#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/09/2011 20:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ΠΑΣΟΚ υπερψήφισε το χαράτσι για τα ακίνητα



Υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, λόγω της συγκέντρωσης των Αγανακτισμένων, το ΠΑΣΟΚ και η Έλσα επέβαλαν το «χαράτσι» στους ιδιοκτήτες ακινήτων, ενώ εξαίρεσαν τα ξενοδοχεία. Μετά το «μασάζ» από Πετσάλνικο, Έξαρχο, Πρωτόπαπα και Βάρτζελη, οι 154 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ πειθάρχησαν στην κυβέρνηση Παπανδρέου -  Βενιζέλου και ενέκριναν όχι μόνο την επιβολή μέσω της ΔΕΗ του τέλους στα ακίνητα, αλλά και την κατάργηση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΛΣΤΑΤ.

Της ψηφοφορίας είχε προηγηθεί έντονο παρασκήνιο με την ηγεσία της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ να ψάχνει να βρει ποιοι βουλευτές μπορεί να μην ψηφίσουν την τροπολογία. Τελικά το τέλος ψήφισαν 155 (το ΠΑΣΟΚ και η Παπαδημητρίου) και την αποπομπή του Δ.Σ. της ΕΛΣΤΑΤ οι 154 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

Ο Βενιζέλος είπε ότι αυτό που τον ενδιαφέρει είναι «να πιάσουμε τους δημοσιονομικούς στόχους για το 2011 και το 2012».

Μετά τις έντονες πιέσεις που ασκήθηκαν στην Βουλή από τη ΝΔ , αλλά και από τους φορείς του Τουρισμού, ο  κ.Βενιζέλος  λίγο πριν την ονομαστική ψηφοφορία (την οποία προκάλεσε η ΝΔ)  και παρά την ρητή του δήλωση την προηγούμενη εβδομάδα ότι δεν θα εξαιρεθούν  από τον ειδικό φόρο οι ξενοδοχειακές μονάδες και  τα τουριστικά καταλύματα,  διευκρίνισε αναγνωρίζοντας το λάθος του, ότι θα τελικά θα εξαιρεθούν οι κοινόχρηστοι χώροι των Ξενοδοχειακών μονάδων χωρίς όμως να ξεκαθαρίσει  αν αυτό συμπεριλαμβάνει τα δωμάτια των ξενοδοχείων και τα τουριστικά καταλύματα, τις μικρές δηλαδή τουριστικές μονάδες.

Στις έντονες πιέσεις του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ Μανώλη Κεφαλογιάννη που πήρε τον λόγο αμέσως μετά τον Υπουργό, ο κ. Βενιζέλος αρνήθηκε επίσης να ξεκαθαρίσει αν οι απαλλαγές αυτές αφορούν και τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις που σε άλλες εποχές το ΠΑΣΟΚ   ονόμαζε  μαζί με τις μικρομεσαίες ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. xenios avatar
    xenios 27/09/2011 20:45:14

    Γιατί περίμενε κανείς κάτι διαφορετικό;
    Κοπάδι είναι.

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ xenios 27/09/2011 20:49:36

      Φιλε μου, δεν ειναι κοπαδι, συμμορια ειναι.

      • ΓΙΑΝΝΑ avatar
        ΓΙΑΝΝΑ @ Μ.Γ 28/09/2011 19:10:21

        Μπα,
        σε κοτέτσι φέρνουν περισσότερο.

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ xenios 28/09/2011 01:31:32

      ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΣΤΟΚΟΙ.

  2. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 27/09/2011 20:46:22

    Όπως σχολιάζει σε κάποια άλλη ιστοσελίδα κάποιος άλλος: κο κο κο κο κο κο κο κο κο κο κο κο κο κο κο κο κο κο κο...

  3. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/09/2011 20:49:14

    δοσίλογοι φονιάδες προσκυνημένοι

    αυτοκτόνησε σήμερα μια νεαρή μάνα 39 ετών της πήρε η τράπεζα το σπίτι και θα έμπαινε και στη φυλακή για χρέη 50.000

    έχουν αυτοκτονήσει 1700 Έλληνες την διετία και τα κρύβουν για να μη δικαστούν και κρεμαστούν ανάποδα οι αλήτες

    • marilou avatar
      marilou @ αλλενάκι 27/09/2011 20:52:12

      pesta!ante sto diaolo pia me tous alites tous kollimenous stis karekles!oksw provata!

    • BlackWhite avatar
      BlackWhite @ αλλενάκι 27/09/2011 21:48:57

      Μην παραπληροφορούμε και φοβίζουμε τον κόσμο για χρέη προς ιδιώτες(και τράπεζες) φυλακή δεν μπαίνει κανείς αλλο αν χρωστούσε στο κράτος.

      • Nikos avatar
        Nikos @ BlackWhite 27/09/2011 23:49:48

        Γιατί, το κράτος αυτη τη στιγμη τι ειναι, περα από φονιάς;

      • Nikos avatar
        Nikos @ BlackWhite 28/09/2011 00:39:40

        ο Συνταγματάρχης μπορεί και να αυτοκτονήσει για τους στρατιωτες του αν δεν πάει καλά μια μάχη, ο συνταγματολόγος το πολύ να παραγγείλει κι άλλη μπριζόλα

  4. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 27/09/2011 20:49:18

    Ότι μας παίρνουν να τα δώσουν σε φάρμακα.

    • γιωργος avatar
      γιωργος @ ΓΙΩΡΓΟΣ 28/09/2011 12:16:18

      Φιλε επειδη ειμαστε δυο με το ιδιο ονομα κανε κατι για να ξεχωριζουμε.Βαλτο με κεφαλαια.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
        ΓΙΩΡΓΟΣ @ γιωργος 28/09/2011 22:34:02

        OK!!!!!!!!

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/09/2011 20:52:10

    έχουν έτοιμες εισπρακτικές εταιρείες και δικηγόρους με μπράβους οπλισμένους οι πασοκοσκυλέες για να μπουκάρουν στα σπίτια και να "πείθουν" τους ιδιοκτήτες με το καλό ή το άγριο

    • BlackWhite avatar
      BlackWhite @ αλλενάκι 27/09/2011 21:52:05

      Σου υπενθυμίζω πάλι ότι σπέρνεις φόβο και πανικό στον απελπισμένο κοσμάκη και είναι σαν να του λες πλήρωσε γιατί θα έρθουν οι μπράβοι της....κλαδικής,έλεος όταν γράφουμε κάτι να είναι σοβαρό.

      • loretta avatar
        loretta @ BlackWhite 27/09/2011 22:19:14

        γιατι αμφιβάλεις οτι υπαρχουν μπραβοι πρασινων κλαδικων????

        οταν θα το ζησεις τοτε θα λες στο αλλενακι ποσο δικιο ειχε...

        Δεν ειναι μακρια....!!

      • sofia avatar
        sofia @ BlackWhite 28/09/2011 08:19:29

        ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΠΡΑΒΟΙ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ, ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΚΟΒΕΤΑΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΞΕΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ, ΠΙΘΑΝΩΣ ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ "ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ". ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ, ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΣΑΒΒΙΔΗ, Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ... ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΤΙΚΩΝ, ΕΙΠΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΚΡΩΣ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΟ: "ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΦΛΟΡΙΝΤΑ ΤΩΝ Η.Π.Α. ...ΓΙΑΤΙ ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΤΕ: ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΨΥΧΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΗΛΙΕΣ. ΟΛΟΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ" ... ΘΕΛΕΙ ΔΗΛ. Η ΠΟΥΤΑΝΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ!!! ΑΥΤΟ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ Ο,ΤΙ ΕΙΧΕ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙ, ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΓΚΑΟΥΛΑΪΤΕΡ, Κ. ΡΑΪΧΕΝΜΠΑΧ: "ΚΑΤΑΣΧΕΣΤΕ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΕΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ" ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΣΤΕΓΟΙ...

  6. Νίκος Δραγασιώτης avatar
    Νίκος Δραγασιώτης 27/09/2011 20:55:13

    Τη βαθιά απογοήτευση που νιώθω τώρα την ένιωσα και πάλι εκείνη την αποφράδα νύχτα του Οκτωβρίου 1981, όταν ο Ελληνικός λαός έφερε στην εξουσία την παπανδρεϊκή συμμορία με όλους τους φαεινούς αστέρες της, Κουτσόγιωργα κ.λπ.
    Δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω πικρά.
    Ο κόσμος πάντως πρέπει να είναι ή πολύ τρομαγμένος ή βαθύτατα απελπισμένος, αν κρίνω από την υποτονική συγκέντρωση στο Σύνταγμα.

    • ikaros avatar
      ikaros @ Νίκος Δραγασιώτης 27/09/2011 21:21:02

      Αυτός είναι ο λαός μας. Έβλεπα τη χθεσινή δημοσκόπηση της GPO με το τεράστιο ποσοστό που έλεγε να μη βγούμε από το Ευρώ και θυμήθηκα το τεράστιο ποσοστό που έλεγε ΝΑΙ στους Ολυμπιακούς αγώνες του 96 και του 04. Το τεράστιο ποσοστό της λαικίστικής Κεντροαριστεράς τη δεκαετία του 80 και πόσα άλλα... Για έναν τέτοιο λαό με τόσο λάθος ένστικτα αλλά και με μια λανθάνουσα ριζοσπαστικότητα, το μέλλον δεν είναι καθόλου αισιόδοξο.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ikaros 28/09/2011 09:48:35

        Δυστυχώς, έτσι είναι. Η λαίλαπα του ΠΑΣΟΚ έμαθε να πουλάει στο λαό μόνο σαθρά οράματα γκλάμουρ και καλοπέρασης, χωρίς καμία προοπτική εθνικής ενδυνάμωσης.

