#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/12/2012 11:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το παιχνίδι είναι «όλα ή τίποτε»



 

Ατίθασος λαός οι Έλληνες, με πολλές ιδιαιτερότητες άλλα τόσα ελαττώματα και μερικά ξεχωριστά προτερήματα. Ένα από τα κυριότερα προτερήματα της φυλής μας, είναι η ανταπόκριση στα δύσκολα έστω και με συλλογικές προσπάθειες της τελευταίας στιγμής.

Είμαστε τώρα σε μια τέτοια τελευταία στιγμή. Όσοι μετράνε μονάχα αριθμούς, λένε πως κατά ένα μεγάλο ποσοστό τα πήγαμε καλά με τα οικονομοτεχνικά τους τελευταίους μήνες. Αυτή είναι όμως η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή, που την ζει καθημερινά όποιος κινείται στην αγορά και στην κοινωνία, είναι πως ο λαός μας είναι αυτή την στιγμή μουδιασμένος, ταπεινωμένος, μπερδεμένος και απαισιόδοξος. Στέκεται δύσθυμος μπροστά στα αυτονόητα, που όλοι γνωρίζουν πως πρέπει να γίνουν, αλλά δεν αποφασίζει να κινηθεί προς τα εκεί πάση δυνάμει. Κι επειδή όπως είπαμε είμαστε λαός ιδιαίτερος και με μια τάση αυτοκαταστροφής πολλές φορές, όπως απέδειξε η Ιστορία, όσο μένουμε αδρανείς κι απογοητευμένοι, ο κίνδυνος να κάνουμε όλοι μαζί το απονενοημένο διάβημα είναι υπαρκτός.

Εκείνο που λείπει κατά την γνώμη μου από την κοινωνία είναι η πίστη. Δεν πιστεύουμε πια τίποτε και κανέναν. Ούτε καν το αυτονόητο! Λέγαμε πολλές φορές στο παρελθόν, πως ο Σαμαράς δεν είναι μάγος να πατήσει ξαφνικά ένα κουμπί και να αλλάξει όλα όσα πρέπει να αλλάξουν. Αυτό ήταν και είναι αλήθεια, όμως είμαστε στο μεταίχμιο εκείνο, που ο Πρωθυπουργός είναι υποχρεωμένος να «σπρώξει» την κοινωνία προς τα εμπρός. Για μια στιγμή θα πρέπει να μεταμορφωθεί σε πολιτικό μάγο. Μονάχα για μια στιγμή, που θα αξίζει όσο ένας αιώνας. Πρέπει να βρει το συντομότερο δυνατόν το μαγικό λυχνάρι! Το φως εκείνο – άλλοι το λένε και όραμα ή εθνικό στόχο – που όταν ανάψει, ολόκληρος ο λαός θα το δει, θα το πιστέψει και θα στρατευθεί σαν μια γροθιά στην κατεύθυνση που αυτό θα υποδεικνύει.

Ο χρόνος δυστυχώς είναι λιγοστός και δεν υπάρχει ούτε μέρα για χάσιμο. Χρειάζεται μια ιδέα, ένα καινούριο διακύβευμα, στο οποίο να μπορέσουμε να πιστέψουμε όλοι. Δυστυχώς το αυτονόητο δεν είναι σηματοδοτημένο, χάνεται στην ομίχλη της απελπισίας και δεν το βλέπουμε όλοι σωστά. Η ατέλειωτη αριθμολαγνεία, οι τεχνικές εκθέσεις, οι δύσκολες συγκυρίες και η παρατεταμένη επί χρόνια υποτίμηση της οικονομικής ζωής της χώρας, έχουν αφήσει στην κοινωνία πίκρα, θυμό και απογοήτευση. Και όλα αυτά, περιορίζουν τον ορίζοντα και πλακώνουν τις ψυχές των απλών ανθρώπων.

Υποχρέωση του Ηγέτη είναι να σηματοδοτήσει την πορεία του Έθνους για μια καινούρια αρχή. Ας σκύψουν τα κεφάλια στο μέγαρο Μαξίμου, ο Πρωθυπουργός και οι συνεργάτες του, να βρούνε γρήγορα αυτό το μήνυμα – οδηγό που θα πρέπει να φτάσει μέχρι τον τελευταίο πολίτη της χώρας και να τον κινητοποιήσει. Μόνο τότε, ο λαός μας θα καταφέρει έστω και την τελευταία στιγμή να συγκεντρώσει όσες δυνάμεις του απέμειναν κάτω από την ομπρέλα αυτού του εθνικού στόχου και θα βγάλει το κάρο από την λάσπη. Άλλη ελπίδα δεν φαίνεται πουθενά, το παιχνίδι είναι «όλα ή τίποτε». Ελπίζω και εύχομαι η μπίλια να καθίσει στο «όλα».

Akenaton     

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Zame avatar
    Zame 20/12/2012 11:55:14

    ..η καινούρια αρχή απαιτεί ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ.
    ..χωρις αυτην δεν μπορει να γινει καμια καινουργια αρχη.
    γιατι Η ΗΘΙΚΗ ως ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ,
    και το ΔΙΚΑΙΟ ως ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ είναι ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ και ΘΕΜΕΛΙΟ του ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΒΙΟΥ.
    Χωρίς ντροπή και χωρίς δίκαιο οποιαδήποτε μορφή κοινωνικής συμβίωσης είναι απλώς Α δ ύ ν α τ η!

    το ιδρυμα Καραμανλη δημοσιευσε χτες-προχτες.. μια ερευνα..εχει ενδιαφερον.


    *Eκτος απο ( μουδιασμένος, ταπεινωμένος, μπερδεμένος και απαισιόδοξος.) ειναι και εξαιρετικα ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΣ...


    * & ΠΙΣΤΗ σε τι ..?
    σε ενα "παιχνιδι" που οι οροι του είναι.. Μονά-Χάνεις & Ζυγά-Κερδίζω..?

    • akenaton avatar
      akenaton @ Zame 21/12/2012 00:03:13

      Η "σεισάχθεια" ως έννοια έχει φορεθεί πολύ αγαπητέ Zame. Σίγουρα χρειάζονται δίκαιες διευθετήσεις για ανθρώπους που οι λελογισμένες υποχρεώσεις που ανέλαβαν σε ομαλές περιόδους δεν "βγαίνουν" πια. Αλλά δεν πρέπει κατά την γνώμη μου να επωφεληθούν από μια τέτοια απόφαση όλοι εκείνοι που "ξεσάλωσαν" με τα εύκολα δανεικά, εις βάρος των υπολοίπων "κορόιδων" που δείξανε εγκράτεια και σύνεση. Είναι λεπτή επιχείρηση η οποιαδήποτε ανάληψη δράσης προς ελάφρυνση των χρεών.
      "Χωρίς ντροπή και χωρίς δίκαιο οποιαδήποτε μορφή κοινωνικής συμβίωσης είναι απλώς Α δ ύ ν α τ η!" : Δεν θα μπρούσα να συμφωνησω περισσότερο!!!

