Το κόμπλεξ απέναντι στον Σαμαρά οδήγησε στην ήττα
20/09/2015 20:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το κόμπλεξ απέναντι στον Σαμαρά οδήγησε στην ήττα

Δεν αξίζει στη ΝΔ να είναι μικρή, δεύτερη και να βλέπει την πλάτη ενός ανθρώπου που διέλυσε τη χώρα

Ακούμε εδώ και πολύ καιρό το εξής απίθανο: Ό,τι κι αν κάνει ο Βαγγέλας είναι κερδισμένος. Το πάλεψε, ήταν καλός στην προεκλογική περίοδο, ε δεν είχε και τίποτε να χάσει.

Τι λέτε βρε άθλιοι τύποι που είστε και Νεοδημοκράτες. Δεν είχε τίποτα να χάσει ο Μεϊμαράκης αλλά έχασε η Νέα Δημοκρατία την ευκαιρία να επανέλθει στην εξουσία.

Τι λέτε βρε παιδιά; Δεν έχετε μάθει ότι όποιος στη μάχη πάει για να πεθάνει, στρατιώτη μου για πόλεμο δεν κάνει; Τι δηλαδή να πούμε και μπράβο στον Βαγγέλα και το επιτελείο του που κατάφερε να χάσει από τον τελειωμένο; Από τον μεγαλύτερο ψεύτη όλων των εποχών; Τον τεράστιο κωλοτούμπα της Αριστεράς;

Η ΝΔ κυρίες και κύριοι της… αστικής τάξης έχασε από τον… μισό ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό έγινε και σε όποιον αρέσει. Τώρα άμα βγαίνουν κάποιοι και λένε «δώσαμε έναν ωραίο αγώνα, ο Βαγγέλας ήταν καταπληκτικός, αλλά δεν μας κατάλαβε ο κόσμος» τότε ένα είναι σίγουρο. Η ΝΔ πρέπει να διαλυθεί αύριο πρωί και να ξαναφτιαχτεί ένα νέο κόμμα που δεν θα έχει όλους τους βλάκες που λένε τέτοιες ηττοπαθείς κουβέντες. Η ΝΔ έχασε γιατί ποτέ δεν πίστεψε ότι θα κερδίσει. Γιατί όλη η προεκλογική εκστρατεία ήταν λάθος. Γιατί διάφοροι επικοινωνιολόγοι που ούτε για κλητήρες δεν κάνουν, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον που λέει «όλοι ίδιοι είμαστε, γιατί να μην ψηφίσουμε τον πιο νέο;»

Να θυμίσουμε μόνο κάτι πριν μπούμε στην ουσία του πράγματος. Μετά την ήττα του 1981 χρειάστηκαν 9 χρόνια για να ξαναγίνει η ΝΔ κυβέρνηση. Μετά την ήττα του 1993 χρειάστηκαν να περάσουν 11 χρόνια στην αντιπολίτευση για να κερδίσει η ΝΔ την εξουσία.

Μετά την ήττα του 2009 χρειάστηκαν μόλις 2,5 χρόνια για να γίνει η ΝΔ κυρίαρχος του παιχνιδιού. Όχι απόλυτη αλλά τουλάχιστον ήταν πρώτο κόμμα και έσωσε την Ελλάδα από την καταστροφή. Που το οφείλει αυτό; Στον Αντώνη Σαμαρά. Κάντε του κανένα εικόνισμα εκεί στη Συγγρού ή τη Ρηγίλλης αντί να του κατεβάζετε τη φωτογραφία, εσείς μειράκια της πολιτικής και της κεντροδεξιάς παράταξης.

Που χαντακώσατε το κόμμα με αποτέλεσμα να χάσουμε πάνω από 200.000 ψήφους από τις εκλογές του Ιανουαρίου που έγιναν υπό χειρότερες συνθήκες λόγω της εφαρμογής του μνημονίου. Με λίγα λόγια δηλαδή αν είχε ηγηθεί αυτών των εκλογών ο Σαμαράς θα έκανε «βόλτα» και τώρα θα κοιτούσε ο Τσίπρας την πλάτη της ΝΔ.

Θέλετε πράγματι να μάθετε όμως γιατί η ΝΔ δεν κατάφερε να είναι ξανά στην εξουσία; Διαβάστε χωρίς φόβο και πάθος:

-Ποιος ήταν αυτός που είπε στον Βαγγέλα ότι θα κερδίσει τις εκλογές μόνο με μαγκιά, υφάκι και συνεχή πρόκληση; Εντάξει, ο Μεϊμαράκης είναι αυτός που είναι και δεν κρύβεται ούτε υποκρίνεται. Αλλά η πολιτική δεν είναι ένα μήνα να ακούει ο κόσμος εξυπναδούλες, στυλάκι Τρούμπας ή στην καλύτερη ψαροταβέρνας. Ο κόσμος συμπάθησε τον καλό κι αγαθό ταβερνιάρη, με την πλούσια μουστάκα του, τα χωρατά του, τις μπηχτές του αλλά μέχρι κάποιου σημείου. Το πολύ το κύριε ελέησον το βαριέται κι ο παπάς. Πρέπει να έχεις κάτι να πεις στον κόσμο εκτός από το να πουλάς λαϊκισμό και μαγκιά.

-Ενδεικτικό του λάθους στο ύφος ήταν και ο τσακωμός για το… ύψος του Αλέξη. Ποιος νοιάζεται για το ύψος ή το βάθος. Επιχειρήματα υπάρχουν ή απλά κάποιοι νομίζουν ότι ο κόσμος ακούει τα αστεία και χαζεύει; Θέλει και πρόγραμμα, θέλει ανανέωση, ζητά το καινούργιο και ο Αλέξης απλόχερα του το πρόσφερε. Ασχέτως κι αν είναι ψεύτικο. Καλός πωλητής είναι ο Τσίπρας ενώ ο Μεϊμαράκης ακόμη αναρωτιέται γιατί οι κάμερες τον βγάζουν κοντό. Πάλι καλά που στην ΕΡΤ δεν έκαναν κανένα μαγικό να του… ξυρίσουν το μουστάκι.

-Η ΝΔ ηττήθηκε γιατί κάποιοι έπαθαν αμνησία σχετικά με το έργο που πρόσφερε η κυβέρνηση Σαμαρά. Με το ζόρι μια καλή κουβέντα για τον Σαμαρά μη τυχόν και θίξουμε τους Καραμανλικούς, του Μητσοτακικούς και όλα τα τζάκια στο κόμμα που τους είχε χαλάσει τη σούπα ο Καλαματιανός. Βρε κακομοίρηδες, είδατε εξουσία χάρη στον Σαμαρά, εσείς τον ρίξατε με την γκρίνια σας, η χώρα είναι στο ευρώ γιατί αυτός έκανε ότι έπρεπε να κάνει και τώρα ξεχάσατε τα πάντα; Πάρτε τώρα την χλαπάτσα του Αλέξη για να μάθετε να είστε αγνώμονες.

-Κάποιοι χαζοχαρούμενοι φλώροι εντός του κόμματος έδωσαν συμβουλή στον Βαγγέλα από τη μια να είναι πρώτος μάγκας κατά του Αλέξη κι από την άλλη γατούλα καναπέως μέσα στο κόμμα μη τυχόν και διαταράξει ισορροπίες. Άλλωστε, μεταβατικός είναι τι άλλο θα μπορούσε να κάνει. Όμως, πώς να πείσεις τον Έλληνα να σε ψηφίσει όταν πας να πάρεις την ευχή του Τρισκατάρατου της Κρήτης; Πώς θα κερδίσεις όταν από το πρωί ως το βράδυ αγκαλιάζεσαι και φιλιέσαι με την κόρη του Δράκουλα και την εγγονή του που χαντάκωσαν το κόμμα; Μάλιστα η γεροντομπεμπέκα μας πληροφόρησε ότι δεν τίθεται θέμα ηγεσίας. Προφανώς θέλει να παραμείνει ο Βαγγέλας πρόεδρος για να προετοιμάσει το έδαφος για την υποψηφιότητα της. Αν θέλει ας κατεβεί για να «ξαναφάει» το μαύρισμα του 2009.

Επίσης πως νομίζεις ότι θα γίνεις αρχηγός όταν είσαι ήδη όμηρος του Καραμανλή; Και μάλιστα χωρίς να κουνήσει το πόδι του αυτός από τη Ραφήνα;

-Ποιος χαζοχαρούμενος στήριξε όλη την εκστρατεία στη λογική «έλα Αλέξη να συνεργαστούμε»; Είναι σα να λες στο Νεοδημοκράτη που είχε φύγει: «Πήγαινε και ψήφισε Αλέξη ή Φώφη ή Θεοδωράκη. Έτσι κι αλλιώς όλοι ίδιοι είμαστε, μαζί θα καθίσουμε στο ίδιο… κρεβάτι, θα φάμε, θα πιούμε κι ότι κάτσει». Μα το όλοι ίδιοι είμαστε είναι αυτό που κατέστρεψε τη ΝΔ. Ποια εναλλακτική πρόταση κατατέθηκε; Ποιος φάνηκε διαφορετικός από τον Τσίπρα. Είναι αυτό που λένε: «Αδερφές και παλικάρια, γίναμε μαλλιά κουβάρια», και με το συμπάθιο οι κακές κουβέντες, δεν εννοούμε κανέναν. Με τέτοια τακτική ήταν σίγουρο ότι αφού είναι όλοι ίδιοι ο νέος, ο ξύπνιος και ο πιο γοητευτικός θα ξεχωρίσει. Και ο Αλέξης ξεχώρισε.

-Η ΝΔ έχασε επίσης γιατί ακόμη μια φορά πόνταρε στα κουτσά άλογα της επικοινωνίας, των επιχειρήσεων, των γκαλοπατζήδων. Για παράδειγμα, δεν μπορεί δημοσκόπος να πηγαίνει στη Συγγρού και να τους λέει ότι είναι 1,5 μονάδα μπροστά και την ίδια ημέρα να βγαίνει σε κανάλι και να λέει ότι προηγείται ο ΣΥΡΙΖΑ. Επίσης, δεν μπορεί να κάνεις κολεγιά με προδότες, ξεπουλημένους, ανίκανους και λαμόγια δημοσιογράφους και μέσα ενημέρωσης και να περιμένεις να σε στηρίξουν και να σε οδηγήσουν στη νίκη. Τους ξεφτυλισμένους που έχουν κάνει πολλάκις ζημιά στην παράταξη τους πατάς στο κεφάλι σαν τα σκουλίκια, δεν τρως μαζί τους. Ομοίως και τους επιχειρηματίες που τους στηρίζουν μόνο και μόνο για να γλιτώσουν την ψειρού. Όποιος έχει μυαλό καταλαβαίνει το εννοούμε.

