#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/06/2013 16:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το μαύρο ταιριάζει στην κρατική ΕΡΤ



Όλοι οι ξένοι που αντέδρασαν στην απόφαση του Πρωθυπουργού για (προσωρινό) κλείσιμο της ΕΡΤ, είμαι βέβαιος πως εξ ιδίων κρίνουν τα αλλότρια και κάτι τέτοιο είναι απολύτως λογικό. Ακούσαμε πως δεν υπάρχει κράτος στην Ευρώπη χωρίς δημόσια ραδιοτηλεόραση και κάτι τέτοιο είναι μάλλον σωστό. Ακούσαμε εντός και εκτός της χώρας πως όταν πέφτει «μαύρο» στις συχνότητες της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης υπάρχει εκ των πραγμάτων ένα θέμα με την λειτουργία της δημοκρατίας ή τουλάχιστον της κυβέρνησης σε σχέση με τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των πολιτών και κάτι τέτοιο είναι μάλλον δικαιολογημένο.

Όλα αυτά όμως, με ένα τεράστιο «ΑΛΛΑ» που όταν εκφραστεί και στοιχειοθετηθεί σωστά και ακριβοδίκαια, βάζει τα πράγματα σε άλλο επίπεδο και ανατρέπει όλα τα στερεότυπα και τα αυτονόητα που αναφέραμε παραπάνω. Κι αυτό επειδή πλέον μιλάμε για διαφορετικά πράγματα, κοινώς, συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια και σώβρακα με γραβάτες.

Ας προσπαθήσω αρχικά να εκφράσω το «ΑΛΛΑ» που αναφέρω παραπάνω. Είναι σωστά, λογικά και δικαιολογημένα όσα ντόπιοι και (κυρίως) ξένοι προτάσσουν ως επιχειρήματα σχετικά με το κλείσιμο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, ΑΛΛΑ στην Ελλάδα, δεν μιλάμε για δημόσια ραδιοτηλεόραση! Στην Ελλάδα, υπάρχει μια ΚΡΑΤΙΚΗ ραδιοτηλεόραση, λάφυρο μέχρι τώρα στα χέρια του κόμματος (ή των κομμάτων πρόσφατα) που κερδίζει τις εκλογές και σχηματίζει κυβέρνηση, σε αγαστή συνεργασία με έναν εσμό αδίστακτων κρατικοδίαιτων συνδικαλιστών.

Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να στοιχειοθετήσω σωστά και ακριβοδίκαια τον παραπάνω ισχυρισμό, είμαι βέβαιος πως η πλειοψηφία των αναγνωστών δεν διαφωνεί, ωστόσο, για λόγους ηθικής τάξης θα αναφέρω ορισμένες παραμέτρους που τον τεκμηριώνουν. Είναι γεγονός πως το βαθύ κράτος της μεταπολίτευσης στηρίχθηκε στα διάφορα άνομα συντεχνιακά προνόμια και στην μοιρασιά των προσοδοφόρων κρατικών θέσεων που λειτουργούσαν και ως πολλαπλασιαστές ισχύος του πελατειακού παρακράτους. Οι κρατικοδίαιτοι συνδικαλιστές και τα μεσαία κομματικά στελέχη των κυβερνητικών κομμάτων, που επάνδρωσαν και υπερασπίστηκαν αυτές τις κρατικές θέσεις ενάντια σε κάθε απόπειρα μεταρρύθμισης και εκσυγχρονισμού, εξακολουθούν μέχρι και σήμερα να κυβερνούν στην ουσία την χώρα.  Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΡΤ αποτελεί την κορυφή αυτού του παρακυβερνητικού παγόβουνου, την ισχυρότερη εστία κομματοκρατίας, νεποτισμού και κρατικοδίαιτης συνδικαλιστικής κυριαρχίας. Αυτός της ο ρόλος, την καθιστά ηγέτη και οδηγό όλων αυτών που ονειρεύονται την νεκρανάσταση του κρατισμού και ακριβώς το αντίθετο από κάθε άποψη, της έννοιας της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ όπως την γνωρίζει, την σέβεται και την απολαμβάνει ο αναπτυγμένος πολιτικά και οικονομικά κόσμος. Αυτός της ο ρόλος είναι που την καθιστά και τον πρώτο και ισχυρότερο συμβολικά στόχο για όποιον πολιτικό έχει την βούληση να ξεκινήσει τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις που θα οδηγήσουν την χώρα στην νέα εποχή της και θα μετατρέψουν την ΚΡΑΤΙΚΗ ραδιοτηλεόραση σε αληθινά ΔΗΜΟΣΙΑ ραδιοτηλεόραση όπως παντού στον πολιτισμένο κόσμο.

Η χώρα λοιπόν έχει οπωσδήποτε ανάγκη από  ΔΗΜΟΣΙΑ ραδιοτηλεόραση. Δεν έχει καμιά ανάγκη όμως την ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΡΤ. H κοινωνία είχε ήδη απαξιώσει στην πράξη τις περισσότερες εκπομπές της και κυρίως τα κατευθυνόμενα και «αντικειμενικά» δελτία ειδήσεων και τις μονόπλευρες και προπαγανδιστικές ενημερωτικές εκπομπές της. Στην εποχή που ζούμε, με τις άπειρες δυνατότητες πληροφόρησης και διασκέδασης, το τελευταίο που χρειάζεται μια σύγχρονη και υγιής κοινωνία, είναι το προπαγανδιστικό μουρμουρητό μιας ΚΡΑΤΙΚΗΣ ραδιοτηλεόρασης. Μαύρο λοιπόν στην ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΡΤ, και δεν πιστεύω πως χρειάζεται να ξαναλειτουργήσει με τον τρόπο που μέχρι τώρα λειτούργησε. Μια ΔΗΜΟΣΙΑ ραδιοτηλεόραση, με σαφή προσανατολισμό στην παιδεία και τον πολιτισμό, δεν χρειάζεται τόσα μέσα, τόσους ανθρώπους, τόσες συχνότητες και τόσα χρήματα για να κάνει  σωστά την δουλειά της. Το μόνο που χρειάζεται είναι ανεξαρτησία από την εκάστοτε κυβέρνηση και τον ασφυκτικό κομματικό πελατειακό – συνδικαλιστικό εναγκαλισμό.

Akenaton

ΣΧΟΛΙΑ

  1. periopos avatar
    periopos 15/06/2013 16:58:32

    Μόνο και μόνο το γεγονός ότι θεωρείτε δεδομένη την ανεξαρτησία της νέας Δημόσιας τηλεόρασης, κατατάσσει την ανάρτηση σε μία προσωπική τοποθέτηση που δεν αφήνει περιθώρια διαλόγου.
    Για την στρεβλότητα της τεθνεούσης ΕΡΤ, δεν χωράει αντίρρηση.
    Αλά μέχρι εκεί.

    • periopos avatar
      periopos @ periopos 15/06/2013 18:08:48

      Αλλά....

  2. NTUA avatar
    NTUA 15/06/2013 17:13:34

    "Η χώρα λοιπόν έχει οπωσδήποτε ανάγκη από ΔΗΜΟΣΙΑ ραδιοτηλεόραση. Δεν έχει καμιά ανάγκη όμως την ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΡΤ. ".
    Επειδή τα λόγια είναι ωραία, μήπως μπορεί κανείς να μας πει που έγκειται ακριβώς η διαφορά μεταξύ ΔΗΜΟΣΙΟΥ και ΚΡΑΤΙΚΟΥ;

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ NTUA 15/06/2013 17:47:16

      Το "Δημόσιο" πρέπει να ανήκει στον λαό, ανεξαρτήτου κυβέρνησης. Πα' να πει, θα προσληφθούν οι καλύτεροι αντικειμενικά και ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ακόμη κι αν αλλάζει η κυβέρνηση.
      Το "κρατικό" ανήκει στην εκάστοτε κυβέρνηση και είναι φερέφωνο της και βολεύει ημετέρους.

      Απορίες, ερωτήσεις?

      • Evangelos avatar
        Evangelos @ Θόδωρος 17.06.2012 15/06/2013 19:21:21

        φίλε μου τι εννοείς ότι ο Σαμαράς επιθυμεί η ΕΡΤ να "ανήκει στο λαό" ??? ... δηλαδή θα κάνουμε συνελέυσεις και δημοψηφίσματα για το Δ.Σ. , την έγκριση του προυπολογισμού κλπ ???

        πλάκα μας κάνεις ??? Α.Ε. ήταν και Α.Ε. θα είναι με Δ.Σ. ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟ από το κράτος άρα από την εκάστοτε Κυβέρνηση

        μην κοροιδεύουμε ο ένας τον άλλο ... δημόσιο = κρατικό

        τα άλλα είναι παραμύθια και γλωσσοπλασίες

        • akenaton avatar
          akenaton @ Evangelos 15/06/2013 21:20:43

          Να σας το κάνω κι εγώ λιανά με άλλα λόγια (ευχαριστώ με την ευκαιρία τον φίλο Θόδωρο): δημόσιο είναι αυτό που εξυπηρετεί τα συμφέροντα της κοινωνίας και ΟΛΩΝ των πολιτών. Κρατικό είναι αυτό που εξυπηρετεί το εκάστοτε κυβερνόν κόμμα αρχικά και την νομενκλατούρα των στελεχών των κυβερνητικών κομμάτων κατά πρώτο λόγο και όλων των υπόλοιπων κομμάτων κατά δεύτερο. Το δημόσιο δηλαδή είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ, το κρατικό είναι ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟ. Ελπίζω να έκανα σαφή την διαφορά.

    • δημης avatar
      δημης @ NTUA 15/06/2013 22:40:05

      ++++++++
      Aπό τον τίτλο σας ....
      Και να τολμήσω ;;; να ρωτήσω;;;;
      -Είναι ΚΡΑΤΙΚΗ ή ΔΗΜΟΣΙΑ Η ...ΒΟΥΛΗ (και οι Υπάλληλοί της;;;;
      -Είναι ΚΡΑΤΙΚΗ ή ΔΗΜΟΣΙΑ η Δικαιοσύνη ;;;;
      -Είναι ΚΡΑΤΙΚΕΣ ή Δημόσιες οι...ΕΦΟΡΙΕΣ;;;;
      -Είναι ΚΡΑΤΙΚΗ ή ΔΗΜΟΣΙΑ Η ...ΕΚΠ/ΣΗ ;;;;;;;;

  3. Gas Bailey avatar
    Gas Bailey 15/06/2013 17:17:08

    Μαύρο στα νεοφιλελεύθερα πουλέν που φυτεύτηκαν στην μεγάλη παράταξη μας.

    • new.fe avatar
      new.fe @ Gas Bailey 15/06/2013 17:19:53

      ++++

      • Heaven avatar
        Heaven @ new.fe 15/06/2013 17:31:16

        οτι η ...μεγάλη παράταξη μας θα εκλάιγε με κλάμα γοερό για την ...άνεργη Μπηλιω Τσουκαλά ουτε που μου περνούσε απο το μυαλο!