  2. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 20/12/2012 12:28:03

    Όσο οι άνθρωποι νιώθουν ότι αντιμετωπίζονται , και ως ένα βαθμό ισχύει - δεν θα πω μεγάλο ή μικρό- σαν αριθμοί και όχι σαν άτομα, με ψυχή και σώμα, ηγέτης δεν θα υπάρξει. Καθώς ο ηγέτης μιλάει στην ψυχή και έχει όραμα άρα συναίσθημα και συναίσθηση ....Οι άνθρωποι είναι ψυχές και οι στόχοι οράματα ο ηγέτης πρέπει να είναι μέσα απο την μάζα των ανθρώπων αυτών . Να έχει ζήσει , βιώσει και νιώσει, όλη την λαίλαπα , δεν έχει σημασία ο βαθμός, αλλιώς δεν θα γίνει ούτε πιστευτός ούτε θα ακολουθηθεί από τον κόσμο.
    Άρα μάλλον θα πρέπει να αρχίσουν να κοιτάνε γι αυτόν τον έναν σε άλλα μέρη από αυτά που μέχρι και σήμερα επιλέγουν.

    • Samurai avatar
      Samurai @ Χριστίνα 20/12/2012 13:02:39

      Καλημέρα.
      Ο ελληνικός λαός από αρχαιοτάτων χρόνων ήταν δύσπιστος και ιδιαίτερα καχύποπτος.
      Παρ΄όλ΄αυτά βρίσκονταν πάντοτε οι επιτήδειοι που τον παραπλανούσαν
      με χάδια,κολακείες,υποσχέσεις και δωράκια.
      Αυτό που ο ελληνικός λαός είχε, αλλά έχασε με την πάροδο των χρόνων,είναι αυτό που κατά τη γνώμη μου τον ανέδειξε.
      Την αρετή.
      Η αρετή τον προστάτευε από κακοτοπιές,η αρετή τον έκανε συμπονετικό,
      υπομονετικό,εργατικό,φιλότιμο,ανθεκτικό.
      Η αρετή τον έκανε πιστό,πολύτιμο,ζηλευτό.
      Η αρετή τον ώθησε στη δημιουργία μεγαλουργημάτων που τα θαυμάζει όλος ο κόσμος.
      Η αρετή τον πότιζε κουράγιο ντύνοντάς τον με θάρρος,κάνοντάς τον γενναίο.
      Μπορούμε να την καλέσουμε πάλι?
      Μπορούμε να της εμπιστευτούμε τις ζωές μας,δίνοντάς της εξουσία?
      Υπάρχουν και τέτοιου είδους διακυβεύματα που δεν αγγίζονται λες κι είναι τοξικά,λες και δε μας αφορούν.

      • Χριστίνα avatar
        Χριστίνα @ Samurai 20/12/2012 13:46:43

        Καλημέρα Samurai :)
        Πως ορίζετε την έννοια της Αρετής ;
        Διότι για να περικλείει όσα αναφέρετε και για να μπορέσουμε να την βρούμε πάλι αν και εφόσον θα πρέπει εκ νέου να δώσουμε τον ορισμό της ή να επανακάμψουμε σε αυτόν απο τον οποίο γεννήθηκε.

        • Κυθήριος Τ. avatar
          Κυθήριος Τ. @ Χριστίνα 20/12/2012 16:12:46

          Ἀγαπητή Χριστίνα,ἄν μοῦ ἐπιτρέπεις μιά μικρή παρέμβαση,ἡ ἔννοια ἀρετή πού ἀνέφερε πρῶτος ὁ φίλος samurai,περικλείει πολλά νοήματα καί προσεγγίσεις.
          Ἴσως βοηθήσει μιά ἐρμηνεία περί ἀρετῆς πού εἶδα κάπου καί συγκεκριμμένα ὀκτώ πράγματα πού δέν πρέπει νά ἔχει κάποιος:
          Πλοῦτο χωρίς μόχθο.
          Πολιτική χωρίς ἀξίες.
          Ἀπόλαυση χωρίς συναίσθημα.
          Γνώση χωρίς χαρακτήρα.
          Ἐμπόριο χωρίς ἦθος.
          Ἐπιστήμη χωρίς ἀνθρωπιά.
          Ἀγάπη χωρίς θυσία.
          Ἀξίωμα χωρίς ἀξία.

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Χριστίνα 20/12/2012 17:00:19

          Η Αρετή κατά τον Αριστοτέλη από τα Ηθικά Νικομάχεια:

