#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/12/2010 00:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το πιο βαθύ σκοτάδι είναι λίγο πριν χαράξει ο ήλιος



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Λοιπόν, αδέρφια, διαβάζω την «Ιστορία της Ελληνικής Επαναστάσεως» του Φίνλεϋ. Λίγο μισέλληνας ο τύπος, είχε και κάτι νιτερέσα κτηματικής φύσεως, που αθροιζόμενα στο πολιτισμικό σοκ της διάψευσης των αρχαιοελληνικών φαντασιώσεων του, τον έκαναν πικρόχολο έναντι ημών. Περίμενε την μυθική Αρκαδία, σιωπηλούς, γενναίους Σπαρτιάτες και αισθαντικούς Αθηναίους, και βρήκε βρωμοπόδαρους αγριεμένους φουστανελάδες αρβανίτες και άλλους Έλληνες, που σφάζανε στο γόνατο και καυγαδίζανε πάνω απ’ τα λάφυρα.

Όμως, όσο παραμορφωμένα κι αν είναι από την μνησικακία του έναντι κάποιων αγωνιστών, τα φοβερά γεγονότα παρελαύνουν μπροστά στα μάτια σου κι ακόμη κι αυτός δεν μπορεί συχνά να κρύψει τον θαυμασμό του για την αυταπάρνηση και το μαχητικό πνεύμα του αγωνιζόμενου Λαού μας.

Κοντεύουμε να ξεχάσουμε, με την βωδίσια «παιδεία» μας, ότι τούτο το κράτος γεννήθηκε μέσα από μια από τις βιαιότερες, τις πιο άγριες εθνικές επαναστάσεις. Ο Ουάσινγκντον, ο Μπολιβάρ, ο Σαν Μαρτίν, ήταν ωραίοι τύποι αλλά μπροστά στον Κολοκοτρώνη, τον Νικηταρά, τους Τζαβελαίους, τους Μποτσαραίους, τον Γιο της Καλογρηάς και τους συντρόφους τους, ήταν παρθενόπες. Μπροστά στο πάθος και την άγρια βιαιότητα του επαναστατικού μας πολέμου, οι δικές τους επαναστάσεις μοιάζουν με τσάϊ και συμπάθεια.

Ο πόλεμος του Λαού μας ήταν ολοκληρωτικός, αμείλικτος. Λαϊκός, εθνικός και θρησκευτικός. Είναι αλήθεια πως στην Τρίπολη, την Πύλο, το Ναύπλιο, την Αθήνα, όπου οι πολιορκημένοι μουσουλμάνοι - πολλοί από αυτούς ντόπιοι, δικοί μας, εξωμότες -  έκαναν συμφωνίες να παραδώσουν τα κάστρα με εγγυήσεις για την ζωή τους, τους πέρασαν διά στόματος μαχαίρας. Ο οργισμένος Λαός κουρέλιασε τις συμφωνίες, δεν χάρισε κάστανο στους δυνάστες, γκρέμισε τα τζαμιά τους κι αφάνισε τους ίδιους. Το «μήτε ένας Τούρκος στον Μωρηά, μηδέ στον κόσμο όλο» γράφτηκε με το γιαταγάνι, με την πάλα και τα λιανοντούφεκα. Κλάψτε ΜΚΟ και σταυραδέρφια του Ερντογάν αλλά έτσι φύγανε από δω τα’ αδέρφια μας οι Τούρκοι, όσοι γλύτωσαν. Οι τραχείς ρουμελιώτες, οι αγέρωχοι Μανιάτες, οι πάνκηδες αρειμάνιοι αρβανίτες (δείτε τις γκραβούρες τους), οι αναθρεμμένοι στον πόλεμο Σουλιώτες, όλος ο πάνοπλος ανώνυμος Λαός από το Μωρηά ως την Ήπειρο και τη Μακεδονία, βοσκοί, αγρότες, κλέφταρματωλοί, έμποροι και καπεταναίοι, όπου επικράτησαν, δεν άφησαν ρουθούνι.

Σοκαρισμένος ο Φίνλεϋ από την έλλειψη πειθαρχίας και το αμείλικτο της βίας. Όμως εδώ δεν είχαμε πρόβλημα με τους δασμούς του τσαγιού, ούτε με τίποτα ομόδοξους και κατ’ ουσίαν ομοεθνείς αποικιοκράτες. Είχαμε στο σβέρκο μας την νοοτροπία των γιων του Ερτογρούλ μπολιασμένη με το Ισλάμ. Έπρεπε να πλύνουμε την Ελευθερία μας στο αίμα.

Εκεί θα τα δείτε όλα τα προτερήματα και τα ελαττώματα μας να πολλαπλασιάζονται στην νιοστή δύναμη. Πάντα το ‘λεγα, αναρχοπατριώτες είμαστε. Ρέμπελοι που ενώνουμε τον ατομισμό μας μπροστά στον κίνδυνο κι έχουμε πάντα με την όποια εξουσία σχέση καχυποψίας κι ελάχιστης ανοχής. Και τότε όμως, όπου στάθηκαν άξιοι αρχηγοί, όπου δώσανε το παράδειγμα, γίνανε θαύματα.

Σε αυτή την ανελέητη Επανάσταση φτάσαμε και στο χείλος του γκρεμού μετά από αλλεπάλληλες έριδες, όργιο λαθών και κακοδιοίκησης, όμως επιβιώσαμε κι απ’ τον χειρότερο εαυτό μας, για να υποδεχτούμε τον πρώτο Έλληνα Αρχηγό του Κράτους στην ελεύθερη Ελλάδα μετά από αιώνες, τον Ι. Καποδίστρια.

Κι όταν όλα κρέμονταν σε μια τρίχα, ένας φθισικός, μαύρος σαν γύφτος, αθυρόστομος και βλάσφημος σαν χαμάλης, που πολεμούσε πάντα έφιππος, όταν δεν τον έκαιγαν οι θέρμες, σάρωσε τους Τούρκους στη Ρούμελη και εκστράτευε στο λιοπύρι ή στο χιόνι. Στις ορεινές αυτές πορείες τον Χειμώνα του 1826 τον κουβαλούσαν τα παληκάρια του σ’ ένα φορείο, ενώ έλειωνε στον πυρετό.

Ενώ ο Ιμπραήμ απειλούσε με εξολόθρευση τους Έλληνες στο Μωρηά, κι ο Κιουταχής πολιορκούσε την Ακρόπολη, ο Καραϊσκάκης διορίστηλε από την επαναστατική κυβέρνηση Αρχιστράτηγος του επαναστατικού Στρατού και ξεκινώντας από το Ναύπλιο με 680 πολεμιστές στις 19-7-1826 πολεμώντας εν πορεία συνεχώς ως τις 23-2-1827, κατάφερε ν’ απελευθερώσει όλη τη Ρούμελη, εκτός από το Μεσολόγγι, την Βόνιτσα και την Ναύπακτο. Αυτός ο μπάσταρδος, που περηφανευόταν «εμένα ωρέ η μάνα μου έφαγε χίλιους για να με κάμει», πολεμώντας αδιάκοπα, κράτησε ζωντανή την φλόγα που άναψαν στο Δραγατσάνι οι μαυροντυμένους φοιτητές, που ‘χαν στο πηλίκιο τους, κάτω από το λοφίο, τη φράση Ελευθερία ή Θάνατος και μια νεκροκεφαλή με χιαστό σχήμα οστών, σύμβολο του ως τον θάνατο αγώνα τους.

Μόνο στην μάχη της Αράχωβας από τους 2000 ένοπλους των Τούρκων, δεν γλίτωσαν ούτε 300. Όταν έπεσε μαχόμενος στο Φάληρο, ίσως από φίλιο χέρι, που όπλισαν οι Άγγλοι ή οι μοιραίοι Φαναριώτες επιβήτορες της νεογέννητης εξουσίας, τον έκλαψε όλο το Έθνος.

Αυτός είναι ο αγαπημένος μου, το κατεξοχήν τέκνο της Επανάστασης, όπως τον αποκαλεί ο σπουδαίος Φωτιάδης.



Αυτός κι ο Νικήτας Σταματελόπουλος, ο Νικηταράς ο Τουρκοφάγος από το Τουρκολέκα του δήμου Φαλασίας, που γεννήθηκε στη Νέδουσα, στους πρόποδες του Ταΰγετου. Πέθανε πάμφτωχος και τυφλός στον Πειραιά το 1849.

Κι αδέρφια, μιλάμε γι’ αληθινούς ανθρώπους, με σάρκα και οστά…

Γιατί τα λέω αυτά σε αυτούς τους καιρούς; Γιατί είναι τέτοιοι οι καιροί.

Γιατί το πιο βαθύ σκοτάδι είναι λίγο πριν χαράξει ο ήλιος.

Γιατί έχουμε Ήρωες, Ιδέες και Σύμβολα.

Δεν ορίσαμε τον τόπο μας τζάμπα. Δεν τον πήραμε αντιπαροχή.

Ναι, δεν είμαστε κράτος – εταιρεία, σαν το Βέλγιο. Είμαστε Έθνος – Κράτος. Πολεμήσαμε και το χτίσαμε. Αν πολεμήσαμε, λέει! Πληρώσαμε το ναύλο μας στην Ιστορία με το αίμα των προπατόρων μας αλλά και με το αίμα των εχθρών μας.

Σοκάρεστε νεοφιλεύθερες και «προοδευτικές» αρσακειάδες; Τα παράπονα σας στον έφιππο της οδού Σταδίου και στον Γιο της Καλογρηάς. Ο δεύτερος θα σας έδινε ως απάντηση, αυτό που θρυλείται πως ήταν μια απ’ τις τελευταίες φράσεις του πριν ξεψυχήσει στη Σαλαμίνα και θα κοκκίνιζαν τα επιχορηγημένα αυτάκια σας. Αν το γράψω θα μπει under moderation.

Σήμερα κυβερνά μια κοτζαμπάσικη ψοφοδεής εξουσία. Ξεχάστε το μοντέρνο επίχρισμα, τις αμερικανιές. Είναι τόσο παλιοί όσο όλα τα «ψοφίμια» που πάντα ευαγγελίζονταν την σωφροσύνη και την υποταγή στους Πέρσες, στους Φράγκους, στους Τούρκους, στους Γερμανούς. ΑΣφέντη δως τους και πάρτους την ψυχή.

Ηλεκτρονική αποκολοκύνθωση και πολυπολιτισμικός μιθριδατισμός. «Σώφρονες», που δεν ματώνουν ούτε νύχι. ΜΚΟ, μεταμοντέρνος νεοφιλεύθερος «σοσιαλισμός» και μόλις τον ξύσεις λίγο, από κάτω είναι σκυφτός ο Χατζηαβάτης.

Αυτή τη φορά δεν χρειάζεται να «σφάξουμε» κανέναν. Μόνο να εξοντώσουμε τον ψοφοδεϊσμό, να γκρεμίσουμε τα «ισλαμικά τεμένη» της πολιτικής ορθότητας, της φοβικής κι άτολμης πολιτικής. Ν’ απλώσουμε τις μπλε διεκδικητικές γραμμές, πέρα από τις αυτονόητες κόκκινες. Γραμμές διεκδίκησης στην ανάπτυξη, στην επανελλήνιση της Παιδείας, στην δυναμική εξωτερική πολιτική.

Παράδειγμα χρειαζόμαστε. Αμείλικτη αποφασιστικότητα. Να ενώσουμε και πάλι τον άναρχο ατομισμό μας σ’ ένα κοινό σκοπό, κάτω μια σημαία. Σημαία έχουμε. Κι Αρχηγό.

Θα πουν κάποιοι, ότι όλα αυτά είναι μαλακίες κι ότι χρειαζόμαστε τεχνοκράτες, ότι εχθρός μας είναι η οικονομική δυσπραγία, η υπανάπτυξη, η θεσμική υστέρηση κι η έλλεψη παραγωγικότητας. Ότι χρειαζόμαστε ένα είδος αρχισαράφη αλλά που να ‘ναι και καλός κομπιουτεράς κλπ.

Λοιπόν, αδέρφια, ακούστε. Η διαφορά της Ιστορίας και της πολιτικής από τα μαθηματικά και τις λοιπές επιστήμες, είναι ότι στην Ιστορία ενίοτε ένα κι ένα κάνουν δυόμιση. Γιατί μπαίνει ο κραταιός κι αστάθμητος παράγων που λέγεται Άνθρωπος, Λαός.

Γι’ αυτό το ηθικό κίνητρο είναι πάντα ισχυρότερο από το υλικό.

Γι’ αυτό η ψυχολογία της κοινωνίας είναι το ήμισυ του παντός ακόμη και στην οικονομία.

Γι’ αυτό χρειάζεται Ηγέτης κι όχι διαχειριστής πολυκατοικίας κι αν νομίζετε μερικοί ότι ο Αντώνης απλώς θα μαζεύει τα κοινόχρηστα και θα επιβλέπει την καθαρίστρια, πλανάστε πλάνην οικτράν.

Ο καθένας έχει τις φαντασιώσεις του. Άλλος τον περιμένει ν’ αφήσει γένια και στις 29 Ιουλίου να επιτεθεί στον στρατώνα Μονκάδα, άλλος τον θέλει να βγάλει τα πλήθη στους δρόμους και να κάνει τη Ν.Δ. ένα γιγαντιαίο ΠΑ.ΜΕ., άλλος να γίνει καλός, φρόνιμος και συναινετικός και να μην μπερδεύει τις κυρίες με το μαλλί αλά «Δυναστεία» με αντιμνημονιακά μπερδέματα.

Ο Σαμαράς είναι αυτό που είναι. Θα απαντήσει στην Ανάγκη. Όπως πρέπει. Ελληνικά. Κι όπως είπαμε ξανά: «κανείς δεν φαντάζεται αυτό που θα ‘ρθει».

Θα κάνει την επανάσταση του αυτονόητου. Θα δώσει πρώτ’ απ’ όλα Ηθικό στον κόσμο, θα του δείξει τον Σκοπό και τον Τρόπο. Ήδη αυτό προσπαθεί κι απ’ την αντιπολίτευση. Να τονώσει αυτούς που οι άλλοι βρίζουν, συκοφαντούν, πετσοκόβουν.

Θα σηκώσει ψηλά τις Σημαίες και θ’  αποκαταστήσει το κύρος και το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων, για να βλέπουν οι γύρω ότι το σπίτι μας έχει Φύλακες.

Θ’ αποκαταστήσει τον παραγωγικό και κοινωνικό ιστό της χώρας.

Δεν θα σας φτιάξει γιοφύρι, για να περνάτε το ποτάμι, για να πάτε στη θάλασσα για να κάνουν μπάνιο τα παιδιά σας. Ούτε και παιδιά θα σας κάνει. Κάντε μόνοι σας, είναι κι ευχάριστη η προσπάθεια.

Κι επειδή πάλι θα μου πείτε με ποιους θα τα κάνει όλ’ αυτά κι ο καθένας θα λέει τις προτιμήσεις του, ε, λοιπόν, μ’ όποιους έχει. Είσαστε τόσο θαμπωμένοι από το τάλαντο του Ραγκούση, του Δρούτσα – τι έγινε με το διδακτορικό ρε ψυχή; - και του Παπακωνσταντίνου, που δεν σας φτουράνε ο Πάνος, ο Αρβανιτόπουλος, ο Χρύσανθος, ο Μουρούτης ή ο Μυταράκης; Ξέρω πάντως ότι δεν ασέλγησαν πάνω στην Πατρίδα, δεν κατάπιαν τα εργατικά σας δικαιώματα, ούτε κωλοβάρεσαν και δανείστηκαν τελικά από τοκογλύφους με τόκο το δικό σας νεφρό.

Λοιπόν, με όποιους θέλει, παίδες. Θα δοκιμαστούν στην κυβέρνηση Σαμαρά και τότε θα τους κρίνετε. Επί το έργον. Σίγουρα θα του ξεφύγει και κανένας που θα ανήκει στην «μηχανική οργάνωσιν με βάσιν την αρχήν της «ελαχίστης προσπαθείας», στην κλίκα των βλακών (μεγάλε Λεμπέση) αλλά άμα τη αποκαλύψει, θα το διορθώσει ριζικώς: με τον μπαλτά.

Λοιπόν, αδέρφια, εγώ που είμαι κι ενορατικός τύπος θα σας το πω: εκλογές τον Μάρτη, γιατί ο Γιώργος θέλει να την κοπανήσει, αφού τα ‘κανε ρόϊδο. Θα πάει να «εξανθρωπίσει την παγκοσμιοποίηση», όπως είχε πει. Επιθυμεί να τον απολαύσει ο πλανήτης ως Γ.Γ. στον ΟΗΕ ή κάτι τέτοιο, να μην έχουμε μόνο εμείς την γλυκιά γεύση της επιτυχίας του. Μεγαλεία, πυροτεχνήματα στην Μινεσότα κλπ.

Θα πάει κι ο Παπακωνσταντίνου στην Παγκόσμια Τράπεζα, στο ΔΝΤ, κάπου μακριά από τους εργαζόμενους ιθαγενείς κι η Μπιρμπίλη θα κάνει αέρα στις καρέτα – καρέτα με καμμιά ανεμογεννήτρια…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/12/2010 01:02:05

    Σωστός ο Φαήλος, και όποιος διαφωνεί παίρνει την απάντηση που θα του έδινε ο μαυριδερός γιος της καλογρηάς: "Στον μπούτζον μου και στα καλαμπαλίκια μου ωρέ..."

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Strange Attractor 21/12/2010 02:19:27

      "οι πάνκηδες αρειμάνιοι αρβανίτες"-

      ώρα για wipers - now is the time

      h*tp://www.youtube.com/watch?v=tAdi0TwUy7c&feature=related

  2. παγωτατζής avatar
    παγωτατζής 21/12/2010 01:22:06

    "...Όταν βρίζω πολεμώ καλύτερα. Εσείς οι άκαπνοι, θα μου γλείψετε τον μπούτσον..."

    Γεώργιος Καραϊσκάκης ( 1782-1827 )

    Γιος τυχοδιώκτη οπλαρχηγού και καλόγριας με σπαστό ωράριο. Ίσως η αυθεντικότερη μορφή της επανάστασης του ΄21. Στρατιωτική αυθεντία και ατρόμητος μαχητής της πρώτης γραμμής. Νικητής στις μάχες και στο μπινελίκι. Ολικά απρόβλεπτος. Ο εφιάλτης του παπαδαριού και των ξεπουλημένων πολιτικάντηδων και λαμογιοσκατάδων.
    O πραγματικός Ελληνας πού συνάντησε ό Φίνλευ,και ό αγαπημένος σου Φαήλο Κρανιδιώτη!
    ΑΞΙΟΣ.....!!!!!!!!!

