#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/04/2010 21:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το πολιτικό σύστημα δεν θ’ αντέξει το ΔΝΤ



Το ΔΝΤ, δε έρχεται για να σώσει τη χώρα.  Έρχεται  για να διασφαλίσει τα συμφέροντα των δανειστών της και της πλουτοκρατίας

«Η Ιστορία είναι σαν την απατημένη σύζυγο», μας  είπε πριν χρόνια ένα καθηγητής στο μάθημα διεθνών σχέσεων, «δεν ξεχνάει και στο τέλος σ’ εκδικείται για ό,τι έκανες!»  Τον θυμήθηκα  καθώς έβλεπα  τον κ. Παπανδρέου, με φόντο το πανέμορφο τοπίο του Αιγαίου , να ανακοινώνει και επισήμως την υποδούλωση της χώρας μας, άγνωστο για πόσο χρόνο, στο ΔΝΤ.   

Επειδή, κάποιοι κονδυλοφόροι της περίφημης «τέταρτης εξουσίας» προσπαθούν εδώ και μέρες να μας εμφανίσουν το ΔΝΤ ως πανάκεια ή τον «παιδονόμο», που θα έρθει και θα βάλει τάξη σε μια …άτακτη χώρα,  δεν έχουν ιδέα τι   μας περιμένει. Πιθανόν και να μη  θέλουν να μάθουν γιατί δεν τους αφορά προσωπικώς,  αυτή τη στιγμή!  Καλά φυλασσόμενοι, από την  αστυνομία (την οποία συστηματικά  λοιδωρούν)  στις πολυτελείς επαύλεις τους, ίσως  πληρώσουν κατιτίς παραπάνω τη  βενζίνη, αλλά δε νοιώθουν  την ακρίβεια (ακόμα τουλάχιστον).  Όμως, όταν αρχίσουν να περικόπτονται  οι παχυλοί μισθοί τους (τα έσοδα στα ΜΜΕ είναι συρρικνωμένα λόγω περιορισμού των διαφημίσεων) , και θα βλέπουν τα κύματα των desperados να στρέφονται και εναντίον τους, τότε θ’ ανέβουν στα κεραμίδια και θ’ αρχίσουν τις κραυγές. Τότε θα δοθεί το εναρκτήριο λάκτισμα για την ανατροπή του υπάρχοντος πολιτικού σκηνικού. Θα το εξηγήσω παρακάτω.

1. Το ΔΝΤ, όπου κλήθηκε να εφαρμόσει τις πολιτικές του, επιβλήθηκε ως έσχατη λύση ανάγκης και όχι  ως εναλλακτική επιλογή σωτηρίας. Και  αυτό γιατί το ΔΝΤ, δεν  κανένας φιλάνθρωπος μηχανισμός, αλλά το σκληρότερο πρόσωπο του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού καρτέλ. Ούτε ευαισθησίες έχει, ούτε σκοπιμότητες εξυπηρετεί, ούτε για την πολιτική ενδιαφέρεται.

2. Το ΔΝΤ, δε έρχεται για να σώσει τη χώρα.  Έρχεται  για να διασφαλίσει τα συμφέροντα των δανειστών μας.  Αυτό  τους ενδιαφέρει και τίποτα περισσότερο. Όλα τα άλλα είναι επικοινωνιακές πομφόλυγες για να μας χρυσώσουν το χάπι

3. Το ΔΝΤ, ουδόλως ασχολείται με τους ανθρώπους και τις ανάγκες της κοινωνίας. Πρώτιστο  μέλημα της συνταγής του είναι να κόψει τις δαπάνες του κράτους. Να ξεθεμελιώσει, αυτό που έχουμε μάθει να λέμε, κοινωνικό κράτος.  Άρα τα μέτρα του ΔΝΤ θα προκαλέσουν κοινωνικές εκρήξεις. Και  είμαστε ο πιο πολιτικοποιημένος λαός της Ευρώπης.  Αν οι πολιτικές αυτές περάσουν στην Ελλάδα, χωρίς ισχυρές κοινωνικές αντιδράσεις, τότε στις άλλες χώρες μπορεί να τις επιβάλλουν αδιαμαρτύρητα!

4. Το ΔΝΤ,  δεν  προτείνει  καμιά  αναπτυξιακή  πολιτική.  Για αυτό το λόγο παντού  οι συνταγές του οδηγούν σε δραματική συρρίκνωση του βιοτικού επιπέδου και βαθειά  ύφεση. Και επειδή στην Ελλάδα η ατμομηχανή της ανάπτυξης ήταν οι  δημόσιες δαπάνες, η μείωση τους, θα εμβαθύνει την ύφεση. Μερικοί αναφέρουν το παράδειγμα της Μ. Βρετανίας.  Γα την ιστορία στο ΔΝΤ προσέφυγε η κυβέρνηση των Εργατικών το 1976, η οποία, όμως,  έχασε τις επόμενες εκλογές και στην εξουσία ανήλθε η Θάτσερ!  Η κυβέρνηση Παπανδρέου έχει τις αντοχές  να ακολουθήσει μια τέτοια πολιτική; Και  ο Ελληνικός λαός είναι έτοιμος;  

5. Η έλευση του ΔΝΤ στην πράξη σημαίνει απώλεια μέρους της εθνικής κυριαρχίας.  Κάποιοι τρίτοι, αποφασίζουν την οικονομική πολιτική που πρέπει θα εφαρμόσει η χώρα μας.  Το γεγονός  για μια άλλη χώρα, που δεν περιβάλλεται από  εχθρικούς γείτονες, το πολύ πολύ να επηρέαζε τον εγωϊσμό και την αξιοπρέπεια του λαού της.  Δε θα έθετε σε άμεσο κίνδυνο μείζονα εθνικά συμφέροντα. Η Ελλάδα, όμως, περιβάλλεται από χώρες που έχουν βλέψεις επί  κυριαρχικών μας δικαιωμάτων. Υπό την κηδεμονία του ΔΝΤ, τι δυνατότητες έχει και μέχρι  που μπορεί να τραβήξει τις κόκκινες γραμμές  της άμυνας της; Πόσο μπορεί να αντισταθεί σε λύσεις που  θα βασίζονται  στον εθνικό της ακρωτηριασμό;  

6. Στη  λύση του ΔΝΤ οδηγηθήκαμε, επειδή ουδείς πήρε στα σοβαρά το περίφημο ΠΣΑ που υπέβαλε η κυβέρνηση του Παπανδρέου. Η κυβέρνησή του και  ο ίδιος προσωπικώς, περισσότερο μιλούσαν παρά κυβερνούσαν. Και όταν μιλάς πολύ κάνει και γκάφες. Και  οι γκάφες αν είσαι  υπουργός, πολύ δε περισσότερο πρωθυπουργός, κοστίζουν!   Ο  κ. Αλμούνια (τον οποίο σε σχέση με τον κ. Στρός Κάν, θα τον θυμόμαστε σαν Αη Βασίλη) είχε προειδοποιήσει όταν πρωτοσυνάντησε τον κ. Παπακωνσταντίνου, «νόμιζαν ότι θα πήγαιναν μια ευχάριστη εκδρομή».     Όταν κατά τον Ιανουάριο, συνειδητοποίησαν το μέγεθος του προβλήματος  τόσο πολύ πανικοβλήθηκαν, που αναζήτησαν την έξωθεν σωτηρία. Τους παρέλυσε και ο  φόβος του  πολιτικού  κόστους. Για αυτό και επί ένα τρίμηνο μας προετοίμαζαν μεθοδικά .

7. Η  κυβέρνηση Παπανδρέου ποτέ δεν αναζήτησε   εναλλακτική λύση.  Το ερώτημα είναι αν υπήρχε άλλη λύση;  Ο κ. Πάγκαλος, καμιά φορά  παρασύρεται και λέει αλήθειες.  (θυμάσθε πόσο ικανό θεωρούσε τον κ. Παπανδρέου για να γίνει πρωθυπουργός; Θα διαπιστώνει με ικανοποίηση πόσο γρήγορα δικαιώθηκε!). Αναρωτήθηκε, λοιπόν, την περασμένη Κυριακή σε μια τηλεοπτική του συνέντευξή του «τι παραπάνω μέτρα θα μας προτείνει να πάρουμε το ΔΝΤ, τα οποία δεν έπρεπε να πάρουμε από μόνοι μας;»  Λογικό το ερώτημα. Μα, αν τα μέτρα έπρεπε, ούτως ή άλλως να τα πάρουμε από μόνοι μας, τότε γιατί η κυβέρνηση προσέφυγε  στο ΔΝΤ;  Γιατί υποδούλωσε  τη χώρα και εκχώρησε  μέρος της κυριαρχίας της;  Στο ερώτημα αυτό δεν απάντησε ο κ. αντιπρόεδρος.

8. Τέλος, στο άμεσο μέλλον θα τεθεί και ένα ακόμα καίριο ζήτημα. Το πολιτικό προσωπικό της χώρας και το πολιτικό και κοινωνικό μας σύστημα, θα μπορέσει να διαχειριστεί τις πολιτικές του ΔΝΤ;  Το εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ είναι καζάνι που βράζει. Ο κ. Αλέκος Παπαδόπουλος παραδέχεται ότι το υπάρχον πρόγραμμα είναι ανεπαρκές και ζητάει θεραπεία σόκ και νέο πενταετές πρόγραμμα.  Οι πράσινοι συνδικαλιστές, αν τον στηρίξουν,  ξέρουν  ότι κάνουν χαρακίρι.   Η Ν.Δ. είναι αντίθετη, το ίδιο και η Αριστερά. Επομένως, με ποιες κοινωνικές συμμαχίες και με ποια πολιτική στήριξη ο κ. Παπανδρέου θα πορευτεί στον αδιέξοδο  δρόμο που επέλεξε; Με τον κ. Καρατζαφέρη; 

Ξεκίνησα, λέγοντας  ότι η ιστορία εκδικείται. Κατά μια τραγική ειρωνεία, ο κ. Παπανδρέου βρίσκεται αντιμέτωπος με  το «θηρίο του λαϊκισμού» που  τις τελευταίες δεκαετίες εξέθρεψε και ικανοποίησε εξωπραγματικές   απαιτήσεις, υπονόμευσε και τελικά εμπόδισε  τις διαρθρωτικές αλλαγές που είχε ανάγκη η χώρα,   διαμόρφωσε και ανέχθηκε νοοτροπίες και συμπεριφορές,  αντίθετες προς τη λογική. Την πολιτική αυτή ανήγαγε σε …επιστήμη ο Ανδρέας Παπανδρέου.  Την πολιτική αυτή υιοθέτησε και ο  Γιώργος Παπανδρέου  μετά το 2007. Αυτή η πολιτική τον έφερε στην εξουσία και τον έκανε πρωθυπουργό.

 Ο κ. Παπανδρέου καλείται τώρα  να κατεδαφίσει το κράτος που ίδρυσε το ΠΑΣΟΚ και άφησε άθικτο η Ν. Δ.  Θα τα καταφέρει;

Προσωπικά δε θα στοιχημάτιζα υπέρ του.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    MΑΝΩΛΗΣ Μ 25/04/2010 21:46:27

    Σωστό το άρθο. Ο Παπανδρέου άφησε το τιμόνι

  2. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 25/04/2010 21:48:28

    Εξαιρετική η ανάρτηση! Ο Παπανδρέου είναι όντως αντιμέτωπος με το "θηρίο του λαικισμού" που εξέθρεψε ο πατέρας του και εσχάτως και οίδιος. Μέχρι στιγμής δεν το αντιμετωπίζει. Ούτε νομίζω ότι θέλει ούτε φοβάμαι ότι μπορεί. Ετσι απλώς συνεχίζει να λαικίζει προσπαθώντας να εξηγήσει πόσο καλός είναι και πόσο κακοί είναι οι "άλλοι" που τον αναγκάζουν να παίρνει μέτρα "εκτός των ιδεολογικών πλαισίων του".
    Το πρόβλημα ομως είναι ότι Ο ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΠΟΥ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΤΡΩΕΙ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ!

  3. Orestios avatar
    Orestios 25/04/2010 21:56:53

    Οι Ούγγροι είπαν όχι στον Σοσιαλισμό και στον σοσιαλιστικό παράδεισο του ΔΝΤ.

    Οι Έλληνες ακόμη πιστεύουν πως ο σοσιαλισμός είναι το καλύτερο πράγμα στον κόσμο. Μετά από τόσα χρόνια σοσιαλισμού, δηλαδή ξεκοκάλισμα όλου του πλούτου της χώρας, σήμερα πάλι σοσιαλιστικός παράδεισος ΔΝΤ για να ρουφήξουν και το μεδούλι.

    Οι Έλληνες θα καταλάβουν τί έστι σοσιαλισμός ΠΑΣΟΚ τώρα πια ξεκάθαρα. Θα αντιληφθούν τί συνέβη στις Σοσιαλιστικές Δημοκρατίες της Ανατολικής Ευρώπης. Θα δούν πώς όταν είσαι κολητός της ομάδας GAP θα καλοπερνάς με τα λεφτά των άλλων. Θα φτωχύνουν και θα κατηγορούνται σαν υπεύθυνοι οι ίδιοι γιατί κάποιοι του κόματος έπαιρναν μίζες, αντί για τους πραγματικά υπεύθυνους. Θα φτωχύνουν και θα τους κοροϊδεύουν με παραμύθια για δράκους και επιστροφή στη φύση.

    Ο μόνος τρόπος να λυτρωθούν είναι να υπάρξουν πραγματικές καπιταλιστικές πρακτικές, που ενδυναμώνουν την παραγωγή και δημιουργούν πλούτο και εργασίες.
    Όσο θα ακούν τις σοσιαλιστικές σειρήνες που θα τους τρομοκρατούν τόσο θα φτωχαίνουν. Όσα ΔΝΤ και να φέρουν οι σοσιαλιστές δεν θα καταφέρουν τίποτε.
    Ο σοσιαλισμός πεθαίνει και εκδικείται τους Έλληνες.

  4. pikras avatar
    pikras 25/04/2010 22:03:34

    Ευγε Κώστα! Οι διαπιστώσεις άριστες! Αλλά για το αύριο?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ pikras 26/04/2010 08:00:57

      Ευχαριστώ,
      Για το αύριο; Δεν είναι εύκολη η απάντηση.
      Πολύ φοβούμαι ότι ο κ. Παπανδρέου έχει ήδη δρομολογήσει τις εξελίξεις από καιρό. Αν,όντως ισχύουν αυτά που ακούγονται στο παρασκήνιο, τότε μιλάμε για ένα πρωτοφανούς λιτότητας τετραετές πρόγραμμα.
      Προφανώς το ερώτημά σου είναι, αν υπήρχε εναλλακτική λύση. Το έχω γράψει πολλές φορές, ότι υπήρχε. Τώρα,όμως, ως υπόθεση εργασίας μπορούμε να το αναπτύξουμε πλέον και θα το κάνουμε σύντομα,

    • ataktos avatar
      ataktos @ pikras 26/04/2010 08:17:36

      Αγαπητέ Κώστα χθες ο Ντερμπεντέρης ανέλαβε… και καθάρισε τον ΓΑΠ δημόσια !!!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ataktos 26/04/2010 08:30:37

        Ναι, και αυτό με βάζει σε υποψίες γιατί ακούγονται διάφορα στο παρασκήνιο.

