#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/12/2011 07:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το "νέο ΠΑΣΟΚ" είναι εδώ, διαπλεκόμενο, ρεβανσιστικό



Δεν είναι καιρός για αξιόπιστες δημοσκοπήσεις.  Δεν το επιτρέπουν οι συνθήκες.  Άλλωστε ποτέ οι δημοσκοπήσεις δεν ήταν ιδιαίτερα ακριβείς ή αξιόπιστες πόσο μάλλον τώρα που η κοινωνία είναι άνω κάτω και προσπαθεί να συνέλθει από το χαστούκι της πτώχευσης.  Ως γνωστόν η νίκη έχει πολλούς πατεράδες, η ήττα όμως είναι ορφανή.

Πολλοί στη Ν.Δ. φαίνεται να απολαμβάνουν τη μοναξιά της κορυφής και να επαναπαύονται.  Θεωρούν ότι με κάποιον μαγικό τρόπο, όταν γίνουν οι εκλογές, θα συσπειρωθεί η μεγάλη λαϊκή παράταξη και θα δώσει στον Σαμαρά την αυτοδυναμία.  Μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα, γιατί:

Τα ποσοστά οροφής είναι επικίνδυνα κολλημένα για κόμμα που αντιπολιτεύεται μια τόσο αποτυχημένη κυβέρνηση.
Οι παγίδες που στήνει καθημερινά το κατεστημένο στον Σαμαρά είναι συνεχείς και είναι θαύμα το ότι ο ίδιος κατόρθωσε να τις αποφύγει, με παροιμιώδη ευελιξία, χωρίς δημοσκοπική κάμψη.
Τα ποσοστά δημοφιλίας είναι ανησυχητικά. Αν και καλύτερα από των αντιπάλων, δεν αναδύουν ‘’δυναμική’’ και αυτό είναι αγκάθι και χρήζει επίλυσης.
Φαίνεται ότι η πλειονότητα δεν έχει διαγράψει τις μνήμες της πενταετίας και η εμφάνιση των πρώην βαρόνων με ρυθμό μαϊντανού, δημιουργεί συνθήκες ‘’συμψηφισμού’’.

Ένα ακόμα σημείο που δε φαίνεται να έχει αναλυθεί σε βάθος, ώστε να αντιμετωπιστεί αναλόγως από το επικοινωνιακό επιτελείο, είναι η δυναμική του ΠΑΣΟΚ.  Οι περισσότεροι, και δε βγάζω την ουρά μου απέξω, θεωρούμε το ΠΑΣΟΚ τελειωμένο, πανέτοιμο να αντιμετωπίσει μια πελώρια συντριβή, τέτοια που δε γνώρισε ποτέ σοσιαλδημοκρατικό (λέμε τώρα) κόμμα στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια.

Πόσο αληθές είναι αυτό;

Το ΠΑΣΟΚ σπαράσσεται, αλλά δεν κλονίζεται.  Οι βάσεις του στον κρατικό μηχανισμό είναι μυθικές.  Η δύναμή του μέσω των εξυπηρετήσεων είναι τερατώδης.  Επιπλέον το ΠΑΣΟΚ, πριν κινδυνεύσει να αποτελέσει ιστορία, πρόλαβε να πάρει τα μέτρα του:

Παρέδωσε τη διακυβέρνηση σε μια άχρωμη κυβέρνηση ‘’συνεργασίας’’ την οποία τα στελέχη του στηρίζουν στη βουλή, αλλά αντιπολιτεύονται από τις εφημερίδες
Επιστράτευσε στελέχη πρώτης γραμμής της εποχής Σημίτη (μόνο ο Σημίτης λείπει, αλλά είμαι βέβαιος ότι καθοδηγεί από το παρασκήνιο)
Ελέγχει σε συντριπτικό ποσοστό τα ΜΜΕ
Οδεύει προς εκλογή νέου αρχηγού, μια κίνηση που πάντα δίνει προοπτική στα κόμματα εξουσίας, αφού φορτώνει όλα τα κακώς κείμενα στον αποχωρούντα

Αλλά το μεγάλο κόλπο του καθεστώτος δεν εκτελείται στο παραδοσιακό ΠΑΣΟΚ, αλλά στις παρυφές του ΠΑΣΟΚ.  Και το μεγάλο κόλπο λέγεται ΔΗΜΑΡ και συντελείται μέσω του πιο αμφιλεγόμενου πολιτικού της μεταπολίτευσης του δημοφιλούς κ. Κουβέλη.  Η ΔΗΜΑΡ έχει κατσικώσει ως ανάχωμα ανάμεσα στο ΠΑΣΟΚ και τα υπόλοιπα κόμματα και ψαρεύει όποιον επιχειρεί να λιποτακτήσει.  Το σύστημα πριμοδοτεί το ανύπαρκτο κόμμα με τις γραφικές φιγούρες, που όταν τους βλέπεις νομίζεις ότι παρακολουθείς το Ράδιο Αρβύλα (Μαργαρίτης, Ψαριανός), ένα κόμμα στο οποίο συνωστίζεται ότι πιο αντιδραστικό έχει να επιδείξει η εγχώρια αριστερά, από τον official τουρίστα της μεταπολίτευσης κ. Μπίστη έως την αλησμόνητη κ. Ρεπούση με τις ‘’προοδευτικές’’ της ιδέες, πριμοδοτεί λοιπόν το κόμμα αυτό με ανύπαρκτα δημοσκοπικά ποσοστά, για να δώσει μια προοπτική στους λιποτάκτες του ΠΑΣΟΚ που δε θέλουν, ούτε Παπανδρέου ζωγραφιστό, ούτε τους μπαχαλάκηδες του ΣΥΡΙΖΑ, ούτε όμως και τα ορφανά Καραμανλή.

Το γεγονός ότι τα συντρίμμια του ΠΑΣΟΚ και η ανερχόμενη ΔΗΜΑΡ θα συνεργαστούν μετεκλογικά είναι αδιαμφισβήτητο.  Αυτός είναι ο ένας και μοναδικός λόγος ύπαρξης αυτού του μορφώματος,  που απολαμβάνει την καθολική στήριξη της εγχώριας διαπλοκής.  Πρόκειται ουσιαστικά για μια νέα μετάλλαξη του ΠΑΣΟΚ, γιατί το ΠΑΣΟΚ αν φύγει ποτέ από την εξουσία, θα φύγει μόνο όπως ο εγκάρδιος φίλος της οικογένειας, ο συνταγματάρχης Μουαμάρ Καντάφι.  Ίσως τελικά ο αντίπαλος του κ. Σαμαρά να μην είναι μόνο η αυτοδυναμία, όπως πιστεύουμε οι περισσότεροι, αλλά ένας αναγεννημένος κεντροαριστερός πόλος  με διαπλεκόμενα δεκανίκια, ένας πόλος που αρχίζει να δείχνει τη δυναμική του, έστω και μέσα από αυτές τις περίεργες δημοσκοπήσεις.

