβισμένους θα συνεχίσει να βρίσκει ακροατήριο. Πρόβλημα!

  64. jkr avatar
    jkr 27/05/2011 17:00:44

    Πάμε για ολομέτωπη συστημική επίθεση στην Ελλάδα τις επόμενες ημέρες, πρέπει ο κόσμος να επιδείξει αφοβία και ψυχραιμία, όπως οι Κύπριοι το 2004. Τίποτε δεν πρόκειται να συμβεί.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ jkr 27/05/2011 17:28:13

      Σε αντίθεση με την Κύπρο του 2004, έχουν τη δυνατότητα να μας κάνουν να πεινάσουμε για λίγο καιρό. Πιστεύω ότι από πίκα και μόνον τουλάχιστον θα το προσπαθήσουν. Όμως στο τέλος θα νικήσουμε εμείς. Πρέπει να είματε προετοιμασμένοι για δάκρυα και αίμα. Παίζονται πάρα πολλά στην Ελλάδα, όλο το παιχνίδι της Νέας Τάξης, και θα τα δώσουν όλα. Στην Κύπρο το 2004 παίζονταν σαφώς λιγότερα.

  65. Kώστας Ροδινός avatar
    Kώστας Ροδινός 27/05/2011 17:01:21

    Ωστε "προχωράει μόνος του".
    Το ερώτημα είναι "και που πάει;"

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Kώστας Ροδινός 27/05/2011 17:04:50

      Νομίζω ότι έτσι το είπε για να πει κάτι εκείνη τη στιγμή. Το πιθανότερο είναι να ακολουθήσει τη συμβουλή του Αντρίκου. Το "ναι" του Σαμαρά ήταν η μόνη του ελπίδα και τα επένδυσε όλα εκεί. Ξεβρακώθηκε τελείως και δεν δίστασε να παραδεχτεί πλήρως ανικανότητα να κυβερνήσει, προκειμένου να πάρει το πολυπόθητο "ναι". Αν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο, δεν θα είχε ξεβρακωθεί έτσι. Πιστεύω ότι έχει τελειώσει και η φυγή του (με τον ένα ή τον άλλον τρόπο) είναι πλεόν διαδικαστικό ζήτημα. Δεν μπορεί να πείσει πια κανέναν ούτε στο εσωτερικό, ούτε στο εξωτερικό. Οι δηλώσεις Μάνου που αναφέρονται παραπάνω (αν όντως ευσταθούν) είναι ενδεικτικές του εις βάρος του κλίματος.

      Τόση προσπάθεια έκανε η Νέα Τάξη να ελέγξει την Ελλάδα και τους τα χαλάσε ένας ανίκανος ΓΑΠ. Είναι να μην του έχουν άχτι τώρα;;;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Kώστας Ροδινός 27/05/2011 17:05:25

      δεν ειναι μονος δυστυχως!!! ειναι 4.. πως λεμε.. να σε πανε 4!!
      η Τροικα και το ΓΑΠ = 4...
      ΓΑΠ το κορακι

      ΠΠ

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Kώστας Ροδινός 27/05/2011 17:05:31

      αυτός δεν θα ησυχάσει αν δεν ματοκυλήσει την Ελλάδα

      από δω το φέρνει από κει το φέρνει δεν του βγαίνει προς το παρόν ούτε με τους λαθραίους που δεν τόλμησε να τους βγάλει στο σύνταγμα -προς το παρόν- ουτε με τους στρατούς των "δεκεμβριανών" που είχε εξαπολύσει...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ αλλενάκι 27/05/2011 17:06:51

        Μας έχει μεγάλο άχτι αλλενάκι, έχεις δίκιο. Μας μισεί...

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Επώνυμος 27/05/2011 17:09:26

          διάβασα το σχόλιό σου για το ipad...

          νομίζει ότι "αυτός είναι κι 'αλλος δεν είναι"

          μας έχει ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΙ, αλλά παάρα πολύ όμως...

