#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/06/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ζήτημα της λαθρομετανάστευσης δεν παίρνει άλλες αναβολές!



Εκτός ελέγχου είναι πλέον η εγκληματικότητα στην Ελλάδα, κι όσο κι αν το διαβάζουμε συχνά αυτό ή το ακούμε, δε μπορούμε να το χωνέψουμε. Η κοινή γνώμη είναι σοκαρισμένη από τα απανωτά άγρια εγκλήματα που γίνονται σε όλη τη χώρα. Πλέον κανείς δε νιώθει ασφαλής πουθενά, ούτε μέσα στο σπίτι του, ούτε έξω από αυτό, ούτε καν μέσα μεσημέρι.

Το δύο εγκλήματα που έγιναν το Σαββατοκύριακό σε Εύβοια και Αθήνα είναι η κορυφή του παγόβουνου. Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, κι όμως, κάποιοι συνεχίζουν να ασχολούνται με το αντιρατσιστικό, τις ανοησίες της Ρεπούση ή τις ψυχολογικές μεταπτώσεις του Βενιζέλου και την προσπάθεια του Τσίπρα να γίνει ο Έλληνας Τσε Γκεβάρα.

Στο Αλιβέρι, το «σκυλί δάγκωσε το αφεντικό», στη συγκεκριμένη περίπτωση ένας νεαρός Πακιστανός που έβγαζε μεροκάματο ως κηπουρός στη βίλα ενός ζευγαριού, τους σκότωσε με πρωτοφανή αγριότητα για 100-150 ευρώ.

Στο Παγκράτι, στις 4 το μεσημέρι άγνωστοι έσφαξαν εν ψυχρώ έναν ηλικιωμένο άνδρα. Πρόσφατα διαβάσαμε για άλλες άγριες δολοφονίες, άνθρωποι που τραβούν εν ψυχρώ μαχαίρια, κουμπούρια και καλάσνικοφ και δεν υπολογίζουν την αξία της ζωής. Ο άλλος, πετά στο γκρεμό μια νεαρή κοπέλα που θέλησε να ληστέψει.

Κάθε μέρα και ένα άγριο έγκλημα, κάθε μέρα κι ένας από εμάς υποψήφιο θύμα. Η φρίκη κυκλοφορεί ανάμεσά μας κάνοντας τη ζωή μας πολύ δύσκολη. Δυσκολότερη κι από τις περικοπές στους μισθούς ή τους φόρους.

Διότι χωρίς λεφτά μπορείς να ζήσεις, με κάποιους τρόπους και με λίγη βοήθεια έστω και δύσκολα η ζωή προχωρά.

Χωρίς την ίδια τη ζωή, όμως, όταν στην αφαιρεί κάποιος για λίγα ευρώ, δεν υπάρχει τίποτε, σκοτάδι.

Είναι γεγονός ότι το μεταναστευτικό πρόβλημα τείνει πλέον να γίνει ο βραχνάς της ελληνικής κοινωνίας. Κατατρώει τις σάρκες μας, δεν μας αφήνει να προχωρήσουμε, καταστρέφει ότι καλό πάει να γίνει. Χιλιάδες άνθρωποι από κάθε γωνιά της γης έχουν βρει καταφύγιο στην Ελλάδα. Πολλοί εξ αυτών με δολοφονικά ένστικτα, άλλοι γίνονται εγκληματίες επειδή δεν έχουν να φάνε. Δεν έχει καμιά σημασία, το αποτέλεσμα μετράει. Κι αυτό είναι δεκάδες νεκροί και χιλιάδες τρομαγμένοι πολίτες. Εδώ δε χωράνε πολιτικά παιχνίδια, ούτε σκοπιμότητες. Οι νεκροί δεν έχουν πολιτική ταυτότητα, δεν είναι ΝΔ, ΠΑΣΟΚ ή ΣΥΡΙΖΑ. Είναι συμπολίτες μας που χάνονται από τα χέρια άγριων δολοφόνων οι οποίοι κοστολογούν την ανθρώπινη ζωή όσο μια… σφαίρα.

Εδώ χρειάζεται μια πανεθνική και διακομματική προσπάθεια προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης που οδηγεί σε έξαρση και το έγκλημα. Πρέπει όλα τα κόμματα να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να βρουν τρόπους να σταματήσουν μια «γενοκτονία» που πάει να συμβεί.

Δεν παίρνει άλλες αναβολές το ζήτημα και δεν υπάρχει άλλος χρόνος. Πρέπει να κάνει κάτι η πολιτεία διότι σε λίγο θα σφαζόμαστε στους δρόμους και θα το θεωρούμε φυσιολογικό γεγονός. Είναι κραυγή αγωνίας μιας χώρας που ζει μέσα στον τρόμο. Δεν αξίζει στην Ελλάδα, δεν αξίζει σε κανένα μας να ζούμε με το φόβο φωλιασμένο στην ψυχή μας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. fitsoulas avatar
    fitsoulas 03/06/2013 07:57:38

    Δεν πρέπει να αφήσουμε το μεταναστευτικό να χαλάσει το ελληνικό success story! Αντώνη Σαμαρά, πάρε μέτρα τώρα!

    • Αλκίνοος avatar
      Αλκίνοος @ fitsoulas 03/06/2013 11:27:45

      Στείλτε τον Καμίνη τον Μπουτάρη και τη Ρεπούση να λύσουν το μεταναστευτικό.
      Ολες μα όλες οι κυβερνήσεις δεν έπεσαν επειδή η αντιπολίτευση είχε το υπέροχο πρόγραμμα η σχέδιο, αλλά επειδή οι κυβερνώντες αδιαφόρησαν για τους πολίτες και τη χώρα.'Ετσι θα γίνει και τώρα.
      Η πλάκα είναι οτι πλέον δεν υπάρχει παγιωμένος πυρήνας ψηφοφόρων, οι ίδιοι που τη Μεγάλη Τετάρτη θα ψήφιζαν Συριζα, τη Μεγάλη Πέμπτη μετά το σόου Καμίνη ψήφιζαν δαγκωτό Χρυσή Αυγή.
      Ας γίνει γκάλοπ σήμερα να δούμε ποιός θα βγεί κυβέρνηση μετά το Σαββατοκύριακο.

  2. parmeniwn avatar
    parmeniwn 03/06/2013 08:24:08

    Κατ' αρχήν συμφωνώ με το άρθρο. 'Ομως έχω την εντύπωση πώς το θέμα έχει ήδη επιλυθεί. Εξηγούμαι: Ο '' ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ'' προσάγει καθημερινά 1000 υπόπτους οι 950 εκ των οποίων έχουν χαρτιά και αφήνονται ελέυθεροι, άρα για ποιά λαθρομετανάστευση μιλάμε, εδώ όλοι σχεδόν είναι νόμιμοι ή θα είναι σε λίγο. Τώρα πως γίνεται να έχεις χαρτιά και να πουλάς χαρτομάντηλα στα φανάρια χωρίς σπίτι ή να το μοιράζεσαι με άλλους 50 και κανείς να μην ξέρει που διαμένεις είναι άλλο πράγμα.

    • Αλέξ avatar
      Αλέξ @ parmeniwn 03/06/2013 10:05:35

      Αυτό μπορεί να αλλάξει;;

      • helios avatar
        helios @ Αλέξ 03/06/2013 17:35:43

        Φωνάζω εδώ και χρόνια ότι πρέπει να επιβληθούν ισχυρά και σοβαρά αντικίνητρα και εμπόδια(εμφανή και μη) προκειμένου οι επιχειρήσεις να μην προσλαμβάνουν αλλοδαπούς π.χ. υψηλότερη φορολογία / υψηλότερες εισφορές/ υψηλότερα δημοτικά τέλη/περισσότερα ένσημα κλπ….
        Επίσης οι υποχρεώσεις των αλλοδαπών απέναντι στην πολιτεία να είναι τόσες υψηλές ώστε να μην μπορούν να σταθούν πουθενά όρθιοι όπως επίσης θα πρέπει να κοπούν άμεσα και όλων των ειδών τα επιδόματα (π.χ. οικογενειακά επιδόματα ,επίδομα θέρμανσης, επίδομα ανεργίας,δωρεάν υγεία-παιδεία κλπ …)
        ώστε ο συνδυασμός όλων των παραπάνω να οδηγήσουν και να καταλήξουν σε μαζικές απονομιμοποιήσεις.
        Άλλη λύση δεν υπάρχει.

        • helios avatar
          helios @ helios 05/06/2013 05:41:08

          Στο παρακάτω βίντεο μιλάει ο Πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών για την ανάγκη δημιουργίας βιοτεχνικού πάρκου κάπου στη Βοιωτία(και πολύ σωστά κάνει).Ποιοί όμως θα εργάζονται;Την απάντηση μπορείτε να την δείτε στο λεπτό 4:06

          http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-YNY-_qWddo

          Και φυσικά δεν αποτελεί εξαίρεση αλλά κανόνας.
          Υπάρχουν ολόκληρες βιοτεχνίες, βιομηχανίες,ξενοδοχεία, όλων των ειδών μαγαζιά και καταστήματα, κατασκευαστικός κλάδος, μεταποίηση, αγροτικός τομέας κλπ… όπου ο έλληνας εργαζόμενος είναι είδος προς εξαφάνιση,όπου το εγχώριο εργατικό δυναμικό έχει αντικατασταθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από τους λαθροεισβολείς με αποτέλεσμα πολλοί Έλληνες να μεταναστεύουν.

          Ας διαβάσουμε και την παρακάτω είδηση:

          Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΩΧΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ

          Έλληνες μεταναστεύουν στην Ολλανδία

          Σε αυτό το τραγικό σημείο οδήγησε η οικονομική εξαθλίωση που λαμβάνει χώρα στη πατρίδα μας, καθώς η λιτότητα και η έκρηξη της ανεργίας αναγκάζουν όλο και περισσότερους Ελληνες να αναζητήσουν μια καλύτερη τύχη στην Ολλανδία.

          Το 2012 αυξήθηκε θεαματικά το ρεύμα των μεταναστών από τις χώρες του Νότου. Ελλάδα, Ισπανία και Ιταλία πρωταγωνιστούν στο ρεύμα μετανάστευσης προς την Ολλανδία και ο αριθμός των μεταναστών αυξάνεται σταθερά από το 2008.

          Η εισροή Ελλήνων κυμαινόταν σταθερά στα 800 άτομα αλλά περυσι για πρώτη φορά έφτασε στους 2.600 μετανάστες ανεβάζοντας τους συμπατριώτες μας που εργάζονται εκεί σε 9.100.

          Ο Παύλος Κερασαββόπουλος αναφέρει στα Νέα ότι οι άνεργοι και οι ανειδίκευτοι απασχολούνται σε ό,τι βρουν, κυρίως σε θερμοκήπια. «Εχουμε όμως και γιατρούς, αρχιτέκτονες, μηχανικούς, τεχνικούς ή προγραμματιστές, οι οποίοι έρχονται πλέον για να εγκατασταθούν στην Ολλανδία» αναφέρει.