Ο κ. Σαμαράς έχει μακρύ και δύσκολο δρόμο μπροστά του.  Έχει να πολεμήσει με την ανυπαρξία της Ελλάδας στο εξωτερικό, με το πανίσχυρο μέτωπο των δανειστών – τοκογλύφων, με την εσωτερική αιμορραγία του τραπεζικού συστήματος και τους φαύλους εκβιαστές τραπεζίτες, με τα πράσινα ΜΜΕ της διαπλοκής, με κάθε λογής νταβατζήδες παλαιάς και νέας κοπής  εσωτερικού – εξωτερικού και επιπλέον να βρει τρόπο να αντιπαρέλθει των πονηρών μεθόδων της ελίτ και ενός ΠΑΣΟΚ που αποδεικνύεται Λερναία Ύδρα.  Για αυτό πρέπει να είμαστε πολύ υποψιασμένοι, πολύ προσεκτικοί, να αφουγκραζόμαστε τις επιλογές του Αρχηγού και να μην αναλωνόμαστε σε εύκολη κριτική εξ αποστάσεως.

Η ιστορία μας τιμώρησε (ή μας ευεργέτησε;) να ζήσουμε σε ενδιαφέροντες καιρούς…

Δρ. Πασοκολόγος - Παπανδρεολόγος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nick1975 avatar
    Nick1975 17/12/2011 08:02:09

    Καλημέρες!!!Συμφωνώ απόλυτα!!!Όχι όμως μόνο η ΔΗΜΑΡ.Τα κέντρα εξουσίας (εγχώρια και εξωτερικά,,,διότι συνεργάζονται!!!)φρόντισαν και δημιούργησαν και στηρίζουν και τα άλλα κόμματα ΛΑΟΣ,ΔΗΣΥ και ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ προκειμένου να πριονίσουν την δυνατότητα αυτοδυναμίας (γενικά). Σε μια εποχή που σοβαρές και αυτοδύναμες κυνερνήσεις είναι αναγκαίες για τον τόπο και λόγω των γεοπολιτικών εξελίξεων.Διαίρε και Βασίλευε!!!!Αυτό έχει εφαρμοσθεί στη χώρα και το κατόρθωσαν εκμεταλευόμενοι οι διαπλεκόμενοι τις άκρατες μωροφιλοδοξίες αποτυχημένων προσώπων σε κάθε πολιτική παράταξη.Ο πρόεδρος πρέπει να βγεί δυναμικά στη κοινωνία.Καλά τα ταξίδια στο Ισραήλ,Ρωσία,Κινα,ΗΠΑ,,,αλλά δεν φθάνουν!!!Στο Λαό δυναμικά εξηγώντας πειστικά τί έχει συμβεί αλλά και τις δυνατότητες κινήσεων που έχουμε(όσο τραγικές και λιγοστές και αν είναι).ΑΛΗΘΕΙΕΣ να πεί και μόνο ΑΛΗΘΕΙΕΣ!!!

  2. 0030salvador avatar
    0030salvador 17/12/2011 08:06:38

    Η λογική του ¨ώριμου φρούτου" δεν υφίσταται σαν πολιτική προοπτική,το φρούτο αν και σάπιο παραμένει σε ένα κορμό που φαίνεται ξερός αλλά είναι καλά ριζομένος στην διαπλοκή,στο ρουσφέτι,τρέφεται απο τον πράσινο συνδικαλισμό και μπολιάζεται προσφάτως απο τα ΜΜΕ με ΔΗΜ ΑΡ με την φρούδα ελπίδα ότι μπορεί να ξανανθίσει.
    Ο ελληνικός λαός παραζαλισμένος από την κοινωνική αδικία,την φτώχια και την αγωνία της επόμενης ημέρας οφείλει να καθαρίσει το χωράφι του, να κόψει τα ξερά από όλα τα δέντρα πράσινα και μπλέ για να έχει την ελπίδα να δρέψει καρπούς η χώρα μας,να αγνοήσει τις συμβουλές των ψευτογεωπόνων και να αρνηθεί την εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας στον ντόπιο και ξένο τοκογλύφο που καιροφυλακτεί να αποκτήσει την ομορφότερη πατρίδα.
    Συσπειρωμένη η πατριωτική παράταξη με μπροστάρη τον μοναδικό αρχηγό που τόλμησε να ορθώσει το ανάστημα του στην μνημονιακή λαίλαπα και να προτείνει το διαφορετικό για μια ακόμη φορά στην ιστορία θα οδηγήσει την χώρα απο τον πολιτισμικό,ηθικό και οικονομικό χειμώνα στην άνοιξη της ελπίδας και της αναγέννησης!

  3. restart avatar
    restart 17/12/2011 08:19:06

    χαχαχαχαχα
    αυτο με τον Μουαμάρ απαιχτο Δρ.


    αλλα κατα τη γνωμη μου τα πραγματα ειναι πιο απλα

    ο παπανδρεας ειδε οτι δεν τον παιρνει να διαλυθει το μπατσοκ
    μονο παπουτσηδες και λοιποι γραφικοι θα τον στηριζαν
    και θα επερνε ποσοστα ντορας

    οποτε εκανε ντηλια με τον ευσωμο αντιπροεδρο
    (καποιο ρολο θα βαραει παντα ετοιμος να "προσφερει")

    αλλα ο loveρδος ειναι πολυ σκληρο καρυδι
    εξαιρετικος πολιτικαντης,
    χωρις να κανει σχεδον καμια σοβατη τομη
    ειναι στο απυροβλητο και εχει ψηλα ποσοστα

    εκει θα παιχτει
    αν κερδισει ο βενιζελος τον ηπιαμε ομαδικως

    αν κερδισει ο loveρδος,
    ο αντωνης θα εχει μονο μια ευκαιρια

    η χωρα θελει εκ θεμελιων αναδιαρθρωση
    αν συνεχισει με το ιδιο γραφικο επιτελειο,
    παλινδρομησεις και συμβιβασμους
    κανα 2 χρονια θα κατσει πρωθυπουργος και αυτος
    και θα φυγει νυχτα

    αυτα πιστευω

    χαιρετε

  4. Βασίλης Κωνσταντίνου- Καστοριά avatar
    Βασίλης Κωνσταντίνου- Καστοριά 17/12/2011 09:45:59

