#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/03/2013 20:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το μεγάλο «όχι» είπε η κυπριακή Βουλή



(Ανανεωμένο) Το μεγάλο «όχι» είπε η κυπριακή Βουλή με 36 ψήφους κατά και 19 αποχές στο σχέδιο του Γιούρογκρουπ για κούρεμα των καταθέσεων. Έτσι, τα πάντα πλέον βρίσκονται στον αέρα και ουσιαστικά πολλά θα κριθούν και από τις συνομιλίες που διεξάγονται στη Ρωσία.

Ένα plan B που ανακοινώθηκε προβλέπει την αγορά με μηδενικό τίμημα της Λαϊκής Τράπεζας με αποτέλεσμα να μειώνεται κατά 2,2 δισ. ευρώ το ποσό που απαιτείται.

Τα υπόλοιπα περίπου 3,5 δισ. λέει το σχέδιο θα μπορούν να εξευρεθούν από εθελοντικό κούρεμα ορισμένων Κύπριων και κάποιων Ρώσων επιχειρηματιών.

Μένει να δούμε αν ισχύει το σενάριο αυτό κι αν θα γίνει δεκτό από τους Ευρωπαίους.

Δεν ξέρουμε αν ο Νίκος Αναστασιάδης είναι κακός διαπραγματευτής, ούτε αν η κυπριακή κυβέρνηση έκανε απανωτές γκάφες.

Δεν ξέρουμε αν υπάρχει σχέδιο Β ή αύριο η Κύπρος θα χρεοκοπήσει μετά το «όχι» στο κούρεμα. Επίσης, δεν ξέρουμε αν σε λίγους μήνες θα υπάρχει ευρωζώνη ή ο Χερ Σόιμπλε με τη Φράου Μέρκελ θα έχουν φτιάξει το Δ' Ράιχ.

Αυτό που ξέρουμε είναι ότι από την κυπριακή Βουλή πήραμε σήμερα ένα μάθημα ομοψυχίας. Μπροστά στον κίνδυνο, μπροστά στον επερχόμενο χαμό, παραμερίστηκαν τα πάντα και παρά την κριτική που έγινε, η ψηφοφορία δείχνει ουσιαστικά ότι εκεί στη Μεγαλόνησο είναι σαν μια γροθιά στις δύσκολες στιγμές.

Το γεγονός ότι δε βρέθηκε ούτε ένας βουλευτής να πάει κόντρα και να ψηφίσει «ναι», δείχνει ότι όλοι μαζί με το δικό του τρόπο ο καθένας, είπαν το μεγάλο «όχι» στο ντροπιαστικό σχέδιο.

Λίγα χρόνια μετά το σχέδιο Ανάν, κι ενώ ο γκρεμός είναι και πάλι τόσο κοντά, οι Κύπριοι, παρά τα λάθη τους και τα ελαττώματά τους έδειξαν ότι δεν μπορεί να γίνεται πάντα το χατίρι στους δικτάτορες της Ευρώπης.

Οι Κύπριοι δίδαξαν ομοψυχία, κι αυτό είναι ένα μάθημα για όλους όσους εδώ στην Ελλάδα νομίζουν ότι με μάχες χαρακωμάτων και προσωπικές πολιτικές προσφέρουν καλές υπηρεσίες στην πατρίδα.

 

Οι ομιλίες των ηγετών των κομμάτων στην Βουλή

Καταγγελτικοί για το Eurogroup και γενικότερα για τη στάση των ηγετών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ήταν οι ηγέτες των κομμάτων της αντιπολίτευσης, αλλά και ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ. Επίσης, το ΑΚΕΛ άσκησε σκληρή κριτική στους χειρισμούς του προέδρου Αναστασιάδη.

Ο αναπληρωτής πρόεδρος του ΔΗΣΥ, Αβέρωφ Νεοφύτου, χαρακτήρισε ως «πιο χρήσιμη και εποικοδομητική» τη στάση του κόμματος του να τηρήσει απόχη στην ψηφοφορία στη Βουλή, που καταψήφισε το νομοσχέδιο για το «κούρεμα» των καταθέσεων στις τράπεζες.

Σημείωσε, επίσης, ότι η στάση αυτή αποτελεί ένδειξη απόλυτου σεβασμού στον πρόεδρο Αναστασιάδη, ο οποίος, όπως υποστήριξε, «έδωσε σκληρή μάχη στις Βρυξέλλες, αλλά βρέθηκε ενώπιον του εκβιαστικού διλήμματος αποδοχής της απόφασης ή χρεοκοπίας».

Πρόσθεσε ότι η αποχή είναι και «φωνή μετριοπάθειας προς όφελος της εσωτερικής ενότητας, καθώς και εκκωφαντική έκκληση προς Βρυξέλλες, Βερολίνο, Φρανκφούρτη και Ουάσιγκτον, να μην σπρώχνουν την Κύπρο εκτός ευρώ, γιατί αυτή δεν είναι ευθύνη, επιθυμία, ή επιλογή της Λευκωσίας».

Ο κ. Νεοφύτου υπογράμμισε επιπλέον ότι ο ΔΗΣΥ θα εργαστεί για μια αξιόπιστη και λιγότερο επώδυνη αντιπρόταση προς την τρόικα, που να διασφαλίζει την ενότητα πολιτικών δυνάμεων και λαού, και θα οδηγήσει τους Ευρωπαίους εταίρους σε διαφοροποίηση της απόφασής τους.

Το ΑΚΕΛ προτείνει την καταψήφιση της συμφωνίας με το Eurogroup και καταθέτει πρόταση για αντιμετώπιση της όλης κατάστασης. Ο γενικός γραμματέας του κόμματος, 'Αντρος Κυπριανού, στην ομιλία του στη Βουλή εξέφρασε την πεποίθηση ότι «οι εταίροι της Κύπρου δεν επιχειρούν να τη βοηθήσουν, αντίθετα χρησιμοποιούν την κρίση ως αφορμή για να πλήξουν την κυριαρχία της και να της επιβληθούν πολιτικά».

Στο φόντο όλης αυτής της υπόθεσης, υποστήριξε, βρίσκεται το Κυπριακό και το φυσικό αέριο. Πρόταση του ΑΚΕΛ, πρόσθεσε, είναι να αποσυρθεί η αίτηση της Κύπρου για βοήθεια από το Μηχανισμό Στήριξης και να επιδιωχθούν άλλες λύσεις. Ο κ. Κυπριανού, παράλληλα, άσκησε σκληρή κριτική στον πρόεδρο Αναστασιάδη, για αθέτηση των δεσμεύσεων του και για τους χειρισμούς του που οδήγησαν στη συμφωνία με το Eurogroup.

Ο γγ του ΑΚΕΛ αξίωσε να δοθεί στη δημοσιότητα από την Κεντρική Τράπεζα ο κατάλογος με τα ονόματα όλων όσοι απέσυραν λεφτά από τις κυπριακές τράπεζες το τελευταίο διάστημα. Ζήτησε ακόμα να διερευνηθεί κατά πόσο αυτοί γνώριζαν τις εξελίξεις νωρίτερα. Το ίδιο είχε ζητήσει το Σάββατο και ο αναπληρωτής πρόεδρος του ΔΗΣΥ.

Επίσης, ο κ. Κυπριανού ζήτησε να κατατεθεί αμέσως στη Βουλή η Έκθεση του Οίκου Alvarez & Marshall και «να τιμωρηθούν παραδειγματικά όσοι έχουν εγκληματήσει οικονομικά σε βάρος του τόπου και του λαού μας».

Ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ, Μάριος Καρογιάν, χαρακτήρισε στην ομιλία του ως εκβιαστική την απόφαση του Eurogroup. Ανέφερε ότι το κόμμα του θα πει ένα μεγάλο «όχι», το οποίο δεν σημαίνει «ναι» στη διαιώνιση, όπως είπε, των παθογενειών και των ελαττωμάτων του σημερινού μας αναπτυξιακού μοντέλου.«Σημαίνει» τόνισε «όχι στον αφανισμό της χώρας μας από τον οικονομικό χάρτη της Ευρώπης».

Το «όχι» μας, πρόσθεσε, «δεν σημαίνει άρνηση των μεταρρυθμίσεων που απαιτούνται για να εξυγιανθούν τα δημόσια οικονομικά μας και να μην επαναληφθούν οι πρακτικές των τραπεζών που οδήγησαν στη χρεοκοπία τους». Σημείωσε ότι «καμία συζήτηση για επιμέρους διορθώσεις των αποφάσεων της 16ης Μαρτίου δεν έχει νόημα, αν προηγουμένως δεν αναθεωρηθεί η πολιτική που αναγάγει την «τιμωρία σε αρχή ενός παράδοξου κοινοτικού δικαίου». Ο κ. Καρογιάν υπέδειξε ότι απαιτείται εθνική ενότητα, εθνικής συνεννόηση, πολιτική συναντίληψη, κοινωνική συναίνεση, πολλή και σκληρή δουλειά και μια κοινή εθνική προσπάθεια.

Η ΕΔΕΚ, διά του προέδρου της και προέδρου της Βουλής, Γιαννάκη Ομήρου, αξίωσε επαναδιαπραγμάτευση της απόφασης του Eurogroup. Ο κ. Ομήρου τόνισε ότι η ΕΔΕΚ θα στηρίξει τον πρόεδρο της Δημοκρατίας στην επαναδιαπραγμάτευση. Υπογράμμισε ότι στην αυριανή σύσκεψη των αρχηγών των κομμάτων το κόμμα του θα καταθέσει εναλλακτικές προτάσεις για έκδοση εθνο-ομολόγου με εγγύηση τα έσοδα από το φυσικό αέριο, ενώ θα εισηγηθεί και την πώληση μιας τράπεζας για να μειωθεί το ποσό της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών.

Εξέφρασε την άποψη ότι «κάποιοι εκτός Κύπρου προσπαθούν να τη μετατρέψουν τη χώρα ως αποικία και την Ευρώπη σε Ευρώπη της αδικίας και της ανεργίας». Η Βουλή, τόνισε, καλείται να απαντήσει κατά πόσο η Κυπριακή Δημοκρατία, ως συντεταγμένο κράτος, «θα αποδεχθεί να μετατραπεί σε ένα πειραματόζωο νεο-αποικιακρατικών δεσμών». Ο κ. Ομήρου είπε ότι «η απόφαση του Eurogroup ενταφιάζει τη θεμελιώδη αρχή της ΕΕ και καταστρέφει την Κύπρο ως χρηματοοικονομικό κέντρο». Επίσης έκανε λόγο για ληστρική αφαίρεση των χρημάτων από τους καταθέτες και μια απόφαση η οποία παραβιάζει ευρωπαϊκές οδηγίες.

Ο πρόεδρος του ΕΥΡΩΚΟ, Δημήτρης Συλλούρης, αφού χαρακτήρισε εγκληματική την απόφαση του Eurogroup, επέκρινε ιδιαίτερα τον υπουργό Οικονομικών της Γερμανίας, ο οποίος, όπως είπε, δεν σεβάστηκε την ευρωπαϊκή οδηγία που αποτελεί ευρωπαϊκό κεκτημένο για την προστασία των καταθετών. «Το μόνο που τον ενδιέφερε» σημείωσε «ήταν οι δικές του εκλογές και να διαλύσουν την Κύπρο ως κέντρο υπηρεσιών», και πρόσθεσε: «Αυτή η προσπάθεια ήταν ανέντιμη, αρπαγή καταθέσεων από ανθρώπους που έχουν εργαστεί χρόνια. Από ανθρώπους που έχουν πάρει συντάξεις και τις έχουν βάλει στις καταθέσεις τους». «Αν αυτή είναι η Ευρώπη, εμείς δεν ανήκουμε σε αυτή την Ευρώπη» τόνισε ο κ. Συλλούρης.

Ο βουλευτής των Οικολόγων Γιώργος Περδίκης χαρακτήρισε ως «ατιμωτική και επικίνδυνη την απόφαση του Eurogroup». Ο κ. Περδίκης έκανε λόγο για επιβολή νέας ξένης κυριαρχίας, την οποία αποκάλεσε «χρεοκρατία». Οι Οικολόγοι, σημείωσε, είναι υπέρ του ορθολογισμού για συρρίκνωση του τραπεζικού τομέα και μείωσης των καταθέσεων, αλλά όχι σε ένα σχέδιο που είναι καταστροφικό για την οικονομία που θα υποδουλώνει την Κυπριακή Δημοκρατία.

Ο ανεξάρτητος βουλευτής Ζαχαρίας Κουλίας χαρακτήρισε ως «απαράδεκτο και επαίσχυντο» το «κούρεμα» καταθέσεων. Επεσήμανε ότι οι Ευρωπαίοι εταίροι αξίωσαν από την Κυπριακή Δημοκρατία να ψηφιστούν νόμοι που είναι ενάντια στο Σύνταγμα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 19/03/2013 18:38:18

    Μᾶς δουλεύει ὅμως λίγο ὁ Κύπριος πρόεδρος. Προχθὲς μὲ διάγγελμα ζητοῦσε τὴν ὑπερψήφιση, σήμερα λέει «δὲν τὸ ψηφίζουμε οὔτε ἐμεῖς».

    Ἐντάξει, κι ἐμένα δὲν μοῦ βγαίνουν τὰ κουκιά, δὲν προσπαθῶ ὅμως νὰ τοὺς τρελλάνω ὅλους.

    • cyprusnet avatar
      cyprusnet @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 18:53:52

      Η Κυπρος(Αναστασιαδης), περιμενε το Σαββατοκυριακο ευρωπαικη αναδιαπλωση.. Δεν ηρθε και μαλιστα ενταθηκαν σημερα οι απειλες..
      Η Κυπρος θελει Ευρωπη, ανηκει στην Ευρωπη, προσφερει και περιμενει απο την Ευρωπη.. Μηπως θελεις να δουμε παρελθοντικα και μαλιστα προσφατα, ΤΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ;; ψαξε το λιγο

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 19:26:33

      Μην είσαι τόσο σκληρός. Βρίσκεται ο Αναστασιάδης μπροστά σε καταστάσεις καινοφανείς.

      Το ότι στην αρχή ήταν υπέρ είναι επιχείρημα ότι δεν περνάει με τίποτα η δήμευση.

  2. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 19/03/2013 18:41:29

    Τώρα ποὺ βλέπουμε ὅτι οὔτως ἢ ἄλλως καταψηφίζεται, εὐκαιρία νὰ δοῦμε τί γίνεται ὅταν μιὰ χώρα καταψηφίζει Μνημόνιο...

    #πάλι_οἱ_Κύπριοι_θὰ_βγάλουν_τὸ_φίδι_ἀπ'_τὴν_τρύπα

    • Tasos avatar
      Tasos @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 18:51:51

      Πραγματικά ήθελα να ξέρω πώς θα νοιώθουν οι δικοί μας όταν σε όλους τους εκβιασμούς του στυλ "αύριο κλείνει η κάνουλα του ELA" ή "ψηφίστε αλλιώς χρεωκοπία" και λοιπά γνωστά διλήμματα, απάντησαν πάντα ναι, ενώ μπροστά τους ξετυλίγεται ότι δεν υπήρχε ποτέ άσπρο και μαύρο κι αν δεν ήθελαν να πούν όχι, θα μπορούσαν όντως σοβαρά να αντισταθούν.
      Είναι τραγικό - για μας - να βλέπεις μια μικρή χώρα (έστω και με πλάτες ρώσικες) να προσπαθεί να κουμαντάρει μια κατάσταση πολύ δύσκολη, ενώ εμείς απλά κατεβάσαμε τα παντελόνια θεωρώντας βέβαιο ότι όντως η μια και μοναδική επιλογή μας ήταν αυτό το άτιμο "πάση θυσία ευρώ".