    • pirandello avatar
      pirandello @ Gas Bailey 15/06/2013 17:34:55

      +10000000000000000

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Gas Bailey 15/06/2013 23:46:13

      Εσύ κυβέρνα κεϋνσιανά και δανείσου από τους εξωγήινους για κρατικοποίησεις το σύμπαν!

      • Antonis avatar
        Antonis @ Συριζαλβανία του Χότζα 16/06/2013 01:59:36

        Κεϊνσιανός δεν είμαι, αλλα ο δύσμοιρος Κέινς μονο σοσιαλιστής δεν ήταν, ασχέτως που τον έχουν καπηλευτεί όλοι οι κράτιστες και τα ορφανά του Μαρξ για να καλύψουν την ιδεολογική τους ένδεια. Ο Κέινς ναι μεν ήταν υπέρ μιας πολιτικής της ζήτησης εν μέσω έφεσης με δημόσιες επενδύσεις, ήταν όμως αυστηρά υπέρ των πλεονασματικών προϋπολογισμών ("λιτότητα" στα καθημάς) εν καιρώ ανάπτυξης.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ Συριζαλβανία του Χότζα 16/06/2013 02:24:07

        όοοπα...! και μοναδικοί κληρονόμοι της δημοσιονομικής ορθοδοξίας η νεοφιλελεύθεροι
        Αληλούια!

        • ENRICO BERLINGUER avatar
          ENRICO BERLINGUER @ rally monkey 16/06/2013 10:06:11

          Ναί!!
          Με ετήσιο ελλειμα 25 δισ ΕΥΡΩ.

    • billi smart avatar
      billi smart @ Gas Bailey 16/06/2013 04:04:04

      δεξια παραταξη στον πολιτισμενο κοσμο χωρις ανοιχτες πολιτικες στην οικονομια που την εχεις δει ρε μεγαλε.....δεξια σοβιετια μην ονειρευεσαι ξανα...μουσιακο ειδος εισαι...

  4. pirandello avatar
    pirandello 15/06/2013 17:20:13

    Έτσι ακριβώς ΝΤUΑ
    Περιμένω εναγωνίως να μας μορφώσετε Ακένατον για την διάκριση μεταξύ δημόσιου και κρατικού.
    Αυτά που γράφετε είναι επικίνδυνα πράγματα.
    Να μας πείτε επίσης και πότε θα μηδενίσει το κοντέρ για να ξέρουμε πότε θα έχουμε τα γενέθλια της δημόσιας τηλεόρασης.

    • Heaven avatar
      Heaven @ pirandello 15/06/2013 17:33:15

      το κοντερ θα μηδενίσει όταν ξεβρωμίσει απο τους κηφήνες η κρατική τηλεοραση!

    • akenaton avatar
      akenaton @ pirandello 15/06/2013 21:28:32

      Έχετε μέρες που μου λέτε ότι γράφω επικίνδυνα πράγματα. Ηρεμήστε. Δεν κινδυνεύετε από εμένα ούτε εσείς ο ίδιος ούτε κανείς άλλος. Παραπάνω θα βρείτε την επιμόρφωση που μου γυρέψατε, στην απάντησή μου στον φίλο Evangelos. Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας, η αντίθετη άποψη τρέφει τον διάλογο, ειδικά όταν δεν είναι πολύ φορτισμένη συναισθηματικά με φανταστικούς "εχθρούς" και ανύπαρκτους "κινδύνους".

  5. Simon Bolivar II avatar
    Simon Bolivar II 15/06/2013 17:32:43

    Είδαμε και μάθαμε τι έγινε στη ΕΤ3 στις 28/5/2013 . Ποιον κοροϊδεύεις ?

  6. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 15/06/2013 17:32:44

    Ο ελληνικός λαός δεν έχει ανάγκη από δημόσια ραδιοτηλεόραση. Τα οργανωμένα κρατικά και ευρωπαϊκά συμφέροντα έχουν ανάγκη από την ύπαρξη μιας ΕΡΤ.
    Ο ελληνικός λαός έχει ανάγκη από δημόσια υγεία και εκπαίδευση, από ψωμί και όχι παντεσπάνι.

  7. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 15/06/2013 17:42:08

    Συμφωνώ σε όλα. Τυφλή εμπιστοσύνη στο Σαμαρά. Δυναμώστε όλοι την ηγεσία για να ξεβρωμίσει ο τόπος από την αριστερίστικη και οπισθοδρομική νομεγκλατούρα. Θέλουμε δημόσια και ανιδιοτελή ενημέρωση και όχι κρατικοδίαιτη αριστερίζουσα προπαγάνδα.

    • pirandello avatar
      pirandello @ MantisKalhas 15/06/2013 18:04:44

      Αυτό το να ξεβρωμίσει ο τόπος και από κάπου αλλού το έχω ακούσει, αν δεν με απατά η μνήμη μου...
      Καιρός να περάσετε στην άλλη όχθη μάντη μου, στο φυσικό σας χώρο. Αυτή η παράταξη έχει άλλη ιστορία άλλες μνήμες άλλη παράδοση, όσο και αν δεν σας αρέσει.

      • MantisKalhas avatar
        MantisKalhas @ pirandello 16/06/2013 01:43:58

        Δεν υπάρχει για μένα άλλη όχθη εκτός από τη φιλελεύθερη δεξιά. Ο πραγματικός ακροδεξιός είμαι και σας παρακαλώ να μην χρησιμοποιείται κανένα υποννοούμενο για να με ταυτίσετε σαν άλλος Τσίπρας με τους αχρείους νεοναζί. Καλώ επίσης όσους πραγματικά νιώθουν ακροδεξιοί να εγκαταλείψουν το ναζιστικό μόρφωμα και να επιστρέψουν στο σπίτι μας. Επιστρέψτε στη Ν.Δ.

        • akenaton avatar
          akenaton @ MantisKalhas 16/06/2013 14:30:39

          Η Χρυσή Αυγή δεν είναι ακροδεξιά. Όποιος θεωρεί τον εαυτό του δεξιό και ψηφίζει ΧΑ είναι σαν το κερατά σύζυγο που φιλοξενεί στο σπίτι του τον εραστή της γυναίκας του.

  8. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 15/06/2013 17:49:22

    Προσυπογράφω και υποστηρίζω, αγαπητέ Φαραώ! Στα δύσκολα φαινόμαστε όλοι..

  9. Αν... avatar
    Αν... 15/06/2013 18:03:35

    '' Η χώρα λοιπόν έχει οπωσδήποτε ανάγκη από ΔΗΜΟΣΙΑ ραδιοτηλεόραση. Δεν έχει καμιά ανάγκη όμως την ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΡΤ. ''
    Αυτό το άρθρο, μοιάζει να γράφτηκε απλά για να γραφτεί.....
    Η ΕΡΤ πολύ απλά, χωρίς τυμπανοκρουσίες, διχασμούς, σπατάλη λόγων, χρημάτων και χρόνου, μπορούσε από ......κρατική να γίνει ΔΗΜΟΣΙΑ, εν μιά νυκτί. Αρκούσε να εγκαταλείψουν τον ασφυκτικό της ...εναγκαλισμό και τους ανεξέλεγκτους διορισμούς εκλεκτών του, οι εκάστοτε σοφοί ταγοί. Αρκούσε να εκδιωχθούν βιαίως οι ακριβοπληρωμένοι διορισμένοι κομματικοί Διευθυντές, ΠαραΔιευθυντές, Προϊστάμενοι, Διοικητές και λοιποί παρατρεχάμενοι λακέδες που την απομυζούσαν. Έλεγχος στα οικονομικά-δαχειριστικά, απόλυτη διαφάνεια, συμμάζεμα και εξορθολογισμός, σωστή ανακατανομή του ανθρώπινου δυναμικού (και όπου θα ήταν αναπόφευκτο αριθμητική μείωση), οριοθέτηση μισθολογίων σύμφωνα με όσα επικρατούν στον Ιδ. Τομέα. Αλήθεια υπάρχει ...προϋπολογισμός κόστους για την κατάργηση της ΕΡΤ και τη δημιουργία της ΝΕΡΙΤ; Πόσα Ευρώ από αυτά που δεν έχουμε αλήθεια θα σπαταληθούν, για να απολυθούν και να επαναπροσληφθούν τόσοι υπάλληλοι; Καλύτερα δεν είναι να αποζημιώσουμε μονάχα αυτούς που απολύονται; Αφού πληρώνουμε, δεν πρέπει να ενημερωθούμε πριν μας χρεώσουν;;
    ** Για τις εκπομπές της ΕΡΤ μη μιλάτε καλύτερα αν δεν γνωρίζετε, γιατί προσβάλλετε όλους εκείνους που εκτιμούσαν την ασύγκριτη ποιότητα και το υψηλό επίπεδο πάρα πολλών από αυτές. Ένα αστραπιαίο ζάπινγκ στο υπάρχον άθλιο σκουπιδαριό της τηλεοπτικής χωματερής, μιά σύγκριση με τα προσβλητικά και χαμηλότατου επιπέδου προγράμματα και τις κατευθυνόμενες ειδήσεις των παράνομων καναλιών των νταβατζήδων, κραυγάζει την κατάντια και υπογραμμίζει το κενό και την απώλεια.( Για της ΕΡΤ ''τα κατευθυνόμενα και «αντικειμενικά» δελτία ειδήσεων και τις μονόπλευρες και προπαγανδιστικές ενημερωτικές εκπομπές'', χρεώστε τους εκάστοτε διαχειριστές της εξουσίας. Όμως νομίζω ποτέ δεν καίμε ένα σπίτι γιατί έχει γεμίσει ποντίκια. Κάνουμε μόνο μία επιμελή απολύμανση. Είναι πιό έξυπνο, πιό απλό και σίγουρα λιγότερο δαπανηρό).

  10. Αν... avatar
    Αν... 15/06/2013 18:15:52

    :-) Καλησπέρα σας

  11. George avatar
    George 15/06/2013 18:17:22

    Συμφωνώ! Τα λεφτά από το χαράτσι φτάνουν για βοήθημα 2,500 Ευρώ σε 100,000 οικογένειες-ή για ελάφρυνση 50 ευρώ σε κάθε ελληνικό σπίτι. Δεν καταλαβαίνω γιατί ενημέρωση από το κανάλι της βουλής και επαναλήψεις από όλο το υλικό της ΕΡΤ για κανά δυό χρόνια είναι τόσο κακή εναλακτική. Στο κάτω κάτω πτωχεύσαμε. Μόνο ένα 6% έβλεπε ΕΡΤ. Ολοι οι άλλοι δεν θα καταλάβουμε καμμία διαφορά. Και σε αυτό το 6% καλό κάνουμε μια και θα ξαναδεί αυτό που τόσο του άρεσε.