      • ataktos avatar
        ataktos @ ataktos 26/04/2010 08:40:07

        Μα το ΜΕΓΚΑ το πρόβαλε κανονικά χθες .

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ataktos 26/04/2010 08:44:02

        Δεν το πρόβαλε απλώς!
        Μέχρι και πρώτο θέμα ήταν έτοιμοι να το κάνουν!
        Ούτε και η επανεμφάνιση Σημίτη ήταν τυχαία.
        Ούτε και η παρουσία της κυρίας Μπακογιάννη σε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και REAL NEWS.

      • ataktos avatar
        ataktos @ ataktos 26/04/2010 08:45:49

        και το όνομά του Αλέκος Παπαδόπουλος (μα τι σύμπτωσή είναι και αυτή)... τα κοράκια του Σημιτη παρούσα

      • Γιαννης avatar
        Γιαννης @ ataktos 26/04/2010 09:37:26

        Επισης σημερα απο το ραδιοφωνο ο Ν.Χ τον καθαρισε λεγοντας οτι πρωταθλητης της καταστροφης ειναι ο Κ.Καραμανλης και αποκλειστικος υπευθυνος της ταπεινωσης,στο τελος βεβαια ειπε οτι μεριδιο ευθυνης εχει και Γ.παπανδρεου.
        Ελεος......

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ataktos 26/04/2010 10:35:01

        Γιάννη,
        Το σύστημα των ΜΜΕ που έφερε τον κ.Παπανδρέου στην εξουσία, στην προσπάθειά του να αποενοχοποιηθεί, θα χρεώσει στον Καραμανλή και το ..προπατορικό αμάρτημα.
        Μη ξεχνάς ότι ο Χατζηνικολάου ήταν ο πρώτος που άρχισε εκείνη τη παραφιλολογία περί κουρασμένου.

      • ataktos avatar
        ataktos @ ataktos 26/04/2010 10:39:28

        Σε λίγο θα μας βάνουν και κανέναν διαγωνισμό να τους πούμε ....«ποιο σκατό βρωμάει περισσότερο η λιγότερο »

      • Lalakis avatar
        Lalakis @ ataktos 26/04/2010 10:41:48

        Ατακτος, χαλάρωσε ρε συ με τη κοπρολαγνεία πρωι πρωι. Σε στάνη είμαστε;

      • ataktos avatar
        ataktos @ ataktos 26/04/2010 10:50:47

        lalakis-Πως το έπιασες ...δουλεύεις με δορυφόρο…

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ ataktos 26/04/2010 10:52:56

        Κώστα Ροδινέ,όλοι οι πράκτορες δεν παρασημοφορούνται.Υπάρχουν και κάποιοι που γίνονται θύματα της αλαζονείας τους.Που υπερεκτιμώντας τις δυνατότητές τους,τελικά πέφτουν οι ίδιοι στο λάκκο με τα φίδια.Περίμενε και θα δείς το 'λαμπρόν'μέλλον που αναμένει τον χατζηλαλάκη.

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/04/2010 22:06:41

    Έχει αφήσει το τιμόνι σε όλα τα μέτωπα. Οικονομία, Αιγαίο, Παιδεία, μεταναστευτικό, ποιός ξέρει τι έχει κάνει με τα Σκόπια... Κατά τα άλλα πήγε ο ανόητος και έλεγε για Πράσινη Ανάπτυξη στους ...Ινδούς.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 25/04/2010 22:15:08

      Σκεψου τί γινόταν όταν ήταν μόνο υπουργός εξωτερικών στην προηγούμενη διακυβέρνηση ΠΑΣΟΚ. Τότε δεν μαθαίναμε τίποτε. Τα ίδια θα έκανε. Ένας αποτυχημένος ήταν και τότε, αλλά το σύστημα τον στήριζε σαν να μην υπάρχει αύριο. Μάλλον ξέρει πόσο δουλικό είναι το GAP γι'αυτό και τέτοια προπαγάνδα για το πόσο "έξυπνο" είναι.

  6. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 25/04/2010 22:14:28

    Συμφωνώ με τις διαπιστώσεις της ανάρτησης. Όσο αφορά τον τίτλο, εγκύπτει το θέμα του τρόπου που οριοθετούμε την έννοια του συστήματος. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα προκύψουν τεράστιες αλλαγές δεδομένων. Αυτό όμως που βιώνουμε σήμερα, αποτελεί κατά την γνώμη μου την φυσική κατάληξη του στρεβλού μορφώματος που ίδρυσε ο Μαυροκορδάτος και οι λοιποί σφουγγοκωλάριοι των Μεγάλων Δυνάμεων. Υπό αυτή την έννοια δεν μπορώ να διακρίνω κάποια κατάρρευση του συστήματος. Οπωσδήποτε προδιαγράφεται κατάρρευσις. Όχι όμως τους συστήματος, αλλά του μορφώματος που έστησε το σύστημα.
    Ο κ. κασθηγητής έχει δίκιο όταν επιμένει ότι οι σύζυγοι εκδικούνται. Στην περίπτωση όμως που αυτές είναι πόρνες από κούνια, δεν χρειάζεται για την επιβολή των κυρώσεων ούτε απιστία, ούτε άλλη αιτία. Ας το πω με πιο απλό τρόπο: Ατυχήσαμε στον γάμο μας ως λαός. Ας μην ψάχνουμε όμως την αιτία στους συμπεθέρους. Φταίμε και ας συνετιστούμε έστω και κατόπιν εορτής προς όφελος των τέκνων.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Μποτίλια στο πέλαγος 26/04/2010 07:50:04

      Αγαπητέ φίλε,
      επειδή έχουμε διαμορφώσει ένα επίπεδο επικοινωνίας, για λόγους οικονομίας της συζήτησης, αποφεύγω να αναφέρομαι λεπτομερώς σε πράγματα που είναι κοινός τόπος.
      Ως σύστημα προφανώς και αναφέρομαι στα πολιτικά κόμματα, του συνδικαλιστές, (όχι μόνο οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι ΓΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΔΟΕ, κ.λ.π), τα Μ.Μ.Ε., την πολιτική ελίτ με την ευρύτερη ένοια του όρου, το τραπεζικό σύστημα, τον ΣΕΒ,τους "κοινωνικούς ετέρους, γενικότερα. Να αναφέρω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: για πολλά χρόνια οι δικαστές, με δικές τους αποφάσεις έδιναν αυξήσεις στους εαυτούς τους! Αυξήσεις, που όχι μόνο φόρτωναν τον προϋπολογισμό με επιπλέον δαπάνες, αλλά άνοιγαν το δρόμο για πεταιτέρω διεκδικίσεις και από άλλες ομάδες.
      Δεν αναφέρομαι σε κατάρρευση του συστήματος. Αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι σε πρώτη φάση,αυτό που παραπάνω, ορίζω ως σύστημα θα πρέπει να υπερβεί τον ευατό του για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του ΔΝΤ. Η εκτίμησή μου είναι ότι δε θα το καταφέρει γιατί οι αγυλώσεις είναι ισχυρές.
      Τέλος, δε θα μποορύσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου, οτι για όλα αυτά που μας συμβαίνουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης φέρουμε και εμείς ως λαός. Γιατι δεν αρκεί να κατηγορούμε τους πολιτικούς και να νομίζουμε ότι κάναμε το καθήκον μας. Κάθε χώρα έχει τους πολιτικούς που επιλέγει ο λαός της.

      • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο πέλαγος @ Κώστας Ροδινός 26/04/2010 08:22:18

        Και εγώ κατανόησα το πνεύμα της ανάρτησης στα πλαίσια της συγκεκριμενοποίησης που προστέθηκε. Θεώρησα σκόπιμο να κάνω αυτήν την κατά την γνώμη μου επεξηγηματική αναφορά, επειδή πιστεύω ότι το αντίστοιχο ερώτημα θα τεθεί από πολλούς στην διαδικασία που έπεται, η οποία ορθά εντοπίζεται από την ανάρτηση.
        Συμφωνώντας με τις συνολικές εκτιμήσεις, εξακολουθώ να παρακολουθώ με ενδιαφέρον τα γραφόμενά σας, που προφανώς θα επεκταθούν και σε προτάσεις αντιμετώπισης.

  7. donaE avatar
    donaE 25/04/2010 22:25:15

    Αναρωτιεμαι το πακετο στηριξης δεν το λιγουρευονται διαφοροι;
    Να ενα συστημα νεο που μπορει να δημιουργηθει τωρα.Παντα (και με το σχεδιο με Μαρσαλ;) αρχιζε μια νεα εποχη για την Ελλαδα με τα διαφορα πακετα.Η Ελλαδα ποτε δεν πεθαινει.

  8. decodex avatar
    decodex 25/04/2010 22:26:22

    Ο Σοσιαλισμός απεδείχθη ότι έχει πλέον τα ουτοπικά χαρακτηριστικά του Κομμουνισμού στην παρούσα φάση της παγκόσμιας ιστορίας.
    Ακόμη και αυτός του ΠΑΣΟΚ έδειξε ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις παρούσες συνθήκες με αποτέλεσμα να μετατραπεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα σε έναν άγνωστο νεό φιλελευθερισμό καθοδηγούμενο από άλλους αφήνοντας τους θεατές στο ίδιο τους το έργο και με τα ανάλογα αποτελέσματα.
    Μιλάγανε για ανθρώπους και πέσανε σαν ατζαμήδες επάνω στα νούμερα. Μιλάγανε για τους Ελληνες και ασχολούνται περισσότερο με τους ξένους.
    Συνεχίζουν να προσπαθούν να παίξουν ένα ΝΕΟ παιχνίδι που δεν το ξέρουν γνωρίζοντας μόνο τους κανόνες που είχαν όταν παίζανε μεταξύ τους.
    Ψάχνουν να βρούν πώς θα γλυτώσουν από αυτό το παιχνίδι βλέποντας ότι δεν ξέρουν πως θα κερδίσουν!

  9. Ψηφοκράτης avatar
    Ψηφοκράτης 25/04/2010 22:33:22

    Και στις 21 χώρες που έχει δανείσει το ΔΝΤ, η δημόσια υγεία εξαθλιώθηκε.
    Οι θάνατοι από φυματίωση (ενδεικτικά) αυξήθηκαν κατα 16.6%

    [In the 21 countries to which the IMF had given loans, tuberculosis deaths rose by 16.6 %]

    en.wikipedia.org/wiki/International_Monetary_Fund
    Impact on public health

    • KNWD avatar
      KNWD @ Ψηφοκράτης 26/04/2010 08:06:26

      Για ποια δημοσια υγεία μιλάμε; Την ήδη εξαθλιωμένη;;;
      Οποιος έχει την "τύχη" να ειναι στο ΙΚΑ ξερει πολυ καλά τι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Αν δεν πληρώσεις απο την τσέπη σου πρεπει να περιμενεις μηνες για τις πιο κοινές εξετάσεις

  10. NTINOS avatar
    NTINOS 25/04/2010 22:52:40

    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΙΛΑΣ ΚΥΡΙΕ ΡΟΔΙΝΕ;;;
    το πελατειακο;;; το οθωμανικό,το ραγιάδικο;;;

    Ο Πώλ Τόμσεν ο οποίος είναι και επικεφαλής του κλιμακίου των ελεγκτών ΕΕ, ΕΚΤ και ΔΝΤ που βρίσκονται αυτές τις μέρες στην χώρα μας,ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΗΡΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΜΑΝΔΑΡΙΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΣΤΟΜΙΣΟΥΝ,


    Πριμ παραγωγικότητας

    "Εδώ βλέπουμε ένα κονδύλι για πριμ παραγωγικότητας σε δημοσίους υπαλλήλους. Γιατί το πληρώσατε αφού οι στόχοι της αύξησης της παραγωγικότητας, δεν επετεύχθησαν;", ρώτησαν.

    Η απάντηση:

    "Ξέρετε, δεν είναι ακριβώς έτσι, διότι η προσπάθεια που κατεβλήθη για την επιτυχία του στόχου ήταν πραγματικά αξιοσημείωτη..."



    Πόσοι απασχολούνται στο δημόσιο;

    Η απάντηση:

    "Τι ακριβώς εννοείτε; Γιατί εχουμε διάφορες κατηγορίες, και διαφορετικές συμβάσεις εργασίας".

    Ελεγκτες: "Εμείς απλώς θέλουμε τον αριθμό."

    Ελληνες αξιωματούχοι: "Για τον συνολικό αριθμό δεν είαμστε έτοιμοι. Θα μαζέψουμε τα στοιχεία και σε επόμενη συνάντηση θα σας ενημερώσουμε!"




    Πόσους διεφθαρμένους υπαλλήλους έχετε πιάσει;

    "Ξέρετε αυτά τα πράγματα άπτονται της ανεξάρτητης δικαιοσύνης, οι δε διαδικασίες είναι χρονοβόρες και δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε επακριβώς την εξέλιξη της κάθε υπόθεσης..."

    ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ κ ΡΟΔΙΝΕ ΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΣ ΤΟ ΔΝΤ.

    ΛΕΕΙ Ο ΡΟΔΙΝΟΣ

    . Να ξεθεμελιώσει, αυτό που έχουμε μάθει να λέμε, κοινωνικό κράτος. Άρα τα μέτρα του ΔΝΤ θα προκαλέσουν κοινωνικές εκρήξεις. Και είμαστε ο πιο πολιτικοποιημένος λαός της Ευρώπης. Αν οι πολιτικές αυτές περάσουν στην Ελλάδα, χωρίς ισχυρές κοινωνικές αντιδράσεις, τότε στις άλλες χώρες μπορεί να τις επιβάλλουν αδιαμαρτύρητα!
    ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΥΡΙΕ ΡΟΔΙΝΕ.
    ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟΥ
    ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΩΝ
    ΣΤΟΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΠΟΣΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ
    ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ...ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΝΑΙ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ.
    ΟΣΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΩ ΟΤΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΣ,ΔΕΝ ΕΜΠΟΔΙΣΕ ΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΗ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ.
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΥΣ.

    • maquis avatar
      maquis @ NTINOS 26/04/2010 00:36:40

      Νομίζω οτι τα είπες ολα.

