#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/06/2011 12:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ρέκβιεμ της συναίνεσης



του Κώστα Ροδινού

Αν και στην πολιτική ποτέ δεν λές  «ποτέ»,  η συζήτηση που έγινε την Κυριακή στη Βουλή,  μεταξύ των πολιτικών αρχηγών, απετέλεσε το ρέκβιεμ της συναίνεσης. Τουλάχιστον με τους σημερινούς πρωταγωνιστές στις θέσεις τους.

«Η σωτηρία του ΠΑΣΟΚ…»

Μετά τον ανασχηματισμό της κυβέρνησής του ο  κ. Παπανδρέου ουσιαστικά παρέδωσε τα  κλειδιά στον βασικό του πολιτικό αντίπαλο, ο οποίος ως βασική του προτεραιότητα έχει τη δημιουργία ευνοϊκότερων συνθηκών για μια προσφυγή σε πρόωρες εκλογές.

Γνωρίζουν ότι τα χειρότερα βρίσκονται μπροστά. Για το λόγο αυτό με τον ανασχηματισμό επιχειρήθηκε να σωθεί πρωτίστως το ΠΑΣΟΚ και δευτερευόντως  η Κυβέρνηση!

Αρκετοί διαφωνούντες ανέλαβαν  σημαντικά πόστα, για να απορροφήσουν αντιδράσεις και κραδασμούς, ενώ από το νέο οικονομικό επιτελείο (όπου κομβικό ρόλο έχει ένας κατά δήλωσή του ..αντιμνημονιακός) άρχισαν ήδη οι πρώτες διαρροές  για …ηπιότερες ρυθμίσεις! Αρκετά από τα μέτρα που είχε προτείνει ο κ. Παπακωνσταντίνου και  ψηφίστηκαν  μάλιστα από την αρμόδια επιτροπή της βουλής, …βελτιώνονται! Στόχος να καμφθούν οι κοινωνικές αντιδράσεις και να αποκατασταθεί η ηρεμία στο εσωτερικό του Κινήματος. Όμως, για να …σφυρηλατηθεί η εσωκομματική ενότητα, πρέπει να επαναπροσδιοριστεί και ο εξωτερικός …εχθρός. Αυτός βρέθηκε και είναι ο Σαμαράς!

Ο ...παραιτημένος πρωθυπουργός, που την Τετάρτη ήταν πρόθυμος να τα παραδώσει όλα, αναζητώντας σωτηρία στη στήριξη του  Σαμαρά, τώρα επιχειρεί να διαμορφώσει νέες συνθήκες αντιπαράθεσης, με  εσωκομματικούς όρους.

Το σύστημα εξουσίας …

Ο ανασχηματισμός και τα επακόλουθα επιβεβαίωσαν για μια ακόμα φορά, ότι το ΠΑΣΟΚ είναι ένα σύστημα εξουσίας με ισχυρό ένστικτο επιβίωσης. Αυτό ως απάντηση για όσους έπαιρναν στα σοβαρά τα φληναφήματα του κ. Παπανδρέου περί συναίνεσης. Πολιτικό χρόνο προσπαθούσε να αγοράσει εγκλωβίζοντας την αντιπολίτευση.

Πάγια τακτική του Κινήματος! Ο Α. Παπανδρέου με τη ρητορική του εξουδετέρωση την Αριστερά. Ο Κ.Σημίτης, με τον δήθεν εκσυγχρονισμό του, απευθύνθηκε στα συντηρητικά στρώματα της ελληνικής κοινωνίας. Ο  Γ. Παπανδρέου με τις πομφόλυγες για πράσινη ανάπτυξη, opengov, ηλεκτρονική διακυβέρνηση και άλλες lifestyle επιλογές προσεταιρίστηκε τους απολιτίκ και τους απογοητευμένους από την πολιτική.

Όμως, το σενάριο αυτό εξεμέτρησε τον  βίο του γιατί τους …πρόλαβε η οικονομική κρίση. Μια κρίση που διαπερνά και πλήττει όλα τα κοινωνικά στρώματα ανεξαρτήτως πολιτικών τοποθετήσεων.  Είναι ο κόσμος που γεμίζει τις Πλατείες.  Το ΠΑΣΟΚ ξέρει  ότι αν απομονωθεί από τον κόσμο αυτό, θα  καταρρεύσει  με πάταγο. Προτεραιότητά του είναι να ανοίξει διαύλους επικοινωνίας μαζί  τους.

Το νέο δίλημμα…

Ο κ. Παπανδρέου γνωρίζει ότι,  αν πάει στις επόμενες εκλογές με την οικονομία στην κορυφή της ατζέντας, είναι χαμένος από χέρι.

Έτσι  την Κυριακή επιχείρησε να θέσει στην κεντρική πολιτική συζήτηση  ζήτημα  συνταγματικών αλλαγών και άλλων θεσμικών μεταρρυθμίσεων.

Κατά τη γνώμη μου θα είναι το ερώτημα και το δίλημμα της επόμενης εκλογικής αναμέτρησης.

«Στην οικονομία δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα, αλλά σας προτείνουμε τον εκσυγχρονισμό των θεσμών  και του κράτους!»

Μια χαρά ακούγεται!

Και στη συζήτηση αυτή μπορούν να συμμετάσχουν  όλοι, ακόμα και εκείνοι που σφόδρα επικρίνουν τον κ. Παπανδρέου και την Κυβέρνησή του για την οικονομική πολιτική. Ήδη,  ο κ.Μόσιαλος προανήγγειλε εξαντλητικό διάλογο!

Το επιχείρημα αυτό έχει δυο πρόσθετα πλεονεκτήματα: αφ΄ ενός οι θεσμικές μεταρρυθμίσεις είναι σχεδόν καθολικό αίτημα της κοινωνίας, άρα ενδεχομένως θα ψηφιστούν με ευρύτερες πλειοψηφίες!

Αφ’ ετέρου ο κ. Παπανδρέου ενισχύει το προφίλ του, άρα μεταθέτει το πεδίο της αντιπαράθεσης σ’ ένα νέο γήπεδο προσπαθώντας να κλέψει το πλεονέκτημα.

Θα πετύχει το σχέδιο;

Κατά τη γνώμη μου πρόκειται για μια νέα προσπάθεια υφαρπαγής της λαϊκής ψήφου. Όχι πως δεν χρειάζονται Συνταγματικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις. Τουναντίον.  Όμως, ο κ. Παπανδρέου την ευκαιρία, με την Αναθεώρηση του 2007 την τορπίλισε (επειδή δεν τόλμησε να τα βάλει με το κόμμα του), αποχωρώντας από τη Βουλή! Αρνήθηκε να ψηφίσει ακόμα και προτάσεις που υπερασπιζόταν δημοσίως!

Εύλογο είναι να αναρωτιέται κανείς, πόσο ειλικρινής μπορεί να είναι ο κ. Παπανδρέου  όταν μάλιστα έχει επανειλημμένως και πολλαπλώς διαψευστεί;

Ανεξαρτήτως της σπουδαιότητος των θεσμικών μεταρρυθμίσεων, η Κυβέρνηση μάλλον υποτιμά τις παρενέργειες και τις αλλαγές της οικονομικής κρίσης στην κοινωνία μας.

Οι θεσμικές αλλαγές μπορεί να κρίνονται απαραίτητες, αλλά ουδεμία  ανακούφιση  θα προσφέρουν στους ανέργους, τους χαμηλοσυνταξιούχους και σε όσους πλήττονται από την κρίση. Δεν θα λύσουν τα προβλήματά τους.

Συμπέρασμα: Οι επόμενες εκλογές, τις οποίες δεν θα μπορεί να αποφεύγει ακόμα για πολύ ο κ. Παπανδρέου, θα γίνουν για την οικονομία. Ότι και να μηχανευτεί, ότι και να σχεδιάσει, το κεντρικό ερώτημα θα είναι γιατί φτάσαμε εδώ και κυρίως με τι πρόγραμμα και πότε θα βγούμε από την κρίση.

Και στο ερώτημα  αυτό δεν έχει απάντηση ο κ. Παπανδρέου, αλλά και αν ακόμα βρεί, δεν διαθέτει πλέον την το ηθικό πλεονέκτημα για να διεκδικήσει εκ νέου την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού.

Ανεξάρτητα πάντως από όλα αυτά, αν η Ν.Δ. δεν κινηθεί ταχύτατα και θέσει πρώτη  ένα τολμηρό πλαίσιο θεσμικών μεταρρυθμίσεων, θα βρεθεί να παρακολουθεί ασμένως τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 21/06/2011 12:20:50

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΩΣΤΑ ΡΟΔΙΝΕ
    ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΕΣΕΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΕΚΑΝΕ.