  12. Αν... avatar
    Αν... 15/06/2013 18:23:08

    Πόσο δίκιο έχετε!!! Οι φανατικοί νεοφιλελεύθεροι μονάχα ωρύονται και διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους. Σε ξένον αχυρώνα .....

  13. Αν... avatar
    Αν... 15/06/2013 18:25:03

    ΕΡΤ δεν είναι η αστεία Μπήλιω, όπως ΝΔ δεν είναι ο αμετροεπής Άδωνης. Ή μήπως είναι τελικά;

    • ελλην-1821 avatar
      ελλην-1821 @ Αν... 16/06/2013 02:14:22

      Ας τον συμμαζέψουν. Τον Σαμαρά και τον Φαηλο δεν τους έχει βρίσει η χλευάσει έτσι ουτε ο πιο φθονερά πολιτικά αντίπαλος τους. χαιρετίσματα.

  14. task avatar
    task 15/06/2013 18:27:50

    μα τα ποντίκια διώχνουν δεν έπαθε το σπίτι τίποτα, θα μείνει λίγο κλειστό "λόγω μυοκτονίας"

    • Αν... avatar
      Αν... @ task 15/06/2013 18:37:12

      Το σπίτι επιχειρείται να κατεδαφιστεί και να μετακομίσουν άρον-άρον τα υπάρχοντα σε κοντέϊνερ. Το ότι ΘΑ κτίσουνε μελλοντικά στη θέση του ...μεζονέτα '' αντικειμενικής πληροφόρησης'', αποτελεί μονάχα σχέδιο επί χάρτου.

      • task avatar
        task @ Αν... 15/06/2013 18:47:17

        ας φύγουν με το καλό τα "ποντίκια" κι εδω είμαστε να δούμε πως και τι θα παραδοθεί

  15. pirandello avatar
    pirandello 15/06/2013 18:38:19

    Καλησπέρα σας Αν...
    Νομίζω ότι γράφουμε εις ώτα μη ακουόντων...
    Να συμπληρώσω απλώς ότι και για τα 250 εκ. Ευρώ που υπολογίστηκε ότι θα χρειαστούν για την πληρωμή των αποζημιώσεων των υπαλλήλων της ΕΡΤ ΑΕ, δεν έχει γίνει οποιαδήποτε πρόβλεψη στον κρατικό προυπολογισμό. Πως λοιπόν ο Στουρνάρας βγαίνει και διαβεβαιώνει πως θα πληρωθούν άμεσα και στο σύνολό τους αυτά τα χρήματα, όταν γνωρίζουμε ότι χρήματα δεν υπάρχουν; Είναι βέβαιο ότι το κλείσιμο της ΕΡΤ ήταν επιλογή των τροικανών. Είναι ένα από τα πολλά πειράματα που γίνονται στην χώρα, η επιτυχία ή αποτυχία του οποίου θα καθορίσει και την επιβολή αντίστοιχων αλλαγών στην υπόλοιπη Ευρώπη.

    • Βασίλης Χ. avatar
      Βασίλης Χ. @ pirandello 15/06/2013 19:26:42

      Υποτίθεται ότι η ΕΡΤ είχε κάτι παραπάνω από 2500 κόσμο προσωπικό. 250 εκατομμύρια για αποζημιώσεις είναι κατά μέσο όρο 100.000 ευρώ το "κεφάλι". Το νούμερο δε μου φαίνεται ρεαλιστικό. Έχετε κάποια πηγή γι' αυτό;

      Αν πάντως το νούμερο ισχύει και οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ εισέπρατταν μισθούς που να δικαιολογούν αποζημιώσεις τέτοιου ύψους, δεν είναι απορίας άξιο που η εταιρία έκλεισε. Το παράξενο είναι που λειτουργούσε ακόμη. Όσο για αυτό που γράφετε, ότι δήθεν το κλείσιμο της ΕΡΤ είναι "πείραμα" επιβεβλημένο από την τρόικα, επίσης δε μου φαίνεται ότι στέκει. Απλά οι άλλοι που είναι σε δύσκολη θέση σαν εμάς, επέβαλαν περικοπές νωρίτερα, ενώ εμείς ως τώρα απλώς το συζητούσαμε:





      Δυστυχώς ούτε το κέντρο του κόσμου είμαστε, ούτε το πειραματόζωο της Ευρώπης, ούτε μας... ψεκάζουν. Η βλακεία, η κακομοιριά μας και η κακοδαιμονία μας είναι πρωτίστως δική μας ευθύνη, δικό μας δημιούργημα. Και κάποια στιγμή θα πρέπει να έχουμε τη γενναιοψυχία να το παραδεχτούμε και να κάνουμε κάτι γι' αυτό.

      • Βασίλης Χ. avatar
        Βασίλης Χ. @ Βασίλης Χ. 15/06/2013 20:50:05

        Βλέπω ότι κάτι δεν έκανα σωστά στη σύνταξη του html στο μήνυμά μου. Εν πάση περιπτώσει οι σύνδεσμοι που ήθελα να παραθέσω ήταν οι εξής:

        http://iberosphere.com/2012/01/spain-news-even-spanish-tv-feels-the-pain/5299

        http://elpais.com/elpais/2012/04/08/inenglish/1333886857_811135.html

        http://www.nytimes.com/2012/09/10/business/media/portugal-examines-privatizing-public-broadcaster-rtp.html?pagewanted=all&_r=0

  16. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 15/06/2013 18:58:39

    "..Αρκούσε να εκδιωχθούν βιαίως οι ακριβοπληρωμένοι διορισμένοι κομματικοί Διευθυντές, ΠαραΔιευθυντές, Προϊστάμενοι, Διοικητές και λοιποί παρατρεχάμενοι λακέδες που την απομυζούσαν..."

    "..σωστή ανακατανομή του ανθρώπινου δυναμικού (και όπου θα ήταν αναπόφευκτο αριθμητική μείωση).."

    Άμα γίνονταν αυτά, τα ίδια παρατράγουδα θα είχαμε πάλι τώρα!.. Ίσα-ίσα που άμα πληγώσεις το θηρίο, γίνεται πιο επικίνδυνο! Εσείς, εξοχοτάτη, (πρέπει να) τα γνωρίζετε αυτά. Όχι?

    "..γιατί προσβάλλετε όλους εκείνους που εκτιμούσαν την ασύγκριτη ποιότητα και το υψηλό επίπεδο πάρα πολλών από αυτές.."

    Και όλα αυτά ήταν δεν ήταν 5% τηλεθέαση...
    1. Τόση κουλτούρα οι Έλληνες?
    2. Σε καπιταλισμό ζούμε, μεγαλειότατη, όχι στην Φρουτοπία! Δυστυχώς θέλει ακροαματικότητα ένας τηλ. σταθμός για να επιζήσει, τα συναισθήματα (όπως και η αλληλεγγύη των λαών) δεν τρώγονται..


    Και εγώ δεν συμφωνώ (και το 'χω γράψει επανηλειμμένα) με τόσο δυναμικές κινήσεις, αλλά μήπως δεν γινόταν αλλιώς? Μήπως για να γλιτώσουμε τα χειρότερα που πιθανώς έρχονταν μετά από ΔΕΠΑ κ.λ.π.?

    Μην κατακρίνουμε εύκολα αν δεν ξέρουμε την συνολική εικόνα..

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ Θόδωρος 17.06.2012 15/06/2013 19:00:01

      επανειλημμένα, όχι "επανηλειμμένα"

      • Αν... avatar
        Αν... @ Θόδωρος 17.06.2012 15/06/2013 19:55:55

        Θόδωρος 17.06.2012
        ’Άμα γίνονταν αυτά, τα ίδια παρατράγουδα θα είχαμε πάλι τώρα!.’’
        Λάθος κάνετε, δεν είναι το ίδιο. Η κοινή γνώμη αν όλα γινόντουσαν ψύχραιμα,αποφασιστικά και με αντικειμενική πληροφόρηση, δε θα συντασσόταν με τους εν αδίκω…Τώρα ποιός εμφανίζεται λέτε εν αδίκω;;;;
        ”Και όλα αυτά ήταν δεν ήταν 5% τηλεθέαση…”
        Η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση δεν κυνηγά την …τηλεθέαση. Επιδοτείται για να παράγει-προάγει πολιτισμό και να εκπαιδεύει την κοινωνία. Ζητούμενο είναι να ανέβει το πνευματικό επίπεδο του λαού.Και όπως έλεγε και ο Μάνος Χατζιδάκις ”Λαϊκό, δεν είναι αυτό που αρέσει στο λαό, Λαϊκό είναι αυτό που ΩΦΕΛΕΙ το λαό”.
        Ας κατεβάσουμε το κόστος, αλλά κι αν πληρώνουμε 3 € το μήνα για να μην καταλήξουμε στα νύχια των τσοντοκάναλων του Σουλεϊμάν, εσείς εκτιμάτε πως αυτό αποτελεί ”ακριβή” …επένδυση;
        ”Μήπως για να γλιτώσουμε τα χειρότερα; ”
        Εγώ από εδώ και πέρα, απαιτώ Απόλυτη Ειλικρίνεια. Οτιδήποτε άλλο, με υποτιμά. Υποθέσεις, εικασίες και φήμες στην προμνημονιακή εποχή, ίσως περνούσαν. ΤΩΡΑ, ”Αυτά Τέλος” όπως μας λέει κι εκείνος…. :-)

  17. Tasos avatar
    Tasos 15/06/2013 18:58:41

    Δηλαδή όλες οι προσλήψεις όλων των υπαλλήλων (από ηχολήπτες μέχρι διευθυντές και παρουσιαστές κι από μουσικούς μέχρι ανταποκριτές) θα γίνουν από μόνες τους? Δε θα μεσολαβήσει πουθενά το κράτος? Δε γνωρίζω ούτε μία τέτοια "επιχείρηση" στην Ελλάδα που να είναι δημόσια χωρίς να είναι κρατική με τον Α ή Β τρόπο. Στη θεωρία ακούγεται πολύ σοσιαλιστικό όμως στην Ελλάδα ο σοσιαλισμός εφαρμόζεται με κρατικές παρεμβάσεις.

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ Tasos 15/06/2013 20:35:12

      Θα γίνουν με ΑΣΕΠ. Κρατικός φορέας που επιλέγει με αντικειμενικά κριτήρια.
      Δλδ. προσόντα, προϋπηρεσία -ακόμα και στην ΕΡΤ- και ίσως συνέντευξη. Από κει και πέρα όμως δεν θα υπάρχει δυνατότητα παρέμβασης στο έργο τους, στη δουλειά τους.
      Αυτό πιστεύω θέλει να κάνει η κυβέρνηση.

