#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/12/2011 16:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το πιο βαθύ σκοτάδι είναι πριν την αυγή




Λίγα λεπτά πριν ο Φιντέλ καταλάβει την Αβάνα, ο δικτάτορας Μπατίστα και όλο το σύστημα εξουσίας που τον έτρεφε και τρεφόταν από αυτόν, διασκέδαζαν ανέμελοι περιμένοντας την αλλαγή του χρόνου.  Όλοι τους ήξεραν ότι το τέλος πλησίαζε, κανένας όμως δεν ήθελε να το αποδεχθεί.  Έως την τελευταία στιγμή πίστευαν ότι το αόρατο χέρι της Ουάσιγκτον θα άπλωνε ένα προστατευτικό δίχτυ, θα συνέτριβε τους ξυπόλυτους αντάρτες και θα επέτρεπε σε ένα από τα πιο φαύλα καθεστώτα που γνώρισε ο προηγούμενος αιώνας, να μακροημερεύσει στο διηνεκές.

Την ίδια μακαριότητα επιδεικνύουν και κάποιοι πιο κοντινοί μας γνωστοί.  Είναι αυτοί που γαντζώθηκαν γύρω από ένα σύστημα εξουσίας που γίνεται όλο και πιο αυταρχικό όσο πλησίαζε το τέλος του.  Είναι αυτοί που έχτισαν τα μονοπώλια στις προμήθειες του δημοσίου, στα δημόσια έργα και στα ΜΜΕ.  Είναι οι πολιτικοί που εξαρτήθηκαν από αυτούς και τους υπηρετούν πιστά ακόμα κι αυτήν την ύστατη ώρα.

Βρίσκονται όλοι τους στην απόλυτη Νιρβάνα, γιορτάζοντας μια ακόμα πρωτοχρονιά της χλιδής, όντας απόλυτα σίγουροι ότι η γκλαμουριά τους δεν απειλείται από κάτι σοβαρό, ότι ο αχυράνθρωπός τους έχει την κατάσταση υπό πλήρη έλεγχο.  Τι κι αν τα γιαούρτια πέφτουν βροχή, τι κι αν  η ευρωζώνη καταρρέει, τι κι αν το τραπεζικό σύστημα έχει διαλύσει παρέα με τα δημόσια έσοδα και τον κρατικό μηχανισμό.  Αυτοί είναι σίγουροι ότι όπου να ‘ναι έρχεται ένα νέο δάνειο, η Γερμανία ετοιμάζει το σούπερ ευρωομόλογο και η Ουάσιγκτον τυπώνει μετά μανίας δολάρια, έτοιμη να σώσει τα ορφανά του Μάρσαλ.

Το σύστημα έπεσε στο γκρεμό και κατρακυλάει.  Η συντριβή της ευρωζώνης και η απροθυμία της Γερμανίας γύμνωσαν επικίνδυνα τους εγχώριους ‘’σωτήρες’’.  Οι μάσκες πέφτουν με ρυθμό πολυβόλου, καθώς και η νέα δανειακή συμφωνία, που θα παρέτεινε για ακόμα λίγο την απόφυση, αποτελεί και επίσημα παρελθόν και καθώς  η χώρα μας, χωρίς ουσιαστική ηγεσία, παραδομένη ταπεινωτικά στις ορέξεις των επικυρίαρχων, περιμένει να της ανακοινώσουν τις τύχες της.

Δεν αφορούν κανένα πια τα μνημόνια, οι συμφωνίες, οι συγκυβερνήσεις, οι επιστολές των πολιτικών αρχηγών, η 6η δόση και τα παζάρια του Βενιζέλου με τους τραπεζίτες για το PSI. Ο κόσμος καίγεται και ο ελληνικός επαρχιακός μικρόκοσμος...χτενίζεται, για να το πούμε πιο απλά και κατανοητά.

Πως θα κρίνουμε λοιπόν τον Σαμαρά; Με σημείο αναφοράς την "μικρή εικόνα" των εγχώριων συγκρούσεων που περιγράφονται με τα προηγούμενα, ή με την "μεγάλη εικόνα" της τιτάνιας σύγκρουσης του παλιού κόσμου που πεθαίνει και του νέου που γεννιέται αναπόφευκτα;

Όλοι εδώ διαρρήξαμε τα ιμάτιά μας για την συμμετοχή της ΝΔ στην κυβέρνηση Παπαδήμου. Όλοι θέλαμε μια πιο καθαρή στάση στο θέμα της επιστολής, να τους την πέταγε στα μούτρα δηλαδή. Μήπως όμως κρίνουμε λάθος;  Μήπως πρέπει να τολμήσουμε να δούμε και την άλλη πλευρά του λόγου, χωρίς κομματικά στερεότυπα και ιδεολογικές αγκυλώσεις;

"Θα έδινα τα πάντα για να μείνω στο παιχνίδι ακόμα κι ως πιόνι" λέει κάπου "Η Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων", ή κάπως έτσι.

Με τις τελευταίες κινήσεις του ο Σαμαράς όχι μόνο παρέμεινε στο παιχνίδι (γιατί ο στόχος ήταν και είναι να τον πετάξουν έξω, να μην το ξεχνάμε ποτέ) αλλά έχει πλέον και την πρωτοβουλία των κινήσεων - επειδή απέναντι στο παλιό που καταρρέει μπροστά στα μάτια μας είναι ο μόνος που προβάλλει με μια εναλλακτική πρόταση εξουσίας. Και η μαγική λέξη είναι πάντα "εμπιστοσύνη".

Το κύριο επιχείρημα όσων διαφωνούν με την τακτική Σαμαρά είναι ότι "έδωσε ζωή στο ΠΑΣΟΚ, το σύστημα και το μνημόνιο". Μήπως όμως δεν είναι έτσι; Μήπως συμβαίνει το αντίστροφο, όπως συμβαίνει πάντα στην πολιτική; Μήπως η προφανής αποτυχία της κυβέρνησης Παπαδήμου εν τη γεννέσει της αποδεικνύει σε όλους ότι το γνωστό διαπλεκόμενο σύστημα διακυβέρνησης πέθανε οριστικά, μαζί με τους σπόνσορές του και τους πολιτικούς υπαλλήλους του; Μήπως η συμμετοχή της ΝΔ σε αυτήν την κυβέρνηση - τελευταίο σπασμό της Μεταπολίτευσης του 74 επιταχύνει και εντείνει την ρήξη με το παλιό; Μήπως είναι η "πεταλούδα" που θα προκαλέσει το χάος, την ρήξη και τη γένεση του καινούργιου;

Δείτε γύρω σας. Το σύστημα-βασιλιάς είναι γυμνό και εκτεθειμένο στο λαό. Οι πάλαι ποτέ πανίσχυροι παίκτες των πολιτικών και επιχειρηματικών μονοπωλίων, οι μεταμοντέρνοι μαφιόζοι των τηλεπαραθύρων, διάγουν τους τελευταίους σπασμούς τους. Δεν πείθουν κανέναν πλέον.

Πίσω από την αχλή της διαφθοράς, της κατάπτωσης και του χάους, διακρίνεται αμυδρά μια φιγούρα.  Αν ζούσαμε μερικές δεκαετίες νωρίτερα θα μπορούσε να είναι ένας τυπικός επαναστάτης.  Είναι όμως ο Αντώνης Σαμαράς και δεν έρχεται με ταξιαρχίες.  Έρχεται με τη σιωπηλή οργή μιας κοινωνίας έτοιμης να ανατρέψει τα πάντα ειρηνικά, να αποδώσει δικαιοσύνη και να προσφέρει ένα αξιοπρεπές μέλλον σε όλους τους Έλληνες.  Δεν έρχεται με μπαχαλάκηδες, ούτε με κουκουλοφόρους.  Έρχεται αποφασισμένος να καθαρίσει οριστικά την κόπρο, να αφαιρέσει τη σαπίλα και να αναδείξει τα υγιή κύτταρα

Ένα κόμμα εξουσίας, ένας ηγέτης σαν τον Σαμαρά,  δεν έχει την πολυτέλεια της ανόθευτης ιδεολογικοπολιτικής καθαρότητας. Είναι πεδίο όπου συγκρούονται με σφοδρότητα αντίρροπα κοινωνικά συμφέροντα για να προκύψει νέα κυβερνητική πρόταση εξουσίας. Στον ίδιο τον Σαμαρά αντανακλώνται οι συγκρούσεις, οι ρήξεις και οι αντιφάσεις της εποχής μας.

Αυτό είναι μια πραγματικότητα που δεν μπορούν να αποδεχθούν άνθρωποι με πολιτική καταγωγή την Αριστερά, όπου οι ιδεολογικές διαφωνίες οδηγούν σε αλλεπάλληλες διασπάσεις που παράγουν αδύναμα σχήματα με μόνη δυνατότητα τη διαμαρτυρία.