        Τι ήταν οι "μεγάλες εθνικές ιδέες" των δύο "ολυμπιάδων", που της μίας τις ολέθριες συνέπειες τις πληρώνουμε σήμερα, αν όχι ψευτοόραμα γκλάμουρ;

        Τι ήταν η "ισχυρή Ελλάδα της ΟΝΕ και του ευρώ", που τις συνέπειές του τις πληρώνουμε με μηδενική ανταγωνιστικότητα, αν όχι ψευτοόραμα καλοπέρασης;

        Δυστυχώς, ο Έλληνας έμαθε με τέτοια και στέλνει τα ποσοστά τους "στο θεό". Ας πληρώνει τώρα...

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Νίκος Δραγασιώτης 27/09/2011 21:22:48

      Kαι διηγωντας τα να κλαις !!!Κριμα και παλι κριμα !

    • !@#$%^&*() avatar
      !@#$%^&*() @ Νίκος Δραγασιώτης 27/09/2011 21:43:40

      Στην συμμορία μην ξεχνάμε και τον Λαλιώτη.....

      • Νίκος Δραγασιώτης avatar
        Νίκος Δραγασιώτης @ !@#$%^&*() 27/09/2011 22:07:01

        Αυτόν τώρα γιατί μου τον θύμισες;

  7. a824 avatar
    a824 27/09/2011 20:56:15

    ΑΣΧΕΤΟ. Ξερει κανεις πως γινεται να βαζουμε τη φωτογραφια μας διπλα στο κειμενο γιατι εχω μια καλη.

    • sawas avatar
      sawas @ a824 27/09/2011 20:59:55

      gravatar.com

  8. katalytikos avatar
    katalytikos 27/09/2011 20:58:01

    Γιατί η ΝΔ δεν κάνει ότι θα έκανε το ΠΑΣΟΚ εάν ήταν σήμερα αντιπολίτευση??
    Τα επιχειρήματα της υπευθυνότητας, της ψυχραιμίας κλπ έχουν αρχίσει να ξεφτίζουν!!
    Αύριο θα είναι πολύ αργά για όλους, αλλά κυρίως για την ΕΛΛΑΔΑ!

  9. XARILAOS avatar
    XARILAOS 27/09/2011 20:59:05

    Η ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΚΕΠΑΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

  10. a824 avatar
    a824 27/09/2011 21:00:10

    Φιλε μου εχεις δει πολλους αγανακτισμενους με το φραπεδακι στο χερι?Εγω ξερω οτι ο αγανακτισμενος δεν κρατιεται τα σπαει και τα καιει ολα και μπαινει μεσα στη βουλη και την καιει δεν κοβει βολτες στην πλατεια.

    • papasmurf avatar
      papasmurf @ a824 27/09/2011 21:05:49

      Μαζι σου!!!!!!

    • Δάσκαλος avatar
      Δάσκαλος @ a824 28/09/2011 00:06:24

      Έτσι ακριβώς!!!

  11. STROBE avatar
    STROBE 27/09/2011 21:00:43

    κοκοκό κοκοκό

  12. Νίκος Δραγασιώτης avatar
    Νίκος Δραγασιώτης 27/09/2011 21:02:54

    Ελλάδα, σε βιάζουν κι εσύ βάφεις τα νύχια σου
    όχι ν' αμυνθείς, όχι να βρεις τα δίκια σου.
    Καληνύχτα Ελλάδα, σ' αφήνω, πάω για ύπνο.
    Όσο εσύ ετοιμάζεσαι για δείπνο
    Εγώ θα κάνω στίχους κάθε σκέψη στο τετράδιο
    και θα στ' αφιερώσω απ' το Antinews μάλλον αύριο.

  13. dracon avatar
    dracon 27/09/2011 21:03:42

    Το χαράτσι μέσω της ΔΕΗ ψήφισαν 154 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και η ελσα από τη ΝΔ
    Δεν είναι όλοι ίδιοι,παρά τη πλύση εγκεφάλου,που προσπαθούν να κάνουν οι επικοινωνιολόγοι της κυβέρνησης (και όχι μόνο ) ,για να εξασφαλίσουν πανηγυρική επανεκλογή του σοσιαληστκού ΠΑΣΟΚ.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ dracon 27/09/2011 21:09:33

      Η Έλσα δεν είναι στη ΝΔ...

  14. a824 avatar
    a824 27/09/2011 21:06:47

    Ευχαριστω sawa αν και μπηκα μια στα γρηγορα και δεν καταλαβα μια.

  15. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 27/09/2011 21:11:06

    154 και μια ξεδιαντροπη...αισχος αλητες, πουλημενοι, φασιστες...ευχομαι ο πονος μας να γινει εφιαλτης σας.

  16. GSV avatar
    GSV 27/09/2011 21:15:19

    Να ρωτησω κατι? Η αρμοδιοτητα του προεδρου της βουλης ειναι να διασφαλιζει την διαφανεια της ψηφοφοριας μεσω της ελευθεριας επιλογης του καθε βουλευτη η να πειθει τους αντιρρησιες να ακολουθησουν κομματικη γραμμη? Με λιγα λογια αυτος που ειναι υπευθυνος για το αδιαβλητο της ψηφοφοριας ουσιαστικα παρεμβαινει στο αποτελεσμα!

    Σε λιγο θα δουμε και το προεδρο της δημοκρατιας να βαραει τηλεφωνακια στους αντιρρησιες για να ακολουθησουν τη γραμμη ΜΠΑΘΟΚ!

  17. ΦΟΙΒΟΣ 13 avatar
    ΦΟΙΒΟΣ 13 27/09/2011 21:16:42

    Τα πράσινα ανθρωπάκια, τα σοσια-ληστάκια σήμερα απέδειξαν για πολλοστή φορά την μία και μοναδική τους έννοια: Να μην γίνουν εκλογές, διότι θα έχαναν τις καρέκλες τους, με δεδομένο ότι το ΠΑ-ΣΟΚ στις επόμενες εκλογές (όποτε...) θα πάρει 15-20%. Εάν πάρει παραπάνω, είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Εγώ προσωπικά σκέπτομαι να προσφύγω δικαστικά τόσο για την έκτακτη εισφορά, όσο και για το τέλος ακινήτων. Λέω να δράσω ως νομοταγής και νομότυπος πολίτης. Βέβαια θα μου πείτε... αυτοί τι κάνουν; Αυτή η θλιβερή, τρισάθλια και δοσίλογη μειοψηφία που εξελέγη με ψέμματα και συνεχίζει με ψέμματα και επαχθέστατα βάρη. Ακόμη κρατιέμαι και δεν πέφτω στο επίπεδο του βόθρου τους. Ο Χότζας έλεγε (παραλλαγή): Βάλτε όσα χαράτσια θέλετε στον λαό όσο και να φωνάζει. Όταν αρχίσει να γελά και να σατιρίζει, τότε σταματήστε διότι έρχεται η έκρηξη. Άραγε σε ποιο στάδιο είμαστε;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΦΟΙΒΟΣ 13 27/09/2011 21:20:50

      Της αποχαύνωσης, διότι αν ήμασταν σε διαφορετικό στάδιο, σήμερα δε θα γινόταν καμία ψηφοφορία...

  18. Φλαμανδός avatar
    Φλαμανδός 27/09/2011 21:20:23

    154 Δημόσιοι Υπάλληλοι υπερψήφισαν το "χαράτσι"

    Ωχ μανούλα μ

    Τι στιγμές είναι αυτές που ζούμε!

    • ΦΟΙΒΟΣ 13 avatar
      ΦΟΙΒΟΣ 13 @ Φλαμανδός 27/09/2011 21:22:31

      Δημόσιοι "λειτουργοί' .....................................................................................

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Φλαμανδός 27/09/2011 21:22:40

      Μεγαλείου....

  19. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 27/09/2011 21:21:45

    Το 1981, πριν τις εκλογές, σε μία προεκλογική ομιλία στα Βίλλια Αττικής, ένας υποψήφιος βουλευτής της τότε ΝΔ είχε πει στον κόσμο περίπου ότι "το ΠΑΣΟΚ θα σας πάρει τα χωράφια", ως σοσιαλιστικό και μάλιστα επαναστατικό σοσιαλιστικό κόμμα.
    Την επόμενη μέρα, αν όχι την ίδια, είχε στο ίδιο χωριό προεκλογική ομιλία ο νέος ακόμα τότε και υποψήφιος βουλευτής Θεόδωρος Πάγκαλος. Προκειμένου να κολακέψει το ακροατήριό του, Αρβανίτες όλοι τους, σηκώνεται και λέει, ειρωνικά (για τον δεξιό υποψήφιο): "Οπως είπε ο προηγούμενος ομιλητής , ντο βίνj'μ' του μάρρ'μ δίτ' ", το οποίο σημαίνει "θα έρθουμε να σας πάρουμε τα γίδια". Το ακροατήριο κολακεύτηκε και παράλληλα η αρβανίτικη φράση λειτούργησε χλευαστικά για τον δεξιό υποψήφιο, που καταποντίστηκε, τουλάχιστον στο χωριό: η εκφορά της συγκεκριμένης φράσης λειτούργησε ως γελοιοποίηση του επιχειρήματος του αντιπάλου.
    Τελικά, βλέποντας τα πράγματα από απόσταση ακριβώς 30 χρόνων, ο Πάγκαλος έβλεπε πιο μπροστά και χλευάζοντας είπε την αλήθεια.
    Την ιστορία μου την είχε πει παλιότερα μία συνάδελφος με καταγωγή από το γειτονικό Κριεκούκι και την μεταφέρω όπως την άκουσα.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΒΙΣ 27/09/2011 21:26:22

      Από τότε το φαΐ είχε στο μυαλό του...

