Το δίλημμα των εκλογών είναι "ανάπτυξη ή καταστροφή"
30/04/2014 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το δίλημμα των εκλογών είναι "ανάπτυξη ή καταστροφή"

Η "σταθερότητα" - που προβάλλεται ως βασικό εκλογικό σύνθημα της ΝΔ - σημαίνει για μεγάλο μέρος του δοκιμαζόμενου πληθυσμού και "στασιμότητα", ότι τίποτα δεν θα αλλάξει. Ας το ξαναδούν λοιπόν

Η κυβέρνηση και ιδίως ο Βενιζέλος ας μην προκαλούν τα 3.000.000 Έλληνες που ζουν στην περιπέτεια τα τελευταία χρόνια.

Η "σταθερότητα" - που προβάλλεται ως βασικό εκλογικό σύνθημα της ΝΔ - είναι γι αυτούς "στασιμότητα". Θα πρέπει να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους στο Δημόσιο ή στις Τράπεζες, να πτωχεύσουν επίσημα κλπ. Η σταθερότητα τους αφήνει πίσω σε σχέση με τους άλλους που δεν έχουν μεγάλες υποχρεώσεις. Και ΔΕΝ θα σκεφτούν το καλό του συνόλου την ώρα που έρχονται τα κατασχετήρια και οι αγωγές.

Επίσης η σταθερότητα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ συνυφασμένη με την ανάπτυξη αλλά μάλλον με την στασιμότητα, άρα δεν υπόσχεται προοπτική βελτίωσης άμεσα. ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΕΛΠΙΔΑ.

Το ζήτημα λοιπόν δεν είναι η σταθερότητα σε αυτήν την κατάσταση. Εκφράζει βεβαίως τις διαθέσεις της "λεγόμενης σιωπηλής πλειοψηφίας", αλλά μόνον αυτής. ΚΑΝΕΙΣ άλλος δεν τη θέλει.

ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Ή ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ !

Η ανάπτυξη φέρνει ελπίδα και η ελπίδα αλλάζει την ψυχολογία της κοινωνίας. Το σχέδιο για την ανάπτυξη είναι σημαντική παράμετρος όπως και οι ρυθμίσεις των δανείων των Τραπεζών.

Το σχέδιο της ανάπτυξης πρέπει να παρουσιαστεί και να τεθεί το ερώτημα στον Ελληνικό λαό, εάν θέλει μια Ελλάδα με δυτικού τύπου οικονομία ή μια Ελλάδα ψωροκοσταινα.

Επίσης έχει τεθεί και ένα άλλο ζήτημα στο εκλογικό σώμα, που κάνει την στάση του ακόμα πιο χαλαρή απέναντι στα καθήκοντα του ως ψηφοφόρου : η κυβέρνηση Παπαδήμου. Τους λένε δηλαδή ότι ο τόπος μπορεί να κυβερνηθεί και από μη εκλεγμένους, χωρίς να χαθεί και ο κόσμος!

Το κατάλαβαν αυτό στο Μαξίμου;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διογένης avatar
    Διογένης 30/04/2014 07:24:35