    Σωστό άρθρο. Προσεγγίζει την πραγματικότητα και αναλύει αντικειμενικά την παρούσα κατάσταση.Σας θυμίζω το Ωνάσειο. Το Πασοκ έχει αποφασίσει να ζήσει από το κράτος. Γι΄αυτό βρίσκει τρόπους να είναι στην κυβέρνηση.Δεν είναι αμελητέα ποσότητα.Και η Νέα Δημοκρατία δεν είναι ακόμα το κόμμα που έχει πάρει τις κρίσιμες αποφάσεις που την έχουν αναδείξει στην κοινωνία σαν την σίγουρη λύση. Ο κόσμος περιμένει. Νέες αντιλήψεις,νέους ανθρώπους,νέο τρόπο λειτουργίας.Και το κυριότερο αυτά δεν γίνονται από παλιά υλικά.Κάποιοι πρέπει να αναδειχτούν και κάπιοι να απομακρυνθούν. Ακόμη και για μερικούς από τους νυν βουλευτές πρέπει να υπάρξει μία γενναία απόφαση από το κόμμα. Σας ευχαριστούμε αλλά δεν μπορείτε να είστε υποψήφιοι! Ταυτόχρονα να προσεγγίσει ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ και άξιους στην κοινωνία. Τα προηγούμενα χρόνια όχι μόνο δεν έψαχναν επιτυχημένους αλλά οι βουλευτές τους απέκλειαν για να μην κινδυνεύσουν.Και αυτό πρέπει να αρχίσει άμεσα.Χωρίς χρονοτριβή. Γιατί είναι μια περίοδος ΄΄οικονομικού πολέμου ΄΄και στον πόλεμο δείχνεις ότι μπορείς να τον κερδίσεις όταν προλαβαίνεις τα γεγονότα έχεις σχέδιο και κυρίως πολεμάς. Χωρίς υστεροβουλία.Χωρίς φόβο θυμάτων.Γιατί όποιος κυβερήσει το επόμενο διάστημα θα έχει άπειρες δυσκολίες και σίγουρα θύματα.Και οί πέτρες το γνωρίζουν ότι η σημερινή κατάσταση είναι τελείως διαφορετική και από το 74,89,94. Μαζί με την νέα κυβέρνηση θα υπάρχει και μια ομάδα από την Ευρώπη και το ΔΝΤπου το λιγότερο που θα κάνει είναι να παρακολουθεί. Και κάπιοι από τους παλιούς πολιτευτές που δεν μπορούσαν να σταθούν στην εγχώρια πολιτική αγορά πως θα σταθούν απέναντι στην ευρωπαϊκή γραφειοκρατία. Και να μην το ξεχνάμε.Παραγίναμε διάσημοι. Μας παρακολουθούν από όλο τον κόσμο!

  5. madprof avatar
    madprof 17/12/2011 09:46:39

    Η ανάλυση των συνιστωσών του διαπλεκομενοσυστήματος είναι ρεαλιστική και συμφωνώ απολύτως.
    Θέλω να προσθέσω προς επίρρωσιν, τα παρακάτω:
    Βιώνουμε MegaΧουντοφασιστικές στιγμές με ΠασοκοΣαπιοκοιλιάδες αντύπατους-κηπουρογλείφτες, ΝΔ-ούληδ-ες,-ούλες-στυλιανοκατσαπλιάδες, Εφιαλτοκόρη, BerluΚαρατζαφιροκΟλόπαιδα και ΚουβελοΨαριανολαμόγια στην πρώτη γραμμή!
    Ουαί τις κομματοπολτοποιημένοις τε χρεοκοπημένοις τε πεινασμένοις τε κεκρετινισμένοις του ΧουντοΦασιστοΓιωργοΑντωνοΕφιαλταινοκορηΚαρατζαφυροΚουβελοΠροτεκτοράτου!
    Τα χείριστα έπονται, αφού οι Αχρειότατ-οι/-ες είναι και θα έσσονται πρώτοι αν δεν συνειδητοποιήσουμε σαν πολίτες την κατάσταση ώστε να μετατρέψουμε το κυνόβιό τους σε Ευαγές Ιδρυμα Λευκών Κελιών, με παράλληλη δήμευση των assets των οικογενειακών τους δενδρυλλίων υπέρ του δημόσιου=τραπεζικού χρέους, και δυνατότητα εκ μέρους των πολιτών να επισκέπτονται τα αιλουροειδή, ερπετά και αρπακτικά έναντι εισιτηρίου ισότιμου ζωολογικού κήπου (tres sic!).
    Μόνο ανεγκέφαλοι θα ψήφιζαν Δηαρι=Κουβεληζήτουλες!
    Είναι ολοφάνερος ο σκοπός της ελεεινής προπαγάνδας τους :
    α) η αβάντα που κάνουν στο δηαρι του Κουβεληζήτουλα τα διαπλεκόμενα και οι υποτακτικοί τους ΤατιανοΤσιτσιολινοΔημαγωγοί, γίνεται αποκλειστικά για να κόψουν ψήφους προς τον Σύριζα
    και β) ανεβάζουν τα ποσοστά του για να δημιουργήσουν ρεύμα ώστε να συλλέξουν ψήφους “σκεπτικιστών” που θα ομογενοποιηθούν με εκείνους του υπολείμματος του κινήματος των Μιασμάτων!
    Ο Συνασπισμός θα κάνει την έκπληξη εάν και όποτε στηθούν κάλπες!

    • madprof avatar
      madprof @ madprof 17/12/2011 10:23:06

      Μόνη μου διαφωνία η αναφορά στον συνταγματάρχη Μουαμάρ Καντάφι, τελευταίο ανεξάρτητο ηγέτη.
      Οι Λίβυοι τώρα θα βιώσουν την "δημοκρατία" της αποικιοκρατίας των "φίλων" τους δυτικών, δηλαδή το "διαίρει και βασίλευε".
      Τους διέλυσαν την οικονομία, την όποια κοινωνία και ισοπέδωσαν την χώρα.
      Από τα 700 ευρώα μηνιαίο εισόδημα επί Μ.Κ., θα τους οδηγήσουν στα 150 ευρώα των Αιγυπτίων σκλάβων, αφού φρόντισαν να δημεύσουν και όλα τα περιουσιακά assets της χώρας τους.