      • julio avatar
        julio @ Θόδωρος 17.06.2012 16/06/2013 22:43:45

        συνέντευξη!!! Ακριβως αυτό διασφαλίζει την αντικειμενικότητα. Εδώ και χρονια (όσο υπάρχει ΑΣΕΠ) οι εκάστοτε κυβερνήσεις μέσω συνεντευξεων διοριζουν τους δικούς τους... Δεν το έχετε ακούσει ποτέ αυτό....?

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ Tasos 15/06/2013 20:41:11

      Το ότι σήμερα δεν υπάρχουν τέτοιες ΔΕΚΟ είναι αλήθεια.
      Το ότι έτσι πρέπει να γίνουν, μετά από εκκαθάριση και εκσυγχρονισμό, είναι ανάγκη απόλυτη.
      Και κάτι ακόμα, πρέπει οπωσδήποτε να είναι κερδοφόρες.

  18. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 15/06/2013 19:04:52

    Τι έγινε? Τι έγινε??!

    Έχω ένα ζευγάρι φίλους που τους έβαλε μαζί το βύσμα τους στην ΕΤ3!..
    Τι έγινε??!!

    Ρωτάω γιατί ένα άλλο ζευγάρι -φίλοι μου- που δούλευαν στη Siemens τους απέλυσαν σε μια νύχτα και "ούτε μάτια εδάκρυσαν, ούτε καρδιές εράϊσαν".
    Και επειδή το φέρω βαρέως, θέλω να μάθω τώρα:

    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΕΤ3, για το Θεό??!

  19. Αν... avatar
    Αν... 15/06/2013 19:04:56

    Κρατάμε το σπίτι, το λειτουργούμε κανονικά και διώχνουμε τα ποντίκια. Πειραματισμοί ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Αν... 16/06/2013 01:57:01

      ῾Υπάρχουν καί ΓΑΤΕΣ γιά τά ποντίκια, ἄν μέ ἐννοεῖς, ἀγαπητή Αν. :D

      • Αν... avatar
        Αν... @ Φωτεινή 16/06/2013 11:40:14

        Καλή σας ημέρα αγαπητή Φωτεινή. Στους γάτους λέμε πάντα ναι, αν κρύβουν μέσα τους πάνθηρες :-) !

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Αν... 16/06/2013 12:54:45

          Αἰλουροειδεῖ ὅλα, ἴδια ἔνστικτα! ᾿Αρκοῦμαι στίς ΓΑΤΕΣ μιά καί δέν ὑπάρχουν πάνθηρες στήν ῾Ελλάδα.

          Καλή σου μέρα καί καλό ὑπόλοιπο, An. :D

  20. kapar13 avatar
    kapar13 15/06/2013 19:07:42

    Akenaton στην ανάλυσή σου, όπως και στις περισσότερες σχετικές αναλύσεις που έχω διαβάσει επί του θέματος εξάλλου, αγνοείται εντελώς ο συναισθηματικός παράγοντας.
    Η ΕΡΤ για πολλούς κάποιας ηλικίας και πάνω που γεννηθήκαμε πριν την ιδιωτική τηλεόραση είναι ένα κομμάτι της παιδικής μας ηλικίας. Είναι η ελληνική ταινία το Σαββατόβραδο, το θέατρο της Δευτέρας και τα κινούμενα σχέδια που βλέπαμε.
    Μπορεί τώρα πια να μην πολυγυρνάγαμε προς τα εκεί (κι ας θυμηθήκαμε όλοι ξαφνικά την ποιότητα των προγραμμάτων της -που σε σχέση με τα ιδιωτικά είναι αλήθεια), αλλά όταν ανακαλύπτεις ξαφνικά ότι δεν υπάρχει στο τηλεκοντρόλ σου είναι άσχημο. Όπως όταν μαθαίνεις ότι ένας παιδικός σου φίλος που εν τω μεταξύ χαθήκατε δεν υπάρχει πια. Στεναχωριέσαι, δεν γίνεται αλλιώς.

    • akenaton avatar
      akenaton @ kapar13 15/06/2013 21:32:54

      Έχετε δίκιο. Μπορεί μεθαύριο να στεναχωρηθούμε και για άλλους "θεσμικούς οργανισμούς" που μεγαλώσαμε μαζί τους. Η ζωή όμως καμιά φορά τα φέρνει έτσι, δεν γίνεται αλλιώς. Εξάλλου όπως έχουμε ξαναγράψει, η ΕΡΤ θα ξανανοίξει και φαντάζομια όλοι οι πραγματικώς εργαζόμενοι που παρήγαγαν σωστό τηλεοπτικό προϊόν θα την επαναστελεχώσουν και πάλι μαζί με ικανούς και εργατικούς νέους εργαζόμενους. Η ζωή δεν σταματά ποτέ να κυλάει, το συναίσθημα είναι θεμιτό να υπάρχει, η πολιτική καμιά φορά πρέπει να το θέτει σε δεύτερη μοίρα.

  21. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 15/06/2013 19:19:33

    Το μαυρο ταιριαζει στους χοντρους γιατι κοβει κιλα...
    Το θεμα το αναλυσαμε απο καθε οπτικη,πλεον κουραζει.Αρκετα με την θλιμμενη χηρα.Οπως εχει καταλαβει ο καθενας,γνωμη δεν αλλαζει κανεις ασχετα αν ειναι υπερ η κατα.

  22. Αν... avatar
    Αν... 15/06/2013 19:55:05

    Θα κοστίσει όλο αυτό 250 εκατομμύρια Ευρώ, από αυτά που ΔΕΝ έχουμε; Μας υποχρεώνουν να τα χρεωθούμε για να κάνουμε ….γενναιόδωρες απολύσεις; Πως το λένε αυτό οι τοκογλύφοι; Αναδιάρθρωση; Μεταρρύθμιση; Αναμόρφωση;
    Εγώ το λέω αλητεία.

  23. KOTSAVARIS avatar
    KOTSAVARIS 15/06/2013 20:22:19

    Το δίλημμα που αργά και σταθερά τίθεται είναι η πορεία της χώρας .. Θα προχωρήσουμε αταλαντευτα χωρίς παρεκκλίσεις στην ευρωπαική πορεία του εκσυγχρονισμού ή θα παραδοθούμε στην σοβιετία του κρατικοδίαιτου Τσύριζα ?? Το μέλλον αντιμάχεται το χθές.. Η πορεία δύσκολη. Πολλοί θα μηδίσουν.. Οι εκπρόσωποι του λαικισμού και της οπισθοδρόμησης δίνουν τα ρέστα τους στην μάχη της ΕΡΤ..Δεν θα τους επιτρέψουμε να κερδίσουν διότι τότε η χώρα θα βρεθεί σε απρόβλεπτες καταστάσεις...

  24. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 15/06/2013 20:50:04

    "..Τώρα ποιός εμφανίζεται λέτε εν αδίκω;;;;..."

    Εμφανίζεται εν αδίκω, γιατί έτσι θέλουν να τον παρουσιάσουν, εκμεταλλευόμενοι το θυμικό του κόσμου και ποντάροντα στο συναίσθημα. Μη σιγοντάρετε κι εσείς!..

    "..Η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση.... εσείς εκτιμάτε πως αυτό αποτελεί ”ακριβή” …επένδυση.."

    Αν ισχύουν τα λεγόμενα σας, το 5% δηλώνει αποτυχία! Η ΕΡΤ έτσι απέτυχε στην αποστολή της, μόνο 5% των Ελλήνων παίδευσε. Άρα και μ' αυτόν τον συλλογισμό ΠΑΛΙ έπρεπε να αναδιαρθρωθεί πλήρως γιατί απέτυχε!

    Για το "χειρότερα", συμφωνώ. Ενημέρωση για όλα και όλοι προ των ευθυνών τους.

    Να συμπληρώσω ότι για την ΔΕΠΑ δεν είμαστε υπεύθυνοι εμείς και το ξέρετε. Μας πούλησαν!

    Τίποτε δεν αλλάζει εύκολα, εξοχοτάτη. Πτωχεύσαμε πια, κι ο Τσίπρας θα την έκλεινε γιατί δεν θα 'χε να την πληρώσει και θα τα 'ριχνε στους προηγούμενους.


    Υ.Γ. Εσείς τον θέλατε δυναμικό. Τι έγινε, δεν σας αρέσει τώρα? Αυτό θα πει δυναμική! Ή περιμένατε "με το σεις και με το σας"?

    • Αν... avatar
      Αν... @ Θόδωρος 17.06.2012 15/06/2013 21:21:27

      ''Εμφανίζεται εν αδίκω, γιατί έτσι θέλουν να τον παρουσιάσουν''
      Εμφανίζεται εν αδίκω γιατί πήρε τον εύκολο δρόμο του βίαιου λουκέτου και όχι τον σωστό και το δύσκολο της εν λειτουργία εξυγίανσης και της πληροφόρησης του κόσμου για όλες τις παραμέτρους, πριν ενεργήσει.
      Το 5% της ΕΡΤ καθρεφτίζει την ήττα της πολιτείας να παράγει Έλληνες με παιδεία, καλλιέργεια και επίπεδο σκέψης. Η ΕΡΤ, το Εθνικό Θέατρο, οι Λογοτέχνες, οι ποιητές προσπαθούν, ο Σουλεϊμάν όμως από την άλλη πλευρά, προσπαθεί ΚΑΙ αυτός.... Η ΕΡΤ δεν έκλεισε και πιστεύω οτι δε θα κλείσει. Τα 4 Ευρώ το μήνα την εμφανίζουν με πλεόνασμα, με προσεκτική ανασυγκρότηση, θα είναι μια χαρά και με 3 Ε.
      ''Εσείς τον θέλατε δυναμικό. Τι έγινε, δεν σας αρέσει τώρα?''
      Εγώ τον θέλω ειλικρινή, τολμηρό και ανυποχώρητο στη σύγκρουση με τα μεγαλοσυμφέροντα, με τους νταβατζήδες μηντιάδες φοροκλέφτες και με τους τροϊκανομνημονιακούς εκβιαστές. Ας ξεκινήσει από αυτούς με ΒΊΑ και μετά με τη δέουσα προσοχή, χειρίζεται και τους κομματικούς πελάτες που θα ριχτούν στην ανεργία. Όταν η απόφασή σου τρέφει την ήδη τερατώδη στο 30% ανεργία, πρέπει να΄σαι πολύ προσεκτικός και ν΄αποφεύγεις τις λεκτικές ακρότητες. Με ευαισθησία, σεβασμό και μέριμνα. Έτσι συμπεριφέρεται ο Ηγέτης. Όχι σαν άξεστος τσέλιγκας που βαράει με τη γκλίτσα τα ...πρόβατα. Γιατί άλλο ο Σίμος κι άλλο ο Αντώνης....
      Κι αυτό, πρέπει κάθε στιγμή να γίνεται απολύτως σαφές.