          Η έλευση όλο και περισσότερων Ελλήνων οδήγησε την ψυχολόγο Λαμπρινή Κιοσσέ, η οποία ζει στη Χάγη τα τελευταία 18 χρόνια, να ιδρύσει δίκτυο ψυχολογικής υποστήριξης αφού οι μετανάστες γνωρίζουν δυσκολίες στην ανεύρεση εργασίας και στον τρόπο ζωής.

          Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

          ------------------------------------------------------
          Κατά τα άλλα οι Έλληνες δεν κάνουν πλέον αυτές τις δουλειές.
          Πότε επιτέλους θα βρεθεί μια ελληνική κυβέρνηση να προστατεύσει το εγχώριο εργατικό δυναμικό;
          Όπου και να πας σε όλους τους κλάδους και τομείς εργασίας συναντάς να απασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά πλέον μόνο αλλοδαποί.

  3. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 03/06/2013 08:31:48

    Μόλις περάσει το αντιρατσιστικό θα λυθούν άμεσα τα προβλήματα
    Η Δημ αριστερά που δεν μπαίνει στην επόμενη βουλή και το ΠΑΣΟΚ του 4%
    αποφάσισαν ότι οι Έλληνες είναι ρατσιστές!

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 03/06/2013 21:15:57

      Ούτε το Πασοκ θα μπει

  4. Αναξαγορας avatar
    Αναξαγορας 03/06/2013 09:35:48

    προσοχη μη σας κατηγορισουν για ρατσισμο συμφωνα με το νεο νομοσχεδιο περι ρατσισμου. μην ξεχωριζετε τους μεταναστες σε λαθραιους και νομιμους! ολοι μεταναστες ειναι.

  5. kkourk avatar
    kkourk 03/06/2013 09:36:26

    Ίσως μια λύση.
    1. Πρόστιμο σε όποιον έλληνα απασχολεί λαθρομετανάστη.
    2. Όποιος καταγγέλει τον παραπάνω έλληνα να δικαιούται το μισό πρόστιμο

    • ΝΙΚΟΣ Π avatar
      ΝΙΚΟΣ Π @ kkourk 03/06/2013 10:41:49

      και οι"νομιμοι" με αδικηματα απελαση οχι φυλακιση.

      • .Έλληνας... avatar
        .Έλληνας... @ ΝΙΚΟΣ Π 03/06/2013 10:56:14

        ..αγαπητέ δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΝΟΜΙΜΟΣ...ΟΛΟΙ μπούκαραν παράνομα στην Ελλάδα με το Δουλεμπορικό Tours (τουρκοδουλέμπορας, Μ.Κ.Ο τα"δικαιώματα του λάθρο") και στη συνέχεια "νομιμοποιούνται" με μαιμούδες "άδειες παραμονής" που τις εξαφγοράζουν απο διεφθαρμένους Δ.Υ. (αστυνομία, Ο.Τ.Α. κλπ.)..ΟΣΟΙ ΕΙΣΗΛΘΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ στην Ελλάδα ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΑΣΗ ανεξαρτήτως αν ψευτονομιμοποιήθηκαν στη συνέχεια...

        • ΝΙΚΟΣ Π avatar
          ΝΙΚΟΣ Π @ .Έλληνας... 03/06/2013 13:25:35

          το νομιμοι ειναι σε εισαγωγικα.

        • Tsaros avatar
          Tsaros @ .Έλληνας... 04/06/2013 23:42:00

          ΟΣΟΙ ΕΙΣΗΛΘΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ στην Ελλάδα ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΑΣΗ ανεξαρτήτως αν ψευτονομιμοποιήθηκαν στη συνέχεια…

          Γιατί, νομίζεις ότι αυτό το σενάριο παίζει;

          Καταρχήν, το Δουβλίνο 2, που έχουμε υπογράψει ως χώρα της Ε.Ε., μας υποχρεώνει να τους κρατάμε εδώ.

          Δεύτερο, μας υποχρεώνουν να τους νομιμοποιούμε κι όλας.

          Τρίτο, οι περισσότεροι έχουν ήδη πάρει χαρτιά από το κράτος ― και η Ε.Ε. σε κάνει ντα αν τους τα ακυρώσεις.

          Τέλος, απέλαση που; Χωρίς χαρτιά από τη χώρα προελευσής τους, ώστε να αποδεικνύεται ότι είναι από εκεί, δεν τους δέχεται καμμία χώρα. Η απέλαση θέλει και άλλη χώρα σύμφωνη να τους πάρει πίσω -- και δεν υπάρχει άλλοι μαλάκες σαν εμάς.

      • Για τα Μπάζα Είμαστε. avatar
        Για τα Μπάζα Είμαστε. @ ΝΙΚΟΣ Π 03/06/2013 11:05:07

        Ο Αλβανός που ψάχνανε με την 13χρονη απελασμένος ήταν!

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ kkourk 03/06/2013 12:07:39

      2. Όποιος καταγγέλει τον παραπάνω έλληνα να δικαιούται το μισό πρόστιμο

      αν η καταγγελία γίνεται χωρίς κουκούλα τότε να δικαιούται ολόκληρο το πρόστιμο?

      1. Πρόστιμο σε όποιον έλληνα απασχολεί λαθρομετανάστη.

      εδώ είμαι 1000000% μαζί σου. όχι απλό πρόστιμο, κάτι βαρβάτο που θα πονέσει την τσέπη του πατριώτη που θέλει λαθρο στη δούλεψη του

      κατά τα άλλα το παίχνιδι χάθηκε. Οι αριστεροί τους ''αγαπάνε'' και τους προστατεύουνε, οι δέξιοι θέλουν να τους διώξουνε στα λόγια. Μόνη μου ελπίδα πλέον είναι να σηκωθούν να φύγουν μόνοι τους ( αν και πάλι φοβάμαι ότι θα τους απαγορεύσουμε την έξοδο στα σύνορα

      • kkourk avatar
        kkourk @ Kostas nikolaou 03/06/2013 17:55:26

        Όταν το έγραφα, τον συνειρμό της κουκούλας τον σκέφτηκα και εγώ. Όμως αν δεν γίνει αυτό ποιος θα το κάνει? Το ΙΚΑ, η επιθεώρηση εργασίας, ποιος? Γιατί νόμοι για την ανασφάλιστη εργασία υπάρχουν, είδες πουθενα να γίνεται κάτι? Τόσα τετραψήφια έχει η αστυνομία (για ναρκωτικά, για υποθέσεις ρατσισμού κ.λ.π.), αλλά για αυτό?. Πιστεύω ότι μεταξύ ενός εργαζόμενου λαθρομετανάστη, ενός άνεργου έλληνα και ενός έλληνα συνταξιούχου που το ταμείο του δεν έχει φράγκο (λόγο ανασφάλιστης εργασίας) θα φροντίσω τον έλληνα. Στο κάτω – κάτω εφόσον δεν έχει δουλειές για τους έλληνες, ας δημιουργήσουμε. Έλληνες εναντίων ξύπνιων ελληναράδων, που προτιμούν να έχουν λαθρομετανάστες στην δούλεψή τους και ας τους σκοτώνουν μια μέρα

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ kkourk 03/06/2013 12:29:35

      Καλά όλα αυτά, αλλά απλώς δεν θα βρίσκουν δουλειά οι λαθρομετανάστες, δεν σημαίνει ότι θα φύγουν από την χώρα κιόλας. Εκεί είναι το κύριο ζήτημα.

  6. θανασης avatar
    θανασης 03/06/2013 09:52:52

    Να ψηφιστεί ΑΜΜΕΣΩΣ το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο,μήπως και γλυτώσουμε απο τις ορδές των ισλαμοφασιστών!

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ θανασης 03/06/2013 12:30:04

      Το αντιρατσιστικό θα ισχύει μόνο για Έλληνες.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Γιώργος 03/06/2013 13:27:08

        Ἐκτός κι ἄν ψηφιστεῖ ἀντιρατσιστικό μόνο γιά τούς ξένους.

  7. Kimon avatar
    Kimon 03/06/2013 09:54:34

    Μα συμβαίνουν τέτοια εγκλήματα στην Ελλάδα από τους ευπαθείς; Δεν το πιστεύω τα ΜΜΕ δεν δείχνουν τίποτα. Εδώ, τους θέλουν τόσο πολύ, ώστε αφού τους δακτυλοσκοπήσουν για να μην μπορούν να φύγουν από την Ελλάδα και να πάνε στην Ευρώπη , τους δίνουν αμέσως πράσινη κάρτα, κοινωνικά επιδόματα που οι άνεργοι Έλληνες ούτε στον ύπνο τους δεν έχουν δεί, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη όταν οι Έλληνες πεθαίνουν αβοήθητοι, εργασία όταν χιλιάδες φεύγουν μετανάστες, Που αλλού, το πολιτικό σύστημα θα αποκαλούσε περιφρονητικά τους αυτόχθονες φασίστες, ρατσιστές, ξενόφοβους, χρυσαυγίτες όταν τολμήσουν να διαμαρτυρηθούν την στιγμή που οι ευπαθείς τους σφάζουν σαν αρνιά στο γόνατο; Που αλλού θα νομοθετούσαν ανθελληνικά ρατσιστικά νομοσχέδια, ώστε να νομιμοποιηθεί η σφαγή και ο διωγμός των Ελλήνων από τους ευπαθείς; Σε ποια άλλη χώρα το πολιτικό σύστημα θα διερρύγνυε τα ιματιά του για να τους χτίσει τεμένη; Σε πιά άλλη χώρα πολιτικοί της συντηρητικής παράταξης θα τους ευχριστούσαν που μετοίκησαν στην Ελλάδα, δηλώνοντας ότι τα δικαιώματα των ευπαθών είναι υπεράνω του εθνικού συμφέροντος;

  8. πολιτης avatar
    πολιτης 03/06/2013 09:57:35

    σαφως και πρεπει να ενταθει η καταπολεμιση της εισοδου λαθρομεταναστων στην χωρα.
    αλλα....
    και η δικη μας σταση πρεπει να ειναι αναλογη. δεν επιτεπεται επ ουδενι να δινουμε μεροκαματο σε λαθρομεταναστες διοτι ετσι με τον τροπο μας ακυρωνουμε τις οποιες προσπαθειες εν τη γεννεση τους.
    ειναι λοιπον και δικο μας θεμα η λαθρομεταναστευση.
    και ενιοτε καποιοι την πληρωνουν και με τη ζωη τους......

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ πολιτης 03/06/2013 11:39:26

      Αν δεν δωσεις μεροκαματο, ασε που δεν το κανει κανεις γιατι ειναι φτηνοτερα και οι Ελληνες δεν πανε, σου καινε το σπιτι [στην Επαρχια αναφερομαι] και βεβαια πουλανε και προστασια.... Εχουν τελειως αποθρασσυνθει και βεβαια δρουν ενεξελεγκτα. Αν παλι αρχισουμε να διωχνουμε μαζικα, θα υποστουμε συνεπειες σαν χωρα. Εκει που εφτασαν τα πραγματα μονο σε ανωμαλες καταστασεις θα τους ξεφορτωθουμε αλλα το τιμημα θα ειναι μεγαλο....