-Για να μην πούμε ότι η ΝΔ παρέδωσε για άλλη μια φορά το μεταναστευτικό στο πιάτο του Μιχαλολιάκου. Ανάθεμα κι αν ξέρει κανείς νεοδημοκράτης ποιες είναι οι θέσεις του κόμματος για το μπάχαλο που έχει δημιουργηθεί.

-Τέλος, αν και υπάρχουν πολλά που μπορούν να ειπωθούν, η ΝΔ ηττήθηκε γιατί δεν είχε φαντασία. Τι προεκλογικά σποτάκια ήταν αυτά; Ακόμη και ο Καμμένος σας έβαλε τα γυαλιά για άλλη μια φορά. Σας τσάκισε το έχετε καταλάβει; Παραδώσατε στον ψεκασμένο το δικαίωμα να παίζει με το βασικό σύνθημα της ΝΔ , την Ελλάδα και την προστασία της. Ποιος θυμάται τα προεκλογικά σποτάκια της ΝΔ και όχι των άλλων; Κι όπως ξέρουμε τα πάντα είναι επικοινωνία. Χάσατε κύριοι αλλά μυαλό δε βάζετε. Θέλετε τη ΝΔ μικρή, δεύτερη, να βλέπει την πλάτη ενός ανθρώπου που διέλυσε τη χώρα.

Αν λοιπόν είστε ευχαριστημένοι που ηττηθήκατε από τον τελειωμένο, τότε τι να πούμε εμείς; Ο καθένας φτιάχνει μόνος τη μοίρα του.

Antinews

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ουδέτερος avatar
    ουδέτερος 20/09/2015 20:59:40

    o Κουρτάκης και ο γίγας φίμωτρος τι λένε επί του ζητήματος;; Ο Σάκης θα βάλει πάλι τα κλάματα σαν τον Παναγιώτη Γιαννάκη;; Να δούμε τα ποσοστά της ΝΔ στη νεολαία; Αν η ΟΝΝΕΔ δουλεύει για τοξικά τζάκια και μορφές τύπου Ευριπίδη τότε είναι φυσικά να απωθεί τα νέα παιδιά. Οι σαμαροφάγοι σήμερα αποδομήθηκαν. Μόνο νέο κόμμα μπορεί να νικήσει το ΣΥΡΙΖΑ.

  2. Vassilis avatar
    Vassilis 20/09/2015 21:11:11

    Ετσι ακριβως.

  3. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 20/09/2015 21:13:30

    Αντωνη Σαμαρα. Παμε για νεο κομμα. Ειτε αλωνοντας ξανα τα τζακια στην ΝΔ ειτε δημιουργωντας κατι εντελως καινουριο.

  4. ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ avatar
    ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ 20/09/2015 21:14:03

    Ολοι αυτοί που έλεγαν ότι φταίει η << ακροδεξιά>> ρητορεία του Σαμαρα για τα αποτελέσματα του ιανουαρίου ,τι λένε τώρα? πού δεν ανέδειξαν καθόλου τα θετικά αποτελέσματα της κυβέρνησης Σαμαρά. Κομπλεξικοί , και νάνοι. Δυστυχώς πολυ μικροί.

  5. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 20/09/2015 21:14:54

    Οι αλήθειες να λέγονται !!! Έτσι ακριβώς .

  6. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 20/09/2015 21:19:25

    Απολυτα σωστοι και προσβαροι ! Προσυπογραφω ανεπιφυλακτα , ασχετως αν ολα αυτα τα ειχα πει ΠΡΙΝ τις εκλογες ... Τελος παντων οτι εγινε , εγινε ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ να ξεκουμπιστουν ΑΜΕΣΑ οι ψευτομαχαλομαγκες με τις ευλιγιστες κρητικες μεσουλες και τις χιλιες και μία συγνωμες στην σκατοαριστερα, και να παρουν μαζι τους την κρητικια γεροντομπεμπεκα και ολο το σκουπιδαριο που μαζεψαν (Γιανακου, Αντωναροι, Δενδιες, Κυρτσοι κλπ) για να ξεβρωμισει η παραταξη . Ο πολιτικος απατεωνας με το ονομα Τσιπρας δεν προκειται να μεινει για πολυ, το απιστευτο φορο-εισπρακτικο τσουναμι μαζι με την αυξανομενη εισβολη εκατονταδων χιλιαδων λαθρομεταναστων που ερχεται θα σηκωσει ακομη και νεκρους εναντιον του...το χειροτερο μνημονιο του πλανητη θα φερει στους επομενους μηνες τετοιο κυμμα αντιδρασεως που δεν θα καιγεται μονο η Αθηνα αλλα ολοκληρη η Ελλαδα... ΑΡΑ πρεπει ταχυτατα να οργανωθει η ΝΔ που θα κληθει να αναλαβει μεσα στο 2016 την διακυβερνηση της πατριδας που εχει ηδη κτυπησει στα βραχια...εδω και τωρα ανασυνταξη (αν χρειαστει στειλτε στο διαολο και βαγγελοκωστακηδες) εκπονηση προγραμματος , ΑΛΛΑΓΗ προσωπων , ΔΙΑΛΥΣΗ της οικογενοιοκρατιας και αναδειξη ΝΕΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ... Χρονος δεν υπαρχει , και φυσικα δεν υπαρχει καν αντιπολιτευση με τον βαγγελακη να γελα χαζοχαρουμενα απο κατω... χρειαζεται ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΣΑΚΙΖΕΙ ΚΟΚΑΛΑ , ΘΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ και ΚΥΡΙΩΣ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ ΤΟΥ ΤΟΝ ΤΑΡΑΧΟ ..

    • ρεμαλι avatar
      ρεμαλι @ Νικηφορος Φωκας 20/09/2015 22:02:04

      να φυγει και ο Καραμανλης ; καλα οτι πιο ομορφο τωρα που βγηκαν τα μαχαιρια.

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ ρεμαλι 21/09/2015 12:39:15

        Εγώ θα μείνω σε μια πλευρά και θα παρατηρώ. Αλλά η πλάκα είναι το ντεζαβου που θα ζήσουμε. Αν φύγουν τα τζάκια και οι Καραμανλικοί τι μένει στην παράταξη? Που το έχω ξαναδεί ρε παιδιά το έργο?

  7. fallen angel avatar
    fallen angel 20/09/2015 21:21:45

    Προσυπογράφω το άρθρο και θέλω απλά να συμπληρώσω ότι θα πρέπει να καταλάβουμε ότι υπάρχει πλέον μια τεράστια πλειοψηφία , αυτή που κρίνει ποιος κυβερνάει,η οποία και ο Τσίπρας να αναλάβει αρχηγός δεν πρόκειται ποτέ να ψηφίσουν ένα κόμμα που το λένε Νέα Δημοκρατία , ότι και να κάνει όποιο πρόγραμμα και να έχει. Επιτέλους ας το συνειδητοποιήσουμε ότι η Νέα Δημοκρατία έκλεισε τον κύκλο της και τελείωσε σαν κόμμα εξουσίας. Πρέπει επιτέλους να δημιουργηθεί κάτι νέο ... Αντώνη, αν όχι τώρα, πότε? Αν όχι εσύ, ποιος ?

  8. sousana avatar
    sousana 20/09/2015 21:29:42

    Εχω παρα πολυ καιρο να γραψω σχολιο στο Antinews,αρκετους μηνες περιμενα να δω που θα παει αυτη η παραταξη. Συμφωνω απολυτα με το αρθρο και πιστευω οτι αν η Ν.Δ δεν επαναπροσδιορισει την ιδεολογια της και την επικοινωνιακη της πολιτικη δεν εχει μελλον. Εγω σαν μελλος του κομματος απο το 1985, στην ΟΝΝΕΔ τοτε,σας δηλωνω οτι αν συνεχιστει αυτη η κατασταση θα παψω να την υπστηριζω. Ατομα μεσεωχοριτικα και τα βαρωνοπουλα να κανουν στην ακρη,η ΝΔ πρεπει να φερει στελεχη απο την αγορα,απο τους ανθρωπους του μοχθου ανθρωπους που εχουν φρεσκιες ιδεες και ειναι ευρωπαιστες και οχι λαικιστες. Αν ο Σαμαρας αποφασισει να κανει κατι ειμαστε μαζι του. Ελπιζω να δημοσιευθει το σχολιο μου

    • thpr avatar
      thpr @ sousana 20/09/2015 21:37:23

      Μαλλον εισαι και Ολυμπιακάρα

      • sousana avatar
        sousana @ thpr 20/09/2015 21:53:22

        Ειμαι απο το δημοτικο και Ολυμπιακος και Πειραιωτισσα

        • ΑΝΤΩΝΗΣ]ΠΙΕΡΙΑ avatar
          ΑΝΤΩΝΗΣ]ΠΙΕΡΙΑ @ sousana 20/09/2015 22:19:57

          Εγώ είμαι απο τα γενοφάσκιαμου ΠΑΟΚΑΡΑ αλλά συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τις απόψεις της.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΑΝΤΩΝΗΣ]ΠΙΕΡΙΑ 20/09/2015 22:39:07

            Κοίτα ρε που τα γαυράκια και τα παόκια θα συμφωνήσουν μια φορά σε κάτι..:-)

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 20/09/2015 22:47:19

            Κι εγώ που δεν είμαι ούτε Ολυμπιακός ούτε ΠΑΟΚ , συμφωνώ απολύτως μαζί της !

  9. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 20/09/2015 21:33:38

    ᾿Επίθεση ΑΣ! Βγές μπροστά καί μίλησε στήν βάση. Βάλε ὑποψηφιότητα καί ξεσκουλίκιασε τό κόμμα ἀπό τούς δράκουλες, τά παιδιά καί τά ἐγγόνια. ΕΝΟΧΕΣ ΤΕΡΜΑ γιά τούς δεξιούς, τέρμα καί ὁ "μεσαῖος" χῶρος. Σέ ὅποιον ἀρέσει, εἰδάλως κάνε δικό σου κόμμα καθαρά ΔΕΞΙΟ, ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ!