    • Νεος Χαλκηδονιος avatar
      Νεος Χαλκηδονιος @ NTINOS 26/04/2010 01:19:34

      NTINOS τα ειπεις καθαρα και απολυτα σωστα. Το ΔΝΤ θα ειναι δυσαρεστο για μερικους αλλα μαλλον απελευθερωση για τους περισσοτερους. Καταφεραμε να διαλυσουμε τη χωρα οικονομικα ενω ζουσαμε και φερομασταν σαν μανταμ Σουσουδες. Το χειροτερο ειναι οτι αποβλακωθηκε ο κοσμος σε τετοιο βαθμο που δεν καταλαβαινει τη τραγικη κατασταση της οικονομιας της χωρας.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Νεος Χαλκηδονιος 26/04/2010 07:04:31

        Το τελευταίο που ανέφερες είναι το χειρότερο, και απορώ γιατί δεν το λαμβάνει υπ' όψη του ο κ. Ροδινός. Ο ελληνικός λαός έχει πια αποχαυνωθεί τελείως με τα τηλεσκουπίδια και με το lifestyle που του σερβίρουν, και δεν είναι διατεθιμένος να κουνήσει ούτε το δαχτυλάκι του για να αντισταθεί. Εγώ όχι μόνο δεν προβλέπω κοινωνικές εκρήξεις, αλλά απεναντίας προβλέπω μαζική καταφυγή στο "εθνικό σπορ" της διαβολής και της ρουφιανιάς τού πλησίον προκειμένου ο καθένας εξατομικευμένα να περισώσει ό,τι ψίχουλο μπορεί για να εξακολουθήσει να ζει ψήγματα της καλοπέρασης με την οποία είχε μπουκωθεί τόσα χρόνια. Αλληλεγγύη, συλλογικότητα και τέτοια "κουραφέξαλα" ας μην περιμένουμε, δυστυχώς. Ο φιλοτομαριστής Έλληνας θα κάνει και πάλι το "θαύμα" του.

    • anetos avatar
      anetos @ NTINOS 26/04/2010 11:32:10

      ακριβως ετσι ειναι ..καποιοι εχουν ομως επιλεκτικη μνημη

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ NTINOS 26/04/2010 11:57:58

      Καταρχήν, η αρρώστεια μας είναι η ΧΡΕΩκοπία. Ο Ευρωπαικός μηχανισμός και το ΔΝΤ είναι, απλά, τα μόνα διαθέσιμα φάρμακα.
      Μου φαίνεται πάντως, ότι το πολιτικό σύστημα της χώρας έχει κάποιες πιθανότητες ν' αντέξει την ΧΡΕΩκοπία. Εκείνο που αποκλείεται ν' αντέξει είναι η εκδοχή του ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ συστήματος που είχε η μεταπολεμική Ελλάδα.
      Δεν θα καταρρεύσει φυσικά ο καπιταλισμός στην Ελλάδα. Έχει όμως ήδη πεθάνει ο πελατο-κρατικός καπιταλισμός της πληθωρισμένης, ακριβής Ελλάδας - φούσκας:
      1. Της τερατώδους, φεουδαρχικής γεωπροσόδου (βλ. αντιπαροχή, τσιμεντοποιημένες εκτάσεις εντός και "εκτός σχεδίου", μαιμούκες "ημιυπαίθριοι" κτλ).
      2. Των εργολάβων - ιδιοκτητών ΜΜΕ και άλλων, που ροκανίζουν (με τα φαραωνικά "έργα υποδομής" - Καιάδα των Ευρωπαικών κονδυλίων).
      3. Των εμποροκρατών που δεν παράγουν τίποτε εκτός από αέρα κοπανιστό και χρέη.
      4. Των "κλειστών" και οχυρωμένων επαγγελμάτων - βρυκολάκων, που ρουφάνε το αίμα ημων των λοιπών, μή κλειστών και μη οχυρωμένων.
      5. Της "δωρεάν" παιδείας που είναι δήθεν "δωρεάν", με την παγκόσμια πρωτοτυπία του "κάθε πολυκατοικία και φροντιστήριο". Και του "συστήματος" υγείας, στην υγεία του οποίου πίνουν οι κερδοσκόποι της υγείας.
      E basta! Καλώς μας ήλθαν οι ελεγκτές της ΕΕ και του ΔΝΤ! Κάποιος έπρεπε να μας μαρτυρήσει το επτασφράγιστο μυστικό για τα "ρούχα του βασιλιά", ζήτω η κρίση!

  11. anonymous avatar
    anonymous 25/04/2010 23:02:20

    Ρε παίδες χρωστάμε 300 δις που λήγουν σταδιακά. Τα λεφτά πρέπει να πληρωθούν. Τα επιτόκια ήταν χαμηλά.
    Υπάρχει το ερώτημα που πήγαν τα λεφτά. Επενδύθηκαν; Αν ναι που και πόσο αποδίδουν; Φαγώθηκαν; Τι έγιναν επιτέλους;
    Υπάρχει επίσης το ερώτημα αν έχουμε σχέδιο για την επιστροφή των δανεικών.
    Οι αγορές λένε σωστά ότι κύριε πρέπει να αρχίσεις να επιστρέφεις. Δε μπορούμε να σε δανείζουμε διαρκώς χωρίς να επιστρέφεις.

    Τα άλλα όλα είναι φιλοσοφίες. Πρακτικά πράγματα χρειαζόμαστε.

    • KNWD avatar
      KNWD @ anonymous 26/04/2010 08:11:29

      Τουλάχιστον για την τελευταία δεκαετία, το μεγαλύτερο μέρος πήγε σε αναχρηματοδότηση των δανείων (ήδη είχαμε πιάσει κόκκινο από το 2000). Ενα μεγάλο μέρος (50 δις) τα έφαγαν οι μεγαλοεργολάβοι με τις υπερβάσεις των προϋπολογισμών των έργων. Ενα επίσης σημαντικό μέρος το έφαγε το νοσοκομειακό/φαρμακευτικό κύκλωμα και τα υπόλοιπα φαγώθηκαν στις μίζες από τους διαπλεκόμενους πολιτικούς.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ KNWD 26/04/2010 13:41:16

        "Ενα μεγάλο μέρος τα έφαγαν οι μεγαλοεργολάβοι. Ενα επίσης σημαντικό μέρος το έφαγε το νοσοκομειακό/φαρμακευτικό κύκλωμα". Και λοιποί, τα έγραψα πιό πάνω.
        Άν στα δανεικά που φαγώθηκαν προσθέσουμε και το κοινοτικό χρήμα (που έφαγαν οι ίδιοι φαγάδες), προκύπτει απίστευτα τερατώδες φαγοπότι.
        Μετά, απορούμε γιατί (αγορές και πολλές Ευρωπαικές πολιτικές δυνάμεις) φοβούνται να ...ξαναδανείσουν αυτούς που έβλεπαν τα πακέτα να περνούν;

      • (Α)θανάσης avatar
        (Α)θανάσης @ KNWD 26/04/2010 13:44:04

        Η πλάκα είναι ότι ενώ πολλοί σκίζονται ότι τα "έφαγαν" οι ΔΥ, δεν συνειδητοποιούν ότι αυτοί απλά καναλιζάρουν το χρήμα στην αγορά... Οι εργολάβοι όμως το βγάζουν έξω ζεστό-ζεστό...

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ KNWD 26/04/2010 13:58:20

        Η επίορκη μερίδα των ΔΥ έπαιρνε ένα πολύ μικρό μερίδιο της πίτας, φρόντιζε όμως να την φουσκώνει καλά, για να είναι πιό φουσκωμένα και τα ψίχουλα που αποσπά. Αυτό είναι το μεγαλύτερο αμάρτημά της μερίδας αυτής, ότι βοηθά να τρομπάρεται "αέρας" (και όχι γενικώς και αορίστως ότι τα "παίρνει"). Υπερτιμολογημένα έργα, φάρμακα κτλ, προς όφελος πάντα των μεγάλων καρχαριών κυρίως, αλλά με συνεργούς και τσιράκια την εξωνημένη μερίδα δημόσιων λειτουργών, ελεγκτών και δικαστικών.
        Το ότι τα χλιδάτα αφεντικά και τα παρακατιανά τσιράκια τους έφτιαξαν τέτοια τερατώδη αεράτη φούσκα (που έσκασε, τι πιό φυσικό), είναι πολύ χειρότερο από το γεγονός ότι κλέβανε. Απείρως χειρότερο.

  12. Mak avatar
    Mak 25/04/2010 23:18:37

    Παπαδόπουλος: Η κυβέρνηση δεν λέει την μαύρη αλήθεια στο λαό


    Σόκαρε με την τοποθέτηση του ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Αλέκος Παπαδόπουλος, που εξέφρασε ανοικτά τη διαφωνία του με το ήπιο πρόγραμμα σταθερότητα που ακολουθεί το ΠΑΣΟΚ, το κόμμα που τον ανέδειξε. Ο πρώην υπουργό πρότεινε 5ατές πρόγραμμα λιτότητας και μεταξύ άλλων αποκρατικοποιήσεις, απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, μειώσεις μισθών και στον ιδιωτικό τομέα, αλλά και στις τιμές και αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης

    Μιλώντας την Κυριακή (25/04) σε εκδήλωση της Πρωτοβουλίας Εκσυγχρονισμού του Κοινωνικού Κράτους ο κ. Παπαδόπουλος εκτίμησε ότι το ισχύον Πρόγραμμα Σταθερότητας «είναι αδύναμο για να θεωρείται πλαίσιο πορείας. Είναι πλέον μικρότερο των περιστάσεων» και υπογράμμισε ότι πρέπει να συγκροτηθεί ένα σοβαρό πενταετές Πρόγραμμα Εθνικής Ανασυγκρότησης που θα οδηγήσει τη χώρα σε υγιή πεδία οικονομικής ανάπτυξης.

    Τόνισε, μάλιστα, ότι το πρόγραμμα αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει εξειδικευμένα, εκτεταμένα και επώδυνα μέτρα για την ανάταξη της οικονομίας. Μερικά από τα μέτρα που προτείνει ο πρώην υπουργός είναι:

    • εκτεταμένες παρεμβάσεις στα πεδία του Ασφαλιστικού και της αγοράς εργασίας

    • καθολικές αποκρατικοποιήσεις

    • δραστικό περιορισμό των μισθοδοτουμένων υπαλλήλων στο στενό και ευρύτερο Δημόσιο, στα Νομικά Πρόσωπα και στους ΟΤΑ

    • ολιστικά μέτρα διαρθρωτικών αλλαγών για την ανάταξη των χώρων της Παιδείας, της Υγείας, της Κοινωνικής Προστασίας και της Δικαιοσύνης.

    • σύμπτυξη των τραπεζών σε δύο πόλους

    • μειώσεις μισθών και στον ιδιωτικό τομέα και παράλληλη μείωση τιμών

    • διευκόλυνση των ξένων επενδύσεων

    «Ο λαός μας αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζει την πραγματική αλήθεια, το βάθος και την έκταση του προβλήματος που αντιμετωπίζει. Απλώς υποψιάζεται ότι κάτι κακό συμβαίνει στην χώρα αλλά δεν γνωρίζει όλες τις παραμέτρους, ούτε και τα πραγματικά αίτια της κρίσης» σημείωσε.

    «Συστηματικά καλλιεργείται η εντύπωση ότι διερχόμαστε μια οικονομική περίοδο δύσκολη μεν, αλλά που κάποια στιγμή σύντομα θα ξεπεραστεί και θα επανέλθουμε εις την προτέραν μακαρίαν κατάσταση. Αυτό δεν πρόκειται να γίνει και πρέπει να του το εξηγήσουμε» τόνισε ο Αλ.Παπαδόπουλος.

    «Φοβούμαι ότι η σημερινή οικονομική κρίση που πλήττει την χώρα οδηγεί την Ελλάδα στην κατηγορία των τριτευρωπαϊκών χωρών. Η πορεία αυτή πρέπει να ανατραπεί άμεσα» τόνισε.

    Ο κ. Παπαδόπουλος μίλησε για μια «βαθειά αυτοκαταστροφική επιλογή που σημάδευσε την μεταπολιτευτική περίοδο, παράγοντας ένα ελληνικό φαινόμενο» με έβλημα «ένα λαός που έχει το ένα χέρι με υψωμένη γροθιά και το άλλο στη ζητιανιά».

    Απαντώντας προληπτικά στους επικριτές του είπε: «Δεν έχω κανένα προσωπικό πρόβλημα χαρακτηρισμού μου. Εξάλλου τους έχω υποστεί ήδη. Ο καθένας κρίνεται από την ιστορία και τον τρόπο ζωής του. Οι αντιλήψεις που κυριάρχησαν και δυνάστευσαν τα τελευταία χρόνια τη χώρα μπορεί να είναι χρήσιμες για να διοικήσεις οικονομίες σαν της Βόρειας Κορέας, σίγουρα όμως είναι καταστροφικές για να διοικήσεις οικονομία της Ευρωζώνης».

    Και διευκρίνισε: «Ονομάσαμε αναδιανομή του εισοδήματος την διανομή των δανείων και των πόρων της ΕΕ. Η αναδιανομή θέλει πολιτικό σθένος. Για την διανομή των δανειακών, αρκεί το πολιτικό θράσος», όπως είπε, προσθέτοντας ότι «αντιπολίτευση σε αυτή την κυριαρχούσα άποψη και ιδεολογία περί αναδιανομής δεν υπήρξε».

    «Αυτή τη στιγμή ήρθε το σοκ της αυτογνωσίας. Θα ερχόταν ούτως ή άλλως, απλώς η κρίση το έφερε πιο γρήγορα» συμπλήρωσε ο Αλ.Παπαδόπουλος, προειδοποιώντας ότι «ο τραγικός ρεαλισμός της ιστορίας λειτουργεί ερήμην των βραδυπορούντων».

    http://www.contra.gr/Life/Finance/271048.html

    Απίστευτο, στελέχη του ίδιου τους του κόμματος τους βγάζουν άχρηστους!!!!!!

    Και μάλιστα από τα πιο σοβαρά-μετρημένα στελέχη!

    Για τα μέτρα που λέει, είναι τα γνωστά απλά ουσιαστικά λέει ότι έπρεπε να τα είχαμε πάρει μόνοι μας από την αρχή για να μην ξεφτιλιζόμαστε τώρα και φαινόμαστε στριμωγμένοι στα σχοινιά!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Mak 25/04/2010 23:25:20

      Άλλος ένας νεοφιλελεύθερος σοσιαλιστής από το ΠΑΣΟΚ της Δυνατής Ελλάδας. Η επάνοδος τέτοιων απολιθωμάτων δείχνει τον πανικό του συστήματος. Το μοντέλο GAP μπάζει νερά από παντού και αυτοί που το στήριξαν προσπαθούν να βρούν άλλες μαριονέτες.

      Το σύστημα των βαρόνων βγάζει σιγά σιγά τα αποθέματά του. Ντόρα, Αλέκος, Δράκουλας, Σημιτάκος.