    Ίσως το πιο σωστό δίλημμα θα ήταν "διαφύλαξη της σταθερότητας - αρχή της ανάπτυξης". Δηλαδή ένας συνδυασμός των δύο. Τυχόν εκλογή ΣΥΡΙΖΑ με την ανατροπή όλων αυτών που κουτσά-στραβά έχουν μπει σε μια ροή, θα σημάνει επανέναρξη της κρίσης από την αρχή. Όπως λοιπόν το 2009 από τη μια είχαμε τη ΝΔ του Καραμανλή να δείχνει με ειλικρίνεια έναν ελάχιστα επώδυνο (σε σχέση με όσα ακολούθησασν) δρόμο προσαρμογής και από την άλλη τα "λεφτά υπάρχουν" του ΓΑΠ, έτσι και τώρα ο κόσμος από τη μια έχει έναν ελάχιστα (τώρα πια) επώδυνο δρόμο στοιχειώδους προσήλωσης στα όσα έχουν συμφωνηθεί με τους δανειστές, και από την άλλη το νέο "λεφτά υπάρχουν" της δήθεν σκληρής διαπραγμάτευσης. Ας μην κάνει ο κόσμος το ίδιο λάθος δεύτερη φορά. Και ας μην ξεχάσει ο κόσμος ότι ο Σαμαράς το Μνημόνιο το κληρονόμησε. Και ότι αν η χώρα είχε ακολουθήσει την σώφρονα πολιτική Καραμανλή από το 2009 και μετά, ούτε Μνημόνιο θα είχε υπάρξει ποτέ ούτε τίποτα. Και ας αφήσει τον ΓΑΠ να σκούζει... Έτσι κι αλλιώς δεν έχει να περιμένει τίποτε από αυτόν. Ας τον χτυπήσει εκεί που πονάει και ας δείξει λιγάκι, τόσο λιγάκι, τώρα πριν τις κρίσιμες αυτές εκλογες ο Σαμαράς το αντιμνημονιακό του πρόσωπο που τόσο επιδέξια κρυβει σε αυτές τις άθλιες διαπραγματεύσεις με τους δανειστές...

  2. JIM BEAM avatar
    JIM BEAM 30/04/2014 08:13:24

    Στο δίλημμα Μερκελ ή Τσιπρας, μήπως θα έπρεπε να απαντήσουμε : είμαστε ευρωπαίοι, κάναμε θυσίες να παραμείνουμε στο Ευρώ και δεν θα γίνουμε Αργεντινή ? Τσάβες ή Σαμαρας??? Το δίλημμα πρέπει να ειναι σκληρό οσο και η πραγματικότητα που βιώνουμε !

  3. JIM BEAM avatar
    JIM BEAM 30/04/2014 08:22:22

    Σαμαρας ή πτώχευση ???? Σαμαράς ή Βαλκανοποιηση. Σαμαράς ή πείνα ? Σαμαρας ή μετανάστες στην Αλβανία ????

    • Vas avatar
      Vas @ JIM BEAM 30/04/2014 11:59:45

      Πολυ σωστος!

  4. JIM BEAM avatar
    JIM BEAM 30/04/2014 08:26:51

    τι σημαίνει επιστροφή στη δραχμή, κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ ότι θα έχουμε μισθούς Βουλγαρίας και για να αγοράσουμε ένα προϊόν εισαγόμενο (πχ ένα πλυντήριο) θα πρέπει να δουλευουμε δυο χρόνια ......

    • Κυνας avatar
      Κυνας @ JIM BEAM 30/04/2014 10:07:05

      Ενω τωωωωρα με το €......

      • JIM BEAM avatar
        JIM BEAM @ Κυνας 30/04/2014 12:29:11

        Αυτό ακριβώς λέω ότι με το euro θα πρέπει να έχουμε ευρωπαική οικονομίά, με ανάπτυξη, απασχόληση κλπ ευρωπαικού επιπέδου και ένα σχέδιο πως θα το επιτυχουμε !!!

        • Γιάννης Τ. avatar
          Γιάννης Τ. @ JIM BEAM 01/05/2014 01:30:09

          Θα πρέπει.. δεν έχουμε όμως! Με τόσες θυσίες έχουμε ακόμα βαλκανική οικονομία. Άρα οι κυβερνώντες μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Όσο δε για τα διλήμματα Σαμαράς ή πτώχευση; Μα με χρέος 175% πτωχευμένοι είμαστε. Σαμαράς ή Βαλκάνια; Με μισθούς Βουλγαρίας αλλά σε ευρώ τι είμαστε Ευρώπη; Σαμαράς ή πείνα; Μια βόλτα στα σημεία διανομής δωρεάν τροφίμων θα σε πείσει ότι με Σαμαρά πεινάμε! Σαμαράς ή μετανάστες στην Αλβανία; Πόσοι Έλληνες δουλεύουν στην Αλβανία ξέρεις μήπως; Ευτυχώς ο αριθμός τους δεν είναι πολύ μεγάλος αλλά δουλεύουν εκεί!! Έλεος πια με τα διλήμματα!

