Το μεγάλο πουθενά
19/06/2014 05:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το μεγάλο πουθενά

O ελληνικός λαός βρίσκεται σε αδιέξοδο. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Με ποιους να πάει και ποιους να αφήσει;

Απέναντι στην κυβέρνηση έχουμε σταθεί και στεκόμαστε σκληροί. Έχουν γίνει τόσα πολλά λάθη, πολλές φορές μαζεμένα, που χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί της μάνα. Γκάφες, επικοινωνιακές παλινωδίες, αδιαφορία για την κοινωνία, άκρατος λαϊκισμός, καθυστερήσεις, λανθασμένες επιλογές προσώπων και πολιτικών.

Και το κυριότερο: Η κυβέρνηση από το 2012 και ειδικά η ΝΔ διέψευσαν τις προσδοκίες των πολιτών που πίστεψαν ότι θα γίνει η μεγάλη ανατροπή. Και φτάσαμε στο σημείο να οικειοποιείται την ανατροπή και την αλλαγή της κοινωνίας ο… Τσίπρας. Εν πάση περιπτώσει αυτή την κυβέρνηση έχουμε και μ’ αυτή πρέπει να πορευτούμε, όσο πάει…

Αν ρίξει κανείς όμως μια ματιά και στην εναλλακτική λύση θα μαυρίσει η ψυχή του. Είναι αυτό κόμμα που διεκδικεί την εξουσία; Είναι ο ΣΥΡΙΖΑ η δύναμη ανατροπής που περιμένει ο κόσμος; Μπορεί ο ελληνικός λαός να εναποθέσει τις ελπίδες του στον ΣΥΡΙΖΑ; Ποιοι είναι αυτοί οι 53; Ποιος είναι ο Μητρόπουλος και η… σοσιαλιστική τάση; Τι ξεφτίλα είναι αυτή στην Κουμουνδούρου που δεν ξέρουν από πού να φυλαχτούν;

Μα καλά, μ’ αυτούς θα κυβερνηθεί η χώρα; Μάλλον με καταστροφή που έρχεται και κανείς δεν κάνει κάτι να την σταματήσει μοιάζει. Ο ΣΥΡΙΖΑ που κέρδισε πριν μερικές μέρες με 4% και δεν μπορεί να μαζέψει τα στελέχη του να κουνάει το δάχτυλο στην κυβέρνηση;

Κι έτσι ο ελληνικός λαός βρίσκεται σε ένα αδιέξοδο. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Με ποιους να πάει και ποιους να αφήσει; Την παρούσα κυβέρνηση που μέσα σε μια εβδομάδα κατάφερε να γίνει… θίασος με Λοβέρδους, Γιακουμάτους, Χαρδούβελους και λοιπούς μαθητευόμενους μάγους; Ή την παρέα του Τσίπρα που ακόμη δεν ξέρει αν είναι κέντρο, αν είναι αριστερά, αν είναι ευρωπαϊκό κόμμα ή αν είναι μπανανία; Πόσο άραγε να αντέξει ο κόσμος; Και γι’ αυτό μήπως να στρέφεται σε επιλογές τύπου Χρυσής Αυγής;

Η παρούσα κυβέρνηση, παρά τα λάθη της έχει ένα σχέδιο. Καλό ή κακό θα το κρίνει το αποτέλεσμα και ο ελληνικός λαός. Οι άλλοι δεν έχουν ούτε σχέδιο, ούτε ανθρώπους να φτιάξουν μια εναλλακτική πρόταση. Καλό είναι λοιπόν ο Σαμαράς, η ΝΔ, να κάτσουν να σκεφτούν από πού… χάνουν λάδια. Να διορθωθούν και να φέρουν το καράβι σε ίσια πορεία. Γιατί, όπως δείχνει και το παρελθόν, ο ελληνικός λαός κάνει εύκολα πολύ χειρότερα λάθη. Θα φέρει τον Τσίπρα και τον άτακτο στρατό του και τότε η πατρίδα θα χαθεί.

Καιρός να δώσει κάποιος μια εναλλακτική λύση στον ελληνικό λαό γιατί δεν πάει άλλο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/06/2014 06:23:16

    Nα πάει με το μνημόνιο.

    • Franc- avatar
      Franc- @ ψυχραιμια 19/06/2014 07:58:16

      Aυτή θα ήταν μια καλή λύση, φίλε Ψυχραιμία αν οι Γερμανοί δεν ήταν τόσο τσιγκούνηδες. Αυτοί μίζες δίνουν μόνο σε 5-10 γερμανοτσολιάδες τύπου Χριστοφοράκου, Τσουκάτου, Μαντέλη, Κάντα κλπ. Πού να περισσέψουν για να δώσουν στο λαό ωστε να πάει κι αυτός με το μνημόνιο...

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Franc- 19/06/2014 13:03:29

        ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΤΙΣ ΕΔΙΝΑΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ , ΕΔΩ ΤΙΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ . ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΦΤΑΙΝΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ...........

        • Franc- avatar
          Franc- @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 19/06/2014 13:39:39

          TΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΦΤΑΊΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ 95% ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΟΤΡΩΣΕ ΤΟ 5%ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΓΑΛΕ ΣΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥΣ, δεν περνάει πλέον φίλε Πειραιώτη , επειδή έτσι νόμισε ο Πάγκαλος οτι θα πείσει κι εμένα οτι τά φαγαμε μαζί χωρις να το πάρω ποτέ είδηση. Ούτε η ανηψιά μου, 5 ετών, δεν τον πιστεύει πιά και λέει οτι "αυτός ο Χοντρός τάφαγε όλα"...Αν εσύ έχεις πεισθεί, προφανώς έχεις τους λόγους σου. Εμάς δε μας πείθεις πάντως. Εμείς φταίμε για τα δικά μας που δεν αφορούν τους ξένους . Δεν φταίμε για τη Leehman Brothers και την Παγκόσμια κρίση που έγινε και Ευρωπαική. Πως θα μπορούσαμε άλλωστε, αφού μαζί με το χρέος μας είμαστε το 2% της οικονομίας της ΕΕ?

          • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
            ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Franc- 19/06/2014 16:00:27

            ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΡΟΤΡΕΧΕΙΣ ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ. ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ 30.000 ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΜΑΙΜΟΥ,ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΖΟΥΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΝΙΓΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ,ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ , ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΘΕΩΝΑΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΙΚΙΣΤΕΣ,ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ? ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ ΣΟΥ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΟΥ, ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ Ο ΙΔΙΟΣ .

          • Franc- avatar
            Franc- @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 19/06/2014 18:34:37

            ΕΛΠΙΖΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ οτι όσο κι αν μαθαίνουμε εσύ κι εγώ απο τα λάθη μας , το αυτί των οικονομικών και πολιτικών κυβερνητών μας οχι μόνο δεν ιδρώνει, αλλά αυτοί συνεχίζουν και θα συνεχιζουν τη ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣΑ τους σε βάρος ημών των κορόιδων , όπως το κάνουν άλλωστε και στις "πολιτισμένες" χώρες, Ιταλία, Ισπανία, Ιρλανδία κλπ, που κι αυτές έχουν μαιμού-συντάξεις, αριστερές συντεχνίες και πελατειακες σχέσεις και Μαφία, δεδομένου οτι πέρα απο την ισχύ του χρήματος διαθέτουν και τον απόλυτο έλεγχο των ΜΜΕ και διαμορφώνουν συνειδήσεις. Εκείνο που δεν καταλαβαίνεις είναι κατ΄αρχην οτι εγώ δεν είπα ποτέ και δεν έπαψα να γκρινιάζω απο τότε που κατάλαβα τον εαυτό μου για τα ελαττώματα και το φταίξιμό μας ως λαός, που μας κάνουν να πληρώνουμε συνεχώς και με αίμα μάλιστα, και μας αφήνουν πίσω απο τους υπόλοιπους Ευρωπαίους κατά 50 χρόνια. Ούτε θα πάψω να κατακρίνω και να καυτηριάζω τα κουσούρια μας ως λαός. Ομως αυτά τα είχαμε ανέκαθεν και ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΡΙΣΗ. Και όπως απεδείχθη τα έχουν ΟΛΟΙ οι λαοί, ανάλογα με το βαθμό καθυστέρησής τους. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΦΕΡΑΝ ΑΥΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΕ. Οι Ισλανδοί και οι Ιρλανδοί ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΑΝ αλλά χρεωκόπησαν πριν απο εμάς.Oύτε αν τα εξαφανίσουμε θα πάψει αυτομάτως η κρίση και θα βρούνε δουλειά oi 1.500.000 άνεργοι. Κι ας πούμε οτι εγώ είμαι ανεπίδεκτος μαθήσεως . Εσύ έμαθες τουλάχιστον απο τα λάθη σου, ή είσαι δάσκαλος που δίδασκε και νόμον δεν εκράτει?

          • ΜΑΡΑ avatar
            ΜΑΡΑ @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 19/06/2014 20:53:41

            Εχεις δικιο και για το κτηματολογιο που εφαγαν τα λεφτα και δεν εγινε οι αριστεροι φταινε και για το δασολογιο επισης και για το δημοσιο που διοριζαν εκ περιτροπης ΝΔ και ΠΑΣΟΚ οι αριστεροι φταινε και για τους μετακλητους που παιρνουν οι υπουργοι στα γραφεια (γκομενες ,κουμπαρους κ.λ.π) οι αριστεροι φταινε. Ρε γαμωτο τι αγνοι και ικανοι ανθρωποι μας κυβερνουσαν και αυτοι οι παλιοαριστεροι κατεστρεφαν παντα το εργο τους. ΕΛΕΟΣ οχι αλλο καρβουνο.

          • Fotini avatar
            Fotini @ ΜΑΡΑ 20/06/2014 00:49:30

            Μιά ματιά ρῖξε στά ἀνώτερα/ἀνώτατα πνευματικά ἱδρύματα, π. ΕΡΤ, τηλεπερσόνες, καλλιτέχνες, συνδιλικασταράδες, κλπ., κλπ., καί θά πεισθῆς γιά τά κάρβουνα πού κυβερνοῦν τήν κακόμοιρη Πατρῖδα! Παρεπιπτόντως ἡ λέξη ΠΑΤΡΙΔΑ, ξεχασμένη, μουχλιασμένη, ἔγινε πολύ τρέντυ τώρα τελευταῖα ἀπό τούς "δημοκράτες τῆς ἀριστερᾶς καί τῆς προόδου"! Χαιρετίσματα στήν γενειά τοῦ Πολυτεχνίου!!!