      • πολιτης avatar
        πολιτης @ Ρηνα 03/06/2013 12:15:41

        υπαρχει αποθρασυνση συμφωνουμε. η κατασταση ειναι δυσκολη. αν ομως δεν εχουν μεροκαματο η πλειοψηφια θα το αναζητησει αλλου και μοιραια θα γινει αποφορτιση της περιοχης, αδυνατιζοντας συναμα και τη δυναμη τους που προερχεται κυρια απο τη μαζικοτητα.
        αλλα ο ελλην ειναι ακριβος στα πιτουρα και φτηνος στο αλευρι. μπορει να εχει μια σπιταρωνα 300 κι ανω χιλ ευρω με κηπους πισινες κλπ και δινει δουλεια στον ανασφαλιστο αλλοδαπο για να γλιτωσει 20 ευρω.
        τι τα θελετε κα ρηνα σε πολλες περιπτωσεις φταιμε κι εμεις. δεν μπορει να τα λυσει ολα το κρατος κι η αστυνομια χωρις τη συνδρομη των πολιτων.

      • Scarface avatar
        Scarface @ Ρηνα 03/06/2013 16:16:52

        Εκει στην επαρχια δεν εχετε καραμπινες και χαντακια;

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Scarface 03/06/2013 19:30:10

          Συμφωνω απολυτα πολιτη για τις σπιταρωνες που τσιγκουνευονται λιγα ευρω αλλα μη νομιζεις πρωτον δεν βρισκεις Ελληνα και μετα με τοσους αλλοδαπους που κατακλυζουν τα παντα, οι δικοι μας ιδιως στο στενο κυκλο της επαρχιας ντρεπονται να δουλεψουν σε ευτελη δουλεια που δεν ειναι δικη τους γιατι το ασχημο που δυστυχως παραμενει στην επαρχια και τον 21ο αιωνα ειναι το κουτσομπολιο....
          @Scarface:Μια καραμπινα που ειχα απο τον πατερα μου μου την εκλεψαν και μαλιστα δεν δεχτηκαν στην Αστυνομια ουτε τη δηλωση κλοπης.
          Μ αυτα θα ασχολουμαστε τωρα...ετσι μου ειπαν.

  9. Αθώρ avatar
    Αθώρ 03/06/2013 09:59:50

    To άρθρο μια χαρά τα λέει και η λύση όπως σχεδόν σε όλα τα προβλήματα που μας βασανίζουν, θα ήταν '' όλα τα κόμματα να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να βρουν τρόπους να σταματήσουν μια «γενοκτονία» που πάει να συμβεί.''
    Όμως το αυτονόητο για εμάς είναι και αδιανόητο, μιας και προέχει πάντα η μικροκομματική συμφεροντολόγα λογική, η μονόφθαλμη επιλεκτική ''οπτική'' και η αισχρή διαχείριση και της πιό τραγικής πραγματικότητας, με διάθεση φτηνής εκμετάλλευσης.
    Δουβλίνο 2, αδυναμία απέλασης με ταχύτατες διαδικασίες των παράνομων εποίκων, προκαταδικασμένες επιχειρήσεις ανάσχεσης των κατευθυνόμενων εκ Τουρκίας ορδών, μάλλον δεν δικαιολογούν ιδιαίτερη αισιοδοξία αν κάτι δεν αλλάξει δραματικά στην κρατική συμπεριφορά..... Αν δεν υπάρξει κάποια νέα, εμπνευσμένη πρωτοβουλία.
    Γι αυτό, όσο κι αν δεν αποτελεί επιλογή, όσο και αν η συνεχής εγρήγορση προς αντιμετώπιση έξωθεν απειλών κατά της ζωής οδηγεί στη ζουγκλοποίηση της καθημερινότητας, ας μην παριστάνουμε τις στρουθοκαμήλους.
    Υπάρχει και το δικαίωμα στην αυτοάμυνα.

  10. Αλέξ avatar
    Αλέξ 03/06/2013 10:03:22

    Θα περιμένουμε κι άλλα πολλά, και όχι μόνο λόγω της οικονομικής κρίσης (ίσως πλέον έχει την εξήγησή της η στρατιωτικού τύπου απόδραση στα Τρίκαλα... ίσως ερμηνεύεται το φαινόμενο των μοναχικών λύκων που τρομοκρατούν τη Δύση -καίτοι γνώριμοι των μυστικών υπηρεσιών...). Ξεκάθαρα πλέον επιδίωξη είναι η επιδείνωση του συγκρουσιακού κλίματος εντός των κοινωνιών και η καλύτερη οργάνωση-ομογενοποίηση-πολιτική υπόσταση-χειραγώγηση από ξένα κέντρα των μεταναστών.
    Υπάρχει η προοπτική μιας συστημικής πολιτικής λύσης, ώστε να μην νιώσουμε παγιδευμένοι μέσα σε ένα πολιτικό σύστημα που δεν προτείνει λύσεις; Υπάρχουν Ευρωπαίοι που μπορούν να συζητήσουν ψύχραιμα γι' αυτό το ζήτημα; Ποιες είναι οι δυνάμεις εκείνες που θα συζητούσαν τροποιήσεις στο Δουβλίνο ΙΙ; Ποια είναι τα εμπόδια και πώς ξεπερνιώνται για μια πιο αποτελεσματική πολιτική επαναπροωθήσεων -με σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια, αλλά πιο γρήγορα, πιο φτηνά, σε μεγαλύτερους αριθμούς; Η αστυνομία μας έχει την στήριξη που είναι αναγκαία για να επιτελέσει το έργο της; Δύσκολα τα πράγματα, άρα μια πολύ καλή πρόκληση για εκείνους που τους αρέσουν τα δύσκολα.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ Αλέξ 03/06/2013 20:42:38

      Καλά! Εσύ ψάχνεις Ευρωπαίους να συζητήσουν ψύχραιμα το ζήτημα!
      Σε πληροφορώ λοιπόν ότι όλα τα καθεστώτα της Ευρώπης που έχουν επιβληθεί ως επιλογές των Ρότσιλντς (μέτρα πόσοι πολιτικοί είναι από τα σπλάχνα της Γκόλντμαν Σακς και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας) χαρακτηρίζουν νεοναζιστές και φασίστες όσους τολμούν να διαμαρτύρονται για τον κίνδυνο που διατρέχει η κοινωνία τους.
      Ψάξε λοιπόν καλά μήπως και πετύχεις κανένα να συμφωνήσει μαζί σου.
      Όσοι δεν έχετε κατανοήσει ακόμη ποιος και για ποιο σκοπό, δημιούργησε το πρόβλημα, μην ασχολείστε άλλο. Είναι περιττό.
      Το πρόβλημα θα λυθεί από αυτούς που το έχουν κατανοήσει.
      Το κόστος βέβαια φοβάμαι ότι θα είναι υψηλό.

    • Tsaros avatar
      Tsaros @ Αλέξ 04/06/2013 23:43:33

      Υπάρχουν Ευρωπαίοι που μπορούν να συζητήσουν ψύχραιμα γι’ αυτό το ζήτημα; Ποιες είναι οι δυνάμεις εκείνες που θα συζητούσαν τροποιήσεις στο Δουβλίνο ΙΙ;

      Οι ευρωπαίοι σου επιβάλλουν τον «αντιρατσιστικό» νόμο. Τι άλλο θέλεις;

      Και γιατί να αλλάξουν το Δουβλίνο ΙΙ; Δεν τους χαλάει καθόλου, αφού περιορίζει τα προβλήματα σε εμάς. Γι' αυτό το σχεδίασαν.

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 03/06/2013 10:09:01

    Το νομικό πλαίσιο δεν επαρκεί πλέον για την αντιμετώπιση της εισβολής και κατοχής της πατρίδας μας από ανθρώπους με ζωώδη συνείδηση και κοινωνικοποίηση αγέλης ή φυλακής ή ισλαμιστικού σχολείου. Αυτή είναι η αλήθεια. Αν δεν αλλάξει αμέσως το νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο τα τελευταία χρόνια ακολουθεί διαρκώς ανθελληνική πορεία και στρέφεται κατά των γηγενών και νομοταγών πολιτών (με πρώτο διδάξαντα τον διαβόητο Κουβελάκη, υπουργό Δικαιοσύνης του Σημίτη), είμαστε χαμένοι. Ή θα αρχίσουν να γίνονται αυθαίρετα πογκρόμ από θερμοκέφαλους.

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 03/06/2013 10:12:06

    Και βέβαια πιστεύω ότι θα πρέπει να γίνει εισαγγελική έρευνα για το πώς 20χρονοι και 25χρονοι Πακιστανοί και διάφορα άλλα ταλιμπανοειδή εμφανίζονται με νόμιμα χαρτιά, τη στιγμή που εισήλθαν παράνομα. Διότι αυτός του Αλιβερίου ήταν νόμιμος....
    Πώς βρίσκουν τα χρήματα, ποιά είναι τα κυκλώματα;
    Δεν γράφετε, επίσης, ότι ο εν λόγω φέρεται να είχε θρησκευτικά κίνητρα στη διπλή άγρια δολοφονία, δήλωσε ότι ήθελε να γίνει μάρτυρας. Και δεν ήταν μόνος του.

  13. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/06/2013 10:30:29

    Σύλληψη - κράτηση - απέλαση. Σύλληψη - κράτηση - απέλαση. Σύλληψη - κράτηση - απέλαση.

    • Δημήτριος Θ. Ἰωάννου avatar
      Δημήτριος Θ. Ἰωάννου @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/06/2013 10:50:19

      Καί τί θά πεῖ μετά ἡ κυρία Μάελστρομ; Λἐγονται αὐτά ἐκεῖ ποῦ πρέπει ἀγαπητέ Φαῆλο;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/06/2013 11:10:28

      Φαήλο, με την επανεξέταση των αδειών νόμιμης παραμονής τί θα γίνει, αν θα γίνει;
      Δικηγόρος είσαι, δεν γνωρίζεις ότι υπάρχουν συγκεκριμένα δικηγορικά γραφεία που νομιμοποιούν λαθρομετανάστες έναντι υψηλού αντιτίμου; Μου έλεγε κοπέλα που εργαζόταν σε τέτοιο γραφείο ότι εμφανίζονταν κάτι απίθανοι μαύροι με τρελά λεφτά....

      • Αλέξ avatar
        Αλέξ @ ΒΙΣ 03/06/2013 12:54:08

        Πιθανολογώ ότι ήδη θα έχουν μοιράσει οι μαύροι με τις βαλίτσες :-) χρήμα αριστερά-δεξιά ώστε να το κάνουν ένα θέμα-παγίδα που δύσκολα ανοίγει... Κι αυτό που λέτε παρακάτω με τη λήξη των αδειών είναι πολύ σωστό!

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ ΒΙΣ 03/06/2013 13:42:05

        Πα πα πα, δεν υπάρχουν τέτοια γραφεία...

