#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/04/2011 07:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το μνημόνιο τελείωσε! Έρχεται η αναδιάρθρωση!




του Κώστα Ροδινού

Τις τελευταίες ημέρες, με όποιον και να μιλήσεις,  αποκομίζεις την εντύπωση ότι η χώρα οδεύει στο απόλυτο αδιέξοδο και ότι θα υπάρξουν  εξελίξεις. Θα επιχειρήσουμε να τις καταγράψουμε.

Το μνημόνιο  δεν βγαίνει

Έγραφε προχθές ο  Γκερντ Χέλερ στη γερμανική  οικονομική εφημερίδα Handelsblatt:  «Πέρσι η Ελλάδα δαπάνησε πάνω από 6% του ΑΕΠ για τοκοχρεολύσια. Εάν η ΕΚΤ αυξήσει το βασικό επιτόκιο, τότε η εξυπηρέτηση του ελληνικού χρέους θα γίνει ακριβότερη. Τα τοκοχρεολύσια στραγγαλίζουν το κράτος, τις τράπεζες και την οικονομία. Το πρόβλημα της ρευστότητας επιδεινώνει την ύφεση και ακυρώνει τη μείωση του δημόσιου χρέους…» Και κατέληγε στο συμπέρασμα ότι η αναδιάρθρωση του χρέους, μπορεί να σταματήσει το φαύλο κύκλο.

Η αναδιάρθρωση έρχεται

Αυτό που ζητούσαν οι αγορές και η κυβέρνηση διέψευδε, χθές σχεδόν μας το ανακοίνωσε η κ. Βάσω Παπανδρέου, μετά την  θυελλώδη συνεδρίαση του Τομέα Οικονομίας του ΠΑΣΟΚ, όπου ο κ. Παπακωνσταντίνου, για μια ακόμα φορά,  βρέθηκε αντιμέτωπος με σφοδρές επικρίσεις.  Να δείτε που στο τέλος όχι μόνο θα κάνουν αναδιάρθρωση, αλλά θα την εμφανίσουν και ως …επιτυχία! Όπως ακριβώς έγινε και με το μνημόνιο! Δεν έχουν ακόμα αποφασίσει το πότε και το πώς, αλλά η κυβέρνηση πλέον κινείται με ρυθμούς αναδιάρθρωσης.

Τα νέα μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής

Θυμάστε τις δηλώσεις του κ. Παπανδρέου, παραμονές των περιφερειακών εκλογών, όταν διαβεβαίωνε τον ελληνικό λαό, ότι δεν θα πάρει νέα μέτρα; Νέα μέτρα όχι μόνο έρχονται, αλλά θα είναι και σκληρά. Το ύψος απομένει να οριστικοποιηθεί: θα είναι 8, θα είναι 18 ή 25; Εξαρτάται από το πόσο έξω έχουμε πέσει! Εύλογα αναρωτιέται ο μέσος πολίτης: τι είδους κυβέρνηση είναι αυτή που ένα χρόνο τώρα παίρνει μέτρα και ούτε το χρέος, ούτε το έλλειμμα  έχει καταφέρει να μειώσει; Και πότε θα σταματήσει αυτή η μετρολαγνεία;

Αποκρατικοποιήσεις

Πέραν των μέτρων δημοσιονομικής προσαρμογής, η κυβέρνηση πιέζεται (αφόρητα)  και θα υποχρεωθεί να προχωρήσει (άμεσα) σ’  ένα ευρύτατο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων. Με την παρούσα χρηματιστηριακή αξία των εισηγμένων ΔΕΚΟ στο ναδίρ, ουσιαστικά θα πρόκειται για εκποίηση δημόσιας περιουσίας. Όμως αυτό κάθε άλλο παρά νοιάζει τους υποψήφιους αγοραστές! Αυτοί θα αγοράσουν σε  εξευτελιστική τιμή!

Τους πιέζουν να τα δώσουν όλα, όσο-όσο, για σταματήσουν να χρεώνουν ελλείμματα στον κρατικό προϋπολογισμό. Αυτό είναι το κριτήριο και όχι τα έσοδα που θ’ αποκομίσει το Δημόσιο!

Τώρα, αρχίζουν τα δύσκολα

Και πώς θα περάσουν όλα αυτά;

Θα τα ψηφίσει η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ;

Εδώ αρχίσουν οι τακτικοί χειρισμοί της Κυβέρνησης Παπανδρέου.

Όσον αφορά στην αναδιάρθρωση  άρχισε ήδη προετοιμασία.

Την προανήγγειλε ήδη ο κ. Καρατζαφέρης! Φτάνει, όμως;

Αυξημένη πλειοψηφία στη Βουλή

Την πρόταση την είχε υποβάλλει  η κ. Μπακογιάννη, πριν από μερικές βδομάδες. Η κυβέρνηση αρχικά την απέρριψε, αλλά δεν αποκλείεται τελικά να ζητήσει την ψήφιση των νέων μέτρων στη Βουλή από αυξημένη πλειοψηφία. Έτσι και τις ευθύνες θα επιχειρήσουν να επιμερίσουν και τον Αντώνη Σαμαρά να φέρουν σε δύσκολη θέση. Ενδεχομένως και μια αφορμή για εκλογές ν’ αναζητήσουν, ή να χρησιμοποιήσουν την καταψήφιση ως διαπραγματευτικό όπλο.

Επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου;

Ο άσσος που φαίνεται να κρατά στο μανίκι του ο κ. Παπανδρέου. Αν ενταθούν οι πιέσεις και το κλίμα στην Κ.Ο. είναι τέτοιο, που θα καθιστά  αμφίβολη την ψήφιση των  μέτρων, δεν αποκλείεται να θέσει ζήτημα επαναδιαπραγμάτευσης των όρων του μνημονίου. Με πανθομολογούμενη την αποτυχία του,  μπορεί  να διεκδικήσει την  χαλάρωση των όρων (με συνέχιση, όμως,  των μεταρρυθμίσεων) προς μια περισσότερο αναπτυξιακή κατεύθυνση. Θα το πετύχει;

Και στο βάθος εκλογές;

Είναι γνωστή η ρήση ότι για να κερδίσεις τις εκλογές, χρειάζεται να θέσεις στο εκλογικό σώμα ένα καλό ερώτημα.  «Αναθεώρηση μνημονίου ή πτώχευση», εκ πρώτης όψεως ακούγεται ως καλό ερώτημα!  Όπως και «αναδιάρθρωση ή πτώχευση»!

Με τα εκλογικά ποσοστά του ΠΑΣΟΚ να καταρρέουν, την προσωπική του εικόνα να ξεθωριάζει, την εμπιστοσύνη των πάλαι ποτέ ισχυρών υποστηρικτών του υπό αίρεση, ο κ. Παπανδρέου γνωρίζει ότι ο χρόνος που αγοράζει δουλεύει εναντίον του.  Με την κρίση να βαθαίνει και την κυβέρνησή του να αδυνατεί να ανταποκρίνεται,  η Ν.Δ. σύντομα θα σπάσει και δημοσκοπικά  το ψυχολογικό φράγμα και θα περάσει πρώτη. Όταν συμβεί αυτό, τότε θ’ αλλάξουν όλα.

Και η αντίδραση του Αντώνη Σαμαρά;

Οι κινήσεις που προαναφέραμε, μεταξύ άλλων,  στόχο έχουν να εγκλωβίσουν τον Αντώνη Σαμαρά. Να τον μετατρέψουν σε αρωγό της κυβέρνησης, στο όνομα δήθεν μια κοινής προσπάθειας,  για το καλό της χώρας.

Τα ίδια που ακούγαμε και πέρυσι για την ψήφιση του μνημονίου.

Νομίζω ότι ο Πρόεδρος της Ν.Δ. έχει ξεκαθαρίσει τη θέση του.

Το μνημόνιο, εξ υπαρχής, ήταν  μια λάθος συνταγή που μας οδηγεί στην καταστροφή. Όταν τα έλεγε αυτά τον χαρακτήριζαν «λαϊκιστή»! Τώρα έγιναν όλοι ….λαϊκιστές!

Όμως, οι χθεσινοί…υπεύθυνοι, που έλεγαν ότι  μας έσωσαν με  το μνημόνιο, σήμερα ζητούν ..αναδιάρθρωση.

Θεωρώ, ότι ο Αντώνης Σαμαράς θα επιμείνει στη δική του πρόταση  εξόδου της χώρας από την κρίση.

Και θα  πει όχι στα σενάρια συγκυβέρνησης που εξυφαίνονται στο προσκήνιο, αλλά κυρίως στα παρασκήνια της οικονομικής και πολιτικής ζωής του τόπου (και όχι μόνον)

Γιατί πολλά ψέματα είπανε μέχρι τώρα.

Καιρός να ακουστούν και μερικές αλήθειες.

Και η αλήθεια απελευθερώνει!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 06/04/2011 07:20:02

    Το αν η αναδιάρθρωση εμφανιστεί ως "επιτυχία" θα οφείλεται αποκλειστικά στην πολιτική και επικοινωνιακή ανεπάρκεια της Νέας Δημοκρατίας, η οποία επιμένει να θέλει να παραμένει δευτεροκλασάτο κόμμα στην πολιτική ζωή της χώρας.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 06/04/2011 13:54:24

      αυτη τη φορα τα πραγματα ειναι πολυ ζορικα. την αναδιαρθρωση με ο,τι αυτη σημαινει θα την νιωσουμε πολυ καλα στο πετσι μας. οποτε...

      • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
        Δημήτριος Κοκκαλάκης @ effie B. 06/04/2011 19:50:26

        Το θέμα είναι, εκτός από εμάς να τη νοιώσει και το καθεστώς πασοκ.

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 06/04/2011 19:17:14

      Ξέρω πως κάποιοι θα γκρινιάξουν για την πηγή, αλλά ένας μνημονιακός έχει σκάσει το μυστικό, με ημερομηνίες και διαδικασίες. Παπαδημητρίου στον ΣΚΑΪ, 1/4/2011 (όχι, δεν είναι πρωταπριλιάτικο). Εδώ το απόσπασμα σε mp3.

      http://www.filedropper.com/--12011

  2. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 08:20:18

    Καλημέρα Κώστα
    Υπάρχουν και κάποιες εκτιμήσεις που λένε ότι, προς το παρόν, αρνείται πεισματικά η ΕΚΤ την άμεση αναδιάρθρωση, εξαιτίας της ζημιάς που θα υφίστατο σε τέτοια περίπτωση.
    Πάντως όλο και λιγότεροι πιστεύουν ότι θα την αποφύγουμε εν τέλει.
    Η προσπάθεια εγκλωβισμού του Σαμαρά είναι δεδομένη αλλά δεν θα έχει αποτέλεσμα. Πιστεύω δε, ότι τη μέρα όπου θα ανακοινωθούν οι νέες οικονομικές προτάσεις της ΝΔ θα σκάσει κάποια επικοινωνιακή βόμβα για να επικαλυφθεί το γεγονός (π.χ μπορεί να ανακοινωθεί εκείνη τη μέρα ο πρώην υπουργός με τις υψηλές καταθέσεις κλπ).

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 10:57:59

      Kαλημέρα Γιάννη,
      κατ' αρχήν η Ε.Κ.Τ.κάνει ήδη ...αναδιάρθρωση στα ομόλογα των ελληνικών τραπεζών. Τα αγοράζει στο 70% (περίπου) της αξίας τους.
      Δεύτερον, εξαρτάται τι είδους αναδιάρθρωση θα γίνει.

    • tpe avatar
      tpe @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/04/2011 10:02:34

      Τώρα τι είδους ζημιά θα πάθει η ΕΚΤ? Θα στραμπουλήξει τα δάχτυλά της; Τα λεφτά της ΕΚΤ είναι λογιστικά. Η αναδιάρθρωση του χρέους, απλά θα της "διαγράψει" μερικά δις από τους υπολογιστές της τα οποία μπορεί πολύ απλά να ξαναπεράσει σε λίγα λεπτά. Σαχλαμάρες δηλαδή...

  3. Τρόχαλος Νικόλαος avatar
    Τρόχαλος Νικόλαος 06/04/2011 09:06:01

    Κώστα καλημέρα,πες μας και λίγα πράγματα για τις εκλογές που έρχονται.Ξέρεις εσύ πότε θα γίνουν,είμαι σύγουρος,είσαι από τους λίγους ενημερωμένους.Με πολύ εκτίμηση.

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ Τρόχαλος Νικόλαος 06/04/2011 14:03:20

      Νίκο,
      ειλικρινά δεν νομίζω να μπορεί κανένας μετά βεβαιότητος να απαντήσει στο ερώτημά σου. Ο Παπανδρέου βρίσκεται αντιμέτωπος με το ίδιος δίλλημμα που είχε ο Καραμανλής το 2009.
      Ο Καραμανλής έκανε λάθος,τότε. Απομένει να δούμε τι θα αποφασίσει ο Παπανδρέου.
      Προσωπικά δεν αποκλείω το ενδεχόμενο οι εκλογές να μας προκύψουν ακόμα και απο ένα τυχαίο γεγονός.

  4. Pikis avatar
    Pikis 06/04/2011 09:08:38

    Τη Δευτέρα το βράδυ στην εκπομπή του Παπαχελά στο ΣΚΑΙ είχε την Ξαφά (σκυλί του ΔΝΤ) και έλεγε για επώδυνα μέτρα και καταστροφολογίες. Ευτυχώς ήταν και ο Βαρουχάκης και της την έλεγε. Φάνηκε ξεκάθαρα πως τα παπαγαλάκια του ΔΝΤ πάνε να μας πείσουν ότι είμαστε άχρηστοι και άθλιοι. Όποτε η Ξαφά άνοιγε το στόμα της μειδίαζε. Με ύφος καρδινάλιου έλεγε για αφαίμαξη των μισθών και απολύσεις. Ο Βαρουχάκης την τάπωνε και αμφισβητούσε κάθε επιχείρημα της! Δεν νομίζω να τον ξανακαλέσουν σε εκπομπή. Τους χαλάει την τρομολαγνεία...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Pikis 06/04/2011 10:02:59

      Το ειδα!!! "εφαγε πολυ ξυλο" απ τον Βαρουχακη ΑΛΛΑ κ αυτος ως Θεωρητικος...
      ελεγε και ξαναλεγε "ευτυχως δεν ειμαι εγω στη θεση του ΥΠΟΙΚ !!! "
      ρε μεγαλε δασκαλε!!!! αυτα διδασκεις?? τη θεωρια και την αποστασιοποιηση???
      Μπες ρε στη φωτια και δωσε ιδεες και ΠΕΣ ΝΑΙ!! αν ημουν εγω θα εκανα ΑΥΤΟ κ ΑΥΤΟ!!! τι ?? φοβασαι την κριτικη?? Οποιος φοβαται να παει σπιτι του!!
      κ Βαρουχακη καλες οι θεωριες.. αλλα χωρις τσαμπουκα ΑΛΛΑ και θαρρος να εφαρμοσεις τις ιδεες σου στη πραξη ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ !!!
      Θα ελεγε δε στους φοιτητες του να τον κολλησουν στον τοιχο!!! και να μην γλυφουν για βαθμους!!!
      Μην συνεχισουν την Ελλαδα του εχω μια ιδεα ειμαι δασκαλος δουλευει και μετα απο μαρκια κριτικη!!!!
      Θελω τους δασκαλους στη ΦΩΤΙΑ !! ακους εκει..."ευτυχως δεν ειμαι εγω εκει!!!"

      Ραγιαδες της θεωριας.

      ΠΠ

      ΥΓ δεν ασχολουμαι με την Ξαφα διοτι δεν αξιζει τον κοπο καν... παπαγαλινα ενε

      • drider avatar
        drider @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/04/2011 10:24:08

        Κορυφαίο ήταν το κλείσιμο της εκπομπής που όλοι μαζί (εκτός κ. Βαρουφάκη) τραγουδούσαν εν χορώ πόσο "κακός" και μη υγιής είναι ο δημόσιος τομέας. Και τότε πετάγεται ο κ. Βαρουφάκης και τονίζει ότι τα ίδια προβλήματα έχει και ο ιδιωτικός τομέας της χώρας μας...

        Οπότε η εκπομπή κλείνει με ταχύτητα φωτός από τον εμφανώς συγχυσμένο συντονιστή της...

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ drider 06/04/2011 10:28:26

          αχχαα ναι σωστα!! κοπηκε αποτομα !!
          τι να κανει και ο Παπαγελας?? του την ελεγαν στ ακουστικο !

          ΠΠ

    • drider avatar
      drider @ Pikis 06/04/2011 10:17:15

      Οι εκπρόσωποι του ΔΝΤ, νυν και πρώην, κάνουν απλώς τη δουλειά τους. Και φυσικά με τη βοήθεια τους και την υπερπροβολή τους από τα μέσα εντείνεται η τρομοκράτηση του κόσμου. Για να μειώνονται οι αντιστάσεις στα μέτρα, παλιά και νέα.

      Οδηγός των εξελίξεων τώρα είναι η Πορτογαλία. Οι Πορτογάλοι δηλώνουν κατηγορηματικά ότι δεν θα προσφύγουν σε κανένα μηχανισμό στήριξης, αλλά αναμένεται να δεχθούν τρομακτικές πιέσεις το Σαββατοκύριακο. Από την άλλη η κυβέρνηση που έχουν τώρα είναι υπηρεσιακή, οπότε είναι πολύ αμφίβολο αν έχει τα περιθώρια, ακόμα και την νομιμοποίηση να αποφασίσει κάτι τέτοιο τώρα. Βαρόμετρο θα αποτελέσει και η σημερινή δημοπρασία 2 δις.