    • ουδέτερος avatar
      ουδέτερος @ Φωτεινή 20/09/2015 21:49:09

      Φωτεινή μου είχα δίκιο όταν σου έλεγα για τα τοξικά τζάκια. Η ΝΔ έχει καεί από τη περιόδο 2004-2009 που τη ξαναθύμισαν στο κόσμο. Εγώ στηρίζω νέο κόμμα.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ ουδέτερος 21/09/2015 00:19:41

        Αγαπητέ Οὐδέτερε ὁ ΚΚ δέν εἶχε τά κότσια νά ΑΠΑΣΟΚΟΠΟΙΗΣΗ τήν ΝΔ. ῾Ο λαός λές καί ἦταν "μαστουρωμένος" ἀπό τά ναρκωτικά τοῦ λαοπρόβλητου.

    • αποδεξια avatar
      αποδεξια @ Φωτεινή 20/09/2015 22:52:35

      Συμφωνούμε απολυτα, καθοσον η ΝΔ αιμοραγεί απο δεξια. Να φυγουν οι λούγκρε ς του μεσαίου χώρου. Που είναι σήμερα στη δύσκολη ώρα η Ντόρα , ο Δένδιας, ο Ευριπιδης. Να ξεκουμπιστούν αμέσως.

  10. sender avatar
    sender 20/09/2015 21:42:16

    Αγαπητό Αντινιούς,είχα την εντύπωση ότι ο κ. Μεϊμαράκης ήταν η επιλογή του κ.Σαμαρά για μεταβατικός Πρόεδρος της ΝΔ.Με θλίψη και απογοήτευση,δεν αντέχουμε άλλο,οι απλοί και ταλαίπωροι πατριώτες,που στηρίζουμε ΝΔ,να βλέπουμε σε κάθε ''ήττα'',να σπαράσσεται ο εκάστοτε Πρόεδρος της.Και να συμπεραίνουμε ότι,αφού ήταν ανεπαρκείς, πόσο αφελείς υπήρξαμε,για την εκτίμηση που τρέφαμε για το πρόσωπό τους.Αυτό δεν το δέχομαι,είναι σαν να μη δέχομαι την δικιά μου πεποίθηση και κρίση.Εξάλλου όλο το θέατρο θα παιχθεί εκεί,έξω στην κοινωνία.Αυτή φταίει για όλα.Αυτή έχει αφεθεί εθελοντικά στα ροζ σύννεφα.Αυτή θα κατακρημνισθεί.

    • sender avatar
      sender @ sender 20/09/2015 21:48:04

      Ευχαριστώ,για την ανάρτηση του σχολίου μου.

  11. dexi_half avatar
    dexi_half 20/09/2015 21:43:01

    Θα αναλάβει το Μητσοτακέικο τώρα και θα τα σιγουρέψει

  12. Φρουρός avatar
    Φρουρός 20/09/2015 21:43:45

    Τον μόνο που φοβόταν το ¨σύστημα¨ ήταν ο Αντώνης Σαμαράς γιατί ήξερε ότι μόνον από αυτόν θα έχανε ο Τσίπρας. Έτσι τα ¨καλά ¨ παιδιά της ΝΔ , έδιωξαν τον Σαμαρά τον μοναδικό ΗΓΕΤΗ όχι της ΝΔ , αλλά της ΕΛΛΑΔΑΣ. Τα ντοράκια , που πούλησαν την ΝΔ στο ¨σύστημα¨, πρέπει να εκδιωχθούν κλωτσιδόν από την ΝΔ και άμεσα. Η ΝΔ πρέπει να ξαναβρεί τον εαυτό της με τον Αντώνη Σαμαρά και πάλι. Αλλιώς δεν υπάρχει σωτηρία για την ΕΛΛΑΔΑ.

  13. ουδέτερος avatar
    ουδέτερος 20/09/2015 21:46:24

    περιμένουν με τα Παραπολιτικά και το φίμωτρο να κερδίσουν εκλογές και να επηρεάσουν κόσμο. Μιλάμε για Αϊνστάιν.. Συντρίφτηκαν σε εκλογές που έπρεπε να ξεπεράσουν το 40%. το μόνο άσχημο που δεν έγινε επί Τσίπρα είναι μια επανάληψη των Ιμίων. Ο Μίλτος, η Ντόρα και ο Κούλης είναι πολύ πιο τοξικοίαπό τον Βαρουφάκη. Αυτό αποδεικνύεται!!

  14. Φιλελεύθερος avatar
    Φιλελεύθερος 20/09/2015 22:05:55

    Είναι βέβαιο ότι ο βίος της νέας κυβέρνησης με το τρίτο μνημόνιο θα είναι σύντομος. Αν η Ν.Δ. ήταν σήμερα πρώτη δύναμη, είναι σίγουρο ότι θα....ακολουθούσε το δρόμο του 4-5%. Η Ν.Δ. θα βγει ωφελημένη στο άμεσο μέλλον και όλα θα έρθουν στα ίσια τους. Το μόνο σίγουρο τώρα είναι ότι θα καταρρεύσει ότι υγιές έχει παραμείνει από την ιδιωτική οικονομία. Όσο για την παράταξη της Ν.Δ. καλό θα ήταν να....ξεκαθαρίσει ιδεολογικά προς τα που....τραβάει και να να σταματήσει τις ενοχές της απέναντι στους αριστερούς της φραπεδιάς και της ξάπλας....Το σημαντικότερο που πρέπει να κάνει είναι να ξεκαθαρίσει το κόμμα από τους τα βαρίδια που μόνο κακό κάνουν, κάτι που έκανε ο τσιπρανδρέας με το συρφετό του μέσα σε δύο μήνες....Και επιτέλους ας μιλήσει με τη...γλώσσα της αλήθειας γιατί η χώρα δεν μπορεί να ορθοποδήσει μετά από 5 χρόνια και ποιοι τελικά έχουν την....ασυλία στην Ελλάδα και ποιοι έχουν πληρώσει το μάρμαρο....Υ.Γ. άνθρωποι της αγοράς σαν το Τζήμερο που λέει τα πράγματα με το όνομά τους δεν έχουν θέση στην παράταξη ή είναι γραφικοί όπως κάποιοι έλεγαν παλαιότερα τον Σ. Μάνο που έλεγε και λέει μόνο αλήθειες και την πραγματικότητα.

  15. tt avatar
    tt 20/09/2015 22:09:30

    Η ΝΔ τελείωσε, κάθε χρόνο θα μπαίνουν 700.000 νέοι ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ. Προσεχώς τελείωσε και η ελληνική μειονότητα. Δεν θα κλάψω πολύ για μερικούς, όπως για τους 6.000 Λέσβιους που ψήφισαν ΣΗΜΕΡΑ Σύριζα. Προφανώς κάποιοι γουστάρουν.

    • μυτιληνιος avatar
      μυτιληνιος @ tt 20/09/2015 22:34:32

      Στο νομο Λεσβου η ΝΔ ειναι πρωτη προς το παρον και ο συριζα εχει το δευτερο ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ποσοστο πανελληνιως μετα τη Λακωνια. Η ΧΑ σχεδον διπλασιασε το ποσοστο της.Μεσα την πολη της Μυτιληνης εχει πανω απο 10%. Ας τολμουσε η ΝΔ να ψελλισει εστω τη λεξη ΛΑΘΡΟμεταναστευση. Κατι πηγε να πει ο Δ. Σταματης που ειχε ερθει προεκλογικα, αλλα απο τα κεντρικα τιποτα. Μονο συναινεση και τα παρομοια που οδηγησαν στα σημερινα..

      • tt avatar
        tt @ μυτιληνιος 20/09/2015 23:29:06

        Βλέπω στο ΥΠΕΣ ότι πάνε ψήφο-ψήφο την πρωτιά. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ στο νησί; Τόσοι διορισμοί; ΤΟΣΗ τύφλα πια;

    • Eva avatar
      Eva @ tt 21/09/2015 09:14:18

      Καλα τωρα μην στοιχηματιζετε για τις 700.000...αν δεν διοριστουν τα παιδια δεν το βλεπω...

  16. ουδέτερος avatar
    ουδέτερος 20/09/2015 22:17:45

    τα παραπολιτικά νομίζουν ότι οι ψηφοφόροι είναι κόπανοι. τα ρίχνουν πάλι στο Σαμαρά!!

  17. Hunter avatar
    Hunter 20/09/2015 22:18:44

    Είτε τη ΝΔ αναλάβει πάλι ο Σαμαράς είτε καινούριο κόμμα κάνει, θα πρέπει να καταλάβει ότι η συνταγή "και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ" (που ακολούθησε σαν αρχηγός του κόμματος και σαν πρωθυπουργός), είναι αποτυχημένη... Αυτό αποδείχθηκε πολλάκις και περίτρανα ξεκινώντας καταρχάς από τον αυτοπροσδιορισμό της παράταξης ως κεντροδεξιό κόμμα και κατά δεύτερον από το "ντάντεμα" του υπέρογκου Δημοσίου για τον οποίον θυσιάστηκε σκοπίμως ο ιδιωτικός τομέας και οι παραδοσιακοί ψηφοφόροι της παράταξης (τους οποίους θεώρησαν στη ΝΔ δεδομένους)......

    • Naruto avatar
      Naruto @ Hunter 21/09/2015 00:04:14

      Συμφωνώ και το έχω γράψει επανειλημμένα οτι η σφαγή του ιδιωτικού τομέα για να τραφεί ο Μινώταυρος του δημοσίου ηταν το τραγικό λάθος του Σαμαρά . Τις συνέπειες αυτού του λάθους πλήρωσε η Ν.Δ τον Γενάρη οπως και τώρα και πολύ φοβάμαι οτι θα τις πληρώνει για πολλά χρόνια ακόμη . Κατα την άποψή μου ο βιολογικός ( αν μπορούμε να πούμε ) κύκλος της Ν.Δ εχει κλείσει . Απαιτείται πλέον η ίδρυση ενός νέου φιλελεύθερου ,πατριωτικού κόμματος με φρέσκιες και ριζοσπαστικές ιδέες με νέα και εμφανίσιμα στελέχη . Πίστεψέ με η εμφάνιση μπορεί να κερδίσει κάμποσους πόντους .