          • JIM BEAM avatar
            JIM BEAM @ Γιάννης Τ. 02/05/2014 12:54:01

            ευτυχως δεν υσχυουν αυτά που λέτε για το συνολο του πλυθησμου αλλα για το 30% που επλιγει περισσότερο. Η ανάπτυξη όμως θα διορθώσει τις αδικίες ....

  5. nikos avatar
    nikos 30/04/2014 08:49:07

    .Απόλυτα σωστός ο προβληματισμός του αρθρογράφου, αλλά μάλλον γίνεται αργά, κατόπιν εορτής. Αν είναι να παραμείνουμε σταθεροί στην εφαρμογή των υποσχεθέντων που ζητάει σε κάθε ευκαιρία ο Σόιμπλες, δεν χρειαζόμαστε τον Σαμαρά γιατί αυτό ο Παπαδήμος το έκανε καλύτερα κι απ' αυτόν!

  6. Aegean times avatar
    Aegean times 30/04/2014 09:47:53

    Η συγκυρία των ευρωεκλογών έρχεται σε μιά άσχημη στιγμή, την στιγμή που η οικονομία της χώρας αρχίζει να στηρίζεται κάπως αλλά τα αποτελέσματα δεν έχουν φτάσει στους πολίτες και ίσως καθυστερήσουν ακόμη γι αυτό το λόγο η ΝΔ εισπράττει την μεγάλη δυσαρέσκεια, αγανάκτηση κλπ. Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα και φαίνεται πως δεν μπορεί να αναστραφεί το κλίμα. Βέβαια εκτός από την δυσαρέσκεια προς την κυβέρνηση οι πολίτες θα θελήσουν να στείλουν και ένα μήνυμα στις Βρυξέλλες για τις καθυστερήσεις, τις παλινδρομήσεις και για το ότι πολλές φορές μας κούνησαν απειλητικά το δάχτυλο χωρίς η πλειοψηφία των πολιτών να ευθύνεται για την οικονομική κρίση. Την κρίση που ήταν παντελώς απροετοίμαστοι να αντιμετωπίσουν αλλά και συνεχίζουν να μην μπορούν να την δαμάσουν. Θα ήταν και αξιοπερίεργο με ανεργία της τάξης του 30% να πηγαίνεις να ψηφίζεις θετικά υπέρ των τελευταίων ευρωπαϊκών πολιτικών που σε έθεσαν στο περιθώριο.

    • nikos avatar
      nikos @ Aegean times 30/04/2014 10:00:06

      ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟΣ!!!! *Με μια επιφύλαξη για την οικονομία της χώρας που ακόμα αναμένεται πτώση των ακινήτων αξιών 15% για φέτος και 10% για το 2015 λόγω απελευθέρωσης των πλειστηριασμών και distress funds... **Kαι άλλη μια επιφύλαξη για την πορεία της κρίσης σε Ιταλία Ισπανία αλλά και Γαλλία πλέον, και με την υποβάθμιση 15 Ευρωπαικών τραπεζών χτες απο την S&P.