      Ο νεοφιλελεύθερος σοσιαλισμός τα έχει βρεί σκούρα. Προσπαθεί να κινητοποιήσει όλες τις δυνάμεις για να πείσει το λαό πόσο φιλάνθρωποι είναι. Όμως με τέτοιες συνεντεύξεις φανερώνονται πόσο αρπακτικά είναι. Δώστε κι άλλες. Ξεβρακωθείτε περισσότερο.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Orestios 26/04/2010 07:12:13

        Ορέστιε, δεν τους απέμειναν και πολλοί. Αυτοί που ανέφερες είναι, άντε και πεντέξι ακόμα σε ρόλο παραστάτη. Το πρόβλημα που βλέπω όμως, είναι ότι αυτοί μαζί, "κάτι" ετοιμάζουν. "Κάτι" θέλουν να φέρουν μπροστά από το παρασκήνιο, τώρα που το πολιτικό σύστημα βρίσκεται στο καναβάτσο. Γι' αυτό και ο Σαμαράς πρέπει να αντιπαλέψει με συνέπεια όλα τα σενάρια "εθνικής σωτηρίας" και να αναδείξει πώς η "λίγη" και ανεπαρκής πολιτική του θιάσου του Γιωργάκη μάς έφερε ως εδώ μέσα σε λίγους μήνες.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 26/04/2010 13:52:35

        Σπασμωδική κίνηση ενός συστήματος που αντιλαμβάνεται ότι τα συμφέροντά του θα χαθούν. Και τα συμφέροντά του ήταν πάντα εναντίων της Ελλάδας.
        Τα αρπακτικά κρόζουν αλλά η ώρα τους έρχεται.
        Είναι τα ίδια που με τις πρακτικές τους καταδίκασαν τους Έλληνες σε φτώχεια. Οι νεοφιλελεύθεροι οσσιαλιστές.
        Γι' αυτό υποστηρίζω την εκδίωξη της Ντόρας από τη ΝΔ, ώστε να αποκαλυφθεί η συμμαχία της μαζί τους. Η συμμαχία της ντροπής. Μια συμμαχία εναντίων όλων των Ελλήνων.

  13. Μαρία avatar
    Μαρία 25/04/2010 23:28:27

    "Τελικά, δικαιώθηκε! “Λεφτά υπάρχουν”, τα έχει το ΔΝΤ! Τι κρίμα που δεν υπάρχει ένας διεθνής οργανισμός να εξασφαλίζει και σοβαρή ηγεσία σε χώρες που δεν τη διαθέτουν…"

    Πολύ εύστοχο άρθρο της Καθημερινής!

    http://agrupnoipolites.wordpress.com/

  14. George Ch avatar
    George Ch 26/04/2010 00:04:30

    Μάλλον σωστός ο @Ντίνος 00:52
    Δε με ενδιαφέρει αν τα λεφτά που τρώγανε τα λαμόγια όλων των κυβερνήσεων μέχρι τώρα πάνε (μέσω περικοπών) στην εκπλήρωση των δανειακών υποχρεώσεων της χώρας.
    Μαζί με κάτι υπόλοιπα από τους μισθούς μας, βέβαια...
    Αλλά αυτήν είναι η τιμωρία μας που τόσα χρόνια, αντί να γιαουρτώνουμε όποιον άχρηστο πολιτικό περνούσε τυχαία από μπροστά μας, κουνάγαμε τις σημαίες στις προεκλογικές συγκεντρώσεις μπας και μας δει ο κομματάρχης και βολέψουμε τα παιδιά μας στο δημόσιο.
    (Ζητώ ταπεινά συγνώμην από αυτούς τους λίγους, τους ελάχιστους, που χρόνια τώρα, απομονωμένοι και αηδιασμένοι έχουν σταματήσει να ασχολούνται με την παράγκα του καραγκιόζη, την Ελληνική πολιτική σκηνή)

  15. otinanai avatar
    otinanai 26/04/2010 00:04:43

    Για την ιστορία, η Μ.Βρετανία δε σώθηκε απο το ΔΝΤ αλλά από το πετρέλαιο της Βόρειας Θάλλασσας. Δηλαδή είναι και καλότυχο το άτιμο, και απλόχερο στις μοιρασιές.

    • n Georgiopoulos avatar
      n Georgiopoulos @ otinanai 26/04/2010 00:16:19

      Το ΔΝΤ δεν σωζει χωρες.
      Εξασφαλιζει (στην θεωρια) την σταθεροτητα του παγκοσμιου νομισματικου συστηματος, με το να παρεχει βραχυχρονια δανεια ωστε οι χωρες να αντιμετωπιζουν την οποια δυσκολια στις διεθνεις τους πληρωμες.
      Το ΔΝΤ απο την αλλη μερια για να μειωσει τον ηθικο κινδυνο, ζητα ως ανταλλαγμα διαρθρωτικες αλλαγες.

      • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο πέλαγος @ n Georgiopoulos 26/04/2010 08:28:18

        Όπως λέμε, αφού γίνει το κοριτσάκι ναρκομανής, του παρέχει μια θέση στο πεζοδρόμιο για να εξασφαλίσει την επόμενη δόση. Ή, όπως πάλι λέμε, ναρκομανία και πορνεία αποτελούν κύκλο, με την ίδια μαφία προαγωγής στο μανατζάρισμα.

  16. Νεος Χαλκηδονιος avatar
    Νεος Χαλκηδονιος 26/04/2010 01:36:09

    Τα περισσοτερα που λεγονται για το ΔΝΤ ειναι ανοησιες και προφασεις εν αμαρτιαις. Ειναι σαν να λενε οτι επειδη πολλοι που πανε στην εντατικη πεθαινουν, η εντατικη προκαλει τους θανατους. Απλουστατα, οποιο κρατος καταληγει στη ΔΝΤ ειναι ηδη πτωχευμενο και η προσφυγη στο ΔΝΤ και η θεραπεια δειχνουν τις βαθειες, και καμμια φορα αθεραπευτες, αδυναμιες τους.
    Σχεφτητε οτι χωρις ΔΝΤ, η Ελλαδα θα επρεπε να πτωχευσει μεσα σε λιγες μερες... Αν η χρεοκοπια ηταν χωρις την εποπτια του ΔΝΤ και της ΕΚΤ, θα ακολουθουσε χαος. Τραπεζες και ασφαλιστικες εταιριες θα ηταν πρακτικα πτωχευμενες. Ακομα και τροφιμα δεν θα μπορουσαμε να εισαγουμε αρκετα και θα αντιμετωπιζαμε το φασμα της πεινας καθοτι, αντιθετα απο την Αργεντινη δεν παραγουμε οσα τροφιμα χρειαζομαστε, εχουμε φοβερο ελλειμα εξωτερικων πληρωμων και κανεις δεν θα μας δανειζε αμεσως μετα τη χρεοκοπια. Ειμαστε μια χωρα που παραγει ελαχιστα και ουσιαστικα επρεπε να εχουμε το βιοτικο επιπεδο της Ρουμανιας. Συντομα αυτο θα γινει φανερο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νεος Χαλκηδονιος 26/04/2010 08:26:02

      Νέε Χαλκηδόνιε,
      Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με το σχόλιο σας.
      Προφανώς στην εντατκή έχουμε και θανάτους και για αυτό δε φταίει η αποκλειστικά και μόνο η εντατική. Περισσότερο φταίνε αυτοί που σε οδήγησαν στην εντατική!
      Το επιχείρημα ότι η Ελλάδα θα πτώχευε μέσα σε λίγες μέρες αν δεν προσέφευγε στο ΔΝΤ, δεν στέκει για τους παρακάτω λόγους.
      Ο ένας είναι αυτός που αναφέρω και στο άρθρο μου. Οτι δηλαδή το ΔΝΤ περισσότερο διασφαλίζει τους δανειστές παρά τη χώρα.
      Ο δεύτερος είναι ότι οτι η κυβέρνηση δεν είχε μια ολοκληρωμένη στρατηγική διαχείρισης του προβλήματος. Τον Ιανουάριο έλεγαν ότι δεν θα χρειαστούν οικονομική,αλλά μόνο πολιτική στήριξη, στη συνέχεια ζητούσαν λύση εντός ΕΕ και στο τέλος κατέληξαν να μιλάνε με το ΔΝΤ. Αυτά οι αγορές τα τιμωρούν. Μη ξεχνάτε ότι ολόκληρο τον Οκτώβριο και παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση είχε ανακοινώσε οτι το έλλειμμα θα είναι πάνω από το 12%,παρά το γεγονός ότι οι προγραμματικές δηλώσεις δεν ενθουσίασαν κανέναν,τα spreads δανεισμού ήταν κάτω από τις 200 μονάδες. Αυτό σημαίνει οτι οι αγορές μας τιμώρησαν και μας τιμωρούν κερδοσκοπώντας σε βάρος μας α) επειδή δεν καταρτίσαμε ένα αξιόπιστο πρόγραμμα και β)επειδή δεν πείστηκαν για την ικανότητά μας να κάνουμε αυτό που πρέπει για την περίσταση.
      Στο δεύτερο μέρος των διαπιστώσεών σου δε νομίζω ότι μπορεί να διαφωνήσει κανείς, αλλά στο θέμα αυτό το ΔΝΤ δεν πρόκειται να μας δώσει λύσεις.

      • Νεος Χαλκηδονιος avatar
        Νεος Χαλκηδονιος @ Κώστας Ροδινός 26/04/2010 17:44:45

        Φιλε Κωστα, ευχαριστω για την απαντηση. Δεν συμφωνουμε, ομως, σε αυτο το θεμα. Δεν εχω καμμια συμπαθεια για το ΔΝΤ και εχω γραψει σε σχολια σε blogs απο το Φεβρουαριο οτι το ΔΝΤ ερχεται και θα ειναι δυσκολες ωρες. Συμφωνω επισης οτι ενδιαφερεται για να πληρωθουν οι δανειστες, στον βαθμο του δυνατου γιατι πολλες φορες το ΔΝΤ βοηθησε την οργανωμενη "αναπροσαρμογη των χρεων". Η κυρια δουλεια του ΔΝΤ δεν ειναι η φιλανθρωπια, και γιατι παρακαλω να ειναι;
        Το θεμα ειναι αλλου. Αν ή οταν η Ελλαδα χρεοκοπησει, θα πρεπει να ισοσκελισει τον προυπολογισμο εν μια νυκτι, πραγμα που θα το πετυχαινε αν το κρατος σταματουσε να πληρωνει ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΥΣ τους μισθους. Τοσο μεγαλο ειναι το ελλειμα. Κανεις δεν θα ηθελε να δανεισει μια χωρα που ηδη χρωστα πολλα και δεν παραγει αρκετα. Θα ακολουθουσε μια πληρης καταρευση της Ελληνικης οικονομιας και του κρατους και δεδομενης της γεωπολιτικης καταστασης στην γειτονια μας δεν μπορει κανεις να φανταστει τι αλλο μπορει να γινει.
        Ιδου μερικα νουμερα. Τραπεζες εχουν γυρω στα 45 δις σε ομολογα (ονομαστικες αξιες), ασφαλιστικες γυρω στα 4, ταμεια γυρω στα 10-15. Ολα θα φαλιμενταρανε στη στιγμη αν το κρατος χρεοκοπουσε. Πανε και καταθεσεις και ασφαλειες ζωης κλπ. Πληρες χαος.
        Οι αγορες δεν κερδοσκοπουν εις βαρος μας! Απλούστατα, οσα περισσότερα μαθαίνουν οι δανειστές μας (που ειναι κυριως αποταμιευτικες τραπεζες, ταμεια συνταξεως, και ασφαλιστικες) για μας, τόσο μεγαλώνει ο πανικός τους. Οι Έλληνες, που κάτι ξέρουν απο Ελλάδα, αρνούντοι να δανείσουν στο ίδιο τους το κράτος. (Αληθεια, αγορασες τιποτα ομολογα τωρα που τα επιτοκια ειναι τοσο τοκογλυφικα;) Εξ ου και η λύση στο πρόβλημα της αξιοπιστίας. Να αποδείξει η κυβέρνηση οτι μπορεί να πουλήσει ομόλογα στους Ελληνες πολίτες. Αν δεν μπορεί να το κάνει, ας κυρήξει πτώχευση. Πιστευω, δυστυχως, οτι αυτη θα ειναι η καταληξη.
        Μπορει να βοηθησει το ΔΝΤ την Ελλαδα; Ασφαλως ναι. Με το "μαστιγιο", οχι απολυτα αλλα σε συγκριση με την ακολασια και ατιμωρησια των 20 προηγουμενων χρονων, αλλα δεν βλεπω αλλη λυση. Εσυ βλεπεις αλλη επιλογη (εκτος απο επανασταση, εμφυλιο, και ποιος ξερει τι αλλο δεινο);

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 26/04/2010 18:09:16

        Nέε Χαληδόνιε,
        Εχω μια βιωματική εμπειρία από την πολιτική του ΔΝΤ στην Αργεντική επειδή ένας καθηγητής μου συμμετείχε στην εκπόνηση του προγράμματος σταθερότητας. Από τότε παρακολουθώ όσο μποροώ τη δραστηριότητά του. Δεν υπήρξα ποτέ οπαδός του και αυτό δεν είναι προκατάληψη.
        Επι της ουσίας τώρα:
        Τα στοιχεία για τις ελληνικές τράπεζες είναι όπως ακριβώς τα αναφέρεις. Και οι συνέπειες που περιγράφεις από το ενδεχόμενο επαναδιαπραγμάτευσης ή χρεοκοπίας είναι αυτές. Εκείνο που με απασχολεί είναι το εξής: Το ΔΝΤ θα οδηγήσει τη χώρα σε ύφεση,πιθανότατα βαθειά και μάλλον παρατεταμένη. Θα αντέξουν οι τράπεζές μας. Μάλλον αν συγχωνευθούν.
        Δεύτερον, το λέω και στο άρθρο μου. Το ΔΝΤ, ελάχιστα προτείνει στον τομέα της ανάπτυξης. Αν δεν περιορίσουμε τα πρωτογενή μας ελλείμματα και δεν πάρει μπροστά η οικονομία,δεν έχουμε απολύτως καμιά πιθανότητα να μας εμπιστευτούν οι αγορές ότιθα αντιμετωπίσουμε τα προβλήματά μας.
        Και κάτι ακόμα. Το πρώτο πράγμα που απαιτεί το ΔΝΤ όπου πηγαίνει είναι μια γενναία υποτίμηση του εθνικού νομίσματος για να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα. Σε εμάς δεν μπορεί να το κάνει. Για αυτό και ο Στρος Καν μίλησε για αποπληθωρισμό.
        Καλά όλα αυτά, θα αναρωτηθείς, και συ τι προτείνεις; Θα το πω επιγραμματικά γιατί δουλεύω ένα πιο πλήρες άρθρο επ' αυτού. Η χώρα μας χρειάζοταν ένα αξιόπιστο και σοβαρό πρόγραμμα διαρθρωτικών αλλαγών σε βάθος τετραετίας. Το πρόγραμμα αυτό με τη στήριξη της Ε.Ε. θα μας επέτρεπε να δανειζόμαστε απρόσκοπτα από τις αγορές και να κάνουμε τις αλλαγές που έχει ανάγκη η οικονομία μας.
        Θα επανέλθουμε,όμως,με περισσότερεες προτάσεις.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ Νεος Χαλκηδονιος 26/04/2010 08:39:11

      Ή, όπως λέμε, αφού ΄φροντίσουμε να σαπίσει το χέρι, μετά το κόβουμε με το αλυσοπρίονο, εφόσον η χειρουργική πολυτελείας απαιτεί και το φακελάκι.