      • Hunter avatar
        Hunter @ Naruto 21/09/2015 16:02:45

        Συμφωνώ!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Hunter 21/09/2015 00:12:27

      ΣΩΣΤΟΣ! Τί τό θέλαν τό ΚΕΝΤΡΟ-Δεξιό κόμμα; Τό ΚΕΝΤΡΟ ὑπάρχει σέ ὅλα σχεδόν τά κόμματα. Σκέτο ΔΕΞΙΟ ὑπάρχει;; ῾Ο ΚΚ ἔσπασε τήν βουβαμάρα του;;;;

    • Πατριάρχης avatar
      Πατριάρχης @ Hunter 21/09/2015 00:24:19

      Τα ίδια ακριβώς έκανε και το τσιπρόνιο, ακροβατούσε σε 2 βάρκες, την αρχική ψευτοαριστερή αντιμνημονιακή και την μεταλλαγμένη νεοπασοκική μνημονιακή,
      και κέρδισε πανηγυρικά!
      Δεν είναι θέμα Σαμαρά ή Μεϊμάρ, Δεξιάς ή κεντροδεξιάς.
      Είναι καθαρά θέμα διανοητικής καθυστέρησης του νεοελληνικού λαού.
      Έχει εμποτιστεί μέσα του το παπανδρεϊκό γονίδιο και θέλει να βλέπει λαοπλάνους απατεώνες που να του τάζουν λαγούς με πετραχήλια.
      Όσο πιο λαμόγιο πολιτικός είσαι, τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχεις να κερδίσεις τον "σοφό" λαό!

      • Δύτης avatar
        Δύτης @ Πατριάρχης 21/09/2015 03:15:09

        Ακριβώς έτσι..

    • George N avatar
      George N @ Hunter 21/09/2015 05:18:50

      Εκεί την πάτησε η ΝΔ και όχι στα "ακροδεξιό προφίλ" που ψάχνει. Αντί να δουν τις μάζες που τους χαιρέτησαν και απλά δεν ψηφίζουν μετά την φοροπαράκρουση της διακυβέρνησης της, αυτοί νομίζουν ότι πρέπει να την κάνουν πιο ελκυστική στους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ! Γελάει ο κόσμος. Ανεργία, Φόροι, Λαθρομετανάστευση τα προβλήματα κι αυτοί δεν έχουν να πουν απολύτως τίποτα. Τους φταίνε οι ψηφοφόροι μετά!

      • Hunter avatar
        Hunter @ George N 21/09/2015 16:07:07

        Η ΝΔ κοίταγε να "νταντέψει" τις εκατοντάδες χιλιάδων αργόσχολων του Δημοσίου οι οποίοι προέρχονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία από το παλιό/βαθύ ΠΑΣΟΚ, μπας και τους απορροφήσει πριν πάνε στον ΣΥΡΙΖΑ... Για τον ίδιο λόγο διαλαλούσε σε όλους τους τόνους ότι "είμαστε ανέκαθεν κόμμα του Κέντρου"...

        • George N avatar
          George N @ Hunter 21/09/2015 18:13:52

          Άφησε την Καρέζη, κυνήγησε την Βασιλειάδου και έφαγε και χυλόπιτα :-)

  18. ΙστορίαΤουΑνθρώπου avatar
    ΙστορίαΤουΑνθρώπου 20/09/2015 22:18:47

    Καστοριάδης: Σήμερα, στις ψευτοδημοκρατίες μας, η άνοδος στην εξουσία προϋποθέτει να κολακεύει κανείς τη κοινή γνώμη ή να έχει φωτογένεια.

  19. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 20/09/2015 22:19:58

    Για τα τυχον νουμερα που εξακολουθουν να αβανταρουν Ντοροβαγγελοκωστακηδες, να κανω σαφες οτι : Ο βαγγελακης εχασε με 7,5 μοναδες χωρις ομως να λαβουμε υποψιν μας οτι διεσπασθη ο Συριζας (εχασε το 3 προς την ΛΑΕ) κατεβηκε μονος ο ΑΝΤΑΡCΙΑΣ (1%) και ΔΕΝ κατεβηκε ο Καρατζαφερης (2,5%) ...δηλαδη αν προσθεσουμε τους καρατζαφερικους+λαφαζανικους+ανταρσιες (ολοι μαζι 6,5%) τοτε η ΔΙΑΦΟΡΑ του βαγγελακη απο Συριζα ειναι 14 μοναδες... (7,5+6,5) σε μια χρονικη στιγμη που ειναι κλειστες οι τραπεζες απο συριζα και εχει ηδη αποκαλυφτει η απατη των ψευτοαντιμνημονιακων τσιπρα-καμμενου με την υπογραφη της μητερας ολων των μνημονιων.. ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΕΙ Ο ΚΡΗΤΙΚΟΣ ? Αει σταδιαλλα λοιπον..

    • sender avatar
      sender @ Νικηφορος Φωκας 20/09/2015 22:30:16

      Ας γίνει αναγωγή της τελευταίας παραγράφου στον αυτιστικό ελληνικό ''λαό''.

      • ΝΙΚΟΣ Π avatar
        ΝΙΚΟΣ Π @ sender 20/09/2015 22:58:10

        ορθωτατα

    • Hunter avatar
      Hunter @ Νικηφορος Φωκας 20/09/2015 22:45:03

      Ντόρα, Τραγάκης, Βούλτεψη, Μπούρας, Δένδιας και Γιακουμάτος είναι (μεταξύ άλλων) πάλι στο Κοινοβούλιο... Αυτοί (και άλλοι τέτοιοι) ήταν στις εκλόγιμες θέσεις της ΝΔ... Αυτοί ήταν και επί Σαμαρά... Αυτοί και επί Μητσοτάκη πριν 25 χρόνια... Τι ψάχνετε αγαπητέ...

    • Βιεννεζος avatar
      Βιεννεζος @ Νικηφορος Φωκας 20/09/2015 22:52:21

      +++++++++

  20. deltaplus avatar
    deltaplus 20/09/2015 22:30:23

    Συν ενα τρις για το αρθρο σου.

  21. Λιψ avatar
    Λιψ 20/09/2015 22:34:07

    Η ΝΔ ίσως δεν έπρεπε να κερδίσει αυτές τις εκλογές. Δηλαδή, γιατί να φορτωθεί αυτή το "μνημόνιο των μνημονίων" ; Ας καεί ο Τσίπρας. Το έχω ξαναγράψει, αν δεν καταστραφεί η χώρα, δεν θα ξερριζωθεί η αριστερή ιδεοληψία. Δείτε τι γινεται στην Ουγγαρία, πόσο ανεχοποιημένος νιώθει ο Ορμπάν, αλλά και όλοι οι Ανατολικοευρωπαίοι, από αριστερά ιδεολογήματα. Τί προηγήθηκε; Κομμουνισμός... Βέβαια, αυτό δεν αναιρεί τις ευθύνες της ηγεσίας της ΝΔ και όλων των παραγόντων της για την ιδεολογική της θολότητα και τον αυτοευνουχισμό της. Κάτι πήγε να πει ο Βορίδης σήμερα...

    • Naruto avatar
      Naruto @ Λιψ 20/09/2015 23:39:52

      Νομίζω πως έχεις δίκαιο και εγώ πιστεύω οτι είναι καλύτερα που δεν κέρδισε η Ν.Δ ας βγάλει τα κάστανα απο την φωτιά ο Αλέξης . Η Ν.Δ πρεπει είτε να επανιδρυθεί με νεα πρόςωπα και ιδέες , είτε να διαλυθεί και να ιδρυθεί ενα νεο κόμμα που να εκπροσωπεί τον ιδιωτικό τομεα .

    • akhs avatar
      akhs @ Λιψ 21/09/2015 01:51:18

      οι εκλογές κερδιζονται με προτάσεις, με όραμα, με ενα σαφές πρόγραμμα για την επόμενη μερα. Ποιο ηταν το αφήγημα της ΝΔ? Κανένα απολύτως καμια προοπτικη. Εν πολλοίς συμφωνώ μαζί σου, μάλλον ο στόχος ηταν η δεύτερη θεση. Ο Βαγγέλης ειναι αναλωσιμος,. Το ΠΑΣΟΚ νούμερο 2 ειναι εδω, σε λίγο δεν θα θυμίζει αριστερά, , πάρα μόνο στη ρητορική του, κατι σαν το ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ιο συνδικάτο

  22. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 20/09/2015 22:36:40

    Αγαπητοί κύριοι υπεύθυνοι του antinews,μας εκφράζετε απόλυτα,ακριβώς έτσι. Συμφωνώ και με τα σχόλια των αγαπητών υπολοίπων σχολιαστών όπως του @Φιλελεύθερου.Η Παράταξη μάλλον ωφελημένη θα βγεί από δω και μπρός. Η εφαρμογή του μνημονίου είναι μεγάλο βάρος για τον Τσίπρα,για όσο αντέξει. Με 155 βουλευτές το σκηνικό είναι πολύ εύθραυστο... Εκείνο που με παρηγορεί κάπως είναι ότι ο πολύς κόσμος που απείχε από τις εκλογές,είναι κατά μεγάλο ποσοστό πρώην ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ.Αυτούς μπορεί να τους ξανακερδίσε αργότερα η Ν.Δ. Είμαι όμως και της άποψης να βγεί ξανά μπροστά ο Αντώνης.Όχι με καινούργιο κόμμα αλλά μέσα στη Ν.Δ. Είναι η ευκαιρία τώρα να ξαναβγεί από την βάση και να τελειώνει μια για πάντα με την μαύρη χήρα και με κάποιο μέρος του κατεστημένου.

    • Βιεννεζος avatar
      Βιεννεζος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 20/09/2015 22:50:53

      Εάν έβγαινε κυβέρνηση η ΝΔ δεν θα εφάρμοζε το μνημόνιο,που ψήφισε στηρίζοντας ,για εθνικούς βεβαίως βεβαίως λόγους,τον Τσίπρεμαν ; Άλλο μνημόνιο θα εφάρμοζε ;

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Βιεννεζος 20/09/2015 23:15:56

        Αυτό θα εφάρμοζε αναγκαστικά.Στο λαθρομεταναστευτικό όμως και στα θέματα της Παιδείας,πιστεύω ότι δεν θα έπεφτε στα επίπεδα διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ...

    • ΝΙΚΟΣ Π avatar
      ΝΙΚΟΣ Π @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 20/09/2015 23:01:09

      το θεμα ειναι η πατριδα πρωτιστως κι οχι η παραταξη ,ηδη εχουν προκαλεσει μεγαλη ζημια στον τοπο ,ειναι αδιανοητο να συνεχισουν να κυβερνουν, η ζημια θα ειναι ανυπολογιστη φιλτατε

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΝΙΚΟΣ Π 20/09/2015 23:39:54

        Σωστό,εμείς κάναμε το χρέος μας,τον ΣΥΡΙΖΑ τον έβγαλαν άλλοι...