          ...Δεν πρέπει όμως να το πούμε μόνο έτσι, ότι η αρετή είναι έξη• πρέπει να πούμε και τι λογής έξη είναι. Ας κάνουμε λοιπόν την παρατήρηση πως κάθε αρετή κάνει το πράγμα του οποίου είναι αρετή α) να βρίσκεται στην τελειότερη κατάστασή του, και β) να εκτελεί καλά το έργο του• π.χ. η αρετή του ματιού: και το ίδιο το μάτι το κάνει τέλειο, αλλά επίσης και το έργο του, αφού η αρετή του ματιού είναι που κάνει να βλέπουμε καλά. Όμοια η αρετή του αλόγου: α) κάνει το ίδιο το άλογο τέλειο, και β) το κάνει ικανό να τρέξει, να κρατήσει τον αναβάτη και να σταθεί αντιμέτωπο με τον εχθρό. Αν λοιπόν έτσι έχει το πράγμα σε κάθε περίπτωση, τότε και του ανθρώπου η αρετή θα είναι, λέω, η έξη από την οποία ξεκινά και το ότι ο άνθρωπος γίνεται καλός και το ότι θα μπορέσει να εκτελέσει καλά το έργο που του ανήκει.
          Πώς θα γίνει αυτό, ήδη το έχουμε πει, μπορεί όμως και με τον ακόλουθο τρόπο να γίνει φανερό, αν εξετάσουμε δηλαδή να δούμε την ιδιαίτερη φύση της. Διαιρώντας κάτι που έχει για γνωρίσματα του τη συνέχεια και τη διαιρετότητα μπορούμε να έχουμε ή δύο άνισα μεταξύ τους μέρη (ένα μικρότερο και ένα μεγαλύτερο) ή δύο ίσα μέρη, και αυτό είτε σε σχέση προς το ίδιο το πράγμα είτε σε σχέση προς εμάς. Ίσο θα πει: κάτι που βρίσκεται ανάμεσα στην υπερβολή και την έλλειψη. Όταν λέω «μέσον σε σχέση προς το πράγμα», εννοώ «αυτό που απέχει εξίσου από καθένα από τα δύο άκρα»• αυτό, φυσικά, είναι ένα, και το ίδιο για όλους• όταν, πάλι, λέω «μέσον σε σχέση προς εμάς», εννοώ «αυτό που δεν είναι ούτε πάρα πολύ ούτε πολύ λίγο», κάτι που, βέβαια, δεν είναι ούτε ένα ούτε το ίδιο για όλους. Παράδειγμα: Αν τα δέκα είναι πολλά και τα δύο λίγα, μέσον σε σχέση προς το πράγμα λέμε πως είναι το έξι, αφού αυτό υπερέχει και υπερέχεται κατά τον ίδιο αριθμό μονάδων. Αυτό βέβαια είναι το μέσον όπως το διδάσκει η αριθμητική. Το μέσον όμως το σε σχέση προς εμάς δεν θα το ορίσουμε έτσι• γιατί αν για ένα άτομο είναι πολύ το να φάει δέκα «μερίδες» και λίγο το να φάει δύο, δεν θα πει πως ο προπονητής θα ορίσει έξι «μερίδες», γιατί και αυτή η ποσότητα μπορεί να είναι πολλή γι' αυτόν που θα τη φάει ή λίγη: λίγη για έναν Μίλωνα, πολλή για τον αρχάριο στη γύμναση. Το ίδιο ισχύει και στο τρέξιμο ή την πάλη. Συμπέρασμα: Ο ειδήμονας αποφεύγει την υπερβολή ή την έλλειψη και ψάχνει να βρει το μέσον• αυτό είναι η τελική του προτίμηση ― φυσικά όχι το μέσον το σε σχέση προς το πράγμα, αλλά το σε σχέση προς εμάς.
          Αν λοιπόν η κάθε τέχνη επιτελεί σωστά το έργο της με αυτόν τον τρόπο, έχοντας στραμμένο το βλέμμα της προς το μέσον και κατευθύνοντας προς αυτό όλα τα έργα της (εξ ου και ο λόγος που συνοδεύει όλα τα πετυχημένα έργα, πως τίποτε δεν έχουμε να προσθέσουμε σ' αυτά ή να τους αφαιρέσουμε, δεδομένου ότι η υπερβολή και η έλλειψη φθείρουν το σωστό, ενώ η μεσότητα το διασώζει ― και οι καλοί τεχνίτες εργάζονται, όπως λέμε, με το βλέμμα τους στραμμένο προς αυτό) και αν η αρετή είναι, όπως και η φύση, ακριβέστερη και ανώτερη από κάθε τέχνη, τότε η αρετή έχει, λέω, ως στόχο της το μέσον. Φυσικά, μιλώ για την ηθική αρετή, γιατί αυτή είναι που αναφέρεται στα πάθη και στις πράξεις: σ' αυτά υπάρχει υπερβολή, έλλειψη και το μέσον. Παραδείγματος χάριν μπορεί κανείς να φοβηθεί ή να δείξει θάρρος, να επιθυμήσει, να οργισθεί ή να σπλαχνισθεί, γενικά να νιώσει ευχαρίστηση ή δυσαρέσκεια, (20) και σε μεγαλύτερο και σε μικρότερο βαθμό, και ούτε το ένα ούτε το άλλο από τα δύο αυτά είναι καλό• να τα αισθανθεί όμως όλα αυτά τη στιγμή που πρέπει, εν σχέσει με τα πράγματα που πρέπει, εν σχέσει με τους ανθρώπους που πρέπει, για τον λόγο που πρέπει και με τον τρόπο που πρέπει, αυτό είναι, κατά κάποιον τρόπο, το μέσον και το άριστο ― αυτό το δεύτερο έχει, βέβαια, άμεση σχέση με την αρετή. Όμοια και στις πράξεις υπάρχει υπερβολή, έλλειψη και το μέσον ― η αρετή αναφέρεται στα πάθη και στις πράξεις:) σ' αυτά η υπερβολή αποτελεί λάθος και ψέγεται, το ίδιο και η έλλειψη, ενώ το μέσον επαινείται και είναι το ορθό• φυσικά, τα δύο αυτά, ο έπαινος και η επιτυχία του ορθού, πάνε μαζί με την αρετή. Ένα είδος μεσότητας είναι λοιπόν η αρετή, έτσι που έχει για στόχο της το μέσον.
          Κάτι ακόμη: Το λάθος γίνεται με πολλούς τρόπους (γιατί το κακό και το άπειρο πάνε μαζί, όπως δίδασκαν οι Πυθαγόρειοι, ενώ το καλό πάει μαζί με το πεπερασμένο), το σωστό όμως γίνεται με έναν μόνο τρόπο (γι αυτό και το πρώτο είναι εύκολο, ενώ το άλλο είναι δύσκολο: είναι εύκολο, πράγματι, να αποτύχεις στον στόχο σου και είναι δύσκολο να τον πετύχεις)• να γιατί η υπερβολή και η έλλειψη είναι χαρακτηριστικά της κακίας και η μεσότητα της αρετής:
          «καλοί με έναν μόνο τρόπο, κακοί με χίλιους τόσους τρόπους».
          Η αρετή λοιπόν είναι μια έξη, η οποία:
          α) επιλέγεται ελεύθερα από το άτομο,
          β) βρίσκεται στο μέσον, στο μέσον όμως το «σε σχέση προς εμάς»•
          το μέσον αυτό καθορίζεται από τη λογική ― πιο συγκεκριμένα, από τη λογική, πιστεύω, που καθορίζει ο φρόνιμος άνθρωπος• είναι μεσότητα μεταξύ δύο κακιών, που η μία βρίσκεται από την πλευρά της υπερβολής και η άλλη από την πλευρά της έλλειψης• και ακόμη με το νόημα ότι ορισμένες κακίες αποτελούν έλλειψη και άλλες πάλι υπερβολή σε σχέση με αυτό που πρέπει, είτε στα πάθη είτε στις πράξεις, ενώ η αρετή και βρίσκει και επιλέγει το μέσον

      • akenaton avatar
        akenaton @ Samurai 21/12/2012 00:06:43

        Να συμπληρώσω αν μου επιτρέπετε, πως η έννοια της αρετής όπως αντιλαμβάνομαι να την θέτετε, δεν αφορά κάποιες ηρωϊκές πράξεις ή κάποια εξαιρετικά χαρακτηριστικά που επιδεικνύει κάποιος σε σπάνιες περιστάσεις αλλά κυρίως την καθημερινότητα και την ατομική αντίληψη μιας κοινοτικής (ηθικής) υποχρέωσης που καθοδηγούσε παλιά τους Έλληνες και τείνει να εξαφανιστεί.

        • Samurai avatar
          Samurai @ akenaton 21/12/2012 00:26:32

          Akenaton !
          Ζηλεύω την οξυδέρκεια και τον ιδιαίτερα εύστοχο τρόπο σκέψης σας.
          Η αρετή φτιάχνει χαρακτήρες,αλλά θέλει και χαρακτήρα.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Samurai 21/12/2012 00:39:27

            Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, η εκτίμηση αμοιβαία!