    • PELIAS avatar
      PELIAS @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 21/06/2011 13:26:50

      Το έχουμε ξαναδεί και το έχουμε εμπεδώσει. Επειδή αγαπητέ κ. Ροδινέ ξαναρωτάτε, πώς φθάσαμε έως εδώ, δείτε το και πάλι, γιατί τα λέει όλα

      > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lFlXv-WJ0t0



      Με κάθε εκτίμηση

      ΠΕΛΙΑΣ

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ PELIAS 21/06/2011 15:40:23

        Pellia,
        το έχω γράψει πολλές φορές πώς και γιατί φτάσαμε εδώ, αλλά μη νομίζεις οτι η μεγάλη πλειοψηφία γνωρίζει.

  2. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 21/06/2011 12:35:12

    Φίλε Κώστα το ξέρεις: Αυτό που αποκαλείται "συναίνεση", για τα κόμματα και τις ιδιαίτερες πελατείες τους είναι φόβητρο, αλλά για τους "λοιπούς κοινούς πολίτες" είναι τόσο αναπότρεπτο "φυσικό φαινόμενο", όσο η πρόβλεψη ότι κάποτε θα βρέξει.
    Γι αυτό και οι gladiators προσπαθούν να πασάρουν ο ένας στον άλλο το μουτζούρη του "ασυμβίβαστου αντισυναινετικού".
    Όποιους και όποια πράγματα τα περνάμε για πεθαμένα, θα μας θάψουν όλους!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ο Θείος 21/06/2011 13:19:17

      ΘΕΙΕ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΣΗΜΕΡΑ.

    • nausea avatar
      nausea @ Ο Θείος 21/06/2011 14:21:32

      Καλον ειναι να μην ξεχναμε.
      Μηπως ο "Θειος" ενθυμειτε κατι περι .."ανιερης συμμαχιας" και ποιος το
      πλασαρισε?
      Η ταπεινοτης μου μπορει να τον βοηθησει .
      (επι του προκειμενου ΜΟΝΟΝ ,δεν ειμαι γιατρος να γιατρευω Αλζαιμερ!)

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 21/06/2011 15:42:22

      Θείε,
      η συναίνεση που προσφέρει το ΠΑΣΟΚ μου θυμίζει εκείνη τη φοβερή κινηματογραφική ατάκα "στρίβειν δια του αρραβώνος!"

  3. Aris. A avatar
    Aris. A 21/06/2011 12:41:05

    Να θυμίσω ότι όσο τον Καραμανλή τον πολέμαγαν τα κανάλια η κόρη στο εσωτερικό μαζί με τον κολοτούμπα στο παρασκήνιο όλα πήγαιναν μια χαρά.

    Η πτώση του ξεκίνησε όταν στην κοινή γνώμη έδειξε την εικόνα ότι συμβιβάστηκε με τα στραβά της ελληνικής πολιτικής ζωής.

    Οταν παραιτήθηκε από τον πόλεμο.

    Για αυτό πιστεύω ότι η κοινωνία θα χρεώσει στα θετικά του Σαμαρά την μαύρη προπαγάνδα που δέχεται.

    Προς το παρόν ακούω ανθρώπους που λένε ότι έχει μάλλον δίκιο όταν αντιδρούσε στην οικονομική πολιτική της κυβέρνησης.

    Ολοι αυτοί οι άνθρωποι που το προηγούμενο διάστημα ήταν στο απέναντι πεζοδρόμιο έχουν αρχίσει να τον ακούν.

    Το επόμενο διάστημα η στόχευση του Σαμ είναι να τους πείσει.

    Πριν τους πείσει όμως για την ορθότητα της οικονομικής του πολιτική πρώτα πρέπει να τους πείσει ότι είναι διατεθιμένος να συγκρουστεί πραγματικά για το ξεκαθάρισμα της πολιτικής ζωής από συμφέροντα και διαπλοκές.

    Ο κόσμος έχει αντιληφθεί ότι το πρόβλημα είναι πρώτα πολιτικό κοινωνικό και μετά οικονομικό.

    Για παράδειγμα για μένα επαναστατικό από πλευράς Σαμ θα ήταν να πει με ποιο τρόπο θα πατάξει τα φακελάκια και τον χρηματισμό σε πολεοδομίες εφορίες και λοιπά.

    Απλά πρακτικά λιτά χωρίς περικοκλάδες πως σκέφτεται να κόψει το κεφάλι του φιδιού.

    Για αυτό όπως σωστά επισημαίνεις δεν πρέπει να αφήσει τον Γαπ να εμφανιστεί ως μεταρρυθμιστής.

    Τώρα που τελείωσε το καλαμπούρι της συναίνεσης που τον είχε εγκλωβίσει σε αδιάφορους για την κοινωνία πολιτικούς τακτικισμούς που σωστά έκανε για να αποφύγει την διάλυση της ΝΔ πρέπει να μιλήσει στην κοινωνία δυνατά και καθαρά.

    Τα αυτιά όλων είναι ανοιχτά.

    ΥΓ. Διαβάζω σήμερα σε εφημερίδες ότι πολύ στεναχωρήθηκαν για την επίθεση Σαμ σε Καρατζαφέρη.
    Οπως έχει γραφτεί και συμφωνώ ο Καρατζαφέρης ανδρώθηκε από την υπερβολική ευγένεια που έδειξε η ΝΔ όλα αυτά τα χρόνια.
    Ευτυχώς που ο Γιώργης πιστεύει ότι αξίζει για παραπάνω και έχει βγει από το καταφύγιο που ήταν προστατευμένος όλα αυτά τα χρόνια.
    Σχετικά με τις δηλώσεις βουλευτών της ΝΔ που είναι σε αντίθεση με την κομματική γραμμή και αυτές αδιάφορες.
    Η κοινωνία ψάχνει τον ηγέτη τον γερό κορμό να στηριχθεί και όχι τις περικοκλάδες.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Aris. A 21/06/2011 15:43:00

      Αris,
      για μια ακόμα φορά συμφωνούμε

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Aris. A 21/06/2011 23:16:23

      Αρη, θα συμφωνήσω και εγώ με την τοποθέτηση.

  4. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 21/06/2011 12:53:32

    Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, απ ότι λέει ο ΓΑΠ, σκοπεύει υποκριτικά να μας οδηγήσει σε δημοψήφισμα, με πρώτο ζήτημα τις θεσμικές αλλαγές και την αναθεώρηση του Συντάγματος. Η υποκρισία των πράσινων δυναστών του Ελληνικού Λαού, έγκειται στο ότι, δόλια, έχουν σαν στόχο με τά ερωτήματα του δημοψηφίσματος, να καταργήσουν πολλά από τα δικαιώματα και τις κατακτήσεις των Ελλήνων πολιτών και να τα προσφέρουν απλόχερα στους ντόπιους και ξένους τοκογλύφους - δανειστές - κατακτητές μας. Ένα τέτοιο δημοψήφισμα, σαν αυτό που σκοπεύει να πραγματοποιήσει το παραπαίον κυβερνητικό μόρφωμα, θα είναι η ταφόπλακα σε όποια θετική προοπτική μας έχει απομείνει, καθώς και οριστικό τέλος στα ερείπια του κοινωνικού κράτους, που έχουν αφήσει ακόμα όρθια.

  5. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 21/06/2011 12:54:30

    Ενας τρόπος καταπολέμησης της διαφθοράς σε πολεοδομίες και εφορείες - οι δύο βασικοί πυλώνες της διαφθοράς - είναι η εγκατάσταση ενός απρόσωπου ηλεκτρονικού συστήματος μεταξύ πολίτη και υπηρεσίας. Δηλαδή, δεν έχεις να κάνεις με συγκεκριμένο υπάλληλο, έχεις να κάνεις με την υπηρεσία. Και μάλιστα, θα μπορούσε ένας πολεοδομικός φάκελλος να αποστέλλεται σε μία κεντρική υπηρεσία, ανώνυμα, και από εκεί να προωθείται σε κάποιον υπάλληλο-μηχανικό να τον εξετάσει, πάλι ανώνυμα, ίσως και σε υπάλληλο άλλης περιοχής, και ηλεκτρονικά να αποστέλλεται και πάλι η έγκριση του φακέλλου ή η απόρριψή του, αν έχει κενά που πρέπει να συμπληρωθούν.

    Οσο πιο συχνά ο πολίτης χρειάζεται να επικοινωνήσει ο ίδιος αυτοπροσώπως με την υπηρεσία και να μεταβεί εκεί, τόσο πιο μεγάλες είναι οι πιθανότητες διαφθοράς, ειδικά σε υπηρεσίες οπου το φακελλάκι από το '80 και μετά έχει γίνει καθεστώς.
    Αλήθεια, γιατί δεν βάζουμε μέσα στα "επιτεύγματα" της Μεταπολίτευσης τη διόγκωση της διαφθοράς;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 21/06/2011 13:43:31

      Αυτό είναι το θέμα, ΒΙΣ. Η πολυνομία, η γραφειοκρατία και η αναγκαιότητα επίσκεψης "στην υπηρεσία" (όπως την αποκαλούν στο ιδιόλεκτο του δημοσίου) γεννούν την καταταλαιπώρηση του πολίτη και, εν τέλει, τη διαφθορά. Αλλά με αυτά ουδείς ασχολείται. Η μόνη καούρα των νεοφιλελεύθερων κυβερνητικών και λοιπών κολαούζων, είναι η μονιμότητα των ΔΥ και το πώς θα απολύσουν όσο περισσότερους μπορούν!