Λαϊκές κινητοποιήσεις είναι εύκολο να υπάρξουν. Και θα υπάρξουν καινούργιες μετά την αναγκαστική περίοδο ανάπαυλας που χρειάζεται ο κόσμος. Και εξέγερση ακόμα. Αλλά δεν αρκούν. Για να οδηγήσουν κάπου οι λαϊκοί αγώνες, για να παίξουν καταλυτικό ρόλο για την μετάβαση σε μια νέα εποχή πρέπει να αναδείξουν ηγέτη με όραμα, σχέδιο, στρατηγική και οργάνωση.

Την  ύστατη στιγμή, λένε, οι κοινωνίες ενεργοποιώντας το ένστικτο αυτοσυντήρησης «σπρώχνουν μπροστά» τους καλύτερους. Και σήμερα οι  Έλληνες περιμένουν μια πορεία με τέσσερις  άξονες:

Α. Επαναδιαπραγμάτευση με τους δανειστές.

Β. Νέο κοινωνικό συμβόλαιο, με αξιοκρατία, οικονομικό προγραμματισμό και ανάσχεση όσο είναι εφικτό των δυσμενών συνεπειών από τα «ανοιχτά σύνορα» στην οικονομία.

Β. Άλλη προσέγγιση στην υπεράσπιση των εθνικών θεμάτων.

Γ. Άλλη παρουσία στη διεθνή σκηνή, άλλη στάση απέναντι σε εταίρους και πιστωτές, δόμηση νέας διεθνούς εικόνας της χώρας, δόμηση νέων συμμαχιών.

Ο Σαμαράς δεν είναι όσο έτοιμος θα ήθελε. Αλλά η Ιστορία δεν ρωτάει κανέναν αν είναι έτοιμος. Η ώρα όμως που θα  δώσει το σύνθημα της τελικής εφόδου έρχεται .  Θα είμαστε πλάι του μέχρι το τέλος.

Factorx - Κακοφωνίξ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 03/12/2011 17:03:16

    Εκπληκτικό...!
    ΥΓ: Αρκετοί παραμένουμε σε ''στοίχιση'' εμπιστοσύνης πίσω από τον Πρόεδρο...ας μας οδηγήσει εκεί που πρέπει...

    • madprof avatar
      madprof @ ΕΥΑ 03/12/2011 21:09:08

      Αρκούν τα μεγάλα λόγια, τα οράματα και θάματα ενός οιωνεί ηγέτη (με τον κ. τίποτα, τους -ούληδες και τις -ούλες) για να αισθανθούμε πολίτες στο προτεκτοράτο των "θαυμάτων";

      • madprof avatar
        madprof @ madprof 12/12/2011 00:42:56

        Συμπλήρωση: Αρκούν τα μεγάλα λόγια, τα οράματα και θάματα για ένα/ενός οιωνεί ηγέτη (με τον κ. τίποτα, τους -ούληδες και τις -ούλες) για να αισθανθούμε πολίτες στο προτεκτοράτο των “θαυμάτων”;

  2. blue nile avatar
    blue nile 03/12/2011 17:08:54

    ...για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή...

  3. Wolf avatar
    Wolf 03/12/2011 17:23:16

    ...λίγο πριν το ξημέρωμα!!!

  4. hotdog avatar
    hotdog 03/12/2011 17:29:13

    προυποθεση για Α-Δ: ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗ απο εμμονες που του υπαγορευει το -πολυ- στενο περιβαλλον!!!

  5. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 03/12/2011 17:34:59

    Ούτε η ιστορία , αλλά ούτε και η ζωή ρωτάει ποτέ....... '' Θα είμαστε πλάι του μέχρι το τέλος ''. Οτι πιο ακριβό και σπάνιο , ότι έχει ανάγκη. Μαζί σας !!

  6. Nικήτας avatar
    Nικήτας 03/12/2011 18:13:19

    Να επιβληθεί η ποιότητα σε όλα τα πόστα, σε όλους τους θεσμούς. Τότε θα φανεί η άλλη Ελλάδα της οποίας είμαστε μέρος. Ποιότητα vs ξεφτίλα και ξιπασιά.

  7. Αριστειδης ο δικαιος avatar
    Αριστειδης ο δικαιος 03/12/2011 18:22:27

    Σοβαρο και πολυ αναλυτικο για οσους γνωριζουν απο πολιτικη.Μακαρι οι σχολιαστες και ανγνωστες τετοιων αρθρων να τα μελετουν σε βαθος και με λεπτομερεια θα τους βοηθησει να σταματησουν τις αμφισβητησεις χωρις ουσια ,και να σταματησοουν χωρις να το καταλαβαινουν, να αναπαραγουν σκοταδιστικες αριστεριστικες πρακτικες, που σκοπο εχουν να δημιουργουν ενα κλιμα διασπασης.Η ΝΔ οτι και να γινει εχει ισχυρες βασεις και μια πολιτικη κουλτουρα που θα αντεξει ακομα και τωρα που ολα καταρρεουν θα ηγηθει ετσι κι αλλιως των νεομεταπολιτευτικων εξελιξεων,τωρα ο λαος αν αποφασισει να `αυτοκτονησει` κοινωνικα και εθνικα τι να πω ? με τετοιο λαο ολα να τα περιμενεις.Οσοι στην πολιτικη βλεπουν το ποδοσφαιρο ας αλλαξουν ροτα ,ο πολιτης που επιλεγει ενα κομμα για να του εμπιστευθει τις τυχες τις δικες του και των παιδιων του δεν μπορει να το κρινει αυτο το κομμα σαν ποδοσφαιρικη ομαδα που πρεπει με παντιους τροπους να ταπεινωνει τον αντιπαλο ,μονο την νικη και οχι την ισοπαλια η την ηττα . DIAMOND ANGEL εχω διαπιστωσει οτι εισαι απο τους πιο σοβαρους και με μετρο σχολιαστες εδω μεσα, ενα μεγαλο μπραβο!!!!!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Αριστειδης ο δικαιος 03/12/2011 18:33:52

      Ευχαριστώ πολύ!!

  8. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 03/12/2011 18:27:18

    Ανεκδιήγητος Μόσιαλος, αύριο σε κυριακάτικη εφημερίδα:
    "Κυβέρνηση Παπαδήμου τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβρη".

    Λοιπόν το αστείο παράγινε. Το θράσος τους ξεχύλισε. Τα περιθώρια για την ΝΔ και τον Αντώνη Σαμαρά στένεψαν.
    Ξεκάθαρα: ή θα αποσυρθεί το αργότερο στο τέλος Γενάρη από την κυβέρνηση του αχυράνθρωπου Παπαδήμου, που προκλητικά κάλυψε τον υβριστή των πολιτών Πάγκαλο(η ΝΔ θα έπερεπε να είχε ζητήσει την παραίτησή του υβριστή εντός 24ωρου, αλλά έχει χάσει όλα της τα αντανακλαστικά πλέον) ή θα αποτελέσει τμήμα της καταρρέουσας μεταπολίτευσης και θα πάει στον πολιτικό άδη.
    Αντώνη Σαμαρά δεν αντέχουμε άλλο. Ο Παπαδήμος προκλητικός και θρασύς καλύπτει Πάγκαλο, καλύπτει Παπακωνσταντίνου, ο Σύριζα κάνει αντιπολίτευση ουσίας( βλ. επερώτηση Χουντή) και η ΝΔ κοιμάται. Όρθια. Μέ ανακοινώσεις Μιχελάκη δεν πας πουθενά Αντώνη. Πας στο πουθενά.
    Με τη μνημονιακή μαφία που έμπλεξες δεν παίζεις σκάκι. Παίζεις πετροπόλεμο αν θες νίκη. Δεν αφήνεις Πάγκαλους και Παπακωνσταντίνου στο απυρόβλητο να υβρίζουν και να προκαλούν. Δεν αφήνεις τον Παπαδήμο να κάνει Ο,ΤΙ θέλει. Προς τι η παραίτηση Βουλευτών για να διατηρηθεί το προνόμιο της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης αν δεν πρόκειται να κάνεις αντιπολίτευση; Και αντιπολίτευση κάνει ο Αρχηγός. Όχι ο εκπρόσωπος τύπου με ανακοινώσεις.
    Αλήθεια. λευκή επιταγή έχει πάρει ο Παπαδήμος; Είναι στο απυρόβλητο; Από πότε και με ποιό δικαίωμα;
    Δεν υπάρχει σωτηρία όσο η ΝΔ παραμένει δέσμια αυτής της συγκυβέρνησης. Έχει αυτοευνουχιστεί πολιτικά. Αν παρασπονδήσουν και δεν κάνουν εκλογές αρχές Φλεβάρη , η ΝΔ μετά τις γιορτές πρέπει να φύγει αμέσως από την γελοία αυτή "κυβέρνηση" με τον αχυράνθρωπο ψευτοπρωθυπουργό που τίποτα δεν τολμά, που ακόμη και τον Πάγκαλο φοβάται και που του αξίζει γιούχα στο δρόμο όπως και στους άλλους. Ίδιος και ακόμη χειρότερος ο σημιτάνθρωπος του swap γιατί παριστάνει και τον σοβαρό .