  17. klausevitz avatar
    klausevitz 26/04/2010 05:44:50

    Αυτή η ιστορία του "νεοφιλελεύθερου σοσιαλισμού" δουλεύει
    επικοινωνιακά.....πλήν όμως είναι η γνωστή αντίφαση των όρων!
    Ανεξαρτήτως ονομάτων,κανένα συστημικό κόμμα στο δυτικό κόσμο
    δεν είναι σοσιαλιστικό, τουλάχιστον μεταπολεμικά, με την πιθανή
    εξαίρεση του Σουηδικού μέχρι και την περίοδο 'Ολαφ Πάλμε.
    Τα υπόλοιπα....έτσι για να λέμε!

    • Orestios avatar
      Orestios @ klausevitz 26/04/2010 09:01:39

      Δυστυχώς για σένα, ο νεοφιλελευθερισμός είναι σοσιαλισμός τριτοδρομικού τύπου. Καμία αντίφαση δεν υπάρχει όσον αφορά τις πρακτικές. Ο όρος νεοφιλελευθερισμός είναι ευρηματικός και επίτηδες προκαλεί σύγχυση σε όσους δεν γνωρίζουν. Στην ουσία όμως είναι σοσιαλισμός του χειρίστου είδους.

      • klausevitz avatar
        klausevitz @ Orestios 26/04/2010 10:55:26

        'Ετσι είναι, άν έτσι νομίζετε!
        Μόνο μάθημα πολιτικής θεωρίας και πρακτικής
        δεν γίνεται τέτοιες ώρες,τέτοιες μέρες..!

  18. Σαος avatar
    Σαος 26/04/2010 07:17:37

    Για σταθείτε ρε παιδιά! Πολλά συγχωροχάρτια βλέπω να δίνονται προς το ΔΝΤ και τα ελληνικά και ξένα λαμόγια που έφαγαν τα λεφτά!

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ Σαος 26/04/2010 08:33:55

      Ένα σουλάτσο στην κόλαση ίσως αρκεί για να πείσει, ότι οι περισσότεροι τρόφιμοι εκεί διαθέτουν τόνους συγχωροχάρτια. Διότι η Θεία Δίκη δεν απονέμεται από τους ιεροεξεταστές και τους παπικούς γυρολόγους, αλλά από την δίστομο ρομφαία. Και όταν πέσει πολλή δουλειά οι άγγελοι αγκαζάρουν ακόμη και καντηλανάφτες.

  19. Kostas avatar
    Kostas 26/04/2010 07:31:38

    Ειδικό δικαστήριο και νόμο για κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων που δεν δικαιολογούνται από το πόθεν έσχες !.
    Μόνο αν πάνε φυλακή πολιτικοί και κολαούζοι τους και κατασχεθούν τα κλεμένα υπέρ του δημόσιου χρέους, μπορεί να υπάρξει κοινωνική ειρήνη !.

  20. SON PEN avatar
    SON PEN 26/04/2010 07:32:57

    Ολα αυτά τα χρόνια ματαιοπονούσα,όταν προσπαθούσα να πείσω την Κατίνα,ότι από πουθενά δεν προέκυπτε το δικαίωμά της να πληρώνεται όπως ο μέσος Γερμανός πολίτης.
    Της έλεγα ότι με την ίδια λογική έπρεπε και η Μοζαμβίκη να απαιτεί κάτι ανάλογο.
    Οτι το επίπεδο ζωής σε μια χώρα καθορίζεται από την παραγωγικότητά της.
    Οτι δεν παράγουμε ούτε πινέζα.
    Οτι τρεφόμαστε με δανεικά και πως μια μέρα θα πληρώσουμε το λογαριασμό.
    Αυτή η αντιπαράθεση επαναλήφθηκε σε διάφορες κοινωνικές συναντήσεις,όπου πάντα υπήρχαν και οι "πετυχημένοι" κρατικοδίαιτοι αεριτζήδες,που κέρδιζαν το ακροατήριο με το μέρος τους και εγώ περιέπιπτα στην πλευρά του γραφικού.
    Επαιζα βεβαίως στο γήπεδο του "χαμένου" εφόσον στην κοινή λογική που χρησιμοποιούσα υψωνόταν η στυγνή πραγματικότητα.
    Η Κατίνα απόφοιτος του Λυκείου υπάλληλος Δημόσιου οργανισμού με 2500 το μήνα.
    Ο σύζυγός της "ανάδοχος" προγραμμάτων σε ΚΕΚ καθάριζε πλέον των 100.000 το χρόνο στην υγεία των κορόιδων ευρωπαίων και Ελλήνων φορολογουμένων.(Φαντάζομαι όλοι ξέρουν τι σημαίνει ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ?)
    Αλλά και η φίλη της η Σούλα που δούλευε στο υπουργείο οικονομικών με άνδρα στην καθαριότητα του Δήμου.... πάντα απέναντί μου ήταν.
    Ηθελε άλλωστε να με πείσει ότι χάνω που δε φεύγω όλα τα σαββατοκύριακα απο την Αθήνα.Εκείνη το έκανε. Εγώ προφασιζόμουν Την κούραση της εβδομάδας ή το κυκλοφοριακό των Εθνικών οδών.Ελεύθερος επαγγελματίας γαρ.
    Νομίζω ότι δεν έφταιγε όμως ούτε η Κατίνα ούτε η Σούλα.
    Η πανελλήνια καμπάνια αποβλάκωσης έφταιξε που μας υπεβαλε το σημερινό εξουσιαστικό σύστημα,πολιτικών,εκδοτών,συνδικαλιστών προκειμένου να ζούμε εμείς καλά και να τους αφήνουμε να ζούνε ακόμη καλύτερα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ SON PEN 26/04/2010 08:10:02

      SON PEN,
      ΅Ως ελεύθερος επαγγελματίας έχω βιώσει πολλές αναλόγου επιπέδου συζητήσεις, οπότε συντάσσομαι!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ SON PEN 26/04/2010 08:38:28

      @SON PEN

      Ποιος όμως ΑΦΕΘΗΚΕ σ' αυτή την "πανελλήνια καμπάνια αποβλάκωσης" (όπως πολύ σωστά την αποκαλείς), αν όχι ΕΜΕΙΣ;

      Εμείς δεν ήμασταν που ανακαλύψαμε ξαφνικά τις "multi-culti γεύσεις" όταν είχαμε επί δεκαετίες συνηθίσει με τον τραχανά και τη φασολάδα;
      Εμείς δεν ήμασταν που γεμίσαμε τον τόπο με θηριώδη SUV, όταν ξεφύγαμε από το Seat 127 (που και πολύ μας έπεφτε);
      Εμείς δεν ήμασταν -όπως η Κατίνα και η Σούλα που αναφέρεις- που δεν μπορούσαμε να κάνουμε χωρίς τις "αποδράσεις" ΚΑΘΕ Σαββατοκύριακο, όταν στο παρελθόν λέγαμε "ευτυχώς που υπάρχουν και τα γερόντια στο χωριό, να βλέπουν και τα παιδιά καμιά κοτούλα και κατσικούλα";
      Εμείς δεν ήμασταν που τρέχαμε στο Ντουμπάι, στο Πουκέτ και στο Κο Σαμούι με διακοποδάνεια όταν παλαιότερα πηγαίναμε μέχρι τη Σαρωνίδα και την Ανάβυσσο ή μέχρι τη Λούτσα με τα λεωφορεία της (αλήστου μνήμης) ΕΑΣ;
      Εμείς δεν ήμασταν που "χτίσαμε" τα Mall και τα Golden Hall, οδηγώντας στην ερήμωση τους πάλαι ποτέ εμπορικούς δρόμους των πέριξ δήμων;
      Εμείς δε γεμίζαμε τις καθημερινές τα "μπουζούκια" μέσα σε χειμάρρους ραίνοντας με λουλούδια την "τραγουδιάρα" μέσα σε χειμάρρους από "Τζίβας", όταν μέχρι τη δεκαετία του '80 τα "μπουζούκια" της Αθήνας μετριούνταν στα δάχτυλα;

      ΠΟΙΟΙ, λοιπόν, αν όχι εμείς, κατάπιαν αμάσητο τον μανδραγόρα του ευδαιμονισμού με δανεικά που μας πάσαραν τα σαπροκάναλα;

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Αυριανιστής 26/04/2010 12:23:27

        Aς μη μαλιοτραβιόμαστε ακόμη κι όταν συμφωνούμε.

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ SON PEN 26/04/2010 09:20:12

      Ενοχοι οι κατηγορούμενοι, η Κατίνα, η Σούλα και οι συνοδοιπόροι τους.
      Ολοι αυτοί μόνοι τους διορίστηκαν, μόνοι τους έβγαλαν τις μισθοδοσίες τους και μόνοι τους έπαιρναν τα δάνεια και τις πιστωτικές.
      Επίσης όλοι οι τίμιοι ελεύθεροι επαγγελματίες όλα αυτά τα χρόνια έδωσαν λυσσαλέο αγώνα μέσα στα κόμματα τους για να σταματήσουν οι αξιοκρατικοί διορισμοί των πράσινων ή των γαλάζιων παιδιών στο δημόσιο.
      Για το γεγονός επίσης ότι δεν παράγουμε ούτε πινέζα, οι Σούλες και οι Κατίνες φταίνε και επουδενί ο ιδιωτικός τομέας που φυσικά όλα τα κέρδη του τα επένδυε στην παραγωγή και στις νέες τεχνολογίες.
      Το χειρότερο βέβαια είναι ότι οι Κατίνες και οι Σούλες σπαταλούσαν τον μισθό τους στην Ελλάδα και δεν τον έβγαζαν στην Ελβετία όπως αρκετές πετυχημένες ιδιωτικές εταιρίες ή ιδιώτες.

      Είκοσι μία αράδες αφιερωμένες στην Κατίνα και στην Σούλα και τρεις στο σύστημα της εξουσίας.
      Το 87% της προσοχής και των αντανακλαστικών μας στις Κατίνες και στις Σούλες και το 13% στο σύστημα και στους εξουσιαστές μας.

      ΣΗΜ:Δεν έχω δουλέψει ούτε μία ώρα στον δημόσιο τομέα.Μόνο στον ιδιωτικό.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κάποιος. 26/04/2010 12:48:40

        Κάποιε,ξεκόλα
        Το θέμα δεν είναι τί έκανα εγώ ως ελεύθερος επαγγελματίας.
        Μπορεί και να έκανα,αλλά όπως καταλαβαίνεις όταν το ρεύμα είναι πανίσχυρο,σε παρασύρει.
        Ασφαλώς κατάλαβες ότι δεν ανοίκω στους ευνοημένους της εποχής των παχιών αγελάδων,αλλά στους ανθιστάμενους που δεν εισακούονταν.
        Η Κατίνα και η Σούλα ανήκουν στην κατηγορία των συμπολιτών μας που βολεύτηκαν και αξιοποίησαν όλα όσα μας έφεραν στη σημερινή κατάσταση.
        Που ισοπέδωναν και εκμηδένιζαν κάθε ανησυχία.
        Που ως ευδοκίμηση επαγγελματική θεωρούσαν τον διορισμό στο δημόσιο.
        Ως παιδεία το να στείλουν το παιδί τους σε επωνυμο ιδιωτικό και όχι όποιο-όποιο.
        Που θεωρούσαν το αυτοκίνητο όχι ως μεταφορικό μέσον αλλά με κριτήριο σε ποιά σειρα θα το παρκάρει ο παρκαδόρος στην παραλιακή.
        Που ψήφιζαν τα Εθνικά θεματα τελευταίου ενδιαφέροντος στις δημοσκοπήσεις.
        Που αποθέωσαν την υποκουλτούρα και το τουρκοαραβοτσιφτετέλι.
        Που ντύνονται αν είναι δυνατόν με την ετικέτα της τιμής αγορας να φαίνεται.
        Που που που......
        Αν πάλι δεν κατάλαβες ότι δεν ενοχοποιώ την Κατίνα και τη Σούλα
        αλλά τις χρησιμοποιώ ως παράδειγμα των ευθυνών της Εξουσίας και των οργάνων της τότε...δεν συνεννούμαστε.

  21. Lewnidas avatar
    Lewnidas 26/04/2010 08:40:22

    ενας αμερικανοτραφης πολιτικος που πασχει απο ελλειψη επαφης με την κοινωνια και απουσια ανδρικων αδενων ανεβαινει στην εξουσια ολοι ξεραμε τι θα επακολουθουσε. ο ελληνικος λαος πιστεψε το οραμα που πουλουσε, πιστεψε στο ονομα που κουβαλουσε. αλλα δυστηχως (η ευτυχως) δεν ειναι αντρεας. του λειπει το τσαγανο και το οραμα. θα ηταν τελειος για την σουηδια. εκει θα μεγαλουργουσε στην ελλαδα του 2010 ειναι λιγος.

    οσο συνεχιζει την ηλιθια ρητορεια οτι για ολα φταιει η κυβερνηση του κουρασμενου τοσο πεφτει στα ματια του κοσμου. ουτε οι σκληροι πασοκοι δεν τα πιστευουν αυτα που λεει. εχει καταφερει να καψει ολα τα συνθηματα και τακτικες του πατερα του και μιας δεν μπορει να δημιουργησει πολιτικη ειναι θεμα χρονου να εξαφανισθει.


    το αρθρο ειναι πολυ καλο.

  22. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 26/04/2010 09:13:06

    Ἡ Ελληνική τραγωδία ἄρχισε μέ Παπανδρέου καί θά τελειώση μέ Παπανδρέου.
    Κάποιος σχολιαστής ἐπιτυχῶς τό ὀνόμασε,Παπανδρεικό ἅγος,καί συμφωνῶ,μόνο πού ἐλπίζω νά μήν τόν ἀφήσουμε νά τό σκάση σάν τόν Κύλωνα καί πληρώσουν μόνο οἱ συνεργοί του ὅπως τότε.
    Φοβοῦμαι πώς ἄν ξεφύγει ἀτιμωριτί,τό ἔγκλημα αὐτό στό μέλλον θά ἐπαναληφθῆ,διότι τήν ἔχουμε τήν τάσι σάν λαός.

    Τώρα θά σέ ρωτήσω,Κώστα Ροδινέ,καί καλήμέρα σου,ἐπειδή ἐγώ καί τά οἰκονομικά δέν ἔχουμε καλές σχέσεις,τό ΔΝΤ τό παντρευτήκαμε ἤ ἀλλάζοντας κυβέρνησι θά μπορέσουμε νά βροῦμε ἄλλη λύσι καί νά τό στείλουμε ἀπό ἐκεῖ πού ἦρθε;
    Κατά τό θλιμένος μέσα στήν χαρά
    χαρούμενος στήν θλίψι
    αἰσθάνομαι χαρμολύπη,δλδ,λυπημένη διότι θά περάσουμε ἄσχημα,χαρούμενη ὅμως διότι κάτι μοῦ λέει πώς ὅλη αὐτή ἡ κρίσις θά εἶναι καί ὁ θάνατος αὐτοῦ τοῦ διεφθαρμένου καθεστῶτος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kὀριννα 26/04/2010 09:32:09

      Καλημέρα Κόριννα,
      Το ΔΝΤ για να πάει σε μια χώρα, υπογράφει ένα δεσμευτικό συμβόλαιο, που χονδρικά λέει τα εξής: Θα σας δώσω ένα χ αριθμό χρημάτων (με δώσεις και ανάλογα με την υλοποίηση συγκεκριμένων δεσμεύσεων), αφού συμφωνήσετε ότι θα λάβετε μια σειρά απο μέτρα!
      Το συμβόλαιο αυτό έχει μια συγκεκριμένη χρονική διάρκεια!
      Στη θεωρία μπορείς να αποδεσμευτείς και ενωρίτερα, αλλά πρέπει να γωνρίζουμε τους όρους του συμβολαίου. Να δούμε και τα μικρά γράμματα.