      • Aegean times avatar
        Aegean times @ nikos 30/04/2014 10:18:08

        Στην Γαλλία το κόμμα της Λεπέν έρχεται πρώτο στις δημοσκοπήσεις και αναμένεται να σαρώσει, στην Βρεττανία το κόμμα του Φάρατζ είναι επίσης πρώτο .... αυτά επισήμως γιατί δεν ξέρουμε τι θα γεννήσουν οι κάλπες στις άλλες χώρες .... αν αυτά δεν είναι πλήρης αμφισβήτηση της ΕΕ και των οικονομικών επιλογών των τελευταίων ετών τότε τι είναι? Ας το πάρουν χαμπάρι τα γεράκια των διαφόρων οικονομικών κέντρων ότι η Ευρώπη είναι αυτή που διέδωσε τον πολιτισμό και την δημοκρατία παρά τους εντός της αλληλοσπαραγμούς, οι πολίτες της δεν θα γονατίσουν εύκολα στις προσταγές τους περιορίζοντας τα κοινωνικά και δημοκρατικά τους δικαιώματα καθώς και το δικαίωμα στην εργασία.

  7. κωστας κλαδιανος avatar
    κωστας κλαδιανος 30/04/2014 10:41:10

    Παιδια συγνωμη τωρα,υπαρχει ανθρωπος που να πιστευει οτι ο τσυριζα θα νικησει?

    • Athinaios avatar
      Athinaios @ κωστας κλαδιανος 30/04/2014 11:25:18

      Ο συριζα αν δεν νικησει θα οφειλεται στον χαριεντισμο του με το καθεστως και στα μπομπολικα στασιδια που καθοτανε.......................

    • Δαρβινος avatar
      Δαρβινος @ κωστας κλαδιανος 30/04/2014 11:31:58

      Πω πω, δηλαδη εσυ θα παθεις πολυ μεγαλο πατατρακ μετα.

      • κωστας κλαδιανος avatar
        κωστας κλαδιανος @ Δαρβινος 30/04/2014 12:55:04

        Eσυ να δεις τι θα παθεις αν βγει ο τσυριζα

    • Νίκος. avatar
      Νίκος. @ κωστας κλαδιανος 30/04/2014 13:42:03

      Aνθρωπος όχι. Μόνο ΟΛΑ τα γκάλλοπ. Λες να τάχει αγοράσει όλα?

  8. Athinaios avatar
    Athinaios 30/04/2014 11:23:18

    Εγγυητης της σταθεροτητας της φτωχειας και της ανεργιας για τον λαο αλλα και εγγυητης της σταθεροτητας του βιοτικου επιπεδου οσον ελαβαν μερος στο παρτι.................................!!!