      Μην προτρέχουμε πάντως να λέμε ότι θα αναδιαρθρωθούμε, χωρίς να έχει ακόμα αποφασιστεί κάτι τέτοιο να γίνει ταυτόχρονα και από κοινού με τους Ιρλανδούς και τους Πορτογάλους...

      • thanasis avatar
        thanasis @ drider 06/04/2011 17:02:41

        λαθος οι διεθνει τοκογλυφοι[μπαφετ σοροςκα] κανουν
        την δουλεια τους

    • Misha avatar
      Misha @ Pikis 06/04/2011 10:44:11

      Την Ξαφά την έκανε ρόμπα ξεκούμπωτη κι ένας δημοσιογράφος σε ραδιοφωνική εκπομπή, ξεφτυλίζοντας την κυριολεκτικά όταν αποτόλμησε να ξεστομίσει το χυδαίο ψευτοεπιχείρημα «χωρίς το μνημόνιο δε θα είχαμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις».

      Η Ξαφά δουλευει στο ΔΝΤ και είναι και στη Δράση του Μάνου και είναι, όπως είπε ένας γάλλος δημοσιογράφος για τα υψηλοβαθμα στελέχη της Γκολντμαν Ζακς, πολύ έξυπνη , χωρίς συναίσθημα και κάνει τη, βρωμικη κατά τεκμήριο, δουλειά που της έχει ανατεθεί.

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ Misha 06/04/2011 15:19:50

        Σε παρακαλώ, Σύμβουλος Εταιριών είναι (έτσι πλέον υπογράφει όποτε αρθρογραφεί).

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ Misha 06/04/2011 15:23:10

        ..αλλά φυσικά ισχύει στην πράξη ότι γράφεις, για το ΔΝΤ και το ξεπούλημα της χώρας συνεχίζει να δουλεύει..

        Η πραγματική οικονομολόγος, η Ζέζα Ζήκου, αντίθετα με την Ξαφά, είναι εναντίον του Μνημονίου και γι' αυτό το λόγο.... η πένα της δεν έχει σίγουρη τη μολυβοθήκη της στην Καθημερινή ή όπου αλλού γράφει..

        • Apollonios avatar
          Apollonios @ ΝΙΚΟΛΑΣ 06/04/2011 23:03:22

          Μα τη Ζέζα Ζήκου την βγάλανε από την πρώτη σελίδα του οικονομικού ένθετου της Καθημερινής -λόγω αντιμνημονιακής της στάσης-και την έβαλαν στην τελευταία! Στη θέση της ως κεντρικό αρθρογράφο βάλανε φιλομνημονιακό! Διαβάζουμε όμως την εξαίρετη κα.Ζήκου στα ΕΠΙΚΑΙΡΑ.

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ Apollonios 06/04/2011 23:11:51

            Ναι, έτσι είναι. Μια αποκαθήλωση της για να μπει στη μπροστινη σελίδα των οικονομικών της Καθημερινής ο ...Καλλίτσης, που όποτε γράφει πίνει νερό στην υγειά του ΔΝΤ. Τί φρούτο είναι αυτός δεν το ήξερα ώσπου κάπου διάβασα ότι είναι πρώην αριστερός. Μα γιατί οι μισοί φιλομνημονιακοί είναι πρώην αριστεροί;

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ Pikis 06/04/2011 11:01:29

      Η κα. Μιράντα Ξαφά!
      Ο ιθύνων νούς της οικονομικής πολιτικής Μητσοτάκη!
      Απορώ πως επιβιώνουν μερικοί άνθρωποι και παραμένουν στον αφρό λέγοντας απίστευτες κοινοτυπίες!

      • drider avatar
        drider @ Kώστας Ροδινός 06/04/2011 12:20:02

        Το πρόβλημα με όλα τα στελέχη του ΔΝΤ, είναι ότι έχουν εθιστεί στα ιδεολογήματα της σχολής του Σικάγο. Που εφαρμόστηκαν με συνέπεια όπου κλήθηκε το ΔΝΤ να "βοηθήσει", αλλά αποδεδειγμένα απέτυχαν.

        Η είσοδος τους σε ευρωπαϊκά χωράφια υποτίθεται ότι θα σηματοδοτούσε και τον μερικό μετασχηματισμό του οργανισμού, χωρίς βέβαια να αλλάξει ο βασικός προσανατολισμός του, που σε κάθε περίπτωση είναι η εξυπηρέτηση των δανειστών. Αλλά ταυτόχρονα ανέλαβαν και ένα μεγάλο ρίσκο, γιατί δεν θα είχαν πλέον την πλήρη διαχείριση των καταστάσεων που θα χειρίζονταν (Τρόικα).

        Και τα νούμερα πλέον δε βγαίνουν στην Ελλάδα, όπως δε θα βγουν και στην Ιρλανδία... Αν υπάρξει συνέχεια με άλλες ευρωπαϊκές χώρες του νότου, τίθεται πλέον πρόβλημα και επιβίωσης του ταμείου (εφόσον συνεχίσει να είναι πολιτική του η εμπλοκή σε περαιτέρω διασώσεις). Γιατί, δεν έχουν ούτε αστείρευτα κεφάλαια αλλά και ούτε την δυνατότητα να αποσυρθούν μονομερώς από δανειακές συμβάσεις και τις συνεπαγόμενες υποχρεώσεις που έχουν από κοινού αναλάβει με την ΕΕ.

        Η εμπλοκή τους σε ευρωπαϊκά πειράματα τύπου Ελλάδας, ενώ στρατηγικά τους έβγαλε από την αφάνεια και την πλήρη ανυποληψία στην οποία είχαν περιπέσει, θα τους γυρίσει μπούμερανγκ.

        Ειδικά, όταν ωριμάσει η ιδέα στους κόλπους της ΕΕ για διαχείριση αυτής της κρίσης συνολικά, εφαρμόζοντας ισχυρές πολιτικές αναδιανομής. Όπου προτεραιότητα θα είναι φυσικά η διάσωση των ευρωπαϊκών οικονομιών και όχι οι φιλοδοξίες τους ταμείου. Εκτίμηση μου είναι ότι αυτό θα συμβεί εκ των πραγμάτων πριν το 2013.

        • effie B. avatar
          effie B. @ drider 06/04/2011 13:57:50

          βλεπεις ηθελε και ο διευθυντης του να γινει ο επομενος κατοικος των Ηλυσιων Πεδιων... ουτε αυτου θα του καθησει τελικα!!

      • thanasis avatar
        thanasis @ Kώστας Ροδινός 06/04/2011 17:04:42

        εδω και αλλοςσυγγενης του μητσοτακη δουλευει
        για τους τοκογλυφους μηπως δεν ειναι
        και συγγενης της κυριας δημοκρατικη
        συμμαχια

  5. dimos avatar
    dimos 06/04/2011 09:35:42

    Ωραίο άρθρο. Μόνο που κανείς δεν μας έχει πει τι θα κάνει ο σαμαράς με το μνημόνιο. Και στην Ιρλανδία η αντιπολίτευση κέρδισε τις εκλογές με αντιμνημονιακά συνθήματα αλλά δεν έχει κάνει τίποτα ακόμα και ούτε πρόκειτα να κάνει αφου το τραπεζικό σύστημα της χώρας εξαρτάται 100% από την ΕΚΤ. Ωραίες οι κορώνες και οι φωνές αλλά επί του θέματος δεν ακούμε τίποτα .

    • αντιλαικος avatar
      αντιλαικος @ dimos 06/04/2011 11:08:51

      ειναι ισως η μοναδικη φορα που θα πρεπει να δειξουμε απολυτη εμπιστοσυνη σε καποιον.
      ο Σαμαρας ειναι ο μονος που μπορει να μας οδηγησει καπου καλυτερα απο δω που ειμαστε τωρα.
      οι ανακοινωσεις του Ζαππειου ΙΙ μπορει να πουν καποια πραγματα ομως τα δυσκολα και αυτα που πραγματικα θα γινουν λεγονται και γραφονται μεσα απο γραμμες και κατω απο τις λεξεις.
      με τα ματια των αγορων και των κερδοσκοπων στραμενα πανω στον επομενο πρωθυπουργο της χωρας κομματι δυσκολο να ανοιξει ολα του τα χαρτια.

      οσο για την απολυτη εμπιστοσυνη ο Αντωνης Σαμαρας ειναι ο μονος που μπορει να δημιουργησει ενα πλειοψηφικο ρευμα γυρω απο μια ελληνοκεντρικη προσεγγιση της καταστασης, περα απο τα στενα κομματικα πλαισια ενος φθαρμενου κομματος.
      ολες οι αλλες επιλογες ειναι επιλογες διαμαρτυριας.
      αυτη την ωρα η διαμαρτυρια ειναι απλα πολυτελεια.
      η ενεργη δραση του καθενος μας ειναι ευθυνη και απολυτη υποχρεωση!!!

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ dimos 06/04/2011 12:15:02

      σωστή παρατήρηση Δήμο...

    • thanasis avatar
      thanasis @ dimos 06/04/2011 17:05:53

      περιμενε το ζαππειο 2 και θα ακουσης τι θα κανει
      ο σαμαρας

  6. Γιωργος Ασημένιος avatar
    Γιωργος Ασημένιος 06/04/2011 09:36:33

    Αγαπητέ Κώστα, το έχω ξαναγράψει και το ξαναγράφω. Αν ο ΓΑΠ θελήσει να επικυρώσει το νέο μνημόνιο με αυξημένη πλειοψηφία θα βρεθούν και βουλευτές της ΝΔ που θα το ψηφίσουν και τότε η ΝΔ θα μοιάζει με Ενωση Κέντρου το 1965. Με μια τέτοια κίνηση του ΓΑΠ και ο ίδιος ισχυροποιείται, ανοίγει τον ασκό του αιόλου στο εσωτερικό της ΝΔ, βάζει στο παιχνίδι Ντόρα, Καρατζαφέρη που ήταν μεν δεδομένοι, αλλά και μια ομάδα βουλευτών της ΝΔ. Ο Σαμαράς οφείλει άμεσα και τεκμηριωμένα να ξεκαθαρίσει πως η χώρα θα απεγκλωβιστεί απο τη μέγγενη του μνημονίου.

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ Γιωργος Ασημένιος 06/04/2011 14:00:10

      Γιώργο,
      σήμερα ο Μιλτιάδης Παπαϊωάνου δήλωσε δημοσίως οτι διαφωνεί με την μετατροπή της ψήφισης των νέων μέτρων με ψήφο εμπιστοσύνης προς την Κυβέρνηση.
      Προφανώς υπάρχουν και εντός της Ν.Δ. λάτρεις του Μνημονίου, αλλά με την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα δεν νομίζω οτι κάποιος θα το ρισκάρει να ψηφίσει τα νέα μέτρα.

    • αντιλαικος avatar
      αντιλαικος @ Γιωργος Ασημένιος 06/04/2011 14:00:30

      βάζεις στοίχημα ότι δεν θα τολμήσει ΚΑΝΕΙΣ να φύγει, ειδικά τώρα, από το μαντρί?

    • thanasis avatar
      thanasis @ Γιωργος Ασημένιος 06/04/2011 17:07:00

      παντα υπαρχουν κουισλιγκ για να υ[ποδουλωνουν τους
      λαους στους κατακτητες

  7. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 06/04/2011 09:52:43

    Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι καλλιεργείται τρομολαγνεία - και έτσι είναι - μήπως θα έπρεπε να είμαστε ενημερωμένοι για το τι σημαίνει μία αναδιάρθρωση κατά π.χ 30 %, για τον απλό πολίτη, τον μισθωτό , τον συνταξιούχο ?
    Με τα ξορκίσματα δεν βγαίνει, τίποτα. Και αφού οι υπευθυνες ηγεσίες δεν μας ενημερώνουν, δεν μας λένε την αλήθεια, ας μας πεί κάποιος ειδικός, χωρίς παρωπίδες και κομματικές εξαρτήσεις τι συμβαίνει πραγματικά. Μέχρι τώρα τα ξόρκια δεν φαίνεται να πιάνουν...
    Από την πρώτη μέρα που ενημερώνομαι από το ANTINEWS, εδώ και 16 μήνες, έχω γράψει ότι όλοι μας κρύβουν την αλήθεια. Μισόλογα, και πολιτικίστικες απόψεις, για τις κρίσιμες μέρες που περνάμε, και που θα σημαδέψουν την επόμενη γενιά !

  8. sakis avatar
    sakis 06/04/2011 09:55:47

    pikis,

    Δε μας λεει τι συνταξεις και παροχες θα δωσουν τα Ταμεια την επομενη μερα της"αναδιαρθρωσης"..
    Να σου πω εγω?
    300 ευρω το μηνα και αντι για φαρμακα,δυο σκελιδες σκορδο δια πασαν νοσον.

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/04/2011 09:57:02

    Εμεις το μονοπου εχουμε να κανουμε ειναι να τηρηρσουμε το Συνταγμα της Ελλαδος... τπτ αλλο !!!
    Μετα θα πρεπει να αρχισουμε να σκεφτομαστε οπως οι Τραπεζες!!
    Thing as a Bank.
    Αν ηταν εξυπνοι.... αλλα δε λεω.. δε δινω αλλη ιδεα...!!! υπαρχουν πολλες λυσεις με "παιχνιδι" μεσα στο γηπεδο τους.. και οχι κετενατσιο !
    Αν με παρει τηλ ενας φωστηρας της ΝΔ θα του πω.. πως το ΧΑΑ θα μπορουσε να ανεβει στο φτερο στις 2000+... και μετα ελατε να αγορασετε ΥΠΕΡΑΞΙΕΣ στο χ 10 αν εχετε $$..
    Τωρα μενει να αντισταθουμε στα Πρασινολογα και τη σουπα.
    Να φυγει ο Δημιος της Ελλαδας και μετα θα τα πουμε.
    Ενα ειναι το ΜΟΤΟ.
    "ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΙΠΟΤΕ!!! ΤΩΡΑ." - κατενατσιο.. αστους να καιγονται και να πιεζουν... την τσεπη τους πιεζουν, οχι εμας ( εαν δεν ενδωσουμε )

    ΠΠ

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/04/2011 10:07:55

      Πάλι ασάφειες...
      Το σύνταγμα λέει ότι η τήρησή του επαφίεται στον πατριωτισμό μας. Ποιοί το παραβιάζουν ? Μπορείς να τους προσδιορίσεις ? Εγώ πάντως νοιώθω ότι με κοροιδεύουν ΟΛΟΙ !

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΝΑΥΤΗΣ 06/04/2011 10:16:01

        Το συνταγμα προβλεπει τα παντα... εχει και το παραθυρο, - εκτακτης εθνικης αναγκης-, αλλα εγω δε μασαω σε ΠΑΣΟΚΙΚΕΣ αναγκες..
        ειδα τι εγινε με το Μνημονιο και τη Δανειακη ΣΥμβαση τα οποια ακομη εκκρεμουν σε σχεση με την επικυρωση τους!
        Νυχτα υπογραφη 1 ανδρος. Υποθηκη τη Χωρα μας ??
        Προβλεπει κατι τετοιο το Συνταγμα?

        ΠΠ

  10. ΚΥΨΕΛΙΩΤΗΣ avatar
    ΚΥΨΕΛΙΩΤΗΣ 06/04/2011 10:01:31

    Ο Σαμαράς είναι δεδομένο ότι στηριζόμενος στην αρχική του πρόβλεψη για την αναποτελεσματικότητα του μείγματος οικονομικής πολιτικής, αλλά και με τη δικαίωση των θέσεων του στις τάξεις του ΕΛΚ έχει όλη τη διαπραγματευτική ισχύ να επαναδιαπραγματευτεί τους επαχθείς όρους της δανειακής σύμβασης και απαλλαγμένος από τα βαρίδια της πράσινης διαπλοκής να δώσει ώθηση σε αναπτυξιακά μέτρα εκκίνησης της οικονομίας σε συνδυασμό με επανεκκίνηση εθνικής πολιτικής που θα χαράζει ΑΟΖ και θα καθιστά την ελλάδα σε υπολογίσιμο ενεργειακό παίκτη της Μεσογείου.

  11. popolaros avatar
    popolaros 06/04/2011 10:04:09

    Ο κόσμος έχει την αναδιάρθωση τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι.
    Μετά τους ξένους, μιλάνε ανοιχτά και οι δικοί μας για να μας προετοιμάζουν.
    Ήρθε και ο σόρος με τιμές αρχηγού κράτους στη βουλή.
    Δυστυχώς με τον τζέφρι επάνω, θα γίνει μόνο όταν βολεύει τους υψηλούς συνομιλητές του.
    Άλλωστε τους χρειάζεται για το μέλλον στο εξωτερικά και πρέπει να τα έχει καλά μαζί τους.
    Είναι θέμα αυτοσυντήρησης.