    • Mm avatar
      Mm @ ΒΙΣ 27/09/2011 22:22:27

      μπα, μιλάει και αλβανικά ο Πάγκαλός;

      • Νίκος Δραγασιώτης avatar
        Νίκος Δραγασιώτης @ Mm 27/09/2011 22:24:12

        Αρβανίτης είναι, από την Ελευσίνα.

        • anonymous avatar
          anonymous @ Νίκος Δραγασιώτης 28/09/2011 00:24:30

          Ναι και ο παππούς του εξαίρεσε από την ανταλλαγή πληθυσμών με την Τουρκία τους τσάμηδες επειδή ήταν αρβανίτης και τους έβλεπε με συμπάθεια. Και μετά τους φάγαμε στη μάπα.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Mm 27/09/2011 23:52:04

        Αυτά είναι αρβανίτικα, όχι αλβανικά!

        • anonymous avatar
          anonymous @ ΒΙΣ 28/09/2011 00:35:40

          Ναι αλλά συνεννοούνται με τους Αλβανούς. Π.χ. κυκλοφόρησε ότι θα μιλήσουν Αλβανικά/Αρβανίτικα με την αντιπρόεδρο των Σκοπίων που είναι της αλβανικής μειονότητας και προσκλήθηκε από τον Πάγκαλο να έρθει στην Ελλάδα.

  20. Φλαμανδός avatar
    Φλαμανδός 27/09/2011 21:22:47

    Καγκελόφρακτη Δημοκρατία.

  21. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/09/2011 21:23:18

    Βούρο ζεις!
    Εσύ μας οδηγείς!
    (στη καταστροφή).

  22. Θάνος avatar
    Θάνος 27/09/2011 21:27:13

    Σκουλήκια,δωσίλογοι, νομίζετε ὃτι θά πετύχετε τούς ἄνομους σκοπούς σας; Θά σᾶς
    ἐκδικηθοῦμε καί θά ἀφανίσουμε κάθε στῖγμα σας ἀπό τόν Ἃγιο τοῦτο τόπο. Νομίζετε ὃτι
    θά σᾶς προστατέψουνε τά ἀφεντικά σας ἀνόητοι; Ὁ κατακτητής πάντα μισοῦσε τους
    προδότες ἀνιστόρητοι. Σήμερα ξεχείλησε τό ποτήρι. Τό αἷμα καί καί τα δάκρυά μας θά γίνουνε ποτάμι καί θά σᾶς πνίξει τρισκατάρατοι.

  23. Basilio... avatar
    Basilio... 27/09/2011 21:31:05

    Φεστιβάλ Αντισυνταγματικότητας!!!

    Και μάλιστα από συνταγματολόγο. Όχι φυσικά μόνο απ’ αυτόν αλλά από το σύνολο των εγκάθετων της τρόικας και του ΔΝΤ που κατ’ ευφημισμό και χάριν συντομίας αποκαλούμε κυβέρνηση!
    Δεν υπάρχει άρθρο του Συντάγματος που να μην το έχουν παραβιάσει. Έχουν χάσει πλέον κάθε μέτρο, κάθε ευαισθησία, κάθε τσίπα και κάθε έλεγχο… Άγονται και σύρονται ως δουλικά της Άγγελας και της Κριστίν με παράλληλα κουνήματα ουράς στον Τόμσεν και στον Σόϊμπλε.
    Είναι απίστευτα τα όσα συμβαίνουν και είναι άξιο απορίας πως μπορεί ακόμη αυτή «κυβέρνηση» να ορίζει τις τύχες ενός ολόκληρου λαού που στενάζει, ασφυκτιά και δεν ξέρει με τι τρόπο να απαλλαγεί από αυτούς που αναρριχήθηκαν στην εξουσία με απάτη (σε εξαγγελίες και νούμερα) και τώρα προσπαθούν με κάθε τρόπο να νομοθετήσουν τις επιταγές των αφεντικών τους αφού πριν συντριβούν… Για πόσο ακόμα θεέ μου;
    Αφού έφεραν την οικονομία σε βαθειά ύφεση και δεν είναι δυνατόν πλέον να λάβουν παρά του μη έχοντος κόβουν μισθούς και συντάξεις. Το ζητούμενο δηλαδή γι αυτούς είναι το κλείσιμο της τρύπας παρά η επιβίωση του λαού. Κι αν η τρύπα δεν κλείσει επαρκώς (σύμφωνα με τα αφεντικά τους) τότε απλά θα κόψουν ξανά και ξανά τους μισθούς, θα φορολογήσουν ξανά εκτάκτως τα ακίνητα και πάει λέγοντας.
    Ιδού η λογική: Είμαι ανίκανος να εισπράξω τους φόρους και μου λείπουν φράγκα που χρωστάω και πρέπει να τα δώσω. Αντί να παραιτηθώ (ως όφειλα) κλέβω από τα εύκολα θύματα τους μισθωτούς δηλ και τους συνταξιούχους. Και αυτό λέγεται οικονομική πολιτική . Με την ίδια λογική όταν εγώ ο ιδιώτης πρέπει να συμπληρώσω τα φράγκα για να πληρώσω τη δόση του δανείου μου ληστεύω το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μου και έτσι είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου. Και αυτό λέγεται ληστεία. Τα συμπεράσματα δικά σας.
    Δεν έμειναν όμως αδρανείς οι δικηγορικοί σύλλογοι της χώρας (αν και αυτό πιστεύω ότι πρωτίστως θα έπρεπε να γίνει από την αξ. Αντιπολίτευση που ώρες ώρες πολύ με απογοητεύει και αναρωτιέμαι αν τελικά θέλει πραγματικά να κυβερνήσει…) Οι δικηγόροι λοιπόν με προσφυγές τους στο Άρειο Πάγο θα αποδείξουν πανεύκολα την αντισυνταγματικότητα όλων των τελευταίων τουλάχιστον χαρατσιών και τότε να σε δω Βαγγέλη να κόβεις το ρεύμα από τους μη έχοντες και να περιμένεις να εισπράξεις ΦΠΑ από μια αγορά που θα χάσει ότι έκοψες από τον δημόσιο υπάλληλο για να τα δώσεις στους διεθνείς τοκογλύφους που σε έκαναν κυβέρνηση. Δεν γίνεται διαφορετικά φίλοι μου.
    Η ανυπακοή σε αυτή την κυβέρνηση των ανδρεικέλων είναι Συνταγματικό καθήκον κι επαφίεται στο φιλότιμο του καθενός αλλά και όλων μαζί. Και αυτό είναι επιταγή του άρθρου 120 του Συντάγματος μας.( Ακροτελεύτια διάταξη, παράγραφοι 3 & 4).

  24. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 27/09/2011 21:31:11

    ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ: Το πρόβλημα δεν είναι το ΠΑΣΟΚ. Το πρόβλημα είναι τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Η πατρίδα μας πουλιέται και αυτά ζούν στο δικό τους κόσμο το καθένα. Κατακρίνει το κάθε κόμμα ξεχωριστά το ΠΑΣΟΚ και το αποτέλεσμα μια τρύπα στο νερό.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Χρήστος Δημάρης 27/09/2011 21:56:11

      Το πρόβλημα είναι το ΠΑΣΟΚ. Απλά.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ TopGunZ 27/09/2011 22:14:56

        Φυσικά TopGunZ το πρόβλημα είναι το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ λοιπόν πουλά την πατρίδα μας και βασανίζει το λαό μας. Και τα άλλα κόμματα τι πρέπει να κάνουν; Να χαζεύουν το ξεπούλημα και τα βάσανα μας και να μας λένε ότι το ΠΑΣΟΚ είναι ο φταίχτης; Δεν πρέπει να αντιδράσουν με έναν αποτελεσματικό τρόπο; Εγώ τα έχω πάρει στο κρανίο με τα κόμματα της αριστεράς που ενώ εμείς υποφέρουμε αυτά μόνο αμπελοφιλοσοφίες ξέρουν να μας λένε.

    • Πέτρος. Μ avatar
      Πέτρος. Μ @ Χρήστος Δημάρης 27/09/2011 22:22:58

      Αγαπητέ Χρήστο.
      Δυστυχώς ζούμε μια νέα χούντα.
      Και ξέρετε γιατί;
      Όχι γιατί μας κυβερνά μια ξενόδουλη αυταρχική και χωρίς δημοκρατική
      νομιμοποίηση κυβέρνηση αλλά γιατί δεν υπάρχει αντιπολίτευση να την σταματήσει.
      Γι αυτό όταν τους ''φύγουν'' μετά όλοι θα μιλάνε για Νέα Μεταπολίτευση

  25. PIPEROPOYLOS avatar
    PIPEROPOYLOS 27/09/2011 21:40:13

    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ

  26. Nίκος avatar
    Nίκος 27/09/2011 21:44:56

    155 ΝΑΙνεκοι ΣΤΑΥΡΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.

