#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/04/2010 10:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το πολιτικό σύστημα καταρρέει, ο λαός απαιτεί ρήξεις και ανατροπές



Σε μια από τις καλύτερες ομιλίες του ο Αντώνης Σαμαράς έστειλε σήμερα από την Καλαμάτα μήνυμα ελπίδας στην ελληνική κοινωνία και υποσχέθηκε ότι στα δύσκολα που έρχονται η νέα Νέα Δημοκρατία θα διατηρήσει όρθια την Ελπίδα του Ελληνικού λαού και θα μετατρέψει το σχέδιό της σε σωτηρία για τον τόπο.

Μίλησε επίσης για κινηματικές διαδικασίες, στέλντοντας έτσι σαφές μήνυμα σε όσους θέλουν να καταστήσουν τη ΝΔ μέρος του προβλήματος και να την παγιδεύσουν σε διαδικασίες συνδιαχείρισης της κρίσης. Το πολιτικό σύστημα καταρρέει, η κοινωνία και η βάση του κόμματος απαιτούν ρήξεις και ανατροπές. Η νέα σχέση εμπιστοσύνης που πρέπει να δημιουργήσουμε με την κοινωνία και τους πολίτες, απορρίπτει τις γνωστές «λεπτές εσωκομματικές» ισορροπίες και τα φτιασιδώματα, είπε μεταξύ άλλων.

Σε ο,τι αφορά το εσωκομματικό πεδίο κατέστησε σαφές ότι η Νέα Δημοκρατία θα είναι μια άλλη Νέα Δημοκρατία στο τέλος της προσυνεδριακής διαδικασίας. Δεσμεύθηκε για  «ανατροπές που θα ξαφνιάσουν» και θα απαλλάξουν το κόμμα από τα βάρη και τα «βαρίδια» του παρελθόντος και τόνισε: «Ας γνωρίζουν, οι πάντες ότι το παρελθόν του καθενός κρίνεται. Και «ισορροπίες» με το χθες δεν θα κάνω. Πάω μπροστά και κοιτάω το μέλλον. Και το πότε θα «κάνω ταμείο», θα το δείτε

 

Δημοσιεύουμε αποσπάσματα από την ομιλία του:

Εγώ συμβιβασμούς με το παρελθόν δεν κάνω

Η Ελλάδα μπήκε σε κρίσιμη καμπή της Ιστορίας της. Πληρώνει μεγάλες και βαριές αμαρτίες του πολιτικού της συστήματος. Που τώρα καταρρέει κι αυτό.

 

Ο στόχος μας είναι απλός: Ενώ το ΠΑΣΟΚ, χρόνια τώρα, κολάκευε τα ελαττώματα του ελληνικού λαού, εμείς θα αναδείξουμε τις αρετές του. Και θα τον κάνουμε να πιστέψει ξανά στον εαυτό του και τις δυνάμεις του.

Το ΠΑΣΟΚ ανέκαθεν καλλιέργησε το λαϊκισμό και τη μισαλλοδοξία, ενώ τώρα καλλιεργεί το φόβο. Εμείς καλλιεργούμε την Αυτοπεποίθηση και την Ελπίδα.

Η νέα πραγματικότητα, όσο δύσκολη κι ανηφορική κι αν είναι, δεν πρέπει να μας οδηγήσει σε απαισιοδοξία. Ούτε σε εθνική κατάθλιψη. Άλλοι θα οδηγηθούν σε κατάθλιψη. Σε κομματική κατάθλιψη μπαίνει το ΠΑΣΟΚ! Σε εθνική απαισιοδοξία εμείς δεν μπαίνουμε!       

Εμείς, αντίθετα, στόχο έχουμε μια νέα εθνική προσπάθεια:

-- Πώς θα πετύχουμε την έξοδο από την κρίση μια ώρα αρχύτερα.

--Πώς θα μπούμε στο δρόμο της ανάπτυξης σε στέρεες βάσεις, με ανταγωνιστικότητα, μια ώρα αρχύτερα.

-- Και πως στο μεταξύ θα μετριάσουμε τις συνέπειες της κρίσης στην ελληνική κοινωνία.

Γιατί μην κάνετε λάθος: το πρώτο και κορυφαίο μέλημα κάθε σκεπτόμενου Έλληνα σήμερα είναι η ανεργία των νέων Ελλήνων. Να βοηθήσουμε, λοιπόν, την ελληνική επιχείρηση, να αποτρέψουμε τα «λουκέτα», να σώσουμε όσες θέσεις εργασίας μπορούμε, να συγκρατήσουμε την άνοδο της ανεργίας.

 

Αλλά για να μείνουμε όρθιοι και για να δώσουμε Ελπίδα στον Ελληνικό λαό, πρέπει να τον πείσουμε ότι ξεπεράσαμε και τις δικές μας αδυναμίες και τα δικά μας ελαττώματα και τα δικά μας «βαρίδια». Ό,τι δηλαδή, μας κρατάει ακόμα πίσω. Ό,τι κάνει ακόμα τον ελληνικό λαό να δυσπιστεί.

Αυτό ακριβώς προχωράμε μέσα από το Συνέδριό μας.

Το πρόβλημά μας δεν είναι το ΠΑΣΟΚ και η μισαλλόδοξη προπαγάνδα του.

Όλα πείθουν ότι ο λαός την απορρίπτει.

Το πρόβλημα είναι να αλλάξουμε εμείς την εικόνα της παράταξής μας. Κι αυτό ήδη προχωράει. Και πρέπει να το επιταχύνουμε. 

Η παλιά Νέα Δημοκρατία έκανε λάθη και τα πλήρωσε. Εδώ, όμως, φεύγουμε από το χθες, κάνουμε μια τομή στο χρόνο.

Και δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω τα πράγματα με το όνομά τους.

Η νέα Νέα Δημοκρατία μας ενώνει όλους και μας δεσμεύει όλους να κοιτάμε μπροστά και να πάμε την Ελλάδα μπροστά.

* Να έχουμε Σχέδιο, όταν οι άλλοι βολοδέρνουν πότε από δω πότε από κει.

* Να  έχουμε υπευθυνότητα, όταν οι άλλοι λαϊκίζουν, γιατί άλλη πολιτική δεν ξέρουν.

* Να έχουμε ανατρεπτική αποφασιστικότητα, όταν οι άλλοι διστάζουν, κάνουν πίσω, επαναλαμβάνουν τα ίδια στερεότυπα, ή παραιτούνται απ’ όλα.

* Και να δίνουμε κουράγιο σε όλους τους Έλληνες, όταν οι άλλοι σπέρνουν το φόβο.