  23. Βιεννεζος avatar
    Βιεννεζος 20/09/2015 22:47:03

    ΕΑΝ ΔΕΝ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΟ ΣΩΣΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ...ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΧΤΕΣ.ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ.Εαν δεν αλλαζει η κατάσταση , να μείνουμε κλεισμένοι στα λαγούμια μας . Να δούμε τώρα ,όσοι ψήφιζαν και στήριζαν Τσίπρεμαν για το καλό της χώρας και έκαναν και πλακίτσα στη βουλή, τι θα κάνουν τώρα...

    • blue nile avatar
      blue nile @ Βιεννεζος 20/09/2015 23:04:27

      Σωστός ο αρθρογράφος, σωστός και ο Βιεννέζος.

  24. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 20/09/2015 23:05:02

    Όταν η ΝΔ πάψει να έχει ενοχές για το παρελθόν της , αποσαφηνίσει την ιδεολογία της και αναπροσαρμόσει τη στρατηγική της , ρίξει στο καλάθι των αχρήστων το μεσαιοχωρίτικο , μεσοβέζικο λόγο της , όταν θα δώσει το ιδεολογικό της στίγμα χωρίς να ντρέπεται ή να δικαιολογείται γι' αυτό , όταν θα ξεφορτωθεί '' τζάκια '' , ''βαρώνους '' και λοιπά διάφορα βαρίδια που τη σύρουν στον πάτο και συνειδητοποιήσει πως , αντίπαλο δέος γίνεσαι μόνο μέσα από σαφή, στέρεο λόγο τον οποίο υποστηρίζεις χωρίς εκπτώσεις , τότε θα έχει αρχίσει να πατάει γερά στα πόδια της , να διεκδικεί και να της αξίζει η πρωτιά . Αντώνη , βγες μπροστά τώρα ! Σε περιμένουμε .

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Diamond Angel 20/09/2015 23:27:13

      Έτσι!

    • ουδέτερος avatar
      ουδέτερος @ Diamond Angel 20/09/2015 23:35:37

      το έχω ξαναπεί. κάποιοι Μίλτοι και Κούληδες χτυπάνε κάποιες δεκάδες χιλιάδες σταυρούς με τους μηχανισμούς και συσπειρώνουν εκατοντάδες χιλιάδες σε αντίπαλα κόμματα. Ο κόσμος προτιμά τους Τσιπροκαμμένους από άτομα που τα έχει συνδυάσει με τη Ζήμενς κλπ..

  25. roadrunner avatar
    roadrunner 20/09/2015 23:05:37

    To είχα γράψει και τότε και το ξαναλέω: ήταν λάθος που έφυγε ο Σαμαράς. Επίσης, λάθος, που δεν αναγνωρίστηκε, ούτε αξιοποιήθηκε, το έργο που έκανε για την παράταξη και τη χώρα και το πως συγκράτησε τα ποσοστά του κόμματος, υπό τις χείριστες συνθήκες αναπόφευκτης κυβερνητικής φθοράς. Η αποχή τελικά έπληξε την ΝΔ και αυτό μπορούσε να είχε αποφευχθεί, αν δεν προκαλούσε τον κόσμο της, με την προκλητική ανοχή απέναντι στον καταστροφικό κ. Τσίπρα.

  26. λαέρτης avatar
    λαέρτης 20/09/2015 23:06:26

    μάγκες το πρόβλημα δεν είναι ότι έχασε η ΝΔ ... Το πρόβλημα είναι ότι το εκλογικό σώμα επιβράβευσε τον πιο απίστευτο κωλοτούμπα που του έφερε πολλά πολλά δεινά τα οποία δεν θα μπω καν στον κόπο να αναλύσω... Αν κανείς πιστεύει ότι αυτός ο λαός , που δεν έχει εθνική και θρησκευτική συνείδηση μα ούτε καν τιμωρεί αυτούς που τον δουλεύουν ασύστολα, έχει κάποια ελπίδα επιβίωσης ειλικρινά θα εκτιμούσα να ακούσω και αυτή την άποψη!!!! κατά τα άλλα , καληνύχτα σας και ... καλή πατρίδα !!!

    • Naruto avatar
      Naruto @ λαέρτης 21/09/2015 00:31:41

      Με κλειστές τράπεζες πήρε 35% αν κλείσει και τα σούπερ μάρκετ θα πάρει 60% , τέτοια τρέλα έχει ο κοσμος .

      • Eva avatar
        Eva @ Naruto 21/09/2015 09:19:01

        κλειστες τραπεζες αλλα ανοιχτη ερτ...τρομαρα τους...

    • ΙΦΘΙΜΟΣ avatar
      ΙΦΘΙΜΟΣ @ λαέρτης 21/09/2015 09:01:09

      …Το πρόβλημα είναι ότι το εκλογικό σώμα επιβράβευσε τον πιο απίστευτο κωλοτούμπα… Λαέρτη, ιδού οι ρίζες του προβλήματος και ο λόγος για την πρωτιά του Σύριζα: Ο Σύριζα απευθύνθηκε και εξέφρασε το αρνητικό θυμικό του Έλληνα ( οργή+μίσος )σε αντίθεση με τη Νέα Δημοκρατία που πρόταξε τη λογική και δευτερευόντως το θετικό συναίσθημα ( συνεργασία ). Ο Σύριζα εν πολλοίς είναι σαν το Ισλάμ και συνδυάζει το μίσος προς τους άλλους ( βλέπε και παλαιότερο άρθρο εδώ στα Αντινέα «Μίσος εκπεσόντων αγγέλων») και το τάξιμο παραδείσων (τα ουρί του παραδείσου, 70 παρθένες κλπ). Στην προκείμενη εκλογική αναμέτρηση(μετά από μια Οβιδιακή μετάλλαξη…) ο Σύριζα εξέφρασε το μίσος για το παλιό με παράλληλη υπόσχεση για ένα νεφελώδες «παράλληλο» πρόγραμμα… Τώρα, η επιστήμη διακηρύσσειότι το θυμικό, και δη το αρνητικό, είναι πάντοτε ισχυρότερο της λογικής. Όπως, επίσης, η Ιστορία έχει αποδείξει ότι όπου αναμετράται ευθέως το Ισλάμ με την Χριστιανική Ηθική, το Ισλάμ επικρατεί κατά κράτος διότι εκφράζει τα κατώτερα ανθρώπινα ένστικτα. Κοντολογίς, ούτε ο ουμανιστικός Χριστιανισμός έχει (ούτε ιστορικά είχε) καμμιά τύχη στην αναμέτρηση με τον πρωτογονισμό του Ισλάμ, ούτε η στρατηγική τής αβρότητας και της λογικής που εκφράστηκε προεκλογικά από τη ΝΔ είχε καμμιά τύχη απέναντι στον φονταμενταλισμό και το μίσος που εκφράστηκε από το Σύριζα. Επί του πρακτέου, η ΝΔ πρέπει να εγκαταλείψει τις αβροφροσύνες προς τους αριστερούς ολετήρες και αφετέρου να απευθυνθεί στο θυμικό του 45% που απείχε από τις εκλογές διότι σιχάθηκετο στημένο παιχνίδι, το δήθεν, τα τζάκια, την πολιτική ορθότητα. Είναι η ευκαιρία του Οδυσσέα- Σαμαρά να καθαρίσει την Ιθάκη από την «κραιπάλη των μνηστήρων». Ενδεχομένωςνα καθαρίσει καλύτερα και ο γιός του ο Τηλέμαχος υπό την καθοδήγηση του πατρός Οδυσσέα. Πάντως, τα τζάκια του Αγαμέμνονα, του Νέστορα και των άλλων δεν μπορούν να πάρουν την Τροία…

  27. pikeman avatar
    pikeman 20/09/2015 23:14:31

    Xμμ. Παρ ότι φοβάμαι πολύ το μεταναστευτικό... θα πω ότι η ΝΔ είχε μια τακτική ήττα... που θα είναι στρατηγική νίκη αν γίνει ή παράγει ένα κόμμα της προκοπής και όχι αυτό το κοπάδι με τους 3-4 τσοπαναραίους που είναι τώρα.

  28. Νεύτων avatar
    Νεύτων 20/09/2015 23:18:37

    Εδώ και αρκετό καιρό δεν ήθελα να γράψω τίποτε απολύτως για αυτό το κόμμα που φαινότανε πού πήγαινε. Με τις μαγκιές, τα ίδια πρόσωπα τις ΜΗ-απαντήσεις του Βαγγέλη στα επίμονα ερωτήματα με ποιους θα κυβερνήσει (εάν έβγαινε), με ποια νέα πρόσωπα, με ποιο νέο υλικό, κλπ κλπ. Ένας μήνας πέρασε και όλο αυτό το διάστημα, έπαιρνα κάτι emails από το κόμμα, με κάποιες βλακώδεις και παιδαριώδεις αερολογίες της εποχής του 80 και σήμερα ξεσκιστήκανε να στέλνουν sms για τον αγώνα, που η νίκη έρχεται και άλλα τέτοια χαζά. Να τρέξω δηλαδή να ψηφίσω ένα κόμμα που εμφανίστηκε χωρίς πρόγραμμα, με τσαμπουκάδες μόνο και αερολογίες χειρίστου είδους. Όταν ΗΞΕΡΑΝ από τον Ιούλιο ότι πάμε σε εκλογές και δήλωναν εκ των υστέρων ότι ο χρόνος δεν φτάνει... Την ήττα την έβλεπα και την είχα γράψει σε παλαιότερα σχόλιά μου. Και όσο περνούσε ο καιρός, τόσο έλεγα "Αντώνη λείπεις...". Η κεντροδεξιές σαχλαμάρες μας έφαγαν. Ελπίζω στη Νέα Ελλάδα. Αυτή που κάποτε, αρκετοί εδώ μέσα, την περιμέναμε. Και περιμένω το επόμενο βήμα του ΑΣ. Όλοι οι υπόλοιποι σε αυτή την ΝΔ, απλά μου προκαλούν βαρεμάρα. Αδιανόητη βαρεμάρα...

  29. Φελίζα avatar
    Φελίζα 20/09/2015 23:19:35

    Συμφωνώ με το άρθρο, όπως και με πολλούς σχολιαστές. Μια απορία θέλω να εκφράσω μόνο, με ποιους πολίτες θα γίνουν αυτά; Η πλειοψηφία των πολιτών, ποσοστό των οποίων υποστήριζαν και το κόμμα της ΝΔ, έχουν υποστεί νοσηρά και παρατεταμένη ατροφία , έχοντες χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα.Έχουν εθιστεί στο ψέμα και τις εύκολες λύσεις...δεν υπαρχει ελπίδα.