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ ΒΙΣ 21/06/2011 14:09:39

      Αυτά που λες είναι άψογα αλλά δυστυχώς είναι ευχές ΒΙΣ...

      Με το υπάρχον προσωπικό και τις υφιστάμενες εγκυκλίους δεν γίνεται...

      Στις πολεοδομίες, δεν υπάρχει κτηματολόγιο, δεν υπάρχουν χαραγμένα τα ρέμματα, δεν υπάρχει ακτογραμμή κλπ...όλα ειναι στην "κρίση" του υπαλλήλου...άρα και στην "τιμή" που θέτει..

      Στις εφορίες, σε υποχρεώνουν να στείλεις τη δήλωση ηλεκτρονικά και μετά σου ζητάνε υποβολή εκτυπωμένων ηλεκτρονικών δηλώσεων για να προχωρήσει η εκκαθάριση...τρέλα?

      Η λύση? Απολύσεις τώρα...(γινόμαστε πλεονασματικοί και δεν μας νοιάζει η 5η δόση)...Επαναπρόσληψη των απολύτως απαραίτητων για την εφαρμογή νέων υλοποιήσιμων εγκυκλίων...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 21/06/2011 15:18:22

        Βλέπεις, ΒΙΣ; Κι είπα κι εγώ... άργησε τόσο;

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 21/06/2011 16:01:00

          Για να σε φτιάξω το έγραψα...
          Είμαστε απέναντι εξάλλου..δεν εχει νόημα ο διάλογος...
          Εσυ ζήτα να χρεωθούμε τη δόση για να πληρώνουμε Εφάπαξ 300.000 σε συνταξιούχους κάποιων ΔΕΚΟ...
          Εγώ δεν το θέλω, ούτε αναγνωρίζω το μέρος του χρέους που μου "αναλογεί" (περίπου 40.000)..
          Εσύ μάζεψέ τα να τα δώσεις...και δεν θα φτάσουν από ότι φαίνεται...

          • Ίωνας avatar
            Ίωνας @ Φακ Κωστας 21/06/2011 17:10:03

            Αυτοί που παίρνουν εφάπαξ,το έχουν χρυσοπληρώσει ώ ανεγκέφαλε! Δικά τους χρήματα είναι,που τους τα πήρε σαν δανεικά το κράτος με το ζόρι και τους τα επιστρέφει ΑΤΟΚΑ! Ούτε IQ ραδικιού δεν διαθέτεις, νεοφιλελεύθερο λαγουδάκι της κυβέρνησης.

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Ίωνας 21/06/2011 17:42:53

            Eσυ δεν είσαι που έπαθε η καρδιά σου απο το άγχος της "δουλειάς" στο δημόσιο?.....

            Οι επόμενοι μισθοί που θα πάρεις απο το κράτος είναι ήδη λεφτά σου ε?
            Ωραία λογική...
            Να σε ομολογοποιήσουμε τότε και εσένα..περιουσία του κράτους που χρεοκοπεί δεν εισαι?

            Εγώ πάντως για σένα δεν χρεώνομαι...να ετοιμάζεις τα 40.000...και να υπολογίζεις τα επιπλέον αυτών που δεν αναγνωρίζουν τους μισθούς τεμπελχανάδων..

          • Ίωνας avatar
            Ίωνας @ Φακ Κωστας 21/06/2011 19:33:16

            Ναι, είναι λεφτά μου που έχω χρυσοπληρώσει και το κράτος τα έκανε θαλασσοδάνεια προς τους ... επιχειρηματίες του ιδιωτικού τομέα,από όπου συντηρείσαι εσύ. Αλλά πιο πολύ για επιχειρηματία σε κόβω... Με τα δικά μου λεφτά συντηρείσθε ακόμα,ιδίως με αυτά που μου κόψανε...

      • nausea avatar
        nausea @ Φακ Κωστας 21/06/2011 15:51:11

        Επαναπρόσληψη των απολύτως απαραίτητων για την εφαρμογή νέων υλοποιήσιμων εγκυκλίων
        ==
        Τι σε κανει να πιστευεις οτι η .."επαναπροσληψη" θα λυσει το προβλημα?? ΠΟΙΟΣ θα κρινει τους "απολυτα αναγκαιους"??
        Και με ΠΟΙΑ κριτηρια θα .."επαναπροσληφθουν"??
        Και τις "νεες υλοποιησιμες εγκυκλιους" ΠΟΙΟΣ θα τις κανει??
        Εδω υπαρχει κομφουζιο οπως λες ,αλλα αυτο οφειλεται ΚΥΡΙΩΣ στο ακαταληπτο της Ελληνικης γλωσσας!!! Αλλιως εννοει την ταδε εγκυκλιο η μια εφορια/πολεοδομια/νομαρχια και δεν συμμαζευεται και αλλιως η ..αλλη!! Και το τραγικο ?? ΟΛΟΙ την ερμηνευουν ΣΩΣΤΑ!!!!!!@@@@@ Ναι ! οπως σου τα λεω ειναι φιλε..

        Δεν μιλω για δικαστηρια. Εκει πια γινεται της ..ποπης.

        Ασε . Μην σπας το κεφαλακι σου. Θα διορθωθουν τα πραγματα .
        Αλλα θα γινει με το περασμα των γενεων..
        Δεν γινεται αλλιως.
        Π.χ κανω ενα διωροφο και λεω στον μηχανικο να συμπιεσει οσο μπορει τα εξοδα. Λοιπον κοβει απο δω κοβει απο κει ..Τελικα π.χ πρεπει να εχω ενα σκεπαστρο για να βγαινω στην ταρατσα..
        Ειναι παρανομο,δεν υπαρχει στην αδεια ,αλλα το κτιζω..
        Στην ουσια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ με την πραγματικη εννοια του ορου,δεν επηρρεαζει την στατικοτητα απλα αντικειται σε κατι εγκυκλιους καποιων ηλιθιων που παιρνουν εντολη απο αλλους ηλιθιους/συμεφροντολογους για να εισπραξουν λεφτα..
        Λοιπον ο "υπαλληλος ΞΕΡΕΙ" οτι αυτο ειναι λαλακια. Ξερει οτι δεν ειναι παρανομο.. Αλλα δεν μπορει να το προσπερασει..
        Αφου ομως δεν θελει να σου ακυρωσει την αδεια ..το κανει..
        Ε!? να μην παρει και κατι για το ρισκο που αναλαμβανει??
        Γιατι να το κανει ? για την ψυχη της μαννας του??

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ nausea 21/06/2011 16:05:18

          Νόμοι στημένοι για δημιουργία μίζας και προστίμων...
          Πιο καλά δεν θα ήταν να ορίζεται όπως στο εξωτερικό, ένα μέγιστο ύψος οικοδομής και αποστάσεις από τα όρια του οικοπέδου? και χτίσε ό,τι τραβάει η ψυχή σου μέσα...

          Έτσι και παράνομος δεν θα ήσουν, και δεν θα έδινες μιζα σε πιθανό έλεγχο και τέλος, δεν θα τάιζες με τους φόρους σου τεμπελχανάδες που βλέπουν τα προβλήματα να περνάνε μπροστά τους και δεν κάνουν τίποτα...ούτε θα χρεωνόσουν τώρα επιπλέον για να μη χάσουν το μισθό τους οι ίδιοι τεμπελχανάδες..

          • nausea avatar
            nausea @ Φακ Κωστας 21/06/2011 18:39:03

            Ναι,πολλα θα ηταν να γινονται καλλιτερα.
            Αλλα, λυση να απολυθουν ολοι οι Δ.Υ και να ..
            επαναπροσληφθουν(!) δεν ειναι..

            ένα μέγιστο ύψος οικοδομής και αποστάσεις από τα όρια του οικοπέδου? και χτίσε ό,τι τραβάει η ψυχή σου μέσα…
            ==
            Και πως θα τα κονομαγε τοτε το κρατος??
            Εδω ΕΠΕΤΡΕΠΕ πριν τους.."υμιυπαιθριους" και τωρα μας λεει "πληρωστε!!
            Γωνια στο δεκαρικο μου φαινεται ψαχνεις..

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ nausea 21/06/2011 19:47:12

            Τους ημιυπαίθριους δεν τους επέτρεπε ποτέ το κράτος...ή μάλλον τους επέτρεπε αλλα χωρίς να προσμετρόνται στο συντελεστή δόμησης...όταν όμως τον κλείσεις γίνεται χώρος κύρια χρήσης, πρέπει να προσμετρηθεί και επομένως είναι παράνομος..απλώς γενικεύτηκε ως παρανομία και το κράτος δεν εχει μηχανισμό να το σταματήσει...
            Αυτό είναι το αποτέλεσμα...Η αιτία ήταν ο νόμος που σου έλεγε χτίσε ημιυπαίθριο εκτός συντελεστή δόμησης? γιατι? να προσμετράται και αν εσύ θες κλεισ' τον μετά...Έτσι θα ήταν όλα οκ..