    • ΝΙΚΟΣ Τ. avatar
      ΝΙΚΟΣ Τ. @ Kώστας ΜΠ 03/12/2011 23:27:02

      Συμφωνώ απολύτως.

  9. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 03/12/2011 18:33:37

    ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΕΩΡΙΕΣ: Θέλω να εκφράσω την αντίθεση μου στο να συντασσόμαστε πίσω από πρόσωπα και πίσω από κοσμοθεωρίες. Όσον αφορά στον Σαμαρά προκειμένου να τον ψηφίσουμε περιμένουμε να μας μιλήσει συγκεκριμένα για το τι θα κάνει για τον λαό. Αν δεν το κάνει αυτό, αυτός θα είναι και ο μοναδικός λόγος που θα χάσει την αυτοδυναμία. Όλα τα άλλα που λέγονται για πατρίδα, δημοκρατία, νόμους και θεσμούς πρέπει να βρούν και την συγκεριμένη τους έκφραση στις μέρες και στα βάσανα που περνάμε. Αλλιώς παραμένουν ωραία λόγια.

    • juliet avatar
      juliet @ Χρήστος Δημάρης 03/12/2011 21:05:15

      Καλησπέρα Χρήστο,
      συμφωνώ μαζί σου ,έχουν συμβεί πολλά και το να κερδίσεις την εμπιστοσύνη πρέπει ν΄αποδείξεις ότι αυτά που θα υποσχεθείς θα είναι εφικτά και θ΄ανακουφίσουν τον δύσμοιρο Έλληνα που μια ζωή πληρώνει τα ζήτω του και τα χειροκροτήματά του !Ξέρεις ,ότι πιστεύω στο Σαμαρά ...αλλά πάνω απ΄όλα πιά είναι η Πατρίδα .Θα μπορέσει να φέρει την Δημοκρατία και η Δικαιοσύνη θα πάρει τη θέση που της αρμόζει;Η σαπίλα είναι παντού απλωμένη .
      Οτί δεν είναι τόσο έτοιμος όσο θα περιμέναμε ,θα του δικαιολογήσουμε ότι είχε και έχει εσωτερικό ξεκαθάρισμα.Το να πολεμάς τους αντιπάλους είναι πιο εύκολο από το να πέφτεις θύμα των ''φίλων''.Αλλά άμα έλθει η ώρα το ρυάκι θα γίνει χείμαρρος,η οργή θα γίνει φωτιά που θα κάψει ότι πληγώνει και προδίδει.

  10. Mara avatar
    Mara 03/12/2011 19:14:01

    Θέλω το συντομότερο εκλογές.
    Θέλω επίθεση σε όλα τα μέτωπα...
    Αγαπητοί μου Φάκτορα και Κακοφωνίξ, τα Α, Β, Γ, Δ, του άρθρου, δεν είναι αυτά που περιμένουν οι Έλληνες. Αυτά τα θεωρούν δεδομένα ότι θα γίνουν.
    Αυτά που περιμένουν οι Έλληνες είναι ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ στο τιμόνι της χώρας, γιατί αυτά που θα΄ρθουν στο άμεσο μέλλον, θα είναι ξαφνικά και πολύ άγρια....
    Τα παιχνίδια και τα περιθώρια τελειώσανε...
    Ο Σαμαράς δεν έχει την πολυτέλεια του χρόνου.
    Έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση...
    Πάμε δυνατά και η Παναγιά μαζί μας!!!

  11. βισάλτης avatar
    βισάλτης 03/12/2011 19:55:56

    Αφού ο αντώνιος κατάφερε να εξολοθρεύσει το μητσοτακηκέικο όπως ο ηρακλής την λερναία ύδρα,τα υπόλοιπα είναι παιχνιδάκι.
    Ο λαός μπούχτησε και αηδίασε από την ανυπαρξία ελέγχων στο δημόσιο τομέα,την αναξιοκρατία ,τις μίζες,τους σάπιους πειναλέους γύφτουλες (πολιτευάμενους επι δεκαετίες)και την ανυπαρξία αποτελεσματικής ανεξάρτητης δικαιοσύνης που θα λειτουργούσε αποτρεπτικά στην αδηφαγία των πειναλέων γύφτουλων(πολιτευάμενων).Το μόνο που έχει να κάνει είναι να καταγγείλει με επαρκή στοιχεία μερικούς βαρώνους της πολιτικής και του κεφαλαίου για οικονομικά εγκλήματα και να υποσχεθεί -και να το πράξει -άμεση ουσιαστική αλλαγή στην απονομή δικαιοσύνης ,έτσι ώστε να μην προκαλεί ξεκαρδιστικά γέλια η προτροπή "όποιος έχει στοιχεία να πάει στον εισαγγελέα".
    Αμα μπούν λογικοί κανόνες στο οικονομικό παιχνίδι και πάψουν τα τηλεφωνήματα πολιτευάμενων να υπερισχύουν νόμων όλα θα καλυτερέψουν..Ελπίδα θέλει ο κόσμος αντώνιε..

  12. ant95388 avatar
    ant95388 03/12/2011 19:56:12

    Είμαστε στο σημείο μηδέν!!!Ώρα για πράξεις!!!

  13. ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ 03/12/2011 20:21:37

    Αυτο που μετραει ειναι οταν αναλαβει το ποσοστο μερα με τη μερα να αυξανεται ετσι γινεται με τους ηγετες. Βασικη προυποθεση (για μενα νομοτελεια) ειναι η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ολων αυτων που ειναι αντιπαθεις και μισητοι στα λαικα στρωματα ειδικα μεσα απο το συγκεγκριμενο χωρο.ΔΟΞΑ τον ΠΑΝΑΓΑΘΟ οι επιστημονες που εχουν ορεξη να προσφερουν στην πατριδα περισσευουν!!!!!!!!!

  14. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 03/12/2011 20:36:44

    Αν θέλαμε να είμαστε όχι η πεταλούδα που θα επιφέρει το χάος αλλά η αχτίδα της ελπίδας ας συμμετείχε στην ...ΕΚΑΣ αρκεί να θέταμε όρους:

    -να είχε ανακηρυχθεί η ΑΟΖ ...χθες
    -αφού το Κράτος είναι ανίκανο να έχει δομές και λειτουργίες να έμενε ο φόρος στη ΔΕΗ αλλά να μειωνόταν όλοι οι άλλοι οι φόροι της ακίνητης περιουσίας χωρίς καμία εξαίρεση

    Δεν είμαστε ούτε ΠΑΣΟΚ ούτε σύστημα ΠΑΣΟΚ για να είμαστε στοιχισμένοι και χειροκροτητές.
    Μιλάγαμε για τις μετατάξεις στον στενό δημόσιο τομέα από το καλοκαίρι για να το αντιληφθούν τον Δεκέμβρη.
    Ορισμένοι αρθρογραφούσαν για την "διαφορετικότητα" της πρότασης για την εφεδρεία χωρίς να βλέπουν την ...κεκόπορτα.
    Δυστυχώς ακόμα και σήμερα έχουν γαλουχηθεί με τις αξίες του ΠΑΣΟΚ δεν θέλουν σκέψη, κριτική ή απόψεις αλλά χειροκροτητές.
    Ζητούν τι;
    Να αποδεχτούμε τις ύβρεις του Αντιπροέδρου; Ας μην ...διαδηλώσουμε λοιπόν
    Να αποδεχτούμε τον κύριο Παπακωνσταντίνου; ή το δούλεμα του κύριου Βενιζέλου για τον "φορολογικό μας πατριωτισμό και την αξιοπρέπεια";
    1,000,000 άνεργοι
    ΄Υφεση
    Πλέον η πλειοψηφία δεν μιλά για διαβίωση αλλά για την επιβίωση.

    Αλλά ορισμένοι σκέφτονται την ....κατάληψη των θερινών ανακτόρων.
    Ας ξεκαθαρίσει λοιπόν κάποιος την στάση της ΝΔ ΑΠΛΑ & ΞΕΚΑΘΑΡΑ στο νέο νομοσχέδιο σκούπα (φορολογικό & ασφαλιστικό) που έρχεται.
    Για να δούμε για τον Προυπολογισμό την στάση της ΝΔ που ενσωματώνει όλη την φορολογική λαίλαπα ...
    Γιατί συνέχιση των "αποτυχημένων πολιτικών του μνημονίου είναι".
    Λοιπόν για να μιλάμε απλά ιδού η Ρόδος ...των Φώτων πρέπει να προκηρυχτούν εκλογές για να γίνουν τον Φλεβάρη ...κοντός ψαλμός ή κάθε κατεργάρης στον πάγκο του λοιπόν.
    Γιατί στην μάχη δεν χρειάζονται ...ωσαννά αλλά διαταγές και ιαχές και όχι αχός χειροκροτημάτων.

