#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/09/2012 13:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το πολιτικό σύστημα καταρρέει, αλλά ... τα πολιτικά κόμματα άδουν

[caption id="attachment_179548" align="alignnone" width="600" caption="Καμπαρέ της εποχής της Βαϊμάρης"][/caption]

Πάνω που πιστεύαμε ότι τα νέα μέτρα είναι το χειρότερο που θα μπορούσε να μας συμβεί, εμφανίζονται όλο και περισσότερα σημάδια ότι το εγχώριο «σύστημα» έχει... κρασάρει και οδεύει με επιτάχυνση στο κενό:

Μόνιμο θέμα στην επικαιρότητα είναι η όξυνση που προμελετημένα και με σύστημα προκαλεί η Χρυσή Αυγή με σκοπό την πόλωση και την αιματοχυσία. Την ίδια στιγμή λαμβάνει χώρα το πρωτοφανές: να τίθεται ζήτημα καταδίκης των πρακτικών της Χρυσής Αυγής από την Βουλή, και να... καταψηφίζεται –διά του «λευκού»- από το ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ!.  Ενώ παράλληλα διαπιστώνουμε δίδυμη κοινοβουλευτική τρικυμία εν κρανίω: από τη μία ο βουλευτής των ΑΝ.ΕΛ. κ. Μαρκόπουλος νοσταλγεί την συμμετοχή των Ενόπλων Δυνάμεων στα ζητήματα εσωτερικής ασφάλειας της χώρας και από την άλλη η βουλευτής της Ν.Δ. Σοφία Βούλτεψη (έλεος κύριοι του Μαξίμου) να πιστεύει βαθιά ότι ο Δεκέμβρης του 2008 ήταν ένα γεγονός στο οποίο πρωταγωνιστούσαν αποκλειστικά «δεκαπεντάχρονα παιδιά» (υπενθυμίζουμε ότι τον Δεκέμβριο του 2008 δεν δοκιμάστηκε η αστυνομία και κρίθηκε ανεπαρκής, αλλά έλαβε εντολές να ασκηθεί στην αμυντική στάση και στον... υπερβατικό διαλογισμό).

Κάθε μέρα συμβαίνει και κάτι καινούργιο, πέρα από την Οικονομία, που μαρτυρεί εκτροχιασμό. Τα πάντα φωνάζουν «κάν’το όπως η Βαϊμάρη», ενώ κάποιοι καλοβλέπουν το ενδεχόμενο γενικευμένου χάους, φαντασιωνόμενοι κάτι τέτοιο με παραμέτρους λογοτεχνικού έργου και όχι με παραμέτρους αίματος και φρίκης.

Έχουμε πολλές φορές αναφερθεί στο τέλος της Μεταπολίτευσης και πριν από τις εκλογές εκφράζαμε την ελπίδα να μπαίνουμε στη νέα Μεταπολίτευση, στη δημιουργία δηλαδή ενός πολιτικού σκηνικού που θα αφήσει πίσω του τις αμαρτίες του παρελθόντος. Πιστεύαμε ότι τα πολιτικά κόμματα, και κυρίως η Νέα Δημοκρατία, θα είχαν βάλει μυαλό τόσο από τις προηγούμενες παντελώς αποτυχημένες προσπάθειες διακυβέρνησης όσο και από το γεγονός ότι η Ελλάδα βρίσκεται στο «δεν πάει παραπέρα» και κάτι πρέπει να αλλάξει άμεσα.

Δυστυχώς οι καθημερινές πλέον διαψεύσεις  καταρρακώνουν τα όνειρά μας και τις ελπίδες μας.

Δεν είναι μόνο ότι συνεχίζεται η επιβράβευση εκείνων (πολιτικών, δημοσιογράφων , παραγόντων) που συνέλαβαν στην καταστροφή της χώρας και η προκλητική ατιμωρησία των υπευθύνων - επειδή η περιφορά του πολιτικού πτώματος του γηραλέου Άκη δεν μπορεί φυσικά να νοηθεί ως "δικαιοσύνη". Δεν είναι μόνο η επικοινωνιακή διαχείριση των προβλημάτων, οι βυζαντινισμοί στην πολιτική, η ακύρωση υποσχέσεων, η καμαρίλα, η κομματοκρατία, η επικράτηση των συντεχνιών, με μεγαλύτερη αυτή των βουλευτών. Ούτε  τι η ΝΔ οδηγείται με ακρίβεια στο να γίνει… ΠΑΣΟΚ, ενώ το ΠΑΣΟΚ και τα αριστερά κόμματα δεν ξέρουν που πατάνε και που βρίσκονται.

Το χειρότερο απ’ όλα, μετά λύπης μας και μετά λόγου γνώσεως, είναι ότι έχουμε αρχίσει και ζούμε την ελληνική εκδοχή της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης, μιας «άρρωστης» δημοκρατίας που τελικά οδήγησε τη Γερμανία στην αγκαλιά των ναζί του Χίτλερ.