      • Σωτ Μητραλ avatar
        Σωτ Μητραλ @ Tasos 19/03/2013 19:00:58

        Περίμενε ὅμως, πρέπει νὰ δοῦμε τὴν ἱστορία μέχρι τὸ τέλος της.

        • Σωτ Μητραλ avatar
          Σωτ Μητραλ @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 19:02:09

          Φοβᾶμαι πολὺ ὅτι θὰ γίνει... «τοῦ παραδειγματισμοῦ».

          Διότι ἂν ΕΝΑΣ ἀπορρίψει Μνημόνιο (ἢ κάτι σὰν Μνημόνιο γιὰ νὰ εἴμαστε ἀκριβεῖς) χωρὶς φρικτές, φρικτὲς συνέπειες, στόκοι εἶναι ὅλοι οἱ ὑπόλοιποι γιὰ νὰ τὸ διατηρήσουν;

          • Tasos avatar
            Tasos @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 19:08:47

            Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως αυτός ο ΈΝΑΣ δεν είναι μόνο χώρα της ΕΕ αλλά κουβαλάει μανδύα ρώσικο, οπότε ο "παραδειγματισμός" θα πρέπει να ζυγιστεί γιατί μπορεί εύκολα να φέρει κι άλλο παραδειγματισμό από την άλλη μεριά (Ρωσία) του τί γίνεται όταν σαν ΕΕ πας να απλώσεις χέρι πέρα από εκεί που σου πρέπει.

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ Tasos 19/03/2013 21:19:46

            Ας μην βιαζόμαστε να πανηγυρίσουμε Taso, γιατί ακόμα δεν γνωρίζουμε τις ......συνέπειες του "ηρωικού" όχι.
            Το συναίσθημα όλων μας, είναι σίγουρο ότι κέρδισε !
            Μένει να δούμε , αν θα κερδίσει αυτή τη φορά και η η ψυχρή λογική και η Ιστορία !

          • Κυθήριος Τ. avatar
            Κυθήριος Τ. @ Παύλος 19/03/2013 23:34:59

            Ἔτσι Παύλο,ψυχραιμία χρειάζεται!

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 19:11:07

            Είναι σε θέση να απαντήσουν με φρικτές συνέπειες ή είναι πιο ανδρείκελα από ό,τι μπορούμε να φανταστούμε; Δες πώς αναδιπλώθηκαν άπαντες όταν άρχισε η κατακραυγή για το έκτρωμα. «Όχι, δεν το έκανα εγώ», «Όχι, ο άλλος το αποφάσισε», «Όχι, ο Σόιμπλε το έκανε και δεν μας ρώτησε». Να κλαις και να γελάς μαζί.

          • Σωτ Μητραλ avatar
            Σωτ Μητραλ @ Νιόβη 19/03/2013 19:13:12

            Θὰ ξέρουμε σύντομα. Πολὺ σύντομα. (Πῶς θά'ναι ἠ Εὐρώπη σὲ... μία ἑβδομάδα ἀπὸ τώρα;)

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Νιόβη 19/03/2013 19:14:15

            Κάτι νήπια επιδεικνύουν περισσότερο σθένος από αυτούς όταν τα ρωτάς και σου λένε «Ναι, εγώ το έσπασα».

          • Ραβινος avatar
            Ραβινος @ Νιόβη 19/03/2013 21:03:50

            Eπι παντος επιστητου το καινουργιο αστερι της ροζ αντιστασης Νιοβη δεν δισταζει να κατακρινει ,κοροιδευει,απειλει κοκ .Στο χωριο μου λενε οτι στο τελος ξυριζουν τον γαμπρο οποτε περιμενε λιγο να δεις που θα κατσει η μπιλια και τι τυχη θα εχει η οικονομια καζινο της Κυπρου και οι οψιμοι ''αντιστασιακοι ''.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Ραβινος 19/03/2013 21:28:05

            Είναι ψυχιατρικού τύπου αυτή η εμμονή που σας πιάνει εσένα και κάτι άλλους να προσβάλλετε άγνωστους ανθρώπους στο Διαδίκτυο στα καλά καθούμενα και χωρίς να έχετε και τίποτα ουσιαστικό ή αληθές να πείτε; Και, όλως τυχαίως, αυτό συνήθως συμβαίνει με άντρες και μισογύνηδες (αυτό το «ροζ» πια...τι το ᾽θελες άνθρωπέ μου;) Απωθημένα με τη μητέρα που στιγμάτισαν τις σχέσεις σου με τις γυναίκες; Όχι ότι με νοιάζει, αλλά να ξέρεις ότι η κατάστασή σου είναι μη αναστρέψιμη αν έχεις περάσει τα 30.

          • mara avatar
            mara @ Ραβινος 19/03/2013 22:47:04

            Νιόβη μου όταν λέει ρόζ αστέρι εννοεί το ΣΥΡΙΖΑ. Για το ροζ δεν ξέρω κι ουτε με αφορά για το "αστέρι" συμφωνώ 100%. ΣΥΝΕΧΙΣΕ!!

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Ραβινος 19/03/2013 23:11:30

            @mara

            Σ᾽ ευχαριστώ θερμότατα που είσαι τόσο ευγενική. :) Και σ᾽ ευχαριστώ που έριξες φως σ᾽ αυτή την σκοτεινή «ροζ» υπόθεση (αν και μεταξύ μας οι εκτός συγκειμένου λεκτικές επιθέσεις στο Διαδίκτυο γίνονται κατά κανόνα από άντρες σε γυναίκες και τα απωθημένα με τη μητέρα τα εννοούσα. :) ) Χαιρετώ και σ᾽ ευχαριστώ.

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Ραβινος 20/03/2013 00:33:00

            @ Νιόβη : Χαχαχαχα. Πολύ σωστά το εξηγήσατε : ''Είναι ψυχιατρικού τύπου αυτή η εμμονή'' !!!

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ Ραβινος 20/03/2013 11:34:33

            Προς Νιόβη: υπάρχουν πολλές τέτοιες περιπτώσεις σχολιαστών με αυτά τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις. Σιγά σιγά θα τους μάθεις έναν έναν. Όταν τους θίξεις ή έστω απλά αναφερθείς σε αυτό που θεωρούν "Ιερη Αγελάδα" βγάζουν έναν απίστευτο κομπλεξισμό ψυχαναγκαστικού τύπου... Εσύ πάντως Νιόβη συνέχισε να "τα σπάς"!!!

        • m.s avatar
          m.s @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 22:59:39

          δες το αδελφέ και θα καταλάβεις
          http://www.youtube.com/watch?v=cXqyeJAPyzI

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Tasos 19/03/2013 19:35:12

        Βιάζεσαι. Θα δώσει πολλά δις ο Πούτιν στην Κύπρο για να μην καταστραφεί. Και εδώ θα έδινε αλλά αρνήθηκε ο ΓΑΠ. Μετά ήσουν απλά στο στόμα του λύκου. Αν δε φτιάξεις πλεονάσματα δεν ξεφεύγεις. Μετά μπορείς να πεις το όχι άνετα. Και έρχεται η ώρα.

    • cresswell avatar
      cresswell @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 20:10:43

      Eίσαι άψογος!

      Ναι! Πάλι οι Κύπριοι θα άρουν ένα μέρος από την εξευτελιστική χαύνωση ημών των Ελλαδιτών.

  3. intruder avatar
    intruder 19/03/2013 18:42:00

    Βλέπω τον βουλευτή των οικολόγων και απορώ.Μιλάει πατριωτικά και πολιτισμένα.
    Μόλις είπε ότι χρειάζεται αρετή και τόλμη η ελευθερία!!!
    Δεν ξέρω ποια είναι η καλύτερη λύση.Ναι ή όχι.
    Αλλά όντως μιλάμε για σεμινάριο αξιοπρέπειας.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ intruder 20/03/2013 10:51:31

      Οι οικολόγοι κάνουν συχνά σεμινάρια αξιοπρέπειας γιατί έχουν τα μικρότερα ποσοστά πουλημένων πολιτικών λόγω μικρού του μεγέθους τους μάλλον και μέχρι να μεγαλώσουν κι αυτοί (Βλ. Γιόσκα Φίσερ και Γιουγκοσλαβία)...

  4. Νιόβη avatar
    Νιόβη 19/03/2013 18:45:34

    Μάλλον αποφάσισε να δώσει άτυπα γραμμή «ΟΧΙ» ο ίδιος. Στη συνέντευξή του στο Σουηδικό κανάλι αυτό έκανε στην ουσία όταν είπε ότι το νομοσχέδιο δεν θα περάσει από τη Βουλή γιατί θεωρείται άδικο. Όταν ο ίδιος ο «εμπνευστής» προδικάζει την ήττα του εγχειρήματος δημόσια, στην πραγματικότητα δίνει γραμμή.

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ Νιόβη 19/03/2013 18:53:29

      Νιόβη ἔδωσε γραμμὴ ὅταν εἶδε ὅτι δὲν τοῦ βγαίνουν τὰ κουκιά. Ἦταν ἁπολύτως σαφὴς στὸ διάγγελμα: ὑπερψηφίστε. Διάβασε τὸ διάγγελμα, θὰ πάθεις πλάκα.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 19:07:49

        Κάτι θυμάμαι. Είχε τα κατάλληλα συστατικά, δράμα και τρομοκρατία, αλλά όταν το διάβασα μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι δεν ήταν και πολύ δυναμικό, σαν να είχε ο Αναστασιάδης την υπερψήφιση ψιλο-σίγουρη.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 19:32:59

        Μου θυμίζει τον Καραμανλή για το σχέδιο Ανάν. Δεν το απέρριψε ευθέως αλλά δε το στήριξε καθόλου. Έτσι και ο Αναστασιάδης. Το αποδομεί στη λογική του αλλά δε το απορρίπτει στα λόγια. Με άλλα λόγια: όχι με σιγανή φωνή για να μην ακούσουν στο Βερολίνο αλλά με μικρόφωνα συνδεδεμένα με Μόσχα...

        • Αρχιμήδης avatar
          Αρχιμήδης @ Γεώργιος Τ. 19/03/2013 22:32:32

          Σιγά μήπως και το Βερολίνο δεν έχει μικρόφωνα...
          Απλά ο φύτουλας Αναστασιάδης ακόμα μια φορά είπε στη κυρία οτι αυτός "έκανε ό,τι του ζήτησε" αλλά " οι άλλοι εκεί κάτω" δεν τσίμπησαν...Και ίσως να της είπε " πρέπει να βρούμε άλλο τρόπο να τους την φέρουμε όπως τα καταφέραμε και με ψήφισαν τουλάχιστο"...

      • yiannos avatar
        yiannos @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 20:53:01

        Μητραλέξη σε καίει ε?

  5. cyprusnet avatar
    cyprusnet 19/03/2013 18:48:11

    Οι λογοι των Κυπριων Πολιτικων, ιδιοι με του ΓΑΠ και των Πασοκων

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ cyprusnet 19/03/2013 19:26:46

      Καμία σχέση. Επί τέλους ακούω καθαρό, πατριωτικό, υπερήφανο, συναισθηματικό λόγο. Μιλάνε σαν ΕΛΛΗΝΕΣ. Όχι σαν φερέφωνα και κουρδιστά παιχνιδάκια των ... αφεντάδων. Μακάρι να είχανε τα κότσια να μας υπερασπίζονται κι εμάς μ΄αυτό τον αντρίκειο τρόπο οι δικοί μας όταν τους εκβιάζουν. Μπράβο στους Έλληνες Κυπρίους.
      Μας κάνουν να αισθανόμαστε ικανοποίηση και πίστη.

      • Αρχιμήδης avatar
        Αρχιμήδης @ Queen For The Black Side 19/03/2013 22:42:13

        Ο ΕΞΩ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ.
        Η Παντοτινή Τελευταία ελπίδα του Εθνους.
        Τα "ξύλινα τείχη" που ανέκαθεν ταξιδεύουν στις θάλασσες του κόσμου.
        Αυτός μας έβγαλε απ' την Τουρκοκρατία.
        Αυτός θα μας βγάλει τώρα κι απο την Τραπεζοκρατία...

        "Δεν υπάρχει ελπίς
        στην Ελλάδα ζεις.

        Σκαλιστές σκιές
        μακρυχέρηδες
        με το φως σπασμένο
        κρατικοποιημένο,
        αχ, οι Έλληνες !
        Αλλά εκεί στην ξένη
        στην οθόνη σκυμμένοι
        θεϊκά δεμένοι
        με την οικουμένη
        στους απέναντι τόπους
        φωτοκολλημένοι
        απ`τον εδώ ουρανό τους.

        Κι ενώ εδώ θα ζούμε καταρρεύσεις
        ο έξω Ελληνισμός θα προχωρεί
        και φως και μουσική μιας άλλης σκέψης
        στη μείζονα Ελλάδα θα εκραγεί

        στους Πανέλληνες
        στους Πανέλληνες." Δ. Σαββόπουλος "κωλοέλληνες".

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ cyprusnet 19/03/2013 19:51:52

      Καμία σχέση cyprusnet. Αυτοί δεν έχουν ξύλινο λόγο. Είναι ξεκάθαροι και ειλικρινείς.

      • cyprusnet avatar
        cyprusnet @ Queen For The Black Side 19/03/2013 19:56:44

        Ειρωνικη η διατυπωση μου, μην γραφετε αλλα

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ cyprusnet 19/03/2013 20:28:56

          Χαχαχαχαχα. Μόνο έτσι μπορούσε να εξηγηθεί....

          • Κυθήριος Τ. avatar
            Κυθήριος Τ. @ Queen For The Black Side 19/03/2013 20:54:44

            Μοῦ φαίνεται παράξενο πού δέν ἔγινε ἀντιληπτό!

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ Κυθήριος Τ. 19/03/2013 21:23:49

            Ήταν ολοφάνερο.

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ Παύλος 20/03/2013 00:34:35

            Κι εσύ ολοφάνερος είσαι Παύλε.

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ Πέτρος 20/03/2013 11:52:21

            Τι σου έκανα πάλι βρε Πέτρο ;

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Κυθήριος Τ. 19/03/2013 21:45:20

            Διαβάζοντας πεταχτά όλα τα σχόλια και συγχρόνως ακούγοντας τους Κύπριους Βουλευτές να μιλούν, σε μένα δεν έγινε ....αντιληπτό. :-)

  6. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/03/2013 18:48:57

    Το "Ολαντρέου" και το "μαντάμ Μέρκελ" του Τσίπρα είναι χάδι μπροστά στο λεξιλόγιο των Κυπρίων βουλευτών ενάντια στους ευρωναζί! Μπράβο τους!

  7. cyprusnet avatar
    cyprusnet 19/03/2013 18:49:59

    Ειναι η ωρα να παρω και την Υπηκοοτητα(12 χρονια στην Κυπρο) και τα ονειρα μου για επιστροφη στην Ρουμελη συντομα να αναβλυθει για τα γερονταματα!!