          • franc- avatar
            franc- @ Fotini 20/06/2014 21:42:34

            Aγαπητή Φωτεινή σου ανταποδίδω τα χαιρετίσματα απο το άλλο 90% της γενιάς του Πολυτεχνείου (με γιώτα ώστε να μην συγχέεται με το "γενειά" και την γενειάδα). Κάνεις και συ το λάθος οχι μόνο να ενοχοποιείς συλλήβδην την τελευταία ηρωική γενιά της Πατρίδας μας που είχε και αυτή ένα 10% που πούλησε την ψυχή του στο διάβολο καταλαμβάνοντας καρέκλες, αλλά άθελά σου να αθωώνεις και τα καθίκια που καμμιά σχέση δεν είχαν με το Πολυτεχνείο πλήν την εκμετάλλευση και αυτού του ιερού και οσίου για τα αργύρια. Το μεγαλύτερο ελάττωμά μας ως Ελληνες είναι η τάση μας να γενικεύουμε...Ανθρωποι καλοί κ'αγαθοί υπάρχουν σε όλα τα κόμματα και σε όλες τις πολιτικές ιδεολογίες. Ολοι πρέπει να κρίνονται όμως με βάση τα έργα τους και όχι τις συνήθως παραπλανητικές ταμπέλλες που φοράνε. Αν πάλι θέλεις να ζυγίσουμε αν οι περισσότεροι καλοί έιναι στη Δεξιά ή στην Αριστερά, θα χρειαστούν πολύχρονες μελέτες με μεγάλη πιθανότητα σφάλματος...

        • GregA avatar
          GregA @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 21/06/2014 09:35:34

          Οι μεγάλες επιχειρήσεις στη Γερμανία είναι ταυτισμένες με τη κυβέρνηση. Η ένωση βιομηχανιών της Γερμανίας είναι ο βασικός κυβερνητικός εταίρος της Μέρκελ, πιο αναγκαίος και από τους βουλευτές της συγκυβέρνησης. Αρκετά με τα ανέξοδα άλλοθι προς τους κύριους αιτίους της δεινής κατάστασης των Ελλήνων.

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ ψυχραιμια 19/06/2014 09:08:52

      Αμα πληρώσουν φόρους και χαράτσια οι Γερμανοί και βρούνε και δουλειά σε όλους αυτούς που υποφέρουν ειλικρινά, σίγουρα θα γίνουν οι καλύτεροι οπαδοί του μνημονίου!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ χελιδόνι 19/06/2014 12:28:46

        Δεν έχουν καμμιά υποχρέωση.

        • χελιδόνι avatar
          χελιδόνι @ ψυχραιμια 19/06/2014 12:48:13

          Ούτε εμείς...., να προσκυνάμε τους τοκογλύφους και τους υπαλλήλους τους. Μόνη μας υποχρέωση, να επιστρέψουμε τα χρωστούμενα. Για υποκλίσεις..., ας πάνε στους χριστοφοράκους!!!!

  2. George N avatar
    George N 19/06/2014 09:21:42

    Αν η επιλογή είναι μεταξύ θιάσων, η τραγωδία θα διαδεχθεί την κωμωδία. Μήπως ο πρωθυπουργός να έδινε λίγο χρόνο στον εαυτό του να σκεφτεί τι στο καλό θέλει να κάνει? Μοιάζει να έχει μπερδευτεί κι ο ίδιος με τους τακτικισμούς της καθημερινότητας. Μπορεί αυτός να κάνει την δουλειά πολλών άλλων αλλά την δικιά του δεν υπάρχει κανείς άλλος να την κάνει. Σταθεροποίησε την οικονομία, με λάθος τρόπο μεν αλλά το έκανε. Ο επόμενος στόχος δεν μπορεί να είναι άλλος από την ανάπτυξη. Ανάπτυξη που θα κάνει την διαφορά στο κλίμα τώρα, όχι σε 2-3 χρόνια. Άρα δραστική μείωση φόρων με ότι αυτό συνεπάγεται και αδυσώπητο deregulation άμεσα. Τα 10 λεπτά στο πετρέλαιο θέρμανσης ανήκουν σε κωμωδία και καλύτερα να μην το κάνει γιατί θα εκνευρίσει, όπως ακριβώς έγινε και με το προεκλογικό επίδομα. Στο χώρο του συμβολικού υπάρχουν άλλες κινήσεις που πρέπει να γίνουν. Ας αποφασίσει π.χ.ο ίδιος τι χρήματα πρέπει να παίρνει ένας πρωθυπουργός και να ζητήσει σε όλο το δημόσιο, δεκο, τράπεζες (όπου το δημόσιο έχει σημαντικό ρόλο δλδ) οι συνολικές απολαβές να μην ξεπερνούν τις δικές του. Εκτός κι αν κάποιος μπορεί να αποδείξει ότι κάνει πιο σημαντική δουλειά από τον ίδιο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ George N 19/06/2014 12:34:38

      Δε γίνεται άμεση μείωση φόρων τώρα.Όχι πριν σταθεροποιηθούν τα πρωτογενή πλεονάσματα.Εάν δεν θέλει ο ελληνικός λαός να περιμένει μπορεί να φύγει από το πρόγραμμα και την ευρωζώνη. Οι συνεχείς επαναλήψεις του ιδιου πράγματος δεν έχουν νόημα. Εκείνο που πρέπει να κάνει ο Σαμαράς είναι να συνεχίσει ακριβώς στον ίδιο σκοπό.Όταν έλθει η ώρα εκλογής προέδρου να προσπαθήσει να βρει τους 180.Εάν δεν τους βρει εκλογές.Και εάν ο λαός ψηφίσει Τσίπρα παραδίδει και φεύγει όπως τώρα έφυγε για μπάνια ο Στουρνάρας και ησύχασε.

      • George N avatar
        George N @ ψυχραιμια 19/06/2014 14:13:11

        Φοβάμαι ότι αυτό που δεν έχει νόημα είναι η εμμονή στον κρατισμό. Είναι μάχη στο γήπεδο του αντιπάλου με μεγάλες πιθανότητες να χαθεί. Να κατηγορηθούν μετά οι φίλαθλοι για ενδεχόμενη ήττα όπως μοιάζει να το πηγαίνεις θα είναι δικαιολογία. Γιατί να μπαίνουμε σε ελιτίστικες νοοτροπίες? Εδώ είναι η αρένα, εδώ και τα λιοντάρια, εδώ νικάς ή πεθαίνεις. Το να βρεθούν 180 είναι συνάρτηση του κλίματος. Αν δεν αλλάξει οι πιθανότητες μικραίνουν και αντίστροφα. Μη θεωρείς δεδομένο ότι ο Τσίπρας θα τα κάνει μπάχαλο σε τέτοιο σημείο που θα χρειασθεί να βγει από την ΕΖ.

      • ACP avatar
        ACP @ ψυχραιμια 19/06/2014 17:43:00

        Σταθεροποίηση πλεονασμάτων ΔΕΝ γίνεται με το μηχανισμό που παρήγαγε το φετινό πλεόνασμα. Έχει αναλυθεί από πολλούς το γιατί. Επομένως πρέπει να αλλάξει ο μηχανισμός που παράγει πλεόνασμα και αυτός δε μπορεί άλλο να στηριχτεί σε - ανισόρροπη - περικοπή δαπανών και φορολογία γιατί ο όγκος εκεί είναι πεπερασμένος (κοινώς "στεγνώσαμε"!). Είναι υποχρεωτική η μείωση φόρων αλλιώς κάθε νέο έτος θα βλέπεις το όποιο πλεόνασμα να μειώνεται μέχρι που θα γίνει πάλι έλλειμα. Η μόνη άλλη εκδοχή προϋποθέτει ότι ξαφνικά κάποιοι ξένοι θα έρθουν να επενδύσουν πολλά δις άμεσα για να σου φέρουν ανάπτυξη 4-5% (πιο εύκολα θα πάρει η Ελλάδα το μουντιάλ παρά θα γίνει αυτό) και να απορροφηθεί η διαρκώς μειούμενη φοροδοτική ικανότητα εφόσον οι φόροι δε θα αλλάξουν, σύμφωνα με το σκεπτικό σας.

        • George N avatar
          George N @ ACP 19/06/2014 20:56:06

          Σταθεροποίηση πλεονασμάτων μπορεί να υπάρξει μόνο με μείωση δαπανών. Αλλιώς υπάρχει μονάχα σταθεροποίηση καταστροφής. 1 στους 2 στον ΟΑΕΕ δεν πληρώνει τις εισφορές του και επομένως μένει χωρίς ασφάλεια αυτός και η οικογένειά του. Παντού φτιάχνονται νέα βουνά από κόκκινα χρέη: στα ταμεία, στην εφορία, στις τράπεζες και εμάς μας απασχολεί το μόνο χρέος που έχει μπει στην κατάψυξη...το κρατικό! Φεύγει το κρέας για να μείνει το λίπος. Ο ψυχραιμίας έχει δίκιο στο τι έπρεπε να είχε γίνει το 2000 αλλά δυστυχώς τώρα έχει μοναχά σημασία να φτιαχτεί καινούργιος πλούτος, όχι να μοιραστεί αυτός που δεν υπάρχει. Καινούργιος πλούτος στη λογική να τον φτιάξεις, να μου τον φέρεις δεν παίζει. Πόσο μάλλον να μου τον φέρεις πριν τον φτιάξεις γιατί επείγομαι!

  3. warrior avatar
    warrior 19/06/2014 09:39:07

    Όσο περνά ο καιρός, οι αναρτήσεις σας είναι όλο και περισσότερο ενδεικτικές της απελπισίας που σας έχει καταβάλει. Τα λέτε, τα ξαναλέτε, τα ξαναλέτε, όπως φαίνεται ο Σαμαράς σας γράφει εις τα παλαιότερα των υποδημάτων του, μέχρι που φθάνετε σε αναρτήσεις σαν τη σημερινή, που απλά προδίδεται η αίσθηση της ανημπόριας που σας έχει καταβάλει απέναντι σε έναν πρωθυπουργό που νομίζει ότι θα μαζέψει ψήφους επειδή έβαλε στην κυβέρνηση τον Ντινόπουλο και τον Γιακουμάτο και όχι επειδή θα πρέπει επιτέλους να ακολουθήσει την πολιτική που θα ακολουθούσε κάθε ηγέτης με IQ άνω του 50. Δυστυχώς, κατά πώς φαίνεται, ούτε αυτό δεν διαθέτει. Συνεχίστε να τα γράφετε, μπας και κάποτε ξυπνήσει και καταλάβει ότι ή θα κυβερνήσει ή θα καταλήξει στον βόθρο των πιο μισητών Ελλήνων πολιτικών, παρέα με τον συμφοιτητή του τον Γιωργάκη και τον αξιότιμο αντιπρόεδρό του τον Βενιζέλο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ warrior 19/06/2014 12:37:30

      Οι Ντινόπουλοι και οι Γιακουμάτοι είναι για εφέ.Δεν έχουν καμμιά ουσιαστική δουλειά.Η δουλειά θα συνεχίσει να γίνεται από τον Χαρδούβελη και μερικούς άλλους με πρώτο το Σαμαρά.Δε βλέπω να έχει αλλάξει κάτι στο πρόγραμμα.