    • παγωτατζής avatar
      παγωτατζής @ παγωτατζής 21/12/2010 01:29:49

      και τό "μ" βαρύ, μακρύ και τονισμένο. Σε τέλεια αρμονία με τό "π"...
      ΠΑΝΑΞΙΟΣ!!!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ παγωτατζής 21/12/2010 12:21:07

        Οσο αθυρόστομος όμως ήταν ο Καραϊσκάκης, άλλο τόσο θεοσεβόμενος, με τον δικό του, αυθεντικό, τρόπο ήταν. Είχε μεγάλη αγάπη στον άγιο Δημήτριο, παρ' όλο που τον έλεγαν Γιώργη, και γι'αυτό ζήτησε πριν πεθάνει να ταφεί στον Άη-Δημήτρη, στην Κούλουρη, όπως και έγινε. Μέχρι σήμερα ο τάφος του είναι εκεί.

  3. aurora3363 avatar
    aurora3363 21/12/2010 01:26:57

    χαχαα..ωραίος ο γιός της καλογριάς! ΄Οσο για τις εκλογές τον Μάρτιο,απο το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί κ.Φαήλο

  4. Προφήτης avatar
    Προφήτης 21/12/2010 01:27:23

    Κι εμένα ο μπάσταρδος είναι ο αγαπημένος μου.
    Πριν τη μάχη παράγγελνε στους Τούρκους :
    "Άμα ζήσω (εννοείται στη μάχη), θα σάς γ..σω.
    Άμα πεθάνω, κλάστε μου τον μπούτζο!".

    «Nα΄χα τη λεβεντιά λιγάκι,
    του Γιώργη του Καραϊσκάκη.
    Τον τύραννο να πολεμούσα
    και τους σουλτάνους να νικούσα.
    Τσάμικο θα ΄στηνα στη μάχη
    στην αψηλότερη τη ράχη
    τη λεβεντιά σου τιμημένε
    Καραϊσκάκη δοξασμένε.
    Με τον Ανδρούτσο στο ταμπούρι
    Θα ΄ρχίζαμε το νταβαντούρι,
    λεβέντες πολιορκημένοι
    στο Μεσολλόγγι αποκλεισμένοι.
    Να΄ χα τη λεβεντιά λιγάκι
    του Γιώργη του Καραισκάκη
    Θα ΄χα κουμπούρια προσκεφάλι
    αητός θα ήμουν και τσακάλι.
    Να ΄χα τη λεβεντιά λιγάκι
    του Γιώργη του Καραισκάκη.»

    h**p://www.youtube.com/watch?v=vSVqNQL8fbI&feature=player_embedded

    • taxidriver avatar
      taxidriver @ Προφήτης 21/12/2010 03:55:12

      και αυτο για να σου σηκωθει η τριχα καγκελο
      http://www.youtube.com/watch?v=oc9QL7EW4zQ

  5. factorx avatar
    factorx 21/12/2010 01:27:39

    Για να μην λέμε τώρα ότι ορισμένοι απο εδώ μέσα είναι κοντοχωριανοί του Καραϊσκου

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ factorx 21/12/2010 08:39:50

      Έχουμε κανέναν Καρδιτσιώτη εξ Αγράφων ορμώμενον;

      • Enzo avatar
        Enzo @ Strange Attractor 21/12/2010 10:28:33

        Σκουληκαρια Αρτας παρακαλω.
        Απο εκει ειναι ο Καραϊσκακης.

        • factorx avatar
          factorx @ Enzo 21/12/2010 11:34:08

          Γεννήθηκε στο Μαυρομμάτι της Καρδίτσας ή στη Σκουληκαριά Άρτας τo 1782

      • factorx avatar
        factorx @ Strange Attractor 21/12/2010 11:34:24

        μουά

        • Enzo avatar
          Enzo @ factorx 21/12/2010 11:36:43

          απο εκει εισαι φακτορα?

        • Redim avatar
          Redim @ factorx 21/12/2010 18:35:41

          Γειά σου ρε πατρίδα

  6. νεφέλη avatar
    νεφέλη 21/12/2010 01:33:39

    Ι´
    Ὁ τόπος μας εἶναι κλειστός, ὅλο βουνὰ
    ποὺ ἔχουν σκεπὴ τὸ χαμηλὸ οὐρανὸ μέρα καὶ νύχτα.
    Δὲν ἔχουμε ποτάμια δὲν ἔχουμε πηγάδια δὲν ἔχουμε πηγές,
    μονάχα λίγες στέρνες, ἄδειες κι αὐτές, ποὺ ἠχοῦν καὶ ποὺ τὶς προσκυνοῦμε.
    Ἦχος στεκάμενος κούφιος, ἴδιος με τὴ μοναξιά μας
    ἴδιος με τὴν ἀγάπη μας, ἴδιος με τὰ σώματά μας.
    Μᾶς φαίνεται παράξενο ποὺ κάποτε μπορέσαμε νὰ χτίσουμε
    τὰ σπίτια τὰ καλύβια καὶ τὶς στάνες μας.
    Κι οἱ γάμοι μας, τὰ δροσερὰ στεφάνια καὶ τὰ δάχτυλα
    γίνουνται αἰνίγματα ἀνεξήγητα γιὰ τὴν ψυχή μας.
    Πῶς γεννήθηκαν πῶς δυναμώσανε τὰ παιδιά μας;

    Ὁ τόπος μας εἶναι κλειστός. Τὸν κλείνουν
    οἱ δυὸ μαῦρες Συμπληγάδες. Στὰ λιμάνια
    τὴν Κυριακὴ σὰν κατεβοῦμε ν᾿ ἀνασάνουμε
    βλέπουμε νὰ φωτίζουνται στὸ ἡλιόγερμα
    σπασμένα ξύλα ἀπὸ ταξίδια ποὺ δὲν τέλειωσαν
    σώματα ποὺ δὲν ξέρουν πιὰ πῶς ν᾿ ἀγαπήσουν.

    Γ. Σεφέρης

  7. chrisss avatar
    chrisss 21/12/2010 01:58:22

    Φάηλε σε εκτιμώ απεριόριστα για αυτά που γράφεις, για τον τρόπο που τα γράφεις και για την ειλικρινή και ανόθευτη από ψευτογκλαμουριές και προοδευτισμούς του πισινού, ελληνικότητα που εκπέμπουν τα άρθρα σου. Είμαι ένας άνθρωπος, μικρός στην ηλικία, φοιτητής για την ακρίβεια, που πίστεψα και συνεχίζω να πιστεύω στον Αντώνη Σαμαρά. Πίστεψα και υποστήριξα τον Αντώνη κόντρα στις εσωκομματικές επιλογές του περίγυρού μου, τόσο του οικογενειακού όσο και του κοινωνικού( φίλοι, συμφοιτητές-συνδαπίτες). Πίστεψα με θέρμη σε αυτόν και ξαναβρήκα την χαμένη προς στιγμήν, από την άοσμη, άνοστη και καχεκτική διακυβέρνηση Καραμανλή, αγάπη για την πολιτική, μετά από την μνημειώδους σημασίας ομιλία στο Badminton (όχι της δρακουλίνας, την original εννοώ). Θ

  8. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 21/12/2010 02:10:07

    ''Γι’ αυτό το ηθικό κίνητρο είναι πάντα ισχυρότερο από το υλικό.''

    Αιντεεε !!!
    Ποιος νοιαστηκε για το ηθικο ζητημα που υπηρχε χρονια τωρα;
    Ολοι λεφτα θελαν και ηταν σαν κινητρο υπεραρκετο για να κανουν τουμπεκι σε καθε προσπαθεια βελτιωσης.

    Ολα τα ηθικολογιματα του κειμενου πανε περιπατο απο την ωμη πραγματικοτητα.

    Πολυ αργα νοσταλγησατε τις εποχες του 21' αλλα δεν πειραζει, ομως το να περιμενετε τον Σαμαρα να σας σωσει καβαλα στο ασπρο ατι του ειναι τουλαχιστον ψυχοπαθολογικη περιπτωση...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Χαζούλης 21/12/2010 09:31:18

      Έίσαι αντάξιος του ψευδωνύμου σου.

      • Χαζούλης avatar
        Χαζούλης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2010 14:10:48

        Αυτο επιδιωκω...

        Να'σαι καλα!

    • johnnythespecs avatar
      johnnythespecs @ Χαζούλης 21/12/2010 20:19:06

      ¨...ειναι τουλαχιστον ψυχοπαθολογικη περιπτωση…". Μη μου πεις καλέ οτι διαβάζεις ψυχοπαθολογία -Γιάλομ, Γιούνγκ, Νίτσε και λοιπούς- γιατί θα πεθάνω, τρελαίνομαι...χρυσέ μου!!!

      Αχ νάσαι καλά, βάλτους τους άσχετους στη θέση τους ψυχοπαθολόγα μου...!!!

      • Χαζούλης avatar
        Χαζούλης @ johnnythespecs 21/12/2010 21:03:39

        Τους εβαλα ηδη, χρυσε μου!!!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Χαζούλης 22/12/2010 00:32:07

          Χαζούλη, μην τσιμπάς στα "πεσίματα", αν δεν υπήρχατε εσείς, πώς θα ξεχωρίζαμε εμείς βρε κουτούτσικο;

          • Χαζούλης avatar
            Χαζούλης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2010 00:51:51

            Δεν αντιδρώ, μην νομίζεις...

            Χαβαλέ κάνω και εγώ.
            Σκοτώνω την ώρα μου περιμένοντας τον μαρμαρωμένο Σαμαρά για να με σώσει !

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Χαζούλης 22/12/2010 00:58:02

            Θα σε σώσουμε ρε κι εσένα και θα με βάλεις βύσμα να του πω ν' ανεβείς στα καπούλια του αλόγατου να σε πάει μια βόλτα.

          • Χαζούλης avatar
            Χαζούλης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2010 01:02:32

            Είδες που λίγο-λίγο με την κουβέντα τα βρήκαμε ;

            Άντε παιδιά καλή συνέχεια σας εύχομαι !

            υ.γ
            Ελπίζω αυτό με το βύσμα να ισχύσει...

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2010 01:25:52

            Εννοείται! Καλά Χριστούγεννα με υγεία σε΄σένα και την φαμίλια σου και να ψοφήσουν οι οχτροί μας!

  9. chrisss avatar
    chrisss 21/12/2010 02:37:02

    Φάηλε σε εκτιμώ απεριόριστα για αυτά που γράφεις, για τον τρόπο που τα γράφεις και για την ειλικρινή και ανόθευτη από ψευτογκλαμουριές και προοδευτισμούς του πισινού, ελληνικότητα που εκπέμπουν τα άρθρα σου. Είμαι ένας άνθρωπος, μικρός στην ηλικία, φοιτητής για την ακρίβεια, που πίστεψα και συνεχίζω να πιστεύω στον Αντώνη Σαμαρά. Πίστεψα και υποστήριξα τον Αντώνη κόντρα στις εσωκομματικές επιλογές του περίγυρού μου, τόσο του οικογενειακού όσο και του κοινωνικού( φίλοι, συμφοιτητές-συνδαπίτες). Πίστεψα με θέρμη σε αυτόν και ξαναβρήκα την χαμένη προς στιγμήν, από την άοσμη, άνοστη και καχεκτική διακυβέρνηση Καραμανλή, αγάπη για την πολιτική, μετά από την μνημειώδους σημασίας ομιλία στο Badminton (όχι της δρακουλίνας, την original εννοώ). Θυμάμαι πως είχα καθίσει στον υπολογιστή μου για να δουν τα video από το youtube πάνω από 30-40 άτομα, θυμάμαι επίσης την χαρά όταν πανηγύριζα έξω από την Ρηγίλλης, θυμάμαι καλά και το πρόσωπο του Αντώνη όλες εκείνες τις μέρες, θυμάμαι ακόμη και τα φωτισμένα πρόσωπα νέων και γέρων που περίμεναν υπομονετικά ατελείωτες ώρες για να τον εκλέξουν. Όλα αυτά θα τα θυμάμαι για πάντα...ελπίζω και ο ίδιος να μην τα ξεχάσει ποτέ και οι κινηματικές αυτές διαδικασίες, να αποτελούν πάντοτε πυξίδα για τις αποφάσεις που θα πάρει. Προεκλογικά μπήκα και εγώ στο τρυπάκι να ψάχνω τα blogs και έπεσα πάνω στο antinews και σκαλίζοντας λίγο τα πράγματα, κατέληξα να εκτιμώ ακόμα περισσότερο τον Αντώνη και την ετερόκλητη παρέα του. Ο καιρός όμως περνάει και διάφοροι τιποτένιοι τύποι συνεχίζουν να μονοπωλούν την καθημερινότητα της ΝΔ και του Αντώνη Σαμαρά. Η αντιπολίτευσή του, γίνεται όλο και πιο αδιάφορη, όλο και πιο συστημική. Παρεμπιπτόντως σήμερα δημοσιεύτηκε στα blogs και η ανοιχτή επιστολή του Χάρρυ Κλυνν (http://emprosdrama.blogspot.com/2010/12/blog-post_9974.html), ενδιαφέρουσα και ειλικρινής. Ο κόσμος περιμένει πολλά από τον Σαμαρά και η δυναμική της εκλογής του έχει πια ξεθωριάσει και κρίνεται μόνο από την παρουσία του κόμματός του, του κόμματος που είτε το δημιούργησε είτε όχι, ηγείται. Ηγείται λοιπόν μιας ΝΔ φθαρμένης , αναξιόπιστης και με πολλούς τιποτένιους πολιτικούς άνδρες στις τάξεις της τύπου Αβραμόπουλου, Χαρακόπουλου, Βόζενμπεργκ κλπ... άσε που συνεχίζουν να εκπροσωπούν την ΝΔ αριστερά και δεξιά κάτι Πάκηδες και κάτι Γιακουμάτοι ... παραγωγή νέων στελεχών?καμία...καλός και άγιος ο Κικίλιας, αλλά όλα έχουν και κάποιο όριο...Νέα Μεταπολίτευση με παλιά πρόσωπα δεν γίνεται...η επικοινωνία πάσχει...συνέχεια τα ίδια..ούτε μια σοβαρή εφημερίδα, ούτε ένα κανάλι...ξέρω πως πάντα καραδοκεί μια 17Ν αλλά δεν μπορούμε να ζήσουμε έτσι και ούτε μας επιτρέπεται να ξαναγλύψουμε εκεί που όλοι φτύναμε και οι Σουφλιάδες μας έκαναν να γλύψουμε...ελπίζω η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ να έχει καλή εξέλιξη, έμαθα πως είσαι και αρθρογράφος...τα συστήματα διαλύονται Φάηλε...το ξέρουμε όλοι καλά πλεόν... έστω και τα πιο οργανωμένα...δεν πειράζει και αν δυσαρεστηθεί κανένας, ας αφήσουμε τις κυρίες του Κολωνακίου που πρέπει να τις κερνάμε σολωμούς στην Βιβλιοθήκη λίγο πρίν τις εκλογές και ας βάλουμε όλα μας τα όπλα στην μάχη...δεν μπορεί να τα φυλάμε άλλο...ίσως να μην υπάρχει αύριο...ας πολιτικοποιήσει την μάχη, ας ευαισθητοποιήσει την νεολαία, ας δώσει την αντιμνημονιακή μάχη στο γήπεδο που πρέπει..με τους όρους που πρέπει...αντρίκεια...και πάνω απ' όλα, ελληνικά!

  10. βαγόνι avatar
    βαγόνι 21/12/2010 07:40:07

    ....Δεν χρειαζόμαστε ούτε "τεχνοκράτες" ούτε "μπουρλοτιέρηδες"....!
    Αντιθέτως, έχουμε ανάγκη απο καθημερινούς ανθρώπους με φρόνηση,
    συνέπεια αίσθημα ευθύνης και πατριωτισμού.
    Είναι πραγματικά αποκαρδιωτικό να βλέπεις "ειδικούς" να κουνάν το
    δάχτυλο στο πόπολο, προτείνοντας ....οριζόντιες άγριες περιστολές,
    όπως και την κ. Παπαρήγα-και τους παρεμφερείς- να σηκώνουν λάβαρα
    πολέμου, χωρίς να αναμετρούν τις δικές τους ευθύνες στο διάβα του χρόνου.
    'Εχει χαθεί κάθε μέτρο ή.."απέσβετο και λάλον ύδωρ";

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ βαγόνι 21/12/2010 10:19:02

      Αγαπητό βαγόνι, θα σου συνοψίσω το ηθικό δίδαγμα: αφού αυτοί οι αγράμματοι τρελλοί μπόρεσαν τότε να κάνουν αυτά που έκαναν και να είμαστε εμείς ελεύθεροι (όσο είμαστε), τότε στο 2010, έχοντας λίγο φρόνημα, σχέδιο και ηγεσία μπορούμε να νικήσουμε και σε αυτό τον αγώνα. Δεν θα χρειαστεί να κλειστούμε στο Χάνι της Γραβιάς, απλώς να κάνουμε επανάσταση του αυτονόητου, ανάπτυξη, αποκατάσταση του κοινωνικού ιστού.

  11. danaos avatar
    danaos 21/12/2010 07:58:23

    "Η διαφορά της Ιστορίας και της πολιτικής από τα μαθηματικά και τις λοιπές επιστήμες, είναι ότι στην Ιστορία ενίοτε ένα κι ένα κάνουν δυόμιση. Γιατί μπαίνει ο κραταιός κι αστάθμητος παράγων που λέγεται Άνθρωπος, Λαός." Ακριβώς Φαήλε! Και αυτός εδώ ο λαός μέσα στην ιστορική του γραμμή είναι διαποτισμένος με μια γοητευτική τρέλα που ανατρέπει μαθηματικά δεδομένα! Όμως αυτοί εδώ οι κοπρίτες προσπάθησαν να του την ευνουχίσουν!Λάθος κάνουν!Το μόνο που θα καταφέρουν αυτές οι άκαπνες λιγδιάρικες ποντικομαμές είναι να του κλάσουν τ' α@@δια!Γιατί είναι έτοιμος να τα ανατρέψει πάλι!Όλα! Καλημέρα!
    http://www.youtube.com/watch?v=ihgoxPjZOCU&feature=related

  12. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 21/12/2010 08:52:45

    Την 1ην Ιουλίου 1823 ο Μαχμούτ πασάς έστειλε στον Καραϊσκάκη επιστολή:

    «Με λέγουν Μαχμούτ πασιά Σκόδρα,. Είμαι πιστός, είμαι τίμιος. Το στράτευμά μου το περισσότερον σύγκειται από χριστιανούς. Εδιορίσθην από τον Σουλτάνον να ησυχάσω τους λαούς. Δεν θέλω να χύσω αίμα. Μη γένοιτο. Όποιος θέλει να είναι με εμένα, πρέπει να είναι πλησίον μου. Όποιος δεν θέλει ας καρτερεί τον πόλεμό μου. Δέκα πέντε ημέραις σας δίδω καιρόν να σκεφτείτε».