  27. Mrs. Fantom337 avatar
    Mrs. Fantom337 27/09/2011 21:57:54

    Μα, πότε επιτέλους θα τελειώσει αυτός ο εφιάλτης; Δεν μπορούμε να κοιμηθούμε, δεν μπορούμε να προγραμματίσουμε όχι για το μέλλον το δικό μας ή των παιδιών μας, αλλά ούτε και για τον επόμενο μήνα....Ο άντρας μου δεν μπορεί να χαμογέλασει ούτε καν στην 2χρονη τρισχαριτωμένη κόρη μας. ..Αισθάνεται προδομένος από μία πατρίδα για την οποία κόντεψε να σκοτωθεί όχι μόνο 1 φορά (Ιπτάμενος Π.Α. ε.α.) . ...Αλλά τι λέω; Δεν φταίει η πανέμορφη Ελλάδα μας...αυτοί οι άθεοι, ανήθικοι, αλήτες, τεμπέληδες, άτολμοι και αλλαζόνες που μας κυβερνάνε...Δεν ζω απλά υπάρχω...Τι πρέπει να κάνουμε για να τους ξεφορτωθούμε επιτέλους; Που είναι ο Αντώνης που τον περιμένουμε να μας απαλλάξει από αυτούς τους τύραννους; Πόσο πρέπει να δουλέψω για να πληρώσω τους φόρους που μας βάζουν; Η σύνταξη του άντρα μου είναι πλέον στο μισό, το στεγαστικό όσο πάει και ανεβαίνει, δεν ξοδεύουμε τίποτα παραπάνω από τα απολύτως απαραίτητα, έχουμε να βγούμε έξω - όχι για φαγητό ούτε για καφέ - ούτε κι εγώ δεν θυμάμαι από πότε..από τι να κόψουμε πια! Σε πιο πάνω σχόλιο διάβασα για την αυτοκτονία μιας 39χρονης μάνας για τα χρέη....Κανένα άλλο σχόλιο δεν έκανε κανένας...τι στο καλό έχει γίνει τόσο συνηθισμένο πια; Τα κανάλια γιατί δεν αναφέρουνε αυτές τις αυτοκτονίες;
    Ξυπνήστε βρε Έλληνες!!!

    • LamprosM avatar
      LamprosM @ Mrs. Fantom337 27/09/2011 22:10:40

      Υπομονη Mrs Fantom. Σε ευχαριστουμε εσενα και τον ανδρα σου. Υπομονή. Δεν πρεπει να αισθανεσαι έτσι. Μια σας μερα και μονο, προσφερατε πιο πολλά στην Πατριδα απο όσα μπορουν να φανταστουν αυτοί.
      Φιλησε την κορουλα σου, αυτοι θα φύγουν όχι εμεις.

      • Mrs. Fantom337 avatar
        Mrs. Fantom337 @ LamprosM 27/09/2011 22:18:24

        Σ'ευχαριστώ πολύ LamporsM...(με δάκρυα στα μάτια)....Είναι πάρα πολλοί αυτοί που έχουν προσφέρει στην Πατρίδα...εμείς κάναμε μόνον το καθήκον μας...Προσωπικά έχασα μία καλή καρριέρα (υπάλληλος σε Τράπεζα) και ένα ακόμα παιδάκι για να ακολουθήσω τον άντρα μου...γιατί έπρεπε να έχει κάποιον να τον στηρίζει για να μπορούν όλοι αυτοί οι κοιλαράδες να κοιμούνται ήσυχα ...
        Συγνώμη για το μελό της ιστορίας μου....σίγουρα υπάρχουν πιο δύσκολες από την δική μου....
        Είναι κρίμα για την Ελλάδα να της φέρονται τόσο σκληρά οι ίδιοι οι κυβερνώντες της....

    • Νίκος Δραγασιώτης avatar
      Νίκος Δραγασιώτης @ Mrs. Fantom337 27/09/2011 22:14:01

      Να 'ναι πάντα γερός ο άνδρας σου. Υπηρέτησα τη θητεία μου στην 337 και ίσως συνυπήρξαμε. Φιλάκια στη μικρούλα. Ψηλά το κεφάλι.

      • Mrs. Fantom337 avatar
        Mrs. Fantom337 @ Νίκος Δραγασιώτης 28/09/2011 20:45:54

        Σας ευχαριστώ θερμά κύριε Δραγασιώτη. Να είστε καλά εσείς και η οικογένειά σας.

  28. Grigoris avatar
    Grigoris 27/09/2011 22:01:09

    Good night Ellada!

  29. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 27/09/2011 22:10:31

    Δεν διευκρίνισε αν συμπεριλαμβάνονται και τα τουριστικά καταλύματα
    Μετά τις έντονες πιέσεις που ασκήθηκαν στην Βουλή από τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ Μανώλη Κεφαλογιάννη , αλλά και από τους φορείς του Τουρισμού, ο Υπουργός Οικονομίας κ.Ευάγγελος Βενιζέλος λίγο πριν την ονομαστική ψηφοφορία που προκάλεσε σήμερα η ΝΔ στη Βουλή για την διάταξη του ειδικού τέλους στα ακίνητα και παρά την ρητή του δήλωση την προηγούμενη εβδομάδα ότι δεν θα εξαιρεθούν από τον ειδικό φόρο οι ξενοδοχειακές μονάδες και τα τουριστικά καταλύματα, διευκρίνισε αναγνωρίζοντας το λάθος του, ότι θα τελικά θα εξαιρεθούν οι κοινόχρηστοι χώροι των Ξενοδοχειακών μονάδων χωρίς όμως να ξεκαθαρίσει αν αυτό συμπεριλαμβάνει:

    α) τα δωμάτια των ξενοδοχείων

    β) τα τουριστικά καταλύματα, τις μικρές δηλαδή τουριστικές μονάδες

    Στις έντονες πιέσεις του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ Μανώλη Κεφαλογιάννη που πήρε τον λόγο αμέσως μετά τον Υπουργό, ο κ. Βενιζέλος αρνήθηκε επίσης να ξεκαθαρίσει αν οι απαλλαγές αυτές αφορούν και τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις που σε άλλες εποχές το ΠΑΣΟΚ ονόμαζε μαζί με τις μικρομεσαίες ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας.


    Ο κ.Μανώλης κεφαλογιάννης για το λόγο αυτό θα καταθέσει επίκαιρη ερώτηση στην Βουλή .

    • tpe avatar
      tpe @ Αυτόνομος 28/09/2011 09:13:29

      Βέβαια...
      Αλήθεια, πόσο έντονες ήταν οι αντιδράσεις;
      Η επιστημονική επιτροπή της βουλής "απεφάνθη" τη συνταγματικότητα του νόμου, υποψιάζομαι, ε;

  30. φωνη avatar
    φωνη 27/09/2011 22:10:55

    Αυτά να τα βλέπετε όλοι όσοι ελπίζετε σε προτάσεις μομφής. Ένα χαράτσι για τα ακίνητα δεν τολμάει ένας τους να καταψηφίσει.

  31. Aris avatar
    Aris 27/09/2011 22:18:50

    Στο Σύνταγμα πλέον απαγορεύονται οι συναθροίσεις πάνω των 2 ατόμων. Με το που συγκεντρώνονται 5-6 πέφτει ξύλο και τους διαλύουν... Τι σας θυμίζει αυτό; Η Νέα Δημοκρατία του Σαμαρά θα βγάλει ανακοίνωση για το γεγονός ότι δεν μπορεί πλέον να σταθεί άνθρωπος μπροστά στη Βουλή, καθώς το απαγορεύουν οι δυνάμεις καταστολής; Ο Μιχελάκης θα βγάλει ανακοίνωση ή θέλει η ΝΔ να μείνει για πάντα στο 22%, για το οποίο πανηγυρίζει;

  32. vaggelis avatar
    vaggelis 27/09/2011 22:19:34

    μονο ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ θα φυγουν απο τις καρεκλες τους και μετα θα κρυβονται αυτη δεν ειναι κοινοβουλευτικη ομαδα ΚΟΤΕΤΣΙ ειναι και αλλα μετρα να ερθουν θα τα ψηφισουν κο κο κο κο κο

  33. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 27/09/2011 22:19:50

    Να μην ξεχνάμε και την κα Παπαδημητρίου που ψήφισε και αυτή το νομοσχέδιο.

  34. firiki2010 avatar
    firiki2010 27/09/2011 22:25:03

    To χαράτσι στα ακίνητα είναι ξεπερασμένο . Ο κ Βενιζέλος έχει καινούργιες ιδέες. Επισήμανε ότι η αξία των ακινήτων που έχουν οι Ελληνες υπολογίζεται σε 1 τρις και ότι " ΑΝ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΣΑΜΕ ΜΕ 10% ΘΑ ΑΝΤΛΟΥΣΑΜΕ 100 ΔΙΣ" Για να βοηθήσω κι εγώ αυτόν τον ογκόλιθο της οικονομικής σκέψης θα πρότειαν α προηγουμένως να αυξήσουμε τις αντικειμενικές αξίες κατα 50% οπότε θα μπορούσαμε να αντλήσουμε 150 δις . Τρείς χρονιές να το κάνουμε αυτό τελειώσαμε με το χρέος ! Είμαι απολύτως σίγουρος ότι οι 154 θα το ψήφιζαν για να μας ξανασώσουν (4η-5η-6η φορά ; - με τόσες σωτηρίες έχασα το μέτρημα)

    • Νίκος Δραγασιώτης avatar
      Νίκος Δραγασιώτης @ firiki2010 27/09/2011 22:29:34

      Μην του δίνεις ιδέες!