  9. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 30/04/2014 11:45:31

    εδώ έπρεπε να το βάλλω το σχόλιο, αλλά ας όψεται το νέο σχήμα. Άλλο χτυπάω, άλλο βγαίνει. δεν ξέρω τι συμβαίνει Φάκτορα. Διογένη, φοβάμαι πως η ροή των πραγμάτων πλέον είναι μη αντιστρεπτή. Ο διαχωρισμός του Α. Σαμαρά από τις ακολουθούμενες πολιτικές δεν ισχύει πλέον, σε διαβεβαιώ. ο κόσμος είναι εξαγρωμένος και ας μην το δείχνει ακόμα. Η συνέχιση των ίδιων και χειρότερων πολιτικών εσωτερικού καννιβαλισμού σε συνδιασμό με την ολοτελή απουσία ουσιαστικών μεταρρυθμίσεων, εντέινουν το αίσθημα της αδικίας και της απόγνωσης. η καταστροφή της απολείπουσας μεσαίας τάξης είναι φόνος εξ' επαφής για την ελλαδική κοινωνία και για το κράτος. μπες στην ΕλΣΤΑΤ και δες τους αριθμούς. μιλούν, ΦΩΝΑΖΟΥΝ! κυριολεκτικά. Συντηρήθηκε το φαύλο κράτος το οποίο χρησιμοποιεί η κλεπτοκρατία για να ρουφά αμετακλητα πόρους και χρήμα δίχως να παράγει έργο (ορθολογική οργάνωση του κράτους και οικονομική ανάπτυξη, ασφάλεια και κυρίως δικαιοσύνη) και διαλύθηκε κυρίως ο υγιής ιδιωτικός τομέας. Αφήνω το έρμο το φορολογικό. Συνοψίζω ό,τι μας λέει η αγγλομιλούσα-πλέον-"πολιτική τάξη". 1) απετράπη η έξοδος από το ευρώ 2) βγήκε πλεόνασμα 3) βγήκαμε στις αγορές 4) μειώνεται η ανεργία 5) εξασφαλίζεται η βιωσιμότητα του χρέους Με όλα αυτά, εξασφαλίζονται οι στόχοι; Εγώ προσωπικά αμφιβάλλω. Η επόμενη φάση θα είναι η φάση των καταθέσεων, να με θυμάσαι. Ας το δούμε αναλυτικά: 1) Ακόμα και αν αποκλιμακωθούν τα επιτόκια δανεισμού από τις αγορές, πιστεύουμε πως εξασφαλίζεται η βιωσιμότητα του χρέους και της χώρας ; Είναι δυνατόν αυτό όταν για την αναχρηματοδότησή του η χώρα αναλαμβάνει δανεισμό που έιναι 2,5 με 3,0 φορές υψηλότερο του ήδη συσσωρευμένου χρέους ; 2) πιστεύουμε πως εξασφαλίζεται η βιωσιμότητα του χρέους και της χώρας με συνεχή ύφεση και συρρίκνωση του ΑΕΠ; 3) το μόνο στήριγμα του χρέους είναι...ναι! το καταλάβαμε...είναι ο συνεχιζόμενος δανεισμός με αποτέλεσμα την διεύρυνση των χρηματοδοτικών αναγκών ακόμα και αν σταματήσουν να πληρώνουν μισθούς και συντάξεις για ένα χρονο. 4) αντί να συρρικνώσουν τα εισοδήματα αυτών που πρέπει (λίστες λακγάρντ κα.) επιρρίπτουν το έξοδο απομειώσεως του χρέους στον υγιή ιδιωτικό τομέα αλλά και στον υγιή δημόσιο -ναι! υπάρχει και τέτοιος. 5) πρέπει να αυξήσουν τα εισοδήματα, όχι με τον γνωστό ελλαδικό τρόπο αλλά με απλοποίηση του φορολογικού, κίνητρα αύξησης των κεφαλάιων και της κατανάλωσης, κίνητρα για την έλευση ξένων επενδύσεων. 6) δεν κάνουν ουσιαστικές αναδιαρθρώσεις του κράτους αλλά εσπευσμένες και τυφλές "καρατομήσεις -βλέπε υγεία- και τις βαφτίζουν μεταρρυθμίσεις. θλιβερό και επικίνδυνο... Εγώ πιστεύω πως τα δύσκολα πέρασαν αλλά, έρχονται τα ΚΡΙΣΙΜΑ! πλέον, και πως ο πρωθυπουργός έχει έτοιμο νέο μνημόνιο: Ας δούμε λοιπόν που τα στηρίζω: Μελέτησε (οι ποσοτικοί δείκτες είναι δραματικοί!) την έκθεση της ΕΕ (περίοδος 2013-2014) και θα δείς πως: 1) το χρέος ως ποσοστό του ΑΕΠ θα αγγίξει τα 177,2% το 2014 από το 175% το 2013. 2) την διετία 2014-2015 οι επιπρόσθετες χρηματοδοτικές απαιτήσεις (η φρασεολογία του κειμένου είναι additional financing requirements) εκτιμώνται στα 15, σχεδόν, δις ευρώ. Αυτό από μόνο του τα λέει ΌΛΑ, για το επερχόμενο 4ο μνημόνιο. 3) ειδικά στον πίνακα 11 αναφέρεται ότι για την 3-ετία 2014-2016 οι ακαθάριστες χρηματοδοτικές ανάγκες (η φρασεολογία είναι " gross financing needs" ανέρχονται στα 60,7 δος ευρώ.Αυτή η επισήμανση είναι πιο σοβαρή από την 2 πιο πάνω. Ερωτώ λοιπόν, ως πολίτης αυτού του "κράτους". Ποιές θα είναι οι πηγές: α) οι αγορές ; β) η (κατεστραμένη μας) οικονομία ;