            Αυτά που σου λεω σου φαίνονται λεπτομέρειες και ανεφάρμοστα? οκ..

            Kάνε μια πρόταση να την ακούσω..

          • nausea avatar
            nausea @ Φακ Κωστας 21/06/2011 20:50:19

            Δεν ξερω τι εννοεις "λεπτομερειςες και ανεφαρμοστα", εννοεις αυτα που ειπες για το εξωτερικο??

            Τοτε θα ηταν που θα γινοταν της ..ποπης.
            Δεν ειμαι Δ.Υ ουτε υπηρξα ποτε ,αλλα θεωρω οντως ανεφαρμοστη ,εντελως ασοβαρη τη .."προταση" να απολυθουν ΟΛΟΙ οι Δ.Υ.

            Εκτος ισως αν αναλαβεις να τους ταιζεις εσυ, η καποιος τελος παντων..
            Καπου,καπως με πτυχιο η οχι προσεληφθησαν.
            Δουλεψε χρονια και χρονια.. Ε! λοιπον τωρα στα 40-50 η ξερω εγω ποσα χρονια τους λες σας απολυω??


            Βεβαια κατι τετοιο δεν ειναι ασυνηθες στον Ιδιωτικο τομεα,αλλα...
            Ας πουμε οτι ισως δεν χρειαζονται γενικευσεις..

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/06/2011 12:55:21

    Εγω το χερι στη φωτια δεν το βαζω Κωστα !

    Το ΟΧΙ στη συναινεση, γινεται ΟΧΙ μεν ΑΛΛΑ στο φτερο !

    η Ελληνικη γλωσσα ειναι πλουσια, και οι μεταφραστες ικανοτατοι !!

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/06/2011 15:44:15

      ΠΠ
      έχω την εντύπωση οτι ο κόσμος δεν πρόκειται να δεχθεί άλλες κοροϊδίες.

  7. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 21/06/2011 13:01:13

    Από το http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2368.aspx
    Εάν η Ελλάδα εγκατέλειπε την Ευρωζώνη υιοθετώντας τη δραχμή, θα είχε την απόλυτα νόμιμη δυνατότητα, πριν ακόμη απελευθερώσει την ισοτιμία του νομίσματος της, να μετατρέψει τα ομόλογα του ελληνικού δημοσίου σε δραχμές - με την ισοτιμία των 340 δρχ. ανά €, η οποία ίσχυε την περίοδο της εισόδου της στη νομισματική ένωση (ΟΝΕ). Στη συνέχεια, θα μπορούσε να «απελευθερώσει» τη συναλλαγματική ισοτιμία της δραχμής, η οποία πιθανότατα θα υποτιμούταν αμέσως – εις βάρος όμως των δανειστών της και χωρίς να επηρεαστεί αρνητικά το δημόσιο χρέος.

  8. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/06/2011 13:11:26

    political austerity

    ΠΠ

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/06/2011 13:23:30

      Against peoples' prosperity

  9. Γ Νεοφωτιστος avatar
    Γ Νεοφωτιστος 21/06/2011 13:28:14

    μηπως ο Σαμαρας θα πρεπει να μη ειναι τοσο ...ευγενης..και ευπιστος ..με το ΓΑΠ; ..το δις εξαμαρτειν....
    Να μη θεωρεί πως η δική του ¨μπεσα¨ υπαρχει και σε αλλους..

  10. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 21/06/2011 13:29:40

    Οι ριζοσπάστες πολιτικοί, αυτοί που πάνε κόντρα στο ρεύμα που μπορούν και διαμορφώνουν συνθήκες ανατροπής και μεταρρυθμίσεων είναι οι ΗΓΕΤΕΣ!
    Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι η Ευρώπη παραδόθηκε στους Τραπεζίτες αυτοί δίνουν οδηγίες και διατάζουν συναίνεση. Οι πολιτικοί(που τώρα είναι λίγοι) που θα αντισταθούν ακόμα και στις εσωτερικές πιέσεις(ΕΛΚ) θα μπορούν να κάνουν τη ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑΓΗ που θέλουν οι λαοί της Ε.Ε.

  11. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/06/2011 13:30:58

    Τα ΜΜΕ "προβλεπουν" "ξυλο" του Ευρωπαϊκου Λαϊκου Κοματος στον Αντωνη ! με αρχη τις δηλωσεις του Βαυαρου !!

    Ολα μαζι στη σουπα μου κανουν... ΠΡΕΣΣΑ !

    Να κατανοησω τι? Τα μαντατα του Μπεννυ ? Θεος φυλαξει.

    ΠΠ

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/06/2011 13:46:39

      Ο Σαμαράς είπε "έχετε μου εμπιστοσύνη"...
      Εγώ του έχω..
      Εναλλακτική για την αρνητική εξέλιξη της επαναδιαπραγμάτευσης δεν έχει δώσει..
      Μήπως, στο βάθος του μυαλού του είναι η κύρυξη στάσης πληρωμών (δεν προαναγγέλεται γιατι χάνει το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού)..

      ΠΠ, θέλω την εκτίμησή σου...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 21/06/2011 15:20:32

        Πώς και του έχεις εμπιστοσύνη; Εσύ εμπιστεύεσαι μόνον όποιον απολύσει όλους τους ΔΥ!

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Αυριανιστής 21/06/2011 15:21:27

          (Στον Φακ Κώστας αναφέρεται το σχόλιο.)

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 21/06/2011 16:13:09

          Εσυ νομίζεις ότι θα τους κρατήσει?
          Να τους πληρώνουμε με δανεικά που χρεωνόμαστε όλοι?
          Νομίζεις ότι θα συνεχίσει να νικά η φαυλότητα την απλή λογική?
          Μπορεί να έχεις και δίκιο ομως...θα φανεί...

          Εγώ, ως μονομανής και παράλογος και εκτός φυσικά Δημοσίου, θέλω χαιρέκακα να απολυθούν....
          Εσύ, ο μη ΔΥ, γιατί τους υπερασπίζεσαι τόσο?....Θα ωφεληθείς και εσύ..τα παιδιά σου θα χρωστούν λιγότερα και ίσως τα εγγόνια σου καθόλου..

          • pink floyd avatar
            pink floyd @ Φακ Κωστας 21/06/2011 17:27:42

            Το δευτερο μνημονιο ειναι η τελικη μαχη πριν τη διαλυση της χωρας,Αν περασει η Ελλαδα πεφτει στο επιπεδο χωρας υποτελους και εταιροδιοικουμενης απο δανειστες και εκπροσωπους πολυεθνικων.Κατι σαν Γουατεμαλα και Παναμα.Συμφωνα με το μνημονιο το 2014 θα πρεπει να πληρωνουμε 30δισ ευρω για τοκους σε προυπολογισμο 55 με 60 δισ.Οσοι δημοσιοι υπαλληλοι και να απολυθουν δεν βγαινει η συνταγη.Το χρεος τοτε θα ειναι 401δισ με μνημονιο 2 συν τα 110 του πρωτου συν 120 με 150 του δευτερου .Ταυτοχρονα θα εχουν πωληθει ηλεκτρισμος νερο ακινητα γη και οτι αλλο θα εχουν θελησει οι δανειστες Λυπαμαι που το λεω αλλα δυστυχως θα περασει. Το μεν ΠΑΣΟΚ εχει εγκλωβιστει σε αυτη τη λογικη η ΝΔ συμφωνει απο ιδεοληψια μαζι του και η αντιθεση της ειναι επικοινωνιακη και οχι ουσιαστικη(πολλοι ειναι οι βουλευτες της που συμφνουν οπως Χατζηδακης Κυριακος Αρης) οι παραφυαδες ΔΗΣΥ και ΛΑΟΣ ειναι υπερ διοτι πιστευουν πως η φτωχοποιηση του λαου ειναι η σωστη λυση η αριστερα ειναι πολυδιασπασμενη χωρις ενιαιο λογο και η πλατεια ειναι βολικα ειρηνικη χωρις πολιτικο λογο χωρις ενιαια εκφραση χωρις διαθεση συγκρουσης. Η ιστορια μας λεει οτι αναιμακτες επαναστασεις δεν εχουν υπαρξει και η αλλαγη κατευθυνσης θελει ηγετες που ομως σημερα εχουν ευνουχιστει πολιτικα απο τους τραπεζιτες

          • Ίωνας avatar
            Ίωνας @ pink floyd 21/06/2011 18:00:52

            Μην παίρνεις κι όρκο για το ότι συμφωνεί η ΝΔ φίλε μου. Στην πολιτική υπάρχουν πράγματα που λέγονται και δεν γίνονται, όπως επίσης και πράγματα που γίνονται και δεν λέγονται. Ο Κυριάκος, ο Άρης κι ο ...Κωστής δεν νομίζω ότι θα επανεκλεγούν...

          • Ίωνας avatar
            Ίωνας @ Ίωνας 21/06/2011 18:01:39

            Στον Pink Floyd απευθύνεται το σχόλιο.