      • Η άλυτη εξίσωση avatar
        Η άλυτη εξίσωση @ ψυχραιμια 19/06/2014 12:51:24

        ...Πολύ σωστά. Αυτοί οι ατάλαντοι και θορυβοποιοί κομπάρσοι, επιλέχτηκαν γι αυτό ακριβώς. Για να τραβούν την προσοχή του απαίδευτου κοινού, ώστε να μην αντιλαμβάνεται τα εκ διαταγών εγκλήματα που συντελώνται εις βάρος του, την ώρα που αφελώς αφήνεται νωχελικά, στις βλακώδεις φανφάρες που εκτοξεύουν οι τυχάρπαστοι, υπουργίσκοι της συμφοράς. Η ...δουλειά να γίνεται... Το ...πρόγραμμα να εκτελείται.

      • warrior avatar
        warrior @ ψυχραιμια 19/06/2014 14:28:50

        Με τη διαφορά ότι οι στοιχειωδώς σκεπτόμενοι ψηφοφόροι που αναζητούν εκείνον στον οποίο θα ρίξουν την ψήφο τους αρνούμενοι να υποκύψουν στην παθολογία της συριζαϊκής μπαρουφολογίας, όταν βλέπουν τέτοιες επιλογές απλά αναγουλιάζουν, αποστρέφονται εντελώς την υπάρχουσα κατάσταση και αδυνατούν να αντιληφθούν πώς είναι δυνατός ο απεγκλωβισμός από το σημερινό αδιέξοδο, με δεδομένα τα κλινικώς ηλίθια πρόσωπα που καλούνται να τον επιτύχουν. Κανείς ψηφοφόρος δεν προσελκύεται από τα συγκεκριμένα πρόσωπα, αντίθετα φεύγουν όλο και περισσότεροι, εμού συμπεριλαμβανομένου, ερχόμενοι αντιμέτωποι με την απρόσμενη επίδειξη βλακείας εκ μέρους του Σαμαρά, που κάποτε έδινε την εντύπωση ευφυούς πολιτικού και ικανού πολιτικού παίκτη.

  4. NikosP avatar
    NikosP 19/06/2014 09:59:04

    Το σιγουρο ειναι οτι το μνημονιο οδηγει στο πουθενα. Στο τελος θα διαλυθει ολη η ιδιωτικη οικονομια και θα γινουμε ολοι δημοσιοι υπαλληλοι. Διαβαστε γιατι το μνημονιο καταστρεφει και δεν οδηγει σε εξοδο απο την κριση εδω http://www.capital.gr/Articles.asp?id=2044371

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ NikosP 19/06/2014 10:53:30

      φίλε μου το κάπιταλ περιμένουμε πιστεύεις για να καταλάβουμε ότι αυτή η πολιτική είναι σοβιετικού τύπου κομμουνισμός που καταστρέφει την ιδιωτική οικονομία ?

      το ερωτημα είναι πως την ενστρενίζονται άνθρωποι που κατά δηλωσή τους είναι υπέρμαχοι της ελεύθερης οικονομίας ... προφανώς το παραμύθι "δεν υπάρχει άλλος τρόπος" έχει πολλόυς οπαδούς στη χώρα (ειδικά άνω των 65)

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ EVANGELOS 19/06/2014 13:05:12

        ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ,ΟΧΙ ΤΑΧΑ ΜΟΥ.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ EVANGELOS 19/06/2014 13:12:29

        ΡΕ ΣΤΕΦΑΝΕ ,ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ "ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ " ?

        • EVANGELOS avatar
          EVANGELOS @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 20/06/2014 06:15:40

          φίλε μου μην βλέπεις οράματα ... έχουν τα στοιχεία μου στο antinews και έχω και σειρά e-mail απο παλαιότερες κουβέντες με τον Βασίλη που μπορεί να σου πεί ότι δεν είμαι κανένας Στέφανος ... Ευάγγελος είναι το ονομά μου μην κάνεις τον Κλουζό

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ NikosP 19/06/2014 13:10:52

      ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΩΡΕΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ,ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΑΠΤΥΣΟΝΤΑΙ . ΕΔΩ ΠΟΥ ΗΡΘΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ , ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ . ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΣΕ ΟΛΑ . Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΛΑΙΚΙΣΜΟΥ.

      • Franc- avatar
        Franc- @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 19/06/2014 13:42:24

        Δικαίωμά σου να πιστεύεις οτι εσύ και οι γνωστοί σου είστε άχρηστοι σε όλα, ιδίως αν συμφωνούν κι αυτοί, κι αν αυτό σε ηδονίζει, ακόμα καλύτερα...

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Franc- 19/06/2014 16:03:07

          FRANC ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΑΙ ΑΝΑΓΩΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΟΥ.

      • NikosP avatar
        NikosP @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 20/06/2014 05:11:52

        καμια χώρα απο τις άλλες δεν είχε την ύφεση της ελλαδας. Μόνο οι ΗΠΑ του 1930. Και ξέρεις πως βγήκαν απο την κριση; Με δημόσιες δαπάνες.

      • NikosP avatar
        NikosP @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 20/06/2014 05:12:14

        καμια χώρα απο τις άλλες δεν είχε την ύφεση της ελλαδας. Μόνο οι ΗΠΑ του 1930. Και ξέρεις πως βγήκαν απο την κριση; Με δημόσιες δαπάνες.

        • my way avatar
          my way @ NikosP 20/06/2014 07:35:26

          ...και πάντως μη αποστερώντας από την αγορά και το τελευταίο σέντσι.

  5. Ρηνα avatar
    Ρηνα 19/06/2014 10:12:10

    Ειμαι βεβαιη οτι ενας πρωθυπουργος γνωριζει πολυ περισσοτερα απ αυτα που εμεις βλεπουμε η αγνοουμε. Εχει πιθανοτατα ολο το χαρτη μπροστα του και σταθμιζει. Τι βαραινει πιο πολυ στη ζυγαρια δεν το ξερουμε, ελπιζουμε ομως να ειναι η πατριδα. Κατα τα αλλα το αρθρο εξεφρασε παραστατικοτατα αυτα που σκεφτομαστε ολοι....

    • Franc- avatar
      Franc- @ Ρηνα 19/06/2014 11:25:55

      Aγαπητή Ρήνα κάνεις λάθος αν νομίζεις οτι ο Πρωθυπουργός και δη της Ελλάδος έχει ολο το χαρτη μπροστα του και σταθμιζει. Υπάρχουν πάνω απο αυτόν 16 άλλοι σημαντικώτεροι Πρωθυπουργοί που του επιτρέπουν να βλέπει μόνο ενα μικρό μέρος του χάρτη. Και πάνω απο τους 17 Πρωθυπουργούς, υπάρχουν 10-15 Παγκόσμιοι τρεπεζίτες που ελέγχουν απόλυτα τους 17 Πρωθυπουργούς καθώς ελέγχουν και το 70-80% του Παγκόσμιου πλούτου. Αρα αντιλαμβάνεσαι γιατί τα περιθώρια του σημερινού ή και του αυριανού Ελληνα Πρωθυπουργού είναι ασφυκτικά περιορισμένα. Οπως πολύ σωστά διαπίστωσαν ο Βαρουφάκης και οι νομπελίστες οικονομολόγοι, η μεγαλύτερη ανατροπή που θα μπορούσε να ελπίσει η Ελλάδα δεν είναι το κούρεμα του χρέους, αλλά Η ΡΗΤΡΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. Πράγμα που η παρουσία και του Τσίπρα υποδηλώνει οτι τελικά εκεί καταλήγει και αυτός.

    • Franc- avatar
      Franc- @ Ρηνα 19/06/2014 12:38:55

      Πιθανόν, αλλά η μέχρι τούδε συμπεριφορά του μας δείχνει οτι δεν τον έχει...Υπάρχουν πολύ ισχυρότεροι πάνω απ' αυτον και του αποκαλύπτουν ελάχιστα...

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Franc- 19/06/2014 13:43:13

        Ετσι τα φανταζομαι και γω οπως τα λες αλλα στην "λαϊκη" λεγομαι συνωμοσιολογος....Εννουσα παντως οτι ξερει περισσοτερα απο μας και καταλαβαινει τους εκβιασμους που υφισταται. Εδω ο Γιωργακης που ηταν και ο εντεταλμενος να μας φερει σ αυτη τη κατασταση τοτε που συνεδριαζαν στην Ευρωπη για μας, τον ειχαν και στεκοταν απ εξω να του ανακοινωσουν τις αποφασεις τους και μεις περιμεναμε διαπραγματευση..... Οσο για τον Βαρουφακη και τον ΣΥΡΙΖΑ γενικοτερα καλο θα ηταν να ξεστομιζαν και τη λεξη πατριδα καμμια φορα γιατι αυτο μας φοβιζει και απαντω και στον Πειραιωτη οτι οι αλλες χωρες δεν ειχαν το μισο Αιγαιο να αμφισβητειται ουτε γειτονους σαν κι αυτους που εχουμε εμεις γυρω γυρω......