    Ο γιός της καλογριάς του απάντησε ως εξης:

    «Μου γράφεις ένα μπουγιουρντί, λέγεις να προσκυνήσω κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον πούτζον μου τον ίδιον κι αυτός μου αποκρίθηκε να μην σε προσκυνήσω κι αν έρθεις κατ’ επάνω μου, ευθύς να πολεμήσω».

    Ο Φίνλευ είναι παράξενος τύπος. Από το 1823 και εντεύθεν βρίσκεται μόνιμα στην Ελλάδα και συμμετέχει στην πολιτική και στρατιωτική ζωή του τόπου. Αναμφίβολα γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις. Επιεδή όμως αργότερα είχε προστριβές με το Ελληνικό κράτος για κάποιες απαλλοτριώσεις γαιών στην Αττική, οι κρίσεις του δεν είναι πάντοτε αμερόληπτες. Πολλές φορές γίνεται σαρκαστικός, υπερβολικός και πολλές φορές βρίζει χωρίς να λαμβάνει υπόψη του τις πρωτόγονες συνθήκες διαβίωσης των Ελλήνων.

    Την καλημέρα μου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 21/12/2010 15:02:41

      Και μόνο αυτή του η απάντηση δσεν είναι¨όλα τα λεφτά";

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2010 15:25:04

        Ο τύπος δεν παιζότανε με τίποτα. Ήτανε από άλλη πάστα. Οι Μαυροκορδάτοι όμως και το συνάφι τους τον κατηγόρησαν για προδοσία διότι:

        «Ότι ο Καραϊσκάκης είχε κρυφήν ανταπόκρισιν με τους εχθρούς της πίστεως και της πατρίδας».
        «Ότι απo τον Όμερ – πασάν ζήτησε μπουγιουρντί δια να γένη καπιτάνος των Αγράφων»
        «Ότι υπέσχετο εις τον εχθρό να πιάση την Tατάραιvαν με χίλιους στρατιώτες και συμβούλευσε να εύγη ο αποστάτης Βαρακιώτης με χίλιους εις το Ξηρόμερον».
        «Ότι υπεσχετο εις τον εχθρό να τραβηξη προς εαυτόν στρατηγούς και χιλιάρχους Έλληνας εναντίον της πατρίδας».
        «Ότι εν ω εγίνοντο αυτά εις Μεσολόγγιον, συγχρόνως ευγήκεν ο εχθρικός στόλος από Πάτρας και άραξεν εις το Βασιλάδι, και έγινε μυστική εκστρατεία Τούρκων από Καστέλια και Ναύπακτον εναντίον του Μεσολογγίου, η οποία δεν ευδοκίμησε, διότι ολίγοι σταθεροί Έλληνες τους κτύπησαν εις την Κακήν Σκάλαν και τους εγύρισαν οπίσω».

        Και φυσικά τον καταδίκασαν. Όχι άλλους Μαυροκορδάτους και Κωλέττηδες. Φτάνει!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 22/12/2010 00:34:18

          Όποιος θέλει, ας διαβάσει την βιογραφία που του έγραψε ο Φωτιάδης, στην εξαιρετική σειρά του για την Επανάσταση. Αν δεν σε συγκλονίσει είσαι ντιπ καταντίπ ψοφίμι!

  13. Xrhstos Theocharis avatar
    Xrhstos Theocharis 21/12/2010 09:18:11

    Καλό είναι πότε πότε να θυμόμαστε τα καλά μας και τα ανάποδά μας τα οποία είναι υπεύθυνα για τις δόξες και τις ταπεινώσεις μας. Το θέμα είναι να πηγαίνουμε μπροστά και όχι πάνω κάτω. Τι να το κάνω αν σε εκατό χρόνια τα μελλοντικά δισέγγονά μου βρίσκονται στην ίδια μοίρα με μένα διαβάζοντας τον μελλοντικό Φαήλο που θα περιγράφει ηρωικά τον όποιο Σαμαρά πετάξει το ΔΝΤ έξω, σταματήσει να πληρώνει τους δανειστές και επανιδρύσει τη Δημοκρατία την οποία αργότερα κάποιοι άλλοι θα έλθουν να βατέψουν έτσι για να βολευτούν (όταν ο υπόλοιπος κόσμος θα ξεφεύγει άλλα 20 χρόνια μπροστά). Προτιμώ χίλιες φορές κάποιον-πείτε τον όπως θέλετε- με σχέδιο, που θα έχει ως στόχο να προλάβουμε επιτέλους το τρένο. Τα νταηλίκια και οι πολεμοχαρείς ιαχές δεν έχουν πέραση πια.
    Φαήλο, η μόνη διαφωνία μου με το κατά τα άλλα αξιόλογο πόνημά σου είναι το γεγονός ότι ονοματίζεις και χρωματίζεις τον "σωτήρα", δηλαδή πέφτεις στο ατόπημα της μισαλλοδοξίας που έπεσαν και οι πρόγονοί μας. Ο κόσμος έχει βαρεθεί να στρέφει το κεφάλι πότε δεξιά και πότε αριστερά στις φωνές που κράζουν "ΕΓΩ έχω τη λύση". Ο κόσμος περιμένει κάποιους με τα "καλαμπαλίκια" του Καραϊσκάκη να καθήσουν στο ίδιο τραπέζι και να επανιδρύσουν όχι τη δημοκρατία (αυτό θα έλθει μόνο του) αλλά την πολιτική τους.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Xrhstos Theocharis 21/12/2010 09:40:14

      Μα δεν λέω κάτι διαφορετικό.
      Δεν παύω να εκπλήσσομαι με τα σχόλια που γράφονται λες και μερικοί διάβασαν ΑΛΛΟ κείμενο.
      Λέω πουθενά ότι η λύση είναι τα "νταηλίκια και οι πολεμικές ιαχές"; Γράφω ωμά το από που ερχόμαστε. Πως ήθελες να σου μιλήσω για την Επανάσταση, όπως η Ντόρα που πήγε στην Πόλη και είπε ότι ήταν ,,"ενοπλη σύγκρουση"; Σιγά μην ήταν και καυγάς σε μπαρ. Τι να κάνουμε, αγαπητέ, είχε πολύ αίμα τότε, το 'πα για να καταλήξω ότι φυσικά σήμερα δεν χρειάζεται να "σφάξουμε". Θέλουμε όμως πάλι ηθικό κίνητρο, φρόνημα και σχέδιο. Ε, ναι, ο Σαμαράς περιγράφει πειστικά ένα σχέδιο εξόδου κι ανάπτυξης κι έχει μια άλλη αντίληψη και στην Παιδεία, την εξωτερική πολιτική, δεν νοιώθει ενοχές που είναι Έλληνας.

      • A.M. avatar
        A.M. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2010 11:10:52

        Και το να «σφάξουμε» εντός και εκτός εισαγωγικών στο πρόγραμμα είναι ΑΝ δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να επιβιώσουμε ως έθνος.
        Όταν θέλουν να σε αφανίσουν σου δίνουν το δικαίωμα να τους αφανίσεις, αν μπορείς βέβαια.
        «Δίκαιος πόλεμος» κατά τους Βυζαντινούς.
        Και η Ελλάδα σήμερα εκεί ΘΑ βρεθεί αν θελήσει ν' αντισταθεί στα όσα της έχουν ετοιμάσει ξένοι και ντόπιοι εχθροί.
        Γιατί για την ώρα έχουμε βάλει την ουρά στα σκέλια και προσκυνάμε (στους έχοντες την εξουσία αναφέρομαι).

        Στο δια ταύτα συμφωνώ ότι το Ηθικόν είναι το πάν παντού και πάντα.
        Και ο Αντώνης τόχει το να ανεβάζει το Ηθικόν και αυτό φαίνεται.
        Και νομίζω ότι και ο λαός σε μεγάλο ποσοστό δεν έχει χάσει το Ηθικόν του.
        Και μια μερίδα λαού εξ αιτίας όλων αυτών που βλέπει έχει ανεβάσει Ηθικόν σε πολύ μεγάλα ύψη ως αντίδραση προφανώς στις δυσκολίες και αυτό είναι θετικότατη ένδειξη ότι ως λαός δεν μασάμε παρά το επικοινωνιακό σόκ στο οποίο μας έχει υποβάλλει η κυβέρνηση GAP μέσω των ελεγχόμενων μέσων αλλά και ο διεθνής τύπος γενικότερα.
        Δεν μασάμε με τίποτε!
        Μάλλον κάποιοι δεν έχουν καταλάβει με τι ράτσα έχουν μπλέξει.
        Χρειάζεται να δούν το «300» κάμποσες φορές μπάς και πάρουν χαμπάρι τι παίζει.

  14. Enzo avatar
    Enzo 21/12/2010 09:22:16

    Καλημερα σε ολους τους μαχητες του διαδικτυου!
    Φαιλτωρ να πας εκδρομη στο χωριο του Καραϊσκακη στην Σκουληκαρια να πω και στον μπαρμπα μου να σου σφαξει και ενα κατσικακι να το παρεις για το δρομο.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Enzo 21/12/2010 09:45:16

      Νάσαι καλά! Με κολάζεις όμως πρωί πρωί με τα κατσικάκια!

  15. VASILIS avatar
    VASILIS 21/12/2010 09:53:44

    Vasika to megalytero skotadi den einai prin xaraksi, alla edaksi, tha simfoniso sth paraksrousi sou apo anagi.

  16. Misha avatar
    Misha 21/12/2010 10:15:43

    Φαήλο καλημέρα.

    Διάβασες την ανακοίνωση της Ιεραρχίας;
    Προωθημένη ως κείμενο, πολύ μπροστά από όλα όσα έχει πεί μέχρι τώρα ο Σαμαράς. Συνυπογράψτε τη τουλάχιστον. Ας βγεί τουλάχιστον ο Παν Παν να πει «συμφωνούμε»
    Αυτό το «επανάσταση του αυτονόητου», είναι έκφραση που χρησιμοποίησε ο ΓΑΠ και μάλλον άστοχο.Θυμηθείτε την «επανάσταση της συνείδησης», αυτην έχει ανάγκη ο τόπος, ξεκαθαρίστε τις θέσεις σας , χωρις τη θολούρα και τα σου σουξου μούξου που βλέπουμε διαρκώς τους τελευταίους μήνες, για να δουμε κι εμείς τι θα κάνουμε.


    Καλά Χριστούγενννα, να χαίρεσαι το σπιτικό σου!

    ΥΓ. Το πουκάμισο (η ασημένια επένδυση) της εικόνας της Παναγιάς της Προυσσιώτισας είναι τάμα του Γιού της Καλόγριας για να γιάνει από τη φθίση. Όσοι πάτε προς Καρπενήσι περάστε να προσκυνήσετε στο μοναστήρι, είναι ειδυλλιακό το τοπίο, προσφερεται και φιλοξενία.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Misha 21/12/2010 11:13:31

      Την διάβασα κι έμαθα ότι μετά η Αρχιεπισκοπή πήγε να την "πνίξει", διότι αυτός που ανέλαβε να την γράσψει, την έφτιαξε και την δημοσιοποίησε χωρίς να περιμένει έγκριση. Έτσι μου είπε πάσντωςε αξιόπιστη πηγή. Εύγε πάντως στον συντάκτη, τον Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης Παύλο.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2010 11:16:31

        Συγγνώμη για τα λάθη στην πληκτρολόγηση. Καλά Χριστούγεννα, Misha, υγεία σε σένα κι όσους αγαπάς.

      • Misha avatar
        Misha @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2010 11:17:14

        Είναι αδύνατον να περάσει η ανακοίνωση χωρίς την έγκριση Ιερωνυμου γιατί το φυλλάδιο τυπώνεται από τη «Αποστολική Διακονία». Οι ιερωνυμικοί θορυβήθηκαν κατόπιν εορτής , μετά τις αντιδράσεις της συμμορίας του ΓΑΠ.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Misha 21/12/2010 12:09:11

          Μάλλον έχεις δίκιο.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Misha 22/12/2010 14:49:05

      Δυστυχώς τα πνευματικά δικαιώματα για την "επανάσταση του αυτονόητου" την έχει ο Στ.Μάνος.

      Φαήλε είσι άπαιχτος.

  17. Ηλίας avatar
    Ηλίας 21/12/2010 10:21:57

    Φαήλε...ο Σαμαράς θα κάνει τούτο..ο Σαμαράς θα κάνει κείνο...
    Ζήτησες πλάτη πριν λίγο καιρό. Η πλάτη σε λίγο καιρό όχι μόνο δε θα αντέξει, αλλά θα σπάσει.
    Δε θα πιστεύουμε αυτό που θα ρθει λες. ΉΔΗ δεν πιστεύουμε αυτό που μας έλαχε αδερφέ. Όταν ο Σαμαράς αποφασίσει να κάνει τη μαγική του κίνηση ή οτιδήποτε άλλο υποννοείς, πολύ φοβάμαι ότι δε θα βρει κανέναν "ζωντανό" ή έστω με την παραμικρή διάθεση να τον πιστέψει. Εκτός πια αν όλο αυτό είν αι μέρος του μεγικού σχεδίου του Σαμαρά.
    Άσε τον λαό να εξαθλιωθεί τόσο, ώστε να του φανώ ως η μοναδική ελπίδα και σωτηρία. Σε αυτήν την περίπτωση όμως να ξέρει/ξέρεις ότι μάλλον θα τον πάρει κι αυτόν το κύμα της οργής και θα τον στείλει πίσω στην έρημο που τόσο καλά ξέρει.
    Επειδή πλέον όλοι μας είμαστε πάρα πολύ υποψιασμένοι και σκίσαμε τις λευκές επιταγές που δίναμε στο παρελθόν, αν δε δούμε ΤΩΡΑ πρωτοβουλίες και κινήσεις ΑΜΕΣΗΣ απεμπλοκής από την κατοχική κυβέρνηση και τα δεσμά που φορά στις επόμενες γενιές Ελλήνων, να μας ξεχάσει πες του.
    Αν και Δεξιός και μάλιστα πατριώτης του Αντώνη [κατάγομαι από την Πύλο] δηλώνω ευθαρσώς ότι προτίθεμαι να συστρατευθω με το ΚΚΕ και τον Λαφαζάνη και δε ξέρω και γω με ποιόν άλλο από την Αριστερά κατά της κατοχικής κυβέρνησης, παρά να θεωρούμαι το πρόβατο που με θεωρούσε κι ο ΚΚ και οι άλλοι πριν από αυτόν, περιμένοντας το ώριμο φρούτο για να το μαζέψουν οι γνωστοί γιακουματοι, βαρβιτσιωτηδες και παυλόπουλοι.
    ΔΡΑΣΗ τώρα, αλλιώς είστε συνένοχοι. Κι αυτά για τις πλάτες, τέλος αδερφέ. Να βάλει ο Σαμαράς πλάτη για τον λαό, όχι το αντίστροφο.
    Με εκτίμηση.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ηλίας 21/12/2010 12:45:33

      Εισαι δεξιός, πατριώτης και θέλεις να συστρατευθείς με αυτούς που υποστηρίζουν τον ισλαμικό εποικισμό της Ελλάδας; Με αυτούς που ντρέπονται για την ελληνική σημαία και την έχουν εξοστρακίσει από τις συγκεντρώσεις τους; Με αυτούς που λιγοθυμούν από μουλτι-κούλτι ιδεοληψία στη θέα του μουσουλμάνου στα τέσσερα μπροστά στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου; Με αυτούς που βγήκαν να καταγγείλουν τη μόνη σωστή εγκύκλιο που έβγαλε η Εκκλησία της Ελλάδος από τότε που ανέλαβε ο πουλημένος Ιερώνυμος;

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ ΒΙΣ 21/12/2010 13:22:48

        Είμαι Δεξιός πατριώτης και θέλω να συστρατευθώ με ΟΠΟΙΟΝ έχει τα @@ όχι απλά να ρητορεί για νέες μεταπολιτεύσεις και ελπίδες και άλλα ωραία με ολίγη από Ίωνα Δραγούμη, αλλά να κατέβει στο δρόμο και να με πείσει ότι ΘΕΛΕΙ να διώξει την άθλια παραδομένη κυβέρνηση μια ώρα αρχύτερα για το καλό των παιδιών μας και των παιδιών τους.
        ΔΡΑΣΗ και αποτέλεσμα. Όχι αναμονή και ρητορεία.
        Τα περί "αστικού κόμματος" τα λέει ο πρετεντέρης και η τρέμη για να ευνουχίσουν το Δεξιό φρόνημα και μάλλον το κατάφεραν.
        Πλάτη ζητάει ο Σαμαράς από το λαό; Ο λαός από ποιόν να ζητήσει αδερφέ;
        Έχεις δει εσύ αντιπολίτευση έως τώρα; Έχεις δει εσύ αντίδραση από τη νδ έως τώρα; Στους αγώνες του λαού στο δρόμο είδες καμιά νδ; Με δηλώσεις / ατάκες περιμένετε να εμπιστευτεί ο λαός τον Σαμαρά; Ο χρόνος τελειώνει. ΔΡΑΣΗ και ΠΡΑΞΕΙΣ. Τέρμα οι πλάτες.

        • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
          Δημήτριος Κοκκαλάκης @ Ηλίας 21/12/2010 18:21:29

          Ετσι αισθάνεται ο κόσμος της Νέας Δημοκρατίας

  18. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 21/12/2010 10:35:17

    http://www.youtube.com/watch?v=7b0Yncw8NtE

    Φάηλε, δες το 1:24 στο βιντεάκι ( το πανώ )και πες μου ειλικρινά, πιστεύεις ότι αυτοι , οι "προσλήψεις τέκνων συναδέλφων" είναι οι επίγονοι του Καραισκάκη;;;

    Θα ήθελα να το πιστέψω όμως...

  19. popolaros avatar
    popolaros 21/12/2010 10:38:11

    Εκλογές στο τέλος του 18μηνου οσφραίνομαι και εγώ.
    Το θέμα είναι εάν θα φύγει ή θα παραστήσει τον πρόεδρο πολυκομματικής κυβέρνησης, 'φίλων του μνημονίου'.
    Οι σπόνσορες τι θα πούνε?
    Άλλωστε αυτοί αξιολογούν τα βιογραφικά για διεθνείς θέσεις.