  23. pikras avatar
    pikras 26/04/2010 09:13:45

    Κώστα
    Θα ήθελα να αναφερθώ σε μια παρατήρηση (?) που αφορά την επομένη της προσφυγής στο ΔΝΤ.
    Σημίτης,Χριστοδουλάκης, Παπαδόπουλος, Παλαιοκρασάς, Μάνος ... κα έκαναν παρεμβάσεις για το θέμα στα ΜΜΕ...
    Μήπως δηλώνουν παρόν στη διαχείριση και το ξεπέρασμα της κρίσης ???????????

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ pikras 26/04/2010 09:21:00

      Προσπαθούν να ..δηλώσουν!
      Ομως, αν αναλογιστείς τις ευθύνες όλων αυτών για τη δημιουργία της κρίσης, μάλλον θα είναι μαζοχισμός να τους δώσουμε άλλη ευκαιρία!

  24. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 26/04/2010 09:15:53

    Προς ΝΤΙΝΟ,
    και τους άλλους φίλους σχολιαστές, που θεωρούν ότι το ΔΝΤ μπορεί και να είναι αναγκαίο κακό και οτι με την έλευση του θα διορθωθούν τα κακώς κείμενα που χρόνια μας ταλανίζουν.
    Διαφωνώ! Κάθετα, όπως θα έλεγαν παλιά!
    Οσοι το ισχυρίζονται αυτό μάλλον αγνοούν τη φιλοσοφία του ΔΝΤ.
    Εχοντας ασχοληθεί, πριν χρόνια ως μεταπτυχιακός φοιτητής, με θέματα ΔΝΤ, γνωρίζω και τη νοοτροπία τους και κυρίοως τα αποτελέσματα της πολιτικής του. Για αυτό και δεν πιστεύεω ότι θα λύσει τα προβλήματά μας.

    Κατ' αρχήν μη νομίζετε ότι θα έρθουν τίποτα φωστήρες που κατέχουν την εξ αποκαλύψεως αλήθεια ή ως έμπειροι αλχημιστές, οτι πιάνουν θα το μετατρέπουν σε ευγενές μέταλλο.

    Κάποιοι νεαροί γιάπηδες και κάτι γραφειοκράτες των διεθνώς οργανισμών, που ακολουθούν συγκεκριμένα ...manuals θα έρθουν, γιαυτό ας μη τρέφουμε ψευδαισθήσεις!

    Το ότι το πολιτικό μας σύστημα με ότι προσδιορίζεται με τον όρο αυτό, έχει αποτύχει είναι μια αυτονόητη διαπίστωση. Το ότι ως πολίτες έχουμε επίσης τεράστια ευθύνη, για τη σημερινή κρίση είναι επίσης αυτονόητο. Αλλά είμαστε οι ίδιοι πολίτες που το πρωϊ ζητάμε αξιοκρατία, το μεσημέρι συνωστιζόμαστε στα πολιτικά γραφεία για να διορίσουν τα παδιά μας στο δημόσιο και το βράδυ καταγγέλουμε τους πολιτικούς, που δεν τηρούν τις υποσχέσεις τους.

    Είμαστε οι ίδιοι πολίτες που λέμε ότι το παιδί του γείτονα διορίστηκε με ρουσφέτι, ενω τό δικό μας είχε τόσα πτυχία.

    Είμαστε οι ίδιοι πολίτες που ψηφίζουμε τους πολιτικούς μας μας τάζουν, παρά εκείνους που μας λένε αλήθειες.

    Αν πιστεύτε ότι αυτά θα αλλάξουν με το ΔΝΤ τι να πώ; Εύχομαι να έχετε δίκιο!

  25. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 26/04/2010 09:16:50

    λάθος....ἄν ξεφύγη

    • Lalakis avatar
      Lalakis @ Kὀριννα 26/04/2010 09:30:38

      Γειά σου Κόριννα τσάκαλε.

  26. ataktos avatar
    ataktos 26/04/2010 09:26:54

    Αποτελέσματα εκλογών στο Τ.Ε.Ε. – πλήρες κατάρρευση του «συστήματος»
    ΨΗΦΟΙ ΠΟΣΟΣΤΟ (%)
    ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Α.Σ.Ε.Μ. 94 .24
    ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ - Α2 ΕΛ.Ε.Μ. 285 .73
    ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ & ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΝΕΟΙ (Α.Μ.Α.Ν.) 411 1.05
    ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΕ ΚΑΙ ΤΣΜΕΔΕ 226 .58
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΚΜΗ) 466 1.19
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΘΡΑΚΗΣ 168 .43
    ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ - ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ 1139 2.90
    ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (Α.Μ.Α.Κ.) 316 .80
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 2252 5.73
    ΔΗ.ΠΑ.Μ (ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ) 1715 4.37
    ΔΚΜ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 8064 20.53
    ΔΚΜη - ΔΑΠ & ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ 2472 6.29
    ΕλΕΜ (ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ) 2544 6.48
    ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ 354 .90
    ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ για μια ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ 77 .20
    ΚΩΣΤΑΣ ΛΥΣΑΡΙΔΗΣ 254 .65
    ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ επί τω έργω 1137 2.89
    ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 109 .28
    ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 713 1.82
    ΠΑΣΚ - ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 11606 29.55
    ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΕ (ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ) 3386 8.62
    ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 1274 3.24
    ΔΡΑΚΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ 159 .40
    ΛΟΜΒΑΡΔΕΑΣ ΜΙΧΑΗΛ 26 .07
    ΤΖΑΝΑΒΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 32 .08
    Αποτελέσματα εκλογών στο Τ.Ε.Ε. – πλήρες κατάρρευση του «συστήματος»

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ataktos 26/04/2010 10:39:22

      Ατακτε,
      Επειδή, δεν είμαστε ειδικοί, μπορείς να το ερμηνεύσεις αυτό το αποτέλεσμα λίγο περισσότερο;

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ataktos 26/04/2010 14:42:01

      Άστα Άτακτε, όσοι είμαστε πραγματικοί επιστήμονες μηχανικοί, αυτό το "σύστημα" ΤΕΕ μονίμως υπό κατάρρευση το βλέπουμε!
      Εδώ ροκανίζουν εργολάβοι (όλων των αποχρώσεων).

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ataktos 26/04/2010 14:46:04

      Αυτοτροφοδοσία (self-feedback) δια της μεθόδου tης διάλυσης των σωματιδίων (particle dissolution), μέχρι και διάσπασης του ατόμου.

  27. victoria avatar
    victoria 26/04/2010 09:29:46

    http://www.ft.com/cms/s/0/003cbb92-4e2d-11df-b48d-00144feab49a.html

  28. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 26/04/2010 09:39:45

    Η εφημερίδα nytimes υποστηρίζει ότι η καλύτερη εναλλακτική λύση για τους επενδυτές και για τη χώρα μας είναι μια μακροχρόνια αναδιάρθρωση του χρέους.

    «Είναι το καλύτερο από μια σειρά κακές επιλογές »γράφει χαρακτηριστικά…

    http://www.nytimes.com/2010/04/26/business/global/26drachma.html

    Το ίδιο είχε υποστηρίξει και ο κορυφαίος οικονομολόγος, καθηγητής οικονομικών στο New York University , οι λήξεις των εκδόσεων των ερχόμενων ετών θα μετακυλιστούν διανεμόμενες ισομερώς στην επόμενη 30ετία.

    Οι αριθμοί μιλούν μόνοι τους, αναφέρει στο άρθρο του ο οικονομολόγος: Στα επόμενα πέντε χρόνια η Αθήνα πρέπει να συγκεντρώσει 240 δισ. €, όσο και το ΑΕΠ της. Εξ αυτών, τα 150 δισ. € είναι για την αποπληρωμή του κεφαλαίου ομολόγων που λήγουν και τα υπόλοιπα τόκοι. Γι’ αυτό και η βοήθεια των 30 δισ. €, που είναι διατεθειμένη να δώσει η ευρωζώνη στην Ελλάδα, είναι σταγόνα στον ωκεανό. Όταν λήξει η γέφυρα από την ευρωζώνη (πιθανόν στους πρώτους μήνες του επόμενου έτους), η κυβέρνηση της χώρας θα βρεθεί στην ίδια δεινή θέση με τη σημερινή. Πολύ δύσκολα η Αθήνα θα καταφέρει να συγκεντρώσει τόσα κεφάλαια από τους ιδιώτες επενδυτές, με οποιοδήποτε επιτόκιο.

    Το άρθρο: http://online.wsj.com/article/SB10001424052702303695604575181421506589114.html?m...

  29. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 26/04/2010 09:57:58

    Το πρόβλημά μας είναι συστημικό. Δεν είναι δυνατόν να διορθωθεί τίποτε με εργαλεία και πολιτικές του "συστήματος". Πρέπει να προσπαθήσουμε να "βγούμε έξω από το σύστημα" ως χώρα και ως κοινωνία.

    Το μέλλον θα μας αναγκάσει να κατανοήσουμε την πικρή αυτή αλήθεια με τον πιο οδυνηρό τρόπο. Από ότι φαίνεται...

    Θραξ Αναρμόδιος

  30. http://firiki2010.wordpress.com/ avatar
    http://firiki2010.wordpress.com/ 26/04/2010 10:08:50

    Χαίρομαι που ο Κώστας Ροδινός (κυρίως στα σχόλια του) αλλά και άλλοι σχολιαστές μιλανε για τις ευθύνες τις ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ. Το να τις κατανοήσουμε (και σε αυτό δεν βοηθά καθόλου η συμπεριφορά της κυβέρνησης) είναι απαραίτητη αλλά όχι επαρκής προυπόθεση για να έχουμε ένα καλύτερο αύριο. Με το ΔΝΤ (που όπως είπε και ένας φίλος δεν είναι κάποιοι φωστήρες που κατέχουν την εξ αποκαλύψεως αλήθεια) ή χωρίς αυτό. Δεν πρόκειται κανενός είδους ΔΝΤ ή κάποιοι παλαοί ή νέοι πάνσοφοι πολιτικοί να μας εξασφαλίσουν το λαμπρό μέλλον μας. Μια ευκαιρία θα δώσουν, ένα λειτουργικό (ελπίζω) πλαίσιο για να δράσουμε.ΕΜΕΙΣ.
    Από τον "pikras" έγινε κάποια αναφορά σε ονόματα που παρενέβησαν χθές στα ΜΜΕ. Κάποιοι από αυτούς καθώς και άλλοι - ελάχιστα δημοφιλείς - είπαν πριν 5-10-20 χρόνια κάποια πράγματα. Δεν μας άρεσαν και τους στείλαμε σπίτι τους. Σήμερα φαίνεται κάποια από αυτά πως ήταν χρήσιμα.

  31. Γιάννης avatar
    Γιάννης 26/04/2010 10:11:52

    Το πρόβλημά μας είναι το εμπορικό έλλειμα. Που σημαίνει παραγωγικότητα.
    Όταν κάθε χάνουμε 10% του ΑΕΠ στο εμπορικό έλλειμα σημαίνει ότι κα΄θε χρόνο λείπουν από την οικονομία χρήματα, κάθε χρόνο γινόμαστε πιο φτωχοί σε συνολικό πλούτο.

  32. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 26/04/2010 10:21:07

    lalaki,
    "φίλε μου",ἄν καί ἐσύ ἔχης δυσκολία μέ τόν Μάρξ,σοῦ δίνω λεπτομέρειες γιά τό βιβλίο-καρτούν πού ἐγώ διάβασα.
    Ἀλλά τί λέω ἡ χαζή,ἐσύ εἶσαι ἔξυπνος καί τό καταλαβαίνεις ἀπό τό πρωτότυπο!
    Πάντως γιά καλό καί γιά κακό,ἔχε καί τίς κάτωθι πληροφορίες,ἄν γνωρίζης τήν ἀγγλική βεβαίως.

    Ἡ σειρά for beginners,4 τόν ἀριθμό: Cuba for beginners,Marx for beginners,Jesus for beginners,καί κάποιο ἄλλο πού δέν θυμᾶμαι τώρα.
    Συγγραφεύς:Rius,pseudonym for Mexican political cartoonist Eduardo del Rio.
    He supposed to be one of the originators of the comic book as documentary cartoon book.
    He succeds in explaining Marx,but his cartoon book is more words with pictures than words and pictures.
    Μπορεῖς νά τό ἀγοράσης ἀπό τό Amazon(for only $11).Ἄντε καί καλό διάβασμα!

    • Lalakis avatar
      Lalakis @ Kὀριννα 26/04/2010 10:38:29

      Απο αγγλικό συντακτικό σκίζεις. περιορίσου στην οδυσσεια ως άλλος Ζουράρις.