  3. δημης avatar
    δημης 20/12/2012 13:49:42

    ++++++++++++
    " Χρειάζεται μια ιδέα, ένα καινούριο διακύβευμα, στο οποίο να μπορέσουμε να πιστέψουμε όλοι. "......
    ΜΟΝΟ με "νέους " ανθρώπους........

    • akenaton avatar
      akenaton @ δημης 21/12/2012 00:10:32

      ΚΑΙ με νέους ανθρώπους. ΔΕΝ είναι όλοι οι παλιοί λαμόγια και ανίκανοι, αλλά εμείς πρέπει να ξεδιαλέξουμε το στάρι από την ήρα.

  4. Samurai avatar
    Samurai 20/12/2012 14:43:38

    Αγαπητή Χριστίνα.
    Νομίζω ότι έχω ήδη ορίσει την έννοια της αρετής.
    Αυτοί που υποκινούνται από την αρετή είναι ανώτεροι,σε όλα τα επίπεδα.
    Εσείς μπορείτε να την ορίσετε όπως θέλετε,τοποθετήστε την σε όποιο πλαίσιο θέλετε,δε μ'ενοχλεί και πάνω από όλα δεν πρόκειται να με εκπλήξει.
    Σημασία έχει τι πετυχαίνουμε διατηρώντας ακέραια την αρετή μέσα μας.Εκεί πρέπει να επιστήσουμε την προσοχή μας.
    Γνωρίζετε εσείς αγαπητή μου ποιος ''γέννησε''την
    αρετή?
    Με εκτίμηση S.

    • Χριστίνα avatar
      Χριστίνα @ Samurai 20/12/2012 15:32:59

      Αγαπητέ Samurai διακρίνω μια ευγενική λεκτική επίθεση , μπορεί και να κάνω λάθος οπότε ζητώ συγνώμη , αν όμως ισχύει δεν υφίσταται λόγος γιατί το ερώτημα μου ήταν πραγματικό με καμία δόση ειρωνείας αν το εκλάβατε έτσι. Πέραν τούτου δεν πρόκειται να το τοποθετήσω διαφορετικά από εσάς σε καμία περίπτωση γιατί δεν υπάρχει ανάγκη απλά ρώτησα για να γνωρίζω τι θεωρείται ως αρετή μιας και στην σημερινή Ελλάδα οι έννοιες πλέον έχουν αλλάξει και χαρακτήρα και ουσία.
      Σε ότι δε αναφέρατε στο σχόλιο σας σε ότι αφορά τα αποτελέσματα της αρετής συμφωνώ απόλυτα.
      Η αρετή σημαίνει παιδεία , γνώση, και πολλά άλλα
      Χωρίς να διεκδικώ το αλάθητο λοιπόν από όσο μου επιτρέπεται να γνωρίζω η λέξη αρετή παράγεται από την ρίζα αρ- που σημαίνει γη. Στην αρχή λοιπόν όταν χρησιμοποιήθηκε (και είναι από αυτά που μέχρι σήμερα έχω διαβάσει άρα αν ήταν λάθος και γω τα λέω λάθος) για να σημάνει δύναμη μέσω της κατοχής της γης , επι παραδείγματι εν-άρετος. μιας και η ρίζα της ξεκινά από εκεί . Άλλες ομόριζες είναι το άροτρον άρουρα αρώ .
      Νομίζω όμως ότι πρώτη φορά ακούστηκε ως έννοια από τον Όμηρο εκ του ρήματος αρετάω –ώ που αν δεν κάνω λάθος σημαίνει ευδοκιμώ ακμάζω.Μετά έρχεται ο Δημόκριτος όπου η αρετή προέρχεται από τον μόνιμο πόλεμο με τον εαυτό μας. Γεννηθείς ο Δημόκριτος το 460 π.Χ. και αναφερόμενος στο ‘’Το νικάν εαυτών πασών των νικών πρώτη τε και αρίστη εστί’’ που σημαίνει ότι η μεγαλύτερη νίκη είναι να μπορούμε να επιβαλλόμαστε σε εμάς ήταν η πρώτη φορά που πιθανολογώ ότι μιλάμε για Αρετή .
      Σαφέστατα αναλύθηκε εις βάθος από τον Σωκράτη Πλάτωνα και Αριστοτέλη καθώς και από την Υπατία , Θουκυδίδη και πάρα πολλούς άλλους Αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους.
      Μπορεί όμως να κάνω και λάθος …

      Φιλικά
      Χριστίνα

      • Χριστίνα avatar
        Χριστίνα @ Χριστίνα 20/12/2012 15:40:54

        Η εκτίμηση στο πρόσωπό σας δεδομένη Samurai .

        • Samurai avatar
          Samurai @ Χριστίνα 20/12/2012 16:53:56

          Αγαπητή Χριστίνα.
          Χαίρομαι ιδιαίτερα που αναφέρετε τον Όμηρο το Δημόκριτο το Σωκράτη τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη.
          Θεωρώ ότι ο τρόπος που προσεγγίζω την έννοια της αρετής είναι παρόμοιος με το δικό σας τρόπο.
          Έχω διαβάσει πολλές αναρτήσεις σας.
          Ο σεβασμός στο πρόσωπό σας είναι δεδομένος.

  5. Jack Sparrow avatar
    Jack Sparrow 20/12/2012 15:16:21

    Δε νομίζω η ζωή πια, να είναι τόσο «ΕΠΙΚΗ» όσο άλλοτε. Ιδιαίτερα ο Παγκόσμιος Πολιτικός χάρτης και οι διάφορες Στρατηγικές, είναι τόσο ρευστά, καθώς και η κατάσταση της χώρας, που παρέλαβε ο Α. Σαμαράς, τόσο ΧΑΟΤΙΚΗ… που ένα όνειρο του σήμερα, μοιάζει πολλές φορές σαν ένα παρωχημένο παραμύθι του αύριο…
    Ο μόνος στόχος που μάλλον μπορεί να παίζει σε ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ επίπεδο, είναι και ο πιο ΔΥΣΚΟΛΟΣ γενικά::: ΥΠΟΜΟΝΗ, (αυτή ίσως είναι και η μεγαλύτερη «ΑΡΕΤΗ»)

    • akenaton avatar
      akenaton @ Jack Sparrow 21/12/2012 00:11:01

      Συμφωνώ, χρειάζεται ΚΑΙ υπομονή.

  6. viva avatar
    viva 20/12/2012 15:29:51

    οταν ο λαος ζηταει, αυτο που πραγματικα εχει αναγκη την δικαιοσυνη,οταν δεν εχει τιμωρηθει ΚΑΝΕΝΑΣ για την εξαθλιωση του Ελληνα ,πως μπορεις να εχεις πιστη σε καποιον Σαμαρα ?