          • pink floyd avatar
            pink floyd @ Ίωνας 21/06/2011 18:12:04

            Δεν με ενδιαφερει η επανεκλογη οποιουδηποτε σε μια χωρα με υποθηκευμενο μελλονΑν η ΝΔ θελει να γινει κυβερνηση σε συντριμια επισης μου ειναι αδιαφορο. Ας σκεφτουν ομως τι ειδους χωρα θα θελουν? να κυβερνησουν. Οι βομβες πολλες φορες σκανε στα χερια αθωων

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ pink floyd 21/06/2011 18:05:59

            Nομίζω οτι προσδίδουμε δυσανάλογη με το μέγεθος του βαρύτητα στις απόψεις του Κυριάκου Μητσοτάκη.
            Προφανώς λόγω ονόματος.
            Και δεν θεωρώ οτι οι απόψεις τους βρίσκουν ανταπόκριση.
            Εκτός και αν ο κ.Μητσοτάκη επιχειρεί να καταγραφεί ως..τάση,οπότε είναι άλλο θέμα και χρήζει διαφορετικής αντιμετώπισης.

          • Ίωνας avatar
            Ίωνας @ Φακ Κωστας 21/06/2011 17:39:54

            Καλά,δηλαδή ψηφίζεις κι εσύ? Βγάζεις δηλαδή κυβέρνηση για όλους τους Έλληνες? Έτσι εξηγείται πώς κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ τόσα χρόνια... Πότε θα κάνεις αυτό που λέει το nick name σου, να ξελαμπικάρεις? Πρέπει πάντως να υποφέρεις από αυπνίες,επειδή δεν σε παίρνει ούτε ο ύπνος.

          • Ίωνας avatar
            Ίωνας @ Ίωνας 21/06/2011 17:40:58

            Στον Φ.. Κώστας απευθύνεται το σχόλιο.

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Ίωνας 21/06/2011 17:49:08

            Εγώ Ίωνα δουλεύω μέχρι να τελειώσει η δουλειά μου...
            Δεν είμαι με το ρολόι στο χέρι να πάει 2.30...
            Που να προλάβω να βρω γυναίκα..?
            Εσυ λογικά ξύπνησες τώρα απο τον μεσημεριανο σου υπνάκο και λες να πας καμια βολτίτσα...
            Αυτη ειναι ζωή μεγάλε...δεν πειράζει και ας μας έφαγες όλες τις γκόμενες...
            Χαλάλι σου...

          • Ίωνας avatar
            Ίωνας @ Φακ Κωστας 21/06/2011 19:39:04

            Δηλαδή, εσύ δεν θα ήθελες να δουλεύεις 8ωρο? Μμμμ! Τί δουλευταράς! Τί μανία και διάθεση για προσφορά προς το κοινωνικό σύνολο! Άρα κατά την γνώμη σου ο εργαζόμενος πρέπει να επιστρέψει στις αρχές του προηγούμενου αιώνα,όταν δούλευε από την ανατολή του ήλιου μέχρι την δύση για ένα ξεροκόμματο. Ρε συ Φακ(!) Κώστα, μάλλον για ά(ν)εργο σε κόβω, που σε τρέφει κανένας φουκαράς πατέρας. Να σε χαίρεται...

          • Ίωνας avatar
            Ίωνας @ Ίωνας 21/06/2011 19:43:24

            Α, και κάτι τελευταίο. Δεν θα ξαναασχοληθώ μαζί σου άλλη φορά, κάτι που βλέπω ότι κάνουν οι περισσότεροι συνσχολιαστές. Μπορείς να απολαύσεις τις ...φιλεργατικές - φιλάνθρωπες απόψεις σου μόνος σου, κάτι που σίγουρα συνηθίζεις να κάνεις και σε άλλες σου ...δραστηριότητες.

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Ίωνας 21/06/2011 20:01:02

            Εγώ Ίωνα στον Αυριανιστή απάντησα (αυτός τουλάχιστον έχει και επιχειρήματα), με εσένα δεν ασχολούμαι, εσύ μπήκες ανάμεσα...

            "Ευχαριστώ" για τις υπόγειες και ευθείες προσβολές...
            Από επιχειρήματα όμως τίποτα...

            Όσο για τις απόψεις μου και τις δικές σου, θα φανεί σύντομα ποιες ειναι πλειοψηφικές...

            Καλή βόλτα...και καλη ξεκούραση για την κοπιαστική σου δουλεια αύριο...γιατί εσύ λογικά τη ...μοναχική σου δραστηριότητα στη "δουλεια" την εκτελείς...

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Ίωνας 21/06/2011 20:06:10

            Παραπάνω, έγραψες ότι εσύ μας ταίζεις με τις μειώσεις που σου έγιναν...
            Εσύ ή ο πατέρας τελικά...αποφάσισε να ξέρω ποιον να ευχαριστώ...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/06/2011 13:49:42

      Τόσες φορές προσπάθησαν και έφαγαν τα μούτρα τους, αλλά συνεχίζουν με λύσσα και δεν πρόκειται να σταματήσουν αν δε δουν το Σαμαρά να πέφτει στο καναβάτσο. Με όποια σημασία κι αν το πάρει κανείς. Γι' αυτό και εδώ και μέρες έχω πει ότι ο Σαμαράς πρέπει να αυξήσει τα μέτρα της φρούρησής του.

  12. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 21/06/2011 13:32:45

    Τον ψεύτη παπατζή τον έχουν κολλήσει στην σξουσίσ με ψαρόκολλα.
    Δεν ξακολλάει ούτε με κλωτσιές.

  13. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 21/06/2011 13:37:22

    Να γίνει οτιδήποτε αποτρέψει το ξεπούλημα της χώρας.
    Τα άλλα ΟΛΑ είναι δευτερεύοντα.

  14. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 21/06/2011 13:43:45

    Κύριε Ροδινέ μας δουλεύετε; Δηλαδή ο άλλος είναι 50 ετών άνεργος με δύο παιδιά και θα ασχοληθεί με ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΘΕΩΡΥΣΕΙΣ. ΧΩΡΙΣ καμία δόση ειρωνίας αυτή πως τρώγεται απο τον άνεργο με τζατζίκι ή σκέτο;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΣΠΥΡΟΣ 21/06/2011 16:12:33

      Σπύρο,
      μάλλον πρέπει να ξαναδιαβάσεις αυτό που έγραψα.

  15. kopritis avatar
    kopritis 21/06/2011 14:16:47

    τι εγινε ρε παιδια?συμφωνησε η νδ για την διαδικασια του κατεπειγοντος?
    που πηγε το οχι?
    που πηγε το οχι στην συναινεση?
    το οχι στο ξεπουλημα?
    εγινε κατανοηση?........

  16. ΓΙΆΝΝΗΣ ΔΙΑΤΙΚΟΣ avatar
    ΓΙΆΝΝΗΣ ΔΙΑΤΙΚΟΣ 21/06/2011 14:21:35

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΣΑΜΑΡΑ-ΜΠΕΝΥ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΠΑΛΙ ΠΕΡΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΣΥΝΕΝΑΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ.... ΓΡΗΓΟΡΑ

  17. ganasta avatar
    ganasta 21/06/2011 14:26:53

    Κώστα,
    Θα διαφωνήσω μαζί σου. Όχι ως προς την ανάλυση αλλά ως προς το συμπέρασμα.
    Δεν χρειάζεται – σε αυτή τη φάση-η Ν.Δ να θέσει «ένα τολμηρό πλαίσιο θεσμικών μεταρρυθμίσεων ». Απεναντίας πρέπει να πάρει ξεκάθαρη θέση κατά της διενέργειας δημοψηφίσματος. Να προβάλλει πιο επιτακτικά το αίτημα για εκλογές. Να δεσμευτεί ταυτόχρονα ότι ως κυβέρνηση θα προωθήσει «ένα τολμηρό πλαίσιο θεσμικών μεταρρυθμίσεων » που θα παρουσιάσει αναλυτικά μέχρι τις εκλογές στον Ελληνικό λαό. Όσοι επιχειρήσουν για ευνόητους λόγους να «στήσουν » δημοψηφίσματα, θα βρεθούν προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Και ως προς τη συμμετοχή και ως προς τις απαντήσεις.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ganasta 21/06/2011 18:45:35

      Για το δημοψήφισμα πήρε ήδη θέση.

  18. zame avatar
    zame 21/06/2011 14:45:25

    αυτοι εκει οι "κυριοι" στο πασοκ
    Την ποθητή συναίνεση γιατί δεν την ζητήσανε πριν Ξεκινήσουνε αυτο το ΑΘΛΙΟ "παιχνιδι" ΠΑΓΙΔΕΥΣΗΣ της ΧΩΡΑΣ μας.
    και ερχονται τωρα ..? εκ των υστερων ..? να ζητανε τι..?
    τι κολπακια ειναι αυτα ..που μαθαίνατε στην " ιερή σχολή" του πασοκισμου..!!!