  6. gnik61 avatar
    gnik61 19/06/2014 11:18:02

    Είμαστε όλοι μπερδεμένοι. Από τη μία δεν θέλουμε την επιτήρηση και από την άλλη όλοι βαθειά μέσα μας - ακόμα και οι βολεμένοι - καταλαβαίναμε ότι δεν πηγαίναμε καλά. Γιατί πείτε μου πραγματικά..Ποιός πήγαινε σε οποιοδήποτε μαγαζί η επιχείρηση και έβλεπε να είναι γεμάτα και να βγάζουν εκατομμύρια και να μη δίνουν σε κανένα απόδειξη και έλεγε ότι δεν θα έρθει η μέρα d-day...που ήρθε τελικά. Το θέμα είναι τώρα τι κάνουμε. Το πολιτικό προσωπικό είναι ανήμπορο να αντιδράσει, και τους λόγους τους ξέρουμε. Έπεσαν όλοι στην παγίδα που είχαν στήσει γιά να κυβερνούν αδιατάρακτα και με τη σειρά ο ένας μετά τον άλλο, δηλαδή να χωρίσουν το λαό σε δεξιούς αριστερούς κλπ, και τώρα όπου και να γυρίσουν βρίσκουν τοίχο. Anyway...που θα έλεγε και ο ΓΑΠ, ο γέγονε γέγονε. Πρέπει τώρα πάνω και πριν από όλαναδιοργανώσουμε την παραγωγική μας βάση. Αν υπολογίσουμε ότι η σοδειά δυο μεσαίων χωραφιών το χρόνο δεν φτάνει να εισάγεις τρία VW GOLF, αυτό μας λέει ότι θα πρέπει να αλλάξουμε παραγωγικό μοντέλο, γιατί με γεωργικά προιόντα και τουρισμό δεν γίνεται τίποτα. Και γιά να μην αρχίσουν κάποιοι να μιλούν..παραμιλούν γιά τον τουρισμό θα τους θυμίσω ότι ο τουρισμός είναι επικουρικός γιά την οικονομία μιάς χώρας και όχι το Α και Ω. Και αν επιμένουν θα τους ρωτήσω ποιά χώρα ζει από τον τουρισμό και μόνο? Τα νησιά του Ινδικού? Ναι. Έχουν πάει πίσω από τα λαμπερά ξενοδοχεία να δουν πως ζουν οι πολίτες τους? Από το πετρέλαιο? Ίδια ερώτηση. The name of the game είναι ένα. Βαρειά βιομηχανία. Όχι ξένων επενδυτών που θα αγοράσουν μία φθίνουσα Ελληνική θα βάλουν υποθήκη την ακίνητη περιουσία της και θα την κοπανήσουν αλλά Ελληνική. ΕΛΛΗΝΙΚΗ. Θυμηθείτε. Πειραική Πατραική, ELCO, PITSOS,NAMCO,SOFTEX,OPEL (Βόλο), NISSAN (Βόλο),αντιαεροπορικά Άρτεμις,ΒΙΑΜΑΞ,STEYER κλπ. Διαβάστε παλιούς 4τροχούς, να δείτε τις ευκαιρίες που έχασε η Ελλάδα..... ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ!!!!!!!!!!!

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ gnik61 19/06/2014 13:48:56

      gnik61!!!!!!!!!!!!!!! Μα το σχεδιο λειτουργουσε απο παλια. Πριν ερθουμε εδω ειχαν φροντισει να εξαφανισουν τη παραγωγη μας. Και μη μου πειτε οτι ηταν τυχαιο.....

  7. makis Stefanatos avatar
    makis Stefanatos 19/06/2014 12:02:30

    Αφού καταστράφηκε η χώρα και η κοινωνία, μετά από 3 χρόνια καταλάβαμε ότι ο Σαμαράς "κολυμπάει" στο πρωθυπουργικό κουστούμι....Το ότι συνεχίζει να κυβερνά με την στήριξη της Πασοκικής συμμορίας, είναι ενδεικτικό της ποιότητας και του ηθικού εκτοπίσματος της Κυβέρνησης και της ηγεσίας της...

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ makis Stefanatos 19/06/2014 13:06:41

      ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ. ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ .

      • makis Stefanatos avatar
        makis Stefanatos @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 19/06/2014 14:03:39

        από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα...

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ makis Stefanatos 19/06/2014 16:04:12

          ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ .....

          • Λακης avatar
            Λακης @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 19/06/2014 17:52:12

            Εγω καταλαβα "ανεβα στο καπελλο μου να μη βραχει η ομπρελλα". Ισως πρεπει να γινεις περισσοτερο σαφης.

  8. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 19/06/2014 12:41:24

    ''Μα καλά, μ’ αυτούς θα κυβερνηθεί η χώρα;'' Καταπληκτικό και ρεαλιστικό το ερώτημα, αλλά δυστυχώς, αφορά και τους 300 κρατικοδίαιτους, καλοπληρωμένους, ιδιοτελείς κι εκ του ασφαλούς ''Σωτήρες'' μας. Αν σήμερα θεωρηθεί οτι....κυβερνιέται η χώρα, οτι εξασφαλίζεται η ασφάλεια, η προκοπή, και το μέλλον των Ελλήνων, τότε δεν υπάρχει κανένας φόβος. Κακήν κακώς, παίρνοντας αμπάριζα δικαίους και αδίκους, υποβαθμίζοντας, καταστρέφοντας, ισοπεδώνοντας, ΠΑΡΑΧΩΡΩΝΤΑΣ ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ ΣΕ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΚΛΕΦΤΟΚΟΤΑΔΕΣ - ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ ΓΥΠΕΣ-ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ, μπουρδολογώντας, ταϊζοντας με αερολογίες και κούφια οράματα τις στρατιές ανέργων, μπορούμε ΟΛΟΙ να κυβερνήσουμε.... Γιατί όχι και ο Σύριζας; Καμιά ανησυχία.... Την κατάντια που ζούμε, μπορεί και ο πλέον ανίκανος να την αναπαράγει. Το μόνο που έχει να αντιμετωπίσει, είναι η άνευ ορίων ανοησία, παθητικότητα, δουλοπρέπεια και αυτοπαράδοσή μας. Ok. Γρήγορα αποκτάει κανείς εμπειρία στο να εξαπατά παραιτημένους..... Όσο αποδεχόμαστε άπραγοι τον άθλιο ρόλο του καταδικασμένουδούλου, είμαστε ένα πανεύκολα διαχειρίσιμο κοπάδι. Ελάτε να βελάξουμε όλοι, μήπως μας ...λυπηθεί ο Χασάπης. Δεν έπιασε ποτέ, αλλά που ξέρεις;

  9. η Dimi avatar
    η Dimi 19/06/2014 13:11:21

    «Δωρεάν Wi-Fi σε 4.000 σημεία σε όλη την Ελλάδα - Τι θα ισχύει | news.gr.msn.com| Τελευταία Ενημέρωση: Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014, @06:09 |
    Στη Διαύγεια η πρόσκληση για τη δωρεάν ασύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο Σύντομα όλοι οι πολίτες θα έχουν δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο σε 4.000 υπαίθριους ή και κλειστούς δημόσιους χώρους σε όλη την επικράτεια, όπως πλατείες, πεζόδρομοι, παιδικές χαρές, δημοτικές βιβλιοθήκες, μουσεία κλπ. Ειδικότερα, η επιλογή των σημείων (Wi-Fi Hotspots) αφορά χώρους από 302 Δήμους της χώρας (σε σύνολο 325) που υπέδειξαν οι ίδιοι, 100 αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, και 200 χώρους λιμένων και μαρινών. Σήμερα, δημοσιεύθηκε στη "Διαύγεια" η πρόσκληση για το “Εθνικό Δίκτυο Σημείων Ασύρματης Πρόσβασης στο Διαδίκτυο “Wi-Fi Hotspots” με την οποία καλούνται οι δυνητικοί φορείς του έργου να υποβάλλουν τις σχετικές πράξεις προκειμένου το συγκεκριμένο έργο να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ. Η ένταξη του προγράμματος στο ΕΣΠΑ, που καθυστερούσε επί πολλούς μήνες – τουλάχιστον έξι –, καθώς δεν ήταν εύκολο να βρεθούν χρήματα και για τις 13 περιφέρειες, έγινε με εντολή του νέου υφυπουργού Ανάπτυξης Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου. Ο αρμόδιος για το ΕΣΠΑ υφυπουργός είχε συνεχείς συσκέψεις τις τελευταίες ημέρες με υπηρεσιακούς παράγοντες και τελικά βρέθηκε λύση ώστε το πρόγραμμα να αφορά σε περιοχές και των 13 περιφερειών όλης της χώρας και όχι μόνο τις 8, για τις οποίες δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα έτσι κι αλλιώς. Για τη θετική εξέλιξη και το ξεμπλοκάρισμα του θέματος ενημερώθηκε αμέσως και ο ίδιος ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, που έχει επιδείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι στα 25 εκατομμύρια ευρώ, αντί των 15 που είχε παρουσιαστεί αρχικά. Σημειώνεται ότι κάποιοι δήμοι, μεταξύ αυτών και ο Δήμος Αθηναίων, δεν μετέχουν στο πρόγραμμα, είτε γιατί έχουν ήδη υλοποιήσει δικό τους πρόγραμμα για την παροχή ασύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο, είτε γιατί το υλοποιούν τώρα. Πώς θα μπαίνουν οι πολίτες στο Διαδίκτυο Οι πολίτες θα μπορούν να συνδέονται για χρονικό διάστημα 30 λεπτών, υπό την προϋπόθεση ότι βρίσκονται σε απόσταση 20 μέτρων από το σημείο πρόσβασης για εσωτερικούς χώρους, και σε απόσταση 100 μέτρων για τα εξωτερικά σημεία. Κάθε σημείο θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί περίπου 40 έως 50 χρήστες ταυτόχρονα οι οποίοι θα μπορούν: - Να έχουν απλή πρόσβαση στο διαδίκτυο αλλά με περιορισμούς για ακατάλληλο περιεχόμενο, streaming αρχείων κλπ, καθώς και περιορισμό στην ταχύτητα η οποία κατά μέγιστο θα είναι 1 έως 1,5 Mbps. - Να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες της περιοχής και της πόλης. - Να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες από το δήμο. Αργότερα, προβλέπεται και επέκταση του Wi-Fi και σε χώρους μεγάλης έκτασης, ειδικού ενδιαφέροντος και ειδικών τεχνικών και λειτουργικών απαιτήσεων δικτύου και εξοπλισμού, (χώροι εκδηλώσεων ή τουριστικού ενδιαφέροντος, ανοιχτοί αθλητικοί χώροι κλπ). Wi-Fi και στα μέσα μαζικής μεταφοράς Τέλος, Wi-Fi θα διαθέτουν τους επόμενους μήνες και τα λεωφορεία και τρόλεϊ, όλοι οι σταθμοί του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου (σήμερα διαθέτουν επτά) και στάσεις του τραμ. Τι είχε πει ο πρωθυπουργός πέρσι Υπενθυμίζεται ότι το Νοέμβριο του 2013, σε τηλεοπτική του συνέντευξη ο πρωθυπουργός κ. Σαμαράς είχε δεσμευτεί για δωρεάν ασύρματο Wi-Fi Internet σε όλη την Ελλάδα. Πιό συγκεκριμένα, απαντώντας σε σχόλιο του δημοσιογράφου για τη δυσπιστία που δείχνουν οι νέοι στο πολιτικό σύστημα ο κ. Σαμαράς δήλωσε: «Εγώ σήμερα μπορώ να τους υποσχεθώ ότι θα έχουμε στην Ελλάδα δωρεάν ασύρματο Wi-Fi Internet. Σε όλη την Ελλάδα σ’ ένα χρόνο». Ο πρωθυπουργός επέμεινε ότι η συγκεκριμένη εξαγγελία θα γίνει πράξη, λέγοντας «θα το κάνουμε. Και γι’ αυτό το είπα. Θα γίνει. Το έχω ψάξει για να το πω. Είναι κάτι το οποίο είναι πάρα πολύ σημαντικό. Και δείχνει στους νέους ότι κάποιος νοιάζεται. Δεν λέω ο Σαμαράς, δεν έχει καμία σημασία ο Σαμαράς ή το ποιό κόμμα. Νοιάζεται. Ότι υπάρχει η Ελλάδα που νοιάζεται γι’ αυτά τα παιδιά. Διαφορετικά καήκαμε.» *** Λογότυπο Wi-Fi™ – Wi-Fi™ Alliance (εικόνες) http://bit.ly/1pLoc87 (en.wikipedia.org)