Στην σημερινή Ελλάδα η οικονομική κρίση σαρώνει τα πάντα, οράματα για το λαό δεν υπάρχουν, τα κόμματα είναι διαλυμένα και στο βάθος έρχεται…. ο εθνικοσοσιαλισμός. Ο Μιχαλολιάκος και η παρέα του, μπορεί να μη φημίζονται για την εξυπνάδα και τη μόρφωσή τους, αλλά κάνουν ό,τι και ο Χίτλερ, εκμεταλλεύονται τις αδυναμίες της Δημοκρατίας: Δηλαδή τα σπαρασσόμενα από έριδες πολιτικά κόμματα, την οικονομική εξαθλίωση των πολιτών, την απουσία πολιτισμού που θα δημιουργήσει οράματα. Ο άκρατος λαϊκισμός είναι η τακτική της Χρυσής Αυγής. Όλα τα λύνουν με την παρέμβαση των Χρυσαυγιτών. Υπάρχουν μετανάστες; Καθαρίζουν οι Χρυσαυγίτες. Υπάρχουν διαρρήκτες, τα παιδιά με τις μαύρες μπλούζες είναι εδώ. Τώρα κάνουν και ελέγχους, θα υποκαταστήσουν και την Τροχαία, την εφορία, τους δημοτικούς αστυνομικούς, ε δεν θα μείνει και τίποτε άλλο. Η διείσδυσή στους στα πλατιά λαϊκά στρώματα που δε βρίσκουν λύσεις στα παλαιά κόμματα, είναι θέμα χρόνου.

Όμως, τότε θα είναι πολύ αργά για να κλάψουμε τη Δημοκρατία. Το αυγό του φιδιού θα έχει γίνει οχιά και θα έχει δηλητηριάσει τα πάντα.

Τα σημάδια είναι εδώ, οι προειδοποιήσεις επίσης , αλλά πώς να αντιδράσουν τα άλλα κόμματα;

Η ΝΔ σπαράσσεται από εσωτερικές έριδες διότι η ίδια διέψευσε τον εαυτό της. Μόνο η εξουσία αποτελεί συνδετικό κρίκο σε ένα συνοθύλευμα που δεν ξέρει που πατάει και που βρίσκεται.

Το ΠΑΣΟΚ είναι διαλυμένο αλλά δεν το ξέρει ή δεν το παραδέχεται καθώς κοιτάζει το ένδοξο παρελθόν του.

Ο ΣΥΡΙΖΑ ονειρεύεται την εξουσία, αλλά όχι τώρα, αργότερα όταν η Ελλάδα θα έχει διαλυθεί. Κι αντί να φτιάξει ένα δικό του ιδεολογικό περίβλημα, κλέβει από τα έτοιμα του Αντρέα.

Το ΚΚΕ εγκλωβισμένο στη σταλινική του ιδεολογία δε μπορεί ούτε τους δικούς του ψηφοφόρους να συνεγείρει.

Κι έτσι έρχεται η Χρυσή Αυγή, που έχει διαβάσει καλά την τακτική του εθνικοσοσιαλισμού και του Χίτλερ για να σαρώσει τα πάντα. Όταν ο Μιχαλολιάκος θα προβάρει τα ρούχα της αξιωματικής αντιπολίτευσης μην εκπλαγεί κανείς. Εμείς θα τους έχουμε προειδοποιήσει.

Φυσικά κάπως δύσκολο να γίνει στη συνέχεια και ...πρωθυπουργός ο κ. Μιχαλολιάκος- ελπίζουμε τουλάχιστον γιατί όλα τα έχουμε δει στον τόπο αυτό.  Θα τον χρησιμοποιήσουν όμως για να διαλύσουν τελείως το σημερινό πολιτικό σύστημα και να βάλουν στην θέση του ελεγχόμενους και πειθήνιους τεχνοκράτες.

Θυμάστε που γράφαμε ότι το ΔΝΤ ήρθε για να διαλύσει το υπάρχον πολιτικό σύστημα; Το ΔΝΤ, δε ήρθε για να σώσει τη χώρα.  Ήρθε για να διασφαλίσει τα συμφέροντα των δανειστών της και της πλουτοκρατίας

 Δεν του το θυμίζει κανείς του κ. Σαμαρά στο Μαξίμου; Οι τόσοι σύμβουλοί του με την διαχείριση της οικονομίας και της καθημερινής ...θλίψης ασχολούνται μόνο; Δεν του λένε ότι αν δεν κατεδαφίσει το κράτος που ίδρυσε το ΠΑΣΟΚ και άφησε άθικτο η Ν. Δ.  δεν υπάρχει μέλλον για κανέναν;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δρυς avatar
    Δρυς 14/09/2012 14:43:28

    Μπράβο, καταπληκτικό άρθρο.