 

 

Γι’ αυτό κλείνοντας, θέλω να σας πω κάτι μέσα από την καρδιά μου: Κάθε συνάντησή μου μαζί σας,

κάθε επαφή μου με την οργανωμένη βάση του κόμματος, αλλά και τους απλούς οπαδούς μας,

είναι για μένα έμπνευση και δύναμη. Δίπλα σας να ξέρετε ότι σφυρηλατώ μέσα μου την πεποίθηση

για όσα πρέπει να κάνω, για τις αποφάσεις που πρέπει να πάρω. Και θα τις πάρω! Να μην έχετε καμία αμφιβολία γι’ αυτό.

 

Δεν γυρίζω απ’ άκρη σ’ άκρη όλη τη χώρα, για να παρίσταμαι τυπικά στις προσυνεδριακές διασκέψεις.

Είμαι εδώ για να σας ακούσω. Είμαι εδώ για να σας πω πως παίρνω τα μηνύματά σας.  Είμαι εδώ για να σας διαβεβαιώσω πως οι ρήξεις και οι ανατροπές που ζητάτε θα γίνουν πράξη.

 

Στο τέλος της προσυνεδριακής διαδικασίας, που κορυφώνεται με το Συνέδριο, βρίσκεται η αφετηρία των μεγάλων ανατροπών, που απαιτείτε εσείς και η κοινωνία. Ανατροπές που θα ξαφνιάσουν! Σας το υπόσχομαι…

 

Ανατροπές που θα απαλλάξουν το κόμμα από τα βάρη και τα «βαρίδια» του παρελθόντος και θα του επιτρέψουν να ξανανοίξει τα φτερά του σε καθαρούς ουρανούς Ελπίδας, Αισιοδοξίας και Νίκης!

 

Γιατί η κοινωνία μας περνά δύσκολες ώρες.  Οι πολίτες απογοητευμένοι αγωνιούν.  Η νέα σχέση εμπιστοσύνης που πρέπει να δημιουργήσουμε με την κοινωνία και τους πολίτες, απορρίπτει τις γνωστές «λεπτές εσωκομματικές» ισορροπίες και τα φτιασιδώματα.

 

Η κοινωνία πια και ιδιαίτερα τα νέα παιδιά απορρίπτουν την παλαιοκομματική λογική που θέλει να γίνουν τόσες αλλαγές, ώστε… τίποτε να μην αλλάξει!  Ο λαός μας και ιδιαίτερα οι δικοί μας οπαδοί, δεν θέλουν απλώς,  απαιτούν ρήξεις και ανατροπές. Ρήξεις με το χθες. Και ανατροπές όλων όσων μας παγιδεύουν στο χθες. Ας γνωρίζουν, λοιπόν, οι πάντες ότι το παρελθόν του καθενός κρίνεται.

Και «ισορροπίες» με το χθες δεν θα κάνω. Πάω μπροστά και κοιτάω το μέλλον. Και το πότε θα «κάνω ταμείο», θα το δείτε…

Διαβάστε όλη την ομιλία εδώ: http://www.antinews.gr/?p=42052

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tassos avatar
    tassos 25/04/2010 10:54:14

    Αυτός είναι ο Αντώνης. Αρχηγέ, καθάρισέ τους γρήγορα, πέταξέ τους και βάλε πλώρη για να κυβερνήσεις την Ελλάδα. Με συμμάχους μας όλους εμάς.

    • lampros avatar
      lampros @ tassos 25/04/2010 12:03:12

      "Αρχηγέ, καθάρισέ τους γρήγορα, πέταξέ τους και βάλε πλώρη για να κυβερνήσεις την Ελλάδα."

      Τα ίδια ευχολόγια δηλαδή που επί 20 χρόνια προέτρεπε η Αυριανή τον Ανδρέα, μετά τον Σημίτη, μετά τον Γιωργάκη, και οι δεξιές εφημερίδες τον Καραμανλή όταν πρωτοβγήκε...

    • john M avatar
      john M @ tassos 25/04/2010 13:08:53

      Μαλλον ειναι αργα γιατι η διαπλοκη εγινε γαγγκραινα τωρα στο κομμα.
      Αντιγραφω παλι ενα παλιο μου αρθρο για τις αιτιες του προβληματος για μενα που ειχα προ τριετιας στειλει στα νεα

      ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΜΟΡΑΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΝΔ.
      ΠΡΩΤΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΤΟΥ 1990 ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΩΣ ΩΦΕΙΛΕ Η ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗ ΤΗΝ ΛΑΤΙΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ Α.ΠΑΠΑΝΤΡΕΟΥ, ΑΡΣΕΝΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ (ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ) ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
      ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΒΛΕΠΑΜΕ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑΝ?
      ΑΝΤΑΥΤΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΙΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΟ (ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΠΟ).
      ΔΕΥΤΕΡΟΝ. Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΝΗΡ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΩΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΙΩΝΕΣ ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΗ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΠΟΔΕΧΕΤΕ ΤΟ (ΚΟΚΑΛΟ)
      ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΣΙΩΠΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΙΕΣ.
      ΕΚΤΟΤΕ ΠΑΣ ΑΝΗΡ ΞΥΛΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ
      Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ (ΧΟΥΝΤΙΚΟΥΣ) ΒΑΣΙΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΔΕΞΙΑ ΝΑ ΠΑΡΗ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΠΙΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ (ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ).
      ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΟΙ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΣΥΝΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ ΤΟΥ 1980.
      ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΟΥΤΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΙ.(ΒΛΕΠΕ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ ΚΑΙ ΒΑΤΟΠΕΔΙ),
      ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΡΤΕΛ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΜΕ ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ (ΛΕΠΤΕΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ) ΜΕΤΑΞΙ ΤΩΝ ΦΑΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΤΟΠΙΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
      ΥΓ. ΟΙ ΜΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ (ΞΕΣΚΟΝΙΣΟΥΝ) ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1980 -2000 ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΥΣ .ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΙΔΙΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΜΑΔΕΣ.

  2. Ελεος avatar
    Ελεος 25/04/2010 10:56:17

    Οσο ο Σαμαράς γλύφει την Αριστερά και δεν τα βάζει με την παλαιομαρξιστική νοοτροπία των τελευταίων 35 χρόνων που μας οδήγησε σ' αυτό το χάλι, δεν πρόκειται να κάνει ΚΑΜΙΑ ΡΗΞΗ.

    Θα ακολουθήσει - και μάλιστα χειρότερα - ότι κάνει ο Παπανδρέου...