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/06/2013 11:15:21

      Και κανείς εντός κοινωνίας. Αυτό είναι το μυστικό στη σωστή σειρά δράσεων που αναφέρεις. Δηλαδή
      α) μολις μπει στην Ελλάδα ΣΥΛΛΗΨΗ.
      β) αμέσως κράτηση ΜΑΚΡΙΑ από κατοικημέμη περιοχή (βουνά ή νησιά)
      γ) Απέλαση (όχι απαραίτητα στη Πατρίδα τους)
      αν θες λεπτομέρειες για το γ, στη διάθεση σου.

      • Αλέξ avatar
        Αλέξ @ Tonia G. 03/06/2013 13:51:07

        Θέλει προσοχή το β) γιατί μας την έχουν στημένη, το α) με το γ) πρέπει να έχουν μικρή χρονική απόσταση, ώστε να μην χρειάζεται να έχεις τεράστιες εγκαταστάσεις κράτησης, για πολλούς ταυτόχρονα, που παραπέμπουν σε άλλες εποχές. Δυστυχώς περισσότερο από ποτέ ισχύει το ρητό για την "γυναίκα του Καίσαρα".

        • Tonia G. avatar
          Tonia G. @ Αλέξ 03/06/2013 14:36:24

          Η πολλή υπόκλιση βλάπτει...
          Επαναλαμβάνω σε Βουνά ή σε Νησιά, αλλά με σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή, δηλαδή με τρία γεύματα τη μέρα, κρεβάτι ανά άτομο και μπάνιο κάθε τρεις μέρες το καλοκαίρι και 1 το χειμώνα.
          Οι στρατιώτες μας νομίζεις ότι περνούν καλύτερα στις ακριτικές μονάδες;

          • Αλέξ avatar
            Αλέξ @ Tonia G. 03/06/2013 16:46:53

            Κατάλαβα από πριν το σκεπτικό σου, η αναφορά μου ήταν στο virtual reality που φτιάχνουν τα μίντια. Αν είχαμε την δυνατότητα το συντόμοτερο να τους βάλουμε σ ενα αεροπλάνο, αυτό θα ταν το καλύτερο.

          • Tonia G. avatar
            Tonia G. @ Αλέξ 03/06/2013 17:19:04

            Σε αεροπλάνο όχι. Αλλά για σκέψου... γιατί όχι σε πλοία που χωράν 3.000 έκαστο και έχουμε μπόλικα; Μάλλον δεν θελουνε αγαπητέ μου...
            Με 10 πλοία επί 3.000, σημαίνει 30.000 μόνο σε μια εβδομάδα. Το ταξίδι είναι 10 μέρες για Πακιστάν. Με λίγα λόγια 60.000 το μήνα το λιγότερο. Και μόλις ξεφορτώσουν στο Καράτσι, θα σου πω αν θα ξεκινήσει κανένας άλλος από κει να πληρώσει 4.000 ευρώ για να ρθει στην Ελλάδα... Όλα τ΄αλλα είναι αερολογίες Βουλευτών και ΣΙΑ των μπουρδολόγων περί "Δουβλινού"...

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Tonia G. 03/06/2013 19:47:56

            Καλημέρα Tonia G.
            Λέγοντας καράβι, αν έχεις υπ' όψιν σου κάτι σε στυλ Ferry Boat, ξέχαστο θα στο κάνουν καλοκαιρινό :(
            Αν πάλι έχει υπ' όψιν σου φορτηγό, όταν περάσεις την Ερυθρά θα σου ψοφήσουν και βρομίσουν όλοι :)
            Ατυχώς δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, εκτός κι ΑΝ, αφού όταν έρχονται ΛΑΘΡΑΙΑ δηλώνουν ότι είναι "παλαιστίνιοι", να τους ξεμπαρκάρεις στην Γάζα και ν' αφήσεις τους Παλαιστίνιους και Ισραηλινούς να κάνουν πρακτική σκοποβολή επάνω τους!
            "παλαιστίνιοι" δηλώνουν, στην Παλαιστίνη θα τους πάμε!

          • LV avatar
            LV @ Σταύρος 03/06/2013 22:04:17

            Με παλιά επιβατηγά πλοία. Μια χαρά ταξίδι θα κάνουν. Καλοκαιινό με τίποτα... Οι ελληνες Ουκάδες γιατί πληρώνονται? Μόνο για Νατοϊκες;
            Οποιος δε θέλει να ζημώσει αγαπητέ... ξέρεις τι κάνει...

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Tonia G. 03/06/2013 19:59:05

            Επίσης, παίρνοντας αμπάριζα από την καταγγελία των
            απλυτων για τον "απαχθέντα" Τούρκο, πολύ με συγκίνησε η δήλωση της ΕΛΑΣ.
            ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ!

            Κάποιος Χασάν-Χασάν Παλαιστίνιος ήταν εδώ κάποτε αλλά εξαφανίστηκε. Μάλλον πέρασε Ευρώπη. Προσπαθήσαμε εμείς να τον κρατήσουνε αλλά εκείνος που; Δεν κρατιόταν!
            Τον Αμπντουλάχ-Αμπντουλάχ τον Πακιστανό που ψάχνετε εσείς οι συγγενείς του, δεν τον ξέρουμε! ΔΕΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΟΝΟΜΑ!
            (ο Αμπντουλάχ-Αμπντουλάχ, εξαφανίστηκε/εξαερώθηκε/εξαυλώθηκε/έλιωσε/έκανε μακροβούτι για Ιταλία!
            μας τελείωσε ο Αμπντουλάχ και πάμε για τον Ιμράν-Ιμράν. "παλαιστίνιος" κι αυτός!)

            Βγάλτε μιά κόλα χαρτί και γράψτε τι καταλάβατε.

          • helios avatar
            helios @ Tonia G. 03/06/2013 22:22:41

            Παιδιά δεν χρειάζονται τόσο πολύπλοκα πράγματα. Όσους δεν μπορείς να τους στείλεις κατευθείαν πίσω στις πατρίδες τους, τους πηγαίνεις σιγά σιγά στον φράχτη πάνω στον Έβρο και αφού ενσωματώσεις κάποιες πόρτες στον φράχτη τις ανοίγεις και τους στέλνεις απέναντι από όπου και εισέβαλαν αρχικά. Τέτοιες επιχειρήσεις είναι πλέον απαραίτητες καθώς όλοι το καταλαβαίνουμε πλέον ότι είμαστε σε πόλεμο.

    • Σ.Κ.Μ. avatar
      Σ.Κ.Μ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/06/2013 02:28:22

      Σύλληψη - Καταγραφή Στοιχείων -Λήψη DNA - Καταγραφή χώρου διαμονής και υποχρεωτική ενημέρωση της Αστυνομίας για νέο τόπο κατοικίας - Παρακολούθηση Εργασιακής απασχόλησης με διανομή μοναδικού Αριθμού Εργασιακής Ασφάλισης - κάποια μορφή αναγκαίας ετήσιας δήλωσης προς Οικονομική Εφορία Αλλοδαπών ώστε να ξέρουμε και που αυτός δηλώνει ότι απασχολεύται - σε περίπτωση τέλεσης οικονομικού εγκλήματος Κράτηση - Απέλαση.
      Έτσι κάνουν όσοι θέλουν να έχουν Κράτος Ευθύνης.
      Κάποτε χρειάστηκε να μείνω για ένα χρόνο σε Βαλκανική Πρωτεύουσα για παρακολούθηση έργου της Κοινότητας. Το πρώτο που έκανα ήταν πολύωρη αλλά ευγενική συνέντευξη στην Αστυνομία, και όταν νοίκιασα σπίτι πήγα πάλι να δηλώσω που μένω και πόσα πληρώνω. Συγκρίνετε με την δική μας κατάσταση.
      Το αντιρατσιστικό θα λύσει κάποια προβλήματα και θα δημιουργήσει άλλα τόσα. Αν όμως υπάρχει η πρόνοια της κρατικής υποδομής, τα προβλήματα λύνονται ευκολότερα ή και αποφεύγονται.

  14. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 03/06/2013 10:32:00

    Πολύ δύσκολα πια, λόγω του μεγάλου αριθμού λαθρομεταναστών. 20 χρόνια δεν έκαναν τίποτε γι αυτό, ή μάλλον έκαναν: Χάιδευαν τ' αυτιά των λαθρομεταναστών και των προστατών των.

    Άλλωστε, η αλλαγή απαιτεί κυβέρνηση με ισχυρότατη πολιτική βούληση, πράγμα που δεν υπάρχει. Ο "ΞΕΝΙΟΣ" είναι για ξεκάρφωμα, όπως και οι συζητήσεις για ΑΟΖ και κατοχικό δάνειο. Βλέπετε να προχωρά κάτι απ' αυτά;

    • Αλέξ avatar
      Αλέξ @ Επισκέπτης 03/06/2013 12:41:58

      Κατανοώ ότι πρέπει να υπάρχουν προτεραιότητες και να μην ανοίγουν ταυτόχρονα πολλά μέτωπα... προτεραιότητα πρέπει να έχει ένα κούρεμα του χρέους που να εξασφαλίζει τη μελλοντική βιωσιμότητά του.
      Συμφωνώ μαζί σας για τον Ξένιο, είναι όμως μια αρχή, αναδεικνύει τα προβλήματα σε όλους μας και μας επιτρέπει σαν πολίτες να αξιολογήσουμε όσα μας προτείνουν και τα κόμματα. Ο parmeniwn έθεσε το πρόβλημα στη σωστή βάση: τώρα είναι νόμιμοι. Η άδειά τους πότε τελειώνει; Υποχρεώνεται η Πολιτεία να τους την ανανεώσει; Αυτό μπορεί να αλλάξει;

      • Tsaros avatar
        Tsaros @ Αλέξ 04/06/2013 23:38:59

        Ο parmeniwn έθεσε το πρόβλημα στη σωστή βάση: τώρα είναι νόμιμοι. Η άδειά τους πότε τελειώνει; Υποχρεώνεται η Πολιτεία να τους την ανανεώσει; Αυτό μπορεί να αλλάξει;


        Καλά, δουλευόμαστε;

        Εδώ η «Πολιτεία» ετοιμάζει να περάσει «αντιρατσιστικό» νόμο, όπου αν το πείς αυτό ή όσα γράφει το άρθρο, πας μέσα.

        Εδώ η «Πολιτεία» μας είχε πρήξει με τηλεοπτικά σποτάκια με παιδιά λαθρομεταναστών, για να πείσει ότι «όλοι οι καλοί χωράνε».

  15. elli avatar
    elli 03/06/2013 10:34:05

    Α ρε Μπερλουσκόνι, αν ακολουθούσαν όλες οι νότιες χώρες (Ισπανία, Ιταλία, Ελλάδα ) το παράδειγμά σου, να δείς για πότε θα άλλαζαν και τα Δουβλίνα και τα μέτρα για τη λαθρομετανάστευση.
    Χαρτζιλικάκι σε όλους τους λάθρο και εξαγωγή σε Γερμανία-Αυστρία-Ελβετία.
    Να δεις για πότε γίνεται κοινό Ευρωπαικό πρόβλημα η μετανάστευση!
    Προς το παρόν οι βόρειοι μόνο το δάχτυλο ξέρουν να κουνάνε και να λένε "παχιά" λόγια περί ανθρωπισμού, οχυρωμένοι όμως πίσω από τα Δουβλίνα!
    Και τι θα παθαίναμε μπρος σ΄αυτά που έχουμε υποστεί μέχρι τώρα? Άντε να πληρώναμε κάνα πρόστιμο παραπάνω!