  2. firiki2010 avatar
    firiki2010 14/09/2012 14:50:21

    Ε όχι και "στο βάθος έρχεται ο ... εθνικοσοσιαλισμός" ! Νομίζω ότι την υπερτιμάτε την ΧΑ και τις δυνατότητες της.

    • Master avatar
      Master @ firiki2010 14/09/2012 16:24:40

      Μπορεί να υπερτιμάει ο αρθρογράφος τις δυνατότητες της ΧΑ αλλά εάν συγκριθούν με τις ανικανότητες των άλλων πολιτικών κομμάτων μάλλον υποτιμημένες είναι...

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ firiki2010 14/09/2012 18:51:41

      Μὰ δὲν χρειάζεται νὰ ἔχει «ἱκανότητες» καὶ «δυνατότητες» ἡ ΧΑ. Ἐν τέλει, ὅλοι δουλεύουν γιὰ τὸν Μιχαλολιάκο. Αὐτὸς κοιμᾶται κι ἡ τύχη του δουλεύει...

  3. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 14/09/2012 14:55:14

    "Τών πρακτικών" αντί τών "πεπραγμένων";
    Ε, ρέ δημοκρατική πρόοδος!

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 14/09/2012 15:18:19

    Δεν νομίζω ότι έρχεται ο εθνικοσοσιαλισμός. Είμαστε μεσογειακός λαός, δεν είναι για εμάς τα εθνικοσοσιαλιστικά πειράματα και οι φυλετικές καθαρότητες... Ο Έλληνας και στον Ασιάτη και στον Αφρικανό θα δώσει και ψωμί και στέγη, φτάνει να καταλάβει ότι είναι άνθρωποι που σέβονται τον τόπο αυτό και δεν ήρθαν σαν κατακτητές και πλιατσικολόγοι και τζαμπατζήδες (όπως συμβαίνει σήμερα).
    Αυτό που συμβαίνει είναι ότι η ελληνική αστική Δεξιά αυτο-ευνουχίστηκε και αφέθηκε να γίνει ένας πολτός χωρίς ιδεολογία, με αποκορύφωμα την περίοδο Καραμανλή του Βου...Το κράτος διαλύθηκε και η ΧΑ εμφανίστηκε φυσιολογικά ως σωτήρας. Η ΧΑ είναι γέννημα-θρέμμα της κυριαρχίας του αριστερού μηδενισμού επί δεκαετίες και της έλλειψης άρθρωσης πολιτικού λόγου από τη Δεξιά.

    • Νοσφιστης avatar
      Νοσφιστης @ ΒΙΣ 14/09/2012 15:54:39

      Ο φασισμός ως ιδεολογία είναι ιταλική επινόηση,και την τελευταία φορά που κοίταξα η Ιταλία είναι μια χαρά μεσογειακή χώρα..Η άνοδος της ΧΑ σχετίζεται μόνο εν μέρει με το λαθρομεταναστευτικό.Όσο η ελληνική κυβερνώσα και μόνο κατ΄όνομα δεξιά είναι πρόθυμη να δεχτεί τη μια εθνική ταπείνωση μετά την άλλη,η υπουργοποίηση του Καιάδα ζυγώνει..

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ ΒΙΣ 14/09/2012 19:27:37

      "....Αυτό που συμβαίνει είναι ότι η ελληνική αστική Δεξιά αυτο-ευνουχίστηκε και αφέθηκε να γίνει ένας πολτός χωρίς ιδεολογία, με αποκορύφωμα την περίοδο Καραμανλή του Βου…"

      Σας πέρασε ποτέ από το μυαλό ότι απαξιωτικές φράσεις και θέσεις σαν αυτή,
      ή "θολές" κορώνες περί νέας Δεξιάς,
      ή ομφαλοσκοπικές φιλοσοφίες και κριτικές περιδεών, αν όχι ψοφοδεών Δεξιών,
      ή βερμπαλιστικές φανφάρες άκαπνων ..."μή μου άπτου" δήθενΔεξιών, που κάθε άλλο , παρά "πονάνε" για την παράταξη,
      ή πονηρές εξομοιώσεις και ισοπεδωτικές ετυμηγορίες καμουφλαρισμένων κρυφοΠΑΣΟΚων ,( ίσα κι' όμοια ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, ίσα κι ' όμοια ΓΑΠ και Καραμανλής ;;;; Έλεος !!)
      ή πρόθυμοι μιμητές τους από την μάζα των εαυτούληδων, που αυτοαποκαλούνται στελέχη της Δεξιάς,

      που, δυστυχώς, περισσεύουν καί εδώ,

      συνέβαλαν και συμβάλουν τα μέγιστα στην .....παρασκευή αυτού του πολτού ;;;;