  35. Aris avatar
    Aris 27/09/2011 22:36:36

    Στο Σύνταγμα έχουν απαγορευθεί οι συναθρίσεις πάνω των 2 ατόμων. Με το που μαζεύονται 5-6 τους κοπανάνε οι αστυνομικοί και τους διαλύουν. Τι σας θυμίζει αυτό; Η ΝΔ θα βγάλει ανακοίνωση για την αστυνομική βία και για την απαγόρευση παρουσίας των πολιτών μπροστά από τη Βουλή; Ο Μιχελάκης θα βγάλει ανακοίνωση; Ή θα αρκεστεί στο 22% που μαζεύει η ΝΔ στις δημοσκοπήσεις;

    • tpe avatar
      tpe @ Aris 28/09/2011 09:17:39

      Εδώ δέρνουν και παιδιά οι αλήτες αλλά ούτε ανακοίνωση, ούτε πρόταση μομφής προς τον ΥΠΟ, ούτε, ούτε, ούτε...
      Όταν λέω πως είναι μαλθακοί, ο φάκτορας μου λέει πως δημιουργώ πρόβλημα...
      Αλλά αν χτυπάνε και παιδιά, τι άλλο θα κάνουν; Ή μήπως θα το βάλουμε και αυτό κάτω από την κατηγορία "λαϊκισμός"...
      Υπενθυμίζω: Ζαρντινιέρα... Πόσους μήνες μας έπρηξαν οι προδότες χουντικοί με αυτό;

  36. BellaDonna avatar
    BellaDonna 27/09/2011 22:37:27

    Ωραία! Αντισυνταγματικό το χαράτσι, όποιος έχει κάνει Συνταγματικό δίκαιο, το γνωρίζει....Προσέφυγαν οι δικηγόροι στον Άρειο Πάγο... Ναι... Και; Πότε θα ξέρουμε, τι θα γίνει στη συνέχεια; Πως θα νομιμοποιήσει η κυβέρνηση τη διακοπή του ηλεκτρικού; Τι σημαίνει οτι είναι αντισυνταγματικό αλλά το ψηφίζουν 154 βουλευτές; Τι απο τα 2 υπερτερεί; O απλός πολίτης πως κατοχυρώνεται;
    Πότε θα κανει ξαστεριά; ...

  37. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 27/09/2011 22:52:18

    Αυτό με το 1 τρις της ακίνητης περιουσίας το είπε δύο φορές την τελευταία εβδομάδα και μόνο τυχαίο δεν είναι. Κάτι ετοιμάζεται και το φέρνει απ' έξω - απ' έξω.

    • sanderson avatar
      sanderson @ Βούρδουλας 27/09/2011 23:29:02

      Sogabronomics;

    • anonymous avatar
      anonymous @ Βούρδουλας 28/09/2011 00:32:57

      Δες τη συζήτηση.

      http://www.antinews.gr/2011/09/27/124439/#comment-806570

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ anonymous 28/09/2011 01:29:48

        Ευχαριστώ. Την είχα δει την ανάρτηση αλλά έχουμε χάσει τα μυαλά μας και είχα ξεχάσει ότι εδώ τα διάβασα.

  38. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/09/2011 22:52:59

    Ποιες κλαδικές;

    Το ΣΔΟΕ είναι εισαγγελικό σώμα, οπλοφορούν και συλλαμβάνουν νόμιμα.
    Για ΤΕΒΕ μπαίνεις φυλακή.
    Έχει ψηφιστεί νομος για αυτόφωρο για πάνω από ένα ποσό. Ας το αφήσουμε αυτό προς το παρόν.

    h**p://www.eglimatikotita.gr/2011/09/blog-post_9136.html
    Οι δικηγόροι-εισπράκτορες με τα Call Center και οι εισπρακτικές έχουν τέτοιες πρακτικές.

    Εταιρείες είσπραξης οφειλών και δικηγορικά γραφεία, πρακτικά κυνηγοί κεφαλών που οι πρώτοι έχουν δικαίωμα να οπλοφορούν μάλιστα, ξεκινούν από σήμερα την δίωξη των Ελλήνων πολιτών που λόγω ανέχειας αδυνατούν να πληρώσουν τα φορολογικά χρέη που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση. Οι αμοιβές τους θα είναι ανά "κεφάλι" φορολογούμενου Έλληνα με ληξιπρόθεσμες οφειλές από 200 έως 1.000 ευρώ ανά υπόθεση.

    Οι συμβάσεις θα συνάπτονται από τους προϊσταμένους των υπηρεσιών της Εφορίας στις οποίες είναι βεβαιωμένες οι ληξιπρόθεσμες ανείσπρακτες οφειλές. Οι εταιρείες είσπραξης θα διαθέτουν τους άνδρες ("μπράβους"...), για να...
    κυνηγούν τους οφειλέτες για τους οποίους υπάρχουν βεβαιώμενες οφειλές.

    Σκοπός των αναδόχων είναι:

    - Ο εντοπισμός επιπλέον περιουσιακών στοιχείων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό των υπόχρεων ή συνυπόχρεων αυτών, όπως ακινήτων που δεν έχουν δηλωθεί στη φορολογική αρχή ή δεν έχουν μεταγραφεί.

    - Απαιτήσεων στα χέρια τρίτων.

    - Ειδικών περιουσιακών στοιχείων ή επιχειρήσεων που μεταβιβάστηκαν.

    - Περιουσιακών στοιχείων που αποκτήθηκαν από τρίτους με χρηματικούς πόρους του υπόχρεου.

    - Εικονικών μεταβιβάσεων.

    - Εικονικών βαρών.

    - Τραπεζικών λογαριασμών στην Ελλάδα ή/και στο εξωτερικό κ.λπ.

    Οι εταιρείες ΕΊΣΠΡΑΞΗΣ θα πρέπει να ΥΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ και να παράσχουν εξειδικευμένες κατά περίπτωση νομικές συμβουλές με σκοπό την αξιοποίηση των παρεχομένων πληροφοριών, ενώ θα ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ τους φορολογούμενους για να ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ τους φόρους της κυβέρνησης Παπανδρέου, "με το καλό ή με το κακό".

    Σύμφωνα με τις διατάξεις του κυβερνητικού νόμου, υποχρεούνται να γνωστοποιούν στις εφορίες το διατιθέμενο προσωπικό του (τους "μπράβους" και τους "κεφαλοκυνηγούς") ονομαστικά, με πλήρη στοιχεία και ΑΦΜ αυτών, με αναφορά των ειδικοτήτων και της εμπειρίας καθενός και βιογραφικών σημειωμάτων αυτών.

    • Pikis avatar
      Pikis @ αλλενάκι 28/09/2011 07:56:18

      Θα περάσουν οι εταιρείες καμιά βόλτα από το σπίτι του Άκη (του ζεϊμπέκη);

  39. Θ. avatar
    Θ. 27/09/2011 22:55:34

    Αν και δε συμφωνώ με πολλές από τις απόψεις του Α. Σαμαρά, θεωρώ ότι αν θέλει να εκλεγεί πρωθυπουργός και να ηγηθεί του ελληνικού λαού, πρέπει να βγεί τώρα να μιλήσει, να πείσει, να εκδιώξει τους γνωστούς (σε όλο τον ελληνικό λαό) διεφθαρμένους και αδιάφορους για το κοινό συμφέρον, που, δυστυχώς, σιτίζονται ακόμη στο κόμμα του και να μην περιμένει να πέσει απλά η τωρινή καταστροφική κυβέρνηση. Η κατάρρευση της χώρας είναι πολύ κοντά και κανείς δε δικαιολογείται να αναμένει στωικά τη διάλυση...

  40. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 27/09/2011 23:04:04

    Φωνή ,
    ξεκόλλα... δεν βλέπεις την συναινετική σχεδόν στάση της αντιπολίτευσης που αρκείται μόνο σε δηλώσεις ενώ ο κόσμος καίγεται ;
    Aν οι βουλευτές της αντιπολίτευσης έβγαιναν ταυτόχρονα έξω από το κτίριο της Βουλής και καλούσαν τον λαό στο Σύνταγμα για να υπερασπίσει το ίδιο το Σύνταγμα - όπως ορίζει το ίδιο για την περίπτωση της κατάλυσής του - καταθέτοντας πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης ενώπιον του Λαού και καταθέτοντάς την στον ΠτΔ, αρνούμενοι να ξαναμπούν στη Βουλή μέχρι να προκηρύξει η κυβέρνηση των Εφιαλτών εκλογές, θα έβλεπες αν τολμούσαν να κάνουν ότι δεν ακούνε.
    Μόνο που δυστυχώς για όλους μας το " αν " δεν είναι δυνητικό , αλλά υποθετικό του στυλ αν η γιαγιά μου είχε καρούλια...

    • φωνη avatar
      φωνη @ παρατηρητής 28/09/2011 01:04:34

      Παρατηρητή,
      Δε βλέπω σχεδόν συναινετική αντιπολίτευση, γιατί καταψήφισε και όταν καταψηφίζεις δε συναινείς.
      Και για τη μομφή πάλι μαζί τα λέγαμε, νομίζω, τις προάλλες. Λες να ρίξουν οι ΠΑΣΟΚοι την κυβέρνηση; Τι κατάλαβες από τη σημερινή ονομαστικη ψηφοφορία (μετά από αίτημα του Σαμαρά); Έχουν σήμερα ή αύριο τέτοια διάθεση, να ρίξουν την κυβέρνηση; Πώς το κόβεις;
      Τα άλλα που περιγράφεις είναι εκτός κοινοβουλευτικών διαδικασιών και δεν οδηγούν εκεί που νομίζεις. Ξέρεις τι θα του λένε μετά την αποτυχημένη αυτήν προσπάθεια να τους ρίξει; Ότι φταίει ο Σαμαράς που δεν εισέπραξαν τον φόρο από το χαράτσι και δε φταίει το μέτρο που ήταν εξ αρχής ανεφάρμοστο.
      Δεν ξέρω τι θα κάνουν με τους τόνους τις αντιπολίτευσης, μπορούν να τους ανεβάσουν, αλλά μη νομίζεις πάλι εδώ θα είσαι και θα μου λες μόνο φωνάζουν, αλλά δε ρίχνουν την κυβέρνηση.