  16. Δημήτριος Θ. Ἰωάννου avatar
    Δημήτριος Θ. Ἰωάννου 03/06/2013 10:51:52

    +100000

  17. Antonis avatar
    Antonis 03/06/2013 11:06:00

    Οι λαθροναζί αλωνίζουν (στην κυριολεξία ναζί, μιας και έχουν και τατού με την σβάστικα όπως ο Αφγανός που πήγε να σκοτώσει την φοιτήτρια στην Κέρκυρα), και το κατεστημένο της πολιτικής ορθότητας ασχολείται με τις αντιρατσιστικές μπούρδες. Ο μονος ρατσισμός που υπάρχει στην Ελλάδα είναι αυτός εις βάρος των Ελλήνων. Είτε ηθικός από το ίδιο το Κράτος, είτε φυσικός από τους λαθροναζί (συνεπικουρούμενοι από τους δοσίλογους των Εξαρχείων ενίοτε). Ο Σαμαράς και η ΝΔ δείχνουν ανήμποροι και δέσμιοι της δικτατορίας της πολιτικής ορθότητας. Τίποτα δεν έχει γίνει, εκτος από σουλούπωμα στα σύνορα, και τίποτα δεν πρόκειται να γίνει. Προσωπικά είμαι πλέον υποστηρικτής των πιο ακραίων λύσεων, δεν υπάρχει πια ανθρωπισμός όταν κινδυνεύεις με αφανισμό.

  18. Tonia G. avatar
    Tonia G. 03/06/2013 11:09:00

    Το αντιρατσιστικό τους μάρανε. Κάπως έτσι γίνονται οι εθνικές καταστροφές.
    Οταν το "παλάτι (κυβέρνηση) και η αυλή (βουλή)" ζει σε αλλο σύμπαν από τη κοινωνία που εξουσιαζει...

  19. elli avatar
    elli 03/06/2013 11:23:05

    Γιατί να προβείς σε βίαιες λύσεις όταν και "κύριος " μπορείς να είσαι και "ανθρωπιστής"!
    Όλοι αυτοί οι λαθρομετανάστες ,χρησιμοποιούν την Ελλάδα ως πύλη εισόδου για την Ευρώπη. Δεν θέλουν να μείνουν στην Ελλάδα. Θέλουν να προχωρήσουν στα πιο πλούσια Ευρωπαικά κράτη. Εμείς είμαστε αυτοί που τους εμποδίζουν να προχωρήσουν παραπέρα, για να μην μας κάνουν "ντα -ντα " οι Ευρωπαίοι . Αρκεί λοιπόν να κάνουμε λίγο τα "στραβά" μάτια στην έξοδό τους από τη χώρα, και το πρόβλημα λύθηκε!
    Είναι απορίας άξιον το πως δεν τους "βλέπει" κανείς όταν μπαίνουν, αλλά τους "βρίσκουν" όλους μόλις προσπαθήσουν να "βγουν" από τη χώρα!

    • Antonis avatar
      Antonis @ elli 03/06/2013 11:51:51

      Αυτή είναι η κλασική "λύση" που προωθεί και η αριστερά (στο πλαίσιο πάντα της αφρικανοποίησης ολόκληρης της Ευρώπης την οποια μισεί, καθότι και οτιδήποτε δυτικό και χριστιανικό). Οι Ευρωπαίοι αγαπητέ τι νομίζεις ότι θα κάνουν όταν εσύ θα δώσεις τα πρώτα 500 διαβατήρια σε λαθραίους για να φύγουν; Ότι έγινε και πριν 2 χρονια όταν η Γαλλία έκλεισε τα σύνορα και μπλόκαρε το τρένο που μετέφερε Τυνήσιους στους οποιους είχε δώσει χαρτιά ο Μπερλουσκόνι. Οποτε όχι μονο θα σου μείνουν αμανάτι οι λαθραίοι, αλλα θα τους έχεις δώσει και νομιμοποιητικά έγγραφα.

      • Αθώρ avatar
        Αθώρ @ Antonis 03/06/2013 12:10:13

        Α-κ-ρ-ι-β-ώ-ς !! Μας έχουνε τυλίξει μιά χαρά στις ...κόλλες του Δουβλίνο 2. Αυτό με την έκδοση και καλά σε όλους ταξιδιωτικών εγγράφων, δεν είναι παρά μία ακόμη ανεδαφική αν όχι ύποπτη πρόταση, των ανόητων και σπλαγχνικών διεθνιστών. Και καλά τους ...εμποδίζουμε να πάνε στις εύπορες Ευρωπαϊκές χώρες. Σα να μη γνωρίζουν ανάγνωση και τους...ξέφυγε η παράμετρος πακετάρισμα κι επιστροφή στη .... ''χώρα προέλευσης''!! Που θα είμαστε εμείς φυσικά και που θα τους έχουμε ήδη νομιμοποιήσει οι ...έξυπνοι κι επαναστάτες.
        Τι να πει τους πει πια κανείς;

        • WY avatar
          WY @ Αθώρ 03/06/2013 14:50:50

          Είναι στήν διακριτική ευχέρεια τού κράτους,νά θεσπίση αυστηρότατους κανόνες διαφύλαξης τών συνόρων του,ανεξαρτήτως τού Δουβλίνου II/Σένγκεν κ.λ.π.
          Ένα αποτελεσματικό μέτρο είναι νά περιπολούν/διαφυλάττουν τήν συνοριακήν γραμμήν στρατιωτικές ομάδες (περίπολοι/πληρώματα) ,όπως καί στό παρελθόν καί νά τηρούνται ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
          ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΑΦΩΣ (100%) ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ/ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΑΙ ΑΚΑΡΙΑΙΑ!!!!!

          • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
            ΓΙΩΡΓΟΣ @ WY 03/06/2013 20:50:51

            ΣΩΣΤΟΣ!!!

      • Kostas nikolaou avatar
        Kostas nikolaou @ Antonis 03/06/2013 12:15:49

        μα αγαπητέ δεν μίλησε κανένας για χαρτιά και νομιμοποιητικά έγγραφα. τα στραβά μάτια ζητάμε να κανουνε.
        εχώ φιλο στο λιμενικό. Μου έχει δείξει βίντεο καταδίωξης φουσκωτών και βαρκούλων με λάθρο και έχω εντυπωσιαστεί από την ταχύτητα και τον αγώνα των λιμενικών να τους συλλάβουν. Ο φίλος μου μου υπενθύμισε όμως πως τα βίντεο αυτά είναι από καταδιώξεις λαθραίων που προσπαθούν να ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. τα συμπεράσματα δικά σας

        • Αθώρ avatar
          Αθώρ @ Kostas nikolaou 03/06/2013 13:40:11

          Το ζήτημά μας είναι πολύ σοβαρό και δε λύνεται αν τεχνηέντως μας ....ξεφύγουν 1.000-1.500 άτομα. Αυτά είναι ερασιτεχνισμοί. Κάθε μέρα μπαίνουν κι άλλοι....

        • WY avatar
          WY @ Kostas nikolaou 03/06/2013 18:48:14

          Mπάμμμ καί κάτω,σέ κάθε...περίπτωση (ad hoc)!!!

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ elli 03/06/2013 12:26:05

      Και ο συγκεκριμένος Πακιστανός που σκότωσε με τσιμεντόλιθο την γυναίκα που του έδινε φαΐ να φάει και με σκουπόξυλο στην καρωτίδα τον άντρα της, στην Αγγλία θα ήταν αρνάκι και ήσυχος, ε; Δεν βλέπεις που τους τελευταίους μήνες έχουν συλλάβει στην Αγγλία συμμορίες Πακιστανών που βίαζαν ομαδικώς αποκλειστικά λευκές κοπέλες;

  20. Ρηνα avatar
    Ρηνα 03/06/2013 11:33:34

    Εδω οι Αλβανοι πληρωνουν 3 και 4 χιλ ευρω αυτη τη περιοδο για να παρουν την υπηκοοτητα, σε δικηγορους και παραβολα και το περιμενουν πως και πως, δηλ να μην αλλαξει τιποτα και ανακοψει τα χαρτια τους.....

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Ρηνα 03/06/2013 13:25:09

      Καί αὐτούς ἀργότερα Ρήνα θά τούς παίρνουν ἀξιωματικούς στό Στρατό ἀφοῦ θά ἔχουν τήν ὑπηκοότητα.

  21. Ρηνα avatar
    Ρηνα 03/06/2013 11:41:55

    Σωστη Τονια! Λιγους λιγους και σιγα σιγα.

    • Scarface avatar
      Scarface @ Ρηνα 03/06/2013 16:18:18

      Αφου καταστρεφουν και τα διαβατηρια τους, δε θα τους αναζητησει και κανεις!!!

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ Scarface 03/06/2013 21:22:29

        ...Και μόνο η φήμη, θα δράσει.

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Scarface 03/06/2013 21:27:34

        Πες το ρε φίλε κι εσύ!
        Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να τα... γράφω!

        Π.Χ.
        Γιατί δεν αναζητούμε Εσκιμώους, στην Ελλάδα.
        Μα, επειδή δεν υπάρχουν Εσκιμώοι στην Ελλάδα!
        Ε, ούτε και "ανύπαρκτοι" υπάρχουν!!!

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Σταύρος 04/06/2013 11:07:24

          Σταυρο σου απαντησα για το "ανυπαρκτοι" αλλα το σχολιο μου εμφανιστηκε λιγο πιο πανω.

  22. nomad avatar
    nomad 03/06/2013 11:59:31

    Παρακαλώ κάποιος από το antinews να γράψει ένα άρθρο σχετικά και με αυτό το βίντεο: http://www.cbn.com/tv/1509282970001 - νομίζω πρέπει να το δείτε όλοι, για να διαπιστώσετε τι έρχεται και πού μας οδηγεί (αναπόφευκτα;) η αριστερή πολυπολιτισμικότητα που τόσο πιεζόμαστε -από το σχολείο ακόμα- να καταπιούμε αμάσητη. Ευχαριστώ.

  23. nomad avatar
    nomad 03/06/2013 12:04:21

    Πρέπει κάποτε να καταλάβετε ότι οι ελληνικές φυλακές δεν μπορούν να τρομάξουν έναν Πακιστανό, ο οποίος, αν έκανε στη χώρα του ανάλογο έγκλημα, θα τιμωρούνταν με θάνατο. Οι φυλακές μας, ακόμα και στα χάλια που είναι, μοιάζουν με ξενοδοχείο για αυτά τα άτομα, στέγη και τζάμπα φαγητό. Δεν μπορεί να μην υπάρχει κάποιος πολιτικός που να το έχει καταλάβει αυτό!