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Ελεος 25/04/2010 12:00:21

      @Ελεος, δείξε έστω λίγο έλεος! Πού είδες αυτά, που καταμαρτυρείς στον Αντώνη; Στον βαθύ "πράσινο" ύπνο σου ή στην "καθοδήγηση" των βαρόνων και των βαριδιών;
      Θαρρώ πως πάσχεις από βαρύτατης μορφής «κρίση πανικού»!
      Τώρα που καλοκαιριάζει ελπίζω να σου περάσει! Το ταμείο ο Αντώνης θα το κάνει. Περαστικά!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Αφροδίτη 25/04/2010 12:28:56

        Αφροδίτη,άσ'το ήσυχο το τσαμένο.Αυτά του γράψανε,αυτά μας γράφει.Τι να κάνει κι αυτό το έρμο; Να πεθάνει της πείνας;;;

    • Tassos avatar
      Tassos @ Ελεος 25/04/2010 13:30:51

      Ρε φίλε μετά το 90 γεννήθηκες? Ο Σαμαράς είναι στην πολιτική από την δεκαετία του 70. Και έχει μία διαδρομή. Το να λες στον Σαμαρά ότι χαϊδεύει την αριστερά δείχνει ότι είσαι παντελώς ανιστόρητος.

      • Ελεος avatar
        Ελεος @ Tassos 25/04/2010 13:38:28

        Είμαι μαγαλύτερος από σένα...

  3. Panayiotis avatar
    Panayiotis 25/04/2010 11:11:59

    Eno an htan h Dora sto timoni e?...o Samaras tha kanei pragmatika megalh kai pali th N.N.Dhmokratia xoris Varonous kai lamogia, mhn anhsychite!

  4. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 25/04/2010 11:14:33

    Εγώ βλέπω ότι το ΠΑΣΟΚ κάνει πράξη σήμερα αυτά που πρότεινε προεκλογικά η ΝΔ (μόνο που γίνονται εξαναγκασμένα από ΕΕ και ΔΝΤ), ενώ η ΝΔ μιλά τώρα με την προεκλογική γλώσσα του ΠΑΣΟΚ.
    Τις (κατά βάση σωστές, αλλά απελπιστικά αργά ειπωμένες, γιατί 5 χρόνια προείχε η "επικοινωνιακή διαχείριση", οι ευχάριστες μαντείες του Αλογοσκούφη και το τρομπάρισμα στην Ελληνική φούσκα) προεκλογικές διαπιστώσεις του Καραμανλή, τις αποδέχεται η σημερινή ΝΔ; Πώς που πότε;

    • νεόπτωχος avatar
      νεόπτωχος @ Sic transit gloria mundi 25/04/2010 11:39:21

      STGM, Δεν νομίζω ότι έχεις συνειδητοποιήσει ούτε τί αντιμετώπισε ο Κ.Κ. ούτε τί θα περάσεις τα επόμενα χρόνια.
      Αν μη τί άλλο θα έπρεπε να είχες ήδη καταλάβει ότι ο ΓΑΠ μας κορόϊδεψε χοντρά αλλά και ότι δεν έχει τη δυνατότητα να μας βγάλει από την κρίση.
      Απέτυχε στα σχετικά εύκολα, άρα όσο είναι εκεί δεν θα έχουμε κάν την ελπίδα.
      Εύχομαι να διαψευσθώ.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ νεόπτωχος 25/04/2010 11:57:47

        Στα "σχετικά εύκολα"; Πενήντα εξήντα χρόνια τρομπάρανε αέρα στη φούσκα, και οι δικοί του και οι άλλοι, και τώρα, τι πιο φυσικό, η φούσκα έσκασε.
        Ο Καραμανλής συνειδητοποίησε (αργά-αργά) τι έρχεται μετά το 2008, όταν έσκασε η Αμερικανική αγορά ακινήτων και στεγαστικών και η όλη διεθνής οικονομική φούσκα. Πάλι καλά, ο Αλογοσκούφης ήταν πιό αργόστροφος. Μερικοί που διάβαζαν αναλύσεις του Ρουμπίνι ή του Στίγκλιτς το περίμεναν από το 2006, αλλά τους έλεγαν τρελούς και "Dr Doom". Η Ελλάδα ως αδύνατος κρίκος (οικοδομή + τουρισμός + ναυτιλία) επόμενο ήταν να την πατήσει άγρια.
        Όσοι είμασταν και είμαστε λιτοί (και δεν εξαρτηθήκαμε από τον τρόπο ζωής που επέβαλλε η φούσκα) θ' αντέξουμε και σ' αυτό που μας βρήκε, και θα διαβιώσουμε αλλλλέγγυοι ως κοινότητα ανθρώπων. Για τους άλλους, δεν θα μπορέσουμε.

  5. Ηλίας avatar
    Ηλίας 25/04/2010 11:21:36

    Αμήν! Το Συνέδριο πλησιάζει. Μεγάλο μέρος του λαού ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΠΟΛΛΑ από αυτό το Συνέδριο. Ελπίζω να μην διαψεύσει τις προσδοκίες του ο Αντώνης.

  6. spm avatar
    spm 25/04/2010 11:35:45

    Θα πω ακόμη μια φορά ότι συμφωνω απόλυτα με τον Πρόεδρο.
    Αλλά θέλω να επισημάνω το εξής: πρώτα μαζευεις το σπιτικό σου, το κάνεις λειτουργικό, αξιόπιστο, αληθινό, με σταθερές βασεις και μετά βγαίνεις εξω να σωσεις τον κόσμο.
    Αν το σπίτι σου πεσει και σε πλακώσει εσενα και τα μελη της οικογένειας σου, τοτε δε θα σώσεις κάνεναν άλλο έξω απ αυτό που κινδυνεύει.
    Φτιάξτο μαγαζί σου Πρόεδρε, μέσα κι έξω, να είσαι σίγουρος ότι δεν κινδυνεύει και μετα προχωρησε. Ουτως ή άλλως εμεις θα είμαστε εκει διπλα σου, παντα!!!

    • Ελεος avatar
      Ελεος @ spm 25/04/2010 12:40:40

      Ετσι μπράβο! Γιατί ορισμένοι γελοιοι εδώ μέσα νομίζουν ότι είμαι ΠαΣοΚ.

      Θα πρέπει να καταλάβουν αυτά τα ανυποψίαστσ υποκείμενα ότι τον Αντώνη ηγέτη της μαρξιστικής αριστεράς ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Ελεος 25/04/2010 12:47:35

        Aκριβως.Ειμαστε δεξιοι γιατι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΡΞΙΣΤΕΣ.
        Οσοι ειναι ,υπαρχουν τοσα μαγαζια να πανε,ας αφησουν τη ΝΔ στον "ιδεαλιστικο" ή "πατριδοκαπηλικο" ή "στενοκεφαλο" κοσμο της.

      • Tassos avatar
        Tassos @ Ελεος 25/04/2010 13:32:39

        Είναι προβοκατόρικος ο λόγος σου. Η χουντικός είσαι ή χουντικός, δηλ. ΛΑΟΣ.