  6. SABI avatar
    SABI 17/12/2011 10:02:00

    Και με τον Καραμανλή αυτά υπήρχαν . Και παρ' όλα αυτά πήρε άνετη αυτοδυναμία. Είχε και εκείνος σωστή πολιτική. Είπε απο πολύ νωρίς αυτά που πρέπει να γίνουν . ΗΤΑΝ Ο ΠΛΈΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΉΣ Δεξιός ηγέτης . Κατήγγειλε την ντόπια άρχουσα τάξη όπως δεν είχε τολμήσει να το κάνει ούτε το ΚΚΕ.
    "5 ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ και 5 ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ κυβερνούν την Ελλάδα" . Εκανε άνοιγμα στη Ρωσία που ούτε το ΚΚΕ δεν είχε ονειρευτεί οταν διαπίστωσε οτι οι Αμερικανοί μας έχουν "γραμμένους". Ηταν ο πρώτος πολιτικός αρχηγός που κατέβηκε σε εκλογές υποσχόμενος πάγωμα μισθών, μηδενικές αυξήσεις και περιορισμό δαπανών, γιατί ήξερε οτι μ' αυτά τα τρία τώρα θα ήμασταν σε καλύτερη θέση απο την Ισπανία. Ομως ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΑΜΟΓΙΑ-ΠΛΙΑΤΣΙΚΟΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ TON έφαγαν και τώρα πλαισιώνουν ασφυκτικά τον Σαμαρά. Θέλουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ για να συνεχίσουν απρόσκοπτα το έργο τους. Και επειδή η βέβαιη πτώχευση θα σκάσει σίγουρα στα χέρια του Σαμαρά, μήπως αντί αυτοδυναμίας πρέπει να ψάξει για ειλικρινείς πατριωτικές συμμαχίες?

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 17/12/2011 10:02:15

    O Mπιστης εχει προδιαγραψει και την πορεια των πραγματων στη βαση της "δεξιας παρενθεσης" : μια συντομη παρενθεση Σαμαρα και μετα η "αντεπιθεση της κεντροαριστερας".
    Θελει πολυ προσοχη.Πρεπει στην "παρενθεση" να χτυπηθουν τα στηριγματα της "κεντροαριαστερας".Καθε επιδοτηση και φοροπαλλαγη στα ΜΜΕ και τον τυπο πρεπει να καταργηθει.Νομοι ιθαγενειας και εχθροπαθειας επισης.

    • adidrust avatar
      adidrust @ ψυχραιμια 17/12/2011 11:21:50

      ποιος Μπίστης μωρε..
      πάμε καλά; 2012 με την χώρα διαλυμένη και σχολιάζουμε μέχρι και τους πόθους του κάθε τελειωμένου που τριγυρνά στον μικρόκοσμο κάποιου συνοθυλεύματος "κεντροαριστεράς"... ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ;
      η ίδια η ιστορία τους έχει ξεγράψει και εμείς αναμασάμε την κάθε παραφιλολογία...λες και η ζωή των κατοίκων του τόπου αυτού είναι κάποια έκθεση ιδεών με παρενθέσεις, άνω τελείες κτλ.
      Ε λοιπόν, αν το θέλει έτσι (ο Μπίστης), το "χαρτί" τέλειωσε...καιρός γι' άλλο τετραδίο.

  8. Ραβινος avatar
    Ραβινος 17/12/2011 10:30:27

    ''Το Πασοκ έχει αποφασίσει να ζήσει από το κράτος''Βασιλης Κωνσταντινου -Καστορια .Αυτο τα λεει ολα ! Εχει κολλησει σαν βεντουζα και απορροφα οτι εχει σχεση με το κρατος με ευρεια χρηση και πραξη ΠΑΣΟΚΟΕΝΝΟΙΩΝ =Προμηθειες - Προσληψεις -Μεταταξεις -Ταξειδια στο εξωτερικο-Μιζες-Προσωπικες μισθολογικες διαφορες -Επιδομα αποδοσης εις αντικατασταση περικοπων - Ειδικος συμβουλος -Εργασιακη εφεδρεια -Συμβαση εργου -Αναθεσεις εργολαβιων κλπ κλπ .Στο χωριο μου λενε οτι τα φιδια θελουν κοψιμο το κεφαλι μια κι εξω με την τσαπα για να ψοφισουν αλλιως ξαναγεννιωνται !

    • tak avatar
      tak @ Ραβινος 17/12/2011 10:53:29

      Ραβίνε έτσι λένε και στο χωριό μου... Το ΠαΣοΚ θριαμβεύει στις εκλογές των δημοσιοϋπαλληλικών οργανώσεων και στη ΝΔ ... αγρό αγοράζουν! Δεν μπορεί να τα κάνει όλα ο Σαμαράς και επί πλέον ας καταλάβουν πως οι βολεμένοι δεν πρόκειται να δουν ποτέ με καλό μάτι τη Νέα Δημοκρατία, η οποία ούτε τις εκλογές στο δικό της χώρο, στα επιμελητήρια, δεν μπόρεσε να ελέγξει κι ας φωνάζει ο ... Ροδινός!

  9. καβουρας avatar
    καβουρας 17/12/2011 10:47:59

    η διαπλοκή ζει και βασιλεύει 50-60 χρόνια στην Ελλάδα. Τα ίδια με ολα τα κόμματα και τους μηχανισμούς εξουσίας. παρτε το χαμπάρι όταν διαλυθούν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και τα μισά κομματικά στελέχη πάνε πακέτο Κορυδαλλό η Ελλάδα θα δει άσπρη μέρα. Βέβαια θα αντικατασταθούν από καινούργια αστικά κόμματα τα οποία αφού το κοντερ έχει μηδενίσει, θα ξαναμοιράσουν τη πίτα για 20-30 χρόνια. Ο λαός στο μεταξύ ας προετοιμάζεται για πολυ ασχημες ημέρες.

  10. hdgr avatar
    hdgr 17/12/2011 11:31:43

    Το σύστημα έχει και άλλα χαρτιά.
    Αν θα τα ρίξει στο τραπέζι θα εξαρτηθεί από τις συνθήκες που θα διαμορφωθούν.

    Δηλαδή την δημιουργία νέου κόμματος . Προφανώς θα συνδράμουν στελέχη του Πασοκ και της ΝΔ . Πιθανότατα και νέα "άφθαρτα" , "τεχνοκρατικά" πρόσωπα .

    Χθες , σε παρέμβαση του σε δελτίο ειδήσεων, ο γνωστός Μάνος παραδέχθηκε ότι η κυβέρνηση Παπαδήμου είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη.
    Ωστόσο τάχθηκε κατά της διεξαγωγής εκλογών με τι επιχείρημα;

    Τα κόμματα που διεκδικούν την εξουσία σήμερα είναι ξεπερασμένα και δεν μπορούν να δώσουν λύσεις.
    Επομένως οι εκλογές να πάνε πίσω , ώστε να δοθεί χρόνος για την δημιουργία νέας εναλλακτικής λύσης .

