Το αντιρατσιστικό μας μάρανε
26/08/2014 11:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το αντιρατσιστικό μας μάρανε

Συζητούμε ατέλειωτες ώρες για το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο.

Ο αρμόδιος Υπουργός έντρομος, το πάει και το φέρνει μπρος-πίσω στην Βουλή σαν καυτή πατάτα.

Ολόκληρη κυβέρνηση, με κρισιμότατα ζητήματα οικονομικού, πολιτικού και κοινωνικού χαρακτήρα ανοιχτά, με μια κοινωνία στα κάγκελα λόγω ανέχειας, αδικίας και φτώχειας, κοντεύει να καταρρεύσει εξαιτίας ενός νομοσχεδίου που εν πολλοίς είναι άνευ σημασίας.

Αν ρωτάτε την προσωπική μου γνώμη, κανένα αντιρατσιστικό νομοσχέδιο δεν είναι απαραίτητο. Η ελληνική νομοθεσία καλύπτει επαρκώς το θέμα και οποιαδήποτε επιπλέον νομοθετική ρύθμιση με αυτόν ή τον άλλον τρόπο, δεν θα είναι παρά μια απόπειρα ποινικοποίησης της σκέψης, της γνώμης και της άποψης.

Φυσικά, κανείς δεν ρωτά την προσωπική μας γνώμη για το αντιρατσιστικό, ενώ η κυβέρνηση για ακόμη μια φορά αρνείται να ενημερώσει ξεκάθαρα τον κόσμο:

Το αντιρατσιστικό, είναι δέσμευση της χώρας απέναντι στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αν θέλουμε να είμαστε μέρος αυτής της ομάδας κρατών, πρέπει να ψηφίσουμε ένα εμφανώς λανθασμένο και ατελέσφορο νόμο που αυτές οι χώρες πιστεύουν στην πλειοψηφία τους πως είναι σωστός. Μπορεί για κάποιες από αυτές να «δουλεύει» ένας τέτοιος νόμος. Όχι όμως και για την χώρα μας.

Αν το δούμε υπό αυτό το πρίσμα, το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο δεν είναι παρά ένα πικρότατο χάπι που θα πρέπει να καταπιούμε «αμάσητο» αν θέλουμε να συμπορευόμαστε με τους ευρωπαίους εταίρους μας. Αν δεν θέλουμε πάλι, με γεια μας, με χαρά μας. Να το πούμε όμως ξεκάθαρα, να το χωνέψουμε, να το αντιληφθούμε, να το καταλάβουμε: Θα φύγουμε από την Ε.Ε. για να μπορεί ο «χ» ρέκτης ελευθερόφρων Έλλην πολίτης να αμφισβητεί το εβραϊκό ολοκαύτωμα, χωρίς να κινδυνεύει να πάει φυλακή!

Αυτή είναι η μαύρη αλήθεια με το αντιρατσιστικό. Ό,τι άλλο ακούγεται, συζητιέται, «παζαρεύεται», πωλείται ή αγοράζεται μέσα στο ανερμάτιστο ελληνικό πολιτικό σύστημα της σήμερον, δεν είναι παρά φληναφήματα πολιτικάντηδων που αρνούνται να παραδεχτούν την αλήθεια και κυρίως, αρνούνται να την πουν ξεκάθαρα στον λαό. Όπως ακριβώς κάνανε και κάνουνε σε όλα τα σοβαρά και κρίσιμα θέματα για την χώρα, τα τελευταία διακόσια χρόνια από την σύσταση του νεοελληνικού κράτους.

Akenaton

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sender avatar
    sender 26/08/2014 13:08:38

    Γιατί δεν περιμένουμε,μήπως και η Ευρώπη αλλάξει γνώμη και αναθεωρήσει τις διατάξεις,που υπαγορεύει η πολιτική της''ορθότητα'',τώρα που έντρομοι οι πολίτες της βιώνουν την ''νομιμόφρονα''επέλαση των ισλαμιστών στα κράτη τους;Γιατί τέτοια σπουδή και νευρικότητα έπιασε τους πολιτικούς της Ελλάδας;Ας κωλυσιεργήσουν εντέχνως,να κατασταλάξουν λίγο οι κοσμοϊστορικές αλλαγές(και αλλοιώσεις)στις κοινωνίες των εταιρικών χωρών.Και ως πρώτοι παθόντες,αφού έχουμε την τιμή να υπερασπισθούμε ακόμα μια φορά τα σύνορα της ευρώπης(τους),έχουμε μια καλή αιτία να μην βιαζόμαστε.

  2. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/08/2014 13:23:46

    Είναι απορίας άξιο,πώς οι ξένες κυβερνήσεις προωθούν ή αποδέχονται έναν τέτοιο νόμο,ενώ χτυπούν όλο και πιό δυνατά γύρω οι σειρήνες της επέλασης των σφαγέων και των στυγνών αποκεφαλιστών του ISIS, και γνωρίζοντας ότι η ισλαμοποίηση της Ευρώπης είναι πιό κοντά από ποτέ... Δεν έχουν ακόμη καταλάβει την κρισιμότητα των καταστάσεων που διαδραματίζονται πολύ κοντά μας; Δεν έχουν ακόμη καταλάβει ότι και τα δικά τους κεφάλια σε λίγο θα κινδυνεύουν; Γιατί τέτοια αδιαφορία σε ένα τέτοιας κρισιμότητας για την επιβίωση όλων μας θέμα;

  3. ΜΑΡΤΙΟΣ avatar
    ΜΑΡΤΙΟΣ 26/08/2014 13:57:18

    Αντάρτικο λοιπόν.Υπάρχει στο νομοσχέδιο το επίρρημα ''κλειδί'' ''κακόβουλα'' που ακυρώνει αυτόματα την ποινική ευθύνη για αμφισβήτηση,ακόμη και άρνηση των αναφερομένων γεγονότων, εφόσον τούτο γίνεται...''καλόβουλα''.Όσον αφορά την ρητορική που διεγείρει και προκαλεί το μίσος,η υποκειμενικότητα της έννοιας(λόγος που διεγείρει στον Α το μίσος προκαλεί στον Β τον γέλωτα),''εγγυάται''ότι εξ αρχής η σχετική πρόβλεψη θα περιέλθει σε αχρησία.Ουδείς να λησμονεί ότι ''του Έλληνα ο τράχηλος ζυγόν δεν υποφέρει''.

