#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/02/2012 03:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το σημερινό διακύβευμα είναι η εθνική ταυτότητα και η ελευθερία μας



Απόψε οι εκτελεσθέντες στο μαρτυρικό Δίστομο στριφογυρίζουν στους τάφους τους.

Προσπαθούν απελπισμένα να στείλουν μήνυμα στους πολιτικούς αρχηγούς που συνεδριάζουν σήμερα.

Ανέλαβαν οι νεκροί, γιατί οι ζωντανοί ούτε ακούγονται ούτε εισακούγονται.

“Θυμηθείτε γιατί χύθηκε το αίμα μας” νεύουν από το Επέκεινα.

“Και δέστε τι μπορούμε να περιμένουμε όταν προσφεύγουμε, αδύναμοι, σε ξένους κατήδες για να βρούμε το δίκιο μας”.

Η απόφαση της Χάγης για το Δίστομο, “σετ” με την πρόσφατη για τα Σκόπια, προαναγγέλλει την πορεία της υπερχρεωμένης Ελλάδας.

Αλλεπάλληλα “κροσέ” μέχρι το “νοκ άουτ”: την απώλεια του εθνικού και ιδιωτικού πλούτου των Ελλήνων.

Και την επακόλουθη απώλεια της ταυτότητας και της ελευθερίας τους.

Ο Αμερικανικός παράγων μας χρησιμοποιεί για να κατεδαφίσει το Ευρώ.

Ο Γερμανικός παράγων για να ηγεμονεύσει ανεμπόδιστα στην Ευρώπη.

Ο Γαλλικός παράγων ως καλούς πελάτες οπλικών συστημάτων.

Ο κερδοσκοπικός παράγων για να εισπράξει είτε τόκους είτε ασφάλιστρα πιστωτικού κινδύνου.

Ο Βρετανικός παράγων για να ανασχέσει την Γερμανική ηγεμονία στην Ευρώπη.

Ο Ισραηλινός παράγων για αμφιλεγόμενες συμμαχίες στην φρενίτιδα επιβίωσής του μέσα σε ένα διαρκώς εχθρικότερο γι' αυτόν περιβάλλον.

Ο Τουρκικός παράγων, με κυτταρική βλέψη να αντιστρέψει το 1821, για να επιδεικνύει, αναπάντητα, ισχύ “περιφερειακής δύναμης”.

Ο Ρωσικός παράγων για να δημιουργήσει στην περιοχή γεωπολιτικό αντίβαρο στην κυρίαρχη Δυτική επιρροή.

Οι εθνικοί παράγοντες στα Βόρεια σύνορά μας για αύξηση του βιοτικού τους επιπέδου, καιροφυλακτώντας να αρπάξουν εδάφη αν ποτέ φθάσουμε στο “Σημείο Μηδέν” (μέχρι τότε, ως ιδιώτες, αγοράζουν αθρόα εκτάσεις μας).

Ο Ευρωπαϊκός παράγων, συλλήβδην, μας χρησιμοποιεί για να απορροφούμε, με ασύλληπτη καταπόνηση της ελληνικής κοινωνίας και των κρατικών μας δομών, (κατ' εκτίμηση) το 80% των μεταναστευτικών προς την Ευρώπη ρευμάτων.

Και η Τρόικα, οικονομικός δολοφόνος ντυμένος με ιατρική ποδιά, αποτελειώνει την ελληνική κοινωνία για λογαριασμό των -όχι μόνο ξένων- ισχυρών παραγόντων, “πατώντας” βέβαια σε υπαρκτές “ασθένειες” αλλά διόλου επιθυμώντας πραγματικά να τις θεραπεύσει.

Καχυποψία ή μανία καταδιώξεως;

Όχι. “Ρεαλπολιτίκ”.

Όλοι υπηρετούν τα συμφέροντά τους και, υπό αυτό το πρίσμα, καλά κάνουν.

Το ζητούμενο είναι τι κάνει, μάλλον τι δεν κάνει, ο Ελληνικός παράγων, που δείχνει να αργοπεθαίνει παθητικά. Σπαρασσόμενος από τρία όρνεα.

Μια άρχουσα τάξη πολιτικών - κρατικών προμηθευτών - προνομιούχας δημοσιουπαλληλίας, δημιουργημένη τα τελευταία 30 χρόνια από το ΠΑΣΟΚ με τα δανεικά που σκλάβωσαν τη χώρα, η οποία προκειμένου να συνεχίσει την πλουσιοπάροχη διαβίωσή της δεν διστάζει να ξεπουλήσει τα πάντα.

Μια εγχώρια επιχειρηματική διαπλοκή, καταδότης στην Τρόικα για τα εδώ τεκταινόμενα, που προσδοκά αφενός να αρπάξει μερίδιο της ιδιωτικοποίησης του εθνικού-συλλογικού πλούτου, αφετέρου να επιτύχει “ευελφαλές” εργασιακό περιβάλλον.

Μια συλλογική “συλλογιστική” που εκπορεύτηκε κυρίως από Εσπερόφρονες δημοσιολογούντες, η οποία αναγορεύοντας “θεωρίες συνωμοσίας” τις βλέψεις των εξωγενών παραγόντων παρέλυσε τις άμυνες της χώρας σε κάθε τομέα.

Κοινός παρονομαστής των ορνέων η ατιμωρησία, που επέτρεψε στους εθνικά ανάξιους εγκληματίσαντες, στους “ανεπαρκείς διαπραγματευτές”, να γίνουν κατήγοροι και να αυτοπροβάλλονται ως “εθνικοί διασώστες”.

Κι όμως, ακόμα “όλα παίζονται”.

Τα αναδεικνυόμενα σήμερα ως επιταγές-θέσφατα αύριο τροποποιούνται, αποδεικνύοντας ότι

α) οι πιέσεις είναι ασφυκτικές για να καμφθεί το φρόνημα

β) συνεχίζεται η τακτική όπως για την καταβολή των 6 δόσεων – πού πήγαν αλήθεια τα χρήματα;

γ) υπάρχει περιθώριο εναλλακτικών.

Το υπερεπείγον Eurogroup της Δευτέρας αναβλήθηκε, υποβιβασθέν σε τηλεδιάσκεψη.

Ο Νταλλάρα συνεχώς αποχωρεί και ξαναέρχεται.

Φημολογείται συμφωνία-γέφυρα για έκτακτη δανειοδότηση προς αποπληρωμή των ομολόγων που λήγουν το τέλος Μαρτίου, αν μέχρι τότε δεν έχει ολοκληρωθεί τεχνικά η συμφωνία.

Αλλά ΠΟΥ θα μας πηγαίνει η συμφωνία;

Σε συμπλοκές πολιτών όταν μοιράζονται δωρεάν πατάτες;

Σε συσσίτια μαθητών, ξανά, μετά το 1958;

Σε ετήσια αύξηση του ποσοστού των αυτοκτονιών πάνω από το 22,5%;

Σε απώλεια εθνικών εδαφών και εθνικών προνομίων που απορρέουν από την Επανάσταση του 1821;

Σε υποδούλωση, άσφαιρα, μετά από ωκεανούς αμυντικών δαπανών;

Και ΠΟΣΟ πρέπει να μείνει αυτή η ανεκδιήγητη κυβέρνηση;

Μέχρι να αποφυλακιστούν όλοι οι εγκληματίες λόγω όψιμης “συμφόρησης των σωφρονιστικών καταστημάτων”;

Μέχρι ο Σηφουνάκης να ολοκληρώσει τις οδηγίες προς επίδοξους καταπατητές για νομιμοποίηση των καταπατημένων;

Μέχρι οι υποστηρικτές του Λουκά με την αλλόγλωσση συμβία να καταφέρουν να δημιουργήσουν κόμμα “κλίματος Παπαδήμου”;

Μέχρι να φωνάζει και όλη η Ευρώπη, εκτός από τον Άγγλο βουλευτή, “η Ελλάδα είναι αποικία”;

Οι πολλοί γνωρίζουν : ο αγώνας είναι εθνικοαπελευθερωτικός.

Οι λίγοι, που θα ειρωνευτούν, ας ακούσουν όχι εμένα, τον Ευάγγελο Βενιζέλο:

“Μακάρι να μπορούσαμε, με μία εθνικοαπελευθερωτική διάθεση, με έναν τρόπο ο οποίος να απηχεί την παρόρμησή μας, να αντιδράσουμε και να αναλάβουμε το κόστος της αντίδρασης των συνομιλητών μας, των εταίρων μας και δανειστών μας”. (Συζήτηση επί της αρχής των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών “Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015", Κεντρική ομιλία Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης και Υπουργού Οικονομικών κ. Ευάγγελου Βενιζέλου)

Η κυβέρνηση αυτή πρέπει να πέσει.

Το σχέδιο “διάσωσης” να διασώζει ή να απορριφθεί – no matter what.

Οι εκλογές να γίνουν το συντομότερο.

Ας ακούσουμε μια φορά τον, ολίγο για την περίσταση, Ιερώνυμο, που επανέλαβε αυτά που φωνάζει ο Σαμαράς μήνες : “Ζητούνται ακόμη μεγαλύτερες δόσεις ενός φαρμάκου που αποδεικνύεται θανατηφόρο”.

Και οι συνέπειες;

Η “Ευρωπαϊκή Αλληλεγγύη” ήταν “last year”.

Ο Γιουνκερ δήλωσε : “μην περιμένετε αλληλεγγύη αν δεν κάνετε ιδιωτικοποιήσεις”.

Σε μια εξαιρετικά παραστατική διαφήμιση ο Harvey Ceitel αναπαριστά τον καλλιτέχνη που βγαίνοντας στη σκηνή βγαίνει στην αρένα, όπου τον περικυκλώνουν τα λιοντάρια – φόβοι. Και καταλήγει: Ή ξεπερνάς τους φόβους σου ή σε τρώνε.

Αν τις μεγάλες ομάδες τις κάνουν οι μεγάλοι παίκτες, τους μεγάλους πολιτικούς τους κάνουν οι μεγάλες αποφάσεις.

Ιστορικά, περισσότερο τα “ΟΧΙ”.

Δεν είμαι εγώ που βάζω στους ώμους του Αντώνη Σαμαρά βαρύ φορτίο.

Η Πατρίδα βάζει.

Προφήτης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 05/02/2012 04:03:24

    Προφήτη, Ε-Υ-Γ-Ε !!!

    • madprof avatar
      madprof @ Αυριανιστής 05/02/2012 20:40:43

      Προφήτη, αγανακτώ και εξανίσταμαι Μόνο με την προτελευταία φράση του εκπληκτικής ειλικρίνειας άρθρου σου!
      Έλεος, Δώσαμε σε "χαρισματικούς" "σωτήρες" - "μεσσίες"(sic!) και τις παλιοπαρέες των κολαούζων τους.
      Μείναμε ταπί, ρακένδυτοι, χρεοκοπημένοι και εξαθλιωμένοι!

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ madprof 05/02/2012 21:05:59

        madprof, απευθύνομαι σε αυτόν από τους συμμετέχοντες για τον οποίο πιστεύω ότι έχει νόημα να απευθύνω έκκληση.
        Τους άλλους τούς έχω ξεγραμμένους.
        Νομίζω ότι γίνεται αντιληπτό.
        Λευκές επιταγές δεν δίνει πλέον κανένας στην Ελλάδα.

  2. ΜΠ avatar
    ΜΠ 05/02/2012 04:08:39

    +10000000000000000000

  3. Απορία avatar
    Απορία 05/02/2012 04:08:58

    Από ό,τι καλύτερο έχει γραφτεί σε αυτό το blog.
    Έχει ψυχή, ουσία, είναι απλά εξαιρετικό, εύγε!

  4. effie B. avatar
    effie B. 05/02/2012 07:37:54

    καλημέρα Προφήτη!
    σήμερα είναι η μέρα!

    καλή μας λευτεριά!

  5. yianna avatar
    yianna 05/02/2012 07:57:57

    Πολύ καλό ! Ωστόσο το βλέπεις το θέμα πολύ συναισθηματικά. Το μεγάλο ΟΧΙ πρέπει να το πεί ο Λαός με συγκεντρώσεις, με παρουσία. Πως θα πάρει ο Σαμαράς απόφαση, μόνος του? Αλήθεια που είναι ο κόσμος της Παράταξης ? στον καναπέ? Πότε θα ξεσηκωθούμε?

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ yianna 05/02/2012 12:03:27

      Συναισθηματικά;;; Υπάρχουν ένα σωρό επιχειρήματα εκεί μέσα που φωνάζουν για ποιο λόγο πρέπει να αντιδράσουμε!

      Μίλα εσύ λογικά, αν νομίζεις ότι εκεί έχει μόνον συναίσθημα! Απάντησε με λογικά επιχειρήματα, όχι με εύκολους όσο και άτοπους αφορισμούς!