  30. Πατριάρχης avatar
    Πατριάρχης 20/09/2015 23:19:36

    Λαός πιθήκων. Δεν φταίει καμία ΝΔ, καμία Δεξιά κλπ.
    Και τον Χριστό τον ίδιο να βάζαμε αρχηγό, πάλι 2ος με διαφορά θα έβγαινε!
    Τα αποτελέσματα των εκλογών αποδεικνύουν πως δεν αλλάζει ο νεοέλληνας όσα και να του κάνεις.
    Ψηφίζει αποκλειστικά και μόνο με το θυμικό, χωρίς καμία λογική και μνήμη.
    Οι χιμπατζήδες περισσότερο μυαλό έχουν από τους σημερινούς νεοέλληνες!
    Έχει περάσει στο DNA το παπανδρεϊκό γονίδιο, δώσε σανό και νταούλια στο πόπολο, δώστου να φαντασιώνεται ψευτοεπαναστάσεις από τον καναπέ με τον φραπέ στο ένα χέρι και το τηλεκοντρόλ στο άλλο,
    παίξε δυνατά τον ζουρνά και βάλ'τον να χορέψει πεντοζάλι στα πανηγύρια...θεό θα σε κάνει, όπως έκανε θεό τον Αντρέα το 81 και τον Τσίπρα τώρα.
    Μόνο που τώρα έχουμε 3ο και επαχθέστερο μνημόνιο, οπότε πιο πολύ ο Τσίπρας παρομοιάζεται με τον γύφτο που βαράει το ντέφι για να μαζέψει κανα φράγκο και δίπλα του χορεύει η μαϊμού(λαός).
    Αν και δηλώνω ακραίος Φιλελεύθερος και θα ήθελα να δω ένα γνήσιο Φιλελεύθερο Δεξιό κόμμα που να λέει πως θα εξαφανίσει το Δημόσιο κατά 8/10 και θα ασχοληθεί αποκλειστικά και μόνο με τον Ιδιωτικό Τομέα,
    πιστεύω πως αυτή η ΝΔ με το συγκεκριμένο σημερινό όνομα, αν θέλει να έχει μέλλον και να κερδίσει την ψήφο των χαχόλων ιθαγενών,
    θα πρέπει να ορίσει ως αρχηγό τον πιο ικανό λαοπλάνο και υπεράριστο ηθοποιό που θα λέει με τρομερή άνεση όσο πιο πολλά ψέμματα γίνεται και θα τάζει λαγούς με πετραχήλια στους αυστραλοπίθηκους.
    Και φυσικά να το παίξει (ξανά) κεντρώο κόμμα, όπως και ο ψεκασμένος που λέει πως ανήκει στο πατριωτικό κέντρο, να μην αναφέρει πολύ την λέξη "Δεξιά" γιατί ο "σοφός" και "πανέξυπνος" λαός την απεχθάνεται αφού μέσα του έχει το πράσινο γονίδιο του Αντρέα.
    Προσωπικά πάντως εγώ δεν βλέπω καμία προκοπή και μέλλον για αυτόν τον τόπο, ήρθε η ώρα να ετοιμάζουμε διαβατήρια δυστυχώς!!

    • Μεσήλικας avatar
      Μεσήλικας @ Πατριάρχης 20/09/2015 23:41:24

      Φωτογραφίζεις τον Αβραμόπουλο

    • Naruto avatar
      Naruto @ Πατριάρχης 21/09/2015 00:27:22

      Ξεχασες οτι οΤσιπρας είναι ομορφάντρας και τον ψήφισαν ολα τα κοριτσάκια που είναι ερωτευμένα μαζί του οπως και κάτι ξαναμμένες τριαντάρες και σαραντάρες . Το sex appeal είναι μεγάλη δύναμη .

      • Eva avatar
        Eva @ Naruto 21/09/2015 09:02:40

        Για ρωτηστε κ καμμια γυναικα.

    • Δύτης avatar
      Δύτης @ Πατριάρχης 21/09/2015 03:30:19

      Right on the money..Προσωπικά είμαι ήδη "έξω" διότι στήν πατρίδα ήμουν ....ευνοημένος, ώς αεργόσχολος-απασχολούμενος τού ιδιωτικού τομέα....

  31. Tasos avatar
    Tasos 20/09/2015 23:32:51

    Οταν δεν έχεις διώξει τους βουλευτές της Β'Αθήνας που σε φέρνουν εξευτελιστικά ποσοστά (άσε που είχαν ψηφίσει σούμπιτοι Ντόρα στις εσωκομματικές εκλογές), τι να σε κάνουν οι ψηφοφόροι? αυτοί φταίν για τον κατιμά που τους παρουσιάζεις?

    • ουδέτερος avatar
      ουδέτερος @ Tasos 20/09/2015 23:38:19

      είναι ανθρωποδιώκτες

  32. Μεσήλικας avatar
    Μεσήλικας 20/09/2015 23:38:45

    ΠΡΟΣΟΧΗ μην επαληθεύουμε τον τσιπρα όταν είπε ότι θα τους τελειώσουμε και εννοούσε διάσπαση, όποιος το κάνει θα είναι χειρότερος προδότης και από τον καμένο

  33. Pier avatar
    Pier 20/09/2015 23:42:53

    ΕΛΛΑΣ - ΕΛΛΑΣ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ... Πρόεδρε είσαι η μόνη ελπίδα για τη σωτηρία της πατρίδος... Πάρε πρωτοβουλία άμεσα... Μόνο εσύ μπορείς να αποτρέψεις την πλήρη σοβιετοποίηση της χώρας. Και αν αυτό δε γίνεται μέσω του ξεκαθαρίσματος της ΝΔ, τότε προχώρησε σε νέο φορέα.

  34. Salonikios avatar
    Salonikios 20/09/2015 23:47:32

    Κορυφαια στιγμη των ΣΠΟΤ η ατακα Το μελλον γραφεται απο την Μαρια ΑΝΕΡΓΗ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΟ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ Ελεος..........ποιος εγκεφαλος σκεφτηκε τετοια μπαρουφα? Δεν εβαλες Βαρουφακη,Τασια,τον λιποθυμο συνταξιουχο μπροστα στο ΑΤΜ,το προγραμμα της Θεσσαλονικης,το νομο Παρασκευοπουλου και βαλατε αυτες τις μπαρουφες?..

  35. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 21/09/2015 00:12:51

    H Nέα Δημοκρατία που ξέραμα και ψηφίζαμε, μεχρι σήμερα, τελείωσε οριστικά. Ο χώρος χρειάζεται Νέα Πρόσωπα και Νέους Στόχους

  36. Νικ avatar
    Νικ 21/09/2015 00:19:44

    Είναι αλήθεια ότι μονο ο Σαμαράς θα έδινε νέα πνοή στην ΝΔ. Οι διάφοροι δελφίνοι έφεραν την ήττα είναι ώρα να ζητήσουν συγνώμη με πράξεις. Ο Σαμαράς πρέπει να επανέλθει το ποσοστό της ΝΔ αυτό δείχνει. Ότι είχε πει ο Σαμαράς τον Ιανουάριο βγήκε τον Σεπτέμβριο. Λύση Σαμαρά εδώ και τώρα.

  37. Δεξιός Φιλελεύθερος avatar
    Δεξιός Φιλελεύθερος 21/09/2015 00:26:21

    Χρειάζεται ανανεωση προσωπων και επαναπροσδιορισμό ιδεολογικής πλατφόρμας. ο κοσμος μπούχτησε που προτιμα τον Συριζα με ό,τι κακό έκανε Αυτό πρέπει να προβληματισει τα αρμόδια όργανα.

  38. Βιεννεζος avatar
    Βιεννεζος 21/09/2015 01:31:06

    Ακόμα και οι εκπρόσωποι της ΝΔ , που βγαίνουν στα κανάλια είναι δράμα...Δεν ξέρουν , τι λένε....λόγια χωρίς αρχή, μέση και τέλος. Από σήμερα σχεδιάζουν τις επόμενες εκλογές...