  4. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 26/08/2014 13:58:55

    ακενατών, εξαίρετη παρουσίαση. τα κρίσιμα ερωτήματα για τα οποία υπάρχουν πειστικές απαντήσεις έιναι τα εξής: 1) είναι ανεπαρκείς οι υπάρχοντες νόμοι να προστατεύσουν τους πολίτες και όλους όσων οι ζωή κινδυνεύει από πραξεις, όχι δηλώσεις; νομίζω πως όχι. 2) τι καινούργιο, που αναβαθμίζει την ζωή των πολιτών, φέρνει ο καινούργιος νόμος, πέραν από τις "προστασίες" για διάφορες μειονοτικές τάσεις που σώνει και καλά πρέπει να τα παρελαύνουν και να επιδεικνύουν τις τάσεις τους; τίποτα 3) περιέχει απαγόρευση της γνώμης και δή της αντίθετης ο καινός νόμος; μα και βέβαια! 4) έιναι τρόπος αυτός να αυτοπροστατεύεται μια -υποθετικά- δημοκρατική κοινωνία; εμφατικά ΟΧΙ! 5) τέλος, και δεν έχω εξαντλήσει ολα τα ερωτήματα, ποιός υπάγορεύει, για καθαρά εξωχώρια συμφέροντα, τέτοια εκτρώματα εις βάρος μας και ποιός ποδηγετεί, μέσω της ηλίθιας αριστεροσύνης, την πολιτική του κράτους το οποίο, ούτως ή άλλως, έχει απωλέσει την ανεξαρτησία του; αφήνω στους αναγνώστες τα συμπεράσματα...

  5. valia avatar
    valia 26/08/2014 14:38:04

    Υπάρχει δηλ. ένα αντιρατσιστικό νομοσχέδιο στην ΕΕ που το κάνουν φωτοτυπία οι χώρες μέλη και το ψηφίζουν; Δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις; Διακαής μου πόθος είναι να μπορούσαμε να ξεκουμπιστούμε από την κόλαση που ονομάζεται ευρωζώνη, αλλά μου φαίνεται αστείος ο λόγος που το άρθρο επικαλείται. Μη μου πείτε ότι ισχύει ατόφιο στη Γαλλία πχ. Καλά, είναι τόσο δύσκολο πια να ορίσουμε τι σημαίνει ρατσιστική ενέργεια; Απλό παράδειγμα. Αν πω ότι οι Ναζί σκότωσαν λιγότερους Εβραίους από αυτούς που πιστεύεται γενικώς, αυτό είναι ελευθερία έκφρασης. Αν βγω έξω φωνάζοντας θάνατος στους Εβραίους, αυτό είναι ρατσιστική ενέργεια. Δε νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο. Προφανώς άλλα είναι τα αίτια. Σημαντικός παράγοντας, μέρος της εκκλησίας που επιθυμεί να εκφράζεται ρατσιστικά από άμβωνος κατά κοινωνικών ομάδων και υπερσυντηρητικές απόψεις δεξιών ψηφοφόρων και βουλευτών. Αν λοιπόν το θέμα μας είναι όντως η ελευθερία του φρονήματος και της γνώμης, όπως είναι ιστορικά γεγονότα, τότε να συνταχθώ απερίφραστα κατά του νομοσχεδίου. Διαφορετικά μπορούμε να ισορροπήσουμε το κοινωνικά αποδεκτό στο νομοσχέδιο χωρίς να υποχωρούμε σε εμμονικές απόψεις. Ο Ιησούς πάντως, δε νομίζω να είχε τα κολλήματα των σημερινών ιεραρχών.



  6. ΚΜ avatar
    ΚΜ 26/08/2014 15:33:26

    Θα μας σουτάρουν από την ΕΕ άν δεν το ψηφίσουμε ε; Σιγά μην μας βομβαρδίσει και το ΝΑΤΟ!

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΚΜ 31/08/2014 08:49:58

      Δεν ξέρω αν μας "σουτάρουν", πάντως κυρώσεις θα μας επιβάλλουν οπωσδήποτε ...

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ akenaton 31/08/2014 13:20:41

        Ναι ε; Για πες μας λοιπόν και τί κυρώσεις φαντάζεσαι, για να σου απαντήσω...

  7. Tonia G. avatar
    Tonia G. 26/08/2014 16:53:19

    Akenaton με όλο το σέβας αλλά δεν ισχύουν αυτά που γράφεις. Η ΕΕ δεν είναι μπαμπούλας ούτε είναι υποχρεωμένα τα κράτη μέλη να ψηφίζουν νόμους που διώκουν τους πολίτες τους σε ζητήματα γνώμης και άποψης. Η άρνηση στο ολοκαύτωμα των Εβραίων δεν διώκεται σε όλες τις χώρες της ΕΕ για παράδειγμα. Δεν είναι δηλαδή ποινικό αδίκημα η άρνηση. Ποινικό αδίκημα είναι να κάψεις μια συναγωγή... Ο νόμος λοιπόν στις χώρες όπως στην Ελλάδα διώκει τις πράξεις όχι τις σκέψεις. Σωστά κατά τη γνώμη μου. Το ίδιο ισχύει και για τους ομοφυλλόφυλους. Θα διώκεται σύμφωνα με τον προτεινόμενο από σχέδιο κάποιος που θεωρεί τη ομοφυλλοφυλία ως διαστροφή. Στην Ελλάδα σωστά δεν είναι ποινικοποιημένη η ομοφυλλοφυλία όπως πχ στη Ρωσία. Για να μην πάω στις μουσουλμανικές χώρες που το Κράτος τους λιθοβολεί δημοσιώς! Από την άλλη όμως πάει πολύ να φθάσει η Ελλάδα, επειδή μια μειοψηφία το θέλει, να διώκονται όσοι πιστεύουν ότι οι γκει είναι διαστροφικοί... Δεν νομίζεις; Παν μέτρον άριστον όπως θα λέγανε 5.000 χρόνια ιστορίας στη χώρα μας. Ευτυχώς η ΕΕ ακόμη δεν υποχρεώνει τα μέλη της να διώκουν τη σκέψη. Αν το κάνουν όμως τότε σε τι θα διέφερε από την Ενωση Μουσουλμανικών Χωρών ή την Παναφρικανική Ένωση; Αν η ΕΕ φθάσει εκεί, ε τότε ναι καλύτερα εκτός αυτής για την Ελλάδα.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Tonia G. 26/08/2014 22:05:24

      «Akenaton με όλο το σέβας αλλά δεν ισχύουν αυτά που γράφεις.» Τό ίδιο ακριβώς επαναλαμβάνω καί εγώ. Δέν μπορεί τόν κάθε εξυπνακισμό νά τόν φορτώνουμε σέ δήθεν ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες.