    (αραγε εσεις τι δινατε ως αντιπολίτευση πριν..το ΑΘΛΙΟ
    -ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.-? )
    -άλλωστε ειναι ΓΝΩΣΤΑ σε ολους ισως ομως πρέπει να τα ΑΚΟΥΤΕ συνεχεια & ακαταπαυστα ..ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΝΕ -

    ειναι ηλίου φαεινότερο πως αυτό "ΜΟΡΦΩΜΑ" σημερα λέγεται ΣΥΝΕΝΟΧΗ στο "βρώμικο παιχνίδι" που μας ΠΑΓΙΔΕΨΑΤΕ να ζούμε..
    και που θελετε να ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ παραπλανώντας ΠΑΛΙ με τις παλιομοδίτικες γνωστές νοοτροπίες σας..
    Τοσο ΞΕΤΣΙΠΩΤΟ & ανερυθρίαστα προβαλετε το "καμουφλαρισμενο" επικινδυνο & επιζημιο για την χωρα αναλγητο Θράσος
    να στοχεύει στο ΚΡΑΥΓΑΛΕΟ μπερδεμα για ιδιοτελεις σκοπους δεν εχει ξανα επιχειρηθει ποτε .
    "οι κλεφτες που σε κλεβουνε να φωναζουν στα θυματα τους οτι θελουν να τους σωσουν .."
    (που στην ουσια θελουν να ΣΩΣΟΥΝ και να ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝΕ την "προσφυλη επαγγελματικη ομαδα τους"
    στην ποιο Κερδοφορα ενασχοληση του Κοσμου..την ΚΛΟΠΗ..με ολες τις ενοιες
    διεκδικοντας & προσδοκοντας μετα επευφημιών μαλιστα και ευχαριστιών
    ως ΣΩΤΗΡΕΣ διοτι μας ΑΠΑΛΛΑΣΣΟΥΝ απο την μάταιη & ΠΕΡΙΤΤΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ της Ζωής)

    Ακουμε για την περιφημη διαφυλαξη της ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ...!..ΕΛΕΟΣ..!...απο ποιους ???
    απο αυτους που με Εκεινο το ΑΘΛΙΟ "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ" παραπλανησανε και
    μετα διασυρανε ολοκληρο τον Ελληνικο Λαο ως απατεωνες & αχρηστους
    Και ΟΟΟΥ.. ! ερχονται σημερα
    (μετα την καταρευση της ΑΓΟΡΑΣ με τους χιλιαδες ανεργους προερχομενοι απο τον ΙΔΙΩΤΙΚΟ τομεα..
    -χωριζοντας τους εργαζομενους σε παιδια ενος ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ & παιδια της ΙΕΡΗΣ ΑΓΕΛΑΔΑΣ του δημοσιου..
    αλλα ΣΚΟΡΠΙΖΟΝΤΑΣ και την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΡΟΜΟΛΑΤΡΕΙΑ ..που οδηγησε στην ΚΑΤΑΘΛΥΨΗ ..
    αλλα και στο τελος με την ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ η ΤΗΝ ΔΟΛΙΑ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑ τους.. στην ΔΙΑΦΥΓΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ στο εξωτερικο..)
    με ΕΝΤΥΠΟΣΙΑΚΑ απυθμενο ΘΡΑΣΣΟΣ..
    να μας μιλησουν για ΕΥΘΥΝΗ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ..
    ε μετα πως να μην ζουμε τις ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ της ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ ΑΝΕΧΤΗΚΟΤΗΤΑΣ..
    που προφανως οχι μονον δεν διαφυλάττουνε την κοινωνικη συνοχη και την ομοψυχια ..
    αλλα τουναντιον δυναμιτίζει την ΠΟΛΩΣΗ και την ΔΙΧΟΝΟΙΑ στις ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΕΣ μεταπολεμικες ΣΤΙΓΜΕΣ...
    ο αμετανοητος καιροσκοπικος τυχοδιωκτισμός απο τους ΑΝΑΛΓΗΤΟΥΣ πολιτικους ...ξανα-επελαυνει σαν να μην "τρεχει τιποτα"
    ειναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ θα μπορουσε να μας συμβει...
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ποτε θα "ξυπνησουν" οι ΕΝΤΙΜΟΙ (οσοι απόμειναν) εντος του κοινοβουλιου
    για να διαφυλαξουνε την ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΣΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ του ΤΟΠΟΥ μας.
    πριν να ειναι πια αργα.

  19. factorx avatar
    factorx 21/06/2011 14:46:50

    Γιατί βιάζεσαι Κοπρίτη; Μια "ζωή" θύμα της προπαγάνδας του ΠΑΣΟΚ θα πεφτεις;

  20. Kanaris avatar
    Kanaris 21/06/2011 15:06:45

    κ.Ροδινέ συγχαρητήρια. Το άρθρο σας επισημαίνει πολύ ορθά ότι το νέο πεδίο αντιπαράθεσης που επέλεξε το καθεστώς θα είναι το ιδεολογικό-θεσμικό, με την ελπίδα ότι θα μειώσει έτσι τον ρυθμό της αμφισβήτησης που για πρώτη φορά το απειλεί σοβαρά. Και δυστυχώς στο πεδίο αυτό ακόμα το σύστημα λειτουργεί ηγεμονικά.
    Η ευθύνη των πολιτών, αλλά κυρίως των πολιτικών της αντιμνημονιακής αντιπολίτευσης, είναι να επαναφέρουν συνεχώς την ατζέντα στο οικονομικό και το εθνικό πεδίο (με παρακλάδι του το μεταναστευτικό). Πόσο εύκολο/εφικτό είναι να φύγουν οι βουλευτές πχ από την βο(υ)λή τους καλοκαιριάτικα, και να τρέχουν σε ανοιχτές συναντήσεις ενημέρωσης προς τον λαό? Γιατί άραγε ο κ.Φ.Κρανιδιώτης είχε τις προάλλες την τόλμη και την ευσυνειδησία να βρεθεί σε συγκέντρωση 150 ανθρώπων στο Δημαρχείο των Καλυβιών, και μαζί με άλλους ομιλητές να προσπαθεί να εξηγήσει στον κόσμο για την ουσία της σύγκρουσης, ενώ οι «επίσημοι εκπρόσωποι» να σπρώχνονται για να εμφανιστούν στα «παράθυρα», και να απαντήσουν σε στημένες ερωτήσεις;

    Υ.Σ. Να ’σε πάντα καλά Φαήλο με εκείνο το ανεπανάληπτο «…εγώ και θα τους ξέχωνα για να τους ντουφεκίσω και πάλι…»! Αλίμονο αν οι φταίχτες παύουν να είναι φταίχτες επειδή ιστορικά υπήρξαν από τους ιδρυτές του Λαϊκού κόμματος.

  21. brankaleon avatar
    brankaleon 21/06/2011 15:22:27

    Την κυβέρνηση των ενόχων, (αφού μετά πολλούς κόπους και βάσανα και άοκνες προσπάθειες να την επιμερίσουν σε όλους), εποίησαν την ανάγκη φιλοτιμία, (ότι αφού ουδείς συναινεί), τουλάχιστον, ... ας σώσουμε το σύστημα .
    Αυτά που δεν απετολμήθησαν, όταν έπρεπε, τώρα τα τολμούν δήθεν επικαλούμενοι την συνάινεση.
    Την κυβέρνηση των ενόχων, τώρα ζητούν να την νομιμοποιήσουν με κυβέρνηση συνενόχων.
    Υπάρχει το ενδεχόμενο να αλληλοφαγωθούν σαν τα σκυλιά;
    Όσο κανείς κι' αν εύχεται κάτι τέτοιο, η "σπάλα" δείχνει ότι είναι πολύ πιο επικίνδυνοι απ' όσο περιμένουμε.
    Την αλήθεια, μόνον την αλήθεια λοιπόν, και υπό μάλης την ... βαλίτσα, διότι θα χρειασθεί να πάει πιο μακρυά από τις χύμα εκδηλώσεις του ... "θυμικού".

  22. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 21/06/2011 15:28:44

    Απ' ότι ξέρω, μάλλον ο πρόεδρος των ΗΠΑ Θεόδωρος Ρούσβελτ (ο παλιός, όχι ο Φραγκλίνος του Β' Παγκόσμιου) τo 1912 .
    Μίλησε τότε για "αόρατη κυβέρνηση" ("invisible Government") των ΗΠΑ.
    Εδώ στα δικά μας, μήπως τυχόν ο Μητσοτάκης, όταν ανατράπηκε; Μήπως, λέω, δεν είμαι βέβαιος. Διότι με το Αλτσχάιμερ θυμάσαι μεν τον Θ. Ρούσβελτ, αλλά ξεχνάς τα σχετικά πρόσφατα.
    Είμαι πιό παλιός απ' ότι φαίνεται.