  12. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 06/04/2011 10:06:25

    Καλημερα,
    Τηρουμενων παντα των αναλογιων η χωρα βρισκεται σε μια κατασταση αναλογη εκεινης πριν το 1909 και της επαναστασης στο Γουδι.
    Πρεπει λοιπον να βρεθει ο ηγετης που θα πει ολη την αληθεια, που θα πειση τον λαο οτι ειναι ειλικρινης και θα δωσει το εναυσμα για την σκληρη προσπαθεια αναγεννησης της χωρας. Ο καιρος περνα και τα λογια περισσευουν. Εργα χρειαζονται πλεον!!!!!!
    Το ΔΝΤ πρεπει να καταλαβει καπαια στιγμη οτι δεν εχει τα κομματα απεναντι του, αλλα ολοκληρο τον ελληνικο λαο, ανεξαρτητως πολιτικων πεποιθησεων.
    Μηπως σαν πρωτη αντιδραση πρεπει σημερα κιολας ολοι να σηκωσουμε την ελληνικη σημαια στα μπαλκονια μας , αντι να τρεξουμε να αγορασουμε σημερα!!! τον κυριακατικο!!! τυπο;;;
    Αληθεια που μας οδηγουν;;; Μεχρι και το ημερολογιο αλλαζουν και εμεις παρακολουθουμε και ακολουθουμε αβουλοι και μοιραιοι, οπως λεει και ο ποιητης.
    Θαυματα ομως με σταυρομενα χεραι δεν γινονται....!!!!!

  13. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 06/04/2011 10:09:58

    Χρεοκοπία “fast track” για την Ελλάδα, με διαδικασίες αναδιάρθρωσης χρέους που θα ολοκληρωθούν εντός 24ώρου (!) και ενδεχομένως αποκλεισμό της χώρας από την ευρωζώνη προτείνει τώρα ο πανίσχυρος σύνδεσμος των γερμανικών βιομηχανιών, την ώρα που ακόμη και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ δυσκολεύονται να πεισθούν από τις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης, ότι τα σενάρια αναδιάρθρωσης του χρέους είναι «σενάρια επιστημονικής φαντασίας», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

    Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας των Γερμανικών Βιομηχανιών, Χανς Πέτερ Κάιτελ, μιλώντας χθες ενώπιον στελεχών του τραπεζικού τομέα, τόνισε ότι τα κράτη που δεν μπορούν να απεξαρτηθούν από τα διεθνή προγράμματα στήριξης θα πρέπει να προχωρούν στην αναδιάρθρωση του χρέους τους με ταχύτατες διαδικασίες, αν είναι δυνατόν και σε μια νύχτα, ώστε να αποφεύγεται ο κλονισμός των αγορών από μια μακρά διαδικασία αναδιάρθρωσης του χρέους.

    Ο επικεφαλής των Γερμανών βιομηχάνων γνωρίζει καλά τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής οικονομίας, αφού τη μεγαλύτερη και παραγωγικότερη περίοδο της καριέρας του την πέρασε στην κατασκευαστική Hochtief (1988-2007), η οποία είχε την ευθύνη κατασκευής του Αεροδρομίου της Αθήνας, που βρίσκεται υπό τη συνιδιοκτησία της γερμανικής εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου.

    Ο Κάιτελ αφιέρωσε ειδική αναφορά στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι η δυνατότητα της χώρας να επανέλθει σε υγιή οικονομική κατάσταση ίσως αποτελεί ψευδαίσθηση. Αν φθάσουμε στο σημείο, τόνισε ο Κάιτελ, να χρειάζεται μια μόνιμη επιχείρηση διάσωσης κρατών όπως η Ελλάδα, τότε «θα πρέπει να εξετάσουμε το ενδεχόμενο μιας κρατικής χρεοκοπίας, που δεν θα πρέπει να κρατήσει εβδομάδες ή μήνες, αλλά να έχει ολοκληρωθεί σε 24 ώρες και να περιλαμβάνει τη συμμετοχή των πιστωτών του ιδιωτικού τομέα».

    Σε αυτή την περίπτωση, επισήμανε ο εκπρόσωπος των Γερμανών βιομηχάνων, ίσως δεν υπάρχει άλλη «ρεαλιστική εναλλακτική», όπως είπε, από τον αποκλεισμό της χώρας που χρεοκοπεί από την ευρωζώνη. Ουσιαστικά, δηλαδή, η συνταγή των Γερμανών βιομηχάνων προβλέπει αναδιάρθρωση χρέους με ταχύτατη διαδικασία διαπραγμάτευσης με τους πιστωτές και επιστροφή της χώρας στη δραχμή, χωρίς να διευκρινίζεται αν μιλούν για μόνιμο αποκλεισμό, ή για μια προσωρινή επιστροφή στο πάλαι ποτέ εθνικό νόμισμα, ώστε αυτό να υποτιμηθεί αρκούντως για την αποκατάσταση της ανταγωνιστικότητας και την επιστροφή στο ευρώ με νέα εσωτερική σχέση δραχμής-ευρώ.

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ αλλενάκι 06/04/2011 10:14:24

      Και άλλη Τρομοκρατία ?
      Και η ΝΔ που είναι κυριε Κ. Ροδινέ ?

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΝΑΥΤΗΣ 06/04/2011 10:24:02

        Aν είχαμε κάποια βιομηχανία και παραγωγική υποδομή το νόμισμα για μας θα ήταν το ευρώ.

        Τώρα θα μας θάβουν με αυτό και μεις θα το κρατάμε σφιχτά στη παλάμη.

        Σα χωριάτες κάνουμε με το ευρώ που είδαν φως και μπήκαν.
        Το είχαμε και χθες βλεπεις, για πέντε ταξίδια που κάναμε το χρόνο και δυο καγιέν

        Η παραγωγική οικονομία μας δεν μπορεί να επανεκκινήσει με το ευρώ.

        Ούτε νομίζω πως ο πρόεδρος των γερμανών βιομηχάνων θέλει να κλονίσει το ευρώ προς όφελος του δολαρίου, βγάζοντάς μας από την ευρωζώνη.

        • ΝΑΥΤΗΣ avatar
          ΝΑΥΤΗΣ @ αλλενάκι 06/04/2011 13:27:27

          Πάντως οι Γερμανοί δεν ενδιαφέρονται για ένα πολύ ισχυρό ευρώ. Με το μάρκο δεν τους ηταν εύκολο να κάνουν υπο-ανα-τιμήσεις. Τώρα τα φορτώνουν όλα σε Ελλάδα, Ιρλανδία, Πόρτογαλία, και κάνουν το παιχνίδι τους. Γι αυτό, νομίζω, ότι δεν μας αφήνουν να βγούμε από το Ευρώ.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ΝΑΥΤΗΣ 06/04/2011 13:55:05

            έτσι είναι αλλά δεν θέλουν και να το "αδυνατίσουν" πολύ διότι θα χάσει σε "οντότητα" και κύρος
            ισορροπία του τρόμου είναι, στα επίπεδα 1,38 με 1,42 που κυμαίνεται τώρα, εκεί το θέλουν και οι δύο

            και εμάς μας είπαν ότι είμαστε το βαράκι στη πλάστιγγα που κάνει τη διαφορά,

      • thanasis avatar
        thanasis @ ΝΑΥΤΗΣ 06/04/2011 17:15:39

        περιμενε ναυτη βιαζεσαι το ζαππειο 2 θα απογυμνωσει
        και θα απομονωσει την συμμορια των προθυμων

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ αλλενάκι 06/04/2011 10:29:50

      Ο κος Κάϊτελ του BDI λες να είναι γόνος του γνωστού στρατάρχου της Βέρμαχτ Wilhelm Bodewin Gustav Keitel?

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 10:34:50

        Δεν ξέρω Γιάννη.
        Αυτό που ξέρω είναι ότι σερνόμαστε με το ευρώ και θα συνεχίσουμε να σερνόμαστε.
        Η Αργεντινή μπόρεσε να σωθεί από το ΔΝΤ όταν αποσύνδεσε το πέσος από το δολάριο, η Ισλανδία έχει την κορώνα της και ανακάμπτει, η Ουγγαρία πέρασε τον κάβο και μεις πελαγοδρομούμε.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 06/04/2011 10:41:33

          Υπάρχει και μια άλλη είδηση περίεργη.

          Ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου χθες στις 2 η ώρα το μεσημέρι επισκέφθηκε τον αμερικανό Πρέσβη στο σπίτι του.
          Η συνάντηση κράτησε λιγότερο από 40 λεπτά, κατά συνέπεια δεν μπορούμε να υποθέσουμε ότι επρόκειτο περί γεύματος.
          Η συνάντηση έγινε μετά τη συνάντηση του πρωθυπουργού με τον Τζόρτζ Σόρος τη Δευτέρα.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ αλλενάκι 06/04/2011 10:43:32

            γράφεται σε διάφορα σάιτ, new post, δεν την είδα σε καθεστωτικά, ή μπορεί να διέφυγε

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ αλλενάκι 06/04/2011 10:49:54

            Αλλά τώρα να μας κρατά με το ζόρι ο Γκάιτνερ στην ευρωζώνη που μας πνίγει για να σωθούν οι ΗΠΑ -έτσι τουλάχιστον λέγεται- νομίζω δεν πρέπει να αποδεχθούμε αυτό το ρόλο.

            Στο κάτω κάτω της γραφής οι μέν έχουν FED και οι δε ΕΚΤ [πρέσες].

            Εμείς τι έχουμε; Και τις πρέσες της δραχμής μας έβαλαν και τις καταστρέψαμε "δια παν ενδεχόμενον".
            Και υπάρχει και ποινική ρήτρα που απαγορεύει χρήση της πρέσας μας.

            Αν αυτό δε λέγεται σκλαβιά τότε τι είναι σκλαβιά.
            Ο Καντάφι έχει δικό του νόμισμα και τους κουνήθηκε και γι αυτό τον λιάνισαν.

            Κράτος χωρίς νόμισμα γλώσσα και σημαία δεν λογίζεται.

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ αλλενάκι 06/04/2011 10:52:33

          Κοίτα τι άλλο ανακάλυψα (ο ζητών ευρίσκει). Στην έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την πορεία προσαρμογής της ελληνικής οικονομίας (h--p://ec.europa.eu/economy_finance/publications/occasional_paper/2011/pdf/ocp77_en.pdf) ,μεταξύ άλλων, στις σελίδες 32-32 έχει τρία σενάρια για την διατηρισιμότητα του χρέους με ένα κατατοπιστικό γράφημα
          Το πιο αισιόδοξο προβλέπει αύξηση ΑΕΠ 3,5%, πρωτογενές πλεόνασμα 5,5% και 50δις έσοδα από ιδιωτικοποιήσεις. Σύμφωνα με αυτό το απίθανο σενάριο το χρέος θα πέσει στο 100% του ΑΕΠ το 2021. Αν αυξηθεί το βασικό επιτόκιο της ΕΚΤ κατά μια μονάδα, κάτι που αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα, ο ίδιος στόχος θα χρειαστεί έξι επί πλέον χρόνια. Δηλαδή το 2027!
          Καλά σαράντα δηλαδή!

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 11:00:46

            Πρωτογενές πλεόνασμα 5,5% εκκινώντας από έλλειμμα 12%, δηλαδή ανόρθωση 17,5% σύνολο, δεν γίνονται αυτά, ούτε με τα οικονομικά του χουντίνι.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ αλλενάκι 06/04/2011 11:04:59

            "διατηρησιμότητα" του χρέους sustainability

            στον αναπνευστήρα δλδ.

            τις μισώ αυτές τις τεχνοκρατικές νεοσπηκικές εκφράσεις που κρύβουν όλεθρο και καταστροφή από κάτω

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ αλλενάκι 06/04/2011 11:11:03

            Από τους απασχολήσιμους στους διατηρήσιμους. Αυτή είναι η εξέλιξη του εκσυγχρονισμού. Μπορεί και να μας παστώσουνε στο τέλος.

          • Kώστας Ροδινός avatar
            Kώστας Ροδινός @ αλλενάκι 06/04/2011 11:07:05

            Στο ....μιλητό γίνονται!

            Γιάννη,
            θυμάσαι εκείνη την ταινία που κάτι ...μεγαλοεργολάβοι,κατασκεύαζαν πολυκατοικίες στο ...μιλητό, εισέπρατταν μετρητά από τους υποψήφιους αγοραστές και ετοιμαζόταν να την κάνουν κατά Λατινική Αμερική;
            Και τους κυνηγούσε ο Βουτσάς με την....σουπερμαντολίνη;

            Περιμένω τους διαλόγους!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Kώστας Ροδινός 06/04/2011 11:16:16

            Σουπερμαντολίνη! Χαααχαχα! Που το θυμήθηκες!
            Η ταινία λεγόταν ο "Άνθρωπος της Καρπαζιάς", και έχει βγει και σε πρόσφατο ριμέικ "Ο Γιώργος στις Βερολίνο".

          • kakofonix avatar
            kakofonix @ Kώστας Ροδινός 06/04/2011 12:03:58

            Χωρίς πλάκα, ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ που αντικαθιστά τον Ντερούζ λέγεται... Κρούγκερ!!!

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 11:44:32

            Γιαννη μου εχουν βγει τα ματια !!!....
            "Government puts forward for parliamentary adoption a new tranche of government guarantees FOR UNCOVERED BANK BONDS...This tranche will amount to EUR 30 billion...!! The guarantee tranche is subject to approval by the European Commission "....

            τι ειναι τουτο??? παλι σε αποριες με βαζουν !! 30 Δις οι εγγυησεις για UNCOVERED BANK BONDS !! εμας τι μας ειπαν?? εγγυησεις να στηριξουμε την ευσταθεια των Τραπεζων !!!

            ΠΠ

      • thanasis avatar
        thanasis @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 17:09:06

        το 4 ραιχ αναβιωνει και προσπαθει να παρει το
        αιμα του απο την ηττα του στα ελληνοαλβανικα
        βουνα

      • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
        Δημήτριος Κοκκαλάκης @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 19:55:50

        Οχι. γράφεται διαφορετικά: Kaitel.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 21:08:05

        Τη Hochtief πάντως μάλλον ήδη την έχει "φάει λάχανο" μεγάλη Ισπανική κατασκευαστική εταιρεία.
        Κυκλοφορεί ότι πρόκειται για τερατώδες κανόνι.

  14. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 06/04/2011 10:13:34

    ΣΠΥΡΟΥ ΜΕΛΑ – Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1909
    ……….Το πιο φοβερό από τ’ αποσυνθετικά όπλα, που μεταχειριζόντανε ο αχαλίνωτος κοµµατικός ανταγωνισµός, ήτανε όµως (µέσα στη Βουλή αυτό, στις συζητήσεις) η κωλυσιεργία, οι ατέλειωτες «αγορεύσεις», που δεν λέγανε τίποτα και και που µοναδικός σκο¬πός τους ήτανε ν’ αναβάλουν την επιψήφιση και του πιο σωτή¬ριου νόµου. Σ’ αυτό το σύστηµα, που είχε εφευρεθεί σατανικά εναντίον κάθε χρήσιµης νοµοθετικής εργασίας, είχανε µορφωθεί ειδικοί ρήτορες κωλυσιεργοί, που µπορούσαν να µιλούν ολάκερα µερονύχτια. Την εποχή εκείνη, µ’ είχανε δοκιµάσει, από την «Πα¬τρίδα», για πραχτικογράφο της Βουλής ή µάλλον, για να είµαι πιο ακριβής, για να κάνω την ευθυµογραφική γαρνιτούρα των πρα¬χτικών. Ήτανε η πρώτη φορά που ανέβαινα στο δηµοσιογραφι¬κό θεωρείο, να παρακολουθήσω συστηµατικά κοινοβουλευτικές συζητήσεις. Έπεσα σε κωλυσιεργούς. Ένας «ρήτωρ» παραλη¬ρούσε, συστηµατικά κι ενσυνείδητα, στο βήµα. Και στα βουλευτικά εδώλια βλέπατε ανθρώπους καταπονηµένους από φλυαρία ωρών, που άλλοι κουτουλούσαν από τη νύστα κι άλλοι ροχάλιζαν, αλλά έµεναν εκεί, γιατί κάποιος µπορούσε να κάµει ξαφνικά πρό¬ταση αποδοκιµασίας ή ένσταση µη απαρτίας κι έπρεπε να είναι παρόντες για να ψηφίσουν.
    Απάνω στην οδυνηρή µου κατάπληξη γι’ αυτό το θέαµα, είχε γεννηθεί αυτόµατα µέσα µου η ερώτηση: «Αυτοί, λοιπόν, είναι οι άνθρωποι που µας κυβερνούν;»

    • αντιλαικος avatar
      αντιλαικος @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 06/04/2011 11:18:53

      η σωστη φραση μετα τις επομενες εκλογες θα ειναι, και σας διαβεβαιω απολυτως γι' αυτο,
      "αυτοι λοιπον, ΗΤΑΝ οι ανθρωποι που μας κυβερνησαν;"

  15. kakofonix avatar
    kakofonix 06/04/2011 10:14:24

    Φρέσκο:
    Κυοφορείται συνεργασία (και μετεκλογική) Ν.Δ. - Συνασπισμού σε αντιμνημονιακή - πατριωτική βάση.