  8. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 19/03/2013 18:50:27

    Αν απορρίψεις μια πρόταση, ίσως είσαι ανοιχτός σε άλλες προτάσεις. Να δούμε..

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ Θόδωρος 17.06.2012 19/03/2013 19:00:05

      Να συμπληρώσω ακόμα:

      1. Θα παρθεί σήμερα τελική απόφαση?

      2. Θα είναι τελικά Όχι? Είστε σίγουροι? Θα είναι μήπως "Όχι" αλλαγμένο, "καμουφλαρισμένο Ναι"

      3. Μήπως τελικά δεν αποδειχθούν πολύ περισσότερο "μάγκες" από μας?

      Εγώ εύχομαι μακάρι να πουν Όχι, να ταράξουν τα λιμνάζοντα και την ηττοπάθεια, αλλά...

      • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
        ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Θόδωρος 17.06.2012 19/03/2013 19:35:48

        θα είναι ΟΧΙ κανονικό !
        Η ΕΠΟΜΕΝΗ πρόταση υπάρχει .
        Μια λεπτομέρεια μικρή , το 10% της τράπεζα κυπρου ανήκει από το 2010 στο ρώσο μεγιστάνα Ντιμίτρι Ριμπόροβλεφ !!

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Θόδωρος 17.06.2012 19/03/2013 19:44:08

        Το ΟΧΙ είναι παραπάνω από βέβαιο διότι οι βουλευτές του ΔΗΣΥ, του κόμματος του Αναστασιάδη, αποφασίστηκε να απέχουν από την ψηφοφορία για να σταλεί το μήνυμα της μεγάλης πλειοψηφίας του ΟΧΙ.

      • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
        Θόδωρος 17.06.2012 @ Θόδωρος 17.06.2012 19/03/2013 20:10:54

        @ Νιόβη, @ Queen for the Black Side @ άλλες συν-σχνολιάστριες

        "Τριβαλλοί τέτταρας φάλαγγας εν ταις μάχαις ποιούνται: την πρώτην των ασθενών, την εχομένην των κρατίστων, την τρίτην των ιππέων, τελευταίαν την των γυναικών, αί αυτούς εις φυγήν τρεπομονένους κωλύουσι βλασφημούσαι".

        Ιωάννης Στοβαίος, 5ος μ.Χ αιών, Έλληνας συλλέκτης γνωμικών

        (οι Τριβαλλοί ήταν αρχαία Θρακική φυλή)

        Αφιερωμένο εξαιρετικά! :) :)

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Θόδωρος 17.06.2012 19/03/2013 20:41:11

          Ευχαριστούμε και αποδεχόμαστε ''Θόδωρε 17.06.2012'', αλλά εμείς δεν περιοριζόμαστε στας βλασφημίας εναντίον των ριψάσπιδων.........
          Έχουμε πλούσια ...οράματα για τη γούνα τους !! :-)

        • τις avatar
          τις @ Θόδωρος 17.06.2012 19/03/2013 20:58:41

          Να προσθέσω και εγώ, ως παθός, το υπό του Ρωμαίου Κάτωνος: " Πάντες άνθρωποι των γυναικών άρχουσιν, ημείς δε πάντων ανθρώπων, ημών δε γυναίκες!", που υπό όρους απαλύνεται με το από τον οικονομικό του Ξενοφώντος: "Νομίζω δε γυναίκα κοινωνόν αγαθήν ΟΙΚΟΥ ούσαν πάνυ αντίρροπον είναι των ανδρί επί το αγαθόν"... έτσι για να τα λέμε όλα, χωρίς βέβαια να πιάκωμεν τον Μένανδρο... γιατί θα αρχίσουν οι ενδοοικογενειακές εχθροπραξίες και τα λυσιστράτεια!!...

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ τις 19/03/2013 21:10:50

            Ααχ, παρηγοριές είναι όλα αυτά και το ξέρετε, τις. Ακόμα ανοίγουμε βήμα-βήμα το μονοπάτι μέσα στην ανδροκρατούμενη στέπα.

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ τις 19/03/2013 21:13:51

            ''Ο παράδεισος βρίσκεται εκεί που είναι η Εύα''.
            Mark Twain, 1835-1910

          • τις avatar
            τις @ Queen For The Black Side 19/03/2013 21:19:17

            Ο άνδρας φτιάχνει τον κόσμο αλλά και τον χαλάει...cherchez la femme!

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ τις 19/03/2013 21:17:14

            @ ''τις'' : ''Υπάρχουν δυο μόνο πράγματα που μπορούν να κάνουν τη γυναίκα σου ευτυχισμένη: πρώτον να την κάνεις να νομίζει ότι περνάει το δικό της και, δεύτερον, να περνάει το δικό της''.
            Λύντον Τζόνσον, 1908-1973, Αμερικανός Πρόεδρος :-)

          • τις avatar
            τις @ Queen For The Black Side 19/03/2013 21:24:28

            Ποιός αυτός που είπε στον Γ. Παπανδρέου f@@k your constitution?

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ τις 19/03/2013 21:41:20

            Τι να σας πω; Δεν ήμουν και μπροστά..... :-)

          • τις avatar
            τις @ Queen For The Black Side 19/03/2013 21:48:48

            Διατεθρύληται έκτοτε... 50 χρόνια πέρασαν, τα ίδια διλήμματα...

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ τις 19/03/2013 21:51:07

            Ο Λίντον Τζόνσον

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ Συριζαλβανία του Χότζα 20/03/2013 15:32:19

            Παραμύθια που διέρεε ο μηχανισμός προπαγάνδας των Παπανδρέου ,για να το παίξουν ήρωες! Yes-men ήταν πάντα, απο τον Γέρο με τουν Τσώρτσιλ και τον Σκόμπυ ,μέχρι τον Τζέφρυ!

            Σιγά μην τολμούσαν να κάνουν τσαμπουκά μέσα στον Λευκό Οικο!

          • Αρχιμήδης avatar
            Αρχιμήδης @ Queen For The Black Side 19/03/2013 22:51:59

            "ενίοτε" πρόσθεσε ο Αρχιμήδης ...
            Για να μην πέφτουμε στο άλλο άκρο, όπως ο Τζόνσον.

  9. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 18:59:35

    Πάντως έχει πλάκα να βλέπεις ΡΙΚΣΑΤ και στη μισή οθόνη να δείχνει Βουλή και στην άλλη μισή πορεία με ακελικούς,που αν η ίδια συμφωνία ήταν πριν κανά μήνα θα πήγαιναν για καφεδάκι σήμερα...

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 19:14:00

      Μὰ τὸ ΑΚΕΛ δὲν κυβερνοῦσε μέχρι χθές, σήμερα πρωτοἦρθαν στὸ νησὶ οἱ ἄνθρωποι.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 20:49:53

        Σημασία έχει οτι στα Εθνικά ζητήματα, καταφέρνουν να ομονοούν (έστω και εξ ανάγκης). Εμείς τρωγόμαστε ακούραστα και για ΟΛΑ.

    • drider avatar
      drider @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 19:17:29

      Πού είναι η υπερψήφιση που μας υποσχέθηκες;

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ drider 19/03/2013 19:38:24

        Έχω στείλει επιστολική ψήφο,εσύ η καλύτερη συμφωνία που μας υποσχέθηκες; Αυτά που ακούγονται πάντως για χειρότερη δείχνει.

        • drider avatar
          drider @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 19:57:59

          Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε για το ποιος φταίει για τι:

          1. Οι κυπριακές τράπεζες χάσανε 4 δις από το κούρεμα των ελληνικών ομολόγων.
          2. Άλλα 2 δις χαθήκανε από την Μαρφίν του κ. Βγενόπουλου.

          Οπότε λίγος σεβασμός στις αποφάσεις των Κυπρίων αδερφών μας που τους φορτώσαμε τεράστια βάρη...

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ drider 19/03/2013 20:47:24

            Στα περισσότερα σχόλια που έχω γράψει για την Κύπρο αναφέρω και εγώ τις παραπάνω αιτίες, δεν είναι θέμα ασέβειας λοιπόν,αλλά μη πίστης σε άλλη ρεαλιστική εναλλακτική λύση

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 20:51:50

            Περιμένετε Χότζα μου. Πρώτα γλιτώνεις από τη ....λαιμητόμο κι ύστερα κάνεις σχέδια για το μέλλον. Θα τη βρούνε την άκρη.Είναι τολμηροί και γενναίοι.

  10. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 19/03/2013 19:04:06

    Ἀπὸ ποῦ κι ὣς ποῦ;

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 19:06:09

      Ἐγὼ βρίσκω πολλὰ ἀποσπάσματα τῶν λόγων οὐκ ὀλίγων ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 19:12:28

        Εγώ πάλι δεν έχω τρόπο να παρακολουθήσω τη συνεδρίαση και στενοχωριέμαι πολύ για αυτό.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Σωτ Μητραλ 19/03/2013 19:29:32

        Συγκλονιστικά, γενναία, ηρωϊκά, ΕΛΛΗΝΙΚΑ λόγια.
        Επί τέλους λέγονται τα πράγματα με το όνομά τους.

  11. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 19/03/2013 19:21:58

    Δηλαδή αν πούμε ηρωικό όχι, δεν πάρουμε τα ευρόπουλα των γερμανών, καταρεύσει η μεγαλύτερη τράπεζα της κύπρου, χάσουν τα λεφτά τους οι κυπριοι,ρώσοι,άγγλοι και έλληνες καταθέτες θα πρέπει να πανηγυρίζουμε?
    Θα τους κάνουμε τα μούτρα κιμά τους γερμαναράδες?
    Μήπως μας δουλεύουν χοντρά και όταν ξυπνήσουμε θα είναι αργά για δάκρυα αλλά και πανηγυρισμούς?
    Τι ακριβώς περιμένουμε να γίνει αύριο και στήνουμε απο τώρα χορούς και πανηγύρια?

    Θα παραιτηθεί η μέρκελ?
    Θα διαλυθεί όλος ο καπιταλισμός?
    Ο τσίπρας θα αναλάβει πρόεδρος του γιούρογκρουπ και της κύπρου?
    ή η κύπρος θα μετρά συντρίμια και οι καταθέτες των τραπεζών της θα κλαίνε με μαύρο δάκρυ ?

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ ορεσείβιος 19/03/2013 19:59:29

      Μην τους τα λες αυτά δεν τους νοιάζουν,απλά να πούμε ένα όχι να γουστάρουμε...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ορεσείβιος 19/03/2013 20:55:11

      Να χάσουν λεφτά οι Ρώσοι ολιγάρχες; Δεν το έχουν σε τίποτα οι Ρώσοι μαφιόζοι να πάνε να τσιμεντώσουν την ίδια την Μέρκελ αν τους φάει έστω και ένα ευρώ :P

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Γιώργος 19/03/2013 21:07:12

        Άμα είναι έτσι, ας χάσουν !!! :-)

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Queen For The Black Side 19/03/2013 21:12:00

          Χαχα...! Θα τα ακούσετε κι εσείς από τον Θείο, φαντάζομαι, που θα σας πει να μην είστε κακιά. :)

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Νιόβη 19/03/2013 21:37:19

            Περιμένετε λίγο, φίλοι μου.
            Υπομονή, ζούμε σε μέρες με πολύ σασπένς...
            Ο μπαξές θα έχει απ' όλα: Άρχισε με "πατάτες αλά Βόλφγκανγκ", να δούμε ποιός σέφ θα βγάλει την σπεσιαλιτέ με την καφτερή πιπεριά...

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Uncle Stgm 19/03/2013 21:54:25

            Η καφτερή πιπεριά ποιά θα είναι, Θείε;

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Uncle Stgm 19/03/2013 22:02:05

            Εγώ από μαγειρική πολλά δεν ξέρω, μα εύχομαι να είναι Ρώσικη οπωσδήποτε η ...σως. :-)
            @Nιόβη : με την αδίστακτη Ναζίστρια [απ΄τους Ναζί, όχι απ΄τα ...νάζια :-)], κάνω προσπάθεια και καταφέρνω να γίνομαι πολύ κακιά.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ ορεσείβιος 19/03/2013 22:59:14

      Τίποτε απ' όλα αυτά αγαπητέ Ορεσίβιε.
      Απλά οι Γερμανοί θα βάλουν νερό στο κρασί τους και θα επενέλθουν στο παζάρι με σκόντο. Δεν αρκεί το πρώτο ΟΧΙ. Πρέπει να επαναληφθούν κι άλλα και απο τά άλλα PIIGS τώρα που το σίδερο βράζει. Οι Γερμανοί είναι λογικοί άνθρωποι . Δεν κλωτσάνε ποτέ την καρδάρα. Και πάντα υποχωρούν συντεταγμένα. Αλλά υποχωρούν ΠΑΝΤΑ , όταν συναντούν αντίσταση.
      Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ τους αποδιωργανώνει...
      Ελπίζω το αποψινό ΟΧΙ των Κυπρίων να είναι το σύνθημα της Αντίστασης των Νοτίων...

  12. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 19/03/2013 19:25:54

    H ομιλία του εκπροσώπου του Ευρωπαικού Κόμματος, συγκλονιστική.
    "Δεν κουρεύουμε τις καταθέσεις των ξένων φίλων μας, τις δικές μας ναι".
    Η χώρα με τις διαφθαρμένες επιχειρήσεις, η χώρα με τους υπόδικους επιχειρηματίες, η χώρα των πεδιλοφόρων με τις άσπρες κάλτσες( Γερμανοί/ια) δεν προλαβαίνει να μαζεύει καρπαζιές. Μια ζωή χασούρηδες.

    • cyprusnet avatar
      cyprusnet @ Kώστας ΜΠ 19/03/2013 19:38:34

      Ορθως γιατι η Κυπρος εχει πολλα χρονια ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΕΣ συμφωνιες και τωρα τις προδωσε...
      Δεν ειναι συμφωνιες του Καραμανλη, που τις ακυρωνει ο ΓΑΠ και κανει αλλες ο Αντωνης, που θα τις σβησει ο Αλεξης.. χαχα ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ!!

  13. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 19/03/2013 19:30:17

    Ξεχνάς! Το πρώτο μνημόνιο που μας εγκλώβισε δεν πέρασε από τη βουλή μας. Το υπέγραψε ο παπακ κατ' εντολή του Τζέφρυ, κατ' εντολή της Ουάσινγκτον. Τα επόμενα ήταν αναγκαία κακά. Ήσουν στο στόμα του λύκου ήδη. Η Κύπρος μας δεν έχει μπει ακόμη. Ευκαιρία λοιπόν να ξεφύγει.

    • νεφέλη avatar
      νεφέλη @ Γεώργιος Τ. 19/03/2013 19:40:35

      Τι ωραία που ακούγεται αυτο το .... "Η Κύπρος μας" !

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ νεφέλη 19/03/2013 19:50:13

        νεφέλη,

        Πές με ἀφελῆ, ρομαντικιά, μέ κατάλοιπα τῆς παιδείας μου, ἀλλά ἐγώ ὀνειρεύομαι ἀκόμα ἕνωση!

        • νεφέλη avatar
          νεφέλη @ Φωτεινή 19/03/2013 20:41:52

          Φωτεινή μου
          Μιά γλώσσα, ένας πολιτισμός, τα ίδια οράματα, οι ίδιοι φίλοι κι εχθροί,...
          Μόνο στα χαρτιά είμαστε χώρια!
          ..κι είναι τόσο όμορφο νησί,
          το "χρυσοπράσινο φύλλο" !