    • nausea avatar
      nausea @ Ο Θείος 21/06/2011 16:06:06

      Α! να σε βοηθησω εγω.
      Μετα την επαρατο οκταετια πασοκ 81-89 οπου καταλεηλατηθηκε ο Εθνικος πλουτος απο κατι "πρωην"βρωμιαρηδες απλυτους αξυριστους ..αμητους και δεν συμμαζευεται ,ΚΑΤΙ επρεπε να γινει.. Να οδηγηθουν στην δικαιοσυνη..
      Η λεηλασια απο αυτους τους αδιστακτους απατεωνες ηταν εμφανης..
      Κοντα στα αλλα η συμμορια ΤΟΤΕ φροντισε να κανει ενα εκλογικο νομο απιστευτα κιβδηλο και μαφιοζικο,που τετοιος ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ απο συστασεως Ελληνικου κρατους.

      Ετσι ο μητσοτακης με 47% ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να κανει κυβερνηση!!!
      Τελος παντων συμμαχησε με το ΚΚΕ. ΚΑΘΟΛΑ ΤΙΜΙΟ .
      Δεν καταλαβα δηλαδη!? Το ΚΚΕ ηταν κομμα του Ελληνικου κοινοβουλιου και δεν ειναι "εχθρος" με την Ν.Δ ..
      Α! λεει ο τοτε ελληνοπολωνος μινεικο παπανδρεου αυτο ειναι ..
      "ανιερη συμμαχια"!!! Δηλαδη κατα την λογικη αυτουνου η Ν.Δ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να συνεργαζεται με το ΚΚΕ!!!
      Αυτος ομως και η συμμορια του ΜΠΟΡΕΙ!!!! Γιατι αυτος ειναι ...
      δημοκρατικο" και .."προοδευτικο" κομμα!!!!!!$%%^*(()+)+(
      Τωρα απο που πηρε αυτους τους .."τιτλους" κοπυραιτ θα σε γελασω δεν το ξερω .. Ουτε και μπηκε ποτε στο κοπο να μου εξηγησει..

      Τωρα για τον Ρουσβελτ του Α! Π.Π δεν τον θυμαμαι.
      Θυμαμαι ομως πολυ καλα τον Ρουσβλετ του Β.Π.Π..
      Φυσιολογικα πρεπει να ειμαι νεωτερος σου..
      Γεννηθηκες ..πρωιμα,τι να κανουμε ..Και απεκτησες τις παλιες ιδιοτροπιες του Αλζαιμερ..
      Αυτο τωρα δεν ξεχωριζει "παλια και και σχετικα προσφατα"..
      Ξεχνας το ιδιο τα παλια και τα προσφατα. Προοδος..

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ nausea 21/06/2011 17:01:07

        Το ιστορικό γεγονός που αναφέρεις, το έχω καταχωρημένο στη μνήμη αλλοιώς: "Βρώμικο '89".
        Άν και είμαι όντως πιό παλιός, δεν φταίει το Alzheimer λοιπόν. Είναι η έρμη η ονοματολογία, οι ορισμοί των λέξεων. Αλλά το ίδιο κάνει κατά βάθος: Το "ανίερο" για τους "ευσεβείς" είναι εξ ορισμού και "βρώμικο".
        Προσωπικά την ευσέβεια και καθαρότητα την κρατώ για άλλα πράγματα. Στην μέχρι τώρα Ελληνική πολιτική ανεξαρτήτως χρώματος (που μας έφερε εδώ), οι έννοιες που έχουν νόημα είναι δυστυχώς συμφέροντα, πελατεία, λαικισμός και ιδιοτέλεια.
        Προτιμώ λοιπόν, να μη χρησιμοποιώ ούτε κάν το λεξιλόγιο των δεξιών, κεντρώνν και αριστερών πολιτευτάκηδων. Το βρίσκω και βρώμικο και ανίερο.

        • nausea avatar
          nausea @ Ο Θείος 21/06/2011 20:38:10

          Βρωμικο 89? Μπα! Μα μιλας σοβαρα τωρα??

          Ακουω καπου καπου κατι πασοκους να λενε κατι τετοιο αλλα "κριμα λεω" ειναι θυμα της προπαγανδας το παιδι (η ο θειος κατα περιπτωση)..
          Προφανως εννοεις το 1989 η μηπως λογω ενισχυμενου "παλιου" Αλζαιμερ αναφερεσαι στο 1789 της Γαλλικης επαναστασης??

          Παντως το 1989 συνεβησαν καποια γεγονοτα για τα οποια το πασοκ δεν μπορει να ειναι υπερηφανο..
          Θυμασαι κατι ¨παμπερς"??
          Καποιο εκλογικο νομο??

          Και πανω απ ολα αρχηγος της Ν.Δ ηταν καποιος μητσοτακης,αν θυμασαι.. ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ θα ειχε συλλαβει και στειλει στη φυλακη τον ελληνοπολωνο μινεικο παπανδρεου..Μετα μαλιστα την .."ανιερη συμμαχια" ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να σχηματισει κυβερνηση και "ελα στο ..θειο" ρε ελληνοπολωνε απο που και ως που νομιζεις οτι εχεις το δικαιωμα να αρνηθεις να ερθεις στο δικαστηριο??

          Τελος παντων ισως φταιει καποια ιδιαζουσας μορφης Αλαζαιμερ και δεν επιμενω..
          Αλλωστε αν σου ελεγα οτι η καταρα του Ελληνικου εθνους ειναι το πασοκ και εκεινος "ο ρουφιανος επι Μεταξα" ελληνοπολωνος θα το πιστευες??
          Θα πιστευες οτι αυτη η συμμορια ευθυνεται ΓΙΑ ΟΛΗ
          την σημερινη κατασταση??

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ nausea 22/06/2011 11:10:40

            Δεν βλέπω να συμπαθείς ιδιαίτερα τους Πολωνούς (κακώς), αλλά αυτό είναι μάλλον άσχετο.
            Είδες όμως η ΔΕΗ - ΔΑΚΕ, χθές;
            "Πολύ πιό απλωμένο, λοιπόν, το πρόβλημα το βλέπω", που θα λεγε και ο Δάσκαλος Γιόντα. Και είναι διακομματικό, δυστυχέστατα, άρα πιό δύσκολο απ' όσο φαντάζεσαι: Δεν λύνεται με το να "ψεκάσεις" το ΠΑΣΟΚ. Χρειάζεταται γενικευμένη "παρασιτοκτονία".

          • korios avatar
            korios @ nausea 22/06/2011 11:52:01

            Μπα! Συμπαθεστατοι οι Πολωνοι. Αλλωστε δεν ειναι δυνατον να φταινε αυτοι για το καθε αλητη "ελληνοπολωνο" ..

            Χρειάζεταται γενικευμένη “παρασιτοκτονία”.
            ==
            Χα! Αλλα μιας και καταγομαι απο αγροτικη περιοχη και εχω τραβηξει πολλους ψεκασμους μαθε:
            Το π.χ βαμβακι υποφερει απο πολλα παρασιτα/ζιζανια. Μικρο θελει ραντισμα "σιστοξ" αργοτερα με την ανθοφορια "cotton-dust" και παει λεγοντας.
            Θα πρεπει ομως να ραντιζεις καθε φορα το καταλληλο φαρμακο για τα υπαρχοντα ζιζανια της δεδομενης στιγμης.
            ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να ραντισεις ΟΛΑ ΜΑΖΙ τα φαρμακα ,γενικευμενη παρασιτοκτονια.

            Τι λεω λοιπον εγω? Τωρα εχουμε πασοκιαση.
            Ραντισμα διπλο και τριπλο μεχρι εξαφανισης των παρασιτων τουτων.. Με πιανεις??

            Αργοτερα ισως χρειαστει αλλο φαρμακο για αλλα ζιζανια .

            Αλλα ειπαμε καθε ραντισμα στο καιρο του.Και για τα συγκεκριμενα ζιζανια..

            Υ.Γ
            ΔΕΗ -ΔΑΚΕ δεν ειδα δεν εμαθα τιποτα.
            Και ουτε και μου ελειψε κιολας..

          • korios avatar
            korios @ nausea 22/06/2011 11:53:40

            Και σορυ για την βαπτιση!!
            Ειμαι αθυροστομος πλειστακις και με κανουν συνεχεια "banned" οι ευγενεις του σαιτ!!
            Και αναγκαζομαι καθε φορα να αλλαζω ονοματα.
            Φρικη!!

  23. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 21/06/2011 16:01:00

    Η τελευταία παράγραφος του κειμένου τα λέει όλα.Το έχω ξαναγράψει.Η ΝΔ πρέπει να κάνει μια πολιτική διακήρυξη για τα πάντα,που θα περιλαμβάνονται και θεσμικές αλλαγές.Επίσης,ο Σαμαράς να φροντίσει να έχει πολιτικό τέμπο,δηλαδή να έχει τη πολιτική πρωτοβουλία εκείνος,να μην αμύνεται,αλλά να τον ακολουθούν ασθμαίνοντας εκείνοι.Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση.....

  24. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 21/06/2011 16:43:27

    @Φακ Κώστας:

    Ποιων ΔΕΚΟ οι συνταξιούχοι παίρνουν εφάπαξ 300 χήνες; Πόθεν προκύπτει; Από τα λεγόμενα του Κώνστα και του Άρη;

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 21/06/2011 18:38:33

      Στη ΔΕΗ αναφέρομαι...