  20. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 21/12/2010 10:40:29

    Καλημέρα Φαήλο,
    Ένα από τα θετικά των κειμένων σου γενικότερα είναι ότι θέτει στον σύγχρονο Έλληνα το ερώτημα με ποιό πρότυπο νοιώθει να ταυτίζεται: Με τους άξεστους και τραχείς, αλλά και ευθείς, μαχητικούς, διεκδικητικούς και εμπνεόμενους από πρότυπα (Υψηλάντης, Καποδίστριας, Μαβίλης) προγόνους (όχι και τόσο μακρινούς) ή τους κοκορίκους lifestylers όπως ο Δρούτσας και ο Γερουλάνος, που πλασάρονται ως ελίτ ευρωπαϊκού επιπέδου (Viennois) και παριστάνουν τους σοσιαλιστές στα ακριβά εστιατόρια και κομμωτήρια; Δυστυχώς αυτή τη στιγμή οι δεύτεροι υπερτερούν, γιατί επικοινωνιακά και σαν εικόνα "κάθονται" καλύτερα στο μάτι του σημερινού Έλληνα, που την έχει δει ιντελέκτ. Για να αποκτήσουν υπεροχή τα πρότυπά σου (μας) πρέπει να τα "παντρέψεις" με τη πολιτική σκέψη της "Ελληνικής Νομαρχίας" και την προσωπικότητα του Καποδίστρια, ώστε να αυτό που παρουσιάζεται σαν αρβανίτικος αναρχοπατριωτισμός, να εξηγηθεί ιστορικά και να θεμελιωθεί φιλοσοφικά. Αλλιώς ο κόσμος θα βλέπει μόνο την εικόνα, η οποία σήμερα του πέφτει "βαριά" και δίνει αφορμή σε διάφορους να θεωρούν τους αγωνιστές πλιατσικολόγους. Και νομίζω ότι στις σημερινές συνθήκες η αναφορά και η παρουσίαση της "Ελληνικής Νομαρχίας" που πολλοί (όχι εδώ μέσα) την αγνοούν, μπορεί να ενώσει τους Έλληνες.

  21. sta_a avatar
    sta_a 21/12/2010 10:42:40

    Έγραψες...."Είσαστε τόσο θαμπωμένοι από το τάλαντο του Ραγκούση..
    Εγώ πάντως δεν είμαι γιατί διάβασα το βιογραφικό του Ραγκούση και κατάλαβα . Απόφοιτος της σχολης οικονομικών του ΑΠΘ (4 χρόνια φοίτησης) και αυτός το πήρε το πτυχίο του σε 8 χρόνια γιατί ήταν ένας πρασινοφρουρός που κόλλαγε αφίσες του κόματος του εδώ και εκεί. Που καιρός για διάβασμα. Έπειτα έκανε και ένα τυπικό μαστεράκι που κάνουν χιλιάδες άλλοι και που οι καθηγητές δεν διαβάζουν πολύ και έπειτα έγινε διευθυντής francise των Goody's στην Πάρο. Έτσι βρήκε άπλετο χρόνο να γράψει το νόμο του Καλλικράτη ή μήπως το νόμο του Καλλικράτη τον έγραψε καμοια ΜΚΟ των νεοταξιστών και ο Ραγκούσης, τον επικύρωσε;

  22. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 21/12/2010 10:44:41

    Η μοναδική λύση της συστημικής κρίσης που βιώνουμε σήμερα, όσον αφορά τις «αγορές», είναι η ρύθμιση και ο περιορισμός του χρηματοπιστωτικού κλάδου, καθώς επίσης η πραγματική συμμετοχή του στην επίλυση του προβλήματος της υπερχρέωσης της δύσης - έτσι ώστε να οδηγηθεί ξανά η υγιής τάση για κέρδος στην αληθινή οικονομία και στις επιχειρήσεις, οι οποίες παράγουν πραγματικά προϊόντα, απαραίτητα τόσο για την επιβίωση, όσο και για την καλύτερη διαβίωση μας. (πηγή http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2248.aspx ).

  23. Xrhstos Theocharis avatar
    Xrhstos Theocharis 21/12/2010 10:45:36

    Ίσως με παρεξήγησες...τα νταηλίκια και οι ιαχές υπήρχαν (είναι σαφές πως αναφέρομαι στη μεταεπαναστατική εποχή και τα δεινά της) και δυστυχώς υπάρχουν εκατέρωθεν και δεν εννοούσα πως προάγεις τη βία ως λύση. Από την άλλη κανένα σχέδιο ή λύση δεν πρόκειται να είναι αρκετά καλό αν δεν αντιπροσωπεύει όλους τους σκεπτόμενους πολίτες που αν μη τι άλλο επιθυμούν ένα καλύτερο μέλλον ανεξαρτήτως του ποιος θα ηγείται.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Xrhstos Theocharis 21/12/2010 10:59:19

      Συμφωνώ. Καλημέρα.

  24. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2010 11:00:25

    Ευχαριστώ, γιατρέ μου, να 'σαι καλά και φιλιά στους "συμμάχους".

  25. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2010 11:01:36

    Αυτό που λες δεν το είπα ούτε το έγραψα. Παρακαλώ κριτική και σχόλια επ' αυτών κι όχι επ' αυτών που νομίζετε.

  26. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2010 11:04:03

    "Αρβανίτικος αναρχοπατριωτισμός"! Έγραψες και μ' έπιασες στην καρδιά! Αν τύπωνα πολιτικές κάρτες (χαχαχαχα! φαντάζεσαι;), αυτό θα 'βαζα!

  27. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2010 11:05:33

    Ο Ραγκούσης δεν είναι προδότης. Τα πιστεύει. Τον προδότη μπορείς να τον αγοράσεις. Τον εργώδη αποδομητή πρέπει να τον διώξεις με την ψήφο σου από την κυβέρνηση.

  28. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/12/2010 11:38:58

    Aφου δεν εχει ξεκαθαρισει πληρως σε τι ειναι κατα του μνημονιου φυσικο ειναι να υπαρχουν παρεξηγησεις.
    Πολλοι νομιζουν οτι κατα του μνημονιου σημαινει αρνηση πληρωμης.Ο Σαμαρας δεν το ειπε ποτε αυτο.Απο την πρωτη στιγμη ειπε οτι θα πληρωσει τα δανεια και ειπε και πως (με πωληση και ενοικιαση δημοσιας περιουσιας).
    Λοιπον μολις συγκεκριμενοποιηθει η προταση θα δειτε να βγαινουν πολλοι αγανακτισμενοι και να λενε αυτο ειναι ξεπουλημα.Και αυτο γιατι δεν θελουν να ακουν τι λεει αλλα θελουν να φανταζονται οτι αυτοι νομιζουν οτι λεει.
    Αν θα γινουν εκλογες δεν ξερω.Το σιγουρο ειναι οτι αν γινουν μικρη διαφορα θα εχουν οι εξαγγελιες των δυο κομματων.
    Ο Σαμαρας εχει πει οτι σε δυο χρονια θα βγουμε απο το μνημονιο.Ο Παπανδρεου λεει οτι θα βγουμε το 2013.Αν οι εκλογες γινουν το 2011 αυτο απεχει απο το 2013 δυο χρονια.
    Αυτο φυσικα δεν απαλλασσει τον Παπανδρεου απο τις ευθυνες του για το οτι μπηκαμε στο μνημονιο.Η εξοδος ομως οσο περναει ο καιρος συγκλινει.

  29. Σταύρος avatar
    Σταύρος 21/12/2010 11:45:20

    Θα μπορούσαμε, άραγε, να ξεκινούσαμε τον πόλεμο από την Κερατέα;
    Εδώ δίπλα ΜΑΣ είναι!

  30. Αντώνης avatar
    Αντώνης 21/12/2010 11:57:01

    Πολύ ωραίο το κείμενο και το ασπάζομαι σχεδόν όλο. Διαφωνώ όμως με την ανάλυση σου περί Αντώνη Σαμαρά. Δυστυχώς (για όλους εμάς που τον στηρίξαμε) ο Πρόεδρος της ΝΔ σπατάλησε πολύτιμο "πολιτικό χρόνο" μη παίρνοντας πρωτοβουλία. Ενώ ο κόσμος τον ψήφισε για να φέρει την αλλαγή ... αυτός δεν την έπραξε, ενώ τον στήριξε για να φέρει την κάθαρση ... η σαπίλα βρίσκεται ακόμα μέσα στο μαγαζί του. Όσο περνά ο καιρός και βλέπουν οι "ρηγιλάριοι" ότι οι πιθανότητες να γίνουν κυβέρνηση αυξάνουν ... τόσο πιο δύσκολο θα είναι να κάνει τομές. Συμβιβασμένος, άβουλος, δειλός περιμένει να γίνει πρωθυπουργός ... και ίσως γίνει ... αυτό όμως δεν αποτελεί κριτήριο επιτυχίας ... γιατί αυτοί που μας κυβέρνησαν επί Καραμανλή ... οι νεοφιλελεύθεροι όπως τους λες, οι άνθρωποι των ΜΚΟ, τα "επιχορηγημένα" αυτάκια του συστήματος ... παραμένουν σε θέσεις κλειδιά στη ΝΔ του Σαμαρά.

    Εσύ το άφησες να εννοηθεί πως οι ηγέτες χτίζονται στη μάχη της φωτιάς, με το φρόνιμα, το ήθος και το θάρρος τους. Ένα χρόνο μετά τη ανάληψη της "ευθύνης" για την πορεία της ΝΔ, έχει ανταποκριθεί στην ανάγκη για κάτι "ανώτερω ηθικά" αυτών που τον ψήφισαν; Γιατί δεν καλεί όλους όσους τον ψήφισαν να επιβεβαιώσουν την προτίμηση τους στο πρόσωπο του...έτσι για να δούμε πόσσοι θα έλθουν;

    Σίγουρα όχι 800.000, σίγουρα ούτε 400.000, χλωμό να έλθουν και 200.000. Όχι γιατί απέτυχε ... αλλά γιατί δεν τόλμησε.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αντώνης 22/12/2010 00:55:14

      "Συμβιβασμένος, άβουλος, δειλός περιμένει να γίνει πρωθυπουργός"; Ποιός, ο Αντώνης Σαμαράς; Μιλάμε για τον Σαμαρά που ποτέ δεν έγινε πουτάνα του συστήματος; Τον Σαμαρά που κατέβηκε στον αγώνα για την Προεδρία με ΟΛΑ τα συγκροτήματα και τα βοθροκάναλα απέναντι του και ΝΙΚΗΣΕ; Εννοείς τον Σαμαρά που δεν έκατσε φρόνιμος το 1992-93 να περιμένει την σειρά του, τον Σαμαρά που, μόνος αυτός, κατήγγειλε επωνύμως τον Λαμπράκη σε ομιλία του στην Πλατεία Ρσταυρωμένου στο Αιγάλεω; Ενμνοεί τον Σαμαρά που μόνος αυτός απέλασε το αρχ....ι τον τούρκο Πρόξενο από τη Θράκη; Αυτόν που έτριψε στα μούτρα των "νταβαντζήδων" το πολιτικό πτώμα της "εκλεκτής" τους, την σούταρε; Έννοείς αυτόν που κόντρα στο τσουνάμι πιέσεων είπε ΟΧΙ στο Μνημόνιο αφήνοντας άφωνους όλους τους εγχωρίους κι αλλοδαπούς "σώφρονες" πιθήκους;
      Νομίζεις ότι όλα είναι απλά, να βγει στον δρόμο, να φωνάξκει τον Λαό στα οδοφράγματα κι αφού διαγράψει το μισό κόμμα, να γίνει ένα διπλάσιο ΛΑΟΣ. Θα 'τριβε τα χέρια του στο σόϊ.
      Όχι, δεν θα αυτοδιαλυθούμε, δεν θα χαρίσουμε σε κανέναν κόσμο και βουλευτές, ούτε θα μετατρέψουμε ένα κόμμα εξουσίας σε κόμμα ατελέσφορης διαμαρτυρίας.
      Αυτοί που επέλεξε υπηρετούν την αντζέντα του, την αντζέντα του κόμματος και της Πατρίδας. Τί δεν σου αρέσει; Η φάτσα τους; Δεν τους βρίσκεις επαναστάτες; Όλοι θα κριθούν στην πράξη. Που ήμασταν το 2009 τον Νοέμβριο και που είμαστε τώρα; Από 11 μονάδες η διαφορά στις 2. Ο Αντώνης φέρει το κύριο βάροςτης αντιμνημονιακής πολιτικής με ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ, δημιουργική, σαφή, κοστολογημένη, ρεαλιστική, για έξοδο από την κρίση και ταυτόχρονα μιλάει για Έθνος, Ελληνική Παιδεία, αποτροπή, γεωστρατηγική, αποτυχία της πολυπολιτισμικότητας, κατάργησηξ του λαθρονομοσχεδίου. Όχι πλάτη πρέπει να βάλετε, που ενοχλεί μερικούς όταν το λέω, αλλά και πόδια και χέρια και μυαλό και ψυχή και ψήφο, αλλιώς είσαι συνένοχος και πες μου μετά ως δικαιολογία ότι δεν σου αρέσει ο τάδε ή ο δείνα . Κάνε τον Αντώνη ακόμη πιο δυνατό, δώς του έτσι την ευχέρεια γι' ακόμη πιο μεγάλες θετικές αλλαγές. Αδερφέ σκέψου πως ήταν το κόμμα πριν ένα χρόνο, ποιούς είχε μέσα και τι θέσεις και ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ.

  31. Προκρουστης avatar
    Προκρουστης 21/12/2010 12:37:37

    " δες πως ΠΗΔΑΕΙ ο Νικηταρας
    κι αηδονι γινεται ο Ταμπουρας"
    Δυστυχως ομως Φαηλο , ο χειροτερος εχθρος παντα ηταν ο εσψτερικος και οχι ο εξωτερικος, ουτε απο Βορρα ουτε απ ο Ανατολη.
    και το 2010 , ο Εσωτερικος εχθρος εχει ΥΔΡΟΚΕΦΑΛΙΑΣΤΕΙ και ειναι ισχυροτερος απο ποτε. Σε 2-5 χρονια δε θα παλευεται,.....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Προκρουστης 22/12/2010 01:30:29

      Κόβεις κεφάλι και το καυτηριάζεις με το δαυλό. Α λα Ηρακλής.

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ Προκρουστης 22/12/2010 15:33:29

      Η υδροκεφαλία είναι βαριά άνοση ασθένεια με ταχεία κατάληξη. Δεν χρειάζεται καυτηριασμό. Σκάει μόνη της. Δεν ακούτε ;(Κ.Ο. Πασοκ) τα σκασίματα;

  32. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 21/12/2010 12:41:13

    Φαήλο, ο Σαμαράς τον πατριωτικό αγώνα να τον ξεκινήσει μιλώντας και για τη λαθρομετανάστευση. Αυτή τη στιγμή συντελείται στη χώρα μας ό,τι έκαναν οι Τούρκοι στην Κύπρο: Ισλαμικός εποικισμός και μάλιστα χειρότερης φύσης, αφού μαζεύονται οι πλέον υπανάπτυκτοι Αφροασιάτες.
    Καταλαβαίνω ότι επειδή ειναι και θέμα εθνικής και κρατικής ασφάλειας, μπορεί να έχει και "κρυφή ατζέντα" ο Σαμαράς, πράγμα διόλου αθέμιτο.
    Μήπως όμως θα έπρεπε να στρώνεται το έδαφος στην κοινή γνώμη, αντί να κρύβεται το πρόβλημα κάτω από το χαλάκι;
    Για να ικανοποιηθεί ποιός; Οι τηλεδημοσιογράφοι των νταβατζήδων και κάτι ευαίσθητοι αριστερούληδες "αντιρατσιστές" που έτσι και αλλιώς δεν θα ψηφίσουν ποτέ του ΝΔ;
    Η πλειονότητα του κόσμου θα είναι μαζί του. Είναι ήδη αγανακτισμένοι οι πολίτες με τους λάθρο. Δες μόνο στα φανάρια πόσοι τους έδιναν λεφτά πριν και πόσοι τους σιχτιρίζουν τώρα, παρ' όλο το αισχρό πέσιμο που κάνουν στις γυναίκες οδηγούς. Να μην φοβηθεί η ΝΔ να καταγγείλει τον ισλαμικό εποικισμό της Ελλάδας. Εκεί θα δώσει γροθιά στο αριστερούλικο μούλτι-κουλτι κατεστημένο της καλοπέρασης.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΒΙΣ 22/12/2010 01:32:17

      Συμφωνώ με τις θέσεις. Έχω γράσψει άλλωστυε για το θέμα εκτενώς.
      Μιλάει, δεν κραυγάζει αλλά μιλάει. Σταθερά. Συνεχώς. Κι όταν έρθει η ώρα του θα δεις και τις πράξεις.

  33. Δημήτριος avatar
    Δημήτριος 21/12/2010 13:18:37

    Συμφωνώ σε όλα Φάηλε!
    Όμως αυτή η επανάσταση του αυτονόητου...για μπαρούφα μου ακούγεται...
    πρέπει να πονέσουμε και σήμερα και να αγωνιστούμε. Ο Αντώνης δεν ανεβάζει στροφές...δεν έχει και πολλούς βοηθούς!
    ------------------------
    Αντώνη Σαμαρά,

    αν περιμένετε να «πέσει» το ΠΑΣΟΚ για να βγάλετε την κυβερνητική φωτογραφία στο περιστύλιο της Βουλής, πλανάστε «πλάνην οικτράν…»

    Στην εποχή της αιματοχυσίας δεν έχει κανένας το δικαίωμα να κυκλοφορεί ατσαλάκωτος … «προτρέποντας» την κατοχική κυβέρνηση των δωσίλογων απλώς «να αλλάξει πολιτική!»

    Αν δεν αλλάξει, δηλαδή, πολιτική τι θα κάνετε, απεργία πείνας;

    Δεν άκουσες τι είπε ο συμμαθητής σου; «Έχουμε πόλεμο»…

    Και στον πόλεμο δεν πας με γραβάτα και μανικετόκουμπα, σηκώνεις τη σημαία της εξέγερσης, αν είσαι αρχηγός, και οδηγείς το λαό στα πεπρωμένα του ή «κρύβεσαι» πίσω από κομματικά γραφειοκρατικά τερτίπια, αδόκιμες πολιτικές προτροπές, παρακλήσεις προς «ναυτιλλόμενους», ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων εκπροσώπου και ανούσια ταξιδάκια στη έδρα των τοκογλύφων…

    Τι περιμένεις Αντώνη Σαμαρά;

    Σε λίγο η καταστροφή θα είναι ολοκληρωτική κι ούτε ο χρόνος θα σου επιτρέψει την πολυτέλεια των πρωτοβουλιών, αλλά ούτε και η ιστορία…
    Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
    (Χάρρυ Κλυνν) 

    • lianos avatar
      lianos @ Δημήτριος 22/12/2010 10:41:22

      Αδικο έχει;;

  34. what avatar
    what 21/12/2010 13:21:50

    Συμφωνώ με τα περισσότερα που αναγράφονται στο κείμενο της ανάρτησης αλλά συμφωνώ και με κάποιους που έχουν αμφιβολίες για την τακτική Σαμαρά.