      • koinos_nous avatar
        koinos_nous @ Επώνυμος 05/02/2012 15:28:45

        Επωνυμε εσυ δεν ελεγες οτι το χρεος ειναι βιωσιμο και αλλα τετοια?
        επειδη scripta manent
        http://www.antinews.gr/2008/11/10/4203/
        koinos_nous είπε:
        11/11/2008 στις 2:12 pm

        Το έχω γράψει παλαιότερα και το ξαναγράφω.
        Μια χώρα που έχει χρέος +250 δις ευρώ και ετησίως δανείζεται 35-50 δις ευρώ να τα βγάλει πέρα μέχρι που μπορεί να πάει;
        Τι προοπτικές έχει και πόσο ανεξάρτητη πολιτική μπορεί να έχει;
        Είναι διατεθειμένος ο λαός να υποστεί λιτότητα για πολύ καιρό και τα τροκτικά να σταματήσουν να λυμαίνονται το δημόσιο χρήμα προκειμένου να συμμαζευτούν τα οικονομικά;
        Μιας και έχουμε πολλούς οικονομολόγους σχολιαστές στο blog ας μας πουν τι θα γίνει όταν σταματήσουν να μας δανείζουν;
        Δεν ταιριάζει στην χώρα μας αυτά που έλεγε ο “οικονομικός εκτελεστής” του zeitgeist ότι επιλέγεται μια χώρα,χρεώνεται και μετά οι ενδιαφερόμενοι παίρνουν τις υγιείς και κερδοφόρες -πρώην κρατικές- επιχειρήσεις για να κονομήσουν και το χρέος χρέος;
        Η μήπως είναι εικονικό το χρέος με τυπωμένα ευρώ και να μην ανησυχούμε;
        arcaeopteryx ΔΠ Nick τι λέτε για όλα αυτά ή κάνει τζιζ το θέμα;

  6. juliet avatar
    juliet 05/02/2012 08:32:57

    Καλημέρα Προφήτη!
    καλημέρα σ΄όλους,και εγώ θα επαναλάβω είναι η μέρα ,καλή Λευτεριά!

  7. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 05/02/2012 08:33:40

    Εξαιρετικό άρθρο!
    Ο εμπαιγμός πρέπει να τελειώσει τώρα!

  8. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/02/2012 08:48:00

    Προφήτη, Άριστα!

  9. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 05/02/2012 08:48:21

    ΟΤΙ ΠΕΡΝΑ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ .ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΛΕΣΤΑΡ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ Ο ΚΡΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟ ΒΟΛΕΜΑ Η ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ Ο ΝΕΟΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΟΤΙ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ .ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΕΣΤΩ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΠΟΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΔΕΙΞΕ ΠΟΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΑΖΙΚΗ ;ΕΚΑΝΕ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟ ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ;ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΤΩΧΥΝΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΣΤΩ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥ,ΤΟΝΩΣΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ ;ΕΔΩΣΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΛΟΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ ΠΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΠΑΤΑΛΟ ; ΟΧΙ ΟΧ Ι ΟΧΙ .ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ.ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΚΑΝΑΠΕ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΜΕ.

  10. Tabachaniotika avatar
    Tabachaniotika 05/02/2012 08:51:30

    Αντώνη Σαμαρα , σε όλους έρχονται στιγμες που πρέπει να πουν το μεγάλο ναι ή το μεγάλο οχι, νομίζω ότι εσένα η στιγμή αυτή είναι σήμερα 05/02/2012.
    Με το ναι το δικό σου ο λαός της χώρας μας θα σωθεί ; θα περνά καλύτερα ; η χώρα θα είναι ασφαλέστερη ; θα υπάρχει η έμφυτη Ελληνικη περιφάνεια ; εξασφαλίζονται οι επόμενες γεννηές;εξασφαλίζεται η περιουσία του δημοσίου;
    Με το ΟΧΙ το δικό σου , εαν δεν μπλοφάρουν οι ξένοι ,τι θα πάθουμε ; θα κάνουμε στάση εξωτερικών πληρωμών και στο εσωτερικό αυτά που θα εισπράτει το κράτος θα φτάνουν για να πληρώνει μισθούς και συντάξεις μέχρι να βγάλεις τους υδρογονάνθρακες ; Θα έχουμε όμως την εθνική περηφάνεια ;θα εξασφαλίσουμε την υπαρξη της χώρας να την παραδόσουμε στίς επόμενες γεννηές ; Ας έρχονται οι ξένοι να διεκδικήσουν τους υδρογονάνθρακες με το Ελληνικό και όχι με το Αγγλικό δίκαιο!
    Αντώνη Σαμαρά ..οι μεγάλοι άνδρες έχουν και μεγάλες ευθύνες ! Αν πάρεις την σωστή απόφαση θα είμαστε όλοι οι Ελληνες μαζί σου , Αν πάρεις την λάθος φοβούμενος τις απειλές , θα μείνεις οικτρά μόνος . Πρέπει να ξέρεις ότι εμείς δεν ακολουθούμε ..πρόσωπα , ακολουθούμε πρόσωπα σε απόλυτο συνδυασμό με τις πράξεις και όχι μόνο με τα λόγια και τις υποσχέσεις !!!!
    ..πρός γαρ το τελευταίο εκβάν έκαστο των πριν υπαρξάντων κρίνεται!!!

    • georgios avatar
      georgios @ Tabachaniotika 05/02/2012 16:40:39

      Συμφωνώ απόλυτα.Αν σήμερα πει το Ναι, πάει μας τέλειωσε.Αν πάρει πάνω απο 10% θα είμαστε άξιοι της τύχης μας.Αν πει το ΟΧΙ μπορεί να πάρει και αυτοδυναμία.Στην πρώτη περίπτωση η απόφαση αργά ή γρήγορα θα ανατραπεί αλλά ο Αντώνης και η παράταξη του θα έχει αφανιστεί απο το πολιτικό πεδίο,στην δεύτερη περίπτωση μπορούμε να κάνουμε μια Νέ Καλή αρχή.

  11. k avatar
    k 05/02/2012 09:00:59

    ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΥΣ ΡΕ. ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ? ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ?

    • coyote avatar
      coyote @ k 05/02/2012 15:06:22

      +++++
      VOICE of REASON.

      ΝΑ ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΕΙ η αναλυση του ΠΡΟΦΗΤΗ- Α Μ Ε ΣΑ- στον Α.Σ.
      Οι καιροι ου μενετοι.

  12. Μεσσήνιος avatar
    Μεσσήνιος 05/02/2012 09:08:24

    Καλή η ανάλυση, αλλά από σύνθεση; Τι πρέπει να γίνει. Να με συγχωρείτε, αλλά εσείς φοβόσαστε να τα βάλλετε με τους φορτηγατζήδες, τους ταξιτζήδες, τους φαρμακοποιούς, τους συμβολαιογράφους, τους δημοσιογράφους, και τις άλλες συντεχνίες. Εξισώνετε την ναζιστική Γερμανία με την σημερινή απολύτως, έχετε στο απυρόβλητο κριτικής τον δημαγωγό των δημαγωγών Α. Παπανδρέου για να πάρετε ψήφους από την άλλη μεριά, θα αναστήσετε την Ελλάδα; Μακάρι.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Μεσσήνιος 05/02/2012 12:39:43

      Αν συμφωνείς με την ανάλυση, προχώρα στη σύνθεση. Κάνε κάτι κι εσύ. Αλλά αν κρίνω από την εχθρότητα προς τους φορτηγατζήδες, είσαι κι εσύ της συμμορίας του Μνημονίου.

      Φάκτορα, άλλη μία παρενέργεια της κυβέρνησης Παπαδήμου είναι ότι αναθάρρησαν οι πάσης φύσεως μνημονιακοί προβοκάτορες και γέμισαν τα σχόλια με το δηλητήριό τους.

      Τεχνίτες της προπαγάνδας και της παραπληροφόρησης. Πώς βάζει έντεχνα τους μεροκαματιάρηδες φορτηγατζήδες με τους δημοσιογράφους στο ίδιο τσουβάλι...

    • hdgr avatar
      hdgr @ Μεσσήνιος 05/02/2012 13:03:38

      Μάλλον θες και συ τον ...γερμανό σου.

    • peltastis avatar
      peltastis @ Μεσσήνιος 05/02/2012 14:00:00

      Επώνυμε
      Εσύ τα γράφεις τεκμηριωμένα εδώ και δυο χρόνια.
      Όμως , όπως βλέπεις , όλες οι αντιδράσεις πήγαν στο βρόντο και οδηγηθήκαμε από τον Σαμαρά στην «σωτηρία» Παπαδήμου, πρωτεργάτη της καταστροφικής εισόδου στο ευρώ με πλασματικά στοιχεία και μυστικοσυμβούλου του ΓΑΠ τα δύο τελευταία χρόνια.
      Γι΄αυτό και τα ζόμπι της Ντόρας αναθάρρησαν και πουλάνε πάλι τη γνωστή τους πραμάτια :«εκσυγχρονισμό», «ανταγωνιστικότητα», «ελεύθερη αγορά» (των λύκων στο μαντρί).

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ peltastis 05/02/2012 14:13:31

        Τίποτε δεν πάει στο βρόντο. Εμείς ρίχνουμε παντού το σπόρο και περιμένουμε, ελπίζουμε, να καρπίσει παντού. Και κάπου θα καρπίσει. Αν δεν καρπίσει παντού, θα καρπίσει σε ορισμένα μέρη, έστω.

        Ρίξε το σπόρο και άσε τα υπόλοιπα στον καλό Θεό. Ποτέ δεν ξέρεις τι φέρνει το αύριο. Αυτά που έχουμε πετύχει ως "ηλεκτρονική εκκλησία του δήμου" εδώ στο antinews είναι ήδη πάρα πολλά. Κι ας μην γίνονται πάντοτε όλα όπως θέλουμε.

  13. juliet avatar
    juliet 05/02/2012 09:22:11

    -''Βράχε ,με λένε Εκδίκηση.Με πότισεν ο χρόνος
    χολή και καταφρόνεση.Μ΄ανάθρεψε ο πόνος.
    Ημουνα δάκρυ μια φορά και τώρα ,κοίταξέ με,
    έγινα θάλασσα πλατιά ,πέσε ,προσκύνησέ με.
    Εδω μέσα στα σπλάχνα μου,βλέπεις δεν έχω φύκη΄
    σέρνω ένα σύγνεφο ψυχές ,ερμιά και καταδίκη.
    Ξύπνησε τώρα ,σε ζητούν του Άδη σου τ΄αχνάρια...
    Μ΄έκαμες ξυλοκρέβατο...Με φόρτωσες κουφάρια...
    Σε ξένους μ΄έριξες γιαλούς...Το ψυχομάχημά μου
    το περιγέλασαν πολλοί και τα παθήματά μας
    τα φαρμακέψανε κρυφά με την ελεημοσύνη.
    Μέριασε ,βράχε,να διαβώ ,επέρασε η γαλήνη
    καταποτήρας είμ΄εγώ ,ο άσπονδος εχθρός σου
    Γίγαντας στέκω εμπρός σου!''
    Πρόεδρε ,μπες μπροστά και θα γίνουμε το κύμα ....μπορούμε ...γίνε ο Ελληνας που σέβεται το λαό μας ,που δεν θα καταπατήσει τα ιερά και τα όσια ,για το αίμα που χύθηκε ......για τη Sημαία μας.

  14. Fanis avatar
    Fanis 05/02/2012 09:26:56

    Το σημερινό διακύβευμα είναι η εθνική ταυτότητα και η ελευθερία μας
    ==
    Πολυ φοβαμαι οτι αν δεν αποχωριστουν καμποσα κεφαλια απο το σβερκο που τα κραταει μια τρυπα στο νερο θα κανουμε..

    Χτες ειδα ενα "ευτραφες" (χοντρο κοινως) στην ΝΕΤ ,να μιλαει για .."πολλα λεφτα" που θα φερει η ..συμφωνια με την τροικα!!!
    Ενταξει ,εχω κοψει σχεδον τελειως την τηλεοραση,,Χτες λοιπον που την ανοιξα τυχαια και ειδα αυτο το "χοντρο" που παριστανει τον υπουργο οικονομικων (και τον ..αντιπροεδρα!! δηλαδη 165.000 ευρω επιπλεον!!!!!) τσιμπηθηκα λιγο να δω αν αυτα που βλεπω/ακουω ειναι αληθεια η ζω κανενα εφιαλτη στον υπνο μου..
    Δυστυχως ηταν/ειναι αληθεια.
    Θα παρουμε πολλα λεφτα αν ακολουθησουμε τις οδηγιες της τροικα ειπε..
    Χωρις να ντρεπεται .Μιλαμε εντελως φυσιολογικα..
    Ειπαμε τι πρεπει να γινει,δεν ειπαμε??
    Κατι κεφαλια πρεπει να αποκοπουν απο το σβερκο...

  15. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 05/02/2012 09:37:45

    Αγαπητέ Προφήτη καλημέρα και καλή λευτεριά! Ανέλυσες με κάθε λεπτομέρεια την παθογένεια του τόπου μας και αποκάλυψες τις προθέσεις και τις διαθέσεις των δήθεν κατά καιρούς ξένων φίλων μας. Συνυπογράφω ανεπιφύλακτα όλα όσα επικαλείσαι και ενώνω τη φωνή μου με τη δική σου: Αυτή η κυβέρνηση πρέπει να πέσει και αυτό είναι ιστορική ευθύνη του Αντώνη να το κάνει! Μπράβο για το αφυπνιστικό άρθρο σου!

  16. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 05/02/2012 09:47:24

    Φίλε Προφήτη, Εύγε!
    Συγκλονιστικός!

  17. Χρόνης Βογιατζής avatar
    Χρόνης Βογιατζής 05/02/2012 10:09:21

    Δεν είναι θέμα τι στάση θα πάρει ο κάθε Σαμαράς, πρέπει ο λαός να βγει στους δρόμους, σήμερα, τώρα και να τους πει ΟΧΙ. Οι πολιτικοί αρχηγοί θα πουν ένα αναιμικό όχι σήμερα και αύριο θα αποσύρουν ένα μέτρο και οι πολλοί θα λένε ότι δόθηκε μάχη, ότι υπάρχει δυνατότητα μελλοντικής διαπραγμάτευσης. Θα αναβάλλουν τις εκλογές, θα κάνουν νέα κόμματα στα δεξιά, αριστερά και κεντρώα και θα κυβερνούν μεταξύ τους. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΟΧΙ. Εξάλλου η συγκεκριμένη κυβέρνηση είχε δεσμευτεί να μην περάσει ούτε ένα μέτρο.