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ Ιαπετός 26/08/2014 23:29:24

        Δεν είναι δήθεν. Είναι ευρωπαική ντιρεκτίβα. Διαβάστε την: http://europa.eu/legislation_summaries/justice_freedom_security/combating_discrimination/l33178_el.htm

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Κώστας ΜΠ 27/08/2014 02:53:43

          Η υφιστάμενη νομοθεσία τα καλύπτει αυτά. Και ξεμπερδέψαμε. (Και όπως έγραψες και σε άλλο σχόλιο, για τους αρσενοκοίτες και τις λεσβίες δεν γράφει τίποτα η οδηγία.) Εκτός άν δεν είναι η εν λόγω ντιρεκτίβα ο λόγος για την όλη πρεμούρα και υπάρχουν άλλοι παράγοντες, παρασκηνιακοί...

      • akenaton avatar
        akenaton @ Ιαπετός 31/08/2014 09:11:24

        @ToniaG & Ιαπετός: Αν δεν υπήρχε η επιτακτική ανάγκη τήρησης της ευρωπαϊκής οδηγίας, πιστεύω κανείς δεν θα ήταν τόσο προπέτης ώστε αυτή την κρίσιμη για την χώρα ώρα να ασχολείται με αντιρατσιστικούς νόμους και άλλα τέτοια κουραφέξαλα ...

        • Ιαπετός avatar
          Ιαπετός @ akenaton 31/08/2014 19:27:53

          ΗΛΙΑΣ ΜΑΓΚΛΙΝΗΣΗ γέννηση της «γενοκτονίας» ΠΟΛΙΤΙΚΗ 16:02 ΕΤΙΚΕΤΕΣ: «Οι λέξεις είναι τα πάντα», έγραψε ο Ναπολέων στο κλασικό «Εγχειρίδιο πολέμου». Πράγματι· ειδικά σε εποχές κρίσης και πόλωσης, όπως είναι η δική μας, οι λέξεις, όταν μάλιστα αναφερόμαστε στο παρελθόν, σε μια συνθήκη δηλαδή ολοκληρωμένη υποτίθεται, παγιωμένη, και όμως, την ίδια στιγμή, ρευστή και ευάλωτη σε διαφορετικές ερμηνείες, κατέχουν ειδικό βάρος. Παράδειγμα: λέξεις όπως «διωγμός», «σφαγή», «θηριωδία» βαραίνουν με έναν ειδικό τρόπο στη συλλογική μνήμη εθνών και στις προσωπικές μνήμες των ανθρώπων. Και όμως, για πολλούς οι λέξεις αυτές δεν επαρκούν για να αποδώσουν την πραγματική εικόνα των φρικαλεοτήτων που υπέστησαν, π.χ., οι χριστιανικοί πληθυσμοί της Μικράς Ασίας από το 1908 έως το 1922. Το 1994, η ελληνική Βουλή επικύρωσε τον όρο «γενοκτονία» σε ό,τι αφορά την πολιτική του τουρκικού κράτους εκείνη την ιστορική περίοδο. Το θέμα όμως επανέρχεται εκ νέου στην επιφάνεια, και μάλιστα με έμφαση, μέσα από την ειδική διάταξη του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου, βάσει του οποίου τυχόν άρνηση της γενοκτονίας των πληθυσμών αυτών στη Μικρά Ασία εκείνα τα χρόνια θα διώκεται από τον νόμο – στα πρότυπα της άρνησης της εβραϊκής γενοκτονίας, που είναι ποινικά κολάσιμη σε χώρες όπως η Γερμανία και η Αυστρία.

          Διεθνές έγκλημα

          Η θεσμική διάσταση του βαρυσήμαντου όρου «γενοκτονία» έχει σημείο αφετηρίας το έτος 1944. Τότε ο Πολωνοεβραίος νομικός Ραφαήλ Λέμκιν (Raphael Lemkin, 1900-1959) προσπάθησε να προσδιορίσει εννοιολογικά και να αποδώσει την ιστορική μοναδικότητα της ναζιστικής πολιτικής της συστηματικής εξόντωσης, με επίκεντρο την εξολόθρευση των Εβραίων της Ευρώπης. Ο Λέμκιν σχημάτισε τότε ένα νεολογισμό: τη λέξη «genocide» συνδυάζοντας τα συνθετικά geno-, από την ελληνική λέξη «γένος», και -cide, από τη λατινική λέξη για τη δολοφονία. Οταν το Διεθνές Στρατοδικείο συγκλήθηκε στη Νυρεμβέργη της Γερμανίας, απήγγειλε κατηγορίες στα ανώτατα στελέχη των ναζί για «εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας». Η λέξη «genocide» περιλαμβανόταν στο κατηγορητήριο, τότε όμως ο όρος είχε ακόμη περιγραφικό χαρακτήρα και όχι νομικό.

          Στις 9 Δεκεμβρίου του 1948, τα Ηνωμένα Εθνη ενέκριναν τη Σύμβαση για την Πρόληψη και την Καταστολή του Εγκλήματος της Γενοκτονίας. Αυτή η σύμβαση χαρακτηρίζει επίσημα τη «γενοκτονία» ως διεθνές έγκλημα, για την πρόληψη και την τιμωρία του οποίου δεσμεύονται τα συμβαλλόμενα κράτη. Εκτοτε η εξέλιξη του όρου στον χώρο του δικαίου και των διεθνών σχέσεων χωρίζεται σε δύο διακριτές ιστορικές περιόδους: την περίοδο από τη διατύπωση του όρου μέχρι την εισαγωγή του στο διεθνές δίκαιο (1944-1948) και την εποχή της εφαρμογής του με την ίδρυση διεθνών ποινικών δικαστηρίων για τη δίωξη εγκλημάτων γενοκτονίας (1991-1998 – η αφορμή ήταν οι πολιτικές εθνοκάθαρσης που ακολουθήθηκαν κατά τον πόλεμο στη Γιουγκοσλαβία και η γενοκτονία της Ρουάντα).