    • Jack Sparrow avatar
      Jack Sparrow @ viva 20/12/2012 15:40:54

      ΥΠΟΜΟΝΗ

    • akenaton avatar
      akenaton @ viva 21/12/2012 00:12:41

      Η πίστη! Τι δύσκολο πράγμα! Πρέπει να την εμπνεύσεις στους ανθρώπους. Δεν βλέπω κανέναν ικανότερο από τον Σαμαρά για κάτι τέτοιο. Ίσως κάνω λάθος, ο καιρός θα δείξει.

  7. APO avatar
    APO 20/12/2012 15:44:43

    Το φώς υπήρχε αλλά το έσβησε . Το φώς ήταν η υπόσχεση για:
    Τιμωρία - Δικαιοσύνη στις θυσίες - εξασφάλιση ορατής Προοπτικής για τη χώρα και τους πολίτες.

    • akenaton avatar
      akenaton @ APO 21/12/2012 01:05:46

      Δεν έσβησε αγαπητέ ΑΡΟ, τώρα αρχίζει να αχνοφέγγει. Θα κινδυνέψει να σβήσει όπως η φλόγα του κεριού της Ανάστασης που είναι έρμαιη στο θέλημα του ανοιξιάτικου αγεριού αν δεν την προστατέψουμε με την χούφτα μας. Αυτό το φως που αρχίζει να αχνοφέγγει, ας το προστατέψουμε όλοι μας!

  8. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 20/12/2012 16:34:05

    Αγαπητέ Κυθήριε Τ. σαφώς και είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου να πεις ότι θεωρείς σωστό και κρίνεις πως πρέπει . Άλλωστε οι διάλογοι σε σωστές βάσεις και μέσω συνθέσεων μόνο θετικά αποτελέσματα ακόμα και μέσω διαφωνιών μπορεί να φέρουν και τίποτα λιγότερο.

    • Samurai avatar
      Samurai @ Χριστίνα 20/12/2012 16:58:20

      Άσχετο.
      Που χάθηκε ο Akenaton ;

      • akenaton avatar
        akenaton @ Samurai 21/12/2012 00:08:01

        Δύσκολη μέρα .... καλησπέρα Samurai και όλοι οι φίλοι! Εύχομαι καλή νύχτα πια ....

  9. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 20/12/2012 17:46:56

    Αγαπητέ Akenaton, θαυμάσιος λαός οι ΕΛΛΗΝΕΣ !!! Αν καταφέρουμε να υπερνικήσουμε τη διχαστική μας τάση, αν αποβάλλουμε από την κορυφή ως τη βάση τις ιδιοτελείς, κοντόφθαλμες, μικρόψυχες επιλογές μας, αν αποφασίσουμε να αθροίσουμε δυνάμεις αντί να διαιρούμε ψυχές, αν αποφασίσουμε να ταχθούμε σε έναν κοινό σκοπό, κανείς δε θα μπορέσει ποτέ να μας υποτάξει.
    ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ χρειάζεται. Πνευματική, ψυχική, κοινωνική. Απονομή δικαιοσύνης, αξιοκρατία, διαφάνεια, ρήξη με το σάπιο κατεστημένο σε κάθε τομέα και προ πάντων, η τόλμη ν΄ αναδυθούμε στο παρελθόν μας, να αντλήσουμε δυνάμεις από τα προγονικά παραδείγματα και να χαράξουμε τη νέα ρότα για την κοινή μας Ιθάκη.
    Ωραίο παιχνίδι το ΟΛΑ Ή ΤΙΠΟΤΕ. Παίζεις με πάθος και τελικά, κερδίζεις πάντα αυτό που σου αξίζει !!!! Δεν έχουμε κανένα απολύτως λόγο, να φοβηθούμε τον καθρέφτη.
    Ας διακρίνουμε τις σαφείς οδηγίες πλεύσης, στον παρακάτω πολύτιμο διάλογο :
    ‘’ Οδ. Ελύτης: Κοιτάξτε. Ο λαός αυτός, κατά κανόνα εκλέγει την ηγεσία του. Και όμως, όταν αυτή αναλάβει την ευθύνη της εξουσίας – είτε την αριστοκρατία εκπροσωπεί , είτε την αστική τάξη, είτε το προλεταριάτο – κατά ένα μυστηριώδη τρόπο αποξενώνεται από τη βάση που την ανέδειξε, και ενεργεί σαν να βρισκόταν στο Τέξας ή στο Ουζμπεκιστάν!
    Ρ. Αποστολίδης: Στο Τέξας και στο Ουζμπεκιστάν; Ή μήπως θέλετε να πείτε: «…Σα να βρισκόταν στη χώρα του εκάστοτε ρυθμιστικού «ξένου παράγοντα»; Του εκάστοτε «προστάτη» μας; Μήπως εκεί ακριβώς βρίσκεται το κακό;
    Οδ. Ελύτης: Το είπα με τρόπο αλλά βλέπω ότι το θέλετε γυμνό. Και δεν έχω αντίρρηση να το πω φανερά και πιο έντονα: Ένας από τους κυριότερους παράγοντες των «παρεκκλίσεων» της ηγεσίας από το ήθος του λαού μας, είναι η εκ του αφανούς και εκ των έξω «προστατευτική» κατεύθυνση. Αποτέλεσμα και αυτό της απώλειας του έρματος «παράδοση». Αντιλαμβάνομαι ότι στην εποχή μας η αλληλεξάρτηση των εθνοτήτων είναι τόση που η πολιτική δεν μπορεί να αγνοήσει, ως ένα βαθμό, αυτό που θα λέγαμε «γενικότερη σκοπιμότητα». Όμως υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στην «προσαρμοστική πολιτική» και στη δουλοπρέπεια. Αυτό είναι το πιο ευαίσθητο σημείο του ελληνικού λαού., το «τιμιώτατόν» του! Και αυτό του καταπατούν συνεχώς, κατά τον εξοργιστικότερο τρόπο οι εκπρόσωποί του στην επίσημη διεθνή σκηνή!
    Δε μ’ ενδιαφέρει ο επίσημος όρος της δουλοπρέπειας. Μ’ ενδιαφέρει η ουσία. Κι εκείνο που ξέρω είναι ότι μ’ αυτά και μ’ αυτά φτάσαμε σε κάτι που θα μου επιτρέψετε να ονομάσω «Ψευδοφάνεια». Έχουμε δηλαδή την τάση να παρουσιαζόμαστε διαρκώς διαφορετικοί απ’ ό, τι πραγματικά είμαστε. Και δεν υπάρχει ασφαλέστερος δρόμος προς την αποτυχία, είτε σαν άτομο σταδιοδρομείς είτε σαν σύνολο, από την έλλειψη γνησιότητας. Όλα τα διοικητικά μας συστήματα, οι κοινωνικοί μας θεσμοί, τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα, αρχής γενομένης από τους Βαυαρούς, πάρθηκαν με προχειρότατο τρόπο απ’ έξω και κόπηκαν και ράφτηκαν όπως-όπως επάνω σ’ ένα σώμα με άλλες διαστάσεις και άλλους όρους αναπνοής.
    Ρ. Αποστολίδης: Ώστε, λοιπόν, ζητάτε «δικούς μας όρους αναπνοής»!
    Οδ. Ελύτης: Και δεν πρόκειται βέβαια για προγονοπληξία. Τα λέω άλλωστε αυτά εγώ, που σ’ έναν τομέα όπως ο δικός μου, κήρυξα με φανατισμό την ανάγκη της επικοινωνίας μας με το διεθνές πνεύμα, και που σήμερα με εμπιστοσύνη αποβλέπω στη διαμόρφωση ενός ενιαίου ευρωπαϊκού σχήματος, όπου να έχει τη θέση της η Ελλάδα. Με τη διαφορά ότι ο μηχανισμός της αφομοιώσεως των στοιχείων της προόδου πρέπει να λειτουργεί σωστά, και να βασίζεται σε μια γερή και φυσιολογικά ανεπτυγμένη παιδεία. Ενώ σε μας, όχι μόνο δε λειτουργεί σωστά, αλλά δεν υπάρχει καν ο μηχανισμός αυτός για να λειτουργήσει! Και με τη διαφορά ακόμη ότι, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις, η ηγετική μας τάξη, στο κεφάλαιο της ελληνικής παιδείας, έχει μαύρα μεσάνυχτα! Κοιτάξτε με προσοχή τα έντυπα που εκδίδει η ίδια ή που προτιμά να διαβάζει, τα διαμερίσματα όπου κατοικεί, τις διασκεδάσεις που κάνει, τη στάση της απέναντι στη ζωή. Ούτε μια σταγόνα γνησιότητας. Πως λοιπόν να αναθρέψει σωστά τη νέα γενεά; Από τα πρώτα διαβάσματα που θα κάνει ένα παιδί ως τα διάφορα στοιχεία που θα συναντήσει στο καθημερινό του περιβάλλον, και που θα διαμορφώσουν το γούστο του, μια συνεχής και αδιάκοπη πλαστογραφία και τίποτε άλλο!
    Θα μου πείτε: είσαι λογοτέχνης, καλαμαράς, και βλέπεις τα πράγματα από τη μεριά που σε πονάνε. Όχι, καθόλου! Και να μου επιτρέψετε να επιμείνω. Όλα τα άλλα κακά που θα μπορούσα να καταγγείλω – η έλλειψη ουσιαστικής αποκεντρώσεως, η έλλειψη προγραμματισμού για την πλουτοπαραγωγική ανάπτυξη της χώρας, ακόμη και ο τρόπος με τον οποίο ασκείται η εξωτερική μας πολιτική – είναι ζητήματα βαθύτερης ελληνικής παιδείας! Από την άποψη ότι μόνον αυτή μπορεί να προικίσει ένα ηγέτη με την απαραίτητη ευαισθησία που χρειάζεται για να ενστερνισθεί, και αντιστοίχως να αποδώσει, το ήθος του λαού. Γιατί αυτός ο λαός, που την έννοιά του την έχουμε παραμορφώσει σε σημείο να μην την αναγνωρίζουμε, αυτός έχει φτιάξει ό, τι καλό υπάρχει –αν υπάρχει κάτι καλό σ’ αυτόν τον τόπο! Και αυτός, στις ώρες του κινδύνου, και στο πείσμα της συστηματικής ηττοπάθειας των αρχηγών του, αίρεται, χάρις σ’ έναν αόρατο, ευλογημένο μηχανισμό, στα ύψη που απαιτεί το θαύμα!
    Όσο λοιπόν και αν είναι λυπηρό, πρέπει να το πω: ο Ελληνισμός, για την ώρα, επέτυχε ως Γένος, αλλ’ απέτυχε ως Κράτος! Και παρακαλάω νύχτα-μέρα το Θεό, και το μέλλον να με διαψεύσουν’’.
    Κι εμείς παρακαλάμε……..