    • pako avatar
      pako @ Χρόνης Βογιατζής 05/02/2012 14:27:28

      Χρόνης Βογιατζής .Μπραβο ρε Χρονη..... Ο λαος εχει σημασια τι θα κανει, στο κατω κατω η δικη του ζωη διακυβεβευεται..Εμεις θα σκοτωνομαστε μεταξυ μας για ενα κομματι ψωμι, εμεις φευγουμε μεταναστες, τα δικα μας ονειρα καταστρεφονται, οι δικιες μας οικογενειες ρημαζονται, οι δικοι μας παππουδες κ γιαγιαδες ζητιανευουν ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΡΧΟΥΣΑΣ ΤΑΞΗΣ..Mε καθε καλη προθεση κ χωρις ιχνος κακιας ή εκδικητικοτητας ο κ Σαμαρας κ καθε κ Σαμαρας ουτε θα πεινασουν ουτε τα παιδια τους δεν θα εχουν βιβλια.... ΟΣΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΣΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ Κ ΕΜΕΙΣ...... Αλλα τα συμφεροντα της αρχουσας ταξης αλλα των μισθοσυντηρητων κ μικρομεσαιων..... Η πατριδα δεν ειναι ουτε τα κτηρια ουτε οι παραλιες πατριδα ειναι οι ανθρωποι που κατοικουν σ αυτον τον τοπο χιλιαδες χρονια τωρα......Δυστυχως δεν ημασταν ποτε ελευθεροι κ αυτο αποδεικνυεται περιτρανα τωρα .......

    • peltastis avatar
      peltastis @ Χρόνης Βογιατζής 05/02/2012 15:13:35

      Xρόνη

      Δεν περνάνε αυτά τα μέτρα , δεν περνά η παράδοση της Χώρας.
      Κι ας την υπογράψουν και οι 255 στηρικτές της χούντας Παπαδήμου.
      Δεν θα περάσουν όπως δεν πέρασε η υπογραφή Τσολάκογλου.
      Θα βρούν αντίδραση κατά τις επιταγές του 120 : μέ κάθε μέσον.

      • georgios avatar
        georgios @ peltastis 05/02/2012 20:17:25

        ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!

  18. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/02/2012 10:23:15

    Κάποτε αυτό το χωρίο διδασκόταν στο σχολειά. Μετά άρχισαν οι μεταρρυθμίσεις. Πως είναι δυνατόν οι ελληνόπαιδες να δηλητηριάζονταν με τέτοια πολεμοχαρή κείμενα.

    "Ο λαός απόγονος των Ελλήνων, όπου κατοικεί την Ρούμελην, την μικράν Ασίαν, τας Μεσογείους νήσους , την Βλαχομπογδανίαν, και όλοι όσοι στενάζουν υπό την δυσφορωτάτην τυραννίαν του βδελυρωτάτου δεσποτισμού, ή εβιάσθησαν να φύγουν εις ξένα βασίλεια δια να γλυτώσουν από τον δυσβάστακτον και βαρύν αυτού ζυγόν, όλοι λέγω χριστιανοί και Τούρκοι, χωρίς κανέναν ξεχωρισμόν θρησκείας, (επειδή όλοι πλάσματα Θεού είναι, και τέκνα του πρωτοπλάστου), στοχαζόμενοι ότι ο τύραννος ονομαζόμενος Σουλτάνος κατέπεσεν ολοτελώς εις τας βρωμερά θηλυμανείς ορέξεις του επερικυκλώθη από ευνούχους και αιμοβόρους αμαθεστάτους αυλικούς, ελησμόνησε και καταφρόνησε την ανθρωπότητα, εσκληρύνθη η καρδία του κατά της αθωότητος, και το πλέον ωραιότερον βασίλειον του κόσμου, οπού εκθειάζεται πανταχόθεν από τους σοφούς, καντήτησεν εις μίαν βδελυράν αναρχίαν τόσον ώστε κανένας οποιασδήποτε τάξεως και θρησκείας, δεν είναι σίγουρος μήτε δια την ζωήν του, μήτε δια την τιμήν του, μήτε δια τα υποστατικά του.
    Ο πλέον ήσυχος, ο πλέον αθώος, ο πλέον τίμιος πολίτης κινδυνεύει την κάθε στιγμήν να γίνει ελεεινή θυσία της τυραννικής φαντασίας, ή των αγρίων τοποτηρητών, και αναξίων Μεγιστάνων του τυράννου, ή τέλος (όπερ συνηθέστερον συμβαίνει) των κακοτρόπων θηριωδεστάτων μιμητών του χαιρόντων εις το ατιμώ-ρητον κρίμα, εις την σκληροτάτην απανθρωπότητα, εις την φονοκτονίαν, χωρίς καμμίαν εξέτασιν, χωρίς καμμίαν κρίσιν.
    - Ουρανέ, εσύ είσαι απροσωπόληπτος μάρτυς των τοιούτων κακουργημάτων!
    - Ήλιε, εσύ βλέπεις καθημερινώς τα τοιαύτα θηριώδη τολμήματα!
    - Γη, εσύ ποτίζεσαι αδιακόπως από τα ρείθρα των αθώων αιμάτων!
    Ποίος έχει στόμα να με ειπή το εναντίον; Ποίος είναι εκείνος ο τίγρις ομόψηφος των τοσούτων ανομημάτων, ας εύγη εις το παρόν, και δια πολέμιόν του μάρτυρα, θέλει αποκτήσει όλην την κτίσιν, ήτις αγλώσσως γογγά δια τους αδίκους ώδε εκχυνομένους ρύακας των ανθρωπίνων αιμάτων.
    Ο μέχρι τούδε λέγω δυστυχής ούτος λαός βλέποντας ότι όλαι του αι θλίψεις και οδύναι, τα καθημερινά δάκρυά του, ο αφανισμός του, προέρχονται από την κακήν και αχρειεστάτην διοίκησιν, από την στέρησιν καλών νόμων, απεφάσισεν ενανδριζόμενος μίαν φοράν να ατενίση προς τον ουρανόν, να εγείρη ανδρείως τον καταβεβαρημένον τράχηλόν του, και ενοπλίζωντας εμμανώς τους βραχίονάς του με τα άρματα της εκδικήσεως και της απελπισίας να εκβοήση μεγαλοφώνως ενώπιον πάσης της Οικουμένης, εις βροντώδη κραυγήν τα ιερά και άμωμα δίκαια οπού θεόθεν τω εχαρίσθησαν δια να ζήση ησύχως επάνω εις την γην…
    Όθεν, διά να ημπορούν ομοθυμαδόν όλοι οι κάτοικοι να συγκρίνωσι πάντοτε με άγρυπνον όμμα τα κινήματα της διοικήσεως των διοικούντων, με τον σκοπόν της κοινωνικής αυτών νομοθεσίας, εκτινάζοντες ανδρικώς τον ουτιδανόν ζυγόν του Δεσποτισμού και εναγκαλιζόμενοι την πολύτιμον Ελευθερίαν των ενδόξων προπατόρων των, να μην αφεθώσιν ουδέποτε να κατάπατώνται ως σκλάβοι εις το εξής από την απάνθρωπον τυραννίαν!
    Να έχη έκαστος ωσάν λαμπρόν καθρέπτην εμπροστά εις τα ομμάτια του τα θεμέλια της ελευθερίας, της σιγουρότητος και της ευτυχίας του να γνωρίζουν εμφανέστατα οι κριταί, ποίον είναι το δυσαπόφευκτον χρέος των προς τους κρινόμενους ελευθέρους κατοίκους· και οι νομοθέται και πρώτοι της διοικήσεως τον ευθύτατον κανόνα, καθ’ ον πρέπει να ρυθμίζεται και ν’ αποβλέπη το επάγγελμα των προς ευδαιμονίαν των πολιτών, κηρύττεται λαμπροφανώς η ακόλουθος ΔΗΜΟΣΙΑ ΦΑΝΕΡΩΣΙΣ των πολυτίμων ΔΙΚΑΙΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ και του ελευθέρου κατοίκου του βασιλείου"

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/02/2012 11:17:57

      Μπράβο...

  19. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/02/2012 10:37:47

    Αφυπνιστικό!!!!!!!

  20. Προφήτης avatar
    Προφήτης 05/02/2012 10:44:34

    Καλημέρα σε όλες και όλους.

    1.Παρέλειψα τον Κινεζικό παράγοντα, που θησαυρίζει από το λιμάνι του Πειραιά και εισάγει από εδώ όλο το νόμιμο ή λαθραίο σκουπιδομάνι της κινέζικης παραγωγής στην Ευρώπη.

    "Διατηρεί την πρωτοκαθεδρία του (το 2011) το λιμάνι του Πειραιά, καθώς παραμένει το πρώτο σε κατάταξη επιβατικό λιμάνι της Ευρώπης και ένα από τα σημαντικότερα σε συνολική κίνηση στον κόσμο.
    Ο πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του Οργανισμού Γιώργος Ανωμερίτης παρουσίασε τα πλήρη στατιστικά στοιχεία Διακίνησης του Λιμένα Πειραιά για το 2011 στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Λ.Π. Α.Ε.
    Βάσει των στοιχείων προκύπτει ότι από 25.000 πλοία τα οποία προσέγγισαν το Λιμάνι του Πειραιά
    1. Διακινήθηκαν 20.192.612 επιβάτες
    2. Φορτώθηκαν 2.919.500 οχήματα
    3. Μεταφέρθηκαν 500.133 (ΤΕU’ s) εμπορεύματα
    4. Διακινήθηκαν 417.659 αυτοκίνητα /εμπορεύματα
    Από τα στοιχεία προκύπτει επίσης ότι ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. κινήθηκε με ανοδική πορεία κατά το 2011, αφού οι αφιξοαναχωρήσεις επιβατών κρουαζιέρας σημείωσαν αύξηση +34,89%, τα εμπορευματοκιβώτια (TEU’s) +54,5% και στο car terminal +9,81%.".

    Κι αυτή η χώρα, με ατελείωτους υλικούς, ιστορικούς, πνευματικούς, ηθικούς πόρους, χρεοκοπεί.

    2. Ο Harvey Keitel και όχι Ceitel.

    3. Το ΟΧΙ δεν είναι συναισθηματικό. Συνοδεύεται από προειδοποίηση στους εταίρους και δανειστές μας για:
    α. τον κίνδυνο ανεξέλεγκτης για την Ευρωζώνη χρεοκοπίας και
    β. παροχή 2.000.000 visas σε όλους τους λαθρομετανάστες, για να βρουν το όνειρό τους στη Δ. Ευρώπη.

    Chicken game, δε λέω, αλλά ΤΩΡΑ πρέπει να στρίψουν οι άλλοι, αλλοιώς πέσαμε εμείς στον γκρεμό.

    Και τίποτα από τα τρομερά που έκραζαν οι υποστηρικτές του ότι θα συμβούν δεν έγινε μετά το ΟΧΙ στο Σχέδιο Ανάν. Αντίθετα, σε 4 μήνες η Κύπρος αναλαμβάνει την προεδρία της Ευρώπης.

    • juliet avatar
      juliet @ Προφήτης 05/02/2012 11:14:53

      To λιμάνι που διέλυσαν οι εργατοπατέρες του Πασοκ..σε λίγο θα πάρουνε και τα ρημαγμένα μαγαζιά και θ΄αγοράσουν και σπίτια και ....θα ψαχνόμαστε και η γλώσσα αυτών κινέζικη.Ο Ανωμερίτης ο φύλακας της πράσινης σπηλιάς,εκεί στο Πειραιά όσοι τον ξέρουν από παλιά ...του άρεσαν απ΄ανέκαθεν τα κότερα....

    • gloup avatar
      gloup @ Προφήτης 05/02/2012 14:32:02

      Πολλά από αυτά που γίνονται σε βάρος μας και στην ουσία και στον τύπο, καθώς και η με κάθε τρόπο απομάκρυνση των εκλογών αυτό το διάστημα, έχουν σχέση και με την αναμενόμενη κυπριακή προεδρία. Η προετοιμασία για την αντιμετώπιση της έχει αρχίσει από πολύ καιρό. Ο φόβος που εσκεμμένα δημιουργείται στον ελληνικό λαό αποβλέπει σε πολλά επίπεδα.

  21. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 05/02/2012 10:44:58

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΠΡΟΦΗΤΗ. ΕΓΩ ΔΕ ΘΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΕ,
    ΘΑ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.

    ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ :

    ΠΑΥΛΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ - ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΘΗΣΕΑΣ
    http://www.youtube.com/watch?v=m9rOkmTKFHI

    Με κάτασπρο πανί ένα καράβι απ' το πενήντα έχει να φανεί
    και συ βιδώθηκες μες στο λιμάνι με ανθοδέσμη που 'χει μαραθεί.
    Ηλεκτρικός Θησέας σε πηγάδι κι η Αριάδνη έχει μουγκαθεί
    ηλεκτρικός Θησέας σε πηγάδι κι η Αριάδνη έχει μουγκαθεί.

    Σε εδίκασαν να σπαταλάς τα χρόνια σε μια ζωή χωρίς προοπτική.
    Χάνεσαι σαν το γλάρο στην Ομόνοια και όταν ψάχνεις λύση στην φυγή.
    Πληρώνεις όσο-όσο τα διόδια και κομματιάζεσαι στην εθνική.
    Ηλεκτρικός Θησέας σε πηγάδι κι Αριάδνη έχει μουγκαθεί.