    Ποια θα είναι η πολιτική κατεύθυνση του "νέου" κόμματος;
    Μπορείτε να κρίνετε αφού ούτε λίγο ούτε πολύ ο Μάνος υποστήριξε ότι η κρίση θα αντιμετωπισθεί με την απόλυση 400.000 δημόσιων υπαλλήλων.
    (Για να μην τον αδικώ η απόλυση μετά από τρία χρόνια , στα οποία δεν θα εργάζονται και θα παίρνουν το 70% του μισθού τους)

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι , το επόμενο διάστημα , δεν θα πλήξουμε.

  11. μητσος καρδιτσα avatar
    μητσος καρδιτσα 17/12/2011 12:01:46

    σωστο το αρθρο. οι αδυναμιες της νου δου ειναι εμφανης. πηγαινοερχονται στα καναλια ολοι οι αποτυχημενοι της περιοδου καραμανλη. προσφατα ο χατζηνικος σε παρουσιαση βιβλιου του προκοπη παυλοπουλου του ζητησε συγγνωμη για τη σκηρη και αδικη πολλες φορες κριτικη που του ασκησε οτν ηταν υπουργος και με τα γεγονοτα του δεκεμβριου. καταλαβατε δηλαδη τι παιχνιδι παιζεται.
    ξερουν οτι ο σαμαρας με αυτα τα προσωπα δε παει πουθενα. τα βλεπει ο κοσμος και αλλαζει καναλι. εκει ειναι η ευθυνη σαμαρα. που δε παρουσιασε καινουρια ηγετικη ομαδα. δε παρουσιασε νεα προσωπα. οι ιδιοι και οι ιδιοι.
    αυτο θα το πληρωσει δημοσκοπικα η νου δου.
    και κατι αλλο. ο εκλογικος νομος παυλοπουλου απαγορευει τις συνεργασιες κομματων προεκλογικα. ετσι λοιπον δε μπορει προεκλογικα το πασοκ να συνεργαστει με τον κουβελη. μονο εαν ενσωματωσει το κομμα κουβελη σε ενα αινιαιο ψηφοδελτιο με το πασοκ. μονο ετσι να φιανεται οτι καταβαινει ενα κομμα στις εκλογες.

  12. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 17/12/2011 12:05:20

    Πασοκ,δημοσιο,διαπλοκη ειναι ενα κουβαρι σαν το φιδι της φωτο,ενωμενο δυνατο.Θα κανει τα αδυνατα δυνατα,οπως συνεδρεια αναβαπτησης,αλλαγη αρχηγου οσο το δυνατον πιο επεισοδιακη,συζητησεις επι συζητησεων στα καναλια της διαπλοκης,με σκοπο και παλι να ξαναμαντρωσει ολα τα καλοπαιδα που με πρασινη καρτα μασαν με πολλες μασελες εδω και 10ετιες ολο τοδημοσιο πλουτο.
    Για τους υπολοιπους ολους τι να πεις,οι μεν εμειναν οτι το μονο δικηο και ο μονος νομος ειναι του εργατη οι λοιποι αστα και βραστα,τουρλουμπουκι ολοι μαζι στο πυρ το εξωτερον,οι δε συριζαιοι και δηπαραιοι ακομη χειροτερα,ξεκινωντας απ τηνιδια βαση δεν εχουν να πουν τιποτε αλλο εκτος απο καταγγελια,πατριδα,ιστορια,θρησκεια κοκκινο πανι,ειναι οτι χειροτερο γεννησε το γκαστρωμα καπιταλισμου-κουμμουνισμου,με αυτη την σειρα η και αναποδα.

  13. mike avatar
    mike 17/12/2011 12:16:39

    σωστα......................

  14. captain avatar
    captain 17/12/2011 12:21:33

    Πολύ ενδιαφέρον άρθρο. Παρακινεί για ψυχραιμότερες σκέψεις και συσπειρωση γυρω απο τον αρχηγό αν και εκείνος απογοήτευσε αρκετα (ελπίζω πρόσκαιρα) τους ασυμβίβαστους δεξιούς οπαδούς του.

  15. SAS avatar
    SAS 17/12/2011 13:09:22

    Από την αρχή της κρίσης ήταν φανερό ότι ζούσαμε σε ενδιαφέροντες καιρούς . Το κακό είναι ότι προσπαθήσαμε όχι μόνο εμείς αλλά και το πολιτικό προσωπικό να διαχειριστεί αυτή την κρίση με όρους του παρελθόντος . Δεν λέω ότι δεν έπρεπε να υπάρξει περίσκεψη και προβληματισμός για όσα έγιναν στο παρελθόν και για τον δρόμο που θα θέλαμε να βαδίσουμε στο μέλλον , αλλά όσο εμείς , σαν πολίτες και οι πολιτικοί σαν διαχειριστές του συστήματος , ομφαλοσκοπούσαμε ο υπόλοιπος κόσμος έτρεχε προς ένα μέλλον που μόνο αρνητικές πτυχές έχει για μας αφού καλούμαστε να το εφαρμόσουμε χωρίς να έχουμε πάρει μέρος στην κατ' αρχήν διαμόρφωσή του . Η κυριότερη και πιο συντριπτική ήττα του Ελληνισμού είναι η απαξίωση της Ελλάδας και των σύγχρονων Ελλήνων ο υποβιβασμός τους σε υπάνθρωπους που θα πρέπει να ντρέπονται , ναι καλά διαβάζεται να ντρέπονται , που είναι Έλληνες . Αυτή είναι μια ρετσινιά που δεν θα βγάλουμε ποτέ από πάνω μας όσο καλά παιδιά να γίνουμε όσο αίμα και να δώσουμε στις περίφημες αγορές . Και αυτό γιατί όλα όσα πρόκειται να υποστούν οι πολίτες της Ευρώπης από δώ και στο εξής θα τα ρίχνουν στους τεμπέληδες Έλληνες και δεν έχει καμία σημασία αν αυτό είναι λάθος η σωστό ο μέσος Ευρωπαίος πολίτης δεν πρόκειται ποτέ να το ψάξει περισσότερο , μην ξεχνάτε ότι οι Γερμανοί ενημερώνονται από την Bild και το Focus . Σ' αυτήν λοιπόν την εποχή δεν χωράν πρακτικές του παρελθόντος και η λογική του ώριμου φρούτου ανήκει εκεί . Οι ηγέτες γεννιούνται σε εποχές που χρειάζεται αντισυμβατική θεώρηση της πραγματικότητας . Καινούριος κόσμος με παλιές και φθαρμένες ιδέες δεν γίνεται .