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ η Dimi 19/06/2014 13:16:47

      Τέλεια, μπορεί να μην έχουμε να φάμε, σπίτια να κοιμηθούμε, ακόμα και υπολογιστές ή πινάκια (tablets νεοελλαδιστί), αλλά θα έχουμε Γουάϊ Φάει. Ζούμε σε ανάποδο σύμπαν. δεν θα σοβαρευτούμε ΠΟΤΕ στην έρμη χώρα...

      • Άλυτη εξίσωση avatar
        Άλυτη εξίσωση @ Νίκος Αργεάδης 19/06/2014 14:00:18

        Τι τα θέλετε τα σπίτια, τη δουλειά και τις ...υποχρεώσεις; Σε λίγο ΟΛΟΙ άστεγοι, με δωρεάν Γουάι Φάι και άπλετο ελεύθερο χρόνο. Μην είστε μηδενιστής, καταστροφολόγος και μίζερος!! Σκεφτείτε θετικά. Ο παράδεισος μας περιμένει :-) Αν δεν το βλέπετε, μπορεί να φταίτε εσείς... Δείτε πως πανηγυρίζουν οι θεότυφλοι και παραδειγματιστείτε. Μακάριοι οι αφελείς, έστω και για 30' free surfers, του βομβαρδισμένου Ελλαδιστάν! Έλεος πια με τους κομμουνιστές που όλο στα προβλήματα ζουμάρουν! Αντώνη, δώσε ειδικά σ΄αυτούς, ΚΑΙ δωρεάν γυαλιά ωραιοποίησης της πραγματικότητας. Έχεις την παγκόσμια πατέντα.Μην την κρατάς μονάχα για τον εαυτό σου. Ελέησε πια το φτωχό σου λαό.....

      • Η άλυτη εξίσωση avatar
        Η άλυτη εξίσωση @ Νίκος Αργεάδης 19/06/2014 14:00:49

        Τι τα θέλετε τα σπίτια, τη δουλειά και τις ...υποχρεώσεις; Σε λίγο ΟΛΟΙ άστεγοι, με δωρεάν Γουάι Φάι και άπλετο ελεύθερο χρόνο. Μην είστε μηδενιστής, καταστροφολόγος και μίζερος!! Σκεφτείτε θετικά. Ο παράδεισος μας περιμένει :-) Αν δεν το βλέπετε, μπορεί να φταίτε εσείς... Δείτε πως πανηγυρίζουν οι θεότυφλοι και παραδειγματιστείτε. Μακάριοι οι αφελείς, έστω και για 30' free surfers, του βομβαρδισμένου Ελλαδιστάν! Έλεος πια με τους κομμουνιστές που όλο στα προβλήματα ζουμάρουν! Αντώνη, δώσε ειδικά σ΄αυτούς, ΚΑΙ δωρεάν γυαλιά ωραιοποίησης της πραγματικότητας. Έχεις την παγκόσμια πατέντα.Μην την κρατάς μονάχα για τον εαυτό σου. Ελέησε πια το φτωχό σου λαό.....

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ Η άλυτη εξίσωση 19/06/2014 19:00:58

          Γουάϊ Φάει (;) και όχι γουάι φάι...δεν γράφω τιποτα τυχαία...χα, χα, χα! ακούς εκεί 80% ιδιοκατοίκηση, ντροπή σας, που είναι η σύγκλιση με τους (ανώτερους) ευρωπέους ; ε;

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Νίκος Αργεάδης 19/06/2014 16:12:54

        Ο ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΚΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ. Υ.Γ. ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ ΓΙΑ "ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ" ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ 80% ΙΔΙΟΚΑΤΟΙΚΗΣΗ ??????

        • Κυνας avatar
          Κυνας @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 19/06/2014 18:24:15

          Ειδες οι παλιοελληνες ,τα ρεμαλια.... Την ωρα που οι εργατικοι ,πανεξυπνοι και σαφως ανωτεροι ευρωπαιοι "φιλοι&συμμαχοι" μας επενδυανε σε μετοχες , χρηματιστηρια , μπλου τσιπ και αγοραζαν καθε χρονο καινουργιο αυτοκινητο βαζωντας το ισως ενα και μοναδικο τους ακινητο σε υποθηκη τουλαχιστον 2 φορες για να μπορεσουν να αγορασουν αυτο το αυτοκινητο ή να επενδυσουν σε μετοχες απο καμια απο αυτες τις "ανερχομενες εταιρειες" οι οποιες βγαιναν μουφα ριχνοντας ετσι αβερτα το λιγο χρημα που ειχαν μαζεψει στα χερια απατεωνων και στην "ελευθερη αγορα", ο ΒΡΩΜΟΕΛΛΗΝΑΣ οχι μονο δεν εβαζε υποθηκη το δικο του, οχι μονο ΑΛΛΑ τολμουσε να αγοραζει και αλλα οικοπεδα για να τ'αφησει προικα στα παιδια ;; Δεν ειναι κακο και αδικο να μην θιγεται ο ΒΡΩΜΟΕΛΛΗΝΑΣ οσο ο ευρωπαιος για τους χειρισμους του πολιτικου του συστηματος σε μια περιπτωση νομισματικης κρισης οπως αυτη που διανυουμε και να μενει αλωβητος επειδη σε μια σπανια στιγμη προχωρημενης σκεψης τολμησε να τα επενδυσει αντισυμβατικα απο τους υπολοιπους και με το σκεπτικο "το χρημα ειναι αερας , η γη μετρημενη και υπολογισιμη";
          Ε , ΟΧΙ ΒΡΩΜΟΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ !!!!
          ΠΛΗΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ , ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΙ ΓΗΣ!!!

        • Αμπλαούμπλας avatar
          Αμπλαούμπλας @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 19/06/2014 18:47:21

          Ακόμη χειρότερος σύμβουλος είναι το άδειο κεφάλι ορισμένων.

        • Η άλυτη εξίσωση avatar
          Η άλυτη εξίσωση @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 19/06/2014 20:58:07

          Ναι Άγιε μου. Πείτε τα από άμβωνος! Αυτοί οι αισχροί λαϊκιστές, όλο παραπονιούνται που το χαβιάρι δεν είναι Αlmas και η σαμπάνια τους Goût de Diamants. Οι αχάριστοι. Όλο μας χαλάνε τη γιορτή, αντί να πάνε κάπου ήσυχα να πεθάνουν αδιαμαρτύρητα... Σε μια χώρα που ευημερεί από άκρου σε άκρον, θα΄ρθουνε τώρα οι τυχάρπαστοι, να κλαψουρίζουν και ν΄απειλούν την ακριβή νιρβάνα μας !!! Ας το πάρουν απόφαση. Οι άθλιες ζωές τους είναι τ΄αυγά, που ΕΜΕΙΣ θα σπάζουμε για να φάμε ομελέτα.

          • my way avatar
            my way @ Η άλυτη εξίσωση 20/06/2014 07:30:15

            Κυρία μου, μόνον εγώ μπορώ να αντιληφθώ την λεπτοτάτη ειρωνεία σας, με τις 100% νεοπλουτίστικες αναφορές σας, του αλμπινοχάβιαρου και της σβαροφσκοσαμπάνιας, που απευθύνονται σε λίαν προσφάτως χοντροοικονομήσαντες, τζογάροντας ανηλεώς στα CDS. Διότι θεωρώ αυτονόητο για σας και για μας, τους κλασικούς και από κούνια bon viveurs: 1) Ότι σαμπάνια, μια κατάλληλα δροσισμένη Cristal rose, κατά προτίμηση, πίνουμε μόνο στο πρωινό μας, συνοδευόμενη από φρεσκοκομμένες φράουλες του κήπου μας και φρεσκοκτυπημένη από τον pastry-chef μας, σαντιγύ και 2) Ότι με το χαβιάρι μας, ένα γευστικότατο osetra, πίνουμε μόνο βότκα, κατά προτίμηση U’Luvka.

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ my way 20/06/2014 13:59:17

            Αγαπητέ my way, αυτά που εσείς περιγράφετε, απαιτούν την ύπαρξη μιάς άλλης ποιότητας, άγνωστης στους επικριτές των εκλεπτυσμένων ...λαϊκιστών. Εγώ βασίστηκα σε συγκεκριμένα στοιχεία : α) Η Goût de Diamants, γεύση των διαμαντιών, κυκλοφόρησε το 2013 από τον 29-χρονο Shammi Shinh, ιδρυτή της Prodiguer Brands με βάση στη Knightsbridge. Κατασκευασμένη από 100% Grand Cru σταφύλια, η Goût de Diamants παράγεται στην 8 στρεμμάτων, οικογενειακή επιχείρηση, Champagne Chapuy στην Oger. Κάθε μπουκάλι Goût de Diamants είναι διακοσμημένο με ένα λαμπερό κομμένο κρύσταλλο Swarovski στο κέντρο ενός ρόμβου από κασσίτερο που μοιάζει με το λογότυπο του Superman. Ένα περιορισμένης έκδοσης μπουκάλι σχεδιάστηκε από τον Alexander Amosu με αξία £ 1,2 εκατ. καθιστώντας το το πιο ακριβό μπουκάλι σαμπάνιας στον κόσμο. β) Χαβιάρι Beluga 25.000 δολάρια/ κιλό Η ποικιλία ενός τύπου χαβιάρι που έρχεται από το Ιράν και ονομάζεται «Almas»(διαμάντι) θεωρείται το πιο σπάνιο και άρα πιο ακριβό χαβιάρι στον κόσμο. Το χρώμα του θυμίζει αυτό του μαργαριταριού και η γεύση του θεωρείται εκλεκτή. Πάντα το ακριβότερο, το πιο σπάνιο, το πλέον εκλεκτό! Λεφτά υπάρχουν. Ας μην το ξεχνάμε κι αυτό....