  24. elli avatar
    elli 03/06/2013 12:19:10

    Ο Μπερλουσκόνι δεν τους έδωσε διαβατήρια αλλά προσωρινή άδεια Σένγκεν.
    Και δεν είπαμε ν΄αφήσεις όλη την Αφρική να περάσει. Θα οχυρώσεις τα σύνορά σου για τους "εισερχόμενους" και θα κάνεις λίγο τα "στραβά" μάτια στους "εξερχόμενους" είτε με χαρτιά είτε χωρίς.
    Σε λίγους μήνες δε θα έχουμε ησυχάσει?

    • nomad avatar
      nomad @ elli 03/06/2013 18:03:43

      Όχι. Λόγω της υπογραφής μας (ΓΑΠ) στο Δουβλίνο ΙΙ, μόλις συλλαμβάνεται π.χ. ένας Πακιστανός στο Λονδίνο και δηλώσει ότι έφτασε εκεί προερχόμενος από Ελλάδα, οι Άγγλοι τον απελαύνουν ΕΔΩ. Here. Από κει και πέρα είναι δικό μας πρόβλημα, σου λέει. Καλό? Καλό.

  25. Γιώργος avatar
    Γιώργος 03/06/2013 12:31:45

    Σε άλλα sites είδα ότι το κίνητρο δεν ήταν η ληστεία, αλλά φυλετικό/θρησκευτικό μίσος. Ήθελε, λέει, να γίνει "μάρτυρας". Και φυσικά είχε παρέα γι'αυτό... Ξέρω ότι αν ισχύει κάτι τέτοιο θα θαφτεί από ΜΜΕ και αστυνομία...

  26. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 03/06/2013 12:45:04

    Η άδεια παραμονής δίνεται με 170 ένσημα και το βιβλιάριο ασφάλισης με 50 ένσημα. Αν τα απαραίτητα ένσημα γίνουν 270-300 με πλήρη απασχόληση θα φύγουν οι μισοί, γιατί θα χάσουν το όνειρο της Ευρώπης και της μόνιμης παραμονής.

    • Scarface avatar
      Scarface @ κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 03/06/2013 16:21:33

      Ερωτηση: Εγω με το τεβε (μπρρρρρ!!!) με ποσα ενσημα δικαιουμαι ασφαλιση;
      Απαντηση: Με 300 (ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ).

      Με τις υγειες μας!!!

  27. Αλέξ avatar
    Αλέξ 03/06/2013 12:59:37

    Πλέον μπορεί και να μη θαφτεί... υπάρχουν ξένα κέντρα που θέλουν να προκαλέσουν μίσος και σύγκρουση και θα εκμεταλλευτούν τις αγωνίες όλων μας... Το τοπίο άλλαξε βλ. Σκάϊ.

  28. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 03/06/2013 13:18:39

    "Islam will dominate the world - Freedom can go to hell"

    Τα λόγια κι οι αναλύσεις περιττά !

  29. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 03/06/2013 13:25:33

    Σοκαριστικό video Γαλλικής τηλεόρασης για το Ισλάμ

    http://www.youtube.com/watch?v=nfldqU8W1WU&feature=player_embedded#!

  30. Νεοθουλίτης Γερμανοτσολιάς avatar
    Νεοθουλίτης Γερμανοτσολιάς 03/06/2013 13:44:00

    αλλή μία επιτυχία των Κυβερνήσεων της τελευταίας 35ντίας!!!!
    άλλο ένα κυβερνητικό 'success story'!!!!

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Νεοθουλίτης Γερμανοτσολιάς 03/06/2013 13:55:31

      Ναι, ενώ αυτοί που δεν ήταν κυβέρνηση τα τελευταία 35 χρόνια, θα ήταν εγγύηση επιτυχίας. Οι σταλινικοί απολιθωμένοι βροντόσαυροι, οι ροζ κουκουλοφόροι αεροβάτες και οι μαυροφόροι νεαντερτάλειοι με τον καμένο από τα αναβολικά εγκέφαλο...

      • Johny avatar
        Johny @ MAYRO XABIARI 03/06/2013 14:19:08

        Πάντως, και κατά γενική ομολογία όσων ζούσαν τότε, αυτοί που ήταν κυβέρνηση πριν από τα 35 και πίσω χρόνια (πριν το 1980) ήταν επιτυχία!
        Τουλάχιστον στο θέμα της ασφάλειας της ζωής του πολίτη.

        • MAYRO XABIARI avatar
          MAYRO XABIARI @ Johny 03/06/2013 14:25:12

          Ε βέβαια, αν κανείς δεν προσπαθεί να μπει στη χώρα σου, έχεις να επιδείξεις φοβερή επιτυχία στο να τον εμποδίσεις... Οι καιροί αλλάζουν αγαπητέ, το μέλλον ανήκει σε όσους μπορούν να σκεφτούν φρέσκες λύσεις σε νέα σύνθετα προβλήματα. Ούτε τα λόγια φούμαρα ούτε τα μπράτσα κάνουν τη διαφορά...

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ MAYRO XABIARI 03/06/2013 14:39:24

            Το "σφαξε με αγα μου ν'αγιασω" ειναι παλια συνταγη. Δεν ειναι φρεσκια λυση.

          • MAYRO XABIARI avatar
            MAYRO XABIARI @ Zugzwang 03/06/2013 19:02:41

            Τι σχέση έχει αυτό, κάτι τέτοιο εγώ είπα;

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ MAYRO XABIARI 03/06/2013 20:50:59

            Eνταξει, συγγνωμη αν εκανα λαθος.

          • Johny avatar
            Johny @ MAYRO XABIARI 03/06/2013 21:14:52

            Όχι αγαπητέ μου, όχι.
            Οι καιροί δεν αλλάζουν, εμείς τους αλλάζουμε!
            και τους αλλάζουμε κατά βούλησιν ή κατά το συμφέρον
            (το κατά ποιανού το συμφέρον είναι βέβαια ζητούμενο).
            Το ότι αλλάζουν οι καιροί δεν σημαίνει πως δικαιολογείται το να μπαίνει ο καθένας στην χώρα λές και πάει βόλτα με το τρόλλεϋ Πατήρια - Παγκράτι.
            Γιατί δεν δοκιμάζει κάποιος κάτι ανάλογο στην Κίνα ή στην Βόρειο Κορέα ή στην Αυστραλία ή στην Γερμανία για παράδειγμα;
            Μήπως επειδή αυτά είναι κράτη ενώ εμείς έχουμε πάψει προ πολλού να είμαστε κράτος;

      • Antonis avatar
        Antonis @ MAYRO XABIARI 03/06/2013 16:26:19

        Ενώ τώρα ποιοι μας κυβερνάνε Τίποτα παρθένες η νεόκοποι;
        Βενιζέλος : παλαιό ΠΑΣΟΚ, από την δεκαετία του 80 Κουβέλης : πρώην Συνασπισμός και μέλος της κυβέρνησης του 89-90
        Σαμαράς : βουλευτής από το... 1977, υπουργός ήδη πριν 20 χρονια.
        Μια χαρά απολιθώματα της χρεοκοπημένης μεταπολίτευσης είναι και αυτοί.

        • MAYRO XABIARI avatar
          MAYRO XABIARI @ Antonis 03/06/2013 19:04:13

          Γιατί, είπα εγώ ότι έχουν ετούτοι λύση;

        • Πέτρος avatar
          Πέτρος @ Antonis 03/06/2013 21:21:36

          Έχουμε μπλέξει πολύ άσχημα μιλάμε....

  31. Zugzwang avatar
    Zugzwang 03/06/2013 13:57:27

    Σφαξε με αγα μου ν'αγιασω.
    Αυτο ειναι πια το συνθημα των Ελληνων! Με ρωταν ξενοι φιλοι: Μα καλα, γιατι δεν ξεσηκωνεστε με ολα αυτα που σας κανει η Τροïκα; Τι να τους απαντησεις; Εδω μας σφαζουν σαν αρνια οι λαθροληστες και δεν λεμε τιποτε. Εχουμε και τα ΜΜΕ της διαπλοκης να θεωρουν την εγκληματικοτητα των αλλοδαπων κατα των Ελληνων σαν απλη εγκληματικοτητα, "φυσιολογικη" εγκληματικοτητα. Σ'αυτο το σημειο νεοφιλελευθεροι και αριστεροι συμφωνουν απολυτα.
    Τι να πεις; Το ζευγαρι που δολοφονηθηκε με φρικτο τροπο απο τον Πακιστανο, δεν ηξερε οτι ειναι επικινδυνο πια να νταραβεριζεται κανεις με λαθρομεταναστες; Εστω και αν εχουν τα προσωρινα χαρτια με τα κατα δηλωση τους στοιχεια; Τι περιμενουν οι Ελληνες για να καταλαβουν οτι, με το να synexizoun va δινουν δουλειες σε αγνωστους ανθρωπους που δεν γνωριριζουν απο που κρατα η σκουφια τους(εστω και αν αυτοι βρισκονται χρονια στην Ελλαδα), κινδυνευει η περιουσια τους (η οτι εχει απομεινει αμ'αυτην), η σωματικη τους ακεραιοτητα, ακομα και η ζωη τους; Σφαξε με λοιπον αγα μου ν'αγιασω;
    Τι να πεις; Εδω ως και αστυνομικος διευθυντης δικαιολογει τον Αλβανο παιδοφιλο που αρπαξε το 13χρονο κοριτσακι, λεγοντας οτι τα παιδια ηταν ερωτευμενα...Σφαξε με λοιπον αγα μου ν'αγιαω!

  32. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 03/06/2013 15:13:10

    Ας μην είμαστε αφελείς:

    Όσο οι υπεύθυνοι γι αυτή την κατάσταση (Σαμαράς, Βενιζέλος , Κουβέλης, Τσίπρας κ.λπ.) δεν νιώθουν -αυτοί προσωπικά και οι οικογένειές τους- τον φόβο που νιώθουμε εμείς όταν βγαίνουμε από τα σπίτια μας, στο κέντρο της Αθήνας, δεν πρόκειται να γίνει τίποτε ουσιαστικό για τη λαθρομετανάστευση.

    Και επειδή βέβαια ποτέ δεν πρόκειται αυτοί να νιώσουν τέτοιον φόβο, αφού με έξοδά μας φυλάσσονται από ολόκληρες διμοιρίες (μη χάσει η Βενετιά βελόνι...), είναι πολύ φυσικό ποτέ να μη γίνει τίποτα.

    Τα υπόλοιπα είναι για να περνάμε την ώρα μας, μέχρι να σκοτωθεί ο επόμενος (ο επόμενος από μας βέβαια, ποτέ από αυτούς) και ο επόμενος και ο επόμενος...

    Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.

    • Αθώρ avatar
      Αθώρ @ Γιάννης Καλαματιανός 03/06/2013 17:19:29

      Aς αυτοπροστατευτούμε τότε.....

  33. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 03/06/2013 16:33:27

    --Νομιζω οτι εχουμε βαρεθει να λεμε τα ιδια και τα ιδια. ΤΙΠΟΤΑ δεν προκειται να γινει και η κατασταση θα παραμενει ΙΔΙΑ και αργα αλλά σταθερα θα γινεται χειροτερη. Με ισως λιγοτερους φονους, αλλά περισσοτερες ληστειες, επιθεσεις, ξυλοδαρμους, βιασμους, κακοποιησεις Ελληνων, που απλα θα περνανε στο ντουκου πλεον.