          κλασικός εξουσιαστής της Παγκόσμιας Αλιτ

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ αλλενάκι 27/05/2011 17:12:39

            Όπως το λες!

    • effie B. avatar
      effie B. @ Kώστας Ροδινός 27/05/2011 17:05:44

      στην ταρατσα Κωστα μου. Δεν ακους τους ροτορες?

  66. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 27/05/2011 17:01:25

    ΠΟΙΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΡΕ ΚΑΡΑΤΖΑ......ΕΤΣΙ ?
    ΕΣΥ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΡΤΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΣΟΥ.

  67. Κρης avatar
    Κρης 27/05/2011 17:03:36

    ''Εθνος'' ναυάγιο με ευθύνη Σαμαρά
    !!!!!!!!!!!
    h**p://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=63093345

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κρης 27/05/2011 17:04:31

      Πανικός στη διαπλοκή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Orestios 27/05/2011 17:05:50

        Χα! Πήγαν στο Plan B, να φορτώσουν το "πολιτικό κόστος" και τη "χρεωκοπία" (την υλοποίηση του εκβιασμού δηλαδή) στο Σαμαρά.

        Παιδιά, να είστε έτοιμοι να πεινάσουμε για λίγο καιρό. Οι εχθροί μας είναι αδίστακτοι...

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Επώνυμος 27/05/2011 17:07:50

          εκεί το πήγαινε από την αρχή

          αδίστακτος και επικίνδυνος σαν ύαινα πάνω από σφάγιο...

  68. ΓΙΑΝΝΗΣ .Κ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ .Κ. 27/05/2011 17:07:06

    ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΤΗΝ ΜΑΝΩΛΙΔΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ .ΜΙΑ ΤΙΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ.ΤΩΡΑ ΑΡΧΗΓΕ ΤΟΥ ΛΑΓΟΣ ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΣΤΟΝ ΑΠΟΠΑΤΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.ΡΗΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ.

  69. arslonga avatar
    arslonga 27/05/2011 17:08:04

    Για τον Σαμαρά ισχύει ότι "η ευφυΐα είναι απρόβλεπτη". Έκαναν τα πάντα για να τον μπερδέψουν και φυσικά αποτυγχάνουν. Σιγά σιγά δίνει περιεχόμενο στην έννοια του εθνικού συμφέροντος. Κουράγιο, επιμένουμε.

    • Orestios avatar
      Orestios @ arslonga 27/05/2011 17:11:17

      +10000

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ arslonga 27/05/2011 17:18:32

      +άπειρο

      Λατρεύω τα βιβλία της ars longa :D

  70. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 27/05/2011 17:09:28

    Μπράβο Ρε ΑΝΤΩΝΗ είσαι παλικάρι και όχι κορόιδο σαν τον καρεκλάκια
    τον Καραμανλη που τον δούλευε ο κάθε ΠΑΣΟΚΟΣ και τα παπαγαλάκια του