  16. Enzo avatar
    Enzo 17/12/2011 13:31:25

    Εγω επαναλαμβανω, Οχι σε αλλο ενα 2004! δεν χωρανε συναισθηματισμοι.
    Καποιος να τους διαλυσει

  17. firiki2010 avatar
    firiki2010 17/12/2011 13:49:30

    Οπως αναφέρει και η ανάρτηση προβλέψεις βάσει των δημοσκοπήσεων μέσα σε μια τόσο ρευστή κατάσταση είναι παρακινδυνευμένες. Παρά ταυτα είναι προφανές ότι η ΝΔ ΔΕΝ "σαρώνει" κι ότι το ΠΑΣΟΚ πάει για μια καθαρή ήττα-συντριβή. Δεν πρόκειται βάβαια να πάεσει στα δημοσκοπικά ποσοστά του και πολύ περισσότερο σε καμμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί "τελειωμένο". Η κυβέρνηση Παπαδήμου βοηθάει τον εξαγνισμό του ΠΑΣΟΚ και βοηθάει να κοντύνει κι άλλο η ούτως ή άλλως κοντή μνημη μας για το πως φτάσαμε ως εδώ. Εξ άλλου και σε αυτή τη διετία το ΠΑΣΟΚ ανέβασε για μια ακόμη φορά το θεατρικό "Καλό ΠΑΣΟΚ- κακό ΠΑΣΟΚ" αντιπολιτευόμενο τον εαυτό του και υπονομεύοντας τη χώρα.
    Πολλά θα εξαρτηθούν από το με ποιον αρχηγό θα κατέβει το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές. Με κάποιον από τους Βενιζελοβερδοχρυσοχοίδηδες είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα υπάρξει από την πρώτη στιγμή υπονόμευση από το βαθύ ΠΑΣΟΚ (που στηρίζει Παπανδρέου παρά την περιορισμένη ιδεολογική σχέση που έχει μ΄ αυτόν) κι ένα μεγάλο μέρος της βάσης εκλογικά θα διερρεύσει μεταξύ αριστερών κομματιδίων και ... καναπέ. Με Παπανδρέου αρχηγό (δεν νομίζω ότι ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΑΣΗ το θέλει) θα υπάρξει μεγαλύτερη συσπείρωση.
    Η ανάρτηση υπερτιμά την δυναμική της ΔΗΜΑΡ. Το βράδυ της Κυριακής των εκλογών μάλλον θα αγωνιά για την κοινοβουλευτική της επιβίωση. Ακόμα και αν υπάρξει συνεργασία της με το ΠΑΣΟΚ πολύ λίγα πράγματα θα σημαίνει επί της ουσίας. Σε βάθος χρόνου πολύ πιο "ενδιαφέρουσα" και επικίνδυνη μοιάζει μια συνεργασία ΠΑΣΟΚ -ΣΥΡΙΖΑ. Το καταλαβαίνω ότι αυτή τη στιγμή φαίνεται απίθανη αλλά με ΝΔ στη κυβέρνηση οι συνθήκες θα είναι τελείως διαφορετικές.

  18. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 17/12/2011 13:49:42

    Μετά το Μνημόνιο και την οικονομική και πολτική υποδούλωση της Ελλάδας στους δανειστές-”διασώστες”, το πασοκ απώλεσε ακόμη και τα τελευταία ίχνη επίφασης ιδεολογικού και κοινωνικού προσανατολισμού. Πολλοί θα βιαστούν να πουν ότι δεν είναι πια, ούτε υπήρξε ποτέ, “σοσιαλιστικό”.

    Ωστόσο, υπάρχει και η άποψη ότι αυτή ακριβώς είναι η πορεία του “σοσιαλισμού”, όταν τελειώνουν τα δανεικά, ή τα λεφτά των άλλων, όταν η αποσαθρωμένη παραγωγική βάση καταρρεύσει τελείως, και όταν το διαπλεκόμενο με το “σοσιαλιστικό” κράτος κεφάλαιο αρχίζει να καταρρέει μαζί με το κράτος, τότε φαίνεται ότι ο “σοσιαλισμός” είναι σύστημα στυγνής νομής της εξουσίας και απολαβής προνομίων.

    Σύστημα που παρασιτεί επάνω στην κοινωνία και δεν την εγκαταλείπει παρά μόνο αφού καταρρεύσει τελείως. Ο ΕΛΣΟΣ (ελληνικός σοσιαλισμός) έχει παγιωθεί από το '80 σε ένα σύστημα αλλοίωσης των κοινωνικών και ατομικών συμπεριφορών. Αυτό ήταν αναγκαίο για να μπορέσει να εγκαθιδρυθεί και να αναπαραχθεί η νέα ολιγαρχία. Να εμπεδωθεί στο κοινό η συνενοχή. Το “μαζί τα φάγαμε” του Πάγκαλου.

    Από εκεί και ύστερα οι κοινωνικά ευαίσθητοι (με τα λεφτά των άλλων) γίνονται κυνικοί και νεοφώτιστοι νεοφιλελεύθεροι. Φυσικά με επιχείρημα την “διάσωση”. Όμως, στο βάθος λειτουργεί το κυνικό επιχείρημα της συνενοχής. Είναι σα να λένε: “εμείς σας τα δώσαμε, εμείς σας τα παίρνουμε πίσω”. Και αυτό λειτουργεί διότι γνωρίζουν πολύ καλά ότι αυτοί έκαναν τον σύγχρονο νεοέλληνα “homo pasokus”. Λες και αλλοίωσαν το DNA.

    Και το λένε κατάφωρα: “Σε άλλη χώρα αν λαμβάνονταν τέτοια μέτρα θα είχε γίνει εξέγερση”, είπε ο άνθρωπος του σοσιαλιστικού νόμου και τάξης. Τι πιο κυνική ομολογία από αυτό! Λες και εκπλήσσονται και οι ίδιοι πόσο το σύστημά τους αποκτήνωσε και ευνούχισε τον πληθυσμό.

    Και τι είπε και η άλλη εξέχουσα προσωπικότητα επικρατείας: “Δεν παίρναμε μέτρα διότι μας; ψηφίζατε”! Τι σημαίνει αυτό στην παρούσα συγκυρία; Νομίζω ότι κανείς μέχρι τώρα δεν είδε το στυγνό υπονοούμενο. Ούτε λίγο, ούτε πολύ, είναι “καιρός να τελειώνουμε με τις εκλογές”. Ήδη προωθείται από τα ΜΜΕ και τους βαρόνους η άποψη ότι οι εκλογές είναι βλαβερές, ότι θα πρέπει τα μέτρα να τα παίρνει κυβέρνηση που δεν λογοδοτεί παρά μόνο σε φασματικές παρασκηνιακές οντότητες στο εσωτερικό και σε συμβούλια γραφειοκρατών στην Ευρώπη.