        • GY avatar
          GY @ Φωτεινή 19/03/2013 20:55:30

          Μα άμα ενωθούμε από πού θα περνούμε τα 12αρια στη Eurovision;

        • IOKLOS ZARAS avatar
          IOKLOS ZARAS @ Φωτεινή 19/03/2013 21:26:34

          KAI ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΗΜΕΡΑ,, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΒΕΒΑΙΑ
          ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΜΝΗΜΑΤΑ ΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΣΤΑ ΗΛΥΣΙΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 74 ΘΑ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΣΟΛΩΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΣΤΕΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΩΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΥΣ ΜΗΤΡΑΛΟΙΕΣ

        • Α. Πέτρόπουλος avatar
          Α. Πέτρόπουλος @ Φωτεινή 19/03/2013 23:04:04

          Αυτό είναι σίγουρο. Όπου να ναι θα σηκωθεί ο Γρίβας και ο μαρμαρωμένος πατριάρχης και θα τους φτάσουν (τους Τούρκους) στην ...κόκκινη μηλιά. Τόπε και ο πατροκοσμάς. Και καλά ξυπνητούρια

          • Greg avatar
            Greg @ Α. Πέτρόπουλος 20/03/2013 08:38:44

            Αλοίμονο, είσαι πολύ φθηνός και λίγος για Έλληνας(εάν είσαι)

      • Γιώργης Α. avatar
        Γιώργης Α. @ νεφέλη 20/03/2013 08:40:15

        Ναι η ΚΥΠΡΟΣ ΜΑΣ. Ας μην ενωθούμε ποτέ. Ας έχουμε άλλα νομίσματα. Ας έχουμε αλλους συμμάχους. Ας γίνει ότι μπορεί να γίνει πάντα θα είναι η Κυπρος μας. Και μόνο που ακούω το ιδίωμα δακρύζω.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Γεώργιος Τ. 19/03/2013 20:56:23

      Πολύ σωστό και καίριο !!!!

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Παύλος 19/03/2013 21:10:29

        (Για την Φωτεινή το σχόλιο)

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Παύλος 19/03/2013 21:39:49

        Παύλο, Νεφέλη,

        Καί ἐνῶ ἐγώ ὀνειρεύομαι ἕνωση, μερικοί ἀνεγκέφαλοι ὀνειρεύοντε ἀνεξάρτητη Κρήτη (ἰδιαίτερη πατρῖδα μου)!!

        • κππ avatar
          κππ @ Φωτεινή 19/03/2013 22:45:24

          ανεγκεφαλόι απατριδες χωρις τιμη και χωρις συγγενεις δεν σεβονται τα κοκκαλα των προγονων τους και τους αγωνες τους, το δασκαλογιαννη το αρκαδι και τους αλλους. παλικαρια τις συμφορας

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ κππ 19/03/2013 23:27:19

            Μπράβο!!!

  14. Νιόβη avatar
    Νιόβη 19/03/2013 19:33:16

    Παράκληση: Όποιος μπορεί να το κάνει, ας μεταφέρει κάποια αποσπάσματα εδώ.

  15. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 19/03/2013 19:36:09

    Nα ειστε σιγουροι οτι αν καποιοι χαιρονται τωρα ειναι 1) οι Αμερικανοι και 2) Οι Αγγλοι. Πιθανη διαλυση της Ευρωζωνης δινει ανασες στην στερλινα . Τα χειροτερα ερχονται.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Ρεαλιστης 19/03/2013 23:04:24

      Μην δραματοποιείς αγαπητέ.
      Απλά οι Γερμανοί θα υποχωρήσουν . Τόσο καιρό απορούσαν που δεν άκουγαν ούτε ένα ΟΧΙ απ' τους βασανιζόμενους. Μάλλον θα ανακουφιστούν βλέποντας που βρίσκεται το όριο...

  16. Νιόβη avatar
    Νιόβη 19/03/2013 19:36:38

    Βρήκα επιτέλουν έναν σύνδεσμο που να δουλεύει...

  17. cyprusnet avatar
    cyprusnet 19/03/2013 19:48:44

    (Ενα ωραιο που συζητουμε τωρα, μια παρεα).. μα ποση κινδυνολογια επεσε ως απειλη στο eurogroup για καταρευση τραπεζων και τρομο του κοσμου......
    Δεν κουνιετετε φυλλο στις τραπεζες- πηγα εβγαλα καποια ελαχιστα για σημερα και το ιδιο οι αλλοι.. σαν καθε μερα- μα ποσο εκβιασμο ενψυχρω μας σπερνουν στις Τηλεορασεις ;;;!!!

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ cyprusnet 19/03/2013 19:50:31

      Όσο μπορούμε να καταπιούμε για να τρομοκρατηθούμε, αγαπητέ φίλε.

  18. Νιόβη avatar
    Νιόβη 19/03/2013 19:53:17

    «Είμαστε πλέον πεπεισμένοι ότι οι εταίροι μας στην ΕΕ ... επιθυμούν να μας επιβληθούν πολιτικά». Κυπριανού, ΑΚΕΛ. Πες τα, χρυσόστομε, πες τα...!

  19. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 19/03/2013 20:00:29

    Εάν υπάρξει απόρριψη του κουρέματος θα τερματιστεί αμέσως η ρευστότητα προς τη Λαϊκή Τράπεζα, συμπαρασύροντας μαζί ολόκληρο το τραπεζικό σύστημα. Σχέδιο Β υπάρχει; Γιατί δεν το παρουσιάζουν; Μακάρι να υπάρχει και απλά εμείς οι αδαείς να μην το ξέρουμε, αλλά αν δεν υπάρχει, θέλω να σας δω όλους εσάς που μέσα στη νιρβάνα της συλλογικής μας άγνοιας, αισθάνεστε αυτή τη σιγουριά που σας δίνει το δικαίωμα να επιχαίρεστε που ένας μαρτυρικός λαός θα πει το όχι στους "ευρωναζί" όπως τους ανεβάζετε και τους κατεβάζετε. Ελπίζω να μη βγάζετε απλά τα απωθημένα σας εκ του ασφαλούς διότι άλλοι είναι αυτοί που θα υποστούν τις συνέπειες. Αν τα πράγματα πάνε στραβά και καταρρεύσει ο τραπεζικός τομέας και η κυπριακή οικονομία γίνει κρανίου τόπος, αναμένω από σας του ηρωικούς πατριώτες να στείλετε στους αδελφούς μας Κυπρίους τα ευρώ του πενιχρού σας μισθού, σύνταξης ή εφάπαξ, ώστε να τους βοηθήσετε εμπράκτως, στηρίζοντας και με τα χρήματα σας τις αντιλήψεις σας (akenaton θυμήθηκα το άρθρο σας περί πατριωτισμού).

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ MAYRO XABIARI 19/03/2013 20:09:29

      Δυστυχώς φίλε ο πολιτικός ρεαλισμός πέρασε και δεν ακούμπησε σε αυτή τη χώρα! Βλέπω κυπριακή Βουλή και το μόνο που ακούω και εκεί είναι η ομολογοποίηση των κερδών του φ.α., δηλαδή αυτά που ακούγαμε από το καλοκαίρι και τα απορρίπτουν ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 20:24:05

        Δε μου αρέσει να προδικάζω εξελίξεις, ούτε γνωρίζω τι κυοφορείται σε κλειστά γραφεία. Η αισιοδοξία Στουρνάρα δημιουργεί απορία και να κρατήσω μια πισινή, αλλά το χειρότερο σενάριο είναι να μην υπάρχουν όντως εναλλακτικές λύσεις, και το μόνο σχέδιο να είναι "ψηφίζουμε όχι κι να τολμάτε κόψτε μας τη ρευστότητα". Κάτι σαν να παίζουν chicken. Με τη διαφορά ότι είναι ποδήλατο εναντίον νταλίκας. Μπορεί όντως να στρίψει ο νταλικέρης, το εύχομαι ειλικρινά, το πιθανότερο είναι όμως ότι το ποδήλατο θα στολίσει τη μάσκα της νταλίκας προς γνώση και συμμόρφωση.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ MAYRO XABIARI 19/03/2013 20:35:16

          Συμφωνώ,ο αναπλ.πρόεδρος ΔΗΣΥ Α.Νεοφύτου πάντως είπε στη Βουλή,ότι ελπίζει για την Κύπρο να υπάρχει εναλλακτική λύση κάτι που δεν φαίνεται μέχρι τώρα και να έχουν στο μυαλό τους ότι υπάρχει φανερά ο κίνδυνος χρεοκοπίας, πάντως όπως και να έχει αν δεν αλλάξει στάση η Ρωσία στη συνάντηση με το Σαρρή, τότε θα την συνθλίψουνε την ΚΔ από 2 πλευρές

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 22:07:05

            Οι τοκογλύφοι μπλοφάρουν όπως και μ΄εμάς που τσιμπήσαμε σαν....... Τώρα όμως βρήκανε το δάσκαλό τους. Η Κύπρος πρέπει να σταθεί όρθια για να παραδειγματιστούν οι λαοί του Νότου. Οι Νεοναζί, ΔΕΝ είναι ανίκητοι.

          • dim avatar
            dim @ Queen For The Black Side 20/03/2013 02:19:08

            Αν δεν παρουσιάσει η Κύπρος στο τραπέζι 5,8 δις, η Ε.Ε - εταίροι - δανειστές (και σε καμία περίπτωση τοκογλύφοι και νεοναζί - αυτά τα λένε μόνο οι Σύριζαιοι, οι Ψεκασμένοι και οι Χρυσαυγίτες) δε πρόκειται να δώσουν καμία βοήθεια... Ας ευχηθούμε όλοι ότι οι Κύπριοι έχουν εξασφαλίσει βοήθεια από Ρωσία μεριά, αλλιώς ή θα αναγκαστούν να αποδεχθούν κούρεμα για πάνω από τις 100χιλ. ή θα οδηγηθούν στην χρεωκοπία και εκτός ευρώ, με ότι αυτό συνεπάγεται (προσωρινό αίσθημα αξιοπρέπειας και υπερηφάνειας, τα οποία όμως σύντομα θα δώσουν τη θέση τους στην ωμή πραγματικότητα της εξαθλίωσης και της καταστροφής)...

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ MAYRO XABIARI 19/03/2013 21:57:39

          Δεν θα κόψουν τη ρευστότητα τώρα. Με τίποτα.
          Θα γίνει επαναδιαπραγμάτευση, θα ζητήσουν απο την Κυπριακή κυβέρνηση να παρουσιασει "ισοδύναμη πρόταση" που προσφέρει 5,8 δις.

          Ουπς, μόλις ανακοίνωσε η ΕΚΤ ότι συνεχίζει να παρέχει ρευστότητα. Το κανάλι του ELA είναι ανοιχτό.
          Αλλά: Δεν μπορούν ν' ανοίξουν τις τράπεζες μέχρι να παρουσιασουν πρόταση και να διαφανεί πιθανότητα συμφωνίας. Tο λεφτό "θα γίνει Λούης" σε χρόνο dt.

        • Αρχιμήδης avatar
          Αρχιμήδης @ MAYRO XABIARI 20/03/2013 11:02:24

          Και μετά ο νταλικέρης θα σαπίσει στη φυλακή για ένα ποδήλατο που μπορούσε να αποφύγει στρίβοντας λίγο το τιμόνι? Ετσι απο καθαρό σαδισμό?
          Είναι τόσο ζώον?

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ MAYRO XABIARI 19/03/2013 21:41:20

      Συγνώμη αλλά και τα παραμύθια έχουν όρια. Για να σταματήσει ο ELA θα πρέπει να ψηφίσουν τα 2/3 των Κεντρικών Τραπεζιτών της Ευρωζώνης και όχι ο Στουρνάρας και ο Σόιμπλε...
      Ας ψηφίσει λοιπόν ο Κεντρικός Τραπεζίτης της Γαλλίας, Ιταλίας, Πορτογαλίας, Κύπρου, Ισπανίας, Βελγίου υπέρ του κουρέματος τραπεζικών καταθέσεων.

      ΥΓ

      όπως και εδώ που τα € είχαν τελειώσει από τον Ιούλιο του 2011 και η ρευστότητα με τα αεροπλάνα ερχόταν κανονικότατα χωρίς να υπάρχει Μνημόιο ΙΙ...
      Οι κανονισμοί δεν είναι πολιτικές αποφάσεις σε όλες τις χώρες μην συγχέεται δομές και κανόνες και λειτουργίες με την Ελλαδίτσα...το απέδειξε και μια Βουλή απόψε υπάρχουν οι όρθιοι και τα μάλιστα.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Ο Ιθαγενής 19/03/2013 22:29:09

        Δεν μπορεί να κοπεί ο ELA - το ανακοίνωσε ήδη άλλωστε ο Νοβότνυ ότι είναι ανοιχτός.
        Άλλο είναι το πρόβλημα: Δεν γίνεται ν' ανοίξουν τις τράπεζες άν προηγουμένως δεν κλείσουν συμφωνία, ανεπίσημα έστω.
        Θα αδειάσουν.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Ο Ιθαγενής 19/03/2013 23:12:14

        Εδώ όταν δεν ερχόταν η δόση, σου έδινε άδεια και κάλυψη η ΕΚΤ και πούλαγες ομόλογα μικρής διάρκειας για να καλύπτεις τα έξοδα και τις υποχρεώσεις σου. Μη λέτε ότι θέλετε. Όσο έχεις νόμισμα τράπεζας που βρίσκεται στο εξωτερικό σε κάνουν ότι θέλουν νομισματικά. Το πως θα φύγεις ομαλά είναι το δύσκολο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ MAYRO XABIARI 19/03/2013 23:09:55

      Υπομονή. Περιμένετε να δούμε τι θα προκύψει από τη Μόσχα όπου βρίσκεται ο Υπ.Οικ. και πάνε αύριο και άλλοι 2 υπουργοί.

  20. fe avatar
    fe 19/03/2013 20:09:46

    Με τα τον ανευθυνο ιταλικο λαο που ψηφισε μπεπε γκριλο να τωρα και οι ανευθυνοι κυπριοι βουλευτες που ψηφισζουν κατα της θελεσης της γερμανιας.Τελικα οι μονοι υπευθυνοι -πολιτες και πολιτικοι-ειμαστε εμεςι οι ελαδιτες.Ψηφιζουμε οτι μας λενε.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ fe 19/03/2013 20:14:29

      Σωστά ενώ τώρα που ψήφισε Γκρίλο θα έχει κυβέρνηση σε κανά 2 χρόνια, ομολογουμένως πρόοδος...

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 20:27:31

        Ήθελες Μόντι εσύ, ε;

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Γιώργος 19/03/2013 20:39:09

          Θυμάσαι που ήταν τα spreads πριν αναλάβει ο Μόντι; Χωρίς Μόντι τώρα 100% η Ιταλία θα ήταν σε μνημόνιο πολύ βαρύτερης μορφής από τη λιτότητα που επέβαλε ο Μόντι

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 20:59:03

            Ζήτω ο Μόντι λοιπόν!

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ Γιώργος 19/03/2013 20:59:24

            Και Παπαδήμος-Σημίτης βεβαίως, βεβαίως...