  71. ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ 27/05/2011 17:10:32

    Αυτή τη φορά η επολογή είναι η δυσκολότερη από όλες:
    Εκλογές ή όχι;
    Και εξηγούμαι: Eκλογές άμεσα σημαίνει αδυναμία σχηματισμού αυτοδύναμης κυβέρνησης από τη Ν.Δ., διατήρηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. σε υψηλό - για τις πράξεις τους σε 20 μήνες- εκλογικό ποσοστό, την καραμέλα "φταίει ο Καραμανλής" να συνεχίζει να πουλάει αλλά επιτέλους φραγμός στην επικίνδυνη εκτροπή των πραγμάτων σε εθνικό επίπεδο.
    Ετεροχρονισμένες εκλογές σημαίνει απίστευτη φθορά του ΠΑ.ΣΟ.Κ. σε καλπάζουσα μορφή και τελικά πάλι εκλογές με εντελώς διαφορετικά από τα παραπάνω αποτελέσματα. ΟΜΩΣ ποιος μπορεί να διαβεβαιώσει ότι ο "λεβέντης" δεν θα έχει πουλήσει τα πάντα μέχρι τότε;
    Ιδανικό σενάριο; Δεν υπάρχει... Αλλά θα ήθελα όσο τίποτε άλλο να ήξερα ότι οι κινήσεις του Γιωργάκη δεν θα έχουν αντίκτυπο για τη χώρα και ας κυβερνούσε ακόμα ένα χρόνο. Θα βλέπαμε ύστερα την οριστική διάλυση του "κινήματος" και όσοι διατελούσαν ακόμη στελέχη και ψηφοφόροι του , αφού αλληλοσπαραζόταν, θα καταντήσουν όχι μόνο δακτυλοδεικτούμενοι αλλά και περιφρονητέοι από το σύνολο της κοινωνίας. Έτσι καθαρίζεις μια για πάντα!!!

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    ΚΕΡΚΥΡΑ

  72. fotini avatar
    fotini 27/05/2011 17:13:56

    ΜΠΡΑΒΩ ΑΝΤΩΝΗ ΧΑΛΑΛΙ ΠΟΥ ΨΥΦΙΣΑ Κ ΟΧΙ ΤΗΝ ΜΟΥΧΛΟΜ..........ΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

  73. Tem avatar
    Tem 27/05/2011 17:15:28

    Ας φύγουν οι προδότες και ας πεινάσουμε για λίγο. Αρκεί να φύγουν. Και θα φύγουν...

  74. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/05/2011 17:16:34

    Κάτι άκουσα ότι σχεδιάζει να πάει στα ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ στις 29 Μαίου.

    ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΘΡΙΠΠΟ - ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ

    Θα καλοπεράσει ...

  75. St avatar
    St 27/05/2011 17:18:52

    Ας μου εξηγησει καποιος δεν καταλαβα ο καρατζαφε ποιον εννοουσε τον αντωνη που θελει να γινει πρωθυπουργος ή τον πρωθυπουργο που θελει να κανει το δικο του και παει μονος του χωρις εκλογες ως το 2013;
    τελικα μαλλον μας το περασαν αλλιως για να πετυχουν αυτο. να συνεχισει ο Jeffry χωρις εκλογες. Ομως αυτο δεν ειναι συναινεση; Τι ειναι; Μας κοροιδευουν;

  76. Καρανίκας Χρήστος avatar
    Καρανίκας Χρήστος 27/05/2011 17:22:03

    Ἡ ἀπάντηση εἶναι μία, Πέρσες σήμερα εἶναι τὸ ΔΝΤ καὶ οἱ Ἀμερικανοί, κι ὅσοι ζητοῦν συναίνεση ἔχουν προσφέρει, "γῆν καὶ ὕδωρ".

  77. eco avatar
    eco 27/05/2011 17:25:25

    "Οτι κάνεις να σου δίνει μια ρυτίδα περισσότερο στο μέτωπο, μια ρυτίδα λιγότερο στη ψυχή" Οδυσσές Ελύτης

  78. EtsiMareSei avatar
    EtsiMareSei 27/05/2011 17:34:29

    Κύριε καρατζαφύρερ, λοιπόν, σας εύχομαι ολόψυχα καλό εξοστρακισμό στην κασίδα σας, και έξω δια παντός απ'την πολιτική σκηνή που τόσο ταλαιπωρήσατε στην χώρα μας!

  79. giorgos avatar
    giorgos 27/05/2011 17:39:18

    ο σαμαρας εχει υποχρεωση απο εδω και περα να αγνοησει γαπ,κωλοτουμπα και τροικα και να απευθεινθει στις υγειεις δυναμεις του τοπου για τη σωτηρια της χωρας.