      • ataktos avatar
        ataktos @ Ελεος 26/04/2010 07:51:52

        Το μπλακ χιούμορ της εβδομάδας ..Κυριάκος Μητσοτάκης προς εκπρόσωπο του ΚΚΕ « Τι θέλετε επανάσταση…» Μπράβο Αντώνη… με τέτοιας βουλευτές και πολιτικούς θα πας μπροστά …ούτε της δικε σου τοποθετήσεις και ομιλίες δεν ακούνε

  7. δήμης avatar
    δήμης 25/04/2010 11:46:00

    "Αρχή ανδρα δείκνυσι" ....ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΟΜΩΣ...

  8. Orestios avatar
    Orestios 25/04/2010 12:09:39

    Φοβηθήκατε πουλάκια μου από τη δυναμική Σαμαρά? Δεν πειράζει θα σας περάσει. Ο Σαμαράς οδεύει και δεν χαρίζεται σε πουλημένους.

    • Ελεος avatar
      Ελεος @ Orestios 25/04/2010 13:40:17

      factorx: ρε φίλε μας έχεις πρήξει, πήγαινε αλλού να βοσκήσεις

  9. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 25/04/2010 12:24:17

    Αυτό που καταρρέει στην σημερινή φάση δεν είναι το σύστημα, αλλά η συγκεκριμένη μορφή του, υπό τον τύπο του μεταπολιτευτικού δικομματισμού. Περί της επερχόμενης κατάρρευσης του δικομματισμού αναφέρομαι σε σχόλια εδώ από το καλοκαίρι του 2008.
    Το περιεχόμενο του συστήματος εξακολουθεί να παραμένει, πρώτα και κύρια διότι το σύστημα έχει πάψει πλέον να περιορίζεται σε εθνικά πλαίσια, έχοντας προσλάβει διαστάσεις παγκοσμιοποίησης. Αυτό ισχύει ακόμη εντονότερα για μια χώρα με αναφανδόν εξωστρεφείς δομές - σε όλους τους τομείς, πλην ενός (πρόκειται για την πολιτισμική ιδιοσύσταση ζωτικών δομικών δεδομένων του τόπου) - όπως η Ελλάδα.
    Αναμφίβολα υπάρχει βαθύτατη κρίση. Τα καίριο ερώτημα είναι, κατά πόσο αυτή δομείται αυτοδύναμα - λόγου χάριν λόγω εσωτερικών αντιφάσεων του συστήματος, ή ορίων της ενδογενούς του αναπαραγωγής, τα οποία αυτό δεν μπορεί να υπερβεί - δίχως επαναπροσδιορισμό του περιεχομένου του. Φρονώ, ότι στον προσεκτικό - και όχι μόνο - αναλυτή, είναι καθόλα ορατό, ότι η παρούσα κρίση είναι δοτή, σκόπιμα κλιμακούμενη, εντάσσεται σε σχέδιο που εκτυλίσσεται ελεγχόμενα και οδηγεί σε πολύ συγκεκριμένες στοχεύσεις.
    Το σύστημα επί πλέον συχνά επιλέγει ως ultima ratio τον εκούσιο μετασχηματισμό του, κάτω από την πίεση συνθηκών, με στόχο την διάσωση του περιεχομένου του. Κλασσική περίπτωση αποτελεί ο τσαρισμός, ο οποίος με την ανάδειξη του Στάλιν, ενός πράκτορα της τσαρικής αστυνομίας Οχράνα, κατάφερε να διασώσει το περιεχόμενό του, όπως το παρακολουθούμε σήμερα σε όλα τα βασικά του χαρακτηριστικά στο καθεστώς Πούτιν. (Καλόν ειναι να μην συγχέεται το σύστημα με το καθεστώς. Το καθεστώς αφορά την σφαίρα της πολιτικής, το σύστημα αφορά πολύ περισσότερα). Ο σταλινισμός επέτυχε να δολοφονήσει όλους τους επίδοξους ανατροπείς του τσαρισμού, οι οποίοι δρούσαν σε συνεργασία, ή κατ' εντολή, του διεθνούς τραπεζικού κατεστημένου και του Γερμανού κάιζερ, με πρώτους και κύριους τους Λένιν και Τρότσκι. Δίπλα στους πράκτορες κάθε είδους, ο σταλινισμός φρόντισε να εξοντώσει και όλους τους αγνούς κομμουνιστές, οι οποίοι δεν προσαρμόστηκαν δουλικά στα αντιλαϊκά του κελεύσματα, επιτυγχάνοντας την διάσωση της απολυταρχίας, της ολιγαρχίας των Βογιάρων, της εκκλησιαστικής απολυταρχικής νομενκλατούρας, του αστυνομικού κράτους, της βάναυσης οικονομικής εκμετάλλευσης όλων των λαών της Ρωσικής αυτοκρατορίας, του καλυμμένου αντισιονισμού, αλλά και του πατριωτικού μεγαλορωσικού αυτοκρατορικού προσανατολισμού της Ρωσίας, προς όφελος της εγχώριας αληταμπουρίας.
    Άλλη περίπτωση διάσωσης του ισχύοντος συστήματος με ριζικό μετασχηματισμό, αποτελεί ο Ναζισμός, ο οποίος διέσωσε τον Βιλελμινισμό και τον Πρωσικό μιλιταρισμό, δίνοντάς του στην πορεία υπέρογκη ισχύ, ούτως ώστε αυτός να αποτελεί σήμερα αξιόμαχο συμπαίκτη των υπερδυνάμεων στην διεθνή σκηνή.
    Ελάχιστες είναι οι προσωπικότητες - όπως ο Ναπολέων Βοναπάρτης, ο Μαχάτμα Γκάντι και ο Φιντέλ Κάστρο - που επέτυχαν ανατροπή του ισχύοντος συστήματος.

    Βεβαίως, κάνοντας λόγο για ανατροπές, αυτές ούτε είναι απαραίτητο, ούτε και πραγματοποιήσιμο κατά κανόνα, να έχουν μαξιμαλιστικό περιεχόμενο. Η έννοια του κινήματος, όπως και ο όρος δηλώνει, εναπόκειται σε δυναμική ρήξη με ισχύοντα δεδομένα. Δεν είναι το βάθος των επιδιωκόμενων ανατροπών, αλλά το δυναμικό του τρόπου, που συνιστά ένα κίνημα. Ούτε τον αντίστοιχο όρο εφηύρε, ή καθιέρωσε η αριστερά. Ακόμη και η λαϊκή συμμετοχή δεν είναι σώνει και καλά απαραίτητη στην περίπτωση ενός κινήματος, όπως έγινε πχ. με το "Κίνημα του Γουδή".
    Κατά συνέπεια, η αναφορά σε "κινηματικές διαδικασίες" απαιτεί συγκεκριμένη αναφορά στο επιδιωκόμενο περιεχόμενο, προκειμένου να αποσαφηνιστεί ο όρος επί του προκειμένου.

  10. Factorx avatar
    Factorx 25/04/2010 12:38:17

    @ Μποτίλια says:
    1 "Αυτό που καταρρέει στην σημερινή φάση δεν είναι το σύστημα, αλλά η συγκεκριμένη μορφή του, υπό τον τύπο του μεταπολιτευτικού δικομματισμού".