    • akenaton avatar
      akenaton @ BLACKQUEEN 21/12/2012 00:15:18

      " Όμως υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στην «προσαρμοστική πολιτική» και στη δουλοπρέπεια." Τι να προσθέσει κανείς;

  10. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 20/12/2012 18:30:50

    Στα ερωτήματα περί αρετής, ανακαλώ στα 6, 7 που διαβάζοντας συλαβιστά την οικονογραφημένη μυθολογία με τους άθλους του Ηρακλή, τους δυό δρόμους που είχε μπροστά του, και την επιλογή που είχε να κάνει
    Ο άλλος ήταν η κακία

  11. victoria (true) avatar
    victoria (true) 20/12/2012 18:49:57

    Όραμα: 2021, 200 χρόνια Ελλάδα. Το έχει ξαναπεί ο Σαμαράς, συστράτευση σε όραμα για μια νέα χώρα ως την επέτειο αυτή. Χρειάζεται να πιστέψουμε όλοι μαζί σε κάτι, απόλυτα δίκιο αγαπητέ Akenaton

    • akenaton avatar
      akenaton @ victoria (true) 21/12/2012 00:16:52

      Ευχαριστώ αγαπητή Victoria. Καλή νύχτα εύχομαι.

      • Samurai avatar
        Samurai @ akenaton 21/12/2012 00:30:03

        Ε όχι και καληνύχτα !Να πούμε πρώτα δυο κουβέντες βρε αδερφέ !

        • akenaton avatar
          akenaton @ Samurai 21/12/2012 00:38:13

          :):)

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ akenaton 21/12/2012 01:20:33

            Όλοι ξενύχτηδες βλέπω :-)

          • Samurai avatar
            Samurai @ akenaton 21/12/2012 01:46:12

            Γελάς ε?
            Τώρα θα βρίσκεσαι στα μισά του δεύτερου ονείρου !
            Εγώ μόλις απότισα ''φόρο τιμής'' στη νοσταλγία.