    ΥΓ

    πχ ακόμα και τώρα ας θέσει ως προϋπόθεση για την παράταση ζωής στην ΕΚΑΣ την ανακήρυξη της ΑΟΖ ...γιατί το εθνικό συμφέρον είναι πάνω από το κομματικό.

    • Θέμις avatar
      Θέμις @ Ο Ιθαγενής 03/12/2011 23:47:44

      Έχω γράψει ως τώρα τόσα σχόλια για το πιο είναι το πραγματικό πολίτευμα της χώρας που κινδυνεύω να γίνω γραφική, αν δεν είμαι ήδη. Αλλά δεν είναι το πολίτευμα το ζητούμενο τώρα. Προσωπικά δεν με νοιάζει αν έχουμε κοινοβουλευτική/προεδρική ή βασιλευομένη δημοκρατία (ούτως ή άλλως ακριβά τους πληρώνουμε τους βασιλείς ή προέδρους) ή αν θα έχουμε ευρώ, δραχμή, μνα ή οβολό. Με νοιάζει να είμαστε οι συμπατριώτες μου κι εγώ αξιοπρεπείς, χωρίς τις υπερβολές του πρόσφατου παρελθόντος, και να αποφασίζουμε οι ίδιοι για το μέλλον των παιδιών μας, για τη διάθεση του εθνικού μας πλούτου, για τους ανθρώπους που θα εκλέγουμε να αποφασίζουν -σωστά ή λανθασμένα- στη Βουλή, αλλά να το αποφασίζουν οι ίδιοι, όχι εξωθεσμικοί παράγοντες.
      Πάντως, έστω κι αν κοπεί το σχόλιό μου, αν πρόκειται η παρούσα κατάσταση να διαιωνίζεται, αρχίζω να συμπαθώ τα σταγονίδια, παρ' όλο που γεννήθηκα όταν αποκαταστάθηκε η δημοκρατία.

  15. Nikos Petropoulos (@NPetropoulos) avatar
    Nikos Petropoulos (@NPetropoulos) 03/12/2011 20:36:47

    άιντε να δούμε..

  16. Aris. A avatar
    Aris. A 03/12/2011 20:51:11

    Η κρίση αποδεικνύει την παταγώδη αποτυχία ΝΔ και Πασόκ ως κυβερνήσεις να δημιουργήσουν ένα σοβαρό και σύγχρονο κράτος.

    Στο 2011 ακόμα ψάχνουμε να βρούμε φορολογικό σύστημα και φοροεισπρακτικό μηχανισμό.

    Φτάσαμε να δώσουμε πανελλήνιες χωρίς να ξέρουμε την προπαίδεια.

    Στην απογοήτευση του κόσμου για τα δύο κόμματα εξουσίας οφείλεται και η ανοχή του στους ευρωπαικούς τοποτηρητές που έχουν έρθει σαν τον Φούχτελ και τον Ραινεμπαχ.

    Την πλειοψηφία δεν την ενοχλεί ακόμα και οι αποφάσεις να λαμβάνονται στο εξωτερικό γιατί ακριβώς πιστεύουν ότι η τελευταία ελπίδα είναι η τεχνογνωσία που θα έρθει από έξω.

    Η θέση που πήραμε στην κατηγορία των ποιο διεφθαρμένων χωρών αποδεικνύει και τον πάτο στον οποίο βρισκόμαστε.

    Εκεί είναι και το πρόβλημα για την ΝΔ.

    Είναι μέρος του προβλήματος στην συνείδηση της κοινωνίας.

    Πιστεύω ότι το μεγάλο λάθος του πολιτικού συτήματος είναι ότι δεν προχώρησε την κάθαρση καραμπινάτων σκανδάλων.

    Αν είχαν ξηλωθεί και φυλακιστεί κυκλώματα επίορκων και διεφθαρμένων πολιτικών τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά σήμερα ειδικά για την ΝΔ.

    Θέλει πολύ δουλειά για την ΝΔ να γίνει φορέας του καινούργιου και της ανανέωσης.

    Ο Σαμαράς δεν έχει καταφέρει να μπολιάσει ένα σκουριασμένο κόμμα με το καινούργιο.

    Οτι τον πολεμούν τόσο λυσαλέα τα ΜΜΕ είναι στα θετικά του.

    Βέβαια και τον Καραμανλή πολεμούσαν αλλά έργο δεν πάραξε.

    Είμαι αυτός που είμαι υπέρ της απόφασης Σαμαρά να στηρίξει την κυβέρνηση Παπαδήμου.

    Θα ήταν ανόητο τώρα που η κρίση βαθαίνει και κανείς δεν ξέρει τι του ξημερώνει να μην το κάνει.

    Αντιλαμβάνομαι ότι αυτή η απόφαση του δεν περνάει στον κόσμο που την αντιλαμβάνεται από ότι φαίνεται ως κίνηση συναλλαγής.

    Δεν φταίει η απόφαση φταίει ότι δεν έχει δώσει δείγματα ισχυρής αποφασιστικότητας στον κόσμο ότι μπορεί να είναι αυστηρός και αποτελεσματικός στην καταπολέμηση της διαφθοράς και της μετριοκρατίας που είναι το υπ αριθμόν ένα ελληνικό πρόβλημα σήμερα.

    • skpt avatar
      skpt @ Aris. A 03/12/2011 21:31:26

      Επίτρεψέ μου Aris A, να διαφωνήσω στο άν Παρήγαγε ή όχι έργο ο Καραμανλής .
      -Άνοιξε τον δρόμο για την ενεργειακή απεξαρτητοποίηση της Ελλάδας με τους δύο υψίστης οικονομικής σημασίας αγωγούς( Burgas- Αλεξανδρούπολης και South stream)
      -Έκανε το μεγάλο άνοιγμα προς την Κίνα , με ότι αυτό θα συνεπαγόταν, αν ο Γιωργάκης δεν έτρωγε τα δακρυγόνα και δεν δάκρυζε σαν το "μυξιάρικο" μπροστά στις κάμερες, προκειμένου (τότε) να παραστήσει τον αγωνιστή! (Οποία ...αηδία, αν αναλογιστούμε την συνέχεια!)
      -Είπε όχι στο σχέδιο Αννάν , με ότι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον της Κύπρου.
      Προέβαλε veto στο θέμα τησ FTROM.
      κ.ο.κ !
      ΥΓ. Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω με νεολογισμούς τύπου "πάραξε". Το πάραξε μπορεί να σταθεί μόνο ως προστακτική .
      -

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Aris. A 03/12/2011 21:42:09

      Πολύ σωστά!
      Νομίζετε πως ο ελληνικός λαός θα είχε ανοχή απέναντι σε βαψομαλλιάδες υπαλληλίσκους των Γερμανών τύπου Ράιχενμπαχ αν ήταν στοιχειωδώς ικανοποιημένος από την ελληνική δημόσια διοίκηση;
      Η δική μας ανικανότητα (εννοώ, όχι του ελληνικού λαού, αλλά των κυβερνήσεων) έκανε κάτι τριτοκλασσάτους Γερμαναράδες να εμφανίζονται περίπου ως μεσσίες.
      Μου έλεγε προχτες φίλος πανεπιστημιακός γιατρός, προσκείμενος στη ΝΔ, ότι με το καινούριο σύστημα Λοβέρδου για τα φάρμακα από τη μια εξοικονομήθηκαν πολλά χρήματα, και από την άλλη, λόγω του ότι δεν έβαλαν γιατρούς στην επιτροπή, επιλέχθηκαν κάποια κάπως φθηνότερα φάρμακα που όμως προκαλούν παρενέργειες (π.χ. αλλεργίες), κλινικά αποδεδειγμένες και γνωστές στην ιατρική κοινότητα.
      Αναρωτιέμαι για δύο πράγματα:
      1. Τόσο δύσκολο ήταν για τη ΝΔ να μεταρρυθμίσει το σύστημα συνταγογράφησης ώστε να εξοικονομηθούν χρήματα; Γιατί θα έπρεπε να το κάνουμε κάτω από την πίεση τρόικας και μνημονίου και Γερμανών; Δεν φαίνεται εδώ μία ακόμα αποτυχία της τραγικής κυβέρνησης Κώστα Καραμανλή (που μερικοί ανόητοι καραμανλικοί της ΝΔ ετοιμάζονται να υποδεχθούν εν ευθέτω χρόνω ως χρυσή εφεδρεία, αντί να τον θεωρούν για πάντα αποτυχημένο);
      2. Τόσο δύσκολο ήταν για τον κ. Λοβέρδο να προβλέψει να βάλει και γιατρούς στην επιτροπή επιλογής φαρμάκων, ώστε να μην ταλαιπωρείται άδικα κόσμος για ένα ελάχιστο ποσό που εξοικονομήθηκε (και που θα ξοδευτεί και πάλι αν οι ασθενείς λόγω παρενεργειών καταφύγουν και πάλι στο δημόσιο σύστημα υγείας!);