    Αυτά είναι καλά νέα, γιατί δημοσιοποίηση τέτοιας συνεργασίας θα δώσει (εκτός από τις αναμενόμενες αντιδράσεις των ''σκληρών'') μεγάλη δημοσκοπική ώθηση και σοβαρό ενδεχόμενο κυβέρνησης συνεργασίας.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ kakofonix 06/04/2011 10:18:36

      μετα ο Θοδωρας θα λεει οτι ο Αβραμοπουλος ( μεταμφιεσμενος με αμπεχωνο) του πετουσε τα γιαουρτια στην Κερατεα !! χαχαχαα

      ΠΠ

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/04/2011 10:21:46

        καλο

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/04/2011 15:28:16

        .. ο μέτριος διπλωμάτης, όπως τον είχε αποκαλέσει ο ίδιος ο Πάγκαλος...οι βεντέτες δεν ξεχνιούνται

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ kakofonix 06/04/2011 11:07:39

      Αναστήθηκε και ο γερο Χαρίλαος και λέει παροιμίες. Ο Μίμαρος θα παίζει τάβλι με το Λυκουρέντζο και το Λυκουρέζο, διαφωνώντας πάντως για τα ποδοσφαιρικά. Αναμένεται και το φάντασμα του Κουτσόγιωργα για να τρομάξει την τρόικα.
      Αλλοίμονο όμως, χάσαμε τον κυρ Νίκο. Αλλά έχουμε τον Αλέκο, τον Αλέξη, την Αλέκα και τα κουμπιά της Αλέξαινας.

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ Ο Θείος 06/04/2011 11:40:53

        Προσωπικά δεν είμαι κατά των συνεργασιών. Αφού λοιπόν ο Κουβέλης και η Ντορουλα στοιχίζονται πλάι στο GAP, είναι απόλυτα φυσική μια αντιμνημονιακή προσέγγιση. Είναι γνωστό άλλωστε ότι σε περίπτωση εκλογών, αυτοδυναμία γιοκ.

        Τελευταία βλέπουμε τον Τσίπρα να είναι ο μοναδικός αντιπολιτευόμενος (και καλός μάλιστα). Θυμηθείτε την εμφάνιση στη βουλή του Αβραμόπουλου και του Τσίπρα. Ποιός ήταν πιο κοντά στα Σαμαρικά ιδεώδη;

        Ότι δεν τολμάει να πει ο Σαμαράς (λόγω βαρώνων και ισορροπιών) τα λέει ο μικρός.

        Πριν λοιδορήσουμε την όποια συνεργασία, ας είμαστε ρεαλιστές και ας προκρίνουμε το συμφέρον του τόπου.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Θείος 06/04/2011 13:29:00

        Και τον "αξιοπρεπή κύριο Φώτη" έχουμε. Να στοιχίζεται μαζί με τη Ντόρα και το Μάνο, ζητώντας "αριστερό μεταρρυθμισμό ενάντια στις συντεχνίες του αντιπαραγωγικού δημοσίου". Και τον Χατζησωκράτη έχουμε. Να λέει "ευτυχώς που ήρθε το ΔΝΤ, να βάλει μια τάξη".

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ kakofonix 06/04/2011 12:22:25

      Αυτό είναι καλό..Ο Τσίπρας φαίνεται συγκροτημένος, κάνει καλή αντιπολίτευση και σύντομα θα καταταγεί στους "γραφικούς". . Ανέκαθεν πίστευα ότι οι γνήσιοι λαικοί δεξιοί με τους πατριώτες αριστερούς είναι πολύ κοντά.

      • αντιλαικος avatar
        αντιλαικος @ Φακ Κωστας 06/04/2011 14:14:12

        κλεινουν απλα τον κυκλο!!

    • Misha avatar
      Misha @ kakofonix 06/04/2011 12:23:17

      Κakofonix ,

      αν η αντικαπιταλιστική αριστερά και η λαϊκή δεξιά σταματήσουν να χορεύουν στο ρυθμό του νταουλιού του Σόρος , η μεν με τις πολυπολιτισμικές δράσεις τύπου «παρατηρητηρίου του Ελσινκι» η δε με το τραπεζολαγνικό νεοφιλελευθερισμό της, τότε ασφαλώς και υπάρχει έδαφος συνεργασίας.

      Αφησε κι οΤσίπρας τέτοιες προοπτικές σε συνέντευξη τους.

      Αν το πάμε αλά Υπατία ή το «τράπεζες uber alles» που θέλουν οι ευρωλιγούρηδες, τότε «Μάλτα γιοκ»

  16. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/04/2011 11:03:11

    Θα το επαναλάβω και άς γίνομαι κουραστικός, τίποτε απολύτως δεν παίζεται εδώ μέσα: Το κλειδί είναι οι πολιτικές ισορροπίες στη Γαλλία και προπάντων στη Γερμανία. Δείτε κι αυτό, σήμερα:
    h**p://www.spiegel.de/flash/flash-24389.html
    Οι οικονομολογούντες, δυστυχώς, δεν νογάνε γρύ από πολιτική, γι αυτό τρέχουν πάντοτε πίσω από τα γεγονότα καταιδρωμένοι.

    • Striker avatar
      Striker @ Ο Θείος 06/04/2011 17:35:12

      Και οι πολιτικοί γρυ από οικονομικά γι' αυτό φτάσαμε μέχρι εδώ.

  17. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 06/04/2011 11:04:10

    θεωρούμε αυτονόητο ότι Ο ΑΝΤ. ΣΑΜΑΡΑΣ θα δείξει τη γνωστή του συνέπεια και πεί : "ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ 180 ΨΗΦΟΙ", "ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ" "ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ" "ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΣΤΑΛΤΟΥΣ ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ". Θα είναι αυτοκαταστροφικό τώρα που η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΚΑΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΛΕΟΝ : Βουλευτές του Πασόκ, Λαός, και Μ.Μ.Ε πχ. ΜΕΓΚΑ κ.λ.π ΤΩΡΑ ΘΑ...ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΟ ΟΡΘΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ.

    • thanasis avatar
      thanasis @ ΓΙΩΡΓΟΣ 06/04/2011 17:11:43

      Αν χρειαστουν νεα μετρα θα αποδειχθη οτι οβασιλιας
      χανει και το φυλλο συκης και δεν μπορει
      πλεον να κομπαζει οτι δεν μας φτωχοποιησε

  18. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/04/2011 11:16:58

    Δείτε και το Ευρώ σήμερα:
    h**p://boersen.manager-magazin.de/spo_mmo/kurse_einzelkurs_uebersicht.htm?u=0&p=0&k=0&s=EUR&l=276&b=691&n=EUR%2FUSD%20SPOT&chartzeit=0
    Θα πέσει το γέλιο της αρκούδας.
    Τα επιτόκια της ΕΚΤ, ρέεε!

  19. Γεώργιος Καραϊσκάκης avatar
    Γεώργιος Καραϊσκάκης 06/04/2011 11:17:50

    Η ΝΔ δεν είναι αντιδραστικό κόμμα στυλ ΣΥΡΙΖΑ. Είναι κόμμα διακυβέρνησης και οι παρεμβάσεις της, οι προτάσες της, η κριτική της και ο προγραμματικός της λόγος πρέπει να είναι ρεαλιστικά και πειστικά. Πρέπει να πείσει τους πολίτες, ανεξάρτητα απ' το τι είχαν ψηφίσει στις προηγούμενες εκλογές, ότι θα βγάλει τη χώρα απ' το αδιέξοδο με ρεαλιστικούς υπολογισμούς, με ορθά υπολογισμένο χρονοδιάγραμμα. Διαφορετικά, με το να αρκείται στις κορώνες, όπως κάνει μέχρι σήμερα, αν κυβερνήσει, θα καταντήσει ανέκδοτο. Θα εξοργήσει σε μεγαλύτερο βαθμό απ' ότι το ΠΑΣΟΚ, θα γίνει ευάλωτη σε μεγαλύτερο βαθμό απ' ότι η προηγούμενη κυβέρνηση σε αντίθετα με τα εθνικά μας συμφέροντα αλλά και στην οργή του πλήθους (δεν θα καεί μόνο η Αθήνα και η Ηλεία αλλά ολόκληρη η Ελλάδα). Άλλωστε δεν θα έχει το άλλοθι ότι δεν γνώριζε. Προσοχή! Τα ζόρια είναι μεγάλα, είναι πρωτοφανή. Όλοι έχουμε την αίσθηση ότι ακόμη μας κρύβουν πολλά. Και μην ξεχνάτε ότι διαχρονικά οι Έλληνες δείχνουν μεγαλύτερη ανοχή στο ΠΑΣΟΚ απ' ότι στη ΝΔ. Συνεπώς, η αντιμετώπιση της ΝΔ απ' τους ίδιους τους ψηφοφόρους της πρέπει να είναι συνετά κριτική. Μην παραμυθιάζεστε. Η σύγχρονη ιστορία έχει αποδείξει ότι ήρωες σήμερα δεν υπάρχουν και αν θα υπάρξουν δεν θα προέρχονται απ' τη σημερινή πολιτική τάξη. Αυτή είναι μία δυσάρεστη διαπίστωση που δεν αρέσει σε κάποιους αλλά, δυστυχώς, φαίνεται ότι έτσι είναι. Ως πότε θα ζούμε μέσα στο ψέμμα;

    • αντιλαικος avatar
      αντιλαικος @ Γεώργιος Καραϊσκάκης 06/04/2011 11:28:49

      ηρωικε Καραισκακη θα ηθελα να ακουσω τις επιλογες σου!
      αν ειναι φωτια και σταχτη ολη η Ελλαδα, σαφως και δεν με αφορουν!
      αν ειναι, στοιχιζομαστε πισω απο καποιον και εμπιστευομαστε καποιον που εχει αποδειξει οτι εκρουσε τον κωδωνα νωρις και σωστα, κοντρα σε ολους και ολα, να το συζητησουμε!!!

  20. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 06/04/2011 11:28:58

    Χθες στην κεντρική σελίδα του Antinews είχε ανέβει η σχετική δημοσίευση ( αναδημοσίευση από 22/11/2010 ) , ακολούθησαν 76 σχόλια :

    ********************************

    Πρώην «πράσινος» υπουργός με 180 offshore!!!
    Από factorx στις 05/04/2011

    http://www.antinews.gr/2011/04/05/95063/

    ******************************
    ΣΗΜΕΡΑ - ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ - ( με την επιφύλαξη ότι μπορεί να έχω τυφλωθεί ) -ΤΙ ΕΓΙΝΕ ;

    • factorx avatar
      factorx @ ΝΤΑΝΤΟΝ 06/04/2011 13:50:08

      δες καλυτερα, εγω δεν λεω τίποτα

  21. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/04/2011 11:49:15

    Commerzbank : Θέμα χρόνου η διάσωση της Πορτογαλίας

    Με την απόδοση στα 5ετή ομόλογα της Πορτογαλίας να φτάνει το 9,9% "θα πρέπει να είναι μόνο θέμα χρόνου μέχρι να υποβληθεί το αίτημα για τη σανίδα σωτηρίας", ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της σημερινής δημοπρασίας γραμματίων διάρκειας έξι και δώδεκα μηνών, αναφέρει η Commerzbank.

    Όπως και με τη δημοπρασία των ομολόγων διάρκειας 14 μηνών 1,65 δισ. ευρώ που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη Παρασκευή, η σημερινή πώληση "μπορεί μόνο να βοηθήσει να κερδηθεί λίγος ακόμη χρόνος καθώς δεν φαίνεται να υπάρχει πια διέξοδος από την παγίδα αναδιάταξης του χρέους για την Πορτογαλία".

    Πηγή:www.capital.gr

    ***
    Συνδυασμένα μάλλον θα γίνουν κινήσεις.
    Γιατί Ελλάδα+ Πορτογαλία+ Ιρλανδία ας πούμε "αντιμετωπίζονται", εννοείται με μόνιμη εξαθλίωση των κατοίκων, κρατώντας το πρόβλημα "περιφερειακό".
    Αν προστεθεί και η Ισπανία, όπως πηγαίνει, χαιρέτα ΕΚΤ και Wall Str.

    Οι Τράπεζες είναι το πρώτο και μόνο που θα διασωθεί.
    Ακόμα κι αν τα υπόλοιπα (και οι υπόλοιποι...) γίνουν μπουρλότο.
    Οποιαδήποτε ανάλυση για να απηχεί την πραγματικότητα οφείλει να γίνει με αυτήν την κεντρική ιδέα.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ Προφήτης 06/04/2011 11:58:44

      Αυτό που προβληματίζει έντονα στην περίπτωση της Πορτογαλίας είναι ότι κανονικά θα έπρεπε ήδη να είχε κάνει χρήση του μηχανισμού. Παρακολουθώντας όμως την ελληνική τραγωδία έχουν δεύτερες σκέψεις.

      Μην εκπλαγείτε αν τελικά δείτε την Πορτογαλία να βαράει επίσημα κανόνι. Οπωσδήποτε οι εκλογές θα δείξουν.

      • Misha avatar
        Misha @ kakofonix 06/04/2011 12:26:08

        Κανόνι για τους τοκογλύφους θα είναι , αν πουν «δεν πληρώνω».
        Γι αυτό τους πιεζουν να πάνε κι αυτοί στο ΔΝΤ, αλλά οι Πορτογάλοι πήγαν μια φορά στο ΔΝΤ και ξέρουν τι εστι βερύκοκο....
        Είναι και λατίνοι, ξέρουν από πρωτο χέρι τι έκανε το ΔΝΤ σε Βραζιλία και Αργεντινή...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ kakofonix 06/04/2011 12:37:16

        Οι Πορτογάλοι μάλλον εκβιάζουν αλλαγή του Ευρωπαικού μηχανισμού στήριξης: Πτώση επιτοκίων ή κι άλλη επιμήκυνση; Ευρωομόλογο;
        Από κοντά και οι Ιρλανδοί.
        Ίσως έχουν δίκιο, ίσως όχι. Με τις οικονομικές επιπτώσεις από το τσουνάμι, την συνεχή πώληση δολλαρίων από την Κίνα, την άνοδο επιτοκίων από ΕΚΤ και τη Γερμανία να βυθίζεται σταθερά σε ακυβερνησία, κάθε κίνηση σήμερα είναι σάν να ρίχνεις ζάρια.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Προφήτης 06/04/2011 12:23:55

      Ευρώ/δολλάριο + πετρέλαιο + χρυσός σε παροξυσμό.
      Η ανατροπή στο ενεργειακό λόγω Φουκουσίμα και οι συνέπειες του τσουνάμι στην Ιαπωνική οικονομία είναι ένας πολύ βασικός παράγοντας: Έχουμε βίαιη αποσταθεροποίηση στο παγκόσμιο σύστημα ισοτιμιών, νομισματικών και πρώτων υλών.
      Στη "γειτονιά μας", έχουμε επίσης πολιτική ρευστοποίηση τερατώδους βαθμού στον ένα πυρήνα της Ευρωζώνης, στη Γερμανία.
      Είναι πολύ μεγάλη πύκνωση γεγονότων, έρχεται οικονομικό "μπάμ" πλανητικής κλίμακας. Αλλά εμείς βλέπουμε το δένδρο και χάνουμε το δάσος

  22. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 06/04/2011 12:11:12

    Με βάση τα στοιχεία που υπάρχουν για τις εξελίξεις στην οικονομία φαίνεται ότι τα επόµενα δύο χρόνια θα είναι ιδιαίτερα δύσκολα από κάθε πλευρά. Καθώς όλα δείχνουν η κυβέρνηση προχωρά με τα χέρια δεμένα και ο μόνος τρόπος για να διατηρείται στην εξουσία δεν είναι η σωστή δια χείρισή της, είναι να ευθυγραμμίζεται με την οικονομική πολιτική που προτείνει το ΔΝΤ για να εξασφαλίζει τις δόσεις του δανείου και κατ’ επέκταση την παραμονή της στην εξουσία. Το γεγονός αποδεικνύεται και από τις δηλώσεις του Έλληνα υπουργού οικονομικών, τόνισε ότι από δω και πέρα θα γίνουν μόνο «θεσμικές διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις» δλδη, άμεσες ξένες επενδύσεις, πλήρη άρση των περιορισμών στις εισαγωγές με τρίτες χώρες, εκχώρηση του συνόλου των κρατικών επιχειρήσεων, εσωτερική υποτίμηση και άλλες παρεμβάσεις που σηματοδοτούν την αρχή πέτρινων χρόνων.
    Με άλλα λόγια αγοράζει χρόνο μόνο εφόσον το πολιτικό πλαίσιο περιλαµβάνει όλα όσα προτείνουν έξω- οικονομικά κέντρα. Σε αυτή την κατεύθυνση βλέπουμε να μην έχει καμιά πρακτική αξία η γνώμη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ, για αυτό και οι αντιδράσεις που έχουν εμφανιστεί το τελευταίο διάστημα.
    Μέσα σε αυτό το πλαίσιο λειτουργίας, το οποίο σε καμιά περίπτωση δεν εξυπηρετεί την ελληνική κοινωνία η κυβέρνηση προσπαθεί να εμφανίσει ως τη µόνη διέξοδο για την περαιτέρω πορεία της χώρας το νέο πακέτο σκληρών μέτρων που θα ανακοινωθεί στις 15 Απριλίου. Δεν αποκλείεται µάλιστα να ξανά- εμφανίσουν το νέο πρόγραμμα λιτότητας ως εθνικό σχέδιο σωτηρίας, αν και στην πραγματικότητα βρισκόμαστε εν μέσω μια πρωτοφανούς κατασπατάλησης των δυνάμεων της πατρίδας
    Υπάρχει όμως περίπτωση να έχουμε άνοδο της ανάπτυξης χωρίς αύξηση των θέσεων εργασίας ή μπορεί να είναι λύση η συρρίκνωση του ωραρίου για να εργάζονται περισσότεροι;
    Μπορούμε να ελπίζουμε σε έξοδο από την κρίση όταν εξ'αιτίας των χρόνιων προβλημάτων και των μεγάλων περικοπών της εποχής η χώρα έχει φτάσει να υστερεί σε πολλούς τομείς με βασικότερο ελάττωμα το γεγονός ότι η παιδεία υστερεί στις εξελίξεις;
    Δυστυχώς τα γεγονότα επιβεβαιώνουν ότι οι διαχειριστές του κράτους είναι έτοιμοι χάριν διατήρησης της εξουσίας να διακινδυνεύσουν όχι μόνο την ύπαρξή του αλλά και να το
    επαναφέρουν ολοκληρωτικά υπό ξένη κυριαρχία. Με απλά λόγια, άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την εθνική πτώση.