  12. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 20/12/2012 19:14:55

    Τα λέμε εδώ και χρόνια
    h/p://www.antinews.gr/2011/10/01/125112/

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/12/2012 19:21:37

      1) Επανάληψη μήτηρ μαθήσεως
      2) Διαχρονικός πάντα ο ποιητής !!!!
      3) Δυστυχώς, τίποτε δεν άλλαξε.
      Σα να μην πέρασε μιά μέρα...... :-(

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ BLACKQUEEN 20/12/2012 20:33:23

        Και γιατί να αλλάξει; Επειδή θα αλλάξουν, τάχα, οι ηγέτες ή επειδή θα πάρουν πρωτοβουλίες; Σοβαροί να είμαστε. Χωρίς ένταση στην ΠΑΙΔΕΙΑ δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε. Χωρίς αλλαγή συνηθειών στα μικρά, καθημερινά δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε.
        Και μην πλανώνται κάποιοι από τη γλύκα της νοσταλγίας της χαμένης νιότης ότι τότε ήταν καλύτερα...
        Μια επανάσταση χρειάζεται. Επανάσταση του ΕΡΓΟΥ. Επανάσταση των Ποιοτήτων και όχι των ποσοτήτων.
        Μα αυτή δεν πρόκειται να γίνει (τουλάχιστον άμεσα). Αυτό που ενδιαφέρει προς το παρόν (και δικαίως) είναι η αναδιανομή εισοδημάτων, επιδομάτων, προσόδων κλπ. Μόλις ο κύκλος του ιστορικού χρόνου αμβλύνει την ανισότητα, ξεχνιούνται και οι ποιότητες και η πατρίδες και όλα. Και μένουν τα δυσκολοκυνήγητα διαβατάρικα πουλιά, να παρατηρούνε τον κόσμο από τα ψηλά δέντρα της γνώσης, με τη βεβαιότητα ότι θα επαναληφθούν τα ίδια...
        Αλλά αυτό δεν είναι λόγος να θλιβόμαστε...

        Μια άκρως επαναστατική πράξη είναι ο καθένας μας να κάνει δώρο αυτές τις γιορτές ένα βιβλίο (που να αξίζει εννοείται) σε ένα νέο παιδί, σ' ένα νέο άνθρωπο. Κι αν δεν το διαβάσει αυτός, κάποιος θα βρεθεί να το διαβάσει. Έτσι καστροχτίζονται τα ελεύθερα πνεύματα.

        • BLACKQUEEN IN STORM avatar
          BLACKQUEEN IN STORM @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/12/2012 22:16:29

          '' Μια επανάσταση χρειάζεται. Επανάσταση του ΕΡΓΟΥ. Επανάσταση των Ποιοτήτων και όχι των ποσοτήτων.
          Μα αυτή δεν πρόκειται να γίνει (τουλάχιστον άμεσα). ''
          Ποτέ μη σπεύδετε να προδιαγράψετε απαισιόδοξα το μέλλον.... Η επανάσταση συμβαίνει καθημερινά εντός ψυχών και συνειδήσεων. Όταν ολοκληρώσει το έργο της εκεί, θα εξωτερικευθεί ως πρόταση, ως πρόκληση και ως διέξοδος. Ίσως πιό σύντομα απ΄όσο φανταζόμαστε.....

        • akenaton avatar
          akenaton @ Γιάννης Φαίλτωρ 21/12/2012 00:16:01

          Έτσι αγαπητέ Γιάννη!

        • Samurai avatar
          Samurai @ Γιάννης Φαίλτωρ 21/12/2012 01:39:56

          ''Επανάσταση του έργου''.
          Ξέρετε με τι τη συνδέω αυτή την επανάσταση του έργου?
          Με το ζυμωτό ψωμί της μάνας μου και με τις προσευχές της.

          Αγαπητέ Γιάννη η γλύκα της νοσταλγίας έχει και πίκρα.
          Όποιος καταφέρει να αξιολογήσει, να εκτιμήσει αυτή τη γλυκόπικρη αίσθηση, είναι έτοιμος να αγωνιστεί για την ποιότητα της ζωής του.

  13. alpha3 avatar
    alpha3 20/12/2012 19:20:42

    Aυτό το κείμενο αγαπητή βασίλισσα θα έπρεπε να το έχει καθε πολιτικός μας στο προσκέφαλό του σαν Αγία Γραφή. Είναι ακριβώς αυτό που κάνει τους Ελληνες πολιτικούς να κατατάσσονται αμέσως στην τελευταία θέση της ειδικότητάς τους μόλις μπούν στο Ευρωκοινοβούλιο...Αυτή ακριβώς είναι η ειδοποιός διαφορά τους με τους υπολοίπους Ευρωπαίους πολιτικούς Δυστυχώς. Ενώ θα έπρεπε να είναι το σημείο ανωτερότητάς τους, αν κατείχαν σε βάθος την ΕΛΛΗΝΙΚΗ τους ταυτότητα, την οποία οι ξένοι αποκτούν μέσω της παιδείας τους...
    "Κοιτάξτε με προσοχή τα έντυπα που εκδίδει η ίδια ή που προτιμά να διαβάζει, τα διαμερίσματα όπου κατοικεί, τις διασκεδάσεις που κάνει, τη στάση της απέναντι στη ζωή. Ούτε μια σταγόνα γνησιότητας. Πως λοιπόν να αναθρέψει σωστά τη νέα γενεά;" Αναρωτιέται δίκαια ο Μεγαλύτερος ίσως ποιητής του κόσμου στον 21ο Αιώνα...Τουλάχιστο να μπορούσαν να το καταλάβουν δυό-τρείς απ' αυτούς τώρα που το Γένος μετά τη διάλυση του ψευδοκράτους με το οποίο πορευόμασταν ελλείψει ηγεσίας βρίσκεται μπροστά σε μεγάλο κίνδυνο νέας μακροχρόνιας υποδούλωσης...
    "πέντε αιώνες Δύσης Εθνικής θα ζήσεις απο δω κι εμπρός" λέει ο άλλος μεγάλος ποιητής μας...Οταν μιλάνε οι ποιητές, είναι σημάδι οτι η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο. Ας ελπίσουμε οτι η νέα γενιά των πολιτικών μας τουλάχιστον θα το συνειδητοποιήσει γιατί αυτή είναι ο χρόνος ο Αληθινός...

  14. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 20/12/2012 21:14:11

    "...το ΔΙΚΑΙΟ ως ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ είναι ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ και ΘΕΜΕΛΙΟ του ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΒΙΟΥ.
    Χωρίς ντροπή και χωρίς δίκαιο οποιαδήποτε μορφή κοινωνικής συμβίωσης είναι απλώς Α δ ύ ν α τ η!"
    Ο Zame συμπικνώνει λακωνικά την ουσία του θέματος.
    Όλοι συμφωνούμε.
    Κι ο Akenaton σωστά επιμένει να θέτει αντίστοιχα θέματα στα άρθρα του.

    Η χώρα χρειάζεται ηγεμονικό πολιτικό Λόγο ικανό να δώσει έμπνευση και όραμα.
    Αυτός δεν μπορεί νάναι προϊόν ενός ατόμου, αν θέλουμε να βρει επιτυχή ανταπόκριση στην κοινωνία στους Πολίτες.
    Πρέπει νάναι καρπός, εθνικού, συλλογικού σχεδιασμού με συνεννόηση των δυνάμεων που δεν εκπροσωπούν κοινωνικές και οικονομικές παράγκες.