    --Η Ν.Δ δεν εχει την δυναμικη να παρει σκληρες αποφασεις (καθοτι δεν ειναι αυτοδυναμη), το ΠΑΣΟΚ δεν υπαρχει, κι η ΔΗΜΑΡ εχει πολλους Λαθρόφιλους στις ταξεις της, το ιδιο και τα λοιπα Αριστερα κομματα (ισως τα μελη τους εχουν ερωτικους δεσμους και ιστοριες αγαπης - ερωτα με Λαθρο, ή απλα τους εχουν στις δουλειες τους).

    --Η Χ.Α μπορει σε αρκετα πραγματα να τα λεει σωστα για το Λαθρο-μεταναστευτικο προβλημα, αλλά λογω των τραγικων επιλογων της σε προσωπα, συμβολα και background εχει περιθωριοποιηθει, οποτε ουσιαστικα ΔΕΝ θα μπορεσει ποτε να αποτελεσει μερος της λυση τους προβληματος, αφου δεν θα μπορεσει ΠΟΤΕ να ενταχθει σε κανενα Κυβερνητικο σχημα. Αρα ουσιαστικα απλα στερει απ τη Κεντρο-Δεξια περιπου 500.000 Πατριωτικες ψηφους, και προσφερει στο Συριζα τη δυνατοτητα να παιξει για τη πρωτη θεση.

    --Οποτε ας αφησουμε τις εξυπναδες εκ του πληκτρολογιου, και τουλαχιστον ας κανουμε ΜΙΑ συγκεντρωση-πορεια για τους Ελληνες φονευθεντες απ τους Ισλαμοφαφιστες και λοιπα Αφρο-Ασιατικα (κυριως) ...ενοπλα σωματα.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Μικρασιάτης 03/06/2013 21:52:32

      Μπράβο Μικρασιάτη,ἡ πιό ρεαλιστική τοποθέτηση μέχρι τῶρα!

  34. Γιώργος avatar
    Γιώργος 03/06/2013 17:53:18

    Να στοιχηματίσουμε από τώρα σε πόσα λεπτά θα γίνει αντισυγκέντρωση ακροαριστερών και διαφόρων σκουρόχρωμων αλλοδαπών με πλακάτ "Έξω οι φασίστες", "Έξω οι νεοναζί" σε περίπτωση που γίνει η συγκέντρωση-πορεία που λες...

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Γιώργος 03/06/2013 18:23:23

      Τοτε να κανουμε μνημοσυνο των σφαγιασθεντων και δημοσια δεηση σε πλατεια (π.χ στο Συνταγμα). Η ολη εκδηλωση να εχει αυστηρα θρησkευτικο χαρακτηρα. Να δουμε τοτε ποιος θα τολμησει να κανει αντισυγκεντρωση.

      • Je ne regrette rien avatar
        Je ne regrette rien @ Zugzwang 03/06/2013 22:49:23

        Aγαπητέ @ Zugzwang και @Mικρασιάτη (πατριωτάκι κατά το ήμισυ),πόσο δίκιο έχετε και πόση πίκρα νοιώθω μέσα στον φαύλο κύκλο στον οποίο ζούμε...
        Διάβασα προσεκτικά όλα τα σχόλια και διαπίστωσα γιά άλλη μιά φορά ότι όλοι μας εκτονονώμαστε μέσω του πληκτρολογίου μας...
        Τα ίδια και τα ίδια αναμασάμε ενώ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ένας συμπατριώτης μας χάνει τη ζωή του με αποτρόπαιο τρόπο...
        Εν τω μεταξύ, κάποιος προτείνει κάτι αμέσως παρακάτω ο επόμενος ακυρώνει με επιχειρήματα την πρόταση ώς μή εφικτή. Διότι το σχέδιο έχει συλληφθεί σατανικά. Είμαστε δεμένοι χειροπόδαρα.
        Zugzwang , και εγώ συναναστρέφομαι ξένους και μού κάνουν τίς ίδιες ερωτήσεις... Ντρέπομαι πού δεν έχω τι να πώ.
        Η μόνη πρόταση πού προτείνει ΔΡΑΣΗ είναι του ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗ γιά την πορεία-διαμαρτυρία γιά τους αδικοχαμένους συμπατριώτες μας.
        Ακόμη καλύτερη η πρόταση γιά ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ούτως ώστε να δυσκολευθούν οι λαθρολάγνοι να κάνουν αντι-συγκέντρωση.
        ΕΡΩΤΗΣΗ : ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ;;; Διότι είναι και αυτό ένα θέμα...

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Je ne regrette rien 04/06/2013 00:43:51

          Καλησπερα Je ne regrette rien,
          Θα μπορουσε να γινει μνημοσυνο των 41 Ελληνων που δολοφΟνηθηκαν το 2012 απο παρανομους μεταναστες. Που; Ας πουμε στον Αγιο Παντελεημονα η σε καποιο αλλο ναο περιοχης που υποφερει ιδιαιτερα απο την συγχρονη ελληνικη τραγωδια και οπου οι κατοικοι της δεν τολμουν να βγουν το βραδυ απο τα σπιτια τους. Μπορει καποιος να εχει μια καλυτερη ιδεα. Ας την προτεινει. Gia thn organwsh bpiskontai lyseis;

          • Je ne regrette rien avatar
            Je ne regrette rien @ Zugzwang 04/06/2013 15:03:52

            Καλέ μου @ Zugzwang, καλά τα λές.
            Χωλαίνουμε όμως εμείς οι νομοταγείς και πατριώτες Ελληνες στην ΟΡΓΑΝΩΣΗ, αυτό λέω.
            Να δείς τι άμεσα θα γινόταν συγκέντρωση εάν είχε σκοτωθεί ...μισός λαθρο...
            Αστραπιαία Συριζαίοι, Δημαραίοι και άλλοι... αρουραίοι (καλό,ε;) θα ξεσήκωναν πολύ κόσμο.
            Εμείς,είπαμε, "εκτονωνόμαστε" στα πληκτρολόγια (βάζω πρώτον τον εαυτό μου)
            Κάτι ελπίδες είχα εναποθέσει στον ΦΑΗΛΟ, αλλά δυστυχώς και αυτός μόνο πολύ ωραία κείμενα γράφει ...
            Ας με διαψεύσει επιτέλους κάποιος !

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Je ne regrette rien 04/06/2013 23:52:42

            Μή ζητᾶς διαψεύσεις ἀπό τούς ἄλλους φίλε μου.
            Ἄν μπορεῖς διέψευσε τόν ἑαυτό σου πρῶτα...

          • Je ne regrette rien avatar
            Je ne regrette rien @ Κυθήριος 05/06/2013 00:45:48

            Δηλώνω ανίκανΗ,αγαπητέ @ Κυθήριε...το δήλωσα άλλως τε εξ'αρχής ότι πρώτα κατακρίνω τον εαυτό μου.
            Υ.Γ : Επίτρέψέ μου να σου υπενθυμίσω ότι η προστακτική δεν παίρνει αύξηση.
            (με την εκτίμηση πού σού έχω διότι σε διαβάζω συχνά!)

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Κυθήριος 05/06/2013 08:33:20

            ...διάψευσε...
            Εὐχαριστῶ καλή μου Je ne regrette rien γιά τή διόρθωση.
            Τό λάθος στό γένος ἔγινε ἀπό βιασύνη,σοῦ ζητῶ συγγνώμη καί ἡ ἐκτίμηση βέβαια εἶναι ἀμοιβαία!
            Τήν καλημέρα μου.

  35. τοξο avatar
    τοξο 03/06/2013 18:29:26

    Οι της Χ.Α. αλληλοπροσφωνούνται συναγωνιστές και συναγωνίστριες,που είναι ο φερετζές του "σύντροφοι"κατά τούς Μαρξιστές ή "καμαράντ" κατά τους Ναζί ή Εθνομαρξιστές του Χίτλερ. Για την καταπολέμηση της λαθρομετανάστευσης ,το πρώτο βήμα πρέπει να είναι η απομάκρυνση της Φρόντεξ,που δέν προσφέρει ΤΙΠΟΤΕ και ο νοών νοείτω.

  36. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 03/06/2013 20:09:27

    Ας προσπαθησουμε εστω μια φορα ρε Γιωργο, κι οπως βγει. Τουλαχιστον να εχουμε προσπαθησει...

  37. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 03/06/2013 21:39:51

    Ναι ,τα ίδια ΛΟΓΙΑ θα λέμε και αύριο που θα σφάξουν άλλους τρείς , μεθαύριο που θα σφάξουν δεκατρείς και πάει λέγοντας.

    Μέχρι που να γίνει κανένα αστείο και να βγει έστω και για λίγο κυβέρνηση κανένας ΣΥΡΙΖΑ ,να τους νομιμοποιήσει όλους...και να τελειώσουμε οριστικά.

    Ποιος το φαντάζονταν, πως θα είμαστε η γενιά (μετά από πόσες εκατοντάδες γενιές;) που θα «κατόρθωνε» να τελειώσει μια ιστορία 5.000 ετών – την ιστορία του Ελληνικού Έθνους.

    Πάλι καλά που δεν θα υπάρχουν στο μέλλον Έλληνες για να μας βρίζουν! Που να μην μπορούν να καταλάβουν πως παραχωρήσαμε τη χώρα μας χωρίς να κουνήσουμε ούτε δαχτυλάκι!

    Θα μας βρίζουν όμως «οι πεθαμένοι και οι αγέννητοι»…

    • Πατωματζής avatar
      Πατωματζής @ ΣΤΕΛΙΟΣ 05/06/2013 13:24:29

      Νομίζω ότι είπες εν συντομεία την πικρή πραγματικότητα.
      Αφού το "κράτος" ανυπαρκτεί (και μην ακούω δικαιολογίες ότι δεν έχει αυτοδυναμία η Ν.Δ. => είδαμε τι έκανε από το 2004 - 2009) όσοι μπορούν προφυλάσσονται από μόνοι τους (είτε σε συνεργασία με γείτονες - συγγενείς). Ο νοών νοείτω. Μην περιμένουμε από τη Χ.Α. να λύσει το πρόβλημα γιατί πολύ απλά αν λυθεί δε θα έχει ύπαρξη.
      Έτσι κι αλλιώς το πρόβλημα είναι αδύνατο εις λύσιν, φρόντισαν να μας δέσουν χειροπόδαρα οι εξωχώριοι βρίσκοντας τα κατάλληλα πιόνια.

  38. nikos avatar
    nikos 03/06/2013 21:40:08

    Ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα! Αφήστε τους κακόμοιρους να πάνε στην χώρα που επιθυμούν. Είναι εγκλωβισμένα θηρία και οι Έλληνες είμαστε υποχρεωμένοι να τους ταϊζουμε με τις σάρκες μας. Στο διάολο η ευρωπαϊκή συνθήκη!