      Και ένα άλλο παράδειγμα:
      Η περιοχή μου, όπως και άλλες περιοχές του λεκανοπεδίου, ταλαιπωρείται από την παρατεταμένη αχρηστία των 6 σταθμών του μετρό που είναι έτοιμοι, αλλά δεν λειτουργούν λόγω...SIEMENS!
      Εκατομμύρια ευρώ πεταμένα, δεκάδες ευρώ το έτος πεταμένα από την τσέπη μας λόγω βενζίνης, κλπ.
      Αν βρεθεί ένας Ράιχενμπαχ και πει στον άχρηστο έλληνα υπουργό Μεταφορών, όπως και να τον λένε, "να υπογράψεις τώρα να παραγγελθεί στη Siemens ο ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός για να λειτουργήσει το μετρό", νομίζετε ότι θα βγω στους δρόμους να διαδηλώσω κατά του Γερμανού τοποτηρητή; Κάνετε λάθος!
      Οταν το Ελεγκτικό Συνέδριο αποφαίενεται ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, είναι δυνατόν να μην υπογράφουν οι αρμόδιοι υπουργοί γιατί θα φανούν ότι δίνουν συχωροχάρτι στη Siemens;
      Τα πράγματα είναι απλά: Ο μέσος πολίτης είναι αηδιασμένος από το ελληνικό κράτος και είναι διατεθειμένος να δεχτεί τον οποιοδήποτε του δώσει την εγγύηση ότι αυτό το κράτος θα δουλέψει καλύτερα...

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ ΒΙΣ 03/12/2011 23:03:48

        ΒΙΣ

        εδώ δεν είχαν γίνει ούτε τα στοιχειώδη δηλαδη μια απογραφή δημοσίων υπαλλήλων και συνταξιούχων και πληρώναμε τους πεθαμένους.

        Τι ψάχνουμε να βρούμε δεν λειτουργούσε και δεν λειτουργεί τίποτα.

        Ο κόσμος αυτό που λέει είναι μακάρι να πετύχουν οι ξένοι σύμβουλοι μπας και αλλάξει κάτι.

        Οποιος δεν βλέπει την απομυθοποίηση της ΝΔ και Πασόκ στα μάτια της κοινωνίας είναι τυφλός.

        Η σαβούρα που έχει μαζευτεί στην βουλή δεν περιγράφεται.

  17. Δαφνούλα avatar
    Δαφνούλα 03/12/2011 21:05:35

    Ο λαός έχει χορτάσει από ωραία λόγια για δημοκρατία για εθνική κυριαρχία για αξιοκρατία για πατριωτισμό για παιδεία για υγεία κ.τ.λ.....Καλά είναι τα ωραία λόγια όμως όταν δεν πείθουν δεν όραμα και ελπίδα για το μέλλον σε έναν λαό απελπισμένο και προδομένο είναι σκέτες φούσκες....Αυτή την στιγμή όλοι μας και κυρίως όσοι από εμάς στηρίξαμε με την ψήφο μας τον Αντώνη θέλουμε έργα,έργα που να είναι υπέρ της πατρίδας και του λαού....Ο Σαμαράς έχει ακόμα το χρόνο του να μας αποδείξει ότι μπορεί να κάνει πράξη όλα αυτά που επαγγέλεται...το μόνο πρόβλημα είναι ότι κατά ώρας τα δείγματα γραφής του δημιουργούν έντονους προβληματίσμους...Πρέπει να βρει μια φόρμουλα να περάσει τις θέσεις του στην κοινωνία γιατί ο χρόνος του τελειώνει.......

  18. skpt avatar
    skpt 03/12/2011 21:05:56

    Συγκνώμην, τώρα μόλις είδα το λάθος ! Φυσικά εννοώ : ΚΑ Λ Ο Φ Ω Ν Ι Ξ ! ! !

  19. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 03/12/2011 21:14:24

    Στις σημερινες συνθηκες που περνα η Χωρα χρειαζεται την παρουσια ενος
    Ηγετη που θα δωσει οραμα και ελπιδα.
    Μεχρι τωρα δεν τον βλεπουμε.
    Εκεινο που βλεπουμε ειναι παρελαση διαχειριστων της κρισης να μας υποσχονται μνημονια ,μεσοπροθεσμα,δεκαπενταετη προγραμματα και οτι αλλη βλακεια και μπουρδα θελεται.
    Αποτελεσμα βλεπεται, πιστευεται σε κατι απ' αυτα, ελπιδα εχεται;
    Ε αυτη ειναι η διαφορα που κανει τον Ηγετη απ' τον διαχειριστη.
    Σου δινει πιστη και ελπιδα.
    Και κατι σημαντικο που χαρακτηριζει τον Ηγετη.
    Δεν φοβαται να θυσιασει ακομα την ζωη του και την ζωη των οικειων του προκειμενου να επιτυχει το οραμα του και να σωσει την Πατριδα του.

  20. η Dimi avatar
    η Dimi 03/12/2011 21:26:19

    Ενα ταξείδι χιλίων μιλίων αρχίζει μ’ ένα μικρό βήμα. Μέσα σ'ένα αντίξοο πολιτικό περιβάλλον, ο Πρόεδρός μας κ. Αντώνης Σαμαράς με σταθερό βηματισμό, κάνει ό,τι μπορεί, με αυτούς που έχει, εκεί όπου ευρίσκεται. Η στήριξη κι η εμπιστοσύνη μας στις προσπάθειές του γιά την ανάταξη της Πατρίδας μας, αταλάντευτη.

  21. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 03/12/2011 21:27:16

    Φίλε μου που έχεις για όνομα ένα πρότυπο ανθρώπου όλων των εποχών, να σου πω την άποψή μου για όσα απάντησες στον προηγούμενο σχολιαστή. Να αναφέρω πάντως στον Kώστα ΜΠ πως ο Σαμαράς έχει ξεκαθαρίσει πάρα πολλά με συγκεκριμένες προτάσεις-λύσεις εφικτές στο Ζάππειο-2 και δε φταίει αν δε το παρακολούθησαν πολλοί και τώρα νομίζουν πως δεν έχει άποψη συγκεκριμένη και ξεκάθαρη.

    Πάμε στα δικά μας Αριστείδη Δίκαιε: εγώ δεν είμαι δεξιός στη νοοτροπία (το θεωρώ κακό να είναι κάποιος αριστερός ή δεξιός εκ του αποτελέσματος πλέον), είμαι Έλληνας και Ορθόδοξος που σημαίνει πως προτεραιότητές μου είναι 1) Πίστη και 2) Πατρίδα (νομίζω θυμάστε τι είχε πει ο Κολοκοτρώνης για τα κίνητρα της θυσίας του 1821). Επομένως επιθυμώ οι αρχές του Ευαγγελίου να είναι ταυτόσημες με το Σύνταγμα και τους νόμους της χώρας μου. Επίσης η χώρα μου να είναι ελεύθερη και οι Κυβερνήτες της πρότυπα ανδρών (π.χ. Καποδίστριας). Δεν έχω άλλη επιδίωξη για τη χώρα μου.

    Επομένως, αυτή τη στιγμή υπάρχει η συγκυρία (θετική κατ' εμέ) να έχει η Ρωσία μια ηγεσία που μοιάζει στο ιδανικό και ένα λαό που πλέον ελεύθερα εκδηλώνει την αγάπη του στο Θεό του. Πολιτικά τώρα, ο Πούτιν εφάρμοσε μια ανάμεικτη πολιτική με κρατικές τις επιχειρήσεις που κατέχουν και διαχειρίζονται πλουτοπαραγωγικές πηγές, τρομερό κυνήγι κατά του παραεμπορίου και της φοροδιαφυγής και μισθούς-συντάξεις αξιοπρέπειας. Ούτε καπιταλιστής, ούτε κομμουνιστής λοιπόν. Και τα δύο αυτά άλλωστε είναι ανισόρροπα οικονομικο-κοινωνικά συστήματα (έτσι κατασκευάστηκαν άλλωστε από τους ίδιους "ανθρώπους") που απλά κάποιο κατέρρευσε πρώτο και το άλλο πεθαίνει τώρα. Η ισορροπία βρίσκεται στην τακτική Πούτιν.

    Άρα γιατί συνεχίζουμε να λέμε για Ευρώπη και ένωση τη στιγμή που προσπαθεί η ηγέτιδα (οικονομικά) χώρα να υποδουλώσει μαζί με τους φίλους τους, τους υπόλοιπους αφού τους έχει εγκλωβίσει σε μνημόνια θανάτου με τους οικονομικούς δολοφόνους της Goldman και τώρα έβαλαν και τα τσιράκια τους ως κυβερνήτες σε χώρες όπως εμείς και η γείτονος;

    Η Ευρώπη ως ένωση έχει τελειώσει από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε (ευρώ) με τον τρόπο της απάτης και της υποκρισίας και με πλαστά στοιχεία και κρυφά ελλείμματα που εγκλώβισαν και ώθησαν σε απαράδεκτες δεσμεύσεις τις ένοχες κυβερνήσεις τόσων χωρών.