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Γιώργος 19/03/2013 21:02:31

            ΖΗΤΩΩΩΩΩΩ!!! Τι κρίμα που ...πάτωσε, όμως ! ΠαλιοΙταλοί, αχάριστοι. Δεν εκτιμούν.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Γιώργος 19/03/2013 21:10:40

            Ο Τσώρτσιλ κέρδισε το Β' ΠΠ και έχασε στις επόμενες εκλογές, ο Χίτλερ πήρε 36% σε εκλογές,δεν είναι επιχείρημα αυτό, δεν είχα ποτέ την άποψη ότι οι πλειοψηφίες ή ο λαός έχουν πάντα δίκιο

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 21:26:34

            Όταν πηγαίνουν ενάντια στην υποδούλωση, όταν αντιστέκονται και αγωνίζονται για την αξιοπρέπεια και τη ζωή τους, οι λαοί έχουνε πάντοτε δίκιο.

          • apergospastis avatar
            apergospastis @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 22:09:32

            Ο Χότζα θα ήταν πραγματικά υπερήφανος για εσάς.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 22:25:44

            Αν είχαν πάντα δίκιο, δεν θα είχαμε τρία Μνημόνια στην πλάτη μας τώρα. Είσαι σωστός.

  21. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 19/03/2013 20:17:44

    Δεν υπάρχει μία πολιτική δύναμη στην Κύπρο που να υπερψηφίζει την απόφαση. Ο Αβέρωφ Νεοφύτου( ΔΥΣΥ) μιλάει ξεκάθαρα για εκβιασμό και δεν υπερψηφίζει την πρόταση. Δηλαδή όλες οι κυπριακές πολιτικές δυνάμεις απορρίπτουν την πρόταση του Eurogroup. Όλες. Την απορρίπτει σύσσωμος ο διεθνής τύπος και οι αναλυτές.
    Αλλά μερικοί επιμένουν. Ξέρουν καλύτερα φαίνεται...

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Kώστας ΜΠ 19/03/2013 20:28:54

      Πείστηκαν με πολλή προσπάθεια, πολλή τρομοκρατία και πολλή προπαγάνδα ότι αυτός ήταν ο μόνος δρόμος και θα πάρει λίγο χρόνο μέχρι να φύγει όλο αυτό το σκουπιδαριό από το μυαλό και να καθαρίσει πάλι η όραση.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Νιόβη 19/03/2013 20:33:16

        Εννοώ ότι πείστηκαν ότι ο τρόπος των Μνημονίων και της Τρόικα ήταν ο μόνος. :) Το έγραψα ποοοολύ αφαιρετικά και τώρα διευκρινίζω.

  22. fe avatar
    fe 19/03/2013 20:21:28

    Δεν ξερω ποτε θα εχει κυβερνηση....αλλα ο ιταλος μπορει να σε κοιταξει στα ματια και να σε σου πει οτι ραγιας δεν ειναι.Εσυ μετα πες του για πολιτικο ρεαλισμο..και αλλα ωραια πρασινα αλογα.

  23. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 19/03/2013 20:21:29

    ΣΟΥ απαντώ , η σου μεταφέρω την άποψη φίλων μου κυπριών , που ανήκουν σε Δησυ , και Ακελ .
    ΤΟΥΣ ρωσους θέλουν , ζουν από αυτούς χρόνια τώρα στο real estate , ζουν στον τουρισμό , έχουν τα λεφτά τους στην τράπεζες τους .
    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ο φόρος καταθέσεων , είναι διατεθειμένοι να βάλουν πλάτη !!Έχουν μάθει σε κατοχη , στην φτώχεια , και σε πολέμους .
    ΜΠΟΡΟΥΝ να πούνε οχι , και να αναλαμβουν και την ευθύνη του .

  24. Νιόβη avatar
    Νιόβη 19/03/2013 20:21:36

    Είδατε τι χρήσιμες που είναι οι γυναίκες στο πεδίο της μάχης... Πώς παρακινούν τους πολεμιστές... Η τέταρτη φάλαγγα. :)

  25. tasos1 avatar
    tasos1 19/03/2013 20:24:13

    ΟΧΙ είπε!

  26. Γιώργος avatar
    Γιώργος 19/03/2013 20:26:39

    Επίσημα και ομόφωνα ΟΧΙ!

  27. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 19/03/2013 20:30:52

    Άντε και στα δικά μας ....... Μπράβο στους ΈΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ.

  28. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 19/03/2013 20:47:02

    Ειναι απολυτα λογικο να πουν ΟΧΙ. Διαλυση του τραπεζικου τομεα της Κυπρου σημαινει αυτοματα ανεργια >30% και ανωτατος μισθος 100 ευρω. Το εθμα ειναι πως θα κατευνασθει το θεμα και πως θα καταληξει...

  29. Νιόβη avatar
    Νιόβη 19/03/2013 20:49:30

    «Μένει να δούμε αν ισχύει το σενάριο αυτό κι αν θα γίνει δεκτό από τους Ευρωπαίους».

    Κάτι μου λέει ότι και να μην γίνει δεκτό, το αυτί των Κυπρίων δεν θα ιδρώσει. Σαν να μου φαίνεται ότι έχουν ληφθεί κι άλλες αποφάσεις εκτός από αυτήν που ελήφθη πριν από λίγο στη Βουλή.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νιόβη 19/03/2013 23:13:27

      Είναι έτοιμη συμφωνία με τους Ρώσους έχω την αίσθηση...

  30. jkr avatar
    jkr 19/03/2013 21:00:01

    Γεια σου Τάσσο...κάποτε θα συναντηθούμε, εύχομαι να αργήσει μετά από αγώνες....σε θυμήθηκα απόψε...δεν παρέδωσες κοινότητα, αλλά κράτος

  31. Απόλλων avatar
    Απόλλων 19/03/2013 21:03:14

    Οι τράπεζες πότε θα ανοίξουν; Πως θα χειριστούν τις καταθέσεις τους οι κύπριοι; Θα έχουμε νορμάλ αναλήψεις; Αυτά είναι η ουσία. Εδώ θα κριθεί η απόφαση!

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Απόλλων 19/03/2013 21:22:57

      Η απάντηση κρίθηκε ήδη και είναι αξιοπρεπής και γενναία.
      Το τι θα γίνει με τις καταθέσεις, βαρύνει αποκλειστικά την αισχρή τοκογλύφο Μέρκελ και την παρέα της, που σκοπίμως δημιούργησαν το κλίμα ανασφάλειας.

      • Απόλλων avatar
        Απόλλων @ Queen For The Black Side 19/03/2013 21:57:00

        Οι πατριωτικές κορώνες δεν μου λένε τίποτα.¨Εχω χορτάσει από λόγια.Τα αποτελέσματα είναι αυτά που μετρούν.Η δύσκολη μέρα του ανοίγματος των τραπεζών με προβληματίζει.Γιατί πολλοι θα τρέξουν πρώτοι να προλάβουν να πάρουν όλα τα λεφτά τους ακέραια ενώ τώρα μιλούν για εθνική υπερηφάνεια. Το έχω δει το έργο. Ξέρω την εξέλιξη και την κατάληξη!

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Απόλλων 19/03/2013 22:11:20

          Αυτό είναι ένα ενδεχόμενο, πράγματι, εκτός και αν ανακοινωθεί κάτι εξαιρετικά καθησυχαστικό πριν από το άνοιγμα των τραπεζών(;)

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Απόλλων 19/03/2013 22:14:54

          Σαν κι αυτό, ας πούμε:

          Afroditi P. είπε:
          19/03/2013 στις 10:02 pm
          Neo Μόλις τώρα από Bloomberg:

          ECB Says It Will Provide Liquidity to Cyprus Within Existing Rules

  32. Ρηνα avatar
    Ρηνα 19/03/2013 21:07:17

    και μεσα σ ολα αυτα εχουμε και τη κορβετα να σουλατσαρει στην Ανδρο...

  33. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 19/03/2013 21:12:35

    Οι Κύπριοι αποφάσισαν νά συνεχίσουν τήν παρτίδα πόκερ καί πάνε γιά όλα ή τίποτα.
    Ελπίζω νά έχουν καλό χαρτί καί νά μήν μπλοφάρουν μόνον.
    Απέναντί τους έχουν σκληρούς παίχτες. Δέν ξέρω άν μπλοφάρουν ή όχι.
    Θά τό δούμε.
    Ελπίζω νά έχουν καί κάποιο σχέδιο γιά τό τί μέλλει γενέσθαι, σέ περίπτωση πού οι άλλοι δέν μπλοφάρουν.
    Καλή τύχη από όλη μου τήν καρδιά στούς Κυπραίους ομοεθνείς μου.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ιαπετός 19/03/2013 21:51:23

      Με δυό κουβέντες τα είπες όλα , φίλε μου .... Καλή τύχη , μέσα από τη καρδιά μου στη Κύπρο μας .

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Ιαπετός 19/03/2013 21:51:23

      +1

  34. νεφέλη avatar
    νεφέλη 19/03/2013 21:13:15

    Αδέλφια μας στην Κύπρο μας κάνατε πάλι περήφανους!
    Το πρώτο ΟΧΙ σε αυτή την κρίση
    εσείς το λέτε απόψε!

  35. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 19/03/2013 21:13:48

    TO πρόβλημα πλέον θα είναι στους ελληνες πολιτικούς , μια και η ¨κοινή γνώμη ¨ θα έχει στο μυαλό της το ΟΧΙ των κυπριων .
    ΔΥΣΚΟΛΑ για την ελληνική τρόικα !!

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 19/03/2013 22:27:32

      +1000000000000

      Όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούν, τόσο καλύτερα γι αυτούς.

  36. hannibal avatar
    hannibal 19/03/2013 21:15:13

    Η Κύπρος έδειξε τα αντανακλαστικά της χώρας που είναι σε συνεχή διάλογο με τον υπαρκτό κίνδυνο αφανισμού της. Εμείς ξεχάσαμε πως μοιάζει η απειλή, αν και κρέμεται σαν δαμόκλεια σπάθη πάνω μας.

  37. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 19/03/2013 21:16:51

    Ο Β.Πούτιν σε δήλωσή του πριν από λίγο και με παρόντα στην Μόσχα τον Κύπριο υπουργό Οικονομικών Μ.Σαρρή, δήλωσε ότι "Κάποιοι πίστεψαν ότι μπορούσαν να κάνουν παιχνίδι και η Ρωσία να χάσει. Τους πληροφορώ ότι η Ρωσία θα κερδίσει"!

    Ελπίζω η πληροφορία νά είναι σωστή καί νά μήν κερδίσει μόνον η Ρωσία

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ιαπετός 19/03/2013 23:16:31

      Μου λέει πολλά η δήλωση. Σιγά μη μάσαγε ο Πούτιν από τη Γερμανία που εκλιπαρεί κάθε χειμώνα για το φυσικό του αέριο...

  38. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 21:23:10

    Η Μαρία Φέκτερ, υπ.οικ. Αυστρίας, δήλωσε ότι ανοίγει ο δρόμος για μια χρεοκοπία τραπεζών ή μια κρατική χρεοκοπία στην Κύπρο, άρχισαν τα όργανα!!

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 21:29:19

      Ποιός νοιάζεται τι λέει ο κολαούζος της Μέρκελ;
      Ο κόρακας, πτώμα ονειρεύεται.
      Για να δούμε τι λένε κι οι Ρώσοι.

    • Κυψελιώτης avatar
      Κυψελιώτης @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 21:34:51

      'Ασε ρε παπαγαλάκι

  39. Νίκος avatar
    Νίκος 19/03/2013 21:26:17

    Ας προσέξει η Φέκτερ μηπως κλείσει η στρόφιγγα του αερίου εκεί πάνω και ψοφήσουν από το κρύο....και εν πάσει περιπτώσει θα δείξει σε λίγες μέρες που θα πάει το πράγμα....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νίκος 19/03/2013 23:17:23

      Έτσι...

  40. fe avatar
    fe 19/03/2013 21:26:57

    νομιζω οτι ο στουρναρας στεναχωρεθηκε ποιο πολυ απο τον σοιμπλε

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ fe 19/03/2013 21:47:45

      Γιατί;

      • apergospastis avatar
        apergospastis @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 22:12:24

        Μην ρωτάς γιατί. Ξέρεις γιατί κι εσύ στα ίδια είσαι. Αυτές τις μέρες οι διάφοροι φιλελεύθεροι ευρωπαϊστές της Ελλάδας αναφέρονταν στην Κύπρο με χυδαίες εκφράσεις, ούτε Τούρκοι να ήταν.

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ Συριζαλβανία του Χότζα 20/03/2013 00:44:49

        Σωστά. Εσείς δεν καταλαβαίνετε το ''γιατί''.
        Μόλις ήρθατε Ελλάντα απ΄ την εξωτική Αλβανία του Χότζα :-). Μήπως, λέω μήπως, γιατί ξεγυμνώνονται και αποκαλύπτεται το όλο παίγνιο και η υποταγή;

  41. Νίκος avatar
    Νίκος 19/03/2013 21:29:08

    η ΕΚΤ πάντως θα συνεχίσει να χρηματοδοτεί τις κυπριακές τράπεζες...γιατί άραγε;

  42. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 19/03/2013 21:29:10

    Τάσσο Παπαδόπουλε ΖΕΙΣ Εσύ οδηγείς τους Έλληνες της Κύπρου στην πρωτοπορία του Ελληνισμού... Νεκρός είσαι πιο επικίνδυνος για τους μισέλληνες ψευταφέντες της γης και τις ντόπιες -αριστεροδεξιές- καλτσοδέτες τους.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 19/03/2013 21:30:13

      Τέλειο!!!!!

  43. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 19/03/2013 21:29:23

    για πρωτη φορα αισθανομαι υπερηφανος που ξοδεψα 14 μηνες απο την ζωη μου φυλασοντας τους...........ΕΥΓΕ.

  44. MCA avatar
    MCA 19/03/2013 21:49:33

    Οι Γερμανοί δεν πρόκειται να υποχωρήσουν. Η μόνη λύση για την Κύπρο για να σώσει το χρηματοπιστωτικό της σύστημα,είναι να δώσει τις τράπεζες της στους Ρώσσους. Αλλιώς οι τράπεζες της θα αδειάσουν από καταθέσεις.Και για να δέσει το γλυκό ακόμα καλύτερα, πρέπει μέσω άμεσων οικονομικών ανταλλαγμάτων να βάλει τους Ρώσους και στα κοιτάσματα,για να κόψει τον τσαμπουκά των Τούρκων και να εκμεταλλευτεί πλήρως την ΑΟΖ της.Δεν μπορεί να περιμένει κάτι από τους Αμερικάνους.Αυτοί κοιμούνται όρθιοι και παλινδρομούν δείχνοντας να μην ξέρουν τι θέλουν.Ο χρόνος τρέχει, η Κύπρος μέσα σε λίγες ώρες μπορεί να αντιστρέψει την δύσκολη κατάσταση που βρίσκεται σε πλεονέκτημα.Μέχρι να πάρουν χαμπάρι οι Δυτικοί τι γίνεται, μπορεί να αντιστρέψει τις οικονομικές και γεωπολιτικές ισορροπίες στην περιοχή υπέρ της,χωρίς κανένας να μπορέσει να την κατηγορήσει

    • MCA avatar
      MCA @ MCA 19/03/2013 21:51:24

      ......χωρίς κανένας να μπορέσει να την κατηγορήσει για τις επιλογές της

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ MCA 19/03/2013 23:21:47

      Ακριβώς! Και δεν υπάρχει Τουρκία ως απειλή μετά.