  5. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 14/09/2012 15:26:03

    Εχουμε πραγματικά συνειδητοποιήσει αν και γιατί φοβόμαστε το Μιχαλολιάκο?
    Αν είναι όντως εθνικοσοσιαλιστής, γιατί θα πρέπει να ανησυχούμε? Μήπως θα κηρύξει τον Γ'ΠΠ ή μήπως θα στείλει τους Εβραίους στο Αουσβιτς? Ολοι φωνάζουν ότι υποκαθιστά τα όργανα της εννόμου τάξεως - κατηγορείται ήδη για αντιποίηση αρχής. Ερωτώ, ποιά όργανα, ποιάς τάξεως και μάλιστα εννόμου.Ολα αυτά έχω χρόνια να τα δώ και δεν γνωρίζω αν διώκεται ποινικά η αντιποίηση πτωμάτων. Η περίφημη αρχή της οποίας έγινε αντιποίηση - εάν υπάρχει ακόμη και δεν πρόκειται για διάδοση, φήμη ή θρύλο - όφειλε να έχει κάνει εδώ και χρόνια αυτό που έκανε προχθές η ΧΑ. Αλλωστε, πιστεύω ότι εάν αυτή δεν υπήρχε, θα έπρεπε να γίνει το ίδιο από αυτοοργανωμένη ομάδα πολιτών ή οποιονδήποτε άλλον ήταν πρόθυμος να μας απαλλάξει από την οικονομική αιμορραγία 8 δισ. ετησίως. Συνεχίζω να μην βλέπω που έγκειται το κακό. Ξυπνάτε επιτέλους Ελληνες και αντιδράστε όπως μπορείτε στην εξόντωσή σας. Δεν υπάρχει κανένας νόμος, καμμία "αρχή", καμμία τάξη που να σας υποχρεώσει να πεθάνετε ως ραγιάδες στον καναπέ σας.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Θεόδωρος 14/09/2012 16:09:19

      Το κακό θα το δεις όταν κάποιος θα σου ανοίξει με ένα καδρόνι το κεφάλι επειδή θα έχεις ή θα νομίσει ότι έχεις διαφορετική άποψη από τη δική σου. Η απάντηση στο μπάχαλο δεν μπορεί να είναι ... περισσότερο μπάχαλο. Να φτιάξουμε σοβαρό κράτος μπορούμε;;; Αν όχι είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα περνάνε το δικό ΤΟΥΣ -και το "δίκιο ΤΟΥΣ"τους- οι "κύριοι" με τις μαυρες μπλούζες και τα ρόπαλα και οι "κύριοι" (που έδειξαν τον δρόμο) με τις κουκούλες και τις μολότωφ

      • Ηφαιστίωνας avatar
        Ηφαιστίωνας @ firiki2010 15/09/2012 23:01:16

        Ακριβώς! "Οι κύριοι με τις μαύρες μπλούζες και τα ρόπαλα..." Δηλαδή τα SA. Όποιος γνωρίζει Γερμανικά ξέρει τι πάει να πει Sturm Apteilung...!!!

        • Ηφαιστίωνας avatar
          Ηφαιστίωνας @ Ηφαιστίωνας 15/09/2012 23:02:34

          Συγνώμη διορθώνω: Abteilung.

  6. Anaconda avatar
    Anaconda 14/09/2012 15:27:45

    "Δεν του το θυμίζει κανείς του κ. Σαμαρά στο Μαξίμου; Οι τόσοι σύμβουλοί του με την διαχείριση της οικονομίας και της καθημερινής …θλίψης ασχολούνται μόνο; Δεν του λένε ότι αν δεν κατεδαφίσει το κράτος που ίδρυσε το ΠΑΣΟΚ και άφησε άθικτο η Ν. Δ. δεν υπάρχει μέλλον για κανέναν;"

    Για να κατεδαφίσεις κάτι θα πρέπει να ξέρεις με τί θα το αντικαταστήσεις. Αν δεν υπάρξει εθνικός στρατηγικός σχεδιασμός δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να φύγουμε από αυτό το τέλμα - έως, βέβαια, να φτάσουμε στην κατάσταση failed state, ήτοι πολύ σύντομα.
    Χωρίς υπερκομματικό μηχανισμό παραγωγής του είναι θεσμικά ΑΝΕΦΙΚΤΟ να παραχθεί.
    Είναι λοιπόν όντως θέμα συμβούλων Σαμαρά, όπως πολύ σωστά λέτε: πρέπει να του πουν ξεκάθαρα ότι χρειάζεται και ο Μηχανισμός Στρατηγικής Υποστήριξης ούτως ώστε να αντιμετωπίσει αυτά τα οποία οι ίδιοι δεν έχουν το χρόνο, ενδεχομένως και κάτι άλλο, για να ασχοληθούν.
    Αυτό που μου κάνει ΤΡΟΜΕΡΗ εντύπωση είναι η απάθεια των υπηρεσιακών παραγόντων, των μεγάλων επιχειρηματιών και των δημοσιογράφων/ανθρώπων του πνεύματος/των τεχνών κ των γραμμάτων: δε νοιώθουν καμία απολύτως ευθύνη για να αναλάβουν δράση υπέρ της σωτηρίας της πατρίδας; Έστω για να σώσουν τη δική τους περιουσία και μόνο;