  23. STAM avatar
    STAM 06/04/2011 12:18:14

    Από συνδικαλιστές κυκλοφορεί η φήμη ότι το "κούρεμα" θα πραγματοποιηθεί αυτό το Σαβατοκύριακο και για αυτό τον λόγο ήρθε ο Σόρος (για να πάρει ανταλάγματα για τα ομόλογα που έχει). Επίσης για αυτό το λόγο λέγεται ότι θα κατέλθουν σε απεργία τα ΜΜΕ. Έχει κανείς καμία σχετική πληροφορία;

  24. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 06/04/2011 12:33:14

    Συνεπώς, έχουμε κυβέρνηση με νοητικό ελάττωμα!

  25. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/04/2011 12:40:37

    κάθε άλλο !!! επιχειρηματικο δαιμονιο !!

    ΠΠ

    • o βουνίσιος avatar
      o βουνίσιος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/04/2011 13:19:57

      Από πότε λέγεται επιχειρηματικό δαιμόνιο η εκποίηση άνευ όρων;

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ o βουνίσιος 06/04/2011 13:28:58

        τους ορους τους βαζουν οι νταβαδες και οι μεσαζοντες.
        εμεις διοικουμαστε απο φιλους....

        ΠΠ

        • o βουνίσιος avatar
          o βουνίσιος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/04/2011 13:56:19

          Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική τους.
          Προσπαθούν να κάνουν την Ελλάδα «φελλό» για να μην βουλιάξει.
          Υπάρχει όμως περίπτωση ο «φελλός» να μεταφέρει «επιβάτες» !

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ o βουνίσιος 06/04/2011 18:18:24

            δεν επιπλεει μονο ο φελλος !!!

            ΠΠ

  26. kakofonix avatar
    kakofonix 06/04/2011 12:43:13

    Misha,
    Ψυχρά και ρεαλιστικά, η μεταμνημονιακή πρακτική Σαμαρά (όχι ντιντήων) και Τσίπρα (όχι Συριζαίων) είναι πάρα πολύ κοντά. Τα επίμαχα θέματα που τους χωρίζουν (μεταναστευτικό, παιδεία) θα μπορούσαν να αποτελέσουν αντικείμενο διαπραγμάτευσης και συμβιβασμών. Αυτή είναι και η έννοια της δημοκρατίας. Όταν κινδυνεύουμε με απώλεια εθνικής κυριαρχίας, όλα βολεύονται.

  27. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/04/2011 12:44:08

    Κούρεμα θα γίνει στις αργομισθίες των συνδικαλισταράδων (με την αμερικανική έννοια του όρου "συνδικαλιστής").
    Σε στύλ Τζόρτζεβιτς.
    Ή Γεωργάτου, για όσους έχουν άλλα γούστα.

    • saltcity avatar
      saltcity @ Ο Θείος 06/04/2011 12:45:33

      Χαχα Θείε είσαι τεράστιος !

  28. Enzo avatar
    Enzo 06/04/2011 12:45:40

    και τα ΜΜΕ που θα κανουν απεργια τι θα αλλαξει?
    αφου θα μαθευτει απο τον ιντερνετ αμα γινει κατι.
    καλο ξημερωμα την Δευτερα.

  29. factorx avatar
    factorx 06/04/2011 13:27:19

    Αρκετές Κυβερνήσεις της Ευρωζώνης δεν αποκλείουν μία αναδιοργάνωση του ελληνικού χρέους, αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας Financial Times Deutschland, επικαλούμενη μη κατονομαζόμενες κυβερνητικές πηγές.

    Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, προσθέτει το δημοσίευμα, θα είναι αδύνατη η αύξηση του πακέτου της βοήθειας για την Ελλάδα και για το λόγο αυτό χρειάζεται ένα εναλλακτικό σχέδιο.

    Υπέρ της ταχείας αναδιάρθρωσης του χρέους των χωρών που χρειάζονται συνέχεια οικονομική βοήθεια - ακόμη και σε μία ημέρα, αν κριθεί αναγκαίο για να αποφευχθεί η αναστάτωση των αγορών - τάχθηκε ο επικεφαλής του Συνδέσμου Γερμανικών Βιομηχανιών κ. Χανς - Πέτερ Κάιτελ.

    Σε ομιλία που έκανε χθες στο Βερολίνο, ο κ. Κάιτελ είπε ότι αν υπάρχει η προοπτική μίας μόνιμης διάσωσης για κάποιες χώρες, "πρέπει να εξετάσουμε μία αφερεγγυότητα τους, η οποία δεν χρειάζεται εβδομάδες ή μήνες για να εφαρμοσθεί, αλλά 24 ώρες, με τη συμμετοχή των ιδιωτών επενδυτών". Ο κ. Κάιτελ είπε ότι η δυνατότητα της Ελλάδας να επανέλθει γρήγορα σε χρηματοπιστωτικά υγιή κατάσταση μπορεί να είναι ψευδαίσθηση.

  30. Kώστας Ροδινός avatar
    Kώστας Ροδινός 06/04/2011 13:34:26

    "Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να προχωρήσουμε σε αναδιάρθρωση του χρέους», δήλωσε κατηγορηματικά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, σε συνέντευξή του στο ΣΚΑΪ 100,3.

    Ο κ. Πεταλωτής έκανε λόγο για... σενάρια, πίσω από τα οποία κρύβονται συμφέροντα που θέλουν να γίνει η ελληνική οικονομία ακόμα πιο ευάλωτη. «Κάποιοι θεωρούν ότι η αναδιάρθρωση σημαίνει χάρισμα χρεών... αλλά η αναδιάρθρωση θα ήταν επιζήμια για όλους», ανέφερε χαρακτηριστικά.

    Οσον αφορά στις δηλώσεις της Β. Παπανδρέου στην ΚΤΕ του ΠΑΣΟΚ, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε: «Είναι επιβεβλημένο μέσω στην Κοινοβουλευτική Ομάδα να γίνονται συζητήσεις και είναι υγιές και γόνιμο... οι βουλευτές μας δε συμπεριφέρονται ως στρατιώτες... εάν υπάρχουν προτάσεις, είμαστε διατεθειμένοι να τις ακούσουμε».

    Ο κ. Πεταλωτής τόνισε ακόμα ότι «κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί με σοβαρότητα ότι τα δύσκολα έχουν περάσει. Τα δύσκολα τα ζούμε και είναι μπροστά μας, λέμε την αλήθεια και δεν δημιουργούμε τεχνητή ευφορία». «Υπάρχουν τρύπες και ελλείμματα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε... είναι σαφές ότι η κοινωνία δε σηκώνει νέα μέτρα... το θέμα είναι να αναπληρώσουμε τα ελλείμματα δημιουργώντας προοπτική και εκεί είναι το μεγάλο δικό μας στοίχημα», κατέληξε.
    skai.gr

    • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
      Δημήτριος Κοκκαλάκης @ Kώστας Ροδινός 06/04/2011 20:04:06

      Ακριβώς επειδή το διέψευσε ο Πεταλωτής ανησυχούμε. Οπως διέψευδαν την υπαγωγή της χώρας στον ζυγό του δντ.

  31. factorx avatar
    factorx 06/04/2011 13:42:48

    Σχετικά με το "Σύμφωνο για το Ευρώ", ο Γιαννης Μιχελάκης ουσιαστκά απέκλεισε το ενδεχόμενο η ΝΔ να το υπερψηφίσει στη Bουλή καθώς, όπως τόνισε χαρακτηριστικά, " δεν μπορεί για το μείζον θέμα όπως ήταν το μνημόνιο να ζητούν 150 ψήφους και για το έλασσoν να ζητούν 180. Θα τοποθετηθούμε όταν έρθει η υπόθεση στη Bουλή".

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ factorx 06/04/2011 13:46:01

      Και πολύ καλά έκανε!

  32. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/04/2011 15:23:09

    Το Ευρώ σήμερα σε υψηλό έτους.
    Το πετρέλαιο είναι σε ρεκόρ 2,5 ετών και δεύτερο ρεκόρ όλων των εποχών.
    Ο Χρυσός έγραψε σήμερα ρεκόρ όλων των εποχών.
    Και ο Στάνκοβιτς έβαλε το γκόλ του αιώνα: Πήρε μακρινή πάσα από κεφαλιά (!) του αντίπαλου τερματοφύλακα και σούταρε χωρίς κοντρόλ από το κέντρο.
    Ζούμε σε ανεπανάληπτη ιστορική στιγμή, τα πάντα είναι εφικτά.

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ Ο Θείος 06/04/2011 15:32:07

      Ευρώ το επόμενο υψηλό;
      Εδώ σε θέλω Θείο!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Kώστας Ροδινός 06/04/2011 16:21:08

        Φίλε Κώστα, έχει αντίσταση προς τα πάνω στα 1,50.
        Προς το παρόν τρύπησε την αντίσταση 1,428, "έκατσε" από πάνω και την έκανε στήριξη.
        Αλλά δεν πάιρνω όρκο για τίποτε, όπως έγραψα γίνεται χαμός σε χρυσό, σε πετρέλαιο, σε άλλες πρώτες ύλες, σε γιέν, στις πολιτικές ισορροπιες στη Γερμανία. Κυκλοφορούν πολλοί "μαύροι κύκνοι", είναι "πύκνωση γεγονότων". Το παγκόσμιο πολιτικο-οικονομικό κλίμα είναι εκτός ισορροπίας και "κατ' εξάιρεσιν κατάσταση".
        Όπως το γκόλ του Στάνκοβιτς χθές.

        • Kώστας Ροδινός avatar
          Kώστας Ροδινός @ Ο Θείος 06/04/2011 16:26:25

          Θείε,
          η ανάλυσή σου για τη Γερμανία όλα τα λεφτά.
          Μήπως να τη γράψεις σε μια ολοκληρωμένη ανάρτηση.
          Δύσκολο να συγκεντρώσω όλα σου τα σχόλια μαζί.
          Για το ευρώ.
          Ακούω οτι για κάποιο διάστημα θα περιφέρεται στο 1.45

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Kώστας Ροδινός 06/04/2011 17:03:15

            Φίλε Κώστα, η ουσία είναι ότι έχουν αποσταθεροποιηθεί εντελώς στη Γερμανία οι πολιτικές ισορροπίες. Ο κυβερνητικός συνασπισμός "έπαιξε πολύ επικίνδυνα" για ένα χρόνο και "τράβηξε μουτζούρη". Είναι σε περιδίνηση.
            Ίσως θα έχουν αναγκαστικές πρόωρες εκλογές μέχρι το Σεπτέμβριο.
            Μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο, η Γερμανική παρουσία στην Ευρωπαική ένωση θα είναι ή αντιφατική ή υποτυπώδης. Μάλλον θα κάνει κουμάντο ο Σαρκοζύ με τους Γιουνκέρ, Μπαρόζο κτλ. Και προπάντων ο Τρισέ. Ολίγον από Κοινοτική ακυβερνησία βλέπω για 6 μήνες.

          • Kώστας Ροδινός avatar
            Kώστας Ροδινός @ Ο Θείος 06/04/2011 17:05:50

            Θείε,
            και ο Σαρκοζί δεν είναι στα καλυτερά του.
            Και ο Τρισέ απέρχεται.
            Τεράστιο έλλειμμα ηγεσίας σε μια δύσκολη στιγμή που χρειάζονται δύσκολες αποφάσεις.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Ο Θείος 06/04/2011 16:05:00

      Στην καθ' ημάς οικονομία, το κάζο της Ίντερ σε τί αντιστοιχεί;

      • Kώστας Ροδινός avatar
        Kώστας Ροδινός @ ΝΙΚΟΛΑΣ 06/04/2011 16:08:23

        Nικόλα,

        περίπου οτι πάθαμε εμείς με το μνημόνιο!
        Πηγαίναμε αμέριμνοι και κινδυνεύουμε να τα χάσουμε όλα!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΝΙΚΟΛΑΣ 06/04/2011 16:24:21

        Ξεκίνησαν με ταρατατζούμ λόγω Στάνκοβιτς, όπως η Ελλάδα το 2004 (Γιούρο, Ολυμπιακοί, μεγάλη άνοδος ΑΕΠ κτλ).
        Αλλά μετά δεν προσέχανε και την πατήσανε.
        Βίoι παράλληλοι, ούνα φάτσα ούνα ράτσα, φίλοι μου.

  33. factorx avatar
    factorx 06/04/2011 15:48:26

    Η αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους δεν θεωρείται πλέον ότι είναι απίθανη, καθώς αυξάνονται οι αμφιβολίες ότι η Ελλάδα θα μπορέσει να «βγει» στις αγορές το 2012 και να αναχρηματοδοτήσει το χρέος της.
    Αυτό επιβεβαίωσαν οι εκπρόσωποι αρκετών χωρών μελών της ευρωζώνης στους Financial Times Deutschland, χωρίς ωστόσο να κατονομάζονται.
    Μάλιστα, σύμβουλος ενός εκ των ηγετών χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης δήλωσε στην εφημερίδα πως η επιμήκυνση και αύξηση του πακέτου βοήθειας προς την Ελλάδα θα ήταν πολιτικά αδύνατη και ως εκ τούτου απαιτείται ένα εναλλακτικό σχέδιο. Άλλος αξιωματούχος της ευρωζώνης δήλωσε πως "θα πρέπει να έχουμε έτοιμο ένα σχέδιο Β" για την περίπτωση που η Ελλάδα χρειαστεί επιπλέον χρηματοοικονομική βοήθεια.

  34. Προφήτης avatar
    Προφήτης 06/04/2011 16:24:20

    Το Μνημόνιο έγινε

    1. Για υποθήκευση και απόσπαση των χρυσοφόρων πλουτοπαραγωγικών πηγών της Ελλάδας.
    Επιχειρήσεις κοινής ωφελείας, ορυκτά, τράπεζες και γη μοναδικής φυσικής ομορφιάς.

    2. Για βίαιη αλλαγή του τοπίου των εργασιακών σχέσεων. Όπως ομολόγησαν διεθνείς αναλυτές "η πιο γρήγορη αλλαγή στα χρονικά".
    Αυτός είναι ο ιστορικός ρόλος της σοσιαλδημοκρατίας.

    Παπανδρέου και κουστωδία, οφείλουν να παραπεμφθούν ως δωσίλογοι για "εθνική αναξιότητα" και "εσχάτη προδοσία".

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ Προφήτης 06/04/2011 16:28:02

      Προφήτη,
      και για την προστασία του τραπεζικού συστήματος, εντός και εκτός συνόρων!

  35. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 17:21:20

    Ξέρετε πως περιγράφει ο υπερφίαλος αγγλοσαξωνικός Economist (φτου κακά) τις τελευταίες συνόδους κορυφής της ΕΕ? Σαν ένα διάδρομο ενός νοσοκομείου όπου συναθροίζονται ανάπηροι, χρόνια άρρωστοι και παλαβοί που φοράνε ζουρλομανδία! Τεράστιο το έλλειμμα ηγεσίας. Στη Γαλλία ένας ασταθής Λουδοβίκος, στην Ιταλία ένας τσαρλατάνος γεροσάτυρος και στη Γερμανία μια πανικοβλημένη κόρη πάστορα. Μόνο στην Ελλάδα έχουμε σοβαρή ηγεσία!

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 17:26:21

      Γιάννη,
      Να υποθέσω οτι την τελευταια πρόταση την πρόσθεσες εσυ;

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Kώστας Ροδινός 06/04/2011 17:31:17

        Ναι, δική μου είναι και όχι του Economist, φυσικά. (χα,χα,χα).
        Μήπως υπονοείς ότι δεν είναι ηγέτης με πυγμή ο Γιώργος? Σούζα το έχει το ΠΑΣΟΚ. Σαν τα γαλόπουλα με το καλάμι τους πάει. Για να μην αναφερθώ και στα περίστροφα που βάζει στο τραπέζι των συνόδων κορυφής!

        • Kώστας Ροδινός avatar
          Kώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 17:35:00

          Είπα και εγώ, προς στιγμήν!
          Ο Μικρός Οδυσσέας που ...παραγοντίζει πάλι;
          Εχασα και τον Ιεροφάντη.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Kώστας Ροδινός 06/04/2011 17:41:17

            Μας έχει γίνει πολύ ακριβοθώρητος ο Μικρός τελευταία. Εμφανίζεται, εκτάκτως, σαν το Νταλάρα ένα πράγμα.