  80. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 27/05/2011 17:51:58

    Μεγάλη ανακούφιση.
    Ο πιο αισχρός εκβιασμός της μεταπολίτευσης δεν πέρασε.
    Ο ΓΑΠ ας προχωρήσει μόνος του στο έγκλημα.
    Ο Σαμαράς όμως και τα κόμματα της αριστεράς, οφείλουν να σταθούν εμπόδιο στο δρόμο για τη καταστροφή. Μόνη λύση οι εκλογές. Ότι και να προκύψει, θα είναι απείρως καλύτερο από τον ψεύτη.

    Τελικά ο Καρατζαφέρης ατύχησε. Δεν απόκτησε κυβερνητικό αξίωμα. Βεβαίως του μένει η ρετσινιά ότι για 2η φορά έγινε δεκανίκι του ΓΑΠ

  81. ministry avatar
    ministry 27/05/2011 17:53:07

    η φακα ειχε στηθει, το τυρακι κανονικα στη θεση του μηπως πεσει ο αλλος μεσα και τον παρει μαζι του στα ταρταρα.το δεκανικι απ'την αλλη ειδε οτι μπορει να προκυψει η χρυση ιστορικη ευκαιρια για αυτον να απογειωθει αλλα τωρα δε γλυτωνει και αυτος το φουντο γιατι ο λαος δεν ξεχνα οτι εβαλε και αυτος την υπογραφη του.

  82. kanenas avatar
    kanenas 27/05/2011 18:03:47

    Σαμαρά μπράβο (δεν έχω καμιά σχέση με Ν.Δ) αλλά με έκανες περήφανο! Μακάρι να συνεχίσεις έτσι

  83. TARAMAS avatar
    TARAMAS 27/05/2011 18:28:14

    Και με ρωτούσε προχθές η κορούλα μου γιατί οι Έλληνες δεν μονιάζαν ούτε κι όταν πολεμούσαν ακόμη για την απελευθέρωση από τους Τούρκους. Κούνησα το κεφάλι μου και σκέφτηκα ότι δεν αλλάζουν πολλά πράγματα, μόνο να οικτίρουμε ξέρουμε όσους υπέκυψαν στη διχόνοια και μεις οδεύουμε προς το γκρεμό ρίχνοντας σφαλιάρες ο ένας στον άλλον. Τελικά η μόνη ομοψυχία στην Ελλάδα είναι ανάμεσα σε αυτούς που σχολιάζουν εδώ...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ TARAMAS 27/05/2011 18:53:36

      Βρε πάτε καλά μερικοί;
      Στη "Δημοκρατία σας" δηλαδή διχόνοια είναι η αντίθετη άποψη;
      Κοινοβουλευτική πλειοψηφία έχετε.
      Προχωρείτε λοιπόν.
      Σε τελική ανάλυση και ο Ζάλογγος γκρεμός ήταν, περάστε εσείς στο χαρέμι αφού κατέχετε την μοναδική αλήθεια...
      Όσο για τη διχόνοια στην επανάσταση κάποιοι κράδαιναν φωτιά και τσεκούρι και κάποιοι σε καρέκλες με ομόνοια μασούσαν τα δάνεια.

      ΥΓ


      μέρες τώρα ΠΑΣΟΚ ΛΑΟΣ Τρόικα και ΜΜΕ δαιμονοποιόντας κάθε αντίθετη άποψη λοιδορούν όποιο είτε χτυπά κατσαρόλες στο Σύνταγμα είτε λέει ΟΧΙ.
      Ας μιλήσει η κάλπη λοιπόν οι μελανοχίτωνες και οι ερυθροί έχουν αλλεργία στις εκλογές ...ιστορικά, όχι εμείς...και να παλεύουμε ξέρουμε και να χάνουμε και να νικούμε αλλά τουλάχιστον προσπαθούμε.
      Θα πεινάσουμε; Και η λύση είναι κάποιο νησί ή η Ακρόπολη στους Γερμανο-Ολλανδούς;

      Όταν πουλιέσαι για λεφτά ...πουτάνες τις φωνάζουμε στο χωριό αλλά δεν καμαρώνουμε κιόλας...