  10. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 30/04/2014 11:48:19

    θα πρόσθετα δε πως η τωρινή μνημονιακή σταθερότητα, τουτέστιν τα πράγματα να βαίνουν όπως βαίνουν τρχόντως, μόνο αισιοδοξία δεν εγκυμονεί. τουναντίον, εντείνει την αβεβαιότητα, την οργή. προσοχή εκέι στην κυβέρνηση. τα πράγματα δεν έιναι όπως φαίνονται στην κοινωνία. πάμε για εκπλήξεις...

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ Νίκος Αργεάδης 30/04/2014 13:39:30

      H μόνη μας παρηγοριά αγαπητέ Νίκο είναι οτι απο την κρίση ατσαλώθηκε το antinews που μέσα στον ορυμαγδό του ψεύδους και της προεκλογικής προπαγάνδας, επιτρέπει σε φωνές σαν τη δική σου να αποκαλύπτουν ολη την αλήθεια!!! Τι να προσθέσουμε στα λεγόμενά σου? Τα είπες όλα!

      • κωστας κλαδιανος avatar
        κωστας κλαδιανος @ Νίκος 30/04/2014 16:08:36

        Δηλαδη μαγκες μου λετε οτι ο τσυριζα θα βγει οτι και να γινει?

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ κωστας κλαδιανος 30/04/2014 19:44:22

          δυστυχώς, μάλλον αυτό θα γίνει ξεκινώντας από τις ευρωεκλογές.

          • κωστας κλαδιανος avatar
            κωστας κλαδιανος @ Νίκος Αργεάδης 30/04/2014 19:54:11

            ΦΙΓΕ ΣΥΡΙΖΟΤΡΟΛ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΝΙΚΗ ΑΝ ΚΑΙ ΠΥΡΡΕΙΟ

          • gikon avatar
            gikon @ κωστας κλαδιανος 30/04/2014 20:08:06

            Αν ήσουν Ζακυνθινός, θα ήσουν απ' τους λίγους που δεν θα έπαιρναν "μαϊμού" επίδομα (εθελό-)τυφλότητας.

          • κωστας κλαδιανος avatar
            κωστας κλαδιανος @ gikon 30/04/2014 20:11:53

            πολυ ηττοπαθεια εδω μεσα ρε γαμω το κερατο μου

          • gikon avatar
            gikon @ κωστας κλαδιανος 30/04/2014 20:15:14

            Το τράγιο;

          • κωστας κλαδιανος avatar
            κωστας κλαδιανος @ gikon 30/04/2014 20:21:05

            το τραγιο ναι.Αληθεια εσυ τι ηθικο εχεις?

          • gikon avatar
            gikon @ κωστας κλαδιανος 30/04/2014 20:24:31

            Ακμαιότατο!!!

          • κωστας κλαδιανος avatar
            κωστας κλαδιανος @ gikon 30/04/2014 20:27:18

            Φιλε ο ελληναρας να μην παραπονιετε γιατι αυτος τεμπελιαζε να στο πω αιγαλεωτικα και φτασαμε εδω! Να σε καλα.

          • gikon avatar
            gikon @ κωστας κλαδιανος 30/04/2014 20:29:41

            Ναι, ναι. Μαζί τα φάγαμε!

          • κωστας κλαδιανος avatar
            κωστας κλαδιανος @ gikon 30/04/2014 20:32:27

            Ναι ελληναρα μου μαζι τα φαγαμε και εγω και εσυ και ολλοι απο πολιτικους μεχρι σουβλατχηδες και κατινες του περαματος! γκε γκε ? Αν και πολυ αμφιβαλω για σενα παιδακι.