          Απέκτησε λοιπόν την απαιτούμενη νομική, θεσμική υπόσταση ο όρος «γενοκτονία», με αφορμή βεβαίως την πρωτοφανή πολιτική εξόντωσης που ακολούθησε η ναζιστική Γερμανία τόσο εις βάρος των εβραϊκών πληθυσμών όσο και των Ρομά, των Σλάβων, των ατόμων με αναπηρίες, των ομοφυλοφίλων κ.ά. Ωστόσο, η ίδια η έννοια της γενοκτονίας είναι πολύ αρχαιότερη, αν και η λέξη που χρησιμοποιούνταν για να την περιγράψει πολύ διαφορετική: ολοκαύτωμα. Σήμερα, στην καθομιλουμένη, ο όρος «γενοκτονία» συνεχίζει να μην είναι το ίδιο οικείος όσο ο όρος «ολοκαύτωμα». Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ομότιτλο βιβλίο του Τζέραλντ Γκριν, που έγινε μπεστ σέλερ και πολύ επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά τη δεκαετία του ’70, και μέσω του οποίου άρχισε να ταυτίζεται στη συνείδηση των μαζών διεθνώς η γενοκτονία των Εβραίων με τη λέξη «ολοκαύτωμα», όμως η ίδια η λέξη σε αυτό το πλαίσιο της μαζικής δολοφονίας, έχει πολύ μεγαλύτερη ιστορία. (Να πούμε εδώ πως η επίσημη εβραϊκή λέξη για τη γερμανική τελική λύση του «εβραϊκού προβλήματος» είναι η Shoa, που σημαίνει «καταστροφή».)

          Ο ιστορικός Μπεν Κίρναν (Ben Kiernan), ιδρυτής του Προγράμματος Μελετών Γενοκτονίας στο Πανεπιστήμιο Γέιλ, γράφει στο βιβλίο του «Blood and Soil. A World History of Genocide and Extermination from Sparta to Darfur» (Yale University Press) κάτι που είναι μάλλον γνωστό σήμερα: ο ελληνικός όρος «ολόκαυστος» απαντά στην Αγία Γραφή και παραπέμπει σε κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που έχουμε συνηθίσει: στις θρησκευτικές θυσίες που γίνονταν μέσω της πυράς. Ηδη όμως από τον 15ο αιώνα άρχισε να παίρνει το νόημα της μαζικής εξόντωσης, αρχικά στο πλαίσιο της θρησκευτικής βίας. Τον 16ο αιώνα, ο Ισπανός ιεραπόστολος Πάμπλο Λας Κάζας περιέγραψε τις άγριες σφαγές των ιθαγενών στη Γουατεμάλα από τους κονκισταδόρες ως «ολοκαύτωμα». Πολύ αργότερα, το 1896, οι Αμερικανοί ιεραπόστολοι που υπήρξαν αυτόπτες μάρτυρες των πρώτων σφαγών Αρμενίων από τους Οθωμανούς, περιέγραψαν όσα είδαν επίσης ως «ολοκαύτωμα».

          Αλλες περιπτώσεις

          Οπως γράφει ο Κίρναν, «οι συγκεκριμένοι χρονικογράφοι ίσως σήμερα να μην επέλεγαν αυτή τη λέξη. Η ναζιστική γενοκτονία των Εβραίων το 1941-45 δεν αποτελεί απλώς την πλέον εκτεταμένη περίπτωση γενοκτονίας· διέφερε από τις περισσότερες σε μία σημαντική πτυχή. Το Ολοκαύτωμα ήταν ένα από τα πρώτα ιστορικά παραδείγματα απόπειρας βιολογικής «φυλετικής» εξόντωσης, ήταν μια εκστρατεία να εξολοθρευθεί ένας ολόκληρος λαός. Ωστόσο δεν ήταν και η μοναδική». Οντως, ο Κίρναν στο βιβλίο του αναφέρεται εκτενώς και σε άλλες, μικρότερης κλίμακας, προσπάθειες να εξοντωθούν ολόκληρες φυλές και λαοί.

          Ανάλογα, στο συλλογικό έργο «Century of Genocide. Eyewitness Accounts and Critical Views» (Garland Publishing), καταγράφονται περιπτώσεις γενοκτονίας που για τους περισσότερους από εμάς είναι άγνωστες ή απλώς έχουν λησμονηθεί. Ο Κίρναν ξεκινά αυτή την καταγραφή από την αρχαία Σπάρτη και τη ρωμαϊκή καταστροφή της Καρχηδόνας, περνάει στη συνέχεια στο αίμα που χύθηκε από την αποικιοκρατία στη Λατινική Αμερική και την Ασία, καλύπτει όμως και την αγγλική εισβολή στην Ιρλανδία το 1565-1603, καθώς επίσης τις πρακτικές γενοκτονίας που ακολουθήθηκαν στην Αυστραλία και στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τον 19ο αιώνα εις βάρος των Αβορίγινων και των Ινδιάνων αντίστοιχα.

          Σε ό,τι αφορά τον 20ό αιώνα, τον λεγόμενο και «αιώνα των γενοκτονιών», και τα δύο βιβλία συμπίπτουν αρκετά ως προς τις περιπτώσεις που αναφέρουν. Στέκονται στις γενοκτονίες των Αφρικανών ιθαγενών στις αρχές του αιώνα (π.χ., στο Κονγκό από το Βέλγιο και της φυλής των Χερέρος από τη Γερμανία), δίνουν επίσης μεγάλη έμφαση στην αρμενική γενοκτονία, όπως επίσης στη σταλινική αγροτική πολιτική που σκόπιμα οδήγησε την Ουκρανία σε λιμό και τους Ουκρανούς ακόμα και σε κανιβαλισμό για να επιβιώσουν. Ινδονησία, Μπανγκλαντές, Καμπότζη, Ρουάντα, Σουδάν είναι μερικές ακόμα από τις χώρες και τις περιοχές του πλανήτη η ιστορία των οποίων στιγματίστηκε από θηριωδίες διαφόρων μεγεθών.