  33. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 26/04/2010 10:26:37

    Δείτε ένα σχετικό άρθρο που είχα αναρτήσει στο internet στις
    9 Μαρτίου 2009:

    Η χρηματοπιστωτική κρίση είναι παντού μια αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα, οι συνέπειες της δημιουργούν πρωτόγνωρες καταστάσεις οι οποίες επιφέρουν αισθητές αλλαγές στην πολιτικοκοινωνική λειτουργία και αντίληψη.
    Στη χώρα μας ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της κρίσης είναι, η εμφανής ανεπάρκεια κεφαλαίων που δημιουργεί οικονομική στενότητα, αυξάνει το κόστος τους( των κεφαλαίων) και προκαλεί έντονο προβληματισμό στην κοινωνία.
    Επίσης, η τρέχουσα πολιτικοοικονομική κατάσταση «δείχνει» ότι δεν «υπάρχουν» διαθέσιμα κεφάλαια για τις πραγματικές ανάγκες του κοινωνικού συνόλου, αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι, οι οικονομικές πολιτικές δεν απαντούν με τρόπο αποτελεσματικό στα κοινωνικά προβλήματα. Κατά τη γνώμη αρκετών αυτό συμβαίνει επειδή, οι περισσότεροι πολιτικοί είναι «δέσμιοι» και διαμορφώνουν θέσεις κάτω από την επιρροή των αντιλήψεων που επικράτησαν στην οικονομία κτλ τα τελευταία 20 χρόνια, ωστόσο σήμερα έχουν επέλθει, σε μια σειρά ζητημάτων, ουσιώδεις ανακατατάξεις.
    Στη βάση αυτή, οι οικονομικές εξελίξεις σε συνδυασμό με το γενικευμένο κλίμα αβεβαιότητας που επικρατεί και δημιουργεί επισφαλής ισορροπίες σε κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο, αλλά και η απουσία εκτίμησης- πρόβλεψης σε σχέση με την έκταση και τη διάρκεια της κρίσης κάνουν δύσκολη και τη δυνατότητα αξιοποίησης όλων εκείνων των παραγόντων που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν αξία, έτσι, η οικονομική απαισιοδοξία σε συνδυασμό με το χρόνο που χάνεται, αντί να παράγει, καταναλώνει αξία και μειώνει στο ελάχιστο τις ευκαιρίες για μεγάλα τμήματα του πληθυσμού.
    Τα ανωτέρω σημαίνουν ότι, εκ των πραγμάτων, στο μέλλον, ως αποτέλεσμα και επειδή ελάχιστοι γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν στο νέο περιβάλλον, θα αυξηθούν τα δημόσια ελλείμματα, κατά πάσα πιθανότητα θα αυξηθεί το κόστος δημιουργίας θέσεων εργασίας, θα μειωθούν τα διαθέσιμα περιθώρια, από τη στιγμή που δεν θα υπάρχει προσέγγιση λειτουργικού & οργανωτικού ανασχεδιασμού, κτλ με άμεση συνεπεία να υπονομεύονται οι οικονομικοκοινωνικές αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας.Ένα άλλο, σημαντικό σημείο, καθόλου τυχαίο, είναι επίσης και το γεγονός ότι εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια οι οικονομικές πολιτικές που ακολουθηθήκαν σε μεγάλο βαθμό έχουν βλάψει τα συμφέροντα των χαμηλότερων και μεσαίων εισοδημάτων.
    Σε αυτό το πλαίσιο οικονομικής λειτουργίας, τα τελευταία 9 χρόνια έγιναν και μεγάλες αυξήσεις στις τιμές βασικών αγαθών και υπηρεσιών με άλλοθι τις αυξημένες τιμές στην ενέργεια και τη σύγκλιση, οι συμαντικές αυξήσεις είχαν ως άμεση συνέπεια να μειωθεί σημαντικά η αγοραστική δύναμη του μέσου εισοδήματος, με ότι αυτό συνεπάγεται. Υπό αυτές τις συνθήκες δεν είναι λίγοι σήμερα εκείνοι που υποστηρίζουν ότι το κράτος οφείλει να διαδραματίσει πλήρως το ρόλο του, δηλαδή να παράγει κατευθυντήριες γραμμές παρέμβασης, όχι μόνο διορθωτικά και εξαρτημένα κάνοντας «πολιτικό μοντάζ» ως προς τις πολιτικές εξελίξεις , αλλά και πρωτοβουλιακά, χωρίς προκαταλήψεις, στο επίπεδο των συντελεστών παραγωγής, με ταυτόχρονο, ως πρωτεύων ζήτημα, αναπροσανατολισμό σε βασικούς τομείς. Βέβαια, εδώ κάποιοι ίσως πουν ότι το κράτος δεν μπορεί να είναι κεντρικός παράγων της οικονομικής δραστηριότητας, μπορεί όμως να είναι παράγων!, χωρίς αυτό να σημαίνει «κρατικό παρεμβατισμό», ή μείωση της ανταγωνιστικότητας και του ρόλου του ιδιώτη στην οικονομία.

  34. goozlo avatar
    goozlo 26/04/2010 10:33:43

    Όλοι προδότες είναι. το θεμα ειναι ποτε θα ξυπνησουμε.
    Οικονομικο προβλημα δεν υπαρχει και ποτε δεν υπηρχε , η οικονομια ειναι κατασκευασμενη , ο πλουτος μας ειναι η γη και ο ηλιος. οσο εχουμε αυτα ειμαστε πλουσιοι.
    Τα spread ειναι μαθηματικος τυπος και τον κανουν οτι θελουν.

  35. pikaia gracilens avatar
    pikaia gracilens 26/04/2010 10:34:53

    Ἡ Ἑλλάδα πλέον βρίσκετε καί τυπικά σε αὐτό πού λένε Death Spiral

  36. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 26/04/2010 10:38:00

    Καί μία σημαντική λεπτομέρεια πού ξέχασα "φίλε " lalaki,
    one can't help but reading this book catches Rius obvious leftist Marxist leanings.

  37. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 26/04/2010 11:01:21

    Το πρόβλημα είναι ότι δεν βλέπω να υπάρχει όραμα ή πλάνο για το πως η ελληνική οικονομία θα γίνει αναταγωνιστική.
    Θα δανειστούμε 10-20-30-40 δις για να μπαλώσουμε τις τρύπες και τις τρέχουσες ανάγκες και μετά τί ;
    Ως λύση προβάλλεται η μείωση μισθών-συντάξεων, η ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, η περαιτέρω αποδυνάμωση του κράτους πρόνοιας με δικαιολογία την μείωση των δαπανών.
    Και όλα αυτά σε συνάρτηση με την αύξηση των έμμεσων και άμεσων φόρων.
    Η πλάκα είναι ότι παράλληλα προωθούν και την πράσινη ανάπτυξη που συνεπάγεται ακόμα πιο αυξημένα κόστη εγκατάστασης και ακριβότερα τιμολόγια.
    Δεν θα έχουμε δηλαδή να πληρώσουμε για να φάμε, να ντυθούμε,να μετακινηθούμε,να λειτουργήσουμε τον φούρνο ή το ψυγείο αλλά τουλάχιστον θα έχουμε καθαρό αέρα.

    Και καταλαβαίνω την ανάγκη να μειωθούν οι σπατάλες του δημοσίου, όπως και να περικοπούν οι μισθοί σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα προκειμένου να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί μέσα στον οικονομικό κυκεώνα της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας.
    Δεν θα έπρεπε ωστοσο παράλληλα να γίνουν και σοβαρές προσπάθειες να μειωθεί το κόστος ζωής ;
    Πως θα γίνει με μισθούς Ουγγαρίας ή Πολωνίας, φορολόγηση Βελγίου ή Σουηδίας και κόστος ζωής Γερμανίας ή Δανίας να ζήσουμε ;
    Δεν βλέπω να γίνεται καμιά σοβαρή προσπάθεια για τον έλεγχο των καρτέλ των γαλακτοβιομηχανιών, των αλυσίδων σουπερμαρκετ και των μεσαζόντων στα αγροτικά προιόντα που εκτινάσσουν τις τιμές των προιόντων από την παραγωγή μέχρι την κατανάλωση.
    Το ίδιο και με τα καύσιμα που πάνω από το 50% της τιμής λιανικής πώλησης είναι φόροι και καπέλα των πρατηριούχων και των βυτιοφορέων.
    Επίσης πως θα δραστηριοποιηθούν επιχειρήσεις στην ελλάδα με φορολόγηση της τάξης του 25% με 30% όταν στα γειτονικά βαλκανικά κράτη είναι 10 με 15% ;
    Θα αναφέρω επίσης και την μη ανταποδοτικότητα των εισφορών και των φόρων που καταβάλλουν εργαζομένοι και επιχειρήσεις.
    Για παράδειγμα το κράτος παρακρατεί από τους μισθούς ένα σωρό λεφτά για δημόσια δωρεάν παιδεία και υγεία, που λόγω κακής οικονομικής και διοικητικής διαχείρισης σε συνδυασμό με το γνωστό πλιάτσικο, οδηγούν σε απαξίωση του κράτους πρόνοιας άρα και των εισφορών που παρακρατούνται, ενώ παράλληλα εξωθούν σε οικονομική αιμορραγία τους πολίτες που αναγκάζονται με το "αζημίωτο" να βρουν ποιοτικές υπηρεσίες στους αντίστοιχους τομείς του ιδιωτικού τομέα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Κάποιος. 26/04/2010 11:08:50

      Κάποιε, δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι, αλλά ρώτα κανένα παππού πως ζούσαν περί το 1958... Έφερνε η χειράμαξα κολώνα πάγο (στους πλούσιους) που φτιαχνόταν στον Φιξ. Αν ήσουν προνομιούχος, σου άφηνε ο γαλατάς ένα μπουκάλι γάλα. Επέστρεφες το μπουκάλι, δεν είχε τετραπακ. Μπάνια στην θάλασσα; Χαχαχαχα, 5-6 χρόνια αργότερα, αφετηρία λεωφορείων από το Ζάππειο. Ζεστό νερό; Μιά φορά την εβδομάδα για τους προνομιούχους. Η φρατζόλα ζυγιζόταν στον φούρνο και σου έβαζαν και φέτα ψωμί εάν δεν έβγαινε κιλό. Κρέας στις γιορτές. Κράτος πρόνοιας; κάτι έταζε η Φρειδερίκη στο ράδιο τα βράδια. Άρα να φέρουμε την Φρειδερίκη, να μας λέει. Αυτά από τον πατέρα μου. Ο παππούς μου έλεγε άλλα.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ archaeopteryx 26/04/2010 11:18:59

        Προς τι αυτό το flash-back ;
        Οραματίζεσαι εικόνες από το μέλλον ;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 26/04/2010 11:25:39

        Ένα πιθανό μέλλον. Δες τα "συγκριτικά μας πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Κάποτε, στην Ελλάδα, δεν βάζαμε σάλτσα (σκέτη ντομάτα) στα μακαρόνια, όχι για τα τριγλυκερίδια, αλλά για τις δραχμές. Έβαζες κεφαλοτύρι για μυρουδιά και αλάτι. Μετά ανακαλύψαμε το πεκορίνο και την παρμεζάνα. Με δανεικά. Σε βάρος της ντόπιας παραγωγής που, σε μεγάλο βαθμό, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ archaeopteryx 26/04/2010 12:06:00

        Κατά την γνώμη μου είναι λάθος να χρεώνουμε στον ευδαιμονισμό, τη κακή οργάνωση και διαχείριση των οικονομικών μας και τα φαινόμενα διαφθοράς στην πολιτική,οικονομική και κοινωνική ζωή της χώρας μας.
        Γιατί σε χώρες όπως στην Γερμανία, την Αγγλία,την Γαλλία,χωρίς να στερηθούν τα bratwurst,τις puddings,το foie gras και τα καλοκαιρινά τους μπάνια,έχτισαν βιώσιμες οικονομίες ;
        Σ'εμάς το πεκορίνο και η παρμεζάνα έφταιξε ;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ archaeopteryx 26/04/2010 12:23:41

        και εμείς είχαμε Καγιεν στο χωριό. Το πήραμε όταν πουλήσαμε την αγελάδα, και πήραμε την επιδότηση για να ξεριζώσουμε τα αμπέλια (ή ήταν ελιές, δεν θυμάμαι...)

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ archaeopteryx 26/04/2010 12:46:10

        Υπήρχε σωστή και οργανωμένη αγροτική πολιτική με όραμα.
        Αύξηση κόστους σε όλα τα γεωργικά μέσα ,εμπορικοποίηση της ΑΤΕ και κατάργηση της αγροτικής πίστης, αύξηση επιτοκίων στα αγροτικά δάνεια,υποβάθμιση και χρεωκοπία των συνεταιριστικών οργανώσεων εξαιτίας πολιτικών αποφάσεων, κατάργηση γεωτεχνικών υπηρεσιών κ.α.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ archaeopteryx 26/04/2010 12:49:47

        Στη Γερμανία τα bratwurst,τις puddings,το foie gras είτε είναι πολύ φθηνά, είτε τα φτιάχνουν μόνοι τους. Από γουρουνόπουλα άλο τίποτε. Εμείς οι εμιγκρέδες, γουρουνάδες τους ανεβάζαμε, γουρουνάδες τους κατεβάζαμε, κι αυτοί γελούσαν. Το γουρούνι εκεί δεν είναι βρισιά, σημαίνει τύχη, βρισιά είναι να τους πείς "γουρουνόσκυλα"! Δεν τρώγεται!
        Και τα καλοκαιρινά τους μπάνια τελευταία τα κάνουν πολύ φτηνα, γι αυτό προτιμούν Τουρκία ή Ισπανία. Όταν δεν πάνε σε δημοτικές πισίνες του χωριού τους (1000 χιλιόμετρα από τη θάλασσα) ή στη ...λίμνη Μπάλατον της Ουγγαρίας. Λιτοί άνθρωποι, το λουκάνικο και η μπύρα δεν είναι πολυτέλειες.
        Και που να στα λέω, πόσο "χλιδάμπουρες" είναι οι Άγγλοι!
        Όσο για τους Γάλλους, ακόμα κι εκεί που οι άνθρωποι είναι πιό bon-vivers, είναι πολύ της μόδας τελευταία οι "διακοπές στο χωριό της γιαγιάς". Το τί ερασιτεχνικό άρμεγμα της αγελάδας γίνεται, δεν περιγράφεται.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ archaeopteryx 26/04/2010 13:08:50

        Εγώ πάντως archaeopteryx από την καθημερινή εμπειρία μου στην χώρα που ζω, δεν θεωρώ ότι η εικόνα του νεόπλουτου bon viveur, που ζει απ' τις κοινοτικές επιδοτήσεις, αντιπροσωπεύει τον μέσο έλληνα.
        Μιά βδομάδα διακοπές το καλοκαίρι και κανά τριήμερο το χειμώνα με το ζόρι ως εργαζόμενος εδώ και χρόνια, και με σκηνές σε καμιά αμμουδιά με σουβλάκια και μπυρες σαν φοιτητής ή σε τίποτα φτηνά ενοικιαζόμενα αν πηγαίναμε διακοπές με την κοπελιά.
        Και δεν μιλάω μόνο για τον εαυτό μου αλλά και για τον ευρύτερο κύκλο των ανθρώπων που συναναστρεφόμουν.
        Πάντα υπήρχε η Μύκονος και η Ελούντα αλλά δεν "χωρούσανε" πολλούς.
        Αλλωστε με 700 ή 1300 ευρώ που κυμαίνεται το μεγαλύτερο ποσοστό των μισθών στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα δεν σου περισσεύουν πολλά, ειδικά αν έχεις και οικογένεια.
        Και αυτό εδώ και χρόνια.

      • Νεος Χαλκηδονιος avatar
        Νεος Χαλκηδονιος @ archaeopteryx 26/04/2010 19:12:39

        Ειμαι απο του παππουδες ... Αλλα γιατι να μη κοιταξουμε πως πληρωνονται και ζουνε στην Τουρκια και Βουλγαρια, χωρες με ισχυροτερες πραγματικες οικονομιες και μικροτερα χρεη;

        Δυστυχως ζουμε σε αλλο κοσμους, μαγικους. Η επιστροφη στην πραγματικοτητα θα ειναι τρομερα τραυματικη. Και τοτε θα φταιει η Αντζελα και το ΔΝΤ. Ας κοιταχτουμε στον καθρεφτη και θα τρομαξουμε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κάποιος. 26/04/2010 11:14:40

      Τώρα έθεσες το δάχτυλο επί των τύπων των ήλων!
      Αυτό είναι το οξύτερο πρόβλημά μας.
      Η παντελής έλειψη αναπτυξιακής πολιτικής αυτή τη στιγμή σχεδόν εκμηδενίζει κάθε την προπτική για την διαχείριση του δημοσιονομικού μας προβλήματος.
      Οσο δε δώσουμε αυτή την προοπτική οι αγορές θα συνεχίζουν να επενδύουν στην πτώχευσή μας.
      Δείτε τι γίνεται σήμερα στον Πειραιά. Η ΠΝΟ απειλεί να μπλοκάρει τον απόπλου ενός κρουαζερόπλοιου επειδή διαφωνούν λέει με την άρση του καμποτάζ!
      Εδώ ο κόσμος χάνεται και εμείς επιμένουμε στο καμπτάζ!
      Με τέτοια μυαλά, τι να περιμένεις;

      Η φορολογία επίσης είναι μείζον θέμα. Η αύξηση των φόρων σε περιόδους ύφεσης είναι καταστροφή!