          • my way avatar
            my way @ Η άλυτη εξίσωση 20/06/2014 14:14:04

            Σας τα είπα σχηματικά αλμπινοχάβιαρο και σβαροφσκοσαμπάνια για νεόπλουτους ραντιέρηδες. Κι αυτά, σε πλήρη αντίθεση με τα από εμέ προτεινόμενα, τα οποία είναι all time classic, low budget και απευθύνονται σε connoisseurs.

    • Κλαυσίγελως avatar
      Κλαυσίγελως @ η Dimi 19/06/2014 18:44:50

      Αντί απαντήσεως, κλαυσίγελως...

  10. η Dimi avatar
    η Dimi 19/06/2014 13:30:11

    «Όπου παράγκα και κορυφαίο ποδόσφαιρο!» ~Ο Αγαπούλας

  11. panas avatar
    panas 19/06/2014 13:32:33

    Που να πάμε; Να συσστρατευθούμε πίσω από αυτόν ή αυτούς που: -θα κηρρύξουν τον πόλεμο στο σάπιο κομματικό κράτος, -κάθε πολιτική πράξη θα την ζυγίζουν με το κριτήριο του αν οφελεί τη χώρα και τον μέσο πολίτη και όχι μια συντεχνία ή την οικογένεια του πολιτικού..., -θα δόσει όραμα και κίνητρα στην νεανική επιχειρηματικότητα και δεν θα διώχνει ξεδιάντροπα από τη χώρα το καλύτερο και πιο μορφωμένο τμήμα των πολιτών της κάνοντάς τους κακοπληρωμένους αλλοδαπούς στη χώρα τους, -θα κηρρύξει "ανταρτοπόλεμο" σε οτιδήποτε διώχνει τα ευρώ από την χώρα και θα στηρίξει κάθε πράξη επαναπατρισμού του ελληνικού κεφαλαίου, αν αφορά υγιείς επενδύσεις και θα απαξιώσει τους απάτριδες απατεώνες - επιχειρηματίες που ως γνήσιοι παλιάνθρωποι υποκριτές δηλώνουν εθνικιστές και πατριώτες για να καλύψουν τις απατεωνιές τους. -θα σταματήσει τον αλληλοσαραγμό και την ανθρωποφαγία που επικρατεί σήμερα, όπου κάθε βολεμένος βουλευτής και η βολεμένη οικογένεια του με τεράστιο απόθεμα χρημάτων και εξασφαλισμένες 10 γενιές κατηγορούν την καθαρίστρια των 500 ευρώ ενός υπουργείου για την κατάντια της χώρας... - και τόσα άλλα που όλοι ξέρουμε και κανένας από τους πολιτικούς δεν έχει εκφράσει ή δεν έχει αφεθεί να εκφράσει από τα ΜΜΕ ή τις "οικογένειες - σπείρες" ή "παρέες - σπείρες" των κομμάτων του...

  12. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 19/06/2014 14:27:33

    ''Πόσο άραγε να αντέξει ο κόσμος; Και γι' αυτό μήπως να στρέφεται σε επιλογές τύπου Χρυσής Αυγής''; Αν και το antinews άρχισε να βλέπει με μή επικριτικό ύφος την καταδικαστέα επιλογή της ψήφου στη Χρυσή Αυγή,τότε ''το μεγάλο πουθενά'' φοβάμαι ότι είναι πολύ μεγαλύτερο απ' ό,τι φαίνεται...

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ Κυθήριος 19/06/2014 15:14:35

      "την καταδικαστέα επιλογή της ψήφου στη Χρυσή Αυγή"... Εφόσον αυτή είναι καταδικαστέα (είναι όντως), ποια (ψήφος) είναι η επικροτούμενη Κυθήριε;;; Η ψήφος στο ΠΑΣΟΚ, η ψήφος στο σόι της Ντόρας ή η ψήφος στους νοσταλγούς του γκουλάγκ και της γκιλοτίνας;;;

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Marcelos 19/06/2014 17:20:36

        Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα αγαπητέ Marcelos. Δια της αφαιρετικής μεθόδου,δε θα ψήφιζα ποτέ κόμμα που έχει μέσα του φωνές που λοξοκοιτάζουν πρός την Τουρκία (Χριστόπουλος) πρός τα Σκόπια( Γαϊτάνη), και δεν καταδικάζουν απερίφραστα τη βία των λαθρομεταναστών και των τρομοκρατών από τους φοβισμένους κι ανήμπορους να αντιδράσουν,νοικοκυραίους. Συνεπώς χωρίς άλλη σκέψη,συντάσσομαι με την άποψη του συντάκτη του παρόντος άρθρου,ότι δηλαδή,στηρίζω κάποιον που,παρά τα λάθη του,έχει τουλάχιστον πρόταση και κάποιο σχέδιο. Οι καιροί,προσωπική μου άποψη,δε σηκώνει πειραματισμούς με Τσίπρες, σατανιστές (γιατί και τέτοιοι είναι στην τελική οι χρυσαυγίτες) και λοιπούς,που την είδαν σωτήρες εκ του ασφαλούς...

  13. η Dimi avatar
    η Dimi 19/06/2014 14:47:19

    «Συμφωνίες 7 Δις Δολλαρίων υπογράφουν Αθήνα-Πεκίνο» http://capital.gr.msn.com/Article.aspx?id=2044161 «Εντυπωσιακή αύξηση εσόδων στα 33 μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους» http://www.capital.gr/News.asp?id=2028589

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ η Dimi 19/06/2014 16:07:30

      DIMI,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΙΚΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ , ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ.

    • παπαδοπουλος ηλίας avatar
      παπαδοπουλος ηλίας @ η Dimi 19/06/2014 19:37:33

      Καλό θα ήταν να διαβάζατε πρώτα τις αναρτήσεις που προτείνετε. Οι περισσότερες συμφωνίες αφορούν την χρηματοδότηση από (κρατικές) Κινέζικες τράπεζες, σε Ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, για την ναυπήγηση πλοίων σε...(κρατικά) Κινέζικα ναυπηγεία! Όλα τα άλλα είναι ευχολόγια για "εξαγωγές" και τρίχες κατσαρές! Ξαναρωτάω..οι Κινέζοι θα πληρώσουν κανένα ευρώ για το λιμάνι? Θα δ'ωσουν παραγγελία για την κατασκευή γερανών σε ελληνικές μεταλλουργικές εταιρείες ή θα τους φέρνουν από την Κίνα? Από την προεκλογική περίοδο έχουμε "πνιγεί" στο χρήμα! 250 Δις από τα πετρέλαια,30 Δις από τον τουρισμό,50 δις απο φωτοβολταικά 7δις από Κινέζους,10 δις από Καταριανούς και 300,000 δίσκοι από Κογκολέζους!!

      • Η άλυτη εξίσωση avatar
        Η άλυτη εξίσωση @ παπαδοπουλος ηλίας 21/06/2014 08:23:42

        Ε, κι εσείς τώρα..... Στέκεστε τόσο στις ....λεπτομέρειες, που μας χαλάτε την παραμύθα! Μείνετε στα letters bold μας και στις επιφανειακές εντυπώσεις-κροτίδες κι αφήστε κατά μέρος την ουσία. Μπα σε καλό σας πια οι μίζεροι λαϊκιστές! Πολύ επίμονοι.

  14. η Dimi avatar
    η Dimi 19/06/2014 15:37:30

    «Επαναπατρισμός 10.600 αρχαιοτήτων που είχαν πάρει τα ναζιστικά στρατεύματα Capital.gr/Eπικαιρότητα|Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014 @14:57 | Επίσημη τελετή επιστροφής αρχαιοτήτων, οι οποίες είχαν ανασκαφεί στην Ελλάδα και μεταφερθεί στη Γερμανία, κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, πραγματοποιήθηκε χθες στο Pfahlbau Museum (στο Unteruhldingen, πόλη στο Κρατίδιο της Βάδης – Βυρτεμβέργης). Σύμφωνα με το υπουργείο Πολιτισμού, η επιστροφή αφορά σε 10.600 όστρακα (σπαράγματα αγγείων), λίθινα τέχνεργα, λεπίδες οψιανού και πυριτόλιθου, οστεολογικό υλικό, που προέρχονται από ανασκαφικές δραστηριότητες, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν από τον Ιούνιο έως τον Δεκέμβριο του 1941 από τα ναζιστικά στρατεύματα Κατοχής. Η τελετή έγινε παρουσία του Staatssekretaer του Υπουργείου Επιστημών, Έρευνας και Τεχνολογίας, κ. Jürgen Walter, του Γενικού Προξένου της Ελλάδος στη Στουτγάρδη, κ. Παναγιώτη Πάρτσου, της Γενικής Διευθύντριας Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς κας Μαρίας Βλαζάκη–Ανδρεαδάκη, του Διευθυντή του Γερμανικού Μουσείου και καθηγητή του Πανεπιστημίου του Tübingen , κ. Günther Schöbel, τοπικών βουλευτών, αρχαιολόγων και δημοσιογράφων. Ο υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, κ. Κωνσταντίνος Τασούλας, με χαιρετισμό του επεσήμανε τον υψηλό συμβολισμό της χειρονομίας, ενώ μνημόνευσε περιστατικά αρπαγής αρχαιοτήτων, πυρπόλησης εκκλησιών και μοναστηριών, καταστροφής αρχαίων για την κατασκευή οχυρωματικών έργων, που καταγράφηκαν στην Ελλάδα σε όλη τη διάρκεια της Κατοχής. Αναφέρθηκε στον πρόσφατο επαναπατρισμό των δύο κυκλαδικών αρχαιοτήτων και την επιστροφή του αρχαιολογικού υλικού από τη Μαγούλα Βισβίκη αλλά και διάφορες νεολιθικές θέσεις της Θεσσαλίας που θα συμβάλουν καθοριστικά στη χαλύβδωση των μακροχρόνιων δεσμών των δύο κρατών αλλά και θα θέσουν επιτακτικά προς όλους το αίτημα–αξίωση: Βοηθείστε στην επανένωση των πολιτιστικών αγαθών! Βοηθείστε στην αποκατάσταση της ακεραιότητας των μνημείων! Δεν επιτρέπεται τα πολιτιστικά αγαθά να αντιμετωπίζονται ως λεία πολέμου! Επίσης, τόνισε ότι η συγκεκριμένη χειρονομία υπενθυμίζει ότι η Ελλάδα και η Γερμανία εδώ και δύο αιώνες ακολουθούν κοινές πνευματικές πορείες και πολλοί υπήρξαν οι δεσμοί φιλίας μεταξύ των δύο λαών: Οι φίλεργοι έλληνες μετανάστες, οι χιλιάδες έλληνες απόφοιτοι Γερμανικών Πανεπιστημίων, το Παράρτημα του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού στο Βερολίνο, το Ινστιτούτο Goethe, το Γερμανικό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο. Η κα Βλαζάκη αναφέρθηκε στα ανασκαφικά δεδομένα της έρευνας στη Μαγούλα Βισβίκη και μάλιστα όπως αυτά διαμορφώνονται από τις νεώτερες μελέτες και επεσήμανε ότι καταβάλλεται τιτάνια προσπάθεια από τη Διεύθυνση Τεκμηρίωσης και Προστασίας Πολιτιστικών Αγαθών να καταγραφούν και να τεκμηριωθούν αρχαιότητες και πολιτιστικά αγαθά, τα οποία εκλάπησαν στη διάρκεια της Κατοχής 1941–44 ώστε να ζητηθεί ο επαναπατρισμός τους. Την ανάγκη επαναπατρισμού παρανόμως εξαχθέντων αρχαίων αλλά και της συνεργασίας μεταξύ Γερμανίας και Ελλάδος σημείωσαν με έμφαση και οι γερμανοί ομιλητές, κ.κ. Jürgen Walter και Günther Schöbel. Οι αρχαιότητες θα μεταφερθούν αρχικώς στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, και κατόπιν στις χωρικά αρμόδιες Εφορείες Αρχαιοτήτων.»