  39. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 03/06/2013 21:58:47

    Κοιτάξτε ὅλοι σας τή φωτογραφία τῆς ἀνάρτησης,τόν κουκουλοφόρο-λαθραῖο μέ τό μαχαίρι καί φανταστεῖτε ἄν μπορεῖτε,πῶς μπορεῖ νά αἰσθάνονται τά ἄτυχα γεροντάκια καί οἱ ὑπόλοιποι,ὅταν τούς βλέπουν νύχτα μέσα στό σπίτι τους νά τούς ἀπειλοῦν,λίγες μόνο στιγμές πρίν τό τέλος τῆς ζωῆς τους!
    Ἄν μποροῦσα θά ἀνάγκαζα τήν ἴδια εἰκόνα νά φανταστοῦν καί οἱ διάφοροι λαθρολάγνοι ἐθνομηδενιστές πού ὑποστηρίζουν ὅλους αὐτούς τούς ξένους...

  40. popaia avatar
    popaia 03/06/2013 22:01:21

    Παιδιά, μη χάσετε απόψε την Ανατροπή του Πρετεντέρη!.. Να ενημερωθείτε, να προβληματιστείτε! Θα μαζευτεί πάλι το ανφάν γκατέ να μιλήσουν για τη ρατσιστική βία λέει, το μίσος, τις επιθέσεις, τα δεινά των μεταναστών...
    Καλά, το εγκεφαλικό δεν το γλυτώνει ο τηλεθεατής ούτε με υπογλώσσιο. Και μόνο το τρέηλερ που είδα φρίκαρα.

    • helios avatar
      helios @ popaia 04/06/2013 00:10:08

      τα ίδια και στην ΝΕΤ με την Έλλη Στάη

  41. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 03/06/2013 22:15:07

    Αυτά δεν είναι ρατσιστικά εγκλήματα;
    Και μάλιστα απο λαθραίους

  42. Γιώργος avatar
    Γιώργος 03/06/2013 23:06:46

    Ο Δένδιας θα πάει στην οικογένεια των θυμάτων να τους συμπαρασταθεί; Στους Μπαγκλαντεσιανούς πήγε...

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Γιώργος 04/06/2013 00:19:39

      Παρα πολυ καλη ερωτηση...!

  43. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 03/06/2013 23:27:41

    Μακρινός συγγενής μου είναι στην επιθεώρηση εργασίας. Είχαμε συναντηθεί τυχαία και μου έλεγε ότι είχε πάει σε ένα σκραπατζίδικο και είχε λάθρο που μάζευαν σκραπ. Τον πιάνει τον ένα η αστυνομία και την ίδια μέρα έγινε καταγγελία για μία ανασφάλιστη Γεωργιανή. Προσήχθησαν στην αστυνομία η Γεωργιανή και ο λαθρο-Πάκι, εμφανίζεται σε λίγο δικηγόρος και ο λάθρο-Πάκι βγήκε έξω, η έρμη η Γεωργιανή κάθησε μέσα...

  44. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 04/06/2013 00:38:19

    Να καταθέσω κι εγώ μιά “μη πολιτικώς ορθή” άποψη:
    Μία είναι η λύση ,όσο κι αν προξενεί ανατριχίλα:ένα απομονωμένο ,ακατοίκητο νησί,φυλασσόμενο καλά, όπου θα πηγαίνουν όλοι οι ξένοι που θα μπαίνουν στην Ελλάδα παράνομα,εκτός κι αν κάποιος τους προσφέρει δουλειά.Από το νησί αυτό μπορεί να φεύγει κανείς ΜΟΝΟΝ αν κάποιος του προσφέρει δουλειά-και για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί αυτή – ή εάν κάποια χώρα (ευρωπαϊκή ή μη) δεχθεί να τον πάρει από εκεί δια παντός.Η Ευρωπαϊκή ένωση θα υποχρεωθεί να σιτίζει και καλύπτει όλες τις υπόλοιπες στοιχειώδεις ανάγκες των παρανόμως εισελθόντων στη χώρα μας.
    Είναι προφανές ότι οι πρώτοι κάτοικοι αυτού του νησιού θα είναι οι εκατοντάδες χιλιάδες των λαθραίων νταβατζήδων,πορνών,εμπόρων ναρκωτικών κλπ.
    ΥΓ.Ξέρω ότι μπορεί να ακούγεται σκληρό αλλά θα δείτε ότι κάποτε εκεί θα καταλήξουμε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ,εάν θέλουμε να επιζήσει η Ελλάδα.
    Εχουμε καθήκον να σταματήσουμε τον κατήφορο που έχει πάρει η πατρίδα μας όσο είναι (;;;) ακόμη καιρός.Το οφείλουμε στα παιδιά μας!
    Άλλη -παρόμοια,ίσως και καλύτερη – λύση είναι να φτιαχτούν πλωτές εξέδρες σε ΔΙΕΘΝΗ ΥΔΑΤΑ πέριξ της Ελλάδας όπου θα φυλάσσονται οι λαθρο από δυνάμεις του ΟΗΕ,οι οποίοι θα αναλάβουν και τη σίτισή τους.Έτσι ,το πρόβλημα μετατρέπεται σε αυτό που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είναι,δηλ.διεθνές και ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του.Εμείς αρκετά πληρώσαμε έως τώρα σε αίμα,δολοφονίες,κλοπές,ταραχές κλπ.Ας συμμετάσχουν κι άλλοι στο “πάρτι”…αφού είναι τόόόόσο ανθρωπιστές!!!

  45. Ρηνα avatar
    Ρηνα 04/06/2013 11:02:59

    Ανυπαρκτοι για τους εξω, για τις αρχες, για να ταξιδεψουν. Αν ομως δεν ξαναγυρισουν στα γκετο τους που γνωριζουν ο ενας τον αλλον θα ξεχυθουν και θα τα καψουν ολα.....Οπου βρισκεται ο καθενας....

  46. Ρηνα avatar
    Ρηνα 04/06/2013 12:41:49

    Σχετικα με το ζευγαρι που δολοφονηθηκε στο Αλιβερι: οταν ειχαν πρωτομπει στη χωρα οι Αλβανοι ανοιγαν ΟΛΑ τα εξοχικα που βρισκονταν στο δρομο τους επειδη ηταν ερημα και θεωρουσαν οτι θα ευρισκαν χρηματα. Το οτι στην Ελλαδα υπηρχαν δευτερες εξοχικες κατοικιες ουτε που τους περνουσε απ το μυαλο. Σιγα σιγα ενημερωθηκαν οτι λεφτα σ αυτες τις κατοικιες δεν υπαρχουν, μαθανε και το τραπεζικο συστημα αφου αρχισαν και οι ιδιοι να εχουν καταθεσεις και καταλαβαν πως λειτουργει το συστημα....
    Τωρα στην ιδια κατασταση βρισκονται οι Πακιστανοι και ολοι οι μουσουλμανοι, εχουν αγνοια πως λειτουργει το συστημα και βεβαια τραβανε πιο ευκολα το μαχαιρι. Ο Πακιστανος εβλεπε το σπιτι, τη πισινα κλπ και φανταζοταν πως αν τους σκοτωνε θα ευρισκε μεσα καμμια περιουσια, χιλιαδες ευρω.....
    Βρηκε τελικα μονο 150! Κριμα τους ανθρωπους και ποσοι αλλοι θα πεσουν θυματα των φαντασιωσεων τους.....
    Το θεμα ειναι οτι εμεις σαν χωρα πληρωνουμε του καθενος την.....εκπαιδευση.

  47. yianna avatar
    yianna 04/06/2013 14:09:19

    Περιορισμός τώρα και τσουχτερά πρόστιμα στους Έλληνες που τους απασχολούν. Ανανεώσεις παραμονής κομμένες και για τους βόρειους γείτονές μας. Όσο για τους πακιστανούς, μαύρους κλπ περιορισμός και μετά οπουδήποτε. Την έκαναν την Ελλάδα μπάχαλο. Και μετά μας φταίει η Χρυσή Αυγή.

  48. Παύλος avatar
    Παύλος 04/06/2013 22:47:54

    Α, ρε Κυθήριε,
    Σε παραδέχομαι και σε θαυμάζω!

    Ως πότε θα αντέχεις να σχολιάζεις ατάραχος και ψύχραιμος
    αυτά τα τέρατα,
    αυτά τα τερατουργήματα,
    αυτούς τους εγκληματίες (εννοώ, φυσικά, τους αλλοτριωμένους Έλληνες - γιατί οι άλλοι την δουλειά τους κάνουν, ή τουλάχιστον αυτό που τους υπαγορεύει το ζωώδες ένστικτό τους),
    αυτή τη διαστροφή,
    αυτήν την υποδουλωμένη- εν τοις πράγμασι- στην κομματική τύφλα δοκησισοφία, την φανατική, μισαλλόδοξη ποιητική αναίδεια,
    την ξεδιάντροπη υποτίμηση της αξίας της ζωής, την στοιχειώδη αδυναμία να να ξεχωρίσεις την Εθνική υπόσταση, από τους ....κύνες - "ουκ έξεστι δούναι τα Άγια τοιε κυσί" - (ποιητική, γαρ αδεία), από ξεκουτιασμένα Αριστερά κνώδαλα;;;;;;

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Παύλος 04/06/2013 23:24:03

      Φίλε Παύλο,δέν εἶμαι ἀτάραχος,ἀπελπίζομαι ὥρες ὥρες μ'αὐτή τήν κατάρα πού μᾶς δέρνει.Τήν κατάρα τῆς διχόνοιας,τοῦ μίσους,τῆς προδοσίας..
      Εὐτυχῶς πού εἶστε καί κάποιοι,ὅπως κι ἐσύ,καί παίρνω λίγο κουράγιο,ὅτι δέ χάθηκαν ὅλα...

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Κυθήριος 05/06/2013 21:39:58

        Φίλτατε Κυθήριε,

        Δεν εκθείασα βεβαίως, τις απόψεις σου. Αυτές είναι πάντα κρυστάλλινες, ορθόδοξες, Ελληνικές και κάθε εγκώμιο θα ήταν περιττό!

        Εκθείασα όμως, την ψυχραιμία σου και την νηφαλιότητα σου, παρά τις σατανικές προκλήσεις !
        Μεγάλο προσόν! Μας διδάσκεις !
        Όσο για το κουράγιο,
        εμείς να δεις, πόσο παίρνουμε από' σένα !!!

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Παύλος 06/06/2013 01:10:05

          Εὐχαριστῶ ἀγαπητέ μου Παύλο!

  49. popaia avatar
    popaia 05/06/2013 17:25:43

    ΒΙΣ το περιστατικό που λες είναι χαρακτηριστικό της προκλητικής μεροληψίας υπέρ του ισλαμομουσουλμανικού και κατά του χριστιανικού στοιχείου. Αυτή είναι η γραμμή. Κι αν παρατηρήσει κάποιος και τη στάση των αντιρατσιστών απέναντι στις διάφορες ομάδες την τελευταία εικοσαετία θα διαπιστώσει πόσο επιλεκτική είναι η καψούρα τους για τους μετανάστες....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.