      • tpe avatar
        tpe @ φωνη 28/09/2011 09:19:34

        Όσο και να συμφωνώ με τις απόψεις πολλών πως ο ΑΣ θέλει να χτίσει νέα συνείδηση, για σιγουριά, για μέλλον για, για, δεν παύει να πιστεύω πως πρέπει να ανέβουν οι τόνοι. Δεν πρέπει να πέφτει τίποτα κάτω. Πως να το κάνουμε δηλαδή;

  41. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 27/09/2011 23:16:49

    Μπρρρρρρρ προβατα,αει σαλαγατα Τζεφρυ στον ανηρουφο.
    Οτι και να πει κανεις μεσα ειναι ,αλλα ακομη το 15.5% ομοσταβλα ζωντανα ειναι,κατσικια και προβατα μαζι και μια γελαδα,την φιλιναδα της ακατανομαστης.

  42. Mm avatar
    Mm 27/09/2011 23:19:42

    o ελληνικός λαός πιστεύω θα εδειχνε καποια προθυμία να πληρώσει ΚΑΠΟΙΑ χαράτσια (όχι αυτό το κακό)

    αν εβλεπε καθαρση.

    Εδω και 2 χρόνια ουτε μισός δεν έχει παει φυλακή, δεν έχει πληρωθεί ουτε πρόστιμο, τιποτα.
    Μας φτυνουν καταμουτρα τα λαμόγια πασης φύσεως.

    Ο Ακης πληρωσε εκτακτη εισφορα 1250 ευρώ ή κατι τετοιο.

    Επομένως το θεμα δεν ειναι μονο οικονομικό, ειναι πρωτίστως ηθικό.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Mm 28/09/2011 00:31:14

      O Ελληνικός λαός θα έδειχνε προθυμία αν αισθανόταν ότι υπήρχε ένα σχέδιο που εξασφάλιζε προοπτικές. Βλέποντας κάθε 10 μέρες και καινούργια μέτρα που παίρνονται σε στυλ "απόψε αυτοσχεδιάζουμε" επειδή προφανώς τα προηγούμενα αποδείχθηκαν αναποτελεσματικά έχει χάσει πλήρως (και ανεξαρτήτως πολιτικών προτιμήσεων ) την όποια εμπιστοσύνη στη κυβέρνηση και στις πολιτικές της.

  43. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 27/09/2011 23:22:42

    Σήμερα όμως στο σύνταγμα, ήταν ελάχιστοι για να διαμαρτυρηθούν. Η διαμαρτυρία δεν μπορεί να γίνεται από τον υπολογιστή και από το καναπέ. Και μην αρχίσετε τις ιστορίες για την απεργία των μμμ. Εγώ πάρκαρα στο 1ο και πήγα με τα πόδια. Και έχω και καρδιακή ανεπάρκεια. Αν δεν ξεκολλήσετε από το καναπέ και αν δεν σταματήσετε να κλαίτε τη μοίρα σας, ο φανφάρας θα συνεχίσει να μας το κάνει άνευ σιέλου.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Αρματιστής 28/09/2011 02:44:26

      Ίσως αυτή η ανέμελη στιγμή βοηθήσει………….

      http://1.bp.blogspot.com/-JhlwJrWybAA/ToIA6fG1XFI/AAAAAAAAjWY/dI2X8OBNfaY/s1600/bwegzlzcdk4e81a9cff19c0.jpg

  44. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 27/09/2011 23:38:10

    Και να που έρχεται και "δένει" το παζλ...

    Όπως γράφουν ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Οικονομικών, στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο θα αυξηθούν οι αντικειμενικές αξίες (που ρυθμίζουν την πάγια, ετήσια φορολόγηση) ώστε να φτάσουν τις αγοραίες, ενώ ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙΣ ακινήτων.

    Τι σημαίνει αυτό; Κάνουν εντελώς δυσβάστακτη τη διατήρηση της μικροϊδιοκτησίας, ενώ διευκολύνουν (με μικρότερους φόρους) το ξεπούλημά της στις τράπεζες και τα λοιπά "κοράκια" που καραδοκούν!

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Αυριανιστής 28/09/2011 00:35:51

      Eτσι όπως πάνε τα πράγματα για να φθάσουν οι αντικειμενικές τις αγοραίες, οι αντικειμενικές θα πρέπει να μειωθούν ! Ποιος αγοράζει ακίνητο σήμερα αν δεν το παίρνει "κοψοχρονιά";

  45. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 27/09/2011 23:56:08

    Τις πατρονες και στους δρομους,αλλη τυχη δεν βλεπω,εσεις?

  46. Aris. A avatar
    Aris. A 28/09/2011 00:00:42

    Η αποψινή ψηφοφορία αποτελεί την αρχή της πτώσης της κυβέρνησης την αρχή του τέλους του κόμματος Πασόκ και την αρχή της πολιτικής εξαφάνισης του αλαζόνα υπερφίαλου δεινού φορολογικού και οικονομικού εκτελεστή των Ελλήνων Ευάγγελου Βενιζέλου.

    Είναι γνωστό ότι η έννοια της ιδιοκτησίας είναι ιερή για τους Ελληνες και αποτελεί πατροπαράδοτη αρχή και αξία με κόπο και μόχθο να έχει ο καθένας μας από πάνω του το κεραμίδι του.

    Η αγάπη μας για το σπίτι μας η ιερότητα με την οποία αντιμετωπίζουμε τον δικό μας χώρο είναι από τα λίγα πράγματα τα οποία μας έχουν μεταφερθεί αναλλοίωτα από την αρχαιοελληνική μας κληρονομιά.

    Δεκάδες τα τραγούδια δημοτικά λαικά τα οποία υμνούν το σπίτι που αποτελεί το απάγγιο το καταφύγιο του καθένα μας.

    Κάποτε μου έλεγε ένας από τους πρώτους Ελληνες μετανάστες στην Αυστραλία ότι την έννοια της ιδιοκτησίας στους Αυστραλούς την έμαθαν οι Ελληνες και οι Ιταλοί.

    Η εμμονή μας στην ιδιοκτησία είναι από τα λίγα πράγματα που μας χαρακτηρίζουν στο σύνολο ως κοινωνία ανεξάρτητα από μορφωτικό κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο.

    Πόσες φορές δεν μας έχει τύχει να μας ξεναγεί κάποιος στο σπίτι του με πηγαία περηφάνεια είτε είναι εύπορος είτε φτωχός.

    Αυτό το τελευταίο ιερό αποκούμπι του καθενός ήρθε να φορολογήσει να απαξιώσει οικονομικά η σημερινή κυβέρνηση αποδεικνύοντας ότι πλέον δεν έχει καμία επαφή με τον κόσμο.

    Μόνο ένας ξένος προς αυτόν τον τόπο προς τις συνήθειες του τις ευαισθησίες του τα ήθη και έθιμα του θα μπορούσε να εφαρμόσει κάτι τέτοιο.

    Μια τέτοια σκληρότητα θα μπορούσε να δικαιολογηθεί σε έναν ξένο εισβολέα που στο παρελθόν έκαψε πόλεις και χωριά μας αλλά δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με τίποτα σε κάποιον που θέλει να εκπροσωπεί την φυλή μας.

    Η αποψινή ψηφοφορία δείχνει πόσο ξένο είναι πλέον το Πασόκ προς την κοινωνία έχοντας μετατραπεί σε μια άλλη έκδοση των κουκουλοφόρων της κατοχής που εκτελούσαν άοκνα τις Γερμανικές εντολές.

    Εντάξει όλα αυτά τα χρόνια μπορεί να μεταλλαχθήκαμε να γίναμε ξιπασμένοι αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε και τελείως ξευτιλισμένοι.

    Οπως δεν ανεχόμαστε να ξεπαρθενιάσουν τις κόρες μπροστά στα μάτια μας έτσι δεν πρόκειται να μείνουμε και απαθείς στην κλοπή της μικρής ή μεγάλης ιδιοκτησίας που ετοιμάζει η κυβέρνηση με Γερμανικές εντολές.

    Διαβάζω και εγώ σχόλια και αναρτήσεις για το τι κάνει ο κόσμος με όλα αυτά τα μέτρα για την μοιρολατρική διάθεση που δείχνει.

    Η πλειοψηφία των συνανθρώπων μας δεν έχει τεχνοκρατική συγκρότηση και με την ανηλεή προπαγάνδα μέχρι σήμερα έσκυβε το κεφάλι.

    Ο φόρος στα ακίνητα αγγίζει τις συναισθηματικές χορδές του καθένα όχι γιατί πρέπει να δώσει χρήματα που μπορεί και να μην τα έχει αλλά γιατί υπάρχει ένα ξεδιάντροπο κράτος μια αδίστακτη κυβέρνηση στην οποία επικρατεί η λογική του ποιο αδίστακτου σωματέμπορα που δεν έχει κανέναν ηθικό ενδοιασμό μπροστά στην επιβίωση του.