  45. Tassos avatar
    Tassos 19/03/2013 21:50:10

    Χέρι χέρι με τους Ρώσσους μαφιόζους πέφτουν στον γκρεμό.

    • Jiannis avatar
      Jiannis @ Tassos 19/03/2013 22:42:55

      Ωραία το είπες
      Αυτή πέφτουν στον γκρεμό και
      εμείς τραβάμε στην Δόξα με την Τρόικα!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Tassos 19/03/2013 23:19:02

      Αν δώσει χρήμα και αγοράσει τις τράπεζες ο Πούτιν, σε μια εβδομάδα έχουν φύγει αναίμακτα από το ευρώ και πάει για κούρεμα γουλί η Μέρκελ με αύξηση της τιμής του φυσικού αερίου ως αντίποινα στην πολεμική πράξη προς Πούτιν...

  46. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 19/03/2013 21:58:58

    Όχι τελικά. Εντάξει.

    Λέτε η Κύπρος να είναι το νέο πειραματόζωο με τίτλο του Νο 2 πειράματος "Τι παθαίνουν οι απείθαρχοι?"

    Και ταυτόχρονα να υπογραμμιστεί η καλή πορεία του 1ου δικού μας πειράματος "Τα καλά παδιά"? ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ από δω και πέρα?

    Ή όντως θα πάρει το μάθημα της η αλαζονική Γερμανία? Με Ρωσική συμπαράσταση των Ευρωπαίων κατατρεγμένων?
    Αν είναι έτσι, η Ευρωζώνη θα αρχίσει να τρίζει ίσως. Το σκέφτηκαν καλά οι Γερμανοί?

    Φτάνει για μένα η σεναριολογία, ες αύριον τα σπουδαία..

  47. Afroditi P. avatar
    Afroditi P. 19/03/2013 22:02:05

    Neo Μόλις τώρα από Bloomberg:

    ECB Says It Will Provide Liquidity to Cyprus Within Existing Rules

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Afroditi P. 19/03/2013 22:24:03

      Η ακριβής δήλωση του εκτελεστικού μέλους της ΕΚΤ Έβαλντ Νοβότνυ (Αυστρία) τελειώνει ως εξής:
      ...on Cypriot banks when they finally re-open.
      Αμέσως μετά την δήλωση, το Ευρώ στις αγορές αντέστεψε την πτωτική πορεία και κινήθηκε ανοδικά έναντι του δολλαρίου.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Afroditi P. 19/03/2013 22:24:17

      Μπήκα στο σάιτ του Bloomberg και δε το γράφει, υπάρχει η αντίθετη φήμη πάντως

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Afroditi P. 19/03/2013 22:31:32

      Δεν θα μπορούσε να πει κάτι άλλο τώρα.Βγήκε και είπε ο Νοβότνι ότι εντός των επιτρεπόμενων ορίων η ΕΚΤ θα παράσχει ρευστότητα, πετάει τη μπάλα σε ΕΕ-ΔΝΤ απλά

  48. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 19/03/2013 22:04:05

    Δεν υπάρχει σύγκριση με τα Ελληνικά Μνημόνια ,ακόμα και με τις μακακίες που δέχτηκε ο Τζέφρυ. Η Κύπρος κλήθηκε να αυτοκτονήσει ,καταστρέφοντας για πάντα τον Τομέα που στηρίζει το 70% της οικονομίας της.

    Σε αναλογία ,φανταστείτε ένα Μνημόνιο που θα απαγόρευε για πάντα στην Ελλάδα να έχει Τουρισμό και Ναυτιλία!

    Εμάς , να απολύσουμε μερικές χιλιάδες αργόσχολους και επίορκους μας ζήτησαν ,και να φτιάξουμε Κράτος! Φοβερή καταπίεση!

    • Albert avatar
      Albert @ ΣΤΕΛΙΟΣ 19/03/2013 22:52:19

      Σωστός.

  49. Bianca avatar
    Bianca 19/03/2013 22:07:14

    Ας δουν οι δικοί μας τι σημαίνει αξιοπρέπεια!!!Το απέδειξαν για 2η φορά!!!Αυτοί είναι άντρες με (παντελόνια),τα μεγαλύτερα της Ευρώπης!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!

  50. Νιόβη avatar
    Νιόβη 19/03/2013 22:08:54

    Το έχω παρατηρήσει ότι είστε πάντα ευγενής. Κι ο Θείος δεν σας νουθέτησε όπως εμένα εχθές, άρα κάτι ξέρει παραπάνω. :)

  51. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 19/03/2013 22:15:47

    Να κάνω μια (παρακινδυνευμένη) πρόβλεψη: Γαλλικής κουζίνας.
    Η επίμονη σιωπη του Ολλάντ σπάει αυτιά.
    Θα έχει σίγουρα Russian sauce, μάλλον Ρωσική σαλάτα για γαρνιτούρα. Τρείς μάγειροι λοιπόν (με τον σπεσιαλίστ της "πατατας"), καλά ξεμπερδέματα...

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Uncle Stgm 19/03/2013 22:33:03

      Μπορεί ο Ολάντ να σιωπά γιατί κάθε φορά που ανοίγει το στόμα του πέφτουν οι μονάδες του (οι ποσοστιαίες) κι έχει σκιαχτεί πια. Στο 31% είναι πια κι ένα μήνα πριν ήταν στο 39%!

  52. aris. aold avatar
    aris. aold 19/03/2013 22:21:30

    Εντυπωσιακό ότι το σχέδιο δεν πήρε ούτε μια ψήφο.

    Εντυπωσιακότερο ότι το σύνολο των Κυπρίων έβαλαν στην ρουλέτα όλα τους τα λεφτά που θα χαθούν σε ενδεχόμενη πτώχευση.

    Δηλαδή δεν είναι τζάμπα μάγκες.

    Βέβαια οι Γερμανοί δεν πρόκειται να κάνουν εύκολα πίσω.

    Και μόνο που μέχρι τώρα δεν υπάρχει αντίδραση από Γερμανικής πλευράς δείχνει και το μέγεθος της αμηχανίας που τους διακατέχει.

    Ευχομαι μέσα από την καρδιά μου ο Κυπριακός Λαός να περιφρουρήσει ότι με κόπο έχτισε όλα αυτά τα χρόνια με 40.000 χιλιάδες Τούρκους στρατιώτες απέναντι του.

    Τότε που δεν υπήρχε κανένας Σοιμπλε και καμία Μερκελ να τον βοήθησει να μαζέψει τα κομμάτια του από τα αποτελέσματα της Τουρκικής εισβολής.

    Τις χώρες δεν μπορείς να της σβήνεις με μια μονοκοντυλιά .

    • Νεοδημοκράτης συνδρομητής avatar
      Νεοδημοκράτης συνδρομητής @ aris. aold 19/03/2013 22:26:08

      τί δηλώνει αυτό;
      απλά ειδοποιήθηκαν όλοι οι βουλευτές από τη ρώσικη μαφία ότι αν ψηφίσουν ναι, θα τους φάει το σκοτάδι. απλά πράγματα.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Νεοδημοκράτης συνδρομητής 19/03/2013 23:20:35

        Κι αυτό μέσα στο παιχνίδι είναι. Εδώ εκβιάζουν οι Γερμανοί με πείνα εκεί οι άλλοι με όπλα. Κι όποιος νικήσει.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ aris. aold 19/03/2013 22:29:43

      +10000000

      «Τις χώρες δεν μπορείς να της σβήνεις με μια μονοκοντυλιά».

      • Tassos avatar
        Tassos @ Νιόβη 19/03/2013 22:46:01

        Επιτέλους δείξαν το πόσο σκληροί είναι οι Κύπριοι γιατί τους έχουν καταλάβει την μισή χώρα και δεν ρίξαν στρακαστρούκα. Ενώ για τους τόκους 2 χρόνων των Ρώσων μαφιόζων θα καταστρέψουν και την άλλη μισή. Αφεριμ.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Tassos 19/03/2013 23:18:54

          Κάποια στιγμή θα πέσουν και οι στρακαστρούκες. Την τακτική του κατευνασμού την ακολουθούν πολλές φορές όσοι νιώθουν ακόμα αδύναμοι, αλλά κι οι αδύναμοι μεγαλώνουν κάποτε. Άλλωστε, η αυτοπεποίθηση χτίζεται λίγο-λίγο, με τη μία νίκη πάνω στην άλλη.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Tassos 19/03/2013 23:24:22

          +1000000

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 23:28:16

            Τ0 +100000 πήγαινε στον Tassos

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 23:33:59

            Μην ανησυχείς, Χότζα, ούτε που μου πέρασε από το μυαλό ότι πήγαινε σ᾽ εμένα. :)

  53. Νιόβη avatar
    Νιόβη 19/03/2013 22:23:06

    +100000000

  54. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 19/03/2013 22:48:46

    ΕΜΕΙΣ ΕΝΑ ΟΧΙ ΕΙΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ.......................

  55. athanasard avatar
    athanasard 19/03/2013 22:51:26

    ζητω ο αθάνατος ελληνισμός. Ιδού δρόμος δόξης λαμπρός.........

  56. ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ avatar
    ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ 19/03/2013 22:52:57

    και κλάμα οι μπαλλαρίνες του Βερολίνου!!!!!!

  57. Karenin avatar
    Karenin 19/03/2013 22:53:03

    Ομολογώ ότι έχω μείνει άναυδος όταν βλέπω ποιοί πανηγυρίζουν το όχι και τι διαστάσεις πάνε να του προσδόσουν. Οι ίδιοι αυτοί ανθρωποι που κατηγορούσαν τροικα και Γερμανία οτι σώζουν ιδιωτικές τράπεζες με λεφτά φορολογουμένων. Να που μια φορά δεν το έκαναν. Ο Αναστασιάδης και η κλίκα του προσπαθούσαν να φορτώσουν το δάνειο στην χώρα για να μη θίξουν τους πελάτες τους μεγαλοκαταθέτες. Ετσι άφησε εκθετους και τους μικροκαταθέτες. Εχθές έκανε διάγγελμα υπερ και σήμερα κατά. Παραιτει και ξεπαραιτεί υπουργό εν ωρα διαπραγματεύσεων. Αλλά ο ρόλος του σε αυτή και άλλες ιστορίες θα αποτιμηθεί σύντομα.
    Αλλά οι ζητωκραυγές του όχι ως προς τί; Απορίφτηκε η ευρωπαική βοήθεια και πέσανε με τα μούτρα στη Ρώσσικη. Ποιά βοήθεια, η Ρωσσία στημένη την είχε και ξέσκισε τον Χριστόφια στο περίμενε, ενήμερη για τις προθέσεις των Γερμανών. Τώρα είναι καθαρά στα χέρια ρώσων και ουκρανων ολιγαρχών και σε παιγνίδια και κουλτούρες που οι περισσότεροι ούτε καν φαντάζονται.
    Πρός το παρών έχουμε ένα προδιαγραμένο σχεδιασμένο όχι που δεν του αξίζουν ωσανάδες. Ποιοι είναι οι βουλευτές που είπαν το μεγάλο όχι σημερα, δικηγόροι οι περισσότεροι, ποιοι είναι οι πελάτες τους, ποιους πραγματικά υπερασπίστηκαν, και για ποιον τελικά είπαν το όχι;

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Karenin 20/03/2013 12:03:15

      Τα σέβη μου.

  58. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 22:57:28

    Γερμανία:Μην περιμένετε βοήθειά μας μετά το ΟΧΙ
    Σουβάλοφ(Αντιπρόεδρος Ρωσίας): Στηρίζει το κούρεμα,γιατί θα γυρίσουν ρωσικές καταθέσεις στο τραπεζικό τους σύστημα
    Ελλάδα: Πολιτικοί και κόσμος πανηγυρίζει για το ΟΧΙ
    ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ!!!!!!

  59. Α. Πέτρόπουλος avatar
    Α. Πέτρόπουλος 19/03/2013 22:59:22

    Διάβασα όλα τα σχόλια και επί της ουσίας δεν βρήκα τίποτα. Οι κακοί οι Γερμανοί , η Μέρκελ οι Αμερικάνοι (φονιάδες των λαών άάάά που λένε και οι Κύπριοι). Η Κύπρος σαν χώρα δεν παράγει τίποτα ή αυτά που παράγει εξαιρουμένου του τραπεζικού τομέα δεν φτάνουν για την χλίδα που δημιούργησαν όλα αυτά τα χρόνια. Σημειώνω ότι πριν 6 χρόνια Έλληνας καθηγητής (Φιλόλογος) στην Κύπρο έπαιρνε 3,850 ευρώ το μήνα + τον Ελληνικό Μισθό 1,400 ευρώ το μήνα (με βάση τα χρόνια υπηρεσίας του 16 χρ.).
    Το αποτέλεσμα ένα διαρκές έλλειμμα να αναπληρώνεται συνέχεια από εισροές ξένων κεφαλαίων απίθανων τύπων που κουβαλούσαν εκατομμύρια με κότερα και learJet σε κούτες (πορνεία , ναρκωτικά , όπλα , πολιτικοί που έστηναν offshore -σαν κάτι δικούς μας πχ- και μετέφεραν εκεί μίζες , κερδοσκοπικά κεφάλαια που περνούσαν από εκεί για λίγες ώρες και όλα μαζί ξεπλένονταν με εικονικές αγοραπωλησίες ακινήτων ή μετοχών και επαναπατρίζονταν "άσπρα και αστραφτερά").
    Ο τρόπος απλός , ομόλογα του κράτους που τα αγόραζαν οι Τράπεζες και αυτές τροφοδοτούνταν από ένα δίκτυο με πλοκάμια στην Ελλάδα , την Ρωσία την Ν. Αφρική ,πρώην σοβιετικές δημοκρατίες και τώρα δικτατορίες κλπ).
    Έτσι το έλλειμμα της Κύπρου μεγάλωνε γιατί αυτές οι δουλειές για να στεριώσουν θέλουν υψηλό πληθωρισμό και δεν μπορούσαν να βγάλουν τα ποσά των τόκων που ήταν κράχτες (5-6%) όταν στην Ευρώπη είναι 0-3% και στην Ελβετία αρνητικά.

    Δηλαδή το σύστημα ήταν σχέδιο πόνζι (Ponzi Scheme) για περισσότερα στην Wikipedia.

    Τι τους επέβαλαν οι ευρωπαίοι; Εισφορά των μεγαλοκαταθετών όσο οι τόκοι πχ 18 μηνών και με το καινούργιο μέχρι 20,000 τίποτα. Αυτοί είπαν όχι και τα βάλανε με τους "κακούς"

    Δηλαδή έχουν την απαίτηση οι Ευρωπαίοι να πληρώσουν αυτά που αυτοί σε τόσα χρόνια έφαγαν;

    Μήπως θα έπρεπε η Ελλάδα να επιβάλει μια έκτακτη εισφορά σαν αυτή που κάποιοι ακόμα δεν μπορέσαμε να πληρώσουμε να μαζέψουμε 6δισ. ευρώ και να τα δώσουμε στους "αδελφούς" μας Κυπρίους όπως τόσα χρόνια δίναμε δισ. και δεν γνωρίζω αν συνεχίζουμε να δίνουμε.