          Ο όρος «γενοκτονία» κατοχυρώθηκε λοιπόν νομικά, ξεχωρίζοντας πέντε κατηγορίες γενοκτονίας, υπάρχουν όμως κενά και παραλείψεις. Ο Κίρναν γράφει πως πεθαίνοντας το 1959, ο Λέμκιν άφησε πίσω του μια τεράστια λίστα ιστορικών περιπτώσεων και ζητημάτων γενοκτονίας. «Πίστευε πως η γενοκτονία θα έπρεπε να γίνει κατανοητή όχι μόνον στο πλαίσιο της απόπειρας εξόντωσης εθνοτικών και θρησκευτικών ομάδων αλλά και πολιτικών, και ότι ο όρος θα έπρεπε να περιλαμβάνει τη συστηματική πολιτισμική εξόντωση», δηλαδή την επιβολή μιας ξένης κουλτούρας σε μια ομάδα μέσω της εκπαίδευσης, της χρήσης της γλώσσας, χωρίς απαραίτητα αυτό να περιλαμβάνει τη βιολογική εξόντωση. Οπως αντιλαμβάνεται κάποιος, το ζήτημα είναι πολύ πιο σύνθετο και περίπλοκο και απαιτεί λεπτούς και υπεύθυνους χειρισμούς, κυρίως όταν γίνεται τμήμα μιας νομικής διαδικασίας. Διαφορετικά, σε αντίθεση με το τι έλεγε ο Βοναπάρτης, οι λέξεις πολύ εύκολα μπορούν να μη σημαίνουν και τίποτα. http://www.kathimerini.gr/781839/opinion/epikairothta/politikh/h-gennhsh-ths-genoktonias

  8. Φίλτατος Αγαπητός avatar
    Φίλτατος Αγαπητός 26/08/2014 17:08:25

    Δηλαδή αν μέσα στα πλαίσια της κοινωνικής διεργασίας θέλω να ειρωνευτώ στο όριο του χλευασμού έναν ανοιχτά ομοφυλόφιλο, από βδομάδα θα μπορεί να μου κάνει μήνυση; Με αυτό τον τρόπο πώς θα θέτει το υγιές κομμάτι της κοινωνίας όρια στο άρρωστο; Εγώ δεν λέω ούτε να τους δέρνουμε όπως κάνουν μερικοί ανόητοι και τους δίνουν πάτημα, ούτε να τους διώκουμε ποινικά. Αλλά τώρα να τροποποιηθούν και οι άγραφοι νόμοι δηλαδή; Ούτε ένα βιτριολικό καλαμπούρι της προκοπής δεν θα μπορούμε να κάνουμε πλέον προκειμένου να υποκριθούμε πώς δήθεν η ελληνική κοινωνία αντιμετωπίζει ως ισοβαρή τα ανοιχτά ομόφυλα ζευγάρια με τα φυσιολογικά. Και αυτό για να γίνουμε δεκτοί σε πολιτισμικά κλαμπ της ντροπής όπως της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης, του Καναδά, της Αγγλίας, της Αυστραλίας, της Ν. Ζηλανδίας κ.α; Γιατί να μην διασώσω στον βαθμό που μπορώ την συλλογική μου ετερότητα έναντι άλλων λαών; Με συγχωρείτε αλλά για χάρη της Ε.Ε. προσωπικά ως ψηφοφόρος και Έλληνας φορολογούμενος πολίτης μπορεί να ενέδωσα σε εκβιασμούς και απειλές μέχρι ένα σημείο αλλά την ελευθερία να εκφράζω ελεύθερα την αποστροφή μου για χυδαίες σεξουαλικές προτιμήσεις δεν θα μου την στερήσει κανείς. Κι όταν το κάνω θέλω να μπορώ να το κάνω άνετα και όχι να στύβω το μυαλό μου να εφευρίσκω διατυπώσεις τόσο έμμεσες και «αραιωμένες» που το μήνυμα να χάνει εντελώς την αξία του. Στο κάτω-κάτω δεν κατέχουμε όλοι την μαεστρία του Φαήλου στον χειρισμό του λόγου, ειδικά εν βρασμό ψυχής. Θέλω να μπορώ να αποδοκιμάσω τον δάσκαλο, τον παιδίατρο, τον φυσιοθεραπευτή κλπ. που θα συναναστραφούν και θα αγγίξουν το παιδί μου ή εμένα, αν τολμήσουν να πιαστούν χέρι-χέρι με κάποιον στον δρόμο και να τους δώσω να καταλάβουν αν θέλω, οτι αυτό που κάνουν με αφορά άμεσα. Και ίσως πρέπει κάποια στιγμή να απελευθερωθούν οι πραγματικές επιστημονικές έρευνες που είμαι βέβαιος πως βρίσκονται κρυμμένες επιμελώς σε νεοταξικά συρτάρια, και οι οποίες αποδεικνύουν άμεση σχέση ομοφυλοφιλίας και παιδεραστίας.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Φίλτατος Αγαπητός 26/08/2014 17:44:47

      Φίλε, ο εν λόγω νόμος-ανοσιούργημα δεν πρέπει να περάσει με τίποτα. (Και όταν λέω «με τίποτα», κυριολεκτώ.) Ακόμα κι αν βρεθούν όμως χαϊβάνια να τον ψηφίσουν, στο χέρι μας είναι να καταντήσει ανεφάρμοστος και νεκρό γράμμα από την πρώτη μέρα. Και είμαι σίγουρος ό,τι άν ψηφιστεί, αυτή θα είναι η τύχη του, χωρίς αυτό να είναι λόγος εφησυχασμού. Δεν χωράει εφησυχασμός και «δε βαριέσαι».