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 19/06/2014 19:31:23

      «Όλο και πιο κοντά οι νέοι σταθμοί Μετρό. Από το Άλσος Βεΐκου στον Ευαγγελισμό news247.gr/Ειδήσεις/Κοινωνία | 17 Ιουνίου 2014 @08.01 | Ένα από τα σημαντικότερα έργα, που θα αλλάξουν την εικόνα της Αθήνας φαίνεται ότι μπορεί να πάρει τον δρόμο της υλοποίησης. Η νέα γραμμή αναμένεται να αλλάξει δραστικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας. Πόσους σταθμούς θα περιλαμβάνει και ποιές περιοχές θα καλύπτει. Ο λόγος για τη γραμμή 4 του μετρό, γνωστή και ως γραμμή U η οποία διασχίζει σχεδόν όλο το κέντρο της Αθήνας και φτάνει σε περιοχές που σήμερα δεν έχουν κοντά σταθμούς. Ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης είπε ότι βρίσκονται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων η οποία θα χρηματοδοτήσει το έργο ενώ θα προχωρήσει και με ιδιωτικά κεφάλαια. «Σε λίγες μέρες θα έχουμε νεότερα» σημείωσε τη Δευτέρα ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης ο ποίος ανέφερε ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα αναμένεται να έχει στα χέρια του τη στρατηγική μελέτη η οποία θα προτείνει το μοντέλο χρηματοδότησης για τις νέες επεκτάσεις των Μητροπολιτικών Σιδηροδρόμων της Αττικής. Ο υπουργός κατά την διάρκεια της συνέντευξης Τύπου για την νέα στρατηγική των αστικών συγκοινωνιών των Αθηνών χαρακτήρισε τις μελέτες για τις πρώτες φάσεις της γραμμής 4 «ώριμες και επαρκείς». «Το ζητούμενο είναι η χρηματοδότηση και για τον λόγο αυτό το υπουργείο Υποδομών βρίσκεται σε διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για την αναζήτηση μίας αποτελεσματικής λύσης» είπε χαρακτηριστικά. Η Γραμμή 4 του Μετρό θα εκτείνεται από το Άλσος Βεΐκου έως και τον Ευαγγελισμό, με 1 δισ. ευρώ. Το έργο προβλέπει τη δημιουργία 9 σταθμών, συνολικής έκτασης 8,9 χλμ. Θα ξεκινά από το Άλσος Βεΐκου, διασχίζοντας τους σταθμούς: Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι, καταλήγοντας στον σημερινό σταθμό του Ευαγγελισμού. Ωστόσο, η πλήρης ανάπτυξη της Γραμμής 4 περιλαμβάνει 29 σταθμούς, συνολικής έκτασης 33 χλμ., με τη συνολική δαπάνη να ανέρχεται στα 3,3 δισ. ευρώ. Σύμφωνα με τους αρχικούς σχεδιασμούς της Αττικό Μετρό οι επεκτάσεις που αναμένεται να προωθηθούν μετά την κατασκευή του τμήματος Άλσος Βεΐκου – Ευαγγελισμός είναι οι εξής: - Ευαγγελισμός – Μαρούσι: Πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο τμήμα της γραμμής 4 καθώς περιλαμβάνει 10 σταθμούς και 10 χιλιόμετρα υπόγειας γραμμής. Θεωρητικά θα δημοπρατηθεί μετά το 2015. - Άλσος Βεΐκου – Περισσός: Είναι μία σημαντική επέκταση πιθανότατα με 2 σταθμούς που θα ενώσει την Γραμμή 4 με την Γραμμή 1 του Μετρό στο σταθμό Περισσός δίνοντας πολλαπλές δυνατότητες μετακίνησης στους επιβάτες. - Μαρούσι – Εθνική Οδός: Η επέκταση εντάσσεται μάλλον στην Γ' φάση των επεκτάσεων καθώς για να ξεκινήσει πρέπει να έχει -έστω- ξεκινήσει η κατασκευή της γραμμής μέχρι το Μαρούσι. Η επέκταση αυτή θα περιλαμβάνει 3 σταθμούς ενώ θα φτάσει στην Εθνική Οδό περνώντας από τις περιοχές Πεύκης και Λυκόβρυσης.»

  15. Άσπρος Καβαλάρης avatar
    Άσπρος Καβαλάρης 19/06/2014 16:03:20

    "Επίσης, τόνισε ότι η συγκεκριμένη χειρονομία υπενθυμίζει ότι η Ελλάδα και η Γερμανία εδώ και δύο αιώνες ακολουθούν κοινές πνευματικές πορείες και πολλοί υπήρξαν οι δεσμοί φιλίας μεταξύ των δύο λαών:" Εδώ η επιστήμη σηκώνει ψηλά χέρια και πόδια!!!

  16. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 19/06/2014 16:16:14

    Καταρχάς χρειάζεται το σαφές σήμα "ως εδώ και μη παρέκει": Δηλαδή, άρνηση συμμετοχής στο στημένο παιχνίδι της "παρέας". Σήμερα, η μη συμμετοχή στο ευτελές – κάθε είδους – είναι η πιο σαφής πολιτική στάση. Δείτε γύρω σας. Το πράγμα φωνάζει: "Αυτή είναι η Ελλάδα” (Σημίτης).
    Η “ισχυρή Ελλάδα” όμως. Αυτή που θα “διείσδυε” στα Βαλκάνια, που έχτιζε γέφυρες απο το Τίποτε στο Πουθενά, και τόσα άλλα. Δείτε τον τύπο ανθρώπου που ευνόησε, έκανε ιχυρό και πλούσιο ή γέννησε εκ του μηδενός η "ισχυρη Ελλάδα":
    Η Ελλάδα των ανθρωπομαιμούδων (κοινως πιθηκάνθρωποι) στη ζούγκλα, του ιντερνετικού “βρετανικού χιούμορ” με καρότα και με “μπάμιες”. Η Ελλάδα των χρυσαυγών με γεύση νιγηριανής μπανάνας, των “γόνων” που δεν πληρώνουν φόρους και τέλη κυκλοφορίας.
    Να την χαίρονται εξίσου, παρακμίες και κήνσορες.
    Οι λοιποί; Ευχαριστούμε, αλλά δεν θα πάρουμε. Σε φυσιολογικούς ανθρωπους, κανονικά υπάρχει και το αίσθημα της αηδίας. Να κάνουν το κουμάντο τους χωρίς εμάς.

    • Άδραστος avatar
      Άδραστος @ Uncle Stgm 19/06/2014 17:19:15

      Αφιερώνω σε εμάς, προς εκείνους τους επίορκους της Εκτελεστικής, Νομοθετικής, Δικαστικής, Παρασιτικής Επιχειρηματικής και Δημοσιογραφικής εξουσίας την τριακοστή-πέμπτη στροφή του Ύμνου εις την Ελευθερία.

      "Ιδού εμπρός σου ο τοίχος στέκει
      της Άθλιας Τριπολιτσάς,
      τώρα τρόμου αστροπελέκι
      να της ρίψης πιθυμάς."

  17. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 19/06/2014 17:34:03

    Θα σκάσουν σαν φούσκες απο το κακό τους, άν πάψουμε να δίνουμε σημασία στον κοπανιστό αέρα που έχει μέσα στα κεφάλια της η νεοελληνική ελίτ - από τους ψωνισμένους της "ισχυρής Ελλάδας" μέχρι τους ψωνισμένους με την "αρία φυλή" τους και με τα ψεκαστικά αεροπλάνα της δακοκτονίας. Δεν αντέχουν χωρίς πολίτες - ομήρους του ελαφρού κοινωνικού κύκλου τους.