    Τώρα τι γίνεται θα μου πεις. Να σου πω λοιπόν. Οφείλεις να περιμένεις χωρίς σπασμωδικές κινήσεις και αφού ζορίσουν εμάς τις υπερχρεωμένες χώρες οι του Δ Ράιχ συνεννοείσαι μαζί με τους υπόλοιπους ζορισμένους και κάνεις ένωση με ενιαία ισοτιμία, δανείζεσαι από Κίνα-Ρωσία και αρχίζεις εκμετάλλευση ΑΟΖ. Αυτά είναι πανεύκολα να γίνουν φτάνει να υπάρχει σχέδιο και θέληση. Αυτά έχω την άποψη πως τα διαθέτει ο ΑΣ. Το θέμα είναι πως δε γίνεται να τα πει πριν να του δοθεί η δυνατότητα να τα κάνει. Πάντως στο Ζάππειο-2 έδωσε σημάδια λέγοντας να διαβάζουμε και κάτω από τις γραμμές. Χρειάζεται και ο ρεαλισμός στην πολιτική. Δεν πρέπει να γίνονται πράγματα για εντυπώσεις αλλά για το αποτέλεσμα.

    Κάποτε, όταν ο τεράστιος Καποδίστριας ήταν Υ.ΕΞ. της Μεγάλης Ρωσίας όλοι στην Ευρώπη τον θεωρούσαν ευρωπαϊστή, προοδευτικό, διαλλακτικό. Μόνο ο Μέτερνιχ είχε καταλάβει που το πάει και ήταν θανάσιμος εχθρός του. Αργότερα λοιπόν κατάφερε να ανατρέψει από μέσα τα δεδομένα και να στηρίξει φανερά πλέον την Επανάστασή μας. Όταν όμως έγινε Κυβερνήτης έδειξε όλη του τη δύναμη και την αγάπη και τη ανιδιοτελή και άκαμπτη του πολιτική υπέρ της Ελλάδας μας. Τότε λοιπόν, όρμησαν οι Αγγλογάλλοι "σύμμαχοι" να τον ρίξουν από την εξουσία με επιστολές, απειλές κατά τις ζωής του και άλλα. Με το τέλος του έδειξε πως ότι έλεγε ως Κυβερνήτης το πίστευε. Πριν όμως έπρεπε να κρατήσει ισορροπίες.

    Η πολιτική είναι πολύ δύσκολο σκάκι. Λίγοι το ξέρουν και λίγοι το καταλαβαίνουν. Για αυτό να έχουμε υπομονή. Τσίπρας υπάρχει, δε χρειαζόμαστε δεύτερο. Και αν μπορεί να ρίξει αυτός ή το ΚΚΕ την κυβέρνηση. Γιατί θέλουν να κάνει ο ΑΣ αυτά που θα ήθελαν αυτοί αλλά ξέρουν πως είναι αδύνατα; Τον ρίχνουν σε παγίδες που αν είχε πέσει θα είχε τελειώσει οριστικά ως ανεύθυνος, αποτυχημένος και τυχοδιώκτης. Ευτυχώς παραμένει υπεύθυνος, σοβαρός και Έλληνας.

  22. skpt avatar
    skpt 03/12/2011 21:32:28

    Ό,τι

  23. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/12/2011 21:35:39

    Aπο αυτα που γραφει το αρθρο το σωστο ειναι οτι με τα οσα γινονται στην Ευρωπη δεν ξερουμε τι ξημερωνει.
    Και αν μεν διαλυθει η ευρωζωνη ολα αρχιζουν απο την αρχη.Τοτε πραγματικα δεν υπαρχουν ουτε μνημονια ουτε συμβασεις και ο καθενας εχει ευχερεια κινησεων σε ενα ομως πολυ δυσκολο περιβαλλον.
    Αν ομως δεν διαλυθει θα μπουμε ολοι στο δρομο του υπερμνημονιου για ολους που λεγεται συμφωνο Δημοσιονομικης Ενωσης που θα προβλεπει μηδενικο ελλειμμα στον προυπολογισμο και πολυ λιγα θα αλλαξουν.

  24. thanos avatar
    thanos 03/12/2011 21:39:49

    Εκτιμώ πολύ τη σκέψη και τη γραφή και των δυο σας και στα περισσότερα άρθρα σας συμφωνώ.
    Στο συγκεκριμένο άρθρο θέλω να προσθέσω ότι η στρατηγική που θα προτιμούσα να ακολουθήσει ο Αντώνης ήταν ακόμη πιο επιθετική από την πρώτη στιγμή.
    Δηλαδή, να κατέβαζε τον κόσμο στους δρόμους και να έδιωχνε την προδοτική κυβέρνηση που υποθήκευσε το μέλλον των Ελλήνων. Σίγουρα ήταν στην αρχή της προεδρίας του, αλλά ήταν τόσο κρίσιμες οι περιστάσεις που πλέον όταν παραλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας δε θα είναι τίποτα ίδιο πλέον.

  25. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 03/12/2011 21:45:11

    Μπορείς να μου πεις για την ελληνική δημόσια διοίκηση και γενικά για τη βελτίωση του κράτους τι έκανε ο Καραμανλής;
    Διότι όλα όσα είπες αφορούν στα εξωτερικά.

    • skpt avatar
      skpt @ ΒΙΣ 03/12/2011 21:57:59

      Φίλε ΒΙΣ, θα ήθελα μόνο να σκεφτείς κάτω από ποιόν τυφώνα συστρατευμένης και κατευθυνόμενης αισχρής προπαγάνδας κυβέρνησε ο Καραμανλής - KAI ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΙΩΣΕ 5,5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΛΥΣΣΑΛΑΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΟΥ - και υπό πόσο ούριο άνεμο κάνουν, όσα κάνουν, οι ωλετήρες του ΠΑΣΟΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Μήπως πρέςπει να είμαστε πιο ευρύωπες και πιο δίκαιοι;;;;

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ skpt 03/12/2011 22:59:56

        skpt

        Σχετικά με τον Καραμανλή ο κόσμος τον ψήφισε δύο φορές για να ξαναχτίσει το κράτος και να σταματήσει την κρατική διαφθορά.

        Από αυτά δεν έκανε τίποτα.

        Και πως να έκανε με τον Ρουσόπουλο που έκλεινε το ένα συμβόλαιο μετά το άλλο στην Ζαχαρέα θα χτύπαγε την διαπλοκή.

        Συμφωνώ ότι του την είχανε στημένη.

        Μπορείς να φανταστείς αν τον δεύτερο χρόνο πρωθυπουργίας Καραμανλή έλεγε στον κόσμο την πλήρη αλήθεια για την χαβούζα που ονομάζεται Ελληνική Δημοκρατία και πήγαινε σε εκλογές ζητώντας ψήφο για να τα κάνει όλα από την αρχή.

        Αν έχανε τις εκλογές σήμερα θα ήτανε ήρωας.

        Ο πρωθυπουργός δεν είναι ένας υπαλληλάκος που είναι υποχρεωμένος να ανέχεται καταστάσεις για να βγάλει τα απαραίτητα της διαβίωσης.

        Πρέπει να το λέει η ψυχή του.

        Σχετικά με αυτά που πέτυχε στα εξωτερικά συμφωνώ αλλά είναι πάρα πολύ λίγα σε σχέση με τις προσδοκίες μας.

        • juliet avatar
          juliet @ Aris. A 03/12/2011 23:25:28

          Σωστός!!!!!!!!!!!!!
          Ο κόσμος περίμενε ,τουλάχιστο να τιμωρηθούν αυτοί που φάγανε τα χρήματα του κόσμου στο Χρηματιστήριο.Η ελπίδα που έδωσε και που έσβησε με τα τόσα που συνέβαιναν και παρακολουθούσε αμήχανος δεν μπορεί να ξεχαστεί εύκολα.Μάκαρι να έλθει η στιγμή που θα μπορέσει να πει την αλήθεια .Δεν μ' ενδιαφέρει ποιός είναι ο Καραμανλής ,μ΄ενδιαφέρει να μάθω αν η πολιτική του ήτανε διαφορετική ,αν τ΄ατομα που χειρίστηκαν τις κρατικές υποθέσεις ήτανε διαφορετικά μπορεί η τύχη μας σαν λαός θα ήτανε διαφορετική;Αν ΝΑΙ τότε να πληρώσει μαζί μ΄όλους τους άλλους ,αν ΟΧΙ τότε θα σεβαστούμε τη σιωπή του.

      • Mara avatar
        Mara @ skpt 04/12/2011 00:03:55

        skpt
        +++1ooo

  26. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 03/12/2011 21:48:41

    Όχι, δεν αρκούν τα μεγάλα λόγια...ούτως ή άλλως δεν ακούσαμε μεγάλα λόγια από τον Πρόεδρο, πέρα από τα αυτονόητα για όλους μας...θα συμφωνήσω για τους....-ούληδες και τις ..-ούλες...