      • Φίλτατος Αγαπητός avatar
        Φίλτατος Αγαπητός @ ΚΜ 26/08/2014 18:30:45

        Δεν καταλαβαίνω ποιος τους εμποδίζει να βγάζουν τα μάτια τους εν οίκω, πρέπει να τους τρώμε στη μάπα και εν Δήμω με τη βούλα του νόμου; Εξάλλου αν ένας ομοφυλόφιλος θέλει να μην κρύβεται χωρίς να βιώνει κανενός είδους κοινωνική αντίδραση, υπάρχει το καταφύγιο στον χώρο της τέχνης και του θεάματος όπου εκεί τους επιβραβεύουν κιόλας. Και μην τρελαινόμαστε, υπάρχουν ήδη συγκεκριμένα σοκάκια, δρόμοι, πλατείες ακόμα και ολόκληρα νησιά στην επικράτεια, όπου οι ομοφυλόφιλοι μπορούν να εκφράζονται ανοιχτά μέχρι ενός σημείου με την σιωπηρή ανοχή του λαού. Τώρα φτάσαμε να διεκδικούν την ελευθεριότητά τους επί κάθε σπιθαμής ελληνικής γης. Και πρόσεξε, δεν αναφέρομαι καθόλου στο θρησκευτικό κομμάτι και την προσβολή απέναντι στον Θεό, σε τελική ανάλυση κακό δικό τους κάνουν που θα το βρουν μετά θάνατον. Όμως στα καθ’ ημάς, η έλλειψη πυγμής που οδηγεί σε μικρές παραχωρήσεις αναπόφευκτά φέρνει όλο και μεγαλύτερες, μέχρι την ολοκληρωτικό πολιτισμικό εκφυλισμό επιπέδου χρησιμοθηρικής κοινωνικής οργάνωσης τύπου Ελβετίας. Και πολύ φοβάμαι πως ίσως θα έρθει η ώρα που όταν βρεθούμε ενώπιόν Του θα κριθούμε επειδή δεν κάναμε όσα έπρεπε για να εμποδίσουμε τέτοιου είδους διαλυτικές εξελίξεις.

  9. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 26/08/2014 17:17:21

    H - ήδη από το 2008- ψηφισμένη κοινοτική οδηγία είναι σαφέστατη, καίρια και σαφής. Αν αφήσουμε κατά μέρος τον όχλο των νεοελληναράδων που βλέπουν πάλι συνομοσία ή αγνοούν πως όντως αποτελεί υποχρέωσή μας στο πλαίσιο της ΕΕ η προσαρμογή της νομοθεσίας θα παρατηρήσουμε ότι: 1)η άρνηση των ψευτοδιεθνιστών να συμπεριληφθούν ρητά οι σφαγές στον Πόντο ή η γενοκτονία των Αρμενίων είναι εκτός των άλλων και αστήρικτη. Η κοινοτική οδηγία είναι σαφής και επιτρέπει την ρητή αναφορά σε αυτά τα ιστορικά γεγονότα, ως γενοκτονία αναγνωρισμένη από το Εθνικό Κοινοβούλιο. Αφού ρητά αναφέρει πως πρέπει να τιμωρείται :"η δημόσια υπεράσπιση, η άρνηση ή η χονδροειδής υποτίμηση της σοβαρότητας εγκλημάτων γενοκτονίας, εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας ή εγκλημάτων πολέμου, όπως ορίζονται από τον οργανισμό του διεθνούς ποινικού δικαστηρίου (άρθρα 6, 7 και 8) και εγκλημάτων τα οποία ορίζονται στο καταστατικό του διεθνούς στρατοδικείου" 2) Τα αιτήματα των ομοφυλοφίλων για συμπερίληψη και αυτών ως πιθανά θύματα ρατσιστικής συμπεριφοράς είναι αστήρικτα διότι καμία σχέση με το "θέμα" τους δεν έχει η οδηγία. Κατά συνέπεια η κυρία Αλ Σάλεχ που δήλωσε σε πρωινή εκπομπή πως διαβάζει Antinews μπορεί να χτυπιέται κάτω, αλλά θα συμπεριληφθούν ρητά οι σφαγές των χριστιανών της Ανατολίας. Και να μάθει κάποτε πως το Εθνικό Κοινοβούλιο της χώρας όπου πολιτεύεται έχει αναγνωρίσει την Γενοκτονία των Ποντίων. Τον εαυτό της μπορεί να μην τον σέβεται , αλλά την Γενοκτονία των Ποντίων θα την σέβεται και θα υποκλίνεται μπροστά της και με το στανιό( νέο νόμο) αν χρειαστεί. Το αυτό ισχύει και για την κυρία Ρεπούση. Με το που θα ξαναμφισβητήσει την Γενοκτονία των Ποντίων να ψάχνει για δικηγόρο. Είναι κοινοτική οδηγία... "Απόφαση-Πλαίσιο 2008/913/ΔΕ του Συμβουλίου της 28ης Νοεμβρίου 2008 για την καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του ποινικού δικαίου.ΣΥΝΟΨΗ Η παρούσα απόφαση-πλαίσιο, που έπεται της κοινής δράσης96/443/ΔΕΥ, προβλέπει την προσέγγιση των νομοθετικών και κανονιστικών διατάξεων των κρατών μελών, που αφορούν τα αδικήματα ρατσισμού και ξενοφοβίας. Οι ρατσιστικές και ξενόφοβες συμπεριφορές πρέπει να αποτελούν αδίκημα σε όλα τα κράτη μέλη και να τιμωρούνται με αποτελεσματικές, αναλογικές και αποτρεπτικές ποινικές κυρώσεις το ανώτατο όριο των οποίων είναι ένα έως τρία έτη τουλάχιστον στέρησης της ελευθερίας. Η παρούσα απόφαση-πλαίσιο εφαρμόζεται σε κάθε διαπραχθείσα παράβαση: στην επικράτεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), συμπεριλαμβανομένου μέσω συστήματος πληροφορικής από υπήκοο κράτους μέλους ή για λογαριασμό νομικού προσώπου εγκατεστημένου σε ένα κράτος μέλος. Σχετικά με αυτό, η απόφαση-πλαίσιο παρέχει κάποια κριτήρια για την θέσπιση της ευθύνης ενός νομικού προσώπου. Τιμωρούνται ως ποινικά αδικήματα ορισμένες πράξεις που διαπράττονται για λόγους ρατσισμού ή ξενοφοβίας, όπως: η δημόσια υποκίνηση βίας ή μίσους που στρέφεται κατά ομάδας ατόμων ή μέλους ομάδας που προσδιορίζεται βάσει της φυλής, του χρώματος, των γενεαλογικών καταβολών, της θρησκείας ή της πίστης, ή της εθνικής ή εθνοτικής καταγωγής η διάδοση, με κάθε μέσο, γραπτού υλικού, εικόνων ή άλλων στοιχείων που εκφράζουν ρατσισμό ή ξενοφοβία η δημόσια υπεράσπιση, η άρνηση ή η χονδροειδής υποτίμηση της σοβαρότητας εγκλημάτων γενοκτονίας, εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας ή εγκλημάτων πολέμου, όπως ορίζονται από τον οργανισμό του διεθνούς ποινικού δικαστηρίου (άρθρα 6, 7 και 8) και εγκλημάτων τα οποία ορίζονται στο καταστατικό του διεθνούς στρατοδικείου όταν η συμπεριφορά εκδηλώνεται κατά τρόπο που είναι πιθανόν να υποκινήσει βία ή μίσος στρεφόμενο κατά μιας τέτοιας ομάδας ή μέλους μιας τέτοιας ομάδας. Η υποκίνηση, η εκ προθέσεως συμμετοχή ή η προτροπή στη διάπραξη των προαναφερόμενων πράξεων συνεπάγονται επίσης κυρώσεις. Για τις πράξεις που απαριθμούνται στο Άρθρο 1, τα κράτη μέλη θα πρέπει να επιβάλουν: αποτελεσματικές, αναλογικές και αποτρεπτικές κυρώσεις ποινές το ανώτατο όριο των οποίων είναι ένα έως τρία έτη τουλάχιστον στέρησης της ελευθερίας. Σε κάθε περίπτωση, ο ρατσισμός ή η ξενοφοβία ως κίνητρο ενός αδικήματος, θεωρούνται επιβαρυντικές περιστάσεις ή εναλλακτικά, τα κίνητρα αυτά λαμβάνονται υπόψη κατά την επιμέτρηση της ποινής για τον καθορισμό των κυρώσεων που θα επιβληθούν. Όσον αφορά τα νομικά πρόσωπα, οι κυρώσεις θα πρέπει να είναι αποτελεσματικές, αναλογικές και αποτρεπτικές και θα πρέπει να περιλαμβάνουν χρηματικές ποινές ή και πρόστιμα. Επιπλέον, τα νομικά πρόσωπα μπορούν να τιμωρούνται με κυρώσεις όπως: μέτρα αποκλεισμού από δημόσιες παροχές ή ενισχύσεις μέτρα προσωρινής ή μόνιμης απαγόρευσης άσκησης εμπορικής δραστηριότητας επιβολή δικαστικής εποπτείας δικαστική εκκαθάριση. Η έναρξη έρευνας και η άσκηση δίωξης ρατσιστικών ή ξενοφοβικών αδικημάτων δεν πρέπει να εξαρτώνται από αναφορά ή καταγγελία ενός θύματος "