    ΥΓ. Ηταν τεράστιο λάθος της ΝΔ να μην χαλάσει τον κόσμο για αυτόν τον άθλιο νόμο ακόμα και αν η μη ψηφισή του σήμαινε την χρεοκοπία της χώρας. Η οικονομική χρεοκοπία δεν πρέπει να μας τρομάζει η ηθική και κοινωνική μας διαπόμπευση είναι αυτό που πρέπει να αποφύγουμε. Δεν μπορεί το κόμμα που θέλει να έχει εθνικές αναφορές να επιτρέπει να προσβάλεται μια από τις αιώνιες αρχές αυτής της κοινωνίας που είναι ιδιοκτησία.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Aris. A 28/09/2011 00:07:43

      Το υστερόγραφό σου, Άρη, έπρεπε να το γράψεις με bold γραμματοσειρά...

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Αυριανιστής 28/09/2011 00:52:09

        Απορώ τι περιμένει για να αντιδράσει ένα κόμμα που θεωρητικά έχει να προτείνει κάτι διαφορετικό.

        Δεν βλέπουν ότι εδώ μιλάμε μαζί με τα νέα μέτρα που έρχονται για κανονική ληστεία των μικροαποταμιεύσεων μας.

  47. Decodex avatar
    Decodex 28/09/2011 00:05:55

    Η ΝΔ εχει χασει το momentum...μεχρι τελος της εβδομαδας το πολυ. Μετα...στην ιδια μοιρα με τους υπολοιπους.
    Ο κοσμος βραζει!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Decodex 28/09/2011 00:13:07

      Για την (επερχόμενη) απώλεια του momentum το έχω ήδη πει πριν από δύο βδομάδες, αμέσως μετά την ανακοίνωση των χαρατσιών στη ΔΕΘ. Και όσο εύκολα (και δίκαια) κερδήθηκαν οι εντυπώσεις για τη ΝΔ με την εμφάνιση Σαμαρά στη ΔΕΘ, τόσο εύκολα μπορούν και να χαθούν με τη μάλλον νερόβραστη αντίδραση του κόμματος στο χαράτσι. Δεν είναι δυνατόν να δημεύεται η ατομική ιδιοκτησία των Ελλήνων και το κατ' εξοχήν κόμμα που ιδεολογικά είναι προστάτης της ατομικής ιδιοκτησίας να εξαντλεί την παρέμβασή του απόψε με τον Κεφαλογιάννη να δηλώνει ότι θα... καταθέσει επερώτηση για το αν θα συμπεριληφθούν στην εξαίρεση όλα τα... ξενοδοχεία ή μόνον ορισμένα.

    • ΤΑΣΟΣ avatar
      ΤΑΣΟΣ @ Decodex 28/09/2011 05:38:27

      Μπα...μαλλον αλλον λαο παρακουλουθεις φιλε.... 3 και ο κουκος ητανε σημερα στο Συνταγμα.Ειδεσ κοσμο να βραζει? Εγω ειδα τις καφετερειες γεματες εχτες το βραδυ..... Χεστηκε ο Νεο Ελληνας για το βιασμο της πατριδας του

  48. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 28/09/2011 00:29:45

    Εξηγείστε μου τη διαφορά παρακαλώ γιατί πλέον δεν τη διακρίνω:
    Σε τί διαφέρει ο Συνταγματάρχης από το Συνταγματολόγο;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 28/09/2011 07:58:54

      Ο πρώτος φτιάχνει δρόμους που αντέχουν και μετά από 40 χρόνια και πάει ρεύμα στα χωριά, ο δεύτερος ταίζει τους εργολάβους που φτιάχνουν τους δρόμους για 40 γενιές και κόβει το ρεύμα στους ανέργους, τους χαμηλόμισθους και τους συνταξιούχους.

  49. petros avatar
    petros 28/09/2011 00:56:17

    Τώρα πληρώνουμε τη ψήφο στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές και την αποχή. Κύριοι, αν δεν αρχίσουμε να ξηλώνουμε το σύστημα από τα κατώτερα στελέχη του και να πάμε προς τα ανώτερα, δεν κάνουμε τίποτα. Τους 154 και την "κυρία" Παπαδημητρίου ο λαός κατά 80% θα τους στείλει στα τάρταρα. Πλέον κυκλοφορούν ΜΟΝΟ με χιλιάδες αστυνομικούς να τους φυλάνε.
    Υπάρχει ένα 15% βολεμένων και κομματόσκυλων που τους στηρίζει. Το ξήλωμα από κει πρέπει να αρχίσει, πέρα από κόμματα και παρατάξεις. Από εκδότες, δημοσιογράφους μέχρι απλά στελέχη στη διοίκηση, που απειλούν, εκβιάζουν, επιβάλλουν τα μέτρα.
    Όλοι αυτοί θα κάθονταν σούζα, αν ήξεραν ότι με την επόμενη δημοκρατική κυβέρνηση της χώρας, που θα είχε την έγκριση ή την ανοχή του 80% του λαού, δεν θα περνούσαν από δίκη, αλλά θα υποχρεώνονταν να χαρίσουν τη προσωπική τους περιουσία, κινητή ή ακίνητη, για όσα ληστρικά έπραξαν εις βάρος του ελληνικού λαού.

    Οι έκτακτες εισφορές και τα χαράτσια που επέβαλλαν οι 155 πρέπει να αποδοθούν ΠΙΣΩ στον εξαθλιωμένο λαό , με δήμευση, κατάσχεση της κινητής και ακίνητης περιουσίας αυτών και των οικογενειών τους και όλων εκείνων των κρατικών στελεχών που εφαρμόζουν αυτές τις αντισυνταγματικές διατάξεις. Η επόμενη κυβέρνηση πρέπει να κάνει τέτοια κάθαρση, βρίσκοντας όσους λήστεψαν το δημόσιο χρήμα και όσους εφάρμοσαν αντιδημοκρατικές μεθόδους σε βάρος του Ελληνικού λαού, με βάση το άρθρο 120 του Συντάγματος. Αγωγές και μηνύσεις από συνδικάτα και ενώσεις και πολίτες προσωπικά κατά Υπουργών και βουλευτών και όχι κατά του Δημοσίου για τις έκτακτες εισφορές και τα χαράτσια και τα χημικά...

  50. αριστερος avatar
    αριστερος 28/09/2011 00:57:56

    θυμηθειτε τα μαντροσκυλα που λεμε πως δεν υπαρχουν πια ,θυμηθειτε Κωνσταντινο Καραμανλη και οσοι απο σας ειδατε σημερα τον Μεντβεντεφ να απολυει υπουργο οικονομικων on camera ,θα καταλαβετε τη λειπει...

  51. Xmm avatar
    Xmm 28/09/2011 01:00:19

    Μην σκατε ένα φου και φύγανε. Κανείς μην πληρώσει έκτακτες εισφορές στην ώρα του και ξεκουμπιστικαν πανηγυρικά. Δεν είμαστε υπήκοοι είμαστε πολίτες χωρίς εκλογές για νόμιμη αντιπροσώπευση δεν έχει φόρους. Μας εξαπατήσαν και δεν υφίσταται αντιπροσώπευση αυτη την στιγμή. Εκλογές !

  52. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 28/09/2011 01:08:14

    Oι Γερμανοφασίστες μπήκαν και λεηλατούν τη χώρα μας.
    Ο πολιτικός κόσμος της χώρας δεν πρέπει να τους το επιτρέψει.
    Ο λαός της Ελλάδας δεν είναι ρομπότ, όπως ο δικός τους (γερμανικός).
    Ο Έλληνας δεν θα ξαναπεράσει άλλη σκλαβιά, δεν θ΄ανεχτεί την γερμανική μπότα στο σβέρκο.
    Πρέπει να το καταλάβουν καλά, και οι κυβερνήτες και τα ξένα αρπακτικά, οτι στην Ελλάδα, τέτοια μέτρα δεν περνάνε. Θα γίνει μπάχαλο σε λίγο και μετά να τους δω τι μπίζνες θα κάνουν σε τόπο που καίγεται το πελεκούδι!
    Γι΄αυτό αν είναι σώφρονες, να αποχωρήσουν αμέσως, να γίνουν εκλογές και να πάμε ειρηνικά να περπατήσουμε άλλον δρόμο.
    Αλλιώς ο λαός είναι υποχρεωμένος ν΄αντισταθεί, να αιματοκυλιστεί για ν΄αποτινάξει αυτόν τον ζυγό.

  53. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 28/09/2011 01:19:18

    Σαμαρά, αν σ' ενδιαφέρει, η ιστορία δεν έρχεται να σε βρει μόνη της, δεν κάθεσαι σπίτι σου θεατής και περιμένεις να διαλέξεις τη στιγμή, το μομέντουμ που είπαν και φίλοι πιο πάνω. Γιατί αν την περιμένεις, ένα πράγμα συμβαίνει. Οταν τελικά έρχεται είναι αργά, σ' έχει προλάβει.

    Αν έχεις τα κότσια και το ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ, αν πιστεύεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και όχι να' χαμε να λέγαμε στις δυνάμεις σου, τρέχεις εσύ και την αρπάζεις. Αν πάντως το μόνο που σε νοιάζει είναι να γίνεις απλά κυβέρνηση, έστω και λίγων μηνών, συνέχισε έτσι. Είσαι σε καλό δρόμο.

    Αντε, καμιά ανακοίνωση ακόμα, κάνας Μανώλης στα ράδια τώρα που δεν παίζει ο Μάκης στην τβ, ο Κεφαλογιάννης να ρωτάει για τα ξενοδοχεία και γιατί όχι και για τα αστεροσκοπεία και ο κόσμος αναρωτιέται αν τελικά σε ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ.