    Ποιος είναι ισοβίτης στο σκοτάδι ποιος αλαφιάζει δίχως πληρωμή;
    Ποιος σκύβει στους αφέντες το κεφάλι και ποιος τα βράδια κλαίει σαν παιδί;
    Ποιος ονειρεύεται πως κάποιοι άλλοι βγαίνουν και κάνουν πρώτοι την αρχή;
    Ηλεκτρικός Θησέας σε πηγάδι κι η Αριάδνη έχει μουγκαθεί.

    Ναυάγια ονείρων αρμενίζουν και τα κεφάλια γεμισαν σκουριά.
    Στα σούπερ μάρκετ τέλειωσε η ελπίδα και συ κοκκαλωσες στη σκαλωσιά.
    Πού πήγαν οι τρακόσοι του Λεωνίδα και τι θα πούμε τώρα στα παιδιά;
    Ηλεκτρικός Θησέας; Και τα λοιπά.

    Φοβάσαι ότι θα 'ρθει καταιγίδα και θα μας πνίξει όξινη βροχή,
    βάλε σε γυάλα μέσα την πατρίδα και κρύψε την καλά μέσα στη γη.
    Μήπως την ψάχνουν σαν την Ατλαντίδα αφού η Πανδώρα ανοίγει το κουτί;
    Ηλεκτρικός Θησέας σε πηγάδι κι η Αριάδνη έχει μπερδευτεί.

    Ψηφοθηρία, λόγοι κι εμβατήρια ποτέ δεν έφεραν την αλλαγή
    για αυτό και χάθηκες στα σφαιριστήρια και μες στα γήπεδα την Κυριακή.
    Τώρα καθώς κοιτάς τα διυλιστήρια ρωτάς ποιοι σ' έχουν βάλει στο κλουβί.
    Ηλεκτρικός Θησέας σε πηγάδι κι η Αριάδνη έχει τρελαθεί.

    Να κλείσεις θες πληγή θανατηφόρα και μες στα νέα ψάχνεις για δουλειά.
    Τα δάκρυα σου γίνονται μαστίγια και τον λαιμό σου σφίγγουν σα θηλιά.
    Όσα τα κέρδισες με τα μαρτύρια τα παζαρεύουν πάλι στα χαρτιά,
    τρέχεις να ψάξεις μες στα καταφύγια και βρίσκεις μιαν αιχμάλωτη γενιά.

    Μια πλαστική ανέμισες σημαία, πίστεψες σ' έναν άγνωστο θεό
    κρέμασες το μυαλό σε μια κεραία ειδήσεις σίριαλ και τσίχλα ροκ.
    Και πώς θα ξημερώσει άλλη μέρα όταν τα λάθη κλέβουν τον καιρό;
    Και πώς θα ξημερώσει άλλη μέρα όταν το ψέμα σέρνει τον χορό;

    Ζωγράφισε έναν ήλιο στο ταβάνι, μίλησε με τ' αγέρι της νυχτιάς
    και χόρεψε μαζί με τη σκιά σου στους ήχους μιας αδύναμης καρδιάς.
    Πάρε τηλέφωνο την μοναξιά σου ή βγες ξανά στον δρόμο της φωτιάς
    πάρε τηλέφωνο την μοναξιά σου ή βγες ξανά στον δρόμο της φωτιάς.

  22. alakran avatar
    alakran 05/02/2012 10:54:22

    ΕΥΓΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/02/2012 11:08:12

    Προφήτη ίσως το καλύτερο κείμενό σου (αλλά με τα δικά σου είναι δύσκολο να ξεχωρισεις, κάθε φορά έτσι λέμε ...)

    Η Αγροτιά μπορεί να σώσει την Ελλάδα! Απαράδεκτες οι φήμες που κυκλοφορούν ότι η Ελληνική αγροτική παραγωγή δεν επαρκεί.
    Στην φημολογία ότι οι Έλληνες αγρότες δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του πληθυσμού αναφέρεται ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ, Τζανέτος Καραμίχας, χαρακτηρίζοντας απαράδεκτες της φήμες που κυκλοφορούν κάποιοι κύκλοι ότι η ελληνική αγροτική παραγωγή δεν επαρκεί για να θρέψει τον ελληνικό λαό.
    Ο αγροτικός κλάδος, όπως εξήγησε ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ, είναι ιδιαίτερα δυναμικός και μπορεί να τρέξει ακόμα πιο γοργά εάν υιοθετηθεί και εφαρμοστεί μια σωστή αγροτική πολιτική, που θα κοιτάει μπροστά και δεν θα γυρνάει συνέχεια σε λάθη του παρελθόντος. Στο πλαίσιο αυτό διευκρίνισε, “δεν αποτελεί πολιτική το καλάθι της περιφέρειας, ούτε και ο θεσμός των δημοπρατηρίων”, αφού όπως τόνισε αποτελούν πεπαλαιωμένες πρακτικές.
    Βάσει μελέτης το ποσοστό αυτάρκειας της χώρας μας σε μια σειρά βασικών αγροτικών προϊόντων φυτικής και ζωϊκής παραγωγής διαμορφωνόταν κατά μέσο όρο στο 94% το 2010. Στη φυτική παραγωγή, όπως προκύπτει η αυτάρκεια είναι 99% κατά μέσο όρο και διαφοροποιείται μεταξύ επιμέρους κατηγοριών προϊόντων. Μία τέτοια περίπτωση είναι τα δημητριακά όπου η αυτάρκεια ανέρχεται στο 82% περίπου, ενώ το μικρότερο ποσοστό εντοπίζεται στο μαλακό στάρι (32%) και το υψηλότερο στο ρύζι (171%).
    Εκεί που η ελληνική αγροτική παραγωγή παρουσιάζει την μεγαλύτερη αυτάρκεια είναι στα εσπεριδοειδή όπως τα πορτοκάλια (167%) ενώ στα λεμόνια η αυτάρκεια περιορίζεται στο 67% η οποία καλύπτεται με εισαγωγές κυρίως από την Τουρκία και χώρες του νοτίου ημισφαιρίου.
    Στα φρούτα η αυτάρκεια παραμένει υψηλή (128%), ενώ χαμηλή διαπιστώνεται στον κλάδο των οσπρίων (39%). Στη ζωϊκή παραγωγή το ποσοστό αυτάρκειας της ελληνικής αγροτικής παραγωγής ανέρχεται κατά μέσο όρο στο 73%.
    Στο κρέας καταγράφεται αυτάρκεια 56%, με το μικρότερο ποσοστό στο βόειο κρέας (30%) και το υψηλότερο στο αιγοπρόβειο (94%).
    Στην κατηγορία των γαλακτοκομικών-τυροκομικών προϊόντων ο μέσος όρος κυμαίνεται στο 80% με την παραγωγή της φέτας να υπερβαίνει την εγχώρια κατανάλωση (αυτάρκεια 147%).
    Στο μέλι και στα αυγά, καταγράφεται ποσοστό αυτάρκειας 92% και 91% αντίστοιχα. Σε τελική ανάλυση όπως δήλωσε ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ “ακόμα και αν πάμε στη δραχμή οι Έλληνες δε θα πεινάσουμε“.

    ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ: Επιθετική Δημογραφική Πολιτική για Έλληνες.
    ________________________________________________________

    Η χώρα θα ανασάνει αμέσως αν αποφορτιστεί από το λαθροφορτίο.
    ΘΑ ΣΩΘΟΥΝ ΖΩΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ, θα ΑΝΑΣΑΝΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ, θα ελευθερωθούν δουλειές.
    Εχθρός μας είναι και κάθε αφεντικό Έλληνας, από τον μικρότερο φούρνο ως το μεγαλύτερο κεφαλαιοκράτη που απασχολεί στο υπόγειο λαθραίους.

    Ο 90χρονος που σφαγίασε ο γεωργιανός εγκληματίας ήταν ΗΡΩΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥ '40.
    Ι. ΒΑΡΔΑΚΑΣΤΑΝΗΣ ΠΑΡΑΣΗΜΟΦΟΡΗΘΕΙΣ.

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ αλλενάκι 05/02/2012 12:01:54

      Έτσι είναι , αν όχι καλύτερα.

  24. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/02/2012 11:10:35

    H ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΟΥΚ ΑΝΕΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

    ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΕΑ ΛΩΖΑΝΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.

    ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ, ΤΟ ΛΕΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ Ο ΜΑΖΑΟΥΕΡ...

    • γνώστης avatar
      γνώστης @ αλλενάκι 05/02/2012 15:16:33

      Επιβεβαιώνεται έτσι ότι το Ολυμπία πλησιάζει σημαντικούς σχολιαστές του Antinews για να τους πάρει και να τους χρησιμοποιήσει στα παιχνίδια του Καμμένου. Σαν δεν ντρέπονται. Ο Λυκουρέντζος και ο Μιχαλολιάκος τα ξέρουν αυτά;

  25. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 05/02/2012 11:17:27

    Δεν έχω λόγια Προφήτη...Περισσότερο από εκπληκτικό...

  26. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 05/02/2012 11:19:53

    Φάκτορα...τις 2 τελευταίες μέρες ''έδωσες ρέστα'' στην επιλογή κειμένων...συγχαρητήρια σε σένα και στους συνεργάτες σου...!

  27. LAL avatar
    LAL 05/02/2012 11:54:06

    Καλά γράφουμε εμείς εδώ. Άραγε τα διαβάζει κανείς (από αυτούς που πρέπει);

    Σήμερα είναι "ή τα διπλά ή τίποτα". Δεν υπάρχουν μέσες λύσεις. Είναι απάντηση ΝΑΙ / ΟΧΙ. Δεν χωρούν "ίσως", "ναι μεν αλλά", "αφενός ... αφετέρου". Όλα όσα έγιναν τα προηγούμενα 2 χρόνια οδηγούν στη σημερινή μέρα, και τη σημερινή μέρα θα χρησιμοποιήσει ο ιστορικός του μέλλοντος ως σημείο αναφοράς για την οριστική παρακμή και διάλυση της Ελλάδας ή την αναγέννησή της (ανάλογα με την επιλογή που θα επικρατήσει).

    Καλώς ή κακώς μας έχουν φτάσει στο σημείο που δεν έχουμε τίποτα πια να χάσουμε. Όταν κάποιος δεν έχει τίποτα να χάσει είναι και πιο επικίνδυνος. Δεν θέλει και πολύ για να τους διαολοστείλουμε. Υπάρχει όμως ένα προαπαιτούμενο: ηγεσία. Ο ηγέτης καλείται, δεν επιλέγει. Βγαίνει μπροστά όταν οι συνθήκες το απαιτούν. Είναι αυτός που χτυπά το χέρι στο τραπέζι και λέει "ως εδώ! Μπορεί να καταστραφώ, αλλά θα σας πάρω μαζί μου! Γι' αυτό ας βρούμε μια καλύτερη λύση για όλους". Υπάρχει τέτοιος ηγέτης σήμερα στην Ελλάδα; Θα φανεί από τη στάση του Σαμαρά. Αν υποχωρήσει, καταδικάζεται στη λήθη και εξομοιώνεται με τους δωσίλογους. Αν αντισταθεί, έχει την ελπίδα να είναι αυτός που θα αντιστρέψει την κατάσταση.

  28. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 05/02/2012 11:58:51

    Να επαναλάβω και εγώ ΕΥΓΕ ΠΡΟΦΗΤΗ!

  29. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 05/02/2012 12:09:05

    Γεια σου Προφήτη! Γεια σου φίλε! Καταπληκτικός για μια ακόμη φορά. Πολύ έλειψες από τη σελίδα!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Επώνυμος 05/02/2012 14:18:17

      Καί οἱ δύο μᾶς λείψατε πολύ! Εἰδικά γιά σᾶς Ἐπώνυμε παραξηγήθηκα ἀπό τόν Φάκτορα ὅταν σχολίασα τήν ἀπουσία σας. . τελικά ὅλα καλά!

      Μερικοί ἔχουν θεϊκό ταλέντο στήν γραφή καί στήν μεταφορα συναισθημάτων--ἈΥΤΟΙ ἘΙΣΑΣΤΕ ἘΣΕΙΣ, ΠΡΟΦΗΤΗΣ καί ἘΠΩΝΥΜΟΣ.

      Ἐλπίζω ἡ κραυγή ἀγωνίας ὅλων τῶν Ἑλλήνων νά ληφθῆ ἀπό τόν ἈΣ ὡς ὕστατη ἐλπίδας μας στό πρόσωπο του.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Επώνυμος 05/02/2012 16:46:53

      Γεια σου φίλε Επώνυμε! Πάντα εδώ...

  30. γρ.αν. avatar
    γρ.αν. 05/02/2012 12:12:07

    μπραβο.σωστα λογια!

  31. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 05/02/2012 12:19:21

    Προφήτης έφα.

    Το κείμενό σου είναι δείγμα της πνευματικής δεινότητάς σου.

    Θύμισες ξανά Προφήτη από τα παλιά.

    Τα σέβη μου.

  32. airman avatar
    airman 05/02/2012 12:26:14

    Το μαρτύριο της σαγόνας πρέπει να σταματήσει ΣΗΜΕΡΑ! Αυτοί που οδήγησαν την κατάσταση σε αυτό το σημείο διέπραξαν έγκλημα σε βάρος της πατρίδας! Όμως πρέπει να υπάρξει και αύριο! Για να είναι η αυριανή μέρα η πρώτη στη μεγάλη και αναγαία ανηφόρα για τη λύτρωση, η σημερινή πρέπει να είναι η τελευταία στην κατηφόρα. Η Τρόικα, άσχετα εάν δεν μπορεί ή δεν θέλει να αντιληφθεί ότι υπάρχουν και όρια, πιέζει συνεχώς διότι κάποιοι επέδειξαν υποχωτητικότητα πέραν του δέοντος. Είναι λοιπόν ώρα να γίνει ξεκάθαρο ότι πλέον δεν υπάρχει άλλο ''ναι''! ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ!