    • Νοσφιστης avatar
      Νοσφιστης @ Anaconda 14/09/2012 16:06:51

      "Αυτό που μου κάνει ΤΡΟΜΕΡΗ εντύπωση είναι η απάθεια των υπηρεσιακών παραγόντων, των μεγάλων επιχειρηματιών και των δημοσιογράφων/ανθρώπων του πνεύματος/των τεχνών κ των γραμμάτων: δε νοιώθουν καμία απολύτως ευθύνη για να αναλάβουν δράση υπέρ της σωτηρίας της πατρίδας;"
      ΟΧΙ

      "Έστω για να σώσουν τη δική τους περιουσία και μόνο;"
      Μα ακόμα να καταλάβετε οτι όλα γίνονται για να διασωθεί η δικιά τους περιουσία και μόνον?

  7. λαλακης avatar
    λαλακης 14/09/2012 15:39:16

    Ο Σαμαρας απο τη στιγμη που επελεξε η πολιτικη ελιτ το ευρω οφειλει
    να κανει διαγγελμα στο λαο και να ανακοινωσει το τελος μιας εποχης και
    να παρθουν ΣΑΡΩΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ.
    - Καταργηση μονιμοτητας στο δημοσιο,εφαρμωγη ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
    - Πληρης εξομοιωση μισθων δημοσιου ιδ τομεα.
    -Απολυση με αποζημιωση 300.000 ΔΥ
    - ανοιγμα ολων των κλειστων επαγγελματων
    -Συνταξη στα 67 για ολους και καθιερωση εθνικης συνταξης με παραλληλη καταργηση ολων των ταμειων και εισφορων.
    Εαν δε μπορει να τα κανει ας ανακοινωσει προκυρηξη νεων εκλογων
    να παμε δραχμη.
    Ετσι οπως ειναι η χωρα σερνεται στην καταστροφη

    • nikos avatar
      nikos @ λαλακης 14/09/2012 16:30:27

      Ετσι οπως κυβερνουν τη χωρα , τη σερνουν στην καταστροφη, μαλλον ηθελες να πεις

  8. franc avatar
    franc 14/09/2012 15:56:57

    Η κατάληξη-κραυγή αγωνίας του άρθρου τα λεει όλα:
    "Δεν του το θυμίζει κανείς του κ. Σαμαρά στο Μαξίμου; Οι τόσοι σύμβουλοί του με την διαχείριση της οικονομίας και της καθημερινής …θλίψης ασχολούνται μόνο; Δεν του λένε ότι αν δεν κατεδαφίσει το κράτος που ίδρυσε το ΠΑΣΟΚ και άφησε άθικτο η Ν. Δ. δεν υπάρχει μέλλον για κανέναν;"
    Δυστυχως φίλε Φάκτωρ, αυτούς που επικαλείσαι δεν τους απασχολούν αυτά, αφού η ζωή γι αυτούς είναι bussines as usual. Ο μισθός τους τουλάχιστο δεκαπλάσιος απο του μέσου Ελληνα και τα "τυχερά" τους ως συνήθως. Ο μόνος που συγκινήθηκε μετά απο 5 χρόνια ύφεσης επι τέλους είναι ο Πρόεδρος ζήτησε μείωση του μισθού του (που άλλωστε δεν τον έχει πια ανάγκη...)
    Ακόμα και ο ΣΥΡΙΖΑ όπως λες, δεν είναι έτοιμος να κυβερνήσει ακόμα, αλλοιώς θα έβρισκε τρόπο να το κάνει.
    Επομένως, ο καθείς και τα όπλα του τώρα...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ franc 14/09/2012 17:38:03

      Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσει τι ακριβώς θέλει. "Ιησούν ή Βαρραβάν"; Οι στρατηγικές των ευρωπαιστών και των δραχμιστών είναι αντίθετες. Η "συνισταμένη" τους είναι μηδεν.
      Να το πώ απλά και σεμνά: Δεν γίνεται να έχεις πρωθυπουργό Τσίπρα και υπ. οικονομικών Λαφαζάνη.