  27. dosilhthos avatar
    dosilhthos 03/12/2011 21:53:37

    και εγω το βιολι μου. Αντωνη διώξε απο κοντα σου μεσα απο την παραταξη μας ολα τα βαρίδια,ολα τα φιδάκια αν θελεις να πάμε μπροστα. καιροφυλακτούν σαν εχιδνες... διωξτους τώρα που εισαι δυνατός...λιγο να κοντοσταθείς θα σε ορμηξουν....χατζηδιαβατηδες και ελσες υπαρχουν,ελοχέβουν,πατησε τους ντο κεφαλι... είμαστε μαζι σου!

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ dosilhthos 03/12/2011 22:16:41

      Δεν χρειαζεται,θα τους διωξει ο λαος με την ψηφο του.
      Ευκαιρια να αναλαβουμε κι εμεις την ευθυνη επιτελους.
      Ο Αντωνης εχει πιο σημαντικες προτεραιοτητες ( να
      σωσει την Πατριδα perhaps?).
      Το κομμα το καθαριζουμε ΕΜΕΙΣ.

  28. juliet avatar
    juliet 03/12/2011 21:57:10

    ΒΙΣ
    πόσο θ΄ήθελα να είχες άδικο!Και αν ήξερες τι ακριβώς γινότανε στο Υγείας .......τι συνταγογράφηση να γίνει επι Ν.Δ ;αχ........

  29. Αχιλλεύς avatar
    Αχιλλεύς 03/12/2011 22:03:42

    Ελλάς Ελλάς Αντώνης Σαμαράς Ευχαριστώ τον Φακτωρα





















































    K ριοι

  30. skpt avatar
    skpt 03/12/2011 22:06:59

    Ωραίο Γιώργο! Ειδικά η τελευταία παράγραφος είνα ......καταπέλτης ! Μπράβο !!

  31. φωνη avatar
    φωνη 03/12/2011 22:27:30

    Εμένα αυτό που μου έκανε κλικ στο κείμενο του aris.A είναι η τελευταία παράγραφος.

    Πώς ορίζετε τη λέξη "κόσμος". Ο κόσμος θέλει αυτό. Ο κόσμος λέει το άλλο. Ο κοσμος. Ποιός είναι ο κόσμος; Γιατί εγώ βλέπω ότι στον κόσμο (που ψηφίζει συμπτωματικά) υπάρχουν και διεφθαρμένοι και μέτριοι (με την κακή έννοια:που θελουν- χωρίς να τους αξίζει- τη θέση που ανήκει σε ικανότερους).

    Αν τους ρωτήσεις προσωπικά θα σου πουν "ναι είμαι κατά της διαφθοράς και κατά της μετριοκρατίας", αλλά αν τους δώσεις δουλειά, χρήματα, αν τους εξαιρέσεις από την εφεδρεία, αν διορίσεις το παιδί τους μπορεί να σου πουν :"Οκ δεν είναι και τόσο κακη η διαφθορά και η μετριοκρατία τελικά".

    Γιατί διαχωρίζουμε και λέμε από τη μια η κοινωνία και ο κόσμος και από την άλλη όλα τα κακά που υπάρχουν που(;) κάπου αλλού(;) δεν είναι διάχυτα στην κοινωνία;

    Αν είναι διάχυτα στην κοινωνία (εγώ πιστεύω ότι είναι και σε όλα τα κοινωνικά στρώματα) δεν είναι η κοινωνία ένα ηθικά ομοιομορφο σύνολο και έγινε μέρος του προβλήματος.

    Και ειλικρινά απορώ αν μπορεί αυτή η κοινωνία να αποφασίζει υπερ του κοινού συμφέροντος ή αν οι αποφάσεις της είναι ένα ανώμαλο άθροισμα πολλών, μικρών, προσωπικών συμφερόντων.

    Ισχύει αυτό που λέει το άρθρο; "Την ύστατη στιγμή, λένε, οι κοινωνίες ενεργοποιώντας το ένστικτο αυτοσυντήρησης «σπρώχνουν μπροστά» τους καλύτερους. "

    ΜΑΚΑΡΙ.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ φωνη 03/12/2011 23:11:17

      φωνή
      Στην ελληνική κοινωνία λειτουργούσε η λογική των συνενόχων.

      Οι πολιτικοί μας έκαναν κανα ρουσφετάκι μικρό ή μεγάλο και εμείς τους αφήναμε να κλέβουν ή να κρατάνε τσίλιες στα συμφέροντα.

      Τώρα φωνή ήρθε ο λογαριασμός και επειδή είναι και φουσκωμένος ο ένας κοιτάει τον άλλο για το ποιος έφαγε περισσότερο΄η λιγότερο.

      Εαν λειτουργούσε το πράγμα θα είχαμε τέτοιους βουλευτές.

      Ολοι οι σώγαμπροι οι ξαδερφομπατζανάκηδες κάνουν καριέρα.

      Εδώ έγινε πολιτικός παράγοντας πρώτης εθνικής ο Καρατζαφέρης που σπάγαμε πλάκα με τις ατάκες του.

      Ψυχραιμία ακόμα δεν έχουμε δει τα χειρότερα.

      35 χρόνια σαπίλας δεν ξεβρωμίζουν τόσο γρήγορα.

      • factorx avatar
        factorx @ Aris. A 04/12/2011 01:00:58

        Αρη, Φωνή: να μια καλή ιδέα για άρθρο: "υποταγή στο αυθόρμητο των μαζών";

  32. Φρίξος Γιαννιός avatar
    Φρίξος Γιαννιός 03/12/2011 22:42:50

    Πάρα πολύ εύστοχη η τοποθέτησή σου εύχομαι να έχει την απαιτούμενη συνέχεια η κάθαρση από τον κόπρο του Αυγεία. Θα επιθυμούσα όμως να μην προσωποποιείς την εξελικτική πορεία αλλά να την ανάγεις στη δημιουργική αντίσταση μερίδας του ελληνικού λαού που πρόσκειται στην παραδοσιακή δεξιά παράταξη. Η ειρηνική εξέγερση που συντελείτε αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα από εκεί εκπορεύεται, από αυτό που λέμε νοικοκυραίους που είναι συντεταγμένοι με τη δίκαιη κατανομή των υποχρεώσεων και απαιτήσεων από την πολιτεία. Με την ισονομία και τη ισοπολιτεία. Φυσικά αυτή τη στιγμή ο εκφραστής αυτής της πολιτικής είναι ο Σαμαράς αλλά πολλά φιντάνια εκεί μέσα στο κόμμα είναι συντεταγμένα με το σύστημα που βρίσκετε σε αποσύνθεση τι θα γίνει με αυτούς ποιος θα τους καθαρίσει πιθανολογείς όπως και εγώ ο λαός στις επόμενες εκλογές αλλά κάποιος θα πρέπει να τους ξεσκεπάσει διότι όλοι δεν είναι εκτεθειμένοι υπάρχουν και μουλωχτοί που είναι και αρκετά επικίνδυνοι.

  33. juliet avatar
    juliet 03/12/2011 23:09:03

    Φρίξο Γιαννιό,
    Συμφωνώ,οι πιο επικίνδυνοι είναι οι μουλωχτοί ,γιατί δεν ξέρεις τι θα κάνουν ,πιά ώρα και με ποιούς θα σου την ''φέρουν'' και υπάρχουν πολλοι τέτοιοι.
    Μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω την ειρηνική εξέγερση,και ποιοί είναι οι συντεταγμένοι στη δίκαιη κατανομή των υποχρεώσεων και απαιτήσεων.Αυτή τη στιγμή εκτελείται λεηλασία και εκφοβισμός των Ελλήνων.Αφού τον εξαπάτησαν (λεφτά υπάρχουν),τον γέμισαν ενοχές (μαζί τα φάγαμε),τον έβρισαν (είναι απατεώνες) ,του πήραν την υπόληψη (άνομοι Ελληνες) ,τον εκβιάζουν να του πάρουν ότι του έχει απομείνει την περιουσία του ,μοιράζουν τη Πατριδα του σε τοκογλύφους και μιλάς για ισονομία και ισοπολιτεία;
    Αν εννοείς μελλοντική και δεν κατάλαβα καλά ,εντάξει,αν όχι μάλλον είμαι σ΄αλλη χώρα και δεν τ΄έχω πάρει είδηση.