    Όλο ακούμε για κάθαρση και αντεπίθεση αλλά δεν το βλέπουμε. Και αν δεν το βλέπουμε εμείς που στηρίζουμε το Σαμαρά σκέψου τι βλέπουν οι αναποφάσιστοι.

    Οι περισσότεροι αποστασιοποιημένοι από την πολιτική και τα κόμματα πατριώτες που γνωρίζω θέλουν να δουν κάτι περισσότερο. Δεν μπορείς να τους πείσεις με το επιχείρημα "περίμενε και θα δεις".

    Τα κείμενά σου Φαήλο ενώ είναι ντόμπρα και σταράτα πολύ φοβάμαι ότι δημιουργούν πολύ μεγάλες προσδοκίες που αν διαψευσθούν ....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ what 21/12/2010 13:35:15

      Αν όμως δεν διαψευσθούν......

    • netakias.wordpress.com avatar
      netakias.wordpress.com @ what 21/12/2010 14:10:44

      H ΝΔ χρειάζεται περισσότερους Φαήλους και λιγότερους Πάνους.

      Δεν απορρίπτω τον Πάνο, αλλά την τακτική τύπου κατενάτσιο.

      Ο Πάνος έχει δώσει αγώνα κατά της προοδευτικής θολούρας στα Πέτρινα Χρόνια της Ελλάδος του Σημίτη, που όποιος ήταν υπέρ της Ελλάδος και κατά του "προοδευτισμού" έμπαινε στην Black List των συγκροτημάτων. Θυμάστε τις εκπομπές για τον πόλεμο τότε;

      Αλλά χρειάζεται λίγο βοήθεια, ο ήπιος χαρακτήρας, εκλαμβάνεται από τον αντίπαλο ως αδυναμία.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ netakias.wordpress.com 21/12/2010 17:38:57

        Το 'πες μόνος σου. Όταν πολλοί κάνανε το κουνέλι, ο Πάνος πήγαινε κόντρα στο ρεύμα της χατζηαβάτικης πολιτικής ορθότητος κι έδινε φωνή και σε άλλες πατριωτικές φωνές.
        Δεν ξέρω τι παραπάνω ή λιγότερο χρειάζεται η ΝΔ, πάντως ο Πάνος έχει θέση στην πρώτη γραμμή που την κέρδισε με το σπαθί του.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ netakias.wordpress.com 22/12/2010 14:56:46

        Οταν ο Πάνος ήταν υπουργός εργασίας συνάντησε κάποια μέρα τον Γ.Γ του υπουργείου τον Τάκη Κοντό, τον στενότερο συνεργάτη του υποτίθεται που έπρεπε να έχει διπλές και τριπλές συνεργασίες καθημερινά και του είπε:
        "Βλέπω πως πάχυνες Τάκη".
        ΚΟΥΪΖ: πόσες μέρες είχε να τον δει?
        Απάντηση: 45

  35. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/12/2010 13:47:57

    Έτσι χάνονται Πατρίδες
    το βρήκα στον δικό μας Φαίλτορα, Feltor's blog:

    Του Παναγιώτη Ηφαιστου
    Έτσι χάνονται πατρίδες. Όχι μόνο των Ελλήνων αλλά και κάθε άλλου. Όταν την καβαλικέψουν πολιτικά και πνευματικά γουρούνια εκτροχιάζεται. Πολιτικά και πνευματικά γουρούνια δεν είναι κατ’ ανάγκη ύβρις. Είναι διαπίστωση για ασχετοσύνη, καλές προθέσεις με τις οποίες είναι σπαρμένοι όλοι οι δρόμοι που οδηγούν στα νεκροταφεία της ιστορίας, ψυχικές αδυναμίες, ατομικοί συμβιβασμοί και δειλίες, ατομισμοί, εγωπάθειες, ηδονισμοί και κάθε άλλο ανθρώπινο ελάττωμα το οποίο διαμορφώνει μια μεγάλη πολιτική και πνευματική γουρούνα που καβαλικεύει ένα κράτος και το συνθλίβει και εκτροχιάζει. Ίσως, βέβαια, εν τέλει, ο καθείς να παθαίνει ότι του αξίζει.

    Για να έλθω στα καθ’ ημάς και για να παραφράσω τον γνωστό φιλόσοφο και την γνωστή του ρήση «κάθε αντικομμουνιστής είναι σκύλος», λέω ότι πολλά σκυλιά κακής γέννας δάγκωναν την Ελλάδα επί πολλές δεκαετίες πριν αυτή τη στιγμή φτάσει στο χείλος του κρημνού. Το ζήτημα είναι ότι κάποιοι χαίρονται. Και είναι ο χείριστος και ο κάκιστος κάποιος ο οποίος θα χαρεί αν καταστραφεί μια οποιαδήποτε χώρα. Το λέω γιατί ξέρω κάτι περιφερόμενους ελληνόφωνους που όπως μαθαίνω χαριεντίζονται για τα δεινά του νεοελληνικού κράτους. Τι έχουμε λοιπόν εδώ στο τέλος μιας μακράς διαδρομής διεθνιστικών και κοσμοπολίτικων παραληρημάτων:

    Πρώτον, έβριζαν με βρομόλογα κάποιοι πολιτικοστοχαστικοί βωμολόχοι όποιον ήθελε την Ελλάδα ισχυρή και ασφαλή. Πολεμοκάπηλο πάνω, εθνικιστή κάτω και λυσσασμένο ελληναρά χαρακτήριζαν όποιον ήθελε αποτροπή πριν μια και δύο δεκαετίες. Τώρα, τι ακούμε: «επειδή αποδυναμώνεται η Ελλάδα για να μην χάσουμε την ευκαιρία κάτσε να την δώσουμε κατά το ήμισυ μην και χάσουμε την ευκαιρία και υποχρεωθούμε να την δώσουμε αύριο». Τι σχέση έχουν αυτοί που σήμερα λένε τέτοια πράγματα με αυτούς που παρόμοια έλεγαν χθες; Ανακαλύψτε το και θα βρείτε την πηγή της κακοδαιμονίας των Ελλήνων. Η Ελλάδα διαβρώθηκε μεθοδικά και συστηματικά. Δεν φθάσαμε στο τέλμα τυχαία. Είναι πολλά τα τέρατα που κάθε τόσο αναδύονται από τα ίδια τα σπλάχνα της και που δυστυχώς αποτελούσαν πάντοτε εγγενές χαρακτηριστικό της ελληνικής διαδρομής επί πέντε χιλιάδες χρόνια.

    Δεύτερον, στην πορεία πολλών δεκαετιών οι καθωσπρέπει σχοινοβατούντες ωχαδελφιστές έγιναν τελικά πολλοί. Έτσι εκτροχιαστήκαμε. Πλήθυναν όσοι δεν νοιάζονταν για το ίδιο το συμφέρον τους και το εθνικό τους συμφέρον. Αποτέλεσμα να εξελιχθούμε σε ένα κρατίδιο αποδυναμωμένο σε όλα: πνευματικά, ηθικά, πολιτικά, διπλωματικά, στρατιωτικά. Και φθάσαμε σήμερα σε στιγμές οριακές. Όχι δεν είναι το Αιγαίο ή η Κύπρος. Αυτά ήδη κρίθηκαν και χάθηκαν. Το Αιγαίο το 1996, η Κύπρος το 1974 και μετά το 2002-4 όταν τα περί χαμένων ευκαιριών κυριάρχησαν. Σήμερα φτάνουμε σε οριακό σημείο και στο χείλος του κρημνού επειδή κανένα σύστημα διακυβέρνησης δεν μπορεί να είναι πνευματικοπολιτικά τραβεστί. Κράτος και διακυβέρνηση σημαίνει κάποια ελάχιστα και απαραίτητα που σιγά σιγά τα στερηθήκαμε, ιδιαίτερα τις δύο τελευταίες δεκαετίες. Οριακό σημείο σημαίνει χρεωκοπία άνευ ελπίδα αντιστροφής, στασιμότητα της οικονομικής ανάπτυξης, ψυχική κατάπτωση των πολιτών, επανάληψη φαινομένων αισχροκέρδειας όσων ευθύνονται για την χρεωκοπία και κυρίως απύθμενη προπέτεια όσων επί δεκαετίες είχαν καβαλικέψει την Ελλάδα και την οδήγησαν στο τέλμα. Διάβαζα πρόσφατα μια επίθεση του γνώριμού μου είδους που λέγεται «δολοφονία χαρακτήρα». Κατά του Βασίλη Μαρκεζίνη. Και είπα: Δεν έχουν τον Θεό οι άνθρωποι τέτοιους καιρούς. Τι προπέτεια;


    Οι άνθρωποι ξεχνούν. Ξεχνούν αυτό που είπε ο Θουκυδίδης για την Κέρκυρα. Όταν έχασαν την Πόλη τους, δηλαδή το κράτος τους, φαγώθηκαν μεταξύ τους. Και πολλοί ευθύνονται για το γεγονός ότι τις τελευταίες δεκαετίες σταδιακά πίστεψαν πως επίκειται κάποια παγκοσμιοποίηση μέσα στην οποία θα εισέλθουμε και θα “ ησυχάσουμε” αιώνια. Οι καβαλάρηδες που ευθύνονται για όλα αυτά μας οδηγούν στο βάραθρο. Και κανείς δεν υπάρχει να τους σταματήσει. Θα δούμε και χειρότερα, πολύ χειρότερα, δυστυχώς.

    Πηγή: h..p://www.ifestos.edu.gr/

    • Misha avatar
      Misha @ αλλενάκι 21/12/2010 14:49:02

      Αλλενάκι

      Ο καλος στοχαστής Π.Ήφαιστος ξεχνά την άρχουσα τάξη που μάς έβαλε στην ΕΕ, έφαγε το καταπέτασμα όλα αυτά τα χρόνια, συνεχίζει να τρώει από το κατοχικό μνημόνιο και ετοιμάζεται να ξαναφάει από το ξεπούλημα των όσων σπαραγμάτων δημόσιας περιουσίας έχουν παραμείνει υπο κρατικό έλεγχο.
      Και όσοι τρώνε , τον πατριωτισμό επικαλούνται είτε για να πάρουν μίζες από όπλα είτε για να φέρουν εδω τον μηχανισμό εξαθλίωσης λαών που ονομάζεται ΔΝΤ όπως έκανε ο Γιωργάκης .

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Misha 21/12/2010 14:56:03

        όταν μιλάει για κοσμοπολίτικα παραληρήματα, σε αυτούς δεν αναφέρεται;

  36. man8os avatar
    man8os 21/12/2010 13:54:37

    Η ΝΔ χρειαζεται να αποδειξει στον λαο οτι ειναι με το μερος του. Μια συγκεντρωση στην Αθηνα και στην Θεσσαλονικη, οι αντιπροεδροι να βγουν στην επαρχια, ειναι νομιζω το ελαχιστο που απαιτειται. Χρειαζεται καταδικη της ασκουμενης πολιτικης.
    (Σε λογικα πλαιδια αυτη η καταδικη, δεν ημαστε ΠΑΜΕ)
    Αλλα εαν συνεχισουμε μονο στην απο βουλης ομιλια θα απαξιωθουμε. Και δεν θελει να κυβερνησει ο Σαμαρας μια Ελλαδα σε καθεστως ακυβερνησσιας.

  37. oxi ki etsi avatar
    oxi ki etsi 21/12/2010 14:01:44

    Φαήλο,

    διαβάζω εντατικά τα κείμενά σου.

    Αλλά έχουν δίκιο πιο πάνω ο WHAT και ο ΒΙΣ...

    Η τακτική του "ώριμου φρούτου" είναι λάθος!

    Αν στη Ρηγίλλης (και οι παρά τω πρόεδρω) δεν το πήραν το μήνυμα των δημοτικών εκλογών λυπούμεθα πολύ...

    Αν δεν αποφασίσει ΧΘΕΣ ο Σαμαράς με ποιόν είναι θα το χάσει το παιχνίδι πανηγυρικά...

    Ή είναι με εμάς (και τις οικογένειές μας) ή είναι με τους αριστερούς δημοσιογράφους των νταβατζήδων, τους υπερευαίσθητους κουλτουριαραίους του ακαδημαϊκού και του καλλιτεχνικού κόσμου και το λοιπό ΕΑΜ-ΕΚΑΛΗΣ...

    Δεν μπορεί να έχεις και το (δεξιό) σκύλο χορτάτο και την (κεντροαριστερή) πίτα ολάκερη...

    Έξω από το υπουργείο Δημόσιας Τάξης όλη νύχτα καμιά 100αριά Ιρανοί πέταγαν πέτρες στα ΜΑΤ και "απαιτούσαν" την άμεση απόδοση Ασύλου!

    Το Κόμμα έβγαλε καμία ανακοίνωση???

    Όπως είπε και ο Αρματιστής χθες (αλλά και άλλοι), εάν ο Σαμαράς δεν τοποθετηθεί ΞΕΚΑΘΑΡΑ υπέρ της άμεσης απέλασης των ΛΑΘΡΟμεταναστών, υπερ των τόπων λατρείας των μουσουλμάνων σε διαμερίσματα και σπίτια αλλα σε καμία περίπτωση της ανέγερσης μεγαλεπήβολου τεμένους στο Βοτανικό, από εμένα και την Οικογένειά μου ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΨΗΦΟ.

    • netakias.wordpress.com avatar
      netakias.wordpress.com @ oxi ki etsi 21/12/2010 14:05:21

      ΣΥΜΦΩΝΩ, ΣΥΜΦΩΝΩ, ΣΥΜΦΩΝΩ,ΣΥΜΦΩΝΩ, ΣΥΜΦΩΝΩ, ΣΥΜΦΩΝΩ,ΣΥΜΦΩΝΩ, ΣΥΜΦΩΝΩ, ΣΥΜΦΩΝΩ,ΣΥΜΦΩΝΩ, ΣΥΜΦΩΝΩ, ΣΥΜΦΩΝΩ....

      Αντε να γινόμαστε πολλοί, όσοι συμφωνείτε στείλτε την άποψη σας στην ΝΔ, μπείτε στο nd.gr και πατήστε "επικοινωνία".

      Αντε μπας και τους ταρακουνήσουμε λίγο. Εγώ τους έχω τρελάνει στα mail.

      • oxi ki etsi avatar
        oxi ki etsi @ netakias.wordpress.com 21/12/2010 14:14:04

        νετακια,

        ωραία η ιστιοσελίδα σου!

        Θα την διαβάζω

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ oxi ki etsi 21/12/2010 14:13:23

      Κατ'αρχάς δεν μπορείς μόνο με τον "δεξιό χορτάτο σκύλο" να κερδίσεις εκλογές σήμερα, όσοι δεν το καταλαβαίνουν είναι αλλού.

      Εν δευτέροις, τι θέλετε δηλαδή να βγει το κόμμα της αντιπολίτευσης εν μέσω της χειρότερης οικονομικής κρίσης και να αρχίσει να λέει δεξιά και αριστερά ότι θα κόψει κεφάλια μεταναστών και ότι θα γκρεμίσει τζαμιά και βουδιστικούς ναούς;

      Αυτά μπορεί να τα λέει ένα κόμμα του 5%, όχι όμως και η αντιπολίτευση που αύριο μπορεί να είναι κυβέρνηση και που θα έρχεται σε επαφή στο όνομα της Ελλάδας με τη διεθνή κοινότητα.

      • oxi ki etsi avatar
        oxi ki etsi @ Έρεβος 21/12/2010 14:23:16

        Αν νομίζεις (κι εσύ καί στο Κόμμα) οτι ο κόσμος που έχει ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ με τους λαθρομετανάστες είναι του Κόμματος του 5% τότε ΟΡΘΩΣ μας ψήφισαν 900.000 λιγότεροι από ότι στις τελευταίες εθνικές εκλογές που χάσαμε...

        Αν νομίζετε στο Κόμμα οτι είμαστε λίγοι αυτοί που σκεφτόμαστε έτσι για τους ΛΑΘΡΟμετανάστες (τονίζω το "λαθρο-" διότι δεν μου φταίνε οι Γάλλοι και οι Ιταλοί μετανάστες στην Ελλάδα) και ότι σας περισσεύουμε δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα φίλτατε...

        Αλλά γιατί απορείτε μετά οτι το ΠΑΣΟΚ είναι μπροστά παρόλη τη λαίλαπα των μέτρων??? Γιατί απορείτε για το 5% του ΛΑΟΣ παρόλο το "ναι" στο μνημόνιο??? Γιατί απορείτε για το 5,5% της Χρυσης Αυγης στη Δημαρχεία??? Γιατί απορείτε που έχασε ο Κακλαμάνης???

        Καθίστε μετά επερχόμενες εθνικές εκλογές και κάντε προσθαφαιρέσεις εάν είχατε τα ποσοστά του ΛΑΟΣ και της Χρυσης Αυγής σε τι τελικό ποσοστό θα φτάνατε...

        • Έρεβος avatar
          Έρεβος @ oxi ki etsi 21/12/2010 14:47:08

          Ό,τι πεις λοιπόν "φωτιά και τσεκούρι"...

          Σε ποιο "Κόμμα" αλήθεια αναφέρεσαι στο ΚΚΕ ή στη ΧΑ;

          • man8os avatar
            man8os @ Έρεβος 21/12/2010 14:50:34

            Η ΝΔ πρεπει να προβαλλει μια ποικιλια θεματων αναμεσα σε αυτα, η αποκατασταση των χαμηλων συνταξεων, η λαθρομεταναστευση και η αποτελεσματικη καταπολεμιση της, η αδιεξοδη οικονομικη πολιτικη και η ενδοτικη εξωτερικη πολιτικη. Και πρεπει να αντισταθει με τροπο κινηματικο και οχι με καναπεδατο.

          • oxi ki etsi avatar
            oxi ki etsi @ Έρεβος 21/12/2010 15:09:56

            Έρεβος,

            δεν "αναφέρομαι" σε κανένα Κόμμα.

            Ψηφίζω Ν.Δ. αν εννοείς αυτό αλλά αν συνεχιστεί αυτή η θολούρα των θέσεων σκέφτομαι για Χ.Α ή λευκό...

            Στη γυναίκα και στα παιδιά (δυό μέτρα παλληκάρι 15 ετών και κοράκλα 14 ετών και η σύζυγος Μανιάτισσα) έχω απαγορεύσει προ πολλού να έρχονται στο Κέντρο της Αθήνας (έχουμε εμπορικά με ρούχα)!