  33. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 05/02/2012 12:31:24

    Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδονται, φαίνεται ότι διασώζεται ο 13ος και ο 14ος μισθός. Εχω την αίσθηση ότι μόνο ”ναι” θα ακούσουμε σήμερα. Ομως και έτσι ουσιαστικά δεν διασώζεται απολύτως τίποτα. Δεν υπάρχει ελπίδα.......

  34. victoria (true) avatar
    victoria (true) 05/02/2012 12:32:23

    Προφήτη μπράβο και ευχαριστούμε. Εσένα και το φάκτορα, που εκφράζετε σκέψεις με αλήθεια, με ήθος και με κίνητρο τίποτα άλλο παρά την αγωνία για τη χώρα μας.

    Να προσθέσω μια πρόσφατη απογοήτευσή μου, μια και το έθιξες, σε συζήτηση με παράγοντα του Λουξεμβούργου αποκαλύφθηκε πως το Λουξεμβούργο (λόγω μεγέθους και καλά) έχει πλειάδα εξαιρέσεων από τις ευρωπαϊκές υποχρεώσεις για απελευθέρωση, άρα εκεί δεν έχει ...αποκρατικοποιήσεις, που κατά τ'άλλα απαιτεί από εμάς ο κ.Γιούνκερ. Κάποιοι είναι πιο ίσοι από τους άλλους καθώς φαίνεται. Δεν το λέω φυσικά για τις περιπτώσεις που οι αποκρατικοποιήσεις θα βοηθούσαν, όμως όχι όταν το κίνητρο είναι ύπουλο όπως βλέπουμε, ή όταν χρησιμοποιούνται με βιασύνη, με εντολές για ξεπούλημα και όχι προς όφελος της ελληνικής οικονομίας, όπως πρεσβεύει -κανονικά- το σλόγκαν.

  35. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 05/02/2012 12:35:46

    Αυτοί που έχουν ανάγκη την ποδιά της εξουσίας, την πολυτελή ζωή, την επιβολή επί των αδυνάμων, είναι αυτοί που φοβούνται τον θάνατο και αναγάγουν σε θεότητα το Εγώ τους.
    Αυτοί που δεν φοβούνται τον βιολογικό θάνατο, αλλά τρέμουν στη σκέψη του πνευματικού θανάτου και του χωρισμού τους από τον Δημιουργό, βάζουν τη Πατρίδα και το κοινωνικό καλό πάνω και πέρα από το ασήμαντο εγώ τους.

    Ο υψωθείς εαυτόν ταπεινωθήσεται και ο διατελέσας πρόεδρος της διεθνούς σοσιαληστρικής συμμορίας, βραβευμένος πολλάκις διά το εθνοπροδωτικό του έργο από τους δολοφόνους της υποτιθέμενης πατρίδας, κριθήσεται και τιμωρηθήσεται.
    Ο δε ταπεινώσας εαυτόν υψωθήσεται : αν δεν είναι σήμερα ο Αντώνιος , θα είναι αύριο κάποιος άλλος ταπεινός πατριώτης αφού πληρώσουμε πρώτα το αντίτιμο της ματαιοδοξίας μας.

  36. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 05/02/2012 13:35:22

    To άρθρο αυτό ανέβηκε τις πρώτες πρωινές ώρες. Θέλω να ευχαριστήσω τον Προφήτη και το Antinews γιατί το άρθρο του ήταν βάλσαμο στην ψυχή και την λογική μου, όταν οι μνημονιακές ύαινες έσκουζαν και σκούζουν από ΜΜΕ και Διαδίκτυο.

    υγ: προς κάποιους της από δω πλευράς. Αν νομίζετε πως θα "φάμε" τη μπλόφα της Τρόικας και της πολιτικής ηγεσίας, δηλαδή ως κουτοπόνηρος Χότζας βάζει 10 πράγματα στο τραπέζι , για να περάσουν τα 8, γελιούνται. Τα πράγματα είναι απλά: τα υφεσιακά μέτρα σκοτώνουν την Ελλάδα. Οπότε η λογική "μας ζητούσαν 10 υφεσιακά μέτρα, πήραν πίσω τα 3" είναι για χαχόλους. Να το ξεχάσουν. Μετά οι εκλογές δεν θα έχουν κανένα νόημα. Θα είναι μια προσωρινή εκτόνωση και η υφεσιακή λαίλαπα θα συνεχίσει να τρώει τα σωθικά της Ελληνικής Οικονομίας. Τώρα είναι η ώρα. Τώρα, ΠΡΙΝ τις υπογραφές. Τα άλλα είναι για κατανάλωση και για εξωραισμό.

  37. Δαναός avatar
    Δαναός 05/02/2012 13:52:59

    Απόσταγμα!!! Καλώς μας ήρθες πάλι Προφήτη φίλε μου !!!

  38. kostis avatar
    kostis 05/02/2012 13:57:31

    Εύγε!!

  39. george avatar
    george 05/02/2012 14:08:58

    Κάντε share το κείμενο παντού. Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο στους Έλληνες ότι η μόνη περίπτωση επιβίωσης είναι το ΟΧΙ. Όχι άλλη καλλιέργεια φόβου που οδηγεί στην υποτέλεια.

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΠΟΤΕ.

    Και αυτό δεν είναι κορώνα. Είναι ιστορικό δεδομένο.

  40. spyros avatar
    spyros 05/02/2012 14:09:18

    Οι πραγματικοί Έλληνες είχαν δώσει τις απαντήσεις τους σε αντίστοιχα με τα σημερινά
    Μερικά από αυτά είναι:
    Όταν οι Πέρσες ζήτησαν την ελευθερία και την παράδοση των όπλων των Ελλήνων, ο ΗΓΕΤΗΣ απάντησε «Μολών λαβέ».
    Στις 21 Μαΐου ο Μωάμεθ ζήτησε την παράδοση της πόλης και υπόσχονταν στον Κωνσταντίνο και σε όσους ήθελαν ότι θα μπορούσαν να φύγουν ελεύθεροι από την πόλη αλλά και για όσους θα έμειναν, εγγυούταν για την ασφάλειά τους, καθώς και ότι θα αναγνώριζε τον Κωνσταντίνο ως ηγεμόνα της Πελοποννήσου. Η απάντηση του ΗΓΕΤΗ ήταν: «Τὸ δὲ τὴν πόλιν σοὶ δοῦναι οὔτ' ἐμὸν ἐστίν οὔτ' ἄλλου τῶν κατοικούντων ἐν ταύτῃ• κοινῇ γὰρ γνώμῃ πάντες αὐτοπροαιρέτως άποθανοῦμεν καὶ οὐ φεισόμεθα τῆς ζωῆς ἡμῶν.»
    Το 1940 ζητήθηκε οι δυνάμεις των Ιταλών και Γερμανών να …διέλθουν μέσω Ελλάδος . Η απάντηση του ΗΓΕΤΗ ήταν «ΟΧΙ».
    Και στις τρεις περιπτώσεις βρέθηκε ο εφιάλτης, η κερκόπορτα, και οι δοσίλογοι γερμανοτσολιάδες.
    Ο λαός δεν παραδόθηκε δεν έσκυψε το κεφάλι. Αυτά όμως … τότε, Σήμερα;;;;;;;;;

  41. S.K avatar
    S.K 05/02/2012 14:12:24

    Η Μύκονος της ΝΔ (Βαρβιτσιώτης και Σια) τι κάνουν άραγε τώρα? Δεν πιστεύω να συμβουλεύουν το Σαμαρά!

  42. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 05/02/2012 14:22:18

    ΠΡΟΦΗΤΗ

    Συνέγραψες Εθνικοαπελευθερωτικό ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ!!!

  43. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 05/02/2012 14:31:35

    Από τα κορυφαία κείμενα που έχω διαβάσει.
    Ενα μεγάλο ΕΥΓΕ Προφήτη !

  44. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 05/02/2012 14:35:33

    Πολύ σωστά όλα όσα έγραψε ο Προφήτης, αν και δεν χρειάζεται να είναι κανείς προφήτης για να δει που πάει η χώρα μας. Δυστυχώς θα χυθεί ξανά πολύ Ελληνικό αίμα πριν αρχίσει να ξημερώνει μια καλλίτερη ημέρα για τη Ελλάδα.

  45. kapar13 avatar
    kapar13 05/02/2012 14:43:01

    Για όλους τους συμβιβασμούς μπορεί να βρεθεί μια καλή δικαιολογία.
    Το πρόβλημα είναι ότι ξυπνάς ένα πρωί και ανακαλύπτεις ότι λόγω των πολλών συμβιβασμών κοιμάσαι πια με τον εχθρό σου...

  46. Αντώνης avatar
    Αντώνης 05/02/2012 14:50:40

    Πολύ σωστό το κείμενο,είναι πράγματι η μεγάλη ώρα του Αντώνη Σαμαρά. Αλλά να σκεφθούμε πόσο μεγάλη βοήθεια θα είχε για μιά μεγάλη απόφαση, αν η Αθήνα ήταν περικυκλωμένη από 1.000.000 διαδηλωτές για να στηρίξουν το νέο ΟΧΙ στους τοκογλύφους των τραπεζών.Βέβαια το τρένο των ιστορικών αποφάσεων περνάει και δυστυχώς ίσως να μην ξαναπεράσει ποτέ.

  47. parsifal avatar
    parsifal 05/02/2012 15:08:37

    Καλημέρα Προφήτη. Πολύ καλά και περιεκτικά τα γράφεις αλλά γιατί η επωδός είναι "¨εκλογές" ; Καί ; Τι θα γίνει δηλαδή ;
    Απο πότε οι "εθνικοαπελευθερωτικοί αγώνες" οπως πολύ σωστά χαρακτήρισες των σημερινή κατάσταση εκφράζονται με εκλογές ;
    Δηλαδή με εκχώρηση ΑΛΛΗ μια φορά δικαιωμάτων "λύειν και δεσμείν" σε πολιτικούς που απο καταβολής ελληνικού κράτους είναι μικροί, ολίγιστοι και ανεπαρκείς ;
    Ακόμη και εάν υποθέσωμε οτι "ο ενας", αυτός που αναφέρεις ως ΜΟΝΑΔΑ είναι διαφορετικός αρκεί ;
    Ποιοί τον περιβάλλουν;
    Τι δείγματα πρακτικής εχουν δώσει ;
    Δεν συζητώ βεβαίως για τους λοιπούς χαμαιλεόντιους συνδυασμούς απατεώνων, αγωνιώντων να διασωθούν, επαγγελματίες εκπροσώπους του λαού κλπ. αθύρματα...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ parsifal 05/02/2012 16:08:48

      Αγαπητέ parsifal, δεν έχεις ακούσει που λένε ότι "αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα θα ήταν παράνομες";

      Ε, λοιπόν, δεν βλέπω παρά να δικαιώνεται αυτό το ρητό από τους πάσης φύσεως επικυριάρχους μας, που όλοι θέλουν να πάνε πιο πίσω τις εκλογές.

      Τα προσχήματα δεν τους επιτρέπουν σήμερα πια να ακυρώσουν εντελώς τις εκλογές. Αλλά, αν το δεις ιστορικά, όποτε το "σύστημα" είχε μπροστά του εκλογές που μπορούσαν "να αλλάξουν τα πράγματα" ερχόταν και τις ματαίωνε, τις ανέβαλε, τις υπονόμευε.

      Ζούμε ιστορικές στιγμές. Οι εκλογές, αν μπορέσουμε τελικά και τις επιβάλουμε (περί αυτού θα πρόκειται) θα είναι μια λύση. Αν μπορέσουν να τις κάνουν να μην είναι λύση, δεν μας μένει παρά το άρθρο 120 παρ. 4 του Συντάγματος. Προς το παρόν, και μόνον το γεγονός ότι δεν τις θέλουν, αποδεικνύει ότι οι εκλογές ΕΙΝΑΙ λύση!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ parsifal 05/02/2012 21:50:58

      Φίλε parsifal, κανένας πλεον δεν ζει με οράματα πολιτικών "λευκών ιπποτών".

      "Γιατί εκλογές;" :
      1. Κατ' αρχήν, για να απομακρυνθεί η κυβέρνηση των πασόκων, τους οποίους θεωρώ το λιγότερο μιάσματα.
      2. Για να έλθει μια κυβέρνηση η οποία, πιστεύω, θα έχει πιο πατριωτικές αναφορές και, αν και δεσμευμένη από το δανειακό βάρος, θα υπηρετήσει συνεπέστερα τα εθνικά συμφέροντα.
      3. Για να δημιουργηθεί, ει δυνατόν, ένα εθνικό "ανάχωμα αντίστασης" στις επιδιώξεις των εξωτερικών παραγόντων ώστε να "επανελληνισθεί" ο δημόσιος βίος, η οικονομία και η αλωμένη συνείδηση των νέων.
      4. Για να σταλεί το μήνυμα απόρριψης των ξένων επιδιώξεων, να "ανακατωθεί η τράπουλα".

      Ίσως δεν ακούγονται "χορταστικά", στην κατεύθυνση εθνικής απελευθέρωσης. Θεωρείς ότι είναι εφικτή μια ένοπλη αντίσταση στους ξένους; Ή ότι η αντίσταση σε μεγάλο βαθμό εμπεριέχεται σε "διαδικασίες".
      Θυμήσου : το 2004, ενώ η Σημιτοκρατία υπέθαλπτε το ΝΑΙ στο Σχ. Αναν, ήρθε ο Καραμανλής και συμπαραστεκόμενος στον Τάσσο επικράτησε το ΟΧΙ και αποτράπηκε η αποικιοποίηση της Κύπρου.
      Έτσι, είναι εφικτή σήμερα η κήρυξη της ΑΟΖ και αύριο η εκμετάλλευση των κοιτασμάτων που, ίσως, της εξασφαλίσουν ανεξαρτησία.