  84. η Dimi avatar
    η Dimi 27/05/2011 18:30:07

    H δραματική δήλωση Καρατζαφέρη http://bit.ly/ka6vLP
    Η απατηλή τούρτα με το κερασάκι «συναίνεση», αποδεικνύεται πίκρα ατέλειωτη, τελικά.

  85. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 27/05/2011 19:00:25

    Ο Καρατζαφύρερ ανήκει επάξια στο είδος των ''Homo Pasokus'' που αποτελεί τον πρόγονο του ανθρώπου του Νεάτερνταλ. Που είσαι Μαλβίνα να φωνάξεις το θρυλικό ''όξω π..στη από την παράγκα''

  86. Paokara avatar
    Paokara 27/05/2011 19:00:32

    Kala

    Oi dyo fotografies Samara OLA TA LEFTA

    se dyo ores egvale genia !!!!

  87. Κάποιος avatar
    Κάποιος 27/05/2011 19:43:17

    Το 480 π.Χ, Αθηναίοι και Σπαρτιάτες αρνήθηκαν να δώσουν γη και ύδωρ και συμφώνησαν να αντιμετωπίσουν μαζί την περσική απειλή.

    Το 2011 μ.Χ, ΓΑΠ,Καρατζαφέρης και οι λοιποί πρόθυμοι συμφώνησαν να δώσουν γη και ύδωρ στην τρόικα και ψάχνουν να βρουν συμμάχους και συνενόχους στην προδοσία.

  88. occultist avatar
    occultist 27/05/2011 20:03:58

    δανΕΙστές

  89. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 27/05/2011 21:05:44

    ΜΟΛΙΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
    ************************************************************
    Συμπέρασμα :

    ” MEA CULPA… ”

    - Θα κάνω ότι κάνω και οι εκλογές , ¨σύμφωνα με το Σύνταγμα ¨ που δεν τηρεί , θα γίνουν το 2013 !

    - Έχουμε τη ¨λαϊκή εντολή¨ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ( ! ) , σύμφωνα με το προεκλογικό ¨ λεφτά υπάρχουν ¨ και το μεταεκλογικό ¨λεφτά δεν υπάρχουν¨ , Νόμος δίωξης για ¨αθέτηση πολιτικών υποσχέσεων ¨ και ¨συμβολαίων με το λαό¨ δεν υπάρχει . Η πολιτική δεν έχει τιμή , αλλά μόνο τιμές συναλλαγής .

    - ¨Θέλω¨ την συνεργασία , αλλά στην βάση των ειλημμένων και προσυνεννοημένων αποφάσεων με τους φίλους μου στην ¨Σοσιαλιστική Διεθνή¨ και τις άλλες ¨Λέσχες¨ .

    Ύφος ( υποκειμενική εκτίμηση που μπορεί να είναι ¨λάθος¨ ) :

    Αδόλφου στις τελευταίες του ώρες στο Μπούνκερ της Καγκελαρίας , χωρίς να κινδυνεύει όμως άμεσα από τα ¨συμμαχικά στρατεύματα¨ , αλλά από φίλια και εχθρικά -εσωτερικά- πυρά …