          • Kώστας Ροδινός avatar
            Kώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 17:42:30

            Ανέλαβε ..σύμβουλος της Υπουργού;

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Kώστας Ροδινός 06/04/2011 17:45:31

            Ναι, και παράλληλα και λογογράφος της. Ταυτόχρονα φήμες λένε ότι ανέλαβε και την αποκλειστική αντιπροσωπία της Luis Vitton για λογαριασμό της κυρίας...

          • Kώστας Ροδινός avatar
            Kώστας Ροδινός @ Kώστας Ροδινός 06/04/2011 17:51:04

            αυτό τον παιδί προοδεύει με αλματώδη βήματα!
            Να μην τον ματιάσουμε!

  36. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/04/2011 21:04:00

    Φίλε Κώστα, τι λέγαμε; Ιδού, ο "Πεταλωτής" της Μέρκελ δηλώνει ότι η αναδιάρθρωση είναι αδύνατη πριν το 2013:
    h**p://news.in.gr/economy/article/?aid=1231102937
    "Δεν υπάρχουν εργαλεία για αναδιάρθρωση", χα, χα.
    Μάλλον τους έφυγε το "εργαλείο". Στην ουσία, οι Γουρουνάδες έχουν τώρα υπηρεσιακή κυβέρνηση. Δεν θα παίρνουν καμμιά σημαντική απόφαση για Ευρωπαικό θέμα. Όλα θα παγώσουν για μερικούς μήνες. Και ίσως θα πάνε σε εκλογές πρόωρες. Μόνον η Μέρκελ θα κάνει ρητορικές διακηρύξεις φιλοευρωπαισμού, δια την υστεροφημίαν.
    Το σύστημά τους είναι Ομοσπονδιακό, έχουν Άνω Βουλή κομμένη στα 3, και με εναλασσομενες πλειοψηφίες Ευρωπαική πολιτική δεν γίνεται.
    To big crush ήταν η Βάδη-Βυρτεμβέργη. Οι του κυβερνητικού συνασπισμού το πνίξανε το κουνέλι, πώς το λένε, το είπαν το ποίημα. Άν πάνε έτσι μέχρι το Σεπτέμβριο, στις εκλογές της πόλης - κράτους Βερολίνου, θα χάσουν σώβρακα και φανέλλες και θα τρέχουν με τον κώκο έξω σαν τον Μήτρογλου.
    Ήδη άρχισαν να αποφασίζουν όπου μπορούν με ομοφωνία, αρχής γενομένης από τα πυρηνικά. Τα Ευρωπαικά πάντως θα παγώσουν.
    Σήμερα προέκυψε ως Νέστωρ και ο σοφός γέρων του FDP Γκένσερ: 'Τα κάνατε θάλασσα". Στα παρασκήνια, αρχίζει να διαφαίνεται και το προσωρινό διακομματικό "διευθυντήριο πλοηγών", που θα βοηθά την "καπετάνισσα" στο τσουνάμι: Ο Σόιμπλε (CDU), ο Τρίττιν (Πράσινοι), ο Στάινμάιερ (SPD), ο πρόεδρος του Βαυαρικού CSU Ζέεχόφερ και ο νέος αρχηγός του FDP Ρέζλερ.
    Αυτά.
    Για την ΕΚΤ τώρα: Το σενάριο είναι να διαδεχθεί τον Τρισέ ο Ιταλός κεντρικός τραπεζίτης Μάριο Ντράγκι (με υποσενάριο να μην είναι ο Ντράγκι αλλά ο επίσης Ιταλός σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΚΤ Λορέντσο Μπίνι Σμάγκι). Αλλά τελευταία ακούγεται η ιδέα, να παραταθεί "λόγω εκτάκτων καταστάσεων" η θητεία του Τρισέ, με παράλληλη αναβάθμιση του Σμάγκι, ο οποίος εκτός από Διευθύνων Σύμβουλος θα είναι και αναπληρωτής του Τρισέ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 06/04/2011 21:37:11

      Θείε,
      ακούω και για σενάριο πρόωρων εκλογών στη Γερμανία κατά Σεπτέμβριο;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 06/04/2011 21:55:18

        Ακριβές. Το πιθανό σενάριο "αντιστροφής συμμαχιών" και κυβέρνησης "μεγάλου συνασπισμού" (CDU/SPD) μάλλον καίγεται, διότι δημοσκοπικά οι Πράσινοι φαίνεται να περνούν δεύτερο κόμμα πανγερμανικά (σήμερα CDU/CSU 30 %, Πράσινοι 28 %, SPD 25%, Linke 9 %, FDP 3 %): Οι Σοσιαλδημοκράτες δεν θα δεχθούν να είναι "μικροί συνεταίροι" των Χριστιανοδημοκρατών, με τους Πράσινους από πάνω, τόσο ενισχυμένους. Είναι αυτοκτονία. Όπως βλέπεις, το όλο "κεντροαριστερό" φάσμα (Πράσινοι + SPD 25% + Linke) έχει 62 %, μόνο χαζός θα έκανε κάτι τέτοιο.
        Άν πάλι οι CDU πάνε έτσι όπως είναι τώρα, στις εκλογές της πόλης -ομόσπονδου κράτους Βεοολίνου το Σεπτέμβριο, θα πάρουν 10 - 15 %. Εκτός από την "ξεφτίλα" που είπαμε, πλειοψηφία στην Άνω Βουλή θ' αποκτήσει το αντίπαλο πρασινοκόκκινο μπλόκ. Δηλαδή Bundestag και Άνω Βουλή θα έχουν αντίθετες πλειοψηφίες και δεν θα "περνάει" τίποτε. Μάλλον θα προτιμήσουν ν' "απελευθερωθούν" με πρόωρες γενικές εκλογές και ν' "αναγεννηθούν" στην αντιπολίτευση, αλλάζοντας πολιτική.
        Σήμερα το 51 % του δείγματος στη δημοσκόπηση του Stern θέλει καγκελλάριο τον Κρέτσμαν, μόλις εκλεγέντα Πράσινο πρωθυπουργό της Βάδης Βυρτεμβέργης, μόνο 38 % την Μέρκελ.
        Πάνε για Ομοσπονδιακές εκλογές με χίλια χιλιόμετρα/ώρα.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 06/04/2011 22:02:32

        Μέχρι τότε, μάλλον θα παγώσουν όλα τα Ευρωπαικά ως έχουν. Εκτός αν για εξωτερικούς λόγους (π.χ. νομισματικό crush ή πετρέλαιο στα 150 $) συναινέσουν όλα τα κόμματά τους να κάνει η ΕΕ ή η ΕΚΤ κάποια πολύ μεγάλη κίνηση - σε συννενόηση με τον Ομπάμια μάλλον.
        Όχι πιθανό, αλλά τίποτα δεν αποκλείεται, είναι πολύ παράξενα και οριακά τα πράγματα, ιδίως με ενέργεια και πρώτες ύλες.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 06/04/2011 22:07:55

          Η οποία ...μεγάλη κίνηση είναι αυτή που υποψιάζομαι;

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 06/04/2011 22:17:35

            Άσχετη με Ελλάδα, αυτή που υπονοώ: Ν' αρχίσει να αγοράζει η ΕΚΤ ομόλογα αμερικανικού δημοσίου, για να σταθεροποιήσει το δολλάριο.
            Ο Γκάιτνερ ζήτησε χθές από τη FED να σηκώσει το θεσμοποιημένο άνω όριο χρέους των ΗΠΑ. Πάνε για υπέρβαση, γι αυτό και τα άλλα ρεκόρ που βλέπουμε.
            Αλλά χωρίς γερμανογαλλική έγκριση, δεν μπορεί η ΕΚΤ να κάνει τέτοια κίνηση. Δεν έχει ξαναγίνει, αλλά ανεβάζει το δικό της επιτόκιο η ΕΚΤ, κι άν δεν σταθεροποιηθεί με κάποιο τρόπο το δολλάριο γύρω στο 1,40, θα έχουμε άσχημες ιστορίες.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Ο Θείος 06/04/2011 22:42:19

            Οι Αμερικανοί ανησυχούν κυρίως για το Δημόσιο χρέος τους. Αλλά όσο πιό αδύνατο το δολλάριο, τόσο χειροτερεύει.
            Οι Ευρωπαίοι ανησυχούν για τις εξαγωγές. ¨Οσο πιό ψηλά το Ευρώ τόσο χειρότερα.
            Πρέπει να το σταθεροποιήσουν. Αλλά αυτό οι αγορές το αποτιμούν ανάποδα: Κερδίζουν με την απόκλιση των νομισμάτων. Η σταθεροποίηση είναι δουλειά των Κεντρικών Τραπεζών, ΕΚΤ και FED.
            Το χειρότερο είναι ότι η FED και ο Αμερικανικός χρηματοπιστωτικός τομέας έχουν ακριβώς αντίθετη πολιτική στο θέμα "πρώτες ύλες - ενέργεια". Το δολλάριο το χαντακώνουν κυρίως οι Αμερικανικές επενδυτικές τράπεζες. Αυτό μπορεί να ρίξει τον κόσμο στην άβυσσο, και οι δυνάμεις που μπορούν να το διορθώσουν είναι 2 : Η ΕΚΤ και η Κινεζική Κεντρική Τράπεζα.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Ο Θείος 06/04/2011 22:55:11

            Με τις ιστορίες αυτές του Γκάιτνερ, προχθές της PIMCO (εκτίμηση για Δημόσιο χρέος ΗΠΑ 500 % του ΑΕΠ), και κάτι χρησμούς οίκου αξιολόγησης (που είναι μέτοχός του και ο Γουώρεν Μπάφετ), έχουν χεσ*εί πάνω τους οι Κινέζοι.
            Σκέψου να αποκαλυφθεί ότι η Goldmann Sachs σορτάρει και το δολλάριο;
            Αυτή σορτάριζε ακόμα και τον εαυτό της!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 06/04/2011 23:02:03

            Aπό που είπαμε οτι προέρχεται ο Γκάιτνερ;

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 06/04/2011 23:03:09

            πάντως αυτή η ιστορία με την εκτίμηση του χρέους των ΗΠΑ είναι σοκαριστική.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Ο Θείος 06/04/2011 23:10:50

            Ο Γκάιτνερ είναι "αποστάτης" από την "Τράπεζα" (όπως ο Κάουτσκυ ήταν "αποστάτης της προλεταριακής επανάστασης" κατά τον Βλαδίμηρο Ίλιτς). Δες αυτό:
            h**p://www.newnews.gr/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=7439:--lr----&catid=10:money&Itemid=10

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 06/04/2011 22:11:10

        "Πυρετός το Τεταρτόβραδο":
        € / $: 1,4336
        h**p://boersen.manager-magazin.de/spo_mmo/kurse_einzelkurs_uebersicht.htm?u=0&p=0&k=0&s=EUR&l=276&b=691&n=EUR%2FUSD%20SPOT&chartzeit=0
        Μπρέντ: 123,30 $
        Χρυσός: 1.461,50 $ (ρεκόρ όλων των εποχών).
        Άστα να πάνε στο διάολο!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 06/04/2011 22:13:46

          !!!!!

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Ο Θείος 06/04/2011 22:31:50

          Πώς θα μπορούσαμε να επωφεληθούμε εμείς από τη ρευστότητα που ρέει στο Ευρώ; Το Ευρωοομόλογο!
          Χθές ανακοινώθηκε και σχετική κοινή διακομματική πρωτοβουλία ευρωβουλευτών (Λαικού κόμματος, Σοσιαλιστών και Φιλελευθέρων).
          Αλλά πρέπει πρώτα να γίνει σταθεροποίηση και να καθήσει η σκόνη.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 06/04/2011 22:40:52

            Κατά πάσα πιθανότητα, αν και με την είσοδο της Πορτογαλίας στο μηχανισμό εκτιμώ οτι θ' αναγκαστούν πολλοί ν' αλλάξουν τρόπο σκέψης.
            Και τούτο γιατί ούτε που θέλουν να σκέφτονται το ενδεχόμενο να μπεί η Ισπανία στο στόχαστρο.

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 06/04/2011 23:01:08

            Ο Σώκρατες δήλωσε σήμερα σε τηλεοπτικό διάγγελμα ότι η χώρα του θα ζητήσει να μπει στο μηχανισμό στήριξης.
            h--p://www.ft.com/cms/s/0/e2916ace-607e-11e0-9fcb-00144feab49a,s01=1.html#axzz1Im65KKm3

            Ο Μπουντραγκένιο είναι αμφίβολος ακόμα...

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 23:04:17

            Είναι που μέχρι χθές το απέκλειε...
            Τελικά όλοι ίδιοι είναι...

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 23:06:39

            Θα τον βάλουν αλλαγή στο δεύτερο ... ημιχρόνιο..., ε, εννοώ εξάμηνο του 11...!

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 23:07:03

            Today is the day, λοιπόν!
            Όλα μαζί και ταυτοχρόνως.
            Αύριο θα έχουμε πολλές έκτακτες συσκέψεις και δηλώσεις, θα δούμε και θα ακούσουμε πολλά άλλα.
            Η πισίνα γέμισε μαύρους κύκνους.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 23:21:27

            Ολοι το περίμεναν πάντως ότι θα γινόταν. Μάλλον επέλεξαν χρονική στιγμή, μπαίνουν σε ώρα ταραχής.
            Είναι αστείο: Η Ελλάδα μπήκε στο μηχανισμό σχεδόν ταυτόχρονα με τις εκλογές στη Ρηνανία-Βεστφαλία (χυλόπιττα νο 1 για τη Μέρκελ) και η Πορτογαλία ένα χρόνο μετά, σχεδόν ταυτόχρονα με τις εκλογές στη Βάδη-Βυρτεμβέργη (χυλόπιττα νο 2 και φαρμακερή για τη Μέρκελ).
            Υπήρξε προσυνεννόηση;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Ο Θείος 06/04/2011 23:04:40

          Και κάτι άλλο που έχει σχέση κυρίως με "υπερθέρμανση" σε ενέργεια και πρωτες ύλες, σε χώρες εκτός Ευρωζώνης:
          Στη Μ. Βρετανία ο πληθωρισμός είναι σήμερα 4,4 %, ενώ έχουν ελαφρά αρνητικό ρυθμό ΑΕΠ !

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 07/04/2011 00:18:51

            To ΔΝΤ δήλωσε έτοιμο να βοηθήσει την Πορτογαλία.

  37. Twins avatar
    Twins 06/04/2011 21:11:42

    Και τώρα πάει η ΕΚΤ να αυξήσει τα επιτόκια, μπας και μειώσει κανένα δέκατο τον πληθορισμό στην Γερμανία.

    Κύριοι πάρτε το απόφαση, με το ευρώ είχαμε λάθος επίτοκία και λάθος ισοτιμία με το δολλάριο για τις Ανάγκες της Ελληνικής οικονομίας.
    Όσο ειμάστε στο ευρώ θα έχουμε αδύναμη και χρεοκοπημένη οικονομία. Ειναι τυχαίοι οτι η μία μετά την άλλη αδύναμες χώρες της Ευρώπης πέφτουν σαν τα κουνούπια.

    Η εσωτερική υποτίμηση ειναι αδύνατη, τόσο πόσοτικα όσο και χρονικά, σε σχέση με μια πραγματική υποτίμηση που χρειαζόμαστε απεγνωσμένα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Twins 06/04/2011 21:31:28

      Με όλο το σεβασμό, "επενδυτής" είσαι και τη χρειάζεσαι τόσο απεγνωσμένα;

  38. ierofantis avatar
    ierofantis 06/04/2011 22:15:22

    Καλησπέρα Κώστα...

    Η Τρόϊκα συνήθως μας έχει συνηθήσει να έρχεται για μερικές μέρες και να διαπραγματεύεται με την κυβέρνηση τα νέα βήματα προς εφαρμογή του Μνημονίου.

    Αυτή τη φορά ήρθε ταξίδι αστραπή για λίγες ώρες...

    Και έτσι μου ήρθε στο μυαλό η ατάκα της κυρίας Μιράντας Ξαφά τη Δευτέρα το βράδυ στους Φακέλλους...

    "Όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά, το ΔΝΤ επισκέπτεται την ενδιαφερόμενη χώρα, επιδίδει ένα εμπιστευτικό έγγραφο προς την Κυβέρνηση που περιγράφει με σαφή και σύντομα χρονοδιαγράμματα το τι μέλλει γενέσθαι και εφόσον δεν γίνουν αυτά που περιγράφονται στο έγγραφο, απλώς διακόπτεται η χρηματοδότηση..."

    Μου έκανε εντύπωση η κυνικότητα της εκφοράς του λόγου και η σιγουριά της περιγραφόμενης εξέλιξης.

    Θα μου πεις, μα καλά, αυτό σημαίνει ότι εμμέσως προδιαγράφει το άμεσο μέλλον; Θα έλεγα πως όχι.