      Το ερώτημα "πως και από ποιους πρέπει να διοικούνται οι κοινωνίες", που εμμέσως θέτεις, απαιτεί μεγάλη συζήτηση.
      Συμμερίζομαι τους προβληματισμούς σου αλλά η Πολιτική είναι μια διεργασία με διαρκή δυναμική, στην οποία οφείλεις να παρεμβαίνεις συνεχώς.

  48. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 05/02/2012 15:18:34

    Πολύ καλό κείμενο...
    Μπράβο προφήτη.

  49. ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΡΗ avatar
    ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΡΗ 05/02/2012 16:35:56

    "Κι αν δεν κοβει το σπαθί μου
    κι αν η αιχμή του δεν τρυπάει
    η ψυχή δεν λησμονάει
    πως επλάσθη Ελληνική.

    Των εχθρών μισώ τα δώρα
    δεν τα θέλω ας τα κρατήσουν
    τους μισώ κι ας με μισήσουν
    προτιμώ τη φυλακή."
    ΥΜΝΟΣ ΤΩΝ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΩΝ

    Εκείνοι οι πρόγονοί μου, οι μεγάθυμοι Κεφαλλήνες είπαν το μεγάλο ΟΧΙ και απαρνήθηκαν την Αγγλική προστασία (παρόλο που τους εξασφάλιζε μια ευημερούσα οικονομία) γιατί ήταν Ελληνες πατριώτες. Τι διαφορετικό θα μπορούσα να επιλέξω κι εγώ σήμερα αν όχι από τον δύσβατο και υπερήφανο δρόμο της εθνικής αξιοπρέπειας;

  50. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 05/02/2012 16:37:44

    Ωραίο το άρθρο για να αφυπνίσει το Εθνικό ΦΔρόνημα ιδιαίτερα σε κάτι τύπους στυλ ΓΑΠ και συνοδοιπόρων του
    ΑΛΛΑ..............
    Ολοι αυτοί που διαπραγματεύονται (και ο Σαμαράς μαζί) έχουν χτίσει ρεαλιστική εναλλακτική λύση?? Από όσο γνωρίζω ΟΧΙ!! Γι'αυτο και στο τέλος ενδίδουν στις συνταγές φτώχειας του Τόμσεν.
    Τι σημαίνει "χτίζω εναλλακτική λύση?". Σημαίνει ότι εξετάζουμε όλα τα σενάρια πριν τη διαπραγμάτευση, διαβουλευόμαστε με τις πιθανές πηγές εναλλακτικών λύσεων και μετά προσερχόμαστε στη ιδαπραγμάτευση γνωρίζοντας τα όρια μας και τι είναι καλύτερο (ή λιγώτερο επιβλαβές) για τη χώρα.
    Ποια είναι τα πιθανά σενάρια?
    1) Πλήρης υπακοή στις επιταγές της Τρόικας κλπ κλπ..... Δεν χρειάζεται αναλυση
    2) ΕΦ'όσον η Τρόικα επιμένει, υπακοή υπό αυστηρούς όρους. Δηλαδή, εάν αφού εφαρμόσουμε αυτή την πολιτική δεν επιτευχθούν οι στόχοι, δεσμεύεται η Τρόικα ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ! Αυτό έπρεπε να γίνει από το Μνημόνιο 1 αλλά ο ΓΑΠ και οι συνοδοιπόροι του είε από ανικανότητα είτε από κουτοπονηριά δεν το έκαναν και βυθισαν την Ελλάδα στην ύφεση και τη φτώχεια!
    3) Εναλλακτικές λύσεις (τύπου Ζάπειο 2) πλήρως τεκμηριωμένες και ΕΝΩΤΙΚΑ ολοι μαζί. Οχι να αφήνουν το Σαμαρά και να τον παρουσιάζουν και γραφικό κι'όλας! Επίσης σε περίπτωση ας πούμε της υιοθέτησης μειωμένων μισθών να υιοθετηθούν επίσης υποχρεωτικά και μειωένες τιμές παντού και να επιβληθεί άμεσα η εφαρμογή τους με αυστηρούς νόμους, εξισορροπώντας με αυτό τον τρόπο τη μείωση εισοδήματος και αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας σε σχέση με το εξωτερικό!
    4) Ρήξη με την Τρόικα, ακύρωση του PSI και συνακόλουθη χρεωκοπία. Εδλω πρέπει να σκεφθούμε τα εξής σημεία:
    α) Εάν η Ελλάδα κηρύξει 100% στάση πληρωμών κεφαλαίου και τόκων και μηδενίσει το χρέος της (ή το ελαχιστοποιήσει προς επιλεγμένους δανειστές μόνο) θα πρέπει να φροντίσει: Να είναι αυτάρκης (γιατί χωρίς πρωτογενές πλεόνασμα ξεχάστε επιβίωση με καλούς μισ΄ούς / συντάξεις / κοινωνικές παροχές).
    β) Εάν για αντικοινοτική συμπεριφορά μας πετάξουν έξω από την Ευρωζώνη, για να μην βρεθούμε στη δραχμή και αυτή υποτιμηθεί κατά 70% και γίνουμε ΑΛβανία και εκτος ΕΕ ακόμα, θα πρέπει να έχουμε φροντίσει (ΠΡΙΝ ΤΗ ΔΙΑΠΡΑΓΑΤΕΥΣΗ) να δούμε τις εξής εναλλακιτκές λύσεις:
    β1) Αμεση Οικονομική Διασύνδεση με τη Βρεττανία με νέο νόμισμα την Αγγλική Λίρ (όπου μπορεί να καοπεί ακι χρήμα ακόμα). Σε αυτ΄την περίπτωση μποεί η Ελλάδα να γίνει η αφορμή να επιβεβαιωθεί η επιβολή των Βρεττανών έναντι των γερμανών στην Ευρώπη και να χτιστεί Ευρωζώνη Νο.2 με κέντρο τη λίρα. Εκςί θα μπορούσε να προσχωρησει άμεσα και η Ιρλανδία και αργότερα η Ιταλία και η Μέρκελ να βρεθεί σε όλεθρο! ΑΣΥΤΑ ΟΜΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ!
    β2) Εναλλακτικά διασύνδεση με τις ΗΠΑ και το δολλάριο και ενοποίηση με την Αμερικανική οικονομία. Αυτό φαντάζει δυσκολώτερο σενάριο σε σχέση με το προηγούμενο γιατί δεν ξέρουμε εάν οι αμερικανοί θα δέχονταν κάτι τέτοιο και από την αγκαλιά της ΕΕ (γιατί τότε θα έπρεπε να αποχωρήσουμε...) θα βρισκόμασταν σε οικονομική ενοποίηση με τις ΗΠΑ.
    γ) Κατά την άποψή μου, οι ρομαντικές απόψεις περί πλήρους ανεξαρτητοποίησης από κάθε οικονομική ένωση, επανατύπωμα δραχμών και πλήρους διαγραφής χρεόυς, είναι ανέφικτες για μία χώρα σαν εμάς που εξαρτάται από τις εισαγωγές σε μεγάλο ποσοστό. Θα γινόμασταν άμεσα Αλβανία (που και αυτή ακόμα όπως και τα Σκόπια παρακαλάνε να μπούν στην ΕΕ) και θα περνούσαμε απείρως χειρότερες ημέρες σε σχέση και με το πιο σκληρό μνημόνιο (λαμβάνοντας υπόψην και την τεράστια διαφθορά που υπάρχειστην Ελλάδα.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Κατά τη γνώμη μου το μεγάλο πρόβλημα στη διαπραγμάτευση είναι ότι πιαθνώτατα οι Ελληνες πολιτικοί ΔΕΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΑΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ και τώρα συρόμαστε στο τραπέζιχωρίς πολλές εναλλακτικές επιλογές και (εξ'αιτίας της ανικανότητα όλων και της εμμονής του Σαμαρά σε αποστασιοποίηση από την πρώτη γραμμή) ΣΕ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ του στύλ¨¨Η ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ ΕΝΤΟΣ ΕΥΡΩ ¨Η ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΦΤΩΧΕΙΑ ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩ.

  51. Silence t. avatar
    Silence t. 05/02/2012 16:38:31

    Εμπνευσμένο , κείμενο , λυρικό !!
    Τα είπες όλα προφήτη !

  52. restart avatar
    restart 05/02/2012 17:03:56

    Μολις διωξουμε τους γοτθους,
    δικαιοσυνη -ασφαλεια-αξιοκρατια -ισονομια και λοιπα εκλιποντα
    θα επελθουν στην ελληνικη κοινωνια.
    Μ ε τη δραχμη μαλιστα η αναπτυξη θα παρει μπρος.
    θα φαμε με χρυσα κουταλια!
    αλλα και το κουτελο θα ειναι καθαρο. :)







    υ.γ. τα αναδρομικα του κυριου Μαντελη με τι ισοτιμια θα του τα δωσουμε?

  53. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 05/02/2012 17:16:54

    +1000000000000000
    Ένας προφήτης στον τόπο του!!!

  54. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/02/2012 17:21:02

    αγαπητέ δεν υπάρχουν έρμαια... ούτε φυλακισμένοι...

    πέραν αυτού όμως, μακράν εμού αυτά... μια απλή αναζήτηση θα αποδείξει άλλωστε του λόγου το αληθές...

  55. Ραβινος avatar
    Ραβινος 05/02/2012 17:35:24

    Λεξεις στιλετα καρφωμενα στο σωμα της Ελλαδας που κειτεται χαμαι απο τους οιονει δολοφονους της ,αυτους της κακης της μοιρας, πασοκαριας ''Μια άρχουσα τάξη πολιτικών – κρατικών προμηθευτών – προνομιούχας δημοσιουπαλληλίας, δημιουργημένη τα τελευταία 30 χρόνια από το ΠΑΣΟΚ με τα δανεικά που σκλάβωσαν τη χώρα, η οποία προκειμένου να συνεχίσει την πλουσιοπάροχη διαβίωσή της δεν διστάζει να ξεπουλήσει τα πάντα.''Προφητη υποκλινομαι !!!

  56. maria papadaki avatar
    maria papadaki 05/02/2012 17:50:44

    Πολυ ωραιο αρθρο!!!Ευχομαι να το διαβασουν,αυτοι που διαχειριζονται,τη τυχη της πατριδας μας.Μπραβο!!!

  57. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ 05/02/2012 17:58:30

    ΑΡΙΣΤΑ!!!
    Ότι καλύτερο έχει γραφτεί τον τελευταίο καιρό! Μπράβο!

  58. βισάλτης avatar
    βισάλτης 05/02/2012 18:09:39

    Αφού όλοι μας χρησιμοποιούν - και μάλιστα με ντόπιους προδότες –γιατί σαν πρώτη προτεραιότητα δεν βάζουμε την παραπομπή στην δικαιοσύνη των δοσίλογων που επωφελούνται από το ξεπούλημα της χώρας τους;
    Μα .....γιατί στην ελλάδα οι προδότες σε θρίαμβο αυτών που τους χρησιμοποιούν- κατα κανόνα παραμένουν ατιμώρητοι (ορ.γερμανοτσολιάδες-μαυραγορίτες).Ετσι έχει σχηματιστεί η εντύπωση παγκοσμίως ότι η ελλάδα είναι ένα προνομιούχο μέρος της γης με πολιτικούς –πόρνες που προδίδουν τα πάντα αρκεί να λαδωθούν δεόντως έχοντας εξασφαλίσει εκ των προτέρων ατιμωρησία με απατεωνίστικα περίτεχνα νομικίστικα κολπάκια αδιαφορώντας τελείως για τον λαό που τους ανέδειξε και τους σιτίζει πλουσιοπάροχα.. .
    Οταν βλέπουμε το ισραήλ να φυλακίζει πρωθυπουργό,στην αγγλία να παραιτείται υπουργός για ψιλιπράγματα και εδώ τα ξεκαπίστρωτα γαιδούρια να εξακολουθούν να καλοπερνάνε παρόλα τα σκάνδαλα και τις μίζες δικαίως θεωρώ την απονομή δικαιοσύνης την ικανή και αναγκαία συνθήκη για να εξευρεθεί κοινός στόχος από τους πολιτευάμενους και που είναι απλά.......το εθνικό συμφέρον...Αν η τιμωρία των δοσίλογων ήταν δεδομένη από μια ανεξάρτητη και δραστήρια δικαιοσύνη δεν θα τους περνούσε καν από το μυαλό δεύτερη σκέψη ταυτιζόμενη με τα ξένα συμφέροντα .
    -Τώρα σχετικά με τον αντώνιο είμαι επό τους ρομαντικούς που θεωρούν ότι εάν ταυτιζόταν με ξένα συμφέροντα δεν θα έμενε έξω από την πολιτική 12 χρόνια...
    Μπορεί ο κόσμος να μην βγαίνει στο δρόμο και να κάθεται στον καναπέ ...όμως από προσωπική εμπειρία σας μεταφέρω ότι όλους ανεξάρτητα από ιδεολογική τοποθέτηση τους ενδιαφέρει τί θα κάνει ο σαμαράς γιατί τους άλλους τους θεωρεί δεδομένους της τρόικα..Ακούγονται πολλές φωνές ότι είναι σικέ αγώνας και ότι οι συμφοιτητές είναι το ίδιο περιεχόμενο με άλλη συσκευασία ...κλπ.....
    .Ελπίζω ο αντώνιος να τους διαψεύσει,να πεί ένα Ο Χ Ι σε όλα ..γιατί μας θεωρούν αποικία , και να πάμε σε εκλογές σε ένα μήνα...Μου είναι συμπαθέστερος από την θεοδώρα την υποτελή από την κατάντια της οποίας μπορεί να αντλήσει χρήσιμα συμπεράσματα...δηλ. να μην μεταβληθεί σε λεμονόκουπα...στιμμένη ......