  19. juliet avatar
    juliet 17/12/2011 14:46:50

    Professor,
    η τραγική αλήθεια ......
    Λες και εκπλήσσονται ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ πόσο το συστημά τους αποκτήνωσε και ευνούχισε τον πληθυσμό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    και μετά, το θράσσος, κάνετε ότι σας λέμε ....υποχείρια της κτηνωδίας και ευνουχισμένα ανθρωποειδή.Καθημερινά ,προσπαθούν να μετατοπίσουν την αθλιότητά τους στη μάζα .
    Εκλογές εδώ και τώρα .Μετά, θα είμαστε άξιοι ...των επιλογών μας.

  20. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 17/12/2011 15:04:03

    @ψυχραιμία
    Έχεις πολύ δίκιο, θέλει προσοχή. Το ΠΑΣΟΚ και η διαπλοκή που το στηρίζει είναι σαν την Λερναία Ύδρα. Το τέρας αυτό τρέφεται από το δημόσιο και το υστέρημα των Ελλήνων. Περιμένουν ότι θα πέσει πολύ χρήμα για να σωθεί η Ελλάδα από την χρεωκοπία και θέλουν να βάλουν χέρι.

    Η ΝΔ αν θέλει να μην είναι παρένθεση και αν θέλει να τους νικήσει κατά κράτος, πρέπει να κόψει το μπουρί (που λέει και ο Τράγκας) της κονόμας, που συνδέει την διαπλοκή με τον κρατικό μηχανισμό, που πάντα ελέγχει το ΠΑΣΟΚ και η αριστερά. Και εννοώ από παντού και στα πανεπιστήμια που κυριαρχούν οι βαθυστόχαστοι ντενεκέδες της αριστεράς και της προόδου, και στα ΜΜΕ που κυριαρχούν οι πουλημένοι κονδυλοφόροι, πρώην κνιτες.

  21. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 17/12/2011 15:22:41

    Professor, εξαιρετικό σχόλιο!!!

  22. Μιβήτας avatar
    Μιβήτας 17/12/2011 15:51:48

    ...Όλοι εσείς οι αναλυτές του παραπάνω άρθρου "Το νέο πασόκ είναι εδώ , διαπλεκόμενο ρεβανσιστικό" είσαστε βαθιά , μα πολύ βαθιά νυχτωμένοι.
    Γιατί ?
    Γιατί το "απύθμενο βαθύ πασοκ" και η ασύλληπτη κρυφή δύναμη του βασιζόταν από ανέκαθεν και βασίζεται σε μια πολύ απλή "θεωρία".
    Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι ελάχιστοι , έως κανείς από εσάς Π.Χ. τούς φαφλατάδες , τούς αναλυτές, τούς...τούς...τούς...θα ανασκουμπωθεί , για σοβαρή δουλειά, για αγγαρεία , για πραγματικό "πόλεμο".
    Το μόνο που πραγματικά αξίζει από το άρθρο είναι αυτή η ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ φωτογραφία του πράσινου φιδιού ανάμεσα σε πράσινα ( μ.......χειλα ), που κρέμονται μάλιστα.
    Αν έχετε οξύνεια , και οξυδέρκεια.......Αν είστε μάγκες, αλανιάρηδες, και ταλαντούχοι στα "περί της Ελλάδας ζην..." αποκωδικοποιείστε την...
    Αν τα καταφέρετε θα έχετε διανύσει την μισή απόσταση προς την εξουσία...

  23. George avatar
    George 17/12/2011 17:34:28

    ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΊΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΕΊΜΑΣΤΕ ΠΙΚΡΑΜΈΝΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟΧΗ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟΧΗ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΟΜΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΧΘΡΟ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΑ ΒΑΡΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΤΑΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΣΙΑ .

  24. Underdog avatar
    Underdog 17/12/2011 18:09:43

    Σωστά όλα όσα λένε οι φίλοι εδώ. Στη Συγγρού όμως έχουν πάρει είδηση το τι τους περιμένει μόλις γίνουν κυβέρνηση; Αν πατήσουν πάνω στον πασοκικό μηχανισμο του δημοσίου . όπως δυστυχώς έκανε ο Καραμανλής, θα φύγουν νύκτα και το χειρότερο χωρίς να το καταλάβουν. Οι γυμνοσάλιαγκες έχουν αρχίσει και περικυκλώνουν τη Συγγρού και τα πολιτικά γραφεία των πολιτικών ,παλαιών αλλά κατά προτίμηση των νεών υποψηφίων βουλευτών, έχουν αρχίσει να γεμίζουν. Μόνο όσοι έχου ιδεολογικό υπόβαθρο μπορούν να προσφέρουν στην προσπάθεια και τον αδυσώπητο αγώνα που έχει να δωσει η ΝΔ. Πολλοί είναι που φοβούνται ότι θα ξαναδούμε το ριμεικ της πενταετίας 2004-2009. Και τότε έλεγαν ότι με τον Παπανδρέου θα κυβερνούσαν 20 χρόνια. Η Ιστορία τους έχει δώσει την απάντηση. Σε περίπτωση που επαναληφθούν τα ίδια " αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια " και μάλιστα πολύ γρήγορα και φοβούμαι οριστικά...

  25. Φρίξος Γιαννιός avatar
    Φρίξος Γιαννιός 17/12/2011 19:45:16

    Θα προσπαθήσω να σου τεκμηριώσω στις αιτιάσεις σου για το θέμα του Σαμαρά.
    Το ποσοστό οροφής δεν πρόκειται να αυξηθεί περισσότερο διότι για το μέσο Έλληνα ψηφοφόρο το παραδοσιακό πολιτικό σύστημα έχει απαξιωθεί και θα πρέπει να αναμορφωθεί εκ βάθρων άμεσα. Την ευκαιρία την έχει ο Σαμαράς αλλά δεν την τολμά! Εάν δεν την τολμήσει δυστυχώς θα χάσει την ευκαιρία και το ποσοστό αυτό θα συρρικνωθεί πολύ γρήγορα μόλις εμφανιστούν νέες πολιτικές δυνάμεις στο προσκήνιο με καθαρό λόγο καθοριστικές θα είναι οι επόμενες εκλογές!
    Οι παγίδες που στήνονται από τα γνωστά απαξιωμένα κέντρα καθοδήγησης δεν περνάν διότι ακριβώς προέρχονται από αυτά τα κέντρα.
    Το ποσοστό δημοφιλίας δεν πρόκειται να αυξηθεί διότι και ο Σαμαράς προέρχεται από το αποτυχημένο πολιτικό κατεστημένο. Θα έπρεπε και αυτός να εξομολογηθεί στον Ελληνικό Λαό να πει πόσες προσλήψεις έκανε στο Μουσείο της Ακρόπολις με διαβλητές διαδικασίες έκανε ή δεν έκανε? Να απαντήσει σε ότι του προσάπτουν ναι και εάν έκανε να το παραδεχθεί και να βρει τον τρόπο να το τεκμηριώσει!
    Τώρα για το πολιτικό προσωπικό της ΝΔ αυτό χρειάζεται εκκαθάριση και πιστεύω ότι το κόμμα κάνει την απαιτούμενη εργασία για να μαυρίσει ο κόσμος τους ανεπάγγελτους, τους βαρόνους, τους αμφιλεγόμενους, τους διαπλεκόμενους κ.λπ.