    Αλλά αυτή η περιρρέουσα ατμόσφαιρα που έχει απλωθεί παντού, η δυστοκία στην προώθηση μέτρων και πολιτικών από την Κυβέρνηση, η σαφής πολιτική μεταστροφή των mont blanc της διαπλοκής και η αδυναμία Υπουργών και κυβερνητικών βουλευτών να καταφέρουν στοιχειωδώς να αρθρώσουν πολιτικό λόγο και να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, με κάνουν να σκεφτώ ότι κάτι δεν πάει καλά στο... Βασίλειο της Δανιμαρκίας ... του Νότου.

    Ακόμη όμως περισσότερο με προβληματίζει η στάση Σαμαρά. Διότι στον ορυμαγδό των εξελίξεων και με εμφανή πλέον τα σημάδια της οριστικής αποτυχίας της εφαρμοζόμενης οικονομικής πολιτικής, επιλέγει να ανοίξει το διάλογο για την επόμενη μέρα. Μιλα για Συνταγμα, εκ βάθρων αναθεώρηση, μεταβολή πολιτειακού χαρακτήρα, αν μελετήσει κανείς τις προτάσεις και ειδικά αυτές αναφορικά με τις αρμοδιότητες του Προέδρου.

    Φυγή προς τα μπρος κάνει ο Σαμ ίσως γνωρίζοντας ότι θα κληθεί να διαχειριστεί τα ερείπια της διακυβέρνησης του απίθανου στοχαστή από τη Μινεσσότα και της παρεούλας του.

    Δεν ξοδεύει πολιτικό κεφάλαιο να ασχοληθεί με την τρέχουσα πολιτική και οικονομική πραγματικότητα. Επενδύει σε πολιτική μελλοντική, πολιτική όχι απλά διαχείρισης αλλά και σχεδιασμού και υλοποίησης νέου πολιτικού, οικονομικού και παραγωγικού μοντέλου για τη χώρα.

    Γιαυτό προβληματίζομαι για το σήμερα.

    Για το αύριο έχω κάποιες ελπίδες....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 06/04/2011 22:31:29

      Καλησπέρα Ιεροφάντη,
      Την Ξαφά δεν την θεωρώ σοβαρή περίπτωση.
      Εντολές μεταφέρει.
      Το βέβαιον είναι οτι η Τρόϊκα είναι δυσαρεστημένη, έως εξοργισμένη με το μισό υπουργικό συμβούλιο.
      Και για τον Παπανδρέου βλέπουν ότι δεν μπορεί.
      Η εκτίμησή μου: όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Κώστας Ροδινός 06/04/2011 22:45:21

        Γειά σου Κώστα.

        Δεν ξέρω αν είναι σοβαρή ή όχι. Επειδή όμως, όπως πολύ σωστά παρατηρείς, μεταφέρει εντολές, προσωπικά την παρακολουθώ.

        Πές το από βίτσιο, πές το από δική μου παραξενιά, ακολουθώ το δόγμα Ρόμμελ...

        Μελετώ τον αντίπαλο ώστε όταν ποτέ κληθώ να τον αντιμετωπίσω να έχω προετοιμαστεί κατάλληλα μελετώντας τις αντιδράσεις και τις σκέψεις του.

        Η Τρόϊκα μπορεί να είναι εξοργισμένη με όποιον θέλει. Δεν με ενδιαφέρει προσωπικά, διότι στη συνείδησή μου, ποτέ δεν απέκτησαν νομιμοποίηση ώς επίσημος συνομιλητής μου.

        Ο ΓΑΠ ήταν το πουλέν της. Δεν μπορεί να έχουν απαγοητευτεί τόσο. Πού θα βρούν άλλωστε ξανά τέτοιο τεφαρίκι. Κατά συνέπεια τα περί δυσαρέσκειας τα ακούω βερεσέ. Δυσαρεστημένοι μπορεί να είναι μόνο για ένα λόγο. Διότι δεν βλέπουν λεφτά να μπαίνουν στο πουγκί τους.

        Ευτυχώς...

        Οι Έλληνες για ακόμη μια φορά αποδείξαμε ότι είμαστε γνήσιοι απόγονοι του Οδυσσέα...

        Στριμωγμένοι στη γωνιά μας, αντιστεκόμαστε δια της αδιαφορίας, του ελιγμού και της τακτικής της λούφας. Λουφάζουμε και αποφεύγουμε τις κακοτοπιές σε συλλογική και συντεταγμένη αντίδραση, παρά το γεγονός ότι κανείς μας δεν έχει κεντρική καθοδήγηση για αυτό. Δεν τους κάνουμε τη χάρη. Μαζευόμαστε σπίτι, με φίλους, με συγγενείς, αναπτύσσουμε αντισώματα, αλληλοϋποστηριζόμαστε, ξοδεύουμε λελογισμένα, την ψάχνουμε και ρωτάμε, ενημερωνόμαστε, βάζουμε το ξερό μυαλό μας να δουλέψει. Σκαρφιζόμαστε πατέντες να τη βγάλουμε καθαρή...

        Δεν θα τους είναι εύκολο να μας γονατίσουν. Γιαυτό Κώστα μου είναι εξοργισμένοι οι Τροϊκάνοι. Πίστευαν ότι έχουν να κάνουν με πρόβατα τύπου Ντόλυ.

        Τους πληροφορώ ότι εδώ κατοικούν αετοί...

  39. saltcity avatar
    saltcity 06/04/2011 22:25:50

    +1000

  40. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/04/2011 22:26:13

    Ο Τρισέ πρέπει ν' ανεβάσει το επιτοκιο, επειδή ο πληθωρισμός ανεβαίνει στις κεντρικές χώρες (Γερμανία, Γαλλια κτλ). Αλλά αυτό ανεβάζει το Ευρώ και χαντακώνει ακόμα πιό πολύ το δολλάριο. Το πετρέλαιο ανεβαίνει επειδή "φεύγουν" από την πυρηνική ενέργεια και προεξοφλείται μαζική αύξηση ζήτησης του "ευκολώτερου" καυσίμου, δηλαδή πετρελαίου. Πολλή ρευστότητα ρέει σε χρυσό, πρώτες ύλες και ενέργεια (πλήν πυρηνικών). Ανεβάζοντας το επιτόκιο, η ΕΚΤ "τραβάει" μέρος της ρευστότητας στο Ευρώ. Αλλά έτσι "κρεμάει" το δολλάριο, φοβούνται και "φεύγουν" οι Κινέζοι από τα Αμερικανικά ομόλογα και παει να γίνει το μπάχαλο. Φτιάχνεις εδώ, χαλάει εκεί. Γι αυτό λέω ότι έχει αποσταθεροποιηθεί το σύστημα.
    Η καταστροφή στην Ιαπωνία ήταν τελικά πολύ σημαντική.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 06/04/2011 22:27:41

      Πολύ φοβάμαι οτι ο Τρισέ μάλλον βιάστηκε με τα επιτόκια.

  41. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/04/2011 22:26:37

    Σωστό αυτό που λές, αν και οι Αμερικανοί μάλλον από το 1.50 θα ανησυχουν.
    Ο Ομπάμα έχει εκλογές το χρόνου οπότε όλα πλέον θα τα βλέπει απ' αυτό το πρίσμα, αν και η συγκατοίκηση με του ρεπουμπλικανούς δεν θα είναι εύκολη.

  42. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/04/2011 22:47:58

    Η Κίνα ήδη κάθεται πάνω σε τόννους δολλαρίων και δεν ξέρει τι να τα κάνει!

  43. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/04/2011 22:51:05

    Η Ξαφά έχει εμμονές.

    Οφείλω να ομολογήσω αυτή τη θεωρία σου, αντίδραση δια της λούφας, δεν την είχα σκεφτεί!
    Not bad at all!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Κώστας Ροδινός 06/04/2011 22:57:34

      Η θεωρία της αντίστασης της Λούφας...

      Αυτό κάνουμε...

      Αντιδρούμε. Όχι δυναμικά όμως, όπως είχαν σχεδιάσει οι κύριοι του ΔΝΤ, ώστε να εφαρμόσουν άγρια καταστολή...

      Αντιδρούμε υπόγεια, λουφαδόρικα, προσπαθούμε να μην πατήσουμε τη νάρκη. Ε, αυτό δεν το είχαν υπολογίσει. Σου λέει, θερμόαιμοι είναι, Βαλκάνιοι, θα τα κάνουν λίμπα και θα τους "σπάσουμε" με καταστολή, για να παραδειγματιστούν και οι άλλοι...

      Και εμείς; Ακούνητοι, παραφυλάμε, δε σαλεύουμε, δεν τους δίνουμε την ικανοποίηση να μας σπάσουν...

      Τους μπερδεύουμε Κώστα. Τους μπερδεύουμε...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ierofantis 06/04/2011 23:07:06

        Ιεροφάντη,
        Εχει πλάκα!
        Εστειλα μια σύντομη σύνοψη της θεωρίας σου σε κάτι φίλους τραπεζίτες στις ΗΠΑ και έντρομοι μου έχουν στείλει ήδη καμιά δεκαριά e-mails!!!
        Mε μια μονολεκτική ερώτηση:
        Really?

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Κώστας Ροδινός 06/04/2011 23:22:27

          The Greek way of challenging implication of modern joint IMF - EU finance models and deficit fighting policies...

          Έτσι ονομάζεται η θεωρία μου, στην γλώσσα τους...

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Κώστας Ροδινός 06/04/2011 23:37:39

          The Greek way of challenging modern IMF, EU & ECB finance models and strict deficit managing policies...

          Έτσι πές τους, να τους αποτρελάνεις τελείως...

      • vel avatar
        vel @ ierofantis 06/04/2011 23:20:52

        ΝΑΙΙΙΙ!

      • Apollonios avatar
        Apollonios @ ierofantis 06/04/2011 23:24:30

        Μόνο που η "λούφα" αυτή και ο φόβος σταμάτησαν την κατανάλωση, στέγνωσαν την αγορά και καταρρέουν τα πάντα...
        Μόνο ο ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ κύριοι θα άλλαζε τα πράγματα.
        Όταν κάηκαν οι 3 άτυχοι στη Μαρφίν και ο αέρας μύριζε μπαρούτι τα χρηματιστήρια έπεσαν σε όλο σχεδόν τον πλανήτη.
        ΦΟΒΟΥΝΤΕ ένα πράγμα μόνο: Τον ξεσηκωμό μας.
        Γιαυτό και μας τρομοκρατούν περί μονόδρομων, γιαυτό και η μαύρη προπαγάνδα με κάθε τρόπο.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Apollonios 06/04/2011 23:35:43

          Διαφωνώ. Ο κόσμος σταμάτησε την ανόητη κατανάλωση.

          Τα σούπερ μάρκετ είναι γεμάτα.

          Τα μπουζουξίδικα σχεδόν άδεια.

          Τα ακριβά αυτοκίνητα είναι στα αζήτητα.

          Τα μικρά αυτοκίνητα κρατούν τις τιμές τους

          Και ο κατάλογος μπορεί να συνεχιστεί.

          Συμπέρασμα. Φυλαγόμαστε από την μπόρα που έρχεται, δεν ξέρουμε πότε ακριβώς θα ξεσπάσει, αλλά παιρνουμε κάποια μέτρα προστασίας. Την όποια ρευστότητα διαθέτει κανείς, την κρατά για τις πραγματικές και πιεστικές ανάγκες του και όχι για την τεχνητή ζήτηση ανόητων εξόδων...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Apollonios 06/04/2011 23:40:57

          Ιεροφάντη,

          στο συμπέρασμα που βγάζεις, μάλλον ξεχνάς να λάβεις υπ' όψη σου τις τιγκαρισμένες από κόσμος καφετέριες (παρά την καπνοαπαγόρευση), καθώς και την εκρηκτική άνοδο της πώλησης Smartphones (που κατά κανόνα είναι πολύ ακριβότερα από τα "απλά" κινητά) τους πρώτους μήνες του 2011 σύμφωνα με στοιχεία των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας και των εισαγωγέων τέτοιων τηλεφώνων.

        • Apollonios avatar
          Apollonios @ Apollonios 06/04/2011 23:48:19

          Ierofanti,
          Το οικονομικό μας σύστημα βασίζεται στην "ανόητη" κατανάλωση. Χωρίς αυτήν καταρρέει και μαζί του κι όλοι εμείς.
          Μένουμε άνεργοι και το κράτος χωρίς έσοδα.
          Η λελογισμένη κατανάλωση ασφαλώς και είναι σωστή για την κάθε οικογένεια ξεχωριστά σε τέτοιες δύσκολες ώρες, όμως αυτό συνολικά προκαλεί τα προαναφερθέντα προβλήματα.
          Γιαυτό δεν έπρεπε να φθάσουμε εδώ, δεν έπρεπε να τρομάξουν οι πολίτες-καταναλωτές, η κρίση στην Ελλάδα ξεκίνησε κυρίως απο ψυχολογικούς λόγους: τον φόβο και την συνεπαγώμενη μείωση της κατανάλωσης που έφερε αλλυσιδωτές καταστροφικές αντιδράσεις από τα τέλη του 2008 και ακόμη περισσότερο μετά των ΓΑΠ και ΠΑΠ και την υποταγή μας στο ΔΝΤ.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Apollonios 06/04/2011 23:50:26

          Φίλε Αυριανιστή, δεν αντιλέγω. Πολλά παραδείγματα μπορώ να σου φέρω και εγώ. Όμως αυτό που σε ρωτώ είναι ένα και σε παρακαλώ να απαντήσεις ειλικρινώς.

          Βλέπεις ή δεν βλέπεις μια ισχνήμεν, δεν αντιλέγω, σταδιακή, απροσδιόριστη ακόμα, μεταστροφή του κόσμου, του κοινωνικού σου περιβάλλοντος έστω, προς τα πιο ουσιώδη; Δεν νιώθεις ότι στα σπίτια μας έχει μπει πάλι η κουβεντα για πράγματα που μέχρι χθες φάνταζαν αυτονόητα και σήμερα αρχίζουν πάλι να μας απασχολούν;

          Πότε τα τελευταία χρόνια είχαμε συλλογικά ασχοληθεί τόσο έντονα με τη χώρα μας και τις τύχες της;

          Μεγάλη αλλαγή, δεν νομίζεις;

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Apollonios 07/04/2011 00:06:58

          Ιεροφάντη,

          πες με απαισιόδοξο, αλλά σ' αυτό που εσύ βλέπεις ως συλλογική ενασχόληση με την κοινή μας τύχη, εγώ βλέπω απλώς μια συλλογική κατάθλιψη. Και επιπλέον βλέπω να ζει και να βασιλεύει η (στρουθοκαμηλική) "καλοπέραση, που τη θέλει η φτώχεια". Στο βαθμό, πάντα, που ο καθένας μπορεί.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Apollonios 07/04/2011 00:13:51

          Αυριανιστή φίλε μου, όλα θα κριθούν από το αποτέλεσμα. Σέβομαι την άποψή σου.

          Όσο πιο βαθιά μπαίνουμε στο "σπιράλ" που λένε και οι οικονομολόγοι, τόσο πιο αισιόδοξος γίνομαι...

          Η στόφα μας είναι για τα ζόρικα... Τα πολύ ζόρικα!

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Apollonios 07/04/2011 10:58:11

          Μάλλον κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια.
          Φίλοι, ακόμη και στη καγιενο-μπουζουκο-λάνδη υπάρχουν και άνθρωποι με λογική.
          Και είναι πλειοψηφία.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ierofantis 06/04/2011 23:29:17

        Ιεροφάντη,

        μακάρι να είχαν όντως έτσι τα πράγματα.

        Επειδή όμως το κόβω για κομματάκι χλωμό, να απέκτησαν ξαφνικά δέκα εκατομμύρια Ελλήνων την ιδιοσυγκρασία του Μαχάτμα Γκάντι, φοβάμαι ότι απλώς δεν έχουμε ακόμα καταλάβει τι μας γίνεται τον τελευταίο χρόνο. Τίποτε περισσότερο, και τίποτε ελπιδοφόρο.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Αυριανιστής 06/04/2011 23:31:50

          Και όμως...

          Δια της φαινόμενης αγνοίας, η συνειδητή αποφυγή έκθεσης σε κίνδυνο...

        • vel avatar
          vel @ Αυριανιστής 06/04/2011 23:34:15

          μην υποτιμάτε τον ανταρτοπόλεμο ..

        • Apollonios avatar
          Apollonios @ Αυριανιστής 06/04/2011 23:36:27

          Ierofanti,
          αν είναι συνειδητή αποφυγή έκθεσης σε κίνδυνο, τότε δεν λέγεται απλώς "Λούφα".
          Λέγεται Κοπάνα και δειλία. Και είμαστε άξιοι της μοίρας μας...

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Αυριανιστής 06/04/2011 23:44:27

          Θα το περιγράψω αλλιώς φίλε Απολλώνιε...

          Έστω ότι απέναντί μου έχω ένα πανίσχυρο αντίπαλο, χωρίς οίκτο, που μπορεί να παρατάξει τεράστιες δυνάμεις και διαθέτει συμμαχίες και ερείσματα.

          Μπορείς να επιτεθείς με μανιασμένη ορμή και να σε πετσοκόψουν. Βεβαίως θα πεθάνεις ηρωικά, θα γίνεις τραγούδι, αλλά θα πεθάνεις και θα αποδεκατιστείς χωρίς ελπίδα να δώσεις την αποφασιστική μάχη αργότερα με καλύτερους οιωνούς και ευνοϊκότερες συνθήκες...