    Διαφωνω !!! Δεν θα αλλάξουν οι κοινωνικές σχέσεις, οι "σχέσεις παραγωγής" που έλεγε και ο Κάρολοσ;

    2, "Κατά συνέπεια, η αναφορά σε “κινηματικές διαδικασίες” απαιτεί συγκεκριμένη αναφορά στο επιδιωκόμενο περιεχόμενο, προκειμένου να αποσαφηνιστεί ο όρος επί του προκειμένου..."

    Φυσικά, αυτή η διαδικασία άρχισε. Να τεθουν μινιμουμ και μαξιμουμ στόχοι. Αλλά εμεις τις κάνουμε; Περειμένουμε απο άλλους;

    3. Μην αναλύουμε τη σημερεινη κριση σαν μια χειρότερεη κριση απο τις προηγουμενες. ΠΟΙΟΤΙΚΑ είναι άλμα

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ Factorx 25/04/2010 14:10:51

      Αναφορικά με το σημείο 1., νομίζω ότι οι παραγωγικές σχέσεις δεν πρόκειται να αλλάξουν ποιοτικά. Αναμφίβολα επέρχεται ανατροπή, η οποία είναι όμως βάναυσα ποσοτική. Εστιάζεται νομίζω κύρια στην εντατικοποίηση της υπερεκμετάλλευσης της εργασίας, στην περιθωριοποίηση μέγιστου τμήματος του δημιουργικού δυναμικού, στο ιδιοκτησιακό καθεστώς σε μακροεπίπεδο και επίπεδο εθνικής κυριαρχίας με μαζική καταστροφή μικρής ιδιοκτησίας και ιδιωτική απαλλοτρίωση ένεκα υπερχρέωσης, σε καθίζηση της κατανάλωσης, υπερβολική αύξηση των νεόπτωχων, υπεραύξηση του κοινωνικού περιθωρίου σε συνθήκες τρέλας. Και ότι αυτά συνεπάγονται.
      Όσο τεράστιας σημασίας κι αν είναι η επερχόμενη αλλαγή δεδομένων, δεν αφορά το πειεχόμενο του συστήματος που συνίσταται:
      - Σε ξενοδουλεία του υπάρχοντος πολιτικού σκηνικού. Εμμένον σε άρνηση όσο αφορά αποστασιοποίηση έναντι των κυριαρχικών δομών του.
      - Εξωστρέφεια σε όλους τους τομείς
      - Οικονομικό παρασιτισμό
      - Δικτατορία των τραπεζών
      - Ένταξη στον παγκόσμιο καταμερισμό εργασίας, με τον τρόπο που επιβάλουν ξένα κέντρα αποφάσεων
      - Διάλυση των ενόπλων δυνάμεων, εξουδετέρωση των μηχανισμών δημοσίας τάξεως
      - Έλλειψη αυτοοργάνωσης των λαϊκών δυνάμεων
      - Έλλειψη συγκροτημένου επαναστατικού υποκειμένου

      2. Παραμένω ενεργός και οργανωμένος. Ακολουθώ την εντολή του καθοδηγητού μου, να μην προβαίνω σε προσωπική μνεία όσο αφορά τις επαναστατικές μου δραστηριότητες. Ακολουθώ σχολαστικά τις εντολές της οργάνωσης.
      Δεν αντικείμεθα σε άλλου είδους ειλικρινείς κινηματικές διαδικασίες. Η οργάνωσή μας δεν εγείρει αίτημα αποκλειστικότητος και είναι ανοιχτή σε μελλοντικές συνεργασίες, μετωπικές συγχωνεύσεις, οργανωτικές συγκλίσεις και συμφύσεις. Αυτή την περίοδο η ανάπτυξις της οργάνωσης βρίσκεται στο επίπεδο ομάδος εργασίας. Όσοι διαθέτουν περισσότερα, πράττουν και αναλόγως.
      Ακολουθούμε σχολαστικά την μέθοδο Σαμαρά, του "πότε θα κάνω ταμείο θα το δείτε". Εμείς ακόμη κάνουμε εξ άλλου ταμείο με ψιλά και όχι με άλλους πόρους, πλην τους προερχόμενους από γκασμά.
      Δεν υποτιμούμε τις ευθύνες μας, περιμένουμε όμως και από άλλους. Και μάλιστα πολλά, διότι, όπως έγραψα σε παρελθόν σχόλιο, η Ελλάδα διαθέτει ισχυρό επαναστατικό δυναμικό, το οποίο είναι αδύνατο να περιορίζεται σε πλαίσια μιας ομάδος.
      Έχουμε βαθύτατη εκτίμηση για πολλούς υποστηρικτές του κ. Σαμαρά. Αυτό ισχύει βέβαια και για το Antinews. Απέναντι στην ΝΔ. θα τοποθετηθούμε μόλις δούμε διαμορφωμένες θέσεις. Φυσικά δεν μπορούμε να αποδεχθούμε μια σειρά δεδομένα που αφορούν σήμερα την ΝΔ. Ο κ. Σαμαράς έκανε λόγο για ξεκαθάρισμα. Περιμένουμε να το δούμε (Θα συμπεριλαμβάνονται σε αυτό όλοι όσοι τα πήρανε από την Μίζενς;).

      Με το σημείο 3 συμφωνώ. Αυτό όμως δεν αφορά την φύση του ισχύοντος συστήματος, αλλά τον τρόπο που αυτό εκδηλώνεται. Φυσικά οι στιγμές είναι οριακά σημαντικές, φυσικά ο χρόνος λειτουργεί γρήγορα υπέρ των ανατροπών, εφόσον υφίστανται κινηματικές διαδικασίες.

  11. donaE avatar
    donaE 25/04/2010 12:47:17

    Για να υπαρξει κινημα πρεπει να υπαρχει η ιδεα και η εξεγερση,ταυτοχρονα.

  12. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 25/04/2010 12:48:27

    Πάντως, αυτή η απότομη μετατόπιση της ΝΔ προς την ανατρεπτική "αριστερά" αρχίζει να μου προκαλεί ανασφάλεια. Άν κινηθεί η Ντόρα να καλύψει το κενό στο συντηρητικό χώρο, θα μείνει τριπλά πολιτικά εγκαταλειμένος ο μετριοπαθής "μεσαίος χώρος" (εγκατάλειψη από το "νεοφιλελεύθερο" ΠΑΣΟΚ, την ανατρεπτική ΝΔ, αλλά και από τη Ντόρα - θηλυκό Βρούτο;). Άν πάλι γίνει κλασικός συντηρητικός σχηματισμός ο ΛΑΟΣ, τι διάολο συντηρητικός, με μπουμπούκο και Ψινάκη; Πολύ κόσμο πολιτικά άστεγο βλέπω, θα χρειαστεί να μας στείλουν από την Ευρώπη και πολιτικούς, όχι μόνον χρήμα, υδραυλικούς, φορτηγατζήδες και ηλεκτρολόγους!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Sic transit gloria mundi 25/04/2010 12:52:48

      Δεν ειναι ανατρεπτικη αριστερα,ακομη οχι τουλαχιστον.Το να πεις οχι στο ΔΝΤ μπορει να ειναι απο δημαγωγια ως χριστιανικες ενοχες για τους φτωχους.
      Η ΝΔ θα γινει αριστερα μονο αν χασει το ιδεαλιστικο της προφιλ,οπως και να λεγεται αυτο -Ευρωπη,ελευθερια,πατριδα,θρησκεια κλπ.