      • Ίωνας avatar
        Ίωνας @ Φακ Κωστας 22/06/2011 22:23:59

        Φίλε κατά τα άλλα Κώστα, χωρίς καμμιά, μα καμμιά διάθεση ειρωνείας, ένιωσα ευχάριστη έκπληξη όταν διάβασα πιο πάνω ότι αισθάνθηκες προσβεβλημένος από κάποιο μου σχόλιο. Αν ένιωσες έτσι, σου ζητώ συγνώμη. Παρασύρθηκα από το μένος και την εμπάθεια, που έβγαζες. Για κάποιες στιγμές πίστεψα ότι είχες διαγράψει από μέσα σου τα ανθρώπινα συναισθήματα. Ηλικιακά, πρέπει να είσαι περίπου γυιός μου, οπότε επίτρεψέ μου να σου πω ότι η κακία και η εμπάθεια είναι συναισθήματα που αργά ή γρήγορα γυρίζουν πάνω μας, σαν μπούμεραγκ. Είναι νομοτέλεια αυτό. Δεν ξέρω αν είσαι θρησκευόμενο άτομο, πάντως σου υπενθυμίζω την φράση που είπε ο Χριστός στον Πέτρο. ¨Μάχαιραν έδωκες, μάχαιραν θα λάβεις¨. Και πάλι σου ζητώ συγνώμη αν σε έκανα, εγώ ο ολίγιστος, να νιώσεις άσχημα.

  25. petros avatar
    petros 21/06/2011 17:19:30

    http://www.sueddeutsche.de/politik/2.220/griechenlands-oppositionsfuehrer-samaras-profiteur-des-untergangs-1.1110743

    και μετάφραση...


    http://translate.google.de/translate?hl=de&langpair=de|en&u=http://www.sueddeutsche.de/politik/griechenlands-oppositionsfuehrer-samaras-profiteur-des-untergangs-1.1110743


    Έτσι λοιπόν ο κακός Σαμαράς κατεβάζει τους Αθηναίους στο Σύνταγμα που το γκάλοπ δείχνει ότι είναι 30% Πασοκ, 18% ΝΔ, 12% ΚΚΕ, 11,5 % ΣΥΡΙΖΑ και 7,5% ΛΑΟΣ. Όσο για την αντίσταση στα μέτρα τι κόμμα είναι ο ΓΣΕΕ, ο Φωτόπυλος της ΔΕΗ, η ΑΔΕΔΥ κλπ.?

    Μπράβο ρε Ντορούλα.... τόσα χρόνια στο Μόναχο και τα νταλαβέρια με τη Siemens δεν πήγαν χαμένα. Έκανες τις επαφές σου και τώρα τα φιλαράκια της Süddeutsche βοηθάνε. Μήπως θυμάσαι τι έλεγαν οι τύποι της Süddeutsche για τους Έλληνες και τους Τούρκους όταν ο Σαμαράς το 93 αντιστεκότανε στον "Πατέρα" για τα Σκόπια? Γιατί εμείς στη Γερμανία τα θημόμαστε....

  26. ierofantis avatar
    ierofantis 21/06/2011 23:31:45

    Κώστα, προ ολίγου ολοκληρώθηκε η ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στη Βουλή επί της συζητήσεως της παροχής ψήφου εμποστοσύνης στην Κυβέρνηση.

    Με μπαμπάκι τους έσφαξε τους κυβερνητικούς.

    Και μηνύματα εξέπεμψε στο εξωτερικό.

    Στο οποίο εξωτερικό θα πάει σε λίγες μέρες.

    Και στο οποίο θα δοθεί κατά την άποψή μου η μητέρα των μαχών για την πορεία της χώρας.

    Στο εσωτερικό το παιχνίδι για την Κυβέρνηση είναι χαμένο απο χέρι. Όχι γιατί το λέω εγώ, αλλά γιατί ήδη στη συνέιδηση του κόσμου η κυβέρνηση είναι παραιτημένη, και στο εξωτερικό είναι άβουλος παρακολουθητής συνταγών που του προσφέρονται από επικίνδυνους ή απλώς ανίδεους πολιτικούς και χρηματοοικονομικούς, υποτίθεται, συμβούλους.

    Προφανώς θα πρέπει να δοθεί βάση στο εσωτερικό μέτωπο, ώστε να ισοπεδωθεί εντελώς το σαθρό πολιτικό σύστημα ΠΑΣΟΚ και να απονευρωθούν οι όποιες διχαστικές ή πονηρές μεθοδεύσεις της παραιτημένης κυβέρνησης.

    Πιστεύω όμως ότι θα χρειαστεί μέγιστη προσπάθεια και υψηλή ετοιμότητα, ώστε στο εξωτερικό να αποτελέσει η παρουσία του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης εφαλτήριο ανατροπής της συνταγής θανάτου που μας έχουν ετοιμάσει οι δανειστές μας και ενός νέου οικονομικού, αλλά πρωτίστως κοινωνικού και πολιτικού συμβολαίου με το λαό, για την υλοποίηση των αναγκαίων αλλαγών στη χώρα μας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 21/06/2011 23:40:18

      Καλησπέρα Ιεροφάντη,
      συμφωνώ με τις επισημάνσεις σου.

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Κώστας Ροδινός 22/06/2011 00:34:42

        ιεροφαντις

        Η αποψινή εμφάνιση του Πάγκαλου να μας πάει στο 81 δείχνει και την εικόνα κατάρευσης του Πασόκ που προφανώς βλέπουν στις δημοσκοπήσεις μετά τα καραγκιοζιλίκια Παπανδρέου.

        Εφτασαν να θυμηθούν τις συνταγές Λαλιώτη.

  27. Νίκος Χ. avatar
    Νίκος Χ. 22/06/2011 15:07:22

    Σωστές οι απόψεις τόσο όσον αφορά στο διακύβευμα των εκλογών που δε θα είνια κάτι άλλο από την οικονομία της καθημερινότητας όσο και στην ανάγκη προβολής των θέσεων για τις θεσμικές αλλαγές από τη Ν.Δ. Άλλωστε είναι από τα πλεονεκτήματα της αφού όντως είχε δείξει ότι ήθελε να προωθήσειτ η συνταγματική αναθεώρηση στο πρόσφατο παρελθόν. Το κυριότερο όμως είναι η αξιοπιστία της πολιτικής και των πολιτικών η οποία δεν εκπέμπεται ούτε με παλαιές λογικές ούτε με παλαιά πρόσωπα

  28. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 23/06/2011 01:24:56

    Δεν χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη, ούτε νιώθω την ανάγκη να σου ζητήσω.
    Όντως είμαι μικρότερος ηλικιακά..
    Κάποτε σε αποκάλεσα "φιλε" και με πήρες απο τα μούτρα (ότι αυτή τη λέξη την απευθύνεις σε πραγματικό φίλο κλπ..)

    Επίτρεψέ μου τα παρακάτω σχόλια:
    -Έχω κάποιες απόψεις και εσύ ακριβώς τις απέναντι..έτσι είναι η ζωή...δεν χρειάζεται να προσχωρήσει κανείς..ο διάλογος (ακόμα και ψευδώνυμος) δεν καταλήγει πάντα..
    -Προσπαθώ να έχω επιχειρήματα και δεν κάνω χαρακτηρισμούς..
    -Αν και Χ.Ο. θα σου έλεγα ότι η χριστιανική διδαχή έχει (όπως και ο κομμουνισμός) ηθική βάση...έχει πολλές ερμηνίες και αλληλοσυγκρουόμενες για όλες τις περιπτώσεις..
    -Το "Φακ Κωστα" εμπεριέχει αποδοκιμασία για τον απερχόμενο Καραμανλή διότι κατά τη γνώμη μου το χειρότερο μειονέκτημα ενός άνδρα (πόσο μάλιστα Κωνσταντίνο, constant=σταθερό) είναι να μην είναι σταθερός στις θέσεις και στις αρχές του (παρέδωσε αμαχητί την εξουσία)..Και αυτό περιέχει αιχμή και για σένα: αφού είμαι απαράδεκτος για σένα και δηλώνεις ότι δεν θα ξανασχοληθείς μαζί μου θα ήταν ορθότερο να το κάνεις..

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ Φακ Κωστας 24/06/2011 12:34:03

      Το ότι είμαστε,όσον αφορά τις απόψεις μας απέναντι,είναι προφανές. Η πορεία των πραγμάτων θα δείξει ποιος από τους δυο μας θα δικαιωθεί. Το τελευταίο μου σχόλιο,ήταν κάτι σαν κατάθεση συναισθημάτων, λόγω του ότι ένιωσα άσχημα, επειδή ξέφυγα. Με κανένα τρόπο δεν κατέθεσα άποψη, οπότε μην με μέμφεσαι ότι δεν τήρησα αυτά που σου έγραψα. Εξ άλλου θα το διαπιστώσεις...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.