          Προτιμώ τον τακτικό ελιγμό της συντεταγμένης φυγής, της λελογισμένης υποχώρησης, της παρενόχλησης του εχθρού χωρίς να εκθέτω τις δυνάμεις μου σε κίνδυνο, την αποσάθρωση της τακτικής και της υπομονής του εχθρού και την παράδοση καμμένης γής στις προπορευόμενες δυνάμεις του...

          Όταν ετοιμαστώ, θα τον συντρίψω...

          Εκτιμώ ότι δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι...

          Κυρίως ψυχολογικά.

        • Apollonios avatar
          Apollonios @ Αυριανιστής 06/04/2011 23:51:46

          Ierofanti,
          Όταν θα είμαστε έτοιμοι, τότε θα είναι πολύ αργά πλέον... Θα έχουν πάρει ότι ήθελαν και θα έχουμε μείνει με τα σώβρακα.
          Όσο γρηγορότερα βγούμε στους δρόμους, τόσο περισσότερα θα διασώσουμε και θα αναγκαστούν (σε Ευρωπαϊκό επίπεδο) να δώσουν βιώσιμη λύση στο πρόβλημά μας, λύση που δεν θα εξαθλιώνει περισσότερο το λαό μας.

        • Apollonios avatar
          Apollonios @ Αυριανιστής 06/04/2011 23:56:46

          Το ξαναλέω: ΜΟΝΟ Ο ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ τους φοβίζει, θα χεστούν επάνω τους οι "διεθνείς αγορές" και οι υπηρέτες τους στηνΕ.Ε. αν βγούμε στους δρόμους και τα κάνουμε όλα λίμπα.
          Τότε και μόνο θα εκπληρωθεί και η ...μύχια επιθυμία πολλών εδώ μέσα, να δούνε τον Γιωργάκη να φεύγει με ελικόπτερο.
          Αλλα θα πρέπει να βγείτε στο δρόμο ΚΙ ΕΣΕΙΣ.
          Η "λούφα" που εξυμνήτε σήμερα είναι αδιέξοδη και αυτοκτονική. Ο Γόρδιος δεσμός για να λυθεί θέλει τόλμη και τσαμπουκά, αλιώς σκύψτε το κεφάλι λουφαγμένοι και υπομείνετε το μοιραίο...

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Αυριανιστής 06/04/2011 23:56:58

          @ Απολλώνιο και Αυριανιστή.

          Παιδιά, δεν υποστηρίζω ότι η αντίδραση αυτή δεν έχει επιπλοκές και συνέπειες. Η ανεργία θα ανέβει διότι πρωτίστως σε μια μη παραγωγική οικονομία με έμφαση στην παροχή υπηρεσιών και στο μικρολιανεμπόριο, απλώς δεν χωρούν άλλοι.

          Σύντομα όμως η Ελλάδα θα μεταβαλλει μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης. Και θα το μεταβάλει από τις πιεστικές μας ανάγκες.

          Θα ασχοληθούμε ξανά με τη γή μας, θα ξαναμπούμε στα καράβια μας, θα ξαναδουλέψουμε χειρωνακτικές εργασίες και θα επαναφέρουμε την παραγωγικότητά μας σαν οικονομία αλλά κυρίως σαν κοινωνία.

          Υποστηρίζω όμως ότι σίγουρα δεν έχει αποτελέσματα για τους βεληγκέκηδες που μας σβερκώθηκαν με τον ΓΑΠ.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Αυριανιστής 07/04/2011 00:03:05

          Απολλώνιε, βράζει το αίμα σου... Καλό αυτό...

          Κρατήσου όμως...

          Στήριξε τους ανθρώπους σου. Πέρνα το μήνυμά σου. Συγκέντρωσε τις δυνάμεις σου. Διαμόρφωσε τις συμμαχίες σου, κατάστρωσε την στρατηγική σου, και στο τέλος, στο τέλος, καλέ μου φίλε, εκδήλωσε την αχαλίνωτη ορμή σου και σάρωσέ τους...

          Μη τους δώσεις τη χαρά να σκυλεύσουν στο ηρωικό, πλην όμως, απροετοίμαστο κουφάρι σου...

        • Apollonios avatar
          Apollonios @ Αυριανιστής 07/04/2011 00:03:30

          Καταλαβαίνεις για τι μοντέλο οικονομίας και κοινωνίας μιλάς?? Επιστροφή σε συνθήκες του '50.
          Αυτό είναι το ζητούμενο σήμερα???!

        • Apollonios avatar
          Apollonios @ Αυριανιστής 07/04/2011 00:07:03

          Σε πιό τέλος????!!!! Στο τέλος της Ελλάδας? Στο τέλος των φτωχών, ανέργων, χρεωμένων??
          ΠΡΙΝ το τέλος πρέπει να δρούμε, μετά είναι πολυ αργά. ΞΥΠΝΗΣΤΕ εκεί κάτω στηνΑθήνα, εεεεεε...!!

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Αυριανιστής 07/04/2011 00:11:00

          Ζητούμενο για μένα αγαπητέ φίλε είναι η συνειδητοποίηση των πραγματικών αναγκών, η συλλογική αυτογνωσία και το ξεπαραμύθιασμα.

          Δεκαετία του 50...

          Μπα, δε νομίζω.

          Ελπίζω σε χρυσή δεκαετία του 2020, με σκληρή και τίμια δουλειά, με ιεράρχηση αναγκών και δαπανών, με όραμα και γνώση, με αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων μας αλλά και συνειδητοποίηση των ορίων μας...

          Ίσως φταίει ότι προσωπικά ποτέ δεν με γοήτεψαν τα άχρηστα πλην φανταχτερά υλικά. Προτιμούσα και προτιμώ να ζω με τον κώδικα των Λακεδαιμονίων.

          Λιτά στην ύλη και πλούσια στο πνεύμα.

          Έτσι άλλωστε πήγε το καράβι που λέγεται Ελλάς τα τελευαταία 5000 χρόνια...

          Τώρα θα κολώσουμε;

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Αυριανιστής 07/04/2011 00:11:07

          Ιεροφάντη,

          Επιστροφή σε χειρωνακτικές παραγωγικές δραστηριότητες του πρωτογενούς τομέα; Από ΠΟΙΟΥΣ, Ιεροφάντη; Από τα μαλθακά του playstation, που όλα τους μάζεψαν (παντί μέσω) από δύο πτυχία και τρία μεταπτυχιακά; Ας γελάσω... αχαχαχαχαχαχαχα...

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Αυριανιστής 07/04/2011 00:17:26

          Μπορείς τώρα να γελάσεις... Και ίσως έχεις δίκιο να το κάνεις...

          Κράτα όμως μια επιφύλαξη...

          Αυτό έχω μόνο να πω. Όπως είπα και παραπάνω σέβομαι την άποψή σου όπως και κάθε άλλου καλού συνομιλητή μου.

          Επέτρεψέ μου όμως να έχω και εγώ τη δική μου και να την υπερασπίζομαι.

          Όπως λέγεται, Κυριακή κοντή Γιορτή...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Αυριανιστής 07/04/2011 00:21:57

          Να με συγχωρείς Ιεροφάντη αν ακούστηκα αγενής, δεν γελώ για να σε χλευάσω. Γελώ γιατί απλώς πιστεύω ότι το μοντέλο που προτείνεις δεν είναι εφαρμόσιμο, με δεδομένη την ελληνική νεολαία τού σήμερα.

          Πέραν αυτού, ακόμα κι αν για την οκονομία της συζήτησης δεχόμασταν ότι η ελληνική νεολαία θα έβρισκε τις ψυχοσωματικές δυνάμεις να πάει να καλλιεργήσει τη γη και να βοσκήσει πρόβατα, δεν λογαριάζεις τους περιορισμούς που μάς έχει στραγγαλιστικά επιβάλει η Ε"Ε", με τις ποσοστώσεις περί το τι μπορούμε να παράξουμε και τι όχι, και σε πόση ποσότητα;

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 07/04/2011 00:28:41

          Ο Ιεροφάντης ανοίγει ενα εξαιρετικα σοβαρό θέμα.
          Στη Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες εγκαταλείψαμε την πρωτογενή παραγωγή.
          Εγκαταλείψαμε τη γή.
          Δεν πιστεύω οτι θα επιστρέψουμε αύριο, αλλά θα επιστρέψουμε.
          Και θα επιστρέψουμε γιατί εκει βρίσκεται ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της πατρίδος μας.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Αυριανιστής 07/04/2011 00:35:17

          Δεν παρεξηγώ. Άλλωστε ο έγγραφος λόγος έχει περιορισμούς... δεν μεταφέρεται ο τόνος ή η εκφραστικότητα...

          Στο θέμα που θέτεις σου απαντώ ευθέως. Εκτιμώ ότι οι νέοι άνθρωποι έχουν δυνάμεις για τα πάντα, ακόμη και να βόσκουν πρόβατα. Και μπορούν να το κάνουν καλύτερα από οποιονδήποτε Αλβανό ή Πακιστανό που σήμερα κάνει κατά συνθήκη αυτή τη δουλειά.

          Αν η κτηνοτροφία σου αποφέρει πόρους και αξιόπρεπή ζώή, και πυρηνικός επιστήμονας να έχεις σπουδάσει, αν μείνεις άνεργος, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα να πάρεις τις πλαγιές και να βόσκεις πρόβατα, πίστεψέ με...

          Διαθέτουμε ικανότατα μυαλά και αστείρευτες δυνάμεις εντός και εκτός χώρας. Δυναμικές κοινότητες ομογενών και επιστήμονες και ερευνητές σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της οικουμένης.

          Δεν είμαστε τυχαίοι, ούτε και αμελητέοι.

          Σύντομα θα το καταλάβουμε... Όμως δυστυχώς η πορεία μας προς την αυτογνωσία και την ανάταση, θα έρθει μέσα από την καταστροφή...

          Χρειάζεται να συνειδητοποιήσουμε και να κατανοήσουμε τα στραβά μας. Αυτό γίνεται τώρα. Σε αυτούς που μου λένε ότι ο κόσμος είναι ζαλισμένος και αποπροσανατολισμένος απαντώ ότι για μένα ο κόσμος ανασυνθέτει και επαναπροσδιορίζει τη θέση του. Θα πάρει λίγο χρόνο, θα έχει και πόνο και απώλειες η προσπάθεια, αλλά θα έχει και τελικό αποτέλεσμα.

          60 χιλιάδες νέοι αγρότες από πέρυσι τέτοια εποχή...

          Τί έγινε; Τί τους οδήγησε εκεί; Γιατί αφήσανε την καλοπέραση και τη μαλθακότητα;

          Έχε πίστη στις δυνάμεις μας.

          Αλλά, συν Αθηνά και χείρα κίνει...

        • Apollonios avatar
          Apollonios @ Αυριανιστής 07/04/2011 00:40:38

          Ρε σεις, άλλο να επιστρέψουν στα χωράφια 60.000 νέοι, κι άλλο να επιστρέψουν 6.000.000.
          Κι αν εξακολουθούμε να "λουφάρουμε" και να ομφαλοσκοπούμε για να δράσουμε στο "τέλος", όχι μόνο στα χωράφια αλλά στα σπήλαια θα επιστρέψουμε.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Αυριανιστής 07/04/2011 00:46:36

          Ρε Απολλώνιε δεν είπε κανείς ότι θα γίνει όλη η χώρα "το μικρό σπίτι στο Λειβάδι"...

          Αλλά από το 8% της σημερινής συνεισφοράς της αγροτικής και κτηνοτροφικής οικονομίας στο ΑΕΠ και μάλιστα χωρίς να έχουμε διατροφική αυτάρκεια, δεν θα με χάλαγε ένα 20 % με διατροφική αυτάρκεια και εξαγωγές ποιοτικών προϊόντων...

          Οι περισσότεροι ασχολούνται με τις διακυμάνσεις του δολαρίου, του χρυσού και του Ευρώ.

          Εγώ κοιτάω τις διακυμάνσεις στις τιμές των τροφίμων και τις εκθέσεις του ΟΗΕ για τις επισιτιστικές ανάγκες του πλανήτη...

          Δεν ξέρω άν το πιάνεις το υπονοούμενο...

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 07/04/2011 00:48:01

          Απολλώνιε,
          πρώτον και ο Μαραθώνιος ξεκινάει με ένα βήμα.
          Δεύτερον, κανένας δεν λέει οτι πρέπει να επιστρέψουν στα χωράφια 6 εκατομμύρια.

        • Apollonios avatar
          Apollonios @ Αυριανιστής 07/04/2011 00:49:50

          Άντε, καλά τότε. Γιατί με τρομάξατε προηγουμένως...! :Ρ

  44. thanos avatar
    thanos 06/04/2011 23:01:40

    Η Ν.Δ. έχει ταχθεί κατά της αναδιάρθρωσης και προσωπικά ο Αντώνης Σαμαράς. Η επόμενη μέρα μιας ενδεχόμενης αναδιάρθρωσης είναι απρόβλεπτη.
    Καταρχή υπάρχουν πολλές διαφορετικές εκδοχές μιας τέτοιας προοπτικής.
    Προσωπικά, αρχίζω πιστεύω ότι είναι η καλύτερη λύση, αρκεί να την πάρει μια κυβέρνηση Σαμαρά το καλοκαίρι, αφού έχει μελετήσει το επόμενο βήμα (επιστροφή στο εθνικό νόμισμα με μεγάλη υποτίμηση-αναπόφευκτο) γιατί μετά θα είμαστε σε τεντωμένο σχοινί μιας τόσο μεγάλης ύφεσης.
    Αν την απόφαση για αναδιάρθρωση την πάρουν οι μαθητευόμενοι μάγοι-προδότες του ΠΑΣΟΚ πρέπει να αλλάξουμε επειγόντως χώρα

  45. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/04/2011 23:05:17

    Σαν σήμερα ξεκίνησε και η επιχείρηση Μαρίτα η οποία παρά το έπος της Μάχης των Οχυρών κατάληξε στην Κατοχή της πείνας και των εκτελέσεων. Κατά παράδοξο τρόπο ο Τσολάκογλου έχει υπογράψει ήδη την παράδοση!..Βάστα Γιώργο!

  46. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 06/04/2011 23:19:23

    Το βίντεο που περιμέναμε, από τον δημοσιογράφο που μόλις απέλυσε ο ΣΚΑΪ. Debtocracy h++p://vimeo.com/22036773

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΝΙΚΟΛΑΣ 06/04/2011 23:32:43

      Το είδα πριν από λίγο, είναι πραγματικά εξαιρετικό και δείχνει τον πανικό των μονοπυύθμενων μνημονιολάγνων που απέλυσαν τον Χατζηστεφάνου.

      Ξέρει κανείς αν θα διανεμηθεί για κατέβασμα το .iso αρχείο προκειμένου να το "κάψουμε" σε DVD;

      • Apollonios avatar
        Apollonios @ Αυριανιστής 06/04/2011 23:34:21

        Θα βγει και σε torrent

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Apollonios 06/04/2011 23:36:04

          Δε χρειάζεται να βγει σε torrent. Υποτίθεται ότι θα διατεθεί επίσημα, χωρίς να απαιτείται αγορά ή δικαιώματα χρήσης. Γι' αυτό ρωτάω, αν ξέρει κάποιος.

  47. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/04/2011 23:20:32

    Και ο αχαμνός λογιστάκος, με συνέντευξη στην κυριακάτικη -που κυκλοφορεί... αύριο- αλαφουζοφυλλάδα, κάνει πλέον λόγο για "συνεννόηση".

    Οι αρχάγγελοι του νεοφιλελευθερισμού βγάζουν το βαρύ πυροβολικό για κυβερνήσεις Φράνκενστάιν με Παπαδόπουλους και Προβόπουλους.

  48. ierofantis avatar
    ierofantis 06/04/2011 23:28:36

    @ Κώστας Ροδινός

    "The Greek way of challenging modern IMF - EU - ECB finance models and strict deficit managing policies..."

    Έτσι πες τους Κώστα, να τους τρελάνεις τελείως...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 07/04/2011 00:16:23

      Mission Accomplished!

  49. ierofantis avatar
    ierofantis 07/04/2011 00:56:28

    Λοιπόν, αγαπητοί φίλοι, σας εύχομαι καλή συνέχεια από τον Ierofantis...

    Ευχαριστώ τον μειλίχιο Αυριανιστή, τον ορμητικό Απολλώνιο και το Νέστωρα Ροδινό, για τον γόνιμο διάλογο και την ανταλλαγή απόψεων.

    Εν όψει απεργίας ΜΜΕξαπάτησης, θα έχουμε πολλά να πούμε τις επόμενες ημέρες...

    Καλό ξημέρωμα.

  50. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 07/04/2011 12:38:16

    Κώστα και λοιποί φίλοι, δείτε και αυτό:
    h**p://boersen.manager-magazin.de/spo_mmo/kurse_einzelkurs_uebersicht.htm?u=0&p=0&k=0&s=USDGOLPM.LFIX&l=826&b=401&n=Gold%20PM&chartzeit=100000
    Χρυσοθήρες εν δράσει, the new goldrush ! H Καλιφόρνια και η Νεβάδα του 1880 ήταν απλά παιδικά παραπτώματα.
    Είμαστε σοβαροί ως είδος του βασιλείου των ζώων;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.