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ Αν... 16/06/2013 01:18:20

        Αγαπητή Άν......ασσα.
        Ασκήστε και λίγο κριτική στον συνάδελφό σας Μέγα Αλέξανδρο,για τον τρόπο που έδωσε λύση στο πρόβλημα του Γόρδιου δεσμού.
        Αν ζούσε σήμερα λέτε να έκανε εν λειτουργία εξυγίανση της ΕΡΤ;;;;;

        • Αν... avatar
          Αν... @ Σχετικά Ασχετος 16/06/2013 01:37:09

          Αν ζούσε σήμερα λέτε να έχανε την ώρα του σκοτώνοντας έντομα με ...ηλεκτρονική μυγοσκοτώστρα, ή μήπως θα οργάνωνε εκστρατεία ενάντια στους ...Πέρσες; Έτσι μπαίνει για εμένα το ερώτημα
          :-)

      • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
        Θόδωρος 17.06.2012 @ Αν... 16/06/2013 02:29:00

        "...της πληροφόρησης του κόσμου για όλες τις παραμέτρους, πριν ενεργήσει..."

        Πληροφόρηση υπήρξε. Εγώ τουλάχιστον έχω μάθει για την ΕΡΤ αυτά που ήθελα και όποιος ήθελε μπορούσε να μάθει και για την ΕΡΤ και για το μέλλον που της επιφυλάσσεται.

        "...Ας ξεκινήσει από αυτούς με ΒΊΑ και μετά με τη δέουσα προσοχή, χειρίζεται και τους κομματικούς πελάτες που θα ριχτούν στην ανεργία..."

        Αα, δεν άρχισε από κει που θέλατε εσείς? Αυτό λέτε? Αυτό θα 'ταν το ιδεατό. Εσείς ξέρετε αν μπορεί να γίνει μ' αυτή τη σειρά? Και τους άλλους ποιος είπε ότι δεν θα τους πειράξει?

        "...Όταν η απόφασή σου τρέφει την ήδη τερατώδη στο 30% ανεργία, πρέπει να΄σαι πολύ προσεκτικός και ν΄αποφεύγεις τις λεκτικές ακρότητες..."

        Για βιομηχανίες ή εταιρίες που κλείσαν εντωμεταξύ, δεν σας είδα να κάνετε παρόμοιες παραινέσεις. Πάλι γενικά ευχολόγια ακούγαμε.
        Τώρα για την ΕΡΤ -το 0.2% των 1,300,000 του ΙΔ- χάλασε ο κόσμος!

        "..Με ευαισθησία, σεβασμό και μέριμνα..."
        Δλδ. πως? Έχετε να προτείνετε κάτι? Ή "δεν είναι δικιά σας δουλειά"? :) :)

        • Ήσκιος avatar
          Ήσκιος @ Θόδωρος 17.06.2012 16/06/2013 17:29:05

          ”Μάθατε” αυτά που σας βολεύει να ”γνωρίζετε”.
          ”Αα, δεν άρχισε από κει που θέλατε εσείς? Αυτό λέτε? ” Άρχισε από τα…εύκολα. Για να πείσεις ξεκινάς από αυτά που είναι δύσκολα για σένα. Αυτό που έχουνε κόστος.
          Η ανεργία είναι ήδη στο 30%. Αν δεν μπορεί να εμποδίσει κανείς τους βιομήχανους να απολύουν αλλά επιλέγει να προσθέσει ανέργους στην ουρά του ΟΑΕΔ, πως προτείνει αυτοί να ζήσουν; Που φαντάζεται οτι αυτοί θα εργασθούν; Στον πλανήτη Άρη των μελλούμενων επενδύσεων;
          Έχω να προτείνω. Αφού η Ε.Ε επιβάλλει την ανεργία ας την επιδοτήσει κι όλας. Διαφορετικά λυπάμαι, αλλά μιλάμε για μαζική εξόντωση.

        • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
          Θόδωρος 17.06.2012 @ Θόδωρος 17.06.2012 16/06/2013 17:52:26

          "...τα φάγαμε οι ψευτοαριστεροί του κω@#$υ..." τα φάγανε το σωστό!

          Αν και αν ήμουν σε θέση να το'χα κάνει κι εγώ, θα 'χα κι εγώ βίλα στο Ψυχικό και εξοχικό στην Μύκονο και θα το 'παιζα επαναστάτης να δουλεύω όλους τους άλλους..

        • Εν πολέμω avatar
          Εν πολέμω @ Θόδωρος 17.06.2012 16/06/2013 21:12:58

          Δεν αιθεροβατώ αγαπητέ. Η ανεργία του 30% που είναι αποτέλεσμα της εφαρμογής των Τροϊκανομνημονιακών επιταγών, δεν πρόκειται να αναστραφεί ούτε σε 20 χρόνια. Είμαι ρεαλίστρια. Όλοι αυτοί που εκβιαστικά μας επιβάλλουν τα συγκεκριμένα μέτρα (σχέδιο λάθος, ανατροφοδοτούμενη ύφεση, αδιέξοδο) και που δεν ενδιαφέρονται για καμία...ανάπτυξή μας φυσικά, θα πρέπει να πιεστούν να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Για όλο το Νότο που βυθίζουν στην ανεργία με τη λιτότητα που προκρίνουν ως μέσο....εξυγίανσης !! Δεν έχουν σημασία τα κλεμμένα των κλεπτών. Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι ένα καινούργιο πρόβλημα, ανεξέλεγκτο, επικίνδυνο και απαιτείται αντιμετώπισή του, άμεσα από εκείνους που το προκαλούν. Τους ...εταίρους μας.
          Υ.Γ Η καταγεγραμμένη ανεργία το ποσοστό της οποίας σας εξυπηρετεί, είναι φωτογραφία των εγγεγραμμένων ΣΗΜΕΡΑ στο ταμείο ανεργίας. Δεν περιλαμβάνει τους μακροχρόνια άνεργους, τους Ελ.Επαγγελματίες που λουκετάρισαν, τους νέους που βεν βρήκαν ΠΟΤΈ δουλειά, κ.λπ, κ.λπ. Το 30% που αναφέρω είναι γενναιόδωρο προς τα κάτω.... (Ήσκιος πια...)

  25. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 15/06/2013 20:57:10

    Διάβασε ξανά την τοποθέτηση του συνσχολιαστή NTUA και την δική μου απάντηση, στο τι σημαίνουν για μένα οι όροι "Δημόσιο" και "Κρατικό" για την ΕΡΤ.
    Αν πάλι δεν καταλάβεις (κάτι σχετικά εύκολο), με στεναχωρείς..
    Για να μην πω, με ανησυχείς!.. :)

  26. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 15/06/2013 21:06:18

    Σημειολογική και επουσιώδης η διαφορά. Το Δημόσιο το διαχειρίζεται μέσω του Κράτους η εκάστοτε κυβέρνηση , αρα...

    Η πρόκληση ,μετά την αντιμετώπιση των αντιδράσεων θα είναι το χτίσιμο ένος φορέα που δε θα είναι πάρκινγκ κομματικά διορισμένων, που τα εργασιακά του θα διέπονται καθαρά απο καθεστώς Ιδιωτικού τομέα ,και που δε θα αρχίσει πάλι τις απεργίες ένα μήνα αφού ξεκινήσει!

    Αυτό κανείς μέχρι σήμερα δεν το έχει καταφέρει στο Ελλαδιστάν. Οπως λεει κι'ο παπαγάλος στο ανέκδοτο ,αυτό να δω κι'ας πεθάνω!

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ ΣΤΕΛΙΟΣ 16/06/2013 02:46:18

      Εμμ, αυτό προσπαθούμε να γίνει τώρα.. Πίστεψτε το ΟΛΟΙ και ΘΑ ΓΙΝΕΙ! Δεν έχετε καταλάβει ακόμα?

      Αυτή είναι η αναγέννηση της Ελλ. Κοινωνίας κι αυτοί είναι οι πόνοι της γέννας!

  27. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 15/06/2013 21:20:30

    Απο το ελιά ελιά και κώτσο βασιλιά, φτάσαμε στο
    ελιά ελιά και μπήλιω τσουκαλά...
    Ενδιαφέρον..Θα ακούγεται ωραίο ως σύνθημα στας εκλογάς..

    Μπορεί να χάσαμε λυριτζήν ,έχασε και αυτός βεβαίως τις τρακοσαριές ,εκεί που πήγε τώρα δεν σηκώνει τέτοια,αλλά...
    Θα θαυμάσουμε την μπήλιω..Τον σπύροοοοο...Την σαλαγκούδη....
    Δεν μπορώ άλλο να ζήσω...Οξύ πολιτισμικό σόκ θα πάθω αν δεν πάρω την πολιτισμική μου δόση, άμεσα.

    Αν θέλουμε πραγματικά να αλλάξουμε το μπαχαλιστάν μας, μόνο με φορμάτ γίνεται επανεκκίνηση σωστή.
    Το δύσκολο είναι ότι αυτό δεν μπορεί να εφαρμοστεί παντού,όμως στο θέμα τηλεόραση δεν θα πεθάνει κάποιος έλλην αν δεν δεί μπήλιω για μερικές μέρες.
    Εντάξει ένα πολιτισμικό σόκ θα το πάθει,ειδικά όταν μάθει πόσο πληρώνουμε τους τύπους αυτούς.
    Ομως αν τυχόν ξαναδούμε την σαλαγκούδη και την μπήλιω, και με μεγαλύτερους κιόλας μισθούς εκεί πιά θα είναι δεδομένο
    Η ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει
    δεν την σκιάζει φοβέρα καμιά
    μόνο λίγο καιρό ξαναποσταίνει
    και ξανά προς την δόξα τραβά.

  28. Άπατρις avatar
    Άπατρις 15/06/2013 21:21:18

    Προτάσεις για ΝΕΡΙΤ.
    Για αύξηση εσόδων: βάλτε διαφημίσεις στις λειτουργίες της Μεγάλης Εβδομάδος, στις παρελάσεις, στα δημοτικά μας τραγούδια και τις εκπομπές παράδοσης, στη μέση του εθνικού ύμνου (του ύμνου καλύτερα, το εθνικού δεν ισχύει πλέον για κάποιους από εμάς), στις εκπομπές των ενόπλων δυνάμεων και σε ό,τι "μεσαιωνικό" έδειχνε η ΕΡΤ.
    Για αύξηση τηλεθέασης: κόψτε τις παραπάνω εκπομπές και βάλτε γυμνούς παρουσιαστές ή ακόμα καλύτερα πολιτικούς να μαγειρεύουν.