    • akenaton avatar
      akenaton @ Κώστας ΜΠ 31/08/2014 09:14:23

      Ορθώς γράψατε τα πάντα αγαπητέ Κώστας ΜΠ!

  10. "Μανώλης Πετράκης" avatar
    "Μανώλης Πετράκης" 26/08/2014 17:45:56

    Η ΕΕ ό, τι ήταν να δώσει στην Ελλάδα το έδωσε, από εδώ και πέρα θα παίρνει μόνο. Αυτό γίνεται συνείδηση πλέον και σύντομα θα διαμορφωθεί μια ευρύτατη πλειοψηφία που θα συνειδητοποιεί ότι η Ευρωπαϊκή "Ένωση" είναι στην ουσία η άθεη, παρακμιακή, σοσιαλιστική Γαλλία με λίγο από Δ' Ράιχ και τόνους μαχητικού αντι-Χριστιανισμού, φωταδισμού, ουμανισμού / περιβαλλοντοναζισμού και νεοταξισμού. Χάσαμε μια κολοσσιαία ευκαιρεία για ένα ιστορικών διαστάσεων φέσι το 2009 (έχουμε λογαριασμούς από το 1204) αλλά ποτέ δεν είναι αργά. Η ΝΔ διαπράτει ιστορικό λάθος να εμμένει στην παραμονή σε αυτό το club. Το διεθνές περιβάλλον δεν έχει καμμία σχέση με τις δεκαετίες του '60 και του '70 όταν (ορθώς) επιλέχτηκε η είσοδος στο club. Σήμερα η Ε.Ε. είναι η νέα Σοβιετική Ένωση και η Ρωσσία έχει φορολογικό συντελεστή 10%.

    • akenaton avatar
      akenaton @ "Μανώλης Πετράκης" 31/08/2014 09:19:36

      Χμμμ, μην ξεχνάτε τον νέο πακέτο στήριξης με την ονομασία "ΣEΣ" αγαπητέ. Έχουμε λαμβάνειν από τους "κουτόφραγκους" αρκετά δισεκατομμυριάκια ευρώπουλα ακόμη. Χώρια η νέα ΚΑΠ που προβλέπει καθαρές εισρροές περίπου 12 δις ευρώ ακόμη. Να μην αναφέρω τα διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα που "τρέχουν" και αρδεύουν με ρευστό τις ξεραμένες αρτηρίες της ελληνικής οικονομίας και εμποδίζουν τον ξαφνικό της θάνατο. Ακόμη παίρνουμε από την ΕΕ και μην ξεχνάμε πως θα τους "φάμε" και τα δανεικά κι αγύριστα που μας δώκανε ...

  11. Φίλτατος Αγαπητός avatar
    Φίλτατος Αγαπητός 26/08/2014 19:45:06

    Και κάτι άλλο: αν στην επιχείρησή μου βάλω αγγελία για μια θέση ταμεία ή για security και παρουσιαστούν για συνέντευξη μια γυφτοπούλα για το ταμείο από αυτές που έχουν βγάλει σχολείο και ένας αλβανός για φύλακας, με τον καινούριο νόμο θα πρέπει να προσέχω ιδιαίτερα ώστε να μη διαφανούν οι λόγοι για τους οποίους δεν τους προσλαμβάνω; Ορισμένα πράγματα απλά δεν γίνονται, είναι σαν ψηφίζεται νόμος οτι ο ήλιος πρέπει να ανατέλει από τη δύση κι αν δεν μας γίνεται το χατίρι να αρχίζουμε τα πώς και τα γιατί.

  12. Βασιλική Κ. Σ. avatar
    Βασιλική Κ. Σ. 26/08/2014 20:14:43

    έτσι ακριβώς! Το αντιρατσιστικό μας μάρανε! Υπάρχει απολύτως επαρκής νομοθεσία από το 79. Τέλος. Έχουμε προβλήματα να ασχοληθούμε ως κοινωνία. Και οι υστερίες των Εβραίων και των γκέϋ μόνον πρόβλημα δεν συνιστούν!

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/08/2014 20:37:26

    Γιατί ρε παιδιά τότε δεν φεύγετε από τη ΝΔ; Η ΝΔ είναι το κόμμα που έβαλε την Ελλάδα στην ΕΟΚ και έχει συνδεθεί με την ευρωπαική πορεία. Το 2009 όλοι οι υποψήφιοι για την προεδρία της ΝΔ (Σαμαράς,Μπακογιάννη,Ψωμιάδης) δήλωσαν ότι υποστηρίζουν την Ευρωπαική Ομοσπονδία. Επί τέλους όποιος δεν το θέλει ας πάει σε άλλο κόμμα. Τόσα υπάρχουν.