      • franc avatar
        franc @ Ο Θείος 14/09/2012 18:02:02

        Ομως γίνεται πχ.να έχεις πρωθυπουργό Τσίπρα, υπουργό οικονομικών Βαρουφάκη και υπουργό εξωτερικών Δημ. Κωνσταντακόπουλο .
        Οι δραχμιστές δεν παίζουν στο μάτς . Είναι αναπληρωματικοί για την περίπτωση που φύγει η Ιταλία απ' το Ευρώ.
        Συμφωνώ απόλυτα οτι το πολιτικό σύστημα ΠΑΣΟΚ-ΝΔ που γνωρίζαμε επί 60 χρόνια είναι νεκρό από τις 6 Μαίου το αργότερο. Πάμε να δοκιμάσουμε τουλάχιστον τ’ άλλα…

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ franc 15/09/2012 11:43:22

          Θα τα δοκιμάσουμε τα άλλα. Ευτυχώς, άν και εξ ανάγκης.
          Αλλά δεν υπάρχουν ακόμη. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι μεταβατικό φαινόμενο. Έχει και αυτός μέσα πολλή, πάρα πολλή "δεκαετία του 80 και 90 και 2000 ακόμη. Θα ξεκολλήσει; Άγνωστο ακόμη...

      • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
        Εμμανουήλ Πρόιος @ Ο Θείος 14/09/2012 18:14:50

        Αν βάλουμε τον Κουβέλη πρόεδρο της δημοκρατίας τι λες?

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Ο Θείος 14/09/2012 23:47:05

        Νομίζεις ο Τσίπρας είναι με το ευρώ; Αφού είναι άσχετος από οικονομικά. Απλά είναι αχώνευτη η ανεξέλεγκτη χρεωκοπία γαι τον πολύ κόσμο και λέει ότι μας αρέσει. Άλλοι θα εφάρμοζαν την οικονομική πολιτική στο σύριζα και αυτοί είναι κάθετοι εναντίον του ευρώ.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Γεώργιος Τ. 15/09/2012 11:47:11

          Ο Τσίπρας δεν ξέρει επαρκή οικονομικά. Υπάρχουν όμως εκεί μερικοί άνθρωποι που ξέρουν 5 πράγματα - και δεν είναι δραχμιστές.
          Αλλά το σημερινό τους "κομματικό μείγμα" δεν βγαίνει ως εναλλακτική λύση. Είναι τραγικό.
          Ιδιάιτερα τους λείπει η τριβή και παιδεία με την Ευρωπαική πολιτική. Δυσκολεύονται να κάνουν επωφελείς συμμαχίες και κυρίως να επιλέξουν αντίπαλο.
          Στην πολιτική, η επιλογή αντιπάλου είναι η μισή δουλειά.

  9. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/09/2012 17:30:26

    Το πολιτικό σύστημα που γνωρίζαμε επί 60 χρόνια είναι νεκρό από τις 6 Μαίου το αργότερο.
    Καθυστερούν να θάψουν το πτώμα, και υφιστάμεθα παρενέργειες στην όσφρηση. Ελπίζω να βιαστούν, μην ξεσπάσουν επιδημίες από τα μικρόβια.
    Τελειώσανε αυτά που ξέραμε, πάμε γι' άλλα...

  10. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/09/2012 17:33:55

    Άν όντως "το ΔΝΤ είχε έλθει για να διαλύσει το υπάρχον πολιτικό σύστημα", έ τότε θα έλεγα "γειά στα χέρια του".
    Αλλά που τέτοια τύχη ! Αυτοί δεν ενδιαφέρονται για τέτοια "πεζά" πράγματα.

  11. ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
    ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 14/09/2012 19:15:01

    Πώς γίνεται σε κάθε άρθρο να εμφανίζονται κάποιοι κολλημένοι ......-άκηδες που καταλαβαίνουν αυτά που θέλουν;
    Τέλος πάντων φίλε Φάκτορα σε δύο σημεία τα είπες όλα (από τη στιγμή που το άρθρο είναι ανυπόγραφο χρεώνεται σε σένα ως άτομο).
    Αυτά είναι:
    1)'' Η ΝΔ σπαράσσεται από εσωτερικές έριδες διότι η ίδια διέψευσε τον εαυτό της. Μόνο η εξουσία αποτελεί συνδετικό κρίκο σε ένα συνοθύλευμα που δεν ξέρει που πατάει και που βρίσκεται.''
    Το σχόλιό σου για τους άλλους απλά δεν με ενδιαφέρει -αν και συμφωνώ απόλυτα- γιατί δεν με κυβερνούν, δεν τους ψήφισα και απλά τους αγνοώ.
    2)''Το ΔΝΤ, δε ήρθε για να σώσει τη χώρα. Ήρθε για να διασφαλίσει τα συμφέροντα των δανειστών της και της πλουτοκρατίας.
    Δεν του το θυμίζει κανείς του κ. Σαμαρά στο Μαξίμου; Οι τόσοι σύμβουλοί του με την διαχείριση της οικονομίας και της καθημερινής …θλίψης ασχολούνται μόνο; Δεν του λένε ότι αν δεν κατεδαφίσει το κράτος που ίδρυσε το ΠΑΣΟΚ και άφησε άθικτο η Ν. Δ. δεν υπάρχει μέλλον για κανέναν;''
    Είναι το πιο δυνατό και μάλλον αναδεικνύει την διαρκή Νιρβάνα της ΝΔ.
    Αν μάλιστα σκεφτείς ότι και στην προηγούμενη κυβερνητική πενταετία της η ΝΔ ξεκίνησε με την απομάκρυνση των νταβατζήδων και κατέληξε (ελέω Σουφλιά και υπολοίπων της παρεούλας) υποχείριό τους, τότε πρέπει τα καμπανάκια να χτυπούν σαν τρελά στα μυαλά κάποιων εχεφρόνων.
    Δε νομίζω ότι μπορώ να προσθέσω τίποτα άλλο.

    • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
      ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 15/09/2012 00:01:40

      -άκηδες = Λαλάκηδες.
      Αλλά φαίνεται ότι πολλοί ''νέοι'' εδώ μέσα, οι οποίοι δεν έχουν παρακολουθήσει πολλά επεισόδια, έχουν τη μύγα και μυγιάζονται.

  12. Παύλος avatar
    Παύλος 14/09/2012 21:44:13

    Πώς γίνεται και κάποιοι κολλημένοι ...ούφοι , να μην καταλαβαίνουν ότι ένας πρωθυπουργός (ο μόνος), που όρθωσε ανάστημα κατά των Αμερικάνων, που προέβαλε veto ( ο μόνος), που καταψήφισε το σχέδιο Annan, που έκανε το άνοιγμα προς την Ρωσία, κ.τ.λ. , κ.τ.λ. , που απέκρουσε επιτυχώς δύο πολέμους (πυρκαγιές 2006, Δεκέμβρης 2008), αλλά προ πάντων τον πόλεμο εξόντωσης προκειμένου να αναλάβει ο ..."εργολάβος" της καταστροφής, διά μέσου πλύσεως εγκεφάλου αφρόνων (αυτόν, βεβαίως, ανεπιτυχώς), να μην καταλαβαίνουν ότι , τουλάχιστον, δικαιούται "επιεικέστερης" κριτικής, από κάποια αφελή "παιδαρέλια" της πολιτικής σκέψης, που νομίζουν ότι κάτι λένε οι κακόμοιροι ...άκηδες ;;;;

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Παύλος 14/09/2012 23:23:05

      Εκτός από αυτά που θέλεις, μπορείς να καταλάβεις και τούτα τα απλά ;;;

    • TasosC avatar
      TasosC @ Παύλος 14/09/2012 23:39:56

      Εγώ κατάλαβα -άκηδες από Λαλάκηδες.
      Αυτός σε κάθε σχετικό ή άσχετο άρθρο πετάγεται και ονειρεύεται απολύσεις Δ.Υ (έχει ομολογημένο σύμπλεγμα ο άνθρωπος ως γιος δύο Δ.Υ τον οποίο το πρώην αγαπημένο του ΠΑΣΟΚ δεν το έχωσε κάπου).
      Αν εσύ κατάλαβες από Παυλάκηδες, μάλλον έχεις άδικο και πρέπει να το ψάξεις.
      Αν πάλι ταυτίζεις τον Καραμανλή (το νεώτερο) με τον Σουφλιά και την υπόλοιπη ανίκανη παλιοπαρέα, στην οποία βασίστηκε (Πάκη, Βουλγαράκη, Αλογοσκούφη ) και ουσιαστικά τον γκρέμισε , ενώ όντος αυτός ασχολήθηκε με επιτυχία μόνο με αυτά που λες ( το Δεκέμβρη του 2008 ο αρμόδιος Υπουργός Πάκης τα έκανε σ..τά), τότε πρέπει να το ψάξεις δυο φορές.

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ TasosC 15/09/2012 11:00:34

        Άκουσε αγαπητέ μου συνήγορε, για να το ψάξεις και' σύ λίγο:
        Η όλη μου αντίθεση στρέφεται κατά των επιπόλαιων και ανεύθυνων επικριτών του Καραμανλή, ο οποίος , παρά τα λάθη του, ( ένας λόγος παραπάνω που είχε δυστυχώς να κάνει και με αυτά τα "βαρίδια" που αναφέρεις και που συμφωνώ), αξίζει μεγαλύτερου σεβασμού. Και δεν μπορεί να βγαίνει ο καθένας να εκφράζεται εκ του ασφαλούς με ιταμό και περιφρονητικό τρόπο ( Καραμανλής Βου), αδιαφορώντας για την ..."Σκύλα και τη Χάρυβδη", απ ' τις οποίες περνούσε τα 4 από τα 5,5 χρόνια που κυβέρνησε !
        Ακριβώς για αυτή την ταύτηση - που και' σύ κατά τινα τρόπο δεν αποφεύγεις - εξανίσταμαι .
        Γκέγκε ;;;;;;; ( που λέει και ο Φαήλος).