  26. Φρίξος Γιαννιός avatar
    Φρίξος Γιαννιός 17/12/2011 22:46:45

    Στο θέμα που αφορά τις αιτιάσεις σου για το πασοκ ( το γράφω με μικρά γιατί όχι μόνο είναι μικρό αλλά και η «πανώλη» της ΕΛΛΑΔΑΣ)
    Αναφέρω τα ακόλουθα το κόμμα αυτό έχει δημιουργηθεί από τις «ζηλότυπες» δυνάμεις της χώρας. Ζηλότυπες δυνάμεις είναι αυτές που επιβουλεύονται οτιδήποτε δημιουργικό σε αυτή την Πατρίδα. Οι δυνάμεις αυτές είναι η έννοια της «αμαρτίας» στο ευαγγέλιο της Χριστιανικής Θρησκείας. Στην «αμαρτία» είναι επιρρεπής ο κάθε κανονικός άνθρωπος η πίστη συνίσταται στην άρνηση στην «αμαρτία», για το λόγο αυτό και το πασοκ έχει μεγάλη διείσδυση στην Ελληνική Κοινωνία διότι όλοι μας είμαστε λόγο ή πολύ αμαρτωλοί!!!
    Αναφέρω ορισμένα παραδείγματα για να εμπεδώσω τις αιτιάσεις μου. Ο μέσος δημόσιος υπάλληλος είναι αρνητικός και πολλές φορές επιθετικός προς τον κοινό επιχειρηματία ή και πολίτη που ζητά τις υπηρεσίες του, διότι είναι ζηλόφθων, έναντι του επιχειρηματία κυρίως, διότι έχει την εντύπωση ότι ο επιχειρηματίας κερδίζει από την δραστηριότητά του πολύ περισσότερα από αυτόν. Φυσικά οι δομές του κράτους μας με την φοροδιαφυγή και την εισφοροδιαφυγή στο ΙΚΑ από πλευράς των εργοδοτών, επέτεινε αυτή την εντύπωση των δημόσιων λειτουργών. Οπότε ο δημόσιος λειτουργός είναι επιρρεπής στην «αμαρτία» θέλοντας να αναλάβει το ρόλο του τιμωρού απέναντι στον επίσης «αμαρτωλό» επιχειρηματία. Παράλληλα για να δημιουργήσουμε και το οικείο περιβάλλον διαπλοκής το πασοκ δημιούργησε τους δικούς του επιχειρηματίες και τα «βιλαέτια του» « κρατικοί προμηθευτές» ως κύμα αντίστασης στις δημιουργικές δυνάμεις της χώρας οι οποίες πλέον όχι μόνο δεν υφίστανται αλλά έχουν μεταναστεύσει εδώ και πολλά χρόνια από την Ελλάδα ( Pirelli, Ideal Standard, κ.λπ.) . Δεν ξεχνώ τον ΠΕΡΑΤΙΚΟ, ΤΟΝ ΒΡΑΝΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ «αμαρτίας» πασοκ . Αυτοί που αγωνίζονται εντός Ελλάδος και έχουν αποτελεσματικότητα στο επιχειρείν χωρίς να είναι διαπλεκόμενοι είναι ήρωες επιχειρηματικής δράσης. Τώρα το να εκλείψει η «πανώλη» του πασοκ από την Ελλάδα είναι θέμα κοσμογονικής αλλαγής διότι την «φιλοσοφία» πασοκ δυστυχώς την ενστερνίστηκε και η ΝΔ όταν διετέλεσε κυβέρνηση διότι συνδικαλιστικά ακολούθησε τον ίδιο ακριβώς δρόμο, ενώ συνεργάσθηκε πολύ στενά με τους επιχειρηματίες που δημιούργησε η φιλοσοφία « πασοκ».Για να σπάσει αυτό το απόστημα στην Ελληνική Κοινωνία θα πρέπει να συμπορευτούν δυνάμεις τόσο από τη δεξιά η οποία θα πρέπει να υιοθετήσει πλέον με κάθε προβολή την ταυτότητά της ως λαϊκή δεξιά και δεν χρειάζεται να κρύβεται πίσω από τις λέξεις «κεντροδεξιά » ας το ξεχάσουμε αυτό δεν υπάρχει κέντρο τι θα πει κέντρο!!! Και οι υγιείς δυνάμεις της αριστεράς τις οποίες όμως πες τε μου που θα τις βρούμε?? Στο πασοκ δεν υπάρχουν χωρίς αμφιβολία εξάλλου δεν μπορεί να υπάρχουν γιατί αυτοί είναι η « αμαρτία», στον Κουβέλη? Ας μας πει κάποιος νοήμων ποιο είναι το πρόγραμμα του μορφώματος Κουβέλη, στο Σύριζα δεν το πιστεύω αυτοί είναι αντίδραση για την αντίδραση, στο ΚΚΕ επίσης δεν νομίζω διότι αυτοί είναι αλλού ! Οπότε επειδή όντως είμαι αρκετά απαισιόδοξος στην κατάσταση που βρίσκετε η χώρα μόνο η δεξιά και κάποιο καινούργιο σχήμα της αριστεράς μπορεί να συνεννοηθεί για τις αρχές που πρέπει να εφαρμοσθούν προκειμένου η χώρα να προσαρμοσθεί στις απαιτήσεις της λογικής και των καιρών.

  27. a.p. avatar
    a.p. 19/12/2011 01:03:32

    Το "νεο ΠΑΣΟΚ" ειναι εδω, διαπλεκομενο, ρεβανσιστικο και συντομα θα γινει και αντιμνημονιακο , μολις οι δελφινοι φυγουν απο την μεταβατικη .
    Οταν τα ΜΜΕ ειναι δικα σου και τα χρυσοψαρα μπροστα στο γυαλι τα παντα ειναι εφικτα ................

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.