          • gikon avatar
            gikon @ κωστας κλαδιανος 30/04/2014 20:37:11

            Έναν αρχιτεμπέλαρο, αγράμματο και μπουρδολόγο, διακρίνω εδώ γύρω.

          • κωστας κλαδιανος avatar
            κωστας κλαδιανος @ gikon 30/04/2014 20:42:20

            αρχιτεμπελαρος αυραμματος και μπουρδολογος δεν νομιζω.Γιατι σαν στρατιωτικος εχω δεχτει αδιαμαρτηριτα της μειωσεις που μου αναλογουν ανοητε ανθελληνα,και πιστευω σε βελτιωση με την παρουσα κηβερνηση.Και της γνωσεις που εγω εχω ουτε που της θα της αποροφησεις ποτε.

          • gikon avatar
            gikon @ κωστας κλαδιανος 30/04/2014 20:46:25

            Λυπάμαι για το στράτευμα. Αλήθεια, πώς χώθηκες εκεί; Πέρασες από κάνα τεστάκι, έτσι για τα μάτια;

          • κωστας κλαδιανος avatar
            κωστας κλαδιανος @ gikon 30/04/2014 20:45:24

            εισαι βαλκανιος τσυριζοαριστερος της μυκονου. Αντε κανε σεξ φιλος

          • gikon avatar
            gikon @ κωστας κλαδιανος 30/04/2014 20:48:24

            Για γέλια και για κλάματα συνάμα.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ κωστας κλαδιανος 01/05/2014 09:32:39

            Προφανώς, η χυδαιότητα είναι ο μόνος τρόπος για να συμμετάσχεις σε ουσιαστική συζήτηση. τώρα ξέρεις γιατί η ελλάδα κατάντησε όπως έιναι. όσο για τον ΣΥΡΙΖΑ δεν θα τον άγγιζα ούτε με σφαίρες. αλλά τόσο σε κόβει τετοια λές...

          • gikon avatar
            gikon @ Νίκος Αργεάδης 30/04/2014 20:57:12

            @Νίκος Αργεάδης Κοίτα τι τραβάει κανείς για να υπερασπιστεί τα αυτονόητα.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ gikon 01/05/2014 09:40:10

            ακριβώς, είναι τόσο έξυπνος που με κατηγορεί για συριζαίο επειδή κριτικάρω την πορεία στην οποία έβαλαν την χώρα μας και που την συνεχίζουν αμείωτα. δυστυχώς αυτός έιναι ο μέσος έλληνας που στήριξε την κλεπτοκρατία για να τρώει ο ίδιος από τα ψίχουλα. γι' αυτό μας κυβερνούν ανοιχτά πια ξένοι...ο Φάκτορας το θυμάται που το έλεγα από το 2008... προσεξες πως ΚΟΥΒΕΝΤΑ δεν λέει για το δια τάυτα.

  11. Π.Κ. avatar
    Π.Κ. 30/04/2014 16:17:25

    ΑΝΑΠΤΥΞΗ με Βενιζέλο.....κουμανταδόρο δεν θα δούμε ποτέ και με το πασόκ σύμμαχο. Αυτό δεν δήλωσε χθες ο αντιπρόεδρος στη συνέντευξη??? ότι πήρε τη Ν.Δ. στην περπατησιά του πασόκ. Ντροπή και αίσχος για όλους μας τους ΔΕΞΙΟΥΣ εδώ και πενήντα χρόνια. Οι κλέφτες δεν έχουν θέση στην κοινωνία και στην ανασυγκρότηση της χώρας. Ας μας απαντήσει υπεύθυνα κάποιος για τα χθεσινά λεγόμενα της συνέντευξης.....Τελικά ποιος κυβερνάει??? το πασόκ??