    Από τον Σοϊμπλε βγήκε ότι οι Κύπριοι δεν είχαν πρόβλημα με τους κάτω των 100,000 ευρώ αλλά υπερασπίστηκαν τις μεγάλες καταθέσεις. Και τώρα θα τα φορτώσουν στα ασφαλιστικά ταμεία , τους μισθούς και τις συντάξεις .

    Επομένως δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα και ελπίζω οι Γερμανοί να μην κάνουν βήμα πίσω. Η δική μας εμπειρία είναι όποιος πάει να βγάλει γλώσσα την καταπίνει (λέγε με Βενιζέλο ).

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Α. Πέτρόπουλος 20/03/2013 12:00:13

      Εκείνο που δεν μπορείς να καταλάβεις αγαπητέ φίλε είναι οτι Έλληνας καθηγητής (Φιλόλογος) στην Κύπρο δικαίως έπαιρνε αυτόν τον μισθό και ήταν αδικημένος σε σχέση με τον Λουξεμβούργιο συνάδελφό του, για χίλιους λόγους που εύκολα μπορείς να εννοήσεις. Δεν κατάλαβα γιατί εμείς τα ζώα της ΕΕ να πληρώνουμε τους Λουξεμβούργιους πάνω απο 6000 τον καθένα για να μην παράγουν τίποτα και να ζούν με το σχέδιο πόνζι (Ponzi Scheme), και να μην έχουν καν μια ιστορική συνεισφορά στο Ευρωπαικό γίγνεσθαι έστω και στο 1% του Ευρωπαικού πολιτισμού. Απλά και μόνο επειδή γεωγραφικά βρέθηκαν εκεί...Τί θες να κάνουμε στον Καζινοκαπιταλισμό οι "μπάνκες" πάντα κερδίζουν. Και δεν φέραμε εμείς αυτό το σύστημα...
      Εν πάσει περιπτώσει οι Γερμανοί μόλις συναντήσουν αντίσταση κάνουν πάντα πίσω. Απλά μέχρι σήμερα δεν συνάντησαν, γιατί είχαν απέναντί τους πολιτικούς που τους κρατάνε απο τα "απίδια" με λίστες και χρήμα...
      Ηδη η ΕΚΤ είναι έτοιμη για άπειρη ρευστότητα στις Κυπριακές τράπεζες...
      Δεν είναι τόσο βλάκες οι Κύπριοι να αυτοθυσιαστούν για χάρη των Ρώσων μεγαλοκαταθετών. Απλά ξέραν οτι αν τα βάζανε μαζί τους μετά απο 40 χρόνια προσπάθειας να τους έχουν πελάτες τους, θα διαλυότανε όλο το οικονομικό τους σύστημα και θα επέστρεφαν στο "ψωμί και ελιά". Και επειδή γι' αυτή την επιλογή είναι έτοιμοι από καιρό, δεν έχουν κανένα πρόβλημα να διατηρήσουν την αξιοπρέπειά τους επι πλέον, που φαίνεται οτι για τους Κύπριους είναι μια αξία που δεν αγοράζεται με όσο χρήμα κι αν τους δώσουν...

      • Π. Ευθυμιάδης avatar
        Π. Ευθυμιάδης @ Αρχιμήδης 20/03/2013 18:50:02

        Για να πάρει ένας καθηγητής 3,500 ευρώ το μήνα πρώτον πρέπει να πάρουν και όλοι οι υπόλοιποι Δημόσιοι υπάλληλοι τόσο και περισσότερο (πχ Γιατροί , Μηχανικοί , Στρατιωτικοί , Αστυνομικοί κοκ) και να υπάρχουν τα λεφτά στη χώρα που τα δίνει. Οι Κύπριοι φαίνεται με πιο τρόπο τα έβρισκαν και έτρωγαν ξένα ίσως και βρώμικα λεφτά. Δεν έχουν παρά να συνεχίσουν να δίνουν τέτοιους μισθούς ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ. Για την άπειρη!!! ρευστότητα της ΕΚΤ θα δούμε γιατί ζητιάνος και μάγκας δεν γίνεται και αφορά εκτός από εμάς και τους Κύπριους αυτό. Ποιοι είναι οι Κύπριοι βουλευτές που είπαν το "μεγάλο" όχι , δικηγόροι οι περισσότεροι, ποιοι είναι οι πελάτες τους, ποιους πραγματικά υπερασπίστηκαν, και για ποιον τελικά είπαν το όχι; Μήπως για τους μαφιόζους κου κουβαλούσαν εκεί το χρήμα σε κούτες (από γάλα ΝΟΥΝΟΥ); Στα υπόλοιπα μπερδεμένος είσαι και γουστάρεις αργομισθία νομίζω , αυτοί είναι οι μόνιμα θιγμένοι στην Ελλάδα. Προσωπικά τους Κύπριους (όσους γνώρισα και σχετίστηκα επαγγελματικά ) τους αποστρέφομαι....

  60. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 19/03/2013 23:03:38

    Πέρα από την διπλωματικές κινήσεις, η Κύπρος έχει με το μέρος της και την κοινή γνώμη των ευρωπα'ι'κών χωρών,που άρχισαν να ανησυχούν και για τη δική τους ασφάλεια[κάτι που εμείς αποτύχαμε να περάσουμε].Πιθανώς αυτό ν' αλλάξει την πολιτική της ΕΕ,αλλάζοντας τους πρωταγωνιστές της[σαν να ξεθώριασε η θηριώδης φάτσα τους].Επίσης,αν και είμαι δύσπιστη απέναντι στην αξιοπιστία των Ρώσων,είναι τυχαίο που το βροντερό ''όχι'',συνέπεσε με το επείγον ταξείδι του υπουργού οικονομικών στην Ρωσία;Αν πετύχει κάποια εναλλακτική λύση,που το εύχομαι ολόψυχα,θα έχει δοθεί ένα σπουδαίο μάθημα πολιτικής σε όλους.Αναμένεται μ'ενδιαφέρον και η θέση των ΗΠΑ και Αγγλίας.

  61. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 19/03/2013 23:08:06

    Ενα σας λεω χαμος γινεται τωρα στην γερμανια απο τα σχολια των φιλοκυβερνητικων ΜΜΕ δε μπορουν να χωνεψουν με τιποτα το ΟΧΙ,αλλα υπαρχουν και πιο νηφαλιες και αντικειμενικες φωνες που ταχωνουν χοντρα στην Μερκελ και Σοιμπλε,σημερα ψαχναν να βρουνε πιως κρυβεται πισω απο το κουρεμα καταθεσεων και ολοι εμεσως πλην σαφως δειχναν τον Σοιμπλε μαλιστα ενας οικονομολογος που δεν συγκρατησα το ονομα του εκτος του οτι δηλωσε οτι ειναι λαθος το κουρεμα σε ερωτηση του δημοσιογραφου ειπε οτι ο ιδιος προσωπικα απεσυρε τα χρηματα απο την τραπεζα του και τους κουφανε ολους

  62. Albert avatar
    Albert 19/03/2013 23:21:17

    Αν οι Ρώσοι χρηματοδοτήσουν την Κύπρο, θα έχουμε την πιο απότομη μεταπήδηση χώρας από μια σφαίρα επιρροής σε μια άλλη. Ο έλεγχος τους βέβαια θα είναι πλήρης, επι τοις ουσίας θα μιλάμε για ρωσικό προτεκτοράτο.

  63. Mixalis avatar
    Mixalis 19/03/2013 23:26:40

    Καλησπερα σας...ομολογω οτι και εμενα με επιασε "το πατριωτικο" μου,αλλα μου φαινετε οτι πασχουμε απο ελειψη λογικης..και εξηγουμε με μια ερωτηση "γκαλοπ" προς ολους: αν ειχαμε την ευκαιρια στην Ελλαδα να διαλεξουμε μεταξυ αυτων που τραβαμε δηλαδη μνημονια περικοπες κτλ και κοψιμο 10% των καταθεσεων μας πειτε μου αν θελετε τι θα διαλεγαμε;; Για εμενα τα οικονομικα που κατεχω οσα κατεχω περνανε απο την λογικη...και μου κανει παρα παρα πολυ εντυπωση η ελλειψη της..Τυχαιο; Δεν νομιζω...

    • Agriemenos avatar
      Agriemenos @ Mixalis 20/03/2013 03:43:17

      Μα δεν καταλαβαίνεις ότι η περικοπή 10% στις καταθέσεις θα ήταν μόνο η αρχή? Και εξηγούμαι: από την αρχή η ΕΚΤ είχε πεί ότι θα κάλυπτε σε ρευστότητα τις κυπριακές τράπεζες. Το χρέος της Κύπρου είναι 17 δισ ευρώ. Στην περίπτωση του κουρέματος (5,8 δισ ευρώ) θα υπήρχε απόσυρση χρημάτων (bank run), κυρίως από Ρώσσους κ.α μεγαλοκαταθέτες (υπολογίζονται σε άνω των 35 δισ ευρώ). Φυσικό επακόλουθο θα ήταν όλοι να πάνε στα ταμεία για να πάρουν τα λεφτά τους. 35 δισ ευρώ όμως (σε χρηματική-υλική μορφή) δεν υπάρχουν πουθενά και σε καμία τράπεζα της Κύπρου και θα έπρεπε να παρέμβει η ΕΚΤ. Βάσει της κάλυψης ρευστότητας της ΕΚΤ (ELA) αυτή η παρέμβαση θα "έσωζε" τρόπον τινά την κατάσταση για λίγο. Αυτό όμως δεν θα το έκανε η ΕΚΤ για την "ψυχή της μάνας της" ούτε γιατί είναι κοινωφελές ίδρυμα, Υπό μορφή δανείου θα το έκανε. Κι αν τώρα με 17 δισ ευρώ χρέος η Κύπρος είναι στο 90% του ΑΕΠ της, με τα 17+35 δισ ευρώ χρέος θα έφτανε στο 270-300% του ΑΕΠ της! Χρέος που δεν ξεπληρώνεται ποτέ ρε μάγκα μου!
      Και αυτό θα ήταν η βάση για το Μνημόνιο ΙΙ και για την αρπαγή του φυσικού αερίου-πετρελαίων για 30 αργύρια (και αν...), για τη μείωση μισθών, συντάξεων, τη φτωχοποίηση και την αποικιοποίηση της Μεγαλονήσου. Επομένως η ερώτησή σου (αν δέχομαι μια εφάπαξ μείωση 10% σε σχέση με το τι τραβάω τώρα δεν έχει βάση)
      Κατά τα άλλα ζήτω ο Στουρνάρας που είπε ότι η λύση του κουρέματος είναι η λιγότερο επώδυνη. Να χαρώ εγώ στήριξη της Ελλάδας στην Κύπρο μας! Οι Κύπριοι φόρεσαν τα γυαλιά σήμερα σε όλους τους Έλληνες πολιτικούς του "ναί σε όλα"

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Agriemenos 20/03/2013 12:10:18

        Ενώ τώρα θες να πεις δεν θα υπάρξει απόσυρση των ρωσικών καταθέσεων; Κάτσε να ανοίξουν οι τράπεζες, να δούμε αν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο ...

  64. Ronin avatar
    Ronin 19/03/2013 23:32:39

    τι αλλο μπορεις να νοιωσεις αν οχι ντροπη για τους ελληνες πολιτικους και απογοητευση για τον ελληνικο λαο? ντρεπομαι ντρεπομαι ντρεπομαι

  65. Θανάσης avatar
    Θανάσης 19/03/2013 23:38:28

    Δηλαδή τι παριστάνεις με το πολυτονικό ότι είσαι υπεράνω;

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ Θανάσης 20/03/2013 04:08:01

      ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      • Σωτ Μητραλ avatar
        Σωτ Μητραλ @ Σωτ Μητραλ 20/03/2013 04:08:51

        «Συναίνεση στο λάθος δεν δίνω»

  66. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 19/03/2013 23:54:15

    Τί εννοείς; Ο Αναστασιάδης, το ναι ή το όχι; Ο Αναστασιάδης πάντως ναί, με καίει.

  67. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/03/2013 00:02:14

    Νομίζω ότι ο Αναστασιάδης είναι ολίγον τι "οπορτουνιστής" (για να χρησιμοποιήσω κουκουεδίστικη φρασεολογία).

  68. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/03/2013 00:04:38

    Καλόοοο!!!

  69. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 20/03/2013 00:13:54

    Ουδεις γνωριζει τι αποφασεις και με πιο σκεπτικο θα παρθουν απο Μερκελ και σια...

    Αλλα ειναι δεδομενη η καθολικη αναγνωριση απο τους ευρωπαιους για το σθενος των Κυπριων. ( πολιτικων και λαου)

    Και σε βαθος χρονου σημαινει πολλα και καλα !!!

  70. panos2 avatar
    panos2 20/03/2013 00:16:41

    αμα διαλεγει ο λαος 10% περικοπες σε καταθεσεις θα εβγαζαν ολοι μα ολοι τα λεφτα τους απο τις τραπεζες με αποτελεσμα οι τραπεζες να κατερρευσουν πληρως η ζημια θα ηταν πανω απο 200δις!!

    ειναι εγκληματικο μονο και να υπαρχει σαν σκεψη

  71. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 20/03/2013 00:16:43

    Αγαπητέ Mixalis
    To κόψιμο 10% των καταθέσεων,θα έχει σαν αποτέλεσμα την φυγή των κεφαλαίων και ύφεση ίσως και 50%.Η οικονομία της Κύπρου στηρίζεται κυρίως στις καταθέσεις Ρώσων μαφιόζων και Ελλήνων φοροφυγάδων.Μην επηρεάζεσαι από τις πατριωτικές κωρώνες.Σε λίγο,προκειμένου να τη σπάσουμε στη Μέρκελ,θα υμνούμε το Κολομβιανό καρτέλ.

  72. leak avatar
    leak 20/03/2013 00:52:20

    Πάντως, το 40% του εδάφους τους οι Κύπριοι αντέχουν να μην το κατέχουν.
    Να χάσουν το 10% των καταθέσεών τους δεν μπορούν να το καταπιούν με τίποτα.....
    Ο πατριωτισμός με όρους ιδιοτέλειας πόσο... "πατριωτικός" είναι?

  73. Lichnee avatar
    Lichnee 20/03/2013 01:01:23

    Έτσι,χύστε χολή...
    Να φαίνεται και η μουσούδα σας!

  74. ΚΜ avatar
    ΚΜ 20/03/2013 01:03:00

    Αισχρό σχόλιο εκ μέρους σου. Τους δόθηκε ποτέ ευκαιρία να ανακτήσουν το υπόλοιπο 40% και δεν την αξιοποίησαν; Το μόνο σχέδιο που έπεσε στο τραπέζι προέβλεπε (το άθλιο σχέδιο Ανάν) θα οδηγούσε (σε περίπτωση ΝΑΙ) είτε την de jure διχοτόμηση είτε την υποδούλωση και του ελεύθερου μέρους. Αλλά ευτυχώς (όπως φάνηκε και σήμερα) ξέρουν να λένε ΟΧΙ και να μην μασάνε από ξένες (και ελληνόφωνες «φιλελεύθερες») απειλές.