  59. Orestios avatar
    Orestios 05/02/2012 18:12:20

    Προφήτη +100000000000000000000

  60. ΜΠ avatar
    ΜΠ 05/02/2012 18:36:07

    "´Οποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά". Ρήγας Φερραίος.

  61. knight rider avatar
    knight rider 05/02/2012 18:54:03

    Αντώνη Σαμαρά, είμαστε απόλυτοι. ΟΧΙ στο νέο μνημόνιο…
    …κι αν τολμάνε να μας κυρήξουν υπό καθεστώς χρεωκοπίας!

    Πρόεδρε της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά,

    μην υποκύψεις στις πιέσεις και κάνεις πίσω… και υπογράψεις,
    διότι Πρώτα Ο Θεός, θα είσαι ο επόμενος Πρωθυπουργός
    και θα σε στηρίξουμε στην προσπάθεια για την ανοικοδόμηση της χώρας.
    Για την δημιουργία της Ελλάδας των αξιών και των αξίων.

    Όλοι εμείς οι Έλληνες που σε στηρίξαμε στις εκλογές της 29ης Νοέμβρη 2009,

    είμασταν και είμαστε σίγουροι για την επιλογή μας
    και βασιζόμαστε ακόμη και σήμερα στα λόγια σου…
    ώστε να φέρουμε ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,
    για να φτιάξουμε όλοι μαζί ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ.

    ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ σ’εσένα και στην Πατριωτική σου στάση
    και σε στηρίζουμε… ώστε στο να μην υπογράψεις το νέο μνημόνιο.

    Είμαστε η γενιά του μέλλοντος, καθότι 30…
    και μην μας αναγκάσεις να γίνουμε μετανάστες…
    όπως οι γονείς μας και οι γονείς των γονέων μας,
    με ότι αυτό συνεπάγεται… για την Πατρίδα μας Ελλάδα.

    Η μέχρι τώρα στάση σου, έδειξε ότι θα είσαι ο ηγέτης της Ελλάδας του 21ου αιώνα,
    Είμαστε μαζί σου και θα σε στηρίξουμε στην πορεία σου αυτή.
    Όλοι οι Έλληνες είμαστε ανήσυχοι για το μέλλον μας
    και φρόντισε λοιπόν, να μην μας απογοητεύσεις σήμερα, διότι…
    στα χέρια σου κρατάς το μέλλον μιας γενιάς … και ίσως και της επόμενης.

  62. dosilhthos avatar
    dosilhthos 05/02/2012 18:57:15

    μπλα μπλα μπλα...κραυγες σε ωτα κωφων...
    οι αρχοντες κρινουσι με δωρα...
    οι προφητες προφητευουσι ψευδώς...
    και ο λαός μου αγαπά ουτως.....
    ολα τα αλλα ...μπλα μπλα ..κοάσματα βατραχων

  63. pink floyd avatar
    pink floyd 05/02/2012 19:26:00

    Εδω και πολλες ημερες στο ομορφο αυτο site το 90% των σχολιων ειναι της λογικης του ΟΧΙ στην τροικα. Απορω δεν μπορουν ολοι αυτοι να δουν οτι το ναι ειναι δεδομενο και οτι οι λεγομενες κοκκινες γραμμες δεν υπαρχουν απο κανενα πολιτικο αρχηγο της σημερινης συσκεψης ? Εχει σημασια αν αν σωθει ο 13 και ο 14 μισθος αν το συνολικο ετησιο εισοδημα θα ειναι μειωμενο κατα 25% ?Δεν εχουν διαβασει πουθενα πως το ΔΝΤ εχει συγκεκριμενη πολιτικη που εχουν ακολουθησει ολοι οι αρχηγοι και οι πολιτικοι των αστικων κομματων σε οσες χωρες εχει παει? Ολοι εσεις που λετε στον ΑΣ να πει σημερα ΟΧΙ θα συνεχιζετε να υποστηριζετε αυτα τα ιδια κομματα που μας εφεραν εδω και που σημερα θα πουν πως το νεο μνημονιο ειναι η νεα σωτηρια μας. Αυριο το πρωι κοιταχτητε στον καθρεφτη σας και μετρηστε ποση αξιοπρεπεια θα σας εχει απομεινει μετα τις σημερινες αποφασεις σωτηριας

    • βισάλτης avatar
      βισάλτης @ pink floyd 05/02/2012 20:36:56

      -Εγώ πάλι απορώ πως δεν μπορώ να δω αυτό που εσύ βλέπεις ότι «το ναι είναι δεδομένο»...
      -To δντ μπορεί να έχει όποια πολιτική θέλει . από μένα δε είναι ελεύθερο να . την εφαρμόσει στην έδρα του την αμερική..Εδώ μια και είναι ελλάδα δεν μπορεί ο δανειστής να συμπεριφέρεται σαν στρατός κατοχής και να δηλώνει όπως ο στρος καν ότι «δεν βλέπει τίποτα κακό να φύγουν οι νέοι έλληνες πτυχιούχοι στο εξωτερικό».Μην μπερδευόμαστε ...τοκογλύφοι είναι ,καταλαβαίνουμε ότι το συμφέρον τους είναι να μας πανικοβάλλουν και μόλις πάρουν εμπράγματες εγγυήσεις να μας πτωχεύσουν για να μας αγοράσουν μπιτ παρά.. Οι μάσκες έπεσαν και καταλαβαίνουν όλοι ότι η πτώχευση ήταν εργαστηριακό κατασκεύασμα με στόχο να μας κατασπαράξουν οι ύαινες της λυκοσυμμορίας της ευρωζώνης μαζί με τους αμερικάνους.
      -ΟΧΙ,άν τα κόμματα πουν ότι το νέο μνημόνιο που θα υπάγεται στο αγγλικό δίκαιο είναι η σωτηρία μας –θα πάρουν να μην σου πώ τί στις επόμενες εκλογές...
      Και για στάσου μια στιγμή...ίδιο μερίδιο ευθύνης έχει ο παπανδρέου-παπακωνσταντίνου με τον σαμαρά; Εγραψα ότι πιστεύω ότι άν ήταν υπάκουος της μέρκελ ή των αμερικανών δεν θα ριχνόταν στην αφάνεια για 12 χρόνια,και ότι είναι ο μόνος που μπορεί στην παρούσα φάση να πει όχι και να δώσει την λύση ο λαός ..
      -Γιατί να μην έχω αξιοπρέπεια μετά τις «σημερινές αποφάσεις σωτηρίας;» που δεν τις ξέρουμε ακόμα....γιατί ενοχοποιείς τον κόσμο λες και είναι συννένοχος στις αποφάσεις; Εδώ επιβιώσαμε όταν ο γκιόργκο με το που βγήκε πρωθυπουργός ανακοίνωνε στην μητρική του γλώσσα στο εξωτερικό ότι η ελλάδα είναι έθνος διεφθαρμένων ,παρουσίαζε την κατάσταση της οικονομίας με τιτανικό ,και για να μην δημιουργηθεί καμμία αμφιβολία πεταγόταν σαν.........και ο παπακωνσταντίνου και χαζογελώντας δήλωνε ότι το έλλειμμα δεν είναι 9,αλλά 13,5%..

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ pink floyd 05/02/2012 21:54:42

      @pink floyd
      Αγαπητέ φίλε, στην Πολιτική οι επιλογές, συνήθως, δεν είναι ανάμεσα στο Καλό και στο Κακό, αλλά ανάμεσα στο Κακό και στο Χειρότερο.

      Η συνειδητοποίηση αυτού του γεγονότος, αποτυπωμένη στο διαχρονικό "το μη χείρον βέλτιστον", αποτελεί και το διαβατήριο για την ωριμότητα (άσχετα από ηλικία - κάποιος μπορεί να είναι 60 χρονών και ανώριμος).

      Αποτελεί επίσης κριτήριο διαχωρισμού μεταξύ ψηφοφόρων κομμάτων εξουσίας και ψηφοφόρων κομμάτων που ουδέποτε θα αποκτήσουν την εξουσία έτσι ώστε να αποδειχθεί ότι αυτά που επαγγέλλονται είναι ανεδαφικά.

  64. steven avatar
    steven 05/02/2012 19:46:35

    Καλησπέρα...

    ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ....

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΜΑ ...... το ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΦΥΓΕΙ & ΘΑ ΦΥΓΕΙ...

  65. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 05/02/2012 19:55:48

    Να δούμε τελικά πώς θα παρουσιάσουν τη συμφωνία οι τρείς πολιτικοί αρχηγοί που ανέλαβαν τη διάσωση της Πατρίδας ..... !
    Αν βάλει κανείς στη μια πλευρά μιας ζυγαριάς την προδοσία της Πατρίδας και στην άλλη τον 13ο και 14ο μισθό και αποφασίσει να διασώσει τους μισθούς τότε χάνεται οποιοδήποτε νόημα. Αλλά ας περιμένουμε λίγο ακόμα.

  66. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/02/2012 20:00:23

    Αυτές τις μέρες όλος ο βρώμικος εθνομηδενιστικός σοσιαλ-φιλελεύθερος συρφετός με συμπεριφορά μαφίας που διοικεί την Ελλάδα από το 1997 και εδώ, θα παίξει τα ρέστα του. Οπότε, χρειάζεται να είμαστε έτοιμοι. Νομίζω ότι είναι καιρός να οργανωθεί μία μεγάλη πατριωτική συγκέντρωση στο Σύνταγμα.

    • dracon avatar
      dracon @ ΒΙΣ 05/02/2012 20:20:21

      Ακόμη και τη μετονομασία της Ελλάδας προτείνουν εθνομηδενιστές της αλλοδαπής.
      Ο ελληνικής καταγωγής βουλευτής Χατζημαρκάκης προτείνει τη μετονομασία της επωνυμίας της χώρας μας
      Το ίδιο υπαινίχθη και ο Βενιζέλος σε πρόσφατη συνέντευξή του,ότι δηλ.αν δεν υποχωρήσουμε στις απαιτήσεις της τρόικα κινδυνεύει η επωνυμία της Ελλάδας
      Ως εδώ
      Ολοι οι έληνες ανεξαρτητα από ιδεολογικες τοποθετήσεις έξω από τη Βουλή στη συζήτηση της δανειακής σύμβασης
      Ας μη περιμένουμε τα κόμματα να κάνουν το κάλεσμα.
      ΄Να πούμε ΟΧΙ στη κοινωνική και βιολογική μας εξόντωση
      Να εμποδίσουμε τη γενοκτονία του ελληνικού λαού

      • Geros avatar
        Geros @ dracon 05/02/2012 23:21:00

        Δεν κατάλαβες μάλλον , ο Χατζημαρκάκης πρότεινε να χρησιμοποιείται ο όρος Hellas αντί για Greece στο εξωτερικό , πράγμα που νομίζω όλοι θέλουμε.

  67. ΑΧΙΛΛΕΑΣ-ΛΑΡΙΣΑ avatar
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ-ΛΑΡΙΣΑ 05/02/2012 20:02:37

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ Η ΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΡΙ!
    ΑΝ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΕΙ ΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΝΔ-ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΕΝΩ ΘΑ'ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΡΘΟΥΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕΤΡΑ ΜΕΤΑ ΜΕ ΝΩΠΗ ΕΝΤΟΛΗ!!!

  68. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 05/02/2012 20:05:37

    Αξίζουν ΕΥΓΕ στόν προφήτη γιά τό εμπνευσμένο άρθρο!!!!

  69. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 05/02/2012 20:17:50

    Μπράβο στον προφήτη!
    Και άντε να δούμε αν ο Σαμαρας θα πει ΟΧΙ, πόσα ΟΧΙ και σε ΤΙ??????????

  70. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 05/02/2012 20:19:45

    Και μια συγκεντρωση καλη ιδεα!!!!
    κι εκείνοι οι εφεδροι αξιωματικοί που είχαν συγκεντρωθεί την άλλη φορά στο Σύνταγμα που είναι???

  71. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 05/02/2012 20:35:12

    Εὖγε Προφήτη.


    Μιὰ γενικὴ ὑποσημείωση μονάχα, ὄχι ἀναγκαστικὰ ἐπὶ τοῦ συγκεκριμένου: τὸ αἴτημα γιὰ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ -πρέπει- νὰ συνοδεύεται ἀπὸ ἀπαζάρευτο αἴτημα γιὰ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. Ὄχι μερικὰ νέὰ πρόσωπα, ἀλλὰ συλλήβδην. Τὸ Antinews φωνάζει 2 χρόνια τώρα.

  72. JOHN avatar
    JOHN 05/02/2012 20:40:22

    Το σχεδιο διασωσης δεν σωζει,καταστρεφει οτι ακομα εχει μεινει ορθιο στην ερημη αυτη χωρα.Γι αυτο πρεπει ν αποριφθει στο συνολο του και ΟΧΙ ΜΕ ΜΙΣΟΛΟΓΑ.Το τιμημα θα ειναι πολυ μικροτερο των επιπτωσεων της αποδοχης.Το ΟΧΙ ειναι η λιγοτερο κακη λυση,γιατι δυτυχως εδω που φτασαμε καλες λυσεις δεν υπαρχουν!Ας σταθουν καποιοι στο υψος των περιστασεων και ας τολμησουν,θα γινουν ηγετες και οχι σωτηρες της καταστροφης.Σ αυτη τη περιπτωση θα εχουν συμαχο το λαο,που με τον δυναμισμο και το φιλοτιμο του, απο τα συντριμια του προσφατου παρελθοντος θ αναδειξει το καινουριο,το δυνατο,το υγειες,που εχει τοσο αναγκη η χωρα.