        • TasosC avatar
          TasosC @ Παύλος 15/09/2012 14:17:59

          Αν και δεν έχει νόημα πια στο συνεχίζω:
          Α) Για το -άκηδες , το επιβεβαίωσε ο ίδιος ο σχολιαστής παραπάνω. Όσοι σχολιάζουμε εδώ,προτού ΄΄αρπαχτούμε΄΄ βλέπουμε και καμιά προϊστορία σχολίων.
          Β) Για την ουσία της δικιάς σου παρανόησης, σου λέω ότι εξακολουθείς να κάνεις λάθος και με τον τρόπο σου ταυτίζεις τον Καραμανλή με αυτούς που ανέφερα. Αυτός μπορεί ως ένα σημείο να όφειλε (όπως και παλαιότερα τον Σπηλιοτόπουλο) να τους στηρίξει (στην περίπτωση του Ρουσσόπουλου το ξεχείλωσε χωρίς λόγο), εσύ και εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να το κάνουμε αυτό ; Πιστεύεις ότι προσφέρεις στην υστεροφημία του; Δεν σ΄έχει και δεν μ΄έχει ανάγκη.
          Γ) Ο ηγέτης κρίνεται και από τις επιλογές των συνεργατών τους. Αυτοί κατόπιν εντολών του παράγουν το μεγαλύτερο μέρος του έργου. Η Ιστορία είναι γεμάτη από πατριώτες και ικανούς ανθρώπους, οι οποίοι όταν ανέλαβαν ηγετικό ρόλο δεν απέδωσαν γιατί δεν είχαν αποκτήσει ή δεν είχαν έμφυτη την τέχνη της διοίκησης. Μη ξεχνάς ότι ο Καραμανλής δεν είχε κάνει ούτε υφυπουργός. Το κόμμα του ήρθε ως ώριμο φρούτο το '97 και μάλιστα ουσιαστικά τον παρακάλεσαν να γίνει πρόεδρός του. Από την άλλη άνθρωποι αθόρυβοι και ίσως μέτριοι, που είχαν όμως την ικανότητα να διαλέγουν άξιους και έντιμους συνεργάτες, πρόσφεραν τα μέγιστα στις χώρες τους.
          Δ) Ο Καραμανλής αποτελεί κεφάλαιο για τη χώρα και όχι μόνο για την παράταξη. Όπως και ο Εθνάρχης θείος του, πιστεύω ότι όταν χρειαστεί να προσφέρει από κάποιο πόστο θα είναι ασύγκριτα καλύτερος και ωριμότερος από την πρώτη φορά. Αρκεί στο ενδιάμεσο κάποιοι προσωπολάτρες ή και αγνώμονες (για να μη σε αδικώ ) να μη γίνονται Βασιλικότεροι του Βασιλέως.Αυτό βέβαια που με κάνει να ανησυχώ είναι ότι όπως και ο θείος του, ο οποίος είχε δηλώσει ότι για να μπορέσει να διοικήσει σωστά είχε στεγνώσει την ψυχή του, μη χρειαστεί να το κάνει ( το come back) μετά από εθνική καταστροφή.
          Γκέγκε;;;;

  13. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 14/09/2012 23:31:26

    Συγχαρητήρια το καλύτερο άρθρο.Αυτά έλεγα και λέω ακόμη.Αν δεν διαλύσουν και τώρα το κράτος ΠΑΣΟΚ δεν μας σώζει τίποτα.

  14. limmys avatar
    limmys 15/09/2012 00:23:44

    Με αφορμή το πολιτικό σύστημα που καταρρέει.. [PHOTO] Παρακολούθησε τη συνεδρίαση στη Βουλή με γυαλί ηλίου!!! http://shar.es/uhBH8

  15. kinezos avatar
    kinezos 15/09/2012 06:13:18

    Σιγα μωρε που καταρρεει το πολιτικο συστημα. Αυτο το τροπαρι το ακουμε εδω και καποιες δεκαετιες και ολο μπροστα μας παλι το βρισκουμε, το ιδιο και το ιδιο. Αφου δε βαζουμε μυαλο. Αφου παλι θα τρεξουμε ολοι να ψηφισουμε, μην τυχον και σταξει η ουρα της γαϊδαρας και μεινει ανεργο το σκυλολοϊ τους.

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/09/2012 23:09:34

    Παραμυθια.Δεν υπαρχει διαδοχη κατασταση οποτε δεν καταρρεει τιποτα γιατι μια κυβερνηση πρεπει να υπαρχει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.