  29. ilias avatar
    ilias 15/06/2013 21:24:29

    Η αληθεια πρακτικα ειναι μια....απο τοτε που επικρατησε η δεξια στην ευρωπη και απο την εισοδο του ευρω σχεδον παντου χαθηκε η μεσαια ταξη....η νεοφιλελευθερες πολιτικες δημιουργησαν μεγαλη ψαλιδα μεταξυ πλουσιων και των υπολοιπων.....χαθηκαν εργασιακα δικαιωματα μειωθηκε το εισοδημα η ανεργια ανεβηκε παντου......οι αριθμοι αυτα λενε........περασε και κατι δεν βριζω κανεναν αποψεις εκφραζω

  30. Ζήσης Χ. Πατσίκας avatar
    Ζήσης Χ. Πατσίκας 15/06/2013 21:44:19

    Τα ευρωπαϊκά συμφωνημένα χαρακτηριστικά της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης:
    1. Καθολική προσβασιμότητα (γεωγραφική)
    2. καθολική απήχηση (γενικές προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα)
    3. ιδιαίτερη προσοχή σε ειδικές ομάδες πληθυσμού
    4. συμβολή στην αίσθηση της εθνικής ταυτότητας και της κοινωνίας
    5. απόσταση από κατεστημένα συμφέροντα
    6. άμεση χρηματοδότηση και καθολικότητα της πληρωμής
    7. ανταγωνισμό με βάση το καλό περιεχόμενο αντί για τα νούμερα τηλεθέασης
    8. κατευθυντήριες γραμμές που να απελευθερώνουν και όχι να περιορίζουν τους δημιουργούς προγράμματος/περιεχομένου

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ζήσης Χ. Πατσίκας 16/06/2013 14:26:47

      Εξαρετικά χρήσιμο για την συζήτηση σχόλιο, σ' ευχαριστώ φίλτατε Ζήση.

  31. Βασίλης avatar
    Βασίλης 15/06/2013 22:19:49

    Καλά ρε παιδιά η σάχλα των αριστερών Μανιτάκηδων δε μας αρέσει. Η αποφασιστικότητα-σίγουρα σκληρή ώρες ώρες- Σαμαρά δε μας αρέσει. Ε τί θέλουμε ρε γαμώτο;

    • ilias avatar
      ilias @ Βασίλης 15/06/2013 23:12:19

      Δημοκρατια φιλε.....να αποφασιζει η πλειοψηφια και οχι η μειοψηφια.....τετοιες αποφασεις δεν παιρνονται με το ετσι θελω

      • Βασίλης avatar
        Βασίλης @ ilias 15/06/2013 23:16:31

        Για ποια δημοκρατία αδερφέ; των αριστεροπασόκων; έλεος!! και μένα μάνα με γέννησε. Και δε σε ειρωνεύομαι, απλά κουράστηκα πλέον.....

        • ilias avatar
          ilias @ Βασίλης 16/06/2013 00:27:28

          Aν αυτοι ειναι το 51% πρεπει να το σεβαστουμε....η δημοκρατια αυτο επιτασσει....δεν μπορεις να κυβερνας με το 29%....κανε εκλογες βγες αυτοδυναμος να παρεις οποιες αποφασεις θελεις......αυτη ειναι η δημοκρατια αν και στην ελλαδα του +17% του πρωτου κομματος δεν παραπεμπει ακριβως σε αυτη...αλλα εστω κι ετσι θα ειναι αποδεκτες οι αποφασεις σου

  32. akenaton avatar
    akenaton 15/06/2013 23:11:02

    Όλος ο δημόσιος τομέας στην Ελλάδα, κατάντησε κρατικός. Δηλαδή κυβερνητικός. Δηλαδή κομματικός. Δηλαδή κρατικο-συνδικαλιστικός. Δηλαδή όχι ΟΛΩΝ των πολιτών αλλά ενός μικρού ή μεγαλύτερου υποσυνόλου τους, που εμφανίζονται πιο "ίσοι" από τους υπόλοιπους. Φυσικά και ΔΕΝ είναι μονάχα η ΕΡΤ. Από κάπου πρέπει να αρχίσει κάποιος και να δώσει το σύνθημα. Όσοι από τους φίλους αγαπούν τον κρατικό μας τομέα και τον προτιμούν όπως ακριβώς είναι τώρα, εντάξει, αντιλαμβάνομαι την άποψή τους αλλά δεν μπορούν να ισχυρίζονται πως δεν μπορεί κανείς να εκφέρει και άλλες απόψεις.

  33. panas avatar
    panas 15/06/2013 23:36:28

    Το διάβασα σε άλλο blog και άρχισε να ξεκαθαρίζει το τοπίο...

    ...Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής αφού επέστρεψε από το Παρίσι, διόρισε Γενικό Διευθυντή της ΕΡΤ τον Δημήτρη Χορν και Γενικό Διευθυντή Ραδιοφωνίας όλων των Προγραμμάτων, όχι μόνο του Τρίτου, τον Μάνο Χατζιδάκι...

    Κάντε μια αντιστοιχία με αυτούς που επέλεξε ο Αντώνης Σαμαράς, σκεφτείτε αν έχουν το διαμέτρημα να ανταπεξέλθουν στο ρόλο τους και θα δείτε πως φτάσαμε σε αυτό το αδιέξοδο.
    Ακόμη, οι συνεργάτες "αναλυτές δημοσκοπήσεων" φαίνεται να μην γνωρίζουν την ψυχοσύνθεση του μέσου Έλληνα που μπορεί να τον έχει κυριαρχήσει το μίσος του κοινωνικού αυτοματισμού ή και ορθολογισμού για τους "ψυχρούς" και όταν δει μια μουσικό της ΕΡΤ να παίζει βιολί και να κλαίει, να αλλάζουν όλα μέσα του...

    • akenaton avatar
      akenaton @ panas 16/06/2013 14:25:30

      Αν μπορούσαμε να βρούμε γύρω μας ανθρώπους σαν τον Χορν και τον Χατζηδάκι, ίσως να είμασταν διαφορετική κοινωνία.

  34. Geros avatar
    Geros 15/06/2013 23:54:14

    Εγώ όλα αυτά που συμβαίνουν τις τελευταίες ημέρες γύρω από την ΕΡΤ τα βλέπω θετικά , όλα αυτά τα παρατράγουδα , οι γελοιότητες (Στην εκπομπή της ΕΡΤ έγραφε από κάτω: "Ανοιχτή ΕΡΤ - Ελεύθερη φωνή για την κοινωνία" αυτό για εμένα και νομίζω για κάθε άνθρωπο με στοιχειώδη μνήμη είναι και πέρα από γελοίο), οι κόκκινες γραμμές τον κυβερνητικών εταίρων , όλα αυτά οδηγούν την κοινωνία ένα βήμα μπροστά.
    Που την οδηγούν? Στην αυτογνωσία κατά την γνώμη μου.

    Αρχικά έπρεπε να δεχτούμε ότι η κρίση υπάρχει , ζοριστήκαμε αλλά τελικά το καταλάβαμε.
    Μετά έπρεπε να δεχτούμε ότι τις κρίσεις κάποιος τις πληρώνει , και εκεί ζοριστήκαμε , χάσαμε δυο χρόνια πιστεύοντας ότι την κρίση θα την πληρώσουν οι αγορές , οι Γερμανοί , οι εξωγήινοι αλλά στο τέλος καταλάβαμε ότι την Ελληνική κρίση οι Έλληνες θα την πληρώσουν.
    Τώρα φτάσαμε στο σημείο που πρέπει να αποφασίσουμε ποιοι Έλληνες θα πληρώσουν την κρίση. Αυτό προσπαθούμε να ξεδιαλύνουμε σαν κοινωνία μέσα από αυτό που συμβαίνει στην ΕΡΤ.
    Αν ρωτούσαμε οποιονδήποτε Έλληνα την γνώμη του για το ποιοι θα ήταν προτιμότερο να πληρώσουν την κρίση , δυο χιλιάδες βιοπαλαιστές που θα μείνουν άνεργοι από την υπερφορολόγηση ή δυο χιλιάδες κομματόσκυλα βολεμένα στην πλάτη μας? Όλοι θα λέγανε μα τα κομματόσκυλα φυσικά.
    Ο Σαμαράς αυτό που έκανε ήταν να δώσει στα κομματόσκυλα ονοματεπώνυμο , δεν είναι πια δυο χιλιάδες κηφήνες γενικά και αόριστα , είναι άνθρωποι με οικογένειες , που κλαίνε όταν χάνουν την δουλειά τους , που όσο και κομματόσκυλα και αν ήταν κάποιες υπηρεσίες προσέφεραν.
    Ένα μεγάλο μέρος των συμπολιτών μας όταν τους είδε μπροστά του ένιωσε σαν δήμιος και είπε όχι! Δεν θέλω αυτούς , θέλω κάποια άλλα ανώνυμα , αφηρημένα κομματόσκυλα , χωρίς πρόσωπο , που δεν κλαίνε όταν χάνουν την δουλειά τους , που δεν απελπίζονται όταν όλη τους η ζωή ανατρέπεται ,όχι αυτούς τους κακόμοιρους ανθρώπους!
    Ο λόγος είναι πως ο Έλληνας έχει πολύ ψηλά στην λίστα του την έννοια του ελέους , την έχει πιο ψηλά στην λίστα του από την έννοια της δικαιοσύνης. Προτιμά να είναι ελεήμων και άδικος παρά δίκαιος και χωρίς έλεος.
    Αυτό δεν είναι κακό , αυτό κάνει την Ελληνική κοινωνία τόσο ανθρώπινη , τόσο ζεστή , αυτό κάνει τόσους Ευρωπαίους να προτιμούν την δικιά μας κοινωνία από την ευνομούμενη δικιά τους κοινωνία.
    Δυστυχώς όμως δεν μπορεί να οργανωθεί κράτος με αυτές τις αρχές , αυτές οι αρχές οδηγούν μαθηματικά σε μπάχαλο , σε έλλειψη μεταρρυθμίσεων σε ένα κράτος που βασιλεύει η ανομία. Οδηγεί σε αυτό το κράτος που όλοι μας σιχαινόμασταν , κοροϊδεύαμε και κατηγορούσαμε όλα αυτά τα χρόνια , πολύ πριν την κρίση. Γιατί μην ξεχνάμε ότι πριν την κρίση όλα μας φαίνονταν αναποτελεσματικά, διεφθαρμένα και αναξιοκρατικά , και δεν είχαμε άδικο.