    ¨Μάλλον¨ δικτατορία έχουμε …

  90. georgiosa avatar
    georgiosa 28/05/2011 18:37:30

    Σημερα ο κ.Αντωνης Σαμαρας απεδειξε ο,τι εχοντας επιγνωση του κοινου καλου-επιλεγοντας τον δυσκολο πετριωτικο δρομο-θα επιχειρησει μεσα από επωδυνες πολιτικες την επανεκκινηση ολων εκεινων των μηχανισμων που θα αναγεννησουν την Ελληνικη κοινωνια. Το ιστορικο ΟΧΙ που ειπε σημερα ο κ.Σαμαρας, στην συσκεψη των πολιτικων αρχηγων υπο τον κ.Καρ.Παπουλια,αποκτα ακομη μεγαλυτερο βαρος διοτι γινεται πλεον κατανοητο,ο,τι κοντρα στις κασσανδρες κι εναντια στις πιεσεις που του ασκηθηκαν τις τελευταιες εβδομαδες, από τις δανειες δυναμεις και τους
    ντοπιους εκπροσωπους τους(δωτα ΜΜΕ,εξαπτερυγα,κρατικοδιαιτοι επιχειρηματιες) αυτος σταθηκε πιστος στο υψος των περιστασεων και των θεσεων του, δειχνοντας στον μεσο Ελληνα πολιτη,ο,τι μεσα σ’αυτή την δυσκολη και σκοτεινη για την πατριδα μας συγκυρια είναι ο συγχρονος ηγετης που μπορει να μας βγαλει απο την δεινη θεση στην οποια εχουμε περιελθει ως Εθνος κι ως κοινωνια,δινοντας μας πισω την χαμενη αξιοπρεπεια μας. Επισης ο κ.Σαμαρας με το ιστορικο σημερα ΟΧΙ βροντοφωναξε στους τροικανους και στις ξενες κατοχικες δυναμεις, ο.τι η Ν.Δ. δεν δεχεται απειλες και εκβιαστικα διλληματα(τυπου Δαμανακη) υπενθυμιζοντας τους ο,τι η Ελλαδα είναι μια ανεξαρτητη χωρα,εταιρος,και ισοτιμο μελος της Ε.Ε. Ακομη με την σημερινη του σταση τους κατεστησε σαφες,ο,τι η χωρα μας εχει αξιοπρεπεια ,θεσμους και προπαντων Συνταγμα βασει του οποιου η κυβερνηση επιτελει το θεσμοθετημενο εργο της,κι η αντιπολιτευση απ’την πλευρα της μπορει να εχει διαφορετικη αποψη και διαφορετικη θεση. Χιλια μπραβο στον κ.Αντωνη Σαμαρα που με το ΟΧΙ στην συναινεση δεν εγινε συνενοχος στο λαθος,στην προδοσια,και στο οικονομικο και πολιτικο αδιεξοδο που εχουν οδηγησει την χωρα μας,ο ΓΑΠ και ο ομωμενονος εκ Κοζανης υπουργος της φαπας. Θετικη ηταν επισης η επισημανση του κ.Σαμαρα(συμφωνα με δημοσιογραφικες πληροφοριες) προς τον κ.Κ.Παπουλια, ο.τι δεν υπαρχει γραμμενος πουθενα, μεσα στην δανειακη συμβαση, καποιος ορος που να λεει ο.τι για να εκταμιευσουμε την πεμπτη δοση του δανειου πρεπει να υπαρχει και υπογραφη του αρχηγου της αξιωματικης αντιπολιτευσης. Προσωπικη μου αποψη είναι ο,τι σημερα ο κ.Σαμαρας επεισε και τον πιο δυσπιστο πολιτη ο,τι είναι ο εν δυναμει πρωθυπουργος-ηγετης που μπορει να ανασυνθεσει και να μορφοποιησει την Ελληνικη κοινωνια που βρισκεται σε οικονομικη,ηθικη,και πολιτικη παρακμη,για να αποκατασει στην συνεχεια το κομματι της Εθνικης κυριαρχιας που υποθηκευσε- με το αποικιοκρατικο μνημονιο της ντροπης-η κυβερνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ «Δεν προσυπογραφουμε μια πολιτικη που ισοπεδωνει την οικονομια και διαλυει την κοινωνια» Αποσπασμα δηλωσεων κ,Αντωνη Σαμαρα.


    Υ.Γ.Ας στηριξουμε ολοι μας τον κ,Σαμαρα στο δυσκολο εργο που η ιστορια του εχει αναθεσει,γιατι ειμαστε Ελληνες και παμε κοντρα στο ρευμα του φοβου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.