      • anonymous avatar
        anonymous @ ψυχραιμια 25/04/2010 15:05:17

        Η Ευρώπη μετά τη στάση των Γερμανών έχει ψοφήσει. Πρέπει να ετοιμαζόμαστε για το μετά

    • donaE avatar
      donaE @ Sic transit gloria mundi 25/04/2010 12:57:51

      Αλλο αριστεροι,αλλο αριστερα.

  13. Ελεος avatar
    Ελεος 25/04/2010 12:52:02

    Οσο ο Σαμαράς χαιδεύει την Αριστερά και αντιπολιτεύεται μόνον τον Γιωργάκη, δεν έχει ελπίδα ανόδου στην εξουσία και για μιά οκταετία ο ΓΑΠ θα “κυβερνήσει…” για 2 τετραετίες.

    Το πολιτικό σκηνικό ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ξεδοντιαστεί ο παλαιομαρξισμός που επικράτησε τα τελευταία 35 χρόνια στη πολιτική σκηνή του τόπου και μας οδήγησε σε κλείσιμο επιχειρήσεων και φυγή του κεφαλαίου από την Ελλάδα.

    Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΟΝΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΑ ΔΥΟ ΑΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ…

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ελεος 25/04/2010 12:54:46

      Το ΠΑΣΟΚ δεν ειναι ακριβως αστικο κομμα.Ειναι μεταλλαξη,κατι σαν το ΚΚ Κινας στο δημοκρατικοτερο αφου ειδε τα αδιεξοδα του καθαρου σοσιαλισμου.Αστικο κομμα ηταν η Ενωση Κεντρου.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ ψυχραιμια 25/04/2010 13:07:31

        Αγαπητέ ψυχραιμια,
        Τι αμαρτίες πληρώνει Θεέ μου αυτός ο τόπος! Τόσο βίτσιο πιά, τόση ιδιομορφία: Το ένα δεν είναι ακριβώς αστικό κόμμα, η άλλη δεν είναι ανατρεπτικη αριστερα (ακομη οχι τουλαχιστον).
        Όχι πως διαφωνώ με τη διαπίστωση, το θέμα είναι ότι αισθάνομαι όλο και πιό σαν τον Ακάλυπτο: Το έχω ξαναγράψει, στην οικονομία είμαι Σοσιαλιστής (αλλά όποιος βρεί οικονομικό σοσιαλισμό άς μου γράψει), στην πολιτική Φιλελεύθερος (οι πολιτικά φιλελεύθεροι μόνον για τις πολιτικές ελευθερίες δεν ενδιαφέρονται), στον πολιτισμό Συντηρητικός και Χριστιανός (και ζώ ο άμοιρος στη χώρα όπου κάνει ολημερίς "τέχνη" η ιδιωτική TV, ο ψιψινάκης και η Τζούλια) και στην καρδιά Πράσινος (και ζώ σε χώρα του τόσο ...οικολογικά συνειδητοποιημένου Μεσογειακού Ευρωπαικού Νότου).
        Και όμως αντέχω, διατηρώ και κάποια μετριοπαθή αισιοδοξία, θαύμα δεν είναι;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 25/04/2010 13:12:59

        Υπαρχει επισημη δηλωση του ΑΓΠ οτι ειναι μαρξιστικο κομμα.
        Η ρηξη αυτη ηταν η ουσια του 65 οπως και της παλης ΠΑΣΟΚ - Ενωσης Κεντρου.
        Κερδισε το ΠΑΣΟΚ και την Ελλαδα την πηρε ο διαολος.Φυσικα παρα πολλοι φαγανε,ταξικα ή μη.
        Ακομη και στη προσφατη διαμαχη Βενιζελου - ΓΑΠ βγηκε ο Παγκαλος και ειπε οτι προτιμα το ΓΑΠ γιατι ειναι μαρξιστης και οχι κεντρωος.

      • tiramola avatar
        tiramola @ ψυχραιμια 25/04/2010 18:13:07

        Αγαπητέ STGM την στιγμή που άλλες χώρες όπως η Νορβηγία ασχολούνταν με τις ψηφιακές τηλεπικοινωνίες εμείς εδώ ασχολούμασταν με τους θαμώνες της Ψαρού και το τηλεμπανιστήρι.
        Όταν ο διογκωμένος και αναποτελεσματικός δημόσιος τομέας είναι κατά γενική ομολογία η γάγκραινα της ελληνικής οικονομίας και την ίδια ώρα δημιουργείται σώμα αγροφυλακής τι να πεις και τι να γράψεις...

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Ελεος 25/04/2010 13:22:37

      Ο ΑΓΠ στην αρχή ασπαζόταν μαρξογενείς ή μαρξίζουσες θεωρίες τριτοκοσμικού τύπου, ο Πάγκαλος ήταν παλιά ως νέος στην ΕΔΑ μετά έδρασε όντως στο Παρίσι ως ιδιόμορφος μαρξιστής. Πάντα ήταν ιδιόμορφος και προκαλούσε.
      Μετάλλαξη, όπως το ΚΚΚίνας; Χμ, να μια ελπίδα (που πεθαίνει τελευταία), λές να βγάλουν κι αυτοί τίποτα επιδέξιους μάνατζερς και οικονομικούς εξπέρ της ελεύθερης αγοράς, όπως αυτοί που έβγαλαν οι Κινέζοι Μαοικοί κουμμουνισταράδες; Στα δύσκολα είναι οι πιό χρήσιμοι, μα τον Κομφούκιο και τον Τσάκι Τσαν!

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ Ελεος 25/04/2010 17:51:05

      Είμαστε λίγοι φίλε μου, δυστυχώς...


      Πολλοί λίγοι αντιλαμβάνονται τη σημασία αυτών που λές. Γι αυτή την αρρώστεια που έχει απλωθεί οριζόντια σ'όλη την ελληνική κοινωνία και πνίγει κάθε προσπάθεια μετάλλαξης της δεξιάς σε παράταξη ανθρώπων που πρώτα απ'όλα διαθέτουν κοινό νού και ρεαλισμό.

      Άδικα χάνεις τα λόγια σου...