  12. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 30/04/2014 18:48:20

    "Και ΔΕΝ θα σκεφτούν το καλό του συνόλου την ώρα που έρχονται τα κατασχετήρια και οι αγωγές." Μεγάλη αλήθεια αυτό. Το καλό του συνόλου το σκέφτονται όσοι έχουν και τις 3 παρακάτω προϋποθέσεις: α)Έχουν το χάρισμα του λογικώς σκέπτεσθαι (διόλου αυτονόητο αυτό). β)Έχουν καλή πρόθεση (τα καθάρματα το καλό του συνόλου δεν τa νοιάζει έτσι κι αλλιώς). γ)Δεν πιέζονται ασφυκτικά από την τωρινή οικονομική συγκυρία (είναι δύσκολο να σκεφτεί κάποιος το σύνολο όταν ο ίδιος καταστρέφεται).

  13. Θόδωρος 17.06.2014 avatar
    Θόδωρος 17.06.2014 30/04/2014 18:48:40

    Να απευθύνει διάγγελμα ο ΑΣ: "Αυτά βρήκα κι αυτά έκανα". Όχι γενικόλογα και αόριστα, που βαριέσαι ν' ακούς.. Ποιος του γράφει τους λόγους θα 'θελα να 'ξερα!.. "Αυτό προσπαθώ να κάνω", να μιλήσει στην ψυχή των Ελλήνων! Και να ξεσηκώσει και τους βουλευτές, να τρέξουν! 120 βουλευτές, που είναι ρε?!.. Μόνο τον Άδωνι βλέπουμε, αυτόν που είναι τελος πάντων.. Τ' άλλα τα κηφηναριά, τι κάνουν? Έτσι κερδίζονται οι εκλογές?

    • ΚωσταςΧ avatar
      ΚωσταςΧ @ Θόδωρος 17.06.2014 30/04/2014 19:04:30

      Τον Αδωνη αστον εξω ! μολις τον βλεπει ο παππους κατι παθαινει! εχει περασει και κατι ισχαιμικα , χαλια σου λεω , δεν μπορουμε να τον συγκρατησουμε ,εχουμε και μικρα παιδια στο σπιτι !

  14. κωστας κλαδιανος avatar
    κωστας κλαδιανος 30/04/2014 20:00:03

    Οποιος δεν πιστευει οτι ο συριζα θα χασει δεν ειναι ΝΔ απλα. Ακομα και τα galop δεν μιλουν για ηττα της ΝΔ.Αρε ηττοπαθεια εδω μεσα ελληναραδες.

  15. κωστας κλαδιανος avatar
    κωστας κλαδιανος 30/04/2014 20:19:03

    Ακομα και στο ΒΗΜΑ νετ στο ερωτημα της ημερας εμεις ειμαστε πρωτη για νικη,ακομα και εκει.Αλλα εδω ειναι ολοι καραμανλικοι δυστηχως.

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ κωστας κλαδιανος 30/04/2014 20:30:03

      Αν έγραφες και σωστά ελληνικά....

      • κωστας κλαδιανος avatar
        κωστας κλαδιανος @ Χρήστος 30/04/2014 20:34:49

        Τι εγινε φιλος σου χαλασα την αισθητικη? Ξςρεις τι πα να γινει με το ALEX? ε?

  16. foros1 avatar
    foros1 30/04/2014 21:25:31

    μηπως ξεχασαμε ότι μιλαμε για ευρωεκλογες, οπου η ψηφος είναι χαλαροτερη από τις βουλευτικες; αλλωστε και λιγο ευρωσκεπτικισμος δεν βλαπτει απέναντι στην "γερμανο-ευρωπαρεα" που μας εψησε το ψαρι στα χειλη τοσο καιρο.

  17. η Dimi avatar
    η Dimi 30/04/2014 22:44:11

    Ειδικά σήμερα, ας συγκρατηθούν ορισμένοι κι ας δείξουν τον δέοντα σεβασμό στο ιστολόγιο που τους φιλοξενεί.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.