            Παλέυω εγώ που οπλοφορώ (νόμιμα και παράνομα) με υπαλλήλους. Καλά που έχω κάνει στα ΟΥΚ (135 σχολείο) και είμαι έτσι σκληρό καρύδι αλλιώς θα τα είχα παρατήσει...

            Παλιά ψάχναμε ευπαρουσίαστες δεσποινίδες για πωλήτριες και τώρα ψάχνουμε των Ειδικών Δυνάμεων να έχουν περάσει οπωσδήποτε και τη σχολή αιχμαλώτων καθότι η ληστεία και η ομηρία εντός των καταστημάτων είναι καθημερινά στο πρόγραμμα...

            Ο φόβος μας είναι οι ληστείες που γίνονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από ΛΑΘΡΟμετανάστες!

            Τα δυστιχισμένα πλάσματα τα Ελληνόπουλα που είναι εθισμένα στα Ναρκωτικά δεν ληστεύουν αλλά ζητιανεύουν.

            Ληστείες με όπλα κάνουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ οι ΛΑΘΡΟμετανάστες!

            Δεν θα επεκταθώ στο παραεμπόριο των ΛΑΘΡΟμεταναστών, στην πορνεία (μετά το απόγευμα κάνουν πιάτσα μπροστά από τα μαγαζιά μας) κτλ.

            Έχουμε τους αναρχοαυτόνομους που μας κλείνουν τα μαγαζιά (αυτοί είναι αναγκαίο κακό γιατί είναι Έλληνες), εισάγουμε και γκαγκστερ από το Εξωτερικό...

            Περιμένω (και πάρα πολλοί άλλοι σε πληροφορώ) ΞΕΚΑΘΑΡΗ θέση από τον Σαμαρά αλλιώς δεν βλέπει Κυβέρνηση ούτε την Τρίτη Παρουσία (να γίνει κι η Δευτέρα πρώτα)...

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ oxi ki etsi 22/12/2010 01:03:30

            Θα γίνει κυβέρνηση Σαμαρά πολυ πριν την Δευτέρα και Τρίτη Παρουσία και τότε θα δουν πολλοί στην πράξη τι εστί βερύκοκο. Το πρώτιστο δικαίωμα είναι η Ασφάλεια: ασφαλή σύνορα, ασφαλείς δημόσιοι χώροι, ασφαλή σπίτια. Το πιστεύει, θα γίνει. Θα βάλουν στον πάτο τους και το κουρέλι που ψήφισαν για την λαθρομετανάστευση, τα σύνορα θα ξαναφυλάγονται και θα πάρουν την άγουσα για τα σπίτια τους οι παράνομοι. Εδώ είμαστε και θα τα πούμε και θα τα δούμε όλα παρέα.
            Φιλικά

          • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
            ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2010 01:18:00

            Έτσι! Ο απαράδεκτος νόμος 3838/10 πρέπει να καταργηθεί. Η Ελλάδα, η κύρια πύλη εισόδου λαθρομεταναστών στην Ευρώπη σε ποσοστό 85-90% χρειάζεται ένα από τα πλέον συγκροτημένα και αυστηρά πλαίσια μεταναστευτικής πολιτικής.

  38. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 21/12/2010 14:02:17

    Εισαι εγκάθετος!

    Τι είναι αυτά που γράφεις ωρέ!

    Αλλά ξέρω γιατι τα γράφεις τώρα!

    Θέλουν να απελευθερώσουν το επάγγελμα των Φαρμακοποιών, κι εσύ στέλνεις εσκεμμένα κατά εκατοντάδες, τους προοδευτικάντηδες, στις ωρές για ηρεμιστικά κι αντιόξινα!

    Σε παρακαλώ να αποσύρεις το άρθρο, γιατί από τα εγκεφαλικά και τις ανακοπές που θα πάθουν, δεν θα βρίσκουμε εμείς κρέβατι στην εντατική!

    Κλαίω με Ντορικό δάκρυ, όπως έκλεγε κι η Ντόρα το πρωί (21/12/10) στον Καμπουράκη για τις πωλήτριες του ιδιωτικου τομέα, που κινδυνεύουν να χάσουν την δουλειά τους από την απεργία της ΕΘΕΛ! Κι έλεγε στον συνδικαλιστή της ΕΘΕΛ "Βάλτε πλάτη να σωθεί το Μνημόνιο κι ή χώρα να πάρει την 4η Δόση"! Κλαψ, κλαψ, κλαψ.....

    Ακαρδε!

    Το τί είπε ο Καραϊσκάκης το αντέγραψα ως απάντηση στον Στραους Καν, στο άρθρο μου.

    Πληρωμένη Απάντηση από τον Καραισκάκη!
    http://wp.me/pbW97-b4O

  39. Έρεβος avatar
    Έρεβος 21/12/2010 14:02:55

    Άρχισα να διαβάζω το κείμενο, κόλλησα.
    Βρέθηκα σε μπαρουτοκαπνισμένες πλαγιές, είδα μπροστά μου τα πρόσωπα του Καραϊσκάκη, του Κολοκοτρώνη μέσ'τη μάχη, ταξίδεψα νοερά πάνω από τα Ψαρά και το Μεσολόγγι!...

    Και ξαφνικά ενώ ήμουν έτοιμος να βγάλω τη στολή παραλλαγής από τη ναφθαλίνη και να παρουσιαστώ στη μονάδα μου, μου πετάς:
    "Σημαία έχουμε. Κι Αρχηγό."
    και παρακάτω:
    "Ο Σαμαράς είναι αυτό που είναι."
    και μετά μια πάπυρος-λαρους μπριτάνικα, κομπλέ με όλους τους τόμους, από "θα", "θα", "θα", "θα", "θα"...

    Φαήλο το ξέρουμε ότι αυτή τη στιγμή ο Σαμαράς είναι η μόνη εναλλακτική λύση, με παλαιοπολιτικές μεθόδους όμως δεν κερδίζονται περισσότεροι ψήφοι. Και ιδίως ψήφοι από τη νεολαία.

    Στους "παλιούς" αρέσουν αυτά που γράφεις, τους περισσότερους νέους όμως τους αφήνουν παγερά αδιάφορους. Και η ψήφος των νέων είναι που μετράει, οι "παλιοί" ό,τι είναι να ψηφίσουν θα το ψηφίσουν...

    • Misha avatar
      Misha @ Έρεβος 21/12/2010 14:32:01

      Oύτε για τους παλιούς να είσαι σίγουρος.
      Χωρίς πλάκα ξέρω καμμιά δεκαριά παλαιοδεξιούς άνω των 60 ετών που ψήφισαν ΚΚΕ στις τελευταίες εκλογές.
      Κι αυτό εξαιτίας της επαμφοτερίζουσας στάσης της ΝΔ .

      • Έρεβος avatar
        Έρεβος @ Misha 21/12/2010 14:44:22

        Στις τελευταίες εκλογές δεν ψήφισε πολύς κόσμος.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Έρεβος 22/12/2010 01:36:53

      Δεν μπορώ να γράφω "τρέντυ".
      Για να κάνεις πολιτική και να μιλάς για πολιτική, πρέπει να ξέρεις Ιστορία και να μιλάς για Ιστορία. Αυτή είναι η ουσία. Τα άλλα είναι μάρκετινγκ, συσκευασία.

  40. Μάριος Πετράκος avatar
    Μάριος Πετράκος 21/12/2010 14:19:13

    Φαήλε έχω μόνο μία ερώτηση να σου κάνω αλλά θέλω απάντηση χωρίς περιστροφές.

    Ο Αντώνης Σαμαράς δήλωσε ότι η Ελλάδα θα "τιμήσει την υπογραφή της" για την τήρηση του Μνημονίου και την αποπληρωμή του δανείου. Ας το δεχτούμε.
    Αν ο Γιωργάκης βάλει υπογραφές για την εκποίηση των εθνικών δικαίων (Αιγαίο, όνομα Μακεδονίας) ο κ. Σαμαράς θα τιμήσει την υπογραφή της χώρας;
    Γιατί δεν έχει κάνει δήλωση ότι δεν πρόκειται να τηρήσει μειοδοτικές συμφωνίες του Παπανδρέου;
    Δεν οφείλει να δεσμευτεί ότι δεν πρόκειται να αναγνωρίσει καμία προδοτική συνθήκη, συμφωνία που θα υπογράψει ο τωρινός πρωθυπουργός;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μάριος Πετράκος 21/12/2010 15:11:33

      ΄Προειδοποίησε καστ'΄επανάληψη τον Παπανδρέου για τις περίεργες διεργασίες που κάνει ζούλα και θυμίζχω ότι την προηγούμενη εβδομάδα ο Αντώνης ζήξτησε με επιστολή του στον Πρόεδρο της Βουλής προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση για τα Εθνικά Θέματα που θα γίνει αμέσως μετά τις γιορτές. Πιάστε στασίδι κι ακούστε.
      Συγχωρέστε με αλλά πολλές φορές από την κριτκή μερικών φίλων αντιλαμβάνομαι ότι δεν παρακολουθούν ούτε την επικαιρότητα.
      Ο Αντώνης έχει επανειλημμένα κάνει σκληρή κριτική, έχει προειδοποιήσει, έχει εκφράσει καθαρές σκληρές θέσεις, τα λέει σε οομιλίες, τα λέει από τη Βουλή, ζητάει και θα γίνει συζήτηση κι εσείς ρωτάτε αν θα συναινέσει σ ...προδοτικές συμφωνίες;!;! Έλεος, αδερφέ!
      Φιλικά

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2010 15:25:01

        Αγαπητέ
        Ο καθείς από μας παρακολουθεί την επικαιρότητα που είναι δυο κλικ μακριά από την παρούσα ιστοσελίδα που έχουμε την τιμή και την χαρά να μας φιλοξενεί. Την παρακολουθούμε στενά μάλιστα γιατί ξέρεις κάτι; Κάθε μέρα η επικαιρότητα μας πονάει πρακτικά στην καθημερινή μας ζωή.
        Θες να παρουμε για παράδειγμα τη σημερινή μέρα; Η "κυβέρνηση" προχωρεί στο άνοιγμα των ελεύθερων επαγγελμάτων χωρίς διάλογο και με φασιστικές απειλές λοβέρδου προς τους φαρμακοποιούς.
        Θες να δούμε πως απαντά η νδ κι ο πρόεδρος της;

        ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
        ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ




        Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2010

        ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

        Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς παρέστη σήμερα στη Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση που διοργανώνει η ΟΝΝΕΔ, σε συνεργασία με το “Χαμόγελο του Παιδιού”, στον πεζόδρομο της οδού Ερμού.

        Αμέσως μετά έκανε την ακόλουθη δήλωση:

        «Είναι πολύ ελπιδοφόρο και πολύ ενθαρρυντικό το ότι στις μέρες αυτές, στις δύσκολες μέρες για όλον τον Ελληνικό λαό, παραμένει ζωντανή η κοινωνική ευαισθησία και η αλληλεγγύη.

        Γι’ αυτό και συγχαίρω το “Χαμόγελο του Παιδιού” για αυτήν την παρέμβαση. Αλλά συγχαίρω και τα παιδιά της ΟΝΝΕΔ, τα οποία, πραγματικά, άλλη μία φορά, δείχνουν την ευαισθησία τους και ενισχύουν το “Χαμόγελο του Παιδιού”, σε αυτήν την πολύ πετυχημένη προσπάθεια».

        Να συνεχίσω; Το στασίδι αγαπητέ φίλε κε Κρανιδιώτη το έχουμε αφήσει εδώ και καιρό. Την ψήφο μας και την εμπιστοσύνη μας θα την κερδίσει όποιος ματώσει για την απεμπλοκή της χώρας από τα δεινά που μας κατατρέχουν με το σημερινό καθεστώς. ΌΧΙ όποιος -σε συνθήκες πολέμου όπως σωστά είπε ο ΓΑΠ - διαλέγει να περιμένει και να εύχεται.
        Με εκτίμηση.

      • Μάριος Πετράκος avatar
        Μάριος Πετράκος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2010 15:51:11

        Φαήλε με παρεξήγησες. Δεν σε ρωτούσα αν θα συναινούσε σε προδοσίες. Θεωρώ αυτονόητο ότι διαφωνεί. Αν τον θεωρούσα "Δρούτσα" δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να υποβάλλω ερωτήσεις.

        Σε παρακαλώ όμως να διαβάσεις προσεκτικά την ερώτησή. Είναι καλοπροαίρετη και απλή:

        Αν πριν την αποχώρησή του ο Παπανδρέου βάλει προδοτικές υπογραφές, ο πρωθυπουργός Σαμαράς θα τηρήσει τα συμπεφωνηθέντα του Γιωργάκη π.χ. με την Τουρκία;

        Δεν οφείλει να δεσμευτεί στους φίλους και τους ψηφοφόρους του ότι όταν γίνει πρωθυπουργός δεν πρόκειται να αναγνωρίσει καμία προδοτική συνθήκη, συμφωνία που θα υπογράψει (αν υπογράψει) ο Παπανδρέου;

  41. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 21/12/2010 14:40:02

    Εξαίρετο κείμενο, όπως πάντα. Και χθες ο Πρόεδρος τόνισε ότι οφείλουμε να αναδείξουμε με δυναμισμό τις ιδέες μας, σταράτα, ξεκάθαρα.

  42. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/12/2010 14:40:35

    Ομήρους κρατάει τους υπαλλήλους στην Δ.Ο.Υ Βόνιτσας οπλοφόρος αυτήν την στιγμή και απειλει να βαλει φωτιά.
    Εισέβαλε πριν απο λίγο στην εφορία με παρατεταμένο όπλο και τους έχει σε κατάσταση ομηρίας και διαμαρτύρεται για οικονομικές διαφορές που έχει με την συγκεκριμενη ΔΟΥ.Η περιοχή έχει αποκλειστεί απο την αστυνομία καθώς κατευθύνονται και ενισχύσεις απο την γύρω περιοχή.
    ______________________
    Το οπλοστάσιο των συνόρων
    Οπλοστάσιο με τα 7 πολεμικά όπλα, τις διόπτρες και τις 25 χειρομβοβίδες που βρέθηκε στη Βύσσανη Ιωαννίνων, θα κατέληγε στην Αθήνα. Εκεί απλά έκρυβαν τα όπλα μέχρι να τα μεταφέρουν στην Αθήνα. Ο οπλισμός προέρχεται από τη γειτονική Αλβανία.

    από το κράιμς ον αιρ

    Για τί μιλάμε εδώ πέρα;...
    Έχουμε αντιληφθεί τι γίνεται;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 21/12/2010 14:53:23

      Αλλά βέβαια, όταν το μεγαλύτερο μέρος της αστυνομίας ασχολούνται με την προστεθείσα κατακόρυφη λαθρο-αλλοδαπή εγκληματικότητα και τα ασφυκτικά γεμάτα κρατητήρια, και το υπολοιπο με διαδηλώσεις,

      και ενώ ο Ελληνικός Στρατός στον Έβρο έχει μετατραπεί σε στρατό της σωτηρίας και μητέρα Τερέζα για να τους οδηγεί χεράκι χεράκι από τα μυστικά περάσματα - που όπως διάβασα και δεν γνωρίζω αν είναι αλήθεια- ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΣΤΡΑΓΗΓΟΥΣ για να τα γνωρίζουν λόγω της Λαθρομετανάστευσης και να βοηθήσουν ΚΑΙ ΚΑΛΑ... ΤΗ ΦΡΟΝΤΕΞ...
      και μετά ο ίδιος αυτός Στρατός της Σωτηρίας τους κάνει τα εισιτήρια για την Αθήνα για να αρχίσουν πεινασμένοι όντες τα εγκλήματα κατά του γερασμένου πληθυσμού της, που είναι οι γονείς μας και οι παπούδες μας,

      απορώ πως είναι δυνατόν να έχουμε ακόμα αυταπάτες.

  43. Κώστας avatar
    Κώστας 21/12/2010 15:07:01

    Φαήλο,
    σε ένα μόνο διαφωνώ. Στην διαφαινόμενη στο κείμενό σου υποβάθμιση της ανάγκης για νέα φυντάνια. Και άλλους Μηταράκηδες χρειάζεται η ΝΔ. Για να μιλήσω ανοιχτά: ναι, σε κάθε αιώνα αντιστοιχούν 2, το πολύ 3, ηγέτες ολκής. Στον 20 είχαμε ευτυχώς Βενιζέλο και Καραμανλή. Ναι, πιστεύω πως ο Σαμαράς είναι ο πρώτος του 21 αιώνα. Αλλά...Βασικό γνώρισμα και κοινό σε όλους τους μεγάλους καπετάνιους είναι η ανάδειξη συνεργατών από την ίδια ιδεολογική μήτρα που βγήκαν και αυτοί. Βενιζέλος και Καραμανλής έβγαλαν ανθρώπους που παρέμειναν στην πολιτική και κυριάρχησαν 30 και 50 χρόνια μετά από αυτούς. Τώρα είναι η ώρα. Τώρα που ξεκαθάρισε το κόμμα από το εσωκομματικό ροκάνισμα. Τώρα που ξεφτίζει οριστικά και αμετάκλητα ο Παπανδρέου. Τώρα που η ανάγκη για διάδοση των ιδεών και της ιδεολογικής υπεροχής του Αντώνη απαιτεί "αποστόλους" που να τους βλέπει ο λαός και να μην του γυρίζουν τα άντερα ανάποδα.

    υγ: εμείς οι Παπαφλεσσικοί, δεν σου κρατάμε κακία για την προτίμησή σου στον Γιο της Καλογριάς. Αλλά το Μανιάκι, Φαήλο, είναι εφάμιλλο, ίσως και ανώτερο, των Θερμοπυλών. 300 ντουφέκια(χωρίς 700 Θεσπιείς) και με προειλημμένη απόφαση για θάνατο και ραντεβού με το απόλυτο μεγαλείο: την εθελούσια θυσία.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κώστας 21/12/2010 15:14:22

      Σεβαστός ο τρελλόπαπας, λιοντάρι, κέρδισε άφεση αμαρτιώβν στις δικές του Θερμοπύλες αλλά ο Καραϊσκάκης δεν είχε τα ελαττώματα του. Ήταν καθαρό σπαθί.

    • Misha avatar
      Misha @ Κώστας 21/12/2010 16:05:43

      Μακράν ανώτερη όλων η μάχη της Βέργας του Αλμυρού με τις δρεπανηφόρες μανιάτισσες.
      Γεγονός μοναδικό στην παγκόσμια ιστορία,.
      Μια μάλιστα μπήκε μες στη θάλασσα, ως άλλος Κυναίγειρος, με το δρεπάνι στα χέρια , προφτασε τον αραπά, τον άρπαξε και απαιτούσε να της πληρώσει τα σπαρτά που έκαψε. Εκείνος φυσικά δεν καταλάβαινε και πλήρωσε με τη ζωή του την ύβρη της φάρας του.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Misha 22/12/2010 15:28:04

        Γεια σου ακόμα περισσότερο αν δεν είσαι Μανιάτης γιατί όσοι Μανιάτες την έχουμε την ...πετριά με την ιστορία μας.