    Κατά τα άλλα, η «λογική» σου, ότι δήθεν έπρεπε να παραδώσουν τις κατασχέσεις τους στον Γερμανό, μόνο και μόνο επειδή δεν κατάφεραν να διώξουν ακόμα τον Τούρκο εισβολέα, μόνο λογική δεν είναι.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ ΚΜ 20/03/2013 01:06:36

      Η πρώτη φορά που συμφωνώ με πρόταση του ΚΜ (την τελευταία) θα γκρεμίστηκε κανάς φούρνος ή θα έπαψα να είμαι "φιλελευθέρος"...

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Συριζαλβανία του Χότζα 20/03/2013 01:17:26

        Ανάθεμά κι άν ξέρεις κι ο ίδιος τί είσαι! Όπως έγραψα και χτες, παρά τα όσα στραβά του (κυρίως, ως προς τα ζητήματα κοινωνικής οργάνωσης και την ατομοκρατική του οπτική), τουλάχιστον ο φιλελευθερισμός αντιτίθεται στην κατάσχεση της ιδιωτικής περιουσίας. Εσύ αντιθέτως ωρυόσουνα να κατασχεθούν οι καταθέσεις.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ ΚΜ 20/03/2013 01:26:19

          Οι φιλελεύθερες επιταγές εξυπνοπούλι μου θα απαιτούσαν να χρεοκοπήσουν οι τράπεζες παρά να τις σώσει το κράτος είτε στην Κύπρο είτε οπουδήποτε, γι'αυτό πριν πετάξεις την εξυπνάδα να τη σκέφτεσαι πρώτα

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΚΜ 20/03/2013 01:10:13

      «Καταθέσεις» ήθελα να γράψω φυσικά και όχι «κατασχέσεις».

    • leak avatar
      leak @ ΚΜ 20/03/2013 02:44:08

      Πως δηλαδή να τους δοθεί ευκαιρία να ανακτήσουν το 40% του εδάφους?
      Πατριώτες είναι, 3 χρόνια στρατό πηγαίνουν, γιατί δεν κάνουν έφοδο να πάρουν ότι τους ανήκει?
      Το ξανθό γένος θα ελευθερώσει τα κατεχόμενα?
      Η' εμείς οι σύγχρονοι νεοέλληνες, αφού πάρουμε την Πόλη θα ελευθερώσουμε και το νησί?

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ leak 20/03/2013 05:08:27

        Κάνε εσύ ένα γιουρούσι ρε Τσακ στις φυλακές να ελευθερώσεις τον Ρωμανό-Νάσιουτζικ (Μαμάδες Βορείων Προαστίων), να τους δείξεις πώς γίνεται, γιατί είναι και πολύ γιωτάδες...

        • leak avatar
          leak @ ΚΜ 20/03/2013 12:17:31

          Δεν ξέρω πως έβγαλες αυτην την εντύπωση αλλά είμαι δεξιός.
          Τους αναρχικούς τους σιχαίνομαι όσο και εσυ

  75. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 20/03/2013 01:09:50

    Σωστός, επιτέλους απλή και καθαρή λογική ούτε τσιτάτα ούτε "πατριωτισμούς"

  76. Νιόβη avatar
    Νιόβη 20/03/2013 01:14:54

    Κι εμένα με πληγώνει που δεν κατέχω την Πόλη και την Αγία Σοφία, αλλά δεν μπορώ να πάω να τις πάρω πίσω. Αυτό τι σημαίνει, ότι πρέπει να χάσω και ό,τι άλλο απέμεινε;

  77. Νιόβη avatar
    Νιόβη 20/03/2013 01:16:18

    Κι εγώ την ίδια αίσθηση έχω. :)

  78. Tassos avatar
    Tassos 20/03/2013 01:30:24

    Δώσε πόνο στους πατριώτες της φακής. Εύγε!

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Tassos 20/03/2013 03:01:51

      Σωστά, υπάρχουν και οι ορίτζιναλ πατριώτες που προτιμούν να πονάνε άλλοι γι αυτούς. Που προτιμούν να «σωθεί η χώρα» πατριωτικά με τα Μνημόνια γιατί αυτός είναι ο δρόμος της λογικής, αλλά να λιποθυμάνε και μερικά παιδιά από την πείνα στο μεταξύ, δεν πειράζει, για το καλό τους είναι. Να γίνουν άνθρωποι, που θέλουν να τρώνε κι από τα δανεικά των Γερμανοναζισταράδων χωρίς θυσίες. Φτάνει να γίνει το θαύμα και να σωθεί πραγματικά η χώρα πριν τελειώσει το δικό τους το κομπόδεμα και γλιτώσουν. Ε, κι άμα στο δρόμο χαθεί και λιγάκι εθνική ανεξαρτησία, λιγάκι ορυκτός πλούτος, λιγάκι αξιοπρέπεια... δεν βαριέσαι, βρε αδερφέ, τι τα θέλαμε και τα είχαμε; Αφού ευρώ δεν δίνανε.

  79. Tassos avatar
    Tassos 20/03/2013 01:33:30

    Και σε ποιούς θα πουλήσει το αέριο ρε γίγαντα? στους Μάο Μάο?

  80. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 20/03/2013 01:35:30

    Άρα απαιτείται αναγκαστικά κρατική εποπτεία και αναχρηματοδότηση και στην περίπτωση της κύπρου είπα καλύτερα να πληρώσουν αυτοί που έκαναν χρήση του περίεργου κυπριακού τραπεζικού συστήματος παρά μισθοί συντάξεις και ασφαλιστικά ταμεία. και ναι αυτή είναι πιο φιλελεύθερη άποψη από να πληρώσουν αυτοί που δεν φταίνε σε τίποτα

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Συριζαλβανία του Χότζα 20/03/2013 05:00:09

      Ναι, φταίνε γιατί έγινε το PSI για να μην χάσουν οι γερνανοί χρήστες του περίεργου (μπροστά του το κυπριακό είναι πεντακάθαρο!) λουξεμβουργιανού συστήματος, οι οποίοι δεν φταίνε! Κατάλαβες;

      Εγώ δεξιός είμαι, δεν είμαι φιλελεύθερος αλλά ούτε κι αυτά που λες εσύ είναι. Μάλλον σε Αλβανία του Χότζα προσιδιάζουν οι κατασχέσεις που ονειρεύεσαι...

  81. billi smart avatar
    billi smart 20/03/2013 01:49:23

    το μεγαλοπρεπες ναι της κυπρου...ειναι "yes indeed"........

  82. κανενας avatar
    κανενας 20/03/2013 01:54:57

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  83. κανενας avatar
    κανενας 20/03/2013 01:55:27

    !!!!!!!!

  84. Alex avatar
    Alex 20/03/2013 01:56:14

    Ουτε για πανηγυρισμους ειναι ..αλλα ουτε και καταστροφολογιες...ηδη η ΕΚΤ δηλωσε.....΄΄Για την κυπριακή απόφαση εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση η ΕΚΤ, στην οποία αναφέρει ότι «λαμβάνει υπόψη την απόφαση του κυπριακού Κοινοβουλίου και βρίσκεται σε επαφή με τους εταίρους της τρόικας. Η ΕΚΤ επαναβεβαιώνει την προσήλωσή της στην παροχή ρευστότητας, όπως απαιτείται και με τους υπάρχοντες όρους.Η ΕΚΤ πρόκειται να διαθέσει ρευστότητα στα κυπριακά τραπεζικά ιδρύματα όταν αυτά επαναλειτουργήσουν, δήλωσε σήμερα ο Έβαλντ Νοβότνι, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του κεντρικού πιστωτικού ιδρύματος της ΕΕ.΄΄.......επομενως υπαρχει πρωτη επισημη αναδιπλωση απο την ΕΚΤ που φερεται κατα τον Σοιμπλε να προτεινε το κουρεμα των καταθεσεων...υπενθυμιζω την καταστροφολογια που ακολουθησε το ΟΧΙ στο σχεδιο ΑΝΑΝ..και δεν εγινε τπτ....Τα μεγαλα ΟΧΙ δεν φερνουν παντα την ευτυχια μπορει να φερουν στην αρχη μεγαλο πονο...φανταστειτε να λεγαμε ΝΑΙ την 28η Οκτωβριου 1940...μπορει να μην ειχαμε θανατους πεινα πονο δυστυχια..εμφυλιο...ναι...αλλα με το ΟΧΙ φουσκωνουμε απο υπερηφανια...ενω με τα ΝΑΙ των ηγετων μας σημερα τρωμε τη μια σφαλιαρα πισω απο την αλλη..
    Ας αποφασισουμε επιτελους τι θελουμε!!!

  85. TheEvian100 avatar
    TheEvian100 20/03/2013 04:28:24

    Το κυπριακό πολιτικό προσωπικό είναι τάξεις μεγέθους σοβαρότερο και πιο αξιόλογο από τους εγχώριους Ελλαδίτες κλόουν της πολιτικής. Επίσης... Στουρνάρας: "η λύση του κουρέματος είναι η λιγότερο επώδυνη". Μια μέρα αργότερα, η Κυπριακή Βουλή: 36-0 (...). Δε του είπε κανείς να βγάλει το σκασμό; Δε του πέφτει λόγος να μιλάει για θέματα που δε γνωρίζει πόσο μάλλον για αδελφά μεν, αλλά κυρίαρχα κράτη δε (κι όχι αποικίες σα και το δικό μας). Ούτε περίπτερο δεν είναι ικανός να διαχειριστεί ο εν λόγω "πεζεβέγκης", να φύγει.

  86. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 20/03/2013 08:55:49

    Μακάρι αυτή την φορά να υπάρχει σχέδιο αντίδρασης,οργανωμένο, στα ραγδαία γεγονότα που περικυκλώνουν επικίνδυνα την κύπρο.

    Αυτή την φορά δεν θα μπορούν να κατηγορήσουν κανέναν ελλαδίτη.
    Μόνοι τους καθορίζουν το μέλλον τους οι κυπριοι...Μόνο που μου άφησε μια περίεργη αίσθηση αυτή η θλιβερή ανάμνηση των πανηγυρισμών μας το...1974, για τον ερχομό του εθνάρχη ενώ η κύπρος παραδινονταν συντεταγμένα....Σήμερα οι πανηγυρισμοί επεκτάθηκαν και στην κύπρο..
    Μακάρι να έχουν αίσιο τέλος.

    Πάντως το τρπεζικο κατεστημένο της κύπρου βρήκε λίγο ρευστό...Τα αποθεματικά των ασφαλιστικών ταμείων...Θα ριχθούν στο μέτωπο για να αναχαιτίσουν το πρώτο κύμα εφόδου με αβέβαια τύχη πέρα απο το να κερδίσουν χρόνο μερικών ημερών.Μετά.?
    Αν δεν υπάρχουν απο πίσω πραγματικά μεγάλες εφεδρείες ,εδώ η επιλογή για λύση εντός ευρωζώνης μοιάζει μονόδρομος, όλα αυτά τα αποθεματικά των ταμείων πρόνοιας (συντάξεις) θα εξαφανιστούν σε μια ημέρα σαν φτερό στον άνεμο.
    Πραγματικά η κύπρος παίζει όλα τα ρέστα της...Αν δεν πετύχει, θα μεινει ρέστη και ταπί...Μακάρι να βγεί το πρόγραμμα που ετοιμάζουν γιατί μετά οι δικές μας μειώσεις μισθών και συντάξεων θα φαίνονται παράδεισος.

    Επι της ουσίας η κυπριακή οικονομία μπήκε σε μια κατάψυξη μέχρι να βρεθούν μετρητά,που φοβάμαι όμως με την επιλογή που θα διαλέξουν να φορτωσουν τις τράπεζες στο κράτος και στους πολίτες δεν θα ξεμπλέξουν εύκολα,όποιο δρόμο και αν διαλέξουν.
    Εμείς είχαμε χρεοκοπήσει ως κράτος και φορτώσαμε το κόστος αυτό σε όλους..Πολίτες,άλλα κράτη,τράπεζες.
    Η κύπρος αν δεν αφήσει τις τράπεζες να χρεοκοπήσουν θα τις φορτωθεί και θα χρεοκοπήσει ως κράτος..Δεν συμμαζεύεται εύκολα τέτοιο χρέος.

    Ο Θεός να τους βοηθήσει τους κυπρίους στον δρόμο που διάλεξαν.Κανείς άλλος δεν μπορεί.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ορεσείβιος 20/03/2013 11:37:06

      Αν και ορεσειβιος θυμιζετε.....Κλαρκ Γκεημπλ στο Οσα παιρνει ο ανεμος...

  87. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 20/03/2013 10:55:44

    «Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα

    που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Όχι

    να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος το ‘χει

    έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα

    πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησή του.

    Ο αρνηθείς δεν μετανιώνει. Αν ρωτιούνταν πάλι,

    όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

    εκείνο τ’ όχι – το σωστό – εις όλην την ζωή του...»

    ΚΑΒΑΦΗΣ

    • Μαρίν avatar
      Μαρίν @ Aφροδίτη 20/03/2013 20:10:25

      Ποιος σου είπε αγαπητή μου οτι η πολιτική έχει σχέση με την τέχνη; Ξεχνας την αποψη του Πολύδωρα για τους ποιητές;

      • Aφροδίτη avatar
        Aφροδίτη @ Μαρίν 20/03/2013 21:08:47

        Αγαπητή Μαρίν, αναρτώντας τους στίχους του Καβάφη ως κατ' εξοχήν ταιριαστούς για το παρόν άρθρο, εξέφρασα εμμέσως μια ευχή. Να γινόταν να εμπνέονταν οι πολιτικοί μας από τους ποιητές μας, που τα έχουν πει όλα!

  88. dim avatar
    dim 20/03/2013 22:11:54

    Αυτό δεν ήταν μεγάλο όχι... Ήταν απλό και εύκολο όχι, γιατί η πρόταση περιελάμβανε το κούρεμα σε μικροκαταθέτες, που ήταν εγκληματικό... Αν επαληθεύεται ότι το έβαλε ο ίδιος ο Σαρρής και δεν ήταν επιβολή των Ευρωπαϊων τότε ή α) ο Σαρρής εγκλημάτησε για να προστατεύσει τους Ρώσους, ή β) ήταν σε συνεννόηση ώστε να πουν έτσι το απλό "οχι", να φέρουν τους Ρώσους προ τετελεσμένων και άρα αν οι Ρώσοι αποφασίσουν να βοηθήσουν ΟΚ, αν αρνηθούν τότε να επανέλθει η πρόταση για κούρεμα μόνο των μεγαλοκαταθετών, με τους Ρώσους να έχουν μόνοι τους αρνηθεί τη βοήθεια, να έχουν αποδεχθεί πια τα δεδομένα και να έχουν εξασφαλίσει από την Ε.Ε ανταλλάγματα για αντιστάθμιση της χασούρας τους από τη Κύπρο μέσα από διάφορες εμπορικές συναλλαγές...

    Όταν λοιπόν επανέλθει η πρόταση για κούρεμα των μεγαλοκαταθετών, τότε να δούμε αν θα πουν το μεγάλο «όχι», που θα οδηγήσει σε άτακτη χρεωκοπία και λίρα, ή αν θα πουν το μεγάλο «ναι», αποδεχόμενοι ότι η θέση τους είναι στο ευρώ και αλλάζοντας το οικονομικό τους μοντέλο…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.