    Ο Αντώνης Σαμαράς με την απόφαση του να κλείσει την ΕΡΤ στην ουσία μας θέτει προ των ευθυνών μας , "Το πρόβλημα είναι, ότι για να προχωρήσουν οι μεταρρυθμίσεις πρέπει ο ελληνικός λαός να τις στηρίξει" , έγραψε σήμερα , και εμείς πρέπει να αναρωτηθούμε , θέλουμε μεταρρυθμίσεις? Μπορούμε να τις στηρίξουμε?
    Αν η απάντηση είναι ναι πρέπει να κοιτάξουμε τους υπαλλήλους της ΕΡΤ στα μάτια και να τους πούμε "δυστυχώς απολύεσαι" , μπορούμε να το κάνουμε?
    Αν η απάντηση είναι όχι τότε πρέπει να συνεχίσουμε ζούμε στο ίδιο διεφθαρμένο κράτος που ζούσαμε και πριν μόνο που τώρα το κράτος αυτό εκτός από όλα του τα ανομήματα θα είναι και πολύ φτωχότερο , μπορούμε να το αντέξουμε?
    Δεν λέω ότι πρέπει να γίνουμε Γερμανοί , αυτό θα ήταν αδύνατον. Όμως πρέπει αν θέλουμε να αποφύγουμε τον γκρεμό , αν θέλουμε να δώσουμε στα παιδιά μας το μέλλον που αξίζουν να βρούμε την χρυσή τομή , το ΜΕΤΡΟ για το οποίο φημίζονταν οι πρόγονοι μας.
    Να συνεχίσουμε να είμαστε ελεήμονες στον ιδιωτικό μας βίο και να γίνουμε δίκαιοι στον δημόσιο.

    • karasumi avatar
      karasumi @ Geros 16/06/2013 01:44:37

      Επικό σχόλιο, μπράβο!!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Geros 16/06/2013 02:57:34

      Προτιμά να είναι ελεήμων και άδικος παρά δίκαιος και χωρίς έλεος.

      συγνωμη που θα σε γειώσω στο ωραιο σχόλιο αλλα το παραπάνω δεν συναγεται από πουθενά ..
      ειναι (παρ)ερμηνεια κατα τη γνώμη μου
      ένα απο τα άπειρα κλισέ για την ιδιοσυγκρασία και τον ψυχισμό του Ελληνα

      τα πραγματα ειναι σαφώς απλουστερα ...
      ο Ελλήνας έχει φτάσει να θεωρεί εξαίρεση παρά κανόνα την απονομή δικαιοσύνης και την επιβολή προβλεπόμενων ποινών για τα αδικήματα που διαπράττει ... αυτη ειναι η πικρή αλήθεια
      το αποτέλεσμα ο Ελληνας 'σπαει τους κανόνες' πολύ πιο εύκολα απ'οτι πολίτες άλλων κρατών ..
      και μάλιστα δείχνει περισσοτερη ανοχή σε όσους κανουν το ίδιο..
      δεν ζητα την τιμωρία τους γιατι αναγνωρίζει (ή θεωρεί) πως και ο ίδιος δεν θα τιμωρηθεί (δεν ειναι υποκριτης στο συγκεκριμένο ..που ειναι καλό)

      Κανόνες - δικαισύνη -επιβολή ποινών - θεσμοί - συνέχεια
      αυτά λείπουν και όχι πυροτεχνήματα και άρπα-κόλλα πολιτικές αποφάσεις που οδηγουν στο πουθενά..

      • Geros avatar
        Geros @ rally monkey 16/06/2013 10:05:30

        Και γιατί ο Έλληνας ζει σε ένα κράτος που όπως εσείς λέτε είναι εξαίρεση παρά κανόνας η απονομή δικαιοσύνης και η επιβολή των προβλεπομένων ποινών?
        Ποιος έφτιαξε αυτό το κράτος? Οι Αρειανοί?
        Το κράτος μας είναι ο δικός μας καθρέφτης , σε βάθος χρόνου είναι αδύνατον σε μια δημοκρατία να μην έχουμε το κράτος που μας αξίζει.

        Τέλος γιατί είναι η κίνηση αυτή πυροτέχνημα? Γιατί δεν είναι μια αρχή? Γιατί η δικαιοσύνη πρέπει πάντα να ξεκινήσει με άλλο τρόπο και σε άλλο χρόνο?
        Γιατί ότι και πάει να γίνει σε αυτόν τον τόπο θα πεταχτούν κάποιοι σαν εσάς που θα πουν "όχι έτσι" , "να την πληρώσουν οι πραγματικά ένοχοι" , "δεν είναι απόλυτα δίκαιο" , "είναι προσχηματικό" , "το κάνουν για να κερδίσουν κάποιοι" , "όχι τώρα" , "δεν προηγήθηκε αρκετός διάλογος"?
        Μήπως ψάχνοντας μέσα σας θα βρείτε το ...... κλισέ και την παρερμηνεία?

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Geros 16/06/2013 14:20:05

          'οχι ετσι' - αυτό το είπα, όμως ολες οι υπολοιπες αποψεις που μου αποδίδεις ειναι προιόν φαντασίας
          συνοψιζω τη θεση μου στο εξής
          διακοπη εκπομπής απο την συχνοτητα της Ερτ ισοδυναμει με υποστολή σημαίας
          πραγμα θλιβερό και σημαδι αποσύνθεσης
          ας εστελνε Ε.Δ. στο ραδιομέγαρο να την λειτουργήσουν
          οσο για την αναδιαρθρωση σαφέστατα ναι
          με εξορθολογισμό, δικαιοσυνη, διαφάνεια, χωρίς ιερές αγελάδες και (πολυ σημαντικό) χωρίς να αφήνει περισσοτερους ανέργους Έλληνες στο τέλος του χρόνου

          τωρα τα ερωτηματα που θέτεις 'ποιος εφτιαξε αυτό το κράτος' και αν όντως 'μας αξίζει'
          έχουν φιλοσοφικό ενδιαφέρον και δεν επιδεχονται μονοδιαστατης απαντησης
          προσωπικα δηλώνω αδυναμια να τα καλυψω διεξοδικά

          με σιγουρια λεω ομως πως δεν ειναι ερωτηματα που καλειται να απαντήσει αυτός που ασκεί εξουσία (ειδικα στην Ελλάδα σημερα)
          εννοω, οταν έχω να αντιμετωπίσω αρνητικα κοινωνικα φαινόμενα (π.χ. η εγκληματικότητα)
          μπορω να κανω τα εξης
          1. στοχοποιώ τις εκδηλώσεις του φαινομενου
          2. αναζητώ ποιές συνθηκες οδηγουν ανθρώπους στις συγκεκριμενες πραξεις και προσπαθω να τις αλλάξω (πχ ειναι εκ φυσεως βιαιοι, περισσοτερο ελεήμονες, λιγοτερο δίκαιοι, ειχαν ασχημη παιδική ηλικία κλπ..)
          Το (2) θετει σοβαρά ερωτήματα αλλά εγώ ως πρακτικός ανθρωπος (οπως θελω να πιστευω) πολιτικές που δεν έχουν ως κορμό το (1) τις θεωρώ αναξιοπιστες, (αν οχι εκ του πονηρου) και καταδικασμενες να αποτυχουν.

          το λεω πυροτεχνημα γιατι εκτελεστηκε με τρόπο πρόχειρο αν όχι αψυχολόγητο
          υποεκτίμήθηκε το αντικτυπο που θα είχε στην κοινωνία η νεκρή συχνότητα της Ερτ
          οταν υποστέλεις σημαία χάνεις ηθικό πλεονέκτημα
          το μονο που ισως καταφέρει ειναι να φύγει απο την κυβέρνηση
          σε εκλογές και χωρίς ηθικό πλεονέκτημα
          μια τρυπα στο νερό δηλαδή

          • Geros avatar
            Geros @ rally monkey 16/06/2013 18:45:42

            Το "σαν εσάς" νόμιζα ότι καλύπτει το ότι δεν τα αποδίδω όλα αυτά σε εσάς , τώρα που το ξαναδιαβάζω βλέπω πως δεν το κάνει. Συγγνώμη.

          • rally monkey avatar
            rally monkey @ Geros 16/06/2013 21:57:54

            δεν τιθεται θέμα..
            ελπιζω να το ειδες λιγάκι διαφορετικά..
            ο'τι δηλ. η 'ιδιοσυγκρασία του Ελληνα' ως παραγοντας υπερτονιζεται ενω στην ουσία παιζει δευτερευοντα ρόλο, κυριο ρόλο παιζουν οι πολιτικές και ο τροπος με τον οποιον (δεν)εφαρμοζονται ..
            θα τσεκάρω next time

    • Β.Κ.Σιάπκα avatar
      Β.Κ.Σιάπκα @ Geros 16/06/2013 11:18:29

      Εξαιρετική προσέγγιση. Η πλέον γόνιμη που έχει κατατεθεί για το πρόβλημα που έχει διογκωθεί, και η πλέον καίρια για τις αιτίες διόγκωσής του.
      Στο συλλογικό μας ασυνείδητο είναι βαθειά ριζωμένη ο αρχαίος τρόπος απονομής δικαιοσύνης: η φυλακή του Σωκράτη δεν είχε κλειδωμένη πόρτα, το κώνειο το ήπιε μόνος του. Μια επική δικαιοσύνη που μας την περιγράφουν ο Καβάφης, ο Παπαδιαμάντης, ακόμη κι η Δημουλά στις μέρες μας...
      Κι εδώ έρχεται η σύγκρουση με την πολιτειακή μας οργάνωση, το πολιτειακό μας αδιέξοδο...
      Τα δημοψηφίσματα, οι εξοστρακισμοί ή πολιτική αγρανάπαυση όπως την όρισε ο Μητραλέξης, θα μπορούσαν να επιφέρουν την ειρήνευση ανάμεσα στο ιδιωτικό έλεος και στο δημόσιο δίκαιο.
      Η αναθεώρηση του συντάγματος επείγει και πρέπει να γίνει δυναμικά, ρηξικέλευθα και με αυτογνωσία με την ενεργή συμμετοχή ΟΛΩΝ μας

    • akenaton avatar
      akenaton @ Geros 16/06/2013 14:22:16

      Αγαπητέ και φίλτατε Γέρο, ένα σχόλιο από αυτά που δεν ξεχνιούνται! Η αλήθεια είναι ότι ετοίμαζα σημείωμα με παρόμοιο θέμα, ένα σημείωμα που είμαι σίγουρος θα ήταν υποδεέστερο αυτού σας του σχολίου. Μετά από αυτό το σχόλιό σας δεν υπάρχει λόγος να γραφεί, τα είπατε σχεδόν όλα και με τρόπο που δεν επιδέχεται ούτε αμφισβήτηση ούτε καν σκέψη για συμπλήρωση.

  35. τάσος avatar
    τάσος 16/06/2013 00:23:00

    "η αστική τάξη την προηγούμενη εικοσαετία σάρωσε το χρήμα και το έστειλε σε τράπεζες του εξωτερικού" αγωνίστρια δικηγορων τώρα τη νετ με τον κατσαπλιά του μετρό και έναν που έλεγε τα αθλητικά. τώρα στη νετ. και ο αγωνιστής πρόεδρος της ευδαπ στην παρέα. "πολιτικά διωκόμενοι".