  54. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 28/09/2011 01:35:31

    Όλα για την καρέκλα, όλα για το μέλι...
    Το βαρέλι δεν έχει πάτο!
    Κυρία Έλσα, η επιχειρηματολογία σας για την υπερψήφιση του μεσοπροθέσμου είχε έναν ειρμό, σωστό ή λάθος δεν θα το κρίνω, αλλά θυμάμαι πως δεν επικροτούσατε φορομπηχτηκές επιδρομές.
    Τώρα;;;;
    Τι άλλαξε;;;
    Μετά κατηγορείτε τους υπόλοιπους για λαϊκισμό και ανευθυνότητα.
    Αποκομμένοι ΕΝΤΕΛΩΣ από την καθημερινότητα, παίζετε ένα παιχνίδι πολιτικών ισορροπιών και όποιον πάρει ο χάρος.
    Ντροπή σε όσους ψήφισαν το χαράτσι.
    Αλλά πιστέψτε με η κατηφόρα δεν έχει τέλος, σε λίγο καιρό θα έρθουν έτσι οι καταστάσεις που θα υπερψηφίσετε ακόμα πιο φρικαλέες διατάξεις, άλλωστε τώρα δε σας νοιάζει τίποτα!
    Ντροπή σας!
    Έπρεπε να πάμε σε εκλογές, δεν έχετε καμιά νομιμοποίηση!

  55. Κρίμα avatar
    Κρίμα 28/09/2011 01:37:44

    Από το in.gr

    Οι ρόλοι αντιστρέφονται
    Πανούργο σκαθάρι βρέθηκε να τρώει τους θηρευτές του

    Οι βάτραχοι μπορεί να τρέφονται με σκαθάρια, τελικά όμως υπάρχουν και σκαθάρια που τρέφονται με βατράχους: σε μια πρωτοφανή ανακάλυψη στα χρονικά της ζωολογίας, προνύμφες σκαθαριών εντοπίστηκαν να δελεάζουν τους επίδοξους θηρευτές τους και να τους δαγκώνουν στο λαιμό.
    H τακτική που ακολουθούν τα σκαθάρια του γένους Epomis περιγράφεται σε δημοσίευση Ισραηλινών ερευνητών στο Proceedings of the National Academy of Sciences.
    Όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές με εργαστηριακά πειράματα, οι προνύμφες των εδαφόβιων εντόμων αρχικά δελεάζουν τα αμφίβια κουνώντας τις κεραίες και τα στοματικά τους εξαρτήματα.
    Νομίζοντας ότι έχουν εντοπίσει έναν ζουμερό μεζέ, οι βάτραχοι πλησιάζουν και ετοιμάζονται για γεύμα. Περιέργως, όμως, οι προνύμφες καταφέρνουν πάντα να ξεφύγουν από το στόμα του αμφίβιου και το δαγκώνουν στο λαιμό με τα σαγόνια τους, εφοδιασμένα με δύο «αγκίστρια».
    Όσο και αν ο βάτραχος προσπαθεί να ξεφύγει, το λαίμαργο έντομο συνεχίζει να του ρουφά το αίμα και να δαγκώνει τη σάρκα του.
    «Το ενδιαφέρον είναι ότι τα ενήλικα σκαθάρια και οι προνύμφες ειδών που συγγενεύουν με τα Epomis είναι συνήθης λεία των αμφιβίων» σχολιάζει ο Γκιλ Βάιζεν, επικεφαλής της μελέτης στο Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ.

    Η ανακάλυψη προσφέρει νέα στοιχεία για τη συνεξέλιξη θηρευτών και θηραμάτων και δείχνει ότι στον εξοπλιστικό ανταγωνισμό ανάμεσα στις δύο πλευρές η επίθεση μπορεί να είναι η καλύτερη άμυνα.

  56. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 28/09/2011 02:15:18

    Τρεις και ο κούκος στις συγκεντρώσεις.Περιμένουν να έρθει η ‘καταραμένη δεξιά’ για να ξαναβγουν στους δρόμους και να κάνουν νέο Δεκέμβρη του 2008..Καληνύχτα Έλληνες..

  57. tasos avatar
    tasos 28/09/2011 05:35:43

    ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ....
    ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΜΑΙ.....

    ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΠΟΤΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΞΩ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ?
    ΠΟΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΝΔ ΣΚΟΠΕΥΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ?
    ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΟΥΝΤΟ ΠΑΣΟΚ ΡΗΜΑΞΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ?

    ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡ;Α ΤΙ ΘΕΣ? ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΕΝΑ ΠΤΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΝΤΡΟΜΠΕΝΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΠΤΩΜΑ?

    Τ Ω Ρ Α ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΟΛΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.....ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ....

    ΑΠΑΙΤΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝΕ ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝΕ ΟΣΟΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΑΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ..... ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !

  58. JOHN avatar
    JOHN 28/09/2011 05:51:33

    155 προσκυνημενοι με ελαφρα τη συνειδηση μετετρεψαν τη βουλη σε κεντρο δεσποτισμου αυταρχισμου και εκβιασμων.Υπακουοντας στις εντολες του θλιβερου διδυμου(ΓΑΠ και Βενιζελου) που εν ονοματι της δημοκρατιας εκτελουν το συμβολαιο θανατου του Ελληνικου λαου που υπεγραψαν στις Βρυξελες,Ν.Υορκη και Βερολινο με τους εξουσιαστες μας!

  59. webteam-www.efsimopoulos.gr avatar
    webteam-www.efsimopoulos.gr 28/09/2011 12:03:30

    Με τη χθεσινή ψηφοφορία στη Βουλή επικυρώθηκε το έκτο χαράτσι μέσα σε 20 μήνες στα ακίνητα. Θεωρούμε ότι η φορολογική επιδρομή στην οποία επενδύει η κυβέρνηση «σκοτώνει» την οικοδομική δραστηριότητα, βαθαίνει την ύφεση, «παγώνει» την αγορά και αυξάνει την ανεργία. Παρά τις καθημερινές προτροπές προς το οικονομικό επιτελείο να αλλάξει το μίγμα της πολιτικής που ακολουθεί, εν τούτοις το κυβερνητικό επιτελείο επιμένει να παραμένει «αιχμάλωτο» μιας λάθος συνταγής.

  60. Βασιλης avatar
    Βασιλης 28/09/2011 13:35:49

    Και εμεις συνεχιζουμε να μην αντιστεκομαστε... Που ειναι 4000000 συνταξιουχοι,1000000 ΔΥ,οι ΙΥ,οι ανεργοι,τα παιδια; Μονο αν βγουμε ΟΛΟΙ στους δρομους θα τους διωξουμε. Αλλιως θα μας διωξουν αυτοι η αν προσπαθησουμε να αντισταθουμε αργοτερα θα ειναι πολυ αργα. Η κοινωνια πεθαινει και εμεις κοιταμε απαθεις το τρενο να περναει... Τι περιμενουμε; Να τα χασουμε ολα μηπως;

  61. Απόστολος Γ. avatar
    Απόστολος Γ. 28/09/2011 18:02:40

    Να τι σημαίνει να είσαι βουλευτής:

    1. Μηνιαίος μισθός 6.100 ευρώ.
    2. Σύνταξη μετά από 4 χρόνια βουλευτικής θητείας. Ποσό σύνταξης μηνιαίως 4.880 ευρώ.
    3. Για συμμετοχή σε επιτροπές, 250 ευρώ την συνεδρίαση !!! και μπορεί κάποιος να συμμετέχει σε περισσότερες της μιας την ημέρα…
    4. Οι βουλευτές της επαρχίας παίρνουν το μήνα 1.000 ευρώ για ενοίκιο.
    5. Όλοι οι βουλευτές παίρνουν άπαξ 1.500 ευρώ για οργάνωση γραφείου και 1.000 ευρώ τις γιορτές λόγω αυξημένης επικοινωνίας με τους ψηφοφόρους τους. Το Δώρο Χριστουγέννων, Πάσχα και επίδομα αδείας είναι ξεχωριστά.
    6. Δικαιούνται 104 αεροπορικά εισιτήρια ετησίως δωρεάν και απεριόριστες μετακινήσεις με ΟΣΕ και ΚΤΕΛ.
    7. Πολυτελές αυτοκίνητο, δωρεάν καύσιμα με επίδομα 600 ευρώ το μήνα, ένα χωροφύλακα για φρουρό, 4 κινητά τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας και ένα στο σπίτι, σταθερό, όλα δωρεάν.
    8. Απολαμβάνουν πλήρους ασυλίας για όποιο αδίκημα διαπράξουν κατά τη διάρκεια της θητείας τους ως βουλευτές.
    9. Δεν πληρώνουν φόρο για ένα μέρος του μισθού ή της συντάξεως.
    10. Δικαιούνται γραμματειακή υποστήριξη για 4 υπαλλήλους και 1 επιστημονικό συνεργάτη. Όλους αυτούς τους πληρώνει το Δημόσιο.
    11. Δικαιούνται άτοκα δάνεια ως βουλευτές και ως επαγγελματίες.
    12. Δωρεάν γυμναστήριο, σάουνα, νηπιαγωγείο για τα παιδιά τους.
    13. Τηλεφωνική ατέλεια.
    14. Δωρεάν επισκέψεις σε αρχαιολογικούς και καλλιτεχνικούς χώρους.
    15. Δωρεάν διόδια.
    16. Δωρεάν εισιτήρια, ξενοδοχεία, γεύματα όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό ως μέλη επιτροπών κλπ…..

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ Απόστολος Γ. 28/09/2011 22:49:10

      sta farmaka na dosoun oti exoyn klepsei

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.