  39. Πατριάρχης avatar
    Πατριάρχης 21/09/2015 01:39:33

    Ο τσιπροψεύτης 5 χρόνια το έπαιζε αντιμνημονιακός και μόλις ανέβηκε στην εξουσία έγινε κάργα μνημονιακός.
    7 μήνες ακροβατούσε με τα ψέμματα του και την "ασαφή" αδράνεια και ακυβερνησία του σε 2 βάρκες, την ψευτοαριστερή παλαιοσυριζική αντιμνημονιακή και τη νεοπασοκική μνημονιακή.
    Από την στιγμή που επέλεξε με εντολή Μέρκελ (είναι ο μόνος που συναντήθηκε προσωπικά τόσες πολλές φορές μαζί της, κι ας το'παιζε αντιμερκελιστής) να γίνει μνημονιακός, έπρεπε να αποβάλλει τα αντιμνημονιακά βαρίδια από το κόμμα προκειμένου να εφαρμοστεί χωρίς προβλήματα το 3ο αριστερό μνημόνιο.
    Τί έγινε όμως? Έστειλε τον παλιό πραγματικό αντιμνημονιακό συριζα στο 3%, ο συριζαίος δραχμαζάνης δηλαδή που κατέβηκε με το πρόγραμμα του Γενάρη δεν μπήκε καν στην Βουλή,
    και ο τσίπρας που έκλεισε τράπεζες, έφερε 3ο επαχθέστερο μνημόνιο και έκανε τα εντελώς αντίθετα από αυτά που υποσχέθηκε, δεν έχασε ούτε μισή μονάδα!
    Ο κανονικός συριζας δηλαδή επέστρεψε στα παλιά του ποσοστά και στην θέση του τώρα έχουμε το νέο πασοκ με τον μίμο του Αντρέα αρχηγό που θα εφαρμόσει το 3ο και μακρύτερο μνημόνιο!!
    Οπότε κέρδισε ο πονηρός μαθητευόμενος μάγος, ό,τι έχει σχέση με το "παλιό", ο "σοφός" λαός δεν θέλει να το ακούσει.
    Ξεχάστε δηλαδή λεξεις όπως "πασοκ","νέα δημοκρατία","δραχμή","δεξιά","αντιμνημονιακός","κατεστημένο" κλπ. Ανήκουν στο παρελθόν.
    Το παιχνίδι από εδώ και πέρα θα παιχθεί αποκλειστικά εντός μνημονίου, δεν υπάρχει αντιμνημόνιο αλλά δεν υπάρχουν και οι παλιές λέξεις που ανέφερα πιο πάνω και που προκαλούν αποστροφή στον κόσμο.
    Άρα, όποιος και να αναλάβει τη ΝΔ, θα βγεί χαμένος.
    Ας συνεννοηθούν στα κρυφά μεταξύ τους κι ας κάνουν αυτό που έκανε και ο τσίπρας:
    διάσπαση στα 2, το σημερινό όνομα της Νέας Δημοκρατίας ας το κρατήσουν οι δελφίνοι και τα τζάκια που θέλουν να δηλώνουν κεντρώοι, κι ας το παίζουν κι αυτοί πασοκτσήδες κρατιστές τάζοντας λαγούς με πετραχήλια στο πόπολο,
    και να δημιουργηθεί ένα Φιλελεύθερο Πατριωτικό κόμμα με ΑΣ και άλλα φιλελεύθερα στελέχη που θα τα βάζουν με το δημοσιοϋπαλληλικό κατεστημένο και θα εξάρουν το πατριωτικό συναίσθημα όπως ο Αλ Πα(τσί)νος Καμένος (φοβερός ηθοποιός στα σποτάκια).
    Οι επιπτώσεις του 3ου αριστερού μνημονίου θα φανούν πολύ γρήγορα, αλλά επειδή δεν υπάρχει πλέον "αντιμνημόνιο", κι επειδή ήδη οι αγρότες που ήταν στην πλειοψηφία πασοκοαριστεροί τώρα είναι στα μαχαίρια με τον τσίπρα,
    είναι ευκαιρία να εκπροσωπηθεί όλος ο Ιδιωτικός Τομέας από ένα νέο κόμμα με νέα στελέχη.
    Δηλαδή εντός μνημονίων, να υπάρξει ταξικός πόλεμος, ΔΥ vs ΙΤ.
    Έτσι μόνο η νέα "ΝΔ" με άλλο όνομα, θα ξανακερδίσει τον ΙΤ. Και σαν παλιοί δεξιοί θα έχουμε καβάντζα και την παλιά "ΝΔ".
    Με τον Πατριωτικό χαρακτήρα επίσης θα κερδίσουμε πολλούς ψήφους από ΧΑ και ΑΝΘΕΛ αφού η εισβολή λαθρομεταναστών θα συνεχίζεται ακάθεκτα με κυβέρνηση συριζανελ.

    • Naruto avatar
      Naruto @ Πατριάρχης 21/09/2015 10:08:55

      Πλήρες περιεχομένου το σχόλιο σου , εύγε .

  40. ουδέτερος avatar
    ουδέτερος 21/09/2015 02:47:32

    θεϊκή ανάρτηση του ... αντισαμαρικού φίμωτρουΣΤΟ 1,5% Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ EXIT POLLΟ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΟ 32% ΚΑΙ Η ΝΔ ΣΤΟ 30,5% ΜΟΝΟ ΤΟ FIMOTRO ΕΠΙΑΣΕ ΑΠΟ ΤΙΣ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΤΙ ΤΟ EXIT POLL ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΡΙΑΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΕΣ ΘΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
    1,5% τελική διαφορά υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ θα δώσει το κοινό Exit Poll που θα δημοσιοποιηθεί σε λίγο στα κανάλια. Ο μέσος όρος...
    προκύπτει από το εύρος της διαφοράς που θα δώσει το Exit Poll με τονΣΥΡΙΖΑ να κινείται από το 30% έως το 34% και η ΝΔαπό το 28,5% έως το 32,5%. Σας υπενθυμίζουμε ότι από τις 11 το πρωί το Fimotro είχε την πληροφόρηση ότι το Exit Poll θα δώσει οριακές διαφορές κάτω από τα όρια του στατιστικού λάθους.
    Το θέμα όμως είναι εάν τα αποτελέσματα αυτά επιβεβαιωθούν από την πραγματική κάλπη. Κατά συνέπεια υπομονή μέχρι τις 9.30 για την πρώτη εκτίμηση του ΥΠΕΣ...Fimotro http://fimotro.blogspot.gr/2015/09/2-exit-poll.html και όμως κάποιοι πιστεύουν ότι με το φίμωτρο μπορεί να ... κερδίσουν εκλογές και να φορτώσουν στο ... Σαμαρά τα αίτια της ήττας.

  41. η Γιαδικιάρογλου avatar
    η Γιαδικιάρογλου 21/09/2015 09:18:33

    Πρώτη φορά η ΝΔ ήταν απρόσωπη. Δεν υπήρχε κανένα κεντρικό σύνθημα (τα πάμε μπροστά κλπ. τα βαρεθήκαμε πια), καμμιά κεντρική ιδεολογία. Ο καϋμένος ο Β.Μεϊμαρ έκανε ό,τι μπορούσε στο πλαίσιο της προσωρινότητάς του. Εμείς οι νδημοκράτες δεν είχαμε κανένα επιχείρημα να πείσουμε τον διπλανό μας, ,παρά μόνον την αριστεροσύνη των αντιπάλων μας και το μπάχαλο που επέτυχε με την απειρία του, ο επίγονος των εργολάβων, το οποίο όμως έγινε επιχείρημα υπέρ του, εφόσον έγραφε η νεότης του στο γυαλί της τιβί. Ομως δεν διαβάσαμε καλά την ψυχολογία του λαού μας. Δεν είδαμε κρυμένους πίσω από τους σοβαρούς ολίγους ψηφοφόρους και αυτούς -τους πολλούς- που δεν έχουν τίποτα να χάσουν είτε γιατί τα έχασαν όλα είτε γιατί μεγάλωσαν με τους καιροσκόπους και έγιναν ίδιοι κι αυτοί. Εν τέλει υπάρχει το ερώτημα: Σ΄αυτές τις εκλογές εκλείψαν οι λεγόμενοι νοικυραίοι; Τί συνέβη; Ο Σαμαράς ως νοήμων πολιτικός και χαρισματικός κάθεται στην ακρη. Ετσι πρέπει να κάνει. Να στοχασθεί, να δεί τί θα γίνει, πότε επιτέλους θα κάνει στην ακρη η ανίατος ασθένεια που λέγεται μητσοτακέϊκο και τα συμπαρομαρτούντα της, για να κρίνει εάν και εφόσον πρέπει να βγεί μπροστά. Οσο για τον Καραμανλή δεν βλέπω τί μπορεί να κάνει εκτός από ΠτΔ, μετά από χρόνια βέβαια .«Δυστυχισμένη Ἑλλάς, δυστυχισμένοι Ἕλληνες! Ἀναθεματισμένοι κυβερνῆτες… σιχάθηκα τέτοια λευτεριά… ἂν μᾶς ἔλεγε κανεὶς αὐτείνη τὴν λευτεριλα, ὁπού θὰ γευόμαστε, θὰ περικαλούσαμε τὸν Θεὸν νὰ μᾶς ἀφήσει εἰς τοὺς Τούρκους, ἄλλα τόσα χρόνια, ὅσο νὰ γνωρίσουν οἱ ἄνθρωποι τί θὰ εἰπεῖ πατρίδα, τί θὰ εἰπεῖ θρησκεία, τί θὰ εἰπεῖ φιλοτιμία, ἀρετὴ καὶ τιμιότη. Αὐτὰ λείπουν ἀπ’ ὅλους ἐμᾶς, στρατιωτικοὺς καὶ πολιτικούς… Ὁ Θεὸς ἂς κάμη τὸ ἔλεός του νὰ μᾶς γλυτώσει ἀπὸ τὸν μεγάλον γκρεμνὸν ὅπου τρέχομεν νὰ τζακιστοῦμεν». (στρατηγὸς Μακρυγιάννης, «ἀπομνημονεύματα», 1835).

  42. θεσσαλος avatar
    θεσσαλος 21/09/2015 09:18:57

    ο Σαμαρας επιβαλλεται να κατεβει στις εσωκομματικες εκλογες και να ξεβρακωσει ξανα τα τζακια και τα φεουδα..αλλα αυτη τη φορα πρεπει να διωξει με τις κλωτσιες ολο το κηφηναριο της συγγρου..

  43. η Γιαδικιάρογλου avatar
    η Γιαδικιάρογλου 21/09/2015 09:22:53

    Εχω μια πρόταση: Μήπως ν΄αφήσουμε την ντορακομητσοτακέϊκο, ευριπιδοστυλιανίδηδες, νικολοδένδιες, χατζιδάκηδες και λοιπές αχαϊρευτες δυνάμεις να τα κάνουν όλα μπάχαλο και να φύγουμε εμείς με τις υγιείς δυνάμεις σαμαράδες, γεωργιάδηδες, βορίδηδες κλπ γι΄άλλα; Είναι κι αυτό μια κάποια λύσις.

  44. μανωλης κομοτηνη avatar
    μανωλης κομοτηνη 21/09/2015 10:59:33

    ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ ΟΤΙ Η ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΑΜΕΣΑ..ΜΕ ΝΕΟ ΟΝΟΜΑ ΝΕΑ ΔΟΜΗ ,ΚΛΠ ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΑΛ ΠΟΛΛΑ , ΜΕ ΛΔΙΑΛΥΣΗ ΟΝΝΕΔ ΔΑΚΕ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ <<ΣΥΜΜΟΡΙΤΩΝ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ..ΚΑΙ ΒΟΗΘΩΝ ΤΟΥ>> ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ,Η ΑΣ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ Η ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ Η ΘΑ ΑΠΕΧΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ..ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΗΤΤΑ ..ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΨΕΥΤΡΑΚΟ ΤΣΙΠΡΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΧΗ..ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΤΥΠΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΔΕΝΔΙΑ ΚΛΠ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ <<ΤΥΠΑΚΙΑ>> ΧΑΡΗΚΑΜΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΕΔΩ ,ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩΝ ΜΚΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΓΕΙΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΚΛΠ.. ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΕΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΜΕ ΑΛΛΟ ΑΡΧΗΓΟ ΒΑΓΓΕΛΑ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑ...ΚΑΙ ΦΙΛΗ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΟ..ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΠΕΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ....ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΣ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ Ο ΔΗΘΕΝ <<ΕΝΤΙΜΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΔΡΟΜΟ ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ>>..Η ΟΡΓΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΚΑΙ ΑΞΙΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗ Α.ΣΑΜΑΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΤΩΝΗ..