    • Φρίξος Γιαννιός avatar
      Φρίξος Γιαννιός @ juliet 04/12/2011 09:17:44

      Αγαπητέ μιλάω για αυτό τον κόσμο που αναγνωρίζει πως ζούσαμε πέραν των δυνατοτήτων μας, για αυτόν τον κόσμο που πληρώνει τα χαράτσια γιατί έχει κάποιες οικονομίες στην πάντα, μιλώ για αυτό τον κόσμο που αισθάνεται πως δεν μπορεί ο γιατρός του, ο δικηγόρος του, ο κατασκευαστής της πολυκατοικίας του κ.λπ. να δηλώνουν χαμηλότερα εισοδήματα στην φορολογική δήλωση από αυτόν και να κάθονται σε επαύλεις 300-400 τ.μ. και αυτός να κατοικεί με τα δύο παιδιά του σε 120 τ.μ. και πληρώνει με κόπο την αποπληρωμή του δανείου αλλά την πληρώνει… αυτός που απεχθάνεται μετά βδελυγμίας τους ανεπάγγελτους πολιτικούς, τους διαπλεκόμενους με το κατεστημένο πολιτικούς ανεξάρτητα πολιτικής απόχρωσης, τους αργυρώνητους δημόσιους υπάλληλους, για αυτούς μιλάω που στην συντριπτική τους πλειοψηφία εντάσσονται ιδεολογικά στην παραδοσιακή λαϊκή δεξιά

  34. a.p. avatar
    a.p. 03/12/2011 23:09:48

    Κακοφωνιξ , ρωτας μεσα στο πολυ καλο αρθρο σου πως θα κριθει ο Σαμαρας. Λοιπόν, κατα την αποψη μου ο Σαμαρας, εδω που εφτασαν τα πραγματα, θα κριθει απο το μεγεθος της ζημιας που θα επιτρεψει να γινει απ' αυτην την κυβερνηση στη Χωρα . Γιατι ζημια στην Πατριδα και αυτη η κυβερνηση θα κανει , το ζητημα ειναι εαν αυτή μπορει να ειναι αναστρέψιμη.

  35. Γιώργος avatar
    Γιώργος 03/12/2011 23:20:52

    Θα πρότεινα φιλικά, να έχουμε λιγότερες αξιώσεις και απαιτήσεις από τον αξιότιμο κ. Α. Σαμαρά, τον οποίο σίγουρα εκτιμώ και σέβομαι.
    Είναι σίγουρο ότι πρόκειται να γεννηθεί ένας νέος κόσμος (και δεν αναφέρομαι μόνο στην Ελλάδα), πολύ και βαθιά διαφορετικός από τον μέχρι τώρα παλιό και γερασμένο. Αυτή η γέννηση όμως, δεν θα γίνει με συμβατικές μεθόδους, αλλά θα γίνει με τρόπους που θα κλονίσουν συθέμελα ολόκληρη τη γη.

  36. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 04/12/2011 00:07:40

    Όταν το κέντρο της Αθήνας έχει παραδοθεί σε λαθρομετανάστες, πρεζάκια, λαθρέμπορους, πόρνες, εμπόρους ναρκωτικών και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, τι σημασία έχουν τα μεγάλα λόγια;
    Όταν ο Έλληνας που ζει στα Εξάρχεια, στην Κυψέλη, στην Πατησίων, στην πλ. Βικτωρίας, στην Αχαρνών, ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ποιον να εμπιστευθεί και γιατί να πιστέψει μεγάλα οράματα;
    Απλά είναι τα πράγματα, αλλά οι "μεγάλοι" μας ηγέτες κι εδώ αποδεικνύονται πολύ μικροί. Καθότι ζουν σε άλλον κόσμο, έναν κόσμο με ασφάλεια και άνεση.
    Πολύ μακρυά από την πλατεία Αφρικής.

  37. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 04/12/2011 00:14:36

    Καλησπέρα Juliet!

  38. Θέμις avatar
    Θέμις 04/12/2011 00:23:43

    Μένω σε περιοχή κοντά στο κέντρο της Αθήνας και παρ' όλα αυτά χρειάζομαι λεωφορείο και μετρό για να πάω Σύνταγμα. Δηλαδή αυτό που μπορεί να γίνει σε 10 λεπτά γίνεται σε 45. Αλλά να πληρώνω χαράτσια για να ευημερεί η Siemens και όσοι λαδώθηκαν απ' αυτή και 1.40€ το εισιτήριο του μετρό για 3-4 στάσεις δεν θα μπορέσω κι ας το ζητάει ο Γερμανός βιετναμέζος.
    Προσωπικά δεν είμαι διατεθειμένη να ανεχτώ τον οποιονδήποτε μου εγγυηθεί ότι κράτος μας θα δουλέψει καλύτερα, αν δεν είναι Έλλήνας.

    • juliet avatar
      juliet @ Θέμις 04/12/2011 08:47:24

      Θέμις
      Καλημέρα,μαζί σου ...Ελληνες και αν λείψουν οι ''βαψομαλλιάδες '' που αναφέρει και ο ΒΙΣ και οι ''πολίτες του κόσμου'',θα υπάρξουν Ελληνες που θα δουλέψουν για την Πατρίδα .

  39. victoria (true) avatar
    victoria (true) 04/12/2011 00:40:19

    Αχ πως τον ξέρετε ε..! Πολύ καλό άρθρο

  40. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/12/2011 01:37:07

    Λογικό μου ακούγεται, πολύ λογικό, και δένει με αυτά που έχω σκαλίσει εγώ. (όσον αφορά ευρωδολάρια -- χωρίς ρευστότητα στο σύστημα η Ευρώπη έχει σκάσει, και χρωστάει στην Αμερική και ο Ομπάμα δεν θα δει δεύτερη τετραετία)

    Ωστόσο μην περιμένετε δολάρια. Το δολάριο απέδειξε πριν 3-4 μέρες ότι εξακολουθεί και είναι το big swinging dick (συγγνώμη για την έκφραση) αλλά η λύση πρέπει να είναι "ευρωϊκή". Με εμάς μέσα; Οι απόψεις μου είναι δηλωμένες, τους βαρέθηκα γιατί ΑΥΤΗ η "Ευρώπη" καλλιεργεί την αρρώστια που μας τρώει.

  41. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 04/12/2011 07:03:22

    Παιδιά, η καλύτερη ανάλυση μέχρι τώρα. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω. η Λερνάια Ύδρα της φαύλης και ανθελληνικής μεταπολίτευσης έχει τόσα κεφάλια που, ναι μεν ο Αντωνης Σαμαράς θα μπορούσε να κόψει, αλλά δεν θα προλάβαινε να κόψει αυτά που θα φύτρωναν στη θέση τους. Η τακτική του να μπορεί να καυτηριάζει όταν πρέπει (και όχι όταν μπορεί, κάτι που θέλουν πολλοί εδώ μεσα) να κοβει είναι η καλύτερη που ενδείκνυται. Γι' αυτό και στηρίζουμε τις προσπάθειές του, γιατί γνωρίζουμε ότι έχει πάνω απ' όλα την Πατρίδα, και όχι σαν τον Καρατζαφύρερ που την επικαλείται εμπορικά και ξεδιάντροπα.

    Καλημέρα.

    • juliet avatar
      juliet @ Νίκος Αργεάδης 04/12/2011 09:01:31

      Νίκο Αργεάδη
      Καλημέρα,
      είσαι απόλυτος ...άλλοστε από μας εξαρτάται αν τα κεφάλια θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν ή θα τα κόψουμε.Ολοι αυτοί υπάρχουν ,γιγαντώνονται και αποκτούν θράσος από τις δικές μας ''υποκλίσεις'' και ανεκτικότητα.Τι να κάνουμε, κάποτε θα πρέπει ν΄αποβάλλουμε ότι μ΄αυτό το τρόπο κάνουμε τη ''δουλειά '' μας.Οσο για τον Καφύρερ λένε μ΄όποιο δάσκολο καθήσεις .......και εκείνο το σχολείο έβγαλε πολλόυς τέτοιους μαθητές,φελλούς και αρχομανείς.

  42. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 04/12/2011 15:45:12

    Υπέροχο άρθρο! Το προσυπογράφω έως κεραίας!

  43. Σβετλάνα avatar
    Σβετλάνα 05/12/2011 02:43:14

    > Πίσω από την αχλή της διαφθοράς

    Πίσω από την *αχλύ* της διαφθοράς. Το ουσιαστικό είναι η "αχλύς" και όχι "αχλή" (και σημαίνει καταχνιά, για όσους δεν το γνωρίζουν).

  44. oneoff avatar
    oneoff 05/12/2011 17:51:11

    Και μόνο που βρήκατε τρόπο να χωρέσετε στο ίδιο κείμενο το Φιντέλ Κάστρο και τον Αντώνη Σαμαρά, δείχνει εξαιρετικό θάρρος, ου μην και θράσος. Συγχαρητήρια!

  45. Σπύρος avatar
    Σπύρος 20/12/2011 10:37:04

    Μήπως ο Σαμαράς έβαλε -επίτηδες- στην κυβέρνηση Παπαδήμου στελέχη της ΝΔ τα οποία ήταν ήδη καμμένα χαρτιά και ούτως ή άλλως αποτελούσαν βαρίδια για την επόμενη μέρα;
    (Κραυγαλέο παράδειγμα ο Αβραμόπουλος!)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.