    • sender avatar
      sender @ ψυχραιμια 26/08/2014 21:43:10

      Η Ευρωπαϊκή ένωση δεν είναι ένας στατικός και αλάνθαστος οργανισμός.Θα υπόκειται σε κριτική,γιατί έτσι υπάρχει ελπίδα να βελτιωθεί.Είναι δικαίωμα των πολιτών και ψηφοφόρων των ευρωπαϊκών κυρίως κομμάτων να κρίνουν και να προβληματίζονται,γιατί την στηρίζουν με δικά τους χρήματα και ρίσκα.Είναι δική τους υπόθεση,τους ανήκει.Το ίδιο δικαίωμα να κρίνουν και την ΝΔ έχουν και οι πολίτες που την υποστήριξαν.Είναι δική τους υπόθεση.

    • Φίλτατος Αγαπητός avatar
      Φίλτατος Αγαπητός @ ψυχραιμια 26/08/2014 21:53:52

      Και ποιος είπε οτι η ευρωπαϊκή πορεία θα συνίσταται στην τυφλή υπακοή των μειοψηφούντων νότιων και βαλκανικών κρατών απέναντι στις επιταγές της βόρειας και κεντρικής Ευρώπης ή των ΗΠΑ; Εδώ για ακόμα πιο σοβαρά θέματα και προβλέπεται ομοφωνία αποφάσεων, κι εσύ μας λες σε ζητήματα πολιτισμού και κοινωνικής συγκρότησης όπως το αντιρατσιστικό θα πρέπει να τα δεχθούμε αμάσητα ή αλλιώς να πάμε αλλού; Μάλλον κάποιοι δεν έχετε καταλάβει τι εστί Δεξιά και τι «ψωφο-κεντροδεξιούλα του κλότσου και του μπάτσου». Αν ως συντηρητικός άνθρωπος έχω επιχειρήματα να σκέφτομαι και να εκφράζομαι στα όρια του νόμου με τρόπο που ενοχλεί τους δήθεν προοδευτικούληδες που αρνούνται την πραγματικότητα, δεν σκοπεύω να παραιτηθώ των δικαιωμάτων μου χωρίς να γίνει κακός χαμός.

    • κοινός νούς avatar
      κοινός νούς @ ψυχραιμια 26/08/2014 21:58:18

      Την Ευρωπαική Ομοσπονδία θέλουμε . Οχι την Γερμανική Ευρώπη . Μάλλον αυτοί που είναι στο κόμμα πρέπει να πάνε αλλού . Είναι που λένε , ήρθαν τα άγρια , να διώξουν τα ήμερα .

    • my way avatar
      my way @ ψυχραιμια 26/08/2014 22:12:04

      Καλά, ρε Ψυχραιμία, εσύ βλέπεις την σημερινή Ε.Ε, να είναι αυτό που οραματίστηκαν πολιτικές οντότητες με ...φρύδια; Ήμαρτον!

    • Σπαθάριος avatar
      Σπαθάριος @ ψυχραιμια 27/08/2014 07:54:50

      Εκεί λοιπόν φτάσαμε. Όσοι θεωρούμε ότι η Ευρωπαϊκή μας πορεία δεν μπορεί να αλλοιώνει την ιστορία (που σπουδαίο της κεφάλαιο είναι η τύχη των χριστιανικών πληθυσμών της ανατολής) , την πίστη μας (η ομοφυλοφιλία λογίζεται ως μέγιστο αμάρτημα και πρέπει να κατακεραυνώνεται) αλλά και τα χαρακτηριστικά και τον ανθρωπισμό της φυλής μας ( εμείς βοηθήσαμε τους Εβραίους το 40 χωρίς νόμους, δεν τους κάψαμε, όπως αυτοί που επιβάλουν, γιατί το επίπεδό τους το χρειάζεται , αντιρατσιστικά) να προτρεπόμαστε σε αποχώρηση από το κόμμα μας. Ένα κόμμα που στην ιδρυτική του αναφέρει ως μέγιστη υποχρέωσή του την διαφύλαξή τους. Μάλλον όμως έτσι πρέπει να γίνει για να μείνετε οι νεοφιλελε Ευρωπαϊστές με ποσοστά ΠΑΣΟΚ να δούμε πως θα διαφυλάξετε την “ευρωπαϊκή” πορεία που ευαγγελίζεσθε

  14. Νικήτας Αποστόλου avatar
    Νικήτας Αποστόλου 26/08/2014 22:52:07

    Η Ιερά Σύνοδος όταν για άλλα νομοθετήματα όπως εκείνο που κατάργησε την αργία της Κυριακής δεν αντέδρασε ανάλογα όπως για το λεγόμενο "αντιρατσιστικό" καλύτερα θα ήταν να μην εξέφραζε γνώμη ούτε γι΄αυτό. Ίσως οι Ιεράρχες να πιστεύουν ότι έτσι "συμπορευόμενοι με τους πολιτικούς" θα διατηρήσουν το νομικό καθεστώς του ΝΠΔΔ για την Εκκλησία .
    Είναι βαθιά νυχτωμένοι.
    Έτσι σκεπτόμενοι και ενεργούντες έχουν αυτοαχρηστευτεί, μπλεγμένοι μέσα σε ένα δίχτυ κοσμικού πνεύματος και κοινωνικών και νομικών συνθηκών, απ’ όπου δεν μπορεί να ξεφύγουν.

  15. popaia avatar
    popaia 01/09/2014 21:40:31

    Ο κόσμος χάνεται, βυθίζεται, αποκεφαλίζεται, σταυρώνεται, υφίσταται της αλεπούς το θάνατο, του Ιησού Χριστού τα πάθη και χειρότερα, κι η ΕΕ δίνει οδηγίες για το Ολοκαύτωμα του 1940 ή για να μη θιγεί η "θρησκεία" των αποκεφαλιστών ή για να μη στραβοκοιτάμε τις γκαίϋ "οικογένειες". Πραγματικά χιτλερικού τύπου παράνοια. Εύχομαι να έχουν το ίδιο τέλος. Και λίγο είναι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.