  14. provocateur avatar
    provocateur 25/04/2010 14:03:49

    Τα Ντοράκια προσπαθουν απο το διαδίκτυο να ερμηνευσουν τι είπε ο Σαμαράς στην Καλαμάτα και και γραφουν:

    "Η απόφαση είναι οριστική. Ο πρόεδρος της Ν.Δ. μετά το Συνέδριο θα διαγράψει (και) από το κόμμα όσους βρέθηκαν κατά το παρελθόν στο επίκεντρο της αρνητικής δημοσιότητας. Όπως, υποστηρίζουν οι γνωρίζοντες τις προθέσεις του Σαμαρά, στην συγκεκριμένη κατηγορία εντάσσονται οι Γ. Βουλγαράκης, Π. Δούκας, Αρ. Παυλίδης, Σ. Τσιτουρίδης, Ευ. Μπασιάκος, Γ. Αλογοσκούφης κ.α".

    Γιατί όμως μετα το συνέδριο και οχι πριν; ειναι σίγουροι;

    και γιατι μόνο τόσοι; μηπως δεν ειναι καλά πληροφορημένοι;

    • loretta avatar
      loretta @ provocateur 25/04/2010 20:07:17

      μερικοι απο αυτους που αναφερονται δεν θα διαγραφουν.....παντως θα ακουστουν και ονοματα που δεν το περιμενουν ...αυτο ειναι σιγουρο.!!

  15. nov11 avatar
    nov11 25/04/2010 18:02:20

    ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ
    Στο σημείο που είμαστε ΜΕΤΡΟΥΝ μόνο οι ΠΡΑΞΕΙΣ.Η εκλογή του Παπαμακριχέρη και τα όσα συνέβησαν δείχνουν πως έπρεπε να έχει γίνει ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΙΣΜΑ και ΦΥΓΗ ΕΜΠΡΟΣ από την αρχή για να πείθουν τα λόγια.
    Αυτό που φαίνεται τώρα είναι ότι ο Σαμαράς ακολουθεί τη γραμμή εκείνων των συμβούλων του που θεωρούν ότι η ενδεδειγμένη τακτική είναι του ΩΡΙΜΟΥ ΦΡΟΥΤΟΥ και ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΕΞΑΣΘΕΝΕΙ ΚΑΙ ΣΒΗΝΕΙ ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ.
    Οι συνέπειες όμως των πράξεων αυτών από τους οποίους έπρεπε να έχει απαλλαγεί θα είναι τόσο επώδυνες και μακροχρόνιες που δεν πρόκειται να σβήσουν από τη μνήμη του λαού ο οποίος καθώς θα υφίσταται τις συνέπειες θα ανασύρονται και θα τοποθετούνται ως βαρίδια σε μια χρεοκοπημένη παράταξη.Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ.

  16. NDakis avatar
    NDakis 25/04/2010 19:04:08

    Εγώ λοιπόν πρώτη φορά το βλέπω αυτό. Έως τώρα 4 βαρύτονες εξαγγελίες για αλλαγές, απαλλαγή βαρών και άλλα σημαίνοντα και ουσία μηδέν.
    Πρώτη φορά βλέπω οι εξαγγελίες να είναι πιο σημαντικές από τα έργα. Φοβάται κάτι και δεν προχωράει ο Αντώνης? Και αν ναι, τι φοβάται?

    Μήπως σπεκουλάρει? Μήπως απειλεί μπάς και τσιμπήσουν κάποιοι και φύγουν μόνοι τους και δεν πάρει το ρίσκο της αποπομπής?
    Δεν ξέρω αν το έχει καταλάβει και αυτός και οι περί αυτού αλλά έχει την εξουσία στα χέρια του. Αν δεν ξέρει να την διαχειριστεί με τομές, αποφάσεις και πράξεις, σε τι διαφέρει από τους άλλους? Έλεος ρε παιδιά. Θέλουμε πράξεις. Θέλουμε αποφάσεις. Θέλουμε "καρύδια" αρχηγού. Θέλουμε αλλαγή και επανάκαμψη. Θέλουμε όραμα. ΕΛΕΟΣ

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ NDakis 26/04/2010 10:52:03

      Ριζοσπαστική αλλαγή χωρίς διαγραφή Καραμανλή δέν γίνεται.
      Άν διαγράψει Καραμανλή θα τον ψηφίσουμε όλοι και εγώ μαζί.

  17. NAYTHS avatar
    NAYTHS 25/04/2010 19:59:59

    Είναι δυνατόν να πιστεύψουμε ότι η ΝΔ απέκτησε επαναστατική διάθεση?
    Εχω ξαναζητήσει από τους φίλους που μετέχουν στον διάλογο, και γνωρίζουν καλά τα εσωτερικά του κόμματος, να μου πουν άν η ΝΔ ανέλυσε και απάντησε στο ερώτημα, γιατί δεν έκανε αυτά που υποσχέθηκε τ0 2004, τι ακριβώς ήθελε να κάνει, και πως θα τα κάνει τώρα μέσα στην παρούσα συγκυρία ?
    Δεν έχω ακούσει πουθενά ότι η κάθε αλλαγή ,ρήξη,ανατροπή γιά να επιτύχει απαιτεί ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ . Αυτό το έχετε ακούσει ? Οι μικροπολιτικές των μικροπροσώπων που περιβάλλουν τους πολιτικούς του πολιτικού μας συστήματος δεν ενδιαφέρουν τώρα πιά τον λαό, τον λαό που καλείται να πληρώσει ΠΑΛΙ την φαυλοτητά τους.

  18. Ηλίας avatar
    Ηλίας 25/04/2010 22:27:50

    Ελπίζω πραγματικά στην αλλαγή. Αντώνη βάλε τέλος στον δεινόσαυρο που ονομάζεται Ν.Δ. .Ξεκίνα το καινούριο και το ελπιδοφόρο και ο λαός θα σε ακολουθήσει. Ίδρυσε το νέο Λαϊκό Κόμμα και συσπείρωσε κοντά σου όλη την Ελλάδα στις ζοφερές ώρες που έρχονται.

  19. Lewnidas avatar
    Lewnidas 26/04/2010 08:25:15

    γιατι δεν διαγραφει την γκαμιλα και δεν κατεβαινει στο πεδοδρομιο. γιατι η Ν.Δ. δεν διοργανωνει συλλαλητηρια?