  73. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 05/02/2012 20:42:13

    Εθνική Ταυτότητα και Ελευθερία πάνε αντάμα με δανεική καλοπέραση; ΟΧΙ, γιατί συνεπάγεται δεσμεύσεις, που τα θέτουν σε κίνδυνο. Συνεπώς: ΑΠΟΔΟΧΗ ότι θα μοιραστούμε ΜΟΝΟ ότι αξίζει η παραγωγή μας. Άρα, εγκατάλειψη ΠΟΛΛΩΝ κεκτημένων. Και, ΟΤΑΝ με χρόνια με καιρούς τα καταφέρουμε επαρκώς καλύτερα, ας ξαναγυρίσουμε στην ευμάρεια του 2008 ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΜΑΣ.

    Εθνική Ταυτότητα και Ελευθερία πάει αντάμα με το Ευρώ; ΟΧΙ, γιατί άλλοι το ρυθμίζουν, με τρόπο που δεν μας συμφέρει και ζημιώνει τον λαό μας. Συνεπώς: Δραχμή και σύνεση για να την διαχειριστούμε σωστά και, ΟΤΑΝ καταφέρουμε να βγούμε από τον οικονομικό λάκο όπου πέσαμε, ας την κάνουμε σκληρότερη και από το Ευρώ (σαν την Σουηδική Κορώνα) ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΜΑΣ.

    Εθνική ταυτότητα και Ελευθερία πάνε αντάμα με κοσμοπολίτικες θεωρίες; ΟΧΙ, εξ' ορισμού, αλλά και γιατί ο κόσμος αποδεικνύεται ότι δεν ανταμοίβει όποιον του ανοίγεται. Συνεπώς: Εγκατάλειψη της κοσμοπολίτικης θολοκουλτούρας και της μουλτικούλτι κοινωνικής θεωρίας και, δυστυχώς, πρακτικής, επιστροφή στην έννοια της Πατρίδας, της Ελλάδας, σαν κοινού αποδέκτη των προσπαθειών και των ελπίδων μας, αντίστοιχη εκπαίδευση των παιδιών μας και κρίση όλων των πολιτών, των δημοσίων λειτουργών ιδιαίτερα, ως προς την εξυπηρέτηση αυτών των εννοιών. Και ΟΤΑΝ αισθανθούμε αρκετά σίγουροι για την προοπτική της υπάρξεως του Έθνους μας, μπορούμε να γυρίσουμε στην εξυπηρέτηση και των πανανθρώπινων ιδανικών.

    • JOHN avatar
      JOHN @ ΠΗΛΕΑΣ 05/02/2012 22:16:05

      Πηλεα ωραια τα λες.Προσπαθεις κι εσυ με το τροπο σου να κρατησεις ζωντανο οτι εχει απομεινει.Ειναι ομως αρκετο αυτο για να ξυπνησουμε συνειδησεις;

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ JOHN 06/02/2012 00:08:13

        Βάλε και ΕΣΥ πλάτη! Στο κάτω-κάτω, αν ένας ηγέτης, αντάξιος των περιστάσεων, αποφασίσει να "τα βροντήξει" στους εισπράκτορες, πρέπει να έχει δεδηλωμένες αρκετές υποστηρικτικές απόψεις, ώστε να αισθάνεται επαρκές το δείγμα της κοινωνίας, που στηρίζει την απόφασή του. Μπροσταρόκριος (λέξη του Καζαντζάκη) δεν είναι όποιος ακολουθεί το κοπάδι, αλλά δεν είναι και όποιος δεν αισθάνεται ότι δεν πείθει το κοπάδι να ακολουθήσει και τραβάει μόνος του (ο Κεμάλ, ας πούμε, του Χατζηδάκι).

  74. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/02/2012 22:36:31

    Εννοείται ότι τα επόμενα χρόνια θα πρέπει να ζήσουμε πολύ πιο λιτά και πιο μετρημένα. Αυτό, από πολλές απόψεις, είναι και θετικό, φτάνει να μην υπάρχει ο εφιάλτης της ανεργίας. Πιο λιτά και πιο μετρημένα, με τη δραχμή, είναι διαφορετικό από την εξαθλίωση του ευρώ και των δανειστών μας, με όλη την αφροασιατική πλέμπα να εισβάλλει και να πίνει το αίμα της χώρας (μαζί με τους δανειστές) ακριβώς εξαιτίας του ευρώ.
    Καλύτερα λοιπόν η φτωχή και έντιμη Ελλάδα της δραχμής και του νηφάλιου πατριωτισμού, παρά η εξαθλιωμένη αποικία της Ελλάδας του ευρώ, των Γερμανών και των Πακιστανών.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ ΒΙΣ 06/02/2012 00:13:05

      Αν μπορούσαμε να απαλλαγούμε, σήμερα, από το άθλιο περιεχόμενο του πολιτικού μας συστήματος και να το αναπληρώσουμε με Έλληνες στην ψυχή, το ορόσημο του 2008 θα το πιάναμε σε 5-6 χρόνια. Πίστεψέ με. Ξέρω να μετράω. Και οι δυνατότητες της Ελλάδος είναι ΠΟΛΛΕΣ.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΠΗΛΕΑΣ 06/02/2012 00:18:51

        Εντός του ευρώ θα το πιάναμε σε 5-6 χρόνια, Πηλέα; Ασφαλώς αστειεύεσαι...

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ Αυριανιστής 06/02/2012 23:18:50

          Η προϋπόθεση που έθεσα είναι ακόμα πιό ανεδαφική, αλλά, σαν "Γενιά του Πολυτεχνείου", είδα μια τεράστια δυναμική προσφοράς ελληνοκεντρικού έργου να υπονομεύεται από κομματικές πρακτικές και ιδεοληψίες και, τελικά, να χάνεται στον αέρα! Και διάβασα πολλά άλλα ανάλογα. Τρέφω, λοιπόν, δέος για οσα μπορούν να γίνουν από έναν λαό, συνεπαρμένο από έναν Ηγέτη.
          Μένει να αναδειχθεί ένας Ηγέτης...

  75. βισάλτης avatar
    βισάλτης 05/02/2012 22:44:31

    Κάτι σαν εθνικός ύμνος συμβιβασμού με τους πάντες μου κάνει....με το συμπάθειο.....προτιμώ το άν δεν σπασεις αυγά.....άν θέλεις να πάς στην πηγή πρέπει να πάς κόντρα στο ρεύμα....κλπ.....

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ βισάλτης 05/02/2012 23:12:25

      Ενίοτε και τα βαρύγδουπα είναι ζούφια, μιλώντας για επιλογές επί πολιτικών θεμάτων.
      Π.χ. το 1981 η Ελλάδα, με τα τότε δεδομένα, έσπασε αυγά εκλέγοντας τον Ανδρέα. Η συνέχεια γνωστή.

      Η ριζοσπαστικότητα μιας επιλογής δεν είναι πάντα ορατή στον τρέχοντα χρόνο ούτε εξαρτάται από τη μορφή της.
      Σήμερα, για παράδειγμα, ειρηνική μεν αλλά άκρως ριζοσπαστική επιλογή θα ήταν η υιοθέτηση πολιτικών που στοχεύουν στην πλήρη διατροφική αυτάρκεια της χώρας = ελευθερία.

  76. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 06/02/2012 00:17:44

    Και άνθρωποι, που κραυγάζουν ανησυχίες και γνώσεις, όπως εσύ, θα βρίσκουν πάντα τόπο συγκλίσεως μαζί μου. Στο κάτω-κάτω, ουδείς αλάθητος και οι απόψεις σου δοκιμάζουν τις δικές μου.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ ΠΗΛΕΑΣ 06/02/2012 00:30:02

      Αφήνω ότι, αν έννοιωθα ότι, μας περίσσεψαν οι πατριωτικές κορώνες, θα έβαζα το βάρος μου από την άλλη. Αλλά, για τώρα, αισθάνομαι ότι οι Έλληνες έχουμε χρεία κεντρομόλων ιδανικών και το ιδανικό της "Ενωμένης Ευρώπης" έχει συνεπάρει, μεν, εμάς, αλλά για τους εταίρους μας φαντάζει πιό πολύ σαν "Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα", ευκαιρία για big business.

  77. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/02/2012 01:07:07

    Είδες τι περίεργο... Εγώ αυτά θα τα έλεγα κατ' εξοχήν φιλελεύθερα, με ιδιαίτερη έμφαση στο ότι δεν δανείζεσαι πέρα από όσο σε παίρνει, ειδικά για κατανάλωση εισγωγών... Και φταίει το σκληρό νόμισμα, παράλληλα με διοικητικά επιτρεπτά χαμηλά επιτόκια. Αλλά για αυτόν που τα σχεδίασε ήταν "κούκλα".

  78. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 07/02/2012 02:29:41

    Κατ’ αρχήν να δώσω συγχαρητήρια στον προφήτη !
    Θα ήθελα να μιλήσω για πράγματα με τα οποία όχι απλά δεν συμφωνώ αλλά πλέον έχω πρόβλημα:
    Έχω πρόβλημα με τους εθνικούς στόχους που τους θέτουν κάποιοι χωρίς ποτέ να ρωτήσουν το λαό: 1. Ευρωπαϊκή προοπτική Τουρκίας (Μητσοτάκης – Σημίτης – Καραμανλής) 2. ΟΝΕ
    Έχω πρόβλημα με την ανθούσα (για χρόνια) λογική της οικονομικής προόδου σαν υπέρτατο αγαθό στο βωμό της οποίας θυσιάζονταν η πατρίδα , η παιδεία , η υγεία κλπ.
    Έχω πρόβλημα με την τυφλή υποταγή στις ορέξεις των ΗΠΑ , τον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας (που δώσαμε γη και ύδωρ) , τον Οτσαλάν που παραδώσαμε στους Τούρκους , τις γκρίζες ζώνες , τα Ίμια που χάσαμε χωρίς καν να πολεμήσουμε για να μην υποθηκεύσουμε την οικονομική ανάπτυξη (μόνο σαν ανέκδοτο ακούγεται πια)
    Έχω πρόβλημα με τον επαγγελματικό στρατό ο οποίος δεν θα απαιτούσε την στράτευση του κάθε μπούλη γιάπι ο οποίος θα μπορούσε να αφιερωθεί στην καριέρα του ενώ του δημιουργούσε πρόβλημα η εκτέλεση του καθήκοντος προς την πατρίδα.
    Έχω πρόβλημα με τον κοσμοπολιτισμό των νεοφιλελευθέρων και των σοσιαλφιλελευθέρων και τον διεθνισμό της αριστεράς που ο όρος πατρίδα κατέστη ύβρης όπως και η λέξη εθνικός. Με την πολυπολιτισμική κοινωνία που βίαια μας επιβλήθηκε.
    Έχω πρόβλημα με τους υδρογονάνθρακες που δεν υπήρχαν για 30 χρόνια και ξαφνικά τους βρήκαμε. (γιατί άραγε τώρα και όχι πέρυσι ή του χρόνου;)
    Έχω πρόβλημα με τη λογική του μηδενισμού , του «όλοι ίδιοι είναι» , του εντάξει μωρέ κλέβουν και αυτοί αλλά λιγότερο από τους άλλους.
    Με τη φοροδιαφυγή του ιδιωτικού τομέα η οποία μας έφερε σε αυτό το χάλι μαζί με τις χιλιάδες διορισμούς ημετέρων στο δημόσιο. Με το συνδικαλιστικό μαξιμαλισμό και το αντεθνικό κεφάλαιο που αφού θησαύρισε στη Ελλάδα «έφυγε» στο εξωτερικό για να βρει απάνεμα λιμάνια σε καιρούς κρίσης.
    Έχω πρόβλημα με τις συντεχνίες που θέλουν να διατηρήσουν μονοπωλιακά κεκτημένα αλλά και τον κοινωνικό αυτοματισμό σαν όργανο επιβολής του κράτους στις διάφορες ομάδες πολιτών.
    Έχω πρόβλημα με τα ψέματα των πολιτικών , τις σκληρές διαπραγματεύσεις με τους δανειστές , τις μάχες της κυβέρνησης και τα μέτρα που δεν θέλαμε αλλά μας επιβλήθηκαν.
    Έχω πρόβλημα με τα επικοινωνιακά τρικ και τους πληρωμένους δημοσιογράφους.
    Έχω πρόβλημα με τους τεχνοκράτες , με την εσωτερική υποτίμηση , με την ανεργία , με τους μισθούς πείνας , με την κατάργηση των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων , με τον πληθωρισμό , με τους έμμεσους φόρους.
    Έχω πρόβλημα να δανειζόμαστε 100 δις για τις τράπεζες (που όλες μαζί αξίζουν 5) σαν κράτος για να τις διοικούν τελικά οι ιδιώτες. Τα PSI , και τα ομόλογα είναι θέματα τεχνικά . Οι πολιτικοί δίνουν πολιτικές απαντήσεις.
    Το πρόβλημά μου είναι ηθικό πρωτίστως και κατόπιν οικονομικό.
    Λύσεις υπάρχουν πολλές . το θέμα είναι με ποιον είναι ο καθένας : Ή με το κεφάλαιο και τους πιστωτές ή με τους Έλληνες πολίτες. Και τα δύο δεν γίνονται.
    Δεν δίνω σε κανένα λευκή επιταγή. Ο πατριωτισμός αποδεικνύεται στην πράξη.
    .
    «Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή παρά 40 χρόνια σκλαβιά και φυλακή»

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.