        Όταν το 1770 ο Αλέξιος Ορλώφ με παραπλανητικές υποσχέσεις για βοήθεια ξεσηκωνε τους Μανιάτες στο λιμάνι του Οιτύλου, στις αιτιάσεις των ότι 1000 άνδρες και 7 καράβια Ρώσικα δεν φθάνουν για να γίνει επανάσταση εκείνη τη δεδομένη στιγμή τους πρόσβαλε αποκαλώντας τους "γεννημένους δούλους".
        Τότε ο Ιωάννης Κ. Μαυρομιχάλης, γυιος του Κούτρου και της Μαρίας Π. Μεδίκου εξ ονόματος όλων απάντησε:"και ο τελευταίος μανιάτης αξίζει περισσότερο από σένα, διότι με το ξίφος επί αιώνες διατηρεί την ελευθερία του, ενώ εσύ είσαι δούλος μιάς γυναικός( της Αικατερίνης Β΄της Ρωσίας που δολοφόνησε τον σύζυγό της σε συνεργασία με τον εραστή της στρατηγό Γρηγόριο Ορλώφ)
        και όργανο των καταχθονίων σκοπών της.
        Στη συνέχεια ο "γεννημένος δούλος" Ι. Μυρομιχάλης ο αποκαλούμενος Σκυλογιάννης, αντιστάθηκε στο Νησί (Μεσσήνη) με 400 Μανιάτες έναντι 8000 τουρκαλβανών επί τριήμερο και έπεσε ηρωϊκά στο Μελίπυργο όταν αρνούμενος να παραδοθεί με τις εναπομείνασες 2-3 δεκάδες συμπολεμιστών του, θάφτηκαν κάτω από τα ερίπεια του βομβαρδισθέντος πύργου.

  44. nai avatar
    nai 21/12/2010 15:53:09

    ως απογονος του ΗΡΩΙΚΟΥ ΠΟΝΤΟΥ,κατα το ημισυ και της ΜΑΡΤΥΡΙΚΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ το αλλο μισο...δεν θελω να υποστω...

    Αλεπόν τρώει κι η ζεπίρα πρέσκεται.

    Η αλεπού τρώει και το κουνάβι πρήζεται.

    Η αρκούδα, η αλεπού και το κουνάβι κάνανε συνεταιριλίκι για την ανεύρεση τροφής. Η αλεπού έτρωγε κρυφά και με την πονηριά της έπειθε την αρκούδα ότι τα έτρωγε το κουνάβι. Έτσι το κουνάβι πρηζόταν από το ξύλο που έτρωγε από την Αρκούδα.

    Λέγεται: Για όποιον υπόκειται τις συνέπειες των πράξεων άλλων.


    Και βλεπω γυρω μου χρονια τωρα τα επαναλαμβανεται αυτο...
    Άλλ’ τερούν και σπάν’νε κι άλλ’ τρώγ’νε και σπάν’νε

    Άλλοι κοιτούν και σκάνε και άλλοι τρώνε και σκάνε.

    Άλλοι υποφέρουν από την στέρηση και άλλοι από την κατάχρηση της αφθονίας.

    Και ειναι γεγονος κι αυτο...
    Ας σον Ορωμαίον π’ ’ίνεται Τούρκος κι άλλο αφορισμένος ’ίνεται.

    Αυτός που από Ρωμιός γίνεται Τούρκος γίνεται σκληρότερος.

    Ο χειρότερος εχθρός είναι εκείνος που υπήρξε φίλος μας γιατί γνωρίζει τα ελαττώματά μας

    Και ολα τα ΜΜΕ στηριξαν αυτο...(βλ.ΔΝΤορα)...
    Εγέννεσεν το βούδ’ κι εποίκεν γαρκόν.

    Γέννησε το βόδι και έκανε μοσχάρι.

    Λέγεται: Γι αυτούς που ανακοινώνουν σαν σπουδαία και ενδιαφέρουσα, ασήμαντη είδηση.

    Και αυτη ειναι μαθημενη ετσι(ΔΝΤορα)...
    Έμαθεν η γραία αβράκωτος και βρακωμέντζα εντρέπεται.

    Έμαθε η γριά ξεβράκωτη και βρακωμένη ντρέπεται.

    Λέγεται: Γι αυτόν που δεν ξεχνά τις κακές του συνήθειες έστω και ανήθικες.

    Και ως ΕΛΛΗΝΕΣ ...αλλα και ως, αλλοι, ΣΑΜΑΡΙΚΟΙ...αλλοι, απλα ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ δεν...
    Εννέα Ιμερίτ’ και δέκα παρχανάδες.

    Εννέα Ιμερίτες αγωγιάτες που συνταξίδευαν, αντί να καταλύσουν στον ίδιο σταθμό ανάπαυσης σαν συμπατριώτες, κατέλυσαν χωριστά λόγω διαφωνιών.

    Λέγεται: Για ομάδα ανθρώπων που είναι αδύνατον να ομοφωνήσουν.

    Και ο ΗΓΕΤΗΣ ΜΑΣ...αυτο το περασε..
    Άρκον πα τα σεράντα χρόνα μίαν αχπαράεται.

    Κι η Αρκούδα στα σαράντα χρόνια μια φορά τρομάζει.

    Λέγεται: Για γεγονός σπάνιο.

    Και αισθανεται και λειτουργει ως...
    Εκάεν υλέε κι είνας μάνα π’ εγέννεσεν οφίδ’ είπεν, αϊλλοί εμέν, θα καίγεται τ’ οφίδ’ -ι-μ’

    Κάηκε το δάσος και μια μάνα που γέννησε φίδι είπε, αλοίμονο σε μένα, θα καεί το φίδι μου.

    Η μάνα αγαπά και το χειρότερο παιδί της.

    Και αυτο...(δεν εχει αναγκη ουτε τον υπνο)..
    Όλα τα όρνα ’ς σην μονήν και ο χόχορας ’ς σην βοσκήν.

    Όλα τα όρνια ησυχάζουν κι η κουκουβάγια ψάχνει για τροφή

    Λέγεται: Γι αυτόν που δρα όταν οι άλλοι ησυχάζουν.

    Και το ποσο μεθοδικος ειναι...
    Ο λεϊλέκον το στούδ’ ξαμών κι επεκεί βουκούτ’ ατο.

    Ο πελαργός το κόκκαλο πρώτα το μετράει και μετά το καταπίνει.

    Πριν από κάθε ενέργεια χρειάζεται πολύ σκέψη.

    και για να μην κουραζω....
    ΦΙΛΕ ΗΓΕΤΗ ΑΡΧΗΓΕ..
    Αντάρτης απάν 'ς σα βουνά
    αντάρτην εκουβάλνεν
    τραματημένον 'ς σο πλευρόν
    το αίμαν ατ' εχάνεν
    Αφ 'ς με και γλύτωσον την ψη σ'
    είμαι αποθαμένος
    επαρακάλνεν κι έλεεν
    τον φίλον ο ντογμένος
    Ερχουνταν τ' αποσπάσματα
    τοι δυ-ς-πα θα πιανε
    εμέν εσύ ξάϊ μη νουνίεις
    εσεν πα θα κρεμάνε
    Εντάμαν εμ' νες ς' σο ραχίν
    άν χάνω σε θα χάμαι
    'ς ση ζωήν και 'ς σον θάνατον
    φίλε μαζί θα πάμε

    ΔΕΝ ΤΟ ΜΕΤΑΦΡΑΖΩ...ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ...
    ΠΙΣΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ...
    φιλε συμμαχητη ΦΑΗΛΟ...ευχαριστω σε..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ nai 22/12/2010 01:05:26

      Φοβερό και συγκινητικό. Λελεύω σε τεμέτερον!

    • sawas avatar
      sawas @ nai 22/12/2010 03:50:26

      "Εντάμαν εμ’ νες ς’ σο ραχίν
      άν χάνω σε θα χάμαι
      ‘ς ση ζωήν και ‘ς σον θάνατον
      φίλε μαζί θα πάμε"

      Να λελεβωσε πουλοπομ !!!!

  45. Γιώργος avatar
    Γιώργος 21/12/2010 16:00:17

    Διαβάζω πολλούς σχολιαστάς να προσμονούν εναγωνίως την επανάσταση, για να αποτινάξουμε την κατοχή της χώρας.
    Όμως η κατοχή της χώρας είναι οικονομική, δεν είναι φυσική, δεν έχει έρθει ο τούρκος δερβέναγας εδώ ούτε ο γερμανοός συνταγματάρχης να ορίζει τις ζωές μας.Και την οικονομική κατοχή την πολεμάς με πολλή δουλειά και πολιτικούς αγώνες ώστε ο προιον της δουλειάς μας τελικά να μένει εδώ και να μην φεύγει στο εξωτερικό.
    Είναι κατοχή πνευματική και αυτή τη πολεμάς με διάβασμα και μόρφωση, γιατί το ΔΝΤ έχει βαλθεί να μας αποβλακώσει πέραν όλων των άλλων.
    Οπότε δεν καταλαβαίνω αυτούς που ομιλούν περί επαναστάσεως εδώ και τώρα. Τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε σ αυτή την επανάσταση, αφού δεν υπάρχει ο φυσικός κατακτητής εδώ, ο γερμανός ή ο τούρκος όπως παλαιότερα. Να δείρουμε τον Χατζηδάκη; αυτή είναι η επανάσταση που θα μας σώσει; ή μήπως να εισβάλλουμε στη γερμανία και να δείρουμε την αγγέλα;

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Γιώργος 21/12/2010 16:02:16

      Μπορούμε τότε να οργανώνουμε εκδηλώσεις στην ερμού -φυσικά με την πάντα παρούσα στους κοινωνικούς αγώνες οννεδ - για το χαμόγελο του παιδιού!

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Ηλίας 21/12/2010 16:09:21

        To ερώτημα μου είναι πραγματικό, επίσης ο ξυλοδαρμός του Χατζηδάκη με μπέρδεψε, αν τελικά την πληρώνουν οι πλέον "καθαροί'' πολιτικοί, τότε τι είδους επανάσταση είναι αυτή που αφήνει τα λαμόγια απ έξω

        • Misha avatar
          Misha @ Γιώργος 21/12/2010 17:38:49

          Το «καθαρος νεοφιλελευθερος» είναι άλλη παραλλαγή του ανεκδότου «λεφτά υπάρχουν»

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ Misha 21/12/2010 18:11:47

            Τι πάει να πει "νεοφιλελεύθερος"; Αφού καταψήφισε το μνημόνιο. Αλλά και νεοφιλελεύθερος να ήταν θα έπρεπε να τον δείρουμε επειδή έχει διαφορετική άποψη;

          • Misha avatar
            Misha @ Γιώργος 21/12/2010 21:52:09

            Δεν ήταν βία, ήταν κοινωνική αυτοάμυνα έναντι της πολιτικής του εφόσον όλα τα άλλα μέσα έχουν καταργηθεί.

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ Misha 22/12/2010 12:20:14

            Oύτε συ δεν πιστεύεις αυτά που γράφεις. Αυτού του είδους οι λεκτικές υπερβολές πείθουν πλέον όλο και λιγότερους.

  46. Polux avatar
    Polux 21/12/2010 16:23:51

    ...Όταν αποφυλακίστηκε ο Νικηταράς το 1841, ήταν τόσο φτωχός που κατάντησε ζητιάνος στα σοκάκια του Πειραιά. Η πενιχρή σύνταξη που έπαιρνε, χάριν μια θέσης γερουσιαστή που του εδόθη, δεν έφτανε «ούτε για ζήτω». Η αρμόδια αρχή η οποία χορηγούσε θέσεις επαιτείας, είχε ορίσει μια ορισμένη μέρα στον ήρωα επαίτη μια θέση μια μέρα της εβδομάδος κοντά στην εκκλησία της Ευαγγελίστριας και του επέτρεπε(!) να επαιτεί κάθε Παρασκευή!

    Όταν αυτά έφτασαν στα αυτιά του πρέσβη Μεγάλης Δύναμης, αυτός απεστάλη από την κυβέρνηση του στο σημείο όπου επαιτούσε ο μεγάλος οπλαρχηγός. Μόλις ο Νικηταράς αντελήφθη τον ξένο μάζεψε αμέσως το απλωμένο χέρι του.
    - Τι κάνετε στρατηγέ μου; ρώτησε ο ξένος.
    - Απολαμβάνω ελεύθερη πατρίδα, απάντησε υπερήφανα ο ήρωας.
    - Μα εδώ την απολαμβάνετε, καθισμένος στον δρόμο; επέμενε ο ξένος.
    - Η πατρίδα μου έχει χορηγήσει σύνταξη για να ζω καλά, αλλά έρχομαι εδώ για να παίρνω μια ιδέα πως περνάει ο κόσμος, απάντησε περήφανα ο Νικηταράς.

    Ο ξένος κατάλαβε, και διακριτικά, φεύγοντας άφησε να του πέσει ένα πουγκί με χρυσές λίρες.
    Ο σχεδόν τυφλός Νικηταράς άκουσε τον ήχο, έπιασε το πουγκί και φώναξε στον ξένο: «Σου έπεσε το πουγκί σου. Πάρε το μην το βρει κανένας και το χάσεις!».





    Διαβάστε περισσότερα: http://www.pare-dose.net/?p=2961#ixzz18kunPAcd

  47. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2010 17:32:37

    Είμα σίγουρος πως θα καταγγελιλει τυχόν τέτοιες συμφωνίες και δεν θα τις τηρήσει και δεν πρόκειται να αναγνωρίσει προδοτικές συνθήκες.

  48. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2010 17:34:00

    Ηλία,
    Η ανακοίνωση αυτή είναι η θέση της ΝΔ για τα ζητήματα του τόπου;
    Τώρα δεν μιλάς σοβαρά.
    Φιλικά

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2010 21:13:40

      My point exactly! Η νδ ΔΕΝ έβγαλε καμία ανακοίνωση επί του θέματος. Αναλώθηκε στην εκδήλωση για το χαμόγελο του παιδιού.
      Δεν είναι αντιπολίτευση αυτό αγαπητέ φίλε...

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ Ηλίας 22/12/2010 08:53:53

        Εντάξει βρε φίλε Ηλία δεν είπαμε και όλα να τα βλέπουμε αρνητικά....στο χαμόγελο του παιδιού πήγε ο άνθρωπος σε Χριστουγεννιάτικη περίοδο.
        Και εγώ είμαι πάρα πολύ επιφυλακτικός αλλά όχι να τα παίρνουμε όλα στραβά.
        Σας παρακαλώ διαβάστε την ομιλία του Πάνου Καμένου χθες στην βουλή. Απλά κορυφαία και σκληρή,αληθινή.Μίλησε ανοικτά.

  49. ruddock avatar
    ruddock 21/12/2010 17:45:55

    Να χαλάσω λίγο το ηρωϊκό κλίμα ?
    Μου επιτρέπετε ?

    Πόσοι από σας πιστεύουν ότι ο ΓΑΠ και ο ΣΑΜ δεν ανήκουν στην ίδια μασωνική στοά ?:)
    Aλλά και σε διαφορετικές να ανήκουν βρε αδερφέ,τι σημασία έχει ?
    Παραρτήματα της κεντρικής είναι έτσι κι αλλιώς !

    Πόσο θα ήθελα να ήμουν Φαήλος Κρανιδιώτης,ρομαντικός και ονειροπόλος !!
    Δεν μου το επιτρέπει η ανεργία προς το παρόν,ίσως όταν γίνει η "επανάσταση" και βρω κι εγώ μία γωνία στο ίντερνετ να γράφω την αποψάρα μου (πληρωμένη πάντα) να ξυπνήσει και σ' εμένα η φαντασία !!

    Μέχρι τότε όμως,το κεφάλι μέσα,όσο ΣΑΜ και ΓΑΠ θα χορεύουν στον ίδιο ρυθμό (για εβραϊκή μουσική μιλάμε πάντα) δεν έχω το δικαίωμα στη φαντασίωση.

    lol και πάλι lol με ορισμένες απόψεις που διαβάζω,βρε μπας και ζούμε σε διαφορετικές χώρες ? Πραγματικότητες ίσως ??

    • Enzo avatar
      Enzo @ ruddock 21/12/2010 17:48:11

      ασε ρε φιλαρακι να ονειρευομαστε, θα μας το κοψετε και αυτο?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ruddock 22/12/2010 01:08:24

      Αγαπητέ, συγγνώμη που στο χαλάω αλλά αυτά που γράφεις είναι συνωμοσιολογικές μαλακίες. Θα σου αποικαλύψω εγώ την αλήθεια. Ναι, ο Σαμαράς ανήκει σε μια φοβερή μεγάλη στοά: του ΟΣΦΠ.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2010 01:40:22

        Μετά είδα το άλλο σχόλιο σου, παρακάτω και κατάλαβα ότι έκανες πλάκα. Οκ.
        Πάντως κάνεις μέγα λάθος τσουβαλιάζοντας τον Αντώνη μαζί με τον ΓΑΠ. Καμμία σχέση αλλά προφανώς δεν τον ξέρεις καθόλου. Το μόνο κοινό που έχουν είναι ανήκουν κι οι δυο στο ανθρώπινο είδος. Κατάσ τα λοιποά η μέρα με τη νύχτα.

  50. Orestios avatar
    Orestios 21/12/2010 17:50:27

    Εύγε Φαήλε.
    Το άρθρο σου αφυπνίζει.
    Στηρίζουμε τον Σαμαρά γιατί έχει δείξει πως μπορεί να ορθώσει λόγο ικανό να τρομοκρατήσει τους εχθρούς της χώρας. Δεν είναι τυχαία η λυσσαλέα αντίδραση της προπαγάνδας.

    Στηρίζουμε Σαμαρά γιατί μπορεί να πραγματώσει με την δική μας στήριξη την ελπίδα. Ήδη εμείς διώξαμε αρχικά τον πρώτο εκπρόσωπο της οικογενειοκρατίας και με την συμπαράστασή μας εκδιώχθηκε ο δεύτερος, απομακρύνοντας έτσι κάθε νοσηρότητα του παρελθόντος.

    Το μέλλον είναι που μας ενδιαφέρει, και με τον Σαμαρά μπορεί να υπάρξει μέλλον. Μέλλον που παρά την προσπάθεια να διακοπεί με τις σημερινές πράξεις της βρώμικης κυβέρνησης του GAP δεν σταματά.