    Κύρια ανησυχία της πλειοψηφίας των πολιτών είναι η αδυναμία των πολιτικών δυνάμεων να αρθρώσουν βασικές κοινές γραμμές για τα στρατηγικής σημασίας εθνικά θέματα.
    Εύχομαι η επίσκεψη του Αρχηγού της Αξ. Αντιπολίτευσης στην Λ. Αμερική να έχει θεσμική σημασία και να μην είναι οι οποιες δηλώσεις κατινίστικοι θεατρινισμοί υπέρ και κατά.
    Είναι γνωστό σήμερα ότι πίσω από τους θεατρινισμούς του ΑΓΠ τέλη του 1970 υπήρχε γραμμή επικοινωνίας με τον Κ. Καραμανλή.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Μανιάτης 21/12/2012 00:18:15

      Αυτό ακριβώς χρειαζόμαστε αγαπητέ Μανιάτη. Συμφωνώ απόλυτα! Τα σέβη μου.

  15. Samurai avatar
    Samurai 21/12/2012 02:05:25

    Εεεπ !Θέλετε να κάνουμε μαζί λίγο μουχαμπέτι αγαπητή Victoria?

  16. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 21/12/2012 16:42:02

    έτσι, όλα ή τίποτα. με τον ελληνικό τον τρόπο.
    http://www.youtube.com/watch?v=ga0HMatzzU4

  17. dim avatar
    dim 21/12/2012 19:24:19

    Όλα ή τίποτα... Μου αρέσει....

    Το παιχνίδι τώρα αρχίζει... Και εδώ θα φανεί αν είμαστε γεννημένοι για τα δύσκολα...

    Οι παλαιότερες γενιές έζησαν στα δύσκολα και τα καταφέρανε.... Εμείς μέχρι τώρα ήμασταν μαθημένοι στα εύκολα, και κάθε φορά που κάποιος πήγαινε να βάλει φρένο στη σπατάλη και την καλοπέραση με δανεικά, υπήρχαν οι συνδικαλιστάδες και οι λαϊκιστές του 'λεφτά υπάρχουν' που σε συνάρτηση με το καλομαθημένο "πελάτη" εξασφάλιζαν την εξουσία και έστελναν ακόμα με μαθηματική ακρίβει προς τη καταστροφή, τη καταστοφή των επόμενων γενεών, δηλαδή τη δικιά μας και των παιδιών μας...

    Τώρα ήρθε η ώρα να ξεχωρίσουν οι πατριώτες από τους ατομικιστές… Η δεξιά στα κοινωνικο-εθνικά θέματα που βάζει πάντα πάνω από το ατομικό συμφέρον, το συμφέρον της πατρίδας, από την αριστερά που έχει ως ιδεολογία της ότι το συμφέρον, τα δικαιώματα και η ευημερία του ατόμου είναι πάνω από το εθνικό συμφέρον και τη σωτηρία της πατρίδας….

    Τώρα ήρθε η ώρα να δούμε πόσοι είναι οι πατριώτες, που δε θα διστάσουν να κάνουν το πατριωτικό τους καθήκον, και να στηρίξουν με θυσίες τη πατρίδα… Ο αληθινός πατριώτης δε μπορεί να αφήσει ποτέ τη πατρίδα του να «πέσει»… Αν πέσει η πατρίδα του, ξέρει ότι έχει πέσει κι αυτός μαζί… Ο ατομικιστής και ο παρτάκιας, έχει ως ιδεολογία του το «εγώ να περνάω καλά, και αν δεν μπορώ να περάσω εγώ καλά, να μη περάσει κανένας καλά», το λαμόγιο σκέφτεται «κάτσε να διαλυθεί η χώρα, για να την αγοράσω μετά κοψοχρονιά»… Ο πατριώτης όμως σκέφτεται ότι αν πέσει η χώρα, μετά θα οδηγηθούμε απομονωμένοι, αδύναμοι διεθνώς, σε εθνικές καταστροφές…

    Αν η Ελλάδα σταθεί ξανά στα πόδια της, θα σταθούν στα πόδια τους μετά και οι πολίτες… Η ρήση «οι αριθμοί ευημερούν αλλά οι άνθρωποι πάσχουν» μπορεί να ισχυει μόνο όταν οι αριθμοί μαγειρεύονται, όπως συνέβαινε στο παρελθόν… Τώρα πια τίποτα δεν μπορεί να μείνει κρυφό… Έτσι όπως τώρα οι αριθμοί ήταν τραγικοί (έλλειμμα, χρέος, εμπορικό ισοζύγιο, ανεργία κλπ) και η κατάσταση των ανθρώπων είναι τραγική, έτσι και αν φτιάξουν οι αριθμοί, αυτό θα σημαίνει ότι βελτιώνεται και η κατάσταση των ανθρώπων….

    Για να δούμε επομένως τις θυσίες μας να πιάνουν τόπο θέλουμε να βλέπουμε χειροπιαστά αποτελέσματα… Πέρα από το πολύ σωστό, ότι η οικονομία είναι και ψυχολογία, και η αλλαγή του κλίματος θα δράσει πολλαπλασιαστικά, πρέπει να υπάρχουν και συγκεκριμένοι στόχοι, βραχυχρόνιοι, ορατοί και μετρήσιμοι….


    Στόχος Πρώτος: ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΜΕΤΡΟ

    Στόχος Δεύτερος: ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ

    Στόχος Τρίτος: ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΕΠ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2012, ΑΠΌ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 2013 ΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ. ΑΥΞΗΣΗ ΑΕΠ ΚΑΤΑ 4% ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΜΕΙΩΣΗ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑ 5% ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ

    Στόχος Τέταρτος: ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΣΤΟ 2013, ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ 70% ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΟΣ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΔΙΚΙΩΝ

    Στόχος Πέμπτος: ΑΠΟ ΤΟ 2014 ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΘΕΤΙΚΟΙ ΡΥΘΜΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 4%, ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ «ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ» ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΔΙΚΙΩΝ

    Στόχος Έκτος: ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ

    Στόχος Έβδομος: ΑΜΕΣΗ ΚΥΡΗΞΗ ΑΟΖ

    Βάλτε αυτούς τους στόχους, επικοινωνήστε τους αποτελεσματικά, και αν στο τέλος του 2013 έχετε πιάσει τους πρώτους στόχους, παίρνετε «ψήφο εμπιστοσύνης» και προχωράμε για το 2014. Αν τους πιάσετε και εκεί, προχωράμε…. Μπαίνει στο 2015 και το όραμα για τα 200 χρόνια Ελλάδας, πάμε σε εκλογές το 2016 και παίρνει ο Σαμαράς 50% για πλάκα….

    Δεν πιάνετε τους στόχους για το 2013? Πρέπει να παρθούν νέα μέτρα? Η ύφεση και η ανεργία μεγαλώνουν? Υπάρχει πια σοβαρότατο πρόβλημα… Ο κόσμος βλέπει ότι οι θυσίες του δεν πιάνουν τόπο… Η κοινωνική έκρηξη θα είναι πια γεγονός, και η χώρα θα βυθιστεί σε δεινά τέτοια, που αυτά που ζούμε τώρα θα φαντάζουν παράδεισος…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.