  36. makis Stefanatos avatar
    makis Stefanatos 16/06/2013 00:44:01

    Αγαπητέ Αυτοκράτωρα,


    απορώ μερικές φορές με τον τρόπο που επιτρέπετε στον ευατόν σας να παρουσιάζει- δικαιολογεί κάποια πράγματα (της ΕΡΤ εν προκειμένω), μολονότι αυτό απέχει μακράν από την αναλυτική σας σκέψη, καθώς και από την πρόσβαση σας στα πολιτικά, πίσω από τις κουίντες, τεκταινόμενα...Ίσως βέβαια, στην μεγάλη του πλειοψηφία, το "φιλοθεάμον κοινό" του Antinews, να μην μπορεί να δεχθεί (ή και να μην πρέπει να δεχθεί) "δύσπεπτες" αλήθειες...

    Σε ότι αφορά το θέμα της ΕΡΤ, κατά την ταπεινή μου άποψη, είναι μια καλά προετοιμασμένη και άψογα σκηνοθετημένη παράσταση που στο τέλος θα είναι ΟΛΟΙ ευχαριστημένοι. Πως? Μα είναι απλό...Την Δευτέρα το βράδυ, άντε Τρίτη πρωί το ΣτΕ θα αποφασίσει για την μη συνταγματικότητα του εγχειρήματος..Δεν το γνώριζαν οι τρείς πολιτικοί αρχηγοί (γιατί την πήραν ΚΑΙ οι τρείς) πρίν πάρουν την απόφαση - λουκέτο της ΕΡΤ? Προφανώς το γνώριζαν, όπως επίσης γνώριζαν ότι θα υπάρχουν μεγάλες αντιδράσεις και προσφυγή στο ΣτΕ από την πλευρά των εργαζομένων.. Τι θα επιτευχθεί με μία ακύρωση από το ΣτΕ? Προφανώς τα πάντα!!

    1. Η ΕΡΤ θα ανοίξει, ικανοποιώντας την λαική "απαίτηση"

    2. Η Κυβέρνηση θα έχει ΟΛΟΝ τον χρόνο να αναδιοργανώσει την ΕΡΤ, πράγμα άλλωστε που οι πολίτες επιθυμούν (βλέπε δημοσκοπήσεις)

    3. Η αντιπολίτευση θα στερηθεί επιχειρημάτων, μιά και οι εκπρόσωποι της "εκόντες- άκοντες" έχουν αποδεχθεί ότι η ΕΡΤ δεν μπορεί να συνεχίσει με την τωρινή μορφή της

    4. Η Κυβέρνηση θα μπορεί ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΑ πλέον να προχωρήσει σε απολύσεις (2000 υπάλληλοι), ώστε να πληρωθεί και το γράμμα του Μνημονίου (έστω και με μικρή καθυστέρηση)

    5. ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ θα έχουν εκτελέσει επιτυχώς την "επαναστατική γυμναστική" τους επίδειξη, με την ελπίδα ότι αυτό θα αξιολογηθεί θετικά από το εκλογικό σώμα..

    Ίσως θα μπορούσε να αντιτάξει κάποιος το επιχείρημα, τι μέλει γενέσθε αν το ΣτΕ κρίνει ως συνταγματικά εντάξει την απόφαση της Κυβέρνησης...Επιτρέψτε μου να πιστεύω ότι το νομικό επιτελείο της Κυβέρνσησης γνωρίζει πολύ καλά τόσο τις συνταγματικές διατάξεις όσο και αυτούς που θα κληθούν να τις ερμηνεύσουν.

    Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και θα έχει ενδιαφέρον να ακούσω τις απόψεις σας, γιατί όχι και δια ζώσης.

    • akenaton avatar
      akenaton @ makis Stefanatos 16/06/2013 14:13:12

      Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη (καλύτερα να έγραφα σενάριο) για τα τεκταινόμενα. Si non e vero, potrebbe essere ben' trovato, που θα λέγανε (παραφράzοντάς τους) και οι Ιταλοί.

  37. camel avatar
    camel 16/06/2013 11:49:07

    Αυτη τη στιγμη 5 ιδιωτικα καναλια δειχνουν ταυτοχρονα σε ζωντανη συνδεση την ομιλια του πρωθυπουργου απο το προσυνεδριο στο Ναυπλιο. Αν θελεις να δεις κατι αλλο ειναι αδυνατον. ΖΗΤΩ η νεα Βορεια Κορεα της Ευρωπης.Ζητω ο νεος κιμ

    • akenaton avatar
      akenaton @ camel 16/06/2013 14:05:50

      Μήπως ευθύνεται δι αυτό, η πολυήμερη απεργία των συνδικάτων των δημοσιογράφων;

      • camel avatar
        camel @ akenaton 16/06/2013 16:37:02

        Οχι ευθυνεται η διαπλοκη κυβερνησης και καναλαρχων. Δεν ειναι τυχαιο οτι αυτα τα 5 ιδιωτικα καναλια υποστηριζουν εδω και 3 χρονια το μνημονιο.Τωρα υποστηριζουν Σαμαρα οπως υποστηριζαν ΓΑΠ και Παπαδημο. Και αυτο γινεται διοτι ειναι χρεωκοπημενα εχουν παρει θαλασσοδανεια τα επιδοτουμε σηλαδη ολοι μας πολυ περισσοτερο απο οτι επιδοτουμε την αμαρτωλη ΕΡΤ των κυβερνητικων διορισμενων συμβουλων και τηλεφωνητριων εκ Αλιβεριου ορμωμενων. Για αυτο σου λεω αγαπητε ζητω ο νεος Κιμ μεχρι οι νταβατζηδες να βρουν τον επομενο.Αν προσεξεις στα σκαρια τον εχουν ετοιμο απο των εξωτερικων

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ camel 16/06/2013 14:42:25

      Και επί 1 βδομάδα δεν βλέπουμε ειδήσεις στην τηλεόραση, έχομε αποκοπεί από τον υπόλοιπο κόσμο!

      ΖΗΤΩ Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟΥ!

    • Β.Κ.Σιάπκα avatar
      Β.Κ.Σιάπκα @ camel 16/06/2013 15:48:01

      Κάνουν τα καλά παιδιά γιατί εκτιμούν πως ακολουθεί η σειρά τους....

  38. Theo&K avatar
    Theo&K 16/06/2013 14:45:16

    Καγχάζω με αυτούς που κόπτονται για τη συνταγματική τάξη. Αυτούς με τα έγχρωμα ψηφοδέλτια, το είπα-ξείπα, τους πιστολέρο διοικητές οργανισμών, των απροκάλυπτων απειλών, τους σφιχταγκαλιασμένους και δεκαρολογούντες με την 17 Ν., τους συναλλασσόμενους με τούβλα. Ήθελαν πρωθυπουργό-αυτοκράτορα; Ας τον λουστούν. Συμψηφισμός; Ναι. Γιατί όχι;
    Η ακριτική γιαγιά λένε δεν θα μπορεί να ζήσει χωρίς το αγαπημένο (;) της σίριαλ της ΕΡΤ. Και θα πάει να πέσει στο πρώτο πηγάδι που θα βρεθεί μπροστά της. Θα μας κλέψουν τις συχνότητες, και άλλα τέτοια παλαβά.
    Και προπαντός να πάψουν να εισακούονται φωνές για σωφροσύνη και σύνεση. Αυτές μας φάγανε τόσα χρόνια.
    Μήηη , για τα ΜΜΜ. Θα έχουμε Σταμουλοκολάδες και ξεβρακώματα. Μήηη για τους καθηγητές. Θα έχουμε καταλήψεις και Τεμπονέρες. Δυο κινήσεις “ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε” έγιναν, και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
    Όταν επιδεικνύεται απροσδόκητη αποφασιστικότητα ο άλλος κάπου βραχυκυκλώνεται, αναδιπλώνεται και αναθεωρεί τα σχέδιά του. Αλλά αν διαπιστώσει υπαναχώρηση γίνεται θρασύτερος και το παιχνίδι χάθηκε.
    Ο κόσμος, από κεκτημένη ταχύτητα καλομαθημένος, ασφυκτιώντας από τα δικά του προβλήματα δεν πρόκειται να βγει στο βουνό για να υπερασπιστεί αυτούς που από καιρό έχουν εκπέσει στη συνείδησή του. Και τα περί λαϊκών εξεγέρσεων αποτελούν σενάρια επαναστατικής φαντασίας.
    Αυτό το ξέρουν καλύτερα και οι ίδιοι οι ΕΡΤιανοί και προσπαθούν να εμψυχώσουν τα πλήθη στήνοντας σκηνικά πολυτεχνείου με τις πρακτικές και τις μουσικές της εποχής.
    Αλλά δυστυχώς όλα αυτά σήμερα φαίνονται τόσο απελπιστικά ρετρό, και μάλλον θλίψη προκαλούν.
    Τώρα στο πίσω μέρος του μυαλού μου έχω την εντύπωση ότι ο Σαμαράς μετά το πρώτο μεγάλο σοκ θα ακολουθήσει τη σοφή συμβουλή του χότζα.
    Συσσωρεύει στον στενάχωρο οικίσκο μαζί με τους ενοίκους που πάντα παραπονούνται για τη στενότητα του χώρου και την πεθερά και το γουρούνι και τον γάιδαρο και την κατσίκα, που μετά τα αποσύρει. Οι ένοικοι ευγνωμόνως αποδέχονται τις ρυθμίσεις, που με συναινετικές διαδικασίες δεν επρόκειτο να πραγματοποιηθούν στον αιώνα τον άπαντα.

  39. Θόδωρος 17.06.2012 avatar
    Θόδωρος 17.06.2012 16/06/2013 17:44:36

    Αγαπητέ "Αν..." που έγινες Ήσκιος:

    -Δεν έμαθα αυτά που με "βολεύει" να μάθω, εσείς ακούτε αυτά που θέλετε.

    -Εσείς βλέπετε η ΕΡΤ να είναι "τα εύκολα"?!

    -Η ανεργία είναι 27,4%. Γιατί παραποιείτε την πραγματικότητα?
    Πως θα εμποδίσει τους βιομηχάνους? Να τους "επιδοτήσει"? Μα τόσα χρόνια αυτά γίνονταν! Πάλι τα ίδια?

    - Οι 1,300,000 άνεργοι πως ζουνε?

    - Η ΕΕ να επιδοτήσει? Μα τα λεφτά και για επιδότηση ανεργίας και για αναπτυξιακά και... και... και... τα φάγαμε οι ψευτοαριστεροί του κώ#%$υ που μας κυβερνούσαν τόσα χρόνια. Ας φαν απ' αυτά που καβάτζωσαν οι απολυμένοι της ΕΡΤ, γιατί και σ' αυτούς πήγαν!

    Υ.Γ. Η ρομαντική φύση σας σας εμποδίζει να δείτε κατάματα την πραγματικότητα, μου φαίνεται.. Μην αιθεροβατείτε!

  40. Ήσκιος avatar
    Ήσκιος 16/06/2013 17:52:55

    Δυστυχώς, όπως τα λέτε ακριβώς camel.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.