  20. Κώστας avatar
    Κώστας 27/04/2010 12:34:28

    Eπίσης κάμποσους μήνες ο ΓΑΠ, ο τ.υπουργός του Α.Παπαπνδρέου(=πήρα το χρέος 25% και το πήγα 80%+"έμαθα μια κοινωνία να ζει με δανεικά) και του Κ.Σημίτη(="ο Στρατηγός μου ήταν βαλιτσάκιας της Ζίμενς"+"δίνω στη διαπλόκη και την ψυχή μου ακόμη") είναι πρωθυπουργός.
    Τα σκάνδαλα τα καταγγέλει Σαμαράς δια της συμμετοχής του κόμματος του στις εξεταστικές. Και δια της ρητής δέσμευσης του κοψίματος όσων αναμίχθηκαν, ανεξαρτήτως αποτελέσματος και πορίσματος Δικαιοσύνης και Εξεταστικών. Αντίθετα όλος ο εκσυγχρονιστικός εσμός του κ.Σημίτη είναι μέσα στην κυβέρνηση ΓΑΠ ή είναι βουλευτές. Μεγάλος εξυγιαντής ο ΓΑΠ. Μόνο ο 4 Seasons Τσοχατζόπουλος(υποψήφιος αρχηγός του "Κινήματος" ε;) λείπει και ο Γιάννος ο Παπαντωνίου.
    Μητσοτάκης-Λιγότερο Κράτος: Ο Α. Σαμαράς και η ΝΔ όταν μιλάει για λιγότερο Κράτος μιλάει για ένα Κράτος χωρίς τους εκατοντάδες περιτούς οργανισμούς της διόκησης και επιτροπές, χωρίς την πολυπλόκαμη διάρθρωσή του(δημιούργημα του "Κινήματος" που μετέτρεψε τους Έλληνες σε ράθυμους και οκνηρούς δημοσίους υπαλλήλους), χωρίς την υδροκαφαλία του Δημοσίου. Δε μιλάει για κράτος νυχτοφύλακα και κράτος τροχονόμο των ιδιωτικών συμφερόντων, όπως θέλου οι νεοφιλελεύθεροι ταλιμπάν. Αντίθετα, το "λιγότερο κράτος" του Μητσοτάκη το είδαμε:"πουλάω κερδοφόρες επιχειρήσεις φιλέτα τύπου ΑΓΕΤ στους φίλους μου, όπως ο Παντσαβόλτα"( τον είχαν παραπέμψει και τη γλίτωσε λόγω Ανδρέα, οπότε να σιωπά και αυτός και οι ελάχιστοι οπαδοί του), "πουλάω όλα τα φιλέτα της Ελλάδας σε φίλους μου διότι όλοι νομίζουν πως είμαι πολιτικός, ενώ στην πραγματικότητα είμαι επιχειρηματίας".
    Τώρα η κουβέντα περί αστυνομικού Κράτους στην Ελλάδα, εντάσσεται στα πλαίσια της επιθεώρησης οπότε ας το αφήσουμε. Οσοι μιλανε για αστυνομικό κράτος, ας ταξιδέψουν και λίγο εκτός Ελλάδας. Μέσα από την Ελευθεροτυπία δεμ μαθαίνεις τον κόσμο. Ας πάνε στα μεγάλα κράτη της Δύσης και θα καταλάβουν αν η Ελλάδα έχει ή όχι αστυνομικό κράτος. Εκτός αν μιλάμε με όρους Ιντυμύντια και Εξαρχείων...
    Τα μυστικά κονδύλια είναι διαχρονική πρακτική του Υπουργείου Εξωτερικών. Να μαθαίνουμε πριν πληκτρολογούμε.
    Καλά την ειλικρίνεια της φίλης του Χριστοφοράκου σίγουρα δεν την έχει ο κ.Σαμαράς. Διότι στην επιλογή του Γιώργου να εμπλέξει το ΔΝΤ στην Ευρώπη και στην Ελλάδα με τις γελοίες μπλόφες που έκανε -και στις οποίες συμφωνούσε ο "υπεύθυνος"( μα τι γελοιοποίηση!) φίλος του Καρατζαφέρης(αυτή είναι η λαικίστικη δεξιά, οι νεόκοποι φίλοι του ΓΑΠ, χθες ακόμη τον εξυμνούσε τον Καρ. ο "αγωνιστής" Παπουτσής, τι κατάντια!)-δεν θα βρει άλλους συμμάχους πέρα από το ΜEGA, το συγκρότημα Λαμπράκη και όλο το σαπισμένο ελληνικό εκδοτικοδημοσιογραφικό σύστημα που τον στηρίζει μετά μανίας.
    Βέβαια από ανθρώπους που δεν καταλαβαίνουν ακόμη και σήμερα πως στις αρχές της δεκαετίας του 1990 ο Αντώνης Σαμαράς μας έσωσε από το να γνωρίσουμε μια ταπεινωτική ήττα από έναν ακραίο βαλκανικό εθνικισμό, όπως είναι ο Σκοπιανός αλυτρωτισμός και μιλάνε με νοοτοπία και τσιτάτα του Ιου της Ελευθεροτυπίας, τι να περιμένει κανείς; Θα μας πούνε γιατί το ΠΑΣΟΚ μετά το 1993 κινήθηκε όχι απλά στη γραμμή Σαμαρά, αλλά και ένα κλικ πιο πέρα επιβάλλοντας εμπάργκο στα Σκόπια;Και ο Ανδρέας βαλκάνιος εθνικιστής;

    Η χώρα δεν θα σταματήσει τους εξοπλισμούς. Γιατί είναι η μόνη χώρα της ΕΕ που αντιμετωπίζει πρόβλημα εθνικής ασφάλειας από ένα κράτος-ταραξία, ενά κράτος αναθεωρητικό, όπως είναι η Τουρκία. Η χώρα αντίθετα πρέπει να κόψει τα πόδια των μιζαδόρων και των πολιτικώνπου μετά από θητεία στο Υπουργείο Αμυνας βρίσκονται με αμύθητες περιουσίες τύπου 4 Seasons. H NΔ δεν έχει τέτοιους πάντως...

    Φαίνεται κάποιοι δεν έχουν καταλάβει πως η πάλαι ποτέ ένδοξη προοδευτοσύνη έχει πεθάνει στον τόπο μας. Τη θάψαμε δίπλα στην αλήστου μνήμης εθνικοφροσύνη. Την έθαψε το ίδιο το πΑΣΟΚ που μετέτρεψε ένα κομμάτι του ελληνικόυ λαού σε πελάτες του, οκνηρούς δημοσίους υπαλλήλους και μετά τους τάισε κοσμοπολιτισμό και πολυπολιτισμό για να ξεπεράσουν τα συμπλέγματά τους. Ολα αυτά πέθαναν. Δεν χρεοκόπησε απλά η οικονομία. Χρεοκόπησε όλη μεταπολιτευτική ψευτοπροοδευτουριάρικη ιδεοληψία και σε λίγο τα τζάνκια της ψευτοπροοδευτουρίας θα εκτίθενται στο μοσυσείο των σαπισμένων ιδεών. Γιατί σάπισαν μαζί με το ΠΑΣΟΚ του Σημίτη και του Γιωργάκη και με την ρεζέρβα τους, τον επιχειρηματία Μητσοτάκη και τη φίλη του Χριτοφοράκου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.