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/06/2014 17:48:43

    H κυβέρνηση τα πάει καλύτερα απ ότι αναμενόταν. ΚΑ - ΛΥ - ΤΕ - ΡΑ.Όποιος λέει άλλα είναι ανεγκέφαλος.από τους ίδιους ανεγκέφαλους που έβριζαν τον Καραμανλή Α΄γιατί δεν έδινε αυξήσεις και θεωρούσαν καλύτερο πρωθυπουργό τον απατεώνα Ανδρέα Παπανδρέου. Είναι η καλύτερη κυβέρνηση μετά από αυτές του Καραμανλή Α΄.Μεγάλο Πουθενά υπάρχει μόνο για τους άσχετους των οικονομικών δεδομένων. Για τον Τσίπρα δεν χρειάζονται σχόλια.Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έχει λύσει όλα τα προβλήματα ο Σαμαράς και αυτός θα πετάξει κάποια πυροτεχνήματα. Στη χειρότερη θα τα τινάξει όλα στον αέρα. Όσο για τους "λογικούς" που αηδιάζουν με τους Γιακουμάτους θα πρέπει να ξέρουν ότι χρειάζονται για τις ψήφους των υπόλοιπων όχι τόσο λογικών.Και δεν είναι λόγος για να μη ψηφίσουν την πιο σωστή κυβέρνηση από το 1980.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ψυχραιμια 19/06/2014 19:54:00

      Aγαπητέ ψυχραιμία, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ομως κι αυτή η κυβέρνηση -η κυβέρνηση Σαμαρά- φέρει κι αυτή το πρόβλημά της ,που είναι η φτωχή επικοινωνιακή πολιτική. Ολη μέρα στις τηλεοράσεις τα εξυπνα πουλια της ΝΔ αναλώνονται στο να απαντούν στους συριζαίους σ΄αυτά που τους θέτουν πονηρά οι δεύτεροι και μόνον, όταν θα έπρεπε: -Να θυμίζουν ανά πάσα στιγμή ότι το ΔΝΤ ήταν επιλογή αποκλειστικα του Γιωργάκη και πλατύτερα του πασόκ -Να απαριθμούν το τί έχει πετύχει μέχρι στιγμής η κυβερνηση και προσωπικά ο Σαμαράς (έτσι είναι) προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης . Χειροπιαστά πράγματα και όχι θεωρίες. Ενα, δύο , τρία κλπ. -Να αντιπαρατίθενται στους καθηγητάδες της αριστεράς με το ερώτημα "τί θα έκαναν αυτοί στην περίπτωση της Ελλάδας" επί του πρακτέου δηλ. και όχι να χάνονται στην "προοδευτική" ανάλυση θεωριών όπου έντεχνα τους παρασύρουν οι εν λόγω καθηγητάδες. -Και τέλος, να μην υιοθετούν τα πάσης φύσεως δημοσιεύματα, περιεχόμενα ιστοσελίδων, πληροφορίες, off the record και ό,τι άλλο κατεβάζει ο νούς ψυχάρηδων και λοιπών λερών εκδοτών (για να πετυχαίνουν αυτά που θέλουν,) και να απαντούν ως εάν ήταν διασταυρωμένη πληροφορία. Αρκεί να λένε οι εκτιθέμενοι στα διάφορα πρωϊνάδικα βουλευτές και μη, της ΝΔ "ότι αυτά είναι εικασίες και πληροφορίες. Στην περίπτωση που σας αποκαλούσαν (απευθυνόμενοι στους συνομιλητές τους) ψεύτες, κλέφτες κλπ., θα το υιοθετούσατε εφόσον δεν είσαστε;" Απλά πράγματα. Δυστυχώς όμως και η κυβερνητική εκπρόσωπος στο θέμα της ενημέρωσης αποδείχθηκε λίγη. Εδώ χρειάζονται άνθρωποι της πιάτσας που δεν φοβούνται εκδότες και λοιπούς , αλλά αρθρώνουν σοβαρό, καταγγελτικό λόγο και προπαντός κατανοητό και από τη γριούλα της επαρχίας. Γένοιτο.

  19. airman avatar
    airman 19/06/2014 18:05:01

    Είναι γεγονός πως πλέον μια μεγάλη μερίδα πολιτών/ψηφοφόρων δεν μπορεί να εμπιστευθεί αυτούς που ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχε επιλέξει και άλλη μια μεγάλη επίσης μερίδα δεν προτίθεται να δώσει άλλη ευκαιρία σε εκείνους που μέχρι σήμερα επέλεγε. Ο ΣΥΡΙΖΑ (κυρίως) και οι λοιπές εναλλακτικές επιλογές πλην ΧΑ και ΚΚΕ - αλλά για εντελώς διαφορετικούς λόγους - δεν είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των καιρών και να ξεγελάσουν έστω την κοινή γνώμη. Το ΠΑΣΟΚ/"Ελιά" πασχίζει να πείσει ότι μπορεί να αποτελέσει κυβερνητικό εταίρο, χωρίς να δύναται να στηρίξει ουσιαστικά μια ξεκάθαρη πολιτική αλλά ετεροπροσδιοριζόμενο ως "προοδευτικός πόλος" του κυβερνητικού σχήματος. Το "Ποτάμι" κυλάει σε αχαρτογράφητα λιβάδια, λοξοκοιτάζοντας την εξουσία από τη χαραμάδα που του αφήνει η προοπτική συνεργασιών τόσο η πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ όσο και η άλλη πλευρά. Η αδυναμία που χαρακτηρίζει την κυβέρνηση όσον αφορά τη στιβαρότητα που απαιτείται, δεδομένου ότι το εσωτερικό μέτωπο μόνο αραγές δεν είναι, δημιουργεί τις αμφιβολίες εκείνες ώστε να μην εμπνέει την απαιτούμενη αισιοδοξία ως προς την επίτευξη των στόχων. Εν τέλει το μεγάλο πουθενά μπορεί να φαίνεται μεγαλύτερο, λόγω της "αμφιβολίας του πουθενά" που έχει καταλάβει μια πολύ μεγάλη μερίδα πολιτών.

  20. πολίτης avatar
    πολίτης 19/06/2014 18:58:53

    Την ψήφο μου θα τη δώσω όχι σ' εκείνους που θα μου τάξουν τα πάντα- ποιος το πιστεύει άλλωστε- αλλά σ'εκείνους που θα έχουν τα κότσια να πουν ως εδώ. Μια ολόκληρη χώρα κι ένας ολόκληρος λαός σταυρώνεται. Όποιος δεν το βλέπει, ζει στο παράλληλο σύμπαν του. Τα οικονομικά μεγέθη δε μου λένε τίποτα. Οι μπίζνες για λίγους επίσης. Δε φοβάμαι. Ούτε είμαι διαθετημένος να γεράσω σκλάβος.

    • Η άλυτη εξίσωση avatar
      Η άλυτη εξίσωση @ πολίτης 19/06/2014 21:02:52

      +++++++++++++++++++++++

  21. Fotios Giovannopoulos avatar
    Fotios Giovannopoulos 19/06/2014 20:40:15

    Τώρα το ανακαλύψατε;!; (το «Καιρός να δώσει κάποιος μια εναλλακτική λύση στον ελληνικό λαό γιατί δεν πάει άλλο.») Τόσα χρόνια γιατί φωνάζει ο κόσμος, γιατί ξεπετάγονται τόσα νέα κόμματα; Το ερώτημα είναι αν ο κόσμος έχει διάθεση να σηκωθεί από τον καναπέ, ξεκινώντας από το να μάθει τι πραγματικά πρεσβεύει το κάθε κόμμα για να ξέρει τι επιλέγει (όχι τα κρυφά μαξιλάρια του συστήματος)

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ Fotios Giovannopoulos 19/06/2014 21:39:34

      Αγαπητέ Φώτιε, τι εννοείτε να μάθει ο κόσμος τι "πρεσβεύει" το κάθε κόμμα;;; Ξέρετε εσείς κανένα κόμμα στην Ελλάδα που να κράτησε ή υλοποίησε έστω και στο ελάχιστο (είτε σαν κυβέρνηση είτε σαν αντιπολίτευση) αυτά που υποσχόταν/πρέσβευε (ειδικά προεκλογικά);;;;;;;;; Δηλαδή τι να κάνει ο έρμος ο πολίτης;;; Άιντε σηκώθηκε από τον καναπέ και πήρε τα προγράμματα της Ν.Δ, του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ, των ΑΝΕΛ, του Ποταμιού, της Χ.Α κ.λ. Άιντε και τα διάβασε κι "ενημερώθηκε"... Μετά;;;;;;;;;;;;;;;;;

  22. Σπαρτιάτης avatar
    Σπαρτιάτης 19/06/2014 22:40:56

    Μάλλον αγνοείται όλοι σας ότι το κάθε κόμμα στηρίζεται στους.....πελάτες του για τα ψηφαλάκια μόνο και χωρίς το παραμικρό μέλημα για τη Πατρίδα και την αποφυγή της κρίσης με ένα κράτος δικαίου για όλους. Όλα για τη μεγάλη καρέκλα γίνονται και το κομματικό συμφέρον,γιαυτό και στο μέλλον κανένα κόμμα δεν θα έχει πάνω από 15-20%, εκτός και αν προκύψει κάτι το καινούργιο μακρυά απο κόμματα και χωρίς καμία σχέση με το Δημόσιο, τον κρατισμό και τους ολιγάρχες που θρέφονται απο το δημόσιο χρήμα. Πράγμα πολύ δύσκολο με τα τωρινά δεδομένα μιάς και οι ρίζες των φαύλων είναι πολύ βαθιές και θα απαιτηθούν πολλά χρόνια να αλλάξουν νοοτροπίες και προσωπικά συμφέροντα.

  23. Ρηνα avatar
    Ρηνα 20/06/2014 08:31:02

    Eχετε καταλαβει τι πρεσβευει σημερα στη Ελλαδα και ιδιως αναμεσα στους νεους η λεξη "τζερτζελο"; Κατι σαν το χαβαλε. Αν ειχε παρουσιαστει καποιο σοβαρο κομμα δεν θα ειχε δωσει και λυση; Λοιπον στην ερωτηση σου "Μετα;;;;" απαντω: τζερτζελες να γινεται......μεχρι ποτε; μεχρι η πεινα να φτασει και λιγο πιο ψηλα....

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Ρηνα 20/06/2014 10:19:46

      οι πιο ψηλά, αγαπητή ρήνα, είναι εξασφαλισμένοι, τρώνε με ξένα κουτάλια πια. γι' αυτό και δεν δίνουν φράγκο τσακιστό για το πόπολο. η ελλάδα είναι απλά χώρος δράσης και παρανομιών τους...

  24. dimi avatar
    dimi 27/06/2014 18:00:59

    Μόνο για αυτα είμαστε τελικά σηκωθήκαμε απο τον καναπέ μονο για να πανηγυρίσουμε για την εθνική και ας πεινάνε τα παιδιά μας δεν μας ενδιαφέρει το μονο που θέλουμε έιναι να βλεπουμε τηλεόραση και ότι μας πουν τα παπαγαλάκια να κάνουμε δείτε και εδω μπας και ξυπνήσουμε.. http://www.votanonkipos.gr/2014/04/i-trv-kathorizei-tis-skepseis-sou.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.