  45. Ελενα Κανελλοπούλου avatar
    Ελενα Κανελλοπούλου 21/09/2015 11:17:12

    Χαίρομαι που επιτέλους όλο και περισσότεροι αντιλαμβάνονται αυτό που μερικοί έχουμε επισημάνει μέσα από τις στήλες του ΑΝΤΙNEWS καιρό τώρα : Η ΝΔ σαν κόμμα εξουσίας τελείωσε ...Σε λίγο θα καταντήσει σαν το ΚΚΕ , θα έχει σταθερά ποσοστά , των μελών του .Τίποτε παραπάνω .Ακριβώς όπως οι Λέσχες...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Ελενα Κανελλοπούλου 21/09/2015 13:14:47

      Μπορει ο Τσιπρας απο στελεχη να χωλαινει, μπορει σε ολους τους να λειπει η πειρα, μπορει να κανει το ενα λαθος πισω απο το αλλο ΑΛΛΑ ο κοσμος εκει, τον ψηφιζει. Γιατι συμβαινει αυτο; Ας θυμηθουμε ποσο καιρο πηρε στον κοσμο να καταλαβει τι ηταν ο Ανδρεας Παπανδρεου για τη χωρα. Βρε δε πα να χτυπιοτανε η ΝΔ για διορισμους και κομματοκρατια, δεν πα να ειχαν πλημμυρισει οι υπηρεσιες απο πρασινοφρουρους, δεν πα να αλλαζε φιλεναδες και να τις παντρευοταν κιολας, ολα ηταν καλα αφου ο κοσμος ειχε γεματη τσεπη και τακτοποιημενα τα παιδια του. Τωρα αυτο το ΠΑΣΟΚ εχει μετακομισει στον ΣΥΡΙΖΑ και ο Τσιπρας εχει κανει προβα και τη φωνη και το στυλ του Ανδρεα και ολοι αναμενουν περιπου τα ιδια αποτελεσματα. Σου λεει με καποιο μαγικο τροπο αυτος θα τα καταφερει. Γιατι ειναι ενας λαος ανημερωτος που τον εχουν εδω και χρονια-με ανοχη της ΝΔ- σπρωξει σ εναν απιθανο υλισμο, χωρις Παιδεια που σταδιακα την καταστρεφουν, ανικανο τελικα να κρινει σωστα και να εχει οξυδερκεια ατις αποφασεις του. Περιμενει πολλα απο τον Τσιπρα ενω στο βαθος του μυαλου του υποψιαζεται οτι αυτο δεν γινεται, το ρισκαρει, τη ριχνει τη ζαρια γιατι δεν ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΥΡΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΛΠΙΔΑ.....Μπορει ο ανθρωπος να ζησει χωρις ελπιδα; και σ αυτον τον τομεα του Τσιπρα του βγαζω το καπελο και τον θεωρω πιο αξιο να διαχειριστει αυτη τη κατασταση γιατι παιζει αποκλειστικα στο γηπεδο που εχει μαθει απο μικρος να παιζει. Το θεμα ειναι ποσο θα μπορεσει να κρατησει και τι θα παραδωσει οποτε και οταν παραδωσει. Προς το παρον παιζει μονοτερμα....Οταν ακουσα τη Παρασκευη τον Μεϊμαρακη να λεει οτι δεν μπορω να υποσχεθω τιποτα, καταλαβα οτι το ειχε χασει το παιχνιδι. Επισης κατι για οσους αναρωτιωνται γιατι εκανε κυβερνηση μονο με τους ΑΝΕΛ. Δε τα καιει ολα μαζι τα χαρτια του. Καθε φορα που θα δυσκολευουν τα πραγματα και θα κινδυνευει να πεσει, θα υπαρχει παντα καποιος που θα .....ξερογλυφεται να μπει να βοηθησει. Ποταμι θα ειναι; Λεβεντης θα ειναι; ΠΑΣΟΚ θα ειναι; δεν εχει σημασια, ο καιρος να περναει.... ΥΓ Αναρωτιεμαι, ειναι ετσι απο μονος του η ειναι αλλων κατασκευασμα; αν ισχυει το πρωτο κατι μπορει να γινει αν ισχυει ομως το δευτερο ειμαστε χαμενοι απο χερι. Θα προστεθει κι αυτος στην αλυσιδα των πολλων που "παλεψε αλλα δεν τα καταφερε", μεχρι οι απ εξω να ολοκληρωσουν τη λεηλασια της χωρας αφου γνωριζουν πολυ καλα οτι το χρεος ΔΕΝ προκειται να αποπληρωθει.

      • Πατριάρχης avatar
        Πατριάρχης @ Ρηνα 21/09/2015 16:10:25

        Ταυτίζομαι με την ανάλυση σου, εύγε!
        Προσωπικά πιστεύω πως είναι πολύ ταλαντούχος λαοπλάνος, πλησιάζει σε μεγάλο ποσοστό τον Αντρέα,
        απλά έχει ένα μεγάλο εμπόδιο μπροστά του:
        το μνημόνιο που υπέγραψε και την στυγνή οικονομική πραγματικότητα της χώρας.
        Ο Αντρέας εκμεταλεύτηκε το μικρό χρέος 30% επί του ΑΕΠ εκείνη την εποχή και μπορούσε να μοιράσει τζάμπα δανεικό χρήμα στον λαό.
        Ο τσίπρας δεν μπορεί να το κάνει, υλικά δεν μπορεί να ικανοποιήσει το πόπολο οπότε θα ρίξει όλο το βάρος στα εύκολα λόγια και τα φούμαρα με μεταξωτές κορδέλες.
        Κάποια στιγμή όμως τα ψέμματα θα τελειώσουν και ο "σοφός" λαός που τον εμπιστεύθηκε, θα δεί οτι οι τσέπες του είναι άδειες.
        Και όπως είναι γνωστό, νηστικό αρκούδι δεν χορεύει (πεντοζάλι).

  46. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 21/09/2015 14:14:18

    Εδω και πολλους μηνες εχω αναφερει οτο η ΝΔ χρειαζεται ανανεωση σε παρα πολλα. Δεν μπορει να παρακολουθησει τον μοντερνο κοσμο επικοινωνιας. Που ειναι τα site που τοσο γενικα οσο και στοχευμενα μπορουν να πλησιασουν και να ενημερωσουν τους ανεργους νεους η τους μεσηλικες χωρις μελλον ανεργους? Που ειναι ενα μοντερνο web Channel που να ενημερωνει και φυσικα να λεει την αληθεια απεναντι στα κατευθυνομενα ΜΜΕ? Πως θα πολεμηθει η λασπη στον ανεμιστηρα που ριχνουν τα Ολυμπια, τα κουτια της συμφορας, τα κοντρα των αυριανιστων? Ποτε θα δοθει απαντηση στην λασπη που ριχνουν οι αποτυχημενοι εκδοτες γενιτσαροι της παραταξης? Περαν ομως του επικοινωνιακου υπαρχει και το ανανεωτικο. Δεν πειθεται ο κοσμος με Ντορες , Δενδιες και γενικα ξεπερασμενους πολιτικους. Δεν πειθεται με ξυλινη γλωσσα οσο και αν ειναι σωστα αυτα που λενε. Αποδειξη οτι ο Τσιπρας παρα τις ασυναρτησιες νικησε. Γιατι δεν ειχε ουσιαστικη αντιπαραθεση. Ο Καμμενος με την λασπη επιβιωσε . Κανενας δεν του εβγαλε στην φορα τις αδυναμιες του. Ο κοσμος κουρασμενος ζαλισμενος και χωρις ουσιαστικη ενημερωση ψηφιζει ή απο μοδα ή απο θυμικο ή απο την προπαγανδα. Ο κοσμος δεχεται προπαγανδα απο το ιντερνετ απο τα ΜΜΕ και ξεχνα ευκολα. Η ιστορια εχει δειξει οτι ο Εθναρχης Κ.Κ ηταν η αλλαγη και η εκπληξη οταν ανελαβε. Οσο ο Ραλλης και ο Αβερωφ και ο Εβερτ να ηταν ικανοι εχασαν. Γιατι καλως η κακως ειχαν ξεπεραστει. Ο Κ.Α.Κ απλα ηταν το νεο απεναντι στο γυρασμενο ΠΑΣΟΚ. Και νικησε . Δεν ειχε ομως διαρκεια διοτι ειχε εντιπολιτευση τοσο απο τους δελφινους οσο και απο τα ΜΜΕ . (ας μη ξεχναμε την απαξιωση, την σκανδαλολογια, την καμμενη Αθηνα κλπ) . Ο ισως καλλιτερος πρωθυπουργος χανει απο τον ¨λεφτα υπαρχουν¨ και απο την λασπη των ΜΜΕ και κυριως τα ΄περι κουρασμενου΄ που εβγαλε ο νεοεκδοτης που σφαζει εδω και χρονια με το μπαμπακι. Ο Σαμαρας τεχνοκρατης κερδισε την Ντορα και οδηγησε την ΝΔ σε μια νικη. Ειχε ομως αντιπολιτευση και απο την ΝΔ και απο τα ΜΜΕ . Ας μη ξεχναμε οτι τα Ζαππεια ειχαν αρνητικη αντιμετωπιση απο ολον τον τυπο και τα ΜΜΕ. Ξεχναμε ομως οτι τα Ζαππεια ηταν εφικτα και η κατασταση τοτε ηταν διαφορετικη απο οτι ειναι τωρα. Ο λαος ομως διαλεξε λεφτα υπαρχουν απο την Θεσσαλονικη , συνωμοσιες περι ψεκασμων και του εκατσαν στην πλατη οι Μπαρουφακηδες οι Ζωες οι Λαφαζανηδες κλπ. Παρολα αυτα με την επικοινωνικακη επιθεση των websites και των trolls (που σε πολλα πρεπει να τα ψαξει ο εισαγγελεας ) με την αδυναμια των τζακιων να επικοινωνησουν με τον κοσμο ο ΣΥΡΙΖΑ ξανακερδιζει και παραφυσιν συνεργαζεται με τους ΑΝΕΛ. Και μιλαμε το βαθυ ΠΑΣΟΚ ειναι εδω και παλι με την προβια του ΣΥΡΙΖΑ. Ξαναεκλεγονται οι εργατολογοι του 10%, το κομμα συνωμοσιων, ο εργολαβος των ΔΕ με τα αμφιλεγομενα παραστατικα, ο πρωθυπουργος που πετα με ελικοπτερο και κατοικει στην βιλλα εφοπλιστη . Καλα να παθουμε ... αυτη η κυβερνηση μας αξιζει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.