      Ενα τολμηρό μέτρο,θα ήταν η κατάργηση όλων των φόρων υπέρ τρίτων, από το χαράτσι της ΕΡΤ μέχρι τα χαρτόσημα για τα ειδικά ταμεία.
      Ποιός θα τολμήσει;

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κώστας Ροδινός 26/04/2010 13:19:21

        Κανείς δεν τολμά γιατί είναι νεοφιλελεύθεροι σοσιαλιστές και επιθυμούν να συντηρίσουν αυτό το παθογενές σύστημα με κάθε τρόπο.
        Δεν ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη αλλά για τη συλλογή φόρων που την χρησιμοποιούν τα κοράκια (οι κολλητοί τους) για πλουτισμό, όπως συνέβαινε στις Σοβιετίες.
        Καμία επιθυμία αλλαγής δεν υπάρχει. Το σύστημα του νεοφιλελεύθερου σοσιαλισμού ακολουθεί την πεπατημένη του κομουνιστικού σοσιαλισμού. Η μαζική εξαθλίωση είναι το αποτέλεσμα μιας στρεβλής πολιτικής με άφθονο λαϊκισμό, που κατά τα άλλα υποσχόταν δωρεάν παιδεία και υγεία. Ας γελάσουμε. Εξαπάτηση ήταν και τώρα ήρθε η ώρα να αποκαλυφθεί το πραγματικό πρόσωπο του σοσιαλισμού. Καλώς ήρθατε στον σοσιαλιστικό παράδεισο του ΔΝΤ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κάποιος. 26/04/2010 11:40:25

      Γράφεις
      "Δεν θα έπρεπε ωστοσο παράλληλα να γίνουν και σοβαρές προσπάθειες να μειωθεί το κόστος ζωής ;
      Πως θα γίνει με μισθούς Ουγγαρίας ή Πολωνίας, φορολόγηση Βελγίου ή Σουηδίας και κόστος ζωής Γερμανίας ή Δανίας να ζήσουμε ;"

      Έχεις πάει τα τελευταία χρόνια στη Βουλγαρία; Αν πας, έχει ενδιαφέρον να πάρεις μια μπροσούρα από ένα κατάστημα "Γερμανός" (την εκεί θυγατρική της ελληνικής). Θα διαπιστώσεις ότι οι τιμές των συσκευών κινητής, των αξεσουάρ κ.λπ. είναι ΕΛΑΧΙΣΤΑ χαμηλότερες (ούτε 5%) από τις τιμές των καταστημάτων της ίδιας εταιρείας στην Ελλάδα, την ώρα που το μέσο επίπεδο αμοιβών κυμαίνεται περίπου στο 1/4 (ίσως και λιγότερο) των ελληνικών.

      Να, λοιπόν, πώς θα γίνει να ζήσουμε. "Όπως Βουλγαρία!"

      • Νεος Χαλκηδονιος avatar
        Νεος Χαλκηδονιος @ Αυριανιστής 26/04/2010 19:43:50

        Στην Ιρλανδία οι τιμές καταναλωτού πέφτουν. Ακόμα και στην Ισπανία οι τιμές πέφτουν. Στην Ελλαδα ανεβαίνουν. Όσοι ξέρουν οικονομικά (δηλαδη ελάχιστοι Ελληνες) καταλαβαίνουνε οτι αυτο δείχνει καθαρά ότι το κρατικό έλλειμα (το πραγματικό) της Ελλαδας ειναι ακόμα τεράστιο. Τα "σκληρά μέτρα" (10-12% μειωση μισθων, δηλαδή χάσιμο αυξήσεων 1.5 χρόνου ήταν ΤΙΠΟΤΑ). Το ΔΝΤ και η ευροστάτ καταλαβαίνουν -- αλλά κάνουν το κορόϊδο και σωπαίνουν γιά την ώρα ...

  38. Ηλίας avatar
    Ηλίας 26/04/2010 11:38:49

    Από αναξιόπιστο site διάβασα το εξής "φανταστικό" σενάριο:

    Πρόωρες εθνικές εκλογές το Νοέμβριο 2010;

    Σενάρια για πρόωρες βουλευτικές εκλογές το Νοέμβριο 2010 διακινούνται στο ΠΑΣΟΚ και αναστατώνουν τους βουλευτές. Ποιοι οι 6 λόγοι για πρόωρες εκλογές το 2010;

    Σύμφωνα με πηγαδάκια στο ΠΑΣΟΚ, ο Γιώργος Παπανδρέου μελετά σοβαρά προτάσεις για πρόωρες εκλογές το φθινόπωρο του 2010. Η κατάσταση μετά τα νέα μετρα ΔΝΤ για την Ελλάδα θα είναι δύσκολη και τα επόμενα χρόνια αναμένονται σκληρά, γεγονός που θα έχει πολιτικό κόστος για το ΠΑΣΟΚ. Από την άλλη, η δυσπιστία για τη ΝΔ είναι ακόμα έντονη, γεγονός που καθιστά το ΠΑΣΟΚ, προς το παρόν, μη χείρουσα επιλογή.

    Ποιοι οι 6 λόγοι για πρόωρες εκλογές το 2010;
    1. Οι προοπτικές για τους πολίτες μετά τα μέτρα του ΔΝΤ είναι αρνητικές και το πολιτικό κόστος για το ΠΑΣΟΚ τα επόμενα χρόνια θα είναι βαρύ.
    2. Το ΠΑΣΟΚ προηγείται στις δημοσκοπήσεις, παρ’ όλο το βαρύ κλίμα στην οικονομία. Η ΝΔ αδυνατεί να πείσει, για πόσο ακόμα όμως;
    3. Το Νοέμβριο θα στηθούν κάλπες για τις Δημοτικές-Νομαρχιακές εκλογές, οπότε η κάλπη των Εθνικών δεν θα επιβαρύνει το κράτος.
    4. Ο πρωθυπουργός μπορεί να επικαλεστεί την είσοδο της Ελλάδας στο ΔΝΤ ως εθνικό λόγο που επιτάσσει ανανέωση της κυβερνητικής θητείας.
    5. Πολλές από τις δυσβάσταχτες ρυθμίσεις του φορολογικού και ασφαλιστικού νομοσχεδίου απαλείφθηκαν την τελευταία στιγμή με το βλέμμα στραμμένο στις κάλπεις.
    6. Τις τελευταίες βδομάδες έχουμε σωρεία ανακατατάξεων στον δημόσιο τομέα (ΔΕΚΟ, στρατός κτλ.) για «τακτοποίηση» εκκρεμοτήτων.

    Φυσικά, δεν είναι λίγοι εκείνοι που λένε στον πρωθυπουργό οτι οι πρόωρες εκλογές είναι το μόνο που δεν χρειάζεται η χώρα αυτή τη στιγμή. Κύκλοι του υπουργείου Οικονομικών διαρρέουν οτι η κυβέρνηση έχει ισχυρή πλειοψηφία που αρκεί για να διαχειριστεί την κρίση με επιτυχία μέχρι το τέλος της τετραετίας.

    Παράλληλα με τα σενάρια για πρόωρες εκλογές 2010, αναθερμαίνονται και οι φήμες για παραίτηση κορυφαίου υπουργού. Ο εν λόγω υπουργός φέρεται να είναι γένους… θηλυκού και οι συνάδελφοι του του καταμαρτυρούν οτι αργοπορεί στις περισσότερες δραστηριότητες του υπουργείου του. Η μόνη στήριξη που είχε μέχρι τώρα ήταν αυτή του πρωθυπουργού, για πόσο ακόμα όμως;



    Θα ήταν η Ν.Δ. [ ή όπως θα λέγεται το κόμμα τότε] έτοιμη να ανταπεξέλθει σε μια τέτοια πρόκληση;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ηλίας 26/04/2010 11:46:27

      Όπως είπες, η "είδηση" προέρχεται από αναξιόπιστο site.

      Και προφανώς έτσι είναι, γιατί ακόμα κι αν μπορούσε να τις κερδίσει -λέμε τώρα-, τι λόγο θα είχε να τις κάνει; Τι θα κέρδιζε; Ένα χρόνο παραπάνω; Άσε που τώρα έχει και μια ισχυρή κοινοβουλευτική πλειοψηφία, ενώ τότε -και να κέρδιζε ακόμα- η πλειοψηφία θα ήταν κάτισχνη (σαν του Καραμανλή το 2007). Θα άξιζε να είναι άλλα τέσσερα χρόνια στην αβεβαιότητα της μιας ψήφου, για να κερδίσει μόνον ένα χρόνο; Μάλλον όχι.

      Ή που θα μας κατσικωθεί για όλη την τετραετία εξαντλώντας ακόμα και το συνταγματικό περιθώριο του συν ενός μηνός, γνωρίζοντας ότι στο τέλος θα χάσει (όπως ο πατέρας του την τετραετία '85-'89), ή που θα εξαναγκαστεί να φύγει νύχτα υπό το βάρος της κοινωνικής σύγκρουσης (την οποία όμως δεν πολυβλέπω να έρχεται).

  39. panos avatar
    panos 26/04/2010 12:56:50

    ξερεται περι euro dolar?δεν ειναι θεωρια συνωμοσιας.ειναι εδω κ ειδη δοκιμαζεται.το παγοσμιο νομισμα ειναι ο στοχος γι αθτο τα spreads ειναι εκει που ειναι.καταρευση της ελλαδας,ισοτιμια ευρω δολαριου,εφαρμογη στην αγορα του παγκοσμιου νομισματος.
    http://www.futureworldcurrency.com/Default.asp
    ο ΓΑΠ ειναι γραναζι του σχεδιου κ ηρθε ν εφαρμωσει οτι δεν μπορουσε κανενας
    Ελληνας κ απο γιωργακης κ το “”παιδι δεν κανει”"κατα παγκαλο εγινε ο καταληλοτερος κ ο “”η ελλαδα ειναι τυχερη που εχει τον παπαντρεου για προθυπουργο”"κατα παπακωνσταντινου

  40. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 26/04/2010 20:27:10

    Προς Νέο Χαλκηδόνιο

    μέχρι τώρα νόμιζα ότι εγώ ήμουν ο πιο απαισιόδοξος. Αλλά συγκρίνοντας αυτά που γράφετε βρίσκω τώρα τις δικές μου σκέψεις μάλλον πολύ αισιόδοξες.

    Και με όλη την ειλικρινή μου εκτίμηση σε σας και τα γραφόμενά σας, εύχομαι τελικά να αποδειχθεί ότι δεν έχετε δίκιο στις προβλέψεις σας. Είναι σαν κακό όνειρο. Σαν εφιάλτης.

    Ισως αμαρτήσαμε σαν κοινωνία, ίσως μάλιστα αρκετά. Αλλά δεν μας πρέπει τέτοια τιμωρία.

    Θραξ Αναρμόδιος.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Θραξ Αναρμόδιος 26/04/2010 20:30:45

      Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι αλλά αν είσαι πάνω από 40 δεν θα ξαναζήσουμε το ίδιο καλά όπως ζήσαμε. Χρέος μας είναι να προετοιμάσουμε τις συνθήκες ώστε η γενιά που έρχεται να καταφέρει κάποτε να απολαύσει την ευμάρεια που ζήσαμε εμείς.

    • Νεος Χαλκηδονιος avatar
      Νεος Χαλκηδονιος @ Θραξ Αναρμόδιος 26/04/2010 22:32:13

      Ας πω και κατι αισιόδοξο; Δεν περνάγαμε και άσχημα το 1980 ή 1983. Δεν πηγαίναμε διακοπές στο ... Μπάλι αλλά μιά χαρά περνάγαμε και στον Πόρο. Για μενα, καλλίτερα! Και τα σουβλάκια μας τρώγαμε και τη ταβερνίτσα μας μια φορα τη βδομάδα. Το καλοκαιρι, πούλμαν καθε μερα απο τη Φιλαδέλφεια στις παραλίες σε λογική τιμή για οικογένειες. Δεν είχε η κάθε οικογενεια δύο αυτοκίνητα αλλά ούτε και τους μπελάδες τους! Δεν είχαμε ξενους είλωτες να κάνουν τις δουλειές αλλά είχε και τα καλά του αυτό. Γενικα, το 1983, οι Έλληνες ήταν πλούσιοι στον τόπο τους, με μικρα χρεη και γενικά καλή ζωή.

      Μην απελπίζεστε. Η πτώση του ονομαστικού ΑΕΠ δεν θα είναι το τέλος του κόσμου. Το ΑΕΠ είναι ένας δείκτης αλλά όχι ένα ακριβές μέτρο πραγματικού πλούτου και ευημερίας. Ας πάρουμε τη Λοττονία. Το ΑΕΠ της Λεττονίας, οπως και της Ελλάδας, ανέβηκε υπερβολικά ψηλά και έπρεπε να πέσει γιατί δεν αντιπροσώπευε τη πραγματική παραγωγική ευρρωστία της οικονομίας της χώρας. Όταν ενα σπίτι που κόστιζε 400 χιλ ευρω το 2007 πωλείται 300 χλ το 2010, ο δειχτης (η τιμή) έπεσε αλλά ο πλούτος και η απόλαυση (που είναι το σπίτι) παραμένουν τα ίδια. Ο μέσος Λεττονός, συνεπώς, δεν καταναλώνει 25% λιγότερο σπίτι, αυτοκίνητο, καφενείο, η διακοπές απλώς γιατί το ΑΕΠ έπεσε 25%. Φυσικά, μερικοί έχουν πρόβλημα, ειδικά όσοι χρωστάν, αλλά τι να γίνει; Άλλοι, που είχαν ενα κομπόδεμα η είχαν το μυαλό να μη παραεπεκταθούν είναι ευχαριστημένοι απο τον αποπληθωρισμό.

      Ο κίνδυνος για την οικονομία μας είναι μεγάλος αλλά υπάρχει και μεγαλύτερος κινδυνος. Είναι να αρχίσουμε να καίμε και να σκοτώνουμε, όπως δυστυχώς έχουμε τη τάση να κάνουμε και έχουμε ξανακάνει στο πρόσφατο παρελθόν. Μετριοπάθεια αδέλφια για να ξεπεράσουμε τις δύσκολες μέρες!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.