    Ο χείμαρρος μεγαλώνει συνεχώς. Κάθε Έλληνας βλέπει τα αδιέξοδα του μονόδρομου που μας έχουν βάλει. Κάθε Έλληνας αντιλαμβάνεται πως μόνο με τον Σαμαρά μπορεί να υπάρξει δικαιοσύνη και ευνομία καθώς σήμερα περισσεύει η αυθαιρεσία και η οικογενειοκρατία, που θρέφουν την ασυδοσία.

  51. ruddock avatar
    ruddock 21/12/2010 17:52:55

    Σε καμμία περίπτωση φίλε Enzo,το δικαίωμα στη φαντασία είναι αδιαπραγμάτευτο.
    Φυσικά έκανα χιούμορ,προσωπικά βρίσκω αφελέστατη την άποψη ότι ο ΣΑΜ θα μετατραπεί σε Καραϊσκάκη,δε ζούμε στο 1821,αλλά και να ζούσαμε,τύποι σαν τον ΣΑΜ και τον ΓΑΠ να μη σου πω τι ακριβώς υπηρεσίες θα προσέφεραν στον κυρ Γιώργη :)

    Φλούφληδες όλοι τους,αμφιβάλλω αν έσκυψαν ποτέ να σηκώσουν έστω κι ένα σκουπιδάκι από το πάτωμα του σπιτιού τους.Για τέτοιους άχρηστους πρώην αφισοκολλητές μιλάμε. Ο Καραϊσκάκης είναι από άλλο σύμπαν,δεν έχουμε το δικαίωμα να λεγόμαστε απόγονοί του.

    • nai avatar
      nai @ ruddock 21/12/2010 18:27:55

      ΣΕ ΛΥΠΑΜΕ..ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ...ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΤΟΣ ΕΙΣΑΙ...ΑΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ...ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ...ΣΚΑΨΕ ΛΙΓΟ ΣΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ...ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΠΟΥΡΔΑ ΕΒΡΑΙΚΗ ΣΕ ΤΑΙΖΟΥΝ ΑΜΑΣΗΤΗ...Ο ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ...Ο ΑΝΗΜΕΡΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ..Ο ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ...

    • Enzo avatar
      Enzo @ ruddock 21/12/2010 18:39:13

      φιλε εχω καταγωγη απο σκουληκαρια. τι διαολο? κατι θα πηρα απο τον καραϊσκακη. ολοι μεγαλα μουστακια εχουν εκει πανω.
      ο παπουλης μου ταμπουρωμενος ηταν εκει πανω στον εμφυλιο.
      οι κομμουνιστες καιγανε στον καμπο το Πετα και τα αλλα χωρια και εμεις βασταγαμε εκει την πολιορκια. δεν πατησαν ποδι.καραϊσκακια κολπα.

  52. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 21/12/2010 18:03:56

    Παληκάρια γέννησε η Ελλάδα,και σήμερα υπάρχουν, αλλά πού είναι κρυμμένα; είναι ο Αντώνης Σαμαράς τέτοιο παληκάρι;Άν δεν είναι, ΝΑ ΓΙΝΕΙ, γιατί αυτούς έχει ανάγκη η Ελλάδα ΤΩΡΑ!!!

  53. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 21/12/2010 18:28:36

    Απορώ πλέον, μετά από τόσο καιρό και τόσα κείμενα, κ. Κρανιδιώτη.
    Δεν είχαμε Ιστορία πριν το '21;
    Μόνο με τα όπλα και την λεβεντιά μας κατακτήσαμε όλον τον κόσμο, ή και με την σκέψη και το πνεύμα μας;
    Ωραιότατα τα κείμενα και ο λόγος σας, και εμφανής η ανάγκη ανύψωσις του ηθικού.
    Ποιους όμως έχουμε απέναντι;
    Τους Τούρκους ή τους Φαναριώτες;
    Ακόμα και οι Τούρκοι πλέον, με άλλα μέσα προσπαθούν να πολεμήσουν.
    Τότε χρειαζόταν φανατισμός ψυχής και αυταπάρνηση ζωής.
    Σήμερα χρειάζεται καθάρια σκέψη και στυγνή αποφασιστικότητα.
    Και εκεί που χρειάζεται τόλμη και θάρρος και ανδρεία, εκλείπει παντελώς, για αυτό και αλωνίζουν ανά την επικράτεια οι αναξιοπαθούντες.
    Δεν αναρωτιέστε μήπως κάποιοι από όλους που σας διαβάζουν μπορεί να είναι σε θέση να προσφέρουν κάτι περισσότερο από την "πίστη" που ζητάτε στον κ. Σαμαρά;
    Και μέχρι πότε μπορούν να περιμένουν από τον κ. Σαμαρά να ενδώσει στα εσωτερικά του κελεύσματα.
    Γιατί αγνοείτε την διάσπαρτη προσπάθεια που γίνεται από τόσο πολύ κόσμο, στο διαδίκτυο ιδιαίτερα, που αναδεικνύει τόσα σημαντικά θέματα που περιμένουν από κάποιον, ποιον αλήθεια, να τα πάρει και να τα σπρώξει εμπρός;
    Ένα ένα στην ανάγκη, και όχι όλα μαζί.

    Γράφετε κατ' επανάληψιν,...«κανείς δεν φαντάζεται αυτό που θα ‘ρθει».
    Κοντά ένας χρόνος...
    Μήπως διότι ο κόσμος, και όχι οι οπαδοί, κουράστηκε να φαντάζεται τους "ηγέτες" να προελαύνουν;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ο νοών...νοείτω 22/12/2010 01:16:16

      Το κείμενο μου φαντάζομαι δεν περίμενες να αναφερθεί στο σύνολο της Ελληνικής Ιστορίας κι υποθέτω ότι αφού το διάβασες όλο θα είδες ότι καταλήγω σε κάτι, που δεν είναι ότι απέναντι μας 'έχουμε τους Τούρκους και τους Φαναριώτες. Τους έχουμε και τους Τούρκους αλλά έχουμε κι άλλους εγχωρίους.
      Είπα εγώ ότι μόνο τυφλή πίστη χρειαζόμαστε;
      Θα είμαι υπόχρεως αν μου κάνετε κριτική γι' αυτά που γράφω κι όχι για ότι φαντάζεται ο καθείς.

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2010 18:28:41

        Είσαστε αρκούντως οξυδερκής, για να καταλάβετε ότι αναφέρομαι στην ουσία που απορρέει από το κείμενο, και όχι στο κείμενο αυτό καθ' εαυτό, δεδομένου του ότι είναι άρτιο από πάσης πλευράς.
        Τους εγχώριους παρομοίασα με τους "Φαναριώτες".
        Δεν αναφέρω πουθενά την λέξη τυφλή, και την πίστη την έχω σε εισαγωγικά.
        Η υπερτριακονταεξαετής υπομονή για να κρίνω τους υποσχόμενους πολιτικούς, δυστυχώς εξαντλήθηκε.
        Εύχομαι η δική σας γνώση των πραγμάτων να επαληθεύσει κάποια στιγμή την ρημάδα την φαντασία του καθενός μας

  54. ierofantis avatar
    ierofantis 21/12/2010 19:57:08

    Εξαιρετικό κείμενο Φαήλε. Η πολιτεία του Καραϊσκάκη γνωστή, όπως και η κοφτερή του γλώσσα, όμοια με το σπαθί του. Προσωπικά όμως με συναρπάζει περισσότερο το παράδειγμα του Λακρίνη. Ποιος ήταν αυτός; Ένα έγκριτο μέλος Σπαρτιατικού πληρώματος πλοίου, που στάλθηκε στα μικρασιατικά παράλια και στο Κύρο, λίγο πριν το ξέσπασμα των Μηδικών, για να κατασκοπεύσει τους Πέρσες και τις προετοιμασίες τους να καταπνίξουν την Ιωνική Επανάσταση. Παρουσιάστηκε στο Κύρο και τόλμησε, αυτός, έναντι του εκπροσώπου τη υπερδύναμης της εποχής, να σηκώσει το ανάστημά του και να πει το καταπληκτικό
    .."Γης της Ελλάδος μηδεμίαν πόλιν σιναμωρέειν, ως αυτών ου περιοψομένων..."
    δηλαδή, να μην βλάψουν (οι Πέρσες) καμία ελληνική πόλη, γιατί αυτοί (οι Σπαρτιάτες) δεν θα το ανεχτούν...
    Σκεφτείτε τα μεγέθη, σκεφτείτε τη στιγμή, σκεφτείτε τα άντερα που χρειάζεται όχι να σκεφτείς, αλλά να πεις τέτοια πράγματα στο έδαφος του αντιπάλου, και θα κατανοήσετε το νόημα του αγέρωχου φρονήματος.
    Ου περιοψομένων...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ierofantis 22/12/2010 01:17:04

      Ωραίο! Πηγή;

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ ierofantis 22/12/2010 01:28:46

      Λογικά από τον Ηρόδοτο πρέπει να είναι το απόσπασμα, αυτός περιγράφει την Ιωνική Επανάσταση, ταιριάζει το ιδιαίτερο λεξιλόγιο του πρωτοτύπου. Ο μεγάλος ιστορικός που ήθελε να ενισχύσει την ελληνική εθνική συνείδηση, ενώ πολλοί σημερινοί να την διαλύσουν.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 22/12/2010 01:41:52

        Τον ξαναδιάβασα πρόσφατα όλο. Δεν το θυμάμαι αλλά θα το ξαναδώ.

        • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
          ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2010 01:54:42

          Πρώτο Βιβλίο (Κλειώ) νομίζω είναι, εκεί τα περιγράφει τα γεγονότα. Πάντως ο Κύρος αρχικά ψάρωσε όταν άκουσε τη στάση των Λακεδαιμονίων και γενικά ήξεραν ότι είχαν να κάνουν με ελεύθερους ανθρώπους.
          Το ενδιαφέρον είναι μία τάση που βγήκε πρόσφατα στην ιστοριογραφία, η εναλλακτική ιστορία, από έγκριτους ιστορικούς, τι θα είχε γίνει αν.... Ο Victor D. Hanson [μεγάλος φιλέλλην επίσης κατά της πολυπολιτισμικής διαστρέβλωσης στο Ποιος σκότωσε τον όμηρο;] λέει ότι αν είχαν επικρατήσει οι Πέρσες όχι φιλοσοφία δεν θα υπήρχε, αλλά μόνο αστρολογία. Μία Τουρκοκρατία στην αρχαιότητα δηλαδή.

  55. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 21/12/2010 21:14:35

    Κατ΄αρχήν, να σ΄ευχαριστήσω διότι έμαθα τρεις νέες λέξεις, τις οποίες αγνοούσα και ομολογουμένως ντρέπομαι γι΄αυτό.

    Αδελφέ, τα κείμενά σου μου σηκώνουν την τρίχα, κάγκελο!

    Πραγματικά, ένας, μονάχα ένας να μας δείξει το δρόμο! Που είναι ένας ηγέτης! Έχουμε σύμβολα, δεν αντιλέγω, όμως πολύ σωστά επισημαίνεις, τότε υπήρχαν κάποιοι μεγάλοι να δείχνουν το δρόμο σ΄εμάς τους μικρούς!

  56. Πυθία avatar
    Πυθία 21/12/2010 21:27:56

    Κάντε μια βόλτα στο Πρώτο Νεκροταφείο να δείτε τον τάφο του Κανάρη, κι αν δεν κλάψετε από ντροπή, δεν είστε Έλληνες...

  57. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 21/12/2010 21:36:42

    Και κάτι ακόμη... Εμπιστεύομαι τον Σαμαρά και ιδίως εσύ Φαήλε, μου ενισχύεις την εμπιστοσύνη κατά πολύ... Όμως, επειδή γνωρίζουμε καλά όλοι το κατά πόσο μπορούμε να εμπιστευόμαστε τους πολιτικούς, αν κάτι πάει εντελώς στραβά ή απλά δεν κυλήσει αρκετά καλά... Θ΄αναλάβεις, θα χρεωθείς και τη «κατά πολύ» ευθύνη! χεχε!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΛίγκαΤουΒορρά 22/12/2010 01:18:23

      Δεκτόν ασμένως. Αλλά να μου χρεώσεις και την δικαίωση!

  58. John treats, john drinks avatar
    John treats, john drinks 21/12/2010 22:24:17

    Παρθενόπη ο Ουάσινγκτον; Τι μαθαίνει κανείς...
    (καλοί και οι μακρυγιαννισμοί, αλλά οι ικανότητες του έχουν μείνει στη ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ιστορία...)

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ John treats, john drinks 22/12/2010 01:19:57

      Δεν αναφέρομαι στις ικανότητες αγαπητέ αλλά στην αγριότητα του αγώνα που διεξήγαγαν οι μεν και οι δε. Μπροστά πχ στον Κολοκοτρώνη ήταν αρσακειάς.

  59. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 21/12/2010 22:46:11

    Ο Σαμαράς Θα...Θα...Θα...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΓΙΑΝΝΗΣ 22/12/2010 01:20:21

      Ναι ναι ναι.

  60. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 21/12/2010 23:21:54

    ΦΑΗΛΟ ,σε ενδεχόμενο πόλεμο είμαι σίγουρος θα είσαι Στρατηγός ,μπορεί να μην γνωρίζεις από στρατηγική ,σίγουρα όμως ξέρεις να εμψυχώνεις ,όταν σε διαβάζω ,ξεσηκώνομε ,είμαι έτοιμος να κάνω απίστευτα πράγματα .
    Τον ΣΑΜΑΡΑ πλέον με ανυπομονησία τον περιμένουμε ελπίζω να μην διαψεύσει τις προσδοκίες μας

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αντάμ Παπαντάμ 22/12/2010 01:22:56

      Ένας ταπεινός Ανθυπολοχαγός είμαι κι ακόμη περιμένω τα κοπρόσκυλα να μου στείλουν την προαγωγή μου σε Υπολοχαγό, παρ' ότι έκανα επιτυχώς την μετεκπαίδευση επί 20 μέρες στο ΚΕΑΠ.
      Δεν θα τις διαψεύσει. Λάθη θα κάνει αλλά στο τέλος το πρόσημο του θα είναι θετικό κι ελληνικό.

  61. Δημήτριος Νικολούλιας. avatar
    Δημήτριος Νικολούλιας. 21/12/2010 23:26:14

    Κατ'αρχάς να πώ ότι εμπιστεύομαι τους πραγματικούς πατριώτες που το λέει η καρδιά τους και το δείχνουν,το καταλαβαίνεις,δεν θέλει πολύ.Έτσι,προσωπική μου επιλογή είναι να πώ ότι εμπιστεύομαι τον ίδιο τον Φράηλο τόσο γιά τον λόγο του όσο και γιά τις προθέσεις του.Εμπιστεύομαι και τον Σαμαρά,γιά διάφορους άλλους λόγους.Είναι βαρύς ο ρόλος ενός ηγέτη που ξέρει ότι η πρόγονή του έδωσε την ζωή της τιμώνας την έννοια της ελευθερίας της πατρίδας της.Δεν θα τον άφηνε αίολο αυτόν τον ρόλο,διότι έχει αρχές ΑΡΕΤΗΣ.Είναι επίσης ζήτημα τιμής να καταγγέλλουμε καθημερινά το χάλι αυτό που μας σέρνουν οι δήθεν κυβερνώντες,διότι πραγματικά δεν κυβερνάνε.IDIOTεύουν σε βάρος της πατρίδας μας που δεν αισθάνονται τον όρο τι εστί πατρίδα.Έχουν με τις μυστικές τους συμφωνίες,μετατρέψει την πατρίδα μας,από κράτος,σε "Δάνεια του Νότου Ο.Ε.",Ερήμην μας.Με ανήθικες λευκές επιταγές να παραδώσουν το κάθε τί ανήκει σε αυτόν τον τόπο!Είναι συνταγματική μας υποχρέωση να τους καταγγέλλουμε καθημερινά,μέχρι να ξυπνήσουν τα αυτιά στο κάλεσμα αυτού που ο ίδιος ο νύν πρωθυπουργός φωνασκούσε:"...θα μας πάρουν με τις πέτρες.."
    Ο ΣΙΩΠΩΝ ΔΟΚΕΙ ΣΥΝΑΙΝΕΙΝ!!!!!!

  62. prokroustis avatar
    prokroustis 22/12/2010 13:11:37

    NΝα βρω τη νευκαιρια Φαηλο να πω κατι λιγο ασχετο απο το θεμα μας...
    ο Περικλης ειμαι.. Στα δελτια των 8 θεσμποποιειται συνεχως το ψεμα και επισημοποιειται το "πολιτικα ορθο". Ειναι απιστευτα εκνευριστικο αυτα τα λαθη που σκοπιμα κανουν. Λες και εχουν το Μονοπωλιο και στην Ιστοριογραφια . ΕΧΟΥΝ ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ νΑΔΝΡΕΑ απο 81 σε 89 ..η τουλαχιστον θεωρειτια ΤΑΜΠΟΥ καθε κακη αναφορα σ αυτο, Γιατι ?
    Ο ΧΑτζηνικολαου ειδικα χτες με τιναξε αφου ειπε οτι το " ελλειμα πεταχτηκε με το Δικομματισμο με αποκορυφωμα τη τελευται διετια Καραμανλη" ΜΕ τον Ανδρεα εγινε αυτο στο πολλαπλασιο αλλα αποσιωπειτια καθε αναφορα σ αυτον λες και ειναι ο Πατερας του Εθνους. ΚΑι αν το τραβηξω , αν ο Δικομματισμος ειναι οντως πληγη, ακομα και αυτοπ παγιωθηκε επι Ανδρεα Παπανδρεου οταν το Πασοκ εξελιχτηκε σ εμειζονα αντιπολιτευση κλαι μετα Κυβερνηση.
    ΤΙ λενε τωρα οι ανθρωπο ? Ακομα και στη Ρωσια ο Χρουτσοφ "λερωσε" το Σταλιν 10 χρονια μετα
    εφω ΠΟΤΕ περιμενουμε να "λερωσουμε" το νΑνδρεα οπβως και του αξιζει. 100 χρονια ??????

  63. ierofantis avatar
    ierofantis 22/12/2010 19:22:22

    Με συγχωρείτε Φαήλε και Ιωάννη Κωτούλα (ελπίζω να τονίζω σωστά) για τη καθυστερημένη απάντηση, αλλά, στις εργάσιμες ημέρες και ώρες, έχω αδυναμία εισόδου στο φιλόξενο αντινέα.
    Όντως είναι Ηρόδοτος και συγκεκριμένα Ηροδ. 1, 152-153. Το απόσπασμα από το βιβλίο του Σαράντου Καργάκου, "Ιστορία της Αρχαίας Σπάρτης, τόμος Ά, σελ. 325.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.